Sreda, 26.11.2014.

20:40

"Oduzimaće se i ukradena vozila"

Izmene Zakona o bezbednosti saobraćaja doneće nekoliko novih normi koje bi trebalo da smanje učestalost saobraćajnih nesreća.

Izvor: B92

"Oduzimaæe se i ukradena vozila" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

Aca policajac

pre 9 godina

Ja sam policajac 12 godina i ptice na grani znaju da se ukradeno vozilo oduzima od lopova! Ne razumem sta pisac ovim hteo da kaze? Normalno da ce policajac oduzeti uz potvrdu ukradeni auto i raditi na rasvetljavanju krivicnog dela. Vozilo se uz potvrdu takodje vraca pravom vlasniku i pred Sudom se radi krivica lopova i nadoknada stete. Tako to funkcionise od nastanka policije i nije mi jasno kakav je ovo naslov? Pa necu valjda da pustim lopova ako ga nahvatam sa ukradenim autom. Citam i ne verujem.

milos

pre 9 godina

pa dobro ljudi da li ste vi normalni???
ja imam sad probnu vozacku i sad cu morati da cekam do 21godine da vozim samostalno.J**em ti zakon i ljudi koji ih prave,pa ja sad treba da kazem svom caletu da proda auto zbog mene,i novog zakona,da bih kupio novi,sa manjom kubikazom?
alo ljudi nije do vozila,nego do vozaca,kao sto svi ljudi kazu,i sa tom tvojom zastavom Vujacicu,mozes se zaleteti i poginuti,ako nemas ni 2grama mozga
zbog jedne pijane budale i idiota poput njih 5,sto su seli sa budalom u kola kad nemaju mozga,neka im je laka crna zemlja,a ti drzavo menjaj zakone posle svake saobracajne nezgode,i ometaj nas postene vozace zbog neke pijane budale,banana od drzave.STRASNO!!!

plavi andjelak

pre 9 godina

(bre, 27. novembar 2014 08:04)
Delimicno si u pravu. Mada, u slucaju ovog momka bi bilo bolje da su mu policajci, posle napisanih 15 prijava, za svako sledece zaustavljanje tj. za sledecih 12, uzimali mito od 20-50€. Tih 240-600€ izbijenih iz dzepa na ime mita bi ga vise nateralo na oprez nego jos 12, ocigledno beznacajnih, prijava.

sasaAR

pre 9 godina

Koji klosari majko mila pa na prvo pitanje cuti ko zaliven sta znaci 1 2 3 neka sifra da tera dalje sa pitanjima zato sto nemamo pojma kako da sprovodimo i kaznjavamo one bez dozvole au pa ova dvojica pavijana ni put ne bi cistili u bilo kojoj normalnoj zemlji a u Srbiji doticni donose i sprovode zakone o saobracaju,i jos ovaj profesor,tacno se vidi da je zaglavljen tu negde oko 1955godine i nezna da je 21 vek

bre

pre 9 godina

Treba promeniti zakon za mito i korupciju.Pa ko od policajaca koji uzima mito i pusta teze prekrsaje u saonracaju oduzeti mu kucu ili stan a ako to nema oduzeti stan stanodavcu.To da isto vazi i za sudije koji su korumpirani.Ludilu nema kraja u ovoj drzavi.

Lola

pre 9 godina

Da li može neko da mi objasni ćemu ovoliko protivljenje ovom predlogu? Ako vozite trezni, ne divljate po ulicama, ne pretičete na pešačkom, poštujete saobraćajnu signalizaciju čemu strah?

Jovan

pre 9 godina

Au derane, pa ti si pobrkao Reebok i Ray Ban!
Kakva California, pa ti sine garant ni na karti ne znaš da pokažeš gde je, a upljuvao si se da nas ubediš kako imaš rešenje za ovdašnje probleme.
Takvima poput ovog samozvanog genijalca Vujanića treba zabraniti da priđu na bliže od kilometar od bilo kakvog zakona, a ne da ih pišu.

LVeteran

pre 9 godina

Stvarno ima dobrih komentara sa kojim se potpuno slazem, osim sto ne videh da je iko prepoznao pravi slogan proslih izbora:
"Svega ce biti, samo sramote i obraza biti nece!"
I jos jedna.
"Napredno! U totalnu otimacinu od sirotinje!" , rece Superhik.

nedorasli zadatku

pre 9 godina

Diletanti: hocete li trajno oduzimati autobuse kamione firmine i vladine automobile od lopova i pijanih bahatih vozaca? A sta cete sa istim takvim motorciklistima koji su mnogo ucestaliji I opasniji ucesnici u saobracaju ?

Ana

pre 9 godina

Vi ste idioti. Meni ukradu vozilo, lopov napravi prekrsaj i onda meni oduzmu vozilo. Rec idioti, zbog koje mi verovatno nece pustiti komentar, kada je o vama rec nije uvreda vec odslikava stvarno stanje.

nenad t

pre 9 godina

Zbog nekog tatinog sina, kome je i ovaj zakon bio dovoljan da bude već odavno iza rešetaka, vi hoćete da s*ebete celu populaciju! Pa jel ste svesni da sva dostavna vozila za male prodavnice, pekare, markete i slično, voze upravo mlada "deca", to im je radno mesto, a vi ujutru pijete jogurt koji oni razvezu. Treba bre da napravite razliku izmedju normalnih i bolesnih i da lečite bolesne, a normalne pustite da žive i rade. Ovi nenormalni neće da poštuju nikakve i te nove zakone, samo ćete sputavati one normalne da žive i rade i uživaju u životu. Šta vam je gospodo policajci do sada smetao zakon da toga kojin je vozio bez dozvole oderete od kazni i da ga pratite na svakom koraku da ga sklonite sa puta, kada god sedne u kola, bio to fića ili BMv. Za koga donosite stroge zakone kada su problematični vašom zaslugom VAN ZAKONA. Muka mi je više od budalaštine od strane države....

kazandžija

pre 9 godina

Ne verujem. Izmišljaju nove nebuloze, zbog mladića kojeg su u poslednjih par godina 'hvatali' više od 20 puta i naravno puštali. Više od 20 prijava (bez presuda naravno, jer nije na adresi!?)
Sram vas bilo nesposobna korumpirana družino. Da li se neko među vama oseća (su)odgovornim kad se pomene trostruka pogibija, izazvana vožnjom ovoga koga puštate vise od dve godine!?

Mile

pre 9 godina

Vece novcane kazne za prekrsaje, voznja u pijanom stanju, prolazak na crveno, puna linija, ali to nista ne pomaze dokle god policija ima malu platu, a tatini sinovi ne moraju na sud.

lalle

pre 9 godina

Gospodo megableja strucnjaci, da biste kompletirali svoje neznanje, predlazem da zabranite pravo na polaganje C E D kategorije do tridesete godine posto pojedini kamioni i busevi imaju i po 400 konja.

Ivan

pre 9 godina

ne mogu da verujem naslov, zar do sada nisu oduzimali ukradena vozila? ako je tako, onda je ovo super kriminalna drzava.
(roxi, 26. novembar 2014 21:32)

Ovo je drugacije. Ako tebi neko ukrade auto i vozeci TVOJ auto napravi prekrsaj ili za*banciju, oduzece mu TVOJ auto. Genijalno zar ne?

ing

pre 9 godina

Kao saobraćajni inženjer prosto ne mogu da verujem koliko neznanja se ovih dana pokazuje. Prvo zastava 101 je imala ubrzanje oko 19 sekundi i 55ks neke i 65 i nije imala ni blizu 1 tone, drugo i kao takva da se kretala ovim pravcem prema Adi Huji dostigla bi i više od 100 km/h i posledice ovog udesa bi bile slične ili mnogo gore, ovo ukazuje da auto i performanse u ovom slučaju kao i mnogim drugim nemaju uticaj. Što se tiče maksimalne brzine od 140km/h, evo pokušavam da se setim nekog automobila koji se trenutno mogu novi kupiti a da mu je max brzina manja od 140km/h, ne postoji, postoje neki stari krševi poput keca juga i sl. Dakle neznanje ili namerno, kao evo vam dozvola ako budete uspeli da nađete automobil koji će to zadovoljiti. Evo npr. Clio 1.4 od 75ks bez problema ide brzinom od 180km/h, a može i brže a ima ubrzanje 12.5s. Dakle ne zadovoljava uslove ide mnogo brzo. Ajde ako neko zna da ima nov neki neka mi otvori oči. Iako podržavam ovo prisustvo starije osobe tokom vožnje u početku, mislim da je mnogo da to traje dve godine, tj. može dve godine noću, ali danju idu ljudi na posao možda ili negde drugde potpuno je nepotrebno, nemojte im davati da polože vozački ako ne znaju da voze. I još jedna jako važna stvar na kraju a to je da u autoškolama teorijski deo mogu da drže (predaju) samo diplomirani inženjeri drumskog saobraćaja, jer se samo oni i školuju za to, ne predaju u medicinskim školama inženjeri nego lekari, pa je logično da i ovde rade stručni ljudi. Takođe stručne ljude treba postaviti da upravljaju saobraćajem, pa bi na Adi Huji postojali znakovi opasnosti i ograda na kraju opasne deonice gde je to bilo obavezno, a ne ovako, ceo sekretarijat za saobraćaj i direkciju za puteve treba smeniti i zaposliti ljude koji imaju iskustvo i znanje. Ali pošto nema ništa od toga, nema ništa ni od značajnijih pomaka u bezbednosti saobraćaja.

ova država je izgubila bilo kakav smisao

pre 9 godina

Ovaj profesor godinama pravi saobraćajne zakone i u svakoj novoj verziji oni su sve gluplji, besmisleniji i nesprovodljiviji. Zakonske odredbe koje on sugeriše su na nivou onoga što može da zamisli manje talentovan student Megatrenda. Komitet za beybednost saobraćaja treba ukinuti a članovima naplatiti svaki dinar naknade jer su nas samo zamajavali godinama sa sve težom situacijom u saobraćaju za koju su oni svojim delovanjem odgovorni. Saobraćajnu policiju treba ukinuti jer ne sprovodi zakon na šta je obavezna pa je kao takva samo trošak na budžetu. Kad je Srbija divlji zapad onda neka bude divlji zapad do kraja.

Milan

pre 9 godina

Oduzimanje vozila nije rešenje koje će biti zadovoljavajuće po efektivnosti. Potrebno je takvim nasilnicima oduzeti vozačku dozvolu DOŽIVOTNO, bez prava na ponovno polaganje za bilo koju kategoriju vozila.

Velizarbg

pre 9 godina

Kad vidim ovog profesora prevrne mi se zeludac. Toliko ima glupe ideje o tome kako treba urediti saobracaj da je to strasno. Slazem se da nesto treba uciniti po pitanju bezbednosti ali ne na ovaj nacin kako je matori profa zamislio.

mup

pre 9 godina

Vujanic svakim pojavljivanjem prevazidje samog sebe. Nije tacno da se u Americi trajno oduzima auto, vec se zapleni i drzi dok se ne plati kazna. Kada vam ukradu auto, osiguranje vam isplati stetu, jer su svi kasko osigurani i bas vas briga sta ce sa njim da rade. Auto se oduzima, a osiguravajuca kuca juri lopova i od njega naplacuje stetu, sto mu je jos jedna kazna vise. Ovom nasom suludom verzijom bi oduzeli ukradeni auto, a vlasnik bi doziveo dva soka i stete, prvi posle kradje, a drugi posle pronalazenja i trajnog oduzimanja. Ovakvim zakonom drzava predaje oruzje i priznaje da nije u stanju da stane na put malom procentu prestupnika, vec ce da maltretira sve mlade vozace. Znam dosta mladih koji su skoro polozili i sve su to deca koja postuju zakone i veoma pazljivo voze. Prof. Vujanic ce im zagorcati zivot.

Novosadjanka

pre 9 godina

A da vi lepo nama sve uzmete: kuće, stanove, automobile, bicikle, hranu iz usta, odeću, nas na ulicu, i napred? jedino to vam je ostalo da nas skroooz ošišate kao ovce. Na golisavo! šta mi imamo da se vozimo bilo gde? pa to nije zdravo! Samo se gojimo, zagadjujemo sredinu, zaglavljujemo u snegu.. ma i na biciklu smo zlo! Hajde, molim vas, jer 25 godina čekam to dno! stvarno smo neozbiljni i nedorasli ovoj demokratiji.

Tonbe

pre 9 godina

A americke tablice? pola grada vozi dzipove na strane tablice ili na invalida sa po 5000 kubika. policija je bedna i zaustavlja samo jeftina vozila i otima od bede. posle ocekuju da ih postujemo?! ma daj...

pantelija

pre 9 godina

Zamislite ovakve propise pre recimo 30tak godina...To bi značilo da nisu smeli da vas regrutuju u 18 godini I da vas pošalju na obuku od 6 meseci da vozite...TENK,KAMION,PRAGU,OKLOPNI TRANSPORTER, itd.Za te poslove JNA bi morala da sačeka da napunite 21,22,25 godina.Smešno

Boža

pre 9 godina

Izmišljamo neke glupe zakone kakvih nigde nama a ono što je svuda normalno kod nas nije.Znači za isti prekršaj neko će biti kažnjen oduzimanjem JUGA od 300e a drugi AUDIJEM od 30000e.Nije auto napravio prekršaj nego vozač, moroni.

Toza Vampir

pre 9 godina

Koje gluposti čovek može proizvede,stvarno nema granica.
Pa normalno ako je vozilo ukradeno da će se oduzeti kao i sve što se oduzima,bitno je da prilikom registracije vozila gospoda iz mupa proveri da li je vozilo ukradeno.
140 km,pa zaprega može da dođe do te brzine.
Izmišljaju nove propise, a i aktuelne ne mogu da kontrolišu, da je sudstvo efikasno ne bi o ovakvim stvarima sada pisali.
Probna dozvola dve godine od 06 do 23h može da se vozi, klasično kršenja ustava. Sloboda rada, ima ljudi koji rade i vozilo im je sastavni deo posla.
1000 eura auto skola, pa za 10 godina generacija do 30 godina biće 90% bez vozačke dozvole što će prouzrokovati hiljade kamikaza na ulicama.

Ništa mi nije jasno, zakoni sve nebulozniji sa isključivom formom da se kao nešto uradi u uzmu pare a praktično dovodi do još većih problema.

Pekar

pre 9 godina

... "a mapreijalni deo sebonda rešava na sudu" .... Na kom Sudu gospodo!? Pa, nemamo peavno uređen sistem. Ukradu mi auto, oduzme ga policija... a ja posle da tužim bednog lopova ili poginulog u saobracajnoj nesreci?!

Pera ložač

pre 9 godina

Svašta ovi napričaše a znamo kako se ovde donose zakoni, pa i saobraćajni. Donesu oni "nadležnom" nacrte zakona a ovaj pola precrta, polomi dve-tri kvake za vrata, nešto malo dopiše na osnovu svojih neprocenljivih iskustava i oni onda to potpišu i eto zakona. Skupština ima većinu kakvu ima, dignu ljudi ruke (tj. pritisnu dugmence za DA) i eto zakona.

Marijana

pre 9 godina

Neka neko objavi koliko su Okanovic i Vujanic poslednjih godina uzeli novca pisuci zakone i navodno brinuci o bezbednosti saobracaja. A koliko od porodica nasilnika vozaca koje zastupaju kao advokati? Da malo promenimo i aktere, a ne samo zakone. P. S. razmislite o deci koja zavrsavaju saobracajnu skolu... Je l to znaci da im se do 21 godine oduzima pravo na rad. Pa nisu sva deca idioti. U manjim mestima decko od 16 godina je radno sposoban, preuzeo je pola posla, vozi traktor, ide na njivu..

mail

pre 9 godina

Dve stvari su primetne i zacudjujuce :
1. Ovaj mali sto je vozio bmw, imao 30 prijava, znaci mogao je odavno da bude pritvoren i svi zivi i zdravi, bez novog zakona, samo primena (ali to je 100% uvek kod nas).
2. Saobracajci ne ucestvuju (bojkotuju) donosenje ovih novih pravila. To su isto radili i za novim ovim zadnjim zakonom o saobracaju. Posle su trazili da to stoji kod njih 2 godine da ga dorade kako im odgovara (inace pozivaju se na Dacica) a to je ekvivalencija drzavnom udaru.

zoran

pre 9 godina

Ginulo se i u toj Zastavi 101 k`o od šale. Samo nije bilo ovolike dreke i vike i ovoliko medija koji ne znaju šta da pišu (jer ne smeju da pišu ono što bi MORALI da pišu). Pa se onda bave saobraćajkama, navijačkim tučama i sličnim graničnim pojavama. Svojevremeno, u Gornjem Milanovcu, posle maturske večeri, četvorica mladića su "obmotali" pomenutu Zastavu 101 oko bandere, pokoj im duši. Tada takve trivijalnosti nisu objavljivali na televiziji, a verovatno je Politika Ekspres (tadašnja žutara) prenela reportažu sa sahrane (sa sve citatima kuknjave majke i sestre).
Još jednom, ako je neko toliko glup da uđe u gepek auta i voljan je da ga tu neko zatvori i onda voza po gradu kao inficiranog majmuna - onda mene ne zanima da li se udavio ili je izgoreo ili se ugušio. Ako je dovoljno glup i lud da sedne u BMW sa pijanim balavcem koji nije položio vozački, da li zaslužuje da ga iko žali? Jednostavno, bio je previše glup da bi živeo.
Moje saučešće porodicama, prijateljima, roditeljima... reč je o prirodnoj selekciji.
Zašto kažnjavati pametnu i disciplinovanu decu nekakvim besmislenim zabranama? Imam auto od 120 konja. Šta sad, treba da kupim Korsu da bi dete moglo da izađe petkom u grad sa društvom?

bobetko toronto

pre 9 godina

ne ne ne.....sve je pogresno.m....prvo treba da se rucna kolica guraju 6 meseci u selima oko negotina gde se ponesto i gradi, zatim trokulicom se spustiti niz bolnicku ulicu u boru, pa ako kandidat savlada to onda na vasar u zajecar vozja u luna park. ......

sve je moguće

pre 9 godina

šta je sledeće:

1.ako se desi ubistvo u nekom stanu, država oduzima stan kao dokazni materijal.
2. ako se ubistvo desi na ulici. ulica se zatvara, svi stanari se iseljavaju.
3. ako pojedete krofnu iz tri puta idete na ispiranje želudca koje ćete sami platiti. doktor koji vam ispira želudac mora da ima dozvolu B kategorije staru najmanje 5 godina.
4. zabranjeno je gledanje kroz prozor i u slučaju kršenja zakona, prozor se zaplenjuje o vašem trošku.
da li treba još?

srbin iz denvera-usa

pre 9 godina

kakvi nepismeni ljudi donose zakone sa jedinim ciljem da se budzet napuni. U USA ima jos 49 drzava koje kao i ceo ostali svet nemaju takav zakon a i u Kaliforniji to postoji samo za teske nesrece koje se PONOVNO dese i to samo AKO sudija vidi seriju ponovljenih teskih saobracajki...pa cak i onda NE MORA da oduzme auto ako proceni da ima nekoga opravdanja-napr. o mu je neophodan za posao...znaci ovaj Vujanic LAZE CELU SRBIJU.Posle ovoga trebao bi da se izvini javnosti zbog laganja...Mislio sam da se vratim u Srbiju kao penzioner ali posle ovakvih stvari mi ne pada na pamet. Svaki put kad dodjem na mesec dana u Srbiju na odmor platim bar 2 kazne zagluposti...ispade da sam los vozac a nikad u zivotu nisam imao saobracajku a u USA samo dve kazne u zivotu (jedna za parkiranje),,,imao sam doduse usmene opomene od poliajaca za pojas, neispravno svetlo, neukljuceni zmigavac, manja prekoracenja brzine i sve to opomene-NIKADA KAZNA .PREVENCIJA ZNACI ako znaju sta to znaci nasi skupljaci haraca za drzavu.

Rumpel Stickin

pre 9 godina

P. S.
Zaboravih da pitam g.Rebića, kad se planira licitacija zaplenjenih vozila i gde će da bude... hteo bih da svratim :)

Sdbr

pre 9 godina

Moj predlog je da oduzmete svima vozila i da nam date po jednu zastavu 101 i po 20 l goriva mesecno.
Sve vise pocinjemo da licimo na Sev. Koreju !!!

Fred

pre 9 godina

Da li prof. Vujanić i ekipa misle da vozilom od 75 konja, koje ubrzava za 13 sekundi i ne može da ide brže od 140 i vozi se samo po danu ne može da se izazove tragična saobraćajna nesreća!?! Gospodo, kao i uvek, rešenje je u pravilnoj edukaciji, a ne u postavljanju restrikcija koje će oni najbahatiji, koji nesreće i izazivaju, najverovatnije i kršiti. Nije li Mitrovićev mali napravio udes posle 23h iako mu dozvola nije dozvoljavala da vozi posle tog vremena?

Nikola

pre 9 godina

A koji to auto ne moze preko 140 km/h da ide? Znam,fica,peglica,trabant,mada i oni idu,makar niz brdo! Zakon me apsolutno ne dotice jer sam stariji,ali pravimo sami sebe debilima! Videcete za koju godinu kad sadasnja generacija doceka tu famoznu 21-vu pa kad opale onako blesavi i ne izivljeni,ima da otpadaju razni delovi po drum'!

Dejan

pre 9 godina

Uvek se maša poenta, namerno i li slučajno. PIJANI vozač je izazvao stravičan udes i poginulo je 3+troje mladih, nije to maldi vozač nego PIJANI!!! Zašto policija ne pokazuje pijanima da se to ne sme i ne isplati, zašto policijske racije(saobraćajne policije) nisu na pravcima u blizini splavova,diskoteka, kafana... i kontroliši. Kazne DRAKONSKE da mora da proda vozilo da bi je platio. E toje rešenje!
Kao i skidanje plata svima, ali ne otpuštanje viškova stranačkih vojnika!? Zamena teza.

nenad16

pre 9 godina

Sve dok saobracajni policajac u Srbiji radi za 30000 dinara,ni jedan novi zakon nece biti do kraja primenjen.Sve dok ljudi sedaju u kola i imaju na umu da svaki drugi prekrsaj mogu da zavrse hiljadar
kom,mi se necemo pomeriti sa mrtve tacke.
Tek kada mladi ljudi sednu u kola sa uverenjem da ce ako naprave prekrsaj zaista biti ozbiljno kaznjeni,onda mozemo sa ocekujemo napredak.
Znaci sve je u primeni!

brankoL

pre 9 godina

'U zemljama gde je privatno vlasništvo na višem nivou to je normalna procedura i nije bitno ko je vlasnik, ako je to vozilo kojim je učinjen prekršaj ukradeno, trajno se oduzima, a materijalni deo problema se onda rešava na sudu“, objasio je Vujanić......a sta cemo sa MZ Srbijom?

OjsOjs

pre 9 godina

Kaze: ``a ubrzanje od 0 do 100 km/h negde oko 12,13 sekundi, slično kao kod zastave 101``

Hahahaha pa sa ovim gorivom koje nam prodajete na pumpama u Srbiji ni F1 ne moze da postigne toliko ubrzanje!

Mima

pre 9 godina

Jel moze neko ovima da objasni da nije stvar u Zakonu vec u njegovom sprovodjenju ! I sadasnji zakon i onaj pre njega i onaj iz doba SFRJ bi obuhvatili vecinu danasnjih prestupa iz kojih nastaju ljudske zrtve ali...u vreme SFRJ se taj zakon postovao i vazio za sve. U tome je razlika.

odisej

pre 9 godina

E Vujanicu , da te obavestim kad vec pominjes SAD i Kaliforniju , da Amerika ima jos 49 drzava i da se tamo polaze sa 16 godina i uglavnom voze kola u proseku sa 3000 do 4000 ccm (50% su pik apovi). Izgleda da vi sa titulom saobracajni ing. ne ucite geografiju.

jao

pre 9 godina

znaci meni ukradu lopovi auto I njima drzava oduzme a ja treba da tuzim lopove sudu a moj auto drzava proda!!!!proces na sudu traje desetak godina,plus I ako dobijem na sudu ne mogu naplatiti zato sto taj lopov da ima pare ne bi krao meni auto?!Pa ljudi mi smo bre ovce nevidjene ako ovo prodje,ovo je cisto vredjanje razuma,jos gluplje od poreza na mobilni koji su Vucic I kompanija u proslosti donosili.Ovo se svima nama moze dogoditi,cak I botovima koji ce I ovo podrzati.Cista pljacka!!!

Milan

pre 9 godina

Bravo genijalci, predlažem da se naplati kazna i komsiji, prva vrata levo, jer je mogao da vidi ko krade auto. Samo vi donosite nove i nove zakone, nastavite da ne primenjujete postojeće, i tako ćete sve rešiti. Nemoj slučajno da neko spomene obeležavanje puta ili, ne daj bože, da se pooštre noćne policijske patrole (sta je, nema para za dnevnice ?) , ili će to moći samo kad se donese zakon o otimačini tuđe imovine.
U svetlu ovog zadnjeg predloga, imam još jedan, i to o spečavanju nasilništva, da žrtve (prebijene građane) policija pritvori jedno 48 sati , pa da vidite kako će se smanjiti broj nasilništava.

starosedelac

pre 9 godina

Potpuno pogresan pristup resavanju problema.Nismo mi Svajcarci da kupujemo deci specijalne automobile za obuku. Mlade treba edukovati o saobracaju kroz obrazovanje i ,pored raznih dodatnih predmeta koje izmisljamo, treba osmisliti sistematsko upoznavanje maladih sa sobracajem i saobracajnom kulturom, posledicama nepostovanja propisa , voznje pod uticajem alkohola, brze voznje, neiskustva.
Pa mi i sada nemamo adekvatnu obuku mladih za upravljanje motociklima.

To treba drzava da radi a ne da se sve zasniva na kaznama za vec uciljeno i vestackim ogranicenjima.

Inace na nasim putevima su isti uslovi i ogranicenja brzine kao i pre 30-40 godina a saobracaj i karaktristike vozila su to odavno prevazisli

Miroslav

pre 9 godina

Ja imam Ford Mondeo 2.0.Kada moj sin polozi za B nece moci da vozi porodican auto vec cu morati ili da zamenim za slabiji ili da jednostavno sacekamo 21 godinu da bi moj sin mogao da vozi porodican automobil.I zaista ne znam koliko ljudi u Srbiji je u mogucnosti da sebi priusti dva automobila?Verujem da je edukacija od malih nogu bolje resenje.Drugo,sta ako se nekom mladom coveku ukaze prilika za zaposlenjem koje ukljucuje upravljanje motornim vozilom?Sigurno nece poslodavac kupovati slabije vozilo zbog radnika.Da podsetim da nije mali broj mladih 19,20-to godisnjaka koji imaju porodicu i kojima je vozac jedana od profesija koja moze da im obezbedi egzistenciju!Obrazovanje,drasticno kaznjavanje prekrsaja u saobracaju DA,ali ogranicavanje kubikaze ispod 1400 kubika sigurno NE.Mozda neka granica na 150ps ali i to je problematicna odluka.

Rale

pre 9 godina

PRofesor Vujanić bi trebao da se drži saobraćaja, a ne imovinskopravnih tema.
Krivični postupak u koji spada krivično delo krađe ili oduzimanja vozila, ima prvenstvo u odnosu na prekršajni postupak. U tom smislu, ukoliko je vozilo ukradeno, ima se vratiti vlasniku po pravilima krivičnopravnog postupka i imovinskopravnog zahteva istaknutog u njemu, a ne moze se pre toga oduzimati od nevlasnika koji je ukradenim autom izvršio prekršaj, koliko god on bio težak, pa da taj auto voze raznorazne pevaljke od Rebića, Simića i njima sličnih.

Aleksandar

pre 9 godina

Komsija je instruktor voznje i drzi skolu. Kada sam isao kod njega, jednu od stvari, na koju mi je ukazao, da su svi ovi iz "komiteta" i slicnih institucija, vezano za saobracaj, idioti koji nisu seli u vozilo da sami voze. A kamoli da znaju ista o automobilu i slicnim prevoznim sredstvima. Zato nije ni cudo sto su mnogi zakoni, cak i resenja u saobracaju veoma losa.
Drugo, automobil je neotudjiva svojina. Te ovo pada na sudu. Pa cak i ako se nas sud krije iza ovih pacenika, lepo ce resiti sud u Strazbru, oko oduzimanje neotudjive svojine.

bezimena

pre 9 godina

Suština je dakle, da ste našli način da LEGALIZUJUTE ukradena vozila! Tek sada će da se razvije biznis na relaciji lopovi-policajci-političari.

Mafija utvrdjuje vlast, bravo! Kada uskoro ode još ovo malo pametnih, počeće medjusobni obračuni. A na tom se i ekonomskom nivou, kao USA 30-tih.:)))

beograd

pre 9 godina

Lepo uzmes auto na lizing, pa vozis pijan i oduzmu auto lizing kuci.. Ili ako je vase vlasnistvo auto, uplatite kasko, i ako naduvate 2 promila zapalite auto i naplatite kasko.. Eto resenja..

Dr House

pre 9 godina

Majko moja Rebic i "strucnjaK" Vujanic AHAHAHAHAHAHAH, otisli smo u......KAD OVAKVI BILO O CEMU RAZMISLJAJU I ODLUCUJU. Ukrade ti neki kriminalac auto vozi bez dozvole ili pijan i oni tebi oduzimaju auto da ga kazne, A TI NA NASEM SUDU trazi nadoknadu ahahahaha. NE VERUJEM !!!???? Kolika kolicina gluposti u jednoj izjavi. Samo ih videti i cuti je dovoljno. I objavljujte bre vise komentare koji brane zdrav razum od zlocina nad istim. I JOS JEDDNOM KAKVE VEZE IMA KUBIKAZA SA SNAGOM. GOLF DVOJKA 1.6 dizel je kao traktor startan, a FORMULA 1 manje od 1.400 kubika hahahaha. ZNACI MOZE NEKI BOLID U BOLID AL NE SME U TRAKTOR JER JE OPASAN!?

marko

pre 9 godina

zašto se ne zabrani prodaja i korišćenje vozila koja mogu da razvijaju brzine preko 130 km/h, kolika je najveća dozvoljena brzina na putevima Evrope, osim nemačkog Autobahna (koliko sam upoznat)? Ako nije dozvoljeno voziti tim brzinama, jer to predstavlja opasnost za učesnike u saobraćaju (fatalnu!), zašto je dozvoljeno posedovati takva vozila? Pitanje se nameće samo, i veoma je logično i razumno...

pera

pre 9 godina

ubrzanje 12s kao kod zastave 101??? da li ovaj zna da zastava stigne do 100 jedva za 20sec. Za 12sec je vec ozbiljan auto. Ostale izgovorene gluposti ovog profesora strucnjaka ne zelim ni da komentarisem

Realista

pre 9 godina

Ubiti coveka mozes i sa plasticnom kasikom. Da li to znaci da ce se proizvoditi manje kasike i moci ce da se kupi samo jedna svakih mesec dana?
To su dugorocne i kratkorocne mere, dugorocno cemo smanjiti upotrebu kasika a kratkorocno manje ljudi ce stradati od istih.
Onog momenta kada politika ove nakaradne drzave postane da ohrabruje pozitivan cin umesto da konstantno represiom i kaznom pokusava da zauzda iovako frustrirano i poludelo stanovnistvo pocecu da verujem u istu...ovako, ovo sve je samo los kopi-pejst zapada...

boza

pre 9 godina

Šta je tu meni neverovatno?
Pazite sad. Vujanic, Rebic i Okanovic se deset godina vrte oko tog zakona. I umesto da im neko kaze hvala, imali ste svoju šansu. Rezultati su bili nikakvi. Dosta je sa vašim eksperimentima. Tražimo strucnije i pametnije, oni bez blama predlažu oduzimanje vozila zbog tuđeg prekršaja i zalaze debelo u ustavnu materiju. Da ne idemo dotle da tražimo u 2015-toj vozilo koje ne može preko 140 km/h. Svako ovde sebe može da proda za stručnjaka.

woomie72

pre 9 godina

Imam lep stan u Bataji, dvoiposoban. Kad dođem u srbiju da poplaćam komunalije, porez, pomognem familiju... Oduzmite mi auto. I stan. Koji će mi? molim Vas da objavite da li smem da uđem u srbiju sa salomon patikama, kjus zimskoj jakni i levi's 501?

Ajoj!

pre 9 godina

"Prema njegovim rečima, prvi cilj je da se onemogući mladima da se nađu u vozilima sa performansama koje mogu da izazovu nesreće."

Čitam pasus nekoliko puta i ne verujem šta sam pročitao! Koliki deficit inteligencije mora da ima neko ko ovako nešto izjavljuje?! Pokažite mi vozilo BEZ PERFORMANSI DA IZAZOVE NESREĆU! Tragedoja je što svi mi izdvajamo novac da ovaj i njemu sličnu dobije platu! Za naše prilike dobru platu!

@bata

pre 9 godina

Svakako treba pozdraviti sve napore da se smanje saobraćajne nesreće, ali bez intetnzivnije kontrole saob. policije, pogotovo noću, kada je bahatosti i pijanstva najviše, neće biti većeg efekta. Svakodnevno smo svedoci bahate vožnje koja nije registrovana od strane službenih organa, zašto se u tu svrhu ne koriste snimci koji to dokazuju / bilo da su kamere iz vozila ili telefona/

keve mi spomenke

pre 9 godina

e pazi da mi ne oduzmete vozilo jer sam greškom/slučajno zaboravio dozvolu kući. iako je uvek uz mene, može da se desi. ali da mi oduzmete vozilo...evo obećavam vam teško.

Perica

pre 9 godina

Kaze ovaj mnogo pametan strucnjak sto se uclanio u partiju, Profesor Saobracajnog fakulteta narode da ce sad drzava da oduzima kola koja su ukradena, a u prekrsaju. Znaci drzava ce da krade ukradena kola od lopova. Kakva je ovo bagra ljudi I na sta nam se svela drzava. More svi na prolece na ulice dok se svi koji su mucili narod ne smeste u corke I da kopaju krompir kao Pantic. A pre toga ce sami da naprave iste posto nema dovoljno kapaciteta u trenutnim.

s.

pre 9 godina

Meni zaista nije jasno da se kontrola saobracaja vrsi kampanjski, sada kontrolisemo brzinu, sutra cemo alkoholisanost, prekosutra...
Pa zato je tako kako je.
Svaki dan treba sve da se kontrolise, da ljudi kada hoce da naprave prekrsaj budu svesni da su velike sanse da budu uhvaceni i kaznjeni.
Ljudi, vidjam vozace koji u toku voznje kucaju SMS na telefonima.
E, za to mu treba oduzeti kola.

Noc je za druge stvari

pre 9 godina

"planirano aktivno otkrivanje alkoholisanih vozača, naročito vikendom i noću"

Uh dobro je! Pijem samo pivo u podne na prazan stomak !

jao

pre 9 godina

znaci meni ukradu lopovi auto I njima drzava oduzme a ja treba da tuzim lopove sudu a moj auto drzava proda!!!!proces na sudu traje desetak godina,plus I ako dobijem na sudu ne mogu naplatiti zato sto taj lopov da ima pare ne bi krao meni auto?!Pa ljudi mi smo bre ovce nevidjene ako ovo prodje,ovo je cisto vredjanje razuma,jos gluplje od poreza na mobilni koji su Vucic I kompanija u proslosti donosili.Ovo se svima nama moze dogoditi,cak I botovima koji ce I ovo podrzati.Cista pljacka!!!

Ajoj!

pre 9 godina

"Prema njegovim rečima, prvi cilj je da se onemogući mladima da se nađu u vozilima sa performansama koje mogu da izazovu nesreće."

Čitam pasus nekoliko puta i ne verujem šta sam pročitao! Koliki deficit inteligencije mora da ima neko ko ovako nešto izjavljuje?! Pokažite mi vozilo BEZ PERFORMANSI DA IZAZOVE NESREĆU! Tragedoja je što svi mi izdvajamo novac da ovaj i njemu sličnu dobije platu! Za naše prilike dobru platu!

boza

pre 9 godina

Šta je tu meni neverovatno?
Pazite sad. Vujanic, Rebic i Okanovic se deset godina vrte oko tog zakona. I umesto da im neko kaze hvala, imali ste svoju šansu. Rezultati su bili nikakvi. Dosta je sa vašim eksperimentima. Tražimo strucnije i pametnije, oni bez blama predlažu oduzimanje vozila zbog tuđeg prekršaja i zalaze debelo u ustavnu materiju. Da ne idemo dotle da tražimo u 2015-toj vozilo koje ne može preko 140 km/h. Svako ovde sebe može da proda za stručnjaka.

Rale

pre 9 godina

PRofesor Vujanić bi trebao da se drži saobraćaja, a ne imovinskopravnih tema.
Krivični postupak u koji spada krivično delo krađe ili oduzimanja vozila, ima prvenstvo u odnosu na prekršajni postupak. U tom smislu, ukoliko je vozilo ukradeno, ima se vratiti vlasniku po pravilima krivičnopravnog postupka i imovinskopravnog zahteva istaknutog u njemu, a ne moze se pre toga oduzimati od nevlasnika koji je ukradenim autom izvršio prekršaj, koliko god on bio težak, pa da taj auto voze raznorazne pevaljke od Rebića, Simića i njima sličnih.

odisej

pre 9 godina

E Vujanicu , da te obavestim kad vec pominjes SAD i Kaliforniju , da Amerika ima jos 49 drzava i da se tamo polaze sa 16 godina i uglavnom voze kola u proseku sa 3000 do 4000 ccm (50% su pik apovi). Izgleda da vi sa titulom saobracajni ing. ne ucite geografiju.

pera

pre 9 godina

ubrzanje 12s kao kod zastave 101??? da li ovaj zna da zastava stigne do 100 jedva za 20sec. Za 12sec je vec ozbiljan auto. Ostale izgovorene gluposti ovog profesora strucnjaka ne zelim ni da komentarisem

keve mi spomenke

pre 9 godina

e pazi da mi ne oduzmete vozilo jer sam greškom/slučajno zaboravio dozvolu kući. iako je uvek uz mene, može da se desi. ali da mi oduzmete vozilo...evo obećavam vam teško.

ing

pre 9 godina

Kao saobraćajni inženjer prosto ne mogu da verujem koliko neznanja se ovih dana pokazuje. Prvo zastava 101 je imala ubrzanje oko 19 sekundi i 55ks neke i 65 i nije imala ni blizu 1 tone, drugo i kao takva da se kretala ovim pravcem prema Adi Huji dostigla bi i više od 100 km/h i posledice ovog udesa bi bile slične ili mnogo gore, ovo ukazuje da auto i performanse u ovom slučaju kao i mnogim drugim nemaju uticaj. Što se tiče maksimalne brzine od 140km/h, evo pokušavam da se setim nekog automobila koji se trenutno mogu novi kupiti a da mu je max brzina manja od 140km/h, ne postoji, postoje neki stari krševi poput keca juga i sl. Dakle neznanje ili namerno, kao evo vam dozvola ako budete uspeli da nađete automobil koji će to zadovoljiti. Evo npr. Clio 1.4 od 75ks bez problema ide brzinom od 180km/h, a može i brže a ima ubrzanje 12.5s. Dakle ne zadovoljava uslove ide mnogo brzo. Ajde ako neko zna da ima nov neki neka mi otvori oči. Iako podržavam ovo prisustvo starije osobe tokom vožnje u početku, mislim da je mnogo da to traje dve godine, tj. može dve godine noću, ali danju idu ljudi na posao možda ili negde drugde potpuno je nepotrebno, nemojte im davati da polože vozački ako ne znaju da voze. I još jedna jako važna stvar na kraju a to je da u autoškolama teorijski deo mogu da drže (predaju) samo diplomirani inženjeri drumskog saobraćaja, jer se samo oni i školuju za to, ne predaju u medicinskim školama inženjeri nego lekari, pa je logično da i ovde rade stručni ljudi. Takođe stručne ljude treba postaviti da upravljaju saobraćajem, pa bi na Adi Huji postojali znakovi opasnosti i ograda na kraju opasne deonice gde je to bilo obavezno, a ne ovako, ceo sekretarijat za saobraćaj i direkciju za puteve treba smeniti i zaposliti ljude koji imaju iskustvo i znanje. Ali pošto nema ništa od toga, nema ništa ni od značajnijih pomaka u bezbednosti saobraćaja.

Aleksandar

pre 9 godina

Komsija je instruktor voznje i drzi skolu. Kada sam isao kod njega, jednu od stvari, na koju mi je ukazao, da su svi ovi iz "komiteta" i slicnih institucija, vezano za saobracaj, idioti koji nisu seli u vozilo da sami voze. A kamoli da znaju ista o automobilu i slicnim prevoznim sredstvima. Zato nije ni cudo sto su mnogi zakoni, cak i resenja u saobracaju veoma losa.
Drugo, automobil je neotudjiva svojina. Te ovo pada na sudu. Pa cak i ako se nas sud krije iza ovih pacenika, lepo ce resiti sud u Strazbru, oko oduzimanje neotudjive svojine.

Dr House

pre 9 godina

Majko moja Rebic i "strucnjaK" Vujanic AHAHAHAHAHAHAH, otisli smo u......KAD OVAKVI BILO O CEMU RAZMISLJAJU I ODLUCUJU. Ukrade ti neki kriminalac auto vozi bez dozvole ili pijan i oni tebi oduzimaju auto da ga kazne, A TI NA NASEM SUDU trazi nadoknadu ahahahaha. NE VERUJEM !!!???? Kolika kolicina gluposti u jednoj izjavi. Samo ih videti i cuti je dovoljno. I objavljujte bre vise komentare koji brane zdrav razum od zlocina nad istim. I JOS JEDDNOM KAKVE VEZE IMA KUBIKAZA SA SNAGOM. GOLF DVOJKA 1.6 dizel je kao traktor startan, a FORMULA 1 manje od 1.400 kubika hahahaha. ZNACI MOZE NEKI BOLID U BOLID AL NE SME U TRAKTOR JER JE OPASAN!?

Perica

pre 9 godina

Kaze ovaj mnogo pametan strucnjak sto se uclanio u partiju, Profesor Saobracajnog fakulteta narode da ce sad drzava da oduzima kola koja su ukradena, a u prekrsaju. Znaci drzava ce da krade ukradena kola od lopova. Kakva je ovo bagra ljudi I na sta nam se svela drzava. More svi na prolece na ulice dok se svi koji su mucili narod ne smeste u corke I da kopaju krompir kao Pantic. A pre toga ce sami da naprave iste posto nema dovoljno kapaciteta u trenutnim.

s.

pre 9 godina

Meni zaista nije jasno da se kontrola saobracaja vrsi kampanjski, sada kontrolisemo brzinu, sutra cemo alkoholisanost, prekosutra...
Pa zato je tako kako je.
Svaki dan treba sve da se kontrolise, da ljudi kada hoce da naprave prekrsaj budu svesni da su velike sanse da budu uhvaceni i kaznjeni.
Ljudi, vidjam vozace koji u toku voznje kucaju SMS na telefonima.
E, za to mu treba oduzeti kola.

Noc je za druge stvari

pre 9 godina

"planirano aktivno otkrivanje alkoholisanih vozača, naročito vikendom i noću"

Uh dobro je! Pijem samo pivo u podne na prazan stomak !

sve je moguće

pre 9 godina

šta je sledeće:

1.ako se desi ubistvo u nekom stanu, država oduzima stan kao dokazni materijal.
2. ako se ubistvo desi na ulici. ulica se zatvara, svi stanari se iseljavaju.
3. ako pojedete krofnu iz tri puta idete na ispiranje želudca koje ćete sami platiti. doktor koji vam ispira želudac mora da ima dozvolu B kategorije staru najmanje 5 godina.
4. zabranjeno je gledanje kroz prozor i u slučaju kršenja zakona, prozor se zaplenjuje o vašem trošku.
da li treba još?

Realista

pre 9 godina

Ubiti coveka mozes i sa plasticnom kasikom. Da li to znaci da ce se proizvoditi manje kasike i moci ce da se kupi samo jedna svakih mesec dana?
To su dugorocne i kratkorocne mere, dugorocno cemo smanjiti upotrebu kasika a kratkorocno manje ljudi ce stradati od istih.
Onog momenta kada politika ove nakaradne drzave postane da ohrabruje pozitivan cin umesto da konstantno represiom i kaznom pokusava da zauzda iovako frustrirano i poludelo stanovnistvo pocecu da verujem u istu...ovako, ovo sve je samo los kopi-pejst zapada...

Marijana

pre 9 godina

Neka neko objavi koliko su Okanovic i Vujanic poslednjih godina uzeli novca pisuci zakone i navodno brinuci o bezbednosti saobracaja. A koliko od porodica nasilnika vozaca koje zastupaju kao advokati? Da malo promenimo i aktere, a ne samo zakone. P. S. razmislite o deci koja zavrsavaju saobracajnu skolu... Je l to znaci da im se do 21 godine oduzima pravo na rad. Pa nisu sva deca idioti. U manjim mestima decko od 16 godina je radno sposoban, preuzeo je pola posla, vozi traktor, ide na njivu..

ova država je izgubila bilo kakav smisao

pre 9 godina

Ovaj profesor godinama pravi saobraćajne zakone i u svakoj novoj verziji oni su sve gluplji, besmisleniji i nesprovodljiviji. Zakonske odredbe koje on sugeriše su na nivou onoga što može da zamisli manje talentovan student Megatrenda. Komitet za beybednost saobraćaja treba ukinuti a članovima naplatiti svaki dinar naknade jer su nas samo zamajavali godinama sa sve težom situacijom u saobraćaju za koju su oni svojim delovanjem odgovorni. Saobraćajnu policiju treba ukinuti jer ne sprovodi zakon na šta je obavezna pa je kao takva samo trošak na budžetu. Kad je Srbija divlji zapad onda neka bude divlji zapad do kraja.

Miroslav

pre 9 godina

Ja imam Ford Mondeo 2.0.Kada moj sin polozi za B nece moci da vozi porodican auto vec cu morati ili da zamenim za slabiji ili da jednostavno sacekamo 21 godinu da bi moj sin mogao da vozi porodican automobil.I zaista ne znam koliko ljudi u Srbiji je u mogucnosti da sebi priusti dva automobila?Verujem da je edukacija od malih nogu bolje resenje.Drugo,sta ako se nekom mladom coveku ukaze prilika za zaposlenjem koje ukljucuje upravljanje motornim vozilom?Sigurno nece poslodavac kupovati slabije vozilo zbog radnika.Da podsetim da nije mali broj mladih 19,20-to godisnjaka koji imaju porodicu i kojima je vozac jedana od profesija koja moze da im obezbedi egzistenciju!Obrazovanje,drasticno kaznjavanje prekrsaja u saobracaju DA,ali ogranicavanje kubikaze ispod 1400 kubika sigurno NE.Mozda neka granica na 150ps ali i to je problematicna odluka.

OjsOjs

pre 9 godina

Kaze: ``a ubrzanje od 0 do 100 km/h negde oko 12,13 sekundi, slično kao kod zastave 101``

Hahahaha pa sa ovim gorivom koje nam prodajete na pumpama u Srbiji ni F1 ne moze da postigne toliko ubrzanje!

woomie72

pre 9 godina

Imam lep stan u Bataji, dvoiposoban. Kad dođem u srbiju da poplaćam komunalije, porez, pomognem familiju... Oduzmite mi auto. I stan. Koji će mi? molim Vas da objavite da li smem da uđem u srbiju sa salomon patikama, kjus zimskoj jakni i levi's 501?

Novosadjanka

pre 9 godina

A da vi lepo nama sve uzmete: kuće, stanove, automobile, bicikle, hranu iz usta, odeću, nas na ulicu, i napred? jedino to vam je ostalo da nas skroooz ošišate kao ovce. Na golisavo! šta mi imamo da se vozimo bilo gde? pa to nije zdravo! Samo se gojimo, zagadjujemo sredinu, zaglavljujemo u snegu.. ma i na biciklu smo zlo! Hajde, molim vas, jer 25 godina čekam to dno! stvarno smo neozbiljni i nedorasli ovoj demokratiji.

Dejan

pre 9 godina

Uvek se maša poenta, namerno i li slučajno. PIJANI vozač je izazvao stravičan udes i poginulo je 3+troje mladih, nije to maldi vozač nego PIJANI!!! Zašto policija ne pokazuje pijanima da se to ne sme i ne isplati, zašto policijske racije(saobraćajne policije) nisu na pravcima u blizini splavova,diskoteka, kafana... i kontroliši. Kazne DRAKONSKE da mora da proda vozilo da bi je platio. E toje rešenje!
Kao i skidanje plata svima, ali ne otpuštanje viškova stranačkih vojnika!? Zamena teza.

bezimena

pre 9 godina

Suština je dakle, da ste našli način da LEGALIZUJUTE ukradena vozila! Tek sada će da se razvije biznis na relaciji lopovi-policajci-političari.

Mafija utvrdjuje vlast, bravo! Kada uskoro ode još ovo malo pametnih, počeće medjusobni obračuni. A na tom se i ekonomskom nivou, kao USA 30-tih.:)))

Tonbe

pre 9 godina

A americke tablice? pola grada vozi dzipove na strane tablice ili na invalida sa po 5000 kubika. policija je bedna i zaustavlja samo jeftina vozila i otima od bede. posle ocekuju da ih postujemo?! ma daj...

srbin iz denvera-usa

pre 9 godina

kakvi nepismeni ljudi donose zakone sa jedinim ciljem da se budzet napuni. U USA ima jos 49 drzava koje kao i ceo ostali svet nemaju takav zakon a i u Kaliforniji to postoji samo za teske nesrece koje se PONOVNO dese i to samo AKO sudija vidi seriju ponovljenih teskih saobracajki...pa cak i onda NE MORA da oduzme auto ako proceni da ima nekoga opravdanja-napr. o mu je neophodan za posao...znaci ovaj Vujanic LAZE CELU SRBIJU.Posle ovoga trebao bi da se izvini javnosti zbog laganja...Mislio sam da se vratim u Srbiju kao penzioner ali posle ovakvih stvari mi ne pada na pamet. Svaki put kad dodjem na mesec dana u Srbiju na odmor platim bar 2 kazne zagluposti...ispade da sam los vozac a nikad u zivotu nisam imao saobracajku a u USA samo dve kazne u zivotu (jedna za parkiranje),,,imao sam doduse usmene opomene od poliajaca za pojas, neispravno svetlo, neukljuceni zmigavac, manja prekoracenja brzine i sve to opomene-NIKADA KAZNA .PREVENCIJA ZNACI ako znaju sta to znaci nasi skupljaci haraca za drzavu.

mup

pre 9 godina

Vujanic svakim pojavljivanjem prevazidje samog sebe. Nije tacno da se u Americi trajno oduzima auto, vec se zapleni i drzi dok se ne plati kazna. Kada vam ukradu auto, osiguranje vam isplati stetu, jer su svi kasko osigurani i bas vas briga sta ce sa njim da rade. Auto se oduzima, a osiguravajuca kuca juri lopova i od njega naplacuje stetu, sto mu je jos jedna kazna vise. Ovom nasom suludom verzijom bi oduzeli ukradeni auto, a vlasnik bi doziveo dva soka i stete, prvi posle kradje, a drugi posle pronalazenja i trajnog oduzimanja. Ovakvim zakonom drzava predaje oruzje i priznaje da nije u stanju da stane na put malom procentu prestupnika, vec ce da maltretira sve mlade vozace. Znam dosta mladih koji su skoro polozili i sve su to deca koja postuju zakone i veoma pazljivo voze. Prof. Vujanic ce im zagorcati zivot.

Sdbr

pre 9 godina

Moj predlog je da oduzmete svima vozila i da nam date po jednu zastavu 101 i po 20 l goriva mesecno.
Sve vise pocinjemo da licimo na Sev. Koreju !!!

zoran

pre 9 godina

Ginulo se i u toj Zastavi 101 k`o od šale. Samo nije bilo ovolike dreke i vike i ovoliko medija koji ne znaju šta da pišu (jer ne smeju da pišu ono što bi MORALI da pišu). Pa se onda bave saobraćajkama, navijačkim tučama i sličnim graničnim pojavama. Svojevremeno, u Gornjem Milanovcu, posle maturske večeri, četvorica mladića su "obmotali" pomenutu Zastavu 101 oko bandere, pokoj im duši. Tada takve trivijalnosti nisu objavljivali na televiziji, a verovatno je Politika Ekspres (tadašnja žutara) prenela reportažu sa sahrane (sa sve citatima kuknjave majke i sestre).
Još jednom, ako je neko toliko glup da uđe u gepek auta i voljan je da ga tu neko zatvori i onda voza po gradu kao inficiranog majmuna - onda mene ne zanima da li se udavio ili je izgoreo ili se ugušio. Ako je dovoljno glup i lud da sedne u BMW sa pijanim balavcem koji nije položio vozački, da li zaslužuje da ga iko žali? Jednostavno, bio je previše glup da bi živeo.
Moje saučešće porodicama, prijateljima, roditeljima... reč je o prirodnoj selekciji.
Zašto kažnjavati pametnu i disciplinovanu decu nekakvim besmislenim zabranama? Imam auto od 120 konja. Šta sad, treba da kupim Korsu da bi dete moglo da izađe petkom u grad sa društvom?

Boža

pre 9 godina

Izmišljamo neke glupe zakone kakvih nigde nama a ono što je svuda normalno kod nas nije.Znači za isti prekršaj neko će biti kažnjen oduzimanjem JUGA od 300e a drugi AUDIJEM od 30000e.Nije auto napravio prekršaj nego vozač, moroni.

Velizarbg

pre 9 godina

Kad vidim ovog profesora prevrne mi se zeludac. Toliko ima glupe ideje o tome kako treba urediti saobracaj da je to strasno. Slazem se da nesto treba uciniti po pitanju bezbednosti ali ne na ovaj nacin kako je matori profa zamislio.

kazandžija

pre 9 godina

Ne verujem. Izmišljaju nove nebuloze, zbog mladića kojeg su u poslednjih par godina 'hvatali' više od 20 puta i naravno puštali. Više od 20 prijava (bez presuda naravno, jer nije na adresi!?)
Sram vas bilo nesposobna korumpirana družino. Da li se neko među vama oseća (su)odgovornim kad se pomene trostruka pogibija, izazvana vožnjom ovoga koga puštate vise od dve godine!?

marko

pre 9 godina

zašto se ne zabrani prodaja i korišćenje vozila koja mogu da razvijaju brzine preko 130 km/h, kolika je najveća dozvoljena brzina na putevima Evrope, osim nemačkog Autobahna (koliko sam upoznat)? Ako nije dozvoljeno voziti tim brzinama, jer to predstavlja opasnost za učesnike u saobraćaju (fatalnu!), zašto je dozvoljeno posedovati takva vozila? Pitanje se nameće samo, i veoma je logično i razumno...

pantelija

pre 9 godina

Zamislite ovakve propise pre recimo 30tak godina...To bi značilo da nisu smeli da vas regrutuju u 18 godini I da vas pošalju na obuku od 6 meseci da vozite...TENK,KAMION,PRAGU,OKLOPNI TRANSPORTER, itd.Za te poslove JNA bi morala da sačeka da napunite 21,22,25 godina.Smešno

Nikola

pre 9 godina

A koji to auto ne moze preko 140 km/h da ide? Znam,fica,peglica,trabant,mada i oni idu,makar niz brdo! Zakon me apsolutno ne dotice jer sam stariji,ali pravimo sami sebe debilima! Videcete za koju godinu kad sadasnja generacija doceka tu famoznu 21-vu pa kad opale onako blesavi i ne izivljeni,ima da otpadaju razni delovi po drum'!

mail

pre 9 godina

Dve stvari su primetne i zacudjujuce :
1. Ovaj mali sto je vozio bmw, imao 30 prijava, znaci mogao je odavno da bude pritvoren i svi zivi i zdravi, bez novog zakona, samo primena (ali to je 100% uvek kod nas).
2. Saobracajci ne ucestvuju (bojkotuju) donosenje ovih novih pravila. To su isto radili i za novim ovim zadnjim zakonom o saobracaju. Posle su trazili da to stoji kod njih 2 godine da ga dorade kako im odgovara (inace pozivaju se na Dacica) a to je ekvivalencija drzavnom udaru.

Ivan

pre 9 godina

ne mogu da verujem naslov, zar do sada nisu oduzimali ukradena vozila? ako je tako, onda je ovo super kriminalna drzava.
(roxi, 26. novembar 2014 21:32)

Ovo je drugacije. Ako tebi neko ukrade auto i vozeci TVOJ auto napravi prekrsaj ili za*banciju, oduzece mu TVOJ auto. Genijalno zar ne?

Fred

pre 9 godina

Da li prof. Vujanić i ekipa misle da vozilom od 75 konja, koje ubrzava za 13 sekundi i ne može da ide brže od 140 i vozi se samo po danu ne može da se izazove tragična saobraćajna nesreća!?! Gospodo, kao i uvek, rešenje je u pravilnoj edukaciji, a ne u postavljanju restrikcija koje će oni najbahatiji, koji nesreće i izazivaju, najverovatnije i kršiti. Nije li Mitrovićev mali napravio udes posle 23h iako mu dozvola nije dozvoljavala da vozi posle tog vremena?

bobetko toronto

pre 9 godina

ne ne ne.....sve je pogresno.m....prvo treba da se rucna kolica guraju 6 meseci u selima oko negotina gde se ponesto i gradi, zatim trokulicom se spustiti niz bolnicku ulicu u boru, pa ako kandidat savlada to onda na vasar u zajecar vozja u luna park. ......

Toza Vampir

pre 9 godina

Koje gluposti čovek može proizvede,stvarno nema granica.
Pa normalno ako je vozilo ukradeno da će se oduzeti kao i sve što se oduzima,bitno je da prilikom registracije vozila gospoda iz mupa proveri da li je vozilo ukradeno.
140 km,pa zaprega može da dođe do te brzine.
Izmišljaju nove propise, a i aktuelne ne mogu da kontrolišu, da je sudstvo efikasno ne bi o ovakvim stvarima sada pisali.
Probna dozvola dve godine od 06 do 23h može da se vozi, klasično kršenja ustava. Sloboda rada, ima ljudi koji rade i vozilo im je sastavni deo posla.
1000 eura auto skola, pa za 10 godina generacija do 30 godina biće 90% bez vozačke dozvole što će prouzrokovati hiljade kamikaza na ulicama.

Ništa mi nije jasno, zakoni sve nebulozniji sa isključivom formom da se kao nešto uradi u uzmu pare a praktično dovodi do još većih problema.

starosedelac

pre 9 godina

Potpuno pogresan pristup resavanju problema.Nismo mi Svajcarci da kupujemo deci specijalne automobile za obuku. Mlade treba edukovati o saobracaju kroz obrazovanje i ,pored raznih dodatnih predmeta koje izmisljamo, treba osmisliti sistematsko upoznavanje maladih sa sobracajem i saobracajnom kulturom, posledicama nepostovanja propisa , voznje pod uticajem alkohola, brze voznje, neiskustva.
Pa mi i sada nemamo adekvatnu obuku mladih za upravljanje motociklima.

To treba drzava da radi a ne da se sve zasniva na kaznama za vec uciljeno i vestackim ogranicenjima.

Inace na nasim putevima su isti uslovi i ogranicenja brzine kao i pre 30-40 godina a saobracaj i karaktristike vozila su to odavno prevazisli

Mima

pre 9 godina

Jel moze neko ovima da objasni da nije stvar u Zakonu vec u njegovom sprovodjenju ! I sadasnji zakon i onaj pre njega i onaj iz doba SFRJ bi obuhvatili vecinu danasnjih prestupa iz kojih nastaju ljudske zrtve ali...u vreme SFRJ se taj zakon postovao i vazio za sve. U tome je razlika.

Milan

pre 9 godina

Bravo genijalci, predlažem da se naplati kazna i komsiji, prva vrata levo, jer je mogao da vidi ko krade auto. Samo vi donosite nove i nove zakone, nastavite da ne primenjujete postojeće, i tako ćete sve rešiti. Nemoj slučajno da neko spomene obeležavanje puta ili, ne daj bože, da se pooštre noćne policijske patrole (sta je, nema para za dnevnice ?) , ili će to moći samo kad se donese zakon o otimačini tuđe imovine.
U svetlu ovog zadnjeg predloga, imam još jedan, i to o spečavanju nasilništva, da žrtve (prebijene građane) policija pritvori jedno 48 sati , pa da vidite kako će se smanjiti broj nasilništava.

lalle

pre 9 godina

Gospodo megableja strucnjaci, da biste kompletirali svoje neznanje, predlazem da zabranite pravo na polaganje C E D kategorije do tridesete godine posto pojedini kamioni i busevi imaju i po 400 konja.

Rumpel Stickin

pre 9 godina

P. S.
Zaboravih da pitam g.Rebića, kad se planira licitacija zaplenjenih vozila i gde će da bude... hteo bih da svratim :)

Pekar

pre 9 godina

... "a mapreijalni deo sebonda rešava na sudu" .... Na kom Sudu gospodo!? Pa, nemamo peavno uređen sistem. Ukradu mi auto, oduzme ga policija... a ja posle da tužim bednog lopova ili poginulog u saobracajnoj nesreci?!

Pera ložač

pre 9 godina

Svašta ovi napričaše a znamo kako se ovde donose zakoni, pa i saobraćajni. Donesu oni "nadležnom" nacrte zakona a ovaj pola precrta, polomi dve-tri kvake za vrata, nešto malo dopiše na osnovu svojih neprocenljivih iskustava i oni onda to potpišu i eto zakona. Skupština ima većinu kakvu ima, dignu ljudi ruke (tj. pritisnu dugmence za DA) i eto zakona.

beograd

pre 9 godina

Lepo uzmes auto na lizing, pa vozis pijan i oduzmu auto lizing kuci.. Ili ako je vase vlasnistvo auto, uplatite kasko, i ako naduvate 2 promila zapalite auto i naplatite kasko.. Eto resenja..

Mile

pre 9 godina

Vece novcane kazne za prekrsaje, voznja u pijanom stanju, prolazak na crveno, puna linija, ali to nista ne pomaze dokle god policija ima malu platu, a tatini sinovi ne moraju na sud.

Milan

pre 9 godina

Oduzimanje vozila nije rešenje koje će biti zadovoljavajuće po efektivnosti. Potrebno je takvim nasilnicima oduzeti vozačku dozvolu DOŽIVOTNO, bez prava na ponovno polaganje za bilo koju kategoriju vozila.

brankoL

pre 9 godina

'U zemljama gde je privatno vlasništvo na višem nivou to je normalna procedura i nije bitno ko je vlasnik, ako je to vozilo kojim je učinjen prekršaj ukradeno, trajno se oduzima, a materijalni deo problema se onda rešava na sudu“, objasio je Vujanić......a sta cemo sa MZ Srbijom?

@bata

pre 9 godina

Svakako treba pozdraviti sve napore da se smanje saobraćajne nesreće, ali bez intetnzivnije kontrole saob. policije, pogotovo noću, kada je bahatosti i pijanstva najviše, neće biti većeg efekta. Svakodnevno smo svedoci bahate vožnje koja nije registrovana od strane službenih organa, zašto se u tu svrhu ne koriste snimci koji to dokazuju / bilo da su kamere iz vozila ili telefona/

nenad16

pre 9 godina

Sve dok saobracajni policajac u Srbiji radi za 30000 dinara,ni jedan novi zakon nece biti do kraja primenjen.Sve dok ljudi sedaju u kola i imaju na umu da svaki drugi prekrsaj mogu da zavrse hiljadar
kom,mi se necemo pomeriti sa mrtve tacke.
Tek kada mladi ljudi sednu u kola sa uverenjem da ce ako naprave prekrsaj zaista biti ozbiljno kaznjeni,onda mozemo sa ocekujemo napredak.
Znaci sve je u primeni!

Ana

pre 9 godina

Vi ste idioti. Meni ukradu vozilo, lopov napravi prekrsaj i onda meni oduzmu vozilo. Rec idioti, zbog koje mi verovatno nece pustiti komentar, kada je o vama rec nije uvreda vec odslikava stvarno stanje.

nenad t

pre 9 godina

Zbog nekog tatinog sina, kome je i ovaj zakon bio dovoljan da bude već odavno iza rešetaka, vi hoćete da s*ebete celu populaciju! Pa jel ste svesni da sva dostavna vozila za male prodavnice, pekare, markete i slično, voze upravo mlada "deca", to im je radno mesto, a vi ujutru pijete jogurt koji oni razvezu. Treba bre da napravite razliku izmedju normalnih i bolesnih i da lečite bolesne, a normalne pustite da žive i rade. Ovi nenormalni neće da poštuju nikakve i te nove zakone, samo ćete sputavati one normalne da žive i rade i uživaju u životu. Šta vam je gospodo policajci do sada smetao zakon da toga kojin je vozio bez dozvole oderete od kazni i da ga pratite na svakom koraku da ga sklonite sa puta, kada god sedne u kola, bio to fića ili BMv. Za koga donosite stroge zakone kada su problematični vašom zaslugom VAN ZAKONA. Muka mi je više od budalaštine od strane države....

Jovan

pre 9 godina

Au derane, pa ti si pobrkao Reebok i Ray Ban!
Kakva California, pa ti sine garant ni na karti ne znaš da pokažeš gde je, a upljuvao si se da nas ubediš kako imaš rešenje za ovdašnje probleme.
Takvima poput ovog samozvanog genijalca Vujanića treba zabraniti da priđu na bliže od kilometar od bilo kakvog zakona, a ne da ih pišu.

LVeteran

pre 9 godina

Stvarno ima dobrih komentara sa kojim se potpuno slazem, osim sto ne videh da je iko prepoznao pravi slogan proslih izbora:
"Svega ce biti, samo sramote i obraza biti nece!"
I jos jedna.
"Napredno! U totalnu otimacinu od sirotinje!" , rece Superhik.

bre

pre 9 godina

Treba promeniti zakon za mito i korupciju.Pa ko od policajaca koji uzima mito i pusta teze prekrsaje u saonracaju oduzeti mu kucu ili stan a ako to nema oduzeti stan stanodavcu.To da isto vazi i za sudije koji su korumpirani.Ludilu nema kraja u ovoj drzavi.

sasaAR

pre 9 godina

Koji klosari majko mila pa na prvo pitanje cuti ko zaliven sta znaci 1 2 3 neka sifra da tera dalje sa pitanjima zato sto nemamo pojma kako da sprovodimo i kaznjavamo one bez dozvole au pa ova dvojica pavijana ni put ne bi cistili u bilo kojoj normalnoj zemlji a u Srbiji doticni donose i sprovode zakone o saobracaju,i jos ovaj profesor,tacno se vidi da je zaglavljen tu negde oko 1955godine i nezna da je 21 vek

nedorasli zadatku

pre 9 godina

Diletanti: hocete li trajno oduzimati autobuse kamione firmine i vladine automobile od lopova i pijanih bahatih vozaca? A sta cete sa istim takvim motorciklistima koji su mnogo ucestaliji I opasniji ucesnici u saobracaju ?

Lola

pre 9 godina

Da li može neko da mi objasni ćemu ovoliko protivljenje ovom predlogu? Ako vozite trezni, ne divljate po ulicama, ne pretičete na pešačkom, poštujete saobraćajnu signalizaciju čemu strah?

milos

pre 9 godina

pa dobro ljudi da li ste vi normalni???
ja imam sad probnu vozacku i sad cu morati da cekam do 21godine da vozim samostalno.J**em ti zakon i ljudi koji ih prave,pa ja sad treba da kazem svom caletu da proda auto zbog mene,i novog zakona,da bih kupio novi,sa manjom kubikazom?
alo ljudi nije do vozila,nego do vozaca,kao sto svi ljudi kazu,i sa tom tvojom zastavom Vujacicu,mozes se zaleteti i poginuti,ako nemas ni 2grama mozga
zbog jedne pijane budale i idiota poput njih 5,sto su seli sa budalom u kola kad nemaju mozga,neka im je laka crna zemlja,a ti drzavo menjaj zakone posle svake saobracajne nezgode,i ometaj nas postene vozace zbog neke pijane budale,banana od drzave.STRASNO!!!

Aca policajac

pre 9 godina

Ja sam policajac 12 godina i ptice na grani znaju da se ukradeno vozilo oduzima od lopova! Ne razumem sta pisac ovim hteo da kaze? Normalno da ce policajac oduzeti uz potvrdu ukradeni auto i raditi na rasvetljavanju krivicnog dela. Vozilo se uz potvrdu takodje vraca pravom vlasniku i pred Sudom se radi krivica lopova i nadoknada stete. Tako to funkcionise od nastanka policije i nije mi jasno kakav je ovo naslov? Pa necu valjda da pustim lopova ako ga nahvatam sa ukradenim autom. Citam i ne verujem.

plavi andjelak

pre 9 godina

(bre, 27. novembar 2014 08:04)
Delimicno si u pravu. Mada, u slucaju ovog momka bi bilo bolje da su mu policajci, posle napisanih 15 prijava, za svako sledece zaustavljanje tj. za sledecih 12, uzimali mito od 20-50€. Tih 240-600€ izbijenih iz dzepa na ime mita bi ga vise nateralo na oprez nego jos 12, ocigledno beznacajnih, prijava.

marko

pre 9 godina

zašto se ne zabrani prodaja i korišćenje vozila koja mogu da razvijaju brzine preko 130 km/h, kolika je najveća dozvoljena brzina na putevima Evrope, osim nemačkog Autobahna (koliko sam upoznat)? Ako nije dozvoljeno voziti tim brzinama, jer to predstavlja opasnost za učesnike u saobraćaju (fatalnu!), zašto je dozvoljeno posedovati takva vozila? Pitanje se nameće samo, i veoma je logično i razumno...

s.

pre 9 godina

Meni zaista nije jasno da se kontrola saobracaja vrsi kampanjski, sada kontrolisemo brzinu, sutra cemo alkoholisanost, prekosutra...
Pa zato je tako kako je.
Svaki dan treba sve da se kontrolise, da ljudi kada hoce da naprave prekrsaj budu svesni da su velike sanse da budu uhvaceni i kaznjeni.
Ljudi, vidjam vozace koji u toku voznje kucaju SMS na telefonima.
E, za to mu treba oduzeti kola.

woomie72

pre 9 godina

Imam lep stan u Bataji, dvoiposoban. Kad dođem u srbiju da poplaćam komunalije, porez, pomognem familiju... Oduzmite mi auto. I stan. Koji će mi? molim Vas da objavite da li smem da uđem u srbiju sa salomon patikama, kjus zimskoj jakni i levi's 501?

Aleksandar

pre 9 godina

Komsija je instruktor voznje i drzi skolu. Kada sam isao kod njega, jednu od stvari, na koju mi je ukazao, da su svi ovi iz "komiteta" i slicnih institucija, vezano za saobracaj, idioti koji nisu seli u vozilo da sami voze. A kamoli da znaju ista o automobilu i slicnim prevoznim sredstvima. Zato nije ni cudo sto su mnogi zakoni, cak i resenja u saobracaju veoma losa.
Drugo, automobil je neotudjiva svojina. Te ovo pada na sudu. Pa cak i ako se nas sud krije iza ovih pacenika, lepo ce resiti sud u Strazbru, oko oduzimanje neotudjive svojine.

zoran

pre 9 godina

Ginulo se i u toj Zastavi 101 k`o od šale. Samo nije bilo ovolike dreke i vike i ovoliko medija koji ne znaju šta da pišu (jer ne smeju da pišu ono što bi MORALI da pišu). Pa se onda bave saobraćajkama, navijačkim tučama i sličnim graničnim pojavama. Svojevremeno, u Gornjem Milanovcu, posle maturske večeri, četvorica mladića su "obmotali" pomenutu Zastavu 101 oko bandere, pokoj im duši. Tada takve trivijalnosti nisu objavljivali na televiziji, a verovatno je Politika Ekspres (tadašnja žutara) prenela reportažu sa sahrane (sa sve citatima kuknjave majke i sestre).
Još jednom, ako je neko toliko glup da uđe u gepek auta i voljan je da ga tu neko zatvori i onda voza po gradu kao inficiranog majmuna - onda mene ne zanima da li se udavio ili je izgoreo ili se ugušio. Ako je dovoljno glup i lud da sedne u BMW sa pijanim balavcem koji nije položio vozački, da li zaslužuje da ga iko žali? Jednostavno, bio je previše glup da bi živeo.
Moje saučešće porodicama, prijateljima, roditeljima... reč je o prirodnoj selekciji.
Zašto kažnjavati pametnu i disciplinovanu decu nekakvim besmislenim zabranama? Imam auto od 120 konja. Šta sad, treba da kupim Korsu da bi dete moglo da izađe petkom u grad sa društvom?

Lola

pre 9 godina

Da li može neko da mi objasni ćemu ovoliko protivljenje ovom predlogu? Ako vozite trezni, ne divljate po ulicama, ne pretičete na pešačkom, poštujete saobraćajnu signalizaciju čemu strah?

boza

pre 9 godina

Šta je tu meni neverovatno?
Pazite sad. Vujanic, Rebic i Okanovic se deset godina vrte oko tog zakona. I umesto da im neko kaze hvala, imali ste svoju šansu. Rezultati su bili nikakvi. Dosta je sa vašim eksperimentima. Tražimo strucnije i pametnije, oni bez blama predlažu oduzimanje vozila zbog tuđeg prekršaja i zalaze debelo u ustavnu materiju. Da ne idemo dotle da tražimo u 2015-toj vozilo koje ne može preko 140 km/h. Svako ovde sebe može da proda za stručnjaka.

jao

pre 9 godina

znaci meni ukradu lopovi auto I njima drzava oduzme a ja treba da tuzim lopove sudu a moj auto drzava proda!!!!proces na sudu traje desetak godina,plus I ako dobijem na sudu ne mogu naplatiti zato sto taj lopov da ima pare ne bi krao meni auto?!Pa ljudi mi smo bre ovce nevidjene ako ovo prodje,ovo je cisto vredjanje razuma,jos gluplje od poreza na mobilni koji su Vucic I kompanija u proslosti donosili.Ovo se svima nama moze dogoditi,cak I botovima koji ce I ovo podrzati.Cista pljacka!!!

odisej

pre 9 godina

E Vujanicu , da te obavestim kad vec pominjes SAD i Kaliforniju , da Amerika ima jos 49 drzava i da se tamo polaze sa 16 godina i uglavnom voze kola u proseku sa 3000 do 4000 ccm (50% su pik apovi). Izgleda da vi sa titulom saobracajni ing. ne ucite geografiju.

beograd

pre 9 godina

Lepo uzmes auto na lizing, pa vozis pijan i oduzmu auto lizing kuci.. Ili ako je vase vlasnistvo auto, uplatite kasko, i ako naduvate 2 promila zapalite auto i naplatite kasko.. Eto resenja..

keve mi spomenke

pre 9 godina

e pazi da mi ne oduzmete vozilo jer sam greškom/slučajno zaboravio dozvolu kući. iako je uvek uz mene, može da se desi. ali da mi oduzmete vozilo...evo obećavam vam teško.

Ajoj!

pre 9 godina

"Prema njegovim rečima, prvi cilj je da se onemogući mladima da se nađu u vozilima sa performansama koje mogu da izazovu nesreće."

Čitam pasus nekoliko puta i ne verujem šta sam pročitao! Koliki deficit inteligencije mora da ima neko ko ovako nešto izjavljuje?! Pokažite mi vozilo BEZ PERFORMANSI DA IZAZOVE NESREĆU! Tragedoja je što svi mi izdvajamo novac da ovaj i njemu sličnu dobije platu! Za naše prilike dobru platu!

bezimena

pre 9 godina

Suština je dakle, da ste našli način da LEGALIZUJUTE ukradena vozila! Tek sada će da se razvije biznis na relaciji lopovi-policajci-političari.

Mafija utvrdjuje vlast, bravo! Kada uskoro ode još ovo malo pametnih, počeće medjusobni obračuni. A na tom se i ekonomskom nivou, kao USA 30-tih.:)))

Dr House

pre 9 godina

Majko moja Rebic i "strucnjaK" Vujanic AHAHAHAHAHAHAH, otisli smo u......KAD OVAKVI BILO O CEMU RAZMISLJAJU I ODLUCUJU. Ukrade ti neki kriminalac auto vozi bez dozvole ili pijan i oni tebi oduzimaju auto da ga kazne, A TI NA NASEM SUDU trazi nadoknadu ahahahaha. NE VERUJEM !!!???? Kolika kolicina gluposti u jednoj izjavi. Samo ih videti i cuti je dovoljno. I objavljujte bre vise komentare koji brane zdrav razum od zlocina nad istim. I JOS JEDDNOM KAKVE VEZE IMA KUBIKAZA SA SNAGOM. GOLF DVOJKA 1.6 dizel je kao traktor startan, a FORMULA 1 manje od 1.400 kubika hahahaha. ZNACI MOZE NEKI BOLID U BOLID AL NE SME U TRAKTOR JER JE OPASAN!?

Milan

pre 9 godina

Oduzimanje vozila nije rešenje koje će biti zadovoljavajuće po efektivnosti. Potrebno je takvim nasilnicima oduzeti vozačku dozvolu DOŽIVOTNO, bez prava na ponovno polaganje za bilo koju kategoriju vozila.

Mile

pre 9 godina

Vece novcane kazne za prekrsaje, voznja u pijanom stanju, prolazak na crveno, puna linija, ali to nista ne pomaze dokle god policija ima malu platu, a tatini sinovi ne moraju na sud.

Novosadjanka

pre 9 godina

A da vi lepo nama sve uzmete: kuće, stanove, automobile, bicikle, hranu iz usta, odeću, nas na ulicu, i napred? jedino to vam je ostalo da nas skroooz ošišate kao ovce. Na golisavo! šta mi imamo da se vozimo bilo gde? pa to nije zdravo! Samo se gojimo, zagadjujemo sredinu, zaglavljujemo u snegu.. ma i na biciklu smo zlo! Hajde, molim vas, jer 25 godina čekam to dno! stvarno smo neozbiljni i nedorasli ovoj demokratiji.

@bata

pre 9 godina

Svakako treba pozdraviti sve napore da se smanje saobraćajne nesreće, ali bez intetnzivnije kontrole saob. policije, pogotovo noću, kada je bahatosti i pijanstva najviše, neće biti većeg efekta. Svakodnevno smo svedoci bahate vožnje koja nije registrovana od strane službenih organa, zašto se u tu svrhu ne koriste snimci koji to dokazuju / bilo da su kamere iz vozila ili telefona/

nenad16

pre 9 godina

Sve dok saobracajni policajac u Srbiji radi za 30000 dinara,ni jedan novi zakon nece biti do kraja primenjen.Sve dok ljudi sedaju u kola i imaju na umu da svaki drugi prekrsaj mogu da zavrse hiljadar
kom,mi se necemo pomeriti sa mrtve tacke.
Tek kada mladi ljudi sednu u kola sa uverenjem da ce ako naprave prekrsaj zaista biti ozbiljno kaznjeni,onda mozemo sa ocekujemo napredak.
Znaci sve je u primeni!

Velizarbg

pre 9 godina

Kad vidim ovog profesora prevrne mi se zeludac. Toliko ima glupe ideje o tome kako treba urediti saobracaj da je to strasno. Slazem se da nesto treba uciniti po pitanju bezbednosti ali ne na ovaj nacin kako je matori profa zamislio.

Tonbe

pre 9 godina

A americke tablice? pola grada vozi dzipove na strane tablice ili na invalida sa po 5000 kubika. policija je bedna i zaustavlja samo jeftina vozila i otima od bede. posle ocekuju da ih postujemo?! ma daj...

Perica

pre 9 godina

Kaze ovaj mnogo pametan strucnjak sto se uclanio u partiju, Profesor Saobracajnog fakulteta narode da ce sad drzava da oduzima kola koja su ukradena, a u prekrsaju. Znaci drzava ce da krade ukradena kola od lopova. Kakva je ovo bagra ljudi I na sta nam se svela drzava. More svi na prolece na ulice dok se svi koji su mucili narod ne smeste u corke I da kopaju krompir kao Pantic. A pre toga ce sami da naprave iste posto nema dovoljno kapaciteta u trenutnim.

Milan

pre 9 godina

Bravo genijalci, predlažem da se naplati kazna i komsiji, prva vrata levo, jer je mogao da vidi ko krade auto. Samo vi donosite nove i nove zakone, nastavite da ne primenjujete postojeće, i tako ćete sve rešiti. Nemoj slučajno da neko spomene obeležavanje puta ili, ne daj bože, da se pooštre noćne policijske patrole (sta je, nema para za dnevnice ?) , ili će to moći samo kad se donese zakon o otimačini tuđe imovine.
U svetlu ovog zadnjeg predloga, imam još jedan, i to o spečavanju nasilništva, da žrtve (prebijene građane) policija pritvori jedno 48 sati , pa da vidite kako će se smanjiti broj nasilništava.

pera

pre 9 godina

ubrzanje 12s kao kod zastave 101??? da li ovaj zna da zastava stigne do 100 jedva za 20sec. Za 12sec je vec ozbiljan auto. Ostale izgovorene gluposti ovog profesora strucnjaka ne zelim ni da komentarisem

Rumpel Stickin

pre 9 godina

P. S.
Zaboravih da pitam g.Rebića, kad se planira licitacija zaplenjenih vozila i gde će da bude... hteo bih da svratim :)

sve je moguće

pre 9 godina

šta je sledeće:

1.ako se desi ubistvo u nekom stanu, država oduzima stan kao dokazni materijal.
2. ako se ubistvo desi na ulici. ulica se zatvara, svi stanari se iseljavaju.
3. ako pojedete krofnu iz tri puta idete na ispiranje želudca koje ćete sami platiti. doktor koji vam ispira želudac mora da ima dozvolu B kategorije staru najmanje 5 godina.
4. zabranjeno je gledanje kroz prozor i u slučaju kršenja zakona, prozor se zaplenjuje o vašem trošku.
da li treba još?

srbin iz denvera-usa

pre 9 godina

kakvi nepismeni ljudi donose zakone sa jedinim ciljem da se budzet napuni. U USA ima jos 49 drzava koje kao i ceo ostali svet nemaju takav zakon a i u Kaliforniji to postoji samo za teske nesrece koje se PONOVNO dese i to samo AKO sudija vidi seriju ponovljenih teskih saobracajki...pa cak i onda NE MORA da oduzme auto ako proceni da ima nekoga opravdanja-napr. o mu je neophodan za posao...znaci ovaj Vujanic LAZE CELU SRBIJU.Posle ovoga trebao bi da se izvini javnosti zbog laganja...Mislio sam da se vratim u Srbiju kao penzioner ali posle ovakvih stvari mi ne pada na pamet. Svaki put kad dodjem na mesec dana u Srbiju na odmor platim bar 2 kazne zagluposti...ispade da sam los vozac a nikad u zivotu nisam imao saobracajku a u USA samo dve kazne u zivotu (jedna za parkiranje),,,imao sam doduse usmene opomene od poliajaca za pojas, neispravno svetlo, neukljuceni zmigavac, manja prekoracenja brzine i sve to opomene-NIKADA KAZNA .PREVENCIJA ZNACI ako znaju sta to znaci nasi skupljaci haraca za drzavu.

Sdbr

pre 9 godina

Moj predlog je da oduzmete svima vozila i da nam date po jednu zastavu 101 i po 20 l goriva mesecno.
Sve vise pocinjemo da licimo na Sev. Koreju !!!

Rale

pre 9 godina

PRofesor Vujanić bi trebao da se drži saobraćaja, a ne imovinskopravnih tema.
Krivični postupak u koji spada krivično delo krađe ili oduzimanja vozila, ima prvenstvo u odnosu na prekršajni postupak. U tom smislu, ukoliko je vozilo ukradeno, ima se vratiti vlasniku po pravilima krivičnopravnog postupka i imovinskopravnog zahteva istaknutog u njemu, a ne moze se pre toga oduzimati od nevlasnika koji je ukradenim autom izvršio prekršaj, koliko god on bio težak, pa da taj auto voze raznorazne pevaljke od Rebića, Simića i njima sličnih.

Miroslav

pre 9 godina

Ja imam Ford Mondeo 2.0.Kada moj sin polozi za B nece moci da vozi porodican auto vec cu morati ili da zamenim za slabiji ili da jednostavno sacekamo 21 godinu da bi moj sin mogao da vozi porodican automobil.I zaista ne znam koliko ljudi u Srbiji je u mogucnosti da sebi priusti dva automobila?Verujem da je edukacija od malih nogu bolje resenje.Drugo,sta ako se nekom mladom coveku ukaze prilika za zaposlenjem koje ukljucuje upravljanje motornim vozilom?Sigurno nece poslodavac kupovati slabije vozilo zbog radnika.Da podsetim da nije mali broj mladih 19,20-to godisnjaka koji imaju porodicu i kojima je vozac jedana od profesija koja moze da im obezbedi egzistenciju!Obrazovanje,drasticno kaznjavanje prekrsaja u saobracaju DA,ali ogranicavanje kubikaze ispod 1400 kubika sigurno NE.Mozda neka granica na 150ps ali i to je problematicna odluka.

OjsOjs

pre 9 godina

Kaze: ``a ubrzanje od 0 do 100 km/h negde oko 12,13 sekundi, slično kao kod zastave 101``

Hahahaha pa sa ovim gorivom koje nam prodajete na pumpama u Srbiji ni F1 ne moze da postigne toliko ubrzanje!

Marijana

pre 9 godina

Neka neko objavi koliko su Okanovic i Vujanic poslednjih godina uzeli novca pisuci zakone i navodno brinuci o bezbednosti saobracaja. A koliko od porodica nasilnika vozaca koje zastupaju kao advokati? Da malo promenimo i aktere, a ne samo zakone. P. S. razmislite o deci koja zavrsavaju saobracajnu skolu... Je l to znaci da im se do 21 godine oduzima pravo na rad. Pa nisu sva deca idioti. U manjim mestima decko od 16 godina je radno sposoban, preuzeo je pola posla, vozi traktor, ide na njivu..

bobetko toronto

pre 9 godina

ne ne ne.....sve je pogresno.m....prvo treba da se rucna kolica guraju 6 meseci u selima oko negotina gde se ponesto i gradi, zatim trokulicom se spustiti niz bolnicku ulicu u boru, pa ako kandidat savlada to onda na vasar u zajecar vozja u luna park. ......

Toza Vampir

pre 9 godina

Koje gluposti čovek može proizvede,stvarno nema granica.
Pa normalno ako je vozilo ukradeno da će se oduzeti kao i sve što se oduzima,bitno je da prilikom registracije vozila gospoda iz mupa proveri da li je vozilo ukradeno.
140 km,pa zaprega može da dođe do te brzine.
Izmišljaju nove propise, a i aktuelne ne mogu da kontrolišu, da je sudstvo efikasno ne bi o ovakvim stvarima sada pisali.
Probna dozvola dve godine od 06 do 23h može da se vozi, klasično kršenja ustava. Sloboda rada, ima ljudi koji rade i vozilo im je sastavni deo posla.
1000 eura auto skola, pa za 10 godina generacija do 30 godina biće 90% bez vozačke dozvole što će prouzrokovati hiljade kamikaza na ulicama.

Ništa mi nije jasno, zakoni sve nebulozniji sa isključivom formom da se kao nešto uradi u uzmu pare a praktično dovodi do još većih problema.

ova država je izgubila bilo kakav smisao

pre 9 godina

Ovaj profesor godinama pravi saobraćajne zakone i u svakoj novoj verziji oni su sve gluplji, besmisleniji i nesprovodljiviji. Zakonske odredbe koje on sugeriše su na nivou onoga što može da zamisli manje talentovan student Megatrenda. Komitet za beybednost saobraćaja treba ukinuti a članovima naplatiti svaki dinar naknade jer su nas samo zamajavali godinama sa sve težom situacijom u saobraćaju za koju su oni svojim delovanjem odgovorni. Saobraćajnu policiju treba ukinuti jer ne sprovodi zakon na šta je obavezna pa je kao takva samo trošak na budžetu. Kad je Srbija divlji zapad onda neka bude divlji zapad do kraja.

Ana

pre 9 godina

Vi ste idioti. Meni ukradu vozilo, lopov napravi prekrsaj i onda meni oduzmu vozilo. Rec idioti, zbog koje mi verovatno nece pustiti komentar, kada je o vama rec nije uvreda vec odslikava stvarno stanje.

milos

pre 9 godina

pa dobro ljudi da li ste vi normalni???
ja imam sad probnu vozacku i sad cu morati da cekam do 21godine da vozim samostalno.J**em ti zakon i ljudi koji ih prave,pa ja sad treba da kazem svom caletu da proda auto zbog mene,i novog zakona,da bih kupio novi,sa manjom kubikazom?
alo ljudi nije do vozila,nego do vozaca,kao sto svi ljudi kazu,i sa tom tvojom zastavom Vujacicu,mozes se zaleteti i poginuti,ako nemas ni 2grama mozga
zbog jedne pijane budale i idiota poput njih 5,sto su seli sa budalom u kola kad nemaju mozga,neka im je laka crna zemlja,a ti drzavo menjaj zakone posle svake saobracajne nezgode,i ometaj nas postene vozace zbog neke pijane budale,banana od drzave.STRASNO!!!

plavi andjelak

pre 9 godina

(bre, 27. novembar 2014 08:04)
Delimicno si u pravu. Mada, u slucaju ovog momka bi bilo bolje da su mu policajci, posle napisanih 15 prijava, za svako sledece zaustavljanje tj. za sledecih 12, uzimali mito od 20-50€. Tih 240-600€ izbijenih iz dzepa na ime mita bi ga vise nateralo na oprez nego jos 12, ocigledno beznacajnih, prijava.

Noc je za druge stvari

pre 9 godina

"planirano aktivno otkrivanje alkoholisanih vozača, naročito vikendom i noću"

Uh dobro je! Pijem samo pivo u podne na prazan stomak !

Realista

pre 9 godina

Ubiti coveka mozes i sa plasticnom kasikom. Da li to znaci da ce se proizvoditi manje kasike i moci ce da se kupi samo jedna svakih mesec dana?
To su dugorocne i kratkorocne mere, dugorocno cemo smanjiti upotrebu kasika a kratkorocno manje ljudi ce stradati od istih.
Onog momenta kada politika ove nakaradne drzave postane da ohrabruje pozitivan cin umesto da konstantno represiom i kaznom pokusava da zauzda iovako frustrirano i poludelo stanovnistvo pocecu da verujem u istu...ovako, ovo sve je samo los kopi-pejst zapada...

Mima

pre 9 godina

Jel moze neko ovima da objasni da nije stvar u Zakonu vec u njegovom sprovodjenju ! I sadasnji zakon i onaj pre njega i onaj iz doba SFRJ bi obuhvatili vecinu danasnjih prestupa iz kojih nastaju ljudske zrtve ali...u vreme SFRJ se taj zakon postovao i vazio za sve. U tome je razlika.

Dejan

pre 9 godina

Uvek se maša poenta, namerno i li slučajno. PIJANI vozač je izazvao stravičan udes i poginulo je 3+troje mladih, nije to maldi vozač nego PIJANI!!! Zašto policija ne pokazuje pijanima da se to ne sme i ne isplati, zašto policijske racije(saobraćajne policije) nisu na pravcima u blizini splavova,diskoteka, kafana... i kontroliši. Kazne DRAKONSKE da mora da proda vozilo da bi je platio. E toje rešenje!
Kao i skidanje plata svima, ali ne otpuštanje viškova stranačkih vojnika!? Zamena teza.

lalle

pre 9 godina

Gospodo megableja strucnjaci, da biste kompletirali svoje neznanje, predlazem da zabranite pravo na polaganje C E D kategorije do tridesete godine posto pojedini kamioni i busevi imaju i po 400 konja.

Boža

pre 9 godina

Izmišljamo neke glupe zakone kakvih nigde nama a ono što je svuda normalno kod nas nije.Znači za isti prekršaj neko će biti kažnjen oduzimanjem JUGA od 300e a drugi AUDIJEM od 30000e.Nije auto napravio prekršaj nego vozač, moroni.

Ivan

pre 9 godina

ne mogu da verujem naslov, zar do sada nisu oduzimali ukradena vozila? ako je tako, onda je ovo super kriminalna drzava.
(roxi, 26. novembar 2014 21:32)

Ovo je drugacije. Ako tebi neko ukrade auto i vozeci TVOJ auto napravi prekrsaj ili za*banciju, oduzece mu TVOJ auto. Genijalno zar ne?

sasaAR

pre 9 godina

Koji klosari majko mila pa na prvo pitanje cuti ko zaliven sta znaci 1 2 3 neka sifra da tera dalje sa pitanjima zato sto nemamo pojma kako da sprovodimo i kaznjavamo one bez dozvole au pa ova dvojica pavijana ni put ne bi cistili u bilo kojoj normalnoj zemlji a u Srbiji doticni donose i sprovode zakone o saobracaju,i jos ovaj profesor,tacno se vidi da je zaglavljen tu negde oko 1955godine i nezna da je 21 vek

starosedelac

pre 9 godina

Potpuno pogresan pristup resavanju problema.Nismo mi Svajcarci da kupujemo deci specijalne automobile za obuku. Mlade treba edukovati o saobracaju kroz obrazovanje i ,pored raznih dodatnih predmeta koje izmisljamo, treba osmisliti sistematsko upoznavanje maladih sa sobracajem i saobracajnom kulturom, posledicama nepostovanja propisa , voznje pod uticajem alkohola, brze voznje, neiskustva.
Pa mi i sada nemamo adekvatnu obuku mladih za upravljanje motociklima.

To treba drzava da radi a ne da se sve zasniva na kaznama za vec uciljeno i vestackim ogranicenjima.

Inace na nasim putevima su isti uslovi i ogranicenja brzine kao i pre 30-40 godina a saobracaj i karaktristike vozila su to odavno prevazisli

Fred

pre 9 godina

Da li prof. Vujanić i ekipa misle da vozilom od 75 konja, koje ubrzava za 13 sekundi i ne može da ide brže od 140 i vozi se samo po danu ne može da se izazove tragična saobraćajna nesreća!?! Gospodo, kao i uvek, rešenje je u pravilnoj edukaciji, a ne u postavljanju restrikcija koje će oni najbahatiji, koji nesreće i izazivaju, najverovatnije i kršiti. Nije li Mitrovićev mali napravio udes posle 23h iako mu dozvola nije dozvoljavala da vozi posle tog vremena?

brankoL

pre 9 godina

'U zemljama gde je privatno vlasništvo na višem nivou to je normalna procedura i nije bitno ko je vlasnik, ako je to vozilo kojim je učinjen prekršaj ukradeno, trajno se oduzima, a materijalni deo problema se onda rešava na sudu“, objasio je Vujanić......a sta cemo sa MZ Srbijom?

mup

pre 9 godina

Vujanic svakim pojavljivanjem prevazidje samog sebe. Nije tacno da se u Americi trajno oduzima auto, vec se zapleni i drzi dok se ne plati kazna. Kada vam ukradu auto, osiguranje vam isplati stetu, jer su svi kasko osigurani i bas vas briga sta ce sa njim da rade. Auto se oduzima, a osiguravajuca kuca juri lopova i od njega naplacuje stetu, sto mu je jos jedna kazna vise. Ovom nasom suludom verzijom bi oduzeli ukradeni auto, a vlasnik bi doziveo dva soka i stete, prvi posle kradje, a drugi posle pronalazenja i trajnog oduzimanja. Ovakvim zakonom drzava predaje oruzje i priznaje da nije u stanju da stane na put malom procentu prestupnika, vec ce da maltretira sve mlade vozace. Znam dosta mladih koji su skoro polozili i sve su to deca koja postuju zakone i veoma pazljivo voze. Prof. Vujanic ce im zagorcati zivot.

ing

pre 9 godina

Kao saobraćajni inženjer prosto ne mogu da verujem koliko neznanja se ovih dana pokazuje. Prvo zastava 101 je imala ubrzanje oko 19 sekundi i 55ks neke i 65 i nije imala ni blizu 1 tone, drugo i kao takva da se kretala ovim pravcem prema Adi Huji dostigla bi i više od 100 km/h i posledice ovog udesa bi bile slične ili mnogo gore, ovo ukazuje da auto i performanse u ovom slučaju kao i mnogim drugim nemaju uticaj. Što se tiče maksimalne brzine od 140km/h, evo pokušavam da se setim nekog automobila koji se trenutno mogu novi kupiti a da mu je max brzina manja od 140km/h, ne postoji, postoje neki stari krševi poput keca juga i sl. Dakle neznanje ili namerno, kao evo vam dozvola ako budete uspeli da nađete automobil koji će to zadovoljiti. Evo npr. Clio 1.4 od 75ks bez problema ide brzinom od 180km/h, a može i brže a ima ubrzanje 12.5s. Dakle ne zadovoljava uslove ide mnogo brzo. Ajde ako neko zna da ima nov neki neka mi otvori oči. Iako podržavam ovo prisustvo starije osobe tokom vožnje u početku, mislim da je mnogo da to traje dve godine, tj. može dve godine noću, ali danju idu ljudi na posao možda ili negde drugde potpuno je nepotrebno, nemojte im davati da polože vozački ako ne znaju da voze. I još jedna jako važna stvar na kraju a to je da u autoškolama teorijski deo mogu da drže (predaju) samo diplomirani inženjeri drumskog saobraćaja, jer se samo oni i školuju za to, ne predaju u medicinskim školama inženjeri nego lekari, pa je logično da i ovde rade stručni ljudi. Takođe stručne ljude treba postaviti da upravljaju saobraćajem, pa bi na Adi Huji postojali znakovi opasnosti i ograda na kraju opasne deonice gde je to bilo obavezno, a ne ovako, ceo sekretarijat za saobraćaj i direkciju za puteve treba smeniti i zaposliti ljude koji imaju iskustvo i znanje. Ali pošto nema ništa od toga, nema ništa ni od značajnijih pomaka u bezbednosti saobraćaja.

kazandžija

pre 9 godina

Ne verujem. Izmišljaju nove nebuloze, zbog mladića kojeg su u poslednjih par godina 'hvatali' više od 20 puta i naravno puštali. Više od 20 prijava (bez presuda naravno, jer nije na adresi!?)
Sram vas bilo nesposobna korumpirana družino. Da li se neko među vama oseća (su)odgovornim kad se pomene trostruka pogibija, izazvana vožnjom ovoga koga puštate vise od dve godine!?

pantelija

pre 9 godina

Zamislite ovakve propise pre recimo 30tak godina...To bi značilo da nisu smeli da vas regrutuju u 18 godini I da vas pošalju na obuku od 6 meseci da vozite...TENK,KAMION,PRAGU,OKLOPNI TRANSPORTER, itd.Za te poslove JNA bi morala da sačeka da napunite 21,22,25 godina.Smešno

Jovan

pre 9 godina

Au derane, pa ti si pobrkao Reebok i Ray Ban!
Kakva California, pa ti sine garant ni na karti ne znaš da pokažeš gde je, a upljuvao si se da nas ubediš kako imaš rešenje za ovdašnje probleme.
Takvima poput ovog samozvanog genijalca Vujanića treba zabraniti da priđu na bliže od kilometar od bilo kakvog zakona, a ne da ih pišu.

Nikola

pre 9 godina

A koji to auto ne moze preko 140 km/h da ide? Znam,fica,peglica,trabant,mada i oni idu,makar niz brdo! Zakon me apsolutno ne dotice jer sam stariji,ali pravimo sami sebe debilima! Videcete za koju godinu kad sadasnja generacija doceka tu famoznu 21-vu pa kad opale onako blesavi i ne izivljeni,ima da otpadaju razni delovi po drum'!

mail

pre 9 godina

Dve stvari su primetne i zacudjujuce :
1. Ovaj mali sto je vozio bmw, imao 30 prijava, znaci mogao je odavno da bude pritvoren i svi zivi i zdravi, bez novog zakona, samo primena (ali to je 100% uvek kod nas).
2. Saobracajci ne ucestvuju (bojkotuju) donosenje ovih novih pravila. To su isto radili i za novim ovim zadnjim zakonom o saobracaju. Posle su trazili da to stoji kod njih 2 godine da ga dorade kako im odgovara (inace pozivaju se na Dacica) a to je ekvivalencija drzavnom udaru.

Pera ložač

pre 9 godina

Svašta ovi napričaše a znamo kako se ovde donose zakoni, pa i saobraćajni. Donesu oni "nadležnom" nacrte zakona a ovaj pola precrta, polomi dve-tri kvake za vrata, nešto malo dopiše na osnovu svojih neprocenljivih iskustava i oni onda to potpišu i eto zakona. Skupština ima većinu kakvu ima, dignu ljudi ruke (tj. pritisnu dugmence za DA) i eto zakona.

Pekar

pre 9 godina

... "a mapreijalni deo sebonda rešava na sudu" .... Na kom Sudu gospodo!? Pa, nemamo peavno uređen sistem. Ukradu mi auto, oduzme ga policija... a ja posle da tužim bednog lopova ili poginulog u saobracajnoj nesreci?!

nenad t

pre 9 godina

Zbog nekog tatinog sina, kome je i ovaj zakon bio dovoljan da bude već odavno iza rešetaka, vi hoćete da s*ebete celu populaciju! Pa jel ste svesni da sva dostavna vozila za male prodavnice, pekare, markete i slično, voze upravo mlada "deca", to im je radno mesto, a vi ujutru pijete jogurt koji oni razvezu. Treba bre da napravite razliku izmedju normalnih i bolesnih i da lečite bolesne, a normalne pustite da žive i rade. Ovi nenormalni neće da poštuju nikakve i te nove zakone, samo ćete sputavati one normalne da žive i rade i uživaju u životu. Šta vam je gospodo policajci do sada smetao zakon da toga kojin je vozio bez dozvole oderete od kazni i da ga pratite na svakom koraku da ga sklonite sa puta, kada god sedne u kola, bio to fića ili BMv. Za koga donosite stroge zakone kada su problematični vašom zaslugom VAN ZAKONA. Muka mi je više od budalaštine od strane države....

nedorasli zadatku

pre 9 godina

Diletanti: hocete li trajno oduzimati autobuse kamione firmine i vladine automobile od lopova i pijanih bahatih vozaca? A sta cete sa istim takvim motorciklistima koji su mnogo ucestaliji I opasniji ucesnici u saobracaju ?

LVeteran

pre 9 godina

Stvarno ima dobrih komentara sa kojim se potpuno slazem, osim sto ne videh da je iko prepoznao pravi slogan proslih izbora:
"Svega ce biti, samo sramote i obraza biti nece!"
I jos jedna.
"Napredno! U totalnu otimacinu od sirotinje!" , rece Superhik.

bre

pre 9 godina

Treba promeniti zakon za mito i korupciju.Pa ko od policajaca koji uzima mito i pusta teze prekrsaje u saonracaju oduzeti mu kucu ili stan a ako to nema oduzeti stan stanodavcu.To da isto vazi i za sudije koji su korumpirani.Ludilu nema kraja u ovoj drzavi.

Aca policajac

pre 9 godina

Ja sam policajac 12 godina i ptice na grani znaju da se ukradeno vozilo oduzima od lopova! Ne razumem sta pisac ovim hteo da kaze? Normalno da ce policajac oduzeti uz potvrdu ukradeni auto i raditi na rasvetljavanju krivicnog dela. Vozilo se uz potvrdu takodje vraca pravom vlasniku i pred Sudom se radi krivica lopova i nadoknada stete. Tako to funkcionise od nastanka policije i nije mi jasno kakav je ovo naslov? Pa necu valjda da pustim lopova ako ga nahvatam sa ukradenim autom. Citam i ne verujem.