Vaga
pre 10 godina
Cudan je ovaj svet, jedni stradaju , drugi peru ruke a treci trlaju ruke . Tako je to , nigde iskrenosti. E sad budi neutralan ako mozez.
Sreda, 12.03.2014.
21:14
Tomas de Val je ocenio da je u slučaju Kosova prekršen princip nepriznavanja nezavisnosti teritorije bez saglasnosti matične države i da je to "loš presedan".
Izvor: B92
pre 10 godina
Cudan je ovaj svet, jedni stradaju , drugi peru ruke a treci trlaju ruke . Tako je to , nigde iskrenosti. E sad budi neutralan ako mozez.
pre 10 godina
mmmm sad ste se setili da je loš presedan, a kada ste deo suverene zemlje dali u ruke narko dilerima i kriminalcima onda je to bilo super, pa ste još sve to zapečatili sramnom odlukom suda u Hagu.
mešutim ovde ima još jedna stvar koja užasno bode oči a to je ruska politika, koja je kao i toliko puta do sada vrlo diskutabilna. s jedne strane oni brane celovitost Srbije, ali zato kada njima treba onda druga priča. ako braniš jedan princip onda ga brani i kada ti baš nije po volji. Šta bi se desilo kada bi im neko rekao OK, važi primeniće se i za Krim isti princip kao i za Kosovo, ali onda hajde vi priznajte Kosovo. Šta bi onda bilo?
pre 10 godina
Problem je bar lako resiti.Povucete priznanje,ukinete im finansiranje,teroriste strpate u zatvor i svi srecni,presedana vise nema.
pre 10 godina
Od jednog problema je napravljeno hiljadu novih i mozda i vecih problema.Ali - ko pogresi na brzinu , taj se kaje na tenane.
pre 10 godina
@(Dinka, 12. mart 2014 22:20) "Krim je, verujem, na osnovu ustava Ukrajine oduvek imao pravo na otcepljenje. Kosovo i Metohija to pravo nikada nisu imale. Prema tome nema paralele, odvajanje Kosova nije, dok odvakanje Krima jeste legitimno. Naravno po odluci medjunarodnog narodi imaju pravo na otcepljenje pa to treba i koristiti.Ako neko ne zeli da koristi kosovski presedan, treba da povuce priznanje Kosova."
Možeš ti da veruješ, ali to nije tačno. Informiši se malo.
Rusija i Ukrajina su 1994. potpisale sporazum, koji je Rusija upravo prekršila, a nama ne daju mogućnost da promenimo gasni sporazum, jer je to "međudržavni ugovor"?! Ukratko:
"The "Budapest Memorandum on Security Assurances" is a diplomatic memorandum that was signed in December 1994 by Ukraine, Russia, the United States, and the United Kingdom.
Under the memorandum, Ukraine promised to remove all Soviet-era nuclear weapons from its territory, send them to disarmament facilities in Russia, and sign the Nuclear Nonproliferation Treaty. Ukraine kept these promises.
In return, Russia and the Western signatory countries essentially consecrated the sovereignty and territorial integrity of Ukraine as an independent state."
Toliko o ruskom poštovanju potpisanih sporazuma. Kada im ne odgovara, ne poštuju ih, ali zato prisiljavaju druge da ih poštuju.
Uzgred, šta bi sa Čečenijom? Tu nije važilo pravo na "samoopredeljenje"? Ali je zato važilo za Južnu Osetiju i Abhaziju, još su im vojno pomogli?!
pre 10 godina
Ne znam ali ovi demokrate imaju mišljenje da nešto ne valja , ali ne ispravljaju!!!!!
Nije nikad kasno????
Ili to solite pamet i prosipate demokratiju?
Zašto???
pre 10 godina
Na pocetku jednog filma iz sedamdesetih godina crvenom bojom na mapi Evrope trepce teritorija Kosova. Naredna scena bila je pocetak Treceg svetskog rata...
pre 10 godina
Republika Srpska ima vece pravo na nezavisnost i od Krima i od Kosova!
pre 10 godina
Ako Krim odluci da se otcepi od Ukrajine onda Tatari mogu od Krima...cekaj malo, Republika Srpska Krajina, Republika Srpska, veliki zli Milosevic, koji je govorio da Srbi na svom prostoru mogu i imaju svako pravo da ostanu u Jugoslaviji (zamislite tog nepravednog i zlocinackog plana)? Ovi sto su ratom rusili Jugoslaviju, iako su svaki deo koji je zeleo da ide mogli mirno da odvoje, oni su mnogo fin svet neki? Toliko su u svojoj zlocinackoj politici, lazima i licemerju ogrezli Amerikanci i njihovi drugari da ne mogu nikako da pricaju o pravu, principima i resenjima, a da to ne bude gomila gluposti, kao u ovom tekstu.
pre 10 godina
Da li je moguće da analitičari u USA, UK, GER i ostalim zemljama zapadnog sveta nisu mogli ni da pretpostave da je cirkus oko KiM "navlakuša", koja će kasnije poslužiti kao opravdanje Rusima, da urade ovo što sad rade?
pre 10 godina
Nazalost Ruski hegemonisticki mentalitet nije prestao postojati ni u 21-vom stoljecu.
(Buron, 12. mart 2014 22:02)
Baš kao ni albanski. A kako stvari sa nekažnjivošću stoje, neće prestati još skoro. Mada bi približavanje balkanskih država zbog zajedničkog albanskog destabilizatora i opasnosti moglo doneti štošta dobrog.
pre 10 godina
Jedina stvar koja je meni jasna vezano za temu proglasenja nezavisnosti neke teritorije, je da nista nije jasno.
pre 10 godina
Koliko se ja secam 1999. su snage NATO-a izvrsile agresiju nad Srbijom a ne Srbija. Ako se misli na intervenciju u selu Racak, ta oruzana intervenija se ne moze meriti sa Hrvatskom akcijom Oluja koja je medjutim proglasena kao potpuno legitimna akcija. Srbija je zbog operacije Racak bombardovana 3 meseca i nakon toga joj je oduzeto Kosovo. Radi se ne o duplim standardima nego o troduplim i cetveroduplim.
pre 10 godina
@Buron
Koja gomila nebuloza. Hahahaha. Ali sta je albanskim nacosima milo to im se i snilo. Da je slucaj "Kosovo" resen ta tvorevina bi bila u UN-u, svim medjunarodnim organziacijama, ne bi se uopste spominjao taj slucaj i ne bi se na njega pozivali ni Rusi ni Amerikanci, ne bi postoja ovaj clanak u WSJ-u niti bi albanski spineri po ceo dan dezurali po srpskim sajtovima.
pre 10 godina
Čovek koji je lično učestvovao u planiranju objašnjava razloge duplih aršina u međunarodnoj politici u Evropi: https://www.youtube.com/watch?v=GzMKgeESSu4
pre 10 godina
Onda najbolje da sve vratimo kako je bilo, ne?
pre 10 godina
Greška ili NE, ali vašom nepromišljenošću ovorena je pandorina kutija.
Sada vam ostaje samo da gledate!
pre 10 godina
Uporno se zaboravlja Republika Srpska Krajina... Kada je Hrvatska proglasila nezavisnost od Jugoslavije, RSK je proglasila nezavisnost od Hrvatske, a onda je RSK etnicki ociscena od Srba.
Republika Srpska takodje onda treba da bude nezavisna drzava.
pre 10 godina
Svi ste sada postali objektivni kada je neko drugi odigrao vašu igru, možda i bolje od vas samih. Licemerni "zapadu".
pre 10 godina
Kada bi "zapad", posle svih saznanja i potvrda neistina, na kojima je zapravo Pristina od njih dobila priznanje nezavisnosti, bez obzira, sto je to, ustvari, njihov projekat, naterala Pristinu, da po kratkom postupku stupi u formalnu konfederaciju sa Srbijom, gde se sustinski nista drugacije ne bi promenilo, od stanja u komem su sada ta dva entiteta, ali sa potpunom demilitarizacijom Kosova, bez mogucnosti da tamo udje vojska iz Srbije, mozda bi jedan takav angazman zapada, posluzio kao argument, dobronamernog posredovanja, da se tako nesto sprovede i na Krimu, gde bi on ostao u konfederalnom odnosu sa Ukrajinom. Sve ostalo, dok zapad ostaje pri stavu, da je Kosovo presedan, daje Rusiji argument, kao i svima posle Krima, koji je definitivno izgubljen za Ukrajinu, da silom uradi isto, bilo gde na svetu! Ostanje pitanje samo to, da li ce se i ostatak Ukrajine, podeliti na dva dela, cak i uz kraci konfencionalni rat, izmedju gradjana Ukrajine.
"Kako sejes, tako i zanjes." - nar. poslovica
pre 10 godina
Kad je Srbija nudila Kosovu "sirok stepen autonomije" to su "nasi zapadni prijatelji" ignorisali ? Ali je zato to sad najbolje resenje za Krim ?
pre 10 godina
Gospodin De Val zna da ce slucaj "Kosovo", da ih prati za narednih hiljadu godina, odnosno sve dok se ovaj slucaj jenoga dana ne razmrsi. Srpska zemlja je data Africkim Arapima, iako oni vec imaju svoju drzavu samo iz inata Madlene Olbrajt. Rusija ce sigurno na kontu toga da povrati sve teritorije gde su Rusi u vecini. Smatra se da u drugim drzavama ima oko 50 miliona Rusa. Oni ce jednoga dana da se vrate u Rusiju zajedno sa zemljom.
pre 10 godina
Nazalost, kasno je za ovakve komentare o Kosovu koji sve cesce dolaze od analiticara, posebno sa zapada. Pandorina kutija je otvorena i u mitoloskom smislu ove reci shvatili smo da sila zakon ne moli, pa ni Rusija Ukrajinu.
pre 10 godina
Lepo, znaci sledi presedan povlacenja priznanja?
pre 10 godina
Obmane zbog trenutnih interesa...
pre 10 godina
Da povratiš!!!!
pre 10 godina
Krim je, verujem, na osnovu ustava Ukrajine oduvek imao pravo na otcepljenje. Kosovo i Metohija to pravo nikada nisu imale. Prema tome nema paralele, odvajanje Kosova nije, dok odvakanje Krima jeste legitimno. Naravno po odluci medjunarodnog narodi imaju pravo na otcepljenje pa to treba i koristiti.Ako neko ne zeli da koristi kosovski presedan, treba da povuce priznanje Kosova.
pre 10 godina
Bio los ili dobar "presedan", Republika Kosova je nezavisna drzava, priznata od vise od 100 drzava svijeta, a uskoro slijede i vise priznanja. Kosovski "presedan" je gotova prica za koje postoje nepobitni argumenti, a sa druge strane neki bi se igrali opasnog "Ruskog ruleta" oko Krima sa nastojanjem da prave "paralelizme" sa Kosovskim slucajem za sta nemaju ama bas nikakve argumente koje bi isli u prilog nastojanja Rusije da bukvalno receno anektira Krim. Nazalost Ruski hegemonisticki mentalitet nije prestao postojati ni u 21-vom stoljecu.
pre 10 godina
E ovako,lep tekst, taman da se ceo svet temeljno upozna sa nepravdon oko KiM-a,mada ja bih cisto onako postavio gospodinu de Val,nekoliko pitanja u vezi recenice gde spominje vojnu intervenciju 1999.godine:
1. Za sta sluzi vojska jedne drzave, da li da brani suverenitet drzave ili da cisti domove za penzionere?
2. Da li gospodin de Val zna da su Albanci neprekidno "divljim" putevima prelazili iz Albanije na KiM, sto znaci da je to direktan napad jedne drzave na drugu?
3. Zna li gospodin de Val zna da se Albanci uopste za nezavisnost nisu borili poput Gandijevskog "Marsa soli", vec su uzeli oruzje?
4. Zna li gospodin de Val zna sta su americki ambasadori 1998. godine mislili o UCK?
5. Zna li gospodin de Val da su Albanci na KiM srusili vise manastira i crkava za ovih 30-40 godina, nego Osmanlije za 450. godina?
6. Zna li gospodin de Val, kada je osnovana Prizrenska liga, tj. kada je zapoceta kampanja uzimanja Kosova od Srbije?
7. Zna li gospodin de Val da se Holbruk aktivno sastajao sa UCK komadantima, dajuci im tako podrsku?
8. Zna li gospodin de Val, nesto o tome kako su Albanci ziveli na KiM za vreme Titove Jugoslavije i sta su Srbi sve dali Albancima?
9. Zna li gospodin de Val sta za Srbe znaci Kosovo i Metohija?
10. Sta misli gospodin de Val o 2004. godini i slici kada momak rusi krst na vrhu manastira dok pomahnitala masa u delirijumu proslavlja pad, pravoslavlja i Srba, na KiM?
Od mene toliko!
pre 10 godina
I zato niko-nikad-sme da prizna kosmet! vucici, dacici, seme ce vas proklinjati, a savremenici u aps staviti I vas I vase, zbog veleizdaje, budete li ista potpisali! no passaran!
pre 10 godina
...i šta je sa hrvatskim Srbima?
pre 10 godina
... isto to bi moralo da se odnosi i na SFRJ...svi na zapadu su požurili da priznaju SLO i HR i ugrobarili 25 miliona ljudi...
pre 10 godina
Ne slažem se. Kosovo, naseljeno nerazvijenim plemenom koje nikada nije ni priznavalo centralnu vlast, je odličan presedan; a što je najvažnije na osnovu njega će u dogledno vreme biti obnovljena i moć i jednim delom teritorija (najviše preko Evroazijske unije) Sovjetskog Saveza, što je u svakom slučaju, ukupno gledano, neuporedivo bitnije od jednog dela Srbije koja je svakako pod okupacijom i potpunom ekonomskom, političkom i vojnom kontrolom Zapada.
pre 10 godina
А бомбардовање ништа? То је ОК преседан? А Косово их сада жуљи због Крима?
pre 10 godina
Ala se prebacuju na nasu stranu ovih dana... Ajdmo mozete vi to i bolje. Samo Hrabro, bolje cete spavati.
pre 10 godina
vratiće se Kosmet Srbiji,pobediće pravda!
pre 10 godina
pandorina kutija..
pre 10 godina
Ovi američki stručnjaci sve to lepo objasne da bi na kraju izvukli zaključak da bi sve na svetu trebalo da bude kako amerikancima odgovara, jer je to jednako sa onim što će biti bolje i za lokalno stanovništvo???
Klasična američka nedoslednost i bezobrazluk tj. licemerje. Znamo da nemaju obraza ok.
pre 10 godina
Zato sto je to opasna igra zato mnoge zemlje nisu ni mogle da prihvate jednostranu nezavisnost.Sada se to obija o glavu Usa jer oni su pritiskali sud u Hagu da podrzi otcepljenje Kosova,to im se sada vraca jer nema sanse da bilo koja zemlja ratuje zbog Ukrajine.Sutra ce to da se desi nekoj drugoj zemlji i zato je slucaj Kosova los.Mi nismo mogli sa Albancima, ali nam Usa nisu dale ni da severno Kosovo pripojimo Srbiji sto bi bilo posteno.Sad ni Usa nemaju pravo da osudjuje ruse iako je to sto rusi rade katastrofa,rade isto sto i amerikanci.Odvajaju deo Ukrajine koja je medjunarodno priznata u nekim svojim granicama.
pre 10 godina
Presedan polako postaje pravilo, presešće vama gospodo Kosovo još mnogo puta. No sami ste hteli novu podelu sveta, problem je nastao jer su se karte malo pomešale.
pre 10 godina
Da li primecujete da nema razlike izmedju srpskih i evropskih politicara?
Srpski politicari: Bili smo losi necemo vise
Evropski politicari: Krsili smo medjunarodno pravo ali necemo vise
Dzabe nama sad moralisanje bilo od politicara sa zapada bilo od novinara, svi pricaju kako je presedan na Kosovu bio los ali niko ne spominje Srbe i Srbiju tu, kao da mi ne postojimo. Bombardovali nas, oteli nam zemlju, poubijali civile, sve to da bi danas rekli "mozda smo i pogresili" i na tome se zavrsilo
Zapadnjaci su nam samo ovih nekoliko dana dali dovoljno materijala da ih tuzimo sve redom za agresiju, i da dobijemo spor, medjutim mi imamo politicare podvijenog repa.
pre 10 godina
Kasno ste se setili. Sad napravite kokice, zavalite se u fotelje i gledajte: Ukrajina, Španija, Velika Britanija...
pre 10 godina
ne samo da je los presedan, nego i nacin kako se postuje i sprovodi vec ono na sta su nas naterali da ,,pristanemo,,. te moci ce 1000 vojnika, te statusno neutralni, te nije kosovo uslov... laz do lazi
pre 10 godina
Bas me zanima da neko ubije 1000 pripadnika Policije neke drzave kako se to zove kao sto je to radila teroristicka ovk? Njih nikakvi standardi ne interesuju osim velikoalbanskih standarda. A kome nije bilo jasno bice i to veoma zahvaljujuci i Putinu jer nista nije gotovo niti zatvoreno a iz nezatvorene boce kulja dim iako su se mnogi pravili da ne primecuju ili da se njih ne tice.
pre 10 godina
Kad je Srbija nudila Kosovu "sirok stepen autonomije" to su "nasi zapadni prijatelji" ignorisali ? Ali je zato to sad najbolje resenje za Krim ?
pre 10 godina
E ovako,lep tekst, taman da se ceo svet temeljno upozna sa nepravdon oko KiM-a,mada ja bih cisto onako postavio gospodinu de Val,nekoliko pitanja u vezi recenice gde spominje vojnu intervenciju 1999.godine:
1. Za sta sluzi vojska jedne drzave, da li da brani suverenitet drzave ili da cisti domove za penzionere?
2. Da li gospodin de Val zna da su Albanci neprekidno "divljim" putevima prelazili iz Albanije na KiM, sto znaci da je to direktan napad jedne drzave na drugu?
3. Zna li gospodin de Val zna da se Albanci uopste za nezavisnost nisu borili poput Gandijevskog "Marsa soli", vec su uzeli oruzje?
4. Zna li gospodin de Val zna sta su americki ambasadori 1998. godine mislili o UCK?
5. Zna li gospodin de Val da su Albanci na KiM srusili vise manastira i crkava za ovih 30-40 godina, nego Osmanlije za 450. godina?
6. Zna li gospodin de Val, kada je osnovana Prizrenska liga, tj. kada je zapoceta kampanja uzimanja Kosova od Srbije?
7. Zna li gospodin de Val da se Holbruk aktivno sastajao sa UCK komadantima, dajuci im tako podrsku?
8. Zna li gospodin de Val, nesto o tome kako su Albanci ziveli na KiM za vreme Titove Jugoslavije i sta su Srbi sve dali Albancima?
9. Zna li gospodin de Val sta za Srbe znaci Kosovo i Metohija?
10. Sta misli gospodin de Val o 2004. godini i slici kada momak rusi krst na vrhu manastira dok pomahnitala masa u delirijumu proslavlja pad, pravoslavlja i Srba, na KiM?
Od mene toliko!
pre 10 godina
Svi ste sada postali objektivni kada je neko drugi odigrao vašu igru, možda i bolje od vas samih. Licemerni "zapadu".
pre 10 godina
... isto to bi moralo da se odnosi i na SFRJ...svi na zapadu su požurili da priznaju SLO i HR i ugrobarili 25 miliona ljudi...
pre 10 godina
Uporno se zaboravlja Republika Srpska Krajina... Kada je Hrvatska proglasila nezavisnost od Jugoslavije, RSK je proglasila nezavisnost od Hrvatske, a onda je RSK etnicki ociscena od Srba.
Republika Srpska takodje onda treba da bude nezavisna drzava.
pre 10 godina
...i šta je sa hrvatskim Srbima?
pre 10 godina
Koliko se ja secam 1999. su snage NATO-a izvrsile agresiju nad Srbijom a ne Srbija. Ako se misli na intervenciju u selu Racak, ta oruzana intervenija se ne moze meriti sa Hrvatskom akcijom Oluja koja je medjutim proglasena kao potpuno legitimna akcija. Srbija je zbog operacije Racak bombardovana 3 meseca i nakon toga joj je oduzeto Kosovo. Radi se ne o duplim standardima nego o troduplim i cetveroduplim.
pre 10 godina
Ala se prebacuju na nasu stranu ovih dana... Ajdmo mozete vi to i bolje. Samo Hrabro, bolje cete spavati.
pre 10 godina
Da povratiš!!!!
pre 10 godina
vratiće se Kosmet Srbiji,pobediće pravda!
pre 10 godina
Da li primecujete da nema razlike izmedju srpskih i evropskih politicara?
Srpski politicari: Bili smo losi necemo vise
Evropski politicari: Krsili smo medjunarodno pravo ali necemo vise
Dzabe nama sad moralisanje bilo od politicara sa zapada bilo od novinara, svi pricaju kako je presedan na Kosovu bio los ali niko ne spominje Srbe i Srbiju tu, kao da mi ne postojimo. Bombardovali nas, oteli nam zemlju, poubijali civile, sve to da bi danas rekli "mozda smo i pogresili" i na tome se zavrsilo
Zapadnjaci su nam samo ovih nekoliko dana dali dovoljno materijala da ih tuzimo sve redom za agresiju, i da dobijemo spor, medjutim mi imamo politicare podvijenog repa.
pre 10 godina
Presedan polako postaje pravilo, presešće vama gospodo Kosovo još mnogo puta. No sami ste hteli novu podelu sveta, problem je nastao jer su se karte malo pomešale.
pre 10 godina
А бомбардовање ништа? То је ОК преседан? А Косово их сада жуљи због Крима?
pre 10 godina
Greška ili NE, ali vašom nepromišljenošću ovorena je pandorina kutija.
Sada vam ostaje samo da gledate!
pre 10 godina
ne samo da je los presedan, nego i nacin kako se postuje i sprovodi vec ono na sta su nas naterali da ,,pristanemo,,. te moci ce 1000 vojnika, te statusno neutralni, te nije kosovo uslov... laz do lazi
pre 10 godina
Nazalost, kasno je za ovakve komentare o Kosovu koji sve cesce dolaze od analiticara, posebno sa zapada. Pandorina kutija je otvorena i u mitoloskom smislu ove reci shvatili smo da sila zakon ne moli, pa ni Rusija Ukrajinu.
pre 10 godina
Ako Krim odluci da se otcepi od Ukrajine onda Tatari mogu od Krima...cekaj malo, Republika Srpska Krajina, Republika Srpska, veliki zli Milosevic, koji je govorio da Srbi na svom prostoru mogu i imaju svako pravo da ostanu u Jugoslaviji (zamislite tog nepravednog i zlocinackog plana)? Ovi sto su ratom rusili Jugoslaviju, iako su svaki deo koji je zeleo da ide mogli mirno da odvoje, oni su mnogo fin svet neki? Toliko su u svojoj zlocinackoj politici, lazima i licemerju ogrezli Amerikanci i njihovi drugari da ne mogu nikako da pricaju o pravu, principima i resenjima, a da to ne bude gomila gluposti, kao u ovom tekstu.
pre 10 godina
Kasno ste se setili. Sad napravite kokice, zavalite se u fotelje i gledajte: Ukrajina, Španija, Velika Britanija...
pre 10 godina
Ovi američki stručnjaci sve to lepo objasne da bi na kraju izvukli zaključak da bi sve na svetu trebalo da bude kako amerikancima odgovara, jer je to jednako sa onim što će biti bolje i za lokalno stanovništvo???
Klasična američka nedoslednost i bezobrazluk tj. licemerje. Znamo da nemaju obraza ok.
pre 10 godina
Bas me zanima da neko ubije 1000 pripadnika Policije neke drzave kako se to zove kao sto je to radila teroristicka ovk? Njih nikakvi standardi ne interesuju osim velikoalbanskih standarda. A kome nije bilo jasno bice i to veoma zahvaljujuci i Putinu jer nista nije gotovo niti zatvoreno a iz nezatvorene boce kulja dim iako su se mnogi pravili da ne primecuju ili da se njih ne tice.
pre 10 godina
Lepo, znaci sledi presedan povlacenja priznanja?
pre 10 godina
I zato niko-nikad-sme da prizna kosmet! vucici, dacici, seme ce vas proklinjati, a savremenici u aps staviti I vas I vase, zbog veleizdaje, budete li ista potpisali! no passaran!
pre 10 godina
Gospodin De Val zna da ce slucaj "Kosovo", da ih prati za narednih hiljadu godina, odnosno sve dok se ovaj slucaj jenoga dana ne razmrsi. Srpska zemlja je data Africkim Arapima, iako oni vec imaju svoju drzavu samo iz inata Madlene Olbrajt. Rusija ce sigurno na kontu toga da povrati sve teritorije gde su Rusi u vecini. Smatra se da u drugim drzavama ima oko 50 miliona Rusa. Oni ce jednoga dana da se vrate u Rusiju zajedno sa zemljom.
pre 10 godina
@Buron
Koja gomila nebuloza. Hahahaha. Ali sta je albanskim nacosima milo to im se i snilo. Da je slucaj "Kosovo" resen ta tvorevina bi bila u UN-u, svim medjunarodnim organziacijama, ne bi se uopste spominjao taj slucaj i ne bi se na njega pozivali ni Rusi ni Amerikanci, ne bi postoja ovaj clanak u WSJ-u niti bi albanski spineri po ceo dan dezurali po srpskim sajtovima.
pre 10 godina
Nazalost Ruski hegemonisticki mentalitet nije prestao postojati ni u 21-vom stoljecu.
(Buron, 12. mart 2014 22:02)
Baš kao ni albanski. A kako stvari sa nekažnjivošću stoje, neće prestati još skoro. Mada bi približavanje balkanskih država zbog zajedničkog albanskog destabilizatora i opasnosti moglo doneti štošta dobrog.
pre 10 godina
Kada bi "zapad", posle svih saznanja i potvrda neistina, na kojima je zapravo Pristina od njih dobila priznanje nezavisnosti, bez obzira, sto je to, ustvari, njihov projekat, naterala Pristinu, da po kratkom postupku stupi u formalnu konfederaciju sa Srbijom, gde se sustinski nista drugacije ne bi promenilo, od stanja u komem su sada ta dva entiteta, ali sa potpunom demilitarizacijom Kosova, bez mogucnosti da tamo udje vojska iz Srbije, mozda bi jedan takav angazman zapada, posluzio kao argument, dobronamernog posredovanja, da se tako nesto sprovede i na Krimu, gde bi on ostao u konfederalnom odnosu sa Ukrajinom. Sve ostalo, dok zapad ostaje pri stavu, da je Kosovo presedan, daje Rusiji argument, kao i svima posle Krima, koji je definitivno izgubljen za Ukrajinu, da silom uradi isto, bilo gde na svetu! Ostanje pitanje samo to, da li ce se i ostatak Ukrajine, podeliti na dva dela, cak i uz kraci konfencionalni rat, izmedju gradjana Ukrajine.
"Kako sejes, tako i zanjes." - nar. poslovica
pre 10 godina
Krim je, verujem, na osnovu ustava Ukrajine oduvek imao pravo na otcepljenje. Kosovo i Metohija to pravo nikada nisu imale. Prema tome nema paralele, odvajanje Kosova nije, dok odvakanje Krima jeste legitimno. Naravno po odluci medjunarodnog narodi imaju pravo na otcepljenje pa to treba i koristiti.Ako neko ne zeli da koristi kosovski presedan, treba da povuce priznanje Kosova.
pre 10 godina
Ne slažem se. Kosovo, naseljeno nerazvijenim plemenom koje nikada nije ni priznavalo centralnu vlast, je odličan presedan; a što je najvažnije na osnovu njega će u dogledno vreme biti obnovljena i moć i jednim delom teritorija (najviše preko Evroazijske unije) Sovjetskog Saveza, što je u svakom slučaju, ukupno gledano, neuporedivo bitnije od jednog dela Srbije koja je svakako pod okupacijom i potpunom ekonomskom, političkom i vojnom kontrolom Zapada.
pre 10 godina
pandorina kutija..
pre 10 godina
Zato sto je to opasna igra zato mnoge zemlje nisu ni mogle da prihvate jednostranu nezavisnost.Sada se to obija o glavu Usa jer oni su pritiskali sud u Hagu da podrzi otcepljenje Kosova,to im se sada vraca jer nema sanse da bilo koja zemlja ratuje zbog Ukrajine.Sutra ce to da se desi nekoj drugoj zemlji i zato je slucaj Kosova los.Mi nismo mogli sa Albancima, ali nam Usa nisu dale ni da severno Kosovo pripojimo Srbiji sto bi bilo posteno.Sad ni Usa nemaju pravo da osudjuje ruse iako je to sto rusi rade katastrofa,rade isto sto i amerikanci.Odvajaju deo Ukrajine koja je medjunarodno priznata u nekim svojim granicama.
pre 10 godina
Da li je moguće da analitičari u USA, UK, GER i ostalim zemljama zapadnog sveta nisu mogli ni da pretpostave da je cirkus oko KiM "navlakuša", koja će kasnije poslužiti kao opravdanje Rusima, da urade ovo što sad rade?
pre 10 godina
Onda najbolje da sve vratimo kako je bilo, ne?
pre 10 godina
Čovek koji je lično učestvovao u planiranju objašnjava razloge duplih aršina u međunarodnoj politici u Evropi: https://www.youtube.com/watch?v=GzMKgeESSu4
pre 10 godina
Jedina stvar koja je meni jasna vezano za temu proglasenja nezavisnosti neke teritorije, je da nista nije jasno.
pre 10 godina
Obmane zbog trenutnih interesa...
pre 10 godina
Bio los ili dobar "presedan", Republika Kosova je nezavisna drzava, priznata od vise od 100 drzava svijeta, a uskoro slijede i vise priznanja. Kosovski "presedan" je gotova prica za koje postoje nepobitni argumenti, a sa druge strane neki bi se igrali opasnog "Ruskog ruleta" oko Krima sa nastojanjem da prave "paralelizme" sa Kosovskim slucajem za sta nemaju ama bas nikakve argumente koje bi isli u prilog nastojanja Rusije da bukvalno receno anektira Krim. Nazalost Ruski hegemonisticki mentalitet nije prestao postojati ni u 21-vom stoljecu.
pre 10 godina
Republika Srpska ima vece pravo na nezavisnost i od Krima i od Kosova!
pre 10 godina
Od jednog problema je napravljeno hiljadu novih i mozda i vecih problema.Ali - ko pogresi na brzinu , taj se kaje na tenane.
pre 10 godina
Problem je bar lako resiti.Povucete priznanje,ukinete im finansiranje,teroriste strpate u zatvor i svi srecni,presedana vise nema.
pre 10 godina
Na pocetku jednog filma iz sedamdesetih godina crvenom bojom na mapi Evrope trepce teritorija Kosova. Naredna scena bila je pocetak Treceg svetskog rata...
pre 10 godina
@(Dinka, 12. mart 2014 22:20) "Krim je, verujem, na osnovu ustava Ukrajine oduvek imao pravo na otcepljenje. Kosovo i Metohija to pravo nikada nisu imale. Prema tome nema paralele, odvajanje Kosova nije, dok odvakanje Krima jeste legitimno. Naravno po odluci medjunarodnog narodi imaju pravo na otcepljenje pa to treba i koristiti.Ako neko ne zeli da koristi kosovski presedan, treba da povuce priznanje Kosova."
Možeš ti da veruješ, ali to nije tačno. Informiši se malo.
Rusija i Ukrajina su 1994. potpisale sporazum, koji je Rusija upravo prekršila, a nama ne daju mogućnost da promenimo gasni sporazum, jer je to "međudržavni ugovor"?! Ukratko:
"The "Budapest Memorandum on Security Assurances" is a diplomatic memorandum that was signed in December 1994 by Ukraine, Russia, the United States, and the United Kingdom.
Under the memorandum, Ukraine promised to remove all Soviet-era nuclear weapons from its territory, send them to disarmament facilities in Russia, and sign the Nuclear Nonproliferation Treaty. Ukraine kept these promises.
In return, Russia and the Western signatory countries essentially consecrated the sovereignty and territorial integrity of Ukraine as an independent state."
Toliko o ruskom poštovanju potpisanih sporazuma. Kada im ne odgovara, ne poštuju ih, ali zato prisiljavaju druge da ih poštuju.
Uzgred, šta bi sa Čečenijom? Tu nije važilo pravo na "samoopredeljenje"? Ali je zato važilo za Južnu Osetiju i Abhaziju, još su im vojno pomogli?!
pre 10 godina
mmmm sad ste se setili da je loš presedan, a kada ste deo suverene zemlje dali u ruke narko dilerima i kriminalcima onda je to bilo super, pa ste još sve to zapečatili sramnom odlukom suda u Hagu.
mešutim ovde ima još jedna stvar koja užasno bode oči a to je ruska politika, koja je kao i toliko puta do sada vrlo diskutabilna. s jedne strane oni brane celovitost Srbije, ali zato kada njima treba onda druga priča. ako braniš jedan princip onda ga brani i kada ti baš nije po volji. Šta bi se desilo kada bi im neko rekao OK, važi primeniće se i za Krim isti princip kao i za Kosovo, ali onda hajde vi priznajte Kosovo. Šta bi onda bilo?
pre 10 godina
Ne znam ali ovi demokrate imaju mišljenje da nešto ne valja , ali ne ispravljaju!!!!!
Nije nikad kasno????
Ili to solite pamet i prosipate demokratiju?
Zašto???
pre 10 godina
Cudan je ovaj svet, jedni stradaju , drugi peru ruke a treci trlaju ruke . Tako je to , nigde iskrenosti. E sad budi neutralan ako mozez.
pre 10 godina
Bio los ili dobar "presedan", Republika Kosova je nezavisna drzava, priznata od vise od 100 drzava svijeta, a uskoro slijede i vise priznanja. Kosovski "presedan" je gotova prica za koje postoje nepobitni argumenti, a sa druge strane neki bi se igrali opasnog "Ruskog ruleta" oko Krima sa nastojanjem da prave "paralelizme" sa Kosovskim slucajem za sta nemaju ama bas nikakve argumente koje bi isli u prilog nastojanja Rusije da bukvalno receno anektira Krim. Nazalost Ruski hegemonisticki mentalitet nije prestao postojati ni u 21-vom stoljecu.
pre 10 godina
E ovako,lep tekst, taman da se ceo svet temeljno upozna sa nepravdon oko KiM-a,mada ja bih cisto onako postavio gospodinu de Val,nekoliko pitanja u vezi recenice gde spominje vojnu intervenciju 1999.godine:
1. Za sta sluzi vojska jedne drzave, da li da brani suverenitet drzave ili da cisti domove za penzionere?
2. Da li gospodin de Val zna da su Albanci neprekidno "divljim" putevima prelazili iz Albanije na KiM, sto znaci da je to direktan napad jedne drzave na drugu?
3. Zna li gospodin de Val zna da se Albanci uopste za nezavisnost nisu borili poput Gandijevskog "Marsa soli", vec su uzeli oruzje?
4. Zna li gospodin de Val zna sta su americki ambasadori 1998. godine mislili o UCK?
5. Zna li gospodin de Val da su Albanci na KiM srusili vise manastira i crkava za ovih 30-40 godina, nego Osmanlije za 450. godina?
6. Zna li gospodin de Val, kada je osnovana Prizrenska liga, tj. kada je zapoceta kampanja uzimanja Kosova od Srbije?
7. Zna li gospodin de Val da se Holbruk aktivno sastajao sa UCK komadantima, dajuci im tako podrsku?
8. Zna li gospodin de Val, nesto o tome kako su Albanci ziveli na KiM za vreme Titove Jugoslavije i sta su Srbi sve dali Albancima?
9. Zna li gospodin de Val sta za Srbe znaci Kosovo i Metohija?
10. Sta misli gospodin de Val o 2004. godini i slici kada momak rusi krst na vrhu manastira dok pomahnitala masa u delirijumu proslavlja pad, pravoslavlja i Srba, na KiM?
Od mene toliko!
pre 10 godina
vratiće se Kosmet Srbiji,pobediće pravda!
pre 10 godina
Koliko se ja secam 1999. su snage NATO-a izvrsile agresiju nad Srbijom a ne Srbija. Ako se misli na intervenciju u selu Racak, ta oruzana intervenija se ne moze meriti sa Hrvatskom akcijom Oluja koja je medjutim proglasena kao potpuno legitimna akcija. Srbija je zbog operacije Racak bombardovana 3 meseca i nakon toga joj je oduzeto Kosovo. Radi se ne o duplim standardima nego o troduplim i cetveroduplim.
pre 10 godina
Ne slažem se. Kosovo, naseljeno nerazvijenim plemenom koje nikada nije ni priznavalo centralnu vlast, je odličan presedan; a što je najvažnije na osnovu njega će u dogledno vreme biti obnovljena i moć i jednim delom teritorija (najviše preko Evroazijske unije) Sovjetskog Saveza, što je u svakom slučaju, ukupno gledano, neuporedivo bitnije od jednog dela Srbije koja je svakako pod okupacijom i potpunom ekonomskom, političkom i vojnom kontrolom Zapada.
pre 10 godina
I zato niko-nikad-sme da prizna kosmet! vucici, dacici, seme ce vas proklinjati, a savremenici u aps staviti I vas I vase, zbog veleizdaje, budete li ista potpisali! no passaran!
pre 10 godina
Uporno se zaboravlja Republika Srpska Krajina... Kada je Hrvatska proglasila nezavisnost od Jugoslavije, RSK je proglasila nezavisnost od Hrvatske, a onda je RSK etnicki ociscena od Srba.
Republika Srpska takodje onda treba da bude nezavisna drzava.
pre 10 godina
@(Dinka, 12. mart 2014 22:20) "Krim je, verujem, na osnovu ustava Ukrajine oduvek imao pravo na otcepljenje. Kosovo i Metohija to pravo nikada nisu imale. Prema tome nema paralele, odvajanje Kosova nije, dok odvakanje Krima jeste legitimno. Naravno po odluci medjunarodnog narodi imaju pravo na otcepljenje pa to treba i koristiti.Ako neko ne zeli da koristi kosovski presedan, treba da povuce priznanje Kosova."
Možeš ti da veruješ, ali to nije tačno. Informiši se malo.
Rusija i Ukrajina su 1994. potpisale sporazum, koji je Rusija upravo prekršila, a nama ne daju mogućnost da promenimo gasni sporazum, jer je to "međudržavni ugovor"?! Ukratko:
"The "Budapest Memorandum on Security Assurances" is a diplomatic memorandum that was signed in December 1994 by Ukraine, Russia, the United States, and the United Kingdom.
Under the memorandum, Ukraine promised to remove all Soviet-era nuclear weapons from its territory, send them to disarmament facilities in Russia, and sign the Nuclear Nonproliferation Treaty. Ukraine kept these promises.
In return, Russia and the Western signatory countries essentially consecrated the sovereignty and territorial integrity of Ukraine as an independent state."
Toliko o ruskom poštovanju potpisanih sporazuma. Kada im ne odgovara, ne poštuju ih, ali zato prisiljavaju druge da ih poštuju.
Uzgred, šta bi sa Čečenijom? Tu nije važilo pravo na "samoopredeljenje"? Ali je zato važilo za Južnu Osetiju i Abhaziju, još su im vojno pomogli?!
pre 10 godina
Kad je Srbija nudila Kosovu "sirok stepen autonomije" to su "nasi zapadni prijatelji" ignorisali ? Ali je zato to sad najbolje resenje za Krim ?
pre 10 godina
@Buron
Koja gomila nebuloza. Hahahaha. Ali sta je albanskim nacosima milo to im se i snilo. Da je slucaj "Kosovo" resen ta tvorevina bi bila u UN-u, svim medjunarodnim organziacijama, ne bi se uopste spominjao taj slucaj i ne bi se na njega pozivali ni Rusi ni Amerikanci, ne bi postoja ovaj clanak u WSJ-u niti bi albanski spineri po ceo dan dezurali po srpskim sajtovima.
pre 10 godina
Nazalost Ruski hegemonisticki mentalitet nije prestao postojati ni u 21-vom stoljecu.
(Buron, 12. mart 2014 22:02)
Baš kao ni albanski. A kako stvari sa nekažnjivošću stoje, neće prestati još skoro. Mada bi približavanje balkanskih država zbog zajedničkog albanskog destabilizatora i opasnosti moglo doneti štošta dobrog.
pre 10 godina
Kada bi "zapad", posle svih saznanja i potvrda neistina, na kojima je zapravo Pristina od njih dobila priznanje nezavisnosti, bez obzira, sto je to, ustvari, njihov projekat, naterala Pristinu, da po kratkom postupku stupi u formalnu konfederaciju sa Srbijom, gde se sustinski nista drugacije ne bi promenilo, od stanja u komem su sada ta dva entiteta, ali sa potpunom demilitarizacijom Kosova, bez mogucnosti da tamo udje vojska iz Srbije, mozda bi jedan takav angazman zapada, posluzio kao argument, dobronamernog posredovanja, da se tako nesto sprovede i na Krimu, gde bi on ostao u konfederalnom odnosu sa Ukrajinom. Sve ostalo, dok zapad ostaje pri stavu, da je Kosovo presedan, daje Rusiji argument, kao i svima posle Krima, koji je definitivno izgubljen za Ukrajinu, da silom uradi isto, bilo gde na svetu! Ostanje pitanje samo to, da li ce se i ostatak Ukrajine, podeliti na dva dela, cak i uz kraci konfencionalni rat, izmedju gradjana Ukrajine.
"Kako sejes, tako i zanjes." - nar. poslovica
pre 10 godina
... isto to bi moralo da se odnosi i na SFRJ...svi na zapadu su požurili da priznaju SLO i HR i ugrobarili 25 miliona ljudi...
pre 10 godina
...i šta je sa hrvatskim Srbima?
pre 10 godina
Krim je, verujem, na osnovu ustava Ukrajine oduvek imao pravo na otcepljenje. Kosovo i Metohija to pravo nikada nisu imale. Prema tome nema paralele, odvajanje Kosova nije, dok odvakanje Krima jeste legitimno. Naravno po odluci medjunarodnog narodi imaju pravo na otcepljenje pa to treba i koristiti.Ako neko ne zeli da koristi kosovski presedan, treba da povuce priznanje Kosova.
pre 10 godina
Zato sto je to opasna igra zato mnoge zemlje nisu ni mogle da prihvate jednostranu nezavisnost.Sada se to obija o glavu Usa jer oni su pritiskali sud u Hagu da podrzi otcepljenje Kosova,to im se sada vraca jer nema sanse da bilo koja zemlja ratuje zbog Ukrajine.Sutra ce to da se desi nekoj drugoj zemlji i zato je slucaj Kosova los.Mi nismo mogli sa Albancima, ali nam Usa nisu dale ni da severno Kosovo pripojimo Srbiji sto bi bilo posteno.Sad ni Usa nemaju pravo da osudjuje ruse iako je to sto rusi rade katastrofa,rade isto sto i amerikanci.Odvajaju deo Ukrajine koja je medjunarodno priznata u nekim svojim granicama.
pre 10 godina
Gospodin De Val zna da ce slucaj "Kosovo", da ih prati za narednih hiljadu godina, odnosno sve dok se ovaj slucaj jenoga dana ne razmrsi. Srpska zemlja je data Africkim Arapima, iako oni vec imaju svoju drzavu samo iz inata Madlene Olbrajt. Rusija ce sigurno na kontu toga da povrati sve teritorije gde su Rusi u vecini. Smatra se da u drugim drzavama ima oko 50 miliona Rusa. Oni ce jednoga dana da se vrate u Rusiju zajedno sa zemljom.
pre 10 godina
Greška ili NE, ali vašom nepromišljenošću ovorena je pandorina kutija.
Sada vam ostaje samo da gledate!
pre 10 godina
Lepo, znaci sledi presedan povlacenja priznanja?
pre 10 godina
Da povratiš!!!!
pre 10 godina
Da li je moguće da analitičari u USA, UK, GER i ostalim zemljama zapadnog sveta nisu mogli ni da pretpostave da je cirkus oko KiM "navlakuša", koja će kasnije poslužiti kao opravdanje Rusima, da urade ovo što sad rade?
pre 10 godina
mmmm sad ste se setili da je loš presedan, a kada ste deo suverene zemlje dali u ruke narko dilerima i kriminalcima onda je to bilo super, pa ste još sve to zapečatili sramnom odlukom suda u Hagu.
mešutim ovde ima još jedna stvar koja užasno bode oči a to je ruska politika, koja je kao i toliko puta do sada vrlo diskutabilna. s jedne strane oni brane celovitost Srbije, ali zato kada njima treba onda druga priča. ako braniš jedan princip onda ga brani i kada ti baš nije po volji. Šta bi se desilo kada bi im neko rekao OK, važi primeniće se i za Krim isti princip kao i za Kosovo, ali onda hajde vi priznajte Kosovo. Šta bi onda bilo?
pre 10 godina
Presedan polako postaje pravilo, presešće vama gospodo Kosovo još mnogo puta. No sami ste hteli novu podelu sveta, problem je nastao jer su se karte malo pomešale.
pre 10 godina
Svi ste sada postali objektivni kada je neko drugi odigrao vašu igru, možda i bolje od vas samih. Licemerni "zapadu".
pre 10 godina
Onda najbolje da sve vratimo kako je bilo, ne?
pre 10 godina
Bas me zanima da neko ubije 1000 pripadnika Policije neke drzave kako se to zove kao sto je to radila teroristicka ovk? Njih nikakvi standardi ne interesuju osim velikoalbanskih standarda. A kome nije bilo jasno bice i to veoma zahvaljujuci i Putinu jer nista nije gotovo niti zatvoreno a iz nezatvorene boce kulja dim iako su se mnogi pravili da ne primecuju ili da se njih ne tice.
pre 10 godina
Ako Krim odluci da se otcepi od Ukrajine onda Tatari mogu od Krima...cekaj malo, Republika Srpska Krajina, Republika Srpska, veliki zli Milosevic, koji je govorio da Srbi na svom prostoru mogu i imaju svako pravo da ostanu u Jugoslaviji (zamislite tog nepravednog i zlocinackog plana)? Ovi sto su ratom rusili Jugoslaviju, iako su svaki deo koji je zeleo da ide mogli mirno da odvoje, oni su mnogo fin svet neki? Toliko su u svojoj zlocinackoj politici, lazima i licemerju ogrezli Amerikanci i njihovi drugari da ne mogu nikako da pricaju o pravu, principima i resenjima, a da to ne bude gomila gluposti, kao u ovom tekstu.
pre 10 godina
Od jednog problema je napravljeno hiljadu novih i mozda i vecih problema.Ali - ko pogresi na brzinu , taj se kaje na tenane.
pre 10 godina
Ala se prebacuju na nasu stranu ovih dana... Ajdmo mozete vi to i bolje. Samo Hrabro, bolje cete spavati.
pre 10 godina
ne samo da je los presedan, nego i nacin kako se postuje i sprovodi vec ono na sta su nas naterali da ,,pristanemo,,. te moci ce 1000 vojnika, te statusno neutralni, te nije kosovo uslov... laz do lazi
pre 10 godina
Kasno ste se setili. Sad napravite kokice, zavalite se u fotelje i gledajte: Ukrajina, Španija, Velika Britanija...
pre 10 godina
pandorina kutija..
pre 10 godina
Problem je bar lako resiti.Povucete priznanje,ukinete im finansiranje,teroriste strpate u zatvor i svi srecni,presedana vise nema.
pre 10 godina
Ovi američki stručnjaci sve to lepo objasne da bi na kraju izvukli zaključak da bi sve na svetu trebalo da bude kako amerikancima odgovara, jer je to jednako sa onim što će biti bolje i za lokalno stanovništvo???
Klasična američka nedoslednost i bezobrazluk tj. licemerje. Znamo da nemaju obraza ok.
pre 10 godina
Republika Srpska ima vece pravo na nezavisnost i od Krima i od Kosova!
pre 10 godina
Da li primecujete da nema razlike izmedju srpskih i evropskih politicara?
Srpski politicari: Bili smo losi necemo vise
Evropski politicari: Krsili smo medjunarodno pravo ali necemo vise
Dzabe nama sad moralisanje bilo od politicara sa zapada bilo od novinara, svi pricaju kako je presedan na Kosovu bio los ali niko ne spominje Srbe i Srbiju tu, kao da mi ne postojimo. Bombardovali nas, oteli nam zemlju, poubijali civile, sve to da bi danas rekli "mozda smo i pogresili" i na tome se zavrsilo
Zapadnjaci su nam samo ovih nekoliko dana dali dovoljno materijala da ih tuzimo sve redom za agresiju, i da dobijemo spor, medjutim mi imamo politicare podvijenog repa.
pre 10 godina
А бомбардовање ништа? То је ОК преседан? А Косово их сада жуљи због Крима?
pre 10 godina
Čovek koji je lično učestvovao u planiranju objašnjava razloge duplih aršina u međunarodnoj politici u Evropi: https://www.youtube.com/watch?v=GzMKgeESSu4
pre 10 godina
Jedina stvar koja je meni jasna vezano za temu proglasenja nezavisnosti neke teritorije, je da nista nije jasno.
pre 10 godina
Obmane zbog trenutnih interesa...
pre 10 godina
Nazalost, kasno je za ovakve komentare o Kosovu koji sve cesce dolaze od analiticara, posebno sa zapada. Pandorina kutija je otvorena i u mitoloskom smislu ove reci shvatili smo da sila zakon ne moli, pa ni Rusija Ukrajinu.
pre 10 godina
Na pocetku jednog filma iz sedamdesetih godina crvenom bojom na mapi Evrope trepce teritorija Kosova. Naredna scena bila je pocetak Treceg svetskog rata...
pre 10 godina
Ne znam ali ovi demokrate imaju mišljenje da nešto ne valja , ali ne ispravljaju!!!!!
Nije nikad kasno????
Ili to solite pamet i prosipate demokratiju?
Zašto???
pre 10 godina
Cudan je ovaj svet, jedni stradaju , drugi peru ruke a treci trlaju ruke . Tako je to , nigde iskrenosti. E sad budi neutralan ako mozez.
44 Komentari
Sortiraj po: