Ponedeljak, 08.09.2014.

13:55

Panasonic najavio povratak Tehnicsa

Izvor: trustedreviews.com

Panasonic najavio povratak Tehnicsa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

30 Komentari

Sortiraj po:

Hercegovina California

pre 9 godina

Cassete deckovi su bili osrednji, metalan čudan zvuk? Pojačala Aa klase su bila odlična, al gramofon SL 1210 MK II je bio i ostao Top. Moj radi perfektno, i očuvan je maltene nov, sa 2 rezervne Ortofon i Stanton igle one "orginalne, stare@, a ne ove silicijum kineske odvratne...

Bivsi

pre 9 godina

Hvala bogu.
Pojacalo da
njihove zvucnike NE.
Pionir da
Maranz Da
KENWOOD DA
AKAI DA,

Zvucnici Japanski NE
AMERICKI DA
EVROPSKI DA A POSEBNO NORVESKI TANDBERG.

Nikola

pre 9 godina

Oooo hvala ti Boze, toooo jea bejbe ;-)
Bas mi je drago!
Ajd Japanci, dis'te se na noge, i vracajte sve sto je nekad imalo IME i bilo cenjeno po kvalitetu!
Marantz, tvoj korak? Kada?

samo pitaj

pre 9 godina

@ Miki

polazim od toga da pitas ozbiljno,u tome slucaju i znam sta hoces,samo neznam koliko si ti financijski raspolozen za tako nesto..iz iskustva znam da je za pocetak bolje kupiti kvalitetan polovnjak,nego izvaliti velike pare i ostati razocaran..slozena je to stvar,misli na to,sama akustika prostora igra po sebi svoju ulogu,sto nije bas uvek zgodna stvar ako hoces ozbiljan zvuk..ne trazis li dlaku u jajetu,predlazem,bose 901 zvucnike,a ostalo parasound..imao sam takav sistem,kod pravilno postavljenih zvucnika,garantovan uzitak,duboka i prostorna,tamnija zvucna slika..istini za volju,ne moze se tu sad obavezno govoriti o nekom high-end nivou,ali u svakom slucaju u odnosu na mnoge druge sigurno poseban audio dozivljaj za male pare..e sad,ako se tu radi o drugim parama,to je onda i druga stvar,..pozdrav)

witch doctor

pre 9 godina

U vrijeme kada Pioneer razmislja o prodaji CDJ segmenta jer je sve vise DDJ proizvoda na trzisru, mozes samo sanjati o povratku 1210-a. DDJ-ing is the future.(witch doctor, 8. septembar 2014 17:54)

Apsolutno si upravu,al' ipak ,već jedno 10ak godina,vinil doživljava neku ponovnu renesansu(na radost nas kolekcionara/audiofila).Mislim da je gašenje proizvodnje definitivno bila greška...
(neću project debute,oću 1210!, 8. septembar 2014 21:22)

Da, ta renesansa je realnost, po mom misljenju se nece dugo odrzati, pogotovo u profesionalnom dj sektoru iz veoma prakticnih razloga (odose ledja od kofera). Gasenje proizvodje je iz naseg vida (ja sam bivsi vinyl-junkie) bila greska. Gledajuci na prodaju fizickih medija, pogotovo vinila, to je bila logicna akcija. Greska je i bila, sto sam prodao svoje 1210-e. Ponekad me uhvati kriza i pozelim malo "zavrtit". Ali iskreno receno, kod miksanja sa vinilom i sa cd mi je uvijek nesto nedostajalo i to sam nasao u traktor pro 2 (wav, aiff only).
Haj' sad zdravo, odo' ja vozit' traktor.

Miki

pre 9 godina

Ako mogu da pitam, ko shvati o cemu pricam: Kakav audio uredjaj sada da kupim, a kada se ukljuci, da se oseti ona snaga, da kada se cuje muzika, da se oseti ona dubina zvuka, ne znam sa cime da uporedim, recimo onaj nekadasnji AIWA mizicki stub. Moj poznanik ima nekibsistem, 2x100W RMS, ali zvucnici neki mali, po 20cm, nema tu dubinu, onu toplotu u zvuku. Na zalost, nikad nisam imao love za Technics pojacalo sa dobrim zvucnicima. Sada bih imao, ali mi se pare ne bacaju. Da bokje objasnim, hocu da stub daje onaj topli zvuk, kao kad slusate stari radio, a ne kao sadasnje mini linije, gde je zvuk cist, jasan, digitalno precizan

mbl

pre 9 godina

hm,technics..jedino da naprave cudo,izuzetno dobar komplet sistem za nekih 3000 evra,tu je recimo neki limit za audiofile pionire,secam se kad su napravili vrhunske zvucnike oko nekih 100,000DM,i opet nista..ne kazem da je to bio los brend,ali u visokom drustvu nemaju stvarno sta da traze,to je jednostavno tako,i amin;)

neću project debute,oću 1210!

pre 9 godina

U vrijeme kada Pioneer razmislja o prodaji CDJ segmenta jer je sve vise DDJ proizvoda na trzisru, mozes samo sanjati o povratku 1210-a. DDJ-ing is the future.(witch doctor, 8. septembar 2014 17:54)

Apsolutno si upravu,al' ipak ,već jedno 10ak godina,vinil doživljava neku ponovnu renesansu(na radost nas kolekcionara/audiofila).Mislim da je gašenje proizvodnje definitivno bila greška...

paja

pre 9 godina

Jos uvek mi radi pojacalo SU V470, tjuner ST 610L i dek RS B665 kupljeni u spomenutoj Exportdrvo prodavnici. Dek sigurno 10 godina nisam ukljucio ali mi je zao da ga sklonim. Kakvo je to odusevljenje i kod mene i u drustvu bilo kada sam kupio. Koliko je zurki ovo pojacalo i dek odsvirao (i koliko je zvucnika produvalo). Nema ko nije ceznuo za 1210mk2 gramofonom. To su bila vremena. Super sto se vracaju ali sa objavljenom cenom racunaju na drugaciju klijentelu. Mozda ce Panasonik za 7-8 godina ponovo da pravi plazma televizore za prave ljubitelje i fanove.

Zoran

pre 9 godina

Znaci Tojota najavila iz osamdesetih onaj dzip, muzika iz osamdesetih, ako se ne slusa, onda njene obrade, a ja sam tada pitao sta je sledece. Evo sta je sledece. Da pitam opet: Sta je sledece?

Damar

pre 9 godina

U gomili profi uređaja, u radio stanici gdje radim opstala su dva Tehnics-a: pojačalo i tuner. Već sedamnaest godina se gase samo kad nestane struje...

Kolega

pre 9 godina

Mogli su da se potrude i da umesto mrežnog plejera ponude gramofon - unapređenu verziju legendarnog SL-1210 :)

Mogli su, ali procenili su da ni dj-evi nece doveka da voze bubu.
Btw, Čemu unapređenje nečeg što je "legendarno"? Dovoljno je da stancuju delove.

ime

pre 9 godina

"Jos kada bi Sansui poceo ponovo da radi...(Zoran, 8. septembar 2014 14:23)"

Radi, prodaje se i u Srbiji, BG Studio: http://www.bgbstudio.com/brendovi/sansui

witch doctor

pre 9 godina

Mogli su da se potrude i da umesto mrežnog plejera ponude gramofon - unapređenu verziju legendarnog SL-1210 :)
(Miloš, 8. septembar 2014 16:30)

U vrijeme kada Pioneer razmislja o prodaji CDJ segmenta jer je sve vise DDJ proizvoda na trzisru, mozes samo sanjati o povratku 1210-a. DDJ-ing is the future.

Rio

pre 9 godina

Ne mogu da verujem, jedva cekam. Inace sam kao klinac bio potpuni Technics zaludjenik. I dalje koristim njihovo pojacalo sa 2 mono bloka , SU-V 900. Neponovljiva zver a stara 22 godine.

Zoran

pre 9 godina

Drago mi je zbog ovoga. Dugo nisam pratio zbivanja na hi-fi trzistu pa sam se pre par godina iznenadio kada sam cuo da Technics vise ne postoji. Objektivno nije kvalitet njihovih uredjaja nikad bio nesto narocit ali su se uvek prodavali. Nikad necu zaboraviti nocno formiranje redova ispred nekadasnje prodavnice Exportdrva na Novom Beogradu jer to jutro pocinje prodaja nove isporuke ovih uredjaja. Sve se vrlo brzo prodavalo jer su cene bile kao u Nemackoj. Ko je imao nekog, mogao je ovo sve da kupi u Zagrebu bez cekanja. U svakom slucaju pozdravljam. Jos kada bi Sansui poceo ponovo da radi...

Zoran

pre 9 godina

Drago mi je zbog ovoga. Dugo nisam pratio zbivanja na hi-fi trzistu pa sam se pre par godina iznenadio kada sam cuo da Technics vise ne postoji. Objektivno nije kvalitet njihovih uredjaja nikad bio nesto narocit ali su se uvek prodavali. Nikad necu zaboraviti nocno formiranje redova ispred nekadasnje prodavnice Exportdrva na Novom Beogradu jer to jutro pocinje prodaja nove isporuke ovih uredjaja. Sve se vrlo brzo prodavalo jer su cene bile kao u Nemackoj. Ko je imao nekog, mogao je ovo sve da kupi u Zagrebu bez cekanja. U svakom slucaju pozdravljam. Jos kada bi Sansui poceo ponovo da radi...

Rio

pre 9 godina

Ne mogu da verujem, jedva cekam. Inace sam kao klinac bio potpuni Technics zaludjenik. I dalje koristim njihovo pojacalo sa 2 mono bloka , SU-V 900. Neponovljiva zver a stara 22 godine.

Damar

pre 9 godina

U gomili profi uređaja, u radio stanici gdje radim opstala su dva Tehnics-a: pojačalo i tuner. Već sedamnaest godina se gase samo kad nestane struje...

ime

pre 9 godina

"Jos kada bi Sansui poceo ponovo da radi...(Zoran, 8. septembar 2014 14:23)"

Radi, prodaje se i u Srbiji, BG Studio: http://www.bgbstudio.com/brendovi/sansui

paja

pre 9 godina

Jos uvek mi radi pojacalo SU V470, tjuner ST 610L i dek RS B665 kupljeni u spomenutoj Exportdrvo prodavnici. Dek sigurno 10 godina nisam ukljucio ali mi je zao da ga sklonim. Kakvo je to odusevljenje i kod mene i u drustvu bilo kada sam kupio. Koliko je zurki ovo pojacalo i dek odsvirao (i koliko je zvucnika produvalo). Nema ko nije ceznuo za 1210mk2 gramofonom. To su bila vremena. Super sto se vracaju ali sa objavljenom cenom racunaju na drugaciju klijentelu. Mozda ce Panasonik za 7-8 godina ponovo da pravi plazma televizore za prave ljubitelje i fanove.

Zoran

pre 9 godina

Znaci Tojota najavila iz osamdesetih onaj dzip, muzika iz osamdesetih, ako se ne slusa, onda njene obrade, a ja sam tada pitao sta je sledece. Evo sta je sledece. Da pitam opet: Sta je sledece?

neću project debute,oću 1210!

pre 9 godina

U vrijeme kada Pioneer razmislja o prodaji CDJ segmenta jer je sve vise DDJ proizvoda na trzisru, mozes samo sanjati o povratku 1210-a. DDJ-ing is the future.(witch doctor, 8. septembar 2014 17:54)

Apsolutno si upravu,al' ipak ,već jedno 10ak godina,vinil doživljava neku ponovnu renesansu(na radost nas kolekcionara/audiofila).Mislim da je gašenje proizvodnje definitivno bila greška...

Nikola

pre 9 godina

Oooo hvala ti Boze, toooo jea bejbe ;-)
Bas mi je drago!
Ajd Japanci, dis'te se na noge, i vracajte sve sto je nekad imalo IME i bilo cenjeno po kvalitetu!
Marantz, tvoj korak? Kada?

Miki

pre 9 godina

Ako mogu da pitam, ko shvati o cemu pricam: Kakav audio uredjaj sada da kupim, a kada se ukljuci, da se oseti ona snaga, da kada se cuje muzika, da se oseti ona dubina zvuka, ne znam sa cime da uporedim, recimo onaj nekadasnji AIWA mizicki stub. Moj poznanik ima nekibsistem, 2x100W RMS, ali zvucnici neki mali, po 20cm, nema tu dubinu, onu toplotu u zvuku. Na zalost, nikad nisam imao love za Technics pojacalo sa dobrim zvucnicima. Sada bih imao, ali mi se pare ne bacaju. Da bokje objasnim, hocu da stub daje onaj topli zvuk, kao kad slusate stari radio, a ne kao sadasnje mini linije, gde je zvuk cist, jasan, digitalno precizan

Kolega

pre 9 godina

Mogli su da se potrude i da umesto mrežnog plejera ponude gramofon - unapređenu verziju legendarnog SL-1210 :)

Mogli su, ali procenili su da ni dj-evi nece doveka da voze bubu.
Btw, Čemu unapređenje nečeg što je "legendarno"? Dovoljno je da stancuju delove.

mbl

pre 9 godina

hm,technics..jedino da naprave cudo,izuzetno dobar komplet sistem za nekih 3000 evra,tu je recimo neki limit za audiofile pionire,secam se kad su napravili vrhunske zvucnike oko nekih 100,000DM,i opet nista..ne kazem da je to bio los brend,ali u visokom drustvu nemaju stvarno sta da traze,to je jednostavno tako,i amin;)

witch doctor

pre 9 godina

Mogli su da se potrude i da umesto mrežnog plejera ponude gramofon - unapređenu verziju legendarnog SL-1210 :)
(Miloš, 8. septembar 2014 16:30)

U vrijeme kada Pioneer razmislja o prodaji CDJ segmenta jer je sve vise DDJ proizvoda na trzisru, mozes samo sanjati o povratku 1210-a. DDJ-ing is the future.

Hercegovina California

pre 9 godina

Cassete deckovi su bili osrednji, metalan čudan zvuk? Pojačala Aa klase su bila odlična, al gramofon SL 1210 MK II je bio i ostao Top. Moj radi perfektno, i očuvan je maltene nov, sa 2 rezervne Ortofon i Stanton igle one "orginalne, stare@, a ne ove silicijum kineske odvratne...

samo pitaj

pre 9 godina

@ Miki

polazim od toga da pitas ozbiljno,u tome slucaju i znam sta hoces,samo neznam koliko si ti financijski raspolozen za tako nesto..iz iskustva znam da je za pocetak bolje kupiti kvalitetan polovnjak,nego izvaliti velike pare i ostati razocaran..slozena je to stvar,misli na to,sama akustika prostora igra po sebi svoju ulogu,sto nije bas uvek zgodna stvar ako hoces ozbiljan zvuk..ne trazis li dlaku u jajetu,predlazem,bose 901 zvucnike,a ostalo parasound..imao sam takav sistem,kod pravilno postavljenih zvucnika,garantovan uzitak,duboka i prostorna,tamnija zvucna slika..istini za volju,ne moze se tu sad obavezno govoriti o nekom high-end nivou,ali u svakom slucaju u odnosu na mnoge druge sigurno poseban audio dozivljaj za male pare..e sad,ako se tu radi o drugim parama,to je onda i druga stvar,..pozdrav)

Bivsi

pre 9 godina

Hvala bogu.
Pojacalo da
njihove zvucnike NE.
Pionir da
Maranz Da
KENWOOD DA
AKAI DA,

Zvucnici Japanski NE
AMERICKI DA
EVROPSKI DA A POSEBNO NORVESKI TANDBERG.

witch doctor

pre 9 godina

U vrijeme kada Pioneer razmislja o prodaji CDJ segmenta jer je sve vise DDJ proizvoda na trzisru, mozes samo sanjati o povratku 1210-a. DDJ-ing is the future.(witch doctor, 8. septembar 2014 17:54)

Apsolutno si upravu,al' ipak ,već jedno 10ak godina,vinil doživljava neku ponovnu renesansu(na radost nas kolekcionara/audiofila).Mislim da je gašenje proizvodnje definitivno bila greška...
(neću project debute,oću 1210!, 8. septembar 2014 21:22)

Da, ta renesansa je realnost, po mom misljenju se nece dugo odrzati, pogotovo u profesionalnom dj sektoru iz veoma prakticnih razloga (odose ledja od kofera). Gasenje proizvodje je iz naseg vida (ja sam bivsi vinyl-junkie) bila greska. Gledajuci na prodaju fizickih medija, pogotovo vinila, to je bila logicna akcija. Greska je i bila, sto sam prodao svoje 1210-e. Ponekad me uhvati kriza i pozelim malo "zavrtit". Ali iskreno receno, kod miksanja sa vinilom i sa cd mi je uvijek nesto nedostajalo i to sam nasao u traktor pro 2 (wav, aiff only).
Haj' sad zdravo, odo' ja vozit' traktor.

witch doctor

pre 9 godina

Mogli su da se potrude i da umesto mrežnog plejera ponude gramofon - unapređenu verziju legendarnog SL-1210 :)
(Miloš, 8. septembar 2014 16:30)

U vrijeme kada Pioneer razmislja o prodaji CDJ segmenta jer je sve vise DDJ proizvoda na trzisru, mozes samo sanjati o povratku 1210-a. DDJ-ing is the future.

mbl

pre 9 godina

hm,technics..jedino da naprave cudo,izuzetno dobar komplet sistem za nekih 3000 evra,tu je recimo neki limit za audiofile pionire,secam se kad su napravili vrhunske zvucnike oko nekih 100,000DM,i opet nista..ne kazem da je to bio los brend,ali u visokom drustvu nemaju stvarno sta da traze,to je jednostavno tako,i amin;)

Zoran

pre 9 godina

Znaci Tojota najavila iz osamdesetih onaj dzip, muzika iz osamdesetih, ako se ne slusa, onda njene obrade, a ja sam tada pitao sta je sledece. Evo sta je sledece. Da pitam opet: Sta je sledece?

Zoran

pre 9 godina

Drago mi je zbog ovoga. Dugo nisam pratio zbivanja na hi-fi trzistu pa sam se pre par godina iznenadio kada sam cuo da Technics vise ne postoji. Objektivno nije kvalitet njihovih uredjaja nikad bio nesto narocit ali su se uvek prodavali. Nikad necu zaboraviti nocno formiranje redova ispred nekadasnje prodavnice Exportdrva na Novom Beogradu jer to jutro pocinje prodaja nove isporuke ovih uredjaja. Sve se vrlo brzo prodavalo jer su cene bile kao u Nemackoj. Ko je imao nekog, mogao je ovo sve da kupi u Zagrebu bez cekanja. U svakom slucaju pozdravljam. Jos kada bi Sansui poceo ponovo da radi...

Kolega

pre 9 godina

Mogli su da se potrude i da umesto mrežnog plejera ponude gramofon - unapređenu verziju legendarnog SL-1210 :)

Mogli su, ali procenili su da ni dj-evi nece doveka da voze bubu.
Btw, Čemu unapređenje nečeg što je "legendarno"? Dovoljno je da stancuju delove.

witch doctor

pre 9 godina

U vrijeme kada Pioneer razmislja o prodaji CDJ segmenta jer je sve vise DDJ proizvoda na trzisru, mozes samo sanjati o povratku 1210-a. DDJ-ing is the future.(witch doctor, 8. septembar 2014 17:54)

Apsolutno si upravu,al' ipak ,već jedno 10ak godina,vinil doživljava neku ponovnu renesansu(na radost nas kolekcionara/audiofila).Mislim da je gašenje proizvodnje definitivno bila greška...
(neću project debute,oću 1210!, 8. septembar 2014 21:22)

Da, ta renesansa je realnost, po mom misljenju se nece dugo odrzati, pogotovo u profesionalnom dj sektoru iz veoma prakticnih razloga (odose ledja od kofera). Gasenje proizvodje je iz naseg vida (ja sam bivsi vinyl-junkie) bila greska. Gledajuci na prodaju fizickih medija, pogotovo vinila, to je bila logicna akcija. Greska je i bila, sto sam prodao svoje 1210-e. Ponekad me uhvati kriza i pozelim malo "zavrtit". Ali iskreno receno, kod miksanja sa vinilom i sa cd mi je uvijek nesto nedostajalo i to sam nasao u traktor pro 2 (wav, aiff only).
Haj' sad zdravo, odo' ja vozit' traktor.

Rio

pre 9 godina

Ne mogu da verujem, jedva cekam. Inace sam kao klinac bio potpuni Technics zaludjenik. I dalje koristim njihovo pojacalo sa 2 mono bloka , SU-V 900. Neponovljiva zver a stara 22 godine.

ime

pre 9 godina

"Jos kada bi Sansui poceo ponovo da radi...(Zoran, 8. septembar 2014 14:23)"

Radi, prodaje se i u Srbiji, BG Studio: http://www.bgbstudio.com/brendovi/sansui

Damar

pre 9 godina

U gomili profi uređaja, u radio stanici gdje radim opstala su dva Tehnics-a: pojačalo i tuner. Već sedamnaest godina se gase samo kad nestane struje...

neću project debute,oću 1210!

pre 9 godina

U vrijeme kada Pioneer razmislja o prodaji CDJ segmenta jer je sve vise DDJ proizvoda na trzisru, mozes samo sanjati o povratku 1210-a. DDJ-ing is the future.(witch doctor, 8. septembar 2014 17:54)

Apsolutno si upravu,al' ipak ,već jedno 10ak godina,vinil doživljava neku ponovnu renesansu(na radost nas kolekcionara/audiofila).Mislim da je gašenje proizvodnje definitivno bila greška...

Miki

pre 9 godina

Ako mogu da pitam, ko shvati o cemu pricam: Kakav audio uredjaj sada da kupim, a kada se ukljuci, da se oseti ona snaga, da kada se cuje muzika, da se oseti ona dubina zvuka, ne znam sa cime da uporedim, recimo onaj nekadasnji AIWA mizicki stub. Moj poznanik ima nekibsistem, 2x100W RMS, ali zvucnici neki mali, po 20cm, nema tu dubinu, onu toplotu u zvuku. Na zalost, nikad nisam imao love za Technics pojacalo sa dobrim zvucnicima. Sada bih imao, ali mi se pare ne bacaju. Da bokje objasnim, hocu da stub daje onaj topli zvuk, kao kad slusate stari radio, a ne kao sadasnje mini linije, gde je zvuk cist, jasan, digitalno precizan

paja

pre 9 godina

Jos uvek mi radi pojacalo SU V470, tjuner ST 610L i dek RS B665 kupljeni u spomenutoj Exportdrvo prodavnici. Dek sigurno 10 godina nisam ukljucio ali mi je zao da ga sklonim. Kakvo je to odusevljenje i kod mene i u drustvu bilo kada sam kupio. Koliko je zurki ovo pojacalo i dek odsvirao (i koliko je zvucnika produvalo). Nema ko nije ceznuo za 1210mk2 gramofonom. To su bila vremena. Super sto se vracaju ali sa objavljenom cenom racunaju na drugaciju klijentelu. Mozda ce Panasonik za 7-8 godina ponovo da pravi plazma televizore za prave ljubitelje i fanove.

samo pitaj

pre 9 godina

@ Miki

polazim od toga da pitas ozbiljno,u tome slucaju i znam sta hoces,samo neznam koliko si ti financijski raspolozen za tako nesto..iz iskustva znam da je za pocetak bolje kupiti kvalitetan polovnjak,nego izvaliti velike pare i ostati razocaran..slozena je to stvar,misli na to,sama akustika prostora igra po sebi svoju ulogu,sto nije bas uvek zgodna stvar ako hoces ozbiljan zvuk..ne trazis li dlaku u jajetu,predlazem,bose 901 zvucnike,a ostalo parasound..imao sam takav sistem,kod pravilno postavljenih zvucnika,garantovan uzitak,duboka i prostorna,tamnija zvucna slika..istini za volju,ne moze se tu sad obavezno govoriti o nekom high-end nivou,ali u svakom slucaju u odnosu na mnoge druge sigurno poseban audio dozivljaj za male pare..e sad,ako se tu radi o drugim parama,to je onda i druga stvar,..pozdrav)

Bivsi

pre 9 godina

Hvala bogu.
Pojacalo da
njihove zvucnike NE.
Pionir da
Maranz Da
KENWOOD DA
AKAI DA,

Zvucnici Japanski NE
AMERICKI DA
EVROPSKI DA A POSEBNO NORVESKI TANDBERG.

Nikola

pre 9 godina

Oooo hvala ti Boze, toooo jea bejbe ;-)
Bas mi je drago!
Ajd Japanci, dis'te se na noge, i vracajte sve sto je nekad imalo IME i bilo cenjeno po kvalitetu!
Marantz, tvoj korak? Kada?

Hercegovina California

pre 9 godina

Cassete deckovi su bili osrednji, metalan čudan zvuk? Pojačala Aa klase su bila odlična, al gramofon SL 1210 MK II je bio i ostao Top. Moj radi perfektno, i očuvan je maltene nov, sa 2 rezervne Ortofon i Stanton igle one "orginalne, stare@, a ne ove silicijum kineske odvratne...