Sreda, 04.03.2015.

15:18

Nokia već testira Nokia 1100 telefon uz Android 5.0 Lollipop?

Izvor: benchmark.rs

Nokia veæ testira Nokia 1100 telefon uz Android 5.0 Lollipop? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

opservator

pre 9 godina

512 rama za telefon koji pokrece android 5.0 pa ja sam mislio da se to vise ne proizvodi. O cemu se ovde radi to niko ne zna. A i sve to presipanje iz supljeg u prazno. Nokia moze da zivi samo od stare slaveodavno je pregazilo vreme. Voleo sam nokiu, ali se sada ne bihodrekao Nexusa zbog N
okie.

Blackberry4life

pre 9 godina

Bill bi lepo videti ponoco prave Nokia telefone. Mozete pricati svasta Ali uvek je kvalitet izrade bio na visokom nivou. A o androidu be zelim trositi reci, mozda ga Nokia ispegla da radi kako treba. Do Tada be menjam lumiu 920 koja radi savrseno uz Z10 Koji sada I smece od android aplikacija pokrece...

Psn

pre 9 godina

@psn - to sto ti imas to nije telefon
(poljak, 04. mart 2015 20:35)

Razumem ja tebe (i ostale sa tvojom mišljenjem), ali ne razumeš ti o kakvom fonu se ovde piše.
Prvo, ovo je budžet fon (znači - najjeftinije) i namenjen je ne zahtevnim korisnicima.
Drugo, Nokia koristi AOSP Android - znači nema Google-a (Google apps), a i sama Nokia (Nokia apps) je minimalno prisutna. Ne znam koliko takav sistem zauzima, ali recimo ne više od 150 MB.. tako da ti za aplikaciju/e ostaje recimo 300. Koja aplikacija zauzima toliko RAM-a? Neka je prosek 30 MB za zahtevne - ima mesta za 10 takvih aktivnih da budu u RAM-u.
Nemoj da gledate top Samsung, LG i ostale fonove, jer oni imaju Android + Google apps + custom UI + bloatware.. i istina je da sve to ne može komotno da stane u 512 MB.
Ako si ne zahtevan korisnik, pusti u pozadini mail i npr. Skype (pokrivena je sva komunikacija, pozivi i poruke su u okviru sistema), dodaj vremensku prognozu, kalendar, podsetnik.. ako si na nekoj društvenoj mreži, dodaj i nju.. i ostaje ti RAM-a za "blic" aplikacije (one koje koristiš, pa posle zatvoriš) tipa B92, YT, e-book, neka igra, navigacija, dokument edit.. pedeset megabajta da ti ostane za ove poslednje aplikacije, pa je dovoljno.

GMT+385

pre 9 godina

512 Mb rama i lolipop jednostavno tehnicki ne idu skupa. Nexus 5 i 7,oba na tvornickom 5.02 rade besprijekorno,mada mi se cini da 5 nesto brze prazni bateriju nego ranije. Nokia sa androidom bi mogla biti dobitna kombinacija. Od sonya smo svi u kuci odustali,moj krepao mesec dana nakon garancije,zenin se pregrijava, od sina i kcerke vise na popravcima nego u upotrebi.,pluskvamperfekt.

The One

pre 9 godina

lolipop na m8 leti....bag je misaona imenica...bitno je i koja kompanija radi softver...lg,samsung su tu katastrofa...android je najbolji cist ili htc-ov

amge

pre 9 godina

@alfaC , naravno da je malo, iz mog ličnog iskustva. To je možda dovoljno za 5.0 na kome će samo da se koristi dialer, sms i kamera...

Razer

pre 9 godina

Nokia Conecting People no more .
512 mb rama u 2015 pa nekako ne ide i da je wp ili ios u pitanju .To je ok za recimo 2012 godinu.Tako da ne vidim nikakav pomak u toj kompaniji.Sad ce mnogi da komentarisu kako lolipip radi u fullu na 512 mb to je vrhunska verzija ko i svaka prethodna a proizvodjaci i dalje ugradjuju 2048 mb rama a neki i vise.

Srbin

pre 9 godina

@poljak
Instaliraj Catalyst rom na Nexus 5. Android 5.0.1 radi besprekorno cak i sa Nightly verzijama.

Sto se tice Nokije, oni sami najbolje znaju sta rade. To sto je neko odavde imao 2-3 android telefona ne znaci da je inzenjer i da je bogotac sto se tehnologije tice.

Pozdrav!

Zurkolomac

pre 9 godina

To se zove povratak Nokie, sa profi OS- Androidom, a ne tamo nekim sistemom za raspustene domacice i izlapele penzionerke kao sto je wp ili ios. Samo napred, HighTech Android ceka Nokiu…

djura

pre 9 godina

insatlirao sam 5.02 na HTC one m7. Radi besprekorno vec peti dan. Fabricki update. Baterija drzi skoro duplo duze, poboljsanja na sve strane, nove funkcije. Oko androida treba malo i znanja. Jedini problem sam imao sto nema vise opcije GSM only. Medjutim, nasao sam odlicnu aplikaciju 4g swicher, koja radi odlicno pod lilipopom. Sto se Nokia telefona tice, nostalgija je jedno, realnost je drugo. Ta firma vise ne postoji, ostalo je istorija. Bili ih je lepo dotukao sa svojim win sistemom na kome su institirali, pa ih onda i kupio za sicu. Pa je popravio win i podigao malo prodaju win telefona. Premda i on ce shvatiti da ostoji android i IOS, sve ostalo su gluposti.

Žarko

pre 9 godina

Banditsko ponasanje Nokije! I da krenu opet u trku, ne ocekujem veliki uspeh. Kupicu Sony e3 ili e4 ili Microsoft 535. Nije puno para,a solidni tel.

neutralni felsh

pre 9 godina

512mb rama na Androidu? Pa to nemoze da radi.
(poljak, 04. mart 2015 16:32)

Istina :D
Evo, i ja sve mislim da ovo pišem sa Android-a sa 512 MB RAM-a.. kada ono, izgleda sanjam..
Biću siguran da dâ, ako mi se komentar ne pojavi.
(Psn, 04. mart 2015 18:23)

e neka si rekao :) stvarno vise ne razumem toliku snobovsku famu da je 512mb ram-a malo za android. mozda jes malo za lolipop (kao sto su ove navodne nokia specifikacije vrlo preliminarne, naravno), ali na nizu prethodnih androida sve to fercera vrlo pristojno. nije bas da sve leti, ali uz skoro bilo koji dupli cpu, i malo kritickiji (oprezniji) odnos prema instaliranju i update-u aplikacija, i malo pametnijeg odrzavanja sistema (sto bi rekli, korisnicka kultura) svaki fon od 512 rama moze sve sto i onaj od 1gb pa navise, sto se prosecne upotrebe tice, fonto i multimedija. istina, malo sporije - ali to radi.
mada, mozda razumem toliko ram-osporavanje. slican fenomen je bio u doba nagle ekspanzije desktopa, neki klinja juce kupi kompjuter a vec sutra mu je malo 512mb ram-a, kuka, pisti i vristi... e sine moj, nisi ti imao komp na 64mb, pa ti sad sve tesno oko vrata.

S

pre 9 godina

Ne pravi Nokia nista,vec samo iznajmljuje svoje ime. A sva tehnologija koja je krasila nokiu je u rukama Microsofta,svi patenti i licence sve je microsoft cak i zgrada nokie!

Pametnjakovic Mladji

pre 9 godina

Ehh. Cist promasaj, da ne govorim koliko bi to bilo funkcionalno. Imati 512mb rama i android 5.0 lolipop je nemoguce. Sta li ovi iz nokie misle. Ja sam imao prve android telefone. Pratim android od kada se pojavio prvi put i telefon mi je bio Samsung galaxy mini sluzio je dobro s 256mb rama ali je imao froyo pa je i cak tad android kocio. Za danasnji 5.0 android treba minimum 3gb ddr4. Tu je samsung uradio pravu stvar s S6. Ali 5.0 ima neke strasne probleme s nekim telefonima. Ima drug G3 m update na lolipop 5.0 (koji vec) videla se razlika, jeste da android 5.0 lep ali se vidi da su dosta ideja prekopirane iz cyogen mod-a. Ali da se vratim na oni sto hocu da kazem. Andorid 5.0 je ja verujem za telefone koje tek izlaze. Jeste lep ali lose optimizovan.

@ndroid

pre 9 godina

512mb rama na Androidu? Pa to nemoze da radi.
(poljak, 4. mart 2015 16:32)
Test/development verzija itekako moze. Niko i ne kaze da ce se to naci u prodaji

Mile vs Tranzicija

pre 9 godina

MS smaraci sa Bencmarka.
Aman ljudi MS je napravio ugovor da Nokia ne sme da primirise narednih 10 godina trzistu telefona sto se hardvera tice.

Lex

pre 9 godina

Zasto ljudi? Na ove performanse iskljucivo mora ici Windows da bi to radilo kako treba. Inace android 5 je kriminalan. Imam LG G3 koji je besprekorno radio na 4.4.2, a posle (nekoliko) update-a na lollypop puca home screen, aplikacije pucaju i reseruju se, imam memory leak, slabije drzi baterija, alarm ne zvoni u silent rezimu i jos hiljadu uznemiravanjucih bagova.

Psn

pre 9 godina

512mb rama na Androidu? Pa to nemoze da radi.
(poljak, 04. mart 2015 16:32)

Istina :D
Evo, i ja sve mislim da ovo pišem sa Android-a sa 512 MB RAM-a.. kada ono, izgleda sanjam..
Biću siguran da dâ, ako mi se komentar ne pojavi.

poljak

pre 9 godina

inace...razocaran sam androidom 5 i njihovom neozbiljnoscu... imam nexus 5 sa 5.0.1 softverom i cesto probleme. Nekad kamera nece da se pokrene pa moram da ga resetujem, nekad se sam resetuje a nekad se isprazni za 5-6 sati, bez koriscenja... ma uzas!

alfaC

pre 9 godina

@MisterG(SNS BOT) - 512MB nije malo rama ukoliko budu koristili čist lolipop. A hoće vjerovatno. Iako mislim da ce do objavljivanja telefona ipak ubaciti 1GB s obzirom na stalni pad cijena mobilne RAM memorije.

alfaC

pre 9 godina

@MisterG(SNS BOT) - 512MB nije malo rama ukoliko budu koristili čist lolipop. A hoće vjerovatno. Iako mislim da ce do objavljivanja telefona ipak ubaciti 1GB s obzirom na stalni pad cijena mobilne RAM memorije.

poljak

pre 9 godina

inace...razocaran sam androidom 5 i njihovom neozbiljnoscu... imam nexus 5 sa 5.0.1 softverom i cesto probleme. Nekad kamera nece da se pokrene pa moram da ga resetujem, nekad se sam resetuje a nekad se isprazni za 5-6 sati, bez koriscenja... ma uzas!

Lex

pre 9 godina

Zasto ljudi? Na ove performanse iskljucivo mora ici Windows da bi to radilo kako treba. Inace android 5 je kriminalan. Imam LG G3 koji je besprekorno radio na 4.4.2, a posle (nekoliko) update-a na lollypop puca home screen, aplikacije pucaju i reseruju se, imam memory leak, slabije drzi baterija, alarm ne zvoni u silent rezimu i jos hiljadu uznemiravanjucih bagova.

neutralni felsh

pre 9 godina

512mb rama na Androidu? Pa to nemoze da radi.
(poljak, 04. mart 2015 16:32)

Istina :D
Evo, i ja sve mislim da ovo pišem sa Android-a sa 512 MB RAM-a.. kada ono, izgleda sanjam..
Biću siguran da dâ, ako mi se komentar ne pojavi.
(Psn, 04. mart 2015 18:23)

e neka si rekao :) stvarno vise ne razumem toliku snobovsku famu da je 512mb ram-a malo za android. mozda jes malo za lolipop (kao sto su ove navodne nokia specifikacije vrlo preliminarne, naravno), ali na nizu prethodnih androida sve to fercera vrlo pristojno. nije bas da sve leti, ali uz skoro bilo koji dupli cpu, i malo kritickiji (oprezniji) odnos prema instaliranju i update-u aplikacija, i malo pametnijeg odrzavanja sistema (sto bi rekli, korisnicka kultura) svaki fon od 512 rama moze sve sto i onaj od 1gb pa navise, sto se prosecne upotrebe tice, fonto i multimedija. istina, malo sporije - ali to radi.
mada, mozda razumem toliko ram-osporavanje. slican fenomen je bio u doba nagle ekspanzije desktopa, neki klinja juce kupi kompjuter a vec sutra mu je malo 512mb ram-a, kuka, pisti i vristi... e sine moj, nisi ti imao komp na 64mb, pa ti sad sve tesno oko vrata.

Psn

pre 9 godina

512mb rama na Androidu? Pa to nemoze da radi.
(poljak, 04. mart 2015 16:32)

Istina :D
Evo, i ja sve mislim da ovo pišem sa Android-a sa 512 MB RAM-a.. kada ono, izgleda sanjam..
Biću siguran da dâ, ako mi se komentar ne pojavi.

S

pre 9 godina

Ne pravi Nokia nista,vec samo iznajmljuje svoje ime. A sva tehnologija koja je krasila nokiu je u rukama Microsofta,svi patenti i licence sve je microsoft cak i zgrada nokie!

djura

pre 9 godina

insatlirao sam 5.02 na HTC one m7. Radi besprekorno vec peti dan. Fabricki update. Baterija drzi skoro duplo duze, poboljsanja na sve strane, nove funkcije. Oko androida treba malo i znanja. Jedini problem sam imao sto nema vise opcije GSM only. Medjutim, nasao sam odlicnu aplikaciju 4g swicher, koja radi odlicno pod lilipopom. Sto se Nokia telefona tice, nostalgija je jedno, realnost je drugo. Ta firma vise ne postoji, ostalo je istorija. Bili ih je lepo dotukao sa svojim win sistemom na kome su institirali, pa ih onda i kupio za sicu. Pa je popravio win i podigao malo prodaju win telefona. Premda i on ce shvatiti da ostoji android i IOS, sve ostalo su gluposti.

@ndroid

pre 9 godina

512mb rama na Androidu? Pa to nemoze da radi.
(poljak, 4. mart 2015 16:32)
Test/development verzija itekako moze. Niko i ne kaze da ce se to naci u prodaji

GMT+385

pre 9 godina

512 Mb rama i lolipop jednostavno tehnicki ne idu skupa. Nexus 5 i 7,oba na tvornickom 5.02 rade besprijekorno,mada mi se cini da 5 nesto brze prazni bateriju nego ranije. Nokia sa androidom bi mogla biti dobitna kombinacija. Od sonya smo svi u kuci odustali,moj krepao mesec dana nakon garancije,zenin se pregrijava, od sina i kcerke vise na popravcima nego u upotrebi.,pluskvamperfekt.

Blackberry4life

pre 9 godina

Bill bi lepo videti ponoco prave Nokia telefone. Mozete pricati svasta Ali uvek je kvalitet izrade bio na visokom nivou. A o androidu be zelim trositi reci, mozda ga Nokia ispegla da radi kako treba. Do Tada be menjam lumiu 920 koja radi savrseno uz Z10 Koji sada I smece od android aplikacija pokrece...

Psn

pre 9 godina

@psn - to sto ti imas to nije telefon
(poljak, 04. mart 2015 20:35)

Razumem ja tebe (i ostale sa tvojom mišljenjem), ali ne razumeš ti o kakvom fonu se ovde piše.
Prvo, ovo je budžet fon (znači - najjeftinije) i namenjen je ne zahtevnim korisnicima.
Drugo, Nokia koristi AOSP Android - znači nema Google-a (Google apps), a i sama Nokia (Nokia apps) je minimalno prisutna. Ne znam koliko takav sistem zauzima, ali recimo ne više od 150 MB.. tako da ti za aplikaciju/e ostaje recimo 300. Koja aplikacija zauzima toliko RAM-a? Neka je prosek 30 MB za zahtevne - ima mesta za 10 takvih aktivnih da budu u RAM-u.
Nemoj da gledate top Samsung, LG i ostale fonove, jer oni imaju Android + Google apps + custom UI + bloatware.. i istina je da sve to ne može komotno da stane u 512 MB.
Ako si ne zahtevan korisnik, pusti u pozadini mail i npr. Skype (pokrivena je sva komunikacija, pozivi i poruke su u okviru sistema), dodaj vremensku prognozu, kalendar, podsetnik.. ako si na nekoj društvenoj mreži, dodaj i nju.. i ostaje ti RAM-a za "blic" aplikacije (one koje koristiš, pa posle zatvoriš) tipa B92, YT, e-book, neka igra, navigacija, dokument edit.. pedeset megabajta da ti ostane za ove poslednje aplikacije, pa je dovoljno.

Mile vs Tranzicija

pre 9 godina

MS smaraci sa Bencmarka.
Aman ljudi MS je napravio ugovor da Nokia ne sme da primirise narednih 10 godina trzistu telefona sto se hardvera tice.

Srbin

pre 9 godina

@poljak
Instaliraj Catalyst rom na Nexus 5. Android 5.0.1 radi besprekorno cak i sa Nightly verzijama.

Sto se tice Nokije, oni sami najbolje znaju sta rade. To sto je neko odavde imao 2-3 android telefona ne znaci da je inzenjer i da je bogotac sto se tehnologije tice.

Pozdrav!

Žarko

pre 9 godina

Banditsko ponasanje Nokije! I da krenu opet u trku, ne ocekujem veliki uspeh. Kupicu Sony e3 ili e4 ili Microsoft 535. Nije puno para,a solidni tel.

Razer

pre 9 godina

Nokia Conecting People no more .
512 mb rama u 2015 pa nekako ne ide i da je wp ili ios u pitanju .To je ok za recimo 2012 godinu.Tako da ne vidim nikakav pomak u toj kompaniji.Sad ce mnogi da komentarisu kako lolipip radi u fullu na 512 mb to je vrhunska verzija ko i svaka prethodna a proizvodjaci i dalje ugradjuju 2048 mb rama a neki i vise.

The One

pre 9 godina

lolipop na m8 leti....bag je misaona imenica...bitno je i koja kompanija radi softver...lg,samsung su tu katastrofa...android je najbolji cist ili htc-ov

Pametnjakovic Mladji

pre 9 godina

Ehh. Cist promasaj, da ne govorim koliko bi to bilo funkcionalno. Imati 512mb rama i android 5.0 lolipop je nemoguce. Sta li ovi iz nokie misle. Ja sam imao prve android telefone. Pratim android od kada se pojavio prvi put i telefon mi je bio Samsung galaxy mini sluzio je dobro s 256mb rama ali je imao froyo pa je i cak tad android kocio. Za danasnji 5.0 android treba minimum 3gb ddr4. Tu je samsung uradio pravu stvar s S6. Ali 5.0 ima neke strasne probleme s nekim telefonima. Ima drug G3 m update na lolipop 5.0 (koji vec) videla se razlika, jeste da android 5.0 lep ali se vidi da su dosta ideja prekopirane iz cyogen mod-a. Ali da se vratim na oni sto hocu da kazem. Andorid 5.0 je ja verujem za telefone koje tek izlaze. Jeste lep ali lose optimizovan.

Zurkolomac

pre 9 godina

To se zove povratak Nokie, sa profi OS- Androidom, a ne tamo nekim sistemom za raspustene domacice i izlapele penzionerke kao sto je wp ili ios. Samo napred, HighTech Android ceka Nokiu…

amge

pre 9 godina

@alfaC , naravno da je malo, iz mog ličnog iskustva. To je možda dovoljno za 5.0 na kome će samo da se koristi dialer, sms i kamera...

opservator

pre 9 godina

512 rama za telefon koji pokrece android 5.0 pa ja sam mislio da se to vise ne proizvodi. O cemu se ovde radi to niko ne zna. A i sve to presipanje iz supljeg u prazno. Nokia moze da zivi samo od stare slaveodavno je pregazilo vreme. Voleo sam nokiu, ali se sada ne bihodrekao Nexusa zbog N
okie.

Žarko

pre 9 godina

Banditsko ponasanje Nokije! I da krenu opet u trku, ne ocekujem veliki uspeh. Kupicu Sony e3 ili e4 ili Microsoft 535. Nije puno para,a solidni tel.

Mile vs Tranzicija

pre 9 godina

MS smaraci sa Bencmarka.
Aman ljudi MS je napravio ugovor da Nokia ne sme da primirise narednih 10 godina trzistu telefona sto se hardvera tice.

Psn

pre 9 godina

512mb rama na Androidu? Pa to nemoze da radi.
(poljak, 04. mart 2015 16:32)

Istina :D
Evo, i ja sve mislim da ovo pišem sa Android-a sa 512 MB RAM-a.. kada ono, izgleda sanjam..
Biću siguran da dâ, ako mi se komentar ne pojavi.

Lex

pre 9 godina

Zasto ljudi? Na ove performanse iskljucivo mora ici Windows da bi to radilo kako treba. Inace android 5 je kriminalan. Imam LG G3 koji je besprekorno radio na 4.4.2, a posle (nekoliko) update-a na lollypop puca home screen, aplikacije pucaju i reseruju se, imam memory leak, slabije drzi baterija, alarm ne zvoni u silent rezimu i jos hiljadu uznemiravanjucih bagova.

Pametnjakovic Mladji

pre 9 godina

Ehh. Cist promasaj, da ne govorim koliko bi to bilo funkcionalno. Imati 512mb rama i android 5.0 lolipop je nemoguce. Sta li ovi iz nokie misle. Ja sam imao prve android telefone. Pratim android od kada se pojavio prvi put i telefon mi je bio Samsung galaxy mini sluzio je dobro s 256mb rama ali je imao froyo pa je i cak tad android kocio. Za danasnji 5.0 android treba minimum 3gb ddr4. Tu je samsung uradio pravu stvar s S6. Ali 5.0 ima neke strasne probleme s nekim telefonima. Ima drug G3 m update na lolipop 5.0 (koji vec) videla se razlika, jeste da android 5.0 lep ali se vidi da su dosta ideja prekopirane iz cyogen mod-a. Ali da se vratim na oni sto hocu da kazem. Andorid 5.0 je ja verujem za telefone koje tek izlaze. Jeste lep ali lose optimizovan.

djura

pre 9 godina

insatlirao sam 5.02 na HTC one m7. Radi besprekorno vec peti dan. Fabricki update. Baterija drzi skoro duplo duze, poboljsanja na sve strane, nove funkcije. Oko androida treba malo i znanja. Jedini problem sam imao sto nema vise opcije GSM only. Medjutim, nasao sam odlicnu aplikaciju 4g swicher, koja radi odlicno pod lilipopom. Sto se Nokia telefona tice, nostalgija je jedno, realnost je drugo. Ta firma vise ne postoji, ostalo je istorija. Bili ih je lepo dotukao sa svojim win sistemom na kome su institirali, pa ih onda i kupio za sicu. Pa je popravio win i podigao malo prodaju win telefona. Premda i on ce shvatiti da ostoji android i IOS, sve ostalo su gluposti.

poljak

pre 9 godina

inace...razocaran sam androidom 5 i njihovom neozbiljnoscu... imam nexus 5 sa 5.0.1 softverom i cesto probleme. Nekad kamera nece da se pokrene pa moram da ga resetujem, nekad se sam resetuje a nekad se isprazni za 5-6 sati, bez koriscenja... ma uzas!

Zurkolomac

pre 9 godina

To se zove povratak Nokie, sa profi OS- Androidom, a ne tamo nekim sistemom za raspustene domacice i izlapele penzionerke kao sto je wp ili ios. Samo napred, HighTech Android ceka Nokiu…

neutralni felsh

pre 9 godina

512mb rama na Androidu? Pa to nemoze da radi.
(poljak, 04. mart 2015 16:32)

Istina :D
Evo, i ja sve mislim da ovo pišem sa Android-a sa 512 MB RAM-a.. kada ono, izgleda sanjam..
Biću siguran da dâ, ako mi se komentar ne pojavi.
(Psn, 04. mart 2015 18:23)

e neka si rekao :) stvarno vise ne razumem toliku snobovsku famu da je 512mb ram-a malo za android. mozda jes malo za lolipop (kao sto su ove navodne nokia specifikacije vrlo preliminarne, naravno), ali na nizu prethodnih androida sve to fercera vrlo pristojno. nije bas da sve leti, ali uz skoro bilo koji dupli cpu, i malo kritickiji (oprezniji) odnos prema instaliranju i update-u aplikacija, i malo pametnijeg odrzavanja sistema (sto bi rekli, korisnicka kultura) svaki fon od 512 rama moze sve sto i onaj od 1gb pa navise, sto se prosecne upotrebe tice, fonto i multimedija. istina, malo sporije - ali to radi.
mada, mozda razumem toliko ram-osporavanje. slican fenomen je bio u doba nagle ekspanzije desktopa, neki klinja juce kupi kompjuter a vec sutra mu je malo 512mb ram-a, kuka, pisti i vristi... e sine moj, nisi ti imao komp na 64mb, pa ti sad sve tesno oko vrata.

The One

pre 9 godina

lolipop na m8 leti....bag je misaona imenica...bitno je i koja kompanija radi softver...lg,samsung su tu katastrofa...android je najbolji cist ili htc-ov

alfaC

pre 9 godina

@MisterG(SNS BOT) - 512MB nije malo rama ukoliko budu koristili čist lolipop. A hoće vjerovatno. Iako mislim da ce do objavljivanja telefona ipak ubaciti 1GB s obzirom na stalni pad cijena mobilne RAM memorije.

Blackberry4life

pre 9 godina

Bill bi lepo videti ponoco prave Nokia telefone. Mozete pricati svasta Ali uvek je kvalitet izrade bio na visokom nivou. A o androidu be zelim trositi reci, mozda ga Nokia ispegla da radi kako treba. Do Tada be menjam lumiu 920 koja radi savrseno uz Z10 Koji sada I smece od android aplikacija pokrece...

@ndroid

pre 9 godina

512mb rama na Androidu? Pa to nemoze da radi.
(poljak, 4. mart 2015 16:32)
Test/development verzija itekako moze. Niko i ne kaze da ce se to naci u prodaji

S

pre 9 godina

Ne pravi Nokia nista,vec samo iznajmljuje svoje ime. A sva tehnologija koja je krasila nokiu je u rukama Microsofta,svi patenti i licence sve je microsoft cak i zgrada nokie!

Razer

pre 9 godina

Nokia Conecting People no more .
512 mb rama u 2015 pa nekako ne ide i da je wp ili ios u pitanju .To je ok za recimo 2012 godinu.Tako da ne vidim nikakav pomak u toj kompaniji.Sad ce mnogi da komentarisu kako lolipip radi u fullu na 512 mb to je vrhunska verzija ko i svaka prethodna a proizvodjaci i dalje ugradjuju 2048 mb rama a neki i vise.

Psn

pre 9 godina

@psn - to sto ti imas to nije telefon
(poljak, 04. mart 2015 20:35)

Razumem ja tebe (i ostale sa tvojom mišljenjem), ali ne razumeš ti o kakvom fonu se ovde piše.
Prvo, ovo je budžet fon (znači - najjeftinije) i namenjen je ne zahtevnim korisnicima.
Drugo, Nokia koristi AOSP Android - znači nema Google-a (Google apps), a i sama Nokia (Nokia apps) je minimalno prisutna. Ne znam koliko takav sistem zauzima, ali recimo ne više od 150 MB.. tako da ti za aplikaciju/e ostaje recimo 300. Koja aplikacija zauzima toliko RAM-a? Neka je prosek 30 MB za zahtevne - ima mesta za 10 takvih aktivnih da budu u RAM-u.
Nemoj da gledate top Samsung, LG i ostale fonove, jer oni imaju Android + Google apps + custom UI + bloatware.. i istina je da sve to ne može komotno da stane u 512 MB.
Ako si ne zahtevan korisnik, pusti u pozadini mail i npr. Skype (pokrivena je sva komunikacija, pozivi i poruke su u okviru sistema), dodaj vremensku prognozu, kalendar, podsetnik.. ako si na nekoj društvenoj mreži, dodaj i nju.. i ostaje ti RAM-a za "blic" aplikacije (one koje koristiš, pa posle zatvoriš) tipa B92, YT, e-book, neka igra, navigacija, dokument edit.. pedeset megabajta da ti ostane za ove poslednje aplikacije, pa je dovoljno.

GMT+385

pre 9 godina

512 Mb rama i lolipop jednostavno tehnicki ne idu skupa. Nexus 5 i 7,oba na tvornickom 5.02 rade besprijekorno,mada mi se cini da 5 nesto brze prazni bateriju nego ranije. Nokia sa androidom bi mogla biti dobitna kombinacija. Od sonya smo svi u kuci odustali,moj krepao mesec dana nakon garancije,zenin se pregrijava, od sina i kcerke vise na popravcima nego u upotrebi.,pluskvamperfekt.

Srbin

pre 9 godina

@poljak
Instaliraj Catalyst rom na Nexus 5. Android 5.0.1 radi besprekorno cak i sa Nightly verzijama.

Sto se tice Nokije, oni sami najbolje znaju sta rade. To sto je neko odavde imao 2-3 android telefona ne znaci da je inzenjer i da je bogotac sto se tehnologije tice.

Pozdrav!

amge

pre 9 godina

@alfaC , naravno da je malo, iz mog ličnog iskustva. To je možda dovoljno za 5.0 na kome će samo da se koristi dialer, sms i kamera...

opservator

pre 9 godina

512 rama za telefon koji pokrece android 5.0 pa ja sam mislio da se to vise ne proizvodi. O cemu se ovde radi to niko ne zna. A i sve to presipanje iz supljeg u prazno. Nokia moze da zivi samo od stare slaveodavno je pregazilo vreme. Voleo sam nokiu, ali se sada ne bihodrekao Nexusa zbog N
okie.