Sreda, 26.02.2014.

13:17

Test borbene gotovosti ruske vojske

Predsednik Rusije Vladimir Putin naredio je "test borbene gotovosti u centralnim i zapadnim delovima zemlje", prenose svetske agencije.

Izvor: B92

Test borbene gotovosti ruske vojske IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

иди и смотри

pre 10 godina

"pretnja sanitarno-epidemiološkog karaktera" je najjači deo izjave :)
E dosta je otimanja Lebensraum-a na istoku, treći put i Bog pomaže, Russia do it !

mi6

pre 10 godina

A najbolje bi bilo da ih ostavis na miru da sami rese svoje probleme.
(crni domino, 26. februar 2014 19:30)
Crni, zna se da su se Rusi uvek borili protiv fasista, a ovi puc u Kijevu su odradili sa fasistima, Rusi imaju legtimno pravo da se bore protiv fasizma na svojim granicama, isto kao sto su bili "ugrozeni" americki interesi u Vijetnamu, koji se bas i ne granici sa Amerikom.
A sada ce da gledaju kako to Rusija resava, mogu cak i da ih ogovaraju, kao i u Gruziji.

Vojska se ne dize tek tako

pre 10 godina

Na toj "vezbi" koja je priprema pred ratna dejstva (samo naivni ljudi, odnosno koji ne poznaju vojnu materiju misle da je to paradiranje povodom svecanosti) je ukljuceno 150.000 vojnika. To nije "obicna" vezba. Zasto se precutkuje taj podatak? On govori vise nego 150.000 napisanih reci.

crni domino

pre 10 godina

Putine, ostavi se zveckanja oruzja, vidis bre da ti privreda posustaje, puko si ko zvecka sa Socijem, mafija ti drma Rusiju, zapad ti okrece ledja... Samo ces vecu muku sebi da navuces!
Slab si na duze staze... ne zivi se vise od patriotizma... a narod ti nije bas sit i sretan! Promenila su se vremena mnogo, a ti zaostajes svakim danom!
Nemoj Ukrajince da guras u grudi. Poguraj ih u ledja ako mozes...
A najbolje bi bilo da ih ostavis na miru da sami rese svoje probleme.

Velaskez

pre 10 godina

Pa ajde bre Rusijo, korak po korak i dođoše do tvojih vrata. Nadam se da ovi "demokratski revolucionari" putuju sa povratnom kartom - ali do Amerike.
(Dunster, 26. februar 2014 17:13)

Dunster, vidim da si (bezrazložno) egzaltiran, zapravo pun negativne energije, ali čisto za tvoju informaciju - NATO je na "vratima" Ruske Federacije još od 2004 (ulaskom Estonije i Letonije u NATO pakt). Da te dodatno informišem, u to vrijeme u Rusiji je predsednik bio upravo Putin. Možda ti ovi podaci budu korisni u budućem javljanju...

Nerviranje, srbima radovanje

pre 10 godina

za (EU Citizen, 26. februar 2014 16:49)

Toj istoj " američkoj ratnoj mašineriji koja decenijama raspolaže desetostruko većim sumama" nešto ne polazi za rukom da srede odrpane talibane na magarcima i kalašnjikovima u Avganistanu već dvanaestu godinu zaredom (a da ne pričam da su i ostali duže nego Sovjetska armija na vrhuncu svoje moći)

Dragoljub

pre 10 godina

@Istoricar: Jos da dodam: Truman nije dosao na vlast "voljom korporacija" vec voljom Ustava USA. Nakon sto je predsednik Ruzvelt umro, podpredsednik, tj. Truman, je po sili Ustava postao predsednik. To biste Vi, kao, jelte "istoricar", trebali da znate.

Dunster

pre 10 godina

Pa ajde bre Rusijo, korak po korak i dođoše do tvojih vrata. Nadam se da ovi "demokratski revolucionari" putuju sa povratnom kartom - ali do Amerike.

Dragoljub

pre 10 godina

Koliko znam, USA su se u II svetski rat ukljucile 7. decembra 1941. godine, a ne "pred sam kraj rata". Broj americkih zrtava u II svetskom ratu je bio 418,500, a ne 250,000 (http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_II_casualties). Konacno, SSSR moze da "zahvali" tolikom broju svojih zrtava svojoj nespremnosti za rat, Staljinu koji je nekoliko godina pre toga u cistkama obezglavio Crvenu armiju (Tuhacevski, Bliher i mnogi, mnogi drugi), nakaradnoj strategiji, itd. itd.

Suvereni demokrata

pre 10 godina

Svidja mi se opis vezbe,testiranje borbene sposobnosti ruske vojske protiv teroristickog, epidemiloskog sanitarno tehnogenog karaktera,hahahahahaahaha.

V P is whatching...

pre 10 godina

Rusija ce da anektira uskoro po malo od svake svoje susedne zemlje,ostatci ce sami uci u novo rusko carstvo koje ce stajati naspram giganstke evropske drzave sa sedistem u Berlinu,a mi pod sljivu..

Istoricar

pre 10 godina

U II sv. ratu je poginulo 25 miliona Rusa. Oko 250.000 Amerikanaca je poginulo, koji su se vojno u rat ukljucili pred sam kraj ionako. Da nije bilo ruskog naroda svet bi drugacije izgledao. Zivim u Americi, ako je to bitno uopste, i svi pismeniji ljudi ovo znaju. I oni su svesni svaleracije Cercila, neodlucnosti Ruzvelta i verovatno njihove zajednicke strategije da puste Hitlera i Ruse da oslabe jedni druge. Ruzvelt i Volas su bili blizi Staljinu i njegovim zaslugama nego Cercilu. Sve je krenulo niz vodu kada je umro Ruzvelt i na vlast prevarom dosao retardirani Truman potpomognut korporacijama. Tu su Amerikanci prodali Ruse i dogovor sa Jalte. Cudesna istorija.

Velaskez

pre 10 godina

@Istoricar

Sve si tako lijepo opisao. Još samo da ljudima ovde malo pojasniš kako je u WW2 Amerika upućivala pomoć SSSR-u. Da ne pominjem "borbena sredstva", nego je u pitanju bila i hrana (SSSR dakle nije mogao ni da prehrani vlastitu vojsku, pa su im trebale konzerve i brašno iz Amerike).
Ti bi mogao dati više detalja, jer ti si ipak čovjek koji dobro poznaje istoriju.

EU Citizen

pre 10 godina

@perungromovnik
Izvinite, nisam mislio da je smešna u odnosu na, recimo, mongolsku ili gruzijsku vojsku, :) daleko od toga, za takve države je Rusija velika i respektabilna sila, ali je u poređenju sa američkom ratnom mašinerijom koja decenijama raspolaže desetostruko većim sumama ruska vojska po skoro svakom parametru zaista smešna i potpuno inferiorna, i ne znam šta je tu sporno (osim možda u glavama zaluđenih srpskih rusofila koji žive u fantazmafgorijama o nekoj navodnoj vojnoj ili, ne daj bože, privrednoj sili zemlje koja ima godišnji nacionalni dohodak Italije sa duplo više stanovnika :) ), da ne mislite, da nije tako, da ruski postboljševički kriminalni vlastodržci, žedni para i moći, ne bi odavno divljali i kabadahisali po svetu, umesto što gaze kao po jajima da ne bi dobili po prstima? :))

Zlopamtilo

pre 10 godina

Većina stanovništva Autonomne republike Krim - nisu proruski orijentisani - nego su Rusi!
(Plavić, 26. februar 2014 13:42)

Da ali to nije politički korektno sada reći .Nešto slično mediji i razne organizacije praktikuju sa Kosovom već dosta dugo ,naime kada se govori o zločinima nad Srbima kaže se ,perfidno , zločini nad nealbancima i tako to ljudima polako ulazi u svest da na Kosovu žive Albanci i nealbanci i to se ponavlja unedogled .Tako će verovatno i sa Krimom da bude Ukrajinci i neukrajinci .Da li će ikad iko od velikih demokrata da se založi za prava Rusa u Ukrajini ?Teško.

komentar

pre 10 godina

Pa i Amerika bi podigla borbenu gotovost da je Meksiko u rasulu ko Ukrajina. Ameri bi da cackaju mecku gde se ne pitaju sto iskreno ne bih preporucio.

analiticar

pre 10 godina

nema nikakvog rata, nema nikakvih tenzija medju velikim silama...amerikanci (nato) povlace vosjku sirom sveta, smanjuju budzete a sada ce da ratuju sa rusima?...sve je vec dogovoreno podela ukrajine svakom po malo,ostase ukrajinci izigrani kao i nekada jugosloveni...

perungromovnik

pre 10 godina

@EU citizen
Razumijem daje neko antiruski nastrojen i to je skroz u redu, ali reci za ruse da im je vojska smijesna je u najmanju ruku neobjektivno.

Zlopamtlo

pre 10 godina

Samo vi testirajte borbenu gotovost, samo pazite da stvarno ne naljutite Amerikance, jer ste onda sa svojom smešnom vojskom borbeno gotovi :))
(EU Citizen, 26. februar 2014 14:40)

Ne ,gotov je narod ,a ako neko testira nečiju i svoju borbenu gotovost iznova i iznova onda su to ameri .Stiče se utisak da ništa drugo ni ne rade .

Eurocrem blok 100g neto

pre 10 godina

Po meni cela prica oko Ukrajine,je na prvom mestu test inteligencije!Sasvim je predvidivo da ce Rusija braniti svoje interese na Krimu i Sevastopolju!Za one koji su mislili drugacije,test inteligencije ne vazi,jer uzimaju se u obzir samo kandidati ciji QI,nije ispod nule.Jedini indikator ruske inteligencije,je izbor trenutka u kom ce reagovati.Za Ukrajinu postoji vise etapa;za sada je prosla sve etape bez uspeha,zahvaljujuci dzokerima,pozajmljenih od EU!Trenutni skor:Nema vise dzokera,ali nema veze,jer ni Ukrajina nema cime da ih plati.Sledeca etapa je:???Ukrajina,tacnije,deo Ukrajine,na ruskoj vojnoj vezbi,sa bojevom municijom.Ako odustane moze da povrati jednog dzokera.Eu je sve dzokere ustupila Ukrajini,te test nastavlja sa jednim kviskom.Kao i za Rusiju,jedino merilo je dobra odluka u pravom trenutku!Kao i Ukrajina,nije uspela ni na jednom testu,ali svoj neuspeh moze u svakom trenutku da svali na Klicka,ipak je on pretrpeo teske udare!U tom slucaju,mogla bi da povrati nekog dzokera.Ko nije upucen u ruski vojni arsenal,moze da bude optimista,oni koji su upuceni,pridrzavaju se racionalnih izjava i odluka!Ima onih koji veruju da je hibernacija,tokom ZOI,bila duboka i potpuna!Treba da se zapitaju da li Putin,zaista lici na medveda ,ili vuce malo na macora?Dobro,mozda je malo mesanac?Cak i da je ceo medved,hibernira samo jednim okom!U svakom slucaju,ako Rusija krene u odbranu svojih interesa,svet vise nece biti isti!A vec odavno je gori nego ikada!

EU Citizen

pre 10 godina

Samo vi testirajte borbenu gotovost, samo pazite da stvarno ne naljutite Amerikance, jer ste onda sa svojom smešnom vojskom borbeno gotovi :))

preas

pre 10 godina

Rusi vazda nesto vezbaju, ali nemaju hrabrosti da krenu...

Kuce koje laje ne ujeda! Zato ce i oni propasti.
(Igor, 26. februar 2014 13:42)


Tako je i Sakašvili mislio :)

Duh

pre 10 godina

Rusi vazda nesto vezbaju, ali nemaju hrabrosti da krenu...

Kuce koje laje ne ujeda! Zato ce i oni propasti.
(Igor, 26. februar 2014 13:42)

Jok ti ces da krenes od tastature do frizidera.

Veks

pre 10 godina

@Rusi vazda nesto vezbaju, ali nemaju hrabrosti da krenu...

Kuce koje laje ne ujeda! Zato ce i oni propasti.
(Igor, 26. februar 2014 13:42

A Gruzija?????

Velaskez

pre 10 godina

Nikada mi nece biti jasno zasto se Srbi u tolikom broju pale na ratoborne diktatore.
(Bez mrznje, 26. februar 2014 14:01)

Ni meni nije jasno zašto se značajan broj Srba pali na ratoborne zapadne "demokrate"...

Mister G

pre 10 godina

(ne postoji potreba za citacem, 26. februar 2014 13:33)

Z delovanje protiv pretnji antiterorističkog, sanitarno-epidemiološkog i tehnogenog karaktera.


Ponovo procitaj

YALTA Donjetsk Beograd

pre 10 godina

Допутовао јуче из Симферопља!! Верујте ми на реч нема таквих тензија и немира како ви пишете!!! А у понедељак се враћам тамо...

besan ker

pre 10 godina

Ako su mislili da će Rusi samo da okrenu glavu na drugu stranu, gadno su se prevarili. Kao da lekcija u Gruziji nije dala rezultate. U tom slučaju, na popravni.

Marko

pre 10 godina

Помислио бих да је светски рат на помолу, али пошто ми нисмо у кадру, не плашим се.

kofein

pre 10 godina

@februar
"delovanje protiv pretnji antiteroristickog...karaktera". dakle delovanje je antiteroristickog karaktera a usmereno protiv pretnji, koje su, u tom slucaju - teroristicke.

besan ker

pre 10 godina

Ako su mislili da će Rusi samo da okrenu glavu na drugu stranu, gadno su se prevarili. Kao da lekcija u Gruziji nije dala rezultate. U tom slučaju, na popravni.

YALTA Donjetsk Beograd

pre 10 godina

Допутовао јуче из Симферопља!! Верујте ми на реч нема таквих тензија и немира како ви пишете!!! А у понедељак се враћам тамо...

Marko

pre 10 godina

Помислио бих да је светски рат на помолу, али пошто ми нисмо у кадру, не плашим се.

Velaskez

pre 10 godina

Nikada mi nece biti jasno zasto se Srbi u tolikom broju pale na ratoborne diktatore.
(Bez mrznje, 26. februar 2014 14:01)

Ni meni nije jasno zašto se značajan broj Srba pali na ratoborne zapadne "demokrate"...

preas

pre 10 godina

Rusi vazda nesto vezbaju, ali nemaju hrabrosti da krenu...

Kuce koje laje ne ujeda! Zato ce i oni propasti.
(Igor, 26. februar 2014 13:42)


Tako je i Sakašvili mislio :)

Duh

pre 10 godina

Rusi vazda nesto vezbaju, ali nemaju hrabrosti da krenu...

Kuce koje laje ne ujeda! Zato ce i oni propasti.
(Igor, 26. februar 2014 13:42)

Jok ti ces da krenes od tastature do frizidera.

perungromovnik

pre 10 godina

@EU citizen
Razumijem daje neko antiruski nastrojen i to je skroz u redu, ali reci za ruse da im je vojska smijesna je u najmanju ruku neobjektivno.

Zlopamtlo

pre 10 godina

Samo vi testirajte borbenu gotovost, samo pazite da stvarno ne naljutite Amerikance, jer ste onda sa svojom smešnom vojskom borbeno gotovi :))
(EU Citizen, 26. februar 2014 14:40)

Ne ,gotov je narod ,a ako neko testira nečiju i svoju borbenu gotovost iznova i iznova onda su to ameri .Stiče se utisak da ništa drugo ni ne rade .

Eurocrem blok 100g neto

pre 10 godina

Po meni cela prica oko Ukrajine,je na prvom mestu test inteligencije!Sasvim je predvidivo da ce Rusija braniti svoje interese na Krimu i Sevastopolju!Za one koji su mislili drugacije,test inteligencije ne vazi,jer uzimaju se u obzir samo kandidati ciji QI,nije ispod nule.Jedini indikator ruske inteligencije,je izbor trenutka u kom ce reagovati.Za Ukrajinu postoji vise etapa;za sada je prosla sve etape bez uspeha,zahvaljujuci dzokerima,pozajmljenih od EU!Trenutni skor:Nema vise dzokera,ali nema veze,jer ni Ukrajina nema cime da ih plati.Sledeca etapa je:???Ukrajina,tacnije,deo Ukrajine,na ruskoj vojnoj vezbi,sa bojevom municijom.Ako odustane moze da povrati jednog dzokera.Eu je sve dzokere ustupila Ukrajini,te test nastavlja sa jednim kviskom.Kao i za Rusiju,jedino merilo je dobra odluka u pravom trenutku!Kao i Ukrajina,nije uspela ni na jednom testu,ali svoj neuspeh moze u svakom trenutku da svali na Klicka,ipak je on pretrpeo teske udare!U tom slucaju,mogla bi da povrati nekog dzokera.Ko nije upucen u ruski vojni arsenal,moze da bude optimista,oni koji su upuceni,pridrzavaju se racionalnih izjava i odluka!Ima onih koji veruju da je hibernacija,tokom ZOI,bila duboka i potpuna!Treba da se zapitaju da li Putin,zaista lici na medveda ,ili vuce malo na macora?Dobro,mozda je malo mesanac?Cak i da je ceo medved,hibernira samo jednim okom!U svakom slucaju,ako Rusija krene u odbranu svojih interesa,svet vise nece biti isti!A vec odavno je gori nego ikada!

Zlopamtilo

pre 10 godina

Većina stanovništva Autonomne republike Krim - nisu proruski orijentisani - nego su Rusi!
(Plavić, 26. februar 2014 13:42)

Da ali to nije politički korektno sada reći .Nešto slično mediji i razne organizacije praktikuju sa Kosovom već dosta dugo ,naime kada se govori o zločinima nad Srbima kaže se ,perfidno , zločini nad nealbancima i tako to ljudima polako ulazi u svest da na Kosovu žive Albanci i nealbanci i to se ponavlja unedogled .Tako će verovatno i sa Krimom da bude Ukrajinci i neukrajinci .Da li će ikad iko od velikih demokrata da se založi za prava Rusa u Ukrajini ?Teško.

Veks

pre 10 godina

@Rusi vazda nesto vezbaju, ali nemaju hrabrosti da krenu...

Kuce koje laje ne ujeda! Zato ce i oni propasti.
(Igor, 26. februar 2014 13:42

A Gruzija?????

analiticar

pre 10 godina

nema nikakvog rata, nema nikakvih tenzija medju velikim silama...amerikanci (nato) povlace vosjku sirom sveta, smanjuju budzete a sada ce da ratuju sa rusima?...sve je vec dogovoreno podela ukrajine svakom po malo,ostase ukrajinci izigrani kao i nekada jugosloveni...

kofein

pre 10 godina

@februar
"delovanje protiv pretnji antiteroristickog...karaktera". dakle delovanje je antiteroristickog karaktera a usmereno protiv pretnji, koje su, u tom slucaju - teroristicke.

komentar

pre 10 godina

Pa i Amerika bi podigla borbenu gotovost da je Meksiko u rasulu ko Ukrajina. Ameri bi da cackaju mecku gde se ne pitaju sto iskreno ne bih preporucio.

Istoricar

pre 10 godina

U II sv. ratu je poginulo 25 miliona Rusa. Oko 250.000 Amerikanaca je poginulo, koji su se vojno u rat ukljucili pred sam kraj ionako. Da nije bilo ruskog naroda svet bi drugacije izgledao. Zivim u Americi, ako je to bitno uopste, i svi pismeniji ljudi ovo znaju. I oni su svesni svaleracije Cercila, neodlucnosti Ruzvelta i verovatno njihove zajednicke strategije da puste Hitlera i Ruse da oslabe jedni druge. Ruzvelt i Volas su bili blizi Staljinu i njegovim zaslugama nego Cercilu. Sve je krenulo niz vodu kada je umro Ruzvelt i na vlast prevarom dosao retardirani Truman potpomognut korporacijama. Tu su Amerikanci prodali Ruse i dogovor sa Jalte. Cudesna istorija.

V P is whatching...

pre 10 godina

Rusija ce da anektira uskoro po malo od svake svoje susedne zemlje,ostatci ce sami uci u novo rusko carstvo koje ce stajati naspram giganstke evropske drzave sa sedistem u Berlinu,a mi pod sljivu..

Mister G

pre 10 godina

(ne postoji potreba za citacem, 26. februar 2014 13:33)

Z delovanje protiv pretnji antiterorističkog, sanitarno-epidemiološkog i tehnogenog karaktera.


Ponovo procitaj

Nerviranje, srbima radovanje

pre 10 godina

za (EU Citizen, 26. februar 2014 16:49)

Toj istoj " američkoj ratnoj mašineriji koja decenijama raspolaže desetostruko većim sumama" nešto ne polazi za rukom da srede odrpane talibane na magarcima i kalašnjikovima u Avganistanu već dvanaestu godinu zaredom (a da ne pričam da su i ostali duže nego Sovjetska armija na vrhuncu svoje moći)

EU Citizen

pre 10 godina

Samo vi testirajte borbenu gotovost, samo pazite da stvarno ne naljutite Amerikance, jer ste onda sa svojom smešnom vojskom borbeno gotovi :))

Dunster

pre 10 godina

Pa ajde bre Rusijo, korak po korak i dođoše do tvojih vrata. Nadam se da ovi "demokratski revolucionari" putuju sa povratnom kartom - ali do Amerike.

Dragoljub

pre 10 godina

Koliko znam, USA su se u II svetski rat ukljucile 7. decembra 1941. godine, a ne "pred sam kraj rata". Broj americkih zrtava u II svetskom ratu je bio 418,500, a ne 250,000 (http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_II_casualties). Konacno, SSSR moze da "zahvali" tolikom broju svojih zrtava svojoj nespremnosti za rat, Staljinu koji je nekoliko godina pre toga u cistkama obezglavio Crvenu armiju (Tuhacevski, Bliher i mnogi, mnogi drugi), nakaradnoj strategiji, itd. itd.

Dragoljub

pre 10 godina

@Istoricar: Jos da dodam: Truman nije dosao na vlast "voljom korporacija" vec voljom Ustava USA. Nakon sto je predsednik Ruzvelt umro, podpredsednik, tj. Truman, je po sili Ustava postao predsednik. To biste Vi, kao, jelte "istoricar", trebali da znate.

Velaskez

pre 10 godina

@Istoricar

Sve si tako lijepo opisao. Još samo da ljudima ovde malo pojasniš kako je u WW2 Amerika upućivala pomoć SSSR-u. Da ne pominjem "borbena sredstva", nego je u pitanju bila i hrana (SSSR dakle nije mogao ni da prehrani vlastitu vojsku, pa su im trebale konzerve i brašno iz Amerike).
Ti bi mogao dati više detalja, jer ti si ipak čovjek koji dobro poznaje istoriju.

Vojska se ne dize tek tako

pre 10 godina

Na toj "vezbi" koja je priprema pred ratna dejstva (samo naivni ljudi, odnosno koji ne poznaju vojnu materiju misle da je to paradiranje povodom svecanosti) je ukljuceno 150.000 vojnika. To nije "obicna" vezba. Zasto se precutkuje taj podatak? On govori vise nego 150.000 napisanih reci.

Suvereni demokrata

pre 10 godina

Svidja mi se opis vezbe,testiranje borbene sposobnosti ruske vojske protiv teroristickog, epidemiloskog sanitarno tehnogenog karaktera,hahahahahaahaha.

EU Citizen

pre 10 godina

@perungromovnik
Izvinite, nisam mislio da je smešna u odnosu na, recimo, mongolsku ili gruzijsku vojsku, :) daleko od toga, za takve države je Rusija velika i respektabilna sila, ali je u poređenju sa američkom ratnom mašinerijom koja decenijama raspolaže desetostruko većim sumama ruska vojska po skoro svakom parametru zaista smešna i potpuno inferiorna, i ne znam šta je tu sporno (osim možda u glavama zaluđenih srpskih rusofila koji žive u fantazmafgorijama o nekoj navodnoj vojnoj ili, ne daj bože, privrednoj sili zemlje koja ima godišnji nacionalni dohodak Italije sa duplo više stanovnika :) ), da ne mislite, da nije tako, da ruski postboljševički kriminalni vlastodržci, žedni para i moći, ne bi odavno divljali i kabadahisali po svetu, umesto što gaze kao po jajima da ne bi dobili po prstima? :))

Velaskez

pre 10 godina

Pa ajde bre Rusijo, korak po korak i dođoše do tvojih vrata. Nadam se da ovi "demokratski revolucionari" putuju sa povratnom kartom - ali do Amerike.
(Dunster, 26. februar 2014 17:13)

Dunster, vidim da si (bezrazložno) egzaltiran, zapravo pun negativne energije, ali čisto za tvoju informaciju - NATO je na "vratima" Ruske Federacije još od 2004 (ulaskom Estonije i Letonije u NATO pakt). Da te dodatno informišem, u to vrijeme u Rusiji je predsednik bio upravo Putin. Možda ti ovi podaci budu korisni u budućem javljanju...

crni domino

pre 10 godina

Putine, ostavi se zveckanja oruzja, vidis bre da ti privreda posustaje, puko si ko zvecka sa Socijem, mafija ti drma Rusiju, zapad ti okrece ledja... Samo ces vecu muku sebi da navuces!
Slab si na duze staze... ne zivi se vise od patriotizma... a narod ti nije bas sit i sretan! Promenila su se vremena mnogo, a ti zaostajes svakim danom!
Nemoj Ukrajince da guras u grudi. Poguraj ih u ledja ako mozes...
A najbolje bi bilo da ih ostavis na miru da sami rese svoje probleme.

mi6

pre 10 godina

A najbolje bi bilo da ih ostavis na miru da sami rese svoje probleme.
(crni domino, 26. februar 2014 19:30)
Crni, zna se da su se Rusi uvek borili protiv fasista, a ovi puc u Kijevu su odradili sa fasistima, Rusi imaju legtimno pravo da se bore protiv fasizma na svojim granicama, isto kao sto su bili "ugrozeni" americki interesi u Vijetnamu, koji se bas i ne granici sa Amerikom.
A sada ce da gledaju kako to Rusija resava, mogu cak i da ih ogovaraju, kao i u Gruziji.

иди и смотри

pre 10 godina

"pretnja sanitarno-epidemiološkog karaktera" je najjači deo izjave :)
E dosta je otimanja Lebensraum-a na istoku, treći put i Bog pomaže, Russia do it !

EU Citizen

pre 10 godina

Samo vi testirajte borbenu gotovost, samo pazite da stvarno ne naljutite Amerikance, jer ste onda sa svojom smešnom vojskom borbeno gotovi :))

EU Citizen

pre 10 godina

@perungromovnik
Izvinite, nisam mislio da je smešna u odnosu na, recimo, mongolsku ili gruzijsku vojsku, :) daleko od toga, za takve države je Rusija velika i respektabilna sila, ali je u poređenju sa američkom ratnom mašinerijom koja decenijama raspolaže desetostruko većim sumama ruska vojska po skoro svakom parametru zaista smešna i potpuno inferiorna, i ne znam šta je tu sporno (osim možda u glavama zaluđenih srpskih rusofila koji žive u fantazmafgorijama o nekoj navodnoj vojnoj ili, ne daj bože, privrednoj sili zemlje koja ima godišnji nacionalni dohodak Italije sa duplo više stanovnika :) ), da ne mislite, da nije tako, da ruski postboljševički kriminalni vlastodržci, žedni para i moći, ne bi odavno divljali i kabadahisali po svetu, umesto što gaze kao po jajima da ne bi dobili po prstima? :))

besan ker

pre 10 godina

Ako su mislili da će Rusi samo da okrenu glavu na drugu stranu, gadno su se prevarili. Kao da lekcija u Gruziji nije dala rezultate. U tom slučaju, na popravni.

Velaskez

pre 10 godina

Nikada mi nece biti jasno zasto se Srbi u tolikom broju pale na ratoborne diktatore.
(Bez mrznje, 26. februar 2014 14:01)

Ni meni nije jasno zašto se značajan broj Srba pali na ratoborne zapadne "demokrate"...

crni domino

pre 10 godina

Putine, ostavi se zveckanja oruzja, vidis bre da ti privreda posustaje, puko si ko zvecka sa Socijem, mafija ti drma Rusiju, zapad ti okrece ledja... Samo ces vecu muku sebi da navuces!
Slab si na duze staze... ne zivi se vise od patriotizma... a narod ti nije bas sit i sretan! Promenila su se vremena mnogo, a ti zaostajes svakim danom!
Nemoj Ukrajince da guras u grudi. Poguraj ih u ledja ako mozes...
A najbolje bi bilo da ih ostavis na miru da sami rese svoje probleme.

Eurocrem blok 100g neto

pre 10 godina

Po meni cela prica oko Ukrajine,je na prvom mestu test inteligencije!Sasvim je predvidivo da ce Rusija braniti svoje interese na Krimu i Sevastopolju!Za one koji su mislili drugacije,test inteligencije ne vazi,jer uzimaju se u obzir samo kandidati ciji QI,nije ispod nule.Jedini indikator ruske inteligencije,je izbor trenutka u kom ce reagovati.Za Ukrajinu postoji vise etapa;za sada je prosla sve etape bez uspeha,zahvaljujuci dzokerima,pozajmljenih od EU!Trenutni skor:Nema vise dzokera,ali nema veze,jer ni Ukrajina nema cime da ih plati.Sledeca etapa je:???Ukrajina,tacnije,deo Ukrajine,na ruskoj vojnoj vezbi,sa bojevom municijom.Ako odustane moze da povrati jednog dzokera.Eu je sve dzokere ustupila Ukrajini,te test nastavlja sa jednim kviskom.Kao i za Rusiju,jedino merilo je dobra odluka u pravom trenutku!Kao i Ukrajina,nije uspela ni na jednom testu,ali svoj neuspeh moze u svakom trenutku da svali na Klicka,ipak je on pretrpeo teske udare!U tom slucaju,mogla bi da povrati nekog dzokera.Ko nije upucen u ruski vojni arsenal,moze da bude optimista,oni koji su upuceni,pridrzavaju se racionalnih izjava i odluka!Ima onih koji veruju da je hibernacija,tokom ZOI,bila duboka i potpuna!Treba da se zapitaju da li Putin,zaista lici na medveda ,ili vuce malo na macora?Dobro,mozda je malo mesanac?Cak i da je ceo medved,hibernira samo jednim okom!U svakom slucaju,ako Rusija krene u odbranu svojih interesa,svet vise nece biti isti!A vec odavno je gori nego ikada!

Velaskez

pre 10 godina

Pa ajde bre Rusijo, korak po korak i dođoše do tvojih vrata. Nadam se da ovi "demokratski revolucionari" putuju sa povratnom kartom - ali do Amerike.
(Dunster, 26. februar 2014 17:13)

Dunster, vidim da si (bezrazložno) egzaltiran, zapravo pun negativne energije, ali čisto za tvoju informaciju - NATO je na "vratima" Ruske Federacije još od 2004 (ulaskom Estonije i Letonije u NATO pakt). Da te dodatno informišem, u to vrijeme u Rusiji je predsednik bio upravo Putin. Možda ti ovi podaci budu korisni u budućem javljanju...

preas

pre 10 godina

Rusi vazda nesto vezbaju, ali nemaju hrabrosti da krenu...

Kuce koje laje ne ujeda! Zato ce i oni propasti.
(Igor, 26. februar 2014 13:42)


Tako je i Sakašvili mislio :)

YALTA Donjetsk Beograd

pre 10 godina

Допутовао јуче из Симферопља!! Верујте ми на реч нема таквих тензија и немира како ви пишете!!! А у понедељак се враћам тамо...

Duh

pre 10 godina

Rusi vazda nesto vezbaju, ali nemaju hrabrosti da krenu...

Kuce koje laje ne ujeda! Zato ce i oni propasti.
(Igor, 26. februar 2014 13:42)

Jok ti ces da krenes od tastature do frizidera.

Veks

pre 10 godina

@Rusi vazda nesto vezbaju, ali nemaju hrabrosti da krenu...

Kuce koje laje ne ujeda! Zato ce i oni propasti.
(Igor, 26. februar 2014 13:42

A Gruzija?????

Zlopamtlo

pre 10 godina

Samo vi testirajte borbenu gotovost, samo pazite da stvarno ne naljutite Amerikance, jer ste onda sa svojom smešnom vojskom borbeno gotovi :))
(EU Citizen, 26. februar 2014 14:40)

Ne ,gotov je narod ,a ako neko testira nečiju i svoju borbenu gotovost iznova i iznova onda su to ameri .Stiče se utisak da ništa drugo ni ne rade .

Istoricar

pre 10 godina

U II sv. ratu je poginulo 25 miliona Rusa. Oko 250.000 Amerikanaca je poginulo, koji su se vojno u rat ukljucili pred sam kraj ionako. Da nije bilo ruskog naroda svet bi drugacije izgledao. Zivim u Americi, ako je to bitno uopste, i svi pismeniji ljudi ovo znaju. I oni su svesni svaleracije Cercila, neodlucnosti Ruzvelta i verovatno njihove zajednicke strategije da puste Hitlera i Ruse da oslabe jedni druge. Ruzvelt i Volas su bili blizi Staljinu i njegovim zaslugama nego Cercilu. Sve je krenulo niz vodu kada je umro Ruzvelt i na vlast prevarom dosao retardirani Truman potpomognut korporacijama. Tu su Amerikanci prodali Ruse i dogovor sa Jalte. Cudesna istorija.

Dragoljub

pre 10 godina

Koliko znam, USA su se u II svetski rat ukljucile 7. decembra 1941. godine, a ne "pred sam kraj rata". Broj americkih zrtava u II svetskom ratu je bio 418,500, a ne 250,000 (http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_II_casualties). Konacno, SSSR moze da "zahvali" tolikom broju svojih zrtava svojoj nespremnosti za rat, Staljinu koji je nekoliko godina pre toga u cistkama obezglavio Crvenu armiju (Tuhacevski, Bliher i mnogi, mnogi drugi), nakaradnoj strategiji, itd. itd.

Marko

pre 10 godina

Помислио бих да је светски рат на помолу, али пошто ми нисмо у кадру, не плашим се.

Velaskez

pre 10 godina

@Istoricar

Sve si tako lijepo opisao. Još samo da ljudima ovde malo pojasniš kako je u WW2 Amerika upućivala pomoć SSSR-u. Da ne pominjem "borbena sredstva", nego je u pitanju bila i hrana (SSSR dakle nije mogao ni da prehrani vlastitu vojsku, pa su im trebale konzerve i brašno iz Amerike).
Ti bi mogao dati više detalja, jer ti si ipak čovjek koji dobro poznaje istoriju.

Dunster

pre 10 godina

Pa ajde bre Rusijo, korak po korak i dođoše do tvojih vrata. Nadam se da ovi "demokratski revolucionari" putuju sa povratnom kartom - ali do Amerike.

Zlopamtilo

pre 10 godina

Većina stanovništva Autonomne republike Krim - nisu proruski orijentisani - nego su Rusi!
(Plavić, 26. februar 2014 13:42)

Da ali to nije politički korektno sada reći .Nešto slično mediji i razne organizacije praktikuju sa Kosovom već dosta dugo ,naime kada se govori o zločinima nad Srbima kaže se ,perfidno , zločini nad nealbancima i tako to ljudima polako ulazi u svest da na Kosovu žive Albanci i nealbanci i to se ponavlja unedogled .Tako će verovatno i sa Krimom da bude Ukrajinci i neukrajinci .Da li će ikad iko od velikih demokrata da se založi za prava Rusa u Ukrajini ?Teško.

Nerviranje, srbima radovanje

pre 10 godina

za (EU Citizen, 26. februar 2014 16:49)

Toj istoj " američkoj ratnoj mašineriji koja decenijama raspolaže desetostruko većim sumama" nešto ne polazi za rukom da srede odrpane talibane na magarcima i kalašnjikovima u Avganistanu već dvanaestu godinu zaredom (a da ne pričam da su i ostali duže nego Sovjetska armija na vrhuncu svoje moći)

kofein

pre 10 godina

@februar
"delovanje protiv pretnji antiteroristickog...karaktera". dakle delovanje je antiteroristickog karaktera a usmereno protiv pretnji, koje su, u tom slucaju - teroristicke.

perungromovnik

pre 10 godina

@EU citizen
Razumijem daje neko antiruski nastrojen i to je skroz u redu, ali reci za ruse da im je vojska smijesna je u najmanju ruku neobjektivno.

V P is whatching...

pre 10 godina

Rusija ce da anektira uskoro po malo od svake svoje susedne zemlje,ostatci ce sami uci u novo rusko carstvo koje ce stajati naspram giganstke evropske drzave sa sedistem u Berlinu,a mi pod sljivu..

Suvereni demokrata

pre 10 godina

Svidja mi se opis vezbe,testiranje borbene sposobnosti ruske vojske protiv teroristickog, epidemiloskog sanitarno tehnogenog karaktera,hahahahahaahaha.

Mister G

pre 10 godina

(ne postoji potreba za citacem, 26. februar 2014 13:33)

Z delovanje protiv pretnji antiterorističkog, sanitarno-epidemiološkog i tehnogenog karaktera.


Ponovo procitaj

analiticar

pre 10 godina

nema nikakvog rata, nema nikakvih tenzija medju velikim silama...amerikanci (nato) povlace vosjku sirom sveta, smanjuju budzete a sada ce da ratuju sa rusima?...sve je vec dogovoreno podela ukrajine svakom po malo,ostase ukrajinci izigrani kao i nekada jugosloveni...

komentar

pre 10 godina

Pa i Amerika bi podigla borbenu gotovost da je Meksiko u rasulu ko Ukrajina. Ameri bi da cackaju mecku gde se ne pitaju sto iskreno ne bih preporucio.

Dragoljub

pre 10 godina

@Istoricar: Jos da dodam: Truman nije dosao na vlast "voljom korporacija" vec voljom Ustava USA. Nakon sto je predsednik Ruzvelt umro, podpredsednik, tj. Truman, je po sili Ustava postao predsednik. To biste Vi, kao, jelte "istoricar", trebali da znate.

Vojska se ne dize tek tako

pre 10 godina

Na toj "vezbi" koja je priprema pred ratna dejstva (samo naivni ljudi, odnosno koji ne poznaju vojnu materiju misle da je to paradiranje povodom svecanosti) je ukljuceno 150.000 vojnika. To nije "obicna" vezba. Zasto se precutkuje taj podatak? On govori vise nego 150.000 napisanih reci.

mi6

pre 10 godina

A najbolje bi bilo da ih ostavis na miru da sami rese svoje probleme.
(crni domino, 26. februar 2014 19:30)
Crni, zna se da su se Rusi uvek borili protiv fasista, a ovi puc u Kijevu su odradili sa fasistima, Rusi imaju legtimno pravo da se bore protiv fasizma na svojim granicama, isto kao sto su bili "ugrozeni" americki interesi u Vijetnamu, koji se bas i ne granici sa Amerikom.
A sada ce da gledaju kako to Rusija resava, mogu cak i da ih ogovaraju, kao i u Gruziji.

иди и смотри

pre 10 godina

"pretnja sanitarno-epidemiološkog karaktera" je najjači deo izjave :)
E dosta je otimanja Lebensraum-a na istoku, treći put i Bog pomaže, Russia do it !