Badžo
pre 9 godina
Kapetanče Draganče, nadrljao si. Bumerang ti se vratio za sve ono što si činio.
Petak, 02.01.2015.
13:18
Ministarstvo pravde uputilo je danas dopis Australiji s molbom da Dragan Vasiljković, poznatiji kao kapetan Dragan, ne bude izručen Hrvatskoj.
Izvor: Tanjug
pre 9 godina
Kapetanče Draganče, nadrljao si. Bumerang ti se vratio za sve ono što si činio.
pre 9 godina
Srbija traži da sudi Vasiljkoviću
Pa Srbija i ima najvise razloga da mu sudi za "OLUJU" i sve te "vremenske nepogode" koje su on i njemu slican OLOS izazvali u Hrvatskoj a onda se razbezali po belom svetu ostavljajuci iza sebe Srbiju "prenapunjenu izbeglicama" iz Hrvatske !
pre 9 godina
Kapetan Dragana je baš optimist ako misli da bi sigurno preživio zatvor u Srbiji i dočekao kraj suđenja živ, a da bi sa druge strane u Hrvatskoj sigurno bio ubijen. Pa upravo je Srbiji stalo da on nište ne priča, dok je Hrvatima stalo da kaže sve što zna. Istina oslobađa.
pre 9 godina
(novi komentator, 2. januar 2015 21:06)
Pa komentatoru nisu svi Srbi u hrvatskoj prosli kao tetka kapetana Dragana. U mom stanu kao slucajno zivi hrvatski vojni policajac, u koji nisam mogao nikad ni da zavirim niti da produzim dokumenta na tu adresu iako imam uredne dokumente da stan pripada meni.Imam pravo na zalbe i maratonsko sudjenje koje se proteglo do danas bez ikakvog resenja za mene.Tako da, mani nas hrvatske pravde.
pre 9 godina
U mojoj zgradi, na mom spratu, u Hrvatskoj, do pre 3 godine kada je preminula, zivela je rodjena tetka kapetana Dragana, kao i on rodjena Beogradjanka. Primala je hrvatsku penziju, lecila se u hrvatskim bolnicama, za sitnis otkupila stan u om je zivela. Nikada je niko nije popreko ni pogledao a kamoli "etnicki ocistio". Zelite li znati zasto? Zato sto je bila dobra osoba, i zato sto nije pocinila nikakav zlocin, za razliku od coveka koga trazi, i po svemu sudeci ce ga od Australije uskoro i dobiti Hrvatska. U razloge zbog cega Selakovic sebi i Srbiji zabija autogol ne bi ulazio, kao ni u neverovatnu mrznju @divosa, @mladena mladenovica i slicnih, na svaki pomen Hrvatske. Sve normalne ljude u Srbiji, a hvala Bogu po komentarima na ovu temu vidim da ih ima dosta, pozdravlja sunarodnimSrbin iz Hrvatske, koji jedva ceka da Dragan bude izrucen i pravicno sudjen za zla koja je naneo prvo svom narodu, a onda i Hrvatima pripadnicima drugih naroda iz bivse drzave.
pre 9 godina
Ukoliko ga izruce Hrvatskoj,bice osudjen pre nego sto sleti kod njih.
pre 9 godina
Evo prilike za Hrvatsku da opet izigrava velike pravednike,i optuzbama na racun drugih maskira brojne sopstvene zlocine.
pre 9 godina
Ma neka je i najveci zlocinac na svetu on je Srbin i jedino Srbija ima pravo da mu sudi. Nase tuzilastvo za ratne zlocine je pokazalo da radi posteno i profesionalno,za razliku od hrvatskog koje diskriminise Srbe gore nego nacisticka Nemacka Jevreje.
pre 9 godina
@Mladen Mladenovic
Gospodine Vaš deda je kao imoj učestvovao u odbrani svoje otadžbine od okupatora i agresora a nije učestovoao u gradjanskom ratu u susednoj državi (Hrvatska) koja je tada kao bila u sastavu SFRJ ali je po ustavu iz 1974 imala pravo na otcepljenje i to pravo su iskoristili i hteli su otcepljenje, nudili su nam plan Z4 (siroka autonomija Srbima u Hrvatskoj sve sem vojske i spoljne politike) i mi smo to odbili hoćemo i mi posebnu državu van Hrvatske i šta smo dobili ??? - dobili smo upravo to - razne kapetane Dragane, Ante Gotovine, Nasere Oriće i slične ... verovatno bolje znate te svari od mene jer sam ja tada imao nekih 13 - 15 godina ... tu je razlika izmedju Vašeg i mog dede u tim ratovima i raznih kapetana Dragana, Nasera Orića, Anti Gotovina, knindži, belih orlova, tigrova i ostalih paravojnih formacija sa svih strana ...
pre 9 godina
Sramotni komentari! Nezamislivo mi je da u Srbiji ima ljudi koji bi tako lako prodali svog sunarodnika upitne krivice. Da li je gospodin Vasiljković povredio pravila ratovanja i počinio zločine protiv civilnog stanovništva i ratnih zarobljenika (da jeste, o tome bi se znalo, kao što se znalo za Milana Lukića), to treba da utvrdi nepristrasno sudsko telo, a hrvati nemaju ni kapacitet i ni želje za poštenim suđenjem. Kako su kod njih mnogi zločinci ostali nekažnjeni i žive kao slobodni ljudi, smatram da ima prečih suđenja koja treba da organizuju od onog za Kapetana Dragana.
pre 9 godina
Postoji strah od toga sta ce Vasiljkovic reci u svoju odbranu. Zato se smatra da je bolje da sudjenje bude u Srbiji. Nije tesko da se shvati u kom grmu lezi zec.
pre 9 godina
"Sudice po najvisim pravnim standardima"- malo morgen! Nase Tuzilastvo za ratne zlocine (TRZ) i Sud godinama sude trecerazrednim akterima tragicnih devedestih. Za ubistvo brace Bitici namerno se zasniva nadleznost TRZ za tesko ubistvo vise lica preko konstrukcije o ratnom zlocinu. Okrivljeni su slobodni. Za Suvu Reku osudjuju teceokrivljenog zrtvenog jarca. Visoki oficir policije cija jedinica vrsi zlocin je na slobodi. U Lovasu, koji traje evo vec osam godina, izrekli su drasticne kazne lokalnoj boraniji i to je palo na apelaciji. Presuda je ukinuta jer "okrivljeni u toku citavog postupka nisu znali od cega se brane"! Odgovorno tvrdim da su sudovi u Hrvatskoj pravicniji, retko iscrpljuju okrivljene dugogodisnjim pritvorom, njihove presude su pismene a izrecene kazne srazmerno nize. Ne zaboravimo bruke TRZ sa poternicama po kojima ni jedna ozbiljna drzava nije htela da postupa, skandale sa nezasticenim zasticenim svedocima, svadju sa Fondom za humanitarno pravo bez koga TRZ ne bi umelo da sastavi kasvetnu optuznicu...
pre 9 godina
20 godina Srbiji nije palo na pamet da traži sudjenje, ne postoji ni istraga ni optužnica. Ovo je sračunato s namerom da se Vasiljković još malo proceduralno izvlači od izručenja. Neverovatno je da se ova država toliko blamira zbog osumnjičenog za teške zločine koji čak nije ni naš državljanin.
pre 9 godina
"Osim toga, kako se navodi u dopisu, ekstradicija Vasiljkovića izazvala bi reakcije srpske zajednice u Australiji, kao i uznemirenje javnosti u Srbiji." Stvarno im je ovo bilo lukavo, sto su potsetili vlasti Australije na mogucnost reakcije tamosnje hrvatske zajednice. :))
pre 9 godina
Ja stvarno ne znam di ste Vi nasli te koji Vam vode drzavu. Prosto nevjerojatno da oni tako omalovazavaju pravosudje clanice EU koja ce sutra sjedit za drugom stranom stola kad se budu diktirali Srbiji uvjeti za rekonostrukciju sadasnjeg pravosudja i postavljenjem istog na prave noge.
Inace pregovaracko poglavlje pravosudje je jedno od najtezih, naduze traje i tu se lome koplje i kod drzava koje se imale kud i kamo bolje pravosudje od Srbije, zemlje gdje svaka druga presuda pada na "apelacionom" sudu i zemlje koja izdaje tjeralice prilazuci novinske clanke kao dokazni materijal (slucaj Ganic) ili skoro nikakve dokaze (slucaj Divljak).
Nisam siguran da li ce to pregovaracko poglavlje uopce biti zatvoreno za 10 godina.
Jedino si mogu objasnit taj pucanj u vlastitu nogu zeljom da Srbija sto sporije zavrsi sa pregovorima sa EU. Moguce je i to.
pre 9 godina
Na vreme ste se setili. A koji je djavo tazio u Krajini
pre 9 godina
Znači i službeno Srbija priznaje agresiju? To je dobro. Možda nam u Hagu prođe odštetni zahtjev...
pre 9 godina
Jovica i Drenki okrenuli supermena i njegov kurir za pravosudje odmah poslao pismo.
Tako to kod UDBE funkcionise.
pre 9 godina
Изручење тражи држава која ниједну битку у историји није добила без помоћи "пријатеља". Која, "као победник" тражи изручење човека који је обучавао свој народ да не прође као у Првом и Другом рату. Стављао је главу онде где неки данашњи "јунаци" не би ни нос помолили. Никоме изручење, већ,
слобода за капетана !!!
pre 9 godina
Gospodo on nije dobro procenio svoju ulogu u svemu kada je pristao da svedoci u Hagu protiv Slobodana Milosevica a onda na samom sudjenju porekao sve sto je u istrazi napisao da ga je tuzilac nazvao neprijateljskim svedokom.Posle je bio gost tv Pink gde se sprdao sa svojim svedocenjem i sudom posle toga usledio je zahtev Hrvatske za izrucenjem a Australija to prihvatila.Oticice na zescu robiju.Da je postupio drugacije i potvrdio svoje reci na sudu danas bi uzivao u klubovima sa australijankama kao slobodan covek.
pre 9 godina
A gde je zavrsio novac"Fond Kapetan Dragan"
pre 9 godina
Ne razumijem pozivanje na odbijenicu engleske vlade u slučaju Španović. Pa Milan Španović je izručen Hrvatskoj i osuđen u Sisku na zatvorsku kaznu od tri i pol godine, nakon čega je odmah pušten na slobodu jer je toliko odležao u ekstradicijskom zatvoru u Ve. Britaniji.
pre 9 godina
Tako i treba. Ko je kriv treba da odgovara ali i kazna treba da bude pravedna.
pre 9 godina
Селаковићу, судство ти је у блокади од прошле године, бави се мало тиме а не неким капетаном Драганом.
pre 9 godina
Ovo je alibi zahtev! Da su to zaista hteli zauzeli bi se za njega odavno,a
sada na kraju,nema nikakve sanse! Dok su Hrvati napumpavali slucaj i nove i nove "dokaze" fabrikovaliovi "nasi" su cutali.Pa oni su i najvece svoje zlocince spasili zatvora i cak ih herojima proglasili,a o ovome su napako
vali i sta je bilo i sta nije bilo! Ovi "nasi" ce se posle vaditi na ovaj
zahtev sada,a znacemo da je to sve samo maska i laz! Kao i uvek!
pre 9 godina
Ne ulazim u to kakav je kapetan Dragan i sta je radio,ali sam IZRICITO protiv izrucenja hrvatskoj,oni koji se pozivaju na demokratiju nisu sproveli istrage o njihovim ratnim zlocinima kojih je bilo i proterivanju Srba u akciji oluja.I onda ce oni kao da sprovedu posteno sudjenje,zato nikako ne treba to dozvoliti,ali NIKAKO.
pre 9 godina
Niti mu se zna pravo ime,prezime,roditelji.Covek sa SKROZ OPRANOM PROSLOSCU,POREKLOM,STATUSOM.Kapetan Dragan i doticno ime i prezime je umetnicko ime.Pa pola pevacica,pevaca se predstavlja laznim imenom-pseudonimom.
pre 9 godina
Razlika izmedju nas i Hrvata ( zasluzuju postovanje zbog tog), za njih je Hrvat uvijek Hrvat i stace iza njega. Ovi nasi bi prodali rodjenu majku da se dodvore nekom. Covjek nije zlocinac zato sto bi pobjednicka strana htjela da je to tako, zato i treba da mu se sudi negdje drugo,pa ako je dobice svoje.
