Nedelja, 30.11.2014.

12:30

Pokažite koliko ste posebni za 8,000 evra

Izvor: B92

Pokažite koliko ste posebni za 8,000 evra IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

I6

pre 9 godina

Doplata je glupa. To nije bitno.

Osvrnucu se na instrument tablu. Dragi moji, postoji nesto sto se zove tradicija. T R A D I C I J A BMWa je narandzasta instrument tabla, koja cini da u vidnom polju vozaca UVEK I U SVAKOM TRENUTKU budu uocljive najvaznije informacije vezane za auto.
Ako vam se ne svidja, uvek imate japanske, svemirske "cemu ovo sve sluzi" sljastece instrument table ;)
Odgovor na vase pitanje: "Kada ce da promene instrument tablu?" Na moju srecu, odgovor je: "NIKADA"

Dovidjenja, prijatno.

Neznalica

pre 9 godina

@sve znalce, ja sam fizicko lice i pricam o lizingu za fizicka lica. Naravno da se operativni odbija od poreske osnovice, firmama. Ako se lizing za fizicko lice odbija od poreza u CH bice da cu morati mjenjati konsultanta za porez koji me laze ovih par godina sto zivim u CH. Hvala vam na informacijama.

zvezda

pre 9 godina

@neznalica kod operativnog lizinga,kada se uzme automobil na firmu,cela mesecna zakupnina je priznat trosak,koji smanjuje dobit kao osnovicu za placanje poreza

Nemanja

pre 9 godina

@error404 ovo je tacno da se novac prilikom kupovine kola na lizing vraca na kraju godine ALI si poprilicno ogranicen na koriscenje vozila u vidu predjenih milja. Dileri te uglavnom ogranice koliko milja mozes da predjes da ukoliko vratis auto nakon isteka liza oni mogu skuplje auto da procene. Ako predjes miljaZu koju oni odrede placas extra. Naravno dosta ljudi se odlucuje da otkupi vozilo po isteku liza al nikako bolja opcija nije od kreditiranja. Povracaj novca na liz se dobija i prilikom kreditiranja imovine recimo kupovine kuce na kredit al o tome drugi put :)

Nemanja

pre 9 godina

@error404 prvi put cujem da neko osiguranje pokriva ogrebotine. Inace zivim na zapadu i vozim lexus-a od 70k imam full coverage osiguranje i fabricku garanciju bumber to bumber al ovo jos nisam cuo. Osiguranje cak nece da pokriva ni manje stete tipa do 1000$ jer je deductible 500$ do 1000$. Inace deductible je cifra koju morate izdvojiti prilikom koriscenja osiguranja nesto kao participacija. Mislim hoce al se ne isplati jel pare idu tebi iz dzepa.

sokolovo oko

pre 9 godina

Za neznalicu(e).
U Srbiji automobil koji kupis kao pravno lice (na firmu)ulazi u trosak poslovanja ako je na lizing,a ako je teretni onda imas i povracaj pdv-a.Kao i racunanje auta kao osnovno sredstvo kada se svake godine odbija amortizacija ..
Eror 404 je rekao cistu istinu, i u svetu jo to odavno praksa.

dukiVrs

pre 9 godina

Te boje na kolima koje se peru samo mineralnom vodom sa Juznog pola da se ne bi ostetile i izgubile svrhu su teska glupost. Verujte da ima i takvih mucenika koji ne znaju sta s parama pa dovoze vodu za pranje kola u sleperima ko zna odakle.

Sabre

pre 9 godina

I onda ti se u njega zabode neko u raspalom 30 godina starom jugu i moras jovo-nanovo..hah. Ko je ovolika snobcina to cak zasluzuje i namerno.. :))

Vozač

pre 9 godina

BMW-u bi bilo bolje da dizajnira novu kontrolnu tablu, a ne da u automobilu od 80000 eura ima tablu kao serija tri iz 87. godine.
(Milos, 30. novembar 2014 13:22)
Za početak bi mogli da razmisle o makar još jednom modelu instrument table, a ne da serija 1,2,3,4,5,6,x1,x3,x4,x5,x6 imaju jednu te istu, a samo serija 7 drugačiju i bolju.

error404

pre 9 godina

@error404 - ajde ti navedi u kojoj se to zemlji trosak lizinga odbija od poreza pa da se i ja tamo selim.
(Neznalica, 30. novembar 2014 18:22)
Kazacu ti samo jednu zemlju. Svajcarska. Troskovi lizinga umanjuju porez koje se placa. Troskove kredita za kucu isto. Zato ovde svajcarac nikad nece da otplati kucu, vec placa samo kamatu!! Zato u proseku jedan svajcarac ima dug od 150'000 franaka.

(draganeeee, 30. novembar 2014 19:00) kao da ne postoje dobre farbare koje mogu da srede boju kao fabricku.
Ni ovde u CH nisu mi vratili auto u fabriku, vec u farbaru. Uradjeno ko original, a auto nema obicnu metalik boju. Nema vise da se stavi prvo boja, pa da se susi pa lak ...

draganeeee

pre 9 godina

@ error404 hahahahha. bas odlican si... pa kod nas sa osiguranjem moras da se navlacis od najmanje do najkrupnije stete... posalju te kod mice livca da ti zafarba krilo :)... mislis da ce da ga vrate u fabriku da urade boji kako treba? jel ima neko u Srbiji ili sire ko ce da popravi ovu boji kad te neko cukne?

GT40

pre 9 godina

Ako već imam para za bacanje i mnogo ljubavi za automobilizam pre bih otišao u neku restajling kuću kao Mansory npr. (ima ekspozituru i u Srbiji) da mi urade auto da ima više ličnog pečata.I to ne samo u visuelnom već i u tehničkom smislu. A ne boju i veće felne koje ništa ne znači za vozne karakteristike osim što je gumu preseka /25 ili /35 nemoguće voziti u ovoj našoj raskopanoj Srbiji bez štete...

Zuki

pre 9 godina

I po kakvoj okolini mogu voziti auto sa takvom farbom, a da je ne iskvrcam? Prelijepo izgleda zaista, ali za odabrane ljude.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (srki, 30. novembar 2014 13:49)

Ne, nego za one sto ne znaju sta ce pametnije s parama koje verovatno nisu ni zaradili.

Replay

pre 9 godina

Milos, 30. novembar 2014 13:22)

100% tacno. Cak i oni sto su ih vozili isto to kazu. :D Kada sednete iz serije 5 u A6, ogromna razlika u korist A6.

error404

pre 9 godina

Ljubomoran novinar koji mora da uporedi 8000€ potrosena za boju, sa sta moze da se kupi u srbiju za te pare!!
Ja sam za moji golf sive boje doplatijo 1800 evra na boju, ali nije M klasa. Voleo bi da vidim ovu boju uzivo, pa da kazem dali stvarno vredi, ne preko nekog videa ili fotosopirane slike.
"To znači da se ponekada mogu naći i u tržnom centru gde će biti dovoljno da jedno nepažljivo dete širom otvori svoja vrata prilikom izlaska iz auta i eto štete u vrednosti polovnog Punta. " Vlasnici koji imaju ovaj auto nov, imaju i kasko osiguranje koje sve pokriva. Tako ih boli tuki dali ce neko da ogrebe. Ako se zadesi, osiguranje ce da placa, nece on da vadi pare iz svog dzepa. Skorije su mi ogrebali auto na parking, sve platilo osigurane. ukupna steta? 4800 evra. Nije mercedes sa bojom od 8000, ali je steta veca od jednog polovnog punta. (koliko se mene tice, mogli su da kazu i da kosta milion evra, ja tu sumu ne placam).
Ko kupuje ovakve automobile uzima ih na lizing. Ne zato sto nema pare, naprotiv, vec zato sto lizing mu smanjuje godisnji porez koji placa, a placanje automobila u kes povecava. Jesu bogati, ali ne toliko glupi. Tako da cena ove boje ce da utice na 100-120 eura mesecno na njihov dzep, na auto koji vec placaju preko 1500 evra mesecno. Neprimetno.

s

pre 9 godina

Samo je jedan BMW
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mare-Nis, 30. novembar 2014 13:09)

Razmisljanje kao kod one zivotinje koja se sisa radi vune!

car je go

pre 9 godina

hhahah, najjaci marketinsko prodajni bullsheet na kraju, this color is a real expression of personality ?! hahahahh, to je pravi "expression" ovce za sisanje, koja ne zna gde pametnije da utrosi 8k evra :) Ustvari, pokusaj da se opravda besmislen razvoj necega sto niko nece ni primetiti na ulici... a posto su vec utucali x vremena da "smisle" boju, sad moraju da nateraju one koji imaju viska para, i zavisni su od tudje paznje, da plate njihov besmislen rad. Da je 50. nijansa sive :) zaista toliko specijalna, ne bi morali da prave video u kome to objasnjavaju.

razno-razni svet

pre 9 godina

ha,za te pare i nema bas mnogo mogucnosti za individualnu kreativnost..po meni ce tek onda biti zanimljivo ako budemo mogli na postojecu platformu i pogon sami sve ostalo dizajnirati..sam pao,sam se i ubio)

car je go

pre 9 godina

hhahah, najjaci marketinsko prodajni bullsheet na kraju, this color is a real expression of personality ?! hahahahh, to je pravi "expression" ovce za sisanje, koja ne zna gde pametnije da utrosi 8k evra :) Ustvari, pokusaj da se opravda besmislen razvoj necega sto niko nece ni primetiti na ulici... a posto su vec utucali x vremena da "smisle" boju, sad moraju da nateraju one koji imaju viska para, i zavisni su od tudje paznje, da plate njihov besmislen rad. Da je 50. nijansa sive :) zaista toliko specijalna, ne bi morali da prave video u kome to objasnjavaju.

s

pre 9 godina

Samo je jedan BMW
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mare-Nis, 30. novembar 2014 13:09)

Razmisljanje kao kod one zivotinje koja se sisa radi vune!

Vozač

pre 9 godina

BMW-u bi bilo bolje da dizajnira novu kontrolnu tablu, a ne da u automobilu od 80000 eura ima tablu kao serija tri iz 87. godine.
(Milos, 30. novembar 2014 13:22)
Za početak bi mogli da razmisle o makar još jednom modelu instrument table, a ne da serija 1,2,3,4,5,6,x1,x3,x4,x5,x6 imaju jednu te istu, a samo serija 7 drugačiju i bolju.

draganeeee

pre 9 godina

@ error404 hahahahha. bas odlican si... pa kod nas sa osiguranjem moras da se navlacis od najmanje do najkrupnije stete... posalju te kod mice livca da ti zafarba krilo :)... mislis da ce da ga vrate u fabriku da urade boji kako treba? jel ima neko u Srbiji ili sire ko ce da popravi ovu boji kad te neko cukne?

Zuki

pre 9 godina

I po kakvoj okolini mogu voziti auto sa takvom farbom, a da je ne iskvrcam? Prelijepo izgleda zaista, ali za odabrane ljude.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (srki, 30. novembar 2014 13:49)

Ne, nego za one sto ne znaju sta ce pametnije s parama koje verovatno nisu ni zaradili.

error404

pre 9 godina

Ljubomoran novinar koji mora da uporedi 8000€ potrosena za boju, sa sta moze da se kupi u srbiju za te pare!!
Ja sam za moji golf sive boje doplatijo 1800 evra na boju, ali nije M klasa. Voleo bi da vidim ovu boju uzivo, pa da kazem dali stvarno vredi, ne preko nekog videa ili fotosopirane slike.
"To znači da se ponekada mogu naći i u tržnom centru gde će biti dovoljno da jedno nepažljivo dete širom otvori svoja vrata prilikom izlaska iz auta i eto štete u vrednosti polovnog Punta. " Vlasnici koji imaju ovaj auto nov, imaju i kasko osiguranje koje sve pokriva. Tako ih boli tuki dali ce neko da ogrebe. Ako se zadesi, osiguranje ce da placa, nece on da vadi pare iz svog dzepa. Skorije su mi ogrebali auto na parking, sve platilo osigurane. ukupna steta? 4800 evra. Nije mercedes sa bojom od 8000, ali je steta veca od jednog polovnog punta. (koliko se mene tice, mogli su da kazu i da kosta milion evra, ja tu sumu ne placam).
Ko kupuje ovakve automobile uzima ih na lizing. Ne zato sto nema pare, naprotiv, vec zato sto lizing mu smanjuje godisnji porez koji placa, a placanje automobila u kes povecava. Jesu bogati, ali ne toliko glupi. Tako da cena ove boje ce da utice na 100-120 eura mesecno na njihov dzep, na auto koji vec placaju preko 1500 evra mesecno. Neprimetno.

razno-razni svet

pre 9 godina

ha,za te pare i nema bas mnogo mogucnosti za individualnu kreativnost..po meni ce tek onda biti zanimljivo ako budemo mogli na postojecu platformu i pogon sami sve ostalo dizajnirati..sam pao,sam se i ubio)

GT40

pre 9 godina

Ako već imam para za bacanje i mnogo ljubavi za automobilizam pre bih otišao u neku restajling kuću kao Mansory npr. (ima ekspozituru i u Srbiji) da mi urade auto da ima više ličnog pečata.I to ne samo u visuelnom već i u tehničkom smislu. A ne boju i veće felne koje ništa ne znači za vozne karakteristike osim što je gumu preseka /25 ili /35 nemoguće voziti u ovoj našoj raskopanoj Srbiji bez štete...

Replay

pre 9 godina

Milos, 30. novembar 2014 13:22)

100% tacno. Cak i oni sto su ih vozili isto to kazu. :D Kada sednete iz serije 5 u A6, ogromna razlika u korist A6.

error404

pre 9 godina

@error404 - ajde ti navedi u kojoj se to zemlji trosak lizinga odbija od poreza pa da se i ja tamo selim.
(Neznalica, 30. novembar 2014 18:22)
Kazacu ti samo jednu zemlju. Svajcarska. Troskovi lizinga umanjuju porez koje se placa. Troskove kredita za kucu isto. Zato ovde svajcarac nikad nece da otplati kucu, vec placa samo kamatu!! Zato u proseku jedan svajcarac ima dug od 150'000 franaka.

(draganeeee, 30. novembar 2014 19:00) kao da ne postoje dobre farbare koje mogu da srede boju kao fabricku.
Ni ovde u CH nisu mi vratili auto u fabriku, vec u farbaru. Uradjeno ko original, a auto nema obicnu metalik boju. Nema vise da se stavi prvo boja, pa da se susi pa lak ...

zvezda

pre 9 godina

@neznalica kod operativnog lizinga,kada se uzme automobil na firmu,cela mesecna zakupnina je priznat trosak,koji smanjuje dobit kao osnovicu za placanje poreza

sokolovo oko

pre 9 godina

Za neznalicu(e).
U Srbiji automobil koji kupis kao pravno lice (na firmu)ulazi u trosak poslovanja ako je na lizing,a ako je teretni onda imas i povracaj pdv-a.Kao i racunanje auta kao osnovno sredstvo kada se svake godine odbija amortizacija ..
Eror 404 je rekao cistu istinu, i u svetu jo to odavno praksa.

dukiVrs

pre 9 godina

Te boje na kolima koje se peru samo mineralnom vodom sa Juznog pola da se ne bi ostetile i izgubile svrhu su teska glupost. Verujte da ima i takvih mucenika koji ne znaju sta s parama pa dovoze vodu za pranje kola u sleperima ko zna odakle.

Nemanja

pre 9 godina

@error404 ovo je tacno da se novac prilikom kupovine kola na lizing vraca na kraju godine ALI si poprilicno ogranicen na koriscenje vozila u vidu predjenih milja. Dileri te uglavnom ogranice koliko milja mozes da predjes da ukoliko vratis auto nakon isteka liza oni mogu skuplje auto da procene. Ako predjes miljaZu koju oni odrede placas extra. Naravno dosta ljudi se odlucuje da otkupi vozilo po isteku liza al nikako bolja opcija nije od kreditiranja. Povracaj novca na liz se dobija i prilikom kreditiranja imovine recimo kupovine kuce na kredit al o tome drugi put :)

I6

pre 9 godina

Doplata je glupa. To nije bitno.

Osvrnucu se na instrument tablu. Dragi moji, postoji nesto sto se zove tradicija. T R A D I C I J A BMWa je narandzasta instrument tabla, koja cini da u vidnom polju vozaca UVEK I U SVAKOM TRENUTKU budu uocljive najvaznije informacije vezane za auto.
Ako vam se ne svidja, uvek imate japanske, svemirske "cemu ovo sve sluzi" sljastece instrument table ;)
Odgovor na vase pitanje: "Kada ce da promene instrument tablu?" Na moju srecu, odgovor je: "NIKADA"

Dovidjenja, prijatno.

Sabre

pre 9 godina

I onda ti se u njega zabode neko u raspalom 30 godina starom jugu i moras jovo-nanovo..hah. Ko je ovolika snobcina to cak zasluzuje i namerno.. :))

Nemanja

pre 9 godina

@error404 prvi put cujem da neko osiguranje pokriva ogrebotine. Inace zivim na zapadu i vozim lexus-a od 70k imam full coverage osiguranje i fabricku garanciju bumber to bumber al ovo jos nisam cuo. Osiguranje cak nece da pokriva ni manje stete tipa do 1000$ jer je deductible 500$ do 1000$. Inace deductible je cifra koju morate izdvojiti prilikom koriscenja osiguranja nesto kao participacija. Mislim hoce al se ne isplati jel pare idu tebi iz dzepa.

Neznalica

pre 9 godina

@sve znalce, ja sam fizicko lice i pricam o lizingu za fizicka lica. Naravno da se operativni odbija od poreske osnovice, firmama. Ako se lizing za fizicko lice odbija od poreza u CH bice da cu morati mjenjati konsultanta za porez koji me laze ovih par godina sto zivim u CH. Hvala vam na informacijama.

error404

pre 9 godina

Ljubomoran novinar koji mora da uporedi 8000€ potrosena za boju, sa sta moze da se kupi u srbiju za te pare!!
Ja sam za moji golf sive boje doplatijo 1800 evra na boju, ali nije M klasa. Voleo bi da vidim ovu boju uzivo, pa da kazem dali stvarno vredi, ne preko nekog videa ili fotosopirane slike.
"To znači da se ponekada mogu naći i u tržnom centru gde će biti dovoljno da jedno nepažljivo dete širom otvori svoja vrata prilikom izlaska iz auta i eto štete u vrednosti polovnog Punta. " Vlasnici koji imaju ovaj auto nov, imaju i kasko osiguranje koje sve pokriva. Tako ih boli tuki dali ce neko da ogrebe. Ako se zadesi, osiguranje ce da placa, nece on da vadi pare iz svog dzepa. Skorije su mi ogrebali auto na parking, sve platilo osigurane. ukupna steta? 4800 evra. Nije mercedes sa bojom od 8000, ali je steta veca od jednog polovnog punta. (koliko se mene tice, mogli su da kazu i da kosta milion evra, ja tu sumu ne placam).
Ko kupuje ovakve automobile uzima ih na lizing. Ne zato sto nema pare, naprotiv, vec zato sto lizing mu smanjuje godisnji porez koji placa, a placanje automobila u kes povecava. Jesu bogati, ali ne toliko glupi. Tako da cena ove boje ce da utice na 100-120 eura mesecno na njihov dzep, na auto koji vec placaju preko 1500 evra mesecno. Neprimetno.

Replay

pre 9 godina

Milos, 30. novembar 2014 13:22)

100% tacno. Cak i oni sto su ih vozili isto to kazu. :D Kada sednete iz serije 5 u A6, ogromna razlika u korist A6.

s

pre 9 godina

Samo je jedan BMW
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mare-Nis, 30. novembar 2014 13:09)

Razmisljanje kao kod one zivotinje koja se sisa radi vune!

car je go

pre 9 godina

hhahah, najjaci marketinsko prodajni bullsheet na kraju, this color is a real expression of personality ?! hahahahh, to je pravi "expression" ovce za sisanje, koja ne zna gde pametnije da utrosi 8k evra :) Ustvari, pokusaj da se opravda besmislen razvoj necega sto niko nece ni primetiti na ulici... a posto su vec utucali x vremena da "smisle" boju, sad moraju da nateraju one koji imaju viska para, i zavisni su od tudje paznje, da plate njihov besmislen rad. Da je 50. nijansa sive :) zaista toliko specijalna, ne bi morali da prave video u kome to objasnjavaju.

Vozač

pre 9 godina

BMW-u bi bilo bolje da dizajnira novu kontrolnu tablu, a ne da u automobilu od 80000 eura ima tablu kao serija tri iz 87. godine.
(Milos, 30. novembar 2014 13:22)
Za početak bi mogli da razmisle o makar još jednom modelu instrument table, a ne da serija 1,2,3,4,5,6,x1,x3,x4,x5,x6 imaju jednu te istu, a samo serija 7 drugačiju i bolju.

error404

pre 9 godina

@error404 - ajde ti navedi u kojoj se to zemlji trosak lizinga odbija od poreza pa da se i ja tamo selim.
(Neznalica, 30. novembar 2014 18:22)
Kazacu ti samo jednu zemlju. Svajcarska. Troskovi lizinga umanjuju porez koje se placa. Troskove kredita za kucu isto. Zato ovde svajcarac nikad nece da otplati kucu, vec placa samo kamatu!! Zato u proseku jedan svajcarac ima dug od 150'000 franaka.

(draganeeee, 30. novembar 2014 19:00) kao da ne postoje dobre farbare koje mogu da srede boju kao fabricku.
Ni ovde u CH nisu mi vratili auto u fabriku, vec u farbaru. Uradjeno ko original, a auto nema obicnu metalik boju. Nema vise da se stavi prvo boja, pa da se susi pa lak ...

Zuki

pre 9 godina

I po kakvoj okolini mogu voziti auto sa takvom farbom, a da je ne iskvrcam? Prelijepo izgleda zaista, ali za odabrane ljude.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (srki, 30. novembar 2014 13:49)

Ne, nego za one sto ne znaju sta ce pametnije s parama koje verovatno nisu ni zaradili.

razno-razni svet

pre 9 godina

ha,za te pare i nema bas mnogo mogucnosti za individualnu kreativnost..po meni ce tek onda biti zanimljivo ako budemo mogli na postojecu platformu i pogon sami sve ostalo dizajnirati..sam pao,sam se i ubio)

draganeeee

pre 9 godina

@ error404 hahahahha. bas odlican si... pa kod nas sa osiguranjem moras da se navlacis od najmanje do najkrupnije stete... posalju te kod mice livca da ti zafarba krilo :)... mislis da ce da ga vrate u fabriku da urade boji kako treba? jel ima neko u Srbiji ili sire ko ce da popravi ovu boji kad te neko cukne?

GT40

pre 9 godina

Ako već imam para za bacanje i mnogo ljubavi za automobilizam pre bih otišao u neku restajling kuću kao Mansory npr. (ima ekspozituru i u Srbiji) da mi urade auto da ima više ličnog pečata.I to ne samo u visuelnom već i u tehničkom smislu. A ne boju i veće felne koje ništa ne znači za vozne karakteristike osim što je gumu preseka /25 ili /35 nemoguće voziti u ovoj našoj raskopanoj Srbiji bez štete...

Nemanja

pre 9 godina

@error404 prvi put cujem da neko osiguranje pokriva ogrebotine. Inace zivim na zapadu i vozim lexus-a od 70k imam full coverage osiguranje i fabricku garanciju bumber to bumber al ovo jos nisam cuo. Osiguranje cak nece da pokriva ni manje stete tipa do 1000$ jer je deductible 500$ do 1000$. Inace deductible je cifra koju morate izdvojiti prilikom koriscenja osiguranja nesto kao participacija. Mislim hoce al se ne isplati jel pare idu tebi iz dzepa.

Sabre

pre 9 godina

I onda ti se u njega zabode neko u raspalom 30 godina starom jugu i moras jovo-nanovo..hah. Ko je ovolika snobcina to cak zasluzuje i namerno.. :))

dukiVrs

pre 9 godina

Te boje na kolima koje se peru samo mineralnom vodom sa Juznog pola da se ne bi ostetile i izgubile svrhu su teska glupost. Verujte da ima i takvih mucenika koji ne znaju sta s parama pa dovoze vodu za pranje kola u sleperima ko zna odakle.

Neznalica

pre 9 godina

@sve znalce, ja sam fizicko lice i pricam o lizingu za fizicka lica. Naravno da se operativni odbija od poreske osnovice, firmama. Ako se lizing za fizicko lice odbija od poreza u CH bice da cu morati mjenjati konsultanta za porez koji me laze ovih par godina sto zivim u CH. Hvala vam na informacijama.

I6

pre 9 godina

Doplata je glupa. To nije bitno.

Osvrnucu se na instrument tablu. Dragi moji, postoji nesto sto se zove tradicija. T R A D I C I J A BMWa je narandzasta instrument tabla, koja cini da u vidnom polju vozaca UVEK I U SVAKOM TRENUTKU budu uocljive najvaznije informacije vezane za auto.
Ako vam se ne svidja, uvek imate japanske, svemirske "cemu ovo sve sluzi" sljastece instrument table ;)
Odgovor na vase pitanje: "Kada ce da promene instrument tablu?" Na moju srecu, odgovor je: "NIKADA"

Dovidjenja, prijatno.

sokolovo oko

pre 9 godina

Za neznalicu(e).
U Srbiji automobil koji kupis kao pravno lice (na firmu)ulazi u trosak poslovanja ako je na lizing,a ako je teretni onda imas i povracaj pdv-a.Kao i racunanje auta kao osnovno sredstvo kada se svake godine odbija amortizacija ..
Eror 404 je rekao cistu istinu, i u svetu jo to odavno praksa.

Nemanja

pre 9 godina

@error404 ovo je tacno da se novac prilikom kupovine kola na lizing vraca na kraju godine ALI si poprilicno ogranicen na koriscenje vozila u vidu predjenih milja. Dileri te uglavnom ogranice koliko milja mozes da predjes da ukoliko vratis auto nakon isteka liza oni mogu skuplje auto da procene. Ako predjes miljaZu koju oni odrede placas extra. Naravno dosta ljudi se odlucuje da otkupi vozilo po isteku liza al nikako bolja opcija nije od kreditiranja. Povracaj novca na liz se dobija i prilikom kreditiranja imovine recimo kupovine kuce na kredit al o tome drugi put :)

zvezda

pre 9 godina

@neznalica kod operativnog lizinga,kada se uzme automobil na firmu,cela mesecna zakupnina je priznat trosak,koji smanjuje dobit kao osnovicu za placanje poreza