Četvrtak, 12.02.2015.

09:45

Vučić ide u Zagreb na inauguraciju

Premijer Srbije Aleksandar Vučić ići će na inauguraciju novoizabrane hrvatske predsednice Kolinde Grabar Kitarović, potvrđeno je iz Vlade Srbije za N1.

Izvor: N1

Vuèiæ ide u Zagreb na inauguraciju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

133 Komentari

Sortiraj po:

IVANA - BO RU

pre 9 godina

Sasvim logicna odluka Aleksandra Vucic da Srbija ima svog predstavnika na inuaguraciji u nove predsednice Hrvatske u Zagrebu, jer ako tezimo uspostavljanju dobrih odnosa ovo je dobra prilika da to i jasno pokazemo celom svetu na delu i stavimo im do znanja. Jer da niko iz Srbije ne prisustvuje inuaguraciji prvo bi se oglasili ovi nasi silni duzebriznici, koji jedva cekaju priliku da grakcu i kukumacu.

Karkadžu

pre 9 godina

Ništa loše ne može ispasti iz ove posete, samo nam može doneti dobrog. Poboljšavanje odnosa sa Hrvatskom nama ide u prilog, kao i celom regionu, jer ako na ovim prostorima postoji jedinstvo, bićemo primamljiviji za investitore.

Higija

pre 9 godina

Predsednik Srbije Tomislav Nikolić ne može zbog obaveza da prisustvuje inauguraciji, jer se tog dana obeležava Dan državnosti Srbije, te da neki drugi datum svečanosti u Zagrebu ne bi bio sporan. Zbog toga ide Aleksandar vučić koji svakako radi na jačnju naše države i našeg naroda. Srbija mora da ostvari potpunu saradnju sa državama u reggionu. Srbiji su potrebni ljudi koji će nas potpuno ojačati.

Marina

pre 9 godina

Premijer na ovaj način pokazuje da je Srbija spremna na saradnju i podršku Hrvatskoj, a za uzvrat i mi od njih očekujemo svakako odgovorno ponašanje.

Željko

pre 9 godina

Odlazak na inauguraciju pokazuje koliko Srbiji znače međususedski odnosi. Smatram da je odlazak u Hrvatsku izuzetno dobar diplomatski potez premijera Vučića!

REDOSLED ZNAČAJA

pre 9 godina

Nema tu puno razmišljaja, samo utvrditi značaj jednog i drugog slavlja
za Nikolića.Posto inauguracija pada na Dan drzavnosti Republike Srbije
procice bez prisustva naseg predsednika Nikolića jer Dan drzavnosti
Dan drzavnosti ,Nikolić je domaćin i treba da ispostuje svoj narod, držćavu i praznik.

simsonovi 5

pre 9 godina

Za dobrobit naseg naroda i za odrzavanje dobrih medjususedskih odnosa, mora nekada nesto i da se precuti i preko necega da se predje, u ostalom kako nas narod kaze hriscanski je prastati.

Fantom

pre 9 godina

Vučićevo prisustvo ovom događaju je očigledan dokaz razvijanja odnosa i saradnje sa okolnim zemljama, a to je najbitnije za sve nas. Održavanje stabilnosti u regionu je definitivno prioritet.

Indigo

pre 9 godina

Kako su mediji se odmah zabrinuli da li je doslo do sukoba izmedju Nikolica i Vucica i uporno to potenciraju i zele da naprave famu tamo gde je nema, a on covek 100 puta ponavlja jedno isto da se predsednik slozio, ne, oni i dalje...

Jasmina81

pre 9 godina

(lulu, 12. februar 2015 10:18)
naravno...licna mislenja se u ovakvim situacijama moraju potisnuti..i raditi u korist svoje drzave...smatram da se premijer ponasa kao dobar diplomata

čađa

pre 9 godina

Ovo je samo dokaz da se Vučić ponaša dosledno svojoj političkoj poziciji na kojoj se nalazi.Odnosi sa susedima treba da budu u što boljim odnosima a svoje lično mišljenje čovek zadrzava za sebe kao i vecina političara.

Bozidar

pre 9 godina

Dobili smo poziv,i kao potrvdu dobrih odnosa kojima svakako tezimo neko treba da ode.Mislite pre svega na srpski narod koji zivi u Hrvatskoj i kojima je dobra saradnja Srbije i Hrvatske neophodna radi resavanja brojnih pitanja.

Ivancica

pre 9 godina

Premijer mudrom politikom ucestvuje u dogovorima sa raznim stranama, sto je bitno u ovom trenutku kada se stvaraju uslovi za mnogo bolji zivot!!

Neš Bridžis

pre 9 godina

Pametan potez državnog vrha Srbije da se ide na inauguraciju u Zagreb.Ovo pokazuje Evropi da je Srbija raskrstila sa prošlošću i da je na pravom putu lidera na Balkanu.

Perun

pre 9 godina

Treba napomenuti da nakon toga ide i u posetu srpskim politicarima i svestenstvu i dace biti sa njima...to je vrlo jsna poruka za povampirene ustaske politicare.

Biljana33

pre 9 godina

Premijer je pravi drzavnik koji radi u interesu svoje zemlje. On radi sve kako bi ocuvao mir I stabilnost u regionu zanemaraujuci izjave koje su dolazile sa hrvatske strane jer proslost treba ostaviti iza sebe I okrenuti se buducnosti

renou

pre 9 godina

Treba napomenuti da nakon toga ide i u posetu srpskim politicarima i svestenstvu i dace biti sa njima...to je vrlo jsna poruka za povampirene ustaske politicare.

profesor G

pre 9 godina

Hrvati, pogledajte komentare koji podrzavaju Vucica, to su vam SNS botovi, tacnije placeni ljudi (iz budzeta) da po ceo dan ostavljaju ovakve komentare. Sramotno jeste, ali oni nikako ne odrazavaju vecinsku volju naroda. Samo mi nije jasno sto nastavljaju sa ovim kad smo ih svi provalili, ovo im dodje kao negativan marketing.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (\|/, 12. februar 2015 10:50)A šta tebe tera, ili ko te plaća, da se pravdaš Hrvatima? Pravdaju li se oni tebi za fašisoine izjave svojih političara? Naravno da ne, boli ih uvo šta mi mislimo o tome...Samo se ti, mali i jadan, pravdaš ne bi li im se dopao...Bedno,bedno...

Tijana

pre 9 godina

Da ne ide bilo bi zasto ne ide,kad ide ne valja sto ide.....Auuuuuuu,ala nekima Vucic smeta!!!!!
(marko, 12. februar 2015 10:50)

@marko
Dokazao da nije sujetan i bahat, pitam se samo da je suprotna situacija da li bi iko od Hrvata došao kod nas?!

zlata

pre 9 godina

Mogu samo da zamislim kakve bi osude dobili da niko od nasih zvanicnika ne ode na ustolicenje Kolinde. Jos uvek ima onih koji jedva cekaju da svale krivicu na nas, nebitno da li smo zaista krivi ili ne.

DJ.B.

pre 9 godina

To što je dan državnosti, Vučiću će samo doneti više pozitivnih diplomatskih "poena". Kad-tad biće od koristi i njemu i svima nama. Diplomatija je posebna veština, često nerazumljiva za nas obične smrtnike.

Niger

pre 9 godina

I treba da ide, ne sme se voditi prošlošću sada kada napokon idemo napred. Poštovanje drugih zemalja, a pre svega komšija je od izuzetnog znčaja za naš progres.

svajcarac

pre 9 godina

Mislim da je to jedan dobar gest jednog pravog političara, koji je na ovaj način pokazao da se naša politika po mnogo čemu razlikuje od njihove i da ta naša politika ipak vodi ka pomirenju, jer na ovaj način mi svima pokazujemo da Srbija nastoji da bude faktor mira i stabilnosti u regionu.

