Petak, 19.09.2014.

09:04

Koliko košta LaFerrari kod preprodavca

Izvor: B92

Koliko košta LaFerrari kod preprodavca IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

17 Komentari

Sortiraj po:

braca

pre 9 godina

ja stvarno ne razumem komentare ovde,oa ferrari je rekao da pusta 499 komada samo!!! i hoce da ih proda samo svojim musterijama koji imaju vec 5 ferarija,i sta sad tu ima cudno kad ce ih sve prodati,pa nece ih praviti 1099 i vise pa da se zabrinu dak ce ih prodati. i naravno da traze stare kupce,pa nece ih prodati kinezu pa da ga izlomi pred kamerama iz sprdnje ,zar im to treba..... a mozda i kinez ima 5 ferarija!?

Pantelija

pre 9 godina

@Pantelija
Da li si ti ikada vozio ferari?
pozdrav.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (joe, 21. septembar 2014 21:59)
Ne,ali sam vozio Porse 911 i Lambordzini Galjardo,koje poseduje moj teca u Engleskoj.Posto mi je tetka sirokis shvatanja,muz joj je pakistanac ,a love ima kao blata posto je hirurg.
Vozio sam ih na pisti i po gradu.Sa Porseom iskustvo je na granici da kazem da je neupotrebljiv po gradu,dok je lambo apsolutno neupotrebljiv po gradu.Prenizak je ,paralelno parkiranje je nemoguca misija,parkiranje u rikverc nemoguce,nema klimu,ima radio koji je djubre.Jedino valja za pistu.
Iskreno,nista neudobnije u zivotu nisam vozio i iskustvo sa njim uporedjujem sa voznjom u Fap-u 13.Da je u pitanju tehnolosko cudo,apsolutno se slazem,ali ga nikada ne bih birao za sebe,jer se ne lozim na tu vrstu vozila.

dario

pre 9 godina

@Pantelija,

sve je to meni oko ekskluzivnosti jasno. I ja da imam mogucnosti da ga kupim vjerovatno bih ujutro pored njega pio kafu. I slazem se da postoji velika kolicina bogatasa koja ne bi trebalo da ga posjeduje. Ali se postavlja pitanje sta je ferari ovime izgubio. Ferari ne zivi od ljudi koji posjeduju 5 ferarija, vec od vecine onih ostalih, kojima je ovim potezom porucio da nisu "dostojni" da posjeduju La Ferrari. Mislim da je to jedna velika greska, uostalom covjek koji je potpisivao te narudzbe (Luka) od pocetka godine vise i nije sef ferarija...

Pantelija

pre 9 godina

(dario, 20. septembar 2014 11:02)

Tako se postize vrednost.Kada postoji nesto sto i pored visoke cene koju mozes da platis i dalje ne mozes da kupis,stvara se potraznja i zelja za tim proizvodom.Ekskluzivnost se potize samo na taj nacin.
Da Ferari godisnje izbacuje 300 000 vozila po toj ceni,veroatno da ne bi mogao da ih proda,a i sam brend bi izgubio na ekskluzivnosti.Kada se radi hiperprodukcija,nju obavezno prati i niza cena ,jer veliku kolicinu je potrebno prodati i tu se kupci ne biraju, da bi se izvukao profit.
Nikada ne bih kupio Ferarija,a ako bih i uzimao auto za uzivanje ,uzeo bih Mazdu Mx5 ili vec neki jeftini kabriolet,koji ima normalno vesanje,klimu,ozvucenje i sve one udobnosti koje sportski auto od 1,3 miliona verovatno nema,a sama brzina mi nije toliko bitna,bas kao ni "Wau " efekat koji bi taj auto trebalo da proizvede.

Surovi

pre 9 godina

Ferarije mozemo posmatrati samo kao tehnolosko-umetnicka remek dela,nikako kao automobile,posto oni to i nisu.
Jeste da mogu da idu veoma brzo,imaju cetiri tocka,motor,brisace...,ali teski su za voznju,neprakticni za svakodnevnu upotrebu,neudobni,cesto i bez najosnovnije opreme ,koja je standard u daleko jeftinijim automobilima srednje klase.Cesto nemaju ni klimu,pa cak ni radio zato sto se stedi na tezini.
Ono zbog cega se divim tim preskupim automobilima je zbog tehnologija koje ugradjuju,a koje ce vremenom da dodju i sirih narodnih masa.Oni su jos odavno poceli da koriste delove od polimera i karbonskih vlakana,a to je pocelo i da se primenjuje i kod obicnih vozila,a koliko toga jos ima ni sam ne znam.

Miki NS

pre 9 godina

Slepo obozavanje Ferarija, narocito na ovim prostorima, nije stanje svesti, vec dijagnoza!
Razumem i podrzavam ljude koji bi pre izabrali auto neke druge firme, da ne bi morali da se ponizavaju pred prodavcima (i preprodavcima) Ferarija, i nema nikakvog razloga da te ljude pljujete ovde, samo zato sto ste zaslepljeni crvenom bojom Ferarija i ne vidite dalje od nje. Svako bira ono sto se njemu svidja i odgovara, ne morate vi deliti to isto misljenje, ali ni pljuvati po njemu. Naucite se malo toleranciji.

dario

pre 9 godina

Jasna mi je poenta ovoga, medjutim postavlja se pitanje koliko ferrari zaradjuje i opstaje od istinskih ljubitelja (kome je ovaj auto namijenjen), a koliko od tih trulih bogatasa koje vecina vas ovjde spominje. Cinjenica je da je njima kinesko trziste najvece, a cinjenica je da tamo sigurno ima vise ovih drugih bogatasa. Moje je misljenje da su ovdje stali na "zulj" vecini svojih kupaca. Meni je licno nezamislivo da sam truli bogatas, a da mi tamo neki Luka odredjuje da li cu mu platiti nesto 1.3 mil. eura ili ne! Pokupio bih se iz Maranela i otisao kod ostalih, ima i drugih automobila koji nisu ferrari a predstavljaju umjetnost.

braco

pre 9 godina

mogu da ih shvatim u potpunosti,oni ce da naprave samo 499 primeraka vrhunskog auta, i treba da ih prodaju istinskim ljubiteljima ferarija a ne novopecenim bogasima koji se izivljavaju na skupocenim autima i blate imidx firme poput likova u kini,rusiji .......

dukiVrs

pre 9 godina

Na Zapadu ima itekako imucnih ljudi koji sigurno ne uzimaju na lizing Ferrari ili u kompenzaciju (kao ovi nasi) nego ga kupi novog. Kad ga kupi vozi ga dok se ne pojavi sledeci model koji mu se svidja, kupi i taj a prethodni cuva za specijalne prilike i tako u krug. To se zove pravljenje kolekcije i s obzirom da tim ljudima to predstavlja uzitak a ne pilicarenje za lovu (kao ovi nasi). Iako ga nikad necu videti a ne posedovati ne hulim i proklinjem nikoga jer sam u principu zadovoljan svojim zivotom a kad mi dodje zelja iznajmicu ga lepo na jedan dan za par zelenih novcanica (ne laferrari) i zadovoljiti sebe.

trtko

pre 9 godina

Pitanje vlasnistva ovog Ferarija je filozofske prirode i ne svodi se na relacije IMAM - MOGU, NEMAM - HOCU. I ako nisam glasnogovornik Ferarija, imaju oni dobro placene za to, reklo bi se da se ovde razmisljalo u pravcu UMETNOSTI. Ovaj model to i jeste i cilj nije bio da do njega dodje olos koji preprodaje i onaj ko samo ima pare, nego oni koji ce se o njemu brinuti, izloziti ga obozavaocima i povremeno provozati u lokalu da mehanicki sklopovi ostanu funkcionalni.
Kako kada bi neko kupio umetnicku sliku od 1.000.000 evra i dao detetu da maze po njoj... Za svoje pare covek moze da radi mnogo toga sto pozeli, ali ovde je akcenat na ODGOVORNOSTI
i slavljenju UMETNOSTI. Dakle filozofija, a ne puka bahatost :-)

Tulipan

pre 9 godina

@HD
To što bi kupio Saleena prije Ferrarija dovoljno govori o tvom neznanju i kao takav i ne bi mogao da vozis jedno takvo remek delo kao što je La Ferrari..Dok je veliki Enzo bio živ, svaki potencijalni kupac Ferrarija je išao kod njega lično na razgovor, na osnovu koga je procenjivano da li će mu se prodati ili ne..Jer je u Ferrari od svojih prvih dana ugrađivana strast, ljubav prema automobilizmu, predanost, savršenstvo..a to je nešto za šta je čika Enzo znao da ne postoji novac kojim se to može meriti te je svoje automobile prodavao samo istinskim ljubiteljima i poznavaocima..A u današnje vreme Ferrari ovim potezima pokašava na neki način da očuva Enzovu ideju..

HD

pre 9 godina

Ja se u potpunosti slazem sa komentatorom Sasom, i meni se povraca kad vidim "briljantne" poslovne poteze firme kao sto je Ferari, ako ja imam B kategoriju i dovoljno para za nov Ferari, zasto da mi ne prodaju? Sto sam ja manje vredan od nekog preprodavackog olosa? Uostalom, da imam taj novac, verovatno bih uzeo neki Koenigsegg, Saleen ili Pagani, sto bih sebe blamirao pred nadobudnim prodavcima iz Ferarija...

RAF

pre 9 godina

@Sasa, probaj malo dublje da razmislis o svemu, obrisi iz glave na trenutak nezadovoljstvo zivot koji zivimo mi obicni smrtnici, obrisi cinjenicu da ovaj ferari mozemo svi mi samo na slikama da gledamo, i neke stvari ce ti se same povezati i uklopiti u mnogo vecu sliku. Sve to sto ferari radi je savrseno normalno za taj svet kome mi nikada necemo pripadati, tesko da cemo ikada makar samo i upoznati nekog ko vec njemu pripada...jedinstvenost nema cenu...

Jer su tako u mogućnosti

pre 9 godina

@Sasa

Ti prijatelju ništa ne shvataš iako brojevi govore sve..
Ovo limitiranje na kupovinu samo ako posedujete pet Ferarija je nagrada za sve te kupce koji su dali pare za tih pet automobila, jer kupovinom LaFerarija u mogućnosti su da zarade i otplate deo ili sve automobile koje su kupili u Ferariju. Ovaj tip će na svom zaraditi 1m evra sigurno, tako da mu se isplatilo što je "trčao ko ovca", a ti ipak nikad nećeš postići to sa tvojom Cesnom kao i 99.9% proizvođača sa cele planete ne samo automobilia nego i svega što može da se napravi..

Sasa

pre 9 godina

Imam ja ponudu za nekog zaposlenog u Ferariju; Kupi od mene Cesna avion. Uslov je da vec imas pet Cesni, kupljenih takodje od mene.
Ne mogu da shvatim toliku izdegenerisanost i kompleks vise vrednosti neke firme, da idu u toliku diskriminaciju ljudi, da im prodaju kola samo ako imaju pet kola iste firme. Sta su umislili? Da vladaju svetom? Uzivaju da ponizavaju ljude? A kupci kao ovce, trce brze bolje na listu cekanja. Tuzno, jadno i zalosno!

Jer su tako u mogućnosti

pre 9 godina

@Sasa

Ti prijatelju ništa ne shvataš iako brojevi govore sve..
Ovo limitiranje na kupovinu samo ako posedujete pet Ferarija je nagrada za sve te kupce koji su dali pare za tih pet automobila, jer kupovinom LaFerarija u mogućnosti su da zarade i otplate deo ili sve automobile koje su kupili u Ferariju. Ovaj tip će na svom zaraditi 1m evra sigurno, tako da mu se isplatilo što je "trčao ko ovca", a ti ipak nikad nećeš postići to sa tvojom Cesnom kao i 99.9% proizvođača sa cele planete ne samo automobilia nego i svega što može da se napravi..

RAF

pre 9 godina

@Sasa, probaj malo dublje da razmislis o svemu, obrisi iz glave na trenutak nezadovoljstvo zivot koji zivimo mi obicni smrtnici, obrisi cinjenicu da ovaj ferari mozemo svi mi samo na slikama da gledamo, i neke stvari ce ti se same povezati i uklopiti u mnogo vecu sliku. Sve to sto ferari radi je savrseno normalno za taj svet kome mi nikada necemo pripadati, tesko da cemo ikada makar samo i upoznati nekog ko vec njemu pripada...jedinstvenost nema cenu...

Tulipan

pre 9 godina

@HD
To što bi kupio Saleena prije Ferrarija dovoljno govori o tvom neznanju i kao takav i ne bi mogao da vozis jedno takvo remek delo kao što je La Ferrari..Dok je veliki Enzo bio živ, svaki potencijalni kupac Ferrarija je išao kod njega lično na razgovor, na osnovu koga je procenjivano da li će mu se prodati ili ne..Jer je u Ferrari od svojih prvih dana ugrađivana strast, ljubav prema automobilizmu, predanost, savršenstvo..a to je nešto za šta je čika Enzo znao da ne postoji novac kojim se to može meriti te je svoje automobile prodavao samo istinskim ljubiteljima i poznavaocima..A u današnje vreme Ferrari ovim potezima pokašava na neki način da očuva Enzovu ideju..

dukiVrs

pre 9 godina

Na Zapadu ima itekako imucnih ljudi koji sigurno ne uzimaju na lizing Ferrari ili u kompenzaciju (kao ovi nasi) nego ga kupi novog. Kad ga kupi vozi ga dok se ne pojavi sledeci model koji mu se svidja, kupi i taj a prethodni cuva za specijalne prilike i tako u krug. To se zove pravljenje kolekcije i s obzirom da tim ljudima to predstavlja uzitak a ne pilicarenje za lovu (kao ovi nasi). Iako ga nikad necu videti a ne posedovati ne hulim i proklinjem nikoga jer sam u principu zadovoljan svojim zivotom a kad mi dodje zelja iznajmicu ga lepo na jedan dan za par zelenih novcanica (ne laferrari) i zadovoljiti sebe.

trtko

pre 9 godina

Pitanje vlasnistva ovog Ferarija je filozofske prirode i ne svodi se na relacije IMAM - MOGU, NEMAM - HOCU. I ako nisam glasnogovornik Ferarija, imaju oni dobro placene za to, reklo bi se da se ovde razmisljalo u pravcu UMETNOSTI. Ovaj model to i jeste i cilj nije bio da do njega dodje olos koji preprodaje i onaj ko samo ima pare, nego oni koji ce se o njemu brinuti, izloziti ga obozavaocima i povremeno provozati u lokalu da mehanicki sklopovi ostanu funkcionalni.
Kako kada bi neko kupio umetnicku sliku od 1.000.000 evra i dao detetu da maze po njoj... Za svoje pare covek moze da radi mnogo toga sto pozeli, ali ovde je akcenat na ODGOVORNOSTI
i slavljenju UMETNOSTI. Dakle filozofija, a ne puka bahatost :-)

Sasa

pre 9 godina

Imam ja ponudu za nekog zaposlenog u Ferariju; Kupi od mene Cesna avion. Uslov je da vec imas pet Cesni, kupljenih takodje od mene.
Ne mogu da shvatim toliku izdegenerisanost i kompleks vise vrednosti neke firme, da idu u toliku diskriminaciju ljudi, da im prodaju kola samo ako imaju pet kola iste firme. Sta su umislili? Da vladaju svetom? Uzivaju da ponizavaju ljude? A kupci kao ovce, trce brze bolje na listu cekanja. Tuzno, jadno i zalosno!

braco

pre 9 godina

mogu da ih shvatim u potpunosti,oni ce da naprave samo 499 primeraka vrhunskog auta, i treba da ih prodaju istinskim ljubiteljima ferarija a ne novopecenim bogasima koji se izivljavaju na skupocenim autima i blate imidx firme poput likova u kini,rusiji .......

HD

pre 9 godina

Ja se u potpunosti slazem sa komentatorom Sasom, i meni se povraca kad vidim "briljantne" poslovne poteze firme kao sto je Ferari, ako ja imam B kategoriju i dovoljno para za nov Ferari, zasto da mi ne prodaju? Sto sam ja manje vredan od nekog preprodavackog olosa? Uostalom, da imam taj novac, verovatno bih uzeo neki Koenigsegg, Saleen ili Pagani, sto bih sebe blamirao pred nadobudnim prodavcima iz Ferarija...

Surovi

pre 9 godina

Ferarije mozemo posmatrati samo kao tehnolosko-umetnicka remek dela,nikako kao automobile,posto oni to i nisu.
Jeste da mogu da idu veoma brzo,imaju cetiri tocka,motor,brisace...,ali teski su za voznju,neprakticni za svakodnevnu upotrebu,neudobni,cesto i bez najosnovnije opreme ,koja je standard u daleko jeftinijim automobilima srednje klase.Cesto nemaju ni klimu,pa cak ni radio zato sto se stedi na tezini.
Ono zbog cega se divim tim preskupim automobilima je zbog tehnologija koje ugradjuju,a koje ce vremenom da dodju i sirih narodnih masa.Oni su jos odavno poceli da koriste delove od polimera i karbonskih vlakana,a to je pocelo i da se primenjuje i kod obicnih vozila,a koliko toga jos ima ni sam ne znam.

dario

pre 9 godina

Jasna mi je poenta ovoga, medjutim postavlja se pitanje koliko ferrari zaradjuje i opstaje od istinskih ljubitelja (kome je ovaj auto namijenjen), a koliko od tih trulih bogatasa koje vecina vas ovjde spominje. Cinjenica je da je njima kinesko trziste najvece, a cinjenica je da tamo sigurno ima vise ovih drugih bogatasa. Moje je misljenje da su ovdje stali na "zulj" vecini svojih kupaca. Meni je licno nezamislivo da sam truli bogatas, a da mi tamo neki Luka odredjuje da li cu mu platiti nesto 1.3 mil. eura ili ne! Pokupio bih se iz Maranela i otisao kod ostalih, ima i drugih automobila koji nisu ferrari a predstavljaju umjetnost.

Pantelija

pre 9 godina

(dario, 20. septembar 2014 11:02)

Tako se postize vrednost.Kada postoji nesto sto i pored visoke cene koju mozes da platis i dalje ne mozes da kupis,stvara se potraznja i zelja za tim proizvodom.Ekskluzivnost se potize samo na taj nacin.
Da Ferari godisnje izbacuje 300 000 vozila po toj ceni,veroatno da ne bi mogao da ih proda,a i sam brend bi izgubio na ekskluzivnosti.Kada se radi hiperprodukcija,nju obavezno prati i niza cena ,jer veliku kolicinu je potrebno prodati i tu se kupci ne biraju, da bi se izvukao profit.
Nikada ne bih kupio Ferarija,a ako bih i uzimao auto za uzivanje ,uzeo bih Mazdu Mx5 ili vec neki jeftini kabriolet,koji ima normalno vesanje,klimu,ozvucenje i sve one udobnosti koje sportski auto od 1,3 miliona verovatno nema,a sama brzina mi nije toliko bitna,bas kao ni "Wau " efekat koji bi taj auto trebalo da proizvede.

Miki NS

pre 9 godina

Slepo obozavanje Ferarija, narocito na ovim prostorima, nije stanje svesti, vec dijagnoza!
Razumem i podrzavam ljude koji bi pre izabrali auto neke druge firme, da ne bi morali da se ponizavaju pred prodavcima (i preprodavcima) Ferarija, i nema nikakvog razloga da te ljude pljujete ovde, samo zato sto ste zaslepljeni crvenom bojom Ferarija i ne vidite dalje od nje. Svako bira ono sto se njemu svidja i odgovara, ne morate vi deliti to isto misljenje, ali ni pljuvati po njemu. Naucite se malo toleranciji.

Pantelija

pre 9 godina

@Pantelija
Da li si ti ikada vozio ferari?
pozdrav.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (joe, 21. septembar 2014 21:59)
Ne,ali sam vozio Porse 911 i Lambordzini Galjardo,koje poseduje moj teca u Engleskoj.Posto mi je tetka sirokis shvatanja,muz joj je pakistanac ,a love ima kao blata posto je hirurg.
Vozio sam ih na pisti i po gradu.Sa Porseom iskustvo je na granici da kazem da je neupotrebljiv po gradu,dok je lambo apsolutno neupotrebljiv po gradu.Prenizak je ,paralelno parkiranje je nemoguca misija,parkiranje u rikverc nemoguce,nema klimu,ima radio koji je djubre.Jedino valja za pistu.
Iskreno,nista neudobnije u zivotu nisam vozio i iskustvo sa njim uporedjujem sa voznjom u Fap-u 13.Da je u pitanju tehnolosko cudo,apsolutno se slazem,ali ga nikada ne bih birao za sebe,jer se ne lozim na tu vrstu vozila.

dario

pre 9 godina

@Pantelija,

sve je to meni oko ekskluzivnosti jasno. I ja da imam mogucnosti da ga kupim vjerovatno bih ujutro pored njega pio kafu. I slazem se da postoji velika kolicina bogatasa koja ne bi trebalo da ga posjeduje. Ali se postavlja pitanje sta je ferari ovime izgubio. Ferari ne zivi od ljudi koji posjeduju 5 ferarija, vec od vecine onih ostalih, kojima je ovim potezom porucio da nisu "dostojni" da posjeduju La Ferrari. Mislim da je to jedna velika greska, uostalom covjek koji je potpisivao te narudzbe (Luka) od pocetka godine vise i nije sef ferarija...

braca

pre 9 godina

ja stvarno ne razumem komentare ovde,oa ferrari je rekao da pusta 499 komada samo!!! i hoce da ih proda samo svojim musterijama koji imaju vec 5 ferarija,i sta sad tu ima cudno kad ce ih sve prodati,pa nece ih praviti 1099 i vise pa da se zabrinu dak ce ih prodati. i naravno da traze stare kupce,pa nece ih prodati kinezu pa da ga izlomi pred kamerama iz sprdnje ,zar im to treba..... a mozda i kinez ima 5 ferarija!?

Sasa

pre 9 godina

Imam ja ponudu za nekog zaposlenog u Ferariju; Kupi od mene Cesna avion. Uslov je da vec imas pet Cesni, kupljenih takodje od mene.
Ne mogu da shvatim toliku izdegenerisanost i kompleks vise vrednosti neke firme, da idu u toliku diskriminaciju ljudi, da im prodaju kola samo ako imaju pet kola iste firme. Sta su umislili? Da vladaju svetom? Uzivaju da ponizavaju ljude? A kupci kao ovce, trce brze bolje na listu cekanja. Tuzno, jadno i zalosno!

HD

pre 9 godina

Ja se u potpunosti slazem sa komentatorom Sasom, i meni se povraca kad vidim "briljantne" poslovne poteze firme kao sto je Ferari, ako ja imam B kategoriju i dovoljno para za nov Ferari, zasto da mi ne prodaju? Sto sam ja manje vredan od nekog preprodavackog olosa? Uostalom, da imam taj novac, verovatno bih uzeo neki Koenigsegg, Saleen ili Pagani, sto bih sebe blamirao pred nadobudnim prodavcima iz Ferarija...

Pantelija

pre 9 godina

(dario, 20. septembar 2014 11:02)

Tako se postize vrednost.Kada postoji nesto sto i pored visoke cene koju mozes da platis i dalje ne mozes da kupis,stvara se potraznja i zelja za tim proizvodom.Ekskluzivnost se potize samo na taj nacin.
Da Ferari godisnje izbacuje 300 000 vozila po toj ceni,veroatno da ne bi mogao da ih proda,a i sam brend bi izgubio na ekskluzivnosti.Kada se radi hiperprodukcija,nju obavezno prati i niza cena ,jer veliku kolicinu je potrebno prodati i tu se kupci ne biraju, da bi se izvukao profit.
Nikada ne bih kupio Ferarija,a ako bih i uzimao auto za uzivanje ,uzeo bih Mazdu Mx5 ili vec neki jeftini kabriolet,koji ima normalno vesanje,klimu,ozvucenje i sve one udobnosti koje sportski auto od 1,3 miliona verovatno nema,a sama brzina mi nije toliko bitna,bas kao ni "Wau " efekat koji bi taj auto trebalo da proizvede.

dario

pre 9 godina

Jasna mi je poenta ovoga, medjutim postavlja se pitanje koliko ferrari zaradjuje i opstaje od istinskih ljubitelja (kome je ovaj auto namijenjen), a koliko od tih trulih bogatasa koje vecina vas ovjde spominje. Cinjenica je da je njima kinesko trziste najvece, a cinjenica je da tamo sigurno ima vise ovih drugih bogatasa. Moje je misljenje da su ovdje stali na "zulj" vecini svojih kupaca. Meni je licno nezamislivo da sam truli bogatas, a da mi tamo neki Luka odredjuje da li cu mu platiti nesto 1.3 mil. eura ili ne! Pokupio bih se iz Maranela i otisao kod ostalih, ima i drugih automobila koji nisu ferrari a predstavljaju umjetnost.

Miki NS

pre 9 godina

Slepo obozavanje Ferarija, narocito na ovim prostorima, nije stanje svesti, vec dijagnoza!
Razumem i podrzavam ljude koji bi pre izabrali auto neke druge firme, da ne bi morali da se ponizavaju pred prodavcima (i preprodavcima) Ferarija, i nema nikakvog razloga da te ljude pljujete ovde, samo zato sto ste zaslepljeni crvenom bojom Ferarija i ne vidite dalje od nje. Svako bira ono sto se njemu svidja i odgovara, ne morate vi deliti to isto misljenje, ali ni pljuvati po njemu. Naucite se malo toleranciji.

Pantelija

pre 9 godina

@Pantelija
Da li si ti ikada vozio ferari?
pozdrav.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (joe, 21. septembar 2014 21:59)
Ne,ali sam vozio Porse 911 i Lambordzini Galjardo,koje poseduje moj teca u Engleskoj.Posto mi je tetka sirokis shvatanja,muz joj je pakistanac ,a love ima kao blata posto je hirurg.
Vozio sam ih na pisti i po gradu.Sa Porseom iskustvo je na granici da kazem da je neupotrebljiv po gradu,dok je lambo apsolutno neupotrebljiv po gradu.Prenizak je ,paralelno parkiranje je nemoguca misija,parkiranje u rikverc nemoguce,nema klimu,ima radio koji je djubre.Jedino valja za pistu.
Iskreno,nista neudobnije u zivotu nisam vozio i iskustvo sa njim uporedjujem sa voznjom u Fap-u 13.Da je u pitanju tehnolosko cudo,apsolutno se slazem,ali ga nikada ne bih birao za sebe,jer se ne lozim na tu vrstu vozila.

Tulipan

pre 9 godina

@HD
To što bi kupio Saleena prije Ferrarija dovoljno govori o tvom neznanju i kao takav i ne bi mogao da vozis jedno takvo remek delo kao što je La Ferrari..Dok je veliki Enzo bio živ, svaki potencijalni kupac Ferrarija je išao kod njega lično na razgovor, na osnovu koga je procenjivano da li će mu se prodati ili ne..Jer je u Ferrari od svojih prvih dana ugrađivana strast, ljubav prema automobilizmu, predanost, savršenstvo..a to je nešto za šta je čika Enzo znao da ne postoji novac kojim se to može meriti te je svoje automobile prodavao samo istinskim ljubiteljima i poznavaocima..A u današnje vreme Ferrari ovim potezima pokašava na neki način da očuva Enzovu ideju..

braco

pre 9 godina

mogu da ih shvatim u potpunosti,oni ce da naprave samo 499 primeraka vrhunskog auta, i treba da ih prodaju istinskim ljubiteljima ferarija a ne novopecenim bogasima koji se izivljavaju na skupocenim autima i blate imidx firme poput likova u kini,rusiji .......

RAF

pre 9 godina

@Sasa, probaj malo dublje da razmislis o svemu, obrisi iz glave na trenutak nezadovoljstvo zivot koji zivimo mi obicni smrtnici, obrisi cinjenicu da ovaj ferari mozemo svi mi samo na slikama da gledamo, i neke stvari ce ti se same povezati i uklopiti u mnogo vecu sliku. Sve to sto ferari radi je savrseno normalno za taj svet kome mi nikada necemo pripadati, tesko da cemo ikada makar samo i upoznati nekog ko vec njemu pripada...jedinstvenost nema cenu...

Jer su tako u mogućnosti

pre 9 godina

@Sasa

Ti prijatelju ništa ne shvataš iako brojevi govore sve..
Ovo limitiranje na kupovinu samo ako posedujete pet Ferarija je nagrada za sve te kupce koji su dali pare za tih pet automobila, jer kupovinom LaFerarija u mogućnosti su da zarade i otplate deo ili sve automobile koje su kupili u Ferariju. Ovaj tip će na svom zaraditi 1m evra sigurno, tako da mu se isplatilo što je "trčao ko ovca", a ti ipak nikad nećeš postići to sa tvojom Cesnom kao i 99.9% proizvođača sa cele planete ne samo automobilia nego i svega što može da se napravi..

trtko

pre 9 godina

Pitanje vlasnistva ovog Ferarija je filozofske prirode i ne svodi se na relacije IMAM - MOGU, NEMAM - HOCU. I ako nisam glasnogovornik Ferarija, imaju oni dobro placene za to, reklo bi se da se ovde razmisljalo u pravcu UMETNOSTI. Ovaj model to i jeste i cilj nije bio da do njega dodje olos koji preprodaje i onaj ko samo ima pare, nego oni koji ce se o njemu brinuti, izloziti ga obozavaocima i povremeno provozati u lokalu da mehanicki sklopovi ostanu funkcionalni.
Kako kada bi neko kupio umetnicku sliku od 1.000.000 evra i dao detetu da maze po njoj... Za svoje pare covek moze da radi mnogo toga sto pozeli, ali ovde je akcenat na ODGOVORNOSTI
i slavljenju UMETNOSTI. Dakle filozofija, a ne puka bahatost :-)

dukiVrs

pre 9 godina

Na Zapadu ima itekako imucnih ljudi koji sigurno ne uzimaju na lizing Ferrari ili u kompenzaciju (kao ovi nasi) nego ga kupi novog. Kad ga kupi vozi ga dok se ne pojavi sledeci model koji mu se svidja, kupi i taj a prethodni cuva za specijalne prilike i tako u krug. To se zove pravljenje kolekcije i s obzirom da tim ljudima to predstavlja uzitak a ne pilicarenje za lovu (kao ovi nasi). Iako ga nikad necu videti a ne posedovati ne hulim i proklinjem nikoga jer sam u principu zadovoljan svojim zivotom a kad mi dodje zelja iznajmicu ga lepo na jedan dan za par zelenih novcanica (ne laferrari) i zadovoljiti sebe.

Surovi

pre 9 godina

Ferarije mozemo posmatrati samo kao tehnolosko-umetnicka remek dela,nikako kao automobile,posto oni to i nisu.
Jeste da mogu da idu veoma brzo,imaju cetiri tocka,motor,brisace...,ali teski su za voznju,neprakticni za svakodnevnu upotrebu,neudobni,cesto i bez najosnovnije opreme ,koja je standard u daleko jeftinijim automobilima srednje klase.Cesto nemaju ni klimu,pa cak ni radio zato sto se stedi na tezini.
Ono zbog cega se divim tim preskupim automobilima je zbog tehnologija koje ugradjuju,a koje ce vremenom da dodju i sirih narodnih masa.Oni su jos odavno poceli da koriste delove od polimera i karbonskih vlakana,a to je pocelo i da se primenjuje i kod obicnih vozila,a koliko toga jos ima ni sam ne znam.

dario

pre 9 godina

@Pantelija,

sve je to meni oko ekskluzivnosti jasno. I ja da imam mogucnosti da ga kupim vjerovatno bih ujutro pored njega pio kafu. I slazem se da postoji velika kolicina bogatasa koja ne bi trebalo da ga posjeduje. Ali se postavlja pitanje sta je ferari ovime izgubio. Ferari ne zivi od ljudi koji posjeduju 5 ferarija, vec od vecine onih ostalih, kojima je ovim potezom porucio da nisu "dostojni" da posjeduju La Ferrari. Mislim da je to jedna velika greska, uostalom covjek koji je potpisivao te narudzbe (Luka) od pocetka godine vise i nije sef ferarija...

braca

pre 9 godina

ja stvarno ne razumem komentare ovde,oa ferrari je rekao da pusta 499 komada samo!!! i hoce da ih proda samo svojim musterijama koji imaju vec 5 ferarija,i sta sad tu ima cudno kad ce ih sve prodati,pa nece ih praviti 1099 i vise pa da se zabrinu dak ce ih prodati. i naravno da traze stare kupce,pa nece ih prodati kinezu pa da ga izlomi pred kamerama iz sprdnje ,zar im to treba..... a mozda i kinez ima 5 ferarija!?