Sreda, 17.09.2014.

12:11

Tasovac: Dolazim na Paradu ponosa

Ministar kulture i informisanja Ivan Tasovac podržao je održavanje Parade ponosa i najavio da će prisustvovati toj manifestaciji, najavljenoj za 28. septembar.

Izvor: Tanjug

Tasovac: Dolazim na Paradu ponosa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Lucia

pre 9 godina

Cini mi se da bi mnogi na celo parade,ali bez TV prenosa.Poveca je grupa ,paradira svakog dana I na snegu,u vodi ,na vodi u vozu......Pustite ljude da Zive.

Jim Jefferies

pre 9 godina

Pa, ajde, u stvari- super, ionako nisi nešto zatrpan poslom... kada malo bolje razmislim, hoće li mu se odsustvo iz kancelarije zbog ovoga odbiti od plate ili će morati da uzme slobodan dan?

drug stari

pre 9 godina

@ (zaustaviti homofobiju, 17. septembar 2014 )

Homoseksualaci postoje i uvek su postojali ali u manjini. Postoje i Albino osobe ali opet u manjini. Ali ovo pišem jer mislim da LGBT populacija ima pogrešan pristup problematici! Kako vam nije jasno da u zaostaloj Srbiji ne možete slobodo da kažete recimo vaše sex opredeljenje, a da pri tome ne dobijete batine! Idete glavom kroz zid! Nije ovo Holandija ili Kanada! Ovde je narod i mnjenje gladno svega, a pojaviše bezbrižnog života i prave egzistencije! Najmanje je nekog briga da li vas privlači isti pol, ali je mnjenje kivno jer promoviše slobodu svega i svačega kroz prizmu istopolnih brakova, hteli to da priznate ili ne to upravo radite! Meni lično ne smeta ništa po tom pitanju, ali moje mišljenje držim za sebe, jer je moje! Ali nažalost ne mislimo svi isto! Moj prvi komšija je gej i ceo kraj to zna i svi ga obožavaju, ali on kaže da normalni gejevi ne idu na PRAJD već provokatori, zlobni, ekscentrici i oni gejevi koji mrze celi svet! To su njegove reči, momak ima 37 godina i dasa je i po!

Vlada

pre 9 godina

@IronMan, 17. septembar 2014 12:48


Kakvo je ovo idotsko pitanje? Sta, treba zaposljavanje po kljucu. Ako je gay diskriminisan, bio isti ili bolji od protivkandidata, onda prica stoji. Ali ako nije, svako njegovo forsiranje je nova diskriminacija, bez obzira sto se zove "pozitivna".

Lucia

pre 9 godina

Zaobidji nas civilizovani svete!Licemeri,foliranti stisajte strasti u svojoj glavi. Skinite sa sebe novu kolekciju D&G prvo ovi iz vrha vlade pa ostali.Razmislite o pojedinim stilistima omiljenih vam folk diva.Interesuje me kako prepoznajete glasacke listice.Sta ako je neko iz parade glasao za vast. Ponistite izbore.Zivite svoje zivote,a'l pustite I drugs da zive.Ako je vasa jedina muka ko na celo parade,pa eto Kacavenda.

nika

pre 9 godina

@ Maja
Poseta bolesniku u bolnici dozvoljava se najužoj rodbini ali se odbija partneru.
Nazleđivanje imovine ne priznaje se partneru iako su zajedno sticali imovinu.
Nisam sigurna da je ovo sve tačno.Nikada nisam čula da je bilo kome zabranjeno da poseti bilo koga u bolnici,osim ako nisu u pitanju zabrane poseta zbog nečega, ili je bolesnik u teškom stanju.Jel' vas ikad iko pitao u bolnici u kakvom ste srodstvu ili odnosima sa bolesnikom? Meni ne.
Što se tiče zajednički stečene imovine to već poteže pitanje priznavanja istopolnih zajednica,to jest ozakonjenja takvih brakova,ili vanbračnih veze. Isuviše je složeno da bi se rešavalo na ulici. Ono što ne sme da se dešava niti u BG ili bilo gde su napadi bilo koje vrste,kao i bilo kakve,pretnje,nasilje.To treba strogo kažnjavati.Takođe mislim da je situacija u kojoj se nalazi Srbija nepovoljna za paradu,jer treba obezbediti toliku policiju,platiti je,a znamo da huligana ima,šta ako dođe do tuče i razbijanja?Šta ako neko bude teže povređen ili nešto gore?Šta ako nastane haos i milicija mora da primeni silu.Ne bih volela da prolazim u nekoj paradi boreći se za svoja prava a da su oko mene šlemovima i panciri.Još uvek mislim da postoji neki drugi način da se napravi neki skup gde će pripadnici LGBT,ispričati o svojim teškoćama ljudima koji ih razumeju i koji mogu da pomognu.Dati im neki medijski prostor.Možda je većini nas nebitno šta je ko po seksualnom opredeljenju,ali ne zaboravite one kojima to nikada neće biti sve jedno.

Gay

pre 9 godina

Pustite me da se šetam mojim Beogradom! Ja vama nikad ne branim da se šetate sa vašom mužem ili ženom. Ljudi ostavite nas već jednom i brinite o vaspitanju vaše dece, tj gledajte u svoj tanjir. Beograd je MOЈ grad isto koliko i vaš i imam ljudsko, moralno i Ustavom zagarantovano pravo da tražim MENI uskraćena prava! Ako mislite da su vam neka prava uskraćena, gospodo draga, izadjite na ulicu pa ih tražite!

Lina

pre 9 godina

Ako se odobri brak među istim polom, pojam porodice gubi smisao, a kao sto sam navela, treba propagirati porodicu u izvornom znacenju (musko+zensko=dete). Ostalo nema smisla jer mi niko ne brani da ostatak zivota zivim sa devojkom bez "braka". Imovinsko-pravni odnosi i slobode su nesto drugo i sigurno se ne dobijaju paradiranjem na ulici, tako da je to gubljenje vremena. Svako ko je do sada bio na gej paradama zna u sta se one pretvore, koliko to sve nema smisla i u kolikoj meri je kontraproduktivno. Borite se za prava na dostojanstven nacin, pocevsi svako od svog sopstvenog zivota, a ne kao stado. Intelektualci, kojih ima dosta medju gejevima, nece stajati kao rulja ili topovsko meso, svoja prava ce sigurno u tisini izboriti, onako kako tiha voda breg roni.

zaustaviti homofobiju

pre 9 godina

(drug stari, 17. septembar 2014 15:47)

Nije tačno da su svi heteroseksualci homofobični, niti je tačno da homoseksualci promovišu svoju seksualnu orijentaciju. Ovde je reč o toleranciji prema različitosti. Homoseksualci postoje, hteli vi to ili ne i uvek će ih biti. I oni su ljudi i ne možemo ih stigmatizovati zbog njihove seksualne orijentacije. Zbog onih kojima smetaju jer postoje, oni se bore za svoja Ustavom zagarantovana ljudska prava.

Mikele

pre 9 godina

Potpisujem da su svi koji mrze gejeve gejevi. Sto bi meni smetalo sto je neko gej? Vise devojaka za mene! Nikad nisam bio u iskusenju da poljubim muskarca. Ne smetaju mi gejevi. Ali iskonski ne podnosim siledzije i kriminalce. E njih mrzim!

Vladimir

pre 9 godina

Sto ih ne volis? zasto bilo koga ne volis? ili volis? kakve veze ova pitanja imaju sa nasiljem? ili u Srbiji ipak ima veze...
Do kad? Da znam da li da planiram odlazak barem svojoj deci,jer za mene je kasno..

Dusan

pre 9 godina

Ne razumem cemu pljuvanje ove odluke. Ako su odlucili da se odrzi parada, red je da neko iz vrha drzave prisustvuje i pokaze da da ih podrzava, a ne kao dosad.

Ti isti homoseksualci su gradjani ove drzave svidjalo se to vama ili ne. Kao sto nezadovoljni radnici imaju pravo da se prosetaju i protestvuju, tako isto imaju i oni. Ako placaju porez drzavi to treba da bude dovoljno da ih obezbedi dok setaju.

Meni ne smetaju uopste. Vise mi smetaju lopovi, prevaranti, sega mega doktori i masteri, lazovi, hohstapleri i ostali. Vise mi smeta sto ce mi smanjiti platu, a oni ce da zive u blagostanju. Vise mi smeta sto je RHMZS najavio padavine jos pocetkom prosle nedelje, a istocna Srbija sad pod vodom. Kao i zapadna u maju.

Imam i jednog dobrog prijatelja koji je gej i nikada nista ruzno od njega nisam doziveo. Normalan covek, sa racionalnim stavovima, dobar prijatelj koji mi je nekoliko puta pomogao.

Jedino protiv cega sam je da im se dozvoli ono sto rade po Berlinu i jos nekim gradovima. Parada kica i golotinje. To im nikad ne bi dozvolio jer nije pristojno i to deca ne treba da gledaju. Ako su uljudni i kulturni neka prosetaju.

Ministre sto se ovoga tice puna podrska!

Ironije Mudri

pre 9 godina

Sad sns podrzava gejeve? Joj, licemeri jedni neopevani... Ja sam, normalno, za punu slobodu i prava svih ljudi, bez obzira na sva opredeljenja. Ali, uzasava me ovo licemerje naprednjaka koji su te iste ljude mlatili do juce i pozivali na linc.

Petar S.

pre 9 godina

Ma super,
nego sto se NIKO ne javi za setnju u korist Srba sa KiM. Koji zive u getoima. Koje prati Vojska iz KFORA kada idu na zadusnice na grobove svojih naj milijih koji i pored toga ne prodju bez incidenata.

Jedini problem je sto za to ne placaju zapadne NVO.

Sto se Gospodine Ministre ne prosetatre u Pristini. Ili ako ne u Pristini prosetajte se u Kosovskoj Mitrovici.

Pa valjda i tamo na KiM ima gejeva, ako ih ima koliko tvrdite.

Ali NE, za to ne placaju zapadne NVO i zapadni politicari ne tapsu po ramenima.

Zvezdan

pre 9 godina

Ja živim u Kanadi I ovde već mnogih godina postoje gej brakovi. LGBT osobe mogu i da usvajaju decu, I često se vide LGBT familije sa decom na ulicama Montreala, Toronta ili Vancouver. To nije rasturilo "tradicionalnu" familiju, već je natalitet u svim kanadskim pokrajinama u rastu, a ne samo zbog imigracije. Problem niskog nataliteta u Srbiji je siromaštvo, nedovoljna pomoć familijama kao i mentalitet netrpeljivosti i ignorancija. Seksualne manjine nikada nisu bili i nikada i neće ugrožavati tradicionalnu familiji heteroseksualaca. To su gluposti koji proizlaze iz neznanja i / ili verske ideologije.

Artemis Faul

pre 9 godina

Kako da znate da li ste dobar frajer ili ne, a ne posedujete besan auto.
1. Idite u gay bar
2. Ako vas trecina njih startuje znaci da imate dobru guzu (zene to vole)
3. Ako vas pola njih startuje, znaci da imate lepo telo.
4. Ako vas 3/4 njih startuje, znaci da imate lepo telo i lepu facu.
5 Ako vas svi startuju, ja onda ne znam sta ti radis ovde umesto da odes odavde i budes drugi Bred Pit

Vladimir

pre 9 godina

@Lina Apsolutno si sve objasnila. A ova grupa ljudi koja se vec godinama eksponira i predstavlja sebe predstavnicima nekoga i necega je potpuno nebitna i mislim da i oni to uvidjaju. Apelujem na sve sugradjane da tog dana u periodu kada se sve to bude odrzavalo ne budu na ulicama. Odsedite u kucama, provedite vreme sa muzevima, suprugama, decom, roditeljima, neka grad bude prazan i tih. Neka ova grupacija ispuni svoje egzibicionisticke teznje u takvom mirnom i praznim gradu i valjda ce onda shvatiti svu nebitnost svog postojanja.

Pivke

pre 9 godina

Miro Realno- ne smeta mi niko niti ikog mrzim nemam nista protiv PRAJDA al mi nije jasno sto moraju javno to da rade glupo je a nama dr to namecu i naravno da sam protiv nasilja.Celu zimu je igrao fydbal sa nama decko koji zivi sa drugim u vezi pa nije bilo problema.

zeljko2

pre 9 godina

Bravo za ministra. Pustite ljude da se izraze kako im drago, sta vam to smeta. Da ste pametni shvatili biste da braneci i podrzavajuci ovu paradu branite i podrzavate sebe od huligana koji vladaju mrakom Beograda. Ajde neka izadje 500,000 na ulice Beograda da vidim da li ce jedan od tih junaka da se pojavi da napada paradu. Ocete da branite Srpstvo, pa jednostavno: vratite se u sela, na zapustene kuce i oranice, dajte decu da uce harmoniku i frulu, negujte narodne obicaje i tradiciju i pustite druge da zive svoj zivot.

kikimika

pre 9 godina

Oko ponoci ides kuci iz provoda. Strefi te fizioloska potreba, dovoljno si kulturan da to ne obavis na ulici. Ujes u prvi objekat koji je GAY bar. Obavis posao i izadjes. Saceka te grupa PRAVOVERNIH I ISPRAVNIH i od njih dobijes batine. I sta SAD?????

IronMan

pre 9 godina

Poseta bolesniku u bolnici dozvoljava se najužoj rodbini ali se odbija partneru. Nazleđivanje imovine ne priznaje se partneru iako su zajedno sticali imovinu. (Maja, 17. septembar 2014 14:23) A kako će konkretno jedna jednočasovna šetnja da reši te probleme?! Ovde se radi o zameni teza, jer većina ljudi je svesno diskriminisanog položaja LGBTovaca i priznaje njihova ustavna prava, ali većina te većine nije za pravljenje cirkusa, ako moram tako da se izrazim! Nego ja imam utisak da je, u ovom slučaju, upravo parada bitnija od svega?!

Povorkom do Fruskogorskih manastira

pre 9 godina

Ministre imas ti pametnija posla ja sam starija generacija iz jednog sela ali dobro se secam Dositejevih dana i odlaska u manastir Hopovo. Toga vise nema i sve manje i manje je. Dolazili su pisci u skolu i citali svoju poeziju. I sada pricam svojim unucima kako je to bilo sa konzervama napunjenim peskom a u njoj malo krpa zamocena u kolomast i tako zapaljene baklje nosili smo kroz selo u znak svetlosti i prosvecenosti Dositeja koji je neko vreme boravio u manastiru Hopovo. Sada nam mozda niko ne veruje misle da smo bili zatucani i da nista nismo znali ali vise volim takvu jednu paradu a mi smo je zvali povorka svetlosti nego li ove nametnute nam od sveta. Nemam koga da mrzim niti me takvo sto interesuje ali zaboravilo se mnogo toga lepog zarad neceg sto uporno pokusavate da nam nametnete govoreci da smo mrzitelji drugacijeg misljenja a ne vidite da tim nametanjem stvarate odbojnost kod naroda. Ja se stalno pitam od koga su ugrozeni kome to treba da se dokazuju - pa to je njihov problem a ne nas kao sto je i brak volja i sloboda prvo bracnih supruznika tako i gejevi neka provode svoju volju i slobodu niko im ne brani osim sto vole da se previse reklamiraju i drzava da im pridaje vece mesto nego li celokupnom drustvu - eto siromastvo nam godinama sve vece i vece a mi ko o cemu o prajdu svake godine kao da nam je to nacionalno pitanje i interes.

Dimitrije Paunković

pre 9 godina

Ja pozivam gradjane Obrenovca, Krupnja, Tekije, Kladova... neka i oni dodju na prajd... prethodno bi bilo poželjno da obidju maketu Beograda na vodi. Posle kad se vrate u svoje razrušene kuće, biće im lakše jer će znati da i ako nemaju domove, barem žive u državi gde se poštuju prava seksualnih manjina! Živela tolerancija, živele sve manjine i njihova prava nebitno da li su uniformisani džihadisti ili LGBT osobe, svi smo jednaki!

drug stari

pre 9 godina

A zašto odmah gospodo LGBT and co. stigmatizujete populaciju koja ne deli vaše mišljenje, i nazivate ih da su homofobi?
Da li može neko da misli drugačije u ovoj zemlji od većine? Uzmite sebe za primer i celu situaciju oko sexualnosti...... slažem se da nije lako biti to što jesi u Srbiji, ali voditi se logikom "Ili si sa nama ili protiv nas " nije baš neki primer za toleranciju!!!

nada 22

pre 9 godina

SVAKO, pa i gospodin Tasovac, ako želi može da se priključi Paradi LGTB-populacije. Isto tako SVAKO, ko to ne želi, NE MORA. Ni jedni ni drugi, zbog te svoje odluke nisu manje, ali ni više vredni poštovanja. NI JEDNI, NI DRUGI NE ZASLUŽUJU VREĐANJE od "suprotne strane" (bili Ministri, Predsenici, Premijeri, ili "obični" građani)!
Nažalost, I jedni, I drugi su često SAMOŽIVI, SEBI NAJVAŽNIJI. PA GDE su TU SLOBODA, PRAVO i TOLERANCIJA OD JEDNIH PREMA DRUGIMA?
PS. Iz priče od ljudi koji dobro poznaju gospodina Tasovca (i privatno), uverena sam da ON ovo ne radi zato što je sad Ministar i da bi se slikao, već zato što zaista ima stav da ISTA PRAVA (I OBAVEZE) treba da važe za SVE!

Milos

pre 9 godina

Lina nista nije objasnila, osim da ni ne kapira o cemu se radi. Mozda se ti kao biseksualka sutra udas za muskarca, i tebi je svejedno. A sta ce oni koji nisu bi? Brak, prava, itd, za to se paradira, a ne ko ce kako i sa kim u krevet. A sama kazes da je tebi samo krevet vazan. Bravo...

Lina

pre 9 godina

Nemam nista protiv gej populacije jer sam i sama biseksualka, ali protiv reklamiranja seksualne orijentacije imam. Parada ponosa ima najmanje veze sa propagiranjem prava sloboda jer niko nikome ne brni niti ulazi u to sa kime se intimizira. Svera intime i odnosa je zatvorena za javnost i takva i treba da ostane. Pravim gejevila i lezbejkama ne pada na pamet da paradiraju za gej slobode jer je u svojim sobama i zivotima imaju sasvim dovoljno. To je izbor ili potreba sa kim cemo biti, ali jedina stvar koja treba da se propagira kao normalna je porodica u izvornom znacenju jer samo zene radjaju i samo muskarci oplođuju i dok je tako sve drugo je prosto "nesto drugo". Svaki gej je svestan svoje razlicitosti i svaki gej za svoje dete zeli da to nije. Kao "lezbejka" dok budete setali i banalizovali ljudski odnos, necu gubiti vreme sa vama, imam sva prava koja mi trebaju i svu slobodu da u krevetu radim sta hocu i sa kime zelim.

zbubjen

pre 9 godina

Dodjem ja u petak u Beograd sa Kosova da vidim prijatelje koji tamo zive da provedem vikend u prestonici. Sve cemu sam prisustvovao je svadja oko prajda, to je fasizam, to je nedostatak empatije.... Ja ih podsetih na tretiranje Srba sa Kosova kao poslednje stoke, izlazak na jzbore na silu, sistematsko vredjanje i omalovazavanje u poslednjih par godina, a gej aktivistkinji, dragoj drugarici koja me agitpropovski ubedjuje da moram na prajd ako sam civilizovan, odbrusim pitanjem da li je solidarnost i tolerancija rezervisana samo za manjine koje im odrede finansijeri? Pozdrav od pripadnika realno najvece i najugrozenije manjine u Srbiji, Srbina na Kosovu.

Mira

pre 9 godina

Strasno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pivke, 17. septembar 2014 12:14)

Pivke, strašno je to što ti ne shvataš da je parada ponosa potpuno normalna i prihvaćena stvar u civilizovanom svetu. Ti baš hoćeš da Srbija ostane zatucana zemlja u kojoj caruje netolerantan odnos prema pripadnicima LGBT populacije. Homofobija se mora iskoreniti, a različitost prihvatiti.

Maja Alana

pre 9 godina

Nisam pripadnica gej populacije, ali cu se verovatno pridruziti paradi samo zato sto me nervira cinjenica da su protekle tri godine naprasno otkazivali sve to jer su smatrali da je rizik preveliki. To znaci da je drzava prakticno kapitulirala pred siledzijama. Oni mogu da prete, biju, lupaju imovinu, a ljudi ne smeju da se setaju?!

Азбука

pre 9 godina

Ministre, nemam ništa protiv da idete na Paradu. Srbija ne treba da bude zemlje homofoba i svako bi trebao da ima pravo da izrazi svoje mišljenje i opredeljenje, a da pri tome ne bude omalovažavan ili fizički ugrožen. Međutim, ono što primećujem je da birate manifestacije gde ćete se pojaviti. Sramotan je Vaš nedolazak u Tršić na Vukov sabor, a još sramotnije objašnjenje koje je stiglo iz Vašeg kabineta. Slažem se da je značajno da Ministarstvo kulture finansijski podrži manifestaciju posvećenu reformatoru srpskog jezika i tvorcu azbuke, što je ono i učinilo, ali ne mogu da verujem da se nije imalo vremena doći do Tršića koji je na svega dva sata od Beograda. Ovim se udara šamar lokalnom stanovništvu i daje mu se do znanja kakav status ima u državi.

Damjan

pre 9 godina

@Niko niko kao JA!:

Naravno da treba da ide u svojstvu ministra, jer on i jeste ministar svih gradjanja. I naravno da treba da ide i da brani kulture, jer setite se samo napada na onu izlozbu kada su osobe iz ultradesnicarskog pokreta "obraz" usli da lemaju druge... Naravno da ovim potezom brani i kulturu.

Maja

pre 9 godina

Parada smeta svima. Niko ne obraća pažnju ili ne želi da zna koliko su osnovna prava onemogućena istopolnim partnerima.
Poseta bolesniku u bolnici dozvoljava se najužoj rodbini ali se odbija partneru.
Nazleđivanje imovine ne priznaje se partneru iako su zajedno sticali imovinu.
Samo ta dva je dovoljno za protest.
A ima ih mnogo više.

ja

pre 9 godina

Niko niko kao JA!, 17. septembar 2014 13:15

Sine, sve se slažem, ali to je u nedelju 28.09., što da uzima slobodan dan kad čovek dolazi upravo na svoj slobodan dan u svojstvu građanina RS.

Milos

pre 9 godina

Au sto je gej populacija navalila na sajt, po principu stranackih botova.
(Sin, 17. septembar 2014 13:19)

Ne, sinko, nego normalni ljudi, koji koriste svoj mozak, ne veruju u bajke, imaju svoju izgradjenu licnost, ne mrze, i koji kapiraju da nemaju nikakvog prava da drugim gradjanima zabranjuju stvari koje i sami rade.

Washington

pre 9 godina

"Au sto je gej populacija navalila na sajt, po principu stranackih botova.
(Sin)

Nisam gay ali daljem minuse svim homofobicnim komentarima. Ako se uskrate slobode jednoj manjinskoj grupi, sledeci put je na redu neka druga. I na kraju imamo fasizam. Necu da mi celavi balavac u kapuljaci odredjuje sta cu da mislim i gde cu da idem. Gay populacija ne dira nikoga za razliku od tih naslilnika.
(Zeljko, 17. septembar 2014 14:27)

Nemamo mi na kraju fasizam, ovo sto se trenutno desava vec jeste fasizam.

СНС Прајд

pre 9 godina

Потпуно је небитно да ли ће Тасовац бити на прајду или не. Једино што ме занима јесте да се заједно појаве Вучић и Дачић. И, то да буду са кожним шапкама и кожним панталонама, али онаквим да им се виде разголићени глутеуси. Још када би, за ту прилику, пустили бркове, знао бих да је ова земља у сигурним рукама.

Zeljko

pre 9 godina

"Au sto je gej populacija navalila na sajt, po principu stranackih botova.
(Sin)

Nisam gay ali daljem minuse svim homofobicnim komentarima. Ako se uskrate slobode jednoj manjinskoj grupi, sledeci put je na redu neka druga. I na kraju imamo fasizam. Necu da mi celavi balavac u kapuljaci odredjuje sta cu da mislim i gde cu da idem. Gay populacija ne dira nikoga za razliku od tih naslilnika.

pa da

pre 9 godina

ljutko,

Morao sam da ti dam plus za komentar iako ne podržavam politiku LDPa. Ćinjenica je da je njihova politika, kakva god da je, najiskrenija. Zato i imaju toliko procenata koliko imaju. Ostali pre izbora pričaju jedno, a kad dobiju svoje visoke procente, onda vode sasvim drugu politiku.

bzvz

pre 9 godina

Sada, njegova frizura vise nema pokrica. Mislio sam da je cool tip, smeker, slobodouman, a on je ustvari obican folirant, aparatcik, poslusnik, parader. Nezavisno od ove manipulativne parade koja se bajagi odrzava zbog ljudskih prava, bla,bla,bla.

Dragan Stajic

pre 9 godina

hajde cela Vlada na crtu da izadje. da vidimo onda da li iskreno stoje iza svojih programa o priduzivanju EU i da vidimo da li ce i tada huligani bacati kamenje i razbijati BG.

veliki + za tasovca zbog ovakve podrske!

master

pre 9 godina

Odluka je za pohvalu,jer samo tako se moze odupreti onima koji su protiv postovanja ljudskih prava i doprineti da se oni kojima sve smeta i najvise su za nered divljastvo nekulturu i napredak drustva i zemlje.Tamo gde nema kulture reda rada i postovanja ljudskih prava tamo nema ni dobrog zivota.Vreme je da oni koji su u velikoj meri doprineli tom divljastvu i nekulturi pocnu da ispravljaju svoje greske i uvode vladavinu prava.AV bi sa TN trebao biti u prvim redovima,bez sramote i straha,jer se radi o demokratiji i postovanju prava svakoga gradjanina,bez obzira sta je i ko.

Jack

pre 9 godina

Nisam ni sumnjao da ce ove godine biti gay pride, jer je potrebno sto vise spinova i prasine u ocima, kako se ne bi govorilo o smanjenju penzija i plata, kriminalno losem zakonu o radu, odgovornima za poplave, ocajnom obnovom poplavljenih podrucja...
Nego da mi opletemo ko je gay, da li treba da se odrzi skup, da li je biti gay normalno, da li su to ljudska prava, da li je to EU...

Miss S

pre 9 godina

@Niko kao ja
Koliko znam, nedelja je neradan dan u nasoj zemlji, tako da ministar Tasovac ne treba da uzima slobodan dan. I bas treba da se na skupu pojavi kao ministar, kao sto bi trebalo da urade i jos neki iz Vlade i na taj nacin pruze podrsku grupi nasih sugradjana koji su mnogo ugrozeniji od nas koji smo heteroseksualna vecina. Verovatno se nisi susreo sa diskriminacijom, pretnjama i uvredama, a mozda si cak i homofob, ko ce ga znati?

ljutko

pre 9 godina

sve se moze uraditi samo kada postoji tzv politicka volja. A ne volja naroda, jer vucic ga ionako moze obraditi kako zeli. Vučić je volja naroda. A sto se tiče ministara oni igraju kako Vučić svira.
Ne zaboravite da LDP i jedino i samo LDP vec godinama iskreno podržava Paradu, a na žalost LDP nema podršku ni od LBGT populacije.
u ovoj zemlji karakter ima par procenata ljudi, ostali ili ostalo su ovce. TUGA

Realni

pre 9 godina

@Pivke

Šta je to toliko "strasno" ? Što ce par ljudi koji se razlikuje od drugih prošetati ulicama grada ? Zaista, katastrofa kataklizmicnih razmjera u tako jednoj divnoj, tolerantnoj i prosperitetnoj zemlji pa joj parada nikako ne treba da ne bi pokvarila tu idilu od države. .

master

pre 9 godina

Odluka je za pohvalu,jer samo tako se moze odupreti onima koji su protiv postovanja ljudskih prava i doprineti da se oni kojima sve smeta i najvise su za nered divljastvo nekulturu i napredak drustva i zemlje.Tamo gde nema kulture reda rada i postovanja ljudskih prava tamo nema ni dobrog zivota.Vreme je da oni koji su u velikoj meri doprineli tom divljastvu i nekulturi pocnu da ispravljaju svoje greske i uvode vladavinu prava.AV bi sa TN trebao biti u prvim redovima,bez sramote i straha,jer se radi o demokratiji i postovanju prava svakoga gradjanina,bez obzira sta je i ko.

bonaparta3

pre 9 godina

Lična stvar g-dina Tasovca. Pored toga što je ministar za kulturu, a po meni ovo nema nikakve veze sa kulturom.On je slobodni gtađanin ove države i može lično prisustvovati bilo kojoj manifrstaciji. Možda je pre trebalo da bude na Vukovom saboru ali ...
Predlažem ovim drugojačije seksualno opredeljenim da pokažu malo ljudskosti i otkažu takj prajd. Moraće da sr angažuje 3-5000 policajaca. Njihove dnevnice hrana i smeštaj koštaće ovu državu sigurno 100000 evra a te pare su nam u ovom trenitku krize mnogo više potrebne za ove ljude što bez kuća ostadoše. Smatram da bi tim potezom mnogo više dobili na ugledu, pa verovatno i na promeni mišljenja kod mnogih.

Niko niko kao JA!

pre 9 godina

Gospodine Ministre,
Nije to nikakva parada ponosa. To je parada gejeva. A da poštuješ ovu državu i da postoji imalo odgovornosti, na tu paradu bi išao kao Ivan Tasovac, a ne kao Ministar kulture Republike Srbije. Uzmeš lepo jedan dan godišnjeg i odeš na paradu gejeva, tvoj život, tvoja ubeđenja, tvoja stvar. Poreski obaveznici koji te plaćaju od tebe očekuju da svoj radni dan provedeš radeći na unapređenju kulture i informisanja, na borbu za opstanak kulturnih zajednica i organizacija koje su u Srbiji na ivici egzistencije, a ne na podršku i unapređenje događaja nevladine organizacije koja promoviše seksualnost ka istom polu, organizacije koja se ne bavi kulturom već zaštitom seksualnih prava gej zajednice i promovisanjem gej seksualnosti. Da li ćeš to sam shvatiti? Teško. I da shvatiš da li ćeš se ponašati odgovorno prema društvu za koje obavljaš javnu funkciju? Nećeš. Jer odgovornost u ovoj državi ne postoji, i ti si kao i svi drugi svoju personu stavio iznad funkcije koju obavljaš. Zato nam i jeste kako jeste.

DM

pre 9 godina

Svi vi koji se bunite na nedostatak prava radnika, trudnica i ostalih - slobodni ste da napravite protest kada god želite. Za razliku od nas, neće vas dočekati cigla u glavu.

anticenzura

pre 9 godina

Pa covek ima vremena,moze mu se! Mogu slobodno i ostali ministri,ionako para nemamo,puteva nemamo,obnova posle potopa ne ide,puteve gradimo vekovima i nikad da zavrsimo,skolstvo se raspada,filmova nema,bioskopi se raspali...
Jedino mozemo i ministri i svi mi da paradiramo,jer to i radimo citav zivot!

IronMan

pre 9 godina

Pošto vidim da ministar nije sklon diskriminaciji, jedno pitanje vezano za njegovo prethodno radno mesto (ne mislim na rijaliti šou!): Koliko pripadnika LGBT populacije je zaposlio u filharmoniji, za vreme svog mandata?!

sloven

pre 9 godina

Ne smeta konzervativnom delu Srbije to sto je neko gay vec to sto je neko dovoljno slobodan da to i iskaze. Nije tu pitanje morala ili nemorala vec pitanje sloboda i nesloboda.

anticenzura

pre 9 godina

Pa covek ima vremena,moze mu se! Mogu slobodno i ostali ministri,ionako para nemamo,puteva nemamo,obnova posle potopa ne ide,puteve gradimo vekovima i nikad da zavrsimo,skolstvo se raspada,filmova nema,bioskopi se raspali...
Jedino mozemo i ministri i svi mi da paradiramo,jer to i radimo citav zivot!

Niko niko kao JA!

pre 9 godina

Gospodine Ministre,
Nije to nikakva parada ponosa. To je parada gejeva. A da poštuješ ovu državu i da postoji imalo odgovornosti, na tu paradu bi išao kao Ivan Tasovac, a ne kao Ministar kulture Republike Srbije. Uzmeš lepo jedan dan godišnjeg i odeš na paradu gejeva, tvoj život, tvoja ubeđenja, tvoja stvar. Poreski obaveznici koji te plaćaju od tebe očekuju da svoj radni dan provedeš radeći na unapređenju kulture i informisanja, na borbu za opstanak kulturnih zajednica i organizacija koje su u Srbiji na ivici egzistencije, a ne na podršku i unapređenje događaja nevladine organizacije koja promoviše seksualnost ka istom polu, organizacije koja se ne bavi kulturom već zaštitom seksualnih prava gej zajednice i promovisanjem gej seksualnosti. Da li ćeš to sam shvatiti? Teško. I da shvatiš da li ćeš se ponašati odgovorno prema društvu za koje obavljaš javnu funkciju? Nećeš. Jer odgovornost u ovoj državi ne postoji, i ti si kao i svi drugi svoju personu stavio iznad funkcije koju obavljaš. Zato nam i jeste kako jeste.

sloven

pre 9 godina

Ne smeta konzervativnom delu Srbije to sto je neko gay vec to sto je neko dovoljno slobodan da to i iskaze. Nije tu pitanje morala ili nemorala vec pitanje sloboda i nesloboda.

Dragan Stajic

pre 9 godina

hajde cela Vlada na crtu da izadje. da vidimo onda da li iskreno stoje iza svojih programa o priduzivanju EU i da vidimo da li ce i tada huligani bacati kamenje i razbijati BG.

veliki + za tasovca zbog ovakve podrske!

Realni

pre 9 godina

@Pivke

Šta je to toliko "strasno" ? Što ce par ljudi koji se razlikuje od drugih prošetati ulicama grada ? Zaista, katastrofa kataklizmicnih razmjera u tako jednoj divnoj, tolerantnoj i prosperitetnoj zemlji pa joj parada nikako ne treba da ne bi pokvarila tu idilu od države. .

Zeljko

pre 9 godina

"Au sto je gej populacija navalila na sajt, po principu stranackih botova.
(Sin)

Nisam gay ali daljem minuse svim homofobicnim komentarima. Ako se uskrate slobode jednoj manjinskoj grupi, sledeci put je na redu neka druga. I na kraju imamo fasizam. Necu da mi celavi balavac u kapuljaci odredjuje sta cu da mislim i gde cu da idem. Gay populacija ne dira nikoga za razliku od tih naslilnika.

СНС Прајд

pre 9 godina

Потпуно је небитно да ли ће Тасовац бити на прајду или не. Једино што ме занима јесте да се заједно појаве Вучић и Дачић. И, то да буду са кожним шапкама и кожним панталонама, али онаквим да им се виде разголићени глутеуси. Још када би, за ту прилику, пустили бркове, знао бих да је ова земља у сигурним рукама.

DM

pre 9 godina

Svi vi koji se bunite na nedostatak prava radnika, trudnica i ostalih - slobodni ste da napravite protest kada god želite. Za razliku od nas, neće vas dočekati cigla u glavu.

Jack

pre 9 godina

Nisam ni sumnjao da ce ove godine biti gay pride, jer je potrebno sto vise spinova i prasine u ocima, kako se ne bi govorilo o smanjenju penzija i plata, kriminalno losem zakonu o radu, odgovornima za poplave, ocajnom obnovom poplavljenih podrucja...
Nego da mi opletemo ko je gay, da li treba da se odrzi skup, da li je biti gay normalno, da li su to ljudska prava, da li je to EU...

Milos

pre 9 godina

Au sto je gej populacija navalila na sajt, po principu stranackih botova.
(Sin, 17. septembar 2014 13:19)

Ne, sinko, nego normalni ljudi, koji koriste svoj mozak, ne veruju u bajke, imaju svoju izgradjenu licnost, ne mrze, i koji kapiraju da nemaju nikakvog prava da drugim gradjanima zabranjuju stvari koje i sami rade.

Maja Alana

pre 9 godina

Nisam pripadnica gej populacije, ali cu se verovatno pridruziti paradi samo zato sto me nervira cinjenica da su protekle tri godine naprasno otkazivali sve to jer su smatrali da je rizik preveliki. To znaci da je drzava prakticno kapitulirala pred siledzijama. Oni mogu da prete, biju, lupaju imovinu, a ljudi ne smeju da se setaju?!

master

pre 9 godina

Odluka je za pohvalu,jer samo tako se moze odupreti onima koji su protiv postovanja ljudskih prava i doprineti da se oni kojima sve smeta i najvise su za nered divljastvo nekulturu i napredak drustva i zemlje.Tamo gde nema kulture reda rada i postovanja ljudskih prava tamo nema ni dobrog zivota.Vreme je da oni koji su u velikoj meri doprineli tom divljastvu i nekulturi pocnu da ispravljaju svoje greske i uvode vladavinu prava.AV bi sa TN trebao biti u prvim redovima,bez sramote i straha,jer se radi o demokratiji i postovanju prava svakoga gradjanina,bez obzira sta je i ko.

bzvz

pre 9 godina

Sada, njegova frizura vise nema pokrica. Mislio sam da je cool tip, smeker, slobodouman, a on je ustvari obican folirant, aparatcik, poslusnik, parader. Nezavisno od ove manipulativne parade koja se bajagi odrzava zbog ljudskih prava, bla,bla,bla.

Maja

pre 9 godina

Parada smeta svima. Niko ne obraća pažnju ili ne želi da zna koliko su osnovna prava onemogućena istopolnim partnerima.
Poseta bolesniku u bolnici dozvoljava se najužoj rodbini ali se odbija partneru.
Nazleđivanje imovine ne priznaje se partneru iako su zajedno sticali imovinu.
Samo ta dva je dovoljno za protest.
A ima ih mnogo više.

Азбука

pre 9 godina

Ministre, nemam ništa protiv da idete na Paradu. Srbija ne treba da bude zemlje homofoba i svako bi trebao da ima pravo da izrazi svoje mišljenje i opredeljenje, a da pri tome ne bude omalovažavan ili fizički ugrožen. Međutim, ono što primećujem je da birate manifestacije gde ćete se pojaviti. Sramotan je Vaš nedolazak u Tršić na Vukov sabor, a još sramotnije objašnjenje koje je stiglo iz Vašeg kabineta. Slažem se da je značajno da Ministarstvo kulture finansijski podrži manifestaciju posvećenu reformatoru srpskog jezika i tvorcu azbuke, što je ono i učinilo, ali ne mogu da verujem da se nije imalo vremena doći do Tršića koji je na svega dva sata od Beograda. Ovim se udara šamar lokalnom stanovništvu i daje mu se do znanja kakav status ima u državi.

Miss S

pre 9 godina

@Niko kao ja
Koliko znam, nedelja je neradan dan u nasoj zemlji, tako da ministar Tasovac ne treba da uzima slobodan dan. I bas treba da se na skupu pojavi kao ministar, kao sto bi trebalo da urade i jos neki iz Vlade i na taj nacin pruze podrsku grupi nasih sugradjana koji su mnogo ugrozeniji od nas koji smo heteroseksualna vecina. Verovatno se nisi susreo sa diskriminacijom, pretnjama i uvredama, a mozda si cak i homofob, ko ce ga znati?

Washington

pre 9 godina

"Au sto je gej populacija navalila na sajt, po principu stranackih botova.
(Sin)

Nisam gay ali daljem minuse svim homofobicnim komentarima. Ako se uskrate slobode jednoj manjinskoj grupi, sledeci put je na redu neka druga. I na kraju imamo fasizam. Necu da mi celavi balavac u kapuljaci odredjuje sta cu da mislim i gde cu da idem. Gay populacija ne dira nikoga za razliku od tih naslilnika.
(Zeljko, 17. septembar 2014 14:27)

Nemamo mi na kraju fasizam, ovo sto se trenutno desava vec jeste fasizam.

Ironije Mudri

pre 9 godina

Sad sns podrzava gejeve? Joj, licemeri jedni neopevani... Ja sam, normalno, za punu slobodu i prava svih ljudi, bez obzira na sva opredeljenja. Ali, uzasava me ovo licemerje naprednjaka koji su te iste ljude mlatili do juce i pozivali na linc.

zbubjen

pre 9 godina

Dodjem ja u petak u Beograd sa Kosova da vidim prijatelje koji tamo zive da provedem vikend u prestonici. Sve cemu sam prisustvovao je svadja oko prajda, to je fasizam, to je nedostatak empatije.... Ja ih podsetih na tretiranje Srba sa Kosova kao poslednje stoke, izlazak na jzbore na silu, sistematsko vredjanje i omalovazavanje u poslednjih par godina, a gej aktivistkinji, dragoj drugarici koja me agitpropovski ubedjuje da moram na prajd ako sam civilizovan, odbrusim pitanjem da li je solidarnost i tolerancija rezervisana samo za manjine koje im odrede finansijeri? Pozdrav od pripadnika realno najvece i najugrozenije manjine u Srbiji, Srbina na Kosovu.

Lina

pre 9 godina

Nemam nista protiv gej populacije jer sam i sama biseksualka, ali protiv reklamiranja seksualne orijentacije imam. Parada ponosa ima najmanje veze sa propagiranjem prava sloboda jer niko nikome ne brni niti ulazi u to sa kime se intimizira. Svera intime i odnosa je zatvorena za javnost i takva i treba da ostane. Pravim gejevila i lezbejkama ne pada na pamet da paradiraju za gej slobode jer je u svojim sobama i zivotima imaju sasvim dovoljno. To je izbor ili potreba sa kim cemo biti, ali jedina stvar koja treba da se propagira kao normalna je porodica u izvornom znacenju jer samo zene radjaju i samo muskarci oplođuju i dok je tako sve drugo je prosto "nesto drugo". Svaki gej je svestan svoje razlicitosti i svaki gej za svoje dete zeli da to nije. Kao "lezbejka" dok budete setali i banalizovali ljudski odnos, necu gubiti vreme sa vama, imam sva prava koja mi trebaju i svu slobodu da u krevetu radim sta hocu i sa kime zelim.

Dusan

pre 9 godina

Ne razumem cemu pljuvanje ove odluke. Ako su odlucili da se odrzi parada, red je da neko iz vrha drzave prisustvuje i pokaze da da ih podrzava, a ne kao dosad.

Ti isti homoseksualci su gradjani ove drzave svidjalo se to vama ili ne. Kao sto nezadovoljni radnici imaju pravo da se prosetaju i protestvuju, tako isto imaju i oni. Ako placaju porez drzavi to treba da bude dovoljno da ih obezbedi dok setaju.

Meni ne smetaju uopste. Vise mi smetaju lopovi, prevaranti, sega mega doktori i masteri, lazovi, hohstapleri i ostali. Vise mi smeta sto ce mi smanjiti platu, a oni ce da zive u blagostanju. Vise mi smeta sto je RHMZS najavio padavine jos pocetkom prosle nedelje, a istocna Srbija sad pod vodom. Kao i zapadna u maju.

Imam i jednog dobrog prijatelja koji je gej i nikada nista ruzno od njega nisam doziveo. Normalan covek, sa racionalnim stavovima, dobar prijatelj koji mi je nekoliko puta pomogao.

Jedino protiv cega sam je da im se dozvoli ono sto rade po Berlinu i jos nekim gradovima. Parada kica i golotinje. To im nikad ne bi dozvolio jer nije pristojno i to deca ne treba da gledaju. Ako su uljudni i kulturni neka prosetaju.

Ministre sto se ovoga tice puna podrska!

pa da

pre 9 godina

ljutko,

Morao sam da ti dam plus za komentar iako ne podržavam politiku LDPa. Ćinjenica je da je njihova politika, kakva god da je, najiskrenija. Zato i imaju toliko procenata koliko imaju. Ostali pre izbora pričaju jedno, a kad dobiju svoje visoke procente, onda vode sasvim drugu politiku.

Damjan

pre 9 godina

@Niko niko kao JA!:

Naravno da treba da ide u svojstvu ministra, jer on i jeste ministar svih gradjanja. I naravno da treba da ide i da brani kulture, jer setite se samo napada na onu izlozbu kada su osobe iz ultradesnicarskog pokreta "obraz" usli da lemaju druge... Naravno da ovim potezom brani i kulturu.

ljutko

pre 9 godina

sve se moze uraditi samo kada postoji tzv politicka volja. A ne volja naroda, jer vucic ga ionako moze obraditi kako zeli. Vučić je volja naroda. A sto se tiče ministara oni igraju kako Vučić svira.
Ne zaboravite da LDP i jedino i samo LDP vec godinama iskreno podržava Paradu, a na žalost LDP nema podršku ni od LBGT populacije.
u ovoj zemlji karakter ima par procenata ljudi, ostali ili ostalo su ovce. TUGA

Povorkom do Fruskogorskih manastira

pre 9 godina

Ministre imas ti pametnija posla ja sam starija generacija iz jednog sela ali dobro se secam Dositejevih dana i odlaska u manastir Hopovo. Toga vise nema i sve manje i manje je. Dolazili su pisci u skolu i citali svoju poeziju. I sada pricam svojim unucima kako je to bilo sa konzervama napunjenim peskom a u njoj malo krpa zamocena u kolomast i tako zapaljene baklje nosili smo kroz selo u znak svetlosti i prosvecenosti Dositeja koji je neko vreme boravio u manastiru Hopovo. Sada nam mozda niko ne veruje misle da smo bili zatucani i da nista nismo znali ali vise volim takvu jednu paradu a mi smo je zvali povorka svetlosti nego li ove nametnute nam od sveta. Nemam koga da mrzim niti me takvo sto interesuje ali zaboravilo se mnogo toga lepog zarad neceg sto uporno pokusavate da nam nametnete govoreci da smo mrzitelji drugacijeg misljenja a ne vidite da tim nametanjem stvarate odbojnost kod naroda. Ja se stalno pitam od koga su ugrozeni kome to treba da se dokazuju - pa to je njihov problem a ne nas kao sto je i brak volja i sloboda prvo bracnih supruznika tako i gejevi neka provode svoju volju i slobodu niko im ne brani osim sto vole da se previse reklamiraju i drzava da im pridaje vece mesto nego li celokupnom drustvu - eto siromastvo nam godinama sve vece i vece a mi ko o cemu o prajdu svake godine kao da nam je to nacionalno pitanje i interes.

Dimitrije Paunković

pre 9 godina

Ja pozivam gradjane Obrenovca, Krupnja, Tekije, Kladova... neka i oni dodju na prajd... prethodno bi bilo poželjno da obidju maketu Beograda na vodi. Posle kad se vrate u svoje razrušene kuće, biće im lakše jer će znati da i ako nemaju domove, barem žive u državi gde se poštuju prava seksualnih manjina! Živela tolerancija, živele sve manjine i njihova prava nebitno da li su uniformisani džihadisti ili LGBT osobe, svi smo jednaki!

Zvezdan

pre 9 godina

Ja živim u Kanadi I ovde već mnogih godina postoje gej brakovi. LGBT osobe mogu i da usvajaju decu, I često se vide LGBT familije sa decom na ulicama Montreala, Toronta ili Vancouver. To nije rasturilo "tradicionalnu" familiju, već je natalitet u svim kanadskim pokrajinama u rastu, a ne samo zbog imigracije. Problem niskog nataliteta u Srbiji je siromaštvo, nedovoljna pomoć familijama kao i mentalitet netrpeljivosti i ignorancija. Seksualne manjine nikada nisu bili i nikada i neće ugrožavati tradicionalnu familiji heteroseksualaca. To su gluposti koji proizlaze iz neznanja i / ili verske ideologije.

bonaparta3

pre 9 godina

Lična stvar g-dina Tasovca. Pored toga što je ministar za kulturu, a po meni ovo nema nikakve veze sa kulturom.On je slobodni gtađanin ove države i može lično prisustvovati bilo kojoj manifrstaciji. Možda je pre trebalo da bude na Vukovom saboru ali ...
Predlažem ovim drugojačije seksualno opredeljenim da pokažu malo ljudskosti i otkažu takj prajd. Moraće da sr angažuje 3-5000 policajaca. Njihove dnevnice hrana i smeštaj koštaće ovu državu sigurno 100000 evra a te pare su nam u ovom trenitku krize mnogo više potrebne za ove ljude što bez kuća ostadoše. Smatram da bi tim potezom mnogo više dobili na ugledu, pa verovatno i na promeni mišljenja kod mnogih.

kikimika

pre 9 godina

Oko ponoci ides kuci iz provoda. Strefi te fizioloska potreba, dovoljno si kulturan da to ne obavis na ulici. Ujes u prvi objekat koji je GAY bar. Obavis posao i izadjes. Saceka te grupa PRAVOVERNIH I ISPRAVNIH i od njih dobijes batine. I sta SAD?????

Mikele

pre 9 godina

Potpisujem da su svi koji mrze gejeve gejevi. Sto bi meni smetalo sto je neko gej? Vise devojaka za mene! Nikad nisam bio u iskusenju da poljubim muskarca. Ne smetaju mi gejevi. Ali iskonski ne podnosim siledzije i kriminalce. E njih mrzim!

ja

pre 9 godina

Niko niko kao JA!, 17. septembar 2014 13:15

Sine, sve se slažem, ali to je u nedelju 28.09., što da uzima slobodan dan kad čovek dolazi upravo na svoj slobodan dan u svojstvu građanina RS.

IronMan

pre 9 godina

Pošto vidim da ministar nije sklon diskriminaciji, jedno pitanje vezano za njegovo prethodno radno mesto (ne mislim na rijaliti šou!): Koliko pripadnika LGBT populacije je zaposlio u filharmoniji, za vreme svog mandata?!

Petar S.

pre 9 godina

Ma super,
nego sto se NIKO ne javi za setnju u korist Srba sa KiM. Koji zive u getoima. Koje prati Vojska iz KFORA kada idu na zadusnice na grobove svojih naj milijih koji i pored toga ne prodju bez incidenata.

Jedini problem je sto za to ne placaju zapadne NVO.

Sto se Gospodine Ministre ne prosetatre u Pristini. Ili ako ne u Pristini prosetajte se u Kosovskoj Mitrovici.

Pa valjda i tamo na KiM ima gejeva, ako ih ima koliko tvrdite.

Ali NE, za to ne placaju zapadne NVO i zapadni politicari ne tapsu po ramenima.

Gay

pre 9 godina

Pustite me da se šetam mojim Beogradom! Ja vama nikad ne branim da se šetate sa vašom mužem ili ženom. Ljudi ostavite nas već jednom i brinite o vaspitanju vaše dece, tj gledajte u svoj tanjir. Beograd je MOЈ grad isto koliko i vaš i imam ljudsko, moralno i Ustavom zagarantovano pravo da tražim MENI uskraćena prava! Ako mislite da su vam neka prava uskraćena, gospodo draga, izadjite na ulicu pa ih tražite!

zeljko2

pre 9 godina

Bravo za ministra. Pustite ljude da se izraze kako im drago, sta vam to smeta. Da ste pametni shvatili biste da braneci i podrzavajuci ovu paradu branite i podrzavate sebe od huligana koji vladaju mrakom Beograda. Ajde neka izadje 500,000 na ulice Beograda da vidim da li ce jedan od tih junaka da se pojavi da napada paradu. Ocete da branite Srpstvo, pa jednostavno: vratite se u sela, na zapustene kuce i oranice, dajte decu da uce harmoniku i frulu, negujte narodne obicaje i tradiciju i pustite druge da zive svoj zivot.

Mira

pre 9 godina

Strasno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pivke, 17. septembar 2014 12:14)

Pivke, strašno je to što ti ne shvataš da je parada ponosa potpuno normalna i prihvaćena stvar u civilizovanom svetu. Ti baš hoćeš da Srbija ostane zatucana zemlja u kojoj caruje netolerantan odnos prema pripadnicima LGBT populacije. Homofobija se mora iskoreniti, a različitost prihvatiti.

drug stari

pre 9 godina

A zašto odmah gospodo LGBT and co. stigmatizujete populaciju koja ne deli vaše mišljenje, i nazivate ih da su homofobi?
Da li može neko da misli drugačije u ovoj zemlji od većine? Uzmite sebe za primer i celu situaciju oko sexualnosti...... slažem se da nije lako biti to što jesi u Srbiji, ali voditi se logikom "Ili si sa nama ili protiv nas " nije baš neki primer za toleranciju!!!

Lina

pre 9 godina

Ako se odobri brak među istim polom, pojam porodice gubi smisao, a kao sto sam navela, treba propagirati porodicu u izvornom znacenju (musko+zensko=dete). Ostalo nema smisla jer mi niko ne brani da ostatak zivota zivim sa devojkom bez "braka". Imovinsko-pravni odnosi i slobode su nesto drugo i sigurno se ne dobijaju paradiranjem na ulici, tako da je to gubljenje vremena. Svako ko je do sada bio na gej paradama zna u sta se one pretvore, koliko to sve nema smisla i u kolikoj meri je kontraproduktivno. Borite se za prava na dostojanstven nacin, pocevsi svako od svog sopstvenog zivota, a ne kao stado. Intelektualci, kojih ima dosta medju gejevima, nece stajati kao rulja ili topovsko meso, svoja prava ce sigurno u tisini izboriti, onako kako tiha voda breg roni.

Milos

pre 9 godina

Lina nista nije objasnila, osim da ni ne kapira o cemu se radi. Mozda se ti kao biseksualka sutra udas za muskarca, i tebi je svejedno. A sta ce oni koji nisu bi? Brak, prava, itd, za to se paradira, a ne ko ce kako i sa kim u krevet. A sama kazes da je tebi samo krevet vazan. Bravo...

Artemis Faul

pre 9 godina

Kako da znate da li ste dobar frajer ili ne, a ne posedujete besan auto.
1. Idite u gay bar
2. Ako vas trecina njih startuje znaci da imate dobru guzu (zene to vole)
3. Ako vas pola njih startuje, znaci da imate lepo telo.
4. Ako vas 3/4 njih startuje, znaci da imate lepo telo i lepu facu.
5 Ako vas svi startuju, ja onda ne znam sta ti radis ovde umesto da odes odavde i budes drugi Bred Pit

zaustaviti homofobiju

pre 9 godina

(drug stari, 17. septembar 2014 15:47)

Nije tačno da su svi heteroseksualci homofobični, niti je tačno da homoseksualci promovišu svoju seksualnu orijentaciju. Ovde je reč o toleranciji prema različitosti. Homoseksualci postoje, hteli vi to ili ne i uvek će ih biti. I oni su ljudi i ne možemo ih stigmatizovati zbog njihove seksualne orijentacije. Zbog onih kojima smetaju jer postoje, oni se bore za svoja Ustavom zagarantovana ljudska prava.

nada 22

pre 9 godina

SVAKO, pa i gospodin Tasovac, ako želi može da se priključi Paradi LGTB-populacije. Isto tako SVAKO, ko to ne želi, NE MORA. Ni jedni ni drugi, zbog te svoje odluke nisu manje, ali ni više vredni poštovanja. NI JEDNI, NI DRUGI NE ZASLUŽUJU VREĐANJE od "suprotne strane" (bili Ministri, Predsenici, Premijeri, ili "obični" građani)!
Nažalost, I jedni, I drugi su često SAMOŽIVI, SEBI NAJVAŽNIJI. PA GDE su TU SLOBODA, PRAVO i TOLERANCIJA OD JEDNIH PREMA DRUGIMA?
PS. Iz priče od ljudi koji dobro poznaju gospodina Tasovca (i privatno), uverena sam da ON ovo ne radi zato što je sad Ministar i da bi se slikao, već zato što zaista ima stav da ISTA PRAVA (I OBAVEZE) treba da važe za SVE!

Vladimir

pre 9 godina

@Lina Apsolutno si sve objasnila. A ova grupa ljudi koja se vec godinama eksponira i predstavlja sebe predstavnicima nekoga i necega je potpuno nebitna i mislim da i oni to uvidjaju. Apelujem na sve sugradjane da tog dana u periodu kada se sve to bude odrzavalo ne budu na ulicama. Odsedite u kucama, provedite vreme sa muzevima, suprugama, decom, roditeljima, neka grad bude prazan i tih. Neka ova grupacija ispuni svoje egzibicionisticke teznje u takvom mirnom i praznim gradu i valjda ce onda shvatiti svu nebitnost svog postojanja.

Pivke

pre 9 godina

Miro Realno- ne smeta mi niko niti ikog mrzim nemam nista protiv PRAJDA al mi nije jasno sto moraju javno to da rade glupo je a nama dr to namecu i naravno da sam protiv nasilja.Celu zimu je igrao fydbal sa nama decko koji zivi sa drugim u vezi pa nije bilo problema.

master

pre 9 godina

Odluka je za pohvalu,jer samo tako se moze odupreti onima koji su protiv postovanja ljudskih prava i doprineti da se oni kojima sve smeta i najvise su za nered divljastvo nekulturu i napredak drustva i zemlje.Tamo gde nema kulture reda rada i postovanja ljudskih prava tamo nema ni dobrog zivota.Vreme je da oni koji su u velikoj meri doprineli tom divljastvu i nekulturi pocnu da ispravljaju svoje greske i uvode vladavinu prava.AV bi sa TN trebao biti u prvim redovima,bez sramote i straha,jer se radi o demokratiji i postovanju prava svakoga gradjanina,bez obzira sta je i ko.

drug stari

pre 9 godina

@ (zaustaviti homofobiju, 17. septembar 2014 )

Homoseksualaci postoje i uvek su postojali ali u manjini. Postoje i Albino osobe ali opet u manjini. Ali ovo pišem jer mislim da LGBT populacija ima pogrešan pristup problematici! Kako vam nije jasno da u zaostaloj Srbiji ne možete slobodo da kažete recimo vaše sex opredeljenje, a da pri tome ne dobijete batine! Idete glavom kroz zid! Nije ovo Holandija ili Kanada! Ovde je narod i mnjenje gladno svega, a pojaviše bezbrižnog života i prave egzistencije! Najmanje je nekog briga da li vas privlači isti pol, ali je mnjenje kivno jer promoviše slobodu svega i svačega kroz prizmu istopolnih brakova, hteli to da priznate ili ne to upravo radite! Meni lično ne smeta ništa po tom pitanju, ali moje mišljenje držim za sebe, jer je moje! Ali nažalost ne mislimo svi isto! Moj prvi komšija je gej i ceo kraj to zna i svi ga obožavaju, ali on kaže da normalni gejevi ne idu na PRAJD već provokatori, zlobni, ekscentrici i oni gejevi koji mrze celi svet! To su njegove reči, momak ima 37 godina i dasa je i po!

IronMan

pre 9 godina

Poseta bolesniku u bolnici dozvoljava se najužoj rodbini ali se odbija partneru. Nazleđivanje imovine ne priznaje se partneru iako su zajedno sticali imovinu. (Maja, 17. septembar 2014 14:23) A kako će konkretno jedna jednočasovna šetnja da reši te probleme?! Ovde se radi o zameni teza, jer većina ljudi je svesno diskriminisanog položaja LGBTovaca i priznaje njihova ustavna prava, ali većina te većine nije za pravljenje cirkusa, ako moram tako da se izrazim! Nego ja imam utisak da je, u ovom slučaju, upravo parada bitnija od svega?!

Vladimir

pre 9 godina

Sto ih ne volis? zasto bilo koga ne volis? ili volis? kakve veze ova pitanja imaju sa nasiljem? ili u Srbiji ipak ima veze...
Do kad? Da znam da li da planiram odlazak barem svojoj deci,jer za mene je kasno..

Vlada

pre 9 godina

@IronMan, 17. septembar 2014 12:48


Kakvo je ovo idotsko pitanje? Sta, treba zaposljavanje po kljucu. Ako je gay diskriminisan, bio isti ili bolji od protivkandidata, onda prica stoji. Ali ako nije, svako njegovo forsiranje je nova diskriminacija, bez obzira sto se zove "pozitivna".

Jim Jefferies

pre 9 godina

Pa, ajde, u stvari- super, ionako nisi nešto zatrpan poslom... kada malo bolje razmislim, hoće li mu se odsustvo iz kancelarije zbog ovoga odbiti od plate ili će morati da uzme slobodan dan?

nika

pre 9 godina

@ Maja
Poseta bolesniku u bolnici dozvoljava se najužoj rodbini ali se odbija partneru.
Nazleđivanje imovine ne priznaje se partneru iako su zajedno sticali imovinu.
Nisam sigurna da je ovo sve tačno.Nikada nisam čula da je bilo kome zabranjeno da poseti bilo koga u bolnici,osim ako nisu u pitanju zabrane poseta zbog nečega, ili je bolesnik u teškom stanju.Jel' vas ikad iko pitao u bolnici u kakvom ste srodstvu ili odnosima sa bolesnikom? Meni ne.
Što se tiče zajednički stečene imovine to već poteže pitanje priznavanja istopolnih zajednica,to jest ozakonjenja takvih brakova,ili vanbračnih veze. Isuviše je složeno da bi se rešavalo na ulici. Ono što ne sme da se dešava niti u BG ili bilo gde su napadi bilo koje vrste,kao i bilo kakve,pretnje,nasilje.To treba strogo kažnjavati.Takođe mislim da je situacija u kojoj se nalazi Srbija nepovoljna za paradu,jer treba obezbediti toliku policiju,platiti je,a znamo da huligana ima,šta ako dođe do tuče i razbijanja?Šta ako neko bude teže povređen ili nešto gore?Šta ako nastane haos i milicija mora da primeni silu.Ne bih volela da prolazim u nekoj paradi boreći se za svoja prava a da su oko mene šlemovima i panciri.Još uvek mislim da postoji neki drugi način da se napravi neki skup gde će pripadnici LGBT,ispričati o svojim teškoćama ljudima koji ih razumeju i koji mogu da pomognu.Dati im neki medijski prostor.Možda je većini nas nebitno šta je ko po seksualnom opredeljenju,ali ne zaboravite one kojima to nikada neće biti sve jedno.

Lucia

pre 9 godina

Zaobidji nas civilizovani svete!Licemeri,foliranti stisajte strasti u svojoj glavi. Skinite sa sebe novu kolekciju D&G prvo ovi iz vrha vlade pa ostali.Razmislite o pojedinim stilistima omiljenih vam folk diva.Interesuje me kako prepoznajete glasacke listice.Sta ako je neko iz parade glasao za vast. Ponistite izbore.Zivite svoje zivote,a'l pustite I drugs da zive.Ako je vasa jedina muka ko na celo parade,pa eto Kacavenda.

Lucia

pre 9 godina

Cini mi se da bi mnogi na celo parade,ali bez TV prenosa.Poveca je grupa ,paradira svakog dana I na snegu,u vodi ,na vodi u vozu......Pustite ljude da Zive.

Niko niko kao JA!

pre 9 godina

Gospodine Ministre,
Nije to nikakva parada ponosa. To je parada gejeva. A da poštuješ ovu državu i da postoji imalo odgovornosti, na tu paradu bi išao kao Ivan Tasovac, a ne kao Ministar kulture Republike Srbije. Uzmeš lepo jedan dan godišnjeg i odeš na paradu gejeva, tvoj život, tvoja ubeđenja, tvoja stvar. Poreski obaveznici koji te plaćaju od tebe očekuju da svoj radni dan provedeš radeći na unapređenju kulture i informisanja, na borbu za opstanak kulturnih zajednica i organizacija koje su u Srbiji na ivici egzistencije, a ne na podršku i unapređenje događaja nevladine organizacije koja promoviše seksualnost ka istom polu, organizacije koja se ne bavi kulturom već zaštitom seksualnih prava gej zajednice i promovisanjem gej seksualnosti. Da li ćeš to sam shvatiti? Teško. I da shvatiš da li ćeš se ponašati odgovorno prema društvu za koje obavljaš javnu funkciju? Nećeš. Jer odgovornost u ovoj državi ne postoji, i ti si kao i svi drugi svoju personu stavio iznad funkcije koju obavljaš. Zato nam i jeste kako jeste.

IronMan

pre 9 godina

Pošto vidim da ministar nije sklon diskriminaciji, jedno pitanje vezano za njegovo prethodno radno mesto (ne mislim na rijaliti šou!): Koliko pripadnika LGBT populacije je zaposlio u filharmoniji, za vreme svog mandata?!

master

pre 9 godina

Odluka je za pohvalu,jer samo tako se moze odupreti onima koji su protiv postovanja ljudskih prava i doprineti da se oni kojima sve smeta i najvise su za nered divljastvo nekulturu i napredak drustva i zemlje.Tamo gde nema kulture reda rada i postovanja ljudskih prava tamo nema ni dobrog zivota.Vreme je da oni koji su u velikoj meri doprineli tom divljastvu i nekulturi pocnu da ispravljaju svoje greske i uvode vladavinu prava.AV bi sa TN trebao biti u prvim redovima,bez sramote i straha,jer se radi o demokratiji i postovanju prava svakoga gradjanina,bez obzira sta je i ko.

anticenzura

pre 9 godina

Pa covek ima vremena,moze mu se! Mogu slobodno i ostali ministri,ionako para nemamo,puteva nemamo,obnova posle potopa ne ide,puteve gradimo vekovima i nikad da zavrsimo,skolstvo se raspada,filmova nema,bioskopi se raspali...
Jedino mozemo i ministri i svi mi da paradiramo,jer to i radimo citav zivot!

sloven

pre 9 godina

Ne smeta konzervativnom delu Srbije to sto je neko gay vec to sto je neko dovoljno slobodan da to i iskaze. Nije tu pitanje morala ili nemorala vec pitanje sloboda i nesloboda.

bzvz

pre 9 godina

Sada, njegova frizura vise nema pokrica. Mislio sam da je cool tip, smeker, slobodouman, a on je ustvari obican folirant, aparatcik, poslusnik, parader. Nezavisno od ove manipulativne parade koja se bajagi odrzava zbog ljudskih prava, bla,bla,bla.

Dragan Stajic

pre 9 godina

hajde cela Vlada na crtu da izadje. da vidimo onda da li iskreno stoje iza svojih programa o priduzivanju EU i da vidimo da li ce i tada huligani bacati kamenje i razbijati BG.

veliki + za tasovca zbog ovakve podrske!

Maja Alana

pre 9 godina

Nisam pripadnica gej populacije, ali cu se verovatno pridruziti paradi samo zato sto me nervira cinjenica da su protekle tri godine naprasno otkazivali sve to jer su smatrali da je rizik preveliki. To znaci da je drzava prakticno kapitulirala pred siledzijama. Oni mogu da prete, biju, lupaju imovinu, a ljudi ne smeju da se setaju?!

Zeljko

pre 9 godina

"Au sto je gej populacija navalila na sajt, po principu stranackih botova.
(Sin)

Nisam gay ali daljem minuse svim homofobicnim komentarima. Ako se uskrate slobode jednoj manjinskoj grupi, sledeci put je na redu neka druga. I na kraju imamo fasizam. Necu da mi celavi balavac u kapuljaci odredjuje sta cu da mislim i gde cu da idem. Gay populacija ne dira nikoga za razliku od tih naslilnika.

bonaparta3

pre 9 godina

Lična stvar g-dina Tasovca. Pored toga što je ministar za kulturu, a po meni ovo nema nikakve veze sa kulturom.On je slobodni gtađanin ove države i može lično prisustvovati bilo kojoj manifrstaciji. Možda je pre trebalo da bude na Vukovom saboru ali ...
Predlažem ovim drugojačije seksualno opredeljenim da pokažu malo ljudskosti i otkažu takj prajd. Moraće da sr angažuje 3-5000 policajaca. Njihove dnevnice hrana i smeštaj koštaće ovu državu sigurno 100000 evra a te pare su nam u ovom trenitku krize mnogo više potrebne za ove ljude što bez kuća ostadoše. Smatram da bi tim potezom mnogo više dobili na ugledu, pa verovatno i na promeni mišljenja kod mnogih.

Realni

pre 9 godina

@Pivke

Šta je to toliko "strasno" ? Što ce par ljudi koji se razlikuje od drugih prošetati ulicama grada ? Zaista, katastrofa kataklizmicnih razmjera u tako jednoj divnoj, tolerantnoj i prosperitetnoj zemlji pa joj parada nikako ne treba da ne bi pokvarila tu idilu od države. .

Lina

pre 9 godina

Ako se odobri brak među istim polom, pojam porodice gubi smisao, a kao sto sam navela, treba propagirati porodicu u izvornom znacenju (musko+zensko=dete). Ostalo nema smisla jer mi niko ne brani da ostatak zivota zivim sa devojkom bez "braka". Imovinsko-pravni odnosi i slobode su nesto drugo i sigurno se ne dobijaju paradiranjem na ulici, tako da je to gubljenje vremena. Svako ko je do sada bio na gej paradama zna u sta se one pretvore, koliko to sve nema smisla i u kolikoj meri je kontraproduktivno. Borite se za prava na dostojanstven nacin, pocevsi svako od svog sopstvenog zivota, a ne kao stado. Intelektualci, kojih ima dosta medju gejevima, nece stajati kao rulja ili topovsko meso, svoja prava ce sigurno u tisini izboriti, onako kako tiha voda breg roni.

Milos

pre 9 godina

Au sto je gej populacija navalila na sajt, po principu stranackih botova.
(Sin, 17. septembar 2014 13:19)

Ne, sinko, nego normalni ljudi, koji koriste svoj mozak, ne veruju u bajke, imaju svoju izgradjenu licnost, ne mrze, i koji kapiraju da nemaju nikakvog prava da drugim gradjanima zabranjuju stvari koje i sami rade.

DM

pre 9 godina

Svi vi koji se bunite na nedostatak prava radnika, trudnica i ostalih - slobodni ste da napravite protest kada god želite. Za razliku od nas, neće vas dočekati cigla u glavu.

Lina

pre 9 godina

Nemam nista protiv gej populacije jer sam i sama biseksualka, ali protiv reklamiranja seksualne orijentacije imam. Parada ponosa ima najmanje veze sa propagiranjem prava sloboda jer niko nikome ne brni niti ulazi u to sa kime se intimizira. Svera intime i odnosa je zatvorena za javnost i takva i treba da ostane. Pravim gejevila i lezbejkama ne pada na pamet da paradiraju za gej slobode jer je u svojim sobama i zivotima imaju sasvim dovoljno. To je izbor ili potreba sa kim cemo biti, ali jedina stvar koja treba da se propagira kao normalna je porodica u izvornom znacenju jer samo zene radjaju i samo muskarci oplođuju i dok je tako sve drugo je prosto "nesto drugo". Svaki gej je svestan svoje razlicitosti i svaki gej za svoje dete zeli da to nije. Kao "lezbejka" dok budete setali i banalizovali ljudski odnos, necu gubiti vreme sa vama, imam sva prava koja mi trebaju i svu slobodu da u krevetu radim sta hocu i sa kime zelim.

Petar S.

pre 9 godina

Ma super,
nego sto se NIKO ne javi za setnju u korist Srba sa KiM. Koji zive u getoima. Koje prati Vojska iz KFORA kada idu na zadusnice na grobove svojih naj milijih koji i pored toga ne prodju bez incidenata.

Jedini problem je sto za to ne placaju zapadne NVO.

Sto se Gospodine Ministre ne prosetatre u Pristini. Ili ako ne u Pristini prosetajte se u Kosovskoj Mitrovici.

Pa valjda i tamo na KiM ima gejeva, ako ih ima koliko tvrdite.

Ali NE, za to ne placaju zapadne NVO i zapadni politicari ne tapsu po ramenima.

Vladimir

pre 9 godina

@Lina Apsolutno si sve objasnila. A ova grupa ljudi koja se vec godinama eksponira i predstavlja sebe predstavnicima nekoga i necega je potpuno nebitna i mislim da i oni to uvidjaju. Apelujem na sve sugradjane da tog dana u periodu kada se sve to bude odrzavalo ne budu na ulicama. Odsedite u kucama, provedite vreme sa muzevima, suprugama, decom, roditeljima, neka grad bude prazan i tih. Neka ova grupacija ispuni svoje egzibicionisticke teznje u takvom mirnom i praznim gradu i valjda ce onda shvatiti svu nebitnost svog postojanja.

Maja

pre 9 godina

Parada smeta svima. Niko ne obraća pažnju ili ne želi da zna koliko su osnovna prava onemogućena istopolnim partnerima.
Poseta bolesniku u bolnici dozvoljava se najužoj rodbini ali se odbija partneru.
Nazleđivanje imovine ne priznaje se partneru iako su zajedno sticali imovinu.
Samo ta dva je dovoljno za protest.
A ima ih mnogo više.

zbubjen

pre 9 godina

Dodjem ja u petak u Beograd sa Kosova da vidim prijatelje koji tamo zive da provedem vikend u prestonici. Sve cemu sam prisustvovao je svadja oko prajda, to je fasizam, to je nedostatak empatije.... Ja ih podsetih na tretiranje Srba sa Kosova kao poslednje stoke, izlazak na jzbore na silu, sistematsko vredjanje i omalovazavanje u poslednjih par godina, a gej aktivistkinji, dragoj drugarici koja me agitpropovski ubedjuje da moram na prajd ako sam civilizovan, odbrusim pitanjem da li je solidarnost i tolerancija rezervisana samo za manjine koje im odrede finansijeri? Pozdrav od pripadnika realno najvece i najugrozenije manjine u Srbiji, Srbina na Kosovu.

Povorkom do Fruskogorskih manastira

pre 9 godina

Ministre imas ti pametnija posla ja sam starija generacija iz jednog sela ali dobro se secam Dositejevih dana i odlaska u manastir Hopovo. Toga vise nema i sve manje i manje je. Dolazili su pisci u skolu i citali svoju poeziju. I sada pricam svojim unucima kako je to bilo sa konzervama napunjenim peskom a u njoj malo krpa zamocena u kolomast i tako zapaljene baklje nosili smo kroz selo u znak svetlosti i prosvecenosti Dositeja koji je neko vreme boravio u manastiru Hopovo. Sada nam mozda niko ne veruje misle da smo bili zatucani i da nista nismo znali ali vise volim takvu jednu paradu a mi smo je zvali povorka svetlosti nego li ove nametnute nam od sveta. Nemam koga da mrzim niti me takvo sto interesuje ali zaboravilo se mnogo toga lepog zarad neceg sto uporno pokusavate da nam nametnete govoreci da smo mrzitelji drugacijeg misljenja a ne vidite da tim nametanjem stvarate odbojnost kod naroda. Ja se stalno pitam od koga su ugrozeni kome to treba da se dokazuju - pa to je njihov problem a ne nas kao sto je i brak volja i sloboda prvo bracnih supruznika tako i gejevi neka provode svoju volju i slobodu niko im ne brani osim sto vole da se previse reklamiraju i drzava da im pridaje vece mesto nego li celokupnom drustvu - eto siromastvo nam godinama sve vece i vece a mi ko o cemu o prajdu svake godine kao da nam je to nacionalno pitanje i interes.

Dimitrije Paunković

pre 9 godina

Ja pozivam gradjane Obrenovca, Krupnja, Tekije, Kladova... neka i oni dodju na prajd... prethodno bi bilo poželjno da obidju maketu Beograda na vodi. Posle kad se vrate u svoje razrušene kuće, biće im lakše jer će znati da i ako nemaju domove, barem žive u državi gde se poštuju prava seksualnih manjina! Živela tolerancija, živele sve manjine i njihova prava nebitno da li su uniformisani džihadisti ili LGBT osobe, svi smo jednaki!

Mira

pre 9 godina

Strasno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pivke, 17. septembar 2014 12:14)

Pivke, strašno je to što ti ne shvataš da je parada ponosa potpuno normalna i prihvaćena stvar u civilizovanom svetu. Ti baš hoćeš da Srbija ostane zatucana zemlja u kojoj caruje netolerantan odnos prema pripadnicima LGBT populacije. Homofobija se mora iskoreniti, a različitost prihvatiti.

IronMan

pre 9 godina

Poseta bolesniku u bolnici dozvoljava se najužoj rodbini ali se odbija partneru. Nazleđivanje imovine ne priznaje se partneru iako su zajedno sticali imovinu. (Maja, 17. septembar 2014 14:23) A kako će konkretno jedna jednočasovna šetnja da reši te probleme?! Ovde se radi o zameni teza, jer većina ljudi je svesno diskriminisanog položaja LGBTovaca i priznaje njihova ustavna prava, ali većina te većine nije za pravljenje cirkusa, ako moram tako da se izrazim! Nego ja imam utisak da je, u ovom slučaju, upravo parada bitnija od svega?!

Damjan

pre 9 godina

@Niko niko kao JA!:

Naravno da treba da ide u svojstvu ministra, jer on i jeste ministar svih gradjanja. I naravno da treba da ide i da brani kulture, jer setite se samo napada na onu izlozbu kada su osobe iz ultradesnicarskog pokreta "obraz" usli da lemaju druge... Naravno da ovim potezom brani i kulturu.

Washington

pre 9 godina

"Au sto je gej populacija navalila na sajt, po principu stranackih botova.
(Sin)

Nisam gay ali daljem minuse svim homofobicnim komentarima. Ako se uskrate slobode jednoj manjinskoj grupi, sledeci put je na redu neka druga. I na kraju imamo fasizam. Necu da mi celavi balavac u kapuljaci odredjuje sta cu da mislim i gde cu da idem. Gay populacija ne dira nikoga za razliku od tih naslilnika.
(Zeljko, 17. septembar 2014 14:27)

Nemamo mi na kraju fasizam, ovo sto se trenutno desava vec jeste fasizam.

master

pre 9 godina

Odluka je za pohvalu,jer samo tako se moze odupreti onima koji su protiv postovanja ljudskih prava i doprineti da se oni kojima sve smeta i najvise su za nered divljastvo nekulturu i napredak drustva i zemlje.Tamo gde nema kulture reda rada i postovanja ljudskih prava tamo nema ni dobrog zivota.Vreme je da oni koji su u velikoj meri doprineli tom divljastvu i nekulturi pocnu da ispravljaju svoje greske i uvode vladavinu prava.AV bi sa TN trebao biti u prvim redovima,bez sramote i straha,jer se radi o demokratiji i postovanju prava svakoga gradjanina,bez obzira sta je i ko.

Dusan

pre 9 godina

Ne razumem cemu pljuvanje ove odluke. Ako su odlucili da se odrzi parada, red je da neko iz vrha drzave prisustvuje i pokaze da da ih podrzava, a ne kao dosad.

Ti isti homoseksualci su gradjani ove drzave svidjalo se to vama ili ne. Kao sto nezadovoljni radnici imaju pravo da se prosetaju i protestvuju, tako isto imaju i oni. Ako placaju porez drzavi to treba da bude dovoljno da ih obezbedi dok setaju.

Meni ne smetaju uopste. Vise mi smetaju lopovi, prevaranti, sega mega doktori i masteri, lazovi, hohstapleri i ostali. Vise mi smeta sto ce mi smanjiti platu, a oni ce da zive u blagostanju. Vise mi smeta sto je RHMZS najavio padavine jos pocetkom prosle nedelje, a istocna Srbija sad pod vodom. Kao i zapadna u maju.

Imam i jednog dobrog prijatelja koji je gej i nikada nista ruzno od njega nisam doziveo. Normalan covek, sa racionalnim stavovima, dobar prijatelj koji mi je nekoliko puta pomogao.

Jedino protiv cega sam je da im se dozvoli ono sto rade po Berlinu i jos nekim gradovima. Parada kica i golotinje. To im nikad ne bi dozvolio jer nije pristojno i to deca ne treba da gledaju. Ako su uljudni i kulturni neka prosetaju.

Ministre sto se ovoga tice puna podrska!

Gay

pre 9 godina

Pustite me da se šetam mojim Beogradom! Ja vama nikad ne branim da se šetate sa vašom mužem ili ženom. Ljudi ostavite nas već jednom i brinite o vaspitanju vaše dece, tj gledajte u svoj tanjir. Beograd je MOЈ grad isto koliko i vaš i imam ljudsko, moralno i Ustavom zagarantovano pravo da tražim MENI uskraćena prava! Ako mislite da su vam neka prava uskraćena, gospodo draga, izadjite na ulicu pa ih tražite!

Miss S

pre 9 godina

@Niko kao ja
Koliko znam, nedelja je neradan dan u nasoj zemlji, tako da ministar Tasovac ne treba da uzima slobodan dan. I bas treba da se na skupu pojavi kao ministar, kao sto bi trebalo da urade i jos neki iz Vlade i na taj nacin pruze podrsku grupi nasih sugradjana koji su mnogo ugrozeniji od nas koji smo heteroseksualna vecina. Verovatno se nisi susreo sa diskriminacijom, pretnjama i uvredama, a mozda si cak i homofob, ko ce ga znati?

zeljko2

pre 9 godina

Bravo za ministra. Pustite ljude da se izraze kako im drago, sta vam to smeta. Da ste pametni shvatili biste da braneci i podrzavajuci ovu paradu branite i podrzavate sebe od huligana koji vladaju mrakom Beograda. Ajde neka izadje 500,000 na ulice Beograda da vidim da li ce jedan od tih junaka da se pojavi da napada paradu. Ocete da branite Srpstvo, pa jednostavno: vratite se u sela, na zapustene kuce i oranice, dajte decu da uce harmoniku i frulu, negujte narodne obicaje i tradiciju i pustite druge da zive svoj zivot.

ljutko

pre 9 godina

sve se moze uraditi samo kada postoji tzv politicka volja. A ne volja naroda, jer vucic ga ionako moze obraditi kako zeli. Vučić je volja naroda. A sto se tiče ministara oni igraju kako Vučić svira.
Ne zaboravite da LDP i jedino i samo LDP vec godinama iskreno podržava Paradu, a na žalost LDP nema podršku ni od LBGT populacije.
u ovoj zemlji karakter ima par procenata ljudi, ostali ili ostalo su ovce. TUGA

drug stari

pre 9 godina

A zašto odmah gospodo LGBT and co. stigmatizujete populaciju koja ne deli vaše mišljenje, i nazivate ih da su homofobi?
Da li može neko da misli drugačije u ovoj zemlji od većine? Uzmite sebe za primer i celu situaciju oko sexualnosti...... slažem se da nije lako biti to što jesi u Srbiji, ali voditi se logikom "Ili si sa nama ili protiv nas " nije baš neki primer za toleranciju!!!

pa da

pre 9 godina

ljutko,

Morao sam da ti dam plus za komentar iako ne podržavam politiku LDPa. Ćinjenica je da je njihova politika, kakva god da je, najiskrenija. Zato i imaju toliko procenata koliko imaju. Ostali pre izbora pričaju jedno, a kad dobiju svoje visoke procente, onda vode sasvim drugu politiku.

kikimika

pre 9 godina

Oko ponoci ides kuci iz provoda. Strefi te fizioloska potreba, dovoljno si kulturan da to ne obavis na ulici. Ujes u prvi objekat koji je GAY bar. Obavis posao i izadjes. Saceka te grupa PRAVOVERNIH I ISPRAVNIH i od njih dobijes batine. I sta SAD?????

Mikele

pre 9 godina

Potpisujem da su svi koji mrze gejeve gejevi. Sto bi meni smetalo sto je neko gej? Vise devojaka za mene! Nikad nisam bio u iskusenju da poljubim muskarca. Ne smetaju mi gejevi. Ali iskonski ne podnosim siledzije i kriminalce. E njih mrzim!

СНС Прајд

pre 9 godina

Потпуно је небитно да ли ће Тасовац бити на прајду или не. Једино што ме занима јесте да се заједно појаве Вучић и Дачић. И, то да буду са кожним шапкама и кожним панталонама, али онаквим да им се виде разголићени глутеуси. Још када би, за ту прилику, пустили бркове, знао бих да је ова земља у сигурним рукама.

Jack

pre 9 godina

Nisam ni sumnjao da ce ove godine biti gay pride, jer je potrebno sto vise spinova i prasine u ocima, kako se ne bi govorilo o smanjenju penzija i plata, kriminalno losem zakonu o radu, odgovornima za poplave, ocajnom obnovom poplavljenih podrucja...
Nego da mi opletemo ko je gay, da li treba da se odrzi skup, da li je biti gay normalno, da li su to ljudska prava, da li je to EU...

Zvezdan

pre 9 godina

Ja živim u Kanadi I ovde već mnogih godina postoje gej brakovi. LGBT osobe mogu i da usvajaju decu, I često se vide LGBT familije sa decom na ulicama Montreala, Toronta ili Vancouver. To nije rasturilo "tradicionalnu" familiju, već je natalitet u svim kanadskim pokrajinama u rastu, a ne samo zbog imigracije. Problem niskog nataliteta u Srbiji je siromaštvo, nedovoljna pomoć familijama kao i mentalitet netrpeljivosti i ignorancija. Seksualne manjine nikada nisu bili i nikada i neće ugrožavati tradicionalnu familiji heteroseksualaca. To su gluposti koji proizlaze iz neznanja i / ili verske ideologije.

Pivke

pre 9 godina

Miro Realno- ne smeta mi niko niti ikog mrzim nemam nista protiv PRAJDA al mi nije jasno sto moraju javno to da rade glupo je a nama dr to namecu i naravno da sam protiv nasilja.Celu zimu je igrao fydbal sa nama decko koji zivi sa drugim u vezi pa nije bilo problema.

Азбука

pre 9 godina

Ministre, nemam ništa protiv da idete na Paradu. Srbija ne treba da bude zemlje homofoba i svako bi trebao da ima pravo da izrazi svoje mišljenje i opredeljenje, a da pri tome ne bude omalovažavan ili fizički ugrožen. Međutim, ono što primećujem je da birate manifestacije gde ćete se pojaviti. Sramotan je Vaš nedolazak u Tršić na Vukov sabor, a još sramotnije objašnjenje koje je stiglo iz Vašeg kabineta. Slažem se da je značajno da Ministarstvo kulture finansijski podrži manifestaciju posvećenu reformatoru srpskog jezika i tvorcu azbuke, što je ono i učinilo, ali ne mogu da verujem da se nije imalo vremena doći do Tršića koji je na svega dva sata od Beograda. Ovim se udara šamar lokalnom stanovništvu i daje mu se do znanja kakav status ima u državi.

Artemis Faul

pre 9 godina

Kako da znate da li ste dobar frajer ili ne, a ne posedujete besan auto.
1. Idite u gay bar
2. Ako vas trecina njih startuje znaci da imate dobru guzu (zene to vole)
3. Ako vas pola njih startuje, znaci da imate lepo telo.
4. Ako vas 3/4 njih startuje, znaci da imate lepo telo i lepu facu.
5 Ako vas svi startuju, ja onda ne znam sta ti radis ovde umesto da odes odavde i budes drugi Bred Pit

nada 22

pre 9 godina

SVAKO, pa i gospodin Tasovac, ako želi može da se priključi Paradi LGTB-populacije. Isto tako SVAKO, ko to ne želi, NE MORA. Ni jedni ni drugi, zbog te svoje odluke nisu manje, ali ni više vredni poštovanja. NI JEDNI, NI DRUGI NE ZASLUŽUJU VREĐANJE od "suprotne strane" (bili Ministri, Predsenici, Premijeri, ili "obični" građani)!
Nažalost, I jedni, I drugi su često SAMOŽIVI, SEBI NAJVAŽNIJI. PA GDE su TU SLOBODA, PRAVO i TOLERANCIJA OD JEDNIH PREMA DRUGIMA?
PS. Iz priče od ljudi koji dobro poznaju gospodina Tasovca (i privatno), uverena sam da ON ovo ne radi zato što je sad Ministar i da bi se slikao, već zato što zaista ima stav da ISTA PRAVA (I OBAVEZE) treba da važe za SVE!

Milos

pre 9 godina

Lina nista nije objasnila, osim da ni ne kapira o cemu se radi. Mozda se ti kao biseksualka sutra udas za muskarca, i tebi je svejedno. A sta ce oni koji nisu bi? Brak, prava, itd, za to se paradira, a ne ko ce kako i sa kim u krevet. A sama kazes da je tebi samo krevet vazan. Bravo...

zaustaviti homofobiju

pre 9 godina

(drug stari, 17. septembar 2014 15:47)

Nije tačno da su svi heteroseksualci homofobični, niti je tačno da homoseksualci promovišu svoju seksualnu orijentaciju. Ovde je reč o toleranciji prema različitosti. Homoseksualci postoje, hteli vi to ili ne i uvek će ih biti. I oni su ljudi i ne možemo ih stigmatizovati zbog njihove seksualne orijentacije. Zbog onih kojima smetaju jer postoje, oni se bore za svoja Ustavom zagarantovana ljudska prava.

ja

pre 9 godina

Niko niko kao JA!, 17. septembar 2014 13:15

Sine, sve se slažem, ali to je u nedelju 28.09., što da uzima slobodan dan kad čovek dolazi upravo na svoj slobodan dan u svojstvu građanina RS.

Jim Jefferies

pre 9 godina

Pa, ajde, u stvari- super, ionako nisi nešto zatrpan poslom... kada malo bolje razmislim, hoće li mu se odsustvo iz kancelarije zbog ovoga odbiti od plate ili će morati da uzme slobodan dan?

drug stari

pre 9 godina

@ (zaustaviti homofobiju, 17. septembar 2014 )

Homoseksualaci postoje i uvek su postojali ali u manjini. Postoje i Albino osobe ali opet u manjini. Ali ovo pišem jer mislim da LGBT populacija ima pogrešan pristup problematici! Kako vam nije jasno da u zaostaloj Srbiji ne možete slobodo da kažete recimo vaše sex opredeljenje, a da pri tome ne dobijete batine! Idete glavom kroz zid! Nije ovo Holandija ili Kanada! Ovde je narod i mnjenje gladno svega, a pojaviše bezbrižnog života i prave egzistencije! Najmanje je nekog briga da li vas privlači isti pol, ali je mnjenje kivno jer promoviše slobodu svega i svačega kroz prizmu istopolnih brakova, hteli to da priznate ili ne to upravo radite! Meni lično ne smeta ništa po tom pitanju, ali moje mišljenje držim za sebe, jer je moje! Ali nažalost ne mislimo svi isto! Moj prvi komšija je gej i ceo kraj to zna i svi ga obožavaju, ali on kaže da normalni gejevi ne idu na PRAJD već provokatori, zlobni, ekscentrici i oni gejevi koji mrze celi svet! To su njegove reči, momak ima 37 godina i dasa je i po!

Vladimir

pre 9 godina

Sto ih ne volis? zasto bilo koga ne volis? ili volis? kakve veze ova pitanja imaju sa nasiljem? ili u Srbiji ipak ima veze...
Do kad? Da znam da li da planiram odlazak barem svojoj deci,jer za mene je kasno..

Lucia

pre 9 godina

Zaobidji nas civilizovani svete!Licemeri,foliranti stisajte strasti u svojoj glavi. Skinite sa sebe novu kolekciju D&G prvo ovi iz vrha vlade pa ostali.Razmislite o pojedinim stilistima omiljenih vam folk diva.Interesuje me kako prepoznajete glasacke listice.Sta ako je neko iz parade glasao za vast. Ponistite izbore.Zivite svoje zivote,a'l pustite I drugs da zive.Ako je vasa jedina muka ko na celo parade,pa eto Kacavenda.

Ironije Mudri

pre 9 godina

Sad sns podrzava gejeve? Joj, licemeri jedni neopevani... Ja sam, normalno, za punu slobodu i prava svih ljudi, bez obzira na sva opredeljenja. Ali, uzasava me ovo licemerje naprednjaka koji su te iste ljude mlatili do juce i pozivali na linc.

nika

pre 9 godina

@ Maja
Poseta bolesniku u bolnici dozvoljava se najužoj rodbini ali se odbija partneru.
Nazleđivanje imovine ne priznaje se partneru iako su zajedno sticali imovinu.
Nisam sigurna da je ovo sve tačno.Nikada nisam čula da je bilo kome zabranjeno da poseti bilo koga u bolnici,osim ako nisu u pitanju zabrane poseta zbog nečega, ili je bolesnik u teškom stanju.Jel' vas ikad iko pitao u bolnici u kakvom ste srodstvu ili odnosima sa bolesnikom? Meni ne.
Što se tiče zajednički stečene imovine to već poteže pitanje priznavanja istopolnih zajednica,to jest ozakonjenja takvih brakova,ili vanbračnih veze. Isuviše je složeno da bi se rešavalo na ulici. Ono što ne sme da se dešava niti u BG ili bilo gde su napadi bilo koje vrste,kao i bilo kakve,pretnje,nasilje.To treba strogo kažnjavati.Takođe mislim da je situacija u kojoj se nalazi Srbija nepovoljna za paradu,jer treba obezbediti toliku policiju,platiti je,a znamo da huligana ima,šta ako dođe do tuče i razbijanja?Šta ako neko bude teže povređen ili nešto gore?Šta ako nastane haos i milicija mora da primeni silu.Ne bih volela da prolazim u nekoj paradi boreći se za svoja prava a da su oko mene šlemovima i panciri.Još uvek mislim da postoji neki drugi način da se napravi neki skup gde će pripadnici LGBT,ispričati o svojim teškoćama ljudima koji ih razumeju i koji mogu da pomognu.Dati im neki medijski prostor.Možda je većini nas nebitno šta je ko po seksualnom opredeljenju,ali ne zaboravite one kojima to nikada neće biti sve jedno.

Lucia

pre 9 godina

Cini mi se da bi mnogi na celo parade,ali bez TV prenosa.Poveca je grupa ,paradira svakog dana I na snegu,u vodi ,na vodi u vozu......Pustite ljude da Zive.

Vlada

pre 9 godina

@IronMan, 17. septembar 2014 12:48


Kakvo je ovo idotsko pitanje? Sta, treba zaposljavanje po kljucu. Ako je gay diskriminisan, bio isti ili bolji od protivkandidata, onda prica stoji. Ali ako nije, svako njegovo forsiranje je nova diskriminacija, bez obzira sto se zove "pozitivna".