Nedelja, 24.08.2014.

10:59

Zarobljenici u "paradi" u Donjecku

Proruske snage naterale su danas zarobljene pripadnike ukrajinskih snaga da marširaju glavnom ulicom u Donjecku. Taj grad je i danas granatiran.

Izvor: Tanjug

Zarobljenici u "paradi" u Donjecku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

Danijel

pre 9 godina

Ukrajinski zarobljenici imaju sreću što mogu da marširaju, da hodaju i što su uopšte živi,a što Rusi ne slede onu izreku Johana von Berenklaua :"Vojnik može da bude samo živ ili mrtav,nikako zarobljen."

Бојан Илић

pre 9 godina

"Prvo nijedan narod nije podjednako blizak Srbima kao sto su to Rusi. Niti Belorusi, niti Ukrajinci, Makedonci ili Kinezi."Ah ti srpski mokri snovi... To je valjda neki vas obrambeni mehanizam kojim se stitite od realnosti, a ona je za vas prilicno mracna...
(mfg, 24. avgust 2014 15:05)

Ајд сад ти мени лепо објасни шта си написао?!
Или ако је оно "ко си ти да теби објашњавам", ти објасни другима?!
Много ме интересује овај "ментални склоп"....! :-)
Какви "мокри снови и одбрамбени механизми"?!
Видео си да људи то пишу па к'о велиш и ти да будеш cool?! :-))
Јадно...
Хвала !

Бојан Илић

pre 9 godina

Šta mislite jednog dana ovako Mađari u Subotici da rade... Poruka histeričnim prorusima: "Ne možete zlo podržavati a dobrom se nadati!"
(pero, 24. avgust 2014 15:10)

E Pero Pero, da imas bar malo obraza, ne bi se sluzio ovakvim stvarima i "preskakao" KiM!

Kiza

pre 9 godina

rusofil sam i podrzavam rusku politiku prema ukrajinskom neofasistickom rezimu ali ovo je veoma ruzno. ti vojnici koji se izlazu ruglu su regruti, vojnici kojima je jedini ratni cilj da donesu zivu glavu kuci. veliki minus
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (slobodan blok70, 24. avgust 2014 16:22)

Pa ni Ukrajincima nije trebalo obaranje malezijskog aviona. Kada se puca
i gine drugacije se razmislja.

Бојан Илић

pre 9 godina

Zarobljenici su uglavnom bili neobrijani i izgledali su neuredno, a na sebi su imali ili vojne uniforme, ili civilnu odeću.

"Цивилна одећа" не пролази и код Руса! :-)

Ženeva konvenšn

pre 9 godina

Vojnik ili civil odavno prešli smo tu liniju, za vlast iz okrugle sobe što sedi k'o u žiriju, za dvostruke aršine, medijske mašine, sve se pretvara u prah i pepeo od njihove taštine...

Komazec

pre 9 godina

jedna mala neiskvarena dusa je ubijena, ima samo 4 godine, tako se kratko radovala ovozemaljskom zivotu, kome je kriva mala devojcica i koliko samo dece gine svaki dan sirom sveta, ljudska glupost i obest je neogranicena zato nama ljudima i nije mesto na planeti, mi smo stetocine koje ce se medjusobno poubijati jer ni nismo za bolje, nema godine od mesopotamije do danas da se ljudi krvolocno nisu ubijali, krug osveta i idiotluka ce uskoro zatvoriti krug naseg bivstvovanja na ovoj planeti, Ab Homine Hominus Cotidianum Periculum rece Seneka pre 2000 godina a okrutnost i svirepost otada naovamo jasno nam govori da je zlo u nama imanentno i da rusi sve ono bozansko i blago u nasim dusama.

Zoki

pre 9 godina

@ Ovo paradiranje zarobljenicima je ratni zločin po Ženevskoj konvenciji. Podseća na nacističke bestijalnosti, što i ne čudi ako se zna ruska ideologija. (Mare).

Mare, ovo nije diskusija o tome zasto su se razveli Daca i Natasa, o ovome se ne diskutuje ako se ne znaju cinjenice. Imas mnogo dokumetanrnih snimaka iz Drugog svetskog rata, bas na ovu temu. Nemci su vodili ruske zarobljenike 1941, 1942, 1943, nisam siguran, da li kroz Berlin ili Minhen, dok je nemacki narod stajao u spaliru, gadjao ruske zarobljene vojnike svakojakim stvarima, nazivao ih najpogrdnijim imenima. Potom ide snimak iste stvari, samo sa obrnutim ulogama. Nemacki zarobljenici posle opsade Lenjingrada, sprovode ih ruski vojnici, sa strane ruski gradjani koji su trpeli najstrasniju opsadu od 900 dana, dostojanstveno i bez reci posmatraju zarobljene Nemce. Ni rec se ne cuje. Kosa da ti se na glavi digne. I onda se javlja neki priuceni Mare da nam drzi lekcije o Zenevskoj konvenciji. Slazem se da je ovo bolno, i meni je zao tih ljudi, ali to je rat. I da ti kazem jos nesto. Ja sam svim srcem za Putina i Rusiju, ali mi dodje tuga kada vidim one ukrajinske vojnike, to su bre mahom deca, toliko sam i ja imao kada su me 1991. godine slali u rat. Oni ginu. Nema to veze jesu li sa istoka ili unijati sa zapada, to su deca sirotinje, a politicari su svoje sklonili u London i Nju Jork. Sve dok je tako ne mogu da se radujem. I naravno. Za sve, ali apsolutno za sve ovo su krivi SAD i EU.

Millennium

pre 9 godina

Ja sam ovaj sukob počeo da gledam isključivo kroz patnju i stradanje ljudi. Muka mi je od navijanja, i ushićenja kada stižu izveštaji o mrtvim ukrajincima i opločenicima. Oni koji se lože kako su ovi sredili ove ili oni one, će nakon što ugase kompjuter da poljube dečicu, zagrle ženicu i idu na posao i druže se sa prijateljima. Svi koji ste oduševljeni ratom u Ukrajini, puške u ruke pa polako. Tako su ranije i ovde navijali da se ide na Zagreb i Sarajevo, pa su ostajali kućama a deca išla da ginu. Jel iko više pominje kakva je glad i kakvi su očajni uslovi u Lugansku i Donjecku? Interesuje li to koga? Na hiljade je stradalo, a na kraju će biti onako kako se Ameri i Ruje dogovore. A oni zajedno otvaraju bušotine po severu. Ne zanosite se, politika je to. Nema dobrih, nema poštenih. Svako gleda svoj interes. Neće biti ruskih tenkova koji ulaze u Kijev i produžavaju na Zapad donoseći pravdu i slobodu, neće NATO avioni leteti nad Ukrajinom i pomagati ukrajincima. Oni sede u svojim foteljama, na sigurnom, a drugi ginu za njihove interese.

Kolumbo

pre 9 godina

Ima li video sa ove Donjecke parade?
(Video kad mu je vreme!, 24. avgust 2014 14:38)

http://youtu.be/Fp9xZl9X8ZQ

...sve sa pranjem ulice, kao 1944-te

slobodan blok70

pre 9 godina

rusofil sam i podrzavam rusku politiku prema ukrajinskom neofasistickom rezimu ali ovo je veoma ruzno. ti vojnici koji se izlazu ruglu su regruti, vojnici kojima je jedini ratni cilj da donesu zivu glavu kuci. veliki minus

NScentar

pre 9 godina

(o.k., 24. avgust 2014 15:53)
Prvi pametni i humano korektni komentar sto sam procitao u vezi ovg tako zvanog, rata. Ljudi u ovu zemlju zaborave da i Ukrajinci ginu, i oni su ljudi, sa decu i majke i oceve. Ali mrznja prema Zapadu je ovde toliko velika, da ljudi ocorove. Nek se samo nadje neki kraj sukoba i mir u istocnu Ukrajinu.

bole

pre 9 godina

pomesana su mi osecanja. podrzavam novoruse al kad god osetim zadovoljstvo zbog njihovih uspeha odmah mi se srce stegne i zbog mrtvih ukrajinaca. mnogo je tu nevine dece, al opet se i setim stalnih bombardovanja. i sve tako u krug.
sto ih ne pustise da se otcepe odmah, ovako izginuse hiljade i hiljade a rezultat ce biti isti...
tragedija.

kondor

pre 9 godina

Auuuu,sad sam gledao snimak iz Donjecka sa "parade". Lele kakva sprdnja sa Ukrajinom i zapadom. Mislim da ce nam Rusi demonstrirati moc tokom decembra i da ce u Kijev uci za katolicki Bozic na nekih 20-ak stepeni ispod nule. Cisto da objasne ko moze ratovati u zimu.

ISKANDER

pre 9 godina

Cinjenica 2: u okolini Donjecka, pre sedam dana pradeda spasao svoju 16-to godisnju unuku, koju su poceli da siliju komandant bataljona Ajdar i njegov zamenik. Stari crvenoarmejac usao i hicima iz pistolja ubio zveri. U Kijevu oba ova zlikovca sahranjeni uz najvece drzavne pocasti i dobili zvanje heroja.

Pametnom dosta.
(Vicentijevic Samuil, 24. avgust 2014 15:40)

Vidis,za ove bitange sto su silovale tu devojcicu nisam do sada procitao, ali svaka cast staroj vojnicini (njenom dedi) koji im je presudio...
Jedino mozda nisi trebao da napises i pominjes da je deda bio 'crvenoarmejac'...
Sada ce nasi susjedi i retki Srpski EU-topisti uz nauceno napamet ; komunizam, boljsevizam i NARAVNO - KGB...

Analiticar bez emocija

pre 9 godina

Zole
rezultat ovih navijanja i jeste to o čemu pišete. Problem je dakle u nama i našim frustracijama pa i ako će mo iskreno našim porazima za koje nam je uvek kriv neko drugi. Vidite, ja ni u snu ne mrzim Hrvate ili Muslimane, kao ni ostale narode. Svugde imam prijatelje i svugde se osećam ugodno. Ja naprosto ne umem mrzeti i ni sa kime nemam problema. A frustracije su rezultat unutrašnjeg nezadovoljstva, medjutim kod nas Srba je opasno to što mi ne razlucujemo već generalizujemo. Izgleda da mi ne volimo ruse koliko mrzimo amerikance, ali hajde da govorimo iskreno pa kada bi srbi imali moć da noćas unište ameriku zauvek da li bi to zaista učinili ? Ja lično to nikada nebi ni pomislio a kamoli učinio pa čak bi se u takvoj situaciji apsolutno stavio u odbranu amerikanaca ili bilo koga drugog kome bi moj narod ugrozio biološki opstanak.
Ako čitate komentare ovde budite sigurni da nisu najbolji oni koji imaju najviše pozitivnih ili negativnih poena već oni kod kojih je taj odnos uravnotežen. Treba dobro razmisliti zašto smo za to što osećamo ili izražavamo. Usput samo da dodam da bi onaj ko je ikada bio u Kijevu i posetio Sofijski Sabor, morao znati da se prvobitno današnja Rusija zvala Kijevrusija. Dakle Rusi i Ukrainci su braća po krvi.

Лима

pre 9 godina

@daska. Xaxaxa! :-) јој сад кад нисам умро од смеха нећу никад! Па ко је пево 1991. "Данке Дојчланд тралалала" ! ? и ко данас пева исту песму у Украјини ? :-)) ти си шоу!

Mika Pančevac

pre 9 godina

Rusi se nisu dalje makli od drugog svetskog rata (oni su zaključani mentalno). Iste staljinističke metode koriste, istu retoriku, isti rečnik koji su njihovi dedovi partizani koristili. Rusi su kod nas u Banatu toliko zla naneli ljudima posle 1944., to se nije zaboravilo! Pitajte samo nekoga starijeg ko je to preživio. Zlatna horda... nije ni čudo što su danas Rusi najomraženija nacija među evropljanima. Ko bi ih volio takve.. daleko im lepa kuća... samo dalje od nas.

Dimitrij

pre 9 godina

(pero, 24. avgust 2014 15:10

Dobro razmislite kada drugi put budete rekli da mi koji drugacije razmisljamo od vas podrzavamo zlo.

To zlo se brani od nelegalne vlasti koja ubija civile fosfornim bombama, koja spaljuje zive civile u Odesi, koja nosi nacisticke oznake na rukavima. Ne znam da li ste gledali snimke ubijenih majki koji u svom narucju drze mrtvu decu, preko 2000 civila ubijeno, da ne govorim o opstrukciji dopreme humanitarne pomoci i sakrivanju ko je srusio malezijski avion.
Gadjanje balistickim raketama od 500 kg po civilnim zgradama, ukidanju ruskog jezika i zabrana svih radio televizijskih stanica.

mfg

pre 9 godina

"Prvo nijedan narod nije podjednako blizak Srbima kao sto su to Rusi. Niti Belorusi, niti Ukrajinci, Makedonci ili Kinezi."

Ah ti srpski mokri snovi... To je valjda neki vas obrambeni mehanizam kojim se stitite od realnosti, a ona je za vas prilicno mracna...

Kvazimodo Sorabius

pre 9 godina

Marija-Buje@, kog djavola tražite na srpskim sajtovima, osim patologije da nam pridikujete laži o "srpskoj krivici" i poturate Miloševica kao krivca - s jasnom željom da abolirate jedinog krivca - Tudjmana?
Je li vaš sveti Franjo Tudjman više puta ponavljao da RATA NE BILO DA GA HRVATSKA NIJE HTJELA? Jeste! Kako vas nije sramota više da pominjete Miloševica - dok mu ne podignete ?pomenik umesto bana Jelačica? Ban vam nije napravio neovisnu a Miloševic jeste.
Ajte s bogom!

RSK

pre 9 godina

@Marija-Buje
Rusi i Ukrajinci nisu i ne mogu da budu Srbima jednako bliski narodi. Ukrajinci su od Hitlera pa nadalje fašisti a Rusi antifašisti. I tu sva slavenska sličnost prestaje ... Žalostno je samo to što vaša hrvatistanska percepcija ne želi da razume.

Rade

pre 9 godina

Granatiranje gradova u kojima umiru civili je strasan zlocin. A ovo prisilno setanje ratnih zarobljenika kroz grad je isto bolesno, vrsta mucenja. Nadam se samo da ce taj rat ubrzo prestati.
Oni prvi komentari na svaku vjest su obicno ostrasceni, brzopleti...komentari onih kojimbi bili prvi na barikadama, prvi bi uzeli pusku da krenu na nekoga.

Vicentijevic Samuil

pre 9 godina

@pero

Petre, da se ti nesto nisi zabunio? Kad su Srbi u Subotici i bilo gde u Vojvodini ubijali madjarske civile? Bilo je posle II svetskog rata, jer su Madjari ucinili teske zlocine u Vojvodini. I pre toga i posle toga narodi zive lepo i slozno ovde kod nas. Da nisi ti mozda iz Hrvatske, pa zato branis naciste? Onda je razumljivo.

Cinjenica 1: povodom dana nezavisnosti Ukrajine, PoTrosenko je vratio orden za hrabrost iz SS Galicina (to je ukrajinska SS divizija koja je ucinila strasne zocine po Poljskoj, prema Rusima, ali i operisala u Sloveniji i protiv Srba u Hrvatskoj, naravno kao pomoc ustasama za vreme NOBa)

Cinjenica 2: u okolini Donjecka, pre sedam dana pradeda spasao svoju 16-to godisnju unuku, koju su poceli da siliju komandant bataljona Ajdar i njegov zamenik. Stari crvenoarmejac usao i hicima iz pistolja ubio zveri. U Kijevu oba ova zlikovca sahranjeni uz najvece drzavne pocasti i dobili zvanje heroja.

Pametnom dosta.

dragan

pre 9 godina

Ovako smo i mi u Hrvatskoj '95.g. trebali paradirati zarobljenim Srbima. Šteta što nismo. Svaka čast prorusima, tako se to radi!
(daska, 24. avgust 2014 14:51)

Al vam narav fasisticka nije dozvoljavala jer ste vi sve zarobljeno odmah ubijali i bacali u jame i jezera,setimo se samo porodice Zec iz zagreba i 12-ogodisnje devojcice ubijenih od strane hrabrih vam ustasa poznatih javnosti ali do sada neosudjenih naravno.Klica vam je takva pokvarena

o.k.

pre 9 godina

ako neko misli da ovde ima dobrih i losih, nije se prevario. ima ih na obe strane. ali zauzimati stranu u ovakvkom konfliktu, gde ljudi ginu, i zlocini se desavaju svaki dan, je van svake pameti. nije bre ovo fudbalska utakmica.

UN, napolje iz SAD

pre 9 godina

Veci je grijeh odnijeti humanitarnu pomoc i napraviti invaziju u isto vrijeme nego granatirati bolnice, uh srce be odmah strecne da bi sve ostavio i otisao tamo pomoci u borbi protiv fasizma ili amerikanizma! A UN je obican americki alat i treba ga ukinuti!
(igor, 24. avgust 2014 11:21)

Igore, UN je oduvek bio americki alat. Trazi na internetu govore Fidela Kastra i Ce Gevare iz 60-ih. Jos tada su zahtevali izmestanje sedista UN iz SAD u neku neutralnu zemlju, samo ne u Svajcarsku ili neku drugu "neutralnu" zemlju zapadne hemisfere. Moj favorit za novo sediste UN bio bi Butan. Jedna od malo drzava na ovome svetu koja zaista nikome nista nece. Idealno mesto za UN.

AlekS

pre 9 godina

Čitam komentare i zaprepaštena sam i žalosna zbog količine mržnje koju većina komentatora pokazuje prema Ukrajincima, dok istovremeno veličaju Rusiju i Putina. Nadam se da nisam u pravu jer - ako je zaključiti prema komentarima koje ovdje čitam i tolikoj količini otvorene mržnje (k tome potpuno iracionalne jer se radi o dvama slavenskim narodima koji su Srbima jednako bliska), izgleda da većina nije daleko odmakla od dominantnog diskursa devedesetih. To je vrlo žalosno za zemlju koja teži eurointegracijama. Jer, ono što se može iščitati iz većine njih je prizivanje miloševićevskog duha i potpuno ignoriranje onoga što je današnja službena srbijanska politika.
(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)

To je sasvim objasnjivo i razumemo ako pogledamo kome smo verovali poslednjih 60 godina. Mislim na "bravara" o kome poslednjih godina se sve vise i otvorenije govori. Njegovo odrzavanje na vlasti se baziralo na stalnoj pretnji od stranih imaginarnih neprijatelja a najveca pretnja po njegovu vlast je dolazila iz njegove nekadasnje otadzbine, koju je izdao.

ISKANDER

pre 9 godina

čitav istok Rusije živi ispod granice siromaštva. Rusija nije Moskva i S. Petersburg.
(Bole, 24. avgust 2014 14:35)

Isto tako je i u SAD,jer podatak govori da preko 30 miliona Amerikanaca zivi ispod granice siromastva. Daleki istok ima svega 6,5 miliona stanovnika,vec ako mislis na oblasti ; Jakutija (najveca nalazista dragog kamenja) ,Komsomolsk na Amuru u Amurskoj oblasti (proizvodnja Suhoja i podmornica),Kamcatski kraj,Primorski kraj (Vladivostok,koji nikako nije siromasan),Cukotka (koja je prebogata) i Magadanska oblast (koja jeste beda),Sahalin (Juzno Sahalinsk je kao najveci grad prilicno razvijen) ,Jevrejski autonmni okrug i Habarovski kraj..
Ima svega i svacega tamo,ali je depopulacija jos uvek problem,ali ce i to stati u skorije vreme.
Uvek imas drugu stranu,ali me cudi za coveka koji kao ti pise da je bio u Rusiji,pa onda napise Sankt Petersburg...PETERBURG bez 'S',jer je to naziv (Petersburg) koji zapadne zemlje koriste.

Zasluženo

pre 9 godina

Ovo paradiranje zarobljenicima je ratni zločin po Ženevskoj konvenciji. Podseća na nacističke bestijalnosti, što i ne čudi ako se zna ruska ideologija.
(Mare, 24. avgust 2014 14:33)

Gluposti. Ovo paradiranje u Donjecku je samo podsetnik na paradu u Moskvi 1944. godine, gde su na isti način poslali na moskovske ulice zarobljenu nacističku vojsku. A ukrajinska vojska i paravojske koje danas napadaju Ruse u Donjecku su takođe nacističke ideologije. Ovo se zove deja vu, druže. Nemoj biti nacista pa te neće niko ni ponižavati. A priču o nacističkoj bestijalnosti pošalji u Kijev.

aleko dundich

pre 9 godina

Šta mislite jednog dana ovako Mađari u Subotici da rade... Poruka histeričnim prorusima: "Ne možete zlo podržavati a dobrom se nadati!"
(pero, 24. avgust 2014 15:10)

Pa, ako neko - daleko bilo - bude spalio Madjare iz Sente, na primer, kao sto su nacisti to uradili u Odesi, u tom slucaju bio bih na strani Madjara iz Subotice, kao sto sam sada na strani federalista. Da li ti je sad malo jasnije? Inace, da, ovo je kopija moskovske parade, jedine izmedju 1941. i 1945. kada su zarobljeni nacisti promarsirali u potpunoj tisini, a posle njih su sluzbe cistoce smrkovima oprale ulice kojima su prolazili. Jedan od najsimbolicnijih trenutaka Drugog svetskog rata. kultno.

aleksandars

pre 9 godina

@Marija Buje
Ja bih bio za Ukrajinu u ovom sukobu da se nisu stavili u službu Američkih interesa i to protiv sebi najbližeg naroda.
Inače, Ukrajina pravi sličnu grešku kao i Srbija. Srbija je u interesnoj sferi NATO-a a non stop im gura prst u oko i flertuje sa Rusijom, dok je Ukrajina u sferi Rusije (čak mislim od životne je važnosti za Rusiju) a okrenula se protiv iste. Takva politika ne može da izađe na dobro.

Maркович Драган

pre 9 godina

Цркве нису катедрале , Меркелова дала 500 мил.€ рушите.Следечи пут од швабие остаче само пепео.Живела Света ja Рус.

Analiticar bez emocija

pre 9 godina

Komentare koje ovde čovek čita zdrav razum ne može shvatiti. Toliko ne samo podrške prorusima i otvoreno neprijateljstvo prema Ukrajincima tera čoveka da se zamisli...Verovatno je istina da je oko 7000 vojnika ukrajinske vojske u potpunom okruženju i zar zaista treba da to Srbi slave ?
Ne verujem da tako misli Srbija, ali imam utisak sudeci po komentarima da je skoro tako. Toliko frustriranosti se retko gde može sresti kao kod nas Srba...Nikada nisam mogao ni sanjati da narod kome pripadam može mrzeti cele narode. A ukrainac nam je verujte kao i rus, jednako blizak i po veri i tradiciji i kulturi. Posle citanja komentara otvoreno se pitam da li postoji neki narod na planeti koga mi iskreno volimo..sem eto Rusa.
Za mene je pravi Srbin samo onaj kome je svaki čovek na svetu brat i verujem da će srpski narod spasiti samo ovakvi ljudi, u protivnom rusi nikada nećemo postati ali ovakvi kakvi smo možemo lako nestati. Rat mora stati. Naša braća na sve strane moraju živeti. Doprinesimo to tražeći da ubijanja prestanu a ne otvoreno navijajuci za ruse i istovremeno rečima protiv svih drugih.

Grigorije silni

pre 9 godina

Siniša @
Mislim da pojma nemaš...Makedonci su nam blizu kao i Ukri ili Rusi čak mislim da su nam da su Srbi za Makedonce kroz istoriju markirani kao okupatori.
Crna Gora ti je ako nisi znao kolijevka velikog broja Srba pa i moga roda pa prema tome nekoga navoditi a Crnu Goru preskočiti je huljenje na rod Srpski.
Ukraina i Rusija su jedno baš kao Crna Gora i Srbija a sve ostalu je ne toliko bitno.

seljadin

pre 9 godina

@Marija-Buje, to sto su vama medji isprali mozak o Milosevicu ne znaci da je Srbima ispran mozak, ako ti ubiju rodbinu u Zagrebu, Gospicu, onda sigurno da ne moras gledati Milosevica sta govori jer znas sta se desava.

Mrzim cenzuru

pre 9 godina

Novi svjetski poredak se sprema. Bajke o demokraciji i individualizmu, price za naivne. Dekadencija ce biti veca nego u starom Rimu. Lov na Ruse je blagoslovljen od velike mocne banane sto leti u velikim avionima i predika o miru i humanosti.....cinizam no limit?

Mare

pre 9 godina

Ovo paradiranje zarobljenicima je ratni zločin po Ženevskoj konvenciji. Podseća na nacističke bestijalnosti, što i ne čudi ako se zna ruska ideologija.

alavi..

pre 9 godina

Pa da..dok oni slave nezavisnost,na drugoj strani verovatno placenici granatiraju i ubijaju ruske civile!Treba lovu zaraditi..Pravo horor slavlje!Sta reci za takav praznik!I zato bih im izneo..punu,raskosnu trpezu i pozvao ih sve na slavlje..sa sve onima koji ih podrzavaju!A kad sve onako alavi izjedu,pozeleo bih im..Dabogda vam sve preselo!Pozeleo i brzo otisao..da ih vise ne gledam!

Danke Deutschland

pre 9 godina

@Čitam komentare i zaprepaštena sam i žalosna zbog količine mržnje koju većina komentatora pokazuje prema Ukrajincima, dok istovremeno veličaju Rusiju i Putina. Nadam se da nisam u pravu jer - ako je zaključiti prema komentarima koje ovdje čitam i tolikoj količini otvorene mržnje (k tome potpuno iracionalne jer se radi o dvama slavenskim narodima koji su Srbima jednako bliska), izgleda da većina nije daleko odmakla od dominantnog diskursa devedesetih. To je vrlo žalosno za zemlju koja teži eurointegracijama. Jer, ono što se može iščitati iz većine njih je prizivanje miloševićevskog duha i potpuno ignoriranje onoga što je današnja službena srbijanska politika.
(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)


Ne obazirete se na ovakve komentare. Svi bi mi ovako komentarisali, da su nam rusi polupali pretke kod staljingrada onomad...

goran.goran

pre 9 godina

Svu vojničku sreću želim borcima protiv fašističke hunte, ali me i razočarava da se ti borci što barne svoje domove i porodice, kao i uskraćeno pravo na jezik i kulturu, čime su zaslužili moje poštovanje, ovako nedostojanstveno odnose prema svojim zarobljenicima. Tuže me i vaši komentari dragi potomci Solunskih junaka, koji su znali da sačuvaju dostojanstvo poraženog Bugarskog vojnika, Nemačkog i Austrijskog, a onda i svoje. Jer svo je zlo ovde i tamo posledica politike moćnika, a stradaju obični ljudi i uvek deca, i NJIHOVA BUDUĆNOST. Što pre mira u Ukrajini želim svima, a za ostalo moraju kad tad da sednu i da se dogovore, jer ovde neće biti pobednika, svi su već poraženi. Goran.Goran

Siniša

pre 9 godina

" Prvo nijedan narod nije podjednako blizak Srbima kao sto su to Rusi. Niti Belorusi, niti Ukrajinci, Makedonci ili Kinezi. Stavise, Ukrajinci se sve vise profilisu kao unijati i katolici, a zna se da je to vatikanski korpus, a Vatikan nikad ne moze biti blizak Srbima...
Moondance, 24. avgust 2014 13:49)"

Kao ruski zet, moram da ti kazem da nama Rusi uopste nisu blizak narod. Koliko ih mi volimo, toliko oni o nama nemaju pojma. Mnogo su nam blizi Grci, a i Belorusi, pa mozda i sami Ukrajinci, a od ovih navedenih, najblizi su nam Makedonci. Npr.Belorusi nas Srbe vole vise nego mi Ruse, a mi o Belorusima nemamo pojma.
Samo jedan deo zapadnih Ukrajinaca se deklarise kao unijati. Rusi i Ukrajinci su voma blizak narod i veoma vole i cene jedni druge. Nema rusa koji nema u sebi ukrajinske krvi i obrnuto. Mislim na tertoriju Ukrajine..

Oprostice ti cira sto te je tukao

pre 9 godina

Hhahahah cuj "fasisti",to kazu oni koji su okupirali tudju teritoriju(dosli iz rusije da ratuju) i prete da ce izkomadati jednu medjunarodno proznatu drzavu.Pa zar su ukrajinci fasisti sto brane svojju zemlju i svoj obraz?
Molim sve rusofile koji ovo podrzavaju da mi pojasne zasto su ukrainci fasisti?

Prema ovoj logici ispadosmo i mi fasisti u WWI jer smo se branili od okupatora.

from-RS

pre 9 godina

(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)
danas je tesko reci istinu jer odma ovi extremi se nadju ugrozeni jer mrze sve zivo pa i sebe i svi su im nacisti, fasisti a upravo se oni tako ponasaju i istina ih pogadja u srce...

darko

pre 9 godina

(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)

@Svaka cast za komentar, jer ono sto Srbima najmanje treba jeste svrstvanje na jednu ili drugu stranu. Mislite da ce nam Ukrajinici to zaboraviti? Mislite da ce nam Rusi reci hvala? Moramo shvatiti da politika (diplomatija) i narod nisu uvek ista stvar. Narod cesto nema nikakvog uticaja na politicku elitku. Pa zar neko zaista veruje kako su svi Ukrajinci fasisti i nacisti, ili kako je su proruski pobunjenici i placenici sve sami humanisti. Evo, i sada vas Marija vredjaju jer odmah aludiraju na to da ste Hrvatica i/li ustasica, a to proleto jednoumljo i vecita zamena teza, tako omiljena kod nasih politicara, puno nas je kostala u prolosti. Rat Ukrajinaca i Rusa je tragedija, i nema nikakvog razloga da se Srbi svrstavaju na bilo koju stranu, ili da se vesle kada jedni gube ili drugi pobedjuju.

Bole

pre 9 godina

Ja lično ne podržavam Ruse i Putinovu politiku, ježim se od toga... Ali definitivno mislim da je Ukrajina trebala dati prorusima autonomiju, a ako žele i državu. Nemoguće je zaustaviti narod koji želi da se odcijepi. Dokaz je i bivša Juga. Mislim da je ispravno bilo da su im dozvolili da se odvoje, pa ih onda pobijedili na Ekonomskom planu, jer bi ovi vjerovatno ostali da zive kao siromašna ruska gubernija... Uostalom, kako prosječan Rus danas živi - jebeno. Suprotno može tvrditi samo neko ko nije išao tamo... Posebno van velikih gradova, čitav istok Rusije živi ispod granice siromaštva. Rusija nije Moskva i S. Petersburg.

Zole

pre 9 godina

omentare koje ovde čovek čita zdrav razum ne može shvatiti. Toliko ne samo podrške prorusima i otvoreno neprijateljstvo prema Ukrajincima tera čoveka da se zamisli...Verovatno je istina da je oko 7000 vojnika ukrajinske vojske u potpunom okruženju i zar zaista treba da to Srbi slave ?
Ne verujem da tako misli Srbija, ali imam utisak sudeci po komentarima da je skoro tako. Toliko frustriranosti se retko gde može sresti kao kod nas Srba...Nikada nisam mogao ni sanjati da narod kome pripadam može mrzeti cele narode. A ukrainac nam je verujte kao i rus, jednako blizak i po veri i tradiciji i kulturi. Posle citanja komentara otvoreno se pitam da li postoji neki narod na planeti koga mi iskreno volimo..sem eto Rusa.
Za mene je pravi Srbin samo onaj kome je svaki čovek na svetu brat i verujem da će srpski narod spasiti samo ovakvi ljudi, u protivnom rusi nikada nećemo postati ali ovakvi kakvi smo možemo lako nestati. Rat mora stati. Naša braća na sve strane moraju živeti. Doprinesimo to tražeći da ubijanja prestanu a ne otvoreno navijajuci za ruse i istovremeno rečima protiv svih drugih.
 (Analiticar bez emocija, 24. avgust 2014 14:03)

Srbima niko nije bliskiji od Hrvata pa se eto najvise mrzimo. Trazimo jedi drugima dlaku u jajeto da bi se jos vise mrzeli. Srbi sad mrze Ukrajince zato sto su se svrstali na stranu SAD koja je nas nepriatelj. Prijatelj mog neprijatelja je moj nepijatelj. Jednostavno zar ne.

Let the force be...

pre 9 godina

(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)

Vi ste, gospodjo katolkinja,zar ne?

Zato i imate tako tolerantan pristup prema etnickom ciscenju Rusa. Ne tako davno i Vasa zemlja je ucinila najvece etnicko ciscenje Srba... vidim da ste i dalje na slicnim pozicijama kao i vecina Hrvata.

Da, Srbi veoma mrze naciste. Potpuno i beskompromisno. E sad... ukoliko vi po svom ubedjenju pripadate njima... hm.... dalje zakljucite i sami.

R. Marković

pre 9 godina

Nije uredu da nam televizija ne prenese o ofanzivi narodne milicije Novorusije. Čitalac Slađan nas je ovoga puta obavestio. Većina misle da je ukrajinska vojska ušla u Moskvu. B92 je uvek imao snage da iznese istinu. Očekujemo to i sada od vas!

Lud i zbunjen od velike demokracije

pre 9 godina

Velike svetske hijene i zveri sire demokraciju sa mrtvackim bombama. Demokracija je odavno mrtva sa pocetkom arapskog "proleca" i instaliranjem raznoraznih religioznih psihopata, jihadista. Groblja i rusevine i nitko ne ide u Haag? Haag je pun balkanaca a niti jedan anglosaxonac? Cuda li cuda.
Nije mi jasno sto Putin mirno gleda i daje incijativu hijenama. U miljunskom gradu se ubijaju CIVILI !!!

Moondance

pre 9 godina

(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)

Prvo nijedan narod nije podjednako blizak Srbima kao sto su to Rusi. Niti Belorusi, niti Ukrajinci, Makedonci ili Kinezi. Stavise, Ukrajinci se sve vise profilisu kao unijati i katolici, a zna se da je to vatikanski korpus, a Vatikan nikad ne moze biti blizak Srbima.

A drugo, i najvaznije - ne ubijaju Ukrajince u Kijevu i Lavovu, vec Ruse u Donbasu. I nisu Rusi napali Ukrajince vec obrnuto. Koji narod je doziveo humanitarnu katastrofu? Kome bombarduju crkve, vrtice, bolnice? Rusima zar ne?

Dosta tih praznih i ''moralistickih'' prica. Bolje pogledaj sta su vojnici ''bratskog'' naroda uradili ruskim civilima danas.

samo da primetim

pre 9 godina

@Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52

Čak i kad pokušavate da delujete smireno i dobronamerno srbofobija izbija iz vas. Šta vam to znači "službena srbijanska politika"? I da ja vas pitam, kakva je službena hrvatijanska politika prema Srbima koje ste proterali i oteli im imovinu?

Marija-Buje

pre 9 godina

Čitam komentare i zaprepaštena sam i žalosna zbog količine mržnje koju većina komentatora pokazuje prema Ukrajincima, dok istovremeno veličaju Rusiju i Putina. Nadam se da nisam u pravu jer - ako je zaključiti prema komentarima koje ovdje čitam i tolikoj količini otvorene mržnje (k tome potpuno iracionalne jer se radi o dvama slavenskim narodima koji su Srbima jednako bliska), izgleda da većina nije daleko odmakla od dominantnog diskursa devedesetih. To je vrlo žalosno za zemlju koja teži eurointegracijama. Jer, ono što se može iščitati iz većine njih je prizivanje miloševićevskog duha i potpuno ignoriranje onoga što je današnja službena srbijanska politika.

слађан

pre 9 godina

Изгледа да се ратна срећа окреће у Украјини, до пре неколико дана је хунта свим силама и очајнички покушавала да надјача ополченце у Доњецку и Луганску, међутим отпор (5 до 6 пута) слабијег противника је био изузетно жилав, а сада када је хунта услед ненормалног форсирања офанзиве почела полако да посустаје дошло је до контра-офанзиве ополченаца који су у протеклих неколико дана вратили добар део територије под своју контролу и чак штавише ту се и не заустављају, а герилски и диверзантски рат се води у Харкову и Мариупољу, тамо још увек има снага ополченаца који се вешто крију и изводе брзе нападе онеспособљавајући хунти снабдевање у гориву, храни и наоружању... Јединица “Моторола” је јуче и данас разбила велики део укро-снага на потезу Снежно-Красни Лиман и деблокирала ту важну трансферзалу која повезује Доњецк са Краснодоном и даље са Луганском, припадници овог интервентног одреда су пребачени на врући јужно-доњецки фронт где су у току чеони судари са елитним јединицама про-кијевских снага... Милиција Доњецке народне републике после дугих борби поново је кренула у офанзиву, разбили су колону војне технике 72. механизоване бригаде украјинске војске у Старобешевском реону на југо-истоку Доњецке области. Током последњих борби блокиране су две групе украјинских војника снаге 5.000 и 2.000 бораца...За крај бих волео још да се јави Саша Виславски са најсвежијим информацијама из хунтине кухиње,нешто га нема већ данима од како је најавио скори пад Луганска !!!

brasa

pre 9 godina

realno nece jos dugo granatirati donjeck ako se narodna vojska probije prema mariupolju polovina ukr brigada moze da bude opkoljena mislim da im sledi duboko povlscenje i ukopavanje a ide zima bice zla to je sigurno

igor

pre 9 godina

Veci je grijeh odnijeti humanitarnu pomoc i napraviti invaziju u isto vrijeme nego granatirati bolnice, uh srce be odmah strecne da bi sve ostavio i otisao tamo pomoci u borbi protiv fasizma ili amerikanizma! A UN je obican americki alat i treba ga ukinuti!

Kasandrin most

pre 9 godina

To je ta zapadna demokratija na djelu. Ukrajinski fašisti uz sagladnost Brisela i Vašingtona bombarduju škole, bolnice, čak i crkve...

Dejan

pre 9 godina

Potrebno je osnovati Sud za ratne zlocine kako bi se 'Potrosenom', Jacenjuku & co. sudilo za ratne zlocine i pokusaj genocida nad ruskim stanovnistvom.

On and on...

pre 9 godina

Bombardovali crkvu i bolnicu. To su 'Ukrajinci'. I zato vise nikad narod Donbasa nece zeleti da zivi u Ukrajini.

Bedni nacisti. Dodjite blize gradu... ceka vas vatreni docek. Kao onda kad ste ono osvojili Lugansk.

On and on...

pre 9 godina

Bombardovali crkvu i bolnicu. To su 'Ukrajinci'. I zato vise nikad narod Donbasa nece zeleti da zivi u Ukrajini.

Bedni nacisti. Dodjite blize gradu... ceka vas vatreni docek. Kao onda kad ste ono osvojili Lugansk.

слађан

pre 9 godina

Изгледа да се ратна срећа окреће у Украјини, до пре неколико дана је хунта свим силама и очајнички покушавала да надјача ополченце у Доњецку и Луганску, међутим отпор (5 до 6 пута) слабијег противника је био изузетно жилав, а сада када је хунта услед ненормалног форсирања офанзиве почела полако да посустаје дошло је до контра-офанзиве ополченаца који су у протеклих неколико дана вратили добар део територије под своју контролу и чак штавише ту се и не заустављају, а герилски и диверзантски рат се води у Харкову и Мариупољу, тамо још увек има снага ополченаца који се вешто крију и изводе брзе нападе онеспособљавајући хунти снабдевање у гориву, храни и наоружању... Јединица “Моторола” је јуче и данас разбила велики део укро-снага на потезу Снежно-Красни Лиман и деблокирала ту важну трансферзалу која повезује Доњецк са Краснодоном и даље са Луганском, припадници овог интервентног одреда су пребачени на врући јужно-доњецки фронт где су у току чеони судари са елитним јединицама про-кијевских снага... Милиција Доњецке народне републике после дугих борби поново је кренула у офанзиву, разбили су колону војне технике 72. механизоване бригаде украјинске војске у Старобешевском реону на југо-истоку Доњецке области. Током последњих борби блокиране су две групе украјинских војника снаге 5.000 и 2.000 бораца...За крај бих волео још да се јави Саша Виславски са најсвежијим информацијама из хунтине кухиње,нешто га нема већ данима од како је најавио скори пад Луганска !!!

Kasandrin most

pre 9 godina

To je ta zapadna demokratija na djelu. Ukrajinski fašisti uz sagladnost Brisela i Vašingtona bombarduju škole, bolnice, čak i crkve...

samo da primetim

pre 9 godina

@Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52

Čak i kad pokušavate da delujete smireno i dobronamerno srbofobija izbija iz vas. Šta vam to znači "službena srbijanska politika"? I da ja vas pitam, kakva je službena hrvatijanska politika prema Srbima koje ste proterali i oteli im imovinu?

Let the force be...

pre 9 godina

(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)

Vi ste, gospodjo katolkinja,zar ne?

Zato i imate tako tolerantan pristup prema etnickom ciscenju Rusa. Ne tako davno i Vasa zemlja je ucinila najvece etnicko ciscenje Srba... vidim da ste i dalje na slicnim pozicijama kao i vecina Hrvata.

Da, Srbi veoma mrze naciste. Potpuno i beskompromisno. E sad... ukoliko vi po svom ubedjenju pripadate njima... hm.... dalje zakljucite i sami.

Dejan

pre 9 godina

Potrebno je osnovati Sud za ratne zlocine kako bi se 'Potrosenom', Jacenjuku & co. sudilo za ratne zlocine i pokusaj genocida nad ruskim stanovnistvom.

Moondance

pre 9 godina

(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)

Prvo nijedan narod nije podjednako blizak Srbima kao sto su to Rusi. Niti Belorusi, niti Ukrajinci, Makedonci ili Kinezi. Stavise, Ukrajinci se sve vise profilisu kao unijati i katolici, a zna se da je to vatikanski korpus, a Vatikan nikad ne moze biti blizak Srbima.

A drugo, i najvaznije - ne ubijaju Ukrajince u Kijevu i Lavovu, vec Ruse u Donbasu. I nisu Rusi napali Ukrajince vec obrnuto. Koji narod je doziveo humanitarnu katastrofu? Kome bombarduju crkve, vrtice, bolnice? Rusima zar ne?

Dosta tih praznih i ''moralistickih'' prica. Bolje pogledaj sta su vojnici ''bratskog'' naroda uradili ruskim civilima danas.

Zoki

pre 9 godina

@ Ovo paradiranje zarobljenicima je ratni zločin po Ženevskoj konvenciji. Podseća na nacističke bestijalnosti, što i ne čudi ako se zna ruska ideologija. (Mare).

Mare, ovo nije diskusija o tome zasto su se razveli Daca i Natasa, o ovome se ne diskutuje ako se ne znaju cinjenice. Imas mnogo dokumetanrnih snimaka iz Drugog svetskog rata, bas na ovu temu. Nemci su vodili ruske zarobljenike 1941, 1942, 1943, nisam siguran, da li kroz Berlin ili Minhen, dok je nemacki narod stajao u spaliru, gadjao ruske zarobljene vojnike svakojakim stvarima, nazivao ih najpogrdnijim imenima. Potom ide snimak iste stvari, samo sa obrnutim ulogama. Nemacki zarobljenici posle opsade Lenjingrada, sprovode ih ruski vojnici, sa strane ruski gradjani koji su trpeli najstrasniju opsadu od 900 dana, dostojanstveno i bez reci posmatraju zarobljene Nemce. Ni rec se ne cuje. Kosa da ti se na glavi digne. I onda se javlja neki priuceni Mare da nam drzi lekcije o Zenevskoj konvenciji. Slazem se da je ovo bolno, i meni je zao tih ljudi, ali to je rat. I da ti kazem jos nesto. Ja sam svim srcem za Putina i Rusiju, ali mi dodje tuga kada vidim one ukrajinske vojnike, to su bre mahom deca, toliko sam i ja imao kada su me 1991. godine slali u rat. Oni ginu. Nema to veze jesu li sa istoka ili unijati sa zapada, to su deca sirotinje, a politicari su svoje sklonili u London i Nju Jork. Sve dok je tako ne mogu da se radujem. I naravno. Za sve, ali apsolutno za sve ovo su krivi SAD i EU.

igor

pre 9 godina

Veci je grijeh odnijeti humanitarnu pomoc i napraviti invaziju u isto vrijeme nego granatirati bolnice, uh srce be odmah strecne da bi sve ostavio i otisao tamo pomoci u borbi protiv fasizma ili amerikanizma! A UN je obican americki alat i treba ga ukinuti!

Siniša

pre 9 godina

" Prvo nijedan narod nije podjednako blizak Srbima kao sto su to Rusi. Niti Belorusi, niti Ukrajinci, Makedonci ili Kinezi. Stavise, Ukrajinci se sve vise profilisu kao unijati i katolici, a zna se da je to vatikanski korpus, a Vatikan nikad ne moze biti blizak Srbima...
Moondance, 24. avgust 2014 13:49)"

Kao ruski zet, moram da ti kazem da nama Rusi uopste nisu blizak narod. Koliko ih mi volimo, toliko oni o nama nemaju pojma. Mnogo su nam blizi Grci, a i Belorusi, pa mozda i sami Ukrajinci, a od ovih navedenih, najblizi su nam Makedonci. Npr.Belorusi nas Srbe vole vise nego mi Ruse, a mi o Belorusima nemamo pojma.
Samo jedan deo zapadnih Ukrajinaca se deklarise kao unijati. Rusi i Ukrajinci su voma blizak narod i veoma vole i cene jedni druge. Nema rusa koji nema u sebi ukrajinske krvi i obrnuto. Mislim na tertoriju Ukrajine..

brasa

pre 9 godina

realno nece jos dugo granatirati donjeck ako se narodna vojska probije prema mariupolju polovina ukr brigada moze da bude opkoljena mislim da im sledi duboko povlscenje i ukopavanje a ide zima bice zla to je sigurno

dragan

pre 9 godina

Ovako smo i mi u Hrvatskoj '95.g. trebali paradirati zarobljenim Srbima. Šteta što nismo. Svaka čast prorusima, tako se to radi!
(daska, 24. avgust 2014 14:51)

Al vam narav fasisticka nije dozvoljavala jer ste vi sve zarobljeno odmah ubijali i bacali u jame i jezera,setimo se samo porodice Zec iz zagreba i 12-ogodisnje devojcice ubijenih od strane hrabrih vam ustasa poznatih javnosti ali do sada neosudjenih naravno.Klica vam je takva pokvarena

Analiticar bez emocija

pre 9 godina

Komentare koje ovde čovek čita zdrav razum ne može shvatiti. Toliko ne samo podrške prorusima i otvoreno neprijateljstvo prema Ukrajincima tera čoveka da se zamisli...Verovatno je istina da je oko 7000 vojnika ukrajinske vojske u potpunom okruženju i zar zaista treba da to Srbi slave ?
Ne verujem da tako misli Srbija, ali imam utisak sudeci po komentarima da je skoro tako. Toliko frustriranosti se retko gde može sresti kao kod nas Srba...Nikada nisam mogao ni sanjati da narod kome pripadam može mrzeti cele narode. A ukrainac nam je verujte kao i rus, jednako blizak i po veri i tradiciji i kulturi. Posle citanja komentara otvoreno se pitam da li postoji neki narod na planeti koga mi iskreno volimo..sem eto Rusa.
Za mene je pravi Srbin samo onaj kome je svaki čovek na svetu brat i verujem da će srpski narod spasiti samo ovakvi ljudi, u protivnom rusi nikada nećemo postati ali ovakvi kakvi smo možemo lako nestati. Rat mora stati. Naša braća na sve strane moraju živeti. Doprinesimo to tražeći da ubijanja prestanu a ne otvoreno navijajuci za ruse i istovremeno rečima protiv svih drugih.

Zasluženo

pre 9 godina

Ovo paradiranje zarobljenicima je ratni zločin po Ženevskoj konvenciji. Podseća na nacističke bestijalnosti, što i ne čudi ako se zna ruska ideologija.
(Mare, 24. avgust 2014 14:33)

Gluposti. Ovo paradiranje u Donjecku je samo podsetnik na paradu u Moskvi 1944. godine, gde su na isti način poslali na moskovske ulice zarobljenu nacističku vojsku. A ukrajinska vojska i paravojske koje danas napadaju Ruse u Donjecku su takođe nacističke ideologije. Ovo se zove deja vu, druže. Nemoj biti nacista pa te neće niko ni ponižavati. A priču o nacističkoj bestijalnosti pošalji u Kijev.

R. Marković

pre 9 godina

Nije uredu da nam televizija ne prenese o ofanzivi narodne milicije Novorusije. Čitalac Slađan nas je ovoga puta obavestio. Većina misle da je ukrajinska vojska ušla u Moskvu. B92 je uvek imao snage da iznese istinu. Očekujemo to i sada od vas!

Kvazimodo Sorabius

pre 9 godina

Marija-Buje@, kog djavola tražite na srpskim sajtovima, osim patologije da nam pridikujete laži o "srpskoj krivici" i poturate Miloševica kao krivca - s jasnom željom da abolirate jedinog krivca - Tudjmana?
Je li vaš sveti Franjo Tudjman više puta ponavljao da RATA NE BILO DA GA HRVATSKA NIJE HTJELA? Jeste! Kako vas nije sramota više da pominjete Miloševica - dok mu ne podignete ?pomenik umesto bana Jelačica? Ban vam nije napravio neovisnu a Miloševic jeste.
Ajte s bogom!

Marija-Buje

pre 9 godina

Čitam komentare i zaprepaštena sam i žalosna zbog količine mržnje koju većina komentatora pokazuje prema Ukrajincima, dok istovremeno veličaju Rusiju i Putina. Nadam se da nisam u pravu jer - ako je zaključiti prema komentarima koje ovdje čitam i tolikoj količini otvorene mržnje (k tome potpuno iracionalne jer se radi o dvama slavenskim narodima koji su Srbima jednako bliska), izgleda da većina nije daleko odmakla od dominantnog diskursa devedesetih. To je vrlo žalosno za zemlju koja teži eurointegracijama. Jer, ono što se može iščitati iz većine njih je prizivanje miloševićevskog duha i potpuno ignoriranje onoga što je današnja službena srbijanska politika.

Danke Deutschland

pre 9 godina

@Čitam komentare i zaprepaštena sam i žalosna zbog količine mržnje koju većina komentatora pokazuje prema Ukrajincima, dok istovremeno veličaju Rusiju i Putina. Nadam se da nisam u pravu jer - ako je zaključiti prema komentarima koje ovdje čitam i tolikoj količini otvorene mržnje (k tome potpuno iracionalne jer se radi o dvama slavenskim narodima koji su Srbima jednako bliska), izgleda da većina nije daleko odmakla od dominantnog diskursa devedesetih. To je vrlo žalosno za zemlju koja teži eurointegracijama. Jer, ono što se može iščitati iz većine njih je prizivanje miloševićevskog duha i potpuno ignoriranje onoga što je današnja službena srbijanska politika.
(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)


Ne obazirete se na ovakve komentare. Svi bi mi ovako komentarisali, da su nam rusi polupali pretke kod staljingrada onomad...

Vicentijevic Samuil

pre 9 godina

@pero

Petre, da se ti nesto nisi zabunio? Kad su Srbi u Subotici i bilo gde u Vojvodini ubijali madjarske civile? Bilo je posle II svetskog rata, jer su Madjari ucinili teske zlocine u Vojvodini. I pre toga i posle toga narodi zive lepo i slozno ovde kod nas. Da nisi ti mozda iz Hrvatske, pa zato branis naciste? Onda je razumljivo.

Cinjenica 1: povodom dana nezavisnosti Ukrajine, PoTrosenko je vratio orden za hrabrost iz SS Galicina (to je ukrajinska SS divizija koja je ucinila strasne zocine po Poljskoj, prema Rusima, ali i operisala u Sloveniji i protiv Srba u Hrvatskoj, naravno kao pomoc ustasama za vreme NOBa)

Cinjenica 2: u okolini Donjecka, pre sedam dana pradeda spasao svoju 16-to godisnju unuku, koju su poceli da siliju komandant bataljona Ajdar i njegov zamenik. Stari crvenoarmejac usao i hicima iz pistolja ubio zveri. U Kijevu oba ova zlikovca sahranjeni uz najvece drzavne pocasti i dobili zvanje heroja.

Pametnom dosta.

RSK

pre 9 godina

@Marija-Buje
Rusi i Ukrajinci nisu i ne mogu da budu Srbima jednako bliski narodi. Ukrajinci su od Hitlera pa nadalje fašisti a Rusi antifašisti. I tu sva slavenska sličnost prestaje ... Žalostno je samo to što vaša hrvatistanska percepcija ne želi da razume.

Maркович Драган

pre 9 godina

Цркве нису катедрале , Меркелова дала 500 мил.€ рушите.Следечи пут од швабие остаче само пепео.Живела Света ja Рус.

ISKANDER

pre 9 godina

Cinjenica 2: u okolini Donjecka, pre sedam dana pradeda spasao svoju 16-to godisnju unuku, koju su poceli da siliju komandant bataljona Ajdar i njegov zamenik. Stari crvenoarmejac usao i hicima iz pistolja ubio zveri. U Kijevu oba ova zlikovca sahranjeni uz najvece drzavne pocasti i dobili zvanje heroja.

Pametnom dosta.
(Vicentijevic Samuil, 24. avgust 2014 15:40)

Vidis,za ove bitange sto su silovale tu devojcicu nisam do sada procitao, ali svaka cast staroj vojnicini (njenom dedi) koji im je presudio...
Jedino mozda nisi trebao da napises i pominjes da je deda bio 'crvenoarmejac'...
Sada ce nasi susjedi i retki Srpski EU-topisti uz nauceno napamet ; komunizam, boljsevizam i NARAVNO - KGB...

Lud i zbunjen od velike demokracije

pre 9 godina

Velike svetske hijene i zveri sire demokraciju sa mrtvackim bombama. Demokracija je odavno mrtva sa pocetkom arapskog "proleca" i instaliranjem raznoraznih religioznih psihopata, jihadista. Groblja i rusevine i nitko ne ide u Haag? Haag je pun balkanaca a niti jedan anglosaxonac? Cuda li cuda.
Nije mi jasno sto Putin mirno gleda i daje incijativu hijenama. U miljunskom gradu se ubijaju CIVILI !!!

aleko dundich

pre 9 godina

Šta mislite jednog dana ovako Mađari u Subotici da rade... Poruka histeričnim prorusima: "Ne možete zlo podržavati a dobrom se nadati!"
(pero, 24. avgust 2014 15:10)

Pa, ako neko - daleko bilo - bude spalio Madjare iz Sente, na primer, kao sto su nacisti to uradili u Odesi, u tom slucaju bio bih na strani Madjara iz Subotice, kao sto sam sada na strani federalista. Da li ti je sad malo jasnije? Inace, da, ovo je kopija moskovske parade, jedine izmedju 1941. i 1945. kada su zarobljeni nacisti promarsirali u potpunoj tisini, a posle njih su sluzbe cistoce smrkovima oprale ulice kojima su prolazili. Jedan od najsimbolicnijih trenutaka Drugog svetskog rata. kultno.

seljadin

pre 9 godina

@Marija-Buje, to sto su vama medji isprali mozak o Milosevicu ne znaci da je Srbima ispran mozak, ako ti ubiju rodbinu u Zagrebu, Gospicu, onda sigurno da ne moras gledati Milosevica sta govori jer znas sta se desava.

Mika Pančevac

pre 9 godina

Rusi se nisu dalje makli od drugog svetskog rata (oni su zaključani mentalno). Iste staljinističke metode koriste, istu retoriku, isti rečnik koji su njihovi dedovi partizani koristili. Rusi su kod nas u Banatu toliko zla naneli ljudima posle 1944., to se nije zaboravilo! Pitajte samo nekoga starijeg ko je to preživio. Zlatna horda... nije ni čudo što su danas Rusi najomraženija nacija među evropljanima. Ko bi ih volio takve.. daleko im lepa kuća... samo dalje od nas.

Dimitrij

pre 9 godina

(pero, 24. avgust 2014 15:10

Dobro razmislite kada drugi put budete rekli da mi koji drugacije razmisljamo od vas podrzavamo zlo.

To zlo se brani od nelegalne vlasti koja ubija civile fosfornim bombama, koja spaljuje zive civile u Odesi, koja nosi nacisticke oznake na rukavima. Ne znam da li ste gledali snimke ubijenih majki koji u svom narucju drze mrtvu decu, preko 2000 civila ubijeno, da ne govorim o opstrukciji dopreme humanitarne pomoci i sakrivanju ko je srusio malezijski avion.
Gadjanje balistickim raketama od 500 kg po civilnim zgradama, ukidanju ruskog jezika i zabrana svih radio televizijskih stanica.

UN, napolje iz SAD

pre 9 godina

Veci je grijeh odnijeti humanitarnu pomoc i napraviti invaziju u isto vrijeme nego granatirati bolnice, uh srce be odmah strecne da bi sve ostavio i otisao tamo pomoci u borbi protiv fasizma ili amerikanizma! A UN je obican americki alat i treba ga ukinuti!
(igor, 24. avgust 2014 11:21)

Igore, UN je oduvek bio americki alat. Trazi na internetu govore Fidela Kastra i Ce Gevare iz 60-ih. Jos tada su zahtevali izmestanje sedista UN iz SAD u neku neutralnu zemlju, samo ne u Svajcarsku ili neku drugu "neutralnu" zemlju zapadne hemisfere. Moj favorit za novo sediste UN bio bi Butan. Jedna od malo drzava na ovome svetu koja zaista nikome nista nece. Idealno mesto za UN.

kondor

pre 9 godina

Auuuu,sad sam gledao snimak iz Donjecka sa "parade". Lele kakva sprdnja sa Ukrajinom i zapadom. Mislim da ce nam Rusi demonstrirati moc tokom decembra i da ce u Kijev uci za katolicki Bozic na nekih 20-ak stepeni ispod nule. Cisto da objasne ko moze ratovati u zimu.

ISKANDER

pre 9 godina

čitav istok Rusije živi ispod granice siromaštva. Rusija nije Moskva i S. Petersburg.
(Bole, 24. avgust 2014 14:35)

Isto tako je i u SAD,jer podatak govori da preko 30 miliona Amerikanaca zivi ispod granice siromastva. Daleki istok ima svega 6,5 miliona stanovnika,vec ako mislis na oblasti ; Jakutija (najveca nalazista dragog kamenja) ,Komsomolsk na Amuru u Amurskoj oblasti (proizvodnja Suhoja i podmornica),Kamcatski kraj,Primorski kraj (Vladivostok,koji nikako nije siromasan),Cukotka (koja je prebogata) i Magadanska oblast (koja jeste beda),Sahalin (Juzno Sahalinsk je kao najveci grad prilicno razvijen) ,Jevrejski autonmni okrug i Habarovski kraj..
Ima svega i svacega tamo,ali je depopulacija jos uvek problem,ali ce i to stati u skorije vreme.
Uvek imas drugu stranu,ali me cudi za coveka koji kao ti pise da je bio u Rusiji,pa onda napise Sankt Petersburg...PETERBURG bez 'S',jer je to naziv (Petersburg) koji zapadne zemlje koriste.

Kolumbo

pre 9 godina

Ima li video sa ove Donjecke parade?
(Video kad mu je vreme!, 24. avgust 2014 14:38)

http://youtu.be/Fp9xZl9X8ZQ

...sve sa pranjem ulice, kao 1944-te

Zole

pre 9 godina

omentare koje ovde čovek čita zdrav razum ne može shvatiti. Toliko ne samo podrške prorusima i otvoreno neprijateljstvo prema Ukrajincima tera čoveka da se zamisli...Verovatno je istina da je oko 7000 vojnika ukrajinske vojske u potpunom okruženju i zar zaista treba da to Srbi slave ?
Ne verujem da tako misli Srbija, ali imam utisak sudeci po komentarima da je skoro tako. Toliko frustriranosti se retko gde može sresti kao kod nas Srba...Nikada nisam mogao ni sanjati da narod kome pripadam može mrzeti cele narode. A ukrainac nam je verujte kao i rus, jednako blizak i po veri i tradiciji i kulturi. Posle citanja komentara otvoreno se pitam da li postoji neki narod na planeti koga mi iskreno volimo..sem eto Rusa.
Za mene je pravi Srbin samo onaj kome je svaki čovek na svetu brat i verujem da će srpski narod spasiti samo ovakvi ljudi, u protivnom rusi nikada nećemo postati ali ovakvi kakvi smo možemo lako nestati. Rat mora stati. Naša braća na sve strane moraju živeti. Doprinesimo to tražeći da ubijanja prestanu a ne otvoreno navijajuci za ruse i istovremeno rečima protiv svih drugih.
 (Analiticar bez emocija, 24. avgust 2014 14:03)

Srbima niko nije bliskiji od Hrvata pa se eto najvise mrzimo. Trazimo jedi drugima dlaku u jajeto da bi se jos vise mrzeli. Srbi sad mrze Ukrajince zato sto su se svrstali na stranu SAD koja je nas nepriatelj. Prijatelj mog neprijatelja je moj nepijatelj. Jednostavno zar ne.

Лима

pre 9 godina

@daska. Xaxaxa! :-) јој сад кад нисам умро од смеха нећу никад! Па ко је пево 1991. "Данке Дојчланд тралалала" ! ? и ко данас пева исту песму у Украјини ? :-)) ти си шоу!

alavi..

pre 9 godina

Pa da..dok oni slave nezavisnost,na drugoj strani verovatno placenici granatiraju i ubijaju ruske civile!Treba lovu zaraditi..Pravo horor slavlje!Sta reci za takav praznik!I zato bih im izneo..punu,raskosnu trpezu i pozvao ih sve na slavlje..sa sve onima koji ih podrzavaju!A kad sve onako alavi izjedu,pozeleo bih im..Dabogda vam sve preselo!Pozeleo i brzo otisao..da ih vise ne gledam!

slobodan blok70

pre 9 godina

rusofil sam i podrzavam rusku politiku prema ukrajinskom neofasistickom rezimu ali ovo je veoma ruzno. ti vojnici koji se izlazu ruglu su regruti, vojnici kojima je jedini ratni cilj da donesu zivu glavu kuci. veliki minus

aleksandars

pre 9 godina

@Marija Buje
Ja bih bio za Ukrajinu u ovom sukobu da se nisu stavili u službu Američkih interesa i to protiv sebi najbližeg naroda.
Inače, Ukrajina pravi sličnu grešku kao i Srbija. Srbija je u interesnoj sferi NATO-a a non stop im gura prst u oko i flertuje sa Rusijom, dok je Ukrajina u sferi Rusije (čak mislim od životne je važnosti za Rusiju) a okrenula se protiv iste. Takva politika ne može da izađe na dobro.

Komazec

pre 9 godina

jedna mala neiskvarena dusa je ubijena, ima samo 4 godine, tako se kratko radovala ovozemaljskom zivotu, kome je kriva mala devojcica i koliko samo dece gine svaki dan sirom sveta, ljudska glupost i obest je neogranicena zato nama ljudima i nije mesto na planeti, mi smo stetocine koje ce se medjusobno poubijati jer ni nismo za bolje, nema godine od mesopotamije do danas da se ljudi krvolocno nisu ubijali, krug osveta i idiotluka ce uskoro zatvoriti krug naseg bivstvovanja na ovoj planeti, Ab Homine Hominus Cotidianum Periculum rece Seneka pre 2000 godina a okrutnost i svirepost otada naovamo jasno nam govori da je zlo u nama imanentno i da rusi sve ono bozansko i blago u nasim dusama.

bole

pre 9 godina

pomesana su mi osecanja. podrzavam novoruse al kad god osetim zadovoljstvo zbog njihovih uspeha odmah mi se srce stegne i zbog mrtvih ukrajinaca. mnogo je tu nevine dece, al opet se i setim stalnih bombardovanja. i sve tako u krug.
sto ih ne pustise da se otcepe odmah, ovako izginuse hiljade i hiljade a rezultat ce biti isti...
tragedija.

Ženeva konvenšn

pre 9 godina

Vojnik ili civil odavno prešli smo tu liniju, za vlast iz okrugle sobe što sedi k'o u žiriju, za dvostruke aršine, medijske mašine, sve se pretvara u prah i pepeo od njihove taštine...

Millennium

pre 9 godina

Ja sam ovaj sukob počeo da gledam isključivo kroz patnju i stradanje ljudi. Muka mi je od navijanja, i ushićenja kada stižu izveštaji o mrtvim ukrajincima i opločenicima. Oni koji se lože kako su ovi sredili ove ili oni one, će nakon što ugase kompjuter da poljube dečicu, zagrle ženicu i idu na posao i druže se sa prijateljima. Svi koji ste oduševljeni ratom u Ukrajini, puške u ruke pa polako. Tako su ranije i ovde navijali da se ide na Zagreb i Sarajevo, pa su ostajali kućama a deca išla da ginu. Jel iko više pominje kakva je glad i kakvi su očajni uslovi u Lugansku i Donjecku? Interesuje li to koga? Na hiljade je stradalo, a na kraju će biti onako kako se Ameri i Ruje dogovore. A oni zajedno otvaraju bušotine po severu. Ne zanosite se, politika je to. Nema dobrih, nema poštenih. Svako gleda svoj interes. Neće biti ruskih tenkova koji ulaze u Kijev i produžavaju na Zapad donoseći pravdu i slobodu, neće NATO avioni leteti nad Ukrajinom i pomagati ukrajincima. Oni sede u svojim foteljama, na sigurnom, a drugi ginu za njihove interese.

o.k.

pre 9 godina

ako neko misli da ovde ima dobrih i losih, nije se prevario. ima ih na obe strane. ali zauzimati stranu u ovakvkom konfliktu, gde ljudi ginu, i zlocini se desavaju svaki dan, je van svake pameti. nije bre ovo fudbalska utakmica.

Mare

pre 9 godina

Ovo paradiranje zarobljenicima je ratni zločin po Ženevskoj konvenciji. Podseća na nacističke bestijalnosti, što i ne čudi ako se zna ruska ideologija.

Mrzim cenzuru

pre 9 godina

Novi svjetski poredak se sprema. Bajke o demokraciji i individualizmu, price za naivne. Dekadencija ce biti veca nego u starom Rimu. Lov na Ruse je blagoslovljen od velike mocne banane sto leti u velikim avionima i predika o miru i humanosti.....cinizam no limit?

mfg

pre 9 godina

"Prvo nijedan narod nije podjednako blizak Srbima kao sto su to Rusi. Niti Belorusi, niti Ukrajinci, Makedonci ili Kinezi."

Ah ti srpski mokri snovi... To je valjda neki vas obrambeni mehanizam kojim se stitite od realnosti, a ona je za vas prilicno mracna...

AlekS

pre 9 godina

Čitam komentare i zaprepaštena sam i žalosna zbog količine mržnje koju većina komentatora pokazuje prema Ukrajincima, dok istovremeno veličaju Rusiju i Putina. Nadam se da nisam u pravu jer - ako je zaključiti prema komentarima koje ovdje čitam i tolikoj količini otvorene mržnje (k tome potpuno iracionalne jer se radi o dvama slavenskim narodima koji su Srbima jednako bliska), izgleda da većina nije daleko odmakla od dominantnog diskursa devedesetih. To je vrlo žalosno za zemlju koja teži eurointegracijama. Jer, ono što se može iščitati iz većine njih je prizivanje miloševićevskog duha i potpuno ignoriranje onoga što je današnja službena srbijanska politika.
(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)

To je sasvim objasnjivo i razumemo ako pogledamo kome smo verovali poslednjih 60 godina. Mislim na "bravara" o kome poslednjih godina se sve vise i otvorenije govori. Njegovo odrzavanje na vlasti se baziralo na stalnoj pretnji od stranih imaginarnih neprijatelja a najveca pretnja po njegovu vlast je dolazila iz njegove nekadasnje otadzbine, koju je izdao.

NScentar

pre 9 godina

(o.k., 24. avgust 2014 15:53)
Prvi pametni i humano korektni komentar sto sam procitao u vezi ovg tako zvanog, rata. Ljudi u ovu zemlju zaborave da i Ukrajinci ginu, i oni su ljudi, sa decu i majke i oceve. Ali mrznja prema Zapadu je ovde toliko velika, da ljudi ocorove. Nek se samo nadje neki kraj sukoba i mir u istocnu Ukrajinu.

Grigorije silni

pre 9 godina

Siniša @
Mislim da pojma nemaš...Makedonci su nam blizu kao i Ukri ili Rusi čak mislim da su nam da su Srbi za Makedonce kroz istoriju markirani kao okupatori.
Crna Gora ti je ako nisi znao kolijevka velikog broja Srba pa i moga roda pa prema tome nekoga navoditi a Crnu Goru preskočiti je huljenje na rod Srpski.
Ukraina i Rusija su jedno baš kao Crna Gora i Srbija a sve ostalu je ne toliko bitno.

darko

pre 9 godina

(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)

@Svaka cast za komentar, jer ono sto Srbima najmanje treba jeste svrstvanje na jednu ili drugu stranu. Mislite da ce nam Ukrajinici to zaboraviti? Mislite da ce nam Rusi reci hvala? Moramo shvatiti da politika (diplomatija) i narod nisu uvek ista stvar. Narod cesto nema nikakvog uticaja na politicku elitku. Pa zar neko zaista veruje kako su svi Ukrajinci fasisti i nacisti, ili kako je su proruski pobunjenici i placenici sve sami humanisti. Evo, i sada vas Marija vredjaju jer odmah aludiraju na to da ste Hrvatica i/li ustasica, a to proleto jednoumljo i vecita zamena teza, tako omiljena kod nasih politicara, puno nas je kostala u prolosti. Rat Ukrajinaca i Rusa je tragedija, i nema nikakvog razloga da se Srbi svrstavaju na bilo koju stranu, ili da se vesle kada jedni gube ili drugi pobedjuju.

Oprostice ti cira sto te je tukao

pre 9 godina

Hhahahah cuj "fasisti",to kazu oni koji su okupirali tudju teritoriju(dosli iz rusije da ratuju) i prete da ce izkomadati jednu medjunarodno proznatu drzavu.Pa zar su ukrajinci fasisti sto brane svojju zemlju i svoj obraz?
Molim sve rusofile koji ovo podrzavaju da mi pojasne zasto su ukrainci fasisti?

Prema ovoj logici ispadosmo i mi fasisti u WWI jer smo se branili od okupatora.

from-RS

pre 9 godina

(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)
danas je tesko reci istinu jer odma ovi extremi se nadju ugrozeni jer mrze sve zivo pa i sebe i svi su im nacisti, fasisti a upravo se oni tako ponasaju i istina ih pogadja u srce...

Rade

pre 9 godina

Granatiranje gradova u kojima umiru civili je strasan zlocin. A ovo prisilno setanje ratnih zarobljenika kroz grad je isto bolesno, vrsta mucenja. Nadam se samo da ce taj rat ubrzo prestati.
Oni prvi komentari na svaku vjest su obicno ostrasceni, brzopleti...komentari onih kojimbi bili prvi na barikadama, prvi bi uzeli pusku da krenu na nekoga.

Analiticar bez emocija

pre 9 godina

Zole
rezultat ovih navijanja i jeste to o čemu pišete. Problem je dakle u nama i našim frustracijama pa i ako će mo iskreno našim porazima za koje nam je uvek kriv neko drugi. Vidite, ja ni u snu ne mrzim Hrvate ili Muslimane, kao ni ostale narode. Svugde imam prijatelje i svugde se osećam ugodno. Ja naprosto ne umem mrzeti i ni sa kime nemam problema. A frustracije su rezultat unutrašnjeg nezadovoljstva, medjutim kod nas Srba je opasno to što mi ne razlucujemo već generalizujemo. Izgleda da mi ne volimo ruse koliko mrzimo amerikance, ali hajde da govorimo iskreno pa kada bi srbi imali moć da noćas unište ameriku zauvek da li bi to zaista učinili ? Ja lično to nikada nebi ni pomislio a kamoli učinio pa čak bi se u takvoj situaciji apsolutno stavio u odbranu amerikanaca ili bilo koga drugog kome bi moj narod ugrozio biološki opstanak.
Ako čitate komentare ovde budite sigurni da nisu najbolji oni koji imaju najviše pozitivnih ili negativnih poena već oni kod kojih je taj odnos uravnotežen. Treba dobro razmisliti zašto smo za to što osećamo ili izražavamo. Usput samo da dodam da bi onaj ko je ikada bio u Kijevu i posetio Sofijski Sabor, morao znati da se prvobitno današnja Rusija zvala Kijevrusija. Dakle Rusi i Ukrainci su braća po krvi.

Bole

pre 9 godina

Ja lično ne podržavam Ruse i Putinovu politiku, ježim se od toga... Ali definitivno mislim da je Ukrajina trebala dati prorusima autonomiju, a ako žele i državu. Nemoguće je zaustaviti narod koji želi da se odcijepi. Dokaz je i bivša Juga. Mislim da je ispravno bilo da su im dozvolili da se odvoje, pa ih onda pobijedili na Ekonomskom planu, jer bi ovi vjerovatno ostali da zive kao siromašna ruska gubernija... Uostalom, kako prosječan Rus danas živi - jebeno. Suprotno može tvrditi samo neko ko nije išao tamo... Posebno van velikih gradova, čitav istok Rusije živi ispod granice siromaštva. Rusija nije Moskva i S. Petersburg.

goran.goran

pre 9 godina

Svu vojničku sreću želim borcima protiv fašističke hunte, ali me i razočarava da se ti borci što barne svoje domove i porodice, kao i uskraćeno pravo na jezik i kulturu, čime su zaslužili moje poštovanje, ovako nedostojanstveno odnose prema svojim zarobljenicima. Tuže me i vaši komentari dragi potomci Solunskih junaka, koji su znali da sačuvaju dostojanstvo poraženog Bugarskog vojnika, Nemačkog i Austrijskog, a onda i svoje. Jer svo je zlo ovde i tamo posledica politike moćnika, a stradaju obični ljudi i uvek deca, i NJIHOVA BUDUĆNOST. Što pre mira u Ukrajini želim svima, a za ostalo moraju kad tad da sednu i da se dogovore, jer ovde neće biti pobednika, svi su već poraženi. Goran.Goran

Бојан Илић

pre 9 godina

Šta mislite jednog dana ovako Mađari u Subotici da rade... Poruka histeričnim prorusima: "Ne možete zlo podržavati a dobrom se nadati!"
(pero, 24. avgust 2014 15:10)

E Pero Pero, da imas bar malo obraza, ne bi se sluzio ovakvim stvarima i "preskakao" KiM!

Бојан Илић

pre 9 godina

"Prvo nijedan narod nije podjednako blizak Srbima kao sto su to Rusi. Niti Belorusi, niti Ukrajinci, Makedonci ili Kinezi."Ah ti srpski mokri snovi... To je valjda neki vas obrambeni mehanizam kojim se stitite od realnosti, a ona je za vas prilicno mracna...
(mfg, 24. avgust 2014 15:05)

Ајд сад ти мени лепо објасни шта си написао?!
Или ако је оно "ко си ти да теби објашњавам", ти објасни другима?!
Много ме интересује овај "ментални склоп"....! :-)
Какви "мокри снови и одбрамбени механизми"?!
Видео си да људи то пишу па к'о велиш и ти да будеш cool?! :-))
Јадно...
Хвала !

Kiza

pre 9 godina

rusofil sam i podrzavam rusku politiku prema ukrajinskom neofasistickom rezimu ali ovo je veoma ruzno. ti vojnici koji se izlazu ruglu su regruti, vojnici kojima je jedini ratni cilj da donesu zivu glavu kuci. veliki minus
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (slobodan blok70, 24. avgust 2014 16:22)

Pa ni Ukrajincima nije trebalo obaranje malezijskog aviona. Kada se puca
i gine drugacije se razmislja.

Бојан Илић

pre 9 godina

Zarobljenici su uglavnom bili neobrijani i izgledali su neuredno, a na sebi su imali ili vojne uniforme, ili civilnu odeću.

"Цивилна одећа" не пролази и код Руса! :-)

Danijel

pre 9 godina

Ukrajinski zarobljenici imaju sreću što mogu da marširaju, da hodaju i što su uopšte živi,a što Rusi ne slede onu izreku Johana von Berenklaua :"Vojnik može da bude samo živ ili mrtav,nikako zarobljen."

Marija-Buje

pre 9 godina

Čitam komentare i zaprepaštena sam i žalosna zbog količine mržnje koju većina komentatora pokazuje prema Ukrajincima, dok istovremeno veličaju Rusiju i Putina. Nadam se da nisam u pravu jer - ako je zaključiti prema komentarima koje ovdje čitam i tolikoj količini otvorene mržnje (k tome potpuno iracionalne jer se radi o dvama slavenskim narodima koji su Srbima jednako bliska), izgleda da većina nije daleko odmakla od dominantnog diskursa devedesetih. To je vrlo žalosno za zemlju koja teži eurointegracijama. Jer, ono što se može iščitati iz većine njih je prizivanje miloševićevskog duha i potpuno ignoriranje onoga što je današnja službena srbijanska politika.

Mika Pančevac

pre 9 godina

Rusi se nisu dalje makli od drugog svetskog rata (oni su zaključani mentalno). Iste staljinističke metode koriste, istu retoriku, isti rečnik koji su njihovi dedovi partizani koristili. Rusi su kod nas u Banatu toliko zla naneli ljudima posle 1944., to se nije zaboravilo! Pitajte samo nekoga starijeg ko je to preživio. Zlatna horda... nije ni čudo što su danas Rusi najomraženija nacija među evropljanima. Ko bi ih volio takve.. daleko im lepa kuća... samo dalje od nas.

Analiticar bez emocija

pre 9 godina

Komentare koje ovde čovek čita zdrav razum ne može shvatiti. Toliko ne samo podrške prorusima i otvoreno neprijateljstvo prema Ukrajincima tera čoveka da se zamisli...Verovatno je istina da je oko 7000 vojnika ukrajinske vojske u potpunom okruženju i zar zaista treba da to Srbi slave ?
Ne verujem da tako misli Srbija, ali imam utisak sudeci po komentarima da je skoro tako. Toliko frustriranosti se retko gde može sresti kao kod nas Srba...Nikada nisam mogao ni sanjati da narod kome pripadam može mrzeti cele narode. A ukrainac nam je verujte kao i rus, jednako blizak i po veri i tradiciji i kulturi. Posle citanja komentara otvoreno se pitam da li postoji neki narod na planeti koga mi iskreno volimo..sem eto Rusa.
Za mene je pravi Srbin samo onaj kome je svaki čovek na svetu brat i verujem da će srpski narod spasiti samo ovakvi ljudi, u protivnom rusi nikada nećemo postati ali ovakvi kakvi smo možemo lako nestati. Rat mora stati. Naša braća na sve strane moraju živeti. Doprinesimo to tražeći da ubijanja prestanu a ne otvoreno navijajuci za ruse i istovremeno rečima protiv svih drugih.

mfg

pre 9 godina

"Prvo nijedan narod nije podjednako blizak Srbima kao sto su to Rusi. Niti Belorusi, niti Ukrajinci, Makedonci ili Kinezi."

Ah ti srpski mokri snovi... To je valjda neki vas obrambeni mehanizam kojim se stitite od realnosti, a ona je za vas prilicno mracna...

Mare

pre 9 godina

Ovo paradiranje zarobljenicima je ratni zločin po Ženevskoj konvenciji. Podseća na nacističke bestijalnosti, što i ne čudi ako se zna ruska ideologija.

slobodan blok70

pre 9 godina

rusofil sam i podrzavam rusku politiku prema ukrajinskom neofasistickom rezimu ali ovo je veoma ruzno. ti vojnici koji se izlazu ruglu su regruti, vojnici kojima je jedini ratni cilj da donesu zivu glavu kuci. veliki minus

Oprostice ti cira sto te je tukao

pre 9 godina

Hhahahah cuj "fasisti",to kazu oni koji su okupirali tudju teritoriju(dosli iz rusije da ratuju) i prete da ce izkomadati jednu medjunarodno proznatu drzavu.Pa zar su ukrajinci fasisti sto brane svojju zemlju i svoj obraz?
Molim sve rusofile koji ovo podrzavaju da mi pojasne zasto su ukrainci fasisti?

Prema ovoj logici ispadosmo i mi fasisti u WWI jer smo se branili od okupatora.

On and on...

pre 9 godina

Bombardovali crkvu i bolnicu. To su 'Ukrajinci'. I zato vise nikad narod Donbasa nece zeleti da zivi u Ukrajini.

Bedni nacisti. Dodjite blize gradu... ceka vas vatreni docek. Kao onda kad ste ono osvojili Lugansk.

darko

pre 9 godina

(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)

@Svaka cast za komentar, jer ono sto Srbima najmanje treba jeste svrstvanje na jednu ili drugu stranu. Mislite da ce nam Ukrajinici to zaboraviti? Mislite da ce nam Rusi reci hvala? Moramo shvatiti da politika (diplomatija) i narod nisu uvek ista stvar. Narod cesto nema nikakvog uticaja na politicku elitku. Pa zar neko zaista veruje kako su svi Ukrajinci fasisti i nacisti, ili kako je su proruski pobunjenici i placenici sve sami humanisti. Evo, i sada vas Marija vredjaju jer odmah aludiraju na to da ste Hrvatica i/li ustasica, a to proleto jednoumljo i vecita zamena teza, tako omiljena kod nasih politicara, puno nas je kostala u prolosti. Rat Ukrajinaca i Rusa je tragedija, i nema nikakvog razloga da se Srbi svrstavaju na bilo koju stranu, ili da se vesle kada jedni gube ili drugi pobedjuju.

from-RS

pre 9 godina

(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)
danas je tesko reci istinu jer odma ovi extremi se nadju ugrozeni jer mrze sve zivo pa i sebe i svi su im nacisti, fasisti a upravo se oni tako ponasaju i istina ih pogadja u srce...

Bole

pre 9 godina

Ja lično ne podržavam Ruse i Putinovu politiku, ježim se od toga... Ali definitivno mislim da je Ukrajina trebala dati prorusima autonomiju, a ako žele i državu. Nemoguće je zaustaviti narod koji želi da se odcijepi. Dokaz je i bivša Juga. Mislim da je ispravno bilo da su im dozvolili da se odvoje, pa ih onda pobijedili na Ekonomskom planu, jer bi ovi vjerovatno ostali da zive kao siromašna ruska gubernija... Uostalom, kako prosječan Rus danas živi - jebeno. Suprotno može tvrditi samo neko ko nije išao tamo... Posebno van velikih gradova, čitav istok Rusije živi ispod granice siromaštva. Rusija nije Moskva i S. Petersburg.

Moondance

pre 9 godina

(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)

Prvo nijedan narod nije podjednako blizak Srbima kao sto su to Rusi. Niti Belorusi, niti Ukrajinci, Makedonci ili Kinezi. Stavise, Ukrajinci se sve vise profilisu kao unijati i katolici, a zna se da je to vatikanski korpus, a Vatikan nikad ne moze biti blizak Srbima.

A drugo, i najvaznije - ne ubijaju Ukrajince u Kijevu i Lavovu, vec Ruse u Donbasu. I nisu Rusi napali Ukrajince vec obrnuto. Koji narod je doziveo humanitarnu katastrofu? Kome bombarduju crkve, vrtice, bolnice? Rusima zar ne?

Dosta tih praznih i ''moralistickih'' prica. Bolje pogledaj sta su vojnici ''bratskog'' naroda uradili ruskim civilima danas.

слађан

pre 9 godina

Изгледа да се ратна срећа окреће у Украјини, до пре неколико дана је хунта свим силама и очајнички покушавала да надјача ополченце у Доњецку и Луганску, међутим отпор (5 до 6 пута) слабијег противника је био изузетно жилав, а сада када је хунта услед ненормалног форсирања офанзиве почела полако да посустаје дошло је до контра-офанзиве ополченаца који су у протеклих неколико дана вратили добар део територије под своју контролу и чак штавише ту се и не заустављају, а герилски и диверзантски рат се води у Харкову и Мариупољу, тамо још увек има снага ополченаца који се вешто крију и изводе брзе нападе онеспособљавајући хунти снабдевање у гориву, храни и наоружању... Јединица “Моторола” је јуче и данас разбила велики део укро-снага на потезу Снежно-Красни Лиман и деблокирала ту важну трансферзалу која повезује Доњецк са Краснодоном и даље са Луганском, припадници овог интервентног одреда су пребачени на врући јужно-доњецки фронт где су у току чеони судари са елитним јединицама про-кијевских снага... Милиција Доњецке народне републике после дугих борби поново је кренула у офанзиву, разбили су колону војне технике 72. механизоване бригаде украјинске војске у Старобешевском реону на југо-истоку Доњецке области. Током последњих борби блокиране су две групе украјинских војника снаге 5.000 и 2.000 бораца...За крај бих волео још да се јави Саша Виславски са најсвежијим информацијама из хунтине кухиње,нешто га нема већ данима од како је најавио скори пад Луганска !!!

Kasandrin most

pre 9 godina

To je ta zapadna demokratija na djelu. Ukrajinski fašisti uz sagladnost Brisela i Vašingtona bombarduju škole, bolnice, čak i crkve...

Let the force be...

pre 9 godina

(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)

Vi ste, gospodjo katolkinja,zar ne?

Zato i imate tako tolerantan pristup prema etnickom ciscenju Rusa. Ne tako davno i Vasa zemlja je ucinila najvece etnicko ciscenje Srba... vidim da ste i dalje na slicnim pozicijama kao i vecina Hrvata.

Da, Srbi veoma mrze naciste. Potpuno i beskompromisno. E sad... ukoliko vi po svom ubedjenju pripadate njima... hm.... dalje zakljucite i sami.

NScentar

pre 9 godina

(o.k., 24. avgust 2014 15:53)
Prvi pametni i humano korektni komentar sto sam procitao u vezi ovg tako zvanog, rata. Ljudi u ovu zemlju zaborave da i Ukrajinci ginu, i oni su ljudi, sa decu i majke i oceve. Ali mrznja prema Zapadu je ovde toliko velika, da ljudi ocorove. Nek se samo nadje neki kraj sukoba i mir u istocnu Ukrajinu.

Maркович Драган

pre 9 godina

Цркве нису катедрале , Меркелова дала 500 мил.€ рушите.Следечи пут од швабие остаче само пепео.Живела Света ja Рус.

samo da primetim

pre 9 godina

@Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52

Čak i kad pokušavate da delujete smireno i dobronamerno srbofobija izbija iz vas. Šta vam to znači "službena srbijanska politika"? I da ja vas pitam, kakva je službena hrvatijanska politika prema Srbima koje ste proterali i oteli im imovinu?

Siniša

pre 9 godina

" Prvo nijedan narod nije podjednako blizak Srbima kao sto su to Rusi. Niti Belorusi, niti Ukrajinci, Makedonci ili Kinezi. Stavise, Ukrajinci se sve vise profilisu kao unijati i katolici, a zna se da je to vatikanski korpus, a Vatikan nikad ne moze biti blizak Srbima...
Moondance, 24. avgust 2014 13:49)"

Kao ruski zet, moram da ti kazem da nama Rusi uopste nisu blizak narod. Koliko ih mi volimo, toliko oni o nama nemaju pojma. Mnogo su nam blizi Grci, a i Belorusi, pa mozda i sami Ukrajinci, a od ovih navedenih, najblizi su nam Makedonci. Npr.Belorusi nas Srbe vole vise nego mi Ruse, a mi o Belorusima nemamo pojma.
Samo jedan deo zapadnih Ukrajinaca se deklarise kao unijati. Rusi i Ukrajinci su voma blizak narod i veoma vole i cene jedni druge. Nema rusa koji nema u sebi ukrajinske krvi i obrnuto. Mislim na tertoriju Ukrajine..

RSK

pre 9 godina

@Marija-Buje
Rusi i Ukrajinci nisu i ne mogu da budu Srbima jednako bliski narodi. Ukrajinci su od Hitlera pa nadalje fašisti a Rusi antifašisti. I tu sva slavenska sličnost prestaje ... Žalostno je samo to što vaša hrvatistanska percepcija ne želi da razume.

goran.goran

pre 9 godina

Svu vojničku sreću želim borcima protiv fašističke hunte, ali me i razočarava da se ti borci što barne svoje domove i porodice, kao i uskraćeno pravo na jezik i kulturu, čime su zaslužili moje poštovanje, ovako nedostojanstveno odnose prema svojim zarobljenicima. Tuže me i vaši komentari dragi potomci Solunskih junaka, koji su znali da sačuvaju dostojanstvo poraženog Bugarskog vojnika, Nemačkog i Austrijskog, a onda i svoje. Jer svo je zlo ovde i tamo posledica politike moćnika, a stradaju obični ljudi i uvek deca, i NJIHOVA BUDUĆNOST. Što pre mira u Ukrajini želim svima, a za ostalo moraju kad tad da sednu i da se dogovore, jer ovde neće biti pobednika, svi su već poraženi. Goran.Goran

Zasluženo

pre 9 godina

Ovo paradiranje zarobljenicima je ratni zločin po Ženevskoj konvenciji. Podseća na nacističke bestijalnosti, što i ne čudi ako se zna ruska ideologija.
(Mare, 24. avgust 2014 14:33)

Gluposti. Ovo paradiranje u Donjecku je samo podsetnik na paradu u Moskvi 1944. godine, gde su na isti način poslali na moskovske ulice zarobljenu nacističku vojsku. A ukrajinska vojska i paravojske koje danas napadaju Ruse u Donjecku su takođe nacističke ideologije. Ovo se zove deja vu, druže. Nemoj biti nacista pa te neće niko ni ponižavati. A priču o nacističkoj bestijalnosti pošalji u Kijev.

Dejan

pre 9 godina

Potrebno je osnovati Sud za ratne zlocine kako bi se 'Potrosenom', Jacenjuku & co. sudilo za ratne zlocine i pokusaj genocida nad ruskim stanovnistvom.

Zoki

pre 9 godina

@ Ovo paradiranje zarobljenicima je ratni zločin po Ženevskoj konvenciji. Podseća na nacističke bestijalnosti, što i ne čudi ako se zna ruska ideologija. (Mare).

Mare, ovo nije diskusija o tome zasto su se razveli Daca i Natasa, o ovome se ne diskutuje ako se ne znaju cinjenice. Imas mnogo dokumetanrnih snimaka iz Drugog svetskog rata, bas na ovu temu. Nemci su vodili ruske zarobljenike 1941, 1942, 1943, nisam siguran, da li kroz Berlin ili Minhen, dok je nemacki narod stajao u spaliru, gadjao ruske zarobljene vojnike svakojakim stvarima, nazivao ih najpogrdnijim imenima. Potom ide snimak iste stvari, samo sa obrnutim ulogama. Nemacki zarobljenici posle opsade Lenjingrada, sprovode ih ruski vojnici, sa strane ruski gradjani koji su trpeli najstrasniju opsadu od 900 dana, dostojanstveno i bez reci posmatraju zarobljene Nemce. Ni rec se ne cuje. Kosa da ti se na glavi digne. I onda se javlja neki priuceni Mare da nam drzi lekcije o Zenevskoj konvenciji. Slazem se da je ovo bolno, i meni je zao tih ljudi, ali to je rat. I da ti kazem jos nesto. Ja sam svim srcem za Putina i Rusiju, ali mi dodje tuga kada vidim one ukrajinske vojnike, to su bre mahom deca, toliko sam i ja imao kada su me 1991. godine slali u rat. Oni ginu. Nema to veze jesu li sa istoka ili unijati sa zapada, to su deca sirotinje, a politicari su svoje sklonili u London i Nju Jork. Sve dok je tako ne mogu da se radujem. I naravno. Za sve, ali apsolutno za sve ovo su krivi SAD i EU.

o.k.

pre 9 godina

ako neko misli da ovde ima dobrih i losih, nije se prevario. ima ih na obe strane. ali zauzimati stranu u ovakvkom konfliktu, gde ljudi ginu, i zlocini se desavaju svaki dan, je van svake pameti. nije bre ovo fudbalska utakmica.

igor

pre 9 godina

Veci je grijeh odnijeti humanitarnu pomoc i napraviti invaziju u isto vrijeme nego granatirati bolnice, uh srce be odmah strecne da bi sve ostavio i otisao tamo pomoci u borbi protiv fasizma ili amerikanizma! A UN je obican americki alat i treba ga ukinuti!

Danke Deutschland

pre 9 godina

@Čitam komentare i zaprepaštena sam i žalosna zbog količine mržnje koju većina komentatora pokazuje prema Ukrajincima, dok istovremeno veličaju Rusiju i Putina. Nadam se da nisam u pravu jer - ako je zaključiti prema komentarima koje ovdje čitam i tolikoj količini otvorene mržnje (k tome potpuno iracionalne jer se radi o dvama slavenskim narodima koji su Srbima jednako bliska), izgleda da većina nije daleko odmakla od dominantnog diskursa devedesetih. To je vrlo žalosno za zemlju koja teži eurointegracijama. Jer, ono što se može iščitati iz većine njih je prizivanje miloševićevskog duha i potpuno ignoriranje onoga što je današnja službena srbijanska politika.
(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)


Ne obazirete se na ovakve komentare. Svi bi mi ovako komentarisali, da su nam rusi polupali pretke kod staljingrada onomad...

kondor

pre 9 godina

Auuuu,sad sam gledao snimak iz Donjecka sa "parade". Lele kakva sprdnja sa Ukrajinom i zapadom. Mislim da ce nam Rusi demonstrirati moc tokom decembra i da ce u Kijev uci za katolicki Bozic na nekih 20-ak stepeni ispod nule. Cisto da objasne ko moze ratovati u zimu.

Kvazimodo Sorabius

pre 9 godina

Marija-Buje@, kog djavola tražite na srpskim sajtovima, osim patologije da nam pridikujete laži o "srpskoj krivici" i poturate Miloševica kao krivca - s jasnom željom da abolirate jedinog krivca - Tudjmana?
Je li vaš sveti Franjo Tudjman više puta ponavljao da RATA NE BILO DA GA HRVATSKA NIJE HTJELA? Jeste! Kako vas nije sramota više da pominjete Miloševica - dok mu ne podignete ?pomenik umesto bana Jelačica? Ban vam nije napravio neovisnu a Miloševic jeste.
Ajte s bogom!

Rade

pre 9 godina

Granatiranje gradova u kojima umiru civili je strasan zlocin. A ovo prisilno setanje ratnih zarobljenika kroz grad je isto bolesno, vrsta mucenja. Nadam se samo da ce taj rat ubrzo prestati.
Oni prvi komentari na svaku vjest su obicno ostrasceni, brzopleti...komentari onih kojimbi bili prvi na barikadama, prvi bi uzeli pusku da krenu na nekoga.

brasa

pre 9 godina

realno nece jos dugo granatirati donjeck ako se narodna vojska probije prema mariupolju polovina ukr brigada moze da bude opkoljena mislim da im sledi duboko povlscenje i ukopavanje a ide zima bice zla to je sigurno

R. Marković

pre 9 godina

Nije uredu da nam televizija ne prenese o ofanzivi narodne milicije Novorusije. Čitalac Slađan nas je ovoga puta obavestio. Većina misle da je ukrajinska vojska ušla u Moskvu. B92 je uvek imao snage da iznese istinu. Očekujemo to i sada od vas!

Analiticar bez emocija

pre 9 godina

Zole
rezultat ovih navijanja i jeste to o čemu pišete. Problem je dakle u nama i našim frustracijama pa i ako će mo iskreno našim porazima za koje nam je uvek kriv neko drugi. Vidite, ja ni u snu ne mrzim Hrvate ili Muslimane, kao ni ostale narode. Svugde imam prijatelje i svugde se osećam ugodno. Ja naprosto ne umem mrzeti i ni sa kime nemam problema. A frustracije su rezultat unutrašnjeg nezadovoljstva, medjutim kod nas Srba je opasno to što mi ne razlucujemo već generalizujemo. Izgleda da mi ne volimo ruse koliko mrzimo amerikance, ali hajde da govorimo iskreno pa kada bi srbi imali moć da noćas unište ameriku zauvek da li bi to zaista učinili ? Ja lično to nikada nebi ni pomislio a kamoli učinio pa čak bi se u takvoj situaciji apsolutno stavio u odbranu amerikanaca ili bilo koga drugog kome bi moj narod ugrozio biološki opstanak.
Ako čitate komentare ovde budite sigurni da nisu najbolji oni koji imaju najviše pozitivnih ili negativnih poena već oni kod kojih je taj odnos uravnotežen. Treba dobro razmisliti zašto smo za to što osećamo ili izražavamo. Usput samo da dodam da bi onaj ko je ikada bio u Kijevu i posetio Sofijski Sabor, morao znati da se prvobitno današnja Rusija zvala Kijevrusija. Dakle Rusi i Ukrainci su braća po krvi.

alavi..

pre 9 godina

Pa da..dok oni slave nezavisnost,na drugoj strani verovatno placenici granatiraju i ubijaju ruske civile!Treba lovu zaraditi..Pravo horor slavlje!Sta reci za takav praznik!I zato bih im izneo..punu,raskosnu trpezu i pozvao ih sve na slavlje..sa sve onima koji ih podrzavaju!A kad sve onako alavi izjedu,pozeleo bih im..Dabogda vam sve preselo!Pozeleo i brzo otisao..da ih vise ne gledam!

seljadin

pre 9 godina

@Marija-Buje, to sto su vama medji isprali mozak o Milosevicu ne znaci da je Srbima ispran mozak, ako ti ubiju rodbinu u Zagrebu, Gospicu, onda sigurno da ne moras gledati Milosevica sta govori jer znas sta se desava.

Vicentijevic Samuil

pre 9 godina

@pero

Petre, da se ti nesto nisi zabunio? Kad su Srbi u Subotici i bilo gde u Vojvodini ubijali madjarske civile? Bilo je posle II svetskog rata, jer su Madjari ucinili teske zlocine u Vojvodini. I pre toga i posle toga narodi zive lepo i slozno ovde kod nas. Da nisi ti mozda iz Hrvatske, pa zato branis naciste? Onda je razumljivo.

Cinjenica 1: povodom dana nezavisnosti Ukrajine, PoTrosenko je vratio orden za hrabrost iz SS Galicina (to je ukrajinska SS divizija koja je ucinila strasne zocine po Poljskoj, prema Rusima, ali i operisala u Sloveniji i protiv Srba u Hrvatskoj, naravno kao pomoc ustasama za vreme NOBa)

Cinjenica 2: u okolini Donjecka, pre sedam dana pradeda spasao svoju 16-to godisnju unuku, koju su poceli da siliju komandant bataljona Ajdar i njegov zamenik. Stari crvenoarmejac usao i hicima iz pistolja ubio zveri. U Kijevu oba ova zlikovca sahranjeni uz najvece drzavne pocasti i dobili zvanje heroja.

Pametnom dosta.

aleksandars

pre 9 godina

@Marija Buje
Ja bih bio za Ukrajinu u ovom sukobu da se nisu stavili u službu Američkih interesa i to protiv sebi najbližeg naroda.
Inače, Ukrajina pravi sličnu grešku kao i Srbija. Srbija je u interesnoj sferi NATO-a a non stop im gura prst u oko i flertuje sa Rusijom, dok je Ukrajina u sferi Rusije (čak mislim od životne je važnosti za Rusiju) a okrenula se protiv iste. Takva politika ne može da izađe na dobro.

UN, napolje iz SAD

pre 9 godina

Veci je grijeh odnijeti humanitarnu pomoc i napraviti invaziju u isto vrijeme nego granatirati bolnice, uh srce be odmah strecne da bi sve ostavio i otisao tamo pomoci u borbi protiv fasizma ili amerikanizma! A UN je obican americki alat i treba ga ukinuti!
(igor, 24. avgust 2014 11:21)

Igore, UN je oduvek bio americki alat. Trazi na internetu govore Fidela Kastra i Ce Gevare iz 60-ih. Jos tada su zahtevali izmestanje sedista UN iz SAD u neku neutralnu zemlju, samo ne u Svajcarsku ili neku drugu "neutralnu" zemlju zapadne hemisfere. Moj favorit za novo sediste UN bio bi Butan. Jedna od malo drzava na ovome svetu koja zaista nikome nista nece. Idealno mesto za UN.

AlekS

pre 9 godina

Čitam komentare i zaprepaštena sam i žalosna zbog količine mržnje koju većina komentatora pokazuje prema Ukrajincima, dok istovremeno veličaju Rusiju i Putina. Nadam se da nisam u pravu jer - ako je zaključiti prema komentarima koje ovdje čitam i tolikoj količini otvorene mržnje (k tome potpuno iracionalne jer se radi o dvama slavenskim narodima koji su Srbima jednako bliska), izgleda da većina nije daleko odmakla od dominantnog diskursa devedesetih. To je vrlo žalosno za zemlju koja teži eurointegracijama. Jer, ono što se može iščitati iz većine njih je prizivanje miloševićevskog duha i potpuno ignoriranje onoga što je današnja službena srbijanska politika.
(Marija-Buje, 24. avgust 2014 12:52)

To je sasvim objasnjivo i razumemo ako pogledamo kome smo verovali poslednjih 60 godina. Mislim na "bravara" o kome poslednjih godina se sve vise i otvorenije govori. Njegovo odrzavanje na vlasti se baziralo na stalnoj pretnji od stranih imaginarnih neprijatelja a najveca pretnja po njegovu vlast je dolazila iz njegove nekadasnje otadzbine, koju je izdao.

Lud i zbunjen od velike demokracije

pre 9 godina

Velike svetske hijene i zveri sire demokraciju sa mrtvackim bombama. Demokracija je odavno mrtva sa pocetkom arapskog "proleca" i instaliranjem raznoraznih religioznih psihopata, jihadista. Groblja i rusevine i nitko ne ide u Haag? Haag je pun balkanaca a niti jedan anglosaxonac? Cuda li cuda.
Nije mi jasno sto Putin mirno gleda i daje incijativu hijenama. U miljunskom gradu se ubijaju CIVILI !!!

dragan

pre 9 godina

Ovako smo i mi u Hrvatskoj '95.g. trebali paradirati zarobljenim Srbima. Šteta što nismo. Svaka čast prorusima, tako se to radi!
(daska, 24. avgust 2014 14:51)

Al vam narav fasisticka nije dozvoljavala jer ste vi sve zarobljeno odmah ubijali i bacali u jame i jezera,setimo se samo porodice Zec iz zagreba i 12-ogodisnje devojcice ubijenih od strane hrabrih vam ustasa poznatih javnosti ali do sada neosudjenih naravno.Klica vam je takva pokvarena

ISKANDER

pre 9 godina

čitav istok Rusije živi ispod granice siromaštva. Rusija nije Moskva i S. Petersburg.
(Bole, 24. avgust 2014 14:35)

Isto tako je i u SAD,jer podatak govori da preko 30 miliona Amerikanaca zivi ispod granice siromastva. Daleki istok ima svega 6,5 miliona stanovnika,vec ako mislis na oblasti ; Jakutija (najveca nalazista dragog kamenja) ,Komsomolsk na Amuru u Amurskoj oblasti (proizvodnja Suhoja i podmornica),Kamcatski kraj,Primorski kraj (Vladivostok,koji nikako nije siromasan),Cukotka (koja je prebogata) i Magadanska oblast (koja jeste beda),Sahalin (Juzno Sahalinsk je kao najveci grad prilicno razvijen) ,Jevrejski autonmni okrug i Habarovski kraj..
Ima svega i svacega tamo,ali je depopulacija jos uvek problem,ali ce i to stati u skorije vreme.
Uvek imas drugu stranu,ali me cudi za coveka koji kao ti pise da je bio u Rusiji,pa onda napise Sankt Petersburg...PETERBURG bez 'S',jer je to naziv (Petersburg) koji zapadne zemlje koriste.

aleko dundich

pre 9 godina

Šta mislite jednog dana ovako Mađari u Subotici da rade... Poruka histeričnim prorusima: "Ne možete zlo podržavati a dobrom se nadati!"
(pero, 24. avgust 2014 15:10)

Pa, ako neko - daleko bilo - bude spalio Madjare iz Sente, na primer, kao sto su nacisti to uradili u Odesi, u tom slucaju bio bih na strani Madjara iz Subotice, kao sto sam sada na strani federalista. Da li ti je sad malo jasnije? Inace, da, ovo je kopija moskovske parade, jedine izmedju 1941. i 1945. kada su zarobljeni nacisti promarsirali u potpunoj tisini, a posle njih su sluzbe cistoce smrkovima oprale ulice kojima su prolazili. Jedan od najsimbolicnijih trenutaka Drugog svetskog rata. kultno.

ISKANDER

pre 9 godina

Cinjenica 2: u okolini Donjecka, pre sedam dana pradeda spasao svoju 16-to godisnju unuku, koju su poceli da siliju komandant bataljona Ajdar i njegov zamenik. Stari crvenoarmejac usao i hicima iz pistolja ubio zveri. U Kijevu oba ova zlikovca sahranjeni uz najvece drzavne pocasti i dobili zvanje heroja.

Pametnom dosta.
(Vicentijevic Samuil, 24. avgust 2014 15:40)

Vidis,za ove bitange sto su silovale tu devojcicu nisam do sada procitao, ali svaka cast staroj vojnicini (njenom dedi) koji im je presudio...
Jedino mozda nisi trebao da napises i pominjes da je deda bio 'crvenoarmejac'...
Sada ce nasi susjedi i retki Srpski EU-topisti uz nauceno napamet ; komunizam, boljsevizam i NARAVNO - KGB...

Dimitrij

pre 9 godina

(pero, 24. avgust 2014 15:10

Dobro razmislite kada drugi put budete rekli da mi koji drugacije razmisljamo od vas podrzavamo zlo.

To zlo se brani od nelegalne vlasti koja ubija civile fosfornim bombama, koja spaljuje zive civile u Odesi, koja nosi nacisticke oznake na rukavima. Ne znam da li ste gledali snimke ubijenih majki koji u svom narucju drze mrtvu decu, preko 2000 civila ubijeno, da ne govorim o opstrukciji dopreme humanitarne pomoci i sakrivanju ko je srusio malezijski avion.
Gadjanje balistickim raketama od 500 kg po civilnim zgradama, ukidanju ruskog jezika i zabrana svih radio televizijskih stanica.

Zole

pre 9 godina

omentare koje ovde čovek čita zdrav razum ne može shvatiti. Toliko ne samo podrške prorusima i otvoreno neprijateljstvo prema Ukrajincima tera čoveka da se zamisli...Verovatno je istina da je oko 7000 vojnika ukrajinske vojske u potpunom okruženju i zar zaista treba da to Srbi slave ?
Ne verujem da tako misli Srbija, ali imam utisak sudeci po komentarima da je skoro tako. Toliko frustriranosti se retko gde može sresti kao kod nas Srba...Nikada nisam mogao ni sanjati da narod kome pripadam može mrzeti cele narode. A ukrainac nam je verujte kao i rus, jednako blizak i po veri i tradiciji i kulturi. Posle citanja komentara otvoreno se pitam da li postoji neki narod na planeti koga mi iskreno volimo..sem eto Rusa.
Za mene je pravi Srbin samo onaj kome je svaki čovek na svetu brat i verujem da će srpski narod spasiti samo ovakvi ljudi, u protivnom rusi nikada nećemo postati ali ovakvi kakvi smo možemo lako nestati. Rat mora stati. Naša braća na sve strane moraju živeti. Doprinesimo to tražeći da ubijanja prestanu a ne otvoreno navijajuci za ruse i istovremeno rečima protiv svih drugih.
 (Analiticar bez emocija, 24. avgust 2014 14:03)

Srbima niko nije bliskiji od Hrvata pa se eto najvise mrzimo. Trazimo jedi drugima dlaku u jajeto da bi se jos vise mrzeli. Srbi sad mrze Ukrajince zato sto su se svrstali na stranu SAD koja je nas nepriatelj. Prijatelj mog neprijatelja je moj nepijatelj. Jednostavno zar ne.

Grigorije silni

pre 9 godina

Siniša @
Mislim da pojma nemaš...Makedonci su nam blizu kao i Ukri ili Rusi čak mislim da su nam da su Srbi za Makedonce kroz istoriju markirani kao okupatori.
Crna Gora ti je ako nisi znao kolijevka velikog broja Srba pa i moga roda pa prema tome nekoga navoditi a Crnu Goru preskočiti je huljenje na rod Srpski.
Ukraina i Rusija su jedno baš kao Crna Gora i Srbija a sve ostalu je ne toliko bitno.

bole

pre 9 godina

pomesana su mi osecanja. podrzavam novoruse al kad god osetim zadovoljstvo zbog njihovih uspeha odmah mi se srce stegne i zbog mrtvih ukrajinaca. mnogo je tu nevine dece, al opet se i setim stalnih bombardovanja. i sve tako u krug.
sto ih ne pustise da se otcepe odmah, ovako izginuse hiljade i hiljade a rezultat ce biti isti...
tragedija.

Millennium

pre 9 godina

Ja sam ovaj sukob počeo da gledam isključivo kroz patnju i stradanje ljudi. Muka mi je od navijanja, i ushićenja kada stižu izveštaji o mrtvim ukrajincima i opločenicima. Oni koji se lože kako su ovi sredili ove ili oni one, će nakon što ugase kompjuter da poljube dečicu, zagrle ženicu i idu na posao i druže se sa prijateljima. Svi koji ste oduševljeni ratom u Ukrajini, puške u ruke pa polako. Tako su ranije i ovde navijali da se ide na Zagreb i Sarajevo, pa su ostajali kućama a deca išla da ginu. Jel iko više pominje kakva je glad i kakvi su očajni uslovi u Lugansku i Donjecku? Interesuje li to koga? Na hiljade je stradalo, a na kraju će biti onako kako se Ameri i Ruje dogovore. A oni zajedno otvaraju bušotine po severu. Ne zanosite se, politika je to. Nema dobrih, nema poštenih. Svako gleda svoj interes. Neće biti ruskih tenkova koji ulaze u Kijev i produžavaju na Zapad donoseći pravdu i slobodu, neće NATO avioni leteti nad Ukrajinom i pomagati ukrajincima. Oni sede u svojim foteljama, na sigurnom, a drugi ginu za njihove interese.

Kolumbo

pre 9 godina

Ima li video sa ove Donjecke parade?
(Video kad mu je vreme!, 24. avgust 2014 14:38)

http://youtu.be/Fp9xZl9X8ZQ

...sve sa pranjem ulice, kao 1944-te

Komazec

pre 9 godina

jedna mala neiskvarena dusa je ubijena, ima samo 4 godine, tako se kratko radovala ovozemaljskom zivotu, kome je kriva mala devojcica i koliko samo dece gine svaki dan sirom sveta, ljudska glupost i obest je neogranicena zato nama ljudima i nije mesto na planeti, mi smo stetocine koje ce se medjusobno poubijati jer ni nismo za bolje, nema godine od mesopotamije do danas da se ljudi krvolocno nisu ubijali, krug osveta i idiotluka ce uskoro zatvoriti krug naseg bivstvovanja na ovoj planeti, Ab Homine Hominus Cotidianum Periculum rece Seneka pre 2000 godina a okrutnost i svirepost otada naovamo jasno nam govori da je zlo u nama imanentno i da rusi sve ono bozansko i blago u nasim dusama.

Mrzim cenzuru

pre 9 godina

Novi svjetski poredak se sprema. Bajke o demokraciji i individualizmu, price za naivne. Dekadencija ce biti veca nego u starom Rimu. Lov na Ruse je blagoslovljen od velike mocne banane sto leti u velikim avionima i predika o miru i humanosti.....cinizam no limit?

Лима

pre 9 godina

@daska. Xaxaxa! :-) јој сад кад нисам умро од смеха нећу никад! Па ко је пево 1991. "Данке Дојчланд тралалала" ! ? и ко данас пева исту песму у Украјини ? :-)) ти си шоу!

Ženeva konvenšn

pre 9 godina

Vojnik ili civil odavno prešli smo tu liniju, za vlast iz okrugle sobe što sedi k'o u žiriju, za dvostruke aršine, medijske mašine, sve se pretvara u prah i pepeo od njihove taštine...

Бојан Илић

pre 9 godina

Šta mislite jednog dana ovako Mađari u Subotici da rade... Poruka histeričnim prorusima: "Ne možete zlo podržavati a dobrom se nadati!"
(pero, 24. avgust 2014 15:10)

E Pero Pero, da imas bar malo obraza, ne bi se sluzio ovakvim stvarima i "preskakao" KiM!

Бојан Илић

pre 9 godina

"Prvo nijedan narod nije podjednako blizak Srbima kao sto su to Rusi. Niti Belorusi, niti Ukrajinci, Makedonci ili Kinezi."Ah ti srpski mokri snovi... To je valjda neki vas obrambeni mehanizam kojim se stitite od realnosti, a ona je za vas prilicno mracna...
(mfg, 24. avgust 2014 15:05)

Ајд сад ти мени лепо објасни шта си написао?!
Или ако је оно "ко си ти да теби објашњавам", ти објасни другима?!
Много ме интересује овај "ментални склоп"....! :-)
Какви "мокри снови и одбрамбени механизми"?!
Видео си да људи то пишу па к'о велиш и ти да будеш cool?! :-))
Јадно...
Хвала !

Kiza

pre 9 godina

rusofil sam i podrzavam rusku politiku prema ukrajinskom neofasistickom rezimu ali ovo je veoma ruzno. ti vojnici koji se izlazu ruglu su regruti, vojnici kojima je jedini ratni cilj da donesu zivu glavu kuci. veliki minus
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (slobodan blok70, 24. avgust 2014 16:22)

Pa ni Ukrajincima nije trebalo obaranje malezijskog aviona. Kada se puca
i gine drugacije se razmislja.

Бојан Илић

pre 9 godina

Zarobljenici su uglavnom bili neobrijani i izgledali su neuredno, a na sebi su imali ili vojne uniforme, ili civilnu odeću.

"Цивилна одећа" не пролази и код Руса! :-)

Danijel

pre 9 godina

Ukrajinski zarobljenici imaju sreću što mogu da marširaju, da hodaju i što su uopšte živi,a što Rusi ne slede onu izreku Johana von Berenklaua :"Vojnik može da bude samo živ ili mrtav,nikako zarobljen."