Ponedeljak, 30.03.2015.

13:08

Osam godina za strašan udes u NS

Novosadski sud osudio je Despota Vranića na osam godina zatvora zbog izazivanja <a href="http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=06&dd=08&nav_id=858288" class="text-link" target= "_blank">saobraćajne nesreće kod Merkatora u kojoj je u junu 2014. poginulo troje mladih</a>.

Izvor: 021.rs

Osam godina za strašan udes u NS IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

N

pre 9 godina

Licno sam poznavao devojku koja je to vece poginula i igrom slucaja nasao sam se na mestu nesrece nekih 2-3 minuta nakon sto se dogodila. Decko u audiju nije prosao ni sa ogrebotinom. Prva stvar koju je rekao kada je izasao iz auta je bila da su mu "debili izleteli". On je mukica jurio negde i samim tim ok je to sto je vozio 180 ili koliko vec, i ok je to sto je imao ko zna koliko promila alkohola u krvi, jbg to je sada normalno... mladi smo. :(

humanista

pre 9 godina

Jao jadan jako je mlad, a iz kola uzeo flasu rakije i popio trecinu.Pa to je budalcina koja trba da trune 18 godina,zbog sprdanja i laganja.A ovi nesretnici sto su poginuli nisu bili mladi.A o sudiji necu nista ,ima covek savest.

zabiela

pre 9 godina

Okrivljenog sam licno video te veceri u kaficu, bio je mrtav pijan vec u 22h i izuzetno agresivan...al kod nas sve prolazi, pa cak i rakija posle udesa...

dddd

pre 9 godina

koliko ljudi ne shvata da je ovaj decko u audiju odavno trebao da robija i da mu se oduzme vozacka dozvola zbog prekrsaja koje je ranije pravio a nisu odradjeni do kraja nego kao i svaki predmet cim se tutne malo parica u dzep zavrsi u fioci. Da je tako bilo tog dana se nebi desilo to sto se desilo,a to sto je pukom srecom proLETEO na zadnji treptaj zutog ga opet ne opravdava.Ja ne razumem dal ljudi shvataju da je u alkoholisanom stanju lik vozio bre preko 170km/h sto je preko 120km/h dozvoljene brzine u naseljenom podrucju.Sve mi se cini da ovi komentari dolaze kao od ljudi koji nikad nisu seli za volan i ne znaju sta znaci voziti 170km/h.Pa mogo je neko od vas sto ga branite danas sutra da strada dali ste vi svesni toga? Malo mu 8 godina? Mogao je MASAKR da napravi da se recimo zakucao u nocni autobus pun ljudi koji nije prosao kroz crveno al opet se nasao bahatom na putu? Al dobro odlezace jedno 3-4 godine,ipak njegov tata nema kolko ono bese 4,5 miliona evra da plati poreza drzavi odma da bi se zaboravio udes kao u ustanickoj? ajde opet nemojte da mi objavite komentar...strasno

Nenad

pre 9 godina

Ako je za navedeno krivcino delo dobio 8 godina, onda Mitrovićev sin za slicno treba da dobije 4 godine, obojica su imali zeleno svetlo na semaforu

два зелена у исто време?

pre 9 godina

(Davor, S. Kamenica, 30. mart 2015 18:30)

Нисам никад био у Новом Саду али не постоји семафор на овом свету који ради као што си ти навео.

Evropljanin

pre 9 godina

Ubica za tri osobe treba da dobije 30 godina rada u rudniku i za to vreme da ne ugleda svetlo dana! Da je normalan covek tj. vozio 50 km/h, ne bi ni doslo sudara jer bi taj A8, zakocio na 1 m pri dozvoljenoj brzini!

Alex

pre 9 godina

@Davor


Niste u pravu- postoje 2 snimka udesa od kojih je jedan sa strane odakle dolazi Vranic. Semafor je sa te strane bar 40 sekundi na zelenom i u trenutku kada pocinje da trepće i prelazi na zuto Vranic prolazi i udara u drugi auto. Snimak postoji na YouTube , potražite. Prema tome nije tačno da je prošao na crveno. Ostaje činjenica da bi se sto se mene tice dozivotno mogao oprostiti sa dozvolom zbog ovakve voznje.

Lucifer

pre 9 godina

Veoma verovatno da je taj veštak moj nekadašnji prof mehanike... Činjenica je da je njega teško preveslati obzirom da mehaniku drži u malom prstu, odnosno da je mali zaista vozio 175km/h. Nije tu validan snimak sa kamere i ono v=s/t. Prvo na mostu postoje kamere koje mere brzinu vozila, prošao je ispod njih. Drugo, simulacijama same kinematike sudara (zaustavna putanja, odbačenost vozila, njegova masa itd) se vrlo jasno može dobiti slika o brzini u trenutku udesa. Drugo, da je pio rakuju neposredno posle udesa kao što tvrdi, nivo alkohola u krvi mu ne bi bio 1.47 promila jer je potrebno vreme da se isti apsorbuje, a verujem da je duvao u roku od 10min nakon udesa. Konačno ko je toliko kretenče da posle udesa otrese 3dl rakije na belo.

Što se krivice tiče, krivi su i jedan i drugi vozač, ali nisu krivi pola pola već svaki za svoje delo. Da je drugi preživeo i njemu bi bila realna kazna bar 7-8 godina zatvora, ali on je već platio glavom. Sa te strane, mladi Despot je prošao odlično. On svoju glavu i dalje ima na ramenima.

I konačno, šta je sa Mitrovićevim malim? Zakon je isti za sve, zar ne?

zasto

pre 9 godina

a zbog cega se voznja preko 100km/h u naseljenom mestu ne kaznjava sa 10 god zatvora, oduzimanjem imovine i dozivotnom zabranom upravljanja motornim vozilom i zabranom sedenja na suvozacevom sedistu kada je svima jasno da covek koji je u stanju da pijan vozi 177km/h nije ni na nivou 5godisnjeg deteta a detetu je zabranjeno da poseduje imovinu vozi vozilo i da sedi na prednjem sedistu...

LOOC

pre 9 godina

Jos jedna stvar. Nigde nije objavljen podatak da li je vozac koji je prosao kroz crveno imao alkohola u krvi? Vracali su se sa godisnjice mature, pa zatim prosli kroz crveno. Meni je nekako logicno da je i on bio pijan. Ali izgleda da kod nas vazi ona "o mrtvima sve najbolje" pa nije ni bitno da li je bilo alkohola i u njegovoj krvi. Da ne bude zabune, ne branim neizivljenog klinca u Audiju, ali jednostavno nije samo njegova krivica.

Vladimir

pre 9 godina

Da li je neko od vas što tvrdite da je vozač golfa prošao kroz crveno to i video? Koliko sam shvatio postoji samo snimak iz pravca kojim je dolazio audi. Može li i na semaforu da se desi kvar? Ali bez obzira na sve 170 km/h po gradu!!!? Ludilo.

Davor, S. Kamenica

pre 9 godina

Za nabeđene pravnike o kojima čitam u novinama da se Harvard otima o njih i nudi milionske stipendije, istripovane gangstere i za iriške ljoberske bete jedno objašnjenje kako funkcionišu semafori na Bulevaru Oslobođenja:

strana kojom je vozio Vranić se ranije uključuje od one strane na kojoj se vidi semafor koji "trepće" zeleno, za nekih pola minuta do minut, kako bi ljudi koji dolaze sa te strane mogli da skrenu levo. Samim tim, ona se ranije i isključuje, tj. ranije se uključuje crveno svetlo. Dakle, Vranić je isto kao i VW prošao na crveno. Pri tom, kako je sudija obrazložio, nije pokazao ni najmanji znak kajanja i saosećanja/empatije (karakteristika ozbiljne socio i psihopatologije), nego je, štaviše, lagao sud o tome da je alkohol konzumirao nakon nesreće (što je opovrgnuto svedočenjem njegovog dede), dakle i u toj situaciji gledao je, prosto govoreći, da izvuče svoje dupe (karakteristika povezana sa onom o nedostatku kajanja i empatije).

закон је закон и мора да се поштује

pre 9 godina

(Goran, 30. mart 2015 16:31)

Речник који користиш довољно говори о теби. Препоручио бих ти да одеш на терапију контроле беса. А што се самог случаја тиче и ту су ствари јасне. Свидело се теби то или не, крив је возач који је прошао на црвено. Томе и служе закони и прописи. Држава је крива што осуђеног није раније казнила. Да ли је сада добио казну у складу са законом? Јесте.

sinus

pre 9 godina

Ne branim ga ni nista slicno, ali ovo mora pasti na 6 godina. On i vozac golfa jednako snose odgovornost za nesrecu. Nije morao to biti ovaj saban sto vozi 180 po gradu, da je u istoj situaciji bio sleper sa 50kmh ishod bi bio isti. G sile pri sudaru sa objektom koji ima veliku masu su skoro jednake udarcu u zid. Pri brzini od 50 kmh ako udaris u zid mrtav si. To su podaci za ceoni sudar, a o bocnom da ne pricamo

Alex

pre 9 godina

Izazvao sudar????? Ovo sudstvo treba potpuno raspustiti. Gledao sam snimak nesrece, čoveku bi trebalo oduzeti dozvolu zbog alkoholisanog stana i prebrze voznje ali krivicu za sudar snosi u potpunosti vozac pola ( čega li već) koji mrtvo ladno prolazi na crveno i to ne malo - na njegovoj strani je bilo crveno minimalno 30 sekundi. Gde je gledao i šta je mislio? Nepoštovanje svetlosne signalizacije su za mene najtezi prekršaji koji se mogu pociniti. Da je stao kao sto zakon propisuje, ovaj bi projurio, da li bi ga negde policija zaustavila zbog ovakve voznje je drugo pitanje, ali ono troje ni u kom slučaju ne bi poginulo.

tau

pre 9 godina

A narod samo da lincuje nekoga. On pijan I ubio ljude,oni prosli kroz crveno I platili zivotom. 8 godina je dovoljna kazna,jer bi trebalo da je oolaksavajuca okolnost to sto su ovi proslo kroz crveno. A vi necete bolje ziveti tako sto bi svakoga na lomacu.

ics

pre 9 godina

Katastrofalna je cinjenica kolikom se brzinom kretao plus u alkoholisanom stanju..Ali takodje je cinjenica da su ovi mladi ljudi prosli kroz crveno svetlo i izazvali udes a verovatno su i oni svi bili pijani to se nigde ne navodi, vracali se sa mature..Velika tragedija, btw preko 60% vozaca ima neki saobracajni prekrsaj

Vladislav

pre 9 godina

A sta je sa zabranom upravljanja motornim vozilom .???????
dozivotnom....
ok to za zatvor... to je kazna ono pola pola... mislim sta je trebalo da uradi za maximalnu.... da vozi vezanih ociju ....
ali stvarno zar ce opet voziti bombu...?????

boki

pre 9 godina

Vranic je trebalo da odgovara za dve stvari : prekoracenje brzine u naseljenom mestu i prekomerna upotreba alkohola .
Nepobitna cinjenica je da je on prosao kroz svoje ZELENO .

komsija

pre 9 godina

Kazna je prestroga , ovo je vazeci zakon : http://www.propisi.com/prekoracenje-brzine-se-kaznjava.-proverite-u-kojim-slucajevima-i-koliko.html

Goran

pre 9 godina

Ko su bre ovi likovi koji pričaju o tome kako nije kriv . Krivi su oni u autu. Jesu, platili su svoju krivicu životom, šta još očekujete. Ovaj lik je sumanuto vozio pod uticajem alkohola. Da nikoga nije ubio već samo da su ga kamere snimile šta radi morao bi dobiti 5 godina zatvora i doživotnu zabranu upravljanja vozilima. Potpuno je isto kao da je nosio pištolj i pucao okolo. Šta očekujete da će se desiti kada neko vozi 180 na sat u sred grada trešten pijan? Šta da je takav ubio vašeg nekoga. Da li bi onda imali razumevanja za njega? Kakva ste vi bića, šta imate u glavi? Ljudsko biće ne može ovakve stvari ni pomisliti a vi ih pišete. Bez trunke obraza. Ne razumete ništa kao mazge ili ste beskrajno bezobrazni i podli. Ali ako ne razumete evo da vam se pojasni. Uzrok smrti troje ljudi je bočni udar automobila koji se kretao 177 km/h u kome je sedeo čovek sa 1.5 promila alkohola u krvi. Ograničenje brzine u gradu je 50 km/h, a količine alkohola 0.3 promila. Nadam se da umete da poredite brojeve. Nema nikakve razlike u korišćenju automobila na takav način i upotrebe oružja. Apsolutno nikakve. Oboje su sredstva kojima se ubija namerno ili nenamerno. Ako ovo ne umete da skapirate onda imate stvarno težak problem sa samim sobom a onda i društvo s vama.

Toliko

pre 9 godina

@(Peja, 30. mart 2015 14:38) Da je vozio 50kmh koliko je propisano pitanje verovatno ih ne bi ni udario jer bi sigurno zakocio u 10tak metara. Cak i da nije uspeo da skroz zakoci, verovatno bi ih udario zbog kocenja sa 20tak kmh. Ja licno sam bio u autu kad je nas 3-oje udario covek bocno. Brzina pre kocenja bila 80 kmh, u trenutku udara ispod 50 i nas 3-oje je proslo samo sa ogreobtinama. Inace ogranicenja upravo zato i postoje, vozac jeste prosao kroz crveno mozda mu je jednostavno pozlilo. Cak i da nije, poenta je da ogranicenja u saobracaju sluze da vozac cak i ekstremnoj situaciji(kad nema njegove krivice) moze da koliko toliko smisleno reaguje.

goran

pre 9 godina

Ista situacija je kada je vozač BMWom ubio u BGu (Požeška ulica) one nesrećne đubretare i oslobođen je bilo kakve krivice. Kakvi su to standardi?

GYPSY

pre 9 godina

Voleo bih da dobijem odgovor od postovanog sudije za koji slucaj bi presudio maksimalno predvidjenih 12 godina.

Ako mi dozvolite da objasnim. Da bi se izrekla maksimalna propisana kazna, potrebno je da urađeno djelo ima odlike otežavajućih okolnosti. U ovom slučaju, maksimalna kazna zatvora mogla bi se izreci ako je osudjeni i pored brze voznje prošao I kroz crveno svjetlo ili se uključivao sa sporednog puta ili nije položio vozački ispit ili je pobjegao sa mjesta nesreće…..
Kad jedno djelo ima kumulativno više loših faktora od strane učinioca moze se izreci maksimalna kazna. U ovom slučaju, nažalost, I drugo auto je učestvavalo svojim nemarom u tragediji.
I ovde nije toliko problem da li je krivac dobio 8 ili 10 godina zatvora. Zakon je taj koji ne valja.
Vožnja pod uticajem droge ili alkohola, trebala bi se izmjestiti iz Zakona o saobraćaju, I uvesti u Krivični zakon. Tako bi ubistvo pod takvim okolnostima moglo da se vodi u najmanju ruku kao ubistvo iz nehata I samim tim bi I kazna bila veca.
U ovom slučaju radilo bi se o trostrukom ubistvu na mah ili iz nehata, svejedno, I kazna bi bila mnogo veća.
Lično mislim da bi ta promjena zakona bila efikasna, jer bi se ipak ljudi malo zamislili prije nego šljušte pola litre rakije u sebe I krenu da se iživljavaju po drumovima.

Siki

pre 9 godina

@(Goran, 30. mart 2015 13:30)
Preporučujem (+15) Ne preporučujem (-67)

Ogledalo zemlje Srbije: Čovek napiše realan, obrazložen komentar, sa racionalnim zaključkom i dobije skoro pet puta "minuseva" od "pluseva".

neccko

pre 9 godina

Sta kaze sudija.... 8 godina zato sto se nije kajao... sto to treba da znaci... da je pokazao kajanje, dobio bi 8 godina uslovno....
Boze, gde mi zivimo i sa kim zivimo... misli pri tome i na ovakve sudije i ove bahate budale....
A sta je sa dozvolom... verovatno su mu je oduzeli na par meseci, taman dok je u zatvoru, a kada izadje, cekace ga i moze ponovo da vozi 200 km/h, onako, malo se izduva sto je bio "dugo"zatvoren....

Ivan

pre 9 godina

8 godina bi trebao da dobije i da nije ubio nikog. 177 u gradu pritom pijan.
Da, prosli su kroz crveno, mozda su im pukle kocnice, zato postoje zakoni o saobracaju.

neko

pre 9 godina

Nije u redu da je kao olaksavajuca okolnost uzeto to sto do tada nije bio osudjivan, a pokrenuto je nekoliko sudskih sporova, uglavnom zbog prebrze voznje i alkohola. Sudske sporove je izbegavao. Njegova izjava da je vozio 90 a da ja dao gas kako bi ih izbegao je providna laz, kao i to da je popio alkohol nakon nesrece. Sudije takva laganja slusaju svakodnevno.

Nije u redu ni jedan od prethodnih komentara da je kriv sto nije vozio sporije. Sta bi se desilo da ih je udario bocno pri brzini od dozvoljenih 50km/h? Ne bi bilo poginulih? Sigurno? Ili bi ostali invalidi?

Nije takodje u redu da se on krivi za nesrecu jer "da je vozio sporije verovatno bi mogao da ih izbegne". Kako moze da se proglasi krivim neko ko nije uspeo da izbegne drugo vozilo koje je nacinilo prekrsaj? Nesrecu je izazvalo drugo vozilo jer nije postovalo prednost odnosno proslo je kroz crveno. Ovaj je imao zeleno. Ali je i cinjenica da je stravicnim posledicama uzrok njegova prebrza voznja.

Tesko sudjenje a mladih zivota vise nema.

Deni Krejn

pre 9 godina

Da li ima i jedan razlog da ovo ne budem maksimalma kazna od 12 god?
(stevan, 30. mart 2015 13:09)

Nažalost - ima. Njemu je bilo zeleno, a njima crveno. U pravu se to zove "doprinos oštećenog" (zvuči surovo i bezosećajno, ali drugog naziva nema). Da je situacija bila obrnuta, da je ovaj tip prošao i kroz crveno, to bi mu bila dodatna otežavajuća okolnost, pa bi onda verovatno dobio koju godinu više, a možda i svih 12.

Ne dao bog nikome

pre 9 godina

@ (Zuki, 30. mart 2015 13:47)

Care, on NIJE prosao kroz CRVENO!

Auto koji je udario JESTE!

Njemu po zakonu moze da se sudi za brzu voznju i voznju pod alkoholom.

dex

pre 9 godina

Neverovatno kako je pokusao da se izvuce. Stoji da su skoro jednako krivi i ovi klinci kad prolaze na crveno, ali voziti 177 km/h kroz grad??? Pa koliki manijak moras da budes za tako nesto?

Dar

pre 9 godina

Pa i da je isao brzinom svetlosti, nije kriv za nesrecu. Krivi su ovo troje koji su presli na CRVENO! Ovaj sto je racunao trajektoriju u komentarima je u pravu. Nije isao brze od 90.

Sport Bili

pre 9 godina

Vidim da laici ovde licitiraju sa visinom kazne ne ulazeci u sustinu. Osam godina zatvora nije malo za saobracajku, iako bi porodicama poginulih i 108 bilo malo. Ako su ovi drugi prosli kroz crveno, onda je dobio previse. Vozio je bahato i pijan i sigurno se ne moze osloboditi odgovornosti, ali osam godina nije malo samo po sebi. Duze robije su za razbojnike i ubice i za rasturace droge.

neboja

pre 9 godina

Pravda je slepa ! Zato svaki sudija treba da bude pragmatican pri donosenju odluke sto kod nas nije slucaj.Moze da odgovara samo za prekoracenje brzine i tesko pijanstvo prosao je na zeleno.Sta je ovog teralo da prelazi na crveno !? Cinjenice i nista vise a ovde u komentarima 70% ljudi uopste ne razmislja svi bi lincovali.

Miloš

pre 9 godina

Volim brzu vožnju, ali ne podržavam je po gradu. Smatram da je ovaj zaslužio ovakvu kaznu, ni manje ni više jer su ljudi u koje je udario prošli na crveno. Koliko znam, na crveno se staje, bar ja uvek stajem.

Sarastro

pre 9 godina

(Goran, 30. mart 2015 13:30)

Svaka čast, dobro računaš, ali zašto nisi uračunao i onih 1,45 promila u krvi?

Kad već nagađamo šta bi bilo da je bilo: recimo da si u pravu i da je vozio tvojom stručno izračunatom brzinom, možda bi na vreme video Golfa. Samo da nije bio tako trešten pijan!

A ono da je bio mnogo žedan, pa jednim potezom posaugao trećinu flaše rakije, nije čak ni smešno, nego samo glup pokušaj glupaka da se izvadi tako što umisli da su svi drugi još gluplji od njega. Oće to, kad u kolima stalno držiš punu flašu rakije za slučaj da ožedniš!

Što se kazne tiče, pogodio si. Nažalost, ovaj neće odležati više od 2-3 godine. S velikom verovatnoćom da će pošto izađe, ubrzo ponoviti (ne)delo.

brax

pre 9 godina

i ako su oni trojica usli kroz crveno, ovaj pijandura je 100% krv, jer u pijanom stanju netreba da vozis i to je strogo zabranjeno u celom svetu.

daevon

pre 9 godina

Molim sve ove što pominju da je VW prošao na crveno, i da je delom i njihova krivica, (valjda zato njegova manja??) da se prizovu elementarnoj pameti:
Ako neko svojim ponašanjem izaziva opasnost na kaznu nema uticaja da li je ili nije bilo posledica. Posledica je samo dodatni dokaz.
Vožnja pod dejstvom alkohola - izazivanje velike opasnosti, vožnja 177km/h u naseljenom mestu - nemam reči. Da li se pojavio ovome na putu pešak, pas, starac, parkiran auto, neko ko je prošao na crveno ili niko, nema nikakve veze. Izazivanje opasnosti je izazivanje opasnosti u potpunosti bez olakšavajućih okolnosti.

radomir

pre 9 godina

Dva auta sa neozbiljnim, svako na svoj nacin, vozacima, proizveli su tri grobna mesta. O tome treba misliti. To sto je prosao kroz zeleno a bio pijan i divljao, ili sto su isli polako, bez dozvole kroz crveno, je nauk za sve druge u saobracaju. Svaki propis, kakav god da je, propis je i cuva glavu na ramenima i dupe van bajboka. Da je srece pa da su kazne jos rigoroznije i bez pardona.

Nebojša

pre 9 godina

Ovi jesu prošli na crveno ali ovoj jeste kriv jer je pijan vozio 170 na sat kroz grad da nije išao toliko brzo nebi ih udario pri sporijoj brzini do te raskrsnice stigao bi barem nekoliko sekundi ili minut kasnije i ništa se nebi dogodilo zaslužena kazna.

insomnia

pre 9 godina

ps: prolaskom na crveno uglavnom rizikuješ sudar sa materijalnom štetom, sa 177 km/h ili želiš nekoga da ubiješ, ili te bas briga da li ćeš!

Miroslav

pre 9 godina

Treba navesti i da su ovo troje prošli kroz crveno svetlo. To ne umanjuje težinu tragedije, ali ipak nije na odmet da se zna kako je do tragedije došlo.

shamar od drzave

pre 9 godina

au sta se radi, vise ni ne vidimo dno koliko smo nisko propali... molim vas, zasto ja nemam saobracajne prekrsaje, i zasto nemam flasu rakije u autu..
mislim da novi zakon o sabracaju treba da uvede flasu rakije kao obavezni deo prvo pomooci zbog ispiranja rana i za dezinfekciju..

Fantom

pre 9 godina

Malo je to za tri uzeta zivota, odsustvo kajanja i 180 km/h kroz grad... Ako vec zakon predvidja 12 godina max. zar ovo nije slucaj za takvu presudu?
(preki sud, 30. mart 2015 13:45)

Ako me secanje dobro pamti, nesrecna deca su prosle kroz crveno svetlo. Ovaj bahati mladic jeste divljak za volanom, ali cinjenica je da su oni prosli kroz crveno svetlo te zaista bi bilo neukusno osiditi ga na maksimum. Malo je tesko glumiti drzavu samo nekada. Ne tako davno je sin poznatog tajkuna ubio dete džipom na pešackom prelazu pa nikom nista. Sve u svemu bljak.

insomnia

pre 9 godina

svi koji umanjujete krivicu bahate bitange: ograničenje u gradu je 50km/h baš zato što je za nesreću obično potrebno 2 budale. Samo mentol može da poveruje u ispijanje alkohola posle nesreće; ako u izjavi ja nisam nista kriv ne vidite nedostatak kajanja, onda vam je mesto pored njega

Peja

pre 9 godina

Dobio 8 godina za nesrecu, koji je izazvao vozac golfa?!?!? Koji je pri tom prosao kroz crveno i ukljucio se iz sporedne ulice na bulevar?!
Objektivno sudstvo...
A narko dileri izlaze iz zatvora na vikende.
PU!!!

Sava

pre 9 godina

S obzirom da se ne kaje, da ima više saobraćajnih prekršaja, da očigledno laže oko alkohola i da je vozio 180 na sat, ovo je svesno ubistvo, a kazna preblaga. Inače, ako prođe priča o žeđi, znači da svi mogu da imaju flašu uz sebe i potegnu nakon udesa.

steve

pre 9 godina

Naravno da je kriv. Niko normalan ne bi vozio 177 kilometara na sat u gradu. Niko normalan ne bi popio trećinu flaše rakije od žedji. Zbog ovih izjava treba da mu kažu, okej čkode, ti nisi za zatvor ti si za ludaru. I da u njoj provede ceo život. A što se tiče preminulih, ne zaboravite da su prošli kroz crveno. To je nešto što se zove nasilnička vožnja. Da su poštovali elementarni saobraćajni zakon, sad bi bili živi i zdravi. Što se mene tiče, može doživotna i sa 0.1 promilom za volanom!

Zuki

pre 9 godina

Malo! Sta vise treba za maksimalnu kaznu? Ubio je troje sa 1.47 promila i brzinom od 177 km/h (vise nego tri puta prekoracio ogranicenje i alkohola i brzine). Morao je da dobije 12 godina bezuslovno i trajnu zabranu upravljanja bilo kojim motornim vozilom.

stevan

pre 9 godina

180km na sat u naseljenom mestu
1.4 promila alkohola u krvi
Nije pokazao pokajanje za to sto je ucinio
Da li ima i jedan razlog da ovo ne budem maksimalma kazna od 12 god?

markoss

pre 9 godina

kakva diskoteka od drzave, pravosudja, reprezenacije u fudbalu pa meni je sad jasno zasto stranci kad dodju ostanu da zive ovde....ej 8 godina dobio, smanjice mu na 6 zbog dobrog vladanja, pomilovanje kad dodje novi predsednik i eto....posle mi na tv iskacu tamo neki damir okanovic prosipaju mi pricu o bezbenosti bla bla bla

BotkoSpasicZa1Glasic

pre 9 godina

Smehotres od naseg sudstva,kako meni ne padne na pamet da izvucem pljosku ispod sedista i popijem pola flase rakije, a da ja bih verovatno zaglavio duze na robiji zbog voznje u alkoholisanom stanju nego ovaj nesrecnik sto je oduzeo tri zivota, a nisam ni krimos da imam veze pa da se vadim na njih

Mare

pre 9 godina

Ne mogu da shvatim kakva je to olakšavajuća okolnost "mladost"?
Isto tako često navode olakšavajuću okolnost "porodičan čovek"?! Pa to treba da bude otežavajuća okolnost. Jer čovek ima ženu i decu, a pije i ponaša se kao da je tinejdžer. I onda zbog žene i dece mu smanje kaznu, dok će za isto delo onaj "nesretnik" koji nije ozenjen dobiti maximalnu?

Washington

pre 9 godina

Ma nece ovaj ni godinu dana odlezat. Prvo ce jos apelacioni sud da smanji na 4 godine a Toma ce da ga amnestira za 6 meseci da bi drzava ustedila.

Inace jako pravedna kazna, voziti po gradu preko 170 na sat!? Bilo je samo pitanje dana kada ce nekog da ubije!

Realan

pre 9 godina

Ne znam sta ce im uopste ti vestaci? Koji je njihov posao? Vestak je rekao da se vozilo kretalo brzinom od 177 km/h, a on u odbrani da je vozio 90. Njegova se izjava uzima u obzir??? Alo!!!! Pa svako normalan na snimku vidi da audi ide nenormalnom brzinom niz most, kakvih 90 km/h???!!!!! Da je isao 90, ovaj bi mozda prosao na crveno, ali ga ne bi udario audi sa mosta! 3 zivota za 8 godina zatvora... SRBIJA BATO!!!

Sinke

pre 9 godina

Tekst nije dorečen... Veštak je takođe utvrdio da su osobe koje su bile u VW Polo vozilom prošle na crveno... Znači deo krivice je nažalost i na njima. I moj bruder u MGladbahu je tako, videvši auto prilično daleko, krenuop iz ulice a imao je trougao.. Nije znao da je vozač, umesto 50, vozila 110 na sat. Sva sreća, jak auto, airbagovi, pa ni "sužavanje na pola po širini" nije izazvalo veće posledice a ni povrede... I on ispade kriv... Zna se prvenstvo prolaza.

Aleksandar

pre 9 godina

Prvo, sramotno je to što je toliko niska maksimalno zaprećena kazna (12 godina) za ubistvo usled nemarne vožnje, a čemu tepamo 'teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja'. Takav 'loophole' esencijalno omogućava nekome da iznajmi kamion, prati i ubije čoveka (ili više njih) i da mu za to bude dosuđeno maksimalno 12 godina zatvora umesto 40 koliko je zaprećeno za ubistvo.

Ali ono što je još sramotnije je da čak i sa tako malom kaznom u ovom slučaju trećina otpadne na olakšavajuće okolnosti, pogotovo ako uzmemo u obzir da se počinilac ne kaje i da je dokazano lagao. Voziti 177 km/h kroz naseljeno mesto, čak i potpuno trezan, je samo po sebi ubistvo u pokušaju; a voziti tako u alkoholisanom stanju je ubistvo s predumišljajem u pokušaju. To što ranije nije osuđivan (ali već ima tonu prekršajnih prijava zbog bahate vožnje) bi moglo da skine godinu-dve, ali ne četiri.

Kad mu se uračuna ovih godinu dana iz pritvora i uz dobro vladanje, eto njega na drumovima već 2019. A mrtvih nema pa nema...

lemy

pre 9 godina

pijan za volanom uz visestruko prekoracenje brzine i naj bitnije TRI MLADA ZIVOTA, i ? Osam godina..... nemam sta dalje da pisem ja ovde....

Jack

pre 9 godina

Nigde niste napomenuli da su poginuli prosli KROZ CRVENO pa je zato na njih naleteo. Apelacioni sud ce ovo oboriti - po starom "dobrom" obicaju: sud presudi drakonski, da se zadovolje siroke narodne mase, a onda apelacioni radi po svome.

preki sud

pre 9 godina

Malo je to za tri uzeta zivota, odsustvo kajanja i 180 km/h kroz grad... Ako vec zakon predvidja 12 godina max. zar ovo nije slucaj za takvu presudu?

MOBY

pre 9 godina

Gledajuci snimak sa bez.kamera...vidim da je golf prosao kroz crveno....Vranic je kriv zbog brze vozne po gradu jer da je vozio sporije mogao je to sve i izbeci.....da li su poginuli bili pod dejstvom alkohola,ili je samo ne paznja ucinila da prodju kroz crveno svetlo....zivo me zanima jer to bi sve trebalo uzeti u obzir...ne daj boze ovo nikome

ObServer

pre 9 godina

Voleo bih da dobijem odgovor od postovanog sudije za koji slucaj bi presudio maksimalno predvidjenih 12 godina. Vidim da je ovde bio milosrdan, ali ne vidim na osnovu kojih olaksavajucih okolnosti (nije osudjivan, ali se vodi NEKOLIKO postupaka)?!? Koliko bi to ljudi trebalo da nastrada? Osim sto se ne kaje, da li bi okrivljeni trebalo i da pokazuje zluradost? Da li bi trebalo da osim dede i ostala rodbina potvrdi da je bio pijan kao letva? Da li bi pored strucnog vestaka trebalo da postoji video snimak u kome obilazi bolid formule 1 neposredno pre nesrece?

Goran

pre 9 godina

ako je isao 177 km/h, to znaci da za 3600 sekundi koliko ima ju satu predje 177 hiljada metara. 177000/3600 = 50, dakle za jednu sekundu predje 50 metara. po ovom snimku, od trenutka kada prednjim delom dodje na pocetak raskrsnice, do trenutka udarca ima tacno 0.9 sekundi. Sudar se desio na polovini raskrsnice, dakle on bi je celu presao za minimalno 1.5 sekunde, sto pri brzini od 177 km/h iznosi 75 metara. Nisam bio na toj raskrsnici, ali ne verujem da postoji ijedna raskrsnica koja je toliko velika u Novom Sadu. Brzina je, po mojim (laickim) proracunima, ipak bila otprilike duplo manja, dakle oko 80 km/h, sto je brzina kojom se veoma cesto ide velikim gradskim ulicama. Da li je pio pre ili posle nije dokazano, a cinjenica je i da je auto u koji je udario prosao na crveno svetlo. To da se nije kajao nije tacno - svakako se kajao, samo je tvrdio da nije kriv za nesrecu, sto je iz ovih cinjenica jasno. Kada se sve to uzme u obzir, 8 godina je previse strogo i pretpostavljam da je sudija podlegao pritisku ne zelevsi da dodje pod udar tabloida za previse blagu kaznu. Odgovarajuca kazna u ovom slucaju je bila blize 2-3 godine. Posledice jesu bile strasne, ali je krivica mladica koji je osudjen minimalna.

biće bolje

pre 9 godina

Banan država ovo ne bi moglo ni u Pakistanu da prođe, da se desilo u nekoj ozbiljnoj državi odgovarao bi za ubistvo i to trostruko, pa bi posle znao kada je popio rakiju ovo nije prekršaj nego teško krivično delo.

stevan

pre 9 godina

180km na sat u naseljenom mestu
1.4 promila alkohola u krvi
Nije pokazao pokajanje za to sto je ucinio
Da li ima i jedan razlog da ovo ne budem maksimalma kazna od 12 god?

Miroslav

pre 9 godina

Treba navesti i da su ovo troje prošli kroz crveno svetlo. To ne umanjuje težinu tragedije, ali ipak nije na odmet da se zna kako je do tragedije došlo.

Sava

pre 9 godina

S obzirom da se ne kaje, da ima više saobraćajnih prekršaja, da očigledno laže oko alkohola i da je vozio 180 na sat, ovo je svesno ubistvo, a kazna preblaga. Inače, ako prođe priča o žeđi, znači da svi mogu da imaju flašu uz sebe i potegnu nakon udesa.

Jack

pre 9 godina

Nigde niste napomenuli da su poginuli prosli KROZ CRVENO pa je zato na njih naleteo. Apelacioni sud ce ovo oboriti - po starom "dobrom" obicaju: sud presudi drakonski, da se zadovolje siroke narodne mase, a onda apelacioni radi po svome.

Zuki

pre 9 godina

Malo! Sta vise treba za maksimalnu kaznu? Ubio je troje sa 1.47 promila i brzinom od 177 km/h (vise nego tri puta prekoracio ogranicenje i alkohola i brzine). Morao je da dobije 12 godina bezuslovno i trajnu zabranu upravljanja bilo kojim motornim vozilom.

shamar od drzave

pre 9 godina

au sta se radi, vise ni ne vidimo dno koliko smo nisko propali... molim vas, zasto ja nemam saobracajne prekrsaje, i zasto nemam flasu rakije u autu..
mislim da novi zakon o sabracaju treba da uvede flasu rakije kao obavezni deo prvo pomooci zbog ispiranja rana i za dezinfekciju..

Nebojša

pre 9 godina

Ovi jesu prošli na crveno ali ovoj jeste kriv jer je pijan vozio 170 na sat kroz grad da nije išao toliko brzo nebi ih udario pri sporijoj brzini do te raskrsnice stigao bi barem nekoliko sekundi ili minut kasnije i ništa se nebi dogodilo zaslužena kazna.

steve

pre 9 godina

Naravno da je kriv. Niko normalan ne bi vozio 177 kilometara na sat u gradu. Niko normalan ne bi popio trećinu flaše rakije od žedji. Zbog ovih izjava treba da mu kažu, okej čkode, ti nisi za zatvor ti si za ludaru. I da u njoj provede ceo život. A što se tiče preminulih, ne zaboravite da su prošli kroz crveno. To je nešto što se zove nasilnička vožnja. Da su poštovali elementarni saobraćajni zakon, sad bi bili živi i zdravi. Što se mene tiče, može doživotna i sa 0.1 promilom za volanom!

markoss

pre 9 godina

kakva diskoteka od drzave, pravosudja, reprezenacije u fudbalu pa meni je sad jasno zasto stranci kad dodju ostanu da zive ovde....ej 8 godina dobio, smanjice mu na 6 zbog dobrog vladanja, pomilovanje kad dodje novi predsednik i eto....posle mi na tv iskacu tamo neki damir okanovic prosipaju mi pricu o bezbenosti bla bla bla

Mare

pre 9 godina

Ne mogu da shvatim kakva je to olakšavajuća okolnost "mladost"?
Isto tako često navode olakšavajuću okolnost "porodičan čovek"?! Pa to treba da bude otežavajuća okolnost. Jer čovek ima ženu i decu, a pije i ponaša se kao da je tinejdžer. I onda zbog žene i dece mu smanje kaznu, dok će za isto delo onaj "nesretnik" koji nije ozenjen dobiti maximalnu?

Peja

pre 9 godina

Dobio 8 godina za nesrecu, koji je izazvao vozac golfa?!?!? Koji je pri tom prosao kroz crveno i ukljucio se iz sporedne ulice na bulevar?!
Objektivno sudstvo...
A narko dileri izlaze iz zatvora na vikende.
PU!!!

lemy

pre 9 godina

pijan za volanom uz visestruko prekoracenje brzine i naj bitnije TRI MLADA ZIVOTA, i ? Osam godina..... nemam sta dalje da pisem ja ovde....

Washington

pre 9 godina

Ma nece ovaj ni godinu dana odlezat. Prvo ce jos apelacioni sud da smanji na 4 godine a Toma ce da ga amnestira za 6 meseci da bi drzava ustedila.

Inace jako pravedna kazna, voziti po gradu preko 170 na sat!? Bilo je samo pitanje dana kada ce nekog da ubije!

Aleksandar

pre 9 godina

Prvo, sramotno je to što je toliko niska maksimalno zaprećena kazna (12 godina) za ubistvo usled nemarne vožnje, a čemu tepamo 'teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja'. Takav 'loophole' esencijalno omogućava nekome da iznajmi kamion, prati i ubije čoveka (ili više njih) i da mu za to bude dosuđeno maksimalno 12 godina zatvora umesto 40 koliko je zaprećeno za ubistvo.

Ali ono što je još sramotnije je da čak i sa tako malom kaznom u ovom slučaju trećina otpadne na olakšavajuće okolnosti, pogotovo ako uzmemo u obzir da se počinilac ne kaje i da je dokazano lagao. Voziti 177 km/h kroz naseljeno mesto, čak i potpuno trezan, je samo po sebi ubistvo u pokušaju; a voziti tako u alkoholisanom stanju je ubistvo s predumišljajem u pokušaju. To što ranije nije osuđivan (ali već ima tonu prekršajnih prijava zbog bahate vožnje) bi moglo da skine godinu-dve, ali ne četiri.

Kad mu se uračuna ovih godinu dana iz pritvora i uz dobro vladanje, eto njega na drumovima već 2019. A mrtvih nema pa nema...

Realan

pre 9 godina

Ne znam sta ce im uopste ti vestaci? Koji je njihov posao? Vestak je rekao da se vozilo kretalo brzinom od 177 km/h, a on u odbrani da je vozio 90. Njegova se izjava uzima u obzir??? Alo!!!! Pa svako normalan na snimku vidi da audi ide nenormalnom brzinom niz most, kakvih 90 km/h???!!!!! Da je isao 90, ovaj bi mozda prosao na crveno, ali ga ne bi udario audi sa mosta! 3 zivota za 8 godina zatvora... SRBIJA BATO!!!

preki sud

pre 9 godina

Malo je to za tri uzeta zivota, odsustvo kajanja i 180 km/h kroz grad... Ako vec zakon predvidja 12 godina max. zar ovo nije slucaj za takvu presudu?

Sinke

pre 9 godina

Tekst nije dorečen... Veštak je takođe utvrdio da su osobe koje su bile u VW Polo vozilom prošle na crveno... Znači deo krivice je nažalost i na njima. I moj bruder u MGladbahu je tako, videvši auto prilično daleko, krenuop iz ulice a imao je trougao.. Nije znao da je vozač, umesto 50, vozila 110 na sat. Sva sreća, jak auto, airbagovi, pa ni "sužavanje na pola po širini" nije izazvalo veće posledice a ni povrede... I on ispade kriv... Zna se prvenstvo prolaza.

ObServer

pre 9 godina

Voleo bih da dobijem odgovor od postovanog sudije za koji slucaj bi presudio maksimalno predvidjenih 12 godina. Vidim da je ovde bio milosrdan, ali ne vidim na osnovu kojih olaksavajucih okolnosti (nije osudjivan, ali se vodi NEKOLIKO postupaka)?!? Koliko bi to ljudi trebalo da nastrada? Osim sto se ne kaje, da li bi okrivljeni trebalo i da pokazuje zluradost? Da li bi trebalo da osim dede i ostala rodbina potvrdi da je bio pijan kao letva? Da li bi pored strucnog vestaka trebalo da postoji video snimak u kome obilazi bolid formule 1 neposredno pre nesrece?

MOBY

pre 9 godina

Gledajuci snimak sa bez.kamera...vidim da je golf prosao kroz crveno....Vranic je kriv zbog brze vozne po gradu jer da je vozio sporije mogao je to sve i izbeci.....da li su poginuli bili pod dejstvom alkohola,ili je samo ne paznja ucinila da prodju kroz crveno svetlo....zivo me zanima jer to bi sve trebalo uzeti u obzir...ne daj boze ovo nikome

BotkoSpasicZa1Glasic

pre 9 godina

Smehotres od naseg sudstva,kako meni ne padne na pamet da izvucem pljosku ispod sedista i popijem pola flase rakije, a da ja bih verovatno zaglavio duze na robiji zbog voznje u alkoholisanom stanju nego ovaj nesrecnik sto je oduzeo tri zivota, a nisam ni krimos da imam veze pa da se vadim na njih

biće bolje

pre 9 godina

Banan država ovo ne bi moglo ni u Pakistanu da prođe, da se desilo u nekoj ozbiljnoj državi odgovarao bi za ubistvo i to trostruko, pa bi posle znao kada je popio rakiju ovo nije prekršaj nego teško krivično delo.

tau

pre 9 godina

A narod samo da lincuje nekoga. On pijan I ubio ljude,oni prosli kroz crveno I platili zivotom. 8 godina je dovoljna kazna,jer bi trebalo da je oolaksavajuca okolnost to sto su ovi proslo kroz crveno. A vi necete bolje ziveti tako sto bi svakoga na lomacu.

Goran

pre 9 godina

Ko su bre ovi likovi koji pričaju o tome kako nije kriv . Krivi su oni u autu. Jesu, platili su svoju krivicu životom, šta još očekujete. Ovaj lik je sumanuto vozio pod uticajem alkohola. Da nikoga nije ubio već samo da su ga kamere snimile šta radi morao bi dobiti 5 godina zatvora i doživotnu zabranu upravljanja vozilima. Potpuno je isto kao da je nosio pištolj i pucao okolo. Šta očekujete da će se desiti kada neko vozi 180 na sat u sred grada trešten pijan? Šta da je takav ubio vašeg nekoga. Da li bi onda imali razumevanja za njega? Kakva ste vi bića, šta imate u glavi? Ljudsko biće ne može ovakve stvari ni pomisliti a vi ih pišete. Bez trunke obraza. Ne razumete ništa kao mazge ili ste beskrajno bezobrazni i podli. Ali ako ne razumete evo da vam se pojasni. Uzrok smrti troje ljudi je bočni udar automobila koji se kretao 177 km/h u kome je sedeo čovek sa 1.5 promila alkohola u krvi. Ograničenje brzine u gradu je 50 km/h, a količine alkohola 0.3 promila. Nadam se da umete da poredite brojeve. Nema nikakve razlike u korišćenju automobila na takav način i upotrebe oružja. Apsolutno nikakve. Oboje su sredstva kojima se ubija namerno ili nenamerno. Ako ovo ne umete da skapirate onda imate stvarno težak problem sa samim sobom a onda i društvo s vama.

Goran

pre 9 godina

ako je isao 177 km/h, to znaci da za 3600 sekundi koliko ima ju satu predje 177 hiljada metara. 177000/3600 = 50, dakle za jednu sekundu predje 50 metara. po ovom snimku, od trenutka kada prednjim delom dodje na pocetak raskrsnice, do trenutka udarca ima tacno 0.9 sekundi. Sudar se desio na polovini raskrsnice, dakle on bi je celu presao za minimalno 1.5 sekunde, sto pri brzini od 177 km/h iznosi 75 metara. Nisam bio na toj raskrsnici, ali ne verujem da postoji ijedna raskrsnica koja je toliko velika u Novom Sadu. Brzina je, po mojim (laickim) proracunima, ipak bila otprilike duplo manja, dakle oko 80 km/h, sto je brzina kojom se veoma cesto ide velikim gradskim ulicama. Da li je pio pre ili posle nije dokazano, a cinjenica je i da je auto u koji je udario prosao na crveno svetlo. To da se nije kajao nije tacno - svakako se kajao, samo je tvrdio da nije kriv za nesrecu, sto je iz ovih cinjenica jasno. Kada se sve to uzme u obzir, 8 godina je previse strogo i pretpostavljam da je sudija podlegao pritisku ne zelevsi da dodje pod udar tabloida za previse blagu kaznu. Odgovarajuca kazna u ovom slucaju je bila blize 2-3 godine. Posledice jesu bile strasne, ali je krivica mladica koji je osudjen minimalna.

Alex

pre 9 godina

Izazvao sudar????? Ovo sudstvo treba potpuno raspustiti. Gledao sam snimak nesrece, čoveku bi trebalo oduzeti dozvolu zbog alkoholisanog stana i prebrze voznje ali krivicu za sudar snosi u potpunosti vozac pola ( čega li već) koji mrtvo ladno prolazi na crveno i to ne malo - na njegovoj strani je bilo crveno minimalno 30 sekundi. Gde je gledao i šta je mislio? Nepoštovanje svetlosne signalizacije su za mene najtezi prekršaji koji se mogu pociniti. Da je stao kao sto zakon propisuje, ovaj bi projurio, da li bi ga negde policija zaustavila zbog ovakve voznje je drugo pitanje, ali ono troje ni u kom slučaju ne bi poginulo.

Toliko

pre 9 godina

@(Peja, 30. mart 2015 14:38) Da je vozio 50kmh koliko je propisano pitanje verovatno ih ne bi ni udario jer bi sigurno zakocio u 10tak metara. Cak i da nije uspeo da skroz zakoci, verovatno bi ih udario zbog kocenja sa 20tak kmh. Ja licno sam bio u autu kad je nas 3-oje udario covek bocno. Brzina pre kocenja bila 80 kmh, u trenutku udara ispod 50 i nas 3-oje je proslo samo sa ogreobtinama. Inace ogranicenja upravo zato i postoje, vozac jeste prosao kroz crveno mozda mu je jednostavno pozlilo. Cak i da nije, poenta je da ogranicenja u saobracaju sluze da vozac cak i ekstremnoj situaciji(kad nema njegove krivice) moze da koliko toliko smisleno reaguje.

Davor, S. Kamenica

pre 9 godina

Za nabeđene pravnike o kojima čitam u novinama da se Harvard otima o njih i nudi milionske stipendije, istripovane gangstere i za iriške ljoberske bete jedno objašnjenje kako funkcionišu semafori na Bulevaru Oslobođenja:

strana kojom je vozio Vranić se ranije uključuje od one strane na kojoj se vidi semafor koji "trepće" zeleno, za nekih pola minuta do minut, kako bi ljudi koji dolaze sa te strane mogli da skrenu levo. Samim tim, ona se ranije i isključuje, tj. ranije se uključuje crveno svetlo. Dakle, Vranić je isto kao i VW prošao na crveno. Pri tom, kako je sudija obrazložio, nije pokazao ni najmanji znak kajanja i saosećanja/empatije (karakteristika ozbiljne socio i psihopatologije), nego je, štaviše, lagao sud o tome da je alkohol konzumirao nakon nesreće (što je opovrgnuto svedočenjem njegovog dede), dakle i u toj situaciji gledao je, prosto govoreći, da izvuče svoje dupe (karakteristika povezana sa onom o nedostatku kajanja i empatije).

Vladimir

pre 9 godina

Da li je neko od vas što tvrdite da je vozač golfa prošao kroz crveno to i video? Koliko sam shvatio postoji samo snimak iz pravca kojim je dolazio audi. Može li i na semaforu da se desi kvar? Ali bez obzira na sve 170 km/h po gradu!!!? Ludilo.

Nenad

pre 9 godina

Ako je za navedeno krivcino delo dobio 8 godina, onda Mitrovićev sin za slicno treba da dobije 4 godine, obojica su imali zeleno svetlo na semaforu

GYPSY

pre 9 godina

Voleo bih da dobijem odgovor od postovanog sudije za koji slucaj bi presudio maksimalno predvidjenih 12 godina.

Ako mi dozvolite da objasnim. Da bi se izrekla maksimalna propisana kazna, potrebno je da urađeno djelo ima odlike otežavajućih okolnosti. U ovom slučaju, maksimalna kazna zatvora mogla bi se izreci ako je osudjeni i pored brze voznje prošao I kroz crveno svjetlo ili se uključivao sa sporednog puta ili nije položio vozački ispit ili je pobjegao sa mjesta nesreće…..
Kad jedno djelo ima kumulativno više loših faktora od strane učinioca moze se izreci maksimalna kazna. U ovom slučaju, nažalost, I drugo auto je učestvavalo svojim nemarom u tragediji.
I ovde nije toliko problem da li je krivac dobio 8 ili 10 godina zatvora. Zakon je taj koji ne valja.
Vožnja pod uticajem droge ili alkohola, trebala bi se izmjestiti iz Zakona o saobraćaju, I uvesti u Krivični zakon. Tako bi ubistvo pod takvim okolnostima moglo da se vodi u najmanju ruku kao ubistvo iz nehata I samim tim bi I kazna bila veca.
U ovom slučaju radilo bi se o trostrukom ubistvu na mah ili iz nehata, svejedno, I kazna bi bila mnogo veća.
Lično mislim da bi ta promjena zakona bila efikasna, jer bi se ipak ljudi malo zamislili prije nego šljušte pola litre rakije u sebe I krenu da se iživljavaju po drumovima.

dddd

pre 9 godina

koliko ljudi ne shvata da je ovaj decko u audiju odavno trebao da robija i da mu se oduzme vozacka dozvola zbog prekrsaja koje je ranije pravio a nisu odradjeni do kraja nego kao i svaki predmet cim se tutne malo parica u dzep zavrsi u fioci. Da je tako bilo tog dana se nebi desilo to sto se desilo,a to sto je pukom srecom proLETEO na zadnji treptaj zutog ga opet ne opravdava.Ja ne razumem dal ljudi shvataju da je u alkoholisanom stanju lik vozio bre preko 170km/h sto je preko 120km/h dozvoljene brzine u naseljenom podrucju.Sve mi se cini da ovi komentari dolaze kao od ljudi koji nikad nisu seli za volan i ne znaju sta znaci voziti 170km/h.Pa mogo je neko od vas sto ga branite danas sutra da strada dali ste vi svesni toga? Malo mu 8 godina? Mogao je MASAKR da napravi da se recimo zakucao u nocni autobus pun ljudi koji nije prosao kroz crveno al opet se nasao bahatom na putu? Al dobro odlezace jedno 3-4 godine,ipak njegov tata nema kolko ono bese 4,5 miliona evra da plati poreza drzavi odma da bi se zaboravio udes kao u ustanickoj? ajde opet nemojte da mi objavite komentar...strasno

Lucifer

pre 9 godina

Veoma verovatno da je taj veštak moj nekadašnji prof mehanike... Činjenica je da je njega teško preveslati obzirom da mehaniku drži u malom prstu, odnosno da je mali zaista vozio 175km/h. Nije tu validan snimak sa kamere i ono v=s/t. Prvo na mostu postoje kamere koje mere brzinu vozila, prošao je ispod njih. Drugo, simulacijama same kinematike sudara (zaustavna putanja, odbačenost vozila, njegova masa itd) se vrlo jasno može dobiti slika o brzini u trenutku udesa. Drugo, da je pio rakuju neposredno posle udesa kao što tvrdi, nivo alkohola u krvi mu ne bi bio 1.47 promila jer je potrebno vreme da se isti apsorbuje, a verujem da je duvao u roku od 10min nakon udesa. Konačno ko je toliko kretenče da posle udesa otrese 3dl rakije na belo.

Što se krivice tiče, krivi su i jedan i drugi vozač, ali nisu krivi pola pola već svaki za svoje delo. Da je drugi preživeo i njemu bi bila realna kazna bar 7-8 godina zatvora, ali on je već platio glavom. Sa te strane, mladi Despot je prošao odlično. On svoju glavu i dalje ima na ramenima.

I konačno, šta je sa Mitrovićevim malim? Zakon je isti za sve, zar ne?

Sarastro

pre 9 godina

(Goran, 30. mart 2015 13:30)

Svaka čast, dobro računaš, ali zašto nisi uračunao i onih 1,45 promila u krvi?

Kad već nagađamo šta bi bilo da je bilo: recimo da si u pravu i da je vozio tvojom stručno izračunatom brzinom, možda bi na vreme video Golfa. Samo da nije bio tako trešten pijan!

A ono da je bio mnogo žedan, pa jednim potezom posaugao trećinu flaše rakije, nije čak ni smešno, nego samo glup pokušaj glupaka da se izvadi tako što umisli da su svi drugi još gluplji od njega. Oće to, kad u kolima stalno držiš punu flašu rakije za slučaj da ožedniš!

Što se kazne tiče, pogodio si. Nažalost, ovaj neće odležati više od 2-3 godine. S velikom verovatnoćom da će pošto izađe, ubrzo ponoviti (ne)delo.

dex

pre 9 godina

Neverovatno kako je pokusao da se izvuce. Stoji da su skoro jednako krivi i ovi klinci kad prolaze na crveno, ali voziti 177 km/h kroz grad??? Pa koliki manijak moras da budes za tako nesto?

sinus

pre 9 godina

Ne branim ga ni nista slicno, ali ovo mora pasti na 6 godina. On i vozac golfa jednako snose odgovornost za nesrecu. Nije morao to biti ovaj saban sto vozi 180 po gradu, da je u istoj situaciji bio sleper sa 50kmh ishod bi bio isti. G sile pri sudaru sa objektom koji ima veliku masu su skoro jednake udarcu u zid. Pri brzini od 50 kmh ako udaris u zid mrtav si. To su podaci za ceoni sudar, a o bocnom da ne pricamo

LOOC

pre 9 godina

Jos jedna stvar. Nigde nije objavljen podatak da li je vozac koji je prosao kroz crveno imao alkohola u krvi? Vracali su se sa godisnjice mature, pa zatim prosli kroz crveno. Meni je nekako logicno da je i on bio pijan. Ali izgleda da kod nas vazi ona "o mrtvima sve najbolje" pa nije ni bitno da li je bilo alkohola i u njegovoj krvi. Da ne bude zabune, ne branim neizivljenog klinca u Audiju, ali jednostavno nije samo njegova krivica.

Alex

pre 9 godina

@Davor


Niste u pravu- postoje 2 snimka udesa od kojih je jedan sa strane odakle dolazi Vranic. Semafor je sa te strane bar 40 sekundi na zelenom i u trenutku kada pocinje da trepće i prelazi na zuto Vranic prolazi i udara u drugi auto. Snimak postoji na YouTube , potražite. Prema tome nije tačno da je prošao na crveno. Ostaje činjenica da bi se sto se mene tice dozivotno mogao oprostiti sa dozvolom zbog ovakve voznje.

boki

pre 9 godina

Vranic je trebalo da odgovara za dve stvari : prekoracenje brzine u naseljenom mestu i prekomerna upotreba alkohola .
Nepobitna cinjenica je da je on prosao kroz svoje ZELENO .

Fantom

pre 9 godina

Malo je to za tri uzeta zivota, odsustvo kajanja i 180 km/h kroz grad... Ako vec zakon predvidja 12 godina max. zar ovo nije slucaj za takvu presudu?
(preki sud, 30. mart 2015 13:45)

Ako me secanje dobro pamti, nesrecna deca su prosle kroz crveno svetlo. Ovaj bahati mladic jeste divljak za volanom, ali cinjenica je da su oni prosli kroz crveno svetlo te zaista bi bilo neukusno osiditi ga na maksimum. Malo je tesko glumiti drzavu samo nekada. Ne tako davno je sin poznatog tajkuna ubio dete džipom na pešackom prelazu pa nikom nista. Sve u svemu bljak.

insomnia

pre 9 godina

ps: prolaskom na crveno uglavnom rizikuješ sudar sa materijalnom štetom, sa 177 km/h ili želiš nekoga da ubiješ, ili te bas briga da li ćeš!

Vladislav

pre 9 godina

A sta je sa zabranom upravljanja motornim vozilom .???????
dozivotnom....
ok to za zatvor... to je kazna ono pola pola... mislim sta je trebalo da uradi za maximalnu.... da vozi vezanih ociju ....
ali stvarno zar ce opet voziti bombu...?????

zasto

pre 9 godina

a zbog cega se voznja preko 100km/h u naseljenom mestu ne kaznjava sa 10 god zatvora, oduzimanjem imovine i dozivotnom zabranom upravljanja motornim vozilom i zabranom sedenja na suvozacevom sedistu kada je svima jasno da covek koji je u stanju da pijan vozi 177km/h nije ni na nivou 5godisnjeg deteta a detetu je zabranjeno da poseduje imovinu vozi vozilo i da sedi na prednjem sedistu...

goran

pre 9 godina

Ista situacija je kada je vozač BMWom ubio u BGu (Požeška ulica) one nesrećne đubretare i oslobođen je bilo kakve krivice. Kakvi su to standardi?

Evropljanin

pre 9 godina

Ubica za tri osobe treba da dobije 30 godina rada u rudniku i za to vreme da ne ugleda svetlo dana! Da je normalan covek tj. vozio 50 km/h, ne bi ni doslo sudara jer bi taj A8, zakocio na 1 m pri dozvoljenoj brzini!

daevon

pre 9 godina

Molim sve ove što pominju da je VW prošao na crveno, i da je delom i njihova krivica, (valjda zato njegova manja??) da se prizovu elementarnoj pameti:
Ako neko svojim ponašanjem izaziva opasnost na kaznu nema uticaja da li je ili nije bilo posledica. Posledica je samo dodatni dokaz.
Vožnja pod dejstvom alkohola - izazivanje velike opasnosti, vožnja 177km/h u naseljenom mestu - nemam reči. Da li se pojavio ovome na putu pešak, pas, starac, parkiran auto, neko ko je prošao na crveno ili niko, nema nikakve veze. Izazivanje opasnosti je izazivanje opasnosti u potpunosti bez olakšavajućih okolnosti.

Ivan

pre 9 godina

8 godina bi trebao da dobije i da nije ubio nikog. 177 u gradu pritom pijan.
Da, prosli su kroz crveno, mozda su im pukle kocnice, zato postoje zakoni o saobracaju.

ics

pre 9 godina

Katastrofalna je cinjenica kolikom se brzinom kretao plus u alkoholisanom stanju..Ali takodje je cinjenica da su ovi mladi ljudi prosli kroz crveno svetlo i izazvali udes a verovatno su i oni svi bili pijani to se nigde ne navodi, vracali se sa mature..Velika tragedija, btw preko 60% vozaca ima neki saobracajni prekrsaj

insomnia

pre 9 godina

svi koji umanjujete krivicu bahate bitange: ograničenje u gradu je 50km/h baš zato što je za nesreću obično potrebno 2 budale. Samo mentol može da poveruje u ispijanje alkohola posle nesreće; ako u izjavi ja nisam nista kriv ne vidite nedostatak kajanja, onda vam je mesto pored njega

radomir

pre 9 godina

Dva auta sa neozbiljnim, svako na svoj nacin, vozacima, proizveli su tri grobna mesta. O tome treba misliti. To sto je prosao kroz zeleno a bio pijan i divljao, ili sto su isli polako, bez dozvole kroz crveno, je nauk za sve druge u saobracaju. Svaki propis, kakav god da je, propis je i cuva glavu na ramenima i dupe van bajboka. Da je srece pa da su kazne jos rigoroznije i bez pardona.

neboja

pre 9 godina

Pravda je slepa ! Zato svaki sudija treba da bude pragmatican pri donosenju odluke sto kod nas nije slucaj.Moze da odgovara samo za prekoracenje brzine i tesko pijanstvo prosao je na zeleno.Sta je ovog teralo da prelazi na crveno !? Cinjenice i nista vise a ovde u komentarima 70% ljudi uopste ne razmislja svi bi lincovali.

Siki

pre 9 godina

@(Goran, 30. mart 2015 13:30)
Preporučujem (+15) Ne preporučujem (-67)

Ogledalo zemlje Srbije: Čovek napiše realan, obrazložen komentar, sa racionalnim zaključkom i dobije skoro pet puta "minuseva" od "pluseva".

закон је закон и мора да се поштује

pre 9 godina

(Goran, 30. mart 2015 16:31)

Речник који користиш довољно говори о теби. Препоручио бих ти да одеш на терапију контроле беса. А што се самог случаја тиче и ту су ствари јасне. Свидело се теби то или не, крив је возач који је прошао на црвено. Томе и служе закони и прописи. Држава је крива што осуђеног није раније казнила. Да ли је сада добио казну у складу са законом? Јесте.

Deni Krejn

pre 9 godina

Da li ima i jedan razlog da ovo ne budem maksimalma kazna od 12 god?
(stevan, 30. mart 2015 13:09)

Nažalost - ima. Njemu je bilo zeleno, a njima crveno. U pravu se to zove "doprinos oštećenog" (zvuči surovo i bezosećajno, ali drugog naziva nema). Da je situacija bila obrnuta, da je ovaj tip prošao i kroz crveno, to bi mu bila dodatna otežavajuća okolnost, pa bi onda verovatno dobio koju godinu više, a možda i svih 12.

zabiela

pre 9 godina

Okrivljenog sam licno video te veceri u kaficu, bio je mrtav pijan vec u 22h i izuzetno agresivan...al kod nas sve prolazi, pa cak i rakija posle udesa...

brax

pre 9 godina

i ako su oni trojica usli kroz crveno, ovaj pijandura je 100% krv, jer u pijanom stanju netreba da vozis i to je strogo zabranjeno u celom svetu.

neko

pre 9 godina

Nije u redu da je kao olaksavajuca okolnost uzeto to sto do tada nije bio osudjivan, a pokrenuto je nekoliko sudskih sporova, uglavnom zbog prebrze voznje i alkohola. Sudske sporove je izbegavao. Njegova izjava da je vozio 90 a da ja dao gas kako bi ih izbegao je providna laz, kao i to da je popio alkohol nakon nesrece. Sudije takva laganja slusaju svakodnevno.

Nije u redu ni jedan od prethodnih komentara da je kriv sto nije vozio sporije. Sta bi se desilo da ih je udario bocno pri brzini od dozvoljenih 50km/h? Ne bi bilo poginulih? Sigurno? Ili bi ostali invalidi?

Nije takodje u redu da se on krivi za nesrecu jer "da je vozio sporije verovatno bi mogao da ih izbegne". Kako moze da se proglasi krivim neko ko nije uspeo da izbegne drugo vozilo koje je nacinilo prekrsaj? Nesrecu je izazvalo drugo vozilo jer nije postovalo prednost odnosno proslo je kroz crveno. Ovaj je imao zeleno. Ali je i cinjenica da je stravicnim posledicama uzrok njegova prebrza voznja.

Tesko sudjenje a mladih zivota vise nema.

neccko

pre 9 godina

Sta kaze sudija.... 8 godina zato sto se nije kajao... sto to treba da znaci... da je pokazao kajanje, dobio bi 8 godina uslovno....
Boze, gde mi zivimo i sa kim zivimo... misli pri tome i na ovakve sudije i ove bahate budale....
A sta je sa dozvolom... verovatno su mu je oduzeli na par meseci, taman dok je u zatvoru, a kada izadje, cekace ga i moze ponovo da vozi 200 km/h, onako, malo se izduva sto je bio "dugo"zatvoren....

Miloš

pre 9 godina

Volim brzu vožnju, ali ne podržavam je po gradu. Smatram da je ovaj zaslužio ovakvu kaznu, ni manje ni više jer su ljudi u koje je udario prošli na crveno. Koliko znam, na crveno se staje, bar ja uvek stajem.

Ne dao bog nikome

pre 9 godina

@ (Zuki, 30. mart 2015 13:47)

Care, on NIJE prosao kroz CRVENO!

Auto koji je udario JESTE!

Njemu po zakonu moze da se sudi za brzu voznju i voznju pod alkoholom.

Sport Bili

pre 9 godina

Vidim da laici ovde licitiraju sa visinom kazne ne ulazeci u sustinu. Osam godina zatvora nije malo za saobracajku, iako bi porodicama poginulih i 108 bilo malo. Ako su ovi drugi prosli kroz crveno, onda je dobio previse. Vozio je bahato i pijan i sigurno se ne moze osloboditi odgovornosti, ali osam godina nije malo samo po sebi. Duze robije su za razbojnike i ubice i za rasturace droge.

два зелена у исто време?

pre 9 godina

(Davor, S. Kamenica, 30. mart 2015 18:30)

Нисам никад био у Новом Саду али не постоји семафор на овом свету који ради као што си ти навео.

Dar

pre 9 godina

Pa i da je isao brzinom svetlosti, nije kriv za nesrecu. Krivi su ovo troje koji su presli na CRVENO! Ovaj sto je racunao trajektoriju u komentarima je u pravu. Nije isao brze od 90.

komsija

pre 9 godina

Kazna je prestroga , ovo je vazeci zakon : http://www.propisi.com/prekoracenje-brzine-se-kaznjava.-proverite-u-kojim-slucajevima-i-koliko.html

humanista

pre 9 godina

Jao jadan jako je mlad, a iz kola uzeo flasu rakije i popio trecinu.Pa to je budalcina koja trba da trune 18 godina,zbog sprdanja i laganja.A ovi nesretnici sto su poginuli nisu bili mladi.A o sudiji necu nista ,ima covek savest.

N

pre 9 godina

Licno sam poznavao devojku koja je to vece poginula i igrom slucaja nasao sam se na mestu nesrece nekih 2-3 minuta nakon sto se dogodila. Decko u audiju nije prosao ni sa ogrebotinom. Prva stvar koju je rekao kada je izasao iz auta je bila da su mu "debili izleteli". On je mukica jurio negde i samim tim ok je to sto je vozio 180 ili koliko vec, i ok je to sto je imao ko zna koliko promila alkohola u krvi, jbg to je sada normalno... mladi smo. :(

Peja

pre 9 godina

Dobio 8 godina za nesrecu, koji je izazvao vozac golfa?!?!? Koji je pri tom prosao kroz crveno i ukljucio se iz sporedne ulice na bulevar?!
Objektivno sudstvo...
A narko dileri izlaze iz zatvora na vikende.
PU!!!

Goran

pre 9 godina

ako je isao 177 km/h, to znaci da za 3600 sekundi koliko ima ju satu predje 177 hiljada metara. 177000/3600 = 50, dakle za jednu sekundu predje 50 metara. po ovom snimku, od trenutka kada prednjim delom dodje na pocetak raskrsnice, do trenutka udarca ima tacno 0.9 sekundi. Sudar se desio na polovini raskrsnice, dakle on bi je celu presao za minimalno 1.5 sekunde, sto pri brzini od 177 km/h iznosi 75 metara. Nisam bio na toj raskrsnici, ali ne verujem da postoji ijedna raskrsnica koja je toliko velika u Novom Sadu. Brzina je, po mojim (laickim) proracunima, ipak bila otprilike duplo manja, dakle oko 80 km/h, sto je brzina kojom se veoma cesto ide velikim gradskim ulicama. Da li je pio pre ili posle nije dokazano, a cinjenica je i da je auto u koji je udario prosao na crveno svetlo. To da se nije kajao nije tacno - svakako se kajao, samo je tvrdio da nije kriv za nesrecu, sto je iz ovih cinjenica jasno. Kada se sve to uzme u obzir, 8 godina je previse strogo i pretpostavljam da je sudija podlegao pritisku ne zelevsi da dodje pod udar tabloida za previse blagu kaznu. Odgovarajuca kazna u ovom slucaju je bila blize 2-3 godine. Posledice jesu bile strasne, ali je krivica mladica koji je osudjen minimalna.

Miroslav

pre 9 godina

Treba navesti i da su ovo troje prošli kroz crveno svetlo. To ne umanjuje težinu tragedije, ali ipak nije na odmet da se zna kako je do tragedije došlo.

Nebojša

pre 9 godina

Ovi jesu prošli na crveno ali ovoj jeste kriv jer je pijan vozio 170 na sat kroz grad da nije išao toliko brzo nebi ih udario pri sporijoj brzini do te raskrsnice stigao bi barem nekoliko sekundi ili minut kasnije i ništa se nebi dogodilo zaslužena kazna.

stevan

pre 9 godina

180km na sat u naseljenom mestu
1.4 promila alkohola u krvi
Nije pokazao pokajanje za to sto je ucinio
Da li ima i jedan razlog da ovo ne budem maksimalma kazna od 12 god?

Jack

pre 9 godina

Nigde niste napomenuli da su poginuli prosli KROZ CRVENO pa je zato na njih naleteo. Apelacioni sud ce ovo oboriti - po starom "dobrom" obicaju: sud presudi drakonski, da se zadovolje siroke narodne mase, a onda apelacioni radi po svome.

Zuki

pre 9 godina

Malo! Sta vise treba za maksimalnu kaznu? Ubio je troje sa 1.47 promila i brzinom od 177 km/h (vise nego tri puta prekoracio ogranicenje i alkohola i brzine). Morao je da dobije 12 godina bezuslovno i trajnu zabranu upravljanja bilo kojim motornim vozilom.

lemy

pre 9 godina

pijan za volanom uz visestruko prekoracenje brzine i naj bitnije TRI MLADA ZIVOTA, i ? Osam godina..... nemam sta dalje da pisem ja ovde....

Sava

pre 9 godina

S obzirom da se ne kaje, da ima više saobraćajnih prekršaja, da očigledno laže oko alkohola i da je vozio 180 na sat, ovo je svesno ubistvo, a kazna preblaga. Inače, ako prođe priča o žeđi, znači da svi mogu da imaju flašu uz sebe i potegnu nakon udesa.

biće bolje

pre 9 godina

Banan država ovo ne bi moglo ni u Pakistanu da prođe, da se desilo u nekoj ozbiljnoj državi odgovarao bi za ubistvo i to trostruko, pa bi posle znao kada je popio rakiju ovo nije prekršaj nego teško krivično delo.

LOOC

pre 9 godina

Jos jedna stvar. Nigde nije objavljen podatak da li je vozac koji je prosao kroz crveno imao alkohola u krvi? Vracali su se sa godisnjice mature, pa zatim prosli kroz crveno. Meni je nekako logicno da je i on bio pijan. Ali izgleda da kod nas vazi ona "o mrtvima sve najbolje" pa nije ni bitno da li je bilo alkohola i u njegovoj krvi. Da ne bude zabune, ne branim neizivljenog klinca u Audiju, ali jednostavno nije samo njegova krivica.

Dar

pre 9 godina

Pa i da je isao brzinom svetlosti, nije kriv za nesrecu. Krivi su ovo troje koji su presli na CRVENO! Ovaj sto je racunao trajektoriju u komentarima je u pravu. Nije isao brze od 90.

Aleksandar

pre 9 godina

Prvo, sramotno je to što je toliko niska maksimalno zaprećena kazna (12 godina) za ubistvo usled nemarne vožnje, a čemu tepamo 'teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja'. Takav 'loophole' esencijalno omogućava nekome da iznajmi kamion, prati i ubije čoveka (ili više njih) i da mu za to bude dosuđeno maksimalno 12 godina zatvora umesto 40 koliko je zaprećeno za ubistvo.

Ali ono što je još sramotnije je da čak i sa tako malom kaznom u ovom slučaju trećina otpadne na olakšavajuće okolnosti, pogotovo ako uzmemo u obzir da se počinilac ne kaje i da je dokazano lagao. Voziti 177 km/h kroz naseljeno mesto, čak i potpuno trezan, je samo po sebi ubistvo u pokušaju; a voziti tako u alkoholisanom stanju je ubistvo s predumišljajem u pokušaju. To što ranije nije osuđivan (ali već ima tonu prekršajnih prijava zbog bahate vožnje) bi moglo da skine godinu-dve, ali ne četiri.

Kad mu se uračuna ovih godinu dana iz pritvora i uz dobro vladanje, eto njega na drumovima već 2019. A mrtvih nema pa nema...

Washington

pre 9 godina

Ma nece ovaj ni godinu dana odlezat. Prvo ce jos apelacioni sud da smanji na 4 godine a Toma ce da ga amnestira za 6 meseci da bi drzava ustedila.

Inace jako pravedna kazna, voziti po gradu preko 170 na sat!? Bilo je samo pitanje dana kada ce nekog da ubije!

Realan

pre 9 godina

Ne znam sta ce im uopste ti vestaci? Koji je njihov posao? Vestak je rekao da se vozilo kretalo brzinom od 177 km/h, a on u odbrani da je vozio 90. Njegova se izjava uzima u obzir??? Alo!!!! Pa svako normalan na snimku vidi da audi ide nenormalnom brzinom niz most, kakvih 90 km/h???!!!!! Da je isao 90, ovaj bi mozda prosao na crveno, ali ga ne bi udario audi sa mosta! 3 zivota za 8 godina zatvora... SRBIJA BATO!!!

preki sud

pre 9 godina

Malo je to za tri uzeta zivota, odsustvo kajanja i 180 km/h kroz grad... Ako vec zakon predvidja 12 godina max. zar ovo nije slucaj za takvu presudu?

Ne dao bog nikome

pre 9 godina

@ (Zuki, 30. mart 2015 13:47)

Care, on NIJE prosao kroz CRVENO!

Auto koji je udario JESTE!

Njemu po zakonu moze da se sudi za brzu voznju i voznju pod alkoholom.

boki

pre 9 godina

Vranic je trebalo da odgovara za dve stvari : prekoracenje brzine u naseljenom mestu i prekomerna upotreba alkohola .
Nepobitna cinjenica je da je on prosao kroz svoje ZELENO .

komsija

pre 9 godina

Kazna je prestroga , ovo je vazeci zakon : http://www.propisi.com/prekoracenje-brzine-se-kaznjava.-proverite-u-kojim-slucajevima-i-koliko.html

Vladimir

pre 9 godina

Da li je neko od vas što tvrdite da je vozač golfa prošao kroz crveno to i video? Koliko sam shvatio postoji samo snimak iz pravca kojim je dolazio audi. Može li i na semaforu da se desi kvar? Ali bez obzira na sve 170 km/h po gradu!!!? Ludilo.

ObServer

pre 9 godina

Voleo bih da dobijem odgovor od postovanog sudije za koji slucaj bi presudio maksimalno predvidjenih 12 godina. Vidim da je ovde bio milosrdan, ali ne vidim na osnovu kojih olaksavajucih okolnosti (nije osudjivan, ali se vodi NEKOLIKO postupaka)?!? Koliko bi to ljudi trebalo da nastrada? Osim sto se ne kaje, da li bi okrivljeni trebalo i da pokazuje zluradost? Da li bi trebalo da osim dede i ostala rodbina potvrdi da je bio pijan kao letva? Da li bi pored strucnog vestaka trebalo da postoji video snimak u kome obilazi bolid formule 1 neposredno pre nesrece?

Sinke

pre 9 godina

Tekst nije dorečen... Veštak je takođe utvrdio da su osobe koje su bile u VW Polo vozilom prošle na crveno... Znači deo krivice je nažalost i na njima. I moj bruder u MGladbahu je tako, videvši auto prilično daleko, krenuop iz ulice a imao je trougao.. Nije znao da je vozač, umesto 50, vozila 110 na sat. Sva sreća, jak auto, airbagovi, pa ni "sužavanje na pola po širini" nije izazvalo veće posledice a ni povrede... I on ispade kriv... Zna se prvenstvo prolaza.

MOBY

pre 9 godina

Gledajuci snimak sa bez.kamera...vidim da je golf prosao kroz crveno....Vranic je kriv zbog brze vozne po gradu jer da je vozio sporije mogao je to sve i izbeci.....da li su poginuli bili pod dejstvom alkohola,ili je samo ne paznja ucinila da prodju kroz crveno svetlo....zivo me zanima jer to bi sve trebalo uzeti u obzir...ne daj boze ovo nikome

markoss

pre 9 godina

kakva diskoteka od drzave, pravosudja, reprezenacije u fudbalu pa meni je sad jasno zasto stranci kad dodju ostanu da zive ovde....ej 8 godina dobio, smanjice mu na 6 zbog dobrog vladanja, pomilovanje kad dodje novi predsednik i eto....posle mi na tv iskacu tamo neki damir okanovic prosipaju mi pricu o bezbenosti bla bla bla

Alex

pre 9 godina

Izazvao sudar????? Ovo sudstvo treba potpuno raspustiti. Gledao sam snimak nesrece, čoveku bi trebalo oduzeti dozvolu zbog alkoholisanog stana i prebrze voznje ali krivicu za sudar snosi u potpunosti vozac pola ( čega li već) koji mrtvo ladno prolazi na crveno i to ne malo - na njegovoj strani je bilo crveno minimalno 30 sekundi. Gde je gledao i šta je mislio? Nepoštovanje svetlosne signalizacije su za mene najtezi prekršaji koji se mogu pociniti. Da je stao kao sto zakon propisuje, ovaj bi projurio, da li bi ga negde policija zaustavila zbog ovakve voznje je drugo pitanje, ali ono troje ni u kom slučaju ne bi poginulo.

sinus

pre 9 godina

Ne branim ga ni nista slicno, ali ovo mora pasti na 6 godina. On i vozac golfa jednako snose odgovornost za nesrecu. Nije morao to biti ovaj saban sto vozi 180 po gradu, da je u istoj situaciji bio sleper sa 50kmh ishod bi bio isti. G sile pri sudaru sa objektom koji ima veliku masu su skoro jednake udarcu u zid. Pri brzini od 50 kmh ako udaris u zid mrtav si. To su podaci za ceoni sudar, a o bocnom da ne pricamo

Mare

pre 9 godina

Ne mogu da shvatim kakva je to olakšavajuća okolnost "mladost"?
Isto tako često navode olakšavajuću okolnost "porodičan čovek"?! Pa to treba da bude otežavajuća okolnost. Jer čovek ima ženu i decu, a pije i ponaša se kao da je tinejdžer. I onda zbog žene i dece mu smanje kaznu, dok će za isto delo onaj "nesretnik" koji nije ozenjen dobiti maximalnu?

shamar od drzave

pre 9 godina

au sta se radi, vise ni ne vidimo dno koliko smo nisko propali... molim vas, zasto ja nemam saobracajne prekrsaje, i zasto nemam flasu rakije u autu..
mislim da novi zakon o sabracaju treba da uvede flasu rakije kao obavezni deo prvo pomooci zbog ispiranja rana i za dezinfekciju..

Goran

pre 9 godina

Ko su bre ovi likovi koji pričaju o tome kako nije kriv . Krivi su oni u autu. Jesu, platili su svoju krivicu životom, šta još očekujete. Ovaj lik je sumanuto vozio pod uticajem alkohola. Da nikoga nije ubio već samo da su ga kamere snimile šta radi morao bi dobiti 5 godina zatvora i doživotnu zabranu upravljanja vozilima. Potpuno je isto kao da je nosio pištolj i pucao okolo. Šta očekujete da će se desiti kada neko vozi 180 na sat u sred grada trešten pijan? Šta da je takav ubio vašeg nekoga. Da li bi onda imali razumevanja za njega? Kakva ste vi bića, šta imate u glavi? Ljudsko biće ne može ovakve stvari ni pomisliti a vi ih pišete. Bez trunke obraza. Ne razumete ništa kao mazge ili ste beskrajno bezobrazni i podli. Ali ako ne razumete evo da vam se pojasni. Uzrok smrti troje ljudi je bočni udar automobila koji se kretao 177 km/h u kome je sedeo čovek sa 1.5 promila alkohola u krvi. Ograničenje brzine u gradu je 50 km/h, a količine alkohola 0.3 promila. Nadam se da umete da poredite brojeve. Nema nikakve razlike u korišćenju automobila na takav način i upotrebe oružja. Apsolutno nikakve. Oboje su sredstva kojima se ubija namerno ili nenamerno. Ako ovo ne umete da skapirate onda imate stvarno težak problem sa samim sobom a onda i društvo s vama.

tau

pre 9 godina

A narod samo da lincuje nekoga. On pijan I ubio ljude,oni prosli kroz crveno I platili zivotom. 8 godina je dovoljna kazna,jer bi trebalo da je oolaksavajuca okolnost to sto su ovi proslo kroz crveno. A vi necete bolje ziveti tako sto bi svakoga na lomacu.

Davor, S. Kamenica

pre 9 godina

Za nabeđene pravnike o kojima čitam u novinama da se Harvard otima o njih i nudi milionske stipendije, istripovane gangstere i za iriške ljoberske bete jedno objašnjenje kako funkcionišu semafori na Bulevaru Oslobođenja:

strana kojom je vozio Vranić se ranije uključuje od one strane na kojoj se vidi semafor koji "trepće" zeleno, za nekih pola minuta do minut, kako bi ljudi koji dolaze sa te strane mogli da skrenu levo. Samim tim, ona se ranije i isključuje, tj. ranije se uključuje crveno svetlo. Dakle, Vranić je isto kao i VW prošao na crveno. Pri tom, kako je sudija obrazložio, nije pokazao ni najmanji znak kajanja i saosećanja/empatije (karakteristika ozbiljne socio i psihopatologije), nego je, štaviše, lagao sud o tome da je alkohol konzumirao nakon nesreće (što je opovrgnuto svedočenjem njegovog dede), dakle i u toj situaciji gledao je, prosto govoreći, da izvuče svoje dupe (karakteristika povezana sa onom o nedostatku kajanja i empatije).

steve

pre 9 godina

Naravno da je kriv. Niko normalan ne bi vozio 177 kilometara na sat u gradu. Niko normalan ne bi popio trećinu flaše rakije od žedji. Zbog ovih izjava treba da mu kažu, okej čkode, ti nisi za zatvor ti si za ludaru. I da u njoj provede ceo život. A što se tiče preminulih, ne zaboravite da su prošli kroz crveno. To je nešto što se zove nasilnička vožnja. Da su poštovali elementarni saobraćajni zakon, sad bi bili živi i zdravi. Što se mene tiče, može doživotna i sa 0.1 promilom za volanom!

закон је закон и мора да се поштује

pre 9 godina

(Goran, 30. mart 2015 16:31)

Речник који користиш довољно говори о теби. Препоручио бих ти да одеш на терапију контроле беса. А што се самог случаја тиче и ту су ствари јасне. Свидело се теби то или не, крив је возач који је прошао на црвено. Томе и служе закони и прописи. Држава је крива што осуђеног није раније казнила. Да ли је сада добио казну у складу са законом? Јесте.

BotkoSpasicZa1Glasic

pre 9 godina

Smehotres od naseg sudstva,kako meni ne padne na pamet da izvucem pljosku ispod sedista i popijem pola flase rakije, a da ja bih verovatno zaglavio duze na robiji zbog voznje u alkoholisanom stanju nego ovaj nesrecnik sto je oduzeo tri zivota, a nisam ni krimos da imam veze pa da se vadim na njih

Sport Bili

pre 9 godina

Vidim da laici ovde licitiraju sa visinom kazne ne ulazeci u sustinu. Osam godina zatvora nije malo za saobracajku, iako bi porodicama poginulih i 108 bilo malo. Ako su ovi drugi prosli kroz crveno, onda je dobio previse. Vozio je bahato i pijan i sigurno se ne moze osloboditi odgovornosti, ali osam godina nije malo samo po sebi. Duze robije su za razbojnike i ubice i za rasturace droge.

neboja

pre 9 godina

Pravda je slepa ! Zato svaki sudija treba da bude pragmatican pri donosenju odluke sto kod nas nije slucaj.Moze da odgovara samo za prekoracenje brzine i tesko pijanstvo prosao je na zeleno.Sta je ovog teralo da prelazi na crveno !? Cinjenice i nista vise a ovde u komentarima 70% ljudi uopste ne razmislja svi bi lincovali.

Ivan

pre 9 godina

8 godina bi trebao da dobije i da nije ubio nikog. 177 u gradu pritom pijan.
Da, prosli su kroz crveno, mozda su im pukle kocnice, zato postoje zakoni o saobracaju.

GYPSY

pre 9 godina

Voleo bih da dobijem odgovor od postovanog sudije za koji slucaj bi presudio maksimalno predvidjenih 12 godina.

Ako mi dozvolite da objasnim. Da bi se izrekla maksimalna propisana kazna, potrebno je da urađeno djelo ima odlike otežavajućih okolnosti. U ovom slučaju, maksimalna kazna zatvora mogla bi se izreci ako je osudjeni i pored brze voznje prošao I kroz crveno svjetlo ili se uključivao sa sporednog puta ili nije položio vozački ispit ili je pobjegao sa mjesta nesreće…..
Kad jedno djelo ima kumulativno više loših faktora od strane učinioca moze se izreci maksimalna kazna. U ovom slučaju, nažalost, I drugo auto je učestvavalo svojim nemarom u tragediji.
I ovde nije toliko problem da li je krivac dobio 8 ili 10 godina zatvora. Zakon je taj koji ne valja.
Vožnja pod uticajem droge ili alkohola, trebala bi se izmjestiti iz Zakona o saobraćaju, I uvesti u Krivični zakon. Tako bi ubistvo pod takvim okolnostima moglo da se vodi u najmanju ruku kao ubistvo iz nehata I samim tim bi I kazna bila veca.
U ovom slučaju radilo bi se o trostrukom ubistvu na mah ili iz nehata, svejedno, I kazna bi bila mnogo veća.
Lično mislim da bi ta promjena zakona bila efikasna, jer bi se ipak ljudi malo zamislili prije nego šljušte pola litre rakije u sebe I krenu da se iživljavaju po drumovima.

Evropljanin

pre 9 godina

Ubica za tri osobe treba da dobije 30 godina rada u rudniku i za to vreme da ne ugleda svetlo dana! Da je normalan covek tj. vozio 50 km/h, ne bi ni doslo sudara jer bi taj A8, zakocio na 1 m pri dozvoljenoj brzini!

два зелена у исто време?

pre 9 godina

(Davor, S. Kamenica, 30. mart 2015 18:30)

Нисам никад био у Новом Саду али не постоји семафор на овом свету који ради као што си ти навео.

insomnia

pre 9 godina

svi koji umanjujete krivicu bahate bitange: ograničenje u gradu je 50km/h baš zato što je za nesreću obično potrebno 2 budale. Samo mentol može da poveruje u ispijanje alkohola posle nesreće; ako u izjavi ja nisam nista kriv ne vidite nedostatak kajanja, onda vam je mesto pored njega

brax

pre 9 godina

i ako su oni trojica usli kroz crveno, ovaj pijandura je 100% krv, jer u pijanom stanju netreba da vozis i to je strogo zabranjeno u celom svetu.

neko

pre 9 godina

Nije u redu da je kao olaksavajuca okolnost uzeto to sto do tada nije bio osudjivan, a pokrenuto je nekoliko sudskih sporova, uglavnom zbog prebrze voznje i alkohola. Sudske sporove je izbegavao. Njegova izjava da je vozio 90 a da ja dao gas kako bi ih izbegao je providna laz, kao i to da je popio alkohol nakon nesrece. Sudije takva laganja slusaju svakodnevno.

Nije u redu ni jedan od prethodnih komentara da je kriv sto nije vozio sporije. Sta bi se desilo da ih je udario bocno pri brzini od dozvoljenih 50km/h? Ne bi bilo poginulih? Sigurno? Ili bi ostali invalidi?

Nije takodje u redu da se on krivi za nesrecu jer "da je vozio sporije verovatno bi mogao da ih izbegne". Kako moze da se proglasi krivim neko ko nije uspeo da izbegne drugo vozilo koje je nacinilo prekrsaj? Nesrecu je izazvalo drugo vozilo jer nije postovalo prednost odnosno proslo je kroz crveno. Ovaj je imao zeleno. Ali je i cinjenica da je stravicnim posledicama uzrok njegova prebrza voznja.

Tesko sudjenje a mladih zivota vise nema.

zasto

pre 9 godina

a zbog cega se voznja preko 100km/h u naseljenom mestu ne kaznjava sa 10 god zatvora, oduzimanjem imovine i dozivotnom zabranom upravljanja motornim vozilom i zabranom sedenja na suvozacevom sedistu kada je svima jasno da covek koji je u stanju da pijan vozi 177km/h nije ni na nivou 5godisnjeg deteta a detetu je zabranjeno da poseduje imovinu vozi vozilo i da sedi na prednjem sedistu...

dddd

pre 9 godina

koliko ljudi ne shvata da je ovaj decko u audiju odavno trebao da robija i da mu se oduzme vozacka dozvola zbog prekrsaja koje je ranije pravio a nisu odradjeni do kraja nego kao i svaki predmet cim se tutne malo parica u dzep zavrsi u fioci. Da je tako bilo tog dana se nebi desilo to sto se desilo,a to sto je pukom srecom proLETEO na zadnji treptaj zutog ga opet ne opravdava.Ja ne razumem dal ljudi shvataju da je u alkoholisanom stanju lik vozio bre preko 170km/h sto je preko 120km/h dozvoljene brzine u naseljenom podrucju.Sve mi se cini da ovi komentari dolaze kao od ljudi koji nikad nisu seli za volan i ne znaju sta znaci voziti 170km/h.Pa mogo je neko od vas sto ga branite danas sutra da strada dali ste vi svesni toga? Malo mu 8 godina? Mogao je MASAKR da napravi da se recimo zakucao u nocni autobus pun ljudi koji nije prosao kroz crveno al opet se nasao bahatom na putu? Al dobro odlezace jedno 3-4 godine,ipak njegov tata nema kolko ono bese 4,5 miliona evra da plati poreza drzavi odma da bi se zaboravio udes kao u ustanickoj? ajde opet nemojte da mi objavite komentar...strasno

daevon

pre 9 godina

Molim sve ove što pominju da je VW prošao na crveno, i da je delom i njihova krivica, (valjda zato njegova manja??) da se prizovu elementarnoj pameti:
Ako neko svojim ponašanjem izaziva opasnost na kaznu nema uticaja da li je ili nije bilo posledica. Posledica je samo dodatni dokaz.
Vožnja pod dejstvom alkohola - izazivanje velike opasnosti, vožnja 177km/h u naseljenom mestu - nemam reči. Da li se pojavio ovome na putu pešak, pas, starac, parkiran auto, neko ko je prošao na crveno ili niko, nema nikakve veze. Izazivanje opasnosti je izazivanje opasnosti u potpunosti bez olakšavajućih okolnosti.

Miloš

pre 9 godina

Volim brzu vožnju, ali ne podržavam je po gradu. Smatram da je ovaj zaslužio ovakvu kaznu, ni manje ni više jer su ljudi u koje je udario prošli na crveno. Koliko znam, na crveno se staje, bar ja uvek stajem.

Toliko

pre 9 godina

@(Peja, 30. mart 2015 14:38) Da je vozio 50kmh koliko je propisano pitanje verovatno ih ne bi ni udario jer bi sigurno zakocio u 10tak metara. Cak i da nije uspeo da skroz zakoci, verovatno bi ih udario zbog kocenja sa 20tak kmh. Ja licno sam bio u autu kad je nas 3-oje udario covek bocno. Brzina pre kocenja bila 80 kmh, u trenutku udara ispod 50 i nas 3-oje je proslo samo sa ogreobtinama. Inace ogranicenja upravo zato i postoje, vozac jeste prosao kroz crveno mozda mu je jednostavno pozlilo. Cak i da nije, poenta je da ogranicenja u saobracaju sluze da vozac cak i ekstremnoj situaciji(kad nema njegove krivice) moze da koliko toliko smisleno reaguje.

ics

pre 9 godina

Katastrofalna je cinjenica kolikom se brzinom kretao plus u alkoholisanom stanju..Ali takodje je cinjenica da su ovi mladi ljudi prosli kroz crveno svetlo i izazvali udes a verovatno su i oni svi bili pijani to se nigde ne navodi, vracali se sa mature..Velika tragedija, btw preko 60% vozaca ima neki saobracajni prekrsaj

Siki

pre 9 godina

@(Goran, 30. mart 2015 13:30)
Preporučujem (+15) Ne preporučujem (-67)

Ogledalo zemlje Srbije: Čovek napiše realan, obrazložen komentar, sa racionalnim zaključkom i dobije skoro pet puta "minuseva" od "pluseva".

insomnia

pre 9 godina

ps: prolaskom na crveno uglavnom rizikuješ sudar sa materijalnom štetom, sa 177 km/h ili želiš nekoga da ubiješ, ili te bas briga da li ćeš!

radomir

pre 9 godina

Dva auta sa neozbiljnim, svako na svoj nacin, vozacima, proizveli su tri grobna mesta. O tome treba misliti. To sto je prosao kroz zeleno a bio pijan i divljao, ili sto su isli polako, bez dozvole kroz crveno, je nauk za sve druge u saobracaju. Svaki propis, kakav god da je, propis je i cuva glavu na ramenima i dupe van bajboka. Da je srece pa da su kazne jos rigoroznije i bez pardona.

dex

pre 9 godina

Neverovatno kako je pokusao da se izvuce. Stoji da su skoro jednako krivi i ovi klinci kad prolaze na crveno, ali voziti 177 km/h kroz grad??? Pa koliki manijak moras da budes za tako nesto?

Vladislav

pre 9 godina

A sta je sa zabranom upravljanja motornim vozilom .???????
dozivotnom....
ok to za zatvor... to je kazna ono pola pola... mislim sta je trebalo da uradi za maximalnu.... da vozi vezanih ociju ....
ali stvarno zar ce opet voziti bombu...?????

Nenad

pre 9 godina

Ako je za navedeno krivcino delo dobio 8 godina, onda Mitrovićev sin za slicno treba da dobije 4 godine, obojica su imali zeleno svetlo na semaforu

Sarastro

pre 9 godina

(Goran, 30. mart 2015 13:30)

Svaka čast, dobro računaš, ali zašto nisi uračunao i onih 1,45 promila u krvi?

Kad već nagađamo šta bi bilo da je bilo: recimo da si u pravu i da je vozio tvojom stručno izračunatom brzinom, možda bi na vreme video Golfa. Samo da nije bio tako trešten pijan!

A ono da je bio mnogo žedan, pa jednim potezom posaugao trećinu flaše rakije, nije čak ni smešno, nego samo glup pokušaj glupaka da se izvadi tako što umisli da su svi drugi još gluplji od njega. Oće to, kad u kolima stalno držiš punu flašu rakije za slučaj da ožedniš!

Što se kazne tiče, pogodio si. Nažalost, ovaj neće odležati više od 2-3 godine. S velikom verovatnoćom da će pošto izađe, ubrzo ponoviti (ne)delo.

neccko

pre 9 godina

Sta kaze sudija.... 8 godina zato sto se nije kajao... sto to treba da znaci... da je pokazao kajanje, dobio bi 8 godina uslovno....
Boze, gde mi zivimo i sa kim zivimo... misli pri tome i na ovakve sudije i ove bahate budale....
A sta je sa dozvolom... verovatno su mu je oduzeli na par meseci, taman dok je u zatvoru, a kada izadje, cekace ga i moze ponovo da vozi 200 km/h, onako, malo se izduva sto je bio "dugo"zatvoren....

Deni Krejn

pre 9 godina

Da li ima i jedan razlog da ovo ne budem maksimalma kazna od 12 god?
(stevan, 30. mart 2015 13:09)

Nažalost - ima. Njemu je bilo zeleno, a njima crveno. U pravu se to zove "doprinos oštećenog" (zvuči surovo i bezosećajno, ali drugog naziva nema). Da je situacija bila obrnuta, da je ovaj tip prošao i kroz crveno, to bi mu bila dodatna otežavajuća okolnost, pa bi onda verovatno dobio koju godinu više, a možda i svih 12.

goran

pre 9 godina

Ista situacija je kada je vozač BMWom ubio u BGu (Požeška ulica) one nesrećne đubretare i oslobođen je bilo kakve krivice. Kakvi su to standardi?

Lucifer

pre 9 godina

Veoma verovatno da je taj veštak moj nekadašnji prof mehanike... Činjenica je da je njega teško preveslati obzirom da mehaniku drži u malom prstu, odnosno da je mali zaista vozio 175km/h. Nije tu validan snimak sa kamere i ono v=s/t. Prvo na mostu postoje kamere koje mere brzinu vozila, prošao je ispod njih. Drugo, simulacijama same kinematike sudara (zaustavna putanja, odbačenost vozila, njegova masa itd) se vrlo jasno može dobiti slika o brzini u trenutku udesa. Drugo, da je pio rakuju neposredno posle udesa kao što tvrdi, nivo alkohola u krvi mu ne bi bio 1.47 promila jer je potrebno vreme da se isti apsorbuje, a verujem da je duvao u roku od 10min nakon udesa. Konačno ko je toliko kretenče da posle udesa otrese 3dl rakije na belo.

Što se krivice tiče, krivi su i jedan i drugi vozač, ali nisu krivi pola pola već svaki za svoje delo. Da je drugi preživeo i njemu bi bila realna kazna bar 7-8 godina zatvora, ali on je već platio glavom. Sa te strane, mladi Despot je prošao odlično. On svoju glavu i dalje ima na ramenima.

I konačno, šta je sa Mitrovićevim malim? Zakon je isti za sve, zar ne?

zabiela

pre 9 godina

Okrivljenog sam licno video te veceri u kaficu, bio je mrtav pijan vec u 22h i izuzetno agresivan...al kod nas sve prolazi, pa cak i rakija posle udesa...

Fantom

pre 9 godina

Malo je to za tri uzeta zivota, odsustvo kajanja i 180 km/h kroz grad... Ako vec zakon predvidja 12 godina max. zar ovo nije slucaj za takvu presudu?
(preki sud, 30. mart 2015 13:45)

Ako me secanje dobro pamti, nesrecna deca su prosle kroz crveno svetlo. Ovaj bahati mladic jeste divljak za volanom, ali cinjenica je da su oni prosli kroz crveno svetlo te zaista bi bilo neukusno osiditi ga na maksimum. Malo je tesko glumiti drzavu samo nekada. Ne tako davno je sin poznatog tajkuna ubio dete džipom na pešackom prelazu pa nikom nista. Sve u svemu bljak.

Alex

pre 9 godina

@Davor


Niste u pravu- postoje 2 snimka udesa od kojih je jedan sa strane odakle dolazi Vranic. Semafor je sa te strane bar 40 sekundi na zelenom i u trenutku kada pocinje da trepće i prelazi na zuto Vranic prolazi i udara u drugi auto. Snimak postoji na YouTube , potražite. Prema tome nije tačno da je prošao na crveno. Ostaje činjenica da bi se sto se mene tice dozivotno mogao oprostiti sa dozvolom zbog ovakve voznje.

humanista

pre 9 godina

Jao jadan jako je mlad, a iz kola uzeo flasu rakije i popio trecinu.Pa to je budalcina koja trba da trune 18 godina,zbog sprdanja i laganja.A ovi nesretnici sto su poginuli nisu bili mladi.A o sudiji necu nista ,ima covek savest.

N

pre 9 godina

Licno sam poznavao devojku koja je to vece poginula i igrom slucaja nasao sam se na mestu nesrece nekih 2-3 minuta nakon sto se dogodila. Decko u audiju nije prosao ni sa ogrebotinom. Prva stvar koju je rekao kada je izasao iz auta je bila da su mu "debili izleteli". On je mukica jurio negde i samim tim ok je to sto je vozio 180 ili koliko vec, i ok je to sto je imao ko zna koliko promila alkohola u krvi, jbg to je sada normalno... mladi smo. :(