Subota, 01.03.2014.

23:45

Da li SAD i EU išta mogu da urade

Uprkos otvorenim upozorenjima Moskvi, predsednik SAD Barak Obama i lideri EU imaju, zapravo, vrlo malo mogućnosti da uzvrate na vojnu intervenciju u Ukrajini.

Izvor: Beta

Da li SAD i EU išta mogu da urade IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

jegor

pre 10 godina

Ukrajina ne poseduje nuklearno naoruzanje.Sporazumom iz 1994.god koji su potpisale, izmedju ostalih, i SAD, Ukrajina se obavezala da ce nuklearno oruzje (nesto manje od 2000 projektila) zaostalo na njihovoj teritoriji nakon raspada SSSR predati Ruskoj Federaciji. Ta predaja nuklearnog naoruzanja je okoncana 1996.god.Kasnije su Ukrajinci predali i preostale zalihe obogacenog urana, takodje RF. Takodje, ukrajinska vojska je jako slaba u poredjenju sa ruskom vojskom. Ukrajinci su raspadom SSSR nasledili dosta velike kolicine modernog naoruzanja, ali su to naoruzanje u poslednjih 20-ak godina rasprodali, a istovremeno zbog siromastva jako mala sredstva su ulagana u modernizaciju i naoruzavanje vojske. Ukrajinska vojska je jos dodatno oslabljena poslednjim reforma, odnosno prelaskom na profesionalnu vojsku i sluzenje vojske po regionalnom principu (npr. ukrajinske vojne jedinice na Krimu popunjavaju ljudi sa Krima, u Donbasu ljudi iz Donbasa itd.). A u vojsci su prisutne istovetne podele kao i u ukrajinskom drustvu i drzavi.

svi (ni)su isti

pre 10 godina

@ (mozda i ovako?, 2. mart 2014 12:50) - slazem se sa tvojim komentarom. Prosto je bolo oci koliko se Janukoviceva policija uzdrzava od upotrebe vatrenog oruzja. Da se ne lazemo - za onoliki haos je na kraju palo iznenadjujuce malo zrtava (mada je steta i za jedan jedini zivot, ali ovo su bile izuzetno komplikovane okolnosti). Ubedjen sam da je to Putin zahtevao od Janukovica. Da je policija krenula masovno da puca u demonstrante odmah bi tu uleteo NATO. Ovako su ih Rusi vrlo vesto nadmudrili.

zoran

pre 10 godina

Dobi nobelovac par cushki od Putina pa mu glava zvoni sve u shesnaest. Moze da se pozali onom bokseru, jer taj ima isksutva sa takvim pojavama koje su cheste u njegovom intelektualnom poslu, a to je batinjanje.
Nobelovac i bokser su najjachi na pristojnoj udaljenosti od Rusije. Nobelovac bije iz Vashingtona, dok bokser dize revoluciju iz Nemachke i mobilise narod.

gile

pre 10 godina

Mogu i to vrlo lako - SAD i EU mogu da obore cenu nafte, sto Rusima i te kako ne bi islo u prilog.
(Guardian, 2. mart 2014 10:12)

Pa sto ne obore , sto nisu oborili odmah na pocetku ? Rusija je imala veliku korist a zapad stetu imali su 10 godina fore da obore i tako uspore Ruski rast zasto nisu ? Sada zbog Ukrajinske bede ce da obaraju cenu nafte smesno , pored toga sto u Ukrajini nemaju nikakvu koris finasijsku samo stetu mora da odvoje najmanje 30 milijardi kesa .

mozda i ovako?

pre 10 godina

Pa mozda je sve lepo pametni Putin i smislio i sproveo u delo.Prvo sacekao da se zavrse OI,pa dopustio da Predsednik Ukrajine padne,da bi iz glupe logike zapadnih drzava ,koje su poletele da prevuku Ukrajinu na svoju stranu,imao neki izgovor da stavi pod svoje Krim za vek vekova.I covek resio problem,a da budemo iskreni ovi sa zapada mogu da mu dodaju peskir da obrise ruke posle obavljenog posla,uostalom kao i on njima kada nesto svoje odrade u svetu na svoju ruku....mozda je bilo i tako, ne mora da znaci???

vosax

pre 10 godina

@DinoNYC
postovani, amerikanci nemaju par biliona ili kako vec dolara kesa, nego imaju duga(basnoslovna cifra) koji nebi mogli otplatiti u narednih 150 generacija, a nema smisla vise povecavati granicu istog!! zbog toga duga ce ici siriti demokratiju i stititi svoj interese svuda, pa izmedju ostalog i u Ukrajini s polu-pismenim bokserom i par lopova!!! pozdrav...

sedici

pre 10 godina

ajde ovako da postavimo stvari: amerika od raspada sssr-a (u kom je i sama ucestvovala) daje sebi za pravo da intervenise gde joj se svidi i gde su, po sopstvenoj proceni, ugrozeni njihovi nacionalni interesi. kada mi neko objasni koji su nacionalni interes imali u somaliji, bosni, kosovu, afganistanu, iraku, libiji, siriji i sada u ukrajini, poverovacu u bajku o zapadu. rusi ne rade nista sto vec nije vidjeno i uradjeno od strane zapada. razlika je samo sto oni imaju nacionalne interese i to ne hiljadama kilometara od rusije, vec na granici rusije. vidim da ovde ima mnogo onih koji na pomen rusije i putina pocinju pricu o despotu, tiraninu i da ga uporedjuju sa hitlerom a velicaju klicka i ekipu kao oslobodioce ukrajine, demokratsko svetlo na kraju mracnog tunela. ako cemo iskreno, bas te demokrate su na silu (zna se uz ciju pomoc) oduzele vlast legalno izabranim vlastima u ukrajini, pritom ubijajuci policiju i unistavajuci grad. razlog, janukovic nije hteo da udje u evropu. a sta je evropa nudila? za potrebnih 35 milijardi evra, eu je nudila 1 (jednu) a rusi 15 (petnaest) i jeftiniji gas (od kog ukrajina, inace, zavisi). zatim, potpisali su sporazum sa predsednikom drzave o prevremenim izborima i ispunjenju njihovih zahteva, a onda su se sutradan p..isali na dogovor i raspisali poternicu za janukovicem. demokratski, nema sta. ako je to demokratija o kojoj pricaju i koju hvale, meni ne treba

Boris

pre 10 godina

Krim je Rusija i uvek bila nelegalno oteto i pripojeno Ukrajini od strane Komunista !
Ja neznam sta tu nije jasno treba da se vrati u sastavu Rusije gazda dolazi po svoje.
Za sve ostalo izbori pa nek narod kaze svoje.

AlekS

pre 10 godina

Sudeci po ovim "pro-ruskim komentarima" ovde, ne mogu da se "otmem utisku" da ce SRS Vojislav Seselj, na sledecim izborima 16. Marta sa svojim predizbornim obecanjem "I Kosovo i RUSIJA" osvojiti APSOLUTNU VECINU !
(Bucko razmisljam, 2. mart 2014 08:03)

Kako da ti kazem "Bucko", obzirom kako stojimo ekonomski, politicki i kakve su nam sanse da sa dosadasnjim "ekipama" na vlasti nesto popravimo u nasim mizernim zivotima, ne bi me cudilo da se to desi. Mozda bi se nesto i promenilo u "nasu "korist.

heroji svih zemalja poubijajte se

pre 10 godina

(EU Citizen, 2. mart 2014 08:21)

Ne gospodine kapitalisto. To se dešava kada vi kapitalisti postanete toliko alavi, da jureći za jeftinom radnom snagom čitavu industriju premestite sa zapada na istok i tako postignete da tehnologija postane dostupna istoku, da na istoku bude dalje razvijana i usavršavana. Potreba zapada da parazitira na sirotinji je dovela do toga. Osim toga, ako je Jugoslavija propala jer smo je mi svi pokrali onda je Zapad probao jer ste ga vi kapitalisti pokrali, jer šta je drugo nego krađa kada država preuzme dugove banaka koje ste vi napravili vašim kamikaza poslovanjem...

M.M.

pre 10 godina

Ovi izopaceni sa zapada opet pokusavaju da uvuku Rusiju u rat!Jos od 2008-e godine je bilo jasno da se ekonomska kriza ne moze zavrsiti bez krpnog rata.Nadam se da do njega nece doci.Sto se tice rusa oni su 100 posto u pravu.Polovina stanovnistva Ukrajine su Rusi i tamo se prica iskljucivo Ruski jezik.Oni ne znaju Ukrajinski.To je kao i kod nas u Jugi,komunisticke granice..Samo sto Rusija nije Srbija i taj scenario sa zapada nece proci!

Muzicar

pre 10 godina

Znam da je u srbiji najvise proruskih ljudi....ali da budemo realni, Ukrajina je iskoriscena od Rusije dugo vremena, i sada bi najbolje bilo da Krim pripadne Rusiji a Ukrajina nastavi put prema EU....

Bljak

pre 10 godina

Amerika ima resenje! Moze da posalje ove balkanske velesile, koje su clanice NATO pakta ili teze ka njemu.Eto im prilike da se dokazu na ravnopravnom neprijatelju!Da vidimo strucnjake iz "oluje" kako prave strategiju.

e

pre 10 godina

Gospodo Amerikanci! Dobro je da Vi želite civilizovane razgovore sa Rusima, kao i sa svim drugim državama o problemima koji potiču od drgih i Vas. Nevolja je u tome što Vi želite da rešite te probleme isključivo i samo onako kako vama odgovara i ne dozvoljavate sagovornicima da isti problem delom reše i u svoju korist. Netreba puno mudrosti da se to vidi. Sa svima kojima imate ili ste imali konflikt učinili ste sebi medveđu uslugu jer vas tamo mrze ne samo vlade, već i narodi.Razmislite o tome? Vi ste velika bogata zemlja reklobise sami ste sebi dovoljni. Nedirajte druge i imaćete više prijatelja, ako vam je stalo do prijatelja. I obrnuto dozvolite drugima da žive,podižu svoju decu i raduju se životu.Svi mi koji smatramo da smo slobodni i izražavamo svoje želje i strepnje zabrinuti smo za sebe i svet koji nas okružuje!

mujcinovic salih

pre 10 godina

Ne verujem da bi EU i SAD intervenisale u slucaju agresije.Pokusaj bi izazvao svetski rat a posledice bi bile nesagledive.Amerika bi usla u rat kad bi bila napadnuta clanica NATO pakta-Ukrajina to nije.Rusija mora da vodi racuna sta ce preduzeti jer Ukrajina ima atomsko oruzje.Plus stvorilo bi se zariste na granici rusije koja ima mnogo neprijatelja u okviru svojih granica.Povecala bi se opasnost od terorizma koja je i sada velika.Ne verujem da bi rusija to mogla da izdrzi.Verovatno bi prosla kao u Afganistanu?Zato bi bilo najbolje da se dogovore.Licno ne verujem da su rusi ugrozeni u Ukrajini ta prica je maslo KGB.To smo vec imali prilike da vidimo,znamo kako se zavrsilo!

Mirko

pre 10 godina

Da, pa kad Obama dobije ovlašćenje od američkog parlamenta koji veze nema sa Sirijom i ostali njihovi predsednici da šenluče po svetu onda je to u redu? E sad da vidiš kako je.. Rusi. Krvavo.

mujcinovic salih

pre 10 godina

Ne verujem da bi EU i SAD intervenisale u slucaju agresije.Pokusaj bi izazvao svetski rat a posledice bi bile nesagledive.Amerika bi usla u rat kad bi bila napadnuta clanica NATO pakta-Ukrajina to nije.Rusija mora da vodi racuna sta ce preduzeti jer Ukrajina ima atomsko oruzje.Plus stvorilo bi se zariste na granici rusije koja ima mnogo neprijatelja u okviru svojih granica.Povecala bi se opasnost od terorizma koja je i sada velika.Ne verujem da bi rusija to mogla da izdrzi.Verovatno bi prosla kao u Afganistanu?Zato bi bilo najbolje da se dogovore.Licno ne verujem da su rusi ugrozeni u Ukrajini ta prica je maslo KGB.To smo vec imali prilike da vidimo,znamo kako se zavrsilo!

heroji svih zemalja poubijajte se

pre 10 godina

Da li SAD i EU išta mogu da urade? Da ni ništa nisu radili do ovoga ne bi ni došlo. Pobuna u Kijevu je organizovana i finansirana od strane njih. Što je najgore ne bi oni tako lako pobedili da Putin to nije hteo, pošto su očigledno bili prisluškivani, i sve se odvija po planu...

EU Citizen

pre 10 godina

E to se dešava kada na kormilo dospeju komunjare poput Obame (o crvenoj Evropi i da ne govorim) koje su izabrali paraziti, dugoročni politički i ekonomski interesi padaju u vodu zarad kratkoročnih populističkih ciljeva. S Rusijom bi zbog ovakvog ponašanja trebalo zaratiti i baciti je na kolena ili potpuno uništiti iz principa (što nije trivijalno, ali s obzirom na realni odnos snaga koji je veoma ubedljivo u korist SAD, nije ni specijalno teško ili rizično) , isto kao što je Hitlera trebalo odmah saseći u korenu, i to bi Ronald Regan, Megi Tačer ili bilo koji drugi pravi vođa i državnik, za razliku od neokomunističkih demagoga koji su se uz podršku pseudointelektualnog agitpropa i lopova iz "prijateljskih" banki i kompanija domogli vlasti na zapadu i uništavaju ga, bez mnogo oklevanja i uradili, bez obzira na to što Ukrajina realno nije mnogo važna. Ovako, agresivan i drzak pristup ruske kriminalne oligarhije će verovatno biti barem jedna ogromna blamaža, koja će značajno ubrzati već započetu promenu svesti u SAD i Evropi i veliko čišćenje politike i javnog života od levičarske pete kolone i unutrašnjeg neprijatelja koje nam predstoji ne samo ako hoćemo da sačuvamo lidersku poziciju u svetu, već i da ekonomski preživimo.

PaciFist

pre 10 godina

Svi su oni isti. Ratuju za teritorije a zabola ih za narod.

Ako pola naroda zeli na zapad a pola na istok treba da se podele pa kud koji.

Putin je vec izvrsio invaziju poslavsi vojsku na teritoriju druge drzave

Jahorina

pre 10 godina

Očigledno da je Rusija dala svima , a naročiti SAD do znanja , da će oni po svaku cenu štiti svoje interese u Ukrajini i upozorila da se u te stvari niko sa strane ne meša.

rex

pre 10 godina

Ono sto je bitno reci u ovom slucaju je to da su zapadne sile odlucile da Rusiju uvedu u nekakvom obliku rata sa komsijskim drzavama da bi taj isti zapad mozda konacno ostvario cilj u Siriji i da bi pritom Rusiji porucili- E da ovo vam je kazna za to sto ste nam se suprostavili kad smo Siriju hteli napasti !Naravno kad Sirija padne ide i Iran i na kraju ostade Rusija okruzena Zapadnim plemenima !

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Sudeci po ovim "pro-ruskim komentarima" ovde, ne mogu da se "otmem utisku" da ce SRS Vojislav Seselj, na sledecim izborima 16. Marta sa svojim predizbornim obecanjem "I Kosovo i RUSIJA" osvojiti APSOLUTNU VECINU !

Anarchy

pre 10 godina

Jeste li znali da je EU "region" u kome ima najvise siromasnih,mnogo vise nego "bogatih" ,i kad bi se pravilno raspodelio taj novac svi bi ziveli mnogo lepse..."bogatije",ljudi nebi gladovali i ziveli na ulici

Mujo11

pre 10 godina

Da li SAD i EU išta mogu da urade

E, pa kad su mogli nekada rusiti Berlinski Zid, demontirati i rasturiti Sovjetski Savez i Vrasavski Pakt, valjda mogu da pomognu malo i Ukrajinu?!
Sve je to oko Ukrajine izplanirano, mozda deset i vise godina prije?!
To je pocetak onoga sto se desava i sto ce desavati u i oko Ukrajine(nadamo ne i sire), a ne kraj! Pobjednik na pocetku izgleda da je Rusija, ali to je samo pocetak "utakmice", nazalost krvave "utakmice"?!

МосквичБ

pre 10 godina

Ако САД штити своје интересе 10.000км далеко од својих граница, онда то може. А ако Русија штити своје пред прагом, е онда то не може?!

Miki

pre 10 godina

Mogu da nesto urade.Kako da ne mogu.A to je,da stave pamet u glavu.Ako pokusaju bilo sta Rusija ce ih zgaziti kao muvu.Toliko su jaki.Ameri kokodacu,da bi ostavili utisak da su i dalje "opasni".Ali svako je jak dok ne naidje na jaceg od sebe.Zato je moj savet: ni U LUDILU...jos jednom: NI U LUDILU ne pomisljajte da cackate ruse!

DinoNYC

pre 10 godina

Kako ste vi bre Srbi naivni. Samo se vi palite na Ruse, dok se koristite americkim internetom, tehnologijom, i dok vam pare daje Zapad dok vas "braca" pljackaju raznim NIS-ovim i privatizacijama.

Nikad Rusija i Amerika nece zaratiti direktno, nego ce se koplja lomit preko malih, poput sada Ukrajne. A Rusi su koga tacno usrecili svojom pomoci? Pa oni sami sebi ne mogu da pomognu vec su jad i bijeda, a nekog ce kao usreciti?

I sta ako udju u Ukrajnu? Mislite da to nece da ih kosta finansiski bas kao sto je i Amere Irak? Samo sto Ameri imaju par biliona dolara da potrose na strane ratove daleko od sopstvene zemlje, dok Rusi nemaju i stvaraju si probleme u komsiluku.

Kad je Zapad okupirao Zapadnu Njemacku, a Rusija Istocnu, vidjelo se pod kim se bolje zivi.

E sad, to sto ste vi Srbi odlucili da se "odusevljavate" "pravoslavnom bracom" misleci da njih boli ku.ac za vas, je vas problem. Samo nemojte zaboravit da se okruzeni NATO zemljama, pa sad vidite sta vam je u interesu. Ako vam Rusi nisu pomogli 1999-te nece nikad. Jer ne mogu. I niste im bitni.

"Vas i Rusa 300 miliona" a?

Mega-gluposti. Politika se gradi na interesu i realnoj strateskoj poziciji a ne preko popova i pravoslavlja (ili katolicanstva, ili islama).

Il' ste Zapad i Evropa, il ste Azija i Rusija. Ne moze oboje.
Sta mislite gdje ce vam biti bolje?

cacc

pre 10 godina

Hm... A šta ako je ovo samo igra da se skrene pažnja sa Venecuele u kojoj su nemiri takođe. Ameri to rade veoma dobro. Razvuci Ruse, jednu bitku ćeš dobiti sigurno.

Dragan

pre 10 godina

''Ruski predsednik Vladimir Putin do sada je zanemario nekoliko izričitih američkih pretnji, među kojima je odustajanje Obame od učešća na međunarodnom samitu u Rusiji ovog leta i obustavljanje trgovinskih pregovora koje je tražila Moskva.''


A ja ocekivao neke zesce pretnje od Obame tipa uvodjenja sankcija i sl. Posle Gruzije i Sirije, ovo je jos jedna pobeda Rusije.

don't want to study on a G.I. bill

pre 10 godina

Pametnije im je da brinu da li Kina zaista planira da se postepeno reši američkog duga na kojem sede? Evo skoro su se rešili 50 milijardi dolara u obveznicama. A to je 3.6% koliko kinezi drže u US treasury...
Što kažu ono, ako si već upao u septičku, drži usta zatvorena i ne maši rukama...

alex

pre 10 godina

Baš me briga i za Ukrajinu, Rusiju,EU,USA.... jel ima ovde kod nas posla? Kako živimo? Sve nam potaman pa se bavimo tudjim problemima kao da od nas nešto zavisi. Man'te se ljudi i gledajte kako da nam bude bolje. DOSTA JE BILO!

Đorđe

pre 10 godina

Verovatno ništa, sem medijskih spinova i par vanrednih sastanaka. Niko ne želi konfrontaciju s Rusijom. Obama, hvala Bogu, nije jastreb, a Evropa se greje na ruski gas. Malo drame i to je to.

ZOONLOGONECHON

pre 10 godina

Jedno je voleti Ruse jedno je biti realan.
Ruska ekonomija ne moze sa EU i Amerikom. Obe strane
bi trpele posledice, ali Rusima opada vrednost Rublja i privreda
je bazirana samo na nafti i gasu. Bogati Rusi vec godinama
iznose pare iz Rusije. Ovde nece Ameri intevenisati vojno,
ali ekonomski!!!

Aleksa1

pre 10 godina

Citam mnogo pristrasnih komentara u zadnje vreme na ove dogadjaje ali cinjenice su da Rusija jeste ovim izvrsila agresiju na suverenu drzavu i time povredila sve medjunarodne sporazume, sa druge strane, Amerikanci su im svojim ponasanjem i primerima u zadnje vreme dali za pravo da to urade. I jedni i drugi jure dominatan polozaj u svetu, sto se Ukrajine tice, Ameri i EU su potpaljivanjem demonstracija i nasilnim rusenjem vlasti koja nije htela da potpise sporazum sa EU sami sebi napravili jos veci problem koji nisu ocekivali... mislili su da ce pridobiti sve blagodeti Ukrajine time sto ce nasilnim putem zameniti legalnu vlast za onu koja njima odgovara (kao sto su radili u mnogim drzavama) e ali jedino na sta ocigledno nisu racunali je to da je takav sled dogadjaja Moskva prizeljkivala, iskusno su sacekali i iskoristili su to kao povod za agresiju i otimanje teritorije... Ovaj put su se malcice preracunali mada znajuci sisteme rada NATO masinerije plasim se najgoreg... a postoji i onaj problem, ne bi oni da se kace sa Rusijom ali opet ako precute to ce znaciti da vise nisu jedina dominantna sila u svetu pa ce nastati niz drugih problema za njih jer ce mnogi prestati da ih se plase i da ih postuju, pocece mnogi da se okrecu Rusiji i Kini. Ameri su sad na potezu, precutati ili 3.Svetski rat. Videcemo, nadajmo se miru... mada nesto me plasi da je ovo pocetak kraja...

Штилцована Катаболцна

pre 10 godina

@Luka Vukić
Баш њега брига, његова родна земља је Киргистан, живи у немачкој а само памет продаје у Украјини.

Mother Russia

pre 10 godina

Nikada mi se nije desilo da mi svaka recenica nekog clanka na b92 nahrani dusu ovako kao sada. Hvala dragom Bogu, hvala onome koje napisao ovaj clanak, a hvala i vama sto ste ga preneli.
Daj da se konacno i mi u Srbiji slozimo oko stava da se mora saradjivati i sa jednima i sa drugima, a ne slepo ici na istok ili na zapad. Mislim da je to najbolje razumeo stari i prevejani mag koji je skoro napisao i knjigu na tu temu, doktor Vojislav Kostunica.

mail

pre 10 godina

Ajd sto ne volimo Obamu i Amere, ima logike. Ali kada bi neki psihijatar mogao da objasni ovu ljubav za Ruse i Putina ?? Samo da ne pominju pravoslavlje, jel 99% ovih sto se klanja Rusima, nece u nedelju na liturgiju sigurno.

Serdar

pre 10 godina

Konacno je vreme za preokret snaga u svetu,Rusija je jaca nego ikad a najjbolji dokazi su samari koje je Amerika dobila u poslednje vreme Snouden,Gruzija,Sirija a po svim prilikama i Ukrajinski samar se sprema.Jos samo da se probudi kineski zmaj i konacno ove 2. drzave mogu ravnopravno da kreiraju geo-politicku mapu sveta!

Observer

pre 10 godina

Konačno su vam se vesti počele poklapati sa onim sa RT. Mada nigde nisam video da je B92 objavio poziv ovih Kijevsih nacista Dokuu Umarovu, vođi islamskih terorista da pokrene napadae na Rusiju i tako pomogne borbi protiv zajedničkog neprijatelja i najavu da će Ukrajina istupa iz sporazuma o ograničavanju i proliferaciji nuklearnog naoružanja i da će ponovo početi da pravi nuklearno oružje (realno ne bi im trebalo više od 6 meseci za prvo, pošto već imaju know-how i postrojenja). U svemu ovome mene je najviše frapiralo ponašanje Zapada jer mi nije jasno kako uopšte imaju stomak da OTVORENO podržavaju ove OTVORENE naciste. Pogotovo me je frapiralo ponašanje Nemačke, koja već ima takvo nasleđe kakvo ima, i trebalo bi toga da se čuva.

guja

pre 10 godina

Koga bre da kazne? Odakle bre njima pravo da kažnjavaju bilo koga. Mogu neke jadne i bedne. Žute banke nemaju, a prete praznim puškama. Pa Somaliju nisu mogli da kazne. Spickali su svoju lovu, pa bi da pljačkaju i dalje. Amerikanci sada liče na naše napumpane dizelaše što parkiraju kradena kola ispred kafića, uđu unutra, mršte se, ne plate par viskija i red bulova i idu dalje da se mršte. Ali Ukrajina je ipak seljačka kafana u kojoj svako ko ne plati piće, dobije batine. Pa dok je trajala Olimpijada u Sočiju i glupost u Kijevu, Rusi su im parkirali brod na sto kilometara od Majamija. Možete da mrzite Putina i Ruse koliko hoćete, ali tresu američke zlotvore i evropske neofašiste ko sline. A sline i jesu. Drljave, licemerne i pokvarene sline. A sada nemaju ni para ni drugara. Pa neka je Putin autokrata i diktator, ali protivteža je novom fašizmu. Izvinite molim vas. Slobodniji je onaj koji nema ništa, nego onaj što ima mnogo, a dužan je 2 x mnogo. Vidi se kraj Americi, najvećoj prevari u istoriji. Stara Evropa će se izvući opet na foru, ali u mišijoj rupi. Zanelo se hohštaplersko društvo, da kazne Rusiju. Jel važi ovaj novi propis, ako Rusija plati kaznu za osam dana, plaća pola. Ako prizna grešku, daje pola Sibira. Nek pošalju ovog Austrijanca, gospidina Kurtza pa neka naplati kaznu u Moskvi. Mož' da dobiju i EU i Amerika samo nešto u obliku njegovog prezimena. I ne morate da objavite, baš me briga. Objavili, neobjavili, takva je situacija.

goran

pre 10 godina

Mislim da se zapad preracunao sa ovim pucem u Ukrajini,posto verovatno nisu bili svesni da ce Rusija ici ovoliko daleko, posto su videli da ne mogu finansijski da dobiju Ukrajinu, pokusali su pucem sa ultra-desnicarima sa zapada zemlje da sruse legitimnu vlast u cemu su i uspeli ,pa su onda pomislili da ce Rusija olako da prihvati cinjenicno stanje (koje je sve samo nelegitimno) i da popusti pod pritiskom, medjutim Ruski Medved se probudio i nema nameru da odustane od zastite svojih interesa ,tako da zapad mora da cini ustupke sada Rusiji ukoliko zeli da umiri Rusiju ,jer ako vojska krene da rasciscava Ukrajinu nece se samo zaustaviti na krimu vec ce uzeti vise od pola Ukrajine jer na to ima legitimno pravo ,svuda gde ima vecinskog ruskog stanovnistva Rusi ce staviti sve pod svoju zastitu u to budite uvereni,sada Evropa sa NATO-om verovatno pokusava da ublazi stetu, videcemo sta ce nam doneti naredni dani uglavnom ukoliko tzv. vlada iz kijeva pokusa da bilo kojim putem vojno intervenise u krimu ,sami sebi ce potpisati smrtnu presudu zgazice ih Rusi kao nista ....Nisam za rat i nasilje jer nazalost mnogo nevinih ljudi strada ,najvise bih voleo da se sva ova kriza resi mirno, ali nazalost o tome nisu razmisljali majdanovci koji su na svaki moguci nacin upirali prst u oko Rusiji , pa su jos kao prvi zakon izglasali brisanje ruskog jezika ,e pa braco Ukrajinci niste smeli sami sebi da skacete u stomak ,trazili ste gledajte !!!

djordje

pre 10 godina

za par dana ce ruski vojnici, kroz sred ukrajine, da povuku, crvenu liniju preko koje nece dozvoliti nikakvo sirenje, fasistickih interesa

Igor

pre 10 godina

Mogu samo Putinu da pljunu pod prozor.
Putin nece da da Ukrajinu nikada. Pitanje je samo trenutka kada ce on da digne vojsku i da useta u nju kao da je njegova. Ukrajinska vojska ce se razbezati kao sto je to ucinila Sadamova u Iraku 2001. Bice sve gotovo za par nedelja. Ima Ukrajina vojsku, ali nije ni velika ni jaka kao ruska, plus moral na niskom nivou.

Stop Diktaturi

pre 10 godina

(ne vredjam novinare,svi znamo da USA/EU Diktira sta ce novinari da pisu,sta smeju,a sta ne...i ko ne slusa dobija...otkaz ) to je ta njihova demokratija
A to Javno su zapravo ti Mediji,i oni sad putem medija ne pricaju nista Putinu,oni kad zele sa njim da pricaju oni ga pozovu i pricaju.
Ova JAVNA upozorenja su iskljucivo usmerena protiv Rusije,a namenjena su nama,obicnim "smrtnicima" kako bi nama manipulisali,tacnije oni tako "kreiraju" realnost.

A Rusija ih ne farma 2% Sto njih najvise boli.
nije Putin ovi nasi iz CZ i PFC pa da na 2h daju neke Izjave.
Tako ste npr za rat 99te po EU medijima mogli svasta da se nacitate od toga kako mi koljemo albance,i jedemo sopstvenu decu.

Dan kada novinari postanu STVARNO NEZAVISNI,kada se odbrane od svih tih zlikovaca zbog kojih moraju da pisu svakakve gluposti i pravdaju njihova nedela.
Tog dana ce SLOBODA da pobedi,tog dana znajte, da ste zaista SLOBODNI.

a EU,USA i NATO ce bankrotirati,a najverovatnije im sledi i raspad, pobuna naroda,a "vladari"koji su ojadili narode,svoje porodice nacinile milionerima ce zavrsiti kao jadni Gadafi.

dseu

pre 10 godina

Vladimir im je sve objasnio! Ameri su za nekoliko pisarčića u svojoj ambasadi u Teheranu poslali svojevremeno armadu helikoptera i brodova! Normalno je da za malo veći broj svojih Rusi pošalju "malo" veću armadu! xexexe

Aron

pre 10 godina

Ne mogu zato što je to ruska interesna sfera.Jer Rusija možda nije super sila kao što je to bio SSSR ali zato jeste regionalna.Oni(SAD i EU)bi mogli da se umešaju ali bi to pogoršalo znatno trenutno idealne odnose koji traju među velikim silama zadnjih 25 godina.Svi danas lepo sarađuju u svetu i nema više one tenzije što je bila nekada kada je svetu pretila nuklearna kataszrofa i Treći svetski rat.Ima tenzija nije da nema ali to je sve veštački i radi se samo o građanskim ratovima.I to samo zato da nebi propala to jest da bi funkcionisala ratna industrija kako u Americi tako i u Rusiji.Evo odličan primer je Sirijska kriza,SAD nisu napali Asada samo zato što se u Siriji nalazi ruska baza i što godišnje Sirija od rusije kupuje robu u vrednosti od 20 milijardi eura,od toga 4 milijarde na oružje.A kada je bio slučaj Gadafijem Rusi su ga pustili niz vodu i nisu stavili veto na odluku SB o ograničenim napadima NATO-a.Zašto? Vrlo jednostavno,Gadafi nije kupovao rusko oružje već više od 25 godina i spoljno trgovinska razmena im je postala vrlo simbolična tako da im je bilo apsolutno sve jedno šta će da rade sa njim.

BadBoys

pre 10 godina

Mogu da urade,kako ne mogu?oni u najvece rade
evo svakih deset minuta oni daju neko novo saopstenje za javnost

i dalje nam valjda objasnjavaju kako su oni Good Boys, a Rusi su Bad Boys
Ali nesto im ne uspeva.

gns

pre 10 godina

http://news.sky.com/story/1219402/crimea-may-just-be-the-start-for-russia
Pa naravno da im ne mogu nista, proslo je doba jeljcina. Putin je nevrrovatno ojacao rusiju i zato ga ovi svo vreme i napadaju; rusija nem spoljno trgovinski dug (duguju njoj), ne zavisi ni od koga, ima pare, vojsku, svoje saveznike... i najbitnije Evropa zavisi od rusije, a rusije ne zavisi od evrope. i to je najveci "greh" Vladimir Putina.
(kako bi rado zapadni dusebriznici uveli "demokratiju" i u rusiju.. ali eto ne mogu...)

Luka Vukic

pre 10 godina

Evropa ponudi Ukraini sporazum o slobodnoj trgovini da bi zastitila svoju ekonomiju Ukraina zatrazi nekoliko milijardi eura
Evropa ne nadje vise od 6-700 miliona, Rusi dadose 15 milijardi.
Evropa izvede opoziciju na ulice Kijeva, sto ce reci zasto da placamo kada moze dzabe.
Ukrajina poce da se raspada, Evropa posla govornike na Majdan da podrze opoziciju.
Kada odnese djavo salu, potpisase - garantovase sporazum Vlasti i opozicije.
Sutradan padose glave i ponistise sporazum.
Evropa sada bi kao i dala neke pare, ali bolje da to uradi MMF...
SAD znajuci da je Evropa vojni patuljak moze samo usicariti sukobom ruije i Evrope...
Rusi to znaju i ne daju...Cena je vec velika, a sta ce biti ....Putin za sada dobija sve bitke redom. Ukraina je u panici jer novo rukovodstvo sasvim politicki neiskusno je suoceno sa opasnim ratom....Ispade da je Klicko nokautirao svoju rodnu zemlju...

$$$

pre 10 godina

Ma oni nisu smeli da brane ni Tursku kada su im Sirijci oborili avion i bombardovali im pogranicne gradove, iako su Turci zvanicno zatrazili pomoc od svojih NATO saveznika.
Tek sada mogu samo da cute, gledaju i nadaju se da ce se Rusi zaustaviti na granicama Ukrajine... jer kad se zalete, brzi dodju i do Berlina, znamo vec.

m

pre 10 godina

Postavio vas je u takvu poziciju da mozete da mu pljunete pod prozor, i to transparentno i demokratski! E, moje demokrate! Sto bi se reklo "ko se maca lati...."! Zaiste niste trebali da cackate mecku i da se mnogo folirate po svetu!

Luka Vukic

pre 10 godina

Evropa ponudi Ukraini sporazum o slobodnoj trgovini da bi zastitila svoju ekonomiju Ukraina zatrazi nekoliko milijardi eura
Evropa ne nadje vise od 6-700 miliona, Rusi dadose 15 milijardi.
Evropa izvede opoziciju na ulice Kijeva, sto ce reci zasto da placamo kada moze dzabe.
Ukrajina poce da se raspada, Evropa posla govornike na Majdan da podrze opoziciju.
Kada odnese djavo salu, potpisase - garantovase sporazum Vlasti i opozicije.
Sutradan padose glave i ponistise sporazum.
Evropa sada bi kao i dala neke pare, ali bolje da to uradi MMF...
SAD znajuci da je Evropa vojni patuljak moze samo usicariti sukobom ruije i Evrope...
Rusi to znaju i ne daju...Cena je vec velika, a sta ce biti ....Putin za sada dobija sve bitke redom. Ukraina je u panici jer novo rukovodstvo sasvim politicki neiskusno je suoceno sa opasnim ratom....Ispade da je Klicko nokautirao svoju rodnu zemlju...

$$$

pre 10 godina

Ma oni nisu smeli da brane ni Tursku kada su im Sirijci oborili avion i bombardovali im pogranicne gradove, iako su Turci zvanicno zatrazili pomoc od svojih NATO saveznika.
Tek sada mogu samo da cute, gledaju i nadaju se da ce se Rusi zaustaviti na granicama Ukrajine... jer kad se zalete, brzi dodju i do Berlina, znamo vec.

gns

pre 10 godina

http://news.sky.com/story/1219402/crimea-may-just-be-the-start-for-russia
Pa naravno da im ne mogu nista, proslo je doba jeljcina. Putin je nevrrovatno ojacao rusiju i zato ga ovi svo vreme i napadaju; rusija nem spoljno trgovinski dug (duguju njoj), ne zavisi ni od koga, ima pare, vojsku, svoje saveznike... i najbitnije Evropa zavisi od rusije, a rusije ne zavisi od evrope. i to je najveci "greh" Vladimir Putina.
(kako bi rado zapadni dusebriznici uveli "demokratiju" i u rusiju.. ali eto ne mogu...)

djordje

pre 10 godina

za par dana ce ruski vojnici, kroz sred ukrajine, da povuku, crvenu liniju preko koje nece dozvoliti nikakvo sirenje, fasistickih interesa

Observer

pre 10 godina

Konačno su vam se vesti počele poklapati sa onim sa RT. Mada nigde nisam video da je B92 objavio poziv ovih Kijevsih nacista Dokuu Umarovu, vođi islamskih terorista da pokrene napadae na Rusiju i tako pomogne borbi protiv zajedničkog neprijatelja i najavu da će Ukrajina istupa iz sporazuma o ograničavanju i proliferaciji nuklearnog naoružanja i da će ponovo početi da pravi nuklearno oružje (realno ne bi im trebalo više od 6 meseci za prvo, pošto već imaju know-how i postrojenja). U svemu ovome mene je najviše frapiralo ponašanje Zapada jer mi nije jasno kako uopšte imaju stomak da OTVORENO podržavaju ove OTVORENE naciste. Pogotovo me je frapiralo ponašanje Nemačke, koja već ima takvo nasleđe kakvo ima, i trebalo bi toga da se čuva.

dseu

pre 10 godina

Vladimir im je sve objasnio! Ameri su za nekoliko pisarčića u svojoj ambasadi u Teheranu poslali svojevremeno armadu helikoptera i brodova! Normalno je da za malo veći broj svojih Rusi pošalju "malo" veću armadu! xexexe

Serdar

pre 10 godina

Konacno je vreme za preokret snaga u svetu,Rusija je jaca nego ikad a najjbolji dokazi su samari koje je Amerika dobila u poslednje vreme Snouden,Gruzija,Sirija a po svim prilikama i Ukrajinski samar se sprema.Jos samo da se probudi kineski zmaj i konacno ove 2. drzave mogu ravnopravno da kreiraju geo-politicku mapu sveta!

m

pre 10 godina

Postavio vas je u takvu poziciju da mozete da mu pljunete pod prozor, i to transparentno i demokratski! E, moje demokrate! Sto bi se reklo "ko se maca lati...."! Zaiste niste trebali da cackate mecku i da se mnogo folirate po svetu!

Stop Diktaturi

pre 10 godina

(ne vredjam novinare,svi znamo da USA/EU Diktira sta ce novinari da pisu,sta smeju,a sta ne...i ko ne slusa dobija...otkaz ) to je ta njihova demokratija
A to Javno su zapravo ti Mediji,i oni sad putem medija ne pricaju nista Putinu,oni kad zele sa njim da pricaju oni ga pozovu i pricaju.
Ova JAVNA upozorenja su iskljucivo usmerena protiv Rusije,a namenjena su nama,obicnim "smrtnicima" kako bi nama manipulisali,tacnije oni tako "kreiraju" realnost.

A Rusija ih ne farma 2% Sto njih najvise boli.
nije Putin ovi nasi iz CZ i PFC pa da na 2h daju neke Izjave.
Tako ste npr za rat 99te po EU medijima mogli svasta da se nacitate od toga kako mi koljemo albance,i jedemo sopstvenu decu.

Dan kada novinari postanu STVARNO NEZAVISNI,kada se odbrane od svih tih zlikovaca zbog kojih moraju da pisu svakakve gluposti i pravdaju njihova nedela.
Tog dana ce SLOBODA da pobedi,tog dana znajte, da ste zaista SLOBODNI.

a EU,USA i NATO ce bankrotirati,a najverovatnije im sledi i raspad, pobuna naroda,a "vladari"koji su ojadili narode,svoje porodice nacinile milionerima ce zavrsiti kao jadni Gadafi.

BadBoys

pre 10 godina

Mogu da urade,kako ne mogu?oni u najvece rade
evo svakih deset minuta oni daju neko novo saopstenje za javnost

i dalje nam valjda objasnjavaju kako su oni Good Boys, a Rusi su Bad Boys
Ali nesto im ne uspeva.

Aron

pre 10 godina

Ne mogu zato što je to ruska interesna sfera.Jer Rusija možda nije super sila kao što je to bio SSSR ali zato jeste regionalna.Oni(SAD i EU)bi mogli da se umešaju ali bi to pogoršalo znatno trenutno idealne odnose koji traju među velikim silama zadnjih 25 godina.Svi danas lepo sarađuju u svetu i nema više one tenzije što je bila nekada kada je svetu pretila nuklearna kataszrofa i Treći svetski rat.Ima tenzija nije da nema ali to je sve veštački i radi se samo o građanskim ratovima.I to samo zato da nebi propala to jest da bi funkcionisala ratna industrija kako u Americi tako i u Rusiji.Evo odličan primer je Sirijska kriza,SAD nisu napali Asada samo zato što se u Siriji nalazi ruska baza i što godišnje Sirija od rusije kupuje robu u vrednosti od 20 milijardi eura,od toga 4 milijarde na oružje.A kada je bio slučaj Gadafijem Rusi su ga pustili niz vodu i nisu stavili veto na odluku SB o ograničenim napadima NATO-a.Zašto? Vrlo jednostavno,Gadafi nije kupovao rusko oružje već više od 25 godina i spoljno trgovinska razmena im je postala vrlo simbolična tako da im je bilo apsolutno sve jedno šta će da rade sa njim.

guja

pre 10 godina

Koga bre da kazne? Odakle bre njima pravo da kažnjavaju bilo koga. Mogu neke jadne i bedne. Žute banke nemaju, a prete praznim puškama. Pa Somaliju nisu mogli da kazne. Spickali su svoju lovu, pa bi da pljačkaju i dalje. Amerikanci sada liče na naše napumpane dizelaše što parkiraju kradena kola ispred kafića, uđu unutra, mršte se, ne plate par viskija i red bulova i idu dalje da se mršte. Ali Ukrajina je ipak seljačka kafana u kojoj svako ko ne plati piće, dobije batine. Pa dok je trajala Olimpijada u Sočiju i glupost u Kijevu, Rusi su im parkirali brod na sto kilometara od Majamija. Možete da mrzite Putina i Ruse koliko hoćete, ali tresu američke zlotvore i evropske neofašiste ko sline. A sline i jesu. Drljave, licemerne i pokvarene sline. A sada nemaju ni para ni drugara. Pa neka je Putin autokrata i diktator, ali protivteža je novom fašizmu. Izvinite molim vas. Slobodniji je onaj koji nema ništa, nego onaj što ima mnogo, a dužan je 2 x mnogo. Vidi se kraj Americi, najvećoj prevari u istoriji. Stara Evropa će se izvući opet na foru, ali u mišijoj rupi. Zanelo se hohštaplersko društvo, da kazne Rusiju. Jel važi ovaj novi propis, ako Rusija plati kaznu za osam dana, plaća pola. Ako prizna grešku, daje pola Sibira. Nek pošalju ovog Austrijanca, gospidina Kurtza pa neka naplati kaznu u Moskvi. Mož' da dobiju i EU i Amerika samo nešto u obliku njegovog prezimena. I ne morate da objavite, baš me briga. Objavili, neobjavili, takva je situacija.

Bljak

pre 10 godina

Amerika ima resenje! Moze da posalje ove balkanske velesile, koje su clanice NATO pakta ili teze ka njemu.Eto im prilike da se dokazu na ravnopravnom neprijatelju!Da vidimo strucnjake iz "oluje" kako prave strategiju.

МосквичБ

pre 10 godina

Ако САД штити своје интересе 10.000км далеко од својих граница, онда то може. А ако Русија штити своје пред прагом, е онда то не може?!

Mirko

pre 10 godina

Da, pa kad Obama dobije ovlašćenje od američkog parlamenta koji veze nema sa Sirijom i ostali njihovi predsednici da šenluče po svetu onda je to u redu? E sad da vidiš kako je.. Rusi. Krvavo.

e

pre 10 godina

Gospodo Amerikanci! Dobro je da Vi želite civilizovane razgovore sa Rusima, kao i sa svim drugim državama o problemima koji potiču od drgih i Vas. Nevolja je u tome što Vi želite da rešite te probleme isključivo i samo onako kako vama odgovara i ne dozvoljavate sagovornicima da isti problem delom reše i u svoju korist. Netreba puno mudrosti da se to vidi. Sa svima kojima imate ili ste imali konflikt učinili ste sebi medveđu uslugu jer vas tamo mrze ne samo vlade, već i narodi.Razmislite o tome? Vi ste velika bogata zemlja reklobise sami ste sebi dovoljni. Nedirajte druge i imaćete više prijatelja, ako vam je stalo do prijatelja. I obrnuto dozvolite drugima da žive,podižu svoju decu i raduju se životu.Svi mi koji smatramo da smo slobodni i izražavamo svoje želje i strepnje zabrinuti smo za sebe i svet koji nas okružuje!

Jahorina

pre 10 godina

Očigledno da je Rusija dala svima , a naročiti SAD do znanja , da će oni po svaku cenu štiti svoje interese u Ukrajini i upozorila da se u te stvari niko sa strane ne meša.

Đorđe

pre 10 godina

Verovatno ništa, sem medijskih spinova i par vanrednih sastanaka. Niko ne želi konfrontaciju s Rusijom. Obama, hvala Bogu, nije jastreb, a Evropa se greje na ruski gas. Malo drame i to je to.

goran

pre 10 godina

Mislim da se zapad preracunao sa ovim pucem u Ukrajini,posto verovatno nisu bili svesni da ce Rusija ici ovoliko daleko, posto su videli da ne mogu finansijski da dobiju Ukrajinu, pokusali su pucem sa ultra-desnicarima sa zapada zemlje da sruse legitimnu vlast u cemu su i uspeli ,pa su onda pomislili da ce Rusija olako da prihvati cinjenicno stanje (koje je sve samo nelegitimno) i da popusti pod pritiskom, medjutim Ruski Medved se probudio i nema nameru da odustane od zastite svojih interesa ,tako da zapad mora da cini ustupke sada Rusiji ukoliko zeli da umiri Rusiju ,jer ako vojska krene da rasciscava Ukrajinu nece se samo zaustaviti na krimu vec ce uzeti vise od pola Ukrajine jer na to ima legitimno pravo ,svuda gde ima vecinskog ruskog stanovnistva Rusi ce staviti sve pod svoju zastitu u to budite uvereni,sada Evropa sa NATO-om verovatno pokusava da ublazi stetu, videcemo sta ce nam doneti naredni dani uglavnom ukoliko tzv. vlada iz kijeva pokusa da bilo kojim putem vojno intervenise u krimu ,sami sebi ce potpisati smrtnu presudu zgazice ih Rusi kao nista ....Nisam za rat i nasilje jer nazalost mnogo nevinih ljudi strada ,najvise bih voleo da se sva ova kriza resi mirno, ali nazalost o tome nisu razmisljali majdanovci koji su na svaki moguci nacin upirali prst u oko Rusiji , pa su jos kao prvi zakon izglasali brisanje ruskog jezika ,e pa braco Ukrajinci niste smeli sami sebi da skacete u stomak ,trazili ste gledajte !!!

DinoNYC

pre 10 godina

Kako ste vi bre Srbi naivni. Samo se vi palite na Ruse, dok se koristite americkim internetom, tehnologijom, i dok vam pare daje Zapad dok vas "braca" pljackaju raznim NIS-ovim i privatizacijama.

Nikad Rusija i Amerika nece zaratiti direktno, nego ce se koplja lomit preko malih, poput sada Ukrajne. A Rusi su koga tacno usrecili svojom pomoci? Pa oni sami sebi ne mogu da pomognu vec su jad i bijeda, a nekog ce kao usreciti?

I sta ako udju u Ukrajnu? Mislite da to nece da ih kosta finansiski bas kao sto je i Amere Irak? Samo sto Ameri imaju par biliona dolara da potrose na strane ratove daleko od sopstvene zemlje, dok Rusi nemaju i stvaraju si probleme u komsiluku.

Kad je Zapad okupirao Zapadnu Njemacku, a Rusija Istocnu, vidjelo se pod kim se bolje zivi.

E sad, to sto ste vi Srbi odlucili da se "odusevljavate" "pravoslavnom bracom" misleci da njih boli ku.ac za vas, je vas problem. Samo nemojte zaboravit da se okruzeni NATO zemljama, pa sad vidite sta vam je u interesu. Ako vam Rusi nisu pomogli 1999-te nece nikad. Jer ne mogu. I niste im bitni.

"Vas i Rusa 300 miliona" a?

Mega-gluposti. Politika se gradi na interesu i realnoj strateskoj poziciji a ne preko popova i pravoslavlja (ili katolicanstva, ili islama).

Il' ste Zapad i Evropa, il ste Azija i Rusija. Ne moze oboje.
Sta mislite gdje ce vam biti bolje?

sedici

pre 10 godina

ajde ovako da postavimo stvari: amerika od raspada sssr-a (u kom je i sama ucestvovala) daje sebi za pravo da intervenise gde joj se svidi i gde su, po sopstvenoj proceni, ugrozeni njihovi nacionalni interesi. kada mi neko objasni koji su nacionalni interes imali u somaliji, bosni, kosovu, afganistanu, iraku, libiji, siriji i sada u ukrajini, poverovacu u bajku o zapadu. rusi ne rade nista sto vec nije vidjeno i uradjeno od strane zapada. razlika je samo sto oni imaju nacionalne interese i to ne hiljadama kilometara od rusije, vec na granici rusije. vidim da ovde ima mnogo onih koji na pomen rusije i putina pocinju pricu o despotu, tiraninu i da ga uporedjuju sa hitlerom a velicaju klicka i ekipu kao oslobodioce ukrajine, demokratsko svetlo na kraju mracnog tunela. ako cemo iskreno, bas te demokrate su na silu (zna se uz ciju pomoc) oduzele vlast legalno izabranim vlastima u ukrajini, pritom ubijajuci policiju i unistavajuci grad. razlog, janukovic nije hteo da udje u evropu. a sta je evropa nudila? za potrebnih 35 milijardi evra, eu je nudila 1 (jednu) a rusi 15 (petnaest) i jeftiniji gas (od kog ukrajina, inace, zavisi). zatim, potpisali su sporazum sa predsednikom drzave o prevremenim izborima i ispunjenju njihovih zahteva, a onda su se sutradan p..isali na dogovor i raspisali poternicu za janukovicem. demokratski, nema sta. ako je to demokratija o kojoj pricaju i koju hvale, meni ne treba

heroji svih zemalja poubijajte se

pre 10 godina

Da li SAD i EU išta mogu da urade? Da ni ništa nisu radili do ovoga ne bi ni došlo. Pobuna u Kijevu je organizovana i finansirana od strane njih. Što je najgore ne bi oni tako lako pobedili da Putin to nije hteo, pošto su očigledno bili prisluškivani, i sve se odvija po planu...

heroji svih zemalja poubijajte se

pre 10 godina

(EU Citizen, 2. mart 2014 08:21)

Ne gospodine kapitalisto. To se dešava kada vi kapitalisti postanete toliko alavi, da jureći za jeftinom radnom snagom čitavu industriju premestite sa zapada na istok i tako postignete da tehnologija postane dostupna istoku, da na istoku bude dalje razvijana i usavršavana. Potreba zapada da parazitira na sirotinji je dovela do toga. Osim toga, ako je Jugoslavija propala jer smo je mi svi pokrali onda je Zapad probao jer ste ga vi kapitalisti pokrali, jer šta je drugo nego krađa kada država preuzme dugove banaka koje ste vi napravili vašim kamikaza poslovanjem...

M.M.

pre 10 godina

Ovi izopaceni sa zapada opet pokusavaju da uvuku Rusiju u rat!Jos od 2008-e godine je bilo jasno da se ekonomska kriza ne moze zavrsiti bez krpnog rata.Nadam se da do njega nece doci.Sto se tice rusa oni su 100 posto u pravu.Polovina stanovnistva Ukrajine su Rusi i tamo se prica iskljucivo Ruski jezik.Oni ne znaju Ukrajinski.To je kao i kod nas u Jugi,komunisticke granice..Samo sto Rusija nije Srbija i taj scenario sa zapada nece proci!

Miki

pre 10 godina

Mogu da nesto urade.Kako da ne mogu.A to je,da stave pamet u glavu.Ako pokusaju bilo sta Rusija ce ih zgaziti kao muvu.Toliko su jaki.Ameri kokodacu,da bi ostavili utisak da su i dalje "opasni".Ali svako je jak dok ne naidje na jaceg od sebe.Zato je moj savet: ni U LUDILU...jos jednom: NI U LUDILU ne pomisljajte da cackate ruse!

don't want to study on a G.I. bill

pre 10 godina

Pametnije im je da brinu da li Kina zaista planira da se postepeno reši američkog duga na kojem sede? Evo skoro su se rešili 50 milijardi dolara u obveznicama. A to je 3.6% koliko kinezi drže u US treasury...
Što kažu ono, ako si već upao u septičku, drži usta zatvorena i ne maši rukama...

Dragan

pre 10 godina

''Ruski predsednik Vladimir Putin do sada je zanemario nekoliko izričitih američkih pretnji, među kojima je odustajanje Obame od učešća na međunarodnom samitu u Rusiji ovog leta i obustavljanje trgovinskih pregovora koje je tražila Moskva.''


A ja ocekivao neke zesce pretnje od Obame tipa uvodjenja sankcija i sl. Posle Gruzije i Sirije, ovo je jos jedna pobeda Rusije.

Aleksa1

pre 10 godina

Citam mnogo pristrasnih komentara u zadnje vreme na ove dogadjaje ali cinjenice su da Rusija jeste ovim izvrsila agresiju na suverenu drzavu i time povredila sve medjunarodne sporazume, sa druge strane, Amerikanci su im svojim ponasanjem i primerima u zadnje vreme dali za pravo da to urade. I jedni i drugi jure dominatan polozaj u svetu, sto se Ukrajine tice, Ameri i EU su potpaljivanjem demonstracija i nasilnim rusenjem vlasti koja nije htela da potpise sporazum sa EU sami sebi napravili jos veci problem koji nisu ocekivali... mislili su da ce pridobiti sve blagodeti Ukrajine time sto ce nasilnim putem zameniti legalnu vlast za onu koja njima odgovara (kao sto su radili u mnogim drzavama) e ali jedino na sta ocigledno nisu racunali je to da je takav sled dogadjaja Moskva prizeljkivala, iskusno su sacekali i iskoristili su to kao povod za agresiju i otimanje teritorije... Ovaj put su se malcice preracunali mada znajuci sisteme rada NATO masinerije plasim se najgoreg... a postoji i onaj problem, ne bi oni da se kace sa Rusijom ali opet ako precute to ce znaciti da vise nisu jedina dominantna sila u svetu pa ce nastati niz drugih problema za njih jer ce mnogi prestati da ih se plase i da ih postuju, pocece mnogi da se okrecu Rusiji i Kini. Ameri su sad na potezu, precutati ili 3.Svetski rat. Videcemo, nadajmo se miru... mada nesto me plasi da je ovo pocetak kraja...

AlekS

pre 10 godina

Sudeci po ovim "pro-ruskim komentarima" ovde, ne mogu da se "otmem utisku" da ce SRS Vojislav Seselj, na sledecim izborima 16. Marta sa svojim predizbornim obecanjem "I Kosovo i RUSIJA" osvojiti APSOLUTNU VECINU !
(Bucko razmisljam, 2. mart 2014 08:03)

Kako da ti kazem "Bucko", obzirom kako stojimo ekonomski, politicki i kakve su nam sanse da sa dosadasnjim "ekipama" na vlasti nesto popravimo u nasim mizernim zivotima, ne bi me cudilo da se to desi. Mozda bi se nesto i promenilo u "nasu "korist.

vosax

pre 10 godina

@DinoNYC
postovani, amerikanci nemaju par biliona ili kako vec dolara kesa, nego imaju duga(basnoslovna cifra) koji nebi mogli otplatiti u narednih 150 generacija, a nema smisla vise povecavati granicu istog!! zbog toga duga ce ici siriti demokratiju i stititi svoj interese svuda, pa izmedju ostalog i u Ukrajini s polu-pismenim bokserom i par lopova!!! pozdrav...

Штилцована Катаболцна

pre 10 godina

@Luka Vukić
Баш њега брига, његова родна земља је Киргистан, живи у немачкој а само памет продаје у Украјини.

alex

pre 10 godina

Baš me briga i za Ukrajinu, Rusiju,EU,USA.... jel ima ovde kod nas posla? Kako živimo? Sve nam potaman pa se bavimo tudjim problemima kao da od nas nešto zavisi. Man'te se ljudi i gledajte kako da nam bude bolje. DOSTA JE BILO!

mail

pre 10 godina

Ajd sto ne volimo Obamu i Amere, ima logike. Ali kada bi neki psihijatar mogao da objasni ovu ljubav za Ruse i Putina ?? Samo da ne pominju pravoslavlje, jel 99% ovih sto se klanja Rusima, nece u nedelju na liturgiju sigurno.

Boris

pre 10 godina

Krim je Rusija i uvek bila nelegalno oteto i pripojeno Ukrajini od strane Komunista !
Ja neznam sta tu nije jasno treba da se vrati u sastavu Rusije gazda dolazi po svoje.
Za sve ostalo izbori pa nek narod kaze svoje.

Igor

pre 10 godina

Mogu samo Putinu da pljunu pod prozor.
Putin nece da da Ukrajinu nikada. Pitanje je samo trenutka kada ce on da digne vojsku i da useta u nju kao da je njegova. Ukrajinska vojska ce se razbezati kao sto je to ucinila Sadamova u Iraku 2001. Bice sve gotovo za par nedelja. Ima Ukrajina vojsku, ali nije ni velika ni jaka kao ruska, plus moral na niskom nivou.

Mother Russia

pre 10 godina

Nikada mi se nije desilo da mi svaka recenica nekog clanka na b92 nahrani dusu ovako kao sada. Hvala dragom Bogu, hvala onome koje napisao ovaj clanak, a hvala i vama sto ste ga preneli.
Daj da se konacno i mi u Srbiji slozimo oko stava da se mora saradjivati i sa jednima i sa drugima, a ne slepo ici na istok ili na zapad. Mislim da je to najbolje razumeo stari i prevejani mag koji je skoro napisao i knjigu na tu temu, doktor Vojislav Kostunica.

cacc

pre 10 godina

Hm... A šta ako je ovo samo igra da se skrene pažnja sa Venecuele u kojoj su nemiri takođe. Ameri to rade veoma dobro. Razvuci Ruse, jednu bitku ćeš dobiti sigurno.

gile

pre 10 godina

Mogu i to vrlo lako - SAD i EU mogu da obore cenu nafte, sto Rusima i te kako ne bi islo u prilog.
(Guardian, 2. mart 2014 10:12)

Pa sto ne obore , sto nisu oborili odmah na pocetku ? Rusija je imala veliku korist a zapad stetu imali su 10 godina fore da obore i tako uspore Ruski rast zasto nisu ? Sada zbog Ukrajinske bede ce da obaraju cenu nafte smesno , pored toga sto u Ukrajini nemaju nikakvu koris finasijsku samo stetu mora da odvoje najmanje 30 milijardi kesa .

Anarchy

pre 10 godina

Jeste li znali da je EU "region" u kome ima najvise siromasnih,mnogo vise nego "bogatih" ,i kad bi se pravilno raspodelio taj novac svi bi ziveli mnogo lepse..."bogatije",ljudi nebi gladovali i ziveli na ulici

PaciFist

pre 10 godina

Svi su oni isti. Ratuju za teritorije a zabola ih za narod.

Ako pola naroda zeli na zapad a pola na istok treba da se podele pa kud koji.

Putin je vec izvrsio invaziju poslavsi vojsku na teritoriju druge drzave

Muzicar

pre 10 godina

Znam da je u srbiji najvise proruskih ljudi....ali da budemo realni, Ukrajina je iskoriscena od Rusije dugo vremena, i sada bi najbolje bilo da Krim pripadne Rusiji a Ukrajina nastavi put prema EU....

Mujo11

pre 10 godina

Da li SAD i EU išta mogu da urade

E, pa kad su mogli nekada rusiti Berlinski Zid, demontirati i rasturiti Sovjetski Savez i Vrasavski Pakt, valjda mogu da pomognu malo i Ukrajinu?!
Sve je to oko Ukrajine izplanirano, mozda deset i vise godina prije?!
To je pocetak onoga sto se desava i sto ce desavati u i oko Ukrajine(nadamo ne i sire), a ne kraj! Pobjednik na pocetku izgleda da je Rusija, ali to je samo pocetak "utakmice", nazalost krvave "utakmice"?!

rex

pre 10 godina

Ono sto je bitno reci u ovom slucaju je to da su zapadne sile odlucile da Rusiju uvedu u nekakvom obliku rata sa komsijskim drzavama da bi taj isti zapad mozda konacno ostvario cilj u Siriji i da bi pritom Rusiji porucili- E da ovo vam je kazna za to sto ste nam se suprostavili kad smo Siriju hteli napasti !Naravno kad Sirija padne ide i Iran i na kraju ostade Rusija okruzena Zapadnim plemenima !

svi (ni)su isti

pre 10 godina

@ (mozda i ovako?, 2. mart 2014 12:50) - slazem se sa tvojim komentarom. Prosto je bolo oci koliko se Janukoviceva policija uzdrzava od upotrebe vatrenog oruzja. Da se ne lazemo - za onoliki haos je na kraju palo iznenadjujuce malo zrtava (mada je steta i za jedan jedini zivot, ali ovo su bile izuzetno komplikovane okolnosti). Ubedjen sam da je to Putin zahtevao od Janukovica. Da je policija krenula masovno da puca u demonstrante odmah bi tu uleteo NATO. Ovako su ih Rusi vrlo vesto nadmudrili.

mozda i ovako?

pre 10 godina

Pa mozda je sve lepo pametni Putin i smislio i sproveo u delo.Prvo sacekao da se zavrse OI,pa dopustio da Predsednik Ukrajine padne,da bi iz glupe logike zapadnih drzava ,koje su poletele da prevuku Ukrajinu na svoju stranu,imao neki izgovor da stavi pod svoje Krim za vek vekova.I covek resio problem,a da budemo iskreni ovi sa zapada mogu da mu dodaju peskir da obrise ruke posle obavljenog posla,uostalom kao i on njima kada nesto svoje odrade u svetu na svoju ruku....mozda je bilo i tako, ne mora da znaci???

mujcinovic salih

pre 10 godina

Ne verujem da bi EU i SAD intervenisale u slucaju agresije.Pokusaj bi izazvao svetski rat a posledice bi bile nesagledive.Amerika bi usla u rat kad bi bila napadnuta clanica NATO pakta-Ukrajina to nije.Rusija mora da vodi racuna sta ce preduzeti jer Ukrajina ima atomsko oruzje.Plus stvorilo bi se zariste na granici rusije koja ima mnogo neprijatelja u okviru svojih granica.Povecala bi se opasnost od terorizma koja je i sada velika.Ne verujem da bi rusija to mogla da izdrzi.Verovatno bi prosla kao u Afganistanu?Zato bi bilo najbolje da se dogovore.Licno ne verujem da su rusi ugrozeni u Ukrajini ta prica je maslo KGB.To smo vec imali prilike da vidimo,znamo kako se zavrsilo!

ZOONLOGONECHON

pre 10 godina

Jedno je voleti Ruse jedno je biti realan.
Ruska ekonomija ne moze sa EU i Amerikom. Obe strane
bi trpele posledice, ali Rusima opada vrednost Rublja i privreda
je bazirana samo na nafti i gasu. Bogati Rusi vec godinama
iznose pare iz Rusije. Ovde nece Ameri intevenisati vojno,
ali ekonomski!!!

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Sudeci po ovim "pro-ruskim komentarima" ovde, ne mogu da se "otmem utisku" da ce SRS Vojislav Seselj, na sledecim izborima 16. Marta sa svojim predizbornim obecanjem "I Kosovo i RUSIJA" osvojiti APSOLUTNU VECINU !

EU Citizen

pre 10 godina

E to se dešava kada na kormilo dospeju komunjare poput Obame (o crvenoj Evropi i da ne govorim) koje su izabrali paraziti, dugoročni politički i ekonomski interesi padaju u vodu zarad kratkoročnih populističkih ciljeva. S Rusijom bi zbog ovakvog ponašanja trebalo zaratiti i baciti je na kolena ili potpuno uništiti iz principa (što nije trivijalno, ali s obzirom na realni odnos snaga koji je veoma ubedljivo u korist SAD, nije ni specijalno teško ili rizično) , isto kao što je Hitlera trebalo odmah saseći u korenu, i to bi Ronald Regan, Megi Tačer ili bilo koji drugi pravi vođa i državnik, za razliku od neokomunističkih demagoga koji su se uz podršku pseudointelektualnog agitpropa i lopova iz "prijateljskih" banki i kompanija domogli vlasti na zapadu i uništavaju ga, bez mnogo oklevanja i uradili, bez obzira na to što Ukrajina realno nije mnogo važna. Ovako, agresivan i drzak pristup ruske kriminalne oligarhije će verovatno biti barem jedna ogromna blamaža, koja će značajno ubrzati već započetu promenu svesti u SAD i Evropi i veliko čišćenje politike i javnog života od levičarske pete kolone i unutrašnjeg neprijatelja koje nam predstoji ne samo ako hoćemo da sačuvamo lidersku poziciju u svetu, već i da ekonomski preživimo.

zoran

pre 10 godina

Dobi nobelovac par cushki od Putina pa mu glava zvoni sve u shesnaest. Moze da se pozali onom bokseru, jer taj ima isksutva sa takvim pojavama koje su cheste u njegovom intelektualnom poslu, a to je batinjanje.
Nobelovac i bokser su najjachi na pristojnoj udaljenosti od Rusije. Nobelovac bije iz Vashingtona, dok bokser dize revoluciju iz Nemachke i mobilise narod.

mujcinovic salih

pre 10 godina

Ne verujem da bi EU i SAD intervenisale u slucaju agresije.Pokusaj bi izazvao svetski rat a posledice bi bile nesagledive.Amerika bi usla u rat kad bi bila napadnuta clanica NATO pakta-Ukrajina to nije.Rusija mora da vodi racuna sta ce preduzeti jer Ukrajina ima atomsko oruzje.Plus stvorilo bi se zariste na granici rusije koja ima mnogo neprijatelja u okviru svojih granica.Povecala bi se opasnost od terorizma koja je i sada velika.Ne verujem da bi rusija to mogla da izdrzi.Verovatno bi prosla kao u Afganistanu?Zato bi bilo najbolje da se dogovore.Licno ne verujem da su rusi ugrozeni u Ukrajini ta prica je maslo KGB.To smo vec imali prilike da vidimo,znamo kako se zavrsilo!

jegor

pre 10 godina

Ukrajina ne poseduje nuklearno naoruzanje.Sporazumom iz 1994.god koji su potpisale, izmedju ostalih, i SAD, Ukrajina se obavezala da ce nuklearno oruzje (nesto manje od 2000 projektila) zaostalo na njihovoj teritoriji nakon raspada SSSR predati Ruskoj Federaciji. Ta predaja nuklearnog naoruzanja je okoncana 1996.god.Kasnije su Ukrajinci predali i preostale zalihe obogacenog urana, takodje RF. Takodje, ukrajinska vojska je jako slaba u poredjenju sa ruskom vojskom. Ukrajinci su raspadom SSSR nasledili dosta velike kolicine modernog naoruzanja, ali su to naoruzanje u poslednjih 20-ak godina rasprodali, a istovremeno zbog siromastva jako mala sredstva su ulagana u modernizaciju i naoruzavanje vojske. Ukrajinska vojska je jos dodatno oslabljena poslednjim reforma, odnosno prelaskom na profesionalnu vojsku i sluzenje vojske po regionalnom principu (npr. ukrajinske vojne jedinice na Krimu popunjavaju ljudi sa Krima, u Donbasu ljudi iz Donbasa itd.). A u vojsci su prisutne istovetne podele kao i u ukrajinskom drustvu i drzavi.

DinoNYC

pre 10 godina

Kako ste vi bre Srbi naivni. Samo se vi palite na Ruse, dok se koristite americkim internetom, tehnologijom, i dok vam pare daje Zapad dok vas "braca" pljackaju raznim NIS-ovim i privatizacijama.

Nikad Rusija i Amerika nece zaratiti direktno, nego ce se koplja lomit preko malih, poput sada Ukrajne. A Rusi su koga tacno usrecili svojom pomoci? Pa oni sami sebi ne mogu da pomognu vec su jad i bijeda, a nekog ce kao usreciti?

I sta ako udju u Ukrajnu? Mislite da to nece da ih kosta finansiski bas kao sto je i Amere Irak? Samo sto Ameri imaju par biliona dolara da potrose na strane ratove daleko od sopstvene zemlje, dok Rusi nemaju i stvaraju si probleme u komsiluku.

Kad je Zapad okupirao Zapadnu Njemacku, a Rusija Istocnu, vidjelo se pod kim se bolje zivi.

E sad, to sto ste vi Srbi odlucili da se "odusevljavate" "pravoslavnom bracom" misleci da njih boli ku.ac za vas, je vas problem. Samo nemojte zaboravit da se okruzeni NATO zemljama, pa sad vidite sta vam je u interesu. Ako vam Rusi nisu pomogli 1999-te nece nikad. Jer ne mogu. I niste im bitni.

"Vas i Rusa 300 miliona" a?

Mega-gluposti. Politika se gradi na interesu i realnoj strateskoj poziciji a ne preko popova i pravoslavlja (ili katolicanstva, ili islama).

Il' ste Zapad i Evropa, il ste Azija i Rusija. Ne moze oboje.
Sta mislite gdje ce vam biti bolje?

EU Citizen

pre 10 godina

E to se dešava kada na kormilo dospeju komunjare poput Obame (o crvenoj Evropi i da ne govorim) koje su izabrali paraziti, dugoročni politički i ekonomski interesi padaju u vodu zarad kratkoročnih populističkih ciljeva. S Rusijom bi zbog ovakvog ponašanja trebalo zaratiti i baciti je na kolena ili potpuno uništiti iz principa (što nije trivijalno, ali s obzirom na realni odnos snaga koji je veoma ubedljivo u korist SAD, nije ni specijalno teško ili rizično) , isto kao što je Hitlera trebalo odmah saseći u korenu, i to bi Ronald Regan, Megi Tačer ili bilo koji drugi pravi vođa i državnik, za razliku od neokomunističkih demagoga koji su se uz podršku pseudointelektualnog agitpropa i lopova iz "prijateljskih" banki i kompanija domogli vlasti na zapadu i uništavaju ga, bez mnogo oklevanja i uradili, bez obzira na to što Ukrajina realno nije mnogo važna. Ovako, agresivan i drzak pristup ruske kriminalne oligarhije će verovatno biti barem jedna ogromna blamaža, koja će značajno ubrzati već započetu promenu svesti u SAD i Evropi i veliko čišćenje politike i javnog života od levičarske pete kolone i unutrašnjeg neprijatelja koje nam predstoji ne samo ako hoćemo da sačuvamo lidersku poziciju u svetu, već i da ekonomski preživimo.

Serdar

pre 10 godina

Konacno je vreme za preokret snaga u svetu,Rusija je jaca nego ikad a najjbolji dokazi su samari koje je Amerika dobila u poslednje vreme Snouden,Gruzija,Sirija a po svim prilikama i Ukrajinski samar se sprema.Jos samo da se probudi kineski zmaj i konacno ove 2. drzave mogu ravnopravno da kreiraju geo-politicku mapu sveta!

$$$

pre 10 godina

Ma oni nisu smeli da brane ni Tursku kada su im Sirijci oborili avion i bombardovali im pogranicne gradove, iako su Turci zvanicno zatrazili pomoc od svojih NATO saveznika.
Tek sada mogu samo da cute, gledaju i nadaju se da ce se Rusi zaustaviti na granicama Ukrajine... jer kad se zalete, brzi dodju i do Berlina, znamo vec.

djordje

pre 10 godina

za par dana ce ruski vojnici, kroz sred ukrajine, da povuku, crvenu liniju preko koje nece dozvoliti nikakvo sirenje, fasistickih interesa

mujcinovic salih

pre 10 godina

Ne verujem da bi EU i SAD intervenisale u slucaju agresije.Pokusaj bi izazvao svetski rat a posledice bi bile nesagledive.Amerika bi usla u rat kad bi bila napadnuta clanica NATO pakta-Ukrajina to nije.Rusija mora da vodi racuna sta ce preduzeti jer Ukrajina ima atomsko oruzje.Plus stvorilo bi se zariste na granici rusije koja ima mnogo neprijatelja u okviru svojih granica.Povecala bi se opasnost od terorizma koja je i sada velika.Ne verujem da bi rusija to mogla da izdrzi.Verovatno bi prosla kao u Afganistanu?Zato bi bilo najbolje da se dogovore.Licno ne verujem da su rusi ugrozeni u Ukrajini ta prica je maslo KGB.To smo vec imali prilike da vidimo,znamo kako se zavrsilo!

gns

pre 10 godina

http://news.sky.com/story/1219402/crimea-may-just-be-the-start-for-russia
Pa naravno da im ne mogu nista, proslo je doba jeljcina. Putin je nevrrovatno ojacao rusiju i zato ga ovi svo vreme i napadaju; rusija nem spoljno trgovinski dug (duguju njoj), ne zavisi ni od koga, ima pare, vojsku, svoje saveznike... i najbitnije Evropa zavisi od rusije, a rusije ne zavisi od evrope. i to je najveci "greh" Vladimir Putina.
(kako bi rado zapadni dusebriznici uveli "demokratiju" i u rusiju.. ali eto ne mogu...)

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Sudeci po ovim "pro-ruskim komentarima" ovde, ne mogu da se "otmem utisku" da ce SRS Vojislav Seselj, na sledecim izborima 16. Marta sa svojim predizbornim obecanjem "I Kosovo i RUSIJA" osvojiti APSOLUTNU VECINU !

mujcinovic salih

pre 10 godina

Ne verujem da bi EU i SAD intervenisale u slucaju agresije.Pokusaj bi izazvao svetski rat a posledice bi bile nesagledive.Amerika bi usla u rat kad bi bila napadnuta clanica NATO pakta-Ukrajina to nije.Rusija mora da vodi racuna sta ce preduzeti jer Ukrajina ima atomsko oruzje.Plus stvorilo bi se zariste na granici rusije koja ima mnogo neprijatelja u okviru svojih granica.Povecala bi se opasnost od terorizma koja je i sada velika.Ne verujem da bi rusija to mogla da izdrzi.Verovatno bi prosla kao u Afganistanu?Zato bi bilo najbolje da se dogovore.Licno ne verujem da su rusi ugrozeni u Ukrajini ta prica je maslo KGB.To smo vec imali prilike da vidimo,znamo kako se zavrsilo!

Stop Diktaturi

pre 10 godina

(ne vredjam novinare,svi znamo da USA/EU Diktira sta ce novinari da pisu,sta smeju,a sta ne...i ko ne slusa dobija...otkaz ) to je ta njihova demokratija
A to Javno su zapravo ti Mediji,i oni sad putem medija ne pricaju nista Putinu,oni kad zele sa njim da pricaju oni ga pozovu i pricaju.
Ova JAVNA upozorenja su iskljucivo usmerena protiv Rusije,a namenjena su nama,obicnim "smrtnicima" kako bi nama manipulisali,tacnije oni tako "kreiraju" realnost.

A Rusija ih ne farma 2% Sto njih najvise boli.
nije Putin ovi nasi iz CZ i PFC pa da na 2h daju neke Izjave.
Tako ste npr za rat 99te po EU medijima mogli svasta da se nacitate od toga kako mi koljemo albance,i jedemo sopstvenu decu.

Dan kada novinari postanu STVARNO NEZAVISNI,kada se odbrane od svih tih zlikovaca zbog kojih moraju da pisu svakakve gluposti i pravdaju njihova nedela.
Tog dana ce SLOBODA da pobedi,tog dana znajte, da ste zaista SLOBODNI.

a EU,USA i NATO ce bankrotirati,a najverovatnije im sledi i raspad, pobuna naroda,a "vladari"koji su ojadili narode,svoje porodice nacinile milionerima ce zavrsiti kao jadni Gadafi.

Luka Vukic

pre 10 godina

Evropa ponudi Ukraini sporazum o slobodnoj trgovini da bi zastitila svoju ekonomiju Ukraina zatrazi nekoliko milijardi eura
Evropa ne nadje vise od 6-700 miliona, Rusi dadose 15 milijardi.
Evropa izvede opoziciju na ulice Kijeva, sto ce reci zasto da placamo kada moze dzabe.
Ukrajina poce da se raspada, Evropa posla govornike na Majdan da podrze opoziciju.
Kada odnese djavo salu, potpisase - garantovase sporazum Vlasti i opozicije.
Sutradan padose glave i ponistise sporazum.
Evropa sada bi kao i dala neke pare, ali bolje da to uradi MMF...
SAD znajuci da je Evropa vojni patuljak moze samo usicariti sukobom ruije i Evrope...
Rusi to znaju i ne daju...Cena je vec velika, a sta ce biti ....Putin za sada dobija sve bitke redom. Ukraina je u panici jer novo rukovodstvo sasvim politicki neiskusno je suoceno sa opasnim ratom....Ispade da je Klicko nokautirao svoju rodnu zemlju...

ZOONLOGONECHON

pre 10 godina

Jedno je voleti Ruse jedno je biti realan.
Ruska ekonomija ne moze sa EU i Amerikom. Obe strane
bi trpele posledice, ali Rusima opada vrednost Rublja i privreda
je bazirana samo na nafti i gasu. Bogati Rusi vec godinama
iznose pare iz Rusije. Ovde nece Ameri intevenisati vojno,
ali ekonomski!!!

m

pre 10 godina

Postavio vas je u takvu poziciju da mozete da mu pljunete pod prozor, i to transparentno i demokratski! E, moje demokrate! Sto bi se reklo "ko se maca lati...."! Zaiste niste trebali da cackate mecku i da se mnogo folirate po svetu!

dseu

pre 10 godina

Vladimir im je sve objasnio! Ameri su za nekoliko pisarčića u svojoj ambasadi u Teheranu poslali svojevremeno armadu helikoptera i brodova! Normalno je da za malo veći broj svojih Rusi pošalju "malo" veću armadu! xexexe

mail

pre 10 godina

Ajd sto ne volimo Obamu i Amere, ima logike. Ali kada bi neki psihijatar mogao da objasni ovu ljubav za Ruse i Putina ?? Samo da ne pominju pravoslavlje, jel 99% ovih sto se klanja Rusima, nece u nedelju na liturgiju sigurno.

Observer

pre 10 godina

Konačno su vam se vesti počele poklapati sa onim sa RT. Mada nigde nisam video da je B92 objavio poziv ovih Kijevsih nacista Dokuu Umarovu, vođi islamskih terorista da pokrene napadae na Rusiju i tako pomogne borbi protiv zajedničkog neprijatelja i najavu da će Ukrajina istupa iz sporazuma o ograničavanju i proliferaciji nuklearnog naoružanja i da će ponovo početi da pravi nuklearno oružje (realno ne bi im trebalo više od 6 meseci za prvo, pošto već imaju know-how i postrojenja). U svemu ovome mene je najviše frapiralo ponašanje Zapada jer mi nije jasno kako uopšte imaju stomak da OTVORENO podržavaju ove OTVORENE naciste. Pogotovo me je frapiralo ponašanje Nemačke, koja već ima takvo nasleđe kakvo ima, i trebalo bi toga da se čuva.

BadBoys

pre 10 godina

Mogu da urade,kako ne mogu?oni u najvece rade
evo svakih deset minuta oni daju neko novo saopstenje za javnost

i dalje nam valjda objasnjavaju kako su oni Good Boys, a Rusi su Bad Boys
Ali nesto im ne uspeva.

Mother Russia

pre 10 godina

Nikada mi se nije desilo da mi svaka recenica nekog clanka na b92 nahrani dusu ovako kao sada. Hvala dragom Bogu, hvala onome koje napisao ovaj clanak, a hvala i vama sto ste ga preneli.
Daj da se konacno i mi u Srbiji slozimo oko stava da se mora saradjivati i sa jednima i sa drugima, a ne slepo ici na istok ili na zapad. Mislim da je to najbolje razumeo stari i prevejani mag koji je skoro napisao i knjigu na tu temu, doktor Vojislav Kostunica.

Muzicar

pre 10 godina

Znam da je u srbiji najvise proruskih ljudi....ali da budemo realni, Ukrajina je iskoriscena od Rusije dugo vremena, i sada bi najbolje bilo da Krim pripadne Rusiji a Ukrajina nastavi put prema EU....

Aron

pre 10 godina

Ne mogu zato što je to ruska interesna sfera.Jer Rusija možda nije super sila kao što je to bio SSSR ali zato jeste regionalna.Oni(SAD i EU)bi mogli da se umešaju ali bi to pogoršalo znatno trenutno idealne odnose koji traju među velikim silama zadnjih 25 godina.Svi danas lepo sarađuju u svetu i nema više one tenzije što je bila nekada kada je svetu pretila nuklearna kataszrofa i Treći svetski rat.Ima tenzija nije da nema ali to je sve veštački i radi se samo o građanskim ratovima.I to samo zato da nebi propala to jest da bi funkcionisala ratna industrija kako u Americi tako i u Rusiji.Evo odličan primer je Sirijska kriza,SAD nisu napali Asada samo zato što se u Siriji nalazi ruska baza i što godišnje Sirija od rusije kupuje robu u vrednosti od 20 milijardi eura,od toga 4 milijarde na oružje.A kada je bio slučaj Gadafijem Rusi su ga pustili niz vodu i nisu stavili veto na odluku SB o ograničenim napadima NATO-a.Zašto? Vrlo jednostavno,Gadafi nije kupovao rusko oružje već više od 25 godina i spoljno trgovinska razmena im je postala vrlo simbolična tako da im je bilo apsolutno sve jedno šta će da rade sa njim.

AlekS

pre 10 godina

Sudeci po ovim "pro-ruskim komentarima" ovde, ne mogu da se "otmem utisku" da ce SRS Vojislav Seselj, na sledecim izborima 16. Marta sa svojim predizbornim obecanjem "I Kosovo i RUSIJA" osvojiti APSOLUTNU VECINU !
(Bucko razmisljam, 2. mart 2014 08:03)

Kako da ti kazem "Bucko", obzirom kako stojimo ekonomski, politicki i kakve su nam sanse da sa dosadasnjim "ekipama" na vlasti nesto popravimo u nasim mizernim zivotima, ne bi me cudilo da se to desi. Mozda bi se nesto i promenilo u "nasu "korist.

guja

pre 10 godina

Koga bre da kazne? Odakle bre njima pravo da kažnjavaju bilo koga. Mogu neke jadne i bedne. Žute banke nemaju, a prete praznim puškama. Pa Somaliju nisu mogli da kazne. Spickali su svoju lovu, pa bi da pljačkaju i dalje. Amerikanci sada liče na naše napumpane dizelaše što parkiraju kradena kola ispred kafića, uđu unutra, mršte se, ne plate par viskija i red bulova i idu dalje da se mršte. Ali Ukrajina je ipak seljačka kafana u kojoj svako ko ne plati piće, dobije batine. Pa dok je trajala Olimpijada u Sočiju i glupost u Kijevu, Rusi su im parkirali brod na sto kilometara od Majamija. Možete da mrzite Putina i Ruse koliko hoćete, ali tresu američke zlotvore i evropske neofašiste ko sline. A sline i jesu. Drljave, licemerne i pokvarene sline. A sada nemaju ni para ni drugara. Pa neka je Putin autokrata i diktator, ali protivteža je novom fašizmu. Izvinite molim vas. Slobodniji je onaj koji nema ništa, nego onaj što ima mnogo, a dužan je 2 x mnogo. Vidi se kraj Americi, najvećoj prevari u istoriji. Stara Evropa će se izvući opet na foru, ali u mišijoj rupi. Zanelo se hohštaplersko društvo, da kazne Rusiju. Jel važi ovaj novi propis, ako Rusija plati kaznu za osam dana, plaća pola. Ako prizna grešku, daje pola Sibira. Nek pošalju ovog Austrijanca, gospidina Kurtza pa neka naplati kaznu u Moskvi. Mož' da dobiju i EU i Amerika samo nešto u obliku njegovog prezimena. I ne morate da objavite, baš me briga. Objavili, neobjavili, takva je situacija.

Bljak

pre 10 godina

Amerika ima resenje! Moze da posalje ove balkanske velesile, koje su clanice NATO pakta ili teze ka njemu.Eto im prilike da se dokazu na ravnopravnom neprijatelju!Da vidimo strucnjake iz "oluje" kako prave strategiju.

M.M.

pre 10 godina

Ovi izopaceni sa zapada opet pokusavaju da uvuku Rusiju u rat!Jos od 2008-e godine je bilo jasno da se ekonomska kriza ne moze zavrsiti bez krpnog rata.Nadam se da do njega nece doci.Sto se tice rusa oni su 100 posto u pravu.Polovina stanovnistva Ukrajine su Rusi i tamo se prica iskljucivo Ruski jezik.Oni ne znaju Ukrajinski.To je kao i kod nas u Jugi,komunisticke granice..Samo sto Rusija nije Srbija i taj scenario sa zapada nece proci!

e

pre 10 godina

Gospodo Amerikanci! Dobro je da Vi želite civilizovane razgovore sa Rusima, kao i sa svim drugim državama o problemima koji potiču od drgih i Vas. Nevolja je u tome što Vi želite da rešite te probleme isključivo i samo onako kako vama odgovara i ne dozvoljavate sagovornicima da isti problem delom reše i u svoju korist. Netreba puno mudrosti da se to vidi. Sa svima kojima imate ili ste imali konflikt učinili ste sebi medveđu uslugu jer vas tamo mrze ne samo vlade, već i narodi.Razmislite o tome? Vi ste velika bogata zemlja reklobise sami ste sebi dovoljni. Nedirajte druge i imaćete više prijatelja, ako vam je stalo do prijatelja. I obrnuto dozvolite drugima da žive,podižu svoju decu i raduju se životu.Svi mi koji smatramo da smo slobodni i izražavamo svoje želje i strepnje zabrinuti smo za sebe i svet koji nas okružuje!

Mirko

pre 10 godina

Da, pa kad Obama dobije ovlašćenje od američkog parlamenta koji veze nema sa Sirijom i ostali njihovi predsednici da šenluče po svetu onda je to u redu? E sad da vidiš kako je.. Rusi. Krvavo.

alex

pre 10 godina

Baš me briga i za Ukrajinu, Rusiju,EU,USA.... jel ima ovde kod nas posla? Kako živimo? Sve nam potaman pa se bavimo tudjim problemima kao da od nas nešto zavisi. Man'te se ljudi i gledajte kako da nam bude bolje. DOSTA JE BILO!

Aleksa1

pre 10 godina

Citam mnogo pristrasnih komentara u zadnje vreme na ove dogadjaje ali cinjenice su da Rusija jeste ovim izvrsila agresiju na suverenu drzavu i time povredila sve medjunarodne sporazume, sa druge strane, Amerikanci su im svojim ponasanjem i primerima u zadnje vreme dali za pravo da to urade. I jedni i drugi jure dominatan polozaj u svetu, sto se Ukrajine tice, Ameri i EU su potpaljivanjem demonstracija i nasilnim rusenjem vlasti koja nije htela da potpise sporazum sa EU sami sebi napravili jos veci problem koji nisu ocekivali... mislili su da ce pridobiti sve blagodeti Ukrajine time sto ce nasilnim putem zameniti legalnu vlast za onu koja njima odgovara (kao sto su radili u mnogim drzavama) e ali jedino na sta ocigledno nisu racunali je to da je takav sled dogadjaja Moskva prizeljkivala, iskusno su sacekali i iskoristili su to kao povod za agresiju i otimanje teritorije... Ovaj put su se malcice preracunali mada znajuci sisteme rada NATO masinerije plasim se najgoreg... a postoji i onaj problem, ne bi oni da se kace sa Rusijom ali opet ako precute to ce znaciti da vise nisu jedina dominantna sila u svetu pa ce nastati niz drugih problema za njih jer ce mnogi prestati da ih se plase i da ih postuju, pocece mnogi da se okrecu Rusiji i Kini. Ameri su sad na potezu, precutati ili 3.Svetski rat. Videcemo, nadajmo se miru... mada nesto me plasi da je ovo pocetak kraja...

Anarchy

pre 10 godina

Jeste li znali da je EU "region" u kome ima najvise siromasnih,mnogo vise nego "bogatih" ,i kad bi se pravilno raspodelio taj novac svi bi ziveli mnogo lepse..."bogatije",ljudi nebi gladovali i ziveli na ulici

PaciFist

pre 10 godina

Svi su oni isti. Ratuju za teritorije a zabola ih za narod.

Ako pola naroda zeli na zapad a pola na istok treba da se podele pa kud koji.

Putin je vec izvrsio invaziju poslavsi vojsku na teritoriju druge drzave

goran

pre 10 godina

Mislim da se zapad preracunao sa ovim pucem u Ukrajini,posto verovatno nisu bili svesni da ce Rusija ici ovoliko daleko, posto su videli da ne mogu finansijski da dobiju Ukrajinu, pokusali su pucem sa ultra-desnicarima sa zapada zemlje da sruse legitimnu vlast u cemu su i uspeli ,pa su onda pomislili da ce Rusija olako da prihvati cinjenicno stanje (koje je sve samo nelegitimno) i da popusti pod pritiskom, medjutim Ruski Medved se probudio i nema nameru da odustane od zastite svojih interesa ,tako da zapad mora da cini ustupke sada Rusiji ukoliko zeli da umiri Rusiju ,jer ako vojska krene da rasciscava Ukrajinu nece se samo zaustaviti na krimu vec ce uzeti vise od pola Ukrajine jer na to ima legitimno pravo ,svuda gde ima vecinskog ruskog stanovnistva Rusi ce staviti sve pod svoju zastitu u to budite uvereni,sada Evropa sa NATO-om verovatno pokusava da ublazi stetu, videcemo sta ce nam doneti naredni dani uglavnom ukoliko tzv. vlada iz kijeva pokusa da bilo kojim putem vojno intervenise u krimu ,sami sebi ce potpisati smrtnu presudu zgazice ih Rusi kao nista ....Nisam za rat i nasilje jer nazalost mnogo nevinih ljudi strada ,najvise bih voleo da se sva ova kriza resi mirno, ali nazalost o tome nisu razmisljali majdanovci koji su na svaki moguci nacin upirali prst u oko Rusiji , pa su jos kao prvi zakon izglasali brisanje ruskog jezika ,e pa braco Ukrajinci niste smeli sami sebi da skacete u stomak ,trazili ste gledajte !!!

rex

pre 10 godina

Ono sto je bitno reci u ovom slucaju je to da su zapadne sile odlucile da Rusiju uvedu u nekakvom obliku rata sa komsijskim drzavama da bi taj isti zapad mozda konacno ostvario cilj u Siriji i da bi pritom Rusiji porucili- E da ovo vam je kazna za to sto ste nam se suprostavili kad smo Siriju hteli napasti !Naravno kad Sirija padne ide i Iran i na kraju ostade Rusija okruzena Zapadnim plemenima !

heroji svih zemalja poubijajte se

pre 10 godina

(EU Citizen, 2. mart 2014 08:21)

Ne gospodine kapitalisto. To se dešava kada vi kapitalisti postanete toliko alavi, da jureći za jeftinom radnom snagom čitavu industriju premestite sa zapada na istok i tako postignete da tehnologija postane dostupna istoku, da na istoku bude dalje razvijana i usavršavana. Potreba zapada da parazitira na sirotinji je dovela do toga. Osim toga, ako je Jugoslavija propala jer smo je mi svi pokrali onda je Zapad probao jer ste ga vi kapitalisti pokrali, jer šta je drugo nego krađa kada država preuzme dugove banaka koje ste vi napravili vašim kamikaza poslovanjem...

Igor

pre 10 godina

Mogu samo Putinu da pljunu pod prozor.
Putin nece da da Ukrajinu nikada. Pitanje je samo trenutka kada ce on da digne vojsku i da useta u nju kao da je njegova. Ukrajinska vojska ce se razbezati kao sto je to ucinila Sadamova u Iraku 2001. Bice sve gotovo za par nedelja. Ima Ukrajina vojsku, ali nije ni velika ni jaka kao ruska, plus moral na niskom nivou.

Miki

pre 10 godina

Mogu da nesto urade.Kako da ne mogu.A to je,da stave pamet u glavu.Ako pokusaju bilo sta Rusija ce ih zgaziti kao muvu.Toliko su jaki.Ameri kokodacu,da bi ostavili utisak da su i dalje "opasni".Ali svako je jak dok ne naidje na jaceg od sebe.Zato je moj savet: ni U LUDILU...jos jednom: NI U LUDILU ne pomisljajte da cackate ruse!

Mujo11

pre 10 godina

Da li SAD i EU išta mogu da urade

E, pa kad su mogli nekada rusiti Berlinski Zid, demontirati i rasturiti Sovjetski Savez i Vrasavski Pakt, valjda mogu da pomognu malo i Ukrajinu?!
Sve je to oko Ukrajine izplanirano, mozda deset i vise godina prije?!
To je pocetak onoga sto se desava i sto ce desavati u i oko Ukrajine(nadamo ne i sire), a ne kraj! Pobjednik na pocetku izgleda da je Rusija, ali to je samo pocetak "utakmice", nazalost krvave "utakmice"?!

Dragan

pre 10 godina

''Ruski predsednik Vladimir Putin do sada je zanemario nekoliko izričitih američkih pretnji, među kojima je odustajanje Obame od učešća na međunarodnom samitu u Rusiji ovog leta i obustavljanje trgovinskih pregovora koje je tražila Moskva.''


A ja ocekivao neke zesce pretnje od Obame tipa uvodjenja sankcija i sl. Posle Gruzije i Sirije, ovo je jos jedna pobeda Rusije.

Boris

pre 10 godina

Krim je Rusija i uvek bila nelegalno oteto i pripojeno Ukrajini od strane Komunista !
Ja neznam sta tu nije jasno treba da se vrati u sastavu Rusije gazda dolazi po svoje.
Za sve ostalo izbori pa nek narod kaze svoje.

vosax

pre 10 godina

@DinoNYC
postovani, amerikanci nemaju par biliona ili kako vec dolara kesa, nego imaju duga(basnoslovna cifra) koji nebi mogli otplatiti u narednih 150 generacija, a nema smisla vise povecavati granicu istog!! zbog toga duga ce ici siriti demokratiju i stititi svoj interese svuda, pa izmedju ostalog i u Ukrajini s polu-pismenim bokserom i par lopova!!! pozdrav...

sedici

pre 10 godina

ajde ovako da postavimo stvari: amerika od raspada sssr-a (u kom je i sama ucestvovala) daje sebi za pravo da intervenise gde joj se svidi i gde su, po sopstvenoj proceni, ugrozeni njihovi nacionalni interesi. kada mi neko objasni koji su nacionalni interes imali u somaliji, bosni, kosovu, afganistanu, iraku, libiji, siriji i sada u ukrajini, poverovacu u bajku o zapadu. rusi ne rade nista sto vec nije vidjeno i uradjeno od strane zapada. razlika je samo sto oni imaju nacionalne interese i to ne hiljadama kilometara od rusije, vec na granici rusije. vidim da ovde ima mnogo onih koji na pomen rusije i putina pocinju pricu o despotu, tiraninu i da ga uporedjuju sa hitlerom a velicaju klicka i ekipu kao oslobodioce ukrajine, demokratsko svetlo na kraju mracnog tunela. ako cemo iskreno, bas te demokrate su na silu (zna se uz ciju pomoc) oduzele vlast legalno izabranim vlastima u ukrajini, pritom ubijajuci policiju i unistavajuci grad. razlog, janukovic nije hteo da udje u evropu. a sta je evropa nudila? za potrebnih 35 milijardi evra, eu je nudila 1 (jednu) a rusi 15 (petnaest) i jeftiniji gas (od kog ukrajina, inace, zavisi). zatim, potpisali su sporazum sa predsednikom drzave o prevremenim izborima i ispunjenju njihovih zahteva, a onda su se sutradan p..isali na dogovor i raspisali poternicu za janukovicem. demokratski, nema sta. ako je to demokratija o kojoj pricaju i koju hvale, meni ne treba

gile

pre 10 godina

Mogu i to vrlo lako - SAD i EU mogu da obore cenu nafte, sto Rusima i te kako ne bi islo u prilog.
(Guardian, 2. mart 2014 10:12)

Pa sto ne obore , sto nisu oborili odmah na pocetku ? Rusija je imala veliku korist a zapad stetu imali su 10 godina fore da obore i tako uspore Ruski rast zasto nisu ? Sada zbog Ukrajinske bede ce da obaraju cenu nafte smesno , pored toga sto u Ukrajini nemaju nikakvu koris finasijsku samo stetu mora da odvoje najmanje 30 milijardi kesa .

Штилцована Катаболцна

pre 10 godina

@Luka Vukić
Баш њега брига, његова родна земља је Киргистан, живи у немачкој а само памет продаје у Украјини.

cacc

pre 10 godina

Hm... A šta ako je ovo samo igra da se skrene pažnja sa Venecuele u kojoj su nemiri takođe. Ameri to rade veoma dobro. Razvuci Ruse, jednu bitku ćeš dobiti sigurno.

heroji svih zemalja poubijajte se

pre 10 godina

Da li SAD i EU išta mogu da urade? Da ni ništa nisu radili do ovoga ne bi ni došlo. Pobuna u Kijevu je organizovana i finansirana od strane njih. Što je najgore ne bi oni tako lako pobedili da Putin to nije hteo, pošto su očigledno bili prisluškivani, i sve se odvija po planu...

don't want to study on a G.I. bill

pre 10 godina

Pametnije im je da brinu da li Kina zaista planira da se postepeno reši američkog duga na kojem sede? Evo skoro su se rešili 50 milijardi dolara u obveznicama. A to je 3.6% koliko kinezi drže u US treasury...
Što kažu ono, ako si već upao u septičku, drži usta zatvorena i ne maši rukama...

zoran

pre 10 godina

Dobi nobelovac par cushki od Putina pa mu glava zvoni sve u shesnaest. Moze da se pozali onom bokseru, jer taj ima isksutva sa takvim pojavama koje su cheste u njegovom intelektualnom poslu, a to je batinjanje.
Nobelovac i bokser su najjachi na pristojnoj udaljenosti od Rusije. Nobelovac bije iz Vashingtona, dok bokser dize revoluciju iz Nemachke i mobilise narod.

Đorđe

pre 10 godina

Verovatno ništa, sem medijskih spinova i par vanrednih sastanaka. Niko ne želi konfrontaciju s Rusijom. Obama, hvala Bogu, nije jastreb, a Evropa se greje na ruski gas. Malo drame i to je to.

Jahorina

pre 10 godina

Očigledno da je Rusija dala svima , a naročiti SAD do znanja , da će oni po svaku cenu štiti svoje interese u Ukrajini i upozorila da se u te stvari niko sa strane ne meša.

svi (ni)su isti

pre 10 godina

@ (mozda i ovako?, 2. mart 2014 12:50) - slazem se sa tvojim komentarom. Prosto je bolo oci koliko se Janukoviceva policija uzdrzava od upotrebe vatrenog oruzja. Da se ne lazemo - za onoliki haos je na kraju palo iznenadjujuce malo zrtava (mada je steta i za jedan jedini zivot, ali ovo su bile izuzetno komplikovane okolnosti). Ubedjen sam da je to Putin zahtevao od Janukovica. Da je policija krenula masovno da puca u demonstrante odmah bi tu uleteo NATO. Ovako su ih Rusi vrlo vesto nadmudrili.

mozda i ovako?

pre 10 godina

Pa mozda je sve lepo pametni Putin i smislio i sproveo u delo.Prvo sacekao da se zavrse OI,pa dopustio da Predsednik Ukrajine padne,da bi iz glupe logike zapadnih drzava ,koje su poletele da prevuku Ukrajinu na svoju stranu,imao neki izgovor da stavi pod svoje Krim za vek vekova.I covek resio problem,a da budemo iskreni ovi sa zapada mogu da mu dodaju peskir da obrise ruke posle obavljenog posla,uostalom kao i on njima kada nesto svoje odrade u svetu na svoju ruku....mozda je bilo i tako, ne mora da znaci???

МосквичБ

pre 10 godina

Ако САД штити своје интересе 10.000км далеко од својих граница, онда то може. А ако Русија штити своје пред прагом, е онда то не може?!

jegor

pre 10 godina

Ukrajina ne poseduje nuklearno naoruzanje.Sporazumom iz 1994.god koji su potpisale, izmedju ostalih, i SAD, Ukrajina se obavezala da ce nuklearno oruzje (nesto manje od 2000 projektila) zaostalo na njihovoj teritoriji nakon raspada SSSR predati Ruskoj Federaciji. Ta predaja nuklearnog naoruzanja je okoncana 1996.god.Kasnije su Ukrajinci predali i preostale zalihe obogacenog urana, takodje RF. Takodje, ukrajinska vojska je jako slaba u poredjenju sa ruskom vojskom. Ukrajinci su raspadom SSSR nasledili dosta velike kolicine modernog naoruzanja, ali su to naoruzanje u poslednjih 20-ak godina rasprodali, a istovremeno zbog siromastva jako mala sredstva su ulagana u modernizaciju i naoruzavanje vojske. Ukrajinska vojska je jos dodatno oslabljena poslednjim reforma, odnosno prelaskom na profesionalnu vojsku i sluzenje vojske po regionalnom principu (npr. ukrajinske vojne jedinice na Krimu popunjavaju ljudi sa Krima, u Donbasu ljudi iz Donbasa itd.). A u vojsci su prisutne istovetne podele kao i u ukrajinskom drustvu i drzavi.