Nedelja, 02.03.2014.

20:28

Putin: Naše mere potpuno primerene

Ruski predsednik Vladimir Putin smatra da su ruski potezi u Ukrajini "potpuno primereni" s obzirom na "izuzetnu situaciju i pretnje ultranacionalista nasiljem".

Izvor: B92

Putin: Naše mere potpuno primerene IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

@diplomata

pre 10 godina

Prihvatanje komisije OEBS-a od strane Rusije, znači da Putin pokušava dobiti na vremenu do referenduma na Krimu 20-tog marta. Tada će se Krim najverovatnije i formalno otcepiti. Ukoliko EU i SAD dozvole Ukrajini da pokuša silom da ih vrati, Putin će dobiti odličan razlog da vojno interveniše i anektira to područje. Zapadne sile će morati nešto da puste staroj-novoj sili:Rusiji, kako bi i same to ostale. Veliko je pitanje koga će zapravo pogoditi ekonomske sankcije, ako do njih uopšte dodje, jer Rusija snabdeva energentima EU, koja zatim dobar deo gotovih proizvoda šalje na veliko tržište Rusije. Bilo bi interesantno videti šta o eventualnim sankcijama misle: Mercedes, Simens, VW, Audi...

mir

pre 10 godina

sve ce se ovo srediti, mirno, ali ne razumem srbe koji se pale na ovo, misle da ce rusi doci u Balkan? ili ovo podseca njih kad su imali vojnu nadmoc pa su radili isto, a sada nostalgija, ili se osecaju kao u onoj ,, mis i slon preko mosta, mis kaze slonu, brate vidis kako se lulja most od nas dvoice,, ili ,, mi i rusi 100 miliona.

dejan

pre 10 godina

Jao Boze,koliko su ovi amerikanci zajedno sa svojim zapadnim partnerima licemerni,Dzon Keri nasao da prica o postovanju teritorijalnog integriteta i suvereniteta drzave i o postovanju medjunarodnog prava?!

vid

pre 10 godina

Na stranu da li ste rusofili ili usafili gledajmo problem ovako.

Rusija je defintivno vojna velesila sa svojim interesnim sferama narocito u svom susedstvu. Kako bi se postavili Amerikanci da se slicno dogadja u njihovoj blizini vec znamo - isto.

johnny

pre 10 godina

velika podrska ukrajinskom narodu. daj boze da nema rata. ali ljudi koji 7misle da su Rusi bolji od amerikanaca gadno se varate i rusi su ratovali sa svima. nista nisu bolji

Hogar Strasni

pre 10 godina

Rusiju interesuje samo i u svakom slucaju CELA Ukrajina nikakvi krim ili istok samo cela...i dobit ce je celu...samo pogledajte kako su lepo objasnili komadantu ukrajinske mornarice kako stvari stoje...a nisu mu trebali ni previse objasnjavati da su sa ulica Kijeva u skupstinu usli nacisti,fasisti i ljudi koji mrze sve sto je rusko...na srecu oni su velika i apsolutna manjina...

VESELI KLARK

pre 10 godina

pitanje je da li ce se te ruske jedinice povuci dobrovoljno ili
osramocene i pognute glave.
nemojte posle nismo znali,niko nam nije rekao!

Alex

pre 10 godina

Da li je NATO izvrsio agresiju na jednu suverenu drzavu bez ikakvog odobrenja UN zatim okupirao jedan njen deo a kasnije proglasio nezavisnu drzavu na tlu drzave clanice UN , koju su kasnije priznali protivno svakom medjunarodnom pravu , povelji UN, Helsinskoj povelji, vazecoj rezoluciji Saveta Bezbednosti ? Cinicno su se osmehivali jer su znali da je sve to protivpravno i hitlerovski ali su bas zato porucili kao da je to "jedinstven slucaj". Nisu mnogi to priznali: Kina, Indija, Brazil, J.Afrika .. pa cak i drzave clanice EU jer znaju o cemu se radi. Danas NATO drzavama puna su usta osude Rusije, pozivanje na suverenitet Ukrajne i slicno, pa jel ima neka licnost na zapadu da kaze: Cekaj pa ovo sto mi optuzujemo Rusiju isto smo mi uradili nas 29 protiv jedne drzave i na njenom tlu stvorili nekakvu drugu albansku drzavu?

oord

pre 10 godina

Jaooo, ovom čoveku samo veriju polupismeni Rusi i zatucani Srbi. Čovek koji je uspeo da zaradi za kratko vreme 40 Mlijardi Evra a prosečna plata u Rusiji 450 evra. Posle ovog će vam biti sve jasno. Ja ne želim sa takvima imati posla.

boards of canada

pre 10 godina

Sve je pocelo jos u Rumuniji 1989., pa SFRJ, a evo stiglo se do Ukrajine, toliko providno da vise nema smisla, eno Ujka Sem preti sankcijama.

Беркут

pre 10 godina

По последњим подацима, одзив на општу мобилизацију проглашену у Украјини износи 1,5%. Па ви видите... све ми личи да ће за месец дана неки други демонстранти марширати Мајданом.

nate

pre 10 godina

Koja crna Merkela I Nemacka Pa oni su finansirali I podrzavali fudbalske huligane.Imali su vecere u Nemackoj za Klicka Tomasenko I ostale.Putin mora da umire od smeha od tih razgovora.Sada je trenutak da Rusija da podrsku svima u EU koji zele da se oslobode tiranija drzava u kojima su zarobljeni.I finansisku I moralnu

Miki2

pre 10 godina

Ne verujem da su srbi toliko zlonamerni narod.Nama su oteli kosovo nato njima krim rusi.Sustina je jaci tuce slabijeg."Kome zakon lezi u topuzu,tragovi mu smrde necovjestvom"

blogy

pre 10 godina

Rusija salje vojsku na teritoriju Ukrajne i za to je kriv "zapad",Amerika???Rusi stite svoj narod???a ko to napada ruski narod u Ukrajni???koliko ja znam tamo Ukrajinci odlucuju da li ce sa Eu ili Rusijom a ne proteruju Ruse iz svoje zemlje.ti Ukrajinci su se jedva spasili i izvukli iz SSSR-a,ne verujem da ce ikad vise zeleti da budu u okrilju Rusije koja je tiranska zemlja koliko i Amerika!

165 sa stiklama

pre 10 godina

ceo svet osudjuje putina, ukljucujuci rusku opoziciju i rpc. podrzavaju ga samo srbski nacijonalisti. crno mu se pise jer tako su podrzavali i milosevica, saddama, khaddafija i janukovica. ne do bog nikome da ga srbski nacijonalisti podrze.

Conan

pre 10 godina

Citam ove vesti, neprestano.
Izmedju ostalog da se Slovenci javljaju da posreduju u sporazumu izmedju Ukrajine i Rusije.

Pada mi na pamet, zasto mi ne bi posredovali.

Svakako smo blizi i Rusima i Ukrajincima, kako ovde citam, od Slovenaca.
Ako nista drugo, mi bar iskreno ne zelimo Rusima(Ukrajincima)zlo.
Deluje da smo se svrstali, samo zato sto iz dubine duse osecamo sta se sprema.

PS, jos nesto u slucaju sukoba, popascemo i mi nas deo sledovanja, tako to uvek biva...

Samo vas gledamo

pre 10 godina

aman rusofilu... jel vi toliko ne vidite da je ovo okupacija teritorije? jel ima medju vama bar jedan bar malo obrazovan ili normalan? pa zamislite da madjarska udje na sever vojvodine? o cemu vi pricate... bivsi kgb-ovac samo o sssr-u razmislja. Srbi su retko nenormalna nacija potpuno. batalite pricu o ludim amerima. da nije njih opanke bi nosili i dalje
(bole, 02. mart 2014 22:21)
Bravo Bole, potpisujem sve sto si napisao!!! Cudo je da postojimo jos uvek...

zmaj

pre 10 godina

ima li negdje neka reakcija iz kine!?
(bobo, 2. mart 2014 20:49)
--
Oglasili su se javno i preko drugih sredstava koji zastupaju stav zvanične politike.
Da će uložiti veto na sve odlike protiv Rusije- zvaničan stav.
Da je zapad pretrao sa napadim na Rusiju- nezvaničan stav

rosić nenad, bgd

pre 10 godina

Nisu to Srbi da ih svaka šuša razvlaci po svojoj zemlji.
(lesa, 2. mart 2014 21:11)

Niko susjedu dragi ne razvlači Srbe po svojoj zemlji. Bili smo među pobednicima i u I i u II svetskom ratu, za razliku od nekih komšija, a neki su razvlačeni do Blajberga! Jedino nas je porazio NATO 1999., što baš i nije neko čudo, ali zločin jeste!

