Utorak, 18.02.2014.

18:56

Chevrolet Aveo 1.3D LT+

Izvor: B92

Chevrolet Aveo 1.3D LT+ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

21 Komentari

Sortiraj po:

bole

pre 8 godina

Dobar je novi Aveo za pare koje kosta. Puno je veci i komforniji od Fieste npr, posebno sedan. Ko ne pati od marke i misljenja da je VW najbolji auto na svetu eto idealnog automobila za ispod 10k

Hm

pre 10 godina

@(vlada, 21. februar 2014 01:13)

Na pitanje da li sam menjao ulje u menjacu, odgovor je da, i to na moje insistiranje u ovlascenom servisu. Zamena je bila na nesto preko 100.000 km. pre dve godine otprilike

vlada

pre 10 godina

(Hm, 20. februar 2014 12:51)

Nemoj da se uvrediš zbog ovoga što ću te pitati, molim te. Je si li menjao ulje u menjaču? Zavisno od proizvodjača interval zamene je od 50-100k km. Odavno si prešišao obe cifre?
U srbiji vlada mišljenje da se to ulja ne menja, a ni u servisima se često ne spomene. A to je ulje kao i svako drugo i gubi svoja svojstva tokom eksploatacije!

Hm

pre 10 godina

Ja i dalje vozim kalosa 1.4 83ks, kupio ga novog 2005. i cekam da pocne da se kvari da ga menjam, ali zasad ide, 140.000km trenutno, jedino menjac teze ide, ostalo sve radi uz redovne servise. Ovaj novi aveo sam probao par puta i cini mi se da je mnogo bolji od kalosa, mada mi se cena ne svidja, al dobro, ni konkurencija nije nesto bas jeftinija, osim u pocetnim paketima opreme. Neko je nahvalio kalosa u komentarija, a posto vozim isti ne slazem se u sledecim stavkama: auto se itekako naginje u krivinama ako je u pitanju sedan, hatchback je tu bolji, potrosnja je nesto veca od konkurencije, ali slab je to motor (mada vuce solidno za 8v) i da dodam da ima mnogo losu plastiku unutra, velika buka od spolja cim se predje 110, uzasan menjac vec posle 80000km. Ono u cemu se slazem jeste izuzetno udoban, ima bas puno prostora i veoma pouzdan auto. Rekao bih da su na novom sredili nedostatke prethodnika, vreme ce pokazati (dok se ne povuku iz evrope). Poz.

Nenad

pre 10 godina

Obzirom da 3.5 godine vozio prethodni model, Kalos, sa 1.4 benzin motorom od 83 KS mogu da kazem da je ovo vise nego odlican auto. Putovao sam sa njim svaki vikend negde, isao sam i na dalja putovanja, neverovatno udoban auto. Ogibljenje takvo da je u krivinama u bukvalnom smislu zalepljen za podlogu, uz naravno dobre gume. Nema ljuljanja, nije bilo ama BAS nikakvih kvarova a kupio sam ga polovnog u Italiji sa preko 100k km plus ja presao vise od 60k km.
Trenutno vozim Forda jer mi je tako ispalo (kad kupujete polovan auto, ne moze se sve izabrati), ali ce moj sledeci auto opet biti lepi koreanac. Mnogo jeftinije za odrzavanje, mnogo vise daje za te pare.
Potrosnja odlicna, ide kao zmaj. A sto se dizajna tice, meni se licno svidja. Lepota je u oku posmatraca. Pozdrav!

Leks

pre 10 godina

Sevrolet se povlaci iz evrope.
(Chevy, 19. februar 2014 10:19)

Da, to i je problem.
Od izlaska nove Captive ja i muz skupljamo za istu. I evo sad kad bi je konacno mogli kupit stize vijest da se povlace iz EU.
Ok, bit ce dijelovi i dalje, servisi itd.
Ali cijena? 30k eura je potpuno opremljena Captiva sa naj jacim dizelom i automatskim mjenjacom. Dat 30k eur za auto koji ce kroz 3 godine vrijedit 5k eura vjerovatno i nije pametno, tako da smo sad u fazi razmisljanja.
Bilo bi pametno kad bi se auto pokazao jako kvalitetan i mogao se vozit 7-8 godina, ali, bil mogao? To je ono sto nas brine? Jer ne znamo mnogo ljudi koji imaju isti auto, tako da podataka iz prve ruke i nemamo.
Znamo da nam se svidja, ok nam je sve, ali opet to je Chevrolet? Opet tu je nova Ford Kuga ili nesto sl. Tako da, ne da uopste ne kontamo zasto se povlace? Pa na svakom cosku u Ljubljani se nalazi Cruz, Aveo ili Captiva!

Fliper

pre 10 godina

Pre bih rekao da je dizajn prednjih svetala iskopiran sa Alfe 159, što može samo da ulepša auto. Nisam imao dodira sa ovim modelom pa ne mogu da kažem nešto o toj plastici u kabini, ali na slikama stvarno ružno izgleda (mislim pre svega na oplate vrata). Ali, kada bih razmišljao o kupovini auta iz ovog segmenta, verovatno bi ovo bio moj izbor.

bakicar

pre 10 godina

Kod mene u Banjaluci Aveo sa isti motorom od 90KS i sličnom opremom oko 11000€, do isteka zaliha. Najviše ima bijelih i plavih. Jeftinija je jedino Dačija, možda ima i Fabija dizel ali sa manje opreme.

dragan

pre 10 godina

Bez obzira na povlacenje iz Evrope, ko moze treba da uzme (ja hocu) chevrolet cruza, pogotovo sto ce verovatno jos pojevtiniti preostali modeli. Naravno, pod uslovom da se vozi do kraja 7-8 godina, pa se tada isplati.

Dejan L

pre 10 godina

To je Fijatov 1.3 mjt ugradjivan u Korsu kao 1.3 cdti, a Korsa je starija sestra Avea.
A taj 1.3 mjt su kupovali i Japanci za Suzuki.

Camaro

pre 10 godina

Marka ce da se povuce sa trzista ali nece da se ugasi (kao neke u proslosti poput Rovera, Saba i sl. pa su imale problema sa delovima), tako da ce snabdevanje delova biti bez problema.

Djole

pre 10 godina

Mnogo lep auto. Vozio ga skoro kao rent-a-car i bio sam prijatno iznenadjen. Nije bio dizel vec benzin 1.4. Lepo ide, potrosnja normalna, i ono sto je neverovatno....strasno udoban cak i za duza putovanja. Privano vozim Astru i nisam stekao osecaj da je Astra niti veca niti udobnija...sve pohvale, steta sto napustaju Srbiju i Evropu

Goki56

pre 10 godina

Ja se stvarno izvinjavam svima kojima se ovaj auto svidja. Znam da se o ukusima a i o parama ne treba raspravljati. Ipak meni je dizajn ovoga auto malo promasen. Sve izgleda malo previse plasticno i lose dovrseno. U australiji je taj model bio uveden pocetkom 2011 ali se nije bas proslavio. Mozda sto u Australiji vole malo veca kola ili... I Holden koji proizvodi ovaj auto je najavio napustanje Australije ja mislim u 2016.

http://www.themotorreport.com.au/48612/holden-barina-spark-coming-to-australia

onako.. samo pitam

pre 10 godina

Ne znam da li sam u toku, ali ... nesto se kao kroz maglu secam da je nasa "ekoloski nastrojena" drzava odobravala donaciju od 100k dinara za kupovinu novih vozila koja izbacuju manje od 100 g/km ... Tada su valjda hteli da malo isforsiraju prodaju prius-a, ili tako nesto ako se secam.. (posto je bio tada jedini automobil ispod 100g/km) .. Jesu li to precutno iskulirali, ili i dalje vazi... sa tim popustom bi bio jos zanimljiviji... Ali pre ce biti da su zaboravili na ekologiju...

