Zelja i obaveza
pre 9 godina
Ne sumnjam u spremnost MUP-a, ali ipak uvek se postuju procedure.
Sreda, 08.04.2015.
11:57
Ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović rekao je da je helikopterska jedinica MUP-a odbila transport bebe iz Novog Pazara jer nisu postojali uslovi.
Izvor: Beta
pre 9 godina
Ne sumnjam u spremnost MUP-a, ali ipak uvek se postuju procedure.
pre 9 godina
I pored sve dobre volje, pripadnici MUP-a ipak nisu opremljeni adekvatnom letelicom za onako lose vremenske prilike.
pre 9 godina
Utvrdjena pravila se znaju, iako ni malo ne sumnjam da bi i svaki pripadnik MUP-a odgovorio ovom zadatku.
pre 9 godina
@(Ruža, 8. april 2015 12:47) Vama je do šale, a reč je izgubljenim ljudskim životima. Vremenski uslovi nisu dozvolili da helikopter MUP-a poleti. Vojska je ispravno postupila, jer je poslala helikopter. Žalosno je sad kriviti ministra Gašića kad svi znamo da je cilj bio spašavanje života bebe. Pustimo mrtve da počivaju u miru, krivci će biti kažnjeni.
pre 9 godina
E ovaj poslednji pasus je zaista istinit. I pametno, ne treba da se mešaju, nadležni će odraditi svoj posao.
pre 9 godina
Bravo majstore!
Super si rekao i sve je korektno uradjeno.
Kazi leba ti Vucicu da smeni gasica i Loncara i niko ni reci vise nece reci!
Nema tu cile mile.
Vucic naravno nista nije kriv!
Ti si bio super.
Al ova dvojica hitno ostavke ili smena....
pre 9 godina
Logicna stvar!
pre 9 godina
Eeeee, bedak, stvarno, sama pomisao da ima ljudi koji namenski stavljaju pluseve i minuse, koji namenski (bez da to misle, jer im nije uloga da misle) zahvaljuju Bogu što nije policija kriva "jer je vode odgovorni ljudi" (svi znamo šta to znači)... Ozbiljna je situacija, i čak u takvoj - odrađuju posao, bez trunke morala, kajanja... Sve dok i sami ne budu imali problem, e onda nije bitno šta su do sada radili, onda će razmišljati svojom glavom. Do tada, mi koji iole razmišljamo svojom glavom smo DS trolovi, želimo loše Srbiji, da ne pričam o ličnoj želji da naudimo premijeru. Ne, nema tu lične želje, još manje da mu se naudi, ali posao radi očajno u svakom aspektu, i sva mu je vlada takva. Pitam vas sve, pre svega admin-a sajta, pa jel ja kao pojedinac imam pravo da kažem šta mislim ?? Kad tako očigledno to pravo imaju oni koji su tu da prave gužvu, masu, broj ? Kad će mediji - a i nalogodavci iz vlade da shvate da su kontraproduktivni botovanjem ? Da udesetostručuju gnev ? Da gaze dostojanstvo (pravo na mišljenje) naroda ? Dakle - plaše se pravog stanja. Strah me je budućnosti, i to skorije, ali mnogo me je strah.
pre 9 godina
Sad kad se desila tragedija svi govore kao da bi oni znali bolje da odreaguju. Jbg, opozicija je lagan posao, ruke u dzepove i kritikuj, drugih obaveza nema.
pre 9 godina
Naknadna pamet ministra Stefanovića. "MUP nije prihvatio, jer nije bilo uslova". Nauk za ministra Gašića, da što pre krene po doktorat.
pre 9 godina
Ovim strucnjacima koji gledaju samo koliko ima mesta u helikopteru moram reci da nista ne mora zavisi samo od velicine letelice vec od njene opremljenosti za izvrsavanje odredjenog zadatka.Verujte da cak nije isto transportovati ranjenika ili nekog pacijenta koji mora da bude na posebnoj medicinskoj nezi tokom leta.Zato postoje razlicite modifikacije iste letelice u odnosu na namenu za koju se ona koristi,a MUP slozicete se nije klinika i ne bavi se medicinskim poslovima.To su proste stvari i svako ko malo zna nesto o tome zna i razliku.Imate na sajtu MUP-a,ali izgleda da niko ne cita,a pozivate se na to da je:"Za vrsenje sanitetskog transporta neophodno je proceniti i obezbediti sve uslove koje se odnose na POGODNOST koriscenja helikoptera i OPREME za transport povredjenog ili obolelog lica.Agusta|Bell-212 kojim raspolaze MUP nema tu specificnu opremu za ovaj slucaj.
pre 9 godina
(Boki, 08. april 2015 13:34)
Sta sve meni nije jasno... pa da smo mi Svedska do ovoga ne bi ni doslo: 1 beba ne bi mogla pre vremena da napusti bolnicu. 2 U razdaljini 30 kilometra veci gradovi (N.Pazar.Raska, K.Mitrovica) nema opremljene bolnice ide se u Kragujevac. 3. od kise desi se kod nas neka kataklizma (poplave, odroni, klizista, izlivanje sahti) posto smo za sve nepripremljeni. 4 da bi mi uklonili odron na putu, ko zna odale treba da krene mehanizacija, cija je (ko ima koristi) i u kakvom je stanju? 5. odatle pot pratnjom policije stigli bi do Nisa za manje od 2sata, tamo ima bolnice, ali tamo nije odbor za docek. Ima to jos gomila tacaka, ono sto hocu da kazem... u svetu se dogadjaju isto tragedije ali ovoliki broj propusta u sistemu moze da se desi samo u jednoj ozbiljno neuredjenoj drzavi!
Zato mi molimo Boga da nas nesto nepredvidjeno ne zadesi,posto tada vidimo koliko smo kao drzava nemocni, i nesreca nas tada kao narod ujedini, slozni smo i nesebicni u pomoci sve dok taj haos ne prodje gde opet nastaje razdor i presabiranje ko se od nesrece okoristio.
pre 9 godina
MUP je rekao da samo vojska u ovako slozenim uslovima spasavanja moze da pomogne i ne razume sto su neki postavljali pitanja zasto nije helikopter MUP ucestvovao u spasavanju.
pre 9 godina
Istina je da MUP nije opremljen helihopterima za tu namenu i da raspolaze letelicama koje su manje ili nisu uopste prikladne za transport pacijenata u slucaju kakav je ovde u pitanju.Srednji helikopter tipa AB-212 kojima je MUP raspolagao,ne znam da li je to i dalje slucaj, koji moze da primi 12 osoba nije prikladan za tu namenu i to je prosto tako.Ostalo su laki helikopteri tipa SA341 ili B206,manjih gabarita koji mogu da prevezu do 4 osobe,ali je njihova prakticna upotreba za navedeni slucaj teska ili nemoguca jer gabariti ne dozvoljavaju bilo kakvo unosenje neke aparature ili boca sa recimo kiseonikom,a naravno tu je i pitanje lekara i prateceg osoblja.Oni takodje nisu predvidjeni za letove po losijim meteo uslovima i u tome zaista ne treba gledati nista sporno.Cak i da je dobio zvanican zahtev MUP ne bi po mom misljenju mogao da izvede tu operaciju jer su tehnicke mogucnosti jako male za ovako nesto.
pre 9 godina
Normalno je da Tuzilastvo vodi istragu.MUP je ugledna institucija koja ima dobre lidere i drago mi je sto tu nema propusta.
pre 9 godina
Samo skrecu sa teme,ono glavno niko ne prica
ko je naredio da helikopter mora da sleti na aerodrom.
i iz onoga sto su pricali se lepo vidi da je prvobitni dogovor bio VMA
a onda je neko,neko JAK,npr neki MInistar(?),naredi da slete na aeorodrom,kako bi ubrali jos koji politicki poen.
nazalost,nisu uspeli da slete jos ih proglasise alkoholicarima.
pre 9 godina
U MUP nije stigao zvanican zahtev! Pa da li se telefonski poziv ministru Gasicu moze smatrati kao zvanican zahtev i da li je direktor bolnice u Novom Pazaru, kada se obratio MUP-u,ustvari zvao ministra Stefanovica? Mozda on ima brojeve telefona svih ministara.
pre 9 godina
Kako ono Vučić kaže "Ali, spasavali smo bebu, bebu, BEBU!!! Šta hoćete, spasavali smo bebu!!!..."
Trebalo bi neko da ga pitakada misli da najuri Nešu jer Neša nije hteo da spasava bebu.
Samo, to nema ko da ga pita.
pre 9 godina
Tanja draga, Dijamant se mesa u sve, ne Rama. Steta je sto se vi poluinformisani mesate u sve. Ma kakva steta - tragedija ...
"Bilo bi steta da se opozicija mesa u kriminalisticku istragu, ali su oni jednostavno kao rama margarin u sve se mesaju gde im nije mesto
(Tanja, 08. april 2015 12:15)"
pre 9 godina
jesu odbili ili nisu dobili zahtev?
pre 9 godina
Pa oni su i poginulu zbog politickih stranaka i zelja njihovih clanova da se slikaju. Koje se sad stranke mesaju nije ni vazno.
pre 9 godina
E svasta cu da procitam o tome da je teze raditi u MUP-u nego u vojsci. Te dve institucije nemaju ama bas nista zajednicko sem sto su ratovali zajedno na Kosovu i to mnogo vise policija nego vojska, zato sto se radilo o terorizmu unutar drzave bukvalno protiv svojih gradjana i vojska nije smela da se "mesa" u poslove MUP-a. Da su pomagali sa tehinkom pomagali su. Drugo, tek kad je proglaseno ratno stanje vojska je punim kapacitetom stupila u dogadjaje na KIM i teritoriji drzave. Poslovi MUP-a od policajca pozornika do specijanih jedinica u dansnjoj Srbiji su neuporedivo tezi i izazovniji od rada u vojsci. U MUP-u se donekle postuje lanac komandovanja i ne moze da se obecava nesto sto nije bezbedno izvesti. Sto se tice celog slucaja da je pilot kazao da nisu uslovi odgovarajuci i da ne moze da se akcija izvede da li vi zaista mislite da bi neko pilotu oficiru i dokazanom heroju mogao da naredi kako treba po cenu zivota izvesti nesto sto sam pilot smatra da nije moguce izvesti? Vi zaista mislite da takav lanac komandovanja postoji u Srbiji? Tako nesto nema ni u SAD i Rusiji. Mozda ima u Severnoj Koreji. Ovde je u pitanju nesto drugo ovo je bio cist pokusaj politicara da naprave politicke poene i covek koji je u takvim uslovima leteo 100 puta bez ikakve krajnje nuznosti krece da obavi posao i na zalost ovog puta je omanu. Beba je mogla biti drugacije transportovana i ovako nesto nije smelo ni da im padne na pamet.
pre 9 godina
Meni se cini da svi oni: Gasic, Stefanovic, Loncar i Dikovic samo lazu, lazu i lazu!
pre 9 godina
Mup helikopteri su opremljeniji od vojnih. Trebali su oni da lete ali se izvukli.
pre 9 godina
Na sajtu MUP Srbije-HELIKOPTERSKA JEDINICA pise:
Za ove poslove Helikopterska jedinica koristi:
■lake helikoptere (SA-341/342 i B206B) koji mogu da povezu do 4 putnika + pilot
■srednje helikoptere (AB-212) koji mogu da povezu do 12 putnika + posada.
2.Sanitetski transport
Podrazumeva prevoz povređenih, ranjenih i obolelih lica uz prisustvo stručne medicinske ekipe.
Za vršenje sanitetskog transporta neophodno je proceniti i obezbediti sve uslove koji se odnose na pogodnosti korišćenja helikoptera i opreme za transport obolelog ili povređenog lica.
Helikopter može biti korišćen za sanitetski transport i u slučaju kada nema sopstvenu medicinsku opremu već propisanu opremu za pružanje medicinske pomoći obezbeđuje stručna medicinska ekipa.
Nisu mogli da prevezu bebu?Imaju helikoptere koji prevoze 12 putnika+posada?
Ministre Stefanovicu,da li smatrate da treba da pozovete na "razgovor" Komandanta ove Jedinice?
"Malo se ispricate",ponesto ga "priupitate" na ovu temu?
Da li nije hteo,ili smeo da posalje BELL 212 do Raske,da spase bebu?
Za ovo prvo zna se sta sledi,za ovo drugo-od koga,ili zasto nije smeo?
Ili je,po starom nasem obicaju rezonovao "brigo moja,predji na drugoga"!
Vi znate sta sledi i za ovo...
I da li se,prilikom donosenja "odluke" konsultovao sa Vama,Direktorom Policije ili vec nekim ko mu je nadlezan?Ako jeste,sa kim,ako nije,zasto nije?Nisu to njegovi privatni helikopteri,nego Drzavni!
Zbog buducih slucajeva ove vrste,da se vise ne ponove...
pre 9 godina
Nezvanicno trazeno iz Novog Pazara??? A situacija zvanicno urgentna???
A,da nije istina ipak ona da MUP ima helikoptere i to medicinski opremljene, ali da nema pilote za insrumentalno sletanje, i da su zato odbili zahtev?!
pre 9 godina
Pa vala dosta o tom slucaju.Vec danima je to tema .Kao da je to dete jedino na ovom svetu.A koliko ih je u medjuvremenu umrlo iz ovih ili onih razloga a da se nigde nije culo.Svako ima svoju sudbinu.Prepucavati se ko je kriv vec danima i time puniti novine stvarno je maksimum.
(Kosovka devojka, 8. april 2015 13:09)
E pa, iako je od botova, previse je. Devojko, nije umrlo dete od bolesti, ubijeno je sedam (7) ljudi. Ubijeno zarad necijeg reklamiranja. Ubijeno! Nego sta nego ce se krivac traziti svakoga dana, ponovo i ponovo, sve dok ne dobijemo istinu. Ne izvestaje napisane kao da ih je neki osnovac pisao, nego izvestaj koji u sebi ima sve relevantne podatke i koji ima nesto sto svima nama treba, istinu. Bez skrivanja, bez friziranja cinjenica, bez optuzbi da oni koji traze istinu imaju nesto protiv toga da se spasi beba. Procedure u vojsci nisu izmisljene da bi ih neko zaobilazio, procedure u vazduhoplovstvu sluze da se izbegnu ovakve tragedije. Krivci moraju da se nadju. Naravno, znaju se vec, samo oni koji imaju vlast u rukama ih "ne daju". Ali, sta ocekivati od ljudi koji su apsolutno nestrucni da rade svoj posao. Da su bar ostavili profesionalcima da urade ono sto znaju, do ovoga verovatno ne bi ni doslo. Ali, posto nisu, neka odgovaraju.
pre 9 godina
...ima samo jedan mali problem, pa SNS kontrolise tuzilastvo, i naravno da ce izvestaj drzavnog tuzioca biti u korist ove ******* zbog kojih su neduzni ljudi i to nesretno dete izginuli!!!!
pre 9 godina
Ode Gasic...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dex, 8. april 2015 12:21)
Ako bog da a sa njim i ostali j...vetri sto nam prodaju maglu i m... mesto bubrega
pre 9 godina
ma, niko izgleda nije ni Omera Mehica zvao, sigurno je sam poleteo, kako da ne.
pre 9 godina
"SNS, za razliku od nekih drugih stranaka..." Koliko ja upravo vidim, ne cveta cvece ni u vase preduzece.
pre 9 godina
E ako botovi kažu dosta je bilo polemike, onda dobro. Šta ima veze što su ljudi poginuli zbog SNS spinovanja...
pre 9 godina
Gasic i Loncar da podnesu ostavke a i Vucic bi mogao jer je tekao da prihvata svu odgovornost.
pre 9 godina
Kosiću iz helikopterske MUPa svaka čast,profesionalac koji ne podleže pritiscima,a ovi drugi nek vide šta su i šta napraviše!!!
pre 9 godina
Meni ovde nista nije jasno? Brate pa jel moguce da mi nemamo helikopter koji moze da prebaci neku tesko povredjenu ili tesko bolesnu osobu do VMA ili neke druge vece bolnice? Zivim u Svedskoj u jednoj maloj komuni (opstini) od nekih 6000 stanovnika i imaju svoj helikopter parkiran kod vatrogasne stanice. I koristi se i za manje hitne slucajeve od ovih gde su zivoti ugrozeni.
pre 9 godina
Za komandanta hel. jedinice MUP-a nisu postojali uslovi za let, dok su za vojsku "morali" da postoje. I to još da ih nateraju da slete tamo gde su trenutno najgori meteo uslovi samo zato što ih čeka ministar. Jasno je ko je kriv.
pre 9 godina
nesrecna sudbina..
pre 9 godina
Razumna odluka.I zaista je istina da samo profesionalci mogu o tome da odlucuju.Drago mi je sto sr ime MUP-a nije ukaljalo u ovom skandalu.
pre 9 godina
U bilo kojoj Evropskoj državi Stefanović bi odavno morao da podnese ostavku zbog skandala oko doktorske disertacije. Velika je uvreda za ljude koji su godinama radili i odricali se da bi došli do akademskog zvanja da takav čovek sedi u vladi. O predsedniku države ne vredi trošiti ni reči.
Srbija pada na najsonovnijem testu demokratije, odgovornosti političara za svoje postupke.
pre 9 godina
Ko je javio novinarima da je helikopter sleteo pre nego sto se to zaista desilo?Pitanje za ministra Loncara:zbog koje medicinske procedure se letelo bas za Bg,a ne za Kg ili Nis(blize gradove)?Gde je na kraju bio min.Gasic(u Krusevcu kao sto je A.V.rekao ili u Bg,kako je on sam u prvi mah izjavio)?MOLIM NOVINARE DA POSTAVE OVA PITANJA NADLEZNIMA..HVALA!
pre 9 godina
Maa neee nego ćemo se baviti Kosovom i kako da ponovo uspostavimo državni suverenitet na istom. Suština devojko i jeste u ovoj nesreći koja se desila zato nam je tako kako jeste i tu smo gde jesmo jer stalno nešto muljamo i radimo mimo procedura
pre 9 godina
lako je doktoru da seiri kad je on isti dan u spektakularnoj akciji spasao onu malu vozdovcanku.
pre 9 godina
Pa vala dosta o tom slucaju.Vec danima je to tema .Kao da je to dete jedino na ovom svetu.A koliko ih je u medjuvremenu umrlo iz ovih ili onih razloga a da se nigde nije culo.Svako ima svoju sudbinu.Prepucavati se ko je kriv vec danima i time puniti novine stvarno je maksimum.
pre 9 godina
Zato sto je Loncar hteo da glumi Vucica i da "spasava bebu" zbog toga se i desila tragedija.Loncar mora podneti ostavku!!!!
pre 9 godina
Ovde je najbitnije sledeca recenica i koliko god je ovo ili ono, ovo je postovanje procedura i odgovorno odnosenje prema potcinjenima: "rekao da MUP nije dobio zvaničan zahtev za to.". A sta je uradio Gasic? Na poziv telefonom bez ikakve provere pokrece citavu akciju?! Ko je ovde lud? I naravno na je kriminalisticka istraga, ono sto su uradili Gasic i Loncar i jeste kriminal najviseg nivoa. Zato podrska tuzilastvu da stvarno bude nezavisno i da po cenu otkaza kaze istinu koju sav narod vec zna, a zbog posade i lekara koji su dali svoje zivote.
pre 9 godina
"Tužilaštvo radi svoj posao i ono će dati finalnu reč. Bilo bi štetno da se bilo koja politička stranka meša u krimininastičku istragu", ocenio je Stefanović."
Od heroja, preko pijanaca do kriminalaca...
Napredno, par exelance. Tako izgleda kada se grupa avanturista sa mozgovima diletanata upusti u glumatanje vlasti.
pre 9 godina
Svi koji su učestvovali u spasavanju bebe hvala im. Gde je bilo propusta i ako tu ima krivične odgovornosti neka to utvrdi tužilastvo.
pre 9 godina
Tuzilastvo neka radi svoj posao i to je to
pre 9 godina
"SNS, za razliku od nekih drugih stranaka koje pokušavaju da, čini mi se, profitiraju od nesreće, neće se mešati u istragu. Mi ne želimo da se mešamo u nešto što je istraga tužilaštva", rekao je potpredsednik SNS.
A je li, sad "da se niko ne meša u istragu", a?! A šta je SNS radio dosad? Šta su ako ne mešanje u istragu sve one Vučićeve izjave, počev od "ne dam Gašića"?
Slažem se da SNS ne profitira od nesreće. Ne zato što nema želju, nego iz prostog razloga što od ovog NE MOŽE da profitira, naprotiv, ovo je još jedan težak blam za SNS! Ako je za neku utehu, nije im prvi. Ali sigurno ne i poslednji!
Lepo su im ljudi iz MUP-a rekli "ne može helikopter". E, ali pametnjakovići su naravno znali bolje pa su se uz jedno "šta, bre, ne može, ti će mi kažeš?!" odmah "snašli" tako što su okrenuli vojsku. I odmah smo videli rezultat njihove pameti i snalažljivosti...
pre 9 godina
Ovo mrcvarenje postaje gore od tragedije.
pre 9 godina
"Tužilaštvo radi svoj posao i ono će dati finalnu reč. Bilo bi štetno da se bilo koja politička stranka meša u krimininastičku istragu" Lepo receno Stefanovicu. Dosta je vise prikupljanja politickih poena na ovoj tragediji.
pre 9 godina
MALI MRAV MALI MRAV IZ SNS nesto!
pre 9 godina
"Bilo bi štetno da se bilo koja politička stranka meša u krimininastičku istragu".
E vala jeste kriminal sve sto se desilo...
pre 9 godina
a zašto to pričate mesec dana kasnije???
pre 9 godina
ODE GASIC NIZ VODU! JU JU JU
pre 9 godina
Dosta je bilo polemike,tuzilastvo ce dati sve informacije oko ove tragedije kad se zavrse sve istrazne radnje
pre 9 godina
Koliko ja shvatam, mup obrađuje i zahteve koje ne dobija.
pre 9 godina
Pa MUP ima bolje helihoptere od Vojske Bell 206 i 212 i Cinok koji imaju bolju opremu od Mi 8 i istu kao MI 17
pre 9 godina
Opa svadja trazili nisu trazili odbili su. Vi ne znate ni sami medju sobom da se dogovorite ko je sta trazio i ko je sta odbio. Vazno je samo da je 7 ljudi poginulo za dzabe.
pre 9 godina
Znaci pustaju Gasica niz vodu
pre 9 godina
Bilo bi steta da se opozicija mesa u kriminalisticku istragu, ali su oni jednostavno kao rama margarin u sve se mesaju gde im nije mesto
pre 9 godina
Kod nas je zaista ogroman problem to sto se svako mesa u tudji posao, komisija koja ispituje slucaj ce doneti presudu, i ko bude kriv taj ce i odgovarati, nemora sve biti vezano za politiku.
pre 9 godina
GASICU - Da li ti je savest mirna?
pre 9 godina
S obzirom da helikopteri nisu adekvatni da odrade taj zadatak, covek je lepo rekao i iskreno.
pre 9 godina
Ode Gasic...
pre 9 godina
"bilo bi štetno da se bilo koja politička stranka meša u istragu" ????? Pa jel' ovaj mene "ono" ? Pa cela njegova stranka i dražesni premijer 24/7 su se izvoleli mešati u istrage, davali izjave o krivičnim postupcima koji još nisu ni postojali, osuđivali pre suda i sada ovaj "Dr." da mi ovo kaže.... Vi mene stvarno zaj......e - ili mislite da pamtim neznatno manje od kišne gliste.
pre 9 godina
MUP su pitali a Vojsci su naredili. Još jedan dokaz koliko je teže i odgovornije raditi u Vojsci. Oni znaju zašto, Vojska nikad ne odbija naredjenja. A vi im gospodo smanjite plate još više ako možete.
pre 9 godina
Gadite mi se. Niko dostojan i hrabar i covek.
Svi se sakrivaju i beze. Pih...
pre 9 godina
Pa to svako zna!
pre 9 godina
MUP bi morao da bude prvi u spasavanju i tu nema odbijanja sem da sami kažu gde mogu da lete a gde ne.
pre 9 godina
a neki su ispali mudriji...
posle odbijanja mupa, svakome iole pametnom bi bilo jasno o kakvim se uslovima za letenje radi.
propisi i procedure postoje da bi se krsile, heroji da ginu.
pre 9 godina
Gadite mi se. Niko dostojan i hrabar i covek.
Svi se sakrivaju i beze. Pih...
pre 9 godina
GASICU - Da li ti je savest mirna?
pre 9 godina
"Tužilaštvo radi svoj posao i ono će dati finalnu reč. Bilo bi štetno da se bilo koja politička stranka meša u krimininastičku istragu" Lepo receno Stefanovicu. Dosta je vise prikupljanja politickih poena na ovoj tragediji.
pre 9 godina
"bilo bi štetno da se bilo koja politička stranka meša u istragu" ????? Pa jel' ovaj mene "ono" ? Pa cela njegova stranka i dražesni premijer 24/7 su se izvoleli mešati u istrage, davali izjave o krivičnim postupcima koji još nisu ni postojali, osuđivali pre suda i sada ovaj "Dr." da mi ovo kaže.... Vi mene stvarno zaj......e - ili mislite da pamtim neznatno manje od kišne gliste.
pre 9 godina
Tuzilastvo neka radi svoj posao i to je to
pre 9 godina
Kod nas je zaista ogroman problem to sto se svako mesa u tudji posao, komisija koja ispituje slucaj ce doneti presudu, i ko bude kriv taj ce i odgovarati, nemora sve biti vezano za politiku.
pre 9 godina
Dosta je bilo polemike,tuzilastvo ce dati sve informacije oko ove tragedije kad se zavrse sve istrazne radnje
pre 9 godina
Bilo bi steta da se opozicija mesa u kriminalisticku istragu, ali su oni jednostavno kao rama margarin u sve se mesaju gde im nije mesto
pre 9 godina
MUP su pitali a Vojsci su naredili. Još jedan dokaz koliko je teže i odgovornije raditi u Vojsci. Oni znaju zašto, Vojska nikad ne odbija naredjenja. A vi im gospodo smanjite plate još više ako možete.
pre 9 godina
Ode Gasic...
pre 9 godina
S obzirom da helikopteri nisu adekvatni da odrade taj zadatak, covek je lepo rekao i iskreno.
pre 9 godina
Opa svadja trazili nisu trazili odbili su. Vi ne znate ni sami medju sobom da se dogovorite ko je sta trazio i ko je sta odbio. Vazno je samo da je 7 ljudi poginulo za dzabe.
pre 9 godina
a zašto to pričate mesec dana kasnije???
pre 9 godina
Znaci pustaju Gasica niz vodu
pre 9 godina
ODE GASIC NIZ VODU! JU JU JU
pre 9 godina
Svi koji su učestvovali u spasavanju bebe hvala im. Gde je bilo propusta i ako tu ima krivične odgovornosti neka to utvrdi tužilastvo.
pre 9 godina
a neki su ispali mudriji...
posle odbijanja mupa, svakome iole pametnom bi bilo jasno o kakvim se uslovima za letenje radi.
propisi i procedure postoje da bi se krsile, heroji da ginu.
pre 9 godina
MALI MRAV MALI MRAV IZ SNS nesto!
pre 9 godina
"Bilo bi štetno da se bilo koja politička stranka meša u krimininastičku istragu".
E vala jeste kriminal sve sto se desilo...
pre 9 godina
Koliko ja shvatam, mup obrađuje i zahteve koje ne dobija.
pre 9 godina
Pa MUP ima bolje helihoptere od Vojske Bell 206 i 212 i Cinok koji imaju bolju opremu od Mi 8 i istu kao MI 17
pre 9 godina
MUP bi morao da bude prvi u spasavanju i tu nema odbijanja sem da sami kažu gde mogu da lete a gde ne.
pre 9 godina
MUP je rekao da samo vojska u ovako slozenim uslovima spasavanja moze da pomogne i ne razume sto su neki postavljali pitanja zasto nije helikopter MUP ucestvovao u spasavanju.
pre 9 godina
Razumna odluka.I zaista je istina da samo profesionalci mogu o tome da odlucuju.Drago mi je sto sr ime MUP-a nije ukaljalo u ovom skandalu.
pre 9 godina
Istina je da MUP nije opremljen helihopterima za tu namenu i da raspolaze letelicama koje su manje ili nisu uopste prikladne za transport pacijenata u slucaju kakav je ovde u pitanju.Srednji helikopter tipa AB-212 kojima je MUP raspolagao,ne znam da li je to i dalje slucaj, koji moze da primi 12 osoba nije prikladan za tu namenu i to je prosto tako.Ostalo su laki helikopteri tipa SA341 ili B206,manjih gabarita koji mogu da prevezu do 4 osobe,ali je njihova prakticna upotreba za navedeni slucaj teska ili nemoguca jer gabariti ne dozvoljavaju bilo kakvo unosenje neke aparature ili boca sa recimo kiseonikom,a naravno tu je i pitanje lekara i prateceg osoblja.Oni takodje nisu predvidjeni za letove po losijim meteo uslovima i u tome zaista ne treba gledati nista sporno.Cak i da je dobio zvanican zahtev MUP ne bi po mom misljenju mogao da izvede tu operaciju jer su tehnicke mogucnosti jako male za ovako nesto.
pre 9 godina
Ovo mrcvarenje postaje gore od tragedije.
pre 9 godina
Pa to svako zna!
pre 9 godina
Normalno je da Tuzilastvo vodi istragu.MUP je ugledna institucija koja ima dobre lidere i drago mi je sto tu nema propusta.
pre 9 godina
Kosiću iz helikopterske MUPa svaka čast,profesionalac koji ne podleže pritiscima,a ovi drugi nek vide šta su i šta napraviše!!!
pre 9 godina
Sad kad se desila tragedija svi govore kao da bi oni znali bolje da odreaguju. Jbg, opozicija je lagan posao, ruke u dzepove i kritikuj, drugih obaveza nema.
pre 9 godina
E ovaj poslednji pasus je zaista istinit. I pametno, ne treba da se mešaju, nadležni će odraditi svoj posao.
pre 9 godina
U bilo kojoj Evropskoj državi Stefanović bi odavno morao da podnese ostavku zbog skandala oko doktorske disertacije. Velika je uvreda za ljude koji su godinama radili i odricali se da bi došli do akademskog zvanja da takav čovek sedi u vladi. O predsedniku države ne vredi trošiti ni reči.
Srbija pada na najsonovnijem testu demokratije, odgovornosti političara za svoje postupke.
pre 9 godina
Za komandanta hel. jedinice MUP-a nisu postojali uslovi za let, dok su za vojsku "morali" da postoje. I to još da ih nateraju da slete tamo gde su trenutno najgori meteo uslovi samo zato što ih čeka ministar. Jasno je ko je kriv.
pre 9 godina
Zato sto je Loncar hteo da glumi Vucica i da "spasava bebu" zbog toga se i desila tragedija.Loncar mora podneti ostavku!!!!
pre 9 godina
Ko je javio novinarima da je helikopter sleteo pre nego sto se to zaista desilo?Pitanje za ministra Loncara:zbog koje medicinske procedure se letelo bas za Bg,a ne za Kg ili Nis(blize gradove)?Gde je na kraju bio min.Gasic(u Krusevcu kao sto je A.V.rekao ili u Bg,kako je on sam u prvi mah izjavio)?MOLIM NOVINARE DA POSTAVE OVA PITANJA NADLEZNIMA..HVALA!
pre 9 godina
"SNS, za razliku od nekih drugih stranaka koje pokušavaju da, čini mi se, profitiraju od nesreće, neće se mešati u istragu. Mi ne želimo da se mešamo u nešto što je istraga tužilaštva", rekao je potpredsednik SNS.
A je li, sad "da se niko ne meša u istragu", a?! A šta je SNS radio dosad? Šta su ako ne mešanje u istragu sve one Vučićeve izjave, počev od "ne dam Gašića"?
Slažem se da SNS ne profitira od nesreće. Ne zato što nema želju, nego iz prostog razloga što od ovog NE MOŽE da profitira, naprotiv, ovo je još jedan težak blam za SNS! Ako je za neku utehu, nije im prvi. Ali sigurno ne i poslednji!
Lepo su im ljudi iz MUP-a rekli "ne može helikopter". E, ali pametnjakovići su naravno znali bolje pa su se uz jedno "šta, bre, ne može, ti će mi kažeš?!" odmah "snašli" tako što su okrenuli vojsku. I odmah smo videli rezultat njihove pameti i snalažljivosti...
pre 9 godina
Ovde je najbitnije sledeca recenica i koliko god je ovo ili ono, ovo je postovanje procedura i odgovorno odnosenje prema potcinjenima: "rekao da MUP nije dobio zvaničan zahtev za to.". A sta je uradio Gasic? Na poziv telefonom bez ikakve provere pokrece citavu akciju?! Ko je ovde lud? I naravno na je kriminalisticka istraga, ono sto su uradili Gasic i Loncar i jeste kriminal najviseg nivoa. Zato podrska tuzilastvu da stvarno bude nezavisno i da po cenu otkaza kaze istinu koju sav narod vec zna, a zbog posade i lekara koji su dali svoje zivote.
pre 9 godina
"Tužilaštvo radi svoj posao i ono će dati finalnu reč. Bilo bi štetno da se bilo koja politička stranka meša u krimininastičku istragu", ocenio je Stefanović."
Od heroja, preko pijanaca do kriminalaca...
Napredno, par exelance. Tako izgleda kada se grupa avanturista sa mozgovima diletanata upusti u glumatanje vlasti.
pre 9 godina
Meni ovde nista nije jasno? Brate pa jel moguce da mi nemamo helikopter koji moze da prebaci neku tesko povredjenu ili tesko bolesnu osobu do VMA ili neke druge vece bolnice? Zivim u Svedskoj u jednoj maloj komuni (opstini) od nekih 6000 stanovnika i imaju svoj helikopter parkiran kod vatrogasne stanice. I koristi se i za manje hitne slucajeve od ovih gde su zivoti ugrozeni.
pre 9 godina
Maa neee nego ćemo se baviti Kosovom i kako da ponovo uspostavimo državni suverenitet na istom. Suština devojko i jeste u ovoj nesreći koja se desila zato nam je tako kako jeste i tu smo gde jesmo jer stalno nešto muljamo i radimo mimo procedura
pre 9 godina
lako je doktoru da seiri kad je on isti dan u spektakularnoj akciji spasao onu malu vozdovcanku.
pre 9 godina
Samo skrecu sa teme,ono glavno niko ne prica
ko je naredio da helikopter mora da sleti na aerodrom.
i iz onoga sto su pricali se lepo vidi da je prvobitni dogovor bio VMA
a onda je neko,neko JAK,npr neki MInistar(?),naredi da slete na aeorodrom,kako bi ubrali jos koji politicki poen.
nazalost,nisu uspeli da slete jos ih proglasise alkoholicarima.
pre 9 godina
Kako ono Vučić kaže "Ali, spasavali smo bebu, bebu, BEBU!!! Šta hoćete, spasavali smo bebu!!!..."
Trebalo bi neko da ga pitakada misli da najuri Nešu jer Neša nije hteo da spasava bebu.
Samo, to nema ko da ga pita.
pre 9 godina
E ako botovi kažu dosta je bilo polemike, onda dobro. Šta ima veze što su ljudi poginuli zbog SNS spinovanja...
pre 9 godina
Ode Gasic...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dex, 8. april 2015 12:21)
Ako bog da a sa njim i ostali j...vetri sto nam prodaju maglu i m... mesto bubrega
pre 9 godina
(Boki, 08. april 2015 13:34)
Sta sve meni nije jasno... pa da smo mi Svedska do ovoga ne bi ni doslo: 1 beba ne bi mogla pre vremena da napusti bolnicu. 2 U razdaljini 30 kilometra veci gradovi (N.Pazar.Raska, K.Mitrovica) nema opremljene bolnice ide se u Kragujevac. 3. od kise desi se kod nas neka kataklizma (poplave, odroni, klizista, izlivanje sahti) posto smo za sve nepripremljeni. 4 da bi mi uklonili odron na putu, ko zna odale treba da krene mehanizacija, cija je (ko ima koristi) i u kakvom je stanju? 5. odatle pot pratnjom policije stigli bi do Nisa za manje od 2sata, tamo ima bolnice, ali tamo nije odbor za docek. Ima to jos gomila tacaka, ono sto hocu da kazem... u svetu se dogadjaju isto tragedije ali ovoliki broj propusta u sistemu moze da se desi samo u jednoj ozbiljno neuredjenoj drzavi!
