Nedelja, 23.11.2014.

12:33

Putin: Naprosto, jači smo od svih

Odluke o situaciji u vezi sa Krimom bile su dobro promišljene i nema sumnje u njihov uspeh, jer je istina na strani Rusije, kaže ruski predsednik Vladimir Putin

Izvor: Tanjug

Putin: Naprosto, jaèi smo od svih IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

105 Komentari

Sortiraj po:

familija

pre 9 godina

Putina i Rusiju podrzavam svim srcem,jer su izgleda poslednji koji mogu nesto na ovoj planeti uciniti a da to nije naredila Amerika.
Ameri su se u decenijama jednopolarnog sveta previse osilili i cinili razne nepravde i zlocine da tako nazovemo svuda po svetu.
Od svetskih miljenika,zemlje slobode i naprednog stila,dosli su do toga da nema kutka sveta koji ih ne mrzi i trpi pritisak njihovog neumornog apetita za resursima i utiajem. Da sve ovo ide americki predsednici,generali i nacija od pre 2 svetskog rata,mislim da bi bili ako nista drugo,ono barem razocarani.
Steta je po obican narod koji tamo zivi,a ionako neinformisan ,neobavesten a cak i neizanteresovan za postupke njihove vlade,da se pomisli kako je los i tome slicno.
Jer tamo kao i otprilike svuda,obican narod se skoro nista ne pita,a obicno zadnji sve sazna. Nesto poput muza,kome se prica kako je sve lepo i divno,dok mu se rogovi uveliko nabijaju na glavu.

Miško

pre 9 godina

Dragi moji komentatori nemate vi pojma kako se u Rusiji živi mislite neka sirotinja otiđite pa pogledajte pa se uverite .Ostavite neke priče iz tamo 80 i 90 ih stigao je pravi domaćin koji zna da stvara kako ekonomski tako i politički. Zato ga svet i mrzi.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (izbeglica, 23. novembar 2014 18:44)

Naravno, ceo svet će uskoro posle propasti usa & eu pohrliti u rusiju u želji da i oni "malo žive život"..

delikates

pre 9 godina

"....ruski interesi na Balkanu...." ne bih se cudio da zbog tih interesa i kod nas bude ukrajinki scenario. Da je Joza Broz ziv ne bi ti ni primirisao ovde na Balkanu.
"Prema njegovim rečima, danas je situacija slična po pitanju Ukrajine gde se pretpostavlja da Rusija ima interese, ali joj se osporava da ih brani, prenosi Tass." Dakle tu smo! Jest da ima protivrecnosti "pretpostavlja" "ali joj se osprava".(Robinja, 23. novembar 2014 19:08)Oduvek su velike sile imale interese na Balkanu.Rusija,odnosno ruski interesi su prisutni na Balkanu više od 200godina.Zahvaljujući Rusiji su se Balkanski narodi oslobodili Osmanlija.Zahvaljujući Rusiji su Francuska i Britanija objavile rat Nemačkoj i Austrougarskoj,kada su ove napale Srbiju 1914-te godine.Na kraju zahvaljujući Crvenoj Armiji,koju su skoro u potpunisti činili Rusi,Srbija se oslobodila okupatora u drugom svetskom ratu.Kod nas se desio ukrajinski scenario 1999-te godine,zahvaljujući tome što je Rusija bila slaba i nezainteresovana za Balkan.Rusija je jedina velika sila koja nikada nije bombardovala Srbiju i zato nema ono mazohističko poštovanje,koje je prisutno kod Srba.

Бојан Илић

pre 9 godina

Svaka čast Putinu. Samo treba pogledati Rusiju prije i poslije njega i sve je jasno. Osobno mi je stvaranje multipolarnog svijeta njegov najveći uspjeh.
(from_HR, 23. novembar 2014 16:04)

Komšija misli svojom glavom, bravo!:-)

Marija-Buje

pre 9 godina

Sjećam se sata povijesti u srednjoj školi i kako je profesorica Živka Zaninović spomenula Hitlerove su riječi "Wir sind gross und stark...!" ("Mi smo veliki i jaki!")
Voljela bih da sam u krivu, no bojim se da nisam i da je ovo ludilo koje se rađa u Rusiji dio iste matrice: isfrustrirana nacija koja je izgubila na značenju, osiromašila i u svijetu prestala biti važan čimbenik, postavlja se na noge preko novog Velikog vođe.

wer

pre 9 godina

@ceca: Samo jedno pitanje u vezi "otimanja teritorije": Sta bi vasa mudrost predlozila da se uradi kada u susednoj zemlji vlast silom preuzima zapad preko pucista i neonacistickih grupacija, kada su cak dolazili senatori i poslanici iz SAD i EU da otvoreno podrze obaranje vlade? I to ne bilo kakva susedna zemlja, vec zemlja koju je bukvalno Rusija stvorila i dala (zapravo poklonila bi bila adekvatnija rec) im drzavu, ali nije dala da bi je neko predavao zapadu da tamo instalira svoje ljude.
Taj scenario tzv. obojenih revolucija odn. "regime change" mnogo je ucestalio u poslednje vreme (u Libiji, Tunisu, Egiptu, Siriji, pokusaji u Venecueli i Hong Kongu) iza sebe je ostavio haos, nemire, u nekim slucajevima i hiljade ili cak stotine hiljade mrtvih, a u Siriji je izrodio neke od najodvratnijih kreatura.
Izgleda da mislite da bi svi trebalo da postanu klimoglavci i beskicmenjaci i ne reaguju na ocigledno terorisanje i ponovnu kolonizaciju zemalja i naroda, ali eto, ocigledno ima nekih zemalja i naroda koji nemaju taj mentalni sklop "dobrog roba" kakav je potreban danasnjoj globalnoj plutokratiji.

srdjan

pre 9 godina

Rusija ima toliko prirudnih resursa da nece puci za 1.000.000.000 godina koliko mogu da eksploatisu... Zapad je iscrpeo svoje resurse pa prodaje oruzje i ratuje od toga i zive... SAD je u 2013 godini ili 2012oj bila najveci izvoznik oruzja sa profirom od preko 50.000.000.000 dolara... al nece ni SAD doveka moci da ratuje... A Rusija ... vreme ce pokazati da nece puci imaju kome da se okrenu... imaju samo gasa koliko hoce... eno sa kinom potpisali ugovor vredan 400.000.000.000 dolara za izvoz gasa za tu drzavu...

marija

pre 9 godina

Naslov je bzvz.
"Naprosto, jači smo. Jači od svih. Zato što smo u pravu. Istina je moć, rekao je Putin.
I - u pravu je, jer na Forbsovoj listi on je br.1 najmocniji lider u svetu, dakle najjaci, zao mi je mrzitelji.

adam

pre 9 godina

Hahaha odlična vizija! Istu je imao i Mihajl Gorbačov 1985 kad je započeo pregovore sa Reganom i osetio spoljnopolitičku poziciju Rusije kao najdominantniju u pregovorima! Istina, Rusija je tada to bila. 1988 je već krenulo odumiranje a 1990 priča je završena. Tada Rusija nije imala kapaicete da očuva vodeću ulogu zbog teritorijalne razuđenosti i urušavanja sistema na svojoj zapadnoj granici. Dakle...sad kad se Rusija ponovo širi deluje moćno i imponzantno. Kao kula od karata na 100 spratova. Svi pravi Rusi kupili su stanove u Londonu, lokale i hotele u Pragu, plasiraju trenutno gomilu kapitala u EU i odmaraju se u Meksiku. Oni, neće plaćati javne kuhinje i poljske bolnice po Ukrajini! Ma kako Rusija bila velika i moćna, uvek je unište lideri koji je vide moćnijom i većom!

Robinja

pre 9 godina

"....ruski interesi na Balkanu...." ne bih se cudio da zbog tih interesa i kod nas bude ukrajinki scenario. Da je Joza Broz ziv ne bi ti ni primirisao ovde na Balkanu.
"Prema njegovim rečima, danas je situacija slična po pitanju Ukrajine gde se pretpostavlja da Rusija ima interese, ali joj se osporava da ih brani, prenosi Tass." Dakle tu smo! Jest da ima protivrecnosti "pretpostavlja" "ali joj se osprava". Ovo je cisto priznanje ruskog Adolfa. Placaces ti jos ratnu odstetu!
"Na pitanje novinara o njegovoj popularnosti, Putin je rekao da je "najgora stvar robovati razmišljanju o sopstvenom rejtingu" i da čim pojedinac to počne da čini "odmah se pretvara u gubitnika". " Mada mi deluje licemerno, lepo zvuci. Vucicu sta ti mislis o ovome?

izbeglica

pre 9 godina

Dragi moji komentatori nemate vi pojma kako se u Rusiji živi mislite neka sirotinja otiđite pa pogledajte pa se uverite .Ostavite neke priče iz tamo 80 i 90 ih stigao je pravi domaćin koji zna da stvara kako ekonomski tako i politički. Zato ga svet i mrzi.

Mujo11

pre 9 godina

Putin: Naprosto, jači smo od svih

Tako su rekli i prije: Hitler, Sadam, Ghadafi..., i puno njih kao ovi, koji su mislili da su vazniji nego sto su u stvarnost bili, ali eto, oni vise nijesu, ali je tu Putin koji misli da Rusija je jaca od svih drzava svijeta?!
Rusija stvarno je velika sila, jaka drzava, ali ovaj "cirkus" tek je poceo a kada i kako ce zavrsiti, niko ne zna, cak ni sam Putin?!
Kada bi bio sve ove samo cirkus, ali nije, to je tragedija, pred nama je jedna velika tragedija, veca nego sto je ikad bilo na ovom svijetu...?!

Car je go

pre 9 godina

Napredak od Potemkinovih do Putinkinovih sela je ocigledan, zar ne? Uzalud teku vekovi nad Rusijom, a patnja malog ruskog coveka ostala je ista, od starih carskih vremna do danasnjeg Putinovog carovanja.

Kamičak

pre 9 godina

Procitah jedan komentar da nije bilo Putina pricali bi Nemacki... pa zar bi nam bilo lose???
(blinkibile, 23. novembar 2014 16:11)

Па видиш, има нас који волимо наш српски језик и желимо да живимо у Србији. На жалост, пре сто година су наши хероји већином погинули бранећи државу, нацију и језик. А они којима је било ок да говоре и немачки, преживеше рат без проблема. И видим, данас имају и многобројне потомке.

humanista

pre 9 godina

Sta god rekli ili mislili ali Putin je jasno i glasno rekao da su naj jaci i prvi je koji je to bukvalno tutnuo pod nos Amerima.Pa i Merkelova pokazuje respekt prema njemu.Do skoro Su Ameri bili to sto je rusija sada i sta je bilo.Pogledajte ili procitajte samo u koliko su ratova direktno i indirektno ucestvovali od 9ote godine.I sta su napravili od onih zemalja gde su dosli da brane ljudska prava i sire demokratiju, napravili su uzas i nazalost pobili silan narod.Putin je ocigledno svestan kakav stav i prema kome mora imati.Eto malo lupio sakom o sto a zatresla se sva Evropa.Bas me interesuje sta ce biti ,,a kad padne prvi sneg,,

george

pre 9 godina

amerika mora na svaki nacin da napravi rat velikih razmera,zato i guraju jadni ukrajinski narod u propast(a samim tim i Europu).njihova ekonomija je pukla,naoruzavaju policiju svim mogucim arsenalom oruzja,ljudi nemaju posla i poceli su da gladuju a prva indikacija je rasna diskriminacija o kojoj se tako malo prica a koja je "veliki"problem Amera.nesto mi je poznata ta slikas sa Balkana 90-tih.zna to KGB-ovac jako dobro ,zato se i ponasa tako.NECE DA BUDE DOBRO kako rece Sojic.2016 ko prezivi prica ce....

Alo alo

pre 9 godina

Samo ako ovo nije Tanjugova dnevna doza putinizma za Srbistance.
A ako je stvarno to rekao, onda mora kraj da mu je blizu. Jos samo da skine cipelu i pocne mlatiti sa njom po stolu. Putin ce veoma brzo postati odlicna figura za karikaturiste i komicare.

Bane

pre 9 godina

Mislim da vecina naseg naroda ne voli toliko Rusiju koliko mrzi zapad, tacnije Ameriku. Naprosto mi smo na nasoj kozi osetili sta znaci biti nemocan i kako izgleda kada ti zapad radi sta i kako hoce a ako pisnes on te izbombarduje. Takodje bili smo svedoci i mnogih ratova koje su predvodili u drugim zemljama a sve pod okriljem sirenja demokratije i zastite ljudskih prava tih istih ljudi koje su onda naoruzavali i slali da ginu ne bi ki svrgnuli postojecu vlast da bi oni postavili svoju kupljenu. I mi smo to trpeli, gledali, jeli se u sebi i molili se da se pojavi neko ko ce biti dovoljno jak i vispren da im stane na rep i raspali cusku. Sada nekog takvog vide u Putinu i zato navijaju i sve svoje nade polazu na njega da ce uspostaviti ravnotezu medju silama i opet stvoriti bipolaran svet u kome ne moze jedan da senluci kako hoce. Problem je sto zapad ima lovu i bavi se time vekovima tako da su oni to doveli do savrsenstva i rade to sasvim perfidno, pri tom vladaju i medijima i na kraju oni ispadnu uvek fini, cisti, humani i sa najboljim namerama a svi drugi su idioti, agresori, diktatori i sl. Ne svrstavam sebe ni u rusofile ni u evrofobe ali i ja navijam za Putina samo zasto sto smatram da je svet dovoljno bio talac jedne drzave i jednog centra moci i njihovog interesa.

my way

pre 9 godina

Sad ce rusofili da se napale.
(cofi95, 23. novembar 2014 12:42)
Vidi ovako, supersile kao sto su SAD i Rusija mogu da odlucuju kome ce da pomazu, kako da se prema kome odnose, prema kome ce da budu filicni, a kome fobicni, koga ce mala Srbija i Srbi da nazovi vole, a koga da mrze, zavisi od odluke i ponasanja tih velikih sila. Sad, ne znam koliko pomracen um nekome treba da bude, pa da podrzava one koji su nas ubijali, razarali, komadali nam zemlju u parcice, a da bude protiv onih koji su nam istorijski prijatelji. To je istina i retardirane floskulice poput one da nam Rusi nikad nisu pomogli ne mogu da je promene, bas kao sto nista ne moze da izbrise ovu "divnu demokratsku" ratom rasparcanu, opljackanu, postkomunisticku, neoliberalno kapitalisticku, politicko-tajkunsku rusevinu Jugoslavije koju su nam ostavili oni koji su o nama direktno odlucivali, a to nisu bili Rusi, vec neko drugi, verovao ti meni ili ne.

mrle

pre 9 godina

Genije nosi Svajcrski sat. Pa ja i 50% nas nosimo kinesku gardarobu mi smo Kini nastrojeni. A 40% Turskoj ostali su goli i bosi. Boze kakvih komentara. Ovde je bilo najbolje kad je bio multipolran svet.

ben

pre 9 godina

Naprosto vi ste najveci prevaranti.

Obecali ukraincima da cete im garantovati teritorialni integritet iako predaju nuklearno oruzje, pa kad su ga pradeli napadnuli ste ih i oduzeli im pola drzave.

from_HR

pre 9 godina

Svaka čast Putinu. Samo treba pogledati Rusiju prije i poslije njega i sve je jasno. Osobno mi je stvaranje multipolarnog svijeta njegov najveći uspjeh.

Jak sam, pa mogu da budem i diplomata

pre 9 godina

Predrag, 23. novembar 2014 13:10
A ti mislis da se on oslonio samo na snagu... Seti se samo desavanja za vreme olimpijade. Ma sve ih je preveslao, i to vrlo elegantno

Lupa

pre 9 godina

Drago mi je da je sve veći broj onih koji shvataju da ravnoteža među "velikim", stvara prostor za normalan život "malim". Dominacija jedne sile, joj ostavlja dovoljno prostora da "male" isisa do srži.

Bez jake Rusije SAD i EU su nas skoro uništile, oterali nas u glad, razvili nam svest da smo nesposobni za proizvodnju. Uništili nam volju za razmnožavanje, podstakli iseljavanje nadarenih. Kraj nam je bio već vidljiv, 50-100 godina.

Ova svrstavanja u obožavaoce jednih ili drugih su pogrešna. Postoji samo vetar u prsa ili leđa. Ovaj drugi je bolji ako misliš da ideš napred.

Djordje NS

pre 9 godina

Može on da priča šta god hoće ali će u istorijskim okvirima ostati zapamćen kao gubitnik, negativac, agresor i diktator. Ajd sad nastavite sa slavljem jer vi rusofili od toga imate više nego on sam i svi Rusi zajedno...

sad shvatam nesvrstane

pre 9 godina

istina je jedna a to nas je zapad naučio 90ih, lepo budeš jači i bolje naoružan i možeš da radiš i pričaš šta hoćeš. farsa oko ljudskigh prava i razvijanju multietničkog društva a onako razvališ jugoslaviju pa posle srbiju. daleko da sam ljubitelj rusa (sva sreća pa se ne graničimo sa njima). od njih imamo samo deklarativno busanje koje nam samo donosi štetu ali od licemernosti zapada koji eksplitiše sve mi je muka.

EU Citizen

pre 9 godina

Sećam se nekog narodnjaka iz devedesetih gde neka spodoba peva stihove koji bi bili jedan od najvrelijih kandidata na ironičnu himnu devedesetih i Miloševićeve ubilačke kleptokratije: ne može nam niko ništa, jači smo od sudbine :))) Ovim nesrećnicima ne trebaju, izgleda, ni turbo-folk zvezde da formulišu neku sličnu mantru hibrisa i propasti, oni su sam svoj turbo, a osvestiće se verovatno tek u Hagu, Gvantanamu ili nekom sličnom prijatnom mestu gde se obično nađu arogantni patuljci koji umisle da su divovi i počnu da divljaju :)))

dario

pre 9 godina

Možda ti misliš da si jači od svih ali inflacija i rublja ne misle tako. Sačekaj ti do te svoje 2018.g. ako ne i prije, pa češ uvidjeti da nisi u pravu!

CCCP

pre 9 godina

Hehe niko ne zavrce ove mucene srbske rusofile kao njihov mentalni vlasnik u kremlju. pa sta cemo sad? onoliko mrzite jelcina a sad ga vas rodjeni gazda postuje i brani? pa jelcin ga je i izvukao iz kgb-fsb za svog naslednika. nista tuznije od dodvoravanja stranim silama. naravno, isto vazi i za uboge srbske zapadnjake. svi navijate za jedne ili druge inostrane mocnike, a oni vas uvek namagarce da vam se ceo svet smeje u lice.

Lala

pre 9 godina

@delija
A da nije bilo Amerike, danas bi cela Evropa bila ili pod nemackim nacizmom ili ruskim komunizmom, pa bi "svi govorili ili nemacki ili ruski".

delay

pre 9 godina

Obrati pažnju:"Ali, čim je došao trenutak da se brane ruski interesi na Balkanu"...sve je time rekao-ruski a ne srpski interesi, znači, treba mi da gledamo naše a ne ruske interese i da im služimo za brisanje poda. Jasno?!

Kiza

pre 9 godina

Možeš da se ku*čiš i da tvrdiš da je istina na tvojoj strani kad imaš na hiljade nuklearnih glava...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Časlav, 23. novembar 2014 12:51)

To isto vazi i za drugu stranu.

Dragi Sandokan

pre 9 godina

Putin je rekao da je "najgora stvar robovati razmišljanju o sopstvenom rejtingu" i da čim pojedinac to počne da čini "odmah se pretvara u gubitnika". "

Al je samokritican alal mu vera.

Srbin iz Srbije a ne Bosne

pre 9 godina

Daleko ti lepa kuca.A tek ovo sto je rakao da su jaci od svih,to ce da se vidi veoma brzo ili bistro sto bi rekli Rusoljubi iz Srbije.Brani ti svoje interese i interese svojjih DRUZEJ. iz kooperativa OZERO, u granicama/geografskim/tvoje IMPERIJI,koja je toliko velika da jos uvek ne znas sta sedesava u njoj.A Ukrainu,SRBIJUAbhaziju,Osetiju,Moldaviju ostavi njenim narodima da oni sami sebi oderdjuju buducnost.Ovo sto ti radis je SILEDZIJSKO NASILJE ,JEDNE NAJOBICNIJE DRSKE I BEZOBRAZNE GRUPE HOHSTAPLERA KOJI SU SE ENORMNO,POD TVOJOM VLASCU OBOGATILI-primer,kooperstiv OZERO.

Nikola Comski

pre 9 godina

Kada je reč o privatnom planu, ruski predsednik je rekao da priliku da se vidi sa svojim prijateljima često ometa njegov zgusnut raspored, zbog koga čak i svoje dve ćerke, Mariju i Katarinu, uspeva da vidi jednom ili dva puta mesečno.


Vidi, vidi, Putin i ja osim politickih stavova imamo jos nesto zajednicko: I moja kcerka se zove Katarina.

DonJuan

pre 9 godina

Dokle vise o ovom sumanutom diktatoru i njegovim nebulozama? Samo dajete materijal ovim rusofilima sto pisu "zivela Rusija", sto bi inace u svakoj normalnoj zemlji bilo protumaceno kao veleizdaja, samo je u ovoj sprdacini od drzave i naroda pozeljno voleti Rusiju vise nego rodjenu majku.

Mirko

pre 9 godina

Ovakav u osnovi bipolaran svet, sa Evropom od Urala do Atlantika a ne Evropom kojom rukovodi i manipulise Amerika, bila je zelja i san generala De Gola. Zato su ga i srusili. No, njegova drzavnicka dalekovidost danas pobedjuje. Na srecu covecantsva!

ceca

pre 9 godina

Pa otimanje teritorije se to zove, zar ne? Rusija nema kopnenu granicu sa Krimom i hoce da je stvori preko ovih pobunjenika.
Za one koji brane ovo lupetanje neka se sjete Kosova.

Smuleco

pre 9 godina

Prosto, sve što je čovek rekao je tačno. Zato se Americi i njenim evropskim satelitima i ne sviđa to što priča i radi. Imaju kompleks jake Rusije. Ruku na srce, velika je to frustracija za njih, jer ne mogu više da haraju, kako im se prohte.

mlekadzija

pre 9 godina

Zapad moze samo da se nada da ce posle Putina uspeti da pronadje i ustolici nekog ljigavca koji ce pristati da igra kako oni sviraju. Pogubno po Rusiju i ruske nacionalne interese naravno. Srecom to ce ostati u sferi nade, ali kao sto se zna ljudski je nadati se. A u medjuvrmenu stvari ce da dodju na svoje mesto...

Rade Piket

pre 9 godina

U Ruskoj istorije ćeš ostati upamcen kao Vladimir Veliki, a prijatelji sa zapada će samo moći da zale stk im je prisla era Jeljcina i Gorbeceva.

british

pre 9 godina

Samog sebe zelis da ubedis u nesto usta i sam neverujes a slabi ste da neznate ni sami koliko , krah vam je siguran tek ce te da vidite samo polako.

Zole

pre 9 godina

Istina je da je Rusija pod njegovim vodstvom majbrze rastuca ekonomija u svetu. Sa reastom ekonomske moci, raste i politicka moc. Dok Rusija napreduje, nema razloga da Putin ne bude na celu Rusije.

vizar

pre 9 godina

Nevjerovatan državnik. Jedan od najvećih ikada. Mnogo ga ljudi ne voli i mrzi ali vjerujem da mu se svi redom iz te skupine mrzitelja divi. Da nije Putina i jake Rusije Srbija i CG bi bile opet pašaluci otomana.

jela

pre 9 godina

Koja je to istina na ruskoj strani? Da nije "srpska istina": "Srbija ne ratuje, ni u Sarajevu, ni u Vukovaru, nigde!"
Tako ni Rusije "nigde nema". Marsovci ratuju.

Liberal

pre 9 godina

Tipican imperijalizam. Uostalom koja se snazna drzava nece boriti da svuda preovladava njen uticaj. Lose jeste, cinjenica itekako. Naptosto evolucija nas je napravila takvima. Umesto da od ovog naseg jedinog doma pravimo bolje mesto mi se delimo. Ali to je opet visa demagogija. A Putko pamet u glavu ipak je zapad zapad, mozda i naizasluzniji za guranje ovog sveta napred sto se civilizacijskih tekovina tice.

Seselj Dr Vojislav

pre 9 godina

"Putin je rekao da je "najgora stvar robovati razmišljanju o sopstvenom rejtingu" i da čim pojedinac to počne da čini "odmah se pretvara u gubitnika". "

Jesi li cuo ovo AV? Slusaj i uci..

Bojan

pre 9 godina

@(Predrag, 23. novembar 2014 13:10)

Nazalost to nikada u istoriji covecanstva nije bilo tacno, niti ce biti, jer jednostavno nije u prirodi coveka. Uvek su snazni i jaki vladali dok su se umni uvek sklanjali pred snaznima. Da je tako kako tvrdis bilo bi pravde u ovome svetu i zakoni bi vazili jednako za sve.

jelena

pre 9 godina

Ziko, ako je bolji svet Rusija, ne znam zasto svi iz boljeg beže u gori svet!? Sta će mu monarhija, kao da ima neke razlike između njegovog režima i apsolutisticke monarhije!

Mare,NS

pre 9 godina

Tako su i `borci za demokratiju` iz ID,preko noci postali teroristi!
Da ne spominjem neke iz naseg komsiluka,koji su preko noci,od terorista postali `borci za demokratiju`!!!
Sve,prema trenutnim interesima!

Zika

pre 9 godina

Oticice covek kad se razracuna sa zapadom i postavi ih tamo gde im je mesto, a rusima i celom svetu je pokazao sta da rade i kako da cuvaju pravdu i slobodu da bi svet bio bolje mesto za zivot.

samo napred

pre 9 godina

"Naprosto, jači smo. Jači od svih. Zato što smo u pravu. Istina je moć. Kada Rus oseća da je u pravu, nepobediv je", rekao je Putin

Naprosto JESTE i dobro je sto je tako

samo napred

pre 9 godina

"Naprosto, jači smo. Jači od svih. Zato što smo u pravu. Istina je moć. Kada Rus oseća da je u pravu, nepobediv je", rekao je Putin

Naprosto JESTE i dobro je sto je tako

Seselj Dr Vojislav

pre 9 godina

"Putin je rekao da je "najgora stvar robovati razmišljanju o sopstvenom rejtingu" i da čim pojedinac to počne da čini "odmah se pretvara u gubitnika". "

Jesi li cuo ovo AV? Slusaj i uci..

Zika

pre 9 godina

Oticice covek kad se razracuna sa zapadom i postavi ih tamo gde im je mesto, a rusima i celom svetu je pokazao sta da rade i kako da cuvaju pravdu i slobodu da bi svet bio bolje mesto za zivot.

Mare,NS

pre 9 godina

Tako su i `borci za demokratiju` iz ID,preko noci postali teroristi!
Da ne spominjem neke iz naseg komsiluka,koji su preko noci,od terorista postali `borci za demokratiju`!!!
Sve,prema trenutnim interesima!

delay

pre 9 godina

Obrati pažnju:"Ali, čim je došao trenutak da se brane ruski interesi na Balkanu"...sve je time rekao-ruski a ne srpski interesi, znači, treba mi da gledamo naše a ne ruske interese i da im služimo za brisanje poda. Jasno?!

Kiza

pre 9 godina

Možeš da se ku*čiš i da tvrdiš da je istina na tvojoj strani kad imaš na hiljade nuklearnih glava...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Časlav, 23. novembar 2014 12:51)

To isto vazi i za drugu stranu.

Djordje NS

pre 9 godina

Može on da priča šta god hoće ali će u istorijskim okvirima ostati zapamćen kao gubitnik, negativac, agresor i diktator. Ajd sad nastavite sa slavljem jer vi rusofili od toga imate više nego on sam i svi Rusi zajedno...

sad shvatam nesvrstane

pre 9 godina

istina je jedna a to nas je zapad naučio 90ih, lepo budeš jači i bolje naoružan i možeš da radiš i pričaš šta hoćeš. farsa oko ljudskigh prava i razvijanju multietničkog društva a onako razvališ jugoslaviju pa posle srbiju. daleko da sam ljubitelj rusa (sva sreća pa se ne graničimo sa njima). od njih imamo samo deklarativno busanje koje nam samo donosi štetu ali od licemernosti zapada koji eksplitiše sve mi je muka.

my way

pre 9 godina

Sad ce rusofili da se napale.
(cofi95, 23. novembar 2014 12:42)
Vidi ovako, supersile kao sto su SAD i Rusija mogu da odlucuju kome ce da pomazu, kako da se prema kome odnose, prema kome ce da budu filicni, a kome fobicni, koga ce mala Srbija i Srbi da nazovi vole, a koga da mrze, zavisi od odluke i ponasanja tih velikih sila. Sad, ne znam koliko pomracen um nekome treba da bude, pa da podrzava one koji su nas ubijali, razarali, komadali nam zemlju u parcice, a da bude protiv onih koji su nam istorijski prijatelji. To je istina i retardirane floskulice poput one da nam Rusi nikad nisu pomogli ne mogu da je promene, bas kao sto nista ne moze da izbrise ovu "divnu demokratsku" ratom rasparcanu, opljackanu, postkomunisticku, neoliberalno kapitalisticku, politicko-tajkunsku rusevinu Jugoslavije koju su nam ostavili oni koji su o nama direktno odlucivali, a to nisu bili Rusi, vec neko drugi, verovao ti meni ili ne.

Smuleco

pre 9 godina

Prosto, sve što je čovek rekao je tačno. Zato se Americi i njenim evropskim satelitima i ne sviđa to što priča i radi. Imaju kompleks jake Rusije. Ruku na srce, velika je to frustracija za njih, jer ne mogu više da haraju, kako im se prohte.

vizar

pre 9 godina

Nevjerovatan državnik. Jedan od najvećih ikada. Mnogo ga ljudi ne voli i mrzi ali vjerujem da mu se svi redom iz te skupine mrzitelja divi. Da nije Putina i jake Rusije Srbija i CG bi bile opet pašaluci otomana.

ben

pre 9 godina

Naprosto vi ste najveci prevaranti.

Obecali ukraincima da cete im garantovati teritorialni integritet iako predaju nuklearno oruzje, pa kad su ga pradeli napadnuli ste ih i oduzeli im pola drzave.

EU Citizen

pre 9 godina

Sećam se nekog narodnjaka iz devedesetih gde neka spodoba peva stihove koji bi bili jedan od najvrelijih kandidata na ironičnu himnu devedesetih i Miloševićeve ubilačke kleptokratije: ne može nam niko ništa, jači smo od sudbine :))) Ovim nesrećnicima ne trebaju, izgleda, ni turbo-folk zvezde da formulišu neku sličnu mantru hibrisa i propasti, oni su sam svoj turbo, a osvestiće se verovatno tek u Hagu, Gvantanamu ili nekom sličnom prijatnom mestu gde se obično nađu arogantni patuljci koji umisle da su divovi i počnu da divljaju :)))

Zole

pre 9 godina

Istina je da je Rusija pod njegovim vodstvom majbrze rastuca ekonomija u svetu. Sa reastom ekonomske moci, raste i politicka moc. Dok Rusija napreduje, nema razloga da Putin ne bude na celu Rusije.

from_HR

pre 9 godina

Svaka čast Putinu. Samo treba pogledati Rusiju prije i poslije njega i sve je jasno. Osobno mi je stvaranje multipolarnog svijeta njegov najveći uspjeh.

DonJuan

pre 9 godina

Dokle vise o ovom sumanutom diktatoru i njegovim nebulozama? Samo dajete materijal ovim rusofilima sto pisu "zivela Rusija", sto bi inace u svakoj normalnoj zemlji bilo protumaceno kao veleizdaja, samo je u ovoj sprdacini od drzave i naroda pozeljno voleti Rusiju vise nego rodjenu majku.

Srbin iz Srbije a ne Bosne

pre 9 godina

Daleko ti lepa kuca.A tek ovo sto je rakao da su jaci od svih,to ce da se vidi veoma brzo ili bistro sto bi rekli Rusoljubi iz Srbije.Brani ti svoje interese i interese svojjih DRUZEJ. iz kooperativa OZERO, u granicama/geografskim/tvoje IMPERIJI,koja je toliko velika da jos uvek ne znas sta sedesava u njoj.A Ukrainu,SRBIJUAbhaziju,Osetiju,Moldaviju ostavi njenim narodima da oni sami sebi oderdjuju buducnost.Ovo sto ti radis je SILEDZIJSKO NASILJE ,JEDNE NAJOBICNIJE DRSKE I BEZOBRAZNE GRUPE HOHSTAPLERA KOJI SU SE ENORMNO,POD TVOJOM VLASCU OBOGATILI-primer,kooperstiv OZERO.

Lala

pre 9 godina

@delija
A da nije bilo Amerike, danas bi cela Evropa bila ili pod nemackim nacizmom ili ruskim komunizmom, pa bi "svi govorili ili nemacki ili ruski".

CCCP

pre 9 godina

Hehe niko ne zavrce ove mucene srbske rusofile kao njihov mentalni vlasnik u kremlju. pa sta cemo sad? onoliko mrzite jelcina a sad ga vas rodjeni gazda postuje i brani? pa jelcin ga je i izvukao iz kgb-fsb za svog naslednika. nista tuznije od dodvoravanja stranim silama. naravno, isto vazi i za uboge srbske zapadnjake. svi navijate za jedne ili druge inostrane mocnike, a oni vas uvek namagarce da vam se ceo svet smeje u lice.

Rade Piket

pre 9 godina

U Ruskoj istorije ćeš ostati upamcen kao Vladimir Veliki, a prijatelji sa zapada će samo moći da zale stk im je prisla era Jeljcina i Gorbeceva.

ceca

pre 9 godina

Pa otimanje teritorije se to zove, zar ne? Rusija nema kopnenu granicu sa Krimom i hoce da je stvori preko ovih pobunjenika.
Za one koji brane ovo lupetanje neka se sjete Kosova.

Jak sam, pa mogu da budem i diplomata

pre 9 godina

Predrag, 23. novembar 2014 13:10
A ti mislis da se on oslonio samo na snagu... Seti se samo desavanja za vreme olimpijade. Ma sve ih je preveslao, i to vrlo elegantno

mlekadzija

pre 9 godina

Zapad moze samo da se nada da ce posle Putina uspeti da pronadje i ustolici nekog ljigavca koji ce pristati da igra kako oni sviraju. Pogubno po Rusiju i ruske nacionalne interese naravno. Srecom to ce ostati u sferi nade, ali kao sto se zna ljudski je nadati se. A u medjuvrmenu stvari ce da dodju na svoje mesto...

Mirko

pre 9 godina

Ovakav u osnovi bipolaran svet, sa Evropom od Urala do Atlantika a ne Evropom kojom rukovodi i manipulise Amerika, bila je zelja i san generala De Gola. Zato su ga i srusili. No, njegova drzavnicka dalekovidost danas pobedjuje. Na srecu covecantsva!

mrle

pre 9 godina

Genije nosi Svajcrski sat. Pa ja i 50% nas nosimo kinesku gardarobu mi smo Kini nastrojeni. A 40% Turskoj ostali su goli i bosi. Boze kakvih komentara. Ovde je bilo najbolje kad je bio multipolran svet.

jela

pre 9 godina

Koja je to istina na ruskoj strani? Da nije "srpska istina": "Srbija ne ratuje, ni u Sarajevu, ni u Vukovaru, nigde!"
Tako ni Rusije "nigde nema". Marsovci ratuju.

jelena

pre 9 godina

Ziko, ako je bolji svet Rusija, ne znam zasto svi iz boljeg beže u gori svet!? Sta će mu monarhija, kao da ima neke razlike između njegovog režima i apsolutisticke monarhije!

dario

pre 9 godina

Možda ti misliš da si jači od svih ali inflacija i rublja ne misle tako. Sačekaj ti do te svoje 2018.g. ako ne i prije, pa češ uvidjeti da nisi u pravu!

british

pre 9 godina

Samog sebe zelis da ubedis u nesto usta i sam neverujes a slabi ste da neznate ni sami koliko , krah vam je siguran tek ce te da vidite samo polako.

Lupa

pre 9 godina

Drago mi je da je sve veći broj onih koji shvataju da ravnoteža među "velikim", stvara prostor za normalan život "malim". Dominacija jedne sile, joj ostavlja dovoljno prostora da "male" isisa do srži.

Bez jake Rusije SAD i EU su nas skoro uništile, oterali nas u glad, razvili nam svest da smo nesposobni za proizvodnju. Uništili nam volju za razmnožavanje, podstakli iseljavanje nadarenih. Kraj nam je bio već vidljiv, 50-100 godina.

Ova svrstavanja u obožavaoce jednih ili drugih su pogrešna. Postoji samo vetar u prsa ili leđa. Ovaj drugi je bolji ako misliš da ideš napred.

Dragi Sandokan

pre 9 godina

Putin je rekao da je "najgora stvar robovati razmišljanju o sopstvenom rejtingu" i da čim pojedinac to počne da čini "odmah se pretvara u gubitnika". "

Al je samokritican alal mu vera.

marija

pre 9 godina

Naslov je bzvz.
"Naprosto, jači smo. Jači od svih. Zato što smo u pravu. Istina je moć, rekao je Putin.
I - u pravu je, jer na Forbsovoj listi on je br.1 najmocniji lider u svetu, dakle najjaci, zao mi je mrzitelji.

Nikola Comski

pre 9 godina

Kada je reč o privatnom planu, ruski predsednik je rekao da priliku da se vidi sa svojim prijateljima često ometa njegov zgusnut raspored, zbog koga čak i svoje dve ćerke, Mariju i Katarinu, uspeva da vidi jednom ili dva puta mesečno.


Vidi, vidi, Putin i ja osim politickih stavova imamo jos nesto zajednicko: I moja kcerka se zove Katarina.

Bojan

pre 9 godina

@(Predrag, 23. novembar 2014 13:10)

Nazalost to nikada u istoriji covecanstva nije bilo tacno, niti ce biti, jer jednostavno nije u prirodi coveka. Uvek su snazni i jaki vladali dok su se umni uvek sklanjali pred snaznima. Da je tako kako tvrdis bilo bi pravde u ovome svetu i zakoni bi vazili jednako za sve.

Kamičak

pre 9 godina

Procitah jedan komentar da nije bilo Putina pricali bi Nemacki... pa zar bi nam bilo lose???
(blinkibile, 23. novembar 2014 16:11)

Па видиш, има нас који волимо наш српски језик и желимо да живимо у Србији. На жалост, пре сто година су наши хероји већином погинули бранећи државу, нацију и језик. А они којима је било ок да говоре и немачки, преживеше рат без проблема. И видим, данас имају и многобројне потомке.

Liberal

pre 9 godina

Tipican imperijalizam. Uostalom koja se snazna drzava nece boriti da svuda preovladava njen uticaj. Lose jeste, cinjenica itekako. Naptosto evolucija nas je napravila takvima. Umesto da od ovog naseg jedinog doma pravimo bolje mesto mi se delimo. Ali to je opet visa demagogija. A Putko pamet u glavu ipak je zapad zapad, mozda i naizasluzniji za guranje ovog sveta napred sto se civilizacijskih tekovina tice.

wer

pre 9 godina

@ceca: Samo jedno pitanje u vezi "otimanja teritorije": Sta bi vasa mudrost predlozila da se uradi kada u susednoj zemlji vlast silom preuzima zapad preko pucista i neonacistickih grupacija, kada su cak dolazili senatori i poslanici iz SAD i EU da otvoreno podrze obaranje vlade? I to ne bilo kakva susedna zemlja, vec zemlja koju je bukvalno Rusija stvorila i dala (zapravo poklonila bi bila adekvatnija rec) im drzavu, ali nije dala da bi je neko predavao zapadu da tamo instalira svoje ljude.
Taj scenario tzv. obojenih revolucija odn. "regime change" mnogo je ucestalio u poslednje vreme (u Libiji, Tunisu, Egiptu, Siriji, pokusaji u Venecueli i Hong Kongu) iza sebe je ostavio haos, nemire, u nekim slucajevima i hiljade ili cak stotine hiljade mrtvih, a u Siriji je izrodio neke od najodvratnijih kreatura.
Izgleda da mislite da bi svi trebalo da postanu klimoglavci i beskicmenjaci i ne reaguju na ocigledno terorisanje i ponovnu kolonizaciju zemalja i naroda, ali eto, ocigledno ima nekih zemalja i naroda koji nemaju taj mentalni sklop "dobrog roba" kakav je potreban danasnjoj globalnoj plutokratiji.

Bane

pre 9 godina

Mislim da vecina naseg naroda ne voli toliko Rusiju koliko mrzi zapad, tacnije Ameriku. Naprosto mi smo na nasoj kozi osetili sta znaci biti nemocan i kako izgleda kada ti zapad radi sta i kako hoce a ako pisnes on te izbombarduje. Takodje bili smo svedoci i mnogih ratova koje su predvodili u drugim zemljama a sve pod okriljem sirenja demokratije i zastite ljudskih prava tih istih ljudi koje su onda naoruzavali i slali da ginu ne bi ki svrgnuli postojecu vlast da bi oni postavili svoju kupljenu. I mi smo to trpeli, gledali, jeli se u sebi i molili se da se pojavi neko ko ce biti dovoljno jak i vispren da im stane na rep i raspali cusku. Sada nekog takvog vide u Putinu i zato navijaju i sve svoje nade polazu na njega da ce uspostaviti ravnotezu medju silama i opet stvoriti bipolaran svet u kome ne moze jedan da senluci kako hoce. Problem je sto zapad ima lovu i bavi se time vekovima tako da su oni to doveli do savrsenstva i rade to sasvim perfidno, pri tom vladaju i medijima i na kraju oni ispadnu uvek fini, cisti, humani i sa najboljim namerama a svi drugi su idioti, agresori, diktatori i sl. Ne svrstavam sebe ni u rusofile ni u evrofobe ali i ja navijam za Putina samo zasto sto smatram da je svet dovoljno bio talac jedne drzave i jednog centra moci i njihovog interesa.

izbeglica

pre 9 godina

Dragi moji komentatori nemate vi pojma kako se u Rusiji živi mislite neka sirotinja otiđite pa pogledajte pa se uverite .Ostavite neke priče iz tamo 80 i 90 ih stigao je pravi domaćin koji zna da stvara kako ekonomski tako i politički. Zato ga svet i mrzi.

srdjan

pre 9 godina

Rusija ima toliko prirudnih resursa da nece puci za 1.000.000.000 godina koliko mogu da eksploatisu... Zapad je iscrpeo svoje resurse pa prodaje oruzje i ratuje od toga i zive... SAD je u 2013 godini ili 2012oj bila najveci izvoznik oruzja sa profirom od preko 50.000.000.000 dolara... al nece ni SAD doveka moci da ratuje... A Rusija ... vreme ce pokazati da nece puci imaju kome da se okrenu... imaju samo gasa koliko hoce... eno sa kinom potpisali ugovor vredan 400.000.000.000 dolara za izvoz gasa za tu drzavu...

Marija-Buje

pre 9 godina

Sjećam se sata povijesti u srednjoj školi i kako je profesorica Živka Zaninović spomenula Hitlerove su riječi "Wir sind gross und stark...!" ("Mi smo veliki i jaki!")
Voljela bih da sam u krivu, no bojim se da nisam i da je ovo ludilo koje se rađa u Rusiji dio iste matrice: isfrustrirana nacija koja je izgubila na značenju, osiromašila i u svijetu prestala biti važan čimbenik, postavlja se na noge preko novog Velikog vođe.

Бојан Илић

pre 9 godina

Svaka čast Putinu. Samo treba pogledati Rusiju prije i poslije njega i sve je jasno. Osobno mi je stvaranje multipolarnog svijeta njegov najveći uspjeh.
(from_HR, 23. novembar 2014 16:04)

Komšija misli svojom glavom, bravo!:-)

george

pre 9 godina

amerika mora na svaki nacin da napravi rat velikih razmera,zato i guraju jadni ukrajinski narod u propast(a samim tim i Europu).njihova ekonomija je pukla,naoruzavaju policiju svim mogucim arsenalom oruzja,ljudi nemaju posla i poceli su da gladuju a prva indikacija je rasna diskriminacija o kojoj se tako malo prica a koja je "veliki"problem Amera.nesto mi je poznata ta slikas sa Balkana 90-tih.zna to KGB-ovac jako dobro ,zato se i ponasa tako.NECE DA BUDE DOBRO kako rece Sojic.2016 ko prezivi prica ce....

delikates

pre 9 godina

"....ruski interesi na Balkanu...." ne bih se cudio da zbog tih interesa i kod nas bude ukrajinki scenario. Da je Joza Broz ziv ne bi ti ni primirisao ovde na Balkanu.
"Prema njegovim rečima, danas je situacija slična po pitanju Ukrajine gde se pretpostavlja da Rusija ima interese, ali joj se osporava da ih brani, prenosi Tass." Dakle tu smo! Jest da ima protivrecnosti "pretpostavlja" "ali joj se osprava".(Robinja, 23. novembar 2014 19:08)Oduvek su velike sile imale interese na Balkanu.Rusija,odnosno ruski interesi su prisutni na Balkanu više od 200godina.Zahvaljujući Rusiji su se Balkanski narodi oslobodili Osmanlija.Zahvaljujući Rusiji su Francuska i Britanija objavile rat Nemačkoj i Austrougarskoj,kada su ove napale Srbiju 1914-te godine.Na kraju zahvaljujući Crvenoj Armiji,koju su skoro u potpunisti činili Rusi,Srbija se oslobodila okupatora u drugom svetskom ratu.Kod nas se desio ukrajinski scenario 1999-te godine,zahvaljujući tome što je Rusija bila slaba i nezainteresovana za Balkan.Rusija je jedina velika sila koja nikada nije bombardovala Srbiju i zato nema ono mazohističko poštovanje,koje je prisutno kod Srba.

Miško

pre 9 godina

Dragi moji komentatori nemate vi pojma kako se u Rusiji živi mislite neka sirotinja otiđite pa pogledajte pa se uverite .Ostavite neke priče iz tamo 80 i 90 ih stigao je pravi domaćin koji zna da stvara kako ekonomski tako i politički. Zato ga svet i mrzi.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (izbeglica, 23. novembar 2014 18:44)

Naravno, ceo svet će uskoro posle propasti usa & eu pohrliti u rusiju u želji da i oni "malo žive život"..

Alo alo

pre 9 godina

Samo ako ovo nije Tanjugova dnevna doza putinizma za Srbistance.
A ako je stvarno to rekao, onda mora kraj da mu je blizu. Jos samo da skine cipelu i pocne mlatiti sa njom po stolu. Putin ce veoma brzo postati odlicna figura za karikaturiste i komicare.

humanista

pre 9 godina

Sta god rekli ili mislili ali Putin je jasno i glasno rekao da su naj jaci i prvi je koji je to bukvalno tutnuo pod nos Amerima.Pa i Merkelova pokazuje respekt prema njemu.Do skoro Su Ameri bili to sto je rusija sada i sta je bilo.Pogledajte ili procitajte samo u koliko su ratova direktno i indirektno ucestvovali od 9ote godine.I sta su napravili od onih zemalja gde su dosli da brane ljudska prava i sire demokratiju, napravili su uzas i nazalost pobili silan narod.Putin je ocigledno svestan kakav stav i prema kome mora imati.Eto malo lupio sakom o sto a zatresla se sva Evropa.Bas me interesuje sta ce biti ,,a kad padne prvi sneg,,

adam

pre 9 godina

Hahaha odlična vizija! Istu je imao i Mihajl Gorbačov 1985 kad je započeo pregovore sa Reganom i osetio spoljnopolitičku poziciju Rusije kao najdominantniju u pregovorima! Istina, Rusija je tada to bila. 1988 je već krenulo odumiranje a 1990 priča je završena. Tada Rusija nije imala kapaicete da očuva vodeću ulogu zbog teritorijalne razuđenosti i urušavanja sistema na svojoj zapadnoj granici. Dakle...sad kad se Rusija ponovo širi deluje moćno i imponzantno. Kao kula od karata na 100 spratova. Svi pravi Rusi kupili su stanove u Londonu, lokale i hotele u Pragu, plasiraju trenutno gomilu kapitala u EU i odmaraju se u Meksiku. Oni, neće plaćati javne kuhinje i poljske bolnice po Ukrajini! Ma kako Rusija bila velika i moćna, uvek je unište lideri koji je vide moćnijom i većom!

Robinja

pre 9 godina

"....ruski interesi na Balkanu...." ne bih se cudio da zbog tih interesa i kod nas bude ukrajinki scenario. Da je Joza Broz ziv ne bi ti ni primirisao ovde na Balkanu.
"Prema njegovim rečima, danas je situacija slična po pitanju Ukrajine gde se pretpostavlja da Rusija ima interese, ali joj se osporava da ih brani, prenosi Tass." Dakle tu smo! Jest da ima protivrecnosti "pretpostavlja" "ali joj se osprava". Ovo je cisto priznanje ruskog Adolfa. Placaces ti jos ratnu odstetu!
"Na pitanje novinara o njegovoj popularnosti, Putin je rekao da je "najgora stvar robovati razmišljanju o sopstvenom rejtingu" i da čim pojedinac to počne da čini "odmah se pretvara u gubitnika". " Mada mi deluje licemerno, lepo zvuci. Vucicu sta ti mislis o ovome?

Mujo11

pre 9 godina

Putin: Naprosto, jači smo od svih

Tako su rekli i prije: Hitler, Sadam, Ghadafi..., i puno njih kao ovi, koji su mislili da su vazniji nego sto su u stvarnost bili, ali eto, oni vise nijesu, ali je tu Putin koji misli da Rusija je jaca od svih drzava svijeta?!
Rusija stvarno je velika sila, jaka drzava, ali ovaj "cirkus" tek je poceo a kada i kako ce zavrsiti, niko ne zna, cak ni sam Putin?!
Kada bi bio sve ove samo cirkus, ali nije, to je tragedija, pred nama je jedna velika tragedija, veca nego sto je ikad bilo na ovom svijetu...?!

Car je go

pre 9 godina

Napredak od Potemkinovih do Putinkinovih sela je ocigledan, zar ne? Uzalud teku vekovi nad Rusijom, a patnja malog ruskog coveka ostala je ista, od starih carskih vremna do danasnjeg Putinovog carovanja.

familija

pre 9 godina

Putina i Rusiju podrzavam svim srcem,jer su izgleda poslednji koji mogu nesto na ovoj planeti uciniti a da to nije naredila Amerika.
Ameri su se u decenijama jednopolarnog sveta previse osilili i cinili razne nepravde i zlocine da tako nazovemo svuda po svetu.
Od svetskih miljenika,zemlje slobode i naprednog stila,dosli su do toga da nema kutka sveta koji ih ne mrzi i trpi pritisak njihovog neumornog apetita za resursima i utiajem. Da sve ovo ide americki predsednici,generali i nacija od pre 2 svetskog rata,mislim da bi bili ako nista drugo,ono barem razocarani.
Steta je po obican narod koji tamo zivi,a ionako neinformisan ,neobavesten a cak i neizanteresovan za postupke njihove vlade,da se pomisli kako je los i tome slicno.
Jer tamo kao i otprilike svuda,obican narod se skoro nista ne pita,a obicno zadnji sve sazna. Nesto poput muza,kome se prica kako je sve lepo i divno,dok mu se rogovi uveliko nabijaju na glavu.

samo napred

pre 9 godina

"Naprosto, jači smo. Jači od svih. Zato što smo u pravu. Istina je moć. Kada Rus oseća da je u pravu, nepobediv je", rekao je Putin

Naprosto JESTE i dobro je sto je tako

Zika

pre 9 godina

Oticice covek kad se razracuna sa zapadom i postavi ih tamo gde im je mesto, a rusima i celom svetu je pokazao sta da rade i kako da cuvaju pravdu i slobodu da bi svet bio bolje mesto za zivot.

Djordje NS

pre 9 godina

Može on da priča šta god hoće ali će u istorijskim okvirima ostati zapamćen kao gubitnik, negativac, agresor i diktator. Ajd sad nastavite sa slavljem jer vi rusofili od toga imate više nego on sam i svi Rusi zajedno...

EU Citizen

pre 9 godina

Sećam se nekog narodnjaka iz devedesetih gde neka spodoba peva stihove koji bi bili jedan od najvrelijih kandidata na ironičnu himnu devedesetih i Miloševićeve ubilačke kleptokratije: ne može nam niko ništa, jači smo od sudbine :))) Ovim nesrećnicima ne trebaju, izgleda, ni turbo-folk zvezde da formulišu neku sličnu mantru hibrisa i propasti, oni su sam svoj turbo, a osvestiće se verovatno tek u Hagu, Gvantanamu ili nekom sličnom prijatnom mestu gde se obično nađu arogantni patuljci koji umisle da su divovi i počnu da divljaju :)))

Mare,NS

pre 9 godina

Tako su i `borci za demokratiju` iz ID,preko noci postali teroristi!
Da ne spominjem neke iz naseg komsiluka,koji su preko noci,od terorista postali `borci za demokratiju`!!!
Sve,prema trenutnim interesima!

Srbin iz Srbije a ne Bosne

pre 9 godina

Daleko ti lepa kuca.A tek ovo sto je rakao da su jaci od svih,to ce da se vidi veoma brzo ili bistro sto bi rekli Rusoljubi iz Srbije.Brani ti svoje interese i interese svojjih DRUZEJ. iz kooperativa OZERO, u granicama/geografskim/tvoje IMPERIJI,koja je toliko velika da jos uvek ne znas sta sedesava u njoj.A Ukrainu,SRBIJUAbhaziju,Osetiju,Moldaviju ostavi njenim narodima da oni sami sebi oderdjuju buducnost.Ovo sto ti radis je SILEDZIJSKO NASILJE ,JEDNE NAJOBICNIJE DRSKE I BEZOBRAZNE GRUPE HOHSTAPLERA KOJI SU SE ENORMNO,POD TVOJOM VLASCU OBOGATILI-primer,kooperstiv OZERO.

DonJuan

pre 9 godina

Dokle vise o ovom sumanutom diktatoru i njegovim nebulozama? Samo dajete materijal ovim rusofilima sto pisu "zivela Rusija", sto bi inace u svakoj normalnoj zemlji bilo protumaceno kao veleizdaja, samo je u ovoj sprdacini od drzave i naroda pozeljno voleti Rusiju vise nego rodjenu majku.

CCCP

pre 9 godina

Hehe niko ne zavrce ove mucene srbske rusofile kao njihov mentalni vlasnik u kremlju. pa sta cemo sad? onoliko mrzite jelcina a sad ga vas rodjeni gazda postuje i brani? pa jelcin ga je i izvukao iz kgb-fsb za svog naslednika. nista tuznije od dodvoravanja stranim silama. naravno, isto vazi i za uboge srbske zapadnjake. svi navijate za jedne ili druge inostrane mocnike, a oni vas uvek namagarce da vam se ceo svet smeje u lice.

vizar

pre 9 godina

Nevjerovatan državnik. Jedan od najvećih ikada. Mnogo ga ljudi ne voli i mrzi ali vjerujem da mu se svi redom iz te skupine mrzitelja divi. Da nije Putina i jake Rusije Srbija i CG bi bile opet pašaluci otomana.

ben

pre 9 godina

Naprosto vi ste najveci prevaranti.

Obecali ukraincima da cete im garantovati teritorialni integritet iako predaju nuklearno oruzje, pa kad su ga pradeli napadnuli ste ih i oduzeli im pola drzave.

ceca

pre 9 godina

Pa otimanje teritorije se to zove, zar ne? Rusija nema kopnenu granicu sa Krimom i hoce da je stvori preko ovih pobunjenika.
Za one koji brane ovo lupetanje neka se sjete Kosova.

jela

pre 9 godina

Koja je to istina na ruskoj strani? Da nije "srpska istina": "Srbija ne ratuje, ni u Sarajevu, ni u Vukovaru, nigde!"
Tako ni Rusije "nigde nema". Marsovci ratuju.

Zole

pre 9 godina

Istina je da je Rusija pod njegovim vodstvom majbrze rastuca ekonomija u svetu. Sa reastom ekonomske moci, raste i politicka moc. Dok Rusija napreduje, nema razloga da Putin ne bude na celu Rusije.

Lala

pre 9 godina

@delija
A da nije bilo Amerike, danas bi cela Evropa bila ili pod nemackim nacizmom ili ruskim komunizmom, pa bi "svi govorili ili nemacki ili ruski".

Seselj Dr Vojislav

pre 9 godina

"Putin je rekao da je "najgora stvar robovati razmišljanju o sopstvenom rejtingu" i da čim pojedinac to počne da čini "odmah se pretvara u gubitnika". "

Jesi li cuo ovo AV? Slusaj i uci..

british

pre 9 godina

Samog sebe zelis da ubedis u nesto usta i sam neverujes a slabi ste da neznate ni sami koliko , krah vam je siguran tek ce te da vidite samo polako.

delay

pre 9 godina

Obrati pažnju:"Ali, čim je došao trenutak da se brane ruski interesi na Balkanu"...sve je time rekao-ruski a ne srpski interesi, znači, treba mi da gledamo naše a ne ruske interese i da im služimo za brisanje poda. Jasno?!

dario

pre 9 godina

Možda ti misliš da si jači od svih ali inflacija i rublja ne misle tako. Sačekaj ti do te svoje 2018.g. ako ne i prije, pa češ uvidjeti da nisi u pravu!

Marija-Buje

pre 9 godina

Sjećam se sata povijesti u srednjoj školi i kako je profesorica Živka Zaninović spomenula Hitlerove su riječi "Wir sind gross und stark...!" ("Mi smo veliki i jaki!")
Voljela bih da sam u krivu, no bojim se da nisam i da je ovo ludilo koje se rađa u Rusiji dio iste matrice: isfrustrirana nacija koja je izgubila na značenju, osiromašila i u svijetu prestala biti važan čimbenik, postavlja se na noge preko novog Velikog vođe.

Smuleco

pre 9 godina

Prosto, sve što je čovek rekao je tačno. Zato se Americi i njenim evropskim satelitima i ne sviđa to što priča i radi. Imaju kompleks jake Rusije. Ruku na srce, velika je to frustracija za njih, jer ne mogu više da haraju, kako im se prohte.

jelena

pre 9 godina

Ziko, ako je bolji svet Rusija, ne znam zasto svi iz boljeg beže u gori svet!? Sta će mu monarhija, kao da ima neke razlike između njegovog režima i apsolutisticke monarhije!

Liberal

pre 9 godina

Tipican imperijalizam. Uostalom koja se snazna drzava nece boriti da svuda preovladava njen uticaj. Lose jeste, cinjenica itekako. Naptosto evolucija nas je napravila takvima. Umesto da od ovog naseg jedinog doma pravimo bolje mesto mi se delimo. Ali to je opet visa demagogija. A Putko pamet u glavu ipak je zapad zapad, mozda i naizasluzniji za guranje ovog sveta napred sto se civilizacijskih tekovina tice.

from_HR

pre 9 godina

Svaka čast Putinu. Samo treba pogledati Rusiju prije i poslije njega i sve je jasno. Osobno mi je stvaranje multipolarnog svijeta njegov najveći uspjeh.

my way

pre 9 godina

Sad ce rusofili da se napale.
(cofi95, 23. novembar 2014 12:42)
Vidi ovako, supersile kao sto su SAD i Rusija mogu da odlucuju kome ce da pomazu, kako da se prema kome odnose, prema kome ce da budu filicni, a kome fobicni, koga ce mala Srbija i Srbi da nazovi vole, a koga da mrze, zavisi od odluke i ponasanja tih velikih sila. Sad, ne znam koliko pomracen um nekome treba da bude, pa da podrzava one koji su nas ubijali, razarali, komadali nam zemlju u parcice, a da bude protiv onih koji su nam istorijski prijatelji. To je istina i retardirane floskulice poput one da nam Rusi nikad nisu pomogli ne mogu da je promene, bas kao sto nista ne moze da izbrise ovu "divnu demokratsku" ratom rasparcanu, opljackanu, postkomunisticku, neoliberalno kapitalisticku, politicko-tajkunsku rusevinu Jugoslavije koju su nam ostavili oni koji su o nama direktno odlucivali, a to nisu bili Rusi, vec neko drugi, verovao ti meni ili ne.

Rade Piket

pre 9 godina

U Ruskoj istorije ćeš ostati upamcen kao Vladimir Veliki, a prijatelji sa zapada će samo moći da zale stk im je prisla era Jeljcina i Gorbeceva.

Nikola Comski

pre 9 godina

Kada je reč o privatnom planu, ruski predsednik je rekao da priliku da se vidi sa svojim prijateljima često ometa njegov zgusnut raspored, zbog koga čak i svoje dve ćerke, Mariju i Katarinu, uspeva da vidi jednom ili dva puta mesečno.


Vidi, vidi, Putin i ja osim politickih stavova imamo jos nesto zajednicko: I moja kcerka se zove Katarina.

mlekadzija

pre 9 godina

Zapad moze samo da se nada da ce posle Putina uspeti da pronadje i ustolici nekog ljigavca koji ce pristati da igra kako oni sviraju. Pogubno po Rusiju i ruske nacionalne interese naravno. Srecom to ce ostati u sferi nade, ali kao sto se zna ljudski je nadati se. A u medjuvrmenu stvari ce da dodju na svoje mesto...

Jak sam, pa mogu da budem i diplomata

pre 9 godina

Predrag, 23. novembar 2014 13:10
A ti mislis da se on oslonio samo na snagu... Seti se samo desavanja za vreme olimpijade. Ma sve ih je preveslao, i to vrlo elegantno

Kiza

pre 9 godina

Možeš da se ku*čiš i da tvrdiš da je istina na tvojoj strani kad imaš na hiljade nuklearnih glava...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Časlav, 23. novembar 2014 12:51)

To isto vazi i za drugu stranu.

Dragi Sandokan

pre 9 godina

Putin je rekao da je "najgora stvar robovati razmišljanju o sopstvenom rejtingu" i da čim pojedinac to počne da čini "odmah se pretvara u gubitnika". "

Al je samokritican alal mu vera.

sad shvatam nesvrstane

pre 9 godina

istina je jedna a to nas je zapad naučio 90ih, lepo budeš jači i bolje naoružan i možeš da radiš i pričaš šta hoćeš. farsa oko ljudskigh prava i razvijanju multietničkog društva a onako razvališ jugoslaviju pa posle srbiju. daleko da sam ljubitelj rusa (sva sreća pa se ne graničimo sa njima). od njih imamo samo deklarativno busanje koje nam samo donosi štetu ali od licemernosti zapada koji eksplitiše sve mi je muka.

Mirko

pre 9 godina

Ovakav u osnovi bipolaran svet, sa Evropom od Urala do Atlantika a ne Evropom kojom rukovodi i manipulise Amerika, bila je zelja i san generala De Gola. Zato su ga i srusili. No, njegova drzavnicka dalekovidost danas pobedjuje. Na srecu covecantsva!

Mujo11

pre 9 godina

Putin: Naprosto, jači smo od svih

Tako su rekli i prije: Hitler, Sadam, Ghadafi..., i puno njih kao ovi, koji su mislili da su vazniji nego sto su u stvarnost bili, ali eto, oni vise nijesu, ali je tu Putin koji misli da Rusija je jaca od svih drzava svijeta?!
Rusija stvarno je velika sila, jaka drzava, ali ovaj "cirkus" tek je poceo a kada i kako ce zavrsiti, niko ne zna, cak ni sam Putin?!
Kada bi bio sve ove samo cirkus, ali nije, to je tragedija, pred nama je jedna velika tragedija, veca nego sto je ikad bilo na ovom svijetu...?!

Robinja

pre 9 godina

"....ruski interesi na Balkanu...." ne bih se cudio da zbog tih interesa i kod nas bude ukrajinki scenario. Da je Joza Broz ziv ne bi ti ni primirisao ovde na Balkanu.
"Prema njegovim rečima, danas je situacija slična po pitanju Ukrajine gde se pretpostavlja da Rusija ima interese, ali joj se osporava da ih brani, prenosi Tass." Dakle tu smo! Jest da ima protivrecnosti "pretpostavlja" "ali joj se osprava". Ovo je cisto priznanje ruskog Adolfa. Placaces ti jos ratnu odstetu!
"Na pitanje novinara o njegovoj popularnosti, Putin je rekao da je "najgora stvar robovati razmišljanju o sopstvenom rejtingu" i da čim pojedinac to počne da čini "odmah se pretvara u gubitnika". " Mada mi deluje licemerno, lepo zvuci. Vucicu sta ti mislis o ovome?

adam

pre 9 godina

Hahaha odlična vizija! Istu je imao i Mihajl Gorbačov 1985 kad je započeo pregovore sa Reganom i osetio spoljnopolitičku poziciju Rusije kao najdominantniju u pregovorima! Istina, Rusija je tada to bila. 1988 je već krenulo odumiranje a 1990 priča je završena. Tada Rusija nije imala kapaicete da očuva vodeću ulogu zbog teritorijalne razuđenosti i urušavanja sistema na svojoj zapadnoj granici. Dakle...sad kad se Rusija ponovo širi deluje moćno i imponzantno. Kao kula od karata na 100 spratova. Svi pravi Rusi kupili su stanove u Londonu, lokale i hotele u Pragu, plasiraju trenutno gomilu kapitala u EU i odmaraju se u Meksiku. Oni, neće plaćati javne kuhinje i poljske bolnice po Ukrajini! Ma kako Rusija bila velika i moćna, uvek je unište lideri koji je vide moćnijom i većom!

srdjan

pre 9 godina

Rusija ima toliko prirudnih resursa da nece puci za 1.000.000.000 godina koliko mogu da eksploatisu... Zapad je iscrpeo svoje resurse pa prodaje oruzje i ratuje od toga i zive... SAD je u 2013 godini ili 2012oj bila najveci izvoznik oruzja sa profirom od preko 50.000.000.000 dolara... al nece ni SAD doveka moci da ratuje... A Rusija ... vreme ce pokazati da nece puci imaju kome da se okrenu... imaju samo gasa koliko hoce... eno sa kinom potpisali ugovor vredan 400.000.000.000 dolara za izvoz gasa za tu drzavu...

Car je go

pre 9 godina

Napredak od Potemkinovih do Putinkinovih sela je ocigledan, zar ne? Uzalud teku vekovi nad Rusijom, a patnja malog ruskog coveka ostala je ista, od starih carskih vremna do danasnjeg Putinovog carovanja.

Lupa

pre 9 godina

Drago mi je da je sve veći broj onih koji shvataju da ravnoteža među "velikim", stvara prostor za normalan život "malim". Dominacija jedne sile, joj ostavlja dovoljno prostora da "male" isisa do srži.

Bez jake Rusije SAD i EU su nas skoro uništile, oterali nas u glad, razvili nam svest da smo nesposobni za proizvodnju. Uništili nam volju za razmnožavanje, podstakli iseljavanje nadarenih. Kraj nam je bio već vidljiv, 50-100 godina.

Ova svrstavanja u obožavaoce jednih ili drugih su pogrešna. Postoji samo vetar u prsa ili leđa. Ovaj drugi je bolji ako misliš da ideš napred.

Alo alo

pre 9 godina

Samo ako ovo nije Tanjugova dnevna doza putinizma za Srbistance.
A ako je stvarno to rekao, onda mora kraj da mu je blizu. Jos samo da skine cipelu i pocne mlatiti sa njom po stolu. Putin ce veoma brzo postati odlicna figura za karikaturiste i komicare.

marija

pre 9 godina

Naslov je bzvz.
"Naprosto, jači smo. Jači od svih. Zato što smo u pravu. Istina je moć, rekao je Putin.
I - u pravu je, jer na Forbsovoj listi on je br.1 najmocniji lider u svetu, dakle najjaci, zao mi je mrzitelji.

mrle

pre 9 godina

Genije nosi Svajcrski sat. Pa ja i 50% nas nosimo kinesku gardarobu mi smo Kini nastrojeni. A 40% Turskoj ostali su goli i bosi. Boze kakvih komentara. Ovde je bilo najbolje kad je bio multipolran svet.

Miško

pre 9 godina

Dragi moji komentatori nemate vi pojma kako se u Rusiji živi mislite neka sirotinja otiđite pa pogledajte pa se uverite .Ostavite neke priče iz tamo 80 i 90 ih stigao je pravi domaćin koji zna da stvara kako ekonomski tako i politički. Zato ga svet i mrzi.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (izbeglica, 23. novembar 2014 18:44)

Naravno, ceo svet će uskoro posle propasti usa & eu pohrliti u rusiju u želji da i oni "malo žive život"..

izbeglica

pre 9 godina

Dragi moji komentatori nemate vi pojma kako se u Rusiji živi mislite neka sirotinja otiđite pa pogledajte pa se uverite .Ostavite neke priče iz tamo 80 i 90 ih stigao je pravi domaćin koji zna da stvara kako ekonomski tako i politički. Zato ga svet i mrzi.

Kamičak

pre 9 godina

Procitah jedan komentar da nije bilo Putina pricali bi Nemacki... pa zar bi nam bilo lose???
(blinkibile, 23. novembar 2014 16:11)

Па видиш, има нас који волимо наш српски језик и желимо да живимо у Србији. На жалост, пре сто година су наши хероји већином погинули бранећи државу, нацију и језик. А они којима је било ок да говоре и немачки, преживеше рат без проблема. И видим, данас имају и многобројне потомке.

Бојан Илић

pre 9 godina

Svaka čast Putinu. Samo treba pogledati Rusiju prije i poslije njega i sve je jasno. Osobno mi je stvaranje multipolarnog svijeta njegov najveći uspjeh.
(from_HR, 23. novembar 2014 16:04)

Komšija misli svojom glavom, bravo!:-)

Bojan

pre 9 godina

@(Predrag, 23. novembar 2014 13:10)

Nazalost to nikada u istoriji covecanstva nije bilo tacno, niti ce biti, jer jednostavno nije u prirodi coveka. Uvek su snazni i jaki vladali dok su se umni uvek sklanjali pred snaznima. Da je tako kako tvrdis bilo bi pravde u ovome svetu i zakoni bi vazili jednako za sve.

wer

pre 9 godina

@ceca: Samo jedno pitanje u vezi "otimanja teritorije": Sta bi vasa mudrost predlozila da se uradi kada u susednoj zemlji vlast silom preuzima zapad preko pucista i neonacistickih grupacija, kada su cak dolazili senatori i poslanici iz SAD i EU da otvoreno podrze obaranje vlade? I to ne bilo kakva susedna zemlja, vec zemlja koju je bukvalno Rusija stvorila i dala (zapravo poklonila bi bila adekvatnija rec) im drzavu, ali nije dala da bi je neko predavao zapadu da tamo instalira svoje ljude.
Taj scenario tzv. obojenih revolucija odn. "regime change" mnogo je ucestalio u poslednje vreme (u Libiji, Tunisu, Egiptu, Siriji, pokusaji u Venecueli i Hong Kongu) iza sebe je ostavio haos, nemire, u nekim slucajevima i hiljade ili cak stotine hiljade mrtvih, a u Siriji je izrodio neke od najodvratnijih kreatura.
Izgleda da mislite da bi svi trebalo da postanu klimoglavci i beskicmenjaci i ne reaguju na ocigledno terorisanje i ponovnu kolonizaciju zemalja i naroda, ali eto, ocigledno ima nekih zemalja i naroda koji nemaju taj mentalni sklop "dobrog roba" kakav je potreban danasnjoj globalnoj plutokratiji.

humanista

pre 9 godina

Sta god rekli ili mislili ali Putin je jasno i glasno rekao da su naj jaci i prvi je koji je to bukvalno tutnuo pod nos Amerima.Pa i Merkelova pokazuje respekt prema njemu.Do skoro Su Ameri bili to sto je rusija sada i sta je bilo.Pogledajte ili procitajte samo u koliko su ratova direktno i indirektno ucestvovali od 9ote godine.I sta su napravili od onih zemalja gde su dosli da brane ljudska prava i sire demokratiju, napravili su uzas i nazalost pobili silan narod.Putin je ocigledno svestan kakav stav i prema kome mora imati.Eto malo lupio sakom o sto a zatresla se sva Evropa.Bas me interesuje sta ce biti ,,a kad padne prvi sneg,,

delikates

pre 9 godina

"....ruski interesi na Balkanu...." ne bih se cudio da zbog tih interesa i kod nas bude ukrajinki scenario. Da je Joza Broz ziv ne bi ti ni primirisao ovde na Balkanu.
"Prema njegovim rečima, danas je situacija slična po pitanju Ukrajine gde se pretpostavlja da Rusija ima interese, ali joj se osporava da ih brani, prenosi Tass." Dakle tu smo! Jest da ima protivrecnosti "pretpostavlja" "ali joj se osprava".(Robinja, 23. novembar 2014 19:08)Oduvek su velike sile imale interese na Balkanu.Rusija,odnosno ruski interesi su prisutni na Balkanu više od 200godina.Zahvaljujući Rusiji su se Balkanski narodi oslobodili Osmanlija.Zahvaljujući Rusiji su Francuska i Britanija objavile rat Nemačkoj i Austrougarskoj,kada su ove napale Srbiju 1914-te godine.Na kraju zahvaljujući Crvenoj Armiji,koju su skoro u potpunisti činili Rusi,Srbija se oslobodila okupatora u drugom svetskom ratu.Kod nas se desio ukrajinski scenario 1999-te godine,zahvaljujući tome što je Rusija bila slaba i nezainteresovana za Balkan.Rusija je jedina velika sila koja nikada nije bombardovala Srbiju i zato nema ono mazohističko poštovanje,koje je prisutno kod Srba.

Bane

pre 9 godina

Mislim da vecina naseg naroda ne voli toliko Rusiju koliko mrzi zapad, tacnije Ameriku. Naprosto mi smo na nasoj kozi osetili sta znaci biti nemocan i kako izgleda kada ti zapad radi sta i kako hoce a ako pisnes on te izbombarduje. Takodje bili smo svedoci i mnogih ratova koje su predvodili u drugim zemljama a sve pod okriljem sirenja demokratije i zastite ljudskih prava tih istih ljudi koje su onda naoruzavali i slali da ginu ne bi ki svrgnuli postojecu vlast da bi oni postavili svoju kupljenu. I mi smo to trpeli, gledali, jeli se u sebi i molili se da se pojavi neko ko ce biti dovoljno jak i vispren da im stane na rep i raspali cusku. Sada nekog takvog vide u Putinu i zato navijaju i sve svoje nade polazu na njega da ce uspostaviti ravnotezu medju silama i opet stvoriti bipolaran svet u kome ne moze jedan da senluci kako hoce. Problem je sto zapad ima lovu i bavi se time vekovima tako da su oni to doveli do savrsenstva i rade to sasvim perfidno, pri tom vladaju i medijima i na kraju oni ispadnu uvek fini, cisti, humani i sa najboljim namerama a svi drugi su idioti, agresori, diktatori i sl. Ne svrstavam sebe ni u rusofile ni u evrofobe ali i ja navijam za Putina samo zasto sto smatram da je svet dovoljno bio talac jedne drzave i jednog centra moci i njihovog interesa.

george

pre 9 godina

amerika mora na svaki nacin da napravi rat velikih razmera,zato i guraju jadni ukrajinski narod u propast(a samim tim i Europu).njihova ekonomija je pukla,naoruzavaju policiju svim mogucim arsenalom oruzja,ljudi nemaju posla i poceli su da gladuju a prva indikacija je rasna diskriminacija o kojoj se tako malo prica a koja je "veliki"problem Amera.nesto mi je poznata ta slikas sa Balkana 90-tih.zna to KGB-ovac jako dobro ,zato se i ponasa tako.NECE DA BUDE DOBRO kako rece Sojic.2016 ko prezivi prica ce....

familija

pre 9 godina

Putina i Rusiju podrzavam svim srcem,jer su izgleda poslednji koji mogu nesto na ovoj planeti uciniti a da to nije naredila Amerika.
Ameri su se u decenijama jednopolarnog sveta previse osilili i cinili razne nepravde i zlocine da tako nazovemo svuda po svetu.
Od svetskih miljenika,zemlje slobode i naprednog stila,dosli su do toga da nema kutka sveta koji ih ne mrzi i trpi pritisak njihovog neumornog apetita za resursima i utiajem. Da sve ovo ide americki predsednici,generali i nacija od pre 2 svetskog rata,mislim da bi bili ako nista drugo,ono barem razocarani.
Steta je po obican narod koji tamo zivi,a ionako neinformisan ,neobavesten a cak i neizanteresovan za postupke njihove vlade,da se pomisli kako je los i tome slicno.
Jer tamo kao i otprilike svuda,obican narod se skoro nista ne pita,a obicno zadnji sve sazna. Nesto poput muza,kome se prica kako je sve lepo i divno,dok mu se rogovi uveliko nabijaju na glavu.