Covjek je dosao u rat, Srbin je, pa sta? Sad vam nevaljaju ovi preko Drine, a zakuhali ste,zato se Srbija i suzava polako! Ipak je istina da sve sto je valjalo,izginulo braneci zemlju, a ako je neko i ostao otisao iz nje. Pozdrav pljuvaci!
pre 9 godina
Dragane ne u Srbiju po pravdu molim te Hrvati jesu naopaki i pristrasni ali ja sam ubedjen da ce te oni manje osuditi nego da ti se sudi u Srbiji. Znam da si pravedan da nisi cinio nista sto ti se stavlja na teret bi si pravi vojnik ali sta da mu radis takve su politicke prilike u svetu da ne biraju sredstva kako da nas ocrne.pogledaj malo nazad nekolko godina koliko je nasih saboraca osudjeno bez prvih dokaza i to na maksimalne kazne koje je izricalo srpsko pravosudje, isto tako pogledaj kolko je Hrvatska procesuirala svojih gradjana malo je rci zlosno ali istinito zato budi pametan.U
pre 9 godina
Nemogu da verujem kad citam ove komentare, tipa: sta se srbija mesa, sta ima srbija sa time i tako dalje. Pa ratovao je i branio srpski narod. Zamislite da pisu hrvati ili bosnjaci za Gotovinu i Orica, ko im kriv sto ratovali nek im se sudi. To je samo dokaz da smo mi nula od naroda i da bolje nezasluzujemo od beogradskog pasaluka a po meni ni to.
pre 9 godina
Srbiji je bolje da cuti! Kap Dragan ima Australijsko drzavljanstvo i neka se oni mlate sa njim. Imaju nasi, verovatno dobre namere, ali ako ga Australija izruci nama, HR kao clanica EU ce odmah traziti da joj se on izruci i to ce biti samo jedan u nizu novih uslova Srbiji za pristupanje EU, a onda ce nasi ponizno klanjajuci se izruciti kap Dragana Hrvatskoj. Cak ne ni Hagu. Sami sebe cemo poniziti...
pre 9 godina
Dosao u Titovu Korenicu na pocetku rata u Hrvatskoj,zauzeo kancelariju nacelnika teritorijalne odbrane u opstini Titova Korenica,napunio kancelariju sa tri-cetiri sekretarice.Veliki srpski heroj koji se tamo zadrzao taman toliko da se zapocne bratoubilacki rat izmedju Srba I Hrvata.Posle toga otisao dalje,a Srbi i Hrvati pet godina trunuli po rovovima.Rezultat njegovog uspesnog rada u Hrvatskoj je 95-ta godina i kolone Srba u prikolicama,napustanje svoga vekovnog zavicaja i ostavljanje svega sto su generacije Srba sticali u Hrvatskoj.
Moja porodica je sve ostavila u Hrvatskoj,ja sam stigao deveti dan u vojnickim cizmama i vojnoj uniformi praznih dzepova,a sve sam imao u zivotu koji sam zivio u Hrvatskoj.
Toliko o kapetanu Draganu i vojnim oficirima koji su ostavili srpski narod i pobegli u Srbiju gde su ih cekali stanovi i radna mesta,za razliku od postenih Srba koji su ostavljeni da se sami snalaze i bore da prezive.Nas studente su ostavili u Ostrvici kod Gospica na polozajima i sami smo se nekako izvukli u poslednji momenat.Placeni oficiri,veliki srpski heroji su nas ostavili i pozurili da stignu sto pre na Terazije!
Bihac i sverc sa Muslimanima je posebna prica.
Na kraju svega ovoga da izvucem zakljucak,
SVAKI ZLOCIN DA SE KAZNI I DA ZLOCINCI ODGOVARAJU ZA NEDELA KOJA SU CINJENA NA PROSTORIMA BIVSE JUGOSLAVIJE!!!
pre 9 godina
Srbija je bacila svoju kartu na pokeraski sto. Partiju dobiti nece niti moze. Jedino optuzeniku na taj nacin prolongira boravak u Australijskom zatvoru i produzava njegovu agoniju. Da je taj obicni pozer i seprtljavko bar malo pametan kao sto nije, odavno bi izasao pred sud, rekao sta ima da kaze, odlezao sta ima da odlezi, i do sada bi vec uveliko bio slobodan covek, igrao golf i pisao memoare koje bi u Srbiji debelo unovcio.
pre 9 godina
Srbija umesto da se ogradi od ovih kriminalaca, nastavlja da staje na njihovu stranu time pokazujući svoju prljavu umešanost i pokušaje da se makar malo zločini počinjeni od strane Srba, ublaže - žalosno, i uzaludno.
pre 9 godina
Ovako ko imalo zna nesto zna da kapetan Dragan nije cinio zlocine. Zna se cak koliko je likova vratio kucama koji su dolazili iz Srbije a bili su skloni kriminalu, mucenju ili ubijanju ljudi.
Drugo mislim da je posteno da mu se sudi ovde ili u AUstraliji. ROdjen je ovde a gradjanin je Australije.
pre 9 godina
Nista Srbi ne traze vec politicari koji su i izazvali rat.
pre 9 godina
Ispravan potez vlade.U hrvatskoj ne postoji elementarno postovanje ljudskih prava,sudjenja su politicki motivisana,sudi se bez dokaza.
pre 9 godina
Vasiljkovic je radio za DB i po nalogu DBa je podbunjivao Srbe u Hrvatskoj. Sada im je pripretio da ako bude izrucen Hrvatskoj da ce progovoriti o umesanosti Srbije i ruskog KGBa u rat u Hrvatskoj. Rusima je trebalo krizno zariste u Evropi jer im jaka EU ne odgovara, Milosevic je sa DBom sve cinio da im izadje u susret. Epilog vidite i sami, Mira Markovic uziva najvece pocasti u Rusiji, krajiski Srbi sada zive u centralnoj Srbiji a Vasiljkovic je kolateralna steta.
pre 9 godina
Kep je bio medju prvima koji se svojim znanjem stavio u sluzbu odbrabe srpskog naroda koji je bio na udaru novo ustaske vlasti.Formirao je jedinice koje su uspesno branile Krajinu u to vreme.I sto je vrlo bitno nije bio profiter.Srbija treba da ga zastiti jer u Hravtskoj pravna drzava za Srbe ne postoji.
pre 9 godina
Nemam pojma je li čovjek kriv ili nije, je li ubijao ili nije, ali siguran sam da neće biti osuđen ako je nevin. Hrvatska, kakva god bila, ipak je zadnjih godina na svim područjima napredovala - manje je kriminala, manje korupcije, poštenije pravosuđe... Nije to neki enormni napredak, ali osjeća se.
pre 9 godina
Да је правде да га ослободе јер је мала беба за хрватске хероје којима се поноси новонастала држава!
pre 9 godina
"Osim toga, kako se navodi u dopisu, ekstradicija Vasiljkovića izazvala bi reakcije srpske zajednice u Australiji..."
da srbi ne dignu ustanak tamo, ne daj boze... hahaha...
pre 9 godina
kako bi bilo lepo da se naša Vlada ignoriše ceo "slučaj Vasiljević" ..dovukao se iz Australije poput drugih pasa rata ..sa najgorim šljamom ovdašnjim .. vratio se ..šta sad naša Vlada uopšte ima da se javlja i oglašava povodom svakog belosvetskog šljama koji se naziva "Srbinom" .. kad ih niko ništa nije ni pitao ni tražio od njih .. jooooj nikad pameti ovde
(u prolazu)
---------
I moj deda je u Prvom svetskom ratu bio "lik" koji se "dovukao" u Srbiju da ratuje i brani svoju otadzbinu.Sreca sto nije rodjen u ovo "moderno" vreme inace bi,od strane ljudi poput Vas,bio proglasen za placenika i "psa rata",umesto da bude pocastvovan, ako nicim vise,onda barem postovanjem od strane onih koji nisu imali hrabrosti da zrtvuju svoj zivot za odbranu otadzbine.I onda su,pricao mi je,postojale kukavice i strasljivci ali,oni nisu bili vecina niti im je padalo na pamet da svoj kukavicluk,kao danas u Srbiji,podizu na nivo najvecih moralnih vrednosti.U ratu za odbranu otadzbine mogu da ucestvuju svi,nezavisno od profesije.Francuski pokret otpora je organizovalo podzemlje pa taj pokret nije proglasen kriminalnim.Samo u Srbiji se desilo dzudo.Samo su u Srbiji dezerteri,defetisti ili,kako ih u narodu zovu "pobegulje", dobili "spomenice" zato sto nisu ucestvcovali u ratu,koji nam je nametnut.Srbija je trebala odavno,znajuci o cemu se radi,da poradi na ovakvim slucajevim i pravednim sudjenjem zastiti svoje sunarodnike, kojima se nasi neprijatelji na ovaj nacin svete.
pre 9 godina
Republika Srbija nikada se ne bi založila za poštenog čoveka koliko za zločinca i kriminalca. Toliko!
(pero, 02. januar 2015 14:30)
Istina, kao i za onog mamlaza što je prebio onog amera, pa ova naša napaćena Srbija plati milionče k'o od šale...
pre 9 godina
Pa naravno da negira. Da nije takav kakav je, ne bi radio to što je radio. A u ubijanje spada i negiranje ubistava, samo da se ne bi suočio sa pravdom.
pre 9 godina
... kako bi bilo lepo da se naša Vlada ne oglašava ovim povodom ... da ignoriše ceo "slučaj Vasiljević" ... taj lik se dovukao iz Australije poput drugih pasa rata ... upetljao se sa najgorim šljamom ovdašnjim ... vratio se u Australiju ... šta sad naša Vlada uopšte ima da se javlja i oglašava povodom svakog belosvetskog šljama koji se naziva "Srbinom" ... kad ih niko ništa nije ni pitao ni tražio od njih .... jooooooooooj nikad pameti ovde :(
pre 9 godina
Jos jedan srpski "heroj" koji je pobegao na kraj sveta a sad napunio gace..!
(KUKU LELE, 02. januar 2015 14:05)
Dotični ja kao državljanin i stanovnik Australije otišao u Hr, pa se tamo i vratio.
Srbija opet gura nos gde joj nije mesto, pa kada dobije po istom biće da je to zato što nas ceo svet mrzi i bla, bla...
pre 9 godina
Srbija je zemlja koja je stranom sudu izrucila dva predsednika, dva nacelnika generalstaba, dva prva obavstajca, komandanta
armijske oblasti i prvog coveka policije. S kojim pravom i pozivajici se na sta trazi da sudi sada Vasiljkovicu? Budimo ozbiljni - Srbija je odavno prestala da postoji kao slobodna drzava.
pre 9 godina
Otkud sad ovo?Zar on licno nije braci Hrvatima nije obecao da ce u Zagreb doci na tenku?Mozda ga jos uvek neki u Srbiji drze za rec.
pre 9 godina
Srbija sigurno ne.....mozda saka jada od ovih politicara...
pre 9 godina
ne ulazim da li je činio zločine ili ne, ali ono što sam čitao i slušao da je "Kep" bio ubedljivo, ubedljivo najpoštovaniji na području kninske krajine i čovek kojem su ljudi iskreno verovali. Daleko iznad Martića, Babića, Miloševića, Arkana, Šešelja i sličnih. Ovo izručenja Hrvatskoj u tome bi imalo veliku simboliku. Za njega se tek sad vidi da bi pametniju odluku doneo da se dobrovoljno javio u Hag da mu sudi.
pre 9 godina
A Gotovina?
pre 9 godina
Zbog ovakvih likova smo toliko i omiljeni u svetu .
pre 9 godina
A onda bi mu odložili suđenje jer su advokati u štrajku. Toliko o tome pravosuđu koje ministar Selaković hvali.
pre 9 godina
hoce da mu sude u srbiji da bi nasa vlast pokazala koliko izdajnika i u sudstvu ima, i da ce ga osuditi strozije od hrvata.
pre 9 godina
Nije mi jasno zašto se Srbija petlja u stvari u kojima uopće nije učestvovala. Ili možda je.(Jura, 02. januar 2015 14:02)
U pitanju je Srbin tako da Srbija mora da se brine i za njega inace ce kod vas dobiti nacisticki tretman
pre 9 godina
Podrška Kapetanu Draganu!
pre 9 godina
Nije mi jasno zašto se Srbija petlja u stvari u kojima uopće nije učestvovala. Ili možda je.
pre 9 godina
A Srbija je poznata po pravednim suđenjima! Mislim da bi bilo naj bolje da se on Srbiji nije desio! Ali,na žalost,evo dešava se ponovo! Potpuno je jasno iz kojih razloga ministar Selaković hoće da odbrani sebe i ove koji su ga odabrali,od eventualnih pritisaka desnih snaga!
pre 9 godina
Tamo gde je izvodio radove,red je i penziju da uživa. Samo mi nije jasno kakve veze mi imamo i sa njim i sa Hrvatskom i zašto se vlast ovako ne trudi za nekog poštenog mučenika,radnika...Ova država je najveće zlo i opasnost po sopstveni narod.
pre 9 godina
Pa bi nam posle "djavo bio kriv".
pre 9 godina
Obratite paznju na crveni cvetic maka koji u oredjenim danima stoji na reveru svakog engleskog voditelja, ministra, rudara, bankara, cistaca ulica, domacica koje idu na pijacu... Taj nevini cvetic simbolizuje pripadnost i secanje na svakog vojnika koji je pod britanskom krunom ratovao u interesu ujedinjenog kraljevstva. Osim prvog i drugog sv. rata koji su za GB nesporno bili pravedni i herojski, vecina drugih vojnih akcija britanske vojske su bila osvajacke, a o zlodelima koja su od strane te vojske pocinjena, se svedocima i istoricarima i danas dize kosa na glavi. Rat je surov i u njemu ginu ljudi, cesto i oni koji sa ratom nemaju nikakve veze. Svaka normalna drzava i normalan narod u potpunosti staje na stranu svoje vojske, a lose strane tog rata krije po svaku cenu. Nama se ovom politikom nabacuje kolektivna krivica, a nazalost mnogi pripadnici naseg naroda naivno nasedaju na tu propagandu. Kapetan Dragan je dokaz da postoje Australijanci i Australijanci. Da je neki njihov anglosaksonski oficir ratovao na strani Srba i da ga Hrvati traze po istom osnovu, nebi ih udostojili ni odgovora.
pre 9 godina
Srbija traži da Vasiljković ne bude izručen HR jer je jedan od najnezgodnijih svjedoka koji direktno povezuje tadašnju srpsku vlast i "spontani" ustanak nenaoružanih Srba u Hr.
pre 9 godina
E, kad bi ovako brinuli za radnike!!
pre 9 godina
Kapetan Dragan, prepričavat će se mitovi o njemu na srpskim ognjištima u vacelom svetu..
pre 9 godina
Republika Srbija nikada se ne bi založila za poštenog čoveka koliko za zločinca i kriminalca. Toliko!
pre 9 godina
Ovo je nezamisliva blamaza neoradikalsko-socijalisticke garniture i njenog ministra pravde, radikala Selakovica, koji se javno zalazu za ratnog zlocinca, sto se opet moze i objasniti cinjenicom da je ista koalicija bila na vlasti i u vreme izvrsenja zlocina u koje je direktno umesana.
Naravno, zlocinac ce biti izrucen Hrvatskoj gde je i vrsio zlocine, ali ce Srbiji biti potrebno jako mnogo, ako uopste moze da se opere od ovog sramnog trazenja.
pre 9 godina
Interesantno kako bi svi sad da peru ruke od krajine, a ljudi su zbog vas i vaseg predsednika Slobodana ginuli. Tuzni ste ljudi, tuzni. Dragan je svasta, al nije ratni zlocinac. Al neka ga u hrvatskom zatvoru, sta ima veze. Muka mi je
pre 9 godina
Bitno je da su Gotovina,Oric i ostali „humanitarci“ oslobodjeni optuzbi.Etikete zlocinaca je rezervisana za Srbe. raikkonen
pre 9 godina
Nije mi jasno šta se Srbija petlja Ako nije učestvovala u ratu a Dragan počinio zločine u drugoj državi šta ima Srbije sa tim Jedino oko smatra da je Hrvatska sastavni dio Srbije.
pre 9 godina
Koliko ja znam eventualni Vasiljkovićevi zločini učinjeni su u Hrvatskoj. On je ovde u Srbiji bio medijska zvezda, igrao golf, pripadao džet-setu. Nema razloga da mu Srbija sudi.
A to što bi Selaković da vadi iz bule svog pajtosa, ili još bolje rečeno pajtosa velike većine naprednjaka, to je druga priča. Bolje da se Selaković tako založio da se sudi onima koji pobiše onolke ljude kod Štrpca. I to je učinjeno na teritoriji druge zemlje baš kao i eventualni Vasiljkovićevi zločini.
pre 9 godina
pa ja sam mislio da je rat poceo olujom sta je ovo sad od 91 do 93??!
pre 9 godina
Hvala Bogu da se neko setio braniti interes svog naroda, ako se dokaze krivica u sta sumljam u zatvor ako ne braniti istinu do poslednjeg atoma snage , lazne presude, namestanja i namesteni masakri su nama dosli glave, jednostavno nismo znali zatim,je ta lazna istina stvorila celokupno laznu sliku o nama. Cisto da zna gosp. Selakovic da Hrvatska vec duze vreme maltretira Srbe koji su branili svoja ognjista, nedajte da se to desava, oni svoje zlocince cekaju ko heroje a mi nase nevine necemo da zastitimo. Pravda je uvek dostizna samo budite uporni
pre 9 godina
Po ovome ispada da Srbija smatra da bi ovo lice koje je optuzeno za ratne zlocine dobilo profesionalnije i objektivnije sudjenje u Srbiji - gde je pravosudje bukvalno razoreno, ekstremno korumpirano, pod ogromnim uticajem politike, i predmet kritike skoro svakog izvestaja evropskih institucija - nego u drzavi clanici EU. Podjimo samo od cinjenice da je jedinica za zastitu svedoka u slucajevima ratnih zlocina sacinjena od individua koje su i same ucestvovale u nekim od tih zlocina. To nije slucajan propust. Navod da bi javnost u Srbiji "bila uznemirena" sudjenjem optuzenom za ratne zlocine u drzavi gde ih je ovaj navodno pocinio oslikava tuznu realnost Srbije u kojoj vecina jos uvek ima potpuno iskrivljenu sliku o zlocinima pocinjenim u njihovo ime sirom bivse YU.
pre 9 godina
malo sutra, sta ima srbija sa tim? nece moc
pre 9 godina
Jos jedan srpski "heroj" koji je pobegao na kraj sveta a sad napunio gace..!
pre 9 godina
Hvala Bogu!
pre 9 godina
Kasno Selaković po Dragana stiže ...
pre 9 godina
Ima li lepe vesti o Srbiji u svetu. Samo što je vezano za ratne zločine, nevolje, svađu, zla... Palimo po stadionima, ubijamo... Molimo vas...Trebaju nam dobre, pozitivne vesti.
pre 9 godina
Муке госп.Васиљковића почињу у фебруару 2003-е. Хашки инквизитори му нису могли наћи ништа чиме би га теретили, нити је био осумњичен за нека недела (наравно јасно је да је било шта лоше учинио, нашли би они), али као човек који је имао важну улогу у РСК добио је позив да буде сведок тужилаштва, у процесу против госп.Миулошевића. Наравно, у Хрватској је постојала оптужница, али у Хрватској су сви Срби који су се на било који начин ставили у одбрану свог рода или оптужени, или осумњичени, уосталом то правосуђе и ради по ендехазијској матрици, ту се Србима увек може сместити оптужница.
Како је то и својствено овим ликовима, хашко тужилаштво је покушало да га инструментализује. Ипак госп.Васиљковић фебруара 2003-е није свведочио како беше "пожељно", већ то беше изузетно коректно сведочење, никог од својих ратних колега није оклеветао, оптужио, и само је истину зборио и како је заиста било, а у судске списе је ушло то "нежељено" сведочење.
А такав "грех" се не прашта, нису му чак ни трошкове боравка и пута платили (није баш важно, али и нека се зна каква је то ****), а Хрватској је послата дозвола (читај наредба) да поново активира лажну оптужницу против госп.Васиљковића. Од тада трају невоље капетана Драгана, и једна прича која показује како то иде са силницима, и када између безчашћа и части одаберете "погрешно", тј част
pre 9 godina
Po ovome ispada da Srbija smatra da bi ovo lice koje je optuzeno za ratne zlocine dobilo profesionalnije i objektivnije sudjenje u Srbiji - gde je pravosudje bukvalno razoreno, ekstremno korumpirano, pod ogromnim uticajem politike, i predmet kritike skoro svakog izvestaja evropskih institucija - nego u drzavi clanici EU. Podjimo samo od cinjenice da je jedinica za zastitu svedoka u slucajevima ratnih zlocina sacinjena od individua koje su i same ucestvovale u nekim od tih zlocina. To nije slucajan propust. Navod da bi javnost u Srbiji "bila uznemirena" sudjenjem optuzenom za ratne zlocine u drzavi gde ih je ovaj navodno pocinio oslikava tuznu realnost Srbije u kojoj vecina jos uvek ima potpuno iskrivljenu sliku o zlocinima pocinjenim u njihovo ime sirom bivse YU.
pre 9 godina
Bitno je da su Gotovina,Oric i ostali „humanitarci“ oslobodjeni optuzbi.Etikete zlocinaca je rezervisana za Srbe. raikkonen
pre 9 godina
Jos jedan srpski "heroj" koji je pobegao na kraj sveta a sad napunio gace..!
pre 9 godina
Nije mi jasno zašto se Srbija petlja u stvari u kojima uopće nije učestvovala. Ili možda je.
pre 9 godina
E, kad bi ovako brinuli za radnike!!
pre 9 godina
Tamo gde je izvodio radove,red je i penziju da uživa. Samo mi nije jasno kakve veze mi imamo i sa njim i sa Hrvatskom i zašto se vlast ovako ne trudi za nekog poštenog mučenika,radnika...Ova država je najveće zlo i opasnost po sopstveni narod.
pre 9 godina
Republika Srbija nikada se ne bi založila za poštenog čoveka koliko za zločinca i kriminalca. Toliko!
pre 9 godina
Srbija traži da Vasiljković ne bude izručen HR jer je jedan od najnezgodnijih svjedoka koji direktno povezuje tadašnju srpsku vlast i "spontani" ustanak nenaoružanih Srba u Hr.
pre 9 godina
Ovo je nezamisliva blamaza neoradikalsko-socijalisticke garniture i njenog ministra pravde, radikala Selakovica, koji se javno zalazu za ratnog zlocinca, sto se opet moze i objasniti cinjenicom da je ista koalicija bila na vlasti i u vreme izvrsenja zlocina u koje je direktno umesana.
Naravno, zlocinac ce biti izrucen Hrvatskoj gde je i vrsio zlocine, ali ce Srbiji biti potrebno jako mnogo, ako uopste moze da se opere od ovog sramnog trazenja.
pre 9 godina
Otkud sad ovo?Zar on licno nije braci Hrvatima nije obecao da ce u Zagreb doci na tenku?Mozda ga jos uvek neki u Srbiji drze za rec.
pre 9 godina
Srbija je zemlja koja je stranom sudu izrucila dva predsednika, dva nacelnika generalstaba, dva prva obavstajca, komandanta
armijske oblasti i prvog coveka policije. S kojim pravom i pozivajici se na sta trazi da sudi sada Vasiljkovicu? Budimo ozbiljni - Srbija je odavno prestala da postoji kao slobodna drzava.
pre 9 godina
Nije mi jasno šta se Srbija petlja Ako nije učestvovala u ratu a Dragan počinio zločine u drugoj državi šta ima Srbije sa tim Jedino oko smatra da je Hrvatska sastavni dio Srbije.
pre 9 godina
Nije mi jasno zašto se Srbija petlja u stvari u kojima uopće nije učestvovala. Ili možda je.(Jura, 02. januar 2015 14:02)
U pitanju je Srbin tako da Srbija mora da se brine i za njega inace ce kod vas dobiti nacisticki tretman
pre 9 godina
pa ja sam mislio da je rat poceo olujom sta je ovo sad od 91 do 93??!
pre 9 godina
Po ovome ispada da Srbija smatra da bi ovo lice koje je optuzeno za ratne zlocine dobilo profesionalnije i objektivnije sudjenje u Srbiji - gde je pravosudje bukvalno razoreno, ekstremno korumpirano, pod ogromnim uticajem politike, i predmet kritike skoro svakog izvestaja evropskih institucija - nego u drzavi clanici EU. Podjimo samo od cinjenice da je jedinica za zastitu svedoka u slucajevima ratnih zlocina sacinjena od individua koje su i same ucestvovale u nekim od tih zlocina. To nije slucajan propust. Navod da bi javnost u Srbiji "bila uznemirena" sudjenjem optuzenom za ratne zlocine u drzavi gde ih je ovaj navodno pocinio oslikava tuznu realnost Srbije u kojoj vecina jos uvek ima potpuno iskrivljenu sliku o zlocinima pocinjenim u njihovo ime sirom bivse YU.
pre 9 godina
Podrška Kapetanu Draganu!
pre 9 godina
Po ovome ispada da Srbija smatra da bi ovo lice koje je optuzeno za ratne zlocine dobilo profesionalnije i objektivnije sudjenje u Srbiji - gde je pravosudje bukvalno razoreno, ekstremno korumpirano, pod ogromnim uticajem politike, i predmet kritike skoro svakog izvestaja evropskih institucija - nego u drzavi clanici EU. Podjimo samo od cinjenice da je jedinica za zastitu svedoka u slucajevima ratnih zlocina sacinjena od individua koje su i same ucestvovale u nekim od tih zlocina. To nije slucajan propust. Navod da bi javnost u Srbiji "bila uznemirena" sudjenjem optuzenom za ratne zlocine u drzavi gde ih je ovaj navodno pocinio oslikava tuznu realnost Srbije u kojoj vecina jos uvek ima potpuno iskrivljenu sliku o zlocinima pocinjenim u njihovo ime sirom bivse YU.
pre 9 godina
Муке госп.Васиљковића почињу у фебруару 2003-е. Хашки инквизитори му нису могли наћи ништа чиме би га теретили, нити је био осумњичен за нека недела (наравно јасно је да је било шта лоше учинио, нашли би они), али као човек који је имао важну улогу у РСК добио је позив да буде сведок тужилаштва, у процесу против госп.Миулошевића. Наравно, у Хрватској је постојала оптужница, али у Хрватској су сви Срби који су се на било који начин ставили у одбрану свог рода или оптужени, или осумњичени, уосталом то правосуђе и ради по ендехазијској матрици, ту се Србима увек може сместити оптужница.
Како је то и својствено овим ликовима, хашко тужилаштво је покушало да га инструментализује. Ипак госп.Васиљковић фебруара 2003-е није свведочио како беше "пожељно", већ то беше изузетно коректно сведочење, никог од својих ратних колега није оклеветао, оптужио, и само је истину зборио и како је заиста било, а у судске списе је ушло то "нежељено" сведочење.
А такав "грех" се не прашта, нису му чак ни трошкове боравка и пута платили (није баш важно, али и нека се зна каква је то ****), а Хрватској је послата дозвола (читај наредба) да поново активира лажну оптужницу против госп.Васиљковића. Од тада трају невоље капетана Драгана, и једна прича која показује како то иде са силницима, и када између безчашћа и части одаберете "погрешно", тј част
pre 9 godina
Hvala Bogu da se neko setio braniti interes svog naroda, ako se dokaze krivica u sta sumljam u zatvor ako ne braniti istinu do poslednjeg atoma snage , lazne presude, namestanja i namesteni masakri su nama dosli glave, jednostavno nismo znali zatim,je ta lazna istina stvorila celokupno laznu sliku o nama. Cisto da zna gosp. Selakovic da Hrvatska vec duze vreme maltretira Srbe koji su branili svoja ognjista, nedajte da se to desava, oni svoje zlocince cekaju ko heroje a mi nase nevine necemo da zastitimo. Pravda je uvek dostizna samo budite uporni
pre 9 godina
... kako bi bilo lepo da se naša Vlada ne oglašava ovim povodom ... da ignoriše ceo "slučaj Vasiljević" ... taj lik se dovukao iz Australije poput drugih pasa rata ... upetljao se sa najgorim šljamom ovdašnjim ... vratio se u Australiju ... šta sad naša Vlada uopšte ima da se javlja i oglašava povodom svakog belosvetskog šljama koji se naziva "Srbinom" ... kad ih niko ništa nije ni pitao ni tražio od njih .... jooooooooooj nikad pameti ovde :(
pre 9 godina
Jos jedan srpski "heroj" koji je pobegao na kraj sveta a sad napunio gace..!
(KUKU LELE, 02. januar 2015 14:05)
Dotični ja kao državljanin i stanovnik Australije otišao u Hr, pa se tamo i vratio.
Srbija opet gura nos gde joj nije mesto, pa kada dobije po istom biće da je to zato što nas ceo svet mrzi i bla, bla...
pre 9 godina
Zbog ovakvih likova smo toliko i omiljeni u svetu .
pre 9 godina
A Gotovina?
pre 9 godina
Koliko ja znam eventualni Vasiljkovićevi zločini učinjeni su u Hrvatskoj. On je ovde u Srbiji bio medijska zvezda, igrao golf, pripadao džet-setu. Nema razloga da mu Srbija sudi.
A to što bi Selaković da vadi iz bule svog pajtosa, ili još bolje rečeno pajtosa velike većine naprednjaka, to je druga priča. Bolje da se Selaković tako založio da se sudi onima koji pobiše onolke ljude kod Štrpca. I to je učinjeno na teritoriji druge zemlje baš kao i eventualni Vasiljkovićevi zločini.
pre 9 godina
malo sutra, sta ima srbija sa tim? nece moc
pre 9 godina
A Srbija je poznata po pravednim suđenjima! Mislim da bi bilo naj bolje da se on Srbiji nije desio! Ali,na žalost,evo dešava se ponovo! Potpuno je jasno iz kojih razloga ministar Selaković hoće da odbrani sebe i ove koji su ga odabrali,od eventualnih pritisaka desnih snaga!
pre 9 godina
Ima li lepe vesti o Srbiji u svetu. Samo što je vezano za ratne zločine, nevolje, svađu, zla... Palimo po stadionima, ubijamo... Molimo vas...Trebaju nam dobre, pozitivne vesti.
pre 9 godina
A onda bi mu odložili suđenje jer su advokati u štrajku. Toliko o tome pravosuđu koje ministar Selaković hvali.
pre 9 godina
Interesantno kako bi svi sad da peru ruke od krajine, a ljudi su zbog vas i vaseg predsednika Slobodana ginuli. Tuzni ste ljudi, tuzni. Dragan je svasta, al nije ratni zlocinac. Al neka ga u hrvatskom zatvoru, sta ima veze. Muka mi je
pre 9 godina
Razlika izmedju nas i Hrvata ( zasluzuju postovanje zbog tog), za njih je Hrvat uvijek Hrvat i stace iza njega. Ovi nasi bi prodali rodjenu majku da se dodvore nekom. Covjek nije zlocinac zato sto bi pobjednicka strana htjela da je to tako, zato i treba da mu se sudi negdje drugo,pa ako je dobice svoje.
Covjek je dosao u rat, Srbin je, pa sta? Sad vam nevaljaju ovi preko Drine, a zakuhali ste,zato se Srbija i suzava polako! Ipak je istina da sve sto je valjalo,izginulo braneci zemlju, a ako je neko i ostao otisao iz nje. Pozdrav pljuvaci!
pre 9 godina
Dosao u Titovu Korenicu na pocetku rata u Hrvatskoj,zauzeo kancelariju nacelnika teritorijalne odbrane u opstini Titova Korenica,napunio kancelariju sa tri-cetiri sekretarice.Veliki srpski heroj koji se tamo zadrzao taman toliko da se zapocne bratoubilacki rat izmedju Srba I Hrvata.Posle toga otisao dalje,a Srbi i Hrvati pet godina trunuli po rovovima.Rezultat njegovog uspesnog rada u Hrvatskoj je 95-ta godina i kolone Srba u prikolicama,napustanje svoga vekovnog zavicaja i ostavljanje svega sto su generacije Srba sticali u Hrvatskoj.
Moja porodica je sve ostavila u Hrvatskoj,ja sam stigao deveti dan u vojnickim cizmama i vojnoj uniformi praznih dzepova,a sve sam imao u zivotu koji sam zivio u Hrvatskoj.
Toliko o kapetanu Draganu i vojnim oficirima koji su ostavili srpski narod i pobegli u Srbiju gde su ih cekali stanovi i radna mesta,za razliku od postenih Srba koji su ostavljeni da se sami snalaze i bore da prezive.Nas studente su ostavili u Ostrvici kod Gospica na polozajima i sami smo se nekako izvukli u poslednji momenat.Placeni oficiri,veliki srpski heroji su nas ostavili i pozurili da stignu sto pre na Terazije!
Bihac i sverc sa Muslimanima je posebna prica.
Na kraju svega ovoga da izvucem zakljucak,
SVAKI ZLOCIN DA SE KAZNI I DA ZLOCINCI ODGOVARAJU ZA NEDELA KOJA SU CINJENA NA PROSTORIMA BIVSE JUGOSLAVIJE!!!
pre 9 godina
Изручење тражи држава која ниједну битку у историји није добила без помоћи "пријатеља". Која, "као победник" тражи изручење човека који је обучавао свој народ да не прође као у Првом и Другом рату. Стављао је главу онде где неки данашњи "јунаци" не би ни нос помолили. Никоме изручење, већ,
слобода за капетана !!!
pre 9 godina
Kasno Selaković po Dragana stiže ...
pre 9 godina
Kapetan Dragan, prepričavat će se mitovi o njemu na srpskim ognjištima u vacelom svetu..
pre 9 godina
Obratite paznju na crveni cvetic maka koji u oredjenim danima stoji na reveru svakog engleskog voditelja, ministra, rudara, bankara, cistaca ulica, domacica koje idu na pijacu... Taj nevini cvetic simbolizuje pripadnost i secanje na svakog vojnika koji je pod britanskom krunom ratovao u interesu ujedinjenog kraljevstva. Osim prvog i drugog sv. rata koji su za GB nesporno bili pravedni i herojski, vecina drugih vojnih akcija britanske vojske su bila osvajacke, a o zlodelima koja su od strane te vojske pocinjena, se svedocima i istoricarima i danas dize kosa na glavi. Rat je surov i u njemu ginu ljudi, cesto i oni koji sa ratom nemaju nikakve veze. Svaka normalna drzava i normalan narod u potpunosti staje na stranu svoje vojske, a lose strane tog rata krije po svaku cenu. Nama se ovom politikom nabacuje kolektivna krivica, a nazalost mnogi pripadnici naseg naroda naivno nasedaju na tu propagandu. Kapetan Dragan je dokaz da postoje Australijanci i Australijanci. Da je neki njihov anglosaksonski oficir ratovao na strani Srba i da ga Hrvati traze po istom osnovu, nebi ih udostojili ni odgovora.
pre 9 godina
Kep je bio medju prvima koji se svojim znanjem stavio u sluzbu odbrabe srpskog naroda koji je bio na udaru novo ustaske vlasti.Formirao je jedinice koje su uspesno branile Krajinu u to vreme.I sto je vrlo bitno nije bio profiter.Srbija treba da ga zastiti jer u Hravtskoj pravna drzava za Srbe ne postoji.
pre 9 godina
Nemogu da verujem kad citam ove komentare, tipa: sta se srbija mesa, sta ima srbija sa time i tako dalje. Pa ratovao je i branio srpski narod. Zamislite da pisu hrvati ili bosnjaci za Gotovinu i Orica, ko im kriv sto ratovali nek im se sudi. To je samo dokaz da smo mi nula od naroda i da bolje nezasluzujemo od beogradskog pasaluka a po meni ni to.
pre 9 godina
kako bi bilo lepo da se naša Vlada ignoriše ceo "slučaj Vasiljević" ..dovukao se iz Australije poput drugih pasa rata ..sa najgorim šljamom ovdašnjim .. vratio se ..šta sad naša Vlada uopšte ima da se javlja i oglašava povodom svakog belosvetskog šljama koji se naziva "Srbinom" .. kad ih niko ništa nije ni pitao ni tražio od njih .. jooooj nikad pameti ovde
(u prolazu)
---------
I moj deda je u Prvom svetskom ratu bio "lik" koji se "dovukao" u Srbiju da ratuje i brani svoju otadzbinu.Sreca sto nije rodjen u ovo "moderno" vreme inace bi,od strane ljudi poput Vas,bio proglasen za placenika i "psa rata",umesto da bude pocastvovan, ako nicim vise,onda barem postovanjem od strane onih koji nisu imali hrabrosti da zrtvuju svoj zivot za odbranu otadzbine.I onda su,pricao mi je,postojale kukavice i strasljivci ali,oni nisu bili vecina niti im je padalo na pamet da svoj kukavicluk,kao danas u Srbiji,podizu na nivo najvecih moralnih vrednosti.U ratu za odbranu otadzbine mogu da ucestvuju svi,nezavisno od profesije.Francuski pokret otpora je organizovalo podzemlje pa taj pokret nije proglasen kriminalnim.Samo u Srbiji se desilo dzudo.Samo su u Srbiji dezerteri,defetisti ili,kako ih u narodu zovu "pobegulje", dobili "spomenice" zato sto nisu ucestvcovali u ratu,koji nam je nametnut.Srbija je trebala odavno,znajuci o cemu se radi,da poradi na ovakvim slucajevim i pravednim sudjenjem zastiti svoje sunarodnike, kojima se nasi neprijatelji na ovaj nacin svete.
pre 9 godina
Да је правде да га ослободе јер је мала беба за хрватске хероје којима се поноси новонастала држава!
pre 9 godina
ne ulazim da li je činio zločine ili ne, ali ono što sam čitao i slušao da je "Kep" bio ubedljivo, ubedljivo najpoštovaniji na području kninske krajine i čovek kojem su ljudi iskreno verovali. Daleko iznad Martića, Babića, Miloševića, Arkana, Šešelja i sličnih. Ovo izručenja Hrvatskoj u tome bi imalo veliku simboliku. Za njega se tek sad vidi da bi pametniju odluku doneo da se dobrovoljno javio u Hag da mu sudi.
pre 9 godina
Pa bi nam posle "djavo bio kriv".
pre 9 godina
Ovako ko imalo zna nesto zna da kapetan Dragan nije cinio zlocine. Zna se cak koliko je likova vratio kucama koji su dolazili iz Srbije a bili su skloni kriminalu, mucenju ili ubijanju ljudi.