Divos

pre 9 godina

Добре односе са комшијама треба увек имати, неговати, и свакако ваља све чинити да они буду бољи.

Опет, увек ваља имати и достојанство, самопоштовање.
Колиндица је, ничим изазвана, у задњих пар месеци дала неке злураде, па и пакосне изјаве на рачун Србије, себи давала за право да уређује ствари у туђем дворишту, али је и дала малициозне изјаве на рачун Срба у лијепој њиховој.
Све то је и више него довољан разлог да се односи са Загребом захладе, и да се оваква манифестација игнорише, тј бојкотује. Наравно, под условом да ови властодржци држе до себе и да имају самопоштовања, али како су у питању ипак само извршиоци задатака моћнијих играча, свашта је од њих очекивати.

И добро, можда то тако мора бити. Али, у Републици Српској се сваке године овбележава 09.01. Дан Републике, тј дан рођења Српске. На свечаном пријему у Бањој Луци ето већ 3 године не видимо никог од политичке елите из Србије, ни председника, ни премијера, ни ппв. Добро, ваљда то није пожељно скокнути до те "омражене" Српске.
Али сваке године се одржава и тужно подсећање на велико српско стратиште Јадовно, или на највеће српско стратиште, Јасеновац, ово задње у Д.Градини, такође у Српској. И ту такође већ 3 године нико од лидера у Србији, ни председник, ни премијер, ни ппв, нико се није удостојио да својим присуством да на значају овим тужним подсећањима.

Толико држимо до себе, тужно и јадно, да јадније не може бити, али то је ипак прича о овим властодржцима, а свака власт је огледало народа.

cika juga

pre 9 godina

Ne vidim nista lose u tome, Srbija sigurno nece trpeti nikakve posledice zbog prisustva premijera na inauguraciji Kolinde G.K.. A u stvari glavni cilj posete bice susret sa Pupovcem kome je podrska premijera itekako potrebna ovih dana.

Tatyana

pre 9 godina

Posao premijera i nije da izigrava ponos preko leđa naroda, već da učini sve da popravi položaj naše menjine tamo i obezbedi podršku svih zemalja za priključenje EU.

Оноре де Балзак

pre 9 godina

Људски је отићи и тако међусуседске односе подићи на виши ниво. Ако некоме укажеш потовање, указаће га и он теби.

leo fender

pre 9 godina

Otvaramo se ka svima i sa svima zelimo saradnju. Jedino tako mozemo da idemo napred. Proslost mora da se postuje ali da se gleda u buducnost. Nema nam druge.

Mišelin

pre 9 godina

Siguran sam da Hrvati ne bi došli kod nas, kao što nisu na samit sa Kinom i zemljama centralne i istočne Evrope, ali to ne sprečava Vučića da pokaže kakav je državnik.

deda toma

pre 9 godina

Cisto da vidi Kolinda da smo se postavili iznad dnevnog politikantstva i da necemo da hladimo odnose, uzimajuci u obzir i njene skorasnje sitne provokacije na nas racun.

Jasna

pre 9 godina

Na ovaj način premijer pokazuje da je spreman da održava dobrosusedske odnose, uprkos raznim provokacijama sa njihove strane. Svojim odlaskom će pokazati da želi da izgradi zdrave odnose sa Hrvatskom, radi bolje budućnosti, jer je stabilnost regiona izuzetno važna.

Jasmina81

pre 9 godina

(lulu, 12. februar 2015 10:18)
naravno...licna mislenja se u ovakvim situacijama moraju potisnuti..i raditi u korist svoje drzave...smatram da se premijer ponasa kao dobar diplomata

siki82

pre 9 godina

Za postizanje uspeha i napretka bitno je biti otvorem prema svima,a pogotovo prema susedima,biti diplomata i održavati dobre odnose i stabilnost.

Slađa

pre 9 godina

Nije samo u pitanju inauguracija Kolinde već imamo obavezu i da podržimo srpsku zajednicu u Hrvatskoj, naročito sada kad pojedini ekstremisti počinju da pojačavaju napade na Srbe u Hrvatskoj!

Andjela

pre 9 godina

Ne ide Vucic samo na inauguraciju Kolinde, vec i da se sastane mitropolitom zagrebačkim Porfirijem i sa predsednikom Srpskog nacionalnog veća u Hrvatskoj Miloradom Pupovcem. Ne znam cemu se dize tolika prasina u medijima, kad je ovo za svaku pohvalu, a ne kudjenje. Treba teziti ka miru i slozi.

"Serbia - Јунајтед"

pre 9 godina

Potpuno je besmisleno očekivati da Vučić ne ode na tu inauguraciju. Nikada sebi ne bi dopustio tako prizeman politički gaf. Vučić je jedan od retkih politčara koji shvataju delikatnost trenutka i ukupnih turbulencija u međunarodnoj politici. Osim toga, važno je da neko bude sa našima u Hrvatskoj i to baš na dan Državnosti Republike Srbije !

Horizons

pre 9 godina

Vidi se da je svest politicara na visem nivou od prethodne vlasti. Nekad se neke ruzne stvari moraju ostaviti po strani i krenuti dalje, pre svega zbog stabilnosti Srbije, pa i Balkana.

Jovan

pre 9 godina

Ako smo za dobrosusedske odnose, reba neko da ode u Zagreb. Sa Josipovićem nisu bili baš neki dobri odnosi, na nama je da sad pokažemo dobru volju a videćemo da li nova predsednica ume to da ceni.

Sklonite se svi u stranu dok ja igram zavrzlamu...

pre 9 godina

Inauguracija predsednika Republike Hrvatske... pa ako na državni praznik Srbije ne ide naš predsednik, potpuno razumljivo, ne znam što se "kači" premijer. To što on radi postaje sve nejasnije.

tako to ide

pre 9 godina

Tadiću je smetala kosovska predsjednica pa nije došao na inguaraciju Josipovića. Vučiću ne smata što je ona prva najavila dolazak na Kolindino proglašenje. Kako stvari dolaze na svoje mjesto, sjećali te se cirkusa i natezanja oko zvjezdice? a sada ni kosovski zakoni nisu problem. Kolinda je iz pučke europske provijencije i očito da su njemački demokršćani uvjetovali punopravno članstvo SNS ovom posjetom.

clash

pre 9 godina

Normalno je da ide na inauguraciju hrvatske predsednice, mi hocemo dobre odnose sa nasim susedima i treba da cinimo ono sto je do nas, a oni kako im je volja.

Darko

pre 9 godina

Izolacijom nećemo ništa postići. Moramo da sarađujemo, naravno ako i druga strana to želi. Ovim pokazujemo da smo civilizovan narod, a biće vremena da se kaže i ono sa čim se ne slažemo.

olja

pre 9 godina

Treba svakako njegovati medjususjedske odnose, ali obrnimo malo stvari: Da je u Srbiji zakazano ustolicenje predsjednika na dan najvaznijeg praznika u Hrvatskoj, gotovo sam sigurna da gospodji Kitarovic ne bi palo na pamet da dodje. U krajnjem slucaju, umjesto nje, u Beogradu bi bio, recimo, ministar in.
poslova. I niko joj to ne bi zamjerio. Mi smo nekako postali prave uvlakuse, a to nam ne donosi ama bas nista. Moramo malo vise postovati sebe pa ce nas i drugi postovati

nebojsa

pre 9 godina

To je njegovo pravo....ali nerazumem da čovek u njegovim godinama,političar,promeni stav prema HDZ,stranci i organizaciji koja je sinonim nacionalizma u Hrvatskoj,,,to je samo dokaz potpunog gubitka osećaja za realnost,koji je svojstven političarima koji gube vlast i podršku u narodu

Misha

pre 9 godina

Premijer Srbije na Dan drzavnosti Srbije ide na inauguraciju predsednika druge drzave? Naravno da treba ici ali ako je to nas nacionalni praznik onda iz kurtoazije ode ministar inostranih posliva, potpredsednik vlade i sl. a ne premijer. A kad se samo setim kako su radikal...mislim naprednjaci nekada lako baratali terminima "izdajnik" a vidi sad sta se radi.