BL

pre 10 godina

Najbolje je kada kriminalci i ubice iz Brisela i Vasingtona nekome krenu da pricaju o zastiti ljudskih prava i demokratiji.
Dragi moji rusofobi i NATO obozavaoci, SAD danas imaju trupe u 150 zemalja sirom sveta. Na tome bi im i Hitler pozavidio.
Molim redakciju da objavi komentar.

my way

pre 10 godina

Rusija ima pravo da zastiti svoje vojnike koji su prisutni na Krimu i rusko stanovnistvo od ultranacionalisticke "vlade" koja je vec uspela da ukine upotrebu vise jezika, a cinjenica da joj je to bio prioritet meni dovoljno govori. Da li nekome pada na pamet da ce Rusija mozda na ovakav umeren nacin delovanja upravo spreciti ono od cega smo svi strahovali, a to je eskalacija oruzanog puca u pravi gradjanski rat u zemlji u kojoj je srusena vladavina prava i demokratija i ne postoji legalna i legitimna vlada? Da li nekome znaci nesto cinjenica da niko nije stradao u Ukrajini od ruske ruke, a da smo dosad brojali zrtve bokser revolucije? Sta ako se bas na ovaj nacin dodje do resenja bez da iko vise strada?

ja

pre 10 godina

Da obnovimo gradivo - Ukrajina je nedavno ukinula ruski jezik kao drugi sluzbeni jezik. Kako se to zove?
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Ivan V, 2. mart 2014 21:21)
----

Taj zakon je povucen. Taj detalj si kao slucajno zaboravio???
Znaju li tvoji da si postao lazov?

A onaj ko laze isto tako je u stanju i jednog dana da ubije...

Put your money where your mouth is

pre 10 godina

@bole
ja nisam ni rusofil ni amerofil, ali molim vas da mi objasnite sta prestavlja Americka intervencija u Iraku, Afganistanu, Libiji i svim ostalim delovima sveta ako je ovo okupacija od strane Rusa?
Zaista nemam nikakav odnos prema trenutnim dogadjanjima u Ukrajni, ali ako je ceo svet svojerucki podrzavao intervencije SAD, VB i Nemacke po zemljama Afrike i Azije, i to je bilo legitimno, onda je kontradiktorno da se sada to Rusiji osporava, jer ona ne cini nista sto zapadni saveznici nisu toliko puta vec ucinili

bole

pre 10 godina

aman rusofilu... jel vi toliko ne vidite da je ovo okupacija teritorije? jel ima medju vama bar jedan bar malo obrazovan ili normalan? pa zamislite da madjarska udje na sever vojvodine? o cemu vi pricate... bivsi kgb-ovac samo o sssr-u razmislja. Srbi su retko nenormalna nacija potpuno. batalite pricu o ludim amerima. da nije njih opanke bi nosili i dalje

...

pre 10 godina

@bole
Smeta ti bivsi KGB-ovac, a nije ti smetao bivsi sluzbenik i sef CIA, Bus? Taj je okupirao i bombardovao 2 suverene drzave, braneci interese SAD-a ali na drugom kontinentu.
Sad je vreme da KGB-ovci postav stvari na svoje mesto.

marko

pre 10 godina

I Finci su ih isprasili u hokeju. Ni tu nisu sila vise!A pobegli su i sa aerodroma u Pristini 1999.
(branko, 2. mart 2014 21:35)

Nisu pobegli nego su otisli kad im je Djindjic rekao da nam vise ne trebaju, jos kad demokratski modovi ne bi cenzurisali komentar 100ti po redu....

call of pripyat

pre 10 godina

Nije bilo planirane intervencije u Iranu, pa pocelo "desavanje" u Ukrajini, samo da Ukrajinci ne zaigraju uzivo STALKER-a.

mozgojedac

pre 10 godina

angeli izgleda tata nije pričao kako su im jednog dana rusi krenuli iz moskve i ušli u berlin. rusi su zadnih par decenija izgradili imidz potkupljivih, ali kad je rec o ulasku im pred vrata, drugacija ce pesma da se peva. za svasta su oni uzeli pare i pogledali na drugu stranu, ali ovo je sad druga prica. ovde su direktno njihovi interesi pa i teritorija ugrozeni. a sa time se ne mogu a boga mi i nece potkupiti. nisam ja rusofil, samo logicno pokusavam da zakljucim sta tu ko kome smera i potura.

Neko

pre 10 godina

Volim Rusjiju imaju apsolutnu podrsku sa moje strane za svoje poteze i taktiku naravno sve dok je to u granicama normale .Rusi su zauzeli Krim i to na kulturan i inteligentan nacin i mislim da ce tu ostati da nece upotrebiti silu na drugi deo Ukrajne sto bi bilo nedopustivo jer ipak je to isti narod i Rusiji nije cilj da rusi i ubija gradjane Ukrajne .Ona samo zei zastiti svoje baze svoj interes i graadjane.

nikola

pre 10 godina

Nemacka ne zeli izbacit Rusiju iz G8 izjavio ministar vanjskih poslova u intervju prvom kanalu nemacke televizije.Kina poziva na uzdrzanoast i osuduje nedavna nasilja(majdan)

lakki

pre 10 godina

Podrzavam Rusiju. Ali jedno pitanje me muci.... Dragi moji koji ste za EU, predpostavimo da udjemo u uniju, i u ovakvoj situaciji unija na celu sa Merkelivom i britancima resi da reaguje kao sto britanci hoce u rat sa Rusijom...da li bi mi pucali u nadu bracu pravoslavne Ruse??? Da li bi uopste smeli... i imali pravo na to. Zapitajte se....

aleksa

pre 10 godina

Mnogo komentara, ali nigde sustine. Rusiji ne pada na pamet da ratuje sa Ukrajinom. Problem je samo u tome sto je zapad silom nametnuo marionetsku fasisticku vlast koju Rusija ne priznaje i nikada nece dozvoliti fasizam na svojim granicama. Veliku cenu su platili i greske ne smeju da se ponove.

Ika

pre 10 godina

Žao mi je što svaki "interes" zapada i Amerike mora da se završi krvavo. Na njihovu žalost Rusija je mnogo veći zalogaj od Srbije 1999. godine.
Jasan indikator toga su "refleksne" izjave zapadnih i američkih političara da Ukrajina i Kosovo nisu ni po čemu isti slučajevi, i da su na Kosovu 1999.(a sada nisu ?!?!) bila ugrožena ljudska prava.

zika

pre 10 godina

Predsednik Putin je pametan covek, on ce da zauzme krim i da postavi uslov da amerikanci srbiima vrate kosovo a on ce da vrati krim. predsednik putin voli srbe.

Saša

pre 10 godina

Rešenje za Ukrajinu u 5 koraka (bez rata):
1) Referendum koji bi se organizovao po pokrajinama (ne na državnom nivou). Pitanje bi bilo u stilu da li su za EU ili za Rusiju.
2) Priznati pokrajinske granice kao državne i od jedinstvene Ukrajine napraviti dve zemlje (istočnu i zapadnu, shodno očekivanom ishodu referenduma)
3) Nakon podele zemlje, bili bi raspisani izbori na svim nivoima u obe zemlje
4) Formiranje vlada i međusobno priznavanje i otpočinjanje bilateralnih odnosa

Ma koliko ovo zvučalo neverovatno, moguće je. Svima je jasno da je nemoguće da Ukrajina ostane celovita, a ako neko to bude želeo završio bi sa zastrašujućim ratom sa dalekosežnim posledicama ne samo po Ukrajinu već i po njene susede, a u nekom ružnom scenariju i po čitav svet. Dakle razumno, razborito, bez kapi prolivene krvi. A, šta kažete?

pel

pre 10 godina

Ako moram da biram izmedju Obame i Merkelove na jednoj i Putina na drugoj strani,jasno je ko dan. Putin i neka je sto puta diktator. Nije nas bombardovao i direktno pomagao naše neprijatelje. Nije nam nešto ni pomogao ali ovog puta ga podržavam.

PravdaNS

pre 10 godina

Za sve ovo su krivi USA i Engleska! Ali u celoj priči Englezi su toliko perfidno lukavi da bi im i sam đavo pozavideo na tome. Žao mi je svih ljudi koji žive u Ukrajini jer će biti žrtve ovih perfidnih manijaka. Da Bog da vam onaj čudak iz Severne Koreje došao glave i Amerikancima i Englezima!

jadni građani....

pre 10 godina

scenario: ruske trupe kao na kosovo nekih 4-5 godine dok ne pocnu prodati gorivo za hleb, i natrag kod majke rasije, ....kao da se ceo zapad plaši od ruskih trupa, pa oni izazivaju da bi imali za šta praviti invaziju i neku bazu na granicu sa rusijom

Natalija

pre 10 godina

Isto je to rekao Hitler 1938.
Odluka da pošalje ruske tenkove u Ukrajinu je Putinova “Opcija Sudetenland”.

Iz istorije: pre 76 godina tj. 1938.g. Adolfa Hitlera je započeo invazije na Čehoslovačku tj. započeo je aneksiju nemačkom govornog područja Čehoslovačke. Hitler je tvrdio da je samo pokušavao da zaštiti etničko nemačko stanovništvo u toj oblasti, što je potez koji je doveo na kraju do Drugog svetskog rata.

MojeKomentareNeObjavljuju

pre 10 godina

Bas ma briga ko je legitiman ko nije i ko je prvi poceo: Opet ce prost i obican narod da nagrabusi najvise... Nazalost.

Srba

pre 10 godina

Mislim da je najbolje da se održi referendum u Ukrajni,i da se vidi koliko je za EU a koliko za Rusiju, i toliko procenata da pripadne Rusiji.

SSSR

pre 10 godina

KRIM,uzmite isti scenario kako Kosovo mora da bude,pa da vidimo Amere. Prvo referendum o nezavisnosti ,pa oslobodilačka vojska krima pa sve redom.....Nezavisni Krim

Pero

pre 10 godina

Lista zemalja koje je Amerika bombardovala nakon završetka Drugog svetskog rata:

China 1945-46
Korea 1950-53
China 1950-53
Guatemala 1954
Indonesia 1958
Cuba 1959-60
Guatemala 1960
Belgian Congo 1964
Guatemala 1964
Dominican Republic 1965-66
Peru 1965
Laos 1964-73
Vietnam 1961-73
Cambodia 1969-70
Guatemala 1967-69
Lebanon 1982-84
Grenada 1983-84
Libya 1986
El Salvador 1981-92
Nicaragua 1981-90
Iran 1987-88
Libya 1989
Panama 1989-90
Iraq 1991
Kuwait 1991
Somalia 1992-94
Bosnia 1995
Iran 1998
Sudan 1998
Afghanistan 1998
Yugoslavia – Serbia 1999
Afghanistan 2001
Libya 2011

Sean

pre 10 godina

A što sad, kad je ocigledno da ce ih zapad braniti do poslednjeg zivog ukrajinca, nova vlast ne raspise izbore, ponisti zakon o ukidanju ruskog jezika, vrati ljude na posao, smiri one desnicarske primitivce, organizuje vec sta treba i uskrati rusima osnov za intervenciju? Nisu mi jasni, izgubice drzavu.

marko

pre 10 godina

zapad je nasao da osudjuje rusiju a na momenat je izgubio pamcenje da je u kijevu na najgrublji i necivilizovani nacin prekrsen potpisani sporazum izmedju predsednika ukrajine i opozicije uz tadasnje prisustvo tog licmernog zapada...mozda je rusija popustala u vezi raznih kriza, ali na pragu njene drzave i na racun njenog naroda,mislim da tu pricu. zapad nece citati...

Albino

pre 10 godina

Zapad, umisljen, nadobudan, mocan u svoj svojoj nemoci upucuje ostre kritike od kojih se Putinu cak ne dize ni kosa na glavi. Pre bi mu dali celu Ukrajinu na tacni samo da ih ne ponizi kao nedavno u Gruziji. Smesni su.

supermario

pre 10 godina

Mislim da bi trebalo vase akcije da budu jos "primerenije"... Kako NATO uvek ima "primerene" akcije sa jako "primerenim" nazivima...Milosrdni andjeo recimo :-\

Prevodilac

pre 10 godina

Da bi MERKELICA razumela sto je predsednik PUTIN rekao, zelim joj pomoci u prevodu, sto znaci:
Putin: Unser voll angemessene Maßnahmen!
Kako zapad nije sram, da ovako reaguje na Ruse, a sami su skuvali ovu kasu. Sada ne je i pojedu.

Милош

pre 10 godina

Не постоји ниједан разлог да Запад пропусти прилику и изазове рат између Украјине и Русије

Bacvanin

pre 10 godina

Kao da gledam reprizu USSSR-a: Idu "pomoci" drugima (Cehoslovaci, Madjari), koji nakon te "pomoci" jedva cekaju da se uclane u "protivnike" (NATO).

Pero

pre 10 godina

Lista zemalja koje je Amerika bombardovala nakon završetka Drugog svetskog rata:

China 1945-46
Korea 1950-53
China 1950-53
Guatemala 1954
Indonesia 1958
Cuba 1959-60
Guatemala 1960
Belgian Congo 1964
Guatemala 1964
Dominican Republic 1965-66
Peru 1965
Laos 1964-73
Vietnam 1961-73
Cambodia 1969-70
Guatemala 1967-69
Lebanon 1982-84
Grenada 1983-84
Libya 1986
El Salvador 1981-92
Nicaragua 1981-90
Iran 1987-88
Libya 1989
Panama 1989-90
Iraq 1991
Kuwait 1991
Somalia 1992-94
Bosnia 1995
Iran 1998
Sudan 1998
Afghanistan 1998
Yugoslavia – Serbia 1999
Afghanistan 2001
Libya 2011

marko

pre 10 godina

zapad je nasao da osudjuje rusiju a na momenat je izgubio pamcenje da je u kijevu na najgrublji i necivilizovani nacin prekrsen potpisani sporazum izmedju predsednika ukrajine i opozicije uz tadasnje prisustvo tog licmernog zapada...mozda je rusija popustala u vezi raznih kriza, ali na pragu njene drzave i na racun njenog naroda,mislim da tu pricu. zapad nece citati...

supermario

pre 10 godina

Mislim da bi trebalo vase akcije da budu jos "primerenije"... Kako NATO uvek ima "primerene" akcije sa jako "primerenim" nazivima...Milosrdni andjeo recimo :-\

Albino

pre 10 godina

Zapad, umisljen, nadobudan, mocan u svoj svojoj nemoci upucuje ostre kritike od kojih se Putinu cak ne dize ni kosa na glavi. Pre bi mu dali celu Ukrajinu na tacni samo da ih ne ponizi kao nedavno u Gruziji. Smesni su.

Беркут

pre 10 godina

По последњим подацима, одзив на општу мобилизацију проглашену у Украјини износи 1,5%. Па ви видите... све ми личи да ће за месец дана неки други демонстранти марширати Мајданом.

pel

pre 10 godina

Ako moram da biram izmedju Obame i Merkelove na jednoj i Putina na drugoj strani,jasno je ko dan. Putin i neka je sto puta diktator. Nije nas bombardovao i direktno pomagao naše neprijatelje. Nije nam nešto ni pomogao ali ovog puta ga podržavam.

BL

pre 10 godina

Najbolje je kada kriminalci i ubice iz Brisela i Vasingtona nekome krenu da pricaju o zastiti ljudskih prava i demokratiji.
Dragi moji rusofobi i NATO obozavaoci, SAD danas imaju trupe u 150 zemalja sirom sveta. Na tome bi im i Hitler pozavidio.
Molim redakciju da objavi komentar.

Put your money where your mouth is

pre 10 godina

@bole
ja nisam ni rusofil ni amerofil, ali molim vas da mi objasnite sta prestavlja Americka intervencija u Iraku, Afganistanu, Libiji i svim ostalim delovima sveta ako je ovo okupacija od strane Rusa?
Zaista nemam nikakav odnos prema trenutnim dogadjanjima u Ukrajni, ali ako je ceo svet svojerucki podrzavao intervencije SAD, VB i Nemacke po zemljama Afrike i Azije, i to je bilo legitimno, onda je kontradiktorno da se sada to Rusiji osporava, jer ona ne cini nista sto zapadni saveznici nisu toliko puta vec ucinili

lakki

pre 10 godina

Podrzavam Rusiju. Ali jedno pitanje me muci.... Dragi moji koji ste za EU, predpostavimo da udjemo u uniju, i u ovakvoj situaciji unija na celu sa Merkelivom i britancima resi da reaguje kao sto britanci hoce u rat sa Rusijom...da li bi mi pucali u nadu bracu pravoslavne Ruse??? Da li bi uopste smeli... i imali pravo na to. Zapitajte se....

zmaj

pre 10 godina

ima li negdje neka reakcija iz kine!?
(bobo, 2. mart 2014 20:49)
--
Oglasili su se javno i preko drugih sredstava koji zastupaju stav zvanične politike.
Da će uložiti veto na sve odlike protiv Rusije- zvaničan stav.
Da je zapad pretrao sa napadim na Rusiju- nezvaničan stav

Милош

pre 10 godina

Не постоји ниједан разлог да Запад пропусти прилику и изазове рат између Украјине и Русије

...

pre 10 godina

@bole
Smeta ti bivsi KGB-ovac, a nije ti smetao bivsi sluzbenik i sef CIA, Bus? Taj je okupirao i bombardovao 2 suverene drzave, braneci interese SAD-a ali na drugom kontinentu.
Sad je vreme da KGB-ovci postav stvari na svoje mesto.

Prevodilac

pre 10 godina

Da bi MERKELICA razumela sto je predsednik PUTIN rekao, zelim joj pomoci u prevodu, sto znaci:
Putin: Unser voll angemessene Maßnahmen!
Kako zapad nije sram, da ovako reaguje na Ruse, a sami su skuvali ovu kasu. Sada ne je i pojedu.

marko

pre 10 godina

I Finci su ih isprasili u hokeju. Ni tu nisu sila vise!A pobegli su i sa aerodroma u Pristini 1999.
(branko, 2. mart 2014 21:35)

Nisu pobegli nego su otisli kad im je Djindjic rekao da nam vise ne trebaju, jos kad demokratski modovi ne bi cenzurisali komentar 100ti po redu....

Neko

pre 10 godina

Volim Rusjiju imaju apsolutnu podrsku sa moje strane za svoje poteze i taktiku naravno sve dok je to u granicama normale .Rusi su zauzeli Krim i to na kulturan i inteligentan nacin i mislim da ce tu ostati da nece upotrebiti silu na drugi deo Ukrajne sto bi bilo nedopustivo jer ipak je to isti narod i Rusiji nije cilj da rusi i ubija gradjane Ukrajne .Ona samo zei zastiti svoje baze svoj interes i graadjane.

aleksa

pre 10 godina

Mnogo komentara, ali nigde sustine. Rusiji ne pada na pamet da ratuje sa Ukrajinom. Problem je samo u tome sto je zapad silom nametnuo marionetsku fasisticku vlast koju Rusija ne priznaje i nikada nece dozvoliti fasizam na svojim granicama. Veliku cenu su platili i greske ne smeju da se ponove.

PravdaNS

pre 10 godina

Za sve ovo su krivi USA i Engleska! Ali u celoj priči Englezi su toliko perfidno lukavi da bi im i sam đavo pozavideo na tome. Žao mi je svih ljudi koji žive u Ukrajini jer će biti žrtve ovih perfidnih manijaka. Da Bog da vam onaj čudak iz Severne Koreje došao glave i Amerikancima i Englezima!

Alex

pre 10 godina

Da li je NATO izvrsio agresiju na jednu suverenu drzavu bez ikakvog odobrenja UN zatim okupirao jedan njen deo a kasnije proglasio nezavisnu drzavu na tlu drzave clanice UN , koju su kasnije priznali protivno svakom medjunarodnom pravu , povelji UN, Helsinskoj povelji, vazecoj rezoluciji Saveta Bezbednosti ? Cinicno su se osmehivali jer su znali da je sve to protivpravno i hitlerovski ali su bas zato porucili kao da je to "jedinstven slucaj". Nisu mnogi to priznali: Kina, Indija, Brazil, J.Afrika .. pa cak i drzave clanice EU jer znaju o cemu se radi. Danas NATO drzavama puna su usta osude Rusije, pozivanje na suverenitet Ukrajne i slicno, pa jel ima neka licnost na zapadu da kaze: Cekaj pa ovo sto mi optuzujemo Rusiju isto smo mi uradili nas 29 protiv jedne drzave i na njenom tlu stvorili nekakvu drugu albansku drzavu?

mozgojedac

pre 10 godina

angeli izgleda tata nije pričao kako su im jednog dana rusi krenuli iz moskve i ušli u berlin. rusi su zadnih par decenija izgradili imidz potkupljivih, ali kad je rec o ulasku im pred vrata, drugacija ce pesma da se peva. za svasta su oni uzeli pare i pogledali na drugu stranu, ali ovo je sad druga prica. ovde su direktno njihovi interesi pa i teritorija ugrozeni. a sa time se ne mogu a boga mi i nece potkupiti. nisam ja rusofil, samo logicno pokusavam da zakljucim sta tu ko kome smera i potura.

rosić nenad, bgd

pre 10 godina

Nisu to Srbi da ih svaka šuša razvlaci po svojoj zemlji.
(lesa, 2. mart 2014 21:11)

Niko susjedu dragi ne razvlači Srbe po svojoj zemlji. Bili smo među pobednicima i u I i u II svetskom ratu, za razliku od nekih komšija, a neki su razvlačeni do Blajberga! Jedino nas je porazio NATO 1999., što baš i nije neko čudo, ali zločin jeste!

nate

pre 10 godina

Koja crna Merkela I Nemacka Pa oni su finansirali I podrzavali fudbalske huligane.Imali su vecere u Nemackoj za Klicka Tomasenko I ostale.Putin mora da umire od smeha od tih razgovora.Sada je trenutak da Rusija da podrsku svima u EU koji zele da se oslobode tiranija drzava u kojima su zarobljeni.I finansisku I moralnu

Sean

pre 10 godina

A što sad, kad je ocigledno da ce ih zapad braniti do poslednjeg zivog ukrajinca, nova vlast ne raspise izbore, ponisti zakon o ukidanju ruskog jezika, vrati ljude na posao, smiri one desnicarske primitivce, organizuje vec sta treba i uskrati rusima osnov za intervenciju? Nisu mi jasni, izgubice drzavu.

Ika

pre 10 godina

Žao mi je što svaki "interes" zapada i Amerike mora da se završi krvavo. Na njihovu žalost Rusija je mnogo veći zalogaj od Srbije 1999. godine.
Jasan indikator toga su "refleksne" izjave zapadnih i američkih političara da Ukrajina i Kosovo nisu ni po čemu isti slučajevi, i da su na Kosovu 1999.(a sada nisu ?!?!) bila ugrožena ljudska prava.

my way

pre 10 godina

Rusija ima pravo da zastiti svoje vojnike koji su prisutni na Krimu i rusko stanovnistvo od ultranacionalisticke "vlade" koja je vec uspela da ukine upotrebu vise jezika, a cinjenica da joj je to bio prioritet meni dovoljno govori. Da li nekome pada na pamet da ce Rusija mozda na ovakav umeren nacin delovanja upravo spreciti ono od cega smo svi strahovali, a to je eskalacija oruzanog puca u pravi gradjanski rat u zemlji u kojoj je srusena vladavina prava i demokratija i ne postoji legalna i legitimna vlada? Da li nekome znaci nesto cinjenica da niko nije stradao u Ukrajini od ruske ruke, a da smo dosad brojali zrtve bokser revolucije? Sta ako se bas na ovaj nacin dodje do resenja bez da iko vise strada?

