Ponedeljak, 15.09.2014.

08:03

Punite budžet a ne džepove mafijaša

Premijer Aleksandar Vučić je na sednici Vlade oštro kritikovao direktore javnih preduzeća, objavio je danas Kurir.

Izvor: Tanjug

Punite budžet a ne džepove mafijaša IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

118 Komentari

Sortiraj po:

kekec

pre 9 godina

Očigledno je da ova vlada zaključuje da ima još velikih mogužnosti za budžetse uštede i tražio od najvećih korisnika budžeta a to su velika javna preduzeža da prave velike uštete i da još jednom peispitaju sve pozicije svojih planova i odreknu sve svega suvišnog ili neke svoje planove rediguju na minimum.Zato i zamerke direktoru EPS-a a pohvale ostaloj dvojici koji su verovarno svojim rezultatom rada to zaslužili.nesme se dozvolitio da država kao u konkretnom slučaju uvozi struju preko hamovića i ostalih kada to može i svaog menadžmenta da kupi na tržištu energenata uz pomoć svog menadžemnta koji ne radi gotovo ništa.

jastuk

pre 9 godina

Treba se zapitati da li je moguce da je premijer Vucic morao da prekori direktore pojedinih drzavnih firmi po pitanju kvaliteta njihovog rada, ukljucujuci i napomene da treba da rade u korist drzave a ne da pomazu mafiji. Zaista neverovatno.

Truman

pre 9 godina

Promene u javnim preduzećima su zaista neophodne, u to nema sumnje. Direktori moraju bolje da obavljaju svoj posao. Svako ko loše obavlja svoj posao će sigurno biti smenjen, bez obzira na stranačku pripadnost. Na odgovorne pozicije moraju doći osobe koje će adekvatno raditi svoj posao sa ciljem poboljšanja celokupnog funkcionisanja preduzeća.

zlatnik

pre 9 godina

Veoma je dobro to sto je odrzan sastanak izmedju direktora javnih preduzeca i premijera Vucica, premijer je izneo zamerke i kritike u vezi sa radom pojedinih direktora, nadam se da ce sve greske koje su se do sada desavale biti ispravljene u sto skorijem roku.

zvezda

pre 9 godina

Opaska premijera Vucica da deo dobiti drzavnih preduzeca treba da ide u drzavnu kasu je sasvim na mestu. To nije neki nov zahtev, to je podrazumevana cinjenica koja mora da se ispostuje. U suprotnom morace doci do nekog procesuiranja. Srbija ne moze da izdrzava i sebe i mafiju.

stolica

pre 9 godina

Direktori firmi iz javnog sektora ce u buducnosti morati da rade efikasnije i bolje kako bi ekonomija zemlje mogla da se oporavi, mnogo njih svoj posao ne shvata ozbiljno, sto je neprihvatljivo, kritike premijera Vucice su sasvim opravdane.

more

pre 9 godina

Dosta se mafija u nasoj zemlji obogacivala preko drzavnih firmi. Doslo je vreme da se toj praksi stane na put tako sto ce se vrsiti vece kontrole drzavnih preduzeca, kao i nadzori gde zavrsava novac od dobiti pomenutih firmi.

stolica

pre 9 godina

Direktori firmi iz javnog sektora ce u buducnosti morati da rade efikasnije i bolje kako bi ekonomija zemlje mogla da se oporavi, mnogo njih svoj posao ne shvata ozbiljno, sto je neprihvatljivo, kritike premijera Vucice su sasvim opravdane.

maska

pre 9 godina

Ustede u javnim preduzecima su od ogromnog znacaja za ocuvanje stabline finansijske situacije u zemlji, premijer Vucic je kritikovao neke direktore javnih firmi i ukazao na znacaj dobrog i savesnog rada, verujem da ce se situacija popraviti u narednom periodu.

senka

pre 9 godina

Osim sto je tema razgovora direktora drzavnih firmi i premijera Vucica bilo pitanje njihovog efikasnijeg rada i profitiranje koje ide u budzet drzave, dobro je sto je premijer Vucic i pohvalio neke direktore a i pokudio druge direktore, tako da je to bila poruka da jedni nastave sa dobrim radom a da drugi povedu racuna o daljem poslovanju.

kamen

pre 9 godina

Nadajmo se da ce nakon sastanka premijera Vucica sa 30 direktora drzavnih firmi doci do boljeg rada ovih firmi i da oni nemaju posla sa mafijasima. Drzava je u blagom kretanju u napred, ne treba nam kamen spoticanja.

Kruška

pre 9 godina

Svi direktori javnih preduzeća moraju da shvate da samo ako njihova preduzeća posluju uspešno i donose profid državi, oni mogu voditi ista. Država mora da se stavi u ulogu vlasnika kapitala i da brine ko i kako upravlja njenim kapitalom, jer nema budućnosti ako se državna imovina rasipa i umesto prihoda samo gubici stvaraju i još više guše i onako opterećene državne finansije!

jabuka

pre 9 godina

Ne bismo ni da pomislimo da drzavne firme i dalje posluju sa mafijasima, vlada Srbije se bori protiv svih koji bi da se obogate preko drzave na ilegalan nacin. Zato je dobro sto je premijer Vucic prekorio nacin na koji pojedine drzavne firme posluju. Trebalo bi da bude rezultata u korist drzave na osnovu odrzanog sastanka.

Kozarac

pre 9 godina

Nema pardona za nikoga ko ne želi da radi, ili ima nameru da svoj nerad naplaćuje provizijama od tajkuna! Čvrst stav Vučića da se prekine sa bogaćenjem na račun građana je jednini način da Srbija ima perspektivu!

МЈ

pre 9 godina

Добро је да се коначно јавно прозивају по имену особе које су одговорне, као и да се јавно похвале они који раде и који то заслужују.

sofer

pre 9 godina

Finansijska kontrola rada drzavnih preduzeca mora konstantno da bude u toku nacina poslovanja istih, kao i po pitanju toka novcanih sredstava-da li deo prihoda drzavnih firmi ide u budzet republike Srbije. Treba ocekivati da ce opomena premijera Vucica doprineti boljem radu ovih firmi.

masina

pre 9 godina

Kritike premijera Vucica na racun direktora javnih preduzeca su sasvim na mestu, sada je vise neko ikada neophodno da se poveca efikasnost javnog sektora, a to se moze postici samo odgovornim i postenim poslovanjem.

Nijagara

pre 9 godina

Očigledno je da ova vlada zaključuje da ima još velikih mogužnosti za budžetse uštede i tražio od najvećih korisnika budžeta a to su velika javna preduzeža da prave velike uštete i da još jednom peispitaju sve pozicije svojih planova i odreknu sve svega suvišnog ili neke svoje planove rediguju na minimum.Zato i zamerke direktoru EPS-a a pohvale ostaloj dvojici koji su verovarno svojim rezultatom rada to zaslužili.nesme se dozvolitio da država kao u konkretnom slučaju uvozi struju preko hamovića i ostalih kada to može i svaog menadžmenta da kupi na tržištu energenata uz pomoć svog menadžemnta koji ne radi gotovo ništa.

Django

pre 9 godina

Narodu je dosta nemastine i spremni su svi, sa kojima sam razgovarao na ovu temu, da se zrtvuju i godinu i dve, da se stisnu, stegnu, istrpe sve, ali da konacno krene osetno na bolje. Imate sansu, ljudi su spremni, veruju vam...

Nebojša

pre 9 godina

Vučić je sto posto upravu i nadam se da će istrajati u tome, jer to je jedan od boljih načina da se sačuva budžet Srbije.

Mira

pre 9 godina

Uvek ce biti ljudi koji ce misliti samo na sebe to je isto slucaj i sa direktorima,ali je jako vazno sto je sada njihov rad pod lupom i mogu da se zamene u bilo kom trenutku.

vatra

pre 9 godina

Premijer Vucic je izneo zamerke na rad pojedinih direktora, smatram da je to veoma dobro, neophodno je da se se radi odgovorno i efikasno i da se ostvaruju bolji rezultati u radu javnih preduzeca, nadam se da ce u buducnosti biti odrzavano jos slicnih sastanaka.

led

pre 9 godina

I bilo je vreme da se direktori drzavnih firmi podsete akcenta svog naziva po pitanju izvora kapitala. Obracunat deo prihoda koji ostvare ide u budzet drzave, to bi trebalo da se podrazumeva.

ljudina

pre 9 godina

Vreme je da direktori odgovaraju za svoje rezultate, i da ako nemaju rezultate budu smenjeni, bez obzira iz koje su stranka, a ne da im se toleriše nerad i odsustvo rezultata samo zato što su članovi vladajuće stranke, kao što je to bilo u Srbiji u vreme DS-a, DSS-a i G17.

Roach

pre 9 godina

Onaj ko je radio dobro taj i treba da bude pohvaljen za svoj trud i rad. Onaj ko nije ispunio očekivanja, može slobodno da očekuje razrešenje i neka potraži neki drugi posao. Država nema vremena da čeka na ništa.

Tanjica

pre 9 godina

Ko je postavljen za direktora u JP onda mu je primarni zadatak da zavede reda u preduzeću i da puni budžet. Ako mu to nije prioritet ili ako ne zna kako izvršiti zadatak onda mu nije mesto u fotelji direktora.

ZAOKRET - ZA 360 STEPENI

pre 9 godina

Imam dovoljno godina da pamtim vremena kada su direktori veoma malo su bili u svojim kabinetima, mnogo vremena su provodili po ostalim preduzecima i opstinama sklapajuci nove poslove. Sada objektivno mnogi direktori to vise ne rade vec se bave perifernim stvarima. Zive u nekom svom svetu i misle da je lako biti direktor. Zato puna podrska Aleksandru Vucic sto se kaze nadam se da ce sada posle ovog ribanja nista vise neće biti isto. Trazi ce samo kakav imas finsnsijski rezultat, a to je itekako i jedino merljivo sve ostalo je samo demagogija i ne sposobnost. Ako nema rezultata nema vise sta da trazi na mestu direktora.

Babuskica

pre 9 godina

Red, rad i disciplina, mora da krene da se posluje ozbiljno, bas iz tog razloga sto su se punili dzepovi mafijasa dosta firmi je i unisteno. Nije se radilo za interes drzave vec za licni interes i treba to spreciti.

Rade Petrof

pre 9 godina

Drzava ne moze vise da finansira gubitke javnih preduzeca i krajnje je vreme da se uvede red ,dosta su neki ziveli na grbaci naroda i nisu radili nista.

tutaI

pre 9 godina

Sto vise sastanaka ovakvog tipa sa premijerom Vucicem bi trebalo da bude cesce, jer se, najblaze receno, najvise krade u okviru drzavnih firmi. Redovna kontrola drzavnih preduzeca je preko potrebna.

lopta

pre 9 godina

Srbija je vise od decenije provela u prezivljavanju jer se kriminal razvijao preko drzavnih firmi. Ne bi bilo dobro da se taj trend nastavi, tako da je dobro sto je premijer Vucic javno opomenuo direktore pojedinih drzavnih firmi da se obrati paznja na nacin njihovog poslovanja.

disCIplina

pre 9 godina

Ispravno rečeno,ali se mora podosta raditi da se nateraju ti direktori da to i rade.Svi oni manje više videli su ta direktorska mesta kao svoju zlatnu koku.

bokica

pre 9 godina

Godinama drzava dotira javna preduzeca, gubitas do gubitasa, ako direktori nisu sposobni ostavke, otkazi, ima ljudi koji ce hteti i umeti da stvari dovedu u red.

Nanolina

pre 9 godina

Nisam Vučićev fan, ali ovog puta je apsolutno u pravu. Direktori treba da rade svoj posao najbolje što mogu i da priliv novca ide u budžet države, a ne u džepove mafijaša. Jednom se tome mora stati na put.

Superiska

pre 9 godina

I treba da pune budžet a ne da nameštaju poslove kao što je to godinama rađeno pa država došla do nule. Samo oštro pa kad vide kakvo je vreme došlo neće se baš otimati za fotelju. Treba malo i raditi.

Biljana

pre 9 godina

Dosadasnja praksa i navike JP da se oslanjaju na drzavni budzet ce morati biti prekinuta i svi direktori koji se toga ne budu pridrzavali imaju male sanse da ostanu na svojim funkcijama.

Neven

pre 9 godina

Vučić je apsolutno u pravu. U javnim preduzećima idu linijom manjeg otpora i ne hvataju se u koštac sa pravim problemima, već skretanjem pažnje sa pravih problema kupuju vreme, poslušnost saradnika. Najlakše je reći struja mora da poskupi i baviti se sa tim, a gde je smanjenje plata, broja direktora, ušteda gubitaka u sistemu, poboljšana naplata... E kad se sve to dovede na zadovoljavajući nivo, onda se može pojaviti sa zahtevom za poskupljenje ukoliko je stvarno opravdan.

slavuj

pre 9 godina

Neki nikako ne shvataju suštinu postojanja javnih preduzeća, a Vučić to pokušava svima da objasni. Pored toga što pružaju građanima usluge koje su od bitnog značaja, na njih se primenjuju svi propisi kao i na ostala privatna preduzeća, što znači da treba da posluju tržišno, sa dobitkom i da se u tom smislu moraju ponašati kao i privatne kompanije. Ne sme da bude rasipanja novca.

Tijana

pre 9 godina

Godinama su javna preduzeća bila "krava muzara" političkih partija,to je svima jasno. Vreme je da se tome stane na put i da oni koji su na čelu tih preduzeća polože račune. Postaviti nove ljude umesto nesposobnih ili korumpiranih. To je jedini način!

Mane

pre 9 godina

Tu Vucicu bez kineskih metoda nema resenja.Naravno da se salim, ali sta uraditi?Smene,dovesti sposobne bez obzira da li su u politic i iz koje su stranke.

Daliboriva

pre 9 godina

Treba da se uvede red u javna preduzeca i da pocne da se stedi i direktori bi trebali kritike Premijera Vucica ozbiljno da shvate.Mora vec jednom da se shvati da je to drzavno vlasnistvo i ne mogu se ponasati kao da je to privatna svojina.

Velimir

pre 9 godina

Tu Vucicu bez kineskih metoda nema resenja.Naravno da se salim, ali sta uraditi?Smene,dovesti sposobne bez obzira da li su u politic i iz koje su stranke.
(Mane, 15. septembar 2014 17:16)

A sta mislis zasto ce otici Obradovic, odnosno zasto je sve vreme bio v.d? Svakako dovesti sposobne, ali ako se dovodi neko ko nije iz njegove stranke nikako iz neke druge. Logicno pitanje: Zasto bi on kao sposoban, svojim odgovornim radom povecavao ugled druge stranke? Bas naprotiv, sigurno je da ce nedomacinski postupati. Najbolje nekoga ko je strucan i dokazan, a pritom nema drugih interesa osim da uspe u profesionalnom smislu.

Golub50

pre 9 godina

Ni jednom direktoru ne treba biti pojedinacni interes iznad opsteg. Pored toga personalne promene direktora puno znace tako u svetu postoje veliki transferi top menadzera koji imaju puno uspeha u vodjenju transnacionalnih kompanija slicno velikim fudbalskim transferima izmedju najcuvenijih evropskih klubova.

reČI I DELA

pre 9 godina

Razumem zahtev premijera, zar je trebalo da to govori, zar nismo rekli da je vlada tim koji radi kao jedan, zar nismo rekli da loše direktore smenjujemo, zato sac reči na dela, niko nigde nije bogom dan .

Boro9

pre 9 godina

Vučićev rejting govori da narod jedino veruje Vučiću i to Vučić svakim danom dokazuje. Nije se Vučko libio da otpusti ministre koji su iz njegove stranke, a onda neće prezati ni pred direktorima javnih preduzeća.

čišćenje

pre 9 godina

Poručila bih Premijeru da je vreme za ozbiljno " spremanje " u svojoj kući. Mnogima ja više ne verujem, nema se šta poručivati. Ako je poruka znači da su talili sa mafijašima, ili? Na vreme uraditi čišćenje.

PrecisePangolin

pre 9 godina

Ali covek napise - ako zna da rade za mafijase, zasto ih ne smeni i posalje u zatvor - i dobije 228 minusa o:O
Ovo sa minusima botova postaje smesno i zabavno...:-))))
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Goran, 15. septembar 2014 13:07)

Ne znas zasto?
Zato sto je po zakonu, ali nije moralno!!
Po zakonu je i ne moze im se zabraniti niti se mogu 'poslati u zatvor'!
Nije moralno jer se izvlaci zarada javnom preduzecu i preliva se u dzepove privatnika - proveren sistem koji su patentirali i unapredili ovi posle 5.X!!!

Ti minusi nemaju veze sa botovima vec sa zdravim razumom i osnovnim poznavanjem poslovanja!!

ko vas ne zna

pre 9 godina

U prevodu: Nemojte vise da delite svakom i sakom i kapom, nema vise dovoljno za nas, vidite da smo prinudjeni i zamlju da prodajemo da bi sakupili po milijardu za vreme naseg mandata.

Jami

pre 9 godina

Izgleda da ovo vreme utice prilcno na negativce, koji mrznjom misle da promene svet. Covek kada cita komentare zaboravlja koja je tematika teksta koji se komentarise. Ovakvim nacinom razmisljanja necemo daleko stici. Sto se jucerasnjeg sastanka tice ,dobro je sto su prisustvovali i direktori javnih preduzeca jer ce merama koje treba preduzeti biti obuhvacene njihove firme. Oni moraju da shvate da su prosla vremena kada su direktori arcili drzavne pare. Od njih se sada ocekuje da bas oni budu ti koji ce puniti drzavnu kasu.

Markes

pre 9 godina

(neutralan, 15. septembar 2014 10:31)
Veruj mi da samo ljudi koji znaju da rade na kompjuteru i čitaju vesti online glasaju ne bi SNS nikad dobio ni deseti deo glasova...

Goran

pre 9 godina

Ali covek napise - ako zna da rade za mafijase, zasto ih ne smeni i posalje u zatvor - i dobije 228 minusa o:O
Ovo sa minusima botova postaje smesno i zabavno...:-))))

bezimena

pre 9 godina

Znači Vučić zna da direktori pune džep mafijaša? I šta je onda uradio? Naljutio se na njih i rekao im da to ne rade više! :)
(ludilo, 15. septembar 2014 10:49)

I OŠTRO ih kritikovao!
IM---IL, kao i oni što su izabrali ovu vlast, glasanjem ili sedenjem kod kuće!

Sasa

pre 9 godina

Ko nam to kaze? Jedan od bivsih(?) radikala, zombija bez imalo stida i srama, koji bi u normalnoj civilizovanoj zemlji vec odavno bili u zatvoru!

Aleksandar

pre 9 godina

@(neutralan, 15. septembar 2014 10:31)

Ne, to ti govori da su glasači ovih satrapa neobrazovani i tehnološki nepismeni pa ne umeju da upale kompjuter bez benzina i šibice. S druge strane, organizovano glasanje (kroz aplikaciju koju sve SNS junoše imaju instaliranu što na telefonu, što na kompjuteru) ne zahteva nikakvo znanje - sve se to radi iz jedne centrale. Isto važi i za komentare, ali sa komentarima je nezgodno što zahtevaju ljudsku verfikaciju (captcha) pa ne može da se automatizuje poput glasanja, te ih zato i ima manje.

A ti si neutralan koliko i Srbija - u fazonu 'mi smo neutralni' a malo malo namiguje Rusiji, dok se javno zalaže za pristup EU. Moja baba sa šestoro dece je bila više nevina nego što je Srbija neutralna.

Predrag

pre 9 godina

Javna preduzeća su rak rana srpske ekonomije reći će svako ko se ozbiljno bavi ekonomijom i to u svakom pogledu. Nisaka efikasnost, duplo veći broj radnika od potrebnog, burazerski ugovori. Medjutim, ona to nisu postala danas već su kao takva nastajala duži niz godina. Neko mora da im stane na put i natera ih da počnu da funkcionišu na ekonomskoj bazi. Da li će ova vlast uspeti videćemo. Ono što sigurno znamo da prthodna nije.

Srdjan

pre 9 godina

Cekajte, to je ovaj Obradovic koga ce da postave za generalnog direktora EPS-a, pored 70 drugih kandidata? Nisu Vucic i co. losi i glupi, mi smo... I bicemo dok ne oteramo bagru...

MikiMile

pre 9 godina

Dovoljno je pogledati šta rade "menadžeri u NS. Neki ni u trafici ne bi mogli da rade. "Menadžeri" nisu samo da se kritikuju, već su pojedinci davno zreli za "bajbokanu"!

Eustahije

pre 9 godina

Mogli bi, za početak, da popune malo i bužet Srbije. Recimo: direktor vodovoda Niš bi mogao da uplati porez koji njegova privatna firma duguje državi. A mogao bi i da uplati za komunalije jer i iz tih prihoda deo ide u budžet. Nije ni malo zajedno skoro milionče duga.

Goran

pre 9 godina

@neutralan

Vidi se da si 'neutralan'. Posto toliko pratis komentare, cudi me kako nisi primetio da na svakom komentaru koji kritikuje vlast budu prvo samo plusevi, a onda se niotkuda pojavi preko 100 minusa. Cudno a? Naravno u pitanju su vesti gde se bar u jednoj recenici pominje vodja. Malo cudno a?
Uostalom sta treba ova vest da mi kaze?? Kritikovao i?? Slusao sam ga jednom na RTSu kad je rekao da su uprkos zabrani sve opstine sem 4, zaposlile ljude i kako je ljut zbog toga. I???

@Ilija je sve napisao, nema sta da se doda. Svaka ti dala druze!

p.s. Šta je bilo sa bravom posle sastanka?

Kosta

pre 9 godina

Javna preduzeća pre svega treba plate svojih direktora i radnika da usklade sa nekim prosekom u Republici i na to ih treba naterati. Obzirom da kad se radi o platama tuse ponašaju kao privatne kompanije i nema nekog limita, onda treba isto tako da se ponašaju i kada su rezultati rada u pitanju. Ako ima rezultata u redu je, ako ga nema odmah dovesti nekog drugog.

Paklena pomorandza

pre 9 godina

Sta se vise iživljavaš na ljudima koji rade u javim ustanovama, kao ti si sef nad sefovima, kad ste za tri godine ubacili 70 000 svojih SNS pijavica, ne pravite vise ludim ovaj narod pomalo naivan, i dosta glume, pretera ga, radite nesto sns foteljasi.

bob

pre 9 godina

e moj narode kakvu b....gu ste izabrali! zar ne znate ko je vucic i sta je bio, zar ste zaboravili koj je tvorac ovog ne znam kako da se izrazim jer verovatno ni ovako mi nece objaviti komentar,pa pogledajte ko nam vodi drzavu,pa to je strasno, ljudi bez morala bez trunke stida.

Coco Bill

pre 9 godina

Evo ga !!! Nova predstava za "pučanstvo". Prvo kao kritika i traženje odgovornosti, a onda će botovi da se raspišu i to potkrepe, kako, eto to niko do sad nije radio samo "odgovorni" Vučić. Drugo, već izanđalo, prozivanje mafijaša, tajkuna i inih na koje polupismen, a siromašan i već "obogaljen" narod najlakše pada. Treće, sledi objava u "partijskim biltenima" Kuriru, Informeru, Novostima, Pinku...Dakle, ništa novo nego još jedno gubljenje vremena i presipanje iz šupljeg u prazno, jer će ta njegova "božanska" kritika da se vrti bar jedno nedelju dana, sa svim analizama raznih stručnjaka.....a vreme prolazi, a to je za vođu najbitnije.

nn

pre 9 godina

(cojle, 15. septembar 2014 09:54)

jao bojim se samo da ce ti njegovi botici da se presaltaju i prisljamce nekoj drugoj stranci na vlasti...ti ljudi nemaju ni obraza a ocigledno nista ni u glavi

humanista

pre 9 godina

Sto se tice zeleznice Srbije,to je bure bez dna.Mi smo od rumuna kupovali izrabljene dotrajale elektro motorne masaine, a zatim smo placali rumunskim majstorima da ih odrzavaju i popravljaju ovde kod nas,plus jos smo morali da kupujemo motorno ulje od njih iako smo imali nase.Proceprkati malo oko bivseg dir.Sarancica, tj kuma velje Ilica.Predsednici sindikata, svaki dan putuju u BG,kao rade nesto,pored plate uzimaju i debele dnevnice, a radnici rade bez rukavica,u cipelama od kuce.Konkretno sve ovo se odnosi na NS.Ima postenih direktora pojedinih sekcija ali su u manjini.Inace prvo se pokralo sve sto je moglo,a tek onda je postavljena ograda i osvetljenje,sta vise reci.Sve se moze proveriti brzo i lako.

ILIJA

pre 9 godina

Punite budžet, a ne džepove mafijaša, reče premijer i ostade na vlasti. Pa ti ne zaslužuješ da čestit čovek na tebe pljune. Koji bre mafijaši? Ako rade protiv države, hapsi bagru, oduzuimaj imovinu i dovedi ljude koji su u stanju da vode državu i firme kako treba. Gde ti je zakon o poreklu imovine? Šta radiš ti uopšte? Uveo si zakone po kojima za dugovanje od 25 dinara se prinudno naplaćuje 20 000 dinara. Ti si jedna ništarija, jedan lažov i prevarant, tvoje reforme ne vrede ništa jer blage veze sa životom nemaš. Nama treba uređena država a ne ovo mafijaško gnezdo koje neguješ zajedno sa svoji sledbenicima. Ti i tvoja partija ste srpska prevara veka. Zabrinut si za Srbiju, Srbija ti je na duši, ti i tvoja stranka ste robovi Srbije, koje licemerje. Zaklanjaš se iza reformi, a one nisu ni počete, već radiš gori hohštapleraj od onih pre tebe.
Narod te je izabrao da sprovodiš suštinske reforme, da doneseš zakon o poreklu imovine po kome će se već jednom utvriditi ko je pošteno stekao imovinu a ko ne, pa onaj ko se ogrešio o zakon, mora i da trpi posledice.
Pričaš da mora da se štedi, pa ćeš štedeti tako što ćeš oduzimati novac od onih koji su ga pošteno zaradili da bi punio džepove stranačkog otpada kojim si nakrcao javni sektor koji zbog tih neradnika i neznalica rapidno propada.
Miči se da te ne gledamo, jer ti ne sprovodiš reforme, već pljačku neviđenih razmera, čiju cenu neće platiti samo običan svet nego i ti, i bagra koju zastupaš.

vldjuka

pre 9 godina

Pošto nam direktore javnih preduzeća postavlja MARSOVSKA FEDERACIJA, predlažem Vućiću da im uputi molbu, da se poneki od njih i zameni.
Inače, apel na direktore je nelogičan. Direktori ne pune džepove mafijaša već svoje, mafijaši su sredstvo da bi se to postiglo, pa usput i mafijaši napune svoje džepove.
Pored toga, veoma je teško prepoznati direktora lopužu. To što mu je standard života pet puta veći od zarade ne mora ništa da znači, možda je nasledio od dede, babe, repe...

prst.u.oko

pre 9 godina

Ne mafijasa? A sta je sa Bekom, kome Vucic licno puni dzep. Sta je sa duplim funkcijama, koji se za ovih par meseci najava niko nije odrekao? Dosta je bilo demagogije, ne zelimo da se vracamo u devedesete sa istom vlasti! Hocu da zivim normalno sad, a ne kada je obecano!

yes

pre 9 godina

hajde da imanujes te mafijase. verovatno mislis na likove kojima dozvoljavas, a direktori eps i drugih jp omogucuju tu pljacku uz procenat za partijsku kasu. ispada da na vrhu te piramide stojis ti sam kao padre sns cosa nostre.

Aleksandar

pre 9 godina

@(Izdajnik, 15. septembar 2014 10:02)

Nisu uposleni novi botovi, već je samo na više uređaja Valter apgrejdovan pošto prethodni nije podržavao B92 (ali se zato orgijalo na Blicu) plus već su toliko zagadili komentare na drugim portalima da retko ko više komentariše ili čita komentare pa su se sad malo fokusirali ovde.

Nije ovo ništa, sačekaj još par meseci da se svi priklone novom softveru pa ćemo imati 1000+ botova u komentarima sve dok totalno ne obesmisle komentarisanje na portalima.

Ja samo ne razumem medijske kuće zašto to trpe jer su one jedino na gubitku - kad se svima ogade komentari biće i manje poseta, i manje vremena provedenog na portalima, pa samim tim i manje novca od oglašivača. No dobro, neću ja da ih učim šta je dobro za njih. Štono kažu - bujrum!

neutralan

pre 9 godina

@izdajnik – stalno čitam o nekakvim botovima SNS koji su kao plaćeni da ovde pišu u korist SNS. Nikako mi onda nije jasno što je i na ovoj vesti i na drugim vestima bar 75% komentara koji grde Vučića i SNS. Obzirom na broj i procenat glasova na izborima na ovim stranicama komentara trebalo bi u najmanju ruku da bude obrnuto. Šta mi to govori – pa jednostavno da botove imaju neke druge stranke koji su plaćeni da na ovakvim vestima blate Vučića i SNS. Jako jednostavna računica.

@p

pre 9 godina

@p
hteo sam da napišem nešto sasvim drugo, ali sam onda pročitao tvoj komentar i shvatio da nikada ništa kraće i tačnije nisam pročitao, tako da sam odustao od pisanja.
Svaka čast.

teks viler

pre 9 godina

Ne znam na sta je mislio premijer,na direktore ili na sam sistem kao kategoriju,jer ako je ovo drugo,onda je to pogresno iz razloga sto je potrebno uloziti sredstva da bi ti sistemi funkcionisali.Tako je sad vec bivsi dir.Zeleznica,a verovatno po nalogu sefa,udario po strogoj stednji,pa smo svedoci da lokomotive stoje zato sto nemaju ulja za motore i agregate, kocione papuce za lokomotive i vagone,da se nerade redovne opravke na vagonima i lokomotivama posle istrcanih kilometara,a da je vrhunac svega, ukidanje putnickog saobracaja na prugama u Banatu i Vojvodini.Zrenjanin je odsecen od Novog Sada vec 5 godina,pravac Vrsac vec deceniju.pravac Subotica isto toliko,a od pre par dana i od Beograda.Pa zar je to usteda.Sva zeleznicka infrastruktura je ispravna i bila u funkciji vise od 150 godina na ovim prostorima.I to nije slucaj samo sa Zreanjaninom,vec su tu i ostali gradovi ,Sombor,Vrsac,subotica,Novi Sad,Ruma....Za svaki od ovih nazovimo centara potrebno je uloziti sredstva u vidu nabavke motornih garnitura za pokretanje putnickog saobracaja.Polovnih putnickih motornih garnitura ima po znatno nizim cenama u Nemackoj, a desetak po svakom navedenom gradu bi doneo vise nego ovo propadanje same Zeleznice.Znaci samo rasporediti snage u funkciju napredka u svim sistemima pod okriljem drzave,a ne slepo slusati sefa..

Miladin

pre 9 godina

Zaposlite mene na nekoj od tih pozicija. Garantujem vam profesionalnost i posvecenost poslu.

Zaposlili ste ljude koji verovatno nemaju dovoljno profesionalnih i moralnih kapaciteta , po politickoj liniji, na tim pozicijama i zato "ne odbacuju" rezultate.

Bojan

pre 9 godina

Bitno da je kuma pohvalio, on radi super na čelu Elektromreže,a EPS kao sistem ne radi dobro i zato je "izribao" Obradovića.
Kakav apsurd, bilo bi smešno da nije žalosno.

Duke

pre 9 godina

Ahahahahahaha
Pohvalio kuma monopolistu.
Ahahahahahaa
Samo njegovi pajtosi valjaju.
A ko je ono bese premijer i ko treba da odgovara za los rad ovih ostalih?

cojle

pre 9 godina

hahahaha...
Dzaba,gazda Vučko...uvek ostaje činjenica da skoro 50% građana Srbije nije ni izašlo na izbore...a ti ljudi, sigurno, nikada neće glasati za tebe...pitanje je samo,da li će i u kojem broju,izaći na izbore...svojim igrarijama,lagarijama i uništavanjem Srbije...samo vodiš sebe u propast,kakvu je DS doživela na prošlim izborima. Ja ti takav scenario (i tvojim botićima) od srca želim.

Tvoju reč (i izjave) shvatam ozbiljno,kao i onu "javno dajem reč,da će se nivo Aflatoksina vratiti na stari nivo u Ponedeljak"...a od tog obećanja prošlo 18 meseci. Kao što si tada kaznio odgovornog Soča,koji je sada i napredovao...tako ti verujem za bilo šta u ovoj vesti.

Kao što si se pred izbore borio protiv bus-plus...Beka...a sada su ti glavne poluge...


puc...puc...puca SNS...pada pada pada vlada...

Jedan iz mase...

pre 9 godina

Zato ovi tvoji (Vesic i Mali) upropastise BG i njegova JKP preduzeca. Od one famozne zabrane zaposljavanja samo u Vodovodu je zaposljeno preko 20 ljudi pitanje koliko u drugim preduzecima. Ogromne pare se daju za usluge FTO a svako JKP ima svoje obezbedjenje i nema potrebe za skupim privatnim obezbedjenjem. Nabavku novih sluzbenih kola i da ne pominjem. I gde je tu onda usteda?

ProfesorKiksMaler

pre 9 godina

Šta, zar ovi nisu smenjeni zbog nedovoljno marljivog i posvećenog rada i duplih funkcija?
Mnogoobožavani im traži da ne rade, marljivo i posvećeno, za mafijaše?

sasa jokic

pre 9 godina

Pa valjda se da otkaz onome ko puni dzepove mafijasa? Pohvalio kuma....bas me iznenadio.
Sta bi sa onih 300? Ne mislim na Spartance, nego na direktore iz EPS-a?

KoleM

pre 9 godina

Dobro još nije dodao da kad oni dođu na vlast da će sve to rešiti. SNS ima apsolutnu vlast pa samim tim i apsolutnu odgovornost, znači sve loše što rade direktori javnih preduzeća je odgovornost SNSa.

los glumac hoce da rezira

pre 9 godina

Vucic u trecoj godini apsolutne vlasti nije uspeo da sredi ove odnose?! Onda je nesposoban i treba da ponudi ostavku. Ovo je demagogija.

Kandidat za direktora

pre 9 godina

Bas zanimljivo da direktor koga je postavila ova vlast, puni dzepove mafijasa...
P.S. Verujem da se ovaj direktor strasno kaje i da je dao pionirsku rec da nece vise....a ni manje...

Duke

pre 9 godina

Ahahahahahaha
Pohvalio kuma monopolistu.
Ahahahahahaa
Samo njegovi pajtosi valjaju.
A ko je ono bese premijer i ko treba da odgovara za los rad ovih ostalih?

Bojan

pre 9 godina

Bitno da je kuma pohvalio, on radi super na čelu Elektromreže,a EPS kao sistem ne radi dobro i zato je "izribao" Obradovića.
Kakav apsurd, bilo bi smešno da nije žalosno.

los glumac hoce da rezira

pre 9 godina

Vucic u trecoj godini apsolutne vlasti nije uspeo da sredi ove odnose?! Onda je nesposoban i treba da ponudi ostavku. Ovo je demagogija.

bokica

pre 9 godina

Godinama drzava dotira javna preduzeca, gubitas do gubitasa, ako direktori nisu sposobni ostavke, otkazi, ima ljudi koji ce hteti i umeti da stvari dovedu u red.

lopta

pre 9 godina

Srbija je vise od decenije provela u prezivljavanju jer se kriminal razvijao preko drzavnih firmi. Ne bi bilo dobro da se taj trend nastavi, tako da je dobro sto je premijer Vucic javno opomenuo direktore pojedinih drzavnih firmi da se obrati paznja na nacin njihovog poslovanja.

Golub50

pre 9 godina

Ni jednom direktoru ne treba biti pojedinacni interes iznad opsteg. Pored toga personalne promene direktora puno znace tako u svetu postoje veliki transferi top menadzera koji imaju puno uspeha u vodjenju transnacionalnih kompanija slicno velikim fudbalskim transferima izmedju najcuvenijih evropskih klubova.

PrecisePangolin

pre 9 godina

Ali covek napise - ako zna da rade za mafijase, zasto ih ne smeni i posalje u zatvor - i dobije 228 minusa o:O
Ovo sa minusima botova postaje smesno i zabavno...:-))))
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Goran, 15. septembar 2014 13:07)

Ne znas zasto?
Zato sto je po zakonu, ali nije moralno!!
Po zakonu je i ne moze im se zabraniti niti se mogu 'poslati u zatvor'!
Nije moralno jer se izvlaci zarada javnom preduzecu i preliva se u dzepove privatnika - proveren sistem koji su patentirali i unapredili ovi posle 5.X!!!

Ti minusi nemaju veze sa botovima vec sa zdravim razumom i osnovnim poznavanjem poslovanja!!

tutaI

pre 9 godina

Sto vise sastanaka ovakvog tipa sa premijerom Vucicem bi trebalo da bude cesce, jer se, najblaze receno, najvise krade u okviru drzavnih firmi. Redovna kontrola drzavnih preduzeca je preko potrebna.

neutralan

pre 9 godina

@izdajnik – stalno čitam o nekakvim botovima SNS koji su kao plaćeni da ovde pišu u korist SNS. Nikako mi onda nije jasno što je i na ovoj vesti i na drugim vestima bar 75% komentara koji grde Vučića i SNS. Obzirom na broj i procenat glasova na izborima na ovim stranicama komentara trebalo bi u najmanju ruku da bude obrnuto. Šta mi to govori – pa jednostavno da botove imaju neke druge stranke koji su plaćeni da na ovakvim vestima blate Vučića i SNS. Jako jednostavna računica.

Jami

pre 9 godina

Izgleda da ovo vreme utice prilcno na negativce, koji mrznjom misle da promene svet. Covek kada cita komentare zaboravlja koja je tematika teksta koji se komentarise. Ovakvim nacinom razmisljanja necemo daleko stici. Sto se jucerasnjeg sastanka tice ,dobro je sto su prisustvovali i direktori javnih preduzeca jer ce merama koje treba preduzeti biti obuhvacene njihove firme. Oni moraju da shvate da su prosla vremena kada su direktori arcili drzavne pare. Od njih se sada ocekuje da bas oni budu ti koji ce puniti drzavnu kasu.

slavuj

pre 9 godina

Neki nikako ne shvataju suštinu postojanja javnih preduzeća, a Vučić to pokušava svima da objasni. Pored toga što pružaju građanima usluge koje su od bitnog značaja, na njih se primenjuju svi propisi kao i na ostala privatna preduzeća, što znači da treba da posluju tržišno, sa dobitkom i da se u tom smislu moraju ponašati kao i privatne kompanije. Ne sme da bude rasipanja novca.

Boro9

pre 9 godina

Vučićev rejting govori da narod jedino veruje Vučiću i to Vučić svakim danom dokazuje. Nije se Vučko libio da otpusti ministre koji su iz njegove stranke, a onda neće prezati ni pred direktorima javnih preduzeća.

Kosta

pre 9 godina

Javna preduzeća pre svega treba plate svojih direktora i radnika da usklade sa nekim prosekom u Republici i na to ih treba naterati. Obzirom da kad se radi o platama tuse ponašaju kao privatne kompanije i nema nekog limita, onda treba isto tako da se ponašaju i kada su rezultati rada u pitanju. Ako ima rezultata u redu je, ako ga nema odmah dovesti nekog drugog.

sasa jokic

pre 9 godina

Pa valjda se da otkaz onome ko puni dzepove mafijasa? Pohvalio kuma....bas me iznenadio.
Sta bi sa onih 300? Ne mislim na Spartance, nego na direktore iz EPS-a?

Neven

pre 9 godina

Vučić je apsolutno u pravu. U javnim preduzećima idu linijom manjeg otpora i ne hvataju se u koštac sa pravim problemima, već skretanjem pažnje sa pravih problema kupuju vreme, poslušnost saradnika. Najlakše je reći struja mora da poskupi i baviti se sa tim, a gde je smanjenje plata, broja direktora, ušteda gubitaka u sistemu, poboljšana naplata... E kad se sve to dovede na zadovoljavajući nivo, onda se može pojaviti sa zahtevom za poskupljenje ukoliko je stvarno opravdan.

Velimir

pre 9 godina

Tu Vucicu bez kineskih metoda nema resenja.Naravno da se salim, ali sta uraditi?Smene,dovesti sposobne bez obzira da li su u politic i iz koje su stranke.
(Mane, 15. septembar 2014 17:16)

A sta mislis zasto ce otici Obradovic, odnosno zasto je sve vreme bio v.d? Svakako dovesti sposobne, ali ako se dovodi neko ko nije iz njegove stranke nikako iz neke druge. Logicno pitanje: Zasto bi on kao sposoban, svojim odgovornim radom povecavao ugled druge stranke? Bas naprotiv, sigurno je da ce nedomacinski postupati. Najbolje nekoga ko je strucan i dokazan, a pritom nema drugih interesa osim da uspe u profesionalnom smislu.

Mane

pre 9 godina

Tu Vucicu bez kineskih metoda nema resenja.Naravno da se salim, ali sta uraditi?Smene,dovesti sposobne bez obzira da li su u politic i iz koje su stranke.

Tijana

pre 9 godina

Godinama su javna preduzeća bila "krava muzara" političkih partija,to je svima jasno. Vreme je da se tome stane na put i da oni koji su na čelu tih preduzeća polože račune. Postaviti nove ljude umesto nesposobnih ili korumpiranih. To je jedini način!

Biljana

pre 9 godina

Dosadasnja praksa i navike JP da se oslanjaju na drzavni budzet ce morati biti prekinuta i svi direktori koji se toga ne budu pridrzavali imaju male sanse da ostanu na svojim funkcijama.

Nanolina

pre 9 godina

Nisam Vučićev fan, ali ovog puta je apsolutno u pravu. Direktori treba da rade svoj posao najbolje što mogu i da priliv novca ide u budžet države, a ne u džepove mafijaša. Jednom se tome mora stati na put.

disCIplina

pre 9 godina

Ispravno rečeno,ali se mora podosta raditi da se nateraju ti direktori da to i rade.Svi oni manje više videli su ta direktorska mesta kao svoju zlatnu koku.

cojle

pre 9 godina

hahahaha...
Dzaba,gazda Vučko...uvek ostaje činjenica da skoro 50% građana Srbije nije ni izašlo na izbore...a ti ljudi, sigurno, nikada neće glasati za tebe...pitanje je samo,da li će i u kojem broju,izaći na izbore...svojim igrarijama,lagarijama i uništavanjem Srbije...samo vodiš sebe u propast,kakvu je DS doživela na prošlim izborima. Ja ti takav scenario (i tvojim botićima) od srca želim.

Tvoju reč (i izjave) shvatam ozbiljno,kao i onu "javno dajem reč,da će se nivo Aflatoksina vratiti na stari nivo u Ponedeljak"...a od tog obećanja prošlo 18 meseci. Kao što si tada kaznio odgovornog Soča,koji je sada i napredovao...tako ti verujem za bilo šta u ovoj vesti.

Kao što si se pred izbore borio protiv bus-plus...Beka...a sada su ti glavne poluge...


puc...puc...puca SNS...pada pada pada vlada...

Jedan iz mase...

pre 9 godina

Zato ovi tvoji (Vesic i Mali) upropastise BG i njegova JKP preduzeca. Od one famozne zabrane zaposljavanja samo u Vodovodu je zaposljeno preko 20 ljudi pitanje koliko u drugim preduzecima. Ogromne pare se daju za usluge FTO a svako JKP ima svoje obezbedjenje i nema potrebe za skupim privatnim obezbedjenjem. Nabavku novih sluzbenih kola i da ne pominjem. I gde je tu onda usteda?

Daliboriva

pre 9 godina

Treba da se uvede red u javna preduzeca i da pocne da se stedi i direktori bi trebali kritike Premijera Vucica ozbiljno da shvate.Mora vec jednom da se shvati da je to drzavno vlasnistvo i ne mogu se ponasati kao da je to privatna svojina.

Superiska

pre 9 godina

I treba da pune budžet a ne da nameštaju poslove kao što je to godinama rađeno pa država došla do nule. Samo oštro pa kad vide kakvo je vreme došlo neće se baš otimati za fotelju. Treba malo i raditi.

Predrag

pre 9 godina

Javna preduzeća su rak rana srpske ekonomije reći će svako ko se ozbiljno bavi ekonomijom i to u svakom pogledu. Nisaka efikasnost, duplo veći broj radnika od potrebnog, burazerski ugovori. Medjutim, ona to nisu postala danas već su kao takva nastajala duži niz godina. Neko mora da im stane na put i natera ih da počnu da funkcionišu na ekonomskoj bazi. Da li će ova vlast uspeti videćemo. Ono što sigurno znamo da prthodna nije.

ProfesorKiksMaler

pre 9 godina

Šta, zar ovi nisu smenjeni zbog nedovoljno marljivog i posvećenog rada i duplih funkcija?
Mnogoobožavani im traži da ne rade, marljivo i posvećeno, za mafijaše?

KoleM

pre 9 godina

Dobro još nije dodao da kad oni dođu na vlast da će sve to rešiti. SNS ima apsolutnu vlast pa samim tim i apsolutnu odgovornost, znači sve loše što rade direktori javnih preduzeća je odgovornost SNSa.

Kandidat za direktora

pre 9 godina

Bas zanimljivo da direktor koga je postavila ova vlast, puni dzepove mafijasa...
P.S. Verujem da se ovaj direktor strasno kaje i da je dao pionirsku rec da nece vise....a ni manje...

teks viler

pre 9 godina

Ne znam na sta je mislio premijer,na direktore ili na sam sistem kao kategoriju,jer ako je ovo drugo,onda je to pogresno iz razloga sto je potrebno uloziti sredstva da bi ti sistemi funkcionisali.Tako je sad vec bivsi dir.Zeleznica,a verovatno po nalogu sefa,udario po strogoj stednji,pa smo svedoci da lokomotive stoje zato sto nemaju ulja za motore i agregate, kocione papuce za lokomotive i vagone,da se nerade redovne opravke na vagonima i lokomotivama posle istrcanih kilometara,a da je vrhunac svega, ukidanje putnickog saobracaja na prugama u Banatu i Vojvodini.Zrenjanin je odsecen od Novog Sada vec 5 godina,pravac Vrsac vec deceniju.pravac Subotica isto toliko,a od pre par dana i od Beograda.Pa zar je to usteda.Sva zeleznicka infrastruktura je ispravna i bila u funkciji vise od 150 godina na ovim prostorima.I to nije slucaj samo sa Zreanjaninom,vec su tu i ostali gradovi ,Sombor,Vrsac,subotica,Novi Sad,Ruma....Za svaki od ovih nazovimo centara potrebno je uloziti sredstva u vidu nabavke motornih garnitura za pokretanje putnickog saobracaja.Polovnih putnickih motornih garnitura ima po znatno nizim cenama u Nemackoj, a desetak po svakom navedenom gradu bi doneo vise nego ovo propadanje same Zeleznice.Znaci samo rasporediti snage u funkciju napredka u svim sistemima pod okriljem drzave,a ne slepo slusati sefa..

Miladin

pre 9 godina

Zaposlite mene na nekoj od tih pozicija. Garantujem vam profesionalnost i posvecenost poslu.

Zaposlili ste ljude koji verovatno nemaju dovoljno profesionalnih i moralnih kapaciteta , po politickoj liniji, na tim pozicijama i zato "ne odbacuju" rezultate.

ILIJA

pre 9 godina

Punite budžet, a ne džepove mafijaša, reče premijer i ostade na vlasti. Pa ti ne zaslužuješ da čestit čovek na tebe pljune. Koji bre mafijaši? Ako rade protiv države, hapsi bagru, oduzuimaj imovinu i dovedi ljude koji su u stanju da vode državu i firme kako treba. Gde ti je zakon o poreklu imovine? Šta radiš ti uopšte? Uveo si zakone po kojima za dugovanje od 25 dinara se prinudno naplaćuje 20 000 dinara. Ti si jedna ništarija, jedan lažov i prevarant, tvoje reforme ne vrede ništa jer blage veze sa životom nemaš. Nama treba uređena država a ne ovo mafijaško gnezdo koje neguješ zajedno sa svoji sledbenicima. Ti i tvoja partija ste srpska prevara veka. Zabrinut si za Srbiju, Srbija ti je na duši, ti i tvoja stranka ste robovi Srbije, koje licemerje. Zaklanjaš se iza reformi, a one nisu ni počete, već radiš gori hohštapleraj od onih pre tebe.
Narod te je izabrao da sprovodiš suštinske reforme, da doneseš zakon o poreklu imovine po kome će se već jednom utvriditi ko je pošteno stekao imovinu a ko ne, pa onaj ko se ogrešio o zakon, mora i da trpi posledice.
Pričaš da mora da se štedi, pa ćeš štedeti tako što ćeš oduzimati novac od onih koji su ga pošteno zaradili da bi punio džepove stranačkog otpada kojim si nakrcao javni sektor koji zbog tih neradnika i neznalica rapidno propada.
Miči se da te ne gledamo, jer ti ne sprovodiš reforme, već pljačku neviđenih razmera, čiju cenu neće platiti samo običan svet nego i ti, i bagra koju zastupaš.

@p

pre 9 godina

@p
hteo sam da napišem nešto sasvim drugo, ali sam onda pročitao tvoj komentar i shvatio da nikada ništa kraće i tačnije nisam pročitao, tako da sam odustao od pisanja.
Svaka čast.

Aleksandar

pre 9 godina

@(Izdajnik, 15. septembar 2014 10:02)

Nisu uposleni novi botovi, već je samo na više uređaja Valter apgrejdovan pošto prethodni nije podržavao B92 (ali se zato orgijalo na Blicu) plus već su toliko zagadili komentare na drugim portalima da retko ko više komentariše ili čita komentare pa su se sad malo fokusirali ovde.

Nije ovo ništa, sačekaj još par meseci da se svi priklone novom softveru pa ćemo imati 1000+ botova u komentarima sve dok totalno ne obesmisle komentarisanje na portalima.

Ja samo ne razumem medijske kuće zašto to trpe jer su one jedino na gubitku - kad se svima ogade komentari biće i manje poseta, i manje vremena provedenog na portalima, pa samim tim i manje novca od oglašivača. No dobro, neću ja da ih učim šta je dobro za njih. Štono kažu - bujrum!

Srdjan

pre 9 godina

Cekajte, to je ovaj Obradovic koga ce da postave za generalnog direktora EPS-a, pored 70 drugih kandidata? Nisu Vucic i co. losi i glupi, mi smo... I bicemo dok ne oteramo bagru...

Paklena pomorandza

pre 9 godina

Sta se vise iživljavaš na ljudima koji rade u javim ustanovama, kao ti si sef nad sefovima, kad ste za tri godine ubacili 70 000 svojih SNS pijavica, ne pravite vise ludim ovaj narod pomalo naivan, i dosta glume, pretera ga, radite nesto sns foteljasi.

bob

pre 9 godina

e moj narode kakvu b....gu ste izabrali! zar ne znate ko je vucic i sta je bio, zar ste zaboravili koj je tvorac ovog ne znam kako da se izrazim jer verovatno ni ovako mi nece objaviti komentar,pa pogledajte ko nam vodi drzavu,pa to je strasno, ljudi bez morala bez trunke stida.

yes

pre 9 godina

hajde da imanujes te mafijase. verovatno mislis na likove kojima dozvoljavas, a direktori eps i drugih jp omogucuju tu pljacku uz procenat za partijsku kasu. ispada da na vrhu te piramide stojis ti sam kao padre sns cosa nostre.

Coco Bill

pre 9 godina

Evo ga !!! Nova predstava za "pučanstvo". Prvo kao kritika i traženje odgovornosti, a onda će botovi da se raspišu i to potkrepe, kako, eto to niko do sad nije radio samo "odgovorni" Vučić. Drugo, već izanđalo, prozivanje mafijaša, tajkuna i inih na koje polupismen, a siromašan i već "obogaljen" narod najlakše pada. Treće, sledi objava u "partijskim biltenima" Kuriru, Informeru, Novostima, Pinku...Dakle, ništa novo nego još jedno gubljenje vremena i presipanje iz šupljeg u prazno, jer će ta njegova "božanska" kritika da se vrti bar jedno nedelju dana, sa svim analizama raznih stručnjaka.....a vreme prolazi, a to je za vođu najbitnije.

nn

pre 9 godina

(cojle, 15. septembar 2014 09:54)

jao bojim se samo da ce ti njegovi botici da se presaltaju i prisljamce nekoj drugoj stranci na vlasti...ti ljudi nemaju ni obraza a ocigledno nista ni u glavi

vldjuka

pre 9 godina

Pošto nam direktore javnih preduzeća postavlja MARSOVSKA FEDERACIJA, predlažem Vućiću da im uputi molbu, da se poneki od njih i zameni.
Inače, apel na direktore je nelogičan. Direktori ne pune džepove mafijaša već svoje, mafijaši su sredstvo da bi se to postiglo, pa usput i mafijaši napune svoje džepove.
Pored toga, veoma je teško prepoznati direktora lopužu. To što mu je standard života pet puta veći od zarade ne mora ništa da znači, možda je nasledio od dede, babe, repe...

Goran

pre 9 godina

@neutralan

Vidi se da si 'neutralan'. Posto toliko pratis komentare, cudi me kako nisi primetio da na svakom komentaru koji kritikuje vlast budu prvo samo plusevi, a onda se niotkuda pojavi preko 100 minusa. Cudno a? Naravno u pitanju su vesti gde se bar u jednoj recenici pominje vodja. Malo cudno a?
Uostalom sta treba ova vest da mi kaze?? Kritikovao i?? Slusao sam ga jednom na RTSu kad je rekao da su uprkos zabrani sve opstine sem 4, zaposlile ljude i kako je ljut zbog toga. I???

@Ilija je sve napisao, nema sta da se doda. Svaka ti dala druze!

p.s. Šta je bilo sa bravom posle sastanka?

prst.u.oko

pre 9 godina

Ne mafijasa? A sta je sa Bekom, kome Vucic licno puni dzep. Sta je sa duplim funkcijama, koji se za ovih par meseci najava niko nije odrekao? Dosta je bilo demagogije, ne zelimo da se vracamo u devedesete sa istom vlasti! Hocu da zivim normalno sad, a ne kada je obecano!

Aleksandar

pre 9 godina

@(neutralan, 15. septembar 2014 10:31)

Ne, to ti govori da su glasači ovih satrapa neobrazovani i tehnološki nepismeni pa ne umeju da upale kompjuter bez benzina i šibice. S druge strane, organizovano glasanje (kroz aplikaciju koju sve SNS junoše imaju instaliranu što na telefonu, što na kompjuteru) ne zahteva nikakvo znanje - sve se to radi iz jedne centrale. Isto važi i za komentare, ali sa komentarima je nezgodno što zahtevaju ljudsku verfikaciju (captcha) pa ne može da se automatizuje poput glasanja, te ih zato i ima manje.

A ti si neutralan koliko i Srbija - u fazonu 'mi smo neutralni' a malo malo namiguje Rusiji, dok se javno zalaže za pristup EU. Moja baba sa šestoro dece je bila više nevina nego što je Srbija neutralna.

Goran

pre 9 godina

Ali covek napise - ako zna da rade za mafijase, zasto ih ne smeni i posalje u zatvor - i dobije 228 minusa o:O
Ovo sa minusima botova postaje smesno i zabavno...:-))))

MikiMile

pre 9 godina

Dovoljno je pogledati šta rade "menadžeri u NS. Neki ni u trafici ne bi mogli da rade. "Menadžeri" nisu samo da se kritikuju, već su pojedinci davno zreli za "bajbokanu"!

Eustahije

pre 9 godina

Mogli bi, za početak, da popune malo i bužet Srbije. Recimo: direktor vodovoda Niš bi mogao da uplati porez koji njegova privatna firma duguje državi. A mogao bi i da uplati za komunalije jer i iz tih prihoda deo ide u budžet. Nije ni malo zajedno skoro milionče duga.

humanista

pre 9 godina

Sto se tice zeleznice Srbije,to je bure bez dna.Mi smo od rumuna kupovali izrabljene dotrajale elektro motorne masaine, a zatim smo placali rumunskim majstorima da ih odrzavaju i popravljaju ovde kod nas,plus jos smo morali da kupujemo motorno ulje od njih iako smo imali nase.Proceprkati malo oko bivseg dir.Sarancica, tj kuma velje Ilica.Predsednici sindikata, svaki dan putuju u BG,kao rade nesto,pored plate uzimaju i debele dnevnice, a radnici rade bez rukavica,u cipelama od kuce.Konkretno sve ovo se odnosi na NS.Ima postenih direktora pojedinih sekcija ali su u manjini.Inace prvo se pokralo sve sto je moglo,a tek onda je postavljena ograda i osvetljenje,sta vise reci.Sve se moze proveriti brzo i lako.

Sasa

pre 9 godina

Ko nam to kaze? Jedan od bivsih(?) radikala, zombija bez imalo stida i srama, koji bi u normalnoj civilizovanoj zemlji vec odavno bili u zatvoru!

bezimena

pre 9 godina

Znači Vučić zna da direktori pune džep mafijaša? I šta je onda uradio? Naljutio se na njih i rekao im da to ne rade više! :)
(ludilo, 15. septembar 2014 10:49)

I OŠTRO ih kritikovao!
IM---IL, kao i oni što su izabrali ovu vlast, glasanjem ili sedenjem kod kuće!

Markes

pre 9 godina

(neutralan, 15. septembar 2014 10:31)
Veruj mi da samo ljudi koji znaju da rade na kompjuteru i čitaju vesti online glasaju ne bi SNS nikad dobio ni deseti deo glasova...

čišćenje

pre 9 godina

Poručila bih Premijeru da je vreme za ozbiljno " spremanje " u svojoj kući. Mnogima ja više ne verujem, nema se šta poručivati. Ako je poruka znači da su talili sa mafijašima, ili? Na vreme uraditi čišćenje.

ko vas ne zna

pre 9 godina

U prevodu: Nemojte vise da delite svakom i sakom i kapom, nema vise dovoljno za nas, vidite da smo prinudjeni i zamlju da prodajemo da bi sakupili po milijardu za vreme naseg mandata.

reČI I DELA

pre 9 godina

Razumem zahtev premijera, zar je trebalo da to govori, zar nismo rekli da je vlada tim koji radi kao jedan, zar nismo rekli da loše direktore smenjujemo, zato sac reči na dela, niko nigde nije bogom dan .

Mira

pre 9 godina

Uvek ce biti ljudi koji ce misliti samo na sebe to je isto slucaj i sa direktorima,ali je jako vazno sto je sada njihov rad pod lupom i mogu da se zamene u bilo kom trenutku.

Rade Petrof

pre 9 godina

Drzava ne moze vise da finansira gubitke javnih preduzeca i krajnje je vreme da se uvede red ,dosta su neki ziveli na grbaci naroda i nisu radili nista.

Babuskica

pre 9 godina

Red, rad i disciplina, mora da krene da se posluje ozbiljno, bas iz tog razloga sto su se punili dzepovi mafijasa dosta firmi je i unisteno. Nije se radilo za interes drzave vec za licni interes i treba to spreciti.

ZAOKRET - ZA 360 STEPENI

pre 9 godina

Imam dovoljno godina da pamtim vremena kada su direktori veoma malo su bili u svojim kabinetima, mnogo vremena su provodili po ostalim preduzecima i opstinama sklapajuci nove poslove. Sada objektivno mnogi direktori to vise ne rade vec se bave perifernim stvarima. Zive u nekom svom svetu i misle da je lako biti direktor. Zato puna podrska Aleksandru Vucic sto se kaze nadam se da ce sada posle ovog ribanja nista vise neće biti isto. Trazi ce samo kakav imas finsnsijski rezultat, a to je itekako i jedino merljivo sve ostalo je samo demagogija i ne sposobnost. Ako nema rezultata nema vise sta da trazi na mestu direktora.

ljudina

pre 9 godina

Vreme je da direktori odgovaraju za svoje rezultate, i da ako nemaju rezultate budu smenjeni, bez obzira iz koje su stranka, a ne da im se toleriše nerad i odsustvo rezultata samo zato što su članovi vladajuće stranke, kao što je to bilo u Srbiji u vreme DS-a, DSS-a i G17.

Django

pre 9 godina

Narodu je dosta nemastine i spremni su svi, sa kojima sam razgovarao na ovu temu, da se zrtvuju i godinu i dve, da se stisnu, stegnu, istrpe sve, ali da konacno krene osetno na bolje. Imate sansu, ljudi su spremni, veruju vam...

Tanjica

pre 9 godina

Ko je postavljen za direktora u JP onda mu je primarni zadatak da zavede reda u preduzeću i da puni budžet. Ako mu to nije prioritet ili ako ne zna kako izvršiti zadatak onda mu nije mesto u fotelji direktora.

Roach

pre 9 godina

Onaj ko je radio dobro taj i treba da bude pohvaljen za svoj trud i rad. Onaj ko nije ispunio očekivanja, može slobodno da očekuje razrešenje i neka potraži neki drugi posao. Država nema vremena da čeka na ništa.

led

pre 9 godina

I bilo je vreme da se direktori drzavnih firmi podsete akcenta svog naziva po pitanju izvora kapitala. Obracunat deo prihoda koji ostvare ide u budzet drzave, to bi trebalo da se podrazumeva.

vatra

pre 9 godina

Premijer Vucic je izneo zamerke na rad pojedinih direktora, smatram da je to veoma dobro, neophodno je da se se radi odgovorno i efikasno i da se ostvaruju bolji rezultati u radu javnih preduzeca, nadam se da ce u buducnosti biti odrzavano jos slicnih sastanaka.

Nebojša

pre 9 godina

Vučić je sto posto upravu i nadam se da će istrajati u tome, jer to je jedan od boljih načina da se sačuva budžet Srbije.

Nijagara

pre 9 godina

Očigledno je da ova vlada zaključuje da ima još velikih mogužnosti za budžetse uštede i tražio od najvećih korisnika budžeta a to su velika javna preduzeža da prave velike uštete i da još jednom peispitaju sve pozicije svojih planova i odreknu sve svega suvišnog ili neke svoje planove rediguju na minimum.Zato i zamerke direktoru EPS-a a pohvale ostaloj dvojici koji su verovarno svojim rezultatom rada to zaslužili.nesme se dozvolitio da država kao u konkretnom slučaju uvozi struju preko hamovića i ostalih kada to može i svaog menadžmenta da kupi na tržištu energenata uz pomoć svog menadžemnta koji ne radi gotovo ništa.

sofer

pre 9 godina

Finansijska kontrola rada drzavnih preduzeca mora konstantno da bude u toku nacina poslovanja istih, kao i po pitanju toka novcanih sredstava-da li deo prihoda drzavnih firmi ide u budzet republike Srbije. Treba ocekivati da ce opomena premijera Vucica doprineti boljem radu ovih firmi.

masina

pre 9 godina

Kritike premijera Vucica na racun direktora javnih preduzeca su sasvim na mestu, sada je vise neko ikada neophodno da se poveca efikasnost javnog sektora, a to se moze postici samo odgovornim i postenim poslovanjem.

МЈ

pre 9 godina

Добро је да се коначно јавно прозивају по имену особе које су одговорне, као и да се јавно похвале они који раде и који то заслужују.

Kozarac

pre 9 godina

Nema pardona za nikoga ko ne želi da radi, ili ima nameru da svoj nerad naplaćuje provizijama od tajkuna! Čvrst stav Vučića da se prekine sa bogaćenjem na račun građana je jednini način da Srbija ima perspektivu!

jabuka

pre 9 godina

Ne bismo ni da pomislimo da drzavne firme i dalje posluju sa mafijasima, vlada Srbije se bori protiv svih koji bi da se obogate preko drzave na ilegalan nacin. Zato je dobro sto je premijer Vucic prekorio nacin na koji pojedine drzavne firme posluju. Trebalo bi da bude rezultata u korist drzave na osnovu odrzanog sastanka.

Kruška

pre 9 godina

Svi direktori javnih preduzeća moraju da shvate da samo ako njihova preduzeća posluju uspešno i donose profid državi, oni mogu voditi ista. Država mora da se stavi u ulogu vlasnika kapitala i da brine ko i kako upravlja njenim kapitalom, jer nema budućnosti ako se državna imovina rasipa i umesto prihoda samo gubici stvaraju i još više guše i onako opterećene državne finansije!

kamen

pre 9 godina

Nadajmo se da ce nakon sastanka premijera Vucica sa 30 direktora drzavnih firmi doci do boljeg rada ovih firmi i da oni nemaju posla sa mafijasima. Drzava je u blagom kretanju u napred, ne treba nam kamen spoticanja.

senka

pre 9 godina

Osim sto je tema razgovora direktora drzavnih firmi i premijera Vucica bilo pitanje njihovog efikasnijeg rada i profitiranje koje ide u budzet drzave, dobro je sto je premijer Vucic i pohvalio neke direktore a i pokudio druge direktore, tako da je to bila poruka da jedni nastave sa dobrim radom a da drugi povedu racuna o daljem poslovanju.

more

pre 9 godina

Dosta se mafija u nasoj zemlji obogacivala preko drzavnih firmi. Doslo je vreme da se toj praksi stane na put tako sto ce se vrsiti vece kontrole drzavnih preduzeca, kao i nadzori gde zavrsava novac od dobiti pomenutih firmi.

maska

pre 9 godina

Ustede u javnim preduzecima su od ogromnog znacaja za ocuvanje stabline finansijske situacije u zemlji, premijer Vucic je kritikovao neke direktore javnih firmi i ukazao na znacaj dobrog i savesnog rada, verujem da ce se situacija popraviti u narednom periodu.

stolica

pre 9 godina

Direktori firmi iz javnog sektora ce u buducnosti morati da rade efikasnije i bolje kako bi ekonomija zemlje mogla da se oporavi, mnogo njih svoj posao ne shvata ozbiljno, sto je neprihvatljivo, kritike premijera Vucice su sasvim opravdane.

stolica

pre 9 godina

Direktori firmi iz javnog sektora ce u buducnosti morati da rade efikasnije i bolje kako bi ekonomija zemlje mogla da se oporavi, mnogo njih svoj posao ne shvata ozbiljno, sto je neprihvatljivo, kritike premijera Vucice su sasvim opravdane.

zvezda

pre 9 godina

Opaska premijera Vucica da deo dobiti drzavnih preduzeca treba da ide u drzavnu kasu je sasvim na mestu. To nije neki nov zahtev, to je podrazumevana cinjenica koja mora da se ispostuje. U suprotnom morace doci do nekog procesuiranja. Srbija ne moze da izdrzava i sebe i mafiju.

Truman

pre 9 godina

Promene u javnim preduzećima su zaista neophodne, u to nema sumnje. Direktori moraju bolje da obavljaju svoj posao. Svako ko loše obavlja svoj posao će sigurno biti smenjen, bez obzira na stranačku pripadnost. Na odgovorne pozicije moraju doći osobe koje će adekvatno raditi svoj posao sa ciljem poboljšanja celokupnog funkcionisanja preduzeća.

zlatnik

pre 9 godina

Veoma je dobro to sto je odrzan sastanak izmedju direktora javnih preduzeca i premijera Vucica, premijer je izneo zamerke i kritike u vezi sa radom pojedinih direktora, nadam se da ce sve greske koje su se do sada desavale biti ispravljene u sto skorijem roku.

jastuk

pre 9 godina

Treba se zapitati da li je moguce da je premijer Vucic morao da prekori direktore pojedinih drzavnih firmi po pitanju kvaliteta njihovog rada, ukljucujuci i napomene da treba da rade u korist drzave a ne da pomazu mafiji. Zaista neverovatno.

kekec

pre 9 godina

Očigledno je da ova vlada zaključuje da ima još velikih mogužnosti za budžetse uštede i tražio od najvećih korisnika budžeta a to su velika javna preduzeža da prave velike uštete i da još jednom peispitaju sve pozicije svojih planova i odreknu sve svega suvišnog ili neke svoje planove rediguju na minimum.Zato i zamerke direktoru EPS-a a pohvale ostaloj dvojici koji su verovarno svojim rezultatom rada to zaslužili.nesme se dozvolitio da država kao u konkretnom slučaju uvozi struju preko hamovića i ostalih kada to može i svaog menadžmenta da kupi na tržištu energenata uz pomoć svog menadžemnta koji ne radi gotovo ništa.

Bojan

pre 9 godina

Bitno da je kuma pohvalio, on radi super na čelu Elektromreže,a EPS kao sistem ne radi dobro i zato je "izribao" Obradovića.
Kakav apsurd, bilo bi smešno da nije žalosno.

Duke

pre 9 godina

Ahahahahahaha
Pohvalio kuma monopolistu.
Ahahahahahaa
Samo njegovi pajtosi valjaju.
A ko je ono bese premijer i ko treba da odgovara za los rad ovih ostalih?

Paklena pomorandza

pre 9 godina

Sta se vise iživljavaš na ljudima koji rade u javim ustanovama, kao ti si sef nad sefovima, kad ste za tri godine ubacili 70 000 svojih SNS pijavica, ne pravite vise ludim ovaj narod pomalo naivan, i dosta glume, pretera ga, radite nesto sns foteljasi.

Eustahije

pre 9 godina

Mogli bi, za početak, da popune malo i bužet Srbije. Recimo: direktor vodovoda Niš bi mogao da uplati porez koji njegova privatna firma duguje državi. A mogao bi i da uplati za komunalije jer i iz tih prihoda deo ide u budžet. Nije ni malo zajedno skoro milionče duga.

bezimena

pre 9 godina

Znači Vučić zna da direktori pune džep mafijaša? I šta je onda uradio? Naljutio se na njih i rekao im da to ne rade više! :)
(ludilo, 15. septembar 2014 10:49)

I OŠTRO ih kritikovao!
IM---IL, kao i oni što su izabrali ovu vlast, glasanjem ili sedenjem kod kuće!

ILIJA

pre 9 godina

Punite budžet, a ne džepove mafijaša, reče premijer i ostade na vlasti. Pa ti ne zaslužuješ da čestit čovek na tebe pljune. Koji bre mafijaši? Ako rade protiv države, hapsi bagru, oduzuimaj imovinu i dovedi ljude koji su u stanju da vode državu i firme kako treba. Gde ti je zakon o poreklu imovine? Šta radiš ti uopšte? Uveo si zakone po kojima za dugovanje od 25 dinara se prinudno naplaćuje 20 000 dinara. Ti si jedna ništarija, jedan lažov i prevarant, tvoje reforme ne vrede ništa jer blage veze sa životom nemaš. Nama treba uređena država a ne ovo mafijaško gnezdo koje neguješ zajedno sa svoji sledbenicima. Ti i tvoja partija ste srpska prevara veka. Zabrinut si za Srbiju, Srbija ti je na duši, ti i tvoja stranka ste robovi Srbije, koje licemerje. Zaklanjaš se iza reformi, a one nisu ni počete, već radiš gori hohštapleraj od onih pre tebe.
Narod te je izabrao da sprovodiš suštinske reforme, da doneseš zakon o poreklu imovine po kome će se već jednom utvriditi ko je pošteno stekao imovinu a ko ne, pa onaj ko se ogrešio o zakon, mora i da trpi posledice.
Pričaš da mora da se štedi, pa ćeš štedeti tako što ćeš oduzimati novac od onih koji su ga pošteno zaradili da bi punio džepove stranačkog otpada kojim si nakrcao javni sektor koji zbog tih neradnika i neznalica rapidno propada.
Miči se da te ne gledamo, jer ti ne sprovodiš reforme, već pljačku neviđenih razmera, čiju cenu neće platiti samo običan svet nego i ti, i bagra koju zastupaš.

Kandidat za direktora

pre 9 godina

Bas zanimljivo da direktor koga je postavila ova vlast, puni dzepove mafijasa...
P.S. Verujem da se ovaj direktor strasno kaje i da je dao pionirsku rec da nece vise....a ni manje...

Miladin

pre 9 godina

Zaposlite mene na nekoj od tih pozicija. Garantujem vam profesionalnost i posvecenost poslu.

Zaposlili ste ljude koji verovatno nemaju dovoljno profesionalnih i moralnih kapaciteta , po politickoj liniji, na tim pozicijama i zato "ne odbacuju" rezultate.

Markes

pre 9 godina

(neutralan, 15. septembar 2014 10:31)
Veruj mi da samo ljudi koji znaju da rade na kompjuteru i čitaju vesti online glasaju ne bi SNS nikad dobio ni deseti deo glasova...

ProfesorKiksMaler

pre 9 godina

Šta, zar ovi nisu smenjeni zbog nedovoljno marljivog i posvećenog rada i duplih funkcija?
Mnogoobožavani im traži da ne rade, marljivo i posvećeno, za mafijaše?

MikiMile

pre 9 godina

Dovoljno je pogledati šta rade "menadžeri u NS. Neki ni u trafici ne bi mogli da rade. "Menadžeri" nisu samo da se kritikuju, već su pojedinci davno zreli za "bajbokanu"!

Goran

pre 9 godina

@neutralan

Vidi se da si 'neutralan'. Posto toliko pratis komentare, cudi me kako nisi primetio da na svakom komentaru koji kritikuje vlast budu prvo samo plusevi, a onda se niotkuda pojavi preko 100 minusa. Cudno a? Naravno u pitanju su vesti gde se bar u jednoj recenici pominje vodja. Malo cudno a?
Uostalom sta treba ova vest da mi kaze?? Kritikovao i?? Slusao sam ga jednom na RTSu kad je rekao da su uprkos zabrani sve opstine sem 4, zaposlile ljude i kako je ljut zbog toga. I???

@Ilija je sve napisao, nema sta da se doda. Svaka ti dala druze!

p.s. Šta je bilo sa bravom posle sastanka?

bob

pre 9 godina

e moj narode kakvu b....gu ste izabrali! zar ne znate ko je vucic i sta je bio, zar ste zaboravili koj je tvorac ovog ne znam kako da se izrazim jer verovatno ni ovako mi nece objaviti komentar,pa pogledajte ko nam vodi drzavu,pa to je strasno, ljudi bez morala bez trunke stida.

nn

pre 9 godina

(cojle, 15. septembar 2014 09:54)

jao bojim se samo da ce ti njegovi botici da se presaltaju i prisljamce nekoj drugoj stranci na vlasti...ti ljudi nemaju ni obraza a ocigledno nista ni u glavi

KoleM

pre 9 godina

Dobro još nije dodao da kad oni dođu na vlast da će sve to rešiti. SNS ima apsolutnu vlast pa samim tim i apsolutnu odgovornost, znači sve loše što rade direktori javnih preduzeća je odgovornost SNSa.

yes

pre 9 godina

hajde da imanujes te mafijase. verovatno mislis na likove kojima dozvoljavas, a direktori eps i drugih jp omogucuju tu pljacku uz procenat za partijsku kasu. ispada da na vrhu te piramide stojis ti sam kao padre sns cosa nostre.

teks viler

pre 9 godina

Ne znam na sta je mislio premijer,na direktore ili na sam sistem kao kategoriju,jer ako je ovo drugo,onda je to pogresno iz razloga sto je potrebno uloziti sredstva da bi ti sistemi funkcionisali.Tako je sad vec bivsi dir.Zeleznica,a verovatno po nalogu sefa,udario po strogoj stednji,pa smo svedoci da lokomotive stoje zato sto nemaju ulja za motore i agregate, kocione papuce za lokomotive i vagone,da se nerade redovne opravke na vagonima i lokomotivama posle istrcanih kilometara,a da je vrhunac svega, ukidanje putnickog saobracaja na prugama u Banatu i Vojvodini.Zrenjanin je odsecen od Novog Sada vec 5 godina,pravac Vrsac vec deceniju.pravac Subotica isto toliko,a od pre par dana i od Beograda.Pa zar je to usteda.Sva zeleznicka infrastruktura je ispravna i bila u funkciji vise od 150 godina na ovim prostorima.I to nije slucaj samo sa Zreanjaninom,vec su tu i ostali gradovi ,Sombor,Vrsac,subotica,Novi Sad,Ruma....Za svaki od ovih nazovimo centara potrebno je uloziti sredstva u vidu nabavke motornih garnitura za pokretanje putnickog saobracaja.Polovnih putnickih motornih garnitura ima po znatno nizim cenama u Nemackoj, a desetak po svakom navedenom gradu bi doneo vise nego ovo propadanje same Zeleznice.Znaci samo rasporediti snage u funkciju napredka u svim sistemima pod okriljem drzave,a ne slepo slusati sefa..

Aleksandar

pre 9 godina

@(Izdajnik, 15. septembar 2014 10:02)

Nisu uposleni novi botovi, već je samo na više uređaja Valter apgrejdovan pošto prethodni nije podržavao B92 (ali se zato orgijalo na Blicu) plus već su toliko zagadili komentare na drugim portalima da retko ko više komentariše ili čita komentare pa su se sad malo fokusirali ovde.

Nije ovo ništa, sačekaj još par meseci da se svi priklone novom softveru pa ćemo imati 1000+ botova u komentarima sve dok totalno ne obesmisle komentarisanje na portalima.

Ja samo ne razumem medijske kuće zašto to trpe jer su one jedino na gubitku - kad se svima ogade komentari biće i manje poseta, i manje vremena provedenog na portalima, pa samim tim i manje novca od oglašivača. No dobro, neću ja da ih učim šta je dobro za njih. Štono kažu - bujrum!

Goran

pre 9 godina

Ali covek napise - ako zna da rade za mafijase, zasto ih ne smeni i posalje u zatvor - i dobije 228 minusa o:O
Ovo sa minusima botova postaje smesno i zabavno...:-))))

Srdjan

pre 9 godina

Cekajte, to je ovaj Obradovic koga ce da postave za generalnog direktora EPS-a, pored 70 drugih kandidata? Nisu Vucic i co. losi i glupi, mi smo... I bicemo dok ne oteramo bagru...

prst.u.oko

pre 9 godina

Ne mafijasa? A sta je sa Bekom, kome Vucic licno puni dzep. Sta je sa duplim funkcijama, koji se za ovih par meseci najava niko nije odrekao? Dosta je bilo demagogije, ne zelimo da se vracamo u devedesete sa istom vlasti! Hocu da zivim normalno sad, a ne kada je obecano!

reČI I DELA

pre 9 godina

Razumem zahtev premijera, zar je trebalo da to govori, zar nismo rekli da je vlada tim koji radi kao jedan, zar nismo rekli da loše direktore smenjujemo, zato sac reči na dela, niko nigde nije bogom dan .

cojle

pre 9 godina

hahahaha...
Dzaba,gazda Vučko...uvek ostaje činjenica da skoro 50% građana Srbije nije ni izašlo na izbore...a ti ljudi, sigurno, nikada neće glasati za tebe...pitanje je samo,da li će i u kojem broju,izaći na izbore...svojim igrarijama,lagarijama i uništavanjem Srbije...samo vodiš sebe u propast,kakvu je DS doživela na prošlim izborima. Ja ti takav scenario (i tvojim botićima) od srca želim.

Tvoju reč (i izjave) shvatam ozbiljno,kao i onu "javno dajem reč,da će se nivo Aflatoksina vratiti na stari nivo u Ponedeljak"...a od tog obećanja prošlo 18 meseci. Kao što si tada kaznio odgovornog Soča,koji je sada i napredovao...tako ti verujem za bilo šta u ovoj vesti.

Kao što si se pred izbore borio protiv bus-plus...Beka...a sada su ti glavne poluge...


puc...puc...puca SNS...pada pada pada vlada...

Sasa

pre 9 godina

Ko nam to kaze? Jedan od bivsih(?) radikala, zombija bez imalo stida i srama, koji bi u normalnoj civilizovanoj zemlji vec odavno bili u zatvoru!

Jedan iz mase...

pre 9 godina

Zato ovi tvoji (Vesic i Mali) upropastise BG i njegova JKP preduzeca. Od one famozne zabrane zaposljavanja samo u Vodovodu je zaposljeno preko 20 ljudi pitanje koliko u drugim preduzecima. Ogromne pare se daju za usluge FTO a svako JKP ima svoje obezbedjenje i nema potrebe za skupim privatnim obezbedjenjem. Nabavku novih sluzbenih kola i da ne pominjem. I gde je tu onda usteda?

humanista

pre 9 godina

Sto se tice zeleznice Srbije,to je bure bez dna.Mi smo od rumuna kupovali izrabljene dotrajale elektro motorne masaine, a zatim smo placali rumunskim majstorima da ih odrzavaju i popravljaju ovde kod nas,plus jos smo morali da kupujemo motorno ulje od njih iako smo imali nase.Proceprkati malo oko bivseg dir.Sarancica, tj kuma velje Ilica.Predsednici sindikata, svaki dan putuju u BG,kao rade nesto,pored plate uzimaju i debele dnevnice, a radnici rade bez rukavica,u cipelama od kuce.Konkretno sve ovo se odnosi na NS.Ima postenih direktora pojedinih sekcija ali su u manjini.Inace prvo se pokralo sve sto je moglo,a tek onda je postavljena ograda i osvetljenje,sta vise reci.Sve se moze proveriti brzo i lako.

Aleksandar

pre 9 godina

@(neutralan, 15. septembar 2014 10:31)

Ne, to ti govori da su glasači ovih satrapa neobrazovani i tehnološki nepismeni pa ne umeju da upale kompjuter bez benzina i šibice. S druge strane, organizovano glasanje (kroz aplikaciju koju sve SNS junoše imaju instaliranu što na telefonu, što na kompjuteru) ne zahteva nikakvo znanje - sve se to radi iz jedne centrale. Isto važi i za komentare, ali sa komentarima je nezgodno što zahtevaju ljudsku verfikaciju (captcha) pa ne može da se automatizuje poput glasanja, te ih zato i ima manje.

A ti si neutralan koliko i Srbija - u fazonu 'mi smo neutralni' a malo malo namiguje Rusiji, dok se javno zalaže za pristup EU. Moja baba sa šestoro dece je bila više nevina nego što je Srbija neutralna.

Coco Bill

pre 9 godina

Evo ga !!! Nova predstava za "pučanstvo". Prvo kao kritika i traženje odgovornosti, a onda će botovi da se raspišu i to potkrepe, kako, eto to niko do sad nije radio samo "odgovorni" Vučić. Drugo, već izanđalo, prozivanje mafijaša, tajkuna i inih na koje polupismen, a siromašan i već "obogaljen" narod najlakše pada. Treće, sledi objava u "partijskim biltenima" Kuriru, Informeru, Novostima, Pinku...Dakle, ništa novo nego još jedno gubljenje vremena i presipanje iz šupljeg u prazno, jer će ta njegova "božanska" kritika da se vrti bar jedno nedelju dana, sa svim analizama raznih stručnjaka.....a vreme prolazi, a to je za vođu najbitnije.

@p

pre 9 godina

@p
hteo sam da napišem nešto sasvim drugo, ali sam onda pročitao tvoj komentar i shvatio da nikada ništa kraće i tačnije nisam pročitao, tako da sam odustao od pisanja.
Svaka čast.

vldjuka

pre 9 godina

Pošto nam direktore javnih preduzeća postavlja MARSOVSKA FEDERACIJA, predlažem Vućiću da im uputi molbu, da se poneki od njih i zameni.
Inače, apel na direktore je nelogičan. Direktori ne pune džepove mafijaša već svoje, mafijaši su sredstvo da bi se to postiglo, pa usput i mafijaši napune svoje džepove.
Pored toga, veoma je teško prepoznati direktora lopužu. To što mu je standard života pet puta veći od zarade ne mora ništa da znači, možda je nasledio od dede, babe, repe...

ko vas ne zna

pre 9 godina

U prevodu: Nemojte vise da delite svakom i sakom i kapom, nema vise dovoljno za nas, vidite da smo prinudjeni i zamlju da prodajemo da bi sakupili po milijardu za vreme naseg mandata.

čišćenje

pre 9 godina

Poručila bih Premijeru da je vreme za ozbiljno " spremanje " u svojoj kući. Mnogima ja više ne verujem, nema se šta poručivati. Ako je poruka znači da su talili sa mafijašima, ili? Na vreme uraditi čišćenje.

neutralan

pre 9 godina

@izdajnik – stalno čitam o nekakvim botovima SNS koji su kao plaćeni da ovde pišu u korist SNS. Nikako mi onda nije jasno što je i na ovoj vesti i na drugim vestima bar 75% komentara koji grde Vučića i SNS. Obzirom na broj i procenat glasova na izborima na ovim stranicama komentara trebalo bi u najmanju ruku da bude obrnuto. Šta mi to govori – pa jednostavno da botove imaju neke druge stranke koji su plaćeni da na ovakvim vestima blate Vučića i SNS. Jako jednostavna računica.

Boro9

pre 9 godina

Vučićev rejting govori da narod jedino veruje Vučiću i to Vučić svakim danom dokazuje. Nije se Vučko libio da otpusti ministre koji su iz njegove stranke, a onda neće prezati ni pred direktorima javnih preduzeća.

Jami

pre 9 godina

Izgleda da ovo vreme utice prilcno na negativce, koji mrznjom misle da promene svet. Covek kada cita komentare zaboravlja koja je tematika teksta koji se komentarise. Ovakvim nacinom razmisljanja necemo daleko stici. Sto se jucerasnjeg sastanka tice ,dobro je sto su prisustvovali i direktori javnih preduzeca jer ce merama koje treba preduzeti biti obuhvacene njihove firme. Oni moraju da shvate da su prosla vremena kada su direktori arcili drzavne pare. Od njih se sada ocekuje da bas oni budu ti koji ce puniti drzavnu kasu.

PrecisePangolin

pre 9 godina

Ali covek napise - ako zna da rade za mafijase, zasto ih ne smeni i posalje u zatvor - i dobije 228 minusa o:O
Ovo sa minusima botova postaje smesno i zabavno...:-))))
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Goran, 15. septembar 2014 13:07)

Ne znas zasto?
Zato sto je po zakonu, ali nije moralno!!
Po zakonu je i ne moze im se zabraniti niti se mogu 'poslati u zatvor'!
Nije moralno jer se izvlaci zarada javnom preduzecu i preliva se u dzepove privatnika - proveren sistem koji su patentirali i unapredili ovi posle 5.X!!!

Ti minusi nemaju veze sa botovima vec sa zdravim razumom i osnovnim poznavanjem poslovanja!!

Kosta

pre 9 godina

Javna preduzeća pre svega treba plate svojih direktora i radnika da usklade sa nekim prosekom u Republici i na to ih treba naterati. Obzirom da kad se radi o platama tuse ponašaju kao privatne kompanije i nema nekog limita, onda treba isto tako da se ponašaju i kada su rezultati rada u pitanju. Ako ima rezultata u redu je, ako ga nema odmah dovesti nekog drugog.

Predrag

pre 9 godina

Javna preduzeća su rak rana srpske ekonomije reći će svako ko se ozbiljno bavi ekonomijom i to u svakom pogledu. Nisaka efikasnost, duplo veći broj radnika od potrebnog, burazerski ugovori. Medjutim, ona to nisu postala danas već su kao takva nastajala duži niz godina. Neko mora da im stane na put i natera ih da počnu da funkcionišu na ekonomskoj bazi. Da li će ova vlast uspeti videćemo. Ono što sigurno znamo da prthodna nije.

Golub50

pre 9 godina

Ni jednom direktoru ne treba biti pojedinacni interes iznad opsteg. Pored toga personalne promene direktora puno znace tako u svetu postoje veliki transferi top menadzera koji imaju puno uspeha u vodjenju transnacionalnih kompanija slicno velikim fudbalskim transferima izmedju najcuvenijih evropskih klubova.

sasa jokic

pre 9 godina

Pa valjda se da otkaz onome ko puni dzepove mafijasa? Pohvalio kuma....bas me iznenadio.
Sta bi sa onih 300? Ne mislim na Spartance, nego na direktore iz EPS-a?

los glumac hoce da rezira

pre 9 godina

Vucic u trecoj godini apsolutne vlasti nije uspeo da sredi ove odnose?! Onda je nesposoban i treba da ponudi ostavku. Ovo je demagogija.

Mane

pre 9 godina

Tu Vucicu bez kineskih metoda nema resenja.Naravno da se salim, ali sta uraditi?Smene,dovesti sposobne bez obzira da li su u politic i iz koje su stranke.

Velimir

pre 9 godina

Tu Vucicu bez kineskih metoda nema resenja.Naravno da se salim, ali sta uraditi?Smene,dovesti sposobne bez obzira da li su u politic i iz koje su stranke.
(Mane, 15. septembar 2014 17:16)

A sta mislis zasto ce otici Obradovic, odnosno zasto je sve vreme bio v.d? Svakako dovesti sposobne, ali ako se dovodi neko ko nije iz njegove stranke nikako iz neke druge. Logicno pitanje: Zasto bi on kao sposoban, svojim odgovornim radom povecavao ugled druge stranke? Bas naprotiv, sigurno je da ce nedomacinski postupati. Najbolje nekoga ko je strucan i dokazan, a pritom nema drugih interesa osim da uspe u profesionalnom smislu.

Daliboriva

pre 9 godina

Treba da se uvede red u javna preduzeca i da pocne da se stedi i direktori bi trebali kritike Premijera Vucica ozbiljno da shvate.Mora vec jednom da se shvati da je to drzavno vlasnistvo i ne mogu se ponasati kao da je to privatna svojina.

ZAOKRET - ZA 360 STEPENI

pre 9 godina

Imam dovoljno godina da pamtim vremena kada su direktori veoma malo su bili u svojim kabinetima, mnogo vremena su provodili po ostalim preduzecima i opstinama sklapajuci nove poslove. Sada objektivno mnogi direktori to vise ne rade vec se bave perifernim stvarima. Zive u nekom svom svetu i misle da je lako biti direktor. Zato puna podrska Aleksandru Vucic sto se kaze nadam se da ce sada posle ovog ribanja nista vise neće biti isto. Trazi ce samo kakav imas finsnsijski rezultat, a to je itekako i jedino merljivo sve ostalo je samo demagogija i ne sposobnost. Ako nema rezultata nema vise sta da trazi na mestu direktora.

Biljana

pre 9 godina

Dosadasnja praksa i navike JP da se oslanjaju na drzavni budzet ce morati biti prekinuta i svi direktori koji se toga ne budu pridrzavali imaju male sanse da ostanu na svojim funkcijama.

slavuj

pre 9 godina

Neki nikako ne shvataju suštinu postojanja javnih preduzeća, a Vučić to pokušava svima da objasni. Pored toga što pružaju građanima usluge koje su od bitnog značaja, na njih se primenjuju svi propisi kao i na ostala privatna preduzeća, što znači da treba da posluju tržišno, sa dobitkom i da se u tom smislu moraju ponašati kao i privatne kompanije. Ne sme da bude rasipanja novca.

Neven

pre 9 godina

Vučić je apsolutno u pravu. U javnim preduzećima idu linijom manjeg otpora i ne hvataju se u koštac sa pravim problemima, već skretanjem pažnje sa pravih problema kupuju vreme, poslušnost saradnika. Najlakše je reći struja mora da poskupi i baviti se sa tim, a gde je smanjenje plata, broja direktora, ušteda gubitaka u sistemu, poboljšana naplata... E kad se sve to dovede na zadovoljavajući nivo, onda se može pojaviti sa zahtevom za poskupljenje ukoliko je stvarno opravdan.

Nanolina

pre 9 godina

Nisam Vučićev fan, ali ovog puta je apsolutno u pravu. Direktori treba da rade svoj posao najbolje što mogu i da priliv novca ide u budžet države, a ne u džepove mafijaša. Jednom se tome mora stati na put.

Tijana

pre 9 godina

Godinama su javna preduzeća bila "krava muzara" političkih partija,to je svima jasno. Vreme je da se tome stane na put i da oni koji su na čelu tih preduzeća polože račune. Postaviti nove ljude umesto nesposobnih ili korumpiranih. To je jedini način!

Superiska

pre 9 godina

I treba da pune budžet a ne da nameštaju poslove kao što je to godinama rađeno pa država došla do nule. Samo oštro pa kad vide kakvo je vreme došlo neće se baš otimati za fotelju. Treba malo i raditi.

disCIplina

pre 9 godina

Ispravno rečeno,ali se mora podosta raditi da se nateraju ti direktori da to i rade.Svi oni manje više videli su ta direktorska mesta kao svoju zlatnu koku.

Rade Petrof

pre 9 godina

Drzava ne moze vise da finansira gubitke javnih preduzeca i krajnje je vreme da se uvede red ,dosta su neki ziveli na grbaci naroda i nisu radili nista.

Babuskica

pre 9 godina

Red, rad i disciplina, mora da krene da se posluje ozbiljno, bas iz tog razloga sto su se punili dzepovi mafijasa dosta firmi je i unisteno. Nije se radilo za interes drzave vec za licni interes i treba to spreciti.

Roach

pre 9 godina

Onaj ko je radio dobro taj i treba da bude pohvaljen za svoj trud i rad. Onaj ko nije ispunio očekivanja, može slobodno da očekuje razrešenje i neka potraži neki drugi posao. Država nema vremena da čeka na ništa.

bokica

pre 9 godina

Godinama drzava dotira javna preduzeca, gubitas do gubitasa, ako direktori nisu sposobni ostavke, otkazi, ima ljudi koji ce hteti i umeti da stvari dovedu u red.

tutaI

pre 9 godina

Sto vise sastanaka ovakvog tipa sa premijerom Vucicem bi trebalo da bude cesce, jer se, najblaze receno, najvise krade u okviru drzavnih firmi. Redovna kontrola drzavnih preduzeca je preko potrebna.

lopta

pre 9 godina

Srbija je vise od decenije provela u prezivljavanju jer se kriminal razvijao preko drzavnih firmi. Ne bi bilo dobro da se taj trend nastavi, tako da je dobro sto je premijer Vucic javno opomenuo direktore pojedinih drzavnih firmi da se obrati paznja na nacin njihovog poslovanja.

Tanjica

pre 9 godina

Ko je postavljen za direktora u JP onda mu je primarni zadatak da zavede reda u preduzeću i da puni budžet. Ako mu to nije prioritet ili ako ne zna kako izvršiti zadatak onda mu nije mesto u fotelji direktora.

ljudina

pre 9 godina

Vreme je da direktori odgovaraju za svoje rezultate, i da ako nemaju rezultate budu smenjeni, bez obzira iz koje su stranka, a ne da im se toleriše nerad i odsustvo rezultata samo zato što su članovi vladajuće stranke, kao što je to bilo u Srbiji u vreme DS-a, DSS-a i G17.

led

pre 9 godina

I bilo je vreme da se direktori drzavnih firmi podsete akcenta svog naziva po pitanju izvora kapitala. Obracunat deo prihoda koji ostvare ide u budzet drzave, to bi trebalo da se podrazumeva.

vatra

pre 9 godina

Premijer Vucic je izneo zamerke na rad pojedinih direktora, smatram da je to veoma dobro, neophodno je da se se radi odgovorno i efikasno i da se ostvaruju bolji rezultati u radu javnih preduzeca, nadam se da ce u buducnosti biti odrzavano jos slicnih sastanaka.

Mira

pre 9 godina

Uvek ce biti ljudi koji ce misliti samo na sebe to je isto slucaj i sa direktorima,ali je jako vazno sto je sada njihov rad pod lupom i mogu da se zamene u bilo kom trenutku.

Django

pre 9 godina

Narodu je dosta nemastine i spremni su svi, sa kojima sam razgovarao na ovu temu, da se zrtvuju i godinu i dve, da se stisnu, stegnu, istrpe sve, ali da konacno krene osetno na bolje. Imate sansu, ljudi su spremni, veruju vam...

Nebojša

pre 9 godina

Vučić je sto posto upravu i nadam se da će istrajati u tome, jer to je jedan od boljih načina da se sačuva budžet Srbije.

Nijagara

pre 9 godina

Očigledno je da ova vlada zaključuje da ima još velikih mogužnosti za budžetse uštede i tražio od najvećih korisnika budžeta a to su velika javna preduzeža da prave velike uštete i da još jednom peispitaju sve pozicije svojih planova i odreknu sve svega suvišnog ili neke svoje planove rediguju na minimum.Zato i zamerke direktoru EPS-a a pohvale ostaloj dvojici koji su verovarno svojim rezultatom rada to zaslužili.nesme se dozvolitio da država kao u konkretnom slučaju uvozi struju preko hamovića i ostalih kada to može i svaog menadžmenta da kupi na tržištu energenata uz pomoć svog menadžemnta koji ne radi gotovo ništa.

sofer

pre 9 godina

Finansijska kontrola rada drzavnih preduzeca mora konstantno da bude u toku nacina poslovanja istih, kao i po pitanju toka novcanih sredstava-da li deo prihoda drzavnih firmi ide u budzet republike Srbije. Treba ocekivati da ce opomena premijera Vucica doprineti boljem radu ovih firmi.

masina

pre 9 godina

Kritike premijera Vucica na racun direktora javnih preduzeca su sasvim na mestu, sada je vise neko ikada neophodno da se poveca efikasnost javnog sektora, a to se moze postici samo odgovornim i postenim poslovanjem.

МЈ

pre 9 godina

Добро је да се коначно јавно прозивају по имену особе које су одговорне, као и да се јавно похвале они који раде и који то заслужују.

Kozarac

pre 9 godina

Nema pardona za nikoga ko ne želi da radi, ili ima nameru da svoj nerad naplaćuje provizijama od tajkuna! Čvrst stav Vučića da se prekine sa bogaćenjem na račun građana je jednini način da Srbija ima perspektivu!

jabuka

pre 9 godina

Ne bismo ni da pomislimo da drzavne firme i dalje posluju sa mafijasima, vlada Srbije se bori protiv svih koji bi da se obogate preko drzave na ilegalan nacin. Zato je dobro sto je premijer Vucic prekorio nacin na koji pojedine drzavne firme posluju. Trebalo bi da bude rezultata u korist drzave na osnovu odrzanog sastanka.

Kruška

pre 9 godina

Svi direktori javnih preduzeća moraju da shvate da samo ako njihova preduzeća posluju uspešno i donose profid državi, oni mogu voditi ista. Država mora da se stavi u ulogu vlasnika kapitala i da brine ko i kako upravlja njenim kapitalom, jer nema budućnosti ako se državna imovina rasipa i umesto prihoda samo gubici stvaraju i još više guše i onako opterećene državne finansije!

kamen

pre 9 godina

Nadajmo se da ce nakon sastanka premijera Vucica sa 30 direktora drzavnih firmi doci do boljeg rada ovih firmi i da oni nemaju posla sa mafijasima. Drzava je u blagom kretanju u napred, ne treba nam kamen spoticanja.

senka

pre 9 godina

Osim sto je tema razgovora direktora drzavnih firmi i premijera Vucica bilo pitanje njihovog efikasnijeg rada i profitiranje koje ide u budzet drzave, dobro je sto je premijer Vucic i pohvalio neke direktore a i pokudio druge direktore, tako da je to bila poruka da jedni nastave sa dobrim radom a da drugi povedu racuna o daljem poslovanju.

more

pre 9 godina

Dosta se mafija u nasoj zemlji obogacivala preko drzavnih firmi. Doslo je vreme da se toj praksi stane na put tako sto ce se vrsiti vece kontrole drzavnih preduzeca, kao i nadzori gde zavrsava novac od dobiti pomenutih firmi.

maska

pre 9 godina

Ustede u javnim preduzecima su od ogromnog znacaja za ocuvanje stabline finansijske situacije u zemlji, premijer Vucic je kritikovao neke direktore javnih firmi i ukazao na znacaj dobrog i savesnog rada, verujem da ce se situacija popraviti u narednom periodu.

stolica

pre 9 godina

Direktori firmi iz javnog sektora ce u buducnosti morati da rade efikasnije i bolje kako bi ekonomija zemlje mogla da se oporavi, mnogo njih svoj posao ne shvata ozbiljno, sto je neprihvatljivo, kritike premijera Vucice su sasvim opravdane.

stolica

pre 9 godina

Direktori firmi iz javnog sektora ce u buducnosti morati da rade efikasnije i bolje kako bi ekonomija zemlje mogla da se oporavi, mnogo njih svoj posao ne shvata ozbiljno, sto je neprihvatljivo, kritike premijera Vucice su sasvim opravdane.

zvezda

pre 9 godina

Opaska premijera Vucica da deo dobiti drzavnih preduzeca treba da ide u drzavnu kasu je sasvim na mestu. To nije neki nov zahtev, to je podrazumevana cinjenica koja mora da se ispostuje. U suprotnom morace doci do nekog procesuiranja. Srbija ne moze da izdrzava i sebe i mafiju.

Truman

pre 9 godina

Promene u javnim preduzećima su zaista neophodne, u to nema sumnje. Direktori moraju bolje da obavljaju svoj posao. Svako ko loše obavlja svoj posao će sigurno biti smenjen, bez obzira na stranačku pripadnost. Na odgovorne pozicije moraju doći osobe koje će adekvatno raditi svoj posao sa ciljem poboljšanja celokupnog funkcionisanja preduzeća.

zlatnik

pre 9 godina

Veoma je dobro to sto je odrzan sastanak izmedju direktora javnih preduzeca i premijera Vucica, premijer je izneo zamerke i kritike u vezi sa radom pojedinih direktora, nadam se da ce sve greske koje su se do sada desavale biti ispravljene u sto skorijem roku.

jastuk

pre 9 godina

Treba se zapitati da li je moguce da je premijer Vucic morao da prekori direktore pojedinih drzavnih firmi po pitanju kvaliteta njihovog rada, ukljucujuci i napomene da treba da rade u korist drzave a ne da pomazu mafiji. Zaista neverovatno.

kekec

pre 9 godina

Očigledno je da ova vlada zaključuje da ima još velikih mogužnosti za budžetse uštede i tražio od najvećih korisnika budžeta a to su velika javna preduzeža da prave velike uštete i da još jednom peispitaju sve pozicije svojih planova i odreknu sve svega suvišnog ili neke svoje planove rediguju na minimum.Zato i zamerke direktoru EPS-a a pohvale ostaloj dvojici koji su verovarno svojim rezultatom rada to zaslužili.nesme se dozvolitio da država kao u konkretnom slučaju uvozi struju preko hamovića i ostalih kada to može i svaog menadžmenta da kupi na tržištu energenata uz pomoć svog menadžemnta koji ne radi gotovo ništa.