Subota, 28.03.2015.

11:11

Jovetić: Rusi su samo čekali

Crnogorski fudbaler Stevan Jovetić rekao je posle prekida utakmice sa Rusijom da su njihovi rivali samo čekali da se nešto desi.

Izvor: JT

Jovetiæ: Rusi su samo èekali IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

195 Komentari

Sortiraj po:

MOMO TIVAT

pre 9 godina

U fudbalu MNE za SRB je Brazil.Vidi se sad đe ste kad nema MijAta,Deje .Sad kad nema nas ste fudbalski patuljci.i dan danas nam kradete igrače i u vaterpolu,košarci,tenisu.

lutalica

pre 9 godina

na žalost i u sport je utrčala politika.Nadam se da će kazna biti ogromno velika i zaslužena je!
Oni (cg) bi da svi drugi budu više krivi nego oni sami.Evo koliko je tu prekršaja,propusta urađeno,pa .......U pamet se Balkane moj!

hahahoho

pre 9 godina

Hrvati i Crnogorci su na top listi po odvratnosti.U stvari smenjuju se na prvom i drugom mestu u ocima ljudi iz Srbije a zasto je to tako vreme stalno pokazuje.Kad god mi nesto uradimo oni prvi pljuju po nama a kada oni urade onda opet uporedjuju to sa nama.Treba sve u svoju maticnu zemlju i da se mirno zivi.Nema izgovora ni za nas ni njih ali nas uvek oderu kaznama i izmisljanjem istih a njima nesto mizerno i smesno.Fuj.

???

pre 9 godina

Boze koliko smo svi sa ovog Balkana isti, pa to je neverovatno, a najjaci smo kad posle ovakvih
s..nja jedni trugima saljemo poruko tipa ,,Vidi divljake, nekulturne itd."Pa kod nas je slicno bilo pre samo pola godine- uleteo nam jedan Bogdanov na teren pored onolikog obezbedjenja koji, da apsurd bude veci, ima zabranu prilaska stadionu,a verovatno je trebao biti i u zatvoru. Bolje da cutimo i da se pokrijemo usima jer nista bolji nismo ni mi a ni ostali sa ovih prostora.

zatvorite sve klubove da se moja duša smiri

pre 9 godina

Čudi me da se crnogorski navijači tako ponašaju. Zašto se ne ugledaju na naše ljubitelje sporta? Kad smo mi gurali policajcu baklju u usta, ubili raketom nekog na suprotnoj tribini, peli se na ogradu i sekli makazama žicu, ulazili na tereni i bili se sa igračima?

Dunster

pre 9 godina

Nemas pojma. Trebalo je utakmicu prekinuti u prvom minutu. Dosta vise sa negovanjem "dobrih odnosa" sa huliganima.
Huligani su sljam svakog naroda i drustva!

veljko

pre 9 godina

Joveticu, nisi u pravu. Da tebe neko pogodi bakljom, koliko god da je teška kada pada sa visine od desetak metara, mislim da ti se nebi svidelo. Ružno je ali nije ni prvi ni poslednja a nije ni samo vama se desila ta glupost. Mi iz Srbije imamo iskustva u dozivljavanju i nanošenju drugom nepravdu.

Washington

pre 9 godina

Nisam gledao tekmu ali citam komentare. Ako je stvarno golman pogodjen u prvom minutu, odma je utakmica trebala da bude prekinuta. U svakom slucaju rusima treba dodeliti pobedu a crnogorcima zestoku kaznu.

Laju al poslednju titulu ne pamte.

pre 9 godina

Stolle vi ste vec odavno pokazali ko ste i sta ste priznavanjem kosova pa,sta sad ocekujete da vas volimo? Sto dalje od izdajnika i uvek cemo svim srcem navijati protiv vas kao sto i.vi navijate protiv nas u svakom sportu, sve se vraća sve se plaća.

mkg

pre 9 godina

Dokle god novinari i naravno, ne samo oni, bakljadu ne nazovu pravim imenom ve? ,>koreografijom< ovde na balkanskim prostorima sve utakmice će se rešavati sa 0:3.

Иван

pre 9 godina

Оливере Недељковићу,
погрешна Вам је класификација. Грчка, Србија, Румунија и Бугарска, свака од тих земаља понаособ имала је и још увек има више културе него све остале које сте набројали заједно. Ми слабо познајемо допринос Румуна или Бугара светској културној баштини, али он и те како постоји. Који је допринос Словеније? Једино што су змајчеки икад научили јесте да опонашају оне тобож културне.

Ово што се десило у Подгорици је за сваку осуду, али на једно бих хтео да скренем пажњу: ми стално користимо туђе моделе процењивања нечије цивилизованости. Изволите текст који се може наћи на интернету:
http://www.standard.rs/svet/31358-%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8-%D0%BC%D0%B8%D1%85%D0%B5%D1%98%D0%B5%D0%B2-%D1%88%D1%82%D0%B0-%D1%98%D0%B5-%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%98%D0%B0-%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B5-%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B5-%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5

Није ми нарочит омиљен сајт, али понекад вреди нешто прочитати. На пример, у том чланку ми је најзанимљивија опаска о Енглезима који су децу слали у интернату да би им спутавали емоционалност, створили од нових генерација суперљуде који увек делују сталожено. И ми се онда чудимо зашто тај свет не воли кад Ђоковић почупа мајицу и баци је у публику након шестосатног финала слема, него воли Федерера који је све време хладан (добро, понекад на крају меча заплаче или покаже прстом претећи ка противнику, истина не средњим).

Boban Pantovic

pre 9 godina

Rusi su krivi postavili su golmana na go - da njega nije bilo ne bi ni prvog incidenta ne bi bilo a onda ovi pokvareni igraci ne bi samo to cekali...

Miki

pre 9 godina

Setite se sta se dogodilo kod nas u BGu protiv Albanije, na provokaciju i primitivizam mi smo odgovorili primitivzom i naslinistvom. Zato nista nismo bolji ni od koga iz okruzenja i nemano pravo ni deliti moralne lekcije, a zalosno je sto sesladimo tudjim nesrecema.

perica22

pre 9 godina

kakve crne ograde i policija
Ulazak na teren u cilju izazivanja nereda i nanosenja povreda od 1 do 5 godina zatvor.
Bacanje baklji, kvalifikovati kao pokusaj ubistva ,s tim da je najblaza kazna 3 godine do 40.
Pored izvrsioca,odogvara i vodja navijaca,koji je danas postao kao neki clan, radnik, ko zn sta je.
Znaci vodja je taj , koji ce odogvarati isto kao i ucinioc sa njegove tribine(osim u slucaja namernog dela prema vodji), pa ako hoces da budes vodja, malo te neandertalce i sebe da dovedes u red, da postanete gospoda i ljudi
Zvizdanje himni, bilo nasoj ili tudjoj, zatvaranje tribine na godinu dana
Rasisticke uvrede, kao i nacionalisticke parole, uvrede, pevanja i ostale gluposti, opet zatvaranje tribine na godinu dana.
Sto se tice upada, na foru Jimmy jump-a, kazna je 5.000 evra, dan zatvora je 10 evra, pa ces da gulis ako nemas da platis, 500 dana minimum
Cim bi par nih osudili, sve bi se promenilo.
Ovako, imacemo mi jos Tatona, pravdi za kojekakve protuve,nerede i provokacije, i mi i ovi nesretnici u nasem okruzenju.
Zakon u ruke,gospodo, politicki diletanti, dajte barem neko svetlo iz ovog dna.

galileo

pre 9 godina

Jovetic- Rusi su samo cekali
Covek je misilio na penal za Rusiju u 66.minutu, i kad su Rusi promasili, samo su cekali makar da neko ubaci novcic na teren, da bi oni istrcali sa terena i prekinuli utakmicu.
Ne budite toliko maliciozni, nije Jovetic rekao- Rusi su samo cekali da im neko pogodi golmana bakljom u glavu u 1.minutu.
Istina je da su Rusi pristali da igraju posle velikog incidenta, ali da su u glavi imali samo jednu misao- ako neko od desetina hiljada navijaca u narednih 90. minuta ubaci makar novcic, mi prekidamo i 3-0 za nas.
To je mislio Jovetic kad je rekao- Rusi su samo cekali, jer se on kao fudbaler ponadao da ce se igrati fudabal, kad je vec nastavljeno

coze

pre 9 godina

Onaj obori avion pogibe 150 ljudi, al nidje ne
procitah da neko napisa . sramni dan za njemacki
narod, No mu cak zale i roditelje, kazu iz ugledne
je pordice, a mi po drzavi po narodu . ma po svemu
sto je Crnogorsko.

Doktor

pre 9 godina

A sta su trebali da rade, da čekaju da ih lincuju vaši tzv. navijači. Kakvi ste mogli ste i vi igrači da im se pridružite. Pitam se, šta bi ti ,, veličino,, a i ostale tvoje,, junacine ,, uradili da ste na njihovom mestu. Ni ovi naši nisu ništa bolji ali ovi vaši su dno.

miki

pre 9 godina

Hahaha ni Jovetić nije daleko odmakao od huligana koji je ubacio baklju. Kako drugačije protumačiti sveopštu glupost sa ovih prostora. Mi, C.G., Albanija sami sebe eliminišemo a civilizovane zemlje se kvalifikuju za PE. Prosta računica..

coze

pre 9 godina

sta vi pisete covek je jasno reko da su rusi poslije prvog prekida samo cekali da se nesto desi i da su im u poluvremenu rekli da prijave sve.sto je i normalno lni su cekali i najmanji incindent i maltene fudbal nisu ni igrali .velika je ovo sramota za nas crnogorce

Konzul

pre 9 godina

(oliver nedeljkovic, 28. mart 2015 14:44)Potpuno se slažem sa tobom,samo da se zamijeni lista Srbije i Crne Gore, visoko ti Srbiju diže...

Valjevo

pre 9 godina

Uporno se ponavlja necivilizovano ponasanje na sportskim terenima Crne gore. Posle utakmice Buducnosti u Evrokupu, pa sa Partizanom, sada i na fudbalskoj utakmici. Samo potvrdjuju da im nema mesta u Evropi.

pametnjakovic

pre 9 godina

Jel imate sta da se zalite? Posle ubacene baklje nisu trebali ni da se vrate, npr. vi kao vasa braca Albanci se ne bi vratili!

Gradjanin i navijac Crne Gore

pre 9 godina

Ja mislim da je sramota sto je reprezentacija Crne Gore pristala da utakmica dobije bilo kakav drugi epilog osim - sluzbeno 0:3 vec posle 1.minuta. Pa Rusima je izbacen iz igre jedan od najboljih igraca koji je realno nezamenjljiv. Pa zamislite da je taj drugi golman u toku utakmice povredjen? Sta bi onda bilo? Ko bi branio? Potpuno neshvatljivo da je UEFA uopste dala saglasnost da se igra? Sta reci o coveku koji da ovakvu izjavu ako je uopste i dao!

dr

pre 9 godina

Rusi,sram Vas bilo!
Umesto da lepo sacekate da djetici potegnu "livore" i upucaju nekog Vaseg igraca,Vi,kao strine u svlacionicu!Od baklje ste se "uplasili"!
I kakav Vam je to golman,da nema slem i pancir?
Ja bih proverio,da nije neki Ukrajinac zavrljacio baklju!
Salu na stranu,moji djetici,UEFA za gadjanje upaljenom bakljom u glavu golmana,koji zavrsava u Klinickom centru,treba da Vas,i sve Vase klubove,izbaci 3 godine iz svih takmicenja...Plus drakonska novcana kazna..Pa se gadjajte medjusobno do mile volje...Ako hocete i zoljama...

Baklja iz komsiluka

pre 9 godina

Kao navijacu Partizana i nekoga ko izuzetno ceni Joveticeve fudbalske vestine, nije mi dobro.
Ako je tacan citat onda mislim da decku nije mesto u sportu.
Umesto da je otisao u bolnicu sa povredjenim sportskim rivalom i sam inicirao prekid cirkusa, on vredja ljudsko dostojanstvo.
Taman da su na terenu preko puta njega bili teroristi.
Ako je fuzbal onda se igra....ako je rat, pa recite onda.
Nisam rusofil, ne daj Boze.

Zoran

pre 9 godina

Objektivac, kad ste tukli siptare zbog drona i zastave utak. je bila prekinuta. Kad je pogodzen bakljom golman utak. nije bila prekinuta. Posle baraza sa Ceskom Crnogorci shvatili da nema ucesce na SP ili EP i zato prave incidente.

mkt

pre 9 godina

Jovetiću dragi,nema Srbima više talentiranih Crnogoraca da ih vade,Mijatović,Savičević,Brnovići,Vučinić,Jovetić,Leković,Saveljić...

dejan76

pre 9 godina

I gospodin Branko Brnović je igrao u tom istom beogradskom klubu. Nema to cigani veze sa klubom već sa čovekom. Ili si čovek ili nisi.

oliver nedeljkovic

pre 9 godina

"Oni kao oce da se otcepljuju a mi im kao ne damo"-jedna od najjacih izjava ikada koja je izgovorena na ovim prostorima
Dno dna Balkana, trka je mrtva ali je stanje sledece, od goreg ka boljem
1.Albanija
2.Crna Gora
3.Grcka
4.BIH
5.Makedonija
6.Srbija
7.Rumunija
8.Bugarska
9.Hrvatska(sad su u kanalu,dalje se drze na 2.tj 9.mestu,mada nece dugo)
10.Slovenija(pukli su ali imaju zalihe i + koji niko nema sa ovih prostora u tim kolicinama)
Prvi dvojac je ubedljivo ali ubedljivo: najodvratniji,najnepismeniji,najnekulturniji dvojac,koji i dalje zivi u svom paralelnom univerzumu,krojen od strane vlasti i cinovnika,u mulju,blatu i glibu,lazne nacionalne ideologije,obojen svim bojama
Svoju "laznu bracu Ruse",glavni izvor prihoda od turizma(posto su se "paradajz" putnici polako okrenuli ka Cro,Slo,Bul i ostalim primorjima) su izvredjali i ponizili,navodjeni kojekakvim "mustafama",zarad Nato propagande.
Pored svega toga,dodje "jedan" Jovetic(koji je u Man city otisao zbog love,pa mu krivo sto greje klupu,grejanje mu lose a zelembaci i markice slatki)izjavi ovakvu glupost
Da li su nasi redari tukli Albance,da,da li smo kaznjeni,da!!!
Da li su bacili baklju na golmana(izuzetno tezak prestup),da, da li su i pored upozorenja nastavili sa incidentima(vise puta su bacane:flase,case,kovanice,upaljaci,privesci za kljuceve) da
Prema tome,3:0 za Rusiju,zabrana publici minimum 2 utakmice.
Sve ostalo je ne bitno
Pozdrav iz Beograda na vodi 2798 god.

Владика црногорски Петар Петровић

pre 9 godina

Србин српском роду своме
ово дјелце посвећује.
његово је ситно цв'јеће
по ливади правој Српства
и узрасло и побрато
и у в'јенац роду дато.

a koje boje su te kantice i lopatice?

pre 9 godina

Ja jedino ne kapiram sto su gadjali Ruse bakljama i novcicima ... Mislim, kapiram da je njihov FS od istog materijala kao i nas i da su huligani zasticeni ko beli medvedi ali opet ... Aj mi i Albanci, da kazes ima neke istorijske "zle krvi", ali Crnogorci i Rusi ...

alex99

pre 9 godina

To sto rade tzv. crnogorski "navijaci" je obicno divljastvo, a nastavak je one kosarkaske utakmice sa Partizanom. Trebalo bi im zabraniti prisustvo publike na svim sportskim terenima, bar godinu dana, ne bi li se dozvali pameti. Iako je Jovetic bivsi igrac Partizana, kojeg cenim kao veoma dobrog fudbalera, sramne su ovakve izjave, umesto da je i sam osudio takvo ponasanje njihovih divljih navijaca. Posto sami nista nisu u stanju da preduzmu, pretpostavljam da ce UEFA ili FIFA nesto preduzeti po ovom pitanju, dok ne bude kasno - dok ne padne mrtva glava na nekoj utakmici, sto pojedini od tih "navijaca" ocito prizeljkuju.

Nataeos

pre 9 godina

kakvi smo mi licimeri! kad smo tukli siptare (pesnice,stolice,idr) cudili smo se zasto nece da nastave utakmicu. a sad se cudimo zasto nisu prekinuli u prvoj minuti. fuj!
(objektivac, 28. mart 2015 12:21)

Ne gubi se, kad ne znas o cemu pricas, onda je zdravije cutati!

goran

pre 9 godina

Joveticu, NORMALAN nisi,ZBUNJEN nisi...onda si...zna se sta.Nijednom recju da pokazes zaljenje...i jos ocekujes da kazna nece biti velika...sramota.

CS4396

pre 9 godina

Utakmica je morala biti prekinuta odmah posle ubacivanja baklje. Kao uostalom i bilo koja druga, bilo gde u svetu gde se dogodi napad na sportistu koji za posledicu može imati tešku povredu, invaliditet, smrt...
Sportisti nisu gladijatori koji će ginuti za zadovoljstvo krvi žedne publike. Imaju i oni porodice koje bi žalile za njima.
U konkretnom slučaju čovek se mogao vratiti kući sa trajno izgubljenim vidom. A ti, hrabri bacaču baklje razmisli šta je moglo da se dogodi.
Golman Rusije trebalo bi da angažuje advokate i da odere FSCG za koju stotinu hiljada evra. Nas najviše boli kad zaboli džep.

whole

pre 9 godina

Meni je Crne Gore zao jer ce biti drasticno kaznjeni zbog glupih huligana kao i mi u Djenovi. Rusi su ionako bolja reprezentacija ali ce ovo crnogorce kostati vise od samo izgubljene utakmice to je sigurno ali kakva god kazna da bude bila bi veca da se na drugoj strani nasla neka zapadna zemlja ne Rusija, tipa Engleska,Francuska,Nemacka....

Pudu Vopaj

pre 9 godina

Zasto su Srbi toliko zapenili oko ove utakmice?Jel se to igrala utakmica Crna Gora-Srbija ili Crna Gora-Rusija ??? Jel mi Srbi moramo da budemo u svakoj corbi mirodjija?? Zasto provokacije sa srpskim navijacima na stadionu?? Ko smo mi da delimo moralne lekcije posle Djenove, Tatona I utakmice sa Albanijom?? I opet pitam kad mi postadosmo Rusi?? Crnogorcima podrska, jeste ovo lose sto su uradili ali uvek cu vise voleti Crnogorca nego nekog tamo Rusa!A vi ste ih dobro upoznali za ovih 15 godina pa ih ne volite dok ovaj jad u Srbiji i dalje misli da su Rusi divan narod...

stollepg

pre 9 godina

Samo cu reci da su "braca" Srbi pokazali ko su i sta su. Pa se posle cudite otkud 1000 komentara nasladjivanja kad Federer dobije Novaka ili Hrvatska Srbiju i ne mozete se cudu nacidit kako se to desava. Ne opravdavam nase navijace, bio sam na utakmici i to nisu navijaci u cjelini, vec grupe koje sa namjerom dolaze da to rade, ali ispastaju svi. Ako se ponosite onim od sinoc, svaka vam cast. :-)

MrzimFudbal

pre 9 godina

Treba vas suspendovati dozivotno. Vi niste zemlja koja moze mirno da organizuje neku utakmicu. Fudbal je postao sramota nacije jer je olicenje najveceg huliganizma i nereda. Ne samo vi nego sve utakmice i svi fudbaleri u celom svetu, treba ukinuti fudbal.

Aleksandar

pre 9 godina

Oprostiće navijač Crne Gore Akinfejevu što ga je pogodio bakljom u glavu! Balkan je horda divljaka i fudbal na prostorima bivše Jugoslavije plus Rumunija, Bugarska i Albanija trebalo bi zabraniti na svim nivoima od strane UEFE na jedno 10 godina, pa hordu pustiti eksperimentalno 2 godine da se utvrdi da li smo se naučili kulturi, sportskom ponašanju itd. Ako je odgovor negativan, region onda izbaciti na 15 godina pa ćemo valjda biti za 100 normalni. Kad vidim kako se deceniju unazad ponašaju srpski, hrvatski, bosanski, albanski, crnogorski, rumunski, bugarski navijači mene je sramota. Zašto ne objavljujete komentar, šaljem ga ne znam koji put.

Darko

pre 9 godina

Rusija je imala 16 suteva, a Crna Gora 4. I oni su nesto jedva cekali? Pre ce biti da su hteli da vas pobede i sa tim hendikepom od prvog minuta bez prvog golmana, jer ste ga vi pogodili u glavu.

Miki

pre 9 godina

Za gospodina "objektivnog"

Nisam primetio da su Rusi pustali neki dron da leti iznad stadiona, niti da je ijedan ruski fudbaler, a kamoli njih 4, nasrnulo na nekog crnogorskog igraca.

Namcor

pre 9 godina

Svi su jedva cekali ... da vide kolike su budale Crnogorci.
Pa da ti iskreno kazem .... Obradovali ste me I ispunili ocekivanja
Hvala:)

Luke Babbitt gravedigger

pre 9 godina

Mogu da zamislim kako bi tek bilo da igraju sa nama Srbima?!Pa to bi bio haos ko zna kakvih razmera Crna Gora - Srbija ,ne daj bože

Dobri milenko

pre 9 godina

Jovetic kao da je igrao fudbal u nekom od beogradskih klubova pa daje izjave u njihovom maniru,bolje da je slusao sta je Gospodin Branko Brnovic rekao posle utakmice...
(darko, 28. mart 2015 12:24)
Izvini molim te prijatelju znas li ti mozda gde je igrao taj Gospodin Branko Brnovic? Ako ne znas ja cu da ti kazem: U jednom od tih beogradskih klubova koji ti prozivas...

boki

pre 9 godina

Kako te nije sramota Joveticu, skoro ste ubili čoveka u prvom minutu, nije trebalo uopšte da se nastavlja da imaš imalo obraza izvinjavao bi se sledećih 5 godina. Zanima me za čiji interes vi sada toliko mrzite ruse.

jasno

pre 9 godina

@objektivac Albanci su sami napravili incident na mecu sa Srbijom. Rusi su se sinoc ponijeli kao gospoda i igrali nakon incidenta sa golmanom. Covjek je gorio na terenu, malo koji bi tim igrao posle toga.

DV Ron Dzeremi za fmp

pre 9 godina

Jovetic kao da je igrao fudbal u nekom od beogradskih klubova pa daje izjave u njihovom maniru,bolje da je slusao sta je Gospodin Branko Brnovic rekao posle utakmice...
(darko, 28. mart 2015 12:24)

00


A gde je igrao Gospodin Branko Brnovic profesore Darko?

ajde iskreno

pre 9 godina

po joveticu mec nebi trebalo prekidati dok neki ruski fudbaler ne bude ubijen.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bole, 28. mart 2015 12:05

Da vas sve skupa pitam, zar vas nije sram ovakvog licemjerja? Albanci su od zagrijavanja do svakog kornera gađani stolcima, novčićima, upaljačima, napali su ih domaći redari stolcima i huligani predvođeni Bogdanovom ih ganjali po travnjaku pred kamerama. Za to vrijeme policija hapsi albansku delegaciju.

Nakon svega navedenog vi ste svi ovdje tvrdili da Albancima treba uzeti 3 boda jer se nisu vratili na teren? Ima li itko toliko karaktera da uoči ovo licemjerje?

Cinik

pre 9 godina

Jovetica izuzetno cenim kao igraca, zao mi je sto onako mlad otisao iz Partizana, ali brate, sta ti to pricas? Pa golmana su pogodili bakljom u glavu! Momentalni prekid, kakav fudbal, kakvi bakraci, pa zar covek treba da pogine sto je stao na gol da brani? Fudbaleri CG nakon toga su sami trebali da odu do sudije i kazu da od sramote ne mogu vise da igraju, i da se registruje 3:0 za Rusiju.

northspirit

pre 9 godina

@ (objektivac, 28. mart 2015 12:21)

prijatelju u srbiji se kaže u prvom minutu, možda u lijepoj vašoj možeš reći u prvoj minuti, ovde ne. Ne potpisuj se kao Srbin kad to nisi, provaljen si!

darko

pre 9 godina

Jovetic kao da je igrao fudbal u nekom od beogradskih klubova pa daje izjave u njihovom maniru,bolje da je slusao sta je Gospodin Branko Brnovic rekao posle utakmice...

koma

pre 9 godina

@objektivac
Pa ko je provocirao u Beogradu? Do tada im nije ni dlaka sa glave falila. Bas si mi ti objektivan. Predpostavljam da ces na revans u Tiranu da siris zastavu Velike Srbije

pitanje

pre 9 godina

Znali su rusi da crnogorski navijaci imaju preciznu ruku.I da u prvom munutu pogode golmana a kasnije u sezdesetom minutu i igraca.A sudija Nemac.Znaci da su nemci i rusi zajedno peotiv cg.Joveticu sram te bilo za takvu izjavu.

F.

pre 9 godina

Sta prica ovaj covek, pa u PRVOM minutu su njegovi navijaci pogodili ruskog golmana i poslali ga u bolnicu?! To odmah postaje neregularno, jer, igrac je od strane spoljnog faktora onemogucen da igra...
Primer- Sta se desilo u polufinalu Lige Sampiona pre odredjenog vremena, kada su navijaci Intera pogodili Didu bakljom? Momentalni prekid...

Chodex

pre 9 godina

Vama je ogromna usluga učinjena što se meč uopšte nastavio nakon gadjanja bakljom golmana, tako da je tvoja izjava prilično neumesna. Rusima svaka čast na fer pleju jer su pristali na nastavak meča iako im je golman mogao biti životno ugrožen. Iskreno se nadam rigoroznoj kazni jer drugačije ne zaslužujete. Elem, nek' neko svrati do oficijalne tviter strane Ranka Krivokapića, predsednika skupštine Crne Gore, da vidite kakvu atmosferu mržnje širi pred sportski meč.

K-9 se javlja na raport

pre 9 godina

Pogodili coveka bakljom, zamenjen je na pocetku meca. Cim se to desilo, sve dalje je neregularno. Gostujuca ekipa je samim tim cinon oslabljena, prvo sto su zamenili svog golmana, drugo, imali su izmenu manje, sto je moglo da se osveti pri kraju utakmice.

Dakle, vec posle izmene golmana, trebalo bi da se registruje 3-0 za Ruse, jer je steta vec ucinjena. Sta sad, treba taktika da bude - neko snajperom da upuca Ronalda u nogu i kao nikom nista, nastavljamo utakmicu. :)

Cak, sam poprilicno siguran, da je CG i dobila ovu utakmicu, da bi se naknadno Rusi zalili i dobili sluzbenim rezultatom jer nije regularna pobeda zbog golmana.

Trollston

pre 9 godina

Sram ih bilo. Pomislio bi covek da im je u najmanju ruku golman pogodjen bakljom u glavu, pa su samo cekali i najmanji incident da se mec prekine...

Đorđe

pre 9 godina

Ako malo bolje pogledamo snimak jasno se vidi kako je Akimfejev namerno glavom natrčao na baklju, koja je inače ubačena u teren kao znak dobrodošlice Rusiji. Taj prijateljski i dobronameran gest, beskropulozni Akimfejev iskoristio je kako bi se meč prekinuo i bio registrovan službenim rezultatom. Videvši njegovu nameru, istu taktiku su počeli da primenjuju i ostali ruski igrači i jedini cilj njihove igre bio je da glavama natrčavaju na predmete bacane sa tribina. U toj nameri su na kraju i uspeli. A i sudija je trebalo da vidi šta smeraju podli Rusi i da nastavi meč, što je ipak mnogo važnije od bezbednosti igrača.

Provalio ih Jovetić.

Mik

pre 9 godina

Rusi su samo čekali, jel? Pa nisu mnogo morali da čekaju... Ne optužujte njih nego onog idiota koji je bacio baklju pravo prema golmanu...

Evroskeptik

pre 9 godina

Kako te bre nije sramota? Sta su Rusi cekali? Da im pogodite golmata bakljom u glavu u prvom minutu? Pa utakmica je jos tada trebala da bude prekinuta i ne nastavljena!

objektivac

pre 9 godina

kakvi smo mi licimeri! kad smo tukli siptare (pesnice,stolice,idr) cudili smo se zasto nece da nastave utakmicu. a sad se cudimo zasto nisu prekinuli u prvoj minuti. fuj!

Pedja

pre 9 godina

Sram bilo te Ruse. Prijavite ih Evropskoj uniji i Americi. Treba im odmah uvesti sankcije, izbaciti ih iz takmicenja i maloj Crnoj Gori dati osam bodova, tri jer je bila bolja i pet jer su morali da pretrpe to da ih Rusi prijavljuju sudiji jer ih je nevini navijac pogodio necim sa tribina.

Nemanja

pre 9 godina

Pa sta su trebali da urade?!!! Mec je trebalo da bude prekinut jos u prvom minutu! Jedini i iskljucivi krivci za prekid meca su "navijaci" Crne Gore, tako da Joveticu, majstore, nemoj da lupetas gluposti, vec se ugledaj na svog selektora i ne trazi krivce tamo gde ih nema...

Milan

pre 9 godina

Ja uopste ne mogu da dodjem sebi da je utakmica nastavljena. Pa izvrseno je krivicno djelo nad golmanom ruske reprezentacije, za to se ide u zatvor !!! Zao mi je igraca Cg jer nisu nista krivi ali sta je tu je, to su njihovi sugradjani , prijatelji, rodjaci...

only fools and horses

pre 9 godina

Pa zar je moguće toliko odsustvo bilo kakve samokritičnosti. Golman je već u prvoj minuti pogođen u glavu, i to zapaljenom bakljom. Direktan atak na život. Velika je greška što je utakmica uopšte nastavljena.
Verujem da se i sudija pokajao zbog nastavka pa je jedva čekao i najmanji incident da prekine. A to da je to samo novčić, to je smešno, pa taj koji je gađao, znao je da to znači prekid.
Verujem i da je sve unapred pripremljeno, zna se kome treba stvaranje mržnje između slovena, naročito pravoslavnih.

Boj@n

pre 9 godina

Biće 3:0 za Ruse 100%,novcana kazna savezu i bez publike 2-3 utakmice..i za siptare bi bilo 3:0 samo da su izasli na teren i nastavili utakmicu,ali nećemo o njihovom koeficijentu inteligencije,samo cu reći bravo braćo Rusi tako se to radi

Miloš J

pre 9 godina

Pa što se buniš Jovetiću?
Sudija je odmah trebao da prekine utakmicu čim je Akinfejev pogođen, nije trebao da je nastavlja uopšte.
To što je utakmica nastavlheba je samo bila šansa za vas igrače (a i za publiku, koja je trebalo da se smiri i da dostojanstveno navija) ali čim je ubačen taj novčić odah je prekinuta utakmica.
Treba kazniti Crnu Goru novčano, oduzimanjem bodova i bar 5-6 mečeva bez publike, pa bi se valjda navijači smirili.
Prilikom narednih incidenata (ukoliko ih bude bilo) izbaciti reprezentaciju CG na 2-3 god iz svih takmičenja, čisto sportski (da se navijači opamete).
Šta im je golman kriv da ga gađaju bakljom?

Косовски витез

pre 9 godina

Уместо да осуди дивљање на спортском терену, он оптужује Русе. Срамно

ovca

pre 9 godina

Samo su cekali da jos neko dobije potres mozga, a onda su to mucki iskoristili... Sve dok ovako razmisljamo nikad necemo izaci iz g....a u kojima smo (vazi za nas i vecinu nam komsija).

alcale

pre 9 godina

Ovaj ocigledno ocekivao da ce ruski igraci stojicki da trpe gadjanje novcicima i bakljama?! Naravno da su jedva cekali jer da je pravde utakmica bi bila prekinuta vec u prvom minutu nakon sto je golman pogodjen bakljom!

Sta ti bi da ti saigraca pogode i ovaj zavrsi na urgentnom otisao i izljubio se sa domacinom???

Koliko je plitka pamet nekih ljudi...

Joveticu... AJ CUTI, SAMO CUTI jer samo tako mozes sakriti svoju glupost!

L

pre 9 godina

Pa normalno da su čekali Jovetiću, možda bismo isto mi uradili da se sve ovo desilo kod njih. Sve dok su nam drugi krivi za sopstvene greške neće nam biti bolje, jedino što možemo je da se izvinimo Rusima na 'gostoprimstvu' i da uradimo nešto kako se ovo ne bi dogodilo opet.
Bio sam na utakmici, ona nakon prvog incidenta nije ni trebalo da bude nastavljena, pa čovjeka je poslao u hitnu!
A i prije ovog gadjanja zbog kojeg je prekinuta utakmica nekoliko puta su ubacivani upaljači i rolne papira na teren, spiker je nekoliko puta upozorovao, igrači su molili da se ne ubacuje ništa, ali očigledno nekima ništa u glavu ne ulazi, kad bih nešto gore napisao, ne bi mi komentar pustili. Što se kazne tiče, nadam se da će biti najrigoroznija moguća, zaslužili smo je.
Žao mi je što ćemo na osnovu njih svi biti okarakterisani kao onakvi i ovakvi, ali nije mi jasno kako ne vidite da i kod vas ima takvih, znamo šta se dešavalo prošle godine, sve dok ne pokušamo da iskorenimo to ponašanje, boljitku se ne možemo nadati.
Pozdrav svim dobronamjernim čitaocima, bez obzira odakle dolaze!

Dejo

pre 9 godina

Sram te bilo, da te sram bude Jovetiću. Treba da te je sramota ovakvih izjava da su Rusi samo čekali da prekinu meč. Uplašili su se Rusi velike Crne Gore. Napunio si se kao brod, pobesneo, i sada dijeliš lekcije o tome ko i što čeka. Treba svi zajedno, kao vaš selektor, da se jasno i glasno izvinete Rusiji i da javno optužite te huligane i nesrećnike na stadionu.

F.

pre 9 godina

Sta prica ovaj covek, pa u PRVOM minutu su njegovi navijaci pogodili ruskog golmana i poslali ga u bolnicu?! To odmah postaje neregularno, jer, igrac je od strane spoljnog faktora onemogucen da igra...
Primer- Sta se desilo u polufinalu Lige Sampiona pre odredjenog vremena, kada su navijaci Intera pogodili Didu bakljom? Momentalni prekid...

Ivan

pre 9 godina

Šta će tek biti kad prime Kosovo u FIFA ljudi moji... Mada, bratska Crna Gora je priznala Kosovo, mogli bi da pikaju neku prijateljsku, dve kvazi-države (pardon, državice)

keza

pre 9 godina

Pa da, trebali su ceo mec da gledaju sta se desava na tribinama i odakle moze da doleti nesto. A za desavanja na terenu i nije bitno. Mislim da je vec posle prvog minuta trebalo prekinuti mec, jer su Rusi stavljeni u neravnopravnu poziciju ili isprazniti tribine.

milovača

pre 9 godina

Sram te bilo za takav komentar.Zamalo ubiše golmana a nepismeni polusvet se čudi zašto prekid.Hvala bogu pa nemam potrebu da idem u taj provizorijum od vaše zemlje.Kraj svakog morala i etike.Bruke jedne.

32.загорска дивизија

pre 9 godina

Баш си бистар ! Утакмица је требала бити прекинута још у првом минуту кад је Акинфејев погођен бакљом и није је ни требало настављати !

Spiker

pre 9 godina

Ovaj ko i njihov komentator sinoc, ispadose jos Rusi krivi!? I naravno sudija, koji je isto tako "jedva cekao". Covjeka pogodili bakljom i umjesto da se pokriju usima, jos se nesto bune, svasta... Svaka cast komentatoru u studiju, stara garda, prica covjek kako jeste.

Movado

pre 9 godina

Pa nikad posle baklje nije ni trebala utakmica da se nastavi. Jos su oni nastavili sa drugim golmanom a trebali su tada jos da odbiju da igraju. Vi ste indijanci i obicno pleme na jugu Balkana, izasli iz pecine da gledatw utakmicu. Jos se kao zali, pa sto su ponovo bacali bilo sta ako su vam Rusi vec tolko ucinili?

Struki

pre 9 godina

Sta,jedva su cekali da ih pogodite bakljom u glavu(golman),novcicima(igrac),i da im skandirate onakve gadosti! Zaista "bezobrazluk"od Rusa... Ti decko bolje da cutis nego da "odvaljujes"ovakve i slicne gluposti!

Čerčil

pre 9 godina

I Albanci isto,pa pogledajte snimak te utakmice,kako pri svakom izvođenju kornera gledaju u nebo,plus nas je neko prodao onom bakljadom da niko ne primeti to ;) Voleo bih da mi objavite komentar.Hvala.

racky

pre 9 godina

pa sta je trebalo da zagine neko pa tek prekid.Sad kazna 10g i milion eura pa ces sledecu utakmicu reprezentacije da gledas kad ti dete bude imalo 7g.

Dača

pre 9 godina

Ne branim Ruse ali huliganstvu mesto nije u sportu.Jel treba neko da pogine ili da ostane trajni invalid zbog huligana.Nisi u pravu Jovetiću ni malo.

goran

pre 9 godina

Rusi su samo cekali? ma nemoj sad i ti Joveticu (iako sam grobar) da mrsis m... i da pricas gluposti ...a sta je jos trebalo da se desi nakon pogotka bakljom u glavu golmana koga su u nosilima izneli sa terena ? mene zaista cudi da je nakon toga utakmica uopste nastavljena , pa normalno je bilo i za ocekivati , da ce se kasnije i na najmanji incident igraci sakupiti kod sudije i uticati na to da se prekine mec ,jer niko nije lud da igra u takvoj nezdravoj i ludackoj atmosferi ...inace poslednje i najgore sto je moglo da se desi je upad fanatika na teren i fizicko sukobljavanje sa igracima Rusije, a mislim da je verovatnoca za tako nesto bila ogromna samo da je kojim slucajem Sirokov postigao gol iz penala...

Rajko

pre 9 godina

Šta su čekali pogodak u glavu? Neka tebe neko pogodi bakljom koja stvori temperaturu toliku da može glavu da ti sprži, još se ovom jadniku zadržala na glavi, onaj što je bavio obavezno u olimpijski tim Cg

mne sport

pre 9 godina

Tacno je, Rusi i delegat su samo cekali jedan najmanji incident da prekinu utakmicu. Zato mislim da je utakmica trebala biti prekinuta posle incidenta sa bakljom. Ovako je ispalo da je crnogorska publika kriva a ne par idiota. Primera radi, intoniranje himni je proslo maltene bez zvizdanja cime se retko koja reprezentacija iz regiona moze pohvaliti.

Đorđe

pre 9 godina

Ako malo bolje pogledamo snimak jasno se vidi kako je Akimfejev namerno glavom natrčao na baklju, koja je inače ubačena u teren kao znak dobrodošlice Rusiji. Taj prijateljski i dobronameran gest, beskropulozni Akimfejev iskoristio je kako bi se meč prekinuo i bio registrovan službenim rezultatom. Videvši njegovu nameru, istu taktiku su počeli da primenjuju i ostali ruski igrači i jedini cilj njihove igre bio je da glavama natrčavaju na predmete bacane sa tribina. U toj nameri su na kraju i uspeli. A i sudija je trebalo da vidi šta smeraju podli Rusi i da nastavi meč, što je ipak mnogo važnije od bezbednosti igrača.

Provalio ih Jovetić.

Evroskeptik

pre 9 godina

Kako te bre nije sramota? Sta su Rusi cekali? Da im pogodite golmata bakljom u glavu u prvom minutu? Pa utakmica je jos tada trebala da bude prekinuta i ne nastavljena!

Dača

pre 9 godina

Ne branim Ruse ali huliganstvu mesto nije u sportu.Jel treba neko da pogine ili da ostane trajni invalid zbog huligana.Nisi u pravu Jovetiću ni malo.

darko

pre 9 godina

Jovetic kao da je igrao fudbal u nekom od beogradskih klubova pa daje izjave u njihovom maniru,bolje da je slusao sta je Gospodin Branko Brnovic rekao posle utakmice...

Chodex

pre 9 godina

Vama je ogromna usluga učinjena što se meč uopšte nastavio nakon gadjanja bakljom golmana, tako da je tvoja izjava prilično neumesna. Rusima svaka čast na fer pleju jer su pristali na nastavak meča iako im je golman mogao biti životno ugrožen. Iskreno se nadam rigoroznoj kazni jer drugačije ne zaslužujete. Elem, nek' neko svrati do oficijalne tviter strane Ranka Krivokapića, predsednika skupštine Crne Gore, da vidite kakvu atmosferu mržnje širi pred sportski meč.

ovca

pre 9 godina

Samo su cekali da jos neko dobije potres mozga, a onda su to mucki iskoristili... Sve dok ovako razmisljamo nikad necemo izaci iz g....a u kojima smo (vazi za nas i vecinu nam komsija).

F.

pre 9 godina

Sta prica ovaj covek, pa u PRVOM minutu su njegovi navijaci pogodili ruskog golmana i poslali ga u bolnicu?! To odmah postaje neregularno, jer, igrac je od strane spoljnog faktora onemogucen da igra...
Primer- Sta se desilo u polufinalu Lige Sampiona pre odredjenog vremena, kada su navijaci Intera pogodili Didu bakljom? Momentalni prekid...

Dejo

pre 9 godina

Sram te bilo, da te sram bude Jovetiću. Treba da te je sramota ovakvih izjava da su Rusi samo čekali da prekinu meč. Uplašili su se Rusi velike Crne Gore. Napunio si se kao brod, pobesneo, i sada dijeliš lekcije o tome ko i što čeka. Treba svi zajedno, kao vaš selektor, da se jasno i glasno izvinete Rusiji i da javno optužite te huligane i nesrećnike na stadionu.

Mik

pre 9 godina

Rusi su samo čekali, jel? Pa nisu mnogo morali da čekaju... Ne optužujte njih nego onog idiota koji je bacio baklju pravo prema golmanu...

Trollston

pre 9 godina

Sram ih bilo. Pomislio bi covek da im je u najmanju ruku golman pogodjen bakljom u glavu, pa su samo cekali i najmanji incident da se mec prekine...

Ivan

pre 9 godina

Šta će tek biti kad prime Kosovo u FIFA ljudi moji... Mada, bratska Crna Gora je priznala Kosovo, mogli bi da pikaju neku prijateljsku, dve kvazi-države (pardon, državice)

Spiker

pre 9 godina

Ovaj ko i njihov komentator sinoc, ispadose jos Rusi krivi!? I naravno sudija, koji je isto tako "jedva cekao". Covjeka pogodili bakljom i umjesto da se pokriju usima, jos se nesto bune, svasta... Svaka cast komentatoru u studiju, stara garda, prica covjek kako jeste.

objektivac

pre 9 godina

kakvi smo mi licimeri! kad smo tukli siptare (pesnice,stolice,idr) cudili smo se zasto nece da nastave utakmicu. a sad se cudimo zasto nisu prekinuli u prvoj minuti. fuj!

Miloš J

pre 9 godina

Pa što se buniš Jovetiću?
Sudija je odmah trebao da prekine utakmicu čim je Akinfejev pogođen, nije trebao da je nastavlja uopšte.
To što je utakmica nastavlheba je samo bila šansa za vas igrače (a i za publiku, koja je trebalo da se smiri i da dostojanstveno navija) ali čim je ubačen taj novčić odah je prekinuta utakmica.
Treba kazniti Crnu Goru novčano, oduzimanjem bodova i bar 5-6 mečeva bez publike, pa bi se valjda navijači smirili.
Prilikom narednih incidenata (ukoliko ih bude bilo) izbaciti reprezentaciju CG na 2-3 god iz svih takmičenja, čisto sportski (da se navijači opamete).
Šta im je golman kriv da ga gađaju bakljom?

Milan

pre 9 godina

Ja uopste ne mogu da dodjem sebi da je utakmica nastavljena. Pa izvrseno je krivicno djelo nad golmanom ruske reprezentacije, za to se ide u zatvor !!! Zao mi je igraca Cg jer nisu nista krivi ali sta je tu je, to su njihovi sugradjani , prijatelji, rodjaci...

32.загорска дивизија

pre 9 godina

Баш си бистар ! Утакмица је требала бити прекинута још у првом минуту кад је Акинфејев погођен бакљом и није је ни требало настављати !

Косовски витез

pre 9 godina

Уместо да осуди дивљање на спортском терену, он оптужује Русе. Срамно

only fools and horses

pre 9 godina

Pa zar je moguće toliko odsustvo bilo kakve samokritičnosti. Golman je već u prvoj minuti pogođen u glavu, i to zapaljenom bakljom. Direktan atak na život. Velika je greška što je utakmica uopšte nastavljena.
Verujem da se i sudija pokajao zbog nastavka pa je jedva čekao i najmanji incident da prekine. A to da je to samo novčić, to je smešno, pa taj koji je gađao, znao je da to znači prekid.
Verujem i da je sve unapred pripremljeno, zna se kome treba stvaranje mržnje između slovena, naročito pravoslavnih.

racky

pre 9 godina

pa sta je trebalo da zagine neko pa tek prekid.Sad kazna 10g i milion eura pa ces sledecu utakmicu reprezentacije da gledas kad ti dete bude imalo 7g.

milovača

pre 9 godina

Sram te bilo za takav komentar.Zamalo ubiše golmana a nepismeni polusvet se čudi zašto prekid.Hvala bogu pa nemam potrebu da idem u taj provizorijum od vaše zemlje.Kraj svakog morala i etike.Bruke jedne.

F.

pre 9 godina

Sta prica ovaj covek, pa u PRVOM minutu su njegovi navijaci pogodili ruskog golmana i poslali ga u bolnicu?! To odmah postaje neregularno, jer, igrac je od strane spoljnog faktora onemogucen da igra...
Primer- Sta se desilo u polufinalu Lige Sampiona pre odredjenog vremena, kada su navijaci Intera pogodili Didu bakljom? Momentalni prekid...

Boj@n

pre 9 godina

Biće 3:0 za Ruse 100%,novcana kazna savezu i bez publike 2-3 utakmice..i za siptare bi bilo 3:0 samo da su izasli na teren i nastavili utakmicu,ali nećemo o njihovom koeficijentu inteligencije,samo cu reći bravo braćo Rusi tako se to radi

Dunster

pre 9 godina

Nemas pojma. Trebalo je utakmicu prekinuti u prvom minutu. Dosta vise sa negovanjem "dobrih odnosa" sa huliganima.
Huligani su sljam svakog naroda i drustva!

Struki

pre 9 godina

Sta,jedva su cekali da ih pogodite bakljom u glavu(golman),novcicima(igrac),i da im skandirate onakve gadosti! Zaista "bezobrazluk"od Rusa... Ti decko bolje da cutis nego da "odvaljujes"ovakve i slicne gluposti!

Nemanja

pre 9 godina

Pa sta su trebali da urade?!!! Mec je trebalo da bude prekinut jos u prvom minutu! Jedini i iskljucivi krivci za prekid meca su "navijaci" Crne Gore, tako da Joveticu, majstore, nemoj da lupetas gluposti, vec se ugledaj na svog selektora i ne trazi krivce tamo gde ih nema...

alcale

pre 9 godina

Ovaj ocigledno ocekivao da ce ruski igraci stojicki da trpe gadjanje novcicima i bakljama?! Naravno da su jedva cekali jer da je pravde utakmica bi bila prekinuta vec u prvom minutu nakon sto je golman pogodjen bakljom!

Sta ti bi da ti saigraca pogode i ovaj zavrsi na urgentnom otisao i izljubio se sa domacinom???

Koliko je plitka pamet nekih ljudi...

Joveticu... AJ CUTI, SAMO CUTI jer samo tako mozes sakriti svoju glupost!

L

pre 9 godina

Pa normalno da su čekali Jovetiću, možda bismo isto mi uradili da se sve ovo desilo kod njih. Sve dok su nam drugi krivi za sopstvene greške neće nam biti bolje, jedino što možemo je da se izvinimo Rusima na 'gostoprimstvu' i da uradimo nešto kako se ovo ne bi dogodilo opet.
Bio sam na utakmici, ona nakon prvog incidenta nije ni trebalo da bude nastavljena, pa čovjeka je poslao u hitnu!
A i prije ovog gadjanja zbog kojeg je prekinuta utakmica nekoliko puta su ubacivani upaljači i rolne papira na teren, spiker je nekoliko puta upozorovao, igrači su molili da se ne ubacuje ništa, ali očigledno nekima ništa u glavu ne ulazi, kad bih nešto gore napisao, ne bi mi komentar pustili. Što se kazne tiče, nadam se da će biti najrigoroznija moguća, zaslužili smo je.
Žao mi je što ćemo na osnovu njih svi biti okarakterisani kao onakvi i ovakvi, ali nije mi jasno kako ne vidite da i kod vas ima takvih, znamo šta se dešavalo prošle godine, sve dok ne pokušamo da iskorenimo to ponašanje, boljitku se ne možemo nadati.
Pozdrav svim dobronamjernim čitaocima, bez obzira odakle dolaze!

goran

pre 9 godina

Rusi su samo cekali? ma nemoj sad i ti Joveticu (iako sam grobar) da mrsis m... i da pricas gluposti ...a sta je jos trebalo da se desi nakon pogotka bakljom u glavu golmana koga su u nosilima izneli sa terena ? mene zaista cudi da je nakon toga utakmica uopste nastavljena , pa normalno je bilo i za ocekivati , da ce se kasnije i na najmanji incident igraci sakupiti kod sudije i uticati na to da se prekine mec ,jer niko nije lud da igra u takvoj nezdravoj i ludackoj atmosferi ...inace poslednje i najgore sto je moglo da se desi je upad fanatika na teren i fizicko sukobljavanje sa igracima Rusije, a mislim da je verovatnoca za tako nesto bila ogromna samo da je kojim slucajem Sirokov postigao gol iz penala...

Movado

pre 9 godina

Pa nikad posle baklje nije ni trebala utakmica da se nastavi. Jos su oni nastavili sa drugim golmanom a trebali su tada jos da odbiju da igraju. Vi ste indijanci i obicno pleme na jugu Balkana, izasli iz pecine da gledatw utakmicu. Jos se kao zali, pa sto su ponovo bacali bilo sta ako su vam Rusi vec tolko ucinili?

keza

pre 9 godina

Pa da, trebali su ceo mec da gledaju sta se desava na tribinama i odakle moze da doleti nesto. A za desavanja na terenu i nije bitno. Mislim da je vec posle prvog minuta trebalo prekinuti mec, jer su Rusi stavljeni u neravnopravnu poziciju ili isprazniti tribine.

Rajko

pre 9 godina

Šta su čekali pogodak u glavu? Neka tebe neko pogodi bakljom koja stvori temperaturu toliku da može glavu da ti sprži, još se ovom jadniku zadržala na glavi, onaj što je bavio obavezno u olimpijski tim Cg

zatvorite sve klubove da se moja duša smiri

pre 9 godina

Čudi me da se crnogorski navijači tako ponašaju. Zašto se ne ugledaju na naše ljubitelje sporta? Kad smo mi gurali policajcu baklju u usta, ubili raketom nekog na suprotnoj tribini, peli se na ogradu i sekli makazama žicu, ulazili na tereni i bili se sa igračima?

miki

pre 9 godina

Hahaha ni Jovetić nije daleko odmakao od huligana koji je ubacio baklju. Kako drugačije protumačiti sveopštu glupost sa ovih prostora. Mi, C.G., Albanija sami sebe eliminišemo a civilizovane zemlje se kvalifikuju za PE. Prosta računica..

Pedja

pre 9 godina

Sram bilo te Ruse. Prijavite ih Evropskoj uniji i Americi. Treba im odmah uvesti sankcije, izbaciti ih iz takmicenja i maloj Crnoj Gori dati osam bodova, tri jer je bila bolja i pet jer su morali da pretrpe to da ih Rusi prijavljuju sudiji jer ih je nevini navijac pogodio necim sa tribina.

a koje boje su te kantice i lopatice?

pre 9 godina

Ja jedino ne kapiram sto su gadjali Ruse bakljama i novcicima ... Mislim, kapiram da je njihov FS od istog materijala kao i nas i da su huligani zasticeni ko beli medvedi ali opet ... Aj mi i Albanci, da kazes ima neke istorijske "zle krvi", ali Crnogorci i Rusi ...

dr

pre 9 godina

Rusi,sram Vas bilo!
Umesto da lepo sacekate da djetici potegnu "livore" i upucaju nekog Vaseg igraca,Vi,kao strine u svlacionicu!Od baklje ste se "uplasili"!
I kakav Vam je to golman,da nema slem i pancir?
Ja bih proverio,da nije neki Ukrajinac zavrljacio baklju!
Salu na stranu,moji djetici,UEFA za gadjanje upaljenom bakljom u glavu golmana,koji zavrsava u Klinickom centru,treba da Vas,i sve Vase klubove,izbaci 3 godine iz svih takmicenja...Plus drakonska novcana kazna..Pa se gadjajte medjusobno do mile volje...Ako hocete i zoljama...

oliver nedeljkovic

pre 9 godina

"Oni kao oce da se otcepljuju a mi im kao ne damo"-jedna od najjacih izjava ikada koja je izgovorena na ovim prostorima
Dno dna Balkana, trka je mrtva ali je stanje sledece, od goreg ka boljem
1.Albanija
2.Crna Gora
3.Grcka
4.BIH
5.Makedonija
6.Srbija
7.Rumunija
8.Bugarska
9.Hrvatska(sad su u kanalu,dalje se drze na 2.tj 9.mestu,mada nece dugo)
10.Slovenija(pukli su ali imaju zalihe i + koji niko nema sa ovih prostora u tim kolicinama)
Prvi dvojac je ubedljivo ali ubedljivo: najodvratniji,najnepismeniji,najnekulturniji dvojac,koji i dalje zivi u svom paralelnom univerzumu,krojen od strane vlasti i cinovnika,u mulju,blatu i glibu,lazne nacionalne ideologije,obojen svim bojama
Svoju "laznu bracu Ruse",glavni izvor prihoda od turizma(posto su se "paradajz" putnici polako okrenuli ka Cro,Slo,Bul i ostalim primorjima) su izvredjali i ponizili,navodjeni kojekakvim "mustafama",zarad Nato propagande.
Pored svega toga,dodje "jedan" Jovetic(koji je u Man city otisao zbog love,pa mu krivo sto greje klupu,grejanje mu lose a zelembaci i markice slatki)izjavi ovakvu glupost
Da li su nasi redari tukli Albance,da,da li smo kaznjeni,da!!!
Da li su bacili baklju na golmana(izuzetno tezak prestup),da, da li su i pored upozorenja nastavili sa incidentima(vise puta su bacane:flase,case,kovanice,upaljaci,privesci za kljuceve) da
Prema tome,3:0 za Rusiju,zabrana publici minimum 2 utakmice.
Sve ostalo je ne bitno
Pozdrav iz Beograda na vodi 2798 god.

Pudu Vopaj

pre 9 godina

Zasto su Srbi toliko zapenili oko ove utakmice?Jel se to igrala utakmica Crna Gora-Srbija ili Crna Gora-Rusija ??? Jel mi Srbi moramo da budemo u svakoj corbi mirodjija?? Zasto provokacije sa srpskim navijacima na stadionu?? Ko smo mi da delimo moralne lekcije posle Djenove, Tatona I utakmice sa Albanijom?? I opet pitam kad mi postadosmo Rusi?? Crnogorcima podrska, jeste ovo lose sto su uradili ali uvek cu vise voleti Crnogorca nego nekog tamo Rusa!A vi ste ih dobro upoznali za ovih 15 godina pa ih ne volite dok ovaj jad u Srbiji i dalje misli da su Rusi divan narod...

Čerčil

pre 9 godina

I Albanci isto,pa pogledajte snimak te utakmice,kako pri svakom izvođenju kornera gledaju u nebo,plus nas je neko prodao onom bakljadom da niko ne primeti to ;) Voleo bih da mi objavite komentar.Hvala.

pitanje

pre 9 godina

Znali su rusi da crnogorski navijaci imaju preciznu ruku.I da u prvom munutu pogode golmana a kasnije u sezdesetom minutu i igraca.A sudija Nemac.Znaci da su nemci i rusi zajedno peotiv cg.Joveticu sram te bilo za takvu izjavu.

Laju al poslednju titulu ne pamte.

pre 9 godina

Stolle vi ste vec odavno pokazali ko ste i sta ste priznavanjem kosova pa,sta sad ocekujete da vas volimo? Sto dalje od izdajnika i uvek cemo svim srcem navijati protiv vas kao sto i.vi navijate protiv nas u svakom sportu, sve se vraća sve se plaća.

???

pre 9 godina

Boze koliko smo svi sa ovog Balkana isti, pa to je neverovatno, a najjaci smo kad posle ovakvih
s..nja jedni trugima saljemo poruko tipa ,,Vidi divljake, nekulturne itd."Pa kod nas je slicno bilo pre samo pola godine- uleteo nam jedan Bogdanov na teren pored onolikog obezbedjenja koji, da apsurd bude veci, ima zabranu prilaska stadionu,a verovatno je trebao biti i u zatvoru. Bolje da cutimo i da se pokrijemo usima jer nista bolji nismo ni mi a ni ostali sa ovih prostora.

hahahoho

pre 9 godina

Hrvati i Crnogorci su na top listi po odvratnosti.U stvari smenjuju se na prvom i drugom mestu u ocima ljudi iz Srbije a zasto je to tako vreme stalno pokazuje.Kad god mi nesto uradimo oni prvi pljuju po nama a kada oni urade onda opet uporedjuju to sa nama.Treba sve u svoju maticnu zemlju i da se mirno zivi.Nema izgovora ni za nas ni njih ali nas uvek oderu kaznama i izmisljanjem istih a njima nesto mizerno i smesno.Fuj.

pametnjakovic

pre 9 godina

Jel imate sta da se zalite? Posle ubacene baklje nisu trebali ni da se vrate, npr. vi kao vasa braca Albanci se ne bi vratili!

Иван

pre 9 godina

Оливере Недељковићу,
погрешна Вам је класификација. Грчка, Србија, Румунија и Бугарска, свака од тих земаља понаособ имала је и још увек има више културе него све остале које сте набројали заједно. Ми слабо познајемо допринос Румуна или Бугара светској културној баштини, али он и те како постоји. Који је допринос Словеније? Једино што су змајчеки икад научили јесте да опонашају оне тобож културне.

Ово што се десило у Подгорици је за сваку осуду, али на једно бих хтео да скренем пажњу: ми стално користимо туђе моделе процењивања нечије цивилизованости. Изволите текст који се може наћи на интернету:
http://www.standard.rs/svet/31358-%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8-%D0%BC%D0%B8%D1%85%D0%B5%D1%98%D0%B5%D0%B2-%D1%88%D1%82%D0%B0-%D1%98%D0%B5-%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%98%D0%B0-%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B5-%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B5-%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5

Није ми нарочит омиљен сајт, али понекад вреди нешто прочитати. На пример, у том чланку ми је најзанимљивија опаска о Енглезима који су децу слали у интернату да би им спутавали емоционалност, створили од нових генерација суперљуде који увек делују сталожено. И ми се онда чудимо зашто тај свет не воли кад Ђоковић почупа мајицу и баци је у публику након шестосатног финала слема, него воли Федерера који је све време хладан (добро, понекад на крају меча заплаче или покаже прстом претећи ка противнику, истина не средњим).

Gradjanin i navijac Crne Gore

pre 9 godina

Ja mislim da je sramota sto je reprezentacija Crne Gore pristala da utakmica dobije bilo kakav drugi epilog osim - sluzbeno 0:3 vec posle 1.minuta. Pa Rusima je izbacen iz igre jedan od najboljih igraca koji je realno nezamenjljiv. Pa zamislite da je taj drugi golman u toku utakmice povredjen? Sta bi onda bilo? Ko bi branio? Potpuno neshvatljivo da je UEFA uopste dala saglasnost da se igra? Sta reci o coveku koji da ovakvu izjavu ako je uopste i dao!

Washington

pre 9 godina

Nisam gledao tekmu ali citam komentare. Ako je stvarno golman pogodjen u prvom minutu, odma je utakmica trebala da bude prekinuta. U svakom slucaju rusima treba dodeliti pobedu a crnogorcima zestoku kaznu.

Aleksandar

pre 9 godina

Oprostiće navijač Crne Gore Akinfejevu što ga je pogodio bakljom u glavu! Balkan je horda divljaka i fudbal na prostorima bivše Jugoslavije plus Rumunija, Bugarska i Albanija trebalo bi zabraniti na svim nivoima od strane UEFE na jedno 10 godina, pa hordu pustiti eksperimentalno 2 godine da se utvrdi da li smo se naučili kulturi, sportskom ponašanju itd. Ako je odgovor negativan, region onda izbaciti na 15 godina pa ćemo valjda biti za 100 normalni. Kad vidim kako se deceniju unazad ponašaju srpski, hrvatski, bosanski, albanski, crnogorski, rumunski, bugarski navijači mene je sramota. Zašto ne objavljujete komentar, šaljem ga ne znam koji put.

CS4396

pre 9 godina

Utakmica je morala biti prekinuta odmah posle ubacivanja baklje. Kao uostalom i bilo koja druga, bilo gde u svetu gde se dogodi napad na sportistu koji za posledicu može imati tešku povredu, invaliditet, smrt...
Sportisti nisu gladijatori koji će ginuti za zadovoljstvo krvi žedne publike. Imaju i oni porodice koje bi žalile za njima.
U konkretnom slučaju čovek se mogao vratiti kući sa trajno izgubljenim vidom. A ti, hrabri bacaču baklje razmisli šta je moglo da se dogodi.
Golman Rusije trebalo bi da angažuje advokate i da odere FSCG za koju stotinu hiljada evra. Nas najviše boli kad zaboli džep.

goran

pre 9 godina

Joveticu, NORMALAN nisi,ZBUNJEN nisi...onda si...zna se sta.Nijednom recju da pokazes zaljenje...i jos ocekujes da kazna nece biti velika...sramota.

Valjevo

pre 9 godina

Uporno se ponavlja necivilizovano ponasanje na sportskim terenima Crne gore. Posle utakmice Buducnosti u Evrokupu, pa sa Partizanom, sada i na fudbalskoj utakmici. Samo potvrdjuju da im nema mesta u Evropi.

Boban Pantovic

pre 9 godina

Rusi su krivi postavili su golmana na go - da njega nije bilo ne bi ni prvog incidenta ne bi bilo a onda ovi pokvareni igraci ne bi samo to cekali...

Baklja iz komsiluka

pre 9 godina

Kao navijacu Partizana i nekoga ko izuzetno ceni Joveticeve fudbalske vestine, nije mi dobro.
Ako je tacan citat onda mislim da decku nije mesto u sportu.
Umesto da je otisao u bolnicu sa povredjenim sportskim rivalom i sam inicirao prekid cirkusa, on vredja ljudsko dostojanstvo.
Taman da su na terenu preko puta njega bili teroristi.
Ako je fuzbal onda se igra....ako je rat, pa recite onda.
Nisam rusofil, ne daj Boze.

veljko

pre 9 godina

Joveticu, nisi u pravu. Da tebe neko pogodi bakljom, koliko god da je teška kada pada sa visine od desetak metara, mislim da ti se nebi svidelo. Ružno je ali nije ni prvi ni poslednja a nije ni samo vama se desila ta glupost. Mi iz Srbije imamo iskustva u dozivljavanju i nanošenju drugom nepravdu.

whole

pre 9 godina

Meni je Crne Gore zao jer ce biti drasticno kaznjeni zbog glupih huligana kao i mi u Djenovi. Rusi su ionako bolja reprezentacija ali ce ovo crnogorce kostati vise od samo izgubljene utakmice to je sigurno ali kakva god kazna da bude bila bi veca da se na drugoj strani nasla neka zapadna zemlja ne Rusija, tipa Engleska,Francuska,Nemacka....

Miki

pre 9 godina

Za gospodina "objektivnog"

Nisam primetio da su Rusi pustali neki dron da leti iznad stadiona, niti da je ijedan ruski fudbaler, a kamoli njih 4, nasrnulo na nekog crnogorskog igraca.

jasno

pre 9 godina

@objektivac Albanci su sami napravili incident na mecu sa Srbijom. Rusi su se sinoc ponijeli kao gospoda i igrali nakon incidenta sa golmanom. Covjek je gorio na terenu, malo koji bi tim igrao posle toga.

dejan76

pre 9 godina

I gospodin Branko Brnović je igrao u tom istom beogradskom klubu. Nema to cigani veze sa klubom već sa čovekom. Ili si čovek ili nisi.

mne sport

pre 9 godina

Tacno je, Rusi i delegat su samo cekali jedan najmanji incident da prekinu utakmicu. Zato mislim da je utakmica trebala biti prekinuta posle incidenta sa bakljom. Ovako je ispalo da je crnogorska publika kriva a ne par idiota. Primera radi, intoniranje himni je proslo maltene bez zvizdanja cime se retko koja reprezentacija iz regiona moze pohvaliti.

Cinik

pre 9 godina

Jovetica izuzetno cenim kao igraca, zao mi je sto onako mlad otisao iz Partizana, ali brate, sta ti to pricas? Pa golmana su pogodili bakljom u glavu! Momentalni prekid, kakav fudbal, kakvi bakraci, pa zar covek treba da pogine sto je stao na gol da brani? Fudbaleri CG nakon toga su sami trebali da odu do sudije i kazu da od sramote ne mogu vise da igraju, i da se registruje 3:0 za Rusiju.

Namcor

pre 9 godina

Svi su jedva cekali ... da vide kolike su budale Crnogorci.
Pa da ti iskreno kazem .... Obradovali ste me I ispunili ocekivanja
Hvala:)

boki

pre 9 godina

Kako te nije sramota Joveticu, skoro ste ubili čoveka u prvom minutu, nije trebalo uopšte da se nastavlja da imaš imalo obraza izvinjavao bi se sledećih 5 godina. Zanima me za čiji interes vi sada toliko mrzite ruse.

alex99

pre 9 godina

To sto rade tzv. crnogorski "navijaci" je obicno divljastvo, a nastavak je one kosarkaske utakmice sa Partizanom. Trebalo bi im zabraniti prisustvo publike na svim sportskim terenima, bar godinu dana, ne bi li se dozvali pameti. Iako je Jovetic bivsi igrac Partizana, kojeg cenim kao veoma dobrog fudbalera, sramne su ovakve izjave, umesto da je i sam osudio takvo ponasanje njihovih divljih navijaca. Posto sami nista nisu u stanju da preduzmu, pretpostavljam da ce UEFA ili FIFA nesto preduzeti po ovom pitanju, dok ne bude kasno - dok ne padne mrtva glava na nekoj utakmici, sto pojedini od tih "navijaca" ocito prizeljkuju.

Darko

pre 9 godina

Rusija je imala 16 suteva, a Crna Gora 4. I oni su nesto jedva cekali? Pre ce biti da su hteli da vas pobede i sa tim hendikepom od prvog minuta bez prvog golmana, jer ste ga vi pogodili u glavu.

Владика црногорски Петар Петровић

pre 9 godina

Србин српском роду своме
ово дјелце посвећује.
његово је ситно цв'јеће
по ливади правој Српства
и узрасло и побрато
и у в'јенац роду дато.

Nataeos

pre 9 godina

kakvi smo mi licimeri! kad smo tukli siptare (pesnice,stolice,idr) cudili smo se zasto nece da nastave utakmicu. a sad se cudimo zasto nisu prekinuli u prvoj minuti. fuj!
(objektivac, 28. mart 2015 12:21)

Ne gubi se, kad ne znas o cemu pricas, onda je zdravije cutati!

Luke Babbitt gravedigger

pre 9 godina

Mogu da zamislim kako bi tek bilo da igraju sa nama Srbima?!Pa to bi bio haos ko zna kakvih razmera Crna Gora - Srbija ,ne daj bože

perica22

pre 9 godina

kakve crne ograde i policija
Ulazak na teren u cilju izazivanja nereda i nanosenja povreda od 1 do 5 godina zatvor.
Bacanje baklji, kvalifikovati kao pokusaj ubistva ,s tim da je najblaza kazna 3 godine do 40.
Pored izvrsioca,odogvara i vodja navijaca,koji je danas postao kao neki clan, radnik, ko zn sta je.
Znaci vodja je taj , koji ce odogvarati isto kao i ucinioc sa njegove tribine(osim u slucaja namernog dela prema vodji), pa ako hoces da budes vodja, malo te neandertalce i sebe da dovedes u red, da postanete gospoda i ljudi
Zvizdanje himni, bilo nasoj ili tudjoj, zatvaranje tribine na godinu dana
Rasisticke uvrede, kao i nacionalisticke parole, uvrede, pevanja i ostale gluposti, opet zatvaranje tribine na godinu dana.
Sto se tice upada, na foru Jimmy jump-a, kazna je 5.000 evra, dan zatvora je 10 evra, pa ces da gulis ako nemas da platis, 500 dana minimum
Cim bi par nih osudili, sve bi se promenilo.
Ovako, imacemo mi jos Tatona, pravdi za kojekakve protuve,nerede i provokacije, i mi i ovi nesretnici u nasem okruzenju.
Zakon u ruke,gospodo, politicki diletanti, dajte barem neko svetlo iz ovog dna.

Doktor

pre 9 godina

A sta su trebali da rade, da čekaju da ih lincuju vaši tzv. navijači. Kakvi ste mogli ste i vi igrači da im se pridružite. Pitam se, šta bi ti ,, veličino,, a i ostale tvoje,, junacine ,, uradili da ste na njihovom mestu. Ni ovi naši nisu ništa bolji ali ovi vaši su dno.

mkg

pre 9 godina

Dokle god novinari i naravno, ne samo oni, bakljadu ne nazovu pravim imenom ve? ,>koreografijom< ovde na balkanskim prostorima sve utakmice će se rešavati sa 0:3.

DV Ron Dzeremi za fmp

pre 9 godina

Jovetic kao da je igrao fudbal u nekom od beogradskih klubova pa daje izjave u njihovom maniru,bolje da je slusao sta je Gospodin Branko Brnovic rekao posle utakmice...
(darko, 28. mart 2015 12:24)

00


A gde je igrao Gospodin Branko Brnovic profesore Darko?

stollepg

pre 9 godina

Samo cu reci da su "braca" Srbi pokazali ko su i sta su. Pa se posle cudite otkud 1000 komentara nasladjivanja kad Federer dobije Novaka ili Hrvatska Srbiju i ne mozete se cudu nacidit kako se to desava. Ne opravdavam nase navijace, bio sam na utakmici i to nisu navijaci u cjelini, vec grupe koje sa namjerom dolaze da to rade, ali ispastaju svi. Ako se ponosite onim od sinoc, svaka vam cast. :-)

K-9 se javlja na raport

pre 9 godina

Pogodili coveka bakljom, zamenjen je na pocetku meca. Cim se to desilo, sve dalje je neregularno. Gostujuca ekipa je samim tim cinon oslabljena, prvo sto su zamenili svog golmana, drugo, imali su izmenu manje, sto je moglo da se osveti pri kraju utakmice.

Dakle, vec posle izmene golmana, trebalo bi da se registruje 3-0 za Ruse, jer je steta vec ucinjena. Sta sad, treba taktika da bude - neko snajperom da upuca Ronalda u nogu i kao nikom nista, nastavljamo utakmicu. :)

Cak, sam poprilicno siguran, da je CG i dobila ovu utakmicu, da bi se naknadno Rusi zalili i dobili sluzbenim rezultatom jer nije regularna pobeda zbog golmana.

koma

pre 9 godina

@objektivac
Pa ko je provocirao u Beogradu? Do tada im nije ni dlaka sa glave falila. Bas si mi ti objektivan. Predpostavljam da ces na revans u Tiranu da siris zastavu Velike Srbije

ajde iskreno

pre 9 godina

po joveticu mec nebi trebalo prekidati dok neki ruski fudbaler ne bude ubijen.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bole, 28. mart 2015 12:05

Da vas sve skupa pitam, zar vas nije sram ovakvog licemjerja? Albanci su od zagrijavanja do svakog kornera gađani stolcima, novčićima, upaljačima, napali su ih domaći redari stolcima i huligani predvođeni Bogdanovom ih ganjali po travnjaku pred kamerama. Za to vrijeme policija hapsi albansku delegaciju.

Nakon svega navedenog vi ste svi ovdje tvrdili da Albancima treba uzeti 3 boda jer se nisu vratili na teren? Ima li itko toliko karaktera da uoči ovo licemjerje?

Zoran

pre 9 godina

Objektivac, kad ste tukli siptare zbog drona i zastave utak. je bila prekinuta. Kad je pogodzen bakljom golman utak. nije bila prekinuta. Posle baraza sa Ceskom Crnogorci shvatili da nema ucesce na SP ili EP i zato prave incidente.

MrzimFudbal

pre 9 godina

Treba vas suspendovati dozivotno. Vi niste zemlja koja moze mirno da organizuje neku utakmicu. Fudbal je postao sramota nacije jer je olicenje najveceg huliganizma i nereda. Ne samo vi nego sve utakmice i svi fudbaleri u celom svetu, treba ukinuti fudbal.

Dobri milenko

pre 9 godina

Jovetic kao da je igrao fudbal u nekom od beogradskih klubova pa daje izjave u njihovom maniru,bolje da je slusao sta je Gospodin Branko Brnovic rekao posle utakmice...
(darko, 28. mart 2015 12:24)
Izvini molim te prijatelju znas li ti mozda gde je igrao taj Gospodin Branko Brnovic? Ako ne znas ja cu da ti kazem: U jednom od tih beogradskih klubova koji ti prozivas...

northspirit

pre 9 godina

@ (objektivac, 28. mart 2015 12:21)

prijatelju u srbiji se kaže u prvom minutu, možda u lijepoj vašoj možeš reći u prvoj minuti, ovde ne. Ne potpisuj se kao Srbin kad to nisi, provaljen si!

Miki

pre 9 godina

Setite se sta se dogodilo kod nas u BGu protiv Albanije, na provokaciju i primitivizam mi smo odgovorili primitivzom i naslinistvom. Zato nista nismo bolji ni od koga iz okruzenja i nemano pravo ni deliti moralne lekcije, a zalosno je sto sesladimo tudjim nesrecema.

coze

pre 9 godina

Onaj obori avion pogibe 150 ljudi, al nidje ne
procitah da neko napisa . sramni dan za njemacki
narod, No mu cak zale i roditelje, kazu iz ugledne
je pordice, a mi po drzavi po narodu . ma po svemu
sto je Crnogorsko.

mkt

pre 9 godina

Jovetiću dragi,nema Srbima više talentiranih Crnogoraca da ih vade,Mijatović,Savičević,Brnovići,Vučinić,Jovetić,Leković,Saveljić...

coze

pre 9 godina

sta vi pisete covek je jasno reko da su rusi poslije prvog prekida samo cekali da se nesto desi i da su im u poluvremenu rekli da prijave sve.sto je i normalno lni su cekali i najmanji incindent i maltene fudbal nisu ni igrali .velika je ovo sramota za nas crnogorce

galileo

pre 9 godina

Jovetic- Rusi su samo cekali
Covek je misilio na penal za Rusiju u 66.minutu, i kad su Rusi promasili, samo su cekali makar da neko ubaci novcic na teren, da bi oni istrcali sa terena i prekinuli utakmicu.
Ne budite toliko maliciozni, nije Jovetic rekao- Rusi su samo cekali da im neko pogodi golmana bakljom u glavu u 1.minutu.
Istina je da su Rusi pristali da igraju posle velikog incidenta, ali da su u glavi imali samo jednu misao- ako neko od desetina hiljada navijaca u narednih 90. minuta ubaci makar novcic, mi prekidamo i 3-0 za nas.
To je mislio Jovetic kad je rekao- Rusi su samo cekali, jer se on kao fudbaler ponadao da ce se igrati fudabal, kad je vec nastavljeno

lutalica

pre 9 godina

na žalost i u sport je utrčala politika.Nadam se da će kazna biti ogromno velika i zaslužena je!
Oni (cg) bi da svi drugi budu više krivi nego oni sami.Evo koliko je tu prekršaja,propusta urađeno,pa .......U pamet se Balkane moj!

Konzul

pre 9 godina

(oliver nedeljkovic, 28. mart 2015 14:44)Potpuno se slažem sa tobom,samo da se zamijeni lista Srbije i Crne Gore, visoko ti Srbiju diže...

MOMO TIVAT

pre 9 godina

U fudbalu MNE za SRB je Brazil.Vidi se sad đe ste kad nema MijAta,Deje .Sad kad nema nas ste fudbalski patuljci.i dan danas nam kradete igrače i u vaterpolu,košarci,tenisu.

objektivac

pre 9 godina

kakvi smo mi licimeri! kad smo tukli siptare (pesnice,stolice,idr) cudili smo se zasto nece da nastave utakmicu. a sad se cudimo zasto nisu prekinuli u prvoj minuti. fuj!

mne sport

pre 9 godina

Tacno je, Rusi i delegat su samo cekali jedan najmanji incident da prekinu utakmicu. Zato mislim da je utakmica trebala biti prekinuta posle incidenta sa bakljom. Ovako je ispalo da je crnogorska publika kriva a ne par idiota. Primera radi, intoniranje himni je proslo maltene bez zvizdanja cime se retko koja reprezentacija iz regiona moze pohvaliti.

ajde iskreno

pre 9 godina

po joveticu mec nebi trebalo prekidati dok neki ruski fudbaler ne bude ubijen.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bole, 28. mart 2015 12:05

Da vas sve skupa pitam, zar vas nije sram ovakvog licemjerja? Albanci su od zagrijavanja do svakog kornera gađani stolcima, novčićima, upaljačima, napali su ih domaći redari stolcima i huligani predvođeni Bogdanovom ih ganjali po travnjaku pred kamerama. Za to vrijeme policija hapsi albansku delegaciju.

Nakon svega navedenog vi ste svi ovdje tvrdili da Albancima treba uzeti 3 boda jer se nisu vratili na teren? Ima li itko toliko karaktera da uoči ovo licemjerje?

Pudu Vopaj

pre 9 godina

Zasto su Srbi toliko zapenili oko ove utakmice?Jel se to igrala utakmica Crna Gora-Srbija ili Crna Gora-Rusija ??? Jel mi Srbi moramo da budemo u svakoj corbi mirodjija?? Zasto provokacije sa srpskim navijacima na stadionu?? Ko smo mi da delimo moralne lekcije posle Djenove, Tatona I utakmice sa Albanijom?? I opet pitam kad mi postadosmo Rusi?? Crnogorcima podrska, jeste ovo lose sto su uradili ali uvek cu vise voleti Crnogorca nego nekog tamo Rusa!A vi ste ih dobro upoznali za ovih 15 godina pa ih ne volite dok ovaj jad u Srbiji i dalje misli da su Rusi divan narod...

stollepg

pre 9 godina

Samo cu reci da su "braca" Srbi pokazali ko su i sta su. Pa se posle cudite otkud 1000 komentara nasladjivanja kad Federer dobije Novaka ili Hrvatska Srbiju i ne mozete se cudu nacidit kako se to desava. Ne opravdavam nase navijace, bio sam na utakmici i to nisu navijaci u cjelini, vec grupe koje sa namjerom dolaze da to rade, ali ispastaju svi. Ako se ponosite onim od sinoc, svaka vam cast. :-)

coze

pre 9 godina

Onaj obori avion pogibe 150 ljudi, al nidje ne
procitah da neko napisa . sramni dan za njemacki
narod, No mu cak zale i roditelje, kazu iz ugledne
je pordice, a mi po drzavi po narodu . ma po svemu
sto je Crnogorsko.

darko

pre 9 godina

Jovetic kao da je igrao fudbal u nekom od beogradskih klubova pa daje izjave u njihovom maniru,bolje da je slusao sta je Gospodin Branko Brnovic rekao posle utakmice...

galileo

pre 9 godina

Jovetic- Rusi su samo cekali
Covek je misilio na penal za Rusiju u 66.minutu, i kad su Rusi promasili, samo su cekali makar da neko ubaci novcic na teren, da bi oni istrcali sa terena i prekinuli utakmicu.
Ne budite toliko maliciozni, nije Jovetic rekao- Rusi su samo cekali da im neko pogodi golmana bakljom u glavu u 1.minutu.
Istina je da su Rusi pristali da igraju posle velikog incidenta, ali da su u glavi imali samo jednu misao- ako neko od desetina hiljada navijaca u narednih 90. minuta ubaci makar novcic, mi prekidamo i 3-0 za nas.
To je mislio Jovetic kad je rekao- Rusi su samo cekali, jer se on kao fudbaler ponadao da ce se igrati fudabal, kad je vec nastavljeno

Đorđe

pre 9 godina

Ako malo bolje pogledamo snimak jasno se vidi kako je Akimfejev namerno glavom natrčao na baklju, koja je inače ubačena u teren kao znak dobrodošlice Rusiji. Taj prijateljski i dobronameran gest, beskropulozni Akimfejev iskoristio je kako bi se meč prekinuo i bio registrovan službenim rezultatom. Videvši njegovu nameru, istu taktiku su počeli da primenjuju i ostali ruski igrači i jedini cilj njihove igre bio je da glavama natrčavaju na predmete bacane sa tribina. U toj nameri su na kraju i uspeli. A i sudija je trebalo da vidi šta smeraju podli Rusi i da nastavi meč, što je ipak mnogo važnije od bezbednosti igrača.

Provalio ih Jovetić.

Evroskeptik

pre 9 godina

Kako te bre nije sramota? Sta su Rusi cekali? Da im pogodite golmata bakljom u glavu u prvom minutu? Pa utakmica je jos tada trebala da bude prekinuta i ne nastavljena!

mkt

pre 9 godina

Jovetiću dragi,nema Srbima više talentiranih Crnogoraca da ih vade,Mijatović,Savičević,Brnovići,Vučinić,Jovetić,Leković,Saveljić...

coze

pre 9 godina

sta vi pisete covek je jasno reko da su rusi poslije prvog prekida samo cekali da se nesto desi i da su im u poluvremenu rekli da prijave sve.sto je i normalno lni su cekali i najmanji incindent i maltene fudbal nisu ni igrali .velika je ovo sramota za nas crnogorce

oliver nedeljkovic

pre 9 godina

"Oni kao oce da se otcepljuju a mi im kao ne damo"-jedna od najjacih izjava ikada koja je izgovorena na ovim prostorima
Dno dna Balkana, trka je mrtva ali je stanje sledece, od goreg ka boljem
1.Albanija
2.Crna Gora
3.Grcka
4.BIH
5.Makedonija
6.Srbija
7.Rumunija
8.Bugarska
9.Hrvatska(sad su u kanalu,dalje se drze na 2.tj 9.mestu,mada nece dugo)
10.Slovenija(pukli su ali imaju zalihe i + koji niko nema sa ovih prostora u tim kolicinama)
Prvi dvojac je ubedljivo ali ubedljivo: najodvratniji,najnepismeniji,najnekulturniji dvojac,koji i dalje zivi u svom paralelnom univerzumu,krojen od strane vlasti i cinovnika,u mulju,blatu i glibu,lazne nacionalne ideologije,obojen svim bojama
Svoju "laznu bracu Ruse",glavni izvor prihoda od turizma(posto su se "paradajz" putnici polako okrenuli ka Cro,Slo,Bul i ostalim primorjima) su izvredjali i ponizili,navodjeni kojekakvim "mustafama",zarad Nato propagande.
Pored svega toga,dodje "jedan" Jovetic(koji je u Man city otisao zbog love,pa mu krivo sto greje klupu,grejanje mu lose a zelembaci i markice slatki)izjavi ovakvu glupost
Da li su nasi redari tukli Albance,da,da li smo kaznjeni,da!!!
Da li su bacili baklju na golmana(izuzetno tezak prestup),da, da li su i pored upozorenja nastavili sa incidentima(vise puta su bacane:flase,case,kovanice,upaljaci,privesci za kljuceve) da
Prema tome,3:0 za Rusiju,zabrana publici minimum 2 utakmice.
Sve ostalo je ne bitno
Pozdrav iz Beograda na vodi 2798 god.

hahahoho

pre 9 godina

Hrvati i Crnogorci su na top listi po odvratnosti.U stvari smenjuju se na prvom i drugom mestu u ocima ljudi iz Srbije a zasto je to tako vreme stalno pokazuje.Kad god mi nesto uradimo oni prvi pljuju po nama a kada oni urade onda opet uporedjuju to sa nama.Treba sve u svoju maticnu zemlju i da se mirno zivi.Nema izgovora ni za nas ni njih ali nas uvek oderu kaznama i izmisljanjem istih a njima nesto mizerno i smesno.Fuj.

Chodex

pre 9 godina

Vama je ogromna usluga učinjena što se meč uopšte nastavio nakon gadjanja bakljom golmana, tako da je tvoja izjava prilično neumesna. Rusima svaka čast na fer pleju jer su pristali na nastavak meča iako im je golman mogao biti životno ugrožen. Iskreno se nadam rigoroznoj kazni jer drugačije ne zaslužujete. Elem, nek' neko svrati do oficijalne tviter strane Ranka Krivokapića, predsednika skupštine Crne Gore, da vidite kakvu atmosferu mržnje širi pred sportski meč.

Иван

pre 9 godina

Оливере Недељковићу,
погрешна Вам је класификација. Грчка, Србија, Румунија и Бугарска, свака од тих земаља понаособ имала је и још увек има више културе него све остале које сте набројали заједно. Ми слабо познајемо допринос Румуна или Бугара светској културној баштини, али он и те како постоји. Који је допринос Словеније? Једино што су змајчеки икад научили јесте да опонашају оне тобож културне.

Ово што се десило у Подгорици је за сваку осуду, али на једно бих хтео да скренем пажњу: ми стално користимо туђе моделе процењивања нечије цивилизованости. Изволите текст који се може наћи на интернету:
http://www.standard.rs/svet/31358-%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8-%D0%BC%D0%B8%D1%85%D0%B5%D1%98%D0%B5%D0%B2-%D1%88%D1%82%D0%B0-%D1%98%D0%B5-%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%98%D0%B0-%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B5-%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B5-%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5

Није ми нарочит омиљен сајт, али понекад вреди нешто прочитати. На пример, у том чланку ми је најзанимљивија опаска о Енглезима који су децу слали у интернату да би им спутавали емоционалност, створили од нових генерација суперљуде који увек делују сталожено. И ми се онда чудимо зашто тај свет не воли кад Ђоковић почупа мајицу и баци је у публику након шестосатног финала слема, него воли Федерера који је све време хладан (добро, понекад на крају меча заплаче или покаже прстом претећи ка противнику, истина не средњим).

Ivan

pre 9 godina

Šta će tek biti kad prime Kosovo u FIFA ljudi moji... Mada, bratska Crna Gora je priznala Kosovo, mogli bi da pikaju neku prijateljsku, dve kvazi-države (pardon, državice)

Владика црногорски Петар Петровић

pre 9 godina

Србин српском роду своме
ово дјелце посвећује.
његово је ситно цв'јеће
по ливади правој Српства
и узрасло и побрато
и у в'јенац роду дато.

MOMO TIVAT

pre 9 godina

U fudbalu MNE za SRB je Brazil.Vidi se sad đe ste kad nema MijAta,Deje .Sad kad nema nas ste fudbalski patuljci.i dan danas nam kradete igrače i u vaterpolu,košarci,tenisu.

Dejo

pre 9 godina

Sram te bilo, da te sram bude Jovetiću. Treba da te je sramota ovakvih izjava da su Rusi samo čekali da prekinu meč. Uplašili su se Rusi velike Crne Gore. Napunio si se kao brod, pobesneo, i sada dijeliš lekcije o tome ko i što čeka. Treba svi zajedno, kao vaš selektor, da se jasno i glasno izvinete Rusiji i da javno optužite te huligane i nesrećnike na stadionu.

Dača

pre 9 godina

Ne branim Ruse ali huliganstvu mesto nije u sportu.Jel treba neko da pogine ili da ostane trajni invalid zbog huligana.Nisi u pravu Jovetiću ni malo.

Miki

pre 9 godina

Setite se sta se dogodilo kod nas u BGu protiv Albanije, na provokaciju i primitivizam mi smo odgovorili primitivzom i naslinistvom. Zato nista nismo bolji ni od koga iz okruzenja i nemano pravo ni deliti moralne lekcije, a zalosno je sto sesladimo tudjim nesrecema.

Boj@n

pre 9 godina

Biće 3:0 za Ruse 100%,novcana kazna savezu i bez publike 2-3 utakmice..i za siptare bi bilo 3:0 samo da su izasli na teren i nastavili utakmicu,ali nećemo o njihovom koeficijentu inteligencije,samo cu reći bravo braćo Rusi tako se to radi

Konzul

pre 9 godina

(oliver nedeljkovic, 28. mart 2015 14:44)Potpuno se slažem sa tobom,samo da se zamijeni lista Srbije i Crne Gore, visoko ti Srbiju diže...

???

pre 9 godina

Boze koliko smo svi sa ovog Balkana isti, pa to je neverovatno, a najjaci smo kad posle ovakvih
s..nja jedni trugima saljemo poruko tipa ,,Vidi divljake, nekulturne itd."Pa kod nas je slicno bilo pre samo pola godine- uleteo nam jedan Bogdanov na teren pored onolikog obezbedjenja koji, da apsurd bude veci, ima zabranu prilaska stadionu,a verovatno je trebao biti i u zatvoru. Bolje da cutimo i da se pokrijemo usima jer nista bolji nismo ni mi a ni ostali sa ovih prostora.

ovca

pre 9 godina

Samo su cekali da jos neko dobije potres mozga, a onda su to mucki iskoristili... Sve dok ovako razmisljamo nikad necemo izaci iz g....a u kojima smo (vazi za nas i vecinu nam komsija).

only fools and horses

pre 9 godina

Pa zar je moguće toliko odsustvo bilo kakve samokritičnosti. Golman je već u prvoj minuti pogođen u glavu, i to zapaljenom bakljom. Direktan atak na život. Velika je greška što je utakmica uopšte nastavljena.
Verujem da se i sudija pokajao zbog nastavka pa je jedva čekao i najmanji incident da prekine. A to da je to samo novčić, to je smešno, pa taj koji je gađao, znao je da to znači prekid.
Verujem i da je sve unapred pripremljeno, zna se kome treba stvaranje mržnje između slovena, naročito pravoslavnih.

Trollston

pre 9 godina

Sram ih bilo. Pomislio bi covek da im je u najmanju ruku golman pogodjen bakljom u glavu, pa su samo cekali i najmanji incident da se mec prekine...

Mik

pre 9 godina

Rusi su samo čekali, jel? Pa nisu mnogo morali da čekaju... Ne optužujte njih nego onog idiota koji je bacio baklju pravo prema golmanu...

goran

pre 9 godina

Joveticu, NORMALAN nisi,ZBUNJEN nisi...onda si...zna se sta.Nijednom recju da pokazes zaljenje...i jos ocekujes da kazna nece biti velika...sramota.

Laju al poslednju titulu ne pamte.

pre 9 godina

Stolle vi ste vec odavno pokazali ko ste i sta ste priznavanjem kosova pa,sta sad ocekujete da vas volimo? Sto dalje od izdajnika i uvek cemo svim srcem navijati protiv vas kao sto i.vi navijate protiv nas u svakom sportu, sve se vraća sve se plaća.

racky

pre 9 godina

pa sta je trebalo da zagine neko pa tek prekid.Sad kazna 10g i milion eura pa ces sledecu utakmicu reprezentacije da gledas kad ti dete bude imalo 7g.

Косовски витез

pre 9 godina

Уместо да осуди дивљање на спортском терену, он оптужује Русе. Срамно

Movado

pre 9 godina

Pa nikad posle baklje nije ni trebala utakmica da se nastavi. Jos su oni nastavili sa drugim golmanom a trebali su tada jos da odbiju da igraju. Vi ste indijanci i obicno pleme na jugu Balkana, izasli iz pecine da gledatw utakmicu. Jos se kao zali, pa sto su ponovo bacali bilo sta ako su vam Rusi vec tolko ucinili?

Čerčil

pre 9 godina

I Albanci isto,pa pogledajte snimak te utakmice,kako pri svakom izvođenju kornera gledaju u nebo,plus nas je neko prodao onom bakljadom da niko ne primeti to ;) Voleo bih da mi objavite komentar.Hvala.

milovača

pre 9 godina

Sram te bilo za takav komentar.Zamalo ubiše golmana a nepismeni polusvet se čudi zašto prekid.Hvala bogu pa nemam potrebu da idem u taj provizorijum od vaše zemlje.Kraj svakog morala i etike.Bruke jedne.

Miloš J

pre 9 godina

Pa što se buniš Jovetiću?
Sudija je odmah trebao da prekine utakmicu čim je Akinfejev pogođen, nije trebao da je nastavlja uopšte.
To što je utakmica nastavlheba je samo bila šansa za vas igrače (a i za publiku, koja je trebalo da se smiri i da dostojanstveno navija) ali čim je ubačen taj novčić odah je prekinuta utakmica.
Treba kazniti Crnu Goru novčano, oduzimanjem bodova i bar 5-6 mečeva bez publike, pa bi se valjda navijači smirili.
Prilikom narednih incidenata (ukoliko ih bude bilo) izbaciti reprezentaciju CG na 2-3 god iz svih takmičenja, čisto sportski (da se navijači opamete).
Šta im je golman kriv da ga gađaju bakljom?

Namcor

pre 9 godina

Svi su jedva cekali ... da vide kolike su budale Crnogorci.
Pa da ti iskreno kazem .... Obradovali ste me I ispunili ocekivanja
Hvala:)

pametnjakovic

pre 9 godina

Jel imate sta da se zalite? Posle ubacene baklje nisu trebali ni da se vrate, npr. vi kao vasa braca Albanci se ne bi vratili!

Nataeos

pre 9 godina

kakvi smo mi licimeri! kad smo tukli siptare (pesnice,stolice,idr) cudili smo se zasto nece da nastave utakmicu. a sad se cudimo zasto nisu prekinuli u prvoj minuti. fuj!
(objektivac, 28. mart 2015 12:21)

Ne gubi se, kad ne znas o cemu pricas, onda je zdravije cutati!

dr

pre 9 godina

Rusi,sram Vas bilo!
Umesto da lepo sacekate da djetici potegnu "livore" i upucaju nekog Vaseg igraca,Vi,kao strine u svlacionicu!Od baklje ste se "uplasili"!
I kakav Vam je to golman,da nema slem i pancir?
Ja bih proverio,da nije neki Ukrajinac zavrljacio baklju!
Salu na stranu,moji djetici,UEFA za gadjanje upaljenom bakljom u glavu golmana,koji zavrsava u Klinickom centru,treba da Vas,i sve Vase klubove,izbaci 3 godine iz svih takmicenja...Plus drakonska novcana kazna..Pa se gadjajte medjusobno do mile volje...Ako hocete i zoljama...

Aleksandar

pre 9 godina

Oprostiće navijač Crne Gore Akinfejevu što ga je pogodio bakljom u glavu! Balkan je horda divljaka i fudbal na prostorima bivše Jugoslavije plus Rumunija, Bugarska i Albanija trebalo bi zabraniti na svim nivoima od strane UEFE na jedno 10 godina, pa hordu pustiti eksperimentalno 2 godine da se utvrdi da li smo se naučili kulturi, sportskom ponašanju itd. Ako je odgovor negativan, region onda izbaciti na 15 godina pa ćemo valjda biti za 100 normalni. Kad vidim kako se deceniju unazad ponašaju srpski, hrvatski, bosanski, albanski, crnogorski, rumunski, bugarski navijači mene je sramota. Zašto ne objavljujete komentar, šaljem ga ne znam koji put.

Valjevo

pre 9 godina

Uporno se ponavlja necivilizovano ponasanje na sportskim terenima Crne gore. Posle utakmice Buducnosti u Evrokupu, pa sa Partizanom, sada i na fudbalskoj utakmici. Samo potvrdjuju da im nema mesta u Evropi.

Rajko

pre 9 godina

Šta su čekali pogodak u glavu? Neka tebe neko pogodi bakljom koja stvori temperaturu toliku da može glavu da ti sprži, još se ovom jadniku zadržala na glavi, onaj što je bavio obavezno u olimpijski tim Cg

goran

pre 9 godina

Rusi su samo cekali? ma nemoj sad i ti Joveticu (iako sam grobar) da mrsis m... i da pricas gluposti ...a sta je jos trebalo da se desi nakon pogotka bakljom u glavu golmana koga su u nosilima izneli sa terena ? mene zaista cudi da je nakon toga utakmica uopste nastavljena , pa normalno je bilo i za ocekivati , da ce se kasnije i na najmanji incident igraci sakupiti kod sudije i uticati na to da se prekine mec ,jer niko nije lud da igra u takvoj nezdravoj i ludackoj atmosferi ...inace poslednje i najgore sto je moglo da se desi je upad fanatika na teren i fizicko sukobljavanje sa igracima Rusije, a mislim da je verovatnoca za tako nesto bila ogromna samo da je kojim slucajem Sirokov postigao gol iz penala...

Miki

pre 9 godina

Za gospodina "objektivnog"

Nisam primetio da su Rusi pustali neki dron da leti iznad stadiona, niti da je ijedan ruski fudbaler, a kamoli njih 4, nasrnulo na nekog crnogorskog igraca.

jasno

pre 9 godina

@objektivac Albanci su sami napravili incident na mecu sa Srbijom. Rusi su se sinoc ponijeli kao gospoda i igrali nakon incidenta sa golmanom. Covjek je gorio na terenu, malo koji bi tim igrao posle toga.

a koje boje su te kantice i lopatice?

pre 9 godina

Ja jedino ne kapiram sto su gadjali Ruse bakljama i novcicima ... Mislim, kapiram da je njihov FS od istog materijala kao i nas i da su huligani zasticeni ko beli medvedi ali opet ... Aj mi i Albanci, da kazes ima neke istorijske "zle krvi", ali Crnogorci i Rusi ...

miki

pre 9 godina

Hahaha ni Jovetić nije daleko odmakao od huligana koji je ubacio baklju. Kako drugačije protumačiti sveopštu glupost sa ovih prostora. Mi, C.G., Albanija sami sebe eliminišemo a civilizovane zemlje se kvalifikuju za PE. Prosta računica..

Spiker

pre 9 godina

Ovaj ko i njihov komentator sinoc, ispadose jos Rusi krivi!? I naravno sudija, koji je isto tako "jedva cekao". Covjeka pogodili bakljom i umjesto da se pokriju usima, jos se nesto bune, svasta... Svaka cast komentatoru u studiju, stara garda, prica covjek kako jeste.

F.

pre 9 godina

Sta prica ovaj covek, pa u PRVOM minutu su njegovi navijaci pogodili ruskog golmana i poslali ga u bolnicu?! To odmah postaje neregularno, jer, igrac je od strane spoljnog faktora onemogucen da igra...
Primer- Sta se desilo u polufinalu Lige Sampiona pre odredjenog vremena, kada su navijaci Intera pogodili Didu bakljom? Momentalni prekid...

alcale

pre 9 godina

Ovaj ocigledno ocekivao da ce ruski igraci stojicki da trpe gadjanje novcicima i bakljama?! Naravno da su jedva cekali jer da je pravde utakmica bi bila prekinuta vec u prvom minutu nakon sto je golman pogodjen bakljom!

Sta ti bi da ti saigraca pogode i ovaj zavrsi na urgentnom otisao i izljubio se sa domacinom???

Koliko je plitka pamet nekih ljudi...

Joveticu... AJ CUTI, SAMO CUTI jer samo tako mozes sakriti svoju glupost!

keza

pre 9 godina

Pa da, trebali su ceo mec da gledaju sta se desava na tribinama i odakle moze da doleti nesto. A za desavanja na terenu i nije bitno. Mislim da je vec posle prvog minuta trebalo prekinuti mec, jer su Rusi stavljeni u neravnopravnu poziciju ili isprazniti tribine.

L

pre 9 godina

Pa normalno da su čekali Jovetiću, možda bismo isto mi uradili da se sve ovo desilo kod njih. Sve dok su nam drugi krivi za sopstvene greške neće nam biti bolje, jedino što možemo je da se izvinimo Rusima na 'gostoprimstvu' i da uradimo nešto kako se ovo ne bi dogodilo opet.
Bio sam na utakmici, ona nakon prvog incidenta nije ni trebalo da bude nastavljena, pa čovjeka je poslao u hitnu!
A i prije ovog gadjanja zbog kojeg je prekinuta utakmica nekoliko puta su ubacivani upaljači i rolne papira na teren, spiker je nekoliko puta upozorovao, igrači su molili da se ne ubacuje ništa, ali očigledno nekima ništa u glavu ne ulazi, kad bih nešto gore napisao, ne bi mi komentar pustili. Što se kazne tiče, nadam se da će biti najrigoroznija moguća, zaslužili smo je.
Žao mi je što ćemo na osnovu njih svi biti okarakterisani kao onakvi i ovakvi, ali nije mi jasno kako ne vidite da i kod vas ima takvih, znamo šta se dešavalo prošle godine, sve dok ne pokušamo da iskorenimo to ponašanje, boljitku se ne možemo nadati.
Pozdrav svim dobronamjernim čitaocima, bez obzira odakle dolaze!

Milan

pre 9 godina

Ja uopste ne mogu da dodjem sebi da je utakmica nastavljena. Pa izvrseno je krivicno djelo nad golmanom ruske reprezentacije, za to se ide u zatvor !!! Zao mi je igraca Cg jer nisu nista krivi ali sta je tu je, to su njihovi sugradjani , prijatelji, rodjaci...

Nemanja

pre 9 godina

Pa sta su trebali da urade?!!! Mec je trebalo da bude prekinut jos u prvom minutu! Jedini i iskljucivi krivci za prekid meca su "navijaci" Crne Gore, tako da Joveticu, majstore, nemoj da lupetas gluposti, vec se ugledaj na svog selektora i ne trazi krivce tamo gde ih nema...

Pedja

pre 9 godina

Sram bilo te Ruse. Prijavite ih Evropskoj uniji i Americi. Treba im odmah uvesti sankcije, izbaciti ih iz takmicenja i maloj Crnoj Gori dati osam bodova, tri jer je bila bolja i pet jer su morali da pretrpe to da ih Rusi prijavljuju sudiji jer ih je nevini navijac pogodio necim sa tribina.

32.загорска дивизија

pre 9 godina

Баш си бистар ! Утакмица је требала бити прекинута још у првом минуту кад је Акинфејев погођен бакљом и није је ни требало настављати !

Struki

pre 9 godina

Sta,jedva su cekali da ih pogodite bakljom u glavu(golman),novcicima(igrac),i da im skandirate onakve gadosti! Zaista "bezobrazluk"od Rusa... Ti decko bolje da cutis nego da "odvaljujes"ovakve i slicne gluposti!

F.

pre 9 godina

Sta prica ovaj covek, pa u PRVOM minutu su njegovi navijaci pogodili ruskog golmana i poslali ga u bolnicu?! To odmah postaje neregularno, jer, igrac je od strane spoljnog faktora onemogucen da igra...
Primer- Sta se desilo u polufinalu Lige Sampiona pre odredjenog vremena, kada su navijaci Intera pogodili Didu bakljom? Momentalni prekid...

northspirit

pre 9 godina

@ (objektivac, 28. mart 2015 12:21)

prijatelju u srbiji se kaže u prvom minutu, možda u lijepoj vašoj možeš reći u prvoj minuti, ovde ne. Ne potpisuj se kao Srbin kad to nisi, provaljen si!

koma

pre 9 godina

@objektivac
Pa ko je provocirao u Beogradu? Do tada im nije ni dlaka sa glave falila. Bas si mi ti objektivan. Predpostavljam da ces na revans u Tiranu da siris zastavu Velike Srbije

dejan76

pre 9 godina

I gospodin Branko Brnović je igrao u tom istom beogradskom klubu. Nema to cigani veze sa klubom već sa čovekom. Ili si čovek ili nisi.

whole

pre 9 godina

Meni je Crne Gore zao jer ce biti drasticno kaznjeni zbog glupih huligana kao i mi u Djenovi. Rusi su ionako bolja reprezentacija ali ce ovo crnogorce kostati vise od samo izgubljene utakmice to je sigurno ali kakva god kazna da bude bila bi veca da se na drugoj strani nasla neka zapadna zemlja ne Rusija, tipa Engleska,Francuska,Nemacka....

Zoran

pre 9 godina

Objektivac, kad ste tukli siptare zbog drona i zastave utak. je bila prekinuta. Kad je pogodzen bakljom golman utak. nije bila prekinuta. Posle baraza sa Ceskom Crnogorci shvatili da nema ucesce na SP ili EP i zato prave incidente.

zatvorite sve klubove da se moja duša smiri

pre 9 godina

Čudi me da se crnogorski navijači tako ponašaju. Zašto se ne ugledaju na naše ljubitelje sporta? Kad smo mi gurali policajcu baklju u usta, ubili raketom nekog na suprotnoj tribini, peli se na ogradu i sekli makazama žicu, ulazili na tereni i bili se sa igračima?

CS4396

pre 9 godina

Utakmica je morala biti prekinuta odmah posle ubacivanja baklje. Kao uostalom i bilo koja druga, bilo gde u svetu gde se dogodi napad na sportistu koji za posledicu može imati tešku povredu, invaliditet, smrt...
Sportisti nisu gladijatori koji će ginuti za zadovoljstvo krvi žedne publike. Imaju i oni porodice koje bi žalile za njima.
U konkretnom slučaju čovek se mogao vratiti kući sa trajno izgubljenim vidom. A ti, hrabri bacaču baklje razmisli šta je moglo da se dogodi.
Golman Rusije trebalo bi da angažuje advokate i da odere FSCG za koju stotinu hiljada evra. Nas najviše boli kad zaboli džep.

perica22

pre 9 godina

kakve crne ograde i policija
Ulazak na teren u cilju izazivanja nereda i nanosenja povreda od 1 do 5 godina zatvor.
Bacanje baklji, kvalifikovati kao pokusaj ubistva ,s tim da je najblaza kazna 3 godine do 40.
Pored izvrsioca,odogvara i vodja navijaca,koji je danas postao kao neki clan, radnik, ko zn sta je.
Znaci vodja je taj , koji ce odogvarati isto kao i ucinioc sa njegove tribine(osim u slucaja namernog dela prema vodji), pa ako hoces da budes vodja, malo te neandertalce i sebe da dovedes u red, da postanete gospoda i ljudi
Zvizdanje himni, bilo nasoj ili tudjoj, zatvaranje tribine na godinu dana
Rasisticke uvrede, kao i nacionalisticke parole, uvrede, pevanja i ostale gluposti, opet zatvaranje tribine na godinu dana.
Sto se tice upada, na foru Jimmy jump-a, kazna je 5.000 evra, dan zatvora je 10 evra, pa ces da gulis ako nemas da platis, 500 dana minimum
Cim bi par nih osudili, sve bi se promenilo.
Ovako, imacemo mi jos Tatona, pravdi za kojekakve protuve,nerede i provokacije, i mi i ovi nesretnici u nasem okruzenju.
Zakon u ruke,gospodo, politicki diletanti, dajte barem neko svetlo iz ovog dna.

Washington

pre 9 godina

Nisam gledao tekmu ali citam komentare. Ako je stvarno golman pogodjen u prvom minutu, odma je utakmica trebala da bude prekinuta. U svakom slucaju rusima treba dodeliti pobedu a crnogorcima zestoku kaznu.

Dobri milenko

pre 9 godina

Jovetic kao da je igrao fudbal u nekom od beogradskih klubova pa daje izjave u njihovom maniru,bolje da je slusao sta je Gospodin Branko Brnovic rekao posle utakmice...
(darko, 28. mart 2015 12:24)
Izvini molim te prijatelju znas li ti mozda gde je igrao taj Gospodin Branko Brnovic? Ako ne znas ja cu da ti kazem: U jednom od tih beogradskih klubova koji ti prozivas...

Darko

pre 9 godina

Rusija je imala 16 suteva, a Crna Gora 4. I oni su nesto jedva cekali? Pre ce biti da su hteli da vas pobede i sa tim hendikepom od prvog minuta bez prvog golmana, jer ste ga vi pogodili u glavu.

Luke Babbitt gravedigger

pre 9 godina

Mogu da zamislim kako bi tek bilo da igraju sa nama Srbima?!Pa to bi bio haos ko zna kakvih razmera Crna Gora - Srbija ,ne daj bože

boki

pre 9 godina

Kako te nije sramota Joveticu, skoro ste ubili čoveka u prvom minutu, nije trebalo uopšte da se nastavlja da imaš imalo obraza izvinjavao bi se sledećih 5 godina. Zanima me za čiji interes vi sada toliko mrzite ruse.

MrzimFudbal

pre 9 godina

Treba vas suspendovati dozivotno. Vi niste zemlja koja moze mirno da organizuje neku utakmicu. Fudbal je postao sramota nacije jer je olicenje najveceg huliganizma i nereda. Ne samo vi nego sve utakmice i svi fudbaleri u celom svetu, treba ukinuti fudbal.

Gradjanin i navijac Crne Gore

pre 9 godina

Ja mislim da je sramota sto je reprezentacija Crne Gore pristala da utakmica dobije bilo kakav drugi epilog osim - sluzbeno 0:3 vec posle 1.minuta. Pa Rusima je izbacen iz igre jedan od najboljih igraca koji je realno nezamenjljiv. Pa zamislite da je taj drugi golman u toku utakmice povredjen? Sta bi onda bilo? Ko bi branio? Potpuno neshvatljivo da je UEFA uopste dala saglasnost da se igra? Sta reci o coveku koji da ovakvu izjavu ako je uopste i dao!

Baklja iz komsiluka

pre 9 godina

Kao navijacu Partizana i nekoga ko izuzetno ceni Joveticeve fudbalske vestine, nije mi dobro.
Ako je tacan citat onda mislim da decku nije mesto u sportu.
Umesto da je otisao u bolnicu sa povredjenim sportskim rivalom i sam inicirao prekid cirkusa, on vredja ljudsko dostojanstvo.
Taman da su na terenu preko puta njega bili teroristi.
Ako je fuzbal onda se igra....ako je rat, pa recite onda.
Nisam rusofil, ne daj Boze.

alex99

pre 9 godina

To sto rade tzv. crnogorski "navijaci" je obicno divljastvo, a nastavak je one kosarkaske utakmice sa Partizanom. Trebalo bi im zabraniti prisustvo publike na svim sportskim terenima, bar godinu dana, ne bi li se dozvali pameti. Iako je Jovetic bivsi igrac Partizana, kojeg cenim kao veoma dobrog fudbalera, sramne su ovakve izjave, umesto da je i sam osudio takvo ponasanje njihovih divljih navijaca. Posto sami nista nisu u stanju da preduzmu, pretpostavljam da ce UEFA ili FIFA nesto preduzeti po ovom pitanju, dok ne bude kasno - dok ne padne mrtva glava na nekoj utakmici, sto pojedini od tih "navijaca" ocito prizeljkuju.

veljko

pre 9 godina

Joveticu, nisi u pravu. Da tebe neko pogodi bakljom, koliko god da je teška kada pada sa visine od desetak metara, mislim da ti se nebi svidelo. Ružno je ali nije ni prvi ni poslednja a nije ni samo vama se desila ta glupost. Mi iz Srbije imamo iskustva u dozivljavanju i nanošenju drugom nepravdu.

Doktor

pre 9 godina

A sta su trebali da rade, da čekaju da ih lincuju vaši tzv. navijači. Kakvi ste mogli ste i vi igrači da im se pridružite. Pitam se, šta bi ti ,, veličino,, a i ostale tvoje,, junacine ,, uradili da ste na njihovom mestu. Ni ovi naši nisu ništa bolji ali ovi vaši su dno.

Dunster

pre 9 godina

Nemas pojma. Trebalo je utakmicu prekinuti u prvom minutu. Dosta vise sa negovanjem "dobrih odnosa" sa huliganima.
Huligani su sljam svakog naroda i drustva!

DV Ron Dzeremi za fmp

pre 9 godina

Jovetic kao da je igrao fudbal u nekom od beogradskih klubova pa daje izjave u njihovom maniru,bolje da je slusao sta je Gospodin Branko Brnovic rekao posle utakmice...
(darko, 28. mart 2015 12:24)

00


A gde je igrao Gospodin Branko Brnovic profesore Darko?

pitanje

pre 9 godina

Znali su rusi da crnogorski navijaci imaju preciznu ruku.I da u prvom munutu pogode golmana a kasnije u sezdesetom minutu i igraca.A sudija Nemac.Znaci da su nemci i rusi zajedno peotiv cg.Joveticu sram te bilo za takvu izjavu.

Cinik

pre 9 godina

Jovetica izuzetno cenim kao igraca, zao mi je sto onako mlad otisao iz Partizana, ali brate, sta ti to pricas? Pa golmana su pogodili bakljom u glavu! Momentalni prekid, kakav fudbal, kakvi bakraci, pa zar covek treba da pogine sto je stao na gol da brani? Fudbaleri CG nakon toga su sami trebali da odu do sudije i kazu da od sramote ne mogu vise da igraju, i da se registruje 3:0 za Rusiju.

K-9 se javlja na raport

pre 9 godina

Pogodili coveka bakljom, zamenjen je na pocetku meca. Cim se to desilo, sve dalje je neregularno. Gostujuca ekipa je samim tim cinon oslabljena, prvo sto su zamenili svog golmana, drugo, imali su izmenu manje, sto je moglo da se osveti pri kraju utakmice.

Dakle, vec posle izmene golmana, trebalo bi da se registruje 3-0 za Ruse, jer je steta vec ucinjena. Sta sad, treba taktika da bude - neko snajperom da upuca Ronalda u nogu i kao nikom nista, nastavljamo utakmicu. :)

Cak, sam poprilicno siguran, da je CG i dobila ovu utakmicu, da bi se naknadno Rusi zalili i dobili sluzbenim rezultatom jer nije regularna pobeda zbog golmana.

mkg

pre 9 godina

Dokle god novinari i naravno, ne samo oni, bakljadu ne nazovu pravim imenom ve? ,>koreografijom< ovde na balkanskim prostorima sve utakmice će se rešavati sa 0:3.

Boban Pantovic

pre 9 godina

Rusi su krivi postavili su golmana na go - da njega nije bilo ne bi ni prvog incidenta ne bi bilo a onda ovi pokvareni igraci ne bi samo to cekali...

lutalica

pre 9 godina

na žalost i u sport je utrčala politika.Nadam se da će kazna biti ogromno velika i zaslužena je!
Oni (cg) bi da svi drugi budu više krivi nego oni sami.Evo koliko je tu prekršaja,propusta urađeno,pa .......U pamet se Balkane moj!