Utorak, 13.05.2014.

20:58

Vozač autobusa bacio pare za kartu?

Vozač autobusa na relaciji Prokuplje-Donja Trnava-Babotinac bacio je kroz prozor sitan novac kojim je Marija Pejčić (21) iz Donje Trnave platila autobusku kartu

Izvor: Južne vesti

Vozaè autobusa bacio pare za kartu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

profesor

pre 10 godina

@Draguljče
To sto tebi ne pada na pamet da se nekom izvinjavas zato sto mu dajes sitan novac, to je pokazatelj tvog osnovnog vaspitanja tacnije nevaspitanja.

Znaci ti mozes da budes nevaspitan, drzak i bezobrazan prema drugima, a drugi ne smeju prema tebi?
E pa ne ide to tako.

Svakom od nas se nekad desi da ima samo sitan novac.
Ali kulturni i vaspitani ljudi znaju u takvim situacijama bar da kazu jedno obicno "IZVINI".

Oni koji ne znaju, obicno i dozive ovako nesto.
Samo to se zove lekcija iz vaspitanja.
Upravo to je i dozivela ova devojka, ali umesto da nauci tu lekciju, ona jos napada coveka po novinama.

bye bye

pre 10 godina

Ja stvarno ne razumem po kom principu funkcionisu vasi mozgovi?

Poenta cele price je da je ovaj covek dao svoj novac za tudju kartu, dakle u pitanju je posten covek kojeg vi hocete da lincujete, samo zato sto je mozda bio previse nervozan.

Pre 7 dana onaj kriminalac uleti u banku i odnese nekoliko miliona dinara i vi od njega napraviste heroja - nekog Robin Huda i ko zna sta jos.

E pa heroj je ovaj vozac, jer ne samo sto svaki dan odgovara za zivote hiljada ljudi koje prevozi, nego jos i placa karte onima koji nemaju novca.

A taj koji je upao u banku je najveci [sic!] kriminalac i zlocinac kojeg treba obesiti za primer.

Mi smo potpuno po.......a nacija.
Ne znamo da razlikujemo dobro od loseg, moralno od nemoralnog, ispravno od neispravnog, vaspitano od nevaspitanog i stalno krivce pretvaramo u zrtve.

Ja samo citam sta pise u ovoj vesti.
Vidim da je jedino lose sto je ovaj covek uradio to da se iznervirao i verovatno povisio glas.

Sa druge strane citam sta izjavljuje ta devojka:
"Kaze mislila sam da se sali", kada se covek iznervirao zato sto mu daje sitnis.
E pa dragi moji to je nista drugo do odraz velikog nevaspitanja, drskosti i bezobrazluka te devojke i to je za normalnog coveka 10 puta gore nego kad se neko iznervira.

Ovde je vozac bio zrtva, a devojka krivac.
Ali posto su vase moralne norme potpuno poremecene vi vidite obrnuto.

Zato i kazem :
Putuj Evropo - nemoj vise cekati na nas.

vaspitanje

pre 10 godina

@Milan
Ne postoji nikakvo pravilo.
Ali da te kratko pitam.
Da si ti tom istom vozacu dao novcanicu od 2000, a on tebi uredno vratio kusur od 1900 dinara u metalu u novcicima od 2,5,10 dinara - kako bi reagovao?
Pa sigurno bi se isto iznervirao i isto kao i ova devojka "mislio da se sali".
Naravno opet bi vozac bio kriv, jer su vama uvek drugi krivi za sve lose sto vam se desava.

Ako ocekujes da drugi budu fini prema tebi, onda i ti sam moras da budes fin.

Jesi li procitao komentar ovog vozaca GSP-a?
Pa i on covek kaze da ocekuje da mu neko kaze bar izvini kada daje toliki sitan novac.

Nije ovde stvar u tome da li neko ima novca ili ne, vec je stvar u vaspitanju.
I najveci milioner ce ako je lepo vaspitan reci izvini, kada nekom izvadi punu saku sitnisa.

Ta devojka ocigledno nije dovoljno dobro vaspitana.
Kako je vaspitana - takvu je i rekciju dobila.
Valjda je sada naucila tu lekciju iz vaspitanja, koju je roditelji ocigledno nisu naucili.

Kraj price.

Milan

pre 10 godina

@druga strana nema neko pravilo da li dati novcanicu od 2000 ili dati sitan novac,na kraju krajeva nek istakne u autobusu ne primam metalni novac niti apoene vece od 500 dinara isto i ti u tvojoj trgovini lepo napises ovako je musterija uvek u pravu a tvoj posao je da brojis

021

pre 10 godina

"Niš ekspres": Vozač negira da je bacio novac...

Pa gospodo tj. "gospodo", najmanji problem u celoj priči je da li je ili nije bacio novac i šta je uradio sa novcem.
Njegovo ponašanje je tema kojom se treba baviti!
I to ne da li je ili nije nešto uradio i da li ga kazniti, nego ZBOG ČEGA JE SE PONAŠAO PREMA OVOJ SIROTOJ DEVOJCI NA NAJNECIVILIZOANIJI MOGUĆI NAČIN???

Draguljče

pre 10 godina

Preporuka da je trebalo da novac ukrupni na prvom kiosku je toliko smešna da ne mogu da verujem koliko ovde komentatora nema veze šta je Srbija. Pa nije se ovo desilo u Beogradu, nego na nekom prolanku nedaleko od Prokuplja gde su kiosci izuzetno masovna pojava. A ako je 100 dinara u apoenima od 1, 2, 5, 10 i 20 dinara mnogo sitnine, e onda mislim da ste vi svi koji branite ovo bahaćenje stvarno izgubili svaki kompas. Ej pa još da se izvinjavam nekom što mu plaćam 100din u sitnini, NIKAD.
Niš Express - no comment!

nada 22

pre 10 godina

(putuj Evropo, 14. maj 2014 00:39)
Poštovana gospođo/gospodine, ako Vi mislite da je "sitan" novac izmišljen (I U EVROPI!) samo za provociranje i bacanje, Vaše je pravo da ga tako i upotrebljavate, ali bar pomislite da možda nisu svi "vašeg kova". Želim Vam sretan i uspešan put u "Evropu", da tamo uživate samo sa svojim "krupnim" novčanicama, a "sitiš" bacajte, kako Vas ne bi "provalili" da dolazite iz "primitivne, siromašne Srbije", punoj "provokatora" sa novčanicima u kojima je samo SITNIŠ.

nazalost umanjini

pre 10 godina

@Goran
Covek je samo napisao da je osnovni red da se u takvim situacijama bar izvinis, a ne da se cudis sto se neko iznervirao.
Pa da si ti tom istom vozacu dao novcanicu od 1000 dinara, a on tebi vratio kusur od 900 dinara i sve u metalu - ti se ne bi iznervirao?
Kako da ne.
Ne samo da bi vikao, nego bi se verovatno i potukao sa njim.

Svi vi mislite samo na sebe, a ni jednog trenutka ne pomislite kako se oseca onaj drugi. Da li ikada pomislite kako biste se vi osecali da vama neko uradi nesto sto upravo vi njemu radite?

Nama taj komentator nikakav problem, vec vi imate veliki problem sa sopstvenim vaspitanjem, kojem vas ocigledno niko nije naucio.

WaskGM

pre 10 godina

Ocigledno je da "ljudi" ovde koji brane tog bednika od vozaca ne znaju sta znaci nemastina i koliko je tesko nekad skupiti novac cak i za prokletu autobusku kartu...
Za promenu ukucajte u pretrazivac rec "Empatija" I saznajte zasto ne razumete sta se desilo toj devojci...

iskreno

pre 10 godina

@GSPvozac
Potpuno te razumem, ali na zalost i tvoj komentar je dobio skoro polovinu negativnih glasova, sto samo govori o mentalitetu i nevaspitanju naseg naroda.

Nedavno sam prisustvovao jednom takvom slucaju.
Prvo ulazi kontrolor a jedna devojka kaze da nema kartu.
Kontrolor joj kaze da mora da kupi kartu ili da napusti vozilo.
Jedno 5 minuta se tu ubedjuju, dok vozilo stoji u stanici.
Na kraju ona ustaje i dolazi do vozaca da kupi kartu i vadi novcanicu od 2000.
Vozac je onako ironicno upita "Gospdjice zar nemate neku krupniju novcanicu?"
Ona na sve to bog zna kako zacudjeno i uvredjeno rece "MOLIM, sta ste rekli?"

Bio sam samo putnik u tom vozilu.
U zivotu nisam udario zensku osobu.
Ali veruj mi, i mene kao obicnog posmatraca je toliko iznervirala svojim bezobrazlukom i nevaspitanjem, da je malo falilo da joj lupim takvu samarcinu da prebroji sve zvezde.

Na kraju, mogu samo da zamislim koliko vi takvih idiota srecete svaki dan i divim vam se kako uspevate da se kontrolisete.

A ova stoka od naseg naroda se zgrazava i bog zna kako cudi, kada neko jednom u hiljadu slucajeva izgubi kontrolu i uradi nesto sto bi i oni sami uradili na prvu loptu.

putuj Evropo

pre 10 godina

Iskreno i ja bih izbacio taj "nazovi novac" kroz prozor.
Pojedini se bas izivljavaju i misle da ako su neka musterija, mogu da rade sta hoce.
Znam na hiljade takvih slucajeva.
Iznervira ih zena kod kuce, i onda sidju u prvu prodavnicu da se istresu na nekom neduznom trgovcu.
Misle ako su neka nazovi musterija, da mogu da rade sta hoce.

Pa nije ni taj vozac duzan da za platu od 200 eura, trpi svakakva maltretiranja i uz to jos mora svakodnevno da odgovara za stotine zivota.
Sto ne udjete na primer u Hajat, narucite veceru i onda konobaru izvadite novcice od 5-10 dinara?
Verovatno bi vas istog trenutka uhapsili.

Dovoljno govori i ova recenica devojke "Mislila sam da se sali."
Pa ona je ili krajnje glupa ili krajnje bezobrazna.
Osnovna kultura je ako se vec nadjes u takvoj situaciji i moras da dajes toliki sitan novac, da se bar izvinis onom kojem dajes, a ona se jos cudi sto se covek iznervirao.
Odavno smo mi izgubila svako vaspitanje. Tretiramo koga god mozemo kao stoku, pa kad nam neko uzvrati na isti nacin onda smo boze moj zapanjeni.

lasta

pre 10 godina

ovaj text je napisala i narucila Lasta ili tako neko...i poslao jedno 15 tak "komentara" da u Niš expresu rade otprilike ratni zločinci, a ti ljudi se ni po čemu ne razlikuju od reprezentativnog uzorka današnjeg (a i jučerašnjeg) Srbina.

Mile

pre 10 godina

Znate kako, uvek nadrljaju nevini. Cesto se vozim prigradskim prevozom, trudim se da ja uvek spustim loptu, ali imate ljude koji jednostavno dodju i budu toliko bahati i neljubazni prema vozacima da se onda vozaci istresaju na deugima od frustracija. Celo drustvo je odgovorno.

Goran

pre 10 godina

@druga strana: ne znam sa koje si ti strane, ali ako zaista mislis da je normalno da neko vice na tebe zato sto si mu platio u apoenima koji se tebi ne svidjaju, onda je tvoj zivot vrlo tuzan i jadan.

Ado G2

pre 10 godina

prvo, šoferi niš ekspresa su najgori. mnogo puta sam se uverio u to.

drugo, kako on sme da baca nečiji novac? da li ga je on zaradio? odakle mu drskosti? novac je novac u kakvom god apoenu da je.

treće, ona je mogla na bilo kom kiosku da zameni sitninu za krupnije apoene. da on broji sitan novac nema vremena osim ako će da ostali putnici čekaju duže.

on jeste kriv i za to nema opravdanja. trebalo bi ga kazniti. 10% od plate najmanje pa da vidi sledeći put kako će se ponašati. a ona je mogla izaći u susret i ukrupniti novac.

druga strana

pre 10 godina

Slazem se da ima svakakvih incidenata, ali mi nije jasno za sta se optuzuje ovaj vozac?

Da li je mozda toj devojci uskratio pravo na voznju?
Nije.
To sto se njemu nije svidelo da uzima taj sitan novac je njegova stvar.
Sve i da je bacio novac kroz prozor i taj novac nadomestio svojim opet je njegova stvar.
Moze eventualno da ga tuzi za neljubaznost ili za vredjanje.
Samo iz ove vesti nisam primetio ni da je devojku bilo kako uvredio.
Rekao joj je da verovatno radi u crkvi.
Pa kakva je to uvreda?
Mozda nije trebao nista da komentarise, ali u svakom slucaju ovde nema bilo kakvog osnova za neku tuzbu.

Radio sam u trgovini i imao vise takvih slucajeva.
Dodje covek, provede pola sata u radnji i na kraju pazari za 50-100 dinara, pa jos izvadi punu kesu sa novcicima od dinar-dva.
I sta da mu covek uradi?
Ja jednostavno kazem da ne mora nista da plati, i nadoknadim to iz svog dzepa.
Dakle uradim isto sto i ovaj vozac, sa jedinom razlikom sto sam i dalje ljubazan, jer se trudim da se ponasam profesionalno.
Verujte lakse mi je da dam 100 dinara iz svog dzepa, nego da na kraju smene kada predajem pazar, pola sata brojim 200 novcica.

Pre bi ovaj vozac mogao da tuzi tu devojku, jer se i njeno ponasanje moze protumaciti kao namerno maltretiranje i provociranje.
Znam ih mnogo koji namerno vade taj sitan novac, jer bas ocekuju takvu reakciju u nadi da prodju besplatno.

ĐURA I MORNARI

pre 10 godina

nema veze sa ovim slučajem, ali odem ja danas na autobusku u Kragujevcu, proradila posle 7 meseci blokade i iživljavanja nad građanima ovog grada. jurili smo autobuse po okolnim ulicama... i kaže meni tip na ulasku idi kupi peronsku, naravno ne pada mi napamet, prodaju staničnu uslugu a ništa te nisu uslužili, samo sam ga pomerio i ušao na peron, sledećih 7 meseci ću maltretirati ja njih, ma dosta je bilo iživljavanja nad narodom!

bg

pre 10 godina

Jad i beda od saopštenja "Niš ekspresa". Umesto da bar kažu da će dalje ispitati slučaj i da utvrde od svedoka da li imaju psihički labilnog vozača ili ne, oni pribegavaju srpskoj demagogiji, njegovom "svedočenju" i priči o 22.000 prevezenih dnevno.

guja

pre 10 godina

Slazem se da ima svakakvih incidenata, ali mi nije jasno za sta se optuzuje ovaj vozac?

Da li je mozda toj devojci uskratio .....
.....
Ako nisi znao novac ne sme da se uništava. Krivično se odgovara. Ko grb, ko zastava, ko himna...Jasno? Nije? Sigurno nije!!

neko

pre 10 godina

Mislim da malo preterujete.
Mozda reakcija tog vozaca nije bila najprimerenija, ali morate shvatiti da su i oni ljudi i da takve stvari srecu svakodnevno.
Coveku je samo pukao film, pa je mozda stradala "neduzna" devojka.
Niko od nas nije pao sa Marsa pa da ne zna sta znaci krupan i sitan novac.
Pitajte bilo koga ko bilo sta naplacuje i reci ce vam isto.

To su stari fazoni kojima se mnogi sluze.
Namerno vade neki sitnis ili suvise krupne novcanice, jer znaju da ce u vecini slucajeva proci besplatno.
Mozda ta devojka nije bila jedna od njih, ali je samo naisla u pogresnom trenutku.
Ni jednom trgovcu ne pada na pamet da na kraju dana pola sata broji novcice koji sve zajedno ne vrede nista.
Ima i onih drugih koji izvade dvehiljadarku da pi platili nesto sto kosta 30 dinara.
Zamislite evo obrnutu situaciju.
Udjete u autobus i za kartu od 100 dinara izvadite novcanicu od 2000.
I onda vam vozac lepo vrati kusur od 1900 u apoenima od 2, 5, i 10 dinara.
Verovatno bi i tada vozac bio kriv???
Postoji i nesto sto se zove maltretiranje sluzbenih lica, samo sto to kod nas jos uvek nije uredjeno zakonom.

Na kraju taj otac da je bas znao da vaspita cerku, naucio bi je da u takvim situacijama treba prvo da se izvini.
Ja kad negde slucajno moram da dam mnogo sitnog novca, najcesce iz razloga sto mi cepa dzepove, uvek se prvo izvinim doticnom trgovcu. To je stvar osnovne kulture.

it is I

pre 10 godina

@masterkg, koliko ja znam,uvek je cena karte skuplja kad se kupuje kod vozača nego na šalteru. što se tiče materijalne štete koju kažete da je Dijana pretrpela,moj prijateljski savet Vam je da sledeći put krene na vreme,pogotovo ako ima važne obaveze,i na taj način će izbeći jurnjavu za autobusom i stres...

_B

pre 10 godina

To se desava i u GSP-u u Beogradu... ne valja kad im das krupno ne valja kad im das sitno... I ne samo vozaci... trafike... pekare... ko stigne... kasirke samo sto te ne pretresaju da vide da li ih farbas kad im kazes da nemas sitno... Pre neki dan sam kupio kroasan koji kosta 57 dinara i kada sam dao 100 din novcanicu - kasirka me pita "NISTA SITNIJE?????!!!" Odavno je ovde pao mrak....

Rke Koke

pre 10 godina

Samo sirotinja (a to je pre svega duhovna kategorija koja rađa materijalnu) ima bahat odnos prema novcu. Taj bednik radi za 250 evra mesečno, a glumi nekog kome je sitan novac neprihvatljiv. Ne vidim često stvari na takav način, ali ovde je sigurno imalo uticaja što je na drugoj strani bila devojka, a oko nje sve same p...e koje nisu stale u njenu odbranu.

Бојан Илић

pre 10 godina

Niš ekspres je poznat po ne tako pristojnim i kulturnim vozačima. Ja ih izbegavam kako znam i umem već godinama.
(većina, 13. maj 2014 22:31)

Али су возили у време када је и војска избегавала!
То су возачи!

Бојан Илић

pre 10 godina

"Ona dodaje da je vozač rekao da pošto joj je otkucao kartu sam će da je plati i devojka je sela na prvo slobodno sedište.
"Usput je prokomentarisao da najverovatnije radim u crkvi. Nisam znala kako da reagujem, jer sam ostala potpuno zatečena..."

Мука и немаштина их је обоје појела!
Јадни људи...

kiede

pre 10 godina

Ja sam imao isto lose putovanje sa Nis Ekspresom na relaciji ..Ljubljana - Beograd ..od tada nikad vise .. neprofesionalni su totalno

Gale

pre 10 godina

Ovih dana se spremam sa suprugom da putujem za BGD Nisekspresom, povratna karta iz LE, ali ovaj dogadjaj menja pricu. Hvala na upozorenju.

GSPvozac

pre 10 godina

Ja vozim gradski autobus doduse u Beogradu, radim od 11-18h za to vreme uspem da ustanem samo jednom i to da odem na brzaka u WC. Putnici vole da daju hiljadu dinara zato sto znaju da nemam sitno, da bi se svercovali vade se kako vozac nema sitno, druga stvar kartu prodajem iskljucivo dok stojim jel mi se jednom desilo da zamalo da napravim sudar vozeci i prodajuci karte, na mojoj liniji ima 22 stanice od prve do zadnje sto znaci kad bi se u svakoj zadrzao po minut kasnio bih 22 minuta kad bi na svakoj stanici ulazio neko i kupovao kartu da ja moram da mu sitnim veci apoen od 200din voznja bi trajala veoma dugo, ja da izlazim iz autobusa nemam vremena kao sto sam vam vec rekao, a vi svakako prolazite pored brdo trafika po gradu, nije mi tesko da prodam kartu i da kazem "izvolite" i volim kad mi daju tacan iznos brze cemo da krenemo i brze cete da stignete kuci. Znam kolege kojima non-stop dolazi recimo jedna te ista osoba sa hiljadu dinara i onda lepo jednog dana kolega usitni po dinar isto tako i vrati joj kesu punu para mislite da je odbila :) nikad joj nije palo na pamet vise da se tako izivljava, tako isto i sa sicom, nije problem ako dodjete i date mi tako sa recenicom "Izvinite nisam imala drugacije, ja bi vam rekao "nema problema gospodjo" ali ako bi ste tako svako jutro dolazili sa sitim novcem na kraju bi ja puko psihicki. Zato volim kad bus ima kameru, ja lepo vas snimim stavim onda to na youtube sa natpisom izivljavanje nad vozacem :) Laku noc narode od GSPvozac-a

Pirke

pre 10 godina

Vozim se cesto Nis ekspresom i mogu da potvrdim da imaju najneljubaznije vozace u Srbiji, vecina njih je neljubazna, nepristupacna i ponasaju se oholo prema putnicima. Zbog toga kad god mogu izbegavam Nis ekspres.

masterkg

pre 10 godina

Moju cerku je vozac Nis Expresa izbacio iz busa za Skoplje na autoputu kod Jagodine jer je kod sebe imala 2600 din, a ne 3000 koliko je on trazio, sutra sam je ja iz KG-a odvezao do Jagodine i kupila je kartu za 1450 din + 80 din prtljag .... Pisao mu prijavu, pricao sa direktorom - nikom nista ...

a

pre 10 godina

@miki
Ako hocu imam pravo da platim i sa parama, a ne dinarima. Ako je tacan iznos, novac je novac. A taj baca pare kroz prozor pa ce posle da nekom drugom uskrati kusur uz izgovor kako neka sitno.
A ako gospoda toliko misle na ostale putnike neka zaposle konduktera.

babaidedasublizanci

pre 10 godina

Službenici Niš ekspresa su među najgorima. I na stanici u Nišu i u autobusima. Lasta je za njih po kvalitetu i odnosu prema putnicima Lufthansa.

Paperino

pre 10 godina

.....ne trebate se g-do osecati neugodno jer to je normalna pojava i u toliko zeljenoj EU kada neko placa sa puno sice (mi svi nikad nismo ni voleli sicu)....

masterkg

pre 10 godina

[2]

Danas (22.11.2013.) na polasku Vaseg autobusa iz Jagodine za Skoplje u 13h i 17 min. , moja cerka Dijana K..... ( 21 god. ) je zbog guzve u saobracaju zakasnila na polazak i na 100m od stanice je na semaforu zamolila vozaca da je pusti u autobus. On je rekao da podje autom za njim i da ce je primiti na pogodnom mestu. Pre ulaska na autoput se zaustavio i kondukter je ubacio prtljag u autobus, zalepio je kartu na njega i rekao da je prtljag 180 din. Dijana je pitala koliko kosta studentska karta do Skoplja i sofer je posle kraceg razmisljanja i razgledanja njenog indeksa rekao da je karta 2500 din., ona je rekla da ima 2600 din , a onda je on rekao da sa prtljagom ukupno treba 3000 din. Dijana je rekla da je nedavno takodje putovala i da je bilo jeftinije , a sofer je rekao da je karta poskupela, rekli su joj da nece da je prime i kondukter je izbacio prtljag iz autobusa tako da je ona ostala na autoputu. Dijana me je odmah pozvala , bila je vrlo neprijatno iznenadjena i plakala je dok mi je to prepricavala. Na vasem prodajnom mestu je odmah proverila i rekli su joj da je karta 1800 din. a za studente 1500 din. S' obzirom da je platila vozaca da je poveze do Jagodine , da je on prisustvovao svemu tome, i da nema nacina da drugim prevozom danas ode u Skoplje gde je imala vaznih obaveza pretrpela je veliku emotivnu i materjalnu stetu. Ja kao roditelj mogu da kazem da sam zgranut takvim postupkom Vaseg radnika, i da mi je neshvatljivo da neko ostavi devojku na autoputu pa da nije imala ni dinara kod sebe , i trazim da najozbiljnije ispitate ovaj incident i da budem obavesten o epilogu . telefon za kontakt - 064 18 444 37 Sa postovanjem R..... K.... .
Mejl poslat na zahtev sefa stanice, naravno - nista ....
Sledeceg dana srecom nije on vozio ....

mrx

pre 10 godina

Vozac nikad nije izjavio da je kriv, ili ne daj Boze da se nekome izvini. Zato posle ima vise pozitivnih nego negativnih komentara kad neko prebije vozaca. To je lose, ali kod nas je stvarno previse naopako.

zoran

pre 10 godina

U nekoj normalnoj državi, u koliko se dokaže da je ovo tačno, a ja ne znam koji bi razlog putnica imala da govori neistinu, za ovako nešto, taj vozač bi popio kapiju i krivičnu prijavu za uništavanje državne imovine (novac je državna imovina, ako niste znali). I to, uz cirkularno pismo da ne može NIGDE više da se zaposli gde bi imao kontakt sa publikom i novcem. Pa ako mu se ne dopada, pred crkvu da moli za dva dinara...

ex sns

pre 10 godina

Ne sumnjam da je sve tako bilo kako kaze ova studentkinja,ona nema razloga da laze,a taj sofer bi trebalo na prevaspitanje,sto pre. Posle kukaju kad dobiju po ... i traze status sl.lica? Ne vozim se autobusima ali da je to meni uradio sigurno bi me zapamtio. Jer,tu nema drugog,samo silu razumeju siledzije.

Divljačina

pre 10 godina

E zbog ovakvih ja uvek kartu plaćam novčanicom od 5000 din. Prvo negoduje, a kad se malo ispravim sa svojih 197 cm i 130 kg, odmah se peva druga pesma - vraća kusur u dinar, uz neizostavno "hvala i izvinite".

Skaka 61

pre 10 godina

Potpuno sam siguran da je devojčica u pravu . Na desetine puta se je to dešavalo, fala bogu da je neko reagovao , makar i prvi put.Trebao sam ja da budem na nj mestu i da baci moj novac, sutra bi novine pisale o pretučenom šoferu.

Jednostavno

pre 10 godina

U mojoj firmi, da je bacio kroz prozor 60 dinara u novčićima po 1 dinar kojima je neko platio žvake ili sladoled, leteo bi sa posla ujutro. Postupak govori o odnosu prema novcu i poštovanju vrednosti.

Lav

pre 10 godina

Svetski problem br. 1 - iznervirani vozac bacio sto dinara kroz prozor. Sokirana putnica na intenzivnoj nezi. Policija pokrenula istragu, vojska mobilizaciju...

Jovica

pre 10 godina

Nema bitnije stvari od ove!
Jel je platila kartu? Jeste. Jel se vozila? Jeste. Jel joj fali nesto? Ne.

I na mene se sef danas izdrao na poslu, pa nesto ne vidim da sam zavrsio u vestima...

Mihajlo

pre 10 godina

Vozaci Nisekspresa su na daleko poznati po bahatosti i prostackim pricama tokom voznje. Naravno, cast izuzecima. Novac je novac i on je morao bez komentara da ga primi.

smesko

pre 10 godina

Taj vozac ima jedan "mali" problem, a to sam ja. Bio sam u autobusu i video ceo incident. Dobro je da sam sacuvao kartu. Pobrinucu se ovih dana da devojka ima i svedokoa, pa da vidimo kako ce onda vozac da prodje sa svojim lazima! Umesto da se lepo izvini i da sve prodje na tome, on zeli ovako. U redu...

Ispao mu jedan evro kroz prozor.

pre 10 godina

Naravno da je bacio novac u metalu.
Kako bi se onda vadio da nema sitno da vrati kusur?
Tu treba staviti kamere.
Da neko u centrali posmatra šta rade radnici.
Radnici koji rade u kolektivu su posmatrani, a pojedinci na terenu nisu.

andrijano

pre 10 godina

ljudi su nervozni.ali treba malo spustiti loptu i truditi se da budete bolji covek.mnogo ljudi danas osudjuje sve i svakoga.to nije dobro ali treba se izdignuti iz sumorne svakodnevnice pozitivnim razmisljanjem,delom i postupcima.

miki

pre 10 godina

... da li je u redu prema vozacu I putnicima autobusa koji stoji u stanici dati saku sitnisa od dinar I dva ( da su bile od 5,10,20 ne bi bila saka nego 5 do 10 kovanica I Sigurno ne bi pravio problem)? Kada bi to krenuo da broji putnici bi urlali, a gospodjica je mogla taj novac da potrosi ili razmeni u prodavnici ili na trafici gde je takav sitnis I potreban u kasi - ne da ga daje coveku za volanom.

Ivan P

pre 10 godina

Ako je portparolka rekla ... onda OK. Doduše, trebalo bi proveriti i sa PR, a po potrebi i sa marketing menadžerom Niš ekspresa, ako smo već toliko bezobrazni da ne verujemo profesionalnom vozaču (tj. menadžeru autobusa).

benes

pre 10 godina

Realno,mozda to ne bi bila primerena reakcija,ali i ja bih se iznervirao da sam bio na mestu vozaca,da mi neko dodje i plati kartu u apoenima od dinar ili dva. Ne kazem da je to primerena reakcija,ali je svakako ljudska,i ne kazem da devojka nije imala pravo na to,ali isto tako mislim da je negde korekto da se taj sitnis ipak ukrupni negde u nekom kiosku,njima svakako to treba,a ne kod vozaca,koji sad treba da stoji na stanici dok broji te novce.

smesko

pre 10 godina

Taj vozac ima jedan "mali" problem, a to sam ja. Bio sam u autobusu i video ceo incident. Dobro je da sam sacuvao kartu. Pobrinucu se ovih dana da devojka ima i svedokoa, pa da vidimo kako ce onda vozac da prodje sa svojim lazima! Umesto da se lepo izvini i da sve prodje na tome, on zeli ovako. U redu...

mrx

pre 10 godina

Vozac nikad nije izjavio da je kriv, ili ne daj Boze da se nekome izvini. Zato posle ima vise pozitivnih nego negativnih komentara kad neko prebije vozaca. To je lose, ali kod nas je stvarno previse naopako.

zoran

pre 10 godina

U nekoj normalnoj državi, u koliko se dokaže da je ovo tačno, a ja ne znam koji bi razlog putnica imala da govori neistinu, za ovako nešto, taj vozač bi popio kapiju i krivičnu prijavu za uništavanje državne imovine (novac je državna imovina, ako niste znali). I to, uz cirkularno pismo da ne može NIGDE više da se zaposli gde bi imao kontakt sa publikom i novcem. Pa ako mu se ne dopada, pred crkvu da moli za dva dinara...

Jednostavno

pre 10 godina

U mojoj firmi, da je bacio kroz prozor 60 dinara u novčićima po 1 dinar kojima je neko platio žvake ili sladoled, leteo bi sa posla ujutro. Postupak govori o odnosu prema novcu i poštovanju vrednosti.

Divljačina

pre 10 godina

E zbog ovakvih ja uvek kartu plaćam novčanicom od 5000 din. Prvo negoduje, a kad se malo ispravim sa svojih 197 cm i 130 kg, odmah se peva druga pesma - vraća kusur u dinar, uz neizostavno "hvala i izvinite".

Mihajlo

pre 10 godina

Vozaci Nisekspresa su na daleko poznati po bahatosti i prostackim pricama tokom voznje. Naravno, cast izuzecima. Novac je novac i on je morao bez komentara da ga primi.

masterkg

pre 10 godina

[2]

Danas (22.11.2013.) na polasku Vaseg autobusa iz Jagodine za Skoplje u 13h i 17 min. , moja cerka Dijana K..... ( 21 god. ) je zbog guzve u saobracaju zakasnila na polazak i na 100m od stanice je na semaforu zamolila vozaca da je pusti u autobus. On je rekao da podje autom za njim i da ce je primiti na pogodnom mestu. Pre ulaska na autoput se zaustavio i kondukter je ubacio prtljag u autobus, zalepio je kartu na njega i rekao da je prtljag 180 din. Dijana je pitala koliko kosta studentska karta do Skoplja i sofer je posle kraceg razmisljanja i razgledanja njenog indeksa rekao da je karta 2500 din., ona je rekla da ima 2600 din , a onda je on rekao da sa prtljagom ukupno treba 3000 din. Dijana je rekla da je nedavno takodje putovala i da je bilo jeftinije , a sofer je rekao da je karta poskupela, rekli su joj da nece da je prime i kondukter je izbacio prtljag iz autobusa tako da je ona ostala na autoputu. Dijana me je odmah pozvala , bila je vrlo neprijatno iznenadjena i plakala je dok mi je to prepricavala. Na vasem prodajnom mestu je odmah proverila i rekli su joj da je karta 1800 din. a za studente 1500 din. S' obzirom da je platila vozaca da je poveze do Jagodine , da je on prisustvovao svemu tome, i da nema nacina da drugim prevozom danas ode u Skoplje gde je imala vaznih obaveza pretrpela je veliku emotivnu i materjalnu stetu. Ja kao roditelj mogu da kazem da sam zgranut takvim postupkom Vaseg radnika, i da mi je neshvatljivo da neko ostavi devojku na autoputu pa da nije imala ni dinara kod sebe , i trazim da najozbiljnije ispitate ovaj incident i da budem obavesten o epilogu . telefon za kontakt - 064 18 444 37 Sa postovanjem R..... K.... .
Mejl poslat na zahtev sefa stanice, naravno - nista ....
Sledeceg dana srecom nije on vozio ....

Ispao mu jedan evro kroz prozor.

pre 10 godina

Naravno da je bacio novac u metalu.
Kako bi se onda vadio da nema sitno da vrati kusur?
Tu treba staviti kamere.
Da neko u centrali posmatra šta rade radnici.
Radnici koji rade u kolektivu su posmatrani, a pojedinci na terenu nisu.

masterkg

pre 10 godina

Moju cerku je vozac Nis Expresa izbacio iz busa za Skoplje na autoputu kod Jagodine jer je kod sebe imala 2600 din, a ne 3000 koliko je on trazio, sutra sam je ja iz KG-a odvezao do Jagodine i kupila je kartu za 1450 din + 80 din prtljag .... Pisao mu prijavu, pricao sa direktorom - nikom nista ...

ex sns

pre 10 godina

Ne sumnjam da je sve tako bilo kako kaze ova studentkinja,ona nema razloga da laze,a taj sofer bi trebalo na prevaspitanje,sto pre. Posle kukaju kad dobiju po ... i traze status sl.lica? Ne vozim se autobusima ali da je to meni uradio sigurno bi me zapamtio. Jer,tu nema drugog,samo silu razumeju siledzije.

Ivan P

pre 10 godina

Ako je portparolka rekla ... onda OK. Doduše, trebalo bi proveriti i sa PR, a po potrebi i sa marketing menadžerom Niš ekspresa, ako smo već toliko bezobrazni da ne verujemo profesionalnom vozaču (tj. menadžeru autobusa).

Skaka 61

pre 10 godina

Potpuno sam siguran da je devojčica u pravu . Na desetine puta se je to dešavalo, fala bogu da je neko reagovao , makar i prvi put.Trebao sam ja da budem na nj mestu i da baci moj novac, sutra bi novine pisale o pretučenom šoferu.

babaidedasublizanci

pre 10 godina

Službenici Niš ekspresa su među najgorima. I na stanici u Nišu i u autobusima. Lasta je za njih po kvalitetu i odnosu prema putnicima Lufthansa.

andrijano

pre 10 godina

ljudi su nervozni.ali treba malo spustiti loptu i truditi se da budete bolji covek.mnogo ljudi danas osudjuje sve i svakoga.to nije dobro ali treba se izdignuti iz sumorne svakodnevnice pozitivnim razmisljanjem,delom i postupcima.

GSPvozac

pre 10 godina

Ja vozim gradski autobus doduse u Beogradu, radim od 11-18h za to vreme uspem da ustanem samo jednom i to da odem na brzaka u WC. Putnici vole da daju hiljadu dinara zato sto znaju da nemam sitno, da bi se svercovali vade se kako vozac nema sitno, druga stvar kartu prodajem iskljucivo dok stojim jel mi se jednom desilo da zamalo da napravim sudar vozeci i prodajuci karte, na mojoj liniji ima 22 stanice od prve do zadnje sto znaci kad bi se u svakoj zadrzao po minut kasnio bih 22 minuta kad bi na svakoj stanici ulazio neko i kupovao kartu da ja moram da mu sitnim veci apoen od 200din voznja bi trajala veoma dugo, ja da izlazim iz autobusa nemam vremena kao sto sam vam vec rekao, a vi svakako prolazite pored brdo trafika po gradu, nije mi tesko da prodam kartu i da kazem "izvolite" i volim kad mi daju tacan iznos brze cemo da krenemo i brze cete da stignete kuci. Znam kolege kojima non-stop dolazi recimo jedna te ista osoba sa hiljadu dinara i onda lepo jednog dana kolega usitni po dinar isto tako i vrati joj kesu punu para mislite da je odbila :) nikad joj nije palo na pamet vise da se tako izivljava, tako isto i sa sicom, nije problem ako dodjete i date mi tako sa recenicom "Izvinite nisam imala drugacije, ja bi vam rekao "nema problema gospodjo" ali ako bi ste tako svako jutro dolazili sa sitim novcem na kraju bi ja puko psihicki. Zato volim kad bus ima kameru, ja lepo vas snimim stavim onda to na youtube sa natpisom izivljavanje nad vozacem :) Laku noc narode od GSPvozac-a

a

pre 10 godina

@miki
Ako hocu imam pravo da platim i sa parama, a ne dinarima. Ako je tacan iznos, novac je novac. A taj baca pare kroz prozor pa ce posle da nekom drugom uskrati kusur uz izgovor kako neka sitno.
A ako gospoda toliko misle na ostale putnike neka zaposle konduktera.

_B

pre 10 godina

To se desava i u GSP-u u Beogradu... ne valja kad im das krupno ne valja kad im das sitno... I ne samo vozaci... trafike... pekare... ko stigne... kasirke samo sto te ne pretresaju da vide da li ih farbas kad im kazes da nemas sitno... Pre neki dan sam kupio kroasan koji kosta 57 dinara i kada sam dao 100 din novcanicu - kasirka me pita "NISTA SITNIJE?????!!!" Odavno je ovde pao mrak....

kiede

pre 10 godina

Ja sam imao isto lose putovanje sa Nis Ekspresom na relaciji ..Ljubljana - Beograd ..od tada nikad vise .. neprofesionalni su totalno

Gale

pre 10 godina

Ovih dana se spremam sa suprugom da putujem za BGD Nisekspresom, povratna karta iz LE, ali ovaj dogadjaj menja pricu. Hvala na upozorenju.

bg

pre 10 godina

Jad i beda od saopštenja "Niš ekspresa". Umesto da bar kažu da će dalje ispitati slučaj i da utvrde od svedoka da li imaju psihički labilnog vozača ili ne, oni pribegavaju srpskoj demagogiji, njegovom "svedočenju" i priči o 22.000 prevezenih dnevno.

Pirke

pre 10 godina

Vozim se cesto Nis ekspresom i mogu da potvrdim da imaju najneljubaznije vozace u Srbiji, vecina njih je neljubazna, nepristupacna i ponasaju se oholo prema putnicima. Zbog toga kad god mogu izbegavam Nis ekspres.

Lav

pre 10 godina

Svetski problem br. 1 - iznervirani vozac bacio sto dinara kroz prozor. Sokirana putnica na intenzivnoj nezi. Policija pokrenula istragu, vojska mobilizaciju...

Бојан Илић

pre 10 godina

"Ona dodaje da je vozač rekao da pošto joj je otkucao kartu sam će da je plati i devojka je sela na prvo slobodno sedište.
"Usput je prokomentarisao da najverovatnije radim u crkvi. Nisam znala kako da reagujem, jer sam ostala potpuno zatečena..."

Мука и немаштина их је обоје појела!
Јадни људи...

Jovica

pre 10 godina

Nema bitnije stvari od ove!
Jel je platila kartu? Jeste. Jel se vozila? Jeste. Jel joj fali nesto? Ne.

I na mene se sef danas izdrao na poslu, pa nesto ne vidim da sam zavrsio u vestima...

miki

pre 10 godina

... da li je u redu prema vozacu I putnicima autobusa koji stoji u stanici dati saku sitnisa od dinar I dva ( da su bile od 5,10,20 ne bi bila saka nego 5 do 10 kovanica I Sigurno ne bi pravio problem)? Kada bi to krenuo da broji putnici bi urlali, a gospodjica je mogla taj novac da potrosi ili razmeni u prodavnici ili na trafici gde je takav sitnis I potreban u kasi - ne da ga daje coveku za volanom.

Goran

pre 10 godina

@druga strana: ne znam sa koje si ti strane, ali ako zaista mislis da je normalno da neko vice na tebe zato sto si mu platio u apoenima koji se tebi ne svidjaju, onda je tvoj zivot vrlo tuzan i jadan.

benes

pre 10 godina

Realno,mozda to ne bi bila primerena reakcija,ali i ja bih se iznervirao da sam bio na mestu vozaca,da mi neko dodje i plati kartu u apoenima od dinar ili dva. Ne kazem da je to primerena reakcija,ali je svakako ljudska,i ne kazem da devojka nije imala pravo na to,ali isto tako mislim da je negde korekto da se taj sitnis ipak ukrupni negde u nekom kiosku,njima svakako to treba,a ne kod vozaca,koji sad treba da stoji na stanici dok broji te novce.

druga strana

pre 10 godina

Slazem se da ima svakakvih incidenata, ali mi nije jasno za sta se optuzuje ovaj vozac?

Da li je mozda toj devojci uskratio pravo na voznju?
Nije.
To sto se njemu nije svidelo da uzima taj sitan novac je njegova stvar.
Sve i da je bacio novac kroz prozor i taj novac nadomestio svojim opet je njegova stvar.
Moze eventualno da ga tuzi za neljubaznost ili za vredjanje.
Samo iz ove vesti nisam primetio ni da je devojku bilo kako uvredio.
Rekao joj je da verovatno radi u crkvi.
Pa kakva je to uvreda?
Mozda nije trebao nista da komentarise, ali u svakom slucaju ovde nema bilo kakvog osnova za neku tuzbu.

Radio sam u trgovini i imao vise takvih slucajeva.
Dodje covek, provede pola sata u radnji i na kraju pazari za 50-100 dinara, pa jos izvadi punu kesu sa novcicima od dinar-dva.
I sta da mu covek uradi?
Ja jednostavno kazem da ne mora nista da plati, i nadoknadim to iz svog dzepa.
Dakle uradim isto sto i ovaj vozac, sa jedinom razlikom sto sam i dalje ljubazan, jer se trudim da se ponasam profesionalno.
Verujte lakse mi je da dam 100 dinara iz svog dzepa, nego da na kraju smene kada predajem pazar, pola sata brojim 200 novcica.

Pre bi ovaj vozac mogao da tuzi tu devojku, jer se i njeno ponasanje moze protumaciti kao namerno maltretiranje i provociranje.
Znam ih mnogo koji namerno vade taj sitan novac, jer bas ocekuju takvu reakciju u nadi da prodju besplatno.

Rke Koke

pre 10 godina

Samo sirotinja (a to je pre svega duhovna kategorija koja rađa materijalnu) ima bahat odnos prema novcu. Taj bednik radi za 250 evra mesečno, a glumi nekog kome je sitan novac neprihvatljiv. Ne vidim često stvari na takav način, ali ovde je sigurno imalo uticaja što je na drugoj strani bila devojka, a oko nje sve same p...e koje nisu stale u njenu odbranu.

guja

pre 10 godina

Slazem se da ima svakakvih incidenata, ali mi nije jasno za sta se optuzuje ovaj vozac?

Da li je mozda toj devojci uskratio .....
.....
Ako nisi znao novac ne sme da se uništava. Krivično se odgovara. Ko grb, ko zastava, ko himna...Jasno? Nije? Sigurno nije!!

Ado G2

pre 10 godina

prvo, šoferi niš ekspresa su najgori. mnogo puta sam se uverio u to.

drugo, kako on sme da baca nečiji novac? da li ga je on zaradio? odakle mu drskosti? novac je novac u kakvom god apoenu da je.

treće, ona je mogla na bilo kom kiosku da zameni sitninu za krupnije apoene. da on broji sitan novac nema vremena osim ako će da ostali putnici čekaju duže.

on jeste kriv i za to nema opravdanja. trebalo bi ga kazniti. 10% od plate najmanje pa da vidi sledeći put kako će se ponašati. a ona je mogla izaći u susret i ukrupniti novac.

Mile

pre 10 godina

Znate kako, uvek nadrljaju nevini. Cesto se vozim prigradskim prevozom, trudim se da ja uvek spustim loptu, ali imate ljude koji jednostavno dodju i budu toliko bahati i neljubazni prema vozacima da se onda vozaci istresaju na deugima od frustracija. Celo drustvo je odgovorno.

Draguljče

pre 10 godina

Preporuka da je trebalo da novac ukrupni na prvom kiosku je toliko smešna da ne mogu da verujem koliko ovde komentatora nema veze šta je Srbija. Pa nije se ovo desilo u Beogradu, nego na nekom prolanku nedaleko od Prokuplja gde su kiosci izuzetno masovna pojava. A ako je 100 dinara u apoenima od 1, 2, 5, 10 i 20 dinara mnogo sitnine, e onda mislim da ste vi svi koji branite ovo bahaćenje stvarno izgubili svaki kompas. Ej pa još da se izvinjavam nekom što mu plaćam 100din u sitnini, NIKAD.
Niš Express - no comment!

WaskGM

pre 10 godina

Ocigledno je da "ljudi" ovde koji brane tog bednika od vozaca ne znaju sta znaci nemastina i koliko je tesko nekad skupiti novac cak i za prokletu autobusku kartu...
Za promenu ukucajte u pretrazivac rec "Empatija" I saznajte zasto ne razumete sta se desilo toj devojci...

ĐURA I MORNARI

pre 10 godina

nema veze sa ovim slučajem, ali odem ja danas na autobusku u Kragujevcu, proradila posle 7 meseci blokade i iživljavanja nad građanima ovog grada. jurili smo autobuse po okolnim ulicama... i kaže meni tip na ulasku idi kupi peronsku, naravno ne pada mi napamet, prodaju staničnu uslugu a ništa te nisu uslužili, samo sam ga pomerio i ušao na peron, sledećih 7 meseci ću maltretirati ja njih, ma dosta je bilo iživljavanja nad narodom!

it is I

pre 10 godina

@masterkg, koliko ja znam,uvek je cena karte skuplja kad se kupuje kod vozača nego na šalteru. što se tiče materijalne štete koju kažete da je Dijana pretrpela,moj prijateljski savet Vam je da sledeći put krene na vreme,pogotovo ako ima važne obaveze,i na taj način će izbeći jurnjavu za autobusom i stres...

lasta

pre 10 godina

ovaj text je napisala i narucila Lasta ili tako neko...i poslao jedno 15 tak "komentara" da u Niš expresu rade otprilike ratni zločinci, a ti ljudi se ni po čemu ne razlikuju od reprezentativnog uzorka današnjeg (a i jučerašnjeg) Srbina.

iskreno

pre 10 godina

@GSPvozac
Potpuno te razumem, ali na zalost i tvoj komentar je dobio skoro polovinu negativnih glasova, sto samo govori o mentalitetu i nevaspitanju naseg naroda.

Nedavno sam prisustvovao jednom takvom slucaju.
Prvo ulazi kontrolor a jedna devojka kaze da nema kartu.
Kontrolor joj kaze da mora da kupi kartu ili da napusti vozilo.
Jedno 5 minuta se tu ubedjuju, dok vozilo stoji u stanici.
Na kraju ona ustaje i dolazi do vozaca da kupi kartu i vadi novcanicu od 2000.
Vozac je onako ironicno upita "Gospdjice zar nemate neku krupniju novcanicu?"
Ona na sve to bog zna kako zacudjeno i uvredjeno rece "MOLIM, sta ste rekli?"

Bio sam samo putnik u tom vozilu.
U zivotu nisam udario zensku osobu.
Ali veruj mi, i mene kao obicnog posmatraca je toliko iznervirala svojim bezobrazlukom i nevaspitanjem, da je malo falilo da joj lupim takvu samarcinu da prebroji sve zvezde.

Na kraju, mogu samo da zamislim koliko vi takvih idiota srecete svaki dan i divim vam se kako uspevate da se kontrolisete.

A ova stoka od naseg naroda se zgrazava i bog zna kako cudi, kada neko jednom u hiljadu slucajeva izgubi kontrolu i uradi nesto sto bi i oni sami uradili na prvu loptu.

putuj Evropo

pre 10 godina

Iskreno i ja bih izbacio taj "nazovi novac" kroz prozor.
Pojedini se bas izivljavaju i misle da ako su neka musterija, mogu da rade sta hoce.
Znam na hiljade takvih slucajeva.
Iznervira ih zena kod kuce, i onda sidju u prvu prodavnicu da se istresu na nekom neduznom trgovcu.
Misle ako su neka nazovi musterija, da mogu da rade sta hoce.

Pa nije ni taj vozac duzan da za platu od 200 eura, trpi svakakva maltretiranja i uz to jos mora svakodnevno da odgovara za stotine zivota.
Sto ne udjete na primer u Hajat, narucite veceru i onda konobaru izvadite novcice od 5-10 dinara?
Verovatno bi vas istog trenutka uhapsili.

Dovoljno govori i ova recenica devojke "Mislila sam da se sali."
Pa ona je ili krajnje glupa ili krajnje bezobrazna.
Osnovna kultura je ako se vec nadjes u takvoj situaciji i moras da dajes toliki sitan novac, da se bar izvinis onom kojem dajes, a ona se jos cudi sto se covek iznervirao.
Odavno smo mi izgubila svako vaspitanje. Tretiramo koga god mozemo kao stoku, pa kad nam neko uzvrati na isti nacin onda smo boze moj zapanjeni.

nada 22

pre 10 godina

(putuj Evropo, 14. maj 2014 00:39)
Poštovana gospođo/gospodine, ako Vi mislite da je "sitan" novac izmišljen (I U EVROPI!) samo za provociranje i bacanje, Vaše je pravo da ga tako i upotrebljavate, ali bar pomislite da možda nisu svi "vašeg kova". Želim Vam sretan i uspešan put u "Evropu", da tamo uživate samo sa svojim "krupnim" novčanicama, a "sitiš" bacajte, kako Vas ne bi "provalili" da dolazite iz "primitivne, siromašne Srbije", punoj "provokatora" sa novčanicima u kojima je samo SITNIŠ.

Бојан Илић

pre 10 godina

Niš ekspres je poznat po ne tako pristojnim i kulturnim vozačima. Ja ih izbegavam kako znam i umem već godinama.
(većina, 13. maj 2014 22:31)

Али су возили у време када је и војска избегавала!
То су возачи!

neko

pre 10 godina

Mislim da malo preterujete.
Mozda reakcija tog vozaca nije bila najprimerenija, ali morate shvatiti da su i oni ljudi i da takve stvari srecu svakodnevno.
Coveku je samo pukao film, pa je mozda stradala "neduzna" devojka.
Niko od nas nije pao sa Marsa pa da ne zna sta znaci krupan i sitan novac.
Pitajte bilo koga ko bilo sta naplacuje i reci ce vam isto.

To su stari fazoni kojima se mnogi sluze.
Namerno vade neki sitnis ili suvise krupne novcanice, jer znaju da ce u vecini slucajeva proci besplatno.
Mozda ta devojka nije bila jedna od njih, ali je samo naisla u pogresnom trenutku.
Ni jednom trgovcu ne pada na pamet da na kraju dana pola sata broji novcice koji sve zajedno ne vrede nista.
Ima i onih drugih koji izvade dvehiljadarku da pi platili nesto sto kosta 30 dinara.
Zamislite evo obrnutu situaciju.
Udjete u autobus i za kartu od 100 dinara izvadite novcanicu od 2000.
I onda vam vozac lepo vrati kusur od 1900 u apoenima od 2, 5, i 10 dinara.
Verovatno bi i tada vozac bio kriv???
Postoji i nesto sto se zove maltretiranje sluzbenih lica, samo sto to kod nas jos uvek nije uredjeno zakonom.

Na kraju taj otac da je bas znao da vaspita cerku, naucio bi je da u takvim situacijama treba prvo da se izvini.
Ja kad negde slucajno moram da dam mnogo sitnog novca, najcesce iz razloga sto mi cepa dzepove, uvek se prvo izvinim doticnom trgovcu. To je stvar osnovne kulture.

021

pre 10 godina

"Niš ekspres": Vozač negira da je bacio novac...

Pa gospodo tj. "gospodo", najmanji problem u celoj priči je da li je ili nije bacio novac i šta je uradio sa novcem.
Njegovo ponašanje je tema kojom se treba baviti!
I to ne da li je ili nije nešto uradio i da li ga kazniti, nego ZBOG ČEGA JE SE PONAŠAO PREMA OVOJ SIROTOJ DEVOJCI NA NAJNECIVILIZOANIJI MOGUĆI NAČIN???

Milan

pre 10 godina

@druga strana nema neko pravilo da li dati novcanicu od 2000 ili dati sitan novac,na kraju krajeva nek istakne u autobusu ne primam metalni novac niti apoene vece od 500 dinara isto i ti u tvojoj trgovini lepo napises ovako je musterija uvek u pravu a tvoj posao je da brojis

nazalost umanjini

pre 10 godina

@Goran
Covek je samo napisao da je osnovni red da se u takvim situacijama bar izvinis, a ne da se cudis sto se neko iznervirao.
Pa da si ti tom istom vozacu dao novcanicu od 1000 dinara, a on tebi vratio kusur od 900 dinara i sve u metalu - ti se ne bi iznervirao?
Kako da ne.
Ne samo da bi vikao, nego bi se verovatno i potukao sa njim.

Svi vi mislite samo na sebe, a ni jednog trenutka ne pomislite kako se oseca onaj drugi. Da li ikada pomislite kako biste se vi osecali da vama neko uradi nesto sto upravo vi njemu radite?

Nama taj komentator nikakav problem, vec vi imate veliki problem sa sopstvenim vaspitanjem, kojem vas ocigledno niko nije naucio.

Paperino

pre 10 godina

.....ne trebate se g-do osecati neugodno jer to je normalna pojava i u toliko zeljenoj EU kada neko placa sa puno sice (mi svi nikad nismo ni voleli sicu)....

bye bye

pre 10 godina

Ja stvarno ne razumem po kom principu funkcionisu vasi mozgovi?

Poenta cele price je da je ovaj covek dao svoj novac za tudju kartu, dakle u pitanju je posten covek kojeg vi hocete da lincujete, samo zato sto je mozda bio previse nervozan.

Pre 7 dana onaj kriminalac uleti u banku i odnese nekoliko miliona dinara i vi od njega napraviste heroja - nekog Robin Huda i ko zna sta jos.

E pa heroj je ovaj vozac, jer ne samo sto svaki dan odgovara za zivote hiljada ljudi koje prevozi, nego jos i placa karte onima koji nemaju novca.

A taj koji je upao u banku je najveci [sic!] kriminalac i zlocinac kojeg treba obesiti za primer.

Mi smo potpuno po.......a nacija.
Ne znamo da razlikujemo dobro od loseg, moralno od nemoralnog, ispravno od neispravnog, vaspitano od nevaspitanog i stalno krivce pretvaramo u zrtve.

Ja samo citam sta pise u ovoj vesti.
Vidim da je jedino lose sto je ovaj covek uradio to da se iznervirao i verovatno povisio glas.

Sa druge strane citam sta izjavljuje ta devojka:
"Kaze mislila sam da se sali", kada se covek iznervirao zato sto mu daje sitnis.
E pa dragi moji to je nista drugo do odraz velikog nevaspitanja, drskosti i bezobrazluka te devojke i to je za normalnog coveka 10 puta gore nego kad se neko iznervira.

Ovde je vozac bio zrtva, a devojka krivac.
Ali posto su vase moralne norme potpuno poremecene vi vidite obrnuto.

Zato i kazem :
Putuj Evropo - nemoj vise cekati na nas.

vaspitanje

pre 10 godina

@Milan
Ne postoji nikakvo pravilo.
Ali da te kratko pitam.
Da si ti tom istom vozacu dao novcanicu od 2000, a on tebi uredno vratio kusur od 1900 dinara u metalu u novcicima od 2,5,10 dinara - kako bi reagovao?
Pa sigurno bi se isto iznervirao i isto kao i ova devojka "mislio da se sali".
Naravno opet bi vozac bio kriv, jer su vama uvek drugi krivi za sve lose sto vam se desava.

Ako ocekujes da drugi budu fini prema tebi, onda i ti sam moras da budes fin.

Jesi li procitao komentar ovog vozaca GSP-a?
Pa i on covek kaze da ocekuje da mu neko kaze bar izvini kada daje toliki sitan novac.

Nije ovde stvar u tome da li neko ima novca ili ne, vec je stvar u vaspitanju.
I najveci milioner ce ako je lepo vaspitan reci izvini, kada nekom izvadi punu saku sitnisa.

Ta devojka ocigledno nije dovoljno dobro vaspitana.
Kako je vaspitana - takvu je i rekciju dobila.
Valjda je sada naucila tu lekciju iz vaspitanja, koju je roditelji ocigledno nisu naucili.

Kraj price.

profesor

pre 10 godina

@Draguljče
To sto tebi ne pada na pamet da se nekom izvinjavas zato sto mu dajes sitan novac, to je pokazatelj tvog osnovnog vaspitanja tacnije nevaspitanja.

Znaci ti mozes da budes nevaspitan, drzak i bezobrazan prema drugima, a drugi ne smeju prema tebi?
E pa ne ide to tako.

Svakom od nas se nekad desi da ima samo sitan novac.
Ali kulturni i vaspitani ljudi znaju u takvim situacijama bar da kazu jedno obicno "IZVINI".

Oni koji ne znaju, obicno i dozive ovako nesto.
Samo to se zove lekcija iz vaspitanja.
Upravo to je i dozivela ova devojka, ali umesto da nauci tu lekciju, ona jos napada coveka po novinama.

Jovica

pre 10 godina

Nema bitnije stvari od ove!
Jel je platila kartu? Jeste. Jel se vozila? Jeste. Jel joj fali nesto? Ne.

I na mene se sef danas izdrao na poslu, pa nesto ne vidim da sam zavrsio u vestima...

Lav

pre 10 godina

Svetski problem br. 1 - iznervirani vozac bacio sto dinara kroz prozor. Sokirana putnica na intenzivnoj nezi. Policija pokrenula istragu, vojska mobilizaciju...

miki

pre 10 godina

... da li je u redu prema vozacu I putnicima autobusa koji stoji u stanici dati saku sitnisa od dinar I dva ( da su bile od 5,10,20 ne bi bila saka nego 5 do 10 kovanica I Sigurno ne bi pravio problem)? Kada bi to krenuo da broji putnici bi urlali, a gospodjica je mogla taj novac da potrosi ili razmeni u prodavnici ili na trafici gde je takav sitnis I potreban u kasi - ne da ga daje coveku za volanom.

benes

pre 10 godina

Realno,mozda to ne bi bila primerena reakcija,ali i ja bih se iznervirao da sam bio na mestu vozaca,da mi neko dodje i plati kartu u apoenima od dinar ili dva. Ne kazem da je to primerena reakcija,ali je svakako ljudska,i ne kazem da devojka nije imala pravo na to,ali isto tako mislim da je negde korekto da se taj sitnis ipak ukrupni negde u nekom kiosku,njima svakako to treba,a ne kod vozaca,koji sad treba da stoji na stanici dok broji te novce.

druga strana

pre 10 godina

Slazem se da ima svakakvih incidenata, ali mi nije jasno za sta se optuzuje ovaj vozac?

Da li je mozda toj devojci uskratio pravo na voznju?
Nije.
To sto se njemu nije svidelo da uzima taj sitan novac je njegova stvar.
Sve i da je bacio novac kroz prozor i taj novac nadomestio svojim opet je njegova stvar.
Moze eventualno da ga tuzi za neljubaznost ili za vredjanje.
Samo iz ove vesti nisam primetio ni da je devojku bilo kako uvredio.
Rekao joj je da verovatno radi u crkvi.
Pa kakva je to uvreda?
Mozda nije trebao nista da komentarise, ali u svakom slucaju ovde nema bilo kakvog osnova za neku tuzbu.

Radio sam u trgovini i imao vise takvih slucajeva.
Dodje covek, provede pola sata u radnji i na kraju pazari za 50-100 dinara, pa jos izvadi punu kesu sa novcicima od dinar-dva.
I sta da mu covek uradi?
Ja jednostavno kazem da ne mora nista da plati, i nadoknadim to iz svog dzepa.
Dakle uradim isto sto i ovaj vozac, sa jedinom razlikom sto sam i dalje ljubazan, jer se trudim da se ponasam profesionalno.
Verujte lakse mi je da dam 100 dinara iz svog dzepa, nego da na kraju smene kada predajem pazar, pola sata brojim 200 novcica.

Pre bi ovaj vozac mogao da tuzi tu devojku, jer se i njeno ponasanje moze protumaciti kao namerno maltretiranje i provociranje.
Znam ih mnogo koji namerno vade taj sitan novac, jer bas ocekuju takvu reakciju u nadi da prodju besplatno.

GSPvozac

pre 10 godina

Ja vozim gradski autobus doduse u Beogradu, radim od 11-18h za to vreme uspem da ustanem samo jednom i to da odem na brzaka u WC. Putnici vole da daju hiljadu dinara zato sto znaju da nemam sitno, da bi se svercovali vade se kako vozac nema sitno, druga stvar kartu prodajem iskljucivo dok stojim jel mi se jednom desilo da zamalo da napravim sudar vozeci i prodajuci karte, na mojoj liniji ima 22 stanice od prve do zadnje sto znaci kad bi se u svakoj zadrzao po minut kasnio bih 22 minuta kad bi na svakoj stanici ulazio neko i kupovao kartu da ja moram da mu sitnim veci apoen od 200din voznja bi trajala veoma dugo, ja da izlazim iz autobusa nemam vremena kao sto sam vam vec rekao, a vi svakako prolazite pored brdo trafika po gradu, nije mi tesko da prodam kartu i da kazem "izvolite" i volim kad mi daju tacan iznos brze cemo da krenemo i brze cete da stignete kuci. Znam kolege kojima non-stop dolazi recimo jedna te ista osoba sa hiljadu dinara i onda lepo jednog dana kolega usitni po dinar isto tako i vrati joj kesu punu para mislite da je odbila :) nikad joj nije palo na pamet vise da se tako izivljava, tako isto i sa sicom, nije problem ako dodjete i date mi tako sa recenicom "Izvinite nisam imala drugacije, ja bi vam rekao "nema problema gospodjo" ali ako bi ste tako svako jutro dolazili sa sitim novcem na kraju bi ja puko psihicki. Zato volim kad bus ima kameru, ja lepo vas snimim stavim onda to na youtube sa natpisom izivljavanje nad vozacem :) Laku noc narode od GSPvozac-a

putuj Evropo

pre 10 godina

Iskreno i ja bih izbacio taj "nazovi novac" kroz prozor.
Pojedini se bas izivljavaju i misle da ako su neka musterija, mogu da rade sta hoce.
Znam na hiljade takvih slucajeva.
Iznervira ih zena kod kuce, i onda sidju u prvu prodavnicu da se istresu na nekom neduznom trgovcu.
Misle ako su neka nazovi musterija, da mogu da rade sta hoce.

Pa nije ni taj vozac duzan da za platu od 200 eura, trpi svakakva maltretiranja i uz to jos mora svakodnevno da odgovara za stotine zivota.
Sto ne udjete na primer u Hajat, narucite veceru i onda konobaru izvadite novcice od 5-10 dinara?
Verovatno bi vas istog trenutka uhapsili.

Dovoljno govori i ova recenica devojke "Mislila sam da se sali."
Pa ona je ili krajnje glupa ili krajnje bezobrazna.
Osnovna kultura je ako se vec nadjes u takvoj situaciji i moras da dajes toliki sitan novac, da se bar izvinis onom kojem dajes, a ona se jos cudi sto se covek iznervirao.
Odavno smo mi izgubila svako vaspitanje. Tretiramo koga god mozemo kao stoku, pa kad nam neko uzvrati na isti nacin onda smo boze moj zapanjeni.

Бојан Илић

pre 10 godina

Niš ekspres je poznat po ne tako pristojnim i kulturnim vozačima. Ja ih izbegavam kako znam i umem već godinama.
(većina, 13. maj 2014 22:31)

Али су возили у време када је и војска избегавала!
То су возачи!

it is I

pre 10 godina

@masterkg, koliko ja znam,uvek je cena karte skuplja kad se kupuje kod vozača nego na šalteru. što se tiče materijalne štete koju kažete da je Dijana pretrpela,moj prijateljski savet Vam je da sledeći put krene na vreme,pogotovo ako ima važne obaveze,i na taj način će izbeći jurnjavu za autobusom i stres...

Divljačina

pre 10 godina

E zbog ovakvih ja uvek kartu plaćam novčanicom od 5000 din. Prvo negoduje, a kad se malo ispravim sa svojih 197 cm i 130 kg, odmah se peva druga pesma - vraća kusur u dinar, uz neizostavno "hvala i izvinite".

Paperino

pre 10 godina

.....ne trebate se g-do osecati neugodno jer to je normalna pojava i u toliko zeljenoj EU kada neko placa sa puno sice (mi svi nikad nismo ni voleli sicu)....

neko

pre 10 godina

Mislim da malo preterujete.
Mozda reakcija tog vozaca nije bila najprimerenija, ali morate shvatiti da su i oni ljudi i da takve stvari srecu svakodnevno.
Coveku je samo pukao film, pa je mozda stradala "neduzna" devojka.
Niko od nas nije pao sa Marsa pa da ne zna sta znaci krupan i sitan novac.
Pitajte bilo koga ko bilo sta naplacuje i reci ce vam isto.

To su stari fazoni kojima se mnogi sluze.
Namerno vade neki sitnis ili suvise krupne novcanice, jer znaju da ce u vecini slucajeva proci besplatno.
Mozda ta devojka nije bila jedna od njih, ali je samo naisla u pogresnom trenutku.
Ni jednom trgovcu ne pada na pamet da na kraju dana pola sata broji novcice koji sve zajedno ne vrede nista.
Ima i onih drugih koji izvade dvehiljadarku da pi platili nesto sto kosta 30 dinara.
Zamislite evo obrnutu situaciju.
Udjete u autobus i za kartu od 100 dinara izvadite novcanicu od 2000.
I onda vam vozac lepo vrati kusur od 1900 u apoenima od 2, 5, i 10 dinara.
Verovatno bi i tada vozac bio kriv???
Postoji i nesto sto se zove maltretiranje sluzbenih lica, samo sto to kod nas jos uvek nije uredjeno zakonom.

Na kraju taj otac da je bas znao da vaspita cerku, naucio bi je da u takvim situacijama treba prvo da se izvini.
Ja kad negde slucajno moram da dam mnogo sitnog novca, najcesce iz razloga sto mi cepa dzepove, uvek se prvo izvinim doticnom trgovcu. To je stvar osnovne kulture.

iskreno

pre 10 godina

@GSPvozac
Potpuno te razumem, ali na zalost i tvoj komentar je dobio skoro polovinu negativnih glasova, sto samo govori o mentalitetu i nevaspitanju naseg naroda.

Nedavno sam prisustvovao jednom takvom slucaju.
Prvo ulazi kontrolor a jedna devojka kaze da nema kartu.
Kontrolor joj kaze da mora da kupi kartu ili da napusti vozilo.
Jedno 5 minuta se tu ubedjuju, dok vozilo stoji u stanici.
Na kraju ona ustaje i dolazi do vozaca da kupi kartu i vadi novcanicu od 2000.
Vozac je onako ironicno upita "Gospdjice zar nemate neku krupniju novcanicu?"
Ona na sve to bog zna kako zacudjeno i uvredjeno rece "MOLIM, sta ste rekli?"

Bio sam samo putnik u tom vozilu.
U zivotu nisam udario zensku osobu.
Ali veruj mi, i mene kao obicnog posmatraca je toliko iznervirala svojim bezobrazlukom i nevaspitanjem, da je malo falilo da joj lupim takvu samarcinu da prebroji sve zvezde.

Na kraju, mogu samo da zamislim koliko vi takvih idiota srecete svaki dan i divim vam se kako uspevate da se kontrolisete.

A ova stoka od naseg naroda se zgrazava i bog zna kako cudi, kada neko jednom u hiljadu slucajeva izgubi kontrolu i uradi nesto sto bi i oni sami uradili na prvu loptu.

zoran

pre 10 godina

U nekoj normalnoj državi, u koliko se dokaže da je ovo tačno, a ja ne znam koji bi razlog putnica imala da govori neistinu, za ovako nešto, taj vozač bi popio kapiju i krivičnu prijavu za uništavanje državne imovine (novac je državna imovina, ako niste znali). I to, uz cirkularno pismo da ne može NIGDE više da se zaposli gde bi imao kontakt sa publikom i novcem. Pa ako mu se ne dopada, pred crkvu da moli za dva dinara...

nazalost umanjini

pre 10 godina

@Goran
Covek je samo napisao da je osnovni red da se u takvim situacijama bar izvinis, a ne da se cudis sto se neko iznervirao.
Pa da si ti tom istom vozacu dao novcanicu od 1000 dinara, a on tebi vratio kusur od 900 dinara i sve u metalu - ti se ne bi iznervirao?
Kako da ne.
Ne samo da bi vikao, nego bi se verovatno i potukao sa njim.

Svi vi mislite samo na sebe, a ni jednog trenutka ne pomislite kako se oseca onaj drugi. Da li ikada pomislite kako biste se vi osecali da vama neko uradi nesto sto upravo vi njemu radite?

Nama taj komentator nikakav problem, vec vi imate veliki problem sa sopstvenim vaspitanjem, kojem vas ocigledno niko nije naucio.

smesko

pre 10 godina

Taj vozac ima jedan "mali" problem, a to sam ja. Bio sam u autobusu i video ceo incident. Dobro je da sam sacuvao kartu. Pobrinucu se ovih dana da devojka ima i svedokoa, pa da vidimo kako ce onda vozac da prodje sa svojim lazima! Umesto da se lepo izvini i da sve prodje na tome, on zeli ovako. U redu...

Skaka 61

pre 10 godina

Potpuno sam siguran da je devojčica u pravu . Na desetine puta se je to dešavalo, fala bogu da je neko reagovao , makar i prvi put.Trebao sam ja da budem na nj mestu i da baci moj novac, sutra bi novine pisale o pretučenom šoferu.

Jednostavno

pre 10 godina

U mojoj firmi, da je bacio kroz prozor 60 dinara u novčićima po 1 dinar kojima je neko platio žvake ili sladoled, leteo bi sa posla ujutro. Postupak govori o odnosu prema novcu i poštovanju vrednosti.

mrx

pre 10 godina

Vozac nikad nije izjavio da je kriv, ili ne daj Boze da se nekome izvini. Zato posle ima vise pozitivnih nego negativnih komentara kad neko prebije vozaca. To je lose, ali kod nas je stvarno previse naopako.

Бојан Илић

pre 10 godina

"Ona dodaje da je vozač rekao da pošto joj je otkucao kartu sam će da je plati i devojka je sela na prvo slobodno sedište.
"Usput je prokomentarisao da najverovatnije radim u crkvi. Nisam znala kako da reagujem, jer sam ostala potpuno zatečena..."

Мука и немаштина их је обоје појела!
Јадни људи...

lasta

pre 10 godina

ovaj text je napisala i narucila Lasta ili tako neko...i poslao jedno 15 tak "komentara" da u Niš expresu rade otprilike ratni zločinci, a ti ljudi se ni po čemu ne razlikuju od reprezentativnog uzorka današnjeg (a i jučerašnjeg) Srbina.

ex sns

pre 10 godina

Ne sumnjam da je sve tako bilo kako kaze ova studentkinja,ona nema razloga da laze,a taj sofer bi trebalo na prevaspitanje,sto pre. Posle kukaju kad dobiju po ... i traze status sl.lica? Ne vozim se autobusima ali da je to meni uradio sigurno bi me zapamtio. Jer,tu nema drugog,samo silu razumeju siledzije.

Gale

pre 10 godina

Ovih dana se spremam sa suprugom da putujem za BGD Nisekspresom, povratna karta iz LE, ali ovaj dogadjaj menja pricu. Hvala na upozorenju.

masterkg

pre 10 godina

[2]

Danas (22.11.2013.) na polasku Vaseg autobusa iz Jagodine za Skoplje u 13h i 17 min. , moja cerka Dijana K..... ( 21 god. ) je zbog guzve u saobracaju zakasnila na polazak i na 100m od stanice je na semaforu zamolila vozaca da je pusti u autobus. On je rekao da podje autom za njim i da ce je primiti na pogodnom mestu. Pre ulaska na autoput se zaustavio i kondukter je ubacio prtljag u autobus, zalepio je kartu na njega i rekao da je prtljag 180 din. Dijana je pitala koliko kosta studentska karta do Skoplja i sofer je posle kraceg razmisljanja i razgledanja njenog indeksa rekao da je karta 2500 din., ona je rekla da ima 2600 din , a onda je on rekao da sa prtljagom ukupno treba 3000 din. Dijana je rekla da je nedavno takodje putovala i da je bilo jeftinije , a sofer je rekao da je karta poskupela, rekli su joj da nece da je prime i kondukter je izbacio prtljag iz autobusa tako da je ona ostala na autoputu. Dijana me je odmah pozvala , bila je vrlo neprijatno iznenadjena i plakala je dok mi je to prepricavala. Na vasem prodajnom mestu je odmah proverila i rekli su joj da je karta 1800 din. a za studente 1500 din. S' obzirom da je platila vozaca da je poveze do Jagodine , da je on prisustvovao svemu tome, i da nema nacina da drugim prevozom danas ode u Skoplje gde je imala vaznih obaveza pretrpela je veliku emotivnu i materjalnu stetu. Ja kao roditelj mogu da kazem da sam zgranut takvim postupkom Vaseg radnika, i da mi je neshvatljivo da neko ostavi devojku na autoputu pa da nije imala ni dinara kod sebe , i trazim da najozbiljnije ispitate ovaj incident i da budem obavesten o epilogu . telefon za kontakt - 064 18 444 37 Sa postovanjem R..... K.... .
Mejl poslat na zahtev sefa stanice, naravno - nista ....
Sledeceg dana srecom nije on vozio ....

bg

pre 10 godina

Jad i beda od saopštenja "Niš ekspresa". Umesto da bar kažu da će dalje ispitati slučaj i da utvrde od svedoka da li imaju psihički labilnog vozača ili ne, oni pribegavaju srpskoj demagogiji, njegovom "svedočenju" i priči o 22.000 prevezenih dnevno.

Mile

pre 10 godina

Znate kako, uvek nadrljaju nevini. Cesto se vozim prigradskim prevozom, trudim se da ja uvek spustim loptu, ali imate ljude koji jednostavno dodju i budu toliko bahati i neljubazni prema vozacima da se onda vozaci istresaju na deugima od frustracija. Celo drustvo je odgovorno.

andrijano

pre 10 godina

ljudi su nervozni.ali treba malo spustiti loptu i truditi se da budete bolji covek.mnogo ljudi danas osudjuje sve i svakoga.to nije dobro ali treba se izdignuti iz sumorne svakodnevnice pozitivnim razmisljanjem,delom i postupcima.

Mihajlo

pre 10 godina

Vozaci Nisekspresa su na daleko poznati po bahatosti i prostackim pricama tokom voznje. Naravno, cast izuzecima. Novac je novac i on je morao bez komentara da ga primi.

babaidedasublizanci

pre 10 godina

Službenici Niš ekspresa su među najgorima. I na stanici u Nišu i u autobusima. Lasta je za njih po kvalitetu i odnosu prema putnicima Lufthansa.

Ispao mu jedan evro kroz prozor.

pre 10 godina

Naravno da je bacio novac u metalu.
Kako bi se onda vadio da nema sitno da vrati kusur?
Tu treba staviti kamere.
Da neko u centrali posmatra šta rade radnici.
Radnici koji rade u kolektivu su posmatrani, a pojedinci na terenu nisu.

a

pre 10 godina

@miki
Ako hocu imam pravo da platim i sa parama, a ne dinarima. Ako je tacan iznos, novac je novac. A taj baca pare kroz prozor pa ce posle da nekom drugom uskrati kusur uz izgovor kako neka sitno.
A ako gospoda toliko misle na ostale putnike neka zaposle konduktera.

masterkg

pre 10 godina

Moju cerku je vozac Nis Expresa izbacio iz busa za Skoplje na autoputu kod Jagodine jer je kod sebe imala 2600 din, a ne 3000 koliko je on trazio, sutra sam je ja iz KG-a odvezao do Jagodine i kupila je kartu za 1450 din + 80 din prtljag .... Pisao mu prijavu, pricao sa direktorom - nikom nista ...

kiede

pre 10 godina

Ja sam imao isto lose putovanje sa Nis Ekspresom na relaciji ..Ljubljana - Beograd ..od tada nikad vise .. neprofesionalni su totalno

Rke Koke

pre 10 godina

Samo sirotinja (a to je pre svega duhovna kategorija koja rađa materijalnu) ima bahat odnos prema novcu. Taj bednik radi za 250 evra mesečno, a glumi nekog kome je sitan novac neprihvatljiv. Ne vidim često stvari na takav način, ali ovde je sigurno imalo uticaja što je na drugoj strani bila devojka, a oko nje sve same p...e koje nisu stale u njenu odbranu.

WaskGM

pre 10 godina

Ocigledno je da "ljudi" ovde koji brane tog bednika od vozaca ne znaju sta znaci nemastina i koliko je tesko nekad skupiti novac cak i za prokletu autobusku kartu...
Za promenu ukucajte u pretrazivac rec "Empatija" I saznajte zasto ne razumete sta se desilo toj devojci...

bye bye

pre 10 godina

Ja stvarno ne razumem po kom principu funkcionisu vasi mozgovi?

Poenta cele price je da je ovaj covek dao svoj novac za tudju kartu, dakle u pitanju je posten covek kojeg vi hocete da lincujete, samo zato sto je mozda bio previse nervozan.

Pre 7 dana onaj kriminalac uleti u banku i odnese nekoliko miliona dinara i vi od njega napraviste heroja - nekog Robin Huda i ko zna sta jos.

E pa heroj je ovaj vozac, jer ne samo sto svaki dan odgovara za zivote hiljada ljudi koje prevozi, nego jos i placa karte onima koji nemaju novca.

A taj koji je upao u banku je najveci [sic!] kriminalac i zlocinac kojeg treba obesiti za primer.

Mi smo potpuno po.......a nacija.
Ne znamo da razlikujemo dobro od loseg, moralno od nemoralnog, ispravno od neispravnog, vaspitano od nevaspitanog i stalno krivce pretvaramo u zrtve.

Ja samo citam sta pise u ovoj vesti.
Vidim da je jedino lose sto je ovaj covek uradio to da se iznervirao i verovatno povisio glas.

Sa druge strane citam sta izjavljuje ta devojka:
"Kaze mislila sam da se sali", kada se covek iznervirao zato sto mu daje sitnis.
E pa dragi moji to je nista drugo do odraz velikog nevaspitanja, drskosti i bezobrazluka te devojke i to je za normalnog coveka 10 puta gore nego kad se neko iznervira.

Ovde je vozac bio zrtva, a devojka krivac.
Ali posto su vase moralne norme potpuno poremecene vi vidite obrnuto.

Zato i kazem :
Putuj Evropo - nemoj vise cekati na nas.

vaspitanje

pre 10 godina

@Milan
Ne postoji nikakvo pravilo.
Ali da te kratko pitam.
Da si ti tom istom vozacu dao novcanicu od 2000, a on tebi uredno vratio kusur od 1900 dinara u metalu u novcicima od 2,5,10 dinara - kako bi reagovao?
Pa sigurno bi se isto iznervirao i isto kao i ova devojka "mislio da se sali".
Naravno opet bi vozac bio kriv, jer su vama uvek drugi krivi za sve lose sto vam se desava.

Ako ocekujes da drugi budu fini prema tebi, onda i ti sam moras da budes fin.

Jesi li procitao komentar ovog vozaca GSP-a?
Pa i on covek kaze da ocekuje da mu neko kaze bar izvini kada daje toliki sitan novac.

Nije ovde stvar u tome da li neko ima novca ili ne, vec je stvar u vaspitanju.
I najveci milioner ce ako je lepo vaspitan reci izvini, kada nekom izvadi punu saku sitnisa.

Ta devojka ocigledno nije dovoljno dobro vaspitana.
Kako je vaspitana - takvu je i rekciju dobila.
Valjda je sada naucila tu lekciju iz vaspitanja, koju je roditelji ocigledno nisu naucili.

Kraj price.

profesor

pre 10 godina

@Draguljče
To sto tebi ne pada na pamet da se nekom izvinjavas zato sto mu dajes sitan novac, to je pokazatelj tvog osnovnog vaspitanja tacnije nevaspitanja.

Znaci ti mozes da budes nevaspitan, drzak i bezobrazan prema drugima, a drugi ne smeju prema tebi?
E pa ne ide to tako.

Svakom od nas se nekad desi da ima samo sitan novac.
Ali kulturni i vaspitani ljudi znaju u takvim situacijama bar da kazu jedno obicno "IZVINI".

Oni koji ne znaju, obicno i dozive ovako nesto.
Samo to se zove lekcija iz vaspitanja.
Upravo to je i dozivela ova devojka, ali umesto da nauci tu lekciju, ona jos napada coveka po novinama.

Pirke

pre 10 godina

Vozim se cesto Nis ekspresom i mogu da potvrdim da imaju najneljubaznije vozace u Srbiji, vecina njih je neljubazna, nepristupacna i ponasaju se oholo prema putnicima. Zbog toga kad god mogu izbegavam Nis ekspres.

guja

pre 10 godina

Slazem se da ima svakakvih incidenata, ali mi nije jasno za sta se optuzuje ovaj vozac?

Da li je mozda toj devojci uskratio .....
.....
Ako nisi znao novac ne sme da se uništava. Krivično se odgovara. Ko grb, ko zastava, ko himna...Jasno? Nije? Sigurno nije!!

_B

pre 10 godina

To se desava i u GSP-u u Beogradu... ne valja kad im das krupno ne valja kad im das sitno... I ne samo vozaci... trafike... pekare... ko stigne... kasirke samo sto te ne pretresaju da vide da li ih farbas kad im kazes da nemas sitno... Pre neki dan sam kupio kroasan koji kosta 57 dinara i kada sam dao 100 din novcanicu - kasirka me pita "NISTA SITNIJE?????!!!" Odavno je ovde pao mrak....

ĐURA I MORNARI

pre 10 godina

nema veze sa ovim slučajem, ali odem ja danas na autobusku u Kragujevcu, proradila posle 7 meseci blokade i iživljavanja nad građanima ovog grada. jurili smo autobuse po okolnim ulicama... i kaže meni tip na ulasku idi kupi peronsku, naravno ne pada mi napamet, prodaju staničnu uslugu a ništa te nisu uslužili, samo sam ga pomerio i ušao na peron, sledećih 7 meseci ću maltretirati ja njih, ma dosta je bilo iživljavanja nad narodom!

Goran

pre 10 godina

@druga strana: ne znam sa koje si ti strane, ali ako zaista mislis da je normalno da neko vice na tebe zato sto si mu platio u apoenima koji se tebi ne svidjaju, onda je tvoj zivot vrlo tuzan i jadan.

Draguljče

pre 10 godina

Preporuka da je trebalo da novac ukrupni na prvom kiosku je toliko smešna da ne mogu da verujem koliko ovde komentatora nema veze šta je Srbija. Pa nije se ovo desilo u Beogradu, nego na nekom prolanku nedaleko od Prokuplja gde su kiosci izuzetno masovna pojava. A ako je 100 dinara u apoenima od 1, 2, 5, 10 i 20 dinara mnogo sitnine, e onda mislim da ste vi svi koji branite ovo bahaćenje stvarno izgubili svaki kompas. Ej pa još da se izvinjavam nekom što mu plaćam 100din u sitnini, NIKAD.
Niš Express - no comment!

021

pre 10 godina

"Niš ekspres": Vozač negira da je bacio novac...

Pa gospodo tj. "gospodo", najmanji problem u celoj priči je da li je ili nije bacio novac i šta je uradio sa novcem.
Njegovo ponašanje je tema kojom se treba baviti!
I to ne da li je ili nije nešto uradio i da li ga kazniti, nego ZBOG ČEGA JE SE PONAŠAO PREMA OVOJ SIROTOJ DEVOJCI NA NAJNECIVILIZOANIJI MOGUĆI NAČIN???

Milan

pre 10 godina

@druga strana nema neko pravilo da li dati novcanicu od 2000 ili dati sitan novac,na kraju krajeva nek istakne u autobusu ne primam metalni novac niti apoene vece od 500 dinara isto i ti u tvojoj trgovini lepo napises ovako je musterija uvek u pravu a tvoj posao je da brojis

Ivan P

pre 10 godina

Ako je portparolka rekla ... onda OK. Doduše, trebalo bi proveriti i sa PR, a po potrebi i sa marketing menadžerom Niš ekspresa, ako smo već toliko bezobrazni da ne verujemo profesionalnom vozaču (tj. menadžeru autobusa).

Ado G2

pre 10 godina

prvo, šoferi niš ekspresa su najgori. mnogo puta sam se uverio u to.

drugo, kako on sme da baca nečiji novac? da li ga je on zaradio? odakle mu drskosti? novac je novac u kakvom god apoenu da je.

treće, ona je mogla na bilo kom kiosku da zameni sitninu za krupnije apoene. da on broji sitan novac nema vremena osim ako će da ostali putnici čekaju duže.

on jeste kriv i za to nema opravdanja. trebalo bi ga kazniti. 10% od plate najmanje pa da vidi sledeći put kako će se ponašati. a ona je mogla izaći u susret i ukrupniti novac.

nada 22

pre 10 godina

(putuj Evropo, 14. maj 2014 00:39)
Poštovana gospođo/gospodine, ako Vi mislite da je "sitan" novac izmišljen (I U EVROPI!) samo za provociranje i bacanje, Vaše je pravo da ga tako i upotrebljavate, ali bar pomislite da možda nisu svi "vašeg kova". Želim Vam sretan i uspešan put u "Evropu", da tamo uživate samo sa svojim "krupnim" novčanicama, a "sitiš" bacajte, kako Vas ne bi "provalili" da dolazite iz "primitivne, siromašne Srbije", punoj "provokatora" sa novčanicima u kojima je samo SITNIŠ.