Mumin

pre 9 godina

Ne znam na šta bi nama ličilo da hrvatski premijer dolazi na inaguraciju našeg. Nemam ništa protiv, samo da ne bude protumačeno kao klanjanje jačem. Kao izraz dobre volje - ok.

Ekolog

pre 9 godina

U Vucicevom stilu, dostojanstveno i profesionalno se poneti i prema onima koji to mozda ne zasluzuju. Ova poseta naseg premijera ce mnogo vise znaciti Srbima u Hrvatskoj koji su vec jednom do sada iskusili vladavinu HDZ-a.

Milana

pre 9 godina

Realno, trebalo bi da prevazidjemo razlike i ne tako svetlu proslost, i mora se ici dalje. Podrzavam to sto ce Vucic prisustvovati ovom cinu, bez obzira na to sto ce mnogi govoriti negativno o ovom potezu.

Bucko razmišljam

pre 9 godina

Bre ovom Vucicu nista nije "sveto" pa cak ni Dan državnosti Srbije ?
"Preca" mu inauguracija tamo neke Hrvatske Predsednice od Srbije i njene državnosti ?
Vise voli da mu Srbija "zameri" sto ne prisustvuje svecanostima povodom obelezavanja Dana državnosti Srbije nego da mu Hrvatska zameri sto ne prisustvuje "nji'ovoj svecanosti" ?

Ajrin

pre 9 godina

Ovaj potez je potpuno ocekivan i ne bi valjalo da je drugacije. On pokazuje da je nasa politika na viskom nivou i da je Vucic svestan koliko su bitni korektni odnosi sa susednim zemljama.

Africka sljiva

pre 9 godina

Dovoljan je predsednik drzava u Srbiji na dan drzavnosti, premijerov posao je da vodi dijaloge i saradnju sa ostalim zemljama pa voleli mi to ili ne ali i sa Hrvatskom.
Sta bi pokazali ne odlaskom? Da smo primitivci, kukavice i da bezimo od proslosti!

Nikola Pasic

pre 9 godina

Ne, najbolje je da više ne posećujemo jedni druge, da se mrzimo i da sa kolena na koleno deci prenosimo kako su oni ustaše i oni da prenose kako smo mi četnici i da tako vekovima drvimo, propadamo u dičimo se glupšću iz prošlosti...
Neka ide u posetu, neka se smire strasti nakon par oštrih izjava obe strane, neće nam kruna pasti sa glave!

A koji mu je broj telefona?

pre 9 godina

Mogli su njih dvojica da se dogovore, na primer, telefonom, pa da na predsedničku inauguraciju u Zagreb otputuje predsednik, a kada Milanović bude zvao, da ide premijer.

\|/

pre 9 godina

Hrvati, pogledajte komentare koji podrzavaju Vucica, to su vam SNS botovi, tacnije placeni ljudi (iz budzeta) da po ceo dan ostavljaju ovakve komentare. Sramotno jeste, ali oni nikako ne odrazavaju vecinsku volju naroda. Samo mi nije jasno sto nastavljaju sa ovim kad smo ih svi provalili, ovo im dodje kao negativan marketing.

master-gulanfer

pre 9 godina

"Svakako ne bih mogao da idem u Zagreb, ali razmislio bih da li idem ukoliko bi to bilo nekog drugog dana", rekao je Nikolić, dodajući kako želi dobrosusedske odnose Srbije i Hrvatske.

Pa mozes da proslavis Dan drzavnosti cetiri dana pre, nije to nikakav problem, vec ste to uradili sa Paradom u Beogradu, zar ne???

Ili ce Hrvati biti toliko inteligentni da oni pomere datum, kako bi imali tako uvazenu i visoku zvanicu kao sto si ti!!!

Jovan

pre 9 godina

Nisam se ovome nadao od presvučenih radikala-ali vrlo kvalitetan potez.
Sjajna diplomatska kontra na ondašnje sramno nipodaštavanje Srbije od strane hrvatskih zvaničnika.

herkules s

pre 9 godina

Ovim potezom premijera pokazujemo da smo napredovali u sprovodjenju diplomatske politike. Zbog takvog nacina sprovodjenja politike,postali smo stub stabilnosti i mira u regionu dok su Hrvati u izjavama svojih visokih predstavnika pokazali da se nista nisu pomakli u odnosu na politiku koju su pre 25 godina sprovodili.

Novosadjanka

pre 9 godina

Vučić u Hrvatsku ide u momentu kada je Pupovac tamo žestoko napadan, pa to ipak predstavlja važnu podršku tamošnjoj srpskoj manjini.

sara

pre 9 godina

Pozdravljam odluku! Dobri medjususedski odnosi,treba da nam budu jedan od prioriteta. Vucic jos jednom pokazao,da poseduje mentalitet pravog vodje. Jer priznacete nije lako otici na inaguraciju gospodje Grabar Kitanovic, nakon onakve predizborne kampanje i vec pokazane poprilicne netrpeljivosti prema Srbiji.

makenzije zagreb

pre 9 godina

Bilo bi mi drago da Prmijer Srbije dođe ovdje nekim poslom. Ali što će na ovom vašaru taštine i poltičkom cirkusiranju nacioalnog kiča? Da uveliča bolesne ambicije?

sara

pre 9 godina

Pozdravljam odluku! Dobri medjususedski odnosi,treba da nam budu jedan od prioriteta. Vucic jos jednom pokazao,da poseduje mentalitet pravog vodje. Jer priznacete nije lako otici na inaguraciju gospodje Grabar Kitanovic, nakon onakve predizborne kampanje i vec pokazane poprilicne netrpeljivosti prema Srbiji.

Ajrin

pre 9 godina

Ovaj potez je potpuno ocekivan i ne bi valjalo da je drugacije. On pokazuje da je nasa politika na viskom nivou i da je Vucic svestan koliko su bitni korektni odnosi sa susednim zemljama.

Milana

pre 9 godina

Realno, trebalo bi da prevazidjemo razlike i ne tako svetlu proslost, i mora se ici dalje. Podrzavam to sto ce Vucic prisustvovati ovom cinu, bez obzira na to sto ce mnogi govoriti negativno o ovom potezu.

Jovan

pre 9 godina

Nisam se ovome nadao od presvučenih radikala-ali vrlo kvalitetan potez.
Sjajna diplomatska kontra na ondašnje sramno nipodaštavanje Srbije od strane hrvatskih zvaničnika.

Mumin

pre 9 godina

Ne znam na šta bi nama ličilo da hrvatski premijer dolazi na inaguraciju našeg. Nemam ništa protiv, samo da ne bude protumačeno kao klanjanje jačem. Kao izraz dobre volje - ok.

herkules s

pre 9 godina

Ovim potezom premijera pokazujemo da smo napredovali u sprovodjenju diplomatske politike. Zbog takvog nacina sprovodjenja politike,postali smo stub stabilnosti i mira u regionu dok su Hrvati u izjavama svojih visokih predstavnika pokazali da se nista nisu pomakli u odnosu na politiku koju su pre 25 godina sprovodili.

makenzije zagreb

pre 9 godina

Bilo bi mi drago da Prmijer Srbije dođe ovdje nekim poslom. Ali što će na ovom vašaru taštine i poltičkom cirkusiranju nacioalnog kiča? Da uveliča bolesne ambicije?

Ekolog

pre 9 godina

U Vucicevom stilu, dostojanstveno i profesionalno se poneti i prema onima koji to mozda ne zasluzuju. Ova poseta naseg premijera ce mnogo vise znaciti Srbima u Hrvatskoj koji su vec jednom do sada iskusili vladavinu HDZ-a.

renou

pre 9 godina

Treba napomenuti da nakon toga ide i u posetu srpskim politicarima i svestenstvu i dace biti sa njima...to je vrlo jsna poruka za povampirene ustaske politicare.

Misha

pre 9 godina

Premijer Srbije na Dan drzavnosti Srbije ide na inauguraciju predsednika druge drzave? Naravno da treba ici ali ako je to nas nacionalni praznik onda iz kurtoazije ode ministar inostranih posliva, potpredsednik vlade i sl. a ne premijer. A kad se samo setim kako su radikal...mislim naprednjaci nekada lako baratali terminima "izdajnik" a vidi sad sta se radi.

leo fender

pre 9 godina

Otvaramo se ka svima i sa svima zelimo saradnju. Jedino tako mozemo da idemo napred. Proslost mora da se postuje ali da se gleda u buducnost. Nema nam druge.

cika juga

pre 9 godina

Ne vidim nista lose u tome, Srbija sigurno nece trpeti nikakve posledice zbog prisustva premijera na inauguraciji Kolinde G.K.. A u stvari glavni cilj posete bice susret sa Pupovcem kome je podrska premijera itekako potrebna ovih dana.

deda toma

pre 9 godina

Cisto da vidi Kolinda da smo se postavili iznad dnevnog politikantstva i da necemo da hladimo odnose, uzimajuci u obzir i njene skorasnje sitne provokacije na nas racun.

zlata

pre 9 godina

Mogu samo da zamislim kakve bi osude dobili da niko od nasih zvanicnika ne ode na ustolicenje Kolinde. Jos uvek ima onih koji jedva cekaju da svale krivicu na nas, nebitno da li smo zaista krivi ili ne.

siki82

pre 9 godina

Za postizanje uspeha i napretka bitno je biti otvorem prema svima,a pogotovo prema susedima,biti diplomata i održavati dobre odnose i stabilnost.

svajcarac

pre 9 godina

Mislim da je to jedan dobar gest jednog pravog političara, koji je na ovaj način pokazao da se naša politika po mnogo čemu razlikuje od njihove i da ta naša politika ipak vodi ka pomirenju, jer na ovaj način mi svima pokazujemo da Srbija nastoji da bude faktor mira i stabilnosti u regionu.

Perun

pre 9 godina

Treba napomenuti da nakon toga ide i u posetu srpskim politicarima i svestenstvu i dace biti sa njima...to je vrlo jsna poruka za povampirene ustaske politicare.

Jasna

pre 9 godina

Na ovaj način premijer pokazuje da je spreman da održava dobrosusedske odnose, uprkos raznim provokacijama sa njihove strane. Svojim odlaskom će pokazati da želi da izgradi zdrave odnose sa Hrvatskom, radi bolje budućnosti, jer je stabilnost regiona izuzetno važna.

Jasmina81

pre 9 godina

(lulu, 12. februar 2015 10:18)
naravno...licna mislenja se u ovakvim situacijama moraju potisnuti..i raditi u korist svoje drzave...smatram da se premijer ponasa kao dobar diplomata

simsonovi 5

pre 9 godina

Za dobrobit naseg naroda i za odrzavanje dobrih medjususedskih odnosa, mora nekada nesto i da se precuti i preko necega da se predje, u ostalom kako nas narod kaze hriscanski je prastati.

Marina

pre 9 godina

Premijer na ovaj način pokazuje da je Srbija spremna na saradnju i podršku Hrvatskoj, a za uzvrat i mi od njih očekujemo svakako odgovorno ponašanje.

Darko

pre 9 godina

Izolacijom nećemo ništa postići. Moramo da sarađujemo, naravno ako i druga strana to želi. Ovim pokazujemo da smo civilizovan narod, a biće vremena da se kaže i ono sa čim se ne slažemo.

Neš Bridžis

pre 9 godina

Pametan potez državnog vrha Srbije da se ide na inauguraciju u Zagreb.Ovo pokazuje Evropi da je Srbija raskrstila sa prošlošću i da je na pravom putu lidera na Balkanu.

Fantom

pre 9 godina

Vučićevo prisustvo ovom događaju je očigledan dokaz razvijanja odnosa i saradnje sa okolnim zemljama, a to je najbitnije za sve nas. Održavanje stabilnosti u regionu je definitivno prioritet.

\|/

pre 9 godina

Hrvati, pogledajte komentare koji podrzavaju Vucica, to su vam SNS botovi, tacnije placeni ljudi (iz budzeta) da po ceo dan ostavljaju ovakve komentare. Sramotno jeste, ali oni nikako ne odrazavaju vecinsku volju naroda. Samo mi nije jasno sto nastavljaju sa ovim kad smo ih svi provalili, ovo im dodje kao negativan marketing.

Horizons

pre 9 godina

Vidi se da je svest politicara na visem nivou od prethodne vlasti. Nekad se neke ruzne stvari moraju ostaviti po strani i krenuti dalje, pre svega zbog stabilnosti Srbije, pa i Balkana.

Biljana33

pre 9 godina

Premijer je pravi drzavnik koji radi u interesu svoje zemlje. On radi sve kako bi ocuvao mir I stabilnost u regionu zanemaraujuci izjave koje su dolazile sa hrvatske strane jer proslost treba ostaviti iza sebe I okrenuti se buducnosti

Higija

pre 9 godina

Predsednik Srbije Tomislav Nikolić ne može zbog obaveza da prisustvuje inauguraciji, jer se tog dana obeležava Dan državnosti Srbije, te da neki drugi datum svečanosti u Zagrebu ne bi bio sporan. Zbog toga ide Aleksandar vučić koji svakako radi na jačnju naše države i našeg naroda. Srbija mora da ostvari potpunu saradnju sa državama u reggionu. Srbiji su potrebni ljudi koji će nas potpuno ojačati.

Mišelin

pre 9 godina

Siguran sam da Hrvati ne bi došli kod nas, kao što nisu na samit sa Kinom i zemljama centralne i istočne Evrope, ali to ne sprečava Vučića da pokaže kakav je državnik.

Novosadjanka

pre 9 godina

Vučić u Hrvatsku ide u momentu kada je Pupovac tamo žestoko napadan, pa to ipak predstavlja važnu podršku tamošnjoj srpskoj manjini.

DJ.B.

pre 9 godina

To što je dan državnosti, Vučiću će samo doneti više pozitivnih diplomatskih "poena". Kad-tad biće od koristi i njemu i svima nama. Diplomatija je posebna veština, često nerazumljiva za nas obične smrtnike.

Andjela

pre 9 godina

Ne ide Vucic samo na inauguraciju Kolinde, vec i da se sastane mitropolitom zagrebačkim Porfirijem i sa predsednikom Srpskog nacionalnog veća u Hrvatskoj Miloradom Pupovcem. Ne znam cemu se dize tolika prasina u medijima, kad je ovo za svaku pohvalu, a ne kudjenje. Treba teziti ka miru i slozi.

Niger

pre 9 godina

I treba da ide, ne sme se voditi prošlošću sada kada napokon idemo napred. Poštovanje drugih zemalja, a pre svega komšija je od izuzetnog znčaja za naš progres.

Indigo

pre 9 godina

Kako su mediji se odmah zabrinuli da li je doslo do sukoba izmedju Nikolica i Vucica i uporno to potenciraju i zele da naprave famu tamo gde je nema, a on covek 100 puta ponavlja jedno isto da se predsednik slozio, ne, oni i dalje...

Оноре де Балзак

pre 9 godina

Људски је отићи и тако међусуседске односе подићи на виши ниво. Ако некоме укажеш потовање, указаће га и он теби.

Bozidar

pre 9 godina

Dobili smo poziv,i kao potrvdu dobrih odnosa kojima svakako tezimo neko treba da ode.Mislite pre svega na srpski narod koji zivi u Hrvatskoj i kojima je dobra saradnja Srbije i Hrvatske neophodna radi resavanja brojnih pitanja.

Jasmina81

pre 9 godina

(lulu, 12. februar 2015 10:18)
naravno...licna mislenja se u ovakvim situacijama moraju potisnuti..i raditi u korist svoje drzave...smatram da se premijer ponasa kao dobar diplomata

REDOSLED ZNAČAJA

pre 9 godina

Nema tu puno razmišljaja, samo utvrditi značaj jednog i drugog slavlja
za Nikolića.Posto inauguracija pada na Dan drzavnosti Republike Srbije
procice bez prisustva naseg predsednika Nikolića jer Dan drzavnosti
Dan drzavnosti ,Nikolić je domaćin i treba da ispostuje svoj narod, držćavu i praznik.

Željko

pre 9 godina

Odlazak na inauguraciju pokazuje koliko Srbiji znače međususedski odnosi. Smatram da je odlazak u Hrvatsku izuzetno dobar diplomatski potez premijera Vučića!

Jovan

pre 9 godina

Ako smo za dobrosusedske odnose, reba neko da ode u Zagreb. Sa Josipovićem nisu bili baš neki dobri odnosi, na nama je da sad pokažemo dobru volju a videćemo da li nova predsednica ume to da ceni.

čađa

pre 9 godina

Ovo je samo dokaz da se Vučić ponaša dosledno svojoj političkoj poziciji na kojoj se nalazi.Odnosi sa susedima treba da budu u što boljim odnosima a svoje lično mišljenje čovek zadrzava za sebe kao i vecina političara.

"Serbia - Јунајтед"

pre 9 godina

Potpuno je besmisleno očekivati da Vučić ne ode na tu inauguraciju. Nikada sebi ne bi dopustio tako prizeman politički gaf. Vučić je jedan od retkih politčara koji shvataju delikatnost trenutka i ukupnih turbulencija u međunarodnoj politici. Osim toga, važno je da neko bude sa našima u Hrvatskoj i to baš na dan Državnosti Republike Srbije !

master-gulanfer

pre 9 godina

"Svakako ne bih mogao da idem u Zagreb, ali razmislio bih da li idem ukoliko bi to bilo nekog drugog dana", rekao je Nikolić, dodajući kako želi dobrosusedske odnose Srbije i Hrvatske.

Pa mozes da proslavis Dan drzavnosti cetiri dana pre, nije to nikakav problem, vec ste to uradili sa Paradom u Beogradu, zar ne???

Ili ce Hrvati biti toliko inteligentni da oni pomere datum, kako bi imali tako uvazenu i visoku zvanicu kao sto si ti!!!

Ivancica

pre 9 godina

Premijer mudrom politikom ucestvuje u dogovorima sa raznim stranama, sto je bitno u ovom trenutku kada se stvaraju uslovi za mnogo bolji zivot!!

Tatyana

pre 9 godina

Posao premijera i nije da izigrava ponos preko leđa naroda, već da učini sve da popravi položaj naše menjine tamo i obezbedi podršku svih zemalja za priključenje EU.

Bucko razmišljam

pre 9 godina

Bre ovom Vucicu nista nije "sveto" pa cak ni Dan državnosti Srbije ?
"Preca" mu inauguracija tamo neke Hrvatske Predsednice od Srbije i njene državnosti ?
Vise voli da mu Srbija "zameri" sto ne prisustvuje svecanostima povodom obelezavanja Dana državnosti Srbije nego da mu Hrvatska zameri sto ne prisustvuje "nji'ovoj svecanosti" ?

Nikola Pasic

pre 9 godina

Ne, najbolje je da više ne posećujemo jedni druge, da se mrzimo i da sa kolena na koleno deci prenosimo kako su oni ustaše i oni da prenose kako smo mi četnici i da tako vekovima drvimo, propadamo u dičimo se glupšću iz prošlosti...
Neka ide u posetu, neka se smire strasti nakon par oštrih izjava obe strane, neće nam kruna pasti sa glave!

Slađa

pre 9 godina

Nije samo u pitanju inauguracija Kolinde već imamo obavezu i da podržimo srpsku zajednicu u Hrvatskoj, naročito sada kad pojedini ekstremisti počinju da pojačavaju napade na Srbe u Hrvatskoj!

clash

pre 9 godina

Normalno je da ide na inauguraciju hrvatske predsednice, mi hocemo dobre odnose sa nasim susedima i treba da cinimo ono sto je do nas, a oni kako im je volja.

Africka sljiva

pre 9 godina

Dovoljan je predsednik drzava u Srbiji na dan drzavnosti, premijerov posao je da vodi dijaloge i saradnju sa ostalim zemljama pa voleli mi to ili ne ali i sa Hrvatskom.
Sta bi pokazali ne odlaskom? Da smo primitivci, kukavice i da bezimo od proslosti!

Tijana

pre 9 godina

Da ne ide bilo bi zasto ne ide,kad ide ne valja sto ide.....Auuuuuuu,ala nekima Vucic smeta!!!!!
(marko, 12. februar 2015 10:50)

@marko
Dokazao da nije sujetan i bahat, pitam se samo da je suprotna situacija da li bi iko od Hrvata došao kod nas?!

Divos

pre 9 godina

Добре односе са комшијама треба увек имати, неговати, и свакако ваља све чинити да они буду бољи.

Опет, увек ваља имати и достојанство, самопоштовање.
Колиндица је, ничим изазвана, у задњих пар месеци дала неке злураде, па и пакосне изјаве на рачун Србије, себи давала за право да уређује ствари у туђем дворишту, али је и дала малициозне изјаве на рачун Срба у лијепој њиховој.
Све то је и више него довољан разлог да се односи са Загребом захладе, и да се оваква манифестација игнорише, тј бојкотује. Наравно, под условом да ови властодржци држе до себе и да имају самопоштовања, али како су у питању ипак само извршиоци задатака моћнијих играча, свашта је од њих очекивати.

И добро, можда то тако мора бити. Али, у Републици Српској се сваке године овбележава 09.01. Дан Републике, тј дан рођења Српске. На свечаном пријему у Бањој Луци ето већ 3 године не видимо никог од политичке елите из Србије, ни председника, ни премијера, ни ппв. Добро, ваљда то није пожељно скокнути до те "омражене" Српске.
Али сваке године се одржава и тужно подсећање на велико српско стратиште Јадовно, или на највеће српско стратиште, Јасеновац, ово задње у Д.Градини, такође у Српској. И ту такође већ 3 године нико од лидера у Србији, ни председник, ни премијер, ни ппв, нико се није удостојио да својим присуством да на значају овим тужним подсећањима.

Толико држимо до себе, тужно и јадно, да јадније не може бити, али то је ипак прича о овим властодржцима, а свака власт је огледало народа.

profesor G

pre 9 godina

Hrvati, pogledajte komentare koji podrzavaju Vucica, to su vam SNS botovi, tacnije placeni ljudi (iz budzeta) da po ceo dan ostavljaju ovakve komentare. Sramotno jeste, ali oni nikako ne odrazavaju vecinsku volju naroda. Samo mi nije jasno sto nastavljaju sa ovim kad smo ih svi provalili, ovo im dodje kao negativan marketing.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (\|/, 12. februar 2015 10:50)A šta tebe tera, ili ko te plaća, da se pravdaš Hrvatima? Pravdaju li se oni tebi za fašisoine izjave svojih političara? Naravno da ne, boli ih uvo šta mi mislimo o tome...Samo se ti, mali i jadan, pravdaš ne bi li im se dopao...Bedno,bedno...

tako to ide

pre 9 godina

Tadiću je smetala kosovska predsjednica pa nije došao na inguaraciju Josipovića. Vučiću ne smata što je ona prva najavila dolazak na Kolindino proglašenje. Kako stvari dolaze na svoje mjesto, sjećali te se cirkusa i natezanja oko zvjezdice? a sada ni kosovski zakoni nisu problem. Kolinda je iz pučke europske provijencije i očito da su njemački demokršćani uvjetovali punopravno članstvo SNS ovom posjetom.

Sklonite se svi u stranu dok ja igram zavrzlamu...

pre 9 godina

Inauguracija predsednika Republike Hrvatske... pa ako na državni praznik Srbije ne ide naš predsednik, potpuno razumljivo, ne znam što se "kači" premijer. To što on radi postaje sve nejasnije.

nebojsa

pre 9 godina

To je njegovo pravo....ali nerazumem da čovek u njegovim godinama,političar,promeni stav prema HDZ,stranci i organizaciji koja je sinonim nacionalizma u Hrvatskoj,,,to je samo dokaz potpunog gubitka osećaja za realnost,koji je svojstven političarima koji gube vlast i podršku u narodu

A koji mu je broj telefona?

pre 9 godina

Mogli su njih dvojica da se dogovore, na primer, telefonom, pa da na predsedničku inauguraciju u Zagreb otputuje predsednik, a kada Milanović bude zvao, da ide premijer.

olja

pre 9 godina

Treba svakako njegovati medjususjedske odnose, ali obrnimo malo stvari: Da je u Srbiji zakazano ustolicenje predsjednika na dan najvaznijeg praznika u Hrvatskoj, gotovo sam sigurna da gospodji Kitarovic ne bi palo na pamet da dodje. U krajnjem slucaju, umjesto nje, u Beogradu bi bio, recimo, ministar in.
poslova. I niko joj to ne bi zamjerio. Mi smo nekako postali prave uvlakuse, a to nam ne donosi ama bas nista. Moramo malo vise postovati sebe pa ce nas i drugi postovati

Karkadžu

pre 9 godina

Ništa loše ne može ispasti iz ove posete, samo nam može doneti dobrog. Poboljšavanje odnosa sa Hrvatskom nama ide u prilog, kao i celom regionu, jer ako na ovim prostorima postoji jedinstvo, bićemo primamljiviji za investitore.

IVANA - BO RU

pre 9 godina

Sasvim logicna odluka Aleksandra Vucic da Srbija ima svog predstavnika na inuaguraciji u nove predsednice Hrvatske u Zagrebu, jer ako tezimo uspostavljanju dobrih odnosa ovo je dobra prilika da to i jasno pokazemo celom svetu na delu i stavimo im do znanja. Jer da niko iz Srbije ne prisustvuje inuaguraciji prvo bi se oglasili ovi nasi silni duzebriznici, koji jedva cekaju priliku da grakcu i kukumacu.

\|/

pre 9 godina

Hrvati, pogledajte komentare koji podrzavaju Vucica, to su vam SNS botovi, tacnije placeni ljudi (iz budzeta) da po ceo dan ostavljaju ovakve komentare. Sramotno jeste, ali oni nikako ne odrazavaju vecinsku volju naroda. Samo mi nije jasno sto nastavljaju sa ovim kad smo ih svi provalili, ovo im dodje kao negativan marketing.

master-gulanfer

pre 9 godina

"Svakako ne bih mogao da idem u Zagreb, ali razmislio bih da li idem ukoliko bi to bilo nekog drugog dana", rekao je Nikolić, dodajući kako želi dobrosusedske odnose Srbije i Hrvatske.

Pa mozes da proslavis Dan drzavnosti cetiri dana pre, nije to nikakav problem, vec ste to uradili sa Paradom u Beogradu, zar ne???

Ili ce Hrvati biti toliko inteligentni da oni pomere datum, kako bi imali tako uvazenu i visoku zvanicu kao sto si ti!!!

Bucko razmišljam

pre 9 godina

Bre ovom Vucicu nista nije "sveto" pa cak ni Dan državnosti Srbije ?
"Preca" mu inauguracija tamo neke Hrvatske Predsednice od Srbije i njene državnosti ?
Vise voli da mu Srbija "zameri" sto ne prisustvuje svecanostima povodom obelezavanja Dana državnosti Srbije nego da mu Hrvatska zameri sto ne prisustvuje "nji'ovoj svecanosti" ?

sara

pre 9 godina

Pozdravljam odluku! Dobri medjususedski odnosi,treba da nam budu jedan od prioriteta. Vucic jos jednom pokazao,da poseduje mentalitet pravog vodje. Jer priznacete nije lako otici na inaguraciju gospodje Grabar Kitanovic, nakon onakve predizborne kampanje i vec pokazane poprilicne netrpeljivosti prema Srbiji.

Ajrin

pre 9 godina

Ovaj potez je potpuno ocekivan i ne bi valjalo da je drugacije. On pokazuje da je nasa politika na viskom nivou i da je Vucic svestan koliko su bitni korektni odnosi sa susednim zemljama.

profesor G

pre 9 godina

Hrvati, pogledajte komentare koji podrzavaju Vucica, to su vam SNS botovi, tacnije placeni ljudi (iz budzeta) da po ceo dan ostavljaju ovakve komentare. Sramotno jeste, ali oni nikako ne odrazavaju vecinsku volju naroda. Samo mi nije jasno sto nastavljaju sa ovim kad smo ih svi provalili, ovo im dodje kao negativan marketing.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (\|/, 12. februar 2015 10:50)A šta tebe tera, ili ko te plaća, da se pravdaš Hrvatima? Pravdaju li se oni tebi za fašisoine izjave svojih političara? Naravno da ne, boli ih uvo šta mi mislimo o tome...Samo se ti, mali i jadan, pravdaš ne bi li im se dopao...Bedno,bedno...

Milana

pre 9 godina

Realno, trebalo bi da prevazidjemo razlike i ne tako svetlu proslost, i mora se ici dalje. Podrzavam to sto ce Vucic prisustvovati ovom cinu, bez obzira na to sto ce mnogi govoriti negativno o ovom potezu.

Sklonite se svi u stranu dok ja igram zavrzlamu...

pre 9 godina

Inauguracija predsednika Republike Hrvatske... pa ako na državni praznik Srbije ne ide naš predsednik, potpuno razumljivo, ne znam što se "kači" premijer. To što on radi postaje sve nejasnije.

Divos

pre 9 godina

Добре односе са комшијама треба увек имати, неговати, и свакако ваља све чинити да они буду бољи.

Опет, увек ваља имати и достојанство, самопоштовање.
Колиндица је, ничим изазвана, у задњих пар месеци дала неке злураде, па и пакосне изјаве на рачун Србије, себи давала за право да уређује ствари у туђем дворишту, али је и дала малициозне изјаве на рачун Срба у лијепој њиховој.
Све то је и више него довољан разлог да се односи са Загребом захладе, и да се оваква манифестација игнорише, тј бојкотује. Наравно, под условом да ови властодржци држе до себе и да имају самопоштовања, али како су у питању ипак само извршиоци задатака моћнијих играча, свашта је од њих очекивати.

И добро, можда то тако мора бити. Али, у Републици Српској се сваке године овбележава 09.01. Дан Републике, тј дан рођења Српске. На свечаном пријему у Бањој Луци ето већ 3 године не видимо никог од политичке елите из Србије, ни председника, ни премијера, ни ппв. Добро, ваљда то није пожељно скокнути до те "омражене" Српске.
Али сваке године се одржава и тужно подсећање на велико српско стратиште Јадовно, или на највеће српско стратиште, Јасеновац, ово задње у Д.Градини, такође у Српској. И ту такође већ 3 године нико од лидера у Србији, ни председник, ни премијер, ни ппв, нико се није удостојио да својим присуством да на значају овим тужним подсећањима.

Толико држимо до себе, тужно и јадно, да јадније не може бити, али то је ипак прича о овим властодржцима, а свака власт је огледало народа.

nebojsa

pre 9 godina

To je njegovo pravo....ali nerazumem da čovek u njegovim godinama,političar,promeni stav prema HDZ,stranci i organizaciji koja je sinonim nacionalizma u Hrvatskoj,,,to je samo dokaz potpunog gubitka osećaja za realnost,koji je svojstven političarima koji gube vlast i podršku u narodu

Jovan

pre 9 godina

Nisam se ovome nadao od presvučenih radikala-ali vrlo kvalitetan potez.
Sjajna diplomatska kontra na ondašnje sramno nipodaštavanje Srbije od strane hrvatskih zvaničnika.

A koji mu je broj telefona?

pre 9 godina

Mogli su njih dvojica da se dogovore, na primer, telefonom, pa da na predsedničku inauguraciju u Zagreb otputuje predsednik, a kada Milanović bude zvao, da ide premijer.

olja

pre 9 godina

Treba svakako njegovati medjususjedske odnose, ali obrnimo malo stvari: Da je u Srbiji zakazano ustolicenje predsjednika na dan najvaznijeg praznika u Hrvatskoj, gotovo sam sigurna da gospodji Kitarovic ne bi palo na pamet da dodje. U krajnjem slucaju, umjesto nje, u Beogradu bi bio, recimo, ministar in.
poslova. I niko joj to ne bi zamjerio. Mi smo nekako postali prave uvlakuse, a to nam ne donosi ama bas nista. Moramo malo vise postovati sebe pa ce nas i drugi postovati

Tijana

pre 9 godina

Da ne ide bilo bi zasto ne ide,kad ide ne valja sto ide.....Auuuuuuu,ala nekima Vucic smeta!!!!!
(marko, 12. februar 2015 10:50)

@marko
Dokazao da nije sujetan i bahat, pitam se samo da je suprotna situacija da li bi iko od Hrvata došao kod nas?!

tako to ide

pre 9 godina

Tadiću je smetala kosovska predsjednica pa nije došao na inguaraciju Josipovića. Vučiću ne smata što je ona prva najavila dolazak na Kolindino proglašenje. Kako stvari dolaze na svoje mjesto, sjećali te se cirkusa i natezanja oko zvjezdice? a sada ni kosovski zakoni nisu problem. Kolinda je iz pučke europske provijencije i očito da su njemački demokršćani uvjetovali punopravno članstvo SNS ovom posjetom.

herkules s

pre 9 godina

Ovim potezom premijera pokazujemo da smo napredovali u sprovodjenju diplomatske politike. Zbog takvog nacina sprovodjenja politike,postali smo stub stabilnosti i mira u regionu dok su Hrvati u izjavama svojih visokih predstavnika pokazali da se nista nisu pomakli u odnosu na politiku koju su pre 25 godina sprovodili.

Ekolog

pre 9 godina

U Vucicevom stilu, dostojanstveno i profesionalno se poneti i prema onima koji to mozda ne zasluzuju. Ova poseta naseg premijera ce mnogo vise znaciti Srbima u Hrvatskoj koji su vec jednom do sada iskusili vladavinu HDZ-a.

Mumin

pre 9 godina

Ne znam na šta bi nama ličilo da hrvatski premijer dolazi na inaguraciju našeg. Nemam ništa protiv, samo da ne bude protumačeno kao klanjanje jačem. Kao izraz dobre volje - ok.

makenzije zagreb

pre 9 godina

Bilo bi mi drago da Prmijer Srbije dođe ovdje nekim poslom. Ali što će na ovom vašaru taštine i poltičkom cirkusiranju nacioalnog kiča? Da uveliča bolesne ambicije?

Misha

pre 9 godina

Premijer Srbije na Dan drzavnosti Srbije ide na inauguraciju predsednika druge drzave? Naravno da treba ici ali ako je to nas nacionalni praznik onda iz kurtoazije ode ministar inostranih posliva, potpredsednik vlade i sl. a ne premijer. A kad se samo setim kako su radikal...mislim naprednjaci nekada lako baratali terminima "izdajnik" a vidi sad sta se radi.

leo fender

pre 9 godina

Otvaramo se ka svima i sa svima zelimo saradnju. Jedino tako mozemo da idemo napred. Proslost mora da se postuje ali da se gleda u buducnost. Nema nam druge.

cika juga

pre 9 godina

Ne vidim nista lose u tome, Srbija sigurno nece trpeti nikakve posledice zbog prisustva premijera na inauguraciji Kolinde G.K.. A u stvari glavni cilj posete bice susret sa Pupovcem kome je podrska premijera itekako potrebna ovih dana.

renou

pre 9 godina

Treba napomenuti da nakon toga ide i u posetu srpskim politicarima i svestenstvu i dace biti sa njima...to je vrlo jsna poruka za povampirene ustaske politicare.

Perun

pre 9 godina

Treba napomenuti da nakon toga ide i u posetu srpskim politicarima i svestenstvu i dace biti sa njima...to je vrlo jsna poruka za povampirene ustaske politicare.

Marina

pre 9 godina

Premijer na ovaj način pokazuje da je Srbija spremna na saradnju i podršku Hrvatskoj, a za uzvrat i mi od njih očekujemo svakako odgovorno ponašanje.

deda toma

pre 9 godina

Cisto da vidi Kolinda da smo se postavili iznad dnevnog politikantstva i da necemo da hladimo odnose, uzimajuci u obzir i njene skorasnje sitne provokacije na nas racun.

Indigo

pre 9 godina

Kako su mediji se odmah zabrinuli da li je doslo do sukoba izmedju Nikolica i Vucica i uporno to potenciraju i zele da naprave famu tamo gde je nema, a on covek 100 puta ponavlja jedno isto da se predsednik slozio, ne, oni i dalje...

Fantom

pre 9 godina

Vučićevo prisustvo ovom događaju je očigledan dokaz razvijanja odnosa i saradnje sa okolnim zemljama, a to je najbitnije za sve nas. Održavanje stabilnosti u regionu je definitivno prioritet.

Željko

pre 9 godina

Odlazak na inauguraciju pokazuje koliko Srbiji znače međususedski odnosi. Smatram da je odlazak u Hrvatsku izuzetno dobar diplomatski potez premijera Vučića!

Neš Bridžis

pre 9 godina

Pametan potez državnog vrha Srbije da se ide na inauguraciju u Zagreb.Ovo pokazuje Evropi da je Srbija raskrstila sa prošlošću i da je na pravom putu lidera na Balkanu.

Bozidar

pre 9 godina

Dobili smo poziv,i kao potrvdu dobrih odnosa kojima svakako tezimo neko treba da ode.Mislite pre svega na srpski narod koji zivi u Hrvatskoj i kojima je dobra saradnja Srbije i Hrvatske neophodna radi resavanja brojnih pitanja.

simsonovi 5

pre 9 godina

Za dobrobit naseg naroda i za odrzavanje dobrih medjususedskih odnosa, mora nekada nesto i da se precuti i preko necega da se predje, u ostalom kako nas narod kaze hriscanski je prastati.

Mišelin

pre 9 godina

Siguran sam da Hrvati ne bi došli kod nas, kao što nisu na samit sa Kinom i zemljama centralne i istočne Evrope, ali to ne sprečava Vučića da pokaže kakav je državnik.

čađa

pre 9 godina

Ovo je samo dokaz da se Vučić ponaša dosledno svojoj političkoj poziciji na kojoj se nalazi.Odnosi sa susedima treba da budu u što boljim odnosima a svoje lično mišljenje čovek zadrzava za sebe kao i vecina političara.

zlata

pre 9 godina

Mogu samo da zamislim kakve bi osude dobili da niko od nasih zvanicnika ne ode na ustolicenje Kolinde. Jos uvek ima onih koji jedva cekaju da svale krivicu na nas, nebitno da li smo zaista krivi ili ne.

Biljana33

pre 9 godina

Premijer je pravi drzavnik koji radi u interesu svoje zemlje. On radi sve kako bi ocuvao mir I stabilnost u regionu zanemaraujuci izjave koje su dolazile sa hrvatske strane jer proslost treba ostaviti iza sebe I okrenuti se buducnosti

Novosadjanka

pre 9 godina

Vučić u Hrvatsku ide u momentu kada je Pupovac tamo žestoko napadan, pa to ipak predstavlja važnu podršku tamošnjoj srpskoj manjini.

"Serbia - Јунајтед"

pre 9 godina

Potpuno je besmisleno očekivati da Vučić ne ode na tu inauguraciju. Nikada sebi ne bi dopustio tako prizeman politički gaf. Vučić je jedan od retkih politčara koji shvataju delikatnost trenutka i ukupnih turbulencija u međunarodnoj politici. Osim toga, važno je da neko bude sa našima u Hrvatskoj i to baš na dan Državnosti Republike Srbije !

Jasna

pre 9 godina

Na ovaj način premijer pokazuje da je spreman da održava dobrosusedske odnose, uprkos raznim provokacijama sa njihove strane. Svojim odlaskom će pokazati da želi da izgradi zdrave odnose sa Hrvatskom, radi bolje budućnosti, jer je stabilnost regiona izuzetno važna.

Ivancica

pre 9 godina

Premijer mudrom politikom ucestvuje u dogovorima sa raznim stranama, sto je bitno u ovom trenutku kada se stvaraju uslovi za mnogo bolji zivot!!

Africka sljiva

pre 9 godina

Dovoljan je predsednik drzava u Srbiji na dan drzavnosti, premijerov posao je da vodi dijaloge i saradnju sa ostalim zemljama pa voleli mi to ili ne ali i sa Hrvatskom.
Sta bi pokazali ne odlaskom? Da smo primitivci, kukavice i da bezimo od proslosti!

siki82

pre 9 godina

Za postizanje uspeha i napretka bitno je biti otvorem prema svima,a pogotovo prema susedima,biti diplomata i održavati dobre odnose i stabilnost.

Darko

pre 9 godina

Izolacijom nećemo ništa postići. Moramo da sarađujemo, naravno ako i druga strana to želi. Ovim pokazujemo da smo civilizovan narod, a biće vremena da se kaže i ono sa čim se ne slažemo.

DJ.B.

pre 9 godina

To što je dan državnosti, Vučiću će samo doneti više pozitivnih diplomatskih "poena". Kad-tad biće od koristi i njemu i svima nama. Diplomatija je posebna veština, često nerazumljiva za nas obične smrtnike.

Tatyana

pre 9 godina

Posao premijera i nije da izigrava ponos preko leđa naroda, već da učini sve da popravi položaj naše menjine tamo i obezbedi podršku svih zemalja za priključenje EU.

REDOSLED ZNAČAJA

pre 9 godina

Nema tu puno razmišljaja, samo utvrditi značaj jednog i drugog slavlja
za Nikolića.Posto inauguracija pada na Dan drzavnosti Republike Srbije
procice bez prisustva naseg predsednika Nikolića jer Dan drzavnosti
Dan drzavnosti ,Nikolić je domaćin i treba da ispostuje svoj narod, držćavu i praznik.

Niger

pre 9 godina

I treba da ide, ne sme se voditi prošlošću sada kada napokon idemo napred. Poštovanje drugih zemalja, a pre svega komšija je od izuzetnog znčaja za naš progres.

svajcarac

pre 9 godina

Mislim da je to jedan dobar gest jednog pravog političara, koji je na ovaj način pokazao da se naša politika po mnogo čemu razlikuje od njihove i da ta naša politika ipak vodi ka pomirenju, jer na ovaj način mi svima pokazujemo da Srbija nastoji da bude faktor mira i stabilnosti u regionu.

Jasmina81

pre 9 godina

(lulu, 12. februar 2015 10:18)
naravno...licna mislenja se u ovakvim situacijama moraju potisnuti..i raditi u korist svoje drzave...smatram da se premijer ponasa kao dobar diplomata

Andjela

pre 9 godina

Ne ide Vucic samo na inauguraciju Kolinde, vec i da se sastane mitropolitom zagrebačkim Porfirijem i sa predsednikom Srpskog nacionalnog veća u Hrvatskoj Miloradom Pupovcem. Ne znam cemu se dize tolika prasina u medijima, kad je ovo za svaku pohvalu, a ne kudjenje. Treba teziti ka miru i slozi.

Slađa

pre 9 godina

Nije samo u pitanju inauguracija Kolinde već imamo obavezu i da podržimo srpsku zajednicu u Hrvatskoj, naročito sada kad pojedini ekstremisti počinju da pojačavaju napade na Srbe u Hrvatskoj!

clash

pre 9 godina

Normalno je da ide na inauguraciju hrvatske predsednice, mi hocemo dobre odnose sa nasim susedima i treba da cinimo ono sto je do nas, a oni kako im je volja.

Оноре де Балзак

pre 9 godina

Људски је отићи и тако међусуседске односе подићи на виши ниво. Ако некоме укажеш потовање, указаће га и он теби.

Jasmina81

pre 9 godina

(lulu, 12. februar 2015 10:18)
naravno...licna mislenja se u ovakvim situacijama moraju potisnuti..i raditi u korist svoje drzave...smatram da se premijer ponasa kao dobar diplomata

Nikola Pasic

pre 9 godina

Ne, najbolje je da više ne posećujemo jedni druge, da se mrzimo i da sa kolena na koleno deci prenosimo kako su oni ustaše i oni da prenose kako smo mi četnici i da tako vekovima drvimo, propadamo u dičimo se glupšću iz prošlosti...
Neka ide u posetu, neka se smire strasti nakon par oštrih izjava obe strane, neće nam kruna pasti sa glave!

Horizons

pre 9 godina

Vidi se da je svest politicara na visem nivou od prethodne vlasti. Nekad se neke ruzne stvari moraju ostaviti po strani i krenuti dalje, pre svega zbog stabilnosti Srbije, pa i Balkana.

Jovan

pre 9 godina

Ako smo za dobrosusedske odnose, reba neko da ode u Zagreb. Sa Josipovićem nisu bili baš neki dobri odnosi, na nama je da sad pokažemo dobru volju a videćemo da li nova predsednica ume to da ceni.

Higija

pre 9 godina

Predsednik Srbije Tomislav Nikolić ne može zbog obaveza da prisustvuje inauguraciji, jer se tog dana obeležava Dan državnosti Srbije, te da neki drugi datum svečanosti u Zagrebu ne bi bio sporan. Zbog toga ide Aleksandar vučić koji svakako radi na jačnju naše države i našeg naroda. Srbija mora da ostvari potpunu saradnju sa državama u reggionu. Srbiji su potrebni ljudi koji će nas potpuno ojačati.

Karkadžu

pre 9 godina

Ništa loše ne može ispasti iz ove posete, samo nam može doneti dobrog. Poboljšavanje odnosa sa Hrvatskom nama ide u prilog, kao i celom regionu, jer ako na ovim prostorima postoji jedinstvo, bićemo primamljiviji za investitore.

IVANA - BO RU

pre 9 godina

Sasvim logicna odluka Aleksandra Vucic da Srbija ima svog predstavnika na inuaguraciji u nove predsednice Hrvatske u Zagrebu, jer ako tezimo uspostavljanju dobrih odnosa ovo je dobra prilika da to i jasno pokazemo celom svetu na delu i stavimo im do znanja. Jer da niko iz Srbije ne prisustvuje inuaguraciji prvo bi se oglasili ovi nasi silni duzebriznici, koji jedva cekaju priliku da grakcu i kukumacu.