Hogar Strasni

pre 10 godina

Rusiju interesuje samo i u svakom slucaju CELA Ukrajina nikakvi krim ili istok samo cela...i dobit ce je celu...samo pogledajte kako su lepo objasnili komadantu ukrajinske mornarice kako stvari stoje...a nisu mu trebali ni previse objasnjavati da su sa ulica Kijeva u skupstinu usli nacisti,fasisti i ljudi koji mrze sve sto je rusko...na srecu oni su velika i apsolutna manjina...

nikola

pre 10 godina

Nemacka ne zeli izbacit Rusiju iz G8 izjavio ministar vanjskih poslova u intervju prvom kanalu nemacke televizije.Kina poziva na uzdrzanoast i osuduje nedavna nasilja(majdan)

SSSR

pre 10 godina

KRIM,uzmite isti scenario kako Kosovo mora da bude,pa da vidimo Amere. Prvo referendum o nezavisnosti ,pa oslobodilačka vojska krima pa sve redom.....Nezavisni Krim

MojeKomentareNeObjavljuju

pre 10 godina

Bas ma briga ko je legitiman ko nije i ko je prvi poceo: Opet ce prost i obican narod da nagrabusi najvise... Nazalost.

bole

pre 10 godina

aman rusofilu... jel vi toliko ne vidite da je ovo okupacija teritorije? jel ima medju vama bar jedan bar malo obrazovan ili normalan? pa zamislite da madjarska udje na sever vojvodine? o cemu vi pricate... bivsi kgb-ovac samo o sssr-u razmislja. Srbi su retko nenormalna nacija potpuno. batalite pricu o ludim amerima. da nije njih opanke bi nosili i dalje

Saša

pre 10 godina

Rešenje za Ukrajinu u 5 koraka (bez rata):
1) Referendum koji bi se organizovao po pokrajinama (ne na državnom nivou). Pitanje bi bilo u stilu da li su za EU ili za Rusiju.
2) Priznati pokrajinske granice kao državne i od jedinstvene Ukrajine napraviti dve zemlje (istočnu i zapadnu, shodno očekivanom ishodu referenduma)
3) Nakon podele zemlje, bili bi raspisani izbori na svim nivoima u obe zemlje
4) Formiranje vlada i međusobno priznavanje i otpočinjanje bilateralnih odnosa

Ma koliko ovo zvučalo neverovatno, moguće je. Svima je jasno da je nemoguće da Ukrajina ostane celovita, a ako neko to bude želeo završio bi sa zastrašujućim ratom sa dalekosežnim posledicama ne samo po Ukrajinu već i po njene susede, a u nekom ružnom scenariju i po čitav svet. Dakle razumno, razborito, bez kapi prolivene krvi. A, šta kažete?

boards of canada

pre 10 godina

Sve je pocelo jos u Rumuniji 1989., pa SFRJ, a evo stiglo se do Ukrajine, toliko providno da vise nema smisla, eno Ujka Sem preti sankcijama.

Srba

pre 10 godina

Mislim da je najbolje da se održi referendum u Ukrajni,i da se vidi koliko je za EU a koliko za Rusiju, i toliko procenata da pripadne Rusiji.

blogy

pre 10 godina

Rusija salje vojsku na teritoriju Ukrajne i za to je kriv "zapad",Amerika???Rusi stite svoj narod???a ko to napada ruski narod u Ukrajni???koliko ja znam tamo Ukrajinci odlucuju da li ce sa Eu ili Rusijom a ne proteruju Ruse iz svoje zemlje.ti Ukrajinci su se jedva spasili i izvukli iz SSSR-a,ne verujem da ce ikad vise zeleti da budu u okrilju Rusije koja je tiranska zemlja koliko i Amerika!

Conan

pre 10 godina

Citam ove vesti, neprestano.
Izmedju ostalog da se Slovenci javljaju da posreduju u sporazumu izmedju Ukrajine i Rusije.

Pada mi na pamet, zasto mi ne bi posredovali.

Svakako smo blizi i Rusima i Ukrajincima, kako ovde citam, od Slovenaca.
Ako nista drugo, mi bar iskreno ne zelimo Rusima(Ukrajincima)zlo.
Deluje da smo se svrstali, samo zato sto iz dubine duse osecamo sta se sprema.

PS, jos nesto u slucaju sukoba, popascemo i mi nas deo sledovanja, tako to uvek biva...

Miki2

pre 10 godina

Ne verujem da su srbi toliko zlonamerni narod.Nama su oteli kosovo nato njima krim rusi.Sustina je jaci tuce slabijeg."Kome zakon lezi u topuzu,tragovi mu smrde necovjestvom"

Bacvanin

pre 10 godina

Kao da gledam reprizu USSSR-a: Idu "pomoci" drugima (Cehoslovaci, Madjari), koji nakon te "pomoci" jedva cekaju da se uclane u "protivnike" (NATO).

zika

pre 10 godina

Predsednik Putin je pametan covek, on ce da zauzme krim i da postavi uslov da amerikanci srbiima vrate kosovo a on ce da vrati krim. predsednik putin voli srbe.

ja

pre 10 godina

Da obnovimo gradivo - Ukrajina je nedavno ukinula ruski jezik kao drugi sluzbeni jezik. Kako se to zove?
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Ivan V, 2. mart 2014 21:21)
----

Taj zakon je povucen. Taj detalj si kao slucajno zaboravio???
Znaju li tvoji da si postao lazov?

A onaj ko laze isto tako je u stanju i jednog dana da ubije...

call of pripyat

pre 10 godina

Nije bilo planirane intervencije u Iranu, pa pocelo "desavanje" u Ukrajini, samo da Ukrajinci ne zaigraju uzivo STALKER-a.

165 sa stiklama

pre 10 godina

ceo svet osudjuje putina, ukljucujuci rusku opoziciju i rpc. podrzavaju ga samo srbski nacijonalisti. crno mu se pise jer tako su podrzavali i milosevica, saddama, khaddafija i janukovica. ne do bog nikome da ga srbski nacijonalisti podrze.

Samo vas gledamo

pre 10 godina

aman rusofilu... jel vi toliko ne vidite da je ovo okupacija teritorije? jel ima medju vama bar jedan bar malo obrazovan ili normalan? pa zamislite da madjarska udje na sever vojvodine? o cemu vi pricate... bivsi kgb-ovac samo o sssr-u razmislja. Srbi su retko nenormalna nacija potpuno. batalite pricu o ludim amerima. da nije njih opanke bi nosili i dalje
(bole, 02. mart 2014 22:21)
Bravo Bole, potpisujem sve sto si napisao!!! Cudo je da postojimo jos uvek...

Natalija

pre 10 godina

Isto je to rekao Hitler 1938.
Odluka da pošalje ruske tenkove u Ukrajinu je Putinova “Opcija Sudetenland”.

