mozgom do pobede
pre 9 godina
Nije ovde problem da li su airsoft replike oružje (a nisu) nego što neki ekstremistički popovi uče decu da budu džihadisti u ime vere i nacije.
Sreda, 06.08.2014.
11:50
Za probleme u "Svetolazarevom pravoslavnom omladinskom kampu" nadležna su sva ministarstva, a pre svega MUP koji će prvi proveriti da li je bilo kršenja zakona.
Izvor: Beta
pre 9 godina
Nije ovde problem da li su airsoft replike oružje (a nisu) nego što neki ekstremistički popovi uče decu da budu džihadisti u ime vere i nacije.
pre 9 godina
Ovde svi daju neke izjave, a bas niko nema pojma o svom delu odgovornosti. Skupstina nikad nije uopste bliska realnosti da bi neke tokove zivota predusretila i odgovarajuce zakone donela. Policija tek treba da nesto preispita sto najverovatnije u zakonu ne stoji. Roditelji su najodgovorniji, verovatno zbog toga sto institucije ne postoje. Baciti vruc krompir sto dalje od sebe, to je nasa realnost, ah da izvinite, uspesno smo eskivirali pisa testove.
pre 9 godina
Davno pobegao odatle,
Bravo !!! Jedini komentar koji pokriva sve aspekte syndroma. ne da zelim ali predvidjam punoooo minusa na tvoj komentar. Vise volimo da ili totalno promasimo temu i sustinu cele pojave ili da se pravimo ludi (tipa "pa sta to su plasticne igracke"..."eno i predvojnicka obuka ma potpuno isto", pa "bolje da su po sumi i prirodi nego za kompjuterom..."
i tako redom...
pre 9 godina
@Vladimir
Ljubav,vera,nada uz iskrenost,postenje,razumevanje to jest sve one osobine koje bi trebale da odlikuju razumnog coveka u 21.veku bilo koje vere ili ateista bio.Zivi i pusti druge da zive.Bez mrznje,bez palice,bez kamena.Crne mantije u Srbiji slabo pokazuju razumevanje za drugacije a videli smo i pojedine koji znaju i da biju.Mozda jeste predrasuda ali mantija,puska i dete nisu lepa slika.
pre 9 godina
Za poplave su po Nikolicu odgovorni bili gradjani a za ovo ovde su odgovorni roditelji...vazno da vlada Republike Srbije nikad ni za sta nije odgovorna.
pre 9 godina
Pa roditelji su ti koji su namerno poslali decu na ovako nesto,glupog li Ministra,Boze Gospode!
pre 9 godina
Ne mora da znaci da su roditelji najodgovorniji, to je obicna zamena teza. Roditelji mogu da budu i neobrayovani...
pre 9 godina
Kada bi samo vernici hriscanstva na pravi nacin spoznali Hrista i isli Njegovim putem, ovakve stvari bi bile nemoguce. Kako moze bilo ko zdravorazuman da spoji Hriscanstvo i oruzje, to mi nikad nece biti jasno. Hrist je rekao: Ako ti neko udari samar ti mu okreni drugi obraz. A ne izvadi kopiju pistolja i odbrani se. Kada bi ljudi koji se kunu u Boga i Veru samo malo vise razumeli a ne slepo verovali svima bi nam bilo lepse. Kad bi veronauku u skoli predavali teolozi a ne svestenici pravoslavne crkve mozda bi i moje dete pohadjalo nastavu... neverovatno koliko crkva truje veru...
pre 9 godina
Odgovorna je citava Srbija. Svi koji zive u Srbiji vec par decenija stvaraju klimu da do ovakvih stvari dodje. Nije ovo nastalo iz nicega. Konstantno trubljenje o patriotizmu, nebeskom narodu, pravoslavlju, paranoja da "nas svi mrze" (ukljucujuci i Liliputance), popovi, oruzje, Kosovo, Lazari, Carevi, Gazimestani, Kninovi, podgojeni Dodici, Republike Sprpske, blagoglagoljivo pravoslavlje, blagosiljanje vitezova koji ubijaju nevine, pravoslavne majke Rusije itd. sve su to artifakti modernog poimanja Srpstva koje ste vi stvorili u zadnjih par decebija i u kojima vec nekoliko genercaija odrasta. Da, svi vi koji ste tamo. Ja sam zbrisao od tog kafanskog poimanja zivota tamo i ne smatram se odgovornim. Ali svi vi koji ste o tome pricali i luzeri kojima je to i dalje glavna tema, vi ste napravili klimu da do ovoga dodje. Nemojte sada da dizete hajku i trazite hapsenje ovih ljudi. Sve ove pesme sto ta deca pevaju, to ste ih vi naucili. Sledeci put kad vas uhvati paranoja kako vas svi okolo mrze, zatrazite pomoc psihijatra, izlecite se i pomognite da opsta klima u Srbiji bude bolja tako sto cete jednu osobu izvuci iz psihoze. Do tada, vi ste krivi za sve ovo. Nemojte da trazite njihovo hapsenje. Cak je diskutabilno sta je tu uopste protiv-zakonito.
pre 9 godina
vulin i gojkoviceva su moralne gromade, ako oni kazu da kamp ne valja...
pre 9 godina
Znaci opet je odgovornost na gradjanima, nista na politicarima... lepo lepo...
nadrikomunista inace ceo zivot upire prstom u druge, bio na vlasti ili ne...
pre 9 godina
Pre par dana sam sa svojom ženom i sinom bio u obilazak nekog imanja na selu. Moja žena je odjednom počela da viče na mališu da odmah iz ruku baci "tu otrovnu pečurku". Morao sam da reagujem i objasnio sam im da to nije otrovna pečurka, već da je to Puhara koja je jestiva i koja se koristila kao antiseptik posipanjem braonkastog praha na posekotine kada se osuši. Zato smatram da je takva vrsta kampa veoma korisna iz više razloga: deca se odvajaju od kompjutera,provode vreme u prirodi na čistom vazduhu, socijalizuju se kroz druženje sa drugom decom, uče različite veštine kroz prelazak nekih prirodnih prepreka, prepoznavanje jestivih i lekovitih biljaka, pa čak i upotrebu oružja. Lično mi se ne sviđa što taj kamp organizuju tzv Ziloti a ne neka druga društvena organizacija (npr Ministarstvo rada, zapošljavanja i socijalne politike) Verujem da su i g-din Vulin a i g-đa Gojković bili uzorni Titovi pioniri koji su pevali patriotske pesme uz logorsku vatru, pucali iz vazdušne puške a u srednjoj školi na času Opštenarodne odbrane gađali iz puške M48 bojevom municijom. I evo gde su stigli - zdravi, čitavi i zamajavaju narod - što je najbitnije ništa im ne fali. Ovo su neke normalne porodične vrednosti koje treba negovati a ne gej parada i sl. Vrlo bitna stvar je što se tu ne toleriše pedofilija (a uSPC-u je vala bilo primera).
pre 9 godina
Мени једна ствар није јасна. Ако занемаримо нагађања ко је крив за ово, мада је оваквих примера било много у прошлости, чему је најбољи сведок слика Паје Јовановића „час мачевања'', поставља се питање: колико је деце страдало од овакве обуке, а колико од ножа на улици? где је држава била да осуди сопствено слепило када је закон о ношењу хладног оружја у питању? Избројте, сваки дан је по неко био избоден или исечен, а држава се није огласила нити један једини пут. И сад одједном имају разлог да „брину бригу''о некоме. Страшно...
pre 9 godina
U tom kraju ljudi i danas veruju u vestice, demone i patuljke!
Ovo nije sala niti sarkazam. Nemaju apsolutno nikakvu zabavu, provod, nigde ne idu i "moraju" da se "zabavljaju" na ovaj nacin.
Imam prijatelja tamo, savetovao sam ga da pokupi kofere i pobegne za Beograd ili bilo koji veci grad u Srbiji, da spase sebe. JOK! Nece.
Vise se ne posecujemo.
pre 9 godina
Iz mnogih komentara se vrlo jednostavno može zaključiti (uz upotrebu moždanih vijuga) da su napisani iz neznanja, neobaveštenosti i mržnje.
1. Ziloti u Srbiji nisu finansirani iz Rusije, nije to ruska zavera protiv nas oni su bliski grčkom zilotskom manastiru Esfigmen sa Svete gore.
2. Demokratsko pravo svakog roditelja je da svoje dete vaspitava kao vernika ili kao ateistu.Zamislite kakvi "monstrumi" su bili roditelji Nikole Tesle, Anštajna, Njutna i drugih naučnika koji su vaspitavani u duhu vere.
3. Jedina država u Evropi koja nema veronauku u školama je Francuska,sve ostale imaju, neke čak imaju i državnu veru (Britanija)
4. Što se tiče pedofilije i oružja, obratite se SPC: Pahomije, Kačavenda, Filaret ima ih još....
5. Nije tačno da se ona deca koja prolaze izviđačku obuku, kasnije šalju na obuku za specijalne jedinice. To je notorna laž!
6. Pre nego što napišete komentar koji nema veze sa zdrvim razumom i prepun je mržnje, možete vrlo jednostavno da se informišete o onome što želite da kritikujete (upotrebite internet pretraživače) vrlo je jednostavno
7. Gospodo iz SPC vaše delanje je proizvelo zilote, vaši prljavi poslovi, vaš ekumenizam, vaše raskalašne, bezobzirne pohlepne vladike i sveštenici (čast izuzecima)
8. Pitanje za sve vas koji nekoga za nešto unapred osuđujete.Kako bi bilo vama da vas neko osudi bez suđenja i proglasi vas krivim zarad propagande
Evo vam još jedan komentar za udaranje minusa. NAPRED
pre 9 godina
Pretpostavljam da je najveći problem što se ne igraju sa replikama M16.
Šta ta deca rade, a da isto nisu radila komunistička deca za vreme Brozove okupacije Srbije?
pre 9 godina
Koliko ovde ima samo zatucanih ljudi koji ne mogu da razumeju da postoje i neki drugaciji, koji su ateisti ili vernici, ziloti ili muslimani, pravoslavci ili katolici. Covek citajuci vas bi pomislio da ste u dubini jako nesrecni sto niste uspeli da pobegnete negde preko gde vase misljenje i nece biti bitno!
pre 9 godina
Ово је прогон Хришћана, а СПЦ више није достојна са својим компромитованим свештенством да нас представља пред Богом.
(Лима, 06. avgust 2014 12:53)
"Свештенство СПЦ"?!?
Артемије и слични немају везе са СПЦ !
pre 9 godina
@Deca i treba da znaju da rukuju oruzjem.Ja svog sina ucim od sedme godine i treba da zna,kad vojsku nemamo..
(srbin, 6. avgust 2014 14:14)
Nije za svakog da bude roditelj, detetu od 7 godina dati oruzje u ruke ... Da li je to dete uopste svesno sta drzi urukama, isto kao sto gledam kad na selu odrasli drze svinju a daju detetu da ubode nozem u vrat ... od malena se ucimo da budemo ubice ... a posle otkud ovoliko kriminala otkud ovoliko ratujemo, otkud ovoliko ubistva, Naopak smo narod i to moramo priznati
pre 9 godina
kada su roditelji, poznati rock muzičari u SAD, na kućni meni uvrstili i konzumiranje cocaina, policija je : uhapsila roditelje, oduzela im decu, ali uhapsila i DILERA droge i pozvala na odgovornost lokalnu upravu koja je godinama mirno posmatrala zločeste roditelje..da RODITELJI su odgovorni što su odveli decu u kamp...ALI MINISTAR I VLADA I VELIKI VOĐA su odgovorni što kamp postoji, što punoletna lica bez licenci za rad sa decom i bez potrebnih dozvola militatno obučavaju decu..Na koji račun su roditelji uplatili novac...plaćen porez?...ako je sve nelegalno ko je uhapšen? Neće biti da može? Iživljavaće sE na sirotinji, a kada je u pitanju neki susret sa svetim k.mitrovačkim mostom, raščinjenim popovima, tu gosp.Vulin ne bi da se meša...na strani Naroda i REJTINGA.
pre 9 godina
U ovom slućaju su roditelji najneodgovorniji.
pre 9 godina
Prve žrtve sekti koje su blizu SPC su roditelji. Takvi roditelji nisu u stanju da čestito brinu o sebi a kamoli o deci.Ti izmanipulisani roditelji su poslali decu u ime boga tu gde su sada i od tih roditelja nema nikakve vajde.Država mora da pruzme odgovornost u skladu sa ustavom i zakonom kako bi zaštitila decu prvo od roditelja a zatim od ekstremno orjantisanih delova SPC. Inače ekstremisti u okviru SPC već više godina upropaštavaju ovaj narod ali niko ne želi o tome ni da priča a kamoli da piše i to je naš veliki problem. Mnogi mladi i školovani su pod uticajem polupismenih ili nepismenih teologa upropastili svoj život kao i život svojih najbližih.
pre 9 godina
Ovaj julovac Vulin nema pravo da išta o bilo čemu priča u Srbiji.
pre 9 godina
Izvidjaci i bavljenje streljastvom kao sportom su prihvatljivi. Moze i neki oblik civilne zastite da se osmisli ali za malo stariju decu. Ali to sve mora da bude odobreno i regulisano od strane drzave i po zakonu i da tu rade strucni ljudi za rad s decom.
Jeste vi svesni ko su uopste ti ljudi kad govorite kako biste im dali decu? Blago vasoj deci s vama. Mozda biste ih dali bilo kome za pare.
pre 9 godina
Ja mislim da bi svi roditelji muške dece trebalo da odgovaraju jer su svi svojim mališanima kupovali pištolje, puške i ostalo oružje! Među njima sam i ja!
pre 9 godina
Deca i treba da znaju da rukuju oruzjem.Ja svog sina ucim od sedme godine i treba da zna,kad vojsku nemamo..
pre 9 godina
Kada se ovako nesto dogodi mora se postaviti pitanje koja je razlika izmedju muslimanskih fanatika i bilo kojih drugih katolockih ili pravoslavnih. Kako bi mnogi ovde reagovali na muslimansku decu koja se "obucavaju" u ovakvim kampovima. Nebitno je da li je oruzje pravo ili igracka, vazna je posledica ovako necega. Srbin jesam, ali na religiju i veru gledam kao na tradiciju koju postujem i smatram da samo takav vid "pokoravanja" treba biti pravican, jer slepo verovanje u bilo sta dovodi samo so lake mogucnosti manipulacije.
pre 9 godina
Ovo je zvanicna izjava ministra???? Ovo je neverovatna bahatost, arogancija, nevaspitanje i diletantizam. Roditelji mogu biti odgovorni samo za svoje dete, pojedinacno, i vaspitavati ga kako zele, ali postojanje ovakvog kampa, koji pohadjaju mladji maloletnici i mala deca, moze biti samo i jedino odgovornost drzave. Iste drzave koja ne bi rekla ni rec da se nije pojavila novinska vest. I sta onda rade svi ti silni cinovnici i agencije, kada se svaka reakcija pokrece na osnovu inicijativa novinara ili gradjana, i to tek kad izbije skandal?! A i tada ako bas mora... Setite se doktorata, ni jedan od tri sumnjiva slucaja nije resen do kraja.
pre 9 godina
Za poplave su krivi gradjani i Bog, za ovo su krivi roditelji. Jeli da vas pitam, dokle cemo ovo da trpimo i slusamo!?
pre 9 godina
Ne slažem se često sa Vulinom. Sada je potpuno u pravu. Deca su briga pre svega roditelja. Država stvara uslove za bolji život dece (obrazovanje, zdravstvena zaštita, socijalna davanja...)
Nema te države koja moje dete voli više od mene, brine više od mene,daje više od mene.. Zato su pored organizatora odmetnutog dela pravoslavne crkve, najviše krivi roditelji.
pre 9 godina
Najopasnija stvar koju sam pročitao u ovim komentarima je: "Roditelji imaju pravo da odgajaju decu onako kako žele.
Ne druže!
pre 9 godina
NE ODOBRAVAM ...ali pošto je ukinuto služenje vojnog roka omladina je totalno lišena svakog osećaja šta je zemlja ,rodoljublje i kako se treba boriti za nju.Mlađe generacije znaju šta je IPHONE,HTC,android sistem,ROOT...ali ne znaju šta raditi kada neko uperi pušku u tebe,kako odbraniti zemlju i sebe,kako previti ranu,kako se zaštititi i maskirati.Zbog toga što nema organizacije dešavaju se ovakve stvari.Uvođenjem vojnog roka organizovanog od strane države(za sve pa i za žene) možda i izbegnemo ovakve događaje.
pre 9 godina
Zašto su nadležna sva ministarstva? Posmatrano na takav način, proizlazi da niko nije nadležan! Vlada Srbije, pri Ministarstvu pravde, osnovala je Upravu za saradnju sa crkvama i verskim zajednicama. U datom slučaju, radi se o dečjem letnjem kampu u organizaciji kanonski nepriznate Srpske istinske pravoslavne crkve. Ta crkva, odnosno verska zajednica ne nalazi se u Registru crkava i verskih zajednica koje vodi nekadašnje Ministarstvo vera, a današnja Uprava pri Ministarstvu pravde. Da li je pitanje pravnog i ideološkog statusa neke organizacije, koja se, između ostalog, bavi vaspitavanjem dece tokom letnjeg raspusta, pitanje za roditelje, ili za nadležni državni organ?
pre 9 godina
Ne kapiram, da li ova deca ugrozavaju nekoga time sto vezbaju i pucaju iz nekih tamo plastikanera i igraju se rata pa ko se nije igrao partizana i nemaca! Ljudi treba ziveti u blagostanju sa svim nacijama i voditi suzivot ali treba biti i obazriv! Prosto pitanje za svakog coveka da li iko igde moze garantovati trajni mir?! I pitanje za svakoga zasto jedna Svedska,Svajcarska, Norveska imaju tako jake vojske a zive u blagostanju!???
pre 9 godina
U pravu je ministar. Roditelji su najodgovorniji...
pre 9 godina
U potpunosti se slazem sa Vulinovu izjavu . Moje dete ce ici gde ga ja savetujem i u potpunosti cu ja da snosim posledice ako nesto ne bude valjalo.
pre 9 godina
И нигде црква (религија, филозофија, традиција... како хоћете) није одвојена од државе. То као када би рекао да је глава одвојена од тела. И тако посматрао и лечио човека.
Држава је ОРГАНСКА категорија, није Декартов механизам који се сецира и функционише сваки део аутономно.
pre 9 godina
Meni je ovo ok ali u nekakvim normalnim okvirimaa, bez puske, pucanja, jednostavno deci pribliziti prirodu, uciti ih mnostvo stvari, kampovi da budu civilizovaniji ..... Zasto da ne.
pre 9 godina
Ovde treba ispitati da li je u pitanju paravojska ili sekta cije delovanje nije u skladu sa zakonom. Onda treba ispitati da li ovi ljudi imaju licencu za rad sa decom. Da li su u pitanju pedagozi, psiholozi, profesori? Ako nisu onda oni nemaju pravo da organizuju ovakva okupljanja. Drugo i najbitnije je pitanje kakvu ideologiju oni usadjuju toj decu u glavu? Da li je protivustavna, fasisticka? Trece je pitanje moralne pa i starateljske odgovornosti roditelja kome su to poverili decu na cuvanje. Po toj logici neki roditelji ugovaraju brakove maloletnika i prakticno podrzavaju belo roblje sve pravdajuci svojim roditeljskom pravom ali to nije bas tako. Zakon poznaje i prava deteta.
pre 9 godina
Ma Vulin ce to da sredi sve! Taj covek zlata vredi, ja svakog dana Bogu zahvaljujem sto nam ga je poslao!
pre 9 godina
pa sta ako postoje roditelji koji ovo odobravaju?
sloboda izbora je jedno od osnovnih nacela demokratije.
ako je ovo problem,sta cemo sa decom koja treniraju u streljackim klubovima sa pravim oruzjem i bojevom municijom?ili sa decom koja treniraju borilacke vestine?
Ili sa ministrima koji se sunjaju preko administrativnih prelaza maskirani u nindze?
pre 9 godina
A sta ako su roditelji neodgovorni, razvedeni i deca bez kontrole. Koje onda odgovoran? Sugestija za najostriju osudu.
pre 9 godina
dajte objavite ko su finansijeri. ovako je samo mlaćenje prazne slame
pre 9 godina
Aha, znaci, svako moze da radi sa svojim dtetetom sta hoce, samo zato sto je njegovo! Znaci, nema tog zakona koji moze ograniciti "pravo raspolaganja" detetom?! I dokle to sme da ide?
pre 9 godina
Uopšte ne sumnjam da su ovi roditelji glasali za Vučića i Vulina!
pre 9 godina
U Ustavu pise, ako se ne varam, da je crkva odvojena od drzave.
Isto tako pise da postoji sloboda udruzivanja.
Mislim da je zakonom predvidjen i postupak registrovanja verske zajednice zajednice.
Da li je neka verska zajednica priznata od strane druge verske zajednice- da li je priznata ili nije- trebalo bi da bude samo stvar tih istih verskih zajednica, ne drzave, novina, televizije, itd... nazivati nekoga sektom, otpadikom, nepriznatom crkvom, i slicno, je stav nekoga ko navija za jednu grupu, nije neutralan stav.
Drzavni organi postupaju u skladu sa zakonom. Dobro bi bilo da neko kaze koji je tacno zakon prekrsen ovom prilikom, kada su reagovali organi reda. Drugim recima, ako recimo skup nije prijavljen, a trebalo je, ako neko nije kvalifikovan da radi sa decom, a radi u ovom kampu, ako je deci zabranjeno da vezbaju upotrebu oruzja, a oni vezbaju, i tome slicno... ako se samo zgrazavamo i dizemo galamu oko ovoga, nismo daleko odmakli niotkuda...
Pitanje , koje mislim da stoji u pozadini, a nikako da ga pitamo, jeste da li je ovo jedna legalna akcija sekularne drzave koja dosledno sprovodi zakon u odredjenom slucaju, ili je akcija kojom crkva, koristeci trenutni polozaj i uticaj u drzavi i drustvu suspenduje konkurenciju?
pre 9 godina
(Tanasko Rajic, 6. avgust 2014 12:57)
Објасни, шта је овде злоупотреба, шта је прави смер и коме право избора? Вероватно си мислио право на избор једног седмогодишњака?
Нашем нареду је 50 година усађиван страх од цркве и свештеника, а последњих 20 од униформе. То је једини проблем с овим кампом. Тј, са нама. Што је народ застранио.
pre 9 godina
u pravu je
pre 9 godina
A ko je uveo veronuku u škole? I oni su još mlađi od ovih na kampu i uče molitve i sl. Razlika je što ih tamo uče ozvaničenim religijama, onima što ne plaćaju porez.
A za pucanje iz airsofta, pa zabranite onda svuda te igre za mlađe od 18 i povucite iz prodaje sve puške iz pridavnica igračaka.
I sklonite tenkove sa ringišpila iz centra grada ...
Kad vidite ko se najviše buni jasno je odakle i zašti duva vetar.
pre 9 godina
Mene ovo podseca na izvidjace. I mi smo se igrali rata u izvidjacima, samo sa drvenim igrackama. Sad su igracke modernije. I da, nekad smo se klanjali zvezdi petokraki i drugu Titu a ovi sad se mole Bogu. Ja ne vidim nista sporno, pogotovo sto je sve na dobrovoljnoj osnovhi.
pre 9 godina
Vecu glupost nisam cuo.Cuj roditelji krivi.
pre 9 godina
Covek je nen..malan, da pitaju roditelje da li podrzavaju da im deca vezbaju s oruzjem. Znaci, ako kazu da podrzavaju, onda je sve u redu?! A cemu sluze drzava i njeni zakoni, a, da - deca koja treba da idu na operaciju u inostranstvo pomru ako se gradjani sami ne organizuju da prikupe sredstva.
pre 9 godina
Pa ko je video u vasem clanku izjavu igumanije sve mu jasno
odakle vest optuzba, od koga i kakva u medijima
.....
pre 9 godina
@Srdjan
Nisu ovde problem puske,izvidjaci,indijanci i kaubojci vec sekta koja zloupotrebljava decu.Deci naravno treba dati sto sira znanja i podsticati radoznalost ali u pravom smeru,dati pravo izbora.
pre 9 godina
" On je naveo da roditelji treba da odgovore da li podržavaju to da deca vežbaju sa oružjem."...na stranu sto se jezim ovakvih kampova,ali ovo naprosto nije istina.Deca nisu vezbala sa oruzjem,deca su u rukama drzale igracke-replike koje moze svako da kupi na lokalnom buvljaku za par stotina dinara i sa kojim se deca igraju svakog dana.Automatska puska M-70 cije replike se vide na slikama je u stvarnosti teska 4 kg i kusur,a dugacka skoro metar,da ne pricam o trzaju prilikom ispaljenja.Zar vi stvarno mislite da bi neko mogao da uci decaka/devojcicu da time rukuje kad to dete ne bi moglo ni da uperi pusku?
pre 9 godina
Da li su roditelji znali koje vestine ce deca sticati na kampu? Verujem da nisu I da im je najprivlacnija bila cena-besplatno, zatim deca ce biti na cistom vazduhu, imati drustvene aktivnosti itd. Sumnjam da su organzatori predstavili kamp u pravom svetlu I reci da su roditelji najodgovorniji je sramno od Vulina.
pre 9 godina
(Mrle, 6. avgust 2014 12:26)
NASU? Nece biti, ja nisam sektas, a rodjen sam u Srbiji, zivim u Srbiji, placam porez Srbiji, i za razliku od vas "istinskih"- POSTUJEM Ustav Srbije i njene Zakone, cak i kada se ne slazem sa istim. I kao svaki drugi gradjanin jedne SEKULARNE drzave - nisam obavezan da budem deo njihove grupe niti osecam da da treba da budem. Za to ne ocekujem ni kaznu ni privilegije. A vas ekstremiste koji Srbe delite na vase i nase - treba vas posmatrati. Zbog vas je Srbija danas ovako mala. Jer niste mogli da shvatite da postoje Srbi katolici, Srbi muslimani, Srbi ateisti, Srbi koji nisu cetnici ili ziloti. To je problem. A ne mi koji ne zelimo da mlatimo praznu slamu tim glupostima.
pre 9 godina
Roditelji imaju pravo da odgajaju decu onako kako žele. Ovo je pritisak na našu pravoslavnu veru iz bezbožničkih krugova.
pre 9 godina
Bolje da pucaju, nego da ih ...!!! Pitajte oca Pahomija, Kačavendu, Motoristu-ubicu iz SPC,ove naše, državne za nastavak...
pre 9 godina
(Kilogram, 6. avgust 2014 12:28)
Vidis, za razliku od njih koji su gadjali u metu, ti si potpuno omasio. nema veze da li su replike, vec cemu ih uce. kako ste svi tehnicari kada treba pravdati ovakve bizarne grupe koje, paradokslano, kazu za sebe, ne samo da su hriscani, vec da su istinski. A uce decu da pucaju.
pre 9 godina
A ko je odgovoran sto taj kamp u opste postoji?Jel to znaci da ja mogu da osnujem kamp u svom selu da vezbamo gadjanje i zolje,bacanje bombe itd....A kada dodju nadlezni onda samo kazem...Znate...nisam ja odgovoran,oni samo hoce da vezbaju.
pre 9 godina
Ili tvoja uniforma?!
pre 9 godina
@Mrle: dajuci kalas svom detetu ti ga ucis 'pravoslavnom dzihadu', a ne pravoslavlju. Roditelji su za posmatranje, a organizacija nije za policiju, vec kontraobavestajnu sluzbu. A i IV odeljenje policije, ako to jos postoji, moze da baci pogled.
pre 9 godina
Sta ima ovaj julovac sto je huskao na rat i ubijanja, da prica!? Gde je ministar prosvete, ministar zdravlja, ministar policije?
Zasto maltretiraju decu!? Zar nije dovoljno sto su Ziloti umobolni!? Za njih je mesto na Svetoj Gori!
Jos im vojska dala uniforme!
Razbucajte odmah tu bandu i zabranite je!
U vezi vaspitavanja dece, roditelji, pocnite svi da razmisljate civilizovano, a ne divljacki: Ne kaze se za dete: Spava k`o zaklan, vec treba da se kaze: Spava k`o andjeo! Pocnite od toga da se menjate!...
PS: Mali milion igara za decu ima u kojima se ne igra sa macem, puskom, strelom i pistoljem... I posle se pitamo sto su nam deca divljaci!
pre 9 godina
Pod hitno u srpskom, a i ostalim jezicima zabraniti reccu "naj"! Rooditelji su ODGOVORNI!
pre 9 godina
Ma,jesu li roditelji odgovorni ako je dete zgrabio neki pedofil ili kriminalac? Postoji granica dokle je odgovornost roditelja a kad treba policija da deluje. Šta to znači ,,ako je bilo kršenja zakona''? Naravno da je zakon prekršen! Kakvi su to paravojni verski kampovi po zemlji koji vrbuju decu i mlađariju? Još malo pa će da bude ako je roditelj pristao dobrovoljno da da dete pedofilu,nekoj prosjačkoj bandi ili na prisilnu udaju-nikom ništa.
pre 9 godina
Ovde ne vidim da je kršen zakon. Svugde u svetu postoje 'mladi izviđači' koje po pravilu posle država regrutuje u 'specijalne' državne službe za borbu protiv 'terorizma'. Samo što država ima tapiju na prefiks '00', da kažemo tako iz filmova, a obični ljudi koji žele da se brane, nemaju šanse.
Drugo, jer sam roditelj, muka mi je koliko replika oružja ima da se kupi u dečijim radnjama, koliko beskorisnih svetlucavih igračaka i koliko simulacija svirepog ubijanja u igricama na računarima. Toliko da sam čuo jedan komentar: 'jao, ubio sam psa...uvek me pogodi kada pored protivničkih vojnika ubijem psa...žao mi je, to baš ne volim'!!!
pre 9 godina
Reče čovek nekadašnji portparol stranke koja je organizovala bataljone smrti.
pre 9 godina
Replike oruzja nisu oruzje. To su igracke za veliku decu koje ispucavaju plasticne kuglice i kupuju se na svakom buvljaku. Izgledaju kao pravе, ali nisu.
pre 9 godina
Ово је прогон Хришћана, а СПЦ више није достојна са својим компромитованим свештенством да нас представља пред Богом.
pre 9 godina
Reče čovek nekadašnji portparol stranke koja je organizovala bataljone smrti.
pre 9 godina
(Mrle, 6. avgust 2014 12:26)
NASU? Nece biti, ja nisam sektas, a rodjen sam u Srbiji, zivim u Srbiji, placam porez Srbiji, i za razliku od vas "istinskih"- POSTUJEM Ustav Srbije i njene Zakone, cak i kada se ne slazem sa istim. I kao svaki drugi gradjanin jedne SEKULARNE drzave - nisam obavezan da budem deo njihove grupe niti osecam da da treba da budem. Za to ne ocekujem ni kaznu ni privilegije. A vas ekstremiste koji Srbe delite na vase i nase - treba vas posmatrati. Zbog vas je Srbija danas ovako mala. Jer niste mogli da shvatite da postoje Srbi katolici, Srbi muslimani, Srbi ateisti, Srbi koji nisu cetnici ili ziloti. To je problem. A ne mi koji ne zelimo da mlatimo praznu slamu tim glupostima.
pre 9 godina
A ko je odgovoran sto taj kamp u opste postoji?Jel to znaci da ja mogu da osnujem kamp u svom selu da vezbamo gadjanje i zolje,bacanje bombe itd....A kada dodju nadlezni onda samo kazem...Znate...nisam ja odgovoran,oni samo hoce da vezbaju.
pre 9 godina
Covek je nen..malan, da pitaju roditelje da li podrzavaju da im deca vezbaju s oruzjem. Znaci, ako kazu da podrzavaju, onda je sve u redu?! A cemu sluze drzava i njeni zakoni, a, da - deca koja treba da idu na operaciju u inostranstvo pomru ako se gradjani sami ne organizuju da prikupe sredstva.
pre 9 godina
Ma,jesu li roditelji odgovorni ako je dete zgrabio neki pedofil ili kriminalac? Postoji granica dokle je odgovornost roditelja a kad treba policija da deluje. Šta to znači ,,ako je bilo kršenja zakona''? Naravno da je zakon prekršen! Kakvi su to paravojni verski kampovi po zemlji koji vrbuju decu i mlađariju? Još malo pa će da bude ako je roditelj pristao dobrovoljno da da dete pedofilu,nekoj prosjačkoj bandi ili na prisilnu udaju-nikom ništa.
pre 9 godina
Sta ima ovaj julovac sto je huskao na rat i ubijanja, da prica!? Gde je ministar prosvete, ministar zdravlja, ministar policije?
Zasto maltretiraju decu!? Zar nije dovoljno sto su Ziloti umobolni!? Za njih je mesto na Svetoj Gori!
Jos im vojska dala uniforme!
Razbucajte odmah tu bandu i zabranite je!
U vezi vaspitavanja dece, roditelji, pocnite svi da razmisljate civilizovano, a ne divljacki: Ne kaze se za dete: Spava k`o zaklan, vec treba da se kaze: Spava k`o andjeo! Pocnite od toga da se menjate!...
PS: Mali milion igara za decu ima u kojima se ne igra sa macem, puskom, strelom i pistoljem... I posle se pitamo sto su nam deca divljaci!
pre 9 godina
@Mrle: dajuci kalas svom detetu ti ga ucis 'pravoslavnom dzihadu', a ne pravoslavlju. Roditelji su za posmatranje, a organizacija nije za policiju, vec kontraobavestajnu sluzbu. A i IV odeljenje policije, ako to jos postoji, moze da baci pogled.
pre 9 godina
(Kilogram, 6. avgust 2014 12:28)
Vidis, za razliku od njih koji su gadjali u metu, ti si potpuno omasio. nema veze da li su replike, vec cemu ih uce. kako ste svi tehnicari kada treba pravdati ovakve bizarne grupe koje, paradokslano, kazu za sebe, ne samo da su hriscani, vec da su istinski. A uce decu da pucaju.
pre 9 godina
" On je naveo da roditelji treba da odgovore da li podržavaju to da deca vežbaju sa oružjem."...na stranu sto se jezim ovakvih kampova,ali ovo naprosto nije istina.Deca nisu vezbala sa oruzjem,deca su u rukama drzale igracke-replike koje moze svako da kupi na lokalnom buvljaku za par stotina dinara i sa kojim se deca igraju svakog dana.Automatska puska M-70 cije replike se vide na slikama je u stvarnosti teska 4 kg i kusur,a dugacka skoro metar,da ne pricam o trzaju prilikom ispaljenja.Zar vi stvarno mislite da bi neko mogao da uci decaka/devojcicu da time rukuje kad to dete ne bi moglo ni da uperi pusku?
pre 9 godina
@Srdjan
Nisu ovde problem puske,izvidjaci,indijanci i kaubojci vec sekta koja zloupotrebljava decu.Deci naravno treba dati sto sira znanja i podsticati radoznalost ali u pravom smeru,dati pravo izbora.
pre 9 godina
Uopšte ne sumnjam da su ovi roditelji glasali za Vučića i Vulina!
pre 9 godina
Aha, znaci, svako moze da radi sa svojim dtetetom sta hoce, samo zato sto je njegovo! Znaci, nema tog zakona koji moze ograniciti "pravo raspolaganja" detetom?! I dokle to sme da ide?
pre 9 godina
Bolje da pucaju, nego da ih ...!!! Pitajte oca Pahomija, Kačavendu, Motoristu-ubicu iz SPC,ove naše, državne za nastavak...
pre 9 godina
Replike oruzja nisu oruzje. To su igracke za veliku decu koje ispucavaju plasticne kuglice i kupuju se na svakom buvljaku. Izgledaju kao pravе, ali nisu.
pre 9 godina
dajte objavite ko su finansijeri. ovako je samo mlaćenje prazne slame
pre 9 godina
Pod hitno u srpskom, a i ostalim jezicima zabraniti reccu "naj"! Rooditelji su ODGOVORNI!
pre 9 godina
Ili tvoja uniforma?!
pre 9 godina
Roditelji imaju pravo da odgajaju decu onako kako žele. Ovo je pritisak na našu pravoslavnu veru iz bezbožničkih krugova.
pre 9 godina
U Ustavu pise, ako se ne varam, da je crkva odvojena od drzave.
Isto tako pise da postoji sloboda udruzivanja.
Mislim da je zakonom predvidjen i postupak registrovanja verske zajednice zajednice.
Da li je neka verska zajednica priznata od strane druge verske zajednice- da li je priznata ili nije- trebalo bi da bude samo stvar tih istih verskih zajednica, ne drzave, novina, televizije, itd... nazivati nekoga sektom, otpadikom, nepriznatom crkvom, i slicno, je stav nekoga ko navija za jednu grupu, nije neutralan stav.
Drzavni organi postupaju u skladu sa zakonom. Dobro bi bilo da neko kaze koji je tacno zakon prekrsen ovom prilikom, kada su reagovali organi reda. Drugim recima, ako recimo skup nije prijavljen, a trebalo je, ako neko nije kvalifikovan da radi sa decom, a radi u ovom kampu, ako je deci zabranjeno da vezbaju upotrebu oruzja, a oni vezbaju, i tome slicno... ako se samo zgrazavamo i dizemo galamu oko ovoga, nismo daleko odmakli niotkuda...
Pitanje , koje mislim da stoji u pozadini, a nikako da ga pitamo, jeste da li je ovo jedna legalna akcija sekularne drzave koja dosledno sprovodi zakon u odredjenom slucaju, ili je akcija kojom crkva, koristeci trenutni polozaj i uticaj u drzavi i drustvu suspenduje konkurenciju?
pre 9 godina
Ово је прогон Хришћана, а СПЦ више није достојна са својим компромитованим свештенством да нас представља пред Богом.
pre 9 godina
A ko je uveo veronuku u škole? I oni su još mlađi od ovih na kampu i uče molitve i sl. Razlika je što ih tamo uče ozvaničenim religijama, onima što ne plaćaju porez.
A za pucanje iz airsofta, pa zabranite onda svuda te igre za mlađe od 18 i povucite iz prodaje sve puške iz pridavnica igračaka.
I sklonite tenkove sa ringišpila iz centra grada ...
Kad vidite ko se najviše buni jasno je odakle i zašti duva vetar.
pre 9 godina
Ovde ne vidim da je kršen zakon. Svugde u svetu postoje 'mladi izviđači' koje po pravilu posle država regrutuje u 'specijalne' državne službe za borbu protiv 'terorizma'. Samo što država ima tapiju na prefiks '00', da kažemo tako iz filmova, a obični ljudi koji žele da se brane, nemaju šanse.
Drugo, jer sam roditelj, muka mi je koliko replika oružja ima da se kupi u dečijim radnjama, koliko beskorisnih svetlucavih igračaka i koliko simulacija svirepog ubijanja u igricama na računarima. Toliko da sam čuo jedan komentar: 'jao, ubio sam psa...uvek me pogodi kada pored protivničkih vojnika ubijem psa...žao mi je, to baš ne volim'!!!
pre 9 godina
Da li su roditelji znali koje vestine ce deca sticati na kampu? Verujem da nisu I da im je najprivlacnija bila cena-besplatno, zatim deca ce biti na cistom vazduhu, imati drustvene aktivnosti itd. Sumnjam da su organzatori predstavili kamp u pravom svetlu I reci da su roditelji najodgovorniji je sramno od Vulina.
pre 9 godina
@Deca i treba da znaju da rukuju oruzjem.Ja svog sina ucim od sedme godine i treba da zna,kad vojsku nemamo..
(srbin, 6. avgust 2014 14:14)
Nije za svakog da bude roditelj, detetu od 7 godina dati oruzje u ruke ... Da li je to dete uopste svesno sta drzi urukama, isto kao sto gledam kad na selu odrasli drze svinju a daju detetu da ubode nozem u vrat ... od malena se ucimo da budemo ubice ... a posle otkud ovoliko kriminala otkud ovoliko ratujemo, otkud ovoliko ubistva, Naopak smo narod i to moramo priznati
pre 9 godina
Znaci opet je odgovornost na gradjanima, nista na politicarima... lepo lepo...
nadrikomunista inace ceo zivot upire prstom u druge, bio na vlasti ili ne...
pre 9 godina
Najopasnija stvar koju sam pročitao u ovim komentarima je: "Roditelji imaju pravo da odgajaju decu onako kako žele.
Ne druže!
pre 9 godina
(Tanasko Rajic, 6. avgust 2014 12:57)
Објасни, шта је овде злоупотреба, шта је прави смер и коме право избора? Вероватно си мислио право на избор једног седмогодишњака?
Нашем нареду је 50 година усађиван страх од цркве и свештеника, а последњих 20 од униформе. То је једини проблем с овим кампом. Тј, са нама. Што је народ застранио.
pre 9 godina
Za poplave su krivi gradjani i Bog, za ovo su krivi roditelji. Jeli da vas pitam, dokle cemo ovo da trpimo i slusamo!?
pre 9 godina
Ovaj julovac Vulin nema pravo da išta o bilo čemu priča u Srbiji.
pre 9 godina
Pa ko je video u vasem clanku izjavu igumanije sve mu jasno
odakle vest optuzba, od koga i kakva u medijima
.....
pre 9 godina
Ma Vulin ce to da sredi sve! Taj covek zlata vredi, ja svakog dana Bogu zahvaljujem sto nam ga je poslao!
pre 9 godina
A sta ako su roditelji neodgovorni, razvedeni i deca bez kontrole. Koje onda odgovoran? Sugestija za najostriju osudu.
pre 9 godina
pa sta ako postoje roditelji koji ovo odobravaju?
sloboda izbora je jedno od osnovnih nacela demokratije.
ako je ovo problem,sta cemo sa decom koja treniraju u streljackim klubovima sa pravim oruzjem i bojevom municijom?ili sa decom koja treniraju borilacke vestine?
Ili sa ministrima koji se sunjaju preko administrativnih prelaza maskirani u nindze?
pre 9 godina
Koliko ovde ima samo zatucanih ljudi koji ne mogu da razumeju da postoje i neki drugaciji, koji su ateisti ili vernici, ziloti ili muslimani, pravoslavci ili katolici. Covek citajuci vas bi pomislio da ste u dubini jako nesrecni sto niste uspeli da pobegnete negde preko gde vase misljenje i nece biti bitno!
pre 9 godina
Iz mnogih komentara se vrlo jednostavno može zaključiti (uz upotrebu moždanih vijuga) da su napisani iz neznanja, neobaveštenosti i mržnje.
1. Ziloti u Srbiji nisu finansirani iz Rusije, nije to ruska zavera protiv nas oni su bliski grčkom zilotskom manastiru Esfigmen sa Svete gore.
2. Demokratsko pravo svakog roditelja je da svoje dete vaspitava kao vernika ili kao ateistu.Zamislite kakvi "monstrumi" su bili roditelji Nikole Tesle, Anštajna, Njutna i drugih naučnika koji su vaspitavani u duhu vere.
3. Jedina država u Evropi koja nema veronauku u školama je Francuska,sve ostale imaju, neke čak imaju i državnu veru (Britanija)
4. Što se tiče pedofilije i oružja, obratite se SPC: Pahomije, Kačavenda, Filaret ima ih još....
5. Nije tačno da se ona deca koja prolaze izviđačku obuku, kasnije šalju na obuku za specijalne jedinice. To je notorna laž!
6. Pre nego što napišete komentar koji nema veze sa zdrvim razumom i prepun je mržnje, možete vrlo jednostavno da se informišete o onome što želite da kritikujete (upotrebite internet pretraživače) vrlo je jednostavno
7. Gospodo iz SPC vaše delanje je proizvelo zilote, vaši prljavi poslovi, vaš ekumenizam, vaše raskalašne, bezobzirne pohlepne vladike i sveštenici (čast izuzecima)
8. Pitanje za sve vas koji nekoga za nešto unapred osuđujete.Kako bi bilo vama da vas neko osudi bez suđenja i proglasi vas krivim zarad propagande
Evo vam još jedan komentar za udaranje minusa. NAPRED
pre 9 godina
Ovde treba ispitati da li je u pitanju paravojska ili sekta cije delovanje nije u skladu sa zakonom. Onda treba ispitati da li ovi ljudi imaju licencu za rad sa decom. Da li su u pitanju pedagozi, psiholozi, profesori? Ako nisu onda oni nemaju pravo da organizuju ovakva okupljanja. Drugo i najbitnije je pitanje kakvu ideologiju oni usadjuju toj decu u glavu? Da li je protivustavna, fasisticka? Trece je pitanje moralne pa i starateljske odgovornosti roditelja kome su to poverili decu na cuvanje. Po toj logici neki roditelji ugovaraju brakove maloletnika i prakticno podrzavaju belo roblje sve pravdajuci svojim roditeljskom pravom ali to nije bas tako. Zakon poznaje i prava deteta.
pre 9 godina
Prve žrtve sekti koje su blizu SPC su roditelji. Takvi roditelji nisu u stanju da čestito brinu o sebi a kamoli o deci.Ti izmanipulisani roditelji su poslali decu u ime boga tu gde su sada i od tih roditelja nema nikakve vajde.Država mora da pruzme odgovornost u skladu sa ustavom i zakonom kako bi zaštitila decu prvo od roditelja a zatim od ekstremno orjantisanih delova SPC. Inače ekstremisti u okviru SPC već više godina upropaštavaju ovaj narod ali niko ne želi o tome ni da priča a kamoli da piše i to je naš veliki problem. Mnogi mladi i školovani su pod uticajem polupismenih ili nepismenih teologa upropastili svoj život kao i život svojih najbližih.
pre 9 godina
Vecu glupost nisam cuo.Cuj roditelji krivi.
pre 9 godina
Ovo je zvanicna izjava ministra???? Ovo je neverovatna bahatost, arogancija, nevaspitanje i diletantizam. Roditelji mogu biti odgovorni samo za svoje dete, pojedinacno, i vaspitavati ga kako zele, ali postojanje ovakvog kampa, koji pohadjaju mladji maloletnici i mala deca, moze biti samo i jedino odgovornost drzave. Iste drzave koja ne bi rekla ni rec da se nije pojavila novinska vest. I sta onda rade svi ti silni cinovnici i agencije, kada se svaka reakcija pokrece na osnovu inicijativa novinara ili gradjana, i to tek kad izbije skandal?! A i tada ako bas mora... Setite se doktorata, ni jedan od tri sumnjiva slucaja nije resen do kraja.
pre 9 godina
Deca i treba da znaju da rukuju oruzjem.Ja svog sina ucim od sedme godine i treba da zna,kad vojsku nemamo..
pre 9 godina
kada su roditelji, poznati rock muzičari u SAD, na kućni meni uvrstili i konzumiranje cocaina, policija je : uhapsila roditelje, oduzela im decu, ali uhapsila i DILERA droge i pozvala na odgovornost lokalnu upravu koja je godinama mirno posmatrala zločeste roditelje..da RODITELJI su odgovorni što su odveli decu u kamp...ALI MINISTAR I VLADA I VELIKI VOĐA su odgovorni što kamp postoji, što punoletna lica bez licenci za rad sa decom i bez potrebnih dozvola militatno obučavaju decu..Na koji račun su roditelji uplatili novac...plaćen porez?...ako je sve nelegalno ko je uhapšen? Neće biti da može? Iživljavaće sE na sirotinji, a kada je u pitanju neki susret sa svetim k.mitrovačkim mostom, raščinjenim popovima, tu gosp.Vulin ne bi da se meša...na strani Naroda i REJTINGA.
pre 9 godina
Ja mislim da bi svi roditelji muške dece trebalo da odgovaraju jer su svi svojim mališanima kupovali pištolje, puške i ostalo oružje! Među njima sam i ja!
pre 9 godina
U tom kraju ljudi i danas veruju u vestice, demone i patuljke!
Ovo nije sala niti sarkazam. Nemaju apsolutno nikakvu zabavu, provod, nigde ne idu i "moraju" da se "zabavljaju" na ovaj nacin.
Imam prijatelja tamo, savetovao sam ga da pokupi kofere i pobegne za Beograd ili bilo koji veci grad u Srbiji, da spase sebe. JOK! Nece.
Vise se ne posecujemo.
pre 9 godina
Mene ovo podseca na izvidjace. I mi smo se igrali rata u izvidjacima, samo sa drvenim igrackama. Sad su igracke modernije. I da, nekad smo se klanjali zvezdi petokraki i drugu Titu a ovi sad se mole Bogu. Ja ne vidim nista sporno, pogotovo sto je sve na dobrovoljnoj osnovhi.
pre 9 godina
U potpunosti se slazem sa Vulinovu izjavu . Moje dete ce ici gde ga ja savetujem i u potpunosti cu ja da snosim posledice ako nesto ne bude valjalo.
pre 9 godina
U ovom slućaju su roditelji najneodgovorniji.
pre 9 godina
Ово је прогон Хришћана, а СПЦ више није достојна са својим компромитованим свештенством да нас представља пред Богом.
(Лима, 06. avgust 2014 12:53)
"Свештенство СПЦ"?!?
Артемије и слични немају везе са СПЦ !
pre 9 godina
Ne kapiram, da li ova deca ugrozavaju nekoga time sto vezbaju i pucaju iz nekih tamo plastikanera i igraju se rata pa ko se nije igrao partizana i nemaca! Ljudi treba ziveti u blagostanju sa svim nacijama i voditi suzivot ali treba biti i obazriv! Prosto pitanje za svakog coveka da li iko igde moze garantovati trajni mir?! I pitanje za svakoga zasto jedna Svedska,Svajcarska, Norveska imaju tako jake vojske a zive u blagostanju!???
pre 9 godina
Izvidjaci i bavljenje streljastvom kao sportom su prihvatljivi. Moze i neki oblik civilne zastite da se osmisli ali za malo stariju decu. Ali to sve mora da bude odobreno i regulisano od strane drzave i po zakonu i da tu rade strucni ljudi za rad s decom.
Jeste vi svesni ko su uopste ti ljudi kad govorite kako biste im dali decu? Blago vasoj deci s vama. Mozda biste ih dali bilo kome za pare.
pre 9 godina
Za poplave su po Nikolicu odgovorni bili gradjani a za ovo ovde su odgovorni roditelji...vazno da vlada Republike Srbije nikad ni za sta nije odgovorna.
pre 9 godina
Kada se ovako nesto dogodi mora se postaviti pitanje koja je razlika izmedju muslimanskih fanatika i bilo kojih drugih katolockih ili pravoslavnih. Kako bi mnogi ovde reagovali na muslimansku decu koja se "obucavaju" u ovakvim kampovima. Nebitno je da li je oruzje pravo ili igracka, vazna je posledica ovako necega. Srbin jesam, ali na religiju i veru gledam kao na tradiciju koju postujem i smatram da samo takav vid "pokoravanja" treba biti pravican, jer slepo verovanje u bilo sta dovodi samo so lake mogucnosti manipulacije.
pre 9 godina
NE ODOBRAVAM ...ali pošto je ukinuto služenje vojnog roka omladina je totalno lišena svakog osećaja šta je zemlja ,rodoljublje i kako se treba boriti za nju.Mlađe generacije znaju šta je IPHONE,HTC,android sistem,ROOT...ali ne znaju šta raditi kada neko uperi pušku u tebe,kako odbraniti zemlju i sebe,kako previti ranu,kako se zaštititi i maskirati.Zbog toga što nema organizacije dešavaju se ovakve stvari.Uvođenjem vojnog roka organizovanog od strane države(za sve pa i za žene) možda i izbegnemo ovakve događaje.
pre 9 godina
Zašto su nadležna sva ministarstva? Posmatrano na takav način, proizlazi da niko nije nadležan! Vlada Srbije, pri Ministarstvu pravde, osnovala je Upravu za saradnju sa crkvama i verskim zajednicama. U datom slučaju, radi se o dečjem letnjem kampu u organizaciji kanonski nepriznate Srpske istinske pravoslavne crkve. Ta crkva, odnosno verska zajednica ne nalazi se u Registru crkava i verskih zajednica koje vodi nekadašnje Ministarstvo vera, a današnja Uprava pri Ministarstvu pravde. Da li je pitanje pravnog i ideološkog statusa neke organizacije, koja se, između ostalog, bavi vaspitavanjem dece tokom letnjeg raspusta, pitanje za roditelje, ili za nadležni državni organ?
pre 9 godina
Pretpostavljam da je najveći problem što se ne igraju sa replikama M16.
Šta ta deca rade, a da isto nisu radila komunistička deca za vreme Brozove okupacije Srbije?
pre 9 godina
Odgovorna je citava Srbija. Svi koji zive u Srbiji vec par decenija stvaraju klimu da do ovakvih stvari dodje. Nije ovo nastalo iz nicega. Konstantno trubljenje o patriotizmu, nebeskom narodu, pravoslavlju, paranoja da "nas svi mrze" (ukljucujuci i Liliputance), popovi, oruzje, Kosovo, Lazari, Carevi, Gazimestani, Kninovi, podgojeni Dodici, Republike Sprpske, blagoglagoljivo pravoslavlje, blagosiljanje vitezova koji ubijaju nevine, pravoslavne majke Rusije itd. sve su to artifakti modernog poimanja Srpstva koje ste vi stvorili u zadnjih par decebija i u kojima vec nekoliko genercaija odrasta. Da, svi vi koji ste tamo. Ja sam zbrisao od tog kafanskog poimanja zivota tamo i ne smatram se odgovornim. Ali svi vi koji ste o tome pricali i luzeri kojima je to i dalje glavna tema, vi ste napravili klimu da do ovoga dodje. Nemojte sada da dizete hajku i trazite hapsenje ovih ljudi. Sve ove pesme sto ta deca pevaju, to ste ih vi naucili. Sledeci put kad vas uhvati paranoja kako vas svi okolo mrze, zatrazite pomoc psihijatra, izlecite se i pomognite da opsta klima u Srbiji bude bolja tako sto cete jednu osobu izvuci iz psihoze. Do tada, vi ste krivi za sve ovo. Nemojte da trazite njihovo hapsenje. Cak je diskutabilno sta je tu uopste protiv-zakonito.
pre 9 godina
Meni je ovo ok ali u nekakvim normalnim okvirimaa, bez puske, pucanja, jednostavno deci pribliziti prirodu, uciti ih mnostvo stvari, kampovi da budu civilizovaniji ..... Zasto da ne.
pre 9 godina
U pravu je ministar. Roditelji su najodgovorniji...
pre 9 godina
Ne slažem se često sa Vulinom. Sada je potpuno u pravu. Deca su briga pre svega roditelja. Država stvara uslove za bolji život dece (obrazovanje, zdravstvena zaštita, socijalna davanja...)
Nema te države koja moje dete voli više od mene, brine više od mene,daje više od mene.. Zato su pored organizatora odmetnutog dela pravoslavne crkve, najviše krivi roditelji.
pre 9 godina
vulin i gojkoviceva su moralne gromade, ako oni kazu da kamp ne valja...
pre 9 godina
И нигде црква (религија, филозофија, традиција... како хоћете) није одвојена од државе. То као када би рекао да је глава одвојена од тела. И тако посматрао и лечио човека.
Држава је ОРГАНСКА категорија, није Декартов механизам који се сецира и функционише сваки део аутономно.
pre 9 godina
Kada bi samo vernici hriscanstva na pravi nacin spoznali Hrista i isli Njegovim putem, ovakve stvari bi bile nemoguce. Kako moze bilo ko zdravorazuman da spoji Hriscanstvo i oruzje, to mi nikad nece biti jasno. Hrist je rekao: Ako ti neko udari samar ti mu okreni drugi obraz. A ne izvadi kopiju pistolja i odbrani se. Kada bi ljudi koji se kunu u Boga i Veru samo malo vise razumeli a ne slepo verovali svima bi nam bilo lepse. Kad bi veronauku u skoli predavali teolozi a ne svestenici pravoslavne crkve mozda bi i moje dete pohadjalo nastavu... neverovatno koliko crkva truje veru...
pre 9 godina
Мени једна ствар није јасна. Ако занемаримо нагађања ко је крив за ово, мада је оваквих примера било много у прошлости, чему је најбољи сведок слика Паје Јовановића „час мачевања'', поставља се питање: колико је деце страдало од овакве обуке, а колико од ножа на улици? где је држава била да осуди сопствено слепило када је закон о ношењу хладног оружја у питању? Избројте, сваки дан је по неко био избоден или исечен, а држава се није огласила нити један једини пут. И сад одједном имају разлог да „брину бригу''о некоме. Страшно...
pre 9 godina
Pre par dana sam sa svojom ženom i sinom bio u obilazak nekog imanja na selu. Moja žena je odjednom počela da viče na mališu da odmah iz ruku baci "tu otrovnu pečurku". Morao sam da reagujem i objasnio sam im da to nije otrovna pečurka, već da je to Puhara koja je jestiva i koja se koristila kao antiseptik posipanjem braonkastog praha na posekotine kada se osuši. Zato smatram da je takva vrsta kampa veoma korisna iz više razloga: deca se odvajaju od kompjutera,provode vreme u prirodi na čistom vazduhu, socijalizuju se kroz druženje sa drugom decom, uče različite veštine kroz prelazak nekih prirodnih prepreka, prepoznavanje jestivih i lekovitih biljaka, pa čak i upotrebu oružja. Lično mi se ne sviđa što taj kamp organizuju tzv Ziloti a ne neka druga društvena organizacija (npr Ministarstvo rada, zapošljavanja i socijalne politike) Verujem da su i g-din Vulin a i g-đa Gojković bili uzorni Titovi pioniri koji su pevali patriotske pesme uz logorsku vatru, pucali iz vazdušne puške a u srednjoj školi na času Opštenarodne odbrane gađali iz puške M48 bojevom municijom. I evo gde su stigli - zdravi, čitavi i zamajavaju narod - što je najbitnije ništa im ne fali. Ovo su neke normalne porodične vrednosti koje treba negovati a ne gej parada i sl. Vrlo bitna stvar je što se tu ne toleriše pedofilija (a uSPC-u je vala bilo primera).
pre 9 godina
@Vladimir
Ljubav,vera,nada uz iskrenost,postenje,razumevanje to jest sve one osobine koje bi trebale da odlikuju razumnog coveka u 21.veku bilo koje vere ili ateista bio.Zivi i pusti druge da zive.Bez mrznje,bez palice,bez kamena.Crne mantije u Srbiji slabo pokazuju razumevanje za drugacije a videli smo i pojedine koji znaju i da biju.Mozda jeste predrasuda ali mantija,puska i dete nisu lepa slika.
pre 9 godina
Nije ovde problem da li su airsoft replike oružje (a nisu) nego što neki ekstremistički popovi uče decu da budu džihadisti u ime vere i nacije.
pre 9 godina
u pravu je
pre 9 godina
Ne mora da znaci da su roditelji najodgovorniji, to je obicna zamena teza. Roditelji mogu da budu i neobrayovani...
pre 9 godina
Davno pobegao odatle,
Bravo !!! Jedini komentar koji pokriva sve aspekte syndroma. ne da zelim ali predvidjam punoooo minusa na tvoj komentar. Vise volimo da ili totalno promasimo temu i sustinu cele pojave ili da se pravimo ludi (tipa "pa sta to su plasticne igracke"..."eno i predvojnicka obuka ma potpuno isto", pa "bolje da su po sumi i prirodi nego za kompjuterom..."
i tako redom...
pre 9 godina
Pa roditelji su ti koji su namerno poslali decu na ovako nesto,glupog li Ministra,Boze Gospode!
pre 9 godina
Ovde svi daju neke izjave, a bas niko nema pojma o svom delu odgovornosti. Skupstina nikad nije uopste bliska realnosti da bi neke tokove zivota predusretila i odgovarajuce zakone donela. Policija tek treba da nesto preispita sto najverovatnije u zakonu ne stoji. Roditelji su najodgovorniji, verovatno zbog toga sto institucije ne postoje. Baciti vruc krompir sto dalje od sebe, to je nasa realnost, ah da izvinite, uspesno smo eskivirali pisa testove.
pre 9 godina
Roditelji imaju pravo da odgajaju decu onako kako žele. Ovo je pritisak na našu pravoslavnu veru iz bezbožničkih krugova.
pre 9 godina
" On je naveo da roditelji treba da odgovore da li podržavaju to da deca vežbaju sa oružjem."...na stranu sto se jezim ovakvih kampova,ali ovo naprosto nije istina.Deca nisu vezbala sa oruzjem,deca su u rukama drzale igracke-replike koje moze svako da kupi na lokalnom buvljaku za par stotina dinara i sa kojim se deca igraju svakog dana.Automatska puska M-70 cije replike se vide na slikama je u stvarnosti teska 4 kg i kusur,a dugacka skoro metar,da ne pricam o trzaju prilikom ispaljenja.Zar vi stvarno mislite da bi neko mogao da uci decaka/devojcicu da time rukuje kad to dete ne bi moglo ni da uperi pusku?
pre 9 godina
Ово је прогон Хришћана, а СПЦ више није достојна са својим компромитованим свештенством да нас представља пред Богом.
pre 9 godina
Replike oruzja nisu oruzje. To su igracke za veliku decu koje ispucavaju plasticne kuglice i kupuju se na svakom buvljaku. Izgledaju kao pravе, ali nisu.
pre 9 godina
Ovde ne vidim da je kršen zakon. Svugde u svetu postoje 'mladi izviđači' koje po pravilu posle država regrutuje u 'specijalne' državne službe za borbu protiv 'terorizma'. Samo što država ima tapiju na prefiks '00', da kažemo tako iz filmova, a obični ljudi koji žele da se brane, nemaju šanse.
Drugo, jer sam roditelj, muka mi je koliko replika oružja ima da se kupi u dečijim radnjama, koliko beskorisnih svetlucavih igračaka i koliko simulacija svirepog ubijanja u igricama na računarima. Toliko da sam čuo jedan komentar: 'jao, ubio sam psa...uvek me pogodi kada pored protivničkih vojnika ubijem psa...žao mi je, to baš ne volim'!!!
pre 9 godina
(Tanasko Rajic, 6. avgust 2014 12:57)
Објасни, шта је овде злоупотреба, шта је прави смер и коме право избора? Вероватно си мислио право на избор једног седмогодишњака?
Нашем нареду је 50 година усађиван страх од цркве и свештеника, а последњих 20 од униформе. То је једини проблем с овим кампом. Тј, са нама. Што је народ застранио.
pre 9 godina
Ma,jesu li roditelji odgovorni ako je dete zgrabio neki pedofil ili kriminalac? Postoji granica dokle je odgovornost roditelja a kad treba policija da deluje. Šta to znači ,,ako je bilo kršenja zakona''? Naravno da je zakon prekršen! Kakvi su to paravojni verski kampovi po zemlji koji vrbuju decu i mlađariju? Još malo pa će da bude ako je roditelj pristao dobrovoljno da da dete pedofilu,nekoj prosjačkoj bandi ili na prisilnu udaju-nikom ništa.
pre 9 godina
Deca i treba da znaju da rukuju oruzjem.Ja svog sina ucim od sedme godine i treba da zna,kad vojsku nemamo..
pre 9 godina
И нигде црква (религија, филозофија, традиција... како хоћете) није одвојена од државе. То као када би рекао да је глава одвојена од тела. И тако посматрао и лечио човека.
Држава је ОРГАНСКА категорија, није Декартов механизам који се сецира и функционише сваки део аутономно.
pre 9 godina
Vecu glupost nisam cuo.Cuj roditelji krivi.
pre 9 godina
Da li su roditelji znali koje vestine ce deca sticati na kampu? Verujem da nisu I da im je najprivlacnija bila cena-besplatno, zatim deca ce biti na cistom vazduhu, imati drustvene aktivnosti itd. Sumnjam da su organzatori predstavili kamp u pravom svetlu I reci da su roditelji najodgovorniji je sramno od Vulina.
pre 9 godina
Bolje da pucaju, nego da ih ...!!! Pitajte oca Pahomija, Kačavendu, Motoristu-ubicu iz SPC,ove naše, državne za nastavak...
pre 9 godina
Mene ovo podseca na izvidjace. I mi smo se igrali rata u izvidjacima, samo sa drvenim igrackama. Sad su igracke modernije. I da, nekad smo se klanjali zvezdi petokraki i drugu Titu a ovi sad se mole Bogu. Ja ne vidim nista sporno, pogotovo sto je sve na dobrovoljnoj osnovhi.
pre 9 godina
NE ODOBRAVAM ...ali pošto je ukinuto služenje vojnog roka omladina je totalno lišena svakog osećaja šta je zemlja ,rodoljublje i kako se treba boriti za nju.Mlađe generacije znaju šta je IPHONE,HTC,android sistem,ROOT...ali ne znaju šta raditi kada neko uperi pušku u tebe,kako odbraniti zemlju i sebe,kako previti ranu,kako se zaštititi i maskirati.Zbog toga što nema organizacije dešavaju se ovakve stvari.Uvođenjem vojnog roka organizovanog od strane države(za sve pa i za žene) možda i izbegnemo ovakve događaje.
pre 9 godina
A ko je odgovoran sto taj kamp u opste postoji?Jel to znaci da ja mogu da osnujem kamp u svom selu da vezbamo gadjanje i zolje,bacanje bombe itd....A kada dodju nadlezni onda samo kazem...Znate...nisam ja odgovoran,oni samo hoce da vezbaju.
pre 9 godina
U pravu je ministar. Roditelji su najodgovorniji...
pre 9 godina
Ne slažem se često sa Vulinom. Sada je potpuno u pravu. Deca su briga pre svega roditelja. Država stvara uslove za bolji život dece (obrazovanje, zdravstvena zaštita, socijalna davanja...)
Nema te države koja moje dete voli više od mene, brine više od mene,daje više od mene.. Zato su pored organizatora odmetnutog dela pravoslavne crkve, najviše krivi roditelji.
pre 9 godina
Covek je nen..malan, da pitaju roditelje da li podrzavaju da im deca vezbaju s oruzjem. Znaci, ako kazu da podrzavaju, onda je sve u redu?! A cemu sluze drzava i njeni zakoni, a, da - deca koja treba da idu na operaciju u inostranstvo pomru ako se gradjani sami ne organizuju da prikupe sredstva.
pre 9 godina
@Mrle: dajuci kalas svom detetu ti ga ucis 'pravoslavnom dzihadu', a ne pravoslavlju. Roditelji su za posmatranje, a organizacija nije za policiju, vec kontraobavestajnu sluzbu. A i IV odeljenje policije, ako to jos postoji, moze da baci pogled.
pre 9 godina
Reče čovek nekadašnji portparol stranke koja je organizovala bataljone smrti.
pre 9 godina
Sta ima ovaj julovac sto je huskao na rat i ubijanja, da prica!? Gde je ministar prosvete, ministar zdravlja, ministar policije?
Zasto maltretiraju decu!? Zar nije dovoljno sto su Ziloti umobolni!? Za njih je mesto na Svetoj Gori!
Jos im vojska dala uniforme!
Razbucajte odmah tu bandu i zabranite je!
U vezi vaspitavanja dece, roditelji, pocnite svi da razmisljate civilizovano, a ne divljacki: Ne kaze se za dete: Spava k`o zaklan, vec treba da se kaze: Spava k`o andjeo! Pocnite od toga da se menjate!...
PS: Mali milion igara za decu ima u kojima se ne igra sa macem, puskom, strelom i pistoljem... I posle se pitamo sto su nam deca divljaci!
pre 9 godina
Pa ko je video u vasem clanku izjavu igumanije sve mu jasno
odakle vest optuzba, od koga i kakva u medijima
.....
pre 9 godina
U potpunosti se slazem sa Vulinovu izjavu . Moje dete ce ici gde ga ja savetujem i u potpunosti cu ja da snosim posledice ako nesto ne bude valjalo.
pre 9 godina
Ne kapiram, da li ova deca ugrozavaju nekoga time sto vezbaju i pucaju iz nekih tamo plastikanera i igraju se rata pa ko se nije igrao partizana i nemaca! Ljudi treba ziveti u blagostanju sa svim nacijama i voditi suzivot ali treba biti i obazriv! Prosto pitanje za svakog coveka da li iko igde moze garantovati trajni mir?! I pitanje za svakoga zasto jedna Svedska,Svajcarska, Norveska imaju tako jake vojske a zive u blagostanju!???
pre 9 godina
@Srdjan
Nisu ovde problem puske,izvidjaci,indijanci i kaubojci vec sekta koja zloupotrebljava decu.Deci naravno treba dati sto sira znanja i podsticati radoznalost ali u pravom smeru,dati pravo izbora.
pre 9 godina
A ko je uveo veronuku u škole? I oni su još mlađi od ovih na kampu i uče molitve i sl. Razlika je što ih tamo uče ozvaničenim religijama, onima što ne plaćaju porez.
A za pucanje iz airsofta, pa zabranite onda svuda te igre za mlađe od 18 i povucite iz prodaje sve puške iz pridavnica igračaka.
I sklonite tenkove sa ringišpila iz centra grada ...
Kad vidite ko se najviše buni jasno je odakle i zašti duva vetar.
pre 9 godina
U tom kraju ljudi i danas veruju u vestice, demone i patuljke!
Ovo nije sala niti sarkazam. Nemaju apsolutno nikakvu zabavu, provod, nigde ne idu i "moraju" da se "zabavljaju" na ovaj nacin.
Imam prijatelja tamo, savetovao sam ga da pokupi kofere i pobegne za Beograd ili bilo koji veci grad u Srbiji, da spase sebe. JOK! Nece.
Vise se ne posecujemo.
pre 9 godina
Uopšte ne sumnjam da su ovi roditelji glasali za Vučića i Vulina!
pre 9 godina
Najopasnija stvar koju sam pročitao u ovim komentarima je: "Roditelji imaju pravo da odgajaju decu onako kako žele.
Ne druže!
pre 9 godina
Meni je ovo ok ali u nekakvim normalnim okvirimaa, bez puske, pucanja, jednostavno deci pribliziti prirodu, uciti ih mnostvo stvari, kampovi da budu civilizovaniji ..... Zasto da ne.
pre 9 godina
pa sta ako postoje roditelji koji ovo odobravaju?
sloboda izbora je jedno od osnovnih nacela demokratije.
ako je ovo problem,sta cemo sa decom koja treniraju u streljackim klubovima sa pravim oruzjem i bojevom municijom?ili sa decom koja treniraju borilacke vestine?
Ili sa ministrima koji se sunjaju preko administrativnih prelaza maskirani u nindze?
pre 9 godina
(Mrle, 6. avgust 2014 12:26)
NASU? Nece biti, ja nisam sektas, a rodjen sam u Srbiji, zivim u Srbiji, placam porez Srbiji, i za razliku od vas "istinskih"- POSTUJEM Ustav Srbije i njene Zakone, cak i kada se ne slazem sa istim. I kao svaki drugi gradjanin jedne SEKULARNE drzave - nisam obavezan da budem deo njihove grupe niti osecam da da treba da budem. Za to ne ocekujem ni kaznu ni privilegije. A vas ekstremiste koji Srbe delite na vase i nase - treba vas posmatrati. Zbog vas je Srbija danas ovako mala. Jer niste mogli da shvatite da postoje Srbi katolici, Srbi muslimani, Srbi ateisti, Srbi koji nisu cetnici ili ziloti. To je problem. A ne mi koji ne zelimo da mlatimo praznu slamu tim glupostima.
pre 9 godina
Aha, znaci, svako moze da radi sa svojim dtetetom sta hoce, samo zato sto je njegovo! Znaci, nema tog zakona koji moze ograniciti "pravo raspolaganja" detetom?! I dokle to sme da ide?
pre 9 godina
Pretpostavljam da je najveći problem što se ne igraju sa replikama M16.
Šta ta deca rade, a da isto nisu radila komunistička deca za vreme Brozove okupacije Srbije?
pre 9 godina
@Deca i treba da znaju da rukuju oruzjem.Ja svog sina ucim od sedme godine i treba da zna,kad vojsku nemamo..
(srbin, 6. avgust 2014 14:14)
Nije za svakog da bude roditelj, detetu od 7 godina dati oruzje u ruke ... Da li je to dete uopste svesno sta drzi urukama, isto kao sto gledam kad na selu odrasli drze svinju a daju detetu da ubode nozem u vrat ... od malena se ucimo da budemo ubice ... a posle otkud ovoliko kriminala otkud ovoliko ratujemo, otkud ovoliko ubistva, Naopak smo narod i to moramo priznati
pre 9 godina
Iz mnogih komentara se vrlo jednostavno može zaključiti (uz upotrebu moždanih vijuga) da su napisani iz neznanja, neobaveštenosti i mržnje.
1. Ziloti u Srbiji nisu finansirani iz Rusije, nije to ruska zavera protiv nas oni su bliski grčkom zilotskom manastiru Esfigmen sa Svete gore.
2. Demokratsko pravo svakog roditelja je da svoje dete vaspitava kao vernika ili kao ateistu.Zamislite kakvi "monstrumi" su bili roditelji Nikole Tesle, Anštajna, Njutna i drugih naučnika koji su vaspitavani u duhu vere.
3. Jedina država u Evropi koja nema veronauku u školama je Francuska,sve ostale imaju, neke čak imaju i državnu veru (Britanija)
4. Što se tiče pedofilije i oružja, obratite se SPC: Pahomije, Kačavenda, Filaret ima ih još....
5. Nije tačno da se ona deca koja prolaze izviđačku obuku, kasnije šalju na obuku za specijalne jedinice. To je notorna laž!
6. Pre nego što napišete komentar koji nema veze sa zdrvim razumom i prepun je mržnje, možete vrlo jednostavno da se informišete o onome što želite da kritikujete (upotrebite internet pretraživače) vrlo je jednostavno
7. Gospodo iz SPC vaše delanje je proizvelo zilote, vaši prljavi poslovi, vaš ekumenizam, vaše raskalašne, bezobzirne pohlepne vladike i sveštenici (čast izuzecima)
8. Pitanje za sve vas koji nekoga za nešto unapred osuđujete.Kako bi bilo vama da vas neko osudi bez suđenja i proglasi vas krivim zarad propagande
Evo vam još jedan komentar za udaranje minusa. NAPRED
pre 9 godina
Prve žrtve sekti koje su blizu SPC su roditelji. Takvi roditelji nisu u stanju da čestito brinu o sebi a kamoli o deci.Ti izmanipulisani roditelji su poslali decu u ime boga tu gde su sada i od tih roditelja nema nikakve vajde.Država mora da pruzme odgovornost u skladu sa ustavom i zakonom kako bi zaštitila decu prvo od roditelja a zatim od ekstremno orjantisanih delova SPC. Inače ekstremisti u okviru SPC već više godina upropaštavaju ovaj narod ali niko ne želi o tome ni da priča a kamoli da piše i to je naš veliki problem. Mnogi mladi i školovani su pod uticajem polupismenih ili nepismenih teologa upropastili svoj život kao i život svojih najbližih.
pre 9 godina
Pre par dana sam sa svojom ženom i sinom bio u obilazak nekog imanja na selu. Moja žena je odjednom počela da viče na mališu da odmah iz ruku baci "tu otrovnu pečurku". Morao sam da reagujem i objasnio sam im da to nije otrovna pečurka, već da je to Puhara koja je jestiva i koja se koristila kao antiseptik posipanjem braonkastog praha na posekotine kada se osuši. Zato smatram da je takva vrsta kampa veoma korisna iz više razloga: deca se odvajaju od kompjutera,provode vreme u prirodi na čistom vazduhu, socijalizuju se kroz druženje sa drugom decom, uče različite veštine kroz prelazak nekih prirodnih prepreka, prepoznavanje jestivih i lekovitih biljaka, pa čak i upotrebu oružja. Lično mi se ne sviđa što taj kamp organizuju tzv Ziloti a ne neka druga društvena organizacija (npr Ministarstvo rada, zapošljavanja i socijalne politike) Verujem da su i g-din Vulin a i g-đa Gojković bili uzorni Titovi pioniri koji su pevali patriotske pesme uz logorsku vatru, pucali iz vazdušne puške a u srednjoj školi na času Opštenarodne odbrane gađali iz puške M48 bojevom municijom. I evo gde su stigli - zdravi, čitavi i zamajavaju narod - što je najbitnije ništa im ne fali. Ovo su neke normalne porodične vrednosti koje treba negovati a ne gej parada i sl. Vrlo bitna stvar je što se tu ne toleriše pedofilija (a uSPC-u je vala bilo primera).
pre 9 godina
(Kilogram, 6. avgust 2014 12:28)
Vidis, za razliku od njih koji su gadjali u metu, ti si potpuno omasio. nema veze da li su replike, vec cemu ih uce. kako ste svi tehnicari kada treba pravdati ovakve bizarne grupe koje, paradokslano, kazu za sebe, ne samo da su hriscani, vec da su istinski. A uce decu da pucaju.
pre 9 godina
Koliko ovde ima samo zatucanih ljudi koji ne mogu da razumeju da postoje i neki drugaciji, koji su ateisti ili vernici, ziloti ili muslimani, pravoslavci ili katolici. Covek citajuci vas bi pomislio da ste u dubini jako nesrecni sto niste uspeli da pobegnete negde preko gde vase misljenje i nece biti bitno!
pre 9 godina
U Ustavu pise, ako se ne varam, da je crkva odvojena od drzave.
Isto tako pise da postoji sloboda udruzivanja.
Mislim da je zakonom predvidjen i postupak registrovanja verske zajednice zajednice.
Da li je neka verska zajednica priznata od strane druge verske zajednice- da li je priznata ili nije- trebalo bi da bude samo stvar tih istih verskih zajednica, ne drzave, novina, televizije, itd... nazivati nekoga sektom, otpadikom, nepriznatom crkvom, i slicno, je stav nekoga ko navija za jednu grupu, nije neutralan stav.
Drzavni organi postupaju u skladu sa zakonom. Dobro bi bilo da neko kaze koji je tacno zakon prekrsen ovom prilikom, kada su reagovali organi reda. Drugim recima, ako recimo skup nije prijavljen, a trebalo je, ako neko nije kvalifikovan da radi sa decom, a radi u ovom kampu, ako je deci zabranjeno da vezbaju upotrebu oruzja, a oni vezbaju, i tome slicno... ako se samo zgrazavamo i dizemo galamu oko ovoga, nismo daleko odmakli niotkuda...
Pitanje , koje mislim da stoji u pozadini, a nikako da ga pitamo, jeste da li je ovo jedna legalna akcija sekularne drzave koja dosledno sprovodi zakon u odredjenom slucaju, ili je akcija kojom crkva, koristeci trenutni polozaj i uticaj u drzavi i drustvu suspenduje konkurenciju?
pre 9 godina
A sta ako su roditelji neodgovorni, razvedeni i deca bez kontrole. Koje onda odgovoran? Sugestija za najostriju osudu.
pre 9 godina
dajte objavite ko su finansijeri. ovako je samo mlaćenje prazne slame
pre 9 godina
u pravu je
pre 9 godina
Ovo je zvanicna izjava ministra???? Ovo je neverovatna bahatost, arogancija, nevaspitanje i diletantizam. Roditelji mogu biti odgovorni samo za svoje dete, pojedinacno, i vaspitavati ga kako zele, ali postojanje ovakvog kampa, koji pohadjaju mladji maloletnici i mala deca, moze biti samo i jedino odgovornost drzave. Iste drzave koja ne bi rekla ni rec da se nije pojavila novinska vest. I sta onda rade svi ti silni cinovnici i agencije, kada se svaka reakcija pokrece na osnovu inicijativa novinara ili gradjana, i to tek kad izbije skandal?! A i tada ako bas mora... Setite se doktorata, ni jedan od tri sumnjiva slucaja nije resen do kraja.
pre 9 godina
Kada se ovako nesto dogodi mora se postaviti pitanje koja je razlika izmedju muslimanskih fanatika i bilo kojih drugih katolockih ili pravoslavnih. Kako bi mnogi ovde reagovali na muslimansku decu koja se "obucavaju" u ovakvim kampovima. Nebitno je da li je oruzje pravo ili igracka, vazna je posledica ovako necega. Srbin jesam, ali na religiju i veru gledam kao na tradiciju koju postujem i smatram da samo takav vid "pokoravanja" treba biti pravican, jer slepo verovanje u bilo sta dovodi samo so lake mogucnosti manipulacije.
pre 9 godina
Ovde treba ispitati da li je u pitanju paravojska ili sekta cije delovanje nije u skladu sa zakonom. Onda treba ispitati da li ovi ljudi imaju licencu za rad sa decom. Da li su u pitanju pedagozi, psiholozi, profesori? Ako nisu onda oni nemaju pravo da organizuju ovakva okupljanja. Drugo i najbitnije je pitanje kakvu ideologiju oni usadjuju toj decu u glavu? Da li je protivustavna, fasisticka? Trece je pitanje moralne pa i starateljske odgovornosti roditelja kome su to poverili decu na cuvanje. Po toj logici neki roditelji ugovaraju brakove maloletnika i prakticno podrzavaju belo roblje sve pravdajuci svojim roditeljskom pravom ali to nije bas tako. Zakon poznaje i prava deteta.
pre 9 godina
Ово је прогон Хришћана, а СПЦ више није достојна са својим компромитованим свештенством да нас представља пред Богом.
(Лима, 06. avgust 2014 12:53)
"Свештенство СПЦ"?!?
Артемије и слични немају везе са СПЦ !
pre 9 godina
U ovom slućaju su roditelji najneodgovorniji.
pre 9 godina
Odgovorna je citava Srbija. Svi koji zive u Srbiji vec par decenija stvaraju klimu da do ovakvih stvari dodje. Nije ovo nastalo iz nicega. Konstantno trubljenje o patriotizmu, nebeskom narodu, pravoslavlju, paranoja da "nas svi mrze" (ukljucujuci i Liliputance), popovi, oruzje, Kosovo, Lazari, Carevi, Gazimestani, Kninovi, podgojeni Dodici, Republike Sprpske, blagoglagoljivo pravoslavlje, blagosiljanje vitezova koji ubijaju nevine, pravoslavne majke Rusije itd. sve su to artifakti modernog poimanja Srpstva koje ste vi stvorili u zadnjih par decebija i u kojima vec nekoliko genercaija odrasta. Da, svi vi koji ste tamo. Ja sam zbrisao od tog kafanskog poimanja zivota tamo i ne smatram se odgovornim. Ali svi vi koji ste o tome pricali i luzeri kojima je to i dalje glavna tema, vi ste napravili klimu da do ovoga dodje. Nemojte sada da dizete hajku i trazite hapsenje ovih ljudi. Sve ove pesme sto ta deca pevaju, to ste ih vi naucili. Sledeci put kad vas uhvati paranoja kako vas svi okolo mrze, zatrazite pomoc psihijatra, izlecite se i pomognite da opsta klima u Srbiji bude bolja tako sto cete jednu osobu izvuci iz psihoze. Do tada, vi ste krivi za sve ovo. Nemojte da trazite njihovo hapsenje. Cak je diskutabilno sta je tu uopste protiv-zakonito.
pre 9 godina
Ja mislim da bi svi roditelji muške dece trebalo da odgovaraju jer su svi svojim mališanima kupovali pištolje, puške i ostalo oružje! Među njima sam i ja!
pre 9 godina
Izvidjaci i bavljenje streljastvom kao sportom su prihvatljivi. Moze i neki oblik civilne zastite da se osmisli ali za malo stariju decu. Ali to sve mora da bude odobreno i regulisano od strane drzave i po zakonu i da tu rade strucni ljudi za rad s decom.
Jeste vi svesni ko su uopste ti ljudi kad govorite kako biste im dali decu? Blago vasoj deci s vama. Mozda biste ih dali bilo kome za pare.
pre 9 godina
Za poplave su krivi gradjani i Bog, za ovo su krivi roditelji. Jeli da vas pitam, dokle cemo ovo da trpimo i slusamo!?
pre 9 godina
kada su roditelji, poznati rock muzičari u SAD, na kućni meni uvrstili i konzumiranje cocaina, policija je : uhapsila roditelje, oduzela im decu, ali uhapsila i DILERA droge i pozvala na odgovornost lokalnu upravu koja je godinama mirno posmatrala zločeste roditelje..da RODITELJI su odgovorni što su odveli decu u kamp...ALI MINISTAR I VLADA I VELIKI VOĐA su odgovorni što kamp postoji, što punoletna lica bez licenci za rad sa decom i bez potrebnih dozvola militatno obučavaju decu..Na koji račun su roditelji uplatili novac...plaćen porez?...ako je sve nelegalno ko je uhapšen? Neće biti da može? Iživljavaće sE na sirotinji, a kada je u pitanju neki susret sa svetim k.mitrovačkim mostom, raščinjenim popovima, tu gosp.Vulin ne bi da se meša...na strani Naroda i REJTINGA.
pre 9 godina
Znaci opet je odgovornost na gradjanima, nista na politicarima... lepo lepo...
nadrikomunista inace ceo zivot upire prstom u druge, bio na vlasti ili ne...
pre 9 godina
Ma Vulin ce to da sredi sve! Taj covek zlata vredi, ja svakog dana Bogu zahvaljujem sto nam ga je poslao!
pre 9 godina
Kada bi samo vernici hriscanstva na pravi nacin spoznali Hrista i isli Njegovim putem, ovakve stvari bi bile nemoguce. Kako moze bilo ko zdravorazuman da spoji Hriscanstvo i oruzje, to mi nikad nece biti jasno. Hrist je rekao: Ako ti neko udari samar ti mu okreni drugi obraz. A ne izvadi kopiju pistolja i odbrani se. Kada bi ljudi koji se kunu u Boga i Veru samo malo vise razumeli a ne slepo verovali svima bi nam bilo lepse. Kad bi veronauku u skoli predavali teolozi a ne svestenici pravoslavne crkve mozda bi i moje dete pohadjalo nastavu... neverovatno koliko crkva truje veru...
pre 9 godina
Ne mora da znaci da su roditelji najodgovorniji, to je obicna zamena teza. Roditelji mogu da budu i neobrayovani...
pre 9 godina
Pod hitno u srpskom, a i ostalim jezicima zabraniti reccu "naj"! Rooditelji su ODGOVORNI!
pre 9 godina
Davno pobegao odatle,
Bravo !!! Jedini komentar koji pokriva sve aspekte syndroma. ne da zelim ali predvidjam punoooo minusa na tvoj komentar. Vise volimo da ili totalno promasimo temu i sustinu cele pojave ili da se pravimo ludi (tipa "pa sta to su plasticne igracke"..."eno i predvojnicka obuka ma potpuno isto", pa "bolje da su po sumi i prirodi nego za kompjuterom..."
i tako redom...
pre 9 godina
Ili tvoja uniforma?!
pre 9 godina
Ovaj julovac Vulin nema pravo da išta o bilo čemu priča u Srbiji.
pre 9 godina
Мени једна ствар није јасна. Ако занемаримо нагађања ко је крив за ово, мада је оваквих примера било много у прошлости, чему је најбољи сведок слика Паје Јовановића „час мачевања'', поставља се питање: колико је деце страдало од овакве обуке, а колико од ножа на улици? где је држава била да осуди сопствено слепило када је закон о ношењу хладног оружја у питању? Избројте, сваки дан је по неко био избоден или исечен, а држава се није огласила нити један једини пут. И сад одједном имају разлог да „брину бригу''о некоме. Страшно...
pre 9 godina
vulin i gojkoviceva su moralne gromade, ako oni kazu da kamp ne valja...
pre 9 godina
@Vladimir
Ljubav,vera,nada uz iskrenost,postenje,razumevanje to jest sve one osobine koje bi trebale da odlikuju razumnog coveka u 21.veku bilo koje vere ili ateista bio.Zivi i pusti druge da zive.Bez mrznje,bez palice,bez kamena.Crne mantije u Srbiji slabo pokazuju razumevanje za drugacije a videli smo i pojedine koji znaju i da biju.Mozda jeste predrasuda ali mantija,puska i dete nisu lepa slika.
pre 9 godina
Nije ovde problem da li su airsoft replike oružje (a nisu) nego što neki ekstremistički popovi uče decu da budu džihadisti u ime vere i nacije.
pre 9 godina
Pa roditelji su ti koji su namerno poslali decu na ovako nesto,glupog li Ministra,Boze Gospode!
pre 9 godina
Za poplave su po Nikolicu odgovorni bili gradjani a za ovo ovde su odgovorni roditelji...vazno da vlada Republike Srbije nikad ni za sta nije odgovorna.
pre 9 godina
Zašto su nadležna sva ministarstva? Posmatrano na takav način, proizlazi da niko nije nadležan! Vlada Srbije, pri Ministarstvu pravde, osnovala je Upravu za saradnju sa crkvama i verskim zajednicama. U datom slučaju, radi se o dečjem letnjem kampu u organizaciji kanonski nepriznate Srpske istinske pravoslavne crkve. Ta crkva, odnosno verska zajednica ne nalazi se u Registru crkava i verskih zajednica koje vodi nekadašnje Ministarstvo vera, a današnja Uprava pri Ministarstvu pravde. Da li je pitanje pravnog i ideološkog statusa neke organizacije, koja se, između ostalog, bavi vaspitavanjem dece tokom letnjeg raspusta, pitanje za roditelje, ili za nadležni državni organ?
pre 9 godina
Ovde svi daju neke izjave, a bas niko nema pojma o svom delu odgovornosti. Skupstina nikad nije uopste bliska realnosti da bi neke tokove zivota predusretila i odgovarajuce zakone donela. Policija tek treba da nesto preispita sto najverovatnije u zakonu ne stoji. Roditelji su najodgovorniji, verovatno zbog toga sto institucije ne postoje. Baciti vruc krompir sto dalje od sebe, to je nasa realnost, ah da izvinite, uspesno smo eskivirali pisa testove.
70 Komentari
Sortiraj po: