Ponedeljak, 10.03.2014.

11:35

Rusija je agresivna jer je slaba?

Bivši savetnik Bele kuće Zbignjev Bžežinjski kaže da sadašnji agresivni potezi Moskve nisu potvrda njene snage, već slabosti i manjka samopouzdanja.

Izvor: Beta

Rusija je agresivna jer je slaba? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Glasinac

pre 10 godina

Ko god misli da je Rusija slaba , onda je taj u velikoj zabludi. Rusija nije Srbija , mala država koju su bombardovali čak i bez odluke SB UN. To se Rusije ne može desiti. Oni štite imterese svoji građana ne osvrćući se na ničije primedbe.

Vojvodinac

pre 10 godina

Izjave ovog čoveka nikako ne treba olako shvatati, obzirom na njegovu upućenost i reputaciju.
Kome je on naklonjen nije bitno, sve dok ima informacije iz "prve ruke".
Rusija se oseća ugroženo, obzirom na dešavanja sa Libijom, Sirijom i Ukrajinom, kao što bi se i SAD osećale da neko desatbilizuje jednog po jednog saveznika, i na kraju izazove oružanu revoluciju u Kanadi.
Odraz slabosti ili moći, neozbiljno je tumačiti na taj način, i donositi zaključke, koji se obično donose posle ozbiljnih sukoba.
Rusija je svojim postupcima jasno stavila do znanja da oko Ukrajine nema popuštanja, a zapad shvata da se malo zaleteo.
Ne verujem da je Rusija jača od SAD, EU i Turske, ali imam utisak da će Rusi lakše opravdati svom narodu učešće u ovom ratu, nego SAD, EU ili Turska. A bice tu puno zrtava, i puno toga za objasniti, kada se krenu otvarati karte.
Ne treba zaboraviti i otvoren front u Siriji, koji je izgubljen bez podrske SAD, Libiju, Irak i Egipat na staklenim nogama, kao i krhko Kosovo, gde je podrska SAD neophodna.
Tenzije Severne i Južne Koreje gde je dovoljna varnica...
Šlag na tortu je da Putin ćuti i radi, dok zapad optužuje, kuka, preti... a zna se, pas koji laje ne ujeda!
Pitanje je kako se sada povući a ostati jak?! Očigledno je da Rusija neće nazad, naprotiv.

sasa jokic

pre 10 godina

Da su branili Srbiju, ne bi im NATO dosao do vrata, Ukrajine.
Ruse sve ovo mnogo kosta, a tek ce, to je cilj, Ameri ce ih drzati pod konstantnim pritiskom.

Block

pre 10 godina

@sasa, ne to je ono sto kad vojno oslabis a svi beze od tebe kao od kuge, jer si sto svog sto tudjeg naroda na milione pobio i raselio, kad likvidiras novinare koji pisu protiv vlasti, kad hapsis tajkune koji su ti neposlusni a omogucavas lojalnim da se bogate do granica neukusa, a pola nacije zivi u bedi sa najkracim zivotnim vekom u Evropi... Realno Ruse zato sto su takvi kakvi su, mrzi ceo svet, sem S.Koreje, nepismene mase u Venecueli, dela rusofila u Srbiji, sampion demokratije Lukashenko, Kuba i... Uf ovo je bas tesko. A da vidimo ko sve ne moze ocima da ih vidi... Ipak je ogranicen broj karaktera. Ah da dodali su sad i Ukrajince. Kad vec govorimo o odnosu usa i rusije, pa ameri (sa milion mana) su uredili Japan i Nemacku i ovi sad imaju najjace ekonomije sveta i sredjena drustva, a ispod rusa ko je ziv ostao, izasao je razvaljen i obogaljen, da mu treba ceo vek da se oporavi. Rusija sem skupih energenata (na koje su slucajno nabasali) i bolesne ideologije, sto ekstremno leve, sto ekstremno desne, nema sta ni da ponudi, a bogme uzimala je sakom i kapom.

Sasa

pre 10 godina

.@Panajotovic molim te da pojasnis pojam demokratije jel to ono u Americi gde crnce smatraju nizom rasom ili ono kad te zatvore zato sto slikas golu bebu ...

Umberto Calabreze, Analiticar

pre 10 godina

A sto ih vidoviti Brzezinski ne bobardujete. Mnogi misle da si ti najobicniji lazov i nisi nikakav vidovnjak. Ti pricas sto bi ti zeleo ali su mogucnosti Amerike daleko ispod tog nivoa. Nema sile na celom Svetu koja bi dirnula Rusiju. Russia is untouchable for Ever.

LALAns

pre 10 godina

@objektivan

100% si u pravu, ali ces od Rusofila i emotivaca dobiti minusa i minusa. Dzaba objasnjavati, kada nasi dalje od od nosa ne vide.

objektivno

pre 10 godina

Ima raznih nivoa snage. Mislim da je Bžežinski mislio na tzv. "Soft power", koja Rusiji objektivno nedostaje - Amerika je popularna, bogata, interesantna, vidljivo upućuje pomoć svuda po svetu gde su ljudi pogođeni prirodnim nesrećama ili ratovima i ona retko isteruje svoje ratom - pogledajte na primer kako su navalili na svet oko priznanja Kosova - praktično, "samo su podigli obrvu", a najbogatije zemlje sveta su potrčale koja će pre svih da im udovolji. Amerika kad ratuje to čini ritualno, odnosno propagandno - uvek protiv prokazanih i satanizovanih protivnika, pod geslom "ovima ni Bog ne bi oprostio", ne zato što se ne može drugačije suzbiti zlo, nego zato što tako skuplja jeftine političke poene i povećava svoju unutrašnju koheziju (patriotizam). Sa druge strane, Rusiji je ovo bila uzbuna na granicama i njena slabost se vidi upravo u tome što je prisiljena da reaguje vojno u svojoj neposrednoj okolini. Amerika je decenijama daleko od potrebe da oružjem prisiljava Kanadu ili Meksiko na bilo šta - te dve zemlje se naprotiv same trude da im SAD bude (ostane) naklonjena na mnogo višem nivou od "ne razmišlja da nas napadne".

misko

pre 10 godina

Prevarili ste Gorbačova da se NATO neće širiti na zemlje bivšeg Varšavskog pakta.Na vašu nesreću pojavio se Putin pa ovako slaba Rusija vam ipak kvari planove da dođete do Sibira sve šireći demokratiju i donoseći proleća.možda to nevide Ukrajinci ali mi dobro znamo kako šta ste nam doneli.

volimKADsiObjektivan

pre 10 godina

Jesi svestan da si okruzen NATO zemljama? Ako izbije sukob izmedju Rusije i NATO pakta, mislis da ce Rus da dodje da te brani od Bugarske, Rumunije, Madjarske, Hrvatske i Albanije???
Oce, ali juce. Pojesce te za dorucak susedi, pre nogo sto si uspeo da izgovoris Ž od 'Živela Rusija!'
Ali nema veze, mi Srbi smo srcan narod, pa neka i poginemo... s mozgom samo ne mozemo da se sastavimo, to je problem!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gvozden, 10. mart 2014 12:47)
Ja sam u skoli ucio 'Bolje nepravdu trpeti, nego nepravdu ciniti' pa to sto smo u okruzenju NATO zemalja ne znaci da je taj NATO dobar. Da dobrovoljno ulazimo u savez sa onima sto su nas bombardovali za nase dobro? Rumuni nikad nece ratovati sa nama, Hrvati, Siptari i Bugari nisu pretnja (pogotovu kad Amrika i Nemacka imaju preca posla sto bi se desilo da izbije sukob o kakvom pricas). Ratovanje se promenilo u 21 veku, pa Sirija je u gorem okruzenju ali ih niko nije napao jer su ih Rusi naoruzali raketama.

Crnobrk

pre 10 godina

(Nikola original, 10. mart 2014 13:04)

Ko je uopste pomenuo zapad ,ovo je tekst o Rusiji,nije mi jasno kako uopste vidis krivicu zapada za ruske malicioznosti,pa nije im zapad postavio kgb tajkuna diktatora na vlast sami su.Uopste mi nije jasno kako nesto lose na zapadu moze da bude opravdanje za bilo kakvo zlo u Rusiji,valjda ako na zapadu ima losih stvari,takvih u Rusiji ne treba biti u suprotnom zasto onda kritikovati zapad ako je isto na obe strane?Kada citam ovakve komentare uvek imam mentalnu sliku roditelja koji opravdavaju
svoju decu kriminalce time da su ih drugi naterali na to i da ima i drugih i gorih.Nema opravdanja, za kriminal se ide u zatvor,i Rusija tako ide u ruzna pamcenja istorije sveta nezavisno od zapada .Sledeci put pronadji logican i zdrav argument,deluje besmisleno kada se citaju komentari kao tvoj.

Doktor86

pre 10 godina

Volim Rusiju ali ona jeste slaba. Tacno je da poslednjih 10 godina Rusija polako jaca, ali je i dalje slaba. Kako protumaciti to da su sve zemlje u njenoj neposrednoj blizini sem Belorusije naklonjene Americi ne Rusiji? U tim zemljama Sloveni su vecina, neke su i pravoslavne. Sta to natera ljude da se okrenu protiv svonih? Neko ce reci pare. Tacno je, demonstracije mozda i pokrene grupa placenika, ali zasto im se onda prikljuci citav narod? Zasto narod na izborima bira pro-USA snage? Ne mozes obmanuti citav narod. Rusija nema cime da privuce zemlje iz svog komsiluka. To sto je Ukrajincima, Poljacima, Bugarima ili Gruzinima sladje ono sto im servira Amerika a ne "bratska" Rusija, nije krivica ni tih zemalja ni Amerike vec iskljucivo Rusije. Jednostavno svako gleda svoj interes i ide tamo gde mu je bolje. Kad Rusija bude jaka, imace sansu.

cojans

pre 10 godina

Kad je bila slaaba rusija je cutala, sada su oni ipak mnogo jachi nego shto svi mi mislimo zajedno pa nema problem da kazu shta misle. A veruj mi dobro su se oni prorachunali....

Владимир

pre 10 godina

За оно што Русија сад ради- конкретним мерама, без много приче и великом брзином враћа своје територије, запад нема решења. Начисто су погубљени.
Један амерички званичник изјављује једно, сутрадан други друго... Енглези и нмеци им окренули леђа, Кина Русији дала подршку.
Ни Петар Велики се не би овако добро снашао као Путин.
Американци немају средстава за отпор. Економија им на клецавим ногама, не могу да финансирају нити наоружају нацисте у Украјини, талибане у Дагестану, итд...
Пише се нова историја.

cojans

pre 10 godina

Kad je bila slaaba rusija je cutala, sada su oni ipak mnogo jachi nego shto svi mi mislimo zajedno pa nema problem da kazu shta misle. A veruj mi dobro su se oni prorachunali....

Deus

pre 10 godina

Neverovatno je koliko malo su se naučili ljudi u Srbiji koji su imali identičan režim sa identičnom taktikom koji je, kao što se Putin sprema, potpuno upropastio državu i zavadio je sa celim svetom.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (EU Citizen, 10. mart 2014 12:31)
-
Kojim svetom? USA i zapadne zemlje nisu ceo svet. Uzgred, USA nikada nije prestala da siri svoj vojni savez prema granicama Rusije. Bukvalno svaki sporazum su prekrsili. Rusija ovo nije htela, ali sada nema kud. Ici ce u rat i taj ce rat dobiti. Ukrajinu ce da pocepaju kao novine. Pitanje vise nije "da li", nego "kada" i gde ce biti granica tj granice. Tipujem da ce granica na severu biti Dnjepar sve do Kijeva ako i u njega ne usetaju a na jugu Moldavija i Rumunija. Postoje planovi da se Ukrajina rasturi na tri dela. Krajnji zapad tj Galicija i Volinija koje bi mogle cak i u NATO, centralna oblast sa Kijevom (neutralni ali pod ruskom kontrolom tj kako neki vole da kazu "cizmom") i juzni i istocni deo zemlje koji bi pripao direktno Rusiji. Kada pogledam Ukrajinu na sta lici i pored ogromnog potencijala ljudskog i materijalnog pomislim da oni nisu ni zasluzili da imaju funkcionalnu drzavu u tim granicama. Mozda ce bolje ici ako se malo "usitne" i tako usitnjeni bolje organizuju jer ocigledno je da iste vrednosti ne dele.

Nikola original

pre 10 godina

Ne,Rusija je bila slaba kada je pijani Jeljcin za šaku američkih dolara prodavao vitalne interese ove velike zemlje,sada Rusija jača i stavlja do znanja svima da su se vratili i da Zapad mora u budućnost da računa da će Rusija braniti svoje interese svuda po svetu.Pričate o nekoj ruskoj mafiji i tajkunima kao da Zapad nema taj problem,naravno da ima,samo je uvijen u lepše pakovanje za razliku od Rusije gde se to otvoreno vidi.Pritom treba znati i to da su ti likovi kontrolisani od strane države upravo iz bojazni da u prazan prostor ne ulete Čečeni i kavkaska mafija koja je hiljadu puta brutalnija i povezana sa islamskim ekstemistima.Naravno da je Zapadu odgovarala ona Rusija devedesetih koja je bila samo nemi posmatrač agresivne politike koju je sprovodila Amerika sa svojim satelitima.Naravno,glavni igrač još stoji u senci i čeka svoj trenutak da uspostavi novi svetski poredak.

boris67

pre 10 godina

(Gvozden, 10. mart 2014 12:47), sto ste se uplasili hrvata i albanaca? pa ne mislite valjda da od njih Rusi treba da nas brane?
mi smo imali problem sa usa, a ne sa hr i al. pa te dve drzave u svojoj istoriji ratovale su samo protiv nas, uz austo-ugarsku, naci nemacku, usa, i uvek kao sateliti
inace, analiza kao i sve sa zapada, "Rusi su slabi, ali mi smo humani..."

Dragan

pre 10 godina

Sta bi se reklo onda za Amere oni pristupaju mnogo agresivnije....Rusijo iskoristi savet i teraj po svome,sta te briga sta dusmani misle!

Mashala

pre 10 godina

Ne, nego bi to da su Ameri morali da povuku svoje projektile iz Turske - koje su tamo prvi instalirali pa izazavli Rusku reakciju na Kubi. To je bio rezultat tajnog dogovora Kenedi - Hruščov koji je odavno poznat,samo se u holivudskim filmovima (iz kojih očigledno učiš istoriju) ovaj podatak prećutkuje ili stidljivo objavi.

Što se tiče Zbignjeva - braći Poljacima bratska preporuka da ćute i budu neutralni.
(Sale7, 10. mart 2014 13:05)

Odakle li onda ti ucis istoriju, kad lupetas gluposti. Balisticke projektile su tada sporazumom sklonili i Amerikanci i SSSR kako bi relaksirali odnose, jer su shvatili da Hladni rat nikome ne donosi nista dobro. I sta se desilo 20 godina kasnije????
Sovjetski savez se raspao, a Amerikanci ponovo imaju projektile u Turskoj, uskoro i u Poljskoj, Ceskoj i Rumuniji, vojne baze u Letoniji, Estoniji i Litvaniji.
A Rusi???
Sto nisu oni na Kubi, ponovo?

emirati

pre 10 godina

Bas me nasmejao ovaj cikica ili deda,sta je vec ! Kao prvo Rusija drzi trecinu Evrope sa gasom ( ako bi im to zavrnula )sve bi im stalo: grejanje,industrija,poljoprivreda....a sa Nemcima ( da ne bi zavisili od ostalih prenosnika) grade direktan gasovod Rusija- Nemacka ! Ameri su slabi: ratuju na sto mesta ( ne bi mogli da sakupe vojsku za dve godine,kada bi ih neko napao) Kina ih " uzela pod svoje" -sve potrepstine im prave Kinezi,a o dugu Kinezima da ne govorimo ?Dalje: Samo kada bi zemlje iz kojih kupuju Ameri naftu zahtevali placanje u - evrima- a ne u dolarima ( koje stampaju nemilice) propali bi " ko sto Grcki" .Zato bolje da cute !!

Sale7

pre 10 godina

@
U kubanskoj krizi bi to da su se Sovjeti povukli.
(?, 10. mart 2014 12:31)

Ne, nego bi to da su Ameri morali da povuku svoje projektile iz Turske - koje su tamo prvi instalirali pa izazavli Rusku reakciju na Kubi. To je bio rezultat tajnog dogovora Kenedi - Hruščov koji je odavno poznat, samo se u holivudskim filmovima (iz kojih očigledno učiš istoriju) ovaj podatak prećutkuje ili stidljivo objavi.

Što se tiče Zbignjeva - braći Poljacima bratska preporuka da ćute i budu neutralni.

zz

pre 10 godina

klasicna zamena teza tj spinovanje informacije u svoju korist. U originalu teza glasi upravo suprotno: agresivnost amerike ukazuje na njenu slabost i ugrozenost kako spolja a posebno iznutra.

Rimljani su vladali sa zavadi pa vladaj a ameri sa spinuj pa vladaj.

balkan

pre 10 godina

kako vi mozete uporediti rusiju sa s.a.d. ili sa nemackom pa gledate bdp ukupni a da ne pricam po glavi stanovnika...pa veca je sila brazil...sto se tice vojske,politike, pa rusiji je ostalo sad samo bjelorusija a zapadu pola svijeta

Салвадор ДаЛи

pre 10 godina

Ови што прозивају Путина, и како наводе да је у Русији опозиција све јача како би дошли Путину главе и увели демократију, нека мало боље погледају медије у Русији, па нека ми објасне како то одједном та иста антипутин опозиција оправдава поступке Путина. Нека ми објасне како то да најлибералније политичке структуре у Русији скоро једногласно и са толиком страшћу позивају на цијепање Украјине, а неки иду корак даље па предлажу војно ријешење? А та либерална опозиција дотичне своје приједлоге оправдава аргументима, ма шта ти у Украјини праве проблеме, све што имају Русија им је дала изградила и оставила, јел они то заворављају да то и даље јесте Руско. Руско господо, Руско. Нису Руси градили Одесу, Харков, Кијев, Доњецк и остале градове по Украјини, да би се њима шетао неки тамо Пољак или унијат. Градили су их себи.

Koča

pre 10 godina

Teško da se ovaj čovek može nazvati nezavisnim i nepristrasnim komentatorom bilo koje situacije u vezi sa Rusijom, kada se javno hvalio da je njegov "izum" doktrina koja je pod parolom zaštite ljudskih prava dovela do destabilizacije i raspada SSSR-a. Isti princip je primenjen posle u rasturanju Jugoslavije. Za njega je sve samo jedna "velika šahovska tabla".

Лима

pre 10 godina

Јел има неко млађи, да није сенилан и мање изкомпромитован да каже коју поштену?

Marko

pre 10 godina

Rusija preosetljiva na raketni štit? Pa kada je SSSR rasporedio svoje rakete na Kubi, zamalo nije izbio treći svetski rat. Šta ste očekivali, da će mirno da posmatraju kada vi njima radite isto?

dr Manhattan

pre 10 godina

Hehe, sada ce rusofili I agenti da navale da brane "braću" ali neka se prvo zapitaju da li bi rusima trebali toliki branitelji da su zaista jaki.

Nebeski narod

pre 10 godina

Kad procitam izjavu nekog svetskog diplomate, a zatim procitam laicko-diletansko-stupidne komentare srpskih poznavalaca geopoliticke situacije, momentatno dobijem dijareju.
Prosecan Srbin pojma nema ni s kim mu se zena ... ... dok on visi u kladionici ili kafani, ali zato prosecan Srbin savrseno dobro zna gde je sve CIA umesana, ko finansira Cecenske teroriste i koliko je Rusija vojno jaka.
Zalosan smo narod... sreca pa nismo apsolutno nikakav faktor u svetu sa svojih beznacajnih 7 miliona.. ali mislim da kad bi teoretski, bilo koji visi americki ili ruski drzavnik citao ove komentare, upisao bi se od smeha.

Gvozden

pre 10 godina

Ja evo cekam danima sa vasom reakcijom na terenu. Do sada samo imate komentare. Toliko je Rusija slaba, da ni prstom niste makli ni zbog Krima ni zbog Sirije....... (Godo, 10. mart 2014 12:19)

...ni zbog Kosova. Ili mozda Kosovo Rusima nije bitno pa su 'pustili' Amerikance da se tu igraju???
Pa sreco, ako Rusima Kosovo nije vazno (sem kad treba da dobiju NIS za dzabe), zasto se ti toliko potrises zbog Rusa.
Amerikanci me jos manje zanimaju, ali kad vidim nesrecnika koji leci svoje licne frustracije nekom eventualnom pobedom Rusa (ili Kineza) nad Amerikancima, overim od smeha (iako nije smesno).
Sta ti imas od toga?
Jesi svestan da si okruzen NATO zemljama? Ako izbije sukob izmedju Rusije i NATO pakta, mislis da ce Rus da dodje da te brani od Bugarske, Rumunije, Madjarske, Hrvatske i Albanije???
Oce, ali juce. Pojesce te za dorucak susedi, pre nogo sto si uspeo da izgovoris Ž od 'Živela Rusija!'
Ali nema veze, mi Srbi smo srcan narod, pa neka i poginemo... s mozgom samo ne mozemo da se sastavimo, to je problem!

mup

pre 10 godina

Bzezinski je tvorac genijalne teorije, da Rusija ima previse prirodnih resursa i da je nepavedno da ona raspolaze sa bogatstvima na citavoj teoriji.Sa tim zlocama ne treba mnogo razgovarati. Treba se dobro naoruzati, pa kad pokusaju nesto, tras po zubima.

dejan

pre 10 godina

da da baš se vidi da su slabi!!! i zapad i Amerika su to videli pa im već dve nedelje uvode silne sekcije!!!! ako je iko uplašen i histeričan to su amerikanci!!! A to kažem ne zato što volim ruse A mrzim amere već zato što je američki čovek koji zna sve tajne amerike u moskvi sve preneo putinu i sad uživa rusku zaštitu! naravno to je SNOUDEN!!! e to plaši amere šta rusi sve znaju o njihovim vojnim tajnama

Dr. Jelena, Psihijatar

pre 10 godina

Dakle, ovakvi bolesni savetnici savetuju Super Ameriku! On i ne zna sta govori pa su mu saveti neupotrebljivi. On hoce da navede Ameriku da zaratuje, ali je zaboravio da je sadasnja Rusija velika sila koja bi verovatno unistila Ameriku iz prvog udara. A kome to treba. Njemu su dani odbrojani. On ce mozda jos sutra otici Sv. Petru na ispovest - I Sv. Petar je bio Jevrej.

