Četvrtak, 11.12.2014.

10:29

Pirati: Ugasite jedan server, otvoriće se još dva

Izvor: RT, B92

Pirati: Ugasite jedan server, otvoriæe se još dva IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

Урлике

pre 9 godina

Питање елементарне пристојности и части је НЕ плаћати ништа што може да се набави, добије џабе . Паре ионако не иду уметницима већ дистрибутерском алавом шљаму
. Што пре уметници и аутори избаце дистрибутере из приче, боље њима боље нама. Уживам до неба да скидам СВЕ и УВЕК.

Android Jelly Bean

pre 9 godina

Sajt nije radio, ali je tracker radio. Meni se konstantno bez problema skidalo sve sto sam skidao.
Podrska piratima! SEED!!!! :)

Maks

pre 9 godina

Ne podržavam pirateriju... ali ne podržavam ni one koji kao nekakvi "ekstremisti" prave probleme ljudima oko autorskih prava čim se ukaže prilika, čak i kada oni nisu izvođači ili autori nečega.

Ako neko zarađuje od emitovanja nečega, on nek dâ parče kolača autoru... to je OK... al' nemojte bre da idete u krajnost i da blokirate na YouTube i recitacije od pre 20 - 30 i više godina koje su se po školama recitovale i za vreme one stare Juge.

Pre neki dan baš pričam sa drugaricom iz Turske koja uči srpski o nekim pesmicama koje smo u Srbiji slušali kao mali i hteo sam da joj nađem na YouTube "Miš je dobio grip" pesmicu, pokojni Dragan Laković što je pevao... al' na YouTube ta pesma nema zvuk... neko ju je "flagovao"... i ne samo tu pesmicu, nego i još razne pesmice koje je Dragan Laković pevao... za druge pesmice piše da su blokirane u celom svetu na zahtev "KVZ Digital" (na njihovom sajtu piše da su registrovani u Sofiji). Šta bre ima bugarska firma da odlučuje ko može da sluša pesme Dragana Lakovića?

Hteo sam drugarici da preporučim neke originalne pesmice koje smo slušali ovde u Srbiji (da nisu samo prepevi američkih pesmica) jer u Turskoj kod njih imaju vrlo simpatične i originalne pesmice i za poznatije pesmice su napravili i kao crtani... potražite, na primer, "Pazara Gidelim Bir Tavuk Alalım", "Küçük Kurbağa", "Haydi Ormana Gidelim" (ta pesmica mi je posebno simpatična), "Mini Mini Bir Kuº"... tako nešto originalno, ali domaće, sam hteo da preporučim.

seljacina

pre 9 godina

I kako ja da ne budem pirat kada filmove koje ja zelim da gledam ovde niko ne pusta u distribuciju, nemam opciju da ga kupim, ne mogu da ga gledam u bioskopu. Prosto ima i stvari koje je ne moguce naci nigde drugde osim par nekih jako lose seedovanih torrenta. Zasto bi ja na svoju stetu pukao dodatne pare na blu ray kada njima ocigledno nije stalo do mog novca i ovo trziste ih ne zanima (da ih zanima nasli bi nacin). Ima tu i druga strana medalje, diskovi koji se ovde prodaju (sada pricam iskljucivo o filmovima) su ocajnog kvaliteta, i pritom ne mislim na one likove sto na ulici tezgare nego na hiper markete. Fals kopije koje imaju distributera, ako cu kupiti dvd/blu ray onda bar neka ima dodatke u vidu audio komentara, behind the scenes, isecene scene etc. Od skoro ima kvalitetnih blu ray-sva kod nas ali idalje su to samo mainstream filmovi. Kada bi standard bio visi samim tim bi i smanjili broj piraterije, jer pre svega nije vredno toga a i voleo bi da imam fizicku verziju. Radije cu se izbeciti u knjigu nego u telefon od 4inch-a jer ne mogu sebi knjigu da priustim. Kad softver ne bi bio skup ko svetplog Petra kajgana mozda bi i imao legalnu verziju svega, pare koje bi mi trebale da snabdevam softver koji koristim cisto iz hobija i razonode ja ne obrnem za vise od godinu dana. Kad se distributeri budu zainteresovali za trziste, kada srede ove probleme sa paypalom i kada standard bude bio bolji za dve godine, sto Vucic kaze, mozda i prestanem ali ovako downloadujem do groba.

Doktorant

pre 9 godina

Sto volim PopcornTime ljudi...Skidam serije i filmove sa torenta. Priznajem.
Placao sam Netflix, ali je totalna glupost s obzirom da moras da cekas vise od godinu dana za novu sezonu neke serije. Ne ide brale.
Al zato:
Android aplikacije kupujem.
Google Music placam.
U bioskop idem samo kad su neki dobri filmovi u pitanju (ili IMAX).
Igrice...Igram jednu samo i ta je besplatna.
Kompjuterski softver? Sve legalno!

Mikili

pre 9 godina

Dosta pametnih komentara čitam, dosta pametnih i pomalo isfrustriranih likova zbog ovog napada na nešto što pripada svima nama.. Ali me je strah što Vi, publiko ne vidite pravu bitku koja se odvija iza pozornice. Ovaj napad i ovo što nam rade je bitka u kojoj vlast pobjeđuje komad po komad.. jer da zagrizu prevelik zalogaj u tom njihovom napadu naša svijest bi to osjetila i možda bi se tad i masovno branili.. nego ovako, komad po komad dok Vi svi ne padnete na koljena .. Lep pozdrav

sch68

pre 9 godina

Ljudi,sve to treba da bude za dz kao i internet...nas tesla se pre skoro sto godina borio za bezicni prenos energije i evo dokle smo dogurali...jos uvek smo na zicama i primitivniji nego sto smo bili..,kakvo bre placanje,sve to treba da bude dato za dobrobit covecanstva,osvestite se malo!!!

rango

pre 9 godina

Pa normalno da ima sve više reklama na pirate bay, kako drugačije plaćati servere pa servere za backup, jer koliko vidim, pirat baš sada torrente bekapuje na nekoliko servera širom svijeta, pa se zbog toga uvijek uspije vratiti na noge nakon zatvaranja, jer je dovoljno reaktiviran server negdje drugo i torrente ponovo učiniti dostupnim...

ladno ali standard jbiga

pre 9 godina

A i oni budale se registrovali u Svedskoj gde policija hapsi kad skines sa you tube-a,Kina,Rusija,Indija sinovi batalite Svedsku...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (s, 11. decembar 2014 13:23)
Sine, u Kini, Rusiji i Indiji su zakoni i kazne ostriji nego u Svedskoj... U Kini, Indiji i Rusiji mozes da radis sta hoces samo ako ti je tata clan partije i/ili vladajuce kaste, inace te pojede mrak. A u Svedskoj mozes 10 godina da radis sta hoces, onda dobijes par meseci zatvora, odsluzis (odmoris se posto su im zatvori ko banje), izadjes i opet radis sta hoces

CwikYz

pre 9 godina

Svi moze da se raspravljamo od jutra do sutra o pirateriji, i da priznajemo da smo skidali piratski sadrzaj, kao i da ga trenutno posedujemo, ali mi smo nista za razliku od kompanija koje prodaju racunare sa vec instaliranim windowsom pod izgovorom da je windows originalan, ako se malo bolje pogleda i uporedi cena komponenata + cena windowsa sa tog racunara ispada neverovatan fazon da vam je Microsoft poklonio operativni sistem za 1 dinar ili su vas prodavci prevarili sa kopijom windowsa koju su skinuli sa piratskog sajta. Dok vi ne platite Microsoftu 200$ ili 99$ na nekoj ekstra akcijskoj ceni, vi i dalje ne posedujete legalan softver. Vecina je napisala vec, koliko vas je ovde sa legalnog Windows operativnog sistema? dali vas ima bar 20?

ijao

pre 9 godina

Ja kao ljubitelj video igara uvek bih pre kupio igru preko steam-a (gomila presnosti, cesti updejtovi, igranje online itd.) nego skinuo sa torrenta, ali novi naslovi kostaju 50, 60 eura a plata vec tri godine 250, ne ide brate...

novosadjan

pre 9 godina

(MoJo, 11. decembar 2014 16:45)

Koliko god voleo da bude tako, nije, niko nece vise da se zrtvuje. Nema vise heroja. Mi svi volimo ono sto rade ljudi iz TPB, ali retko ko bi od nas podigao svoj server i apovo njihov sajt, pa visak energije trosimo intenzivno braneci ih, kako bi odbranili i sebe. Ali mi nismo kao oni, jer oni to rade, a mi ne, mi smo samo publika. Svakako, podrzavam ih.

Android 17

pre 9 godina

Ako piraterija steti muzicarima i glumcima, kako imaju milione, platinaste albume i milionske cifre u poseti bioskopa. Steti im da zarade jos vise od onoga sto zarade, a sto je vec ogromna cifra. A ako cemo da budemo iskreni koliko vas cita ovo sa placene verzije Windowsa?

Abolirani predsednik

pre 9 godina

U pravu si i ja posedujem nelegalan softver i na hard disku imam kopiranu muziku i filmove, mada sam počeo da kupujem originalne cd-e.Prethodni komentar sam malo brzopleto(u nervozi) napisao, bio sam sirotinjsko dete( tinejdžer), kupovao kasetofone, audio i vhs kasete sa pijace, zvuk i slika sa tih kaseta je užas živi, odatle mi i frustracija prema kopijama.Verujte mi, željan sam kvalitetnog zvuka i slike.Kada sam se zaposlio, postao samostalan, rešio sam da kupim kvalitetne A/V komponente, znam da su preskupe.Originalnu muziku takođe kupujem iz etičkih razloga(a i sve ostalo,npr: Zippo; drvo, a ne ivericu, volim kvalitet i autentičnost), volim da imam originalne albume (EKV,Partibrejkers itd) u fizičkom obliku, za mene ima to neku drugu vrednost.Inače me nerviraju i prodavci cd-a, jer pored originala, valjuju falš ili polovno po pravoj ceni.
(marko, 11. decembar 2014 16:23)

Dakle, na kraju smo se složili iako si nas u početku nazvao cyber kriminalcima. Ja lično imam dva rafa gramofonskih ploča, a o diskovima da ne pričam i opet skidam sa torrenta. Kako ja da kupim disk nekog izvođača koji nije komercijalan, a npr. iz Finske je, želim da čujem i naravno da ću skinuti sa torrenta. Kad bi pogasili sve torente kojim slučajem (od toga nema ništa) ostalo bi nam samo da slušamo sa originala Rihanu i Džastina.

rango_unchained

pre 9 godina

ja licno ne bih imao nista protiv da placam recimo 20 evra godisnje pirate bayu, jer zaista skidam dosta sadrzaja, pa da oni to posle redistribuiraju vlasnicima prava. problem je jer vlasnici prava nece par evra po downloadu, vec 50 evrica po downloadu.

TNT

pre 9 godina

Ja razumem da svaki rad mora da se plati, jer poyrebni su meseci I godine da se razvije neka video igra ili program...
ALI, prodavati neki softver privatnim licima - ucenicima I ostalima za nekoliko hiljada eura je cist bezobrazluk! Niko nece to platiti....
Ako zele da naplate svoj rad neka ga baplate FIRMAMA koje ce zaradjivati novac koristeci njihov softver, ne obicnim ljudima....
Drugo, ne pada mi na pamet da prvo platim video igru I onda shvatim da je dosadna I da mi se ne svidja uopste, ili da ne radi ispravno I baguje non stop.... sto se veoma cesto desava I sa originalnim igrama. Prvo isprobaj igru, pa ako je bas volis kupi je I ne misli oko update I online igranja....

This is my manifesto

pre 9 godina

"This is our worId now.
The world of the electron and the switch,
'the beauty ofthe baud.
'We exist without nationality,
skin colour or religious bias.
'You wage wars, murder,
cheat, lie to us,
'and try to make us believe it's for
our own good, yet we're the criminals.
'Yes, l am a criminal.
My crime is that of curiosity.
'l am a hacker
and this is my manifesto.'
'You may stop me,
'but you can't stop us all.'

myname

pre 9 godina

često skidam sa torrenta, ali isto tako, često i platim neku aplikaciju ako mi se sviđa, jer znam da ću tako dobijati redovan update, imaću kome da se žalim ako nešto ne radi.. :D a film, volim da skinem sa torrenta, ali neke dobre naslove gledam u bioskopu. pa ne mogu svako veče da plaćam 450 din za bioskop. što se tiče muzike, uglavnom slušam on-line radio, ali imam i nešto skinuto, za slučaj kada sam bez neta. eto, ne grize me savest, i ne mislim da sam nekoga ugrozio time.

marko

pre 9 godina

Marko, da li ikad uzeo od drugara muzički cd i iskopirao, da li ti je na kućnom računaru legalan win, da li gledaš filomove isključivo u bioskopu? Ajd iskreno odgovori, molim te. Da se razumemo, ja muzički cd kupujem jedino ako ga nema na netu i istog trenutka ga okačim, jer volim da delim, moje je, platio sam i mogu da delim. Kad kupim kola mogu da ih dam komšiji da ih koristi, tako da i sa cd-om mogu da radim šta hoću. Mladi i neafirmisani umetnici takođe vole da dele, a ovu frku uglavnom dižu oni koji poseduju milione pa im je i to malo. Ko nije provalio rutracker.org bujrum, izvolte :-)
(Abolirani predsednik, 11. decembar 2014)

U pravu si i ja posedujem nelegalan softver i na hard disku imam kopiranu muziku i filmove, mada sam počeo da kupujem originalne cd-e.Prethodni komentar sam malo brzopleto(u nervozi) napisao, bio sam sirotinjsko dete( tinejdžer), kupovao kasetofone, audio i vhs kasete sa pijace, zvuk i slika sa tih kaseta je užas živi, odatle mi i frustracija prema kopijama.Verujte mi, željan sam kvalitetnog zvuka i slike.Kada sam se zaposlio, postao samostalan, rešio sam da kupim kvalitetne A/V komponente, znam da su preskupe.Originalnu muziku takođe kupujem iz etičkih razloga(a i sve ostalo,npr: Zippo; drvo, a ne ivericu, volim kvalitet i autentičnost), volim da imam originalne albume (EKV,Partibrejkers itd) u fizičkom obliku, za mene ima to neku drugu vrednost.Inače me nerviraju i prodavci cd-a, jer pored originala, valjuju falš ili polovno po pravoj ceni.

Don Giovanni

pre 9 godina

Krivica je podeljena.

S jedne strane: softver, muzika i filmovi su roba kao i svaka druga, koja ima svog vlasnika i koja može biti besplatna samo ako to njen vlasnik prihvata. Kraj priče.

Ali s druge strane, meni je nepojmljivo da ako ja legalno platim CD sa softverom, muzikom ili filmom, uslovi licence su takvi da ja (teorijski) ne bih smeo čak ni da pravim kopije za moju ličnu upotrebu na drugoj mašini! Zašto? Korisnik toga što sam platio sam i dalje ja i ne vidim koja je razlika za proizvođača da li JA koristim njegov proizvod na jednoj ili pet MOJIH mašina?
Da, jedina razlika je u tome što pokušava da mi bezobrazno ispumpa pet puta pare za istu stvar, što naravno, neće da može!

Jedino mogu da shvatim da proizvođači ne žele da kupci dalje distribuiraju njihov proizvod BESPLATNO, jer gube novac. Ali ako sam ja legalno platio moj primerak, zašto je ne bih smeo da ga BESPLATNO delim kome god hoću? To je moja svojina, s kojom mogu - u principu - da radim šta hoću, uključujući da je delim za džabe.

Sasvim je druga stvar ako ja naplaćujem za to jer onda je to direktna krađa.

Problem je u tome što softver (u najširem smislu, što uključuje i muziku i flmove) nije materijalna roba, kao auto ili veš-mašina, nego samo ima materijalni oblik (DVD) koji se veoma lako može kopirati, za razliku od auta ili veš-mašine. (Barem zasad, dok ne usavrše 3D štampače.)
Dok je tako, biće kopiranja i piratizovanja i nema načina da se to spreči.

Nebojša Gojnić

pre 9 godina

Veliki sam ljubitlej anarhije i grozim se ideje da znanje i informacije nekom pripadaju.
"Pirati" se još uvek drže, ali to nije to. Države i njihovi zakoni pobeđuju (ili je to možda bio neoliberalno koncept, đavo će ga znati).


A sad, ko je pitao "potrebna mi je pomoć oko Vpn,dal' se neko dobro razume?".

Nažalost odgovor nije tako jednostavan i zahteva dodatne informacije:
jel VPN dolazi sa Widnows-a ili Linux-a,
jel se VPN kači na Windows ili Linux, ili na neki spoljni uređaj.

Dodatno da bi uopšte uspostavljao VPN moraš da imaš neki minimum znanja o TCP rutiranju: da znaš šta je IP adresa, šta je gateway a šta DNS. Nemoj posle da se čudiš "a što internet radi sporo (ili ne radi uopšte) dok mi je otvoren VPN"

U svakom slučaju najviše pomoći ćeš dobiti od admina (ili mrežiste) koji održava te računare (ili uređaje) na koje želiš da se nakačiš.

Na internetu ima puno o ovome, ali je bitno da znaš
da je VPN Windows-Microsoft termin dok ostali to zovu "IP Tunneling".
Dodatno ako na tački na koju želiš da se spojiš VPN održava spoljni uređaj onda moraš pročitati debelu dokumentaciju od tog uređaja. Dokumentacija obično postoji na internetu ali ako nisi totalno profi mrežista teško da ćeš išta razumeti (opet, ta dokumentacija za mrežiste je obično u Linux-Cisco fazonu).


Konačna presuda, probaj ove dve stvari u browseru:

prvo: VPN "Windows (upisati broj verzije)"
drugo: "IP Tunneling" (ime uređaja)

ne zaboravi navodnike ... ili smaraj prijatelja ...

joca

pre 9 godina

kada budu izmislili nacin da mi vrate pare u bioskopu kada mi se film ne svidi a otisao sam zbog reklama gde se laze i preuvelicava i kada ne budem morao da cekiram pri instalaciji softvera dokument kojim se slazem da proizvodjac nema odgovornosti ako mi softver upropasti komp, e tada cu da razmotrim plaćanje za te stvari, do tada yifi, kat i ostali ce biti poseceni sa moje strane

Sale

pre 9 godina

Svima su pare slatke, svi bi da ih uzmu/otmu od musterije. Preskupi doktor, advokat, stomataolog itd. I sve je to OK bez obzira koliko kosta i ako je cak pravo na zdravlje u pitanju. Ali kad pricamo o software-u i filmu/muzici onda je to za 90% nas nepravda. Onda je to preskupo. Kakvo licmerje.Sto neko od vas koji ste za pirateriju ne radi malo za dz. Jedno 5 dana mesecno. Jel bi bolelo?
(Raps, 11. decembar 2014 12:51)


Skidanje fima i muzike nije krivicno delo.
Kacenje filma i muzike koji se besplatno skidaju nije krivicno delo.
Prodaja skinutih fimova i muzike je krivicno delo.
Piraterija je prodaja skinutih filmova i muzike.

Jovan

pre 9 godina

Svima su pare slatke, svi bi da ih uzmu/otmu od musterije. Preskupi doktor, advokat, stomataolog itd. I sve je to OK bez obzira koliko kosta i ako je cak pravo na zdravlje u pitanju. Ali kad pricamo o software-u i filmu/muzici onda je to za 90% nas nepravda. Onda je to preskupo. Kakvo licmerje.Sto neko od vas koji ste za pirateriju ne radi malo za dz. Jedno 5 dana mesecno. Jel bi bolelo?
(Raps, 11. decembar 2014 12:51)

S obzirom koliko me malo placaju, ja recimo radim otprilike 15 dana za dz, i mogu ti reci da stvarno boli. Boli te zato sto posteno odradis svoj deo posla, a nece da te plate koliko zasluzujes! Zato mi ne pada na pamet da to malo sice dajem zabavnoj industriji, niti bi mogao i da hocu, jer ipak treba sacuvati koji dinar za zubara, advokata i ostale. A kad me budu placali kako treba, onda cu i ja mozda platiti za muziku, film, sta god... Dakle, to nije neporavda, to je samo posledica bedne drzave u kojoj zivimo, i bas iz tog razloga sam bio i ostao pirat!

liman

pre 9 godina

Čekaj bre oni nas bombardovali a ja njima da plaćam filmove,serije I muziku?!? Kakva kradja breee jeste li vi normalni??? Mi samo naplacukemo ono što nam se duguje a I to je ništa prema onoj šteti koju su nam načinili I koju I dalje čine.

GameDev

pre 9 godina

Steta sto su ga oborili kada u danu kada sam ja hteo da objavim moju igricu na sajtu da ljudi mogu da besplatno skidaju :( Nadam se da ce se uskoro vratiti jer sam obecao sebi da kada god napravim neku novu odmah je stavim na pirate bay kao zahvalnost za sve sto je on ucinio za mene.

Anarhista

pre 9 godina

Срам вас било пирати! Ево Ларс Улрих, бубњар Металике, све што је желео је да дода златни шанк испред свог базена у викендици на Хавајима, а сад ће због вас човек морати да чека још 2 месеца!

hack the planet

pre 9 godina

bioskop za dvoje 1000din samo ulaznice!!!! smanji te malo ,pa ce biti pune sale,jer nista ne moze da zameni dozivljaj u bioskopu i tu se slazu obe strane u to sam siguran 10000%

Abolirani predsednik

pre 9 godina

Nemoj da platiš muziku, nemoj da platiš film, struju, grejanje, komunalije, benzin. Pa jel može to tako? Autori imaju prava da naplate svoj trud i muku, a to da li su milijarde u pitanju, to je druga stvar, oni su zaradili i njihovo je.Novosadjanin, kažeš uštedeo si za benzin, pa budi mangup, pa probaj da ne platiš na pumpi i tamo da uštediš.Po tom istom principu (za koji se vi svi zalažete) se ponašaju u Srbiji gazde, pokušavaju da uštede na platama radnika, tj. da ne plate trud i muku radnika. Sajber kriminaci, ništa drugo!!!
(marko, 11. decembar 2014 12:48)

Marko, da li ikad uzeo od drugara muzički cd i iskopirao, da li ti je na kućnom računaru legalan win, da li gledaš filomove isključivo u bioskopu? Ajd iskreno odgovori, molim te. Da se razumemo, ja muzički cd kupujem jedino ako ga nema na netu i istog trenutka ga okačim, jer volim da delim, moje je, platio sam i mogu da delim. Kad kupim kola mogu da ih dam komšiji da ih koristi, tako da i sa cd-om mogu da radim šta hoću. Mladi i neafirmisani umetnici takođe vole da dele, a ovu frku uglavnom dižu oni koji poseduju milione pa im je i to malo. Ko nije provalio rutracker.org bujrum, izvolte :-)

cojle

pre 9 godina

@;p

Hm,a ti imaš:

legalni windows,office paket...kupuješ eventualno iznajmljuješ original dvd-jeve...plaćaš skidanje pesama koje bi da slušaš na telefonu...itd...itd...ne kaki.

