Ponedeljak, 14.04.2014.

16:16

SNS: Porez na “nepristojne“ zarade

Teret dodatnog oprezivanja, koje predlaže budući premijer Aleksandar Vučić, snosiće oni koji imaju velika primanja, a koja su nepristojno visoka, kažu u SNS-u.

Izvor: Tanjug

SNS: Porez na “nepristojne“ zarade IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

Glavni arhivator

pre 10 godina

Sramno je to sto su neki ljudi zloupotrebljavali svoje funkcije da bi uzeli novac koji je bio namenjen nasim gradjanima na KiM, to sve treba ispitati do kraja, a sto se poreza na politicare tice ovo je verovatno presedan u nasoj politici, ranije niko nije zeleo da uradi tako nesto, da na licnom primeru pokaze kako treba raditi, da se odrekne necega kako bi pomogao, svi su samo pricali o tome kako treba stedeti, a sami to nikada nisu radili, oni koji su sada najveci kriticari bili su medju prvima kada se najvise trosilo, a bilo je potrebno da se stedi, ovo je pravi primer.

Srbin100%

pre 10 godina

Progresivno oporezivanje zaposlenih u javnom sektoru je najpravicnije resenja i ocekujem da ce vlada izaci sa predlogom konkretnog modela koji ce fokus ustede prebaciti ne na one sa najmanjim primanjima vec na one koji imaju zarade daleko iznad republickog proseka

ретрорефлексија

pre 10 godina

Веома похвалан поступак Вучића,ако се свима смањује плата у јавном сектору онда треба и највишим функционерима који имају највећу плату,једнакост мора бити за све.

Bane

pre 10 godina

Razlike u primanjima koje postoje u Srbiji zaista nisu realne i kada ljudi mogu da prežive sa mnogo manjim, moći će i oni kada im se oduzme porez.

baki 12

pre 10 godina

Funkcionerima bi trebalo uvesti i vise od 20 %, da osete bar malo realnost zivota u Srbiji, jer oni zive u svom svetu izolovani od naroda.

Stočar

pre 10 godina

nema vise apsurdno visokih plata dok masa ljudi izgara za 20 hiljada!
(Dosta, 14. april 2014 23:55)

A sta bi bilo kad bi ta masa ljudi jedinstveno stao na noge i skupio hrabrosti da zatrazi vecu platu a ne da stalno kukaju kako im mala plata . Sto ne preuzimate nista sem kuknjave i bacanja kletve na one koji dobijaju vece plate . Cim neko dobije desetak hiljada dinara vise omah ga posaljite u tri lepe....

Aca

pre 10 godina

Svi treba da snosimo podjenaki teret. Oni koji imaju više zarade njima će se i više odbijati i plaćaće veći porez, a tako se pravi balans. Za Vučića svi smo mi jednaki.

Vuk

pre 10 godina

Politicarima i nesme da smeta Vucicev porez jer imaju ogromne plate.Po meni je ovo realno jer je odlican potez, ali na ovome nemora da se stane...

isidora

pre 10 godina

Nema tu mnogo filozofije! Svako u lancu treba da snosi odgovarajući teret reformi i štednje! Ako političare finansira privreda i građani, pa zar nije logično da oni i podnesu najveći teret! A kome to ne odgovara, ima ko hoće da bude u državnoj upravi!

smokvica

pre 10 godina

Nema tu mnogo filozofije! Svako u lancu treba da snosi odgovarajući teret reformi i štednje! Ako političare finansira privreda i građani, pa zar nije logično da oni i podnesu najveći teret! A kome to ne odgovara, ima ko hoće da bude u državnoj upravi!

Jole

pre 10 godina

Bezobrazno velike plate za bezobzirne likove kojima je i to malo. Vecu muku trpi radnik kada mu sa 30 hiljada skinete 10% nego ovi funkcioneri!

nesha

pre 10 godina

ako se radi samo o javnom sektoru donekle ima logike jer prvi u hijerarhiji u javom sektoru (predsednik i premijer) treba imati najvecu platu u svojoj firmi (javnom sektoru) a delimicno i nema logike jer ti u vrhu hijerarhije imaju jos i-hi-hi dodatnih zarada (dovoljno da odrze predavanje negde, a drze ga jer su na top funkciji, a ne eksperti). ako se odnosi na privatni sektor to nema uopste smisla jer svaka firma moze da deli zaposlenima plate kolike hoce.
i na kraju ja jesam za ekstra oporezivanje bogatih i to i po preko 50% ali bogati nisu oni ni sa 10.000E mesecno (iako je to za mene samo san), nego godisnja primanja od preko milion evra. a razni celebrity, sportisti, tajkuni imaju itekako veca primanja ali su nekako nedodirljivi i niko i ne pomislja da ih mega-giga-extra oporezuje, ili ce to biti u istom procentualnom rangu sa nekim kukavcem od 1000-2000e mesecno, porodicom i kreditima do guse.
ok, ali ne pravite nas na budale sta su to velika primanja. poceli ste sa zakonom o radu a sada nastavljate da nas pravite na budale, da pravite zakon u korist tajkuna a protiv radnika. iako ja nikada necu imati platu od 10.000e mesecno ne pristajem da mi neko kaze da je to velika plata i apelujem na sve radnike da traze nemoguce. mi mnogo vise vredimo nego sto pokusavaju da predstave. necemo da srbiju pretvore u berzu jeftine radne snage u evropi.

zuka

pre 10 godina

to je podsticaj za poslodavce (kapitaliste) da svojim radnicima daju male plate. ja bi svakom poslodavcu ko deli manje plate od 30.000din uveo duplo vece dazbine, pa neka nastavi da deli male plate. a oni obrnuto. ko zna sta su se dogovorili sa fiatom i arapima. da ce napraviti uslove da im radimo za male pare i da mogu da nas otpuste kad hoce

johny

pre 10 godina

zasto je nenormalno da neko ima vecu platu od predsednika i premijera??!sta su oni,zasticena vrsta ili sta?ko posteno i mnogo radi na unosnim poslovima i treba da ima veliku platu,a treba i porez da plati-naravno.ne razumem ovakve komunisticke rezone i slihtarske izjave.

ex sns

pre 10 godina

Ahmm,Jorgovanka cepa mesecno cca 5000€, a Bajat oko 40.000 € po raznim osnovama,kako se to zove? Bahatost? Koliki porez treba za Bajatovica? On i pola da vrati opet ce da zaradjuje vise od Obame mesecno?! On se covek samo goji,ne pogadja ga mnogo nikakav porez zato bi trebalo ispitati one tvrdnje DRI o Srbijagasu koje su se sakrile negde po fijokama.
Inace,ovaj Vucek je tezak demagog,katastrofa je .On koliko vidim,nista ne radi samo smislja sta ce sutra da najavi,i tako evo 2 godine?!

Aleksandar

pre 10 godina

A naši političari su inače poznati po tome što žive skromno od svojih bednih plata... Evo ja zvanično imam višu platu od bilo kog našeg političara (dobro, šiju me debelo Jorgobanka i Bahatović al' to nisu direktno političke funkcije) a ne živim ni deseti deo tako dobro kao oni, nemam besan automobil, nemam ni kuću ni stan u svom vlasništvu, ne pentram se po Akonkagvi...

Da političari žive od svojih plata ne bi se tukli da dođu na pozicije na kojima su.

Zivotinja

pre 10 godina

Koliko ste vi naivni u komentarima. Pa kada je ikada neki drzavni funkcioner radio za platu ? Radio je za dealove-za namestananja,tendere,privatizacije,malverzacije.

Oni platu ne podizu po 4 godine , tj za vreme trajanja mandata.

Da li je moguce da su ljudi u Srbiji samo jedna gomila naroda koja kao stoka ide kroz zivot zmureci ( konj je pametniji,on bar vidi pravo )

pera ložač

pre 10 godina

Odlično udri po sirotinji! smanjite plate tetkicama,učiteljima,medicinskim sestrama,policajcima,vatrogascima i vojnicima,a nemojte ukidati upravne odbore,nemojte ukidatu subvencije Železnici,Železari,Resavici,Srbijagasu,Azotari i ko zna još kome koji ništa ne rade a dobijaju po 35.000mesečno,nemojte otpuštati stranačke prašinare po opštinama koji zaradjuju po 80.000dinara sa lažnim diplomama!!! STRAŠNO I SRAMOTA!!!

Oikonom

pre 10 godina

A da uvedete porez na populizam? Dodatnim oporezivanjem ovih plata ćete dobiti nekoliko desetina miliona dinara. Gospodine Vučiću, nama su problem desetine milijardi, pa i cela stotina milijardi. Dakle, ova mera nije vredna pomena - kvantitativno nebitna, osim ako cilj nije mazanje očiju. A verovatno jeste. Svi znamo da ćete morati da režete plate, penzije, otpuštate iz javnog sektora, zatvarate propala državna preduzeća... Manite se praznih priča i radite.

Srdjan

pre 10 godina

Kakva demagogija i priča za .....! PA koja je svrha opoprezovati 1000 ljudi???? Ovo je samo skretnica za 80% povećanje poreza na imovinu! Inflacije nema, a sve je drastično skuplje nego pre par meseci! Koka kola je pojeftinila sa 129 na 119 i to je jedino! Da ne pominjem da je pre godinu dana koštala 99 dinara! Slažem se, retko glup primer ali to je retorika! Sada će da smanji plate za 1000 političara (koji, uzgred, i ne žive od plate nego poslove zatvaraju njihova rodbina, braća i slično) i preti otpuštanjem iz državne službe, a samo u poslednjih 6 meseci prošle godine nabaciše 40000 novih SNS kadrova na državne jasle! I to kojih kadrova, bez škole i sa malim brojem koji je navukao pare za neki privatni fakultet koji diplome deli čim se uplati avans! Ali sve je to nebitno! Bitno je da SNS nizašta nije kriva! Sve je ovo zatečeno stanje od pre par godina i DS-a! I tako će biti sledećih 10 godina! Dokle god ovaj narod trpi ove bahate i slepo guta laži! Odgovornost? Pa šta je bilo sa onim SNS likom iz Novog Sada koji je službenim kolima pijan unakazio 2 devojke! Umesto u zatvor po zakonu, priveden je u centralu SNS-a verovatno! Da plati članarinu! I dalje je zaenik direktora! Istina, nema neke škole ni iskustva, a ni znanja, ali ima knjižicu! Zašto niko ne napravi evidenciju koliko je novih kadrova zaposleno prošle godine u EPS-u, EDB-u (na šalterima), po opštinama, u PKS, lokalnim komorama, i svi državnim firmama... Pa da vidite gde smo i koliko znače ove genijalne mere!

kengur

pre 10 godina

Nista im neverujem dok ne donesu zakon o poreklu imovine.Uvesti "stvarni"porez na luksuz a ne kao sadasnji kada voze skupe limuzine I dzipove na invalide ili kao teretna vozila.Da vrate drzavi ono sto im ne pripada.

Veso

pre 10 godina

Ovo je sasvim u redu. Zašto bi neko imao nepristojno visoka primanja , dok drugi jedva sastavljaju kraj sa krajem. Potrebno je da se razmotri mogućnost da primanja ispod 30.000 budu oslobođena dodatnog oporezivanja. Takođe treba ukinuti primanja članovima nadzornim i upravnim odborima.

mag

pre 10 godina

Vrana-vrani-oči-ne-vadi!!!!! Ovo je sada priča za laku noć.. onom iz ministarstva smanjiš 20,000 i on i dalje kulira sa 150,000..ali kada nastavniku skineš 4000,oo kako će sa 30,000 da preživi-n e z n a m.

Koran-Pale

pre 10 godina

@m4a1: Trebali smo da gledamo šta da biramo 2000. , 2004. i 2008. godine. Da smo tada vodili računa Srbija ne bi bila u ovakvoj situaciji. Ne bi nas skoro milion ževelo kao bednici . Ova mera koja se sada predlaže je iznuđena i ako želimo da se što pre izvučemo iz bede moramo je podržati.

Marija M

pre 10 godina

Zasto da ne? Nije normalno da se istom stopom oporezuju plate (ne zarade ima razlike) od 20 i 120 ili 220 hiljada. Bez obzira na koga se to odnosi.

Glasinac

pre 10 godina

@Molder:Prvo treba da postavimo pitanje zašto profesori imaju 40.000 dira platu , ko je doveo pola miliona penzionera da primaju penzije ispod 15.000 dinara , zašto nas je preko 8000.000 koji živimo ispod granice siromaštva. Izgleda da to za vas nije utopija. E ako hoćemo da se izvučemo iz ove bede onda moramo prihvatiti predložene mere. Nije neka velika ušteda ali je korisna.

komunalac

pre 10 godina

Vucicu,nama komunalcima i to terenskim si vec smanjio platu za 15%,hoces ponovo da nam smanjis ili?
I za zimsku ste nas prevarili.
Dodali sate,smanjili bod i plata ista,kao da nije bilo 12-14 rada

N2

pre 10 godina

Treba da oni koji imaju vazne drzavne poslove te poslove obavljaju odgovorno i da za te poslove budu izuzetno motivisani. Znaci za drzavnicke poslove ne treba smanjivati vec povecati plate ali ostaviti ili zaposliti prave ljude. To je resenje ostalo je demagogija. A generalno je cilj da se plate u javnom sektoru toliko smanje da ljudi sami daju otkaz a ne da ispadne da ih Vucic tera. Samo je jedan problem tu, a to je cinjenica da najpre odu najbolji. Tako da ce Srbija za koju godinu biti zemlja ispodprosecnih lekara, profesora, sluzbenika itd. A svi ostali ce biti clanovi SNS-a. A recimo pravu stvar bi uradili ako bi zabranili uclanjenje u stranke. Clanovi stranke su oni koji od nje dobijaju plate. Svi ostali mogu da glasaju za koga hoce i budu strucni u svojoj bransi i bez clanske kartice.

Šone

pre 10 godina

Nikada bolja odluka Vučića! Veoma hrabro! Na ovo se niko nije osmelio jer niko nije bio dovoljno pošten da uzme od političara, da bi svima bilo bolje! Stopostotno efikasna mera.

Oliver

pre 10 godina

Moraju da osete sudbinu naroda, da znaju kako je to kad nemaš. Znam da to neće osetiti u onoj meri u kojoj i nastavnik u školi, na primer, ali i svako smanjenje tera na razmišljanje,stavlja ih bar malo u položaj običnog čoveka. Drugačije će da cene posao kojim se bave, i odluke koje donose.

Sasa

pre 10 godina

Nove mere se ocigledno pripremaju, ili su vec osmisljene, ali pre njih mislim da je fer i posteno VRATITI celokupan iznos oduzetog tzv.solidarnog poreza,SVIM radnicima, kojima je oduzet od prethodnih zarada u 2014.god,jer je ocigledno,a i po stavovima uglednih profesora Pravnog fakulteta i ostale STRUCNE javnosti da ovaj tzv.solidarni porez nije po Ustavu Srbije.Ako je nesto solidarno, onda to mora da vazi za SVE zaposlene u tzv. javnom sektoru. U tom smislu,ako zaista mora doci do umanjenja zarada,ovakvo resenje je PRAVEDNIJE, svakako da se Ustav postuje, jer se ovakvim aktom ne narusava jednakost gradjana,naravno u onom delu radno zaposlenog stanovnistva, koje se oznacava pojmom javni sektor.

The One

pre 10 godina

Trebalo je to odavno uraditi, još pre mnogo, mnogo godina, ali tada političarima nije padalo na pamet da sami sebi zakinu ''skromne'' plate.

smak Srbije

pre 10 godina

Ako lekari i profesori prihvate smanjenje od 10% i ne stupe u generalni štrajk onda nema više nikakve nade. Znači da smo pristali na ropstvo i demagogiju da je šalterski službenik isto što i lekar koji studira 6 do 10 godina i od koga zavise životi i zdravlje naroda, ili profesor od koga zavisi obrazovanje ovog glupog naroda. DA LI JE MOGUĆE DA ĆE OZBILJNO OVA DVA ZANIMANJA DOBITI SMANJENJE OD 10% I DA SVI ĆUTE??!! Nacija koja je bolesna i neobrazovana smanjuje plate ovim zanimanjima?! Bože gospode! Samo ti podilazi ovom najnižem sloju koji za tebe glasa pa sutra svi zajedno kukajte da lekari ne valjaju (a pobeci ce svi sa ovakvim platama jer su i u Somaliji veća primanja). Svi na svetu svhataju značaj lekara, profesora i radnika kulture osim nas. Izjednačavamo ih sa birokratijom i političarima??! Ovaj narod zbog ćutanja zaslužuje sve najgore.

igor

pre 10 godina

I dalje mi nije jasno zasto ljudima sa visokom strucnom spremom koji recimo ima platu od 50 000 dinara skidati ionako bednu platu za jos 5000, jos ako rade dvoje to je vec deset hiljada za celo domacinstvo.
I onda neka neko ocekuje da takva porodica planira decu!!! pa ovo je suluda mera!!! i sto je najgore njome se nista nece dobiti!!!! bede ce postati jos vece bede!!
Resenja su- ukidanje vecine nepotrebnih agencija-ogromne ustede, drasticno smanjenje plata od preko 100 000, i do 30 posto, a preko 150 000 i 35 posto!! smanjenje broja raznih direktorcica i njihovih pomocnika, npr. u nekim drzavnim organima imamo i po 6 direktora na 100 zaposlenih!!!!!! oni primaju plate maltene kao ostatak dr.organa. Zatim otpustanje viska koji nista ne rade pre svega u javnim preduzecima, i konacno i kljucno ne sudjenja i cirkus, nego drasticno oporezivanje i oduzimanje nelegalno stecene imovine Miskovica,Beka,Koleta,Hamovica,Lazarevica,Djurica,Grujica, Caneta i drugih tajkuna!!! To je sustina i tu su pare, sve ovo ostalo je udar na siromasne da budu jos siromasniji!!!!

Molder

pre 10 godina

Pa glasali ste za SNS, sta se sada cudite? Meni ce mojih bednih prosvetraskih 40.000 hiljda da smanje na 36.000, znaci ne znam kako cu da prezivim, fiksni troskovi za porodicu sa dvoje dece su mi priblizno 25.000, sa 11.000 treba da preyivim ceo mesec, a onaj koji ima npr 130.000 sad ce da ima oko 100.000? I to je prvavedno, i to je isto prema svima? Pricajte to neom drugom, ovo je utopija. Vise nisam tako mlad, oko 40 godina, ali upravo sam poceo da razmisljam da i ja odem odavde. Nema ovde zivota, sa 11.000 mesecno.

Мислим... екстра!

pre 10 godina

Е, баш ће да оштете ове политичаре. Вероватно неће моћи да спавају ноћима, као што ни ми нисмо могли када су најавили да ће свима у јавном сектору смањити плате. Треба вратити сав новац који је покраден у последњих двадесет година. Е, то ће попунити буџет,а не ово. Само нас замајавају.

minimalac

pre 10 godina

Sta znaci nepristojna zarada? To nije ni u socijalizmu upotrebljavano, i zaista je pranje mozga. Ako je minimalac dvesta evra i prima ga vecina zaposlenih, onda je i plata od 400 evra nepristojna. Ocito je da PPV nema plan i ne zna sta ce da radi sa nepristojno velikim brojem osvojenih glasova. Uostalom, nepristojan nije ekonomska kategorija, a moze da se oporezuje samo ono sto moze da se ekonomski definise.

m4a1

pre 10 godina

auuu covece koja farsa... ovde ce da servira pompezno oporezivanje ministara, poslanika i predsednika, sve skupa 300 ljudi, a sa druge strane, na mala vrata ce da poveca porez za sve zaposlene... gledaj narode sta smo birali...

boris

pre 10 godina

Totalna budalastina, upravo ste legalizovali korupciju i kradju, ako poslanicima i politicarima smanjis platu kako mislis od cega ce oni lepo da zive, treba im jos dati na platu ali da ne kradu, pa nije ni logicno da imaju radnicku platu. Na ovaj nacin demagogijom za siroke mase ste im dali alibi za kradju sto njima treba.

fix

pre 10 godina

Smanjenje a ne porez. Opstinari, ljudi u ministarstvima i jos mnogi drugi imaju ogromne plate a kad bi neko pogledao koliki je njihov doprinos drustvu oni bi morali da doplacuju da ne dobiju otkaz... Nerad i bahatost su na vrhuncu.. Drzavnici su sebi od 5 maraka mesecno za 20godina podigli platu bar na 1500maraka i sve to preko nasih ledja.. A kad nam dug bude 100% bdpa onda cemo da oporezimo koga? Lose nam se pise...

zlatan

pre 10 godina

miki, 14. april 2014 16:40)

Svi koji su nezadovoljni platma koje dobijaju od poreskih obveznika ove zemlje neka provere svoju vrednost na trzistu rada. Vecina njih nece dobiti ni posao ,a kamoli bolju platu.

Petar 2 petrovic

pre 10 godina

Sta je sledece? Uvaljivanje beskucnika porodicama koje po misljenju Komiteta imaju visak stambenog prostora? Oduzimanje privatnih sutomobila, pa svi u GSP? Kolektivna ishrana u menzama? Alo bre Druze PPV, nije danas 45-ta! Moras da razjuris 200.000 ljudi iz drzavne sluzbe, kako ovo malo firmi koje jos disu (podvodom doduse) u ovoj tuznoj ekonomiji ne bi propalo. Demagogija te nigde nece odvesti

Dr

pre 10 godina

(miki, 14. april 2014 16:40) Doktor nauka sa izborom u zvanje docenta na Polj.fakultetu u NS 66000 dinara. Magistar pred doktoratom u zvanju asistenta 55000 dinara. Ko ima srece ima i neki projekat kod Min.nauke. Ostalo tavori, materijalni troskovi iz kojih se finansira istrazivacki rad su mizerni i kasne od 2012. mogu da kupim dva tonera za stampac i 4 pakovanja papira da bih mogao da stampam testove za studente. Istrazivacki rad je osnov da sutra imate reference za nove projekte a kada vam uskrate to uskratili vam i reference i njima super necete moci da konkurisete u novom projektnom periodu i eto ustede. A treba da produkujemo inzenjere cije je znanje obezvredjeno...

Kokan

pre 10 godina

Vidim i Jorgovsnka Tabakovic se odrekla velike zarade a ne koristi ni sluzbene automobile samo za sebe cerku muza i ko zna sta jos.Ovi sto su sad na vlasti oni su na grbaci drzave vec 25 godina cuvene radikalske skupstinske dnevnice a sad prosipaju pamet.KAKAV POPULIZAM DA TI SE ZGADI.

NN

pre 10 godina

Pa sto vec 2012 godine nije rekao Jorgovanki da ima nepristojno veliku platu, jer smo procitali da je njena plata preko medija u oktobru 2013 bila cak 679 hiljada dinara.

mara

pre 10 godina

Pretpostavljam da treba da aplaudiram!!?? Ma nije nego ja u ovome sto je on rekao ne vidim svetlu buducnost. Ovo je cisto globljenje i taj novac koji od ovih primanja uteraju u budzet bice cas posla potrosen na druge plate i penzije.

zemlja mogućnosti...

pre 10 godina

A naslušali smo se a i mediji su objavljivali o neslućenim visinama tih "nepristojnih" primanja koja dosežu i do 35 000 evra mesečno(!!?). I to je moguće u srbiji!

Nevena

pre 10 godina

Zarade u javnom sektoru i ustanovama treba dovesti u red, tako što će se uvesti platni razredi. Tada zaposleni u javnom preduzeću "Gas" "Elektovojvodina" neće imati dva puta veće zararade od ostalih javnih preduzeća, sa istom školskom spremom.

Bojan

pre 10 godina

Ovakvog prodavca magle svet jos nije video. Regionalna faca, a mozda cak i globalni igrac kada je u pitanju prosipanje iz supljeg u prazno. Tesko da ce istoricari i biografi uspeti da pohvataju sve njegove Minhauzenijade.

realno

pre 10 godina

Koji je ovo populizam, neverovatno...

Pa ovo samo debil moze da podrzi... PPV pokazuje da nema predstavu sta treba u zemlji Srbiji da se radi i da nema nikakav program.

Ova mera ce mu doneti godisnju ustedu u budzetu od 100 hiljada evra, a srbiji treba usteda od 2 milijarde...

Al ce zato da dobije 500 hiljada veverica koje ce za njega opet zbog ovoga da glasaju...

Srbijo medju sljivama...

Pera

pre 10 godina

Zasto uvoditi nove poreze kad bi mogao da se smanji broj poslanika na 50-60 takodje smanjiti broj ministara i naravno plate u svim drzavnim sluzbama limitirati na maximum 3 prosecne plate (dakle 3 plate za predsednika i premijera za sve druge manje. Poslanike staviti na jednu prosecnu platu jer to treba da bude cast da predstavljas svoj narod u parlamentu.
Nakon ovoga uvesti poresku prjavu gde svako ko zaradi preko 2 prosecne plate popunjava godisnje poresku prijavu i preracunava se da li je platio dovoljno poreza...cisto da se izbegnu neplacanja na primanja po raznim odborima i agencijama. Eto prosto resenje, funcionise svugde u svetu, svi znaju za njega, ali ga ni jedna vlada Srbije nece uveseti.

Sta mislite Zasto?

Darko

pre 10 godina

Kad cuju uciteljice,doktori,nastavnici,profesori,policajci,vojnici,vatrogasci,da ce minstrima i funkcionerima porez naplacivati dvadeset posto a njima samo deset,ima da skacu i igraju od srece,ali naplata zavrsenih izbora ce tek doci na naplatu,budjenje Srbije iz Vucicevih snova koji se menjaju cim zaspi uvece ce biti veoma bolno,i nemojte da dajete pluseve na ovakve komentare jer vam tuzilastvo moze doci na vrata.
(ilic, 14. april 2014 16:58)
Pre nego što komentarišeše neku vest bolje se prvo informiši. Porezu na zarade podležu samo oni čije su plate iznad 60000, tako da tu ne spadaju učiteljice, nastavnici, srednjoškolski profesori i policjaci. U Srbiji će uvek biti nezadovoljnih šta god Vučić uradio. Da se ne zalaže za uvođenje ovog poreza verovatno bi onda ljudima smetalo što političari ne plaćaju veći porez i tako dalje. Svetu se ne može ugoditi, koliko god se neko trudio.

lokator

pre 10 godina

Samo vi smanjite plate hirurzima,profesorima,lekarima,sudijama i ostalim ni krivim ni duznim gradjanima ove zemlje usledice strajk.Oporezujte i zatvorite one koji su opljackali,njih ne dirate a?Ne smete nego posten narod mora da placa...

mali

pre 10 godina

Očigledno da ni nova vlast nije spremna na prave, suštinske reforme. Prave reforme, vezano za plate u javnom sektoru, bi se dobile donošenjem zakona o platnim razredima, koji je već najavljivan za jul ove godine. Očigledno još ne postoji politička volja da se on donese, pa će predviđenim merama samo zakrpiti rupu koju godinu, čisto da preživimo.

Sta uradi Vucicu

pre 10 godina

Pa on ce da unisti politicku elitu u ovoj zemlji! Zbog nejga tako bahatog vise ko nema nikakav talenat, i ne zna sta sta bi drugo sa sobom, nece zeleti da ide u politiku! Krenuce politicari da nam se sele iz zemlje.

Zoran

pre 10 godina

Postovani gos.Stojanovicu, morali ste malo procitati statistike zapadnih zemalja pa bi ste lako uocili da predsednik drzave ili vlade ili bilo koje lice koje dobija platu sa budzeta, nema sanse ni da se priblizi platama doktora,stomatologa,inzenjera,farmaceuta,agronoma...A privatni sektor ne treba ni pominjati. Samo da vam za primer navedem Kanadu gde je prosle godine prosek plata CEO privatnih firmi bio 8.9 miliona $, gde je jedan Gerry Schwartz primio 123 milona $, gde lekari primaju od 300-800.000 $,advokati 200.000 do preko miliona, stomatolozi od 400.000 pa na vise. Pogledajte koliko primaju poslanici, koliko predsednik Rusije,USA, Canade, Nemacke. Uvidecete tada da je u razvijenom svetu itekako neprofitabilno i neinteresantno baviti se politikom. Tamo uglavnom odlaze ( cast izuzetcima koji to kasnije dobro naplate zaposlenjem u velikim kompanijama )oni koji nisu zavrsili fakultete, oni koji nemaju talenta,koji nemaju petlju za privatni posao...Takvi nam dolaze na kucna vrata, mole da zabodu njihov predizborni znak ispred nase kuce u predizbornoj kampanji ( lepljenje plakata svuda je zabranjeno jer ruzi grad), obecavaju da ce nam ulice biti ciste, prevoz bolji, vazduh cistiji...Vi ocigledno niste krocili van granica Srbije, neka nam je svima sretno sa vama koji umisljate ne znam ni ja sta , a ne da ste obican servis gradjana, istog ranga kao i komunalci. Ako ste vec zeleli nekog da oporezujete i to ne morate mnogo da mudrujete prepisite progresivne stope sa zapada...

Ellen

pre 10 godina

Ovo ne zvuci lose, samo od koje visine zarade pocinju sa skidanjem plate? Nece valjda da skidaju nekome ko ima jedva 40 hiljada i izdrzava celu porodicu?!

anti_patriJota

pre 10 godina

A šta ćemo sa ostalim naknadama mimo plate? Zar bilo ko zaista misli da su funkcionerima plate jedini (legalan) izvor prihoda? Kako stoje stvari sa primanjima po osnovu članstva u raznim upravnim i nadzornim odborima?
(Ja, 14. april 2014 16:29)

Ajde botovi botovski, objasnite mi zašto ste ovom čoveku nalupali minuse, zar vam u opisu partijskog posla ne piše da prvo treba da pročitate post?
Šta ćete da radite ako bi ovaj post bio koristan PPPPMu, a vi nalupali minuse, de će vam duša?

saraRU

pre 10 godina

Uvek ce biti onih koji su spremni da osudjuju. Kada se predlozi nesto ovako, gde je jasno da su novine u pitanju, te da se porez uzima od politicara, to jest radi tako da najveca primanja daju i najveci porez, sto je sasvim u redu- opet neko ili ne veruje, ili smatra nerealnim. Ajde, pustite da se odradi, primeni-a kada vidimo rezultate, onda kritikujte.

Nocna carapica

pre 10 godina

Neko ce valjda proci i bez smanjenja, ali ce se budniti ovi kojima je previse dobro i kojima ce biti previse odbro i sa sve smanjenjima. Tako to bude, ko ima najvise, najvise se zali...

...sve sve ali nista

pre 10 godina

ali predsednice ja hocu srednje preduzece da razvijem ali mi birokratija ne dozvoljava!! ubiste me sa pravilima, porezima, naknadama a nisam ni poceo...radim a u debelom sam minusu...

ilic

pre 10 godina

Kad cuju uciteljice,doktori,nastavnici,profesori,policajci,vojnici,vatrogasci,da ce minstrima i funkcionerima porez naplacivati dvadeset posto a njima samo deset,ima da skacu i igraju od srece,ali naplata zavrsenih izbora ce tek doci na naplatu,budjenje Srbije iz Vucicevih snova koji se menjaju cim zaspi uvece ce biti veoma bolno,i nemojte da dajete pluseve na ovakve komentare jer vam tuzilastvo moze doci na vrata.

Mali Pera

pre 10 godina

Konačno neki političar da skupi hrabrost i da ima dovoljno odgovornosti i upornosti da napravi korak koji direktno utiče na položaj državnih funkcionera i političara. Svaka čast!

Beogradjanin

pre 10 godina

Kakvog sad tek ovo smisla ima?

Pa programeri (oni sto jos nisu otisli u US) u Development Centru Microsofta, ako nisu vendori, imaju plate po dva puta vece od predsednika. Znate zasto? Zato sto Microsoftu oni donose jos vecu vrednost i Microsoft im vrlo rado placa tolike plate (i pune doprinose). Ako njima povecaju poreze (a na poreze i doprinose im odlazi vec oko 40% plate + jos 10% na kraju godine poreza na zaradu), prave ih vevericama, a to je krem naseg inzenjerskog drustva. Kad to ukombinujemo sa cinjenicom da im Microsoft u svako doba dana/noci nudi da im preseli u US jer su im tamo blizi centrali, jasno je sta ce se dogoditi.

Microsoft je samo jedna od firmi... ali ima ih jos sa takvim primanjima... (ko je rekao Nordeus?).

Ova vlast i dalje pliva u mutnom, a izgleda da ne zna bas najbolje kud udara.

Лазар

pre 10 godina

Дакле, ово је срамота.
Па овај човек мисли да смо ми дебили.
Шта је са професорима на факултетима, шта је са осталим просветним радницима. Шта је са полицајцима, шта је са још великим бројем занимања где људи ПОШТЕНО обављају свој посао. Шта је са судијама и судским службеницима.
Нисам ни једно од ових занимања и од изласка са факултета сам приватник али не могу више да слушам ову демагогију.

Ja

pre 10 godina

A šta ćemo sa ostalim naknadama mimo plate? Zar bilo ko zaista misli da su funkcionerima plate jedini (legalan) izvor prihoda? Kako stoje stvari sa primanjima po osnovu članstva u raznim upravnim i nadzornim odborima?

zabezeknuti

pre 10 godina

nepristojno i nenormalno je da neko ima vecu platu od predsednika i premijera

to je tako jer sam ja BOG, a svi ostali mogu biti samo manji od mene
i manje uspesni i manje nagradjeni

miki

pre 10 godina

Zašto neprimereno. Ima ljudi koji nesto i rade za razliku od ministara i koji ovoj zemlji donose dobit. Sta mislite da ce biti ako inzenjerima, magistrima i doktorima smanjite plate ispod 1000€. Svi ce lepo da odu u Nemacku i Kanadu a onda ov zemlja moze da stavi katanac, jer je to ono malo skolovanih koji nesto i rade i koji nam vade prosek. Njihovo znanje je isto vrednovano svuda, pa ako mislite da ce prihvatiti da rade za manje onda nam se ne piše dobro.

goran

pre 10 godina

Sta je to nepristojna zarada u ovoj zemlji? Verovatno svaka zarada koja je veca od one od koje se samo prezivljava. Boze sta smo ti zgresili???

Čika Šapke

pre 10 godina

U potpunosti podržavam ovakvu odluku i smanjenje plata političarima i funcionerima. Njihova primanja su se goidinama unazad, pumpala do besvesti dok je narod ostajao na platama od 15-20 hiljada dinara. Nijedna ekonomija to izdržati ne može.

Лазар

pre 10 godina

Дакле, ово је срамота.
Па овај човек мисли да смо ми дебили.
Шта је са професорима на факултетима, шта је са осталим просветним радницима. Шта је са полицајцима, шта је са још великим бројем занимања где људи ПОШТЕНО обављају свој посао. Шта је са судијама и судским службеницима.
Нисам ни једно од ових занимања и од изласка са факултета сам приватник али не могу више да слушам ову демагогију.

Oliver

pre 10 godina

Moraju da osete sudbinu naroda, da znaju kako je to kad nemaš. Znam da to neće osetiti u onoj meri u kojoj i nastavnik u školi, na primer, ali i svako smanjenje tera na razmišljanje,stavlja ih bar malo u položaj običnog čoveka. Drugačije će da cene posao kojim se bave, i odluke koje donose.

miki

pre 10 godina

Zašto neprimereno. Ima ljudi koji nesto i rade za razliku od ministara i koji ovoj zemlji donose dobit. Sta mislite da ce biti ako inzenjerima, magistrima i doktorima smanjite plate ispod 1000€. Svi ce lepo da odu u Nemacku i Kanadu a onda ov zemlja moze da stavi katanac, jer je to ono malo skolovanih koji nesto i rade i koji nam vade prosek. Njihovo znanje je isto vrednovano svuda, pa ako mislite da ce prihvatiti da rade za manje onda nam se ne piše dobro.

Mali Pera

pre 10 godina

Konačno neki političar da skupi hrabrost i da ima dovoljno odgovornosti i upornosti da napravi korak koji direktno utiče na položaj državnih funkcionera i političara. Svaka čast!

Čika Šapke

pre 10 godina

U potpunosti podržavam ovakvu odluku i smanjenje plata političarima i funcionerima. Njihova primanja su se goidinama unazad, pumpala do besvesti dok je narod ostajao na platama od 15-20 hiljada dinara. Nijedna ekonomija to izdržati ne može.

Ja

pre 10 godina

A šta ćemo sa ostalim naknadama mimo plate? Zar bilo ko zaista misli da su funkcionerima plate jedini (legalan) izvor prihoda? Kako stoje stvari sa primanjima po osnovu članstva u raznim upravnim i nadzornim odborima?

Beogradjanin

pre 10 godina

Kakvog sad tek ovo smisla ima?

Pa programeri (oni sto jos nisu otisli u US) u Development Centru Microsofta, ako nisu vendori, imaju plate po dva puta vece od predsednika. Znate zasto? Zato sto Microsoftu oni donose jos vecu vrednost i Microsoft im vrlo rado placa tolike plate (i pune doprinose). Ako njima povecaju poreze (a na poreze i doprinose im odlazi vec oko 40% plate + jos 10% na kraju godine poreza na zaradu), prave ih vevericama, a to je krem naseg inzenjerskog drustva. Kad to ukombinujemo sa cinjenicom da im Microsoft u svako doba dana/noci nudi da im preseli u US jer su im tamo blizi centrali, jasno je sta ce se dogoditi.

Microsoft je samo jedna od firmi... ali ima ih jos sa takvim primanjima... (ko je rekao Nordeus?).

Ova vlast i dalje pliva u mutnom, a izgleda da ne zna bas najbolje kud udara.

Aleksandar

pre 10 godina

A naši političari su inače poznati po tome što žive skromno od svojih bednih plata... Evo ja zvanično imam višu platu od bilo kog našeg političara (dobro, šiju me debelo Jorgobanka i Bahatović al' to nisu direktno političke funkcije) a ne živim ni deseti deo tako dobro kao oni, nemam besan automobil, nemam ni kuću ni stan u svom vlasništvu, ne pentram se po Akonkagvi...

Da političari žive od svojih plata ne bi se tukli da dođu na pozicije na kojima su.

Darko

pre 10 godina

Kad cuju uciteljice,doktori,nastavnici,profesori,policajci,vojnici,vatrogasci,da ce minstrima i funkcionerima porez naplacivati dvadeset posto a njima samo deset,ima da skacu i igraju od srece,ali naplata zavrsenih izbora ce tek doci na naplatu,budjenje Srbije iz Vucicevih snova koji se menjaju cim zaspi uvece ce biti veoma bolno,i nemojte da dajete pluseve na ovakve komentare jer vam tuzilastvo moze doci na vrata.
(ilic, 14. april 2014 16:58)
Pre nego što komentarišeše neku vest bolje se prvo informiši. Porezu na zarade podležu samo oni čije su plate iznad 60000, tako da tu ne spadaju učiteljice, nastavnici, srednjoškolski profesori i policjaci. U Srbiji će uvek biti nezadovoljnih šta god Vučić uradio. Da se ne zalaže za uvođenje ovog poreza verovatno bi onda ljudima smetalo što političari ne plaćaju veći porez i tako dalje. Svetu se ne može ugoditi, koliko god se neko trudio.

realno

pre 10 godina

Koji je ovo populizam, neverovatno...

Pa ovo samo debil moze da podrzi... PPV pokazuje da nema predstavu sta treba u zemlji Srbiji da se radi i da nema nikakav program.

Ova mera ce mu doneti godisnju ustedu u budzetu od 100 hiljada evra, a srbiji treba usteda od 2 milijarde...

Al ce zato da dobije 500 hiljada veverica koje ce za njega opet zbog ovoga da glasaju...

Srbijo medju sljivama...

smak Srbije

pre 10 godina

Ako lekari i profesori prihvate smanjenje od 10% i ne stupe u generalni štrajk onda nema više nikakve nade. Znači da smo pristali na ropstvo i demagogiju da je šalterski službenik isto što i lekar koji studira 6 do 10 godina i od koga zavise životi i zdravlje naroda, ili profesor od koga zavisi obrazovanje ovog glupog naroda. DA LI JE MOGUĆE DA ĆE OZBILJNO OVA DVA ZANIMANJA DOBITI SMANJENJE OD 10% I DA SVI ĆUTE??!! Nacija koja je bolesna i neobrazovana smanjuje plate ovim zanimanjima?! Bože gospode! Samo ti podilazi ovom najnižem sloju koji za tebe glasa pa sutra svi zajedno kukajte da lekari ne valjaju (a pobeci ce svi sa ovakvim platama jer su i u Somaliji veća primanja). Svi na svetu svhataju značaj lekara, profesora i radnika kulture osim nas. Izjednačavamo ih sa birokratijom i političarima??! Ovaj narod zbog ćutanja zaslužuje sve najgore.

Kokan

pre 10 godina

Vidim i Jorgovsnka Tabakovic se odrekla velike zarade a ne koristi ni sluzbene automobile samo za sebe cerku muza i ko zna sta jos.Ovi sto su sad na vlasti oni su na grbaci drzave vec 25 godina cuvene radikalske skupstinske dnevnice a sad prosipaju pamet.KAKAV POPULIZAM DA TI SE ZGADI.

Bojan

pre 10 godina

Ovakvog prodavca magle svet jos nije video. Regionalna faca, a mozda cak i globalni igrac kada je u pitanju prosipanje iz supljeg u prazno. Tesko da ce istoricari i biografi uspeti da pohvataju sve njegove Minhauzenijade.

Petar 2 petrovic

pre 10 godina

Sta je sledece? Uvaljivanje beskucnika porodicama koje po misljenju Komiteta imaju visak stambenog prostora? Oduzimanje privatnih sutomobila, pa svi u GSP? Kolektivna ishrana u menzama? Alo bre Druze PPV, nije danas 45-ta! Moras da razjuris 200.000 ljudi iz drzavne sluzbe, kako ovo malo firmi koje jos disu (podvodom doduse) u ovoj tuznoj ekonomiji ne bi propalo. Demagogija te nigde nece odvesti

Veso

pre 10 godina

Ovo je sasvim u redu. Zašto bi neko imao nepristojno visoka primanja , dok drugi jedva sastavljaju kraj sa krajem. Potrebno je da se razmotri mogućnost da primanja ispod 30.000 budu oslobođena dodatnog oporezivanja. Takođe treba ukinuti primanja članovima nadzornim i upravnim odborima.

igor

pre 10 godina

I dalje mi nije jasno zasto ljudima sa visokom strucnom spremom koji recimo ima platu od 50 000 dinara skidati ionako bednu platu za jos 5000, jos ako rade dvoje to je vec deset hiljada za celo domacinstvo.
I onda neka neko ocekuje da takva porodica planira decu!!! pa ovo je suluda mera!!! i sto je najgore njome se nista nece dobiti!!!! bede ce postati jos vece bede!!
Resenja su- ukidanje vecine nepotrebnih agencija-ogromne ustede, drasticno smanjenje plata od preko 100 000, i do 30 posto, a preko 150 000 i 35 posto!! smanjenje broja raznih direktorcica i njihovih pomocnika, npr. u nekim drzavnim organima imamo i po 6 direktora na 100 zaposlenih!!!!!! oni primaju plate maltene kao ostatak dr.organa. Zatim otpustanje viska koji nista ne rade pre svega u javnim preduzecima, i konacno i kljucno ne sudjenja i cirkus, nego drasticno oporezivanje i oduzimanje nelegalno stecene imovine Miskovica,Beka,Koleta,Hamovica,Lazarevica,Djurica,Grujica, Caneta i drugih tajkuna!!! To je sustina i tu su pare, sve ovo ostalo je udar na siromasne da budu jos siromasniji!!!!

goran

pre 10 godina

Sta je to nepristojna zarada u ovoj zemlji? Verovatno svaka zarada koja je veca od one od koje se samo prezivljava. Boze sta smo ti zgresili???

zabezeknuti

pre 10 godina

nepristojno i nenormalno je da neko ima vecu platu od predsednika i premijera

to je tako jer sam ja BOG, a svi ostali mogu biti samo manji od mene
i manje uspesni i manje nagradjeni

...sve sve ali nista

pre 10 godina

ali predsednice ja hocu srednje preduzece da razvijem ali mi birokratija ne dozvoljava!! ubiste me sa pravilima, porezima, naknadama a nisam ni poceo...radim a u debelom sam minusu...

Molder

pre 10 godina

Pa glasali ste za SNS, sta se sada cudite? Meni ce mojih bednih prosvetraskih 40.000 hiljda da smanje na 36.000, znaci ne znam kako cu da prezivim, fiksni troskovi za porodicu sa dvoje dece su mi priblizno 25.000, sa 11.000 treba da preyivim ceo mesec, a onaj koji ima npr 130.000 sad ce da ima oko 100.000? I to je prvavedno, i to je isto prema svima? Pricajte to neom drugom, ovo je utopija. Vise nisam tako mlad, oko 40 godina, ali upravo sam poceo da razmisljam da i ja odem odavde. Nema ovde zivota, sa 11.000 mesecno.

m4a1

pre 10 godina

auuu covece koja farsa... ovde ce da servira pompezno oporezivanje ministara, poslanika i predsednika, sve skupa 300 ljudi, a sa druge strane, na mala vrata ce da poveca porez za sve zaposlene... gledaj narode sta smo birali...

zlatan

pre 10 godina

miki, 14. april 2014 16:40)

Svi koji su nezadovoljni platma koje dobijaju od poreskih obveznika ove zemlje neka provere svoju vrednost na trzistu rada. Vecina njih nece dobiti ni posao ,a kamoli bolju platu.

Šone

pre 10 godina

Nikada bolja odluka Vučića! Veoma hrabro! Na ovo se niko nije osmelio jer niko nije bio dovoljno pošten da uzme od političara, da bi svima bilo bolje! Stopostotno efikasna mera.

pera ložač

pre 10 godina

Odlično udri po sirotinji! smanjite plate tetkicama,učiteljima,medicinskim sestrama,policajcima,vatrogascima i vojnicima,a nemojte ukidati upravne odbore,nemojte ukidatu subvencije Železnici,Železari,Resavici,Srbijagasu,Azotari i ko zna još kome koji ništa ne rade a dobijaju po 35.000mesečno,nemojte otpuštati stranačke prašinare po opštinama koji zaradjuju po 80.000dinara sa lažnim diplomama!!! STRAŠNO I SRAMOTA!!!

Koran-Pale

pre 10 godina

@m4a1: Trebali smo da gledamo šta da biramo 2000. , 2004. i 2008. godine. Da smo tada vodili računa Srbija ne bi bila u ovakvoj situaciji. Ne bi nas skoro milion ževelo kao bednici . Ova mera koja se sada predlaže je iznuđena i ako želimo da se što pre izvučemo iz bede moramo je podržati.

Sta uradi Vucicu

pre 10 godina

Pa on ce da unisti politicku elitu u ovoj zemlji! Zbog nejga tako bahatog vise ko nema nikakav talenat, i ne zna sta sta bi drugo sa sobom, nece zeleti da ide u politiku! Krenuce politicari da nam se sele iz zemlje.

NN

pre 10 godina

Pa sto vec 2012 godine nije rekao Jorgovanki da ima nepristojno veliku platu, jer smo procitali da je njena plata preko medija u oktobru 2013 bila cak 679 hiljada dinara.

Glasinac

pre 10 godina

@Molder:Prvo treba da postavimo pitanje zašto profesori imaju 40.000 dira platu , ko je doveo pola miliona penzionera da primaju penzije ispod 15.000 dinara , zašto nas je preko 8000.000 koji živimo ispod granice siromaštva. Izgleda da to za vas nije utopija. E ako hoćemo da se izvučemo iz ove bede onda moramo prihvatiti predložene mere. Nije neka velika ušteda ali je korisna.

saraRU

pre 10 godina

Uvek ce biti onih koji su spremni da osudjuju. Kada se predlozi nesto ovako, gde je jasno da su novine u pitanju, te da se porez uzima od politicara, to jest radi tako da najveca primanja daju i najveci porez, sto je sasvim u redu- opet neko ili ne veruje, ili smatra nerealnim. Ajde, pustite da se odradi, primeni-a kada vidimo rezultate, onda kritikujte.

Zoran

pre 10 godina

Postovani gos.Stojanovicu, morali ste malo procitati statistike zapadnih zemalja pa bi ste lako uocili da predsednik drzave ili vlade ili bilo koje lice koje dobija platu sa budzeta, nema sanse ni da se priblizi platama doktora,stomatologa,inzenjera,farmaceuta,agronoma...A privatni sektor ne treba ni pominjati. Samo da vam za primer navedem Kanadu gde je prosle godine prosek plata CEO privatnih firmi bio 8.9 miliona $, gde je jedan Gerry Schwartz primio 123 milona $, gde lekari primaju od 300-800.000 $,advokati 200.000 do preko miliona, stomatolozi od 400.000 pa na vise. Pogledajte koliko primaju poslanici, koliko predsednik Rusije,USA, Canade, Nemacke. Uvidecete tada da je u razvijenom svetu itekako neprofitabilno i neinteresantno baviti se politikom. Tamo uglavnom odlaze ( cast izuzetcima koji to kasnije dobro naplate zaposlenjem u velikim kompanijama )oni koji nisu zavrsili fakultete, oni koji nemaju talenta,koji nemaju petlju za privatni posao...Takvi nam dolaze na kucna vrata, mole da zabodu njihov predizborni znak ispred nase kuce u predizbornoj kampanji ( lepljenje plakata svuda je zabranjeno jer ruzi grad), obecavaju da ce nam ulice biti ciste, prevoz bolji, vazduh cistiji...Vi ocigledno niste krocili van granica Srbije, neka nam je svima sretno sa vama koji umisljate ne znam ni ja sta , a ne da ste obican servis gradjana, istog ranga kao i komunalci. Ako ste vec zeleli nekog da oporezujete i to ne morate mnogo da mudrujete prepisite progresivne stope sa zapada...

lokator

pre 10 godina

Samo vi smanjite plate hirurzima,profesorima,lekarima,sudijama i ostalim ni krivim ni duznim gradjanima ove zemlje usledice strajk.Oporezujte i zatvorite one koji su opljackali,njih ne dirate a?Ne smete nego posten narod mora da placa...

Srdjan

pre 10 godina

Kakva demagogija i priča za .....! PA koja je svrha opoprezovati 1000 ljudi???? Ovo je samo skretnica za 80% povećanje poreza na imovinu! Inflacije nema, a sve je drastično skuplje nego pre par meseci! Koka kola je pojeftinila sa 129 na 119 i to je jedino! Da ne pominjem da je pre godinu dana koštala 99 dinara! Slažem se, retko glup primer ali to je retorika! Sada će da smanji plate za 1000 političara (koji, uzgred, i ne žive od plate nego poslove zatvaraju njihova rodbina, braća i slično) i preti otpuštanjem iz državne službe, a samo u poslednjih 6 meseci prošle godine nabaciše 40000 novih SNS kadrova na državne jasle! I to kojih kadrova, bez škole i sa malim brojem koji je navukao pare za neki privatni fakultet koji diplome deli čim se uplati avans! Ali sve je to nebitno! Bitno je da SNS nizašta nije kriva! Sve je ovo zatečeno stanje od pre par godina i DS-a! I tako će biti sledećih 10 godina! Dokle god ovaj narod trpi ove bahate i slepo guta laži! Odgovornost? Pa šta je bilo sa onim SNS likom iz Novog Sada koji je službenim kolima pijan unakazio 2 devojke! Umesto u zatvor po zakonu, priveden je u centralu SNS-a verovatno! Da plati članarinu! I dalje je zaenik direktora! Istina, nema neke škole ni iskustva, a ni znanja, ali ima knjižicu! Zašto niko ne napravi evidenciju koliko je novih kadrova zaposleno prošle godine u EPS-u, EDB-u (na šalterima), po opštinama, u PKS, lokalnim komorama, i svi državnim firmama... Pa da vidite gde smo i koliko znače ove genijalne mere!

The One

pre 10 godina

Trebalo je to odavno uraditi, još pre mnogo, mnogo godina, ali tada političarima nije padalo na pamet da sami sebi zakinu ''skromne'' plate.

minimalac

pre 10 godina

Sta znaci nepristojna zarada? To nije ni u socijalizmu upotrebljavano, i zaista je pranje mozga. Ako je minimalac dvesta evra i prima ga vecina zaposlenih, onda je i plata od 400 evra nepristojna. Ocito je da PPV nema plan i ne zna sta ce da radi sa nepristojno velikim brojem osvojenih glasova. Uostalom, nepristojan nije ekonomska kategorija, a moze da se oporezuje samo ono sto moze da se ekonomski definise.

Zivotinja

pre 10 godina

Koliko ste vi naivni u komentarima. Pa kada je ikada neki drzavni funkcioner radio za platu ? Radio je za dealove-za namestananja,tendere,privatizacije,malverzacije.

Oni platu ne podizu po 4 godine , tj za vreme trajanja mandata.

Da li je moguce da su ljudi u Srbiji samo jedna gomila naroda koja kao stoka ide kroz zivot zmureci ( konj je pametniji,on bar vidi pravo )

ex sns

pre 10 godina

Ahmm,Jorgovanka cepa mesecno cca 5000€, a Bajat oko 40.000 € po raznim osnovama,kako se to zove? Bahatost? Koliki porez treba za Bajatovica? On i pola da vrati opet ce da zaradjuje vise od Obame mesecno?! On se covek samo goji,ne pogadja ga mnogo nikakav porez zato bi trebalo ispitati one tvrdnje DRI o Srbijagasu koje su se sakrile negde po fijokama.
Inace,ovaj Vucek je tezak demagog,katastrofa je .On koliko vidim,nista ne radi samo smislja sta ce sutra da najavi,i tako evo 2 godine?!

johny

pre 10 godina

zasto je nenormalno da neko ima vecu platu od predsednika i premijera??!sta su oni,zasticena vrsta ili sta?ko posteno i mnogo radi na unosnim poslovima i treba da ima veliku platu,a treba i porez da plati-naravno.ne razumem ovakve komunisticke rezone i slihtarske izjave.

Dr

pre 10 godina

(miki, 14. april 2014 16:40) Doktor nauka sa izborom u zvanje docenta na Polj.fakultetu u NS 66000 dinara. Magistar pred doktoratom u zvanju asistenta 55000 dinara. Ko ima srece ima i neki projekat kod Min.nauke. Ostalo tavori, materijalni troskovi iz kojih se finansira istrazivacki rad su mizerni i kasne od 2012. mogu da kupim dva tonera za stampac i 4 pakovanja papira da bih mogao da stampam testove za studente. Istrazivacki rad je osnov da sutra imate reference za nove projekte a kada vam uskrate to uskratili vam i reference i njima super necete moci da konkurisete u novom projektnom periodu i eto ustede. A treba da produkujemo inzenjere cije je znanje obezvredjeno...

ilic

pre 10 godina

Kad cuju uciteljice,doktori,nastavnici,profesori,policajci,vojnici,vatrogasci,da ce minstrima i funkcionerima porez naplacivati dvadeset posto a njima samo deset,ima da skacu i igraju od srece,ali naplata zavrsenih izbora ce tek doci na naplatu,budjenje Srbije iz Vucicevih snova koji se menjaju cim zaspi uvece ce biti veoma bolno,i nemojte da dajete pluseve na ovakve komentare jer vam tuzilastvo moze doci na vrata.

Мислим... екстра!

pre 10 godina

Е, баш ће да оштете ове политичаре. Вероватно неће моћи да спавају ноћима, као што ни ми нисмо могли када су најавили да ће свима у јавном сектору смањити плате. Треба вратити сав новац који је покраден у последњих двадесет година. Е, то ће попунити буџет,а не ово. Само нас замајавају.

mag

pre 10 godina

Vrana-vrani-oči-ne-vadi!!!!! Ovo je sada priča za laku noć.. onom iz ministarstva smanjiš 20,000 i on i dalje kulira sa 150,000..ali kada nastavniku skineš 4000,oo kako će sa 30,000 da preživi-n e z n a m.

boris

pre 10 godina

Totalna budalastina, upravo ste legalizovali korupciju i kradju, ako poslanicima i politicarima smanjis platu kako mislis od cega ce oni lepo da zive, treba im jos dati na platu ali da ne kradu, pa nije ni logicno da imaju radnicku platu. Na ovaj nacin demagogijom za siroke mase ste im dali alibi za kradju sto njima treba.

anti_patriJota

pre 10 godina

A šta ćemo sa ostalim naknadama mimo plate? Zar bilo ko zaista misli da su funkcionerima plate jedini (legalan) izvor prihoda? Kako stoje stvari sa primanjima po osnovu članstva u raznim upravnim i nadzornim odborima?
(Ja, 14. april 2014 16:29)

Ajde botovi botovski, objasnite mi zašto ste ovom čoveku nalupali minuse, zar vam u opisu partijskog posla ne piše da prvo treba da pročitate post?
Šta ćete da radite ako bi ovaj post bio koristan PPPPMu, a vi nalupali minuse, de će vam duša?

Pera

pre 10 godina

Zasto uvoditi nove poreze kad bi mogao da se smanji broj poslanika na 50-60 takodje smanjiti broj ministara i naravno plate u svim drzavnim sluzbama limitirati na maximum 3 prosecne plate (dakle 3 plate za predsednika i premijera za sve druge manje. Poslanike staviti na jednu prosecnu platu jer to treba da bude cast da predstavljas svoj narod u parlamentu.
Nakon ovoga uvesti poresku prjavu gde svako ko zaradi preko 2 prosecne plate popunjava godisnje poresku prijavu i preracunava se da li je platio dovoljno poreza...cisto da se izbegnu neplacanja na primanja po raznim odborima i agencijama. Eto prosto resenje, funcionise svugde u svetu, svi znaju za njega, ali ga ni jedna vlada Srbije nece uveseti.

Sta mislite Zasto?

Sasa

pre 10 godina

Nove mere se ocigledno pripremaju, ili su vec osmisljene, ali pre njih mislim da je fer i posteno VRATITI celokupan iznos oduzetog tzv.solidarnog poreza,SVIM radnicima, kojima je oduzet od prethodnih zarada u 2014.god,jer je ocigledno,a i po stavovima uglednih profesora Pravnog fakulteta i ostale STRUCNE javnosti da ovaj tzv.solidarni porez nije po Ustavu Srbije.Ako je nesto solidarno, onda to mora da vazi za SVE zaposlene u tzv. javnom sektoru. U tom smislu,ako zaista mora doci do umanjenja zarada,ovakvo resenje je PRAVEDNIJE, svakako da se Ustav postuje, jer se ovakvim aktom ne narusava jednakost gradjana,naravno u onom delu radno zaposlenog stanovnistva, koje se oznacava pojmom javni sektor.

mali

pre 10 godina

Očigledno da ni nova vlast nije spremna na prave, suštinske reforme. Prave reforme, vezano za plate u javnom sektoru, bi se dobile donošenjem zakona o platnim razredima, koji je već najavljivan za jul ove godine. Očigledno još ne postoji politička volja da se on donese, pa će predviđenim merama samo zakrpiti rupu koju godinu, čisto da preživimo.

Oikonom

pre 10 godina

A da uvedete porez na populizam? Dodatnim oporezivanjem ovih plata ćete dobiti nekoliko desetina miliona dinara. Gospodine Vučiću, nama su problem desetine milijardi, pa i cela stotina milijardi. Dakle, ova mera nije vredna pomena - kvantitativno nebitna, osim ako cilj nije mazanje očiju. A verovatno jeste. Svi znamo da ćete morati da režete plate, penzije, otpuštate iz javnog sektora, zatvarate propala državna preduzeća... Manite se praznih priča i radite.

kengur

pre 10 godina

Nista im neverujem dok ne donesu zakon o poreklu imovine.Uvesti "stvarni"porez na luksuz a ne kao sadasnji kada voze skupe limuzine I dzipove na invalide ili kao teretna vozila.Da vrate drzavi ono sto im ne pripada.

Jole

pre 10 godina

Bezobrazno velike plate za bezobzirne likove kojima je i to malo. Vecu muku trpi radnik kada mu sa 30 hiljada skinete 10% nego ovi funkcioneri!

komunalac

pre 10 godina

Vucicu,nama komunalcima i to terenskim si vec smanjio platu za 15%,hoces ponovo da nam smanjis ili?
I za zimsku ste nas prevarili.
Dodali sate,smanjili bod i plata ista,kao da nije bilo 12-14 rada

Nevena

pre 10 godina

Zarade u javnom sektoru i ustanovama treba dovesti u red, tako što će se uvesti platni razredi. Tada zaposleni u javnom preduzeću "Gas" "Elektovojvodina" neće imati dva puta veće zararade od ostalih javnih preduzeća, sa istom školskom spremom.

Ellen

pre 10 godina

Ovo ne zvuci lose, samo od koje visine zarade pocinju sa skidanjem plate? Nece valjda da skidaju nekome ko ima jedva 40 hiljada i izdrzava celu porodicu?!

mara

pre 10 godina

Pretpostavljam da treba da aplaudiram!!?? Ma nije nego ja u ovome sto je on rekao ne vidim svetlu buducnost. Ovo je cisto globljenje i taj novac koji od ovih primanja uteraju u budzet bice cas posla potrosen na druge plate i penzije.

fix

pre 10 godina

Smanjenje a ne porez. Opstinari, ljudi u ministarstvima i jos mnogi drugi imaju ogromne plate a kad bi neko pogledao koliki je njihov doprinos drustvu oni bi morali da doplacuju da ne dobiju otkaz... Nerad i bahatost su na vrhuncu.. Drzavnici su sebi od 5 maraka mesecno za 20godina podigli platu bar na 1500maraka i sve to preko nasih ledja.. A kad nam dug bude 100% bdpa onda cemo da oporezimo koga? Lose nam se pise...

zemlja mogućnosti...

pre 10 godina

A naslušali smo se a i mediji su objavljivali o neslućenim visinama tih "nepristojnih" primanja koja dosežu i do 35 000 evra mesečno(!!?). I to je moguće u srbiji!

N2

pre 10 godina

Treba da oni koji imaju vazne drzavne poslove te poslove obavljaju odgovorno i da za te poslove budu izuzetno motivisani. Znaci za drzavnicke poslove ne treba smanjivati vec povecati plate ali ostaviti ili zaposliti prave ljude. To je resenje ostalo je demagogija. A generalno je cilj da se plate u javnom sektoru toliko smanje da ljudi sami daju otkaz a ne da ispadne da ih Vucic tera. Samo je jedan problem tu, a to je cinjenica da najpre odu najbolji. Tako da ce Srbija za koju godinu biti zemlja ispodprosecnih lekara, profesora, sluzbenika itd. A svi ostali ce biti clanovi SNS-a. A recimo pravu stvar bi uradili ako bi zabranili uclanjenje u stranke. Clanovi stranke su oni koji od nje dobijaju plate. Svi ostali mogu da glasaju za koga hoce i budu strucni u svojoj bransi i bez clanske kartice.

nesha

pre 10 godina

ako se radi samo o javnom sektoru donekle ima logike jer prvi u hijerarhiji u javom sektoru (predsednik i premijer) treba imati najvecu platu u svojoj firmi (javnom sektoru) a delimicno i nema logike jer ti u vrhu hijerarhije imaju jos i-hi-hi dodatnih zarada (dovoljno da odrze predavanje negde, a drze ga jer su na top funkciji, a ne eksperti). ako se odnosi na privatni sektor to nema uopste smisla jer svaka firma moze da deli zaposlenima plate kolike hoce.
i na kraju ja jesam za ekstra oporezivanje bogatih i to i po preko 50% ali bogati nisu oni ni sa 10.000E mesecno (iako je to za mene samo san), nego godisnja primanja od preko milion evra. a razni celebrity, sportisti, tajkuni imaju itekako veca primanja ali su nekako nedodirljivi i niko i ne pomislja da ih mega-giga-extra oporezuje, ili ce to biti u istom procentualnom rangu sa nekim kukavcem od 1000-2000e mesecno, porodicom i kreditima do guse.
ok, ali ne pravite nas na budale sta su to velika primanja. poceli ste sa zakonom o radu a sada nastavljate da nas pravite na budale, da pravite zakon u korist tajkuna a protiv radnika. iako ja nikada necu imati platu od 10.000e mesecno ne pristajem da mi neko kaze da je to velika plata i apelujem na sve radnike da traze nemoguce. mi mnogo vise vredimo nego sto pokusavaju da predstave. necemo da srbiju pretvore u berzu jeftine radne snage u evropi.

zuka

pre 10 godina

to je podsticaj za poslodavce (kapitaliste) da svojim radnicima daju male plate. ja bi svakom poslodavcu ko deli manje plate od 30.000din uveo duplo vece dazbine, pa neka nastavi da deli male plate. a oni obrnuto. ko zna sta su se dogovorili sa fiatom i arapima. da ce napraviti uslove da im radimo za male pare i da mogu da nas otpuste kad hoce

Nocna carapica

pre 10 godina

Neko ce valjda proci i bez smanjenja, ali ce se budniti ovi kojima je previse dobro i kojima ce biti previse odbro i sa sve smanjenjima. Tako to bude, ko ima najvise, najvise se zali...

Marija M

pre 10 godina

Zasto da ne? Nije normalno da se istom stopom oporezuju plate (ne zarade ima razlike) od 20 i 120 ili 220 hiljada. Bez obzira na koga se to odnosi.

Vuk

pre 10 godina

Politicarima i nesme da smeta Vucicev porez jer imaju ogromne plate.Po meni je ovo realno jer je odlican potez, ali na ovome nemora da se stane...

Stočar

pre 10 godina

nema vise apsurdno visokih plata dok masa ljudi izgara za 20 hiljada!
(Dosta, 14. april 2014 23:55)

A sta bi bilo kad bi ta masa ljudi jedinstveno stao na noge i skupio hrabrosti da zatrazi vecu platu a ne da stalno kukaju kako im mala plata . Sto ne preuzimate nista sem kuknjave i bacanja kletve na one koji dobijaju vece plate . Cim neko dobije desetak hiljada dinara vise omah ga posaljite u tri lepe....

baki 12

pre 10 godina

Funkcionerima bi trebalo uvesti i vise od 20 %, da osete bar malo realnost zivota u Srbiji, jer oni zive u svom svetu izolovani od naroda.

Aca

pre 10 godina

Svi treba da snosimo podjenaki teret. Oni koji imaju više zarade njima će se i više odbijati i plaćaće veći porez, a tako se pravi balans. Za Vučića svi smo mi jednaki.

Srbin100%

pre 10 godina

Progresivno oporezivanje zaposlenih u javnom sektoru je najpravicnije resenja i ocekujem da ce vlada izaci sa predlogom konkretnog modela koji ce fokus ustede prebaciti ne na one sa najmanjim primanjima vec na one koji imaju zarade daleko iznad republickog proseka

ретрорефлексија

pre 10 godina

Веома похвалан поступак Вучића,ако се свима смањује плата у јавном сектору онда треба и највишим функционерима који имају највећу плату,једнакост мора бити за све.

Bane

pre 10 godina

Razlike u primanjima koje postoje u Srbiji zaista nisu realne i kada ljudi mogu da prežive sa mnogo manjim, moći će i oni kada im se oduzme porez.

Glavni arhivator

pre 10 godina

Sramno je to sto su neki ljudi zloupotrebljavali svoje funkcije da bi uzeli novac koji je bio namenjen nasim gradjanima na KiM, to sve treba ispitati do kraja, a sto se poreza na politicare tice ovo je verovatno presedan u nasoj politici, ranije niko nije zeleo da uradi tako nesto, da na licnom primeru pokaze kako treba raditi, da se odrekne necega kako bi pomogao, svi su samo pricali o tome kako treba stedeti, a sami to nikada nisu radili, oni koji su sada najveci kriticari bili su medju prvima kada se najvise trosilo, a bilo je potrebno da se stedi, ovo je pravi primer.

isidora

pre 10 godina

Nema tu mnogo filozofije! Svako u lancu treba da snosi odgovarajući teret reformi i štednje! Ako političare finansira privreda i građani, pa zar nije logično da oni i podnesu najveći teret! A kome to ne odgovara, ima ko hoće da bude u državnoj upravi!

smokvica

pre 10 godina

Nema tu mnogo filozofije! Svako u lancu treba da snosi odgovarajući teret reformi i štednje! Ako političare finansira privreda i građani, pa zar nije logično da oni i podnesu najveći teret! A kome to ne odgovara, ima ko hoće da bude u državnoj upravi!

Лазар

pre 10 godina

Дакле, ово је срамота.
Па овај човек мисли да смо ми дебили.
Шта је са професорима на факултетима, шта је са осталим просветним радницима. Шта је са полицајцима, шта је са још великим бројем занимања где људи ПОШТЕНО обављају свој посао. Шта је са судијама и судским службеницима.
Нисам ни једно од ових занимања и од изласка са факултета сам приватник али не могу више да слушам ову демагогију.

Beogradjanin

pre 10 godina

Kakvog sad tek ovo smisla ima?

Pa programeri (oni sto jos nisu otisli u US) u Development Centru Microsofta, ako nisu vendori, imaju plate po dva puta vece od predsednika. Znate zasto? Zato sto Microsoftu oni donose jos vecu vrednost i Microsoft im vrlo rado placa tolike plate (i pune doprinose). Ako njima povecaju poreze (a na poreze i doprinose im odlazi vec oko 40% plate + jos 10% na kraju godine poreza na zaradu), prave ih vevericama, a to je krem naseg inzenjerskog drustva. Kad to ukombinujemo sa cinjenicom da im Microsoft u svako doba dana/noci nudi da im preseli u US jer su im tamo blizi centrali, jasno je sta ce se dogoditi.

Microsoft je samo jedna od firmi... ali ima ih jos sa takvim primanjima... (ko je rekao Nordeus?).

Ova vlast i dalje pliva u mutnom, a izgleda da ne zna bas najbolje kud udara.

Sta uradi Vucicu

pre 10 godina

Pa on ce da unisti politicku elitu u ovoj zemlji! Zbog nejga tako bahatog vise ko nema nikakav talenat, i ne zna sta sta bi drugo sa sobom, nece zeleti da ide u politiku! Krenuce politicari da nam se sele iz zemlje.

Mali Pera

pre 10 godina

Konačno neki političar da skupi hrabrost i da ima dovoljno odgovornosti i upornosti da napravi korak koji direktno utiče na položaj državnih funkcionera i političara. Svaka čast!

smak Srbije

pre 10 godina

Ako lekari i profesori prihvate smanjenje od 10% i ne stupe u generalni štrajk onda nema više nikakve nade. Znači da smo pristali na ropstvo i demagogiju da je šalterski službenik isto što i lekar koji studira 6 do 10 godina i od koga zavise životi i zdravlje naroda, ili profesor od koga zavisi obrazovanje ovog glupog naroda. DA LI JE MOGUĆE DA ĆE OZBILJNO OVA DVA ZANIMANJA DOBITI SMANJENJE OD 10% I DA SVI ĆUTE??!! Nacija koja je bolesna i neobrazovana smanjuje plate ovim zanimanjima?! Bože gospode! Samo ti podilazi ovom najnižem sloju koji za tebe glasa pa sutra svi zajedno kukajte da lekari ne valjaju (a pobeci ce svi sa ovakvim platama jer su i u Somaliji veća primanja). Svi na svetu svhataju značaj lekara, profesora i radnika kulture osim nas. Izjednačavamo ih sa birokratijom i političarima??! Ovaj narod zbog ćutanja zaslužuje sve najgore.

Bojan

pre 10 godina

Ovakvog prodavca magle svet jos nije video. Regionalna faca, a mozda cak i globalni igrac kada je u pitanju prosipanje iz supljeg u prazno. Tesko da ce istoricari i biografi uspeti da pohvataju sve njegove Minhauzenijade.

Sasa

pre 10 godina

Nove mere se ocigledno pripremaju, ili su vec osmisljene, ali pre njih mislim da je fer i posteno VRATITI celokupan iznos oduzetog tzv.solidarnog poreza,SVIM radnicima, kojima je oduzet od prethodnih zarada u 2014.god,jer je ocigledno,a i po stavovima uglednih profesora Pravnog fakulteta i ostale STRUCNE javnosti da ovaj tzv.solidarni porez nije po Ustavu Srbije.Ako je nesto solidarno, onda to mora da vazi za SVE zaposlene u tzv. javnom sektoru. U tom smislu,ako zaista mora doci do umanjenja zarada,ovakvo resenje je PRAVEDNIJE, svakako da se Ustav postuje, jer se ovakvim aktom ne narusava jednakost gradjana,naravno u onom delu radno zaposlenog stanovnistva, koje se oznacava pojmom javni sektor.

miki

pre 10 godina

Zašto neprimereno. Ima ljudi koji nesto i rade za razliku od ministara i koji ovoj zemlji donose dobit. Sta mislite da ce biti ako inzenjerima, magistrima i doktorima smanjite plate ispod 1000€. Svi ce lepo da odu u Nemacku i Kanadu a onda ov zemlja moze da stavi katanac, jer je to ono malo skolovanih koji nesto i rade i koji nam vade prosek. Njihovo znanje je isto vrednovano svuda, pa ako mislite da ce prihvatiti da rade za manje onda nam se ne piše dobro.

boris

pre 10 godina

Totalna budalastina, upravo ste legalizovali korupciju i kradju, ako poslanicima i politicarima smanjis platu kako mislis od cega ce oni lepo da zive, treba im jos dati na platu ali da ne kradu, pa nije ni logicno da imaju radnicku platu. Na ovaj nacin demagogijom za siroke mase ste im dali alibi za kradju sto njima treba.

Ja

pre 10 godina

A šta ćemo sa ostalim naknadama mimo plate? Zar bilo ko zaista misli da su funkcionerima plate jedini (legalan) izvor prihoda? Kako stoje stvari sa primanjima po osnovu članstva u raznim upravnim i nadzornim odborima?

igor

pre 10 godina

I dalje mi nije jasno zasto ljudima sa visokom strucnom spremom koji recimo ima platu od 50 000 dinara skidati ionako bednu platu za jos 5000, jos ako rade dvoje to je vec deset hiljada za celo domacinstvo.
I onda neka neko ocekuje da takva porodica planira decu!!! pa ovo je suluda mera!!! i sto je najgore njome se nista nece dobiti!!!! bede ce postati jos vece bede!!
Resenja su- ukidanje vecine nepotrebnih agencija-ogromne ustede, drasticno smanjenje plata od preko 100 000, i do 30 posto, a preko 150 000 i 35 posto!! smanjenje broja raznih direktorcica i njihovih pomocnika, npr. u nekim drzavnim organima imamo i po 6 direktora na 100 zaposlenih!!!!!! oni primaju plate maltene kao ostatak dr.organa. Zatim otpustanje viska koji nista ne rade pre svega u javnim preduzecima, i konacno i kljucno ne sudjenja i cirkus, nego drasticno oporezivanje i oduzimanje nelegalno stecene imovine Miskovica,Beka,Koleta,Hamovica,Lazarevica,Djurica,Grujica, Caneta i drugih tajkuna!!! To je sustina i tu su pare, sve ovo ostalo je udar na siromasne da budu jos siromasniji!!!!

zabezeknuti

pre 10 godina

nepristojno i nenormalno je da neko ima vecu platu od predsednika i premijera

to je tako jer sam ja BOG, a svi ostali mogu biti samo manji od mene
i manje uspesni i manje nagradjeni

minimalac

pre 10 godina

Sta znaci nepristojna zarada? To nije ni u socijalizmu upotrebljavano, i zaista je pranje mozga. Ako je minimalac dvesta evra i prima ga vecina zaposlenih, onda je i plata od 400 evra nepristojna. Ocito je da PPV nema plan i ne zna sta ce da radi sa nepristojno velikim brojem osvojenih glasova. Uostalom, nepristojan nije ekonomska kategorija, a moze da se oporezuje samo ono sto moze da se ekonomski definise.

goran

pre 10 godina

Sta je to nepristojna zarada u ovoj zemlji? Verovatno svaka zarada koja je veca od one od koje se samo prezivljava. Boze sta smo ti zgresili???

NN

pre 10 godina

Pa sto vec 2012 godine nije rekao Jorgovanki da ima nepristojno veliku platu, jer smo procitali da je njena plata preko medija u oktobru 2013 bila cak 679 hiljada dinara.

Kokan

pre 10 godina

Vidim i Jorgovsnka Tabakovic se odrekla velike zarade a ne koristi ni sluzbene automobile samo za sebe cerku muza i ko zna sta jos.Ovi sto su sad na vlasti oni su na grbaci drzave vec 25 godina cuvene radikalske skupstinske dnevnice a sad prosipaju pamet.KAKAV POPULIZAM DA TI SE ZGADI.

Oliver

pre 10 godina

Moraju da osete sudbinu naroda, da znaju kako je to kad nemaš. Znam da to neće osetiti u onoj meri u kojoj i nastavnik u školi, na primer, ali i svako smanjenje tera na razmišljanje,stavlja ih bar malo u položaj običnog čoveka. Drugačije će da cene posao kojim se bave, i odluke koje donose.

ilic

pre 10 godina

Kad cuju uciteljice,doktori,nastavnici,profesori,policajci,vojnici,vatrogasci,da ce minstrima i funkcionerima porez naplacivati dvadeset posto a njima samo deset,ima da skacu i igraju od srece,ali naplata zavrsenih izbora ce tek doci na naplatu,budjenje Srbije iz Vucicevih snova koji se menjaju cim zaspi uvece ce biti veoma bolno,i nemojte da dajete pluseve na ovakve komentare jer vam tuzilastvo moze doci na vrata.

mali

pre 10 godina

Očigledno da ni nova vlast nije spremna na prave, suštinske reforme. Prave reforme, vezano za plate u javnom sektoru, bi se dobile donošenjem zakona o platnim razredima, koji je već najavljivan za jul ove godine. Očigledno još ne postoji politička volja da se on donese, pa će predviđenim merama samo zakrpiti rupu koju godinu, čisto da preživimo.

Мислим... екстра!

pre 10 godina

Е, баш ће да оштете ове политичаре. Вероватно неће моћи да спавају ноћима, као што ни ми нисмо могли када су најавили да ће свима у јавном сектору смањити плате. Треба вратити сав новац који је покраден у последњих двадесет година. Е, то ће попунити буџет,а не ово. Само нас замајавају.

lokator

pre 10 godina

Samo vi smanjite plate hirurzima,profesorima,lekarima,sudijama i ostalim ni krivim ni duznim gradjanima ove zemlje usledice strajk.Oporezujte i zatvorite one koji su opljackali,njih ne dirate a?Ne smete nego posten narod mora da placa...

m4a1

pre 10 godina

auuu covece koja farsa... ovde ce da servira pompezno oporezivanje ministara, poslanika i predsednika, sve skupa 300 ljudi, a sa druge strane, na mala vrata ce da poveca porez za sve zaposlene... gledaj narode sta smo birali...

Zoran

pre 10 godina

Postovani gos.Stojanovicu, morali ste malo procitati statistike zapadnih zemalja pa bi ste lako uocili da predsednik drzave ili vlade ili bilo koje lice koje dobija platu sa budzeta, nema sanse ni da se priblizi platama doktora,stomatologa,inzenjera,farmaceuta,agronoma...A privatni sektor ne treba ni pominjati. Samo da vam za primer navedem Kanadu gde je prosle godine prosek plata CEO privatnih firmi bio 8.9 miliona $, gde je jedan Gerry Schwartz primio 123 milona $, gde lekari primaju od 300-800.000 $,advokati 200.000 do preko miliona, stomatolozi od 400.000 pa na vise. Pogledajte koliko primaju poslanici, koliko predsednik Rusije,USA, Canade, Nemacke. Uvidecete tada da je u razvijenom svetu itekako neprofitabilno i neinteresantno baviti se politikom. Tamo uglavnom odlaze ( cast izuzetcima koji to kasnije dobro naplate zaposlenjem u velikim kompanijama )oni koji nisu zavrsili fakultete, oni koji nemaju talenta,koji nemaju petlju za privatni posao...Takvi nam dolaze na kucna vrata, mole da zabodu njihov predizborni znak ispred nase kuce u predizbornoj kampanji ( lepljenje plakata svuda je zabranjeno jer ruzi grad), obecavaju da ce nam ulice biti ciste, prevoz bolji, vazduh cistiji...Vi ocigledno niste krocili van granica Srbije, neka nam je svima sretno sa vama koji umisljate ne znam ni ja sta , a ne da ste obican servis gradjana, istog ranga kao i komunalci. Ako ste vec zeleli nekog da oporezujete i to ne morate mnogo da mudrujete prepisite progresivne stope sa zapada...

Molder

pre 10 godina

Pa glasali ste za SNS, sta se sada cudite? Meni ce mojih bednih prosvetraskih 40.000 hiljda da smanje na 36.000, znaci ne znam kako cu da prezivim, fiksni troskovi za porodicu sa dvoje dece su mi priblizno 25.000, sa 11.000 treba da preyivim ceo mesec, a onaj koji ima npr 130.000 sad ce da ima oko 100.000? I to je prvavedno, i to je isto prema svima? Pricajte to neom drugom, ovo je utopija. Vise nisam tako mlad, oko 40 godina, ali upravo sam poceo da razmisljam da i ja odem odavde. Nema ovde zivota, sa 11.000 mesecno.

anti_patriJota

pre 10 godina

A šta ćemo sa ostalim naknadama mimo plate? Zar bilo ko zaista misli da su funkcionerima plate jedini (legalan) izvor prihoda? Kako stoje stvari sa primanjima po osnovu članstva u raznim upravnim i nadzornim odborima?
(Ja, 14. april 2014 16:29)

Ajde botovi botovski, objasnite mi zašto ste ovom čoveku nalupali minuse, zar vam u opisu partijskog posla ne piše da prvo treba da pročitate post?
Šta ćete da radite ako bi ovaj post bio koristan PPPPMu, a vi nalupali minuse, de će vam duša?

...sve sve ali nista

pre 10 godina

ali predsednice ja hocu srednje preduzece da razvijem ali mi birokratija ne dozvoljava!! ubiste me sa pravilima, porezima, naknadama a nisam ni poceo...radim a u debelom sam minusu...

realno

pre 10 godina

Koji je ovo populizam, neverovatno...

Pa ovo samo debil moze da podrzi... PPV pokazuje da nema predstavu sta treba u zemlji Srbiji da se radi i da nema nikakav program.

Ova mera ce mu doneti godisnju ustedu u budzetu od 100 hiljada evra, a srbiji treba usteda od 2 milijarde...

Al ce zato da dobije 500 hiljada veverica koje ce za njega opet zbog ovoga da glasaju...

Srbijo medju sljivama...

pera ložač

pre 10 godina

Odlično udri po sirotinji! smanjite plate tetkicama,učiteljima,medicinskim sestrama,policajcima,vatrogascima i vojnicima,a nemojte ukidati upravne odbore,nemojte ukidatu subvencije Železnici,Železari,Resavici,Srbijagasu,Azotari i ko zna još kome koji ništa ne rade a dobijaju po 35.000mesečno,nemojte otpuštati stranačke prašinare po opštinama koji zaradjuju po 80.000dinara sa lažnim diplomama!!! STRAŠNO I SRAMOTA!!!

N2

pre 10 godina

Treba da oni koji imaju vazne drzavne poslove te poslove obavljaju odgovorno i da za te poslove budu izuzetno motivisani. Znaci za drzavnicke poslove ne treba smanjivati vec povecati plate ali ostaviti ili zaposliti prave ljude. To je resenje ostalo je demagogija. A generalno je cilj da se plate u javnom sektoru toliko smanje da ljudi sami daju otkaz a ne da ispadne da ih Vucic tera. Samo je jedan problem tu, a to je cinjenica da najpre odu najbolji. Tako da ce Srbija za koju godinu biti zemlja ispodprosecnih lekara, profesora, sluzbenika itd. A svi ostali ce biti clanovi SNS-a. A recimo pravu stvar bi uradili ako bi zabranili uclanjenje u stranke. Clanovi stranke su oni koji od nje dobijaju plate. Svi ostali mogu da glasaju za koga hoce i budu strucni u svojoj bransi i bez clanske kartice.

ex sns

pre 10 godina

Ahmm,Jorgovanka cepa mesecno cca 5000€, a Bajat oko 40.000 € po raznim osnovama,kako se to zove? Bahatost? Koliki porez treba za Bajatovica? On i pola da vrati opet ce da zaradjuje vise od Obame mesecno?! On se covek samo goji,ne pogadja ga mnogo nikakav porez zato bi trebalo ispitati one tvrdnje DRI o Srbijagasu koje su se sakrile negde po fijokama.
Inace,ovaj Vucek je tezak demagog,katastrofa je .On koliko vidim,nista ne radi samo smislja sta ce sutra da najavi,i tako evo 2 godine?!

Pera

pre 10 godina

Zasto uvoditi nove poreze kad bi mogao da se smanji broj poslanika na 50-60 takodje smanjiti broj ministara i naravno plate u svim drzavnim sluzbama limitirati na maximum 3 prosecne plate (dakle 3 plate za predsednika i premijera za sve druge manje. Poslanike staviti na jednu prosecnu platu jer to treba da bude cast da predstavljas svoj narod u parlamentu.
Nakon ovoga uvesti poresku prjavu gde svako ko zaradi preko 2 prosecne plate popunjava godisnje poresku prijavu i preracunava se da li je platio dovoljno poreza...cisto da se izbegnu neplacanja na primanja po raznim odborima i agencijama. Eto prosto resenje, funcionise svugde u svetu, svi znaju za njega, ali ga ni jedna vlada Srbije nece uveseti.

Sta mislite Zasto?

Petar 2 petrovic

pre 10 godina

Sta je sledece? Uvaljivanje beskucnika porodicama koje po misljenju Komiteta imaju visak stambenog prostora? Oduzimanje privatnih sutomobila, pa svi u GSP? Kolektivna ishrana u menzama? Alo bre Druze PPV, nije danas 45-ta! Moras da razjuris 200.000 ljudi iz drzavne sluzbe, kako ovo malo firmi koje jos disu (podvodom doduse) u ovoj tuznoj ekonomiji ne bi propalo. Demagogija te nigde nece odvesti

Čika Šapke

pre 10 godina

U potpunosti podržavam ovakvu odluku i smanjenje plata političarima i funcionerima. Njihova primanja su se goidinama unazad, pumpala do besvesti dok je narod ostajao na platama od 15-20 hiljada dinara. Nijedna ekonomija to izdržati ne može.

mara

pre 10 godina

Pretpostavljam da treba da aplaudiram!!?? Ma nije nego ja u ovome sto je on rekao ne vidim svetlu buducnost. Ovo je cisto globljenje i taj novac koji od ovih primanja uteraju u budzet bice cas posla potrosen na druge plate i penzije.

komunalac

pre 10 godina

Vucicu,nama komunalcima i to terenskim si vec smanjio platu za 15%,hoces ponovo da nam smanjis ili?
I za zimsku ste nas prevarili.
Dodali sate,smanjili bod i plata ista,kao da nije bilo 12-14 rada

Srdjan

pre 10 godina

Kakva demagogija i priča za .....! PA koja je svrha opoprezovati 1000 ljudi???? Ovo je samo skretnica za 80% povećanje poreza na imovinu! Inflacije nema, a sve je drastično skuplje nego pre par meseci! Koka kola je pojeftinila sa 129 na 119 i to je jedino! Da ne pominjem da je pre godinu dana koštala 99 dinara! Slažem se, retko glup primer ali to je retorika! Sada će da smanji plate za 1000 političara (koji, uzgred, i ne žive od plate nego poslove zatvaraju njihova rodbina, braća i slično) i preti otpuštanjem iz državne službe, a samo u poslednjih 6 meseci prošle godine nabaciše 40000 novih SNS kadrova na državne jasle! I to kojih kadrova, bez škole i sa malim brojem koji je navukao pare za neki privatni fakultet koji diplome deli čim se uplati avans! Ali sve je to nebitno! Bitno je da SNS nizašta nije kriva! Sve je ovo zatečeno stanje od pre par godina i DS-a! I tako će biti sledećih 10 godina! Dokle god ovaj narod trpi ove bahate i slepo guta laži! Odgovornost? Pa šta je bilo sa onim SNS likom iz Novog Sada koji je službenim kolima pijan unakazio 2 devojke! Umesto u zatvor po zakonu, priveden je u centralu SNS-a verovatno! Da plati članarinu! I dalje je zaenik direktora! Istina, nema neke škole ni iskustva, a ni znanja, ali ima knjižicu! Zašto niko ne napravi evidenciju koliko je novih kadrova zaposleno prošle godine u EPS-u, EDB-u (na šalterima), po opštinama, u PKS, lokalnim komorama, i svi državnim firmama... Pa da vidite gde smo i koliko znače ove genijalne mere!

mag

pre 10 godina

Vrana-vrani-oči-ne-vadi!!!!! Ovo je sada priča za laku noć.. onom iz ministarstva smanjiš 20,000 i on i dalje kulira sa 150,000..ali kada nastavniku skineš 4000,oo kako će sa 30,000 da preživi-n e z n a m.

kengur

pre 10 godina

Nista im neverujem dok ne donesu zakon o poreklu imovine.Uvesti "stvarni"porez na luksuz a ne kao sadasnji kada voze skupe limuzine I dzipove na invalide ili kao teretna vozila.Da vrate drzavi ono sto im ne pripada.

fix

pre 10 godina

Smanjenje a ne porez. Opstinari, ljudi u ministarstvima i jos mnogi drugi imaju ogromne plate a kad bi neko pogledao koliki je njihov doprinos drustvu oni bi morali da doplacuju da ne dobiju otkaz... Nerad i bahatost su na vrhuncu.. Drzavnici su sebi od 5 maraka mesecno za 20godina podigli platu bar na 1500maraka i sve to preko nasih ledja.. A kad nam dug bude 100% bdpa onda cemo da oporezimo koga? Lose nam se pise...

Oikonom

pre 10 godina

A da uvedete porez na populizam? Dodatnim oporezivanjem ovih plata ćete dobiti nekoliko desetina miliona dinara. Gospodine Vučiću, nama su problem desetine milijardi, pa i cela stotina milijardi. Dakle, ova mera nije vredna pomena - kvantitativno nebitna, osim ako cilj nije mazanje očiju. A verovatno jeste. Svi znamo da ćete morati da režete plate, penzije, otpuštate iz javnog sektora, zatvarate propala državna preduzeća... Manite se praznih priča i radite.

Dr

pre 10 godina

(miki, 14. april 2014 16:40) Doktor nauka sa izborom u zvanje docenta na Polj.fakultetu u NS 66000 dinara. Magistar pred doktoratom u zvanju asistenta 55000 dinara. Ko ima srece ima i neki projekat kod Min.nauke. Ostalo tavori, materijalni troskovi iz kojih se finansira istrazivacki rad su mizerni i kasne od 2012. mogu da kupim dva tonera za stampac i 4 pakovanja papira da bih mogao da stampam testove za studente. Istrazivacki rad je osnov da sutra imate reference za nove projekte a kada vam uskrate to uskratili vam i reference i njima super necete moci da konkurisete u novom projektnom periodu i eto ustede. A treba da produkujemo inzenjere cije je znanje obezvredjeno...

Darko

pre 10 godina

Kad cuju uciteljice,doktori,nastavnici,profesori,policajci,vojnici,vatrogasci,da ce minstrima i funkcionerima porez naplacivati dvadeset posto a njima samo deset,ima da skacu i igraju od srece,ali naplata zavrsenih izbora ce tek doci na naplatu,budjenje Srbije iz Vucicevih snova koji se menjaju cim zaspi uvece ce biti veoma bolno,i nemojte da dajete pluseve na ovakve komentare jer vam tuzilastvo moze doci na vrata.
(ilic, 14. april 2014 16:58)
Pre nego što komentarišeše neku vest bolje se prvo informiši. Porezu na zarade podležu samo oni čije su plate iznad 60000, tako da tu ne spadaju učiteljice, nastavnici, srednjoškolski profesori i policjaci. U Srbiji će uvek biti nezadovoljnih šta god Vučić uradio. Da se ne zalaže za uvođenje ovog poreza verovatno bi onda ljudima smetalo što političari ne plaćaju veći porez i tako dalje. Svetu se ne može ugoditi, koliko god se neko trudio.

Koran-Pale

pre 10 godina

@m4a1: Trebali smo da gledamo šta da biramo 2000. , 2004. i 2008. godine. Da smo tada vodili računa Srbija ne bi bila u ovakvoj situaciji. Ne bi nas skoro milion ževelo kao bednici . Ova mera koja se sada predlaže je iznuđena i ako želimo da se što pre izvučemo iz bede moramo je podržati.

Ellen

pre 10 godina

Ovo ne zvuci lose, samo od koje visine zarade pocinju sa skidanjem plate? Nece valjda da skidaju nekome ko ima jedva 40 hiljada i izdrzava celu porodicu?!

Šone

pre 10 godina

Nikada bolja odluka Vučića! Veoma hrabro! Na ovo se niko nije osmelio jer niko nije bio dovoljno pošten da uzme od političara, da bi svima bilo bolje! Stopostotno efikasna mera.

johny

pre 10 godina

zasto je nenormalno da neko ima vecu platu od predsednika i premijera??!sta su oni,zasticena vrsta ili sta?ko posteno i mnogo radi na unosnim poslovima i treba da ima veliku platu,a treba i porez da plati-naravno.ne razumem ovakve komunisticke rezone i slihtarske izjave.

zemlja mogućnosti...

pre 10 godina

A naslušali smo se a i mediji su objavljivali o neslućenim visinama tih "nepristojnih" primanja koja dosežu i do 35 000 evra mesečno(!!?). I to je moguće u srbiji!

Marija M

pre 10 godina

Zasto da ne? Nije normalno da se istom stopom oporezuju plate (ne zarade ima razlike) od 20 i 120 ili 220 hiljada. Bez obzira na koga se to odnosi.

zlatan

pre 10 godina

miki, 14. april 2014 16:40)

Svi koji su nezadovoljni platma koje dobijaju od poreskih obveznika ove zemlje neka provere svoju vrednost na trzistu rada. Vecina njih nece dobiti ni posao ,a kamoli bolju platu.

Nevena

pre 10 godina

Zarade u javnom sektoru i ustanovama treba dovesti u red, tako što će se uvesti platni razredi. Tada zaposleni u javnom preduzeću "Gas" "Elektovojvodina" neće imati dva puta veće zararade od ostalih javnih preduzeća, sa istom školskom spremom.

Zivotinja

pre 10 godina

Koliko ste vi naivni u komentarima. Pa kada je ikada neki drzavni funkcioner radio za platu ? Radio je za dealove-za namestananja,tendere,privatizacije,malverzacije.

Oni platu ne podizu po 4 godine , tj za vreme trajanja mandata.

Da li je moguce da su ljudi u Srbiji samo jedna gomila naroda koja kao stoka ide kroz zivot zmureci ( konj je pametniji,on bar vidi pravo )

Jole

pre 10 godina

Bezobrazno velike plate za bezobzirne likove kojima je i to malo. Vecu muku trpi radnik kada mu sa 30 hiljada skinete 10% nego ovi funkcioneri!

Glasinac

pre 10 godina

@Molder:Prvo treba da postavimo pitanje zašto profesori imaju 40.000 dira platu , ko je doveo pola miliona penzionera da primaju penzije ispod 15.000 dinara , zašto nas je preko 8000.000 koji živimo ispod granice siromaštva. Izgleda da to za vas nije utopija. E ako hoćemo da se izvučemo iz ove bede onda moramo prihvatiti predložene mere. Nije neka velika ušteda ali je korisna.

saraRU

pre 10 godina

Uvek ce biti onih koji su spremni da osudjuju. Kada se predlozi nesto ovako, gde je jasno da su novine u pitanju, te da se porez uzima od politicara, to jest radi tako da najveca primanja daju i najveci porez, sto je sasvim u redu- opet neko ili ne veruje, ili smatra nerealnim. Ajde, pustite da se odradi, primeni-a kada vidimo rezultate, onda kritikujte.

Nocna carapica

pre 10 godina

Neko ce valjda proci i bez smanjenja, ali ce se budniti ovi kojima je previse dobro i kojima ce biti previse odbro i sa sve smanjenjima. Tako to bude, ko ima najvise, najvise se zali...

Veso

pre 10 godina

Ovo je sasvim u redu. Zašto bi neko imao nepristojno visoka primanja , dok drugi jedva sastavljaju kraj sa krajem. Potrebno je da se razmotri mogućnost da primanja ispod 30.000 budu oslobođena dodatnog oporezivanja. Takođe treba ukinuti primanja članovima nadzornim i upravnim odborima.

The One

pre 10 godina

Trebalo je to odavno uraditi, još pre mnogo, mnogo godina, ali tada političarima nije padalo na pamet da sami sebi zakinu ''skromne'' plate.

Aca

pre 10 godina

Svi treba da snosimo podjenaki teret. Oni koji imaju više zarade njima će se i više odbijati i plaćaće veći porez, a tako se pravi balans. Za Vučića svi smo mi jednaki.

zuka

pre 10 godina

to je podsticaj za poslodavce (kapitaliste) da svojim radnicima daju male plate. ja bi svakom poslodavcu ko deli manje plate od 30.000din uveo duplo vece dazbine, pa neka nastavi da deli male plate. a oni obrnuto. ko zna sta su se dogovorili sa fiatom i arapima. da ce napraviti uslove da im radimo za male pare i da mogu da nas otpuste kad hoce

smokvica

pre 10 godina

Nema tu mnogo filozofije! Svako u lancu treba da snosi odgovarajući teret reformi i štednje! Ako političare finansira privreda i građani, pa zar nije logično da oni i podnesu najveći teret! A kome to ne odgovara, ima ko hoće da bude u državnoj upravi!

Aleksandar

pre 10 godina

A naši političari su inače poznati po tome što žive skromno od svojih bednih plata... Evo ja zvanično imam višu platu od bilo kog našeg političara (dobro, šiju me debelo Jorgobanka i Bahatović al' to nisu direktno političke funkcije) a ne živim ni deseti deo tako dobro kao oni, nemam besan automobil, nemam ni kuću ni stan u svom vlasništvu, ne pentram se po Akonkagvi...

Da političari žive od svojih plata ne bi se tukli da dođu na pozicije na kojima su.

isidora

pre 10 godina

Nema tu mnogo filozofije! Svako u lancu treba da snosi odgovarajući teret reformi i štednje! Ako političare finansira privreda i građani, pa zar nije logično da oni i podnesu najveći teret! A kome to ne odgovara, ima ko hoće da bude u državnoj upravi!

Vuk

pre 10 godina

Politicarima i nesme da smeta Vucicev porez jer imaju ogromne plate.Po meni je ovo realno jer je odlican potez, ali na ovome nemora da se stane...

Stočar

pre 10 godina

nema vise apsurdno visokih plata dok masa ljudi izgara za 20 hiljada!
(Dosta, 14. april 2014 23:55)

A sta bi bilo kad bi ta masa ljudi jedinstveno stao na noge i skupio hrabrosti da zatrazi vecu platu a ne da stalno kukaju kako im mala plata . Sto ne preuzimate nista sem kuknjave i bacanja kletve na one koji dobijaju vece plate . Cim neko dobije desetak hiljada dinara vise omah ga posaljite u tri lepe....

Bane

pre 10 godina

Razlike u primanjima koje postoje u Srbiji zaista nisu realne i kada ljudi mogu da prežive sa mnogo manjim, moći će i oni kada im se oduzme porez.

Glavni arhivator

pre 10 godina

Sramno je to sto su neki ljudi zloupotrebljavali svoje funkcije da bi uzeli novac koji je bio namenjen nasim gradjanima na KiM, to sve treba ispitati do kraja, a sto se poreza na politicare tice ovo je verovatno presedan u nasoj politici, ranije niko nije zeleo da uradi tako nesto, da na licnom primeru pokaze kako treba raditi, da se odrekne necega kako bi pomogao, svi su samo pricali o tome kako treba stedeti, a sami to nikada nisu radili, oni koji su sada najveci kriticari bili su medju prvima kada se najvise trosilo, a bilo je potrebno da se stedi, ovo je pravi primer.

nesha

pre 10 godina

ako se radi samo o javnom sektoru donekle ima logike jer prvi u hijerarhiji u javom sektoru (predsednik i premijer) treba imati najvecu platu u svojoj firmi (javnom sektoru) a delimicno i nema logike jer ti u vrhu hijerarhije imaju jos i-hi-hi dodatnih zarada (dovoljno da odrze predavanje negde, a drze ga jer su na top funkciji, a ne eksperti). ako se odnosi na privatni sektor to nema uopste smisla jer svaka firma moze da deli zaposlenima plate kolike hoce.
i na kraju ja jesam za ekstra oporezivanje bogatih i to i po preko 50% ali bogati nisu oni ni sa 10.000E mesecno (iako je to za mene samo san), nego godisnja primanja od preko milion evra. a razni celebrity, sportisti, tajkuni imaju itekako veca primanja ali su nekako nedodirljivi i niko i ne pomislja da ih mega-giga-extra oporezuje, ili ce to biti u istom procentualnom rangu sa nekim kukavcem od 1000-2000e mesecno, porodicom i kreditima do guse.
ok, ali ne pravite nas na budale sta su to velika primanja. poceli ste sa zakonom o radu a sada nastavljate da nas pravite na budale, da pravite zakon u korist tajkuna a protiv radnika. iako ja nikada necu imati platu od 10.000e mesecno ne pristajem da mi neko kaze da je to velika plata i apelujem na sve radnike da traze nemoguce. mi mnogo vise vredimo nego sto pokusavaju da predstave. necemo da srbiju pretvore u berzu jeftine radne snage u evropi.

baki 12

pre 10 godina

Funkcionerima bi trebalo uvesti i vise od 20 %, da osete bar malo realnost zivota u Srbiji, jer oni zive u svom svetu izolovani od naroda.

Srbin100%

pre 10 godina

Progresivno oporezivanje zaposlenih u javnom sektoru je najpravicnije resenja i ocekujem da ce vlada izaci sa predlogom konkretnog modela koji ce fokus ustede prebaciti ne na one sa najmanjim primanjima vec na one koji imaju zarade daleko iznad republickog proseka

ретрорефлексија

pre 10 godina

Веома похвалан поступак Вучића,ако се свима смањује плата у јавном сектору онда треба и највишим функционерима који имају највећу плату,једнакост мора бити за све.