Sreda, 01.10.2014.

09:18

Politika:Policijske igre oko Vučića

MUP intenzivno proverava informaciju da Andrej Vučić i pripadnici vojne policije koji su bili u njegovoj pratnji nisu slučajno pretučeni, piše "Politika".

Izvor: Politika

Politika:Policijske igre oko Vuèiæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

draza

pre 9 godina

Ono sto vidimo na snimku izgleda kao da je snimano devedesetih godina i takve stvari se ne smeju desavati u demokratskoj i uredjenoj drzavi

Miladin

pre 9 godina

Nema ovo nikakve veze sa netrpeljivoscu razlicitih delova bezbednosnog aparata drzave,nego sa netrpeljivoscu prema Premijeru i njegovoj porodici.

JOVANA

pre 9 godina

Sve sam sigurnija da nije slucajno,Ali koliko god teska poruka ta bila znaci da premijer radi pravi posao,Da su se ljudi koji su sposobni za takve stvari dobro uplasili .

IGRANKA - BEZ - PRESTANKA

pre 9 godina

Ceo slucaj vec danima zaokuplja paznju kako medija tako i gradjana Srbija , iz tih razloga je veoma bitno da se ispitaju svi detalji i .pojedinosti. Kako je doslo do ov0og zaista teskog incidenta. Pogotovu ako on ima neku pozadinu kako se u javnosti spekuliswe da je to obracun bezbednosnih struktura izmedju sebe. Takovo njihovo ponasanje je ne dopustivo, koji su doveli do brutalnog prebijanja ovih ljudi, i da se utvrde okolnosti i razlozi koje su prethodile incidentu. Naravno da su pored ovih bahatih zandarma najveci krivci su njihove staresine koje su sve to nemo posmatrale, tako da treba svi zajedno da budu najstroze kaznjeni.

Stizanin

pre 9 godina

Svakako da su okolnosti pod kojima se ovaj incident dogodio veoma sumnjive, treba sve detaljno ispitati, jer razlog zbog koga je zandarmerija prekoracila svoja ovlascenja i prekomerno upotrebila silu ne moze da bude obican nesporazum oko legitimisanja, posebno ako postoje dobre indicije da su svi pokazali legitimacije.

Stizanin

pre 9 godina

Svakako da su okolnosti pod kojima se ovaj incident dogodio veoma sumnjive, treba sve detaljno ispitati, jer razlog zbog koga je zandarmerija prekoracila svoja ovlascenja i prekomerno upotrebila silu ne moze da bude obican nesporazum oko legitimisanja, posebno ako postoje dobre indicije da su svi pokazali legitimacije.

Novica

pre 9 godina

Moglo bi se reci za mene ili bilo kog obicnog coveka da smo slucajno pretuceni,ali za Premijerovog brata dok je drzao legitimaciju u ruci jednostavno nema nikakvog smisla.

Srbin 100%

pre 9 godina

Ovaj slucaj vec danima zaokuplja paznju medija i gradjana,zato je bitno da se ispitaju svi detalji i pojedinosti koji su doveli do brutalnog prebijanja ovih ljudi,i da se utvrde okolnosti i razlozi koje su prethodile incidentu

helen

pre 9 godina

Buduci da su legitimisali Andreja Vucica znali su ko je,tako da postoji opravdana sumnja da su namerno primenili prekomernu silu i da nije rec o nesporazumu.

Nevino celjade

pre 9 godina

Pored svega nevedenog, mene jedna stvar prosto odusevljava. Ako obratite paznju da na stav opozicije i svih ostalih boraca za ljudska prava. Niko se nije oglasio i ni rec nismo culi, a mozemo da zamislimo sta bi se desilo da je pretucen brat nekog iz opozicije ili ne daj boze ucesnika parade. Zivi ne bi ostali od nebuloznih prica o diktaturi i svemu ostalom sto nema veze sa istinom. Iskreno mislim da je najveca sramota.

Mikelanđelo

pre 9 godina

Ne znam o kakvim se igrama radi ali ovo je sve samo ne igra. Očigledno je da ovo nije slučajno i da je sa nekom namerom prekoračena upotreba sile. Ostaje nam da čekamo da se istraga završi i da Žandarmi budu kažnjeni. Sve osim kažnjavanja neće biti normalno.

Branka

pre 9 godina

Sve sam sigurnija da nije slucajno,Ali koliko god teska poruka ta bila znaci da premijer radi pravi posao,Da su se ljudi koji su sposobni za takve stvari dobro uplasili .

Vladan

pre 9 godina

Žandarmi su definitivno znali koga tuku, pa zato postoji i opravdana sumnja da neko stoji iza svega ovoga. Neophodno je sve ispitati i nalogodavce žestoko kazniti!

Profesorka

pre 9 godina

Sve su indicije da je ovaj incident namešten kao neka opomena upućena premijeru. Nadležni državni organi su merodavni da čitav ovaj nemili događaj ispitaju do tančina i daju svoju završnu reč.

joca

pre 9 godina

Naravno da su znali koga tuku i ovo je sramota sto se desilo, umesto da odrzavaju red i mir oni su sami pravili haos i tukli ljude ni krive ni duzne. Sankcionisati ih po hitnom postupku

Otvorena knjiga

pre 9 godina

Sta li se desava u ovoj zemlji, verujem da se svaki posten gradjanin pita? Jedva cekam da vidim kako je do ovoga doslo, i naravno sta kaze zandramerija?

Vladan

pre 9 godina

Žandarmi su definitivno znali koga tuku, pa zato postoji i opravdana sumnja da neko stoji iza svega ovoga. Neophodno je sve ispitati i nalogodavce žestoko kazniti!

Urban

pre 9 godina

Ako je ovaj napad proizvod netrpeljivosti prema Vučiću, onda će za to neko sigurno odgovarati, u to nema sumnje. Žandarmerija se ovako ne sme ponašati. Drago mi je što su ovi momci suspendovani i što je pokrenuta istraga u vezi ovog brutalnog prebijanja momaka. Niko nije iznad zakona, a to je najbitnije.

biljana simić

pre 9 godina

Ne mogu da verujem da ovakva stvar zabavlja ljude , sutra kada pendrek po vuglici oseti neko od vaših prijatelja ili braće da li će vam i dalje biti zabavno.

Vesna BG

pre 9 godina

Pa sad ko bi to znao, ali nadležni će detaljno odraditi svoj deo posla. MIslim da ni bilo ozbiljno da se sačeka nalaz pre medijskog linča ove ili one strane

Zensko sam

pre 9 godina

Kao zena se stidim komentara koji likuju sto je neciji sin prebijen, neciji brat, mozda otac, to ne znam.. Zgrozena sam, ne zanima me prezime ni nacija, i da je nesto skrivio ima za to sud a ne makljaza.

moi

pre 9 godina

I mene su legitimisali u nedelju kod Cvetnog trga, ali ja sam pristojna osoba pa su mi se i zahvalili... niko me nije tukao ni prebijao, ni grupa sa sarenim balonima ni zandarmerija...dakle, posten svet nije imao nikakve probleme iako je napolju...

Mamika

pre 9 godina

Gledam kako se ljudi raduju tudjoj nesreci i ne verujem da je toliko zlo u nama. Definitivno je moguce da je ovo namesteno kao neka opomena prmijeru.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

jos jedan spin AV i njegovih medija...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nikola, 1. oktobar 2014 09:57)
-----------
A koji su to "njegovi mediji"? Ja svakodnevno "visim" na medijima ali, nešto ne primetih koji su to mediji Aleksandra Vučića?! Možda sam glup da to shvatim ali, mogli ste da nam navedete makar jedan. Pa da ga svi napadnemo kao mesto odfakle se "spinuje". Ako je ono batinanje za Vas "spin" onda ste zaista genije odnosno veliki "antispin" majstor. A možda samo imate nekih ličnih problema pa umesto da "tučete" sebe, ove batine koje je dobio brat, kako ga Vi nazvaste "AV" /veoma duhovito/, smatrate svojom "srećom i pobedom". Srbinu, onom malom, čangrizavom, ljubomornom i zavidnom, koji do podne mrzi sebe a od podne i sebe i celi svet, dovoljna je tudja nesreća da ostvari svoju sreću. Tragično. "AV i njegovi mediji"?! Strašno?!

DARIA

pre 9 godina

Baš divno, kada mogau da se mrze i prepucavaju, pendrecima preko nečijih leđa i da se udara na nečiju porodicu, to je nedopustivo, ispitati što pre i kazniti!!!!Ovako nešto samo bolesni mozgovi, mogu da podržavaju!

Miodrag

pre 9 godina

Kada covek procita sve ove komentare zlih ljudi koji se ne stide da sakriju koliko im je drago sto je neduzan covek pretucen samo zato sto je neciji brat,postavlja se pitanje da li smo mi stvarno dobar narod koji je zasluzio da zivi bolje?

Ivana

pre 9 godina

"Bez obzira na sve to mislim da su se već poodavno a sada i definitivno stekli uslovi da žandarmerija kao naslednica kriminalne JSO bude u potpunosti rasformirana i ukinuta a stariji kadar koji je profesionalno sazrevao u JSO mora biti predmet posebno detaljne kriminalističke obrade"

JSO je izvrsavao naloge politicara da ubiju,nisu ubijalia zato sto su sami odlucili.Istarga mora zapoceti od komandanog lanca iznad JSO ,a to su ministry,predsednici ,premijeri i vicepremijeri koji su odgovozni za politicke likvdiacije,sprecavanje istraga i koristenje usluga istih borbenih jednicica za licne ciljeve.
Znaci,ubistvo Ivana Stambolcia, ministra odrbane Bulatovica,premijera Zorana Djindjica, Slavka Curuvije, Ive Pukanica, Dade Vujasinovic....nije osmislio JSO ili dileri droge.

Mordor

pre 9 godina

Ljudi, pa ovo je vise strasno! Sloba je makar krio informacije od javnosti, ovaj ih okrece u svoju korist, kao da smo svi kolektivno retardirani.
Najzalosnije od svega je sto se velika Politika ponizila po ko zna koji put u svoj istoriji.

neobavesten

pre 9 godina

Sve verzije smo culi i od vucica i od obezbednenja i od komsija i od prolaznika i od novinara i tumaca. Hoce li iko pitati ove ljude iz zandarmerije sta se desilo? Mislim osim ovih iz istraznog. Jel iko objavio njihov komentar???

koki

pre 9 godina

Andrej Vucic je pretucen zato sto je rodjeni brat premijera. Mnogima je premijer trn u oku zato sto uvodi red i zakon u sve slojeve drustva a to mnogima smeta...

Viskić

pre 9 godina

Žandarmerija je brutalno pretukla čoveka i postavlja se pitanje zašto?Treba istraga da se sprovede do kraja i nadam se da će dati rezultata!

Jeka

pre 9 godina

Cast izuzecima, ali Niska Zandarmerija je puna isfrustriranih policajaca sa Kosova. Treba organizovati neko sluzbeno telo koje ce proveriti sve policajce i njihovu psihicku stabilnos,jer kako obicni gradjani da se osecaju sigurno ako se oni tj. sluzbe razne ne podnose medjusobno. Valjda u jednoj drzavi mora da postoji hijerarhijski sled i da se postuje po cenu gubitka posla i penzije,slabo oni kaznjavaju te nemoralne policajce.

koki

pre 9 godina

Nekim ljudima ocigledno mnogo smeta to sto je premijer cvrsto resio da ocisti policiju od kriminala i korupcije a to mnogima smeta, pa ne biraju nacine i sredstva da to zaustave...

mitar

pre 9 godina

Sve treba detaljno proveriti i krivce pod obavezno najstrozije kazniti. Ako je kojim slucajem istina da Vucic nije slucajno pretucen onda mozga te operacije treba pod hitno pronaci a po mogucstvu i kamenovati da vise nikom nikad ne padne na pamet da nasrne ni na jednog premijera ili njihove porodice.

Maja

pre 9 godina

Ako je razlog prebijanja bio to sto je neko neciji brat onda ti koji su sebi dali za pravo da tuku neduznog coveka treba da zavrse u Lali Lazarevic na posmatranju!

Ukinite internet! Sve se vidi!

pre 9 godina

Žandarmi treba da obustave rad. Vučići, Mali, Stefanovići, Politike, Studija B (slovo može i ćirilicom)) i Civilna društva da umesto njih idu na jug Srbije ili da ulete za vreme neke nove nepogode. To bi bilo pravo, da dopustimo ljudima da se razmašu (i nečim drugim, izuzev jezičinom), a mi i ne zasužujemo bolje kad dopuštamo da nam zemlju vodi peta kolona (raznih provenijencija).

jaNa

pre 9 godina

Više nego očigledno da je služba udarila na službu a na grbači nedužnih građana I države!
Ovo incidentno ponašanje podseća na ozloglašenu jedinicu JSO koja se ponašala bahato I radial za interese pojedinaca.
Smatram da ovde treba preduzeti veoma rigorozne mere I da ovo treba shvatiti kao upozorenje jer ovakve policijske igre su nedopustive!

Majstor Stojan

pre 9 godina

Moram da kazem da mi je ovakvo ponasanje je nedopustivo i neprimereno. Zandarmi su imali uvid u identitet ljudi koje su potom butalno pretukli. Zna se sta je vojna policija, njihova normalna reakcija je stav mirno, umesto da nasrnu na njih. Vinovnici ovog nemilog dogadjaja moraju da odgovaraju za svoje ponasanje i za narasuvanje ugleda sluzbe jer u zandarmeriji na srecu ima vise onih koji svoj posao obavljaju savesno i odgovorno.

Mile

pre 9 godina

Sta reci ovo je stvarno tuzno..odgovorne policajce treba suspendovati i najstrozije kazniti! a na osnovu cinjenica se vidi da je ovaj incident ustvari udar na Vucica, a samim tim i udar na drzavu,ocigledno da pojedincima smeta sto Vucic hoce da spasi ovu drzavu i izvuce je iz krize pa na sve moguce nacine pokusavaju da ga sprece....Vucic naravno treba da nastavi zapoceto i boljitak ce biti vidljiv i bicemo mu svi biti zahvalni na tome jer cemo konacno moci normalno da radimo,zaradjujemo i zivimo u svojoj drzavi!

DULE

pre 9 godina

Ma da, mora da su ga prebili jer im se nije svidela slika na ličnoj karti. Kažu ljudi hoće oni tako, idu od čoveka do čoveka i svako ko nema lepu sliku u ličnoj karti oni tuku...još ako mu je društvo obezbeđenje uuuu, odbijaju bubrege!

vilma

pre 9 godina

Više nego očigledno ,da je napad smišljen I da je nameran.
Ovakvo nešto više ne sme da se desi.Inicijatori ovog incidenta treba da budu najstrožije kažnjeni!
Moje mišljenje je da se Žandarmerija mora podhitno reorganizovati ,jer očigledno da ima mnogo ljudi u njoj koji misle da su jači od države!

Bonoban

pre 9 godina

Čekajte bre, on je došao do kordona, izvadio legitimaciju, a onda su žandari shvativši o kome se radi povadili palice i počeli da ga mlate? I mlatili su ga deset minuta u haustoru, a njemu nije ispala ni flaša sa vodom iz ruke? I postoji snimak svega toga ali neće da nam ga pokažu?
Pa ko će bre da poveruje u tu priču?
A da, pa isti oni koji su poverovali u Ikarbus Mercedes....

autocenzura

pre 9 godina

Izjave Vucica su dijametralno suprotne u 2 dana. Da radite novinarski posao kako treba trebali bi da to istaknete u ovakvoj vesti. To bi bio prestanak autocenzure i pocetak oslobadjanja od lazi, spinovanja, straha i najava u kojima se najavljuju najave.

Ranko

pre 9 godina

Ako ima indicija, onda je treba traziti u N1 televiziji, koja se bori za nacionalnu frekvenciju sa tv Nova. Mozda Ameri salju poruku premijeru...

pierre

pre 9 godina

A možda su samo radili svoj posao, obezbeđivali prolaz kordonom kako NIKO ne bi mogao da prođe. Zašto bi Andreja Vučića pustili? Po čemu je on važniji od nas ostalih? Da li bi pustili nekog od vas da im pokaže ličnu kartu kako bi otišao u posetu svojima??? Ljudi su radili svoj posao, a Aleksandar Vučić ponovo koristi situaciju kako bi od sebe napravio žrtvu.

UROS

pre 9 godina

"sumnju da brutalnost Žandarmerije ima veze sa uzajamnom netrpeljivošću različitih delova bezbednosnog aparata države, odnosno da je, kako je rekao sagovornik lista, "udarila služba na službu"."
Ako je tako onda su nase sluzbe kriminalne grupe?!

Dragica

pre 9 godina

Sa bezbednošću se ne može igrati. Svaki pokušaj ovakvog kršenja pravila službe treba strogo i adekvatno kazniti. Tako se čiste redovi u policiji kako bi se izbeglo ponavljanja nedelje.

komentator

pre 9 godina

Cela Srbija jedna predstava u bezbroj činova..."Nisu obezbeđenje al su bili u pratnji" - izjava nedostojna i jednog keramičara. Baš se tada mlađi braca uželeo mame i tate, i baš je morao kroz kordon da prođe...Ovaj čin se može nazvati ODGOVOR ORGANA REDA NA BAHATOS GRAĐANA u datim okolnostima. Predstava ide dalje...samo da glumci malo predahnu.

Jedan iz mase...

pre 9 godina

-Niski odred zandarmerije leglo kriminala i korupcije
-Nacelnik istog tog odrwda Dikovicev rat
-Niski odred zandarmerije saradjuje sa Ajkovicem aka Ajkulom
-Pripadnik niskog odreda zandarmerije 2008 godine u Beogradu tokom protesta na mrtvo prebija coveka na ulici.

Mislite i dalje sa su zandarmi iz niskog odreda cvecke?

Nista ovo nije slucajno ali moze posluziti kao izgovor za obracun sa niskim odredom zandarmerije jer ce zbog ovoga biti smenjenje staresine niskog odreda i to upravo oni koji su oznaceni da su na vrhu kriminogene piramide u niskom odredu.

Operacija perfektno osnisljena i postavljena:
-Bas Vucicev brat da nastrada
-Bas u tom trenutku kamera koja snima iz kola iako je tada u toj ulici bio zabranjen saonracaj
-Bas niski odred da bude odgovoran

zolika

pre 9 godina

Neka se policija tako igra sa kriminalcima koji im svaki dan prolaze pored nosa a ne sa normalnim narodom koji im je pokazao ili nije pokazao licnu kartu, sramota...

Bilja

pre 9 godina

Neopravdano je da se zarad nekog licnog stava iskaljuje bes na javnom mestu. Ovo se mora zestoko sankcionisati i svi akteri moraju krivicno da odgovaraju za svoje postupke!

milla

pre 9 godina

Ministarstvo unutrašnjih poslova Srbije intenzivno proverava informaciju da Andrej Vučić i pripadnici vojne policije koji su bili u njegovoj pranji nisu slucajno pretučeni.
Smatram da nije slučajno I ne sviđa mi se uopšte ponašanje Žandarmerije !
Oni treba da služe u interesu države ,ali oni očigledno to ne rade!

Ko tebe flašicom vode, ti njega ličnom kartom

pre 9 godina

Pa da, stvarno nije u redu..
Umesto da je žandarmerija mlatila mirne slučajne prolaznike, oni ispeglali ove što guraju i gađaju žandarmeriju uz propratno pominjajne familije im...

dusicabok

pre 9 godina

realno kolike su sanse da su slucajno u istom danu pretuceni vucicev i brat sinise malog.meni sve to deluje kao organizovano,ali lepo bi bilo da gresim.

TODOR

pre 9 godina

A odgovornost Dacica i Veljovica za stanje u policiji, oni su kadrovali godinama, umesto da su smenjeni, oni se konsolidovali, gledamo posledice, a narod nije za ovo glasao, IZBORE MOLIM

Swonsi

pre 9 godina

Ovaj laze kao brat, sva sreca pa ga snimise nekoliko kamera. Kad bih samo mogla da mu vidim izraz lica na sudjenju, ukoliko do istog dodje, kad mu pokazu snimke u facu.

pera

pre 9 godina

Da li je brat pripadnik neke vojne službe? Nije. Šta će vojska s njim? Zloupotreba. Tekst je spin za izbegavanje odgovornosti za privatizaciju službi od strane braće.

nema

pre 9 godina

Aman ljudi jel imate vi pametnija posla, pun mi je kufer ovog mrcvarenja, ne zanima me. Milslim da mi imamao važnijih problema od nečijeg brata, bavite se stvarnim životima i problemima. Dozvoljavate da vam zamazuju oči . Ako smo država neka to reše nadležni, a novinari kad bi radili svoj posao imali bi još kako čime da se bave. Novinarski posao se sveo na prenošenje saopštenja.

zoki

pre 9 godina

Eto jos malo spinovanja od strane Vuciceve Politike . Nego da mi vidimo ceo snimak od pocetka i celu pricu od pocetka pa onda mozemo raspravljati.

SRBofil

pre 9 godina

Lažne vesti da se opravda sujeta bata zbog koje je moralo da se kazne žandari koji su naravno radili po PS-u.
Gde je taj izmišljeni prethodni snimak ?
Sujeto najgora si !

mac

pre 9 godina

Onda je vratio ličnu kartu u džep, pa izvadio flašicu sa vodom da se osveži i gađa žandarma...aha važi, pa nismo baš svi toliko glupi koliko AV misli.

u svemu lošem ima nečeg dobrog

pre 9 godina

Nema tu slučajnosti, nisam sigurna da li je udarila služba na službu ili je sve posledica oblačenja agresivnih ljudi u uniformu. Niški žandarmi nisu nepoznati široj javnosti, poprilično se pisalo o njima, ali se ništa nije preduzelo. To što se desilo Vučićevom bratu moglo je da se desi i bilo kome drugom, ne zaboravimo nišlijku na koju je žandarm pucao u kružnom toku nezadovoljan brzinom njenog kretanja. Onaj udarac u kičmeni stub bolan je za gledanje, ali ako će pomoći da se žandarmerija detaljno proveri i da se nasilnicima skine uniforma, onda je dobro što je došlo do tog incidenta, jer će naša deca biti bezbednija.

Jednoruki Krstivoje

pre 9 godina

Pa mi jesmo glupi kad smo dopustili da ovi dpđu na vlast, ali ne baš toliko da možemo poverovati u ovakve nebulozne vesti! Znači bahati je sad žrtva a ustvari je vinovnik incidenta to je svakom čoveku jasno!

Aleksandra84

pre 9 godina

Nista novo, tj treba promeniti celu strukturu u MUP i Zandarmeriji pogotovo unutrasnju jer je deo bezbednosnih struktura ogrezao u kriminalu i kome ne odgovara resetovanje sistema.

Nenad

pre 9 godina

Mnogi ce reci da je to sve Vucicevo zamajavanje javnosti i mazanje ociju, ali mislim da je ovde ipak u pitanju veoma prljava igranka... Ako premijer ne moze da zastiti sebe, sta mi obicni gradjani mozemo?

Mitosev

pre 9 godina

Na nasilje ne sme imati pravo niko! Ma ciji da je brat u pitnju.Volite nekoga ili ne,podrzite ili ne,na sve imate pravo,ali na nasilje ne!Tacka.

Nenad BG

pre 9 godina

U jedno sam siguran, Vucic nije umesan u planiranje ovog incidenta jer se sa ovom aferom osramotio vise nego sa svim aferama do sada od 90-ih na ovamo.

Pedja

pre 9 godina

Zar iko može da poveruje u ove udbaške teorije i bajke? Cela ova dimna zavesa se diže zbog toga da niko ne postavi pitanje o bahatosti premijera i njegovog brata. Otud ove besmislice i izmišljotine - ko bi bio lud da pipne člana vladajuće dinastije da je znao da je to on?

Vlada M.

pre 9 godina

Nemojte molim vas, kad vas lepo molimo.
Nismo slepi. Sve je iscenirano i nismo ovce. Dosta vise, stvarno.
Lepo je dogovor bio da izdrzi jedan-dva udarca i to je to, tako je i bilo, samo jedan pendrek po ledjima i eto rejting odma` skace.
Usput, reklamiramo neku tamo televiziju, smenjujemo nepodobne(misli se politicki) sada evo i zmajavanja za narod kao `sukob frakcija-sluzbi`(ide 5. Oktobar jelte) i tako...
A vi kako te?

Nikola Rakić

pre 9 godina

Ako se dokaže da su ga namerno prebili, ne da ih treba ražalovati, nego im i suditi jer je gore kad oni sa značkom biju nego da se se neki obični likovi pobili u kafani.

poljak

pre 9 godina

Bogata i svetla istorija zandarmerije narusena je ovim cinom,ako je ovo poruka za premijera licno da nije bezbedan,kako tek da se osecaju gradjani Srbije.

Konzerva

pre 9 godina

Kakva "služba na službu", klasično busanje u grudi tipa: "zar vi ne znate ko sam ja, a, sve ću da vas ukinem?"... i pukla tikva.

Kancelarija za brze odgovore.

pre 9 godina

Xaxaaa,sad ce teorije zavere,komsija Albanac napao Jorgobanku u hotelu,pa kao prebili AV2 bez razloga,sad jos kazandzija da izadje da kaze da su ga pratila neka cudna kola....katastrofa su!

Bozana

pre 9 godina

Neko opasno potcenjuje obicne ljude,obicne gradjane.Servira nam se vest da je Andrej pokusao sa dvoje-troje ljudi da probije kordon.Zasto bi on to uradio,da ugrozi ucesnike Parade?Paradu je obezbedjivalo 7000 policajaca.Sigurno je on sa pripadnicima obezbedjenja planirao da razbuca ucesnike parade.Ma vazi!Njegov jedini problem je to sto je premijerov brat.Kad su ga legitimisali krenuli su da ga tuku.

nba

pre 9 godina

Tako je to kad su službe u službi pojedinaca i grupa a ne u službi građana, nije to samo slučaj u bezbedonosnim službama već se slobodno može reći i mnogim drugim službama...partijsko kadroviranje uzima svoj danak, mislim da dačić o svemu ovome zna puno više, samo šuti radi fotelje.

De Niros

pre 9 godina

Mlogo bre prostaci ovi nislije...Dosli u Beligrad da nas biju
Pa jer znaju oni da ovde zivi elita Srbije i da mi sve probleme resavamo dijalogom..
pa mlogo grubo kresu ovi divljaci i to brata od premijera VUCICA

Lili

pre 9 godina

Sigurno niko nije ubedjen da policija moze da uradi nesto slucajno. Srbija ipak nije drzava pod policijskom upravom vec sa legitimnom izabranom vlasti.

pesnica

pre 9 godina

Sve je ovo smisljeno i organizovano iz pojedinih politickih i zaostalih repova policijskih struktura . Pokusavaju Vucicu da upute poruku da se oni jos pitaju . Drzava mora da pokaze da je jaca od njih i da im uzvrati udarac , da se nauce pameti jednom zauvek ,oni i njima slicnima .

istina9

pre 9 godina

Najoštrije osuđujem napad na porodicu. Koliko god da volite ili ne volite nekog priznaćete da sam u pravu. To je delo nekih slabića koji se kriju iza žandarmerije. Nadam se da ce istina otkriti tokom istrage.

Veliki brat je bio mala maca naspram ovog!

pre 9 godina

Ne samo sto lazu i zataskavaju, nego ce ovu osionost brata Vodje jos da upotrebe u promotivne svrhe, kako bi izgledalo da je Vodja ugrozen!!!

Rasformirati žandarmeriju jer je pod Dačićem ponovo mutirala u JSO

pre 9 godina

Bez obzira na sve to mislim da su se već poodavno a sada i definitivno stekli uslovi da žandarmerija kao naslednica kriminalne JSO bude u potpunosti rasformirana i ukinuta a stariji kadar koji je profesionalno sazrevao u JSO mora biti predmet posebno detaljne kriminalističke obrade. Bez toga ćemo imati žandarme koji kopaju zlato, divljaju po Nišu, reketiraju vlasnike lokala, ubijaju i spaljuju decu po kolima, obezbeđuju kriminalce a sve to je zapravo izvor kriminala koji se nalazi u srcu države.
Nisam fan Vučića i SNS-a ali je očigledno da imamo situaciju da aparat koji treba da reformišu oni u stvari i ne kontrolišu kao što ga nije kontrolisao ni Milošević ni Đinđić pa su se zbog toga desili krupni i loši društveni lomovi. Još jedna revolucija je potpuno suvišna i ništa neće rešiti već će isključivo konzervirati postojeće stanje u državi koja se potpuno kriminalizovala u poslednjih 20 godina.
Stoga ili reforme odmah, danas popodne ili izbori - sve ostalo je opasno igranje sa vatrom u kome neko može ozbiljno da nastrada. Vučićevom bratu i kobrama će masnice i podlivi proći za nedelju ili dve ali tumor ovog društva nastavlja da tinja zaštićen i maskiran u nešto što brani ovo društvo od svog zla ovog sveta. To su ipak krupne stvari koje svojim značajem daleko prevazilaze stranačka prepucavanja i lične animozitete.

DARIA

pre 9 godina

Baš divno, kada mogau da se mrze i prepucavaju, pendrecima preko nečijih leđa i da se udara na nečiju porodicu, to je nedopustivo, ispitati što pre i kazniti!!!!Ovako nešto samo bolesni mozgovi, mogu da podržavaju!

Vladan

pre 9 godina

Žandarmi su definitivno znali koga tuku, pa zato postoji i opravdana sumnja da neko stoji iza svega ovoga. Neophodno je sve ispitati i nalogodavce žestoko kazniti!

Urban

pre 9 godina

Ako je ovaj napad proizvod netrpeljivosti prema Vučiću, onda će za to neko sigurno odgovarati, u to nema sumnje. Žandarmerija se ovako ne sme ponašati. Drago mi je što su ovi momci suspendovani i što je pokrenuta istraga u vezi ovog brutalnog prebijanja momaka. Niko nije iznad zakona, a to je najbitnije.

Miodrag

pre 9 godina

Kada covek procita sve ove komentare zlih ljudi koji se ne stide da sakriju koliko im je drago sto je neduzan covek pretucen samo zato sto je neciji brat,postavlja se pitanje da li smo mi stvarno dobar narod koji je zasluzio da zivi bolje?

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

jos jedan spin AV i njegovih medija...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nikola, 1. oktobar 2014 09:57)
-----------
A koji su to "njegovi mediji"? Ja svakodnevno "visim" na medijima ali, nešto ne primetih koji su to mediji Aleksandra Vučića?! Možda sam glup da to shvatim ali, mogli ste da nam navedete makar jedan. Pa da ga svi napadnemo kao mesto odfakle se "spinuje". Ako je ono batinanje za Vas "spin" onda ste zaista genije odnosno veliki "antispin" majstor. A možda samo imate nekih ličnih problema pa umesto da "tučete" sebe, ove batine koje je dobio brat, kako ga Vi nazvaste "AV" /veoma duhovito/, smatrate svojom "srećom i pobedom". Srbinu, onom malom, čangrizavom, ljubomornom i zavidnom, koji do podne mrzi sebe a od podne i sebe i celi svet, dovoljna je tudja nesreća da ostvari svoju sreću. Tragično. "AV i njegovi mediji"?! Strašno?!

Mamika

pre 9 godina

Gledam kako se ljudi raduju tudjoj nesreci i ne verujem da je toliko zlo u nama. Definitivno je moguce da je ovo namesteno kao neka opomena prmijeru.

Zensko sam

pre 9 godina

Kao zena se stidim komentara koji likuju sto je neciji sin prebijen, neciji brat, mozda otac, to ne znam.. Zgrozena sam, ne zanima me prezime ni nacija, i da je nesto skrivio ima za to sud a ne makljaza.

Vesna BG

pre 9 godina

Pa sad ko bi to znao, ali nadležni će detaljno odraditi svoj deo posla. MIslim da ni bilo ozbiljno da se sačeka nalaz pre medijskog linča ove ili one strane

Profesorka

pre 9 godina

Sve su indicije da je ovaj incident namešten kao neka opomena upućena premijeru. Nadležni državni organi su merodavni da čitav ovaj nemili događaj ispitaju do tančina i daju svoju završnu reč.

Ivana

pre 9 godina

"Bez obzira na sve to mislim da su se već poodavno a sada i definitivno stekli uslovi da žandarmerija kao naslednica kriminalne JSO bude u potpunosti rasformirana i ukinuta a stariji kadar koji je profesionalno sazrevao u JSO mora biti predmet posebno detaljne kriminalističke obrade"

JSO je izvrsavao naloge politicara da ubiju,nisu ubijalia zato sto su sami odlucili.Istarga mora zapoceti od komandanog lanca iznad JSO ,a to su ministry,predsednici ,premijeri i vicepremijeri koji su odgovozni za politicke likvdiacije,sprecavanje istraga i koristenje usluga istih borbenih jednicica za licne ciljeve.
Znaci,ubistvo Ivana Stambolcia, ministra odrbane Bulatovica,premijera Zorana Djindjica, Slavka Curuvije, Ive Pukanica, Dade Vujasinovic....nije osmislio JSO ili dileri droge.

Vladan

pre 9 godina

Žandarmi su definitivno znali koga tuku, pa zato postoji i opravdana sumnja da neko stoji iza svega ovoga. Neophodno je sve ispitati i nalogodavce žestoko kazniti!

Jeka

pre 9 godina

Cast izuzecima, ali Niska Zandarmerija je puna isfrustriranih policajaca sa Kosova. Treba organizovati neko sluzbeno telo koje ce proveriti sve policajce i njihovu psihicku stabilnos,jer kako obicni gradjani da se osecaju sigurno ako se oni tj. sluzbe razne ne podnose medjusobno. Valjda u jednoj drzavi mora da postoji hijerarhijski sled i da se postuje po cenu gubitka posla i penzije,slabo oni kaznjavaju te nemoralne policajce.

biljana simić

pre 9 godina

Ne mogu da verujem da ovakva stvar zabavlja ljude , sutra kada pendrek po vuglici oseti neko od vaših prijatelja ili braće da li će vam i dalje biti zabavno.

Otvorena knjiga

pre 9 godina

Sta li se desava u ovoj zemlji, verujem da se svaki posten gradjanin pita? Jedva cekam da vidim kako je do ovoga doslo, i naravno sta kaze zandramerija?

Branka

pre 9 godina

Sve sam sigurnija da nije slucajno,Ali koliko god teska poruka ta bila znaci da premijer radi pravi posao,Da su se ljudi koji su sposobni za takve stvari dobro uplasili .

joca

pre 9 godina

Naravno da su znali koga tuku i ovo je sramota sto se desilo, umesto da odrzavaju red i mir oni su sami pravili haos i tukli ljude ni krive ni duzne. Sankcionisati ih po hitnom postupku

dusicabok

pre 9 godina

realno kolike su sanse da su slucajno u istom danu pretuceni vucicev i brat sinise malog.meni sve to deluje kao organizovano,ali lepo bi bilo da gresim.

u svemu lošem ima nečeg dobrog

pre 9 godina

Nema tu slučajnosti, nisam sigurna da li je udarila služba na službu ili je sve posledica oblačenja agresivnih ljudi u uniformu. Niški žandarmi nisu nepoznati široj javnosti, poprilično se pisalo o njima, ali se ništa nije preduzelo. To što se desilo Vučićevom bratu moglo je da se desi i bilo kome drugom, ne zaboravimo nišlijku na koju je žandarm pucao u kružnom toku nezadovoljan brzinom njenog kretanja. Onaj udarac u kičmeni stub bolan je za gledanje, ali ako će pomoći da se žandarmerija detaljno proveri i da se nasilnicima skine uniforma, onda je dobro što je došlo do tog incidenta, jer će naša deca biti bezbednija.

TODOR

pre 9 godina

A odgovornost Dacica i Veljovica za stanje u policiji, oni su kadrovali godinama, umesto da su smenjeni, oni se konsolidovali, gledamo posledice, a narod nije za ovo glasao, IZBORE MOLIM

Aleksandra84

pre 9 godina

Nista novo, tj treba promeniti celu strukturu u MUP i Zandarmeriji pogotovo unutrasnju jer je deo bezbednosnih struktura ogrezao u kriminalu i kome ne odgovara resetovanje sistema.

nba

pre 9 godina

Tako je to kad su službe u službi pojedinaca i grupa a ne u službi građana, nije to samo slučaj u bezbedonosnim službama već se slobodno može reći i mnogim drugim službama...partijsko kadroviranje uzima svoj danak, mislim da dačić o svemu ovome zna puno više, samo šuti radi fotelje.

Lili

pre 9 godina

Sigurno niko nije ubedjen da policija moze da uradi nesto slucajno. Srbija ipak nije drzava pod policijskom upravom vec sa legitimnom izabranom vlasti.

Rasformirati žandarmeriju jer je pod Dačićem ponovo mutirala u JSO

pre 9 godina

Bez obzira na sve to mislim da su se već poodavno a sada i definitivno stekli uslovi da žandarmerija kao naslednica kriminalne JSO bude u potpunosti rasformirana i ukinuta a stariji kadar koji je profesionalno sazrevao u JSO mora biti predmet posebno detaljne kriminalističke obrade. Bez toga ćemo imati žandarme koji kopaju zlato, divljaju po Nišu, reketiraju vlasnike lokala, ubijaju i spaljuju decu po kolima, obezbeđuju kriminalce a sve to je zapravo izvor kriminala koji se nalazi u srcu države.
Nisam fan Vučića i SNS-a ali je očigledno da imamo situaciju da aparat koji treba da reformišu oni u stvari i ne kontrolišu kao što ga nije kontrolisao ni Milošević ni Đinđić pa su se zbog toga desili krupni i loši društveni lomovi. Još jedna revolucija je potpuno suvišna i ništa neće rešiti već će isključivo konzervirati postojeće stanje u državi koja se potpuno kriminalizovala u poslednjih 20 godina.
Stoga ili reforme odmah, danas popodne ili izbori - sve ostalo je opasno igranje sa vatrom u kome neko može ozbiljno da nastrada. Vučićevom bratu i kobrama će masnice i podlivi proći za nedelju ili dve ali tumor ovog društva nastavlja da tinja zaštićen i maskiran u nešto što brani ovo društvo od svog zla ovog sveta. To su ipak krupne stvari koje svojim značajem daleko prevazilaze stranačka prepucavanja i lične animozitete.

milla

pre 9 godina

Ministarstvo unutrašnjih poslova Srbije intenzivno proverava informaciju da Andrej Vučić i pripadnici vojne policije koji su bili u njegovoj pranji nisu slucajno pretučeni.
Smatram da nije slučajno I ne sviđa mi se uopšte ponašanje Žandarmerije !
Oni treba da služe u interesu države ,ali oni očigledno to ne rade!

zolika

pre 9 godina

Neka se policija tako igra sa kriminalcima koji im svaki dan prolaze pored nosa a ne sa normalnim narodom koji im je pokazao ili nije pokazao licnu kartu, sramota...

istina9

pre 9 godina

Najoštrije osuđujem napad na porodicu. Koliko god da volite ili ne volite nekog priznaćete da sam u pravu. To je delo nekih slabića koji se kriju iza žandarmerije. Nadam se da ce istina otkriti tokom istrage.

Nikola Rakić

pre 9 godina

Ako se dokaže da su ga namerno prebili, ne da ih treba ražalovati, nego im i suditi jer je gore kad oni sa značkom biju nego da se se neki obični likovi pobili u kafani.

mitar

pre 9 godina

Sve treba detaljno proveriti i krivce pod obavezno najstrozije kazniti. Ako je kojim slucajem istina da Vucic nije slucajno pretucen onda mozga te operacije treba pod hitno pronaci a po mogucstvu i kamenovati da vise nikom nikad ne padne na pamet da nasrne ni na jednog premijera ili njihove porodice.

Maja

pre 9 godina

Ako je razlog prebijanja bio to sto je neko neciji brat onda ti koji su sebi dali za pravo da tuku neduznog coveka treba da zavrse u Lali Lazarevic na posmatranju!

koki

pre 9 godina

Andrej Vucic je pretucen zato sto je rodjeni brat premijera. Mnogima je premijer trn u oku zato sto uvodi red i zakon u sve slojeve drustva a to mnogima smeta...

pesnica

pre 9 godina

Sve je ovo smisljeno i organizovano iz pojedinih politickih i zaostalih repova policijskih struktura . Pokusavaju Vucicu da upute poruku da se oni jos pitaju . Drzava mora da pokaze da je jaca od njih i da im uzvrati udarac , da se nauce pameti jednom zauvek ,oni i njima slicnima .

Mitosev

pre 9 godina

Na nasilje ne sme imati pravo niko! Ma ciji da je brat u pitnju.Volite nekoga ili ne,podrzite ili ne,na sve imate pravo,ali na nasilje ne!Tacka.

Bilja

pre 9 godina

Neopravdano je da se zarad nekog licnog stava iskaljuje bes na javnom mestu. Ovo se mora zestoko sankcionisati i svi akteri moraju krivicno da odgovaraju za svoje postupke!

Viskić

pre 9 godina

Žandarmerija je brutalno pretukla čoveka i postavlja se pitanje zašto?Treba istraga da se sprovede do kraja i nadam se da će dati rezultata!

poljak

pre 9 godina

Bogata i svetla istorija zandarmerije narusena je ovim cinom,ako je ovo poruka za premijera licno da nije bezbedan,kako tek da se osecaju gradjani Srbije.

jaNa

pre 9 godina

Više nego očigledno da je služba udarila na službu a na grbači nedužnih građana I države!
Ovo incidentno ponašanje podseća na ozloglašenu jedinicu JSO koja se ponašala bahato I radial za interese pojedinaca.
Smatram da ovde treba preduzeti veoma rigorozne mere I da ovo treba shvatiti kao upozorenje jer ovakve policijske igre su nedopustive!

Dragica

pre 9 godina

Sa bezbednošću se ne može igrati. Svaki pokušaj ovakvog kršenja pravila službe treba strogo i adekvatno kazniti. Tako se čiste redovi u policiji kako bi se izbeglo ponavljanja nedelje.

koki

pre 9 godina

Nekim ljudima ocigledno mnogo smeta to sto je premijer cvrsto resio da ocisti policiju od kriminala i korupcije a to mnogima smeta, pa ne biraju nacine i sredstva da to zaustave...

Mile

pre 9 godina

Sta reci ovo je stvarno tuzno..odgovorne policajce treba suspendovati i najstrozije kazniti! a na osnovu cinjenica se vidi da je ovaj incident ustvari udar na Vucica, a samim tim i udar na drzavu,ocigledno da pojedincima smeta sto Vucic hoce da spasi ovu drzavu i izvuce je iz krize pa na sve moguce nacine pokusavaju da ga sprece....Vucic naravno treba da nastavi zapoceto i boljitak ce biti vidljiv i bicemo mu svi biti zahvalni na tome jer cemo konacno moci normalno da radimo,zaradjujemo i zivimo u svojoj drzavi!

Bozana

pre 9 godina

Neko opasno potcenjuje obicne ljude,obicne gradjane.Servira nam se vest da je Andrej pokusao sa dvoje-troje ljudi da probije kordon.Zasto bi on to uradio,da ugrozi ucesnike Parade?Paradu je obezbedjivalo 7000 policajaca.Sigurno je on sa pripadnicima obezbedjenja planirao da razbuca ucesnike parade.Ma vazi!Njegov jedini problem je to sto je premijerov brat.Kad su ga legitimisali krenuli su da ga tuku.

vilma

pre 9 godina

Više nego očigledno ,da je napad smišljen I da je nameran.
Ovakvo nešto više ne sme da se desi.Inicijatori ovog incidenta treba da budu najstrožije kažnjeni!
Moje mišljenje je da se Žandarmerija mora podhitno reorganizovati ,jer očigledno da ima mnogo ljudi u njoj koji misle da su jači od države!

Majstor Stojan

pre 9 godina

Moram da kazem da mi je ovakvo ponasanje je nedopustivo i neprimereno. Zandarmi su imali uvid u identitet ljudi koje su potom butalno pretukli. Zna se sta je vojna policija, njihova normalna reakcija je stav mirno, umesto da nasrnu na njih. Vinovnici ovog nemilog dogadjaja moraju da odgovaraju za svoje ponasanje i za narasuvanje ugleda sluzbe jer u zandarmeriji na srecu ima vise onih koji svoj posao obavljaju savesno i odgovorno.

Mordor

pre 9 godina

Ljudi, pa ovo je vise strasno! Sloba je makar krio informacije od javnosti, ovaj ih okrece u svoju korist, kao da smo svi kolektivno retardirani.
Najzalosnije od svega je sto se velika Politika ponizila po ko zna koji put u svoj istoriji.

mac

pre 9 godina

Onda je vratio ličnu kartu u džep, pa izvadio flašicu sa vodom da se osveži i gađa žandarma...aha važi, pa nismo baš svi toliko glupi koliko AV misli.

Swonsi

pre 9 godina

Ovaj laze kao brat, sva sreca pa ga snimise nekoliko kamera. Kad bih samo mogla da mu vidim izraz lica na sudjenju, ukoliko do istog dodje, kad mu pokazu snimke u facu.

nema

pre 9 godina

Aman ljudi jel imate vi pametnija posla, pun mi je kufer ovog mrcvarenja, ne zanima me. Milslim da mi imamao važnijih problema od nečijeg brata, bavite se stvarnim životima i problemima. Dozvoljavate da vam zamazuju oči . Ako smo država neka to reše nadležni, a novinari kad bi radili svoj posao imali bi još kako čime da se bave. Novinarski posao se sveo na prenošenje saopštenja.

Bonoban

pre 9 godina

Čekajte bre, on je došao do kordona, izvadio legitimaciju, a onda su žandari shvativši o kome se radi povadili palice i počeli da ga mlate? I mlatili su ga deset minuta u haustoru, a njemu nije ispala ni flaša sa vodom iz ruke? I postoji snimak svega toga ali neće da nam ga pokažu?
Pa ko će bre da poveruje u tu priču?
A da, pa isti oni koji su poverovali u Ikarbus Mercedes....

Ko tebe flašicom vode, ti njega ličnom kartom

pre 9 godina

Pa da, stvarno nije u redu..
Umesto da je žandarmerija mlatila mirne slučajne prolaznike, oni ispeglali ove što guraju i gađaju žandarmeriju uz propratno pominjajne familije im...

Veliki brat je bio mala maca naspram ovog!

pre 9 godina

Ne samo sto lazu i zataskavaju, nego ce ovu osionost brata Vodje jos da upotrebe u promotivne svrhe, kako bi izgledalo da je Vodja ugrozen!!!

neobavesten

pre 9 godina

Sve verzije smo culi i od vucica i od obezbednenja i od komsija i od prolaznika i od novinara i tumaca. Hoce li iko pitati ove ljude iz zandarmerije sta se desilo? Mislim osim ovih iz istraznog. Jel iko objavio njihov komentar???

pierre

pre 9 godina

A možda su samo radili svoj posao, obezbeđivali prolaz kordonom kako NIKO ne bi mogao da prođe. Zašto bi Andreja Vučića pustili? Po čemu je on važniji od nas ostalih? Da li bi pustili nekog od vas da im pokaže ličnu kartu kako bi otišao u posetu svojima??? Ljudi su radili svoj posao, a Aleksandar Vučić ponovo koristi situaciju kako bi od sebe napravio žrtvu.

Kancelarija za brze odgovore.

pre 9 godina

Xaxaaa,sad ce teorije zavere,komsija Albanac napao Jorgobanku u hotelu,pa kao prebili AV2 bez razloga,sad jos kazandzija da izadje da kaze da su ga pratila neka cudna kola....katastrofa su!

zoki

pre 9 godina

Eto jos malo spinovanja od strane Vuciceve Politike . Nego da mi vidimo ceo snimak od pocetka i celu pricu od pocetka pa onda mozemo raspravljati.

Pedja

pre 9 godina

Zar iko može da poveruje u ove udbaške teorije i bajke? Cela ova dimna zavesa se diže zbog toga da niko ne postavi pitanje o bahatosti premijera i njegovog brata. Otud ove besmislice i izmišljotine - ko bi bio lud da pipne člana vladajuće dinastije da je znao da je to on?

pera

pre 9 godina

Da li je brat pripadnik neke vojne službe? Nije. Šta će vojska s njim? Zloupotreba. Tekst je spin za izbegavanje odgovornosti za privatizaciju službi od strane braće.

DULE

pre 9 godina

Ma da, mora da su ga prebili jer im se nije svidela slika na ličnoj karti. Kažu ljudi hoće oni tako, idu od čoveka do čoveka i svako ko nema lepu sliku u ličnoj karti oni tuku...još ako mu je društvo obezbeđenje uuuu, odbijaju bubrege!

autocenzura

pre 9 godina

Izjave Vucica su dijametralno suprotne u 2 dana. Da radite novinarski posao kako treba trebali bi da to istaknete u ovakvoj vesti. To bi bio prestanak autocenzure i pocetak oslobadjanja od lazi, spinovanja, straha i najava u kojima se najavljuju najave.

Ukinite internet! Sve se vidi!

pre 9 godina

Žandarmi treba da obustave rad. Vučići, Mali, Stefanovići, Politike, Studija B (slovo može i ćirilicom)) i Civilna društva da umesto njih idu na jug Srbije ili da ulete za vreme neke nove nepogode. To bi bilo pravo, da dopustimo ljudima da se razmašu (i nečim drugim, izuzev jezičinom), a mi i ne zasužujemo bolje kad dopuštamo da nam zemlju vodi peta kolona (raznih provenijencija).

komentator

pre 9 godina

Cela Srbija jedna predstava u bezbroj činova..."Nisu obezbeđenje al su bili u pratnji" - izjava nedostojna i jednog keramičara. Baš se tada mlađi braca uželeo mame i tate, i baš je morao kroz kordon da prođe...Ovaj čin se može nazvati ODGOVOR ORGANA REDA NA BAHATOS GRAĐANA u datim okolnostima. Predstava ide dalje...samo da glumci malo predahnu.

Jednoruki Krstivoje

pre 9 godina

Pa mi jesmo glupi kad smo dopustili da ovi dpđu na vlast, ali ne baš toliko da možemo poverovati u ovakve nebulozne vesti! Znači bahati je sad žrtva a ustvari je vinovnik incidenta to je svakom čoveku jasno!

SRBofil

pre 9 godina

Lažne vesti da se opravda sujeta bata zbog koje je moralo da se kazne žandari koji su naravno radili po PS-u.
Gde je taj izmišljeni prethodni snimak ?
Sujeto najgora si !

Konzerva

pre 9 godina

Kakva "služba na službu", klasično busanje u grudi tipa: "zar vi ne znate ko sam ja, a, sve ću da vas ukinem?"... i pukla tikva.

Jedan iz mase...

pre 9 godina

-Niski odred zandarmerije leglo kriminala i korupcije
-Nacelnik istog tog odrwda Dikovicev rat
-Niski odred zandarmerije saradjuje sa Ajkovicem aka Ajkulom
-Pripadnik niskog odreda zandarmerije 2008 godine u Beogradu tokom protesta na mrtvo prebija coveka na ulici.

Mislite i dalje sa su zandarmi iz niskog odreda cvecke?

Nista ovo nije slucajno ali moze posluziti kao izgovor za obracun sa niskim odredom zandarmerije jer ce zbog ovoga biti smenjenje staresine niskog odreda i to upravo oni koji su oznaceni da su na vrhu kriminogene piramide u niskom odredu.

Operacija perfektno osnisljena i postavljena:
-Bas Vucicev brat da nastrada
-Bas u tom trenutku kamera koja snima iz kola iako je tada u toj ulici bio zabranjen saonracaj
-Bas niski odred da bude odgovoran

UROS

pre 9 godina

"sumnju da brutalnost Žandarmerije ima veze sa uzajamnom netrpeljivošću različitih delova bezbednosnog aparata države, odnosno da je, kako je rekao sagovornik lista, "udarila služba na službu"."
Ako je tako onda su nase sluzbe kriminalne grupe?!

Vlada M.

pre 9 godina

Nemojte molim vas, kad vas lepo molimo.
Nismo slepi. Sve je iscenirano i nismo ovce. Dosta vise, stvarno.
Lepo je dogovor bio da izdrzi jedan-dva udarca i to je to, tako je i bilo, samo jedan pendrek po ledjima i eto rejting odma` skace.
Usput, reklamiramo neku tamo televiziju, smenjujemo nepodobne(misli se politicki) sada evo i zmajavanja za narod kao `sukob frakcija-sluzbi`(ide 5. Oktobar jelte) i tako...
A vi kako te?

Ranko

pre 9 godina

Ako ima indicija, onda je treba traziti u N1 televiziji, koja se bori za nacionalnu frekvenciju sa tv Nova. Mozda Ameri salju poruku premijeru...

De Niros

pre 9 godina

Mlogo bre prostaci ovi nislije...Dosli u Beligrad da nas biju
Pa jer znaju oni da ovde zivi elita Srbije i da mi sve probleme resavamo dijalogom..
pa mlogo grubo kresu ovi divljaci i to brata od premijera VUCICA

moi

pre 9 godina

I mene su legitimisali u nedelju kod Cvetnog trga, ali ja sam pristojna osoba pa su mi se i zahvalili... niko me nije tukao ni prebijao, ni grupa sa sarenim balonima ni zandarmerija...dakle, posten svet nije imao nikakve probleme iako je napolju...

Nenad BG

pre 9 godina

U jedno sam siguran, Vucic nije umesan u planiranje ovog incidenta jer se sa ovom aferom osramotio vise nego sa svim aferama do sada od 90-ih na ovamo.

Nenad

pre 9 godina

Mnogi ce reci da je to sve Vucicevo zamajavanje javnosti i mazanje ociju, ali mislim da je ovde ipak u pitanju veoma prljava igranka... Ako premijer ne moze da zastiti sebe, sta mi obicni gradjani mozemo?

Nevino celjade

pre 9 godina

Pored svega nevedenog, mene jedna stvar prosto odusevljava. Ako obratite paznju da na stav opozicije i svih ostalih boraca za ljudska prava. Niko se nije oglasio i ni rec nismo culi, a mozemo da zamislimo sta bi se desilo da je pretucen brat nekog iz opozicije ili ne daj boze ucesnika parade. Zivi ne bi ostali od nebuloznih prica o diktaturi i svemu ostalom sto nema veze sa istinom. Iskreno mislim da je najveca sramota.

Mikelanđelo

pre 9 godina

Ne znam o kakvim se igrama radi ali ovo je sve samo ne igra. Očigledno je da ovo nije slučajno i da je sa nekom namerom prekoračena upotreba sile. Ostaje nam da čekamo da se istraga završi i da Žandarmi budu kažnjeni. Sve osim kažnjavanja neće biti normalno.

Srbin 100%

pre 9 godina

Ovaj slucaj vec danima zaokuplja paznju medija i gradjana,zato je bitno da se ispitaju svi detalji i pojedinosti koji su doveli do brutalnog prebijanja ovih ljudi,i da se utvrde okolnosti i razlozi koje su prethodile incidentu

helen

pre 9 godina

Buduci da su legitimisali Andreja Vucica znali su ko je,tako da postoji opravdana sumnja da su namerno primenili prekomernu silu i da nije rec o nesporazumu.

Novica

pre 9 godina

Moglo bi se reci za mene ili bilo kog obicnog coveka da smo slucajno pretuceni,ali za Premijerovog brata dok je drzao legitimaciju u ruci jednostavno nema nikakvog smisla.

IGRANKA - BEZ - PRESTANKA

pre 9 godina

Ceo slucaj vec danima zaokuplja paznju kako medija tako i gradjana Srbija , iz tih razloga je veoma bitno da se ispitaju svi detalji i .pojedinosti. Kako je doslo do ov0og zaista teskog incidenta. Pogotovu ako on ima neku pozadinu kako se u javnosti spekuliswe da je to obracun bezbednosnih struktura izmedju sebe. Takovo njihovo ponasanje je ne dopustivo, koji su doveli do brutalnog prebijanja ovih ljudi, i da se utvrde okolnosti i razlozi koje su prethodile incidentu. Naravno da su pored ovih bahatih zandarma najveci krivci su njihove staresine koje su sve to nemo posmatrale, tako da treba svi zajedno da budu najstroze kaznjeni.

Miladin

pre 9 godina

Nema ovo nikakve veze sa netrpeljivoscu razlicitih delova bezbednosnog aparata drzave,nego sa netrpeljivoscu prema Premijeru i njegovoj porodici.

Stizanin

pre 9 godina

Svakako da su okolnosti pod kojima se ovaj incident dogodio veoma sumnjive, treba sve detaljno ispitati, jer razlog zbog koga je zandarmerija prekoracila svoja ovlascenja i prekomerno upotrebila silu ne moze da bude obican nesporazum oko legitimisanja, posebno ako postoje dobre indicije da su svi pokazali legitimacije.

JOVANA

pre 9 godina

Sve sam sigurnija da nije slucajno,Ali koliko god teska poruka ta bila znaci da premijer radi pravi posao,Da su se ljudi koji su sposobni za takve stvari dobro uplasili .

draza

pre 9 godina

Ono sto vidimo na snimku izgleda kao da je snimano devedesetih godina i takve stvari se ne smeju desavati u demokratskoj i uredjenoj drzavi

Stizanin

pre 9 godina

Svakako da su okolnosti pod kojima se ovaj incident dogodio veoma sumnjive, treba sve detaljno ispitati, jer razlog zbog koga je zandarmerija prekoracila svoja ovlascenja i prekomerno upotrebila silu ne moze da bude obican nesporazum oko legitimisanja, posebno ako postoje dobre indicije da su svi pokazali legitimacije.

Mordor

pre 9 godina

Ljudi, pa ovo je vise strasno! Sloba je makar krio informacije od javnosti, ovaj ih okrece u svoju korist, kao da smo svi kolektivno retardirani.
Najzalosnije od svega je sto se velika Politika ponizila po ko zna koji put u svoj istoriji.

moi

pre 9 godina

I mene su legitimisali u nedelju kod Cvetnog trga, ali ja sam pristojna osoba pa su mi se i zahvalili... niko me nije tukao ni prebijao, ni grupa sa sarenim balonima ni zandarmerija...dakle, posten svet nije imao nikakve probleme iako je napolju...

Nenad

pre 9 godina

Mnogi ce reci da je to sve Vucicevo zamajavanje javnosti i mazanje ociju, ali mislim da je ovde ipak u pitanju veoma prljava igranka... Ako premijer ne moze da zastiti sebe, sta mi obicni gradjani mozemo?

Swonsi

pre 9 godina

Ovaj laze kao brat, sva sreca pa ga snimise nekoliko kamera. Kad bih samo mogla da mu vidim izraz lica na sudjenju, ukoliko do istog dodje, kad mu pokazu snimke u facu.

Ko tebe flašicom vode, ti njega ličnom kartom

pre 9 godina

Pa da, stvarno nije u redu..
Umesto da je žandarmerija mlatila mirne slučajne prolaznike, oni ispeglali ove što guraju i gađaju žandarmeriju uz propratno pominjajne familije im...

nema

pre 9 godina

Aman ljudi jel imate vi pametnija posla, pun mi je kufer ovog mrcvarenja, ne zanima me. Milslim da mi imamao važnijih problema od nečijeg brata, bavite se stvarnim životima i problemima. Dozvoljavate da vam zamazuju oči . Ako smo država neka to reše nadležni, a novinari kad bi radili svoj posao imali bi još kako čime da se bave. Novinarski posao se sveo na prenošenje saopštenja.

Veliki brat je bio mala maca naspram ovog!

pre 9 godina

Ne samo sto lazu i zataskavaju, nego ce ovu osionost brata Vodje jos da upotrebe u promotivne svrhe, kako bi izgledalo da je Vodja ugrozen!!!

Bonoban

pre 9 godina

Čekajte bre, on je došao do kordona, izvadio legitimaciju, a onda su žandari shvativši o kome se radi povadili palice i počeli da ga mlate? I mlatili su ga deset minuta u haustoru, a njemu nije ispala ni flaša sa vodom iz ruke? I postoji snimak svega toga ali neće da nam ga pokažu?
Pa ko će bre da poveruje u tu priču?
A da, pa isti oni koji su poverovali u Ikarbus Mercedes....

pierre

pre 9 godina

A možda su samo radili svoj posao, obezbeđivali prolaz kordonom kako NIKO ne bi mogao da prođe. Zašto bi Andreja Vučića pustili? Po čemu je on važniji od nas ostalih? Da li bi pustili nekog od vas da im pokaže ličnu kartu kako bi otišao u posetu svojima??? Ljudi su radili svoj posao, a Aleksandar Vučić ponovo koristi situaciju kako bi od sebe napravio žrtvu.

Vlada M.

pre 9 godina

Nemojte molim vas, kad vas lepo molimo.
Nismo slepi. Sve je iscenirano i nismo ovce. Dosta vise, stvarno.
Lepo je dogovor bio da izdrzi jedan-dva udarca i to je to, tako je i bilo, samo jedan pendrek po ledjima i eto rejting odma` skace.
Usput, reklamiramo neku tamo televiziju, smenjujemo nepodobne(misli se politicki) sada evo i zmajavanja za narod kao `sukob frakcija-sluzbi`(ide 5. Oktobar jelte) i tako...
A vi kako te?

Ukinite internet! Sve se vidi!

pre 9 godina

Žandarmi treba da obustave rad. Vučići, Mali, Stefanovići, Politike, Studija B (slovo može i ćirilicom)) i Civilna društva da umesto njih idu na jug Srbije ili da ulete za vreme neke nove nepogode. To bi bilo pravo, da dopustimo ljudima da se razmašu (i nečim drugim, izuzev jezičinom), a mi i ne zasužujemo bolje kad dopuštamo da nam zemlju vodi peta kolona (raznih provenijencija).

De Niros

pre 9 godina

Mlogo bre prostaci ovi nislije...Dosli u Beligrad da nas biju
Pa jer znaju oni da ovde zivi elita Srbije i da mi sve probleme resavamo dijalogom..
pa mlogo grubo kresu ovi divljaci i to brata od premijera VUCICA

Jednoruki Krstivoje

pre 9 godina

Pa mi jesmo glupi kad smo dopustili da ovi dpđu na vlast, ali ne baš toliko da možemo poverovati u ovakve nebulozne vesti! Znači bahati je sad žrtva a ustvari je vinovnik incidenta to je svakom čoveku jasno!

mac

pre 9 godina

Onda je vratio ličnu kartu u džep, pa izvadio flašicu sa vodom da se osveži i gađa žandarma...aha važi, pa nismo baš svi toliko glupi koliko AV misli.

zoki

pre 9 godina

Eto jos malo spinovanja od strane Vuciceve Politike . Nego da mi vidimo ceo snimak od pocetka i celu pricu od pocetka pa onda mozemo raspravljati.

autocenzura

pre 9 godina

Izjave Vucica su dijametralno suprotne u 2 dana. Da radite novinarski posao kako treba trebali bi da to istaknete u ovakvoj vesti. To bi bio prestanak autocenzure i pocetak oslobadjanja od lazi, spinovanja, straha i najava u kojima se najavljuju najave.

Pedja

pre 9 godina

Zar iko može da poveruje u ove udbaške teorije i bajke? Cela ova dimna zavesa se diže zbog toga da niko ne postavi pitanje o bahatosti premijera i njegovog brata. Otud ove besmislice i izmišljotine - ko bi bio lud da pipne člana vladajuće dinastije da je znao da je to on?

Jedan iz mase...

pre 9 godina

-Niski odred zandarmerije leglo kriminala i korupcije
-Nacelnik istog tog odrwda Dikovicev rat
-Niski odred zandarmerije saradjuje sa Ajkovicem aka Ajkulom
-Pripadnik niskog odreda zandarmerije 2008 godine u Beogradu tokom protesta na mrtvo prebija coveka na ulici.

Mislite i dalje sa su zandarmi iz niskog odreda cvecke?

Nista ovo nije slucajno ali moze posluziti kao izgovor za obracun sa niskim odredom zandarmerije jer ce zbog ovoga biti smenjenje staresine niskog odreda i to upravo oni koji su oznaceni da su na vrhu kriminogene piramide u niskom odredu.

Operacija perfektno osnisljena i postavljena:
-Bas Vucicev brat da nastrada
-Bas u tom trenutku kamera koja snima iz kola iako je tada u toj ulici bio zabranjen saonracaj
-Bas niski odred da bude odgovoran

pera

pre 9 godina

Da li je brat pripadnik neke vojne službe? Nije. Šta će vojska s njim? Zloupotreba. Tekst je spin za izbegavanje odgovornosti za privatizaciju službi od strane braće.

Kancelarija za brze odgovore.

pre 9 godina

Xaxaaa,sad ce teorije zavere,komsija Albanac napao Jorgobanku u hotelu,pa kao prebili AV2 bez razloga,sad jos kazandzija da izadje da kaze da su ga pratila neka cudna kola....katastrofa su!

Ranko

pre 9 godina

Ako ima indicija, onda je treba traziti u N1 televiziji, koja se bori za nacionalnu frekvenciju sa tv Nova. Mozda Ameri salju poruku premijeru...

neobavesten

pre 9 godina

Sve verzije smo culi i od vucica i od obezbednenja i od komsija i od prolaznika i od novinara i tumaca. Hoce li iko pitati ove ljude iz zandarmerije sta se desilo? Mislim osim ovih iz istraznog. Jel iko objavio njihov komentar???

SRBofil

pre 9 godina

Lažne vesti da se opravda sujeta bata zbog koje je moralo da se kazne žandari koji su naravno radili po PS-u.
Gde je taj izmišljeni prethodni snimak ?
Sujeto najgora si !

komentator

pre 9 godina

Cela Srbija jedna predstava u bezbroj činova..."Nisu obezbeđenje al su bili u pratnji" - izjava nedostojna i jednog keramičara. Baš se tada mlađi braca uželeo mame i tate, i baš je morao kroz kordon da prođe...Ovaj čin se može nazvati ODGOVOR ORGANA REDA NA BAHATOS GRAĐANA u datim okolnostima. Predstava ide dalje...samo da glumci malo predahnu.

DULE

pre 9 godina

Ma da, mora da su ga prebili jer im se nije svidela slika na ličnoj karti. Kažu ljudi hoće oni tako, idu od čoveka do čoveka i svako ko nema lepu sliku u ličnoj karti oni tuku...još ako mu je društvo obezbeđenje uuuu, odbijaju bubrege!

UROS

pre 9 godina

"sumnju da brutalnost Žandarmerije ima veze sa uzajamnom netrpeljivošću različitih delova bezbednosnog aparata države, odnosno da je, kako je rekao sagovornik lista, "udarila služba na službu"."
Ako je tako onda su nase sluzbe kriminalne grupe?!

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

jos jedan spin AV i njegovih medija...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nikola, 1. oktobar 2014 09:57)
-----------
A koji su to "njegovi mediji"? Ja svakodnevno "visim" na medijima ali, nešto ne primetih koji su to mediji Aleksandra Vučića?! Možda sam glup da to shvatim ali, mogli ste da nam navedete makar jedan. Pa da ga svi napadnemo kao mesto odfakle se "spinuje". Ako je ono batinanje za Vas "spin" onda ste zaista genije odnosno veliki "antispin" majstor. A možda samo imate nekih ličnih problema pa umesto da "tučete" sebe, ove batine koje je dobio brat, kako ga Vi nazvaste "AV" /veoma duhovito/, smatrate svojom "srećom i pobedom". Srbinu, onom malom, čangrizavom, ljubomornom i zavidnom, koji do podne mrzi sebe a od podne i sebe i celi svet, dovoljna je tudja nesreća da ostvari svoju sreću. Tragično. "AV i njegovi mediji"?! Strašno?!

koki

pre 9 godina

Andrej Vucic je pretucen zato sto je rodjeni brat premijera. Mnogima je premijer trn u oku zato sto uvodi red i zakon u sve slojeve drustva a to mnogima smeta...

Miodrag

pre 9 godina

Kada covek procita sve ove komentare zlih ljudi koji se ne stide da sakriju koliko im je drago sto je neduzan covek pretucen samo zato sto je neciji brat,postavlja se pitanje da li smo mi stvarno dobar narod koji je zasluzio da zivi bolje?

Bozana

pre 9 godina

Neko opasno potcenjuje obicne ljude,obicne gradjane.Servira nam se vest da je Andrej pokusao sa dvoje-troje ljudi da probije kordon.Zasto bi on to uradio,da ugrozi ucesnike Parade?Paradu je obezbedjivalo 7000 policajaca.Sigurno je on sa pripadnicima obezbedjenja planirao da razbuca ucesnike parade.Ma vazi!Njegov jedini problem je to sto je premijerov brat.Kad su ga legitimisali krenuli su da ga tuku.

milla

pre 9 godina

Ministarstvo unutrašnjih poslova Srbije intenzivno proverava informaciju da Andrej Vučić i pripadnici vojne policije koji su bili u njegovoj pranji nisu slucajno pretučeni.
Smatram da nije slučajno I ne sviđa mi se uopšte ponašanje Žandarmerije !
Oni treba da služe u interesu države ,ali oni očigledno to ne rade!

koki

pre 9 godina

Nekim ljudima ocigledno mnogo smeta to sto je premijer cvrsto resio da ocisti policiju od kriminala i korupcije a to mnogima smeta, pa ne biraju nacine i sredstva da to zaustave...

Jeka

pre 9 godina

Cast izuzecima, ali Niska Zandarmerija je puna isfrustriranih policajaca sa Kosova. Treba organizovati neko sluzbeno telo koje ce proveriti sve policajce i njihovu psihicku stabilnos,jer kako obicni gradjani da se osecaju sigurno ako se oni tj. sluzbe razne ne podnose medjusobno. Valjda u jednoj drzavi mora da postoji hijerarhijski sled i da se postuje po cenu gubitka posla i penzije,slabo oni kaznjavaju te nemoralne policajce.

Viskić

pre 9 godina

Žandarmerija je brutalno pretukla čoveka i postavlja se pitanje zašto?Treba istraga da se sprovede do kraja i nadam se da će dati rezultata!

pesnica

pre 9 godina

Sve je ovo smisljeno i organizovano iz pojedinih politickih i zaostalih repova policijskih struktura . Pokusavaju Vucicu da upute poruku da se oni jos pitaju . Drzava mora da pokaze da je jaca od njih i da im uzvrati udarac , da se nauce pameti jednom zauvek ,oni i njima slicnima .

Mile

pre 9 godina

Sta reci ovo je stvarno tuzno..odgovorne policajce treba suspendovati i najstrozije kazniti! a na osnovu cinjenica se vidi da je ovaj incident ustvari udar na Vucica, a samim tim i udar na drzavu,ocigledno da pojedincima smeta sto Vucic hoce da spasi ovu drzavu i izvuce je iz krize pa na sve moguce nacine pokusavaju da ga sprece....Vucic naravno treba da nastavi zapoceto i boljitak ce biti vidljiv i bicemo mu svi biti zahvalni na tome jer cemo konacno moci normalno da radimo,zaradjujemo i zivimo u svojoj drzavi!

vilma

pre 9 godina

Više nego očigledno ,da je napad smišljen I da je nameran.
Ovakvo nešto više ne sme da se desi.Inicijatori ovog incidenta treba da budu najstrožije kažnjeni!
Moje mišljenje je da se Žandarmerija mora podhitno reorganizovati ,jer očigledno da ima mnogo ljudi u njoj koji misle da su jači od države!

dusicabok

pre 9 godina

realno kolike su sanse da su slucajno u istom danu pretuceni vucicev i brat sinise malog.meni sve to deluje kao organizovano,ali lepo bi bilo da gresim.

istina9

pre 9 godina

Najoštrije osuđujem napad na porodicu. Koliko god da volite ili ne volite nekog priznaćete da sam u pravu. To je delo nekih slabića koji se kriju iza žandarmerije. Nadam se da ce istina otkriti tokom istrage.

Mitosev

pre 9 godina

Na nasilje ne sme imati pravo niko! Ma ciji da je brat u pitnju.Volite nekoga ili ne,podrzite ili ne,na sve imate pravo,ali na nasilje ne!Tacka.

Nikola Rakić

pre 9 godina

Ako se dokaže da su ga namerno prebili, ne da ih treba ražalovati, nego im i suditi jer je gore kad oni sa značkom biju nego da se se neki obični likovi pobili u kafani.

zolika

pre 9 godina

Neka se policija tako igra sa kriminalcima koji im svaki dan prolaze pored nosa a ne sa normalnim narodom koji im je pokazao ili nije pokazao licnu kartu, sramota...

Maja

pre 9 godina

Ako je razlog prebijanja bio to sto je neko neciji brat onda ti koji su sebi dali za pravo da tuku neduznog coveka treba da zavrse u Lali Lazarevic na posmatranju!

poljak

pre 9 godina

Bogata i svetla istorija zandarmerije narusena je ovim cinom,ako je ovo poruka za premijera licno da nije bezbedan,kako tek da se osecaju gradjani Srbije.

Dragica

pre 9 godina

Sa bezbednošću se ne može igrati. Svaki pokušaj ovakvog kršenja pravila službe treba strogo i adekvatno kazniti. Tako se čiste redovi u policiji kako bi se izbeglo ponavljanja nedelje.

jaNa

pre 9 godina

Više nego očigledno da je služba udarila na službu a na grbači nedužnih građana I države!
Ovo incidentno ponašanje podseća na ozloglašenu jedinicu JSO koja se ponašala bahato I radial za interese pojedinaca.
Smatram da ovde treba preduzeti veoma rigorozne mere I da ovo treba shvatiti kao upozorenje jer ovakve policijske igre su nedopustive!

mitar

pre 9 godina

Sve treba detaljno proveriti i krivce pod obavezno najstrozije kazniti. Ako je kojim slucajem istina da Vucic nije slucajno pretucen onda mozga te operacije treba pod hitno pronaci a po mogucstvu i kamenovati da vise nikom nikad ne padne na pamet da nasrne ni na jednog premijera ili njihove porodice.

u svemu lošem ima nečeg dobrog

pre 9 godina

Nema tu slučajnosti, nisam sigurna da li je udarila služba na službu ili je sve posledica oblačenja agresivnih ljudi u uniformu. Niški žandarmi nisu nepoznati široj javnosti, poprilično se pisalo o njima, ali se ništa nije preduzelo. To što se desilo Vučićevom bratu moglo je da se desi i bilo kome drugom, ne zaboravimo nišlijku na koju je žandarm pucao u kružnom toku nezadovoljan brzinom njenog kretanja. Onaj udarac u kičmeni stub bolan je za gledanje, ali ako će pomoći da se žandarmerija detaljno proveri i da se nasilnicima skine uniforma, onda je dobro što je došlo do tog incidenta, jer će naša deca biti bezbednija.

Bilja

pre 9 godina

Neopravdano je da se zarad nekog licnog stava iskaljuje bes na javnom mestu. Ovo se mora zestoko sankcionisati i svi akteri moraju krivicno da odgovaraju za svoje postupke!

Lili

pre 9 godina

Sigurno niko nije ubedjen da policija moze da uradi nesto slucajno. Srbija ipak nije drzava pod policijskom upravom vec sa legitimnom izabranom vlasti.

nba

pre 9 godina

Tako je to kad su službe u službi pojedinaca i grupa a ne u službi građana, nije to samo slučaj u bezbedonosnim službama već se slobodno može reći i mnogim drugim službama...partijsko kadroviranje uzima svoj danak, mislim da dačić o svemu ovome zna puno više, samo šuti radi fotelje.

Majstor Stojan

pre 9 godina

Moram da kazem da mi je ovakvo ponasanje je nedopustivo i neprimereno. Zandarmi su imali uvid u identitet ljudi koje su potom butalno pretukli. Zna se sta je vojna policija, njihova normalna reakcija je stav mirno, umesto da nasrnu na njih. Vinovnici ovog nemilog dogadjaja moraju da odgovaraju za svoje ponasanje i za narasuvanje ugleda sluzbe jer u zandarmeriji na srecu ima vise onih koji svoj posao obavljaju savesno i odgovorno.

Mamika

pre 9 godina

Gledam kako se ljudi raduju tudjoj nesreci i ne verujem da je toliko zlo u nama. Definitivno je moguce da je ovo namesteno kao neka opomena prmijeru.

Aleksandra84

pre 9 godina

Nista novo, tj treba promeniti celu strukturu u MUP i Zandarmeriji pogotovo unutrasnju jer je deo bezbednosnih struktura ogrezao u kriminalu i kome ne odgovara resetovanje sistema.

Rasformirati žandarmeriju jer je pod Dačićem ponovo mutirala u JSO

pre 9 godina

Bez obzira na sve to mislim da su se već poodavno a sada i definitivno stekli uslovi da žandarmerija kao naslednica kriminalne JSO bude u potpunosti rasformirana i ukinuta a stariji kadar koji je profesionalno sazrevao u JSO mora biti predmet posebno detaljne kriminalističke obrade. Bez toga ćemo imati žandarme koji kopaju zlato, divljaju po Nišu, reketiraju vlasnike lokala, ubijaju i spaljuju decu po kolima, obezbeđuju kriminalce a sve to je zapravo izvor kriminala koji se nalazi u srcu države.
Nisam fan Vučića i SNS-a ali je očigledno da imamo situaciju da aparat koji treba da reformišu oni u stvari i ne kontrolišu kao što ga nije kontrolisao ni Milošević ni Đinđić pa su se zbog toga desili krupni i loši društveni lomovi. Još jedna revolucija je potpuno suvišna i ništa neće rešiti već će isključivo konzervirati postojeće stanje u državi koja se potpuno kriminalizovala u poslednjih 20 godina.
Stoga ili reforme odmah, danas popodne ili izbori - sve ostalo je opasno igranje sa vatrom u kome neko može ozbiljno da nastrada. Vučićevom bratu i kobrama će masnice i podlivi proći za nedelju ili dve ali tumor ovog društva nastavlja da tinja zaštićen i maskiran u nešto što brani ovo društvo od svog zla ovog sveta. To su ipak krupne stvari koje svojim značajem daleko prevazilaze stranačka prepucavanja i lične animozitete.

DARIA

pre 9 godina

Baš divno, kada mogau da se mrze i prepucavaju, pendrecima preko nečijih leđa i da se udara na nečiju porodicu, to je nedopustivo, ispitati što pre i kazniti!!!!Ovako nešto samo bolesni mozgovi, mogu da podržavaju!

Zensko sam

pre 9 godina

Kao zena se stidim komentara koji likuju sto je neciji sin prebijen, neciji brat, mozda otac, to ne znam.. Zgrozena sam, ne zanima me prezime ni nacija, i da je nesto skrivio ima za to sud a ne makljaza.

TODOR

pre 9 godina

A odgovornost Dacica i Veljovica za stanje u policiji, oni su kadrovali godinama, umesto da su smenjeni, oni se konsolidovali, gledamo posledice, a narod nije za ovo glasao, IZBORE MOLIM

Vesna BG

pre 9 godina

Pa sad ko bi to znao, ali nadležni će detaljno odraditi svoj deo posla. MIslim da ni bilo ozbiljno da se sačeka nalaz pre medijskog linča ove ili one strane

Nenad BG

pre 9 godina

U jedno sam siguran, Vucic nije umesan u planiranje ovog incidenta jer se sa ovom aferom osramotio vise nego sa svim aferama do sada od 90-ih na ovamo.

Mikelanđelo

pre 9 godina

Ne znam o kakvim se igrama radi ali ovo je sve samo ne igra. Očigledno je da ovo nije slučajno i da je sa nekom namerom prekoračena upotreba sile. Ostaje nam da čekamo da se istraga završi i da Žandarmi budu kažnjeni. Sve osim kažnjavanja neće biti normalno.

Nevino celjade

pre 9 godina

Pored svega nevedenog, mene jedna stvar prosto odusevljava. Ako obratite paznju da na stav opozicije i svih ostalih boraca za ljudska prava. Niko se nije oglasio i ni rec nismo culi, a mozemo da zamislimo sta bi se desilo da je pretucen brat nekog iz opozicije ili ne daj boze ucesnika parade. Zivi ne bi ostali od nebuloznih prica o diktaturi i svemu ostalom sto nema veze sa istinom. Iskreno mislim da je najveca sramota.

helen

pre 9 godina

Buduci da su legitimisali Andreja Vucica znali su ko je,tako da postoji opravdana sumnja da su namerno primenili prekomernu silu i da nije rec o nesporazumu.

Branka

pre 9 godina

Sve sam sigurnija da nije slucajno,Ali koliko god teska poruka ta bila znaci da premijer radi pravi posao,Da su se ljudi koji su sposobni za takve stvari dobro uplasili .

Urban

pre 9 godina

Ako je ovaj napad proizvod netrpeljivosti prema Vučiću, onda će za to neko sigurno odgovarati, u to nema sumnje. Žandarmerija se ovako ne sme ponašati. Drago mi je što su ovi momci suspendovani i što je pokrenuta istraga u vezi ovog brutalnog prebijanja momaka. Niko nije iznad zakona, a to je najbitnije.

Vladan

pre 9 godina

Žandarmi su definitivno znali koga tuku, pa zato postoji i opravdana sumnja da neko stoji iza svega ovoga. Neophodno je sve ispitati i nalogodavce žestoko kazniti!

Ivana

pre 9 godina

"Bez obzira na sve to mislim da su se već poodavno a sada i definitivno stekli uslovi da žandarmerija kao naslednica kriminalne JSO bude u potpunosti rasformirana i ukinuta a stariji kadar koji je profesionalno sazrevao u JSO mora biti predmet posebno detaljne kriminalističke obrade"

JSO je izvrsavao naloge politicara da ubiju,nisu ubijalia zato sto su sami odlucili.Istarga mora zapoceti od komandanog lanca iznad JSO ,a to su ministry,predsednici ,premijeri i vicepremijeri koji su odgovozni za politicke likvdiacije,sprecavanje istraga i koristenje usluga istih borbenih jednicica za licne ciljeve.
Znaci,ubistvo Ivana Stambolcia, ministra odrbane Bulatovica,premijera Zorana Djindjica, Slavka Curuvije, Ive Pukanica, Dade Vujasinovic....nije osmislio JSO ili dileri droge.

biljana simić

pre 9 godina

Ne mogu da verujem da ovakva stvar zabavlja ljude , sutra kada pendrek po vuglici oseti neko od vaših prijatelja ili braće da li će vam i dalje biti zabavno.

joca

pre 9 godina

Naravno da su znali koga tuku i ovo je sramota sto se desilo, umesto da odrzavaju red i mir oni su sami pravili haos i tukli ljude ni krive ni duzne. Sankcionisati ih po hitnom postupku

Vladan

pre 9 godina

Žandarmi su definitivno znali koga tuku, pa zato postoji i opravdana sumnja da neko stoji iza svega ovoga. Neophodno je sve ispitati i nalogodavce žestoko kazniti!

Otvorena knjiga

pre 9 godina

Sta li se desava u ovoj zemlji, verujem da se svaki posten gradjanin pita? Jedva cekam da vidim kako je do ovoga doslo, i naravno sta kaze zandramerija?

Profesorka

pre 9 godina

Sve su indicije da je ovaj incident namešten kao neka opomena upućena premijeru. Nadležni državni organi su merodavni da čitav ovaj nemili događaj ispitaju do tančina i daju svoju završnu reč.

Srbin 100%

pre 9 godina

Ovaj slucaj vec danima zaokuplja paznju medija i gradjana,zato je bitno da se ispitaju svi detalji i pojedinosti koji su doveli do brutalnog prebijanja ovih ljudi,i da se utvrde okolnosti i razlozi koje su prethodile incidentu

Stizanin

pre 9 godina

Svakako da su okolnosti pod kojima se ovaj incident dogodio veoma sumnjive, treba sve detaljno ispitati, jer razlog zbog koga je zandarmerija prekoracila svoja ovlascenja i prekomerno upotrebila silu ne moze da bude obican nesporazum oko legitimisanja, posebno ako postoje dobre indicije da su svi pokazali legitimacije.

Stizanin

pre 9 godina

Svakako da su okolnosti pod kojima se ovaj incident dogodio veoma sumnjive, treba sve detaljno ispitati, jer razlog zbog koga je zandarmerija prekoracila svoja ovlascenja i prekomerno upotrebila silu ne moze da bude obican nesporazum oko legitimisanja, posebno ako postoje dobre indicije da su svi pokazali legitimacije.

Novica

pre 9 godina

Moglo bi se reci za mene ili bilo kog obicnog coveka da smo slucajno pretuceni,ali za Premijerovog brata dok je drzao legitimaciju u ruci jednostavno nema nikakvog smisla.

IGRANKA - BEZ - PRESTANKA

pre 9 godina

Ceo slucaj vec danima zaokuplja paznju kako medija tako i gradjana Srbija , iz tih razloga je veoma bitno da se ispitaju svi detalji i .pojedinosti. Kako je doslo do ov0og zaista teskog incidenta. Pogotovu ako on ima neku pozadinu kako se u javnosti spekuliswe da je to obracun bezbednosnih struktura izmedju sebe. Takovo njihovo ponasanje je ne dopustivo, koji su doveli do brutalnog prebijanja ovih ljudi, i da se utvrde okolnosti i razlozi koje su prethodile incidentu. Naravno da su pored ovih bahatih zandarma najveci krivci su njihove staresine koje su sve to nemo posmatrale, tako da treba svi zajedno da budu najstroze kaznjeni.

Konzerva

pre 9 godina

Kakva "služba na službu", klasično busanje u grudi tipa: "zar vi ne znate ko sam ja, a, sve ću da vas ukinem?"... i pukla tikva.

JOVANA

pre 9 godina

Sve sam sigurnija da nije slucajno,Ali koliko god teska poruka ta bila znaci da premijer radi pravi posao,Da su se ljudi koji su sposobni za takve stvari dobro uplasili .

Miladin

pre 9 godina

Nema ovo nikakve veze sa netrpeljivoscu razlicitih delova bezbednosnog aparata drzave,nego sa netrpeljivoscu prema Premijeru i njegovoj porodici.

draza

pre 9 godina

Ono sto vidimo na snimku izgleda kao da je snimano devedesetih godina i takve stvari se ne smeju desavati u demokratskoj i uredjenoj drzavi