msc.Milos

pre 9 godina

za sve vas koji brane autore: kome se treba zaliti ukpliko kupite recimo neku igricu i onda je "autori" krpe narednih 12 meseci pa jos i dodatni sadrzaj naplate i ipak na kraju ostave nedoradjenu? Mislite da mozete nesto novca da povratite? Ne! Malo se pozabavite pravima potrosaca prvo a onda branute milijarderske kompanije...

a o liku koji je osnovao tpb a sada radi za eu pa jos kaze da sada upravljaju tpb ljudi sa malo duse, pa on se prvi prodao (jer su ga zatvorili pa se nagodio) i sada ce da glumi moralistu?? svet je pun licemera...

z

pre 9 godina

Opet ljudi porede pirateriju i druge usluge ili proizvode. Ne, nije isto kao u prodavnici ili kod lekara ili bilo sta drugo. Ako ukrades iz prodavnice, prodavac je na gubitku jer je ostao bez proizvoda. Kad skines sa neta, autor i dalje moze da prodaje isti proizvod. Takodje, ogromna vecina ljudi koji skidaju sadrzaj sa neta nema para da taj isti i kupi. Tako da ga ne bi nikad ni kupili. Sto znaci da vlasnik nema nikakav gubitak. Ko ima para u velikoj vecini kupuje, a ko ima dovoljno para i skida, taj ima sigurno i drugih karakternih mana. Takodje ne verujem ni jednom jedinom komentatoru ovde koji osudjuje pirateriju da nema piratovan sadrzaj na kompu.

novosadjan - drugi

pre 9 godina

(;p, 11. decembar 2014 11:18)

Ti bi najvise voleo da okarakterises kao kradju, ali ti je analgija suplja. Vidi to ovako, ako sam ja kupio taj film i hocu sa mojim garisonom da podelim i pustim mu stream preko neta ili mu jednostavno seedujem film koji sam platio, to je moja stvar, jer ja sam je platio. Zamisli kada bi ti drugi proizvodjaci govorili kako ne smes da delis nesto sa drugima, recimo automobil, muzicku liniju. Po toj analogiji ja ne smem pred drugarom da pustim muziku koju on nije platio, a kamoli da mu prebacim disk ili mp3, sta god. Niko nije dosao kod prodavca i ukrao mu nesto, vec je dosao kod mene koji zeli sa njim da podeli to. Moja je stvar sta cu ja da radim sa materijalom koji sam platio. Ilegalno? Pa nije zakon mac u kamenu i savicemo ga kako odgovara rezonu i okolini. Zakon treba da regulise, a ne da bicuje, jer ako bicuje, to je tiranija i potpuno podrzavam borbu protiv iste. A Holivud neka se suta, neka pravi dobre filmove, umesto sto naplacuje baljezgarije i smara raju. Pa to ni microsoft ne radi kucnim korisnicima, iako mnogi imaju pirateriju. I da nije te piraterije, ko zna da li bi iko pogledao te filmove i da li bi bili popularni.

Che

pre 9 godina

A što ne kradeš iz prodavnice, ostaće ti mnogo više para?
(;p, 11. decembar 2014 11:18)


a sto ti glumis laznog moralistu, a hard disk ti pun materijala koji nisi platio?

Komšija

pre 9 godina

Pre neki dan odgledao sam film The maze runner da sam platio kartu u bioskopu smatrao bih da sam prevaren jer su kroz trajler film prikazali kao zanimljiv. Ovako sam potrošio 2h života na glup, nelogična film bez ikakve umetnicke ili neke druge vrednosti.
Ili sta da radim kad kupim licencu za antivirusni program a on ne odradi posao i ja opet pokupim neki virus ili malver, kome da se žalim?
Kako bi bilo kad bi kupio novi auto a po isteku garancije auto ti stane jer nisi produžio licencu za programe silne elektronika koja služi za palenje klimu elektropodizace ABS itd. Ja kad kupim komp hicu da radim sa njim dok hardver izdrži a ne da nakon gidinu ili 2 da mi stane zbog licence OS.
Mnogo više kompanije kradu nas potrošače nego mi njih i zato nemam nikakvih moralnih priblema kad skidam razne stvari sa tourenta.

idemo

pre 9 godina

Kazu tracker ne radi. Ja juce skidao sta sam hteo na .ee domen. Ne mogu da se bore protiv PB zato sto imaju hiljade servera po svetu. Jedino je pitanje da li ti ljudi imaju snage i odrze PB kakav jeste.

marko

pre 9 godina

Nemoj da platiš muziku, nemoj da platiš film, struju, grejanje, komunalije, benzin. Pa jel može to tako? Autori imaju prava da naplate svoj trud i muku, a to da li su milijarde u pitanju, to je druga stvar, oni su zaradili i njihovo je.Novosadjanin, kažeš uštedeo si za benzin, pa budi mangup, pa probaj da ne platiš na pumpi i tamo da uštediš.Po tom istom principu (za koji se vi svi zalažete) se ponašaju u Srbiji gazde, pokušavaju da uštede na platama radnika, tj. da ne plate trud i muku radnika. Sajber kriminaci, ništa drugo!!!

Raps

pre 9 godina

Svima su pare slatke, svi bi da ih uzmu/otmu od musterije. Preskupi doktor, advokat, stomataolog itd. I sve je to OK bez obzira koliko kosta i ako je cak pravo na zdravlje u pitanju. Ali kad pricamo o software-u i filmu/muzici onda je to za 90% nas nepravda. Onda je to preskupo. Kakvo licmerje.Sto neko od vas koji ste za pirateriju ne radi malo za dz. Jedno 5 dana mesecno. Jel bi bolelo?

Novosadjanin

pre 9 godina

Toooo lutko :). Juce odgledam Fury na laptopu i moram zaista da zamerim sto svako malo leti onaj natpis: Property of ...... Zabranjeno presnimavanje i prodaja.... Pa nit rezem nit prodajem, odgledam, izbrisem i ostane mi 1000 dindzi za benzin e koliko bi kostalo da zena i ja odemo u bioskop...

Bananrbija

pre 9 godina

Podržavam autorska prava na internetu, ali samo u razvijenim zemljama. Ne radi se o tome dali bi platio nešto ili ne, već standard, nije isto platiti nešto 30 dolara ili 30 centi. Za naše uslove sve je kao 300 dolara. Možda je to u Norveškoj ili Engleskoj borba za prava, ali kod nas je borba za egzistenciju i informisnost. Jednostavno tako je.

Kol

pre 9 godina

Tako i treba, malo im milijarde koje uzimaju pa bi jos! Uostalom cak i da se dogodi cudo nevidjeno i da zaista ugase TPB uvek ima alternative!

antibot

pre 9 godina

Toooo lutko :). Juce odgledam Fury na laptopu i moram zaista da zamerim sto svako malo leti onaj natpis: Property of ...... Zabranjeno presnimavanje i prodaja.... Pa nit rezem nit prodajem, odgledam, izbrisem i ostane mi 1000 dindzi za benzin e koliko bi kostalo da zena i ja odemo u bioskop...
(Novosadjanin, 11. decembar 2014 11:05)

A sto moras bas "Fury" da gledas? Imas gomilu potpuno besplatnih filmova na youtube... Ne moras bas taj ciji autori (zamisli bezobrazluk) traze da im se plati za nesto sto su napravili...

hmmm

pre 9 godina

Ovi kao da asociraju na tajnu naci organizaciju "Hydra" iz filma Kapetan Amerika, ciji je moto: " Odseci jednu glavu, druge dve ce zameniti mesto"...sumnjivi su mi ovi iz Pirate Bay :))

Bananrbija

pre 9 godina

Podržavam autorska prava na internetu, ali samo u razvijenim zemljama. Ne radi se o tome dali bi platio nešto ili ne, već standard, nije isto platiti nešto 30 dolara ili 30 centi. Za naše uslove sve je kao 300 dolara. Možda je to u Norveškoj ili Engleskoj borba za prava, ali kod nas je borba za egzistenciju i informisnost. Jednostavno tako je.

Che

pre 9 godina

A što ne kradeš iz prodavnice, ostaće ti mnogo više para?
(;p, 11. decembar 2014 11:18)


a sto ti glumis laznog moralistu, a hard disk ti pun materijala koji nisi platio?

novosadjan - drugi

pre 9 godina

(;p, 11. decembar 2014 11:18)

Ti bi najvise voleo da okarakterises kao kradju, ali ti je analgija suplja. Vidi to ovako, ako sam ja kupio taj film i hocu sa mojim garisonom da podelim i pustim mu stream preko neta ili mu jednostavno seedujem film koji sam platio, to je moja stvar, jer ja sam je platio. Zamisli kada bi ti drugi proizvodjaci govorili kako ne smes da delis nesto sa drugima, recimo automobil, muzicku liniju. Po toj analogiji ja ne smem pred drugarom da pustim muziku koju on nije platio, a kamoli da mu prebacim disk ili mp3, sta god. Niko nije dosao kod prodavca i ukrao mu nesto, vec je dosao kod mene koji zeli sa njim da podeli to. Moja je stvar sta cu ja da radim sa materijalom koji sam platio. Ilegalno? Pa nije zakon mac u kamenu i savicemo ga kako odgovara rezonu i okolini. Zakon treba da regulise, a ne da bicuje, jer ako bicuje, to je tiranija i potpuno podrzavam borbu protiv iste. A Holivud neka se suta, neka pravi dobre filmove, umesto sto naplacuje baljezgarije i smara raju. Pa to ni microsoft ne radi kucnim korisnicima, iako mnogi imaju pirateriju. I da nije te piraterije, ko zna da li bi iko pogledao te filmove i da li bi bili popularni.

Novosadjanin

pre 9 godina

Toooo lutko :). Juce odgledam Fury na laptopu i moram zaista da zamerim sto svako malo leti onaj natpis: Property of ...... Zabranjeno presnimavanje i prodaja.... Pa nit rezem nit prodajem, odgledam, izbrisem i ostane mi 1000 dindzi za benzin e koliko bi kostalo da zena i ja odemo u bioskop...

Komšija

pre 9 godina

Pre neki dan odgledao sam film The maze runner da sam platio kartu u bioskopu smatrao bih da sam prevaren jer su kroz trajler film prikazali kao zanimljiv. Ovako sam potrošio 2h života na glup, nelogična film bez ikakve umetnicke ili neke druge vrednosti.
Ili sta da radim kad kupim licencu za antivirusni program a on ne odradi posao i ja opet pokupim neki virus ili malver, kome da se žalim?
Kako bi bilo kad bi kupio novi auto a po isteku garancije auto ti stane jer nisi produžio licencu za programe silne elektronika koja služi za palenje klimu elektropodizace ABS itd. Ja kad kupim komp hicu da radim sa njim dok hardver izdrži a ne da nakon gidinu ili 2 da mi stane zbog licence OS.
Mnogo više kompanije kradu nas potrošače nego mi njih i zato nemam nikakvih moralnih priblema kad skidam razne stvari sa tourenta.

Anarhista

pre 9 godina

Срам вас било пирати! Ево Ларс Улрих, бубњар Металике, све што је желео је да дода златни шанк испред свог базена у викендици на Хавајима, а сад ће због вас човек морати да чека још 2 месеца!

Kol

pre 9 godina

Tako i treba, malo im milijarde koje uzimaju pa bi jos! Uostalom cak i da se dogodi cudo nevidjeno i da zaista ugase TPB uvek ima alternative!

ijao

pre 9 godina

Ja kao ljubitelj video igara uvek bih pre kupio igru preko steam-a (gomila presnosti, cesti updejtovi, igranje online itd.) nego skinuo sa torrenta, ali novi naslovi kostaju 50, 60 eura a plata vec tri godine 250, ne ide brate...

Sale

pre 9 godina

Svima su pare slatke, svi bi da ih uzmu/otmu od musterije. Preskupi doktor, advokat, stomataolog itd. I sve je to OK bez obzira koliko kosta i ako je cak pravo na zdravlje u pitanju. Ali kad pricamo o software-u i filmu/muzici onda je to za 90% nas nepravda. Onda je to preskupo. Kakvo licmerje.Sto neko od vas koji ste za pirateriju ne radi malo za dz. Jedno 5 dana mesecno. Jel bi bolelo?
(Raps, 11. decembar 2014 12:51)


Skidanje fima i muzike nije krivicno delo.
Kacenje filma i muzike koji se besplatno skidaju nije krivicno delo.
Prodaja skinutih fimova i muzike je krivicno delo.
Piraterija je prodaja skinutih filmova i muzike.

joca

pre 9 godina

kada budu izmislili nacin da mi vrate pare u bioskopu kada mi se film ne svidi a otisao sam zbog reklama gde se laze i preuvelicava i kada ne budem morao da cekiram pri instalaciji softvera dokument kojim se slazem da proizvodjac nema odgovornosti ako mi softver upropasti komp, e tada cu da razmotrim plaćanje za te stvari, do tada yifi, kat i ostali ce biti poseceni sa moje strane

hack the planet

pre 9 godina

bioskop za dvoje 1000din samo ulaznice!!!! smanji te malo ,pa ce biti pune sale,jer nista ne moze da zameni dozivljaj u bioskopu i tu se slazu obe strane u to sam siguran 10000%

Abolirani predsednik

pre 9 godina

Nemoj da platiš muziku, nemoj da platiš film, struju, grejanje, komunalije, benzin. Pa jel može to tako? Autori imaju prava da naplate svoj trud i muku, a to da li su milijarde u pitanju, to je druga stvar, oni su zaradili i njihovo je.Novosadjanin, kažeš uštedeo si za benzin, pa budi mangup, pa probaj da ne platiš na pumpi i tamo da uštediš.Po tom istom principu (za koji se vi svi zalažete) se ponašaju u Srbiji gazde, pokušavaju da uštede na platama radnika, tj. da ne plate trud i muku radnika. Sajber kriminaci, ništa drugo!!!
(marko, 11. decembar 2014 12:48)

Marko, da li ikad uzeo od drugara muzički cd i iskopirao, da li ti je na kućnom računaru legalan win, da li gledaš filomove isključivo u bioskopu? Ajd iskreno odgovori, molim te. Da se razumemo, ja muzički cd kupujem jedino ako ga nema na netu i istog trenutka ga okačim, jer volim da delim, moje je, platio sam i mogu da delim. Kad kupim kola mogu da ih dam komšiji da ih koristi, tako da i sa cd-om mogu da radim šta hoću. Mladi i neafirmisani umetnici takođe vole da dele, a ovu frku uglavnom dižu oni koji poseduju milione pa im je i to malo. Ko nije provalio rutracker.org bujrum, izvolte :-)

Jovan

pre 9 godina

Svima su pare slatke, svi bi da ih uzmu/otmu od musterije. Preskupi doktor, advokat, stomataolog itd. I sve je to OK bez obzira koliko kosta i ako je cak pravo na zdravlje u pitanju. Ali kad pricamo o software-u i filmu/muzici onda je to za 90% nas nepravda. Onda je to preskupo. Kakvo licmerje.Sto neko od vas koji ste za pirateriju ne radi malo za dz. Jedno 5 dana mesecno. Jel bi bolelo?
(Raps, 11. decembar 2014 12:51)

S obzirom koliko me malo placaju, ja recimo radim otprilike 15 dana za dz, i mogu ti reci da stvarno boli. Boli te zato sto posteno odradis svoj deo posla, a nece da te plate koliko zasluzujes! Zato mi ne pada na pamet da to malo sice dajem zabavnoj industriji, niti bi mogao i da hocu, jer ipak treba sacuvati koji dinar za zubara, advokata i ostale. A kad me budu placali kako treba, onda cu i ja mozda platiti za muziku, film, sta god... Dakle, to nije neporavda, to je samo posledica bedne drzave u kojoj zivimo, i bas iz tog razloga sam bio i ostao pirat!

idemo

pre 9 godina

Kazu tracker ne radi. Ja juce skidao sta sam hteo na .ee domen. Ne mogu da se bore protiv PB zato sto imaju hiljade servera po svetu. Jedino je pitanje da li ti ljudi imaju snage i odrze PB kakav jeste.

z

pre 9 godina

Opet ljudi porede pirateriju i druge usluge ili proizvode. Ne, nije isto kao u prodavnici ili kod lekara ili bilo sta drugo. Ako ukrades iz prodavnice, prodavac je na gubitku jer je ostao bez proizvoda. Kad skines sa neta, autor i dalje moze da prodaje isti proizvod. Takodje, ogromna vecina ljudi koji skidaju sadrzaj sa neta nema para da taj isti i kupi. Tako da ga ne bi nikad ni kupili. Sto znaci da vlasnik nema nikakav gubitak. Ko ima para u velikoj vecini kupuje, a ko ima dovoljno para i skida, taj ima sigurno i drugih karakternih mana. Takodje ne verujem ni jednom jedinom komentatoru ovde koji osudjuje pirateriju da nema piratovan sadrzaj na kompu.

cojle

pre 9 godina

@;p

Hm,a ti imaš:

legalni windows,office paket...kupuješ eventualno iznajmljuješ original dvd-jeve...plaćaš skidanje pesama koje bi da slušaš na telefonu...itd...itd...ne kaki.

GameDev

pre 9 godina

Steta sto su ga oborili kada u danu kada sam ja hteo da objavim moju igricu na sajtu da ljudi mogu da besplatno skidaju :( Nadam se da ce se uskoro vratiti jer sam obecao sebi da kada god napravim neku novu odmah je stavim na pirate bay kao zahvalnost za sve sto je on ucinio za mene.

novosadjan

pre 9 godina

(MoJo, 11. decembar 2014 16:45)

Koliko god voleo da bude tako, nije, niko nece vise da se zrtvuje. Nema vise heroja. Mi svi volimo ono sto rade ljudi iz TPB, ali retko ko bi od nas podigao svoj server i apovo njihov sajt, pa visak energije trosimo intenzivno braneci ih, kako bi odbranili i sebe. Ali mi nismo kao oni, jer oni to rade, a mi ne, mi smo samo publika. Svakako, podrzavam ih.

myname

pre 9 godina

često skidam sa torrenta, ali isto tako, često i platim neku aplikaciju ako mi se sviđa, jer znam da ću tako dobijati redovan update, imaću kome da se žalim ako nešto ne radi.. :D a film, volim da skinem sa torrenta, ali neke dobre naslove gledam u bioskopu. pa ne mogu svako veče da plaćam 450 din za bioskop. što se tiče muzike, uglavnom slušam on-line radio, ali imam i nešto skinuto, za slučaj kada sam bez neta. eto, ne grize me savest, i ne mislim da sam nekoga ugrozio time.

rango_unchained

pre 9 godina

ja licno ne bih imao nista protiv da placam recimo 20 evra godisnje pirate bayu, jer zaista skidam dosta sadrzaja, pa da oni to posle redistribuiraju vlasnicima prava. problem je jer vlasnici prava nece par evra po downloadu, vec 50 evrica po downloadu.

Abolirani predsednik

pre 9 godina

U pravu si i ja posedujem nelegalan softver i na hard disku imam kopiranu muziku i filmove, mada sam počeo da kupujem originalne cd-e.Prethodni komentar sam malo brzopleto(u nervozi) napisao, bio sam sirotinjsko dete( tinejdžer), kupovao kasetofone, audio i vhs kasete sa pijace, zvuk i slika sa tih kaseta je užas živi, odatle mi i frustracija prema kopijama.Verujte mi, željan sam kvalitetnog zvuka i slike.Kada sam se zaposlio, postao samostalan, rešio sam da kupim kvalitetne A/V komponente, znam da su preskupe.Originalnu muziku takođe kupujem iz etičkih razloga(a i sve ostalo,npr: Zippo; drvo, a ne ivericu, volim kvalitet i autentičnost), volim da imam originalne albume (EKV,Partibrejkers itd) u fizičkom obliku, za mene ima to neku drugu vrednost.Inače me nerviraju i prodavci cd-a, jer pored originala, valjuju falš ili polovno po pravoj ceni.
(marko, 11. decembar 2014 16:23)

Dakle, na kraju smo se složili iako si nas u početku nazvao cyber kriminalcima. Ja lično imam dva rafa gramofonskih ploča, a o diskovima da ne pričam i opet skidam sa torrenta. Kako ja da kupim disk nekog izvođača koji nije komercijalan, a npr. iz Finske je, želim da čujem i naravno da ću skinuti sa torrenta. Kad bi pogasili sve torente kojim slučajem (od toga nema ništa) ostalo bi nam samo da slušamo sa originala Rihanu i Džastina.

msc.Milos

pre 9 godina

za sve vas koji brane autore: kome se treba zaliti ukpliko kupite recimo neku igricu i onda je "autori" krpe narednih 12 meseci pa jos i dodatni sadrzaj naplate i ipak na kraju ostave nedoradjenu? Mislite da mozete nesto novca da povratite? Ne! Malo se pozabavite pravima potrosaca prvo a onda branute milijarderske kompanije...

a o liku koji je osnovao tpb a sada radi za eu pa jos kaze da sada upravljaju tpb ljudi sa malo duse, pa on se prvi prodao (jer su ga zatvorili pa se nagodio) i sada ce da glumi moralistu?? svet je pun licemera...

hmmm

pre 9 godina

Ovi kao da asociraju na tajnu naci organizaciju "Hydra" iz filma Kapetan Amerika, ciji je moto: " Odseci jednu glavu, druge dve ce zameniti mesto"...sumnjivi su mi ovi iz Pirate Bay :))

Android 17

pre 9 godina

Ako piraterija steti muzicarima i glumcima, kako imaju milione, platinaste albume i milionske cifre u poseti bioskopa. Steti im da zarade jos vise od onoga sto zarade, a sto je vec ogromna cifra. A ako cemo da budemo iskreni koliko vas cita ovo sa placene verzije Windowsa?

Don Giovanni

pre 9 godina

Krivica je podeljena.

S jedne strane: softver, muzika i filmovi su roba kao i svaka druga, koja ima svog vlasnika i koja može biti besplatna samo ako to njen vlasnik prihvata. Kraj priče.

Ali s druge strane, meni je nepojmljivo da ako ja legalno platim CD sa softverom, muzikom ili filmom, uslovi licence su takvi da ja (teorijski) ne bih smeo čak ni da pravim kopije za moju ličnu upotrebu na drugoj mašini! Zašto? Korisnik toga što sam platio sam i dalje ja i ne vidim koja je razlika za proizvođača da li JA koristim njegov proizvod na jednoj ili pet MOJIH mašina?
Da, jedina razlika je u tome što pokušava da mi bezobrazno ispumpa pet puta pare za istu stvar, što naravno, neće da može!

Jedino mogu da shvatim da proizvođači ne žele da kupci dalje distribuiraju njihov proizvod BESPLATNO, jer gube novac. Ali ako sam ja legalno platio moj primerak, zašto je ne bih smeo da ga BESPLATNO delim kome god hoću? To je moja svojina, s kojom mogu - u principu - da radim šta hoću, uključujući da je delim za džabe.

Sasvim je druga stvar ako ja naplaćujem za to jer onda je to direktna krađa.

Problem je u tome što softver (u najširem smislu, što uključuje i muziku i flmove) nije materijalna roba, kao auto ili veš-mašina, nego samo ima materijalni oblik (DVD) koji se veoma lako može kopirati, za razliku od auta ili veš-mašine. (Barem zasad, dok ne usavrše 3D štampače.)
Dok je tako, biće kopiranja i piratizovanja i nema načina da se to spreči.

This is my manifesto

pre 9 godina

"This is our worId now.
The world of the electron and the switch,
'the beauty ofthe baud.
'We exist without nationality,
skin colour or religious bias.
'You wage wars, murder,
cheat, lie to us,
'and try to make us believe it's for
our own good, yet we're the criminals.
'Yes, l am a criminal.
My crime is that of curiosity.
'l am a hacker
and this is my manifesto.'
'You may stop me,
'but you can't stop us all.'

liman

pre 9 godina

Čekaj bre oni nas bombardovali a ja njima da plaćam filmove,serije I muziku?!? Kakva kradja breee jeste li vi normalni??? Mi samo naplacukemo ono što nam se duguje a I to je ništa prema onoj šteti koju su nam načinili I koju I dalje čine.

TNT

pre 9 godina

Ja razumem da svaki rad mora da se plati, jer poyrebni su meseci I godine da se razvije neka video igra ili program...
ALI, prodavati neki softver privatnim licima - ucenicima I ostalima za nekoliko hiljada eura je cist bezobrazluk! Niko nece to platiti....
Ako zele da naplate svoj rad neka ga baplate FIRMAMA koje ce zaradjivati novac koristeci njihov softver, ne obicnim ljudima....
Drugo, ne pada mi na pamet da prvo platim video igru I onda shvatim da je dosadna I da mi se ne svidja uopste, ili da ne radi ispravno I baguje non stop.... sto se veoma cesto desava I sa originalnim igrama. Prvo isprobaj igru, pa ako je bas volis kupi je I ne misli oko update I online igranja....

antibot

pre 9 godina

Toooo lutko :). Juce odgledam Fury na laptopu i moram zaista da zamerim sto svako malo leti onaj natpis: Property of ...... Zabranjeno presnimavanje i prodaja.... Pa nit rezem nit prodajem, odgledam, izbrisem i ostane mi 1000 dindzi za benzin e koliko bi kostalo da zena i ja odemo u bioskop...
(Novosadjanin, 11. decembar 2014 11:05)

A sto moras bas "Fury" da gledas? Imas gomilu potpuno besplatnih filmova na youtube... Ne moras bas taj ciji autori (zamisli bezobrazluk) traze da im se plati za nesto sto su napravili...

marko

pre 9 godina

Nemoj da platiš muziku, nemoj da platiš film, struju, grejanje, komunalije, benzin. Pa jel može to tako? Autori imaju prava da naplate svoj trud i muku, a to da li su milijarde u pitanju, to je druga stvar, oni su zaradili i njihovo je.Novosadjanin, kažeš uštedeo si za benzin, pa budi mangup, pa probaj da ne platiš na pumpi i tamo da uštediš.Po tom istom principu (za koji se vi svi zalažete) se ponašaju u Srbiji gazde, pokušavaju da uštede na platama radnika, tj. da ne plate trud i muku radnika. Sajber kriminaci, ništa drugo!!!

seljacina

pre 9 godina

I kako ja da ne budem pirat kada filmove koje ja zelim da gledam ovde niko ne pusta u distribuciju, nemam opciju da ga kupim, ne mogu da ga gledam u bioskopu. Prosto ima i stvari koje je ne moguce naci nigde drugde osim par nekih jako lose seedovanih torrenta. Zasto bi ja na svoju stetu pukao dodatne pare na blu ray kada njima ocigledno nije stalo do mog novca i ovo trziste ih ne zanima (da ih zanima nasli bi nacin). Ima tu i druga strana medalje, diskovi koji se ovde prodaju (sada pricam iskljucivo o filmovima) su ocajnog kvaliteta, i pritom ne mislim na one likove sto na ulici tezgare nego na hiper markete. Fals kopije koje imaju distributera, ako cu kupiti dvd/blu ray onda bar neka ima dodatke u vidu audio komentara, behind the scenes, isecene scene etc. Od skoro ima kvalitetnih blu ray-sva kod nas ali idalje su to samo mainstream filmovi. Kada bi standard bio visi samim tim bi i smanjili broj piraterije, jer pre svega nije vredno toga a i voleo bi da imam fizicku verziju. Radije cu se izbeciti u knjigu nego u telefon od 4inch-a jer ne mogu sebi knjigu da priustim. Kad softver ne bi bio skup ko svetplog Petra kajgana mozda bi i imao legalnu verziju svega, pare koje bi mi trebale da snabdevam softver koji koristim cisto iz hobija i razonode ja ne obrnem za vise od godinu dana. Kad se distributeri budu zainteresovali za trziste, kada srede ove probleme sa paypalom i kada standard bude bio bolji za dve godine, sto Vucic kaze, mozda i prestanem ali ovako downloadujem do groba.

Raps

pre 9 godina

Svima su pare slatke, svi bi da ih uzmu/otmu od musterije. Preskupi doktor, advokat, stomataolog itd. I sve je to OK bez obzira koliko kosta i ako je cak pravo na zdravlje u pitanju. Ali kad pricamo o software-u i filmu/muzici onda je to za 90% nas nepravda. Onda je to preskupo. Kakvo licmerje.Sto neko od vas koji ste za pirateriju ne radi malo za dz. Jedno 5 dana mesecno. Jel bi bolelo?

marko

pre 9 godina

Marko, da li ikad uzeo od drugara muzički cd i iskopirao, da li ti je na kućnom računaru legalan win, da li gledaš filomove isključivo u bioskopu? Ajd iskreno odgovori, molim te. Da se razumemo, ja muzički cd kupujem jedino ako ga nema na netu i istog trenutka ga okačim, jer volim da delim, moje je, platio sam i mogu da delim. Kad kupim kola mogu da ih dam komšiji da ih koristi, tako da i sa cd-om mogu da radim šta hoću. Mladi i neafirmisani umetnici takođe vole da dele, a ovu frku uglavnom dižu oni koji poseduju milione pa im je i to malo. Ko nije provalio rutracker.org bujrum, izvolte :-)
(Abolirani predsednik, 11. decembar 2014)

U pravu si i ja posedujem nelegalan softver i na hard disku imam kopiranu muziku i filmove, mada sam počeo da kupujem originalne cd-e.Prethodni komentar sam malo brzopleto(u nervozi) napisao, bio sam sirotinjsko dete( tinejdžer), kupovao kasetofone, audio i vhs kasete sa pijace, zvuk i slika sa tih kaseta je užas živi, odatle mi i frustracija prema kopijama.Verujte mi, željan sam kvalitetnog zvuka i slike.Kada sam se zaposlio, postao samostalan, rešio sam da kupim kvalitetne A/V komponente, znam da su preskupe.Originalnu muziku takođe kupujem iz etičkih razloga(a i sve ostalo,npr: Zippo; drvo, a ne ivericu, volim kvalitet i autentičnost), volim da imam originalne albume (EKV,Partibrejkers itd) u fizičkom obliku, za mene ima to neku drugu vrednost.Inače me nerviraju i prodavci cd-a, jer pored originala, valjuju falš ili polovno po pravoj ceni.

sch68

pre 9 godina

Ljudi,sve to treba da bude za dz kao i internet...nas tesla se pre skoro sto godina borio za bezicni prenos energije i evo dokle smo dogurali...jos uvek smo na zicama i primitivniji nego sto smo bili..,kakvo bre placanje,sve to treba da bude dato za dobrobit covecanstva,osvestite se malo!!!

ladno ali standard jbiga

pre 9 godina

A i oni budale se registrovali u Svedskoj gde policija hapsi kad skines sa you tube-a,Kina,Rusija,Indija sinovi batalite Svedsku...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (s, 11. decembar 2014 13:23)
Sine, u Kini, Rusiji i Indiji su zakoni i kazne ostriji nego u Svedskoj... U Kini, Indiji i Rusiji mozes da radis sta hoces samo ako ti je tata clan partije i/ili vladajuce kaste, inace te pojede mrak. A u Svedskoj mozes 10 godina da radis sta hoces, onda dobijes par meseci zatvora, odsluzis (odmoris se posto su im zatvori ko banje), izadjes i opet radis sta hoces

Mikili

pre 9 godina

Dosta pametnih komentara čitam, dosta pametnih i pomalo isfrustriranih likova zbog ovog napada na nešto što pripada svima nama.. Ali me je strah što Vi, publiko ne vidite pravu bitku koja se odvija iza pozornice. Ovaj napad i ovo što nam rade je bitka u kojoj vlast pobjeđuje komad po komad.. jer da zagrizu prevelik zalogaj u tom njihovom napadu naša svijest bi to osjetila i možda bi se tad i masovno branili.. nego ovako, komad po komad dok Vi svi ne padnete na koljena .. Lep pozdrav

Nebojša Gojnić

pre 9 godina

Veliki sam ljubitlej anarhije i grozim se ideje da znanje i informacije nekom pripadaju.
"Pirati" se još uvek drže, ali to nije to. Države i njihovi zakoni pobeđuju (ili je to možda bio neoliberalno koncept, đavo će ga znati).


A sad, ko je pitao "potrebna mi je pomoć oko Vpn,dal' se neko dobro razume?".

Nažalost odgovor nije tako jednostavan i zahteva dodatne informacije:
jel VPN dolazi sa Widnows-a ili Linux-a,
jel se VPN kači na Windows ili Linux, ili na neki spoljni uređaj.

Dodatno da bi uopšte uspostavljao VPN moraš da imaš neki minimum znanja o TCP rutiranju: da znaš šta je IP adresa, šta je gateway a šta DNS. Nemoj posle da se čudiš "a što internet radi sporo (ili ne radi uopšte) dok mi je otvoren VPN"

U svakom slučaju najviše pomoći ćeš dobiti od admina (ili mrežiste) koji održava te računare (ili uređaje) na koje želiš da se nakačiš.

Na internetu ima puno o ovome, ali je bitno da znaš
da je VPN Windows-Microsoft termin dok ostali to zovu "IP Tunneling".
Dodatno ako na tački na koju želiš da se spojiš VPN održava spoljni uređaj onda moraš pročitati debelu dokumentaciju od tog uređaja. Dokumentacija obično postoji na internetu ali ako nisi totalno profi mrežista teško da ćeš išta razumeti (opet, ta dokumentacija za mrežiste je obično u Linux-Cisco fazonu).


Konačna presuda, probaj ove dve stvari u browseru:

prvo: VPN "Windows (upisati broj verzije)"
drugo: "IP Tunneling" (ime uređaja)

ne zaboravi navodnike ... ili smaraj prijatelja ...

Android Jelly Bean

pre 9 godina

Sajt nije radio, ali je tracker radio. Meni se konstantno bez problema skidalo sve sto sam skidao.
Podrska piratima! SEED!!!! :)

CwikYz

pre 9 godina

Svi moze da se raspravljamo od jutra do sutra o pirateriji, i da priznajemo da smo skidali piratski sadrzaj, kao i da ga trenutno posedujemo, ali mi smo nista za razliku od kompanija koje prodaju racunare sa vec instaliranim windowsom pod izgovorom da je windows originalan, ako se malo bolje pogleda i uporedi cena komponenata + cena windowsa sa tog racunara ispada neverovatan fazon da vam je Microsoft poklonio operativni sistem za 1 dinar ili su vas prodavci prevarili sa kopijom windowsa koju su skinuli sa piratskog sajta. Dok vi ne platite Microsoftu 200$ ili 99$ na nekoj ekstra akcijskoj ceni, vi i dalje ne posedujete legalan softver. Vecina je napisala vec, koliko vas je ovde sa legalnog Windows operativnog sistema? dali vas ima bar 20?

Урлике

pre 9 godina

Питање елементарне пристојности и части је НЕ плаћати ништа што може да се набави, добије џабе . Паре ионако не иду уметницима већ дистрибутерском алавом шљаму
. Што пре уметници и аутори избаце дистрибутере из приче, боље њима боље нама. Уживам до неба да скидам СВЕ и УВЕК.

rango

pre 9 godina

Pa normalno da ima sve više reklama na pirate bay, kako drugačije plaćati servere pa servere za backup, jer koliko vidim, pirat baš sada torrente bekapuje na nekoliko servera širom svijeta, pa se zbog toga uvijek uspije vratiti na noge nakon zatvaranja, jer je dovoljno reaktiviran server negdje drugo i torrente ponovo učiniti dostupnim...

Maks

pre 9 godina

Ne podržavam pirateriju... ali ne podržavam ni one koji kao nekakvi "ekstremisti" prave probleme ljudima oko autorskih prava čim se ukaže prilika, čak i kada oni nisu izvođači ili autori nečega.

Ako neko zarađuje od emitovanja nečega, on nek dâ parče kolača autoru... to je OK... al' nemojte bre da idete u krajnost i da blokirate na YouTube i recitacije od pre 20 - 30 i više godina koje su se po školama recitovale i za vreme one stare Juge.

Pre neki dan baš pričam sa drugaricom iz Turske koja uči srpski o nekim pesmicama koje smo u Srbiji slušali kao mali i hteo sam da joj nađem na YouTube "Miš je dobio grip" pesmicu, pokojni Dragan Laković što je pevao... al' na YouTube ta pesma nema zvuk... neko ju je "flagovao"... i ne samo tu pesmicu, nego i još razne pesmice koje je Dragan Laković pevao... za druge pesmice piše da su blokirane u celom svetu na zahtev "KVZ Digital" (na njihovom sajtu piše da su registrovani u Sofiji). Šta bre ima bugarska firma da odlučuje ko može da sluša pesme Dragana Lakovića?

Hteo sam drugarici da preporučim neke originalne pesmice koje smo slušali ovde u Srbiji (da nisu samo prepevi američkih pesmica) jer u Turskoj kod njih imaju vrlo simpatične i originalne pesmice i za poznatije pesmice su napravili i kao crtani... potražite, na primer, "Pazara Gidelim Bir Tavuk Alalım", "Küçük Kurbağa", "Haydi Ormana Gidelim" (ta pesmica mi je posebno simpatična), "Mini Mini Bir Kuº"... tako nešto originalno, ali domaće, sam hteo da preporučim.

Doktorant

pre 9 godina

Sto volim PopcornTime ljudi...Skidam serije i filmove sa torenta. Priznajem.
Placao sam Netflix, ali je totalna glupost s obzirom da moras da cekas vise od godinu dana za novu sezonu neke serije. Ne ide brale.
Al zato:
Android aplikacije kupujem.
Google Music placam.
U bioskop idem samo kad su neki dobri filmovi u pitanju (ili IMAX).
Igrice...Igram jednu samo i ta je besplatna.
Kompjuterski softver? Sve legalno!

marko

pre 9 godina

Nemoj da platiš muziku, nemoj da platiš film, struju, grejanje, komunalije, benzin. Pa jel može to tako? Autori imaju prava da naplate svoj trud i muku, a to da li su milijarde u pitanju, to je druga stvar, oni su zaradili i njihovo je.Novosadjanin, kažeš uštedeo si za benzin, pa budi mangup, pa probaj da ne platiš na pumpi i tamo da uštediš.Po tom istom principu (za koji se vi svi zalažete) se ponašaju u Srbiji gazde, pokušavaju da uštede na platama radnika, tj. da ne plate trud i muku radnika. Sajber kriminaci, ništa drugo!!!

antibot

pre 9 godina

Toooo lutko :). Juce odgledam Fury na laptopu i moram zaista da zamerim sto svako malo leti onaj natpis: Property of ...... Zabranjeno presnimavanje i prodaja.... Pa nit rezem nit prodajem, odgledam, izbrisem i ostane mi 1000 dindzi za benzin e koliko bi kostalo da zena i ja odemo u bioskop...
(Novosadjanin, 11. decembar 2014 11:05)

A sto moras bas "Fury" da gledas? Imas gomilu potpuno besplatnih filmova na youtube... Ne moras bas taj ciji autori (zamisli bezobrazluk) traze da im se plati za nesto sto su napravili...

Raps

pre 9 godina

Svima su pare slatke, svi bi da ih uzmu/otmu od musterije. Preskupi doktor, advokat, stomataolog itd. I sve je to OK bez obzira koliko kosta i ako je cak pravo na zdravlje u pitanju. Ali kad pricamo o software-u i filmu/muzici onda je to za 90% nas nepravda. Onda je to preskupo. Kakvo licmerje.Sto neko od vas koji ste za pirateriju ne radi malo za dz. Jedno 5 dana mesecno. Jel bi bolelo?

hmmm

pre 9 godina

Ovi kao da asociraju na tajnu naci organizaciju "Hydra" iz filma Kapetan Amerika, ciji je moto: " Odseci jednu glavu, druge dve ce zameniti mesto"...sumnjivi su mi ovi iz Pirate Bay :))

liman

pre 9 godina

Čekaj bre oni nas bombardovali a ja njima da plaćam filmove,serije I muziku?!? Kakva kradja breee jeste li vi normalni??? Mi samo naplacukemo ono što nam se duguje a I to je ništa prema onoj šteti koju su nam načinili I koju I dalje čine.

Novosadjanin

pre 9 godina

Toooo lutko :). Juce odgledam Fury na laptopu i moram zaista da zamerim sto svako malo leti onaj natpis: Property of ...... Zabranjeno presnimavanje i prodaja.... Pa nit rezem nit prodajem, odgledam, izbrisem i ostane mi 1000 dindzi za benzin e koliko bi kostalo da zena i ja odemo u bioskop...

Bananrbija

pre 9 godina

Podržavam autorska prava na internetu, ali samo u razvijenim zemljama. Ne radi se o tome dali bi platio nešto ili ne, već standard, nije isto platiti nešto 30 dolara ili 30 centi. Za naše uslove sve je kao 300 dolara. Možda je to u Norveškoj ili Engleskoj borba za prava, ali kod nas je borba za egzistenciju i informisnost. Jednostavno tako je.

Don Giovanni

pre 9 godina

Krivica je podeljena.

S jedne strane: softver, muzika i filmovi su roba kao i svaka druga, koja ima svog vlasnika i koja može biti besplatna samo ako to njen vlasnik prihvata. Kraj priče.

Ali s druge strane, meni je nepojmljivo da ako ja legalno platim CD sa softverom, muzikom ili filmom, uslovi licence su takvi da ja (teorijski) ne bih smeo čak ni da pravim kopije za moju ličnu upotrebu na drugoj mašini! Zašto? Korisnik toga što sam platio sam i dalje ja i ne vidim koja je razlika za proizvođača da li JA koristim njegov proizvod na jednoj ili pet MOJIH mašina?
Da, jedina razlika je u tome što pokušava da mi bezobrazno ispumpa pet puta pare za istu stvar, što naravno, neće da može!

Jedino mogu da shvatim da proizvođači ne žele da kupci dalje distribuiraju njihov proizvod BESPLATNO, jer gube novac. Ali ako sam ja legalno platio moj primerak, zašto je ne bih smeo da ga BESPLATNO delim kome god hoću? To je moja svojina, s kojom mogu - u principu - da radim šta hoću, uključujući da je delim za džabe.

Sasvim je druga stvar ako ja naplaćujem za to jer onda je to direktna krađa.

Problem je u tome što softver (u najširem smislu, što uključuje i muziku i flmove) nije materijalna roba, kao auto ili veš-mašina, nego samo ima materijalni oblik (DVD) koji se veoma lako može kopirati, za razliku od auta ili veš-mašine. (Barem zasad, dok ne usavrše 3D štampače.)
Dok je tako, biće kopiranja i piratizovanja i nema načina da se to spreči.

Doktorant

pre 9 godina

Sto volim PopcornTime ljudi...Skidam serije i filmove sa torenta. Priznajem.
Placao sam Netflix, ali je totalna glupost s obzirom da moras da cekas vise od godinu dana za novu sezonu neke serije. Ne ide brale.
Al zato:
Android aplikacije kupujem.
Google Music placam.
U bioskop idem samo kad su neki dobri filmovi u pitanju (ili IMAX).
Igrice...Igram jednu samo i ta je besplatna.
Kompjuterski softver? Sve legalno!

Sale

pre 9 godina

Svima su pare slatke, svi bi da ih uzmu/otmu od musterije. Preskupi doktor, advokat, stomataolog itd. I sve je to OK bez obzira koliko kosta i ako je cak pravo na zdravlje u pitanju. Ali kad pricamo o software-u i filmu/muzici onda je to za 90% nas nepravda. Onda je to preskupo. Kakvo licmerje.Sto neko od vas koji ste za pirateriju ne radi malo za dz. Jedno 5 dana mesecno. Jel bi bolelo?
(Raps, 11. decembar 2014 12:51)


Skidanje fima i muzike nije krivicno delo.
Kacenje filma i muzike koji se besplatno skidaju nije krivicno delo.
Prodaja skinutih fimova i muzike je krivicno delo.
Piraterija je prodaja skinutih filmova i muzike.

Komšija

pre 9 godina

Pre neki dan odgledao sam film The maze runner da sam platio kartu u bioskopu smatrao bih da sam prevaren jer su kroz trajler film prikazali kao zanimljiv. Ovako sam potrošio 2h života na glup, nelogična film bez ikakve umetnicke ili neke druge vrednosti.
Ili sta da radim kad kupim licencu za antivirusni program a on ne odradi posao i ja opet pokupim neki virus ili malver, kome da se žalim?
Kako bi bilo kad bi kupio novi auto a po isteku garancije auto ti stane jer nisi produžio licencu za programe silne elektronika koja služi za palenje klimu elektropodizace ABS itd. Ja kad kupim komp hicu da radim sa njim dok hardver izdrži a ne da nakon gidinu ili 2 da mi stane zbog licence OS.
Mnogo više kompanije kradu nas potrošače nego mi njih i zato nemam nikakvih moralnih priblema kad skidam razne stvari sa tourenta.

Maks

pre 9 godina

Ne podržavam pirateriju... ali ne podržavam ni one koji kao nekakvi "ekstremisti" prave probleme ljudima oko autorskih prava čim se ukaže prilika, čak i kada oni nisu izvođači ili autori nečega.

Ako neko zarađuje od emitovanja nečega, on nek dâ parče kolača autoru... to je OK... al' nemojte bre da idete u krajnost i da blokirate na YouTube i recitacije od pre 20 - 30 i više godina koje su se po školama recitovale i za vreme one stare Juge.

Pre neki dan baš pričam sa drugaricom iz Turske koja uči srpski o nekim pesmicama koje smo u Srbiji slušali kao mali i hteo sam da joj nađem na YouTube "Miš je dobio grip" pesmicu, pokojni Dragan Laković što je pevao... al' na YouTube ta pesma nema zvuk... neko ju je "flagovao"... i ne samo tu pesmicu, nego i još razne pesmice koje je Dragan Laković pevao... za druge pesmice piše da su blokirane u celom svetu na zahtev "KVZ Digital" (na njihovom sajtu piše da su registrovani u Sofiji). Šta bre ima bugarska firma da odlučuje ko može da sluša pesme Dragana Lakovića?

Hteo sam drugarici da preporučim neke originalne pesmice koje smo slušali ovde u Srbiji (da nisu samo prepevi američkih pesmica) jer u Turskoj kod njih imaju vrlo simpatične i originalne pesmice i za poznatije pesmice su napravili i kao crtani... potražite, na primer, "Pazara Gidelim Bir Tavuk Alalım", "Küçük Kurbağa", "Haydi Ormana Gidelim" (ta pesmica mi je posebno simpatična), "Mini Mini Bir Kuº"... tako nešto originalno, ali domaće, sam hteo da preporučim.

Che

pre 9 godina

A što ne kradeš iz prodavnice, ostaće ti mnogo više para?
(;p, 11. decembar 2014 11:18)


a sto ti glumis laznog moralistu, a hard disk ti pun materijala koji nisi platio?

marko

pre 9 godina

Marko, da li ikad uzeo od drugara muzički cd i iskopirao, da li ti je na kućnom računaru legalan win, da li gledaš filomove isključivo u bioskopu? Ajd iskreno odgovori, molim te. Da se razumemo, ja muzički cd kupujem jedino ako ga nema na netu i istog trenutka ga okačim, jer volim da delim, moje je, platio sam i mogu da delim. Kad kupim kola mogu da ih dam komšiji da ih koristi, tako da i sa cd-om mogu da radim šta hoću. Mladi i neafirmisani umetnici takođe vole da dele, a ovu frku uglavnom dižu oni koji poseduju milione pa im je i to malo. Ko nije provalio rutracker.org bujrum, izvolte :-)
(Abolirani predsednik, 11. decembar 2014)

U pravu si i ja posedujem nelegalan softver i na hard disku imam kopiranu muziku i filmove, mada sam počeo da kupujem originalne cd-e.Prethodni komentar sam malo brzopleto(u nervozi) napisao, bio sam sirotinjsko dete( tinejdžer), kupovao kasetofone, audio i vhs kasete sa pijace, zvuk i slika sa tih kaseta je užas živi, odatle mi i frustracija prema kopijama.Verujte mi, željan sam kvalitetnog zvuka i slike.Kada sam se zaposlio, postao samostalan, rešio sam da kupim kvalitetne A/V komponente, znam da su preskupe.Originalnu muziku takođe kupujem iz etičkih razloga(a i sve ostalo,npr: Zippo; drvo, a ne ivericu, volim kvalitet i autentičnost), volim da imam originalne albume (EKV,Partibrejkers itd) u fizičkom obliku, za mene ima to neku drugu vrednost.Inače me nerviraju i prodavci cd-a, jer pored originala, valjuju falš ili polovno po pravoj ceni.

myname

pre 9 godina

često skidam sa torrenta, ali isto tako, često i platim neku aplikaciju ako mi se sviđa, jer znam da ću tako dobijati redovan update, imaću kome da se žalim ako nešto ne radi.. :D a film, volim da skinem sa torrenta, ali neke dobre naslove gledam u bioskopu. pa ne mogu svako veče da plaćam 450 din za bioskop. što se tiče muzike, uglavnom slušam on-line radio, ali imam i nešto skinuto, za slučaj kada sam bez neta. eto, ne grize me savest, i ne mislim da sam nekoga ugrozio time.

novosadjan - drugi

pre 9 godina

(;p, 11. decembar 2014 11:18)

Ti bi najvise voleo da okarakterises kao kradju, ali ti je analgija suplja. Vidi to ovako, ako sam ja kupio taj film i hocu sa mojim garisonom da podelim i pustim mu stream preko neta ili mu jednostavno seedujem film koji sam platio, to je moja stvar, jer ja sam je platio. Zamisli kada bi ti drugi proizvodjaci govorili kako ne smes da delis nesto sa drugima, recimo automobil, muzicku liniju. Po toj analogiji ja ne smem pred drugarom da pustim muziku koju on nije platio, a kamoli da mu prebacim disk ili mp3, sta god. Niko nije dosao kod prodavca i ukrao mu nesto, vec je dosao kod mene koji zeli sa njim da podeli to. Moja je stvar sta cu ja da radim sa materijalom koji sam platio. Ilegalno? Pa nije zakon mac u kamenu i savicemo ga kako odgovara rezonu i okolini. Zakon treba da regulise, a ne da bicuje, jer ako bicuje, to je tiranija i potpuno podrzavam borbu protiv iste. A Holivud neka se suta, neka pravi dobre filmove, umesto sto naplacuje baljezgarije i smara raju. Pa to ni microsoft ne radi kucnim korisnicima, iako mnogi imaju pirateriju. I da nije te piraterije, ko zna da li bi iko pogledao te filmove i da li bi bili popularni.

Jovan

pre 9 godina

Svima su pare slatke, svi bi da ih uzmu/otmu od musterije. Preskupi doktor, advokat, stomataolog itd. I sve je to OK bez obzira koliko kosta i ako je cak pravo na zdravlje u pitanju. Ali kad pricamo o software-u i filmu/muzici onda je to za 90% nas nepravda. Onda je to preskupo. Kakvo licmerje.Sto neko od vas koji ste za pirateriju ne radi malo za dz. Jedno 5 dana mesecno. Jel bi bolelo?
(Raps, 11. decembar 2014 12:51)

S obzirom koliko me malo placaju, ja recimo radim otprilike 15 dana za dz, i mogu ti reci da stvarno boli. Boli te zato sto posteno odradis svoj deo posla, a nece da te plate koliko zasluzujes! Zato mi ne pada na pamet da to malo sice dajem zabavnoj industriji, niti bi mogao i da hocu, jer ipak treba sacuvati koji dinar za zubara, advokata i ostale. A kad me budu placali kako treba, onda cu i ja mozda platiti za muziku, film, sta god... Dakle, to nije neporavda, to je samo posledica bedne drzave u kojoj zivimo, i bas iz tog razloga sam bio i ostao pirat!

msc.Milos

pre 9 godina

za sve vas koji brane autore: kome se treba zaliti ukpliko kupite recimo neku igricu i onda je "autori" krpe narednih 12 meseci pa jos i dodatni sadrzaj naplate i ipak na kraju ostave nedoradjenu? Mislite da mozete nesto novca da povratite? Ne! Malo se pozabavite pravima potrosaca prvo a onda branute milijarderske kompanije...

a o liku koji je osnovao tpb a sada radi za eu pa jos kaze da sada upravljaju tpb ljudi sa malo duse, pa on se prvi prodao (jer su ga zatvorili pa se nagodio) i sada ce da glumi moralistu?? svet je pun licemera...

Abolirani predsednik

pre 9 godina

Nemoj da platiš muziku, nemoj da platiš film, struju, grejanje, komunalije, benzin. Pa jel može to tako? Autori imaju prava da naplate svoj trud i muku, a to da li su milijarde u pitanju, to je druga stvar, oni su zaradili i njihovo je.Novosadjanin, kažeš uštedeo si za benzin, pa budi mangup, pa probaj da ne platiš na pumpi i tamo da uštediš.Po tom istom principu (za koji se vi svi zalažete) se ponašaju u Srbiji gazde, pokušavaju da uštede na platama radnika, tj. da ne plate trud i muku radnika. Sajber kriminaci, ništa drugo!!!
(marko, 11. decembar 2014 12:48)

Marko, da li ikad uzeo od drugara muzički cd i iskopirao, da li ti je na kućnom računaru legalan win, da li gledaš filomove isključivo u bioskopu? Ajd iskreno odgovori, molim te. Da se razumemo, ja muzički cd kupujem jedino ako ga nema na netu i istog trenutka ga okačim, jer volim da delim, moje je, platio sam i mogu da delim. Kad kupim kola mogu da ih dam komšiji da ih koristi, tako da i sa cd-om mogu da radim šta hoću. Mladi i neafirmisani umetnici takođe vole da dele, a ovu frku uglavnom dižu oni koji poseduju milione pa im je i to malo. Ko nije provalio rutracker.org bujrum, izvolte :-)

z

pre 9 godina

Opet ljudi porede pirateriju i druge usluge ili proizvode. Ne, nije isto kao u prodavnici ili kod lekara ili bilo sta drugo. Ako ukrades iz prodavnice, prodavac je na gubitku jer je ostao bez proizvoda. Kad skines sa neta, autor i dalje moze da prodaje isti proizvod. Takodje, ogromna vecina ljudi koji skidaju sadrzaj sa neta nema para da taj isti i kupi. Tako da ga ne bi nikad ni kupili. Sto znaci da vlasnik nema nikakav gubitak. Ko ima para u velikoj vecini kupuje, a ko ima dovoljno para i skida, taj ima sigurno i drugih karakternih mana. Takodje ne verujem ni jednom jedinom komentatoru ovde koji osudjuje pirateriju da nema piratovan sadrzaj na kompu.

joca

pre 9 godina

kada budu izmislili nacin da mi vrate pare u bioskopu kada mi se film ne svidi a otisao sam zbog reklama gde se laze i preuvelicava i kada ne budem morao da cekiram pri instalaciji softvera dokument kojim se slazem da proizvodjac nema odgovornosti ako mi softver upropasti komp, e tada cu da razmotrim plaćanje za te stvari, do tada yifi, kat i ostali ce biti poseceni sa moje strane

Nebojša Gojnić

pre 9 godina

Veliki sam ljubitlej anarhije i grozim se ideje da znanje i informacije nekom pripadaju.
"Pirati" se još uvek drže, ali to nije to. Države i njihovi zakoni pobeđuju (ili je to možda bio neoliberalno koncept, đavo će ga znati).


A sad, ko je pitao "potrebna mi je pomoć oko Vpn,dal' se neko dobro razume?".

Nažalost odgovor nije tako jednostavan i zahteva dodatne informacije:
jel VPN dolazi sa Widnows-a ili Linux-a,
jel se VPN kači na Windows ili Linux, ili na neki spoljni uređaj.

Dodatno da bi uopšte uspostavljao VPN moraš da imaš neki minimum znanja o TCP rutiranju: da znaš šta je IP adresa, šta je gateway a šta DNS. Nemoj posle da se čudiš "a što internet radi sporo (ili ne radi uopšte) dok mi je otvoren VPN"

U svakom slučaju najviše pomoći ćeš dobiti od admina (ili mrežiste) koji održava te računare (ili uređaje) na koje želiš da se nakačiš.

Na internetu ima puno o ovome, ali je bitno da znaš
da je VPN Windows-Microsoft termin dok ostali to zovu "IP Tunneling".
Dodatno ako na tački na koju želiš da se spojiš VPN održava spoljni uređaj onda moraš pročitati debelu dokumentaciju od tog uređaja. Dokumentacija obično postoji na internetu ali ako nisi totalno profi mrežista teško da ćeš išta razumeti (opet, ta dokumentacija za mrežiste je obično u Linux-Cisco fazonu).


