Petak, 13.03.2015.

17:31

Koliko će biti kvadrat u BG na vodi

Prodaja stanova u prvim stambenim kulama u Beogradu na vodi počeće u ponedeljak, ali se za sada ne zna kolika će biti cena kvadratnog metra.

Izvor: B92

Koliko æe biti kvadrat u BG na vodi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

197 Komentari

Sortiraj po:

kupac stana

pre 9 godina

nevidim da ce stanovi ovde oboriti cene u ostalim delovima grada. Kupac koji ovde kupuje stan nema veze sa ostalim stanovima. ovo je posebna prica

Siniša

pre 9 godina

Nadajmo se da će se ovakav projekat zaista i obistiniti.Ovakve vesti idu u prilog tome.Naravno,mi svi treba da se nadamo realizaciji jer ko iole poznaje finansijske teorije, razumeće da ovaj projekat jeste značajan multiplikator razvoja.

Kvadrat07

pre 9 godina

"Prodaja stanova u prvim stambenim kulama u Beogradu na vodi počeće u ponedeljak, ali se za sada ne zna kolika će biti cena kvadratnog metra."

Za nas obične smrtnike gotovo nedostižno,sigurni kupci su oni sa dubljim džepovima.Za njih je to i namenjeno.

Alas

pre 9 godina

Slika pokazuje da arapski investitori ne znaju da Sava na jesen nadođe i do 8 metara !?
Tada bi svi prizemni objekti sa slike bili pod vodom.

Bolje je da pola zgrada i najveća kula (ali da bude BELA i ČETVRTASTA) budu premešteni na levu-novobeogradsku obalu Save,
a na njihova mesta na desnoj obali napraviti: trgove, parkove, fontane,...

Dragan

pre 9 godina

Kostace onoliko koliko su zainteresovani ljudi sposobni i spremni da plate. Ukoliko interesovanje ne bude u skladu sa ocekivanjima, cena ce vremenom opasti kao sto je opala u Belvilu, Stepi i nekim drugim naseljima. Ipak, imajuci u vidu da se radi o luksuzno opremljenim i velikim stanovima verujem da ce cena ostati velika jer Stepa i Belvil su projektovani za sredju klasu a ona je u ovoj zemlji manje brojna od bogatih a pogotovo od sirotinje.

Mary

pre 9 godina

Kompanija Igl Hils primenjuje takav koncept prodaje svuda u svetu, pa ce i u Beogradu. Na osnovu interesovanja ce se formirati cene, trziste ce imati znacajnu ulogu.

Stevan

pre 9 godina

''Ne verujem da ce u novim objektima biti mnogo veca nego na drugim lokacijama u glavnom gradu.''
Mislim da grešiš. Cena zavisi od potražnje. Svi bi želeli da budu u pametnim stanovima na najatraktivnijoj lokaciji u gradu. Cene će biti sigurno ogromne. Mi obični smrtnici ćemo moći samo da sanjamo o tim stanovima.

Goran

pre 9 godina

Verujem da ćemo lepo zaraditi i mi i investitor, radi se o atraktivnoj lokaciji. Ne očekujem da će naši ljudi biti glavni kupci, verujem da će to biti prvenstveno poslovni svet.

Neko

pre 9 godina

Na osnovu prijave o zainteresovanosti ce se videti koliki je interes građana za kupovinu kao i za koju vrstu stanova je najveće interesovanje, tek na osnovu toga formiraće se i cene.

marina83

pre 9 godina

Cena kvadrat ce verovatno zavisiti od lokacije. Mi koji sebi necemo moci ovako nesto da piustimo, makar cemo moci da uzivamo u njegovim lepotama.

cutura

pre 9 godina

Prosto neverovatno da odredjeni ljudi pljuju po necemu sto ce ovaj grad pretvoriti u metropolu svetskih razmera. Kompletiranje "Beograda na vodi" ce bez svake sumnje imati i visestruki pozitivan znacaj za turizam,ekonomiju i privredu cele Srbije uopste.Nisu mi jasni ljudi kojima je lepsi sadasnji izgled od buduceg takozvanog ''beograd na vodi''.Ja tek sad vidim da je neko ozbiljno pristupio projektovanju i planiranju i veoma me raduje cinjenica da Beograd postaje lider u regionu po svim pitanjima.

QQQQQ

pre 9 godina

Za mene je nebitan kvadrat u delu gde će biti nove zgrade, očekujem bar par hiljada evra, neka b 92 zakupi par stanova za svoje novinare pa će videti cenu.

jana

pre 9 godina

Cena kvadratnog metra u Beogradu je veca u odnosu na unutrasnjost. Ne verujem da ce u novim objektima biti mnogo veca nego na drugim lokacijama u glavnom gradu.

ReljaCZ

pre 9 godina

Mislim da kvadrat u beogradu na vodi treba da bude medju najskupljim kvadratima u gradu, pa oni koji zele stan tamo da dobro plate, a mi da unovcimo taj projekat na najbolji nacin!

Maja

pre 9 godina

Za neke ce ta cena od 2500 ili vise, po kvadratnom metru, biti prava sitnica. Svaka roba ima svoga kupca, a svaka metropola ima svoje luksuzne zone, pa zasto ne bi i mi tezili tome.

BOZANA - 63

pre 9 godina

Naravno da sadasnja vlast na celu sa Aleksandrom Vucic insistira da sve bude javno, da nista ne buse sakriveno, da svako zainteresovan zna po kojoj ceni moze da kupi ono sto ga interesuje.

Vesn@

pre 9 godina

Koliko god da kvadrat kosta Srbiji ce dobro doci. Nije bitno da ce kupiti strani ili nasi drzavljani, vazno je da se svaki metar rasproda, kako bi svi bili isplaceni i kako bi projekat zaista kao rezultat bio profitabilan (kako bi bio ostvaren profit).

Radiša

pre 9 godina

Izuzetno visoke cene kvadratnog metra buducih stanova ukazuju de ce biti rec o velelepnom zdanju koje ce krasiti srpsku metropolu i biti ponos njenih gradjana.

Sterija

pre 9 godina

1. Predstavljen projekta na medjunarodnom sajmu.
2. Ubrzo počinje pretprodaja stanova.
3. U skupštinskoj proceduri je "Lex specialis" koji će pomoći ostvarivanje projekta.
4. Ubrzo će biti popisan konačni ugovor koji će biti transparentan.

Koliko još dokaza treba da ses shvati da je ovo realan projekat?

dalco

pre 9 godina

Srbija najzad posle dugo godina ima znacajan i veliki kapitalni projekat koji ce menjati lice i izgled ne samo Beograda vec i cele Srbije.Naravno, uvek ima onih kojima se ova prica ne dopada jer iskljucivo gledaju svoje licne interese a svako ko zeli dobro svojoj zemlji priznace da je ovo projekat koji obecava i koji narodu vraca osmeh na lica.Srbija treba da bude zemlja velikih infrastrukturnih projekata jer samo na taj nacin mozemo smanjiti nezaposlenost u svim granama industrije.

dalido

pre 9 godina

Ovim projektom mogao bi se resiti problem autobuske i zeleznicke stanice, zapocela bi se izgradnja dugo najavljivanog metroa, krenulo bi se sa resavanjem nekih strateski vaznih stvari za Beograd i za Srbiju.Da ne spominjem da bi se zaposlenost znatno smanjila u glavnom gradu.I sad kad Srbija napokon pocinje da se gradi, javljaju se pojedinci koji su protiv toga.Zapitajmo se onda da li je tim ljudima Srbija na prvom mestu.Ja mislim da nije.

dida

pre 9 godina

Projekat ''Beograd na vodi'' je od sustinskog znacaja za svakog pojedinca u Srbiji i nikako ne razumem kriticare istog.Projekat nam, posebno istaknuto, donosi smanjenje nezaposlenosti, iskljucivo gledano u gradjevinskoj industriji koja je inace poslednjig godina znatno stagnirala.Pored svega toga Beograd ce izgledati futuristicki i sigurno je da ce biti jedna od glavnih evropskih destinacija.Lepo i korisno!

Sretenović Z

pre 9 godina

Ne verujem da će kvadat biti skuplji od 3.000 eura i to za poslovni prostor na najboljoj miro-lokaciji. Visoke cene stambenog i poslovnog prostora u Beograd na vodi, samo bi kompromitovale celu ideju ovog projekta. Arapi nisu loši biznismeni, pa su sigurno napravili pravu kalkulaciju, koja može da opravda ovaj projekat.

dado90

pre 9 godina

Beograd na vodi je vizionarski projekat koji ce nama doneti dosta toga dobrog za samu privredu a samim tim i za gradjane ne samo Beograda vec iz cele zemlje.Tu nema mesta politickom prepucavanju, jer neko ko hoce da donese milijarde evra u zemlju svakako treba biti dobrodosao u Srbiju i od strane vlasti i od strane opozicije.Razlicita politicka misljenja nisu razlog za podele i kocenje razvijanje glavnog grada a sa njim i cele zemlje.

Hedona

pre 9 godina

Ne treba se prenagljivati sa cenama stanova Beograda na vodi, između ostalog pored ove elitne lokacije, treba praviti i socijalne stanove koje će država davati građanima koji nemaju krov nad glavom, kao što su raseljena lica, i vojni beskućnici. Srbija Beogradom na vodi pokreće građavinarstvo i građavinsku industriju koja će se dalje razvijati ostale grane privrede.

Markov

pre 9 godina

To je najatraktivnija lokacija u BG-u tako da ne sumnjam da će se naći kupci i da će posao krenuti, a za ekonomiju je najbitnije da se nešto gradi i da se dešava. Pre neko veče je na TV bio i Karić i trebala bi država naći modus da ga privoli i omogući mu fer suđenje i da zauzvrat svoji kapital i operativu uloži u oporavak Srbije. Ne bi imao ništa protiv. Dosta mi je eksperata i teoretičara koji pune samo svoje držepove. Od teorije se ne živi već treba da se radi i gradi!

cuki

pre 9 godina

Generalno gledano projekat moze da donese samo napredak celom drustvu a oni koji ga kritikuju neka se zamisle da li uopste zele dobro svom narodu i svojoj zemlji.''Beograd na vodi'' nam donosi unapredjenje industrije, ugostiteljstva, turizma, ali pre svega unapredjenje gradjevinske industrije koja nam je pravila velike probleme u proteklom periodu.Zasto uvek kada se nesto dobro radi za ovu zemlju postoje politicke nesuglasice koje samo mogu odmoci realizaciji datog projekta.

Bivsi Demokrata

pre 9 godina

Ja verujem da ce biti ponudjene najnize cene za ove stanove koji budu se kupovali u ovim kulama u BG na vodi i da ce one biti pristupacne svima.

zemljoradnik

pre 9 godina

Kolika god cena kvadrata da bude ''Beograd na vodi'' je kljucni projekat koji Srbiji treba da donese nekoliko milijadi evra, da promeni mesto Beograda u Evropi i svetu i da poboljsa srpsku privredu.Upravo iz tih razloga potrebno je svi da podrzimo taj projekat i da zeljno icekujemo pocetak realizacije koji je siguran sam blizu.

TVRDJAVA B

pre 9 godina

za one koji imaju cena nece biti toliko bitna ali je nama bitno da se prodaju stanovi i da projekat krene sa realizacijom ,a imena vlasnika nas se ne ticu.

