Četvrtak, 30.10.2014.

13:20

"Politika Rusije vodi u pakao"

Šef češke diplomatije Lubomir Zaoralek rekao je tokom posete Ukrajini da su sankcije Zapada protiv Rusije efikasne i jake.

Izvor: Beta

"Politika Rusije vodi u pakao" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

Istrian

pre 9 godina

Uskoro ćemo imati trećeg Buša i zar to nije demokratski. Neka neko proba da napravi neku radničku stranku pa da vidimo hoće li osvanuti. Što je sa moralnim Klintona?

Zox

pre 9 godina

Da ovaj mozda nije pricao o Bugarskoj i Rumuniji kad je pricao o uradenim parama?

Ne znam zasto se stalno pominje neka pravda kad je nema. Uvedite princip reciprociteta za uvoz/izvoz u Srbiju, dakle da mi uvozimo u EU onoliko koliko nama omoguce da izvozimo - samo bi se okrenuli i otisli. Pa kako onda da imamo neku industriju da se "vadimo iz bede" kad nam Pravednici ne daju?

runner

pre 9 godina

A da mi mali prestanemo da se prenemazemo kako su nas 'nevine' bombardovali? Da nismo preterali sa svinjarijama nikom ne bi palo na pamet da nas tuce po glavi. Problem je u nama, ne vredi da se uljuljkujemo!
(NS, 30. oktobar 2014 19:17)

Опрости, молим Те, ал' ко ће велике да лупа по глави када претерају са својим свињаријама или можда мислиш да је све оно што они данас раде, диљем света, исправно? Је су ли на НАТО бомбама на Косово или у Федерацији БиХ стигли прогрес и демократија? Од кад је света и века велики су се спрам малих држали оне латинске девизе "DIVIDE ET IMPERA"

Zox

pre 9 godina

Da ovaj mozda nije pricao o Bugarskoj i Rumuniji kad je pricao o uradenim parama?

Ne znam zasto se stalno pominje neka pravda kad je nema. Uvedite princip reciprociteta za uvoz/izvoz u Srbiju, dakle da mi uvozimo u EU onoliko koliko nama omoguce da izvozimo - samo bi se okrenuli i otisli. Pa kako onda da imamo neku industriju da se "vadimo iz bede" kad nam Pravednici ne daju?

Iznogud

pre 9 godina

A Amerikanci su ti zaduzeni da lupaju po glavama ceo svet?
(WWII, 30. oktobar 2014 19:42)

Ne, samo sitnu boraniju kao nas - i uspelo im

mladen

pre 9 godina

Не разумијем. Ако сте против Амера кад интервенишу у другим земљама, зашто нисте и против Руса кад то исто раде у Украјини и др. Што се тиче Косова, они су се прогласили независност након дугогодишње борбе свакаквим средствима. Амери и други су само признали фактичко стање. Што се тиче бомбардовања Срба у Србији и Републици Српској, и сам сам то доживио, али ни ми нисмо били баш невинашце од 90 -95 годидне, немојмо се заваравати. Америка је ипак једина права сила у свијету и са њом се није шалити. Можда је одавно изгубила компас али чињеница је да и Русија у Украјини ради исто (поступа са позиција силе и интереса без икаквог упоришта у међународном праву - анкетира Крим, признаје Доњецк и Луганск, а као не признаје Косово). Бојим се атомског рата, а свеједно ми је чија ће ме ракета убити, америчка или руска.

WWII

pre 9 godina

@NS

A Amerikanci su ti zaduzeni da lupaju po glavama ceo svet? I ako ste vi radili neke svinjarije, ja nisam i niko koga poznajem nije. Al su zato svako drugo vece bombardovali Pancevo u kome je vise ljudi bolesno od raka nego od prehlade. Meni pepeo ne treba da se posipam, nemam zasto. A o moralnoj snazi neka se zamisle oni koji brane americke zlikovce.

NS

pre 9 godina

A da mi mali prestanemo da se prenemazemo kako su nas 'nevine' bombardovali? Da nismo preterali sa svinjarijama nikom ne bi palo na pamet da nas tuce po glavi. Problem je u nama, ne vredi da se uljuljkujemo!

Zoran Bojović

pre 9 godina

Bože podaj im pameti i oprosti im jer ne znaju šta rade. Da nije te Rusije, danas, svet bi bio jedan veliki radni logor pod upravom Amerikanaca, Nemaca i ostalih "demokracija". Samo da oni žive "američki san". Zar ne vidite da se Hitlerov plan realizuje u Evropi? A mi ne moramo više ići kao gastarbajteri u Nemačku, sada smo to u Srbiji uz pomoć "domaćih izdajnika", odnosno lopova, koji uništiše Srbiju. Neka nam je svima Bog u pomoći i neka Bog poživi Rusiju i Putina.

jeu

pre 9 godina

Mrzitelji EU i obozavaoci Putina i ostalih diktatora treba da znaju samo jedno,a to je da vecina gradjana Srbije vec odavno ne bi imala mogucnosti za zivot,

Da nas ta ista EU nije rasparcala, unistila zemlju, bombardovala i udarila sankcije ne bi smo ni bili u situaciji u kojoj jesmo. I da MRZIM ih za to sto su uradili nama i JUGOSLAVIJI, i mrzecu ih dok sam ziv, to je globalisticko fashisticka bagra.

Radojko

pre 9 godina

Hej hej, stanite malo sa komentarima. Jasno je da priča ovoga čoveka ne pije vodu, ko zna, možda on stvarno razmenjuje 5 minuta sramote za jako puno zelenih novčanica. Ali, nemojte da pravimo kobnu grešku i izjednačavamo njega sa češkim narodom. Mislim da ne treba pljuvati po Česima, ima tamo ljudi koji su jako, jako na našoj strani, i rečima i delom. Putujem tamo često, i mislim da Česi jako dobro razumeju da prava opasnost miru i prosperitetu preti sa suprotne strane sveta.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Vas komentar je najbolji dokaz da Ruija se trudi da rusi "medjunarodno ustrojstvo". Ako iz tog "medjunarodnog ustrojstva", eleminises SAD i njenih evropskih marioneta, kako to kazes radi zloupotrebljenja i zgaženja svih segmenta "medjunarodnog ustrojsva", onda nemamo uopste postojanje "medjunarodnog ustrujstva", jer Amerika i Evropa su bas oni koji su osnovali sadasnji "medjunarodno ustrojsvo". Evo druze ti sada ne trazis ne manje ne vise nego da gazda bude substanar...
(Ali Demi, 30. oktobar 2014 15:19)
------
Čak i da je tako. Čak i da su "medjunarodno ustrojstvo", ustrojile SAD i njrnr evropske marionete, Vi smatrate da, s obzirom na tu činjenicu, oni imaju "prirodno pravo", da ne poštuju i ruše to "medjunarodno ustrojstvo", koje su one uspostavile?! Možda je to tako sledeći albansku logiku po kojoj ako si većina i jači udri a ako si manjina i slabiji ljubi skute siledžijama i svojim gazdama. Postoji i još nešto gospodine, a to je ljudsko dostojanstvo i integritet. U suprotnom uvek će vas neko tući i uvek ćete biti nečije sluge ili kako neko ovde reče "podguzne muve". A to nije dostojno čoveka. Čak i kada je korisno.

Dali bocek

pre 9 godina

"Zapad nije posegnuo za silom" rece vaj pemac, i osta ziv! Boze, svaki kulov postaje politicar. Umesto da smiruje situaciju, bira reci radi opsteg mira, on... Ne razumem takve ljude.

Pera Peric 2

pre 9 godina

Sta sve moze covek da izgovori za saku dolara?! Nesto se ne secam ovog vatrenog govornika u vreme kada je NATO ubijao zene i decu po Srbiji. A, sad se secam, otimanje Kosmeta i otimanje Krima nisu isto, Kosmet su otrli poslodavci ove podguze muve, pa je tim cinom medjunarodno pravo stavljeno na pijedestal, ili su samo interesi? Meni je frapantno koliko glup, ljigav ili jeftin treba da bude covek, pa da daje ovakve degutantno glupe izjave?!

mlekadzija

pre 9 godina

Zarad "pol. korektnosti" a i "straha" da nece objaviti komentar napisacu samo SVASTA....a imao bih da napisem strano svasta povodom ovih izjava...

lele

pre 9 godina

Šta lupeta ovaj ? Pa ameri to isto rade odavno. Rusija je posle svega što su ameri radili svih godina unazad dala sebi za pravo da može da radi slično. Ko će da im zabrani ? Niti može niti sme. Azija vapi za energentima a rusija i iran ih imaju na pretek. Samo polako...

master

pre 9 godina

Mrzitelji EU i obozavaoci Putina i ostalih diktatora treba da znaju samo jedno,a to je da vecina gradjana Srbije vec odavno ne bi imala mogucnosti za zivot,a penzioneri penzije,da nije te jadne EU.Srbija bi vec odavno bankrotirala i bila u rukama raznih Putinovica.U EU ima problema,ali njeni gradjani zive u normalnijim uslovima od gradjana Srbije i Rusije.Putin ce izgubiti prljavu igru koju je sam nametnuo,sto bi trebalo da je u interesu svakog postenog i normalnog.Nije NATO bombardovao Srbiju zato sto je to hteo,vec morao.Za nesrecno poginule koji su ili namerno podmetnuti da budu zrtve zbog interesa tadasnjeg kriminalnog rezima ili koji su se na zalost nasli na mestu tragedije,su krivci oni koj su tada vladali izigravali i ismevali svaki dogovor koji su potpisali.Politika USA nije uvek u redu,ali da nije te sile problema u svetu bilo bi jos vise a demokratija bi bila mnogima uskracena.Da je Tito poklekao pred Staljinom i nije shvatio od koga moze da ima vise koristi a od koga samo stete,danas bi bilo jako malo Putinovih obozavaoca.Dovoljno je samo spomenuti da su oni koji su opljackali i ruinirali gradjane Srbije u Rusiji i to pod njegovom zastitom.

Saxon

pre 9 godina

Ima jedna anegdota, ne znam da li je istinita, ali je u svakom slučaju zanimljiva:

Pitali Čeha nakon Drugog svjetskog rata:
- Što i vi nijeste imali organizovan pokret otpora nacistima kao mnoge druge zemlje?
- Pružali smo otpor, kako nijesmo! U fabrikama smo zabušavali, fušerisali, pravili lošu robu.
- Ne, mislim, nijeste imali pokret koji je ratovao s Njemcima?
- A to ne, bilo je zabranjeno.

znamo ko te plaća

pre 9 godina

Pogledajte snimak debate "Валдаи" i bice vam sve jasno
World Order: New Rules or No rules https://youtu.be/9F9pQcqPdKo

Мало ли је за пакао ?

pre 9 godina

U.S. Army World - Tour:

1945 - China
1945 - Philippines
1945 - Korea
1947 - France
1947 - Italy
1947 - Greece
1949 - Albania
1949 - Sowiet Union
1950 - Korea
1950 - Formosa (Taiwan)
1952 - Iran
1953 - Guatemala
1954 - Guatemala
1958 - Indonesia
1959 - Vietnam
1959 - Cuba
1962 - Thailand
1962 - Laos
1964 - Congo (Zaire)
1965 - Dominican Republic
1967 - Guatemala
1968 - Laos
1968 - Cambodia
1980 - Iran
1981 - El Salvador
1981 - Nicaragua
1983 - Honduras
1983 - Chad
1983 - Grenada
1986 - Libya
1987 - Iran
1988 - Panama
1991 - Iraq
1993 - Somalia
1994 - Bosnia and Herzegovina
1998 - Iraq
1998 - Sudan
1998 - Afganistan
1999 - SERBIA
2001 - Afganistan
2003 - Iraq
2010 - Iraq
2011 - Libya
2014 - Iraq
2014 - Syria

Maybe Soon in Your Country !

Miša, Bgd

pre 9 godina

@(SVERIGE, 30. oktobar 2014 14:18)
Slovaci su žitelji Slovačke a ne Slovenije. Nekada su bile jedna država Češka i Slovačka (a mi Srbija sa Slovenijom i još po nekima ali da ne iznosim previše informacija i dodatno zbunjujem). Samim tim i fikcija, kao forma izmišljene naracije nema veze sa citiranim postom. I da, čisto savet... ako se počne sa obraćanjem na Vi, tako se i nastavlja. Nema mešanja Vi, Ti, Vi.
Što se tiče situacije, jedini koji će da puknu su Evropa. SAD i Rusija mogu voditi samo ekonomski rat (nuklearne sile sposobne da same unište celu planetu više puta). Naravno preko leđa Evrope. Trenutno štetu imaju svi, ali vremenom će šteta rasti na strani Evrope. Što se nas tiče... energetski sektor? Prvo su nam bombama sve uništili a onda nam dali kredite da to poravimo... Ako su to prijatelji, šta su onda neprijatelji?

Rabaraba

pre 9 godina

@Mita

Mozda, ali samo mozda, u toj EU nema tih tajkuna o kome govorite. A kako tumacite Belu knjigu iz Brisela koja kaze da je EU birokratija u korupciji pokrala za godinu dana jednogodisnji budzet EU ili kako tumacite reci Kamerona od pre neki dan da je EK najkorumpiranija institucija na svetu? Mozda nemaju tajkune, ali su im dovoljni politicari koji pokradose sve sto stignu. Pa evo i EULEKS raspustaju zbog korupcije.

Hilarion

pre 9 godina

@zmitjkoe

Ko zna bolje od Srba sta je tutnjava americkih aviona i sejanje smrti iznad glava nase neduzne dece? Sta bi tek trebao nas ministar inostranih poslova da izjavi o USA, Britanijim Holandiji, Nemackoj i ostalim satrapima?

Milan

pre 9 godina

Koliko ograničen treba da budeš da ovako nešto izjaviš. Pa to "međunarodno ustrojstvo nakon Drugog svetskog rata" podrazumeva Sovjetske teknove u Pragu i Česi bi trebalo da budu prvi koji pozdravljaju to što takav poredak više ne postoji...

Kalif umesto Kalifa

pre 9 godina

Koliko li je dobio para da procita ovo djubre? Jos i nama, onako usput, uvali krivicu za Prvi Svetski rat! Kakva ljiga od coveka.

djura022

pre 9 godina

I vek posle postoje podanici Tamnice naroda, taoci politike zuto crne imperije, njihovi prethodnici su se opekli 1914-1918, pa 1939-1945. al njih i dalje vuce nesto na istok pa pljuju i spinuju i pobednickoj i oslobodilačkoj sili, Rusiji. I jos prete paklom i plaše narode Evrope.

Mameti

pre 9 godina

Ako sam prema bilo kome kritičan onda sam prema Rusima. Ali tvrditi da je Rusija kao stalni član Saveta bezbednosti prekršila pravila, a da to nisu učinile SAD invazijom na Irak ili Britanija i Francuska bombardovanjem i direktnim učešćem u sukobu u Libiji... Ovo su samo zadnji primeri invazija ili direktnog mešanja u unutrašnje stvari druge zemlje. Počev od Granade, Paname, Srbije, Afghanistana, Iraka, Libije, pa i Ukrajine "mekšim" sredstvima, zapad kroji i prekraja režime i granice kako hoće. Sad to radi neko drugi.

Striži

pre 9 godina

Kada su Srbe bombardovali 1995. niko nije bio zabrinut za rusenje medjunarodnog ustrojstva. Kada su divljacki bombardovali suverenu zemlju da bi joj oteli deo teritorije 1999. takodje nije bilo opasno za rusenje medjunarodnog ustrojstva. Kada su priznali Kosovo 2008. takodje nije postojao problem za rusenje medjunarodnog ustrojstva. Opasno je samo kada Rusija pokaze zube, kada se probudi i kaze DOSTA, ne moze sve po dikatatu Zapada. Gospodo, sto se pre naviknete na prirodno stanje stvari, da je Rusija ne samo jos uvek mocna nego je u velikom zamahu i svakim danom sve mocnija i politicki i ekonomski bice bolje za vas. Nema vise ponizene Rusije. Ne moze sve sto pozelite da vam prodje. Rusija se pita i pitace se sve vise.

Marko Kreljević - Musina noćna mora

pre 9 godina

Ne razumem kako to politika Rusije vodi u pakao, a politika EU i zapada konkretno USA-e koja po slobodnom izboru vrši invazije i smenu vlada i postavljanje marionetskih režima ne vodi u pakao??? Samo slep kod očiju ne vidi da zapad teži ka tome da bude gospodar svega! Pa i nas! Dragi moji živim za dan kad će srdljivamerika da padne! Nacistoljupci i Jevrejoubice su nastanjeni u Americi posle Drugog sv. rata, i oni su napravili da Amerika izgleda tako kako izgleda, SAD su nacistička tvorevina i ne treba da postoje!

каурин

pre 9 godina

@SVERIGE...

Sa kim raskantali??? Sa EU...

Ау, брате, ал' си ти погрешно сконтао.
Да ти преведем: Словаци су се раскантали са Чесима, а моја поента овде у томе што Словаци отворено критикују политику санкција ЕУ према Русији!

aca

pre 9 godina

Da li NATO bombardovanje i parcanje suverene zemlje bez rezolucije SB ugrozava poredak u svetu? Da li ono sto SAD radi po celom svetu ugrozava poredak u svetu? Mozda ugrozava zamisljeni NATO poredak u kome je svet kolonija SAD i mora se vladati po melilima gazde.
Rusija u ovom slucaju nije slatka ali nije slatko postaviti raketni stit pored ruske granice i pricati o partnerstvu za mir. A ako Ukrajina ima suvereno pravo na raketni stit to ima i Kuba i jos neke zemlje Latinske Amerike.

Analiticar bez emocija

pre 9 godina

Sve zemlje iz bivšeg istočnog bloka plus Slovenija su samo roblje evropskih kompanija. Konačno za ovoliko mnogo godina samo dve i to najmanje, Slovenija i Slovačka imaju Euro dok su sve ostale sa svojim levima, zlotama, forintama, leima, krunama....Dakle one su de facto izvan monetarnog sistema zajednice država čiji su članovi.
Kako se situacija zaoštrava ove zemlje to najpre osete ali i plaćaju ceh. Zato su instruisani od gazde da krenu u opštu hajku na ruse kako bi se tobože pokazalo jedinstvo. Naravno sve su one prve na putu Rusima ako bi došlo do najgoreg i prvo bi njihove zemlje stradale. To oni ne vide iako platu primaju u svojim nacionalnim valutama. Ako je EU zajednica država zašto se Euro ne uvede u sve njene članice ili se radi o nečem drugome ?
Ili sam to ja prorus pa mi u duši drago što Montenegro i Kosovo mogu, valda na crno da koriste Euro a Poljska posle 10 i više godina članstva ne može ni na belo.

Mita

pre 9 godina

Ето, то је та Европа у коју ми хрлимо !!! Али, врло пожељна за освајање и очување власти.
(Никола, 30. oktobar 2014 14:25)
Da,to je ta Evropa gde nije moguće da oligarsi i tajkuni pokradu državnu kasu.Takođe,to je ta Evropa u kojoj nema ratova,a ti ako si fan tajkuna,oligarha i ratova imaš takve zemlje na istoku...

srkiboy82

pre 9 godina

(SVERIGE, 30. oktobar 2014 14:18)
Zamalo nisam zaplakao od ovog tvog komentara. Kakve veze imaju Slovenija i Slovačka? Drugo, ko ti kaže da je Rusija protiv celog sveta? Od koga je Evropa pokrila svoje potrebe za energentima? Gde si video podatak da Rusija puca po svim šavovima? Kojim "složenim mehanizmima" je EU kompezovala štetu svojim izvoznicima? EU podigla naš energetski sistem??? Da nije žalosno bilo bi smešno. EU i SAD su Srbiji 1999 godine unuštile skoro kompletan energetski sistem i nanele štetu u vrednosti od 100 milijardi dolara. Mogu da razumem da si ovo napisao da nekog provociraš ili iz zezanja, ali ako ti u ovo stvarno veruješ onda je to strašno.

supersila

pre 9 godina

cim nesto nije po volji eu a posebno poremecenog rukovodstva amerike onda se oni proglasavaju teroristima, pretnjom za svetski mir, itd itd. ali ne vredi, kod putina ta politika nece proci a sankcije zapada prema rusiji i obratno zestoko ugrozavaju ekonomiju eu pogotovo evrozone koja hoda na ivici recesije a nemacka je vec u recesiji sa vrtoglavim padom izvoza a posebno porudzbina za naredne mesece. a posle izadju likovi kao ova marioneta i kazu kako sankcije deluju,..,samo ne znam na koga, ko ima vecu stetu. pa eu do sada ima stetu od samoubilackih sankcija cak 50 milijardi evra... ajd rusofobi nema vas da kazeteda je rusija propala, pukla, da puca po savovima, hihihihih. pa americke finansijske institucije ne predvidjaju recesiju u rusiji ni ove a pogotovo ne iduce godine. ali samo argumenti a ne pausalne ocene da iznosite.

kejto

pre 9 godina

@SVERIGE. Clanak je o izjavi ministra diplomatije Republike Ceske koja se pre vise od dve decenije mirno rastala sa SLOVACKOM ne SLOVENIJOM. Velika je razlika. Stisajte malo strasti i negativne emocije, pa cete pazljivije citati, a i duze poziveti. :)

Srdjan Jovanovic

pre 9 godina

Ceski ustanak protiv njemackog okupatora je poceo 5. maja 1945. godine u Pragu. Ne, nije greska u datumu. Ustanak je trajao do 8. maja, kada je ugusen. Sljedeceg dana je Crvena armija usla u Prag. Istog dana je Njemacka kapitulirala. Tokom boravka u Pragu davne 1993. godine, moja supruga je prisustvovala sljedecoj sceni. Na stanici u tramvaj ulazi cetvoro njemackih turista, dvije dame i dva gospodina od kojih je jedan nosio malo vecu torbu. Po njenoj procjeni su svi bili priblizno iste starosti, od 40 do 45 godina. Cehinja od nekih sezdesetak godina, koja je do tada sjedila, ustade i ponudi Njemcu sa torbom mjesto, sto ovaj ljubazno odbi. Kada je poslije nekoliko dodatnih ponuda bila ponovo odbijena, ona mu predlozi da torbu spusti njoj u krilo. Nevjericu na licu njemackog turiste je bilo lako uociti.

Stevan Čiča

pre 9 godina

Slazem se sa konstatacijom da politika Rusije vodi u pakao. Bojim se samo da sankcije zapada koje su ozbiljno narusili rusku ekonomiju ne nateraju Rusiju na ocajnicki potez i ubrza put u pomenuti pakao.

Ali Demi

pre 9 godina

@Mladen Mladenovic:
Vas komentar je najbolji dokaz da Ruija se trudi da rusi "medjunarodno ustrojstvo". Ako iz tog "medjunarodnog ustrojstva", eleminises SAD i njenih evropskih marioneta, kako to kazes radi zloupotrebljenja i zgaženja svih segmenta "medjunarodnog ustrojsva", onda nemamo uopste postojanje "medjunarodnog ustrujstva", jer Amerika i Evropa su bas oni koji su osnovali sadasnji "medjunarodno ustrojsvo". Evo druze ti sada ne trazis ne manje ne vise nego da gazda bude substanar...

ciji je tata jaci,jel' to?kompleksasi

pre 9 godina

Kakvo ludilo u glavama...prosto fantasicno.

Kakve veze ima gde vodi NATO,ko je priznao Kosovo,i da li je Ceska mala ili velika?

U ovom tekstu se uopste ne radi o tome i cemu uvek ta nepotrebna idiotska zamena teza?!

Prakticno sve sto pise je tacno.Rusija srlja u propast.Na duge staze ne mogu izdrzati takve sankcije niti mogu preziveti ako SAD nastavi da obara cene nafte.To je jasno kao dan onom ko ima malo mozga.

A kakav je NATO,kakva je Amerika i sta rade to je neka druga tema.U sustini su jos godi nego Rusija to je tacno.Ali...cemu uporna zamena teza?

pitajtenenadapopovića

pre 9 godina

" Evropska javnost ne bi dozvolila političarima da prime zemlju u kojoj javni novac završava u džepovima oligarha", rekao je šef češke diplomatije"

To je u Rusiji i Srbiji narodni običaj. Kmetovi i raja su oduvek imali gospodare koje su bespogovorno slušali.

manitu

pre 9 godina

Lik je mikrofon! a zna se ko prica u "njega".. i cisto podsecanja radi Drugi Svetski rat su dobili Rusi,pametnjakovicu,a ne saveznici sa zapada.. i znamo mi Srbi dobro ko se sluzi silom!

SVERIGE

pre 9 godina

Није ни чудо што су се Словаци раскантали са њима...
(каурин, 30. oktobar 2014 13:39)

Sa kim raskantali??? Sa EU? Pa zar elementarne stvari ne znate? Ne mogu da verujem da dolazite da komentarisete a osnovne stvari su vam fikcija! Ajde lepo upotrebi Google.com i proveri da li je Slovenija clanica EU.
Rusija puca po savovima i to brzo. Vasa rusofilija im nece pomoci a takvu gresku smo i "mi" pravili 90tih kad su nas ubedjuvali da mozemo samostalni i protiv celog sveta. EU je svoju potraznju pokrila tako da ne brinite ni za energente i drugo. EU onima kojima je nanesena steta ne izvoza u RUS je kompenzovana kroz slozene mehanizme. Tamo sede malo pametniji ljudi nego sto mislite. Srbiji vidim Evropa odgovara samo kad treba da daju neku kintu i da gurnemo ruku u neki evropski fond. Otkad Srbije ne bi bilo ni ovakve da nije EU da ulaze. Posle 90tih EU je bila ta koja je podigla nas energetski sistem. Ako hocete da zatvarate oci na cinjenice ok ali takve su kakve su.

Faust

pre 9 godina

Koliko vidim po komentarima, zakljucujem da u Srbiji ima mnogo rusofila.Vecini u Srbiji su draze diktature Rusije, Kine i Severne Koreje nego demekratija i vladavina prava u vecini zemalja Evrope.Zato i ne cudi sto Srbi glasaju za autokrate kao sto je bio Milosevic pa sada Vucic, izgleda da volimo vladanje "cvrstom rukom".Zato i tako zivimo bez dostojanstva!U svakom pogledu smo ponizeni u sopstvenoj zemlji, gde svaka budala lazne retorike i morala prica o postenju, patriotizmu, a sama je sve samo ne to za sta se i predstavlja.Da se razumemo, nemam nista protiv Rusa i Rusije, Kine, ali sam protiv njihovih rezima, koji su duboko nepravicni prema sopstvenom narodu.Na kraju zapadna civilizacija je donela tekovinu slobode ibljudskih prava u svetu, da je kojim slucajem mogla u proslosti da odlucuje Rusija i Kina na svet, siguran sam da bi ovaj svet koji nije sigurno savrsen bio mnogo gori i nepravicniji.

krle - dron

pre 9 godina

Rusija donosi pakao a amerika milosrdnog andjela i sve je usrecila od iraqa do libije,obe zemlje su imale duplo bolji standard od czeske i 90% EU-zemalja a danas su unakazene ruine sa milionima mrtvih i ubogaljenih bez hleba i vode,ovaj lik ili je uzeo veliku lovu ili je na teskim drogama.Treba predpostaviti da je barem elektronski pismen i da moze da procita dugogodisnje opomene najpametnijeg amera Mr.Comski koji opominje svet a narocito evropu da amerikom vlada FINANSIJSKI NACIZAM i da opasnost po svet ovaj puta nedolazi iz Munchenske pivnice,ima nazalost i czeha svakakvih....

bla

pre 9 godina

SVERIGE
Kazes da nema EU da ulaze otkad Srbije ne bi bilo??
Da vidimo.. Dovedeni smo do bankrota, sve rasprodano, nezaposlenost rekordna u istoriji. Prosecna plata 350 eura (i to ce sad da smanje)
U Republici Srpkoj kojoj ta EU 'ne pomaze' prosecna plata 425 eura a cene 30% nize.
I ta razlika ce da se povecava dok god EU 'nama pomaze' a njima ne!

Kasnopaljenje

pre 9 godina

Kasno si se setio decko. Pandorina kutija je otvorena nesto ranije brutalnim otimanjem Kosova i Metohije od punopravne clanice Ujedinjenih Nacija i brzopletim priznavanjem iste od strane nekih zemalja. Krim je samo pocetak turbulencije koja ce zadesiti celu EU. Makedonija, Grcka, Crna Gora, Spanija, Rumunija...treba li da nastavim sa nabrajanjem?

Никола

pre 9 godina

Ето, то је та Европа у коју ми хрлимо !!! Али, врло пожељна за освајање и очување власти.

Vladimir

pre 9 godina

"EU neće u svoje redove primiti zemlju u kojoj je moguće pokrasti stotine miliona iz državne kase. Evropska javnost ne bi dozvolila političarima da prime zemlju u kojoj javni novac završava u džepovima oligarha", rekao je šef češke diplomatije.
E, zato nas naše lokalne gazde plaše Evropom!
A oni koje iste te gazde muzu poslušno ponavljaju šta im je rečeno.

Zoran Milosavljevic

pre 9 godina

Znaci referendumom moze bilo koji deo neke drzave da se otcepi.Mi to ne prihvatamo za Kosovo, ali u slucaju Krima smo indiferentni. Dupli standardi, stali?

Toliko

pre 9 godina

"Zemlja koja ima mesto stalnog člana Saveta bezbednosti Ujedinjenih nacija prekršila je pravila igre".
Jel ovaj to prica o USA i Kosovu?

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

"On je naveo i da treba istrajati u koaliciji koja za cilj ima da spreči rušenje međunarodnog ustrojstva nakon Drugog svetskog rata."
------------
O kakvom "medjunarodnom ustrojstvu" govori ovaj čovek? Pa zar postoji jedan segment tog "medjunarodnog ustrojstva", koji nije zloupotrebljen i zgažen od strane SAD i njenih evropskih marioneta koje, kao u lutkarskom pozorištu, mašu ručicama i pozdravljaju svaki akt te sile, čije ponašanje zaista vodi u pakao?! Pre bih rekao da Rusija i ruska politika, primenjujući isti način ponašanja kao i SAD, pokušavaju da stave do znanja ratnom lobiju u SAD, da će morati da prestanu sa upotrebom sile, sa intervencionističkim ratovima i povredama suvereniteta i interesa drugih i nezavisnih država. Da li su ovi ljudi samo potuljeni i potplaćeni zečevi ili se radi o retardircima koje sam djavo iz pakla angažuje da lupetaju ovakve gluposti?! Koje medjunrodno ustrojstvo? Da li se ovaj sprda ili samo "recituje" ono što mu je naloženo?

Kralj Ibi

pre 9 godina

"Zemlja koja ima mesto stalnog člana Saveta bezbednosti Ujedinjenih nacija prekršila je pravila igre." Tako je ali se ta zemlja koje to prva ucinila ne zove Rusija a vas pokojni predsednik Havel se tome silno radovao, zato se bolje pokri usima i cuti.

sasa jokic

pre 9 godina

Koliko branitelja ruske politike? Uskoro cete cuti sta je voljeni Putin odlucio da uradi nakon posete Beogradu, kada je Vucic odbio neke (katastrofalne) predloge.....
Sta jos Srbija treba da dozivi od Rusa, pa da shvati da je to jednostrana ljubav?

Sava

pre 9 godina

Druga stalna članica Saveta bezbednosti -SAD-godinama bez ikakvih pravnih okvira i saglasnosti tog istog SB ,bombarduju Srbiju,Irak,Afganistan .Zašto o tome ne govori pošteni i časni Čeh?Inače Rusi su sami ukinuli Varšavski pakt jer su vas i ostale ,godinama snabdevali sirovinama besplatno, a vi ih mrzeli kao okupatore.Sada ćete NATO-u da platite svaku čašu kisele vode.To je naime demokratija.

JOJKE

pre 9 godina

O JEDNOJ ČEŠKOJ NACIONALNOJ OSOBINI

Kada okupator osvoji Češku, uvek u istoriji, njihovi vodeći ljudi pruže jak i odlučan otpor okupatoru sa rečima:

"Gospodo, hotel vam je u produžetku ulice. Lepo se smestite. Prijatno"

... i sada on našao nama da priča o: pravu, pravdi i slobodama ...
šifra:

Zemljo, otvori se.

Nikola

pre 9 godina

a masovno krsenje ustrojstva od strane SAD-a? pa americki intelektualci shvataju sta se desava i kritikuju svoju vladu i elitu..Nemojte vi braniti poredak koji propada.

seljadin

pre 9 godina

šef češke diplomatije je prekršio sve međunarodne zakone priznavši Kosovo, i sad on nekoga treba da uči o nepovredivosti granica ?
Lepo je Putin objasnio da više ništa neće biti isto posle priznanja Kosova, a vama to nije bilo jasno, e pa sad vam je pojašnjeno, ako vi igrate bez pravila, onda ne očekujte druge da slede vaša naređenja tj. pravila kojih se ne držite.

Branko

pre 9 godina

"Zaoralek je naglasio da Zapad nije želeo da posegne za silom, pošto je još u živom sećanju kako se lokalni konflikt na Balkanu pretvorio u tragediju Prvog svetskog rata."
A šta je bilo sa II Svetskim ratom?

gradjanin

pre 9 godina

"Evropska javnost ne bi dozvolila političarima da prime zemlju u kojoj javni novac završava u džepovima oligarha"".

Koako li se ovaj stav projekcira na Srbiju sa ovim postenjacinama od politicara?

kobrapn

pre 9 godina

Nas put inace vodi u Raj, majke nam. Evo, pitajte ove iz Iraka, Libije i Avganistana.

Ps. Licno smatram, posle ovih izjava, da je doticni ministar na teskim halucinogenima.

my way

pre 9 godina

Да ли ови некад чују себе шта лупају? Толико је патетично кад покушавају своје грехе и политику Русији да припишу, боље им је да ћуте. Ни Чеси више са тим статусом некакве Совјетске жртве нису занимљиви, нити им то данас представља неки аргумент за било шта, све је то једно најобичније лицемерје. Да су западне земље имале неку границу у својој агресији, терору и владању светом, данас би ова планета била много лепше место за живот.

Amazon

pre 9 godina

Bum bum bumerang.

Mislili ste da gazite medjunaroano pravo, ubijate i pljackate vi u NATO i da to nece uticati na svet. E pa hoce. Bumerang se polako vraca. Uskoro ce te na vratu imati i Kinu sa novim ''pravilima igre''. Sta ste trazili to ste i dobili.

Mirko

pre 9 godina

A gospodine Zaoralek daliste se zapitali dali politika NATOa vodi u pakao, koliko ste država uništili i koliko stotina hiljada ljudi ubili napravi sate haos u svetu, dali je sve to sto vi radite uredu?

popeye

pre 9 godina

А Ирак, а С(Ф)РЈ/Србија, опет Ирак, а Либија, а Сирија, а ...
Тамо се Русија није мешала, и свуда је био хаос!?

my way

pre 9 godina

Да ли ови некад чују себе шта лупају? Толико је патетично кад покушавају своје грехе и политику Русији да припишу, боље им је да ћуте. Ни Чеси више са тим статусом некакве Совјетске жртве нису занимљиви, нити им то данас представља неки аргумент за било шта, све је то једно најобичније лицемерје. Да су западне земље имале неку границу у својој агресији, терору и владању светом, данас би ова планета била много лепше место за живот.

seljadin

pre 9 godina

šef češke diplomatije je prekršio sve međunarodne zakone priznavši Kosovo, i sad on nekoga treba da uči o nepovredivosti granica ?
Lepo je Putin objasnio da više ništa neće biti isto posle priznanja Kosova, a vama to nije bilo jasno, e pa sad vam je pojašnjeno, ako vi igrate bez pravila, onda ne očekujte druge da slede vaša naređenja tj. pravila kojih se ne držite.

Mirko

pre 9 godina

A gospodine Zaoralek daliste se zapitali dali politika NATOa vodi u pakao, koliko ste država uništili i koliko stotina hiljada ljudi ubili napravi sate haos u svetu, dali je sve to sto vi radite uredu?

popeye

pre 9 godina

А Ирак, а С(Ф)РЈ/Србија, опет Ирак, а Либија, а Сирија, а ...
Тамо се Русија није мешала, и свуда је био хаос!?

kobrapn

pre 9 godina

Nas put inace vodi u Raj, majke nam. Evo, pitajte ove iz Iraka, Libije i Avganistana.

Ps. Licno smatram, posle ovih izjava, da je doticni ministar na teskim halucinogenima.

Nikola

pre 9 godina

a masovno krsenje ustrojstva od strane SAD-a? pa americki intelektualci shvataju sta se desava i kritikuju svoju vladu i elitu..Nemojte vi braniti poredak koji propada.

Kralj Ibi

pre 9 godina

"Zemlja koja ima mesto stalnog člana Saveta bezbednosti Ujedinjenih nacija prekršila je pravila igre." Tako je ali se ta zemlja koje to prva ucinila ne zove Rusija a vas pokojni predsednik Havel se tome silno radovao, zato se bolje pokri usima i cuti.

Kasnopaljenje

pre 9 godina

Kasno si se setio decko. Pandorina kutija je otvorena nesto ranije brutalnim otimanjem Kosova i Metohije od punopravne clanice Ujedinjenih Nacija i brzopletim priznavanjem iste od strane nekih zemalja. Krim je samo pocetak turbulencije koja ce zadesiti celu EU. Makedonija, Grcka, Crna Gora, Spanija, Rumunija...treba li da nastavim sa nabrajanjem?

JOJKE

pre 9 godina

O JEDNOJ ČEŠKOJ NACIONALNOJ OSOBINI

Kada okupator osvoji Češku, uvek u istoriji, njihovi vodeći ljudi pruže jak i odlučan otpor okupatoru sa rečima:

"Gospodo, hotel vam je u produžetku ulice. Lepo se smestite. Prijatno"

... i sada on našao nama da priča o: pravu, pravdi i slobodama ...
šifra:

Zemljo, otvori se.

gradjanin

pre 9 godina

"Evropska javnost ne bi dozvolila političarima da prime zemlju u kojoj javni novac završava u džepovima oligarha"".

Koako li se ovaj stav projekcira na Srbiju sa ovim postenjacinama od politicara?

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

"On je naveo i da treba istrajati u koaliciji koja za cilj ima da spreči rušenje međunarodnog ustrojstva nakon Drugog svetskog rata."
------------
O kakvom "medjunarodnom ustrojstvu" govori ovaj čovek? Pa zar postoji jedan segment tog "medjunarodnog ustrojstva", koji nije zloupotrebljen i zgažen od strane SAD i njenih evropskih marioneta koje, kao u lutkarskom pozorištu, mašu ručicama i pozdravljaju svaki akt te sile, čije ponašanje zaista vodi u pakao?! Pre bih rekao da Rusija i ruska politika, primenjujući isti način ponašanja kao i SAD, pokušavaju da stave do znanja ratnom lobiju u SAD, da će morati da prestanu sa upotrebom sile, sa intervencionističkim ratovima i povredama suvereniteta i interesa drugih i nezavisnih država. Da li su ovi ljudi samo potuljeni i potplaćeni zečevi ili se radi o retardircima koje sam djavo iz pakla angažuje da lupetaju ovakve gluposti?! Koje medjunrodno ustrojstvo? Da li se ovaj sprda ili samo "recituje" ono što mu je naloženo?

Никола

pre 9 godina

Ето, то је та Европа у коју ми хрлимо !!! Али, врло пожељна за освајање и очување власти.

krle - dron

pre 9 godina

Rusija donosi pakao a amerika milosrdnog andjela i sve je usrecila od iraqa do libije,obe zemlje su imale duplo bolji standard od czeske i 90% EU-zemalja a danas su unakazene ruine sa milionima mrtvih i ubogaljenih bez hleba i vode,ovaj lik ili je uzeo veliku lovu ili je na teskim drogama.Treba predpostaviti da je barem elektronski pismen i da moze da procita dugogodisnje opomene najpametnijeg amera Mr.Comski koji opominje svet a narocito evropu da amerikom vlada FINANSIJSKI NACIZAM i da opasnost po svet ovaj puta nedolazi iz Munchenske pivnice,ima nazalost i czeha svakakvih....

Мало ли је за пакао ?

pre 9 godina

U.S. Army World - Tour:

1945 - China
1945 - Philippines
1945 - Korea
1947 - France
1947 - Italy
1947 - Greece
1949 - Albania
1949 - Sowiet Union
1950 - Korea
1950 - Formosa (Taiwan)
1952 - Iran
1953 - Guatemala
1954 - Guatemala
1958 - Indonesia
1959 - Vietnam
1959 - Cuba
1962 - Thailand
1962 - Laos
1964 - Congo (Zaire)
1965 - Dominican Republic
1967 - Guatemala
1968 - Laos
1968 - Cambodia
1980 - Iran
1981 - El Salvador
1981 - Nicaragua
1983 - Honduras
1983 - Chad
1983 - Grenada
1986 - Libya
1987 - Iran
1988 - Panama
1991 - Iraq
1993 - Somalia
1994 - Bosnia and Herzegovina
1998 - Iraq
1998 - Sudan
1998 - Afganistan
1999 - SERBIA
2001 - Afganistan
2003 - Iraq
2010 - Iraq
2011 - Libya
2014 - Iraq
2014 - Syria

Maybe Soon in Your Country !

Amazon

pre 9 godina

Bum bum bumerang.

Mislili ste da gazite medjunaroano pravo, ubijate i pljackate vi u NATO i da to nece uticati na svet. E pa hoce. Bumerang se polako vraca. Uskoro ce te na vratu imati i Kinu sa novim ''pravilima igre''. Sta ste trazili to ste i dobili.

Branko

pre 9 godina

"Zaoralek je naglasio da Zapad nije želeo da posegne za silom, pošto je još u živom sećanju kako se lokalni konflikt na Balkanu pretvorio u tragediju Prvog svetskog rata."
A šta je bilo sa II Svetskim ratom?

Pera Peric 2

pre 9 godina

Sta sve moze covek da izgovori za saku dolara?! Nesto se ne secam ovog vatrenog govornika u vreme kada je NATO ubijao zene i decu po Srbiji. A, sad se secam, otimanje Kosmeta i otimanje Krima nisu isto, Kosmet su otrli poslodavci ove podguze muve, pa je tim cinom medjunarodno pravo stavljeno na pijedestal, ili su samo interesi? Meni je frapantno koliko glup, ljigav ili jeftin treba da bude covek, pa da daje ovakve degutantno glupe izjave?!

jeu

pre 9 godina

Mrzitelji EU i obozavaoci Putina i ostalih diktatora treba da znaju samo jedno,a to je da vecina gradjana Srbije vec odavno ne bi imala mogucnosti za zivot,

Da nas ta ista EU nije rasparcala, unistila zemlju, bombardovala i udarila sankcije ne bi smo ni bili u situaciji u kojoj jesmo. I da MRZIM ih za to sto su uradili nama i JUGOSLAVIJI, i mrzecu ih dok sam ziv, to je globalisticko fashisticka bagra.

Miša, Bgd

pre 9 godina

@(SVERIGE, 30. oktobar 2014 14:18)
Slovaci su žitelji Slovačke a ne Slovenije. Nekada su bile jedna država Češka i Slovačka (a mi Srbija sa Slovenijom i još po nekima ali da ne iznosim previše informacija i dodatno zbunjujem). Samim tim i fikcija, kao forma izmišljene naracije nema veze sa citiranim postom. I da, čisto savet... ako se počne sa obraćanjem na Vi, tako se i nastavlja. Nema mešanja Vi, Ti, Vi.
Što se tiče situacije, jedini koji će da puknu su Evropa. SAD i Rusija mogu voditi samo ekonomski rat (nuklearne sile sposobne da same unište celu planetu više puta). Naravno preko leđa Evrope. Trenutno štetu imaju svi, ali vremenom će šteta rasti na strani Evrope. Što se nas tiče... energetski sektor? Prvo su nam bombama sve uništili a onda nam dali kredite da to poravimo... Ako su to prijatelji, šta su onda neprijatelji?

Zoran Bojović

pre 9 godina

Bože podaj im pameti i oprosti im jer ne znaju šta rade. Da nije te Rusije, danas, svet bi bio jedan veliki radni logor pod upravom Amerikanaca, Nemaca i ostalih "demokracija". Samo da oni žive "američki san". Zar ne vidite da se Hitlerov plan realizuje u Evropi? A mi ne moramo više ići kao gastarbajteri u Nemačku, sada smo to u Srbiji uz pomoć "domaćih izdajnika", odnosno lopova, koji uništiše Srbiju. Neka nam je svima Bog u pomoći i neka Bog poživi Rusiju i Putina.

srkiboy82

pre 9 godina

(SVERIGE, 30. oktobar 2014 14:18)
Zamalo nisam zaplakao od ovog tvog komentara. Kakve veze imaju Slovenija i Slovačka? Drugo, ko ti kaže da je Rusija protiv celog sveta? Od koga je Evropa pokrila svoje potrebe za energentima? Gde si video podatak da Rusija puca po svim šavovima? Kojim "složenim mehanizmima" je EU kompezovala štetu svojim izvoznicima? EU podigla naš energetski sistem??? Da nije žalosno bilo bi smešno. EU i SAD su Srbiji 1999 godine unuštile skoro kompletan energetski sistem i nanele štetu u vrednosti od 100 milijardi dolara. Mogu da razumem da si ovo napisao da nekog provociraš ili iz zezanja, ali ako ti u ovo stvarno veruješ onda je to strašno.

Srdjan Jovanovic

pre 9 godina

Ceski ustanak protiv njemackog okupatora je poceo 5. maja 1945. godine u Pragu. Ne, nije greska u datumu. Ustanak je trajao do 8. maja, kada je ugusen. Sljedeceg dana je Crvena armija usla u Prag. Istog dana je Njemacka kapitulirala. Tokom boravka u Pragu davne 1993. godine, moja supruga je prisustvovala sljedecoj sceni. Na stanici u tramvaj ulazi cetvoro njemackih turista, dvije dame i dva gospodina od kojih je jedan nosio malo vecu torbu. Po njenoj procjeni su svi bili priblizno iste starosti, od 40 do 45 godina. Cehinja od nekih sezdesetak godina, koja je do tada sjedila, ustade i ponudi Njemcu sa torbom mjesto, sto ovaj ljubazno odbi. Kada je poslije nekoliko dodatnih ponuda bila ponovo odbijena, ona mu predlozi da torbu spusti njoj u krilo. Nevjericu na licu njemackog turiste je bilo lako uociti.

Saxon

pre 9 godina

Ima jedna anegdota, ne znam da li je istinita, ali je u svakom slučaju zanimljiva:

Pitali Čeha nakon Drugog svjetskog rata:
- Što i vi nijeste imali organizovan pokret otpora nacistima kao mnoge druge zemlje?
- Pružali smo otpor, kako nijesmo! U fabrikama smo zabušavali, fušerisali, pravili lošu robu.
- Ne, mislim, nijeste imali pokret koji je ratovao s Njemcima?
- A to ne, bilo je zabranjeno.

Radojko

pre 9 godina

Hej hej, stanite malo sa komentarima. Jasno je da priča ovoga čoveka ne pije vodu, ko zna, možda on stvarno razmenjuje 5 minuta sramote za jako puno zelenih novčanica. Ali, nemojte da pravimo kobnu grešku i izjednačavamo njega sa češkim narodom. Mislim da ne treba pljuvati po Česima, ima tamo ljudi koji su jako, jako na našoj strani, i rečima i delom. Putujem tamo često, i mislim da Česi jako dobro razumeju da prava opasnost miru i prosperitetu preti sa suprotne strane sveta.

Mameti

pre 9 godina

Ako sam prema bilo kome kritičan onda sam prema Rusima. Ali tvrditi da je Rusija kao stalni član Saveta bezbednosti prekršila pravila, a da to nisu učinile SAD invazijom na Irak ili Britanija i Francuska bombardovanjem i direktnim učešćem u sukobu u Libiji... Ovo su samo zadnji primeri invazija ili direktnog mešanja u unutrašnje stvari druge zemlje. Počev od Granade, Paname, Srbije, Afghanistana, Iraka, Libije, pa i Ukrajine "mekšim" sredstvima, zapad kroji i prekraja režime i granice kako hoće. Sad to radi neko drugi.

Kalif umesto Kalifa

pre 9 godina

Koliko li je dobio para da procita ovo djubre? Jos i nama, onako usput, uvali krivicu za Prvi Svetski rat! Kakva ljiga od coveka.

Dali bocek

pre 9 godina

"Zapad nije posegnuo za silom" rece vaj pemac, i osta ziv! Boze, svaki kulov postaje politicar. Umesto da smiruje situaciju, bira reci radi opsteg mira, on... Ne razumem takve ljude.

Rabaraba

pre 9 godina

@Mita

Mozda, ali samo mozda, u toj EU nema tih tajkuna o kome govorite. A kako tumacite Belu knjigu iz Brisela koja kaze da je EU birokratija u korupciji pokrala za godinu dana jednogodisnji budzet EU ili kako tumacite reci Kamerona od pre neki dan da je EK najkorumpiranija institucija na svetu? Mozda nemaju tajkune, ali su im dovoljni politicari koji pokradose sve sto stignu. Pa evo i EULEKS raspustaju zbog korupcije.

SVERIGE

pre 9 godina

Није ни чудо што су се Словаци раскантали са њима...
(каурин, 30. oktobar 2014 13:39)

Sa kim raskantali??? Sa EU? Pa zar elementarne stvari ne znate? Ne mogu da verujem da dolazite da komentarisete a osnovne stvari su vam fikcija! Ajde lepo upotrebi Google.com i proveri da li je Slovenija clanica EU.
Rusija puca po savovima i to brzo. Vasa rusofilija im nece pomoci a takvu gresku smo i "mi" pravili 90tih kad su nas ubedjuvali da mozemo samostalni i protiv celog sveta. EU je svoju potraznju pokrila tako da ne brinite ni za energente i drugo. EU onima kojima je nanesena steta ne izvoza u RUS je kompenzovana kroz slozene mehanizme. Tamo sede malo pametniji ljudi nego sto mislite. Srbiji vidim Evropa odgovara samo kad treba da daju neku kintu i da gurnemo ruku u neki evropski fond. Otkad Srbije ne bi bilo ni ovakve da nije EU da ulaze. Posle 90tih EU je bila ta koja je podigla nas energetski sistem. Ako hocete da zatvarate oci na cinjenice ok ali takve su kakve su.

WWII

pre 9 godina

@NS

A Amerikanci su ti zaduzeni da lupaju po glavama ceo svet? I ako ste vi radili neke svinjarije, ja nisam i niko koga poznajem nije. Al su zato svako drugo vece bombardovali Pancevo u kome je vise ljudi bolesno od raka nego od prehlade. Meni pepeo ne treba da se posipam, nemam zasto. A o moralnoj snazi neka se zamisle oni koji brane americke zlikovce.

lele

pre 9 godina

Šta lupeta ovaj ? Pa ameri to isto rade odavno. Rusija je posle svega što su ameri radili svih godina unazad dala sebi za pravo da može da radi slično. Ko će da im zabrani ? Niti može niti sme. Azija vapi za energentima a rusija i iran ih imaju na pretek. Samo polako...

Striži

pre 9 godina

Kada su Srbe bombardovali 1995. niko nije bio zabrinut za rusenje medjunarodnog ustrojstva. Kada su divljacki bombardovali suverenu zemlju da bi joj oteli deo teritorije 1999. takodje nije bilo opasno za rusenje medjunarodnog ustrojstva. Kada su priznali Kosovo 2008. takodje nije postojao problem za rusenje medjunarodnog ustrojstva. Opasno je samo kada Rusija pokaze zube, kada se probudi i kaze DOSTA, ne moze sve po dikatatu Zapada. Gospodo, sto se pre naviknete na prirodno stanje stvari, da je Rusija ne samo jos uvek mocna nego je u velikom zamahu i svakim danom sve mocnija i politicki i ekonomski bice bolje za vas. Nema vise ponizene Rusije. Ne moze sve sto pozelite da vam prodje. Rusija se pita i pitace se sve vise.

Hilarion

pre 9 godina

@zmitjkoe

Ko zna bolje od Srba sta je tutnjava americkih aviona i sejanje smrti iznad glava nase neduzne dece? Sta bi tek trebao nas ministar inostranih poslova da izjavi o USA, Britanijim Holandiji, Nemackoj i ostalim satrapima?

mlekadzija

pre 9 godina

Zarad "pol. korektnosti" a i "straha" da nece objaviti komentar napisacu samo SVASTA....a imao bih da napisem strano svasta povodom ovih izjava...

aca

pre 9 godina

Da li NATO bombardovanje i parcanje suverene zemlje bez rezolucije SB ugrozava poredak u svetu? Da li ono sto SAD radi po celom svetu ugrozava poredak u svetu? Mozda ugrozava zamisljeni NATO poredak u kome je svet kolonija SAD i mora se vladati po melilima gazde.
Rusija u ovom slucaju nije slatka ali nije slatko postaviti raketni stit pored ruske granice i pricati o partnerstvu za mir. A ako Ukrajina ima suvereno pravo na raketni stit to ima i Kuba i jos neke zemlje Latinske Amerike.

Vladimir

pre 9 godina

"EU neće u svoje redove primiti zemlju u kojoj je moguće pokrasti stotine miliona iz državne kase. Evropska javnost ne bi dozvolila političarima da prime zemlju u kojoj javni novac završava u džepovima oligarha", rekao je šef češke diplomatije.
E, zato nas naše lokalne gazde plaše Evropom!
A oni koje iste te gazde muzu poslušno ponavljaju šta im je rečeno.

Toliko

pre 9 godina

"Zemlja koja ima mesto stalnog člana Saveta bezbednosti Ujedinjenih nacija prekršila je pravila igre".
Jel ovaj to prica o USA i Kosovu?

Analiticar bez emocija

pre 9 godina

Sve zemlje iz bivšeg istočnog bloka plus Slovenija su samo roblje evropskih kompanija. Konačno za ovoliko mnogo godina samo dve i to najmanje, Slovenija i Slovačka imaju Euro dok su sve ostale sa svojim levima, zlotama, forintama, leima, krunama....Dakle one su de facto izvan monetarnog sistema zajednice država čiji su članovi.
Kako se situacija zaoštrava ove zemlje to najpre osete ali i plaćaju ceh. Zato su instruisani od gazde da krenu u opštu hajku na ruse kako bi se tobože pokazalo jedinstvo. Naravno sve su one prve na putu Rusima ako bi došlo do najgoreg i prvo bi njihove zemlje stradale. To oni ne vide iako platu primaju u svojim nacionalnim valutama. Ako je EU zajednica država zašto se Euro ne uvede u sve njene članice ili se radi o nečem drugome ?
Ili sam to ja prorus pa mi u duši drago što Montenegro i Kosovo mogu, valda na crno da koriste Euro a Poljska posle 10 i više godina članstva ne može ni na belo.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Vas komentar je najbolji dokaz da Ruija se trudi da rusi "medjunarodno ustrojstvo". Ako iz tog "medjunarodnog ustrojstva", eleminises SAD i njenih evropskih marioneta, kako to kazes radi zloupotrebljenja i zgaženja svih segmenta "medjunarodnog ustrojsva", onda nemamo uopste postojanje "medjunarodnog ustrujstva", jer Amerika i Evropa su bas oni koji su osnovali sadasnji "medjunarodno ustrojsvo". Evo druze ti sada ne trazis ne manje ne vise nego da gazda bude substanar...
(Ali Demi, 30. oktobar 2014 15:19)
------
Čak i da je tako. Čak i da su "medjunarodno ustrojstvo", ustrojile SAD i njrnr evropske marionete, Vi smatrate da, s obzirom na tu činjenicu, oni imaju "prirodno pravo", da ne poštuju i ruše to "medjunarodno ustrojstvo", koje su one uspostavile?! Možda je to tako sledeći albansku logiku po kojoj ako si većina i jači udri a ako si manjina i slabiji ljubi skute siledžijama i svojim gazdama. Postoji i još nešto gospodine, a to je ljudsko dostojanstvo i integritet. U suprotnom uvek će vas neko tući i uvek ćete biti nečije sluge ili kako neko ovde reče "podguzne muve". A to nije dostojno čoveka. Čak i kada je korisno.

Marko Kreljević - Musina noćna mora

pre 9 godina

Ne razumem kako to politika Rusije vodi u pakao, a politika EU i zapada konkretno USA-e koja po slobodnom izboru vrši invazije i smenu vlada i postavljanje marionetskih režima ne vodi u pakao??? Samo slep kod očiju ne vidi da zapad teži ka tome da bude gospodar svega! Pa i nas! Dragi moji živim za dan kad će srdljivamerika da padne! Nacistoljupci i Jevrejoubice su nastanjeni u Americi posle Drugog sv. rata, i oni su napravili da Amerika izgleda tako kako izgleda, SAD su nacistička tvorevina i ne treba da postoje!

Sava

pre 9 godina

Druga stalna članica Saveta bezbednosti -SAD-godinama bez ikakvih pravnih okvira i saglasnosti tog istog SB ,bombarduju Srbiju,Irak,Afganistan .Zašto o tome ne govori pošteni i časni Čeh?Inače Rusi su sami ukinuli Varšavski pakt jer su vas i ostale ,godinama snabdevali sirovinama besplatno, a vi ih mrzeli kao okupatore.Sada ćete NATO-u da platite svaku čašu kisele vode.To je naime demokratija.

bla

pre 9 godina

SVERIGE
Kazes da nema EU da ulaze otkad Srbije ne bi bilo??
Da vidimo.. Dovedeni smo do bankrota, sve rasprodano, nezaposlenost rekordna u istoriji. Prosecna plata 350 eura (i to ce sad da smanje)
U Republici Srpkoj kojoj ta EU 'ne pomaze' prosecna plata 425 eura a cene 30% nize.
I ta razlika ce da se povecava dok god EU 'nama pomaze' a njima ne!

djura022

pre 9 godina

I vek posle postoje podanici Tamnice naroda, taoci politike zuto crne imperije, njihovi prethodnici su se opekli 1914-1918, pa 1939-1945. al njih i dalje vuce nesto na istok pa pljuju i spinuju i pobednickoj i oslobodilačkoj sili, Rusiji. I jos prete paklom i plaše narode Evrope.

каурин

pre 9 godina

@SVERIGE...

Sa kim raskantali??? Sa EU...

Ау, брате, ал' си ти погрешно сконтао.
Да ти преведем: Словаци су се раскантали са Чесима, а моја поента овде у томе што Словаци отворено критикују политику санкција ЕУ према Русији!

supersila

pre 9 godina

cim nesto nije po volji eu a posebno poremecenog rukovodstva amerike onda se oni proglasavaju teroristima, pretnjom za svetski mir, itd itd. ali ne vredi, kod putina ta politika nece proci a sankcije zapada prema rusiji i obratno zestoko ugrozavaju ekonomiju eu pogotovo evrozone koja hoda na ivici recesije a nemacka je vec u recesiji sa vrtoglavim padom izvoza a posebno porudzbina za naredne mesece. a posle izadju likovi kao ova marioneta i kazu kako sankcije deluju,..,samo ne znam na koga, ko ima vecu stetu. pa eu do sada ima stetu od samoubilackih sankcija cak 50 milijardi evra... ajd rusofobi nema vas da kazeteda je rusija propala, pukla, da puca po savovima, hihihihih. pa americke finansijske institucije ne predvidjaju recesiju u rusiji ni ove a pogotovo ne iduce godine. ali samo argumenti a ne pausalne ocene da iznosite.

kejto

pre 9 godina

@SVERIGE. Clanak je o izjavi ministra diplomatije Republike Ceske koja se pre vise od dve decenije mirno rastala sa SLOVACKOM ne SLOVENIJOM. Velika je razlika. Stisajte malo strasti i negativne emocije, pa cete pazljivije citati, a i duze poziveti. :)

manitu

pre 9 godina

Lik je mikrofon! a zna se ko prica u "njega".. i cisto podsecanja radi Drugi Svetski rat su dobili Rusi,pametnjakovicu,a ne saveznici sa zapada.. i znamo mi Srbi dobro ko se sluzi silom!

NS

pre 9 godina

A da mi mali prestanemo da se prenemazemo kako su nas 'nevine' bombardovali? Da nismo preterali sa svinjarijama nikom ne bi palo na pamet da nas tuce po glavi. Problem je u nama, ne vredi da se uljuljkujemo!

znamo ko te plaća

pre 9 godina

Pogledajte snimak debate "Валдаи" i bice vam sve jasno
World Order: New Rules or No rules https://youtu.be/9F9pQcqPdKo

Faust

pre 9 godina

Koliko vidim po komentarima, zakljucujem da u Srbiji ima mnogo rusofila.Vecini u Srbiji su draze diktature Rusije, Kine i Severne Koreje nego demekratija i vladavina prava u vecini zemalja Evrope.Zato i ne cudi sto Srbi glasaju za autokrate kao sto je bio Milosevic pa sada Vucic, izgleda da volimo vladanje "cvrstom rukom".Zato i tako zivimo bez dostojanstva!U svakom pogledu smo ponizeni u sopstvenoj zemlji, gde svaka budala lazne retorike i morala prica o postenju, patriotizmu, a sama je sve samo ne to za sta se i predstavlja.Da se razumemo, nemam nista protiv Rusa i Rusije, Kine, ali sam protiv njihovih rezima, koji su duboko nepravicni prema sopstvenom narodu.Na kraju zapadna civilizacija je donela tekovinu slobode ibljudskih prava u svetu, da je kojim slucajem mogla u proslosti da odlucuje Rusija i Kina na svet, siguran sam da bi ovaj svet koji nije sigurno savrsen bio mnogo gori i nepravicniji.

Iznogud

pre 9 godina

A Amerikanci su ti zaduzeni da lupaju po glavama ceo svet?
(WWII, 30. oktobar 2014 19:42)

Ne, samo sitnu boraniju kao nas - i uspelo im

Milan

pre 9 godina

Koliko ograničen treba da budeš da ovako nešto izjaviš. Pa to "međunarodno ustrojstvo nakon Drugog svetskog rata" podrazumeva Sovjetske teknove u Pragu i Česi bi trebalo da budu prvi koji pozdravljaju to što takav poredak više ne postoji...

runner

pre 9 godina

A da mi mali prestanemo da se prenemazemo kako su nas 'nevine' bombardovali? Da nismo preterali sa svinjarijama nikom ne bi palo na pamet da nas tuce po glavi. Problem je u nama, ne vredi da se uljuljkujemo!
(NS, 30. oktobar 2014 19:17)

Опрости, молим Те, ал' ко ће велике да лупа по глави када претерају са својим свињаријама или можда мислиш да је све оно што они данас раде, диљем света, исправно? Је су ли на НАТО бомбама на Косово или у Федерацији БиХ стигли прогрес и демократија? Од кад је света и века велики су се спрам малих држали оне латинске девизе "DIVIDE ET IMPERA"

sasa jokic

pre 9 godina

Koliko branitelja ruske politike? Uskoro cete cuti sta je voljeni Putin odlucio da uradi nakon posete Beogradu, kada je Vucic odbio neke (katastrofalne) predloge.....
Sta jos Srbija treba da dozivi od Rusa, pa da shvati da je to jednostrana ljubav?

Stevan Čiča

pre 9 godina

Slazem se sa konstatacijom da politika Rusije vodi u pakao. Bojim se samo da sankcije zapada koje su ozbiljno narusili rusku ekonomiju ne nateraju Rusiju na ocajnicki potez i ubrza put u pomenuti pakao.

ciji je tata jaci,jel' to?kompleksasi

pre 9 godina

Kakvo ludilo u glavama...prosto fantasicno.

Kakve veze ima gde vodi NATO,ko je priznao Kosovo,i da li je Ceska mala ili velika?

U ovom tekstu se uopste ne radi o tome i cemu uvek ta nepotrebna idiotska zamena teza?!

Prakticno sve sto pise je tacno.Rusija srlja u propast.Na duge staze ne mogu izdrzati takve sankcije niti mogu preziveti ako SAD nastavi da obara cene nafte.To je jasno kao dan onom ko ima malo mozga.

A kakav je NATO,kakva je Amerika i sta rade to je neka druga tema.U sustini su jos godi nego Rusija to je tacno.Ali...cemu uporna zamena teza?

Mita

pre 9 godina

Ето, то је та Европа у коју ми хрлимо !!! Али, врло пожељна за освајање и очување власти.
(Никола, 30. oktobar 2014 14:25)
Da,to je ta Evropa gde nije moguće da oligarsi i tajkuni pokradu državnu kasu.Takođe,to je ta Evropa u kojoj nema ratova,a ti ako si fan tajkuna,oligarha i ratova imaš takve zemlje na istoku...

master

pre 9 godina

Mrzitelji EU i obozavaoci Putina i ostalih diktatora treba da znaju samo jedno,a to je da vecina gradjana Srbije vec odavno ne bi imala mogucnosti za zivot,a penzioneri penzije,da nije te jadne EU.Srbija bi vec odavno bankrotirala i bila u rukama raznih Putinovica.U EU ima problema,ali njeni gradjani zive u normalnijim uslovima od gradjana Srbije i Rusije.Putin ce izgubiti prljavu igru koju je sam nametnuo,sto bi trebalo da je u interesu svakog postenog i normalnog.Nije NATO bombardovao Srbiju zato sto je to hteo,vec morao.Za nesrecno poginule koji su ili namerno podmetnuti da budu zrtve zbog interesa tadasnjeg kriminalnog rezima ili koji su se na zalost nasli na mestu tragedije,su krivci oni koj su tada vladali izigravali i ismevali svaki dogovor koji su potpisali.Politika USA nije uvek u redu,ali da nije te sile problema u svetu bilo bi jos vise a demokratija bi bila mnogima uskracena.Da je Tito poklekao pred Staljinom i nije shvatio od koga moze da ima vise koristi a od koga samo stete,danas bi bilo jako malo Putinovih obozavaoca.Dovoljno je samo spomenuti da su oni koji su opljackali i ruinirali gradjane Srbije u Rusiji i to pod njegovom zastitom.

Zoran Milosavljevic

pre 9 godina

Znaci referendumom moze bilo koji deo neke drzave da se otcepi.Mi to ne prihvatamo za Kosovo, ali u slucaju Krima smo indiferentni. Dupli standardi, stali?

pitajtenenadapopovića

pre 9 godina

" Evropska javnost ne bi dozvolila političarima da prime zemlju u kojoj javni novac završava u džepovima oligarha", rekao je šef češke diplomatije"

To je u Rusiji i Srbiji narodni običaj. Kmetovi i raja su oduvek imali gospodare koje su bespogovorno slušali.

Istrian

pre 9 godina

Uskoro ćemo imati trećeg Buša i zar to nije demokratski. Neka neko proba da napravi neku radničku stranku pa da vidimo hoće li osvanuti. Što je sa moralnim Klintona?

Ali Demi

pre 9 godina

@Mladen Mladenovic:
Vas komentar je najbolji dokaz da Ruija se trudi da rusi "medjunarodno ustrojstvo". Ako iz tog "medjunarodnog ustrojstva", eleminises SAD i njenih evropskih marioneta, kako to kazes radi zloupotrebljenja i zgaženja svih segmenta "medjunarodnog ustrojsva", onda nemamo uopste postojanje "medjunarodnog ustrujstva", jer Amerika i Evropa su bas oni koji su osnovali sadasnji "medjunarodno ustrojsvo". Evo druze ti sada ne trazis ne manje ne vise nego da gazda bude substanar...

Zox

pre 9 godina

Da ovaj mozda nije pricao o Bugarskoj i Rumuniji kad je pricao o uradenim parama?

Ne znam zasto se stalno pominje neka pravda kad je nema. Uvedite princip reciprociteta za uvoz/izvoz u Srbiju, dakle da mi uvozimo u EU onoliko koliko nama omoguce da izvozimo - samo bi se okrenuli i otisli. Pa kako onda da imamo neku industriju da se "vadimo iz bede" kad nam Pravednici ne daju?

mladen

pre 9 godina

Не разумијем. Ако сте против Амера кад интервенишу у другим земљама, зашто нисте и против Руса кад то исто раде у Украјини и др. Што се тиче Косова, они су се прогласили независност након дугогодишње борбе свакаквим средствима. Амери и други су само признали фактичко стање. Што се тиче бомбардовања Срба у Србији и Републици Српској, и сам сам то доживио, али ни ми нисмо били баш невинашце од 90 -95 годидне, немојмо се заваравати. Америка је ипак једина права сила у свијету и са њом се није шалити. Можда је одавно изгубила компас али чињеница је да и Русија у Украјини ради исто (поступа са позиција силе и интереса без икаквог упоришта у међународном праву - анкетира Крим, признаје Доњецк и Луганск, а као не признаје Косово). Бојим се атомског рата, а свеједно ми је чија ће ме ракета убити, америчка или руска.

Zox

pre 9 godina

Da ovaj mozda nije pricao o Bugarskoj i Rumuniji kad je pricao o uradenim parama?

Ne znam zasto se stalno pominje neka pravda kad je nema. Uvedite princip reciprociteta za uvoz/izvoz u Srbiju, dakle da mi uvozimo u EU onoliko koliko nama omoguce da izvozimo - samo bi se okrenuli i otisli. Pa kako onda da imamo neku industriju da se "vadimo iz bede" kad nam Pravednici ne daju?

SVERIGE

pre 9 godina

Није ни чудо што су се Словаци раскантали са њима...
(каурин, 30. oktobar 2014 13:39)

Sa kim raskantali??? Sa EU? Pa zar elementarne stvari ne znate? Ne mogu da verujem da dolazite da komentarisete a osnovne stvari su vam fikcija! Ajde lepo upotrebi Google.com i proveri da li je Slovenija clanica EU.
Rusija puca po savovima i to brzo. Vasa rusofilija im nece pomoci a takvu gresku smo i "mi" pravili 90tih kad su nas ubedjuvali da mozemo samostalni i protiv celog sveta. EU je svoju potraznju pokrila tako da ne brinite ni za energente i drugo. EU onima kojima je nanesena steta ne izvoza u RUS je kompenzovana kroz slozene mehanizme. Tamo sede malo pametniji ljudi nego sto mislite. Srbiji vidim Evropa odgovara samo kad treba da daju neku kintu i da gurnemo ruku u neki evropski fond. Otkad Srbije ne bi bilo ni ovakve da nije EU da ulaze. Posle 90tih EU je bila ta koja je podigla nas energetski sistem. Ako hocete da zatvarate oci na cinjenice ok ali takve su kakve su.

NS

pre 9 godina

A da mi mali prestanemo da se prenemazemo kako su nas 'nevine' bombardovali? Da nismo preterali sa svinjarijama nikom ne bi palo na pamet da nas tuce po glavi. Problem je u nama, ne vredi da se uljuljkujemo!

master

pre 9 godina

Mrzitelji EU i obozavaoci Putina i ostalih diktatora treba da znaju samo jedno,a to je da vecina gradjana Srbije vec odavno ne bi imala mogucnosti za zivot,a penzioneri penzije,da nije te jadne EU.Srbija bi vec odavno bankrotirala i bila u rukama raznih Putinovica.U EU ima problema,ali njeni gradjani zive u normalnijim uslovima od gradjana Srbije i Rusije.Putin ce izgubiti prljavu igru koju je sam nametnuo,sto bi trebalo da je u interesu svakog postenog i normalnog.Nije NATO bombardovao Srbiju zato sto je to hteo,vec morao.Za nesrecno poginule koji su ili namerno podmetnuti da budu zrtve zbog interesa tadasnjeg kriminalnog rezima ili koji su se na zalost nasli na mestu tragedije,su krivci oni koj su tada vladali izigravali i ismevali svaki dogovor koji su potpisali.Politika USA nije uvek u redu,ali da nije te sile problema u svetu bilo bi jos vise a demokratija bi bila mnogima uskracena.Da je Tito poklekao pred Staljinom i nije shvatio od koga moze da ima vise koristi a od koga samo stete,danas bi bilo jako malo Putinovih obozavaoca.Dovoljno je samo spomenuti da su oni koji su opljackali i ruinirali gradjane Srbije u Rusiji i to pod njegovom zastitom.

Mita

pre 9 godina

Ето, то је та Европа у коју ми хрлимо !!! Али, врло пожељна за освајање и очување власти.
(Никола, 30. oktobar 2014 14:25)
Da,to je ta Evropa gde nije moguće da oligarsi i tajkuni pokradu državnu kasu.Takođe,to je ta Evropa u kojoj nema ratova,a ti ako si fan tajkuna,oligarha i ratova imaš takve zemlje na istoku...

my way

pre 9 godina

Да ли ови некад чују себе шта лупају? Толико је патетично кад покушавају своје грехе и политику Русији да припишу, боље им је да ћуте. Ни Чеси више са тим статусом некакве Совјетске жртве нису занимљиви, нити им то данас представља неки аргумент за било шта, све је то једно најобичније лицемерје. Да су западне земље имале неку границу у својој агресији, терору и владању светом, данас би ова планета била много лепше место за живот.

Mirko

pre 9 godina

A gospodine Zaoralek daliste se zapitali dali politika NATOa vodi u pakao, koliko ste država uništili i koliko stotina hiljada ljudi ubili napravi sate haos u svetu, dali je sve to sto vi radite uredu?

Stevan Čiča

pre 9 godina

Slazem se sa konstatacijom da politika Rusije vodi u pakao. Bojim se samo da sankcije zapada koje su ozbiljno narusili rusku ekonomiju ne nateraju Rusiju na ocajnicki potez i ubrza put u pomenuti pakao.

Faust

pre 9 godina

Koliko vidim po komentarima, zakljucujem da u Srbiji ima mnogo rusofila.Vecini u Srbiji su draze diktature Rusije, Kine i Severne Koreje nego demekratija i vladavina prava u vecini zemalja Evrope.Zato i ne cudi sto Srbi glasaju za autokrate kao sto je bio Milosevic pa sada Vucic, izgleda da volimo vladanje "cvrstom rukom".Zato i tako zivimo bez dostojanstva!U svakom pogledu smo ponizeni u sopstvenoj zemlji, gde svaka budala lazne retorike i morala prica o postenju, patriotizmu, a sama je sve samo ne to za sta se i predstavlja.Da se razumemo, nemam nista protiv Rusa i Rusije, Kine, ali sam protiv njihovih rezima, koji su duboko nepravicni prema sopstvenom narodu.Na kraju zapadna civilizacija je donela tekovinu slobode ibljudskih prava u svetu, da je kojim slucajem mogla u proslosti da odlucuje Rusija i Kina na svet, siguran sam da bi ovaj svet koji nije sigurno savrsen bio mnogo gori i nepravicniji.

mladen

pre 9 godina

Не разумијем. Ако сте против Амера кад интервенишу у другим земљама, зашто нисте и против Руса кад то исто раде у Украјини и др. Што се тиче Косова, они су се прогласили независност након дугогодишње борбе свакаквим средствима. Амери и други су само признали фактичко стање. Што се тиче бомбардовања Срба у Србији и Републици Српској, и сам сам то доживио, али ни ми нисмо били баш невинашце од 90 -95 годидне, немојмо се заваравати. Америка је ипак једина права сила у свијету и са њом се није шалити. Можда је одавно изгубила компас али чињеница је да и Русија у Украјини ради исто (поступа са позиција силе и интереса без икаквог упоришта у међународном праву - анкетира Крим, признаје Доњецк и Луганск, а као не признаје Косово). Бојим се атомског рата, а свеједно ми је чија ће ме ракета убити, америчка или руска.

seljadin

pre 9 godina

šef češke diplomatije je prekršio sve međunarodne zakone priznavši Kosovo, i sad on nekoga treba da uči o nepovredivosti granica ?
Lepo je Putin objasnio da više ništa neće biti isto posle priznanja Kosova, a vama to nije bilo jasno, e pa sad vam je pojašnjeno, ako vi igrate bez pravila, onda ne očekujte druge da slede vaša naređenja tj. pravila kojih se ne držite.

Ali Demi

pre 9 godina

@Mladen Mladenovic:
Vas komentar je najbolji dokaz da Ruija se trudi da rusi "medjunarodno ustrojstvo". Ako iz tog "medjunarodnog ustrojstva", eleminises SAD i njenih evropskih marioneta, kako to kazes radi zloupotrebljenja i zgaženja svih segmenta "medjunarodnog ustrojsva", onda nemamo uopste postojanje "medjunarodnog ustrujstva", jer Amerika i Evropa su bas oni koji su osnovali sadasnji "medjunarodno ustrojsvo". Evo druze ti sada ne trazis ne manje ne vise nego da gazda bude substanar...

Никола

pre 9 godina

Ето, то је та Европа у коју ми хрлимо !!! Али, врло пожељна за освајање и очување власти.

sasa jokic

pre 9 godina

Koliko branitelja ruske politike? Uskoro cete cuti sta je voljeni Putin odlucio da uradi nakon posete Beogradu, kada je Vucic odbio neke (katastrofalne) predloge.....
Sta jos Srbija treba da dozivi od Rusa, pa da shvati da je to jednostrana ljubav?

Kasnopaljenje

pre 9 godina

Kasno si se setio decko. Pandorina kutija je otvorena nesto ranije brutalnim otimanjem Kosova i Metohije od punopravne clanice Ujedinjenih Nacija i brzopletim priznavanjem iste od strane nekih zemalja. Krim je samo pocetak turbulencije koja ce zadesiti celu EU. Makedonija, Grcka, Crna Gora, Spanija, Rumunija...treba li da nastavim sa nabrajanjem?

kobrapn

pre 9 godina

Nas put inace vodi u Raj, majke nam. Evo, pitajte ove iz Iraka, Libije i Avganistana.

Ps. Licno smatram, posle ovih izjava, da je doticni ministar na teskim halucinogenima.

popeye

pre 9 godina

А Ирак, а С(Ф)РЈ/Србија, опет Ирак, а Либија, а Сирија, а ...
Тамо се Русија није мешала, и свуда је био хаос!?

Nikola

pre 9 godina

a masovno krsenje ustrojstva od strane SAD-a? pa americki intelektualci shvataju sta se desava i kritikuju svoju vladu i elitu..Nemojte vi braniti poredak koji propada.

ciji je tata jaci,jel' to?kompleksasi

pre 9 godina

Kakvo ludilo u glavama...prosto fantasicno.

Kakve veze ima gde vodi NATO,ko je priznao Kosovo,i da li je Ceska mala ili velika?

U ovom tekstu se uopste ne radi o tome i cemu uvek ta nepotrebna idiotska zamena teza?!

Prakticno sve sto pise je tacno.Rusija srlja u propast.Na duge staze ne mogu izdrzati takve sankcije niti mogu preziveti ako SAD nastavi da obara cene nafte.To je jasno kao dan onom ko ima malo mozga.

A kakav je NATO,kakva je Amerika i sta rade to je neka druga tema.U sustini su jos godi nego Rusija to je tacno.Ali...cemu uporna zamena teza?

JOJKE

pre 9 godina

O JEDNOJ ČEŠKOJ NACIONALNOJ OSOBINI

Kada okupator osvoji Češku, uvek u istoriji, njihovi vodeći ljudi pruže jak i odlučan otpor okupatoru sa rečima:

"Gospodo, hotel vam je u produžetku ulice. Lepo se smestite. Prijatno"

... i sada on našao nama da priča o: pravu, pravdi i slobodama ...
šifra:

Zemljo, otvori se.

Kralj Ibi

pre 9 godina

"Zemlja koja ima mesto stalnog člana Saveta bezbednosti Ujedinjenih nacija prekršila je pravila igre." Tako je ali se ta zemlja koje to prva ucinila ne zove Rusija a vas pokojni predsednik Havel se tome silno radovao, zato se bolje pokri usima i cuti.

Zoran Milosavljevic

pre 9 godina

Znaci referendumom moze bilo koji deo neke drzave da se otcepi.Mi to ne prihvatamo za Kosovo, ali u slucaju Krima smo indiferentni. Dupli standardi, stali?

pitajtenenadapopovića

pre 9 godina

" Evropska javnost ne bi dozvolila političarima da prime zemlju u kojoj javni novac završava u džepovima oligarha", rekao je šef češke diplomatije"

To je u Rusiji i Srbiji narodni običaj. Kmetovi i raja su oduvek imali gospodare koje su bespogovorno slušali.

gradjanin

pre 9 godina

"Evropska javnost ne bi dozvolila političarima da prime zemlju u kojoj javni novac završava u džepovima oligarha"".

Koako li se ovaj stav projekcira na Srbiju sa ovim postenjacinama od politicara?

krle - dron

pre 9 godina

Rusija donosi pakao a amerika milosrdnog andjela i sve je usrecila od iraqa do libije,obe zemlje su imale duplo bolji standard od czeske i 90% EU-zemalja a danas su unakazene ruine sa milionima mrtvih i ubogaljenih bez hleba i vode,ovaj lik ili je uzeo veliku lovu ili je na teskim drogama.Treba predpostaviti da je barem elektronski pismen i da moze da procita dugogodisnje opomene najpametnijeg amera Mr.Comski koji opominje svet a narocito evropu da amerikom vlada FINANSIJSKI NACIZAM i da opasnost po svet ovaj puta nedolazi iz Munchenske pivnice,ima nazalost i czeha svakakvih....

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

"On je naveo i da treba istrajati u koaliciji koja za cilj ima da spreči rušenje međunarodnog ustrojstva nakon Drugog svetskog rata."
------------
O kakvom "medjunarodnom ustrojstvu" govori ovaj čovek? Pa zar postoji jedan segment tog "medjunarodnog ustrojstva", koji nije zloupotrebljen i zgažen od strane SAD i njenih evropskih marioneta koje, kao u lutkarskom pozorištu, mašu ručicama i pozdravljaju svaki akt te sile, čije ponašanje zaista vodi u pakao?! Pre bih rekao da Rusija i ruska politika, primenjujući isti način ponašanja kao i SAD, pokušavaju da stave do znanja ratnom lobiju u SAD, da će morati da prestanu sa upotrebom sile, sa intervencionističkim ratovima i povredama suvereniteta i interesa drugih i nezavisnih država. Da li su ovi ljudi samo potuljeni i potplaćeni zečevi ili se radi o retardircima koje sam djavo iz pakla angažuje da lupetaju ovakve gluposti?! Koje medjunrodno ustrojstvo? Da li se ovaj sprda ili samo "recituje" ono što mu je naloženo?

Amazon

pre 9 godina

Bum bum bumerang.

Mislili ste da gazite medjunaroano pravo, ubijate i pljackate vi u NATO i da to nece uticati na svet. E pa hoce. Bumerang se polako vraca. Uskoro ce te na vratu imati i Kinu sa novim ''pravilima igre''. Sta ste trazili to ste i dobili.

Мало ли је за пакао ?

pre 9 godina

U.S. Army World - Tour:

1945 - China
1945 - Philippines
1945 - Korea
1947 - France
1947 - Italy
1947 - Greece
1949 - Albania
1949 - Sowiet Union
1950 - Korea
1950 - Formosa (Taiwan)
1952 - Iran
1953 - Guatemala
1954 - Guatemala
1958 - Indonesia
1959 - Vietnam
1959 - Cuba
1962 - Thailand
1962 - Laos
1964 - Congo (Zaire)
1965 - Dominican Republic
1967 - Guatemala
1968 - Laos
1968 - Cambodia
1980 - Iran
1981 - El Salvador
1981 - Nicaragua
1983 - Honduras
1983 - Chad
1983 - Grenada
1986 - Libya
1987 - Iran
1988 - Panama
1991 - Iraq
1993 - Somalia
1994 - Bosnia and Herzegovina
1998 - Iraq
1998 - Sudan
1998 - Afganistan
1999 - SERBIA
2001 - Afganistan
2003 - Iraq
2010 - Iraq
2011 - Libya
2014 - Iraq
2014 - Syria

Maybe Soon in Your Country !

Miša, Bgd

pre 9 godina

@(SVERIGE, 30. oktobar 2014 14:18)
Slovaci su žitelji Slovačke a ne Slovenije. Nekada su bile jedna država Češka i Slovačka (a mi Srbija sa Slovenijom i još po nekima ali da ne iznosim previše informacija i dodatno zbunjujem). Samim tim i fikcija, kao forma izmišljene naracije nema veze sa citiranim postom. I da, čisto savet... ako se počne sa obraćanjem na Vi, tako se i nastavlja. Nema mešanja Vi, Ti, Vi.
Što se tiče situacije, jedini koji će da puknu su Evropa. SAD i Rusija mogu voditi samo ekonomski rat (nuklearne sile sposobne da same unište celu planetu više puta). Naravno preko leđa Evrope. Trenutno štetu imaju svi, ali vremenom će šteta rasti na strani Evrope. Što se nas tiče... energetski sektor? Prvo su nam bombama sve uništili a onda nam dali kredite da to poravimo... Ako su to prijatelji, šta su onda neprijatelji?

Pera Peric 2

pre 9 godina

Sta sve moze covek da izgovori za saku dolara?! Nesto se ne secam ovog vatrenog govornika u vreme kada je NATO ubijao zene i decu po Srbiji. A, sad se secam, otimanje Kosmeta i otimanje Krima nisu isto, Kosmet su otrli poslodavci ove podguze muve, pa je tim cinom medjunarodno pravo stavljeno na pijedestal, ili su samo interesi? Meni je frapantno koliko glup, ljigav ili jeftin treba da bude covek, pa da daje ovakve degutantno glupe izjave?!

Kalif umesto Kalifa

pre 9 godina

Koliko li je dobio para da procita ovo djubre? Jos i nama, onako usput, uvali krivicu za Prvi Svetski rat! Kakva ljiga od coveka.

jeu

pre 9 godina

Mrzitelji EU i obozavaoci Putina i ostalih diktatora treba da znaju samo jedno,a to je da vecina gradjana Srbije vec odavno ne bi imala mogucnosti za zivot,

Da nas ta ista EU nije rasparcala, unistila zemlju, bombardovala i udarila sankcije ne bi smo ni bili u situaciji u kojoj jesmo. I da MRZIM ih za to sto su uradili nama i JUGOSLAVIJI, i mrzecu ih dok sam ziv, to je globalisticko fashisticka bagra.

Rabaraba

pre 9 godina

@Mita

Mozda, ali samo mozda, u toj EU nema tih tajkuna o kome govorite. A kako tumacite Belu knjigu iz Brisela koja kaze da je EU birokratija u korupciji pokrala za godinu dana jednogodisnji budzet EU ili kako tumacite reci Kamerona od pre neki dan da je EK najkorumpiranija institucija na svetu? Mozda nemaju tajkune, ali su im dovoljni politicari koji pokradose sve sto stignu. Pa evo i EULEKS raspustaju zbog korupcije.

Zoran Bojović

pre 9 godina

Bože podaj im pameti i oprosti im jer ne znaju šta rade. Da nije te Rusije, danas, svet bi bio jedan veliki radni logor pod upravom Amerikanaca, Nemaca i ostalih "demokracija". Samo da oni žive "američki san". Zar ne vidite da se Hitlerov plan realizuje u Evropi? A mi ne moramo više ići kao gastarbajteri u Nemačku, sada smo to u Srbiji uz pomoć "domaćih izdajnika", odnosno lopova, koji uništiše Srbiju. Neka nam je svima Bog u pomoći i neka Bog poživi Rusiju i Putina.

bla

pre 9 godina

SVERIGE
Kazes da nema EU da ulaze otkad Srbije ne bi bilo??
Da vidimo.. Dovedeni smo do bankrota, sve rasprodano, nezaposlenost rekordna u istoriji. Prosecna plata 350 eura (i to ce sad da smanje)
U Republici Srpkoj kojoj ta EU 'ne pomaze' prosecna plata 425 eura a cene 30% nize.
I ta razlika ce da se povecava dok god EU 'nama pomaze' a njima ne!

Striži

pre 9 godina

Kada su Srbe bombardovali 1995. niko nije bio zabrinut za rusenje medjunarodnog ustrojstva. Kada su divljacki bombardovali suverenu zemlju da bi joj oteli deo teritorije 1999. takodje nije bilo opasno za rusenje medjunarodnog ustrojstva. Kada su priznali Kosovo 2008. takodje nije postojao problem za rusenje medjunarodnog ustrojstva. Opasno je samo kada Rusija pokaze zube, kada se probudi i kaze DOSTA, ne moze sve po dikatatu Zapada. Gospodo, sto se pre naviknete na prirodno stanje stvari, da je Rusija ne samo jos uvek mocna nego je u velikom zamahu i svakim danom sve mocnija i politicki i ekonomski bice bolje za vas. Nema vise ponizene Rusije. Ne moze sve sto pozelite da vam prodje. Rusija se pita i pitace se sve vise.

Analiticar bez emocija

pre 9 godina

Sve zemlje iz bivšeg istočnog bloka plus Slovenija su samo roblje evropskih kompanija. Konačno za ovoliko mnogo godina samo dve i to najmanje, Slovenija i Slovačka imaju Euro dok su sve ostale sa svojim levima, zlotama, forintama, leima, krunama....Dakle one su de facto izvan monetarnog sistema zajednice država čiji su članovi.
Kako se situacija zaoštrava ove zemlje to najpre osete ali i plaćaju ceh. Zato su instruisani od gazde da krenu u opštu hajku na ruse kako bi se tobože pokazalo jedinstvo. Naravno sve su one prve na putu Rusima ako bi došlo do najgoreg i prvo bi njihove zemlje stradale. To oni ne vide iako platu primaju u svojim nacionalnim valutama. Ako je EU zajednica država zašto se Euro ne uvede u sve njene članice ili se radi o nečem drugome ?
Ili sam to ja prorus pa mi u duši drago što Montenegro i Kosovo mogu, valda na crno da koriste Euro a Poljska posle 10 i više godina članstva ne može ni na belo.

Srdjan Jovanovic

pre 9 godina

Ceski ustanak protiv njemackog okupatora je poceo 5. maja 1945. godine u Pragu. Ne, nije greska u datumu. Ustanak je trajao do 8. maja, kada je ugusen. Sljedeceg dana je Crvena armija usla u Prag. Istog dana je Njemacka kapitulirala. Tokom boravka u Pragu davne 1993. godine, moja supruga je prisustvovala sljedecoj sceni. Na stanici u tramvaj ulazi cetvoro njemackih turista, dvije dame i dva gospodina od kojih je jedan nosio malo vecu torbu. Po njenoj procjeni su svi bili priblizno iste starosti, od 40 do 45 godina. Cehinja od nekih sezdesetak godina, koja je do tada sjedila, ustade i ponudi Njemcu sa torbom mjesto, sto ovaj ljubazno odbi. Kada je poslije nekoliko dodatnih ponuda bila ponovo odbijena, ona mu predlozi da torbu spusti njoj u krilo. Nevjericu na licu njemackog turiste je bilo lako uociti.

Hilarion

pre 9 godina

@zmitjkoe

Ko zna bolje od Srba sta je tutnjava americkih aviona i sejanje smrti iznad glava nase neduzne dece? Sta bi tek trebao nas ministar inostranih poslova da izjavi o USA, Britanijim Holandiji, Nemackoj i ostalim satrapima?

Branko

pre 9 godina

"Zaoralek je naglasio da Zapad nije želeo da posegne za silom, pošto je još u živom sećanju kako se lokalni konflikt na Balkanu pretvorio u tragediju Prvog svetskog rata."
A šta je bilo sa II Svetskim ratom?

djura022

pre 9 godina

I vek posle postoje podanici Tamnice naroda, taoci politike zuto crne imperije, njihovi prethodnici su se opekli 1914-1918, pa 1939-1945. al njih i dalje vuce nesto na istok pa pljuju i spinuju i pobednickoj i oslobodilačkoj sili, Rusiji. I jos prete paklom i plaše narode Evrope.

srkiboy82

pre 9 godina

(SVERIGE, 30. oktobar 2014 14:18)
Zamalo nisam zaplakao od ovog tvog komentara. Kakve veze imaju Slovenija i Slovačka? Drugo, ko ti kaže da je Rusija protiv celog sveta? Od koga je Evropa pokrila svoje potrebe za energentima? Gde si video podatak da Rusija puca po svim šavovima? Kojim "složenim mehanizmima" je EU kompezovala štetu svojim izvoznicima? EU podigla naš energetski sistem??? Da nije žalosno bilo bi smešno. EU i SAD su Srbiji 1999 godine unuštile skoro kompletan energetski sistem i nanele štetu u vrednosti od 100 milijardi dolara. Mogu da razumem da si ovo napisao da nekog provociraš ili iz zezanja, ali ako ti u ovo stvarno veruješ onda je to strašno.

lele

pre 9 godina

Šta lupeta ovaj ? Pa ameri to isto rade odavno. Rusija je posle svega što su ameri radili svih godina unazad dala sebi za pravo da može da radi slično. Ko će da im zabrani ? Niti može niti sme. Azija vapi za energentima a rusija i iran ih imaju na pretek. Samo polako...

Vladimir

pre 9 godina

"EU neće u svoje redove primiti zemlju u kojoj je moguće pokrasti stotine miliona iz državne kase. Evropska javnost ne bi dozvolila političarima da prime zemlju u kojoj javni novac završava u džepovima oligarha", rekao je šef češke diplomatije.
E, zato nas naše lokalne gazde plaše Evropom!
A oni koje iste te gazde muzu poslušno ponavljaju šta im je rečeno.

manitu

pre 9 godina

Lik je mikrofon! a zna se ko prica u "njega".. i cisto podsecanja radi Drugi Svetski rat su dobili Rusi,pametnjakovicu,a ne saveznici sa zapada.. i znamo mi Srbi dobro ko se sluzi silom!

Sava

pre 9 godina

Druga stalna članica Saveta bezbednosti -SAD-godinama bez ikakvih pravnih okvira i saglasnosti tog istog SB ,bombarduju Srbiju,Irak,Afganistan .Zašto o tome ne govori pošteni i časni Čeh?Inače Rusi su sami ukinuli Varšavski pakt jer su vas i ostale ,godinama snabdevali sirovinama besplatno, a vi ih mrzeli kao okupatore.Sada ćete NATO-u da platite svaku čašu kisele vode.To je naime demokratija.

aca

pre 9 godina

Da li NATO bombardovanje i parcanje suverene zemlje bez rezolucije SB ugrozava poredak u svetu? Da li ono sto SAD radi po celom svetu ugrozava poredak u svetu? Mozda ugrozava zamisljeni NATO poredak u kome je svet kolonija SAD i mora se vladati po melilima gazde.
Rusija u ovom slucaju nije slatka ali nije slatko postaviti raketni stit pored ruske granice i pricati o partnerstvu za mir. A ako Ukrajina ima suvereno pravo na raketni stit to ima i Kuba i jos neke zemlje Latinske Amerike.

Saxon

pre 9 godina

Ima jedna anegdota, ne znam da li je istinita, ali je u svakom slučaju zanimljiva:

Pitali Čeha nakon Drugog svjetskog rata:
- Što i vi nijeste imali organizovan pokret otpora nacistima kao mnoge druge zemlje?
- Pružali smo otpor, kako nijesmo! U fabrikama smo zabušavali, fušerisali, pravili lošu robu.
- Ne, mislim, nijeste imali pokret koji je ratovao s Njemcima?
- A to ne, bilo je zabranjeno.

Toliko

pre 9 godina

"Zemlja koja ima mesto stalnog člana Saveta bezbednosti Ujedinjenih nacija prekršila je pravila igre".
Jel ovaj to prica o USA i Kosovu?

Marko Kreljević - Musina noćna mora

pre 9 godina

Ne razumem kako to politika Rusije vodi u pakao, a politika EU i zapada konkretno USA-e koja po slobodnom izboru vrši invazije i smenu vlada i postavljanje marionetskih režima ne vodi u pakao??? Samo slep kod očiju ne vidi da zapad teži ka tome da bude gospodar svega! Pa i nas! Dragi moji živim za dan kad će srdljivamerika da padne! Nacistoljupci i Jevrejoubice su nastanjeni u Americi posle Drugog sv. rata, i oni su napravili da Amerika izgleda tako kako izgleda, SAD su nacistička tvorevina i ne treba da postoje!

каурин

pre 9 godina

@SVERIGE...

Sa kim raskantali??? Sa EU...

Ау, брате, ал' си ти погрешно сконтао.
Да ти преведем: Словаци су се раскантали са Чесима, а моја поента овде у томе што Словаци отворено критикују политику санкција ЕУ према Русији!

WWII

pre 9 godina

@NS

A Amerikanci su ti zaduzeni da lupaju po glavama ceo svet? I ako ste vi radili neke svinjarije, ja nisam i niko koga poznajem nije. Al su zato svako drugo vece bombardovali Pancevo u kome je vise ljudi bolesno od raka nego od prehlade. Meni pepeo ne treba da se posipam, nemam zasto. A o moralnoj snazi neka se zamisle oni koji brane americke zlikovce.

Milan

pre 9 godina

Koliko ograničen treba da budeš da ovako nešto izjaviš. Pa to "međunarodno ustrojstvo nakon Drugog svetskog rata" podrazumeva Sovjetske teknove u Pragu i Česi bi trebalo da budu prvi koji pozdravljaju to što takav poredak više ne postoji...

Mameti

pre 9 godina

Ako sam prema bilo kome kritičan onda sam prema Rusima. Ali tvrditi da je Rusija kao stalni član Saveta bezbednosti prekršila pravila, a da to nisu učinile SAD invazijom na Irak ili Britanija i Francuska bombardovanjem i direktnim učešćem u sukobu u Libiji... Ovo su samo zadnji primeri invazija ili direktnog mešanja u unutrašnje stvari druge zemlje. Počev od Granade, Paname, Srbije, Afghanistana, Iraka, Libije, pa i Ukrajine "mekšim" sredstvima, zapad kroji i prekraja režime i granice kako hoće. Sad to radi neko drugi.

Dali bocek

pre 9 godina

"Zapad nije posegnuo za silom" rece vaj pemac, i osta ziv! Boze, svaki kulov postaje politicar. Umesto da smiruje situaciju, bira reci radi opsteg mira, on... Ne razumem takve ljude.

mlekadzija

pre 9 godina

Zarad "pol. korektnosti" a i "straha" da nece objaviti komentar napisacu samo SVASTA....a imao bih da napisem strano svasta povodom ovih izjava...

supersila

pre 9 godina

cim nesto nije po volji eu a posebno poremecenog rukovodstva amerike onda se oni proglasavaju teroristima, pretnjom za svetski mir, itd itd. ali ne vredi, kod putina ta politika nece proci a sankcije zapada prema rusiji i obratno zestoko ugrozavaju ekonomiju eu pogotovo evrozone koja hoda na ivici recesije a nemacka je vec u recesiji sa vrtoglavim padom izvoza a posebno porudzbina za naredne mesece. a posle izadju likovi kao ova marioneta i kazu kako sankcije deluju,..,samo ne znam na koga, ko ima vecu stetu. pa eu do sada ima stetu od samoubilackih sankcija cak 50 milijardi evra... ajd rusofobi nema vas da kazeteda je rusija propala, pukla, da puca po savovima, hihihihih. pa americke finansijske institucije ne predvidjaju recesiju u rusiji ni ove a pogotovo ne iduce godine. ali samo argumenti a ne pausalne ocene da iznosite.

runner

pre 9 godina

A da mi mali prestanemo da se prenemazemo kako su nas 'nevine' bombardovali? Da nismo preterali sa svinjarijama nikom ne bi palo na pamet da nas tuce po glavi. Problem je u nama, ne vredi da se uljuljkujemo!
(NS, 30. oktobar 2014 19:17)

Опрости, молим Те, ал' ко ће велике да лупа по глави када претерају са својим свињаријама или можда мислиш да је све оно што они данас раде, диљем света, исправно? Је су ли на НАТО бомбама на Косово или у Федерацији БиХ стигли прогрес и демократија? Од кад је света и века велики су се спрам малих држали оне латинске девизе "DIVIDE ET IMPERA"

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Vas komentar je najbolji dokaz da Ruija se trudi da rusi "medjunarodno ustrojstvo". Ako iz tog "medjunarodnog ustrojstva", eleminises SAD i njenih evropskih marioneta, kako to kazes radi zloupotrebljenja i zgaženja svih segmenta "medjunarodnog ustrojsva", onda nemamo uopste postojanje "medjunarodnog ustrujstva", jer Amerika i Evropa su bas oni koji su osnovali sadasnji "medjunarodno ustrojsvo". Evo druze ti sada ne trazis ne manje ne vise nego da gazda bude substanar...
(Ali Demi, 30. oktobar 2014 15:19)
------
Čak i da je tako. Čak i da su "medjunarodno ustrojstvo", ustrojile SAD i njrnr evropske marionete, Vi smatrate da, s obzirom na tu činjenicu, oni imaju "prirodno pravo", da ne poštuju i ruše to "medjunarodno ustrojstvo", koje su one uspostavile?! Možda je to tako sledeći albansku logiku po kojoj ako si većina i jači udri a ako si manjina i slabiji ljubi skute siledžijama i svojim gazdama. Postoji i još nešto gospodine, a to je ljudsko dostojanstvo i integritet. U suprotnom uvek će vas neko tući i uvek ćete biti nečije sluge ili kako neko ovde reče "podguzne muve". A to nije dostojno čoveka. Čak i kada je korisno.

Radojko

pre 9 godina

Hej hej, stanite malo sa komentarima. Jasno je da priča ovoga čoveka ne pije vodu, ko zna, možda on stvarno razmenjuje 5 minuta sramote za jako puno zelenih novčanica. Ali, nemojte da pravimo kobnu grešku i izjednačavamo njega sa češkim narodom. Mislim da ne treba pljuvati po Česima, ima tamo ljudi koji su jako, jako na našoj strani, i rečima i delom. Putujem tamo često, i mislim da Česi jako dobro razumeju da prava opasnost miru i prosperitetu preti sa suprotne strane sveta.

kejto

pre 9 godina

@SVERIGE. Clanak je o izjavi ministra diplomatije Republike Ceske koja se pre vise od dve decenije mirno rastala sa SLOVACKOM ne SLOVENIJOM. Velika je razlika. Stisajte malo strasti i negativne emocije, pa cete pazljivije citati, a i duze poziveti. :)

znamo ko te plaća

pre 9 godina

Pogledajte snimak debate "Валдаи" i bice vam sve jasno
World Order: New Rules or No rules https://youtu.be/9F9pQcqPdKo

Istrian

pre 9 godina

Uskoro ćemo imati trećeg Buša i zar to nije demokratski. Neka neko proba da napravi neku radničku stranku pa da vidimo hoće li osvanuti. Što je sa moralnim Klintona?

Zox

pre 9 godina

Da ovaj mozda nije pricao o Bugarskoj i Rumuniji kad je pricao o uradenim parama?

Ne znam zasto se stalno pominje neka pravda kad je nema. Uvedite princip reciprociteta za uvoz/izvoz u Srbiju, dakle da mi uvozimo u EU onoliko koliko nama omoguce da izvozimo - samo bi se okrenuli i otisli. Pa kako onda da imamo neku industriju da se "vadimo iz bede" kad nam Pravednici ne daju?

Zox

pre 9 godina

Da ovaj mozda nije pricao o Bugarskoj i Rumuniji kad je pricao o uradenim parama?

Ne znam zasto se stalno pominje neka pravda kad je nema. Uvedite princip reciprociteta za uvoz/izvoz u Srbiju, dakle da mi uvozimo u EU onoliko koliko nama omoguce da izvozimo - samo bi se okrenuli i otisli. Pa kako onda da imamo neku industriju da se "vadimo iz bede" kad nam Pravednici ne daju?

Iznogud

pre 9 godina

A Amerikanci su ti zaduzeni da lupaju po glavama ceo svet?
(WWII, 30. oktobar 2014 19:42)

Ne, samo sitnu boraniju kao nas - i uspelo im