13 vek

pre 10 godina

Rusija je uvek TERITORIJALNO AGRESIVNA.PROUCITE NJENU ISTORIJU PA CE TE SHVATITI.
Sadasnja politicka vrhuska,koja je nenadano dosla do enormnog hiperbogatstva,uvrtela je sebi u glavu da su oni gospodari Evrope a bogami i sveta.To im je mantra.Ako veoma brzo NE OHLADE GLAVE I npr. Reci JAUZI,CEO SVET CE BITI U OGROMNOM PROBLEMU.NAPICE SE I NAPRAVITI KARAMBOL SVETSKIH RAZMERA.
P.S.Rogozin,Sojgu i par generala vec to rade.

Pablo

pre 10 godina

Ti svi Bžežinskiji, Albrajtice i ostala gamad su emigranti iz Poljske, Češke i ostalih istočnih socijalističkih zemalja i najveći rusomrsci. Oni su bili i najveći zagovaratelji bombardiranja Srbije. Srećom i njih vreme gazi već su stari i uskoro će pod zemlju.

Godo

pre 10 godina

Ja evo cekam danima sa vasom reakcijom na terenu. Do sada samo imate komentare. Toliko je Rusija slaba, da ni prstom niste makli ni zbog Krima ni zbog Sirije.......

Sindjelic

pre 10 godina

Poljak koji patolosko mrzi sve Slovensko, iako je sam Sloven - to je poznati sindrom, a pogotovo Rusiju. On je Mengele kraja XX i pocetka XXI veka. Ovo je jedan frustriran besan covek. "Mi se stitimo od vas, ali vi ne smete da se stitite od nas." Pazi bogati Poljakove mudrosti.

Lazarenko

pre 10 godina

Meni je najinteresantniji sledeći deo:
"U američkim kalkulacijama, Poljska ne zauzima isto mesto kao SAD u poljskim. NATO jeste solidan partner, ali treba imati osećaj za hijerarhiju problema", kazao je Bžežinjski.

Da li on to "pere ruke" od NATO pakta i prijateljski upozorava Poljake da se ne zaigraju previše jer USA neće biti u stanju da ispuni svoje ugovorne obaveze?

Zdravko

pre 10 godina

Koliko je onda Amerika slaba, i koliko se oseca ugrozenom kada preti napadom na Rusiju? Kada je izvrsila agresiju na desetine zemalja?

popeye

pre 10 godina

Довели сте свет поново у опасност, јер тероришете редом земље које су немоћне да вам се супроставе. Кад је укидан Варшавски пакт, обећано је да се НАТО неће ширити, а ви сте са Украјином дошли на границе Русије, а Кремљ је онда преосетљив? Можемо да будемо срећни да је у Москви Путин а не неко други, иначе би ракете летеле још одавно.

Шумадинац

pre 10 godina

Нека пробају да бомбардују Русију као што су нас,баш да видим, колико ће им се зракоплова вратити у базе и на носаче.
Кад беше Кубанска криза шта оно би филозофе,а?

Panajotovic

pre 10 godina

Koliko je Rusija mocna i elitna drzava odlicno se da videti po broju usmrcenih novinara koji su pokusali da kritikuju rezim,zatim po trecem mandatu odlicnog predsednika sa fantasticnom proslocu kgb poslusnika i jos boljom tajkunskom buducnoscu.Koliko ju rusija privrzena pravdi i oplemenja demokratijom moze se videti na primerima Cecenije, ovih dana naravno i na ukajinskom primeru.Velika je sitnica ruska privreda,sve se uvozi,cak ne postoji nikakva industrija obuce naravno kao i zanemarljiva sitnica da se samo dvestotinak metra od centra Moskve vode borbe za suvi hleb.Inace Rusija?Da svakako mi smo za nju.

Marina

pre 10 godina

Sta sve nece i ko sve nece da se prose..va po pitanju Rusije i Ukrajine. Zamutili, pa sad ne znajuci kako da izbistre - da se nose s dogadjajima, pustaju svakog i svasta u medije ...

EU Citizen

pre 10 godina

Nije Rusija slaba, ona je damo siromašna, zaostala i u rujama mafije, nego je slab Putinov režim, koji se suočava sa sve jačom opozicijom, i, naravno, kao i u svim drugim diktaturama, spoljni neprijatelj i agresivna retorika prena jačima i civilizovanijima od sebe za koju se plaća visoka cena, jedini su način da se makar još koju godinu održi ova postboljševička kleptokratija koju su obrazovani ljudi u Rusiji davno prozreli. Neverovatno je koliko malo su se naučili ljudi u Srbiji koji su imali identičan režim sa identičnom taktikom koji je, kao što se Putin sprema, potpuno upropastio državu i zavadio je sa celim svetom.

Billy Piton

pre 10 godina

"Rusija je agresivna jer je slaba"

ONDA JE USA NAJSLABIJA NACIJA NA SVETU ...
mada .. nije ni cudo jer 11 godina nisu u stanju da pobede talibane.

trutovi

pre 10 godina

Šta se pa ovi Poljaci kočopere!? Hteli su u EU, sada su tamo i neka ne vode brigu o drugim zemljama. Uostalom njihov predsedik je izrazio želju da se ujedini sa Nemačkom. Ja bih voleo da im se to i desi, valjda ce onda svi poljaci voziti mercedese i biti srećni!!!

Stefan

pre 10 godina

pa onda je USA najslabija i najnesigurnija drzava u modernoj istoriji ako se tako gleda, imajuci u vidu da agresuju po celom svetu... stvarno mi nekad nije jasno kako je USA tako mocna drzava kada je predstavljaju ili su je predstavljali ovakvi likovi...

Goran

pre 10 godina

Onda su amerikanci vrlo, vrlo, vrlo slabi jer vrse agresiju prema celom svetu. Cisto podsecanja radi: Rusija ni metak nije ispalila, a kamoli osiromaseni uranijum

dragan

pre 10 godina

Tipična zapadno-natovska zamena teza. Laž predstavljaju istinom. Rusija agresivna? Rusija mirno bez ispaljenog metka (sa razliku od Cijinih snajperista) potpomaže odcepljenju Krima i drugih delova Ukrajine uz poštovanje međunarodnih pravnih normi na samoopredeljenje.

lesa

pre 10 godina

Uh, Zbignjev Bžežinski-najveći rusomrzac koji danas živi na Zemlji. Baš sam se pitao kako nigde nema vesti i njegovih izjava? Ali evo ga ovde, sa puno mržnje i teških reči.

Serdar

pre 10 godina

Rusi ce na demokratski nacin 16. marta odrzati referendum i mirnim putem dati narodu sansu dali su da ostanu u sastavu Ukrajine ili ce se vratiti gde su pripadali do 1954.godine a sto se tice vojske,Rusi su samo otisli da sacuvaju svoje pomorske baze,ni jedan metak nije ispaljen.Ili pak Ameri i EU koji prete sankcijama,Merkel koja Putina naziva Hitlerom,sastancenje generala NATO-a i mlacenje prstom Vilijema Hejga,nacisticke grupe marsiraju Kijevom i to sve ispred nosa boksera Klicka i lopova Timosenko.Ko je ovde agresivniji?

Goran

pre 10 godina

Onda su amerikanci vrlo, vrlo, vrlo slabi jer vrse agresiju prema celom svetu. Cisto podsecanja radi: Rusija ni metak nije ispalila, a kamoli osiromaseni uranijum

Stefan

pre 10 godina

pa onda je USA najslabija i najnesigurnija drzava u modernoj istoriji ako se tako gleda, imajuci u vidu da agresuju po celom svetu... stvarno mi nekad nije jasno kako je USA tako mocna drzava kada je predstavljaju ili su je predstavljali ovakvi likovi...

dragan

pre 10 godina

Tipična zapadno-natovska zamena teza. Laž predstavljaju istinom. Rusija agresivna? Rusija mirno bez ispaljenog metka (sa razliku od Cijinih snajperista) potpomaže odcepljenju Krima i drugih delova Ukrajine uz poštovanje međunarodnih pravnih normi na samoopredeljenje.

lesa

pre 10 godina

Uh, Zbignjev Bžežinski-najveći rusomrzac koji danas živi na Zemlji. Baš sam se pitao kako nigde nema vesti i njegovih izjava? Ali evo ga ovde, sa puno mržnje i teških reči.

trutovi

pre 10 godina

Šta se pa ovi Poljaci kočopere!? Hteli su u EU, sada su tamo i neka ne vode brigu o drugim zemljama. Uostalom njihov predsedik je izrazio želju da se ujedini sa Nemačkom. Ja bih voleo da im se to i desi, valjda ce onda svi poljaci voziti mercedese i biti srećni!!!

popeye

pre 10 godina

Довели сте свет поново у опасност, јер тероришете редом земље које су немоћне да вам се супроставе. Кад је укидан Варшавски пакт, обећано је да се НАТО неће ширити, а ви сте са Украјином дошли на границе Русије, а Кремљ је онда преосетљив? Можемо да будемо срећни да је у Москви Путин а не неко други, иначе би ракете летеле још одавно.

Sindjelic

pre 10 godina

Poljak koji patolosko mrzi sve Slovensko, iako je sam Sloven - to je poznati sindrom, a pogotovo Rusiju. On je Mengele kraja XX i pocetka XXI veka. Ovo je jedan frustriran besan covek. "Mi se stitimo od vas, ali vi ne smete da se stitite od nas." Pazi bogati Poljakove mudrosti.

Billy Piton

pre 10 godina

"Rusija je agresivna jer je slaba"

ONDA JE USA NAJSLABIJA NACIJA NA SVETU ...
mada .. nije ni cudo jer 11 godina nisu u stanju da pobede talibane.

Serdar

pre 10 godina

Rusi ce na demokratski nacin 16. marta odrzati referendum i mirnim putem dati narodu sansu dali su da ostanu u sastavu Ukrajine ili ce se vratiti gde su pripadali do 1954.godine a sto se tice vojske,Rusi su samo otisli da sacuvaju svoje pomorske baze,ni jedan metak nije ispaljen.Ili pak Ameri i EU koji prete sankcijama,Merkel koja Putina naziva Hitlerom,sastancenje generala NATO-a i mlacenje prstom Vilijema Hejga,nacisticke grupe marsiraju Kijevom i to sve ispred nosa boksera Klicka i lopova Timosenko.Ko je ovde agresivniji?

Zdravko

pre 10 godina

Koliko je onda Amerika slaba, i koliko se oseca ugrozenom kada preti napadom na Rusiju? Kada je izvrsila agresiju na desetine zemalja?

Godo

pre 10 godina

Ja evo cekam danima sa vasom reakcijom na terenu. Do sada samo imate komentare. Toliko je Rusija slaba, da ni prstom niste makli ni zbog Krima ni zbog Sirije.......

Koča

pre 10 godina

Teško da se ovaj čovek može nazvati nezavisnim i nepristrasnim komentatorom bilo koje situacije u vezi sa Rusijom, kada se javno hvalio da je njegov "izum" doktrina koja je pod parolom zaštite ljudskih prava dovela do destabilizacije i raspada SSSR-a. Isti princip je primenjen posle u rasturanju Jugoslavije. Za njega je sve samo jedna "velika šahovska tabla".

Шумадинац

pre 10 godina

Нека пробају да бомбардују Русију као што су нас,баш да видим, колико ће им се зракоплова вратити у базе и на носаче.
Кад беше Кубанска криза шта оно би филозофе,а?

mup

pre 10 godina

Bzezinski je tvorac genijalne teorije, da Rusija ima previse prirodnih resursa i da je nepavedno da ona raspolaze sa bogatstvima na citavoj teoriji.Sa tim zlocama ne treba mnogo razgovarati. Treba se dobro naoruzati, pa kad pokusaju nesto, tras po zubima.

Dr. Jelena, Psihijatar

pre 10 godina

Dakle, ovakvi bolesni savetnici savetuju Super Ameriku! On i ne zna sta govori pa su mu saveti neupotrebljivi. On hoce da navede Ameriku da zaratuje, ali je zaboravio da je sadasnja Rusija velika sila koja bi verovatno unistila Ameriku iz prvog udara. A kome to treba. Njemu su dani odbrojani. On ce mozda jos sutra otici Sv. Petru na ispovest - I Sv. Petar je bio Jevrej.

Marina

pre 10 godina

Sta sve nece i ko sve nece da se prose..va po pitanju Rusije i Ukrajine. Zamutili, pa sad ne znajuci kako da izbistre - da se nose s dogadjajima, pustaju svakog i svasta u medije ...

Pablo

pre 10 godina

Ti svi Bžežinskiji, Albrajtice i ostala gamad su emigranti iz Poljske, Češke i ostalih istočnih socijalističkih zemalja i najveći rusomrsci. Oni su bili i najveći zagovaratelji bombardiranja Srbije. Srećom i njih vreme gazi već su stari i uskoro će pod zemlju.

dejan

pre 10 godina

da da baš se vidi da su slabi!!! i zapad i Amerika su to videli pa im već dve nedelje uvode silne sekcije!!!! ako je iko uplašen i histeričan to su amerikanci!!! A to kažem ne zato što volim ruse A mrzim amere već zato što je američki čovek koji zna sve tajne amerike u moskvi sve preneo putinu i sad uživa rusku zaštitu! naravno to je SNOUDEN!!! e to plaši amere šta rusi sve znaju o njihovim vojnim tajnama

Лима

pre 10 godina

Јел има неко млађи, да није сенилан и мање изкомпромитован да каже коју поштену?

Владимир

pre 10 godina

За оно што Русија сад ради- конкретним мерама, без много приче и великом брзином враћа своје територије, запад нема решења. Начисто су погубљени.
Један амерички званичник изјављује једно, сутрадан други друго... Енглези и нмеци им окренули леђа, Кина Русији дала подршку.
Ни Петар Велики се не би овако добро снашао као Путин.
Американци немају средстава за отпор. Економија им на клецавим ногама, не могу да финансирају нити наоружају нацисте у Украјини, талибане у Дагестану, итд...
Пише се нова историја.

Lazarenko

pre 10 godina

Meni je najinteresantniji sledeći deo:
"U američkim kalkulacijama, Poljska ne zauzima isto mesto kao SAD u poljskim. NATO jeste solidan partner, ali treba imati osećaj za hijerarhiju problema", kazao je Bžežinjski.

Da li on to "pere ruke" od NATO pakta i prijateljski upozorava Poljake da se ne zaigraju previše jer USA neće biti u stanju da ispuni svoje ugovorne obaveze?

Салвадор ДаЛи

pre 10 godina

Ови што прозивају Путина, и како наводе да је у Русији опозиција све јача како би дошли Путину главе и увели демократију, нека мало боље погледају медије у Русији, па нека ми објасне како то одједном та иста антипутин опозиција оправдава поступке Путина. Нека ми објасне како то да најлибералније политичке структуре у Русији скоро једногласно и са толиком страшћу позивају на цијепање Украјине, а неки иду корак даље па предлажу војно ријешење? А та либерална опозиција дотичне своје приједлоге оправдава аргументима, ма шта ти у Украјини праве проблеме, све што имају Русија им је дала изградила и оставила, јел они то заворављају да то и даље јесте Руско. Руско господо, Руско. Нису Руси градили Одесу, Харков, Кијев, Доњецк и остале градове по Украјини, да би се њима шетао неки тамо Пољак или унијат. Градили су их себи.

Nebeski narod

pre 10 godina

Kad procitam izjavu nekog svetskog diplomate, a zatim procitam laicko-diletansko-stupidne komentare srpskih poznavalaca geopoliticke situacije, momentatno dobijem dijareju.
Prosecan Srbin pojma nema ni s kim mu se zena ... ... dok on visi u kladionici ili kafani, ali zato prosecan Srbin savrseno dobro zna gde je sve CIA umesana, ko finansira Cecenske teroriste i koliko je Rusija vojno jaka.
Zalosan smo narod... sreca pa nismo apsolutno nikakav faktor u svetu sa svojih beznacajnih 7 miliona.. ali mislim da kad bi teoretski, bilo koji visi americki ili ruski drzavnik citao ove komentare, upisao bi se od smeha.

emirati

pre 10 godina

Bas me nasmejao ovaj cikica ili deda,sta je vec ! Kao prvo Rusija drzi trecinu Evrope sa gasom ( ako bi im to zavrnula )sve bi im stalo: grejanje,industrija,poljoprivreda....a sa Nemcima ( da ne bi zavisili od ostalih prenosnika) grade direktan gasovod Rusija- Nemacka ! Ameri su slabi: ratuju na sto mesta ( ne bi mogli da sakupe vojsku za dve godine,kada bi ih neko napao) Kina ih " uzela pod svoje" -sve potrepstine im prave Kinezi,a o dugu Kinezima da ne govorimo ?Dalje: Samo kada bi zemlje iz kojih kupuju Ameri naftu zahtevali placanje u - evrima- a ne u dolarima ( koje stampaju nemilice) propali bi " ko sto Grcki" .Zato bolje da cute !!

misko

pre 10 godina

Prevarili ste Gorbačova da se NATO neće širiti na zemlje bivšeg Varšavskog pakta.Na vašu nesreću pojavio se Putin pa ovako slaba Rusija vam ipak kvari planove da dođete do Sibira sve šireći demokratiju i donoseći proleća.možda to nevide Ukrajinci ali mi dobro znamo kako šta ste nam doneli.

Sale7

pre 10 godina

@
U kubanskoj krizi bi to da su se Sovjeti povukli.
(?, 10. mart 2014 12:31)

Ne, nego bi to da su Ameri morali da povuku svoje projektile iz Turske - koje su tamo prvi instalirali pa izazavli Rusku reakciju na Kubi. To je bio rezultat tajnog dogovora Kenedi - Hruščov koji je odavno poznat, samo se u holivudskim filmovima (iz kojih očigledno učiš istoriju) ovaj podatak prećutkuje ili stidljivo objavi.

Što se tiče Zbignjeva - braći Poljacima bratska preporuka da ćute i budu neutralni.

boris67

pre 10 godina

(Gvozden, 10. mart 2014 12:47), sto ste se uplasili hrvata i albanaca? pa ne mislite valjda da od njih Rusi treba da nas brane?
mi smo imali problem sa usa, a ne sa hr i al. pa te dve drzave u svojoj istoriji ratovale su samo protiv nas, uz austo-ugarsku, naci nemacku, usa, i uvek kao sateliti
inace, analiza kao i sve sa zapada, "Rusi su slabi, ali mi smo humani..."

Deus

pre 10 godina

Neverovatno je koliko malo su se naučili ljudi u Srbiji koji su imali identičan režim sa identičnom taktikom koji je, kao što se Putin sprema, potpuno upropastio državu i zavadio je sa celim svetom.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (EU Citizen, 10. mart 2014 12:31)
-
Kojim svetom? USA i zapadne zemlje nisu ceo svet. Uzgred, USA nikada nije prestala da siri svoj vojni savez prema granicama Rusije. Bukvalno svaki sporazum su prekrsili. Rusija ovo nije htela, ali sada nema kud. Ici ce u rat i taj ce rat dobiti. Ukrajinu ce da pocepaju kao novine. Pitanje vise nije "da li", nego "kada" i gde ce biti granica tj granice. Tipujem da ce granica na severu biti Dnjepar sve do Kijeva ako i u njega ne usetaju a na jugu Moldavija i Rumunija. Postoje planovi da se Ukrajina rasturi na tri dela. Krajnji zapad tj Galicija i Volinija koje bi mogle cak i u NATO, centralna oblast sa Kijevom (neutralni ali pod ruskom kontrolom tj kako neki vole da kazu "cizmom") i juzni i istocni deo zemlje koji bi pripao direktno Rusiji. Kada pogledam Ukrajinu na sta lici i pored ogromnog potencijala ljudskog i materijalnog pomislim da oni nisu ni zasluzili da imaju funkcionalnu drzavu u tim granicama. Mozda ce bolje ici ako se malo "usitne" i tako usitnjeni bolje organizuju jer ocigledno je da iste vrednosti ne dele.

Nikola original

pre 10 godina

Ne,Rusija je bila slaba kada je pijani Jeljcin za šaku američkih dolara prodavao vitalne interese ove velike zemlje,sada Rusija jača i stavlja do znanja svima da su se vratili i da Zapad mora u budućnost da računa da će Rusija braniti svoje interese svuda po svetu.Pričate o nekoj ruskoj mafiji i tajkunima kao da Zapad nema taj problem,naravno da ima,samo je uvijen u lepše pakovanje za razliku od Rusije gde se to otvoreno vidi.Pritom treba znati i to da su ti likovi kontrolisani od strane države upravo iz bojazni da u prazan prostor ne ulete Čečeni i kavkaska mafija koja je hiljadu puta brutalnija i povezana sa islamskim ekstemistima.Naravno da je Zapadu odgovarala ona Rusija devedesetih koja je bila samo nemi posmatrač agresivne politike koju je sprovodila Amerika sa svojim satelitima.Naravno,glavni igrač još stoji u senci i čeka svoj trenutak da uspostavi novi svetski poredak.

