tv najava
pre 10 godina
Jos ni dan danas nisam siguran u to kada je spikerka Tatjana Lenard pozivala da nato bombarduje televiziju da li je to bio PRKOS, INTAT ili SAZNANJE i NAJAVA o bombardovanju.
Sreda, 23.04.2014.
15:41
Bivši direktor RTS Dragoljub Milanović kaže da je presudom proglašen odgovornim za pogibiju 16 radnika RTS-a tokom NATO bombardovanja, ali da ih nije žrtvovao.
Izvor: Tanjug
pre 10 godina
Jos ni dan danas nisam siguran u to kada je spikerka Tatjana Lenard pozivala da nato bombarduje televiziju da li je to bio PRKOS, INTAT ili SAZNANJE i NAJAVA o bombardovanju.
pre 10 godina
Mnogi komentatori ovde pišu da su u Abardarevoj izginuli novinari. U to vreme u toj zgradi "novinara" nije bilo, a to što je radilo na RTS kao "novinar" nikako ni ne može da se podvede pod novinar. I još nešto onaj Komrakov se pojavljuje sa kompletnom ekipom ni pet minuta od kako je bomba pala. E to je "novinar", uvek spreman i dobro informisan. A ovaj Milanović, što sad tuži B92, malo je batinica dobio 5. oktobra, sramno malo.
Moje iskreno saučešće porodicama poginulih radnika RTS.
pre 10 godina
Za Nato je odgovoran Milošević sa ruskim generalima što su mu držalu bas,
a za ove jedne radnike RTS-a je odgovoran "odgovorni" urednik Miloševićeve propagande - Milanović.
pre 10 godina
Super eto našli smo krivca. Lako ćemo sa Milanovićem i nije neka šteta za njega. Nego šta ćemo sa osiromašenim uranijumom. Ko je za to kriv. Jesu li najavljivali i uranijum.
(Alex, 23. april 2014 19:41)
Е Алекса, мој Алекса....
"Србија незадрживо јури у прогрес"
Туга , јад и кока кола!
pre 10 godina
@master
Svakoj strani u ratu je druga strana Gebels.Ne branim ni ja RTS.Samo ne želim da me moj stav prema nekoj medijskoj kući (a RTS mi nikako nije omiljen - naprotiv) odvede toliko daleko da pomislim da je bombardovanje iste (uz predhodno upozorenje ili bez njega) prihvatljiva stvar.
Ospice sam dobijao kad vidim Čukića na primer ali ne bih pozdravio fizički napad na njega.Jer šta bi me razlikovalo od pripadnika Miloševićevog režima koji su proganjali i na kraju i ubijali novinare ako bi to prihvatio kao model ponašanja.
Zanimljiva stvar je da je razmatrana mogućnost bombardovanja B 92 jer je njihova aktivnost na internetu remetila sliku koju je zapad hteo da plasira u svet.Neverovatno,ali istinito,Milošević im zabranio da emituju program a ovi ih zamalo bombardovali (Matić izjavio i nema razloga da
mu ne verujemo).
Nema tu borbe protiv Gebelsa.Radi se o napadu na novinare.Neko ko je bio svestan šta se dešava hteo je monopol na istinu sa terena.To je zločin i pucanje u demokratiju.
Uvek (s pravom) osudjujemo napade na novinare,zašto bi bilo koga amnestirali?
pre 10 godina
sta kaze ovaj covek njih iz kafica dve ulice od rts policija sklonila,a ljude u zgradama koji zive tu blizu nisu...dokle ide laz
pre 10 godina
Sve razumem, ali da porodice ubijenih godinama aboliraju NATO pakt, ta prica mi nikada nece biti jasna!
Secam se, Solana, covek koji je verovatno naredio da se bombarduje RTS je ucestvovao u stvaranju Drzavne zajednoce 2003. i to nije smetalo porodicama nastradalih...
pre 10 godina
Sto ne priznas ko su ti bili nalogodavci da se ljudi zrtvuju posto je nalozeno da se ljudi i tehnika evakuisu iz zgrade RTSa?
pre 10 godina
Godinama tražimo krivca za smrt radnika RTS-a a niko iz vlasti ne želi da potegne pitanje odgovornosti NATO-a...Zbog čega je izostala tužba za zločine koje su počinili? Zato što smo kukavice,zato što ne smemo da im se zamerimo,nego pokušavamo da nađemo krivca među nama...NATO ih je ubio i to je jedina istina.
pre 10 godina
Dobro bre SRBIJO.
Dodju Ameri polome i grad i zemlju, pobiju i konje i ljude, otruju i vodu i decu , a onda nas ubede da smo mi krivi.Pa to ni RICARD III nije uspeo.
pre 10 godina
(next, 23. april 2014) Ti mora da nisi iz Beograda, jer su su gradu svi znali kada ce biti bombardovana i televizija i CK i Generalstab... Da ne
nabrajam. Ako smo mi, obicna boranija, znali - tek je Milanovic morao da zna.
pre 10 godina
bandera@, odavna nisam pročitao tekst sa idealnim potpisom - bandera. Jeste čvrsto usađena, dopire visoko, ali mozga nema.
I vi ostali s teorijama "legitimni cilj", o sakrivanju uz "civilne objekte", a sve to u uslovima nepobitne agresije: NATO nije imao nikakav legitimitet za agresiju, što znači da NIŠTA nije bio legitiman cilj u Srbiji. Šta je trebala vojska i policija, da stanu svi skupa na pistu aerodroma, i budu "legitimni cilj"? imate li razuma: naša vojska nije zatečena u agresiji na neku državu na drugom kontinentu pa da bude "legitimni vojni cilj", već je branila NA SVOJOJ SUVERENOJ TERITORIJI narod i državu.
Nijedna zgrada, na pr MUP-a, Generalštaba i sl, nije bila "legitimni vojni cilj", već žrtva sumanutog siledžijstva, ako su špijuni sa zemlje i elektronika znali da su zgrade napuštene. Isto i da nisu napuštene!
Na Kosovu je bila "tragedija" ako se iz kamenih kuća puca po tenkovima pa tenk okrene i puca na TU KUĆU: prekomerna upotreba sile... A kada je divljački napadnuta CELA SRBIJA, i 600 km od Kosova, za banderu i slične bandere, to je legitimno i nije "prekomerna upotreba sile"?
Za RTS: činjenica da novinari nisu bili u zgradi, a prisustvo ovih radnika je bilo s motivacijom da TREBA u 4h da "Master" bude spreman da preko satelita CNN, FOX, BBC i drugi, pošalju izveštaje o POSLEDICAMA TE NOĆI NATO aktivnosti nad bespomoćnom Srbijom.
Što i jeste bio slučaj svih prethodnih noći od početka agresije. Da ne bude nejasno: posao koji su radili te noći ubijeni morao je iz napadnute zgrade i nemobilne tehnike da bude urađen.
Još samo: vračamo da li je NATO (na)javio sat i minut, a previđamo da je SASVIM SIGURNO znao da su ovi postradali (i oni preživeli, koje niko ništa ne pita) NA RADNOM MESTU.
Bandere mogu poslužiti da se na njih okači informacija, ali ne da proizvode informacije, a tek ne da komentariše.
pre 10 godina
U to vreme gadjali su i ,,Zastavu" u Kragujevcu.Bio sam na bolovanju pa me pozvali da telima branimo fabriku.Moj odgovor je bio sklonite se da Vam u...ne gace ne lete u vazduh.Fabrika gadjana srecom niko nije poginuo.Vecni pokoj dusama poginulih radnika RTS-a.Postoji i licna odgovornost za nesto sto se cini.Ti sto su fabriku branili telima sad su na ulici.A nalogodavci ....!!!!
pre 10 godina
Nije neka tajna da su za vreme bombardovanja 1999. ovi iz Nato pakta našima na vlasti javljali koje su mete predvidjene za taj dan. Ovaj ... Milanović je znao da će RTS biti bombardovan, ali je tadašnjoj vlasti ta žrtva bila potrebna. I on nekog tuži za duševni bol? Ne mogu da verujem dokle ide drskost,bezobrazluk i neljudskost.
pre 10 godina
Jad i beda.
pre 10 godina
"Zgrada RTS nije vojni cilj.Iz nje se nije dejstvovalo po neprijateljskoj avijaciji,ona nije korišćena za skladištenje vojne tehnike niti je u njoj bila stacionirana vojska.Oni koji su naredili i sproveli u delo granatiranje RTS su počinili ratni zločin.Potpuno svesno jer su znali ko je u zgradi i do čega može da dovede granatiranja"
(Komša, 23. april 2014 18:17)
Ne slazem se sa vama,jer je RTS sluzio Milosevicevom rezimu za propagandu,a to je veoma opasno kada su ljudi ograniceni u informisanju putem slobodnih medija i ne mogu da doznaju pravu sitinu,setimo se Gebelsa.Bombardovanje je najavljeno i to je dobro poznato,najavljeno je upravo iz razloga da se omoguci evakuacija da ne bi stradali neduzni.To sto su ih ovi nasi zli pametnjakovici koji su opljackali i naterali svoj narod u bedu i zla,namerno zrtvovali u cilju propagande u nadi da ce svet da proguta te podmukle i glupe namestaljke nije krivica NATO,vec tadasnjeg rezima.Zalosno je sto se to desilo i sto glavni krivci,od kojih verujem neki jos uvek drmaju zemljom i narodom,nece nikada odgovarati.Ne stitim NATO,ali treba reci istinu,jer je tadasnji rezim vukao za nos godinama obecavajuci i ne drzati se toga.Trebalo se razmisljati tada da svemu dodje kraj.
pre 10 godina
Super eto našli smo krivca. Lako ćemo sa Milanovićem i nije neka šteta za njega. Nego šta ćemo sa osiromašenim uranijumom. Ko je za to kriv. Jesu li najavljivali i uranijum.
pre 10 godina
Koja ironija, Srbi su krivi sto je bombardovan civilni cilj, bombardovani novinari, Svuda u svetu je to zlocin. Ali ovde niko ne spominje onog ko je naredio bombardovanje civila, niko, Ali Srbi su krivi. NATO moze da bombarduje bilo koga , novinare, decu...onaj ko ne pobegne KRIV JE. Kriv je sto se nije bolje sakrio.
pre 10 godina
@stevan
Naravno da je Milanović kriv za svakog čoveka kojeg je držao na radnom mestu a da taj nije hteo da ostane.Naravno da treba da odgovara i naravno da svake godine mora da se priseti svakog od tih ljudi koji su poginuli i njihovih porodica koje dan danas pate.
Ali Stevane,kako možeš da samo konstatuješ da je NATO proglasio RTS za legitiman vojni cilj?
U sred Evrope? Legitiman cilj je novinar? Ćuruvija,Dada,Pantić? Jesu li i oni legitimni ciljevi?
Sve ostalo možda u glavma "ljubitelja demokratije" može da prodje kao koleteralna šteta ali ovo je potpuno smišljen i javno priznat ratn
i zločin.I treba im pominjati stalno (kao i Milanoviću) kad već nemamo hrabrosti kao država da potražimo pravdu na medjunarodnom sudu.
Nemoj Stevane da si tako blag prema zlikovcima.Ubijali su nam narod Stevane.
pre 10 godina
A o pravom krivcu, koji je vukao konce marionetama, NIKADA!!!!!
pre 10 godina
Naravno da je odgovoran. Pa svi sem Rts su objavili da je NATO proglasio objekte te kuce za legitimnu metu. Malo si robijao Milanovicu. Jako malo. Ali se bojim da imas nagodbu za tako kratko robijanje da cutis o tome ko ti je javio da ce bombardovati ili ko ti je zabranio da gasis tv u Aberdarevoj i da evakuises ljude. I bojim se da ce sud raditi za tebe. I to jako brzo da bi se sve zavrsilo dok je tadasnji ministar informisanja tu gde jeste. Samo neverujem da cete spavati mirno ni ti ni ministar. Nema tog suda koji ce vam doneti dusevni mir osudom nekog od nas za nanosenje dusevnog bola tebi Milanovicu. Svi cemo se ovoga secati svake godine u isto vreme. I podsetiti vas sta je onda bilo. I nemoj da se vadite na Nato zlocince. Oni to jesu pa jesu. Ali ti nisi morao biti a jesi. I nisi dovoljno kaznjen za to.
pre 10 godina
Da odgovaran je i MIlanović. Ipak, krivci odnosno ubice su iz NATO! Ne mošajte babe i žabe.
pre 10 godina
Ovi iz NATO-a su rekli da ce gadjati RTS i u koliko sati i rekli su da svi napuste zgradu...OVAJ COVEK IH JE ZADRZAO U ZGRADI I NIJE IM DOZOVOLIO DA ODU!!!i?ko je onda kriv?bio je RAT!(sovuljaga, 23. april 2014 16:44)Zaista nisam znao da je Nato pakt najavljivao vreme i mesto gde će isporučiti bombe.Ne verujem da je iko mogao da pretpostavi da će nekom pasti na pamet da bombarduje televiziju.Nikada pre toga se nešto slično nije desilo,da televizija postane vojni cilj.Ali sobzirom na to da su bombardovane škole,bolnice,vozovi...trebalo je imati u vidu da oni koji to rade nemaju ni trunku humanosti i morala i da im je cilj naneti što veću štetu narodu.Bez obzira na moje negativno mišljenje o bivšem direktoru RTS-a ne verujem da je znao da će se bombardovanje desiti.Lako je optužiti Milanovića,kada glavni krivci verovatno nikada neće odgovarati.
pre 10 godina
Mešate dva krivična dela i dva potpuno različita krivca.Jedna krivica ne pere drugu niti bi smela da oslobodi odgovornosti.
Zgrada RTS nije vojni cilj.Iz nje se nije dejstvovalo po neprijateljskoj avijaciji,ona nije korišćena za skladištenje vojne tehnike niti je u njoj bila stacionirana vojska.Oni koji su naredili i sproveli u delo granatiranje RTS su počinili ratni zločin.Potpuno svesno jer su znali ko je u zgradi i do čega može da dovede granatiranja - opravdanja nema,niti može da bude.
Sa druge strane krivac je onaj ko nije povukao novinare.Ni tu opravdanja nema.
Nije pošteno da neko postupke odgovornih za izlaganje novinara opasnosti (i izgubljene živote) pokušava da opravda prebacujući TU KRIVICU na nato.
Isto tako je licemerno pravdati nato prebacivanjem krivice na Milanovića i njemu slične.Ne može Milanovićeva krivica oprati SVESTAN ZLOČIN NAD CIVILNIM STANOVNIŠTVOM od strane nato pakta.
pre 10 godina
ja kao radnik stamparije Borbe sam znao da ce biti gadjan rts, bio sam sokiran kada sam video one jadne ljude u rusevinama! Svesno u zrtvovani zbog medijskog rata kao i u drugim slucajevima,ovde navedenih!!!
pre 10 godina
Vece kada je bombardovana zgrada RTS-a. Sedimo nas sedmorica u kafeu dve ulice pored doticne zgrade. Bilo je oko 45 minuta pre udara projektila u zgradu. Ekipa Bgd MUPa je usla u kafe i naredila momentalnu evakuaciju. Kako smo izasli na ulicu videli smo da je parkirano dosta policijskih vozila po raznim coskovima. Licilo je neku vrstu racije jer su ljudi masovno izlazili sto iz kafea, sto iz drugih objekata. Razumeli smo da se nesto sprema, ali nismo znali tog momenta STA.
Kako svi imaju nekoga u sluzbi, prijatelj sa kojim smo bili kontaktirao je njegovog poznanika iz patrole. Tada je bila potvrdjena informacija da ce zgrada RTSa biti gadjana. TADA,45 minuta pre udara projektila!!!
Hajde sada, recite vi meni; da li postoji bilo koja informacija, depesa, dokument koji ce mene (i ostale svedoke tog dogadjaja) ubediti da se nije znalo sta ce biti gadjano i kada ce biti gadjano? Kako da poverujem da neko nije sve to iskonstruisao i iskoristio pogibiju ovih neduznih ljudi, u svoje poene, politicku borbu i ostalo?
Jel ima neko da me ubedi?
Ajde da se ne lazemo....
pre 10 godina
@(gradski, 23. april 2014 17:00)
Direktno kriv jedino moze biti pilot aviona koji ispalio rakete. Indirektni krivci su oni, koji su mu to naredjenje izdali, a koji sebe zovu liderima slobodnog i demokratskog sveta. Oni su naredili da se bombarduje jedna nacionalna televizija samo zato sto je izvestavala drugacije od njihovih medijskih kuca. Koliko se secam, bilo je trazeno od RTSa da ustupi termin od sat vremena dnevno za izvestaje zapadnih medija sto je RTS odbio, istovremeno trazeci makar 5min svojih vesti na njihovim televizijama sto su oni, naravno odbili. Tada je i doneta odluka da se RTS bomabrduje. TV tornjevi i releji su uveliko vec bili mete i unistavani u to vreme kako bi se onemogucila bilo kakva medijska pokrivenost, odnosno koriscena je vojna sila u svrhu dobijanja medijskog rata. Ekvivalent tome bi bio danas, u nekom sukobu, da neko namerno ubija novinare i unistava njihovu opremu ako smatra da oni izvestavaju drugacije od njegovog/njihovog misljenja!!!
E sad, Milanovic moze biti jedino odgovoran, kao nadredjeni, za neupozoravanje svojih radnika da ce zgrada u kojoj rade biti bombardovana, zasta je i osudjen i tu kaznu je u potpunosti i odsluzio. Kolika je zaista njegova uloga u tome on to najbolje zna i sa time ce morati da zivi do kraja zivota. Ja licno mislim da je neko drugi, iznad njega, naredio ostanak tih jadnih radnika, iako se donekle znalo sta ce se desiti. Ali, kao i u svakoj velikoj igri, stradaju i odgovaraju samo pijuni.
pre 10 godina
Treba pitati vojvodu i gospodara da li su znali za to,a verujem da jesu.Jadan smo mi narod kad ne vidimo dalje od nosa.
pre 10 godina
A kako "braca" Rusi tad nisu pomogli??
A da oni su Hrvatima prodavali oruzje na crno..
pre 10 godina
Sve je to u redu,saosecam sa zrtvama,gnusam se potezima odgovornih rukovodilaca po komandnoj odgovornosti,ratnoj odgovornosti pocinioca ali da li se tim ne pominjanjem ostalim zrtvama u ovom besmislenom okusaju velikih sila demonstriranju razbijanju velikih jedinki do te granice da zavise od drugih. Poenta pisanja je uzimanje medija kao svojatanje i prikazivanje samo tih zrtava kao znacajne a ostale kao drugog reda.
pre 10 godina
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sovuljaga, 23. april 2014 16:44)
Da li si TO što si napisala/napisao saznao iz tvojih "pouzdanih izvora"? Ako je tako, zar ti nije građanska dužnost da se javiš Tužilaštvu i SVEDOČIŠ?
Hladno gledaš kako prolaze godine, a TI ZNAŠ ISTINU i ĆUTIŠ (i komentarišeš na ovom i još ko zna kojem sajtu)!
pre 10 godina
A Vucic? Da li cemo ikada saznati koja je njegova umesanost?
pre 10 godina
Sta ste bre pali u vatru? On je proveo 10 godina u zatvoru za slucaj RTS-a.Mozemo mi sad da filozofiramo po sistemu jeste-nije. I ne sluzite se neistinama. Nije on izveo svoju cerku, nego Vojvodic.Meni je jedino zao sto nisam prisustvovao sudjenju pa da vidim koja je pravda pobedila.Iznudjena (nametnuta) ili prava.Jezim se na onu prvu, a voleo bih da je druga.
pre 10 godina
Krivi su gospoda iz NATO-a.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zvezdale, 23. april 2014 16:04)
Nisu oni nikakva gospoda nego najobicniji krvoloci.
pre 10 godina
@stevan
A koliko su robijali oni koji su stvarno ubili te neduzne ljude? Ni jedan sekund, cak smo i tuzbe protiv njih povukli. Od Klinotona, do pilota i americke cistacice - svi na dozivotnu robiju.
pre 10 godina
Ma on moze sebe da smatra odgovornim sto ih nije raspustio ali to je njegova licna stvar,novinar ne sme da ustupa pod pretnjama bilo da se radi o nekom lokalnom mafijasu bilo o teroristickoj organizaciji.Niko pri zdravoj pameti nije razmisljao da ce "alijansa saveznika" u 21. veku da bombarduje zgradu punu novinara.Ironija je sto upravo ljudi koji teraju po svome uprkos prenjama smatraju da je rts tada trebao da ustupi pod pretrnjama.
pre 10 godina
Ne znam koliko je zaista covek kriv, tj jeste, ali mislim da nije zrtvovao ljude namerno, pa nije monstrum! Stoji cinjenica da je iz opste opasnosti i cinjenice da je najavljivano eventualno bombardovanje rts-a zbog podrske tadasnjem sistemu, trebalo da drugacije reaguje! Ali ko je normalan ocekivao da ce jedna ''demokratsko-moralna'' organizacija da bombarduje zgradu televizije u centru grada, punu civila! Tu je prvi krivac, drugi je vlast, jer je optuzeni tad bio samo marioneta u to zaguljeno vreme! Posto NATO-u ne mozes nista, tadasnjoj vlasti nisi umeo, pa se sve svalilo na jedinca! Mozda bih drugacije mislio da je neko moj blizak stradao, ali mislim da je ovde krivac neko drugi, a doticni je moralni krivac! drugo u svakoj drzavi koja je u ratu vlast drzi nacionalnu televiziju zbog propagande, zato ne treba cuditi sto je rts radio! resenje je bilo podzemni rad televizije!
pre 10 godina
Nravno da je propagandna masina ratni cilj. Hocete da kazete da ni Gebels nije ni za sta kriv?! A da je ratni cilj i da ce, kao takva, TV biti bombardovana, znalo se.
pre 10 godina
ma sloba-zloba je kriv za sva zla 90-ih i ona njegova koja sada kao nesto tuzi Srbiju ,i nju bi gonio do groba,ogadise mi se ta prezimena doveka(izvinjenje ljudima koji se tako prezivaju)
pre 10 godina
Covek je apsolutno u pravu i savreseno ga razumem kako se oseca. Kad uzmete da je odlezao 10 godina u zatvoru a da su recimo Gotivina, Oric i drugi slicni njima oslobodjeni covek se zaista pita gde je pravda. I kako to da se onima koji su odlucili da se RTS napadne nikad nije to toliko spocitavalo barem od onih koji su predmet Milanoviceve tuzbe.
pre 10 godina
Ako je gospodin znao (a to je vrlo lako utvrditi) da se te večeri sprema napad, i nije ništa uradio da skloni te ljude odande, onda ne samo da je odgovoran nego je direktno kriv za njihovu pogibiju.
pre 10 godina
(sovuljaga, 23. april 2014 16:44)
Nisi u pravu.U ratnom stanju svaki direktor je obican izvrsilac Vlade i nema ingerencije da skloni ljude sa radnog mesta.Niko nema petlju da pomene krivicu tadasnjeg Ministra informisanja pod cijom je direktnom ingerencijom bio taj isti Milanovic.Sad trazi i krivca za Curuviju.Naravno naci ce se dezurni krivac, a on ce koristeci trenutnu moc svu odgovornost sprati sa sebe.
Dok jednom ne budemo imali petlju da prevalimo istinu preko usta,nece nam biti bolje.
I otkud bas sad priznanje i kajanje Milanovica.Na slobodi je od 2012.
pre 10 godina
Zbog nacina na koji su radili informativni program 90-ih RTS je postao vise od civilne mete. Rts je prikazivao samo jednu stranu kao zrtve i jednog coveka kao spasioca. Da potsetim, tada je u vlasti, kao ministar informisanja, dakle zaduzen za uredjivacku politiku svih medija, bio A. Vucic. Na zalost, u zgradi Rts-a, tada nije bio niko od trovaca lazima, vec samo deca, i oni bez kojih tehnicki deo televizije nije mogao da funkcionise. To nam ostavlja sasvim jasnu sliku, da su ti ljudi i ta deca, svesno zrtvovani. A oní najodgovorniji, uz izuzetak pokojnog Milosevica, danas cine vlast i opet drze najodgovornija mesta u zemlji...
pre 10 godina
Ljudi saberite se! Ne iskljucujem odgovornost ovog coveka u skaladu sa propisima o zastiti radnika ali GLAVNI krivac za ubistvo novinara jeste NATO koji je bomebe bacio na nelegitiman cilj u nelegitimnoj i nelegalnoj inetervenciji. Ako sam ja znao da ce tebe neko da ubije cini me nekom vrstom saucesnika ali ubica je onaj koji je ubio! Tuzna je istina da to nas uopste ne interesuje. Ovaj lik u svesti narastaja ostaje kljucni zlocinac a na Nato intervenciju se gleda kao na neku elementarnu prirodnu nepokodu a ne akciju koju su osmilili i izveli ljudi.
pre 10 godina
nikad nemojte zaboraviti da je za te zrtve kriv NATO...rts nije vojni cilj...a ovaj bi trebalo na dozivotnu...ako je to ikome uteha...
pre 10 godina
tacno se znalo u dan kad ce bombardovati toranj na avali i kada ce gadjati radare na civilnim objektima,opomenuti su da ne postavljaju radare uz civilne objekte jer se to nece tolerisati-i sta sad? Ko je bacao bombe a ko ih je navodio svesno na neduzne ljude to niko nece reci-ko je ''zidao ponovo zvucni zid'' kad ga probiju? sve nasi dusebriznici.
pre 10 godina
dovedena protiv - raketna baterija iz Smedereva ili iz Požarevca, pastavljena uz sam spoljni zid gerentološkog odeljenja bolnice na Banjici, uključen radar/ put za stare "Kraljeve kasarne" /, vest na rts-u: Nato gađao bolnicvu. Tek nakon toga i van konteksta o poginulim voinicima.
pre 10 godina
Nja nja nja, kriv je nato, nja nja nja.
Jeste, kriv je nato, ali je još krivlji onaj koji nije izmestio ljudstvo na rezervni položaj.
pre 10 godina
Ovi iz NATO-a su rekli da ce gadjati RTS i u koliko sati i rekli su da svi napuste zgradu...OVAJ COVEK IH JE ZADRZAO U ZGRADI I NIJE IM DOZOVOLIO DA ODU!!!i?ko je onda kriv?bio je RAT!ja prvi mislim da nismo zasluzili da nas bombarduju i ceo neduzni narod samo zbog Milosevica i njemu slicnih koji su bili zajedno u luksuznim bunkerima ali ovi su OBAVESTILI sve da ce bombatdovati rts ali je ovaj Milosevicev kadar namerno zabranio izlazak zaposlenima iz zgrade...zbog takvih patriota kojima su usta puna srpstva dok kradu od naroda i unistavaju ga smo i bombardovani i nalazimo se gde se nalazimo...i kulturno,moralno i ekonomski.
pre 10 godina
Ako postoje dokazi da ih je žrtvovao onda ne treba uopšte polemisati o ovome. Ako ih nema, a on je odležao svoje zbog odgovornosti koju je imao samo zato što je bio direktor u tom trenutku onda krivce treba tražiti na drugoj strani. Dakle, dajte dokaze! To bi značilo da je neko pozvao i rekao da će zgrada RTS biti bombardovana u toliko sati i toliko minuta. Ja koliko se razumem u te stvari mislim da se to ne javlja protivniku, a vi me ispravite.
Ja i dalje ne mogu da prihvatim posle toliko godina da nas je neko bombardovao i ubijao, a da se mi sami proglašavamo krivcima za sve to. Ej, bre, pa oni su izvršili agresiju na jednu suverenu zemlju i ovih dana javno priznaju da nisu imali nikakva ovlašćenja za to, a mi i dalje govorimo kako smo mi krivi što je neko poslao bombardere. Koga smo mi to od njih napali pa da nas tako zverski tuku?
pre 10 godina
``Kako nije znao kada je cerku za ruku izvukao iz zgrade neposredno pred napada?
(MarkoNS, 23. april 2014 16:02) ``
Nije Milanović izveo cerku vec Vojvodić! Ne negirajući nespornu krivicu tadašnjeg nam gen. direktora koji je svojim ne činjenjem doveo naše živote u opasnost, a što je nažalost neke od naših prijatelja i kolega odvelo u smrt. Ipak svakome iole pametnom moraju biti jasne dve činjenice. prva je da Milanovic sigurno nije svojevoljno prekršio naredbu Vlade SRJ o dislociranju jer je jednostavno bio isuvise mali igrac da bi mu se takve odluke dopuštale. Neko drugi je to naredio, a to do sada nije istraženo. Druga, ne manje bitna stvar koja se sve više, slučajno ili namerno pušta u zaborav, je činjenica da Nato nije imao nikakve pravnog, moralnog, niti vojnog osnova da bombarduje RTS, kao ni bilo koju medijsku kuću.
To je samo bilo siledžijsko dokazivanje moći... Nažalost, moje kolege su ta nadmudrivanja ludaka koji su vukli konce i sa jedne i druge strane, platili svojim životima, a mi preživeli smo ostali da živimo sa traumama, pitajući se dal je to sve bilo vredno? ZAŠTO ?
pre 10 godina
@Милан
Nato je bio samo egzekutor!!!! Ne mozete okrenuti tok istorije....
pre 10 godina
Ubijamo svoju decu u kasarnama, tv stanicama...
pre 10 godina
Krivi su gospoda iz NATO-a.
pre 10 godina
"Da je Milanović pre dve godine rekao ovo što je rekao danas - da se godinama budio s mislima ka poginulim radnicima RTS i da se oseća odgovornim za njihovu smrt, svega ovoga ne bi bilo, jer je to odgovor na sva pitanja koja sam mu postavio i zbog čijih izostanaka me sada tuži", rekao je Radišić.
Vi ste novinar a ne sud, i Milanovic ima pravo da Vam odgovori sta hoce ili da Vam uopste ne odgovori nista, ali to Vama i dalje ne daje za pravo da objavite neistinu, ili pretpostavku. Milanovic je osudjen za potpuno drugu stvar i svoju robiju odrbijao. I s pravom vas covek tuzi.
pre 10 godina
Milanovic jeste zrtvovao te ljude jer nikakvog razloga nije bilo da toliko ljudi radi u pola noci u zgradi koja je oznacena kao legitimna meta. To je klasicno zrtvovanje ljudi isto kao sto je odmah da kazem i bombardovanje te zgrade klasican zlocin protiv covecnosti za koji niko nije odgovarao sa strane NATO-a a morao bi. Jedan zlocin ne umanjuje drugi.
pre 10 godina
Kako nije znao kada je cerku za ruku izvukao iz zgrade neposredno pred napada?
pre 10 godina
osnovno pravilo je valjda da se osudi napadac izdavac naredbe itd...pa onda redom...zamislite firma pravi prekrsaj ,a na sudu osude samo radnika ...dok direktori i ostali rade svoj posao...
pre 10 godina
Odgovoran ili ne, ne moze biti vise odgovoran ni kriv od onih koji su bacali bombe i od onih koji su izdavali naredjenje za bombardovanje a njih su sve ove godine raznorazne ja..re iz drzavnog vrha docekivale uz crveni tepih, zastavu, orkestar i pocasni vod garde, bankete na kojima se krkalo, pilo i veselilo do zore, ... Ne moze biti vise kriv ni od onih koji su za vreme bombardovanja putovali u EU i SAD i tamo na mapi tipovali sta, gde i koliko da se bombarduje pa eto, niko od njih nije robijao makar isto onoliko godina koliko je robijao taj isti Milanovic iako je neke od njih kasnije Bog znatno teze kaznio.
pre 10 godina
Osudišmo svog čovjeka za smrt radnika iako su to uradili nato zločinci ( nato namjerno malim slovima ). Neko je gore napisao "dobio si poziv sa vrha da evakuišeš zgradu jer su javili da će biti bombardovana" ?? Ko je uopšte i kako znao da će zgrada biti bombardovana?? Zašto su dali jednom čovjeku da odlučuje o sudbini ljudi zaposlenih u zgradi?? Zašto "vrh" nije poslao policiju i naredio hitno evakuisanje svih zaposlenih?? O čemu mi ovdje pričamo ljudi? Najveća kazna mu je što se smatra krivim za smrt 16 ljudi, zatvor je za to ništa... Ovo će ostati nerasvjetljena tajna, ko zna ko je tu umješan i na koji način, ako je uopšte došlo do tog poziva?!
Pustite čovjeka na miru više, nato nas je bombardovao. Zapjenili su juče zbog otetog američkog novinara u Ukrajini, a ovdje su ubili 16?? Dvostruki aršini?? Ne nikako. Ološ sa zapada. Ljudi držimo se zajedno, i čuvajmo se, ako se sami ne budemo čuvali niko nas drugi neće ni čuvati...
pre 10 godina
Budimo realni ko je ocekivao da ce nato zlikovci da gadjaju novinare ? dok se nije desilo.
pre 10 godina
Znači neki radnici su znali šta se sprema i otišli kući, a neki dobili NAREĐENJE da ostanu na poslu, i on o tome ništa ne zna?
pre 10 godina
Vec i samo zbog toga sto je u tragicnom trenutku bio direktor RTS-a , Milanovic bi moralo da se oseca odgovornim. Masakr radnika bi svakako mogao biti sprecen jednostavnom odlukom o daljnjem obustavljanju rada televizije usled neposredne ratne opasnosnosti. Ko je onda krivicno odgovoran za ocigledan propust ili nameru!?
pre 10 godina
javili im ,a oni svesno zrtvovali ljude zarad njihovih bolesnih interesa.
pre 10 godina
Onaj ko je odgovoran za svaku bombu koja je pala na Srbiju '99 je iskljucivo Amerika. Ali o tome ovde (jos uvek) ne sme da se prica, valjda misle da ce neko nesto da zaboravi.
pre 10 godina
na slobodi je fizickoj ali da li ima u duši mir?!
pre 10 godina
Једини одговоран за смрт радника РТС-а је НАТО и државе западне Европе које су извршиле агресију на СРЈ.
pre 10 godina
Napadamo jednog covjeka kako bismo zamaskirali zlocin grupe. Zna se ko je ubio radnike RTSa
pre 10 godina
Savest je najveci sudija!
pre 10 godina
Ко је наредио и изврштио бомбардовање цивилног објекта? Па, неки политишар неке западноеверопске државе или САД-а, неки генерал НАТО-а и неки пилот НАТО-вског авиона. Дај да видимо ко со ове три особе.
Знамо да је одговорност за животе запослених на послодавцима, тако да директна одговорност лежи на управницима и директорима РТС-а. Видим, неки и одлежше у затвору. Међутим, треба потерати и НАТО, и да је мени неко тамо погиниу у том бомбардовању, ја бих цеои свој живот посветио да пронађем које наредио и извршио бомбардовање цивилног објекта.
pre 10 godina
Biti odgovoran i osecati se odgovornim su dva razlicita pojma. Zamolio bih B92 da ubuduce ne pise naslove koji su kontradiktorni temi i sadrzaju jer se to redovno ovde radi. Saucesce porodicama zrtava.
pre 10 godina
Naravno da ih je zrtvovao, to svi znaju. A znaju i zasto i za koga.
pre 10 godina
Ako je tako onda ne vidim kakva je to po njemu uvreda za presudu u kojoj je osuđen zbog nepreduzimanja mera za bezbednost zaposlenih. Zaslužena je to bila robija. Čoveče, oni divljaci bombarduju i škole i bolnice a ti ljude držiš u RTS zgradi u Aberdarevoj?! Nema logike, nema opravdanja.
pre 10 godina
Ukoliko je dokazano da si primio telefonski poziv "sa vrha" koji ti je rekao da ce te noci biti bombardovana zgrada RTSa, a ti izadjes sam i nikome ne kazes kako bi radnike koji ce neminovno poginuti mogao da koristis u nastavku propagandnog rata, da li se to naziva 'zrtvovanjem'? Naravno, a ljude kao Dragoljuba Milanovica ceka poseban krug pakla...
pre 10 godina
Ukoliko je dokazano da si primio telefonski poziv "sa vrha" koji ti je rekao da ce te noci biti bombardovana zgrada RTSa, a ti izadjes sam i nikome ne kazes kako bi radnike koji ce neminovno poginuti mogao da koristis u nastavku propagandnog rata, da li se to naziva 'zrtvovanjem'? Naravno, a ljude kao Dragoljuba Milanovica ceka poseban krug pakla...
pre 10 godina
Krivi su gospoda iz NATO-a.
pre 10 godina
Napadamo jednog covjeka kako bismo zamaskirali zlocin grupe. Zna se ko je ubio radnike RTSa
pre 10 godina
Kako nije znao kada je cerku za ruku izvukao iz zgrade neposredno pred napada?
pre 10 godina
Znači neki radnici su znali šta se sprema i otišli kući, a neki dobili NAREĐENJE da ostanu na poslu, i on o tome ništa ne zna?
pre 10 godina
Naravno da ih je zrtvovao, to svi znaju. A znaju i zasto i za koga.
pre 10 godina
Једини одговоран за смрт радника РТС-а је НАТО и државе западне Европе које су извршиле агресију на СРЈ.
pre 10 godina
Ко је наредио и изврштио бомбардовање цивилног објекта? Па, неки политишар неке западноеверопске државе или САД-а, неки генерал НАТО-а и неки пилот НАТО-вског авиона. Дај да видимо ко со ове три особе.
Знамо да је одговорност за животе запослених на послодавцима, тако да директна одговорност лежи на управницима и директорима РТС-а. Видим, неки и одлежше у затвору. Међутим, треба потерати и НАТО, и да је мени неко тамо погиниу у том бомбардовању, ја бих цеои свој живот посветио да пронађем које наредио и извршио бомбардовање цивилног објекта.
pre 10 godina
Savest je najveci sudija!
pre 10 godina
Ubijamo svoju decu u kasarnama, tv stanicama...
pre 10 godina
Vec i samo zbog toga sto je u tragicnom trenutku bio direktor RTS-a , Milanovic bi moralo da se oseca odgovornim. Masakr radnika bi svakako mogao biti sprecen jednostavnom odlukom o daljnjem obustavljanju rada televizije usled neposredne ratne opasnosnosti. Ko je onda krivicno odgovoran za ocigledan propust ili nameru!?
pre 10 godina
Biti odgovoran i osecati se odgovornim su dva razlicita pojma. Zamolio bih B92 da ubuduce ne pise naslove koji su kontradiktorni temi i sadrzaju jer se to redovno ovde radi. Saucesce porodicama zrtava.
pre 10 godina
Ovi iz NATO-a su rekli da ce gadjati RTS i u koliko sati i rekli su da svi napuste zgradu...OVAJ COVEK IH JE ZADRZAO U ZGRADI I NIJE IM DOZOVOLIO DA ODU!!!i?ko je onda kriv?bio je RAT!ja prvi mislim da nismo zasluzili da nas bombarduju i ceo neduzni narod samo zbog Milosevica i njemu slicnih koji su bili zajedno u luksuznim bunkerima ali ovi su OBAVESTILI sve da ce bombatdovati rts ali je ovaj Milosevicev kadar namerno zabranio izlazak zaposlenima iz zgrade...zbog takvih patriota kojima su usta puna srpstva dok kradu od naroda i unistavaju ga smo i bombardovani i nalazimo se gde se nalazimo...i kulturno,moralno i ekonomski.
pre 10 godina
Milanovic jeste zrtvovao te ljude jer nikakvog razloga nije bilo da toliko ljudi radi u pola noci u zgradi koja je oznacena kao legitimna meta. To je klasicno zrtvovanje ljudi isto kao sto je odmah da kazem i bombardovanje te zgrade klasican zlocin protiv covecnosti za koji niko nije odgovarao sa strane NATO-a a morao bi. Jedan zlocin ne umanjuje drugi.
pre 10 godina
Ako je tako onda ne vidim kakva je to po njemu uvreda za presudu u kojoj je osuđen zbog nepreduzimanja mera za bezbednost zaposlenih. Zaslužena je to bila robija. Čoveče, oni divljaci bombarduju i škole i bolnice a ti ljude držiš u RTS zgradi u Aberdarevoj?! Nema logike, nema opravdanja.
pre 10 godina
na slobodi je fizickoj ali da li ima u duši mir?!
pre 10 godina
Nja nja nja, kriv je nato, nja nja nja.
Jeste, kriv je nato, ali je još krivlji onaj koji nije izmestio ljudstvo na rezervni položaj.
pre 10 godina
``Kako nije znao kada je cerku za ruku izvukao iz zgrade neposredno pred napada?
(MarkoNS, 23. april 2014 16:02) ``
Nije Milanović izveo cerku vec Vojvodić! Ne negirajući nespornu krivicu tadašnjeg nam gen. direktora koji je svojim ne činjenjem doveo naše živote u opasnost, a što je nažalost neke od naših prijatelja i kolega odvelo u smrt. Ipak svakome iole pametnom moraju biti jasne dve činjenice. prva je da Milanovic sigurno nije svojevoljno prekršio naredbu Vlade SRJ o dislociranju jer je jednostavno bio isuvise mali igrac da bi mu se takve odluke dopuštale. Neko drugi je to naredio, a to do sada nije istraženo. Druga, ne manje bitna stvar koja se sve više, slučajno ili namerno pušta u zaborav, je činjenica da Nato nije imao nikakve pravnog, moralnog, niti vojnog osnova da bombarduje RTS, kao ni bilo koju medijsku kuću.
To je samo bilo siledžijsko dokazivanje moći... Nažalost, moje kolege su ta nadmudrivanja ludaka koji su vukli konce i sa jedne i druge strane, platili svojim životima, a mi preživeli smo ostali da živimo sa traumama, pitajući se dal je to sve bilo vredno? ZAŠTO ?
pre 10 godina
javili im ,a oni svesno zrtvovali ljude zarad njihovih bolesnih interesa.
pre 10 godina
Osudišmo svog čovjeka za smrt radnika iako su to uradili nato zločinci ( nato namjerno malim slovima ). Neko je gore napisao "dobio si poziv sa vrha da evakuišeš zgradu jer su javili da će biti bombardovana" ?? Ko je uopšte i kako znao da će zgrada biti bombardovana?? Zašto su dali jednom čovjeku da odlučuje o sudbini ljudi zaposlenih u zgradi?? Zašto "vrh" nije poslao policiju i naredio hitno evakuisanje svih zaposlenih?? O čemu mi ovdje pričamo ljudi? Najveća kazna mu je što se smatra krivim za smrt 16 ljudi, zatvor je za to ništa... Ovo će ostati nerasvjetljena tajna, ko zna ko je tu umješan i na koji način, ako je uopšte došlo do tog poziva?!
Pustite čovjeka na miru više, nato nas je bombardovao. Zapjenili su juče zbog otetog američkog novinara u Ukrajini, a ovdje su ubili 16?? Dvostruki aršini?? Ne nikako. Ološ sa zapada. Ljudi držimo se zajedno, i čuvajmo se, ako se sami ne budemo čuvali niko nas drugi neće ni čuvati...
pre 10 godina
Onaj ko je odgovoran za svaku bombu koja je pala na Srbiju '99 je iskljucivo Amerika. Ali o tome ovde (jos uvek) ne sme da se prica, valjda misle da ce neko nesto da zaboravi.
pre 10 godina
Ako je gospodin znao (a to je vrlo lako utvrditi) da se te večeri sprema napad, i nije ništa uradio da skloni te ljude odande, onda ne samo da je odgovoran nego je direktno kriv za njihovu pogibiju.
pre 10 godina
"Da je Milanović pre dve godine rekao ovo što je rekao danas - da se godinama budio s mislima ka poginulim radnicima RTS i da se oseća odgovornim za njihovu smrt, svega ovoga ne bi bilo, jer je to odgovor na sva pitanja koja sam mu postavio i zbog čijih izostanaka me sada tuži", rekao je Radišić.
Vi ste novinar a ne sud, i Milanovic ima pravo da Vam odgovori sta hoce ili da Vam uopste ne odgovori nista, ali to Vama i dalje ne daje za pravo da objavite neistinu, ili pretpostavku. Milanovic je osudjen za potpuno drugu stvar i svoju robiju odrbijao. I s pravom vas covek tuzi.
pre 10 godina
dovedena protiv - raketna baterija iz Smedereva ili iz Požarevca, pastavljena uz sam spoljni zid gerentološkog odeljenja bolnice na Banjici, uključen radar/ put za stare "Kraljeve kasarne" /, vest na rts-u: Nato gađao bolnicvu. Tek nakon toga i van konteksta o poginulim voinicima.
pre 10 godina
Vece kada je bombardovana zgrada RTS-a. Sedimo nas sedmorica u kafeu dve ulice pored doticne zgrade. Bilo je oko 45 minuta pre udara projektila u zgradu. Ekipa Bgd MUPa je usla u kafe i naredila momentalnu evakuaciju. Kako smo izasli na ulicu videli smo da je parkirano dosta policijskih vozila po raznim coskovima. Licilo je neku vrstu racije jer su ljudi masovno izlazili sto iz kafea, sto iz drugih objekata. Razumeli smo da se nesto sprema, ali nismo znali tog momenta STA.
Kako svi imaju nekoga u sluzbi, prijatelj sa kojim smo bili kontaktirao je njegovog poznanika iz patrole. Tada je bila potvrdjena informacija da ce zgrada RTSa biti gadjana. TADA,45 minuta pre udara projektila!!!
Hajde sada, recite vi meni; da li postoji bilo koja informacija, depesa, dokument koji ce mene (i ostale svedoke tog dogadjaja) ubediti da se nije znalo sta ce biti gadjano i kada ce biti gadjano? Kako da poverujem da neko nije sve to iskonstruisao i iskoristio pogibiju ovih neduznih ljudi, u svoje poene, politicku borbu i ostalo?
Jel ima neko da me ubedi?
Ajde da se ne lazemo....
pre 10 godina
Odgovoran ili ne, ne moze biti vise odgovoran ni kriv od onih koji su bacali bombe i od onih koji su izdavali naredjenje za bombardovanje a njih su sve ove godine raznorazne ja..re iz drzavnog vrha docekivale uz crveni tepih, zastavu, orkestar i pocasni vod garde, bankete na kojima se krkalo, pilo i veselilo do zore, ... Ne moze biti vise kriv ni od onih koji su za vreme bombardovanja putovali u EU i SAD i tamo na mapi tipovali sta, gde i koliko da se bombarduje pa eto, niko od njih nije robijao makar isto onoliko godina koliko je robijao taj isti Milanovic iako je neke od njih kasnije Bog znatno teze kaznio.
pre 10 godina
Dobro bre SRBIJO.
Dodju Ameri polome i grad i zemlju, pobiju i konje i ljude, otruju i vodu i decu , a onda nas ubede da smo mi krivi.Pa to ni RICARD III nije uspeo.
pre 10 godina
Budimo realni ko je ocekivao da ce nato zlikovci da gadjaju novinare ? dok se nije desilo.
pre 10 godina
Ako postoje dokazi da ih je žrtvovao onda ne treba uopšte polemisati o ovome. Ako ih nema, a on je odležao svoje zbog odgovornosti koju je imao samo zato što je bio direktor u tom trenutku onda krivce treba tražiti na drugoj strani. Dakle, dajte dokaze! To bi značilo da je neko pozvao i rekao da će zgrada RTS biti bombardovana u toliko sati i toliko minuta. Ja koliko se razumem u te stvari mislim da se to ne javlja protivniku, a vi me ispravite.
Ja i dalje ne mogu da prihvatim posle toliko godina da nas je neko bombardovao i ubijao, a da se mi sami proglašavamo krivcima za sve to. Ej, bre, pa oni su izvršili agresiju na jednu suverenu zemlju i ovih dana javno priznaju da nisu imali nikakva ovlašćenja za to, a mi i dalje govorimo kako smo mi krivi što je neko poslao bombardere. Koga smo mi to od njih napali pa da nas tako zverski tuku?
pre 10 godina
Krivi su gospoda iz NATO-a.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zvezdale, 23. april 2014 16:04)
Nisu oni nikakva gospoda nego najobicniji krvoloci.
pre 10 godina
nikad nemojte zaboraviti da je za te zrtve kriv NATO...rts nije vojni cilj...a ovaj bi trebalo na dozivotnu...ako je to ikome uteha...
pre 10 godina
ja kao radnik stamparije Borbe sam znao da ce biti gadjan rts, bio sam sokiran kada sam video one jadne ljude u rusevinama! Svesno u zrtvovani zbog medijskog rata kao i u drugim slucajevima,ovde navedenih!!!
pre 10 godina
A Vucic? Da li cemo ikada saznati koja je njegova umesanost?
pre 10 godina
bandera@, odavna nisam pročitao tekst sa idealnim potpisom - bandera. Jeste čvrsto usađena, dopire visoko, ali mozga nema.
I vi ostali s teorijama "legitimni cilj", o sakrivanju uz "civilne objekte", a sve to u uslovima nepobitne agresije: NATO nije imao nikakav legitimitet za agresiju, što znači da NIŠTA nije bio legitiman cilj u Srbiji. Šta je trebala vojska i policija, da stanu svi skupa na pistu aerodroma, i budu "legitimni cilj"? imate li razuma: naša vojska nije zatečena u agresiji na neku državu na drugom kontinentu pa da bude "legitimni vojni cilj", već je branila NA SVOJOJ SUVERENOJ TERITORIJI narod i državu.
Nijedna zgrada, na pr MUP-a, Generalštaba i sl, nije bila "legitimni vojni cilj", već žrtva sumanutog siledžijstva, ako su špijuni sa zemlje i elektronika znali da su zgrade napuštene. Isto i da nisu napuštene!
Na Kosovu je bila "tragedija" ako se iz kamenih kuća puca po tenkovima pa tenk okrene i puca na TU KUĆU: prekomerna upotreba sile... A kada je divljački napadnuta CELA SRBIJA, i 600 km od Kosova, za banderu i slične bandere, to je legitimno i nije "prekomerna upotreba sile"?
Za RTS: činjenica da novinari nisu bili u zgradi, a prisustvo ovih radnika je bilo s motivacijom da TREBA u 4h da "Master" bude spreman da preko satelita CNN, FOX, BBC i drugi, pošalju izveštaje o POSLEDICAMA TE NOĆI NATO aktivnosti nad bespomoćnom Srbijom.
Što i jeste bio slučaj svih prethodnih noći od početka agresije. Da ne bude nejasno: posao koji su radili te noći ubijeni morao je iz napadnute zgrade i nemobilne tehnike da bude urađen.
Još samo: vračamo da li je NATO (na)javio sat i minut, a previđamo da je SASVIM SIGURNO znao da su ovi postradali (i oni preživeli, koje niko ništa ne pita) NA RADNOM MESTU.
Bandere mogu poslužiti da se na njih okači informacija, ali ne da proizvode informacije, a tek ne da komentariše.
pre 10 godina
Zbog nacina na koji su radili informativni program 90-ih RTS je postao vise od civilne mete. Rts je prikazivao samo jednu stranu kao zrtve i jednog coveka kao spasioca. Da potsetim, tada je u vlasti, kao ministar informisanja, dakle zaduzen za uredjivacku politiku svih medija, bio A. Vucic. Na zalost, u zgradi Rts-a, tada nije bio niko od trovaca lazima, vec samo deca, i oni bez kojih tehnicki deo televizije nije mogao da funkcionise. To nam ostavlja sasvim jasnu sliku, da su ti ljudi i ta deca, svesno zrtvovani. A oní najodgovorniji, uz izuzetak pokojnog Milosevica, danas cine vlast i opet drze najodgovornija mesta u zemlji...
pre 10 godina
Nije neka tajna da su za vreme bombardovanja 1999. ovi iz Nato pakta našima na vlasti javljali koje su mete predvidjene za taj dan. Ovaj ... Milanović je znao da će RTS biti bombardovan, ali je tadašnjoj vlasti ta žrtva bila potrebna. I on nekog tuži za duševni bol? Ne mogu da verujem dokle ide drskost,bezobrazluk i neljudskost.
pre 10 godina
@(gradski, 23. april 2014 17:00)
Direktno kriv jedino moze biti pilot aviona koji ispalio rakete. Indirektni krivci su oni, koji su mu to naredjenje izdali, a koji sebe zovu liderima slobodnog i demokratskog sveta. Oni su naredili da se bombarduje jedna nacionalna televizija samo zato sto je izvestavala drugacije od njihovih medijskih kuca. Koliko se secam, bilo je trazeno od RTSa da ustupi termin od sat vremena dnevno za izvestaje zapadnih medija sto je RTS odbio, istovremeno trazeci makar 5min svojih vesti na njihovim televizijama sto su oni, naravno odbili. Tada je i doneta odluka da se RTS bomabrduje. TV tornjevi i releji su uveliko vec bili mete i unistavani u to vreme kako bi se onemogucila bilo kakva medijska pokrivenost, odnosno koriscena je vojna sila u svrhu dobijanja medijskog rata. Ekvivalent tome bi bio danas, u nekom sukobu, da neko namerno ubija novinare i unistava njihovu opremu ako smatra da oni izvestavaju drugacije od njegovog/njihovog misljenja!!!
E sad, Milanovic moze biti jedino odgovoran, kao nadredjeni, za neupozoravanje svojih radnika da ce zgrada u kojoj rade biti bombardovana, zasta je i osudjen i tu kaznu je u potpunosti i odsluzio. Kolika je zaista njegova uloga u tome on to najbolje zna i sa time ce morati da zivi do kraja zivota. Ja licno mislim da je neko drugi, iznad njega, naredio ostanak tih jadnih radnika, iako se donekle znalo sta ce se desiti. Ali, kao i u svakoj velikoj igri, stradaju i odgovaraju samo pijuni.
pre 10 godina
(sovuljaga, 23. april 2014 16:44)
Nisi u pravu.U ratnom stanju svaki direktor je obican izvrsilac Vlade i nema ingerencije da skloni ljude sa radnog mesta.Niko nema petlju da pomene krivicu tadasnjeg Ministra informisanja pod cijom je direktnom ingerencijom bio taj isti Milanovic.Sad trazi i krivca za Curuviju.Naravno naci ce se dezurni krivac, a on ce koristeci trenutnu moc svu odgovornost sprati sa sebe.
Dok jednom ne budemo imali petlju da prevalimo istinu preko usta,nece nam biti bolje.
I otkud bas sad priznanje i kajanje Milanovica.Na slobodi je od 2012.
pre 10 godina
U to vreme gadjali su i ,,Zastavu" u Kragujevcu.Bio sam na bolovanju pa me pozvali da telima branimo fabriku.Moj odgovor je bio sklonite se da Vam u...ne gace ne lete u vazduh.Fabrika gadjana srecom niko nije poginuo.Vecni pokoj dusama poginulih radnika RTS-a.Postoji i licna odgovornost za nesto sto se cini.Ti sto su fabriku branili telima sad su na ulici.A nalogodavci ....!!!!
pre 10 godina
Godinama tražimo krivca za smrt radnika RTS-a a niko iz vlasti ne želi da potegne pitanje odgovornosti NATO-a...Zbog čega je izostala tužba za zločine koje su počinili? Zato što smo kukavice,zato što ne smemo da im se zamerimo,nego pokušavamo da nađemo krivca među nama...NATO ih je ubio i to je jedina istina.
pre 10 godina
Ljudi saberite se! Ne iskljucujem odgovornost ovog coveka u skaladu sa propisima o zastiti radnika ali GLAVNI krivac za ubistvo novinara jeste NATO koji je bomebe bacio na nelegitiman cilj u nelegitimnoj i nelegalnoj inetervenciji. Ako sam ja znao da ce tebe neko da ubije cini me nekom vrstom saucesnika ali ubica je onaj koji je ubio! Tuzna je istina da to nas uopste ne interesuje. Ovaj lik u svesti narastaja ostaje kljucni zlocinac a na Nato intervenciju se gleda kao na neku elementarnu prirodnu nepokodu a ne akciju koju su osmilili i izveli ljudi.
pre 10 godina
Naravno da je odgovoran. Pa svi sem Rts su objavili da je NATO proglasio objekte te kuce za legitimnu metu. Malo si robijao Milanovicu. Jako malo. Ali se bojim da imas nagodbu za tako kratko robijanje da cutis o tome ko ti je javio da ce bombardovati ili ko ti je zabranio da gasis tv u Aberdarevoj i da evakuises ljude. I bojim se da ce sud raditi za tebe. I to jako brzo da bi se sve zavrsilo dok je tadasnji ministar informisanja tu gde jeste. Samo neverujem da cete spavati mirno ni ti ni ministar. Nema tog suda koji ce vam doneti dusevni mir osudom nekog od nas za nanosenje dusevnog bola tebi Milanovicu. Svi cemo se ovoga secati svake godine u isto vreme. I podsetiti vas sta je onda bilo. I nemoj da se vadite na Nato zlocince. Oni to jesu pa jesu. Ali ti nisi morao biti a jesi. I nisi dovoljno kaznjen za to.
pre 10 godina
(next, 23. april 2014) Ti mora da nisi iz Beograda, jer su su gradu svi znali kada ce biti bombardovana i televizija i CK i Generalstab... Da ne
nabrajam. Ako smo mi, obicna boranija, znali - tek je Milanovic morao da zna.
pre 10 godina
Koja ironija, Srbi su krivi sto je bombardovan civilni cilj, bombardovani novinari, Svuda u svetu je to zlocin. Ali ovde niko ne spominje onog ko je naredio bombardovanje civila, niko, Ali Srbi su krivi. NATO moze da bombarduje bilo koga , novinare, decu...onaj ko ne pobegne KRIV JE. Kriv je sto se nije bolje sakrio.
pre 10 godina
osnovno pravilo je valjda da se osudi napadac izdavac naredbe itd...pa onda redom...zamislite firma pravi prekrsaj ,a na sudu osude samo radnika ...dok direktori i ostali rade svoj posao...
pre 10 godina
Super eto našli smo krivca. Lako ćemo sa Milanovićem i nije neka šteta za njega. Nego šta ćemo sa osiromašenim uranijumom. Ko je za to kriv. Jesu li najavljivali i uranijum.
pre 10 godina
"Zgrada RTS nije vojni cilj.Iz nje se nije dejstvovalo po neprijateljskoj avijaciji,ona nije korišćena za skladištenje vojne tehnike niti je u njoj bila stacionirana vojska.Oni koji su naredili i sproveli u delo granatiranje RTS su počinili ratni zločin.Potpuno svesno jer su znali ko je u zgradi i do čega može da dovede granatiranja"
(Komša, 23. april 2014 18:17)
Ne slazem se sa vama,jer je RTS sluzio Milosevicevom rezimu za propagandu,a to je veoma opasno kada su ljudi ograniceni u informisanju putem slobodnih medija i ne mogu da doznaju pravu sitinu,setimo se Gebelsa.Bombardovanje je najavljeno i to je dobro poznato,najavljeno je upravo iz razloga da se omoguci evakuacija da ne bi stradali neduzni.To sto su ih ovi nasi zli pametnjakovici koji su opljackali i naterali svoj narod u bedu i zla,namerno zrtvovali u cilju propagande u nadi da ce svet da proguta te podmukle i glupe namestaljke nije krivica NATO,vec tadasnjeg rezima.Zalosno je sto se to desilo i sto glavni krivci,od kojih verujem neki jos uvek drmaju zemljom i narodom,nece nikada odgovarati.Ne stitim NATO,ali treba reci istinu,jer je tadasnji rezim vukao za nos godinama obecavajuci i ne drzati se toga.Trebalo se razmisljati tada da svemu dodje kraj.
pre 10 godina
Mešate dva krivična dela i dva potpuno različita krivca.Jedna krivica ne pere drugu niti bi smela da oslobodi odgovornosti.
Zgrada RTS nije vojni cilj.Iz nje se nije dejstvovalo po neprijateljskoj avijaciji,ona nije korišćena za skladištenje vojne tehnike niti je u njoj bila stacionirana vojska.Oni koji su naredili i sproveli u delo granatiranje RTS su počinili ratni zločin.Potpuno svesno jer su znali ko je u zgradi i do čega može da dovede granatiranja - opravdanja nema,niti može da bude.
Sa druge strane krivac je onaj ko nije povukao novinare.Ni tu opravdanja nema.
Nije pošteno da neko postupke odgovornih za izlaganje novinara opasnosti (i izgubljene živote) pokušava da opravda prebacujući TU KRIVICU na nato.
Isto tako je licemerno pravdati nato prebacivanjem krivice na Milanovića i njemu slične.Ne može Milanovićeva krivica oprati SVESTAN ZLOČIN NAD CIVILNIM STANOVNIŠTVOM od strane nato pakta.
pre 10 godina
Da odgovaran je i MIlanović. Ipak, krivci odnosno ubice su iz NATO! Ne mošajte babe i žabe.
pre 10 godina
Sto ne priznas ko su ti bili nalogodavci da se ljudi zrtvuju posto je nalozeno da se ljudi i tehnika evakuisu iz zgrade RTSa?
pre 10 godina
@Милан
Nato je bio samo egzekutor!!!! Ne mozete okrenuti tok istorije....
pre 10 godina
@stevan
A koliko su robijali oni koji su stvarno ubili te neduzne ljude? Ni jedan sekund, cak smo i tuzbe protiv njih povukli. Od Klinotona, do pilota i americke cistacice - svi na dozivotnu robiju.
pre 10 godina
Covek je apsolutno u pravu i savreseno ga razumem kako se oseca. Kad uzmete da je odlezao 10 godina u zatvoru a da su recimo Gotivina, Oric i drugi slicni njima oslobodjeni covek se zaista pita gde je pravda. I kako to da se onima koji su odlucili da se RTS napadne nikad nije to toliko spocitavalo barem od onih koji su predmet Milanoviceve tuzbe.
pre 10 godina
A o pravom krivcu, koji je vukao konce marionetama, NIKADA!!!!!
pre 10 godina
@stevan
Naravno da je Milanović kriv za svakog čoveka kojeg je držao na radnom mestu a da taj nije hteo da ostane.Naravno da treba da odgovara i naravno da svake godine mora da se priseti svakog od tih ljudi koji su poginuli i njihovih porodica koje dan danas pate.
Ali Stevane,kako možeš da samo konstatuješ da je NATO proglasio RTS za legitiman vojni cilj?
U sred Evrope? Legitiman cilj je novinar? Ćuruvija,Dada,Pantić? Jesu li i oni legitimni ciljevi?
Sve ostalo možda u glavma "ljubitelja demokratije" može da prodje kao koleteralna šteta ali ovo je potpuno smišljen i javno priznat ratn
i zločin.I treba im pominjati stalno (kao i Milanoviću) kad već nemamo hrabrosti kao država da potražimo pravdu na medjunarodnom sudu.
Nemoj Stevane da si tako blag prema zlikovcima.Ubijali su nam narod Stevane.
pre 10 godina
Ma on moze sebe da smatra odgovornim sto ih nije raspustio ali to je njegova licna stvar,novinar ne sme da ustupa pod pretnjama bilo da se radi o nekom lokalnom mafijasu bilo o teroristickoj organizaciji.Niko pri zdravoj pameti nije razmisljao da ce "alijansa saveznika" u 21. veku da bombarduje zgradu punu novinara.Ironija je sto upravo ljudi koji teraju po svome uprkos prenjama smatraju da je rts tada trebao da ustupi pod pretrnjama.
pre 10 godina
A kako "braca" Rusi tad nisu pomogli??
A da oni su Hrvatima prodavali oruzje na crno..
pre 10 godina
Treba pitati vojvodu i gospodara da li su znali za to,a verujem da jesu.Jadan smo mi narod kad ne vidimo dalje od nosa.
pre 10 godina
Sta ste bre pali u vatru? On je proveo 10 godina u zatvoru za slucaj RTS-a.Mozemo mi sad da filozofiramo po sistemu jeste-nije. I ne sluzite se neistinama. Nije on izveo svoju cerku, nego Vojvodic.Meni je jedino zao sto nisam prisustvovao sudjenju pa da vidim koja je pravda pobedila.Iznudjena (nametnuta) ili prava.Jezim se na onu prvu, a voleo bih da je druga.
pre 10 godina
Nravno da je propagandna masina ratni cilj. Hocete da kazete da ni Gebels nije ni za sta kriv?! A da je ratni cilj i da ce, kao takva, TV biti bombardovana, znalo se.
pre 10 godina
tacno se znalo u dan kad ce bombardovati toranj na avali i kada ce gadjati radare na civilnim objektima,opomenuti su da ne postavljaju radare uz civilne objekte jer se to nece tolerisati-i sta sad? Ko je bacao bombe a ko ih je navodio svesno na neduzne ljude to niko nece reci-ko je ''zidao ponovo zvucni zid'' kad ga probiju? sve nasi dusebriznici.
pre 10 godina
ma sloba-zloba je kriv za sva zla 90-ih i ona njegova koja sada kao nesto tuzi Srbiju ,i nju bi gonio do groba,ogadise mi se ta prezimena doveka(izvinjenje ljudima koji se tako prezivaju)
pre 10 godina
Ovi iz NATO-a su rekli da ce gadjati RTS i u koliko sati i rekli su da svi napuste zgradu...OVAJ COVEK IH JE ZADRZAO U ZGRADI I NIJE IM DOZOVOLIO DA ODU!!!i?ko je onda kriv?bio je RAT!(sovuljaga, 23. april 2014 16:44)Zaista nisam znao da je Nato pakt najavljivao vreme i mesto gde će isporučiti bombe.Ne verujem da je iko mogao da pretpostavi da će nekom pasti na pamet da bombarduje televiziju.Nikada pre toga se nešto slično nije desilo,da televizija postane vojni cilj.Ali sobzirom na to da su bombardovane škole,bolnice,vozovi...trebalo je imati u vidu da oni koji to rade nemaju ni trunku humanosti i morala i da im je cilj naneti što veću štetu narodu.Bez obzira na moje negativno mišljenje o bivšem direktoru RTS-a ne verujem da je znao da će se bombardovanje desiti.Lako je optužiti Milanovića,kada glavni krivci verovatno nikada neće odgovarati.
pre 10 godina
Super eto našli smo krivca. Lako ćemo sa Milanovićem i nije neka šteta za njega. Nego šta ćemo sa osiromašenim uranijumom. Ko je za to kriv. Jesu li najavljivali i uranijum.
(Alex, 23. april 2014 19:41)
Е Алекса, мој Алекса....
"Србија незадрживо јури у прогрес"
Туга , јад и кока кола!
pre 10 godina
Sve razumem, ali da porodice ubijenih godinama aboliraju NATO pakt, ta prica mi nikada nece biti jasna!
Secam se, Solana, covek koji je verovatno naredio da se bombarduje RTS je ucestvovao u stvaranju Drzavne zajednoce 2003. i to nije smetalo porodicama nastradalih...
pre 10 godina
Jad i beda.
pre 10 godina
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sovuljaga, 23. april 2014 16:44)
Da li si TO što si napisala/napisao saznao iz tvojih "pouzdanih izvora"? Ako je tako, zar ti nije građanska dužnost da se javiš Tužilaštvu i SVEDOČIŠ?
Hladno gledaš kako prolaze godine, a TI ZNAŠ ISTINU i ĆUTIŠ (i komentarišeš na ovom i još ko zna kojem sajtu)!
pre 10 godina
Ne znam koliko je zaista covek kriv, tj jeste, ali mislim da nije zrtvovao ljude namerno, pa nije monstrum! Stoji cinjenica da je iz opste opasnosti i cinjenice da je najavljivano eventualno bombardovanje rts-a zbog podrske tadasnjem sistemu, trebalo da drugacije reaguje! Ali ko je normalan ocekivao da ce jedna ''demokratsko-moralna'' organizacija da bombarduje zgradu televizije u centru grada, punu civila! Tu je prvi krivac, drugi je vlast, jer je optuzeni tad bio samo marioneta u to zaguljeno vreme! Posto NATO-u ne mozes nista, tadasnjoj vlasti nisi umeo, pa se sve svalilo na jedinca! Mozda bih drugacije mislio da je neko moj blizak stradao, ali mislim da je ovde krivac neko drugi, a doticni je moralni krivac! drugo u svakoj drzavi koja je u ratu vlast drzi nacionalnu televiziju zbog propagande, zato ne treba cuditi sto je rts radio! resenje je bilo podzemni rad televizije!
pre 10 godina
sta kaze ovaj covek njih iz kafica dve ulice od rts policija sklonila,a ljude u zgradama koji zive tu blizu nisu...dokle ide laz
pre 10 godina
@master
Svakoj strani u ratu je druga strana Gebels.Ne branim ni ja RTS.Samo ne želim da me moj stav prema nekoj medijskoj kući (a RTS mi nikako nije omiljen - naprotiv) odvede toliko daleko da pomislim da je bombardovanje iste (uz predhodno upozorenje ili bez njega) prihvatljiva stvar.
Ospice sam dobijao kad vidim Čukića na primer ali ne bih pozdravio fizički napad na njega.Jer šta bi me razlikovalo od pripadnika Miloševićevog režima koji su proganjali i na kraju i ubijali novinare ako bi to prihvatio kao model ponašanja.
Zanimljiva stvar je da je razmatrana mogućnost bombardovanja B 92 jer je njihova aktivnost na internetu remetila sliku koju je zapad hteo da plasira u svet.Neverovatno,ali istinito,Milošević im zabranio da emituju program a ovi ih zamalo bombardovali (Matić izjavio i nema razloga da
mu ne verujemo).
Nema tu borbe protiv Gebelsa.Radi se o napadu na novinare.Neko ko je bio svestan šta se dešava hteo je monopol na istinu sa terena.To je zločin i pucanje u demokratiju.
Uvek (s pravom) osudjujemo napade na novinare,zašto bi bilo koga amnestirali?
pre 10 godina
Sve je to u redu,saosecam sa zrtvama,gnusam se potezima odgovornih rukovodilaca po komandnoj odgovornosti,ratnoj odgovornosti pocinioca ali da li se tim ne pominjanjem ostalim zrtvama u ovom besmislenom okusaju velikih sila demonstriranju razbijanju velikih jedinki do te granice da zavise od drugih. Poenta pisanja je uzimanje medija kao svojatanje i prikazivanje samo tih zrtava kao znacajne a ostale kao drugog reda.
pre 10 godina
Mnogi komentatori ovde pišu da su u Abardarevoj izginuli novinari. U to vreme u toj zgradi "novinara" nije bilo, a to što je radilo na RTS kao "novinar" nikako ni ne može da se podvede pod novinar. I još nešto onaj Komrakov se pojavljuje sa kompletnom ekipom ni pet minuta od kako je bomba pala. E to je "novinar", uvek spreman i dobro informisan. A ovaj Milanović, što sad tuži B92, malo je batinica dobio 5. oktobra, sramno malo.
Moje iskreno saučešće porodicama poginulih radnika RTS.
pre 10 godina
Jos ni dan danas nisam siguran u to kada je spikerka Tatjana Lenard pozivala da nato bombarduje televiziju da li je to bio PRKOS, INTAT ili SAZNANJE i NAJAVA o bombardovanju.
pre 10 godina
Za Nato je odgovoran Milošević sa ruskim generalima što su mu držalu bas,
a za ove jedne radnike RTS-a je odgovoran "odgovorni" urednik Miloševićeve propagande - Milanović.
pre 10 godina
Једини одговоран за смрт радника РТС-а је НАТО и државе западне Европе које су извршиле агресију на СРЈ.
pre 10 godina
Krivi su gospoda iz NATO-a.
pre 10 godina
Napadamo jednog covjeka kako bismo zamaskirali zlocin grupe. Zna se ko je ubio radnike RTSa
pre 10 godina
Budimo realni ko je ocekivao da ce nato zlikovci da gadjaju novinare ? dok se nije desilo.
pre 10 godina
Naravno da ih je zrtvovao, to svi znaju. A znaju i zasto i za koga.
pre 10 godina
Onaj ko je odgovoran za svaku bombu koja je pala na Srbiju '99 je iskljucivo Amerika. Ali o tome ovde (jos uvek) ne sme da se prica, valjda misle da ce neko nesto da zaboravi.
pre 10 godina
Osudišmo svog čovjeka za smrt radnika iako su to uradili nato zločinci ( nato namjerno malim slovima ). Neko je gore napisao "dobio si poziv sa vrha da evakuišeš zgradu jer su javili da će biti bombardovana" ?? Ko je uopšte i kako znao da će zgrada biti bombardovana?? Zašto su dali jednom čovjeku da odlučuje o sudbini ljudi zaposlenih u zgradi?? Zašto "vrh" nije poslao policiju i naredio hitno evakuisanje svih zaposlenih?? O čemu mi ovdje pričamo ljudi? Najveća kazna mu je što se smatra krivim za smrt 16 ljudi, zatvor je za to ništa... Ovo će ostati nerasvjetljena tajna, ko zna ko je tu umješan i na koji način, ako je uopšte došlo do tog poziva?!
Pustite čovjeka na miru više, nato nas je bombardovao. Zapjenili su juče zbog otetog američkog novinara u Ukrajini, a ovdje su ubili 16?? Dvostruki aršini?? Ne nikako. Ološ sa zapada. Ljudi držimo se zajedno, i čuvajmo se, ako se sami ne budemo čuvali niko nas drugi neće ni čuvati...
pre 10 godina
Ко је наредио и изврштио бомбардовање цивилног објекта? Па, неки политишар неке западноеверопске државе или САД-а, неки генерал НАТО-а и неки пилот НАТО-вског авиона. Дај да видимо ко со ове три особе.
Знамо да је одговорност за животе запослених на послодавцима, тако да директна одговорност лежи на управницима и директорима РТС-а. Видим, неки и одлежше у затвору. Међутим, треба потерати и НАТО, и да је мени неко тамо погиниу у том бомбардовању, ја бих цеои свој живот посветио да пронађем које наредио и извршио бомбардовање цивилног објекта.
pre 10 godina
Odgovoran ili ne, ne moze biti vise odgovoran ni kriv od onih koji su bacali bombe i od onih koji su izdavali naredjenje za bombardovanje a njih su sve ove godine raznorazne ja..re iz drzavnog vrha docekivale uz crveni tepih, zastavu, orkestar i pocasni vod garde, bankete na kojima se krkalo, pilo i veselilo do zore, ... Ne moze biti vise kriv ni od onih koji su za vreme bombardovanja putovali u EU i SAD i tamo na mapi tipovali sta, gde i koliko da se bombarduje pa eto, niko od njih nije robijao makar isto onoliko godina koliko je robijao taj isti Milanovic iako je neke od njih kasnije Bog znatno teze kaznio.
pre 10 godina
Ukoliko je dokazano da si primio telefonski poziv "sa vrha" koji ti je rekao da ce te noci biti bombardovana zgrada RTSa, a ti izadjes sam i nikome ne kazes kako bi radnike koji ce neminovno poginuti mogao da koristis u nastavku propagandnog rata, da li se to naziva 'zrtvovanjem'? Naravno, a ljude kao Dragoljuba Milanovica ceka poseban krug pakla...
pre 10 godina
"Zgrada RTS nije vojni cilj.Iz nje se nije dejstvovalo po neprijateljskoj avijaciji,ona nije korišćena za skladištenje vojne tehnike niti je u njoj bila stacionirana vojska.Oni koji su naredili i sproveli u delo granatiranje RTS su počinili ratni zločin.Potpuno svesno jer su znali ko je u zgradi i do čega može da dovede granatiranja"
(Komša, 23. april 2014 18:17)
Ne slazem se sa vama,jer je RTS sluzio Milosevicevom rezimu za propagandu,a to je veoma opasno kada su ljudi ograniceni u informisanju putem slobodnih medija i ne mogu da doznaju pravu sitinu,setimo se Gebelsa.Bombardovanje je najavljeno i to je dobro poznato,najavljeno je upravo iz razloga da se omoguci evakuacija da ne bi stradali neduzni.To sto su ih ovi nasi zli pametnjakovici koji su opljackali i naterali svoj narod u bedu i zla,namerno zrtvovali u cilju propagande u nadi da ce svet da proguta te podmukle i glupe namestaljke nije krivica NATO,vec tadasnjeg rezima.Zalosno je sto se to desilo i sto glavni krivci,od kojih verujem neki jos uvek drmaju zemljom i narodom,nece nikada odgovarati.Ne stitim NATO,ali treba reci istinu,jer je tadasnji rezim vukao za nos godinama obecavajuci i ne drzati se toga.Trebalo se razmisljati tada da svemu dodje kraj.
pre 10 godina
Nja nja nja, kriv je nato, nja nja nja.
Jeste, kriv je nato, ali je još krivlji onaj koji nije izmestio ljudstvo na rezervni položaj.
pre 10 godina
Ovi iz NATO-a su rekli da ce gadjati RTS i u koliko sati i rekli su da svi napuste zgradu...OVAJ COVEK IH JE ZADRZAO U ZGRADI I NIJE IM DOZOVOLIO DA ODU!!!i?ko je onda kriv?bio je RAT!ja prvi mislim da nismo zasluzili da nas bombarduju i ceo neduzni narod samo zbog Milosevica i njemu slicnih koji su bili zajedno u luksuznim bunkerima ali ovi su OBAVESTILI sve da ce bombatdovati rts ali je ovaj Milosevicev kadar namerno zabranio izlazak zaposlenima iz zgrade...zbog takvih patriota kojima su usta puna srpstva dok kradu od naroda i unistavaju ga smo i bombardovani i nalazimo se gde se nalazimo...i kulturno,moralno i ekonomski.
pre 10 godina
Kako nije znao kada je cerku za ruku izvukao iz zgrade neposredno pred napada?
pre 10 godina
Vec i samo zbog toga sto je u tragicnom trenutku bio direktor RTS-a , Milanovic bi moralo da se oseca odgovornim. Masakr radnika bi svakako mogao biti sprecen jednostavnom odlukom o daljnjem obustavljanju rada televizije usled neposredne ratne opasnosnosti. Ko je onda krivicno odgovoran za ocigledan propust ili nameru!?
pre 10 godina
"Da je Milanović pre dve godine rekao ovo što je rekao danas - da se godinama budio s mislima ka poginulim radnicima RTS i da se oseća odgovornim za njihovu smrt, svega ovoga ne bi bilo, jer je to odgovor na sva pitanja koja sam mu postavio i zbog čijih izostanaka me sada tuži", rekao je Radišić.
Vi ste novinar a ne sud, i Milanovic ima pravo da Vam odgovori sta hoce ili da Vam uopste ne odgovori nista, ali to Vama i dalje ne daje za pravo da objavite neistinu, ili pretpostavku. Milanovic je osudjen za potpuno drugu stvar i svoju robiju odrbijao. I s pravom vas covek tuzi.
pre 10 godina
javili im ,a oni svesno zrtvovali ljude zarad njihovih bolesnih interesa.
pre 10 godina
Milanovic jeste zrtvovao te ljude jer nikakvog razloga nije bilo da toliko ljudi radi u pola noci u zgradi koja je oznacena kao legitimna meta. To je klasicno zrtvovanje ljudi isto kao sto je odmah da kazem i bombardovanje te zgrade klasican zlocin protiv covecnosti za koji niko nije odgovarao sa strane NATO-a a morao bi. Jedan zlocin ne umanjuje drugi.
pre 10 godina
@Милан
Nato je bio samo egzekutor!!!! Ne mozete okrenuti tok istorije....
pre 10 godina
Nravno da je propagandna masina ratni cilj. Hocete da kazete da ni Gebels nije ni za sta kriv?! A da je ratni cilj i da ce, kao takva, TV biti bombardovana, znalo se.
pre 10 godina
Ako je tako onda ne vidim kakva je to po njemu uvreda za presudu u kojoj je osuđen zbog nepreduzimanja mera za bezbednost zaposlenih. Zaslužena je to bila robija. Čoveče, oni divljaci bombarduju i škole i bolnice a ti ljude držiš u RTS zgradi u Aberdarevoj?! Nema logike, nema opravdanja.
pre 10 godina
Ako postoje dokazi da ih je žrtvovao onda ne treba uopšte polemisati o ovome. Ako ih nema, a on je odležao svoje zbog odgovornosti koju je imao samo zato što je bio direktor u tom trenutku onda krivce treba tražiti na drugoj strani. Dakle, dajte dokaze! To bi značilo da je neko pozvao i rekao da će zgrada RTS biti bombardovana u toliko sati i toliko minuta. Ja koliko se razumem u te stvari mislim da se to ne javlja protivniku, a vi me ispravite.
Ja i dalje ne mogu da prihvatim posle toliko godina da nas je neko bombardovao i ubijao, a da se mi sami proglašavamo krivcima za sve to. Ej, bre, pa oni su izvršili agresiju na jednu suverenu zemlju i ovih dana javno priznaju da nisu imali nikakva ovlašćenja za to, a mi i dalje govorimo kako smo mi krivi što je neko poslao bombardere. Koga smo mi to od njih napali pa da nas tako zverski tuku?
pre 10 godina
Naravno da je odgovoran. Pa svi sem Rts su objavili da je NATO proglasio objekte te kuce za legitimnu metu. Malo si robijao Milanovicu. Jako malo. Ali se bojim da imas nagodbu za tako kratko robijanje da cutis o tome ko ti je javio da ce bombardovati ili ko ti je zabranio da gasis tv u Aberdarevoj i da evakuises ljude. I bojim se da ce sud raditi za tebe. I to jako brzo da bi se sve zavrsilo dok je tadasnji ministar informisanja tu gde jeste. Samo neverujem da cete spavati mirno ni ti ni ministar. Nema tog suda koji ce vam doneti dusevni mir osudom nekog od nas za nanosenje dusevnog bola tebi Milanovicu. Svi cemo se ovoga secati svake godine u isto vreme. I podsetiti vas sta je onda bilo. I nemoj da se vadite na Nato zlocince. Oni to jesu pa jesu. Ali ti nisi morao biti a jesi. I nisi dovoljno kaznjen za to.
pre 10 godina
Nije neka tajna da su za vreme bombardovanja 1999. ovi iz Nato pakta našima na vlasti javljali koje su mete predvidjene za taj dan. Ovaj ... Milanović je znao da će RTS biti bombardovan, ali je tadašnjoj vlasti ta žrtva bila potrebna. I on nekog tuži za duševni bol? Ne mogu da verujem dokle ide drskost,bezobrazluk i neljudskost.
pre 10 godina
Znači neki radnici su znali šta se sprema i otišli kući, a neki dobili NAREĐENJE da ostanu na poslu, i on o tome ništa ne zna?
pre 10 godina
nikad nemojte zaboraviti da je za te zrtve kriv NATO...rts nije vojni cilj...a ovaj bi trebalo na dozivotnu...ako je to ikome uteha...
pre 10 godina
Dobro bre SRBIJO.
Dodju Ameri polome i grad i zemlju, pobiju i konje i ljude, otruju i vodu i decu , a onda nas ubede da smo mi krivi.Pa to ni RICARD III nije uspeo.
pre 10 godina
Ovi iz NATO-a su rekli da ce gadjati RTS i u koliko sati i rekli su da svi napuste zgradu...OVAJ COVEK IH JE ZADRZAO U ZGRADI I NIJE IM DOZOVOLIO DA ODU!!!i?ko je onda kriv?bio je RAT!(sovuljaga, 23. april 2014 16:44)Zaista nisam znao da je Nato pakt najavljivao vreme i mesto gde će isporučiti bombe.Ne verujem da je iko mogao da pretpostavi da će nekom pasti na pamet da bombarduje televiziju.Nikada pre toga se nešto slično nije desilo,da televizija postane vojni cilj.Ali sobzirom na to da su bombardovane škole,bolnice,vozovi...trebalo je imati u vidu da oni koji to rade nemaju ni trunku humanosti i morala i da im je cilj naneti što veću štetu narodu.Bez obzira na moje negativno mišljenje o bivšem direktoru RTS-a ne verujem da je znao da će se bombardovanje desiti.Lako je optužiti Milanovića,kada glavni krivci verovatno nikada neće odgovarati.
pre 10 godina
dovedena protiv - raketna baterija iz Smedereva ili iz Požarevca, pastavljena uz sam spoljni zid gerentološkog odeljenja bolnice na Banjici, uključen radar/ put za stare "Kraljeve kasarne" /, vest na rts-u: Nato gađao bolnicvu. Tek nakon toga i van konteksta o poginulim voinicima.
pre 10 godina
(next, 23. april 2014) Ti mora da nisi iz Beograda, jer su su gradu svi znali kada ce biti bombardovana i televizija i CK i Generalstab... Da ne
nabrajam. Ako smo mi, obicna boranija, znali - tek je Milanovic morao da zna.
pre 10 godina
Koja ironija, Srbi su krivi sto je bombardovan civilni cilj, bombardovani novinari, Svuda u svetu je to zlocin. Ali ovde niko ne spominje onog ko je naredio bombardovanje civila, niko, Ali Srbi su krivi. NATO moze da bombarduje bilo koga , novinare, decu...onaj ko ne pobegne KRIV JE. Kriv je sto se nije bolje sakrio.
pre 10 godina
na slobodi je fizickoj ali da li ima u duši mir?!
pre 10 godina
``Kako nije znao kada je cerku za ruku izvukao iz zgrade neposredno pred napada?
(MarkoNS, 23. april 2014 16:02) ``
Nije Milanović izveo cerku vec Vojvodić! Ne negirajući nespornu krivicu tadašnjeg nam gen. direktora koji je svojim ne činjenjem doveo naše živote u opasnost, a što je nažalost neke od naših prijatelja i kolega odvelo u smrt. Ipak svakome iole pametnom moraju biti jasne dve činjenice. prva je da Milanovic sigurno nije svojevoljno prekršio naredbu Vlade SRJ o dislociranju jer je jednostavno bio isuvise mali igrac da bi mu se takve odluke dopuštale. Neko drugi je to naredio, a to do sada nije istraženo. Druga, ne manje bitna stvar koja se sve više, slučajno ili namerno pušta u zaborav, je činjenica da Nato nije imao nikakve pravnog, moralnog, niti vojnog osnova da bombarduje RTS, kao ni bilo koju medijsku kuću.
To je samo bilo siledžijsko dokazivanje moći... Nažalost, moje kolege su ta nadmudrivanja ludaka koji su vukli konce i sa jedne i druge strane, platili svojim životima, a mi preživeli smo ostali da živimo sa traumama, pitajući se dal je to sve bilo vredno? ZAŠTO ?
pre 10 godina
Godinama tražimo krivca za smrt radnika RTS-a a niko iz vlasti ne želi da potegne pitanje odgovornosti NATO-a...Zbog čega je izostala tužba za zločine koje su počinili? Zato što smo kukavice,zato što ne smemo da im se zamerimo,nego pokušavamo da nađemo krivca među nama...NATO ih je ubio i to je jedina istina.
pre 10 godina
Ubijamo svoju decu u kasarnama, tv stanicama...
pre 10 godina
ma sloba-zloba je kriv za sva zla 90-ih i ona njegova koja sada kao nesto tuzi Srbiju ,i nju bi gonio do groba,ogadise mi se ta prezimena doveka(izvinjenje ljudima koji se tako prezivaju)
pre 10 godina
A kako "braca" Rusi tad nisu pomogli??
A da oni su Hrvatima prodavali oruzje na crno..
pre 10 godina
osnovno pravilo je valjda da se osudi napadac izdavac naredbe itd...pa onda redom...zamislite firma pravi prekrsaj ,a na sudu osude samo radnika ...dok direktori i ostali rade svoj posao...
pre 10 godina
Ako je gospodin znao (a to je vrlo lako utvrditi) da se te večeri sprema napad, i nije ništa uradio da skloni te ljude odande, onda ne samo da je odgovoran nego je direktno kriv za njihovu pogibiju.
pre 10 godina
@(gradski, 23. april 2014 17:00)
Direktno kriv jedino moze biti pilot aviona koji ispalio rakete. Indirektni krivci su oni, koji su mu to naredjenje izdali, a koji sebe zovu liderima slobodnog i demokratskog sveta. Oni su naredili da se bombarduje jedna nacionalna televizija samo zato sto je izvestavala drugacije od njihovih medijskih kuca. Koliko se secam, bilo je trazeno od RTSa da ustupi termin od sat vremena dnevno za izvestaje zapadnih medija sto je RTS odbio, istovremeno trazeci makar 5min svojih vesti na njihovim televizijama sto su oni, naravno odbili. Tada je i doneta odluka da se RTS bomabrduje. TV tornjevi i releji su uveliko vec bili mete i unistavani u to vreme kako bi se onemogucila bilo kakva medijska pokrivenost, odnosno koriscena je vojna sila u svrhu dobijanja medijskog rata. Ekvivalent tome bi bio danas, u nekom sukobu, da neko namerno ubija novinare i unistava njihovu opremu ako smatra da oni izvestavaju drugacije od njegovog/njihovog misljenja!!!
E sad, Milanovic moze biti jedino odgovoran, kao nadredjeni, za neupozoravanje svojih radnika da ce zgrada u kojoj rade biti bombardovana, zasta je i osudjen i tu kaznu je u potpunosti i odsluzio. Kolika je zaista njegova uloga u tome on to najbolje zna i sa time ce morati da zivi do kraja zivota. Ja licno mislim da je neko drugi, iznad njega, naredio ostanak tih jadnih radnika, iako se donekle znalo sta ce se desiti. Ali, kao i u svakoj velikoj igri, stradaju i odgovaraju samo pijuni.
pre 10 godina
Biti odgovoran i osecati se odgovornim su dva razlicita pojma. Zamolio bih B92 da ubuduce ne pise naslove koji su kontradiktorni temi i sadrzaju jer se to redovno ovde radi. Saucesce porodicama zrtava.
pre 10 godina
Ljudi saberite se! Ne iskljucujem odgovornost ovog coveka u skaladu sa propisima o zastiti radnika ali GLAVNI krivac za ubistvo novinara jeste NATO koji je bomebe bacio na nelegitiman cilj u nelegitimnoj i nelegalnoj inetervenciji. Ako sam ja znao da ce tebe neko da ubije cini me nekom vrstom saucesnika ali ubica je onaj koji je ubio! Tuzna je istina da to nas uopste ne interesuje. Ovaj lik u svesti narastaja ostaje kljucni zlocinac a na Nato intervenciju se gleda kao na neku elementarnu prirodnu nepokodu a ne akciju koju su osmilili i izveli ljudi.
pre 10 godina
Zbog nacina na koji su radili informativni program 90-ih RTS je postao vise od civilne mete. Rts je prikazivao samo jednu stranu kao zrtve i jednog coveka kao spasioca. Da potsetim, tada je u vlasti, kao ministar informisanja, dakle zaduzen za uredjivacku politiku svih medija, bio A. Vucic. Na zalost, u zgradi Rts-a, tada nije bio niko od trovaca lazima, vec samo deca, i oni bez kojih tehnicki deo televizije nije mogao da funkcionise. To nam ostavlja sasvim jasnu sliku, da su ti ljudi i ta deca, svesno zrtvovani. A oní najodgovorniji, uz izuzetak pokojnog Milosevica, danas cine vlast i opet drze najodgovornija mesta u zemlji...
pre 10 godina
ja kao radnik stamparije Borbe sam znao da ce biti gadjan rts, bio sam sokiran kada sam video one jadne ljude u rusevinama! Svesno u zrtvovani zbog medijskog rata kao i u drugim slucajevima,ovde navedenih!!!
pre 10 godina
bandera@, odavna nisam pročitao tekst sa idealnim potpisom - bandera. Jeste čvrsto usađena, dopire visoko, ali mozga nema.
I vi ostali s teorijama "legitimni cilj", o sakrivanju uz "civilne objekte", a sve to u uslovima nepobitne agresije: NATO nije imao nikakav legitimitet za agresiju, što znači da NIŠTA nije bio legitiman cilj u Srbiji. Šta je trebala vojska i policija, da stanu svi skupa na pistu aerodroma, i budu "legitimni cilj"? imate li razuma: naša vojska nije zatečena u agresiji na neku državu na drugom kontinentu pa da bude "legitimni vojni cilj", već je branila NA SVOJOJ SUVERENOJ TERITORIJI narod i državu.
Nijedna zgrada, na pr MUP-a, Generalštaba i sl, nije bila "legitimni vojni cilj", već žrtva sumanutog siledžijstva, ako su špijuni sa zemlje i elektronika znali da su zgrade napuštene. Isto i da nisu napuštene!
Na Kosovu je bila "tragedija" ako se iz kamenih kuća puca po tenkovima pa tenk okrene i puca na TU KUĆU: prekomerna upotreba sile... A kada je divljački napadnuta CELA SRBIJA, i 600 km od Kosova, za banderu i slične bandere, to je legitimno i nije "prekomerna upotreba sile"?
Za RTS: činjenica da novinari nisu bili u zgradi, a prisustvo ovih radnika je bilo s motivacijom da TREBA u 4h da "Master" bude spreman da preko satelita CNN, FOX, BBC i drugi, pošalju izveštaje o POSLEDICAMA TE NOĆI NATO aktivnosti nad bespomoćnom Srbijom.
Što i jeste bio slučaj svih prethodnih noći od početka agresije. Da ne bude nejasno: posao koji su radili te noći ubijeni morao je iz napadnute zgrade i nemobilne tehnike da bude urađen.
Još samo: vračamo da li je NATO (na)javio sat i minut, a previđamo da je SASVIM SIGURNO znao da su ovi postradali (i oni preživeli, koje niko ništa ne pita) NA RADNOM MESTU.
Bandere mogu poslužiti da se na njih okači informacija, ali ne da proizvode informacije, a tek ne da komentariše.
pre 10 godina
Super eto našli smo krivca. Lako ćemo sa Milanovićem i nije neka šteta za njega. Nego šta ćemo sa osiromašenim uranijumom. Ko je za to kriv. Jesu li najavljivali i uranijum.
pre 10 godina
tacno se znalo u dan kad ce bombardovati toranj na avali i kada ce gadjati radare na civilnim objektima,opomenuti su da ne postavljaju radare uz civilne objekte jer se to nece tolerisati-i sta sad? Ko je bacao bombe a ko ih je navodio svesno na neduzne ljude to niko nece reci-ko je ''zidao ponovo zvucni zid'' kad ga probiju? sve nasi dusebriznici.
pre 10 godina
Krivi su gospoda iz NATO-a.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zvezdale, 23. april 2014 16:04)
Nisu oni nikakva gospoda nego najobicniji krvoloci.
pre 10 godina
Ne znam koliko je zaista covek kriv, tj jeste, ali mislim da nije zrtvovao ljude namerno, pa nije monstrum! Stoji cinjenica da je iz opste opasnosti i cinjenice da je najavljivano eventualno bombardovanje rts-a zbog podrske tadasnjem sistemu, trebalo da drugacije reaguje! Ali ko je normalan ocekivao da ce jedna ''demokratsko-moralna'' organizacija da bombarduje zgradu televizije u centru grada, punu civila! Tu je prvi krivac, drugi je vlast, jer je optuzeni tad bio samo marioneta u to zaguljeno vreme! Posto NATO-u ne mozes nista, tadasnjoj vlasti nisi umeo, pa se sve svalilo na jedinca! Mozda bih drugacije mislio da je neko moj blizak stradao, ali mislim da je ovde krivac neko drugi, a doticni je moralni krivac! drugo u svakoj drzavi koja je u ratu vlast drzi nacionalnu televiziju zbog propagande, zato ne treba cuditi sto je rts radio! resenje je bilo podzemni rad televizije!
pre 10 godina
Da odgovaran je i MIlanović. Ipak, krivci odnosno ubice su iz NATO! Ne mošajte babe i žabe.
pre 10 godina
Sve razumem, ali da porodice ubijenih godinama aboliraju NATO pakt, ta prica mi nikada nece biti jasna!
Secam se, Solana, covek koji je verovatno naredio da se bombarduje RTS je ucestvovao u stvaranju Drzavne zajednoce 2003. i to nije smetalo porodicama nastradalih...
pre 10 godina
Covek je apsolutno u pravu i savreseno ga razumem kako se oseca. Kad uzmete da je odlezao 10 godina u zatvoru a da su recimo Gotivina, Oric i drugi slicni njima oslobodjeni covek se zaista pita gde je pravda. I kako to da se onima koji su odlucili da se RTS napadne nikad nije to toliko spocitavalo barem od onih koji su predmet Milanoviceve tuzbe.
pre 10 godina
Ma on moze sebe da smatra odgovornim sto ih nije raspustio ali to je njegova licna stvar,novinar ne sme da ustupa pod pretnjama bilo da se radi o nekom lokalnom mafijasu bilo o teroristickoj organizaciji.Niko pri zdravoj pameti nije razmisljao da ce "alijansa saveznika" u 21. veku da bombarduje zgradu punu novinara.Ironija je sto upravo ljudi koji teraju po svome uprkos prenjama smatraju da je rts tada trebao da ustupi pod pretrnjama.
pre 10 godina
@stevan
A koliko su robijali oni koji su stvarno ubili te neduzne ljude? Ni jedan sekund, cak smo i tuzbe protiv njih povukli. Od Klinotona, do pilota i americke cistacice - svi na dozivotnu robiju.
pre 10 godina
@stevan
Naravno da je Milanović kriv za svakog čoveka kojeg je držao na radnom mestu a da taj nije hteo da ostane.Naravno da treba da odgovara i naravno da svake godine mora da se priseti svakog od tih ljudi koji su poginuli i njihovih porodica koje dan danas pate.
Ali Stevane,kako možeš da samo konstatuješ da je NATO proglasio RTS za legitiman vojni cilj?
U sred Evrope? Legitiman cilj je novinar? Ćuruvija,Dada,Pantić? Jesu li i oni legitimni ciljevi?
Sve ostalo možda u glavma "ljubitelja demokratije" može da prodje kao koleteralna šteta ali ovo je potpuno smišljen i javno priznat ratn
i zločin.I treba im pominjati stalno (kao i Milanoviću) kad već nemamo hrabrosti kao država da potražimo pravdu na medjunarodnom sudu.
Nemoj Stevane da si tako blag prema zlikovcima.Ubijali su nam narod Stevane.
pre 10 godina
Sto ne priznas ko su ti bili nalogodavci da se ljudi zrtvuju posto je nalozeno da se ljudi i tehnika evakuisu iz zgrade RTSa?
pre 10 godina
Vece kada je bombardovana zgrada RTS-a. Sedimo nas sedmorica u kafeu dve ulice pored doticne zgrade. Bilo je oko 45 minuta pre udara projektila u zgradu. Ekipa Bgd MUPa je usla u kafe i naredila momentalnu evakuaciju. Kako smo izasli na ulicu videli smo da je parkirano dosta policijskih vozila po raznim coskovima. Licilo je neku vrstu racije jer su ljudi masovno izlazili sto iz kafea, sto iz drugih objekata. Razumeli smo da se nesto sprema, ali nismo znali tog momenta STA.
Kako svi imaju nekoga u sluzbi, prijatelj sa kojim smo bili kontaktirao je njegovog poznanika iz patrole. Tada je bila potvrdjena informacija da ce zgrada RTSa biti gadjana. TADA,45 minuta pre udara projektila!!!
Hajde sada, recite vi meni; da li postoji bilo koja informacija, depesa, dokument koji ce mene (i ostale svedoke tog dogadjaja) ubediti da se nije znalo sta ce biti gadjano i kada ce biti gadjano? Kako da poverujem da neko nije sve to iskonstruisao i iskoristio pogibiju ovih neduznih ljudi, u svoje poene, politicku borbu i ostalo?
Jel ima neko da me ubedi?
Ajde da se ne lazemo....
pre 10 godina
Savest je najveci sudija!
pre 10 godina
Za Nato je odgovoran Milošević sa ruskim generalima što su mu držalu bas,
a za ove jedne radnike RTS-a je odgovoran "odgovorni" urednik Miloševićeve propagande - Milanović.
pre 10 godina
Treba pitati vojvodu i gospodara da li su znali za to,a verujem da jesu.Jadan smo mi narod kad ne vidimo dalje od nosa.
pre 10 godina
Sta ste bre pali u vatru? On je proveo 10 godina u zatvoru za slucaj RTS-a.Mozemo mi sad da filozofiramo po sistemu jeste-nije. I ne sluzite se neistinama. Nije on izveo svoju cerku, nego Vojvodic.Meni je jedino zao sto nisam prisustvovao sudjenju pa da vidim koja je pravda pobedila.Iznudjena (nametnuta) ili prava.Jezim se na onu prvu, a voleo bih da je druga.
pre 10 godina
U to vreme gadjali su i ,,Zastavu" u Kragujevcu.Bio sam na bolovanju pa me pozvali da telima branimo fabriku.Moj odgovor je bio sklonite se da Vam u...ne gace ne lete u vazduh.Fabrika gadjana srecom niko nije poginuo.Vecni pokoj dusama poginulih radnika RTS-a.Postoji i licna odgovornost za nesto sto se cini.Ti sto su fabriku branili telima sad su na ulici.A nalogodavci ....!!!!
pre 10 godina
Mešate dva krivična dela i dva potpuno različita krivca.Jedna krivica ne pere drugu niti bi smela da oslobodi odgovornosti.
Zgrada RTS nije vojni cilj.Iz nje se nije dejstvovalo po neprijateljskoj avijaciji,ona nije korišćena za skladištenje vojne tehnike niti je u njoj bila stacionirana vojska.Oni koji su naredili i sproveli u delo granatiranje RTS su počinili ratni zločin.Potpuno svesno jer su znali ko je u zgradi i do čega može da dovede granatiranja - opravdanja nema,niti može da bude.
Sa druge strane krivac je onaj ko nije povukao novinare.Ni tu opravdanja nema.
Nije pošteno da neko postupke odgovornih za izlaganje novinara opasnosti (i izgubljene živote) pokušava da opravda prebacujući TU KRIVICU na nato.
Isto tako je licemerno pravdati nato prebacivanjem krivice na Milanovića i njemu slične.Ne može Milanovićeva krivica oprati SVESTAN ZLOČIN NAD CIVILNIM STANOVNIŠTVOM od strane nato pakta.
pre 10 godina
A Vucic? Da li cemo ikada saznati koja je njegova umesanost?
pre 10 godina
@master
Svakoj strani u ratu je druga strana Gebels.Ne branim ni ja RTS.Samo ne želim da me moj stav prema nekoj medijskoj kući (a RTS mi nikako nije omiljen - naprotiv) odvede toliko daleko da pomislim da je bombardovanje iste (uz predhodno upozorenje ili bez njega) prihvatljiva stvar.
Ospice sam dobijao kad vidim Čukića na primer ali ne bih pozdravio fizički napad na njega.Jer šta bi me razlikovalo od pripadnika Miloševićevog režima koji su proganjali i na kraju i ubijali novinare ako bi to prihvatio kao model ponašanja.
Zanimljiva stvar je da je razmatrana mogućnost bombardovanja B 92 jer je njihova aktivnost na internetu remetila sliku koju je zapad hteo da plasira u svet.Neverovatno,ali istinito,Milošević im zabranio da emituju program a ovi ih zamalo bombardovali (Matić izjavio i nema razloga da
mu ne verujemo).
Nema tu borbe protiv Gebelsa.Radi se o napadu na novinare.Neko ko je bio svestan šta se dešava hteo je monopol na istinu sa terena.To je zločin i pucanje u demokratiju.
Uvek (s pravom) osudjujemo napade na novinare,zašto bi bilo koga amnestirali?
pre 10 godina
A o pravom krivcu, koji je vukao konce marionetama, NIKADA!!!!!
pre 10 godina
Mnogi komentatori ovde pišu da su u Abardarevoj izginuli novinari. U to vreme u toj zgradi "novinara" nije bilo, a to što je radilo na RTS kao "novinar" nikako ni ne može da se podvede pod novinar. I još nešto onaj Komrakov se pojavljuje sa kompletnom ekipom ni pet minuta od kako je bomba pala. E to je "novinar", uvek spreman i dobro informisan. A ovaj Milanović, što sad tuži B92, malo je batinica dobio 5. oktobra, sramno malo.
Moje iskreno saučešće porodicama poginulih radnika RTS.
pre 10 godina
Jad i beda.
pre 10 godina
Super eto našli smo krivca. Lako ćemo sa Milanovićem i nije neka šteta za njega. Nego šta ćemo sa osiromašenim uranijumom. Ko je za to kriv. Jesu li najavljivali i uranijum.
(Alex, 23. april 2014 19:41)
Е Алекса, мој Алекса....
"Србија незадрживо јури у прогрес"
Туга , јад и кока кола!
pre 10 godina
(sovuljaga, 23. april 2014 16:44)
Nisi u pravu.U ratnom stanju svaki direktor je obican izvrsilac Vlade i nema ingerencije da skloni ljude sa radnog mesta.Niko nema petlju da pomene krivicu tadasnjeg Ministra informisanja pod cijom je direktnom ingerencijom bio taj isti Milanovic.Sad trazi i krivca za Curuviju.Naravno naci ce se dezurni krivac, a on ce koristeci trenutnu moc svu odgovornost sprati sa sebe.
Dok jednom ne budemo imali petlju da prevalimo istinu preko usta,nece nam biti bolje.
I otkud bas sad priznanje i kajanje Milanovica.Na slobodi je od 2012.
pre 10 godina
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sovuljaga, 23. april 2014 16:44)
Da li si TO što si napisala/napisao saznao iz tvojih "pouzdanih izvora"? Ako je tako, zar ti nije građanska dužnost da se javiš Tužilaštvu i SVEDOČIŠ?
Hladno gledaš kako prolaze godine, a TI ZNAŠ ISTINU i ĆUTIŠ (i komentarišeš na ovom i još ko zna kojem sajtu)!
pre 10 godina
Sve je to u redu,saosecam sa zrtvama,gnusam se potezima odgovornih rukovodilaca po komandnoj odgovornosti,ratnoj odgovornosti pocinioca ali da li se tim ne pominjanjem ostalim zrtvama u ovom besmislenom okusaju velikih sila demonstriranju razbijanju velikih jedinki do te granice da zavise od drugih. Poenta pisanja je uzimanje medija kao svojatanje i prikazivanje samo tih zrtava kao znacajne a ostale kao drugog reda.
pre 10 godina
Jos ni dan danas nisam siguran u to kada je spikerka Tatjana Lenard pozivala da nato bombarduje televiziju da li je to bio PRKOS, INTAT ili SAZNANJE i NAJAVA o bombardovanju.
pre 10 godina
sta kaze ovaj covek njih iz kafica dve ulice od rts policija sklonila,a ljude u zgradama koji zive tu blizu nisu...dokle ide laz
74 Komentari
Sortiraj po: