Jasmina
pre 9 godina
Ko ce proveriti odgovornost ministra policije Nebojse Stefanovica o izjavi koju je dao medijima, posle hapsenja osumnjicenog?
Ponedeljak, 11.08.2014.
23:35
U izveštavanju medija o ubistvu Tijane Jurić ima elemenata zbog kojih mogu biti pokrenuti procesi pred sudom, piše Danas.
Izvor: Danas
pre 9 godina
Ko ce proveriti odgovornost ministra policije Nebojse Stefanovica o izjavi koju je dao medijima, posle hapsenja osumnjicenog?
pre 9 godina
Nije samo o etici red, uporno se krši zakon a svi ćute. Zašto postoji zakon o medijima? Zašto se niko ne sme naći na sudu čak i kad krši zakon? Ko su ti novinari pirane da ni zakon ne poštuju? Ko stoji iza njih? Ko svakog dana ima sliku na naslovnoj i sedam u unutrašnjosti?
pre 9 godina
Niko da se seti i prozove Ministarstvo kulture i informisanja, i javnog tužioca, jer su bili dužni da reaguju - prvi krivičnom prijavom zbog kršenja zakona (paragrafa u zakonu, ko te pita za kršenje etičkih normi, Uns, Nuns i "sud časti", to je kao da se žališ upravi vodovoda), tužilac po službenoj dužnosti. I te kako su mnogi povredili zakon o medijima. A masa bi da vrati smrtnu kaznu ali niko se ne buni što uvreda i kleveta nisu, samo u Srbiji, krivično delo. Zato novinarske pirane i pišu sve što im na um padne. O društvenim mrežama neću, kad se to ludilo potpuno izopači, videćemo mi svoga boga. Niko neće biti nevin. Kakva sloboda govora, ako ti potireš lažima moju slobodu? Nedavno su svi studenti privatnih univerziteta, svi, stavljeni na stub srama (ombundsman ćutao)zbog nečijeg doktorata, svi su seirili pa i On. Ko piše "autorske tekstove" za ove mračne tabloide? Mogao bih da pomenem, ponekad, i B92, ali onda ovo neće ići.
pre 9 godina
Prema mom mišljenju nije problem u medijima, nego u narodu! Mediji prodaju list i jure za zaradom i znaju da će narod to da čita! Jednostavno, poznaju narod!
pre 9 godina
Stalno govorim da nisu svi novinari isti! Krajnje je vreme da se oni dobri distanciraju od onih losih.
pre 9 godina
Sto bi neko i iz ove branse odgovarao ,kao i politicari i oni su radili svoj posao, zar ne
pre 9 godina
@jedino citam B92
Pa ovi su njihovi, zar ne? Bitno je samo da su prezirali Đinđića i pisali po svim zidovima Srbije "DOS je najgori". Velika je to moralna i intelektualna sirotinja moj brajko, a mi živimo usred nje.
pre 9 godina
- Medije može samo pravosuđe da kontroliše, procesuira i zabrani rad na pet godina.
pre 9 godina
i, ko ce proveriti odgovornost medija?
pre 9 godina
Predsednik Nikolić je popisao set Medijskih zakona tako da su upravo ti zakoni i način i smernica kako treba da se objektivno i nepristrasno izveštava.
pre 9 godina
... Znaci dragi moji ova zemlja vrvi od poremecenih ljudi. Kod mene u kancelariji na poslu su se utrkivali u pricama sta bi ko radio tom ubici (razne morbidne stvari). Na zalost mislim da mnogi u ovoj zemlji nisu mentalno daleko od tog Djurica ubice.
Pocinio je zlocin, neka odgovara i neka ga sud osudi shodno zakonima ove zemlje. To sto su Srbi i dalje mentalno u srednjem veku to je tragicno...a danas vise ne postoji nabijanje na kolac, spaljivanje na trgu i mucenje najrazlicitijim spravama i izgleda da ovaj narod sa kojim ocigledno nesto nije kako treba ne moze to da prezali.
pre 9 godina
zalosno je koliko su ljudi daleko spremni da
idu.. po cemu se onda razlikuju od samog ubice? gnusne stvari koje bi radili ljudskom bicu...detalji..clanovima porodice.. definitivno bi trebalo da postoji cenzura i komentara i naravno medija. Javni poziv na linc..sta ce biti sutra kada "narod" stigne do pocinioca pre policije?
pre 9 godina
Zato ne treba citati novine i izbridati sve aplikacije za android, osim B92!
Godinama ste najprofesionalniji
pre 9 godina
Imao sam licno iskustvo sa srpskim medijima u vezi sahrane mog oca. Naime, zamenili su ga u mrtvacnici sa drugim covekom pa smo imali problema koje smo na kraju resili ali sutradan je samo osvanuo clanak u Kuriru sa sve punim imenom i prezimenom i odvratnim senzacionalistickim tekstom. Pisao sam nakon toga Sasi Jankovicu (zastitniku gradjana) i g. Sabicu (pov.za informacije od javnog znacaja). Iz kancelarije g. Sabica sam dobio odgovor ljubazan odgovor od Jankovica nista. Rekli su mi da imam zakonski rok od sest meseci da tuzim Kurir. Moje majka i sestra nisu imale ni zivaca ni para za vucaranje po sudovima a ja zivim u inostranstvu i nisam imao vremena a ni zelje za proces. Sta da covek ocekuje od zemlje u kojoj su Pink, Kurir i Press glasila kojima predsednik, premijer i pola vlada daje zvanicne intervjue? Zamislite Merkel ili Obama da daju intervjue za neku zutu stampu? Osim toga koliko vidim, tuzbu protiv Kurira moze da dobije Mladjan Dinkic (i da se jos hvali kako ce mu odsteta dobro doci za letovanje!) ili mozda Velja Ilic ali voleo bi da cujemo nekoga od nas obicnih gradjana koji ima slicno iskustvo.
pre 9 godina
"Ko će proveriti odgovornost medija"
Isti oni koji trenutno "proveravaju" validnost izvesnih doktorata.
pre 9 godina
dobro je da se konacno nesto desava po ovom pitanju.
udrzenja novinara ili medija bi trebali da se osecaju prozvanima da tuze svoje kolege ili doticne novine, tv.
premijer je nadlezan za izjave svojih nezrelih ministara. sto nista ne radi to smo navikli.
b92 nije trebala da prenese primere nedolicnih komentara drugih medija. po cemu se razlikuje sad od tih negativnih medija? napavili ste se smesnim,
pre 9 godina
Ja sam se zalio Savetu za stampu i odgovorili su mi da im se cini da se ja zalim na uredjivacku politiku Blica. Pominjao sam clanke o Tijani i lideru severne Koreje i prikazivanje pornografije ali su me uputili na Ministarstvo kulture sto se tice pornografije.
Osim toga, savet za stampu prihvata zalbe samo od lica koja su direktno pogodjena pisanjem a ne od sire javnosti. To znaci da bi se samo otac Tijane mogao zaliti a ne ja ili bilo ko iako je pisanje medija od javnog interesa a ne privatna zalba ili tuzba. Tako da oni ogranicavaju ko moze da salje zalbe.
Sto se mene tice, to je pogresno jer u Kodesku lepo pise da novinari ne bi trebalo da objavljuju sadrzaj koji stetno utice na decu a tu spada i pornografija, tako da mi nije jasno zasto je Ministarstvo nadlezno a ne Savet za stampu.
pre 9 godina
Goodbye blic, nema te više na mom telefonu. Država je kriva jer su ovi lešinari potpuno neregulisani i mogu da rade šta hoće.
pre 9 godina
..."ističe Kremenjak, dodajući da je slučaj nesvakidašnji i da je teško naći meru i postaviti granice u izveštavanju..."
Nema to veze sa nesvakidasnjim slucajem, tako je svaki dan u vecini novina - kada su ljudi primitivni i nevaspitani, oni su takvi bez obzira na trenutnu situaciju. A novine su ogledalo citalaca, koji takvim stvarima popunjavaju svoje i duhovno i materijalno siromasne zivote, jer su suvise lenji da rade na sebi. Imamo svaki dan hiljade i hiljade "aktivista" na drustvenim mrezama, koji se angazuju oko svega i svacega, ne dizuci donji deo ledja iz fotelje... I dok oni zive u svom virtuelnom svetu tabloida, rieliti emisija i Fejsbuka, u stvarnosti vrsljaju monstrumi, vozaci-ubice, sumnjivi biznismeni i korumpirani politicari...
pre 9 godina
E stvarno ste mi se smucili svi vi koji koristitite svaku ama bas svaku i priliku i nepriliku da popljujete svoju zemlju Srbiju i nase politicare, televiziju, muziku, novinare.........izgleda da nikada niste bili u nekoj drugoj zemlji i ne znate da je svuda u svetu tako. Kod nas samo pocinju da prave emisije i pisu po ugledu na "razvijene, demokratske, bogste..."
pre 9 godina
"@cheda: Pa štampa nije obavezna. Nije to školska lektira pa da je obavezno moramo pročitai. Slažem se da se mora voditi računa šta se sve piše pi tim novinama. Mora se voditi računa da se ne iznose stvari koje nisu proverene.
(Jovo s Romanije, 12. avgust 2014 07:14)"
Kako je na Romaniji, o Jovoooo? Po tom rezonu, ni droga nije obavezna, niti alkohol, ni javne kuće nisu. Kocka takođe. Hajde da ih pootvaramo na Romaniji ili na Terazijama koje cenim da su ti ipak bliže?
Ne prijatelju, nije dovoljno da nešto "nije obavezno" da bi moglo da postoji, neke stvari se moraju onemogućiti.
pre 9 godina
Od kako je SNS dosao na vlast sve se promenilo na gore. Ministar iznosi privatna misljenja javno i donosi presude. Vrlo opasne stvari. Onda pojedine medije,jos opasnije po narod. Opasne stvari. I sveopste ludilo naroda,koje i jeste posledica vlasti i medija. Da li smo mi zreli za demokratsko drustvo? Da li smo mi u nekim situacijama civilizovan narod,uopste? I zasto se narod promenio na gore,sa dolaskom ove vlasti?
pre 9 godina
Međutim, malo je verovatno da će do toga doći, a slučaj će, kao i sve što se događa u Srbiji, uskoro biti potisnut na margine interesovanja javnosti.
"Prekršena je pretpostavka nevinosti, gde je osumnjičeni unapred nazvan monstrumom i sličnim kvalifikacijama. Dostojanstvo porodice Jurić je povređeno, i sve su to elementi koji mogu da proizvedu pravnu reakciju"
I to ti je to...
pre 9 godina
@
(amos, 12. avgust 2014 06:36)
nista vise..to je to..ogledalo
pre 9 godina
Pa SNS zivi od medija, prijavljuje koga ce da zatvara pre nego sto ga zatvori, i ostale gluposti. Vlada vodi prljavu vladavinu i stim zabavlja narod preko medija, umesto da svoje resurse uskoristi za organizovanje drzave.
pre 9 godina
pojedinci i dalje nemogu da shvate fabulu i uporno pokusavaju da iskoriste svaku priliku za stranacka prepucavanja i prozivanje aktuelne vlasti i sl.
e da, tema etike i novinarskog profesionalizma ovog puta mora da se istera do kraja, problem je veliki i mora da se resi...
bravo za tekst, bravo za pojedine komentare.
stop novinarskom izivljavanju nad gradjanima!
pre 9 godina
To je zato sto su nam novinari neskolovani i primitivni.
pre 9 godina
@Goran: Dok god sud ne proglasi nikog krivim i dok ga za to ne osudi , on je nevin. Ne pokušavam ovog čoveka da opravdam , ali se nikada ne zna šta sve istraga može da otkrije.Kada bi narod donosio presude , onda nam sudovi ne bi bili potrebni.
pre 9 godina
Niko,kao i do sada i ovo je sve farsa od kojih neke institucije samo služe da neko tamo sedi. Dobar,pravedan,efikasan,posten sud i resen problem za sve nepravde u drzavi. Kad novinari pisu lazi,onda ja za to trazim da plate i to sto vise jer im je to jedini nauk. Nema nade za srpsko novinarstvo dok medij ne plati 100.000 evra za svaku dokazanu laz. To je rekao vas kolega Tijanic i potpuno je bio u pravu.
pre 9 godina
pre par dana napisao sam komentar u *****,naravno nisu ga objavili. napisao sam da su postali ***** i da ostave Tijanine roditelje da tuguju u miru
pre 9 godina
Sve dok se imenom ne objave oni listovi ili portali koju su prekrsili kodexe novinarstva ovakva saopstenja NUNS-a ili bilo kog drugog ce biti samo jos jedan clanak u nizu koji nista ne donosi.No kakva nam je drzava takvo nam je i novinarstvo...Zar ne postoji zakon koji ce jednom za svagda da elinise te nazovi listove ili casopise.Postoji naravno(bar mislim)ali kada pogledate ko sada vodi drzavu tesko da ce se ijedan zakon ispostovati,pa oni su i dosli na vlast preko zute stampe,mahali praznim papirima,optuzivali unapred svakoga,svako no nije za njihove nazovi ideje je domaci neprijatelj itd itd ..dakle dok se takvi ne skolne sa vlasti imacemo ponovo ovakvo izivljavanje prema nekome ko je doziveo neku tragediju ...SVE KOJI SU PREKRSILI KODEX JAVNO OBJAVITI I ZABRANITI MU RAD...nazalost nisam nimalo siguran da ce se u doglednoj buducnosti to desiti bar ne dok su ovi ma vlasti
pre 9 godina
Odlican tekst. E da ste ga objavili ranije...
pre 9 godina
@Nenad: Na žalost u Srbiji se piše sve i svašta , a najviše onoga što nema blage veze sa istinimom i naravno niko za to ne odgovara.Kada bi se doneo zakon da se novinari kažnjavaju ako objave nešto što nije tačno, i što su izmislili , onda ne bi po novinama čitali kojekakve gluposti.
pre 9 godina
sta mozes da ucinis u drzavi gde vlast podrzava skandalozne tabloide u krsenju zakona i najnizem iskazivanju primitivizma i govora mrznje. A ti tabloidi su vrlo citani sto govori o tome da nije vlast slucajno takva kakva je.
pre 9 godina
očigledno je sasvim da je empatija odavno izumrla u našem narodu,da se novinarima nazivaju likovi edukovani na američkim horor filmovima,a vlasnici mahnito profitiraju na tudjoj nesreći.Izlaziti u javnost i u štampu sa detaljima tog svirepog ubistva je podlo i gnusno,i mislim da je to stav većine u UNS.
pre 9 godina
@cheda: Pa štampa nije obavezna. Nije to školska lektira pa da je obavezno moramo pročitai. Slažem se da se mora voditi računa šta se sve piše pi tim novinama. Mora se voditi računa da se ne iznose stvari koje nisu proverene.
pre 9 godina
Izveštavanje o smrti T.J. je DNO ovdašnjeg "novinarstva"!.
pre 9 godina
@ničiji bot: Nisu mediji prekršili kodeks samo u ovom slučaju , krše ga svakodnevno. Neko manje neko više. Pa ni tabloidi ne mogu da pišu kojekakve gluposti , a da za to ne snose odgovornost.
pre 9 godina
Alo bre ljudi, to nisu neki tamo tabloidi, neki neodgovorni novinari. To su zvanicni drzavni (partijski) mediji. To je taj isti Informer koji na naslovnoj objavljuje bolesne detalje u tome kako je Tijana mucena i ubijana - isti onaj za koji je premijer skoro napisao "autorski intervju". To j etaj isto "urednik" s kojim premijer radi ekskluzivne intervjue. Ljudi, osvestite se, nema veze neka ste i za SNS, nije bitno strancarenje sada, ali shvatite da ove grozote i gadosti ne dolaze od neodgovornih pojedinaca nego su podrzavane i podsticane od strane najvise vlasti. Zasto? To je tesko shvatiyti normlanmom mozgu. Pajtica u kupacim na naslovnoj - koliko god nisko i ljigavo - mogu shvatiti iz ugla politicke borbe. Ali ovo drugo - neka mi neko ko nije psihopata objasni zasto neko iz vlasti ima interesa da podrzava tako grozomorno povecanje tiraza i ubiranje para od uplasenih i revoltiranih gradjana.
pre 9 godina
Konačno da neko o ovome piše. Toliko je bilo odvratno otvoriti pojedine aplikacije, upaliti tv i pogledati naslovnu stranu novina, da sam se bukvalno osetio psihički silovanim. Kako li je Tijaninim bližnjima, mogu samo da zamišljam.
pre 9 godina
Ili Kurir, Alo i slicni pisu tacno ono sto NAROD HOCE, pa su oni prosto ogledalo danasnje Srbije i Srba ili tim novinama upravljaju grupe/grupa ljudi koji hoce da narod u Srbiji postane TACNO OVAKAV kakav jeste sve vise - gomila neobrazovanih, prizemnih likova, zeljnih krvi i tudje muke.
pre 9 godina
U ovim teškim trenucima mediji su dotakli dno dna.
Velika ljudska sramota i razočarenje.
pre 9 godina
I ovo što ste napisali je senzaolisticki. Što? Pa zato što niko neće da mrdne prstom zbog ovog problema! Kad se dodje do ovakog slučaja, odmah pokrenuti tužbu a oni neka se posle ceskaju!
pre 9 godina
ko ce da proveri? pa niko,novinari su zasticeni i mogu da rade sta hoce.
pre 9 godina
"Svaka cast profesionalizmu uredjivackog tima portala B92!" (Zorana, 12. avgust 2014 00:12)
Razočarao me je i B92, koji se u emisiji tipa Bulevar 92 bavio ovom mučnom temom! Da li vam je jasno da toj priči nije bilo mesta u takvoj emisiji?!
pre 9 godina
@Dendza da citaoce ta senzacija ne zanima, ne bi je ni bilo.
pre 9 godina
A najgore od svega je sto dobar deo stanovnista nece shvatiti poentu ovog teksta i meni na ovaj komentar dati mnogo minusa. Da ljudi ne kupuju takvu stampu ona ne bi postojala i mislim da je to srz problema. Bolja Srbija kad budu Srbi bolji. Nista lose
pre 9 godina
Ima jedna začkoljica, a ime joj je CENZURA. Na nju se poziva i kuso i repato. Čik da ne objaviš (preneseš) konferenciju za štampu nekog ministra. Ne bi te oprali ni Dunav ni Sava.
Ovde se dreka digne ako neki medij ne prenese šta je neki "ugledni" tviteraš objavio na svom nalogu! Ako je to preneo Kurir, nedo ti bog da i ti ne preneseš, jer se odmah kuju teorije zavere da nisi smeo, zašto nisi smeo, ko te plaća da ne preneseš i onda počinje horsko urlanje CENZURAAAA!
pre 9 godina
Kao što već stoji u tekstu učinjeno je krivično delo i odgovorni su prvenstveno državni organi. Toliko su preterali novinari da je prelazilo svaku razumljivu granicu; shvatam njihov posao, ali ne mogu da shvatim da je važno samo da se dočepaju članka ma kakav on bio. Bruka!
pre 9 godina
Novinarstvo je olicenje drustva. Pise se ono sto se prodaje, a to pokazuje do koje mere smo kao narod doziveli inelektualnu i kulturolosku stagnaciju.
pre 9 godina
da, nuzno proveriti i odgovornost medija koji se prenose izvestavanje drugih medija. recimo b92.
pre 9 godina
SVI mediji su prekrsili kodeks. i to je - jadno!
pre 9 godina
Od zutih medija gori su samo oni mediji koji ih citiraju. Zasto b92 prenosi clanke iz Blica? Citaoci koji vole zutilo ce otici direktno na izvor. Vi cete polako izgubiti publiku.
pre 9 godina
Svaka cast profesionalizmu uredjivackog tima portala B92!
pre 9 godina
ja polako prestajem da čitam pojedine novine i portale zato sto vredjaju moju inteligenciju. ima par ozbiljnih medija i nekoliko ozbiljnih novinara. piše i čita ko šta stigne, bez ikakve odgivornosti. mada je narod najviše kriv za to, da ne čitaju te gluposti niko ne bi ni objavljivao takve vesti.
pre 9 godina
Osumnjicenog je i predsednik Vlade nazvao "monstrumom".
pre 9 godina
Ono sto sam video na "Bulevaru" o onoj plavusi sto izmislja pricu da dobije medijsku paznju je zaista sramota!Njoj nije trebalo posvetiti paznju,mediji zaista objavljuju svasta
pre 9 godina
najgore od svega je NAMERA pojedinih medija da zarade sebi profit iskorišćavajući jedan ovako strašan zločin...
pre 9 godina
Blic sam deinstalirao sa telefona i necu ga ponovo instalirati do kraja nedelje, niti ici na sajt. Onoliko eksploatisanje ljudske nesrece zarad citanosti je prosto degutantno i nemoralno. A delovali su mi kao ozbiljan list...
pre 9 godina
Covek ko to uradi jeste monstrum i podrzavam medije da ga nazivaju monstrumom. ovde nema pretpostavke nevinosti jer je odveo policiju do tela sto znaci da je on to 100% ucinio.
pre 9 godina
Sud casti Udruzenja novinara Srbije?! To postoji?
pre 9 godina
Konacno jedan normalan tekst na ovu temu. Novinari molim vas uozbiljite se i kanite se vise tog senzacinalizma, snizili ste vasu profesiju na jako niske grane. Mislim da su Kurir i Blic prednjacili. Ovakvo ponasanje nas vraca vise od 100 godina u nazad a vec debelo kaskamo za svetom. Pobogu cemu onda sudovi ako cemo preko medija da sudimo i kaznjavamo. Sramotno je na koji nacin je predstavljen ceo ovaj slucaj u medijima.
pre 9 godina
Čitajući komentare pojedinaca, ali i izjavu našeg dr ministra, zapitala sam se ko je u stvari monstrum. Ne znam koliko mogu i da osuđujem medije, koje su još davno napustile svaku ideju novinarstva, ljudskosti i ukusa, kada postoje ljudi, i to MNOGO ljudi koji su spremni da novine sa velikim naslovom JEZIVI DETALJI i kupe, i da se sa užitkom zgražavaju nad svakom pojedinošću. Bojim se tog velikog broja ljudi koji se hrani nesrećom, isto koliko i pojedinaca kakav je izvršilac zločina. Bojim se gladi tih tupih ljudi da nešto osete, da u nekoga upru prstom i zažele mu kreativno bolnu smrt. Bojim se koliko su daleko da svoje pretnje jednog dana i obistine, ko zna na kome i zašto.
Upoznala sam puno monstruma na komentarima ovih dana, i pitam se da li bi kažnjavanje medija značio kraj okrutnoj zabavi, ili samo bio početak lova na nove izvore senzacija kojim će se gladna rulja hraniti.
pre 9 godina
Ima istine i u tome..Mediji svasta pisu..Al sto se ovog 'monstruma' tice(znamo na koga se misli) pa dal normalan covek moze da mu pozeli nesto fino..Kad je vec priznao zlocin???
pre 9 godina
poslao sam kom.na sajt jednih novina,nije bio uvredljiv,a samo sam pitao zasto iznose detalje i tako mučnu situaciju prave još crnjom.Naravno nisu ga objavili.To je nesreca jedne porodice,nesreća cele države,a oni od toga prave senzaciju.Porodica naravno od tužbe nema ništa,ali država treba da reaguje
pre 9 godina
U Srbiji mediji i vlast imaju veliku odgovornost jer se utrkuju ko će pre objaviti ekskluzivunu vest. Vlast umesto da čuti i radi i kad završi posao onda u medije a ne neki nezvanični izveštaji koji su tačni puštaju se u medije. Drugo protiv svakog sam nasilja naročito silovanja i ubistava ali tu je sud koji koji će reći zadnju reč. Medjutim mislim da mediji preteruju u pojedinim teškim nazivima ubica kojim ih nazivaju a naročito kako opisuju koliku će kaznu ko dobiti prikazuju ćeliju i šta čeka u zatvoru konktetno ovog zadnjeg siledžiju ubicu u zatvoru. Jos nešto samo sam još očekivao da neki medij dodje do fotografija sa obdukcije i da ih objavi jer u Srbiji sve je moguce.
pre 9 godina
Konacno ! Ovakvu vest cekam od kad je nestala. Mediji su sirili haos i paniku.
pre 9 godina
Pa evo.. prvi treba da odgovara minitar policije, koji je tudju nesrecu iskoristio da se duzebriznicki unese u istragu i na kraju da ubici, bez sudjenja (ma kakav zlocin da je), vec odrapi 40 godina i tako skrene paznju sa rasprave o svom plagijat-doktoratu. Njegov kolega, takodje doktor, ministar pravde, za to vreme se nije oglasavao, valjda da ne bi svog kolegu ministra, doktora, partijskog druga, .. gurnuo u probleme. A onda pitaju sto laju novine. Pa mali samo kopiraju (plagiraju?) ono sto rade "veliki".
pre 9 godina
sramota kako su ucenjivali tatu male tijane... i oni naslovi kako su mozda zelenasi je oteli... sve bi to u aps trebalo
pre 9 godina
Ne znam ko će proveriti odgovornost medija, ali ono što znam, to je da ovde više jedva da postoji razlika izmedju medija, jer i ono najgore što objavi tzv. "žuta štampa", dok si reko keks prenesu i svi ostali. Takodje, svi se takmiče u pisanju senzacionalističkih naslova koji valjda treba da privuku čitaoce (ne samo štampani, nego i internet portali). Jedva da je moguće razdvojiti tekstove koji se objavljuju, od komentara čitalaca, kako ispod tekstova, tako i na društvenim mrežama. Meni sve to izgleda kao jedno vrzino kolo, gde više ne znam ko od koga prepisuje. Ovo što se zove "novinari" svojim tekstovima potpale mase na internetu, a onda čitaju njihove komentare i tu dobijaju dodatne ideje (bar meni tako izgleda). Praktično sve što pročitam na FB, ako ne za par sati, onda najkasnije sutra mogu da pročitam i u nekoj "vesti" koju objave tabloidi. E, nakon toga, ako to nisu preneli i oni kao malo ozbiljniji mediji, jer je suviše grozno, sledi neko saopštenje nekog udruženja, nekog ko se protiv toga (kao) pobunio, pa onda i svi ostali (oni kao malo pristojniji) sad imaju izgovor, prenesu saopštenje, pa objasne na šta se odnosi, pa onda komentatori koji sve to "jure" po internetu, navale da komentarišu i eto ga kompletni cirkus.
Da se ja pitam, ukinuo bih komentare na vesti. I tako svi imaju "fejs" i tviter, a i novinari to prate i odatle uzimaju sve što im padne na pamet.
pre 9 godina
Kakvu crnu odgovornost medija tražite, pa želimo detalje, hoćemo sve da znamo- kakav duks u pola jedan noću, i šta joj je tata radio u Belgiji, i da li je ubica ikada imao devojku ili emotivnu vezu u životu, i otkud zemlja u gepeku, i sve, apsolutno sve!
pre 9 godina
Ozbiljnih štampanih medija već dugo nema. Trebalo bi da odgovaraju svi koji su pisali neistine i klevete o porodici stradale devojčice. Takođe, izuzetno mi je morbidno kada se ide na sahrane i snima se sve od kolone do roditeljskih suza, što u ovom, što u mnogim drugim slučajevima, i kasnije se time prodaju novine. Novinari večito kukaju kako su nezaštićeni, a očigledno je da mogu da rade bilo šta, koliko god se kosilo sa moralnim normama. Čast izuzecima.
pre 9 godina
Ozbiljnih štampanih medija već dugo nema. Trebalo bi da odgovaraju svi koji su pisali neistine i klevete o porodici stradale devojčice. Takođe, izuzetno mi je morbidno kada se ide na sahrane i snima se sve od kolone do roditeljskih suza, što u ovom, što u mnogim drugim slučajevima, i kasnije se time prodaju novine. Novinari večito kukaju kako su nezaštićeni, a očigledno je da mogu da rade bilo šta, koliko god se kosilo sa moralnim normama. Čast izuzecima.
pre 9 godina
A najgore od svega je sto dobar deo stanovnista nece shvatiti poentu ovog teksta i meni na ovaj komentar dati mnogo minusa. Da ljudi ne kupuju takvu stampu ona ne bi postojala i mislim da je to srz problema. Bolja Srbija kad budu Srbi bolji. Nista lose
pre 9 godina
Pa evo.. prvi treba da odgovara minitar policije, koji je tudju nesrecu iskoristio da se duzebriznicki unese u istragu i na kraju da ubici, bez sudjenja (ma kakav zlocin da je), vec odrapi 40 godina i tako skrene paznju sa rasprave o svom plagijat-doktoratu. Njegov kolega, takodje doktor, ministar pravde, za to vreme se nije oglasavao, valjda da ne bi svog kolegu ministra, doktora, partijskog druga, .. gurnuo u probleme. A onda pitaju sto laju novine. Pa mali samo kopiraju (plagiraju?) ono sto rade "veliki".
pre 9 godina
sramota kako su ucenjivali tatu male tijane... i oni naslovi kako su mozda zelenasi je oteli... sve bi to u aps trebalo
pre 9 godina
"Svaka cast profesionalizmu uredjivackog tima portala B92!" (Zorana, 12. avgust 2014 00:12)
Razočarao me je i B92, koji se u emisiji tipa Bulevar 92 bavio ovom mučnom temom! Da li vam je jasno da toj priči nije bilo mesta u takvoj emisiji?!
pre 9 godina
ja polako prestajem da čitam pojedine novine i portale zato sto vredjaju moju inteligenciju. ima par ozbiljnih medija i nekoliko ozbiljnih novinara. piše i čita ko šta stigne, bez ikakve odgivornosti. mada je narod najviše kriv za to, da ne čitaju te gluposti niko ne bi ni objavljivao takve vesti.
pre 9 godina
Novinarstvo je olicenje drustva. Pise se ono sto se prodaje, a to pokazuje do koje mere smo kao narod doziveli inelektualnu i kulturolosku stagnaciju.
pre 9 godina
Blic sam deinstalirao sa telefona i necu ga ponovo instalirati do kraja nedelje, niti ici na sajt. Onoliko eksploatisanje ljudske nesrece zarad citanosti je prosto degutantno i nemoralno. A delovali su mi kao ozbiljan list...
pre 9 godina
Konacno jedan normalan tekst na ovu temu. Novinari molim vas uozbiljite se i kanite se vise tog senzacinalizma, snizili ste vasu profesiju na jako niske grane. Mislim da su Kurir i Blic prednjacili. Ovakvo ponasanje nas vraca vise od 100 godina u nazad a vec debelo kaskamo za svetom. Pobogu cemu onda sudovi ako cemo preko medija da sudimo i kaznjavamo. Sramotno je na koji nacin je predstavljen ceo ovaj slucaj u medijima.
pre 9 godina
Od zutih medija gori su samo oni mediji koji ih citiraju. Zasto b92 prenosi clanke iz Blica? Citaoci koji vole zutilo ce otici direktno na izvor. Vi cete polako izgubiti publiku.
pre 9 godina
SVI mediji su prekrsili kodeks. i to je - jadno!
pre 9 godina
Kakvu crnu odgovornost medija tražite, pa želimo detalje, hoćemo sve da znamo- kakav duks u pola jedan noću, i šta joj je tata radio u Belgiji, i da li je ubica ikada imao devojku ili emotivnu vezu u životu, i otkud zemlja u gepeku, i sve, apsolutno sve!
pre 9 godina
najgore od svega je NAMERA pojedinih medija da zarade sebi profit iskorišćavajući jedan ovako strašan zločin...
pre 9 godina
Osumnjicenog je i predsednik Vlade nazvao "monstrumom".
pre 9 godina
Ne znam ko će proveriti odgovornost medija, ali ono što znam, to je da ovde više jedva da postoji razlika izmedju medija, jer i ono najgore što objavi tzv. "žuta štampa", dok si reko keks prenesu i svi ostali. Takodje, svi se takmiče u pisanju senzacionalističkih naslova koji valjda treba da privuku čitaoce (ne samo štampani, nego i internet portali). Jedva da je moguće razdvojiti tekstove koji se objavljuju, od komentara čitalaca, kako ispod tekstova, tako i na društvenim mrežama. Meni sve to izgleda kao jedno vrzino kolo, gde više ne znam ko od koga prepisuje. Ovo što se zove "novinari" svojim tekstovima potpale mase na internetu, a onda čitaju njihove komentare i tu dobijaju dodatne ideje (bar meni tako izgleda). Praktično sve što pročitam na FB, ako ne za par sati, onda najkasnije sutra mogu da pročitam i u nekoj "vesti" koju objave tabloidi. E, nakon toga, ako to nisu preneli i oni kao malo ozbiljniji mediji, jer je suviše grozno, sledi neko saopštenje nekog udruženja, nekog ko se protiv toga (kao) pobunio, pa onda i svi ostali (oni kao malo pristojniji) sad imaju izgovor, prenesu saopštenje, pa objasne na šta se odnosi, pa onda komentatori koji sve to "jure" po internetu, navale da komentarišu i eto ga kompletni cirkus.
Da se ja pitam, ukinuo bih komentare na vesti. I tako svi imaju "fejs" i tviter, a i novinari to prate i odatle uzimaju sve što im padne na pamet.
pre 9 godina
Konacno ! Ovakvu vest cekam od kad je nestala. Mediji su sirili haos i paniku.
pre 9 godina
To je zato sto su nam novinari neskolovani i primitivni.
pre 9 godina
poslao sam kom.na sajt jednih novina,nije bio uvredljiv,a samo sam pitao zasto iznose detalje i tako mučnu situaciju prave još crnjom.Naravno nisu ga objavili.To je nesreca jedne porodice,nesreća cele države,a oni od toga prave senzaciju.Porodica naravno od tužbe nema ništa,ali država treba da reaguje
pre 9 godina
Čitajući komentare pojedinaca, ali i izjavu našeg dr ministra, zapitala sam se ko je u stvari monstrum. Ne znam koliko mogu i da osuđujem medije, koje su još davno napustile svaku ideju novinarstva, ljudskosti i ukusa, kada postoje ljudi, i to MNOGO ljudi koji su spremni da novine sa velikim naslovom JEZIVI DETALJI i kupe, i da se sa užitkom zgražavaju nad svakom pojedinošću. Bojim se tog velikog broja ljudi koji se hrani nesrećom, isto koliko i pojedinaca kakav je izvršilac zločina. Bojim se gladi tih tupih ljudi da nešto osete, da u nekoga upru prstom i zažele mu kreativno bolnu smrt. Bojim se koliko su daleko da svoje pretnje jednog dana i obistine, ko zna na kome i zašto.
Upoznala sam puno monstruma na komentarima ovih dana, i pitam se da li bi kažnjavanje medija značio kraj okrutnoj zabavi, ili samo bio početak lova na nove izvore senzacija kojim će se gladna rulja hraniti.
pre 9 godina
Ono sto sam video na "Bulevaru" o onoj plavusi sto izmislja pricu da dobije medijsku paznju je zaista sramota!Njoj nije trebalo posvetiti paznju,mediji zaista objavljuju svasta
pre 9 godina
Kao što već stoji u tekstu učinjeno je krivično delo i odgovorni su prvenstveno državni organi. Toliko su preterali novinari da je prelazilo svaku razumljivu granicu; shvatam njihov posao, ali ne mogu da shvatim da je važno samo da se dočepaju članka ma kakav on bio. Bruka!
pre 9 godina
Od kako je SNS dosao na vlast sve se promenilo na gore. Ministar iznosi privatna misljenja javno i donosi presude. Vrlo opasne stvari. Onda pojedine medije,jos opasnije po narod. Opasne stvari. I sveopste ludilo naroda,koje i jeste posledica vlasti i medija. Da li smo mi zreli za demokratsko drustvo? Da li smo mi u nekim situacijama civilizovan narod,uopste? I zasto se narod promenio na gore,sa dolaskom ove vlasti?
pre 9 godina
da, nuzno proveriti i odgovornost medija koji se prenose izvestavanje drugih medija. recimo b92.
pre 9 godina
"@cheda: Pa štampa nije obavezna. Nije to školska lektira pa da je obavezno moramo pročitai. Slažem se da se mora voditi računa šta se sve piše pi tim novinama. Mora se voditi računa da se ne iznose stvari koje nisu proverene.
(Jovo s Romanije, 12. avgust 2014 07:14)"
Kako je na Romaniji, o Jovoooo? Po tom rezonu, ni droga nije obavezna, niti alkohol, ni javne kuće nisu. Kocka takođe. Hajde da ih pootvaramo na Romaniji ili na Terazijama koje cenim da su ti ipak bliže?
Ne prijatelju, nije dovoljno da nešto "nije obavezno" da bi moglo da postoji, neke stvari se moraju onemogućiti.
pre 9 godina
Alo bre ljudi, to nisu neki tamo tabloidi, neki neodgovorni novinari. To su zvanicni drzavni (partijski) mediji. To je taj isti Informer koji na naslovnoj objavljuje bolesne detalje u tome kako je Tijana mucena i ubijana - isti onaj za koji je premijer skoro napisao "autorski intervju". To j etaj isto "urednik" s kojim premijer radi ekskluzivne intervjue. Ljudi, osvestite se, nema veze neka ste i za SNS, nije bitno strancarenje sada, ali shvatite da ove grozote i gadosti ne dolaze od neodgovornih pojedinaca nego su podrzavane i podsticane od strane najvise vlasti. Zasto? To je tesko shvatiyti normlanmom mozgu. Pajtica u kupacim na naslovnoj - koliko god nisko i ljigavo - mogu shvatiti iz ugla politicke borbe. Ali ovo drugo - neka mi neko ko nije psihopata objasni zasto neko iz vlasti ima interesa da podrzava tako grozomorno povecanje tiraza i ubiranje para od uplasenih i revoltiranih gradjana.
pre 9 godina
Sud casti Udruzenja novinara Srbije?! To postoji?
pre 9 godina
Pa SNS zivi od medija, prijavljuje koga ce da zatvara pre nego sto ga zatvori, i ostale gluposti. Vlada vodi prljavu vladavinu i stim zabavlja narod preko medija, umesto da svoje resurse uskoristi za organizovanje drzave.
pre 9 godina
U Srbiji mediji i vlast imaju veliku odgovornost jer se utrkuju ko će pre objaviti ekskluzivunu vest. Vlast umesto da čuti i radi i kad završi posao onda u medije a ne neki nezvanični izveštaji koji su tačni puštaju se u medije. Drugo protiv svakog sam nasilja naročito silovanja i ubistava ali tu je sud koji koji će reći zadnju reč. Medjutim mislim da mediji preteruju u pojedinim teškim nazivima ubica kojim ih nazivaju a naročito kako opisuju koliku će kaznu ko dobiti prikazuju ćeliju i šta čeka u zatvoru konktetno ovog zadnjeg siledžiju ubicu u zatvoru. Jos nešto samo sam još očekivao da neki medij dodje do fotografija sa obdukcije i da ih objavi jer u Srbiji sve je moguce.
pre 9 godina
Izveštavanje o smrti T.J. je DNO ovdašnjeg "novinarstva"!.
pre 9 godina
Imao sam licno iskustvo sa srpskim medijima u vezi sahrane mog oca. Naime, zamenili su ga u mrtvacnici sa drugim covekom pa smo imali problema koje smo na kraju resili ali sutradan je samo osvanuo clanak u Kuriru sa sve punim imenom i prezimenom i odvratnim senzacionalistickim tekstom. Pisao sam nakon toga Sasi Jankovicu (zastitniku gradjana) i g. Sabicu (pov.za informacije od javnog znacaja). Iz kancelarije g. Sabica sam dobio odgovor ljubazan odgovor od Jankovica nista. Rekli su mi da imam zakonski rok od sest meseci da tuzim Kurir. Moje majka i sestra nisu imale ni zivaca ni para za vucaranje po sudovima a ja zivim u inostranstvu i nisam imao vremena a ni zelje za proces. Sta da covek ocekuje od zemlje u kojoj su Pink, Kurir i Press glasila kojima predsednik, premijer i pola vlada daje zvanicne intervjue? Zamislite Merkel ili Obama da daju intervjue za neku zutu stampu? Osim toga koliko vidim, tuzbu protiv Kurira moze da dobije Mladjan Dinkic (i da se jos hvali kako ce mu odsteta dobro doci za letovanje!) ili mozda Velja Ilic ali voleo bi da cujemo nekoga od nas obicnih gradjana koji ima slicno iskustvo.
pre 9 godina
Ima jedna začkoljica, a ime joj je CENZURA. Na nju se poziva i kuso i repato. Čik da ne objaviš (preneseš) konferenciju za štampu nekog ministra. Ne bi te oprali ni Dunav ni Sava.
Ovde se dreka digne ako neki medij ne prenese šta je neki "ugledni" tviteraš objavio na svom nalogu! Ako je to preneo Kurir, nedo ti bog da i ti ne preneseš, jer se odmah kuju teorije zavere da nisi smeo, zašto nisi smeo, ko te plaća da ne preneseš i onda počinje horsko urlanje CENZURAAAA!
pre 9 godina
Ili Kurir, Alo i slicni pisu tacno ono sto NAROD HOCE, pa su oni prosto ogledalo danasnje Srbije i Srba ili tim novinama upravljaju grupe/grupa ljudi koji hoce da narod u Srbiji postane TACNO OVAKAV kakav jeste sve vise - gomila neobrazovanih, prizemnih likova, zeljnih krvi i tudje muke.
pre 9 godina
Konačno da neko o ovome piše. Toliko je bilo odvratno otvoriti pojedine aplikacije, upaliti tv i pogledati naslovnu stranu novina, da sam se bukvalno osetio psihički silovanim. Kako li je Tijaninim bližnjima, mogu samo da zamišljam.
pre 9 godina
@ničiji bot: Nisu mediji prekršili kodeks samo u ovom slučaju , krše ga svakodnevno. Neko manje neko više. Pa ni tabloidi ne mogu da pišu kojekakve gluposti , a da za to ne snose odgovornost.
pre 9 godina
Covek ko to uradi jeste monstrum i podrzavam medije da ga nazivaju monstrumom. ovde nema pretpostavke nevinosti jer je odveo policiju do tela sto znaci da je on to 100% ucinio.
pre 9 godina
Svaka cast profesionalizmu uredjivackog tima portala B92!
pre 9 godina
Ja sam se zalio Savetu za stampu i odgovorili su mi da im se cini da se ja zalim na uredjivacku politiku Blica. Pominjao sam clanke o Tijani i lideru severne Koreje i prikazivanje pornografije ali su me uputili na Ministarstvo kulture sto se tice pornografije.
Osim toga, savet za stampu prihvata zalbe samo od lica koja su direktno pogodjena pisanjem a ne od sire javnosti. To znaci da bi se samo otac Tijane mogao zaliti a ne ja ili bilo ko iako je pisanje medija od javnog interesa a ne privatna zalba ili tuzba. Tako da oni ogranicavaju ko moze da salje zalbe.
Sto se mene tice, to je pogresno jer u Kodesku lepo pise da novinari ne bi trebalo da objavljuju sadrzaj koji stetno utice na decu a tu spada i pornografija, tako da mi nije jasno zasto je Ministarstvo nadlezno a ne Savet za stampu.
pre 9 godina
Odlican tekst. E da ste ga objavili ranije...
pre 9 godina
pre par dana napisao sam komentar u *****,naravno nisu ga objavili. napisao sam da su postali ***** i da ostave Tijanine roditelje da tuguju u miru
pre 9 godina
U ovim teškim trenucima mediji su dotakli dno dna.
Velika ljudska sramota i razočarenje.
pre 9 godina
... Znaci dragi moji ova zemlja vrvi od poremecenih ljudi. Kod mene u kancelariji na poslu su se utrkivali u pricama sta bi ko radio tom ubici (razne morbidne stvari). Na zalost mislim da mnogi u ovoj zemlji nisu mentalno daleko od tog Djurica ubice.
Pocinio je zlocin, neka odgovara i neka ga sud osudi shodno zakonima ove zemlje. To sto su Srbi i dalje mentalno u srednjem veku to je tragicno...a danas vise ne postoji nabijanje na kolac, spaljivanje na trgu i mucenje najrazlicitijim spravama i izgleda da ovaj narod sa kojim ocigledno nesto nije kako treba ne moze to da prezali.
pre 9 godina
@Goran: Dok god sud ne proglasi nikog krivim i dok ga za to ne osudi , on je nevin. Ne pokušavam ovog čoveka da opravdam , ali se nikada ne zna šta sve istraga može da otkrije.Kada bi narod donosio presude , onda nam sudovi ne bi bili potrebni.
pre 9 godina
Niko,kao i do sada i ovo je sve farsa od kojih neke institucije samo služe da neko tamo sedi. Dobar,pravedan,efikasan,posten sud i resen problem za sve nepravde u drzavi. Kad novinari pisu lazi,onda ja za to trazim da plate i to sto vise jer im je to jedini nauk. Nema nade za srpsko novinarstvo dok medij ne plati 100.000 evra za svaku dokazanu laz. To je rekao vas kolega Tijanic i potpuno je bio u pravu.
pre 9 godina
"Ko će proveriti odgovornost medija"
Isti oni koji trenutno "proveravaju" validnost izvesnih doktorata.
pre 9 godina
Ima istine i u tome..Mediji svasta pisu..Al sto se ovog 'monstruma' tice(znamo na koga se misli) pa dal normalan covek moze da mu pozeli nesto fino..Kad je vec priznao zlocin???
pre 9 godina
sta mozes da ucinis u drzavi gde vlast podrzava skandalozne tabloide u krsenju zakona i najnizem iskazivanju primitivizma i govora mrznje. A ti tabloidi su vrlo citani sto govori o tome da nije vlast slucajno takva kakva je.
pre 9 godina
Sve dok se imenom ne objave oni listovi ili portali koju su prekrsili kodexe novinarstva ovakva saopstenja NUNS-a ili bilo kog drugog ce biti samo jos jedan clanak u nizu koji nista ne donosi.No kakva nam je drzava takvo nam je i novinarstvo...Zar ne postoji zakon koji ce jednom za svagda da elinise te nazovi listove ili casopise.Postoji naravno(bar mislim)ali kada pogledate ko sada vodi drzavu tesko da ce se ijedan zakon ispostovati,pa oni su i dosli na vlast preko zute stampe,mahali praznim papirima,optuzivali unapred svakoga,svako no nije za njihove nazovi ideje je domaci neprijatelj itd itd ..dakle dok se takvi ne skolne sa vlasti imacemo ponovo ovakvo izivljavanje prema nekome ko je doziveo neku tragediju ...SVE KOJI SU PREKRSILI KODEX JAVNO OBJAVITI I ZABRANITI MU RAD...nazalost nisam nimalo siguran da ce se u doglednoj buducnosti to desiti bar ne dok su ovi ma vlasti
pre 9 godina
Goodbye blic, nema te više na mom telefonu. Država je kriva jer su ovi lešinari potpuno neregulisani i mogu da rade šta hoće.
pre 9 godina
Međutim, malo je verovatno da će do toga doći, a slučaj će, kao i sve što se događa u Srbiji, uskoro biti potisnut na margine interesovanja javnosti.
"Prekršena je pretpostavka nevinosti, gde je osumnjičeni unapred nazvan monstrumom i sličnim kvalifikacijama. Dostojanstvo porodice Jurić je povređeno, i sve su to elementi koji mogu da proizvedu pravnu reakciju"
I to ti je to...
pre 9 godina
očigledno je sasvim da je empatija odavno izumrla u našem narodu,da se novinarima nazivaju likovi edukovani na američkim horor filmovima,a vlasnici mahnito profitiraju na tudjoj nesreći.Izlaziti u javnost i u štampu sa detaljima tog svirepog ubistva je podlo i gnusno,i mislim da je to stav većine u UNS.
pre 9 godina
..."ističe Kremenjak, dodajući da je slučaj nesvakidašnji i da je teško naći meru i postaviti granice u izveštavanju..."
Nema to veze sa nesvakidasnjim slucajem, tako je svaki dan u vecini novina - kada su ljudi primitivni i nevaspitani, oni su takvi bez obzira na trenutnu situaciju. A novine su ogledalo citalaca, koji takvim stvarima popunjavaju svoje i duhovno i materijalno siromasne zivote, jer su suvise lenji da rade na sebi. Imamo svaki dan hiljade i hiljade "aktivista" na drustvenim mrezama, koji se angazuju oko svega i svacega, ne dizuci donji deo ledja iz fotelje... I dok oni zive u svom virtuelnom svetu tabloida, rieliti emisija i Fejsbuka, u stvarnosti vrsljaju monstrumi, vozaci-ubice, sumnjivi biznismeni i korumpirani politicari...
pre 9 godina
Zato ne treba citati novine i izbridati sve aplikacije za android, osim B92!
Godinama ste najprofesionalniji
pre 9 godina
@Nenad: Na žalost u Srbiji se piše sve i svašta , a najviše onoga što nema blage veze sa istinimom i naravno niko za to ne odgovara.Kada bi se doneo zakon da se novinari kažnjavaju ako objave nešto što nije tačno, i što su izmislili , onda ne bi po novinama čitali kojekakve gluposti.
pre 9 godina
@Dendza da citaoce ta senzacija ne zanima, ne bi je ni bilo.
pre 9 godina
I ovo što ste napisali je senzaolisticki. Što? Pa zato što niko neće da mrdne prstom zbog ovog problema! Kad se dodje do ovakog slučaja, odmah pokrenuti tužbu a oni neka se posle ceskaju!
pre 9 godina
ko ce da proveri? pa niko,novinari su zasticeni i mogu da rade sta hoce.
pre 9 godina
dobro je da se konacno nesto desava po ovom pitanju.
udrzenja novinara ili medija bi trebali da se osecaju prozvanima da tuze svoje kolege ili doticne novine, tv.
premijer je nadlezan za izjave svojih nezrelih ministara. sto nista ne radi to smo navikli.
b92 nije trebala da prenese primere nedolicnih komentara drugih medija. po cemu se razlikuje sad od tih negativnih medija? napavili ste se smesnim,
pre 9 godina
E stvarno ste mi se smucili svi vi koji koristitite svaku ama bas svaku i priliku i nepriliku da popljujete svoju zemlju Srbiju i nase politicare, televiziju, muziku, novinare.........izgleda da nikada niste bili u nekoj drugoj zemlji i ne znate da je svuda u svetu tako. Kod nas samo pocinju da prave emisije i pisu po ugledu na "razvijene, demokratske, bogste..."
pre 9 godina
@
(amos, 12. avgust 2014 06:36)
nista vise..to je to..ogledalo
pre 9 godina
pojedinci i dalje nemogu da shvate fabulu i uporno pokusavaju da iskoriste svaku priliku za stranacka prepucavanja i prozivanje aktuelne vlasti i sl.
e da, tema etike i novinarskog profesionalizma ovog puta mora da se istera do kraja, problem je veliki i mora da se resi...
bravo za tekst, bravo za pojedine komentare.
stop novinarskom izivljavanju nad gradjanima!
pre 9 godina
i, ko ce proveriti odgovornost medija?
pre 9 godina
@jedino citam B92
Pa ovi su njihovi, zar ne? Bitno je samo da su prezirali Đinđića i pisali po svim zidovima Srbije "DOS je najgori". Velika je to moralna i intelektualna sirotinja moj brajko, a mi živimo usred nje.
pre 9 godina
zalosno je koliko su ljudi daleko spremni da
idu.. po cemu se onda razlikuju od samog ubice? gnusne stvari koje bi radili ljudskom bicu...detalji..clanovima porodice.. definitivno bi trebalo da postoji cenzura i komentara i naravno medija. Javni poziv na linc..sta ce biti sutra kada "narod" stigne do pocinioca pre policije?
pre 9 godina
Stalno govorim da nisu svi novinari isti! Krajnje je vreme da se oni dobri distanciraju od onih losih.
pre 9 godina
- Medije može samo pravosuđe da kontroliše, procesuira i zabrani rad na pet godina.
pre 9 godina
@cheda: Pa štampa nije obavezna. Nije to školska lektira pa da je obavezno moramo pročitai. Slažem se da se mora voditi računa šta se sve piše pi tim novinama. Mora se voditi računa da se ne iznose stvari koje nisu proverene.
pre 9 godina
Predsednik Nikolić je popisao set Medijskih zakona tako da su upravo ti zakoni i način i smernica kako treba da se objektivno i nepristrasno izveštava.
pre 9 godina
Sto bi neko i iz ove branse odgovarao ,kao i politicari i oni su radili svoj posao, zar ne
pre 9 godina
Prema mom mišljenju nije problem u medijima, nego u narodu! Mediji prodaju list i jure za zaradom i znaju da će narod to da čita! Jednostavno, poznaju narod!
pre 9 godina
Niko da se seti i prozove Ministarstvo kulture i informisanja, i javnog tužioca, jer su bili dužni da reaguju - prvi krivičnom prijavom zbog kršenja zakona (paragrafa u zakonu, ko te pita za kršenje etičkih normi, Uns, Nuns i "sud časti", to je kao da se žališ upravi vodovoda), tužilac po službenoj dužnosti. I te kako su mnogi povredili zakon o medijima. A masa bi da vrati smrtnu kaznu ali niko se ne buni što uvreda i kleveta nisu, samo u Srbiji, krivično delo. Zato novinarske pirane i pišu sve što im na um padne. O društvenim mrežama neću, kad se to ludilo potpuno izopači, videćemo mi svoga boga. Niko neće biti nevin. Kakva sloboda govora, ako ti potireš lažima moju slobodu? Nedavno su svi studenti privatnih univerziteta, svi, stavljeni na stub srama (ombundsman ćutao)zbog nečijeg doktorata, svi su seirili pa i On. Ko piše "autorske tekstove" za ove mračne tabloide? Mogao bih da pomenem, ponekad, i B92, ali onda ovo neće ići.
pre 9 godina
Nije samo o etici red, uporno se krši zakon a svi ćute. Zašto postoji zakon o medijima? Zašto se niko ne sme naći na sudu čak i kad krši zakon? Ko su ti novinari pirane da ni zakon ne poštuju? Ko stoji iza njih? Ko svakog dana ima sliku na naslovnoj i sedam u unutrašnjosti?
pre 9 godina
Ko ce proveriti odgovornost ministra policije Nebojse Stefanovica o izjavi koju je dao medijima, posle hapsenja osumnjicenog?
pre 9 godina
E stvarno ste mi se smucili svi vi koji koristitite svaku ama bas svaku i priliku i nepriliku da popljujete svoju zemlju Srbiju i nase politicare, televiziju, muziku, novinare.........izgleda da nikada niste bili u nekoj drugoj zemlji i ne znate da je svuda u svetu tako. Kod nas samo pocinju da prave emisije i pisu po ugledu na "razvijene, demokratske, bogste..."
pre 9 godina
Covek ko to uradi jeste monstrum i podrzavam medije da ga nazivaju monstrumom. ovde nema pretpostavke nevinosti jer je odveo policiju do tela sto znaci da je on to 100% ucinio.
pre 9 godina
Kakvu crnu odgovornost medija tražite, pa želimo detalje, hoćemo sve da znamo- kakav duks u pola jedan noću, i šta joj je tata radio u Belgiji, i da li je ubica ikada imao devojku ili emotivnu vezu u životu, i otkud zemlja u gepeku, i sve, apsolutno sve!
pre 9 godina
Svaka cast profesionalizmu uredjivackog tima portala B92!
pre 9 godina
Ima istine i u tome..Mediji svasta pisu..Al sto se ovog 'monstruma' tice(znamo na koga se misli) pa dal normalan covek moze da mu pozeli nesto fino..Kad je vec priznao zlocin???
pre 9 godina
@cheda: Pa štampa nije obavezna. Nije to školska lektira pa da je obavezno moramo pročitai. Slažem se da se mora voditi računa šta se sve piše pi tim novinama. Mora se voditi računa da se ne iznose stvari koje nisu proverene.
pre 9 godina
Pa evo.. prvi treba da odgovara minitar policije, koji je tudju nesrecu iskoristio da se duzebriznicki unese u istragu i na kraju da ubici, bez sudjenja (ma kakav zlocin da je), vec odrapi 40 godina i tako skrene paznju sa rasprave o svom plagijat-doktoratu. Njegov kolega, takodje doktor, ministar pravde, za to vreme se nije oglasavao, valjda da ne bi svog kolegu ministra, doktora, partijskog druga, .. gurnuo u probleme. A onda pitaju sto laju novine. Pa mali samo kopiraju (plagiraju?) ono sto rade "veliki".
pre 9 godina
Zato ne treba citati novine i izbridati sve aplikacije za android, osim B92!
Godinama ste najprofesionalniji
pre 9 godina
Predsednik Nikolić je popisao set Medijskih zakona tako da su upravo ti zakoni i način i smernica kako treba da se objektivno i nepristrasno izveštava.
pre 9 godina
Od zutih medija gori su samo oni mediji koji ih citiraju. Zasto b92 prenosi clanke iz Blica? Citaoci koji vole zutilo ce otici direktno na izvor. Vi cete polako izgubiti publiku.
pre 9 godina
Od kako je SNS dosao na vlast sve se promenilo na gore. Ministar iznosi privatna misljenja javno i donosi presude. Vrlo opasne stvari. Onda pojedine medije,jos opasnije po narod. Opasne stvari. I sveopste ludilo naroda,koje i jeste posledica vlasti i medija. Da li smo mi zreli za demokratsko drustvo? Da li smo mi u nekim situacijama civilizovan narod,uopste? I zasto se narod promenio na gore,sa dolaskom ove vlasti?
pre 9 godina
Ne znam ko će proveriti odgovornost medija, ali ono što znam, to je da ovde više jedva da postoji razlika izmedju medija, jer i ono najgore što objavi tzv. "žuta štampa", dok si reko keks prenesu i svi ostali. Takodje, svi se takmiče u pisanju senzacionalističkih naslova koji valjda treba da privuku čitaoce (ne samo štampani, nego i internet portali). Jedva da je moguće razdvojiti tekstove koji se objavljuju, od komentara čitalaca, kako ispod tekstova, tako i na društvenim mrežama. Meni sve to izgleda kao jedno vrzino kolo, gde više ne znam ko od koga prepisuje. Ovo što se zove "novinari" svojim tekstovima potpale mase na internetu, a onda čitaju njihove komentare i tu dobijaju dodatne ideje (bar meni tako izgleda). Praktično sve što pročitam na FB, ako ne za par sati, onda najkasnije sutra mogu da pročitam i u nekoj "vesti" koju objave tabloidi. E, nakon toga, ako to nisu preneli i oni kao malo ozbiljniji mediji, jer je suviše grozno, sledi neko saopštenje nekog udruženja, nekog ko se protiv toga (kao) pobunio, pa onda i svi ostali (oni kao malo pristojniji) sad imaju izgovor, prenesu saopštenje, pa objasne na šta se odnosi, pa onda komentatori koji sve to "jure" po internetu, navale da komentarišu i eto ga kompletni cirkus.
Da se ja pitam, ukinuo bih komentare na vesti. I tako svi imaju "fejs" i tviter, a i novinari to prate i odatle uzimaju sve što im padne na pamet.
pre 9 godina
da, nuzno proveriti i odgovornost medija koji se prenose izvestavanje drugih medija. recimo b92.
pre 9 godina
A najgore od svega je sto dobar deo stanovnista nece shvatiti poentu ovog teksta i meni na ovaj komentar dati mnogo minusa. Da ljudi ne kupuju takvu stampu ona ne bi postojala i mislim da je to srz problema. Bolja Srbija kad budu Srbi bolji. Nista lose
pre 9 godina
... Znaci dragi moji ova zemlja vrvi od poremecenih ljudi. Kod mene u kancelariji na poslu su se utrkivali u pricama sta bi ko radio tom ubici (razne morbidne stvari). Na zalost mislim da mnogi u ovoj zemlji nisu mentalno daleko od tog Djurica ubice.
Pocinio je zlocin, neka odgovara i neka ga sud osudi shodno zakonima ove zemlje. To sto su Srbi i dalje mentalno u srednjem veku to je tragicno...a danas vise ne postoji nabijanje na kolac, spaljivanje na trgu i mucenje najrazlicitijim spravama i izgleda da ovaj narod sa kojim ocigledno nesto nije kako treba ne moze to da prezali.
pre 9 godina
sramota kako su ucenjivali tatu male tijane... i oni naslovi kako su mozda zelenasi je oteli... sve bi to u aps trebalo
pre 9 godina
Ozbiljnih štampanih medija već dugo nema. Trebalo bi da odgovaraju svi koji su pisali neistine i klevete o porodici stradale devojčice. Takođe, izuzetno mi je morbidno kada se ide na sahrane i snima se sve od kolone do roditeljskih suza, što u ovom, što u mnogim drugim slučajevima, i kasnije se time prodaju novine. Novinari večito kukaju kako su nezaštićeni, a očigledno je da mogu da rade bilo šta, koliko god se kosilo sa moralnim normama. Čast izuzecima.
pre 9 godina
Blic sam deinstalirao sa telefona i necu ga ponovo instalirati do kraja nedelje, niti ici na sajt. Onoliko eksploatisanje ljudske nesrece zarad citanosti je prosto degutantno i nemoralno. A delovali su mi kao ozbiljan list...
pre 9 godina
Pa SNS zivi od medija, prijavljuje koga ce da zatvara pre nego sto ga zatvori, i ostale gluposti. Vlada vodi prljavu vladavinu i stim zabavlja narod preko medija, umesto da svoje resurse uskoristi za organizovanje drzave.
pre 9 godina
"@cheda: Pa štampa nije obavezna. Nije to školska lektira pa da je obavezno moramo pročitai. Slažem se da se mora voditi računa šta se sve piše pi tim novinama. Mora se voditi računa da se ne iznose stvari koje nisu proverene.
(Jovo s Romanije, 12. avgust 2014 07:14)"
Kako je na Romaniji, o Jovoooo? Po tom rezonu, ni droga nije obavezna, niti alkohol, ni javne kuće nisu. Kocka takođe. Hajde da ih pootvaramo na Romaniji ili na Terazijama koje cenim da su ti ipak bliže?
Ne prijatelju, nije dovoljno da nešto "nije obavezno" da bi moglo da postoji, neke stvari se moraju onemogućiti.
pre 9 godina
Konacno jedan normalan tekst na ovu temu. Novinari molim vas uozbiljite se i kanite se vise tog senzacinalizma, snizili ste vasu profesiju na jako niske grane. Mislim da su Kurir i Blic prednjacili. Ovakvo ponasanje nas vraca vise od 100 godina u nazad a vec debelo kaskamo za svetom. Pobogu cemu onda sudovi ako cemo preko medija da sudimo i kaznjavamo. Sramotno je na koji nacin je predstavljen ceo ovaj slucaj u medijima.
pre 9 godina
ja polako prestajem da čitam pojedine novine i portale zato sto vredjaju moju inteligenciju. ima par ozbiljnih medija i nekoliko ozbiljnih novinara. piše i čita ko šta stigne, bez ikakve odgivornosti. mada je narod najviše kriv za to, da ne čitaju te gluposti niko ne bi ni objavljivao takve vesti.
pre 9 godina
@Dendza da citaoce ta senzacija ne zanima, ne bi je ni bilo.
pre 9 godina
"Svaka cast profesionalizmu uredjivackog tima portala B92!" (Zorana, 12. avgust 2014 00:12)
Razočarao me je i B92, koji se u emisiji tipa Bulevar 92 bavio ovom mučnom temom! Da li vam je jasno da toj priči nije bilo mesta u takvoj emisiji?!
pre 9 godina
Osumnjicenog je i predsednik Vlade nazvao "monstrumom".
pre 9 godina
Čitajući komentare pojedinaca, ali i izjavu našeg dr ministra, zapitala sam se ko je u stvari monstrum. Ne znam koliko mogu i da osuđujem medije, koje su još davno napustile svaku ideju novinarstva, ljudskosti i ukusa, kada postoje ljudi, i to MNOGO ljudi koji su spremni da novine sa velikim naslovom JEZIVI DETALJI i kupe, i da se sa užitkom zgražavaju nad svakom pojedinošću. Bojim se tog velikog broja ljudi koji se hrani nesrećom, isto koliko i pojedinaca kakav je izvršilac zločina. Bojim se gladi tih tupih ljudi da nešto osete, da u nekoga upru prstom i zažele mu kreativno bolnu smrt. Bojim se koliko su daleko da svoje pretnje jednog dana i obistine, ko zna na kome i zašto.
Upoznala sam puno monstruma na komentarima ovih dana, i pitam se da li bi kažnjavanje medija značio kraj okrutnoj zabavi, ili samo bio početak lova na nove izvore senzacija kojim će se gladna rulja hraniti.
pre 9 godina
Novinarstvo je olicenje drustva. Pise se ono sto se prodaje, a to pokazuje do koje mere smo kao narod doziveli inelektualnu i kulturolosku stagnaciju.
pre 9 godina
dobro je da se konacno nesto desava po ovom pitanju.
udrzenja novinara ili medija bi trebali da se osecaju prozvanima da tuze svoje kolege ili doticne novine, tv.
premijer je nadlezan za izjave svojih nezrelih ministara. sto nista ne radi to smo navikli.
b92 nije trebala da prenese primere nedolicnih komentara drugih medija. po cemu se razlikuje sad od tih negativnih medija? napavili ste se smesnim,
pre 9 godina
poslao sam kom.na sajt jednih novina,nije bio uvredljiv,a samo sam pitao zasto iznose detalje i tako mučnu situaciju prave još crnjom.Naravno nisu ga objavili.To je nesreca jedne porodice,nesreća cele države,a oni od toga prave senzaciju.Porodica naravno od tužbe nema ništa,ali država treba da reaguje
pre 9 godina
Konacno ! Ovakvu vest cekam od kad je nestala. Mediji su sirili haos i paniku.
pre 9 godina
najgore od svega je NAMERA pojedinih medija da zarade sebi profit iskorišćavajući jedan ovako strašan zločin...
pre 9 godina
Ono sto sam video na "Bulevaru" o onoj plavusi sto izmislja pricu da dobije medijsku paznju je zaista sramota!Njoj nije trebalo posvetiti paznju,mediji zaista objavljuju svasta
pre 9 godina
Sud casti Udruzenja novinara Srbije?! To postoji?
pre 9 godina
Ima jedna začkoljica, a ime joj je CENZURA. Na nju se poziva i kuso i repato. Čik da ne objaviš (preneseš) konferenciju za štampu nekog ministra. Ne bi te oprali ni Dunav ni Sava.
Ovde se dreka digne ako neki medij ne prenese šta je neki "ugledni" tviteraš objavio na svom nalogu! Ako je to preneo Kurir, nedo ti bog da i ti ne preneseš, jer se odmah kuju teorije zavere da nisi smeo, zašto nisi smeo, ko te plaća da ne preneseš i onda počinje horsko urlanje CENZURAAAA!
pre 9 godina
I ovo što ste napisali je senzaolisticki. Što? Pa zato što niko neće da mrdne prstom zbog ovog problema! Kad se dodje do ovakog slučaja, odmah pokrenuti tužbu a oni neka se posle ceskaju!
pre 9 godina
pre par dana napisao sam komentar u *****,naravno nisu ga objavili. napisao sam da su postali ***** i da ostave Tijanine roditelje da tuguju u miru
pre 9 godina
očigledno je sasvim da je empatija odavno izumrla u našem narodu,da se novinarima nazivaju likovi edukovani na američkim horor filmovima,a vlasnici mahnito profitiraju na tudjoj nesreći.Izlaziti u javnost i u štampu sa detaljima tog svirepog ubistva je podlo i gnusno,i mislim da je to stav većine u UNS.
pre 9 godina
@Goran: Dok god sud ne proglasi nikog krivim i dok ga za to ne osudi , on je nevin. Ne pokušavam ovog čoveka da opravdam , ali se nikada ne zna šta sve istraga može da otkrije.Kada bi narod donosio presude , onda nam sudovi ne bi bili potrebni.
pre 9 godina
Niko,kao i do sada i ovo je sve farsa od kojih neke institucije samo služe da neko tamo sedi. Dobar,pravedan,efikasan,posten sud i resen problem za sve nepravde u drzavi. Kad novinari pisu lazi,onda ja za to trazim da plate i to sto vise jer im je to jedini nauk. Nema nade za srpsko novinarstvo dok medij ne plati 100.000 evra za svaku dokazanu laz. To je rekao vas kolega Tijanic i potpuno je bio u pravu.
pre 9 godina
SVI mediji su prekrsili kodeks. i to je - jadno!
pre 9 godina
U Srbiji mediji i vlast imaju veliku odgovornost jer se utrkuju ko će pre objaviti ekskluzivunu vest. Vlast umesto da čuti i radi i kad završi posao onda u medije a ne neki nezvanični izveštaji koji su tačni puštaju se u medije. Drugo protiv svakog sam nasilja naročito silovanja i ubistava ali tu je sud koji koji će reći zadnju reč. Medjutim mislim da mediji preteruju u pojedinim teškim nazivima ubica kojim ih nazivaju a naročito kako opisuju koliku će kaznu ko dobiti prikazuju ćeliju i šta čeka u zatvoru konktetno ovog zadnjeg siledžiju ubicu u zatvoru. Jos nešto samo sam još očekivao da neki medij dodje do fotografija sa obdukcije i da ih objavi jer u Srbiji sve je moguce.
pre 9 godina
Kao što već stoji u tekstu učinjeno je krivično delo i odgovorni su prvenstveno državni organi. Toliko su preterali novinari da je prelazilo svaku razumljivu granicu; shvatam njihov posao, ali ne mogu da shvatim da je važno samo da se dočepaju članka ma kakav on bio. Bruka!
pre 9 godina
ko ce da proveri? pa niko,novinari su zasticeni i mogu da rade sta hoce.
pre 9 godina
Ili Kurir, Alo i slicni pisu tacno ono sto NAROD HOCE, pa su oni prosto ogledalo danasnje Srbije i Srba ili tim novinama upravljaju grupe/grupa ljudi koji hoce da narod u Srbiji postane TACNO OVAKAV kakav jeste sve vise - gomila neobrazovanih, prizemnih likova, zeljnih krvi i tudje muke.
pre 9 godina
Sve dok se imenom ne objave oni listovi ili portali koju su prekrsili kodexe novinarstva ovakva saopstenja NUNS-a ili bilo kog drugog ce biti samo jos jedan clanak u nizu koji nista ne donosi.No kakva nam je drzava takvo nam je i novinarstvo...Zar ne postoji zakon koji ce jednom za svagda da elinise te nazovi listove ili casopise.Postoji naravno(bar mislim)ali kada pogledate ko sada vodi drzavu tesko da ce se ijedan zakon ispostovati,pa oni su i dosli na vlast preko zute stampe,mahali praznim papirima,optuzivali unapred svakoga,svako no nije za njihove nazovi ideje je domaci neprijatelj itd itd ..dakle dok se takvi ne skolne sa vlasti imacemo ponovo ovakvo izivljavanje prema nekome ko je doziveo neku tragediju ...SVE KOJI SU PREKRSILI KODEX JAVNO OBJAVITI I ZABRANITI MU RAD...nazalost nisam nimalo siguran da ce se u doglednoj buducnosti to desiti bar ne dok su ovi ma vlasti
pre 9 godina
sta mozes da ucinis u drzavi gde vlast podrzava skandalozne tabloide u krsenju zakona i najnizem iskazivanju primitivizma i govora mrznje. A ti tabloidi su vrlo citani sto govori o tome da nije vlast slucajno takva kakva je.
pre 9 godina
Odlican tekst. E da ste ga objavili ranije...
pre 9 godina
@
(amos, 12. avgust 2014 06:36)
nista vise..to je to..ogledalo
pre 9 godina
"Ko će proveriti odgovornost medija"
Isti oni koji trenutno "proveravaju" validnost izvesnih doktorata.
pre 9 godina
..."ističe Kremenjak, dodajući da je slučaj nesvakidašnji i da je teško naći meru i postaviti granice u izveštavanju..."
Nema to veze sa nesvakidasnjim slucajem, tako je svaki dan u vecini novina - kada su ljudi primitivni i nevaspitani, oni su takvi bez obzira na trenutnu situaciju. A novine su ogledalo citalaca, koji takvim stvarima popunjavaju svoje i duhovno i materijalno siromasne zivote, jer su suvise lenji da rade na sebi. Imamo svaki dan hiljade i hiljade "aktivista" na drustvenim mrezama, koji se angazuju oko svega i svacega, ne dizuci donji deo ledja iz fotelje... I dok oni zive u svom virtuelnom svetu tabloida, rieliti emisija i Fejsbuka, u stvarnosti vrsljaju monstrumi, vozaci-ubice, sumnjivi biznismeni i korumpirani politicari...
pre 9 godina
Ja sam se zalio Savetu za stampu i odgovorili su mi da im se cini da se ja zalim na uredjivacku politiku Blica. Pominjao sam clanke o Tijani i lideru severne Koreje i prikazivanje pornografije ali su me uputili na Ministarstvo kulture sto se tice pornografije.
Osim toga, savet za stampu prihvata zalbe samo od lica koja su direktno pogodjena pisanjem a ne od sire javnosti. To znaci da bi se samo otac Tijane mogao zaliti a ne ja ili bilo ko iako je pisanje medija od javnog interesa a ne privatna zalba ili tuzba. Tako da oni ogranicavaju ko moze da salje zalbe.
Sto se mene tice, to je pogresno jer u Kodesku lepo pise da novinari ne bi trebalo da objavljuju sadrzaj koji stetno utice na decu a tu spada i pornografija, tako da mi nije jasno zasto je Ministarstvo nadlezno a ne Savet za stampu.
pre 9 godina
@jedino citam B92
Pa ovi su njihovi, zar ne? Bitno je samo da su prezirali Đinđića i pisali po svim zidovima Srbije "DOS je najgori". Velika je to moralna i intelektualna sirotinja moj brajko, a mi živimo usred nje.
pre 9 godina
Konačno da neko o ovome piše. Toliko je bilo odvratno otvoriti pojedine aplikacije, upaliti tv i pogledati naslovnu stranu novina, da sam se bukvalno osetio psihički silovanim. Kako li je Tijaninim bližnjima, mogu samo da zamišljam.
pre 9 godina
U ovim teškim trenucima mediji su dotakli dno dna.
Velika ljudska sramota i razočarenje.
pre 9 godina
Izveštavanje o smrti T.J. je DNO ovdašnjeg "novinarstva"!.
pre 9 godina
@Nenad: Na žalost u Srbiji se piše sve i svašta , a najviše onoga što nema blage veze sa istinimom i naravno niko za to ne odgovara.Kada bi se doneo zakon da se novinari kažnjavaju ako objave nešto što nije tačno, i što su izmislili , onda ne bi po novinama čitali kojekakve gluposti.
pre 9 godina
@ničiji bot: Nisu mediji prekršili kodeks samo u ovom slučaju , krše ga svakodnevno. Neko manje neko više. Pa ni tabloidi ne mogu da pišu kojekakve gluposti , a da za to ne snose odgovornost.
pre 9 godina
Alo bre ljudi, to nisu neki tamo tabloidi, neki neodgovorni novinari. To su zvanicni drzavni (partijski) mediji. To je taj isti Informer koji na naslovnoj objavljuje bolesne detalje u tome kako je Tijana mucena i ubijana - isti onaj za koji je premijer skoro napisao "autorski intervju". To j etaj isto "urednik" s kojim premijer radi ekskluzivne intervjue. Ljudi, osvestite se, nema veze neka ste i za SNS, nije bitno strancarenje sada, ali shvatite da ove grozote i gadosti ne dolaze od neodgovornih pojedinaca nego su podrzavane i podsticane od strane najvise vlasti. Zasto? To je tesko shvatiyti normlanmom mozgu. Pajtica u kupacim na naslovnoj - koliko god nisko i ljigavo - mogu shvatiti iz ugla politicke borbe. Ali ovo drugo - neka mi neko ko nije psihopata objasni zasto neko iz vlasti ima interesa da podrzava tako grozomorno povecanje tiraza i ubiranje para od uplasenih i revoltiranih gradjana.
pre 9 godina
Međutim, malo je verovatno da će do toga doći, a slučaj će, kao i sve što se događa u Srbiji, uskoro biti potisnut na margine interesovanja javnosti.
"Prekršena je pretpostavka nevinosti, gde je osumnjičeni unapred nazvan monstrumom i sličnim kvalifikacijama. Dostojanstvo porodice Jurić je povređeno, i sve su to elementi koji mogu da proizvedu pravnu reakciju"
I to ti je to...
pre 9 godina
To je zato sto su nam novinari neskolovani i primitivni.
pre 9 godina
pojedinci i dalje nemogu da shvate fabulu i uporno pokusavaju da iskoriste svaku priliku za stranacka prepucavanja i prozivanje aktuelne vlasti i sl.
e da, tema etike i novinarskog profesionalizma ovog puta mora da se istera do kraja, problem je veliki i mora da se resi...
bravo za tekst, bravo za pojedine komentare.
stop novinarskom izivljavanju nad gradjanima!
pre 9 godina
Goodbye blic, nema te više na mom telefonu. Država je kriva jer su ovi lešinari potpuno neregulisani i mogu da rade šta hoće.
pre 9 godina
Imao sam licno iskustvo sa srpskim medijima u vezi sahrane mog oca. Naime, zamenili su ga u mrtvacnici sa drugim covekom pa smo imali problema koje smo na kraju resili ali sutradan je samo osvanuo clanak u Kuriru sa sve punim imenom i prezimenom i odvratnim senzacionalistickim tekstom. Pisao sam nakon toga Sasi Jankovicu (zastitniku gradjana) i g. Sabicu (pov.za informacije od javnog znacaja). Iz kancelarije g. Sabica sam dobio odgovor ljubazan odgovor od Jankovica nista. Rekli su mi da imam zakonski rok od sest meseci da tuzim Kurir. Moje majka i sestra nisu imale ni zivaca ni para za vucaranje po sudovima a ja zivim u inostranstvu i nisam imao vremena a ni zelje za proces. Sta da covek ocekuje od zemlje u kojoj su Pink, Kurir i Press glasila kojima predsednik, premijer i pola vlada daje zvanicne intervjue? Zamislite Merkel ili Obama da daju intervjue za neku zutu stampu? Osim toga koliko vidim, tuzbu protiv Kurira moze da dobije Mladjan Dinkic (i da se jos hvali kako ce mu odsteta dobro doci za letovanje!) ili mozda Velja Ilic ali voleo bi da cujemo nekoga od nas obicnih gradjana koji ima slicno iskustvo.
pre 9 godina
zalosno je koliko su ljudi daleko spremni da
idu.. po cemu se onda razlikuju od samog ubice? gnusne stvari koje bi radili ljudskom bicu...detalji..clanovima porodice.. definitivno bi trebalo da postoji cenzura i komentara i naravno medija. Javni poziv na linc..sta ce biti sutra kada "narod" stigne do pocinioca pre policije?
pre 9 godina
i, ko ce proveriti odgovornost medija?
pre 9 godina
- Medije može samo pravosuđe da kontroliše, procesuira i zabrani rad na pet godina.
pre 9 godina
Sto bi neko i iz ove branse odgovarao ,kao i politicari i oni su radili svoj posao, zar ne
pre 9 godina
Stalno govorim da nisu svi novinari isti! Krajnje je vreme da se oni dobri distanciraju od onih losih.
pre 9 godina
Prema mom mišljenju nije problem u medijima, nego u narodu! Mediji prodaju list i jure za zaradom i znaju da će narod to da čita! Jednostavno, poznaju narod!
pre 9 godina
Niko da se seti i prozove Ministarstvo kulture i informisanja, i javnog tužioca, jer su bili dužni da reaguju - prvi krivičnom prijavom zbog kršenja zakona (paragrafa u zakonu, ko te pita za kršenje etičkih normi, Uns, Nuns i "sud časti", to je kao da se žališ upravi vodovoda), tužilac po službenoj dužnosti. I te kako su mnogi povredili zakon o medijima. A masa bi da vrati smrtnu kaznu ali niko se ne buni što uvreda i kleveta nisu, samo u Srbiji, krivično delo. Zato novinarske pirane i pišu sve što im na um padne. O društvenim mrežama neću, kad se to ludilo potpuno izopači, videćemo mi svoga boga. Niko neće biti nevin. Kakva sloboda govora, ako ti potireš lažima moju slobodu? Nedavno su svi studenti privatnih univerziteta, svi, stavljeni na stub srama (ombundsman ćutao)zbog nečijeg doktorata, svi su seirili pa i On. Ko piše "autorske tekstove" za ove mračne tabloide? Mogao bih da pomenem, ponekad, i B92, ali onda ovo neće ići.
pre 9 godina
Nije samo o etici red, uporno se krši zakon a svi ćute. Zašto postoji zakon o medijima? Zašto se niko ne sme naći na sudu čak i kad krši zakon? Ko su ti novinari pirane da ni zakon ne poštuju? Ko stoji iza njih? Ko svakog dana ima sliku na naslovnoj i sedam u unutrašnjosti?
pre 9 godina
Ko ce proveriti odgovornost ministra policije Nebojse Stefanovica o izjavi koju je dao medijima, posle hapsenja osumnjicenog?
72 Komentari
Sortiraj po: