Aktuelno

Nedelja, 28.12.2014.

16:40

"Privilegovani belci ne treba da kradu hip-hop"

Izvor: www.telegraph.co.uk

"Privilegovani belci ne treba da kradu hip-hop" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Poznavalc Hip Hop-a

pre 9 godina

Koliko ovde ima neznalica, počevši od autora teksta, kao prvo ove dve se uopšte ne bave Hip Hop-om, nego Trap-om i konkretno EDM/Pop muzikom... Hip Hop je kultura i muzički žanr koji podrazumeva instrumentale koji imaju određeni tempo i određen zvuk (za producente od 80 do 100 BPM-a) plus repovanje (rep = način izražavnja, a ne žanr, rep je element Hip Hop-a, ali rep nije = Hip Hop) plus pisanje tekstova o razno raznim temama koje bi uglavnom trebale da budu angažovanog karaktera. Ovo što one rade nije ništa drugačije od seljačina sa Granda, muzika za par meseci, očajnog teksta sa modernim instrumentalom, sve na isti kalup, krajnja glupost... Jedino što one imaju sa Hip Hop-om je repovanje, toliko o tome

Rap Fanatic

pre 9 godina

Rece neko u komentarima da je rap "recitovanje uz ritam masinu". Neverovatno kakve zablude vladaju kad je u pitanju rap muzika.
Reperi ne recituju, oni repuju. Da bi repovao moras imati flow.
Bitovi se ne prave u potpunosti na kompjuteru, koriste se instrumenti. Zato producenti i znaju da sviraju bar jedan instrument, a da ne spominjem da mnogo samih repera svira instrumente i odlicno peva.
Postoje i rap bendovi poput The Roots. Rap muzika moze biti o svemu, od socijalno odgovornih tema preko gangsta rapa do muzike za zurke. Veoma je raznovrstan zanr i u tome nema nista lose.
I da, danasnji rap prolazi kroz novo zlatno doba, gomila fantasticnih novih repera i jos gomila podzanrova u rap muzici, poput psihodelicnog rapa i raznih drugih vrsta eksperimentalnog i alternativnog rapa.
Naucite nesto o rap muzici pre nego sto je pocnete blatiti

Vladimir

pre 9 godina

Amerika je preopterećena rasizmom. Tamo se sve zasniva na rasizmu i on nikada nije nestao. A eno sad je počeo sve više da isplivava i eskalira. Ova crnkinja je oduvek bila rasista, ali je tek sad dobila vetar u leđa kad su počeli oni neredi da se dešavaju. Zato joj takve izjave mogu proći. Čekala je pravi trenutak da kaže ovako nešto.

Otpor!

pre 9 godina

........, 28. decembar 2014 18:27
Uzivas u rep muzici?
Ne, to je oksimoron, ili uzivas u repu, ili u muzici. Ne slusam mileta kitica isl, ali vise cenim i one koji slusaju to, nego rep.

Mavs

pre 9 godina

T.I.-ova žena ne zna da čita?
Briga me za ove dve, Benksova je mediokritet, Igi je tipična internet pop komedija.

@Surovi
Za tvoje dobro se nadam da imaš 14 godina.

Shomy

pre 9 godina

Hip-hop i rep su se desili zato sto je doslo do kompletne debilizacije americkog drustva.Rok muzika i rok kultura su bili poslednji trzaji neke kolektivne inteligencije,koji su brzo doziveli svoj maksimum i ugasili se.
Nazvati rep i hip-hop muzikom je isto kao porediti zvezde Granda sa Mocartom,Betovenom,Bahom i Vagnerom...
Recitovanje uz ritam masinu,moze biti interesantno samo i iskljucivo ljudima sa poremecajem paznje,nedostatkom ukusa i svima onima koji poseduju barem blazi oblik retardacije.
Svakome ko ne spada u u neku od ovih grupa,hip-hop se jednostavno gadi!
Verujem da ce se javiti mnogi koji ce pokusati da nas ubede da to nije tako,ali svako opravdanje koji oni smisle,verovatno je produkt toga sto spadaju u neku od pomenutih kategorija.
(Surovi, 28. decembar 2014 19:07)

A u koju ti grupu spadas pa si takav debil ispao da sebi dajes pravo da nekome kazes da je debil zbog muzike koju slusa ...
Samo najosnovnije ... ne slusate hip hop muziku ... slusate rep muziku ... rep ili mc-ing je samo jedan od 4 elemenata hip hop kulture ...

Hip-hop spada u podvrstu rep muzike koju je, verovali ili ne, na neki nacin "izmislio" Johny Cash.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cofi95, 28. decembar 2014 22:26)

Kad bi ti samo znao koliku glupost si napisao :) ...

VIKING

pre 9 godina

Sabirajuci utiske, u poslednje vreme jedino Jay-Z (u sadejstvu sa Westom) se trudi da ispucava pesme nad kojima se zamislis. Jedi Mind Trick su mi za ovu balavicu, gospodari univerzuma!

D

pre 9 godina

ne zanima me boja koze... kad je nesto glupo, glupo je.... igi nema veze sa muzikom, a nominacija za gremi u toj kategoriji dovoljno govori o toj nagradi....

opus

pre 9 godina

Od cotton club-a, jazz/blues zanra, gitare, duvackih instrumenata, preko koncepta remiksa do moderne muzike. Yep - crnci. Sto se mene tice, imaju potpuno pravo na svoju istoriju u svemu tome i ponos.
(novosadjan, 28. decembar 2014 21:20)Slažem se,ali da li se crni muzičari koji sviraju jazz,blues... prigovaraju belcima što sviraju tu vrstu muzike?Naravno da ne.To je univerzalna muzika,kao što je i klasična,r'n'r,i može svako da je svira bez obzira na rasu,poreklo,jezik...Niko ne osporava da su američki crnci prvi počeli da sviraju jazz i blues,kao i hip-hop,ali to je istorija.Kad je u pitanju nezadovoljstvo ovih tzv.umetnika,radi se pre svega o novcu(tržištu),malo medijske pažnje i mnogi gluposti i nekulture.Hip-hop je postao smeće,zahvaljujući preteranoj popularnosti,čast izuzecima.

Raush

pre 9 godina

U svetu zapadne muzike su privilegovani amerikanci I britanci, bez obzira na boju koze.Australijancima je malo teze dok drugi moraju bas srece imati da se probiju .Hip Hop je inace najobicnije s....e, neznam ko to moze da slusa?

bzvz

pre 9 godina

Glupo je sto zena mora da objasnjava ljudima kako se zove. Mislim da svi imaju pravo da repuju, nevezano za boju koze, ali koliko autenticno to moze da zvuci ako ne znas sta znaci ziveti u gettu. Hip hop nije samo prica o guzicama.

