Ertz
pre 9 godina
Cim pomenes rec bot, odmah dobijes brdo minusa, sta god da kazes Hihihihihi
Utorak, 08.07.2014.
00:31
Na duge staze neodrživa je spoljna politika Vlade Srbije prema Rusiji i istvoremeni ostanak na putu evropskih integracija, kaže Bruno Masais.
Izvor: Beta
pre 9 godina
Cim pomenes rec bot, odmah dobijes brdo minusa, sta god da kazes Hihihihihi
pre 9 godina
Ja bih ovo razumeo da nas primaju u EU za godinu ili dve... ali mi sm odeceniju ili dve daleko od nje. Samim tim, nemamo prava da se mesao u njene poslove, a ni ona u nase.
Saradnja!
pre 9 godina
Ko hoce u EU-ju postuje pravila.Ko hoce sa banditima...
pre 9 godina
onda baj baj EU.
pre 9 godina
"Imaš puno pravo na moje mišljenje"...
Kakvi licemeri odvratni...
pre 9 godina
toliko nebuloznih komentara u stilu da mi, majušna državica bez ikakvog uticaja, delimo savete i učimo velike kako da vode politiku!? 'oćemo i istok i zapad, i sever i jug? ajde begaj!
zato jer imamo nesposobne i neiskusne političare a diplomatija je na nivou dečjeg vrtića.
pre 9 godina
Ako mi zelimo da postanemo clanica EU moracemo da prihvatimo neka pravila igre...ne razumem kako mozete da ocekujete da budete primljeni u EU sa stavovima koji se potpuno razlikuju od politike Nemacke, Francuske i Engleske. I onda se mi opet nadjemo uvredjeni. Mozda nama podje za rukom da EU nametnemo svoju politiku (sarkazam)...
pre 9 godina
Zašto je nemogća politika Srbije i EU i Rudija, kada EU nije neprijatelj Rusije? Bar se tako govori u EU.
pre 9 godina
Samo se vi nadajte da će Srbija moći da radi šta hoće.Ako stvarno mislite da tako može onda ste u grdnom problemu.
Ne ulazim u ocenu da li je to dobro ili nije, tvrdim da marginalci, poput Srbije nisu u prilici da sprovode "svoju", čitaj rusku, politiku.
Možda su na nekom nivou "naivni" u EU, ali glupi nisu, što pre shvatimo to, biće nam bolje.
pre 9 godina
Mene interesuje koje je zajednicko spoljnopoliticko misljenje EU oko nezavisnosti Kosova, i kako to da postoje zemlje koje priznaju Kosovo kao i one koje ga ne priznaju? Gde je tu zajednicko spoljnopoliticko misljenje EU?
pre 9 godina
Jedna od udarnih vesti - nešto što je rekao državni sekretar u MIPu Portugala - pa stvarno je bitno. Ja ne znam ni ko je držsekretar kod nas u MIPu, a siguran sam ni 99% ljudi ovde. On mora da je neki ortak novinara Politike pa je tako završio u novinama kod nas, pošto u Portugalu njegovih izjava sigurno nema
pre 9 godina
Čovek je u pravu. Moramo se opredeliti jer ovo je lakrdija. Jutros se javlja iz Moskve da je Vučić dogovorio sa Medvedovim kako južni tok ne treba politizovati kao da politika nije u službi ekonomije već neka apstraktna samostalna i nezavisna firma.
pre 9 godina
Mala smo mi zemlja i nemamo toliki uticaj. Ali moraćemo da biramo. Siguran sam da će Vučić u ime naroda izabrati pravilno.
pre 9 godina
Ne znam samo kada ce ljudi shvatiti da EU ne postoji,to je moderno Nemacko carstvo !
pre 9 godina
Reče ministar iz jedne od najsiromašnijih država EU.
pre 9 godina
@(Silver, 8. jul 2014 00:55)
Da, odnosi se samo na Rusiju. Pored svih problema EU, uvek postoji jedan jedini zajednicki neprijatelj EU (ili ih bar oni tako percepiraju), a to je Rusija. Kada cete vise da shvatite da se Hladni rat nikad nije ni zavrsavao.
pre 9 godina
samo cu reci da eu puca jer je federacija a ne konfederacija... postoji centralno telo koje svima sve odredjuje... amerika bi se odavno raspala da je iz konfederacije presla u federaciju...
pre 9 godina
Mi,gradjani Srbije zapravo i ne zelimo u EU .
pre 9 godina
Dajte vi nama lepo referendum, pa da se PODELIMO i fizicki na Rusofile i ostale i razidjemo u slozi i ljubavi.
Evo, obecavam da cu vam kao nagradu za to svakog meseca poslati po kilo 'leba iz ZAPADNE Srbije!
pre 9 godina
Ucene, ucene, ucene...
A sa je sa obukom Ruskih vojnika u Nemackoj? I Francuskom ratnim brodovima za Rusiju? I Austrijskom poliikom prema Juznom Toku? I Italijansko-Ruskoj saradnji u odbrambenoj avio industriji...
Srbija ne moze? Mi da jedemo pikavce koje nam EU baci?
Pocinjem da verujem Seselju.
pre 9 godina
Treba razumeti gospodina ,jer zivi u zemlji koja nema dugu tradiciju slobode razmisljanja.
pre 9 godina
Ja pak mislim da je neodrživa politika Srbije prema EU, ne prema Moskvi. Vreme će pokazati...
pre 9 godina
Prvo neka EU uskladi svoje price, politiku prema Ukrajni sa politikom prema Srbiji 1999.
Pa cemo onda pricati. Trazite da "Uskldimo" svoju politiku sa vasom, iako smo mi tada PRICALI ISTO STO I VI sada za Ukrajnu a vi nas zbog toga BOMBARDOVALI.
pre 9 godina
"I Kosovo i EU" .... "I Rusija i EU" ....
Za divljenje je koliko mi umemo da "ukomponujemo" vrlo kompatibilne stvari.
pre 9 godina
U prevodu - mi se ne zurimo da vi udjete u EU, neka prodje decenija ili vise, svejedno. A do tada udjite u potpuni proces preobrazaja. Ispracemo vam mozak i pretvoricemo vas u botove, jer nama u EU sada ne treba pamet i rukovodjenje, ne treba nam razmisljanje i stavovi. Imamo mi toga. To sebi mogu da priuste neke druge zemlje. Amputacija od Rusije obavezna je za vas i nije za vas nadalje bitno ko je na vlasti, sprovodicete politiku EU, ili vas nece biti...mislim u EU. Ali nema zurbe. To je dug, temeljan proces.
pre 9 godina
Da li ovo pravilo važi i za Nemačku, ili pošto je vojno i ekonomski jaka NEVAŽI!
pre 9 godina
Bruno,ne mlati .
pre 9 godina
ne ide al ne ide! za koji mesec cemo citati naslov da Eu raskida kandidaturski status Srbiji a da za to okrivljuje jedino samo Srbiju!
pre 9 godina
EU mu po ovome dodje kao stranka. Mozes ti da mislis svojom glavom, ali moras da stitis stranacke interese. Vremenom, misljenje ti i ne treba, dignes ruku kad i ostali.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NikolaSt, 8. jul 2014 00:57)
Nikola, sta jedes, cime ides na posao ako ga imas, sta oblacis, ciju tehniku nosis, odakle ti plata? Nisi se nikada zapitao odakle ti struja, voda, grejanje. Da nema EU nista od ovoga ne bi imao, mislis da mi imamo privredu, pa mi smo u drugom veku po znanju i po razvijenosti, da nema EU, ne znam sta bi ovde uopste radilo. Pa ako tezis EU, normalno je i da nesto dajes. Rusija nije izgradila ni barem jedno autobusko stajaliste.
pre 9 godina
E, ako on kaže...onomade ga i Merkelova morala da posluša.
pre 9 godina
Sta kaze taj Bruno za Austrijance? Kako mu se svidja sto su potpisali sporazum za Juzni tok? Deda i tata tog Brune su bili vise gladni nego siti. Sada, kada ih je Nemacka nahranila, Bruno je odlucio da deli lekcije drugima.
pre 9 godina
Interesantno kako svi napadaju EU. Samo zaboravljamo jednu stvar nije EU nas pitala za clanstvo nego mi nju. Ako nam se nesvidja zasto onda ne prekinemo pregovore i zapocnemo pregovore sa Rusijom o blizoj saradnji? Mozemo da se bunimo koliko hocemo ali do nas je ili hocemo u EU po njihovim uslovima ili ne, EU nece plakati ako je odbijemo ali nisam siguran za Srbiju
pre 9 godina
pa ne moze da se sedi na dve stolice
pre 9 godina
Zajednicki stav ne postoji ni medju clanicama same Unije, pa ne vidim zasto bi mi ga mi usagladavali mimo svojih interesa!
pre 9 godina
Šta misliš zašto mi je otac dao ime Slobodan,e moj porugalc u Angoli još pamte vašu demokratiju,i budi siguran da je TITO veći demokrata od Salazara. Smrt fašizmu sloboda narodu.
pre 9 godina
Na duge staze je neodrživo vaše besomučno mešanje u unutrašnja i spoljašnja pitanja Srbije. Alo, mi još nismo ni blizu EU! Najoptimističniji rok je 202x godina. Do tada o'ladite!
pre 9 godina
Ko?
pre 9 godina
Teatar apsurda se nastavlja predstavom Rugala se Serpa Loncu...
pre 9 godina
Zasto portugal nije pristupio vojsci Evrope,nego amerike?
pre 9 godina
Ovo je i vise nego uzasno, bas sam se najezio citajuci ovaj clanak....ovo na sve zvuci samo ne na Evropsku Uniju, ovo sve pocinje da mi izgleda kao mutirani (unapredjeni) komunizam...uzas.
pre 9 godina
Covek lepo kaze,ne znam zasto ga napadate i vredjate? To bi bilo kao kada bi vredjali coveka koji bi vam rekao da cete se opeci ako stavite ruku na vrelu ringlu. Mi sami hocemo u drustvo sa neonacistima,pederima,siledzijama,pljackasima...Oni samo traze da ako vec hocemo sa njima,to otvoreno i kazemo.
pre 9 godina
Ima nas Čvorovića u Srbiji, za izvoz.
pre 9 godina
"Rekao je portugalski državni sekretar za evropske odnose" e pa ako je ON to rekao mora da će biti tako.
pre 9 godina
Nisu oni nista resili... trenutno stanje kaze da moze! Moze se sve sto se hoce! Isto kao sto Austrija moze da potpise ugovor o juznom toku i to bez da joj prigovaraju.
Morate shvatiti da EU ima pun ... politicara i da su to ljigavi ljudi koji bi za saku dolara svasta izjavili.
pre 9 godina
Ovo je ultimatum.Izbor je Rusija ili EU i niceg treceg nema.Neutralni nemozemo ostati,a ako izaberemo Rusiju postacemo S. Koreja u Evropi.Biraj narode sada sta ti je draze.
pre 9 godina
"i da ulazak u Uniju ne podrazumeva samo ulazak u jednu ekonomsku zonu za nemacki izvoz već i zauzimanje nemackog stava po svim pitanjima."
pre 9 godina
Polako nas okreću protiv Rusije,ocigledno da im je cilj "zavadi pa vladaj"
pre 9 godina
Neki ne shvataju:
EU prvo salje tzv 'upozorenja' preko politicara nizeg ranga dajuci nasoj vladi priliku da ispravi ono na sta ti nizerangirani politicari upozoravaju a da to urade 'casno'/ bez da ispadnu smesni pred svojim narodom.
A ti nizerangirani politicarinastupaju po instrukcijama viserangiranih.
Potpuno isto je bilo i u vreme 'vladavine' DS kada nasi politicari nisu reagovali na upoozorenja.
A kada ta upozorenja nisu 'upalila' augusta 2010 je dosla Merkelova i 'u brkove' izdiktirala Tadicu sta Nemacka ocekuje od Srbije.
Posto DS/Tadic ni Merkelovu nije shvatio ozbiljno, DS je 2012 izgubila izbore. Zar zaista misilite da je na izborima maja 2012 EU slucajno/greskom cestitala pobedniku cak pre zatvaranja glasalista?
pre 9 godina
EU brani malim zemljama(EU) da trguju sa drugim zemljama
i tako pravi prostor Nemackoj/Britaniji/Francuskoj da uzimaju poslove koje bi npr Slovenija,Srbija,Litvanija i tako to.
ako me razumete,cist monopol i diktatura.
Evo Francuzi prodadose Rusima brodove
da je kojim slucajem bila neka druga drzava,verovatno bi je izbacili iz EU.
mislite svojom glavom,a ne kako eu prica
pre 9 godina
Ako je apriori stav Evropske zajednice neprijateljski odnos prema Ruskoj federaciji onda Srbija nema šta da traži u takvoj zajednici.
pre 9 godina
Neka nas bombarduju opet?
pre 9 godina
Haha, u prevodu " malo morgen cete ikad uci u EU"!!! A znate sta... zabole nas za vasu EU, mi sami sebe da sredimo I ne trebate vi nama!!!
pre 9 godina
(Moj komentar, 8. jul 2014 01:20)
Vidi se po komentaru da ne razumes smisao EU, kao ni vecina gradjana nase zemlje sto ne polozila prost test o EU kad bi im neko dao pitanja uz ponudjene odgovore (sto je laksa stvar nego kad ih nema). No, za to je kriva svaka vlast do sada. Sto lepo ne pojasni narodu o cemu je rec.
EU nije samo ulazak da ti mozes da trgujes tu jer to tebi odgovara. Smisao je pravljenja neceg poput USA u Evropi, da se udari kontra svima, i Americi i Rusiji na kraju.
Na sta bi to licilo kad bi Texas imao svoj stav o necemu a ne bi nastupao kao pod zastavom Amerike spolja. A Texas ima svoje zakone za unutrasnju upotrebu. Kod nas svi pricaju o necemu, a uprovo to o cemu pricaju, ne razumeju.
Iz tvog komentara vidim da podrzavas nacin na koji je otcepljeno Kosovo, posto ti smatras da Ukrajina "tlaci" svoj narod i tamo neku sacicu rusa na svojoj teritoriji. To isto su pricali siptari. Da je Nemacka u toj poziciji Rusije (a nece biti vise nikad jer nece sebi dopustiti novog Hitlera), ti bi ovde grakao zajedno sa 90% noaroda protiv njih. Cim ste culi Rusija, vi zauzeli stav.
Pa zar ne vidite stav Srbije po tom pitanju - POSTUJEM SUVERENITET UKRAJINE NA CELOJ NJENOJ TERITORIJI. Zasto? Jer smo pravedni, kao i uvek u spoljnoj politici.
Toliko mrzim da pisem ove komentare, a ne mogu da se sudrzim kad vidim koliko narod ne zna.
pre 9 godina
Primite nas pa cemo da usaglasimo.
pre 9 godina
Чланица ЕУ никад нећемо бити, и то треба свима да буде јасно. Увек ће се наћи нека нова препрека, нека нова смицалица, неки погрешан потез, нека погрешна изјава... Не желе нас у том клубу, не требамо им. Не цене нас и то нам изнова стављају до знања. Ако ћемо право, имају много разлога да нас не цене, има много тога што бисмо могли и сами да поправљамо а не да чекамо да нам ЕУ заврће руку. Међутим, ово је много више од тога. Жао им је што им се омакло да нам пошаљу позивницу на журку, па и кад све удесимо неко ће да каже: "С том краватом? Жао ми је, не можеш да уђеш!"
Био бих бескрајно срећан када бих видео да смо неке навике и прописе кренули да мењамо много пре него што је почело да се прича о ЕУ. Био бих срећан када би људима било јасно да нешто може да се удеси и сопственим напорима, и да не мора за све да се чека зајам из иностранства. И то није наша бољка од јуче. И Домановић је исмевао такво вођење политике.
pre 9 godina
Kao sto sam i ocekivao, komentari bazde bahatoscu i neutemeljenim naklapanjima o poziciji Srbije. Kao, svi su zaboravili da je samo pre par dana njihov vozd moljakao Merkelicu da dopusti da on i njegova nacija budu barem njihovi konjusari.
pre 9 godina
kada su drzave bile u SSSRu podsticali su ih da misle svojom glavom, pozivali se na slobodu misljenja i izbora. Sada, kada su presle u njihovo jato, e sada to vise nije moderno, vec cemo svi misliti isto-kao sto Brisel kaze.
pre 9 godina
Nikako ne mogu razumeti EU, odnosno njene clanice, koja kontinuirano govori o demokratiji i slobodi misljenja, a sa druge strane zahteva da se clanice zalazu za ujednacavanje spoljne politike. Takvo uvetno trazenje i unitarno vodjenje spoljne politike od strane EU nema nikakvog osnova za slobodno misljenje i demokratiju u Evropi u drugde.
Zasto bi se sve clanice morale drzati DIKTATA EU, koji se nazalost pridrzava diktatornog misljenja SAD, a time i Srbija primorala, koja jos uopste nije clan tog saveza, da se pridrzava da takve spoljne politike kako se EU svidja?
Uostalom, zasto EU ne osudjuje politiku Kieva o ubijanju civila i proterivanju ruskog naroda iz Donbasa i ne prihvaca predloge za pregovore koje predlaze Moskva? Zar je sve tako "crno" i neprihvatljivo sto Moskva predlaze za okoncanje nemira u ionako ekonomski i politicki kriznoj Ukrajini.
Takvom politikom koju Kiev vodi prema svojim gradjanima koji su drugacijeg misljenja ne vodi miru i resavanju problema koji je zapoceo uz podrsku zapada na Majdanu. Kiev bi trebao dobro da razmisli na dugorocne posledice vodjenja takve politike i rata prema istoku Ukrajine.
pre 9 godina
Oni hoce da izolacija traje deset godina, pa ne ide s biciklom na Rusiju....
pre 9 godina
Srbija voli Rusiju, Rusija voli Bugare, a Bugari vole Svabe. Tako je bilo, i tako ce biti.
pre 9 godina
Ako EU traži da okrenemi leđa bratskoj Rusiji, bar što se mene tiče, izbor je lak.
pre 9 godina
Srbija nije spremna da podrzava politiku dvostrukih standarda i da politicki podpadne pod ludilo Zapada u pogledu Libije Sirije,Izraela,Iraka,Afganistaa ,Gruzije... Mi smo napravljeni da budemo prosjaci a ne da mrzimo Rusiju.
pre 9 godina
EU mu po ovome dodje kao stranka. Mozes ti da mislis svojom glavom, ali moras da stitis stranacke interese. Vremenom, misljenje ti i ne treba, dignes ruku kad i ostali.
pre 9 godina
Može čak i tamo neki Portugalac da nam se sprda sa državom. E moja Srbijo. Sad mi da vatamo beleške, a Bruno će da diktira.
pre 9 godina
Alo, politicari, lepo vam covek kaze da ne moze i da se stisne i da se pr*ne!
To zapravo cak ni "masinsloseru" nikad stvarno nije poslo za rukom, a on je u drugacijim okolnostima bio mnogo veci majstor od svih vas skupa.
pre 9 godina
rešili da nam isprave vijuge pa ti ti je
Rabbitland EUtanazija
pre 9 godina
Jaka vam unija kad dve-tri dominantne nacije naredjuju, a svi ostali, ukljucujuci i Portugaliju, moraju da slusaju. To nije zajednica, to se zna sta je.
pre 9 godina
Dušebrižnik na dugi rok.
pre 9 godina
Au slusajte ovog tutumaka molim vas!!!!
pre 9 godina
o čemu priča ovaj čovek ? ujednačena politika kad Kosovo ne priznaje 7 EU zemalja, kad Juzni tok smeta Britaniji, ali ne smeta Austriji ?
EU je kao raštimovani orkestar, a dirigent je preko okeana...
pre 9 godina
Za nekoliko godina...nema Srbije, nema Ukrajine, nema EU...sreća da smo ponovo dobili neki imaginarni rok koji je precenjivanje sopstvene budućnosti. EU će još ove godine u zimu da pravi novi model spoljne politike prema Rusiji, samo da izvise za 1/3 gasa i stane industrija.
pre 9 godina
Pa ako imate zajednicku spoljnu politiku, sto onda nisu sve clanice EU priznale Kosovo?
Ili se to samo odnosi na Rusiju?
pre 9 godina
Pljus! Krece samaranje. I sa istoka i sa zapada!
pre 9 godina
o čemu priča ovaj čovek ? ujednačena politika kad Kosovo ne priznaje 7 EU zemalja, kad Juzni tok smeta Britaniji, ali ne smeta Austriji ?
EU je kao raštimovani orkestar, a dirigent je preko okeana...
pre 9 godina
EU mu po ovome dodje kao stranka. Mozes ti da mislis svojom glavom, ali moras da stitis stranacke interese. Vremenom, misljenje ti i ne treba, dignes ruku kad i ostali.
pre 9 godina
Pa ako imate zajednicku spoljnu politiku, sto onda nisu sve clanice EU priznale Kosovo?
Ili se to samo odnosi na Rusiju?
pre 9 godina
Nikako ne mogu razumeti EU, odnosno njene clanice, koja kontinuirano govori o demokratiji i slobodi misljenja, a sa druge strane zahteva da se clanice zalazu za ujednacavanje spoljne politike. Takvo uvetno trazenje i unitarno vodjenje spoljne politike od strane EU nema nikakvog osnova za slobodno misljenje i demokratiju u Evropi u drugde.
Zasto bi se sve clanice morale drzati DIKTATA EU, koji se nazalost pridrzava diktatornog misljenja SAD, a time i Srbija primorala, koja jos uopste nije clan tog saveza, da se pridrzava da takve spoljne politike kako se EU svidja?
Uostalom, zasto EU ne osudjuje politiku Kieva o ubijanju civila i proterivanju ruskog naroda iz Donbasa i ne prihvaca predloge za pregovore koje predlaze Moskva? Zar je sve tako "crno" i neprihvatljivo sto Moskva predlaze za okoncanje nemira u ionako ekonomski i politicki kriznoj Ukrajini.
Takvom politikom koju Kiev vodi prema svojim gradjanima koji su drugacijeg misljenja ne vodi miru i resavanju problema koji je zapoceo uz podrsku zapada na Majdanu. Kiev bi trebao dobro da razmisli na dugorocne posledice vodjenja takve politike i rata prema istoku Ukrajine.
pre 9 godina
Jaka vam unija kad dve-tri dominantne nacije naredjuju, a svi ostali, ukljucujuci i Portugaliju, moraju da slusaju. To nije zajednica, to se zna sta je.
pre 9 godina
Pljus! Krece samaranje. I sa istoka i sa zapada!
pre 9 godina
Može čak i tamo neki Portugalac da nam se sprda sa državom. E moja Srbijo. Sad mi da vatamo beleške, a Bruno će da diktira.
pre 9 godina
Alo, politicari, lepo vam covek kaze da ne moze i da se stisne i da se pr*ne!
To zapravo cak ni "masinsloseru" nikad stvarno nije poslo za rukom, a on je u drugacijim okolnostima bio mnogo veci majstor od svih vas skupa.
pre 9 godina
Srbija nije spremna da podrzava politiku dvostrukih standarda i da politicki podpadne pod ludilo Zapada u pogledu Libije Sirije,Izraela,Iraka,Afganistaa ,Gruzije... Mi smo napravljeni da budemo prosjaci a ne da mrzimo Rusiju.
pre 9 godina
rešili da nam isprave vijuge pa ti ti je
Rabbitland EUtanazija
pre 9 godina
Zašto je nemogća politika Srbije i EU i Rudija, kada EU nije neprijatelj Rusije? Bar se tako govori u EU.
pre 9 godina
Treba razumeti gospodina ,jer zivi u zemlji koja nema dugu tradiciju slobode razmisljanja.
pre 9 godina
Au slusajte ovog tutumaka molim vas!!!!
pre 9 godina
Reče ministar iz jedne od najsiromašnijih država EU.
pre 9 godina
Interesantno kako svi napadaju EU. Samo zaboravljamo jednu stvar nije EU nas pitala za clanstvo nego mi nju. Ako nam se nesvidja zasto onda ne prekinemo pregovore i zapocnemo pregovore sa Rusijom o blizoj saradnji? Mozemo da se bunimo koliko hocemo ali do nas je ili hocemo u EU po njihovim uslovima ili ne, EU nece plakati ako je odbijemo ali nisam siguran za Srbiju
pre 9 godina
Za nekoliko godina...nema Srbije, nema Ukrajine, nema EU...sreća da smo ponovo dobili neki imaginarni rok koji je precenjivanje sopstvene budućnosti. EU će još ove godine u zimu da pravi novi model spoljne politike prema Rusiji, samo da izvise za 1/3 gasa i stane industrija.
pre 9 godina
(Moj komentar, 8. jul 2014 01:20)
Vidi se po komentaru da ne razumes smisao EU, kao ni vecina gradjana nase zemlje sto ne polozila prost test o EU kad bi im neko dao pitanja uz ponudjene odgovore (sto je laksa stvar nego kad ih nema). No, za to je kriva svaka vlast do sada. Sto lepo ne pojasni narodu o cemu je rec.
EU nije samo ulazak da ti mozes da trgujes tu jer to tebi odgovara. Smisao je pravljenja neceg poput USA u Evropi, da se udari kontra svima, i Americi i Rusiji na kraju.
Na sta bi to licilo kad bi Texas imao svoj stav o necemu a ne bi nastupao kao pod zastavom Amerike spolja. A Texas ima svoje zakone za unutrasnju upotrebu. Kod nas svi pricaju o necemu, a uprovo to o cemu pricaju, ne razumeju.
Iz tvog komentara vidim da podrzavas nacin na koji je otcepljeno Kosovo, posto ti smatras da Ukrajina "tlaci" svoj narod i tamo neku sacicu rusa na svojoj teritoriji. To isto su pricali siptari. Da je Nemacka u toj poziciji Rusije (a nece biti vise nikad jer nece sebi dopustiti novog Hitlera), ti bi ovde grakao zajedno sa 90% noaroda protiv njih. Cim ste culi Rusija, vi zauzeli stav.
Pa zar ne vidite stav Srbije po tom pitanju - POSTUJEM SUVERENITET UKRAJINE NA CELOJ NJENOJ TERITORIJI. Zasto? Jer smo pravedni, kao i uvek u spoljnoj politici.
Toliko mrzim da pisem ove komentare, a ne mogu da se sudrzim kad vidim koliko narod ne zna.
pre 9 godina
Primite nas pa cemo da usaglasimo.
pre 9 godina
Mala smo mi zemlja i nemamo toliki uticaj. Ali moraćemo da biramo. Siguran sam da će Vučić u ime naroda izabrati pravilno.
pre 9 godina
Dušebrižnik na dugi rok.
pre 9 godina
Oni hoce da izolacija traje deset godina, pa ne ide s biciklom na Rusiju....
pre 9 godina
Sta kaze taj Bruno za Austrijance? Kako mu se svidja sto su potpisali sporazum za Juzni tok? Deda i tata tog Brune su bili vise gladni nego siti. Sada, kada ih je Nemacka nahranila, Bruno je odlucio da deli lekcije drugima.
pre 9 godina
Šta misliš zašto mi je otac dao ime Slobodan,e moj porugalc u Angoli još pamte vašu demokratiju,i budi siguran da je TITO veći demokrata od Salazara. Smrt fašizmu sloboda narodu.
pre 9 godina
Zajednicki stav ne postoji ni medju clanicama same Unije, pa ne vidim zasto bi mi ga mi usagladavali mimo svojih interesa!
pre 9 godina
Nisu oni nista resili... trenutno stanje kaze da moze! Moze se sve sto se hoce! Isto kao sto Austrija moze da potpise ugovor o juznom toku i to bez da joj prigovaraju.
Morate shvatiti da EU ima pun ... politicara i da su to ljigavi ljudi koji bi za saku dolara svasta izjavili.
pre 9 godina
Mene interesuje koje je zajednicko spoljnopoliticko misljenje EU oko nezavisnosti Kosova, i kako to da postoje zemlje koje priznaju Kosovo kao i one koje ga ne priznaju? Gde je tu zajednicko spoljnopoliticko misljenje EU?
pre 9 godina
Ovo je i vise nego uzasno, bas sam se najezio citajuci ovaj clanak....ovo na sve zvuci samo ne na Evropsku Uniju, ovo sve pocinje da mi izgleda kao mutirani (unapredjeni) komunizam...uzas.
pre 9 godina
Na duge staze je neodrživo vaše besomučno mešanje u unutrašnja i spoljašnja pitanja Srbije. Alo, mi još nismo ni blizu EU! Najoptimističniji rok je 202x godina. Do tada o'ladite!
pre 9 godina
Bruno,ne mlati .
pre 9 godina
Zasto portugal nije pristupio vojsci Evrope,nego amerike?
pre 9 godina
Mi,gradjani Srbije zapravo i ne zelimo u EU .
pre 9 godina
Ja bih ovo razumeo da nas primaju u EU za godinu ili dve... ali mi sm odeceniju ili dve daleko od nje. Samim tim, nemamo prava da se mesao u njene poslove, a ni ona u nase.
Saradnja!
pre 9 godina
Ne znam samo kada ce ljudi shvatiti da EU ne postoji,to je moderno Nemacko carstvo !
pre 9 godina
Ko hoce u EU-ju postuje pravila.Ko hoce sa banditima...
pre 9 godina
Čovek je u pravu. Moramo se opredeliti jer ovo je lakrdija. Jutros se javlja iz Moskve da je Vučić dogovorio sa Medvedovim kako južni tok ne treba politizovati kao da politika nije u službi ekonomije već neka apstraktna samostalna i nezavisna firma.
pre 9 godina
Ucene, ucene, ucene...
A sa je sa obukom Ruskih vojnika u Nemackoj? I Francuskom ratnim brodovima za Rusiju? I Austrijskom poliikom prema Juznom Toku? I Italijansko-Ruskoj saradnji u odbrambenoj avio industriji...
Srbija ne moze? Mi da jedemo pikavce koje nam EU baci?
Pocinjem da verujem Seselju.
pre 9 godina
@(Silver, 8. jul 2014 00:55)
Da, odnosi se samo na Rusiju. Pored svih problema EU, uvek postoji jedan jedini zajednicki neprijatelj EU (ili ih bar oni tako percepiraju), a to je Rusija. Kada cete vise da shvatite da se Hladni rat nikad nije ni zavrsavao.
pre 9 godina
toliko nebuloznih komentara u stilu da mi, majušna državica bez ikakvog uticaja, delimo savete i učimo velike kako da vode politiku!? 'oćemo i istok i zapad, i sever i jug? ajde begaj!
zato jer imamo nesposobne i neiskusne političare a diplomatija je na nivou dečjeg vrtića.
pre 9 godina
Ja pak mislim da je neodrživa politika Srbije prema EU, ne prema Moskvi. Vreme će pokazati...
pre 9 godina
Neki ne shvataju:
EU prvo salje tzv 'upozorenja' preko politicara nizeg ranga dajuci nasoj vladi priliku da ispravi ono na sta ti nizerangirani politicari upozoravaju a da to urade 'casno'/ bez da ispadnu smesni pred svojim narodom.
A ti nizerangirani politicarinastupaju po instrukcijama viserangiranih.
Potpuno isto je bilo i u vreme 'vladavine' DS kada nasi politicari nisu reagovali na upoozorenja.
A kada ta upozorenja nisu 'upalila' augusta 2010 je dosla Merkelova i 'u brkove' izdiktirala Tadicu sta Nemacka ocekuje od Srbije.
Posto DS/Tadic ni Merkelovu nije shvatio ozbiljno, DS je 2012 izgubila izbore. Zar zaista misilite da je na izborima maja 2012 EU slucajno/greskom cestitala pobedniku cak pre zatvaranja glasalista?
pre 9 godina
Prvo neka EU uskladi svoje price, politiku prema Ukrajni sa politikom prema Srbiji 1999.
Pa cemo onda pricati. Trazite da "Uskldimo" svoju politiku sa vasom, iako smo mi tada PRICALI ISTO STO I VI sada za Ukrajnu a vi nas zbog toga BOMBARDOVALI.
pre 9 godina
"Imaš puno pravo na moje mišljenje"...
Kakvi licemeri odvratni...
pre 9 godina
EU brani malim zemljama(EU) da trguju sa drugim zemljama
i tako pravi prostor Nemackoj/Britaniji/Francuskoj da uzimaju poslove koje bi npr Slovenija,Srbija,Litvanija i tako to.
ako me razumete,cist monopol i diktatura.
Evo Francuzi prodadose Rusima brodove
da je kojim slucajem bila neka druga drzava,verovatno bi je izbacili iz EU.
mislite svojom glavom,a ne kako eu prica
pre 9 godina
Ako EU traži da okrenemi leđa bratskoj Rusiji, bar što se mene tiče, izbor je lak.
pre 9 godina
onda baj baj EU.
pre 9 godina
kada su drzave bile u SSSRu podsticali su ih da misle svojom glavom, pozivali se na slobodu misljenja i izbora. Sada, kada su presle u njihovo jato, e sada to vise nije moderno, vec cemo svi misliti isto-kao sto Brisel kaze.
pre 9 godina
Ako je apriori stav Evropske zajednice neprijateljski odnos prema Ruskoj federaciji onda Srbija nema šta da traži u takvoj zajednici.
pre 9 godina
Haha, u prevodu " malo morgen cete ikad uci u EU"!!! A znate sta... zabole nas za vasu EU, mi sami sebe da sredimo I ne trebate vi nama!!!
pre 9 godina
Covek lepo kaze,ne znam zasto ga napadate i vredjate? To bi bilo kao kada bi vredjali coveka koji bi vam rekao da cete se opeci ako stavite ruku na vrelu ringlu. Mi sami hocemo u drustvo sa neonacistima,pederima,siledzijama,pljackasima...Oni samo traze da ako vec hocemo sa njima,to otvoreno i kazemo.
pre 9 godina
Samo se vi nadajte da će Srbija moći da radi šta hoće.Ako stvarno mislite da tako može onda ste u grdnom problemu.
Ne ulazim u ocenu da li je to dobro ili nije, tvrdim da marginalci, poput Srbije nisu u prilici da sprovode "svoju", čitaj rusku, politiku.
Možda su na nekom nivou "naivni" u EU, ali glupi nisu, što pre shvatimo to, biće nam bolje.
pre 9 godina
Чланица ЕУ никад нећемо бити, и то треба свима да буде јасно. Увек ће се наћи нека нова препрека, нека нова смицалица, неки погрешан потез, нека погрешна изјава... Не желе нас у том клубу, не требамо им. Не цене нас и то нам изнова стављају до знања. Ако ћемо право, имају много разлога да нас не цене, има много тога што бисмо могли и сами да поправљамо а не да чекамо да нам ЕУ заврће руку. Међутим, ово је много више од тога. Жао им је што им се омакло да нам пошаљу позивницу на журку, па и кад све удесимо неко ће да каже: "С том краватом? Жао ми је, не можеш да уђеш!"
Био бих бескрајно срећан када бих видео да смо неке навике и прописе кренули да мењамо много пре него што је почело да се прича о ЕУ. Био бих срећан када би људима било јасно да нешто може да се удеси и сопственим напорима, и да не мора за све да се чека зајам из иностранства. И то није наша бољка од јуче. И Домановић је исмевао такво вођење политике.
pre 9 godina
Polako nas okreću protiv Rusije,ocigledno da im je cilj "zavadi pa vladaj"
pre 9 godina
Kao sto sam i ocekivao, komentari bazde bahatoscu i neutemeljenim naklapanjima o poziciji Srbije. Kao, svi su zaboravili da je samo pre par dana njihov vozd moljakao Merkelicu da dopusti da on i njegova nacija budu barem njihovi konjusari.
pre 9 godina
Dajte vi nama lepo referendum, pa da se PODELIMO i fizicki na Rusofile i ostale i razidjemo u slozi i ljubavi.
Evo, obecavam da cu vam kao nagradu za to svakog meseca poslati po kilo 'leba iz ZAPADNE Srbije!
pre 9 godina
U prevodu - mi se ne zurimo da vi udjete u EU, neka prodje decenija ili vise, svejedno. A do tada udjite u potpuni proces preobrazaja. Ispracemo vam mozak i pretvoricemo vas u botove, jer nama u EU sada ne treba pamet i rukovodjenje, ne treba nam razmisljanje i stavovi. Imamo mi toga. To sebi mogu da priuste neke druge zemlje. Amputacija od Rusije obavezna je za vas i nije za vas nadalje bitno ko je na vlasti, sprovodicete politiku EU, ili vas nece biti...mislim u EU. Ali nema zurbe. To je dug, temeljan proces.
pre 9 godina
"i da ulazak u Uniju ne podrazumeva samo ulazak u jednu ekonomsku zonu za nemacki izvoz već i zauzimanje nemackog stava po svim pitanjima."
pre 9 godina
"I Kosovo i EU" .... "I Rusija i EU" ....
Za divljenje je koliko mi umemo da "ukomponujemo" vrlo kompatibilne stvari.
pre 9 godina
Jedna od udarnih vesti - nešto što je rekao državni sekretar u MIPu Portugala - pa stvarno je bitno. Ja ne znam ni ko je držsekretar kod nas u MIPu, a siguran sam ni 99% ljudi ovde. On mora da je neki ortak novinara Politike pa je tako završio u novinama kod nas, pošto u Portugalu njegovih izjava sigurno nema
pre 9 godina
Srbija voli Rusiju, Rusija voli Bugare, a Bugari vole Svabe. Tako je bilo, i tako ce biti.
pre 9 godina
Ako mi zelimo da postanemo clanica EU moracemo da prihvatimo neka pravila igre...ne razumem kako mozete da ocekujete da budete primljeni u EU sa stavovima koji se potpuno razlikuju od politike Nemacke, Francuske i Engleske. I onda se mi opet nadjemo uvredjeni. Mozda nama podje za rukom da EU nametnemo svoju politiku (sarkazam)...
pre 9 godina
ne ide al ne ide! za koji mesec cemo citati naslov da Eu raskida kandidaturski status Srbiji a da za to okrivljuje jedino samo Srbiju!
pre 9 godina
pa ne moze da se sedi na dve stolice
pre 9 godina
samo cu reci da eu puca jer je federacija a ne konfederacija... postoji centralno telo koje svima sve odredjuje... amerika bi se odavno raspala da je iz konfederacije presla u federaciju...
pre 9 godina
Teatar apsurda se nastavlja predstavom Rugala se Serpa Loncu...
pre 9 godina
Da li ovo pravilo važi i za Nemačku, ili pošto je vojno i ekonomski jaka NEVAŽI!
pre 9 godina
Ovo je ultimatum.Izbor je Rusija ili EU i niceg treceg nema.Neutralni nemozemo ostati,a ako izaberemo Rusiju postacemo S. Koreja u Evropi.Biraj narode sada sta ti je draze.
pre 9 godina
EU mu po ovome dodje kao stranka. Mozes ti da mislis svojom glavom, ali moras da stitis stranacke interese. Vremenom, misljenje ti i ne treba, dignes ruku kad i ostali.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NikolaSt, 8. jul 2014 00:57)
Nikola, sta jedes, cime ides na posao ako ga imas, sta oblacis, ciju tehniku nosis, odakle ti plata? Nisi se nikada zapitao odakle ti struja, voda, grejanje. Da nema EU nista od ovoga ne bi imao, mislis da mi imamo privredu, pa mi smo u drugom veku po znanju i po razvijenosti, da nema EU, ne znam sta bi ovde uopste radilo. Pa ako tezis EU, normalno je i da nesto dajes. Rusija nije izgradila ni barem jedno autobusko stajaliste.
pre 9 godina
Neka nas bombarduju opet?
pre 9 godina
"Rekao je portugalski državni sekretar za evropske odnose" e pa ako je ON to rekao mora da će biti tako.
pre 9 godina
Ko?
pre 9 godina
Cim pomenes rec bot, odmah dobijes brdo minusa, sta god da kazes Hihihihihi
pre 9 godina
E, ako on kaže...onomade ga i Merkelova morala da posluša.
pre 9 godina
Ima nas Čvorovića u Srbiji, za izvoz.
pre 9 godina
Za nekoliko godina...nema Srbije, nema Ukrajine, nema EU...sreća da smo ponovo dobili neki imaginarni rok koji je precenjivanje sopstvene budućnosti. EU će još ove godine u zimu da pravi novi model spoljne politike prema Rusiji, samo da izvise za 1/3 gasa i stane industrija.
pre 9 godina
o čemu priča ovaj čovek ? ujednačena politika kad Kosovo ne priznaje 7 EU zemalja, kad Juzni tok smeta Britaniji, ali ne smeta Austriji ?
EU je kao raštimovani orkestar, a dirigent je preko okeana...
pre 9 godina
Pa ako imate zajednicku spoljnu politiku, sto onda nisu sve clanice EU priznale Kosovo?
Ili se to samo odnosi na Rusiju?
pre 9 godina
Jaka vam unija kad dve-tri dominantne nacije naredjuju, a svi ostali, ukljucujuci i Portugaliju, moraju da slusaju. To nije zajednica, to se zna sta je.
pre 9 godina
Srbija nije spremna da podrzava politiku dvostrukih standarda i da politicki podpadne pod ludilo Zapada u pogledu Libije Sirije,Izraela,Iraka,Afganistaa ,Gruzije... Mi smo napravljeni da budemo prosjaci a ne da mrzimo Rusiju.
pre 9 godina
EU mu po ovome dodje kao stranka. Mozes ti da mislis svojom glavom, ali moras da stitis stranacke interese. Vremenom, misljenje ti i ne treba, dignes ruku kad i ostali.
pre 9 godina
Može čak i tamo neki Portugalac da nam se sprda sa državom. E moja Srbijo. Sad mi da vatamo beleške, a Bruno će da diktira.
pre 9 godina
rešili da nam isprave vijuge pa ti ti je
Rabbitland EUtanazija
pre 9 godina
Alo, politicari, lepo vam covek kaze da ne moze i da se stisne i da se pr*ne!
To zapravo cak ni "masinsloseru" nikad stvarno nije poslo za rukom, a on je u drugacijim okolnostima bio mnogo veci majstor od svih vas skupa.
pre 9 godina
Dušebrižnik na dugi rok.
pre 9 godina
Čovek je u pravu. Moramo se opredeliti jer ovo je lakrdija. Jutros se javlja iz Moskve da je Vučić dogovorio sa Medvedovim kako južni tok ne treba politizovati kao da politika nije u službi ekonomije već neka apstraktna samostalna i nezavisna firma.
pre 9 godina
Mi,gradjani Srbije zapravo i ne zelimo u EU .
pre 9 godina
Pljus! Krece samaranje. I sa istoka i sa zapada!
pre 9 godina
Ne znam samo kada ce ljudi shvatiti da EU ne postoji,to je moderno Nemacko carstvo !
pre 9 godina
Ovo je ultimatum.Izbor je Rusija ili EU i niceg treceg nema.Neutralni nemozemo ostati,a ako izaberemo Rusiju postacemo S. Koreja u Evropi.Biraj narode sada sta ti je draze.
pre 9 godina
Ako mi zelimo da postanemo clanica EU moracemo da prihvatimo neka pravila igre...ne razumem kako mozete da ocekujete da budete primljeni u EU sa stavovima koji se potpuno razlikuju od politike Nemacke, Francuske i Engleske. I onda se mi opet nadjemo uvredjeni. Mozda nama podje za rukom da EU nametnemo svoju politiku (sarkazam)...
pre 9 godina
samo cu reci da eu puca jer je federacija a ne konfederacija... postoji centralno telo koje svima sve odredjuje... amerika bi se odavno raspala da je iz konfederacije presla u federaciju...
pre 9 godina
Dajte vi nama lepo referendum, pa da se PODELIMO i fizicki na Rusofile i ostale i razidjemo u slozi i ljubavi.
Evo, obecavam da cu vam kao nagradu za to svakog meseca poslati po kilo 'leba iz ZAPADNE Srbije!
pre 9 godina
onda baj baj EU.
pre 9 godina
Ako EU traži da okrenemi leđa bratskoj Rusiji, bar što se mene tiče, izbor je lak.
pre 9 godina
Samo se vi nadajte da će Srbija moći da radi šta hoće.Ako stvarno mislite da tako može onda ste u grdnom problemu.
Ne ulazim u ocenu da li je to dobro ili nije, tvrdim da marginalci, poput Srbije nisu u prilici da sprovode "svoju", čitaj rusku, politiku.
Možda su na nekom nivou "naivni" u EU, ali glupi nisu, što pre shvatimo to, biće nam bolje.
pre 9 godina
Haha, u prevodu " malo morgen cete ikad uci u EU"!!! A znate sta... zabole nas za vasu EU, mi sami sebe da sredimo I ne trebate vi nama!!!
pre 9 godina
EU brani malim zemljama(EU) da trguju sa drugim zemljama
i tako pravi prostor Nemackoj/Britaniji/Francuskoj da uzimaju poslove koje bi npr Slovenija,Srbija,Litvanija i tako to.
ako me razumete,cist monopol i diktatura.
Evo Francuzi prodadose Rusima brodove
da je kojim slucajem bila neka druga drzava,verovatno bi je izbacili iz EU.
mislite svojom glavom,a ne kako eu prica
pre 9 godina
Ako je apriori stav Evropske zajednice neprijateljski odnos prema Ruskoj federaciji onda Srbija nema šta da traži u takvoj zajednici.
pre 9 godina
Polako nas okreću protiv Rusije,ocigledno da im je cilj "zavadi pa vladaj"
pre 9 godina
toliko nebuloznih komentara u stilu da mi, majušna državica bez ikakvog uticaja, delimo savete i učimo velike kako da vode politiku!? 'oćemo i istok i zapad, i sever i jug? ajde begaj!
zato jer imamo nesposobne i neiskusne političare a diplomatija je na nivou dečjeg vrtića.
pre 9 godina
Чланица ЕУ никад нећемо бити, и то треба свима да буде јасно. Увек ће се наћи нека нова препрека, нека нова смицалица, неки погрешан потез, нека погрешна изјава... Не желе нас у том клубу, не требамо им. Не цене нас и то нам изнова стављају до знања. Ако ћемо право, имају много разлога да нас не цене, има много тога што бисмо могли и сами да поправљамо а не да чекамо да нам ЕУ заврће руку. Међутим, ово је много више од тога. Жао им је што им се омакло да нам пошаљу позивницу на журку, па и кад све удесимо неко ће да каже: "С том краватом? Жао ми је, не можеш да уђеш!"
Био бих бескрајно срећан када бих видео да смо неке навике и прописе кренули да мењамо много пре него што је почело да се прича о ЕУ. Био бих срећан када би људима било јасно да нешто може да се удеси и сопственим напорима, и да не мора за све да се чека зајам из иностранства. И то није наша бољка од јуче. И Домановић је исмевао такво вођење политике.
pre 9 godina
Neka nas bombarduju opet?
pre 9 godina
Ucene, ucene, ucene...
A sa je sa obukom Ruskih vojnika u Nemackoj? I Francuskom ratnim brodovima za Rusiju? I Austrijskom poliikom prema Juznom Toku? I Italijansko-Ruskoj saradnji u odbrambenoj avio industriji...
Srbija ne moze? Mi da jedemo pikavce koje nam EU baci?
Pocinjem da verujem Seselju.
pre 9 godina
Jedna od udarnih vesti - nešto što je rekao državni sekretar u MIPu Portugala - pa stvarno je bitno. Ja ne znam ni ko je držsekretar kod nas u MIPu, a siguran sam ni 99% ljudi ovde. On mora da je neki ortak novinara Politike pa je tako završio u novinama kod nas, pošto u Portugalu njegovih izjava sigurno nema
pre 9 godina
kada su drzave bile u SSSRu podsticali su ih da misle svojom glavom, pozivali se na slobodu misljenja i izbora. Sada, kada su presle u njihovo jato, e sada to vise nije moderno, vec cemo svi misliti isto-kao sto Brisel kaze.
pre 9 godina
Srbija voli Rusiju, Rusija voli Bugare, a Bugari vole Svabe. Tako je bilo, i tako ce biti.
pre 9 godina
Ja pak mislim da je neodrživa politika Srbije prema EU, ne prema Moskvi. Vreme će pokazati...
pre 9 godina
Da li ovo pravilo važi i za Nemačku, ili pošto je vojno i ekonomski jaka NEVAŽI!
pre 9 godina
"i da ulazak u Uniju ne podrazumeva samo ulazak u jednu ekonomsku zonu za nemacki izvoz već i zauzimanje nemackog stava po svim pitanjima."
pre 9 godina
Prvo neka EU uskladi svoje price, politiku prema Ukrajni sa politikom prema Srbiji 1999.
Pa cemo onda pricati. Trazite da "Uskldimo" svoju politiku sa vasom, iako smo mi tada PRICALI ISTO STO I VI sada za Ukrajnu a vi nas zbog toga BOMBARDOVALI.
pre 9 godina
pa ne moze da se sedi na dve stolice
pre 9 godina
Kao sto sam i ocekivao, komentari bazde bahatoscu i neutemeljenim naklapanjima o poziciji Srbije. Kao, svi su zaboravili da je samo pre par dana njihov vozd moljakao Merkelicu da dopusti da on i njegova nacija budu barem njihovi konjusari.
pre 9 godina
"I Kosovo i EU" .... "I Rusija i EU" ....
Za divljenje je koliko mi umemo da "ukomponujemo" vrlo kompatibilne stvari.
pre 9 godina
"Imaš puno pravo na moje mišljenje"...
Kakvi licemeri odvratni...
pre 9 godina
Neki ne shvataju:
EU prvo salje tzv 'upozorenja' preko politicara nizeg ranga dajuci nasoj vladi priliku da ispravi ono na sta ti nizerangirani politicari upozoravaju a da to urade 'casno'/ bez da ispadnu smesni pred svojim narodom.
A ti nizerangirani politicarinastupaju po instrukcijama viserangiranih.
Potpuno isto je bilo i u vreme 'vladavine' DS kada nasi politicari nisu reagovali na upoozorenja.
A kada ta upozorenja nisu 'upalila' augusta 2010 je dosla Merkelova i 'u brkove' izdiktirala Tadicu sta Nemacka ocekuje od Srbije.
Posto DS/Tadic ni Merkelovu nije shvatio ozbiljno, DS je 2012 izgubila izbore. Zar zaista misilite da je na izborima maja 2012 EU slucajno/greskom cestitala pobedniku cak pre zatvaranja glasalista?
pre 9 godina
@(Silver, 8. jul 2014 00:55)
Da, odnosi se samo na Rusiju. Pored svih problema EU, uvek postoji jedan jedini zajednicki neprijatelj EU (ili ih bar oni tako percepiraju), a to je Rusija. Kada cete vise da shvatite da se Hladni rat nikad nije ni zavrsavao.
pre 9 godina
Cim pomenes rec bot, odmah dobijes brdo minusa, sta god da kazes Hihihihihi
pre 9 godina
Nikako ne mogu razumeti EU, odnosno njene clanice, koja kontinuirano govori o demokratiji i slobodi misljenja, a sa druge strane zahteva da se clanice zalazu za ujednacavanje spoljne politike. Takvo uvetno trazenje i unitarno vodjenje spoljne politike od strane EU nema nikakvog osnova za slobodno misljenje i demokratiju u Evropi u drugde.
Zasto bi se sve clanice morale drzati DIKTATA EU, koji se nazalost pridrzava diktatornog misljenja SAD, a time i Srbija primorala, koja jos uopste nije clan tog saveza, da se pridrzava da takve spoljne politike kako se EU svidja?
Uostalom, zasto EU ne osudjuje politiku Kieva o ubijanju civila i proterivanju ruskog naroda iz Donbasa i ne prihvaca predloge za pregovore koje predlaze Moskva? Zar je sve tako "crno" i neprihvatljivo sto Moskva predlaze za okoncanje nemira u ionako ekonomski i politicki kriznoj Ukrajini.
Takvom politikom koju Kiev vodi prema svojim gradjanima koji su drugacijeg misljenja ne vodi miru i resavanju problema koji je zapoceo uz podrsku zapada na Majdanu. Kiev bi trebao dobro da razmisli na dugorocne posledice vodjenja takve politike i rata prema istoku Ukrajine.
pre 9 godina
EU mu po ovome dodje kao stranka. Mozes ti da mislis svojom glavom, ali moras da stitis stranacke interese. Vremenom, misljenje ti i ne treba, dignes ruku kad i ostali.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NikolaSt, 8. jul 2014 00:57)
Nikola, sta jedes, cime ides na posao ako ga imas, sta oblacis, ciju tehniku nosis, odakle ti plata? Nisi se nikada zapitao odakle ti struja, voda, grejanje. Da nema EU nista od ovoga ne bi imao, mislis da mi imamo privredu, pa mi smo u drugom veku po znanju i po razvijenosti, da nema EU, ne znam sta bi ovde uopste radilo. Pa ako tezis EU, normalno je i da nesto dajes. Rusija nije izgradila ni barem jedno autobusko stajaliste.
pre 9 godina
Ima nas Čvorovića u Srbiji, za izvoz.
pre 9 godina
Covek lepo kaze,ne znam zasto ga napadate i vredjate? To bi bilo kao kada bi vredjali coveka koji bi vam rekao da cete se opeci ako stavite ruku na vrelu ringlu. Mi sami hocemo u drustvo sa neonacistima,pederima,siledzijama,pljackasima...Oni samo traze da ako vec hocemo sa njima,to otvoreno i kazemo.
pre 9 godina
"Rekao je portugalski državni sekretar za evropske odnose" e pa ako je ON to rekao mora da će biti tako.
pre 9 godina
U prevodu - mi se ne zurimo da vi udjete u EU, neka prodje decenija ili vise, svejedno. A do tada udjite u potpuni proces preobrazaja. Ispracemo vam mozak i pretvoricemo vas u botove, jer nama u EU sada ne treba pamet i rukovodjenje, ne treba nam razmisljanje i stavovi. Imamo mi toga. To sebi mogu da priuste neke druge zemlje. Amputacija od Rusije obavezna je za vas i nije za vas nadalje bitno ko je na vlasti, sprovodicete politiku EU, ili vas nece biti...mislim u EU. Ali nema zurbe. To je dug, temeljan proces.
pre 9 godina
Teatar apsurda se nastavlja predstavom Rugala se Serpa Loncu...
pre 9 godina
ne ide al ne ide! za koji mesec cemo citati naslov da Eu raskida kandidaturski status Srbiji a da za to okrivljuje jedino samo Srbiju!
pre 9 godina
Ko?
pre 9 godina
E, ako on kaže...onomade ga i Merkelova morala da posluša.
pre 9 godina
Mala smo mi zemlja i nemamo toliki uticaj. Ali moraćemo da biramo. Siguran sam da će Vučić u ime naroda izabrati pravilno.
pre 9 godina
Au slusajte ovog tutumaka molim vas!!!!
pre 9 godina
Oni hoce da izolacija traje deset godina, pa ne ide s biciklom na Rusiju....
pre 9 godina
Interesantno kako svi napadaju EU. Samo zaboravljamo jednu stvar nije EU nas pitala za clanstvo nego mi nju. Ako nam se nesvidja zasto onda ne prekinemo pregovore i zapocnemo pregovore sa Rusijom o blizoj saradnji? Mozemo da se bunimo koliko hocemo ali do nas je ili hocemo u EU po njihovim uslovima ili ne, EU nece plakati ako je odbijemo ali nisam siguran za Srbiju
pre 9 godina
Reče ministar iz jedne od najsiromašnijih država EU.
pre 9 godina
Zašto je nemogća politika Srbije i EU i Rudija, kada EU nije neprijatelj Rusije? Bar se tako govori u EU.
pre 9 godina
Mene interesuje koje je zajednicko spoljnopoliticko misljenje EU oko nezavisnosti Kosova, i kako to da postoje zemlje koje priznaju Kosovo kao i one koje ga ne priznaju? Gde je tu zajednicko spoljnopoliticko misljenje EU?
pre 9 godina
(Moj komentar, 8. jul 2014 01:20)
Vidi se po komentaru da ne razumes smisao EU, kao ni vecina gradjana nase zemlje sto ne polozila prost test o EU kad bi im neko dao pitanja uz ponudjene odgovore (sto je laksa stvar nego kad ih nema). No, za to je kriva svaka vlast do sada. Sto lepo ne pojasni narodu o cemu je rec.
EU nije samo ulazak da ti mozes da trgujes tu jer to tebi odgovara. Smisao je pravljenja neceg poput USA u Evropi, da se udari kontra svima, i Americi i Rusiji na kraju.
Na sta bi to licilo kad bi Texas imao svoj stav o necemu a ne bi nastupao kao pod zastavom Amerike spolja. A Texas ima svoje zakone za unutrasnju upotrebu. Kod nas svi pricaju o necemu, a uprovo to o cemu pricaju, ne razumeju.
Iz tvog komentara vidim da podrzavas nacin na koji je otcepljeno Kosovo, posto ti smatras da Ukrajina "tlaci" svoj narod i tamo neku sacicu rusa na svojoj teritoriji. To isto su pricali siptari. Da je Nemacka u toj poziciji Rusije (a nece biti vise nikad jer nece sebi dopustiti novog Hitlera), ti bi ovde grakao zajedno sa 90% noaroda protiv njih. Cim ste culi Rusija, vi zauzeli stav.
Pa zar ne vidite stav Srbije po tom pitanju - POSTUJEM SUVERENITET UKRAJINE NA CELOJ NJENOJ TERITORIJI. Zasto? Jer smo pravedni, kao i uvek u spoljnoj politici.
Toliko mrzim da pisem ove komentare, a ne mogu da se sudrzim kad vidim koliko narod ne zna.
pre 9 godina
Primite nas pa cemo da usaglasimo.
pre 9 godina
Nisu oni nista resili... trenutno stanje kaze da moze! Moze se sve sto se hoce! Isto kao sto Austrija moze da potpise ugovor o juznom toku i to bez da joj prigovaraju.
Morate shvatiti da EU ima pun ... politicara i da su to ljigavi ljudi koji bi za saku dolara svasta izjavili.
pre 9 godina
Treba razumeti gospodina ,jer zivi u zemlji koja nema dugu tradiciju slobode razmisljanja.
pre 9 godina
Na duge staze je neodrživo vaše besomučno mešanje u unutrašnja i spoljašnja pitanja Srbije. Alo, mi još nismo ni blizu EU! Najoptimističniji rok je 202x godina. Do tada o'ladite!
pre 9 godina
Šta misliš zašto mi je otac dao ime Slobodan,e moj porugalc u Angoli još pamte vašu demokratiju,i budi siguran da je TITO veći demokrata od Salazara. Smrt fašizmu sloboda narodu.
pre 9 godina
Sta kaze taj Bruno za Austrijance? Kako mu se svidja sto su potpisali sporazum za Juzni tok? Deda i tata tog Brune su bili vise gladni nego siti. Sada, kada ih je Nemacka nahranila, Bruno je odlucio da deli lekcije drugima.
pre 9 godina
Zajednicki stav ne postoji ni medju clanicama same Unije, pa ne vidim zasto bi mi ga mi usagladavali mimo svojih interesa!
pre 9 godina
Bruno,ne mlati .
pre 9 godina
Ovo je i vise nego uzasno, bas sam se najezio citajuci ovaj clanak....ovo na sve zvuci samo ne na Evropsku Uniju, ovo sve pocinje da mi izgleda kao mutirani (unapredjeni) komunizam...uzas.
pre 9 godina
Zasto portugal nije pristupio vojsci Evrope,nego amerike?
pre 9 godina
Ko hoce u EU-ju postuje pravila.Ko hoce sa banditima...
pre 9 godina
Ja bih ovo razumeo da nas primaju u EU za godinu ili dve... ali mi sm odeceniju ili dve daleko od nje. Samim tim, nemamo prava da se mesao u njene poslove, a ni ona u nase.
Saradnja!
73 Komentari
Sortiraj po: