Petak, 29.08.2014.

09:36

Smrdljiv ili ne, rata za stan stiže

Čak i u iznajmljenim stanovima, 220 porodica iz Ulice Mileve Marić-Ajnštajn na Novom Beogradu, i dalje mora da plaća rate za stambeni kredit.

Izvor: Politika

Smrdljiv ili ne, rata za stan stiže IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

Osveta

pre 9 godina

Tužiti državu, uzeti odštetu, ovo je slučaj koji ne može da se izgubi, jedino što će trajati, ali ishod je izvrstan 100 posto...

dejan

pre 9 godina

GDS treba da ljudima plaća adekvatan smeštaj sve dok te stanove ne dovede u red. Znači ne smeštaj u nekim barakama 50km od Beograda, već u opremljenim stanovima slične površine u tom delu grada. A onda kada se zgrade i stanovi saniraju, da ljudima dodatno plati odštetu što nisu mogli da koriste stanove koje su platili. GDS je na tim stanovima zaradila isto ili više nego što bi bilo koji drugi investitor-privatnik zaradio, te mora da snosi pune posledice svoje nesposobnosti i gramzivosti.

Igor

pre 9 godina

@(USA kuca, 29. avgust 2014 17:34)
Da, samo sto ovo nije USA. Ne mogu bas da skontam kako ti je promakla ta cinjenica?
Ovde moze da se desi sledeca situacija. Uzmes kredit od 20 godina, otplacujes ga 5 i onda dodje da vise ne mozes da placas rate. I sa tim dodje da posle 5 godina placanja hoces banci da prepustis kuci, a banka ti kaze, moze, nama kuca, ali ti dugujes jos lupam 5000eura na ime kamate.

n

pre 9 godina

Ljudi imaju prava da stan vrate banci i da ni zasta ne odgovaraju. Jedini je problem sto im onda ni jedna banka nece dati kredit za drugi stan. U tom slucaju lepo se iselus iz zemlje sto bih ja uradila da sam na mestu ovih ljudi

ozon

pre 9 godina

Sta je sa ljudima koji placaju isto tako ratu vec 5 godina a nemaju stan? Jos su stanove pouzimali kad je kvadrat bio najskuplji pa im rata nije 250 evra nego 370 evra?! Zar nisu oni na vecem prioritetu? Zasto mediji pisu o nekim problemima a o mnogo vecim se cuti? Nije interesantno citaocima?

USA kuca

pre 9 godina

Kupila sam kucu u USA, banka je vlasnik kuce dok je ja ne otplatim. Prema tome prestanite da placate rate a banke neka prodaju te stanove. Tako je bar u USA. Banke snose rizik zato naplacuji kamate.

Miloš

pre 9 godina

Teška srca kažem, banka je u pravu. Njene odgovornosti nema.
Ovo je pitanje za graditelja (firme koje su radile stanove) i za one koji su dali dozvole (država). Njih stanari treba da tuže i da traže naknadu štete. Sud bi trebalo da donese odluku da moraju da otklone nedostatke, pa makar to značilo rušenje zgrada i zidanje novih o njihovom trošku.

smrdljiva osveta

pre 9 godina

Ljudi koji se nalaze u toj situaciju su u teškom položaju jer je pitanje da li imaju dovoljno para da plaćaju i stambeni kredit i iznajmljivanje stana. U svakom slučaju ko odluči da se ne vrati po mom mišljenju bi trebao da prestane da plaća kredit u celosti i da pusti da banka zapleni stan (ako je hipoteka stavljena na taj kredit) mada i to nije rešenje, jer se banka neće naplatiti iz takve zgrade te bi i dalje potraživala pare od korisnika stambenog kredita. Tuga od države.

Pera

pre 9 godina

Ni na međunarodnim sudovima stanari ovo ne bi dobili, a kamoli kod nas. Pravosuđa odavno već ne postoje da bi osigurala poštovanje zakona, već da bi bila ultimativno oružije moćnika.

Sve što je preostalo da se uradi po ovom i sličnim pitanjima je da se budućim generacijama demistifikuje stari mit o pravosuđima kao mehanizmu zaštite jednakosti i zakona.

Surova sila je jedina stvar na kojoj danas počiva sve u nekom barbarskom društvu poput našeg, pa evo, i naša kultura; jer i ovo je kultura, kad država najstrašnije prevari svoje građane. I to kakva kultura...

Ziveo Komunizam !

pre 9 godina

Pratim celu ovu pricu od pocetka i imam utisak da stanari problematicnih zgrada preteruju u svojim zahtevima i kukanju.
Kao prvo kada je ustanovljeno da su zgrade otrovne (smrdljive) ponudjeno im je da se presele u drugi stan koji bi iznajmili i gde bi direkcija za izgradnju snosila troskove zakupa (do odredjene sume po kvadratu a sa obzriom gde su ovi stanovi i koja bi bila njihova rentna vrednosn cena je bila prihvatljiva) placali bi troskove infostana za stan u MMA i snosili bi troskove selidbe. Stanari su se pobunili da ta ponuda nije korektna i da je sramotna, ali nazalost u medijima nisam mogao da cujem sta konkretno smatraju da nije korektno.
Sto se tice banki, one su kupcu dale kredit da kupi robu koju je on odabrao, u ovom slucaju stan, banka jednostavno nema nikakve dodirne tacke sa time sto je taj stan ispao neadekvatan, niti je banka birala stan, niti je banka na bilo koji nacin uticala na kupca da kupi bas taj stan. Kupac je dosao kod banke i rekao meni treba toliko da kupim stan i to je to. Kupac treba da tuzi investitora i da podnese odsetni zahtev za materijalnu i ne materijalnu stetu.

Alex

pre 9 godina

Žao mi je ljudi koji su uletele u ove probleme. Da budem iskren, malo je falilo da i sam tu kupim stan. Ali moramo da govorimo o pravu i pravdi. Po zakonu, banka nije ni zašta odgovorna. Ljudi su od banaka tražili novac, a one su im odobrile uz određeni interes i to je sve. Sve što nije u redu sa objektom, kupac mora da raspravi sa investitorom, a to je u ovom slučaju GDS, odnosno država. Država mora da pronađe način kako da se prevareni obeštete i to ne samo za materijalne troškove stana i stvari. Tu su i troškovi duševne patnje...
Ali, nemojte po bankama. To su navike iz doba "socijalizma" kada je država bila sve, i investitor i banka i sud... I ta priča da svi prestanu da plaćaju rate, pa da banke ne znaju šta će sa stanovima. Pročitajte prvo ugovore. Neće banka odmah aktivirati hipoteke. Prvo će aktivirati menice i pustiće vam administrativne zabrane na 2/3 plate, pa će vam pleniti pokretnu imovinu, pa tek onda hipoteka.
Do tada će ovi jadni ljudi potpuno da propadnu.
Pritisnite državu, izađite ispred Vlade, tražite odgovornost ministara, a sa bakom probajte lično da se dogovorite, jer će vam tada možda izaći u susret.
Želim vam svu sreću, jer će vam zaista trebati sa ovakvom državom i sudovima.

dragan

pre 9 godina

Ljudi, udruzite se i protestujte. Svi smo svedoci da se jedino protestima moze cuti vas glas. Ovo sto se desava je pitanje za vladu i drzavne organe jer dzaba nama regionalna saradnja i briselski sporazum ako je gradjanin ne zasticen.I dokle vise prica vlasti o velikim investicijama, mekim kreditima i grantovima. REFORMISITE po hitnom postupku i konacno drzavnu upravu, javna drzavna preduzeca, poresku administraciju, katastar i pre svega zdravstvo i skolstvo. Jer kada cujem da reforme nece biti brze i jednostavne za sprovodjenje sve vise mi postaje jasno da ofd tog posla nema nista..............

buster

pre 9 godina

Banke, sa ovim nemaju veze. Za ovo treba da odgovara neko, ali ne samo da odgovara nego da ode na nekoliko godina na služenje zatvorske kazne.
Ista priča bila je pre par meseci kada su deca u oš na novom beogradu bila otrovana hranom.
Komentar nadležnih je bio ispitaćemo mi ko je odgovoran i naravno propisno ga kazniti.

Banana država kakve nema nigde.

bane

pre 9 godina

da ovde ima P od pravne države, investitor bi plaćao te rate! (mnogo šta još)
pa onda nek vide ko im je to prodao i ko je kriv.
ljudi koji su kupili stanove SIGURNO nisu krivi!

ko svugde u svetu

pre 9 godina

јесте ли хтели кредите ко сав нормалан свет?јесте.Јесте хтели нове станове,јесте.и ?

u kakvoj to zemlji zivimo?

pre 9 godina

Treba ljudima vratiti sve pare koje su do sad ulozili, kakva otplata kredita! Investitor treba da preuzme na sebe tu otplatu. To je jadna naknada, samo za podstanarstvo. A troskovi selidbe, a izgubljeno vreme i odsustvovanje sa posla, stresovi, zdravstveni problemi??? Ne smeju da se zaustave, slazem se, pravo u Strazbur. Jer ovo i nije prvi slucaj investitorske obmane.

da nas malo ne ložite kontra inteligenciji?

pre 9 godina

Ne razumem, kakve veze ima banka?

Recimo da sam kupio automobil na kredit, on se pokvari zbog fabričke greške i - šta sad? Da očekujem da banka neće tražiti ratu kredita?

Banka nije prava adresa, već onaj od koga je kupljen auto (stan). Može da mi da drugi auto, trajno ili na korišćenje dok se ne vidi šta će biti sa mojim, može da mi vrati pare, ali da pitam banku da odloži naplatu kredita dok prodavac mog automobila lepo troši taj novac... kako?

markon

pre 9 godina

Nije banka kriva oni su ih samo kreditirali, nije drzava kriva ona je samo prodala i imala pravo nadzora, nije napredni proizvodjac kriv on samo reciklira opasne kancerogene materije prodaje ih po niskoj ceni i uzima za to ko zna koliko uzasno velike subvencije od drzave, pa ko je kriv? Krivi su kupci pa kad bolje razmislite logicno je zar ne ako niko od navedenih nije kriv krivi su oni. a da bi uopste dosli do mitskog strazbura ima da prodju godine i godine prvo da se sve sudske instance u Svrbiji pitaju pa da se obore presude i vrate na ponovno sudjenje pa tako nekoliko puta dok oni placaju ratu za stan...

Igor

pre 9 godina

U ovoj prici je bankar potpuno u pravu. Ti si dosao da trazis kredit i oni su ti dali kredit. Sta si ti kupio i u kakvom je stanju to, to nije problem banke.
Koliko razumem ti stanovi su novi, i normalno, imaju garanciju. Po zakonu o zastiti potrosaca kupac ima pravo da raskine ugovor o kupoprodaji po osnovu saobraznosti robe i da trazi potpun povracaj novca. Ako prodavac ne prihvati zahtev, mozete ga tuziti i traziti i kamatu i iznos za dodatne troskove koje ste imali zbog toga sto niste dobili ono sto ste platili. Ovde obavezno treba napraviti dokaz koliko kosta to privremeno iznajmljivanje stana, tj. overen ugovor o iznajmljivanju. Ako nadjete dobrog advokata mozete dobiti i dodatnu cifru za potencijalne zdravstvene probleme i pretrpljeni strah i stres. Tj. uz dobrog advokata i malo vremena, mozete im skinuti kozu sa ledja. Sve ovo stoji u zakonima iste drzave koja je te stanove prodala.

Advokat

pre 9 godina

Ova poslednja vest ukazuje na to da se narusavaju ustavna prava gradjana - kupaca "smrdljivih" stanova. Moje je misljenje da treba ici i sa ustavnom zalbom (pored krivicnog i gradjanskog postupka), pa ako nista ne uspe onda tek na red dolazi Strazbur.........na zalost kad drzava ne oseca da treba da intervenise i ljude oslobodi od kredita, onda mora da s resava preko suda...

Shonke

pre 9 godina

Ovo može da bude igra živaca između bankara i stanara pri čemu na najvećem gubitku mogu da budu banke. Ako im stanari ne plaćaju rate, banke neće moći da naplate ništa aktiviranjem hipoteke jer NIKO normalan ne želi da kupi otrovan stan. Dakle, bankama bi bilo bolje da se mole bogu da problem može da se sanira i da odobre grejs period otplate tih kredita dok se sve to ne reši i ljudi vrate kućama.

Alan Ford

pre 9 godina

Ona sigurno neće, umesto ostatka kredita, uzeti stan koji se ne može prodati", kaže jedna od stanarki.
Neće, al lepo prestanete svi da plaćate kredit, oni (banke) neće imati kud!!!

Mil'ca

pre 9 godina

Zato što samo u Srbiji ne možeš da izađeš iz kredita u koji si upao. U normalnim državama odbiješ da platiš ako nalaziš da je vrednost imovine pod hipotekom manja od preostalih rata, i onda banka dobije vlasništvo nad imovinom pa se posle pita kako će da je proda. To je osnovni razlog zašto su kreditna društva (Feni Mei i Fredi Mek) propala 2008. i izazvala finansijsku krizu koja se oseća i danas. Da je Srbija normalna država banka bi i te kako bila zainteresovana jer je bukvalno vlasnik toksične imovine. Takođe, u normalnim zemljama, ako si u sporu sa nekim kome duguješ možeš da otvoriš poseban račun u banci na koji uplaćuješ rate (dokazujući da si i dalje zainteresovana za imovinu) ali tim parama poverioc ne može da raspolaže dok se spor ne završi - ako u sporu ja pobedim, opet mogu da pristupim svojim parama sa odvojenog računa, a ako poverioc pobedi onda mu banka uplaćuje celu sumu koju sam do tada uplatila.

Alex

pre 9 godina

Da rata stize jer banka nema nista sa tim. Normalno da stize sta bi drugo. Nije banka kriva niti je ovo problem banke. Banka nije altruisticko drustvo.
Ovo je bruka za drzavu i drzava je krivac a ne banka.

Mare

pre 9 godina

Prvo su se pojavili muljtori prodavci,onda muljtori investitori a na kraju je sve podignuto na visi nivo i drzava je ispala najveci muljator.Posle ovoga trziste nekretnina se nece skoro oporaviti.

svetla buducnost

pre 9 godina

Stanove su, da ironija bude još veća, kupili od države, koja je zgradama izdala i upotrebnu dozvolu.

Tuzite drzavu u Strazburu, to vam je jedino resenje, posto drzava mulja i ocigledno gleda da izbegne neminovno: rusenje zgrada, pravljenje novih i obestecenje vas jadnika koji ste verovali da zivite u pravnoj drzavi!!!

Strazburška monarhija

pre 9 godina

Stanove su, da ironija bude još veća, kupili od države, koja je zgradama izdala i upotrebnu dozvolu.

Tuzite drzavu u Strazburu, to vam je jedino resenje, posto drzava mulja i ocigledno gleda da izbegne neminovno: rusenje zgrada, pravljenje novih i obestecenje vas jadnika koji ste verovali da zivite u pravnoj drzavi!!!
(svetla buducnost, 29. avgust 2014 10:14)

Dragi moj, ne može. Strazbur je doneo pravilnik po kome prvo moraš da iscrpiš SVE pravne instance SVOJE države i njenog pravnog sistema, pa tek onda da se obratiš Strazburu. Prosto, broj tužbi je bio prevelik, neke su bile i neopravdane, pa su oni na ovaj način usporili priliv.

Na kraju krajeva, zašto Strazbur? Zašto treba neko drugi da NAŠU državu vuče za uši? Zašto to ne uradimo MI?

Dia

pre 9 godina

Stanovi nisu smrdljivi. Otrovni su. Opasni po život i zdravlje ljudi, posebno dece. B92 koga se sećam se ne bi pridružio spinu, već bi ovo terao do kraja...

...

pre 9 godina

Ovo je zlocin i tu nema zbora... Ali ovo pominjanje Strazbura non stop gubi svaki smisao (naravno, kao i zivot u Srbiji)... Dakle, Strazburu se mozes zaliti samo kad potpuno iscrpes sve pravne mogucnosti u Srbiji, znaci pravosnazna drugostepena presuda (dakle cca 5 godina)... Ono sto je posebno zanimljivo je da da presuda iz Strazbura ne znaci nista, ako drzava ne zeli da je sprovede.. Dakle, Strazbur nema izvrsni mehanizam i to je prava istina.

barkoBG

pre 9 godina

Nikako da se nauce da ne moze da se kupi stan od 1200eur po kvadratu,a da nize par stotina metara dalje u Belvilu,ljudi imaju stanove iste kvadrature koje su placali po 3000 eur po kvm...jeftina gradnja moze,ali daleko na periferiji,Grocka,Mladenovac..to je realno..ovako dok svi budu zeleli da zive u Beogradu na silu,kupovace ovakve stanove jer se nikome,pa cak i da nema naknade za gradsko gradjevinsko zemljiste,ne isplati da investira u gradnju..svuda u svetu to je unosan posao,u svim velikim metropolama zna se ko zivi u centru grada i sirem centru,jako bogati,a ovde svi hoce u grad,ako moze u centar za 300eur..ne moze..tj moze,ali evo ovako..pa sad ne se cesu sto nisu gledali sta kupuju i sto nisu vodili racuna da ne moze da se sve plati jeftino,a da zivis u gradu pa makar to bio i kraj Jurija Gagarina..

Zorica

pre 9 godina

1300€/m2, pa malo li je? drzava, prodavac, da vrati uloženi novac kupcima i nadoknadi stetu, a sa stanovima nek rade sta hoce, mogu da smeste u njih drzavne službenike, poslanike...

g*nesh

pre 9 godina

SAVET:

Svi se skupite i SVI prestanite da placate stanove. Nek ga i uzmu tako nikakvog, nista ne mogu sa njim.

Nek drzava posle pegla sa bankama.. mada, kako god se ovo zavrsilo, gradjani Srbije ce platiti te stanove a ne oni koji su se masno ugradili ovaj i svaki prethodni put! To je nas problem

svetla buducnost

pre 9 godina

Stanove su, da ironija bude još veća, kupili od države, koja je zgradama izdala i upotrebnu dozvolu.

Tuzite drzavu u Strazburu, to vam je jedino resenje, posto drzava mulja i ocigledno gleda da izbegne neminovno: rusenje zgrada, pravljenje novih i obestecenje vas jadnika koji ste verovali da zivite u pravnoj drzavi!!!

Dia

pre 9 godina

Stanovi nisu smrdljivi. Otrovni su. Opasni po život i zdravlje ljudi, posebno dece. B92 koga se sećam se ne bi pridružio spinu, već bi ovo terao do kraja...

Igor

pre 9 godina

U ovoj prici je bankar potpuno u pravu. Ti si dosao da trazis kredit i oni su ti dali kredit. Sta si ti kupio i u kakvom je stanju to, to nije problem banke.
Koliko razumem ti stanovi su novi, i normalno, imaju garanciju. Po zakonu o zastiti potrosaca kupac ima pravo da raskine ugovor o kupoprodaji po osnovu saobraznosti robe i da trazi potpun povracaj novca. Ako prodavac ne prihvati zahtev, mozete ga tuziti i traziti i kamatu i iznos za dodatne troskove koje ste imali zbog toga sto niste dobili ono sto ste platili. Ovde obavezno treba napraviti dokaz koliko kosta to privremeno iznajmljivanje stana, tj. overen ugovor o iznajmljivanju. Ako nadjete dobrog advokata mozete dobiti i dodatnu cifru za potencijalne zdravstvene probleme i pretrpljeni strah i stres. Tj. uz dobrog advokata i malo vremena, mozete im skinuti kozu sa ledja. Sve ovo stoji u zakonima iste drzave koja je te stanove prodala.

Alex

pre 9 godina

Žao mi je ljudi koji su uletele u ove probleme. Da budem iskren, malo je falilo da i sam tu kupim stan. Ali moramo da govorimo o pravu i pravdi. Po zakonu, banka nije ni zašta odgovorna. Ljudi su od banaka tražili novac, a one su im odobrile uz određeni interes i to je sve. Sve što nije u redu sa objektom, kupac mora da raspravi sa investitorom, a to je u ovom slučaju GDS, odnosno država. Država mora da pronađe način kako da se prevareni obeštete i to ne samo za materijalne troškove stana i stvari. Tu su i troškovi duševne patnje...
Ali, nemojte po bankama. To su navike iz doba "socijalizma" kada je država bila sve, i investitor i banka i sud... I ta priča da svi prestanu da plaćaju rate, pa da banke ne znaju šta će sa stanovima. Pročitajte prvo ugovore. Neće banka odmah aktivirati hipoteke. Prvo će aktivirati menice i pustiće vam administrativne zabrane na 2/3 plate, pa će vam pleniti pokretnu imovinu, pa tek onda hipoteka.
Do tada će ovi jadni ljudi potpuno da propadnu.
Pritisnite državu, izađite ispred Vlade, tražite odgovornost ministara, a sa bakom probajte lično da se dogovorite, jer će vam tada možda izaći u susret.
Želim vam svu sreću, jer će vam zaista trebati sa ovakvom državom i sudovima.

Shonke

pre 9 godina

Ovo može da bude igra živaca između bankara i stanara pri čemu na najvećem gubitku mogu da budu banke. Ako im stanari ne plaćaju rate, banke neće moći da naplate ništa aktiviranjem hipoteke jer NIKO normalan ne želi da kupi otrovan stan. Dakle, bankama bi bilo bolje da se mole bogu da problem može da se sanira i da odobre grejs period otplate tih kredita dok se sve to ne reši i ljudi vrate kućama.

Strazburška monarhija

pre 9 godina

Stanove su, da ironija bude još veća, kupili od države, koja je zgradama izdala i upotrebnu dozvolu.

Tuzite drzavu u Strazburu, to vam je jedino resenje, posto drzava mulja i ocigledno gleda da izbegne neminovno: rusenje zgrada, pravljenje novih i obestecenje vas jadnika koji ste verovali da zivite u pravnoj drzavi!!!
(svetla buducnost, 29. avgust 2014 10:14)

Dragi moj, ne može. Strazbur je doneo pravilnik po kome prvo moraš da iscrpiš SVE pravne instance SVOJE države i njenog pravnog sistema, pa tek onda da se obratiš Strazburu. Prosto, broj tužbi je bio prevelik, neke su bile i neopravdane, pa su oni na ovaj način usporili priliv.

Na kraju krajeva, zašto Strazbur? Zašto treba neko drugi da NAŠU državu vuče za uši? Zašto to ne uradimo MI?

g*nesh

pre 9 godina

SAVET:

Svi se skupite i SVI prestanite da placate stanove. Nek ga i uzmu tako nikakvog, nista ne mogu sa njim.

Nek drzava posle pegla sa bankama.. mada, kako god se ovo zavrsilo, gradjani Srbije ce platiti te stanove a ne oni koji su se masno ugradili ovaj i svaki prethodni put! To je nas problem

Mare

pre 9 godina

Prvo su se pojavili muljtori prodavci,onda muljtori investitori a na kraju je sve podignuto na visi nivo i drzava je ispala najveci muljator.Posle ovoga trziste nekretnina se nece skoro oporaviti.

Alex

pre 9 godina

Da rata stize jer banka nema nista sa tim. Normalno da stize sta bi drugo. Nije banka kriva niti je ovo problem banke. Banka nije altruisticko drustvo.
Ovo je bruka za drzavu i drzava je krivac a ne banka.

Zorica

pre 9 godina

1300€/m2, pa malo li je? drzava, prodavac, da vrati uloženi novac kupcima i nadoknadi stetu, a sa stanovima nek rade sta hoce, mogu da smeste u njih drzavne službenike, poslanike...

...

pre 9 godina

Ovo je zlocin i tu nema zbora... Ali ovo pominjanje Strazbura non stop gubi svaki smisao (naravno, kao i zivot u Srbiji)... Dakle, Strazburu se mozes zaliti samo kad potpuno iscrpes sve pravne mogucnosti u Srbiji, znaci pravosnazna drugostepena presuda (dakle cca 5 godina)... Ono sto je posebno zanimljivo je da da presuda iz Strazbura ne znaci nista, ako drzava ne zeli da je sprovede.. Dakle, Strazbur nema izvrsni mehanizam i to je prava istina.

smrdljiva osveta

pre 9 godina

Ljudi koji se nalaze u toj situaciju su u teškom položaju jer je pitanje da li imaju dovoljno para da plaćaju i stambeni kredit i iznajmljivanje stana. U svakom slučaju ko odluči da se ne vrati po mom mišljenju bi trebao da prestane da plaća kredit u celosti i da pusti da banka zapleni stan (ako je hipoteka stavljena na taj kredit) mada i to nije rešenje, jer se banka neće naplatiti iz takve zgrade te bi i dalje potraživala pare od korisnika stambenog kredita. Tuga od države.

bane

pre 9 godina

da ovde ima P od pravne države, investitor bi plaćao te rate! (mnogo šta još)
pa onda nek vide ko im je to prodao i ko je kriv.
ljudi koji su kupili stanove SIGURNO nisu krivi!

Miloš

pre 9 godina

Teška srca kažem, banka je u pravu. Njene odgovornosti nema.
Ovo je pitanje za graditelja (firme koje su radile stanove) i za one koji su dali dozvole (država). Njih stanari treba da tuže i da traže naknadu štete. Sud bi trebalo da donese odluku da moraju da otklone nedostatke, pa makar to značilo rušenje zgrada i zidanje novih o njihovom trošku.

da nas malo ne ložite kontra inteligenciji?

pre 9 godina

Ne razumem, kakve veze ima banka?

Recimo da sam kupio automobil na kredit, on se pokvari zbog fabričke greške i - šta sad? Da očekujem da banka neće tražiti ratu kredita?

Banka nije prava adresa, već onaj od koga je kupljen auto (stan). Može da mi da drugi auto, trajno ili na korišćenje dok se ne vidi šta će biti sa mojim, može da mi vrati pare, ali da pitam banku da odloži naplatu kredita dok prodavac mog automobila lepo troši taj novac... kako?

Ziveo Komunizam !

pre 9 godina

Pratim celu ovu pricu od pocetka i imam utisak da stanari problematicnih zgrada preteruju u svojim zahtevima i kukanju.
Kao prvo kada je ustanovljeno da su zgrade otrovne (smrdljive) ponudjeno im je da se presele u drugi stan koji bi iznajmili i gde bi direkcija za izgradnju snosila troskove zakupa (do odredjene sume po kvadratu a sa obzriom gde su ovi stanovi i koja bi bila njihova rentna vrednosn cena je bila prihvatljiva) placali bi troskove infostana za stan u MMA i snosili bi troskove selidbe. Stanari su se pobunili da ta ponuda nije korektna i da je sramotna, ali nazalost u medijima nisam mogao da cujem sta konkretno smatraju da nije korektno.
Sto se tice banki, one su kupcu dale kredit da kupi robu koju je on odabrao, u ovom slucaju stan, banka jednostavno nema nikakve dodirne tacke sa time sto je taj stan ispao neadekvatan, niti je banka birala stan, niti je banka na bilo koji nacin uticala na kupca da kupi bas taj stan. Kupac je dosao kod banke i rekao meni treba toliko da kupim stan i to je to. Kupac treba da tuzi investitora i da podnese odsetni zahtev za materijalnu i ne materijalnu stetu.

Pera

pre 9 godina

Ni na međunarodnim sudovima stanari ovo ne bi dobili, a kamoli kod nas. Pravosuđa odavno već ne postoje da bi osigurala poštovanje zakona, već da bi bila ultimativno oružije moćnika.

Sve što je preostalo da se uradi po ovom i sličnim pitanjima je da se budućim generacijama demistifikuje stari mit o pravosuđima kao mehanizmu zaštite jednakosti i zakona.

Surova sila je jedina stvar na kojoj danas počiva sve u nekom barbarskom društvu poput našeg, pa evo, i naša kultura; jer i ovo je kultura, kad država najstrašnije prevari svoje građane. I to kakva kultura...

Mil'ca

pre 9 godina

Zato što samo u Srbiji ne možeš da izađeš iz kredita u koji si upao. U normalnim državama odbiješ da platiš ako nalaziš da je vrednost imovine pod hipotekom manja od preostalih rata, i onda banka dobije vlasništvo nad imovinom pa se posle pita kako će da je proda. To je osnovni razlog zašto su kreditna društva (Feni Mei i Fredi Mek) propala 2008. i izazvala finansijsku krizu koja se oseća i danas. Da je Srbija normalna država banka bi i te kako bila zainteresovana jer je bukvalno vlasnik toksične imovine. Takođe, u normalnim zemljama, ako si u sporu sa nekim kome duguješ možeš da otvoriš poseban račun u banci na koji uplaćuješ rate (dokazujući da si i dalje zainteresovana za imovinu) ali tim parama poverioc ne može da raspolaže dok se spor ne završi - ako u sporu ja pobedim, opet mogu da pristupim svojim parama sa odvojenog računa, a ako poverioc pobedi onda mu banka uplaćuje celu sumu koju sam do tada uplatila.

USA kuca

pre 9 godina

Kupila sam kucu u USA, banka je vlasnik kuce dok je ja ne otplatim. Prema tome prestanite da placate rate a banke neka prodaju te stanove. Tako je bar u USA. Banke snose rizik zato naplacuji kamate.

u kakvoj to zemlji zivimo?

pre 9 godina

Treba ljudima vratiti sve pare koje su do sad ulozili, kakva otplata kredita! Investitor treba da preuzme na sebe tu otplatu. To je jadna naknada, samo za podstanarstvo. A troskovi selidbe, a izgubljeno vreme i odsustvovanje sa posla, stresovi, zdravstveni problemi??? Ne smeju da se zaustave, slazem se, pravo u Strazbur. Jer ovo i nije prvi slucaj investitorske obmane.

Alan Ford

pre 9 godina

Ona sigurno neće, umesto ostatka kredita, uzeti stan koji se ne može prodati", kaže jedna od stanarki.
Neće, al lepo prestanete svi da plaćate kredit, oni (banke) neće imati kud!!!

buster

pre 9 godina

Banke, sa ovim nemaju veze. Za ovo treba da odgovara neko, ali ne samo da odgovara nego da ode na nekoliko godina na služenje zatvorske kazne.
Ista priča bila je pre par meseci kada su deca u oš na novom beogradu bila otrovana hranom.
Komentar nadležnih je bio ispitaćemo mi ko je odgovoran i naravno propisno ga kazniti.

Banana država kakve nema nigde.

ko svugde u svetu

pre 9 godina

јесте ли хтели кредите ко сав нормалан свет?јесте.Јесте хтели нове станове,јесте.и ?

Advokat

pre 9 godina

Ova poslednja vest ukazuje na to da se narusavaju ustavna prava gradjana - kupaca "smrdljivih" stanova. Moje je misljenje da treba ici i sa ustavnom zalbom (pored krivicnog i gradjanskog postupka), pa ako nista ne uspe onda tek na red dolazi Strazbur.........na zalost kad drzava ne oseca da treba da intervenise i ljude oslobodi od kredita, onda mora da s resava preko suda...

markon

pre 9 godina

Nije banka kriva oni su ih samo kreditirali, nije drzava kriva ona je samo prodala i imala pravo nadzora, nije napredni proizvodjac kriv on samo reciklira opasne kancerogene materije prodaje ih po niskoj ceni i uzima za to ko zna koliko uzasno velike subvencije od drzave, pa ko je kriv? Krivi su kupci pa kad bolje razmislite logicno je zar ne ako niko od navedenih nije kriv krivi su oni. a da bi uopste dosli do mitskog strazbura ima da prodju godine i godine prvo da se sve sudske instance u Svrbiji pitaju pa da se obore presude i vrate na ponovno sudjenje pa tako nekoliko puta dok oni placaju ratu za stan...

dragan

pre 9 godina

Ljudi, udruzite se i protestujte. Svi smo svedoci da se jedino protestima moze cuti vas glas. Ovo sto se desava je pitanje za vladu i drzavne organe jer dzaba nama regionalna saradnja i briselski sporazum ako je gradjanin ne zasticen.I dokle vise prica vlasti o velikim investicijama, mekim kreditima i grantovima. REFORMISITE po hitnom postupku i konacno drzavnu upravu, javna drzavna preduzeca, poresku administraciju, katastar i pre svega zdravstvo i skolstvo. Jer kada cujem da reforme nece biti brze i jednostavne za sprovodjenje sve vise mi postaje jasno da ofd tog posla nema nista..............

dejan

pre 9 godina

GDS treba da ljudima plaća adekvatan smeštaj sve dok te stanove ne dovede u red. Znači ne smeštaj u nekim barakama 50km od Beograda, već u opremljenim stanovima slične površine u tom delu grada. A onda kada se zgrade i stanovi saniraju, da ljudima dodatno plati odštetu što nisu mogli da koriste stanove koje su platili. GDS je na tim stanovima zaradila isto ili više nego što bi bilo koji drugi investitor-privatnik zaradio, te mora da snosi pune posledice svoje nesposobnosti i gramzivosti.

barkoBG

pre 9 godina

Nikako da se nauce da ne moze da se kupi stan od 1200eur po kvadratu,a da nize par stotina metara dalje u Belvilu,ljudi imaju stanove iste kvadrature koje su placali po 3000 eur po kvm...jeftina gradnja moze,ali daleko na periferiji,Grocka,Mladenovac..to je realno..ovako dok svi budu zeleli da zive u Beogradu na silu,kupovace ovakve stanove jer se nikome,pa cak i da nema naknade za gradsko gradjevinsko zemljiste,ne isplati da investira u gradnju..svuda u svetu to je unosan posao,u svim velikim metropolama zna se ko zivi u centru grada i sirem centru,jako bogati,a ovde svi hoce u grad,ako moze u centar za 300eur..ne moze..tj moze,ali evo ovako..pa sad ne se cesu sto nisu gledali sta kupuju i sto nisu vodili racuna da ne moze da se sve plati jeftino,a da zivis u gradu pa makar to bio i kraj Jurija Gagarina..

ozon

pre 9 godina

Sta je sa ljudima koji placaju isto tako ratu vec 5 godina a nemaju stan? Jos su stanove pouzimali kad je kvadrat bio najskuplji pa im rata nije 250 evra nego 370 evra?! Zar nisu oni na vecem prioritetu? Zasto mediji pisu o nekim problemima a o mnogo vecim se cuti? Nije interesantno citaocima?

Igor

pre 9 godina

@(USA kuca, 29. avgust 2014 17:34)
Da, samo sto ovo nije USA. Ne mogu bas da skontam kako ti je promakla ta cinjenica?
Ovde moze da se desi sledeca situacija. Uzmes kredit od 20 godina, otplacujes ga 5 i onda dodje da vise ne mozes da placas rate. I sa tim dodje da posle 5 godina placanja hoces banci da prepustis kuci, a banka ti kaze, moze, nama kuca, ali ti dugujes jos lupam 5000eura na ime kamate.

n

pre 9 godina

Ljudi imaju prava da stan vrate banci i da ni zasta ne odgovaraju. Jedini je problem sto im onda ni jedna banka nece dati kredit za drugi stan. U tom slucaju lepo se iselus iz zemlje sto bih ja uradila da sam na mestu ovih ljudi

Osveta

pre 9 godina

Tužiti državu, uzeti odštetu, ovo je slučaj koji ne može da se izgubi, jedino što će trajati, ali ishod je izvrstan 100 posto...

barkoBG

pre 9 godina

Nikako da se nauce da ne moze da se kupi stan od 1200eur po kvadratu,a da nize par stotina metara dalje u Belvilu,ljudi imaju stanove iste kvadrature koje su placali po 3000 eur po kvm...jeftina gradnja moze,ali daleko na periferiji,Grocka,Mladenovac..to je realno..ovako dok svi budu zeleli da zive u Beogradu na silu,kupovace ovakve stanove jer se nikome,pa cak i da nema naknade za gradsko gradjevinsko zemljiste,ne isplati da investira u gradnju..svuda u svetu to je unosan posao,u svim velikim metropolama zna se ko zivi u centru grada i sirem centru,jako bogati,a ovde svi hoce u grad,ako moze u centar za 300eur..ne moze..tj moze,ali evo ovako..pa sad ne se cesu sto nisu gledali sta kupuju i sto nisu vodili racuna da ne moze da se sve plati jeftino,a da zivis u gradu pa makar to bio i kraj Jurija Gagarina..

ko svugde u svetu

pre 9 godina

јесте ли хтели кредите ко сав нормалан свет?јесте.Јесте хтели нове станове,јесте.и ?

Ziveo Komunizam !

pre 9 godina

Pratim celu ovu pricu od pocetka i imam utisak da stanari problematicnih zgrada preteruju u svojim zahtevima i kukanju.
Kao prvo kada je ustanovljeno da su zgrade otrovne (smrdljive) ponudjeno im je da se presele u drugi stan koji bi iznajmili i gde bi direkcija za izgradnju snosila troskove zakupa (do odredjene sume po kvadratu a sa obzriom gde su ovi stanovi i koja bi bila njihova rentna vrednosn cena je bila prihvatljiva) placali bi troskove infostana za stan u MMA i snosili bi troskove selidbe. Stanari su se pobunili da ta ponuda nije korektna i da je sramotna, ali nazalost u medijima nisam mogao da cujem sta konkretno smatraju da nije korektno.
Sto se tice banki, one su kupcu dale kredit da kupi robu koju je on odabrao, u ovom slucaju stan, banka jednostavno nema nikakve dodirne tacke sa time sto je taj stan ispao neadekvatan, niti je banka birala stan, niti je banka na bilo koji nacin uticala na kupca da kupi bas taj stan. Kupac je dosao kod banke i rekao meni treba toliko da kupim stan i to je to. Kupac treba da tuzi investitora i da podnese odsetni zahtev za materijalnu i ne materijalnu stetu.

ozon

pre 9 godina

Sta je sa ljudima koji placaju isto tako ratu vec 5 godina a nemaju stan? Jos su stanove pouzimali kad je kvadrat bio najskuplji pa im rata nije 250 evra nego 370 evra?! Zar nisu oni na vecem prioritetu? Zasto mediji pisu o nekim problemima a o mnogo vecim se cuti? Nije interesantno citaocima?

Shonke

pre 9 godina

Ovo može da bude igra živaca između bankara i stanara pri čemu na najvećem gubitku mogu da budu banke. Ako im stanari ne plaćaju rate, banke neće moći da naplate ništa aktiviranjem hipoteke jer NIKO normalan ne želi da kupi otrovan stan. Dakle, bankama bi bilo bolje da se mole bogu da problem može da se sanira i da odobre grejs period otplate tih kredita dok se sve to ne reši i ljudi vrate kućama.

USA kuca

pre 9 godina

Kupila sam kucu u USA, banka je vlasnik kuce dok je ja ne otplatim. Prema tome prestanite da placate rate a banke neka prodaju te stanove. Tako je bar u USA. Banke snose rizik zato naplacuji kamate.

svetla buducnost

pre 9 godina

Stanove su, da ironija bude još veća, kupili od države, koja je zgradama izdala i upotrebnu dozvolu.

Tuzite drzavu u Strazburu, to vam je jedino resenje, posto drzava mulja i ocigledno gleda da izbegne neminovno: rusenje zgrada, pravljenje novih i obestecenje vas jadnika koji ste verovali da zivite u pravnoj drzavi!!!

g*nesh

pre 9 godina

SAVET:

Svi se skupite i SVI prestanite da placate stanove. Nek ga i uzmu tako nikakvog, nista ne mogu sa njim.

Nek drzava posle pegla sa bankama.. mada, kako god se ovo zavrsilo, gradjani Srbije ce platiti te stanove a ne oni koji su se masno ugradili ovaj i svaki prethodni put! To je nas problem

Alan Ford

pre 9 godina

Ona sigurno neće, umesto ostatka kredita, uzeti stan koji se ne može prodati", kaže jedna od stanarki.
Neće, al lepo prestanete svi da plaćate kredit, oni (banke) neće imati kud!!!

Advokat

pre 9 godina

Ova poslednja vest ukazuje na to da se narusavaju ustavna prava gradjana - kupaca "smrdljivih" stanova. Moje je misljenje da treba ici i sa ustavnom zalbom (pored krivicnog i gradjanskog postupka), pa ako nista ne uspe onda tek na red dolazi Strazbur.........na zalost kad drzava ne oseca da treba da intervenise i ljude oslobodi od kredita, onda mora da s resava preko suda...

Pera

pre 9 godina

Ni na međunarodnim sudovima stanari ovo ne bi dobili, a kamoli kod nas. Pravosuđa odavno već ne postoje da bi osigurala poštovanje zakona, već da bi bila ultimativno oružije moćnika.

Sve što je preostalo da se uradi po ovom i sličnim pitanjima je da se budućim generacijama demistifikuje stari mit o pravosuđima kao mehanizmu zaštite jednakosti i zakona.

Surova sila je jedina stvar na kojoj danas počiva sve u nekom barbarskom društvu poput našeg, pa evo, i naša kultura; jer i ovo je kultura, kad država najstrašnije prevari svoje građane. I to kakva kultura...

Igor

pre 9 godina

U ovoj prici je bankar potpuno u pravu. Ti si dosao da trazis kredit i oni su ti dali kredit. Sta si ti kupio i u kakvom je stanju to, to nije problem banke.
Koliko razumem ti stanovi su novi, i normalno, imaju garanciju. Po zakonu o zastiti potrosaca kupac ima pravo da raskine ugovor o kupoprodaji po osnovu saobraznosti robe i da trazi potpun povracaj novca. Ako prodavac ne prihvati zahtev, mozete ga tuziti i traziti i kamatu i iznos za dodatne troskove koje ste imali zbog toga sto niste dobili ono sto ste platili. Ovde obavezno treba napraviti dokaz koliko kosta to privremeno iznajmljivanje stana, tj. overen ugovor o iznajmljivanju. Ako nadjete dobrog advokata mozete dobiti i dodatnu cifru za potencijalne zdravstvene probleme i pretrpljeni strah i stres. Tj. uz dobrog advokata i malo vremena, mozete im skinuti kozu sa ledja. Sve ovo stoji u zakonima iste drzave koja je te stanove prodala.

u kakvoj to zemlji zivimo?

pre 9 godina

Treba ljudima vratiti sve pare koje su do sad ulozili, kakva otplata kredita! Investitor treba da preuzme na sebe tu otplatu. To je jadna naknada, samo za podstanarstvo. A troskovi selidbe, a izgubljeno vreme i odsustvovanje sa posla, stresovi, zdravstveni problemi??? Ne smeju da se zaustave, slazem se, pravo u Strazbur. Jer ovo i nije prvi slucaj investitorske obmane.

markon

pre 9 godina

Nije banka kriva oni su ih samo kreditirali, nije drzava kriva ona je samo prodala i imala pravo nadzora, nije napredni proizvodjac kriv on samo reciklira opasne kancerogene materije prodaje ih po niskoj ceni i uzima za to ko zna koliko uzasno velike subvencije od drzave, pa ko je kriv? Krivi su kupci pa kad bolje razmislite logicno je zar ne ako niko od navedenih nije kriv krivi su oni. a da bi uopste dosli do mitskog strazbura ima da prodju godine i godine prvo da se sve sudske instance u Svrbiji pitaju pa da se obore presude i vrate na ponovno sudjenje pa tako nekoliko puta dok oni placaju ratu za stan...

bane

pre 9 godina

da ovde ima P od pravne države, investitor bi plaćao te rate! (mnogo šta još)
pa onda nek vide ko im je to prodao i ko je kriv.
ljudi koji su kupili stanove SIGURNO nisu krivi!

Igor

pre 9 godina

@(USA kuca, 29. avgust 2014 17:34)
Da, samo sto ovo nije USA. Ne mogu bas da skontam kako ti je promakla ta cinjenica?
Ovde moze da se desi sledeca situacija. Uzmes kredit od 20 godina, otplacujes ga 5 i onda dodje da vise ne mozes da placas rate. I sa tim dodje da posle 5 godina placanja hoces banci da prepustis kuci, a banka ti kaze, moze, nama kuca, ali ti dugujes jos lupam 5000eura na ime kamate.

...

pre 9 godina

Ovo je zlocin i tu nema zbora... Ali ovo pominjanje Strazbura non stop gubi svaki smisao (naravno, kao i zivot u Srbiji)... Dakle, Strazburu se mozes zaliti samo kad potpuno iscrpes sve pravne mogucnosti u Srbiji, znaci pravosnazna drugostepena presuda (dakle cca 5 godina)... Ono sto je posebno zanimljivo je da da presuda iz Strazbura ne znaci nista, ako drzava ne zeli da je sprovede.. Dakle, Strazbur nema izvrsni mehanizam i to je prava istina.

Mare

pre 9 godina

Prvo su se pojavili muljtori prodavci,onda muljtori investitori a na kraju je sve podignuto na visi nivo i drzava je ispala najveci muljator.Posle ovoga trziste nekretnina se nece skoro oporaviti.

Zorica

pre 9 godina

1300€/m2, pa malo li je? drzava, prodavac, da vrati uloženi novac kupcima i nadoknadi stetu, a sa stanovima nek rade sta hoce, mogu da smeste u njih drzavne službenike, poslanike...

Alex

pre 9 godina

Da rata stize jer banka nema nista sa tim. Normalno da stize sta bi drugo. Nije banka kriva niti je ovo problem banke. Banka nije altruisticko drustvo.
Ovo je bruka za drzavu i drzava je krivac a ne banka.

buster

pre 9 godina

Banke, sa ovim nemaju veze. Za ovo treba da odgovara neko, ali ne samo da odgovara nego da ode na nekoliko godina na služenje zatvorske kazne.
Ista priča bila je pre par meseci kada su deca u oš na novom beogradu bila otrovana hranom.
Komentar nadležnih je bio ispitaćemo mi ko je odgovoran i naravno propisno ga kazniti.

Banana država kakve nema nigde.

Alex

pre 9 godina

Žao mi je ljudi koji su uletele u ove probleme. Da budem iskren, malo je falilo da i sam tu kupim stan. Ali moramo da govorimo o pravu i pravdi. Po zakonu, banka nije ni zašta odgovorna. Ljudi su od banaka tražili novac, a one su im odobrile uz određeni interes i to je sve. Sve što nije u redu sa objektom, kupac mora da raspravi sa investitorom, a to je u ovom slučaju GDS, odnosno država. Država mora da pronađe način kako da se prevareni obeštete i to ne samo za materijalne troškove stana i stvari. Tu su i troškovi duševne patnje...
Ali, nemojte po bankama. To su navike iz doba "socijalizma" kada je država bila sve, i investitor i banka i sud... I ta priča da svi prestanu da plaćaju rate, pa da banke ne znaju šta će sa stanovima. Pročitajte prvo ugovore. Neće banka odmah aktivirati hipoteke. Prvo će aktivirati menice i pustiće vam administrativne zabrane na 2/3 plate, pa će vam pleniti pokretnu imovinu, pa tek onda hipoteka.
Do tada će ovi jadni ljudi potpuno da propadnu.
Pritisnite državu, izađite ispred Vlade, tražite odgovornost ministara, a sa bakom probajte lično da se dogovorite, jer će vam tada možda izaći u susret.
Želim vam svu sreću, jer će vam zaista trebati sa ovakvom državom i sudovima.

n

pre 9 godina

Ljudi imaju prava da stan vrate banci i da ni zasta ne odgovaraju. Jedini je problem sto im onda ni jedna banka nece dati kredit za drugi stan. U tom slucaju lepo se iselus iz zemlje sto bih ja uradila da sam na mestu ovih ljudi

Dia

pre 9 godina

Stanovi nisu smrdljivi. Otrovni su. Opasni po život i zdravlje ljudi, posebno dece. B92 koga se sećam se ne bi pridružio spinu, već bi ovo terao do kraja...

Strazburška monarhija

pre 9 godina

Stanove su, da ironija bude još veća, kupili od države, koja je zgradama izdala i upotrebnu dozvolu.

Tuzite drzavu u Strazburu, to vam je jedino resenje, posto drzava mulja i ocigledno gleda da izbegne neminovno: rusenje zgrada, pravljenje novih i obestecenje vas jadnika koji ste verovali da zivite u pravnoj drzavi!!!
(svetla buducnost, 29. avgust 2014 10:14)

Dragi moj, ne može. Strazbur je doneo pravilnik po kome prvo moraš da iscrpiš SVE pravne instance SVOJE države i njenog pravnog sistema, pa tek onda da se obratiš Strazburu. Prosto, broj tužbi je bio prevelik, neke su bile i neopravdane, pa su oni na ovaj način usporili priliv.

Na kraju krajeva, zašto Strazbur? Zašto treba neko drugi da NAŠU državu vuče za uši? Zašto to ne uradimo MI?

Mil'ca

pre 9 godina

Zato što samo u Srbiji ne možeš da izađeš iz kredita u koji si upao. U normalnim državama odbiješ da platiš ako nalaziš da je vrednost imovine pod hipotekom manja od preostalih rata, i onda banka dobije vlasništvo nad imovinom pa se posle pita kako će da je proda. To je osnovni razlog zašto su kreditna društva (Feni Mei i Fredi Mek) propala 2008. i izazvala finansijsku krizu koja se oseća i danas. Da je Srbija normalna država banka bi i te kako bila zainteresovana jer je bukvalno vlasnik toksične imovine. Takođe, u normalnim zemljama, ako si u sporu sa nekim kome duguješ možeš da otvoriš poseban račun u banci na koji uplaćuješ rate (dokazujući da si i dalje zainteresovana za imovinu) ali tim parama poverioc ne može da raspolaže dok se spor ne završi - ako u sporu ja pobedim, opet mogu da pristupim svojim parama sa odvojenog računa, a ako poverioc pobedi onda mu banka uplaćuje celu sumu koju sam do tada uplatila.

da nas malo ne ložite kontra inteligenciji?

pre 9 godina

Ne razumem, kakve veze ima banka?

Recimo da sam kupio automobil na kredit, on se pokvari zbog fabričke greške i - šta sad? Da očekujem da banka neće tražiti ratu kredita?

Banka nije prava adresa, već onaj od koga je kupljen auto (stan). Može da mi da drugi auto, trajno ili na korišćenje dok se ne vidi šta će biti sa mojim, može da mi vrati pare, ali da pitam banku da odloži naplatu kredita dok prodavac mog automobila lepo troši taj novac... kako?

smrdljiva osveta

pre 9 godina

Ljudi koji se nalaze u toj situaciju su u teškom položaju jer je pitanje da li imaju dovoljno para da plaćaju i stambeni kredit i iznajmljivanje stana. U svakom slučaju ko odluči da se ne vrati po mom mišljenju bi trebao da prestane da plaća kredit u celosti i da pusti da banka zapleni stan (ako je hipoteka stavljena na taj kredit) mada i to nije rešenje, jer se banka neće naplatiti iz takve zgrade te bi i dalje potraživala pare od korisnika stambenog kredita. Tuga od države.

Miloš

pre 9 godina

Teška srca kažem, banka je u pravu. Njene odgovornosti nema.
Ovo je pitanje za graditelja (firme koje su radile stanove) i za one koji su dali dozvole (država). Njih stanari treba da tuže i da traže naknadu štete. Sud bi trebalo da donese odluku da moraju da otklone nedostatke, pa makar to značilo rušenje zgrada i zidanje novih o njihovom trošku.

dragan

pre 9 godina

Ljudi, udruzite se i protestujte. Svi smo svedoci da se jedino protestima moze cuti vas glas. Ovo sto se desava je pitanje za vladu i drzavne organe jer dzaba nama regionalna saradnja i briselski sporazum ako je gradjanin ne zasticen.I dokle vise prica vlasti o velikim investicijama, mekim kreditima i grantovima. REFORMISITE po hitnom postupku i konacno drzavnu upravu, javna drzavna preduzeca, poresku administraciju, katastar i pre svega zdravstvo i skolstvo. Jer kada cujem da reforme nece biti brze i jednostavne za sprovodjenje sve vise mi postaje jasno da ofd tog posla nema nista..............

dejan

pre 9 godina

GDS treba da ljudima plaća adekvatan smeštaj sve dok te stanove ne dovede u red. Znači ne smeštaj u nekim barakama 50km od Beograda, već u opremljenim stanovima slične površine u tom delu grada. A onda kada se zgrade i stanovi saniraju, da ljudima dodatno plati odštetu što nisu mogli da koriste stanove koje su platili. GDS je na tim stanovima zaradila isto ili više nego što bi bilo koji drugi investitor-privatnik zaradio, te mora da snosi pune posledice svoje nesposobnosti i gramzivosti.

Osveta

pre 9 godina

Tužiti državu, uzeti odštetu, ovo je slučaj koji ne može da se izgubi, jedino što će trajati, ali ishod je izvrstan 100 posto...