Potencijalni kupac

pre 9 godina

Zainteresovani bi odmah trebalo da se raspitaju detealjno oko cene,jer ce biti velika navala za kupovinu ovih nekretnina.

duki

pre 9 godina

Ja stvarno ne ocekujem da cu moci sebi da priustim kupovinu stana u BGu na vodi, jer ne mogu da kupim ni u najdaljoj beogradskoj zabiti. Al dobro, to je sada problem sto imamo los standard i to se godinama ne menja. Ali mi je opet drago sto se nesto ovako pravi, to ce biti sve luksuzno i lepo, makar se prosetati,obici neki trzni centar itd., ne treba zaboraviti da ce tu biti puno novih radnih mesta.. Beograd ipak zasluzuje ovako nesto, to je uobicajeno za tako velike gradove i tebalo bi da se ponosimo.

Kosta

pre 9 godina

Srecan sam zbog projekta Beograd na vodi iako nisam iz Beograda ali smatram da je to znacajan projekat ne samo za Beograd i celu Srbiju vec i za region. Cene stanova i treba da budu tolike s obzirom da ce to biti elitni deo grada.

Elita

pre 9 godina

Tržište je neumoljivo, tu emocije gube u samom startu!!! Ne zaboravite da će se naći dovoljno kupaca za najskuplje kvadrate, dok za one jevtine, neće biti navale.....

denkom

pre 9 godina

U skorijoj istoriji nismo imali projekte ovakvih razmmera koji ce ulepsati grad, zaposliti dosta ljudi i biti od opsteg interesa svih gradjana. Mislim da ce mnogo kupaca biti zainteresovano za kupovinu kvadrata jel ce ovo biti jedinstven projekat u sirem regionu

MOSTONGA

pre 9 godina

neka kupi ko ima para , samo neka sve ide kako je isplanirano. Svom svetu niko nije ugodio, pa tako i ovovom projektuima raznih komentara.

BM.Le.

pre 9 godina

Ne znam sta je cudno, ko ima platice i kupice stan kao sto se i kupuju svi ostali stanovi sirom Srbije...sad ljubomorni i zavidni ljudi mogu da pricaju sve i svasta...

pera

pre 9 godina

Pa kao i sve svetske metropole, i BG ima lokacije koje su najskuplje za kupovinu stanova, a kada je rec o Bgu na vodi, to ce biti nas Menhetn, a znate kolike su cene u takvim delovima gradova..

rotox

pre 9 godina

Siguran sam da ce interesovanje gradjana biti veoma veliko i da ce cena biti formirana shodno ponudi i potraznji i da ce ovaj projekat biti lice Beograda cime cemo imati da se pohvalimo i ponosimo.

siki82

pre 9 godina

Ovakav sistem prodaje je predlog kompanije koja je ujedno i jedan od investitora,i takav sistem se pokazao kao izuzetno uspešan u svetu.

Marvel

pre 9 godina

Cemu toliko potcenjivanje i ironisanje...pa ako su se rasprodali stanovi u Belville-u po onolikim cenama i onakvom okruzenju, zasto se nece prodati i ovako nesto???

siki82

pre 9 godina

Ovakav sistem prodaje je predlog kompanije koja je ujedno i jedan od investitora,i takav sistem se pokazao kao izuzetno uspešan u svetu.

marquez

pre 9 godina

Neka botovi izračunaju koliko komentara treba da napišu za metar kvadratni u kulama. S obzirom na zainteresovanost, tu će biti samo starnačke prostorije iz kojih će botovi sa pogledom u bolju budućnost pisati hvalospeve.

Filip

pre 9 godina

Planiram da kupim stan ali ovu Vucicevu bajku ostavljam botovima. Ne bacaju mi se pare na nebuloze i politicki marketing. Bolje uknjizen stan ili kuca sa dodatnim troskovima renoviranja nego ovo u najavi pa da se nikada ne uselim i ostanem bez para.

perken

pre 9 godina

Pre svega treba da budemo srecni sto je premijer imao sluha za strane investitore i da ovaj projekat realizuje u Srbiji jer ce biti sinonim za ceo region a kvadrat ce biti onoliko koliko i prilici ovom projektu

DŽemo voli džem

pre 9 godina

Siguran sam da postoje pojedinci koji su u mogućnosti da plate cenu kvadrata koja ,sigurno,neće biti ništa veća od kvadrata stana na Senjaku,na primer,a žele da budu deo futurističkog "Beograda na vodi" !

Beograđanin

pre 9 godina

@
(Nikola, 14. mart 2015 08:59)

Nemoj da psuješ Beograđane nego one koji su došli na ovu suludu ideju! Al' nemojte da se palite bezveze, to će uraditi jednako kao i sve ostalo - nikada!

cincar

pre 9 godina

Uvodjenje ovakvih ponuda kao modernog nacina poslovanja koje su razvijene kompanije odavno uvrstile u svoje poslovanje su dobar nacin za sve gradjane jer cemo ovim putem sigurno doprineti razvijanju ovog projekta i doci do sto povoljnijih cena kvadrata

koksan

pre 9 godina

S'obzirom da je jedan od najvecih projekata u skorijoj istoriji a bice veoma kvalitetan i atraktivan sa svih tacaka gledanja, kvadrat ce biti onoliko koliko i bude vredelo na ovoj lokaciji

vitez lukic od lamburginija

pre 9 godina

Projekat je prelomna tacka posle koje se cela drzava razvija u drugom pravcu.
(mexx, 13. mart 2015 20:28)

Pa i niste bas u pravu, nakon ovog projekta propadamo gore od Grcke a posto i sada idemo u tom pravcu znaci da se pravac ne menja.

Hot Wine

pre 9 godina

Koliko god da kosta kvadrat stana na ovoj lokacija, ja ga sigurno necu kupiti jer nisam u takvoj finansijskoj situaciji, ali bi svakako voleo da zivim tamo, jer mislim da ce biti prelepo!

Harry Callahan

pre 9 godina

Pojedinci, koji komentarišu, kao da nisu iz Beograda, Srbije i kao da navijaju da projekat ne uspe, tužno.(CECA L, 14. mart 2015 01:23)

A koji projekat Ceco? Maketa nije projekat. Maketa je magla na vodi.

Braca

pre 9 godina

Da li je ikoga briga kako ce izgledati Beograd,ako se izgradi sve to sto kazu da hoce?Znamo da se pozivamo da zivimo u jednom od najstarijih gradova,koji ima burnu i zanimljivu istoriju i sta sada hocemo da napravimo od njega?Sve je ovo velika sramota i sramotni pokusaj da se na racun tradicije,istorije i lepog ukusa,obogati i odrzi na vlasti.

Valeksandar Aucic

pre 9 godina

Gde treba da dodjemo jel se formira red preko noci ili dele brojeve. Zainteresovan sam a vidim i mnogi gradjani ovo je veliki uspeh nase vlade a za sve predhodno je kriv bus plus i Djilas

ZNBg

pre 9 godina

Juče sam prošao pored glavne želez stanice u Bg i na onom velikom panou "Slavimo Beograd" video da su ta 2 solitera postavljena otprilike na pola puta od tramvajskog mosta do Gazele. Zanimljivo je da su tu oni prikazani kao male zgradice u odnosu na kulu i druga "monumentalna zdanja" okolo.
Najzanimljiviji je onaj "pogled" iz ova 2 solitera ka ušću i Novom Beogradu (prikazan na TV), gde se na vidi još veća džungla na Starom sajmištu, uredno poređani splavovi, a mostova nema nigde čak ni Brankovog.

"Prodaja počinje u ponedeljak , ali se ne zna cena, pravićemo anketu da vidimo za kakvim stanovima ima potražnje".
Sudeći po ekonomskoj situaciji i stanju zaposlenosti, možda je najveća potražnja za privatnim kućicama sa povrtnjakom i oborom za gajenje stoke.

Ko im da pare za te stanove zaslužuje da bude prevaren. Na kraju će te stanove kupovati zaslužni partijski prvoborci na dugogodišnje beskametne kredite.

zvucnik

pre 9 godina

Kao neko ko voli reku i sve njene cari, godinama govorim kako je Dunav potpuno neiskoristen. Ovaj projekat je idealan za Beograd jer glavnom gradu fali nesto ovako grandiozno i lepo. Nadam se da cemo nastaviti koristiti sve prirodne resurse koje imamo u Srbiji. U turizmu je perspektiva!

Predrag

pre 9 godina

@ Kako su u Gradskoj upravi izjavili za Blic, u ponedeljak počinje faza pretprodaje u kojoj se samo prikupljaju prijave o zainteresovanosti.

Tu sam prestao da citam tekst. Pozdrav Vucicu i SNS-u, vidimo se na izborima na kojima necete preci cenzus zbog svih ponizenja i steta koja ste ucinili ovom narodu.

wero

pre 9 godina

Ocistite savu i dunav od otpadnih voda i djubrista. Okrecite Beograd i zakrpite kratere po ulicama kao kandahar smo. Pa onda pricajte o ceni kvadrata jer okolina neuredjena umanjuje cenu kvadrata. Ne znam sta tu ima lepo.

Dejan

pre 9 godina

Kada ce poceti prodaja kvadrata Beograda na Marsu? To je ekskluzivna lokacija i niko pre vas je nece imati Pozurite da budete prvi. Interesovanje je ogromno.

Tehnicar

pre 9 godina

Ja ga necu kupiti sigurno, ali koliko god bude kostao, kupaca ce sigurno biti. Na Menhetnu su cene stanova milionske i uvek se prodaju, a ovo ce biti beogradski pandan tome. Ti koji kupuje stanove na ovakvim lokacijama, ne citaju sigurno sad vest i komentarisu.

Domacin

pre 9 godina

Fantasticno!
"Gazda Jezda" i "Majka Dafina", samo sa drugim imenom!
Sa nestrpljenjem ocekujem nove bogatase kako se utrkuju u "plasiranju posteno stecenog kapitala"!?...

ratko

pre 9 godina

Ono što je verovatno, je to da će se sagraditi desetak objekata sa šoping molom, i to je neka realnost.Pola stanova će "kupiti" mali, vesić i ostala vučićeva elita po obećanih 350 eu pokvadratu, a drugu polovinu tajkuni da se udvore velikom Vučiću.

zaintresovani kupac

pre 9 godina

Licno nisam zaintresovan za te stanove u kulama jer ce biti dobra cena i najvise kupaca iz inostranstva ali bih voleo da znam koje ce cene biti u drugim okolnim zgradama koje budu pravljene.

zoran

pre 9 godina

Moja žena u trgovini! Ja bez posla. Ako bude 2.000, da ne jedemo 'leba treba nam 70 godina za 60 i kusur kvadrata. Ima da kupim stan kad budem umro k'o Pantelija, u cvetu starosti sa 146 godina...

Daj Vučiću sjaši brate dodijao si više. I ti, i ovi pre tebe i opet ti kad si bio pre sebe... Dajte protektorat jer u ovom tupavom narodu nema nikoga ko je sposoban da vodi državu!

siriza

pre 9 godina

Srbi nikako da nauce sta je kapitalizam.
Stan se u kapitalizmu ne kupuje da bi se resio STAMBENI PROBLEM. Stan se u kapitalizmu kupuje da bi se sacuvao kapital i ostvarila kapitalna dobit preprodajom.
Pogledajte okolo novosagradjene stambene objekte stranih investitora. Svi stanovi prodati a nigde zive duse u njima.

Posmatrac, NL

pre 9 godina

Ne znam koliko će koštati kvadrat, ali daj odmah jedno 5 stanova, da se snabdem na vreme i dok još ima. Posle ću da ih valjam po 3 puta većoj ceni, kad kineski milijarderi, britanski džet-set, nemački industrijalci i holivudski pozeri polude za ovim čudom. Ajmo sad svi zajedno: Svet je lep, kada sanjamo...

neca

pre 9 godina

Pogledajte koliko narucenih minusa, placenih sns botova, ovo jos nismo videli, pogledajte samo po 200 minusa na svaki dat komentar! Tacno je dat nalog da se posebno pozabave ovom temom. Ljudi ovo je toliko ocigledno pa prave nas idiotima svaki dan.

Slobo

pre 9 godina

Prodajemo - cena se ne zna, prvo moramo videti kolika je zainteresovanost pa ce se na osnovu toga formirati cene.
Znaci ako odem tamo da se raspitam, reci ce:
"VIDI I OVA BUDALA NAM VERUJE"

o cemu se radi????

pre 9 godina

Do skoro smo slusali savete=NIKAKO NE KUPOVATI STANOVE KOJI NISU UKNJIZENI JER POSTOJI MOGUCNOST PREVARE=........I gospodo sta bi sa tim savetima,koga poslusati u slucaju da se ispune predizborna obecanja i cena kvadrata bude 350 eura pa krene navalica.????

roxy

pre 9 godina

Pre svega treba da budemo srecni sto je premijer imao sluha za strane investitore i da ovaj projekat realizuje u Srbiji jer ce biti sinonim za ceo region a kvadrat ce biti onoliko koliko i prilici ovom projektu

Sasha

pre 9 godina

Tržište će takođe imati ulogu važnog korektora u daljem razvoju savskog priobalja - Ovo je sada i javno, "ne interesuje nas urbanizam, već samo pare"

Pametnom dosta

pre 9 godina

Ptojekat "Beograd na vodi" ce preporoditi Beograd i podici veliki autoritet grada i mislim da je ovo najbolji nacin za gradjane Srbije da sto jeftinije dodju do kvadrata ovog projekta (gamika, 13. mart 2015 18:13)
Projekat "Beograd na vodi" će preporoditi Beograd, a kako će preporoditi npr. Kuršumliju, Prokuplje, Kikindu, Vršac, Požarevac, Leskovac, Valjevo, Paraćin, Kladovo, Ljig,...? Evo ja ću da ti odgovorim...NIKAKO!

žižaOč

pre 9 godina

Na osnovu prikupljenih predprodajnih ponuda o zainteresovanosti građana za određenu vrstu stanova formiraće se cena kvardata stana.
Takav sistem prodaje uspešno u celom svetu primenjuje kompanija Igl hils, pa se očekuje isti ishod i kod nas.

11482

pre 9 godina

Ovakav siostem prodaje koristi kompanija iz UAE koja je jedan od investitora projekta Bg na vodi,i takav sistem se pokazao kao uspešan u celom svetu,nadam se da će i kod nas dati pozitivne rezultate.

mufljuz

pre 9 godina

Trebalo bi vas sve krivicno goniti. Prodaja stanova u magli na lokaciji koja nema ni jednu jedinu potrebnu gradjevinsku dozvolu. Da li vi znate da je nelegalna gradnja KRIVICNO delo koja se goni po sluzbenoj duznosti?
Kada ste vi Ustav prekrsili onda su zakoni za vas pussy smoke.

Popovic Zarko-92

pre 9 godina

To ce se jos videti koliko ce kostati stanovi u ovim kulama a ovo se radilo da se vidi koliko je zainteresovanih ljudi za kupovinu istih.

pre 9 godina

Al rade makete svaka im cast. Evo i moja cerka je zainteresovana za jedan stan u toj maketi, samo da joj napravite i male ljude s kojim moze lepo da se igra bajke po imenu "Beograd na vodi"....

obećana zemlja,nekome

pre 9 godina

Ajmo sad Zorane Vučiću,prvi da kaparišeš stan!Znamo da nemaš pare,ni kola,pusti sad to.Znamo da naporno radiš po 20 i kusur sati,očigledno je da se trudiš uzalud.Uzmi brate kredit i kupi to po onih 380€ po kvadratu.To neće da ti izadje puno jer čujem da si samac pa će ti 20 kvm biti sasvim dovoljno.Skupi se malo dok te ne krene,valjda će i tebe Bog jednom da pogleda.Ne može niko zauvek da u svemu bude bezuspešan.PS.Ako ti treba žirant,slobodno se javi...ako te nije sramota...

Zoran Loznica

pre 9 godina

@ Zasto objavljujete ovu vest sa naslovom "Koliko ce biti kvadrat u BG na vodi" kada nemate informaciju koliko ce biti?(Neko, 13. mart 2015 18:02)

Novinari su postavili pitanje, znači da ne znaju odgovor. Ako ti znaš reci im. Dali su ti faktore koji utiču na cenu pa je pretpostavi.

Jazavac

pre 9 godina

Ja bi kupio al se plasim da ce blizu biti dzamija pa mi se nece svideti dozivanje sa tornja!? Ili ce seici da prave evropski grad? Gde ce se moliti?

srba

pre 9 godina

Opet kažem(nadam se da će se I objaviti)..da smo normalna zemlja...sad bi sve kladionice ,svaka na svoj način ,oglasile kvote I predviđanja cene pa ko pogodi...taj se I naplati.Kako u Engleskoj se klade da li će snajka roditi Princa ili Princezu ?ovako

1m x 1m = 11mm

pre 9 godina

Ptojekat "Beograd na vodi" ce preporoditi Beograd i podici veliki autoritet grada i mislim da je ovo najbolji nacin za gradjane Srbije da
sto jeftinije dodju do kvadrata ovog projekta
(gamika, 13. mart 2015 18:13)

Da mi je tvoj mozak na nedelju dana...

Vlada

pre 9 godina

Realno nikako preko 1.500 ako žele da se stvarno ljudi zainteresuju. A i ovakva cena bi imala odličan uticaj na tržište u Beogradu, naravno gledajući interes stanovništva.

gamika

pre 9 godina

Ptojekat "Beograd na vodi" ce preporoditi Beograd i podici veliki autoritet grada i mislim da je ovo najbolji nacin za gradjane Srbije da sto jeftinije dodju do kvadrata ovog projekta

Hitman98614

pre 9 godina

Koliko god bila bice na nivou i cena ce biti tolika kolika mora biti zbog lepote lokacije i uzivanja,svaka cast onom, ko bude uzivao u tom ambijentu,a uzivacemo i mi setajuci najlepsim projektom kad se zavrsi...

DARKO

pre 9 godina

Da li kupujem stan od drzave ili privatnog investitora??? Ako kupujem stan od privatnika a drzava ga oglasava, kolika je provizija drzave za taj stan jer zasto bi neko pomagao drzavnim resursima za obicnu kupoprodaju, osim za procenat...

MR

pre 9 godina

Svaka cast Vucicu, sve je verodostojno na ovoj maketi, do najsitnijeg detalja. Svaki dan kad prelazim most posmatram ove bele jedrilice kako spokojno plove Savom.

marina83

pre 9 godina

Cena ce verovatno zavisti od lokacije. Ovaj projekat je prelep,zasluzuje divljenje. Jos kad se zavrsi, tad cemo svi uzivati u njegovoj lepoti.

Može biti samo je*an....

pre 9 godina

Kvadrat će biti centimetar puta centimetar.....
Maketa u razmeri 1:100
Lepe makete, lepo gore.....
I lepo dole....
Ne volim vodu...
Bolje pivo...

MR

pre 9 godina

Svaka cast Vucicu, sve je verodostojno na ovoj maketi, do najsitnijeg detalja. Svaki dan kad prelazim most posmatram ove bele jedrilice kako spokojno plove Savom.

gamika

pre 9 godina

Ptojekat "Beograd na vodi" ce preporoditi Beograd i podici veliki autoritet grada i mislim da je ovo najbolji nacin za gradjane Srbije da sto jeftinije dodju do kvadrata ovog projekta

Može biti samo je*an....

pre 9 godina

Kvadrat će biti centimetar puta centimetar.....
Maketa u razmeri 1:100
Lepe makete, lepo gore.....
I lepo dole....
Ne volim vodu...
Bolje pivo...

Hitman98614

pre 9 godina

Koliko god bila bice na nivou i cena ce biti tolika kolika mora biti zbog lepote lokacije i uzivanja,svaka cast onom, ko bude uzivao u tom ambijentu,a uzivacemo i mi setajuci najlepsim projektom kad se zavrsi...

1m x 1m = 11mm

pre 9 godina

Ptojekat "Beograd na vodi" ce preporoditi Beograd i podici veliki autoritet grada i mislim da je ovo najbolji nacin za gradjane Srbije da
sto jeftinije dodju do kvadrata ovog projekta
(gamika, 13. mart 2015 18:13)

Da mi je tvoj mozak na nedelju dana...

pre 9 godina

Al rade makete svaka im cast. Evo i moja cerka je zainteresovana za jedan stan u toj maketi, samo da joj napravite i male ljude s kojim moze lepo da se igra bajke po imenu "Beograd na vodi"....

mufljuz

pre 9 godina

Trebalo bi vas sve krivicno goniti. Prodaja stanova u magli na lokaciji koja nema ni jednu jedinu potrebnu gradjevinsku dozvolu. Da li vi znate da je nelegalna gradnja KRIVICNO delo koja se goni po sluzbenoj duznosti?
Kada ste vi Ustav prekrsili onda su zakoni za vas pussy smoke.

obećana zemlja,nekome

pre 9 godina

Ajmo sad Zorane Vučiću,prvi da kaparišeš stan!Znamo da nemaš pare,ni kola,pusti sad to.Znamo da naporno radiš po 20 i kusur sati,očigledno je da se trudiš uzalud.Uzmi brate kredit i kupi to po onih 380€ po kvadratu.To neće da ti izadje puno jer čujem da si samac pa će ti 20 kvm biti sasvim dovoljno.Skupi se malo dok te ne krene,valjda će i tebe Bog jednom da pogleda.Ne može niko zauvek da u svemu bude bezuspešan.PS.Ako ti treba žirant,slobodno se javi...ako te nije sramota...

marina83

pre 9 godina

Cena ce verovatno zavisti od lokacije. Ovaj projekat je prelep,zasluzuje divljenje. Jos kad se zavrsi, tad cemo svi uzivati u njegovoj lepoti.

Vlada

pre 9 godina

Realno nikako preko 1.500 ako žele da se stvarno ljudi zainteresuju. A i ovakva cena bi imala odličan uticaj na tržište u Beogradu, naravno gledajući interes stanovništva.

DARKO

pre 9 godina

Da li kupujem stan od drzave ili privatnog investitora??? Ako kupujem stan od privatnika a drzava ga oglasava, kolika je provizija drzave za taj stan jer zasto bi neko pomagao drzavnim resursima za obicnu kupoprodaju, osim za procenat...

Jazavac

pre 9 godina

Ja bi kupio al se plasim da ce blizu biti dzamija pa mi se nece svideti dozivanje sa tornja!? Ili ce seici da prave evropski grad? Gde ce se moliti?

roxy

pre 9 godina

Pre svega treba da budemo srecni sto je premijer imao sluha za strane investitore i da ovaj projekat realizuje u Srbiji jer ce biti sinonim za ceo region a kvadrat ce biti onoliko koliko i prilici ovom projektu

žižaOč

pre 9 godina

Na osnovu prikupljenih predprodajnih ponuda o zainteresovanosti građana za određenu vrstu stanova formiraće se cena kvardata stana.
Takav sistem prodaje uspešno u celom svetu primenjuje kompanija Igl hils, pa se očekuje isti ishod i kod nas.

zaintresovani kupac

pre 9 godina

Licno nisam zaintresovan za te stanove u kulama jer ce biti dobra cena i najvise kupaca iz inostranstva ali bih voleo da znam koje ce cene biti u drugim okolnim zgradama koje budu pravljene.

11482

pre 9 godina

Ovakav siostem prodaje koristi kompanija iz UAE koja je jedan od investitora projekta Bg na vodi,i takav sistem se pokazao kao uspešan u celom svetu,nadam se da će i kod nas dati pozitivne rezultate.

Posmatrac, NL

pre 9 godina

Ne znam koliko će koštati kvadrat, ali daj odmah jedno 5 stanova, da se snabdem na vreme i dok još ima. Posle ću da ih valjam po 3 puta većoj ceni, kad kineski milijarderi, britanski džet-set, nemački industrijalci i holivudski pozeri polude za ovim čudom. Ajmo sad svi zajedno: Svet je lep, kada sanjamo...

Mary

pre 9 godina

Kompanija Igl Hils primenjuje takav koncept prodaje svuda u svetu, pa ce i u Beogradu. Na osnovu interesovanja ce se formirati cene, trziste ce imati znacajnu ulogu.

Popovic Zarko-92

pre 9 godina

To ce se jos videti koliko ce kostati stanovi u ovim kulama a ovo se radilo da se vidi koliko je zainteresovanih ljudi za kupovinu istih.

zoran

pre 9 godina

Moja žena u trgovini! Ja bez posla. Ako bude 2.000, da ne jedemo 'leba treba nam 70 godina za 60 i kusur kvadrata. Ima da kupim stan kad budem umro k'o Pantelija, u cvetu starosti sa 146 godina...

Daj Vučiću sjaši brate dodijao si više. I ti, i ovi pre tebe i opet ti kad si bio pre sebe... Dajte protektorat jer u ovom tupavom narodu nema nikoga ko je sposoban da vodi državu!

zvucnik

pre 9 godina

Kao neko ko voli reku i sve njene cari, godinama govorim kako je Dunav potpuno neiskoristen. Ovaj projekat je idealan za Beograd jer glavnom gradu fali nesto ovako grandiozno i lepo. Nadam se da cemo nastaviti koristiti sve prirodne resurse koje imamo u Srbiji. U turizmu je perspektiva!

ratko

pre 9 godina

Ono što je verovatno, je to da će se sagraditi desetak objekata sa šoping molom, i to je neka realnost.Pola stanova će "kupiti" mali, vesić i ostala vučićeva elita po obećanih 350 eu pokvadratu, a drugu polovinu tajkuni da se udvore velikom Vučiću.

Domacin

pre 9 godina

Fantasticno!
"Gazda Jezda" i "Majka Dafina", samo sa drugim imenom!
Sa nestrpljenjem ocekujem nove bogatase kako se utrkuju u "plasiranju posteno stecenog kapitala"!?...

Zoran Loznica

pre 9 godina

@ Zasto objavljujete ovu vest sa naslovom "Koliko ce biti kvadrat u BG na vodi" kada nemate informaciju koliko ce biti?(Neko, 13. mart 2015 18:02)

Novinari su postavili pitanje, znači da ne znaju odgovor. Ako ti znaš reci im. Dali su ti faktore koji utiču na cenu pa je pretpostavi.

srba

pre 9 godina

Opet kažem(nadam se da će se I objaviti)..da smo normalna zemlja...sad bi sve kladionice ,svaka na svoj način ,oglasile kvote I predviđanja cene pa ko pogodi...taj se I naplati.Kako u Engleskoj se klade da li će snajka roditi Princa ili Princezu ?ovako

neca

pre 9 godina

Pogledajte koliko narucenih minusa, placenih sns botova, ovo jos nismo videli, pogledajte samo po 200 minusa na svaki dat komentar! Tacno je dat nalog da se posebno pozabave ovom temom. Ljudi ovo je toliko ocigledno pa prave nas idiotima svaki dan.

cincar

pre 9 godina

Uvodjenje ovakvih ponuda kao modernog nacina poslovanja koje su razvijene kompanije odavno uvrstile u svoje poslovanje su dobar nacin za sve gradjane jer cemo ovim putem sigurno doprineti razvijanju ovog projekta i doci do sto povoljnijih cena kvadrata

dalco

pre 9 godina

Srbija najzad posle dugo godina ima znacajan i veliki kapitalni projekat koji ce menjati lice i izgled ne samo Beograda vec i cele Srbije.Naravno, uvek ima onih kojima se ova prica ne dopada jer iskljucivo gledaju svoje licne interese a svako ko zeli dobro svojoj zemlji priznace da je ovo projekat koji obecava i koji narodu vraca osmeh na lica.Srbija treba da bude zemlja velikih infrastrukturnih projekata jer samo na taj nacin mozemo smanjiti nezaposlenost u svim granama industrije.

duki

pre 9 godina

Ja stvarno ne ocekujem da cu moci sebi da priustim kupovinu stana u BGu na vodi, jer ne mogu da kupim ni u najdaljoj beogradskoj zabiti. Al dobro, to je sada problem sto imamo los standard i to se godinama ne menja. Ali mi je opet drago sto se nesto ovako pravi, to ce biti sve luksuzno i lepo, makar se prosetati,obici neki trzni centar itd., ne treba zaboraviti da ce tu biti puno novih radnih mesta.. Beograd ipak zasluzuje ovako nesto, to je uobicajeno za tako velike gradove i tebalo bi da se ponosimo.

Radiša

pre 9 godina

Izuzetno visoke cene kvadratnog metra buducih stanova ukazuju de ce biti rec o velelepnom zdanju koje ce krasiti srpsku metropolu i biti ponos njenih gradjana.

koksan

pre 9 godina

S'obzirom da je jedan od najvecih projekata u skorijoj istoriji a bice veoma kvalitetan i atraktivan sa svih tacaka gledanja, kvadrat ce biti onoliko koliko i bude vredelo na ovoj lokaciji

perken

pre 9 godina

Pre svega treba da budemo srecni sto je premijer imao sluha za strane investitore i da ovaj projekat realizuje u Srbiji jer ce biti sinonim za ceo region a kvadrat ce biti onoliko koliko i prilici ovom projektu

Slobo

pre 9 godina

Prodajemo - cena se ne zna, prvo moramo videti kolika je zainteresovanost pa ce se na osnovu toga formirati cene.
Znaci ako odem tamo da se raspitam, reci ce:
"VIDI I OVA BUDALA NAM VERUJE"

rotox

pre 9 godina

Siguran sam da ce interesovanje gradjana biti veoma veliko i da ce cena biti formirana shodno ponudi i potraznji i da ce ovaj projekat biti lice Beograda cime cemo imati da se pohvalimo i ponosimo.

o cemu se radi????

pre 9 godina

Do skoro smo slusali savete=NIKAKO NE KUPOVATI STANOVE KOJI NISU UKNJIZENI JER POSTOJI MOGUCNOST PREVARE=........I gospodo sta bi sa tim savetima,koga poslusati u slucaju da se ispune predizborna obecanja i cena kvadrata bude 350 eura pa krene navalica.????

Markov

pre 9 godina

To je najatraktivnija lokacija u BG-u tako da ne sumnjam da će se naći kupci i da će posao krenuti, a za ekonomiju je najbitnije da se nešto gradi i da se dešava. Pre neko veče je na TV bio i Karić i trebala bi država naći modus da ga privoli i omogući mu fer suđenje i da zauzvrat svoji kapital i operativu uloži u oporavak Srbije. Ne bi imao ništa protiv. Dosta mi je eksperata i teoretičara koji pune samo svoje držepove. Od teorije se ne živi već treba da se radi i gradi!

Pametnom dosta

pre 9 godina

Ptojekat "Beograd na vodi" ce preporoditi Beograd i podici veliki autoritet grada i mislim da je ovo najbolji nacin za gradjane Srbije da sto jeftinije dodju do kvadrata ovog projekta (gamika, 13. mart 2015 18:13)
Projekat "Beograd na vodi" će preporoditi Beograd, a kako će preporoditi npr. Kuršumliju, Prokuplje, Kikindu, Vršac, Požarevac, Leskovac, Valjevo, Paraćin, Kladovo, Ljig,...? Evo ja ću da ti odgovorim...NIKAKO!

dalido

pre 9 godina

Ovim projektom mogao bi se resiti problem autobuske i zeleznicke stanice, zapocela bi se izgradnja dugo najavljivanog metroa, krenulo bi se sa resavanjem nekih strateski vaznih stvari za Beograd i za Srbiju.Da ne spominjem da bi se zaposlenost znatno smanjila u glavnom gradu.I sad kad Srbija napokon pocinje da se gradi, javljaju se pojedinci koji su protiv toga.Zapitajmo se onda da li je tim ljudima Srbija na prvom mestu.Ja mislim da nije.

marina83

pre 9 godina

Cena kvadrat ce verovatno zavisiti od lokacije. Mi koji sebi necemo moci ovako nesto da piustimo, makar cemo moci da uzivamo u njegovim lepotama.

Marvel

pre 9 godina

Cemu toliko potcenjivanje i ironisanje...pa ako su se rasprodali stanovi u Belville-u po onolikim cenama i onakvom okruzenju, zasto se nece prodati i ovako nesto???

zemljoradnik

pre 9 godina

Kolika god cena kvadrata da bude ''Beograd na vodi'' je kljucni projekat koji Srbiji treba da donese nekoliko milijadi evra, da promeni mesto Beograda u Evropi i svetu i da poboljsa srpsku privredu.Upravo iz tih razloga potrebno je svi da podrzimo taj projekat i da zeljno icekujemo pocetak realizacije koji je siguran sam blizu.

Sretenović Z

pre 9 godina

Ne verujem da će kvadat biti skuplji od 3.000 eura i to za poslovni prostor na najboljoj miro-lokaciji. Visoke cene stambenog i poslovnog prostora u Beograd na vodi, samo bi kompromitovale celu ideju ovog projekta. Arapi nisu loši biznismeni, pa su sigurno napravili pravu kalkulaciju, koja može da opravda ovaj projekat.

MOSTONGA

pre 9 godina

neka kupi ko ima para , samo neka sve ide kako je isplanirano. Svom svetu niko nije ugodio, pa tako i ovovom projektuima raznih komentara.

cuki

pre 9 godina

Generalno gledano projekat moze da donese samo napredak celom drustvu a oni koji ga kritikuju neka se zamisle da li uopste zele dobro svom narodu i svojoj zemlji.''Beograd na vodi'' nam donosi unapredjenje industrije, ugostiteljstva, turizma, ali pre svega unapredjenje gradjevinske industrije koja nam je pravila velike probleme u proteklom periodu.Zasto uvek kada se nesto dobro radi za ovu zemlju postoje politicke nesuglasice koje samo mogu odmoci realizaciji datog projekta.

Kosta

pre 9 godina

Srecan sam zbog projekta Beograd na vodi iako nisam iz Beograda ali smatram da je to znacajan projekat ne samo za Beograd i celu Srbiju vec i za region. Cene stanova i treba da budu tolike s obzirom da ce to biti elitni deo grada.

dida

pre 9 godina

Projekat ''Beograd na vodi'' je od sustinskog znacaja za svakog pojedinca u Srbiji i nikako ne razumem kriticare istog.Projekat nam, posebno istaknuto, donosi smanjenje nezaposlenosti, iskljucivo gledano u gradjevinskoj industriji koja je inace poslednjig godina znatno stagnirala.Pored svega toga Beograd ce izgledati futuristicki i sigurno je da ce biti jedna od glavnih evropskih destinacija.Lepo i korisno!

Sterija

pre 9 godina

1. Predstavljen projekta na medjunarodnom sajmu.
2. Ubrzo počinje pretprodaja stanova.
3. U skupštinskoj proceduri je "Lex specialis" koji će pomoći ostvarivanje projekta.
4. Ubrzo će biti popisan konačni ugovor koji će biti transparentan.

Koliko još dokaza treba da ses shvati da je ovo realan projekat?

Maja

pre 9 godina

Za neke ce ta cena od 2500 ili vise, po kvadratnom metru, biti prava sitnica. Svaka roba ima svoga kupca, a svaka metropola ima svoje luksuzne zone, pa zasto ne bi i mi tezili tome.

siki82

pre 9 godina

Ovakav sistem prodaje je predlog kompanije koja je ujedno i jedan od investitora,i takav sistem se pokazao kao izuzetno uspešan u svetu.

Potencijalni kupac

pre 9 godina

Zainteresovani bi odmah trebalo da se raspitaju detealjno oko cene,jer ce biti velika navala za kupovinu ovih nekretnina.

Bivsi Demokrata

pre 9 godina

Ja verujem da ce biti ponudjene najnize cene za ove stanove koji budu se kupovali u ovim kulama u BG na vodi i da ce one biti pristupacne svima.

siki82

pre 9 godina

Ovakav sistem prodaje je predlog kompanije koja je ujedno i jedan od investitora,i takav sistem se pokazao kao izuzetno uspešan u svetu.

TVRDJAVA B

pre 9 godina

za one koji imaju cena nece biti toliko bitna ali je nama bitno da se prodaju stanovi i da projekat krene sa realizacijom ,a imena vlasnika nas se ne ticu.

denkom

pre 9 godina

U skorijoj istoriji nismo imali projekte ovakvih razmmera koji ce ulepsati grad, zaposliti dosta ljudi i biti od opsteg interesa svih gradjana. Mislim da ce mnogo kupaca biti zainteresovano za kupovinu kvadrata jel ce ovo biti jedinstven projekat u sirem regionu

Hot Wine

pre 9 godina

Koliko god da kosta kvadrat stana na ovoj lokacija, ja ga sigurno necu kupiti jer nisam u takvoj finansijskoj situaciji, ali bi svakako voleo da zivim tamo, jer mislim da ce biti prelepo!

Tehnicar

pre 9 godina

Ja ga necu kupiti sigurno, ali koliko god bude kostao, kupaca ce sigurno biti. Na Menhetnu su cene stanova milionske i uvek se prodaju, a ovo ce biti beogradski pandan tome. Ti koji kupuje stanove na ovakvim lokacijama, ne citaju sigurno sad vest i komentarisu.

dado90

pre 9 godina

Beograd na vodi je vizionarski projekat koji ce nama doneti dosta toga dobrog za samu privredu a samim tim i za gradjane ne samo Beograda vec iz cele zemlje.Tu nema mesta politickom prepucavanju, jer neko ko hoce da donese milijarde evra u zemlju svakako treba biti dobrodosao u Srbiju i od strane vlasti i od strane opozicije.Razlicita politicka misljenja nisu razlog za podele i kocenje razvijanje glavnog grada a sa njim i cele zemlje.

QQQQQ

pre 9 godina

Za mene je nebitan kvadrat u delu gde će biti nove zgrade, očekujem bar par hiljada evra, neka b 92 zakupi par stanova za svoje novinare pa će videti cenu.

Hedona

pre 9 godina

Ne treba se prenagljivati sa cenama stanova Beograda na vodi, između ostalog pored ove elitne lokacije, treba praviti i socijalne stanove koje će država davati građanima koji nemaju krov nad glavom, kao što su raseljena lica, i vojni beskućnici. Srbija Beogradom na vodi pokreće građavinarstvo i građavinsku industriju koja će se dalje razvijati ostale grane privrede.

BOZANA - 63

pre 9 godina

Naravno da sadasnja vlast na celu sa Aleksandrom Vucic insistira da sve bude javno, da nista ne buse sakriveno, da svako zainteresovan zna po kojoj ceni moze da kupi ono sto ga interesuje.

BM.Le.

pre 9 godina

Ne znam sta je cudno, ko ima platice i kupice stan kao sto se i kupuju svi ostali stanovi sirom Srbije...sad ljubomorni i zavidni ljudi mogu da pricaju sve i svasta...

cutura

pre 9 godina

Prosto neverovatno da odredjeni ljudi pljuju po necemu sto ce ovaj grad pretvoriti u metropolu svetskih razmera. Kompletiranje "Beograda na vodi" ce bez svake sumnje imati i visestruki pozitivan znacaj za turizam,ekonomiju i privredu cele Srbije uopste.Nisu mi jasni ljudi kojima je lepsi sadasnji izgled od buduceg takozvanog ''beograd na vodi''.Ja tek sad vidim da je neko ozbiljno pristupio projektovanju i planiranju i veoma me raduje cinjenica da Beograd postaje lider u regionu po svim pitanjima.

ReljaCZ

pre 9 godina

Mislim da kvadrat u beogradu na vodi treba da bude medju najskupljim kvadratima u gradu, pa oni koji zele stan tamo da dobro plate, a mi da unovcimo taj projekat na najbolji nacin!

jana

pre 9 godina

Cena kvadratnog metra u Beogradu je veca u odnosu na unutrasnjost. Ne verujem da ce u novim objektima biti mnogo veca nego na drugim lokacijama u glavnom gradu.

Neko

pre 9 godina

Na osnovu prijave o zainteresovanosti ce se videti koliki je interes građana za kupovinu kao i za koju vrstu stanova je najveće interesovanje, tek na osnovu toga formiraće se i cene.

Vesn@

pre 9 godina

Koliko god da kvadrat kosta Srbiji ce dobro doci. Nije bitno da ce kupiti strani ili nasi drzavljani, vazno je da se svaki metar rasproda, kako bi svi bili isplaceni i kako bi projekat zaista kao rezultat bio profitabilan (kako bi bio ostvaren profit).

Sasha

pre 9 godina

Tržište će takođe imati ulogu važnog korektora u daljem razvoju savskog priobalja - Ovo je sada i javno, "ne interesuje nas urbanizam, već samo pare"

siriza

pre 9 godina

Srbi nikako da nauce sta je kapitalizam.
Stan se u kapitalizmu ne kupuje da bi se resio STAMBENI PROBLEM. Stan se u kapitalizmu kupuje da bi se sacuvao kapital i ostvarila kapitalna dobit preprodajom.
Pogledajte okolo novosagradjene stambene objekte stranih investitora. Svi stanovi prodati a nigde zive duse u njima.

DŽemo voli džem

pre 9 godina

Siguran sam da postoje pojedinci koji su u mogućnosti da plate cenu kvadrata koja ,sigurno,neće biti ništa veća od kvadrata stana na Senjaku,na primer,a žele da budu deo futurističkog "Beograda na vodi" !

Elita

pre 9 godina

Tržište je neumoljivo, tu emocije gube u samom startu!!! Ne zaboravite da će se naći dovoljno kupaca za najskuplje kvadrate, dok za one jevtine, neće biti navale.....

Stevan

pre 9 godina

''Ne verujem da ce u novim objektima biti mnogo veca nego na drugim lokacijama u glavnom gradu.''
Mislim da grešiš. Cena zavisi od potražnje. Svi bi želeli da budu u pametnim stanovima na najatraktivnijoj lokaciji u gradu. Cene će biti sigurno ogromne. Mi obični smrtnici ćemo moći samo da sanjamo o tim stanovima.

Alas

pre 9 godina

Slika pokazuje da arapski investitori ne znaju da Sava na jesen nadođe i do 8 metara !?
Tada bi svi prizemni objekti sa slike bili pod vodom.

Bolje je da pola zgrada i najveća kula (ali da bude BELA i ČETVRTASTA) budu premešteni na levu-novobeogradsku obalu Save,
a na njihova mesta na desnoj obali napraviti: trgove, parkove, fontane,...

Goran

pre 9 godina

Verujem da ćemo lepo zaraditi i mi i investitor, radi se o atraktivnoj lokaciji. Ne očekujem da će naši ljudi biti glavni kupci, verujem da će to biti prvenstveno poslovni svet.

Harry Callahan

pre 9 godina

Pojedinci, koji komentarišu, kao da nisu iz Beograda, Srbije i kao da navijaju da projekat ne uspe, tužno.(CECA L, 14. mart 2015 01:23)

A koji projekat Ceco? Maketa nije projekat. Maketa je magla na vodi.

Filip

pre 9 godina

Planiram da kupim stan ali ovu Vucicevu bajku ostavljam botovima. Ne bacaju mi se pare na nebuloze i politicki marketing. Bolje uknjizen stan ili kuca sa dodatnim troskovima renoviranja nego ovo u najavi pa da se nikada ne uselim i ostanem bez para.

wero

pre 9 godina

Ocistite savu i dunav od otpadnih voda i djubrista. Okrecite Beograd i zakrpite kratere po ulicama kao kandahar smo. Pa onda pricajte o ceni kvadrata jer okolina neuredjena umanjuje cenu kvadrata. Ne znam sta tu ima lepo.

ZNBg

pre 9 godina

Juče sam prošao pored glavne želez stanice u Bg i na onom velikom panou "Slavimo Beograd" video da su ta 2 solitera postavljena otprilike na pola puta od tramvajskog mosta do Gazele. Zanimljivo je da su tu oni prikazani kao male zgradice u odnosu na kulu i druga "monumentalna zdanja" okolo.
Najzanimljiviji je onaj "pogled" iz ova 2 solitera ka ušću i Novom Beogradu (prikazan na TV), gde se na vidi još veća džungla na Starom sajmištu, uredno poređani splavovi, a mostova nema nigde čak ni Brankovog.

"Prodaja počinje u ponedeljak , ali se ne zna cena, pravićemo anketu da vidimo za kakvim stanovima ima potražnje".
Sudeći po ekonomskoj situaciji i stanju zaposlenosti, možda je najveća potražnja za privatnim kućicama sa povrtnjakom i oborom za gajenje stoke.

Ko im da pare za te stanove zaslužuje da bude prevaren. Na kraju će te stanove kupovati zaslužni partijski prvoborci na dugogodišnje beskametne kredite.

marquez

pre 9 godina

Neka botovi izračunaju koliko komentara treba da napišu za metar kvadratni u kulama. S obzirom na zainteresovanost, tu će biti samo starnačke prostorije iz kojih će botovi sa pogledom u bolju budućnost pisati hvalospeve.

Dragan

pre 9 godina

Kostace onoliko koliko su zainteresovani ljudi sposobni i spremni da plate. Ukoliko interesovanje ne bude u skladu sa ocekivanjima, cena ce vremenom opasti kao sto je opala u Belvilu, Stepi i nekim drugim naseljima. Ipak, imajuci u vidu da se radi o luksuzno opremljenim i velikim stanovima verujem da ce cena ostati velika jer Stepa i Belvil su projektovani za sredju klasu a ona je u ovoj zemlji manje brojna od bogatih a pogotovo od sirotinje.

Beograđanin

pre 9 godina

@
(Nikola, 14. mart 2015 08:59)

Nemoj da psuješ Beograđane nego one koji su došli na ovu suludu ideju! Al' nemojte da se palite bezveze, to će uraditi jednako kao i sve ostalo - nikada!

Predrag

pre 9 godina

@ Kako su u Gradskoj upravi izjavili za Blic, u ponedeljak počinje faza pretprodaje u kojoj se samo prikupljaju prijave o zainteresovanosti.

Tu sam prestao da citam tekst. Pozdrav Vucicu i SNS-u, vidimo se na izborima na kojima necete preci cenzus zbog svih ponizenja i steta koja ste ucinili ovom narodu.

Dejan

pre 9 godina

Kada ce poceti prodaja kvadrata Beograda na Marsu? To je ekskluzivna lokacija i niko pre vas je nece imati Pozurite da budete prvi. Interesovanje je ogromno.

Valeksandar Aucic

pre 9 godina

Gde treba da dodjemo jel se formira red preko noci ili dele brojeve. Zainteresovan sam a vidim i mnogi gradjani ovo je veliki uspeh nase vlade a za sve predhodno je kriv bus plus i Djilas

Braca

pre 9 godina

Da li je ikoga briga kako ce izgledati Beograd,ako se izgradi sve to sto kazu da hoce?Znamo da se pozivamo da zivimo u jednom od najstarijih gradova,koji ima burnu i zanimljivu istoriju i sta sada hocemo da napravimo od njega?Sve je ovo velika sramota i sramotni pokusaj da se na racun tradicije,istorije i lepog ukusa,obogati i odrzi na vlasti.

vitez lukic od lamburginija

pre 9 godina

Projekat je prelomna tacka posle koje se cela drzava razvija u drugom pravcu.
(mexx, 13. mart 2015 20:28)

Pa i niste bas u pravu, nakon ovog projekta propadamo gore od Grcke a posto i sada idemo u tom pravcu znaci da se pravac ne menja.

kupac stana

pre 9 godina

nevidim da ce stanovi ovde oboriti cene u ostalim delovima grada. Kupac koji ovde kupuje stan nema veze sa ostalim stanovima. ovo je posebna prica

Kvadrat07

pre 9 godina

"Prodaja stanova u prvim stambenim kulama u Beogradu na vodi počeće u ponedeljak, ali se za sada ne zna kolika će biti cena kvadratnog metra."

Za nas obične smrtnike gotovo nedostižno,sigurni kupci su oni sa dubljim džepovima.Za njih je to i namenjeno.

Siniša

pre 9 godina

Nadajmo se da će se ovakav projekat zaista i obistiniti.Ovakve vesti idu u prilog tome.Naravno,mi svi treba da se nadamo realizaciji jer ko iole poznaje finansijske teorije, razumeće da ovaj projekat jeste značajan multiplikator razvoja.

pera

pre 9 godina

Pa kao i sve svetske metropole, i BG ima lokacije koje su najskuplje za kupovinu stanova, a kada je rec o Bgu na vodi, to ce biti nas Menhetn, a znate kolike su cene u takvim delovima gradova..

gamika

pre 9 godina

Ptojekat "Beograd na vodi" ce preporoditi Beograd i podici veliki autoritet grada i mislim da je ovo najbolji nacin za gradjane Srbije da sto jeftinije dodju do kvadrata ovog projekta

Hitman98614

pre 9 godina

Koliko god bila bice na nivou i cena ce biti tolika kolika mora biti zbog lepote lokacije i uzivanja,svaka cast onom, ko bude uzivao u tom ambijentu,a uzivacemo i mi setajuci najlepsim projektom kad se zavrsi...

Može biti samo je*an....

pre 9 godina

Kvadrat će biti centimetar puta centimetar.....
Maketa u razmeri 1:100
Lepe makete, lepo gore.....
I lepo dole....
Ne volim vodu...
Bolje pivo...

MR

pre 9 godina

Svaka cast Vucicu, sve je verodostojno na ovoj maketi, do najsitnijeg detalja. Svaki dan kad prelazim most posmatram ove bele jedrilice kako spokojno plove Savom.

obećana zemlja,nekome

pre 9 godina

Ajmo sad Zorane Vučiću,prvi da kaparišeš stan!Znamo da nemaš pare,ni kola,pusti sad to.Znamo da naporno radiš po 20 i kusur sati,očigledno je da se trudiš uzalud.Uzmi brate kredit i kupi to po onih 380€ po kvadratu.To neće da ti izadje puno jer čujem da si samac pa će ti 20 kvm biti sasvim dovoljno.Skupi se malo dok te ne krene,valjda će i tebe Bog jednom da pogleda.Ne može niko zauvek da u svemu bude bezuspešan.PS.Ako ti treba žirant,slobodno se javi...ako te nije sramota...

marina83

pre 9 godina

Cena ce verovatno zavisti od lokacije. Ovaj projekat je prelep,zasluzuje divljenje. Jos kad se zavrsi, tad cemo svi uzivati u njegovoj lepoti.

pre 9 godina

Al rade makete svaka im cast. Evo i moja cerka je zainteresovana za jedan stan u toj maketi, samo da joj napravite i male ljude s kojim moze lepo da se igra bajke po imenu "Beograd na vodi"....

srba

pre 9 godina

Opet kažem(nadam se da će se I objaviti)..da smo normalna zemlja...sad bi sve kladionice ,svaka na svoj način ,oglasile kvote I predviđanja cene pa ko pogodi...taj se I naplati.Kako u Engleskoj se klade da li će snajka roditi Princa ili Princezu ?ovako

1m x 1m = 11mm

pre 9 godina

Ptojekat "Beograd na vodi" ce preporoditi Beograd i podici veliki autoritet grada i mislim da je ovo najbolji nacin za gradjane Srbije da
sto jeftinije dodju do kvadrata ovog projekta
(gamika, 13. mart 2015 18:13)

Da mi je tvoj mozak na nedelju dana...

DARKO

pre 9 godina

Da li kupujem stan od drzave ili privatnog investitora??? Ako kupujem stan od privatnika a drzava ga oglasava, kolika je provizija drzave za taj stan jer zasto bi neko pomagao drzavnim resursima za obicnu kupoprodaju, osim za procenat...

Jazavac

pre 9 godina

Ja bi kupio al se plasim da ce blizu biti dzamija pa mi se nece svideti dozivanje sa tornja!? Ili ce seici da prave evropski grad? Gde ce se moliti?

Zoran Loznica

pre 9 godina

@ Zasto objavljujete ovu vest sa naslovom "Koliko ce biti kvadrat u BG na vodi" kada nemate informaciju koliko ce biti?(Neko, 13. mart 2015 18:02)

Novinari su postavili pitanje, znači da ne znaju odgovor. Ako ti znaš reci im. Dali su ti faktore koji utiču na cenu pa je pretpostavi.

Domacin

pre 9 godina

Fantasticno!
"Gazda Jezda" i "Majka Dafina", samo sa drugim imenom!
Sa nestrpljenjem ocekujem nove bogatase kako se utrkuju u "plasiranju posteno stecenog kapitala"!?...

ratko

pre 9 godina

Ono što je verovatno, je to da će se sagraditi desetak objekata sa šoping molom, i to je neka realnost.Pola stanova će "kupiti" mali, vesić i ostala vučićeva elita po obećanih 350 eu pokvadratu, a drugu polovinu tajkuni da se udvore velikom Vučiću.

o cemu se radi????

pre 9 godina

Do skoro smo slusali savete=NIKAKO NE KUPOVATI STANOVE KOJI NISU UKNJIZENI JER POSTOJI MOGUCNOST PREVARE=........I gospodo sta bi sa tim savetima,koga poslusati u slucaju da se ispune predizborna obecanja i cena kvadrata bude 350 eura pa krene navalica.????

Sasha

pre 9 godina

Tržište će takođe imati ulogu važnog korektora u daljem razvoju savskog priobalja - Ovo je sada i javno, "ne interesuje nas urbanizam, već samo pare"

Slobo

pre 9 godina

Prodajemo - cena se ne zna, prvo moramo videti kolika je zainteresovanost pa ce se na osnovu toga formirati cene.
Znaci ako odem tamo da se raspitam, reci ce:
"VIDI I OVA BUDALA NAM VERUJE"

Posmatrac, NL

pre 9 godina

Ne znam koliko će koštati kvadrat, ali daj odmah jedno 5 stanova, da se snabdem na vreme i dok još ima. Posle ću da ih valjam po 3 puta većoj ceni, kad kineski milijarderi, britanski džet-set, nemački industrijalci i holivudski pozeri polude za ovim čudom. Ajmo sad svi zajedno: Svet je lep, kada sanjamo...

Popovic Zarko-92

pre 9 godina

To ce se jos videti koliko ce kostati stanovi u ovim kulama a ovo se radilo da se vidi koliko je zainteresovanih ljudi za kupovinu istih.

zoran

pre 9 godina

Moja žena u trgovini! Ja bez posla. Ako bude 2.000, da ne jedemo 'leba treba nam 70 godina za 60 i kusur kvadrata. Ima da kupim stan kad budem umro k'o Pantelija, u cvetu starosti sa 146 godina...

Daj Vučiću sjaši brate dodijao si više. I ti, i ovi pre tebe i opet ti kad si bio pre sebe... Dajte protektorat jer u ovom tupavom narodu nema nikoga ko je sposoban da vodi državu!

neca

pre 9 godina

Pogledajte koliko narucenih minusa, placenih sns botova, ovo jos nismo videli, pogledajte samo po 200 minusa na svaki dat komentar! Tacno je dat nalog da se posebno pozabave ovom temom. Ljudi ovo je toliko ocigledno pa prave nas idiotima svaki dan.

Pametnom dosta

pre 9 godina

Ptojekat "Beograd na vodi" ce preporoditi Beograd i podici veliki autoritet grada i mislim da je ovo najbolji nacin za gradjane Srbije da sto jeftinije dodju do kvadrata ovog projekta (gamika, 13. mart 2015 18:13)
Projekat "Beograd na vodi" će preporoditi Beograd, a kako će preporoditi npr. Kuršumliju, Prokuplje, Kikindu, Vršac, Požarevac, Leskovac, Valjevo, Paraćin, Kladovo, Ljig,...? Evo ja ću da ti odgovorim...NIKAKO!

mufljuz

pre 9 godina

Trebalo bi vas sve krivicno goniti. Prodaja stanova u magli na lokaciji koja nema ni jednu jedinu potrebnu gradjevinsku dozvolu. Da li vi znate da je nelegalna gradnja KRIVICNO delo koja se goni po sluzbenoj duznosti?
Kada ste vi Ustav prekrsili onda su zakoni za vas pussy smoke.

roxy

pre 9 godina

Pre svega treba da budemo srecni sto je premijer imao sluha za strane investitore i da ovaj projekat realizuje u Srbiji jer ce biti sinonim za ceo region a kvadrat ce biti onoliko koliko i prilici ovom projektu

ZNBg

pre 9 godina

Juče sam prošao pored glavne želez stanice u Bg i na onom velikom panou "Slavimo Beograd" video da su ta 2 solitera postavljena otprilike na pola puta od tramvajskog mosta do Gazele. Zanimljivo je da su tu oni prikazani kao male zgradice u odnosu na kulu i druga "monumentalna zdanja" okolo.
Najzanimljiviji je onaj "pogled" iz ova 2 solitera ka ušću i Novom Beogradu (prikazan na TV), gde se na vidi još veća džungla na Starom sajmištu, uredno poređani splavovi, a mostova nema nigde čak ni Brankovog.

"Prodaja počinje u ponedeljak , ali se ne zna cena, pravićemo anketu da vidimo za kakvim stanovima ima potražnje".
Sudeći po ekonomskoj situaciji i stanju zaposlenosti, možda je najveća potražnja za privatnim kućicama sa povrtnjakom i oborom za gajenje stoke.

Ko im da pare za te stanove zaslužuje da bude prevaren. Na kraju će te stanove kupovati zaslužni partijski prvoborci na dugogodišnje beskametne kredite.

wero

pre 9 godina

Ocistite savu i dunav od otpadnih voda i djubrista. Okrecite Beograd i zakrpite kratere po ulicama kao kandahar smo. Pa onda pricajte o ceni kvadrata jer okolina neuredjena umanjuje cenu kvadrata. Ne znam sta tu ima lepo.

vitez lukic od lamburginija

pre 9 godina

Projekat je prelomna tacka posle koje se cela drzava razvija u drugom pravcu.
(mexx, 13. mart 2015 20:28)

Pa i niste bas u pravu, nakon ovog projekta propadamo gore od Grcke a posto i sada idemo u tom pravcu znaci da se pravac ne menja.

Harry Callahan

pre 9 godina

Pojedinci, koji komentarišu, kao da nisu iz Beograda, Srbije i kao da navijaju da projekat ne uspe, tužno.(CECA L, 14. mart 2015 01:23)

A koji projekat Ceco? Maketa nije projekat. Maketa je magla na vodi.

Dejan

pre 9 godina

Kada ce poceti prodaja kvadrata Beograda na Marsu? To je ekskluzivna lokacija i niko pre vas je nece imati Pozurite da budete prvi. Interesovanje je ogromno.

Beograđanin

pre 9 godina

@
(Nikola, 14. mart 2015 08:59)

Nemoj da psuješ Beograđane nego one koji su došli na ovu suludu ideju! Al' nemojte da se palite bezveze, to će uraditi jednako kao i sve ostalo - nikada!

Predrag

pre 9 godina

@ Kako su u Gradskoj upravi izjavili za Blic, u ponedeljak počinje faza pretprodaje u kojoj se samo prikupljaju prijave o zainteresovanosti.

Tu sam prestao da citam tekst. Pozdrav Vucicu i SNS-u, vidimo se na izborima na kojima necete preci cenzus zbog svih ponizenja i steta koja ste ucinili ovom narodu.

Braca

pre 9 godina

Da li je ikoga briga kako ce izgledati Beograd,ako se izgradi sve to sto kazu da hoce?Znamo da se pozivamo da zivimo u jednom od najstarijih gradova,koji ima burnu i zanimljivu istoriju i sta sada hocemo da napravimo od njega?Sve je ovo velika sramota i sramotni pokusaj da se na racun tradicije,istorije i lepog ukusa,obogati i odrzi na vlasti.

Vlada

pre 9 godina

Realno nikako preko 1.500 ako žele da se stvarno ljudi zainteresuju. A i ovakva cena bi imala odličan uticaj na tržište u Beogradu, naravno gledajući interes stanovništva.

Valeksandar Aucic

pre 9 godina

Gde treba da dodjemo jel se formira red preko noci ili dele brojeve. Zainteresovan sam a vidim i mnogi gradjani ovo je veliki uspeh nase vlade a za sve predhodno je kriv bus plus i Djilas

Filip

pre 9 godina

Planiram da kupim stan ali ovu Vucicevu bajku ostavljam botovima. Ne bacaju mi se pare na nebuloze i politicki marketing. Bolje uknjizen stan ili kuca sa dodatnim troskovima renoviranja nego ovo u najavi pa da se nikada ne uselim i ostanem bez para.

marquez

pre 9 godina

Neka botovi izračunaju koliko komentara treba da napišu za metar kvadratni u kulama. S obzirom na zainteresovanost, tu će biti samo starnačke prostorije iz kojih će botovi sa pogledom u bolju budućnost pisati hvalospeve.

zaintresovani kupac

pre 9 godina

Licno nisam zaintresovan za te stanove u kulama jer ce biti dobra cena i najvise kupaca iz inostranstva ali bih voleo da znam koje ce cene biti u drugim okolnim zgradama koje budu pravljene.

11482

pre 9 godina

Ovakav siostem prodaje koristi kompanija iz UAE koja je jedan od investitora projekta Bg na vodi,i takav sistem se pokazao kao uspešan u celom svetu,nadam se da će i kod nas dati pozitivne rezultate.

žižaOč

pre 9 godina

Na osnovu prikupljenih predprodajnih ponuda o zainteresovanosti građana za određenu vrstu stanova formiraće se cena kvardata stana.
Takav sistem prodaje uspešno u celom svetu primenjuje kompanija Igl hils, pa se očekuje isti ishod i kod nas.

Stevan

pre 9 godina

''Ne verujem da ce u novim objektima biti mnogo veca nego na drugim lokacijama u glavnom gradu.''
Mislim da grešiš. Cena zavisi od potražnje. Svi bi želeli da budu u pametnim stanovima na najatraktivnijoj lokaciji u gradu. Cene će biti sigurno ogromne. Mi obični smrtnici ćemo moći samo da sanjamo o tim stanovima.

cutura

pre 9 godina

Prosto neverovatno da odredjeni ljudi pljuju po necemu sto ce ovaj grad pretvoriti u metropolu svetskih razmera. Kompletiranje "Beograda na vodi" ce bez svake sumnje imati i visestruki pozitivan znacaj za turizam,ekonomiju i privredu cele Srbije uopste.Nisu mi jasni ljudi kojima je lepsi sadasnji izgled od buduceg takozvanog ''beograd na vodi''.Ja tek sad vidim da je neko ozbiljno pristupio projektovanju i planiranju i veoma me raduje cinjenica da Beograd postaje lider u regionu po svim pitanjima.

marina83

pre 9 godina

Cena kvadrat ce verovatno zavisiti od lokacije. Mi koji sebi necemo moci ovako nesto da piustimo, makar cemo moci da uzivamo u njegovim lepotama.

siriza

pre 9 godina

Srbi nikako da nauce sta je kapitalizam.
Stan se u kapitalizmu ne kupuje da bi se resio STAMBENI PROBLEM. Stan se u kapitalizmu kupuje da bi se sacuvao kapital i ostvarila kapitalna dobit preprodajom.
Pogledajte okolo novosagradjene stambene objekte stranih investitora. Svi stanovi prodati a nigde zive duse u njima.

Goran

pre 9 godina

Verujem da ćemo lepo zaraditi i mi i investitor, radi se o atraktivnoj lokaciji. Ne očekujem da će naši ljudi biti glavni kupci, verujem da će to biti prvenstveno poslovni svet.

Mary

pre 9 godina

Kompanija Igl Hils primenjuje takav koncept prodaje svuda u svetu, pa ce i u Beogradu. Na osnovu interesovanja ce se formirati cene, trziste ce imati znacajnu ulogu.

Sterija

pre 9 godina

1. Predstavljen projekta na medjunarodnom sajmu.
2. Ubrzo počinje pretprodaja stanova.
3. U skupštinskoj proceduri je "Lex specialis" koji će pomoći ostvarivanje projekta.
4. Ubrzo će biti popisan konačni ugovor koji će biti transparentan.

Koliko još dokaza treba da ses shvati da je ovo realan projekat?

BOZANA - 63

pre 9 godina

Naravno da sadasnja vlast na celu sa Aleksandrom Vucic insistira da sve bude javno, da nista ne buse sakriveno, da svako zainteresovan zna po kojoj ceni moze da kupi ono sto ga interesuje.

Siniša

pre 9 godina

Nadajmo se da će se ovakav projekat zaista i obistiniti.Ovakve vesti idu u prilog tome.Naravno,mi svi treba da se nadamo realizaciji jer ko iole poznaje finansijske teorije, razumeće da ovaj projekat jeste značajan multiplikator razvoja.

Radiša

pre 9 godina

Izuzetno visoke cene kvadratnog metra buducih stanova ukazuju de ce biti rec o velelepnom zdanju koje ce krasiti srpsku metropolu i biti ponos njenih gradjana.

ReljaCZ

pre 9 godina

Mislim da kvadrat u beogradu na vodi treba da bude medju najskupljim kvadratima u gradu, pa oni koji zele stan tamo da dobro plate, a mi da unovcimo taj projekat na najbolji nacin!

Neko

pre 9 godina

Na osnovu prijave o zainteresovanosti ce se videti koliki je interes građana za kupovinu kao i za koju vrstu stanova je najveće interesovanje, tek na osnovu toga formiraće se i cene.

Maja

pre 9 godina

Za neke ce ta cena od 2500 ili vise, po kvadratnom metru, biti prava sitnica. Svaka roba ima svoga kupca, a svaka metropola ima svoje luksuzne zone, pa zasto ne bi i mi tezili tome.

Vesn@

pre 9 godina

Koliko god da kvadrat kosta Srbiji ce dobro doci. Nije bitno da ce kupiti strani ili nasi drzavljani, vazno je da se svaki metar rasproda, kako bi svi bili isplaceni i kako bi projekat zaista kao rezultat bio profitabilan (kako bi bio ostvaren profit).

jana

pre 9 godina

Cena kvadratnog metra u Beogradu je veca u odnosu na unutrasnjost. Ne verujem da ce u novim objektima biti mnogo veca nego na drugim lokacijama u glavnom gradu.

dalido

pre 9 godina

Ovim projektom mogao bi se resiti problem autobuske i zeleznicke stanice, zapocela bi se izgradnja dugo najavljivanog metroa, krenulo bi se sa resavanjem nekih strateski vaznih stvari za Beograd i za Srbiju.Da ne spominjem da bi se zaposlenost znatno smanjila u glavnom gradu.I sad kad Srbija napokon pocinje da se gradi, javljaju se pojedinci koji su protiv toga.Zapitajmo se onda da li je tim ljudima Srbija na prvom mestu.Ja mislim da nije.

dida

pre 9 godina

Projekat ''Beograd na vodi'' je od sustinskog znacaja za svakog pojedinca u Srbiji i nikako ne razumem kriticare istog.Projekat nam, posebno istaknuto, donosi smanjenje nezaposlenosti, iskljucivo gledano u gradjevinskoj industriji koja je inace poslednjig godina znatno stagnirala.Pored svega toga Beograd ce izgledati futuristicki i sigurno je da ce biti jedna od glavnih evropskih destinacija.Lepo i korisno!

dalco

pre 9 godina

Srbija najzad posle dugo godina ima znacajan i veliki kapitalni projekat koji ce menjati lice i izgled ne samo Beograda vec i cele Srbije.Naravno, uvek ima onih kojima se ova prica ne dopada jer iskljucivo gledaju svoje licne interese a svako ko zeli dobro svojoj zemlji priznace da je ovo projekat koji obecava i koji narodu vraca osmeh na lica.Srbija treba da bude zemlja velikih infrastrukturnih projekata jer samo na taj nacin mozemo smanjiti nezaposlenost u svim granama industrije.

dado90

pre 9 godina

Beograd na vodi je vizionarski projekat koji ce nama doneti dosta toga dobrog za samu privredu a samim tim i za gradjane ne samo Beograda vec iz cele zemlje.Tu nema mesta politickom prepucavanju, jer neko ko hoce da donese milijarde evra u zemlju svakako treba biti dobrodosao u Srbiju i od strane vlasti i od strane opozicije.Razlicita politicka misljenja nisu razlog za podele i kocenje razvijanje glavnog grada a sa njim i cele zemlje.

cuki

pre 9 godina

Generalno gledano projekat moze da donese samo napredak celom drustvu a oni koji ga kritikuju neka se zamisle da li uopste zele dobro svom narodu i svojoj zemlji.''Beograd na vodi'' nam donosi unapredjenje industrije, ugostiteljstva, turizma, ali pre svega unapredjenje gradjevinske industrije koja nam je pravila velike probleme u proteklom periodu.Zasto uvek kada se nesto dobro radi za ovu zemlju postoje politicke nesuglasice koje samo mogu odmoci realizaciji datog projekta.

Hedona

pre 9 godina

Ne treba se prenagljivati sa cenama stanova Beograda na vodi, između ostalog pored ove elitne lokacije, treba praviti i socijalne stanove koje će država davati građanima koji nemaju krov nad glavom, kao što su raseljena lica, i vojni beskućnici. Srbija Beogradom na vodi pokreće građavinarstvo i građavinsku industriju koja će se dalje razvijati ostale grane privrede.

Kosta

pre 9 godina

Srecan sam zbog projekta Beograd na vodi iako nisam iz Beograda ali smatram da je to znacajan projekat ne samo za Beograd i celu Srbiju vec i za region. Cene stanova i treba da budu tolike s obzirom da ce to biti elitni deo grada.

denkom

pre 9 godina

U skorijoj istoriji nismo imali projekte ovakvih razmmera koji ce ulepsati grad, zaposliti dosta ljudi i biti od opsteg interesa svih gradjana. Mislim da ce mnogo kupaca biti zainteresovano za kupovinu kvadrata jel ce ovo biti jedinstven projekat u sirem regionu

zemljoradnik

pre 9 godina

Kolika god cena kvadrata da bude ''Beograd na vodi'' je kljucni projekat koji Srbiji treba da donese nekoliko milijadi evra, da promeni mesto Beograda u Evropi i svetu i da poboljsa srpsku privredu.Upravo iz tih razloga potrebno je svi da podrzimo taj projekat i da zeljno icekujemo pocetak realizacije koji je siguran sam blizu.

rotox

pre 9 godina

Siguran sam da ce interesovanje gradjana biti veoma veliko i da ce cena biti formirana shodno ponudi i potraznji i da ce ovaj projekat biti lice Beograda cime cemo imati da se pohvalimo i ponosimo.

Markov

pre 9 godina

To je najatraktivnija lokacija u BG-u tako da ne sumnjam da će se naći kupci i da će posao krenuti, a za ekonomiju je najbitnije da se nešto gradi i da se dešava. Pre neko veče je na TV bio i Karić i trebala bi država naći modus da ga privoli i omogući mu fer suđenje i da zauzvrat svoji kapital i operativu uloži u oporavak Srbije. Ne bi imao ništa protiv. Dosta mi je eksperata i teoretičara koji pune samo svoje držepove. Od teorije se ne živi već treba da se radi i gradi!

Sretenović Z

pre 9 godina

Ne verujem da će kvadat biti skuplji od 3.000 eura i to za poslovni prostor na najboljoj miro-lokaciji. Visoke cene stambenog i poslovnog prostora u Beograd na vodi, samo bi kompromitovale celu ideju ovog projekta. Arapi nisu loši biznismeni, pa su sigurno napravili pravu kalkulaciju, koja može da opravda ovaj projekat.

Kvadrat07

pre 9 godina

"Prodaja stanova u prvim stambenim kulama u Beogradu na vodi počeće u ponedeljak, ali se za sada ne zna kolika će biti cena kvadratnog metra."

Za nas obične smrtnike gotovo nedostižno,sigurni kupci su oni sa dubljim džepovima.Za njih je to i namenjeno.

kupac stana

pre 9 godina

nevidim da ce stanovi ovde oboriti cene u ostalim delovima grada. Kupac koji ovde kupuje stan nema veze sa ostalim stanovima. ovo je posebna prica

siki82

pre 9 godina

Ovakav sistem prodaje je predlog kompanije koja je ujedno i jedan od investitora,i takav sistem se pokazao kao izuzetno uspešan u svetu.

duki

pre 9 godina

Ja stvarno ne ocekujem da cu moci sebi da priustim kupovinu stana u BGu na vodi, jer ne mogu da kupim ni u najdaljoj beogradskoj zabiti. Al dobro, to je sada problem sto imamo los standard i to se godinama ne menja. Ali mi je opet drago sto se nesto ovako pravi, to ce biti sve luksuzno i lepo, makar se prosetati,obici neki trzni centar itd., ne treba zaboraviti da ce tu biti puno novih radnih mesta.. Beograd ipak zasluzuje ovako nesto, to je uobicajeno za tako velike gradove i tebalo bi da se ponosimo.

MOSTONGA

pre 9 godina

neka kupi ko ima para , samo neka sve ide kako je isplanirano. Svom svetu niko nije ugodio, pa tako i ovovom projektuima raznih komentara.

BM.Le.

pre 9 godina

Ne znam sta je cudno, ko ima platice i kupice stan kao sto se i kupuju svi ostali stanovi sirom Srbije...sad ljubomorni i zavidni ljudi mogu da pricaju sve i svasta...

Tehnicar

pre 9 godina

Ja ga necu kupiti sigurno, ali koliko god bude kostao, kupaca ce sigurno biti. Na Menhetnu su cene stanova milionske i uvek se prodaju, a ovo ce biti beogradski pandan tome. Ti koji kupuje stanove na ovakvim lokacijama, ne citaju sigurno sad vest i komentarisu.

zvucnik

pre 9 godina

Kao neko ko voli reku i sve njene cari, godinama govorim kako je Dunav potpuno neiskoristen. Ovaj projekat je idealan za Beograd jer glavnom gradu fali nesto ovako grandiozno i lepo. Nadam se da cemo nastaviti koristiti sve prirodne resurse koje imamo u Srbiji. U turizmu je perspektiva!

perken

pre 9 godina

Pre svega treba da budemo srecni sto je premijer imao sluha za strane investitore i da ovaj projekat realizuje u Srbiji jer ce biti sinonim za ceo region a kvadrat ce biti onoliko koliko i prilici ovom projektu

siki82

pre 9 godina

Ovakav sistem prodaje je predlog kompanije koja je ujedno i jedan od investitora,i takav sistem se pokazao kao izuzetno uspešan u svetu.

Marvel

pre 9 godina

Cemu toliko potcenjivanje i ironisanje...pa ako su se rasprodali stanovi u Belville-u po onolikim cenama i onakvom okruzenju, zasto se nece prodati i ovako nesto???

Elita

pre 9 godina

Tržište je neumoljivo, tu emocije gube u samom startu!!! Ne zaboravite da će se naći dovoljno kupaca za najskuplje kvadrate, dok za one jevtine, neće biti navale.....

Potencijalni kupac

pre 9 godina

Zainteresovani bi odmah trebalo da se raspitaju detealjno oko cene,jer ce biti velika navala za kupovinu ovih nekretnina.

Bivsi Demokrata

pre 9 godina

Ja verujem da ce biti ponudjene najnize cene za ove stanove koji budu se kupovali u ovim kulama u BG na vodi i da ce one biti pristupacne svima.

QQQQQ

pre 9 godina

Za mene je nebitan kvadrat u delu gde će biti nove zgrade, očekujem bar par hiljada evra, neka b 92 zakupi par stanova za svoje novinare pa će videti cenu.

Hot Wine

pre 9 godina

Koliko god da kosta kvadrat stana na ovoj lokacija, ja ga sigurno necu kupiti jer nisam u takvoj finansijskoj situaciji, ali bi svakako voleo da zivim tamo, jer mislim da ce biti prelepo!

cincar

pre 9 godina

Uvodjenje ovakvih ponuda kao modernog nacina poslovanja koje su razvijene kompanije odavno uvrstile u svoje poslovanje su dobar nacin za sve gradjane jer cemo ovim putem sigurno doprineti razvijanju ovog projekta i doci do sto povoljnijih cena kvadrata

koksan

pre 9 godina

S'obzirom da je jedan od najvecih projekata u skorijoj istoriji a bice veoma kvalitetan i atraktivan sa svih tacaka gledanja, kvadrat ce biti onoliko koliko i bude vredelo na ovoj lokaciji

pera

pre 9 godina

Pa kao i sve svetske metropole, i BG ima lokacije koje su najskuplje za kupovinu stanova, a kada je rec o Bgu na vodi, to ce biti nas Menhetn, a znate kolike su cene u takvim delovima gradova..

TVRDJAVA B

pre 9 godina

za one koji imaju cena nece biti toliko bitna ali je nama bitno da se prodaju stanovi i da projekat krene sa realizacijom ,a imena vlasnika nas se ne ticu.

Dragan

pre 9 godina

Kostace onoliko koliko su zainteresovani ljudi sposobni i spremni da plate. Ukoliko interesovanje ne bude u skladu sa ocekivanjima, cena ce vremenom opasti kao sto je opala u Belvilu, Stepi i nekim drugim naseljima. Ipak, imajuci u vidu da se radi o luksuzno opremljenim i velikim stanovima verujem da ce cena ostati velika jer Stepa i Belvil su projektovani za sredju klasu a ona je u ovoj zemlji manje brojna od bogatih a pogotovo od sirotinje.

DŽemo voli džem

pre 9 godina

Siguran sam da postoje pojedinci koji su u mogućnosti da plate cenu kvadrata koja ,sigurno,neće biti ništa veća od kvadrata stana na Senjaku,na primer,a žele da budu deo futurističkog "Beograda na vodi" !

Alas

pre 9 godina

Slika pokazuje da arapski investitori ne znaju da Sava na jesen nadođe i do 8 metara !?
Tada bi svi prizemni objekti sa slike bili pod vodom.

Bolje je da pola zgrada i najveća kula (ali da bude BELA i ČETVRTASTA) budu premešteni na levu-novobeogradsku obalu Save,
a na njihova mesta na desnoj obali napraviti: trgove, parkove, fontane,...