Ponedeljak, 17.03.2014.

07:30

10 godina od pogroma na Kosovu

Na današnji dan navršava se deset godina od martovskog pogroma nad Srbina na Kosovu i Metohiji, kada je 17. i 18. marta proterano 4.012 Srba.

Izvor: Beta

10 godina od pogroma na Kosovu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

pokazali ste se, kao i uvek

pre 10 godina

Na zalost, kao i u 99.9% komentara Albanaca na ovakve vesti, i sada vidimo samo jedan primitivni, agresivni i samozaljubljeni sovinizam i nista vise.
Komentari koje pisu Albanci vrlo jasno pokazuju stanje svesti u toj albanskoj tvorevini na Kosovu - za neke jos ni 19. vek nije stigao.

peter

pre 10 godina

"stepen svesti ti je tako nizak pa je svaki razgovor s tobom maltene uzaludan. Drugo, nisi ni izbliza mome IQ"

Neverovatno. Koliko neko treba da glupav da napise ovakvo nesto. Zalosno je sto se na ovu vest javljaju ovakvi Albanci - ipak se radi o ubijenim i proteranim ljudima i minimum bi bilo izjaviti zaljenje kao sto to treba uraditi i kada je vest o albanskim zrtvama. Ali kao i uvek, primitivci su najglasniji.

svega ovde ima

pre 10 godina

@merrmaninegoje

Ako vec citiras Dobricu Cosica, citiraj i onu njegovu recenicu o vama Albancima. Ako ti je ovaj citat o Srbima koji lazu, istinit i ako se pozivas na Cosica, ne postoji ni jedan razlog da kao istinit ne prihvatis i ono sta je o vama Albancima rekao, zar ne? Ili ces da budes selektivan i u ovome? Nemoj da si licemer.
P.S. Ono o "najmanje 4 miliona Albanaca u Turskoj" je fantasticno, na cemu ste vi tamo na Kosovu?

WVW

pre 10 godina

@Naim-Zagreb

Hoces da kazes da su marta 2004. godine Srbi napali vas Albance i da ste se samo "branili"? Ili kako si to zamislio? Vi Albanci i predugo zivite u tom vasem izmisljenom svetu u kojem ste savrsenstvo bez mana, potomci ilira i sta sve ne. Sada je 2014. godina i vreme vam je da se probudite i spustite na zemlju. Previse ste ljudi proterali i ubili da bi ovde izigravali nesto.
P.S. Od kada se vreme racuna od zavrsetka II svetskog rata? Kada se izgovori fraza "poslije II svjetskog rata" onda se poniste zlocini koje ste vi nacisticki saveznici pocinili za vreme II svetskog rata ili sta?

merrmaninegoje

pre 10 godina

janeze,
Kod tebe je to izgleda obrnuto. Put od d to g ti je ko u azbuci... prve komsije. Ne zaboravljamo mi ni SS Skenderbeg, ni cetnike, Rankovica, Garasanina, Seselja, Milosevica, Pankovica, Sretenovica, Legiju, Lilica, Kadijevica, bivse nam radikalce a sada novoizfarbane demokrate, ni I Balkanski rat, II Balkanski rat, I SR, II SR, pa de-albanizaciju teritorije od Albanaca, najmanje 4 miliona Albanaca u Turskoj od 1887 pa do 1970, Goli otok, itd.

Ovo gore je povod, a ovaj nesretni mart 2004 je bio posledica

merrmaninegoje

pre 10 godina

Mladene, kada sam pomenuo Dobricu mislio sam na ovo: “Mi Srbi lažemo da bi smo obmanuli sebe, da utešimo drugog; lažemo iz samilosti, da nas nije strah, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju i tudju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog slobode. Laž je vid našeg patriotizma i potvrda naše urodjene inteligencije. Lažemo stvaralacki, maštovito, inventivno.”
Kao prvo, stepen svesti ti je tako nizak pa je svaki razgovor s tobom maltene uzaludan. Drugo, nisi ni izbliza mome IQ pa ne shvatam zasto bi od tebe, gradjanina Peci koji je svedok toga jezivog ubistva u kafani u Peci, dobio odgovor na pitanje ko je to uradio. Odgovor znam... javno je to Vucic rekao nego bi hteo i od tebe cuti. Trece, Taci, Haradinaj a ni ovi drugi koje si pomenuo nisu nista napisali a i da jesu sigurno bi to procitao kao sto sam procitao Dobricu. Nego, problem je u tome sto ti Dobricine reci shvatio kao nesto sto se mora uvek raditi. U tome se vidi indoktrinacija i ko je bio predmet iste.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Nije Srbija imala nikakvih pretenzija na hrvatske teritorije. Da je htela mogla je Hrvatsku da pregazi za 24 sata "kao plitak potok"?! Te, kako ih Vi nazvaste, "pretenzije" su imali Srbi u Hrvatskoj, koji nisu hteli da žive pod ustaškim režimom i čekaju ponovna klanja i odvodjenja u logore. Znate veoma dobro kako je, gde, i odakle sve počelo. Mislim da je Hrvatska, s obzirom da je požurila da prizna "kosovu" trebala da prizna i Republiku Srpsku Krajinu kao i republiku Srpsku ali, ona to nije što će joj biti velika greška. Naime, mora se biti dosledan. Ne može se nešto podržavati na tudjoj teritoriji a zabranjivati na svojoj. Ako nije genocid preko MILION pobijenih Srba tokom Drugog svetskog rata i proterivanje oko 500.000 Srba sa teritorije Hrvatske tokom poslednjih sukoba, onda genocid i ne postoji. Bombardovani smo zato što nismo hteli da budemo američko i nemačko roblje i da se na teritoriji Srbije ionstalira američki kopneni "razarač" u viodu vojne baze "Bond stil". Zar je to uopšte tajna za vas gradjane Hrvatske?!
(Naim-Zagreb, 18. mart 2014 11:45)

janez

pre 10 godina

@stranac

Kao i obicno, i ti zaboravljas mnogo sto sta od 1912. godine. Npr. albansku SS diviziju Skenderbeg, 10.000 ubijenih Srba na Kosovu tokom II svetskog rata, progone za vreme Tita kada se o tome nije smelo govoriti zbog "bratstva i jedinstva" i mnogo sto sta, ali ne iznenadjuje taj pristup, dug je put od d.ta do glave.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Mladene, jel ti jadan ne bio citiras Dobricu ili sta?
(merrmaninegoje, 18. mart 2014 10:12)
-------------------------------------
Da, Ja sam odrastao na delima Dobrice Ćosića, za razliku od Vas koji ste očito čitali "literaturu" Hašima Tačija, Haradinaja, "junaka" Jašarija i stotine hiljada drugih albanskih "podvižnika", kojima je zločin protiv Srba ili, ubiti Srbina, bio najveći doprinos dokaz njihovog "patriotizma". Gospodine, nemojmo da se lažemo svi problemi na KiM su nastali onda kada je Srbija rtešila da primeni zakone na svoj svojoj teritoriji i ne trpi više teror balističkih bandi, koje su desetinama godina nesmetano harale KOSMET-om. Ako se setite javite nam šta je to o čemu je Dobrica Ćosić pisao a da se nije ostvarilo na KOSMET-u?!Mada sam mišljenja da Vi knjige i ne čitate kako Vas ne bi indoktrinirale.

Naim-Zagreb

pre 10 godina

Beograd -- Na današnji dan navršava se deset godina od martovskog pogroma nad Srbina na Kosovu i Metohiji, kada je 17. i 18. marta proterano 4.012 Srba.

Vi Srbi ste specijalisti za iskrivljavanje istine. Toliko dobro znate iskrivljavati istinu, da skoro čete proglasiti Hrvatsku krivom za teritorijalne pretenzije nad Srbijom, teške zločine počinjene u Hrvatskoj protiv Srbije i genocid Hrvata nad Srbima i Srbije. A jako dobro zna cijeli svijet tko koga napao,tko je imao teritorijalne pretenzije u Sloveniji,Hrvatskoj,BiH i Kosovo, tko je počinio največe zločine nad civilnom stanovništvu u pomenute Države od poslije drugog svijetskog rata ...Postavljajte sebi pitanje : zašto je baš vas NATO bombardirao!!!???

kompleksi su cudo

pre 10 godina

@stranac

Zanimljivo da si i ti "zaboravljas" razne stvari od 1912. Zanimljivo kako si samo preskocio zlocine i ponasanje Albanaca od te 1912. godine. Nije ih bilo? Kako se zove ta "selektivnost", ovde kod nas se zove LICEMERJE a kod vas?

merrmaninegoje

pre 10 godina

"Medjutim,frapirale su me mitomanske laži koje mogu da se prošire medju Albancima,a da to većina tog naroda prihvati kao istinu i,da tu "istinu",posle toga,prenosi sa kolena na koleno?!"

Mladene, jel ti jadan ne bio citiras Dobricu ili sta?

schlyamm

pre 10 godina

@Sait Berisha i ostali
Podsetio bih dezurne albanske aktiviste da je Srbija zbog svojih zlocina bila bombardovana tokom cega je ubijeno na hiljade civila, unistavani su putevi, skole, mostovi, Srbija je bila pod sankcijama, politicki i vojni vrh je poslat u Hag i na kraju Srbiji je oteto 15% teritorije. Cime ste vi Albanci kaznjeni za zlocine koje ste pocinili? CAK STE NAGRADJENI!
Kako vas nije sramota da pravdate i umanjujete zlocine koje ste pocinili na Kosovu? Do Kosova ste se docepali jer ste izigravali nevinu zrtvu i kao takvi NISTE SMELI NI JEDNOG SRBINA NI DA OSAMARITE ali vi ne samo da ste samarali nego ste ubijali, proterivali, pljackali, palili. I ne samo Srbe. Licemerni komentari koje ste ostavili na ovu vest, vrlo jasno pokazuje sta ste i ko ste - moralne gromade koje su zasluzile da dobiju Kosovo, sigurno niste.

bljak

pre 10 godina

@Sait Berisha, Pec

To se zove stara sigurimi skola. Kako samo mesas lazi i istinu, kako samo ubacujes stvari koje veze nemaju sa tim martovskim dogadjajima i zamenjujes teze, kako samo istices samo ono sto se uklapa u taj vas albanski nacionalisticki i sovinisticki svetonazor dok ostalo guras pod tepih. I ti mislis da si bolji od ovog mladena mladenovica?

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Ogavna je i tvoja pismenost.
Sait Berisha, Pec, 17. mart 2014 21:50)
----------------------------------------
Sticajem srećnih ili nesrećnih okolnosti detinjstvo sve do "zrelih" godina proveo sam u Peći.Nagledao sam se na stotine sitnih lopovluka, siledžijstva i uzurpacija imovine pa sve do ritualnih silovanja i pravih zločina nad Srbima.Nažalost,oni nikada nisu obelodanjivani u javnost Srbije,da se ne remeti "bratska i večna ljubav Srba i Albanaca"?!Što je tragičnije,nikada nisu ni procesuirani na pravi način.Možete zamisliti život silovane Srpkinje?Ako ostane,silovaće je svi redom jer je "kurva",ako obznani svoju tragediju neće je razumeti.Ostalo joj je samo da beži.I ona i njena familija.Iskusio sam sve "finese" albanskog zuluma koje svaki Srbin na KiM-u preživljava.Medjutim,frapirale su me mitomanske laži koje mogu da se prošire medju Albancima,a da to većina tog naroda prihvati kao istinu i,da tu "istinu",posle toga,prenosi sa kolena na koleno?!Tipični primeri su "jednonacionalno trovanje",potom, kao bajagi štrajk rudara u Trepči,onda,egzodus 800.000 Albanaca koji su bežali pred "okrutnom čizmom" srpske policije i,na kraju,ubistvo albanske dece koju su "zli Srbi" naterali da skoče u Ibar?!O vadjenju organa i činjenici da za zločine protiv Srba nije odgovarao NIJEDAN Albanac nekom drugom prilikom?!Ipak, samo jedno pitanje?U Peći danas nema NIJEDNOG Srbina,da li,možda,možete da nam kažete,ZAŠTO?Čak i Vi,kao "pismen" čovek opravdavate albanske zločine?!

stranac

pre 10 godina

Kao obićno, Bojane, zaboravljaš sve godine od 1912 pa do danas! Dimitrij Tucović? Nikad ćuo? Pa sigurno je izdajnik Srpskog naroda! Odakle dođoši u Vojvodini? Od 30% Srba na 70%? Iliću, nije sve crno belo, obićno je sivo, a to ti još nije došlo od. do glave!:))

Mitroviku

pre 10 godina

U ime svih albanaca ja se izvinjavam za svu tu golgotu sto ste preziveli tih dana, za hiljade i hiljade ubijenih i zaklanih srba i to sve deca i zene jadne, za stotine hiljade izgorelih kuca, za jedno dvesta hiljada srpskih crkava starih po jedno milion godina (i to pre nase ere)...
Pa dajte ljudi, salu na stranu, nemojmo preterivati sa emocijama jer bas su nas te emocije dovele gde smo i vi a i mi - na dnu..

Бојан Илић

pre 10 godina

Molim Moderaciju da odobri objavu ovog komentara, ma kako nepismen bio, jer to i Mladenovic odobrava!
(Sait Berisha, Pec, 17. mart 2014 21:50)

Много се ти Бериша правиш наиван!
Шта за потопљену децу?!
Знаш добро да је намештаљка као и Рачак, али ти је лакше да продајеш маглу овде!
Шта ти мислиш, за све почиње историја од '99-е?!
Неее комшија, памте Срби као слонови!

А и то што покушаваш "перфидно" да оправдаш дивљање пре 10 година, нека ти служи на части!
То што су твоји суграђани каменовали аутобусе са верницима који су дошли на устоличење Патријарха исто!
То што сте од гробаља направили депоније, исто тако!

Зар ти је изашло из главе оно за шта се терети Гњиланска група?!
Жута кућа је србијанска пропаганда?!?

И још много много тога....
Само ти помињи филмове... има их доста, само немају "простор" у овом смрдљивом свету!

На част нека ти и то служи Бериша из Пеје...

Sait Berisha, Pec

pre 10 godina

(M. Mladenović,):” Mene ne nerviraju albanski komentari. Baš nasuprot, treba ih objavljivati ma kako ogavni i nepismeni bili”
Ogavna je i tvoja pismenost.
Pratio sam tada, preko kosovskih medija desavanje sa nestalom decom u severnoj Mitrovici i obavestavao redakciju Vesti B92, da sve ide ka tragicnom razvoju. Srbi su Caglavici vec dva dana bili blokirali najvazniji put, Pristina- Skopje. I desilo se najgore. Stradalo je , po zvanicnim izvorima, 19 ljudi. RTS namerno skriva da je stradalo 8 Srba i 11 Albanaca. Potopljena deca...? To je najtragicniji bilans. Crkve i manastiri su obnovljeni kao i vecina stanbenih objekata.
Zasto ne navedete da je u Beogradu, unistena jedina preostala dzamija, Bajrakli. Kao i ona u Nisu. Unistili su ih divljaci i varvari, zar ne?
Tokom ’98. i ’99. spaljeno, unisteno, cak i buldozerom sravnjeno, (dzamija u selu Lodza), 218 muslimanskih verskih objekata. Istina, nijedna nije bila “starija od 1500 godina” ali su takodje sluzile vernicima, istina, inoverne.
Da li treba svake godine, 2.aprila, pustati "film" o spaljenoj porodici Vejsa iz Djakovice, sa 12 dece od 2 do 16 godina? Ili “film” 27. aprila o smaknucu 377 civila u selu Meja? Ili o piceriji “Kalabrija”, 24. Marta ? Takvih varvarskih zlocina po Kosovu '98. i '99. bilo je mnogo. Ali tvoja zasljepljenost mrznjom ne da da se toga secas!
Molim Moderaciju da odobri objavu ovog komentara, ma kako nepismen bio, jer to i Mladenovic odobrava!

jmbg

pre 10 godina

@Zijad Zivim u toj istoj Bosni (RS), pratim medije sa svih strana (vase obozavam) i mogu da kazem da se vi Bosnjaci 20 godina nicim drugim i ne bavite nego velicanjem sopstvenih stradanja u proteklom gradjanskom ratu (ili agresiji kako vi to vise volite zvati). Ovo oko 1000 dzamija me podsjeca na ratni intervju Harisa Silajdzica (nisam siguran da li je CNN-u ili BBC-u) kada na tecnom engleskom prica kako su Srbi pobili 200-300 000 muslimana i silovali 50 000 muslimanki... Kasnije se ispostavilo da sveukupno nije bilo toliko mrtvih, a i ova druga cifra...pa kada bi onda stigli ratovati da je istina? Tako se dobijao marketinski rat u kojem ste nas blago receno poderali.
Niti jednog momenta ne sporim da su pripadnici moga naroda ucinili grozne stvari "u ime srpstva", cak mislim da je dosta ljudi svjesna i stidi se toga. Sa druge strane naprosto je fascinirajuce kako se na bilo kakav spomen zlocina Bosnjaka nad Srbima digne kuka i motika sa pricom kako ste se branili (ne mozes pociniti zlocin ako si vojno slabiji pa si prinudjen da se branis?!?), kako su to cetnici...niti jednog momenta se ne nadje neko sa dovoljno ljudskosti pa da kaze da nisu svi pobijeni Srbi bili vojnici. Ne, sve je to bilo opravdano(!) jer se branila (Alijina) Bosna.
P.S. Cak vam ratni zlocinac i kriminalac Naser Oric ima status narodnog heroja...
P.P.S. Znam da sam malo skrenuo sa teme, kao i moj zemo, pa bih vas molio da nas ravnopravno ispostujete i objavite i moj komentar. Hvala!

Milica

pre 10 godina

Zijad., 17. mart 2014 17:55
Morate Zijade pustati filmove o našim zlodelima. Jer samo tako ćemo mi znati šta smo uradili a i vi ćete shvatiti koja je težina naših nedela bila i neće vam niko moću plasirati laži i neistine o tome. Mi ne pustamo filmove o tome jer smo okupirani, za nas puštaju stranici koji osećaju grižu savest jer su njihove zemlje okrvarile ruke u našem jadu!

Jako je bitno znanje, šta se desilo, kada i zbog čega. Pitajte se zašto ne ulaze u naše i vaše istorije šta se stvarno dešavalo u onom građanskom ratu. Pa samo zato što bi smo i mi i vi shvatili ko je glavni krivac za naše svađe a to sigurno ne bi odgovaralo međunarodnoj zajednici. Žalosno, ali još jednom smo, posle 2 vetskog rata, naseli na provokacije i interese velikih sila. Znači, radi se o nečijoj gluposti a ti Zijade proceni čijoj (našoj i vašoj)!?

Vasilije

pre 10 godina

lili, 17. mart 2014 16:53
Svaka čast Vama! Da je više takvih poštenih ljudi bilo bi mira i blagostanja na ovom našem brdovitom Balkanu i ne bi nam stranci krojili sudbine!

Svaka Vam čast i nemojte žaliti za tim poslom koji je možda dobro plaćen, ali je prljav i nečastiv. Siguran sam naći ćete vi bolji posao od toga jer ima boga! Pozdrav za lili!!!

Ivan

pre 10 godina

Da i 10 godina Eu nista nije preduzela po tom pitanju cak je i priznala samozvanu drzavu ciju Vladu predstavljaju ljudi direktno ili indirektno povezani sa tzv zutom kucom, i mnogim drugim kriminalnim organizacijama.

Zoran.hr

pre 10 godina

(daj bombona da sisamo, 17. mart 2014 11:59)

Meni je iskreno zao ovih ljudi sta su protjerani sa njihove zemlje i iz domovine, jer ipak smatram da Kosovo pripada Srbiji, koliko god Albanaca tamo zivjelo.

I sta mi je isto jako tuzno je cinjenica, da su paljene i unistene Crkve, koje imaju veliko znacenje za kulturu ali i vjernike. Naravno, dogadjale su se stvari sa svacije strane, ali meni kao krscaninu je neshvatljivo da se rade takve stvari. Zato Vatikan sigurno i ne zeli priznati Kosovo.

Nazalost, Albanci sami ne shvacaju da su se odrekli Crkve, pravoslavjla i katolicizma, da bi bolje zivjeli sa povlasticama osmanskih okupatora. Ali kako pokazuju neki podaci (sluzbeno povijesni), Albancima religija i vjera u to vrijeme nisu predstavljali nesto bitno, tako da su lako presli na Islam da bih bolje zivjeli. Mozda je ta agresija na Crkve na Kosovu objasnjiva na taj nacin, jer im jednostavno nista ne znaci. Nazalost.

daj bombona da sisamo

pre 10 godina

@Kad bi mi Bosnjaci Mladene poceli pustati filmove vasih ruku djela koja ste pocinili 1992-1995 trebalo bi 100 Godina da se ti filmovi odgledaju.Samo ste u Bosni do temelja srusili 1000 dzamija na stotine mezaristana preorali i na njima napravili parking mjesta i drugo stosta.
(Zijad., 17. mart 2014 17:55)

Sreca tvoja, Zijade, sto niko u handzar diviziji nije im'o i-phone, pa ni kameru, od '41-45, pa nismo imali priliku da vidimo malo vasih ruku djela. Da ti ne pricam o tome kakve bi "blokbastere" gledali, za koje je bilo "materijala" u periodu od 500 godina vase okupacije balkana. Cisto da te podsjetim, Zijade, da istorija/historija ne pocinje od '92-e, a i da pocinje, nista manje ruke tvojih sunarodnika nisu krvave. Samo ste imali, kako da se izrazim, bolju PR sluzbu.

imri

pre 10 godina

A sta je sa masovnim grobnicama sa LesevaAlbanske civile u Srbiju, kao Petrovo Selo, Raska, da li je neko osudjen sa skrivinje zlocine cinjene nad Albancskim civilima na Kosovu??!!

Бојан Илић

pre 10 godina

Kad bi mi Bosnjaci Mladene poceli pustati filmove vasih ruku djela koja ste pocinili 1992-1995 trebalo bi 100 Godina da se ti filmovi odgledaju.Samo ste u Bosni do temelja srusili 1000 dzamija na stotine mezaristana preorali i na njima napravili parking mjesta i drugo stosta.
(Zijad., 17. mart 2014 17:55)

"Нож"- Вук Драшковић

poturica gori od turcina

pre 10 godina

@Zijad

To znaci da ti podrzavas paljenje srpskih crkvi i manastira na Kosovu? Tako kazi. Nasao si opravdanje, samo ne mislis da bi isto tako moglo da se nadje opravdanje i za paljenje dzamija po Bosni?

Ze.

pre 10 godina

Sta je sa odgovornima iz te famozne "medjunardne zajednice"? Ne bi Albanci mogli tako masovno da pale i ruse da ih nisu pustili Amerikanci, Nemci i ostali. Dosta je indikativno bilo ponasanje enmackih vojnika koji su se samo makli i prepustili prostor rulji da pali, rusi i ubija. Da li ce Srbija tj. svemoguci Vucic da zatrazi od Nemacke da se kazne odgovorni Nemci za to sta se desilo na Kosovu kao sto to Nemacka trazi od Srbije da se kazne oni koji su palili nemacku ambasadu? Malo morgen.

Ja+

pre 10 godina

(Zijad., 17. mart 2014 17:55)
Kako ste svi tako jaki da se izivljavate nad narodom protiv koga je bio ceo Nato pa ne sme da zucne.1000 Dzamija,1000 filmova.Svi ste vi bili u Austrougarskoj vojsci u napadu na samu Srbiju zajedno sa Bugarima,Albancima,Hrvatima.Dokle bre vise izmisljate!!!!!!Laz je smrtni greh.....

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Kad bi mi Bosnjaci Mladene poceli pustati filmove vasih ruku djela koja ste pocinili 1992-1995 trebalo bi 100 Godina da se ti filmovi odgledaju.Samo ste u Bosni do temelja srusili 1000 dzamija na stotine mezaristana preorali i na njima napravili parking mjesta i drugo stosta.
(Zijad., 17. mart 2014 17:55)
-----------------------------
Kao prvo to je "masna" laž?! Na nivou onog opštinskog genocida i ostalih marifetluka koje je Alija Izetbegovićč bio spreman da kreira ne bi li, žrtvujući svoj narod, dobio ono što mu je obećavano, a nije dobio, pa sada njegovi naslednici muku muče da naprave "funlkcionalnu" državu odnosno, da dobiju u miru, i na prevaru, ono što nisu uspeli da dobiju "na pušku". Sve ste srpske crkve i manastire čuvali i održavali da je to neverovatno?! Čak ste i spomenik Branku Ćopiću porušili ne bi li ga spasili od Srba?! Vaše filmove u kojima se Srbi prikazuju kao vrhunski divljaci, gledamo 20 i više godina?! Vreme je da na videlo izadju i vaše "multietničke" intencije koje su bile opasne po život svakog Srbina. Možda bi bilo bolje da se pokrijete. Turski "zeman" se više neće vratiti na Balkan.

Interesuje me

pre 10 godina

Zbog cega nikada ne pricate o periodu od 1996. do 1999. godine. Od tad su poceli oruzani sukobi na Kosovu izmedju pripadnika OVK i vojske Jugoslavije. Tada nisu Srbi sa Kosova kukali mnogo, nisu se preterano zalili posto su ginuli masovno ovi drugi i bili proterivani sa svojih ognjista. Umesto sto sagledate posledice ovog dogadjaja bolje bi bilo da potrazite sta je uzrok svemu ovome.
Evo nekih citata:

Uvek sam vozio sa Kosova za Bor noću; kamion sam predavao policajcima na ulazu u topionicu bakra u kompleksu Rudarsko-topioničarskog bazena Bor.“
(Jedan od vozača)
On pretpostavlja da su leševi bili spaljivani u pećima za topljenje bakarne rude (temperatura topljenja bakra je 1083 stepena celzijusa) ili su možda zakopavani negde na teritoriji rudnika. 6. aprila 1999. godine je u Kladovu iz Dunava isplivala hladnjača s prizrenskim tablicama i sa oko 80 leševa.
„U momentu kada smo mi to privukli do obale, onda je došlo do konsultacije da li da otvorimo, da vidimo šta je to toliko teško da ne možemo kamion da dignemo. Kad smo otvorili vrata, ukazao se jeziv prizor, a to su bili leševi. Mi nismo znali onda ni čiji su, ni šta je, kasnije se to saznalo.[19]“
(Jedan od ronilaca)

ljubinko

pre 10 godina

Znaci tako, mi koji smo proterani 1999 - nista.
Sta smo mi - ljudi ili ne.

Bitno je da su proterani 17.marta 2004.
Odlicno znam ko je sve kako prosao u tom proterivanju

Nataeos

pre 10 godina

Stalno podpaljujete,nikad mira na ovakav nacin.
(sa strane, 17. mart 2014 08:56)

pa da treba onda zaboraviti i 11 novembar, 8 maj i tako dalje jel?

Zijad.

pre 10 godina

Kad bi mi Bosnjaci Mladene poceli pustati filmove vasih ruku djela koja ste pocinili 1992-1995 trebalo bi 100 Godina da se ti filmovi odgledaju.Samo ste u Bosni do temelja srusili 1000 dzamija na stotine mezaristana preorali i na njima napravili parking mjesta i drugo stosta.

abramovic

pre 10 godina

Sjecam se sluzio sam vojsku republike srpske tada, skupili smo se bili da iz hercegovine krenemo na kosovo sa dva kamiona ali vratise nas njemci i amerikanci sa granice i umalo da se pobijemo. Slava poginulima na kosovu

lili

pre 10 godina

ja sam ocevidac svega sto se desilo 17-18 marta.2004 inace sam alb.iz juzne strane Mitrovice, zbog tih dogadjaja tih dana ja sam morao da izgubim i moj posao,kao prevodilac srsko-alb.jezika u opstem vojnom stabu francuske vojske.jer nisam bio saglasan sa tim sto se desilo tih dana,dok je vojni stab fr.vojske bilo,poznato sa mogucem dogagjaja,megjutim niko nista nije preduzeo,da do tih dogagjaja ne dogje.i kad sam zatrazio od Generala fr.vojske zbog cega niste nista preduzeli,bio sam otpusten sa posla,kao nepoverljiv covek za fr.vojsku.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

MLADENE MLADENOVICU : Mozda bi se i obelezavala ova zalosna godisnjica da na vlasti nemamo instaliranu bulumentu ( juce zacementiranu) koju je zlocinacki Zapad postavio da DOKUSURI SRBE I SRBIJU. Znam neko ce reci: pa ljudi dobili izbore. Da, da, dobili izbore ali kako? Tako sto su zaveli teror i totalni medijski mrak zbog kojeg se nista nacional-patriotsko skoro i nije moglo cuti. I oni govore o "rezultatima" . Dakle, suma sumarum nastradali smo i od sinoc smo definitvno usli u PRAVI POCETAK KRAJA SRBIJE KAO DRZAVE. Ono sto nisu mogli u Prvom, Drugom kao i ratu 1999 ostvarice pomocu ove MARIONETSKE VLADE. Iskreno, sva moja razmisljanja se od sinoc krecu u pravcu NAPUSTANJA SRBIJE PO SVAKU CENU. Ovo je vec neizdrzivo a sta ce tek biti mogu pretpostaviti. Ne zelim da mi deca odrastaju i sticu zrelost u DIKTATURI. To nikako!!! BUDUCA DIJASPORA !!!
(BUDUCA DIJASPORA, 17. mart 2014 13:06)
-------------------------------------
U mnogim stvarima se u potpunosti slažem sa Vama samo što mislim da su omču oko vrata Srbiji stavili i dobro zategli petooktobarski revolucionari, koje su na vlast ustoličili "naši zapadni prijatelji i bombarderi", pošto Srbiju nisu uspeli vojno i ekonomski da slome. Njihov štetočinski rad će nas mnogo koštati još dugo godina. Oni su, svesno ili ne, za novac ili iz entuzijazma, Srbiji svezali i noge i ruke. Inače, "dijasporac" se ne postaje. U duši ste "dijaspoprac" ili, kako rekoste, "nacional patriota".

BUDUCA DIJASPORA

pre 10 godina

MLADENE MLADENOVICU : Mozda bi se i obelezavala ova zalosna godisnjica da na vlasti nemamo instaliranu bulumentu ( juce zacementiranu) koju je zlocinacki Zapad postavio da DOKUSURI SRBE I SRBIJU. Znam neko ce reci: pa ljudi dobili izbore. Da, da, dobili izbore ali kako? Tako sto su zaveli teror i totalni medijski mrak zbog kojeg se nista nacional-patriotsko skoro i nije moglo cuti. I oni govore o "rezultatima" . Dakle, suma sumarum nastradali smo i od sinoc smo definitvno usli u PRAVI POCETAK KRAJA SRBIJE KAO DRZAVE. Ono sto nisu mogli u Prvom, Drugom kao i ratu 1999 ostvarice pomocu ove MARIONETSKE VLADE. Iskreno, sva moja razmisljanja se od sinoc krecu u pravcu NAPUSTANJA SRBIJE PO SVAKU CENU. Ovo je vec neizdrzivo a sta ce tek biti mogu pretpostaviti. Ne zelim da mi deca odrastaju i sticu zrelost u DIKTATURI. To nikako!!! BUDUCA DIJASPORA !!!

Косовско девојче

pre 10 godina

Косово и Метохија је рана српском народу, директ на срцу и зато српски народ ЋУТИ...још за мало дана...

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Mene ne nerviraju albanski komentari. Baš nasuprot, treba ih objavljivati ma kako ogavni i nepismeni bili. Samo će na taj način "neverne Tome" u Srbiji, čije su g..ze u zavetrini, shvatiti sa kakvom pošasti imamo posla ili, bolje rečeno, srpska populacioja na KiM. Mene nervira naš autošovinizam, koji nas tera da ne objavljujemo odgovore na nevidjene laži i podmetanja albanskih "multietničara"?! To je svojevsrna autodiskriminacija, tipična za ovaj narod. Inače, današnji dan, kao i prethodnih godina, samo svedoči kakav smo mi narod. Jedna napomena, negde na marginama, da je toga dana spaljeno toliko i toliko manastira i hramova starijih od 1500 godina i pobijeno toliko i toliko ljudi?! Ovoga dana, svake godine, u odredjeno vreme, na 5 minuta treba zaustaviti sve, u znak sećanja na divljanje arnautskih masa, na ubijanje ljudi i uništavanje najstarijih kulturnih spomenika Srba. Na svim TV medijima, treba pustati filmove na kojioma se vidi najprimitivnije i najdivljačkije varvarstvo na delu?! Treba neprestano "okretati" onaj film na kome se vidi Crkva u Prištini koju su ljudi napali kao gamad, kao zveri koje rastržu neku bespomoćnu plemenitu divljač?! Mi ćutimo i sve to izgovaramo poluglasno, u potaji, da se ne čuje, kao da se radi o našoj sramoti?!

aljbanski amaterski spineraj, neprocenjivo

pre 10 godina

@agim

Evo sta o tim "presudama" kaze Human Rights Watch: Prijave su podignute uglavnom za sitne kradje i kazne su uglavnom uslovne. Npr. za paljenje crkve iz 14. veka kazna je sa dve godine zatvora preinacena na uslovnu kaznu. Od 50.000 ucesnika podignuta je optuznica protiv njih 300 do 400 od kojih je SAMO polovina dobilo i svoje sudske presude - u svim slucajevima kazne su ISPOD zakonskog minimuma. Izuzetak je presuda od 16 godina kazne za ubistvo Srbina i 5 godina za bacanje bombe na pripadnike KFOR-a a za sta je osudjen Srbin.

Imas "agime" detaljan izvestaj na HRW sajtu pa prostudiraj a dotle, izigravaj ovo sto izigravas negde gde vas ne poznaju.

dnodna

pre 10 godina

Komentari ovih par Albanaca koji se ovde svakodnevno javljaju sasvim dobro oslikavaju kakav debakl je ta albanska "drzava kosova". Amerikanci su se kao borili protiv nacionalizma a na Kosovu su omogucili nicanje jednog bolesnog, velikoalbanskog-mitoman-narcis-sovinistckog drustva ciji nam "cvetovi" svakodnevno ovde demonstriraju svoj repertoar.

samo polako

pre 10 godina

@brax

Nista ti ne brini, upravo se sprema sud i za vasu, albansku "demokratiju". Jos se ne zna gde ce biti sediste ali ce suda biti. Taman malo da vidite malo od svog pravog lica.

daj bombona da sisamo

pre 10 godina

Hm, malo komentara... to je moj prvi utisak. Znam da samo 4000 protjeranih, nekoliko ubijenih i par stotina zapaljenih crkava i kuca nisu ni priblizno "atraktivni" kao Srebrnica, ili Vukovar, ali covjek bi ocekivao barem deseti dio standardne postave komentatora iz "prijateljskih" zemalja u okruzenju.

P.S. Zasto "zvanicna Pristina" ne slavi ovaj datum? Ova epska pobjeda nad okupatorom nije bas kao "oluja", ali kad hrvati mogu da slave "oluju", i to direktno pod nosom Brisela, ne vidim zasto bi se kosovari* ustezali oko proslave svoje pobjede, kakva god da je - njihova je. Ako misle da u skorijoj buducnosti postanu dio evropske porodice, morace sto prije da nadju neki svoj praznik usko vezan za zlocine i genocid nad srbima, i pocnu sa redovnim proslavama.

Nik

pre 10 godina

Stalno podpaljujete,nikad mira na ovakav nacin.
(sa strane, 17. mart 2014 08:56)

"Ko svoju istoriju ne poznaje, osudjen je da je ponavlja"

"Bolje je cutati i odavati utisak glupog, nego progovoriti i odagnati svaku sumnju"

agim

pre 10 godina

Međunarodni tužioci i sudije na Kosovu i Metohiji procesuirali su sedam slučajeva uništavanja crkava i 67 osoba osudili na zatvorske kazne od 21 meseca do 16 godina. Da li ste procitali ovo svi oni sto svakodnevno izjavljuju da za ovo paljenje crkava nijedan Albanac nije osudjen ?

dnodna

pre 10 godina

Komentari ovih par Albanaca koji se ovde svakodnevno javljaju sasvim dobro oslikavaju kakav debakl je ta albanska "drzava kosova". Amerikanci su se kao borili protiv nacionalizma a na Kosovu su omogucili nicanje jednog bolesnog, velikoalbanskog-mitoman-narcis-sovinistckog drustva ciji nam "cvetovi" svakodnevno ovde demonstriraju svoj repertoar.

aljbanski amaterski spineraj, neprocenjivo

pre 10 godina

@agim

Evo sta o tim "presudama" kaze Human Rights Watch: Prijave su podignute uglavnom za sitne kradje i kazne su uglavnom uslovne. Npr. za paljenje crkve iz 14. veka kazna je sa dve godine zatvora preinacena na uslovnu kaznu. Od 50.000 ucesnika podignuta je optuznica protiv njih 300 do 400 od kojih je SAMO polovina dobilo i svoje sudske presude - u svim slucajevima kazne su ISPOD zakonskog minimuma. Izuzetak je presuda od 16 godina kazne za ubistvo Srbina i 5 godina za bacanje bombe na pripadnike KFOR-a a za sta je osudjen Srbin.

Imas "agime" detaljan izvestaj na HRW sajtu pa prostudiraj a dotle, izigravaj ovo sto izigravas negde gde vas ne poznaju.

Nik

pre 10 godina

Stalno podpaljujete,nikad mira na ovakav nacin.
(sa strane, 17. mart 2014 08:56)

"Ko svoju istoriju ne poznaje, osudjen je da je ponavlja"

"Bolje je cutati i odavati utisak glupog, nego progovoriti i odagnati svaku sumnju"

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Mene ne nerviraju albanski komentari. Baš nasuprot, treba ih objavljivati ma kako ogavni i nepismeni bili. Samo će na taj način "neverne Tome" u Srbiji, čije su g..ze u zavetrini, shvatiti sa kakvom pošasti imamo posla ili, bolje rečeno, srpska populacioja na KiM. Mene nervira naš autošovinizam, koji nas tera da ne objavljujemo odgovore na nevidjene laži i podmetanja albanskih "multietničara"?! To je svojevsrna autodiskriminacija, tipična za ovaj narod. Inače, današnji dan, kao i prethodnih godina, samo svedoči kakav smo mi narod. Jedna napomena, negde na marginama, da je toga dana spaljeno toliko i toliko manastira i hramova starijih od 1500 godina i pobijeno toliko i toliko ljudi?! Ovoga dana, svake godine, u odredjeno vreme, na 5 minuta treba zaustaviti sve, u znak sećanja na divljanje arnautskih masa, na ubijanje ljudi i uništavanje najstarijih kulturnih spomenika Srba. Na svim TV medijima, treba pustati filmove na kojioma se vidi najprimitivnije i najdivljačkije varvarstvo na delu?! Treba neprestano "okretati" onaj film na kome se vidi Crkva u Prištini koju su ljudi napali kao gamad, kao zveri koje rastržu neku bespomoćnu plemenitu divljač?! Mi ćutimo i sve to izgovaramo poluglasno, u potaji, da se ne čuje, kao da se radi o našoj sramoti?!

samo polako

pre 10 godina

@brax

Nista ti ne brini, upravo se sprema sud i za vasu, albansku "demokratiju". Jos se ne zna gde ce biti sediste ali ce suda biti. Taman malo da vidite malo od svog pravog lica.

daj bombona da sisamo

pre 10 godina

Hm, malo komentara... to je moj prvi utisak. Znam da samo 4000 protjeranih, nekoliko ubijenih i par stotina zapaljenih crkava i kuca nisu ni priblizno "atraktivni" kao Srebrnica, ili Vukovar, ali covjek bi ocekivao barem deseti dio standardne postave komentatora iz "prijateljskih" zemalja u okruzenju.

P.S. Zasto "zvanicna Pristina" ne slavi ovaj datum? Ova epska pobjeda nad okupatorom nije bas kao "oluja", ali kad hrvati mogu da slave "oluju", i to direktno pod nosom Brisela, ne vidim zasto bi se kosovari* ustezali oko proslave svoje pobjede, kakva god da je - njihova je. Ako misle da u skorijoj buducnosti postanu dio evropske porodice, morace sto prije da nadju neki svoj praznik usko vezan za zlocine i genocid nad srbima, i pocnu sa redovnim proslavama.

BUDUCA DIJASPORA

pre 10 godina

MLADENE MLADENOVICU : Mozda bi se i obelezavala ova zalosna godisnjica da na vlasti nemamo instaliranu bulumentu ( juce zacementiranu) koju je zlocinacki Zapad postavio da DOKUSURI SRBE I SRBIJU. Znam neko ce reci: pa ljudi dobili izbore. Da, da, dobili izbore ali kako? Tako sto su zaveli teror i totalni medijski mrak zbog kojeg se nista nacional-patriotsko skoro i nije moglo cuti. I oni govore o "rezultatima" . Dakle, suma sumarum nastradali smo i od sinoc smo definitvno usli u PRAVI POCETAK KRAJA SRBIJE KAO DRZAVE. Ono sto nisu mogli u Prvom, Drugom kao i ratu 1999 ostvarice pomocu ove MARIONETSKE VLADE. Iskreno, sva moja razmisljanja se od sinoc krecu u pravcu NAPUSTANJA SRBIJE PO SVAKU CENU. Ovo je vec neizdrzivo a sta ce tek biti mogu pretpostaviti. Ne zelim da mi deca odrastaju i sticu zrelost u DIKTATURI. To nikako!!! BUDUCA DIJASPORA !!!

Косовско девојче

pre 10 godina

Косово и Метохија је рана српском народу, директ на срцу и зато српски народ ЋУТИ...још за мало дана...

lili

pre 10 godina

ja sam ocevidac svega sto se desilo 17-18 marta.2004 inace sam alb.iz juzne strane Mitrovice, zbog tih dogadjaja tih dana ja sam morao da izgubim i moj posao,kao prevodilac srsko-alb.jezika u opstem vojnom stabu francuske vojske.jer nisam bio saglasan sa tim sto se desilo tih dana,dok je vojni stab fr.vojske bilo,poznato sa mogucem dogagjaja,megjutim niko nista nije preduzeo,da do tih dogagjaja ne dogje.i kad sam zatrazio od Generala fr.vojske zbog cega niste nista preduzeli,bio sam otpusten sa posla,kao nepoverljiv covek za fr.vojsku.

agim

pre 10 godina

Međunarodni tužioci i sudije na Kosovu i Metohiji procesuirali su sedam slučajeva uništavanja crkava i 67 osoba osudili na zatvorske kazne od 21 meseca do 16 godina. Da li ste procitali ovo svi oni sto svakodnevno izjavljuju da za ovo paljenje crkava nijedan Albanac nije osudjen ?

abramovic

pre 10 godina

Sjecam se sluzio sam vojsku republike srpske tada, skupili smo se bili da iz hercegovine krenemo na kosovo sa dva kamiona ali vratise nas njemci i amerikanci sa granice i umalo da se pobijemo. Slava poginulima na kosovu

Zijad.

pre 10 godina

Kad bi mi Bosnjaci Mladene poceli pustati filmove vasih ruku djela koja ste pocinili 1992-1995 trebalo bi 100 Godina da se ti filmovi odgledaju.Samo ste u Bosni do temelja srusili 1000 dzamija na stotine mezaristana preorali i na njima napravili parking mjesta i drugo stosta.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

MLADENE MLADENOVICU : Mozda bi se i obelezavala ova zalosna godisnjica da na vlasti nemamo instaliranu bulumentu ( juce zacementiranu) koju je zlocinacki Zapad postavio da DOKUSURI SRBE I SRBIJU. Znam neko ce reci: pa ljudi dobili izbore. Da, da, dobili izbore ali kako? Tako sto su zaveli teror i totalni medijski mrak zbog kojeg se nista nacional-patriotsko skoro i nije moglo cuti. I oni govore o "rezultatima" . Dakle, suma sumarum nastradali smo i od sinoc smo definitvno usli u PRAVI POCETAK KRAJA SRBIJE KAO DRZAVE. Ono sto nisu mogli u Prvom, Drugom kao i ratu 1999 ostvarice pomocu ove MARIONETSKE VLADE. Iskreno, sva moja razmisljanja se od sinoc krecu u pravcu NAPUSTANJA SRBIJE PO SVAKU CENU. Ovo je vec neizdrzivo a sta ce tek biti mogu pretpostaviti. Ne zelim da mi deca odrastaju i sticu zrelost u DIKTATURI. To nikako!!! BUDUCA DIJASPORA !!!
(BUDUCA DIJASPORA, 17. mart 2014 13:06)
-------------------------------------
U mnogim stvarima se u potpunosti slažem sa Vama samo što mislim da su omču oko vrata Srbiji stavili i dobro zategli petooktobarski revolucionari, koje su na vlast ustoličili "naši zapadni prijatelji i bombarderi", pošto Srbiju nisu uspeli vojno i ekonomski da slome. Njihov štetočinski rad će nas mnogo koštati još dugo godina. Oni su, svesno ili ne, za novac ili iz entuzijazma, Srbiji svezali i noge i ruke. Inače, "dijasporac" se ne postaje. U duši ste "dijaspoprac" ili, kako rekoste, "nacional patriota".

Nataeos

pre 10 godina

Stalno podpaljujete,nikad mira na ovakav nacin.
(sa strane, 17. mart 2014 08:56)

pa da treba onda zaboraviti i 11 novembar, 8 maj i tako dalje jel?

Sait Berisha, Pec

pre 10 godina

(M. Mladenović,):” Mene ne nerviraju albanski komentari. Baš nasuprot, treba ih objavljivati ma kako ogavni i nepismeni bili”
Ogavna je i tvoja pismenost.
Pratio sam tada, preko kosovskih medija desavanje sa nestalom decom u severnoj Mitrovici i obavestavao redakciju Vesti B92, da sve ide ka tragicnom razvoju. Srbi su Caglavici vec dva dana bili blokirali najvazniji put, Pristina- Skopje. I desilo se najgore. Stradalo je , po zvanicnim izvorima, 19 ljudi. RTS namerno skriva da je stradalo 8 Srba i 11 Albanaca. Potopljena deca...? To je najtragicniji bilans. Crkve i manastiri su obnovljeni kao i vecina stanbenih objekata.
Zasto ne navedete da je u Beogradu, unistena jedina preostala dzamija, Bajrakli. Kao i ona u Nisu. Unistili su ih divljaci i varvari, zar ne?
Tokom ’98. i ’99. spaljeno, unisteno, cak i buldozerom sravnjeno, (dzamija u selu Lodza), 218 muslimanskih verskih objekata. Istina, nijedna nije bila “starija od 1500 godina” ali su takodje sluzile vernicima, istina, inoverne.
Da li treba svake godine, 2.aprila, pustati "film" o spaljenoj porodici Vejsa iz Djakovice, sa 12 dece od 2 do 16 godina? Ili “film” 27. aprila o smaknucu 377 civila u selu Meja? Ili o piceriji “Kalabrija”, 24. Marta ? Takvih varvarskih zlocina po Kosovu '98. i '99. bilo je mnogo. Ali tvoja zasljepljenost mrznjom ne da da se toga secas!
Molim Moderaciju da odobri objavu ovog komentara, ma kako nepismen bio, jer to i Mladenovic odobrava!

imri

pre 10 godina

A sta je sa masovnim grobnicama sa LesevaAlbanske civile u Srbiju, kao Petrovo Selo, Raska, da li je neko osudjen sa skrivinje zlocine cinjene nad Albancskim civilima na Kosovu??!!

ljubinko

pre 10 godina

Znaci tako, mi koji smo proterani 1999 - nista.
Sta smo mi - ljudi ili ne.

Bitno je da su proterani 17.marta 2004.
Odlicno znam ko je sve kako prosao u tom proterivanju

daj bombona da sisamo

pre 10 godina

@Kad bi mi Bosnjaci Mladene poceli pustati filmove vasih ruku djela koja ste pocinili 1992-1995 trebalo bi 100 Godina da se ti filmovi odgledaju.Samo ste u Bosni do temelja srusili 1000 dzamija na stotine mezaristana preorali i na njima napravili parking mjesta i drugo stosta.
(Zijad., 17. mart 2014 17:55)

Sreca tvoja, Zijade, sto niko u handzar diviziji nije im'o i-phone, pa ni kameru, od '41-45, pa nismo imali priliku da vidimo malo vasih ruku djela. Da ti ne pricam o tome kakve bi "blokbastere" gledali, za koje je bilo "materijala" u periodu od 500 godina vase okupacije balkana. Cisto da te podsjetim, Zijade, da istorija/historija ne pocinje od '92-e, a i da pocinje, nista manje ruke tvojih sunarodnika nisu krvave. Samo ste imali, kako da se izrazim, bolju PR sluzbu.

Interesuje me

pre 10 godina

Zbog cega nikada ne pricate o periodu od 1996. do 1999. godine. Od tad su poceli oruzani sukobi na Kosovu izmedju pripadnika OVK i vojske Jugoslavije. Tada nisu Srbi sa Kosova kukali mnogo, nisu se preterano zalili posto su ginuli masovno ovi drugi i bili proterivani sa svojih ognjista. Umesto sto sagledate posledice ovog dogadjaja bolje bi bilo da potrazite sta je uzrok svemu ovome.
Evo nekih citata:

Uvek sam vozio sa Kosova za Bor noću; kamion sam predavao policajcima na ulazu u topionicu bakra u kompleksu Rudarsko-topioničarskog bazena Bor.“
(Jedan od vozača)
On pretpostavlja da su leševi bili spaljivani u pećima za topljenje bakarne rude (temperatura topljenja bakra je 1083 stepena celzijusa) ili su možda zakopavani negde na teritoriji rudnika. 6. aprila 1999. godine je u Kladovu iz Dunava isplivala hladnjača s prizrenskim tablicama i sa oko 80 leševa.
„U momentu kada smo mi to privukli do obale, onda je došlo do konsultacije da li da otvorimo, da vidimo šta je to toliko teško da ne možemo kamion da dignemo. Kad smo otvorili vrata, ukazao se jeziv prizor, a to su bili leševi. Mi nismo znali onda ni čiji su, ni šta je, kasnije se to saznalo.[19]“
(Jedan od ronilaca)

jmbg

pre 10 godina

@Zijad Zivim u toj istoj Bosni (RS), pratim medije sa svih strana (vase obozavam) i mogu da kazem da se vi Bosnjaci 20 godina nicim drugim i ne bavite nego velicanjem sopstvenih stradanja u proteklom gradjanskom ratu (ili agresiji kako vi to vise volite zvati). Ovo oko 1000 dzamija me podsjeca na ratni intervju Harisa Silajdzica (nisam siguran da li je CNN-u ili BBC-u) kada na tecnom engleskom prica kako su Srbi pobili 200-300 000 muslimana i silovali 50 000 muslimanki... Kasnije se ispostavilo da sveukupno nije bilo toliko mrtvih, a i ova druga cifra...pa kada bi onda stigli ratovati da je istina? Tako se dobijao marketinski rat u kojem ste nas blago receno poderali.
Niti jednog momenta ne sporim da su pripadnici moga naroda ucinili grozne stvari "u ime srpstva", cak mislim da je dosta ljudi svjesna i stidi se toga. Sa druge strane naprosto je fascinirajuce kako se na bilo kakav spomen zlocina Bosnjaka nad Srbima digne kuka i motika sa pricom kako ste se branili (ne mozes pociniti zlocin ako si vojno slabiji pa si prinudjen da se branis?!?), kako su to cetnici...niti jednog momenta se ne nadje neko sa dovoljno ljudskosti pa da kaze da nisu svi pobijeni Srbi bili vojnici. Ne, sve je to bilo opravdano(!) jer se branila (Alijina) Bosna.
P.S. Cak vam ratni zlocinac i kriminalac Naser Oric ima status narodnog heroja...
P.P.S. Znam da sam malo skrenuo sa teme, kao i moj zemo, pa bih vas molio da nas ravnopravno ispostujete i objavite i moj komentar. Hvala!

Бојан Илић

pre 10 godina

Kad bi mi Bosnjaci Mladene poceli pustati filmove vasih ruku djela koja ste pocinili 1992-1995 trebalo bi 100 Godina da se ti filmovi odgledaju.Samo ste u Bosni do temelja srusili 1000 dzamija na stotine mezaristana preorali i na njima napravili parking mjesta i drugo stosta.
(Zijad., 17. mart 2014 17:55)

"Нож"- Вук Драшковић

Ja+

pre 10 godina

(Zijad., 17. mart 2014 17:55)
Kako ste svi tako jaki da se izivljavate nad narodom protiv koga je bio ceo Nato pa ne sme da zucne.1000 Dzamija,1000 filmova.Svi ste vi bili u Austrougarskoj vojsci u napadu na samu Srbiju zajedno sa Bugarima,Albancima,Hrvatima.Dokle bre vise izmisljate!!!!!!Laz je smrtni greh.....

Zoran.hr

pre 10 godina

(daj bombona da sisamo, 17. mart 2014 11:59)

Meni je iskreno zao ovih ljudi sta su protjerani sa njihove zemlje i iz domovine, jer ipak smatram da Kosovo pripada Srbiji, koliko god Albanaca tamo zivjelo.

I sta mi je isto jako tuzno je cinjenica, da su paljene i unistene Crkve, koje imaju veliko znacenje za kulturu ali i vjernike. Naravno, dogadjale su se stvari sa svacije strane, ali meni kao krscaninu je neshvatljivo da se rade takve stvari. Zato Vatikan sigurno i ne zeli priznati Kosovo.

Nazalost, Albanci sami ne shvacaju da su se odrekli Crkve, pravoslavjla i katolicizma, da bi bolje zivjeli sa povlasticama osmanskih okupatora. Ali kako pokazuju neki podaci (sluzbeno povijesni), Albancima religija i vjera u to vrijeme nisu predstavljali nesto bitno, tako da su lako presli na Islam da bih bolje zivjeli. Mozda je ta agresija na Crkve na Kosovu objasnjiva na taj nacin, jer im jednostavno nista ne znaci. Nazalost.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Kad bi mi Bosnjaci Mladene poceli pustati filmove vasih ruku djela koja ste pocinili 1992-1995 trebalo bi 100 Godina da se ti filmovi odgledaju.Samo ste u Bosni do temelja srusili 1000 dzamija na stotine mezaristana preorali i na njima napravili parking mjesta i drugo stosta.
(Zijad., 17. mart 2014 17:55)
-----------------------------
Kao prvo to je "masna" laž?! Na nivou onog opštinskog genocida i ostalih marifetluka koje je Alija Izetbegovićč bio spreman da kreira ne bi li, žrtvujući svoj narod, dobio ono što mu je obećavano, a nije dobio, pa sada njegovi naslednici muku muče da naprave "funlkcionalnu" državu odnosno, da dobiju u miru, i na prevaru, ono što nisu uspeli da dobiju "na pušku". Sve ste srpske crkve i manastire čuvali i održavali da je to neverovatno?! Čak ste i spomenik Branku Ćopiću porušili ne bi li ga spasili od Srba?! Vaše filmove u kojima se Srbi prikazuju kao vrhunski divljaci, gledamo 20 i više godina?! Vreme je da na videlo izadju i vaše "multietničke" intencije koje su bile opasne po život svakog Srbina. Možda bi bilo bolje da se pokrijete. Turski "zeman" se više neće vratiti na Balkan.

poturica gori od turcina

pre 10 godina

@Zijad

To znaci da ti podrzavas paljenje srpskih crkvi i manastira na Kosovu? Tako kazi. Nasao si opravdanje, samo ne mislis da bi isto tako moglo da se nadje opravdanje i za paljenje dzamija po Bosni?

Ze.

pre 10 godina

Sta je sa odgovornima iz te famozne "medjunardne zajednice"? Ne bi Albanci mogli tako masovno da pale i ruse da ih nisu pustili Amerikanci, Nemci i ostali. Dosta je indikativno bilo ponasanje enmackih vojnika koji su se samo makli i prepustili prostor rulji da pali, rusi i ubija. Da li ce Srbija tj. svemoguci Vucic da zatrazi od Nemacke da se kazne odgovorni Nemci za to sta se desilo na Kosovu kao sto to Nemacka trazi od Srbije da se kazne oni koji su palili nemacku ambasadu? Malo morgen.

Ivan

pre 10 godina

Da i 10 godina Eu nista nije preduzela po tom pitanju cak je i priznala samozvanu drzavu ciju Vladu predstavljaju ljudi direktno ili indirektno povezani sa tzv zutom kucom, i mnogim drugim kriminalnim organizacijama.

Milica

pre 10 godina

Zijad., 17. mart 2014 17:55
Morate Zijade pustati filmove o našim zlodelima. Jer samo tako ćemo mi znati šta smo uradili a i vi ćete shvatiti koja je težina naših nedela bila i neće vam niko moću plasirati laži i neistine o tome. Mi ne pustamo filmove o tome jer smo okupirani, za nas puštaju stranici koji osećaju grižu savest jer su njihove zemlje okrvarile ruke u našem jadu!

Jako je bitno znanje, šta se desilo, kada i zbog čega. Pitajte se zašto ne ulaze u naše i vaše istorije šta se stvarno dešavalo u onom građanskom ratu. Pa samo zato što bi smo i mi i vi shvatili ko je glavni krivac za naše svađe a to sigurno ne bi odgovaralo međunarodnoj zajednici. Žalosno, ali još jednom smo, posle 2 vetskog rata, naseli na provokacije i interese velikih sila. Znači, radi se o nečijoj gluposti a ti Zijade proceni čijoj (našoj i vašoj)!?

Vasilije

pre 10 godina

lili, 17. mart 2014 16:53
Svaka čast Vama! Da je više takvih poštenih ljudi bilo bi mira i blagostanja na ovom našem brdovitom Balkanu i ne bi nam stranci krojili sudbine!

Svaka Vam čast i nemojte žaliti za tim poslom koji je možda dobro plaćen, ali je prljav i nečastiv. Siguran sam naći ćete vi bolji posao od toga jer ima boga! Pozdrav za lili!!!

Naim-Zagreb

pre 10 godina

Beograd -- Na današnji dan navršava se deset godina od martovskog pogroma nad Srbina na Kosovu i Metohiji, kada je 17. i 18. marta proterano 4.012 Srba.

Vi Srbi ste specijalisti za iskrivljavanje istine. Toliko dobro znate iskrivljavati istinu, da skoro čete proglasiti Hrvatsku krivom za teritorijalne pretenzije nad Srbijom, teške zločine počinjene u Hrvatskoj protiv Srbije i genocid Hrvata nad Srbima i Srbije. A jako dobro zna cijeli svijet tko koga napao,tko je imao teritorijalne pretenzije u Sloveniji,Hrvatskoj,BiH i Kosovo, tko je počinio največe zločine nad civilnom stanovništvu u pomenute Države od poslije drugog svijetskog rata ...Postavljajte sebi pitanje : zašto je baš vas NATO bombardirao!!!???

Бојан Илић

pre 10 godina

Molim Moderaciju da odobri objavu ovog komentara, ma kako nepismen bio, jer to i Mladenovic odobrava!
(Sait Berisha, Pec, 17. mart 2014 21:50)

Много се ти Бериша правиш наиван!
Шта за потопљену децу?!
Знаш добро да је намештаљка као и Рачак, али ти је лакше да продајеш маглу овде!
Шта ти мислиш, за све почиње историја од '99-е?!
Неее комшија, памте Срби као слонови!

А и то што покушаваш "перфидно" да оправдаш дивљање пре 10 година, нека ти служи на части!
То што су твоји суграђани каменовали аутобусе са верницима који су дошли на устоличење Патријарха исто!
То што сте од гробаља направили депоније, исто тако!

Зар ти је изашло из главе оно за шта се терети Гњиланска група?!
Жута кућа је србијанска пропаганда?!?

И још много много тога....
Само ти помињи филмове... има их доста, само немају "простор" у овом смрдљивом свету!

На част нека ти и то служи Бериша из Пеје...

stranac

pre 10 godina

Kao obićno, Bojane, zaboravljaš sve godine od 1912 pa do danas! Dimitrij Tucović? Nikad ćuo? Pa sigurno je izdajnik Srpskog naroda! Odakle dođoši u Vojvodini? Od 30% Srba na 70%? Iliću, nije sve crno belo, obićno je sivo, a to ti još nije došlo od. do glave!:))

Mitroviku

pre 10 godina

U ime svih albanaca ja se izvinjavam za svu tu golgotu sto ste preziveli tih dana, za hiljade i hiljade ubijenih i zaklanih srba i to sve deca i zene jadne, za stotine hiljade izgorelih kuca, za jedno dvesta hiljada srpskih crkava starih po jedno milion godina (i to pre nase ere)...
Pa dajte ljudi, salu na stranu, nemojmo preterivati sa emocijama jer bas su nas te emocije dovele gde smo i vi a i mi - na dnu..

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Ogavna je i tvoja pismenost.
Sait Berisha, Pec, 17. mart 2014 21:50)
----------------------------------------
Sticajem srećnih ili nesrećnih okolnosti detinjstvo sve do "zrelih" godina proveo sam u Peći.Nagledao sam se na stotine sitnih lopovluka, siledžijstva i uzurpacija imovine pa sve do ritualnih silovanja i pravih zločina nad Srbima.Nažalost,oni nikada nisu obelodanjivani u javnost Srbije,da se ne remeti "bratska i večna ljubav Srba i Albanaca"?!Što je tragičnije,nikada nisu ni procesuirani na pravi način.Možete zamisliti život silovane Srpkinje?Ako ostane,silovaće je svi redom jer je "kurva",ako obznani svoju tragediju neće je razumeti.Ostalo joj je samo da beži.I ona i njena familija.Iskusio sam sve "finese" albanskog zuluma koje svaki Srbin na KiM-u preživljava.Medjutim,frapirale su me mitomanske laži koje mogu da se prošire medju Albancima,a da to većina tog naroda prihvati kao istinu i,da tu "istinu",posle toga,prenosi sa kolena na koleno?!Tipični primeri su "jednonacionalno trovanje",potom, kao bajagi štrajk rudara u Trepči,onda,egzodus 800.000 Albanaca koji su bežali pred "okrutnom čizmom" srpske policije i,na kraju,ubistvo albanske dece koju su "zli Srbi" naterali da skoče u Ibar?!O vadjenju organa i činjenici da za zločine protiv Srba nije odgovarao NIJEDAN Albanac nekom drugom prilikom?!Ipak, samo jedno pitanje?U Peći danas nema NIJEDNOG Srbina,da li,možda,možete da nam kažete,ZAŠTO?Čak i Vi,kao "pismen" čovek opravdavate albanske zločine?!

merrmaninegoje

pre 10 godina

"Medjutim,frapirale su me mitomanske laži koje mogu da se prošire medju Albancima,a da to većina tog naroda prihvati kao istinu i,da tu "istinu",posle toga,prenosi sa kolena na koleno?!"

Mladene, jel ti jadan ne bio citiras Dobricu ili sta?

merrmaninegoje

pre 10 godina

Mladene, kada sam pomenuo Dobricu mislio sam na ovo: “Mi Srbi lažemo da bi smo obmanuli sebe, da utešimo drugog; lažemo iz samilosti, da nas nije strah, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju i tudju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog slobode. Laž je vid našeg patriotizma i potvrda naše urodjene inteligencije. Lažemo stvaralacki, maštovito, inventivno.”
Kao prvo, stepen svesti ti je tako nizak pa je svaki razgovor s tobom maltene uzaludan. Drugo, nisi ni izbliza mome IQ pa ne shvatam zasto bi od tebe, gradjanina Peci koji je svedok toga jezivog ubistva u kafani u Peci, dobio odgovor na pitanje ko je to uradio. Odgovor znam... javno je to Vucic rekao nego bi hteo i od tebe cuti. Trece, Taci, Haradinaj a ni ovi drugi koje si pomenuo nisu nista napisali a i da jesu sigurno bi to procitao kao sto sam procitao Dobricu. Nego, problem je u tome sto ti Dobricine reci shvatio kao nesto sto se mora uvek raditi. U tome se vidi indoktrinacija i ko je bio predmet iste.

WVW

pre 10 godina

@Naim-Zagreb

Hoces da kazes da su marta 2004. godine Srbi napali vas Albance i da ste se samo "branili"? Ili kako si to zamislio? Vi Albanci i predugo zivite u tom vasem izmisljenom svetu u kojem ste savrsenstvo bez mana, potomci ilira i sta sve ne. Sada je 2014. godina i vreme vam je da se probudite i spustite na zemlju. Previse ste ljudi proterali i ubili da bi ovde izigravali nesto.
P.S. Od kada se vreme racuna od zavrsetka II svetskog rata? Kada se izgovori fraza "poslije II svjetskog rata" onda se poniste zlocini koje ste vi nacisticki saveznici pocinili za vreme II svetskog rata ili sta?

pokazali ste se, kao i uvek

pre 10 godina

Na zalost, kao i u 99.9% komentara Albanaca na ovakve vesti, i sada vidimo samo jedan primitivni, agresivni i samozaljubljeni sovinizam i nista vise.
Komentari koje pisu Albanci vrlo jasno pokazuju stanje svesti u toj albanskoj tvorevini na Kosovu - za neke jos ni 19. vek nije stigao.

merrmaninegoje

pre 10 godina

janeze,
Kod tebe je to izgleda obrnuto. Put od d to g ti je ko u azbuci... prve komsije. Ne zaboravljamo mi ni SS Skenderbeg, ni cetnike, Rankovica, Garasanina, Seselja, Milosevica, Pankovica, Sretenovica, Legiju, Lilica, Kadijevica, bivse nam radikalce a sada novoizfarbane demokrate, ni I Balkanski rat, II Balkanski rat, I SR, II SR, pa de-albanizaciju teritorije od Albanaca, najmanje 4 miliona Albanaca u Turskoj od 1887 pa do 1970, Goli otok, itd.

Ovo gore je povod, a ovaj nesretni mart 2004 je bio posledica

schlyamm

pre 10 godina

@Sait Berisha i ostali
Podsetio bih dezurne albanske aktiviste da je Srbija zbog svojih zlocina bila bombardovana tokom cega je ubijeno na hiljade civila, unistavani su putevi, skole, mostovi, Srbija je bila pod sankcijama, politicki i vojni vrh je poslat u Hag i na kraju Srbiji je oteto 15% teritorije. Cime ste vi Albanci kaznjeni za zlocine koje ste pocinili? CAK STE NAGRADJENI!
Kako vas nije sramota da pravdate i umanjujete zlocine koje ste pocinili na Kosovu? Do Kosova ste se docepali jer ste izigravali nevinu zrtvu i kao takvi NISTE SMELI NI JEDNOG SRBINA NI DA OSAMARITE ali vi ne samo da ste samarali nego ste ubijali, proterivali, pljackali, palili. I ne samo Srbe. Licemerni komentari koje ste ostavili na ovu vest, vrlo jasno pokazuje sta ste i ko ste - moralne gromade koje su zasluzile da dobiju Kosovo, sigurno niste.

kompleksi su cudo

pre 10 godina

@stranac

Zanimljivo da si i ti "zaboravljas" razne stvari od 1912. Zanimljivo kako si samo preskocio zlocine i ponasanje Albanaca od te 1912. godine. Nije ih bilo? Kako se zove ta "selektivnost", ovde kod nas se zove LICEMERJE a kod vas?

bljak

pre 10 godina

@Sait Berisha, Pec

To se zove stara sigurimi skola. Kako samo mesas lazi i istinu, kako samo ubacujes stvari koje veze nemaju sa tim martovskim dogadjajima i zamenjujes teze, kako samo istices samo ono sto se uklapa u taj vas albanski nacionalisticki i sovinisticki svetonazor dok ostalo guras pod tepih. I ti mislis da si bolji od ovog mladena mladenovica?

janez

pre 10 godina

@stranac

Kao i obicno, i ti zaboravljas mnogo sto sta od 1912. godine. Npr. albansku SS diviziju Skenderbeg, 10.000 ubijenih Srba na Kosovu tokom II svetskog rata, progone za vreme Tita kada se o tome nije smelo govoriti zbog "bratstva i jedinstva" i mnogo sto sta, ali ne iznenadjuje taj pristup, dug je put od d.ta do glave.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Mladene, jel ti jadan ne bio citiras Dobricu ili sta?
(merrmaninegoje, 18. mart 2014 10:12)
-------------------------------------
Da, Ja sam odrastao na delima Dobrice Ćosića, za razliku od Vas koji ste očito čitali "literaturu" Hašima Tačija, Haradinaja, "junaka" Jašarija i stotine hiljada drugih albanskih "podvižnika", kojima je zločin protiv Srba ili, ubiti Srbina, bio najveći doprinos dokaz njihovog "patriotizma". Gospodine, nemojmo da se lažemo svi problemi na KiM su nastali onda kada je Srbija rtešila da primeni zakone na svoj svojoj teritoriji i ne trpi više teror balističkih bandi, koje su desetinama godina nesmetano harale KOSMET-om. Ako se setite javite nam šta je to o čemu je Dobrica Ćosić pisao a da se nije ostvarilo na KOSMET-u?!Mada sam mišljenja da Vi knjige i ne čitate kako Vas ne bi indoktrinirale.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Nije Srbija imala nikakvih pretenzija na hrvatske teritorije. Da je htela mogla je Hrvatsku da pregazi za 24 sata "kao plitak potok"?! Te, kako ih Vi nazvaste, "pretenzije" su imali Srbi u Hrvatskoj, koji nisu hteli da žive pod ustaškim režimom i čekaju ponovna klanja i odvodjenja u logore. Znate veoma dobro kako je, gde, i odakle sve počelo. Mislim da je Hrvatska, s obzirom da je požurila da prizna "kosovu" trebala da prizna i Republiku Srpsku Krajinu kao i republiku Srpsku ali, ona to nije što će joj biti velika greška. Naime, mora se biti dosledan. Ne može se nešto podržavati na tudjoj teritoriji a zabranjivati na svojoj. Ako nije genocid preko MILION pobijenih Srba tokom Drugog svetskog rata i proterivanje oko 500.000 Srba sa teritorije Hrvatske tokom poslednjih sukoba, onda genocid i ne postoji. Bombardovani smo zato što nismo hteli da budemo američko i nemačko roblje i da se na teritoriji Srbije ionstalira američki kopneni "razarač" u viodu vojne baze "Bond stil". Zar je to uopšte tajna za vas gradjane Hrvatske?!
(Naim-Zagreb, 18. mart 2014 11:45)

svega ovde ima

pre 10 godina

@merrmaninegoje

Ako vec citiras Dobricu Cosica, citiraj i onu njegovu recenicu o vama Albancima. Ako ti je ovaj citat o Srbima koji lazu, istinit i ako se pozivas na Cosica, ne postoji ni jedan razlog da kao istinit ne prihvatis i ono sta je o vama Albancima rekao, zar ne? Ili ces da budes selektivan i u ovome? Nemoj da si licemer.
P.S. Ono o "najmanje 4 miliona Albanaca u Turskoj" je fantasticno, na cemu ste vi tamo na Kosovu?

peter

pre 10 godina

"stepen svesti ti je tako nizak pa je svaki razgovor s tobom maltene uzaludan. Drugo, nisi ni izbliza mome IQ"

Neverovatno. Koliko neko treba da glupav da napise ovakvo nesto. Zalosno je sto se na ovu vest javljaju ovakvi Albanci - ipak se radi o ubijenim i proteranim ljudima i minimum bi bilo izjaviti zaljenje kao sto to treba uraditi i kada je vest o albanskim zrtvama. Ali kao i uvek, primitivci su najglasniji.

agim

pre 10 godina

Međunarodni tužioci i sudije na Kosovu i Metohiji procesuirali su sedam slučajeva uništavanja crkava i 67 osoba osudili na zatvorske kazne od 21 meseca do 16 godina. Da li ste procitali ovo svi oni sto svakodnevno izjavljuju da za ovo paljenje crkava nijedan Albanac nije osudjen ?

dnodna

pre 10 godina

Komentari ovih par Albanaca koji se ovde svakodnevno javljaju sasvim dobro oslikavaju kakav debakl je ta albanska "drzava kosova". Amerikanci su se kao borili protiv nacionalizma a na Kosovu su omogucili nicanje jednog bolesnog, velikoalbanskog-mitoman-narcis-sovinistckog drustva ciji nam "cvetovi" svakodnevno ovde demonstriraju svoj repertoar.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Mene ne nerviraju albanski komentari. Baš nasuprot, treba ih objavljivati ma kako ogavni i nepismeni bili. Samo će na taj način "neverne Tome" u Srbiji, čije su g..ze u zavetrini, shvatiti sa kakvom pošasti imamo posla ili, bolje rečeno, srpska populacioja na KiM. Mene nervira naš autošovinizam, koji nas tera da ne objavljujemo odgovore na nevidjene laži i podmetanja albanskih "multietničara"?! To je svojevsrna autodiskriminacija, tipična za ovaj narod. Inače, današnji dan, kao i prethodnih godina, samo svedoči kakav smo mi narod. Jedna napomena, negde na marginama, da je toga dana spaljeno toliko i toliko manastira i hramova starijih od 1500 godina i pobijeno toliko i toliko ljudi?! Ovoga dana, svake godine, u odredjeno vreme, na 5 minuta treba zaustaviti sve, u znak sećanja na divljanje arnautskih masa, na ubijanje ljudi i uništavanje najstarijih kulturnih spomenika Srba. Na svim TV medijima, treba pustati filmove na kojioma se vidi najprimitivnije i najdivljačkije varvarstvo na delu?! Treba neprestano "okretati" onaj film na kome se vidi Crkva u Prištini koju su ljudi napali kao gamad, kao zveri koje rastržu neku bespomoćnu plemenitu divljač?! Mi ćutimo i sve to izgovaramo poluglasno, u potaji, da se ne čuje, kao da se radi o našoj sramoti?!

Zijad.

pre 10 godina

Kad bi mi Bosnjaci Mladene poceli pustati filmove vasih ruku djela koja ste pocinili 1992-1995 trebalo bi 100 Godina da se ti filmovi odgledaju.Samo ste u Bosni do temelja srusili 1000 dzamija na stotine mezaristana preorali i na njima napravili parking mjesta i drugo stosta.

samo polako

pre 10 godina

@brax

Nista ti ne brini, upravo se sprema sud i za vasu, albansku "demokratiju". Jos se ne zna gde ce biti sediste ali ce suda biti. Taman malo da vidite malo od svog pravog lica.

aljbanski amaterski spineraj, neprocenjivo

pre 10 godina

@agim

Evo sta o tim "presudama" kaze Human Rights Watch: Prijave su podignute uglavnom za sitne kradje i kazne su uglavnom uslovne. Npr. za paljenje crkve iz 14. veka kazna je sa dve godine zatvora preinacena na uslovnu kaznu. Od 50.000 ucesnika podignuta je optuznica protiv njih 300 do 400 od kojih je SAMO polovina dobilo i svoje sudske presude - u svim slucajevima kazne su ISPOD zakonskog minimuma. Izuzetak je presuda od 16 godina kazne za ubistvo Srbina i 5 godina za bacanje bombe na pripadnike KFOR-a a za sta je osudjen Srbin.

Imas "agime" detaljan izvestaj na HRW sajtu pa prostudiraj a dotle, izigravaj ovo sto izigravas negde gde vas ne poznaju.

Косовско девојче

pre 10 godina

Косово и Метохија је рана српском народу, директ на срцу и зато српски народ ЋУТИ...још за мало дана...

Nik

pre 10 godina

Stalno podpaljujete,nikad mira na ovakav nacin.
(sa strane, 17. mart 2014 08:56)

"Ko svoju istoriju ne poznaje, osudjen je da je ponavlja"

"Bolje je cutati i odavati utisak glupog, nego progovoriti i odagnati svaku sumnju"

abramovic

pre 10 godina

Sjecam se sluzio sam vojsku republike srpske tada, skupili smo se bili da iz hercegovine krenemo na kosovo sa dva kamiona ali vratise nas njemci i amerikanci sa granice i umalo da se pobijemo. Slava poginulima na kosovu

daj bombona da sisamo

pre 10 godina

Hm, malo komentara... to je moj prvi utisak. Znam da samo 4000 protjeranih, nekoliko ubijenih i par stotina zapaljenih crkava i kuca nisu ni priblizno "atraktivni" kao Srebrnica, ili Vukovar, ali covjek bi ocekivao barem deseti dio standardne postave komentatora iz "prijateljskih" zemalja u okruzenju.

P.S. Zasto "zvanicna Pristina" ne slavi ovaj datum? Ova epska pobjeda nad okupatorom nije bas kao "oluja", ali kad hrvati mogu da slave "oluju", i to direktno pod nosom Brisela, ne vidim zasto bi se kosovari* ustezali oko proslave svoje pobjede, kakva god da je - njihova je. Ako misle da u skorijoj buducnosti postanu dio evropske porodice, morace sto prije da nadju neki svoj praznik usko vezan za zlocine i genocid nad srbima, i pocnu sa redovnim proslavama.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

MLADENE MLADENOVICU : Mozda bi se i obelezavala ova zalosna godisnjica da na vlasti nemamo instaliranu bulumentu ( juce zacementiranu) koju je zlocinacki Zapad postavio da DOKUSURI SRBE I SRBIJU. Znam neko ce reci: pa ljudi dobili izbore. Da, da, dobili izbore ali kako? Tako sto su zaveli teror i totalni medijski mrak zbog kojeg se nista nacional-patriotsko skoro i nije moglo cuti. I oni govore o "rezultatima" . Dakle, suma sumarum nastradali smo i od sinoc smo definitvno usli u PRAVI POCETAK KRAJA SRBIJE KAO DRZAVE. Ono sto nisu mogli u Prvom, Drugom kao i ratu 1999 ostvarice pomocu ove MARIONETSKE VLADE. Iskreno, sva moja razmisljanja se od sinoc krecu u pravcu NAPUSTANJA SRBIJE PO SVAKU CENU. Ovo je vec neizdrzivo a sta ce tek biti mogu pretpostaviti. Ne zelim da mi deca odrastaju i sticu zrelost u DIKTATURI. To nikako!!! BUDUCA DIJASPORA !!!
(BUDUCA DIJASPORA, 17. mart 2014 13:06)
-------------------------------------
U mnogim stvarima se u potpunosti slažem sa Vama samo što mislim da su omču oko vrata Srbiji stavili i dobro zategli petooktobarski revolucionari, koje su na vlast ustoličili "naši zapadni prijatelji i bombarderi", pošto Srbiju nisu uspeli vojno i ekonomski da slome. Njihov štetočinski rad će nas mnogo koštati još dugo godina. Oni su, svesno ili ne, za novac ili iz entuzijazma, Srbiji svezali i noge i ruke. Inače, "dijasporac" se ne postaje. U duši ste "dijaspoprac" ili, kako rekoste, "nacional patriota".

BUDUCA DIJASPORA

pre 10 godina

MLADENE MLADENOVICU : Mozda bi se i obelezavala ova zalosna godisnjica da na vlasti nemamo instaliranu bulumentu ( juce zacementiranu) koju je zlocinacki Zapad postavio da DOKUSURI SRBE I SRBIJU. Znam neko ce reci: pa ljudi dobili izbore. Da, da, dobili izbore ali kako? Tako sto su zaveli teror i totalni medijski mrak zbog kojeg se nista nacional-patriotsko skoro i nije moglo cuti. I oni govore o "rezultatima" . Dakle, suma sumarum nastradali smo i od sinoc smo definitvno usli u PRAVI POCETAK KRAJA SRBIJE KAO DRZAVE. Ono sto nisu mogli u Prvom, Drugom kao i ratu 1999 ostvarice pomocu ove MARIONETSKE VLADE. Iskreno, sva moja razmisljanja se od sinoc krecu u pravcu NAPUSTANJA SRBIJE PO SVAKU CENU. Ovo je vec neizdrzivo a sta ce tek biti mogu pretpostaviti. Ne zelim da mi deca odrastaju i sticu zrelost u DIKTATURI. To nikako!!! BUDUCA DIJASPORA !!!

ljubinko

pre 10 godina

Znaci tako, mi koji smo proterani 1999 - nista.
Sta smo mi - ljudi ili ne.

Bitno je da su proterani 17.marta 2004.
Odlicno znam ko je sve kako prosao u tom proterivanju

Nataeos

pre 10 godina

Stalno podpaljujete,nikad mira na ovakav nacin.
(sa strane, 17. mart 2014 08:56)

pa da treba onda zaboraviti i 11 novembar, 8 maj i tako dalje jel?

Zoran.hr

pre 10 godina

(daj bombona da sisamo, 17. mart 2014 11:59)

Meni je iskreno zao ovih ljudi sta su protjerani sa njihove zemlje i iz domovine, jer ipak smatram da Kosovo pripada Srbiji, koliko god Albanaca tamo zivjelo.

I sta mi je isto jako tuzno je cinjenica, da su paljene i unistene Crkve, koje imaju veliko znacenje za kulturu ali i vjernike. Naravno, dogadjale su se stvari sa svacije strane, ali meni kao krscaninu je neshvatljivo da se rade takve stvari. Zato Vatikan sigurno i ne zeli priznati Kosovo.

Nazalost, Albanci sami ne shvacaju da su se odrekli Crkve, pravoslavjla i katolicizma, da bi bolje zivjeli sa povlasticama osmanskih okupatora. Ali kako pokazuju neki podaci (sluzbeno povijesni), Albancima religija i vjera u to vrijeme nisu predstavljali nesto bitno, tako da su lako presli na Islam da bih bolje zivjeli. Mozda je ta agresija na Crkve na Kosovu objasnjiva na taj nacin, jer im jednostavno nista ne znaci. Nazalost.

Sait Berisha, Pec

pre 10 godina

(M. Mladenović,):” Mene ne nerviraju albanski komentari. Baš nasuprot, treba ih objavljivati ma kako ogavni i nepismeni bili”
Ogavna je i tvoja pismenost.
Pratio sam tada, preko kosovskih medija desavanje sa nestalom decom u severnoj Mitrovici i obavestavao redakciju Vesti B92, da sve ide ka tragicnom razvoju. Srbi su Caglavici vec dva dana bili blokirali najvazniji put, Pristina- Skopje. I desilo se najgore. Stradalo je , po zvanicnim izvorima, 19 ljudi. RTS namerno skriva da je stradalo 8 Srba i 11 Albanaca. Potopljena deca...? To je najtragicniji bilans. Crkve i manastiri su obnovljeni kao i vecina stanbenih objekata.
Zasto ne navedete da je u Beogradu, unistena jedina preostala dzamija, Bajrakli. Kao i ona u Nisu. Unistili su ih divljaci i varvari, zar ne?
Tokom ’98. i ’99. spaljeno, unisteno, cak i buldozerom sravnjeno, (dzamija u selu Lodza), 218 muslimanskih verskih objekata. Istina, nijedna nije bila “starija od 1500 godina” ali su takodje sluzile vernicima, istina, inoverne.
Da li treba svake godine, 2.aprila, pustati "film" o spaljenoj porodici Vejsa iz Djakovice, sa 12 dece od 2 do 16 godina? Ili “film” 27. aprila o smaknucu 377 civila u selu Meja? Ili o piceriji “Kalabrija”, 24. Marta ? Takvih varvarskih zlocina po Kosovu '98. i '99. bilo je mnogo. Ali tvoja zasljepljenost mrznjom ne da da se toga secas!
Molim Moderaciju da odobri objavu ovog komentara, ma kako nepismen bio, jer to i Mladenovic odobrava!

lili

pre 10 godina

ja sam ocevidac svega sto se desilo 17-18 marta.2004 inace sam alb.iz juzne strane Mitrovice, zbog tih dogadjaja tih dana ja sam morao da izgubim i moj posao,kao prevodilac srsko-alb.jezika u opstem vojnom stabu francuske vojske.jer nisam bio saglasan sa tim sto se desilo tih dana,dok je vojni stab fr.vojske bilo,poznato sa mogucem dogagjaja,megjutim niko nista nije preduzeo,da do tih dogagjaja ne dogje.i kad sam zatrazio od Generala fr.vojske zbog cega niste nista preduzeli,bio sam otpusten sa posla,kao nepoverljiv covek za fr.vojsku.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Kad bi mi Bosnjaci Mladene poceli pustati filmove vasih ruku djela koja ste pocinili 1992-1995 trebalo bi 100 Godina da se ti filmovi odgledaju.Samo ste u Bosni do temelja srusili 1000 dzamija na stotine mezaristana preorali i na njima napravili parking mjesta i drugo stosta.
(Zijad., 17. mart 2014 17:55)
-----------------------------
Kao prvo to je "masna" laž?! Na nivou onog opštinskog genocida i ostalih marifetluka koje je Alija Izetbegovićč bio spreman da kreira ne bi li, žrtvujući svoj narod, dobio ono što mu je obećavano, a nije dobio, pa sada njegovi naslednici muku muče da naprave "funlkcionalnu" državu odnosno, da dobiju u miru, i na prevaru, ono što nisu uspeli da dobiju "na pušku". Sve ste srpske crkve i manastire čuvali i održavali da je to neverovatno?! Čak ste i spomenik Branku Ćopiću porušili ne bi li ga spasili od Srba?! Vaše filmove u kojima se Srbi prikazuju kao vrhunski divljaci, gledamo 20 i više godina?! Vreme je da na videlo izadju i vaše "multietničke" intencije koje su bile opasne po život svakog Srbina. Možda bi bilo bolje da se pokrijete. Turski "zeman" se više neće vratiti na Balkan.

Ja+

pre 10 godina

(Zijad., 17. mart 2014 17:55)
Kako ste svi tako jaki da se izivljavate nad narodom protiv koga je bio ceo Nato pa ne sme da zucne.1000 Dzamija,1000 filmova.Svi ste vi bili u Austrougarskoj vojsci u napadu na samu Srbiju zajedno sa Bugarima,Albancima,Hrvatima.Dokle bre vise izmisljate!!!!!!Laz je smrtni greh.....

poturica gori od turcina

pre 10 godina

@Zijad

To znaci da ti podrzavas paljenje srpskih crkvi i manastira na Kosovu? Tako kazi. Nasao si opravdanje, samo ne mislis da bi isto tako moglo da se nadje opravdanje i za paljenje dzamija po Bosni?

daj bombona da sisamo

pre 10 godina

@Kad bi mi Bosnjaci Mladene poceli pustati filmove vasih ruku djela koja ste pocinili 1992-1995 trebalo bi 100 Godina da se ti filmovi odgledaju.Samo ste u Bosni do temelja srusili 1000 dzamija na stotine mezaristana preorali i na njima napravili parking mjesta i drugo stosta.
(Zijad., 17. mart 2014 17:55)

Sreca tvoja, Zijade, sto niko u handzar diviziji nije im'o i-phone, pa ni kameru, od '41-45, pa nismo imali priliku da vidimo malo vasih ruku djela. Da ti ne pricam o tome kakve bi "blokbastere" gledali, za koje je bilo "materijala" u periodu od 500 godina vase okupacije balkana. Cisto da te podsjetim, Zijade, da istorija/historija ne pocinje od '92-e, a i da pocinje, nista manje ruke tvojih sunarodnika nisu krvave. Samo ste imali, kako da se izrazim, bolju PR sluzbu.

Ivan

pre 10 godina

Da i 10 godina Eu nista nije preduzela po tom pitanju cak je i priznala samozvanu drzavu ciju Vladu predstavljaju ljudi direktno ili indirektno povezani sa tzv zutom kucom, i mnogim drugim kriminalnim organizacijama.

Бојан Илић

pre 10 godina

Kad bi mi Bosnjaci Mladene poceli pustati filmove vasih ruku djela koja ste pocinili 1992-1995 trebalo bi 100 Godina da se ti filmovi odgledaju.Samo ste u Bosni do temelja srusili 1000 dzamija na stotine mezaristana preorali i na njima napravili parking mjesta i drugo stosta.
(Zijad., 17. mart 2014 17:55)

"Нож"- Вук Драшковић

Ze.

pre 10 godina

Sta je sa odgovornima iz te famozne "medjunardne zajednice"? Ne bi Albanci mogli tako masovno da pale i ruse da ih nisu pustili Amerikanci, Nemci i ostali. Dosta je indikativno bilo ponasanje enmackih vojnika koji su se samo makli i prepustili prostor rulji da pali, rusi i ubija. Da li ce Srbija tj. svemoguci Vucic da zatrazi od Nemacke da se kazne odgovorni Nemci za to sta se desilo na Kosovu kao sto to Nemacka trazi od Srbije da se kazne oni koji su palili nemacku ambasadu? Malo morgen.

Milica

pre 10 godina

Zijad., 17. mart 2014 17:55
Morate Zijade pustati filmove o našim zlodelima. Jer samo tako ćemo mi znati šta smo uradili a i vi ćete shvatiti koja je težina naših nedela bila i neće vam niko moću plasirati laži i neistine o tome. Mi ne pustamo filmove o tome jer smo okupirani, za nas puštaju stranici koji osećaju grižu savest jer su njihove zemlje okrvarile ruke u našem jadu!

Jako je bitno znanje, šta se desilo, kada i zbog čega. Pitajte se zašto ne ulaze u naše i vaše istorije šta se stvarno dešavalo u onom građanskom ratu. Pa samo zato što bi smo i mi i vi shvatili ko je glavni krivac za naše svađe a to sigurno ne bi odgovaralo međunarodnoj zajednici. Žalosno, ali još jednom smo, posle 2 vetskog rata, naseli na provokacije i interese velikih sila. Znači, radi se o nečijoj gluposti a ti Zijade proceni čijoj (našoj i vašoj)!?

Interesuje me

pre 10 godina

Zbog cega nikada ne pricate o periodu od 1996. do 1999. godine. Od tad su poceli oruzani sukobi na Kosovu izmedju pripadnika OVK i vojske Jugoslavije. Tada nisu Srbi sa Kosova kukali mnogo, nisu se preterano zalili posto su ginuli masovno ovi drugi i bili proterivani sa svojih ognjista. Umesto sto sagledate posledice ovog dogadjaja bolje bi bilo da potrazite sta je uzrok svemu ovome.
Evo nekih citata:

Uvek sam vozio sa Kosova za Bor noću; kamion sam predavao policajcima na ulazu u topionicu bakra u kompleksu Rudarsko-topioničarskog bazena Bor.“
(Jedan od vozača)
On pretpostavlja da su leševi bili spaljivani u pećima za topljenje bakarne rude (temperatura topljenja bakra je 1083 stepena celzijusa) ili su možda zakopavani negde na teritoriji rudnika. 6. aprila 1999. godine je u Kladovu iz Dunava isplivala hladnjača s prizrenskim tablicama i sa oko 80 leševa.
„U momentu kada smo mi to privukli do obale, onda je došlo do konsultacije da li da otvorimo, da vidimo šta je to toliko teško da ne možemo kamion da dignemo. Kad smo otvorili vrata, ukazao se jeziv prizor, a to su bili leševi. Mi nismo znali onda ni čiji su, ni šta je, kasnije se to saznalo.[19]“
(Jedan od ronilaca)

imri

pre 10 godina

A sta je sa masovnim grobnicama sa LesevaAlbanske civile u Srbiju, kao Petrovo Selo, Raska, da li je neko osudjen sa skrivinje zlocine cinjene nad Albancskim civilima na Kosovu??!!

jmbg

pre 10 godina

@Zijad Zivim u toj istoj Bosni (RS), pratim medije sa svih strana (vase obozavam) i mogu da kazem da se vi Bosnjaci 20 godina nicim drugim i ne bavite nego velicanjem sopstvenih stradanja u proteklom gradjanskom ratu (ili agresiji kako vi to vise volite zvati). Ovo oko 1000 dzamija me podsjeca na ratni intervju Harisa Silajdzica (nisam siguran da li je CNN-u ili BBC-u) kada na tecnom engleskom prica kako su Srbi pobili 200-300 000 muslimana i silovali 50 000 muslimanki... Kasnije se ispostavilo da sveukupno nije bilo toliko mrtvih, a i ova druga cifra...pa kada bi onda stigli ratovati da je istina? Tako se dobijao marketinski rat u kojem ste nas blago receno poderali.
Niti jednog momenta ne sporim da su pripadnici moga naroda ucinili grozne stvari "u ime srpstva", cak mislim da je dosta ljudi svjesna i stidi se toga. Sa druge strane naprosto je fascinirajuce kako se na bilo kakav spomen zlocina Bosnjaka nad Srbima digne kuka i motika sa pricom kako ste se branili (ne mozes pociniti zlocin ako si vojno slabiji pa si prinudjen da se branis?!?), kako su to cetnici...niti jednog momenta se ne nadje neko sa dovoljno ljudskosti pa da kaze da nisu svi pobijeni Srbi bili vojnici. Ne, sve je to bilo opravdano(!) jer se branila (Alijina) Bosna.
P.S. Cak vam ratni zlocinac i kriminalac Naser Oric ima status narodnog heroja...
P.P.S. Znam da sam malo skrenuo sa teme, kao i moj zemo, pa bih vas molio da nas ravnopravno ispostujete i objavite i moj komentar. Hvala!

Бојан Илић

pre 10 godina

Molim Moderaciju da odobri objavu ovog komentara, ma kako nepismen bio, jer to i Mladenovic odobrava!
(Sait Berisha, Pec, 17. mart 2014 21:50)

Много се ти Бериша правиш наиван!
Шта за потопљену децу?!
Знаш добро да је намештаљка као и Рачак, али ти је лакше да продајеш маглу овде!
Шта ти мислиш, за све почиње историја од '99-е?!
Неее комшија, памте Срби као слонови!

А и то што покушаваш "перфидно" да оправдаш дивљање пре 10 година, нека ти служи на части!
То што су твоји суграђани каменовали аутобусе са верницима који су дошли на устоличење Патријарха исто!
То што сте од гробаља направили депоније, исто тако!

Зар ти је изашло из главе оно за шта се терети Гњиланска група?!
Жута кућа је србијанска пропаганда?!?

И још много много тога....
Само ти помињи филмове... има их доста, само немају "простор" у овом смрдљивом свету!

На част нека ти и то служи Бериша из Пеје...

Vasilije

pre 10 godina

lili, 17. mart 2014 16:53
Svaka čast Vama! Da je više takvih poštenih ljudi bilo bi mira i blagostanja na ovom našem brdovitom Balkanu i ne bi nam stranci krojili sudbine!

Svaka Vam čast i nemojte žaliti za tim poslom koji je možda dobro plaćen, ali je prljav i nečastiv. Siguran sam naći ćete vi bolji posao od toga jer ima boga! Pozdrav za lili!!!

Mitroviku

pre 10 godina

U ime svih albanaca ja se izvinjavam za svu tu golgotu sto ste preziveli tih dana, za hiljade i hiljade ubijenih i zaklanih srba i to sve deca i zene jadne, za stotine hiljade izgorelih kuca, za jedno dvesta hiljada srpskih crkava starih po jedno milion godina (i to pre nase ere)...
Pa dajte ljudi, salu na stranu, nemojmo preterivati sa emocijama jer bas su nas te emocije dovele gde smo i vi a i mi - na dnu..

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Ogavna je i tvoja pismenost.
Sait Berisha, Pec, 17. mart 2014 21:50)
----------------------------------------
Sticajem srećnih ili nesrećnih okolnosti detinjstvo sve do "zrelih" godina proveo sam u Peći.Nagledao sam se na stotine sitnih lopovluka, siledžijstva i uzurpacija imovine pa sve do ritualnih silovanja i pravih zločina nad Srbima.Nažalost,oni nikada nisu obelodanjivani u javnost Srbije,da se ne remeti "bratska i večna ljubav Srba i Albanaca"?!Što je tragičnije,nikada nisu ni procesuirani na pravi način.Možete zamisliti život silovane Srpkinje?Ako ostane,silovaće je svi redom jer je "kurva",ako obznani svoju tragediju neće je razumeti.Ostalo joj je samo da beži.I ona i njena familija.Iskusio sam sve "finese" albanskog zuluma koje svaki Srbin na KiM-u preživljava.Medjutim,frapirale su me mitomanske laži koje mogu da se prošire medju Albancima,a da to većina tog naroda prihvati kao istinu i,da tu "istinu",posle toga,prenosi sa kolena na koleno?!Tipični primeri su "jednonacionalno trovanje",potom, kao bajagi štrajk rudara u Trepči,onda,egzodus 800.000 Albanaca koji su bežali pred "okrutnom čizmom" srpske policije i,na kraju,ubistvo albanske dece koju su "zli Srbi" naterali da skoče u Ibar?!O vadjenju organa i činjenici da za zločine protiv Srba nije odgovarao NIJEDAN Albanac nekom drugom prilikom?!Ipak, samo jedno pitanje?U Peći danas nema NIJEDNOG Srbina,da li,možda,možete da nam kažete,ZAŠTO?Čak i Vi,kao "pismen" čovek opravdavate albanske zločine?!

bljak

pre 10 godina

@Sait Berisha, Pec

To se zove stara sigurimi skola. Kako samo mesas lazi i istinu, kako samo ubacujes stvari koje veze nemaju sa tim martovskim dogadjajima i zamenjujes teze, kako samo istices samo ono sto se uklapa u taj vas albanski nacionalisticki i sovinisticki svetonazor dok ostalo guras pod tepih. I ti mislis da si bolji od ovog mladena mladenovica?

schlyamm

pre 10 godina

@Sait Berisha i ostali
Podsetio bih dezurne albanske aktiviste da je Srbija zbog svojih zlocina bila bombardovana tokom cega je ubijeno na hiljade civila, unistavani su putevi, skole, mostovi, Srbija je bila pod sankcijama, politicki i vojni vrh je poslat u Hag i na kraju Srbiji je oteto 15% teritorije. Cime ste vi Albanci kaznjeni za zlocine koje ste pocinili? CAK STE NAGRADJENI!
Kako vas nije sramota da pravdate i umanjujete zlocine koje ste pocinili na Kosovu? Do Kosova ste se docepali jer ste izigravali nevinu zrtvu i kao takvi NISTE SMELI NI JEDNOG SRBINA NI DA OSAMARITE ali vi ne samo da ste samarali nego ste ubijali, proterivali, pljackali, palili. I ne samo Srbe. Licemerni komentari koje ste ostavili na ovu vest, vrlo jasno pokazuje sta ste i ko ste - moralne gromade koje su zasluzile da dobiju Kosovo, sigurno niste.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Mladene, jel ti jadan ne bio citiras Dobricu ili sta?
(merrmaninegoje, 18. mart 2014 10:12)
-------------------------------------
Da, Ja sam odrastao na delima Dobrice Ćosića, za razliku od Vas koji ste očito čitali "literaturu" Hašima Tačija, Haradinaja, "junaka" Jašarija i stotine hiljada drugih albanskih "podvižnika", kojima je zločin protiv Srba ili, ubiti Srbina, bio najveći doprinos dokaz njihovog "patriotizma". Gospodine, nemojmo da se lažemo svi problemi na KiM su nastali onda kada je Srbija rtešila da primeni zakone na svoj svojoj teritoriji i ne trpi više teror balističkih bandi, koje su desetinama godina nesmetano harale KOSMET-om. Ako se setite javite nam šta je to o čemu je Dobrica Ćosić pisao a da se nije ostvarilo na KOSMET-u?!Mada sam mišljenja da Vi knjige i ne čitate kako Vas ne bi indoktrinirale.

Naim-Zagreb

pre 10 godina

Beograd -- Na današnji dan navršava se deset godina od martovskog pogroma nad Srbina na Kosovu i Metohiji, kada je 17. i 18. marta proterano 4.012 Srba.

Vi Srbi ste specijalisti za iskrivljavanje istine. Toliko dobro znate iskrivljavati istinu, da skoro čete proglasiti Hrvatsku krivom za teritorijalne pretenzije nad Srbijom, teške zločine počinjene u Hrvatskoj protiv Srbije i genocid Hrvata nad Srbima i Srbije. A jako dobro zna cijeli svijet tko koga napao,tko je imao teritorijalne pretenzije u Sloveniji,Hrvatskoj,BiH i Kosovo, tko je počinio največe zločine nad civilnom stanovništvu u pomenute Države od poslije drugog svijetskog rata ...Postavljajte sebi pitanje : zašto je baš vas NATO bombardirao!!!???

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Nije Srbija imala nikakvih pretenzija na hrvatske teritorije. Da je htela mogla je Hrvatsku da pregazi za 24 sata "kao plitak potok"?! Te, kako ih Vi nazvaste, "pretenzije" su imali Srbi u Hrvatskoj, koji nisu hteli da žive pod ustaškim režimom i čekaju ponovna klanja i odvodjenja u logore. Znate veoma dobro kako je, gde, i odakle sve počelo. Mislim da je Hrvatska, s obzirom da je požurila da prizna "kosovu" trebala da prizna i Republiku Srpsku Krajinu kao i republiku Srpsku ali, ona to nije što će joj biti velika greška. Naime, mora se biti dosledan. Ne može se nešto podržavati na tudjoj teritoriji a zabranjivati na svojoj. Ako nije genocid preko MILION pobijenih Srba tokom Drugog svetskog rata i proterivanje oko 500.000 Srba sa teritorije Hrvatske tokom poslednjih sukoba, onda genocid i ne postoji. Bombardovani smo zato što nismo hteli da budemo američko i nemačko roblje i da se na teritoriji Srbije ionstalira američki kopneni "razarač" u viodu vojne baze "Bond stil". Zar je to uopšte tajna za vas gradjane Hrvatske?!
(Naim-Zagreb, 18. mart 2014 11:45)

janez

pre 10 godina

@stranac

Kao i obicno, i ti zaboravljas mnogo sto sta od 1912. godine. Npr. albansku SS diviziju Skenderbeg, 10.000 ubijenih Srba na Kosovu tokom II svetskog rata, progone za vreme Tita kada se o tome nije smelo govoriti zbog "bratstva i jedinstva" i mnogo sto sta, ali ne iznenadjuje taj pristup, dug je put od d.ta do glave.

stranac

pre 10 godina

Kao obićno, Bojane, zaboravljaš sve godine od 1912 pa do danas! Dimitrij Tucović? Nikad ćuo? Pa sigurno je izdajnik Srpskog naroda! Odakle dođoši u Vojvodini? Od 30% Srba na 70%? Iliću, nije sve crno belo, obićno je sivo, a to ti još nije došlo od. do glave!:))

kompleksi su cudo

pre 10 godina

@stranac

Zanimljivo da si i ti "zaboravljas" razne stvari od 1912. Zanimljivo kako si samo preskocio zlocine i ponasanje Albanaca od te 1912. godine. Nije ih bilo? Kako se zove ta "selektivnost", ovde kod nas se zove LICEMERJE a kod vas?

merrmaninegoje

pre 10 godina

Mladene, kada sam pomenuo Dobricu mislio sam na ovo: “Mi Srbi lažemo da bi smo obmanuli sebe, da utešimo drugog; lažemo iz samilosti, da nas nije strah, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju i tudju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog slobode. Laž je vid našeg patriotizma i potvrda naše urodjene inteligencije. Lažemo stvaralacki, maštovito, inventivno.”
Kao prvo, stepen svesti ti je tako nizak pa je svaki razgovor s tobom maltene uzaludan. Drugo, nisi ni izbliza mome IQ pa ne shvatam zasto bi od tebe, gradjanina Peci koji je svedok toga jezivog ubistva u kafani u Peci, dobio odgovor na pitanje ko je to uradio. Odgovor znam... javno je to Vucic rekao nego bi hteo i od tebe cuti. Trece, Taci, Haradinaj a ni ovi drugi koje si pomenuo nisu nista napisali a i da jesu sigurno bi to procitao kao sto sam procitao Dobricu. Nego, problem je u tome sto ti Dobricine reci shvatio kao nesto sto se mora uvek raditi. U tome se vidi indoktrinacija i ko je bio predmet iste.

merrmaninegoje

pre 10 godina

janeze,
Kod tebe je to izgleda obrnuto. Put od d to g ti je ko u azbuci... prve komsije. Ne zaboravljamo mi ni SS Skenderbeg, ni cetnike, Rankovica, Garasanina, Seselja, Milosevica, Pankovica, Sretenovica, Legiju, Lilica, Kadijevica, bivse nam radikalce a sada novoizfarbane demokrate, ni I Balkanski rat, II Balkanski rat, I SR, II SR, pa de-albanizaciju teritorije od Albanaca, najmanje 4 miliona Albanaca u Turskoj od 1887 pa do 1970, Goli otok, itd.

Ovo gore je povod, a ovaj nesretni mart 2004 je bio posledica

merrmaninegoje

pre 10 godina

"Medjutim,frapirale su me mitomanske laži koje mogu da se prošire medju Albancima,a da to većina tog naroda prihvati kao istinu i,da tu "istinu",posle toga,prenosi sa kolena na koleno?!"

Mladene, jel ti jadan ne bio citiras Dobricu ili sta?

WVW

pre 10 godina

@Naim-Zagreb

Hoces da kazes da su marta 2004. godine Srbi napali vas Albance i da ste se samo "branili"? Ili kako si to zamislio? Vi Albanci i predugo zivite u tom vasem izmisljenom svetu u kojem ste savrsenstvo bez mana, potomci ilira i sta sve ne. Sada je 2014. godina i vreme vam je da se probudite i spustite na zemlju. Previse ste ljudi proterali i ubili da bi ovde izigravali nesto.
P.S. Od kada se vreme racuna od zavrsetka II svetskog rata? Kada se izgovori fraza "poslije II svjetskog rata" onda se poniste zlocini koje ste vi nacisticki saveznici pocinili za vreme II svetskog rata ili sta?

pokazali ste se, kao i uvek

pre 10 godina

Na zalost, kao i u 99.9% komentara Albanaca na ovakve vesti, i sada vidimo samo jedan primitivni, agresivni i samozaljubljeni sovinizam i nista vise.
Komentari koje pisu Albanci vrlo jasno pokazuju stanje svesti u toj albanskoj tvorevini na Kosovu - za neke jos ni 19. vek nije stigao.

svega ovde ima

pre 10 godina

@merrmaninegoje

Ako vec citiras Dobricu Cosica, citiraj i onu njegovu recenicu o vama Albancima. Ako ti je ovaj citat o Srbima koji lazu, istinit i ako se pozivas na Cosica, ne postoji ni jedan razlog da kao istinit ne prihvatis i ono sta je o vama Albancima rekao, zar ne? Ili ces da budes selektivan i u ovome? Nemoj da si licemer.
P.S. Ono o "najmanje 4 miliona Albanaca u Turskoj" je fantasticno, na cemu ste vi tamo na Kosovu?

peter

pre 10 godina

"stepen svesti ti je tako nizak pa je svaki razgovor s tobom maltene uzaludan. Drugo, nisi ni izbliza mome IQ"

Neverovatno. Koliko neko treba da glupav da napise ovakvo nesto. Zalosno je sto se na ovu vest javljaju ovakvi Albanci - ipak se radi o ubijenim i proteranim ljudima i minimum bi bilo izjaviti zaljenje kao sto to treba uraditi i kada je vest o albanskim zrtvama. Ali kao i uvek, primitivci su najglasniji.