Iz istorije: pre 76 godina tj. 1938.g. Adolfa Hitlera je započeo invazije na Čehoslovačku tj. započeo je aneksiju nemačkom govornog područja Čehoslovačke. Hitler je tvrdio da je samo pokušavao da zaštiti etničko nemačko stanovništvo u toj oblasti, što je potez koji je doveo na kraju do Drugog svetskog rata.

oord

pre 10 godina

Jaooo, ovom čoveku samo veriju polupismeni Rusi i zatucani Srbi. Čovek koji je uspeo da zaradi za kratko vreme 40 Mlijardi Evra a prosečna plata u Rusiji 450 evra. Posle ovog će vam biti sve jasno. Ja ne želim sa takvima imati posla.

jadni građani....

pre 10 godina

scenario: ruske trupe kao na kosovo nekih 4-5 godine dok ne pocnu prodati gorivo za hleb, i natrag kod majke rasije, ....kao da se ceo zapad plaši od ruskih trupa, pa oni izazivaju da bi imali za šta praviti invaziju i neku bazu na granicu sa rusijom

VESELI KLARK

pre 10 godina

pitanje je da li ce se te ruske jedinice povuci dobrovoljno ili
osramocene i pognute glave.
nemojte posle nismo znali,niko nam nije rekao!

dejan

pre 10 godina

Jao Boze,koliko su ovi amerikanci zajedno sa svojim zapadnim partnerima licemerni,Dzon Keri nasao da prica o postovanju teritorijalnog integriteta i suvereniteta drzave i o postovanju medjunarodnog prava?!

vid

pre 10 godina

Na stranu da li ste rusofili ili usafili gledajmo problem ovako.

Rusija je defintivno vojna velesila sa svojim interesnim sferama narocito u svom susedstvu. Kako bi se postavili Amerikanci da se slicno dogadja u njihovoj blizini vec znamo - isto.

johnny

pre 10 godina

velika podrska ukrajinskom narodu. daj boze da nema rata. ali ljudi koji 7misle da su Rusi bolji od amerikanaca gadno se varate i rusi su ratovali sa svima. nista nisu bolji

@diplomata

pre 10 godina

Prihvatanje komisije OEBS-a od strane Rusije, znači da Putin pokušava dobiti na vremenu do referenduma na Krimu 20-tog marta. Tada će se Krim najverovatnije i formalno otcepiti. Ukoliko EU i SAD dozvole Ukrajini da pokuša silom da ih vrati, Putin će dobiti odličan razlog da vojno interveniše i anektira to područje. Zapadne sile će morati nešto da puste staroj-novoj sili:Rusiji, kako bi i same to ostale. Veliko je pitanje koga će zapravo pogoditi ekonomske sankcije, ako do njih uopšte dodje, jer Rusija snabdeva energentima EU, koja zatim dobar deo gotovih proizvoda šalje na veliko tržište Rusije. Bilo bi interesantno videti šta o eventualnim sankcijama misle: Mercedes, Simens, VW, Audi...

mir

pre 10 godina

sve ce se ovo srediti, mirno, ali ne razumem srbe koji se pale na ovo, misle da ce rusi doci u Balkan? ili ovo podseca njih kad su imali vojnu nadmoc pa su radili isto, a sada nostalgija, ili se osecaju kao u onoj ,, mis i slon preko mosta, mis kaze slonu, brate vidis kako se lulja most od nas dvoice,, ili ,, mi i rusi 100 miliona.

bole

pre 10 godina

aman rusofilu... jel vi toliko ne vidite da je ovo okupacija teritorije? jel ima medju vama bar jedan bar malo obrazovan ili normalan? pa zamislite da madjarska udje na sever vojvodine? o cemu vi pricate... bivsi kgb-ovac samo o sssr-u razmislja. Srbi su retko nenormalna nacija potpuno. batalite pricu o ludim amerima. da nije njih opanke bi nosili i dalje

blogy

pre 10 godina

Rusija salje vojsku na teritoriju Ukrajne i za to je kriv "zapad",Amerika???Rusi stite svoj narod???a ko to napada ruski narod u Ukrajni???koliko ja znam tamo Ukrajinci odlucuju da li ce sa Eu ili Rusijom a ne proteruju Ruse iz svoje zemlje.ti Ukrajinci su se jedva spasili i izvukli iz SSSR-a,ne verujem da ce ikad vise zeleti da budu u okrilju Rusije koja je tiranska zemlja koliko i Amerika!

165 sa stiklama

pre 10 godina

ceo svet osudjuje putina, ukljucujuci rusku opoziciju i rpc. podrzavaju ga samo srbski nacijonalisti. crno mu se pise jer tako su podrzavali i milosevica, saddama, khaddafija i janukovica. ne do bog nikome da ga srbski nacijonalisti podrze.

ja

pre 10 godina

Da obnovimo gradivo - Ukrajina je nedavno ukinula ruski jezik kao drugi sluzbeni jezik. Kako se to zove?
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Ivan V, 2. mart 2014 21:21)
----

Taj zakon je povucen. Taj detalj si kao slucajno zaboravio???
Znaju li tvoji da si postao lazov?

A onaj ko laze isto tako je u stanju i jednog dana da ubije...

Natalija

pre 10 godina

Isto je to rekao Hitler 1938.
Odluka da pošalje ruske tenkove u Ukrajinu je Putinova “Opcija Sudetenland”.

Iz istorije: pre 76 godina tj. 1938.g. Adolfa Hitlera je započeo invazije na Čehoslovačku tj. započeo je aneksiju nemačkom govornog područja Čehoslovačke. Hitler je tvrdio da je samo pokušavao da zaštiti etničko nemačko stanovništvo u toj oblasti, što je potez koji je doveo na kraju do Drugog svetskog rata.

Bacvanin

pre 10 godina

Kao da gledam reprizu USSSR-a: Idu "pomoci" drugima (Cehoslovaci, Madjari), koji nakon te "pomoci" jedva cekaju da se uclane u "protivnike" (NATO).

Samo vas gledamo

pre 10 godina

aman rusofilu... jel vi toliko ne vidite da je ovo okupacija teritorije? jel ima medju vama bar jedan bar malo obrazovan ili normalan? pa zamislite da madjarska udje na sever vojvodine? o cemu vi pricate... bivsi kgb-ovac samo o sssr-u razmislja. Srbi su retko nenormalna nacija potpuno. batalite pricu o ludim amerima. da nije njih opanke bi nosili i dalje
(bole, 02. mart 2014 22:21)
Bravo Bole, potpisujem sve sto si napisao!!! Cudo je da postojimo jos uvek...

oord

pre 10 godina

Jaooo, ovom čoveku samo veriju polupismeni Rusi i zatucani Srbi. Čovek koji je uspeo da zaradi za kratko vreme 40 Mlijardi Evra a prosečna plata u Rusiji 450 evra. Posle ovog će vam biti sve jasno. Ja ne želim sa takvima imati posla.

zika

pre 10 godina

Predsednik Putin je pametan covek, on ce da zauzme krim i da postavi uslov da amerikanci srbiima vrate kosovo a on ce da vrati krim. predsednik putin voli srbe.

VESELI KLARK

pre 10 godina

pitanje je da li ce se te ruske jedinice povuci dobrovoljno ili
osramocene i pognute glave.
nemojte posle nismo znali,niko nam nije rekao!

jadni građani....

pre 10 godina

scenario: ruske trupe kao na kosovo nekih 4-5 godine dok ne pocnu prodati gorivo za hleb, i natrag kod majke rasije, ....kao da se ceo zapad plaši od ruskih trupa, pa oni izazivaju da bi imali za šta praviti invaziju i neku bazu na granicu sa rusijom

lakki

pre 10 godina

Podrzavam Rusiju. Ali jedno pitanje me muci.... Dragi moji koji ste za EU, predpostavimo da udjemo u uniju, i u ovakvoj situaciji unija na celu sa Merkelivom i britancima resi da reaguje kao sto britanci hoce u rat sa Rusijom...da li bi mi pucali u nadu bracu pravoslavne Ruse??? Da li bi uopste smeli... i imali pravo na to. Zapitajte se....

pel

pre 10 godina

Ako moram da biram izmedju Obame i Merkelove na jednoj i Putina na drugoj strani,jasno je ko dan. Putin i neka je sto puta diktator. Nije nas bombardovao i direktno pomagao naše neprijatelje. Nije nam nešto ni pomogao ali ovog puta ga podržavam.

marko

pre 10 godina

zapad je nasao da osudjuje rusiju a na momenat je izgubio pamcenje da je u kijevu na najgrublji i necivilizovani nacin prekrsen potpisani sporazum izmedju predsednika ukrajine i opozicije uz tadasnje prisustvo tog licmernog zapada...mozda je rusija popustala u vezi raznih kriza, ali na pragu njene drzave i na racun njenog naroda,mislim da tu pricu. zapad nece citati...

Милош

pre 10 godina

Не постоји ниједан разлог да Запад пропусти прилику и изазове рат између Украјине и Русије

Neko

pre 10 godina

Volim Rusjiju imaju apsolutnu podrsku sa moje strane za svoje poteze i taktiku naravno sve dok je to u granicama normale .Rusi su zauzeli Krim i to na kulturan i inteligentan nacin i mislim da ce tu ostati da nece upotrebiti silu na drugi deo Ukrajne sto bi bilo nedopustivo jer ipak je to isti narod i Rusiji nije cilj da rusi i ubija gradjane Ukrajne .Ona samo zei zastiti svoje baze svoj interes i graadjane.

marko

pre 10 godina

I Finci su ih isprasili u hokeju. Ni tu nisu sila vise!A pobegli su i sa aerodroma u Pristini 1999.
(branko, 2. mart 2014 21:35)

Nisu pobegli nego su otisli kad im je Djindjic rekao da nam vise ne trebaju, jos kad demokratski modovi ne bi cenzurisali komentar 100ti po redu....

supermario

pre 10 godina

Mislim da bi trebalo vase akcije da budu jos "primerenije"... Kako NATO uvek ima "primerene" akcije sa jako "primerenim" nazivima...Milosrdni andjeo recimo :-\

Pero

pre 10 godina

Lista zemalja koje je Amerika bombardovala nakon završetka Drugog svetskog rata:

China 1945-46
Korea 1950-53
China 1950-53
Guatemala 1954
Indonesia 1958
Cuba 1959-60
Guatemala 1960
Belgian Congo 1964
Guatemala 1964
Dominican Republic 1965-66
Peru 1965
Laos 1964-73
Vietnam 1961-73
Cambodia 1969-70
Guatemala 1967-69
Lebanon 1982-84
Grenada 1983-84
Libya 1986
El Salvador 1981-92
Nicaragua 1981-90
Iran 1987-88
Libya 1989
Panama 1989-90
Iraq 1991
Kuwait 1991
Somalia 1992-94
Bosnia 1995
Iran 1998
Sudan 1998
Afghanistan 1998
Yugoslavia – Serbia 1999
Afghanistan 2001
Libya 2011

Albino

pre 10 godina

Zapad, umisljen, nadobudan, mocan u svoj svojoj nemoci upucuje ostre kritike od kojih se Putinu cak ne dize ni kosa na glavi. Pre bi mu dali celu Ukrajinu na tacni samo da ih ne ponizi kao nedavno u Gruziji. Smesni su.

Prevodilac

pre 10 godina

Da bi MERKELICA razumela sto je predsednik PUTIN rekao, zelim joj pomoci u prevodu, sto znaci:
Putin: Unser voll angemessene Maßnahmen!
Kako zapad nije sram, da ovako reaguje na Ruse, a sami su skuvali ovu kasu. Sada ne je i pojedu.

Saša

pre 10 godina

Rešenje za Ukrajinu u 5 koraka (bez rata):
1) Referendum koji bi se organizovao po pokrajinama (ne na državnom nivou). Pitanje bi bilo u stilu da li su za EU ili za Rusiju.
2) Priznati pokrajinske granice kao državne i od jedinstvene Ukrajine napraviti dve zemlje (istočnu i zapadnu, shodno očekivanom ishodu referenduma)
3) Nakon podele zemlje, bili bi raspisani izbori na svim nivoima u obe zemlje
4) Formiranje vlada i međusobno priznavanje i otpočinjanje bilateralnih odnosa

Ma koliko ovo zvučalo neverovatno, moguće je. Svima je jasno da je nemoguće da Ukrajina ostane celovita, a ako neko to bude želeo završio bi sa zastrašujućim ratom sa dalekosežnim posledicama ne samo po Ukrajinu već i po njene susede, a u nekom ružnom scenariju i po čitav svet. Dakle razumno, razborito, bez kapi prolivene krvi. A, šta kažete?

nate

pre 10 godina

Koja crna Merkela I Nemacka Pa oni su finansirali I podrzavali fudbalske huligane.Imali su vecere u Nemackoj za Klicka Tomasenko I ostale.Putin mora da umire od smeha od tih razgovora.Sada je trenutak da Rusija da podrsku svima u EU koji zele da se oslobode tiranija drzava u kojima su zarobljeni.I finansisku I moralnu

BL

pre 10 godina

Najbolje je kada kriminalci i ubice iz Brisela i Vasingtona nekome krenu da pricaju o zastiti ljudskih prava i demokratiji.
Dragi moji rusofobi i NATO obozavaoci, SAD danas imaju trupe u 150 zemalja sirom sveta. Na tome bi im i Hitler pozavidio.
Molim redakciju da objavi komentar.

rosić nenad, bgd

pre 10 godina

Nisu to Srbi da ih svaka šuša razvlaci po svojoj zemlji.
(lesa, 2. mart 2014 21:11)

Niko susjedu dragi ne razvlači Srbe po svojoj zemlji. Bili smo među pobednicima i u I i u II svetskom ratu, za razliku od nekih komšija, a neki su razvlačeni do Blajberga! Jedino nas je porazio NATO 1999., što baš i nije neko čudo, ali zločin jeste!

PravdaNS

pre 10 godina

Za sve ovo su krivi USA i Engleska! Ali u celoj priči Englezi su toliko perfidno lukavi da bi im i sam đavo pozavideo na tome. Žao mi je svih ljudi koji žive u Ukrajini jer će biti žrtve ovih perfidnih manijaka. Da Bog da vam onaj čudak iz Severne Koreje došao glave i Amerikancima i Englezima!

Miki2

pre 10 godina

Ne verujem da su srbi toliko zlonamerni narod.Nama su oteli kosovo nato njima krim rusi.Sustina je jaci tuce slabijeg."Kome zakon lezi u topuzu,tragovi mu smrde necovjestvom"

zmaj

pre 10 godina

ima li negdje neka reakcija iz kine!?
(bobo, 2. mart 2014 20:49)
--
Oglasili su se javno i preko drugih sredstava koji zastupaju stav zvanične politike.
Da će uložiti veto na sve odlike protiv Rusije- zvaničan stav.
Da je zapad pretrao sa napadim na Rusiju- nezvaničan stav

Беркут

pre 10 godina

По последњим подацима, одзив на општу мобилизацију проглашену у Украјини износи 1,5%. Па ви видите... све ми личи да ће за месец дана неки други демонстранти марширати Мајданом.

...

pre 10 godina

@bole
Smeta ti bivsi KGB-ovac, a nije ti smetao bivsi sluzbenik i sef CIA, Bus? Taj je okupirao i bombardovao 2 suverene drzave, braneci interese SAD-a ali na drugom kontinentu.
Sad je vreme da KGB-ovci postav stvari na svoje mesto.

aleksa

pre 10 godina

Mnogo komentara, ali nigde sustine. Rusiji ne pada na pamet da ratuje sa Ukrajinom. Problem je samo u tome sto je zapad silom nametnuo marionetsku fasisticku vlast koju Rusija ne priznaje i nikada nece dozvoliti fasizam na svojim granicama. Veliku cenu su platili i greske ne smeju da se ponove.

Put your money where your mouth is

pre 10 godina

@bole
ja nisam ni rusofil ni amerofil, ali molim vas da mi objasnite sta prestavlja Americka intervencija u Iraku, Afganistanu, Libiji i svim ostalim delovima sveta ako je ovo okupacija od strane Rusa?
Zaista nemam nikakav odnos prema trenutnim dogadjanjima u Ukrajni, ali ako je ceo svet svojerucki podrzavao intervencije SAD, VB i Nemacke po zemljama Afrike i Azije, i to je bilo legitimno, onda je kontradiktorno da se sada to Rusiji osporava, jer ona ne cini nista sto zapadni saveznici nisu toliko puta vec ucinili

mozgojedac

pre 10 godina

angeli izgleda tata nije pričao kako su im jednog dana rusi krenuli iz moskve i ušli u berlin. rusi su zadnih par decenija izgradili imidz potkupljivih, ali kad je rec o ulasku im pred vrata, drugacija ce pesma da se peva. za svasta su oni uzeli pare i pogledali na drugu stranu, ali ovo je sad druga prica. ovde su direktno njihovi interesi pa i teritorija ugrozeni. a sa time se ne mogu a boga mi i nece potkupiti. nisam ja rusofil, samo logicno pokusavam da zakljucim sta tu ko kome smera i potura.

SSSR

pre 10 godina

KRIM,uzmite isti scenario kako Kosovo mora da bude,pa da vidimo Amere. Prvo referendum o nezavisnosti ,pa oslobodilačka vojska krima pa sve redom.....Nezavisni Krim

Conan

pre 10 godina

Citam ove vesti, neprestano.
Izmedju ostalog da se Slovenci javljaju da posreduju u sporazumu izmedju Ukrajine i Rusije.

Pada mi na pamet, zasto mi ne bi posredovali.

Svakako smo blizi i Rusima i Ukrajincima, kako ovde citam, od Slovenaca.
Ako nista drugo, mi bar iskreno ne zelimo Rusima(Ukrajincima)zlo.
Deluje da smo se svrstali, samo zato sto iz dubine duse osecamo sta se sprema.

PS, jos nesto u slucaju sukoba, popascemo i mi nas deo sledovanja, tako to uvek biva...

my way

pre 10 godina

Rusija ima pravo da zastiti svoje vojnike koji su prisutni na Krimu i rusko stanovnistvo od ultranacionalisticke "vlade" koja je vec uspela da ukine upotrebu vise jezika, a cinjenica da joj je to bio prioritet meni dovoljno govori. Da li nekome pada na pamet da ce Rusija mozda na ovakav umeren nacin delovanja upravo spreciti ono od cega smo svi strahovali, a to je eskalacija oruzanog puca u pravi gradjanski rat u zemlji u kojoj je srusena vladavina prava i demokratija i ne postoji legalna i legitimna vlada? Da li nekome znaci nesto cinjenica da niko nije stradao u Ukrajini od ruske ruke, a da smo dosad brojali zrtve bokser revolucije? Sta ako se bas na ovaj nacin dodje do resenja bez da iko vise strada?

Hogar Strasni

pre 10 godina

Rusiju interesuje samo i u svakom slucaju CELA Ukrajina nikakvi krim ili istok samo cela...i dobit ce je celu...samo pogledajte kako su lepo objasnili komadantu ukrajinske mornarice kako stvari stoje...a nisu mu trebali ni previse objasnjavati da su sa ulica Kijeva u skupstinu usli nacisti,fasisti i ljudi koji mrze sve sto je rusko...na srecu oni su velika i apsolutna manjina...

Sean

pre 10 godina

A što sad, kad je ocigledno da ce ih zapad braniti do poslednjeg zivog ukrajinca, nova vlast ne raspise izbore, ponisti zakon o ukidanju ruskog jezika, vrati ljude na posao, smiri one desnicarske primitivce, organizuje vec sta treba i uskrati rusima osnov za intervenciju? Nisu mi jasni, izgubice drzavu.

Alex

pre 10 godina

Da li je NATO izvrsio agresiju na jednu suverenu drzavu bez ikakvog odobrenja UN zatim okupirao jedan njen deo a kasnije proglasio nezavisnu drzavu na tlu drzave clanice UN , koju su kasnije priznali protivno svakom medjunarodnom pravu , povelji UN, Helsinskoj povelji, vazecoj rezoluciji Saveta Bezbednosti ? Cinicno su se osmehivali jer su znali da je sve to protivpravno i hitlerovski ali su bas zato porucili kao da je to "jedinstven slucaj". Nisu mnogi to priznali: Kina, Indija, Brazil, J.Afrika .. pa cak i drzave clanice EU jer znaju o cemu se radi. Danas NATO drzavama puna su usta osude Rusije, pozivanje na suverenitet Ukrajne i slicno, pa jel ima neka licnost na zapadu da kaze: Cekaj pa ovo sto mi optuzujemo Rusiju isto smo mi uradili nas 29 protiv jedne drzave i na njenom tlu stvorili nekakvu drugu albansku drzavu?

Srba

pre 10 godina

Mislim da je najbolje da se održi referendum u Ukrajni,i da se vidi koliko je za EU a koliko za Rusiju, i toliko procenata da pripadne Rusiji.

boards of canada

pre 10 godina

Sve je pocelo jos u Rumuniji 1989., pa SFRJ, a evo stiglo se do Ukrajine, toliko providno da vise nema smisla, eno Ujka Sem preti sankcijama.

johnny

pre 10 godina

velika podrska ukrajinskom narodu. daj boze da nema rata. ali ljudi koji 7misle da su Rusi bolji od amerikanaca gadno se varate i rusi su ratovali sa svima. nista nisu bolji

mir

pre 10 godina

sve ce se ovo srediti, mirno, ali ne razumem srbe koji se pale na ovo, misle da ce rusi doci u Balkan? ili ovo podseca njih kad su imali vojnu nadmoc pa su radili isto, a sada nostalgija, ili se osecaju kao u onoj ,, mis i slon preko mosta, mis kaze slonu, brate vidis kako se lulja most od nas dvoice,, ili ,, mi i rusi 100 miliona.

Ika

pre 10 godina

Žao mi je što svaki "interes" zapada i Amerike mora da se završi krvavo. Na njihovu žalost Rusija je mnogo veći zalogaj od Srbije 1999. godine.
Jasan indikator toga su "refleksne" izjave zapadnih i američkih političara da Ukrajina i Kosovo nisu ni po čemu isti slučajevi, i da su na Kosovu 1999.(a sada nisu ?!?!) bila ugrožena ljudska prava.

nikola

pre 10 godina

Nemacka ne zeli izbacit Rusiju iz G8 izjavio ministar vanjskih poslova u intervju prvom kanalu nemacke televizije.Kina poziva na uzdrzanoast i osuduje nedavna nasilja(majdan)

call of pripyat

pre 10 godina

Nije bilo planirane intervencije u Iranu, pa pocelo "desavanje" u Ukrajini, samo da Ukrajinci ne zaigraju uzivo STALKER-a.

MojeKomentareNeObjavljuju

pre 10 godina

Bas ma briga ko je legitiman ko nije i ko je prvi poceo: Opet ce prost i obican narod da nagrabusi najvise... Nazalost.

dejan

pre 10 godina

Jao Boze,koliko su ovi amerikanci zajedno sa svojim zapadnim partnerima licemerni,Dzon Keri nasao da prica o postovanju teritorijalnog integriteta i suvereniteta drzave i o postovanju medjunarodnog prava?!

vid

pre 10 godina

Na stranu da li ste rusofili ili usafili gledajmo problem ovako.

Rusija je defintivno vojna velesila sa svojim interesnim sferama narocito u svom susedstvu. Kako bi se postavili Amerikanci da se slicno dogadja u njihovoj blizini vec znamo - isto.

@diplomata

pre 10 godina

Prihvatanje komisije OEBS-a od strane Rusije, znači da Putin pokušava dobiti na vremenu do referenduma na Krimu 20-tog marta. Tada će se Krim najverovatnije i formalno otcepiti. Ukoliko EU i SAD dozvole Ukrajini da pokuša silom da ih vrati, Putin će dobiti odličan razlog da vojno interveniše i anektira to područje. Zapadne sile će morati nešto da puste staroj-novoj sili:Rusiji, kako bi i same to ostale. Veliko je pitanje koga će zapravo pogoditi ekonomske sankcije, ako do njih uopšte dodje, jer Rusija snabdeva energentima EU, koja zatim dobar deo gotovih proizvoda šalje na veliko tržište Rusije. Bilo bi interesantno videti šta o eventualnim sankcijama misle: Mercedes, Simens, VW, Audi...