Dikh tu kava

pre 10 godina

Mislim da bih mogao da potpišem svaku reč iz te(k)sta. Teško da sam u bilo kom drugom autu iz klase mogao lepše, komotnije i udobnije da se smestim u vozačko sedište, pri čemu ni nazad nije bilo mnogo lošije. Čak i taj čuveni zvuk pri zatvaranju vrata (nekom znači) deluje kao iz klase više. Nažalost, nisam ga vozio, jer je u vreme kada sam kupovao auto, bio dosta skup. Ovaj Aveo (pored nabrojanih) po meni ima nekoliko mana - petostepeni menjač, neprijatna instrument tabla, i neadekvatna plastika (većina u klasi ima gumiranu plastiku), ne baš dobar imidž, moguće i nešto veći pad vrednosti i činjenica da će Chevrolet 2016. da se povuče iz Evrope. Ipak bih pre uzeo verziju koja nije "eco", ali sa 6 brzina i većim obrtnim momentom, i u LTZ nivou opreme. Da takav košta ne više od 12000-12500, ne bi bilo dileme u toj klasi.

dzigi

pre 10 godina

Za te pare zaista mu je teško naći ozbiljnu manu, motor je trenutno najjači u klasi. Osim jedne "mane" - za godinu-dve Ševrolet napušta Evropu. Dotle će možda i ova cena ići dole a da ne pričamo o drastičnom padu cene polovnih Ševroleta.

vocac

pre 10 godina

Pre 10 godina sam imao predhodnika Avea-kalosa.Motor 1.4 16v 94 ks. Presao 98000 km bez ijedne posete servisu zbog kvara.Odlicni automobili.

dzigi

pre 10 godina

Za te pare zaista mu je teško naći ozbiljnu manu, motor je trenutno najjači u klasi. Osim jedne "mane" - za godinu-dve Ševrolet napušta Evropu. Dotle će možda i ova cena ići dole a da ne pričamo o drastičnom padu cene polovnih Ševroleta.

onako.. samo pitam

pre 10 godina

Ne znam da li sam u toku, ali ... nesto se kao kroz maglu secam da je nasa "ekoloski nastrojena" drzava odobravala donaciju od 100k dinara za kupovinu novih vozila koja izbacuju manje od 100 g/km ... Tada su valjda hteli da malo isforsiraju prodaju prius-a, ili tako nesto ako se secam.. (posto je bio tada jedini automobil ispod 100g/km) .. Jesu li to precutno iskulirali, ili i dalje vazi... sa tim popustom bi bio jos zanimljiviji... Ali pre ce biti da su zaboravili na ekologiju...

vocac

pre 10 godina

Pre 10 godina sam imao predhodnika Avea-kalosa.Motor 1.4 16v 94 ks. Presao 98000 km bez ijedne posete servisu zbog kvara.Odlicni automobili.

Dikh tu kava

pre 10 godina

Mislim da bih mogao da potpišem svaku reč iz te(k)sta. Teško da sam u bilo kom drugom autu iz klase mogao lepše, komotnije i udobnije da se smestim u vozačko sedište, pri čemu ni nazad nije bilo mnogo lošije. Čak i taj čuveni zvuk pri zatvaranju vrata (nekom znači) deluje kao iz klase više. Nažalost, nisam ga vozio, jer je u vreme kada sam kupovao auto, bio dosta skup. Ovaj Aveo (pored nabrojanih) po meni ima nekoliko mana - petostepeni menjač, neprijatna instrument tabla, i neadekvatna plastika (većina u klasi ima gumiranu plastiku), ne baš dobar imidž, moguće i nešto veći pad vrednosti i činjenica da će Chevrolet 2016. da se povuče iz Evrope. Ipak bih pre uzeo verziju koja nije "eco", ali sa 6 brzina i većim obrtnim momentom, i u LTZ nivou opreme. Da takav košta ne više od 12000-12500, ne bi bilo dileme u toj klasi.

Djole

pre 10 godina

Mnogo lep auto. Vozio ga skoro kao rent-a-car i bio sam prijatno iznenadjen. Nije bio dizel vec benzin 1.4. Lepo ide, potrosnja normalna, i ono sto je neverovatno....strasno udoban cak i za duza putovanja. Privano vozim Astru i nisam stekao osecaj da je Astra niti veca niti udobnija...sve pohvale, steta sto napustaju Srbiju i Evropu

Dejan L

pre 10 godina

To je Fijatov 1.3 mjt ugradjivan u Korsu kao 1.3 cdti, a Korsa je starija sestra Avea.
A taj 1.3 mjt su kupovali i Japanci za Suzuki.

bakicar

pre 10 godina

Kod mene u Banjaluci Aveo sa isti motorom od 90KS i sličnom opremom oko 11000€, do isteka zaliha. Najviše ima bijelih i plavih. Jeftinija je jedino Dačija, možda ima i Fabija dizel ali sa manje opreme.

Leks

pre 10 godina

Sevrolet se povlaci iz evrope.
(Chevy, 19. februar 2014 10:19)

Da, to i je problem.
Od izlaska nove Captive ja i muz skupljamo za istu. I evo sad kad bi je konacno mogli kupit stize vijest da se povlace iz EU.
Ok, bit ce dijelovi i dalje, servisi itd.
Ali cijena? 30k eura je potpuno opremljena Captiva sa naj jacim dizelom i automatskim mjenjacom. Dat 30k eur za auto koji ce kroz 3 godine vrijedit 5k eura vjerovatno i nije pametno, tako da smo sad u fazi razmisljanja.
Bilo bi pametno kad bi se auto pokazao jako kvalitetan i mogao se vozit 7-8 godina, ali, bil mogao? To je ono sto nas brine? Jer ne znamo mnogo ljudi koji imaju isti auto, tako da podataka iz prve ruke i nemamo.
Znamo da nam se svidja, ok nam je sve, ali opet to je Chevrolet? Opet tu je nova Ford Kuga ili nesto sl. Tako da, ne da uopste ne kontamo zasto se povlace? Pa na svakom cosku u Ljubljani se nalazi Cruz, Aveo ili Captiva!

Camaro

pre 10 godina

Marka ce da se povuce sa trzista ali nece da se ugasi (kao neke u proslosti poput Rovera, Saba i sl. pa su imale problema sa delovima), tako da ce snabdevanje delova biti bez problema.

Goki56

pre 10 godina

Ja se stvarno izvinjavam svima kojima se ovaj auto svidja. Znam da se o ukusima a i o parama ne treba raspravljati. Ipak meni je dizajn ovoga auto malo promasen. Sve izgleda malo previse plasticno i lose dovrseno. U australiji je taj model bio uveden pocetkom 2011 ali se nije bas proslavio. Mozda sto u Australiji vole malo veca kola ili... I Holden koji proizvodi ovaj auto je najavio napustanje Australije ja mislim u 2016.

http://www.themotorreport.com.au/48612/holden-barina-spark-coming-to-australia

Nenad

pre 10 godina

Obzirom da 3.5 godine vozio prethodni model, Kalos, sa 1.4 benzin motorom od 83 KS mogu da kazem da je ovo vise nego odlican auto. Putovao sam sa njim svaki vikend negde, isao sam i na dalja putovanja, neverovatno udoban auto. Ogibljenje takvo da je u krivinama u bukvalnom smislu zalepljen za podlogu, uz naravno dobre gume. Nema ljuljanja, nije bilo ama BAS nikakvih kvarova a kupio sam ga polovnog u Italiji sa preko 100k km plus ja presao vise od 60k km.
Trenutno vozim Forda jer mi je tako ispalo (kad kupujete polovan auto, ne moze se sve izabrati), ali ce moj sledeci auto opet biti lepi koreanac. Mnogo jeftinije za odrzavanje, mnogo vise daje za te pare.
Potrosnja odlicna, ide kao zmaj. A sto se dizajna tice, meni se licno svidja. Lepota je u oku posmatraca. Pozdrav!

Hm

pre 10 godina

Ja i dalje vozim kalosa 1.4 83ks, kupio ga novog 2005. i cekam da pocne da se kvari da ga menjam, ali zasad ide, 140.000km trenutno, jedino menjac teze ide, ostalo sve radi uz redovne servise. Ovaj novi aveo sam probao par puta i cini mi se da je mnogo bolji od kalosa, mada mi se cena ne svidja, al dobro, ni konkurencija nije nesto bas jeftinija, osim u pocetnim paketima opreme. Neko je nahvalio kalosa u komentarija, a posto vozim isti ne slazem se u sledecim stavkama: auto se itekako naginje u krivinama ako je u pitanju sedan, hatchback je tu bolji, potrosnja je nesto veca od konkurencije, ali slab je to motor (mada vuce solidno za 8v) i da dodam da ima mnogo losu plastiku unutra, velika buka od spolja cim se predje 110, uzasan menjac vec posle 80000km. Ono u cemu se slazem jeste izuzetno udoban, ima bas puno prostora i veoma pouzdan auto. Rekao bih da su na novom sredili nedostatke prethodnika, vreme ce pokazati (dok se ne povuku iz evrope). Poz.

vlada

pre 10 godina

(Hm, 20. februar 2014 12:51)

Nemoj da se uvrediš zbog ovoga što ću te pitati, molim te. Je si li menjao ulje u menjaču? Zavisno od proizvodjača interval zamene je od 50-100k km. Odavno si prešišao obe cifre?
U srbiji vlada mišljenje da se to ulja ne menja, a ni u servisima se često ne spomene. A to je ulje kao i svako drugo i gubi svoja svojstva tokom eksploatacije!

dragan

pre 10 godina

Bez obzira na povlacenje iz Evrope, ko moze treba da uzme (ja hocu) chevrolet cruza, pogotovo sto ce verovatno jos pojevtiniti preostali modeli. Naravno, pod uslovom da se vozi do kraja 7-8 godina, pa se tada isplati.

Fliper

pre 10 godina

Pre bih rekao da je dizajn prednjih svetala iskopiran sa Alfe 159, što može samo da ulepša auto. Nisam imao dodira sa ovim modelom pa ne mogu da kažem nešto o toj plastici u kabini, ali na slikama stvarno ružno izgleda (mislim pre svega na oplate vrata). Ali, kada bih razmišljao o kupovini auta iz ovog segmenta, verovatno bi ovo bio moj izbor.

Hm

pre 10 godina

@(vlada, 21. februar 2014 01:13)

Na pitanje da li sam menjao ulje u menjacu, odgovor je da, i to na moje insistiranje u ovlascenom servisu. Zamena je bila na nesto preko 100.000 km. pre dve godine otprilike

bole

pre 8 godina

Dobar je novi Aveo za pare koje kosta. Puno je veci i komforniji od Fieste npr, posebno sedan. Ko ne pati od marke i misljenja da je VW najbolji auto na svetu eto idealnog automobila za ispod 10k

Goki56

pre 10 godina

Ja se stvarno izvinjavam svima kojima se ovaj auto svidja. Znam da se o ukusima a i o parama ne treba raspravljati. Ipak meni je dizajn ovoga auto malo promasen. Sve izgleda malo previse plasticno i lose dovrseno. U australiji je taj model bio uveden pocetkom 2011 ali se nije bas proslavio. Mozda sto u Australiji vole malo veca kola ili... I Holden koji proizvodi ovaj auto je najavio napustanje Australije ja mislim u 2016.

http://www.themotorreport.com.au/48612/holden-barina-spark-coming-to-australia

Dikh tu kava

pre 10 godina

Mislim da bih mogao da potpišem svaku reč iz te(k)sta. Teško da sam u bilo kom drugom autu iz klase mogao lepše, komotnije i udobnije da se smestim u vozačko sedište, pri čemu ni nazad nije bilo mnogo lošije. Čak i taj čuveni zvuk pri zatvaranju vrata (nekom znači) deluje kao iz klase više. Nažalost, nisam ga vozio, jer je u vreme kada sam kupovao auto, bio dosta skup. Ovaj Aveo (pored nabrojanih) po meni ima nekoliko mana - petostepeni menjač, neprijatna instrument tabla, i neadekvatna plastika (većina u klasi ima gumiranu plastiku), ne baš dobar imidž, moguće i nešto veći pad vrednosti i činjenica da će Chevrolet 2016. da se povuče iz Evrope. Ipak bih pre uzeo verziju koja nije "eco", ali sa 6 brzina i većim obrtnim momentom, i u LTZ nivou opreme. Da takav košta ne više od 12000-12500, ne bi bilo dileme u toj klasi.

vocac

pre 10 godina

Pre 10 godina sam imao predhodnika Avea-kalosa.Motor 1.4 16v 94 ks. Presao 98000 km bez ijedne posete servisu zbog kvara.Odlicni automobili.

dzigi

pre 10 godina

Za te pare zaista mu je teško naći ozbiljnu manu, motor je trenutno najjači u klasi. Osim jedne "mane" - za godinu-dve Ševrolet napušta Evropu. Dotle će možda i ova cena ići dole a da ne pričamo o drastičnom padu cene polovnih Ševroleta.

vlada

pre 10 godina

(Hm, 20. februar 2014 12:51)

Nemoj da se uvrediš zbog ovoga što ću te pitati, molim te. Je si li menjao ulje u menjaču? Zavisno od proizvodjača interval zamene je od 50-100k km. Odavno si prešišao obe cifre?
U srbiji vlada mišljenje da se to ulja ne menja, a ni u servisima se često ne spomene. A to je ulje kao i svako drugo i gubi svoja svojstva tokom eksploatacije!

Leks

pre 10 godina

Sevrolet se povlaci iz evrope.
(Chevy, 19. februar 2014 10:19)

Da, to i je problem.
Od izlaska nove Captive ja i muz skupljamo za istu. I evo sad kad bi je konacno mogli kupit stize vijest da se povlace iz EU.
Ok, bit ce dijelovi i dalje, servisi itd.
Ali cijena? 30k eura je potpuno opremljena Captiva sa naj jacim dizelom i automatskim mjenjacom. Dat 30k eur za auto koji ce kroz 3 godine vrijedit 5k eura vjerovatno i nije pametno, tako da smo sad u fazi razmisljanja.
Bilo bi pametno kad bi se auto pokazao jako kvalitetan i mogao se vozit 7-8 godina, ali, bil mogao? To je ono sto nas brine? Jer ne znamo mnogo ljudi koji imaju isti auto, tako da podataka iz prve ruke i nemamo.
Znamo da nam se svidja, ok nam je sve, ali opet to je Chevrolet? Opet tu je nova Ford Kuga ili nesto sl. Tako da, ne da uopste ne kontamo zasto se povlace? Pa na svakom cosku u Ljubljani se nalazi Cruz, Aveo ili Captiva!

Camaro

pre 10 godina

Marka ce da se povuce sa trzista ali nece da se ugasi (kao neke u proslosti poput Rovera, Saba i sl. pa su imale problema sa delovima), tako da ce snabdevanje delova biti bez problema.

dragan

pre 10 godina

Bez obzira na povlacenje iz Evrope, ko moze treba da uzme (ja hocu) chevrolet cruza, pogotovo sto ce verovatno jos pojevtiniti preostali modeli. Naravno, pod uslovom da se vozi do kraja 7-8 godina, pa se tada isplati.

Fliper

pre 10 godina

Pre bih rekao da je dizajn prednjih svetala iskopiran sa Alfe 159, što može samo da ulepša auto. Nisam imao dodira sa ovim modelom pa ne mogu da kažem nešto o toj plastici u kabini, ali na slikama stvarno ružno izgleda (mislim pre svega na oplate vrata). Ali, kada bih razmišljao o kupovini auta iz ovog segmenta, verovatno bi ovo bio moj izbor.

Djole

pre 10 godina

Mnogo lep auto. Vozio ga skoro kao rent-a-car i bio sam prijatno iznenadjen. Nije bio dizel vec benzin 1.4. Lepo ide, potrosnja normalna, i ono sto je neverovatno....strasno udoban cak i za duza putovanja. Privano vozim Astru i nisam stekao osecaj da je Astra niti veca niti udobnija...sve pohvale, steta sto napustaju Srbiju i Evropu

Nenad

pre 10 godina

Obzirom da 3.5 godine vozio prethodni model, Kalos, sa 1.4 benzin motorom od 83 KS mogu da kazem da je ovo vise nego odlican auto. Putovao sam sa njim svaki vikend negde, isao sam i na dalja putovanja, neverovatno udoban auto. Ogibljenje takvo da je u krivinama u bukvalnom smislu zalepljen za podlogu, uz naravno dobre gume. Nema ljuljanja, nije bilo ama BAS nikakvih kvarova a kupio sam ga polovnog u Italiji sa preko 100k km plus ja presao vise od 60k km.
Trenutno vozim Forda jer mi je tako ispalo (kad kupujete polovan auto, ne moze se sve izabrati), ali ce moj sledeci auto opet biti lepi koreanac. Mnogo jeftinije za odrzavanje, mnogo vise daje za te pare.
Potrosnja odlicna, ide kao zmaj. A sto se dizajna tice, meni se licno svidja. Lepota je u oku posmatraca. Pozdrav!

Hm

pre 10 godina

@(vlada, 21. februar 2014 01:13)

Na pitanje da li sam menjao ulje u menjacu, odgovor je da, i to na moje insistiranje u ovlascenom servisu. Zamena je bila na nesto preko 100.000 km. pre dve godine otprilike

bakicar

pre 10 godina

Kod mene u Banjaluci Aveo sa isti motorom od 90KS i sličnom opremom oko 11000€, do isteka zaliha. Najviše ima bijelih i plavih. Jeftinija je jedino Dačija, možda ima i Fabija dizel ali sa manje opreme.

Hm

pre 10 godina

Ja i dalje vozim kalosa 1.4 83ks, kupio ga novog 2005. i cekam da pocne da se kvari da ga menjam, ali zasad ide, 140.000km trenutno, jedino menjac teze ide, ostalo sve radi uz redovne servise. Ovaj novi aveo sam probao par puta i cini mi se da je mnogo bolji od kalosa, mada mi se cena ne svidja, al dobro, ni konkurencija nije nesto bas jeftinija, osim u pocetnim paketima opreme. Neko je nahvalio kalosa u komentarija, a posto vozim isti ne slazem se u sledecim stavkama: auto se itekako naginje u krivinama ako je u pitanju sedan, hatchback je tu bolji, potrosnja je nesto veca od konkurencije, ali slab je to motor (mada vuce solidno za 8v) i da dodam da ima mnogo losu plastiku unutra, velika buka od spolja cim se predje 110, uzasan menjac vec posle 80000km. Ono u cemu se slazem jeste izuzetno udoban, ima bas puno prostora i veoma pouzdan auto. Rekao bih da su na novom sredili nedostatke prethodnika, vreme ce pokazati (dok se ne povuku iz evrope). Poz.

onako.. samo pitam

pre 10 godina

Ne znam da li sam u toku, ali ... nesto se kao kroz maglu secam da je nasa "ekoloski nastrojena" drzava odobravala donaciju od 100k dinara za kupovinu novih vozila koja izbacuju manje od 100 g/km ... Tada su valjda hteli da malo isforsiraju prodaju prius-a, ili tako nesto ako se secam.. (posto je bio tada jedini automobil ispod 100g/km) .. Jesu li to precutno iskulirali, ili i dalje vazi... sa tim popustom bi bio jos zanimljiviji... Ali pre ce biti da su zaboravili na ekologiju...

Dejan L

pre 10 godina

To je Fijatov 1.3 mjt ugradjivan u Korsu kao 1.3 cdti, a Korsa je starija sestra Avea.
A taj 1.3 mjt su kupovali i Japanci za Suzuki.

bole

pre 8 godina

Dobar je novi Aveo za pare koje kosta. Puno je veci i komforniji od Fieste npr, posebno sedan. Ko ne pati od marke i misljenja da je VW najbolji auto na svetu eto idealnog automobila za ispod 10k