Marko

pre 9 godina

ja stvarno ne znam koji je djavo ovim crncima, ne smes da ih pogledas krivo, odmah si rasista, ponizavas ih itd nisam rasista ali ga preterase vise...
(maxim, 28. decembar 2014 23:08)

a mi srbi? mi smo bolji? krivi ameri, zavere itd...oni su male bebe za nas. samo sto za nas malo ko cuje

sabac

pre 9 godina

kuliram, pusim, marlboro kratak i mek, nisam ocekivao da se preda ulemek.. cirkam cisti viski, a ne s koka kolom, zato svako vece, zavrsim pod stolim.. ljuti demostranti probijaju kordone, na minimal furam moram da imam bombone, ku**etine k**am moram da imam k***one, apoteka dobra mora da ima t**done... moskri prti bee gee

doboj

pre 9 godina

A sta ova izjava nije rasisticka? Sta bi bilo da neki bjelac kaze da rok nije za crnce? Pa cjeli svjet bi skocio na noge mislim da ponekad i crnci malo pretjeruju

Pametnjakovic

pre 9 godina

''Posebno je bila iznervirana zbog činjenice da je Igi Azelija nominovana za Gremi za najbolji rep album. "Gremiji su nagrade za umetničku izvrsnost a Igi Azilija nije izvrsna", rekla je Benks.''

Ako ona pobedi pored zivog Eminema, ja cu se roknem.

MC

pre 9 godina

najjaci su ovi ''intelektualci'' sto ''znaju'' ko slusa rep. rep nisu ove ribe, treperi, kanye, jay z... pravi rep pokrece, inspirise, pogadja ili razonodi(2Pac) btw, muzika se deli na kvalitetnu I ne-kvalitetnu. zanrovi su nesto drugo. prosirite vidike ljudi.

maxim

pre 9 godina

ja stvarno ne znam koji je djavo ovim crncima, ne smes da ih pogledas krivo, odmah si rasista, ponizavas ih itd nisam rasista ali ga preterase vise...

prelepi

pre 9 godina

Istini za volju crni reper Kanye West ima 21 gremi, Jay Z ima 19 grami nagrada i Beyonce ima 17 gremija, oni su dobili najvise gremija u 21 veku, svo troje su crnci.
Toliko

IGGY

pre 9 godina

Ja nesto nisam primetio da su beli reperi privilegovani. Od poznatijih i uspesnijih tu su samo Eminem, Mike Shinoda, Macklemore i relativno Profesor Green, dok poznatih crnih repera ima na stotine.
(extremesportist, 28. decembar 2014 18:30)

Beastie Boys naravno. :)
(Pavel 13, 28. decembar 2014 19:28)

House of Pain!
(karlo đulijani, 28. decembar 2014 20:52)


MGK, Yelawolf !

novosadjan

pre 9 godina

(extremesportist, 28. decembar 2014 18:30)

Ni ti nisi shvatio. U siromasnog getu nije bas bilo belaca. Hip hop jeste crnacka muzika, ne vidim problem u tome. Tacnije, za vecinu danasnje popularne muzike (ma koliko danas bila tres) zasluzni su upravo crni muzicari. Od cotton club-a, jazz/blues zanra, gitare, duvackih instrumenata, preko koncepta remiksa do moderne muzike. Yep - crnci. Sto se mene tice, imaju potpuno pravo na svoju istoriju u svemu tome i ponos.

extremesportist

pre 9 godina

(Pavel 13, 28. decembar 2014 19:28)

Naravno, ne znam zasto sam ih zaboravio. Tu se mozda jos mogu svrstati Matfafix i mozda Vanila Ice ali njega nisam pominjao jer je "One hit wonder" a i ta pesma mu je krs.

karlo đulijani

pre 9 godina

Ja nesto nisam primetio da su beli reperi privilegovani. Od poznatijih i uspesnijih tu su samo Eminem, Mike Shinoda, Macklemore i relativno Profesor Green, dok poznatih crnih repera ima na stotine.
(extremesportist, 28. decembar 2014 18:30)

Beastie Boys naravno. :)
(Pavel 13, 28. decembar 2014 19:28)

House of Pain!

deus

pre 9 godina

Slusam hip hop jako dugo godina s tim sto u poslednjih 7 ili 8 godina stvarno retko slusam hip hop ako nije u kombinaciji sa jazzom i to uglavnom volim instrumentalni hip hop jer mislim da je sve receno nego deder ko su ove dve, gde nalazite ove mentalne otpatke reko ajde da procitam tekst kad ono tragedije jedne ere, zapamtite rep kao muzika i hip hop kultura su mrtvi gotovo je trend je prosao utakmica je zavrsena. Ovo sto se danas prezentuje je jedna velika prevara jer je neko hteo da previse ubaci zene u hip hop u nadi da ce seks prodavati ploce, to seks ocigledno i radi ali ove dve nikad nece biti do kolena jednoj Bahamadia ili Lady Bug Mecca. Ove dve nemam reci cutim i samo kazem ljudima pa ja ne slusam hip hop...

Bre!

pre 9 godina

Znaci, svadjaju se dve cure, jedna iz Engleske (kojim slucajem crna) i jedna iz Australije (slucajno bela) o tome ciji je hiphop. Pa hiphop nema apsolutno nikakve veze sa te dve zemlje, pozerke!

Surovi

pre 9 godina

Iskreno..šta će belci u modernom crnom zvuku? Dodatno, nikad neću razumeti kako crnci, koji su stvorili sving, bluz, džez i rok..naprave smeće zvano Rep i Hip-hop...ne treba da pevaju o svom lošem životu, već da ga promene.
(Vladimir, 28. decembar 2014 17:01)

Hip-hop i rep su se desili zato sto je doslo do kompletne debilizacije americkog drustva.Rok muzika i rok kultura su bili poslednji trzaji neke kolektivne inteligencije,koji su brzo doziveli svoj maksimum i ugasili se.
Nazvati rep i hip-hop muzikom je isto kao porediti zvezde Granda sa Mocartom,Betovenom,Bahom i Vagnerom...
Recitovanje uz ritam masinu,moze biti interesantno samo i iskljucivo ljudima sa poremecajem paznje,nedostatkom ukusa i svima onima koji poseduju barem blazi oblik retardacije.
Svakome ko ne spada u u neku od ovih grupa,hip-hop se jednostavno gadi!
Verujem da ce se javiti mnogi koji ce pokusati da nas ubede da to nije tako,ali svako opravdanje koji oni smisle,verovatno je produkt toga sto spadaju u neku od pomenutih kategorija.

Pavel 13

pre 9 godina

Ja nesto nisam primetio da su beli reperi privilegovani. Od poznatijih i uspesnijih tu su samo Eminem, Mike Shinoda, Macklemore i relativno Profesor Green, dok poznatih crnih repera ima na stotine.
(extremesportist, 28. decembar 2014 18:30)

Beastie Boys naravno. :)

ma sta kazes bre

pre 9 godina

Nema vise umetnika jer sve kupuju od teksta preko muzike do sopstvenog stila i izgleda. Time se lako stvaraju ekspres poznate licnosti. A marketing je 90% sto danas u doba interneta i pametnih uredjaja ne predstavlja problem. Muzika koju ovakve licnosti stvaraju i nece trajati dugo. Ali jedno je sigurno oni ce pare zaraditi :)
Sad sta ce odredjeni broj ljudi misliti o njima...verujem da ce im novac pruziti "utehu" xD
p.s. samo realno kazem

djed jovo

pre 9 godina

steta,strasna cica i ima odlicne pesme ali nije bas pametna. presto sam da geldm kad je rekla da je svaka crna reperka bolja od azaleje. glupo...

djolefrankfurt

pre 9 godina

pa super polemika.jos ludje bi bilo da se zapitaju zasto reperi svaku novu pesmu koju izbace lici na neki tehno stil kasnih 90-tih ili mi na radiu serviraju pogresne miksove?

........

pre 9 godina

Ja pojedine ljude ne razumem.
Zašto treba zabraniti hip-hop ili rep muziku.Ako to neko voli i poštuje šta vas briga dal ce on to da sluša ili ne. Slobodno vi slušajte Stoju i Mileta Kitica niko vam ne brani, niti vam niko ne prebacuje zbog toga. Zato bih molio da i vi nas ostavite koji volimo rep i koji uživamo u toj muzici.

extremesportist

pre 9 godina

Crnci stvarno preteruju sa rasizmom. Sta god "lose" da im se desi oni to povezuju sa bojom koze.

Ja nesto nisam primetio da su beli reperi privilegovani. Od poznatijih i uspesnijih tu su samo Eminem, Mike Shinoda, Macklemore i relativno Profesor Green, dok poznatih crnih repera ima na stotine.

Bojana

pre 9 godina

Stara fora-kako privuci medijsku paznju, "svadjom", i ubijene su dve muve jednim udarcem, u ovom slucaju dve pevacice, ili sta su vec, ubacite malo rasizma, hejta, privuce se paznja, a to je ono sto je bila ideja. Nema ovde mesta nikakvom rasizmu, u svetu entertejmenta jedina religija i rasa je novac.

dule

pre 9 godina

Mudro zbori Q-Tip, hip hop nije samo rimovanje na matricu. Ali nije Igi kriva za to kako je nazivaju, vec mediji i muzicka industrija koja svakakve rnb i pop pesme kategorise pod hip hop, sto je jako, jako porazavajuce jer je to stvarno jedan dubok umetnicki zanr, koji ima svoju kulturu i istoriju o kojoj malo ko zna vec samo misli 'geto, crnci, kola, oruzje', sto nije ni blizu istini.

Апоплекс

pre 9 godina

Нико не брани овде белцу да репује, него да буде свој док то ради. Као Бисти Бојс.

misa

pre 9 godina

znaci Nicki Minaj peva o drustveno politickim temama, hip hop je otisao daleko od svojih korena( I rok je nekad nastao kao muzika buntovnistva pa se vremenom pretvorio u tra la la muziku), ni većina crnaca danas ne peva (repuje) o nekim bitnim temama, ovo sto pricaju Azelija I ova novinarka zvuci kao kad neki belac, pri tom prilicno neinteligentan, objasnjava belačku nadmoć. Rasizam uvijen u oblandu

Vladimir

pre 9 godina

Iskreno..šta će belci u modernom crnom zvuku? Dodatno, nikad neću razumeti kako crnci, koji su stvorili sving, bluz, džez i rok..naprave smeće zvano Rep i Hip-hop...ne treba da pevaju o svom lošem životu, već da ga promene.

fan

pre 9 godina

Crnci su danas postali preveliki rasisti i bukvalno sve sto im zasmeta i zele da otklone igraju na kartu rasizma.Cuo sam neke pesme od ove banks i iskreno,odvratne su,cisto uvlacenje iluminatima i puno neke horor simbolike. Ova iggy azalea ima sugave textove bez ikakve poente,ali bar ima.donekle sto kazu englezi 'catchy' muziku. Deluje mi da je ova crnkinja samo neverovatno ljubomorna i iznervirana jer joj je album i single prosao bas lose, i kao i svi,igra na kartu rasizma. Prema ovoj logici, Beyonce i Rihanna ne bi smele da naprave pop pesmu jer je to belacka muzika. One se deklarisu kao rnb ali prave najjeftiniji pop. A ne daj boze da belac kaze,pop je belacka muzika crnci ne smeju da je prave. Smak sveta, a osobu bi lincovai. Dupli standardi

fan

pre 9 godina

Crnci su danas postali preveliki rasisti i bukvalno sve sto im zasmeta i zele da otklone igraju na kartu rasizma.Cuo sam neke pesme od ove banks i iskreno,odvratne su,cisto uvlacenje iluminatima i puno neke horor simbolike. Ova iggy azalea ima sugave textove bez ikakve poente,ali bar ima.donekle sto kazu englezi 'catchy' muziku. Deluje mi da je ova crnkinja samo neverovatno ljubomorna i iznervirana jer joj je album i single prosao bas lose, i kao i svi,igra na kartu rasizma. Prema ovoj logici, Beyonce i Rihanna ne bi smele da naprave pop pesmu jer je to belacka muzika. One se deklarisu kao rnb ali prave najjeftiniji pop. A ne daj boze da belac kaze,pop je belacka muzika crnci ne smeju da je prave. Smak sveta, a osobu bi lincovai. Dupli standardi

Апоплекс

pre 9 godina

Нико не брани овде белцу да репује, него да буде свој док то ради. Као Бисти Бојс.

Bojana

pre 9 godina

Stara fora-kako privuci medijsku paznju, "svadjom", i ubijene su dve muve jednim udarcem, u ovom slucaju dve pevacice, ili sta su vec, ubacite malo rasizma, hejta, privuce se paznja, a to je ono sto je bila ideja. Nema ovde mesta nikakvom rasizmu, u svetu entertejmenta jedina religija i rasa je novac.

misa

pre 9 godina

znaci Nicki Minaj peva o drustveno politickim temama, hip hop je otisao daleko od svojih korena( I rok je nekad nastao kao muzika buntovnistva pa se vremenom pretvorio u tra la la muziku), ni većina crnaca danas ne peva (repuje) o nekim bitnim temama, ovo sto pricaju Azelija I ova novinarka zvuci kao kad neki belac, pri tom prilicno neinteligentan, objasnjava belačku nadmoć. Rasizam uvijen u oblandu

Bre!

pre 9 godina

Znaci, svadjaju se dve cure, jedna iz Engleske (kojim slucajem crna) i jedna iz Australije (slucajno bela) o tome ciji je hiphop. Pa hiphop nema apsolutno nikakve veze sa te dve zemlje, pozerke!

dule

pre 9 godina

Mudro zbori Q-Tip, hip hop nije samo rimovanje na matricu. Ali nije Igi kriva za to kako je nazivaju, vec mediji i muzicka industrija koja svakakve rnb i pop pesme kategorise pod hip hop, sto je jako, jako porazavajuce jer je to stvarno jedan dubok umetnicki zanr, koji ima svoju kulturu i istoriju o kojoj malo ko zna vec samo misli 'geto, crnci, kola, oruzje', sto nije ni blizu istini.

extremesportist

pre 9 godina

Crnci stvarno preteruju sa rasizmom. Sta god "lose" da im se desi oni to povezuju sa bojom koze.

Ja nesto nisam primetio da su beli reperi privilegovani. Od poznatijih i uspesnijih tu su samo Eminem, Mike Shinoda, Macklemore i relativno Profesor Green, dok poznatih crnih repera ima na stotine.

Surovi

pre 9 godina

Iskreno..šta će belci u modernom crnom zvuku? Dodatno, nikad neću razumeti kako crnci, koji su stvorili sving, bluz, džez i rok..naprave smeće zvano Rep i Hip-hop...ne treba da pevaju o svom lošem životu, već da ga promene.
(Vladimir, 28. decembar 2014 17:01)

Hip-hop i rep su se desili zato sto je doslo do kompletne debilizacije americkog drustva.Rok muzika i rok kultura su bili poslednji trzaji neke kolektivne inteligencije,koji su brzo doziveli svoj maksimum i ugasili se.
Nazvati rep i hip-hop muzikom je isto kao porediti zvezde Granda sa Mocartom,Betovenom,Bahom i Vagnerom...
Recitovanje uz ritam masinu,moze biti interesantno samo i iskljucivo ljudima sa poremecajem paznje,nedostatkom ukusa i svima onima koji poseduju barem blazi oblik retardacije.
Svakome ko ne spada u u neku od ovih grupa,hip-hop se jednostavno gadi!
Verujem da ce se javiti mnogi koji ce pokusati da nas ubede da to nije tako,ali svako opravdanje koji oni smisle,verovatno je produkt toga sto spadaju u neku od pomenutih kategorija.

Vladimir

pre 9 godina

Iskreno..šta će belci u modernom crnom zvuku? Dodatno, nikad neću razumeti kako crnci, koji su stvorili sving, bluz, džez i rok..naprave smeće zvano Rep i Hip-hop...ne treba da pevaju o svom lošem životu, već da ga promene.

doboj

pre 9 godina

A sta ova izjava nije rasisticka? Sta bi bilo da neki bjelac kaze da rok nije za crnce? Pa cjeli svjet bi skocio na noge mislim da ponekad i crnci malo pretjeruju

djolefrankfurt

pre 9 godina

pa super polemika.jos ludje bi bilo da se zapitaju zasto reperi svaku novu pesmu koju izbace lici na neki tehno stil kasnih 90-tih ili mi na radiu serviraju pogresne miksove?

Pavel 13

pre 9 godina

Ja nesto nisam primetio da su beli reperi privilegovani. Od poznatijih i uspesnijih tu su samo Eminem, Mike Shinoda, Macklemore i relativno Profesor Green, dok poznatih crnih repera ima na stotine.
(extremesportist, 28. decembar 2014 18:30)

Beastie Boys naravno. :)

........

pre 9 godina

Ja pojedine ljude ne razumem.
Zašto treba zabraniti hip-hop ili rep muziku.Ako to neko voli i poštuje šta vas briga dal ce on to da sluša ili ne. Slobodno vi slušajte Stoju i Mileta Kitica niko vam ne brani, niti vam niko ne prebacuje zbog toga. Zato bih molio da i vi nas ostavite koji volimo rep i koji uživamo u toj muzici.

prelepi

pre 9 godina

Istini za volju crni reper Kanye West ima 21 gremi, Jay Z ima 19 grami nagrada i Beyonce ima 17 gremija, oni su dobili najvise gremija u 21 veku, svo troje su crnci.
Toliko

MC

pre 9 godina

najjaci su ovi ''intelektualci'' sto ''znaju'' ko slusa rep. rep nisu ove ribe, treperi, kanye, jay z... pravi rep pokrece, inspirise, pogadja ili razonodi(2Pac) btw, muzika se deli na kvalitetnu I ne-kvalitetnu. zanrovi su nesto drugo. prosirite vidike ljudi.

deus

pre 9 godina

Slusam hip hop jako dugo godina s tim sto u poslednjih 7 ili 8 godina stvarno retko slusam hip hop ako nije u kombinaciji sa jazzom i to uglavnom volim instrumentalni hip hop jer mislim da je sve receno nego deder ko su ove dve, gde nalazite ove mentalne otpatke reko ajde da procitam tekst kad ono tragedije jedne ere, zapamtite rep kao muzika i hip hop kultura su mrtvi gotovo je trend je prosao utakmica je zavrsena. Ovo sto se danas prezentuje je jedna velika prevara jer je neko hteo da previse ubaci zene u hip hop u nadi da ce seks prodavati ploce, to seks ocigledno i radi ali ove dve nikad nece biti do kolena jednoj Bahamadia ili Lady Bug Mecca. Ove dve nemam reci cutim i samo kazem ljudima pa ja ne slusam hip hop...

ma sta kazes bre

pre 9 godina

Nema vise umetnika jer sve kupuju od teksta preko muzike do sopstvenog stila i izgleda. Time se lako stvaraju ekspres poznate licnosti. A marketing je 90% sto danas u doba interneta i pametnih uredjaja ne predstavlja problem. Muzika koju ovakve licnosti stvaraju i nece trajati dugo. Ali jedno je sigurno oni ce pare zaraditi :)
Sad sta ce odredjeni broj ljudi misliti o njima...verujem da ce im novac pruziti "utehu" xD
p.s. samo realno kazem

maxim

pre 9 godina

ja stvarno ne znam koji je djavo ovim crncima, ne smes da ih pogledas krivo, odmah si rasista, ponizavas ih itd nisam rasista ali ga preterase vise...

djed jovo

pre 9 godina

steta,strasna cica i ima odlicne pesme ali nije bas pametna. presto sam da geldm kad je rekla da je svaka crna reperka bolja od azaleje. glupo...

novosadjan

pre 9 godina

(extremesportist, 28. decembar 2014 18:30)

Ni ti nisi shvatio. U siromasnog getu nije bas bilo belaca. Hip hop jeste crnacka muzika, ne vidim problem u tome. Tacnije, za vecinu danasnje popularne muzike (ma koliko danas bila tres) zasluzni su upravo crni muzicari. Od cotton club-a, jazz/blues zanra, gitare, duvackih instrumenata, preko koncepta remiksa do moderne muzike. Yep - crnci. Sto se mene tice, imaju potpuno pravo na svoju istoriju u svemu tome i ponos.

karlo đulijani

pre 9 godina

Ja nesto nisam primetio da su beli reperi privilegovani. Od poznatijih i uspesnijih tu su samo Eminem, Mike Shinoda, Macklemore i relativno Profesor Green, dok poznatih crnih repera ima na stotine.
(extremesportist, 28. decembar 2014 18:30)

Beastie Boys naravno. :)
(Pavel 13, 28. decembar 2014 19:28)

House of Pain!

Pametnjakovic

pre 9 godina

''Posebno je bila iznervirana zbog činjenice da je Igi Azelija nominovana za Gremi za najbolji rep album. "Gremiji su nagrade za umetničku izvrsnost a Igi Azilija nije izvrsna", rekla je Benks.''

Ako ona pobedi pored zivog Eminema, ja cu se roknem.

opus

pre 9 godina

Od cotton club-a, jazz/blues zanra, gitare, duvackih instrumenata, preko koncepta remiksa do moderne muzike. Yep - crnci. Sto se mene tice, imaju potpuno pravo na svoju istoriju u svemu tome i ponos.
(novosadjan, 28. decembar 2014 21:20)Slažem se,ali da li se crni muzičari koji sviraju jazz,blues... prigovaraju belcima što sviraju tu vrstu muzike?Naravno da ne.To je univerzalna muzika,kao što je i klasična,r'n'r,i može svako da je svira bez obzira na rasu,poreklo,jezik...Niko ne osporava da su američki crnci prvi počeli da sviraju jazz i blues,kao i hip-hop,ali to je istorija.Kad je u pitanju nezadovoljstvo ovih tzv.umetnika,radi se pre svega o novcu(tržištu),malo medijske pažnje i mnogi gluposti i nekulture.Hip-hop je postao smeće,zahvaljujući preteranoj popularnosti,čast izuzecima.

D

pre 9 godina

ne zanima me boja koze... kad je nesto glupo, glupo je.... igi nema veze sa muzikom, a nominacija za gremi u toj kategoriji dovoljno govori o toj nagradi....

IGGY

pre 9 godina

Ja nesto nisam primetio da su beli reperi privilegovani. Od poznatijih i uspesnijih tu su samo Eminem, Mike Shinoda, Macklemore i relativno Profesor Green, dok poznatih crnih repera ima na stotine.
(extremesportist, 28. decembar 2014 18:30)

Beastie Boys naravno. :)
(Pavel 13, 28. decembar 2014 19:28)

House of Pain!
(karlo đulijani, 28. decembar 2014 20:52)


MGK, Yelawolf !

Otpor!

pre 9 godina

........, 28. decembar 2014 18:27
Uzivas u rep muzici?
Ne, to je oksimoron, ili uzivas u repu, ili u muzici. Ne slusam mileta kitica isl, ali vise cenim i one koji slusaju to, nego rep.

Marko

pre 9 godina

ja stvarno ne znam koji je djavo ovim crncima, ne smes da ih pogledas krivo, odmah si rasista, ponizavas ih itd nisam rasista ali ga preterase vise...
(maxim, 28. decembar 2014 23:08)

a mi srbi? mi smo bolji? krivi ameri, zavere itd...oni su male bebe za nas. samo sto za nas malo ko cuje

Raush

pre 9 godina

U svetu zapadne muzike su privilegovani amerikanci I britanci, bez obzira na boju koze.Australijancima je malo teze dok drugi moraju bas srece imati da se probiju .Hip Hop je inace najobicnije s....e, neznam ko to moze da slusa?

Shomy

pre 9 godina

Hip-hop i rep su se desili zato sto je doslo do kompletne debilizacije americkog drustva.Rok muzika i rok kultura su bili poslednji trzaji neke kolektivne inteligencije,koji su brzo doziveli svoj maksimum i ugasili se.
Nazvati rep i hip-hop muzikom je isto kao porediti zvezde Granda sa Mocartom,Betovenom,Bahom i Vagnerom...
Recitovanje uz ritam masinu,moze biti interesantno samo i iskljucivo ljudima sa poremecajem paznje,nedostatkom ukusa i svima onima koji poseduju barem blazi oblik retardacije.
Svakome ko ne spada u u neku od ovih grupa,hip-hop se jednostavno gadi!
Verujem da ce se javiti mnogi koji ce pokusati da nas ubede da to nije tako,ali svako opravdanje koji oni smisle,verovatno je produkt toga sto spadaju u neku od pomenutih kategorija.
(Surovi, 28. decembar 2014 19:07)

A u koju ti grupu spadas pa si takav debil ispao da sebi dajes pravo da nekome kazes da je debil zbog muzike koju slusa ...
Samo najosnovnije ... ne slusate hip hop muziku ... slusate rep muziku ... rep ili mc-ing je samo jedan od 4 elemenata hip hop kulture ...

Hip-hop spada u podvrstu rep muzike koju je, verovali ili ne, na neki nacin "izmislio" Johny Cash.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cofi95, 28. decembar 2014 22:26)

Kad bi ti samo znao koliku glupost si napisao :) ...

bzvz

pre 9 godina

Glupo je sto zena mora da objasnjava ljudima kako se zove. Mislim da svi imaju pravo da repuju, nevezano za boju koze, ali koliko autenticno to moze da zvuci ako ne znas sta znaci ziveti u gettu. Hip hop nije samo prica o guzicama.

sabac

pre 9 godina

kuliram, pusim, marlboro kratak i mek, nisam ocekivao da se preda ulemek.. cirkam cisti viski, a ne s koka kolom, zato svako vece, zavrsim pod stolim.. ljuti demostranti probijaju kordone, na minimal furam moram da imam bombone, ku**etine k**am moram da imam k***one, apoteka dobra mora da ima t**done... moskri prti bee gee

extremesportist

pre 9 godina

(Pavel 13, 28. decembar 2014 19:28)

Naravno, ne znam zasto sam ih zaboravio. Tu se mozda jos mogu svrstati Matfafix i mozda Vanila Ice ali njega nisam pominjao jer je "One hit wonder" a i ta pesma mu je krs.

Vladimir

pre 9 godina

Amerika je preopterećena rasizmom. Tamo se sve zasniva na rasizmu i on nikada nije nestao. A eno sad je počeo sve više da isplivava i eskalira. Ova crnkinja je oduvek bila rasista, ali je tek sad dobila vetar u leđa kad su počeli oni neredi da se dešavaju. Zato joj takve izjave mogu proći. Čekala je pravi trenutak da kaže ovako nešto.

Mavs

pre 9 godina

T.I.-ova žena ne zna da čita?
Briga me za ove dve, Benksova je mediokritet, Igi je tipična internet pop komedija.

@Surovi
Za tvoje dobro se nadam da imaš 14 godina.

Rap Fanatic

pre 9 godina

Rece neko u komentarima da je rap "recitovanje uz ritam masinu". Neverovatno kakve zablude vladaju kad je u pitanju rap muzika.
Reperi ne recituju, oni repuju. Da bi repovao moras imati flow.
Bitovi se ne prave u potpunosti na kompjuteru, koriste se instrumenti. Zato producenti i znaju da sviraju bar jedan instrument, a da ne spominjem da mnogo samih repera svira instrumente i odlicno peva.
Postoje i rap bendovi poput The Roots. Rap muzika moze biti o svemu, od socijalno odgovornih tema preko gangsta rapa do muzike za zurke. Veoma je raznovrstan zanr i u tome nema nista lose.
I da, danasnji rap prolazi kroz novo zlatno doba, gomila fantasticnih novih repera i jos gomila podzanrova u rap muzici, poput psihodelicnog rapa i raznih drugih vrsta eksperimentalnog i alternativnog rapa.
Naucite nesto o rap muzici pre nego sto je pocnete blatiti

Poznavalc Hip Hop-a

pre 9 godina

Koliko ovde ima neznalica, počevši od autora teksta, kao prvo ove dve se uopšte ne bave Hip Hop-om, nego Trap-om i konkretno EDM/Pop muzikom... Hip Hop je kultura i muzički žanr koji podrazumeva instrumentale koji imaju određeni tempo i određen zvuk (za producente od 80 do 100 BPM-a) plus repovanje (rep = način izražavnja, a ne žanr, rep je element Hip Hop-a, ali rep nije = Hip Hop) plus pisanje tekstova o razno raznim temama koje bi uglavnom trebale da budu angažovanog karaktera. Ovo što one rade nije ništa drugačije od seljačina sa Granda, muzika za par meseci, očajnog teksta sa modernim instrumentalom, sve na isti kalup, krajnja glupost... Jedino što one imaju sa Hip Hop-om je repovanje, toliko o tome

VIKING

pre 9 godina

Sabirajuci utiske, u poslednje vreme jedino Jay-Z (u sadejstvu sa Westom) se trudi da ispucava pesme nad kojima se zamislis. Jedi Mind Trick su mi za ovu balavicu, gospodari univerzuma!

Vladimir

pre 9 godina

Iskreno..šta će belci u modernom crnom zvuku? Dodatno, nikad neću razumeti kako crnci, koji su stvorili sving, bluz, džez i rok..naprave smeće zvano Rep i Hip-hop...ne treba da pevaju o svom lošem životu, već da ga promene.

Surovi

pre 9 godina

Iskreno..šta će belci u modernom crnom zvuku? Dodatno, nikad neću razumeti kako crnci, koji su stvorili sving, bluz, džez i rok..naprave smeće zvano Rep i Hip-hop...ne treba da pevaju o svom lošem životu, već da ga promene.
(Vladimir, 28. decembar 2014 17:01)

Hip-hop i rep su se desili zato sto je doslo do kompletne debilizacije americkog drustva.Rok muzika i rok kultura su bili poslednji trzaji neke kolektivne inteligencije,koji su brzo doziveli svoj maksimum i ugasili se.
Nazvati rep i hip-hop muzikom je isto kao porediti zvezde Granda sa Mocartom,Betovenom,Bahom i Vagnerom...
Recitovanje uz ritam masinu,moze biti interesantno samo i iskljucivo ljudima sa poremecajem paznje,nedostatkom ukusa i svima onima koji poseduju barem blazi oblik retardacije.
Svakome ko ne spada u u neku od ovih grupa,hip-hop se jednostavno gadi!
Verujem da ce se javiti mnogi koji ce pokusati da nas ubede da to nije tako,ali svako opravdanje koji oni smisle,verovatno je produkt toga sto spadaju u neku od pomenutih kategorija.

fan

pre 9 godina

Crnci su danas postali preveliki rasisti i bukvalno sve sto im zasmeta i zele da otklone igraju na kartu rasizma.Cuo sam neke pesme od ove banks i iskreno,odvratne su,cisto uvlacenje iluminatima i puno neke horor simbolike. Ova iggy azalea ima sugave textove bez ikakve poente,ali bar ima.donekle sto kazu englezi 'catchy' muziku. Deluje mi da je ova crnkinja samo neverovatno ljubomorna i iznervirana jer joj je album i single prosao bas lose, i kao i svi,igra na kartu rasizma. Prema ovoj logici, Beyonce i Rihanna ne bi smele da naprave pop pesmu jer je to belacka muzika. One se deklarisu kao rnb ali prave najjeftiniji pop. A ne daj boze da belac kaze,pop je belacka muzika crnci ne smeju da je prave. Smak sveta, a osobu bi lincovai. Dupli standardi

Апоплекс

pre 9 godina

Нико не брани овде белцу да репује, него да буде свој док то ради. Као Бисти Бојс.

Otpor!

pre 9 godina

........, 28. decembar 2014 18:27
Uzivas u rep muzici?
Ne, to je oksimoron, ili uzivas u repu, ili u muzici. Ne slusam mileta kitica isl, ali vise cenim i one koji slusaju to, nego rep.

........

pre 9 godina

Ja pojedine ljude ne razumem.
Zašto treba zabraniti hip-hop ili rep muziku.Ako to neko voli i poštuje šta vas briga dal ce on to da sluša ili ne. Slobodno vi slušajte Stoju i Mileta Kitica niko vam ne brani, niti vam niko ne prebacuje zbog toga. Zato bih molio da i vi nas ostavite koji volimo rep i koji uživamo u toj muzici.

dule

pre 9 godina

Mudro zbori Q-Tip, hip hop nije samo rimovanje na matricu. Ali nije Igi kriva za to kako je nazivaju, vec mediji i muzicka industrija koja svakakve rnb i pop pesme kategorise pod hip hop, sto je jako, jako porazavajuce jer je to stvarno jedan dubok umetnicki zanr, koji ima svoju kulturu i istoriju o kojoj malo ko zna vec samo misli 'geto, crnci, kola, oruzje', sto nije ni blizu istini.

novosadjan

pre 9 godina

(extremesportist, 28. decembar 2014 18:30)

Ni ti nisi shvatio. U siromasnog getu nije bas bilo belaca. Hip hop jeste crnacka muzika, ne vidim problem u tome. Tacnije, za vecinu danasnje popularne muzike (ma koliko danas bila tres) zasluzni su upravo crni muzicari. Od cotton club-a, jazz/blues zanra, gitare, duvackih instrumenata, preko koncepta remiksa do moderne muzike. Yep - crnci. Sto se mene tice, imaju potpuno pravo na svoju istoriju u svemu tome i ponos.

Marko

pre 9 godina

ja stvarno ne znam koji je djavo ovim crncima, ne smes da ih pogledas krivo, odmah si rasista, ponizavas ih itd nisam rasista ali ga preterase vise...
(maxim, 28. decembar 2014 23:08)

a mi srbi? mi smo bolji? krivi ameri, zavere itd...oni su male bebe za nas. samo sto za nas malo ko cuje

VIKING

pre 9 godina

Sabirajuci utiske, u poslednje vreme jedino Jay-Z (u sadejstvu sa Westom) se trudi da ispucava pesme nad kojima se zamislis. Jedi Mind Trick su mi za ovu balavicu, gospodari univerzuma!

Shomy

pre 9 godina

Hip-hop i rep su se desili zato sto je doslo do kompletne debilizacije americkog drustva.Rok muzika i rok kultura su bili poslednji trzaji neke kolektivne inteligencije,koji su brzo doziveli svoj maksimum i ugasili se.
Nazvati rep i hip-hop muzikom je isto kao porediti zvezde Granda sa Mocartom,Betovenom,Bahom i Vagnerom...
Recitovanje uz ritam masinu,moze biti interesantno samo i iskljucivo ljudima sa poremecajem paznje,nedostatkom ukusa i svima onima koji poseduju barem blazi oblik retardacije.
Svakome ko ne spada u u neku od ovih grupa,hip-hop se jednostavno gadi!
Verujem da ce se javiti mnogi koji ce pokusati da nas ubede da to nije tako,ali svako opravdanje koji oni smisle,verovatno je produkt toga sto spadaju u neku od pomenutih kategorija.
(Surovi, 28. decembar 2014 19:07)

A u koju ti grupu spadas pa si takav debil ispao da sebi dajes pravo da nekome kazes da je debil zbog muzike koju slusa ...
Samo najosnovnije ... ne slusate hip hop muziku ... slusate rep muziku ... rep ili mc-ing je samo jedan od 4 elemenata hip hop kulture ...

Hip-hop spada u podvrstu rep muzike koju je, verovali ili ne, na neki nacin "izmislio" Johny Cash.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cofi95, 28. decembar 2014 22:26)

Kad bi ti samo znao koliku glupost si napisao :) ...

misa

pre 9 godina

znaci Nicki Minaj peva o drustveno politickim temama, hip hop je otisao daleko od svojih korena( I rok je nekad nastao kao muzika buntovnistva pa se vremenom pretvorio u tra la la muziku), ni većina crnaca danas ne peva (repuje) o nekim bitnim temama, ovo sto pricaju Azelija I ova novinarka zvuci kao kad neki belac, pri tom prilicno neinteligentan, objasnjava belačku nadmoć. Rasizam uvijen u oblandu

extremesportist

pre 9 godina

Crnci stvarno preteruju sa rasizmom. Sta god "lose" da im se desi oni to povezuju sa bojom koze.

Ja nesto nisam primetio da su beli reperi privilegovani. Od poznatijih i uspesnijih tu su samo Eminem, Mike Shinoda, Macklemore i relativno Profesor Green, dok poznatih crnih repera ima na stotine.

Bojana

pre 9 godina

Stara fora-kako privuci medijsku paznju, "svadjom", i ubijene su dve muve jednim udarcem, u ovom slucaju dve pevacice, ili sta su vec, ubacite malo rasizma, hejta, privuce se paznja, a to je ono sto je bila ideja. Nema ovde mesta nikakvom rasizmu, u svetu entertejmenta jedina religija i rasa je novac.

Bre!

pre 9 godina

Znaci, svadjaju se dve cure, jedna iz Engleske (kojim slucajem crna) i jedna iz Australije (slucajno bela) o tome ciji je hiphop. Pa hiphop nema apsolutno nikakve veze sa te dve zemlje, pozerke!

MC

pre 9 godina

najjaci su ovi ''intelektualci'' sto ''znaju'' ko slusa rep. rep nisu ove ribe, treperi, kanye, jay z... pravi rep pokrece, inspirise, pogadja ili razonodi(2Pac) btw, muzika se deli na kvalitetnu I ne-kvalitetnu. zanrovi su nesto drugo. prosirite vidike ljudi.

djed jovo

pre 9 godina

steta,strasna cica i ima odlicne pesme ali nije bas pametna. presto sam da geldm kad je rekla da je svaka crna reperka bolja od azaleje. glupo...

sabac

pre 9 godina

kuliram, pusim, marlboro kratak i mek, nisam ocekivao da se preda ulemek.. cirkam cisti viski, a ne s koka kolom, zato svako vece, zavrsim pod stolim.. ljuti demostranti probijaju kordone, na minimal furam moram da imam bombone, ku**etine k**am moram da imam k***one, apoteka dobra mora da ima t**done... moskri prti bee gee

Mavs

pre 9 godina

T.I.-ova žena ne zna da čita?
Briga me za ove dve, Benksova je mediokritet, Igi je tipična internet pop komedija.

@Surovi
Za tvoje dobro se nadam da imaš 14 godina.

Rap Fanatic

pre 9 godina

Rece neko u komentarima da je rap "recitovanje uz ritam masinu". Neverovatno kakve zablude vladaju kad je u pitanju rap muzika.
Reperi ne recituju, oni repuju. Da bi repovao moras imati flow.
Bitovi se ne prave u potpunosti na kompjuteru, koriste se instrumenti. Zato producenti i znaju da sviraju bar jedan instrument, a da ne spominjem da mnogo samih repera svira instrumente i odlicno peva.
Postoje i rap bendovi poput The Roots. Rap muzika moze biti o svemu, od socijalno odgovornih tema preko gangsta rapa do muzike za zurke. Veoma je raznovrstan zanr i u tome nema nista lose.
I da, danasnji rap prolazi kroz novo zlatno doba, gomila fantasticnih novih repera i jos gomila podzanrova u rap muzici, poput psihodelicnog rapa i raznih drugih vrsta eksperimentalnog i alternativnog rapa.
Naucite nesto o rap muzici pre nego sto je pocnete blatiti

deus

pre 9 godina

Slusam hip hop jako dugo godina s tim sto u poslednjih 7 ili 8 godina stvarno retko slusam hip hop ako nije u kombinaciji sa jazzom i to uglavnom volim instrumentalni hip hop jer mislim da je sve receno nego deder ko su ove dve, gde nalazite ove mentalne otpatke reko ajde da procitam tekst kad ono tragedije jedne ere, zapamtite rep kao muzika i hip hop kultura su mrtvi gotovo je trend je prosao utakmica je zavrsena. Ovo sto se danas prezentuje je jedna velika prevara jer je neko hteo da previse ubaci zene u hip hop u nadi da ce seks prodavati ploce, to seks ocigledno i radi ali ove dve nikad nece biti do kolena jednoj Bahamadia ili Lady Bug Mecca. Ove dve nemam reci cutim i samo kazem ljudima pa ja ne slusam hip hop...

