Ponedeljak, 14.07.2014.

Putnici zaglavljeni na aerodromima

Putnici Er Srbije koji se vraćaju iz Milana i koji su zbog kvara aviona više sati čekali na aerodoromu, biće večeras prebačeni za Beograd specijalnim letom.

Putnici zaglavljeni na aerodromima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 9 godina

Putujem cesto i kupujem karte preko interneta, a web-strani: Skysceener.com usteda je od 35%-200%. Tu Su sve raspolozive avio kompanije Sa cenama, salju ponude Na potpisani e-mail. Probajte.Srecno

(damijan, 14. jul 2014 20:55)

Mozda su tipovi isti (Boeing 737) ali su im avioni 20-30 godina noviji od nasih. Ne mozes isjednaciti ovdasnji Boeing 737-300 iz 1985. godine i npr. Lufthanzin Boeing 737-800 iz 2013. godine kao sto ne mozes da izjednacavas npr. Golf 1 iz 1976. godine sa Golfom 7 iz 2014. godine i kazes da se radi o istom modelu automobila.

pre 9 godina

Pazljivo citam sve vase komentare,i najzalije mi je sto nema svenarodnog jedinstva u nas Srba!!Razumem guzouvlakace i politicke poltrone koji sve njihovo hvale!Ali razumem i taj gnev ljudi koji kazu da bi pre leteli nekom drugom kompanijom(da je AS sranje itd),samo ne nasom nacionalnom.(Kako i da ga ne bude kada Vlade RS unazad vec 25 god od svog naroda kriju ugovore i krcme,poklanjaju i sta sve ne rade sa drustvenom imovinom-LJUDI IMOVINOM KOJU SU STVARALI I GRADILI CIGLU PO CIGLU VASI PRADEDOVI,DEDOVI I RODITELJI)!!!!!Nazalost tu lezi problem,moj narode!Mislite da Nemac leti nekom drugom kompanijom pa cak i kada je jeftinija od Lufthanse-NIKAD,bar oni sa kojima sam se ja skolovao i upoznavao tokom svog zivota.Oni su ponosni na svoju kompaniju i zemlju,KAO I JA NA MOJU SRBIJU(ZATO STO SAM JA SRBIN,I NE MOGU DA BUDEM NESTO DRUGO MA CIJI PASOS MI NEKO NUDIO ali njihova zemlja njih ne podkrada i kraducka kao mene moja)!Ali u njihovoj Lufthansi rade NAJBOLJI strucnjaci avijacije i slektuju se samo NAJBOLJI.I kada je takozvana AOG situacija (aircraft on ground) koja je potpuno normalna u avijaciji uprkos svim sluzbama i QUALITY CONTROL-i,kao ova u slucaju Air Serbia-je.Oni daju svoj maksimum znanja i sposobnosti da taj avion opet bude u saobracaju za 1h do 2h MAX. A sto se tice starosti aviona i ispravnosti, jedno cu vam reci - AVION NIKADA NIJE POTPUNO ISPRAVAN!!! :-D On je uvek u dozvoljenom resursu i limitu koji se prati, i o kojima brine u ovom slucaju tim "strucnjaka"!

neputnik

pre pet sati su objavili da su poslali avion. po jednostavnoj racunici, (dva sata tamo, dva sata nazad) putnici su vec trebali biti na tesli. kako tek poslije polanoci? da li su oni poslali avion sa majstorima koji ce tek da poprave onoga sto je u kvaru i u kojeg ce da se pokrcaju putnici?

pre 9 godina

Ajde razumem za Milano, ALI kako sad, kakve veze ima AIR Serbia ili bilo koji evropski aerodrom sa grckim ostrvama, zar nije svi letovi idu ka Solun ili Atinu, pa onda odatle se putnici prebacuju u grcki avion i prevoze na ostrvo i obrnuto? Ispravite me, ako gresim?

brainwash

Nesposobni monopolisit! Teraju wizzair kojima se ovo ne desava, imanju nove avione A320 iako lete 3-5x jeftinije. air srbija koristi stare avione B737 i stedi na odrzavanju istih.

pre 9 godina

u poslednje vreme letim cesto, jednom sam imao priliku leteti novom er srbijom, avion je unutra izgledao kao stari gradski autobus, a od buke se nemoze pricati. katastrofa, bolje sesti na magarca pa polako ali sigurno :)

Mario

Za Pariz i iz Pariza 150 minuta kasnjenja, sto je prava sitnica u odnosu na one jadne ljude u Milanu.
Ali ovo nije nista novo. Vece mesecima AirSerbia pakleno kasni na sovjim letovima. Ja sam to vise putao osetio na svojoj kozi, i uvek je razlog "bezbednost putnika".

pre 9 godina

Meni je Easy jet- ov avion za Rim kasnio u polasku 2h, u povratku 24h, pa niko u svetu nije objavio tu vest. Kakav je takav je, Er Srbija je koliko toliko i nas, pa bi bio red da ga podrzimo.

Lalegator

Pricao sam pre nego sto su prodali JAT da je ovo jos jedna pljacka i nista vise od toga.

pre 9 godina

Normalno je da je bezbednost ljudi uvek na prvom mestu.Kvare se avioni svuda po svetu i to ništa nije neuobičajeno.Problem je u tome kao je AIR SERBIA najvljena i predtsvaljena sa prelepim stjuardesama,pristojnim sedištima.Opet obmana.Pa na wbu-u bez ikakvih problema možeš naći starost avina AIR SERBIA.Preko 30 godina starosti,pa čak na nekim aerodormima po Evropi ne smeju ni da slete jer prave preveliku buku.Šta možeš očekivati od aviona koji je preleteo milone milja.Da mu se zahvališ što te je dobro služio,što su ga održavali dobri i snačažljvi serviseri,što su ga pazli piloti.Penzioniši ga.Mi smo kao naručili već nekoliko puta neke tipove AIRBUS aviona.Ma šta ns briga mi smo valjda jedina zemlja na svetu koja ima samo medjunarodni saobraćaj i "spostvenu" aviokompaniju na koju su svi ljubomorni u regionu.Pa zar nije smešno.Ljubomorni su i što jedino mi imamo državnika,ostali ih nemaju.Ma ovo ni ilizionista ne bi mogao da izvede.

realista

Jednom sam morao da putujem Jatom i od tada nikada vise nisam ni pomislio da to uradim. Pre cu da odlozim put i sacekam drugog prevoznika nego da opet letim sa nasim prevarantima. Strasno je samo sto aerodrom mimo svake prakse trzisne ekonomije favorizuje krsni AirSerbia a proteruje kvalitetne kompanije. Ako tako nastave pocece veoma brzo da nas zaobilaze oni koji imaju izbora.

pre 9 godina

Samo ova pljacka sa Air Srbijom dovoljna je da se kompletna SNS kamarila, od Vucica do poslednjeg bota......... Necu da napisem sta, jer necete objaviti. Ali da je samo to, nego toliko ima toga, od Beograda na vodi, do potapanja vodom rudnika "Kolubara" i Obrenovca, da za njih posto ne moze da se smisli dovoljno teska kazna, niti ih ima dovoljno da svi ispastaju ovaj idiotizam koji su dosad napravili. Najbolje da sacekamo jos malo, neka se jos koji pokvarenjak prikljuci njima, pa da krenemo da ih.........

klauski

И опет се јављају дежурни пљувачи. Кажу пре ће летети Кроација ерлајнсом,па свака част,што би сте помагаали Србији,када можете да помажете Хрватима. А онда очекују да нам буде боље. Не виде ни два метра испред свог прста,а зато знају да пљују и да пљују.
(Данијел, 14. jul 2014 20:41)

Radikal. Cuti i pokrij se usima. Za nase pare letecemo s kim god zelimo pa i sa Hrvatima. Ako vec placam papreno, zelim i uslugu...za svaki dinar koji dam. Zabole me ciji je prevoznik...

(dizaster, 14. jul 2014 19:48)

Ne zezaj, stvarno pici arapska muzika u avionu? Mozda ce i to da objasne Mirosavljevim jevandjeljem, kao onu arabiku od logoa. Ma ja bre u taj Air SNS iz principa necu da udjem, a koliko vidim, nije da sam na steti zbog te svoje tvrdoglavosti.

damijan

Prvo nije istina da su avioni krsevi. I lufthansa i austrian i british i sas koriste iste tipove aviona. Boja sefista je grozna, ali o tome odlucuje menadzment. Avion je dobar. Ne zaboravite da je prekjucerasnji tap-ov let kasnio 12 sati iz beograda. To su stvari koje se desavaju u aviosaobracaju. Avioni se kvare isto kao i automobili, autobusi, brodovi. Nije kraj sveta. Uostalom, ne zivimo u svedskoj niti u monaku, vec u jako siromasnoj drzavi koja godinama kasni u svakom segmentu privredjivanja. Mnoge siromasne drzave danas nemaju nac.aviokompaniju, tako da nema mesta filozofiranju

pre 9 godina

Ikar...odlican komentar, vidim da je pisao neko ko zna prilike u Air Srbiji. ..otišli su najiskusniji i najbolji radnici a oni koji su ostali teškom mukom spasavaju znanjem i iskustvom ono sto se jos može spasiti.Sad su prioriteti uniforme..frizure zaposlenih, izgled...šminka. ..koga još briga za avijaciju. Čuvajte ove ljude koji su ostali. ..nećete imati od koga da učite....

cisto informacije radi

u slucaju otkazivanja leta, ali i kasnjena duzeg od 3 sata, "naknada za gubitak vremena" je (u ovom slucaju) 250EUR po putniku U KESU (ili kako se kompanija dogovori sa putnikom). ovo je evropski standard na ciju se primenu Srbija obavezala.
bezbednost je na prvom mestu (ok) ali kompanija ne moze da drzi putnike na aerodromu satima zbog "tehnickog kvara". brojka od 2 sata i 55 minuta (pomenuta u drugim novinama) je bitna jer, ukoliko vam let kasni vise od 3 sata, a kompanija ne moze da dokaze "extraordinary circumstances" koje su do takvog kasnjenja dovele - osim standardnog prava na pomoc i paznju (koje imate i za kasnjenje manje od 3 sata), kompanija je duzna da vam naknadi i novcani iznos od 250EUR.
inace, imate pravo da znate svoja prava, a kompanija ima obavezu da vas sa istima upozna.
sad svi plajvaz u ruke i zalba kompaniji pa Direktoratu.
inace, Direktorat civilnog vazduhoplovstva je srpski NEB (National Enforcement Body)i duzan je da obezbedi primenu propisa.
ukoliko neko od navedenih ne radi svoj posao, budite fer - prvo pisamce ministarstvu saobracaja (moze u kopiji ombudsman i udruzenje za zastitu potrosaca) a onda onima severnije koji ce sigurno imati vise vremena....

pre 9 godina

вероватно се под изговором квара чека нека певачицас или старлета да стигне као да би било први пут да се овако нешђто ради на терет и муку других путника

erbukva

bitno da su iz ersrbije obezbedili da se dva casa dodje pre leta na aerodrom. a sto se nisu pobrinuli da im avioni budu 24 casa pre poletanja na pisti, tako da u slucaju kvarova ima dosta vremena za opravke.

pre 9 godina

pre negde mesecak dana, leteo sam iz kaira za beograd, preko rima. do rima alitalia, od rima airserbia. airserbia nije mogao da upali. trebalo je da se poleti negde oko 22:30 za bg, a kvar je ustanovljen oko 23, pa su trazili rezervni deo, pa ovo pa ono, pa podelise sendvice pre poletanja, pa ne prekida neka 'tradicionalna' muzika u avionu smorila me najstrasnije, pa nas odvezose nazad na aerodrom, pa u 2 sata sedosmo u bus za hotel. u 3 ujutru sam bio u krevetu, a u 7 ujutru ponovo u avionu koji nas je vratio na aerodrom za vanredni let u 10 ujutru za beograd. mislim da ovo nigde nije objavljeno u javnosti i ko zna koliko cesto desava. cabin crew i pr na aerodromu: amaterizam najgori. niko nema pojma sta se desava. kapetana ni od korova.

Svakome kome je život drag,neka izbegava Airserbiu...
Ušao,od kako se promenio naziv u Airserbiu,sve na arapskom,urliče arapska muzika,samo sam čekao da se rokne u neku zgradu,horor ...

pre 9 godina

тако ће бити и мени са кипра за месец дана, сваке год исто, ништа ново, већ ми се не чека ;))) поззз за све који чекају, и много стрпљења, посебно деци

Aleksandar

Air Šustikla - novo ime, stare navike... Ranije smo bar mogli da se smejemo skraćenici JAT (Joke(s) about time) a sad nema više ni te razonode...

Važno se ugovor krije od svih nas, daje im se preferencijalni status na našem aerodromu, proteruju se njihovi konkurenti... To je njima naša borba dala.

pre 9 godina

Nekada su mehanicari pratili svaki medjunarodni let, a sada se stedi do ludila, pa ce sve to putnici platiti izgubljenim vremenom i zivcima. Nazalost, sve te ustede pohlepnih privatnika idu u nihove dzepove. Licno bih radije leteo Croacijom nego sa ovim Arapima.

MirkoNemirko

Inace zaposleni u stranim avio kompanijama su JAT zvali Joke About Time. A znam da je Air Serbia izgubila odredjene priviligije na aerodromu Malpensa koje je imao JAT, kad je naziv kompanije promenjen u Air Serbia. Sve je to ok i razumljivo, ali zaista moraju da promene odnos prema putnicima, malo taj customer service da se podigne na visi nivo. Mislim da su nasi ljudi vrlo tolerantni, i sve mogu da razumeju, ali sve do neke granice, dok to ne predje u bahatost i bezobrazluk. Ako ovako nastave mislim da ce imati sve manje i manje putnika, dzabe im i novi logo i Novak Djokovic. Jedino ako neko tu pere neke ozbiljne pare onda razumem, ovako to je smejurija od kompanije, Tadzikistan stvarno (bez uvrede za Tadzikistan, moguce da i oni imaju bolju nacionalnu avio kompaniju)

pre 9 godina

Kome da se zale? Pakistancu iz Abu Dabija koji je menadzer ove 'nase' kompanije. Mi ne znamo ni u cijem je vlasnistvu to cudo, a kamoli da znamo kako funkcionise i ko je zasta odgovoran.

Jelena

Logicno da se avion na ovako kratkim rutama odmah vraca, pa koliki bi troskovi bili, ne samo stajanja aviona, nego i boravka posade na destinacijama sat - dva leta od polazne?! Samo, s obzirom na broj letova, ovo je ipak malo vise problema nego sto bi trebalo. Moja mama je pre 2 meseca iz Beograda za Milano kasnila 7-8 sati, a, sto je najgore, nisu dobijali nikakvu informaciju, niti je na sajtu bilo informacije. Easyjet je pouzdaniji, dok ne smisle nesto da ga eliminisu s beogradskog aerodroma.

pre 9 godina

Ja ne znam koliko avio kompanija iz Evrope i sveta ima direktne letove iz Beograda do svojih maticnih destinacija, evo cuo sam da TAP Portugal uskoro treba da krene sa tim (ako vec nije poceo) po ceni od cini mi se 250e do Lisabona i nazad u Beograd. Kapiram samo da ako bi tih kompanija bilo dovoljno niko ne bi leteo sa AIR Serbia.

Nemanja

Kada je najavljen AIR SERBIA i kada je počeo sa radom, činilo mi se da je sve savršeno. Već duže vreme planiram da letim sa njima, ali posle ovih i sličnih vesti, a posebno nakon komentara na njihovoj Facebook stranici koji su svi do jednog loši, definitivno ću ih zaobići.

Gospodo "strucnjaci" iz Vlade RS,

Pa sta ste mislili da je aviokompanija samo 300 novih stjuardesa koje ste doveli iz redova SNS-a??? Lizovani avioni od firme cije je vlasnik gospodja Hogan (supruga predsednika Etihada Dzejmsa Hogana) ??? Iznajmljeni piloti Etihad-a i Air Berlin-a.
Mora neko strucan s dokazanim iskustvom da vodi sektor Obezbedjenja kontinualne plovidbenosti flote, Upravljanje resursima komponenata, MCC itd i tako blize, a ne par priucenih "strucnjaka" iz Etihada sto ste doveli i ovih nasih guzouvlakaca i poslusnika... :-) Ne placate usluge Aerodromu Nikola Tesla, Jat Tehnici i ostalim komintentima, i onda cete na kraju god da izadjete na konferenciju za stampu i da masete nekim papirima i da mazete oci narodu kako poslujete uspesno! A napaceni narod vidi samo da ste zalepili nalepnicu Novak Djokovic na YU-APC. To su decenije mukotrpnog rada uspostavljanja normi i kvaliteta rada, koje su gradili tehnicari i inzenjeri Aeroputa i Jugoslovenskog aerotransporta koje vi nikada necete dostici svojim rodjacko-kumovskim vezama i pristupima radu!!!!!
Nazalost nista novo u Srbiji, prevarili su vas sa Fiatom, prevarili su vas i sa Air Serbia-om...
PLJACKA NISTA DRUGO, A CIM SE KRIJU UGOVORI NE MOZETE NI DA ZAMISLITE STA PISE U NJIMA!!!!

pre 9 godina

Stvarno ste zaglavljeni? Nas aerodrom sve po planu i avioni Air Europe odlicni. Evo vec mesec dana imamo redovne linije za Rim, Minhen, Moskvu i Kopenhagen.

Dragan

Sumnjam da ce obestecenje putnika da bude realno i posteno. Svaki produzen boravak na aerodromu podrazumeva u najboljem slucaju vece troskove u pogledu hrane i pica, a oni su na aerodromu uglavnom neuporedovo veci nego u gradovima koje taj aerodrom opsluzuje. Kazem "u najboljem slucaju" jer duza, visecasovna i visednevna kasnjenja zahtevaju napustanje aerodroma i smestaj u hotelu a to jos vise kosta. Ozbiljne kompanije putnicima u slucaju duzih kasnjenja obezbedjuju hotelski smestaj i vaucere za restorane na aerodromu. Sumnjam da tako postupa i Air Serbia.

pre 9 godina

Nije mi jasno zasto bilo ko do Milana koristi airsrbiju, kada ima easyjet za 50eur/povratna! Cak i da kupis kartu nedelju dana pre leta opet je jeftinije od airsrbija.

Zaposleni u stranoj aviokompaniji

Da ne bi placali aerodromske usluge, avioni "Er Srbije" rade povratne letove gde god je to moguce. Dakle dolete, istovare putnike, i odmah nazad. Zato cesto kasne, a aerodromsko odrzavanje ne voli ovakve, pa se na eventualne popravke aviona uvek mnogo ceka. I, na kraju ceh, ni krivi ni duzni placaju putnici.
(mira, 14. jul 2014 17:57)

Klasican komentar nekoga ko redovno leti autobusom. Skoro nesto nelogicnije nisam procitao.

?!

Naravno da rade "povratne letove". Svaka aviokompanija preferira da linijsko i svako drugo održavanje radi u svojoj bazi. Drugo, zašto bi letelica provodila dodatne sate na bilo kom aerodromu, umesto u vazduhu, gde joj je mesto?

pre 9 godina

Tresla se gora - rodio se miš. Zaleteli su se, hteli da budu Lufthansa Balkana, ali se ispod sjaja promalja dobri stari Jat - skupe karte, neprekidna kašnjenja, problematični avioni...

Svaka kompanija ponekad ima problema, ali je AirSerbia poslovično nepouzdana, poput Jat-a. Vrlo brzo će biti u problemu... A očekivao sam dosta... :(

pre 9 godina

Kasni i let sa još jednog grckog ostrva.Avion AirSerbia je sa Kosa trebao da poleti u 19 h a kažu da će kasniti dva sata.Sedim na aerodromu i cekam...

eto

a vucic uzeo milijarde kredita na ime air serbia a gde odose pare a kak ovidim air serbia je mdju 10 najvecih gubitasa. ulozio pare i sad prave gubitke. pa k oce da odgovara za lose sklopljen posao i ugovor a ovma ohoce nama da smanjuju palte i penziej a oni prave ugovore na kojima gubimo milijarde

Dragan

Ne znam da li je neko primetio , ali ja kao redovni putnik na destinaciji Stutgart-Beograd-Stutgart primetio sam da su cene osetno povecane. Ne mogu da ulovim cenu ispod 250e, da li je to politika Etihada, pa uahapsise direktora Aerodroma, pa smanjeni letovi WizzAir-a. Ljudi , meni ovde nesto mnogo smrdi. Mislim da je ipak taj ugovor sa Etihadom po ledjim nas putnika!