Ponedeljak, 06.04.2015.

08:50

Srpska vojska na Crvenom trgu?

Vlada Srbije još vaga hoće li prihvatiti poziv iz Moskve da i naši vojnici marširaju Crvenim trgom, na Paradi povodom 9. maja, Dana pobede nad fašizmom.

Izvor: Veèernje novosti

Srpska vojska na Crvenom trgu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

Marko

pre 9 godina

Treba nasi vojnici da marsiraju na paradi u Moskvi na dan pobede. Nasi ocevi i dedovi se nisu bojali Hitlera i nacistickih tvorevina, borili su se i ginuli za nasu slobodu.Rusi su dali ogroman broj zrtava u II sv. ratu, oko 27 miliona.Saveznici Amerika, Vel.Britanija i Francuska oko 1.5 milion, Jugoslavija 1.7 miliona. Sve za slobodu covevanstva. Stati ponosno uz pobedinike i marsirati. Kome se ne svidja njegov problem. Istorija se ne moze promeniti, ma koliko se neki trudili. Moj deda i otac i majka su bili ucesnici u NOR.Vecna slava herojima!

zlocca

pre 9 godina

ugledajte se na ceskog predsednika jer je pravi predsednik. ukoliko popustite pred zlikovackom americkompolitikom koja je dovela da bombarduju i ubijaju nasu decu onda se selite tamo i tamo ostvarujte njihove interese. postujte istoriju i ne zaboravimo da su nas bombardovali kako nemacka tako engleska u II svetskom ratu i 99 amerika i ostali i da su bacali osiromaseni uranijum na nas . Treba ici na paradu jer ko je oslobadjao i cija krv je natopila Beograd kada je oslobadjan i to treba postovati uvek

Lex

pre 9 godina

za zaboravne, na paradi 9.5.2010. u Moskvi je ucestvovalo 11.500 vojnika iz mnogo zemalja, uljucujuci nato vojnike iz britanije i usa. Ipak srpska vojska nije ucestvovala uz obrazlozenje:
"U Rusiji kažu da Srbiji nije upućen poziv jer je u ratu učestvovala Jugoslavija."
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=05&dd=08&nav_id=429722

Na zalost, b92 je bio samo radio bez web portala kad se desio drugi slucaj- Da je Zoran Lilic kao predsednik SRJ sedeo na tribinama parade devedesetih godina dok je predsednik Hrvatske Franjo Tudjman sedeo u lozi. I opet je bilo neko fantasticno lepo objasnjenje sa ruske strane.

Svaka zemlja moze da sluzi za potkusur velikima, ali kad dobrovoljno tome tezi, e onda nema posle kajanja kad nas Rusi opet odbiju cim sednu za sto sa USA i prepuste nas na milost i nemilost kao deo njihove interesne sfere. A onda cemo sve ovo lepo da iskasljemo pa nemoj opet da bude-svi nas mrze.

Otimač intelektualne svojine

pre 9 godina

Ako izuzmemo USA i GB, neće doći samo oni koju se i borili na strani Nemačke. Svi do jednog, pa čak i Francuska, koja imala više ljudi u Charlemagne waffen SS diviziji, no u pokrtetu otpora.
Prosto, neće biti samo onih kojima Dan pobede znači upravo suprotno, pa sad ako 'naša' vlast žudi za nasleđem nacističkih slugu, onda nek' ne šalju taj odred vojnika. Nikad pre nije bilo jasnije distinkcija između ljudi koji vole svoju zemlju i klasičnih kvislinga, za koje ni famozna 'politička korektnost' ne može pronaći eufemizam, a sveprisutna 'EU-cenzura' ne može sakriti.

Roblje u svojoj zemlji

pre 9 godina

Ne mozemo da ucestvujemo jer smo kolonija pod okupacijom.
Predsedniku i premijeru je to glupo da kazu narodu nego im je lepse da ih glasaci bar smatraju bar ozbiljnim drzavnicima koji tu kao nesto zaista rade i vode.

Lale

pre 9 godina

Smatram da ne bi bilo pametno da šaljemo vojnike na paradu u Moskvi 9.maja. Bili bi kao moderan trofej Kremlja. Iako srpski komunisti imaju puno razloga da zahvaljuju Moskvi za pomoć prilikom dolaska na vlast u Srbiji 1944., kao i na obuci kadrova Ozne i KOS-a na istrebljenju klasnog neprijatelja.

joehusaphet

pre 9 godina

Naša vojska pred najgorim diktatorm iz J.Koreje? Dno
(Alan Ford, 6. april 2015 11:32)

Alane oprosti, vidim zavidan nivo poznavanja geografije i svetske politike, samo...diktator je iz Severne Koreje.

Djordje

pre 9 godina

Mislim da treba da idemo, Jugoslavija je pretrpela gubitke proporcionalno vece od citavog zapadnog bloka zajedno. U ljudskim zrtvama i materijalno u svakom pogledu. Zasto se u napr Parizu ne odrzava parada ovakvih dimenzija ili napr. u Londonu. Naravno ako nas pozovu. I na kraju tamo su marsevali i americki marinci i britanska garda pa cak mislim da su jedne godine i Nemci ucestvovali.

Xepoj

pre 9 godina

Srbija je za vreme drugog svetskog rata bila drzava koja je imala vladu i parlament a od oruzanih formacija sledece: Srpsku Drzavnu Strazu ,Srpsku Granicnu Strazu,Srpski Dobrovoljacki Korpus, zatim policijiske jedinice kao sto je Zandarmerija i klasicna civilna policija ,komunisti i ostaci JVuO (cetnici) su gerila ,odmetnici koji nisu predstavljali drzavne oruzane snage.Vojne formacije drzave Srbije su 1944. napustile Srbiju i preko BiH stigle i koncentrisale se u Istri i Sloveniji gde su im se pridruzili pripadnici JVuO i jedinice Slovenskog Domobranstva,nakon predaje Anglo-Americkim snagama jedan deo je vracen partizanima koji su ih streljali i bacali u jame u Kocevskom Rogu ,oni koji su preziveli nastavili su zivot u emigraciji sirom sveta.Dakle neka u Moskvi marsiraju potomci onih koji su sa sovjetijom usli u Beograd 1944. sa petokrakama na celu,nema logike slaviti zavrsetak jedne okupacije pocetkom druge okupacije.

jedva cekam mart 2018.

pre 9 godina

Mislim da u svetlu ruske agresije na Ukrajinu, nasa vojska ne treba da ucestvuje na Putinovoj paradi. Treba poslati vojnog atasea iz ambasade u Moskvi i ne praviti dodatne troskove.
Pogotovu sto ministar Gasic vec sest meseci veoma uporno odbija da prezentira javnosti troskove parade koja je bez ikakvog razloga organizovana za Putina koji je na proputovanju prosao kroz Beograd 16. oktobra!!!!

aleksandars

pre 9 godina

A zašto nas Rusi nisu zvali prethodnih godina (Mesić je čak u ime Hrvatske primio orden).
Njima neće mnogo značiti naš dolazak ali nama može napraviti problem.
Opkoljeni smo NATO zemljama (od kojih većina nije prijateljski nastrojena), a u slučaju da se njihov sukob sa Rusijom zaoštri ne smemo da dođemo u poziciju da smo u NATO planovima obeleženi kao meta.
Neka predsednik Nikolić ode na paradu pa neka mu Putin uruči i orden, ali vojska Srbije ne treba da ide!
Ja sam unuk partizana (tzv. prvoborca), i ponosim se svojim precima ali moramo biti pametni i ne ponavljati greške iz istorije.

Sarmica

pre 9 godina

I češki precednik Zeman pored česte kritike tvrdi da na defile ide da oda čast palim vojnicima iz II sv. rata a ne da se druži sa Putinom niti da se meša u današnju politiku. Čak je američkom ambasadoru u ČR rekao da mu njegovi saveti nisu potrebni.

Boki

pre 9 godina

ne odgovara wasingtonu i briselu?
sloboda?pravo da sami biramo?
to ne postoji kako vidim,postoji samo radite sta wasington kaze
a to zovemo diktaturom.

Marija

pre 9 godina

Srpska vojska da koraca ispred dva boljsevicka staljinisticka diktatora Vladimira Putina i specijanog gosta iz Severne Koreje Kim Jong Un-a?

Ceo svet se ogradio od ova dva staljinisticka diktatora a da sprski vojnik koraca ispred tog dvojca?

Pa Crvena boljsevicka armija je najveci okupator u istoriji planete nakon fasisticke bagre .
Okupirali su celu istocnu Evropu i drzali u okupaciji narode istocne Evrope decenijama do pada berlinksog zida uz milione streljanih gradjana istocne Evrope od strane boljsevickih fasista.

Amerika koja je oslobodila Evropu od fasista se kao pravi oslobodilac nakon oslobodjenja Evrope povukla u Ameriku , a boljsevicki oslobodioci su oslobodili istocnu Evropu od fasista i odmah okupirali tu istu istocnu Evropu kao okupatori.

Sta se slavi tamo u Moskvi, oslobodenje od fasizma i ujedno boljsevicka okupacija cele istocne Evrope?

KGB ima svoju istoriju isto kao Udba i Ozna , specijalnu istoriju napisanu 45-e godine.
U njihovim istorijama pise samo da je bilo oslobodjenje od fasizma a ne pise da se odmah nakon toga desila okupacija zemalja sa milionskim streljanim zrtvama.

I u Rusiji i u Srbiji je boljsevicka staljinisticka bagra pobila vise ljudi nego nemacki fasisti u boljsevickim cistkama.
Tamo u Rusiji KGB i NKVD , ovde u Srbiji Udba i Ozna.

Dakle sta se slavi na Crvernom trgu ove godine , oslobodjenje od fasizma ili boljsevicka diktatura?

AntiPutin

pre 9 godina

Ne treba ici na tu fasisticku paradu, to je promocija fasizma, nijedan antifasista nece prisustvovati, sto znaci da ce Vucuc i Nikolic verovatno da idu, sigurno zele da budu u drustvu Putinovih fasista.
(AntiPutin, 6. april 2015 09:53)

Ako nemas novca rado cu ti poslati knjigu istorije.
(Lalegator, 6. april 2015 10:29)

Ocigledno si ucio iz pogresne knjige, ucio si lazni istoriju.
Evo da te prosvetlim, Adolf Hitler je izmisio da su Nemci ugrozeni u Poljskoj, Cehoslovackoj..... i onda je napao te zemlje, isto to sad radi Putin, izmoslio je da su Rusi ugrozeni u Ukrajini i izvrsio agresiju.... dakle Putin = Hitler..... jesi li nesto sad naucio?

muca

pre 9 godina

Nemamo valjda dilemu da srpska vojska treba da ucestvuje u defileu pobednika nad fasizmom,
u Moskvi, Parizu, gde god.
Uvek treba pokazati jasno i nedvosmisleno gde smo bili i ko smo.
Neka se zna, neki nasi saveznici su zaboravili.
(marija, 06. april 2015 09:19)

istina....samo sto nas iz Pariza niko pozvat nece. A ovi u Moskvi opet nemoju koga drugog da pozovu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 6. april 2015 10:33)

Dobro je dok te neko zove. Problem je kada te niko nigde ne zove.

Vladan

pre 9 godina

Treba da idemo!! A ovi koji su odbili nek je ih sramota!! Rusi su oslobodili pola te Evrope .Dali su milion zrtava. Cast je Srbiji sto smo pozvani i sto smo bili na toj strani. A neke drzave, da be spominjemo, gledacu preko televizora tu paradu......

stefan

pre 9 godina

Nasa vojska ne bi trebalo da se pojavi na paradi u ovako delikatnom momentu bi to bilo protumaceno kao provokacija od strane nato pakta i evropske unije.

Cana Zor

pre 9 godina

Šta ima da se vaga.
Pobednik si drugog svetskog rata,trijumfa dobrog nad zlim, svetlosti nad mrakom, života nad smrću.
Mesto ti je medju pobednicima

Mali Marinko

pre 9 godina

Valjda ne postoji dilema. Naravno da treba. Ako ne bude naša vojska zastupljena u Moskvi,onda neka npr ode u Rigu i marsira sa nacističkim veteranima iz Drugog s.r. Izbor je valjda lak. Valjda....

ivo

pre 9 godina

Evo sjajne prilike da vidimo koliko je Srbija zaista vojno i politicki neutralna . Kad su Britanci, Amerikanci, Francuzi i sve ostale zemlje pobjednice u Drugom svetskom ratu marsirale trgom na 65tu godisnjicu pobjede sto ne bi Srbija danas, a iz Crne Gore nece niko biti ni pozvan naravno.

postujem predke

pre 9 godina

@VJ: Ne da se ne stidim, nego se ponosim! I danas pretim "nečasnim" postupcima svojih dedova 1945, prema "kleru", "eliti" i "itelektualcima". Zato što mi je danas potpuno poznato kakvim se ljudima lepe ovi epiteti u Srbiji. Ponosan sam potomak toplickih komunista, ali i onih koji su kosti ostavili na Krfu, Tunisu i Zejtinliku. Uvek za slobodu. I toga nikad neću da se stidim!!!
(sloboda, 6. april 2015 10:10)
Sladjem se sa tobom, rezimi su se menjali , ratovi prolazili ajunaci dali svoje zivote da odbrane OTADZBINU i PORODICU(ne partiju)

Lalegator

pre 9 godina

Ne treba ici na tu fasisticku paradu, to je promocija fasizma, nijedan antifasista nece prisustvovati, sto znaci da ce Vucuc i Nikolic verovatno da idu, sigurno zele da budu u drustvu Putinovih fasista.
(AntiPutin, 6. april 2015 09:53)

Ako nemas novca rado cu ti poslati knjigu istorije.

eu reich

pre 9 godina

Naravno da treba ucestvovati.Pre 70 god. je zahvaljujuci velikim gubicima Rusije pobedjen nacizam.Medjutim nije unisten.Danas ga opet imamo u vidu neoimperijalizma i nato-finansijske hegemonije zapadnih centara moci.

sloboda

pre 9 godina

@VJ: Ne da se ne stidim, nego se ponosim! I danas pretim "nečasnim" postupcima svojih dedova 1945, prema "kleru", "eliti" i "itelektualcima". Zato što mi je danas potpuno poznato kakvim se ljudima lepe ovi epiteti u Srbiji. Ponosan sam potomak toplickih komunista, ali i onih koji su kosti ostavili na Krfu, Tunisu i Zejtinliku. Uvek za slobodu. I toga nikad neću da se stidim!!!

Stefan

pre 9 godina

Naravno da treba da se odazovemo. Ova parada se odrzava u znak zajednicke borbe koju su Srbi i Rusi vodili rame uz rame. Dok smo se sa Rusima borili za svaki pedalj zemlje Zapadne sile su i tada kao isada bombardovale Beograd bez ikakve potrebe

drmr

pre 9 godina

Treba da idu. Nesto se ne secam da su srpske divizije bile na Staljingradu zajedno sa Nemcima, nego su bili Bugari, Rumuni, i Hrvati, koje su posle Rusi primili u svoju armiju, i koristili ih kao topovso meso.
Ako je Srbija naslednica doktrine SFRJ, onda i srpska vojska treba da ucestvuje na paradi.8

Marko

pre 9 godina

Nemamo valjda dilemu da srpska vojska treba da ucestvuje u defileu pobednika nad fasizmom,
u Moskvi, Parizu, gde god.
Uvek treba pokazati jasno i nedvosmisleno gde smo bili i ko smo.
Neka se zna, neki nasi saveznici su zaboravili.
(marija, 06. april 2015 09:19)

istina....samo sto nas iz Pariza niko pozvat nece. A ovi u Moskvi opet nemoju koga drugog da pozovu.

Ivica

pre 9 godina

@Vlajko
Da da druze moj, zato si ti danas osto bez Kosova,a Hrvatska bez srba u EU, zato sto ces ti sa velikima da se bijes umesto da gledas svoja posla cutis i cuvas svoje stado!
Da smo klicali Heil Hitler danas bi nas bilo barem 15 mil. i sa svim nasim teritorijama.!

Mirko Kojotovski

pre 9 godina

povampireni fašisti i nacisti četvrtog rajha su ponovo krenuli na Rusiju a pre toga slomili Srbiju.Vec viđeno u zadnjih što godina više puta.Nacisti poput Von Braun direktor Nase i Valdhajma UN samo su neki od zlikovaca koji su proživeli zahvaljujući ovim danas nacistima iz nato usa gb eu i vatikana.Ovde se radi o nečemu o kojem će se pričati sledećih stotinu godina.Ulazimo u period serije ratova kriza koje će izmeniti svet zauvek.Novac ljudima mozak uništava a samim tim duh i moral i karakter.Srbi su bili i ostali slobodarski narod čistog obraza

Vladimir

pre 9 godina

sudeći po trendu lažiranja istorije srpskih istoričara, Vojska Srbije bi trebalo da maršira u Berlinu zajedno sa nemačkom kao kolaboranti istih za vreme okupacije a ne sa saveznicima
(zenon, 6. april 2015 09:28)

Mi za vreme okupacije nismo ni imali vojsku, jer oba pokreta otpora su bili gerila...

Luke Babbitt gravedigger

pre 9 godina

Ako budemo igrali kako NATO svira,na kraju kad nas budu ugnjetavali po ulicama Rusi će da kažu " ko vas j... kad ste hteli s njima" i mirno će posmatrati našu propast

drvobradi

pre 9 godina

Da li se neko seca proslave 60godina? Putin odlikovao Mesica, za doprinos koji su hrvatski narod i Hrvatska kao država dali u konačnoj pobedi nad fašizmom. Ili mozda proslave 65 godina, kada nisu pozvali nasu vojsku, sa objasnjenjem da je Jugoslavija a ne Srbija bila ucesnik rata (Lazanski je to tesko podneo, pa je tvrdio da smo mi trebali da trazimo da ucestvujemo).

АлеВу

pre 9 godina

Човек који се одрекао своје прошлости не може да одлучује о нашој будућности!

AntiPutin

pre 9 godina

Ne treba ici na tu fasisticku paradu, to je promocija fasizma, nijedan antifasista nece prisustvovati, sto znaci da ce Vucuc i Nikolic verovatno da idu, sigurno zele da budu u drustvu Putinovih fasista.

mujcinovic salih

pre 9 godina

On će biti u društvu predstavnika zemalja Organizacije država kolektivne bezbednosti čiji su članovi Rusija, Belorusija, Kazahstan, Kirgistan, Tadžikistan i Jermenija.Mi hocemo u EU-ju?

slavko zivkovic

pre 9 godina

to je poslednja okrugla godisnjica najvece pobede posle najteze borbe u istoriji na kojoj ce biti jos zivih boraca. malo se naroda suprotstavilo najvecem zlu, a lovorike su preuzeli drugi Cherchili, koji su direktan okrshaj sa zlom odlozili do samog kraja, kada su i pokrenuli ozbiljnu kooperaciju sa nacistima koja je i danas na delu. Rusa je izginulo 100 puta vise nego Engleza i 80 puta vise nego Amara i za bas toliko je njihovo ucesce u pobedi vece, cak i preko toga. Tamo treba da budu oni koji su podelili najvecu gorcinu u istoriji. Ako nam je mesto u NATO, pa onda treba sa gdjom Kitarovic, Gotovinom i Markacem da vidimo za podrsku tamo, ali prethodno treba da korigujemo malo i to sve oko vere, kako instruise umereni Svedjanin Karl Bilt, pripadnik neutralne Svedske u tom i ostalim ratovima.

printerMB

pre 9 godina

tako bi pokazali da imamo svoje misljenje,a ne tudje.ja sam za ucesce na paradi,a ne za ucesce u nato ucesca u tudjim problemima.dokle vise mesaju svoje prste po celom svetu u ime tkz. demokratije.svetski policajci,nije nego

Grga Pitic

pre 9 godina

Iako sam prozapadno orijentisan velika cast je marsirati na Crvenom Trgu i treba nasa vojska da ide u Moskvu ipak je to proslava pobede nad fasizmom

marija

pre 9 godina

Nemamo valjda dilemu da srpska vojska treba da ucestvuje u defileu pobednika nad fasizmom,
u Moskvi, Parizu, gde god.
Uvek treba pokazati jasno i nedvosmisleno gde smo bili i ko smo.
Neka se zna, neki nasi saveznici su zaboravili.

Stvarno ste za posmatranje

pre 9 godina

"Srbija je kao zemlja pobednica u Drugom svetskom ratu"

Kako je to Srbija zemlja pobednica u 2.svetskom ratu? Razorena boljševičkim tenkovima, okupirana od strane ustaše Broza i domaćih izdajnika alias "srpskih komunista" raskomadana teritorijalno po ugledu na nemačku okupaciju iz '41, sa milion albanaca koji su ilegalno prešli granicu uz blagoslov ustaša?

besan ker

pre 9 godina

Naravno da treba poslati naše vojnike, jel' treba da se stidimo što smo bili na strani pobednika i što nismo, kao Hrvati recimo, dočekivali Nemce sa cvećem i ovacijama? To je velika čast i treba je prihvatiti.

jovan

pre 9 godina

Naša vojska neće sigurno učestvovati na vojnoj paradi u Moskvi.
Prvo to ne dozvoljavaju SAD,NATO i EU, jer oni su naši gospodari,
a mi njihove sluge.Drugo,kako da naš predsednik (ima zvanje četničkog vojvode)može to da dozvoli.

Srdjan

pre 9 godina

Krajnje je vreme da pocnemo da mislimo svojom glavom, budemo zahvalni i cenimo sebe. Treba raditi ono sto je ispravno a ne ono sto neki narede!

PCK

pre 9 godina

Odakle vama pravo da skrnavite milione naših zrtava u antifašističkoj borbi? Nisu oni dali svoje živote za vaše fotelje. Dali su ih za slobodu svog naroda, svoju djecu, unučad i sva buduća pokoljenja. SMRT FAŠIZMU, SLOBODA NARODU.

Aleksandar M.

pre 9 godina

Biće nam čast da učestvujemo na paradi u Moskvi, tu nema nikakve dileme.. To će biti potvrda velikog prijateljstva Srbije i Rusije i odavanje počasti Crvenoj Armiji za pobedu nad fašizmom!

levac

pre 9 godina

E pa samo nam jos to fali.Moze i jednu jedinicu sa crvenog trga zajedno sa rusima i na Ukrainu da posaljete.Sa okupatorom marsirate sa njima u osvajanje.Bednici jedni.

Dilan Dog

pre 9 godina

Sigurno je primerenije da nasi vojnici budu na Paradi pobede nego potomci pripadnika 369. pukovnije koji su se borili na strani nacista na Istocnom frontu.

Vlajko

pre 9 godina

Ako ne odu onda smo komotno mogli da se ne ginemo u Drugom ratu, već da ćutimo i vidimo šta će biti. Trnutni politički odnosi velikih sila ni u kom slučaju ne smeju da budu smetnja obeležavanju pobede nad zlom dvadesetog veka.

garavi

pre 9 godina

šta ima za vojsku Lepse od parade pa još crveni trg? ?? vucicu sine NATOvski pusti vojsku nek paradira sa braćom. znamo svi da se gašić=keramicar ne pita ništa.

zenon

pre 9 godina

sudeći po trendu lažiranja istorije srpskih istoričara, Vojska Srbije bi trebalo da maršira u Berlinu zajedno sa nemačkom kao kolaboranti istih za vreme okupacije a ne sa saveznicima

misterx

pre 9 godina

Nema sta tu da se vaga,treba da idu ,to je najmanje sto mogu da urade i na taj nacin odaju postovanje onima koji su se zrtvovali za nasu slobodu.

Aleksandar M.

pre 9 godina

Biće nam čast da učestvujemo na paradi u Moskvi, tu nema nikakve dileme.. To će biti potvrda velikog prijateljstva Srbije i Rusije i odavanje počasti Crvenoj Armiji za pobedu nad fašizmom!

garavi

pre 9 godina

šta ima za vojsku Lepse od parade pa još crveni trg? ?? vucicu sine NATOvski pusti vojsku nek paradira sa braćom. znamo svi da se gašić=keramicar ne pita ništa.

marija

pre 9 godina

Nemamo valjda dilemu da srpska vojska treba da ucestvuje u defileu pobednika nad fasizmom,
u Moskvi, Parizu, gde god.
Uvek treba pokazati jasno i nedvosmisleno gde smo bili i ko smo.
Neka se zna, neki nasi saveznici su zaboravili.

jovan

pre 9 godina

Naša vojska neće sigurno učestvovati na vojnoj paradi u Moskvi.
Prvo to ne dozvoljavaju SAD,NATO i EU, jer oni su naši gospodari,
a mi njihove sluge.Drugo,kako da naš predsednik (ima zvanje četničkog vojvode)može to da dozvoli.

Vlajko

pre 9 godina

Ako ne odu onda smo komotno mogli da se ne ginemo u Drugom ratu, već da ćutimo i vidimo šta će biti. Trnutni politički odnosi velikih sila ni u kom slučaju ne smeju da budu smetnja obeležavanju pobede nad zlom dvadesetog veka.

Dilan Dog

pre 9 godina

Sigurno je primerenije da nasi vojnici budu na Paradi pobede nego potomci pripadnika 369. pukovnije koji su se borili na strani nacista na Istocnom frontu.

misterx

pre 9 godina

Nema sta tu da se vaga,treba da idu ,to je najmanje sto mogu da urade i na taj nacin odaju postovanje onima koji su se zrtvovali za nasu slobodu.

zenon

pre 9 godina

sudeći po trendu lažiranja istorije srpskih istoričara, Vojska Srbije bi trebalo da maršira u Berlinu zajedno sa nemačkom kao kolaboranti istih za vreme okupacije a ne sa saveznicima

PCK

pre 9 godina

Odakle vama pravo da skrnavite milione naših zrtava u antifašističkoj borbi? Nisu oni dali svoje živote za vaše fotelje. Dali su ih za slobodu svog naroda, svoju djecu, unučad i sva buduća pokoljenja. SMRT FAŠIZMU, SLOBODA NARODU.

drvobradi

pre 9 godina

Da li se neko seca proslave 60godina? Putin odlikovao Mesica, za doprinos koji su hrvatski narod i Hrvatska kao država dali u konačnoj pobedi nad fašizmom. Ili mozda proslave 65 godina, kada nisu pozvali nasu vojsku, sa objasnjenjem da je Jugoslavija a ne Srbija bila ucesnik rata (Lazanski je to tesko podneo, pa je tvrdio da smo mi trebali da trazimo da ucestvujemo).

Grga Pitic

pre 9 godina

Iako sam prozapadno orijentisan velika cast je marsirati na Crvenom Trgu i treba nasa vojska da ide u Moskvu ipak je to proslava pobede nad fasizmom

eu reich

pre 9 godina

Naravno da treba ucestvovati.Pre 70 god. je zahvaljujuci velikim gubicima Rusije pobedjen nacizam.Medjutim nije unisten.Danas ga opet imamo u vidu neoimperijalizma i nato-finansijske hegemonije zapadnih centara moci.

Mali Marinko

pre 9 godina

Valjda ne postoji dilema. Naravno da treba. Ako ne bude naša vojska zastupljena u Moskvi,onda neka npr ode u Rigu i marsira sa nacističkim veteranima iz Drugog s.r. Izbor je valjda lak. Valjda....

ivo

pre 9 godina

Evo sjajne prilike da vidimo koliko je Srbija zaista vojno i politicki neutralna . Kad su Britanci, Amerikanci, Francuzi i sve ostale zemlje pobjednice u Drugom svetskom ratu marsirale trgom na 65tu godisnjicu pobjede sto ne bi Srbija danas, a iz Crne Gore nece niko biti ni pozvan naravno.

drmr

pre 9 godina

Treba da idu. Nesto se ne secam da su srpske divizije bile na Staljingradu zajedno sa Nemcima, nego su bili Bugari, Rumuni, i Hrvati, koje su posle Rusi primili u svoju armiju, i koristili ih kao topovso meso.
Ako je Srbija naslednica doktrine SFRJ, onda i srpska vojska treba da ucestvuje na paradi.8

sloboda

pre 9 godina

@VJ: Ne da se ne stidim, nego se ponosim! I danas pretim "nečasnim" postupcima svojih dedova 1945, prema "kleru", "eliti" i "itelektualcima". Zato što mi je danas potpuno poznato kakvim se ljudima lepe ovi epiteti u Srbiji. Ponosan sam potomak toplickih komunista, ali i onih koji su kosti ostavili na Krfu, Tunisu i Zejtinliku. Uvek za slobodu. I toga nikad neću da se stidim!!!

Stvarno ste za posmatranje

pre 9 godina

"Srbija je kao zemlja pobednica u Drugom svetskom ratu"

Kako je to Srbija zemlja pobednica u 2.svetskom ratu? Razorena boljševičkim tenkovima, okupirana od strane ustaše Broza i domaćih izdajnika alias "srpskih komunista" raskomadana teritorijalno po ugledu na nemačku okupaciju iz '41, sa milion albanaca koji su ilegalno prešli granicu uz blagoslov ustaša?

besan ker

pre 9 godina

Naravno da treba poslati naše vojnike, jel' treba da se stidimo što smo bili na strani pobednika i što nismo, kao Hrvati recimo, dočekivali Nemce sa cvećem i ovacijama? To je velika čast i treba je prihvatiti.

slavko zivkovic

pre 9 godina

to je poslednja okrugla godisnjica najvece pobede posle najteze borbe u istoriji na kojoj ce biti jos zivih boraca. malo se naroda suprotstavilo najvecem zlu, a lovorike su preuzeli drugi Cherchili, koji su direktan okrshaj sa zlom odlozili do samog kraja, kada su i pokrenuli ozbiljnu kooperaciju sa nacistima koja je i danas na delu. Rusa je izginulo 100 puta vise nego Engleza i 80 puta vise nego Amara i za bas toliko je njihovo ucesce u pobedi vece, cak i preko toga. Tamo treba da budu oni koji su podelili najvecu gorcinu u istoriji. Ako nam je mesto u NATO, pa onda treba sa gdjom Kitarovic, Gotovinom i Markacem da vidimo za podrsku tamo, ali prethodno treba da korigujemo malo i to sve oko vere, kako instruise umereni Svedjanin Karl Bilt, pripadnik neutralne Svedske u tom i ostalim ratovima.

postujem predke

pre 9 godina

@VJ: Ne da se ne stidim, nego se ponosim! I danas pretim "nečasnim" postupcima svojih dedova 1945, prema "kleru", "eliti" i "itelektualcima". Zato što mi je danas potpuno poznato kakvim se ljudima lepe ovi epiteti u Srbiji. Ponosan sam potomak toplickih komunista, ali i onih koji su kosti ostavili na Krfu, Tunisu i Zejtinliku. Uvek za slobodu. I toga nikad neću da se stidim!!!
(sloboda, 6. april 2015 10:10)
Sladjem se sa tobom, rezimi su se menjali , ratovi prolazili ajunaci dali svoje zivote da odbrane OTADZBINU i PORODICU(ne partiju)

Stefan

pre 9 godina

Naravno da treba da se odazovemo. Ova parada se odrzava u znak zajednicke borbe koju su Srbi i Rusi vodili rame uz rame. Dok smo se sa Rusima borili za svaki pedalj zemlje Zapadne sile su i tada kao isada bombardovale Beograd bez ikakve potrebe

Luke Babbitt gravedigger

pre 9 godina

Ako budemo igrali kako NATO svira,na kraju kad nas budu ugnjetavali po ulicama Rusi će da kažu " ko vas j... kad ste hteli s njima" i mirno će posmatrati našu propast

Lalegator

pre 9 godina

Ne treba ici na tu fasisticku paradu, to je promocija fasizma, nijedan antifasista nece prisustvovati, sto znaci da ce Vucuc i Nikolic verovatno da idu, sigurno zele da budu u drustvu Putinovih fasista.
(AntiPutin, 6. april 2015 09:53)

Ako nemas novca rado cu ti poslati knjigu istorije.

Vladimir

pre 9 godina

sudeći po trendu lažiranja istorije srpskih istoričara, Vojska Srbije bi trebalo da maršira u Berlinu zajedno sa nemačkom kao kolaboranti istih za vreme okupacije a ne sa saveznicima
(zenon, 6. april 2015 09:28)

Mi za vreme okupacije nismo ni imali vojsku, jer oba pokreta otpora su bili gerila...

Marko

pre 9 godina

Nemamo valjda dilemu da srpska vojska treba da ucestvuje u defileu pobednika nad fasizmom,
u Moskvi, Parizu, gde god.
Uvek treba pokazati jasno i nedvosmisleno gde smo bili i ko smo.
Neka se zna, neki nasi saveznici su zaboravili.
(marija, 06. april 2015 09:19)

istina....samo sto nas iz Pariza niko pozvat nece. A ovi u Moskvi opet nemoju koga drugog da pozovu.

АлеВу

pre 9 godina

Човек који се одрекао своје прошлости не може да одлучује о нашој будућности!

Mirko Kojotovski

pre 9 godina

povampireni fašisti i nacisti četvrtog rajha su ponovo krenuli na Rusiju a pre toga slomili Srbiju.Vec viđeno u zadnjih što godina više puta.Nacisti poput Von Braun direktor Nase i Valdhajma UN samo su neki od zlikovaca koji su proživeli zahvaljujući ovim danas nacistima iz nato usa gb eu i vatikana.Ovde se radi o nečemu o kojem će se pričati sledećih stotinu godina.Ulazimo u period serije ratova kriza koje će izmeniti svet zauvek.Novac ljudima mozak uništava a samim tim duh i moral i karakter.Srbi su bili i ostali slobodarski narod čistog obraza

Srdjan

pre 9 godina

Krajnje je vreme da pocnemo da mislimo svojom glavom, budemo zahvalni i cenimo sebe. Treba raditi ono sto je ispravno a ne ono sto neki narede!

printerMB

pre 9 godina

tako bi pokazali da imamo svoje misljenje,a ne tudje.ja sam za ucesce na paradi,a ne za ucesce u nato ucesca u tudjim problemima.dokle vise mesaju svoje prste po celom svetu u ime tkz. demokratije.svetski policajci,nije nego

AntiPutin

pre 9 godina

Ne treba ici na tu fasisticku paradu, to je promocija fasizma, nijedan antifasista nece prisustvovati, sto znaci da ce Vucuc i Nikolic verovatno da idu, sigurno zele da budu u drustvu Putinovih fasista.

Cana Zor

pre 9 godina

Šta ima da se vaga.
Pobednik si drugog svetskog rata,trijumfa dobrog nad zlim, svetlosti nad mrakom, života nad smrću.
Mesto ti je medju pobednicima

levac

pre 9 godina

E pa samo nam jos to fali.Moze i jednu jedinicu sa crvenog trga zajedno sa rusima i na Ukrainu da posaljete.Sa okupatorom marsirate sa njima u osvajanje.Bednici jedni.

mujcinovic salih

pre 9 godina

On će biti u društvu predstavnika zemalja Organizacije država kolektivne bezbednosti čiji su članovi Rusija, Belorusija, Kazahstan, Kirgistan, Tadžikistan i Jermenija.Mi hocemo u EU-ju?

Ivica

pre 9 godina

@Vlajko
Da da druze moj, zato si ti danas osto bez Kosova,a Hrvatska bez srba u EU, zato sto ces ti sa velikima da se bijes umesto da gledas svoja posla cutis i cuvas svoje stado!
Da smo klicali Heil Hitler danas bi nas bilo barem 15 mil. i sa svim nasim teritorijama.!

stefan

pre 9 godina

Nasa vojska ne bi trebalo da se pojavi na paradi u ovako delikatnom momentu bi to bilo protumaceno kao provokacija od strane nato pakta i evropske unije.

Vladan

pre 9 godina

Treba da idemo!! A ovi koji su odbili nek je ih sramota!! Rusi su oslobodili pola te Evrope .Dali su milion zrtava. Cast je Srbiji sto smo pozvani i sto smo bili na toj strani. A neke drzave, da be spominjemo, gledacu preko televizora tu paradu......

Boki

pre 9 godina

ne odgovara wasingtonu i briselu?
sloboda?pravo da sami biramo?
to ne postoji kako vidim,postoji samo radite sta wasington kaze
a to zovemo diktaturom.

joehusaphet

pre 9 godina

Naša vojska pred najgorim diktatorm iz J.Koreje? Dno
(Alan Ford, 6. april 2015 11:32)

Alane oprosti, vidim zavidan nivo poznavanja geografije i svetske politike, samo...diktator je iz Severne Koreje.

Sarmica

pre 9 godina

I češki precednik Zeman pored česte kritike tvrdi da na defile ide da oda čast palim vojnicima iz II sv. rata a ne da se druži sa Putinom niti da se meša u današnju politiku. Čak je američkom ambasadoru u ČR rekao da mu njegovi saveti nisu potrebni.

muca

pre 9 godina

Nemamo valjda dilemu da srpska vojska treba da ucestvuje u defileu pobednika nad fasizmom,
u Moskvi, Parizu, gde god.
Uvek treba pokazati jasno i nedvosmisleno gde smo bili i ko smo.
Neka se zna, neki nasi saveznici su zaboravili.
(marija, 06. april 2015 09:19)

istina....samo sto nas iz Pariza niko pozvat nece. A ovi u Moskvi opet nemoju koga drugog da pozovu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 6. april 2015 10:33)

Dobro je dok te neko zove. Problem je kada te niko nigde ne zove.

Roblje u svojoj zemlji

pre 9 godina

Ne mozemo da ucestvujemo jer smo kolonija pod okupacijom.
Predsedniku i premijeru je to glupo da kazu narodu nego im je lepse da ih glasaci bar smatraju bar ozbiljnim drzavnicima koji tu kao nesto zaista rade i vode.

AntiPutin

pre 9 godina

Ne treba ici na tu fasisticku paradu, to je promocija fasizma, nijedan antifasista nece prisustvovati, sto znaci da ce Vucuc i Nikolic verovatno da idu, sigurno zele da budu u drustvu Putinovih fasista.
(AntiPutin, 6. april 2015 09:53)

Ako nemas novca rado cu ti poslati knjigu istorije.
(Lalegator, 6. april 2015 10:29)

Ocigledno si ucio iz pogresne knjige, ucio si lazni istoriju.
Evo da te prosvetlim, Adolf Hitler je izmisio da su Nemci ugrozeni u Poljskoj, Cehoslovackoj..... i onda je napao te zemlje, isto to sad radi Putin, izmoslio je da su Rusi ugrozeni u Ukrajini i izvrsio agresiju.... dakle Putin = Hitler..... jesi li nesto sad naucio?

Marija

pre 9 godina

Srpska vojska da koraca ispred dva boljsevicka staljinisticka diktatora Vladimira Putina i specijanog gosta iz Severne Koreje Kim Jong Un-a?

Ceo svet se ogradio od ova dva staljinisticka diktatora a da sprski vojnik koraca ispred tog dvojca?

Pa Crvena boljsevicka armija je najveci okupator u istoriji planete nakon fasisticke bagre .
Okupirali su celu istocnu Evropu i drzali u okupaciji narode istocne Evrope decenijama do pada berlinksog zida uz milione streljanih gradjana istocne Evrope od strane boljsevickih fasista.

Amerika koja je oslobodila Evropu od fasista se kao pravi oslobodilac nakon oslobodjenja Evrope povukla u Ameriku , a boljsevicki oslobodioci su oslobodili istocnu Evropu od fasista i odmah okupirali tu istu istocnu Evropu kao okupatori.

Sta se slavi tamo u Moskvi, oslobodenje od fasizma i ujedno boljsevicka okupacija cele istocne Evrope?

KGB ima svoju istoriju isto kao Udba i Ozna , specijalnu istoriju napisanu 45-e godine.
U njihovim istorijama pise samo da je bilo oslobodjenje od fasizma a ne pise da se odmah nakon toga desila okupacija zemalja sa milionskim streljanim zrtvama.

I u Rusiji i u Srbiji je boljsevicka staljinisticka bagra pobila vise ljudi nego nemacki fasisti u boljsevickim cistkama.
Tamo u Rusiji KGB i NKVD , ovde u Srbiji Udba i Ozna.

Dakle sta se slavi na Crvernom trgu ove godine , oslobodjenje od fasizma ili boljsevicka diktatura?

Otimač intelektualne svojine

pre 9 godina

Ako izuzmemo USA i GB, neće doći samo oni koju se i borili na strani Nemačke. Svi do jednog, pa čak i Francuska, koja imala više ljudi u Charlemagne waffen SS diviziji, no u pokrtetu otpora.
Prosto, neće biti samo onih kojima Dan pobede znači upravo suprotno, pa sad ako 'naša' vlast žudi za nasleđem nacističkih slugu, onda nek' ne šalju taj odred vojnika. Nikad pre nije bilo jasnije distinkcija između ljudi koji vole svoju zemlju i klasičnih kvislinga, za koje ni famozna 'politička korektnost' ne može pronaći eufemizam, a sveprisutna 'EU-cenzura' ne može sakriti.

jedva cekam mart 2018.

pre 9 godina

Mislim da u svetlu ruske agresije na Ukrajinu, nasa vojska ne treba da ucestvuje na Putinovoj paradi. Treba poslati vojnog atasea iz ambasade u Moskvi i ne praviti dodatne troskove.
Pogotovu sto ministar Gasic vec sest meseci veoma uporno odbija da prezentira javnosti troskove parade koja je bez ikakvog razloga organizovana za Putina koji je na proputovanju prosao kroz Beograd 16. oktobra!!!!

zlocca

pre 9 godina

ugledajte se na ceskog predsednika jer je pravi predsednik. ukoliko popustite pred zlikovackom americkompolitikom koja je dovela da bombarduju i ubijaju nasu decu onda se selite tamo i tamo ostvarujte njihove interese. postujte istoriju i ne zaboravimo da su nas bombardovali kako nemacka tako engleska u II svetskom ratu i 99 amerika i ostali i da su bacali osiromaseni uranijum na nas . Treba ici na paradu jer ko je oslobadjao i cija krv je natopila Beograd kada je oslobadjan i to treba postovati uvek

aleksandars

pre 9 godina

A zašto nas Rusi nisu zvali prethodnih godina (Mesić je čak u ime Hrvatske primio orden).
Njima neće mnogo značiti naš dolazak ali nama može napraviti problem.
Opkoljeni smo NATO zemljama (od kojih većina nije prijateljski nastrojena), a u slučaju da se njihov sukob sa Rusijom zaoštri ne smemo da dođemo u poziciju da smo u NATO planovima obeleženi kao meta.
Neka predsednik Nikolić ode na paradu pa neka mu Putin uruči i orden, ali vojska Srbije ne treba da ide!
Ja sam unuk partizana (tzv. prvoborca), i ponosim se svojim precima ali moramo biti pametni i ne ponavljati greške iz istorije.

Xepoj

pre 9 godina

Srbija je za vreme drugog svetskog rata bila drzava koja je imala vladu i parlament a od oruzanih formacija sledece: Srpsku Drzavnu Strazu ,Srpsku Granicnu Strazu,Srpski Dobrovoljacki Korpus, zatim policijiske jedinice kao sto je Zandarmerija i klasicna civilna policija ,komunisti i ostaci JVuO (cetnici) su gerila ,odmetnici koji nisu predstavljali drzavne oruzane snage.Vojne formacije drzave Srbije su 1944. napustile Srbiju i preko BiH stigle i koncentrisale se u Istri i Sloveniji gde su im se pridruzili pripadnici JVuO i jedinice Slovenskog Domobranstva,nakon predaje Anglo-Americkim snagama jedan deo je vracen partizanima koji su ih streljali i bacali u jame u Kocevskom Rogu ,oni koji su preziveli nastavili su zivot u emigraciji sirom sveta.Dakle neka u Moskvi marsiraju potomci onih koji su sa sovjetijom usli u Beograd 1944. sa petokrakama na celu,nema logike slaviti zavrsetak jedne okupacije pocetkom druge okupacije.

Lale

pre 9 godina

Smatram da ne bi bilo pametno da šaljemo vojnike na paradu u Moskvi 9.maja. Bili bi kao moderan trofej Kremlja. Iako srpski komunisti imaju puno razloga da zahvaljuju Moskvi za pomoć prilikom dolaska na vlast u Srbiji 1944., kao i na obuci kadrova Ozne i KOS-a na istrebljenju klasnog neprijatelja.

Marko

pre 9 godina

Treba nasi vojnici da marsiraju na paradi u Moskvi na dan pobede. Nasi ocevi i dedovi se nisu bojali Hitlera i nacistickih tvorevina, borili su se i ginuli za nasu slobodu.Rusi su dali ogroman broj zrtava u II sv. ratu, oko 27 miliona.Saveznici Amerika, Vel.Britanija i Francuska oko 1.5 milion, Jugoslavija 1.7 miliona. Sve za slobodu covevanstva. Stati ponosno uz pobedinike i marsirati. Kome se ne svidja njegov problem. Istorija se ne moze promeniti, ma koliko se neki trudili. Moj deda i otac i majka su bili ucesnici u NOR.Vecna slava herojima!

Djordje

pre 9 godina

Mislim da treba da idemo, Jugoslavija je pretrpela gubitke proporcionalno vece od citavog zapadnog bloka zajedno. U ljudskim zrtvama i materijalno u svakom pogledu. Zasto se u napr Parizu ne odrzava parada ovakvih dimenzija ili napr. u Londonu. Naravno ako nas pozovu. I na kraju tamo su marsevali i americki marinci i britanska garda pa cak mislim da su jedne godine i Nemci ucestvovali.

Lex

pre 9 godina

za zaboravne, na paradi 9.5.2010. u Moskvi je ucestvovalo 11.500 vojnika iz mnogo zemalja, uljucujuci nato vojnike iz britanije i usa. Ipak srpska vojska nije ucestvovala uz obrazlozenje:
"U Rusiji kažu da Srbiji nije upućen poziv jer je u ratu učestvovala Jugoslavija."
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=05&dd=08&nav_id=429722

Na zalost, b92 je bio samo radio bez web portala kad se desio drugi slucaj- Da je Zoran Lilic kao predsednik SRJ sedeo na tribinama parade devedesetih godina dok je predsednik Hrvatske Franjo Tudjman sedeo u lozi. I opet je bilo neko fantasticno lepo objasnjenje sa ruske strane.

Svaka zemlja moze da sluzi za potkusur velikima, ali kad dobrovoljno tome tezi, e onda nema posle kajanja kad nas Rusi opet odbiju cim sednu za sto sa USA i prepuste nas na milost i nemilost kao deo njihove interesne sfere. A onda cemo sve ovo lepo da iskasljemo pa nemoj opet da bude-svi nas mrze.

AntiPutin

pre 9 godina

Ne treba ici na tu fasisticku paradu, to je promocija fasizma, nijedan antifasista nece prisustvovati, sto znaci da ce Vucuc i Nikolic verovatno da idu, sigurno zele da budu u drustvu Putinovih fasista.

levac

pre 9 godina

E pa samo nam jos to fali.Moze i jednu jedinicu sa crvenog trga zajedno sa rusima i na Ukrainu da posaljete.Sa okupatorom marsirate sa njima u osvajanje.Bednici jedni.

Stvarno ste za posmatranje

pre 9 godina

"Srbija je kao zemlja pobednica u Drugom svetskom ratu"

Kako je to Srbija zemlja pobednica u 2.svetskom ratu? Razorena boljševičkim tenkovima, okupirana od strane ustaše Broza i domaćih izdajnika alias "srpskih komunista" raskomadana teritorijalno po ugledu na nemačku okupaciju iz '41, sa milion albanaca koji su ilegalno prešli granicu uz blagoslov ustaša?

mujcinovic salih

pre 9 godina

On će biti u društvu predstavnika zemalja Organizacije država kolektivne bezbednosti čiji su članovi Rusija, Belorusija, Kazahstan, Kirgistan, Tadžikistan i Jermenija.Mi hocemo u EU-ju?

Ivica

pre 9 godina

@Vlajko
Da da druze moj, zato si ti danas osto bez Kosova,a Hrvatska bez srba u EU, zato sto ces ti sa velikima da se bijes umesto da gledas svoja posla cutis i cuvas svoje stado!
Da smo klicali Heil Hitler danas bi nas bilo barem 15 mil. i sa svim nasim teritorijama.!

stefan

pre 9 godina

Nasa vojska ne bi trebalo da se pojavi na paradi u ovako delikatnom momentu bi to bilo protumaceno kao provokacija od strane nato pakta i evropske unije.

Aleksandar M.

pre 9 godina

Biće nam čast da učestvujemo na paradi u Moskvi, tu nema nikakve dileme.. To će biti potvrda velikog prijateljstva Srbije i Rusije i odavanje počasti Crvenoj Armiji za pobedu nad fašizmom!

garavi

pre 9 godina

šta ima za vojsku Lepse od parade pa još crveni trg? ?? vucicu sine NATOvski pusti vojsku nek paradira sa braćom. znamo svi da se gašić=keramicar ne pita ništa.

Lalegator

pre 9 godina

Ne treba ici na tu fasisticku paradu, to je promocija fasizma, nijedan antifasista nece prisustvovati, sto znaci da ce Vucuc i Nikolic verovatno da idu, sigurno zele da budu u drustvu Putinovih fasista.
(AntiPutin, 6. april 2015 09:53)

Ako nemas novca rado cu ti poslati knjigu istorije.

jovan

pre 9 godina

Naša vojska neće sigurno učestvovati na vojnoj paradi u Moskvi.
Prvo to ne dozvoljavaju SAD,NATO i EU, jer oni su naši gospodari,
a mi njihove sluge.Drugo,kako da naš predsednik (ima zvanje četničkog vojvode)može to da dozvoli.

marija

pre 9 godina

Nemamo valjda dilemu da srpska vojska treba da ucestvuje u defileu pobednika nad fasizmom,
u Moskvi, Parizu, gde god.
Uvek treba pokazati jasno i nedvosmisleno gde smo bili i ko smo.
Neka se zna, neki nasi saveznici su zaboravili.

zenon

pre 9 godina

sudeći po trendu lažiranja istorije srpskih istoričara, Vojska Srbije bi trebalo da maršira u Berlinu zajedno sa nemačkom kao kolaboranti istih za vreme okupacije a ne sa saveznicima

Mirko Kojotovski

pre 9 godina

povampireni fašisti i nacisti četvrtog rajha su ponovo krenuli na Rusiju a pre toga slomili Srbiju.Vec viđeno u zadnjih što godina više puta.Nacisti poput Von Braun direktor Nase i Valdhajma UN samo su neki od zlikovaca koji su proživeli zahvaljujući ovim danas nacistima iz nato usa gb eu i vatikana.Ovde se radi o nečemu o kojem će se pričati sledećih stotinu godina.Ulazimo u period serije ratova kriza koje će izmeniti svet zauvek.Novac ljudima mozak uništava a samim tim duh i moral i karakter.Srbi su bili i ostali slobodarski narod čistog obraza

Dilan Dog

pre 9 godina

Sigurno je primerenije da nasi vojnici budu na Paradi pobede nego potomci pripadnika 369. pukovnije koji su se borili na strani nacista na Istocnom frontu.

Marko

pre 9 godina

Nemamo valjda dilemu da srpska vojska treba da ucestvuje u defileu pobednika nad fasizmom,
u Moskvi, Parizu, gde god.
Uvek treba pokazati jasno i nedvosmisleno gde smo bili i ko smo.
Neka se zna, neki nasi saveznici su zaboravili.
(marija, 06. april 2015 09:19)

istina....samo sto nas iz Pariza niko pozvat nece. A ovi u Moskvi opet nemoju koga drugog da pozovu.

sloboda

pre 9 godina

@VJ: Ne da se ne stidim, nego se ponosim! I danas pretim "nečasnim" postupcima svojih dedova 1945, prema "kleru", "eliti" i "itelektualcima". Zato što mi je danas potpuno poznato kakvim se ljudima lepe ovi epiteti u Srbiji. Ponosan sam potomak toplickih komunista, ali i onih koji su kosti ostavili na Krfu, Tunisu i Zejtinliku. Uvek za slobodu. I toga nikad neću da se stidim!!!

eu reich

pre 9 godina

Naravno da treba ucestvovati.Pre 70 god. je zahvaljujuci velikim gubicima Rusije pobedjen nacizam.Medjutim nije unisten.Danas ga opet imamo u vidu neoimperijalizma i nato-finansijske hegemonije zapadnih centara moci.

misterx

pre 9 godina

Nema sta tu da se vaga,treba da idu ,to je najmanje sto mogu da urade i na taj nacin odaju postovanje onima koji su se zrtvovali za nasu slobodu.

drvobradi

pre 9 godina

Da li se neko seca proslave 60godina? Putin odlikovao Mesica, za doprinos koji su hrvatski narod i Hrvatska kao država dali u konačnoj pobedi nad fašizmom. Ili mozda proslave 65 godina, kada nisu pozvali nasu vojsku, sa objasnjenjem da je Jugoslavija a ne Srbija bila ucesnik rata (Lazanski je to tesko podneo, pa je tvrdio da smo mi trebali da trazimo da ucestvujemo).

besan ker

pre 9 godina

Naravno da treba poslati naše vojnike, jel' treba da se stidimo što smo bili na strani pobednika i što nismo, kao Hrvati recimo, dočekivali Nemce sa cvećem i ovacijama? To je velika čast i treba je prihvatiti.

slavko zivkovic

pre 9 godina

to je poslednja okrugla godisnjica najvece pobede posle najteze borbe u istoriji na kojoj ce biti jos zivih boraca. malo se naroda suprotstavilo najvecem zlu, a lovorike su preuzeli drugi Cherchili, koji su direktan okrshaj sa zlom odlozili do samog kraja, kada su i pokrenuli ozbiljnu kooperaciju sa nacistima koja je i danas na delu. Rusa je izginulo 100 puta vise nego Engleza i 80 puta vise nego Amara i za bas toliko je njihovo ucesce u pobedi vece, cak i preko toga. Tamo treba da budu oni koji su podelili najvecu gorcinu u istoriji. Ako nam je mesto u NATO, pa onda treba sa gdjom Kitarovic, Gotovinom i Markacem da vidimo za podrsku tamo, ali prethodno treba da korigujemo malo i to sve oko vere, kako instruise umereni Svedjanin Karl Bilt, pripadnik neutralne Svedske u tom i ostalim ratovima.

Mali Marinko

pre 9 godina

Valjda ne postoji dilema. Naravno da treba. Ako ne bude naša vojska zastupljena u Moskvi,onda neka npr ode u Rigu i marsira sa nacističkim veteranima iz Drugog s.r. Izbor je valjda lak. Valjda....

Vlajko

pre 9 godina

Ako ne odu onda smo komotno mogli da se ne ginemo u Drugom ratu, već da ćutimo i vidimo šta će biti. Trnutni politički odnosi velikih sila ni u kom slučaju ne smeju da budu smetnja obeležavanju pobede nad zlom dvadesetog veka.

drmr

pre 9 godina

Treba da idu. Nesto se ne secam da su srpske divizije bile na Staljingradu zajedno sa Nemcima, nego su bili Bugari, Rumuni, i Hrvati, koje su posle Rusi primili u svoju armiju, i koristili ih kao topovso meso.
Ako je Srbija naslednica doktrine SFRJ, onda i srpska vojska treba da ucestvuje na paradi.8

PCK

pre 9 godina

Odakle vama pravo da skrnavite milione naših zrtava u antifašističkoj borbi? Nisu oni dali svoje živote za vaše fotelje. Dali su ih za slobodu svog naroda, svoju djecu, unučad i sva buduća pokoljenja. SMRT FAŠIZMU, SLOBODA NARODU.

Stefan

pre 9 godina

Naravno da treba da se odazovemo. Ova parada se odrzava u znak zajednicke borbe koju su Srbi i Rusi vodili rame uz rame. Dok smo se sa Rusima borili za svaki pedalj zemlje Zapadne sile su i tada kao isada bombardovale Beograd bez ikakve potrebe

Vladimir

pre 9 godina

sudeći po trendu lažiranja istorije srpskih istoričara, Vojska Srbije bi trebalo da maršira u Berlinu zajedno sa nemačkom kao kolaboranti istih za vreme okupacije a ne sa saveznicima
(zenon, 6. april 2015 09:28)

Mi za vreme okupacije nismo ni imali vojsku, jer oba pokreta otpora su bili gerila...

Luke Babbitt gravedigger

pre 9 godina

Ako budemo igrali kako NATO svira,na kraju kad nas budu ugnjetavali po ulicama Rusi će da kažu " ko vas j... kad ste hteli s njima" i mirno će posmatrati našu propast

jedva cekam mart 2018.

pre 9 godina

Mislim da u svetlu ruske agresije na Ukrajinu, nasa vojska ne treba da ucestvuje na Putinovoj paradi. Treba poslati vojnog atasea iz ambasade u Moskvi i ne praviti dodatne troskove.
Pogotovu sto ministar Gasic vec sest meseci veoma uporno odbija da prezentira javnosti troskove parade koja je bez ikakvog razloga organizovana za Putina koji je na proputovanju prosao kroz Beograd 16. oktobra!!!!

Marija

pre 9 godina

Srpska vojska da koraca ispred dva boljsevicka staljinisticka diktatora Vladimira Putina i specijanog gosta iz Severne Koreje Kim Jong Un-a?

Ceo svet se ogradio od ova dva staljinisticka diktatora a da sprski vojnik koraca ispred tog dvojca?

Pa Crvena boljsevicka armija je najveci okupator u istoriji planete nakon fasisticke bagre .
Okupirali su celu istocnu Evropu i drzali u okupaciji narode istocne Evrope decenijama do pada berlinksog zida uz milione streljanih gradjana istocne Evrope od strane boljsevickih fasista.

Amerika koja je oslobodila Evropu od fasista se kao pravi oslobodilac nakon oslobodjenja Evrope povukla u Ameriku , a boljsevicki oslobodioci su oslobodili istocnu Evropu od fasista i odmah okupirali tu istu istocnu Evropu kao okupatori.

Sta se slavi tamo u Moskvi, oslobodenje od fasizma i ujedno boljsevicka okupacija cele istocne Evrope?

KGB ima svoju istoriju isto kao Udba i Ozna , specijalnu istoriju napisanu 45-e godine.
U njihovim istorijama pise samo da je bilo oslobodjenje od fasizma a ne pise da se odmah nakon toga desila okupacija zemalja sa milionskim streljanim zrtvama.

I u Rusiji i u Srbiji je boljsevicka staljinisticka bagra pobila vise ljudi nego nemacki fasisti u boljsevickim cistkama.
Tamo u Rusiji KGB i NKVD , ovde u Srbiji Udba i Ozna.

Dakle sta se slavi na Crvernom trgu ove godine , oslobodjenje od fasizma ili boljsevicka diktatura?

Grga Pitic

pre 9 godina

Iako sam prozapadno orijentisan velika cast je marsirati na Crvenom Trgu i treba nasa vojska da ide u Moskvu ipak je to proslava pobede nad fasizmom

ivo

pre 9 godina

Evo sjajne prilike da vidimo koliko je Srbija zaista vojno i politicki neutralna . Kad su Britanci, Amerikanci, Francuzi i sve ostale zemlje pobjednice u Drugom svetskom ratu marsirale trgom na 65tu godisnjicu pobjede sto ne bi Srbija danas, a iz Crne Gore nece niko biti ni pozvan naravno.

postujem predke

pre 9 godina

@VJ: Ne da se ne stidim, nego se ponosim! I danas pretim "nečasnim" postupcima svojih dedova 1945, prema "kleru", "eliti" i "itelektualcima". Zato što mi je danas potpuno poznato kakvim se ljudima lepe ovi epiteti u Srbiji. Ponosan sam potomak toplickih komunista, ali i onih koji su kosti ostavili na Krfu, Tunisu i Zejtinliku. Uvek za slobodu. I toga nikad neću da se stidim!!!
(sloboda, 6. april 2015 10:10)
Sladjem se sa tobom, rezimi su se menjali , ratovi prolazili ajunaci dali svoje zivote da odbrane OTADZBINU i PORODICU(ne partiju)

printerMB

pre 9 godina

tako bi pokazali da imamo svoje misljenje,a ne tudje.ja sam za ucesce na paradi,a ne za ucesce u nato ucesca u tudjim problemima.dokle vise mesaju svoje prste po celom svetu u ime tkz. demokratije.svetski policajci,nije nego

Lale

pre 9 godina

Smatram da ne bi bilo pametno da šaljemo vojnike na paradu u Moskvi 9.maja. Bili bi kao moderan trofej Kremlja. Iako srpski komunisti imaju puno razloga da zahvaljuju Moskvi za pomoć prilikom dolaska na vlast u Srbiji 1944., kao i na obuci kadrova Ozne i KOS-a na istrebljenju klasnog neprijatelja.

Cana Zor

pre 9 godina

Šta ima da se vaga.
Pobednik si drugog svetskog rata,trijumfa dobrog nad zlim, svetlosti nad mrakom, života nad smrću.
Mesto ti je medju pobednicima

AntiPutin

pre 9 godina

Ne treba ici na tu fasisticku paradu, to je promocija fasizma, nijedan antifasista nece prisustvovati, sto znaci da ce Vucuc i Nikolic verovatno da idu, sigurno zele da budu u drustvu Putinovih fasista.
(AntiPutin, 6. april 2015 09:53)

Ako nemas novca rado cu ti poslati knjigu istorije.
(Lalegator, 6. april 2015 10:29)

Ocigledno si ucio iz pogresne knjige, ucio si lazni istoriju.
Evo da te prosvetlim, Adolf Hitler je izmisio da su Nemci ugrozeni u Poljskoj, Cehoslovackoj..... i onda je napao te zemlje, isto to sad radi Putin, izmoslio je da su Rusi ugrozeni u Ukrajini i izvrsio agresiju.... dakle Putin = Hitler..... jesi li nesto sad naucio?

Srdjan

pre 9 godina

Krajnje je vreme da pocnemo da mislimo svojom glavom, budemo zahvalni i cenimo sebe. Treba raditi ono sto je ispravno a ne ono sto neki narede!

aleksandars

pre 9 godina

A zašto nas Rusi nisu zvali prethodnih godina (Mesić je čak u ime Hrvatske primio orden).
Njima neće mnogo značiti naš dolazak ali nama može napraviti problem.
Opkoljeni smo NATO zemljama (od kojih većina nije prijateljski nastrojena), a u slučaju da se njihov sukob sa Rusijom zaoštri ne smemo da dođemo u poziciju da smo u NATO planovima obeleženi kao meta.
Neka predsednik Nikolić ode na paradu pa neka mu Putin uruči i orden, ali vojska Srbije ne treba da ide!
Ja sam unuk partizana (tzv. prvoborca), i ponosim se svojim precima ali moramo biti pametni i ne ponavljati greške iz istorije.

Xepoj

pre 9 godina

Srbija je za vreme drugog svetskog rata bila drzava koja je imala vladu i parlament a od oruzanih formacija sledece: Srpsku Drzavnu Strazu ,Srpsku Granicnu Strazu,Srpski Dobrovoljacki Korpus, zatim policijiske jedinice kao sto je Zandarmerija i klasicna civilna policija ,komunisti i ostaci JVuO (cetnici) su gerila ,odmetnici koji nisu predstavljali drzavne oruzane snage.Vojne formacije drzave Srbije su 1944. napustile Srbiju i preko BiH stigle i koncentrisale se u Istri i Sloveniji gde su im se pridruzili pripadnici JVuO i jedinice Slovenskog Domobranstva,nakon predaje Anglo-Americkim snagama jedan deo je vracen partizanima koji su ih streljali i bacali u jame u Kocevskom Rogu ,oni koji su preziveli nastavili su zivot u emigraciji sirom sveta.Dakle neka u Moskvi marsiraju potomci onih koji su sa sovjetijom usli u Beograd 1944. sa petokrakama na celu,nema logike slaviti zavrsetak jedne okupacije pocetkom druge okupacije.

АлеВу

pre 9 godina

Човек који се одрекао своје прошлости не може да одлучује о нашој будућности!

Vladan

pre 9 godina

Treba da idemo!! A ovi koji su odbili nek je ih sramota!! Rusi su oslobodili pola te Evrope .Dali su milion zrtava. Cast je Srbiji sto smo pozvani i sto smo bili na toj strani. A neke drzave, da be spominjemo, gledacu preko televizora tu paradu......

Boki

pre 9 godina

ne odgovara wasingtonu i briselu?
sloboda?pravo da sami biramo?
to ne postoji kako vidim,postoji samo radite sta wasington kaze
a to zovemo diktaturom.

Djordje

pre 9 godina

Mislim da treba da idemo, Jugoslavija je pretrpela gubitke proporcionalno vece od citavog zapadnog bloka zajedno. U ljudskim zrtvama i materijalno u svakom pogledu. Zasto se u napr Parizu ne odrzava parada ovakvih dimenzija ili napr. u Londonu. Naravno ako nas pozovu. I na kraju tamo su marsevali i americki marinci i britanska garda pa cak mislim da su jedne godine i Nemci ucestvovali.

Sarmica

pre 9 godina

I češki precednik Zeman pored česte kritike tvrdi da na defile ide da oda čast palim vojnicima iz II sv. rata a ne da se druži sa Putinom niti da se meša u današnju politiku. Čak je američkom ambasadoru u ČR rekao da mu njegovi saveti nisu potrebni.

joehusaphet

pre 9 godina

Naša vojska pred najgorim diktatorm iz J.Koreje? Dno
(Alan Ford, 6. april 2015 11:32)

Alane oprosti, vidim zavidan nivo poznavanja geografije i svetske politike, samo...diktator je iz Severne Koreje.

zlocca

pre 9 godina

ugledajte se na ceskog predsednika jer je pravi predsednik. ukoliko popustite pred zlikovackom americkompolitikom koja je dovela da bombarduju i ubijaju nasu decu onda se selite tamo i tamo ostvarujte njihove interese. postujte istoriju i ne zaboravimo da su nas bombardovali kako nemacka tako engleska u II svetskom ratu i 99 amerika i ostali i da su bacali osiromaseni uranijum na nas . Treba ici na paradu jer ko je oslobadjao i cija krv je natopila Beograd kada je oslobadjan i to treba postovati uvek

muca

pre 9 godina

Nemamo valjda dilemu da srpska vojska treba da ucestvuje u defileu pobednika nad fasizmom,
u Moskvi, Parizu, gde god.
Uvek treba pokazati jasno i nedvosmisleno gde smo bili i ko smo.
Neka se zna, neki nasi saveznici su zaboravili.
(marija, 06. april 2015 09:19)

istina....samo sto nas iz Pariza niko pozvat nece. A ovi u Moskvi opet nemoju koga drugog da pozovu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 6. april 2015 10:33)

Dobro je dok te neko zove. Problem je kada te niko nigde ne zove.

Otimač intelektualne svojine

pre 9 godina

Ako izuzmemo USA i GB, neće doći samo oni koju se i borili na strani Nemačke. Svi do jednog, pa čak i Francuska, koja imala više ljudi u Charlemagne waffen SS diviziji, no u pokrtetu otpora.
Prosto, neće biti samo onih kojima Dan pobede znači upravo suprotno, pa sad ako 'naša' vlast žudi za nasleđem nacističkih slugu, onda nek' ne šalju taj odred vojnika. Nikad pre nije bilo jasnije distinkcija između ljudi koji vole svoju zemlju i klasičnih kvislinga, za koje ni famozna 'politička korektnost' ne može pronaći eufemizam, a sveprisutna 'EU-cenzura' ne može sakriti.

Marko

pre 9 godina

Treba nasi vojnici da marsiraju na paradi u Moskvi na dan pobede. Nasi ocevi i dedovi se nisu bojali Hitlera i nacistickih tvorevina, borili su se i ginuli za nasu slobodu.Rusi su dali ogroman broj zrtava u II sv. ratu, oko 27 miliona.Saveznici Amerika, Vel.Britanija i Francuska oko 1.5 milion, Jugoslavija 1.7 miliona. Sve za slobodu covevanstva. Stati ponosno uz pobedinike i marsirati. Kome se ne svidja njegov problem. Istorija se ne moze promeniti, ma koliko se neki trudili. Moj deda i otac i majka su bili ucesnici u NOR.Vecna slava herojima!

Roblje u svojoj zemlji

pre 9 godina

Ne mozemo da ucestvujemo jer smo kolonija pod okupacijom.
Predsedniku i premijeru je to glupo da kazu narodu nego im je lepse da ih glasaci bar smatraju bar ozbiljnim drzavnicima koji tu kao nesto zaista rade i vode.

Lex

pre 9 godina

za zaboravne, na paradi 9.5.2010. u Moskvi je ucestvovalo 11.500 vojnika iz mnogo zemalja, uljucujuci nato vojnike iz britanije i usa. Ipak srpska vojska nije ucestvovala uz obrazlozenje:
"U Rusiji kažu da Srbiji nije upućen poziv jer je u ratu učestvovala Jugoslavija."
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=05&dd=08&nav_id=429722

Na zalost, b92 je bio samo radio bez web portala kad se desio drugi slucaj- Da je Zoran Lilic kao predsednik SRJ sedeo na tribinama parade devedesetih godina dok je predsednik Hrvatske Franjo Tudjman sedeo u lozi. I opet je bilo neko fantasticno lepo objasnjenje sa ruske strane.

Svaka zemlja moze da sluzi za potkusur velikima, ali kad dobrovoljno tome tezi, e onda nema posle kajanja kad nas Rusi opet odbiju cim sednu za sto sa USA i prepuste nas na milost i nemilost kao deo njihove interesne sfere. A onda cemo sve ovo lepo da iskasljemo pa nemoj opet da bude-svi nas mrze.