Nedelja, 20.04.2014.

18:16

Putin i "slučaj SFRJ"

Ruski predsednik Vladimir Putin više puta je od početka ukrajinske krize pomenuo kršenje međunarodnog prava prilikom sukoba na prostoru bivše Jugoslavije.

Izvor: B92

Putin i "sluèaj SFRJ" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

Pantagruel

pre 10 godina

@ Srboljub Govedarica Само се ти заваравај да Хрватска никад није била турска. А преко чега су Турци стигли до Будима у ком су успоставили и дуже од једног и по века држали Будимски ејалет (пашалук)? Истина, није пао сам Загреб, али јесу Илок, Вуковар, Осијек, Славонска Пожега, Книн, Сињ, Скрадин, Клис, Крбава итд.

Legionar

pre 10 godina

(mujcinovic salih, 21. april 2014 00:43)
Jugoslaviju su unistile secikese,dripci,lopurde,maloumnici i svi.ostali kojoma red i poredak nije odgovarao.Svi oni koji su hteli da budu mali Tito,koji su zudeli za pljackom lakovernog naroda.Kakav Tudjman,Milosevic i ostali.Sadasnjih sest republika su vise nego jadni,da ne kazem siromasniji nego u vreme SFRJ.

miki

pre 10 godina

Da je Rusiji i malo smetalo šta se dešava u Srbiji, ili SFRJ, našli bi načina da to spreče. Nisu jer su znali da će naš primer iskoristiti za sebe u pravom trenutku u pravo vreme. Znači i Rusija se vodi samo pukim interesima. Za Krim i Ukrajinu, Rusiji je priča o Kosovu savršena, dok je za potrebe GASPROM-a Srbija ovakva kakva je, bez Kosova i van SFRJ, savršeno koncipirana.
(Tibor, 20. april 2014 18:54)

Rusija tada nije mogla da rešava ni svoje probleme, a kamoli tuđe. Rusija je imala svoje Kosovo, pošto je bukteo rat u Čečeniji koji je izazvan na isti način kao i onaj na Kosovu.

Ljudi nisu imali posla, gladovali su, dok su se druge strane mafijaši bogatili uništavanjem državnih preduzeća i prisvajanjem prirodnih bogatstava, a na čelu države zna se ko je bio. Prolazili su kroz sve što smo prolazili i mi, jedino ih je zaobišla strana vojna intervencija...

Danas je u Rusiji sasvim suprotna slika od toga. Ruska država je ekonomski i politički stala na svoje noge i opet dobija ulogu u globalnu ulogu.

A što se tiče '99, više od onoga što su uradili nisu mogli. Dali su veto na vojnu intervenciju u UN-u, čime je sama akcija koja je usledila pravno gledajući zločinačka i protivna međunarodnom pravu.

Душан

pre 10 godina

Паметњаковићи, ви што мислите да нам је Русија непријатељ. Русија нам није помогла почетком '90их зато што није могла себи да помогне. Распитајте се мало, ако већ нисте били рођени тада, како је било живети у Русији у то време. Што се тиче '99е године, у Русији је тада било 40% гладне деце школског узраста, а њиховом режиму тада знате и сами. И не заборавите гомилу довроваљаца из Русије на нашој страни у овим бедним ратовима овде. Русија је помагала увек кад је могла. Ваљда ће опет. А ако неће она неће сигурно нико други, то упамтите. Нико други! Уосталом напокон неко прича о Косову и распаду СФРЈ мало другачије, кад већ ми као држава немамо м**а.

Srboljub Govedarica

pre 10 godina

Osim toga ovo agresivno ponašanje pobunjeni ruski separatista i pobunjenika potpomognuti od strane ruskih obeveštajaca mnogo podseća na Martića,Karadzića,Arkana,Mladića i ostale psihopate.

mujcinovic salih

pre 10 godina

(Лима)
SFRJ su unistili Milosevic,Tudjman i KGB.Rusi su zeleli osvetu od 1948 kad ih je drug Tito izmarsirao iz zemlje.Dok smo bili bez njih ziveli smo dobro.Sada smo sa njima i zivimo kao bubreg u djubretu?

Neobavestenost je bolest kod Srba

pre 10 godina

@(AlekS, 20. april 2014 23:02)

A ciji je Krim bio pre Turaka? Nije bio ruski. Bio je svaciji, samo ne ruski. Pocev od grckih naseobina, preko hunskih, mongolskih, itd. Imas internetpa nauci kako da se informises.
A sto se tice, kako ti kazes naseg "naroda", sigurno su imali valjani razlog zasto su tada terali te Ruse. I moj pokojni deda, Solunac (sa velikim S), je uvek na spomen Rusa pljuvao.
P.S. Zasto si stavio nas narod pod navodnike? Stidis se tadasnjeg naseg naroda jer prema Rusima nije gajio ista osecanja kao ti i ostali rusofili sada? Ponavljam, sigurno su imali VALJANI razlog, nesto sto se od tada zaboravilo medju Srbima.

Darko

pre 10 godina

@E moj Miki
mislim da ipak tih milijardera ima mnogo vise u drzavama kao sto su rusija , kina, indija itd. A to nisu kapitalisticke drzave pre mi lice na diktatorske

AlekS

pre 10 godina

Odakle su Rusi vratili Krim? Krim je do 18. veka bio sve samo ne ruski.
Obavesti se pa onda prodaj maglu. I nije mi jasno zasto ovde ima ljudi koji stoje uz Rusiju, kad je Rusija bratska sa Bugarima i samo vrebaju priliku kad ce zajedno da ostvare vekovni san Rusije i Bugarske: Velika Bugarska do Jadrana (preko cele juzne Srbije, Albanije i Makedonije) i preko cele severne Grcke.
(Neobavestenost je bolest kod Srba, 20. april 2014 22:34)

Pre 18. veka bio je turski, kada i Srbija, Bugarska, Grcka, Hrvatska, Rumunija, Madjarska... A sto se tice pitanja zbog cega je Rusije vise "bratska" sa Bugarskom nego li sa nama to je zato sto je Bugarska bila uvek pouzdaniji saveznik od Srbije. Izgleda da smo za razliku od njih uvek voleli da sedimo na dve stolice. Kao uostalom sto jos uvek cinimo na neki nacin. Ima jos jedan momenat, a taj je da je "narod" psovao i terao kuci ruske dobrovljce koji su dosli da pomognu u ratu protiv Turaka 1876. Navodno se "narod" lepo slagao sa Turcima, a Rusi su samo dosli da kvare tu idilu.

U lice

pre 10 godina

Svi ste strucnjaci i svi ste pametni a nista niko ne preduzima i ne vidi izlaz iz ove situacije u kojoj se svi nalazimo.Svi smo nostradamusi i kojekakvi umisljeni filozofi.Ma mi znamo sta nam sledi i ko sta radi a onda sutradan kukamo kada nam sti1gne veliki racun za kucu.I tako mi samo pametujemo dok neznanje i nesloga nas bocka u mali mozak.Budjeeenjeee..Treba nama jedno veliko budjenjeee.
i jos nesto.Mislim da smo ulice zamenili za virtuelno prepucavanje i dopisivanje od kojih nemamo ama bas nista.Zato ljudi batalite sve ovo i preusmerite energiju u konkretne stvari!

Gramzivi

pre 10 godina

Granice Juge su prekrojene neustavno. A to što su se klike republika razdvojile zbog vlasti, a ne zbog naroda, druga je stvar. Zapad samo dobro poznaje psihologiju onih koji vole da vladaju.
Kosovo je samo vrhunac bezobrazluka. Rasturili su mi zemlju i ako ćemo pošteno običan narod ni u jednoj od republika ne živi bolje. Nadao sam se da će to uspeti Sloveniji, ali ona je samo malo manje pala u standardu iz tog vremena, tako da su za sve nas oni sada bogati.
DUG, zbog kog smo se i razdvojili mnogostruko je veći po svim republikama nego tadašnji Jugoslovenski.
To sve ne moraju da nam kažu Rusi. Znamo to dobro svi mi, samo ako želimo da priznamo.

Miki

pre 10 godina

Lala iz Banata, 20. april 2014 20:18
Vojvodina kao pokrajina je komunistička ideja a komunizam smo napustili još devedesetih! Ovo je 2014. godina čoveče :)

AlekS

pre 10 godina

Putin, još jedna ruska kukavica.
(Baksuz, 20. april 2014 20:55)

Kada su Amerikanci pitali marsala Zukova "kako su njegove jedinice tako brzo savladale nemacka minska polja" on je odgovorio da ruski vojnik u takvim situacijama postupa "kao da minsko polje ne postoji".

A "kukavica" ima u svim narodima pa i ruskom.

E moj Miki

pre 10 godina

Lala iz Banata, 20. april 2014 20:18

Vojvodina kao pokrajina je komunistička ideja a komunizam smo napustili još devedesetih! Ovo je 2014. godina čoveče.
Miki, 20. april 2014 22:08


Ko to kaže da je Komunizam napušten? Pa i kapitalizam smo ranije napustili. Pitanje je samo kada, ali kapitalizam je došao u poslednju fazu, kada najbogatiji potkopavaju same države u želji da ih bude što manji broj.
Podsetio bih malo i na Marksa - Komunizam se postiže EVOLUCIJOM UPRAVO U TIM BOGATIM ZEMLJAMA. A to je ono što multimilijardere i boli.

Dingo D

pre 10 godina

Pa ne znam zašto bi to pozivanje na rešenja iz Jugoslovenskog rata sad bilo čudno. NATO je u jednom istorijskom trenutku mogao da radi šta hoće i to je i radio. Rusija je na prostoru Ukrajine danas u sličnoj poziciji pa se pored autentičnih argumenata sa terena, poziva i na postupke NATO alijanse u SFRJ. Jasno kao Sunce.. i biće toga svuda po svetu a sledi i gore. Nije SFRJ bila tek neka tamo nebitna stvar u svetu, nego jedna tekovina svetske civilizacije, deo dogovora velikih i nečija domovina. Dopala je u ruke NATO i ovo je način na koji su oni rešili njenu sudbinu. Posledica će biti još dugo..

.

pre 10 godina

A sta mislite o ovome.
Da su ameri namerno podrzali otcepljenje Kosova, znajuci da ce to pokrenuti lavinu koja ce zeleti isto to i gde ce na taj nacin imati razloga za konflikt sa Rusijom.

ni amer ni rus

pre 10 godina

Da je Rusiji i malo smetalo šta se dešava u Srbiji, ili SFRJ, našli bi načina da to spreče. Nisu jer su znali da će naš primer iskoristiti za sebe u pravom trenutku u pravo vreme. Znači i Rusija se vodi samo pukim interesima. Za Krim i Ukrajinu, Rusiji je priča o Kosovu savršena, dok je za potrebe GASPROM-a Srbija ovakva kakva je, bez Kosova i van SFRJ, savršeno koncipirana.
(Tibor, 20. april 2014 18:54)

Tibore, uz dužno poštovanje ti kao da si otkrio Ameriku, naravno da se svako vodi svojim interesima, ali ne može se to izjednačavati. Prosto mora se posmatrati i u vremenskoj dimenziji, Rusija je tada imala na čelu zapadnog piona Jelcina,a sada je sačuvala Siriju od NATO intervencije. Sada bi bilo drugačije i sa Srbijom, interes i možeš da ostvaruješ samo ako si jak u pravo vreme. Rusija to jeste sada, ekonomski se stabilizovala, ima veliki energetski i vojni potencijal!

Neobavestenost je bolest kod Srba

pre 10 godina

Naravno da problem Kosova i Metohije itekako ima sličnosti sa Krimom. KiM je oteto od Srbije, a Krim nekaada Rusima. Rusi su vratili Krim, a mi ćemo Kosovo i Metohiju tek da vraćamo. I naravno da ćemo ga vratiti. Potrebna je samo mala konsolidacija u srpskim redovima...
(Predrag, 20. april 2014 21:29)


Odakle su Rusi vratili Krim? Krim je do 18. veka bio sve samo ne ruski.
Obavesti se pa onda prodaj maglu. I nije mi jasno zasto ovde ima ljudi koji stoje uz Rusiju, kad je Rusija bratska sa Bugarima i samo vrebaju priliku kad ce zajedno da ostvare vekovni san Rusije i Bugarske: Velika Bugarska do Jadrana (preko cele juzne Srbije, Albanije i Makedonije) i preko cele severne Grcke.

Лима

pre 10 godina

СФРЈ је уништена уз неизмерну срећу западних сила и подршку. Тако је и са Украјином.

ultrasrbin

pre 10 godina

cro_atia, 20. april 2014 19:27

Evo da se malo informises https://www.youtube.com/watch?v=0D2zTSbEg6k I nemoj sa forama o fotomontazi jer su autenticnost potvrdili Mesic i Boljkovac.

ultrasrbin

pre 10 godina

Tibor, 20. april 2014 18:54
Nemas pojma...
Evo plana iz 82 godine sa zasedanje NATO-a ( naravno da Nemacka vodi glavnu rec)
-razbijanje Varsavskog pakta ( odradjeno, odnosno isplanirano ujednjenjem Nemacke)
-razbijanje SSSR-a( znas li mozda gde je Gorbacov i zasto zivi u Americi sa svom blizom rodbinom)
-razbijanje Cehoslovacke ( na celu Rusije Jeljcin- Estonac i katolik)
-razbijanje SFRJ ( na celu Rusije Jeljcin)
- razbijanje Srbije (na celu Rusije Jeljcin)

Na stranu sto nasi nisu znali sta zele i sto je Putin povao Kostunicu, Tadica i Nikoca da se dogovre umesto sto svaki ima svoje ideje i zelje.

Ljubivoje I

pre 10 godina

Taj Putin ako priča o Jugoslaviji da se vrati malo u nazad.Njegovi Rusi su pobili sve srpske komuniste i na čelo doveli Josipa Broza, koji je uz pomoć ruskih tenkova stvorio države na srpskim teritorijama i stvorio državu Kosovo. Takodj je usput strljao na desetine hiljada Srba. Nikada se to što se desilo sa Jugoslavijom, ne bi desilo, da Rusi nisu učestvovali u tome. Ovo što on priča su posledice. A da budem konkretan Rusi se baš nisu pretrgli da se ne dese ni te posledice.

ultrasrbin

pre 10 godina

alo, 20. april 2014 18:34

Putin je presedan Kosova koristio da bi gurnuo prst u oko onima koji su nam ga oteli,a realnost je sledeca:

- Krim je bio u sastavu Rusije dok je postojao SSSR. Ukrajina ga je tada dobila kao clanica SSSR-a. Cudi me da ga Rusi nisu vratili odmah po cepanju SSSR-a/.Sa druge strane Kosovo nikada nije pripadalo Albancima. Na stranu referendum na Krimu i terorizam na Kosovu koji su neuporedivi.

ultrasrbin

pre 10 godina

Vlada, 20. april 2014 18:58

Kako te bre nije sramota? Pa koga je to Hrvatska izrucila i o kakvom sticenju pricas kada smo izrucili predsednika. Poenta price je da konce vuce Nemacka,a ona nece da nam zaboravi i oprosti 1914 i 1941. Znas li da su pradeda i deda Angele Merkel ostavili kosti na ovim terenima? Kao sto nam je i b.l.sna Madlen Olbrajt vratila sto je svojevremeno Srbin zaveo, "iskoristio" pa sutnuo.

Predrag

pre 10 godina

Naravno da problem Kosova i Metohije itekako ima sličnosti sa Krimom. KiM je oteto od Srbije, a Krim nekaada Rusima. Rusi su vratili Krim, a mi ćemo Kosovo i Metohiju tek da vraćamo. I naravno da ćemo ga vratiti. Potrebna je samo mala konsolidacija u srpskim redovima...

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

Putin je lose informiran.Zapad nije odgovoran za raspad SFRJ vec Beograd-rezim Slobodana Milosevica,Zapad je samo priznao realnost.
Rezim Slobodana Milosevica zapoceo je s nacionalizmom na Kosovu i srusio Ustav SFRJ ukinuvsi Kosovu autonomiju.
(cro_atia, 20. april 2014 19:27)
--------------------------------
Režim S.Miloševića je počeo sa nacionalizmom da bi, Hrvati odmah preuzeli ustašku retoriku potom, izbacili Srbe iz Ustava i, na kraju, u neverovatnom etničkom čišćenju proterali 500.000 Srba sa njihovih vekovnih ognjišta ?! Albancima je oduzeto pravo /KOJE GOSPODINE/ da bi odmah zatim i oni proterali sve Srbe sa Kosova i Metohije i proglasili nezavisnost?! Jedno pitanje za "naivnog" Hrvata poput Vas: A zašto Hrvati, ako je to toliko u duhu demokratije i ljudskih sloboda, ne osnuju autonomije na svojoj teritoriji. Oni imaju daleko više mogućnosti za to?! Imate Liku, Baniju i Kordun, /Srpska krajina/, imate Dalmaciju i Istru gde Italijani jedva čekaju da naprave jošjedan "presedan"?! Mislim, gospodine, manite nas hrvatske logike. Svaka hrvatska demokratija, iza ledja, kao "argument", drži spremnu kamu?!

AlekS

pre 10 godina

Taj Putin ako priča o Jugoslaviji da se vrati malo u nazad.Njegovi Rusi su pobili sve srpske komuniste i na čelo doveli Josipa Broza, koji je uz pomoć ruskih tenkova stvorio države na srpskim teritorijama i stvorio državu Kosovo. Takodj je usput strljao na desetine hiljada Srba. Nikada se to što se desilo sa Jugoslavijom, ne bi desilo, da Rusi nisu učestvovali u tome. Ovo što on priča su posledice. A da budem konkretan Rusi se baš nisu pretrgli da se ne dese ni te posledice.
(Ljubivoje I, 20. april 2014 21:20)

O Ljubivoje, Ljubivoje, sta li si ti ucio i gde si ucio istoriju. Da nije bilo Rusa, Rusije i njihovih 30 miliona mrtvih u poslednjem ratu danas bi se Nemacka granicila sa Japanom a Japan sa Kosta Rikom.

Toma

pre 10 godina

Ma kakvo međunarodno pravo. Pa Rusi bi isto postupili i da nije bilo Kosova. Međunarodno pravo služi kao privid jednakosti između jakih i slabih.

Сима

pre 10 godina

Ovo je izvrtanje cinjenica. Ukrajinci nisu preko noci dobili sve ono na sta smo mi utrosili 20 godina. Oni su tek na prvoj stepenici na putu ka EU, dok smo mi kandidati. Razlog zasto je nema za svaki korak u integracijama bilo potrebno toliko vremena je to sto su nase vlade stitile ratne zlocince i odbijale da ih pravovremeno izruce. U suprotnom bi usli kad i Hrvatska koja je i sama kasnila zbog istih razloga. Prosto ovo nije za poredjenje. Sami smo najvise odgovorni za odlaganja
(Vlada, 20. april 2014 18:58)

Ако желиш да се осећаш лоше због свог порекла, ја ти уважавам то право. Али да смо ми криви за све некако не лежи баш тако као што ти желиш да прикажеш. Саме САД су трошиле више пара на Украјину од пада Берлинског зида до сада него на целу инвазију Авганистана. То ти говори колико је САД искрено била заинтересована за обе земље.

Vladimir

pre 10 godina

(Bacvanin, 20. april 2014 19:10)

Čisto za tvoju informaciju: ti u Čečeniji koji bi dizali bunu odavno su u dženetu, imaju posla sa onih 72 ili koliko već devica. Nedavno im se pridružio i tzv. Saško, a kažu da on i Doku čekaju uskoro onog Sakašvilija, treba im treći za preferans.

Danas, Čečeni Ramzana Kadirova su prve jedinice koje bi krenule na Kijev.

Banacanin, ali normalni

pre 10 godina

@Lala iz Banata Evo ja sam iz Banata i takvi kao ti mi se gade! Cisto da ti izbijem argument, nisam napredni radikal, niti desnicar bilo koje vrste. Uvek Srbija na pravom mestu, a geografska oblast Vojvodina je to sto jeste, geografska oblast isto kao i Macva, Timocka krajina, Sumadija, Raska... Nikad nije bila drzava i nikad nece biti, jer skoro svi Srbi iz vojvodine i skoro sve nacionalne manjine nisu za to sto ti propagiras. Vas autonomasa ima za dva-tri kombija,a za nas normalne vi ste isto sto i umobolni nacionalisti.

AlekS

pre 10 godina

Iz svih ekscesnih dogadjaja u poslednjih dvadestak godina ( ukljucujuci SFRJ, Irak, itd...) jasno je da Ujedinjene nacije , a posebno Savet Bezbednosti ne funkcionisu, jer velika petorka koja ima pravo veta radi sta hoce. Potrebna je velika reforma UN da bi one mogle da pomognu zemljanima da opstanu na planeti, bilo zbog opasnosti od prirodnih katastrofa (klima, kosmicke pretnje,...) ili od nuklearnog samounistenja. Ako se ovako nastavi samounistenje je skoro izvesno. Pitanje je ne da li ce se desiti, vec kada.
(Milan, 20. april 2014 19:52)

Nikakva "reorganizacija" nece spreciti nuklearne sile da iskoriste svoje oruzje ako im opstanak bude ugrozen. To na sta ti mislis je "ideja" "demokratskog sveta" da ogranici koriscenje veta Rusiji i Kini kako bi onda mogli da ih preglasaju i dobiju legitimitet kada koriste silu za svoje interese.

Darko

pre 10 godina

Krim kao prvo ima ugalj i rudnike 3će po veličini na svetu,takođe luka, pa fabrike koje izrađuju delove za avione itd za Ruse...i Rusi su sve to do sada plaćali...kako tako, e razlog presjedinjenja leži tu...Rusi su isti ko Ameri...a vi još trtljajte o pravima i pravdi...čist profit i ništa drugo, jedina razlika je u tome što ovaj Putin izgleda ko neki diktator i donosi odluke o svemu...ko jedan naš ,skorašnji....a u Americi bar to deluje kao neki dogovor u beloj kući...pa saopštenje za javnost..i tako, u suštini i jedni i drugi su otpad planete Zemlje...nafta će nam svima doći glave...Srbija plaća radnika 150€ o tome treba da bruji štampa,a ovo,to su gluposti...ovi bolji,oni bolji...

Zaciorski

pre 10 godina

Uopste me neznanje nasih diplomata I politickih diletanata ne zanima. Pokazala se njihova nestrucnost I povrsnost u predvidjanju politickih previranja u zadnjih 20 god I te kako. Njihove teoreme su na nivou pismenog zadatka iz srpskog jednog osnovca!

AlekS

pre 10 godina

A hoce i stanovnici u Ceceniji moci da glasaju ili primenjuju "krimske metode"?
(Bacvanin, 20. april 2014 19:10)

Vec si to jednom pitao pre desetak dana i ja sam te uputio na web sajt gde Cecenski predsednik Kadirov pobija cecensku zastavu sa likom svoga oca na upravo novoproglasene teritorije Rusije u okolini Severnog pola. Evo ti sada link za fotografije Groznog posle gradjanskog rata i sada. Ti mozes da nastavis da postavljas isto pitanje dokle god hoces ali je odgovor uvek isti: Cecenima je dobro u Rusiji uzimajuci u obzir koliko je dobro Irancima, Iracanima, Sirijcima, Egipcanima, Libijcima, Tunizanima, i svim ostalim zemljama gde su se "dogodile" demokratije zapadnog stila.
(AlekS, 20. april 2014 19:48)

Evo linka iz prethodne poruke: https://www.google.rs/search?q=grozny+before+and+after+pictures&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=SQRUU_qSEpSHswbMhYGYBw&ved=0CCoQsAQ&biw=1124&bih=786

hm?

pre 10 godina

Ja bih se pre zapitao da li smo mi u scenariju ukrajinske krize iskorisceni? Rusija nas je podrzavala, a onda iskoristila instrumente koje je koristio Zapad, pa izgleda da mi ispadamo gubitnici. Na ovaj nacin Rusija prihvata de facto stanje oko Kosova.
Medjutim, kroz istoriju medjunarodnih odnosa upravo je Jugoslavija bila ta koja je pred UN najvise zastupala pravo naroda na samoopredeljenje, jer su preko nase politike brojne drzave u Africi i Aziji stekle nezavisnost posle Drugog svetskog rata.

jablan

pre 10 godina

Ovo je izvrtanje cinjenica. Ukrajinci nisu preko noci dobili sve ono na sta smo mi utrosili 20 godina. Oni su tek na prvoj stepenici na putu ka EU, dok smo mi kandidati. Razlog zasto je nema za svaki korak u integracijama bilo potrebno toliko vremena je to sto su nase vlade stitile ratne zlocince i odbijale da ih pravovremeno izruce. U suprotnom bi usli kad i Hrvatska koja je i sama kasnila zbog istih razloga. Prosto ovo nije za poredjenje. Sami smo najvise odgovorni za odlaganja
(Vlada, 20. april 2014 18:58)

ovo je cisto izvrtanje cinjenica koje moze da vidi svako ko ima oci,jer nisu uopste u pitanju ratni zlocinci ili bilo sta drugo,bitni su interesi zapada na ovim prostorima,da su samo ratni zlocinci ne bi za 10 godina posle usli u EU nego odma cim su uhapseni Mladic i Karadzic,Bugarska i Rumunija su godinama iza Srbije po svim merilima,a clanice su EU,Srbiji je uslov da udje u EU,da ne bude drzava nego kolonija ili region sa zakonima koji strancima dozvoljavaju sve,da kupuju zemlju(i pre ulaska u EU) da vrse monopol na trzistu,da odredjuju spoljnu politiku srbije,da namestaju vlade,najvise se cudim gde su oni sto su pricali da su budale ljudi koji su ovo tvrdili 2000godine,da da mi verujemo u teorije zavere mi smo nacionalisti budale,a sada kad se sve obistinilo svi cute i opet je nekako za sve to kriva srbija jer nije opet nije demokratska,ne postuje ljudska prava i ostale budalastine koje nam se stavljaju na teret..

Vatra

pre 10 godina

.....da vrse monopol na trzistu,da odredjuju spoljnu politiku srbije,da namestaju vlade,najvise se cudim gde su oni sto su pricali da su budale ljudi koji su ovo tvrdili 2000godine,da da mi verujemo u teorije zavere mi smo nacionalisti budale,a sada kad se sve obistinilo svi cute i opet je nekako za sve to kriva srbija jer nije opet nije demokratska,ne postuje ljudska prava i ostale budalastine koje nam se stavljaju na teret..
(jablan, 20. april 2014 19:36)

Evo brate moj Jablane ja priznajem javno da sam ispao magarcina, konjina, gluperda, idijot, kretencina ... kad sam poverovao djindjicu i ostalim izdajnicima, kad sam isao na proteste, duvao u pistaljku izigravao budalu od sebe, kako je ispalo ne znog svoje slobode i boljeg zivota nego zbog inetresa amerike i jevrope smrdljive. Evo sad priznajem i rado bih da mogu da vratim vreme sam sebi lupao samare u toj smrdljivoj gomili sa pistaljkama.
Veruj mi da nisam jedini.

Milan

pre 10 godina

Iz svih ekscesnih dogadjaja u poslednjih dvadestak godina ( ukljucujuci SFRJ, Irak, itd...) jasno je da Ujedinjene nacije , a posebno Savet Bezbednosti ne funkcionisu, jer velika petorka koja ima pravo veta radi sta hoce. Potrebna je velika reforma UN da bi one mogle da pomognu zemljanima da opstanu na planeti, bilo zbog opasnosti od prirodnih katastrofa (klima, kosmicke pretnje,...) ili od nuklearnog samounistenja. Ako se ovako nastavi samounistenje je skoro izvesno. Pitanje je ne da li ce se desiti, vec kada.

AZ

pre 10 godina

@ Bacvanin
Oseca se tvoj sarkazam cak do Zemuna. Medjutim, imace prava oni koji su jaki, ili ako neko jak stoji iza. Sto se nisi zeznuo pa postavio isto pitanje za Republiku Srpsku??

mare

pre 10 godina

Mnogo se Amerikanci uplasise od tog "bumeranga" koji izgleda vide i histericno ponavljaju samo srpski vajni "analiticari" kao sto je gospo'n Simic, stara Kostunicina skola... a Rusi kao ne bi prisajedinili Krim da nije bilo "Kosovskog presedana".

Radovan I

pre 10 godina

nije Rusija kriva sto se mi uvlacimo EU u d... , pa potpisujemo kojekakve sporazume po Briselu na nasu stetu , pa kad mi nevodimo racuna o sebi zasto bi Rusi , i normalno je da ce da iskoriste to za Krim , a nadam se da ce uzeti sve ono sto je rusko u Ukrajini , podrzavam odluke Rusije i Putina , kad moze zapad moze i istok da primjenjuje iste arsine

cro_atia

pre 10 godina

Putin je lose informiran.Zapad nije odgovoran za raspad SFRJ vec Beograd-rezim Slobodana Milosevica,Zapad je samo priznao realnost.
Rezim Slobodana Milosevica zapoceo je s nacionalizmom na Kosovu i srusio Ustav SFRJ ukinuvsi Kosovu autonomiju.

AlekS

pre 10 godina

A hoce i stanovnici u Ceceniji moci da glasaju ili primenjuju "krimske metode"?
(Bacvanin, 20. april 2014 19:10)

Vec si to jednom pitao pre desetak dana i ja sam te uputio na web sajt gde Cecenski predsednik Kadirov pobija cecensku zastavu sa likom svoga oca na upravo novoproglasene teritorije Rusije u okolini Severnog pola. Evo ti sada link za fotografije Groznog posle gradjanskog rata i sada. Ti mozes da nastavis da postavljas isto pitanje dokle god hoces ali je odgovor uvek isti: Cecenima je dobro u Rusiji uzimajuci u obzir koliko je dobro Irancima, Iracanima, Sirijcima, Egipcanima, Libijcima, Tunizanima, i svim ostalim zemljama gde su se "dogodile" demokratije zapadnog stila.

mix

pre 10 godina

ma bas me briga kako ce se koja zemlja zvati. ljudi treba da shvate da imaju samo jedan zivot i da ga prozive sto bolje. neka politicari ratuju i dumaju. ja sigurno necu. ne zanimaju te stvari.

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

Putin pominje i poziva se na Kosovo ali, zato mi "mudro" ćutimo?! Imam utisak da uvek i sve radimo u pogrešnom trenutku.Opet su nam usta zatvorena zbog obećanog evropskog "kukuruza"?! Bojimo se da se EU ne predomisli bez obzira što je Ukrajina jednim potezom odnosno približavanjem Rusiji uspela da od EU preko noći dobije sve ono za šta smo mi utrošili 20 godina?! Naravno da je na Srbiji prekršeno medjunarodno pravo i svi principi koji su do tada važili u svetu. Svi će dobiti svoje Kosovo i Krim. I to ponajpre one države koje su najviše podržavale takav "presedan"?! U našem susedstvu su to Makedonija, Crna Gora, Hrvatska, Bosna a da ne govorimo o Turskoj ili Španiji.

alo

pre 10 godina

odakle bre tebi pravo da nas poredis sa sobom. sad se poredis jer tebi to odgovara a navodno ste nma prijatelji. shiptari kad su se otcepili niko nije dosao sa strane i oduzeo nasu teritoriju kao sto ste vi uradili na silu ste upal isa vojskom i oteli teritorij udruge drzave. pa da ste mi rodjen ibrat osudio bi tako ponasanje jer to ce dati primer drugima da to rade.

Vlada

pre 10 godina

Putin pominje i poziva se na Kosovo ali, zato mi "mudro" ćutimo?! Imam utisak da uvek i sve radimo u pogrešnom trenutku.Opet su nam usta zatvorena zbog obećanog evropskog "kukuruza"?! Bojimo se da se EU ne predomisli bez obzira što je Ukrajina jednim potezom odnosno približavanjem Rusiji uspela da od EU preko noći dobije sve ono za šta smo mi utrošili 20 godina?! Naravno da je na Srbiji prekršeno medjunarodno pravo i svi principi koji su do tada važili u svetu. Svi će dobiti svoje Kosovo i Krim. I to ponajpre one države koje su najviše podržavale takav "presedan"?! U našem susedstvu su to Makedonija, Crna Gora, Hrvatska, Bosna a da ne govorimo o Turskoj ili Španiji.
(Mladen Mladenovic, 20. april 2014 18:39)

Ovo je izvrtanje cinjenica. Ukrajinci nisu preko noci dobili sve ono na sta smo mi utrosili 20 godina. Oni su tek na prvoj stepenici na putu ka EU, dok smo mi kandidati. Razlog zasto je nema za svaki korak u integracijama bilo potrebno toliko vremena je to sto su nase vlade stitile ratne zlocince i odbijale da ih pravovremeno izruce. U suprotnom bi usli kad i Hrvatska koja je i sama kasnila zbog istih razloga. Prosto ovo nije za poredjenje. Sami smo najvise odgovorni za odlaganja

lalo

pre 10 godina

Ne 400 vec postoje nagovestaji o stvaranju oko 600 drzava u globalnom svetu i to se nece desiti stihijski vec planirano od strane onih koji vode ovaj svet.

Tibor

pre 10 godina

Da je Rusiji i malo smetalo šta se dešava u Srbiji, ili SFRJ, našli bi načina da to spreče. Nisu jer su znali da će naš primer iskoristiti za sebe u pravom trenutku u pravo vreme. Znači i Rusija se vodi samo pukim interesima. Za Krim i Ukrajinu, Rusiji je priča o Kosovu savršena, dok je za potrebe GASPROM-a Srbija ovakva kakva je, bez Kosova i van SFRJ, savršeno koncipirana.

NikolaC

pre 10 godina

Pocinje Novi svetski poredak!
Samo mali osvrt na staru vest: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=01&dd=14&nav_id=677262

Tibor

pre 10 godina

Da je Rusiji i malo smetalo šta se dešava u Srbiji, ili SFRJ, našli bi načina da to spreče. Nisu jer su znali da će naš primer iskoristiti za sebe u pravom trenutku u pravo vreme. Znači i Rusija se vodi samo pukim interesima. Za Krim i Ukrajinu, Rusiji je priča o Kosovu savršena, dok je za potrebe GASPROM-a Srbija ovakva kakva je, bez Kosova i van SFRJ, savršeno koncipirana.

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

Putin je lose informiran.Zapad nije odgovoran za raspad SFRJ vec Beograd-rezim Slobodana Milosevica,Zapad je samo priznao realnost.
Rezim Slobodana Milosevica zapoceo je s nacionalizmom na Kosovu i srusio Ustav SFRJ ukinuvsi Kosovu autonomiju.
(cro_atia, 20. april 2014 19:27)
--------------------------------
Režim S.Miloševića je počeo sa nacionalizmom da bi, Hrvati odmah preuzeli ustašku retoriku potom, izbacili Srbe iz Ustava i, na kraju, u neverovatnom etničkom čišćenju proterali 500.000 Srba sa njihovih vekovnih ognjišta ?! Albancima je oduzeto pravo /KOJE GOSPODINE/ da bi odmah zatim i oni proterali sve Srbe sa Kosova i Metohije i proglasili nezavisnost?! Jedno pitanje za "naivnog" Hrvata poput Vas: A zašto Hrvati, ako je to toliko u duhu demokratije i ljudskih sloboda, ne osnuju autonomije na svojoj teritoriji. Oni imaju daleko više mogućnosti za to?! Imate Liku, Baniju i Kordun, /Srpska krajina/, imate Dalmaciju i Istru gde Italijani jedva čekaju da naprave jošjedan "presedan"?! Mislim, gospodine, manite nas hrvatske logike. Svaka hrvatska demokratija, iza ledja, kao "argument", drži spremnu kamu?!

lalo

pre 10 godina

Ne 400 vec postoje nagovestaji o stvaranju oko 600 drzava u globalnom svetu i to se nece desiti stihijski vec planirano od strane onih koji vode ovaj svet.

Banacanin, ali normalni

pre 10 godina

@Lala iz Banata Evo ja sam iz Banata i takvi kao ti mi se gade! Cisto da ti izbijem argument, nisam napredni radikal, niti desnicar bilo koje vrste. Uvek Srbija na pravom mestu, a geografska oblast Vojvodina je to sto jeste, geografska oblast isto kao i Macva, Timocka krajina, Sumadija, Raska... Nikad nije bila drzava i nikad nece biti, jer skoro svi Srbi iz vojvodine i skoro sve nacionalne manjine nisu za to sto ti propagiras. Vas autonomasa ima za dva-tri kombija,a za nas normalne vi ste isto sto i umobolni nacionalisti.

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

Putin pominje i poziva se na Kosovo ali, zato mi "mudro" ćutimo?! Imam utisak da uvek i sve radimo u pogrešnom trenutku.Opet su nam usta zatvorena zbog obećanog evropskog "kukuruza"?! Bojimo se da se EU ne predomisli bez obzira što je Ukrajina jednim potezom odnosno približavanjem Rusiji uspela da od EU preko noći dobije sve ono za šta smo mi utrošili 20 godina?! Naravno da je na Srbiji prekršeno medjunarodno pravo i svi principi koji su do tada važili u svetu. Svi će dobiti svoje Kosovo i Krim. I to ponajpre one države koje su najviše podržavale takav "presedan"?! U našem susedstvu su to Makedonija, Crna Gora, Hrvatska, Bosna a da ne govorimo o Turskoj ili Španiji.

mix

pre 10 godina

ma bas me briga kako ce se koja zemlja zvati. ljudi treba da shvate da imaju samo jedan zivot i da ga prozive sto bolje. neka politicari ratuju i dumaju. ja sigurno necu. ne zanimaju te stvari.

jablan

pre 10 godina

Ovo je izvrtanje cinjenica. Ukrajinci nisu preko noci dobili sve ono na sta smo mi utrosili 20 godina. Oni su tek na prvoj stepenici na putu ka EU, dok smo mi kandidati. Razlog zasto je nema za svaki korak u integracijama bilo potrebno toliko vremena je to sto su nase vlade stitile ratne zlocince i odbijale da ih pravovremeno izruce. U suprotnom bi usli kad i Hrvatska koja je i sama kasnila zbog istih razloga. Prosto ovo nije za poredjenje. Sami smo najvise odgovorni za odlaganja
(Vlada, 20. april 2014 18:58)

ovo je cisto izvrtanje cinjenica koje moze da vidi svako ko ima oci,jer nisu uopste u pitanju ratni zlocinci ili bilo sta drugo,bitni su interesi zapada na ovim prostorima,da su samo ratni zlocinci ne bi za 10 godina posle usli u EU nego odma cim su uhapseni Mladic i Karadzic,Bugarska i Rumunija su godinama iza Srbije po svim merilima,a clanice su EU,Srbiji je uslov da udje u EU,da ne bude drzava nego kolonija ili region sa zakonima koji strancima dozvoljavaju sve,da kupuju zemlju(i pre ulaska u EU) da vrse monopol na trzistu,da odredjuju spoljnu politiku srbije,da namestaju vlade,najvise se cudim gde su oni sto su pricali da su budale ljudi koji su ovo tvrdili 2000godine,da da mi verujemo u teorije zavere mi smo nacionalisti budale,a sada kad se sve obistinilo svi cute i opet je nekako za sve to kriva srbija jer nije opet nije demokratska,ne postuje ljudska prava i ostale budalastine koje nam se stavljaju na teret..

AlekS

pre 10 godina

A hoce i stanovnici u Ceceniji moci da glasaju ili primenjuju "krimske metode"?
(Bacvanin, 20. april 2014 19:10)

Vec si to jednom pitao pre desetak dana i ja sam te uputio na web sajt gde Cecenski predsednik Kadirov pobija cecensku zastavu sa likom svoga oca na upravo novoproglasene teritorije Rusije u okolini Severnog pola. Evo ti sada link za fotografije Groznog posle gradjanskog rata i sada. Ti mozes da nastavis da postavljas isto pitanje dokle god hoces ali je odgovor uvek isti: Cecenima je dobro u Rusiji uzimajuci u obzir koliko je dobro Irancima, Iracanima, Sirijcima, Egipcanima, Libijcima, Tunizanima, i svim ostalim zemljama gde su se "dogodile" demokratije zapadnog stila.

Vatra

pre 10 godina

.....da vrse monopol na trzistu,da odredjuju spoljnu politiku srbije,da namestaju vlade,najvise se cudim gde su oni sto su pricali da su budale ljudi koji su ovo tvrdili 2000godine,da da mi verujemo u teorije zavere mi smo nacionalisti budale,a sada kad se sve obistinilo svi cute i opet je nekako za sve to kriva srbija jer nije opet nije demokratska,ne postuje ljudska prava i ostale budalastine koje nam se stavljaju na teret..
(jablan, 20. april 2014 19:36)

Evo brate moj Jablane ja priznajem javno da sam ispao magarcina, konjina, gluperda, idijot, kretencina ... kad sam poverovao djindjicu i ostalim izdajnicima, kad sam isao na proteste, duvao u pistaljku izigravao budalu od sebe, kako je ispalo ne znog svoje slobode i boljeg zivota nego zbog inetresa amerike i jevrope smrdljive. Evo sad priznajem i rado bih da mogu da vratim vreme sam sebi lupao samare u toj smrdljivoj gomili sa pistaljkama.
Veruj mi da nisam jedini.

AZ

pre 10 godina

@ Bacvanin
Oseca se tvoj sarkazam cak do Zemuna. Medjutim, imace prava oni koji su jaki, ili ako neko jak stoji iza. Sto se nisi zeznuo pa postavio isto pitanje za Republiku Srpsku??

cro_atia

pre 10 godina

Putin je lose informiran.Zapad nije odgovoran za raspad SFRJ vec Beograd-rezim Slobodana Milosevica,Zapad je samo priznao realnost.
Rezim Slobodana Milosevica zapoceo je s nacionalizmom na Kosovu i srusio Ustav SFRJ ukinuvsi Kosovu autonomiju.

Toma

pre 10 godina

Ma kakvo međunarodno pravo. Pa Rusi bi isto postupili i da nije bilo Kosova. Međunarodno pravo služi kao privid jednakosti između jakih i slabih.

hm?

pre 10 godina

Ja bih se pre zapitao da li smo mi u scenariju ukrajinske krize iskorisceni? Rusija nas je podrzavala, a onda iskoristila instrumente koje je koristio Zapad, pa izgleda da mi ispadamo gubitnici. Na ovaj nacin Rusija prihvata de facto stanje oko Kosova.
Medjutim, kroz istoriju medjunarodnih odnosa upravo je Jugoslavija bila ta koja je pred UN najvise zastupala pravo naroda na samoopredeljenje, jer su preko nase politike brojne drzave u Africi i Aziji stekle nezavisnost posle Drugog svetskog rata.

Gramzivi

pre 10 godina

Granice Juge su prekrojene neustavno. A to što su se klike republika razdvojile zbog vlasti, a ne zbog naroda, druga je stvar. Zapad samo dobro poznaje psihologiju onih koji vole da vladaju.
Kosovo je samo vrhunac bezobrazluka. Rasturili su mi zemlju i ako ćemo pošteno običan narod ni u jednoj od republika ne živi bolje. Nadao sam se da će to uspeti Sloveniji, ali ona je samo malo manje pala u standardu iz tog vremena, tako da su za sve nas oni sada bogati.
DUG, zbog kog smo se i razdvojili mnogostruko je veći po svim republikama nego tadašnji Jugoslovenski.
To sve ne moraju da nam kažu Rusi. Znamo to dobro svi mi, samo ako želimo da priznamo.

Zaciorski

pre 10 godina

Uopste me neznanje nasih diplomata I politickih diletanata ne zanima. Pokazala se njihova nestrucnost I povrsnost u predvidjanju politickih previranja u zadnjih 20 god I te kako. Njihove teoreme su na nivou pismenog zadatka iz srpskog jednog osnovca!

Radovan I

pre 10 godina

nije Rusija kriva sto se mi uvlacimo EU u d... , pa potpisujemo kojekakve sporazume po Briselu na nasu stetu , pa kad mi nevodimo racuna o sebi zasto bi Rusi , i normalno je da ce da iskoriste to za Krim , a nadam se da ce uzeti sve ono sto je rusko u Ukrajini , podrzavam odluke Rusije i Putina , kad moze zapad moze i istok da primjenjuje iste arsine

alo

pre 10 godina

odakle bre tebi pravo da nas poredis sa sobom. sad se poredis jer tebi to odgovara a navodno ste nma prijatelji. shiptari kad su se otcepili niko nije dosao sa strane i oduzeo nasu teritoriju kao sto ste vi uradili na silu ste upal isa vojskom i oteli teritorij udruge drzave. pa da ste mi rodjen ibrat osudio bi tako ponasanje jer to ce dati primer drugima da to rade.

Сима

pre 10 godina

Ovo je izvrtanje cinjenica. Ukrajinci nisu preko noci dobili sve ono na sta smo mi utrosili 20 godina. Oni su tek na prvoj stepenici na putu ka EU, dok smo mi kandidati. Razlog zasto je nema za svaki korak u integracijama bilo potrebno toliko vremena je to sto su nase vlade stitile ratne zlocince i odbijale da ih pravovremeno izruce. U suprotnom bi usli kad i Hrvatska koja je i sama kasnila zbog istih razloga. Prosto ovo nije za poredjenje. Sami smo najvise odgovorni za odlaganja
(Vlada, 20. april 2014 18:58)

Ако желиш да се осећаш лоше због свог порекла, ја ти уважавам то право. Али да смо ми криви за све некако не лежи баш тако као што ти желиш да прикажеш. Саме САД су трошиле више пара на Украјину од пада Берлинског зида до сада него на целу инвазију Авганистана. То ти говори колико је САД искрено била заинтересована за обе земље.

Predrag

pre 10 godina

Naravno da problem Kosova i Metohije itekako ima sličnosti sa Krimom. KiM je oteto od Srbije, a Krim nekaada Rusima. Rusi su vratili Krim, a mi ćemo Kosovo i Metohiju tek da vraćamo. I naravno da ćemo ga vratiti. Potrebna je samo mala konsolidacija u srpskim redovima...

Душан

pre 10 godina

Паметњаковићи, ви што мислите да нам је Русија непријатељ. Русија нам није помогла почетком '90их зато што није могла себи да помогне. Распитајте се мало, ако већ нисте били рођени тада, како је било живети у Русији у то време. Што се тиче '99е године, у Русији је тада било 40% гладне деце школског узраста, а њиховом режиму тада знате и сами. И не заборавите гомилу довроваљаца из Русије на нашој страни у овим бедним ратовима овде. Русија је помагала увек кад је могла. Ваљда ће опет. А ако неће она неће сигурно нико други, то упамтите. Нико други! Уосталом напокон неко прича о Косову и распаду СФРЈ мало другачије, кад већ ми као држава немамо м**а.

AlekS

pre 10 godina

Iz svih ekscesnih dogadjaja u poslednjih dvadestak godina ( ukljucujuci SFRJ, Irak, itd...) jasno je da Ujedinjene nacije , a posebno Savet Bezbednosti ne funkcionisu, jer velika petorka koja ima pravo veta radi sta hoce. Potrebna je velika reforma UN da bi one mogle da pomognu zemljanima da opstanu na planeti, bilo zbog opasnosti od prirodnih katastrofa (klima, kosmicke pretnje,...) ili od nuklearnog samounistenja. Ako se ovako nastavi samounistenje je skoro izvesno. Pitanje je ne da li ce se desiti, vec kada.
(Milan, 20. april 2014 19:52)

Nikakva "reorganizacija" nece spreciti nuklearne sile da iskoriste svoje oruzje ako im opstanak bude ugrozen. To na sta ti mislis je "ideja" "demokratskog sveta" da ogranici koriscenje veta Rusiji i Kini kako bi onda mogli da ih preglasaju i dobiju legitimitet kada koriste silu za svoje interese.

ultrasrbin

pre 10 godina

alo, 20. april 2014 18:34

Putin je presedan Kosova koristio da bi gurnuo prst u oko onima koji su nam ga oteli,a realnost je sledeca:

- Krim je bio u sastavu Rusije dok je postojao SSSR. Ukrajina ga je tada dobila kao clanica SSSR-a. Cudi me da ga Rusi nisu vratili odmah po cepanju SSSR-a/.Sa druge strane Kosovo nikada nije pripadalo Albancima. Na stranu referendum na Krimu i terorizam na Kosovu koji su neuporedivi.

AlekS

pre 10 godina

Odakle su Rusi vratili Krim? Krim je do 18. veka bio sve samo ne ruski.
Obavesti se pa onda prodaj maglu. I nije mi jasno zasto ovde ima ljudi koji stoje uz Rusiju, kad je Rusija bratska sa Bugarima i samo vrebaju priliku kad ce zajedno da ostvare vekovni san Rusije i Bugarske: Velika Bugarska do Jadrana (preko cele juzne Srbije, Albanije i Makedonije) i preko cele severne Grcke.
(Neobavestenost je bolest kod Srba, 20. april 2014 22:34)

Pre 18. veka bio je turski, kada i Srbija, Bugarska, Grcka, Hrvatska, Rumunija, Madjarska... A sto se tice pitanja zbog cega je Rusije vise "bratska" sa Bugarskom nego li sa nama to je zato sto je Bugarska bila uvek pouzdaniji saveznik od Srbije. Izgleda da smo za razliku od njih uvek voleli da sedimo na dve stolice. Kao uostalom sto jos uvek cinimo na neki nacin. Ima jos jedan momenat, a taj je da je "narod" psovao i terao kuci ruske dobrovljce koji su dosli da pomognu u ratu protiv Turaka 1876. Navodno se "narod" lepo slagao sa Turcima, a Rusi su samo dosli da kvare tu idilu.

miki

pre 10 godina

Da je Rusiji i malo smetalo šta se dešava u Srbiji, ili SFRJ, našli bi načina da to spreče. Nisu jer su znali da će naš primer iskoristiti za sebe u pravom trenutku u pravo vreme. Znači i Rusija se vodi samo pukim interesima. Za Krim i Ukrajinu, Rusiji je priča o Kosovu savršena, dok je za potrebe GASPROM-a Srbija ovakva kakva je, bez Kosova i van SFRJ, savršeno koncipirana.
(Tibor, 20. april 2014 18:54)

Rusija tada nije mogla da rešava ni svoje probleme, a kamoli tuđe. Rusija je imala svoje Kosovo, pošto je bukteo rat u Čečeniji koji je izazvan na isti način kao i onaj na Kosovu.

Ljudi nisu imali posla, gladovali su, dok su se druge strane mafijaši bogatili uništavanjem državnih preduzeća i prisvajanjem prirodnih bogatstava, a na čelu države zna se ko je bio. Prolazili su kroz sve što smo prolazili i mi, jedino ih je zaobišla strana vojna intervencija...

Danas je u Rusiji sasvim suprotna slika od toga. Ruska država je ekonomski i politički stala na svoje noge i opet dobija ulogu u globalnu ulogu.

A što se tiče '99, više od onoga što su uradili nisu mogli. Dali su veto na vojnu intervenciju u UN-u, čime je sama akcija koja je usledila pravno gledajući zločinačka i protivna međunarodnom pravu.

Darko

pre 10 godina

Krim kao prvo ima ugalj i rudnike 3će po veličini na svetu,takođe luka, pa fabrike koje izrađuju delove za avione itd za Ruse...i Rusi su sve to do sada plaćali...kako tako, e razlog presjedinjenja leži tu...Rusi su isti ko Ameri...a vi još trtljajte o pravima i pravdi...čist profit i ništa drugo, jedina razlika je u tome što ovaj Putin izgleda ko neki diktator i donosi odluke o svemu...ko jedan naš ,skorašnji....a u Americi bar to deluje kao neki dogovor u beloj kući...pa saopštenje za javnost..i tako, u suštini i jedni i drugi su otpad planete Zemlje...nafta će nam svima doći glave...Srbija plaća radnika 150€ o tome treba da bruji štampa,a ovo,to su gluposti...ovi bolji,oni bolji...

Vladimir

pre 10 godina

(Bacvanin, 20. april 2014 19:10)

Čisto za tvoju informaciju: ti u Čečeniji koji bi dizali bunu odavno su u dženetu, imaju posla sa onih 72 ili koliko već devica. Nedavno im se pridružio i tzv. Saško, a kažu da on i Doku čekaju uskoro onog Sakašvilija, treba im treći za preferans.

Danas, Čečeni Ramzana Kadirova su prve jedinice koje bi krenule na Kijev.

AlekS

pre 10 godina

Taj Putin ako priča o Jugoslaviji da se vrati malo u nazad.Njegovi Rusi su pobili sve srpske komuniste i na čelo doveli Josipa Broza, koji je uz pomoć ruskih tenkova stvorio države na srpskim teritorijama i stvorio državu Kosovo. Takodj je usput strljao na desetine hiljada Srba. Nikada se to što se desilo sa Jugoslavijom, ne bi desilo, da Rusi nisu učestvovali u tome. Ovo što on priča su posledice. A da budem konkretan Rusi se baš nisu pretrgli da se ne dese ni te posledice.
(Ljubivoje I, 20. april 2014 21:20)

O Ljubivoje, Ljubivoje, sta li si ti ucio i gde si ucio istoriju. Da nije bilo Rusa, Rusije i njihovih 30 miliona mrtvih u poslednjem ratu danas bi se Nemacka granicila sa Japanom a Japan sa Kosta Rikom.

NikolaC

pre 10 godina

Pocinje Novi svetski poredak!
Samo mali osvrt na staru vest: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=01&dd=14&nav_id=677262

Vlada

pre 10 godina

Putin pominje i poziva se na Kosovo ali, zato mi "mudro" ćutimo?! Imam utisak da uvek i sve radimo u pogrešnom trenutku.Opet su nam usta zatvorena zbog obećanog evropskog "kukuruza"?! Bojimo se da se EU ne predomisli bez obzira što je Ukrajina jednim potezom odnosno približavanjem Rusiji uspela da od EU preko noći dobije sve ono za šta smo mi utrošili 20 godina?! Naravno da je na Srbiji prekršeno medjunarodno pravo i svi principi koji su do tada važili u svetu. Svi će dobiti svoje Kosovo i Krim. I to ponajpre one države koje su najviše podržavale takav "presedan"?! U našem susedstvu su to Makedonija, Crna Gora, Hrvatska, Bosna a da ne govorimo o Turskoj ili Španiji.
(Mladen Mladenovic, 20. april 2014 18:39)

Ovo je izvrtanje cinjenica. Ukrajinci nisu preko noci dobili sve ono na sta smo mi utrosili 20 godina. Oni su tek na prvoj stepenici na putu ka EU, dok smo mi kandidati. Razlog zasto je nema za svaki korak u integracijama bilo potrebno toliko vremena je to sto su nase vlade stitile ratne zlocince i odbijale da ih pravovremeno izruce. U suprotnom bi usli kad i Hrvatska koja je i sama kasnila zbog istih razloga. Prosto ovo nije za poredjenje. Sami smo najvise odgovorni za odlaganja

mujcinovic salih

pre 10 godina

(Лима)
SFRJ su unistili Milosevic,Tudjman i KGB.Rusi su zeleli osvetu od 1948 kad ih je drug Tito izmarsirao iz zemlje.Dok smo bili bez njih ziveli smo dobro.Sada smo sa njima i zivimo kao bubreg u djubretu?

Dingo D

pre 10 godina

Pa ne znam zašto bi to pozivanje na rešenja iz Jugoslovenskog rata sad bilo čudno. NATO je u jednom istorijskom trenutku mogao da radi šta hoće i to je i radio. Rusija je na prostoru Ukrajine danas u sličnoj poziciji pa se pored autentičnih argumenata sa terena, poziva i na postupke NATO alijanse u SFRJ. Jasno kao Sunce.. i biće toga svuda po svetu a sledi i gore. Nije SFRJ bila tek neka tamo nebitna stvar u svetu, nego jedna tekovina svetske civilizacije, deo dogovora velikih i nečija domovina. Dopala je u ruke NATO i ovo je način na koji su oni rešili njenu sudbinu. Posledica će biti još dugo..

Srboljub Govedarica

pre 10 godina

Osim toga ovo agresivno ponašanje pobunjeni ruski separatista i pobunjenika potpomognuti od strane ruskih obeveštajaca mnogo podseća na Martića,Karadzića,Arkana,Mladića i ostale psihopate.

ultrasrbin

pre 10 godina

Vlada, 20. april 2014 18:58

Kako te bre nije sramota? Pa koga je to Hrvatska izrucila i o kakvom sticenju pricas kada smo izrucili predsednika. Poenta price je da konce vuce Nemacka,a ona nece da nam zaboravi i oprosti 1914 i 1941. Znas li da su pradeda i deda Angele Merkel ostavili kosti na ovim terenima? Kao sto nam je i b.l.sna Madlen Olbrajt vratila sto je svojevremeno Srbin zaveo, "iskoristio" pa sutnuo.

AlekS

pre 10 godina

A hoce i stanovnici u Ceceniji moci da glasaju ili primenjuju "krimske metode"?
(Bacvanin, 20. april 2014 19:10)

Vec si to jednom pitao pre desetak dana i ja sam te uputio na web sajt gde Cecenski predsednik Kadirov pobija cecensku zastavu sa likom svoga oca na upravo novoproglasene teritorije Rusije u okolini Severnog pola. Evo ti sada link za fotografije Groznog posle gradjanskog rata i sada. Ti mozes da nastavis da postavljas isto pitanje dokle god hoces ali je odgovor uvek isti: Cecenima je dobro u Rusiji uzimajuci u obzir koliko je dobro Irancima, Iracanima, Sirijcima, Egipcanima, Libijcima, Tunizanima, i svim ostalim zemljama gde su se "dogodile" demokratije zapadnog stila.
(AlekS, 20. april 2014 19:48)

Evo linka iz prethodne poruke: https://www.google.rs/search?q=grozny+before+and+after+pictures&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=SQRUU_qSEpSHswbMhYGYBw&ved=0CCoQsAQ&biw=1124&bih=786

AlekS

pre 10 godina

Putin, još jedna ruska kukavica.
(Baksuz, 20. april 2014 20:55)

Kada su Amerikanci pitali marsala Zukova "kako su njegove jedinice tako brzo savladale nemacka minska polja" on je odgovorio da ruski vojnik u takvim situacijama postupa "kao da minsko polje ne postoji".

A "kukavica" ima u svim narodima pa i ruskom.

Лима

pre 10 godina

СФРЈ је уништена уз неизмерну срећу западних сила и подршку. Тако је и са Украјином.

U lice

pre 10 godina

Svi ste strucnjaci i svi ste pametni a nista niko ne preduzima i ne vidi izlaz iz ove situacije u kojoj se svi nalazimo.Svi smo nostradamusi i kojekakvi umisljeni filozofi.Ma mi znamo sta nam sledi i ko sta radi a onda sutradan kukamo kada nam sti1gne veliki racun za kucu.I tako mi samo pametujemo dok neznanje i nesloga nas bocka u mali mozak.Budjeeenjeee..Treba nama jedno veliko budjenjeee.
i jos nesto.Mislim da smo ulice zamenili za virtuelno prepucavanje i dopisivanje od kojih nemamo ama bas nista.Zato ljudi batalite sve ovo i preusmerite energiju u konkretne stvari!

ni amer ni rus

pre 10 godina

Da je Rusiji i malo smetalo šta se dešava u Srbiji, ili SFRJ, našli bi načina da to spreče. Nisu jer su znali da će naš primer iskoristiti za sebe u pravom trenutku u pravo vreme. Znači i Rusija se vodi samo pukim interesima. Za Krim i Ukrajinu, Rusiji je priča o Kosovu savršena, dok je za potrebe GASPROM-a Srbija ovakva kakva je, bez Kosova i van SFRJ, savršeno koncipirana.
(Tibor, 20. april 2014 18:54)

Tibore, uz dužno poštovanje ti kao da si otkrio Ameriku, naravno da se svako vodi svojim interesima, ali ne može se to izjednačavati. Prosto mora se posmatrati i u vremenskoj dimenziji, Rusija je tada imala na čelu zapadnog piona Jelcina,a sada je sačuvala Siriju od NATO intervencije. Sada bi bilo drugačije i sa Srbijom, interes i možeš da ostvaruješ samo ako si jak u pravo vreme. Rusija to jeste sada, ekonomski se stabilizovala, ima veliki energetski i vojni potencijal!

Legionar

pre 10 godina

(mujcinovic salih, 21. april 2014 00:43)
Jugoslaviju su unistile secikese,dripci,lopurde,maloumnici i svi.ostali kojoma red i poredak nije odgovarao.Svi oni koji su hteli da budu mali Tito,koji su zudeli za pljackom lakovernog naroda.Kakav Tudjman,Milosevic i ostali.Sadasnjih sest republika su vise nego jadni,da ne kazem siromasniji nego u vreme SFRJ.

Milan

pre 10 godina

Iz svih ekscesnih dogadjaja u poslednjih dvadestak godina ( ukljucujuci SFRJ, Irak, itd...) jasno je da Ujedinjene nacije , a posebno Savet Bezbednosti ne funkcionisu, jer velika petorka koja ima pravo veta radi sta hoce. Potrebna je velika reforma UN da bi one mogle da pomognu zemljanima da opstanu na planeti, bilo zbog opasnosti od prirodnih katastrofa (klima, kosmicke pretnje,...) ili od nuklearnog samounistenja. Ako se ovako nastavi samounistenje je skoro izvesno. Pitanje je ne da li ce se desiti, vec kada.

ultrasrbin

pre 10 godina

Tibor, 20. april 2014 18:54
Nemas pojma...
Evo plana iz 82 godine sa zasedanje NATO-a ( naravno da Nemacka vodi glavnu rec)
-razbijanje Varsavskog pakta ( odradjeno, odnosno isplanirano ujednjenjem Nemacke)
-razbijanje SSSR-a( znas li mozda gde je Gorbacov i zasto zivi u Americi sa svom blizom rodbinom)
-razbijanje Cehoslovacke ( na celu Rusije Jeljcin- Estonac i katolik)
-razbijanje SFRJ ( na celu Rusije Jeljcin)
- razbijanje Srbije (na celu Rusije Jeljcin)

Na stranu sto nasi nisu znali sta zele i sto je Putin povao Kostunicu, Tadica i Nikoca da se dogovre umesto sto svaki ima svoje ideje i zelje.

Neobavestenost je bolest kod Srba

pre 10 godina

@(AlekS, 20. april 2014 23:02)

A ciji je Krim bio pre Turaka? Nije bio ruski. Bio je svaciji, samo ne ruski. Pocev od grckih naseobina, preko hunskih, mongolskih, itd. Imas internetpa nauci kako da se informises.
A sto se tice, kako ti kazes naseg "naroda", sigurno su imali valjani razlog zasto su tada terali te Ruse. I moj pokojni deda, Solunac (sa velikim S), je uvek na spomen Rusa pljuvao.
P.S. Zasto si stavio nas narod pod navodnike? Stidis se tadasnjeg naseg naroda jer prema Rusima nije gajio ista osecanja kao ti i ostali rusofili sada? Ponavljam, sigurno su imali VALJANI razlog, nesto sto se od tada zaboravilo medju Srbima.

mare

pre 10 godina

Mnogo se Amerikanci uplasise od tog "bumeranga" koji izgleda vide i histericno ponavljaju samo srpski vajni "analiticari" kao sto je gospo'n Simic, stara Kostunicina skola... a Rusi kao ne bi prisajedinili Krim da nije bilo "Kosovskog presedana".

Miki

pre 10 godina

Lala iz Banata, 20. april 2014 20:18
Vojvodina kao pokrajina je komunistička ideja a komunizam smo napustili još devedesetih! Ovo je 2014. godina čoveče :)

Neobavestenost je bolest kod Srba

pre 10 godina

Naravno da problem Kosova i Metohije itekako ima sličnosti sa Krimom. KiM je oteto od Srbije, a Krim nekaada Rusima. Rusi su vratili Krim, a mi ćemo Kosovo i Metohiju tek da vraćamo. I naravno da ćemo ga vratiti. Potrebna je samo mala konsolidacija u srpskim redovima...
(Predrag, 20. april 2014 21:29)


Odakle su Rusi vratili Krim? Krim je do 18. veka bio sve samo ne ruski.
Obavesti se pa onda prodaj maglu. I nije mi jasno zasto ovde ima ljudi koji stoje uz Rusiju, kad je Rusija bratska sa Bugarima i samo vrebaju priliku kad ce zajedno da ostvare vekovni san Rusije i Bugarske: Velika Bugarska do Jadrana (preko cele juzne Srbije, Albanije i Makedonije) i preko cele severne Grcke.

E moj Miki

pre 10 godina

Lala iz Banata, 20. april 2014 20:18

Vojvodina kao pokrajina je komunistička ideja a komunizam smo napustili još devedesetih! Ovo je 2014. godina čoveče.
Miki, 20. april 2014 22:08


Ko to kaže da je Komunizam napušten? Pa i kapitalizam smo ranije napustili. Pitanje je samo kada, ali kapitalizam je došao u poslednju fazu, kada najbogatiji potkopavaju same države u želji da ih bude što manji broj.
Podsetio bih malo i na Marksa - Komunizam se postiže EVOLUCIJOM UPRAVO U TIM BOGATIM ZEMLJAMA. A to je ono što multimilijardere i boli.

ultrasrbin

pre 10 godina

cro_atia, 20. april 2014 19:27

Evo da se malo informises https://www.youtube.com/watch?v=0D2zTSbEg6k I nemoj sa forama o fotomontazi jer su autenticnost potvrdili Mesic i Boljkovac.

Darko

pre 10 godina

@E moj Miki
mislim da ipak tih milijardera ima mnogo vise u drzavama kao sto su rusija , kina, indija itd. A to nisu kapitalisticke drzave pre mi lice na diktatorske

.

pre 10 godina

A sta mislite o ovome.
Da su ameri namerno podrzali otcepljenje Kosova, znajuci da ce to pokrenuti lavinu koja ce zeleti isto to i gde ce na taj nacin imati razloga za konflikt sa Rusijom.

Ljubivoje I

pre 10 godina

Taj Putin ako priča o Jugoslaviji da se vrati malo u nazad.Njegovi Rusi su pobili sve srpske komuniste i na čelo doveli Josipa Broza, koji je uz pomoć ruskih tenkova stvorio države na srpskim teritorijama i stvorio državu Kosovo. Takodj je usput strljao na desetine hiljada Srba. Nikada se to što se desilo sa Jugoslavijom, ne bi desilo, da Rusi nisu učestvovali u tome. Ovo što on priča su posledice. A da budem konkretan Rusi se baš nisu pretrgli da se ne dese ni te posledice.

Pantagruel

pre 10 godina

@ Srboljub Govedarica Само се ти заваравај да Хрватска никад није била турска. А преко чега су Турци стигли до Будима у ком су успоставили и дуже од једног и по века држали Будимски ејалет (пашалук)? Истина, није пао сам Загреб, али јесу Илок, Вуковар, Осијек, Славонска Пожега, Книн, Сињ, Скрадин, Клис, Крбава итд.

cro_atia

pre 10 godina

Putin je lose informiran.Zapad nije odgovoran za raspad SFRJ vec Beograd-rezim Slobodana Milosevica,Zapad je samo priznao realnost.
Rezim Slobodana Milosevica zapoceo je s nacionalizmom na Kosovu i srusio Ustav SFRJ ukinuvsi Kosovu autonomiju.

alo

pre 10 godina

odakle bre tebi pravo da nas poredis sa sobom. sad se poredis jer tebi to odgovara a navodno ste nma prijatelji. shiptari kad su se otcepili niko nije dosao sa strane i oduzeo nasu teritoriju kao sto ste vi uradili na silu ste upal isa vojskom i oteli teritorij udruge drzave. pa da ste mi rodjen ibrat osudio bi tako ponasanje jer to ce dati primer drugima da to rade.

Vlada

pre 10 godina

Putin pominje i poziva se na Kosovo ali, zato mi "mudro" ćutimo?! Imam utisak da uvek i sve radimo u pogrešnom trenutku.Opet su nam usta zatvorena zbog obećanog evropskog "kukuruza"?! Bojimo se da se EU ne predomisli bez obzira što je Ukrajina jednim potezom odnosno približavanjem Rusiji uspela da od EU preko noći dobije sve ono za šta smo mi utrošili 20 godina?! Naravno da je na Srbiji prekršeno medjunarodno pravo i svi principi koji su do tada važili u svetu. Svi će dobiti svoje Kosovo i Krim. I to ponajpre one države koje su najviše podržavale takav "presedan"?! U našem susedstvu su to Makedonija, Crna Gora, Hrvatska, Bosna a da ne govorimo o Turskoj ili Španiji.
(Mladen Mladenovic, 20. april 2014 18:39)

Ovo je izvrtanje cinjenica. Ukrajinci nisu preko noci dobili sve ono na sta smo mi utrosili 20 godina. Oni su tek na prvoj stepenici na putu ka EU, dok smo mi kandidati. Razlog zasto je nema za svaki korak u integracijama bilo potrebno toliko vremena je to sto su nase vlade stitile ratne zlocince i odbijale da ih pravovremeno izruce. U suprotnom bi usli kad i Hrvatska koja je i sama kasnila zbog istih razloga. Prosto ovo nije za poredjenje. Sami smo najvise odgovorni za odlaganja

Tibor

pre 10 godina

Da je Rusiji i malo smetalo šta se dešava u Srbiji, ili SFRJ, našli bi načina da to spreče. Nisu jer su znali da će naš primer iskoristiti za sebe u pravom trenutku u pravo vreme. Znači i Rusija se vodi samo pukim interesima. Za Krim i Ukrajinu, Rusiji je priča o Kosovu savršena, dok je za potrebe GASPROM-a Srbija ovakva kakva je, bez Kosova i van SFRJ, savršeno koncipirana.

mujcinovic salih

pre 10 godina

(Лима)
SFRJ su unistili Milosevic,Tudjman i KGB.Rusi su zeleli osvetu od 1948 kad ih je drug Tito izmarsirao iz zemlje.Dok smo bili bez njih ziveli smo dobro.Sada smo sa njima i zivimo kao bubreg u djubretu?

Neobavestenost je bolest kod Srba

pre 10 godina

Naravno da problem Kosova i Metohije itekako ima sličnosti sa Krimom. KiM je oteto od Srbije, a Krim nekaada Rusima. Rusi su vratili Krim, a mi ćemo Kosovo i Metohiju tek da vraćamo. I naravno da ćemo ga vratiti. Potrebna je samo mala konsolidacija u srpskim redovima...
(Predrag, 20. april 2014 21:29)


Odakle su Rusi vratili Krim? Krim je do 18. veka bio sve samo ne ruski.
Obavesti se pa onda prodaj maglu. I nije mi jasno zasto ovde ima ljudi koji stoje uz Rusiju, kad je Rusija bratska sa Bugarima i samo vrebaju priliku kad ce zajedno da ostvare vekovni san Rusije i Bugarske: Velika Bugarska do Jadrana (preko cele juzne Srbije, Albanije i Makedonije) i preko cele severne Grcke.

Srboljub Govedarica

pre 10 godina

Osim toga ovo agresivno ponašanje pobunjeni ruski separatista i pobunjenika potpomognuti od strane ruskih obeveštajaca mnogo podseća na Martića,Karadzića,Arkana,Mladića i ostale psihopate.

mare

pre 10 godina

Mnogo se Amerikanci uplasise od tog "bumeranga" koji izgleda vide i histericno ponavljaju samo srpski vajni "analiticari" kao sto je gospo'n Simic, stara Kostunicina skola... a Rusi kao ne bi prisajedinili Krim da nije bilo "Kosovskog presedana".

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

Putin je lose informiran.Zapad nije odgovoran za raspad SFRJ vec Beograd-rezim Slobodana Milosevica,Zapad je samo priznao realnost.
Rezim Slobodana Milosevica zapoceo je s nacionalizmom na Kosovu i srusio Ustav SFRJ ukinuvsi Kosovu autonomiju.
(cro_atia, 20. april 2014 19:27)
--------------------------------
Režim S.Miloševića je počeo sa nacionalizmom da bi, Hrvati odmah preuzeli ustašku retoriku potom, izbacili Srbe iz Ustava i, na kraju, u neverovatnom etničkom čišćenju proterali 500.000 Srba sa njihovih vekovnih ognjišta ?! Albancima je oduzeto pravo /KOJE GOSPODINE/ da bi odmah zatim i oni proterali sve Srbe sa Kosova i Metohije i proglasili nezavisnost?! Jedno pitanje za "naivnog" Hrvata poput Vas: A zašto Hrvati, ako je to toliko u duhu demokratije i ljudskih sloboda, ne osnuju autonomije na svojoj teritoriji. Oni imaju daleko više mogućnosti za to?! Imate Liku, Baniju i Kordun, /Srpska krajina/, imate Dalmaciju i Istru gde Italijani jedva čekaju da naprave jošjedan "presedan"?! Mislim, gospodine, manite nas hrvatske logike. Svaka hrvatska demokratija, iza ledja, kao "argument", drži spremnu kamu?!

Ljubivoje I

pre 10 godina

Taj Putin ako priča o Jugoslaviji da se vrati malo u nazad.Njegovi Rusi su pobili sve srpske komuniste i na čelo doveli Josipa Broza, koji je uz pomoć ruskih tenkova stvorio države na srpskim teritorijama i stvorio državu Kosovo. Takodj je usput strljao na desetine hiljada Srba. Nikada se to što se desilo sa Jugoslavijom, ne bi desilo, da Rusi nisu učestvovali u tome. Ovo što on priča su posledice. A da budem konkretan Rusi se baš nisu pretrgli da se ne dese ni te posledice.

Neobavestenost je bolest kod Srba

pre 10 godina

@(AlekS, 20. april 2014 23:02)

A ciji je Krim bio pre Turaka? Nije bio ruski. Bio je svaciji, samo ne ruski. Pocev od grckih naseobina, preko hunskih, mongolskih, itd. Imas internetpa nauci kako da se informises.
A sto se tice, kako ti kazes naseg "naroda", sigurno su imali valjani razlog zasto su tada terali te Ruse. I moj pokojni deda, Solunac (sa velikim S), je uvek na spomen Rusa pljuvao.
P.S. Zasto si stavio nas narod pod navodnike? Stidis se tadasnjeg naseg naroda jer prema Rusima nije gajio ista osecanja kao ti i ostali rusofili sada? Ponavljam, sigurno su imali VALJANI razlog, nesto sto se od tada zaboravilo medju Srbima.

Banacanin, ali normalni

pre 10 godina

@Lala iz Banata Evo ja sam iz Banata i takvi kao ti mi se gade! Cisto da ti izbijem argument, nisam napredni radikal, niti desnicar bilo koje vrste. Uvek Srbija na pravom mestu, a geografska oblast Vojvodina je to sto jeste, geografska oblast isto kao i Macva, Timocka krajina, Sumadija, Raska... Nikad nije bila drzava i nikad nece biti, jer skoro svi Srbi iz vojvodine i skoro sve nacionalne manjine nisu za to sto ti propagiras. Vas autonomasa ima za dva-tri kombija,a za nas normalne vi ste isto sto i umobolni nacionalisti.

mix

pre 10 godina

ma bas me briga kako ce se koja zemlja zvati. ljudi treba da shvate da imaju samo jedan zivot i da ga prozive sto bolje. neka politicari ratuju i dumaju. ja sigurno necu. ne zanimaju te stvari.

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

Putin pominje i poziva se na Kosovo ali, zato mi "mudro" ćutimo?! Imam utisak da uvek i sve radimo u pogrešnom trenutku.Opet su nam usta zatvorena zbog obećanog evropskog "kukuruza"?! Bojimo se da se EU ne predomisli bez obzira što je Ukrajina jednim potezom odnosno približavanjem Rusiji uspela da od EU preko noći dobije sve ono za šta smo mi utrošili 20 godina?! Naravno da je na Srbiji prekršeno medjunarodno pravo i svi principi koji su do tada važili u svetu. Svi će dobiti svoje Kosovo i Krim. I to ponajpre one države koje su najviše podržavale takav "presedan"?! U našem susedstvu su to Makedonija, Crna Gora, Hrvatska, Bosna a da ne govorimo o Turskoj ili Španiji.

miki

pre 10 godina

Da je Rusiji i malo smetalo šta se dešava u Srbiji, ili SFRJ, našli bi načina da to spreče. Nisu jer su znali da će naš primer iskoristiti za sebe u pravom trenutku u pravo vreme. Znači i Rusija se vodi samo pukim interesima. Za Krim i Ukrajinu, Rusiji je priča o Kosovu savršena, dok je za potrebe GASPROM-a Srbija ovakva kakva je, bez Kosova i van SFRJ, savršeno koncipirana.
(Tibor, 20. april 2014 18:54)

Rusija tada nije mogla da rešava ni svoje probleme, a kamoli tuđe. Rusija je imala svoje Kosovo, pošto je bukteo rat u Čečeniji koji je izazvan na isti način kao i onaj na Kosovu.

Ljudi nisu imali posla, gladovali su, dok su se druge strane mafijaši bogatili uništavanjem državnih preduzeća i prisvajanjem prirodnih bogatstava, a na čelu države zna se ko je bio. Prolazili su kroz sve što smo prolazili i mi, jedino ih je zaobišla strana vojna intervencija...

Danas je u Rusiji sasvim suprotna slika od toga. Ruska država je ekonomski i politički stala na svoje noge i opet dobija ulogu u globalnu ulogu.

A što se tiče '99, više od onoga što su uradili nisu mogli. Dali su veto na vojnu intervenciju u UN-u, čime je sama akcija koja je usledila pravno gledajući zločinačka i protivna međunarodnom pravu.

lalo

pre 10 godina

Ne 400 vec postoje nagovestaji o stvaranju oko 600 drzava u globalnom svetu i to se nece desiti stihijski vec planirano od strane onih koji vode ovaj svet.

jablan

pre 10 godina

Ovo je izvrtanje cinjenica. Ukrajinci nisu preko noci dobili sve ono na sta smo mi utrosili 20 godina. Oni su tek na prvoj stepenici na putu ka EU, dok smo mi kandidati. Razlog zasto je nema za svaki korak u integracijama bilo potrebno toliko vremena je to sto su nase vlade stitile ratne zlocince i odbijale da ih pravovremeno izruce. U suprotnom bi usli kad i Hrvatska koja je i sama kasnila zbog istih razloga. Prosto ovo nije za poredjenje. Sami smo najvise odgovorni za odlaganja
(Vlada, 20. april 2014 18:58)

ovo je cisto izvrtanje cinjenica koje moze da vidi svako ko ima oci,jer nisu uopste u pitanju ratni zlocinci ili bilo sta drugo,bitni su interesi zapada na ovim prostorima,da su samo ratni zlocinci ne bi za 10 godina posle usli u EU nego odma cim su uhapseni Mladic i Karadzic,Bugarska i Rumunija su godinama iza Srbije po svim merilima,a clanice su EU,Srbiji je uslov da udje u EU,da ne bude drzava nego kolonija ili region sa zakonima koji strancima dozvoljavaju sve,da kupuju zemlju(i pre ulaska u EU) da vrse monopol na trzistu,da odredjuju spoljnu politiku srbije,da namestaju vlade,najvise se cudim gde su oni sto su pricali da su budale ljudi koji su ovo tvrdili 2000godine,da da mi verujemo u teorije zavere mi smo nacionalisti budale,a sada kad se sve obistinilo svi cute i opet je nekako za sve to kriva srbija jer nije opet nije demokratska,ne postuje ljudska prava i ostale budalastine koje nam se stavljaju na teret..

NikolaC

pre 10 godina

Pocinje Novi svetski poredak!
Samo mali osvrt na staru vest: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=01&dd=14&nav_id=677262

Radovan I

pre 10 godina

nije Rusija kriva sto se mi uvlacimo EU u d... , pa potpisujemo kojekakve sporazume po Briselu na nasu stetu , pa kad mi nevodimo racuna o sebi zasto bi Rusi , i normalno je da ce da iskoriste to za Krim , a nadam se da ce uzeti sve ono sto je rusko u Ukrajini , podrzavam odluke Rusije i Putina , kad moze zapad moze i istok da primjenjuje iste arsine

Душан

pre 10 godina

Паметњаковићи, ви што мислите да нам је Русија непријатељ. Русија нам није помогла почетком '90их зато што није могла себи да помогне. Распитајте се мало, ако већ нисте били рођени тада, како је било живети у Русији у то време. Што се тиче '99е године, у Русији је тада било 40% гладне деце школског узраста, а њиховом режиму тада знате и сами. И не заборавите гомилу довроваљаца из Русије на нашој страни у овим бедним ратовима овде. Русија је помагала увек кад је могла. Ваљда ће опет. А ако неће она неће сигурно нико други, то упамтите. Нико други! Уосталом напокон неко прича о Косову и распаду СФРЈ мало другачије, кад већ ми као држава немамо м**а.

AlekS

pre 10 godina

A hoce i stanovnici u Ceceniji moci da glasaju ili primenjuju "krimske metode"?
(Bacvanin, 20. april 2014 19:10)

Vec si to jednom pitao pre desetak dana i ja sam te uputio na web sajt gde Cecenski predsednik Kadirov pobija cecensku zastavu sa likom svoga oca na upravo novoproglasene teritorije Rusije u okolini Severnog pola. Evo ti sada link za fotografije Groznog posle gradjanskog rata i sada. Ti mozes da nastavis da postavljas isto pitanje dokle god hoces ali je odgovor uvek isti: Cecenima je dobro u Rusiji uzimajuci u obzir koliko je dobro Irancima, Iracanima, Sirijcima, Egipcanima, Libijcima, Tunizanima, i svim ostalim zemljama gde su se "dogodile" demokratije zapadnog stila.

Vatra

pre 10 godina

.....da vrse monopol na trzistu,da odredjuju spoljnu politiku srbije,da namestaju vlade,najvise se cudim gde su oni sto su pricali da su budale ljudi koji su ovo tvrdili 2000godine,da da mi verujemo u teorije zavere mi smo nacionalisti budale,a sada kad se sve obistinilo svi cute i opet je nekako za sve to kriva srbija jer nije opet nije demokratska,ne postuje ljudska prava i ostale budalastine koje nam se stavljaju na teret..
(jablan, 20. april 2014 19:36)

Evo brate moj Jablane ja priznajem javno da sam ispao magarcina, konjina, gluperda, idijot, kretencina ... kad sam poverovao djindjicu i ostalim izdajnicima, kad sam isao na proteste, duvao u pistaljku izigravao budalu od sebe, kako je ispalo ne znog svoje slobode i boljeg zivota nego zbog inetresa amerike i jevrope smrdljive. Evo sad priznajem i rado bih da mogu da vratim vreme sam sebi lupao samare u toj smrdljivoj gomili sa pistaljkama.
Veruj mi da nisam jedini.

AZ

pre 10 godina

@ Bacvanin
Oseca se tvoj sarkazam cak do Zemuna. Medjutim, imace prava oni koji su jaki, ili ako neko jak stoji iza. Sto se nisi zeznuo pa postavio isto pitanje za Republiku Srpsku??

ultrasrbin

pre 10 godina

Vlada, 20. april 2014 18:58

Kako te bre nije sramota? Pa koga je to Hrvatska izrucila i o kakvom sticenju pricas kada smo izrucili predsednika. Poenta price je da konce vuce Nemacka,a ona nece da nam zaboravi i oprosti 1914 i 1941. Znas li da su pradeda i deda Angele Merkel ostavili kosti na ovim terenima? Kao sto nam je i b.l.sna Madlen Olbrajt vratila sto je svojevremeno Srbin zaveo, "iskoristio" pa sutnuo.

ultrasrbin

pre 10 godina

alo, 20. april 2014 18:34

Putin je presedan Kosova koristio da bi gurnuo prst u oko onima koji su nam ga oteli,a realnost je sledeca:

- Krim je bio u sastavu Rusije dok je postojao SSSR. Ukrajina ga je tada dobila kao clanica SSSR-a. Cudi me da ga Rusi nisu vratili odmah po cepanju SSSR-a/.Sa druge strane Kosovo nikada nije pripadalo Albancima. Na stranu referendum na Krimu i terorizam na Kosovu koji su neuporedivi.

hm?

pre 10 godina

Ja bih se pre zapitao da li smo mi u scenariju ukrajinske krize iskorisceni? Rusija nas je podrzavala, a onda iskoristila instrumente koje je koristio Zapad, pa izgleda da mi ispadamo gubitnici. Na ovaj nacin Rusija prihvata de facto stanje oko Kosova.
Medjutim, kroz istoriju medjunarodnih odnosa upravo je Jugoslavija bila ta koja je pred UN najvise zastupala pravo naroda na samoopredeljenje, jer su preko nase politike brojne drzave u Africi i Aziji stekle nezavisnost posle Drugog svetskog rata.

AlekS

pre 10 godina

Odakle su Rusi vratili Krim? Krim je do 18. veka bio sve samo ne ruski.
Obavesti se pa onda prodaj maglu. I nije mi jasno zasto ovde ima ljudi koji stoje uz Rusiju, kad je Rusija bratska sa Bugarima i samo vrebaju priliku kad ce zajedno da ostvare vekovni san Rusije i Bugarske: Velika Bugarska do Jadrana (preko cele juzne Srbije, Albanije i Makedonije) i preko cele severne Grcke.
(Neobavestenost je bolest kod Srba, 20. april 2014 22:34)

Pre 18. veka bio je turski, kada i Srbija, Bugarska, Grcka, Hrvatska, Rumunija, Madjarska... A sto se tice pitanja zbog cega je Rusije vise "bratska" sa Bugarskom nego li sa nama to je zato sto je Bugarska bila uvek pouzdaniji saveznik od Srbije. Izgleda da smo za razliku od njih uvek voleli da sedimo na dve stolice. Kao uostalom sto jos uvek cinimo na neki nacin. Ima jos jedan momenat, a taj je da je "narod" psovao i terao kuci ruske dobrovljce koji su dosli da pomognu u ratu protiv Turaka 1876. Navodno se "narod" lepo slagao sa Turcima, a Rusi su samo dosli da kvare tu idilu.

ultrasrbin

pre 10 godina

Tibor, 20. april 2014 18:54
Nemas pojma...
Evo plana iz 82 godine sa zasedanje NATO-a ( naravno da Nemacka vodi glavnu rec)
-razbijanje Varsavskog pakta ( odradjeno, odnosno isplanirano ujednjenjem Nemacke)
-razbijanje SSSR-a( znas li mozda gde je Gorbacov i zasto zivi u Americi sa svom blizom rodbinom)
-razbijanje Cehoslovacke ( na celu Rusije Jeljcin- Estonac i katolik)
-razbijanje SFRJ ( na celu Rusije Jeljcin)
- razbijanje Srbije (na celu Rusije Jeljcin)

Na stranu sto nasi nisu znali sta zele i sto je Putin povao Kostunicu, Tadica i Nikoca da se dogovre umesto sto svaki ima svoje ideje i zelje.

AlekS

pre 10 godina

Taj Putin ako priča o Jugoslaviji da se vrati malo u nazad.Njegovi Rusi su pobili sve srpske komuniste i na čelo doveli Josipa Broza, koji je uz pomoć ruskih tenkova stvorio države na srpskim teritorijama i stvorio državu Kosovo. Takodj je usput strljao na desetine hiljada Srba. Nikada se to što se desilo sa Jugoslavijom, ne bi desilo, da Rusi nisu učestvovali u tome. Ovo što on priča su posledice. A da budem konkretan Rusi se baš nisu pretrgli da se ne dese ni te posledice.
(Ljubivoje I, 20. april 2014 21:20)

O Ljubivoje, Ljubivoje, sta li si ti ucio i gde si ucio istoriju. Da nije bilo Rusa, Rusije i njihovih 30 miliona mrtvih u poslednjem ratu danas bi se Nemacka granicila sa Japanom a Japan sa Kosta Rikom.

Miki

pre 10 godina

Lala iz Banata, 20. april 2014 20:18
Vojvodina kao pokrajina je komunistička ideja a komunizam smo napustili još devedesetih! Ovo je 2014. godina čoveče :)

.

pre 10 godina

A sta mislite o ovome.
Da su ameri namerno podrzali otcepljenje Kosova, znajuci da ce to pokrenuti lavinu koja ce zeleti isto to i gde ce na taj nacin imati razloga za konflikt sa Rusijom.

AlekS

pre 10 godina

A hoce i stanovnici u Ceceniji moci da glasaju ili primenjuju "krimske metode"?
(Bacvanin, 20. april 2014 19:10)

Vec si to jednom pitao pre desetak dana i ja sam te uputio na web sajt gde Cecenski predsednik Kadirov pobija cecensku zastavu sa likom svoga oca na upravo novoproglasene teritorije Rusije u okolini Severnog pola. Evo ti sada link za fotografije Groznog posle gradjanskog rata i sada. Ti mozes da nastavis da postavljas isto pitanje dokle god hoces ali je odgovor uvek isti: Cecenima je dobro u Rusiji uzimajuci u obzir koliko je dobro Irancima, Iracanima, Sirijcima, Egipcanima, Libijcima, Tunizanima, i svim ostalim zemljama gde su se "dogodile" demokratije zapadnog stila.
(AlekS, 20. april 2014 19:48)

Evo linka iz prethodne poruke: https://www.google.rs/search?q=grozny+before+and+after+pictures&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=SQRUU_qSEpSHswbMhYGYBw&ved=0CCoQsAQ&biw=1124&bih=786

Predrag

pre 10 godina

Naravno da problem Kosova i Metohije itekako ima sličnosti sa Krimom. KiM je oteto od Srbije, a Krim nekaada Rusima. Rusi su vratili Krim, a mi ćemo Kosovo i Metohiju tek da vraćamo. I naravno da ćemo ga vratiti. Potrebna je samo mala konsolidacija u srpskim redovima...

Vladimir

pre 10 godina

(Bacvanin, 20. april 2014 19:10)

Čisto za tvoju informaciju: ti u Čečeniji koji bi dizali bunu odavno su u dženetu, imaju posla sa onih 72 ili koliko već devica. Nedavno im se pridružio i tzv. Saško, a kažu da on i Doku čekaju uskoro onog Sakašvilija, treba im treći za preferans.

Danas, Čečeni Ramzana Kadirova su prve jedinice koje bi krenule na Kijev.

ni amer ni rus

pre 10 godina

Da je Rusiji i malo smetalo šta se dešava u Srbiji, ili SFRJ, našli bi načina da to spreče. Nisu jer su znali da će naš primer iskoristiti za sebe u pravom trenutku u pravo vreme. Znači i Rusija se vodi samo pukim interesima. Za Krim i Ukrajinu, Rusiji je priča o Kosovu savršena, dok je za potrebe GASPROM-a Srbija ovakva kakva je, bez Kosova i van SFRJ, savršeno koncipirana.
(Tibor, 20. april 2014 18:54)

Tibore, uz dužno poštovanje ti kao da si otkrio Ameriku, naravno da se svako vodi svojim interesima, ali ne može se to izjednačavati. Prosto mora se posmatrati i u vremenskoj dimenziji, Rusija je tada imala na čelu zapadnog piona Jelcina,a sada je sačuvala Siriju od NATO intervencije. Sada bi bilo drugačije i sa Srbijom, interes i možeš da ostvaruješ samo ako si jak u pravo vreme. Rusija to jeste sada, ekonomski se stabilizovala, ima veliki energetski i vojni potencijal!

Лима

pre 10 godina

СФРЈ је уништена уз неизмерну срећу западних сила и подршку. Тако је и са Украјином.

Darko

pre 10 godina

Krim kao prvo ima ugalj i rudnike 3će po veličini na svetu,takođe luka, pa fabrike koje izrađuju delove za avione itd za Ruse...i Rusi su sve to do sada plaćali...kako tako, e razlog presjedinjenja leži tu...Rusi su isti ko Ameri...a vi još trtljajte o pravima i pravdi...čist profit i ništa drugo, jedina razlika je u tome što ovaj Putin izgleda ko neki diktator i donosi odluke o svemu...ko jedan naš ,skorašnji....a u Americi bar to deluje kao neki dogovor u beloj kući...pa saopštenje za javnost..i tako, u suštini i jedni i drugi su otpad planete Zemlje...nafta će nam svima doći glave...Srbija plaća radnika 150€ o tome treba da bruji štampa,a ovo,to su gluposti...ovi bolji,oni bolji...

Сима

pre 10 godina

Ovo je izvrtanje cinjenica. Ukrajinci nisu preko noci dobili sve ono na sta smo mi utrosili 20 godina. Oni su tek na prvoj stepenici na putu ka EU, dok smo mi kandidati. Razlog zasto je nema za svaki korak u integracijama bilo potrebno toliko vremena je to sto su nase vlade stitile ratne zlocince i odbijale da ih pravovremeno izruce. U suprotnom bi usli kad i Hrvatska koja je i sama kasnila zbog istih razloga. Prosto ovo nije za poredjenje. Sami smo najvise odgovorni za odlaganja
(Vlada, 20. april 2014 18:58)

Ако желиш да се осећаш лоше због свог порекла, ја ти уважавам то право. Али да смо ми криви за све некако не лежи баш тако као што ти желиш да прикажеш. Саме САД су трошиле више пара на Украјину од пада Берлинског зида до сада него на целу инвазију Авганистана. То ти говори колико је САД искрено била заинтересована за обе земље.

AlekS

pre 10 godina

Putin, još jedna ruska kukavica.
(Baksuz, 20. april 2014 20:55)

Kada su Amerikanci pitali marsala Zukova "kako su njegove jedinice tako brzo savladale nemacka minska polja" on je odgovorio da ruski vojnik u takvim situacijama postupa "kao da minsko polje ne postoji".

A "kukavica" ima u svim narodima pa i ruskom.

Darko

pre 10 godina

@E moj Miki
mislim da ipak tih milijardera ima mnogo vise u drzavama kao sto su rusija , kina, indija itd. A to nisu kapitalisticke drzave pre mi lice na diktatorske

ultrasrbin

pre 10 godina

cro_atia, 20. april 2014 19:27

Evo da se malo informises https://www.youtube.com/watch?v=0D2zTSbEg6k I nemoj sa forama o fotomontazi jer su autenticnost potvrdili Mesic i Boljkovac.

Dingo D

pre 10 godina

Pa ne znam zašto bi to pozivanje na rešenja iz Jugoslovenskog rata sad bilo čudno. NATO je u jednom istorijskom trenutku mogao da radi šta hoće i to je i radio. Rusija je na prostoru Ukrajine danas u sličnoj poziciji pa se pored autentičnih argumenata sa terena, poziva i na postupke NATO alijanse u SFRJ. Jasno kao Sunce.. i biće toga svuda po svetu a sledi i gore. Nije SFRJ bila tek neka tamo nebitna stvar u svetu, nego jedna tekovina svetske civilizacije, deo dogovora velikih i nečija domovina. Dopala je u ruke NATO i ovo je način na koji su oni rešili njenu sudbinu. Posledica će biti još dugo..

Gramzivi

pre 10 godina

Granice Juge su prekrojene neustavno. A to što su se klike republika razdvojile zbog vlasti, a ne zbog naroda, druga je stvar. Zapad samo dobro poznaje psihologiju onih koji vole da vladaju.
Kosovo je samo vrhunac bezobrazluka. Rasturili su mi zemlju i ako ćemo pošteno običan narod ni u jednoj od republika ne živi bolje. Nadao sam se da će to uspeti Sloveniji, ali ona je samo malo manje pala u standardu iz tog vremena, tako da su za sve nas oni sada bogati.
DUG, zbog kog smo se i razdvojili mnogostruko je veći po svim republikama nego tadašnji Jugoslovenski.
To sve ne moraju da nam kažu Rusi. Znamo to dobro svi mi, samo ako želimo da priznamo.

Zaciorski

pre 10 godina

Uopste me neznanje nasih diplomata I politickih diletanata ne zanima. Pokazala se njihova nestrucnost I povrsnost u predvidjanju politickih previranja u zadnjih 20 god I te kako. Njihove teoreme su na nivou pismenog zadatka iz srpskog jednog osnovca!

Milan

pre 10 godina

Iz svih ekscesnih dogadjaja u poslednjih dvadestak godina ( ukljucujuci SFRJ, Irak, itd...) jasno je da Ujedinjene nacije , a posebno Savet Bezbednosti ne funkcionisu, jer velika petorka koja ima pravo veta radi sta hoce. Potrebna je velika reforma UN da bi one mogle da pomognu zemljanima da opstanu na planeti, bilo zbog opasnosti od prirodnih katastrofa (klima, kosmicke pretnje,...) ili od nuklearnog samounistenja. Ako se ovako nastavi samounistenje je skoro izvesno. Pitanje je ne da li ce se desiti, vec kada.

AlekS

pre 10 godina

Iz svih ekscesnih dogadjaja u poslednjih dvadestak godina ( ukljucujuci SFRJ, Irak, itd...) jasno je da Ujedinjene nacije , a posebno Savet Bezbednosti ne funkcionisu, jer velika petorka koja ima pravo veta radi sta hoce. Potrebna je velika reforma UN da bi one mogle da pomognu zemljanima da opstanu na planeti, bilo zbog opasnosti od prirodnih katastrofa (klima, kosmicke pretnje,...) ili od nuklearnog samounistenja. Ako se ovako nastavi samounistenje je skoro izvesno. Pitanje je ne da li ce se desiti, vec kada.
(Milan, 20. april 2014 19:52)

Nikakva "reorganizacija" nece spreciti nuklearne sile da iskoriste svoje oruzje ako im opstanak bude ugrozen. To na sta ti mislis je "ideja" "demokratskog sveta" da ogranici koriscenje veta Rusiji i Kini kako bi onda mogli da ih preglasaju i dobiju legitimitet kada koriste silu za svoje interese.

Toma

pre 10 godina

Ma kakvo međunarodno pravo. Pa Rusi bi isto postupili i da nije bilo Kosova. Međunarodno pravo služi kao privid jednakosti između jakih i slabih.

E moj Miki

pre 10 godina

Lala iz Banata, 20. april 2014 20:18

Vojvodina kao pokrajina je komunistička ideja a komunizam smo napustili još devedesetih! Ovo je 2014. godina čoveče.
Miki, 20. april 2014 22:08


Ko to kaže da je Komunizam napušten? Pa i kapitalizam smo ranije napustili. Pitanje je samo kada, ali kapitalizam je došao u poslednju fazu, kada najbogatiji potkopavaju same države u želji da ih bude što manji broj.
Podsetio bih malo i na Marksa - Komunizam se postiže EVOLUCIJOM UPRAVO U TIM BOGATIM ZEMLJAMA. A to je ono što multimilijardere i boli.

Legionar

pre 10 godina

(mujcinovic salih, 21. april 2014 00:43)
Jugoslaviju su unistile secikese,dripci,lopurde,maloumnici i svi.ostali kojoma red i poredak nije odgovarao.Svi oni koji su hteli da budu mali Tito,koji su zudeli za pljackom lakovernog naroda.Kakav Tudjman,Milosevic i ostali.Sadasnjih sest republika su vise nego jadni,da ne kazem siromasniji nego u vreme SFRJ.

Pantagruel

pre 10 godina

@ Srboljub Govedarica Само се ти заваравај да Хрватска никад није била турска. А преко чега су Турци стигли до Будима у ком су успоставили и дуже од једног и по века држали Будимски ејалет (пашалук)? Истина, није пао сам Загреб, али јесу Илок, Вуковар, Осијек, Славонска Пожега, Книн, Сињ, Скрадин, Клис, Крбава итд.

U lice

pre 10 godina

Svi ste strucnjaci i svi ste pametni a nista niko ne preduzima i ne vidi izlaz iz ove situacije u kojoj se svi nalazimo.Svi smo nostradamusi i kojekakvi umisljeni filozofi.Ma mi znamo sta nam sledi i ko sta radi a onda sutradan kukamo kada nam sti1gne veliki racun za kucu.I tako mi samo pametujemo dok neznanje i nesloga nas bocka u mali mozak.Budjeeenjeee..Treba nama jedno veliko budjenjeee.
i jos nesto.Mislim da smo ulice zamenili za virtuelno prepucavanje i dopisivanje od kojih nemamo ama bas nista.Zato ljudi batalite sve ovo i preusmerite energiju u konkretne stvari!