Utorak, 24.03.2015.

10:18

Razbojnik ubijen tokom pljačke

Muškarac star 34 godine iz Donje Rače ubijen je sinoć nešto pre 21 sata, prilikom izvršenja krivičnog dela razbojništva, saopšteno je danas iz policije.

Izvor: Blic

Razbojnik ubijen tokom pljaèke IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

jelena

pre 9 godina

(Mile, 24. mart 2015 22:37)
Mile ne citas pazljivo, provalniku se zaglavio metak u cevi kad je pokusao da puca. U pitanju su bile sekunde dok se on borio da ubaci novi metak covek je skocio i izvadio svoj istolj i pucao.A sta bi ti uradio, zamolio ga da napusti prostoriju ili sacekao da ponovo aktivira pistolj?

Mile

pre 9 godina

Ja sam uvek na strani gradjana koji se brane od provalnika, ali ovde na komentarima ima mnogo usijanih glava. Meni zvuci cudno da je maskirani poznanik upao u kucu sa oruzijem tukao ih a ovaj stigao da uzme pistolj iz ormara repetira ga i puca. Sta je provalnik za to vreme radio?

atomski mravojed

pre 9 godina

Covek se branio u svojoj kuci i sad njega privode, aslusavaju, maltretiraju...

Pustite coveka i jos mu zahvalite sto vam je skinuo jednog kriminalca sa grbace.
(booking, 24. mart 2015 10:57)

Naravno, otkud mi znamo sta se desilo? Mrtav ne moze da govori? Mozes tako da ubijes nekog, da ga preneses u svoju kucu i da kazes da je razbojnik bio?

Pa naravno da policija mora da ispita slucaj! Iako verujem da je u ovom slucaju u pitanju razbojnistvo, ipak treba ispitati.
(Washington, 24. mart 2015 12:15)

Tačno, samo što je ovde verovatno ubijeni od ranije poznat policiji

ssasa

pre 9 godina

da se uvede zakon kao u Americi, da na tvom privatnom posedu nezvanom gostu možeš sve da uradiš u samoodbrani, a ne da mu kuvaš kafu, pa da vidiš kako će opasti kriminalitet!

VOJKAN

pre 9 godina

Na zalost epilog ovog slucaja nece biti propracen u medijima.
Seca li se neko jos onog slucaja kad je mlad covek ubio provalnika u svojoj kuci,kako se zavrsilo,je li osudjen za ubistvo?
Pre par godina se desilo

Stevan76

pre 9 godina

A šta ako je možda kojim slučajem on njega upucao u svojoj kući i rekao da je bio provalnik koji ga je napao? O tome niko ne razmišlja. Ako je neko nekog ubio mora da bude priveden u istražni bar dok se ne utvrde neke činjenice. Jok nego će da se šeta i možda ako je ubica da pobegne. Šta bi onda svi vi rekli: Nesposobna policija i sudstvo pustili ubicu? Zato narodna masa nije sudija i ne treba kao u Pakistanu da linčuje ljude i donosi presude.
Da se razumemo ne branim ni kriminalce ni nesposobno "sudstvo" republike Srbije ali svi gledaju na poluinformaciju kao na činjenicu. Vas je baš lako navesti da verujetu u šta god neko hoće. Čekajte pa da vidimo. Ponavljam ne branim nikoga samo sam primetio da su baš svi momentalno poverovali u priču.

drmr

pre 9 godina

Mrtva usta ne govore. Osumnjicen je za ubistvo dok se drugacije ne dokaze.
"Ubijeni razbojnik" se vrlo brzo moze pretvoriti u bilo sta drugo. Policija i tuzilastvo moraju utvrditi sve cinjenice pa je tek onda na sudu da ga osudi. Ako se nevaram, i ako je sve onako kako osumnjiceni i mediji tvrde, bice optuzen za ubistvo u samoodbrani, a sudije ce doneti zakonom propisanu presudu. Kraj price.

Millennium

pre 9 godina

A ne, on je trebao da pozove policiju. I dok policija dođe da pristavi lonče za kafu i iznese neke keksiće za pregristi sa provalnikom. More nego šta nego će da puca u zlikovca! Prvo mu dao pare, a ovom nije bilo dosta, i kada je stao u odbranu sebe, svoje bake i imovine, provalnik je hteo da ga ubije, ali se srećom metak zaglavio u cevi. I šta je ovaj čovek trebao da radi? Da sačeka da razbojnik ubaci novi metak u cev? Da ga zamoli da ostavi pištolj da izađu ispred kuće na ferku? I još nesrećnog čoveka privode? Osumnjičeni? Kao što je neko lepo rekao, izvršiš uviđaj, uzmeš izjave i laku noć.

Frodo

pre 9 godina

Sad će neki početi da teoretišu o prekomernoj upotrebi sile (kretenskog li izraza!) i kako čovek nije imao pravo da ubije razbojnika jer razbojnik nije pokazivao jasnu nameru da ubije njega i baku, nego "samo" da ih opljačka, itd.

Sačekajmo rezultate istrage da vidimo da li je zaista u pitanju klasično razbojništvo, ili da nije možda neko poravnavanje računa od ranije ili nešto slično. Ne znam kako se završio sličan slučaj kad je u Beogradu napadnuti izbo nožem razbojnika.

Ali ostaje sve očiglednije da naš zakon mora da se menja i da se uvedu mnogo strožiji kriterijumi za narušavanje poseda i vlasništva jer je broj nasilnih razbojništava u jakom porastu (ma šta pričao onaj nesrećni Stefanović), a budući da naglo siromašimo, može se očekivati da bude samo još gore!

Pošto država nije u stanju da nas zaštiti, mora nam dati pravo da se sami branimo. To je porazno za jednu državu koja bi trebalo da se nalazi u Evropi i u XXI veku, ali tako je kako je!

Kao prvo, taj idiotuk od "prekomerne upotrebe sile" mora da se ukine, ili da se precizno odrede slučajevi kada se smatra da upotreba sile nije prekomerna. Ovako kako je sada je suviše rastegljivo i u praksi je uvek na štetu onoga ko se brani. To mora da prestane!

liar liar

pre 9 godina

@BG
Prvo proveri istinitost informacija koje tako lako prihvataš čitajući naslove koje pojedini portali objavljuju tako bombastično i neodgovorno,pa onda piši komentare.Razbojnik NIJE bio pripadnik MUP-a ,aktivni ili bivši.

Flash

pre 9 godina

Molio bih nekog ako zna, sta se desava sa onim covekom, muzem i ocem, sto je nozem odbranio svoju porodicu od narkomana koji mu je sa srafcigerom upao u sred noci u stan? Narkoman je kasnije iskrvario i umro na ulici. Da li je covek oslobodjen optuzbi, da li je u zatvoru, sta je sa njim?

Dugopamtim

pre 9 godina

Pridruzujem se ostalim komentarima koji jednoglasno podrzavaju ovaj cin koji je nesumljivo bio iznudjen u samoodbrani. Jeste da je izvrseno ubistvo, ali da li je time mozda spreceno prebijanje "na mrtvo", silovanje i dvostruko ubistvo? Zamolio bih Redakciju da napravi listu slicnih dogadjaja u zadnjih godinu dana, pa da vidimo koliko je bilo provala i pljacki u kuce i stanove gde su ziveli stari i kako su se proveli ti nesrecni ljudi - prebijani do smrti, silovani, ubijeni, da bi se posle ispostavilo za samo neku bednu paru... A te zveri u ljudskom obliku, ti ne-ljudi su mozda vec ponovo na slobodi, a mi mozemo samo da cekamo koga ce od nas da odaberu kao sledecu zrtvu.
Podrzavam zahtev vecine koji su dali svoj komentar da se zakon pod hitno mora menjati i da tuzilastvo i sudstvo pocnu da stite gradjane a ne ubice, kriminalce i umobolne. Da ne sirimo temu na one koji su optuzeni za silovanja i ubistva devojcica, a ti slucejevi su nam jos jako, jako svezi...

kima

pre 9 godina

Pljackas i potencijalni ubica koji je naoruzan i maltretira neciju porodicu, je prekrsio upadom u neciji dom sva prava ovog sveta. I zasto bi sada ocekivali da taj kriminalac ima bilo koje pravo koje bi potencijalna zrtva trebala da postuje, covek je ubistvom provalnika postupio POTPUNO I JEDINO ISPRAVNO, sacuvao je svoj i zivote svojih clanova porodice, a onaj koji je upao u njihov dom,i ne zasluzuje bolje.

moonlight mile

pre 9 godina

@dejan
Hajde što si pravno neobrazovan,ali izgleda da pored toga nisi baš ni mnogo pametan pa mlatiš po tastaturi iako se u materiju razumeš k'o ...Policija je ta koja samo PRIMENJUJE zakon i nema ama baš nikakve veze sa daljom sudbinom ovog nesrećnog čoveka Po službenoj dužnosti moraju da mu napišu prijavu i da ga predaju pravosudnim organima,koji će dalje odlučiti da li je ovde došlo do prekoračenja nužne odbrane.A da je zakon loš,nije sporno,ali njega policija ne piše,samo ga primenjuje.

Washington

pre 9 godina

Covek se branio u svojoj kuci i sad njega privode, aslusavaju, maltretiraju...

Pustite coveka i jos mu zahvalite sto vam je skinuo jednog kriminalca sa grbace.
(booking, 24. mart 2015 10:57)

Naravno, otkud mi znamo sta se desilo? Mrtav ne moze da govori? Mozes tako da ubijes nekog, da ga preneses u svoju kucu i da kazes da je razbojnik bio?

Pa naravno da policija mora da ispita slucaj! Iako verujem da je u ovom slucaju u pitanju razbojnistvo, ipak treba ispitati.

ŠTAZI

pre 9 godina

Ova zemlja pod hitno mora da menja zakone i dozvoli građanima da brane svoje i živote svojih ukućana. Dokle ćete da štitite ološ, a da kažnjavate poštene građane. Ovde kriminalci mogu samo da napreduju...

Rumpel Stickin

pre 9 godina

Skoro nisam pročitao lepšu vest... čovek ušao u kuću s pištoljem u ruci, verovatno svratio na čaj i kolače a vlasniku nestalo šećera pa morao da ga ubije jer nije hteo da se sramoti pred ljudima, još da priča po selu da je pio gorki čaj...more ako si ga ubio još kad bi svi razbojnici tako prolazili to bi bilo najlepše...

Teslaboj

pre 9 godina

Vladan je divan momak u nasem kraju.

Svima je pomagao, sto se kaze mrava ne bi zgazio, uvek smiren, sa svima u najboljim odnosima.

Imao je "nesrecu" da ima nesto novca, i onda dodje budala da ga opljacka i oduzme mu zivot.

Ovo je klasican primer samoodbrane!
Samoodbrana nije zlocin.

aco

pre 9 godina

Po nasem zakonodavstvu, ovo ce se verovatno tretirati kao prekoracenje nuzne odbrane. Sudstvo ce biti pod pritiskom, a problem je u zakonu koji stiti razbojnike.

dr

pre 9 godina

Majko mila!
Sada ce tuzilac-te je li oruzje legalno,te da li je "prekoracio" nuznu odbranu,te ovo,te ono..
A da li je razbojnik imao legalno oruzje?Ako jeste,po Zakonu oruzje mozes samo da POSEDUJES,ne smes iz kuce da ga izneses..A Zakon valjda kaze da ne smes pljackati ljude...
Ameri su carevi..Udjes mu u bastu,on te rokne puskom iz kuce,dodje policija,pokupi les,covek da izjavu u 2 reda-POVREDA POSEDA,i ode kuci..
Hvala lepo,molim lepo...

SmederevacBre

pre 9 godina

Samoodbrana, afekat, instinkt za prezivljavanje...osumnjicen za ubistvo...cekaj cekaj ovde nesto nije kako treba.
Sta se na kraju dogodilo sa onim likom sto je razbojnika u strahu izboo nozem pa je ovaj na ulici crko? Je l osudjen? Zasto se nista ne zna o tome?
Ajmo sad svi lepo pred palatu pravde kad ga privedu ili procesuiraju pa da vidimo sta ce da kazu.

Sulejman

pre 9 godina

Ruke mu se pozlatile. Sta je trebo, da ceka da mu jos siluje zenu? Izglasati zakon kao u USA, udjes na privatni posed nepozvan, velike su sanse da se nikad vise ne vratis kuci.

Dejan

pre 9 godina

Mora da se dokaze da je samoodbrana. Po meni je to ok. Mozda se poznaju od ranije, pa usled nekih neizmirenih dugova ovaj ga dovukao u svoju kucu, i napravio da izgleda kao samoodbrana. I u USA se to tako radi. Ubistvo je ubistvo, treba ispitati sve sumnje, i ako je stvarno samoodbrana, tuzilac nece ni podnositi tuzbu.

Ime poznato organima gonjenja

pre 9 godina

Sad na ulicu na proteste ispred suda za ovog čoveka što je branio sebe. Zakon pod hitno da se promeni za ovakve slučajeve.

Dušan

pre 9 godina

У своју кућу одмах га лишити живота да нећу можда са њим да пијем кафу.Законодавац има обезбеђење и њега народ не интересује.

d.c

pre 9 godina

Osumnjicen je za ubistvo.Pa mora se u krivicnom postupku utvrditi sta se zaista desilo.Da nije tako onda bi mogli ubiti svakog pod izgovorom da je hteo nekog da opljacka.Sa druge strane uzimaju se u obzir sve okolnosti, a narocito vrednost zasticenog dobra.Vredniji je zivot od imovine.Sacekajte prvo da se okonca krivicni postupak pa cemo onda da kritikujemo ili hvalimo pravosudje.Takve situacije su veoma osetljive.Ne moze se jednom izjavom ili clankom u novinama opravdati ubistvo, jer bi bilo mnogo zloupotrebe.

kraja

pre 9 godina

...poslednjeg coveka koji je branio svoj prag, zenu i malo dete, maltretirali su mesecima i drzali u pritvoru...
...nadam se da ce ovaj domacin proci bolje...
...otezavajuca okolnost obojici je sto nisu navijaci, nisu dileri, verovatno nisu "odavno poznati policiji", sto je u srbiji krajnje sumnjiva biografija...
...i jos jedna sitnica...
...ne mogu sebi da priuste borivoja borovica...

Dule Pančevo

pre 9 godina

Udje ti razbojnik u kuću sa namerom da te opljačka, maltretira ženu i decu, možda i ubije... I ti ga ubiješ da bi zaštitio sebe i svoju porodicu, i na kraju završiš u zatvoru na višegodišnjoj robiji. Prokleto sudstvo, gade mi se sudije i tužioci.

лош закон

pre 9 godina

Неко провали у твој дом наоружан, прети да ће твоје најдраже и тебе да убије, ти се одбраниш и ухпсе те! Срамота! Правда за Човека!

ice9

pre 9 godina

I sace covek koji ga je ubio da odgovara za krivicno delo zato sto je branio svoju kucu od nekog idiota, koja smo mi zemlja, pa sta je trebao da ga pusti da ih pobije sve, nasi zakoni su jad i beda i stite samo kriminalce i olos na vlasti.

codemaker

pre 9 godina

Umesto da mu daju zahvalnicu i besplatne bonove za benzin za pola godine, privode čoveka u tužilaštvo...
Pitam se, šta je trebao da uradi - da ponudi barabu kafom i zamoli da se raskomoti dok on prikupi sve pare u kući, složi po apoenima, zapakuje u lep neseser i uz sendvič za put, isprati stoku napolje...

vojce

pre 9 godina

Zasta je osumljicen, zato sto je branio svoj zivot i imovinu? Verovatno samo Srbija ima glupe zakone gde nesmes branit zivot i imovinu. Ovde su politicari zasticeni!

popeye

pre 9 godina

А зашто је та особа уопште "осумњичени" и иде код тужиоца!? Јел то нормално да вам неко маскиран упадне у кућу и да вас малтретира??

BG

pre 9 godina

Čovek će da nadrlja ukoliko nije imao dozvolu za pištolj ili nije platio porez? Sa takvim zakonim ao oružiju i poreskom politikom imaćemo sve više i više ne prijavljenog oružija.
Ovaj provalnik koji je imao značku MUP-a, je prvi potegao oružije.
Sledeće pitanje je sa nadležen institucije ove zemlje. Da li svi treba da čekamo da nas provalnik prvo ubije pa da onda reagujemo ili da ga odmah sastvimo sa zemljom ukoliko smo u prilici.
Nadam se da će ovaj čovek dobiti orden kako bi se i drugi ohrabrili da isto tako urade bez razmišljanja ukoliko su u mogućnosti.

Miroslav

pre 9 godina

Osumljiceni ce u toku dana biti priveden u visi sud u kragujevcu


Vi ste ovde nesto pobrkali, pa osumljiceni je mrtav


Samo kod nas kad ti maskirani razbojnik sa pistoljem upadne u kucu a ti ga ubijes budes osumljiceni, strasno

booking

pre 9 godina

Covek se branio u svojoj kuci i sad njega privode, aslusavaju, maltretiraju...

Pustite coveka i jos mu zahvalite sto vam je skinuo jednog kriminalca sa grbace.

Narodna milicija

pre 9 godina

Vreme je da građani preuzmu zaštitu na sebe same.

Policija je ražalovana na nivo jadnih ili pokvarenih. Ne kažem da su svi lopovi, daleko od toga. Oni koji rade svoj posao, rade ga poniženi od strane države. Vreme je da svi mi budemo narodna milicija.

Protiv lopova. Protiv političara. Protiv bitangi.
Svi smo mi Tito!

dex

pre 9 godina

Ma koji bre osumljiceni? Pucao u svoj kuci u razbojnika koji je mahao pistoljem. Dokle ce vise olos da bude zasticeniji od obicnih ljudi. Sta trebao da radi? Da saceka da vidi da li ce samo pare da uzme ili ce i da ih pobije. Zasto ne prepisu od Evrope nacin na koji oni to resavaju.

dex

pre 9 godina

Ma koji bre osumljiceni? Pucao u svoj kuci u razbojnika koji je mahao pistoljem. Dokle ce vise olos da bude zasticeniji od obicnih ljudi. Sta trebao da radi? Da saceka da vidi da li ce samo pare da uzme ili ce i da ih pobije. Zasto ne prepisu od Evrope nacin na koji oni to resavaju.

Dule Pančevo

pre 9 godina

Udje ti razbojnik u kuću sa namerom da te opljačka, maltretira ženu i decu, možda i ubije... I ti ga ubiješ da bi zaštitio sebe i svoju porodicu, i na kraju završiš u zatvoru na višegodišnjoj robiji. Prokleto sudstvo, gade mi se sudije i tužioci.

Sulejman

pre 9 godina

Ruke mu se pozlatile. Sta je trebo, da ceka da mu jos siluje zenu? Izglasati zakon kao u USA, udjes na privatni posed nepozvan, velike su sanse da se nikad vise ne vratis kuci.

booking

pre 9 godina

Covek se branio u svojoj kuci i sad njega privode, aslusavaju, maltretiraju...

Pustite coveka i jos mu zahvalite sto vam je skinuo jednog kriminalca sa grbace.

Miroslav

pre 9 godina

Osumljiceni ce u toku dana biti priveden u visi sud u kragujevcu


Vi ste ovde nesto pobrkali, pa osumljiceni je mrtav


Samo kod nas kad ti maskirani razbojnik sa pistoljem upadne u kucu a ti ga ubijes budes osumljiceni, strasno

codemaker

pre 9 godina

Umesto da mu daju zahvalnicu i besplatne bonove za benzin za pola godine, privode čoveka u tužilaštvo...
Pitam se, šta je trebao da uradi - da ponudi barabu kafom i zamoli da se raskomoti dok on prikupi sve pare u kući, složi po apoenima, zapakuje u lep neseser i uz sendvič za put, isprati stoku napolje...

vojce

pre 9 godina

Zasta je osumljicen, zato sto je branio svoj zivot i imovinu? Verovatno samo Srbija ima glupe zakone gde nesmes branit zivot i imovinu. Ovde su politicari zasticeni!

popeye

pre 9 godina

А зашто је та особа уопште "осумњичени" и иде код тужиоца!? Јел то нормално да вам неко маскиран упадне у кућу и да вас малтретира??

лош закон

pre 9 godina

Неко провали у твој дом наоружан, прети да ће твоје најдраже и тебе да убије, ти се одбраниш и ухпсе те! Срамота! Правда за Човека!

ice9

pre 9 godina

I sace covek koji ga je ubio da odgovara za krivicno delo zato sto je branio svoju kucu od nekog idiota, koja smo mi zemlja, pa sta je trebao da ga pusti da ih pobije sve, nasi zakoni su jad i beda i stite samo kriminalce i olos na vlasti.

BG

pre 9 godina

Čovek će da nadrlja ukoliko nije imao dozvolu za pištolj ili nije platio porez? Sa takvim zakonim ao oružiju i poreskom politikom imaćemo sve više i više ne prijavljenog oružija.
Ovaj provalnik koji je imao značku MUP-a, je prvi potegao oružije.
Sledeće pitanje je sa nadležen institucije ove zemlje. Da li svi treba da čekamo da nas provalnik prvo ubije pa da onda reagujemo ili da ga odmah sastvimo sa zemljom ukoliko smo u prilici.
Nadam se da će ovaj čovek dobiti orden kako bi se i drugi ohrabrili da isto tako urade bez razmišljanja ukoliko su u mogućnosti.

Narodna milicija

pre 9 godina

Vreme je da građani preuzmu zaštitu na sebe same.

Policija je ražalovana na nivo jadnih ili pokvarenih. Ne kažem da su svi lopovi, daleko od toga. Oni koji rade svoj posao, rade ga poniženi od strane države. Vreme je da svi mi budemo narodna milicija.

Protiv lopova. Protiv političara. Protiv bitangi.
Svi smo mi Tito!

ssasa

pre 9 godina

da se uvede zakon kao u Americi, da na tvom privatnom posedu nezvanom gostu možeš sve da uradiš u samoodbrani, a ne da mu kuvaš kafu, pa da vidiš kako će opasti kriminalitet!

Rumpel Stickin

pre 9 godina

Skoro nisam pročitao lepšu vest... čovek ušao u kuću s pištoljem u ruci, verovatno svratio na čaj i kolače a vlasniku nestalo šećera pa morao da ga ubije jer nije hteo da se sramoti pred ljudima, još da priča po selu da je pio gorki čaj...more ako si ga ubio još kad bi svi razbojnici tako prolazili to bi bilo najlepše...

Teslaboj

pre 9 godina

Vladan je divan momak u nasem kraju.

Svima je pomagao, sto se kaze mrava ne bi zgazio, uvek smiren, sa svima u najboljim odnosima.

Imao je "nesrecu" da ima nesto novca, i onda dodje budala da ga opljacka i oduzme mu zivot.

Ovo je klasican primer samoodbrane!
Samoodbrana nije zlocin.

Millennium

pre 9 godina

A ne, on je trebao da pozove policiju. I dok policija dođe da pristavi lonče za kafu i iznese neke keksiće za pregristi sa provalnikom. More nego šta nego će da puca u zlikovca! Prvo mu dao pare, a ovom nije bilo dosta, i kada je stao u odbranu sebe, svoje bake i imovine, provalnik je hteo da ga ubije, ali se srećom metak zaglavio u cevi. I šta je ovaj čovek trebao da radi? Da sačeka da razbojnik ubaci novi metak u cev? Da ga zamoli da ostavi pištolj da izađu ispred kuće na ferku? I još nesrećnog čoveka privode? Osumnjičeni? Kao što je neko lepo rekao, izvršiš uviđaj, uzmeš izjave i laku noć.

kraja

pre 9 godina

...poslednjeg coveka koji je branio svoj prag, zenu i malo dete, maltretirali su mesecima i drzali u pritvoru...
...nadam se da ce ovaj domacin proci bolje...
...otezavajuca okolnost obojici je sto nisu navijaci, nisu dileri, verovatno nisu "odavno poznati policiji", sto je u srbiji krajnje sumnjiva biografija...
...i jos jedna sitnica...
...ne mogu sebi da priuste borivoja borovica...

Ime poznato organima gonjenja

pre 9 godina

Sad na ulicu na proteste ispred suda za ovog čoveka što je branio sebe. Zakon pod hitno da se promeni za ovakve slučajeve.

VOJKAN

pre 9 godina

Na zalost epilog ovog slucaja nece biti propracen u medijima.
Seca li se neko jos onog slucaja kad je mlad covek ubio provalnika u svojoj kuci,kako se zavrsilo,je li osudjen za ubistvo?
Pre par godina se desilo

Flash

pre 9 godina

Molio bih nekog ako zna, sta se desava sa onim covekom, muzem i ocem, sto je nozem odbranio svoju porodicu od narkomana koji mu je sa srafcigerom upao u sred noci u stan? Narkoman je kasnije iskrvario i umro na ulici. Da li je covek oslobodjen optuzbi, da li je u zatvoru, sta je sa njim?

dr

pre 9 godina

Majko mila!
Sada ce tuzilac-te je li oruzje legalno,te da li je "prekoracio" nuznu odbranu,te ovo,te ono..
A da li je razbojnik imao legalno oruzje?Ako jeste,po Zakonu oruzje mozes samo da POSEDUJES,ne smes iz kuce da ga izneses..A Zakon valjda kaze da ne smes pljackati ljude...
Ameri su carevi..Udjes mu u bastu,on te rokne puskom iz kuce,dodje policija,pokupi les,covek da izjavu u 2 reda-POVREDA POSEDA,i ode kuci..
Hvala lepo,molim lepo...

atomski mravojed

pre 9 godina

Covek se branio u svojoj kuci i sad njega privode, aslusavaju, maltretiraju...

Pustite coveka i jos mu zahvalite sto vam je skinuo jednog kriminalca sa grbace.
(booking, 24. mart 2015 10:57)

Naravno, otkud mi znamo sta se desilo? Mrtav ne moze da govori? Mozes tako da ubijes nekog, da ga preneses u svoju kucu i da kazes da je razbojnik bio?

Pa naravno da policija mora da ispita slucaj! Iako verujem da je u ovom slucaju u pitanju razbojnistvo, ipak treba ispitati.
(Washington, 24. mart 2015 12:15)

Tačno, samo što je ovde verovatno ubijeni od ranije poznat policiji

kima

pre 9 godina

Pljackas i potencijalni ubica koji je naoruzan i maltretira neciju porodicu, je prekrsio upadom u neciji dom sva prava ovog sveta. I zasto bi sada ocekivali da taj kriminalac ima bilo koje pravo koje bi potencijalna zrtva trebala da postuje, covek je ubistvom provalnika postupio POTPUNO I JEDINO ISPRAVNO, sacuvao je svoj i zivote svojih clanova porodice, a onaj koji je upao u njihov dom,i ne zasluzuje bolje.

Frodo

pre 9 godina

Sad će neki početi da teoretišu o prekomernoj upotrebi sile (kretenskog li izraza!) i kako čovek nije imao pravo da ubije razbojnika jer razbojnik nije pokazivao jasnu nameru da ubije njega i baku, nego "samo" da ih opljačka, itd.

Sačekajmo rezultate istrage da vidimo da li je zaista u pitanju klasično razbojništvo, ili da nije možda neko poravnavanje računa od ranije ili nešto slično. Ne znam kako se završio sličan slučaj kad je u Beogradu napadnuti izbo nožem razbojnika.

Ali ostaje sve očiglednije da naš zakon mora da se menja i da se uvedu mnogo strožiji kriterijumi za narušavanje poseda i vlasništva jer je broj nasilnih razbojništava u jakom porastu (ma šta pričao onaj nesrećni Stefanović), a budući da naglo siromašimo, može se očekivati da bude samo još gore!

Pošto država nije u stanju da nas zaštiti, mora nam dati pravo da se sami branimo. To je porazno za jednu državu koja bi trebalo da se nalazi u Evropi i u XXI veku, ali tako je kako je!

Kao prvo, taj idiotuk od "prekomerne upotrebe sile" mora da se ukine, ili da se precizno odrede slučajevi kada se smatra da upotreba sile nije prekomerna. Ovako kako je sada je suviše rastegljivo i u praksi je uvek na štetu onoga ko se brani. To mora da prestane!

Dugopamtim

pre 9 godina

Pridruzujem se ostalim komentarima koji jednoglasno podrzavaju ovaj cin koji je nesumljivo bio iznudjen u samoodbrani. Jeste da je izvrseno ubistvo, ali da li je time mozda spreceno prebijanje "na mrtvo", silovanje i dvostruko ubistvo? Zamolio bih Redakciju da napravi listu slicnih dogadjaja u zadnjih godinu dana, pa da vidimo koliko je bilo provala i pljacki u kuce i stanove gde su ziveli stari i kako su se proveli ti nesrecni ljudi - prebijani do smrti, silovani, ubijeni, da bi se posle ispostavilo za samo neku bednu paru... A te zveri u ljudskom obliku, ti ne-ljudi su mozda vec ponovo na slobodi, a mi mozemo samo da cekamo koga ce od nas da odaberu kao sledecu zrtvu.
Podrzavam zahtev vecine koji su dali svoj komentar da se zakon pod hitno mora menjati i da tuzilastvo i sudstvo pocnu da stite gradjane a ne ubice, kriminalce i umobolne. Da ne sirimo temu na one koji su optuzeni za silovanja i ubistva devojcica, a ti slucejevi su nam jos jako, jako svezi...

ŠTAZI

pre 9 godina

Ova zemlja pod hitno mora da menja zakone i dozvoli građanima da brane svoje i živote svojih ukućana. Dokle ćete da štitite ološ, a da kažnjavate poštene građane. Ovde kriminalci mogu samo da napreduju...

SmederevacBre

pre 9 godina

Samoodbrana, afekat, instinkt za prezivljavanje...osumnjicen za ubistvo...cekaj cekaj ovde nesto nije kako treba.
Sta se na kraju dogodilo sa onim likom sto je razbojnika u strahu izboo nozem pa je ovaj na ulici crko? Je l osudjen? Zasto se nista ne zna o tome?
Ajmo sad svi lepo pred palatu pravde kad ga privedu ili procesuiraju pa da vidimo sta ce da kazu.

Dušan

pre 9 godina

У своју кућу одмах га лишити живота да нећу можда са њим да пијем кафу.Законодавац има обезбеђење и њега народ не интересује.

aco

pre 9 godina

Po nasem zakonodavstvu, ovo ce se verovatno tretirati kao prekoracenje nuzne odbrane. Sudstvo ce biti pod pritiskom, a problem je u zakonu koji stiti razbojnike.

moonlight mile

pre 9 godina

@dejan
Hajde što si pravno neobrazovan,ali izgleda da pored toga nisi baš ni mnogo pametan pa mlatiš po tastaturi iako se u materiju razumeš k'o ...Policija je ta koja samo PRIMENJUJE zakon i nema ama baš nikakve veze sa daljom sudbinom ovog nesrećnog čoveka Po službenoj dužnosti moraju da mu napišu prijavu i da ga predaju pravosudnim organima,koji će dalje odlučiti da li je ovde došlo do prekoračenja nužne odbrane.A da je zakon loš,nije sporno,ali njega policija ne piše,samo ga primenjuje.

Stevan76

pre 9 godina

A šta ako je možda kojim slučajem on njega upucao u svojoj kući i rekao da je bio provalnik koji ga je napao? O tome niko ne razmišlja. Ako je neko nekog ubio mora da bude priveden u istražni bar dok se ne utvrde neke činjenice. Jok nego će da se šeta i možda ako je ubica da pobegne. Šta bi onda svi vi rekli: Nesposobna policija i sudstvo pustili ubicu? Zato narodna masa nije sudija i ne treba kao u Pakistanu da linčuje ljude i donosi presude.
Da se razumemo ne branim ni kriminalce ni nesposobno "sudstvo" republike Srbije ali svi gledaju na poluinformaciju kao na činjenicu. Vas je baš lako navesti da verujetu u šta god neko hoće. Čekajte pa da vidimo. Ponavljam ne branim nikoga samo sam primetio da su baš svi momentalno poverovali u priču.

Dejan

pre 9 godina

Mora da se dokaze da je samoodbrana. Po meni je to ok. Mozda se poznaju od ranije, pa usled nekih neizmirenih dugova ovaj ga dovukao u svoju kucu, i napravio da izgleda kao samoodbrana. I u USA se to tako radi. Ubistvo je ubistvo, treba ispitati sve sumnje, i ako je stvarno samoodbrana, tuzilac nece ni podnositi tuzbu.

liar liar

pre 9 godina

@BG
Prvo proveri istinitost informacija koje tako lako prihvataš čitajući naslove koje pojedini portali objavljuju tako bombastično i neodgovorno,pa onda piši komentare.Razbojnik NIJE bio pripadnik MUP-a ,aktivni ili bivši.

Washington

pre 9 godina

Covek se branio u svojoj kuci i sad njega privode, aslusavaju, maltretiraju...

Pustite coveka i jos mu zahvalite sto vam je skinuo jednog kriminalca sa grbace.
(booking, 24. mart 2015 10:57)

Naravno, otkud mi znamo sta se desilo? Mrtav ne moze da govori? Mozes tako da ubijes nekog, da ga preneses u svoju kucu i da kazes da je razbojnik bio?

Pa naravno da policija mora da ispita slucaj! Iako verujem da je u ovom slucaju u pitanju razbojnistvo, ipak treba ispitati.

drmr

pre 9 godina

Mrtva usta ne govore. Osumnjicen je za ubistvo dok se drugacije ne dokaze.
"Ubijeni razbojnik" se vrlo brzo moze pretvoriti u bilo sta drugo. Policija i tuzilastvo moraju utvrditi sve cinjenice pa je tek onda na sudu da ga osudi. Ako se nevaram, i ako je sve onako kako osumnjiceni i mediji tvrde, bice optuzen za ubistvo u samoodbrani, a sudije ce doneti zakonom propisanu presudu. Kraj price.

d.c

pre 9 godina

Osumnjicen je za ubistvo.Pa mora se u krivicnom postupku utvrditi sta se zaista desilo.Da nije tako onda bi mogli ubiti svakog pod izgovorom da je hteo nekog da opljacka.Sa druge strane uzimaju se u obzir sve okolnosti, a narocito vrednost zasticenog dobra.Vredniji je zivot od imovine.Sacekajte prvo da se okonca krivicni postupak pa cemo onda da kritikujemo ili hvalimo pravosudje.Takve situacije su veoma osetljive.Ne moze se jednom izjavom ili clankom u novinama opravdati ubistvo, jer bi bilo mnogo zloupotrebe.

Mile

pre 9 godina

Ja sam uvek na strani gradjana koji se brane od provalnika, ali ovde na komentarima ima mnogo usijanih glava. Meni zvuci cudno da je maskirani poznanik upao u kucu sa oruzijem tukao ih a ovaj stigao da uzme pistolj iz ormara repetira ga i puca. Sta je provalnik za to vreme radio?

jelena

pre 9 godina

(Mile, 24. mart 2015 22:37)
Mile ne citas pazljivo, provalniku se zaglavio metak u cevi kad je pokusao da puca. U pitanju su bile sekunde dok se on borio da ubaci novi metak covek je skocio i izvadio svoj istolj i pucao.A sta bi ti uradio, zamolio ga da napusti prostoriju ili sacekao da ponovo aktivira pistolj?

drmr

pre 9 godina

Mrtva usta ne govore. Osumnjicen je za ubistvo dok se drugacije ne dokaze.
"Ubijeni razbojnik" se vrlo brzo moze pretvoriti u bilo sta drugo. Policija i tuzilastvo moraju utvrditi sve cinjenice pa je tek onda na sudu da ga osudi. Ako se nevaram, i ako je sve onako kako osumnjiceni i mediji tvrde, bice optuzen za ubistvo u samoodbrani, a sudije ce doneti zakonom propisanu presudu. Kraj price.

Stevan76

pre 9 godina

A šta ako je možda kojim slučajem on njega upucao u svojoj kući i rekao da je bio provalnik koji ga je napao? O tome niko ne razmišlja. Ako je neko nekog ubio mora da bude priveden u istražni bar dok se ne utvrde neke činjenice. Jok nego će da se šeta i možda ako je ubica da pobegne. Šta bi onda svi vi rekli: Nesposobna policija i sudstvo pustili ubicu? Zato narodna masa nije sudija i ne treba kao u Pakistanu da linčuje ljude i donosi presude.
Da se razumemo ne branim ni kriminalce ni nesposobno "sudstvo" republike Srbije ali svi gledaju na poluinformaciju kao na činjenicu. Vas je baš lako navesti da verujetu u šta god neko hoće. Čekajte pa da vidimo. Ponavljam ne branim nikoga samo sam primetio da su baš svi momentalno poverovali u priču.

Washington

pre 9 godina

Covek se branio u svojoj kuci i sad njega privode, aslusavaju, maltretiraju...

Pustite coveka i jos mu zahvalite sto vam je skinuo jednog kriminalca sa grbace.
(booking, 24. mart 2015 10:57)

Naravno, otkud mi znamo sta se desilo? Mrtav ne moze da govori? Mozes tako da ubijes nekog, da ga preneses u svoju kucu i da kazes da je razbojnik bio?

Pa naravno da policija mora da ispita slucaj! Iako verujem da je u ovom slucaju u pitanju razbojnistvo, ipak treba ispitati.

d.c

pre 9 godina

Osumnjicen je za ubistvo.Pa mora se u krivicnom postupku utvrditi sta se zaista desilo.Da nije tako onda bi mogli ubiti svakog pod izgovorom da je hteo nekog da opljacka.Sa druge strane uzimaju se u obzir sve okolnosti, a narocito vrednost zasticenog dobra.Vredniji je zivot od imovine.Sacekajte prvo da se okonca krivicni postupak pa cemo onda da kritikujemo ili hvalimo pravosudje.Takve situacije su veoma osetljive.Ne moze se jednom izjavom ili clankom u novinama opravdati ubistvo, jer bi bilo mnogo zloupotrebe.

Dejan

pre 9 godina

Mora da se dokaze da je samoodbrana. Po meni je to ok. Mozda se poznaju od ranije, pa usled nekih neizmirenih dugova ovaj ga dovukao u svoju kucu, i napravio da izgleda kao samoodbrana. I u USA se to tako radi. Ubistvo je ubistvo, treba ispitati sve sumnje, i ako je stvarno samoodbrana, tuzilac nece ni podnositi tuzbu.

Sulejman

pre 9 godina

Ruke mu se pozlatile. Sta je trebo, da ceka da mu jos siluje zenu? Izglasati zakon kao u USA, udjes na privatni posed nepozvan, velike su sanse da se nikad vise ne vratis kuci.

Narodna milicija

pre 9 godina

Vreme je da građani preuzmu zaštitu na sebe same.

Policija je ražalovana na nivo jadnih ili pokvarenih. Ne kažem da su svi lopovi, daleko od toga. Oni koji rade svoj posao, rade ga poniženi od strane države. Vreme je da svi mi budemo narodna milicija.

Protiv lopova. Protiv političara. Protiv bitangi.
Svi smo mi Tito!

dex

pre 9 godina

Ma koji bre osumljiceni? Pucao u svoj kuci u razbojnika koji je mahao pistoljem. Dokle ce vise olos da bude zasticeniji od obicnih ljudi. Sta trebao da radi? Da saceka da vidi da li ce samo pare da uzme ili ce i da ih pobije. Zasto ne prepisu od Evrope nacin na koji oni to resavaju.

Mile

pre 9 godina

Ja sam uvek na strani gradjana koji se brane od provalnika, ali ovde na komentarima ima mnogo usijanih glava. Meni zvuci cudno da je maskirani poznanik upao u kucu sa oruzijem tukao ih a ovaj stigao da uzme pistolj iz ormara repetira ga i puca. Sta je provalnik za to vreme radio?

Millennium

pre 9 godina

A ne, on je trebao da pozove policiju. I dok policija dođe da pristavi lonče za kafu i iznese neke keksiće za pregristi sa provalnikom. More nego šta nego će da puca u zlikovca! Prvo mu dao pare, a ovom nije bilo dosta, i kada je stao u odbranu sebe, svoje bake i imovine, provalnik je hteo da ga ubije, ali se srećom metak zaglavio u cevi. I šta je ovaj čovek trebao da radi? Da sačeka da razbojnik ubaci novi metak u cev? Da ga zamoli da ostavi pištolj da izađu ispred kuće na ferku? I još nesrećnog čoveka privode? Osumnjičeni? Kao što je neko lepo rekao, izvršiš uviđaj, uzmeš izjave i laku noć.

Miroslav

pre 9 godina

Osumljiceni ce u toku dana biti priveden u visi sud u kragujevcu


Vi ste ovde nesto pobrkali, pa osumljiceni je mrtav


Samo kod nas kad ti maskirani razbojnik sa pistoljem upadne u kucu a ti ga ubijes budes osumljiceni, strasno

dr

pre 9 godina

Majko mila!
Sada ce tuzilac-te je li oruzje legalno,te da li je "prekoracio" nuznu odbranu,te ovo,te ono..
A da li je razbojnik imao legalno oruzje?Ako jeste,po Zakonu oruzje mozes samo da POSEDUJES,ne smes iz kuce da ga izneses..A Zakon valjda kaze da ne smes pljackati ljude...
Ameri su carevi..Udjes mu u bastu,on te rokne puskom iz kuce,dodje policija,pokupi les,covek da izjavu u 2 reda-POVREDA POSEDA,i ode kuci..
Hvala lepo,molim lepo...

moonlight mile

pre 9 godina

@dejan
Hajde što si pravno neobrazovan,ali izgleda da pored toga nisi baš ni mnogo pametan pa mlatiš po tastaturi iako se u materiju razumeš k'o ...Policija je ta koja samo PRIMENJUJE zakon i nema ama baš nikakve veze sa daljom sudbinom ovog nesrećnog čoveka Po službenoj dužnosti moraju da mu napišu prijavu i da ga predaju pravosudnim organima,koji će dalje odlučiti da li je ovde došlo do prekoračenja nužne odbrane.A da je zakon loš,nije sporno,ali njega policija ne piše,samo ga primenjuje.

atomski mravojed

pre 9 godina

Covek se branio u svojoj kuci i sad njega privode, aslusavaju, maltretiraju...

Pustite coveka i jos mu zahvalite sto vam je skinuo jednog kriminalca sa grbace.
(booking, 24. mart 2015 10:57)

Naravno, otkud mi znamo sta se desilo? Mrtav ne moze da govori? Mozes tako da ubijes nekog, da ga preneses u svoju kucu i da kazes da je razbojnik bio?

Pa naravno da policija mora da ispita slucaj! Iako verujem da je u ovom slucaju u pitanju razbojnistvo, ipak treba ispitati.
(Washington, 24. mart 2015 12:15)

Tačno, samo što je ovde verovatno ubijeni od ranije poznat policiji

Dule Pančevo

pre 9 godina

Udje ti razbojnik u kuću sa namerom da te opljačka, maltretira ženu i decu, možda i ubije... I ti ga ubiješ da bi zaštitio sebe i svoju porodicu, i na kraju završiš u zatvoru na višegodišnjoj robiji. Prokleto sudstvo, gade mi se sudije i tužioci.

ssasa

pre 9 godina

da se uvede zakon kao u Americi, da na tvom privatnom posedu nezvanom gostu možeš sve da uradiš u samoodbrani, a ne da mu kuvaš kafu, pa da vidiš kako će opasti kriminalitet!

BG

pre 9 godina

Čovek će da nadrlja ukoliko nije imao dozvolu za pištolj ili nije platio porez? Sa takvim zakonim ao oružiju i poreskom politikom imaćemo sve više i više ne prijavljenog oružija.
Ovaj provalnik koji je imao značku MUP-a, je prvi potegao oružije.
Sledeće pitanje je sa nadležen institucije ove zemlje. Da li svi treba da čekamo da nas provalnik prvo ubije pa da onda reagujemo ili da ga odmah sastvimo sa zemljom ukoliko smo u prilici.
Nadam se da će ovaj čovek dobiti orden kako bi se i drugi ohrabrili da isto tako urade bez razmišljanja ukoliko su u mogućnosti.

ice9

pre 9 godina

I sace covek koji ga je ubio da odgovara za krivicno delo zato sto je branio svoju kucu od nekog idiota, koja smo mi zemlja, pa sta je trebao da ga pusti da ih pobije sve, nasi zakoni su jad i beda i stite samo kriminalce i olos na vlasti.

Ime poznato organima gonjenja

pre 9 godina

Sad na ulicu na proteste ispred suda za ovog čoveka što je branio sebe. Zakon pod hitno da se promeni za ovakve slučajeve.

liar liar

pre 9 godina

@BG
Prvo proveri istinitost informacija koje tako lako prihvataš čitajući naslove koje pojedini portali objavljuju tako bombastično i neodgovorno,pa onda piši komentare.Razbojnik NIJE bio pripadnik MUP-a ,aktivni ili bivši.

popeye

pre 9 godina

А зашто је та особа уопште "осумњичени" и иде код тужиоца!? Јел то нормално да вам неко маскиран упадне у кућу и да вас малтретира??

лош закон

pre 9 godina

Неко провали у твој дом наоружан, прети да ће твоје најдраже и тебе да убије, ти се одбраниш и ухпсе те! Срамота! Правда за Човека!

vojce

pre 9 godina

Zasta je osumljicen, zato sto je branio svoj zivot i imovinu? Verovatno samo Srbija ima glupe zakone gde nesmes branit zivot i imovinu. Ovde su politicari zasticeni!

booking

pre 9 godina

Covek se branio u svojoj kuci i sad njega privode, aslusavaju, maltretiraju...

Pustite coveka i jos mu zahvalite sto vam je skinuo jednog kriminalca sa grbace.

SmederevacBre

pre 9 godina

Samoodbrana, afekat, instinkt za prezivljavanje...osumnjicen za ubistvo...cekaj cekaj ovde nesto nije kako treba.
Sta se na kraju dogodilo sa onim likom sto je razbojnika u strahu izboo nozem pa je ovaj na ulici crko? Je l osudjen? Zasto se nista ne zna o tome?
Ajmo sad svi lepo pred palatu pravde kad ga privedu ili procesuiraju pa da vidimo sta ce da kazu.

Dušan

pre 9 godina

У своју кућу одмах га лишити живота да нећу можда са њим да пијем кафу.Законодавац има обезбеђење и њега народ не интересује.

Frodo

pre 9 godina

Sad će neki početi da teoretišu o prekomernoj upotrebi sile (kretenskog li izraza!) i kako čovek nije imao pravo da ubije razbojnika jer razbojnik nije pokazivao jasnu nameru da ubije njega i baku, nego "samo" da ih opljačka, itd.

Sačekajmo rezultate istrage da vidimo da li je zaista u pitanju klasično razbojništvo, ili da nije možda neko poravnavanje računa od ranije ili nešto slično. Ne znam kako se završio sličan slučaj kad je u Beogradu napadnuti izbo nožem razbojnika.

Ali ostaje sve očiglednije da naš zakon mora da se menja i da se uvedu mnogo strožiji kriterijumi za narušavanje poseda i vlasništva jer je broj nasilnih razbojništava u jakom porastu (ma šta pričao onaj nesrećni Stefanović), a budući da naglo siromašimo, može se očekivati da bude samo još gore!

Pošto država nije u stanju da nas zaštiti, mora nam dati pravo da se sami branimo. To je porazno za jednu državu koja bi trebalo da se nalazi u Evropi i u XXI veku, ali tako je kako je!

Kao prvo, taj idiotuk od "prekomerne upotrebe sile" mora da se ukine, ili da se precizno odrede slučajevi kada se smatra da upotreba sile nije prekomerna. Ovako kako je sada je suviše rastegljivo i u praksi je uvek na štetu onoga ko se brani. To mora da prestane!

VOJKAN

pre 9 godina

Na zalost epilog ovog slucaja nece biti propracen u medijima.
Seca li se neko jos onog slucaja kad je mlad covek ubio provalnika u svojoj kuci,kako se zavrsilo,je li osudjen za ubistvo?
Pre par godina se desilo

codemaker

pre 9 godina

Umesto da mu daju zahvalnicu i besplatne bonove za benzin za pola godine, privode čoveka u tužilaštvo...
Pitam se, šta je trebao da uradi - da ponudi barabu kafom i zamoli da se raskomoti dok on prikupi sve pare u kući, složi po apoenima, zapakuje u lep neseser i uz sendvič za put, isprati stoku napolje...

kraja

pre 9 godina

...poslednjeg coveka koji je branio svoj prag, zenu i malo dete, maltretirali su mesecima i drzali u pritvoru...
...nadam se da ce ovaj domacin proci bolje...
...otezavajuca okolnost obojici je sto nisu navijaci, nisu dileri, verovatno nisu "odavno poznati policiji", sto je u srbiji krajnje sumnjiva biografija...
...i jos jedna sitnica...
...ne mogu sebi da priuste borivoja borovica...

ŠTAZI

pre 9 godina

Ova zemlja pod hitno mora da menja zakone i dozvoli građanima da brane svoje i živote svojih ukućana. Dokle ćete da štitite ološ, a da kažnjavate poštene građane. Ovde kriminalci mogu samo da napreduju...

Rumpel Stickin

pre 9 godina

Skoro nisam pročitao lepšu vest... čovek ušao u kuću s pištoljem u ruci, verovatno svratio na čaj i kolače a vlasniku nestalo šećera pa morao da ga ubije jer nije hteo da se sramoti pred ljudima, još da priča po selu da je pio gorki čaj...more ako si ga ubio još kad bi svi razbojnici tako prolazili to bi bilo najlepše...

Teslaboj

pre 9 godina

Vladan je divan momak u nasem kraju.

Svima je pomagao, sto se kaze mrava ne bi zgazio, uvek smiren, sa svima u najboljim odnosima.

Imao je "nesrecu" da ima nesto novca, i onda dodje budala da ga opljacka i oduzme mu zivot.

Ovo je klasican primer samoodbrane!
Samoodbrana nije zlocin.

aco

pre 9 godina

Po nasem zakonodavstvu, ovo ce se verovatno tretirati kao prekoracenje nuzne odbrane. Sudstvo ce biti pod pritiskom, a problem je u zakonu koji stiti razbojnike.

kima

pre 9 godina

Pljackas i potencijalni ubica koji je naoruzan i maltretira neciju porodicu, je prekrsio upadom u neciji dom sva prava ovog sveta. I zasto bi sada ocekivali da taj kriminalac ima bilo koje pravo koje bi potencijalna zrtva trebala da postuje, covek je ubistvom provalnika postupio POTPUNO I JEDINO ISPRAVNO, sacuvao je svoj i zivote svojih clanova porodice, a onaj koji je upao u njihov dom,i ne zasluzuje bolje.

Dugopamtim

pre 9 godina

Pridruzujem se ostalim komentarima koji jednoglasno podrzavaju ovaj cin koji je nesumljivo bio iznudjen u samoodbrani. Jeste da je izvrseno ubistvo, ali da li je time mozda spreceno prebijanje "na mrtvo", silovanje i dvostruko ubistvo? Zamolio bih Redakciju da napravi listu slicnih dogadjaja u zadnjih godinu dana, pa da vidimo koliko je bilo provala i pljacki u kuce i stanove gde su ziveli stari i kako su se proveli ti nesrecni ljudi - prebijani do smrti, silovani, ubijeni, da bi se posle ispostavilo za samo neku bednu paru... A te zveri u ljudskom obliku, ti ne-ljudi su mozda vec ponovo na slobodi, a mi mozemo samo da cekamo koga ce od nas da odaberu kao sledecu zrtvu.
Podrzavam zahtev vecine koji su dali svoj komentar da se zakon pod hitno mora menjati i da tuzilastvo i sudstvo pocnu da stite gradjane a ne ubice, kriminalce i umobolne. Da ne sirimo temu na one koji su optuzeni za silovanja i ubistva devojcica, a ti slucejevi su nam jos jako, jako svezi...

Flash

pre 9 godina

Molio bih nekog ako zna, sta se desava sa onim covekom, muzem i ocem, sto je nozem odbranio svoju porodicu od narkomana koji mu je sa srafcigerom upao u sred noci u stan? Narkoman je kasnije iskrvario i umro na ulici. Da li je covek oslobodjen optuzbi, da li je u zatvoru, sta je sa njim?

jelena

pre 9 godina

(Mile, 24. mart 2015 22:37)
Mile ne citas pazljivo, provalniku se zaglavio metak u cevi kad je pokusao da puca. U pitanju su bile sekunde dok se on borio da ubaci novi metak covek je skocio i izvadio svoj istolj i pucao.A sta bi ti uradio, zamolio ga da napusti prostoriju ili sacekao da ponovo aktivira pistolj?