Pametnjakovic

pre 9 godina

''Posebno je bila iznervirana zbog činjenice da je Igi Azelija nominovana za Gremi za najbolji rep album. "Gremiji su nagrade za umetničku izvrsnost a Igi Azilija nije izvrsna", rekla je Benks.''

Ako ona pobedi pored zivog Eminema, ja cu se roknem.

IGGY

pre 9 godina

Ja nesto nisam primetio da su beli reperi privilegovani. Od poznatijih i uspesnijih tu su samo Eminem, Mike Shinoda, Macklemore i relativno Profesor Green, dok poznatih crnih repera ima na stotine.
(extremesportist, 28. decembar 2014 18:30)

Beastie Boys naravno. :)
(Pavel 13, 28. decembar 2014 19:28)

House of Pain!
(karlo đulijani, 28. decembar 2014 20:52)


MGK, Yelawolf !

maxim

pre 9 godina

ja stvarno ne znam koji je djavo ovim crncima, ne smes da ih pogledas krivo, odmah si rasista, ponizavas ih itd nisam rasista ali ga preterase vise...

Raush

pre 9 godina

U svetu zapadne muzike su privilegovani amerikanci I britanci, bez obzira na boju koze.Australijancima je malo teze dok drugi moraju bas srece imati da se probiju .Hip Hop je inace najobicnije s....e, neznam ko to moze da slusa?

bzvz

pre 9 godina

Glupo je sto zena mora da objasnjava ljudima kako se zove. Mislim da svi imaju pravo da repuju, nevezano za boju koze, ali koliko autenticno to moze da zvuci ako ne znas sta znaci ziveti u gettu. Hip hop nije samo prica o guzicama.

extremesportist

pre 9 godina

(Pavel 13, 28. decembar 2014 19:28)

Naravno, ne znam zasto sam ih zaboravio. Tu se mozda jos mogu svrstati Matfafix i mozda Vanila Ice ali njega nisam pominjao jer je "One hit wonder" a i ta pesma mu je krs.

doboj

pre 9 godina

A sta ova izjava nije rasisticka? Sta bi bilo da neki bjelac kaze da rok nije za crnce? Pa cjeli svjet bi skocio na noge mislim da ponekad i crnci malo pretjeruju

djolefrankfurt

pre 9 godina

pa super polemika.jos ludje bi bilo da se zapitaju zasto reperi svaku novu pesmu koju izbace lici na neki tehno stil kasnih 90-tih ili mi na radiu serviraju pogresne miksove?

Vladimir

pre 9 godina

Amerika je preopterećena rasizmom. Tamo se sve zasniva na rasizmu i on nikada nije nestao. A eno sad je počeo sve više da isplivava i eskalira. Ova crnkinja je oduvek bila rasista, ali je tek sad dobila vetar u leđa kad su počeli oni neredi da se dešavaju. Zato joj takve izjave mogu proći. Čekala je pravi trenutak da kaže ovako nešto.

ma sta kazes bre

pre 9 godina

Nema vise umetnika jer sve kupuju od teksta preko muzike do sopstvenog stila i izgleda. Time se lako stvaraju ekspres poznate licnosti. A marketing je 90% sto danas u doba interneta i pametnih uredjaja ne predstavlja problem. Muzika koju ovakve licnosti stvaraju i nece trajati dugo. Ali jedno je sigurno oni ce pare zaraditi :)
Sad sta ce odredjeni broj ljudi misliti o njima...verujem da ce im novac pruziti "utehu" xD
p.s. samo realno kazem

Pavel 13

pre 9 godina

Ja nesto nisam primetio da su beli reperi privilegovani. Od poznatijih i uspesnijih tu su samo Eminem, Mike Shinoda, Macklemore i relativno Profesor Green, dok poznatih crnih repera ima na stotine.
(extremesportist, 28. decembar 2014 18:30)

Beastie Boys naravno. :)

karlo đulijani

pre 9 godina

Ja nesto nisam primetio da su beli reperi privilegovani. Od poznatijih i uspesnijih tu su samo Eminem, Mike Shinoda, Macklemore i relativno Profesor Green, dok poznatih crnih repera ima na stotine.
(extremesportist, 28. decembar 2014 18:30)

Beastie Boys naravno. :)
(Pavel 13, 28. decembar 2014 19:28)

House of Pain!

prelepi

pre 9 godina

Istini za volju crni reper Kanye West ima 21 gremi, Jay Z ima 19 grami nagrada i Beyonce ima 17 gremija, oni su dobili najvise gremija u 21 veku, svo troje su crnci.
Toliko

Poznavalc Hip Hop-a

pre 9 godina

Koliko ovde ima neznalica, počevši od autora teksta, kao prvo ove dve se uopšte ne bave Hip Hop-om, nego Trap-om i konkretno EDM/Pop muzikom... Hip Hop je kultura i muzički žanr koji podrazumeva instrumentale koji imaju određeni tempo i određen zvuk (za producente od 80 do 100 BPM-a) plus repovanje (rep = način izražavnja, a ne žanr, rep je element Hip Hop-a, ali rep nije = Hip Hop) plus pisanje tekstova o razno raznim temama koje bi uglavnom trebale da budu angažovanog karaktera. Ovo što one rade nije ništa drugačije od seljačina sa Granda, muzika za par meseci, očajnog teksta sa modernim instrumentalom, sve na isti kalup, krajnja glupost... Jedino što one imaju sa Hip Hop-om je repovanje, toliko o tome

D

pre 9 godina

ne zanima me boja koze... kad je nesto glupo, glupo je.... igi nema veze sa muzikom, a nominacija za gremi u toj kategoriji dovoljno govori o toj nagradi....

opus

pre 9 godina

Od cotton club-a, jazz/blues zanra, gitare, duvackih instrumenata, preko koncepta remiksa do moderne muzike. Yep - crnci. Sto se mene tice, imaju potpuno pravo na svoju istoriju u svemu tome i ponos.
(novosadjan, 28. decembar 2014 21:20)Slažem se,ali da li se crni muzičari koji sviraju jazz,blues... prigovaraju belcima što sviraju tu vrstu muzike?Naravno da ne.To je univerzalna muzika,kao što je i klasična,r'n'r,i može svako da je svira bez obzira na rasu,poreklo,jezik...Niko ne osporava da su američki crnci prvi počeli da sviraju jazz i blues,kao i hip-hop,ali to je istorija.Kad je u pitanju nezadovoljstvo ovih tzv.umetnika,radi se pre svega o novcu(tržištu),malo medijske pažnje i mnogi gluposti i nekulture.Hip-hop je postao smeće,zahvaljujući preteranoj popularnosti,čast izuzecima.