Utorak, 18.11.2014.

20:10

Napadači na Rašu imaju 300 prijava

Pre dvadesetak dana dva maloletna dečaka uzrasta 10 i 11 godina napala su srpskog književnika i dugogodišnjeg televizijskog novinara Rašu Popova.

Izvor: B92

Napadaèi na Rašu imaju 300 prijava IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

Goran B.

pre 9 godina

Jos jedan kiks drzave i preglomaznog dobro placenog aparata koji samo odgovornost prdbacuju jeni na druge a ne resavaju zivotne probleme.Ovako mala deca a 300 prijava i ubistvo???.Ova deca su bolsna i treba im hitna strucna pomoc jer do njihovog punoletstva izrasce u monstrume koji ce uciniti ko zna kakva nedela ako se nadlezni budu drzali suvoparno prevazidjenih zakona.Jedino ako napadnu i prebiju nekog politicara ili njihovo dete mozda cese nesto preduzeti.

nije šala

pre 9 godina

film PAKLENA POMORANĐA daje odgovor na to,mada smo mi nespremni za čuvanje društva,nekada su radikalne mere potrebne...krajnja i jedina sigurna mera-eutanazija...

Ratko

pre 9 godina

To su deca koja nemaju roditelje! Ili su ostavljena iz nama nepoznatih razloga. A i da imaju to ne menja nista. Deca koja nisu navrsila 14 godina ne mogu se krivicno i prekrsajno goniti! Zakon je jasan a nauka je utvrdila sa koliko godina kod deteta se razvija puna svest kada ce moci da ovladava situacijom i razlikuje dobro i lose. Takodje u Srbiji ne postoji ustanova koja moze dete mladje od 14 godina zatvoriti u celiju prisilno. Moze i mora mu obezbediti smestaj, oblacenje, skolovanje i sve do 18 godine ako dete to zeli. Ali dete moze iz takvog doma da pobegne i da bije vaspitace ako hoce! Moze sta god hoce sve dok ne napuni 14 godina a onda se prema njemu primenjuje zakon i ide u zatvor za maloletnike! Zakon ne mozete promeniti jer ga nismo mi izmislili vec imaju institucije koje vode brigu o pravima deteta a smestene su sirom Sveta. Bas bi bilo Evropski da i srcu Evrope imamo zakon koji decu od 10 godina salje u zatvor zato sto ukradu nesto. Takav zakon ne postoji u civilizovanim drzavama. Ovo je redak slucaj da imamo dva mala razbojnika ali ce oni porasti vrlo brzo a onda zivot ce provesti i zatvorima. Selakovic prica nesto o cemu pojma nema. Desice se da deca podvodljivo u drustvu ukradu karton sladoleda i zavrse u zatvoru. To ima mozda u Indiji ali u EU nema.

profesor

pre 9 godina

Ne mogu iza brave??? Ma mogu,mogu ovamo kod mene u Krusevac ima bas institucija za njih. Pa oni fakticki imaju ubistvo iza sebe,ucinjeno svesno,od ovakvih bica stasaju prave psihopate, s' obzirom da su i zanemarivana,tucena a mozda i zlostavljana a ovakvo im je ponasanje u 10-11 godina,pa nema daljeg komentara, nego neka se ipak ceka na neki monstruozniji epilog pa onda kao po obicaju ima da se prebacuje lopta od jedne do druge drzavne institucije,KO JE ODGIVORAN. A neki nesretnici neka zale svog najmilijeg....

x - x - x

pre 9 godina

Не дај Боже да су напали неког жилавијег који би их тако лепо избатинао, тај би одавно седео у ћузи.

Upomoć

pre 9 godina

Ako do danas nije, na ovom pitanju je jasno da treba prekinuti besomučnu jurnjavu na Zapad i prihvatanje svih njihovih "vrednosti".
Samim ovim tekstom stvorene su desetine novih malih zločinaca, koji će uvideti da mogu bez kazne da rade šta god hoće, pa čak i da ubiju. Sve to treba posebno razmotriti kad se bude odlučivalo o zabrani batina.

Posebno saosećam sa gospodinom Popovim.

NemanjaVac8

pre 9 godina

Deca do 14.god. su krivicno neodgovorna i protiv njih ne moze biti podignuta kr.prijava, učinili jendo ili hiljadu kr.dela. Ne postoji ustanova zatvorenog tipa. Jednostavno ne postoji mehanizam... Kada su u pitanju deca ulice, roditelji nemaju nacin da uticu na dete, jer su napravili propuste u vaspitanju pre nego sto je dete postalo dete ulice... Mehanizam nema ni policija, kao ni centri za soc.rad... Dete kaze: ne moram, necu, ne zelim i niko mi nista ne moze, ni roditelj, ni ucitelj, ni policajac, ni socijalni randik...
(Nina, 18. novembar 2014 23:53)
...
Gomila nelogične budalaštine na jednom mestu. Zakoni postoje, ali mogu i da se menjaju. Ja i po cenu ne ulaska u EU i po cenu za koji promil manjka demokratije pre bih podržao zakon gde bi se ovakvi tretirali kao i punoletna lica, nego da doživimo klinačke bande kao što je to slučaj u Brazilu. Ovako ispada da ako neko ima 11 godina može da pobije celu planetu i nikom ništa. Mi svi treba da stojimo i mirno gledamo jer se radi o deci.Baš nas briga za njegove roditelje i šta će biti sa njim kada zaglavi zatvor. Bitno je samo da nasilnik nije među normlanim ljudima i da neće ugrožavati prava i slobode ostalih građana.Do tog pojave tog zakona, ove klince neko treba da osakati i da učini dobro delo za čovečanstvo. Ko zna koliko na planeti ima klinaca od 11 godina, koji su zlostavljani, maltretirani, prepušteni ulici, okruženi nasiljem u porodici itd.. ali ipak tek samo neki su ubice,pljačkaši,siledžije...Zlo je zlo.

VJ

pre 9 godina

@Ivana
Ne postoji ustanova zatvorenog tipa?
Znači ovo je normalno ponašanje? Ili ponašanje poremećenih osoba? Šta god bio uzrok...oni su poremećeni i OPASNI. Zahtevaju nadzor 24/7.
Ne jednom, ne dva puta, ne deset puta... 300x su napravili neki prekršaj, manji ili veći, jedan sa smrtnim ishodom.
Ako ne mogu neke vaspitne mere koje ne uključuju samo 'nemojte opet, to nije lepo, no nooo', onda lekići.
Ili njihova 'prava' ne smeju da budu narušena, makar drugi ljudi bili napadani, prebijani, poneko usput i premine... Bože moj.

Slobodan

pre 9 godina

Ovde se prica o prevenciji. Jedina prevencija je, da prvi put kada maloletno lice ispolji ovakvo ponasanje, odmah izgubi dtatus maloletnika i da mu se SUROVO SUDI KAO PUNOLETNIKU!
Ako su spremni na ovakva zverstva, onda moraju biti spremni i za kazne za zveri!!!

zivcan_neki_lik

pre 9 godina

"decu" strpati u razlicite domove u razlicite gradove. Tako ce se mozda smiriti taj "buntovnicki" duh i onda ih polako socijalizovati. Citacemo mi jos o njima...

ZORAN

pre 9 godina

"Oba dečaka u porodici su trpela zlostavljanje i zanemarivanje do te mere da im je u ranom uzrastu život počeo na ulici i to dodatno pogoršava efekte lopih uticaja"
ZNACI IMAJU "OPRAVDANJE" za to sto rade?? i treba ih pustiti da se izigraju do milje vole...

Bonvivan

pre 9 godina

Da su ih jednom dobro izdevetali ne bi bilo problema. Ali nee, nas narod guta americke fazone ko curan kukuruz. Ne tuci decu! Treba ih tuci da ne postanu skotovi. A ne razgovor razgovor, pa kad stvorite nadobudnog siledziju koji ni od koga ne preza posle 'kuku majko' sta cemo s njim ?

Nina

pre 9 godina

Deca do 14.god. su krivicno neodgovorna i protiv njih ne moze biti podignuta kr.prijava, učinili jendo ili hiljadu kr.dela. Ne postoji ustanova zatvorenog tipa. Jednostavno ne postoji mehanizam... Kada su u pitanju deca ulice, roditelji nemaju nacin da uticu na dete, jer su napravili propuste u vaspitanju pre nego sto je dete postalo dete ulice... Mehanizam nema ni policija, kao ni centri za soc.rad... Dete kaze: ne moram, necu, ne zelim i niko mi nista ne moze, ni roditelj, ni ucitelj, ni policajac, ni socijalni randik...

klempo

pre 9 godina

Ma da: Prevencija, strucnjaci razlicitih profila, psiholozi, specijalci, pedagozi, soc. radnici, fizioterapeuti... ali sa one strane brave na jedno 20 godina.

Komša

pre 9 godina

@Kol
Eto,pogrešno si shvatio komentar. Baviš se trenutnom situacijom a ja govorim o problemu zapostavljanja dece koji,ako se zanemari dovodi do toga da pričamo o ubicama koje su stare 10 godina.Da li misliš da su oni preko noći takvi postali? Oni su morali od sedme godine da idu u školu. Ne dolaze u školu mesec dana i nikom ništa? E zato sada biju ljude po ulici.Pa ko je taj roditelj? Tu decu je prlikom prvih par incidenata trebalo oduzeti nesavesnim roditeljima i smestiti u dom a roditelje kazniti i to objaviti u medijima isključivo zbog roditelja koje baš briga za svoju decu.
Roditelji su problem jer da oni imaju trunku savesti me bi takvu budućnost svojoj deci kreirali.
I zato što savest očigledno nije nešto što svako ima postoji zakon koji predvidja kaznu za zanmarivanje dece.
Zamisli da se promeni zakon i da se deca tretiraju kao isključivi krivci.To bi bilo idealno za bezdušne roditelje - ako dete nešto napravi samo je krivo a njihov nemar i bezosećajnost niko neće kazniti.
Ova dva nesrećnika su najverovatnije za društvo izgubljena, ali da se novi ne bi pojavljivali samoživi roditelji moraju trpeti sankcije,a ako to ne pomaže oduzimanje dece od takvih je jedina razumna opcija.

ivan

pre 9 godina

Tako je lecite pedofile,homoseksualce,siledzije,ubice...

Gradite ustanove za njih,da im bude ugodno,zaposlite sto vise ljudi da se stara o njima,a deca koja umiru zbog najbanalnijih manjkavosti kao sto su gaza i sredsrvo za dezinfekciju,neka umiru i dalje.
Jel postoji neki prioritet?

Ns

pre 9 godina

Nemojte tako, to su budući "eksperti" poput Legije i Arkana. U najmanju ruku, vodje navijača kao onaj .... U "Stradiji" ima mesta i posla za njih...
(n, 18. novembar 2014 22:38)

Slažem se, ali se bojim da će nam ti "eksperti" završiti u vladi i krojiti sudbinu.

gorki

pre 9 godina

i posle 300 prijava, oni su na slobodi? pa, da... sta drugo ocekivati od degenerisanog sistema, sa degenericnim institucijama: sudovima, policijom, premijerom, predsednikom skupstine, precednikom drzave... srblji, glupost se skupo placa.

bezimena

pre 9 godina

Sram nas sve bilo sta smo sebi kao drustvu dozvolili a vas u pravosudju jos vise. Ako ste glupi I nesposobni da nesto promenite, pa pustite one koji znaju...
(Ivana, 18. novembar 2014 22:25)

Devojko, pre pljuvanja nauči šta je čiji posao!
1. Lekcija
Zakone predlaže Vlada tj. resorni ministar, u ovom slučaju Sel.aković.

2. Lekcija
Zakone usvaja Skupština.

3. Zakone sprovode nadležne službe a nepostupanje po zakonima i njegovo kršenje sankcioniše sud.

n

pre 9 godina

Nemojte tako, to su budući "eksperti" poput Legije i Arkana. U najmanju ruku, vodje navijača kao onaj .... U "Stradiji" ima mesta i posla za njih...

koja

pre 9 godina

treba im polomiti noge i ruke i onda neće moći nikog da pljačkaju i neće moći nikome da pobegnu. naravno posle im obezbediti psihologe,psihijatre i to ove sto im smanjujete plate. jedva čekaju da za ove pare leče ludake. i napišite jednom imena i prezimena tih budala.

lla

pre 9 godina

ovde su krivi oni koji ih pustaju na ulicu ,a zna se sta su uradili.Ubice ,maloletnici opet jasu.Drzavo reaguj,moze neko da strada iz tvoje porodice.

Homo politicus

pre 9 godina

Oni su imali svest i volju da izvrse razbojnicku kradju. Dakle, sve su radili sa umisljajem i to tako 300 puta. Mislim da po broju prijava ovde treba da reaguje tuzilac i deluje preventivno zbog zastiti gradjana, jer bojim se da ce za par godina ovo prerasti u neko od kvalifikovanih krivicnih dela a onda cemo se setiti kako su napali Rasu.

Luna

pre 9 godina

Pre par godina prolazila sam prometnom ulicom u podne, prišla mi je žena sa troje dece do 10 godina i tražila novac. Nastavila sam da hodam dalje, odjednom su me deca deca ščepala, jedno dete me je vuklo za šal, drugo za jaknu, treće za tašnu. Uspela sam da ih odgurnem posle nekih par minuta, i izvučem se nepovređena. Prolaznici, policajac niko nije pokušao da mi pomogne. Od tada živim u stalnom strahu. Ovo šte se desilo Raši Popovu može bilo kome, čekaju po zgradama, ulicama, niko nije zaštićen.

Milan

pre 9 godina

Covek koji je zivot posvetio deci, da bi stasavali u bolje ljude, ima osecaj sramote!
Koliko god se psiholozi bavili ovim problemom, Srbija ako ima ista od normalnosti i moralnosti, morala bi se dugo baviti Rasinim osecajem sramote.

Ivana

pre 9 godina

Deca maltretiraju starije ljude I nema leka? Koliko tih starijih treba da umre od posledica batina, straha, traume da bi se naslo resenje? Sram nas sve bilo sta smo sebi kao drustvu dozvolili a vas u pravosudju jos vise. Ako ste glupi I nesposobni da nesto promenite, pa pustite one koji znaju...

Super Nova

pre 9 godina

Prevencija! Prevencija! Prevencija!
Kada se desi da deca ispolje nadilje, cesto govorimo o kaznama, a zaboravljamo da nemamo nikakav sistem prevencije.
Ovaj dogadjaj je zaista strasan, ali ta deca su zanemarivana, zlostavljana i nadlezne institucije nisu resile taj problem.
Potrebno je ukljuciti strucnjake razlicitih profila (psihologe, specijalne pedagoge, soc. radnike, terapeute) i citavu zajednicu, te naci najbolje resenje kako bi se poremecaji u ponasanju prevenirali, odnosno kako bi se sproveo adekvatan tretman i resocijalizacija delinkvenata.

Poz

pre 9 godina

Deca videla da u drzavi najbolje prolaze oni sa najvise krivicnih prijava, uskoro ce moci da biraju dal ce biti vodje navijaca, biznismeni ili ministri.

ivan

pre 9 godina

@aca
jel znaš da postoji život i mimo interneta?!?
tvoj poduži komentar govori da ti nikad nisi izašao iz kuće.
Kriva socijalna služba? Pa oni beže iz doma i žive gerilski na ulici; socijalna služba nije ni vojska ni policija da maloletne delikvente kontroliše na način na koji ti maštaš.
Za ovakve je maloletnički zatvor, ali to u Srbiji nije pravno rešeno.

Понижени грађанин

pre 9 godina

Држава нас, као грађане, сваког дана понижава. Властодршци, сваког дана, доносе законе каквих нема нигде у Европи, а оно што је европски вредно никако да донесе. Пре неки дан сте објавили да у Великој Британији деци млађој од 14 година, саучесницима у убиству, прети доживотна робија. Да ли су Британци нехумани а ми хумани? Зашто нас држава својим поступцима тера да узмемо правду у своје руке и зашто ви новинари не објавите да су делинквенти Роми?

petar

pre 9 godina

ovu dvojicu treba razdvojiti u odvojene i dovoljno udaljene popravme domove. sa obzirom da imaju samo 10ak godina, dobar su materijal za obradu....

Dragan

pre 9 godina

To su kriminalci u najavi ,zbog bezbednosti građana Srbije to treba zatvoriti ,ali ne može ,vezati ,ne može ,poslati na razmenu učenika u Australiju ,nemaju pasoše...Ljudi nema opcija .J...... državo!

Bonk

pre 9 godina

Mene interesira jesu li uhapseni napadaci? E to je ono kad u drzavi jedna mala grupa seta gradom sa porukom smrt drzavi, ako su ti ljudi bili vredali drzavu, a da nisu bili privedeni za takvo ponasanje, onda zasto bi se neki maloljetni divljaci koji imaju 300 prijava, se bojali zakona. To isto vrijedi za napadace na dekana FPN. Jel mi sada imamo organizaciju koja se zove Studentski front, ljudi iz te organizacije se bore za prava studenata, oni zele da nema privatnih fakulteta.

Kol

pre 9 godina

@(Komša, 18. novembar 2014 21:20)

A meni vidis smeta kada se kao izgovor koristi nesrecno detinjstvo realno ovde na Balkanu malo je onih koji su imali savrseno detinjstvo ali nismo svi zbog toga postali psihopate, ej bre 300 prijava a nemaju ni 14 godina sta ce da rade za par godina? Vec su njihovi postupci doveli do SMRTI jednog coveka i za mene tu svaka dalja rasprava i pozivanje na rehabilitaciju prestaje apsolutno me ne zanima koliko godina imaju i kakav im je zivot bio do sad zasluzuju da im se sudi kao odraslima ali prvo zasluzuju dobre batine!! Znas li zasto su radili sve to sto se pise sad, jer vrlo dobro znaju da im zakon nista ne moze eto zato, da su slucajno mog dedu napali i pretukli (jos mi je ova rec neverovatna kada su u pitanju 10 i 11-godisnjak) nasao bi ih i dobili bi bas dobre batine za pocetak! Ubedljivo jedna od najgorih vesti koje sam procitao u poslednje vreme, ta nazovi deca su starijeg coveka posmatrala kao nekog koga mogu da opljackaju nepojmivo mi je da tako mladi razmisljaju kao okoreli kriminalci i mozete pricati sta hocete ali nekada zaista treba cvrsta ruka jer neki ljudi drugo ne razumeju!

Odvjetnik Dik

pre 9 godina

Aloo, bre, neki ce vec poceti da relativizuju citav dogadjaj; Rasa je covek od 81 godine, mozda ce bioloski ziveti jos 20, a mozda 2 - da li iko od vas mladih moze da zamisli na sta ce da lici taj ostatak zivota? Stravicno.

Zato, da parafraziram ''Ceterum censeo Carthaginem esse delendam'' - uostalom, mislim da te hulje treba s.....; zasto da ne, ionako drustvo nikad nece imati koristi od njih.
Pustite komentar, slobodno, neka me i ispljuju citaoci...

Komša

pre 9 godina

@komentator
Meni ne smeta kad neko u ovakvim situacijama pomene nesrećno detinjstvo.Smeta mi kada niko za to nesrećno detinjstvo i za sve što je ono prouzrokovalo niko ne odgovara.
Danas je napisana gomila komentara na ovu vest i niko se nije setio da pomene roditelje/staratelje ove dece. Dete do četrnaeste godine nije krivično odgovorno ali roditelj jeste. Da li je protiv roditelja podneta krivična prijava za zapostavljanje dece? Roditelj je obavezan da vodi računa o detetu, a ako nije sposoban obavezan je da prijavi, traži pomoć u vaspitavanju, a dalje je na centru za socijalni rad da odluči da li je dovoljna povremena kontrola ili se dete mora uputiti u ustanovu koja je za to predvidjena.
Ako se ne varam, sličan slučaj postoji i u Novom Sadu (dva klinca terorišu kraj, a mamu baš briga).
Deca su kriva, ali najmanje - za ovako zapuštenu decu roditelji treba da robijaju. Niko nije rodjen zao.

bezimena

pre 9 godina

"Potrebno je u sklopu izmena i dopuna zakona o krivičnopravnoj zaštiti maloletnih učinioca krivičnih dela, kod Ministarstva pravde, inicirati i promene koje bi se odnosile na krivičnopravnu zaštitu maloletnih učinioca teških krivičnih dela mlađih od 14 godina. Potrebne su ustanove u kojima bi maloletnicima bilo ograničeno kretanje odnosno sloboda", navode u Ministrarstvu".

Zašto ne inicirate promenu zakona tj. šta ste do sada čekali!? Zakon o robovlasništvu, o notarima itd. zapravo svi AV zakoni, koji su na štetu gradjana, idu po hitnom postupku, ali kada treba neki ZA zaštitu gradjana, o njima će se žvalaviti mesecima i godinama!

Bando!

zapanjen

pre 9 godina

..opljačkala i pretukla starca u Beogradu koji je posle toga i preminuo..

Zar ovo nije ubistvo? Ako je neko sa 10 ili 11 godina ubica onda mu je mesto u ludnici, bez obzira na nesrećne razloge i uzroke zbog kojih je takav postao. Šta se čeka, da još nekoga ubiju? Ili da neko ubije njih u samoodbrani i onda završi u zatvoru? Država pokazuje slabost i nesposobnost, što te momke učvršćuje u ubeđenju da su na pravom putu i da baš tako treba da nastave.
Još nešto, sa 10 godina može da se bude odrastao, kao što neko ne odraste nikada, zavisi od uslova.

Aleksandar

pre 9 godina

300 prijava sa 11 godina. Ej. Treba mu suditi kao odraslom... Kakvi domovi, kakvi centri za socijalni rad. Takvima se ne moze pomoci. Samo ostre kazne kao i odraslima, jer se oni inace mnogo zrelije ponasaju od svojih vrsnjaka. Opasni su po sebe i okolinu i treba ih staviti iza resetaka. Strasno je da neduzno stanovnistvo trpi tiraniju obesnih klinaca a da niko ne moze da im stane na put. Pre neki dan citam, maloletnik terorise stanovnike Borce... Imamo li mi drzavu? Ako je imamo, zasto se ovako nesto dopusta? Jesu li ti klinci - buduci okoreli kriminalci - jaci od drzave?

sincitybg

pre 9 godina

a do koliko treba krivicnih prijava da naguraju 900? preko hiljadu, ta deca rade ovakve stvari jer znaju da ce proci nekaznjeno???
sve te price o nesretnom detinjstvu razumem, ali za njih su nadlezni silni sociolozi,psiholozi i kojekkvi "strucnjaci" koji treba da se bave, ovo je problem, krvolocna deca na ulici i niko nista jer eto rupa u zakonu,sta ce se desiti kad se neki starac bude branio od ove dece i nekoga od njih povredio??

danijela

pre 9 godina

Ne mogu da se ne zapitam kako bih se postavila da me ta deca napadnu. Mislim da bih na silu odgovorila kao zena zestokom silom. Sigurno ih ne bih ubedjivala da to nije lepo ponasanje. U Nisu covek ne moze mormalno proci glavnom ulicom od silne dece koja prose. To je problem ove drzave a ne nas gradjana od cijeh se plata odbijaju debele pare i za njihova socijalna davanja. Imaju ista prava kao i svi a ni dinara ne daju za zdravstveno osiguranje.

Washington

pre 9 godina

Ne daj boze da neki gej par usvoji par dece dok su jos mali i dok se vidi da njihovi pravi roditelji uopste ne brinu za njih.

Ma PROSTO to bi unistilo srpsku tradicionalnu porodicu!

trula drzava

pre 9 godina

A loši uticaji kulminirali su pre nekoliko meseci kada su problematična braća opljačkala i pretukla starca u Beogradu koji je posle toga i preminuo.

Samo jedno pitanje: "Sta su radili opet na ulici, zar niko ne nadgleda ovakvu "decu"?"

Štazi

pre 9 godina

Žalosno je to sve. Raša je žrtva lošeg sistema kao i ta dva dečaka. Porodica, Škola, Vojska, Crkve, Policija, Sudovi, SVE je degradirano!!! Degenerisano.

Pedja

pre 9 godina

Sramota da za razbojnike nema zakona. Da ja odem i ukradem cokoladu u samoposluzi uhapsili bi me i odgovarao bi. Ovi kriminalci imaju 300 prijava razbojnistva, a koliko jos ima sto nije prijavljeno to se i ne zna. Jednog coveka su pretukli i umro je od toga. Sada je najbolje da ode psiholog da razgovara sa njima i kaze im kako nije lepo to sto rade. Dokle cemo da trpimo te budalastine. Prvo treba doneti zakon da i maloletna lica odgovaraju za svoja zlodela kao i u Americi, zatim zakon da se objave puna imena i prezimena da znamo kakvu bagru srecemo na ulici i trece da se ulice gradova i sela ociste od ovakve ljudske djubradi. E tada ce i u ovom drustvu biti daleko lepse. Ima milioni slucajeva gde su deca trpela zlostavljanja u porodici, gde su rasli na ulici, ali su postali posteni, primerni ljudi, naucnici, knjizevnici, pronalazaci itd. Izgovaranje stalno na uslove odrastanja je prozaicno i besmisleno.

Aca

pre 9 godina

Strasno u svakom slucaju. Medjutim, bez obzira sto trenutno postoje zakonski propusti koji onemogucavaju deci koja su izvrsila krivicno delo ubistva da budu iza resetaka, treba preispitati odgovornost ljudi iz Centra za socijalni rad. Oni ocigledno nisu primenili odgovarajuce mere na sprecavanju novih napada ova dva maloletna lica. Ukoliko nesto ne promene u svom radu (na primer ovu decu ukljuce u program psihijatrijske i druge medicinske kontrole, ukljucujuci kontrolu medikamentima), samo je pitanje trenutka kada ce ponovo napasti. Smatram da cak i maloletne osobe treba da budu zatvorene, ukoliko su izvrsile krivuzcno delo ubistva. To ukazuje na ozbiljan poremecaj licnosti i takve mlade osobe ne treba bez adekvatne rehabilitacije ukljucivati u siru drustvenu zajednicu, sve dok ne postignu merljiv napredak i dokazu da su bezbedni po drustvo. Rasi zelim brz oporavak.

i.j.kv

pre 9 godina

Kada nema zakona pitanje je sta ce raditi za par godina....sada kao maloletnika treba ih poslati u dom,da vide sta je baviti se kriminalom.

axim

pre 9 godina

Zalosno je sta se nama desava i niko ne reaguje ! Nasa drzava je na ivici propasti kao i institucije u njoj... Da bi isli u Evropu ili bilo gde treba da znamo gde smo sada i da se sredimo sa tim gde smo i sta imamo pa da vidimo gde cemo onda ici i kome se prikljuciti. Svaki dan nam je sve gore i gore ali nam politicari ispiraju mozak da je bolje ...samo ne znam sta? Sami moramo da radimo bolje sve i bice nam bolje... Ko je od Vas sto citate ovo pozeleo da bude pametniji,obrazovaniji...? Opametimo se dok nam ne bude kasno!

komentator

pre 9 godina

Najviše mi smetaju te racionalizacije, te "nesretno djetinjstvo", te "ministrastvo, zakon", te "institucija ova ona".

U redu obajsnili ste mi, sve OK, shvatio sam uzroke, vidim posljedice, čekam svoj red da me klinci očerupaju, sve OK. Takvi primjerci su zaštićena vrsta i ne smiju da se "odstrane".

Pedja

pre 9 godina

Sramota da za razbojnike nema zakona. Da ja odem i ukradem cokoladu u samoposluzi uhapsili bi me i odgovarao bi. Ovi kriminalci imaju 300 prijava razbojnistva, a koliko jos ima sto nije prijavljeno to se i ne zna. Jednog coveka su pretukli i umro je od toga. Sada je najbolje da ode psiholog da razgovara sa njima i kaze im kako nije lepo to sto rade. Dokle cemo da trpimo te budalastine. Prvo treba doneti zakon da i maloletna lica odgovaraju za svoja zlodela kao i u Americi, zatim zakon da se objave puna imena i prezimena da znamo kakvu bagru srecemo na ulici i trece da se ulice gradova i sela ociste od ovakve ljudske djubradi. E tada ce i u ovom drustvu biti daleko lepse. Ima milioni slucajeva gde su deca trpela zlostavljanja u porodici, gde su rasli na ulici, ali su postali posteni, primerni ljudi, naucnici, knjizevnici, pronalazaci itd. Izgovaranje stalno na uslove odrastanja je prozaicno i besmisleno.

komentator

pre 9 godina

Najviše mi smetaju te racionalizacije, te "nesretno djetinjstvo", te "ministrastvo, zakon", te "institucija ova ona".

U redu obajsnili ste mi, sve OK, shvatio sam uzroke, vidim posljedice, čekam svoj red da me klinci očerupaju, sve OK. Takvi primjerci su zaštićena vrsta i ne smiju da se "odstrane".

trula drzava

pre 9 godina

A loši uticaji kulminirali su pre nekoliko meseci kada su problematična braća opljačkala i pretukla starca u Beogradu koji je posle toga i preminuo.

Samo jedno pitanje: "Sta su radili opet na ulici, zar niko ne nadgleda ovakvu "decu"?"

i.j.kv

pre 9 godina

Kada nema zakona pitanje je sta ce raditi za par godina....sada kao maloletnika treba ih poslati u dom,da vide sta je baviti se kriminalom.

petar

pre 9 godina

ovu dvojicu treba razdvojiti u odvojene i dovoljno udaljene popravme domove. sa obzirom da imaju samo 10ak godina, dobar su materijal za obradu....

Понижени грађанин

pre 9 godina

Држава нас, као грађане, сваког дана понижава. Властодршци, сваког дана, доносе законе каквих нема нигде у Европи, а оно што је европски вредно никако да донесе. Пре неки дан сте објавили да у Великој Британији деци млађој од 14 година, саучесницима у убиству, прети доживотна робија. Да ли су Британци нехумани а ми хумани? Зашто нас држава својим поступцима тера да узмемо правду у своје руке и зашто ви новинари не објавите да су делинквенти Роми?

koja

pre 9 godina

treba im polomiti noge i ruke i onda neće moći nikog da pljačkaju i neće moći nikome da pobegnu. naravno posle im obezbediti psihologe,psihijatre i to ove sto im smanjujete plate. jedva čekaju da za ove pare leče ludake. i napišite jednom imena i prezimena tih budala.

Aca

pre 9 godina

Strasno u svakom slucaju. Medjutim, bez obzira sto trenutno postoje zakonski propusti koji onemogucavaju deci koja su izvrsila krivicno delo ubistva da budu iza resetaka, treba preispitati odgovornost ljudi iz Centra za socijalni rad. Oni ocigledno nisu primenili odgovarajuce mere na sprecavanju novih napada ova dva maloletna lica. Ukoliko nesto ne promene u svom radu (na primer ovu decu ukljuce u program psihijatrijske i druge medicinske kontrole, ukljucujuci kontrolu medikamentima), samo je pitanje trenutka kada ce ponovo napasti. Smatram da cak i maloletne osobe treba da budu zatvorene, ukoliko su izvrsile krivuzcno delo ubistva. To ukazuje na ozbiljan poremecaj licnosti i takve mlade osobe ne treba bez adekvatne rehabilitacije ukljucivati u siru drustvenu zajednicu, sve dok ne postignu merljiv napredak i dokazu da su bezbedni po drustvo. Rasi zelim brz oporavak.

bezimena

pre 9 godina

"Potrebno je u sklopu izmena i dopuna zakona o krivičnopravnoj zaštiti maloletnih učinioca krivičnih dela, kod Ministarstva pravde, inicirati i promene koje bi se odnosile na krivičnopravnu zaštitu maloletnih učinioca teških krivičnih dela mlađih od 14 godina. Potrebne su ustanove u kojima bi maloletnicima bilo ograničeno kretanje odnosno sloboda", navode u Ministrarstvu".

Zašto ne inicirate promenu zakona tj. šta ste do sada čekali!? Zakon o robovlasništvu, o notarima itd. zapravo svi AV zakoni, koji su na štetu gradjana, idu po hitnom postupku, ali kada treba neki ZA zaštitu gradjana, o njima će se žvalaviti mesecima i godinama!

Bando!

sincitybg

pre 9 godina

a do koliko treba krivicnih prijava da naguraju 900? preko hiljadu, ta deca rade ovakve stvari jer znaju da ce proci nekaznjeno???
sve te price o nesretnom detinjstvu razumem, ali za njih su nadlezni silni sociolozi,psiholozi i kojekkvi "strucnjaci" koji treba da se bave, ovo je problem, krvolocna deca na ulici i niko nista jer eto rupa u zakonu,sta ce se desiti kad se neki starac bude branio od ove dece i nekoga od njih povredio??

Kol

pre 9 godina

@(Komša, 18. novembar 2014 21:20)

A meni vidis smeta kada se kao izgovor koristi nesrecno detinjstvo realno ovde na Balkanu malo je onih koji su imali savrseno detinjstvo ali nismo svi zbog toga postali psihopate, ej bre 300 prijava a nemaju ni 14 godina sta ce da rade za par godina? Vec su njihovi postupci doveli do SMRTI jednog coveka i za mene tu svaka dalja rasprava i pozivanje na rehabilitaciju prestaje apsolutno me ne zanima koliko godina imaju i kakav im je zivot bio do sad zasluzuju da im se sudi kao odraslima ali prvo zasluzuju dobre batine!! Znas li zasto su radili sve to sto se pise sad, jer vrlo dobro znaju da im zakon nista ne moze eto zato, da su slucajno mog dedu napali i pretukli (jos mi je ova rec neverovatna kada su u pitanju 10 i 11-godisnjak) nasao bi ih i dobili bi bas dobre batine za pocetak! Ubedljivo jedna od najgorih vesti koje sam procitao u poslednje vreme, ta nazovi deca su starijeg coveka posmatrala kao nekog koga mogu da opljackaju nepojmivo mi je da tako mladi razmisljaju kao okoreli kriminalci i mozete pricati sta hocete ali nekada zaista treba cvrsta ruka jer neki ljudi drugo ne razumeju!

Luna

pre 9 godina

Pre par godina prolazila sam prometnom ulicom u podne, prišla mi je žena sa troje dece do 10 godina i tražila novac. Nastavila sam da hodam dalje, odjednom su me deca deca ščepala, jedno dete me je vuklo za šal, drugo za jaknu, treće za tašnu. Uspela sam da ih odgurnem posle nekih par minuta, i izvučem se nepovređena. Prolaznici, policajac niko nije pokušao da mi pomogne. Od tada živim u stalnom strahu. Ovo šte se desilo Raši Popovu može bilo kome, čekaju po zgradama, ulicama, niko nije zaštićen.

Washington

pre 9 godina

Ne daj boze da neki gej par usvoji par dece dok su jos mali i dok se vidi da njihovi pravi roditelji uopste ne brinu za njih.

Ma PROSTO to bi unistilo srpsku tradicionalnu porodicu!

Štazi

pre 9 godina

Žalosno je to sve. Raša je žrtva lošeg sistema kao i ta dva dečaka. Porodica, Škola, Vojska, Crkve, Policija, Sudovi, SVE je degradirano!!! Degenerisano.

Poz

pre 9 godina

Deca videla da u drzavi najbolje prolaze oni sa najvise krivicnih prijava, uskoro ce moci da biraju dal ce biti vodje navijaca, biznismeni ili ministri.

zapanjen

pre 9 godina

..opljačkala i pretukla starca u Beogradu koji je posle toga i preminuo..

Zar ovo nije ubistvo? Ako je neko sa 10 ili 11 godina ubica onda mu je mesto u ludnici, bez obzira na nesrećne razloge i uzroke zbog kojih je takav postao. Šta se čeka, da još nekoga ubiju? Ili da neko ubije njih u samoodbrani i onda završi u zatvoru? Država pokazuje slabost i nesposobnost, što te momke učvršćuje u ubeđenju da su na pravom putu i da baš tako treba da nastave.
Još nešto, sa 10 godina može da se bude odrastao, kao što neko ne odraste nikada, zavisi od uslova.

Komša

pre 9 godina

@komentator
Meni ne smeta kad neko u ovakvim situacijama pomene nesrećno detinjstvo.Smeta mi kada niko za to nesrećno detinjstvo i za sve što je ono prouzrokovalo niko ne odgovara.
Danas je napisana gomila komentara na ovu vest i niko se nije setio da pomene roditelje/staratelje ove dece. Dete do četrnaeste godine nije krivično odgovorno ali roditelj jeste. Da li je protiv roditelja podneta krivična prijava za zapostavljanje dece? Roditelj je obavezan da vodi računa o detetu, a ako nije sposoban obavezan je da prijavi, traži pomoć u vaspitavanju, a dalje je na centru za socijalni rad da odluči da li je dovoljna povremena kontrola ili se dete mora uputiti u ustanovu koja je za to predvidjena.
Ako se ne varam, sličan slučaj postoji i u Novom Sadu (dva klinca terorišu kraj, a mamu baš briga).
Deca su kriva, ali najmanje - za ovako zapuštenu decu roditelji treba da robijaju. Niko nije rodjen zao.

ivan

pre 9 godina

@aca
jel znaš da postoji život i mimo interneta?!?
tvoj poduži komentar govori da ti nikad nisi izašao iz kuće.
Kriva socijalna služba? Pa oni beže iz doma i žive gerilski na ulici; socijalna služba nije ni vojska ni policija da maloletne delikvente kontroliše na način na koji ti maštaš.
Za ovakve je maloletnički zatvor, ali to u Srbiji nije pravno rešeno.

Slobodan

pre 9 godina

Ovde se prica o prevenciji. Jedina prevencija je, da prvi put kada maloletno lice ispolji ovakvo ponasanje, odmah izgubi dtatus maloletnika i da mu se SUROVO SUDI KAO PUNOLETNIKU!
Ako su spremni na ovakva zverstva, onda moraju biti spremni i za kazne za zveri!!!

axim

pre 9 godina

Zalosno je sta se nama desava i niko ne reaguje ! Nasa drzava je na ivici propasti kao i institucije u njoj... Da bi isli u Evropu ili bilo gde treba da znamo gde smo sada i da se sredimo sa tim gde smo i sta imamo pa da vidimo gde cemo onda ici i kome se prikljuciti. Svaki dan nam je sve gore i gore ali nam politicari ispiraju mozak da je bolje ...samo ne znam sta? Sami moramo da radimo bolje sve i bice nam bolje... Ko je od Vas sto citate ovo pozeleo da bude pametniji,obrazovaniji...? Opametimo se dok nam ne bude kasno!

Odvjetnik Dik

pre 9 godina

Aloo, bre, neki ce vec poceti da relativizuju citav dogadjaj; Rasa je covek od 81 godine, mozda ce bioloski ziveti jos 20, a mozda 2 - da li iko od vas mladih moze da zamisli na sta ce da lici taj ostatak zivota? Stravicno.

Zato, da parafraziram ''Ceterum censeo Carthaginem esse delendam'' - uostalom, mislim da te hulje treba s.....; zasto da ne, ionako drustvo nikad nece imati koristi od njih.
Pustite komentar, slobodno, neka me i ispljuju citaoci...

Milan

pre 9 godina

Covek koji je zivot posvetio deci, da bi stasavali u bolje ljude, ima osecaj sramote!
Koliko god se psiholozi bavili ovim problemom, Srbija ako ima ista od normalnosti i moralnosti, morala bi se dugo baviti Rasinim osecajem sramote.

danijela

pre 9 godina

Ne mogu da se ne zapitam kako bih se postavila da me ta deca napadnu. Mislim da bih na silu odgovorila kao zena zestokom silom. Sigurno ih ne bih ubedjivala da to nije lepo ponasanje. U Nisu covek ne moze mormalno proci glavnom ulicom od silne dece koja prose. To je problem ove drzave a ne nas gradjana od cijeh se plata odbijaju debele pare i za njihova socijalna davanja. Imaju ista prava kao i svi a ni dinara ne daju za zdravstveno osiguranje.

Bonvivan

pre 9 godina

Da su ih jednom dobro izdevetali ne bi bilo problema. Ali nee, nas narod guta americke fazone ko curan kukuruz. Ne tuci decu! Treba ih tuci da ne postanu skotovi. A ne razgovor razgovor, pa kad stvorite nadobudnog siledziju koji ni od koga ne preza posle 'kuku majko' sta cemo s njim ?

Aleksandar

pre 9 godina

300 prijava sa 11 godina. Ej. Treba mu suditi kao odraslom... Kakvi domovi, kakvi centri za socijalni rad. Takvima se ne moze pomoci. Samo ostre kazne kao i odraslima, jer se oni inace mnogo zrelije ponasaju od svojih vrsnjaka. Opasni su po sebe i okolinu i treba ih staviti iza resetaka. Strasno je da neduzno stanovnistvo trpi tiraniju obesnih klinaca a da niko ne moze da im stane na put. Pre neki dan citam, maloletnik terorise stanovnike Borce... Imamo li mi drzavu? Ako je imamo, zasto se ovako nesto dopusta? Jesu li ti klinci - buduci okoreli kriminalci - jaci od drzave?

Homo politicus

pre 9 godina

Oni su imali svest i volju da izvrse razbojnicku kradju. Dakle, sve su radili sa umisljajem i to tako 300 puta. Mislim da po broju prijava ovde treba da reaguje tuzilac i deluje preventivno zbog zastiti gradjana, jer bojim se da ce za par godina ovo prerasti u neko od kvalifikovanih krivicnih dela a onda cemo se setiti kako su napali Rasu.

n

pre 9 godina

Nemojte tako, to su budući "eksperti" poput Legije i Arkana. U najmanju ruku, vodje navijača kao onaj .... U "Stradiji" ima mesta i posla za njih...

ZORAN

pre 9 godina

"Oba dečaka u porodici su trpela zlostavljanje i zanemarivanje do te mere da im je u ranom uzrastu život počeo na ulici i to dodatno pogoršava efekte lopih uticaja"
ZNACI IMAJU "OPRAVDANJE" za to sto rade?? i treba ih pustiti da se izigraju do milje vole...

Ivana

pre 9 godina

Deca maltretiraju starije ljude I nema leka? Koliko tih starijih treba da umre od posledica batina, straha, traume da bi se naslo resenje? Sram nas sve bilo sta smo sebi kao drustvu dozvolili a vas u pravosudju jos vise. Ako ste glupi I nesposobni da nesto promenite, pa pustite one koji znaju...

Dragan

pre 9 godina

To su kriminalci u najavi ,zbog bezbednosti građana Srbije to treba zatvoriti ,ali ne može ,vezati ,ne može ,poslati na razmenu učenika u Australiju ,nemaju pasoše...Ljudi nema opcija .J...... državo!

gorki

pre 9 godina

i posle 300 prijava, oni su na slobodi? pa, da... sta drugo ocekivati od degenerisanog sistema, sa degenericnim institucijama: sudovima, policijom, premijerom, predsednikom skupstine, precednikom drzave... srblji, glupost se skupo placa.

klempo

pre 9 godina

Ma da: Prevencija, strucnjaci razlicitih profila, psiholozi, specijalci, pedagozi, soc. radnici, fizioterapeuti... ali sa one strane brave na jedno 20 godina.

ivan

pre 9 godina

Tako je lecite pedofile,homoseksualce,siledzije,ubice...

Gradite ustanove za njih,da im bude ugodno,zaposlite sto vise ljudi da se stara o njima,a deca koja umiru zbog najbanalnijih manjkavosti kao sto su gaza i sredsrvo za dezinfekciju,neka umiru i dalje.
Jel postoji neki prioritet?

lla

pre 9 godina

ovde su krivi oni koji ih pustaju na ulicu ,a zna se sta su uradili.Ubice ,maloletnici opet jasu.Drzavo reaguj,moze neko da strada iz tvoje porodice.

Ns

pre 9 godina

Nemojte tako, to su budući "eksperti" poput Legije i Arkana. U najmanju ruku, vodje navijača kao onaj .... U "Stradiji" ima mesta i posla za njih...
(n, 18. novembar 2014 22:38)

Slažem se, ali se bojim da će nam ti "eksperti" završiti u vladi i krojiti sudbinu.

zivcan_neki_lik

pre 9 godina

"decu" strpati u razlicite domove u razlicite gradove. Tako ce se mozda smiriti taj "buntovnicki" duh i onda ih polako socijalizovati. Citacemo mi jos o njima...

Bonk

pre 9 godina

Mene interesira jesu li uhapseni napadaci? E to je ono kad u drzavi jedna mala grupa seta gradom sa porukom smrt drzavi, ako su ti ljudi bili vredali drzavu, a da nisu bili privedeni za takvo ponasanje, onda zasto bi se neki maloljetni divljaci koji imaju 300 prijava, se bojali zakona. To isto vrijedi za napadace na dekana FPN. Jel mi sada imamo organizaciju koja se zove Studentski front, ljudi iz te organizacije se bore za prava studenata, oni zele da nema privatnih fakulteta.

Komša

pre 9 godina

@Kol
Eto,pogrešno si shvatio komentar. Baviš se trenutnom situacijom a ja govorim o problemu zapostavljanja dece koji,ako se zanemari dovodi do toga da pričamo o ubicama koje su stare 10 godina.Da li misliš da su oni preko noći takvi postali? Oni su morali od sedme godine da idu u školu. Ne dolaze u školu mesec dana i nikom ništa? E zato sada biju ljude po ulici.Pa ko je taj roditelj? Tu decu je prlikom prvih par incidenata trebalo oduzeti nesavesnim roditeljima i smestiti u dom a roditelje kazniti i to objaviti u medijima isključivo zbog roditelja koje baš briga za svoju decu.
Roditelji su problem jer da oni imaju trunku savesti me bi takvu budućnost svojoj deci kreirali.
I zato što savest očigledno nije nešto što svako ima postoji zakon koji predvidja kaznu za zanmarivanje dece.
Zamisli da se promeni zakon i da se deca tretiraju kao isključivi krivci.To bi bilo idealno za bezdušne roditelje - ako dete nešto napravi samo je krivo a njihov nemar i bezosećajnost niko neće kazniti.
Ova dva nesrećnika su najverovatnije za društvo izgubljena, ali da se novi ne bi pojavljivali samoživi roditelji moraju trpeti sankcije,a ako to ne pomaže oduzimanje dece od takvih je jedina razumna opcija.

Nina

pre 9 godina

Deca do 14.god. su krivicno neodgovorna i protiv njih ne moze biti podignuta kr.prijava, učinili jendo ili hiljadu kr.dela. Ne postoji ustanova zatvorenog tipa. Jednostavno ne postoji mehanizam... Kada su u pitanju deca ulice, roditelji nemaju nacin da uticu na dete, jer su napravili propuste u vaspitanju pre nego sto je dete postalo dete ulice... Mehanizam nema ni policija, kao ni centri za soc.rad... Dete kaze: ne moram, necu, ne zelim i niko mi nista ne moze, ni roditelj, ni ucitelj, ni policajac, ni socijalni randik...

bezimena

pre 9 godina

Sram nas sve bilo sta smo sebi kao drustvu dozvolili a vas u pravosudju jos vise. Ako ste glupi I nesposobni da nesto promenite, pa pustite one koji znaju...
(Ivana, 18. novembar 2014 22:25)

Devojko, pre pljuvanja nauči šta je čiji posao!
1. Lekcija
Zakone predlaže Vlada tj. resorni ministar, u ovom slučaju Sel.aković.

2. Lekcija
Zakone usvaja Skupština.

3. Zakone sprovode nadležne službe a nepostupanje po zakonima i njegovo kršenje sankcioniše sud.

Super Nova

pre 9 godina

Prevencija! Prevencija! Prevencija!
Kada se desi da deca ispolje nadilje, cesto govorimo o kaznama, a zaboravljamo da nemamo nikakav sistem prevencije.
Ovaj dogadjaj je zaista strasan, ali ta deca su zanemarivana, zlostavljana i nadlezne institucije nisu resile taj problem.
Potrebno je ukljuciti strucnjake razlicitih profila (psihologe, specijalne pedagoge, soc. radnike, terapeute) i citavu zajednicu, te naci najbolje resenje kako bi se poremecaji u ponasanju prevenirali, odnosno kako bi se sproveo adekvatan tretman i resocijalizacija delinkvenata.

profesor

pre 9 godina

Ne mogu iza brave??? Ma mogu,mogu ovamo kod mene u Krusevac ima bas institucija za njih. Pa oni fakticki imaju ubistvo iza sebe,ucinjeno svesno,od ovakvih bica stasaju prave psihopate, s' obzirom da su i zanemarivana,tucena a mozda i zlostavljana a ovakvo im je ponasanje u 10-11 godina,pa nema daljeg komentara, nego neka se ipak ceka na neki monstruozniji epilog pa onda kao po obicaju ima da se prebacuje lopta od jedne do druge drzavne institucije,KO JE ODGIVORAN. A neki nesretnici neka zale svog najmilijeg....

x - x - x

pre 9 godina

Не дај Боже да су напали неког жилавијег који би их тако лепо избатинао, тај би одавно седео у ћузи.

VJ

pre 9 godina

@Ivana
Ne postoji ustanova zatvorenog tipa?
Znači ovo je normalno ponašanje? Ili ponašanje poremećenih osoba? Šta god bio uzrok...oni su poremećeni i OPASNI. Zahtevaju nadzor 24/7.
Ne jednom, ne dva puta, ne deset puta... 300x su napravili neki prekršaj, manji ili veći, jedan sa smrtnim ishodom.
Ako ne mogu neke vaspitne mere koje ne uključuju samo 'nemojte opet, to nije lepo, no nooo', onda lekići.
Ili njihova 'prava' ne smeju da budu narušena, makar drugi ljudi bili napadani, prebijani, poneko usput i premine... Bože moj.

NemanjaVac8

pre 9 godina

Deca do 14.god. su krivicno neodgovorna i protiv njih ne moze biti podignuta kr.prijava, učinili jendo ili hiljadu kr.dela. Ne postoji ustanova zatvorenog tipa. Jednostavno ne postoji mehanizam... Kada su u pitanju deca ulice, roditelji nemaju nacin da uticu na dete, jer su napravili propuste u vaspitanju pre nego sto je dete postalo dete ulice... Mehanizam nema ni policija, kao ni centri za soc.rad... Dete kaze: ne moram, necu, ne zelim i niko mi nista ne moze, ni roditelj, ni ucitelj, ni policajac, ni socijalni randik...
(Nina, 18. novembar 2014 23:53)
...
Gomila nelogične budalaštine na jednom mestu. Zakoni postoje, ali mogu i da se menjaju. Ja i po cenu ne ulaska u EU i po cenu za koji promil manjka demokratije pre bih podržao zakon gde bi se ovakvi tretirali kao i punoletna lica, nego da doživimo klinačke bande kao što je to slučaj u Brazilu. Ovako ispada da ako neko ima 11 godina može da pobije celu planetu i nikom ništa. Mi svi treba da stojimo i mirno gledamo jer se radi o deci.Baš nas briga za njegove roditelje i šta će biti sa njim kada zaglavi zatvor. Bitno je samo da nasilnik nije među normlanim ljudima i da neće ugrožavati prava i slobode ostalih građana.Do tog pojave tog zakona, ove klince neko treba da osakati i da učini dobro delo za čovečanstvo. Ko zna koliko na planeti ima klinaca od 11 godina, koji su zlostavljani, maltretirani, prepušteni ulici, okruženi nasiljem u porodici itd.. ali ipak tek samo neki su ubice,pljačkaši,siledžije...Zlo je zlo.

Upomoć

pre 9 godina

Ako do danas nije, na ovom pitanju je jasno da treba prekinuti besomučnu jurnjavu na Zapad i prihvatanje svih njihovih "vrednosti".
Samim ovim tekstom stvorene su desetine novih malih zločinaca, koji će uvideti da mogu bez kazne da rade šta god hoće, pa čak i da ubiju. Sve to treba posebno razmotriti kad se bude odlučivalo o zabrani batina.

Posebno saosećam sa gospodinom Popovim.

nije šala

pre 9 godina

film PAKLENA POMORANĐA daje odgovor na to,mada smo mi nespremni za čuvanje društva,nekada su radikalne mere potrebne...krajnja i jedina sigurna mera-eutanazija...

Goran B.

pre 9 godina

Jos jedan kiks drzave i preglomaznog dobro placenog aparata koji samo odgovornost prdbacuju jeni na druge a ne resavaju zivotne probleme.Ovako mala deca a 300 prijava i ubistvo???.Ova deca su bolsna i treba im hitna strucna pomoc jer do njihovog punoletstva izrasce u monstrume koji ce uciniti ko zna kakva nedela ako se nadlezni budu drzali suvoparno prevazidjenih zakona.Jedino ako napadnu i prebiju nekog politicara ili njihovo dete mozda cese nesto preduzeti.

Ratko

pre 9 godina

To su deca koja nemaju roditelje! Ili su ostavljena iz nama nepoznatih razloga. A i da imaju to ne menja nista. Deca koja nisu navrsila 14 godina ne mogu se krivicno i prekrsajno goniti! Zakon je jasan a nauka je utvrdila sa koliko godina kod deteta se razvija puna svest kada ce moci da ovladava situacijom i razlikuje dobro i lose. Takodje u Srbiji ne postoji ustanova koja moze dete mladje od 14 godina zatvoriti u celiju prisilno. Moze i mora mu obezbediti smestaj, oblacenje, skolovanje i sve do 18 godine ako dete to zeli. Ali dete moze iz takvog doma da pobegne i da bije vaspitace ako hoce! Moze sta god hoce sve dok ne napuni 14 godina a onda se prema njemu primenjuje zakon i ide u zatvor za maloletnike! Zakon ne mozete promeniti jer ga nismo mi izmislili vec imaju institucije koje vode brigu o pravima deteta a smestene su sirom Sveta. Bas bi bilo Evropski da i srcu Evrope imamo zakon koji decu od 10 godina salje u zatvor zato sto ukradu nesto. Takav zakon ne postoji u civilizovanim drzavama. Ovo je redak slucaj da imamo dva mala razbojnika ali ce oni porasti vrlo brzo a onda zivot ce provesti i zatvorima. Selakovic prica nesto o cemu pojma nema. Desice se da deca podvodljivo u drustvu ukradu karton sladoleda i zavrse u zatvoru. To ima mozda u Indiji ali u EU nema.

Washington

pre 9 godina

Ne daj boze da neki gej par usvoji par dece dok su jos mali i dok se vidi da njihovi pravi roditelji uopste ne brinu za njih.

Ma PROSTO to bi unistilo srpsku tradicionalnu porodicu!

Super Nova

pre 9 godina

Prevencija! Prevencija! Prevencija!
Kada se desi da deca ispolje nadilje, cesto govorimo o kaznama, a zaboravljamo da nemamo nikakav sistem prevencije.
Ovaj dogadjaj je zaista strasan, ali ta deca su zanemarivana, zlostavljana i nadlezne institucije nisu resile taj problem.
Potrebno je ukljuciti strucnjake razlicitih profila (psihologe, specijalne pedagoge, soc. radnike, terapeute) i citavu zajednicu, te naci najbolje resenje kako bi se poremecaji u ponasanju prevenirali, odnosno kako bi se sproveo adekvatan tretman i resocijalizacija delinkvenata.

Štazi

pre 9 godina

Žalosno je to sve. Raša je žrtva lošeg sistema kao i ta dva dečaka. Porodica, Škola, Vojska, Crkve, Policija, Sudovi, SVE je degradirano!!! Degenerisano.

ivan

pre 9 godina

Tako je lecite pedofile,homoseksualce,siledzije,ubice...

Gradite ustanove za njih,da im bude ugodno,zaposlite sto vise ljudi da se stara o njima,a deca koja umiru zbog najbanalnijih manjkavosti kao sto su gaza i sredsrvo za dezinfekciju,neka umiru i dalje.
Jel postoji neki prioritet?

Pedja

pre 9 godina

Sramota da za razbojnike nema zakona. Da ja odem i ukradem cokoladu u samoposluzi uhapsili bi me i odgovarao bi. Ovi kriminalci imaju 300 prijava razbojnistva, a koliko jos ima sto nije prijavljeno to se i ne zna. Jednog coveka su pretukli i umro je od toga. Sada je najbolje da ode psiholog da razgovara sa njima i kaze im kako nije lepo to sto rade. Dokle cemo da trpimo te budalastine. Prvo treba doneti zakon da i maloletna lica odgovaraju za svoja zlodela kao i u Americi, zatim zakon da se objave puna imena i prezimena da znamo kakvu bagru srecemo na ulici i trece da se ulice gradova i sela ociste od ovakve ljudske djubradi. E tada ce i u ovom drustvu biti daleko lepse. Ima milioni slucajeva gde su deca trpela zlostavljanja u porodici, gde su rasli na ulici, ali su postali posteni, primerni ljudi, naucnici, knjizevnici, pronalazaci itd. Izgovaranje stalno na uslove odrastanja je prozaicno i besmisleno.

Nina

pre 9 godina

Deca do 14.god. su krivicno neodgovorna i protiv njih ne moze biti podignuta kr.prijava, učinili jendo ili hiljadu kr.dela. Ne postoji ustanova zatvorenog tipa. Jednostavno ne postoji mehanizam... Kada su u pitanju deca ulice, roditelji nemaju nacin da uticu na dete, jer su napravili propuste u vaspitanju pre nego sto je dete postalo dete ulice... Mehanizam nema ni policija, kao ni centri za soc.rad... Dete kaze: ne moram, necu, ne zelim i niko mi nista ne moze, ni roditelj, ni ucitelj, ni policajac, ni socijalni randik...

Ratko

pre 9 godina

To su deca koja nemaju roditelje! Ili su ostavljena iz nama nepoznatih razloga. A i da imaju to ne menja nista. Deca koja nisu navrsila 14 godina ne mogu se krivicno i prekrsajno goniti! Zakon je jasan a nauka je utvrdila sa koliko godina kod deteta se razvija puna svest kada ce moci da ovladava situacijom i razlikuje dobro i lose. Takodje u Srbiji ne postoji ustanova koja moze dete mladje od 14 godina zatvoriti u celiju prisilno. Moze i mora mu obezbediti smestaj, oblacenje, skolovanje i sve do 18 godine ako dete to zeli. Ali dete moze iz takvog doma da pobegne i da bije vaspitace ako hoce! Moze sta god hoce sve dok ne napuni 14 godina a onda se prema njemu primenjuje zakon i ide u zatvor za maloletnike! Zakon ne mozete promeniti jer ga nismo mi izmislili vec imaju institucije koje vode brigu o pravima deteta a smestene su sirom Sveta. Bas bi bilo Evropski da i srcu Evrope imamo zakon koji decu od 10 godina salje u zatvor zato sto ukradu nesto. Takav zakon ne postoji u civilizovanim drzavama. Ovo je redak slucaj da imamo dva mala razbojnika ali ce oni porasti vrlo brzo a onda zivot ce provesti i zatvorima. Selakovic prica nesto o cemu pojma nema. Desice se da deca podvodljivo u drustvu ukradu karton sladoleda i zavrse u zatvoru. To ima mozda u Indiji ali u EU nema.

koja

pre 9 godina

treba im polomiti noge i ruke i onda neće moći nikog da pljačkaju i neće moći nikome da pobegnu. naravno posle im obezbediti psihologe,psihijatre i to ove sto im smanjujete plate. jedva čekaju da za ove pare leče ludake. i napišite jednom imena i prezimena tih budala.

bezimena

pre 9 godina

Sram nas sve bilo sta smo sebi kao drustvu dozvolili a vas u pravosudju jos vise. Ako ste glupi I nesposobni da nesto promenite, pa pustite one koji znaju...
(Ivana, 18. novembar 2014 22:25)

Devojko, pre pljuvanja nauči šta je čiji posao!
1. Lekcija
Zakone predlaže Vlada tj. resorni ministar, u ovom slučaju Sel.aković.

2. Lekcija
Zakone usvaja Skupština.

3. Zakone sprovode nadležne službe a nepostupanje po zakonima i njegovo kršenje sankcioniše sud.

n

pre 9 godina

Nemojte tako, to su budući "eksperti" poput Legije i Arkana. U najmanju ruku, vodje navijača kao onaj .... U "Stradiji" ima mesta i posla za njih...

Komša

pre 9 godina

@komentator
Meni ne smeta kad neko u ovakvim situacijama pomene nesrećno detinjstvo.Smeta mi kada niko za to nesrećno detinjstvo i za sve što je ono prouzrokovalo niko ne odgovara.
Danas je napisana gomila komentara na ovu vest i niko se nije setio da pomene roditelje/staratelje ove dece. Dete do četrnaeste godine nije krivično odgovorno ali roditelj jeste. Da li je protiv roditelja podneta krivična prijava za zapostavljanje dece? Roditelj je obavezan da vodi računa o detetu, a ako nije sposoban obavezan je da prijavi, traži pomoć u vaspitavanju, a dalje je na centru za socijalni rad da odluči da li je dovoljna povremena kontrola ili se dete mora uputiti u ustanovu koja je za to predvidjena.
Ako se ne varam, sličan slučaj postoji i u Novom Sadu (dva klinca terorišu kraj, a mamu baš briga).
Deca su kriva, ali najmanje - za ovako zapuštenu decu roditelji treba da robijaju. Niko nije rodjen zao.

Bonvivan

pre 9 godina

Da su ih jednom dobro izdevetali ne bi bilo problema. Ali nee, nas narod guta americke fazone ko curan kukuruz. Ne tuci decu! Treba ih tuci da ne postanu skotovi. A ne razgovor razgovor, pa kad stvorite nadobudnog siledziju koji ni od koga ne preza posle 'kuku majko' sta cemo s njim ?

Slobodan

pre 9 godina

Ovde se prica o prevenciji. Jedina prevencija je, da prvi put kada maloletno lice ispolji ovakvo ponasanje, odmah izgubi dtatus maloletnika i da mu se SUROVO SUDI KAO PUNOLETNIKU!
Ako su spremni na ovakva zverstva, onda moraju biti spremni i za kazne za zveri!!!

komentator

pre 9 godina

Najviše mi smetaju te racionalizacije, te "nesretno djetinjstvo", te "ministrastvo, zakon", te "institucija ova ona".

U redu obajsnili ste mi, sve OK, shvatio sam uzroke, vidim posljedice, čekam svoj red da me klinci očerupaju, sve OK. Takvi primjerci su zaštićena vrsta i ne smiju da se "odstrane".

Aca

pre 9 godina

Strasno u svakom slucaju. Medjutim, bez obzira sto trenutno postoje zakonski propusti koji onemogucavaju deci koja su izvrsila krivicno delo ubistva da budu iza resetaka, treba preispitati odgovornost ljudi iz Centra za socijalni rad. Oni ocigledno nisu primenili odgovarajuce mere na sprecavanju novih napada ova dva maloletna lica. Ukoliko nesto ne promene u svom radu (na primer ovu decu ukljuce u program psihijatrijske i druge medicinske kontrole, ukljucujuci kontrolu medikamentima), samo je pitanje trenutka kada ce ponovo napasti. Smatram da cak i maloletne osobe treba da budu zatvorene, ukoliko su izvrsile krivuzcno delo ubistva. To ukazuje na ozbiljan poremecaj licnosti i takve mlade osobe ne treba bez adekvatne rehabilitacije ukljucivati u siru drustvenu zajednicu, sve dok ne postignu merljiv napredak i dokazu da su bezbedni po drustvo. Rasi zelim brz oporavak.

petar

pre 9 godina

ovu dvojicu treba razdvojiti u odvojene i dovoljno udaljene popravme domove. sa obzirom da imaju samo 10ak godina, dobar su materijal za obradu....

Kol

pre 9 godina

@(Komša, 18. novembar 2014 21:20)

A meni vidis smeta kada se kao izgovor koristi nesrecno detinjstvo realno ovde na Balkanu malo je onih koji su imali savrseno detinjstvo ali nismo svi zbog toga postali psihopate, ej bre 300 prijava a nemaju ni 14 godina sta ce da rade za par godina? Vec su njihovi postupci doveli do SMRTI jednog coveka i za mene tu svaka dalja rasprava i pozivanje na rehabilitaciju prestaje apsolutno me ne zanima koliko godina imaju i kakav im je zivot bio do sad zasluzuju da im se sudi kao odraslima ali prvo zasluzuju dobre batine!! Znas li zasto su radili sve to sto se pise sad, jer vrlo dobro znaju da im zakon nista ne moze eto zato, da su slucajno mog dedu napali i pretukli (jos mi je ova rec neverovatna kada su u pitanju 10 i 11-godisnjak) nasao bi ih i dobili bi bas dobre batine za pocetak! Ubedljivo jedna od najgorih vesti koje sam procitao u poslednje vreme, ta nazovi deca su starijeg coveka posmatrala kao nekog koga mogu da opljackaju nepojmivo mi je da tako mladi razmisljaju kao okoreli kriminalci i mozete pricati sta hocete ali nekada zaista treba cvrsta ruka jer neki ljudi drugo ne razumeju!

axim

pre 9 godina

Zalosno je sta se nama desava i niko ne reaguje ! Nasa drzava je na ivici propasti kao i institucije u njoj... Da bi isli u Evropu ili bilo gde treba da znamo gde smo sada i da se sredimo sa tim gde smo i sta imamo pa da vidimo gde cemo onda ici i kome se prikljuciti. Svaki dan nam je sve gore i gore ali nam politicari ispiraju mozak da je bolje ...samo ne znam sta? Sami moramo da radimo bolje sve i bice nam bolje... Ko je od Vas sto citate ovo pozeleo da bude pametniji,obrazovaniji...? Opametimo se dok nam ne bude kasno!

Bonk

pre 9 godina

Mene interesira jesu li uhapseni napadaci? E to je ono kad u drzavi jedna mala grupa seta gradom sa porukom smrt drzavi, ako su ti ljudi bili vredali drzavu, a da nisu bili privedeni za takvo ponasanje, onda zasto bi se neki maloljetni divljaci koji imaju 300 prijava, se bojali zakona. To isto vrijedi za napadace na dekana FPN. Jel mi sada imamo organizaciju koja se zove Studentski front, ljudi iz te organizacije se bore za prava studenata, oni zele da nema privatnih fakulteta.

Понижени грађанин

pre 9 godina

Држава нас, као грађане, сваког дана понижава. Властодршци, сваког дана, доносе законе каквих нема нигде у Европи, а оно што је европски вредно никако да донесе. Пре неки дан сте објавили да у Великој Британији деци млађој од 14 година, саучесницима у убиству, прети доживотна робија. Да ли су Британци нехумани а ми хумани? Зашто нас држава својим поступцима тера да узмемо правду у своје руке и зашто ви новинари не објавите да су делинквенти Роми?

bezimena

pre 9 godina

"Potrebno je u sklopu izmena i dopuna zakona o krivičnopravnoj zaštiti maloletnih učinioca krivičnih dela, kod Ministarstva pravde, inicirati i promene koje bi se odnosile na krivičnopravnu zaštitu maloletnih učinioca teških krivičnih dela mlađih od 14 godina. Potrebne su ustanove u kojima bi maloletnicima bilo ograničeno kretanje odnosno sloboda", navode u Ministrarstvu".

Zašto ne inicirate promenu zakona tj. šta ste do sada čekali!? Zakon o robovlasništvu, o notarima itd. zapravo svi AV zakoni, koji su na štetu gradjana, idu po hitnom postupku, ali kada treba neki ZA zaštitu gradjana, o njima će se žvalaviti mesecima i godinama!

Bando!

nije šala

pre 9 godina

film PAKLENA POMORANĐA daje odgovor na to,mada smo mi nespremni za čuvanje društva,nekada su radikalne mere potrebne...krajnja i jedina sigurna mera-eutanazija...

sincitybg

pre 9 godina

a do koliko treba krivicnih prijava da naguraju 900? preko hiljadu, ta deca rade ovakve stvari jer znaju da ce proci nekaznjeno???
sve te price o nesretnom detinjstvu razumem, ali za njih su nadlezni silni sociolozi,psiholozi i kojekkvi "strucnjaci" koji treba da se bave, ovo je problem, krvolocna deca na ulici i niko nista jer eto rupa u zakonu,sta ce se desiti kad se neki starac bude branio od ove dece i nekoga od njih povredio??

Odvjetnik Dik

pre 9 godina

Aloo, bre, neki ce vec poceti da relativizuju citav dogadjaj; Rasa je covek od 81 godine, mozda ce bioloski ziveti jos 20, a mozda 2 - da li iko od vas mladih moze da zamisli na sta ce da lici taj ostatak zivota? Stravicno.

Zato, da parafraziram ''Ceterum censeo Carthaginem esse delendam'' - uostalom, mislim da te hulje treba s.....; zasto da ne, ionako drustvo nikad nece imati koristi od njih.
Pustite komentar, slobodno, neka me i ispljuju citaoci...

Komša

pre 9 godina

@Kol
Eto,pogrešno si shvatio komentar. Baviš se trenutnom situacijom a ja govorim o problemu zapostavljanja dece koji,ako se zanemari dovodi do toga da pričamo o ubicama koje su stare 10 godina.Da li misliš da su oni preko noći takvi postali? Oni su morali od sedme godine da idu u školu. Ne dolaze u školu mesec dana i nikom ništa? E zato sada biju ljude po ulici.Pa ko je taj roditelj? Tu decu je prlikom prvih par incidenata trebalo oduzeti nesavesnim roditeljima i smestiti u dom a roditelje kazniti i to objaviti u medijima isključivo zbog roditelja koje baš briga za svoju decu.
Roditelji su problem jer da oni imaju trunku savesti me bi takvu budućnost svojoj deci kreirali.
I zato što savest očigledno nije nešto što svako ima postoji zakon koji predvidja kaznu za zanmarivanje dece.
Zamisli da se promeni zakon i da se deca tretiraju kao isključivi krivci.To bi bilo idealno za bezdušne roditelje - ako dete nešto napravi samo je krivo a njihov nemar i bezosećajnost niko neće kazniti.
Ova dva nesrećnika su najverovatnije za društvo izgubljena, ali da se novi ne bi pojavljivali samoživi roditelji moraju trpeti sankcije,a ako to ne pomaže oduzimanje dece od takvih je jedina razumna opcija.

gorki

pre 9 godina

i posle 300 prijava, oni su na slobodi? pa, da... sta drugo ocekivati od degenerisanog sistema, sa degenericnim institucijama: sudovima, policijom, premijerom, predsednikom skupstine, precednikom drzave... srblji, glupost se skupo placa.

ZORAN

pre 9 godina

"Oba dečaka u porodici su trpela zlostavljanje i zanemarivanje do te mere da im je u ranom uzrastu život počeo na ulici i to dodatno pogoršava efekte lopih uticaja"
ZNACI IMAJU "OPRAVDANJE" za to sto rade?? i treba ih pustiti da se izigraju do milje vole...

i.j.kv

pre 9 godina

Kada nema zakona pitanje je sta ce raditi za par godina....sada kao maloletnika treba ih poslati u dom,da vide sta je baviti se kriminalom.

ivan

pre 9 godina

@aca
jel znaš da postoji život i mimo interneta?!?
tvoj poduži komentar govori da ti nikad nisi izašao iz kuće.
Kriva socijalna služba? Pa oni beže iz doma i žive gerilski na ulici; socijalna služba nije ni vojska ni policija da maloletne delikvente kontroliše na način na koji ti maštaš.
Za ovakve je maloletnički zatvor, ali to u Srbiji nije pravno rešeno.

lla

pre 9 godina

ovde su krivi oni koji ih pustaju na ulicu ,a zna se sta su uradili.Ubice ,maloletnici opet jasu.Drzavo reaguj,moze neko da strada iz tvoje porodice.

klempo

pre 9 godina

Ma da: Prevencija, strucnjaci razlicitih profila, psiholozi, specijalci, pedagozi, soc. radnici, fizioterapeuti... ali sa one strane brave na jedno 20 godina.

trula drzava

pre 9 godina

A loši uticaji kulminirali su pre nekoliko meseci kada su problematična braća opljačkala i pretukla starca u Beogradu koji je posle toga i preminuo.

Samo jedno pitanje: "Sta su radili opet na ulici, zar niko ne nadgleda ovakvu "decu"?"

danijela

pre 9 godina

Ne mogu da se ne zapitam kako bih se postavila da me ta deca napadnu. Mislim da bih na silu odgovorila kao zena zestokom silom. Sigurno ih ne bih ubedjivala da to nije lepo ponasanje. U Nisu covek ne moze mormalno proci glavnom ulicom od silne dece koja prose. To je problem ove drzave a ne nas gradjana od cijeh se plata odbijaju debele pare i za njihova socijalna davanja. Imaju ista prava kao i svi a ni dinara ne daju za zdravstveno osiguranje.

zapanjen

pre 9 godina

..opljačkala i pretukla starca u Beogradu koji je posle toga i preminuo..

Zar ovo nije ubistvo? Ako je neko sa 10 ili 11 godina ubica onda mu je mesto u ludnici, bez obzira na nesrećne razloge i uzroke zbog kojih je takav postao. Šta se čeka, da još nekoga ubiju? Ili da neko ubije njih u samoodbrani i onda završi u zatvoru? Država pokazuje slabost i nesposobnost, što te momke učvršćuje u ubeđenju da su na pravom putu i da baš tako treba da nastave.
Još nešto, sa 10 godina može da se bude odrastao, kao što neko ne odraste nikada, zavisi od uslova.

Luna

pre 9 godina

Pre par godina prolazila sam prometnom ulicom u podne, prišla mi je žena sa troje dece do 10 godina i tražila novac. Nastavila sam da hodam dalje, odjednom su me deca deca ščepala, jedno dete me je vuklo za šal, drugo za jaknu, treće za tašnu. Uspela sam da ih odgurnem posle nekih par minuta, i izvučem se nepovređena. Prolaznici, policajac niko nije pokušao da mi pomogne. Od tada živim u stalnom strahu. Ovo šte se desilo Raši Popovu može bilo kome, čekaju po zgradama, ulicama, niko nije zaštićen.

Milan

pre 9 godina

Covek koji je zivot posvetio deci, da bi stasavali u bolje ljude, ima osecaj sramote!
Koliko god se psiholozi bavili ovim problemom, Srbija ako ima ista od normalnosti i moralnosti, morala bi se dugo baviti Rasinim osecajem sramote.

Poz

pre 9 godina

Deca videla da u drzavi najbolje prolaze oni sa najvise krivicnih prijava, uskoro ce moci da biraju dal ce biti vodje navijaca, biznismeni ili ministri.

Ivana

pre 9 godina

Deca maltretiraju starije ljude I nema leka? Koliko tih starijih treba da umre od posledica batina, straha, traume da bi se naslo resenje? Sram nas sve bilo sta smo sebi kao drustvu dozvolili a vas u pravosudju jos vise. Ako ste glupi I nesposobni da nesto promenite, pa pustite one koji znaju...

Homo politicus

pre 9 godina

Oni su imali svest i volju da izvrse razbojnicku kradju. Dakle, sve su radili sa umisljajem i to tako 300 puta. Mislim da po broju prijava ovde treba da reaguje tuzilac i deluje preventivno zbog zastiti gradjana, jer bojim se da ce za par godina ovo prerasti u neko od kvalifikovanih krivicnih dela a onda cemo se setiti kako su napali Rasu.

NemanjaVac8

pre 9 godina

Deca do 14.god. su krivicno neodgovorna i protiv njih ne moze biti podignuta kr.prijava, učinili jendo ili hiljadu kr.dela. Ne postoji ustanova zatvorenog tipa. Jednostavno ne postoji mehanizam... Kada su u pitanju deca ulice, roditelji nemaju nacin da uticu na dete, jer su napravili propuste u vaspitanju pre nego sto je dete postalo dete ulice... Mehanizam nema ni policija, kao ni centri za soc.rad... Dete kaze: ne moram, necu, ne zelim i niko mi nista ne moze, ni roditelj, ni ucitelj, ni policajac, ni socijalni randik...
(Nina, 18. novembar 2014 23:53)
...
Gomila nelogične budalaštine na jednom mestu. Zakoni postoje, ali mogu i da se menjaju. Ja i po cenu ne ulaska u EU i po cenu za koji promil manjka demokratije pre bih podržao zakon gde bi se ovakvi tretirali kao i punoletna lica, nego da doživimo klinačke bande kao što je to slučaj u Brazilu. Ovako ispada da ako neko ima 11 godina može da pobije celu planetu i nikom ništa. Mi svi treba da stojimo i mirno gledamo jer se radi o deci.Baš nas briga za njegove roditelje i šta će biti sa njim kada zaglavi zatvor. Bitno je samo da nasilnik nije među normlanim ljudima i da neće ugrožavati prava i slobode ostalih građana.Do tog pojave tog zakona, ove klince neko treba da osakati i da učini dobro delo za čovečanstvo. Ko zna koliko na planeti ima klinaca od 11 godina, koji su zlostavljani, maltretirani, prepušteni ulici, okruženi nasiljem u porodici itd.. ali ipak tek samo neki su ubice,pljačkaši,siledžije...Zlo je zlo.

zivcan_neki_lik

pre 9 godina

"decu" strpati u razlicite domove u razlicite gradove. Tako ce se mozda smiriti taj "buntovnicki" duh i onda ih polako socijalizovati. Citacemo mi jos o njima...

Upomoć

pre 9 godina

Ako do danas nije, na ovom pitanju je jasno da treba prekinuti besomučnu jurnjavu na Zapad i prihvatanje svih njihovih "vrednosti".
Samim ovim tekstom stvorene su desetine novih malih zločinaca, koji će uvideti da mogu bez kazne da rade šta god hoće, pa čak i da ubiju. Sve to treba posebno razmotriti kad se bude odlučivalo o zabrani batina.

Posebno saosećam sa gospodinom Popovim.

x - x - x

pre 9 godina

Не дај Боже да су напали неког жилавијег који би их тако лепо избатинао, тај би одавно седео у ћузи.

Goran B.

pre 9 godina

Jos jedan kiks drzave i preglomaznog dobro placenog aparata koji samo odgovornost prdbacuju jeni na druge a ne resavaju zivotne probleme.Ovako mala deca a 300 prijava i ubistvo???.Ova deca su bolsna i treba im hitna strucna pomoc jer do njihovog punoletstva izrasce u monstrume koji ce uciniti ko zna kakva nedela ako se nadlezni budu drzali suvoparno prevazidjenih zakona.Jedino ako napadnu i prebiju nekog politicara ili njihovo dete mozda cese nesto preduzeti.

Aleksandar

pre 9 godina

300 prijava sa 11 godina. Ej. Treba mu suditi kao odraslom... Kakvi domovi, kakvi centri za socijalni rad. Takvima se ne moze pomoci. Samo ostre kazne kao i odraslima, jer se oni inace mnogo zrelije ponasaju od svojih vrsnjaka. Opasni su po sebe i okolinu i treba ih staviti iza resetaka. Strasno je da neduzno stanovnistvo trpi tiraniju obesnih klinaca a da niko ne moze da im stane na put. Pre neki dan citam, maloletnik terorise stanovnike Borce... Imamo li mi drzavu? Ako je imamo, zasto se ovako nesto dopusta? Jesu li ti klinci - buduci okoreli kriminalci - jaci od drzave?

Dragan

pre 9 godina

To su kriminalci u najavi ,zbog bezbednosti građana Srbije to treba zatvoriti ,ali ne može ,vezati ,ne može ,poslati na razmenu učenika u Australiju ,nemaju pasoše...Ljudi nema opcija .J...... državo!

Ns

pre 9 godina

Nemojte tako, to su budući "eksperti" poput Legije i Arkana. U najmanju ruku, vodje navijača kao onaj .... U "Stradiji" ima mesta i posla za njih...
(n, 18. novembar 2014 22:38)

Slažem se, ali se bojim da će nam ti "eksperti" završiti u vladi i krojiti sudbinu.

VJ

pre 9 godina

@Ivana
Ne postoji ustanova zatvorenog tipa?
Znači ovo je normalno ponašanje? Ili ponašanje poremećenih osoba? Šta god bio uzrok...oni su poremećeni i OPASNI. Zahtevaju nadzor 24/7.
Ne jednom, ne dva puta, ne deset puta... 300x su napravili neki prekršaj, manji ili veći, jedan sa smrtnim ishodom.
Ako ne mogu neke vaspitne mere koje ne uključuju samo 'nemojte opet, to nije lepo, no nooo', onda lekići.
Ili njihova 'prava' ne smeju da budu narušena, makar drugi ljudi bili napadani, prebijani, poneko usput i premine... Bože moj.

profesor

pre 9 godina

Ne mogu iza brave??? Ma mogu,mogu ovamo kod mene u Krusevac ima bas institucija za njih. Pa oni fakticki imaju ubistvo iza sebe,ucinjeno svesno,od ovakvih bica stasaju prave psihopate, s' obzirom da su i zanemarivana,tucena a mozda i zlostavljana a ovakvo im je ponasanje u 10-11 godina,pa nema daljeg komentara, nego neka se ipak ceka na neki monstruozniji epilog pa onda kao po obicaju ima da se prebacuje lopta od jedne do druge drzavne institucije,KO JE ODGIVORAN. A neki nesretnici neka zale svog najmilijeg....