Dragan

pre 10 godina

Sta bi se reklo onda za Amere oni pristupaju mnogo agresivnije....Rusijo iskoristi savet i teraj po svome,sta te briga sta dusmani misle!

volimKADsiObjektivan

pre 10 godina

Jesi svestan da si okruzen NATO zemljama? Ako izbije sukob izmedju Rusije i NATO pakta, mislis da ce Rus da dodje da te brani od Bugarske, Rumunije, Madjarske, Hrvatske i Albanije???
Oce, ali juce. Pojesce te za dorucak susedi, pre nogo sto si uspeo da izgovoris Ž od 'Živela Rusija!'
Ali nema veze, mi Srbi smo srcan narod, pa neka i poginemo... s mozgom samo ne mozemo da se sastavimo, to je problem!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gvozden, 10. mart 2014 12:47)
Ja sam u skoli ucio 'Bolje nepravdu trpeti, nego nepravdu ciniti' pa to sto smo u okruzenju NATO zemalja ne znaci da je taj NATO dobar. Da dobrovoljno ulazimo u savez sa onima sto su nas bombardovali za nase dobro? Rumuni nikad nece ratovati sa nama, Hrvati, Siptari i Bugari nisu pretnja (pogotovu kad Amrika i Nemacka imaju preca posla sto bi se desilo da izbije sukob o kakvom pricas). Ratovanje se promenilo u 21 veku, pa Sirija je u gorem okruzenju ali ih niko nije napao jer su ih Rusi naoruzali raketama.

Doktor86

pre 10 godina

Volim Rusiju ali ona jeste slaba. Tacno je da poslednjih 10 godina Rusija polako jaca, ali je i dalje slaba. Kako protumaciti to da su sve zemlje u njenoj neposrednoj blizini sem Belorusije naklonjene Americi ne Rusiji? U tim zemljama Sloveni su vecina, neke su i pravoslavne. Sta to natera ljude da se okrenu protiv svonih? Neko ce reci pare. Tacno je, demonstracije mozda i pokrene grupa placenika, ali zasto im se onda prikljuci citav narod? Zasto narod na izborima bira pro-USA snage? Ne mozes obmanuti citav narod. Rusija nema cime da privuce zemlje iz svog komsiluka. To sto je Ukrajincima, Poljacima, Bugarima ili Gruzinima sladje ono sto im servira Amerika a ne "bratska" Rusija, nije krivica ni tih zemalja ni Amerike vec iskljucivo Rusije. Jednostavno svako gleda svoj interes i ide tamo gde mu je bolje. Kad Rusija bude jaka, imace sansu.

Marko

pre 10 godina

Rusija preosetljiva na raketni štit? Pa kada je SSSR rasporedio svoje rakete na Kubi, zamalo nije izbio treći svetski rat. Šta ste očekivali, da će mirno da posmatraju kada vi njima radite isto?

Gvozden

pre 10 godina

Ja evo cekam danima sa vasom reakcijom na terenu. Do sada samo imate komentare. Toliko je Rusija slaba, da ni prstom niste makli ni zbog Krima ni zbog Sirije....... (Godo, 10. mart 2014 12:19)

...ni zbog Kosova. Ili mozda Kosovo Rusima nije bitno pa su 'pustili' Amerikance da se tu igraju???
Pa sreco, ako Rusima Kosovo nije vazno (sem kad treba da dobiju NIS za dzabe), zasto se ti toliko potrises zbog Rusa.
Amerikanci me jos manje zanimaju, ali kad vidim nesrecnika koji leci svoje licne frustracije nekom eventualnom pobedom Rusa (ili Kineza) nad Amerikancima, overim od smeha (iako nije smesno).
Sta ti imas od toga?
Jesi svestan da si okruzen NATO zemljama? Ako izbije sukob izmedju Rusije i NATO pakta, mislis da ce Rus da dodje da te brani od Bugarske, Rumunije, Madjarske, Hrvatske i Albanije???
Oce, ali juce. Pojesce te za dorucak susedi, pre nogo sto si uspeo da izgovoris Ž od 'Živela Rusija!'
Ali nema veze, mi Srbi smo srcan narod, pa neka i poginemo... s mozgom samo ne mozemo da se sastavimo, to je problem!

EU Citizen

pre 10 godina

Nije Rusija slaba, ona je damo siromašna, zaostala i u rujama mafije, nego je slab Putinov režim, koji se suočava sa sve jačom opozicijom, i, naravno, kao i u svim drugim diktaturama, spoljni neprijatelj i agresivna retorika prena jačima i civilizovanijima od sebe za koju se plaća visoka cena, jedini su način da se makar još koju godinu održi ova postboljševička kleptokratija koju su obrazovani ljudi u Rusiji davno prozreli. Neverovatno je koliko malo su se naučili ljudi u Srbiji koji su imali identičan režim sa identičnom taktikom koji je, kao što se Putin sprema, potpuno upropastio državu i zavadio je sa celim svetom.

zz

pre 10 godina

klasicna zamena teza tj spinovanje informacije u svoju korist. U originalu teza glasi upravo suprotno: agresivnost amerike ukazuje na njenu slabost i ugrozenost kako spolja a posebno iznutra.

Rimljani su vladali sa zavadi pa vladaj a ameri sa spinuj pa vladaj.

dr Manhattan

pre 10 godina

Hehe, sada ce rusofili I agenti da navale da brane "braću" ali neka se prvo zapitaju da li bi rusima trebali toliki branitelji da su zaista jaki.

13 vek

pre 10 godina

Rusija je uvek TERITORIJALNO AGRESIVNA.PROUCITE NJENU ISTORIJU PA CE TE SHVATITI.
Sadasnja politicka vrhuska,koja je nenadano dosla do enormnog hiperbogatstva,uvrtela je sebi u glavu da su oni gospodari Evrope a bogami i sveta.To im je mantra.Ako veoma brzo NE OHLADE GLAVE I npr. Reci JAUZI,CEO SVET CE BITI U OGROMNOM PROBLEMU.NAPICE SE I NAPRAVITI KARAMBOL SVETSKIH RAZMERA.
P.S.Rogozin,Sojgu i par generala vec to rade.

objektivno

pre 10 godina

Ima raznih nivoa snage. Mislim da je Bžežinski mislio na tzv. "Soft power", koja Rusiji objektivno nedostaje - Amerika je popularna, bogata, interesantna, vidljivo upućuje pomoć svuda po svetu gde su ljudi pogođeni prirodnim nesrećama ili ratovima i ona retko isteruje svoje ratom - pogledajte na primer kako su navalili na svet oko priznanja Kosova - praktično, "samo su podigli obrvu", a najbogatije zemlje sveta su potrčale koja će pre svih da im udovolji. Amerika kad ratuje to čini ritualno, odnosno propagandno - uvek protiv prokazanih i satanizovanih protivnika, pod geslom "ovima ni Bog ne bi oprostio", ne zato što se ne može drugačije suzbiti zlo, nego zato što tako skuplja jeftine političke poene i povećava svoju unutrašnju koheziju (patriotizam). Sa druge strane, Rusiji je ovo bila uzbuna na granicama i njena slabost se vidi upravo u tome što je prisiljena da reaguje vojno u svojoj neposrednoj okolini. Amerika je decenijama daleko od potrebe da oružjem prisiljava Kanadu ili Meksiko na bilo šta - te dve zemlje se naprotiv same trude da im SAD bude (ostane) naklonjena na mnogo višem nivou od "ne razmišlja da nas napadne".

cojans

pre 10 godina

Kad je bila slaaba rusija je cutala, sada su oni ipak mnogo jachi nego shto svi mi mislimo zajedno pa nema problem da kazu shta misle. A veruj mi dobro su se oni prorachunali....

balkan

pre 10 godina

kako vi mozete uporediti rusiju sa s.a.d. ili sa nemackom pa gledate bdp ukupni a da ne pricam po glavi stanovnika...pa veca je sila brazil...sto se tice vojske,politike, pa rusiji je ostalo sad samo bjelorusija a zapadu pola svijeta

Crnobrk

pre 10 godina

(Nikola original, 10. mart 2014 13:04)

Ko je uopste pomenuo zapad ,ovo je tekst o Rusiji,nije mi jasno kako uopste vidis krivicu zapada za ruske malicioznosti,pa nije im zapad postavio kgb tajkuna diktatora na vlast sami su.Uopste mi nije jasno kako nesto lose na zapadu moze da bude opravdanje za bilo kakvo zlo u Rusiji,valjda ako na zapadu ima losih stvari,takvih u Rusiji ne treba biti u suprotnom zasto onda kritikovati zapad ako je isto na obe strane?Kada citam ovakve komentare uvek imam mentalnu sliku roditelja koji opravdavaju
svoju decu kriminalce time da su ih drugi naterali na to i da ima i drugih i gorih.Nema opravdanja, za kriminal se ide u zatvor,i Rusija tako ide u ruzna pamcenja istorije sveta nezavisno od zapada .Sledeci put pronadji logican i zdrav argument,deluje besmisleno kada se citaju komentari kao tvoj.

LALAns

pre 10 godina

@objektivan

100% si u pravu, ali ces od Rusofila i emotivaca dobiti minusa i minusa. Dzaba objasnjavati, kada nasi dalje od od nosa ne vide.

Panajotovic

pre 10 godina

Koliko je Rusija mocna i elitna drzava odlicno se da videti po broju usmrcenih novinara koji su pokusali da kritikuju rezim,zatim po trecem mandatu odlicnog predsednika sa fantasticnom proslocu kgb poslusnika i jos boljom tajkunskom buducnoscu.Koliko ju rusija privrzena pravdi i oplemenja demokratijom moze se videti na primerima Cecenije, ovih dana naravno i na ukajinskom primeru.Velika je sitnica ruska privreda,sve se uvozi,cak ne postoji nikakva industrija obuce naravno kao i zanemarljiva sitnica da se samo dvestotinak metra od centra Moskve vode borbe za suvi hleb.Inace Rusija?Da svakako mi smo za nju.

Umberto Calabreze, Analiticar

pre 10 godina

A sto ih vidoviti Brzezinski ne bobardujete. Mnogi misle da si ti najobicniji lazov i nisi nikakav vidovnjak. Ti pricas sto bi ti zeleo ali su mogucnosti Amerike daleko ispod tog nivoa. Nema sile na celom Svetu koja bi dirnula Rusiju. Russia is untouchable for Ever.

Mashala

pre 10 godina

Ne, nego bi to da su Ameri morali da povuku svoje projektile iz Turske - koje su tamo prvi instalirali pa izazavli Rusku reakciju na Kubi. To je bio rezultat tajnog dogovora Kenedi - Hruščov koji je odavno poznat,samo se u holivudskim filmovima (iz kojih očigledno učiš istoriju) ovaj podatak prećutkuje ili stidljivo objavi.

Što se tiče Zbignjeva - braći Poljacima bratska preporuka da ćute i budu neutralni.
(Sale7, 10. mart 2014 13:05)

Odakle li onda ti ucis istoriju, kad lupetas gluposti. Balisticke projektile su tada sporazumom sklonili i Amerikanci i SSSR kako bi relaksirali odnose, jer su shvatili da Hladni rat nikome ne donosi nista dobro. I sta se desilo 20 godina kasnije????
Sovjetski savez se raspao, a Amerikanci ponovo imaju projektile u Turskoj, uskoro i u Poljskoj, Ceskoj i Rumuniji, vojne baze u Letoniji, Estoniji i Litvaniji.
A Rusi???
Sto nisu oni na Kubi, ponovo?

Sasa

pre 10 godina

.@Panajotovic molim te da pojasnis pojam demokratije jel to ono u Americi gde crnce smatraju nizom rasom ili ono kad te zatvore zato sto slikas golu bebu ...

Block

pre 10 godina

@sasa, ne to je ono sto kad vojno oslabis a svi beze od tebe kao od kuge, jer si sto svog sto tudjeg naroda na milione pobio i raselio, kad likvidiras novinare koji pisu protiv vlasti, kad hapsis tajkune koji su ti neposlusni a omogucavas lojalnim da se bogate do granica neukusa, a pola nacije zivi u bedi sa najkracim zivotnim vekom u Evropi... Realno Ruse zato sto su takvi kakvi su, mrzi ceo svet, sem S.Koreje, nepismene mase u Venecueli, dela rusofila u Srbiji, sampion demokratije Lukashenko, Kuba i... Uf ovo je bas tesko. A da vidimo ko sve ne moze ocima da ih vidi... Ipak je ogranicen broj karaktera. Ah da dodali su sad i Ukrajince. Kad vec govorimo o odnosu usa i rusije, pa ameri (sa milion mana) su uredili Japan i Nemacku i ovi sad imaju najjace ekonomije sveta i sredjena drustva, a ispod rusa ko je ziv ostao, izasao je razvaljen i obogaljen, da mu treba ceo vek da se oporavi. Rusija sem skupih energenata (na koje su slucajno nabasali) i bolesne ideologije, sto ekstremno leve, sto ekstremno desne, nema sta ni da ponudi, a bogme uzimala je sakom i kapom.

cojans

pre 10 godina

Kad je bila slaaba rusija je cutala, sada su oni ipak mnogo jachi nego shto svi mi mislimo zajedno pa nema problem da kazu shta misle. A veruj mi dobro su se oni prorachunali....

sasa jokic

pre 10 godina

Da su branili Srbiju, ne bi im NATO dosao do vrata, Ukrajine.
Ruse sve ovo mnogo kosta, a tek ce, to je cilj, Ameri ce ih drzati pod konstantnim pritiskom.

Vojvodinac

pre 10 godina

Izjave ovog čoveka nikako ne treba olako shvatati, obzirom na njegovu upućenost i reputaciju.
Kome je on naklonjen nije bitno, sve dok ima informacije iz "prve ruke".
Rusija se oseća ugroženo, obzirom na dešavanja sa Libijom, Sirijom i Ukrajinom, kao što bi se i SAD osećale da neko desatbilizuje jednog po jednog saveznika, i na kraju izazove oružanu revoluciju u Kanadi.
Odraz slabosti ili moći, neozbiljno je tumačiti na taj način, i donositi zaključke, koji se obično donose posle ozbiljnih sukoba.
Rusija je svojim postupcima jasno stavila do znanja da oko Ukrajine nema popuštanja, a zapad shvata da se malo zaleteo.
Ne verujem da je Rusija jača od SAD, EU i Turske, ali imam utisak da će Rusi lakše opravdati svom narodu učešće u ovom ratu, nego SAD, EU ili Turska. A bice tu puno zrtava, i puno toga za objasniti, kada se krenu otvarati karte.
Ne treba zaboraviti i otvoren front u Siriji, koji je izgubljen bez podrske SAD, Libiju, Irak i Egipat na staklenim nogama, kao i krhko Kosovo, gde je podrska SAD neophodna.
Tenzije Severne i Južne Koreje gde je dovoljna varnica...
Šlag na tortu je da Putin ćuti i radi, dok zapad optužuje, kuka, preti... a zna se, pas koji laje ne ujeda!
Pitanje je kako se sada povući a ostati jak?! Očigledno je da Rusija neće nazad, naprotiv.

Glasinac

pre 10 godina

Ko god misli da je Rusija slaba , onda je taj u velikoj zabludi. Rusija nije Srbija , mala država koju su bombardovali čak i bez odluke SB UN. To se Rusije ne može desiti. Oni štite imterese svoji građana ne osvrćući se na ničije primedbe.

13 vek

pre 10 godina

Rusija je uvek TERITORIJALNO AGRESIVNA.PROUCITE NJENU ISTORIJU PA CE TE SHVATITI.
Sadasnja politicka vrhuska,koja je nenadano dosla do enormnog hiperbogatstva,uvrtela je sebi u glavu da su oni gospodari Evrope a bogami i sveta.To im je mantra.Ako veoma brzo NE OHLADE GLAVE I npr. Reci JAUZI,CEO SVET CE BITI U OGROMNOM PROBLEMU.NAPICE SE I NAPRAVITI KARAMBOL SVETSKIH RAZMERA.
P.S.Rogozin,Sojgu i par generala vec to rade.

dr Manhattan

pre 10 godina

Hehe, sada ce rusofili I agenti da navale da brane "braću" ali neka se prvo zapitaju da li bi rusima trebali toliki branitelji da su zaista jaki.

EU Citizen

pre 10 godina

Nije Rusija slaba, ona je damo siromašna, zaostala i u rujama mafije, nego je slab Putinov režim, koji se suočava sa sve jačom opozicijom, i, naravno, kao i u svim drugim diktaturama, spoljni neprijatelj i agresivna retorika prena jačima i civilizovanijima od sebe za koju se plaća visoka cena, jedini su način da se makar još koju godinu održi ova postboljševička kleptokratija koju su obrazovani ljudi u Rusiji davno prozreli. Neverovatno je koliko malo su se naučili ljudi u Srbiji koji su imali identičan režim sa identičnom taktikom koji je, kao što se Putin sprema, potpuno upropastio državu i zavadio je sa celim svetom.

Nebeski narod

pre 10 godina

Kad procitam izjavu nekog svetskog diplomate, a zatim procitam laicko-diletansko-stupidne komentare srpskih poznavalaca geopoliticke situacije, momentatno dobijem dijareju.
Prosecan Srbin pojma nema ni s kim mu se zena ... ... dok on visi u kladionici ili kafani, ali zato prosecan Srbin savrseno dobro zna gde je sve CIA umesana, ko finansira Cecenske teroriste i koliko je Rusija vojno jaka.
Zalosan smo narod... sreca pa nismo apsolutno nikakav faktor u svetu sa svojih beznacajnih 7 miliona.. ali mislim da kad bi teoretski, bilo koji visi americki ili ruski drzavnik citao ove komentare, upisao bi se od smeha.

Panajotovic

pre 10 godina

Koliko je Rusija mocna i elitna drzava odlicno se da videti po broju usmrcenih novinara koji su pokusali da kritikuju rezim,zatim po trecem mandatu odlicnog predsednika sa fantasticnom proslocu kgb poslusnika i jos boljom tajkunskom buducnoscu.Koliko ju rusija privrzena pravdi i oplemenja demokratijom moze se videti na primerima Cecenije, ovih dana naravno i na ukajinskom primeru.Velika je sitnica ruska privreda,sve se uvozi,cak ne postoji nikakva industrija obuce naravno kao i zanemarljiva sitnica da se samo dvestotinak metra od centra Moskve vode borbe za suvi hleb.Inace Rusija?Da svakako mi smo za nju.

balkan

pre 10 godina

kako vi mozete uporediti rusiju sa s.a.d. ili sa nemackom pa gledate bdp ukupni a da ne pricam po glavi stanovnika...pa veca je sila brazil...sto se tice vojske,politike, pa rusiji je ostalo sad samo bjelorusija a zapadu pola svijeta

Crnobrk

pre 10 godina

(Nikola original, 10. mart 2014 13:04)

Ko je uopste pomenuo zapad ,ovo je tekst o Rusiji,nije mi jasno kako uopste vidis krivicu zapada za ruske malicioznosti,pa nije im zapad postavio kgb tajkuna diktatora na vlast sami su.Uopste mi nije jasno kako nesto lose na zapadu moze da bude opravdanje za bilo kakvo zlo u Rusiji,valjda ako na zapadu ima losih stvari,takvih u Rusiji ne treba biti u suprotnom zasto onda kritikovati zapad ako je isto na obe strane?Kada citam ovakve komentare uvek imam mentalnu sliku roditelja koji opravdavaju
svoju decu kriminalce time da su ih drugi naterali na to i da ima i drugih i gorih.Nema opravdanja, za kriminal se ide u zatvor,i Rusija tako ide u ruzna pamcenja istorije sveta nezavisno od zapada .Sledeci put pronadji logican i zdrav argument,deluje besmisleno kada se citaju komentari kao tvoj.

Gvozden

pre 10 godina

Ja evo cekam danima sa vasom reakcijom na terenu. Do sada samo imate komentare. Toliko je Rusija slaba, da ni prstom niste makli ni zbog Krima ni zbog Sirije....... (Godo, 10. mart 2014 12:19)

...ni zbog Kosova. Ili mozda Kosovo Rusima nije bitno pa su 'pustili' Amerikance da se tu igraju???
Pa sreco, ako Rusima Kosovo nije vazno (sem kad treba da dobiju NIS za dzabe), zasto se ti toliko potrises zbog Rusa.
Amerikanci me jos manje zanimaju, ali kad vidim nesrecnika koji leci svoje licne frustracije nekom eventualnom pobedom Rusa (ili Kineza) nad Amerikancima, overim od smeha (iako nije smesno).
Sta ti imas od toga?
Jesi svestan da si okruzen NATO zemljama? Ako izbije sukob izmedju Rusije i NATO pakta, mislis da ce Rus da dodje da te brani od Bugarske, Rumunije, Madjarske, Hrvatske i Albanije???
Oce, ali juce. Pojesce te za dorucak susedi, pre nogo sto si uspeo da izgovoris Ž od 'Živela Rusija!'
Ali nema veze, mi Srbi smo srcan narod, pa neka i poginemo... s mozgom samo ne mozemo da se sastavimo, to je problem!

Mashala

pre 10 godina

Ne, nego bi to da su Ameri morali da povuku svoje projektile iz Turske - koje su tamo prvi instalirali pa izazavli Rusku reakciju na Kubi. To je bio rezultat tajnog dogovora Kenedi - Hruščov koji je odavno poznat,samo se u holivudskim filmovima (iz kojih očigledno učiš istoriju) ovaj podatak prećutkuje ili stidljivo objavi.

Što se tiče Zbignjeva - braći Poljacima bratska preporuka da ćute i budu neutralni.
(Sale7, 10. mart 2014 13:05)

Odakle li onda ti ucis istoriju, kad lupetas gluposti. Balisticke projektile su tada sporazumom sklonili i Amerikanci i SSSR kako bi relaksirali odnose, jer su shvatili da Hladni rat nikome ne donosi nista dobro. I sta se desilo 20 godina kasnije????
Sovjetski savez se raspao, a Amerikanci ponovo imaju projektile u Turskoj, uskoro i u Poljskoj, Ceskoj i Rumuniji, vojne baze u Letoniji, Estoniji i Litvaniji.
A Rusi???
Sto nisu oni na Kubi, ponovo?