Drugo mislim da je posteno da mu se sudi ovde ili u AUstraliji. ROdjen je ovde a gradjanin je Australije.
pre 9 godina
Ispravan potez vlade.U hrvatskoj ne postoji elementarno postovanje ljudskih prava,sudjenja su politicki motivisana,sudi se bez dokaza.
pre 9 godina
Dragane ne u Srbiju po pravdu molim te Hrvati jesu naopaki i pristrasni ali ja sam ubedjen da ce te oni manje osuditi nego da ti se sudi u Srbiji. Znam da si pravedan da nisi cinio nista sto ti se stavlja na teret bi si pravi vojnik ali sta da mu radis takve su politicke prilike u svetu da ne biraju sredstva kako da nas ocrne.pogledaj malo nazad nekolko godina koliko je nasih saboraca osudjeno bez prvih dokaza i to na maksimalne kazne koje je izricalo srpsko pravosudje, isto tako pogledaj kolko je Hrvatska procesuirala svojih gradjana malo je rci zlosno ali istinito zato budi pametan.U
pre 9 godina
Vasiljkovic je radio za DB i po nalogu DBa je podbunjivao Srbe u Hrvatskoj. Sada im je pripretio da ako bude izrucen Hrvatskoj da ce progovoriti o umesanosti Srbije i ruskog KGBa u rat u Hrvatskoj. Rusima je trebalo krizno zariste u Evropi jer im jaka EU ne odgovara, Milosevic je sa DBom sve cinio da im izadje u susret. Epilog vidite i sami, Mira Markovic uziva najvece pocasti u Rusiji, krajiski Srbi sada zive u centralnoj Srbiji a Vasiljkovic je kolateralna steta.
pre 9 godina
Na vreme ste se setili. A koji je djavo tazio u Krajini
pre 9 godina
A gde je zavrsio novac"Fond Kapetan Dragan"
pre 9 godina
Znači i službeno Srbija priznaje agresiju? To je dobro. Možda nam u Hagu prođe odštetni zahtjev...
pre 9 godina
Hvala Bogu!
pre 9 godina
"Osim toga, kako se navodi u dopisu, ekstradicija Vasiljkovića izazvala bi reakcije srpske zajednice u Australiji..."
da srbi ne dignu ustanak tamo, ne daj boze... hahaha...
pre 9 godina
Ja stvarno ne znam di ste Vi nasli te koji Vam vode drzavu. Prosto nevjerojatno da oni tako omalovazavaju pravosudje clanice EU koja ce sutra sjedit za drugom stranom stola kad se budu diktirali Srbiji uvjeti za rekonostrukciju sadasnjeg pravosudja i postavljenjem istog na prave noge.
Inace pregovaracko poglavlje pravosudje je jedno od najtezih, naduze traje i tu se lome koplje i kod drzava koje se imale kud i kamo bolje pravosudje od Srbije, zemlje gdje svaka druga presuda pada na "apelacionom" sudu i zemlje koja izdaje tjeralice prilazuci novinske clanke kao dokazni materijal (slucaj Ganic) ili skoro nikakve dokaze (slucaj Divljak).
Nisam siguran da li ce to pregovaracko poglavlje uopce biti zatvoreno za 10 godina.
Jedino si mogu objasnit taj pucanj u vlastitu nogu zeljom da Srbija sto sporije zavrsi sa pregovorima sa EU. Moguce je i to.
pre 9 godina
Srbija sigurno ne.....mozda saka jada od ovih politicara...
pre 9 godina
Nemam pojma je li čovjek kriv ili nije, je li ubijao ili nije, ali siguran sam da neće biti osuđen ako je nevin. Hrvatska, kakva god bila, ipak je zadnjih godina na svim područjima napredovala - manje je kriminala, manje korupcije, poštenije pravosuđe... Nije to neki enormni napredak, ali osjeća se.
pre 9 godina
Srbija umesto da se ogradi od ovih kriminalaca, nastavlja da staje na njihovu stranu time pokazujući svoju prljavu umešanost i pokušaje da se makar malo zločini počinjeni od strane Srba, ublaže - žalosno, i uzaludno.
pre 9 godina
U mojoj zgradi, na mom spratu, u Hrvatskoj, do pre 3 godine kada je preminula, zivela je rodjena tetka kapetana Dragana, kao i on rodjena Beogradjanka. Primala je hrvatsku penziju, lecila se u hrvatskim bolnicama, za sitnis otkupila stan u om je zivela. Nikada je niko nije popreko ni pogledao a kamoli "etnicki ocistio". Zelite li znati zasto? Zato sto je bila dobra osoba, i zato sto nije pocinila nikakav zlocin, za razliku od coveka koga trazi, i po svemu sudeci ce ga od Australije uskoro i dobiti Hrvatska. U razloge zbog cega Selakovic sebi i Srbiji zabija autogol ne bi ulazio, kao ni u neverovatnu mrznju @divosa, @mladena mladenovica i slicnih, na svaki pomen Hrvatske. Sve normalne ljude u Srbiji, a hvala Bogu po komentarima na ovu temu vidim da ih ima dosta, pozdravlja sunarodnimSrbin iz Hrvatske, koji jedva ceka da Dragan bude izrucen i pravicno sudjen za zla koja je naneo prvo svom narodu, a onda i Hrvatima pripadnicima drugih naroda iz bivse drzave.
pre 9 godina
hoce da mu sude u srbiji da bi nasa vlast pokazala koliko izdajnika i u sudstvu ima, i da ce ga osuditi strozije od hrvata.
pre 9 godina
Niti mu se zna pravo ime,prezime,roditelji.Covek sa SKROZ OPRANOM PROSLOSCU,POREKLOM,STATUSOM.Kapetan Dragan i doticno ime i prezime je umetnicko ime.Pa pola pevacica,pevaca se predstavlja laznim imenom-pseudonimom.
pre 9 godina
Ne razumijem pozivanje na odbijenicu engleske vlade u slučaju Španović. Pa Milan Španović je izručen Hrvatskoj i osuđen u Sisku na zatvorsku kaznu od tri i pol godine, nakon čega je odmah pušten na slobodu jer je toliko odležao u ekstradicijskom zatvoru u Ve. Britaniji.
pre 9 godina
Nista Srbi ne traze vec politicari koji su i izazvali rat.
pre 9 godina
Srbiji je bolje da cuti! Kap Dragan ima Australijsko drzavljanstvo i neka se oni mlate sa njim. Imaju nasi, verovatno dobre namere, ali ako ga Australija izruci nama, HR kao clanica EU ce odmah traziti da joj se on izruci i to ce biti samo jedan u nizu novih uslova Srbiji za pristupanje EU, a onda ce nasi ponizno klanjajuci se izruciti kap Dragana Hrvatskoj. Cak ne ni Hagu. Sami sebe cemo poniziti...
pre 9 godina
Jovica i Drenki okrenuli supermena i njegov kurir za pravosudje odmah poslao pismo.
Tako to kod UDBE funkcionise.
pre 9 godina
Republika Srbija nikada se ne bi založila za poštenog čoveka koliko za zločinca i kriminalca. Toliko!
(pero, 02. januar 2015 14:30)
Istina, kao i za onog mamlaza što je prebio onog amera, pa ova naša napaćena Srbija plati milionče k'o od šale...
pre 9 godina
Селаковићу, судство ти је у блокади од прошле године, бави се мало тиме а не неким капетаном Драганом.
pre 9 godina
"Sudice po najvisim pravnim standardima"- malo morgen! Nase Tuzilastvo za ratne zlocine (TRZ) i Sud godinama sude trecerazrednim akterima tragicnih devedestih. Za ubistvo brace Bitici namerno se zasniva nadleznost TRZ za tesko ubistvo vise lica preko konstrukcije o ratnom zlocinu. Okrivljeni su slobodni. Za Suvu Reku osudjuju teceokrivljenog zrtvenog jarca. Visoki oficir policije cija jedinica vrsi zlocin je na slobodi. U Lovasu, koji traje evo vec osam godina, izrekli su drasticne kazne lokalnoj boraniji i to je palo na apelaciji. Presuda je ukinuta jer "okrivljeni u toku citavog postupka nisu znali od cega se brane"! Odgovorno tvrdim da su sudovi u Hrvatskoj pravicniji, retko iscrpljuju okrivljene dugogodisnjim pritvorom, njihove presude su pismene a izrecene kazne srazmerno nize. Ne zaboravimo bruke TRZ sa poternicama po kojima ni jedna ozbiljna drzava nije htela da postupa, skandale sa nezasticenim zasticenim svedocima, svadju sa Fondom za humanitarno pravo bez koga TRZ ne bi umelo da sastavi kasvetnu optuznicu...
pre 9 godina
20 godina Srbiji nije palo na pamet da traži sudjenje, ne postoji ni istraga ni optužnica. Ovo je sračunato s namerom da se Vasiljković još malo proceduralno izvlači od izručenja. Neverovatno je da se ova država toliko blamira zbog osumnjičenog za teške zločine koji čak nije ni naš državljanin.
pre 9 godina
@Mladen Mladenovic
Gospodine Vaš deda je kao imoj učestvovao u odbrani svoje otadžbine od okupatora i agresora a nije učestovoao u gradjanskom ratu u susednoj državi (Hrvatska) koja je tada kao bila u sastavu SFRJ ali je po ustavu iz 1974 imala pravo na otcepljenje i to pravo su iskoristili i hteli su otcepljenje, nudili su nam plan Z4 (siroka autonomija Srbima u Hrvatskoj sve sem vojske i spoljne politike) i mi smo to odbili hoćemo i mi posebnu državu van Hrvatske i šta smo dobili ??? - dobili smo upravo to - razne kapetane Dragane, Ante Gotovine, Nasere Oriće i slične ... verovatno bolje znate te svari od mene jer sam ja tada imao nekih 13 - 15 godina ... tu je razlika izmedju Vašeg i mog dede u tim ratovima i raznih kapetana Dragana, Nasera Orića, Anti Gotovina, knindži, belih orlova, tigrova i ostalih paravojnih formacija sa svih strana ...
pre 9 godina
Pa naravno da negira. Da nije takav kakav je, ne bi radio to što je radio. A u ubijanje spada i negiranje ubistava, samo da se ne bi suočio sa pravdom.
pre 9 godina
Srbija je bacila svoju kartu na pokeraski sto. Partiju dobiti nece niti moze. Jedino optuzeniku na taj nacin prolongira boravak u Australijskom zatvoru i produzava njegovu agoniju. Da je taj obicni pozer i seprtljavko bar malo pametan kao sto nije, odavno bi izasao pred sud, rekao sta ima da kaze, odlezao sta ima da odlezi, i do sada bi vec uveliko bio slobodan covek, igrao golf i pisao memoare koje bi u Srbiji debelo unovcio.
pre 9 godina
Gospodo on nije dobro procenio svoju ulogu u svemu kada je pristao da svedoci u Hagu protiv Slobodana Milosevica a onda na samom sudjenju porekao sve sto je u istrazi napisao da ga je tuzilac nazvao neprijateljskim svedokom.Posle je bio gost tv Pink gde se sprdao sa svojim svedocenjem i sudom posle toga usledio je zahtev Hrvatske za izrucenjem a Australija to prihvatila.Oticice na zescu robiju.Da je postupio drugacije i potvrdio svoje reci na sudu danas bi uzivao u klubovima sa australijankama kao slobodan covek.
pre 9 godina
Postoji strah od toga sta ce Vasiljkovic reci u svoju odbranu. Zato se smatra da je bolje da sudjenje bude u Srbiji. Nije tesko da se shvati u kom grmu lezi zec.
pre 9 godina
Tako i treba. Ko je kriv treba da odgovara ali i kazna treba da bude pravedna.
pre 9 godina
Ovo je alibi zahtev! Da su to zaista hteli zauzeli bi se za njega odavno,a
sada na kraju,nema nikakve sanse! Dok su Hrvati napumpavali slucaj i nove i nove "dokaze" fabrikovaliovi "nasi" su cutali.Pa oni su i najvece svoje zlocince spasili zatvora i cak ih herojima proglasili,a o ovome su napako
vali i sta je bilo i sta nije bilo! Ovi "nasi" ce se posle vaditi na ovaj
zahtev sada,a znacemo da je to sve samo maska i laz! Kao i uvek!
pre 9 godina
Kapetan Dragana je baš optimist ako misli da bi sigurno preživio zatvor u Srbiji i dočekao kraj suđenja živ, a da bi sa druge strane u Hrvatskoj sigurno bio ubijen. Pa upravo je Srbiji stalo da on nište ne priča, dok je Hrvatima stalo da kaže sve što zna. Istina oslobađa.
pre 9 godina
Srbija traži da sudi Vasiljkoviću
Pa Srbija i ima najvise razloga da mu sudi za "OLUJU" i sve te "vremenske nepogode" koje su on i njemu slican OLOS izazvali u Hrvatskoj a onda se razbezali po belom svetu ostavljajuci iza sebe Srbiju "prenapunjenu izbeglicama" iz Hrvatske !
pre 9 godina
Ne ulazim u to kakav je kapetan Dragan i sta je radio,ali sam IZRICITO protiv izrucenja hrvatskoj,oni koji se pozivaju na demokratiju nisu sproveli istrage o njihovim ratnim zlocinima kojih je bilo i proterivanju Srba u akciji oluja.I onda ce oni kao da sprovedu posteno sudjenje,zato nikako ne treba to dozvoliti,ali NIKAKO.
pre 9 godina
Kapetanče Draganče, nadrljao si. Bumerang ti se vratio za sve ono što si činio.
pre 9 godina
Ukoliko ga izruce Hrvatskoj,bice osudjen pre nego sto sleti kod njih.
pre 9 godina
"Osim toga, kako se navodi u dopisu, ekstradicija Vasiljkovića izazvala bi reakcije srpske zajednice u Australiji, kao i uznemirenje javnosti u Srbiji." Stvarno im je ovo bilo lukavo, sto su potsetili vlasti Australije na mogucnost reakcije tamosnje hrvatske zajednice. :))
pre 9 godina
(novi komentator, 2. januar 2015 21:06)
Pa komentatoru nisu svi Srbi u hrvatskoj prosli kao tetka kapetana Dragana. U mom stanu kao slucajno zivi hrvatski vojni policajac, u koji nisam mogao nikad ni da zavirim niti da produzim dokumenta na tu adresu iako imam uredne dokumente da stan pripada meni.Imam pravo na zalbe i maratonsko sudjenje koje se proteglo do danas bez ikakvog resenja za mene.Tako da, mani nas hrvatske pravde.
pre 9 godina
Ma neka je i najveci zlocinac na svetu on je Srbin i jedino Srbija ima pravo da mu sudi. Nase tuzilastvo za ratne zlocine je pokazalo da radi posteno i profesionalno,za razliku od hrvatskog koje diskriminise Srbe gore nego nacisticka Nemacka Jevreje.
pre 9 godina
Evo prilike za Hrvatsku da opet izigrava velike pravednike,i optuzbama na racun drugih maskira brojne sopstvene zlocine.
pre 9 godina
Sramotni komentari! Nezamislivo mi je da u Srbiji ima ljudi koji bi tako lako prodali svog sunarodnika upitne krivice. Da li je gospodin Vasiljković povredio pravila ratovanja i počinio zločine protiv civilnog stanovništva i ratnih zarobljenika (da jeste, o tome bi se znalo, kao što se znalo za Milana Lukića), to treba da utvrdi nepristrasno sudsko telo, a hrvati nemaju ni kapacitet i ni želje za poštenim suđenjem. Kako su kod njih mnogi zločinci ostali nekažnjeni i žive kao slobodni ljudi, smatram da ima prečih suđenja koja treba da organizuju od onog za Kapetana Dragana.
pre 9 godina
Jos jedan srpski "heroj" koji je pobegao na kraj sveta a sad napunio gace..!
pre 9 godina
Nije mi jasno zašto se Srbija petlja u stvari u kojima uopće nije učestvovala. Ili možda je.
pre 9 godina
Hvala Bogu da se neko setio braniti interes svog naroda, ako se dokaze krivica u sta sumljam u zatvor ako ne braniti istinu do poslednjeg atoma snage , lazne presude, namestanja i namesteni masakri su nama dosli glave, jednostavno nismo znali zatim,je ta lazna istina stvorila celokupno laznu sliku o nama. Cisto da zna gosp. Selakovic da Hrvatska vec duze vreme maltretira Srbe koji su branili svoja ognjista, nedajte da se to desava, oni svoje zlocince cekaju ko heroje a mi nase nevine necemo da zastitimo. Pravda je uvek dostizna samo budite uporni
pre 9 godina
Bitno je da su Gotovina,Oric i ostali „humanitarci“ oslobodjeni optuzbi.Etikete zlocinaca je rezervisana za Srbe. raikkonen
pre 9 godina
Tamo gde je izvodio radove,red je i penziju da uživa. Samo mi nije jasno kakve veze mi imamo i sa njim i sa Hrvatskom i zašto se vlast ovako ne trudi za nekog poštenog mučenika,radnika...Ova država je najveće zlo i opasnost po sopstveni narod.
pre 9 godina
Srbija traži da Vasiljković ne bude izručen HR jer je jedan od najnezgodnijih svjedoka koji direktno povezuje tadašnju srpsku vlast i "spontani" ustanak nenaoružanih Srba u Hr.
pre 9 godina
Podrška Kapetanu Draganu!
pre 9 godina
Kapetan Dragan, prepričavat će se mitovi o njemu na srpskim ognjištima u vacelom svetu..
pre 9 godina
Ovo je nezamisliva blamaza neoradikalsko-socijalisticke garniture i njenog ministra pravde, radikala Selakovica, koji se javno zalazu za ratnog zlocinca, sto se opet moze i objasniti cinjenicom da je ista koalicija bila na vlasti i u vreme izvrsenja zlocina u koje je direktno umesana.
Naravno, zlocinac ce biti izrucen Hrvatskoj gde je i vrsio zlocine, ali ce Srbiji biti potrebno jako mnogo, ako uopste moze da se opere od ovog sramnog trazenja.
pre 9 godina
Nije mi jasno šta se Srbija petlja Ako nije učestvovala u ratu a Dragan počinio zločine u drugoj državi šta ima Srbije sa tim Jedino oko smatra da je Hrvatska sastavni dio Srbije.
pre 9 godina
Nije mi jasno zašto se Srbija petlja u stvari u kojima uopće nije učestvovala. Ili možda je.(Jura, 02. januar 2015 14:02)
U pitanju je Srbin tako da Srbija mora da se brine i za njega inace ce kod vas dobiti nacisticki tretman
pre 9 godina
... kako bi bilo lepo da se naša Vlada ne oglašava ovim povodom ... da ignoriše ceo "slučaj Vasiljević" ... taj lik se dovukao iz Australije poput drugih pasa rata ... upetljao se sa najgorim šljamom ovdašnjim ... vratio se u Australiju ... šta sad naša Vlada uopšte ima da se javlja i oglašava povodom svakog belosvetskog šljama koji se naziva "Srbinom" ... kad ih niko ništa nije ni pitao ni tražio od njih .... jooooooooooj nikad pameti ovde :(
pre 9 godina
Zbog ovakvih likova smo toliko i omiljeni u svetu .
pre 9 godina
Муке госп.Васиљковића почињу у фебруару 2003-е. Хашки инквизитори му нису могли наћи ништа чиме би га теретили, нити је био осумњичен за нека недела (наравно јасно је да је било шта лоше учинио, нашли би они), али као човек који је имао важну улогу у РСК добио је позив да буде сведок тужилаштва, у процесу против госп.Миулошевића. Наравно, у Хрватској је постојала оптужница, али у Хрватској су сви Срби који су се на било који начин ставили у одбрану свог рода или оптужени, или осумњичени, уосталом то правосуђе и ради по ендехазијској матрици, ту се Србима увек може сместити оптужница.
Како је то и својствено овим ликовима, хашко тужилаштво је покушало да га инструментализује. Ипак госп.Васиљковић фебруара 2003-е није свведочио како беше "пожељно", већ то беше изузетно коректно сведочење, никог од својих ратних колега није оклеветао, оптужио, и само је истину зборио и како је заиста било, а у судске списе је ушло то "нежељено" сведочење.
А такав "грех" се не прашта, нису му чак ни трошкове боравка и пута платили (није баш важно, али и нека се зна каква је то ****), а Хрватској је послата дозвола (читај наредба) да поново активира лажну оптужницу против госп.Васиљковића. Од тада трају невоље капетана Драгана, и једна прича која показује како то иде са силницима, и када између безчашћа и части одаберете "погрешно", тј част
pre 9 godina
Republika Srbija nikada se ne bi založila za poštenog čoveka koliko za zločinca i kriminalca. Toliko!
pre 9 godina
pa ja sam mislio da je rat poceo olujom sta je ovo sad od 91 do 93??!
pre 9 godina
Jos jedan srpski "heroj" koji je pobegao na kraj sveta a sad napunio gace..!
(KUKU LELE, 02. januar 2015 14:05)
Dotični ja kao državljanin i stanovnik Australije otišao u Hr, pa se tamo i vratio.
Srbija opet gura nos gde joj nije mesto, pa kada dobije po istom biće da je to zato što nas ceo svet mrzi i bla, bla...
pre 9 godina
Interesantno kako bi svi sad da peru ruke od krajine, a ljudi su zbog vas i vaseg predsednika Slobodana ginuli. Tuzni ste ljudi, tuzni. Dragan je svasta, al nije ratni zlocinac. Al neka ga u hrvatskom zatvoru, sta ima veze. Muka mi je
pre 9 godina
Na vreme ste se setili. A koji je djavo tazio u Krajini
pre 9 godina
Obratite paznju na crveni cvetic maka koji u oredjenim danima stoji na reveru svakog engleskog voditelja, ministra, rudara, bankara, cistaca ulica, domacica koje idu na pijacu... Taj nevini cvetic simbolizuje pripadnost i secanje na svakog vojnika koji je pod britanskom krunom ratovao u interesu ujedinjenog kraljevstva. Osim prvog i drugog sv. rata koji su za GB nesporno bili pravedni i herojski, vecina drugih vojnih akcija britanske vojske su bila osvajacke, a o zlodelima koja su od strane te vojske pocinjena, se svedocima i istoricarima i danas dize kosa na glavi. Rat je surov i u njemu ginu ljudi, cesto i oni koji sa ratom nemaju nikakve veze. Svaka normalna drzava i normalan narod u potpunosti staje na stranu svoje vojske, a lose strane tog rata krije po svaku cenu. Nama se ovom politikom nabacuje kolektivna krivica, a nazalost mnogi pripadnici naseg naroda naivno nasedaju na tu propagandu. Kapetan Dragan je dokaz da postoje Australijanci i Australijanci. Da je neki njihov anglosaksonski oficir ratovao na strani Srba i da ga Hrvati traze po istom osnovu, nebi ih udostojili ni odgovora.
pre 9 godina
A Gotovina?
pre 9 godina
Niti mu se zna pravo ime,prezime,roditelji.Covek sa SKROZ OPRANOM PROSLOSCU,POREKLOM,STATUSOM.Kapetan Dragan i doticno ime i prezime je umetnicko ime.Pa pola pevacica,pevaca se predstavlja laznim imenom-pseudonimom.
pre 9 godina
Nemam pojma je li čovjek kriv ili nije, je li ubijao ili nije, ali siguran sam da neće biti osuđen ako je nevin. Hrvatska, kakva god bila, ipak je zadnjih godina na svim područjima napredovala - manje je kriminala, manje korupcije, poštenije pravosuđe... Nije to neki enormni napredak, ali osjeća se.
pre 9 godina
Hvala Bogu!
pre 9 godina
Dosao u Titovu Korenicu na pocetku rata u Hrvatskoj,zauzeo kancelariju nacelnika teritorijalne odbrane u opstini Titova Korenica,napunio kancelariju sa tri-cetiri sekretarice.Veliki srpski heroj koji se tamo zadrzao taman toliko da se zapocne bratoubilacki rat izmedju Srba I Hrvata.Posle toga otisao dalje,a Srbi i Hrvati pet godina trunuli po rovovima.Rezultat njegovog uspesnog rada u Hrvatskoj je 95-ta godina i kolone Srba u prikolicama,napustanje svoga vekovnog zavicaja i ostavljanje svega sto su generacije Srba sticali u Hrvatskoj.
Moja porodica je sve ostavila u Hrvatskoj,ja sam stigao deveti dan u vojnickim cizmama i vojnoj uniformi praznih dzepova,a sve sam imao u zivotu koji sam zivio u Hrvatskoj.
Toliko o kapetanu Draganu i vojnim oficirima koji su ostavili srpski narod i pobegli u Srbiju gde su ih cekali stanovi i radna mesta,za razliku od postenih Srba koji su ostavljeni da se sami snalaze i bore da prezive.Nas studente su ostavili u Ostrvici kod Gospica na polozajima i sami smo se nekako izvukli u poslednji momenat.Placeni oficiri,veliki srpski heroji su nas ostavili i pozurili da stignu sto pre na Terazije!
Bihac i sverc sa Muslimanima je posebna prica.
Na kraju svega ovoga da izvucem zakljucak,
SVAKI ZLOCIN DA SE KAZNI I DA ZLOCINCI ODGOVARAJU ZA NEDELA KOJA SU CINJENA NA PROSTORIMA BIVSE JUGOSLAVIJE!!!
pre 9 godina
Srbija umesto da se ogradi od ovih kriminalaca, nastavlja da staje na njihovu stranu time pokazujući svoju prljavu umešanost i pokušaje da se makar malo zločini počinjeni od strane Srba, ublaže - žalosno, i uzaludno.
pre 9 godina
Pa naravno da negira. Da nije takav kakav je, ne bi radio to što je radio. A u ubijanje spada i negiranje ubistava, samo da se ne bi suočio sa pravdom.
pre 9 godina
malo sutra, sta ima srbija sa tim? nece moc
pre 9 godina
Vasiljkovic je radio za DB i po nalogu DBa je podbunjivao Srbe u Hrvatskoj. Sada im je pripretio da ako bude izrucen Hrvatskoj da ce progovoriti o umesanosti Srbije i ruskog KGBa u rat u Hrvatskoj. Rusima je trebalo krizno zariste u Evropi jer im jaka EU ne odgovara, Milosevic je sa DBom sve cinio da im izadje u susret. Epilog vidite i sami, Mira Markovic uziva najvece pocasti u Rusiji, krajiski Srbi sada zive u centralnoj Srbiji a Vasiljkovic je kolateralna steta.
pre 9 godina
Srbija je bacila svoju kartu na pokeraski sto. Partiju dobiti nece niti moze. Jedino optuzeniku na taj nacin prolongira boravak u Australijskom zatvoru i produzava njegovu agoniju. Da je taj obicni pozer i seprtljavko bar malo pametan kao sto nije, odavno bi izasao pred sud, rekao sta ima da kaze, odlezao sta ima da odlezi, i do sada bi vec uveliko bio slobodan covek, igrao golf i pisao memoare koje bi u Srbiji debelo unovcio.
pre 9 godina
Srbiji je bolje da cuti! Kap Dragan ima Australijsko drzavljanstvo i neka se oni mlate sa njim. Imaju nasi, verovatno dobre namere, ali ako ga Australija izruci nama, HR kao clanica EU ce odmah traziti da joj se on izruci i to ce biti samo jedan u nizu novih uslova Srbiji za pristupanje EU, a onda ce nasi ponizno klanjajuci se izruciti kap Dragana Hrvatskoj. Cak ne ni Hagu. Sami sebe cemo poniziti...
pre 9 godina
Изручење тражи држава која ниједну битку у историји није добила без помоћи "пријатеља". Која, "као победник" тражи изручење човека који је обучавао свој народ да не прође као у Првом и Другом рату. Стављао је главу онде где неки данашњи "јунаци" не би ни нос помолили. Никоме изручење, већ,
слобода за капетана !!!
pre 9 godina
hoce da mu sude u srbiji da bi nasa vlast pokazala koliko izdajnika i u sudstvu ima, i da ce ga osuditi strozije od hrvata.
pre 9 godina
Kep je bio medju prvima koji se svojim znanjem stavio u sluzbu odbrabe srpskog naroda koji je bio na udaru novo ustaske vlasti.Formirao je jedinice koje su uspesno branile Krajinu u to vreme.I sto je vrlo bitno nije bio profiter.Srbija treba da ga zastiti jer u Hravtskoj pravna drzava za Srbe ne postoji.
pre 9 godina
Po ovome ispada da Srbija smatra da bi ovo lice koje je optuzeno za ratne zlocine dobilo profesionalnije i objektivnije sudjenje u Srbiji - gde je pravosudje bukvalno razoreno, ekstremno korumpirano, pod ogromnim uticajem politike, i predmet kritike skoro svakog izvestaja evropskih institucija - nego u drzavi clanici EU. Podjimo samo od cinjenice da je jedinica za zastitu svedoka u slucajevima ratnih zlocina sacinjena od individua koje su i same ucestvovale u nekim od tih zlocina. To nije slucajan propust. Navod da bi javnost u Srbiji "bila uznemirena" sudjenjem optuzenom za ratne zlocine u drzavi gde ih je ovaj navodno pocinio oslikava tuznu realnost Srbije u kojoj vecina jos uvek ima potpuno iskrivljenu sliku o zlocinima pocinjenim u njihovo ime sirom bivse YU.
pre 9 godina
E, kad bi ovako brinuli za radnike!!
pre 9 godina
Po ovome ispada da Srbija smatra da bi ovo lice koje je optuzeno za ratne zlocine dobilo profesionalnije i objektivnije sudjenje u Srbiji - gde je pravosudje bukvalno razoreno, ekstremno korumpirano, pod ogromnim uticajem politike, i predmet kritike skoro svakog izvestaja evropskih institucija - nego u drzavi clanici EU. Podjimo samo od cinjenice da je jedinica za zastitu svedoka u slucajevima ratnih zlocina sacinjena od individua koje su i same ucestvovale u nekim od tih zlocina. To nije slucajan propust. Navod da bi javnost u Srbiji "bila uznemirena" sudjenjem optuzenom za ratne zlocine u drzavi gde ih je ovaj navodno pocinio oslikava tuznu realnost Srbije u kojoj vecina jos uvek ima potpuno iskrivljenu sliku o zlocinima pocinjenim u njihovo ime sirom bivse YU.
pre 9 godina
Koliko ja znam eventualni Vasiljkovićevi zločini učinjeni su u Hrvatskoj. On je ovde u Srbiji bio medijska zvezda, igrao golf, pripadao džet-setu. Nema razloga da mu Srbija sudi.
A to što bi Selaković da vadi iz bule svog pajtosa, ili još bolje rečeno pajtosa velike većine naprednjaka, to je druga priča. Bolje da se Selaković tako založio da se sudi onima koji pobiše onolke ljude kod Štrpca. I to je učinjeno na teritoriji druge zemlje baš kao i eventualni Vasiljkovićevi zločini.
pre 9 godina
kako bi bilo lepo da se naša Vlada ignoriše ceo "slučaj Vasiljević" ..dovukao se iz Australije poput drugih pasa rata ..sa najgorim šljamom ovdašnjim .. vratio se ..šta sad naša Vlada uopšte ima da se javlja i oglašava povodom svakog belosvetskog šljama koji se naziva "Srbinom" .. kad ih niko ništa nije ni pitao ni tražio od njih .. jooooj nikad pameti ovde
(u prolazu)
---------
I moj deda je u Prvom svetskom ratu bio "lik" koji se "dovukao" u Srbiju da ratuje i brani svoju otadzbinu.Sreca sto nije rodjen u ovo "moderno" vreme inace bi,od strane ljudi poput Vas,bio proglasen za placenika i "psa rata",umesto da bude pocastvovan, ako nicim vise,onda barem postovanjem od strane onih koji nisu imali hrabrosti da zrtvuju svoj zivot za odbranu otadzbine.I onda su,pricao mi je,postojale kukavice i strasljivci ali,oni nisu bili vecina niti im je padalo na pamet da svoj kukavicluk,kao danas u Srbiji,podizu na nivo najvecih moralnih vrednosti.U ratu za odbranu otadzbine mogu da ucestvuju svi,nezavisno od profesije.Francuski pokret otpora je organizovalo podzemlje pa taj pokret nije proglasen kriminalnim.Samo u Srbiji se desilo dzudo.Samo su u Srbiji dezerteri,defetisti ili,kako ih u narodu zovu "pobegulje", dobili "spomenice" zato sto nisu ucestvcovali u ratu,koji nam je nametnut.Srbija je trebala odavno,znajuci o cemu se radi,da poradi na ovakvim slucajevim i pravednim sudjenjem zastiti svoje sunarodnike, kojima se nasi neprijatelji na ovaj nacin svete.
pre 9 godina
Ispravan potez vlade.U hrvatskoj ne postoji elementarno postovanje ljudskih prava,sudjenja su politicki motivisana,sudi se bez dokaza.
pre 9 godina
Ne ulazim u to kakav je kapetan Dragan i sta je radio,ali sam IZRICITO protiv izrucenja hrvatskoj,oni koji se pozivaju na demokratiju nisu sproveli istrage o njihovim ratnim zlocinima kojih je bilo i proterivanju Srba u akciji oluja.I onda ce oni kao da sprovedu posteno sudjenje,zato nikako ne treba to dozvoliti,ali NIKAKO.
pre 9 godina
Nemogu da verujem kad citam ove komentare, tipa: sta se srbija mesa, sta ima srbija sa time i tako dalje. Pa ratovao je i branio srpski narod. Zamislite da pisu hrvati ili bosnjaci za Gotovinu i Orica, ko im kriv sto ratovali nek im se sudi. To je samo dokaz da smo mi nula od naroda i da bolje nezasluzujemo od beogradskog pasaluka a po meni ni to.
pre 9 godina
ne ulazim da li je činio zločine ili ne, ali ono što sam čitao i slušao da je "Kep" bio ubedljivo, ubedljivo najpoštovaniji na području kninske krajine i čovek kojem su ljudi iskreno verovali. Daleko iznad Martića, Babića, Miloševića, Arkana, Šešelja i sličnih. Ovo izručenja Hrvatskoj u tome bi imalo veliku simboliku. Za njega se tek sad vidi da bi pametniju odluku doneo da se dobrovoljno javio u Hag da mu sudi.
pre 9 godina
Ima li lepe vesti o Srbiji u svetu. Samo što je vezano za ratne zločine, nevolje, svađu, zla... Palimo po stadionima, ubijamo... Molimo vas...Trebaju nam dobre, pozitivne vesti.
pre 9 godina
Ma neka je i najveci zlocinac na svetu on je Srbin i jedino Srbija ima pravo da mu sudi. Nase tuzilastvo za ratne zlocine je pokazalo da radi posteno i profesionalno,za razliku od hrvatskog koje diskriminise Srbe gore nego nacisticka Nemacka Jevreje.
pre 9 godina
Otkud sad ovo?Zar on licno nije braci Hrvatima nije obecao da ce u Zagreb doci na tenku?Mozda ga jos uvek neki u Srbiji drze za rec.
pre 9 godina
A Srbija je poznata po pravednim suđenjima! Mislim da bi bilo naj bolje da se on Srbiji nije desio! Ali,na žalost,evo dešava se ponovo! Potpuno je jasno iz kojih razloga ministar Selaković hoće da odbrani sebe i ove koji su ga odabrali,od eventualnih pritisaka desnih snaga!
pre 9 godina
Да је правде да га ослободе јер је мала беба за хрватске хероје којима се поноси новонастала држава!
pre 9 godina
Razlika izmedju nas i Hrvata ( zasluzuju postovanje zbog tog), za njih je Hrvat uvijek Hrvat i stace iza njega. Ovi nasi bi prodali rodjenu majku da se dodvore nekom. Covjek nije zlocinac zato sto bi pobjednicka strana htjela da je to tako, zato i treba da mu se sudi negdje drugo,pa ako je dobice svoje.
Covjek je dosao u rat, Srbin je, pa sta? Sad vam nevaljaju ovi preko Drine, a zakuhali ste,zato se Srbija i suzava polako! Ipak je istina da sve sto je valjalo,izginulo braneci zemlju, a ako je neko i ostao otisao iz nje. Pozdrav pljuvaci!
pre 9 godina
Pa bi nam posle "djavo bio kriv".
pre 9 godina
A onda bi mu odložili suđenje jer su advokati u štrajku. Toliko o tome pravosuđu koje ministar Selaković hvali.
pre 9 godina
Ovako ko imalo zna nesto zna da kapetan Dragan nije cinio zlocine. Zna se cak koliko je likova vratio kucama koji su dolazili iz Srbije a bili su skloni kriminalu, mucenju ili ubijanju ljudi.
Drugo mislim da je posteno da mu se sudi ovde ili u AUstraliji. ROdjen je ovde a gradjanin je Australije.
pre 9 godina
Sramotni komentari! Nezamislivo mi je da u Srbiji ima ljudi koji bi tako lako prodali svog sunarodnika upitne krivice. Da li je gospodin Vasiljković povredio pravila ratovanja i počinio zločine protiv civilnog stanovništva i ratnih zarobljenika (da jeste, o tome bi se znalo, kao što se znalo za Milana Lukića), to treba da utvrdi nepristrasno sudsko telo, a hrvati nemaju ni kapacitet i ni želje za poštenim suđenjem. Kako su kod njih mnogi zločinci ostali nekažnjeni i žive kao slobodni ljudi, smatram da ima prečih suđenja koja treba da organizuju od onog za Kapetana Dragana.
pre 9 godina
Srbija je zemlja koja je stranom sudu izrucila dva predsednika, dva nacelnika generalstaba, dva prva obavstajca, komandanta
armijske oblasti i prvog coveka policije. S kojim pravom i pozivajici se na sta trazi da sudi sada Vasiljkovicu? Budimo ozbiljni - Srbija je odavno prestala da postoji kao slobodna drzava.
pre 9 godina
Evo prilike za Hrvatsku da opet izigrava velike pravednike,i optuzbama na racun drugih maskira brojne sopstvene zlocine.
pre 9 godina
Ovo je alibi zahtev! Da su to zaista hteli zauzeli bi se za njega odavno,a
sada na kraju,nema nikakve sanse! Dok su Hrvati napumpavali slucaj i nove i nove "dokaze" fabrikovaliovi "nasi" su cutali.Pa oni su i najvece svoje zlocince spasili zatvora i cak ih herojima proglasili,a o ovome su napako
vali i sta je bilo i sta nije bilo! Ovi "nasi" ce se posle vaditi na ovaj
zahtev sada,a znacemo da je to sve samo maska i laz! Kao i uvek!
pre 9 godina
Kasno Selaković po Dragana stiže ...
pre 9 godina
(novi komentator, 2. januar 2015 21:06)
Pa komentatoru nisu svi Srbi u hrvatskoj prosli kao tetka kapetana Dragana. U mom stanu kao slucajno zivi hrvatski vojni policajac, u koji nisam mogao nikad ni da zavirim niti da produzim dokumenta na tu adresu iako imam uredne dokumente da stan pripada meni.Imam pravo na zalbe i maratonsko sudjenje koje se proteglo do danas bez ikakvog resenja za mene.Tako da, mani nas hrvatske pravde.
pre 9 godina
Dragane ne u Srbiju po pravdu molim te Hrvati jesu naopaki i pristrasni ali ja sam ubedjen da ce te oni manje osuditi nego da ti se sudi u Srbiji. Znam da si pravedan da nisi cinio nista sto ti se stavlja na teret bi si pravi vojnik ali sta da mu radis takve su politicke prilike u svetu da ne biraju sredstva kako da nas ocrne.pogledaj malo nazad nekolko godina koliko je nasih saboraca osudjeno bez prvih dokaza i to na maksimalne kazne koje je izricalo srpsko pravosudje, isto tako pogledaj kolko je Hrvatska procesuirala svojih gradjana malo je rci zlosno ali istinito zato budi pametan.U
pre 9 godina
Srbija sigurno ne.....mozda saka jada od ovih politicara...
pre 9 godina
Ukoliko ga izruce Hrvatskoj,bice osudjen pre nego sto sleti kod njih.
pre 9 godina
Znači i službeno Srbija priznaje agresiju? To je dobro. Možda nam u Hagu prođe odštetni zahtjev...
pre 9 godina
Ja stvarno ne znam di ste Vi nasli te koji Vam vode drzavu. Prosto nevjerojatno da oni tako omalovazavaju pravosudje clanice EU koja ce sutra sjedit za drugom stranom stola kad se budu diktirali Srbiji uvjeti za rekonostrukciju sadasnjeg pravosudja i postavljenjem istog na prave noge.
Inace pregovaracko poglavlje pravosudje je jedno od najtezih, naduze traje i tu se lome koplje i kod drzava koje se imale kud i kamo bolje pravosudje od Srbije, zemlje gdje svaka druga presuda pada na "apelacionom" sudu i zemlje koja izdaje tjeralice prilazuci novinske clanke kao dokazni materijal (slucaj Ganic) ili skoro nikakve dokaze (slucaj Divljak).
Nisam siguran da li ce to pregovaracko poglavlje uopce biti zatvoreno za 10 godina.
Jedino si mogu objasnit taj pucanj u vlastitu nogu zeljom da Srbija sto sporije zavrsi sa pregovorima sa EU. Moguce je i to.
pre 9 godina
U mojoj zgradi, na mom spratu, u Hrvatskoj, do pre 3 godine kada je preminula, zivela je rodjena tetka kapetana Dragana, kao i on rodjena Beogradjanka. Primala je hrvatsku penziju, lecila se u hrvatskim bolnicama, za sitnis otkupila stan u om je zivela. Nikada je niko nije popreko ni pogledao a kamoli "etnicki ocistio". Zelite li znati zasto? Zato sto je bila dobra osoba, i zato sto nije pocinila nikakav zlocin, za razliku od coveka koga trazi, i po svemu sudeci ce ga od Australije uskoro i dobiti Hrvatska. U razloge zbog cega Selakovic sebi i Srbiji zabija autogol ne bi ulazio, kao ni u neverovatnu mrznju @divosa, @mladena mladenovica i slicnih, na svaki pomen Hrvatske. Sve normalne ljude u Srbiji, a hvala Bogu po komentarima na ovu temu vidim da ih ima dosta, pozdravlja sunarodnimSrbin iz Hrvatske, koji jedva ceka da Dragan bude izrucen i pravicno sudjen za zla koja je naneo prvo svom narodu, a onda i Hrvatima pripadnicima drugih naroda iz bivse drzave.
pre 9 godina
@Mladen Mladenovic
Gospodine Vaš deda je kao imoj učestvovao u odbrani svoje otadžbine od okupatora i agresora a nije učestovoao u gradjanskom ratu u susednoj državi (Hrvatska) koja je tada kao bila u sastavu SFRJ ali je po ustavu iz 1974 imala pravo na otcepljenje i to pravo su iskoristili i hteli su otcepljenje, nudili su nam plan Z4 (siroka autonomija Srbima u Hrvatskoj sve sem vojske i spoljne politike) i mi smo to odbili hoćemo i mi posebnu državu van Hrvatske i šta smo dobili ??? - dobili smo upravo to - razne kapetane Dragane, Ante Gotovine, Nasere Oriće i slične ... verovatno bolje znate te svari od mene jer sam ja tada imao nekih 13 - 15 godina ... tu je razlika izmedju Vašeg i mog dede u tim ratovima i raznih kapetana Dragana, Nasera Orića, Anti Gotovina, knindži, belih orlova, tigrova i ostalih paravojnih formacija sa svih strana ...
pre 9 godina
20 godina Srbiji nije palo na pamet da traži sudjenje, ne postoji ni istraga ni optužnica. Ovo je sračunato s namerom da se Vasiljković još malo proceduralno izvlači od izručenja. Neverovatno je da se ova država toliko blamira zbog osumnjičenog za teške zločine koji čak nije ni naš državljanin.
pre 9 godina
Republika Srbija nikada se ne bi založila za poštenog čoveka koliko za zločinca i kriminalca. Toliko!
(pero, 02. januar 2015 14:30)
Istina, kao i za onog mamlaza što je prebio onog amera, pa ova naša napaćena Srbija plati milionče k'o od šale...
pre 9 godina
Jovica i Drenki okrenuli supermena i njegov kurir za pravosudje odmah poslao pismo.
Tako to kod UDBE funkcionise.
pre 9 godina
Tako i treba. Ko je kriv treba da odgovara ali i kazna treba da bude pravedna.
pre 9 godina
A gde je zavrsio novac"Fond Kapetan Dragan"
pre 9 godina
"Osim toga, kako se navodi u dopisu, ekstradicija Vasiljkovića izazvala bi reakcije srpske zajednice u Australiji, kao i uznemirenje javnosti u Srbiji." Stvarno im je ovo bilo lukavo, sto su potsetili vlasti Australije na mogucnost reakcije tamosnje hrvatske zajednice. :))
pre 9 godina
"Sudice po najvisim pravnim standardima"- malo morgen! Nase Tuzilastvo za ratne zlocine (TRZ) i Sud godinama sude trecerazrednim akterima tragicnih devedestih. Za ubistvo brace Bitici namerno se zasniva nadleznost TRZ za tesko ubistvo vise lica preko konstrukcije o ratnom zlocinu. Okrivljeni su slobodni. Za Suvu Reku osudjuju teceokrivljenog zrtvenog jarca. Visoki oficir policije cija jedinica vrsi zlocin je na slobodi. U Lovasu, koji traje evo vec osam godina, izrekli su drasticne kazne lokalnoj boraniji i to je palo na apelaciji. Presuda je ukinuta jer "okrivljeni u toku citavog postupka nisu znali od cega se brane"! Odgovorno tvrdim da su sudovi u Hrvatskoj pravicniji, retko iscrpljuju okrivljene dugogodisnjim pritvorom, njihove presude su pismene a izrecene kazne srazmerno nize. Ne zaboravimo bruke TRZ sa poternicama po kojima ni jedna ozbiljna drzava nije htela da postupa, skandale sa nezasticenim zasticenim svedocima, svadju sa Fondom za humanitarno pravo bez koga TRZ ne bi umelo da sastavi kasvetnu optuznicu...
pre 9 godina
Postoji strah od toga sta ce Vasiljkovic reci u svoju odbranu. Zato se smatra da je bolje da sudjenje bude u Srbiji. Nije tesko da se shvati u kom grmu lezi zec.
pre 9 godina
Gospodo on nije dobro procenio svoju ulogu u svemu kada je pristao da svedoci u Hagu protiv Slobodana Milosevica a onda na samom sudjenju porekao sve sto je u istrazi napisao da ga je tuzilac nazvao neprijateljskim svedokom.Posle je bio gost tv Pink gde se sprdao sa svojim svedocenjem i sudom posle toga usledio je zahtev Hrvatske za izrucenjem a Australija to prihvatila.Oticice na zescu robiju.Da je postupio drugacije i potvrdio svoje reci na sudu danas bi uzivao u klubovima sa australijankama kao slobodan covek.
pre 9 godina
Ne razumijem pozivanje na odbijenicu engleske vlade u slučaju Španović. Pa Milan Španović je izručen Hrvatskoj i osuđen u Sisku na zatvorsku kaznu od tri i pol godine, nakon čega je odmah pušten na slobodu jer je toliko odležao u ekstradicijskom zatvoru u Ve. Britaniji.
pre 9 godina
"Osim toga, kako se navodi u dopisu, ekstradicija Vasiljkovića izazvala bi reakcije srpske zajednice u Australiji..."
da srbi ne dignu ustanak tamo, ne daj boze... hahaha...
pre 9 godina
Селаковићу, судство ти је у блокади од прошле године, бави се мало тиме а не неким капетаном Драганом.
pre 9 godina
Kapetanče Draganče, nadrljao si. Bumerang ti se vratio za sve ono što si činio.
pre 9 godina
Srbija traži da sudi Vasiljkoviću
Pa Srbija i ima najvise razloga da mu sudi za "OLUJU" i sve te "vremenske nepogode" koje su on i njemu slican OLOS izazvali u Hrvatskoj a onda se razbezali po belom svetu ostavljajuci iza sebe Srbiju "prenapunjenu izbeglicama" iz Hrvatske !
pre 9 godina
Kapetan Dragana je baš optimist ako misli da bi sigurno preživio zatvor u Srbiji i dočekao kraj suđenja živ, a da bi sa druge strane u Hrvatskoj sigurno bio ubijen. Pa upravo je Srbiji stalo da on nište ne priča, dok je Hrvatima stalo da kaže sve što zna. Istina oslobađa.
pre 9 godina
Nista Srbi ne traze vec politicari koji su i izazvali rat.
81 Komentari
Sortiraj po: