Sreda, 01.10.2014.

13:07

"Brat Miloševića nije imao pratnju"

Zoran Živković izjavio povodom incidenta koji se tiče brata premijera Aleksandra Vučića, da je očigledno da je došlo do prekomerne upotrebe sile Žandarmerije.

Izvor: Tanjug

"Brat Miloševiæa nije imao pratnju" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

cvrca

pre 9 godina

Vožd Karađorđe možda jeste imao brata, koji nije imao obezbeđenje, jer je sa sobom nosio sablju, pameti moja. Pa ajde da damo našim ministrima I njihovim porodicama po sablju I Bog da nas vidi. Jel’to logika gospodine Živkoviću?

Strahinja

pre 9 godina

On je nasao da prica o Srpskoj istoriji,o vozdu Karadjordju i bratu Slobodana Milosevica.Zalosno je samo to sto smo kroz citavu istoriju imali ljude kao ti i to je prokletstvo zbog koga cemo nestati kao narod.

6 ARI STANOVA

pre 9 godina

Toliko botova na jednom mestu, toliko uvredljivih komentara. Uporni ste ali ocigledno da pucate po svim linijama. Strajkovi na svim stranama studenti, advokati, policija, prosveta.. Blizi vam se kraj i zabavljajte se jos malo.
Ocigledno da vam je Zoran trn u oku pa vas je toliko ovde.
Kad vec toliko spominjete vinograde da li se secate koliko ari stanova dobise vasi lideri zahvaljujuci politici. PUKLI STE.

Jovan

pre 9 godina

Mozda Premijer zna sa kime ima posla pa ne zeli nista da prepusti slucaju.Slusamo pricice o moralu coveka kom smeta bilbord,koji javno cepa novine.

skrivalica

pre 9 godina

Zivkovic kao i uvek ne moze da odoli a da se ne oglasi covek je prosto neverovatan, malo kritikuje policajce, ali sve u svemu cela prica je uperena protiv ljudi koji su brutalno prebijeni.

Filimon

pre 9 godina

Živković koristi svaki način da privuče pažnju i kaže po neku glupost. Zaista ne vidim po čemu je taj čovek, bez obzira čiji je brat, bio bahat zato što je hteo da prođe ulicom. Nije istina da je bio zabranjen prolaz. Svako je mogao da prođe, naravno da nije postojala zabrana ulaska ili izlaska iz kuće.

vrazalic

pre 9 godina

Živković je bio tamo na licu mesta I čuo je I video sve šta se dešavalo, pa ima informcije iz prve ruke. Mislim stvarno, ovaj čovek je komedija.

bezimena

pre 9 godina

A vi niste imali obezbeđenje? To je sasvim normalno da članovi njegove uže porodice imaju obezbeđenje...
(zarko, 01. oktobar 2014 13:31)

NE, nije normalno! A da je obezbedjenje bratu AV neophodno, on bi imao SVOJE a na premijerovo obezbedjenje!

AV se stalno kune u poštenje, kao....da ne kažem ko, a svakodnevno smo svedoci njegove ZLOUPOTREBE VLASTI i uništavanja zemlje!

history

pre 9 godina

Niste pomenuli cara Dušana i njgovu mladu hanumicu,koja nije imala bodi-gard.Vaša stranka bi trebalo da se pozabavi i takvim problemom,koji je od životnog značaja za Srbiju.

OBRAD

pre 9 godina

Sa zakašnjenjem se javljaju,ali se javljaju,da nas potsete da i takvi postoje na političkoj sceni Srbije.Bravo Živkoviću,ali preskoči nas neki put,može i češće.

Ko si pa ti

pre 9 godina

Ma nemoj!Ko sve u vreme vase vladavine nije imao pratnju?I pratnju,i rotaciju...Zivkovicu,bolje se pripremi da opravdas poreklo svoje imovine od toga da analiziras ko sve sme da ima pratnju..Bitno je da se nisi zapitao da li tom coveku ikak preceno i da mu je zivot ugrozen.

OBRAD

pre 9 godina

Sa zakašnjenjem se javljaju,ali se javljaju,da nas potsete da i takvi postoje na političkoj sceni Srbije.Bravo Živkoviću,ali preskoči nas neki put,može i češće.

goki

pre 9 godina

Niste pomenuli cara Dušana i njgovu mladu hanumicu,koja nije imala bodi-gard.Vaša stranka bi trebalo da se pozabavi i takvim problemom,koji je od životnog značaja za Srbiju.

naši

pre 9 godina

Sa zakašnjenjem se javljaju,ali se javljaju,da nas potsete da i takvi postoje na političkoj sceni Srbije.Bravo Živkoviću,ali preskoči nas neki put,može i češće.

Aleksandar

pre 9 godina

Gledamo to sa pogresne perspektive.
Kakva su naredjenja izdata policiji o koriscenju sile protiv Huligana i dugim pretnjama parade je bitnije.
Ako su bili ovlasceni da koriste bilo kakvu silu, onda citava ova prica o braci daje drugu sliku.
Bahato se ponasali, i ovi udarili kako im je naredjeno.

Druga stvar, ako je ulica zatvorena, onda je zatvorena i tacka.

Mirko

pre 9 godina

Nema potrebe raspravljati o tome da li je porodici Vucic potrebno obezbedjenje jer je ocito da im je zivot ugrozen.U periodu od 5 oktobra kada su demokrate zapalile skupstinu pa do danas u bezbroj slucajeva dobili smo potvrdu koliko je opasna demokratija za politicke neistomisljenike.Mislim da je Andrej dobro prosao jer na drugoj strani su opasni "ljudi".

krle - dron

pre 9 godina

Eto zasto je srbija i dalje veoma zatucana,ovakvi likovi i dalje sede u parlamentu,ucio je istoriju naravno iz kumrovackih biltena inace bi znao da Karadjordjev brat nije stigao ni mogao da ima obezbedjenje posto ga je Karadjordje zaklao pred ocem a oca obesio,to neumoljivo potvrdjuju istorijski zapisi ali oni se nisu stampali u kumrovackim biltenima ,a sto se tice njegove niske zandarmerije do sada su o njihovoj kriminalnoj brutalnosti u medijima napisani romani i tu jedinicu treba totalno rasformirati i od redovne vojske napraviti zandarmeriju dostojnu srbije.

Bojan

pre 9 godina

Ovom coveku smeta bilbord Beograda na vodi a ovde prica prazne pricice o supljoj demokratiji.Znaci sad je problem sto je imao obezbedjenje.Jel treba mozda sam da dodje kod tebe u Nis da se ti i tvoji lesinari izivljavate na njemu?

PAJA.....

pre 9 godina

Apsolutno je tačno i svi smo to videli da je bilo prekomerne
upotrebe sredstava prinude, da li je za imalo osnova, lično
mislim da nije jer su žandari bilo toliko jaki i nadmoćni da
su mogli da savladaju ne trojicu, nego i mnogo više lica. Takođe
smatram da je najbolje da nadležni organi sve ispitaju, a ne
da nagađamo i navijački presuđujemo na jednu ili drugu stranu.

Kreker

pre 9 godina

Žandarmerija se ovog puta zaista bahato ponašala, a to je činjenica. Zbog ovako lošeg obavljanja dužnosti će sigurno odgovarati, u to nema sumnje. Ovaj incident nije smeo da se dogodi. Ovakvo ponašanje pripadnika Žandarmerije će sigurno biti sankcionisano. Nadam se da se ovako nešto neće ponoviti u budućnosti.

zile genije

pre 9 godina

"Ni Miloševićev brat nije imao obezbedjenje"

Sta ce mu obezbedjenje, kada je bio ambasador Srbije u Rusiji? Takoreci, svoj na svome i medju svojima.

Dunster

pre 9 godina

Onako kukavicki pretuci ljude, nebitno cija su braca, sinovi,... treba biti djubre. I da, da ne zaboravim, nisam glasac SNS, niti izlazim na izbore.

Sanja

pre 9 godina

Tacno. Milosevicev brat nije imao obezbedjenje koje bi placali gradjani Srbije, jer nije ni ziveo ovde, vec u rusiji.Taj je imao obezbedjenje kakvo nasi ne mogu ni da sanjaju.

Sanja

pre 9 godina

Covek je sto posto u pravu. Svako ko se seca tih strasnih vremena,seca se i da nikad nije video Slobinog brata sa obezbedjenjem. Zapravo, niko ga nikad nije ni video u zemlji, jer nije ni bio ovde. Sta je radio brat premijera ili brat karadjordja,to znaju samo svedoci, a ocigledno je da ovaj sbedok to zna.

nesa

pre 9 godina

E jadna srbijo kad je Zivkovic u apsolutno u pravu. Mediji kriju incident na trgu republike koji je izazvao Vucicev sin,takodje sa obezbedjenje ali pitanje je dana kada ce se i to otkriti.Takva bahatost porodice Vucic nije zabeležena. Ako si gej isi na paradu,ako si protiv idi u 16h ispred hrama. Obezbedjenja misle da su bogom dana.Dok ne cujem informaciju od strane žandara nemogu da donesem sud.A sta da su bili teroristi koji su hteli da bace bombe.Onda bi zandarmi bili krivi sto ih nisu jace izmlatili. Zasto obezbedjenje nije izvrsilo naredbu policije da se legitimisu ili legnu kad im je receno. Nemislim da su zandarmi prekoracili ovlascenje jer bez velikog razloga nebi primenili silu. Dosta laganja vise.

Milovan

pre 9 godina

Postoje mnogi razlozi zasto Milosevicev brat nije imao obezbedjenje, a postoje i zasto Vucicev ima. Ni ono sto Vucic pokusava da uradi za Srbiju nije zabelezeno u novijoj istoriji ni jedne zemlje, a mislim pre svega na pozrtvovan rad i zalaganje da Srbiji bude bolje. Ne treba mesati babe i zabe. Razlicita su to vremena i razliciti ljudi.

Ali baba

pre 9 godina

cirkus od države, povraća mi se. sad vucicu ne odgovara zandarmerija, a kad biju albance na granici sa kosovom onda je to naša zandarmerija kojoj će, koliko se sećam, povećati ovlascenja

Vesna BG

pre 9 godina

U Miloševićevo vreme nisi smeo ni da trepneš, a ne pomisliš da se slobodno šetaš kada i gde ti padne na pamet za vreme skupova, tako da je sama postavka van pameti

mangulica

pre 9 godina

Postoji Zakon o radu MUP-a, u kojem je lepo objašnjeno koja lica se obezbeđuju, po službenoj dužnosti, a koja se obezbeđuju, ukoliko postoji procena Bezbednosno informativne Agencije, da je obezbeđivanje neophodno. To Zoran Živković zna, ali misli da građani ne znaju.

history

pre 9 godina

Niste pomenuli cara Dušana i njgovu mladu hanumicu,koja nije imala bodi-gard.Vaša stranka bi trebalo da se pozabavi i takvim problemom,koji je od životnog značaja za Srbiju.

naši

pre 9 godina

Sa zakašnjenjem se javljaju,ali se javljaju,da nas potsete da i takvi postoje na političkoj sceni Srbije.Bravo Živkoviću,ali preskoči nas neki put,može i češće.

OBRAD

pre 9 godina

Sa zakašnjenjem se javljaju,ali se javljaju,da nas potsete da i takvi postoje na političkoj sceni Srbije.Bravo Živkoviću,ali preskoči nas neki put,može i češće.

Mirko

pre 9 godina

Nema potrebe raspravljati o tome da li je porodici Vucic potrebno obezbedjenje jer je ocito da im je zivot ugrozen.U periodu od 5 oktobra kada su demokrate zapalile skupstinu pa do danas u bezbroj slucajeva dobili smo potvrdu koliko je opasna demokratija za politicke neistomisljenike.Mislim da je Andrej dobro prosao jer na drugoj strani su opasni "ljudi".

Ko si pa ti

pre 9 godina

Ma nemoj!Ko sve u vreme vase vladavine nije imao pratnju?I pratnju,i rotaciju...Zivkovicu,bolje se pripremi da opravdas poreklo svoje imovine od toga da analiziras ko sve sme da ima pratnju..Bitno je da se nisi zapitao da li tom coveku ikak preceno i da mu je zivot ugrozen.

PAJA.....

pre 9 godina

Apsolutno je tačno i svi smo to videli da je bilo prekomerne
upotrebe sredstava prinude, da li je za imalo osnova, lično
mislim da nije jer su žandari bilo toliko jaki i nadmoćni da
su mogli da savladaju ne trojicu, nego i mnogo više lica. Takođe
smatram da je najbolje da nadležni organi sve ispitaju, a ne
da nagađamo i navijački presuđujemo na jednu ili drugu stranu.

krle - dron

pre 9 godina

Eto zasto je srbija i dalje veoma zatucana,ovakvi likovi i dalje sede u parlamentu,ucio je istoriju naravno iz kumrovackih biltena inace bi znao da Karadjordjev brat nije stigao ni mogao da ima obezbedjenje posto ga je Karadjordje zaklao pred ocem a oca obesio,to neumoljivo potvrdjuju istorijski zapisi ali oni se nisu stampali u kumrovackim biltenima ,a sto se tice njegove niske zandarmerije do sada su o njihovoj kriminalnoj brutalnosti u medijima napisani romani i tu jedinicu treba totalno rasformirati i od redovne vojske napraviti zandarmeriju dostojnu srbije.

Kreker

pre 9 godina

Žandarmerija se ovog puta zaista bahato ponašala, a to je činjenica. Zbog ovako lošeg obavljanja dužnosti će sigurno odgovarati, u to nema sumnje. Ovaj incident nije smeo da se dogodi. Ovakvo ponašanje pripadnika Žandarmerije će sigurno biti sankcionisano. Nadam se da se ovako nešto neće ponoviti u budućnosti.

Bojan

pre 9 godina

Ovom coveku smeta bilbord Beograda na vodi a ovde prica prazne pricice o supljoj demokratiji.Znaci sad je problem sto je imao obezbedjenje.Jel treba mozda sam da dodje kod tebe u Nis da se ti i tvoji lesinari izivljavate na njemu?

Filimon

pre 9 godina

Živković koristi svaki način da privuče pažnju i kaže po neku glupost. Zaista ne vidim po čemu je taj čovek, bez obzira čiji je brat, bio bahat zato što je hteo da prođe ulicom. Nije istina da je bio zabranjen prolaz. Svako je mogao da prođe, naravno da nije postojala zabrana ulaska ili izlaska iz kuće.

skrivalica

pre 9 godina

Zivkovic kao i uvek ne moze da odoli a da se ne oglasi covek je prosto neverovatan, malo kritikuje policajce, ali sve u svemu cela prica je uperena protiv ljudi koji su brutalno prebijeni.

vrazalic

pre 9 godina

Živković je bio tamo na licu mesta I čuo je I video sve šta se dešavalo, pa ima informcije iz prve ruke. Mislim stvarno, ovaj čovek je komedija.

Milovan

pre 9 godina

Postoje mnogi razlozi zasto Milosevicev brat nije imao obezbedjenje, a postoje i zasto Vucicev ima. Ni ono sto Vucic pokusava da uradi za Srbiju nije zabelezeno u novijoj istoriji ni jedne zemlje, a mislim pre svega na pozrtvovan rad i zalaganje da Srbiji bude bolje. Ne treba mesati babe i zabe. Razlicita su to vremena i razliciti ljudi.

zile genije

pre 9 godina

"Ni Miloševićev brat nije imao obezbedjenje"

Sta ce mu obezbedjenje, kada je bio ambasador Srbije u Rusiji? Takoreci, svoj na svome i medju svojima.

Sanja

pre 9 godina

Tacno. Milosevicev brat nije imao obezbedjenje koje bi placali gradjani Srbije, jer nije ni ziveo ovde, vec u rusiji.Taj je imao obezbedjenje kakvo nasi ne mogu ni da sanjaju.

goki

pre 9 godina

Niste pomenuli cara Dušana i njgovu mladu hanumicu,koja nije imala bodi-gard.Vaša stranka bi trebalo da se pozabavi i takvim problemom,koji je od životnog značaja za Srbiju.

Dunster

pre 9 godina

Onako kukavicki pretuci ljude, nebitno cija su braca, sinovi,... treba biti djubre. I da, da ne zaboravim, nisam glasac SNS, niti izlazim na izbore.

mangulica

pre 9 godina

Postoji Zakon o radu MUP-a, u kojem je lepo objašnjeno koja lica se obezbeđuju, po službenoj dužnosti, a koja se obezbeđuju, ukoliko postoji procena Bezbednosno informativne Agencije, da je obezbeđivanje neophodno. To Zoran Živković zna, ali misli da građani ne znaju.

OBRAD

pre 9 godina

Sa zakašnjenjem se javljaju,ali se javljaju,da nas potsete da i takvi postoje na političkoj sceni Srbije.Bravo Živkoviću,ali preskoči nas neki put,može i češće.

Vesna BG

pre 9 godina

U Miloševićevo vreme nisi smeo ni da trepneš, a ne pomisliš da se slobodno šetaš kada i gde ti padne na pamet za vreme skupova, tako da je sama postavka van pameti

nesa

pre 9 godina

E jadna srbijo kad je Zivkovic u apsolutno u pravu. Mediji kriju incident na trgu republike koji je izazvao Vucicev sin,takodje sa obezbedjenje ali pitanje je dana kada ce se i to otkriti.Takva bahatost porodice Vucic nije zabeležena. Ako si gej isi na paradu,ako si protiv idi u 16h ispred hrama. Obezbedjenja misle da su bogom dana.Dok ne cujem informaciju od strane žandara nemogu da donesem sud.A sta da su bili teroristi koji su hteli da bace bombe.Onda bi zandarmi bili krivi sto ih nisu jace izmlatili. Zasto obezbedjenje nije izvrsilo naredbu policije da se legitimisu ili legnu kad im je receno. Nemislim da su zandarmi prekoracili ovlascenje jer bez velikog razloga nebi primenili silu. Dosta laganja vise.

Ali baba

pre 9 godina

cirkus od države, povraća mi se. sad vucicu ne odgovara zandarmerija, a kad biju albance na granici sa kosovom onda je to naša zandarmerija kojoj će, koliko se sećam, povećati ovlascenja

Sanja

pre 9 godina

Covek je sto posto u pravu. Svako ko se seca tih strasnih vremena,seca se i da nikad nije video Slobinog brata sa obezbedjenjem. Zapravo, niko ga nikad nije ni video u zemlji, jer nije ni bio ovde. Sta je radio brat premijera ili brat karadjordja,to znaju samo svedoci, a ocigledno je da ovaj sbedok to zna.

bezimena

pre 9 godina

A vi niste imali obezbeđenje? To je sasvim normalno da članovi njegove uže porodice imaju obezbeđenje...
(zarko, 01. oktobar 2014 13:31)

NE, nije normalno! A da je obezbedjenje bratu AV neophodno, on bi imao SVOJE a na premijerovo obezbedjenje!

AV se stalno kune u poštenje, kao....da ne kažem ko, a svakodnevno smo svedoci njegove ZLOUPOTREBE VLASTI i uništavanja zemlje!

Aleksandar

pre 9 godina

Gledamo to sa pogresne perspektive.
Kakva su naredjenja izdata policiji o koriscenju sile protiv Huligana i dugim pretnjama parade je bitnije.
Ako su bili ovlasceni da koriste bilo kakvu silu, onda citava ova prica o braci daje drugu sliku.
Bahato se ponasali, i ovi udarili kako im je naredjeno.

Druga stvar, ako je ulica zatvorena, onda je zatvorena i tacka.

6 ARI STANOVA

pre 9 godina

Toliko botova na jednom mestu, toliko uvredljivih komentara. Uporni ste ali ocigledno da pucate po svim linijama. Strajkovi na svim stranama studenti, advokati, policija, prosveta.. Blizi vam se kraj i zabavljajte se jos malo.
Ocigledno da vam je Zoran trn u oku pa vas je toliko ovde.
Kad vec toliko spominjete vinograde da li se secate koliko ari stanova dobise vasi lideri zahvaljujuci politici. PUKLI STE.

Jovan

pre 9 godina

Mozda Premijer zna sa kime ima posla pa ne zeli nista da prepusti slucaju.Slusamo pricice o moralu coveka kom smeta bilbord,koji javno cepa novine.

Strahinja

pre 9 godina

On je nasao da prica o Srpskoj istoriji,o vozdu Karadjordju i bratu Slobodana Milosevica.Zalosno je samo to sto smo kroz citavu istoriju imali ljude kao ti i to je prokletstvo zbog koga cemo nestati kao narod.

cvrca

pre 9 godina

Vožd Karađorđe možda jeste imao brata, koji nije imao obezbeđenje, jer je sa sobom nosio sablju, pameti moja. Pa ajde da damo našim ministrima I njihovim porodicama po sablju I Bog da nas vidi. Jel’to logika gospodine Živkoviću?

bezimena

pre 9 godina

A vi niste imali obezbeđenje? To je sasvim normalno da članovi njegove uže porodice imaju obezbeđenje...
(zarko, 01. oktobar 2014 13:31)

NE, nije normalno! A da je obezbedjenje bratu AV neophodno, on bi imao SVOJE a na premijerovo obezbedjenje!

AV se stalno kune u poštenje, kao....da ne kažem ko, a svakodnevno smo svedoci njegove ZLOUPOTREBE VLASTI i uništavanja zemlje!

Aleksandar

pre 9 godina

Gledamo to sa pogresne perspektive.
Kakva su naredjenja izdata policiji o koriscenju sile protiv Huligana i dugim pretnjama parade je bitnije.
Ako su bili ovlasceni da koriste bilo kakvu silu, onda citava ova prica o braci daje drugu sliku.
Bahato se ponasali, i ovi udarili kako im je naredjeno.

Druga stvar, ako je ulica zatvorena, onda je zatvorena i tacka.

nesa

pre 9 godina

E jadna srbijo kad je Zivkovic u apsolutno u pravu. Mediji kriju incident na trgu republike koji je izazvao Vucicev sin,takodje sa obezbedjenje ali pitanje je dana kada ce se i to otkriti.Takva bahatost porodice Vucic nije zabeležena. Ako si gej isi na paradu,ako si protiv idi u 16h ispred hrama. Obezbedjenja misle da su bogom dana.Dok ne cujem informaciju od strane žandara nemogu da donesem sud.A sta da su bili teroristi koji su hteli da bace bombe.Onda bi zandarmi bili krivi sto ih nisu jace izmlatili. Zasto obezbedjenje nije izvrsilo naredbu policije da se legitimisu ili legnu kad im je receno. Nemislim da su zandarmi prekoracili ovlascenje jer bez velikog razloga nebi primenili silu. Dosta laganja vise.

Ali baba

pre 9 godina

cirkus od države, povraća mi se. sad vucicu ne odgovara zandarmerija, a kad biju albance na granici sa kosovom onda je to naša zandarmerija kojoj će, koliko se sećam, povećati ovlascenja

Sanja

pre 9 godina

Covek je sto posto u pravu. Svako ko se seca tih strasnih vremena,seca se i da nikad nije video Slobinog brata sa obezbedjenjem. Zapravo, niko ga nikad nije ni video u zemlji, jer nije ni bio ovde. Sta je radio brat premijera ili brat karadjordja,to znaju samo svedoci, a ocigledno je da ovaj sbedok to zna.

history

pre 9 godina

Niste pomenuli cara Dušana i njgovu mladu hanumicu,koja nije imala bodi-gard.Vaša stranka bi trebalo da se pozabavi i takvim problemom,koji je od životnog značaja za Srbiju.

naši

pre 9 godina

Sa zakašnjenjem se javljaju,ali se javljaju,da nas potsete da i takvi postoje na političkoj sceni Srbije.Bravo Živkoviću,ali preskoči nas neki put,može i češće.

Milovan

pre 9 godina

Postoje mnogi razlozi zasto Milosevicev brat nije imao obezbedjenje, a postoje i zasto Vucicev ima. Ni ono sto Vucic pokusava da uradi za Srbiju nije zabelezeno u novijoj istoriji ni jedne zemlje, a mislim pre svega na pozrtvovan rad i zalaganje da Srbiji bude bolje. Ne treba mesati babe i zabe. Razlicita su to vremena i razliciti ljudi.

Vesna BG

pre 9 godina

U Miloševićevo vreme nisi smeo ni da trepneš, a ne pomisliš da se slobodno šetaš kada i gde ti padne na pamet za vreme skupova, tako da je sama postavka van pameti

zile genije

pre 9 godina

"Ni Miloševićev brat nije imao obezbedjenje"

Sta ce mu obezbedjenje, kada je bio ambasador Srbije u Rusiji? Takoreci, svoj na svome i medju svojima.

Dunster

pre 9 godina

Onako kukavicki pretuci ljude, nebitno cija su braca, sinovi,... treba biti djubre. I da, da ne zaboravim, nisam glasac SNS, niti izlazim na izbore.

goki

pre 9 godina

Niste pomenuli cara Dušana i njgovu mladu hanumicu,koja nije imala bodi-gard.Vaša stranka bi trebalo da se pozabavi i takvim problemom,koji je od životnog značaja za Srbiju.

OBRAD

pre 9 godina

Sa zakašnjenjem se javljaju,ali se javljaju,da nas potsete da i takvi postoje na političkoj sceni Srbije.Bravo Živkoviću,ali preskoči nas neki put,može i češće.

Mirko

pre 9 godina

Nema potrebe raspravljati o tome da li je porodici Vucic potrebno obezbedjenje jer je ocito da im je zivot ugrozen.U periodu od 5 oktobra kada su demokrate zapalile skupstinu pa do danas u bezbroj slucajeva dobili smo potvrdu koliko je opasna demokratija za politicke neistomisljenike.Mislim da je Andrej dobro prosao jer na drugoj strani su opasni "ljudi".

mangulica

pre 9 godina

Postoji Zakon o radu MUP-a, u kojem je lepo objašnjeno koja lica se obezbeđuju, po službenoj dužnosti, a koja se obezbeđuju, ukoliko postoji procena Bezbednosno informativne Agencije, da je obezbeđivanje neophodno. To Zoran Živković zna, ali misli da građani ne znaju.

Sanja

pre 9 godina

Tacno. Milosevicev brat nije imao obezbedjenje koje bi placali gradjani Srbije, jer nije ni ziveo ovde, vec u rusiji.Taj je imao obezbedjenje kakvo nasi ne mogu ni da sanjaju.

Bojan

pre 9 godina

Ovom coveku smeta bilbord Beograda na vodi a ovde prica prazne pricice o supljoj demokratiji.Znaci sad je problem sto je imao obezbedjenje.Jel treba mozda sam da dodje kod tebe u Nis da se ti i tvoji lesinari izivljavate na njemu?

OBRAD

pre 9 godina

Sa zakašnjenjem se javljaju,ali se javljaju,da nas potsete da i takvi postoje na političkoj sceni Srbije.Bravo Živkoviću,ali preskoči nas neki put,može i češće.

Ko si pa ti

pre 9 godina

Ma nemoj!Ko sve u vreme vase vladavine nije imao pratnju?I pratnju,i rotaciju...Zivkovicu,bolje se pripremi da opravdas poreklo svoje imovine od toga da analiziras ko sve sme da ima pratnju..Bitno je da se nisi zapitao da li tom coveku ikak preceno i da mu je zivot ugrozen.

Kreker

pre 9 godina

Žandarmerija se ovog puta zaista bahato ponašala, a to je činjenica. Zbog ovako lošeg obavljanja dužnosti će sigurno odgovarati, u to nema sumnje. Ovaj incident nije smeo da se dogodi. Ovakvo ponašanje pripadnika Žandarmerije će sigurno biti sankcionisano. Nadam se da se ovako nešto neće ponoviti u budućnosti.

krle - dron

pre 9 godina

Eto zasto je srbija i dalje veoma zatucana,ovakvi likovi i dalje sede u parlamentu,ucio je istoriju naravno iz kumrovackih biltena inace bi znao da Karadjordjev brat nije stigao ni mogao da ima obezbedjenje posto ga je Karadjordje zaklao pred ocem a oca obesio,to neumoljivo potvrdjuju istorijski zapisi ali oni se nisu stampali u kumrovackim biltenima ,a sto se tice njegove niske zandarmerije do sada su o njihovoj kriminalnoj brutalnosti u medijima napisani romani i tu jedinicu treba totalno rasformirati i od redovne vojske napraviti zandarmeriju dostojnu srbije.

PAJA.....

pre 9 godina

Apsolutno je tačno i svi smo to videli da je bilo prekomerne
upotrebe sredstava prinude, da li je za imalo osnova, lično
mislim da nije jer su žandari bilo toliko jaki i nadmoćni da
su mogli da savladaju ne trojicu, nego i mnogo više lica. Takođe
smatram da je najbolje da nadležni organi sve ispitaju, a ne
da nagađamo i navijački presuđujemo na jednu ili drugu stranu.

skrivalica

pre 9 godina

Zivkovic kao i uvek ne moze da odoli a da se ne oglasi covek je prosto neverovatan, malo kritikuje policajce, ali sve u svemu cela prica je uperena protiv ljudi koji su brutalno prebijeni.

Filimon

pre 9 godina

Živković koristi svaki način da privuče pažnju i kaže po neku glupost. Zaista ne vidim po čemu je taj čovek, bez obzira čiji je brat, bio bahat zato što je hteo da prođe ulicom. Nije istina da je bio zabranjen prolaz. Svako je mogao da prođe, naravno da nije postojala zabrana ulaska ili izlaska iz kuće.

vrazalic

pre 9 godina

Živković je bio tamo na licu mesta I čuo je I video sve šta se dešavalo, pa ima informcije iz prve ruke. Mislim stvarno, ovaj čovek je komedija.

Jovan

pre 9 godina

Mozda Premijer zna sa kime ima posla pa ne zeli nista da prepusti slucaju.Slusamo pricice o moralu coveka kom smeta bilbord,koji javno cepa novine.

Strahinja

pre 9 godina

On je nasao da prica o Srpskoj istoriji,o vozdu Karadjordju i bratu Slobodana Milosevica.Zalosno je samo to sto smo kroz citavu istoriju imali ljude kao ti i to je prokletstvo zbog koga cemo nestati kao narod.

6 ARI STANOVA

pre 9 godina

Toliko botova na jednom mestu, toliko uvredljivih komentara. Uporni ste ali ocigledno da pucate po svim linijama. Strajkovi na svim stranama studenti, advokati, policija, prosveta.. Blizi vam se kraj i zabavljajte se jos malo.
Ocigledno da vam je Zoran trn u oku pa vas je toliko ovde.
Kad vec toliko spominjete vinograde da li se secate koliko ari stanova dobise vasi lideri zahvaljujuci politici. PUKLI STE.

cvrca

pre 9 godina

Vožd Karađorđe možda jeste imao brata, koji nije imao obezbeđenje, jer je sa sobom nosio sablju, pameti moja. Pa ajde da damo našim ministrima I njihovim porodicama po sablju I Bog da nas vidi. Jel’to logika gospodine Živkoviću?