Konačna presuda, probaj ove dve stvari u browseru:

prvo: VPN "Windows (upisati broj verzije)"
drugo: "IP Tunneling" (ime uređaja)

ne zaboravi navodnike ... ili smaraj prijatelja ...

hack the planet

pre 9 godina

bioskop za dvoje 1000din samo ulaznice!!!! smanji te malo ,pa ce biti pune sale,jer nista ne moze da zameni dozivljaj u bioskopu i tu se slazu obe strane u to sam siguran 10000%

Kol

pre 9 godina

Tako i treba, malo im milijarde koje uzimaju pa bi jos! Uostalom cak i da se dogodi cudo nevidjeno i da zaista ugase TPB uvek ima alternative!

Anarhista

pre 9 godina

Срам вас било пирати! Ево Ларс Улрих, бубњар Металике, све што је желео је да дода златни шанк испред свог базена у викендици на Хавајима, а сад ће због вас човек морати да чека још 2 месеца!

This is my manifesto

pre 9 godina

"This is our worId now.
The world of the electron and the switch,
'the beauty ofthe baud.
'We exist without nationality,
skin colour or religious bias.
'You wage wars, murder,
cheat, lie to us,
'and try to make us believe it's for
our own good, yet we're the criminals.
'Yes, l am a criminal.
My crime is that of curiosity.
'l am a hacker
and this is my manifesto.'
'You may stop me,
'but you can't stop us all.'

ijao

pre 9 godina

Ja kao ljubitelj video igara uvek bih pre kupio igru preko steam-a (gomila presnosti, cesti updejtovi, igranje online itd.) nego skinuo sa torrenta, ali novi naslovi kostaju 50, 60 eura a plata vec tri godine 250, ne ide brate...

TNT

pre 9 godina

Ja razumem da svaki rad mora da se plati, jer poyrebni su meseci I godine da se razvije neka video igra ili program...
ALI, prodavati neki softver privatnim licima - ucenicima I ostalima za nekoliko hiljada eura je cist bezobrazluk! Niko nece to platiti....
Ako zele da naplate svoj rad neka ga baplate FIRMAMA koje ce zaradjivati novac koristeci njihov softver, ne obicnim ljudima....
Drugo, ne pada mi na pamet da prvo platim video igru I onda shvatim da je dosadna I da mi se ne svidja uopste, ili da ne radi ispravno I baguje non stop.... sto se veoma cesto desava I sa originalnim igrama. Prvo isprobaj igru, pa ako je bas volis kupi je I ne misli oko update I online igranja....

cojle

pre 9 godina

@;p

Hm,a ti imaš:

legalni windows,office paket...kupuješ eventualno iznajmljuješ original dvd-jeve...plaćaš skidanje pesama koje bi da slušaš na telefonu...itd...itd...ne kaki.

idemo

pre 9 godina

Kazu tracker ne radi. Ja juce skidao sta sam hteo na .ee domen. Ne mogu da se bore protiv PB zato sto imaju hiljade servera po svetu. Jedino je pitanje da li ti ljudi imaju snage i odrze PB kakav jeste.

novosadjan

pre 9 godina

(MoJo, 11. decembar 2014 16:45)

Koliko god voleo da bude tako, nije, niko nece vise da se zrtvuje. Nema vise heroja. Mi svi volimo ono sto rade ljudi iz TPB, ali retko ko bi od nas podigao svoj server i apovo njihov sajt, pa visak energije trosimo intenzivno braneci ih, kako bi odbranili i sebe. Ali mi nismo kao oni, jer oni to rade, a mi ne, mi smo samo publika. Svakako, podrzavam ih.

Mikili

pre 9 godina

Dosta pametnih komentara čitam, dosta pametnih i pomalo isfrustriranih likova zbog ovog napada na nešto što pripada svima nama.. Ali me je strah što Vi, publiko ne vidite pravu bitku koja se odvija iza pozornice. Ovaj napad i ovo što nam rade je bitka u kojoj vlast pobjeđuje komad po komad.. jer da zagrizu prevelik zalogaj u tom njihovom napadu naša svijest bi to osjetila i možda bi se tad i masovno branili.. nego ovako, komad po komad dok Vi svi ne padnete na koljena .. Lep pozdrav

Android 17

pre 9 godina

Ako piraterija steti muzicarima i glumcima, kako imaju milione, platinaste albume i milionske cifre u poseti bioskopa. Steti im da zarade jos vise od onoga sto zarade, a sto je vec ogromna cifra. A ako cemo da budemo iskreni koliko vas cita ovo sa placene verzije Windowsa?

rango_unchained

pre 9 godina

ja licno ne bih imao nista protiv da placam recimo 20 evra godisnje pirate bayu, jer zaista skidam dosta sadrzaja, pa da oni to posle redistribuiraju vlasnicima prava. problem je jer vlasnici prava nece par evra po downloadu, vec 50 evrica po downloadu.

Abolirani predsednik

pre 9 godina

U pravu si i ja posedujem nelegalan softver i na hard disku imam kopiranu muziku i filmove, mada sam počeo da kupujem originalne cd-e.Prethodni komentar sam malo brzopleto(u nervozi) napisao, bio sam sirotinjsko dete( tinejdžer), kupovao kasetofone, audio i vhs kasete sa pijace, zvuk i slika sa tih kaseta je užas živi, odatle mi i frustracija prema kopijama.Verujte mi, željan sam kvalitetnog zvuka i slike.Kada sam se zaposlio, postao samostalan, rešio sam da kupim kvalitetne A/V komponente, znam da su preskupe.Originalnu muziku takođe kupujem iz etičkih razloga(a i sve ostalo,npr: Zippo; drvo, a ne ivericu, volim kvalitet i autentičnost), volim da imam originalne albume (EKV,Partibrejkers itd) u fizičkom obliku, za mene ima to neku drugu vrednost.Inače me nerviraju i prodavci cd-a, jer pored originala, valjuju falš ili polovno po pravoj ceni.
(marko, 11. decembar 2014 16:23)

Dakle, na kraju smo se složili iako si nas u početku nazvao cyber kriminalcima. Ja lično imam dva rafa gramofonskih ploča, a o diskovima da ne pričam i opet skidam sa torrenta. Kako ja da kupim disk nekog izvođača koji nije komercijalan, a npr. iz Finske je, želim da čujem i naravno da ću skinuti sa torrenta. Kad bi pogasili sve torente kojim slučajem (od toga nema ništa) ostalo bi nam samo da slušamo sa originala Rihanu i Džastina.

ladno ali standard jbiga

pre 9 godina

A i oni budale se registrovali u Svedskoj gde policija hapsi kad skines sa you tube-a,Kina,Rusija,Indija sinovi batalite Svedsku...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (s, 11. decembar 2014 13:23)
Sine, u Kini, Rusiji i Indiji su zakoni i kazne ostriji nego u Svedskoj... U Kini, Indiji i Rusiji mozes da radis sta hoces samo ako ti je tata clan partije i/ili vladajuce kaste, inace te pojede mrak. A u Svedskoj mozes 10 godina da radis sta hoces, onda dobijes par meseci zatvora, odsluzis (odmoris se posto su im zatvori ko banje), izadjes i opet radis sta hoces

sch68

pre 9 godina

Ljudi,sve to treba da bude za dz kao i internet...nas tesla se pre skoro sto godina borio za bezicni prenos energije i evo dokle smo dogurali...jos uvek smo na zicama i primitivniji nego sto smo bili..,kakvo bre placanje,sve to treba da bude dato za dobrobit covecanstva,osvestite se malo!!!

GameDev

pre 9 godina

Steta sto su ga oborili kada u danu kada sam ja hteo da objavim moju igricu na sajtu da ljudi mogu da besplatno skidaju :( Nadam se da ce se uskoro vratiti jer sam obecao sebi da kada god napravim neku novu odmah je stavim na pirate bay kao zahvalnost za sve sto je on ucinio za mene.

seljacina

pre 9 godina

I kako ja da ne budem pirat kada filmove koje ja zelim da gledam ovde niko ne pusta u distribuciju, nemam opciju da ga kupim, ne mogu da ga gledam u bioskopu. Prosto ima i stvari koje je ne moguce naci nigde drugde osim par nekih jako lose seedovanih torrenta. Zasto bi ja na svoju stetu pukao dodatne pare na blu ray kada njima ocigledno nije stalo do mog novca i ovo trziste ih ne zanima (da ih zanima nasli bi nacin). Ima tu i druga strana medalje, diskovi koji se ovde prodaju (sada pricam iskljucivo o filmovima) su ocajnog kvaliteta, i pritom ne mislim na one likove sto na ulici tezgare nego na hiper markete. Fals kopije koje imaju distributera, ako cu kupiti dvd/blu ray onda bar neka ima dodatke u vidu audio komentara, behind the scenes, isecene scene etc. Od skoro ima kvalitetnih blu ray-sva kod nas ali idalje su to samo mainstream filmovi. Kada bi standard bio visi samim tim bi i smanjili broj piraterije, jer pre svega nije vredno toga a i voleo bi da imam fizicku verziju. Radije cu se izbeciti u knjigu nego u telefon od 4inch-a jer ne mogu sebi knjigu da priustim. Kad softver ne bi bio skup ko svetplog Petra kajgana mozda bi i imao legalnu verziju svega, pare koje bi mi trebale da snabdevam softver koji koristim cisto iz hobija i razonode ja ne obrnem za vise od godinu dana. Kad se distributeri budu zainteresovali za trziste, kada srede ove probleme sa paypalom i kada standard bude bio bolji za dve godine, sto Vucic kaze, mozda i prestanem ali ovako downloadujem do groba.

Android Jelly Bean

pre 9 godina

Sajt nije radio, ali je tracker radio. Meni se konstantno bez problema skidalo sve sto sam skidao.
Podrska piratima! SEED!!!! :)

CwikYz

pre 9 godina

Svi moze da se raspravljamo od jutra do sutra o pirateriji, i da priznajemo da smo skidali piratski sadrzaj, kao i da ga trenutno posedujemo, ali mi smo nista za razliku od kompanija koje prodaju racunare sa vec instaliranim windowsom pod izgovorom da je windows originalan, ako se malo bolje pogleda i uporedi cena komponenata + cena windowsa sa tog racunara ispada neverovatan fazon da vam je Microsoft poklonio operativni sistem za 1 dinar ili su vas prodavci prevarili sa kopijom windowsa koju su skinuli sa piratskog sajta. Dok vi ne platite Microsoftu 200$ ili 99$ na nekoj ekstra akcijskoj ceni, vi i dalje ne posedujete legalan softver. Vecina je napisala vec, koliko vas je ovde sa legalnog Windows operativnog sistema? dali vas ima bar 20?

rango

pre 9 godina

Pa normalno da ima sve više reklama na pirate bay, kako drugačije plaćati servere pa servere za backup, jer koliko vidim, pirat baš sada torrente bekapuje na nekoliko servera širom svijeta, pa se zbog toga uvijek uspije vratiti na noge nakon zatvaranja, jer je dovoljno reaktiviran server negdje drugo i torrente ponovo učiniti dostupnim...

Урлике

pre 9 godina

Питање елементарне пристојности и части је НЕ плаћати ништа што може да се набави, добије џабе . Паре ионако не иду уметницима већ дистрибутерском алавом шљаму
. Што пре уметници и аутори избаце дистрибутере из приче, боље њима боље нама. Уживам до неба да скидам СВЕ и УВЕК.