Zato mi molimo Boga da nas nesto nepredvidjeno ne zadesi,posto tada vidimo koliko smo kao drzava nemocni, i nesreca nas tada kao narod ujedini, slozni smo i nesebicni u pomoci sve dok taj haos ne prodje gde opet nastaje razdor i presabiranje ko se od nesrece okoristio.
pre 9 godina
...ima samo jedan mali problem, pa SNS kontrolise tuzilastvo, i naravno da ce izvestaj drzavnog tuzioca biti u korist ove ******* zbog kojih su neduzni ljudi i to nesretno dete izginuli!!!!
pre 9 godina
Pa vala dosta o tom slucaju.Vec danima je to tema .Kao da je to dete jedino na ovom svetu.A koliko ih je u medjuvremenu umrlo iz ovih ili onih razloga a da se nigde nije culo.Svako ima svoju sudbinu.Prepucavati se ko je kriv vec danima i time puniti novine stvarno je maksimum.
(Kosovka devojka, 8. april 2015 13:09)
E pa, iako je od botova, previse je. Devojko, nije umrlo dete od bolesti, ubijeno je sedam (7) ljudi. Ubijeno zarad necijeg reklamiranja. Ubijeno! Nego sta nego ce se krivac traziti svakoga dana, ponovo i ponovo, sve dok ne dobijemo istinu. Ne izvestaje napisane kao da ih je neki osnovac pisao, nego izvestaj koji u sebi ima sve relevantne podatke i koji ima nesto sto svima nama treba, istinu. Bez skrivanja, bez friziranja cinjenica, bez optuzbi da oni koji traze istinu imaju nesto protiv toga da se spasi beba. Procedure u vojsci nisu izmisljene da bi ih neko zaobilazio, procedure u vazduhoplovstvu sluze da se izbegnu ovakve tragedije. Krivci moraju da se nadju. Naravno, znaju se vec, samo oni koji imaju vlast u rukama ih "ne daju". Ali, sta ocekivati od ljudi koji su apsolutno nestrucni da rade svoj posao. Da su bar ostavili profesionalcima da urade ono sto znaju, do ovoga verovatno ne bi ni doslo. Ali, posto nisu, neka odgovaraju.
pre 9 godina
"SNS, za razliku od nekih drugih stranaka..." Koliko ja upravo vidim, ne cveta cvece ni u vase preduzece.
pre 9 godina
Meni se cini da svi oni: Gasic, Stefanovic, Loncar i Dikovic samo lazu, lazu i lazu!
pre 9 godina
Gasic i Loncar da podnesu ostavke a i Vucic bi mogao jer je tekao da prihvata svu odgovornost.
pre 9 godina
Pa oni su i poginulu zbog politickih stranaka i zelja njihovih clanova da se slikaju. Koje se sad stranke mesaju nije ni vazno.
pre 9 godina
U MUP nije stigao zvanican zahtev! Pa da li se telefonski poziv ministru Gasicu moze smatrati kao zvanican zahtev i da li je direktor bolnice u Novom Pazaru, kada se obratio MUP-u,ustvari zvao ministra Stefanovica? Mozda on ima brojeve telefona svih ministara.
pre 9 godina
Tanja draga, Dijamant se mesa u sve, ne Rama. Steta je sto se vi poluinformisani mesate u sve. Ma kakva steta - tragedija ...
"Bilo bi steta da se opozicija mesa u kriminalisticku istragu, ali su oni jednostavno kao rama margarin u sve se mesaju gde im nije mesto
(Tanja, 08. april 2015 12:15)"
pre 9 godina
ma, niko izgleda nije ni Omera Mehica zvao, sigurno je sam poleteo, kako da ne.
pre 9 godina
Na sajtu MUP Srbije-HELIKOPTERSKA JEDINICA pise:
Za ove poslove Helikopterska jedinica koristi:
■lake helikoptere (SA-341/342 i B206B) koji mogu da povezu do 4 putnika + pilot
■srednje helikoptere (AB-212) koji mogu da povezu do 12 putnika + posada.
2.Sanitetski transport
Podrazumeva prevoz povređenih, ranjenih i obolelih lica uz prisustvo stručne medicinske ekipe.
Za vršenje sanitetskog transporta neophodno je proceniti i obezbediti sve uslove koji se odnose na pogodnosti korišćenja helikoptera i opreme za transport obolelog ili povređenog lica.
Helikopter može biti korišćen za sanitetski transport i u slučaju kada nema sopstvenu medicinsku opremu već propisanu opremu za pružanje medicinske pomoći obezbeđuje stručna medicinska ekipa.
Nisu mogli da prevezu bebu?Imaju helikoptere koji prevoze 12 putnika+posada?
Ministre Stefanovicu,da li smatrate da treba da pozovete na "razgovor" Komandanta ove Jedinice?
"Malo se ispricate",ponesto ga "priupitate" na ovu temu?
Da li nije hteo,ili smeo da posalje BELL 212 do Raske,da spase bebu?
Za ovo prvo zna se sta sledi,za ovo drugo-od koga,ili zasto nije smeo?
Ili je,po starom nasem obicaju rezonovao "brigo moja,predji na drugoga"!
Vi znate sta sledi i za ovo...
I da li se,prilikom donosenja "odluke" konsultovao sa Vama,Direktorom Policije ili vec nekim ko mu je nadlezan?Ako jeste,sa kim,ako nije,zasto nije?Nisu to njegovi privatni helikopteri,nego Drzavni!
Zbog buducih slucajeva ove vrste,da se vise ne ponove...
pre 9 godina
jesu odbili ili nisu dobili zahtev?
pre 9 godina
Pa vala dosta o tom slucaju.Vec danima je to tema .Kao da je to dete jedino na ovom svetu.A koliko ih je u medjuvremenu umrlo iz ovih ili onih razloga a da se nigde nije culo.Svako ima svoju sudbinu.Prepucavati se ko je kriv vec danima i time puniti novine stvarno je maksimum.
pre 9 godina
E svasta cu da procitam o tome da je teze raditi u MUP-u nego u vojsci. Te dve institucije nemaju ama bas nista zajednicko sem sto su ratovali zajedno na Kosovu i to mnogo vise policija nego vojska, zato sto se radilo o terorizmu unutar drzave bukvalno protiv svojih gradjana i vojska nije smela da se "mesa" u poslove MUP-a. Da su pomagali sa tehinkom pomagali su. Drugo, tek kad je proglaseno ratno stanje vojska je punim kapacitetom stupila u dogadjaje na KIM i teritoriji drzave. Poslovi MUP-a od policajca pozornika do specijanih jedinica u dansnjoj Srbiji su neuporedivo tezi i izazovniji od rada u vojsci. U MUP-u se donekle postuje lanac komandovanja i ne moze da se obecava nesto sto nije bezbedno izvesti. Sto se tice celog slucaja da je pilot kazao da nisu uslovi odgovarajuci i da ne moze da se akcija izvede da li vi zaista mislite da bi neko pilotu oficiru i dokazanom heroju mogao da naredi kako treba po cenu zivota izvesti nesto sto sam pilot smatra da nije moguce izvesti? Vi zaista mislite da takav lanac komandovanja postoji u Srbiji? Tako nesto nema ni u SAD i Rusiji. Mozda ima u Severnoj Koreji. Ovde je u pitanju nesto drugo ovo je bio cist pokusaj politicara da naprave politicke poene i covek koji je u takvim uslovima leteo 100 puta bez ikakve krajnje nuznosti krece da obavi posao i na zalost ovog puta je omanu. Beba je mogla biti drugacije transportovana i ovako nesto nije smelo ni da im padne na pamet.
pre 9 godina
Nezvanicno trazeno iz Novog Pazara??? A situacija zvanicno urgentna???
A,da nije istina ipak ona da MUP ima helikoptere i to medicinski opremljene, ali da nema pilote za insrumentalno sletanje, i da su zato odbili zahtev?!
pre 9 godina
Mup helikopteri su opremljeniji od vojnih. Trebali su oni da lete ali se izvukli.
pre 9 godina
Naknadna pamet ministra Stefanovića. "MUP nije prihvatio, jer nije bilo uslova". Nauk za ministra Gašića, da što pre krene po doktorat.
pre 9 godina
Eeeee, bedak, stvarno, sama pomisao da ima ljudi koji namenski stavljaju pluseve i minuse, koji namenski (bez da to misle, jer im nije uloga da misle) zahvaljuju Bogu što nije policija kriva "jer je vode odgovorni ljudi" (svi znamo šta to znači)... Ozbiljna je situacija, i čak u takvoj - odrađuju posao, bez trunke morala, kajanja... Sve dok i sami ne budu imali problem, e onda nije bitno šta su do sada radili, onda će razmišljati svojom glavom. Do tada, mi koji iole razmišljamo svojom glavom smo DS trolovi, želimo loše Srbiji, da ne pričam o ličnoj želji da naudimo premijeru. Ne, nema tu lične želje, još manje da mu se naudi, ali posao radi očajno u svakom aspektu, i sva mu je vlada takva. Pitam vas sve, pre svega admin-a sajta, pa jel ja kao pojedinac imam pravo da kažem šta mislim ?? Kad tako očigledno to pravo imaju oni koji su tu da prave gužvu, masu, broj ? Kad će mediji - a i nalogodavci iz vlade da shvate da su kontraproduktivni botovanjem ? Da udesetostručuju gnev ? Da gaze dostojanstvo (pravo na mišljenje) naroda ? Dakle - plaše se pravog stanja. Strah me je budućnosti, i to skorije, ali mnogo me je strah.
pre 9 godina
nesrecna sudbina..
pre 9 godina
Bravo majstore!
Super si rekao i sve je korektno uradjeno.
Kazi leba ti Vucicu da smeni gasica i Loncara i niko ni reci vise nece reci!
Nema tu cile mile.
Vucic naravno nista nije kriv!
Ti si bio super.
Al ova dvojica hitno ostavke ili smena....
pre 9 godina
Ovim strucnjacima koji gledaju samo koliko ima mesta u helikopteru moram reci da nista ne mora zavisi samo od velicine letelice vec od njene opremljenosti za izvrsavanje odredjenog zadatka.Verujte da cak nije isto transportovati ranjenika ili nekog pacijenta koji mora da bude na posebnoj medicinskoj nezi tokom leta.Zato postoje razlicite modifikacije iste letelice u odnosu na namenu za koju se ona koristi,a MUP slozicete se nije klinika i ne bavi se medicinskim poslovima.To su proste stvari i svako ko malo zna nesto o tome zna i razliku.Imate na sajtu MUP-a,ali izgleda da niko ne cita,a pozivate se na to da je:"Za vrsenje sanitetskog transporta neophodno je proceniti i obezbediti sve uslove koje se odnose na POGODNOST koriscenja helikoptera i OPREME za transport povredjenog ili obolelog lica.Agusta|Bell-212 kojim raspolaze MUP nema tu specificnu opremu za ovaj slucaj.
pre 9 godina
Logicna stvar!
pre 9 godina
@(Ruža, 8. april 2015 12:47) Vama je do šale, a reč je izgubljenim ljudskim životima. Vremenski uslovi nisu dozvolili da helikopter MUP-a poleti. Vojska je ispravno postupila, jer je poslala helikopter. Žalosno je sad kriviti ministra Gašića kad svi znamo da je cilj bio spašavanje života bebe. Pustimo mrtve da počivaju u miru, krivci će biti kažnjeni.
pre 9 godina
Utvrdjena pravila se znaju, iako ni malo ne sumnjam da bi i svaki pripadnik MUP-a odgovorio ovom zadatku.
pre 9 godina
I pored sve dobre volje, pripadnici MUP-a ipak nisu opremljeni adekvatnom letelicom za onako lose vremenske prilike.
pre 9 godina
Ne sumnjam u spremnost MUP-a, ali ipak uvek se postuju procedure.
pre 9 godina
Gadite mi se. Niko dostojan i hrabar i covek.
Svi se sakrivaju i beze. Pih...
pre 9 godina
GASICU - Da li ti je savest mirna?
pre 9 godina
"bilo bi štetno da se bilo koja politička stranka meša u istragu" ????? Pa jel' ovaj mene "ono" ? Pa cela njegova stranka i dražesni premijer 24/7 su se izvoleli mešati u istrage, davali izjave o krivičnim postupcima koji još nisu ni postojali, osuđivali pre suda i sada ovaj "Dr." da mi ovo kaže.... Vi mene stvarno zaj......e - ili mislite da pamtim neznatno manje od kišne gliste.
pre 9 godina
a zašto to pričate mesec dana kasnije???
pre 9 godina
MUP su pitali a Vojsci su naredili. Još jedan dokaz koliko je teže i odgovornije raditi u Vojsci. Oni znaju zašto, Vojska nikad ne odbija naredjenja. A vi im gospodo smanjite plate još više ako možete.
pre 9 godina
Ode Gasic...
pre 9 godina
Opa svadja trazili nisu trazili odbili su. Vi ne znate ni sami medju sobom da se dogovorite ko je sta trazio i ko je sta odbio. Vazno je samo da je 7 ljudi poginulo za dzabe.
pre 9 godina
ODE GASIC NIZ VODU! JU JU JU
pre 9 godina
a neki su ispali mudriji...
posle odbijanja mupa, svakome iole pametnom bi bilo jasno o kakvim se uslovima za letenje radi.
propisi i procedure postoje da bi se krsile, heroji da ginu.
pre 9 godina
Znaci pustaju Gasica niz vodu
pre 9 godina
MALI MRAV MALI MRAV IZ SNS nesto!
pre 9 godina
Pa vala dosta o tom slucaju.Vec danima je to tema .Kao da je to dete jedino na ovom svetu.A koliko ih je u medjuvremenu umrlo iz ovih ili onih razloga a da se nigde nije culo.Svako ima svoju sudbinu.Prepucavati se ko je kriv vec danima i time puniti novine stvarno je maksimum.
pre 9 godina
"Bilo bi štetno da se bilo koja politička stranka meša u krimininastičku istragu".
E vala jeste kriminal sve sto se desilo...
pre 9 godina
Za komandanta hel. jedinice MUP-a nisu postojali uslovi za let, dok su za vojsku "morali" da postoje. I to još da ih nateraju da slete tamo gde su trenutno najgori meteo uslovi samo zato što ih čeka ministar. Jasno je ko je kriv.
pre 9 godina
Koliko ja shvatam, mup obrađuje i zahteve koje ne dobija.
pre 9 godina
Ovo mrcvarenje postaje gore od tragedije.
pre 9 godina
Ko je javio novinarima da je helikopter sleteo pre nego sto se to zaista desilo?Pitanje za ministra Loncara:zbog koje medicinske procedure se letelo bas za Bg,a ne za Kg ili Nis(blize gradove)?Gde je na kraju bio min.Gasic(u Krusevcu kao sto je A.V.rekao ili u Bg,kako je on sam u prvi mah izjavio)?MOLIM NOVINARE DA POSTAVE OVA PITANJA NADLEZNIMA..HVALA!
pre 9 godina
Maa neee nego ćemo se baviti Kosovom i kako da ponovo uspostavimo državni suverenitet na istom. Suština devojko i jeste u ovoj nesreći koja se desila zato nam je tako kako jeste i tu smo gde jesmo jer stalno nešto muljamo i radimo mimo procedura
pre 9 godina
"Tužilaštvo radi svoj posao i ono će dati finalnu reč. Bilo bi štetno da se bilo koja politička stranka meša u krimininastičku istragu" Lepo receno Stefanovicu. Dosta je vise prikupljanja politickih poena na ovoj tragediji.
pre 9 godina
"SNS, za razliku od nekih drugih stranaka koje pokušavaju da, čini mi se, profitiraju od nesreće, neće se mešati u istragu. Mi ne želimo da se mešamo u nešto što je istraga tužilaštva", rekao je potpredsednik SNS.
A je li, sad "da se niko ne meša u istragu", a?! A šta je SNS radio dosad? Šta su ako ne mešanje u istragu sve one Vučićeve izjave, počev od "ne dam Gašića"?
Slažem se da SNS ne profitira od nesreće. Ne zato što nema želju, nego iz prostog razloga što od ovog NE MOŽE da profitira, naprotiv, ovo je još jedan težak blam za SNS! Ako je za neku utehu, nije im prvi. Ali sigurno ne i poslednji!
Lepo su im ljudi iz MUP-a rekli "ne može helikopter". E, ali pametnjakovići su naravno znali bolje pa su se uz jedno "šta, bre, ne može, ti će mi kažeš?!" odmah "snašli" tako što su okrenuli vojsku. I odmah smo videli rezultat njihove pameti i snalažljivosti...
pre 9 godina
Ovde je najbitnije sledeca recenica i koliko god je ovo ili ono, ovo je postovanje procedura i odgovorno odnosenje prema potcinjenima: "rekao da MUP nije dobio zvaničan zahtev za to.". A sta je uradio Gasic? Na poziv telefonom bez ikakve provere pokrece citavu akciju?! Ko je ovde lud? I naravno na je kriminalisticka istraga, ono sto su uradili Gasic i Loncar i jeste kriminal najviseg nivoa. Zato podrska tuzilastvu da stvarno bude nezavisno i da po cenu otkaza kaze istinu koju sav narod vec zna, a zbog posade i lekara koji su dali svoje zivote.
pre 9 godina
Zato sto je Loncar hteo da glumi Vucica i da "spasava bebu" zbog toga se i desila tragedija.Loncar mora podneti ostavku!!!!
pre 9 godina
"Tužilaštvo radi svoj posao i ono će dati finalnu reč. Bilo bi štetno da se bilo koja politička stranka meša u krimininastičku istragu", ocenio je Stefanović."
Od heroja, preko pijanaca do kriminalaca...
Napredno, par exelance. Tako izgleda kada se grupa avanturista sa mozgovima diletanata upusti u glumatanje vlasti.
pre 9 godina
Pa to svako zna!
pre 9 godina
U bilo kojoj Evropskoj državi Stefanović bi odavno morao da podnese ostavku zbog skandala oko doktorske disertacije. Velika je uvreda za ljude koji su godinama radili i odricali se da bi došli do akademskog zvanja da takav čovek sedi u vladi. O predsedniku države ne vredi trošiti ni reči.
Srbija pada na najsonovnijem testu demokratije, odgovornosti političara za svoje postupke.
pre 9 godina
E svasta cu da procitam o tome da je teze raditi u MUP-u nego u vojsci. Te dve institucije nemaju ama bas nista zajednicko sem sto su ratovali zajedno na Kosovu i to mnogo vise policija nego vojska, zato sto se radilo o terorizmu unutar drzave bukvalno protiv svojih gradjana i vojska nije smela da se "mesa" u poslove MUP-a. Da su pomagali sa tehinkom pomagali su. Drugo, tek kad je proglaseno ratno stanje vojska je punim kapacitetom stupila u dogadjaje na KIM i teritoriji drzave. Poslovi MUP-a od policajca pozornika do specijanih jedinica u dansnjoj Srbiji su neuporedivo tezi i izazovniji od rada u vojsci. U MUP-u se donekle postuje lanac komandovanja i ne moze da se obecava nesto sto nije bezbedno izvesti. Sto se tice celog slucaja da je pilot kazao da nisu uslovi odgovarajuci i da ne moze da se akcija izvede da li vi zaista mislite da bi neko pilotu oficiru i dokazanom heroju mogao da naredi kako treba po cenu zivota izvesti nesto sto sam pilot smatra da nije moguce izvesti? Vi zaista mislite da takav lanac komandovanja postoji u Srbiji? Tako nesto nema ni u SAD i Rusiji. Mozda ima u Severnoj Koreji. Ovde je u pitanju nesto drugo ovo je bio cist pokusaj politicara da naprave politicke poene i covek koji je u takvim uslovima leteo 100 puta bez ikakve krajnje nuznosti krece da obavi posao i na zalost ovog puta je omanu. Beba je mogla biti drugacije transportovana i ovako nesto nije smelo ni da im padne na pamet.
pre 9 godina
Bilo bi steta da se opozicija mesa u kriminalisticku istragu, ali su oni jednostavno kao rama margarin u sve se mesaju gde im nije mesto
pre 9 godina
Dosta je bilo polemike,tuzilastvo ce dati sve informacije oko ove tragedije kad se zavrse sve istrazne radnje
pre 9 godina
Kod nas je zaista ogroman problem to sto se svako mesa u tudji posao, komisija koja ispituje slucaj ce doneti presudu, i ko bude kriv taj ce i odgovarati, nemora sve biti vezano za politiku.
pre 9 godina
Tuzilastvo neka radi svoj posao i to je to
pre 9 godina
E ako botovi kažu dosta je bilo polemike, onda dobro. Šta ima veze što su ljudi poginuli zbog SNS spinovanja...
pre 9 godina
Ode Gasic...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dex, 8. april 2015 12:21)
Ako bog da a sa njim i ostali j...vetri sto nam prodaju maglu i m... mesto bubrega
pre 9 godina
"SNS, za razliku od nekih drugih stranaka..." Koliko ja upravo vidim, ne cveta cvece ni u vase preduzece.
pre 9 godina
ma, niko izgleda nije ni Omera Mehica zvao, sigurno je sam poleteo, kako da ne.
pre 9 godina
Meni se cini da svi oni: Gasic, Stefanovic, Loncar i Dikovic samo lazu, lazu i lazu!
pre 9 godina
Gasic i Loncar da podnesu ostavke a i Vucic bi mogao jer je tekao da prihvata svu odgovornost.
pre 9 godina
Pa vala dosta o tom slucaju.Vec danima je to tema .Kao da je to dete jedino na ovom svetu.A koliko ih je u medjuvremenu umrlo iz ovih ili onih razloga a da se nigde nije culo.Svako ima svoju sudbinu.Prepucavati se ko je kriv vec danima i time puniti novine stvarno je maksimum.
(Kosovka devojka, 8. april 2015 13:09)
E pa, iako je od botova, previse je. Devojko, nije umrlo dete od bolesti, ubijeno je sedam (7) ljudi. Ubijeno zarad necijeg reklamiranja. Ubijeno! Nego sta nego ce se krivac traziti svakoga dana, ponovo i ponovo, sve dok ne dobijemo istinu. Ne izvestaje napisane kao da ih je neki osnovac pisao, nego izvestaj koji u sebi ima sve relevantne podatke i koji ima nesto sto svima nama treba, istinu. Bez skrivanja, bez friziranja cinjenica, bez optuzbi da oni koji traze istinu imaju nesto protiv toga da se spasi beba. Procedure u vojsci nisu izmisljene da bi ih neko zaobilazio, procedure u vazduhoplovstvu sluze da se izbegnu ovakve tragedije. Krivci moraju da se nadju. Naravno, znaju se vec, samo oni koji imaju vlast u rukama ih "ne daju". Ali, sta ocekivati od ljudi koji su apsolutno nestrucni da rade svoj posao. Da su bar ostavili profesionalcima da urade ono sto znaju, do ovoga verovatno ne bi ni doslo. Ali, posto nisu, neka odgovaraju.
pre 9 godina
...ima samo jedan mali problem, pa SNS kontrolise tuzilastvo, i naravno da ce izvestaj drzavnog tuzioca biti u korist ove ******* zbog kojih su neduzni ljudi i to nesretno dete izginuli!!!!
pre 9 godina
Pa oni su i poginulu zbog politickih stranaka i zelja njihovih clanova da se slikaju. Koje se sad stranke mesaju nije ni vazno.
pre 9 godina
jesu odbili ili nisu dobili zahtev?
pre 9 godina
Tanja draga, Dijamant se mesa u sve, ne Rama. Steta je sto se vi poluinformisani mesate u sve. Ma kakva steta - tragedija ...
"Bilo bi steta da se opozicija mesa u kriminalisticku istragu, ali su oni jednostavno kao rama margarin u sve se mesaju gde im nije mesto
(Tanja, 08. april 2015 12:15)"
pre 9 godina
Na sajtu MUP Srbije-HELIKOPTERSKA JEDINICA pise:
Za ove poslove Helikopterska jedinica koristi:
■lake helikoptere (SA-341/342 i B206B) koji mogu da povezu do 4 putnika + pilot
■srednje helikoptere (AB-212) koji mogu da povezu do 12 putnika + posada.
2.Sanitetski transport
Podrazumeva prevoz povređenih, ranjenih i obolelih lica uz prisustvo stručne medicinske ekipe.
Za vršenje sanitetskog transporta neophodno je proceniti i obezbediti sve uslove koji se odnose na pogodnosti korišćenja helikoptera i opreme za transport obolelog ili povređenog lica.
Helikopter može biti korišćen za sanitetski transport i u slučaju kada nema sopstvenu medicinsku opremu već propisanu opremu za pružanje medicinske pomoći obezbeđuje stručna medicinska ekipa.
Nisu mogli da prevezu bebu?Imaju helikoptere koji prevoze 12 putnika+posada?
Ministre Stefanovicu,da li smatrate da treba da pozovete na "razgovor" Komandanta ove Jedinice?
"Malo se ispricate",ponesto ga "priupitate" na ovu temu?
Da li nije hteo,ili smeo da posalje BELL 212 do Raske,da spase bebu?
Za ovo prvo zna se sta sledi,za ovo drugo-od koga,ili zasto nije smeo?
Ili je,po starom nasem obicaju rezonovao "brigo moja,predji na drugoga"!
Vi znate sta sledi i za ovo...
I da li se,prilikom donosenja "odluke" konsultovao sa Vama,Direktorom Policije ili vec nekim ko mu je nadlezan?Ako jeste,sa kim,ako nije,zasto nije?Nisu to njegovi privatni helikopteri,nego Drzavni!
Zbog buducih slucajeva ove vrste,da se vise ne ponove...
pre 9 godina
(Boki, 08. april 2015 13:34)
Sta sve meni nije jasno... pa da smo mi Svedska do ovoga ne bi ni doslo: 1 beba ne bi mogla pre vremena da napusti bolnicu. 2 U razdaljini 30 kilometra veci gradovi (N.Pazar.Raska, K.Mitrovica) nema opremljene bolnice ide se u Kragujevac. 3. od kise desi se kod nas neka kataklizma (poplave, odroni, klizista, izlivanje sahti) posto smo za sve nepripremljeni. 4 da bi mi uklonili odron na putu, ko zna odale treba da krene mehanizacija, cija je (ko ima koristi) i u kakvom je stanju? 5. odatle pot pratnjom policije stigli bi do Nisa za manje od 2sata, tamo ima bolnice, ali tamo nije odbor za docek. Ima to jos gomila tacaka, ono sto hocu da kazem... u svetu se dogadjaju isto tragedije ali ovoliki broj propusta u sistemu moze da se desi samo u jednoj ozbiljno neuredjenoj drzavi!
Zato mi molimo Boga da nas nesto nepredvidjeno ne zadesi,posto tada vidimo koliko smo kao drzava nemocni, i nesreca nas tada kao narod ujedini, slozni smo i nesebicni u pomoci sve dok taj haos ne prodje gde opet nastaje razdor i presabiranje ko se od nesrece okoristio.
pre 9 godina
Meni ovde nista nije jasno? Brate pa jel moguce da mi nemamo helikopter koji moze da prebaci neku tesko povredjenu ili tesko bolesnu osobu do VMA ili neke druge vece bolnice? Zivim u Svedskoj u jednoj maloj komuni (opstini) od nekih 6000 stanovnika i imaju svoj helikopter parkiran kod vatrogasne stanice. I koristi se i za manje hitne slucajeve od ovih gde su zivoti ugrozeni.
pre 9 godina
U MUP nije stigao zvanican zahtev! Pa da li se telefonski poziv ministru Gasicu moze smatrati kao zvanican zahtev i da li je direktor bolnice u Novom Pazaru, kada se obratio MUP-u,ustvari zvao ministra Stefanovica? Mozda on ima brojeve telefona svih ministara.
pre 9 godina
Kako ono Vučić kaže "Ali, spasavali smo bebu, bebu, BEBU!!! Šta hoćete, spasavali smo bebu!!!..."
Trebalo bi neko da ga pitakada misli da najuri Nešu jer Neša nije hteo da spasava bebu.
Samo, to nema ko da ga pita.
pre 9 godina
nesrecna sudbina..
pre 9 godina
S obzirom da helikopteri nisu adekvatni da odrade taj zadatak, covek je lepo rekao i iskreno.
pre 9 godina
Bravo majstore!
Super si rekao i sve je korektno uradjeno.
Kazi leba ti Vucicu da smeni gasica i Loncara i niko ni reci vise nece reci!
Nema tu cile mile.
Vucic naravno nista nije kriv!
Ti si bio super.
Al ova dvojica hitno ostavke ili smena....
pre 9 godina
Samo skrecu sa teme,ono glavno niko ne prica
ko je naredio da helikopter mora da sleti na aerodrom.
i iz onoga sto su pricali se lepo vidi da je prvobitni dogovor bio VMA
a onda je neko,neko JAK,npr neki MInistar(?),naredi da slete na aeorodrom,kako bi ubrali jos koji politicki poen.
nazalost,nisu uspeli da slete jos ih proglasise alkoholicarima.
pre 9 godina
Nezvanicno trazeno iz Novog Pazara??? A situacija zvanicno urgentna???
A,da nije istina ipak ona da MUP ima helikoptere i to medicinski opremljene, ali da nema pilote za insrumentalno sletanje, i da su zato odbili zahtev?!
pre 9 godina
lako je doktoru da seiri kad je on isti dan u spektakularnoj akciji spasao onu malu vozdovcanku.
pre 9 godina
Mup helikopteri su opremljeniji od vojnih. Trebali su oni da lete ali se izvukli.
pre 9 godina
Razumna odluka.I zaista je istina da samo profesionalci mogu o tome da odlucuju.Drago mi je sto sr ime MUP-a nije ukaljalo u ovom skandalu.
pre 9 godina
Naknadna pamet ministra Stefanovića. "MUP nije prihvatio, jer nije bilo uslova". Nauk za ministra Gašića, da što pre krene po doktorat.
pre 9 godina
Eeeee, bedak, stvarno, sama pomisao da ima ljudi koji namenski stavljaju pluseve i minuse, koji namenski (bez da to misle, jer im nije uloga da misle) zahvaljuju Bogu što nije policija kriva "jer je vode odgovorni ljudi" (svi znamo šta to znači)... Ozbiljna je situacija, i čak u takvoj - odrađuju posao, bez trunke morala, kajanja... Sve dok i sami ne budu imali problem, e onda nije bitno šta su do sada radili, onda će razmišljati svojom glavom. Do tada, mi koji iole razmišljamo svojom glavom smo DS trolovi, želimo loše Srbiji, da ne pričam o ličnoj želji da naudimo premijeru. Ne, nema tu lične želje, još manje da mu se naudi, ali posao radi očajno u svakom aspektu, i sva mu je vlada takva. Pitam vas sve, pre svega admin-a sajta, pa jel ja kao pojedinac imam pravo da kažem šta mislim ?? Kad tako očigledno to pravo imaju oni koji su tu da prave gužvu, masu, broj ? Kad će mediji - a i nalogodavci iz vlade da shvate da su kontraproduktivni botovanjem ? Da udesetostručuju gnev ? Da gaze dostojanstvo (pravo na mišljenje) naroda ? Dakle - plaše se pravog stanja. Strah me je budućnosti, i to skorije, ali mnogo me je strah.
pre 9 godina
MUP bi morao da bude prvi u spasavanju i tu nema odbijanja sem da sami kažu gde mogu da lete a gde ne.
pre 9 godina
Svi koji su učestvovali u spasavanju bebe hvala im. Gde je bilo propusta i ako tu ima krivične odgovornosti neka to utvrdi tužilastvo.
pre 9 godina
Normalno je da Tuzilastvo vodi istragu.MUP je ugledna institucija koja ima dobre lidere i drago mi je sto tu nema propusta.
pre 9 godina
MUP je rekao da samo vojska u ovako slozenim uslovima spasavanja moze da pomogne i ne razume sto su neki postavljali pitanja zasto nije helikopter MUP ucestvovao u spasavanju.
pre 9 godina
Pa MUP ima bolje helihoptere od Vojske Bell 206 i 212 i Cinok koji imaju bolju opremu od Mi 8 i istu kao MI 17
pre 9 godina
Sad kad se desila tragedija svi govore kao da bi oni znali bolje da odreaguju. Jbg, opozicija je lagan posao, ruke u dzepove i kritikuj, drugih obaveza nema.
pre 9 godina
@(Ruža, 8. april 2015 12:47) Vama je do šale, a reč je izgubljenim ljudskim životima. Vremenski uslovi nisu dozvolili da helikopter MUP-a poleti. Vojska je ispravno postupila, jer je poslala helikopter. Žalosno je sad kriviti ministra Gašića kad svi znamo da je cilj bio spašavanje života bebe. Pustimo mrtve da počivaju u miru, krivci će biti kažnjeni.
pre 9 godina
Istina je da MUP nije opremljen helihopterima za tu namenu i da raspolaze letelicama koje su manje ili nisu uopste prikladne za transport pacijenata u slucaju kakav je ovde u pitanju.Srednji helikopter tipa AB-212 kojima je MUP raspolagao,ne znam da li je to i dalje slucaj, koji moze da primi 12 osoba nije prikladan za tu namenu i to je prosto tako.Ostalo su laki helikopteri tipa SA341 ili B206,manjih gabarita koji mogu da prevezu do 4 osobe,ali je njihova prakticna upotreba za navedeni slucaj teska ili nemoguca jer gabariti ne dozvoljavaju bilo kakvo unosenje neke aparature ili boca sa recimo kiseonikom,a naravno tu je i pitanje lekara i prateceg osoblja.Oni takodje nisu predvidjeni za letove po losijim meteo uslovima i u tome zaista ne treba gledati nista sporno.Cak i da je dobio zvanican zahtev MUP ne bi po mom misljenju mogao da izvede tu operaciju jer su tehnicke mogucnosti jako male za ovako nesto.
pre 9 godina
E ovaj poslednji pasus je zaista istinit. I pametno, ne treba da se mešaju, nadležni će odraditi svoj posao.
pre 9 godina
Utvrdjena pravila se znaju, iako ni malo ne sumnjam da bi i svaki pripadnik MUP-a odgovorio ovom zadatku.
pre 9 godina
Ovim strucnjacima koji gledaju samo koliko ima mesta u helikopteru moram reci da nista ne mora zavisi samo od velicine letelice vec od njene opremljenosti za izvrsavanje odredjenog zadatka.Verujte da cak nije isto transportovati ranjenika ili nekog pacijenta koji mora da bude na posebnoj medicinskoj nezi tokom leta.Zato postoje razlicite modifikacije iste letelice u odnosu na namenu za koju se ona koristi,a MUP slozicete se nije klinika i ne bavi se medicinskim poslovima.To su proste stvari i svako ko malo zna nesto o tome zna i razliku.Imate na sajtu MUP-a,ali izgleda da niko ne cita,a pozivate se na to da je:"Za vrsenje sanitetskog transporta neophodno je proceniti i obezbediti sve uslove koje se odnose na POGODNOST koriscenja helikoptera i OPREME za transport povredjenog ili obolelog lica.Agusta|Bell-212 kojim raspolaze MUP nema tu specificnu opremu za ovaj slucaj.
pre 9 godina
I pored sve dobre volje, pripadnici MUP-a ipak nisu opremljeni adekvatnom letelicom za onako lose vremenske prilike.
pre 9 godina
Kosiću iz helikopterske MUPa svaka čast,profesionalac koji ne podleže pritiscima,a ovi drugi nek vide šta su i šta napraviše!!!
pre 9 godina
Logicna stvar!
pre 9 godina
Ne sumnjam u spremnost MUP-a, ali ipak uvek se postuju procedure.
71 Komentari
Sortiraj po: