Četvrtak, 20.11.2014.

13:20

"Drecun napada jer je osumnjičen"

Zamenik tužioca za ratne zločine Bruno Vekarić kaže da mu je Milovan Drecun uputio optužbe, jer je jedan od osumnjičenih u predmetu "mediji".

Izvor: Beta

"Drecun napada jer je osumnjièen" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

qeqi

pre 9 godina

SLAŽEM se da svako odgovara ako je počinio neki zločin u periodu sukoba na bilo kojoj strani.
NE SLAŽEM se da u Srbiji ljudi odgovaraju za "podstrekivanje" u medijima jer su u drugim državama učesnicima, pa čak i u nekim neutralnim zemljama sa Zapada mediji bili, zaista, daleko agresivniji, a nikom tamo ne pada ni na pamet da spomene takvu vrstu odgovornosti.
Sama priroda takve optužbe je diskutabilna; ljudi su radili svoj posao, dobro ili ne?, subjektivno ili objektivno?, to je pitanje. Ali oni nisu nikad pozivali nekog na sukob. Zaista PRETERANO.

Boris

pre 9 godina

Najobičniji ološ koji je sve uveličavao i karikirao za vreme rata i kada je sve prošlo onda se uhlebio u koju stranku????
Nažalost nije jedini novinar koji bi trebao da robija i da mu se zabrani rad.

Rajo

pre 9 godina

Nije poenta ko je ovde bolji ili gori, nego šta je istina. Uostalom eto Drecunu Šabić i informacije od značaja pa neka traži šta ga interesuje.

gradjanin (normalan)

pre 9 godina

To su sve posledice izostale lustracije posle zbacivanja Milosevicevog rezima. Sve to sto se onda guralo pod tepih kad tad izlazi na videlo. Ta mora ce nas muciti sve dok generacije koje su bile saucesnice dogadjaja 90-ih ne izumre. Bice tu jos mnogo neugodnih cinjenica kada nam EU sredi pravni sistem.

eto uskoro testa za skupstinu

pre 9 godina

Ako tuzilastvo pozove Drecuna na informativni razgovor, a radi predmeta 'Mediji', bice zaista zanimljivo dali ce se on pozvati na poslanicki imunitet, a jos intersantnije ako se pozove na njega i dali ce mu ga skupstina ukinuti/oduzeti ako tuzilastvo to bude zahtevalo od skupstine

Шумадија и брда

pre 9 godina

А шта да радимо ми којима је мука и од Дрецуна и од Бруна? Дрецун је режимски пацов, а Бруно је све и свашта, само није особа која ради у интересу Србије.

dimitrije t.

pre 9 godina

Stiglo naradjenje iz Brisela i Vasingtona da se malo podlozi ispod nogu ovima iz SNS... Posle puštanja Seselja , sad malo čačnuti ratne huskace ...

milanbg

pre 9 godina

Drecunu je trebalo suditi ovde, a ne u hagu, da mu nas narod sudi, zbog takvih huskaca i preletaca smo sada tu gde jesmo, na zalost takvi jos uvek vode neku prljavu rec ovde!!

Pedja

pre 9 godina

Jedino opravdanje da neko podržava Drecuna je ako nema dovoljno godina pa se ne seća njegovog "novinarstva". Reč ratnohuškačko je vrlo blaga za njegove priloge koji su bili puni mržnje i poziva na nasilje. Uloga ovakvih ljudi u devedesetima je bila izuzetno zloćudna i važna za režim. Mislim da je sad našao pravo mesto za sebe, ni sadašnji partijski lider mu nije bio bolji.

Rapajic

pre 9 godina

Decun pored Maje Gojkovic ima titulu najveceg rezimskog podrepasa i dal namerno ili slucajno oboje ovih dana osecaju puter kako im se sliva.Dal je slucajno sto su zaglavili u istoj partiji?U svakom slucaju oboje su posao za sudiju.

Bran

pre 9 godina

Bitno da Rama nije ratni huskac, ni Taci terorista i ubica. Ili onaj Haradinaj. On je pobio sve svedoke i pustili ga kao junaka. To da je Drecun ratni huskac to nisu smislili nasi, nego Ameri. Vekaric je samo tupavi izvrsitelj.

dpl.ing

pre 9 godina

@Future, 20. novembar 2014 13:50 Ne krivim te,bile su restrikcije struje,pa si ostao uskracen za Drecunove priloge.Nisi ispratio sve.Jedino realno izvestavanje,bilo je iz Libije.

Uzas

pre 9 godina

Drecun tvrdi da postoje neoborivi dokazi da vi radite po direktivi SAD , a protiv ove drzave i naroda . Ono sto je on naveo , ukoliko je tacno , ravno je veleizdaji , kakva do sada nije vidjena u ovoj zemlji ! Najbolje bi bilo da porodice srpskih zrtava ,kojima ste cak i pretili ,svedoce sta je istina od svega toga . Ne bih violela da sam u vasoj kozi , a navodi svakako moraju da se ispitaju ili neka vlasti jednostavno priznaju vec jednom da mi zivimo pod americkom okupacijom !

Panajotovic

pre 9 godina

Nije za Tuzilastvo da ovo radi. Trebalo je da odgovori javnosti tako sto ce pruziti potpune podatke o izboru Vekarica. I to je sve. Ne prica se javnosti ko je osumnjiceni. I sta sad? Hoce li njih dvojica da se prepucavaju po novinama, umesto da osumnjicenog gone, ako je sumnja protiv njega zaista osnovana? Pa taj posle moze da se zali i da kaze da je protiv njega povedena hajka jer je pokrenuo pitanje izbora zamenika tuzioca, jednako kao sto i Vekaric sad tvrdi da ga Drecun napada jer je osumnjicen. Tako drzavni organ ne postupa u odnosu sa javnoscu, ovo je skandalozan nedostatak kulture i shvatanja funkcije pravosudja.

orden

pre 9 godina

Ako je bio Miloševićev ratni izveštač onda se zna kakav je huškač morao biti inače mu ne bi dozvolili da to radi.Ne verujem da je čist,ali to se lako može ponovo videti.Drecunove laži i podmetačine.Za sve su krivi Amerikanci ili komšije.

da da

pre 9 godina

Jel' se to meni čini ili to Drecun nekome preti ?!?
Slobin ratni izveštač !!!
Ko zna koliko je ljudi pobijeno zbog njegovih "objektivnih" vesti !

Mirjana

pre 9 godina

Drecun je dobro poznat ratni huskac iz devedesetih,Kada cujem njegov glas setim se ratnih godina.Ne mogu da verujem da taj covek i danas ima glavnu rec u politici i u medijima.

mali radojica

pre 9 godina

Mislim da i jedni i drugi preteruju. Niti je Drecun bio perjanica ratnog huskanja niti se ista moze zameriti Brunu Vekaricu. Za razliku od nekih ovde pregledao sam sve Drecunove "igrarije" na Youtube-u i porazavajuce je sto sam tada mislio da on to sve izmislja i sem za par dogadjaja na zalost sa danasnje distance moram priznati da je bio u pravu. Narocito su bedna silna priznanja lidera zapadne alijanse da ipak nisu imali pravo na napade 99 a narocito bole iskrena priznanja onih likova/politicara koji su sad tako hrabri i isticu se u svom samozapiranju i ispiranju povodom tih dogadjaja a u svetlu ove krize u Ukraini. Daklem malko obojca da spuste loptu jer nisu bas u pravu za sve.

Aca

pre 9 godina

Koji je Drecun ratni huskac? Ja se ne secam ni jedne njegove takve izjave, a knjige mu isto tako nisu takve. Covek je samo izvestavao sa ratista I to je to.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Future, 20. novembar 2014 13:50)

Pogledaj na Youtube njegove radove i vidi njegov recnik u njima.

Goran

pre 9 godina

Drecun je najveci pobornik suludih teorija zavere protiv Srbije, on i Vulin su likovi iz devedesetih koji su prosli nekaznjeno a pricali su strasne stvari. Drecun bi trebalo barem na minut da postidi ako gram savesti ima ali je nazalost nema

Џони

pre 9 godina

Ова земља би била лепше и пријатније место када више никада не би чули ни за Дрецуна, ни за Векарића.

sladjana

pre 9 godina

Drecun kao i skoro ceo državni menadžment pati od amnezije pa ne zna šta je govorio i radio pre dvadesetak godina. Pardon, on(i) misli da mi patimo od amnezije. Ma, jok, i m..š od gospodina Bruna.

Djoka

pre 9 godina

Valjda je coveku psiholoske konstitucije poput drecuna jos mnogo gore sto je Vekaric hrvatske narodnosti, sto je za takav soj zbilja neoprostivo.

Tako znači

pre 9 godina

@Jovan
"ratne huškače treba" (lo bi) "izbaciti iz zakonodavne vlasti". I ubaciti ih u izvršnu. A "jel" tačno da će posle rekonstrukcije Vulin biti ministar spoljnih a Drecun ministar odbrane?

igi

pre 9 godina

Treba i Drecu,i Miolorad Komrakov,i ostala ratnohuškačka bratija da odgovaraju za 90te....lako su se oni izvukli,zasada. Ako ima pravde,moraju odgovarati.

Srbin iz Srbije

pre 9 godina

Nego sta da je ratni huskac.Samo kada se setim njegovih izvestavnja devedesetih, A i knjige mu nista nusu bolje. Jednu sam procitao iz radoznalosti. Toliko neutemeljenih podataka.Kao knjige Vojislava Seselja

Pedu

pre 9 godina

Ne mogu da shvatim da neko brani Drecuna. Pa to mi je isto kao da i šešelja brani.
A hrvate i muslimane treba da hapse njihovi organi.
Po meni, bitnije je pocistiti svoje dvoriste i raditi na tome da svet sazna sta su i ostali radili, ne samo srbi.
Mi treba da budemo čisti sami pred sobom, a hrvatima i "bošnjacima" neka je na cast sa njihovima.
Ali nije u stanju srpska vecina to ispravno da shvati.

sumorni

pre 9 godina

Najzad da i ovi ratni huškači dođu na red.

A Drecun je bio u TOP 3.

Gde je Mila Štula? Gde nam je Spomenka Jović? Gde su ostale zvezde ratnog huškanja i monstruozne propagande iz 90-tih?

Na sunce sa njima?

R,Zivkovic,Rotterdam

pre 9 godina

g.Vekaricu nije vazno kovas je izabrao kao zamenika tuzijoca, vec je VAZNO DA VI I g.VUCKOVIc hapsite samo Srbe i toliko ste se uziveli da sto vise Srba optuzite po svaku ceny.A nijednog siptara i li muslimana ili hrvata njig nedirate jer se vidi otvoreno da njig stitite a Srbe na robiju gospodo Vekaricu i Vuckovicu i to ce istorija dobro zapamtiti!

Realno

pre 9 godina

Naši mediji su med i mleko bili prema hr/bh medijima ne samo iz 90-ih nego i dan danas što se tiče širenja mržnje. Naravno mi glumimo veće katolike od pape pa ćemo još i suditi našim novinarima, u Hrvatskoj i Fed. BiH na pamet im ne pada nešto slično.

dr sci med

pre 9 godina

To sto se neki ne sećaju samo znači da imaju kratku pamet. Na žalost, većina je takva. Inace nam ne bi na vlasti bili isti oni koji su nas i unazadili devedesetih

Future

pre 9 godina

Koji je Drecun ratni huskac? Ja se ne secam ni jedne njegove takve izjave, a knjige mu isto tako nisu takve. Covek je samo izvestavao sa ratista I to je to.

sumorni

pre 9 godina

Najzad da i ovi ratni huškači dođu na red.

A Drecun je bio u TOP 3.

Gde je Mila Štula? Gde nam je Spomenka Jović? Gde su ostale zvezde ratnog huškanja i monstruozne propagande iz 90-tih?

Na sunce sa njima?

da da

pre 9 godina

Jel' se to meni čini ili to Drecun nekome preti ?!?
Slobin ratni izveštač !!!
Ko zna koliko je ljudi pobijeno zbog njegovih "objektivnih" vesti !

dr sci med

pre 9 godina

To sto se neki ne sećaju samo znači da imaju kratku pamet. Na žalost, većina je takva. Inace nam ne bi na vlasti bili isti oni koji su nas i unazadili devedesetih

Srbin iz Srbije

pre 9 godina

Nego sta da je ratni huskac.Samo kada se setim njegovih izvestavnja devedesetih, A i knjige mu nista nusu bolje. Jednu sam procitao iz radoznalosti. Toliko neutemeljenih podataka.Kao knjige Vojislava Seselja

Rapajic

pre 9 godina

Decun pored Maje Gojkovic ima titulu najveceg rezimskog podrepasa i dal namerno ili slucajno oboje ovih dana osecaju puter kako im se sliva.Dal je slucajno sto su zaglavili u istoj partiji?U svakom slucaju oboje su posao za sudiju.

Goran

pre 9 godina

Drecun je najveci pobornik suludih teorija zavere protiv Srbije, on i Vulin su likovi iz devedesetih koji su prosli nekaznjeno a pricali su strasne stvari. Drecun bi trebalo barem na minut da postidi ako gram savesti ima ali je nazalost nema

Mirjana

pre 9 godina

Drecun je dobro poznat ratni huskac iz devedesetih,Kada cujem njegov glas setim se ratnih godina.Ne mogu da verujem da taj covek i danas ima glavnu rec u politici i u medijima.

igi

pre 9 godina

Treba i Drecu,i Miolorad Komrakov,i ostala ratnohuškačka bratija da odgovaraju za 90te....lako su se oni izvukli,zasada. Ako ima pravde,moraju odgovarati.

Future

pre 9 godina

Koji je Drecun ratni huskac? Ja se ne secam ni jedne njegove takve izjave, a knjige mu isto tako nisu takve. Covek je samo izvestavao sa ratista I to je to.

sladjana

pre 9 godina

Drecun kao i skoro ceo državni menadžment pati od amnezije pa ne zna šta je govorio i radio pre dvadesetak godina. Pardon, on(i) misli da mi patimo od amnezije. Ma, jok, i m..š od gospodina Bruna.

Aca

pre 9 godina

Koji je Drecun ratni huskac? Ja se ne secam ni jedne njegove takve izjave, a knjige mu isto tako nisu takve. Covek je samo izvestavao sa ratista I to je to.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Future, 20. novembar 2014 13:50)

Pogledaj na Youtube njegove radove i vidi njegov recnik u njima.

Pedja

pre 9 godina

Jedino opravdanje da neko podržava Drecuna je ako nema dovoljno godina pa se ne seća njegovog "novinarstva". Reč ratnohuškačko je vrlo blaga za njegove priloge koji su bili puni mržnje i poziva na nasilje. Uloga ovakvih ljudi u devedesetima je bila izuzetno zloćudna i važna za režim. Mislim da je sad našao pravo mesto za sebe, ni sadašnji partijski lider mu nije bio bolji.

Џони

pre 9 godina

Ова земља би била лепше и пријатније место када више никада не би чули ни за Дрецуна, ни за Векарића.

Pedu

pre 9 godina

Ne mogu da shvatim da neko brani Drecuna. Pa to mi je isto kao da i šešelja brani.
A hrvate i muslimane treba da hapse njihovi organi.
Po meni, bitnije je pocistiti svoje dvoriste i raditi na tome da svet sazna sta su i ostali radili, ne samo srbi.
Mi treba da budemo čisti sami pred sobom, a hrvatima i "bošnjacima" neka je na cast sa njihovima.
Ali nije u stanju srpska vecina to ispravno da shvati.

orden

pre 9 godina

Ako je bio Miloševićev ratni izveštač onda se zna kakav je huškač morao biti inače mu ne bi dozvolili da to radi.Ne verujem da je čist,ali to se lako može ponovo videti.Drecunove laži i podmetačine.Za sve su krivi Amerikanci ili komšije.

Djoka

pre 9 godina

Valjda je coveku psiholoske konstitucije poput drecuna jos mnogo gore sto je Vekaric hrvatske narodnosti, sto je za takav soj zbilja neoprostivo.

dpl.ing

pre 9 godina

@Future, 20. novembar 2014 13:50 Ne krivim te,bile su restrikcije struje,pa si ostao uskracen za Drecunove priloge.Nisi ispratio sve.Jedino realno izvestavanje,bilo je iz Libije.

dimitrije t.

pre 9 godina

Stiglo naradjenje iz Brisela i Vasingtona da se malo podlozi ispod nogu ovima iz SNS... Posle puštanja Seselja , sad malo čačnuti ratne huskace ...

milanbg

pre 9 godina

Drecunu je trebalo suditi ovde, a ne u hagu, da mu nas narod sudi, zbog takvih huskaca i preletaca smo sada tu gde jesmo, na zalost takvi jos uvek vode neku prljavu rec ovde!!

Bran

pre 9 godina

Bitno da Rama nije ratni huskac, ni Taci terorista i ubica. Ili onaj Haradinaj. On je pobio sve svedoke i pustili ga kao junaka. To da je Drecun ratni huskac to nisu smislili nasi, nego Ameri. Vekaric je samo tupavi izvrsitelj.

Tako znači

pre 9 godina

@Jovan
"ratne huškače treba" (lo bi) "izbaciti iz zakonodavne vlasti". I ubaciti ih u izvršnu. A "jel" tačno da će posle rekonstrukcije Vulin biti ministar spoljnih a Drecun ministar odbrane?

Uzas

pre 9 godina

Drecun tvrdi da postoje neoborivi dokazi da vi radite po direktivi SAD , a protiv ove drzave i naroda . Ono sto je on naveo , ukoliko je tacno , ravno je veleizdaji , kakva do sada nije vidjena u ovoj zemlji ! Najbolje bi bilo da porodice srpskih zrtava ,kojima ste cak i pretili ,svedoce sta je istina od svega toga . Ne bih violela da sam u vasoj kozi , a navodi svakako moraju da se ispitaju ili neka vlasti jednostavno priznaju vec jednom da mi zivimo pod americkom okupacijom !

Realno

pre 9 godina

Naši mediji su med i mleko bili prema hr/bh medijima ne samo iz 90-ih nego i dan danas što se tiče širenja mržnje. Naravno mi glumimo veće katolike od pape pa ćemo još i suditi našim novinarima, u Hrvatskoj i Fed. BiH na pamet im ne pada nešto slično.

R,Zivkovic,Rotterdam

pre 9 godina

g.Vekaricu nije vazno kovas je izabrao kao zamenika tuzijoca, vec je VAZNO DA VI I g.VUCKOVIc hapsite samo Srbe i toliko ste se uziveli da sto vise Srba optuzite po svaku ceny.A nijednog siptara i li muslimana ili hrvata njig nedirate jer se vidi otvoreno da njig stitite a Srbe na robiju gospodo Vekaricu i Vuckovicu i to ce istorija dobro zapamtiti!

Panajotovic

pre 9 godina

Nije za Tuzilastvo da ovo radi. Trebalo je da odgovori javnosti tako sto ce pruziti potpune podatke o izboru Vekarica. I to je sve. Ne prica se javnosti ko je osumnjiceni. I sta sad? Hoce li njih dvojica da se prepucavaju po novinama, umesto da osumnjicenog gone, ako je sumnja protiv njega zaista osnovana? Pa taj posle moze da se zali i da kaze da je protiv njega povedena hajka jer je pokrenuo pitanje izbora zamenika tuzioca, jednako kao sto i Vekaric sad tvrdi da ga Drecun napada jer je osumnjicen. Tako drzavni organ ne postupa u odnosu sa javnoscu, ovo je skandalozan nedostatak kulture i shvatanja funkcije pravosudja.

Boris

pre 9 godina

Najobičniji ološ koji je sve uveličavao i karikirao za vreme rata i kada je sve prošlo onda se uhlebio u koju stranku????
Nažalost nije jedini novinar koji bi trebao da robija i da mu se zabrani rad.

mali radojica

pre 9 godina

Mislim da i jedni i drugi preteruju. Niti je Drecun bio perjanica ratnog huskanja niti se ista moze zameriti Brunu Vekaricu. Za razliku od nekih ovde pregledao sam sve Drecunove "igrarije" na Youtube-u i porazavajuce je sto sam tada mislio da on to sve izmislja i sem za par dogadjaja na zalost sa danasnje distance moram priznati da je bio u pravu. Narocito su bedna silna priznanja lidera zapadne alijanse da ipak nisu imali pravo na napade 99 a narocito bole iskrena priznanja onih likova/politicara koji su sad tako hrabri i isticu se u svom samozapiranju i ispiranju povodom tih dogadjaja a u svetlu ove krize u Ukraini. Daklem malko obojca da spuste loptu jer nisu bas u pravu za sve.

Шумадија и брда

pre 9 godina

А шта да радимо ми којима је мука и од Дрецуна и од Бруна? Дрецун је режимски пацов, а Бруно је све и свашта, само није особа која ради у интересу Србије.

gradjanin (normalan)

pre 9 godina

To su sve posledice izostale lustracije posle zbacivanja Milosevicevog rezima. Sve to sto se onda guralo pod tepih kad tad izlazi na videlo. Ta mora ce nas muciti sve dok generacije koje su bile saucesnice dogadjaja 90-ih ne izumre. Bice tu jos mnogo neugodnih cinjenica kada nam EU sredi pravni sistem.

eto uskoro testa za skupstinu

pre 9 godina

Ako tuzilastvo pozove Drecuna na informativni razgovor, a radi predmeta 'Mediji', bice zaista zanimljivo dali ce se on pozvati na poslanicki imunitet, a jos intersantnije ako se pozove na njega i dali ce mu ga skupstina ukinuti/oduzeti ako tuzilastvo to bude zahtevalo od skupstine

Rajo

pre 9 godina

Nije poenta ko je ovde bolji ili gori, nego šta je istina. Uostalom eto Drecunu Šabić i informacije od značaja pa neka traži šta ga interesuje.

qeqi

pre 9 godina

SLAŽEM se da svako odgovara ako je počinio neki zločin u periodu sukoba na bilo kojoj strani.
NE SLAŽEM se da u Srbiji ljudi odgovaraju za "podstrekivanje" u medijima jer su u drugim državama učesnicima, pa čak i u nekim neutralnim zemljama sa Zapada mediji bili, zaista, daleko agresivniji, a nikom tamo ne pada ni na pamet da spomene takvu vrstu odgovornosti.
Sama priroda takve optužbe je diskutabilna; ljudi su radili svoj posao, dobro ili ne?, subjektivno ili objektivno?, to je pitanje. Ali oni nisu nikad pozivali nekog na sukob. Zaista PRETERANO.

Future

pre 9 godina

Koji je Drecun ratni huskac? Ja se ne secam ni jedne njegove takve izjave, a knjige mu isto tako nisu takve. Covek je samo izvestavao sa ratista I to je to.

Bran

pre 9 godina

Bitno da Rama nije ratni huskac, ni Taci terorista i ubica. Ili onaj Haradinaj. On je pobio sve svedoke i pustili ga kao junaka. To da je Drecun ratni huskac to nisu smislili nasi, nego Ameri. Vekaric je samo tupavi izvrsitelj.

R,Zivkovic,Rotterdam

pre 9 godina

g.Vekaricu nije vazno kovas je izabrao kao zamenika tuzijoca, vec je VAZNO DA VI I g.VUCKOVIc hapsite samo Srbe i toliko ste se uziveli da sto vise Srba optuzite po svaku ceny.A nijednog siptara i li muslimana ili hrvata njig nedirate jer se vidi otvoreno da njig stitite a Srbe na robiju gospodo Vekaricu i Vuckovicu i to ce istorija dobro zapamtiti!

Uzas

pre 9 godina

Drecun tvrdi da postoje neoborivi dokazi da vi radite po direktivi SAD , a protiv ove drzave i naroda . Ono sto je on naveo , ukoliko je tacno , ravno je veleizdaji , kakva do sada nije vidjena u ovoj zemlji ! Najbolje bi bilo da porodice srpskih zrtava ,kojima ste cak i pretili ,svedoce sta je istina od svega toga . Ne bih violela da sam u vasoj kozi , a navodi svakako moraju da se ispitaju ili neka vlasti jednostavno priznaju vec jednom da mi zivimo pod americkom okupacijom !

Realno

pre 9 godina

Naši mediji su med i mleko bili prema hr/bh medijima ne samo iz 90-ih nego i dan danas što se tiče širenja mržnje. Naravno mi glumimo veće katolike od pape pa ćemo još i suditi našim novinarima, u Hrvatskoj i Fed. BiH na pamet im ne pada nešto slično.

mali radojica

pre 9 godina

Mislim da i jedni i drugi preteruju. Niti je Drecun bio perjanica ratnog huskanja niti se ista moze zameriti Brunu Vekaricu. Za razliku od nekih ovde pregledao sam sve Drecunove "igrarije" na Youtube-u i porazavajuce je sto sam tada mislio da on to sve izmislja i sem za par dogadjaja na zalost sa danasnje distance moram priznati da je bio u pravu. Narocito su bedna silna priznanja lidera zapadne alijanse da ipak nisu imali pravo na napade 99 a narocito bole iskrena priznanja onih likova/politicara koji su sad tako hrabri i isticu se u svom samozapiranju i ispiranju povodom tih dogadjaja a u svetlu ove krize u Ukraini. Daklem malko obojca da spuste loptu jer nisu bas u pravu za sve.

Panajotovic

pre 9 godina

Nije za Tuzilastvo da ovo radi. Trebalo je da odgovori javnosti tako sto ce pruziti potpune podatke o izboru Vekarica. I to je sve. Ne prica se javnosti ko je osumnjiceni. I sta sad? Hoce li njih dvojica da se prepucavaju po novinama, umesto da osumnjicenog gone, ako je sumnja protiv njega zaista osnovana? Pa taj posle moze da se zali i da kaze da je protiv njega povedena hajka jer je pokrenuo pitanje izbora zamenika tuzioca, jednako kao sto i Vekaric sad tvrdi da ga Drecun napada jer je osumnjicen. Tako drzavni organ ne postupa u odnosu sa javnoscu, ovo je skandalozan nedostatak kulture i shvatanja funkcije pravosudja.

da da

pre 9 godina

Jel' se to meni čini ili to Drecun nekome preti ?!?
Slobin ratni izveštač !!!
Ko zna koliko je ljudi pobijeno zbog njegovih "objektivnih" vesti !

sumorni

pre 9 godina

Najzad da i ovi ratni huškači dođu na red.

A Drecun je bio u TOP 3.

Gde je Mila Štula? Gde nam je Spomenka Jović? Gde su ostale zvezde ratnog huškanja i monstruozne propagande iz 90-tih?

Na sunce sa njima?

Srbin iz Srbije

pre 9 godina

Nego sta da je ratni huskac.Samo kada se setim njegovih izvestavnja devedesetih, A i knjige mu nista nusu bolje. Jednu sam procitao iz radoznalosti. Toliko neutemeljenih podataka.Kao knjige Vojislava Seselja

Pedu

pre 9 godina

Ne mogu da shvatim da neko brani Drecuna. Pa to mi je isto kao da i šešelja brani.
A hrvate i muslimane treba da hapse njihovi organi.
Po meni, bitnije je pocistiti svoje dvoriste i raditi na tome da svet sazna sta su i ostali radili, ne samo srbi.
Mi treba da budemo čisti sami pred sobom, a hrvatima i "bošnjacima" neka je na cast sa njihovima.
Ali nije u stanju srpska vecina to ispravno da shvati.

Mirjana

pre 9 godina

Drecun je dobro poznat ratni huskac iz devedesetih,Kada cujem njegov glas setim se ratnih godina.Ne mogu da verujem da taj covek i danas ima glavnu rec u politici i u medijima.

igi

pre 9 godina

Treba i Drecu,i Miolorad Komrakov,i ostala ratnohuškačka bratija da odgovaraju za 90te....lako su se oni izvukli,zasada. Ako ima pravde,moraju odgovarati.

Aca

pre 9 godina

Koji je Drecun ratni huskac? Ja se ne secam ni jedne njegove takve izjave, a knjige mu isto tako nisu takve. Covek je samo izvestavao sa ratista I to je to.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Future, 20. novembar 2014 13:50)

Pogledaj na Youtube njegove radove i vidi njegov recnik u njima.

Goran

pre 9 godina

Drecun je najveci pobornik suludih teorija zavere protiv Srbije, on i Vulin su likovi iz devedesetih koji su prosli nekaznjeno a pricali su strasne stvari. Drecun bi trebalo barem na minut da postidi ako gram savesti ima ali je nazalost nema

sladjana

pre 9 godina

Drecun kao i skoro ceo državni menadžment pati od amnezije pa ne zna šta je govorio i radio pre dvadesetak godina. Pardon, on(i) misli da mi patimo od amnezije. Ma, jok, i m..š od gospodina Bruna.

Pedja

pre 9 godina

Jedino opravdanje da neko podržava Drecuna je ako nema dovoljno godina pa se ne seća njegovog "novinarstva". Reč ratnohuškačko je vrlo blaga za njegove priloge koji su bili puni mržnje i poziva na nasilje. Uloga ovakvih ljudi u devedesetima je bila izuzetno zloćudna i važna za režim. Mislim da je sad našao pravo mesto za sebe, ni sadašnji partijski lider mu nije bio bolji.

orden

pre 9 godina

Ako je bio Miloševićev ratni izveštač onda se zna kakav je huškač morao biti inače mu ne bi dozvolili da to radi.Ne verujem da je čist,ali to se lako može ponovo videti.Drecunove laži i podmetačine.Za sve su krivi Amerikanci ili komšije.

milanbg

pre 9 godina

Drecunu je trebalo suditi ovde, a ne u hagu, da mu nas narod sudi, zbog takvih huskaca i preletaca smo sada tu gde jesmo, na zalost takvi jos uvek vode neku prljavu rec ovde!!

dpl.ing

pre 9 godina

@Future, 20. novembar 2014 13:50 Ne krivim te,bile su restrikcije struje,pa si ostao uskracen za Drecunove priloge.Nisi ispratio sve.Jedino realno izvestavanje,bilo je iz Libije.

dimitrije t.

pre 9 godina

Stiglo naradjenje iz Brisela i Vasingtona da se malo podlozi ispod nogu ovima iz SNS... Posle puštanja Seselja , sad malo čačnuti ratne huskace ...

Djoka

pre 9 godina

Valjda je coveku psiholoske konstitucije poput drecuna jos mnogo gore sto je Vekaric hrvatske narodnosti, sto je za takav soj zbilja neoprostivo.

Џони

pre 9 godina

Ова земља би била лепше и пријатније место када више никада не би чули ни за Дрецуна, ни за Векарића.

dr sci med

pre 9 godina

To sto se neki ne sećaju samo znači da imaju kratku pamet. Na žalost, većina je takva. Inace nam ne bi na vlasti bili isti oni koji su nas i unazadili devedesetih

Rapajic

pre 9 godina

Decun pored Maje Gojkovic ima titulu najveceg rezimskog podrepasa i dal namerno ili slucajno oboje ovih dana osecaju puter kako im se sliva.Dal je slucajno sto su zaglavili u istoj partiji?U svakom slucaju oboje su posao za sudiju.

Шумадија и брда

pre 9 godina

А шта да радимо ми којима је мука и од Дрецуна и од Бруна? Дрецун је режимски пацов, а Бруно је све и свашта, само није особа која ради у интересу Србије.

Boris

pre 9 godina

Najobičniji ološ koji je sve uveličavao i karikirao za vreme rata i kada je sve prošlo onda se uhlebio u koju stranku????
Nažalost nije jedini novinar koji bi trebao da robija i da mu se zabrani rad.

qeqi

pre 9 godina

SLAŽEM se da svako odgovara ako je počinio neki zločin u periodu sukoba na bilo kojoj strani.
NE SLAŽEM se da u Srbiji ljudi odgovaraju za "podstrekivanje" u medijima jer su u drugim državama učesnicima, pa čak i u nekim neutralnim zemljama sa Zapada mediji bili, zaista, daleko agresivniji, a nikom tamo ne pada ni na pamet da spomene takvu vrstu odgovornosti.
Sama priroda takve optužbe je diskutabilna; ljudi su radili svoj posao, dobro ili ne?, subjektivno ili objektivno?, to je pitanje. Ali oni nisu nikad pozivali nekog na sukob. Zaista PRETERANO.

Tako znači

pre 9 godina

@Jovan
"ratne huškače treba" (lo bi) "izbaciti iz zakonodavne vlasti". I ubaciti ih u izvršnu. A "jel" tačno da će posle rekonstrukcije Vulin biti ministar spoljnih a Drecun ministar odbrane?

eto uskoro testa za skupstinu

pre 9 godina

Ako tuzilastvo pozove Drecuna na informativni razgovor, a radi predmeta 'Mediji', bice zaista zanimljivo dali ce se on pozvati na poslanicki imunitet, a jos intersantnije ako se pozove na njega i dali ce mu ga skupstina ukinuti/oduzeti ako tuzilastvo to bude zahtevalo od skupstine

gradjanin (normalan)

pre 9 godina

To su sve posledice izostale lustracije posle zbacivanja Milosevicevog rezima. Sve to sto se onda guralo pod tepih kad tad izlazi na videlo. Ta mora ce nas muciti sve dok generacije koje su bile saucesnice dogadjaja 90-ih ne izumre. Bice tu jos mnogo neugodnih cinjenica kada nam EU sredi pravni sistem.

Rajo

pre 9 godina

Nije poenta ko je ovde bolji ili gori, nego šta je istina. Uostalom eto Drecunu Šabić i informacije od značaja pa neka traži šta ga interesuje.