Doktor86

pre 10 godina

Volim Rusiju ali ona jeste slaba. Tacno je da poslednjih 10 godina Rusija polako jaca, ali je i dalje slaba. Kako protumaciti to da su sve zemlje u njenoj neposrednoj blizini sem Belorusije naklonjene Americi ne Rusiji? U tim zemljama Sloveni su vecina, neke su i pravoslavne. Sta to natera ljude da se okrenu protiv svonih? Neko ce reci pare. Tacno je, demonstracije mozda i pokrene grupa placenika, ali zasto im se onda prikljuci citav narod? Zasto narod na izborima bira pro-USA snage? Ne mozes obmanuti citav narod. Rusija nema cime da privuce zemlje iz svog komsiluka. To sto je Ukrajincima, Poljacima, Bugarima ili Gruzinima sladje ono sto im servira Amerika a ne "bratska" Rusija, nije krivica ni tih zemalja ni Amerike vec iskljucivo Rusije. Jednostavno svako gleda svoj interes i ide tamo gde mu je bolje. Kad Rusija bude jaka, imace sansu.

Goran

pre 10 godina

Onda su amerikanci vrlo, vrlo, vrlo slabi jer vrse agresiju prema celom svetu. Cisto podsecanja radi: Rusija ni metak nije ispalila, a kamoli osiromaseni uranijum

dragan

pre 10 godina

Tipična zapadno-natovska zamena teza. Laž predstavljaju istinom. Rusija agresivna? Rusija mirno bez ispaljenog metka (sa razliku od Cijinih snajperista) potpomaže odcepljenju Krima i drugih delova Ukrajine uz poštovanje međunarodnih pravnih normi na samoopredeljenje.

LALAns

pre 10 godina

@objektivan

100% si u pravu, ali ces od Rusofila i emotivaca dobiti minusa i minusa. Dzaba objasnjavati, kada nasi dalje od od nosa ne vide.

volimKADsiObjektivan

pre 10 godina

Jesi svestan da si okruzen NATO zemljama? Ako izbije sukob izmedju Rusije i NATO pakta, mislis da ce Rus da dodje da te brani od Bugarske, Rumunije, Madjarske, Hrvatske i Albanije???
Oce, ali juce. Pojesce te za dorucak susedi, pre nogo sto si uspeo da izgovoris Ž od 'Živela Rusija!'
Ali nema veze, mi Srbi smo srcan narod, pa neka i poginemo... s mozgom samo ne mozemo da se sastavimo, to je problem!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gvozden, 10. mart 2014 12:47)
Ja sam u skoli ucio 'Bolje nepravdu trpeti, nego nepravdu ciniti' pa to sto smo u okruzenju NATO zemalja ne znaci da je taj NATO dobar. Da dobrovoljno ulazimo u savez sa onima sto su nas bombardovali za nase dobro? Rumuni nikad nece ratovati sa nama, Hrvati, Siptari i Bugari nisu pretnja (pogotovu kad Amrika i Nemacka imaju preca posla sto bi se desilo da izbije sukob o kakvom pricas). Ratovanje se promenilo u 21 veku, pa Sirija je u gorem okruzenju ali ih niko nije napao jer su ih Rusi naoruzali raketama.

Deus

pre 10 godina

Neverovatno je koliko malo su se naučili ljudi u Srbiji koji su imali identičan režim sa identičnom taktikom koji je, kao što se Putin sprema, potpuno upropastio državu i zavadio je sa celim svetom.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (EU Citizen, 10. mart 2014 12:31)
-
Kojim svetom? USA i zapadne zemlje nisu ceo svet. Uzgred, USA nikada nije prestala da siri svoj vojni savez prema granicama Rusije. Bukvalno svaki sporazum su prekrsili. Rusija ovo nije htela, ali sada nema kud. Ici ce u rat i taj ce rat dobiti. Ukrajinu ce da pocepaju kao novine. Pitanje vise nije "da li", nego "kada" i gde ce biti granica tj granice. Tipujem da ce granica na severu biti Dnjepar sve do Kijeva ako i u njega ne usetaju a na jugu Moldavija i Rumunija. Postoje planovi da se Ukrajina rasturi na tri dela. Krajnji zapad tj Galicija i Volinija koje bi mogle cak i u NATO, centralna oblast sa Kijevom (neutralni ali pod ruskom kontrolom tj kako neki vole da kazu "cizmom") i juzni i istocni deo zemlje koji bi pripao direktno Rusiji. Kada pogledam Ukrajinu na sta lici i pored ogromnog potencijala ljudskog i materijalnog pomislim da oni nisu ni zasluzili da imaju funkcionalnu drzavu u tim granicama. Mozda ce bolje ici ako se malo "usitne" i tako usitnjeni bolje organizuju jer ocigledno je da iste vrednosti ne dele.

Dr. Jelena, Psihijatar

pre 10 godina

Dakle, ovakvi bolesni savetnici savetuju Super Ameriku! On i ne zna sta govori pa su mu saveti neupotrebljivi. On hoce da navede Ameriku da zaratuje, ali je zaboravio da je sadasnja Rusija velika sila koja bi verovatno unistila Ameriku iz prvog udara. A kome to treba. Njemu su dani odbrojani. On ce mozda jos sutra otici Sv. Petru na ispovest - I Sv. Petar je bio Jevrej.

Sindjelic

pre 10 godina

Poljak koji patolosko mrzi sve Slovensko, iako je sam Sloven - to je poznati sindrom, a pogotovo Rusiju. On je Mengele kraja XX i pocetka XXI veka. Ovo je jedan frustriran besan covek. "Mi se stitimo od vas, ali vi ne smete da se stitite od nas." Pazi bogati Poljakove mudrosti.

Stefan

pre 10 godina

pa onda je USA najslabija i najnesigurnija drzava u modernoj istoriji ako se tako gleda, imajuci u vidu da agresuju po celom svetu... stvarno mi nekad nije jasno kako je USA tako mocna drzava kada je predstavljaju ili su je predstavljali ovakvi likovi...

trutovi

pre 10 godina

Šta se pa ovi Poljaci kočopere!? Hteli su u EU, sada su tamo i neka ne vode brigu o drugim zemljama. Uostalom njihov predsedik je izrazio želju da se ujedini sa Nemačkom. Ja bih voleo da im se to i desi, valjda ce onda svi poljaci voziti mercedese i biti srećni!!!

Umberto Calabreze, Analiticar

pre 10 godina

A sto ih vidoviti Brzezinski ne bobardujete. Mnogi misle da si ti najobicniji lazov i nisi nikakav vidovnjak. Ti pricas sto bi ti zeleo ali su mogucnosti Amerike daleko ispod tog nivoa. Nema sile na celom Svetu koja bi dirnula Rusiju. Russia is untouchable for Ever.

Serdar

pre 10 godina

Rusi ce na demokratski nacin 16. marta odrzati referendum i mirnim putem dati narodu sansu dali su da ostanu u sastavu Ukrajine ili ce se vratiti gde su pripadali do 1954.godine a sto se tice vojske,Rusi su samo otisli da sacuvaju svoje pomorske baze,ni jedan metak nije ispaljen.Ili pak Ameri i EU koji prete sankcijama,Merkel koja Putina naziva Hitlerom,sastancenje generala NATO-a i mlacenje prstom Vilijema Hejga,nacisticke grupe marsiraju Kijevom i to sve ispred nosa boksera Klicka i lopova Timosenko.Ko je ovde agresivniji?

lesa

pre 10 godina

Uh, Zbignjev Bžežinski-najveći rusomrzac koji danas živi na Zemlji. Baš sam se pitao kako nigde nema vesti i njegovih izjava? Ali evo ga ovde, sa puno mržnje i teških reči.

misko

pre 10 godina

Prevarili ste Gorbačova da se NATO neće širiti na zemlje bivšeg Varšavskog pakta.Na vašu nesreću pojavio se Putin pa ovako slaba Rusija vam ipak kvari planove da dođete do Sibira sve šireći demokratiju i donoseći proleća.možda to nevide Ukrajinci ali mi dobro znamo kako šta ste nam doneli.

Шумадинац

pre 10 godina

Нека пробају да бомбардују Русију као што су нас,баш да видим, колико ће им се зракоплова вратити у базе и на носаче.
Кад беше Кубанска криза шта оно би филозофе,а?

Billy Piton

pre 10 godina

"Rusija je agresivna jer je slaba"

ONDA JE USA NAJSLABIJA NACIJA NA SVETU ...
mada .. nije ni cudo jer 11 godina nisu u stanju da pobede talibane.

Zdravko

pre 10 godina

Koliko je onda Amerika slaba, i koliko se oseca ugrozenom kada preti napadom na Rusiju? Kada je izvrsila agresiju na desetine zemalja?

Sasa

pre 10 godina

.@Panajotovic molim te da pojasnis pojam demokratije jel to ono u Americi gde crnce smatraju nizom rasom ili ono kad te zatvore zato sto slikas golu bebu ...

Владимир

pre 10 godina

За оно што Русија сад ради- конкретним мерама, без много приче и великом брзином враћа своје територије, запад нема решења. Начисто су погубљени.
Један амерички званичник изјављује једно, сутрадан други друго... Енглези и нмеци им окренули леђа, Кина Русији дала подршку.
Ни Петар Велики се не би овако добро снашао као Путин.
Американци немају средстава за отпор. Економија им на клецавим ногама, не могу да финансирају нити наоружају нацисте у Украјини, талибане у Дагестану, итд...
Пише се нова историја.

Block

pre 10 godina

@sasa, ne to je ono sto kad vojno oslabis a svi beze od tebe kao od kuge, jer si sto svog sto tudjeg naroda na milione pobio i raselio, kad likvidiras novinare koji pisu protiv vlasti, kad hapsis tajkune koji su ti neposlusni a omogucavas lojalnim da se bogate do granica neukusa, a pola nacije zivi u bedi sa najkracim zivotnim vekom u Evropi... Realno Ruse zato sto su takvi kakvi su, mrzi ceo svet, sem S.Koreje, nepismene mase u Venecueli, dela rusofila u Srbiji, sampion demokratije Lukashenko, Kuba i... Uf ovo je bas tesko. A da vidimo ko sve ne moze ocima da ih vidi... Ipak je ogranicen broj karaktera. Ah da dodali su sad i Ukrajince. Kad vec govorimo o odnosu usa i rusije, pa ameri (sa milion mana) su uredili Japan i Nemacku i ovi sad imaju najjace ekonomije sveta i sredjena drustva, a ispod rusa ko je ziv ostao, izasao je razvaljen i obogaljen, da mu treba ceo vek da se oporavi. Rusija sem skupih energenata (na koje su slucajno nabasali) i bolesne ideologije, sto ekstremno leve, sto ekstremno desne, nema sta ni da ponudi, a bogme uzimala je sakom i kapom.

popeye

pre 10 godina

Довели сте свет поново у опасност, јер тероришете редом земље које су немоћне да вам се супроставе. Кад је укидан Варшавски пакт, обећано је да се НАТО неће ширити, а ви сте са Украјином дошли на границе Русије, а Кремљ је онда преосетљив? Можемо да будемо срећни да је у Москви Путин а не неко други, иначе би ракете летеле још одавно.

Koča

pre 10 godina

Teško da se ovaj čovek može nazvati nezavisnim i nepristrasnim komentatorom bilo koje situacije u vezi sa Rusijom, kada se javno hvalio da je njegov "izum" doktrina koja je pod parolom zaštite ljudskih prava dovela do destabilizacije i raspada SSSR-a. Isti princip je primenjen posle u rasturanju Jugoslavije. Za njega je sve samo jedna "velika šahovska tabla".

dejan

pre 10 godina

da da baš se vidi da su slabi!!! i zapad i Amerika su to videli pa im već dve nedelje uvode silne sekcije!!!! ako je iko uplašen i histeričan to su amerikanci!!! A to kažem ne zato što volim ruse A mrzim amere već zato što je američki čovek koji zna sve tajne amerike u moskvi sve preneo putinu i sad uživa rusku zaštitu! naravno to je SNOUDEN!!! e to plaši amere šta rusi sve znaju o njihovim vojnim tajnama

Nikola original

pre 10 godina

Ne,Rusija je bila slaba kada je pijani Jeljcin za šaku američkih dolara prodavao vitalne interese ove velike zemlje,sada Rusija jača i stavlja do znanja svima da su se vratili i da Zapad mora u budućnost da računa da će Rusija braniti svoje interese svuda po svetu.Pričate o nekoj ruskoj mafiji i tajkunima kao da Zapad nema taj problem,naravno da ima,samo je uvijen u lepše pakovanje za razliku od Rusije gde se to otvoreno vidi.Pritom treba znati i to da su ti likovi kontrolisani od strane države upravo iz bojazni da u prazan prostor ne ulete Čečeni i kavkaska mafija koja je hiljadu puta brutalnija i povezana sa islamskim ekstemistima.Naravno da je Zapadu odgovarala ona Rusija devedesetih koja je bila samo nemi posmatrač agresivne politike koju je sprovodila Amerika sa svojim satelitima.Naravno,glavni igrač još stoji u senci i čeka svoj trenutak da uspostavi novi svetski poredak.

Sale7

pre 10 godina

@
U kubanskoj krizi bi to da su se Sovjeti povukli.
(?, 10. mart 2014 12:31)

Ne, nego bi to da su Ameri morali da povuku svoje projektile iz Turske - koje su tamo prvi instalirali pa izazavli Rusku reakciju na Kubi. To je bio rezultat tajnog dogovora Kenedi - Hruščov koji je odavno poznat, samo se u holivudskim filmovima (iz kojih očigledno učiš istoriju) ovaj podatak prećutkuje ili stidljivo objavi.

Što se tiče Zbignjeva - braći Poljacima bratska preporuka da ćute i budu neutralni.

Godo

pre 10 godina

Ja evo cekam danima sa vasom reakcijom na terenu. Do sada samo imate komentare. Toliko je Rusija slaba, da ni prstom niste makli ni zbog Krima ni zbog Sirije.......

mup

pre 10 godina

Bzezinski je tvorac genijalne teorije, da Rusija ima previse prirodnih resursa i da je nepavedno da ona raspolaze sa bogatstvima na citavoj teoriji.Sa tim zlocama ne treba mnogo razgovarati. Treba se dobro naoruzati, pa kad pokusaju nesto, tras po zubima.

Marko

pre 10 godina

Rusija preosetljiva na raketni štit? Pa kada je SSSR rasporedio svoje rakete na Kubi, zamalo nije izbio treći svetski rat. Šta ste očekivali, da će mirno da posmatraju kada vi njima radite isto?

Marina

pre 10 godina

Sta sve nece i ko sve nece da se prose..va po pitanju Rusije i Ukrajine. Zamutili, pa sad ne znajuci kako da izbistre - da se nose s dogadjajima, pustaju svakog i svasta u medije ...

emirati

pre 10 godina

Bas me nasmejao ovaj cikica ili deda,sta je vec ! Kao prvo Rusija drzi trecinu Evrope sa gasom ( ako bi im to zavrnula )sve bi im stalo: grejanje,industrija,poljoprivreda....a sa Nemcima ( da ne bi zavisili od ostalih prenosnika) grade direktan gasovod Rusija- Nemacka ! Ameri su slabi: ratuju na sto mesta ( ne bi mogli da sakupe vojsku za dve godine,kada bi ih neko napao) Kina ih " uzela pod svoje" -sve potrepstine im prave Kinezi,a o dugu Kinezima da ne govorimo ?Dalje: Samo kada bi zemlje iz kojih kupuju Ameri naftu zahtevali placanje u - evrima- a ne u dolarima ( koje stampaju nemilice) propali bi " ko sto Grcki" .Zato bolje da cute !!

objektivno

pre 10 godina

Ima raznih nivoa snage. Mislim da je Bžežinski mislio na tzv. "Soft power", koja Rusiji objektivno nedostaje - Amerika je popularna, bogata, interesantna, vidljivo upućuje pomoć svuda po svetu gde su ljudi pogođeni prirodnim nesrećama ili ratovima i ona retko isteruje svoje ratom - pogledajte na primer kako su navalili na svet oko priznanja Kosova - praktično, "samo su podigli obrvu", a najbogatije zemlje sveta su potrčale koja će pre svih da im udovolji. Amerika kad ratuje to čini ritualno, odnosno propagandno - uvek protiv prokazanih i satanizovanih protivnika, pod geslom "ovima ni Bog ne bi oprostio", ne zato što se ne može drugačije suzbiti zlo, nego zato što tako skuplja jeftine političke poene i povećava svoju unutrašnju koheziju (patriotizam). Sa druge strane, Rusiji je ovo bila uzbuna na granicama i njena slabost se vidi upravo u tome što je prisiljena da reaguje vojno u svojoj neposrednoj okolini. Amerika je decenijama daleko od potrebe da oružjem prisiljava Kanadu ili Meksiko na bilo šta - te dve zemlje se naprotiv same trude da im SAD bude (ostane) naklonjena na mnogo višem nivou od "ne razmišlja da nas napadne".

boris67

pre 10 godina

(Gvozden, 10. mart 2014 12:47), sto ste se uplasili hrvata i albanaca? pa ne mislite valjda da od njih Rusi treba da nas brane?
mi smo imali problem sa usa, a ne sa hr i al. pa te dve drzave u svojoj istoriji ratovale su samo protiv nas, uz austo-ugarsku, naci nemacku, usa, i uvek kao sateliti
inace, analiza kao i sve sa zapada, "Rusi su slabi, ali mi smo humani..."

Салвадор ДаЛи

pre 10 godina

Ови што прозивају Путина, и како наводе да је у Русији опозиција све јача како би дошли Путину главе и увели демократију, нека мало боље погледају медије у Русији, па нека ми објасне како то одједном та иста антипутин опозиција оправдава поступке Путина. Нека ми објасне како то да најлибералније политичке структуре у Русији скоро једногласно и са толиком страшћу позивају на цијепање Украјине, а неки иду корак даље па предлажу војно ријешење? А та либерална опозиција дотичне своје приједлоге оправдава аргументима, ма шта ти у Украјини праве проблеме, све што имају Русија им је дала изградила и оставила, јел они то заворављају да то и даље јесте Руско. Руско господо, Руско. Нису Руси градили Одесу, Харков, Кијев, Доњецк и остале градове по Украјини, да би се њима шетао неки тамо Пољак или унијат. Градили су их себи.

cojans

pre 10 godina

Kad je bila slaaba rusija je cutala, sada su oni ipak mnogo jachi nego shto svi mi mislimo zajedno pa nema problem da kazu shta misle. A veruj mi dobro su se oni prorachunali....

Pablo

pre 10 godina

Ti svi Bžežinskiji, Albrajtice i ostala gamad su emigranti iz Poljske, Češke i ostalih istočnih socijalističkih zemalja i najveći rusomrsci. Oni su bili i najveći zagovaratelji bombardiranja Srbije. Srećom i njih vreme gazi već su stari i uskoro će pod zemlju.

Dragan

pre 10 godina

Sta bi se reklo onda za Amere oni pristupaju mnogo agresivnije....Rusijo iskoristi savet i teraj po svome,sta te briga sta dusmani misle!

Lazarenko

pre 10 godina

Meni je najinteresantniji sledeći deo:
"U američkim kalkulacijama, Poljska ne zauzima isto mesto kao SAD u poljskim. NATO jeste solidan partner, ali treba imati osećaj za hijerarhiju problema", kazao je Bžežinjski.

Da li on to "pere ruke" od NATO pakta i prijateljski upozorava Poljake da se ne zaigraju previše jer USA neće biti u stanju da ispuni svoje ugovorne obaveze?

zz

pre 10 godina

klasicna zamena teza tj spinovanje informacije u svoju korist. U originalu teza glasi upravo suprotno: agresivnost amerike ukazuje na njenu slabost i ugrozenost kako spolja a posebno iznutra.

Rimljani su vladali sa zavadi pa vladaj a ameri sa spinuj pa vladaj.

cojans

pre 10 godina

Kad je bila slaaba rusija je cutala, sada su oni ipak mnogo jachi nego shto svi mi mislimo zajedno pa nema problem da kazu shta misle. A veruj mi dobro su se oni prorachunali....

Лима

pre 10 godina

Јел има неко млађи, да није сенилан и мање изкомпромитован да каже коју поштену?

sasa jokic

pre 10 godina

Da su branili Srbiju, ne bi im NATO dosao do vrata, Ukrajine.
Ruse sve ovo mnogo kosta, a tek ce, to je cilj, Ameri ce ih drzati pod konstantnim pritiskom.

Vojvodinac

pre 10 godina

Izjave ovog čoveka nikako ne treba olako shvatati, obzirom na njegovu upućenost i reputaciju.
Kome je on naklonjen nije bitno, sve dok ima informacije iz "prve ruke".
Rusija se oseća ugroženo, obzirom na dešavanja sa Libijom, Sirijom i Ukrajinom, kao što bi se i SAD osećale da neko desatbilizuje jednog po jednog saveznika, i na kraju izazove oružanu revoluciju u Kanadi.
Odraz slabosti ili moći, neozbiljno je tumačiti na taj način, i donositi zaključke, koji se obično donose posle ozbiljnih sukoba.
Rusija je svojim postupcima jasno stavila do znanja da oko Ukrajine nema popuštanja, a zapad shvata da se malo zaleteo.
Ne verujem da je Rusija jača od SAD, EU i Turske, ali imam utisak da će Rusi lakše opravdati svom narodu učešće u ovom ratu, nego SAD, EU ili Turska. A bice tu puno zrtava, i puno toga za objasniti, kada se krenu otvarati karte.
Ne treba zaboraviti i otvoren front u Siriji, koji je izgubljen bez podrske SAD, Libiju, Irak i Egipat na staklenim nogama, kao i krhko Kosovo, gde je podrska SAD neophodna.
Tenzije Severne i Južne Koreje gde je dovoljna varnica...
Šlag na tortu je da Putin ćuti i radi, dok zapad optužuje, kuka, preti... a zna se, pas koji laje ne ujeda!
Pitanje je kako se sada povući a ostati jak?! Očigledno je da Rusija neće nazad, naprotiv.

Glasinac

pre 10 godina

Ko god misli da je Rusija slaba , onda je taj u velikoj zabludi. Rusija nije Srbija , mala država koju su bombardovali čak i bez odluke SB UN. To se Rusije ne može desiti. Oni štite imterese svoji građana ne osvrćući se na ničije primedbe.