Posmatrac
pre 10 godina
Komunisti su bili pre nekog Kostunice, koji je palio srpski parlament da bi doneo "demokratiju" u Srbiju, protiv fasisticke ""eu", smao da se zna!
Utorak, 11.02.2014.
18:29
Lider Demokratske stranke Srbije Vojislav Koštunica izjavio da je ta stranka najzaslužnija što Srbija nije članica NATO-a.
Izvor: Tanjug
pre 10 godina
Komunisti su bili pre nekog Kostunice, koji je palio srpski parlament da bi doneo "demokratiju" u Srbiju, protiv fasisticke ""eu", smao da se zna!
pre 10 godina
Konacno neko da kaze ono sto ja , a i mnogi drugi mislimo. Necemo u EU, necemo u NATO .Svoj na svome i sa svima u pristojnim ili od toga boljim odnosima. Nema vajde za nas u EU , to su samo lazi i prazne price . Glasacu drugi put u zivotu i glasacu za sranku V. Kostunice.
pre 10 godina
... mozda jedino dobro proizaslo od njih ... ukinuti sve glupe vojne alijanse ... satrti svo oruzje od bajoneta do atomskih bombi.
pre 10 godina
Gospodine Koštunica , Srbija nije u NATO, zato što ne žele građani a ne što je protiv toga DSS. DSS je izričito protiv EU , ali Srbija je otpočela pregovore sa EU , jer je to u interesu građana Srbije.
pre 10 godina
Vojo, a i svi vi ostali koji isto mislite,
Na kraju će u NATO da uđe Jevremova ulica sa Dorćolskom padinom između Braće Jugovića i Dušanove. Qrtzchenje protiv celog sveta nam je mnogo toga dobrog donelo....
Živi bili pa videli
pre 10 godina
"Kad damo mnogo milijardi za tuđe kompatibilno naouružanje i pobijemo neke domoroce i nama procenat nečije nafte?
Ovo olako pljuvanje sa 0 argumentacije znači da se radi o stvarima totalno jasnim i očiglednim. Ne bi trebalo biti problem da se objasne nama koji nismo na vašem nivou. Biću posebno dojmljen akcentima na ljudske vrednosti.
(Helios, 11. februar 2014 19:46)"
Za tebe će sigurno biti strašno iznenađenje kad saznaš da Srbija već godinama proizvodi "kompatibilno" oružje i municiju, i da je čak i prodaje članicama NATO-a?
Frapantno je koliko nemaš pojma o zemlji koju nazivaš svojom, i za koju se navodno brineš?
Nagradno pitanje za tebe - koji kalibar su AP Kalašnjikov koje proizvodi Rusija za svoju vojsku?
7,62mm ili 5,56 NATO?
Držite se čuvanja ovaca i kopanja kukuruza, a ove priče za plašenje male dece pričajte nekom drugom.
pre 10 godina
@ivana
ako si clan Nato-a, to ne znaci da svaki vojnik treba da se ratuje u inostranstvu. za takve misije treba ugovor izmedju vojnika i vojske. jel ti stvarno mislis da su svi nemacki vojnici bili na kosovu? vojna obaveza je u vecinim zemljama ukinuta, tako da nema veze sto ti pricas.
pre 10 godina
Mi nismo ni levo ni desno...mi smo ono u sredini.
pre 10 godina
Cega se pametan stidi...
pre 10 godina
Jel to ovi pljuju po svrstavanju i u Prvom i u Drugom svetskom ratu? Iz dana u dan DSS pokazuje kakav su politički talog van vremena i prostora.
pre 10 godina
i ne treba da bude u nato-u! sa tim ubicama i zločincima
pre 10 godina
@(lustig, 11. februar 2014 21:40)
Kad bi im to davali, i to bi bilo malo u odnosu na ono koliko od naroda kradu nasu politicari. I kad smo vec kod toga, NIS nas kosta puuuuno vise nego tih tricavih 200-300 milioncica godisnje. A ko je prodao NIS Rusima za dzabe, nagradno pitanje?
Slabo pratite EU. Godišnja korupcija u EU je 120 milijardi evra. Da, dobro ste pročitali - 120 MILIJARDI EVRA. Nađite izveštaj komesarke Sesilije Valstrom od pre par dana, ostali smo svi zapanjeni kad smo videli podatke. Nadam se da ste spremni za ovakve igre. Naši su amateri.
pre 10 godina
14.12.2006 - Srbija je potpisala pristupnicu Partnerstva za Mir...
Tadašnji Predsednik vlade, gdin Koštunica je hibernirao - do dana današnjeg ga niko nije obavestio.
(Nata, 11. februar 2014 20:57)
Pa jeste potpisao sporazum o Partnerstvu za miri i šta sa tim?Taj sporazum su potpisale skoro sve zemlje Evrope,ali i neke iz Azije.A među njima Rusija,Ukrajina,Kazahstan...,verovatno i oni nisu obavešteni,jer ovde ima velikih stručnjaka i vojnih eksperata koji stavljaju u isti koš NATO pakt i Partnerstvo za mir.
pre 10 godina
Za sve vas koji ste pobornici Srbije u EU samo da vam kazem da Bugari i Rumuni iz EU dolaze svako leto kod mene da beru breskve. Ja samo znam da ako udjemo u EU nasu zemlju ce pokupovati velike kompanije i unistiti svu domacu poljoprivredu, a u ponudi ce se naci samo genetski modifikovana hrana koja ce vam ubrzati dobijanje raka uz pomoc osiromasenog uranijuma koji nam je podario "milosrdni andjeo". Nije mi jasno zasto ljudi zagovaraju EU i Nato kao da smo neke budale pa ne znamo kako ce nam biti sa njima.
pre 10 godina
Tradicionalno Srbija nikada nije bila protiv carske Rusije. Cim je Rusija pala pod komunisticku okupaciju srpska monarhija je sa njima prekinula odnose. Neka se Rusija vrati svojim korenima. A ne da je vode KGB-ovska Putinova partija. A druga najjaca partija su im komunisti. I mi sa takvom Rusijom trebamo da stvaramo saveznistvo?
(Bane, 11. februar 2014 20:33)
Slazem se sa svim, ali kod prve recenice gresis. 1878. godine na Berlinskom Kongresu, carska Rusija se zalagala za Veliku Bugarsku preko teritorije Srbije, do Jonskog mora, i juzno preko celog severa Grcke osim Soluna. To je sprecio Zapad, da se razumemo, a Srbija je konacno dobila sve uslove za svoju drzavu. Naravno, na zalost carske Rusije. Upamtite to svi vi rusofili.
pre 10 godina
Srbija nije u NATO jer nas je isti bombardovao, pobedio i pomogao formiranje nezavisnog Kosova. Uci cemo u NATO cim prodju izbori i objavi se priznanje Kosova od strane onih koji su ga izgubili u ratu (sns i sps)! Toliko
pre 10 godina
To sto mi nismo u Nato je nasa istorijska greska i sa tim ovaj neobavesteni covek ne bi trebalo da se hvali.
pre 10 godina
Molim vas da li zaista i jedna ozbiljna politicka grupacija u Srbiji uopste razmislja o ulasku u Nato,pa to bi automatski znacilo opsti haos na ulicama...ova price Kostunice ne pije vodi i verovatno je bila upucena svom birackom telu koje je jos zarobljeno u proslosti
pre 10 godina
Srbija ce biti u Nato 1000%.
Svako ko to ne razume je njegov problem.
Pa to znaju svi politicari u Srbiji, samo jos nije dosao taj trenutak...tako je bilo i sa Hagom-hspsenja Mladica, Karadzica i ostalih.
Tako je bilo i sa Kosovom-potpisivanje sporazuma Bg-Pristina...tako ce doci i NATO...a u sustini to nije nista lose.
pre 10 godina
Srbija zahvaljujuci tebi koji si sve ratove prespavao u podrumu i nisi obavesten ide galopirajuci jos uvek u nazad......A Nato,nato ide gde zacrta uvek,a ti???
pre 10 godina
Ја се не слажем са овим Доктором Војиславом.
Баш у инат, треба да уђемо у НАТО и тако га ироваримо ижнутра, као некад сто смо радили у Србији са Комунистима Титовим. Хи,хи...
Па онда, дођемо ми на Власт...хи,хи,хи!
Супер си то сконто, ****** те ******* *******, хи, хи...
pre 10 godina
autisticna politika. u stvari, ovo nije ni politika.
pre 10 godina
Да смо помогли Американцима у Авганистану са водом специјалаца, примили би нас експресно у НАТО и Косово никада не би било независно. Али ти си имао преча посла него да размишљаш шта је дугорочно добро за државу и националне интересе.
pre 10 godina
Covek je objasnio. Jedina stranka koja sme da se odupre tiraniji Vucica. Neka se ti bivsi radikali Slobovci sete ko je posle 5 oktobra pomirivao Srbiju. Svi bi bili politicki mrtvi da nije bilo Voje. Ali sta je tu je
pre 10 godina
onda da se zahvalujemo i DSSu sto su nas bombardovali. da smo usli na vreme u Nato ne bi nam nista bilo. Kosovo bi bilo i dalje srpsko. gledajte turke, kolju sve zivo ne sme im niko nista jer su u nato i amerikanci saveznici. ne mi cemo opet sa Rusima...
pre 10 godina
Никад у Нато, никад у ЕУ! Живела Србија!
(Шањика-НС, 11. februar 2014 19:45)
Mi nismo ni u Nato-u ni u Eu. Jel zivimo dobro? Jel zivimo bolje od makar jedne clanice NATO i EU?
pre 10 godina
No...ono što je smešnije od te činjenice jeste to, da Srbija kao vojno neutralna država (po shvatanju VdrK-a) aktivno učestvuje u skoro svim operacijama NATO programa Partnerstvo za mir!
(Dinosaur Jr, 11. februar 2014 19:34)
A kakve to ima veze,kad su i Rusija,Ukrajina,pojedine zemlje iz centralne Azije u Partnerstvu za mir.To nije vojni savez,već ono što sam naziv govori.Vojna neutralnost znači da ne pripadate nijednom vojnom bloku,sada postoji jedan,a ne da ne možete vojno sarđivati sa svima,uključujući i vojne saveze.Većina zemalja u svetu je neutralna.Treba se okrenuti budućnosti.Evidentno je da vreme vojnih blokova prošlost,da je Amerika veoma nezadovoljna ponašanjem drugih članica(po davanju ljudstva,a pogotovu novca),da se politički,ekonomski,pa samim tim i bezbednosni interesi od pre deceniju preselili u Istočnu Aziju i Pacifik.Tako da meni nije jasno zašto uopšte i postoji ta rezolucija,to je zdrav razum.Ali ipak je poznato da kod naših političara nekad nadvlada potčinjenost drugim(zapadnim ili istočnim)a ne domaćim interesima.
pre 10 godina
Jedini pravi gospodin.
(Paja, 11. februar 2014 18:36)
Ja ne vidim razliku izmedju njega i Zvezdana Jovanovica. Jedan je pucao a drugi dao politicku podrsku ubicama.
pre 10 godina
Svi vi koji mislite da treba da budete u NATOu mozete vec sada da posaljete svoju decu, bracu i oceve da ratuju negde u tudjini pa se onda pitajte da li treba da budemo neutralni!Ja mislim da treba!!!
(Ivana, 11. februar 2014 19:46)
Da treba da budemo neutralni, treba. Da mozemo da budemo neutralni, NE MOZEMO. Mi ne zivimo od para iz Rusije nego od MMF i Eu. Da nije te EU i MMF-a kod nas nebi bilo ni plata ni penzija. Od Rusa nismo NISTA dobili, cak su nas namagarcili za NIS koji smo im prodali za kesu semenki da bi dobili podrsku za Kosovo. I ostasmo i bez Kosova i bez NIS-a. Kostunica nece u Eu da bi izbegao da odgovara za ubistvo Djindjica jer je istraga o tom ubistvu jedan od uslova Eu. Kakva crna Rusija i Vojina neutralnost. Pa Japan nam je pomogao vise od "brace".
pre 10 godina
I zato nas i dalje shamara ko kako stigne, hvala Vojo.
pre 10 godina
nego, sta bi s politickom pozadinom? pravda je spora ali dostizna...
pre 10 godina
Ako se Koštunica dočepa vlasti zajedno sa Vučićem i ako postane ministar, predlažem da uzme Legiju sa šefa kabineta.
(Mancini, 11. februar 2014 19:15)
Ne verujem da će se to desiti jer bi značlo da će Koštunica dobiti podršku iz EU.Veći su izgledi da bi u eventualnim pregovorima nove(stare)vlade o ulasku u NATO glavni oficir za vezu u Briselu bio Legija.Ipak je on "zanat"naučio na zapadu.A delom je zaslužan i za uspeh petog oktobra.A to što je organizovao ubistvo premijera može mu se oprostiti samo ako bude dovoljno požrtvovan u priključenju Nato Paktu.
pre 10 godina
Zirinovski izadji iz tog tela!!!!!
(RUGOVSKA KLISURA, 11. februar 2014 20:22)
Žirinovski ti je predsednik i svima nama.
pre 10 godina
Jeaste, svakako. Isto toliko ste zaslužni što sam ja još uvek bez posla.
pre 10 godina
Da ovaj ikako pobedi, bili bi rusima igračka na Balkanu.
pre 10 godina
Srbija nije nigde,zahvaljujuci DSS-u i ovome koji sme da nas pogleda u oci.
pre 10 godina
dobro si priznao to za NATO, a ostalo?
pre 10 godina
Podrzavam! Isti taj NATO nam je bombardovao drzavu i nemilosrdno ubijao nas narod!!! To ne sme da se zaboravi!
Da li je moguce da jedino DSS misli o Srbima i Srbiji, svaka im cast, ove izbore svi za njih glasamo.
pre 10 godina
Po komentarima izgleda da bi vise njih volelo da srpski vojnici ginu po gudurama Avganistana zarad interesa Amerike.i to jos mi da finansiramo.Napred Kostunice!!!
(bojan ar, 11. februar 2014 20:13)
Nema da biju nikog po usima da ide. Ko je profi vojnik, ima sanse da ode. Za lovu, naravno. Ako ne znate, pitajte nasu aktivnu vojsku da li su vec isli negde na stranu. Ja znam njih puno koji su bili na vise mesta van Srbije, van Evrope. I, iskreno, jedva cekaju nove zadatke da odu gde god zatreba. A vi i dalje plasite narod.
pre 10 godina
Vojo znamo mi cega se ti plasis, ne EU i NATO , plasis se za svoju gu..... Dozvolio si najgorim lopovima da pljackaju zemlju, dva puta. Prvo posle 5tog , a zatim kada si bio Premijer. Ovi su svi sitne ribe pljuckavice. I naravno sasvim je logicno da Srbija ostane sam i okruzena zemljama Nato. Ima to veze i sa Djindjicem pomalo. Dobro da sacuva Kosovo.
pre 10 godina
Сви који заговарате НАТО, слободно гласајте да вам држава годишње издваја 40 милиона за ову организацију, поред пар стотина милиона за ЕУ. Војна опрема и слање војника у мисије попут Авганистана се подразумева, кошта још пар стотина милиона евра годишње (амерички авиони и више). Само не не тражите онда бесплатно здравство, бесплатно школовање, не тражите ни социјалу ако будете без посла. Ено вам паре у НАТО, па се договорите са алијансом.
(Хладни прагматик на монетарним питањима, 11. februar 2014 20:18)
Kad bi im to davali, i to bi bilo malo u odnosu na ono koliko od naroda kradu nasu politicari. I kad smo vec kod toga, NIS nas kosta puuuuno vise nego tih tricavih 200-300 milioncica godisnje. A ko je prodao NIS Rusima za dzabe, nagradno pitanje?
pre 10 godina
Juče za Juče. Danas DSS mora okupljati Srpski narod i pobediti da Srbija ne uđe u EU i NATO, jedina dva sigurna oslonca svoje propasti.
Ne kolebajte se. U narod! Sa narodom! Nisu narod ni Vučić, ni Dačić. Nisu oni na vlasti. Vlast drži Srpsko Nejedinstvo, kolebljivost, a bogami, i kukavičluk! I DSS nije narod, ako je usmaljen u svom narodu.
pre 10 godina
Niko nije najzasluzniji od politicara..Nego su politicari doneli odluku prema raspolozenju gradjana!Gradjani nisu bili za ulazak u NATO!Neutralnost je ono sto nama najvise odgovara..Nije jasno ni sta traze nasi ljudi individualno u Siriji i po slicnim ratistima..Odlicno znamo ko su psi rata!Znaci ako hocemo neutralnost,demokratsku i uredjenu zemlju ..moramo i imidz da menjamo!Moramo cvrsto da podrzavamo mir i demokratiju a nikako da podrzavamo rat!Dosta smo mi ratovali i ginuli kroz vekove..Danas se treba braniti gandijevskim metodama i pamecu a ne oruzjem!Toliko je oruzja na svetu,da nas moze sve unistiti!Ako to ne shvatimo na vreme,nece nas biti..Ajmo sad isto toliko da se bavimo prosperitetom i da se okrenemo zivotu i miru,koliko god je to moguce u ovom svetu punom turbulencije i nepoverenja jednih prema drugima!Bar toliko,koliko smo vekova ziveli pod oruzjem!
pre 10 godina
ne podrzavam ni jednu stranu... nadam se da ce doci vreme u kome nije bitno ko je na vlasti, ljudi koji ce reci "ajde da se organizujemo, pokrenemo poljoprivredu "
pre 10 godina
Iskreno, ne zelim da Srbiju vodi starac od 70 godina. On treba da je u penziji. A takodje mislim da je vecina gradjana Srbije saglasna sa cinjenicom da nemaju nikakve koristi od toga da li je Srbija clanica NATO saveza ili ne. Jeftin je taj "patriotski" marketing koji igra na kartu mrznje prema nekome ko nas je napao iz interesa. Ajde recimo i da se "osvetimo" NATO paktu za bombardovanje. I sta s tim? Kakva korist od toga? Gradjane Srbije interesuju radna mesta, a ne osveta nekom ko nas je bombardovao.
pre 10 godina
"Koštunica je podsetio i da je u mnogim zemljama članicama EU u toku ekonomska kriza i velika nezaposlenost, posebno među mladima, navodi se u saopštenju."
Mislim da ne postoji ni jedan ekonomski parametar koji je u Srbiji bolji nego u EU, tako da se u toj njihovoj "krizi" bolje živi i radi nego ovde. Isto važi i za nezaposlenost, koja je možda samo u Španiji slična kao kod nas. Ukupno gledano, u EU se bolje živi. Neko ko negira tu činjenicu time samo gubi kredibilitet.
pre 10 godina
Ovaj građanin je neverovatan tovarišč. Šta god mi pisali negativno o politici njegove stranke on i dalje uporno to propoveda.Kada čitam njegove izjave izgleda kao produžena ruka ruske federacije u Srbiji. SA njim se slažem u jednom da Srbija sarađuje sa svim prijateljskim zemljama sveta, ali samo i samo sama da bira sa kim će se družiti.On (Koštunica) uporno nam nameće nešto svoje-Rusko. Znate kad slušate reklame na TV-u za ovu, ili onu robu to proizvođači debelo plaćaju. Upravo to se dešava sa njegovom reklamom Rusije. Volim Ruski narod i želim im svako dobro, ali mi sami treba da biramo sa kim ćemo se družiti.Još kralj Milan Obrenović davno je to shvatio jer su baš Rusi pogazili prijateljstvo i priklonili se Bugarima u ratu sa njima, a Austrougarska nam je pomogla. Srbija je čista evropska država i nesme biti članica evro-azijske grupacije.
pre 10 godina
Pola komentara za, a pola protiv! Debilizam i kratka pamet opet vladaju Srbiom! Malo da objasnim ovim velikim patri(j)otama i protivnicima nato-a i dragim neutralcima! Nasa zemlja broji koliko dusa? 7 miliona po poslednjem popisu! Uporedite sa brojem clanica NATO-a i njihovim broje stanovnistva! Da hoce, pojelibi nas za dorucak sa sve saksijom od Vojislava i njegove bagre i ovih velikih ratnika i iseljenika koji gredaju samo svoje dupe kako im je proslo u ratu! Pa majkumu, valjda su sve strane u ratu JADNE I BEDNE, jer su zaboravile da smo odavno sisli sa drveta i naucili govor i prepoznavanje znakova! Sto zanci za ove maloumnije, da se komunikacijom moze postici SVE! Jeste li probali to nekada ili vam je draze da raspalite po samr ili pesnicu!?
Rusija, NIKADA! Sto nam nisu pomogli kada je bilo bombardovanje? Sto nas tada nisu zastitili? Kazite veliki protivnici nato-a!? Ili Kada su nas zatvorili kao poslednju gamad? Sto nam tada nisu pomogli veliki Rusi!? ......
Bole ce ih uvo! Dobili pare od Amera i Nato-a i zacutali kao vaške, one najgore dvolicne!Kako imate kratku pamet i pored toga ni trunke sivih celija!
Sto se mene tice ja sam za NATO! Nisu dvolicni, tacno znas sta te sleduje, sta treba da uradis i koliko!
Neutralci mozemo postati kada postanemo Svajcarska i kada svi mocnici budu drzali pare u nasim bankama! U prevodu NIKAD!
Stoka ostaje stoka. Mozes ih nauciti da udju u obor i njihovo mesto, ali nikako ih nauciti ne mozes, da se nevaljaju u sopstvenim govnima!
pre 10 godina
sve bi to bilo dobro za srbiju za sta se dss zalaze..ali zasto ne kaze kako bi to sproveo?to da srbija bude vojno neutralna, dovelo bi verovatno da toga da pritisci sa zapada budu jos veci,i da jos losije zivimo...ipak smo mi jedna mala zemlja...ali posto u ovoj zemlji nema sposobnih politicara,koji bi mogao ideju da sprovede,glasacu samo za ideju
pre 10 godina
Захваљујући Коштуници који донесе Устав и Јужни ток имамо шансе да сачувамо ДРЖАВУ.
pre 10 godina
14.12.2006 - Srbija je potpisala pristupnicu Partnerstva za Mir...
Tadašnji Predsednik vlade, gdin Koštunica je hibernirao - do dana današnjeg ga niko nije obavestio.
pre 10 godina
po komentarima izgleda da bi vise njih volelo da srpski vojnici ginu po gudurama Avganistana zarad interesa Amerike.i to jos mi da finansiramo.Napred Kostunice!!!
pre 10 godina
Vojo, šta to pričaš crni sine?
"Neutralnost" je nešto rezervisano za uticajne i snažne države a Srbija nije ni jedno od toga. Uzgred, okruženi smo njima a oni nisu baš svetionik tolerancije (to prodaju nama)... Tako da se time nisi proslavio...
Jedino ti za ovo delimično dajem za pravo:
"jer se od potpisivanja Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju prazni budžet Srbije"
I pitam ko su poimence budale koje su tako loše ispregovarale sporazum?
Od tog "mi ćemo sporazum da primenjujemo a EU kad se seti" DS više nije dobio moj glas (URS i SPS ionako nikad), ali bih voleo ime i prezime...
pre 10 godina
Сви који заговарате НАТО, слободно гласајте да вам држава годишње издваја 40 милиона за ову организацију, поред пар стотина милиона за ЕУ. Војна опрема и слање војника у мисије попут Авганистана се подразумева, кошта још пар стотина милиона евра годишње (амерички авиони и више). Само не не тражите онда бесплатно здравство, бесплатно школовање, не тражите ни социјалу ако будете без посла. Ено вам паре у НАТО, па се договорите са алијансом.
pre 10 godina
Zirinovski izadji iz tog tela!!!!!
pre 10 godina
Voja neutralis totalis,od sad mogu tako da ga zovu...Nece covek u EU,a hoce neutralnost,a Rusiju sanja:))..Pa odluci se Vojo ili si neutralan ili budi privezak Rusa!
pre 10 godina
Традиционално Србија никада није била у савезу против Русије. Толико о томе колико се ти разумеш у српски традиционализам.
(Јованчица, 11. februar 2014 19:19)
Ajde nemoj se brukati takvim izjavama.
pre 10 godina
podrška dss—u
pre 10 godina
Никад у Нато, никад у ЕУ! Живела Србија!
pre 10 godina
@ (Јованчица,
@Bane - Tradicionalno Srbija nikada nije bila neutralna drzava. Toliko o tome koliko se on ustvari razume u srpski tradicionalizam.
Традиционално Србија никада није била у савезу против Русије. Толико о томе колико се ти разумеш у српски традиционализам.
(Јованчица, 11. februar 2014 19:19)
Taradicionalno Srbija NIKADA nije bila ni "drzava" a kamo li "neutralna" ili u nekakvom savezu sa ili против Русије !
Da je Srbija nekada u svojoj istoriji bila drzava imala bi danas bar jednu instituciju koja funkcionise a Srbija je NEMA i tek pokusava da ih "formira" !
"Толико о томе колико се (Vi) ти разумеш у српски традиционализам.
pre 10 godina
To samo znaci da Srbija treba da udje u NATO:
- da se integrise u zapadni svet
- da se otvore nova radna mesta i investicije
- da se nasto nauci radeci sa strancima
- da bi se pomogao ulazak u EU
pre 10 godina
Док је он видио Србију живели смо боље. Гласао сам за СНС, али више нећу. Овај пут Коштуница добија мој глас. Време је да се бавимо собом, а не да срљамо у ЕУ и НАТО, па да сваким даном живимо све горе!
pre 10 godina
Čega se pametan stidi time se lud ponosi.
pre 10 godina
Al smo zato i u blatu, do guse isto zbog vas!
pre 10 godina
Srbija je za vreme VdrK-a, skupštinskom rezolucijom 26.decembra 2007. proglasila vojnu neutralnost iako to ni u jednom zvaničnom državnom dokumentu nikada nije jasno predstavljeno!
No...ono što je smešnije od te činjenice jeste to, da Srbija kao vojno neutralna država (po shvatanju VdrK-a) aktivno učestvuje u skoro svim operacijama NATO programa Partnerstvo za mir! Cela ta kontradiktorna, da ne kažem idotska situacija (kakva je inače i politika DSSa), kao i izostanak pravno obavezujućeg karaktera, javne debate i objašnjenja javnosti koncepta neutralnosti je, ne samo umanjila kredibilitet ove države i dovela je do podsmeha od strane država EU, već pokazuje da Srbija danas više deluje kao strateški dezorijentisana, nego zaista neutralna država!
Zato Vojislave, bez obzira na političku kampanju koja se ovih dana odvija, ja bih te kao običan građanin, ove nazovi države, najiskrnije zamolio da prestaneš da lupaš gluposti, jer ne samo što će kampanji doći kraj a tvoja ideja će i dalje izazivati podsmehe, već i zbog toga što to ne priliči čoveku u sedmoj deceniji života!
pre 10 godina
I nalazi se tu gde jeste zahvaljujući, između ostalih ali i najviše, vama dragi "legalisti".
pre 10 godina
Bud..o bolje bi bilo da si u NATO ne van NATO!
pre 10 godina
Nikad u Nato! Srbija mora ostati vojno neutralna i za to postoji konsenzus većine građana.
pre 10 godina
Tragedija Srbije je u tome sto samo Vojislav Kostunica sme da podseti ljude kako su nam ubijali ljude i unistavali zemlju. Svi ostali cute.
Ubedjuju nas kako su te bombe u stvari bile pametne...
pre 10 godina
Srbija nije u EU, i Đinđić nije premijer nego Dačić, zahvaljujući DSSu
pre 10 godina
@Bane - Tradicionalno Srbija nikada nije bila neutralna drzava. Toliko o tome koliko se on ustvari razume u srpski tradicionalizam.
Традиционално Србија никада није била у савезу против Русије. Толико о томе колико се ти разумеш у српски традиционализам.
pre 10 godina
A ko je prvi doveo kancelariju natoa u Beograd ,Koštunice?
pre 10 godina
@Svetlana Subotica:
"Čega se pametan stidi, time se Vojislav Dr. Koštunica ponosi."
Jel može neko objašnjenj za nas manje pametne? Zašto je ne biti član vojnog pakta SRAMOTA? Jel zato što se ne učestvuje u ubijanju ljudi širom planete? Biću zahvalan uzvišenoj Svetlani da nama nedostatnima objasni tu MORALNU vrednost NATO pakta kako bi i mi shvatilu tu SRAMOTU.
@Bucko razmisljam:
" nije članica NATO > ...jedina drzava regiona ostala samo "potencijalni neprijatelj" NATO-a !"
Ponovo - ovde samo osobe više inteligencije to mogu objasniti nama sa nižom inteligencijom. Ako nisi član nekog udruženja to nekako povlači - da si ti njegov neprijatelj?
Postoje, zaista, mafijaška, džihadistička, boljševička i slična udruženja kojima je svako ko nije njihov neprijatelj. Generalno baš po toj nakaradnoj logici: "ko nije s nama protiv nas je" takve i odmeravamo kao bagru, potvrđeno u istoriji hiljadu puta.
@Pametniji:
"Budalo bolje bi bilo da si u NATO ne van NATO!"
Kao Gluplji opet molim Pametnijeg za eksplikaciju. Mi ćemo članstvom u NATO dobiti.. šta? Povratak prognanih Srba u Sarajevo, Krajinu, Prištinu? Povoljne ugovore o izvozu u Rusiju? Kad damo mnogo milijardi za tuđe kompatibilno naouružanje i pobijemo neke domoroce i nama procenat nečije nafte?
Ovo olako pljuvanje sa 0 argumentacije znači da se radi o stvarima totalno jasnim i očiglednim. Ne bi trebalo biti problem da se objasne nama koji nismo na vašem nivou. Biću posebno dojmljen akcentima na ljudske vrednosti.
pre 10 godina
Sve pametne države su u Nato.
Zato mi i nismo unutra !
pre 10 godina
Bice.
pre 10 godina
Vi ste jedino zaslužni za posebnu vrstu ludila za koje nikako da se nađe lek.
pre 10 godina
koliko ja vidim, dosta ljudi je ovde zaboravilo da je isti taj NATO ubijao nas narod...
Puna podrska Vojislavu Kostunici.
pre 10 godina
Svi vi koji mislite da treba da budete u NATOu mozete vec sada da posaljete svoju decu, bracu i oceve da ratuju negde
u tudjini pa se onda pitajte da li treba da budemo neutralni!Ja mislim da treba!!!
pre 10 godina
Хвала Богу, да наша земља има некога као што је Војислав Коштуница!!! Само напред Дсс! Имате мој глас на изборима!
pre 10 godina
Možda je trebalo g.dina Koštunicu obavestiti koje su prednosti članica NATO.
pre 10 godina
Ako se Koštunica dočepa vlasti zajedno sa Vučićem i ako postane ministar, predlažem da uzme Legiju sa šefa kabineta. Lepo su se družili u vreme pobune Crvenih beretki i državnog udara protiv Đinđića, sad je red da to i ozvaniče. Pošto će Vučić i Toma da oslobode Legiju u međuvremenu...Pa da se nađe lepo društvo na okupu!
pre 10 godina
DSS je kocnica napretka ove drzave i sve su radikalniji. U sve se mesaju: Kosovo, EU, NATO, Ustav Srbije, Statut APV..., a vuku nas ka Rusiji. Neki clanovi su ih napustili, jer, verovatno, nisu dovoljno "kruti" u stavovima.
pre 10 godina
Bravo za Kostunicu. Komentatori koji bi da menjaju Ustav Srbije da bi nasa zemlja usla u NATO imaju nacin da ako osvoje vlast pokrenu proceduru te dodatno animiraju vecinu naroda Srbije o "blagodetima" NATO clanstva. Vecina (oko 70%) koji su protiv ove imperijalne organizacije.
pre 10 godina
Neki ne zive u stvarnosti... i vise vole Rusiju od Srbije, sto je zalosno...
pre 10 godina
Lider Demokratske stranke Srbije Vojislav Koštunica izjavio da je ta stranka najzaslužnija što Srbija nije članica NATO.
Ovo je prvi put da neko javno PREUZME KRIVICU NA SEBE sto je Srbija kao jedina drzava regiona ostala samo "potencijalni neprijatelj" NATO-a !
pre 10 godina
"...Lider Demokratske stranke Srbije Vojislav Koštunica izjavio da je ta stranka najzaslužnija što Srbija nije članica NATO..."
Manje-više za NATO... Ali JAKO ste vi zaslužni za mnogo stvari!
Bolje da ih ne nabrajam, ne bi mi objavili komentar...
pre 10 godina
Znaci Kostunici treba da "zahvalimo"?!!
pre 10 godina
"Lider Demokratske stranke Srbije Vojislav Koštunica izjavio da je ta stranka najzaslužnija što Srbija nije članica NATO."
Čega se pametan stidi, time se Vojislav Dr. Koštunica ponosi.
pre 10 godina
Ovaj DSS misli da se pita za bilo sta u ovoj zemlji??? neki se udruze s radikalima i odu u istoriju...
pre 10 godina
Jedini pravi gospodin.
pre 10 godina
Tradicionalno Srbija nikada nije bila neutralna drzava. Toliko o tome koliko se on ustvari razume u srpski tradicionalizam.
pre 10 godina
Tradicionalno Srbija nikada nije bila neutralna drzava. Toliko o tome koliko se on ustvari razume u srpski tradicionalizam.
pre 10 godina
Ovaj DSS misli da se pita za bilo sta u ovoj zemlji??? neki se udruze s radikalima i odu u istoriju...
pre 10 godina
Lider Demokratske stranke Srbije Vojislav Koštunica izjavio da je ta stranka najzaslužnija što Srbija nije članica NATO.
Ovo je prvi put da neko javno PREUZME KRIVICU NA SEBE sto je Srbija kao jedina drzava regiona ostala samo "potencijalni neprijatelj" NATO-a !
pre 10 godina
"Lider Demokratske stranke Srbije Vojislav Koštunica izjavio da je ta stranka najzaslužnija što Srbija nije članica NATO."
Čega se pametan stidi, time se Vojislav Dr. Koštunica ponosi.
pre 10 godina
Jedini pravi gospodin.
pre 10 godina
"...Lider Demokratske stranke Srbije Vojislav Koštunica izjavio da je ta stranka najzaslužnija što Srbija nije članica NATO..."
Manje-više za NATO... Ali JAKO ste vi zaslužni za mnogo stvari!
Bolje da ih ne nabrajam, ne bi mi objavili komentar...
pre 10 godina
Neki ne zive u stvarnosti... i vise vole Rusiju od Srbije, sto je zalosno...
pre 10 godina
Sve pametne države su u Nato.
Zato mi i nismo unutra !
pre 10 godina
Znaci Kostunici treba da "zahvalimo"?!!
pre 10 godina
Ako se Koštunica dočepa vlasti zajedno sa Vučićem i ako postane ministar, predlažem da uzme Legiju sa šefa kabineta. Lepo su se družili u vreme pobune Crvenih beretki i državnog udara protiv Đinđića, sad je red da to i ozvaniče. Pošto će Vučić i Toma da oslobode Legiju u međuvremenu...Pa da se nađe lepo društvo na okupu!
pre 10 godina
Bud..o bolje bi bilo da si u NATO ne van NATO!
pre 10 godina
Tragedija Srbije je u tome sto samo Vojislav Kostunica sme da podseti ljude kako su nam ubijali ljude i unistavali zemlju. Svi ostali cute.
Ubedjuju nas kako su te bombe u stvari bile pametne...
pre 10 godina
po komentarima izgleda da bi vise njih volelo da srpski vojnici ginu po gudurama Avganistana zarad interesa Amerike.i to jos mi da finansiramo.Napred Kostunice!!!
pre 10 godina
Vi ste jedino zaslužni za posebnu vrstu ludila za koje nikako da se nađe lek.
pre 10 godina
Хвала Богу, да наша земља има некога као што је Војислав Коштуница!!! Само напред Дсс! Имате мој глас на изборима!
pre 10 godina
Док је он видио Србију живели смо боље. Гласао сам за СНС, али више нећу. Овај пут Коштуница добија мој глас. Време је да се бавимо собом, а не да срљамо у ЕУ и НАТО, па да сваким даном живимо све горе!
pre 10 godina
Čega se pametan stidi time se lud ponosi.
pre 10 godina
Никад у Нато, никад у ЕУ! Живела Србија!
pre 10 godina
Srbija nije u EU, i Đinđić nije premijer nego Dačić, zahvaljujući DSSu
pre 10 godina
@Bane - Tradicionalno Srbija nikada nije bila neutralna drzava. Toliko o tome koliko se on ustvari razume u srpski tradicionalizam.
Традиционално Србија никада није била у савезу против Русије. Толико о томе колико се ти разумеш у српски традиционализам.
pre 10 godina
koliko ja vidim, dosta ljudi je ovde zaboravilo da je isti taj NATO ubijao nas narod...
Puna podrska Vojislavu Kostunici.
pre 10 godina
Bravo za Kostunicu. Komentatori koji bi da menjaju Ustav Srbije da bi nasa zemlja usla u NATO imaju nacin da ako osvoje vlast pokrenu proceduru te dodatno animiraju vecinu naroda Srbije o "blagodetima" NATO clanstva. Vecina (oko 70%) koji su protiv ove imperijalne organizacije.
pre 10 godina
Сви који заговарате НАТО, слободно гласајте да вам држава годишње издваја 40 милиона за ову организацију, поред пар стотина милиона за ЕУ. Војна опрема и слање војника у мисије попут Авганистана се подразумева, кошта још пар стотина милиона евра годишње (амерички авиони и више). Само не не тражите онда бесплатно здравство, бесплатно школовање, не тражите ни социјалу ако будете без посла. Ено вам паре у НАТО, па се договорите са алијансом.
pre 10 godina
Zirinovski izadji iz tog tela!!!!!
pre 10 godina
Bice.
pre 10 godina
Svi vi koji mislite da treba da budete u NATOu mozete vec sada da posaljete svoju decu, bracu i oceve da ratuju negde
u tudjini pa se onda pitajte da li treba da budemo neutralni!Ja mislim da treba!!!
pre 10 godina
I nalazi se tu gde jeste zahvaljujući, između ostalih ali i najviše, vama dragi "legalisti".
pre 10 godina
Nikad u Nato! Srbija mora ostati vojno neutralna i za to postoji konsenzus većine građana.
pre 10 godina
@ (Јованчица,
@Bane - Tradicionalno Srbija nikada nije bila neutralna drzava. Toliko o tome koliko se on ustvari razume u srpski tradicionalizam.
Традиционално Србија никада није била у савезу против Русије. Толико о томе колико се ти разумеш у српски традиционализам.
(Јованчица, 11. februar 2014 19:19)
Taradicionalno Srbija NIKADA nije bila ni "drzava" a kamo li "neutralna" ili u nekakvom savezu sa ili против Русије !
Da je Srbija nekada u svojoj istoriji bila drzava imala bi danas bar jednu instituciju koja funkcionise a Srbija je NEMA i tek pokusava da ih "formira" !
"Толико о томе колико се (Vi) ти разумеш у српски традиционализам.
pre 10 godina
Захваљујући Коштуници који донесе Устав и Јужни ток имамо шансе да сачувамо ДРЖАВУ.
pre 10 godina
To samo znaci da Srbija treba da udje u NATO:
- da se integrise u zapadni svet
- da se otvore nova radna mesta i investicije
- da se nasto nauci radeci sa strancima
- da bi se pomogao ulazak u EU
pre 10 godina
"Koštunica je podsetio i da je u mnogim zemljama članicama EU u toku ekonomska kriza i velika nezaposlenost, posebno među mladima, navodi se u saopštenju."
Mislim da ne postoji ni jedan ekonomski parametar koji je u Srbiji bolji nego u EU, tako da se u toj njihovoj "krizi" bolje živi i radi nego ovde. Isto važi i za nezaposlenost, koja je možda samo u Španiji slična kao kod nas. Ukupno gledano, u EU se bolje živi. Neko ko negira tu činjenicu time samo gubi kredibilitet.
pre 10 godina
Srbija je za vreme VdrK-a, skupštinskom rezolucijom 26.decembra 2007. proglasila vojnu neutralnost iako to ni u jednom zvaničnom državnom dokumentu nikada nije jasno predstavljeno!
No...ono što je smešnije od te činjenice jeste to, da Srbija kao vojno neutralna država (po shvatanju VdrK-a) aktivno učestvuje u skoro svim operacijama NATO programa Partnerstvo za mir! Cela ta kontradiktorna, da ne kažem idotska situacija (kakva je inače i politika DSSa), kao i izostanak pravno obavezujućeg karaktera, javne debate i objašnjenja javnosti koncepta neutralnosti je, ne samo umanjila kredibilitet ove države i dovela je do podsmeha od strane država EU, već pokazuje da Srbija danas više deluje kao strateški dezorijentisana, nego zaista neutralna država!
Zato Vojislave, bez obzira na političku kampanju koja se ovih dana odvija, ja bih te kao običan građanin, ove nazovi države, najiskrnije zamolio da prestaneš da lupaš gluposti, jer ne samo što će kampanji doći kraj a tvoja ideja će i dalje izazivati podsmehe, već i zbog toga što to ne priliči čoveku u sedmoj deceniji života!
pre 10 godina
DSS je kocnica napretka ove drzave i sve su radikalniji. U sve se mesaju: Kosovo, EU, NATO, Ustav Srbije, Statut APV..., a vuku nas ka Rusiji. Neki clanovi su ih napustili, jer, verovatno, nisu dovoljno "kruti" u stavovima.
pre 10 godina
@Svetlana Subotica:
"Čega se pametan stidi, time se Vojislav Dr. Koštunica ponosi."
Jel može neko objašnjenj za nas manje pametne? Zašto je ne biti član vojnog pakta SRAMOTA? Jel zato što se ne učestvuje u ubijanju ljudi širom planete? Biću zahvalan uzvišenoj Svetlani da nama nedostatnima objasni tu MORALNU vrednost NATO pakta kako bi i mi shvatilu tu SRAMOTU.
@Bucko razmisljam:
" nije članica NATO > ...jedina drzava regiona ostala samo "potencijalni neprijatelj" NATO-a !"
Ponovo - ovde samo osobe više inteligencije to mogu objasniti nama sa nižom inteligencijom. Ako nisi član nekog udruženja to nekako povlači - da si ti njegov neprijatelj?
Postoje, zaista, mafijaška, džihadistička, boljševička i slična udruženja kojima je svako ko nije njihov neprijatelj. Generalno baš po toj nakaradnoj logici: "ko nije s nama protiv nas je" takve i odmeravamo kao bagru, potvrđeno u istoriji hiljadu puta.
@Pametniji:
"Budalo bolje bi bilo da si u NATO ne van NATO!"
Kao Gluplji opet molim Pametnijeg za eksplikaciju. Mi ćemo članstvom u NATO dobiti.. šta? Povratak prognanih Srba u Sarajevo, Krajinu, Prištinu? Povoljne ugovore o izvozu u Rusiju? Kad damo mnogo milijardi za tuđe kompatibilno naouružanje i pobijemo neke domoroce i nama procenat nečije nafte?
Ovo olako pljuvanje sa 0 argumentacije znači da se radi o stvarima totalno jasnim i očiglednim. Ne bi trebalo biti problem da se objasne nama koji nismo na vašem nivou. Biću posebno dojmljen akcentima na ljudske vrednosti.
pre 10 godina
Voja neutralis totalis,od sad mogu tako da ga zovu...Nece covek u EU,a hoce neutralnost,a Rusiju sanja:))..Pa odluci se Vojo ili si neutralan ili budi privezak Rusa!
pre 10 godina
Al smo zato i u blatu, do guse isto zbog vas!
pre 10 godina
Iskreno, ne zelim da Srbiju vodi starac od 70 godina. On treba da je u penziji. A takodje mislim da je vecina gradjana Srbije saglasna sa cinjenicom da nemaju nikakve koristi od toga da li je Srbija clanica NATO saveza ili ne. Jeftin je taj "patriotski" marketing koji igra na kartu mrznje prema nekome ko nas je napao iz interesa. Ajde recimo i da se "osvetimo" NATO paktu za bombardovanje. I sta s tim? Kakva korist od toga? Gradjane Srbije interesuju radna mesta, a ne osveta nekom ko nas je bombardovao.
pre 10 godina
Ovaj građanin je neverovatan tovarišč. Šta god mi pisali negativno o politici njegove stranke on i dalje uporno to propoveda.Kada čitam njegove izjave izgleda kao produžena ruka ruske federacije u Srbiji. SA njim se slažem u jednom da Srbija sarađuje sa svim prijateljskim zemljama sveta, ali samo i samo sama da bira sa kim će se družiti.On (Koštunica) uporno nam nameće nešto svoje-Rusko. Znate kad slušate reklame na TV-u za ovu, ili onu robu to proizvođači debelo plaćaju. Upravo to se dešava sa njegovom reklamom Rusije. Volim Ruski narod i želim im svako dobro, ali mi sami treba da biramo sa kim ćemo se družiti.Još kralj Milan Obrenović davno je to shvatio jer su baš Rusi pogazili prijateljstvo i priklonili se Bugarima u ratu sa njima, a Austrougarska nam je pomogla. Srbija je čista evropska država i nesme biti članica evro-azijske grupacije.
pre 10 godina
Podrzavam! Isti taj NATO nam je bombardovao drzavu i nemilosrdno ubijao nas narod!!! To ne sme da se zaboravi!
Da li je moguce da jedino DSS misli o Srbima i Srbiji, svaka im cast, ove izbore svi za njih glasamo.
pre 10 godina
Možda je trebalo g.dina Koštunicu obavestiti koje su prednosti članica NATO.
pre 10 godina
A ko je prvi doveo kancelariju natoa u Beograd ,Koštunice?
pre 10 godina
Tradicionalno Srbija nikada nije bila protiv carske Rusije. Cim je Rusija pala pod komunisticku okupaciju srpska monarhija je sa njima prekinula odnose. Neka se Rusija vrati svojim korenima. A ne da je vode KGB-ovska Putinova partija. A druga najjaca partija su im komunisti. I mi sa takvom Rusijom trebamo da stvaramo saveznistvo?
(Bane, 11. februar 2014 20:33)
Slazem se sa svim, ali kod prve recenice gresis. 1878. godine na Berlinskom Kongresu, carska Rusija se zalagala za Veliku Bugarsku preko teritorije Srbije, do Jonskog mora, i juzno preko celog severa Grcke osim Soluna. To je sprecio Zapad, da se razumemo, a Srbija je konacno dobila sve uslove za svoju drzavu. Naravno, na zalost carske Rusije. Upamtite to svi vi rusofili.
pre 10 godina
To sto mi nismo u Nato je nasa istorijska greska i sa tim ovaj neobavesteni covek ne bi trebalo da se hvali.
pre 10 godina
podrška dss—u
pre 10 godina
Srbija nije nigde,zahvaljujuci DSS-u i ovome koji sme da nas pogleda u oci.
pre 10 godina
Никад у Нато, никад у ЕУ! Живела Србија!
(Шањика-НС, 11. februar 2014 19:45)
Mi nismo ni u Nato-u ni u Eu. Jel zivimo dobro? Jel zivimo bolje od makar jedne clanice NATO i EU?
pre 10 godina
i ne treba da bude u nato-u! sa tim ubicama i zločincima
pre 10 godina
Covek je objasnio. Jedina stranka koja sme da se odupre tiraniji Vucica. Neka se ti bivsi radikali Slobovci sete ko je posle 5 oktobra pomirivao Srbiju. Svi bi bili politicki mrtvi da nije bilo Voje. Ali sta je tu je
pre 10 godina
Jedini pravi gospodin.
(Paja, 11. februar 2014 18:36)
Ja ne vidim razliku izmedju njega i Zvezdana Jovanovica. Jedan je pucao a drugi dao politicku podrsku ubicama.
pre 10 godina
Za sve vas koji ste pobornici Srbije u EU samo da vam kazem da Bugari i Rumuni iz EU dolaze svako leto kod mene da beru breskve. Ja samo znam da ako udjemo u EU nasu zemlju ce pokupovati velike kompanije i unistiti svu domacu poljoprivredu, a u ponudi ce se naci samo genetski modifikovana hrana koja ce vam ubrzati dobijanje raka uz pomoc osiromasenog uranijuma koji nam je podario "milosrdni andjeo". Nije mi jasno zasto ljudi zagovaraju EU i Nato kao da smo neke budale pa ne znamo kako ce nam biti sa njima.
pre 10 godina
Jeaste, svakako. Isto toliko ste zaslužni što sam ja još uvek bez posla.
pre 10 godina
Zirinovski izadji iz tog tela!!!!!
(RUGOVSKA KLISURA, 11. februar 2014 20:22)
Žirinovski ti je predsednik i svima nama.
pre 10 godina
Juče za Juče. Danas DSS mora okupljati Srpski narod i pobediti da Srbija ne uđe u EU i NATO, jedina dva sigurna oslonca svoje propasti.
Ne kolebajte se. U narod! Sa narodom! Nisu narod ni Vučić, ni Dačić. Nisu oni na vlasti. Vlast drži Srpsko Nejedinstvo, kolebljivost, a bogami, i kukavičluk! I DSS nije narod, ako je usmaljen u svom narodu.
pre 10 godina
Srbija ce biti u Nato 1000%.
Svako ko to ne razume je njegov problem.
Pa to znaju svi politicari u Srbiji, samo jos nije dosao taj trenutak...tako je bilo i sa Hagom-hspsenja Mladica, Karadzica i ostalih.
Tako je bilo i sa Kosovom-potpisivanje sporazuma Bg-Pristina...tako ce doci i NATO...a u sustini to nije nista lose.
pre 10 godina
Srbija nije u NATO jer nas je isti bombardovao, pobedio i pomogao formiranje nezavisnog Kosova. Uci cemo u NATO cim prodju izbori i objavi se priznanje Kosova od strane onih koji su ga izgubili u ratu (sns i sps)! Toliko
pre 10 godina
I zato nas i dalje shamara ko kako stigne, hvala Vojo.
pre 10 godina
Svi vi koji mislite da treba da budete u NATOu mozete vec sada da posaljete svoju decu, bracu i oceve da ratuju negde u tudjini pa se onda pitajte da li treba da budemo neutralni!Ja mislim da treba!!!
(Ivana, 11. februar 2014 19:46)
Da treba da budemo neutralni, treba. Da mozemo da budemo neutralni, NE MOZEMO. Mi ne zivimo od para iz Rusije nego od MMF i Eu. Da nije te EU i MMF-a kod nas nebi bilo ni plata ni penzija. Od Rusa nismo NISTA dobili, cak su nas namagarcili za NIS koji smo im prodali za kesu semenki da bi dobili podrsku za Kosovo. I ostasmo i bez Kosova i bez NIS-a. Kostunica nece u Eu da bi izbegao da odgovara za ubistvo Djindjica jer je istraga o tom ubistvu jedan od uslova Eu. Kakva crna Rusija i Vojina neutralnost. Pa Japan nam je pomogao vise od "brace".
pre 10 godina
onda da se zahvalujemo i DSSu sto su nas bombardovali. da smo usli na vreme u Nato ne bi nam nista bilo. Kosovo bi bilo i dalje srpsko. gledajte turke, kolju sve zivo ne sme im niko nista jer su u nato i amerikanci saveznici. ne mi cemo opet sa Rusima...
pre 10 godina
Да смо помогли Американцима у Авганистану са водом специјалаца, примили би нас експресно у НАТО и Косово никада не би било независно. Али ти си имао преча посла него да размишљаш шта је дугорочно добро за државу и националне интересе.
pre 10 godina
Jel to ovi pljuju po svrstavanju i u Prvom i u Drugom svetskom ratu? Iz dana u dan DSS pokazuje kakav su politički talog van vremena i prostora.
pre 10 godina
@(lustig, 11. februar 2014 21:40)
Kad bi im to davali, i to bi bilo malo u odnosu na ono koliko od naroda kradu nasu politicari. I kad smo vec kod toga, NIS nas kosta puuuuno vise nego tih tricavih 200-300 milioncica godisnje. A ko je prodao NIS Rusima za dzabe, nagradno pitanje?
Slabo pratite EU. Godišnja korupcija u EU je 120 milijardi evra. Da, dobro ste pročitali - 120 MILIJARDI EVRA. Nađite izveštaj komesarke Sesilije Valstrom od pre par dana, ostali smo svi zapanjeni kad smo videli podatke. Nadam se da ste spremni za ovakve igre. Naši su amateri.
pre 10 godina
Srbija zahvaljujuci tebi koji si sve ratove prespavao u podrumu i nisi obavesten ide galopirajuci jos uvek u nazad......A Nato,nato ide gde zacrta uvek,a ti???
pre 10 godina
Cega se pametan stidi...
pre 10 godina
14.12.2006 - Srbija je potpisala pristupnicu Partnerstva za Mir...
Tadašnji Predsednik vlade, gdin Koštunica je hibernirao - do dana današnjeg ga niko nije obavestio.
(Nata, 11. februar 2014 20:57)
Pa jeste potpisao sporazum o Partnerstvu za miri i šta sa tim?Taj sporazum su potpisale skoro sve zemlje Evrope,ali i neke iz Azije.A među njima Rusija,Ukrajina,Kazahstan...,verovatno i oni nisu obavešteni,jer ovde ima velikih stručnjaka i vojnih eksperata koji stavljaju u isti koš NATO pakt i Partnerstvo za mir.
pre 10 godina
sve bi to bilo dobro za srbiju za sta se dss zalaze..ali zasto ne kaze kako bi to sproveo?to da srbija bude vojno neutralna, dovelo bi verovatno da toga da pritisci sa zapada budu jos veci,i da jos losije zivimo...ipak smo mi jedna mala zemlja...ali posto u ovoj zemlji nema sposobnih politicara,koji bi mogao ideju da sprovede,glasacu samo za ideju
pre 10 godina
Vojo znamo mi cega se ti plasis, ne EU i NATO , plasis se za svoju gu..... Dozvolio si najgorim lopovima da pljackaju zemlju, dva puta. Prvo posle 5tog , a zatim kada si bio Premijer. Ovi su svi sitne ribe pljuckavice. I naravno sasvim je logicno da Srbija ostane sam i okruzena zemljama Nato. Ima to veze i sa Djindjicem pomalo. Dobro da sacuva Kosovo.
pre 10 godina
Da ovaj ikako pobedi, bili bi rusima igračka na Balkanu.
pre 10 godina
Традиционално Србија никада није била у савезу против Русије. Толико о томе колико се ти разумеш у српски традиционализам.
(Јованчица, 11. februar 2014 19:19)
Ajde nemoj se brukati takvim izjavama.
pre 10 godina
Pola komentara za, a pola protiv! Debilizam i kratka pamet opet vladaju Srbiom! Malo da objasnim ovim velikim patri(j)otama i protivnicima nato-a i dragim neutralcima! Nasa zemlja broji koliko dusa? 7 miliona po poslednjem popisu! Uporedite sa brojem clanica NATO-a i njihovim broje stanovnistva! Da hoce, pojelibi nas za dorucak sa sve saksijom od Vojislava i njegove bagre i ovih velikih ratnika i iseljenika koji gredaju samo svoje dupe kako im je proslo u ratu! Pa majkumu, valjda su sve strane u ratu JADNE I BEDNE, jer su zaboravile da smo odavno sisli sa drveta i naucili govor i prepoznavanje znakova! Sto zanci za ove maloumnije, da se komunikacijom moze postici SVE! Jeste li probali to nekada ili vam je draze da raspalite po samr ili pesnicu!?
Rusija, NIKADA! Sto nam nisu pomogli kada je bilo bombardovanje? Sto nas tada nisu zastitili? Kazite veliki protivnici nato-a!? Ili Kada su nas zatvorili kao poslednju gamad? Sto nam tada nisu pomogli veliki Rusi!? ......
Bole ce ih uvo! Dobili pare od Amera i Nato-a i zacutali kao vaške, one najgore dvolicne!Kako imate kratku pamet i pored toga ni trunke sivih celija!
Sto se mene tice ja sam za NATO! Nisu dvolicni, tacno znas sta te sleduje, sta treba da uradis i koliko!
Neutralci mozemo postati kada postanemo Svajcarska i kada svi mocnici budu drzali pare u nasim bankama! U prevodu NIKAD!
Stoka ostaje stoka. Mozes ih nauciti da udju u obor i njihovo mesto, ali nikako ih nauciti ne mozes, da se nevaljaju u sopstvenim govnima!
pre 10 godina
Ako se Koštunica dočepa vlasti zajedno sa Vučićem i ako postane ministar, predlažem da uzme Legiju sa šefa kabineta.
(Mancini, 11. februar 2014 19:15)
Ne verujem da će se to desiti jer bi značlo da će Koštunica dobiti podršku iz EU.Veći su izgledi da bi u eventualnim pregovorima nove(stare)vlade o ulasku u NATO glavni oficir za vezu u Briselu bio Legija.Ipak je on "zanat"naučio na zapadu.A delom je zaslužan i za uspeh petog oktobra.A to što je organizovao ubistvo premijera može mu se oprostiti samo ako bude dovoljno požrtvovan u priključenju Nato Paktu.
pre 10 godina
autisticna politika. u stvari, ovo nije ni politika.
pre 10 godina
Po komentarima izgleda da bi vise njih volelo da srpski vojnici ginu po gudurama Avganistana zarad interesa Amerike.i to jos mi da finansiramo.Napred Kostunice!!!
(bojan ar, 11. februar 2014 20:13)
Nema da biju nikog po usima da ide. Ko je profi vojnik, ima sanse da ode. Za lovu, naravno. Ako ne znate, pitajte nasu aktivnu vojsku da li su vec isli negde na stranu. Ja znam njih puno koji su bili na vise mesta van Srbije, van Evrope. I, iskreno, jedva cekaju nove zadatke da odu gde god zatreba. A vi i dalje plasite narod.
pre 10 godina
Сви који заговарате НАТО, слободно гласајте да вам држава годишње издваја 40 милиона за ову организацију, поред пар стотина милиона за ЕУ. Војна опрема и слање војника у мисије попут Авганистана се подразумева, кошта још пар стотина милиона евра годишње (амерички авиони и више). Само не не тражите онда бесплатно здравство, бесплатно школовање, не тражите ни социјалу ако будете без посла. Ено вам паре у НАТО, па се договорите са алијансом.
(Хладни прагматик на монетарним питањима, 11. februar 2014 20:18)
Kad bi im to davali, i to bi bilo malo u odnosu na ono koliko od naroda kradu nasu politicari. I kad smo vec kod toga, NIS nas kosta puuuuno vise nego tih tricavih 200-300 milioncica godisnje. A ko je prodao NIS Rusima za dzabe, nagradno pitanje?
pre 10 godina
No...ono što je smešnije od te činjenice jeste to, da Srbija kao vojno neutralna država (po shvatanju VdrK-a) aktivno učestvuje u skoro svim operacijama NATO programa Partnerstvo za mir!
(Dinosaur Jr, 11. februar 2014 19:34)
A kakve to ima veze,kad su i Rusija,Ukrajina,pojedine zemlje iz centralne Azije u Partnerstvu za mir.To nije vojni savez,već ono što sam naziv govori.Vojna neutralnost znači da ne pripadate nijednom vojnom bloku,sada postoji jedan,a ne da ne možete vojno sarđivati sa svima,uključujući i vojne saveze.Većina zemalja u svetu je neutralna.Treba se okrenuti budućnosti.Evidentno je da vreme vojnih blokova prošlost,da je Amerika veoma nezadovoljna ponašanjem drugih članica(po davanju ljudstva,a pogotovu novca),da se politički,ekonomski,pa samim tim i bezbednosni interesi od pre deceniju preselili u Istočnu Aziju i Pacifik.Tako da meni nije jasno zašto uopšte i postoji ta rezolucija,to je zdrav razum.Ali ipak je poznato da kod naših političara nekad nadvlada potčinjenost drugim(zapadnim ili istočnim)a ne domaćim interesima.
pre 10 godina
Vojo, šta to pričaš crni sine?
"Neutralnost" je nešto rezervisano za uticajne i snažne države a Srbija nije ni jedno od toga. Uzgred, okruženi smo njima a oni nisu baš svetionik tolerancije (to prodaju nama)... Tako da se time nisi proslavio...
Jedino ti za ovo delimično dajem za pravo:
"jer se od potpisivanja Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju prazni budžet Srbije"
I pitam ko su poimence budale koje su tako loše ispregovarale sporazum?
Od tog "mi ćemo sporazum da primenjujemo a EU kad se seti" DS više nije dobio moj glas (URS i SPS ionako nikad), ali bih voleo ime i prezime...
pre 10 godina
Molim vas da li zaista i jedna ozbiljna politicka grupacija u Srbiji uopste razmislja o ulasku u Nato,pa to bi automatski znacilo opsti haos na ulicama...ova price Kostunice ne pije vodi i verovatno je bila upucena svom birackom telu koje je jos zarobljeno u proslosti
pre 10 godina
Vojo, a i svi vi ostali koji isto mislite,
Na kraju će u NATO da uđe Jevremova ulica sa Dorćolskom padinom između Braće Jugovića i Dušanove. Qrtzchenje protiv celog sveta nam je mnogo toga dobrog donelo....
Živi bili pa videli
pre 10 godina
Niko nije najzasluzniji od politicara..Nego su politicari doneli odluku prema raspolozenju gradjana!Gradjani nisu bili za ulazak u NATO!Neutralnost je ono sto nama najvise odgovara..Nije jasno ni sta traze nasi ljudi individualno u Siriji i po slicnim ratistima..Odlicno znamo ko su psi rata!Znaci ako hocemo neutralnost,demokratsku i uredjenu zemlju ..moramo i imidz da menjamo!Moramo cvrsto da podrzavamo mir i demokratiju a nikako da podrzavamo rat!Dosta smo mi ratovali i ginuli kroz vekove..Danas se treba braniti gandijevskim metodama i pamecu a ne oruzjem!Toliko je oruzja na svetu,da nas moze sve unistiti!Ako to ne shvatimo na vreme,nece nas biti..Ajmo sad isto toliko da se bavimo prosperitetom i da se okrenemo zivotu i miru,koliko god je to moguce u ovom svetu punom turbulencije i nepoverenja jednih prema drugima!Bar toliko,koliko smo vekova ziveli pod oruzjem!
pre 10 godina
@ivana
ako si clan Nato-a, to ne znaci da svaki vojnik treba da se ratuje u inostranstvu. za takve misije treba ugovor izmedju vojnika i vojske. jel ti stvarno mislis da su svi nemacki vojnici bili na kosovu? vojna obaveza je u vecinim zemljama ukinuta, tako da nema veze sto ti pricas.
pre 10 godina
nego, sta bi s politickom pozadinom? pravda je spora ali dostizna...
pre 10 godina
Ја се не слажем са овим Доктором Војиславом.
Баш у инат, треба да уђемо у НАТО и тако га ироваримо ижнутра, као некад сто смо радили у Србији са Комунистима Титовим. Хи,хи...
Па онда, дођемо ми на Власт...хи,хи,хи!
Супер си то сконто, ****** те ******* *******, хи, хи...
pre 10 godina
14.12.2006 - Srbija je potpisala pristupnicu Partnerstva za Mir...
Tadašnji Predsednik vlade, gdin Koštunica je hibernirao - do dana današnjeg ga niko nije obavestio.
pre 10 godina
Mi nismo ni levo ni desno...mi smo ono u sredini.
pre 10 godina
dobro si priznao to za NATO, a ostalo?
pre 10 godina
ne podrzavam ni jednu stranu... nadam se da ce doci vreme u kome nije bitno ko je na vlasti, ljudi koji ce reci "ajde da se organizujemo, pokrenemo poljoprivredu "
pre 10 godina
"Kad damo mnogo milijardi za tuđe kompatibilno naouružanje i pobijemo neke domoroce i nama procenat nečije nafte?
Ovo olako pljuvanje sa 0 argumentacije znači da se radi o stvarima totalno jasnim i očiglednim. Ne bi trebalo biti problem da se objasne nama koji nismo na vašem nivou. Biću posebno dojmljen akcentima na ljudske vrednosti.
(Helios, 11. februar 2014 19:46)"
Za tebe će sigurno biti strašno iznenađenje kad saznaš da Srbija već godinama proizvodi "kompatibilno" oružje i municiju, i da je čak i prodaje članicama NATO-a?
Frapantno je koliko nemaš pojma o zemlji koju nazivaš svojom, i za koju se navodno brineš?
Nagradno pitanje za tebe - koji kalibar su AP Kalašnjikov koje proizvodi Rusija za svoju vojsku?
7,62mm ili 5,56 NATO?
Držite se čuvanja ovaca i kopanja kukuruza, a ove priče za plašenje male dece pričajte nekom drugom.
pre 10 godina
Gospodine Koštunica , Srbija nije u NATO, zato što ne žele građani a ne što je protiv toga DSS. DSS je izričito protiv EU , ali Srbija je otpočela pregovore sa EU , jer je to u interesu građana Srbije.
pre 10 godina
... mozda jedino dobro proizaslo od njih ... ukinuti sve glupe vojne alijanse ... satrti svo oruzje od bajoneta do atomskih bombi.
pre 10 godina
Konacno neko da kaze ono sto ja , a i mnogi drugi mislimo. Necemo u EU, necemo u NATO .Svoj na svome i sa svima u pristojnim ili od toga boljim odnosima. Nema vajde za nas u EU , to su samo lazi i prazne price . Glasacu drugi put u zivotu i glasacu za sranku V. Kostunice.
pre 10 godina
Komunisti su bili pre nekog Kostunice, koji je palio srpski parlament da bi doneo "demokratiju" u Srbiju, protiv fasisticke ""eu", smao da se zna!
pre 10 godina
Jedini pravi gospodin.
pre 10 godina
Lider Demokratske stranke Srbije Vojislav Koštunica izjavio da je ta stranka najzaslužnija što Srbija nije članica NATO.
Ovo je prvi put da neko javno PREUZME KRIVICU NA SEBE sto je Srbija kao jedina drzava regiona ostala samo "potencijalni neprijatelj" NATO-a !
pre 10 godina
"Lider Demokratske stranke Srbije Vojislav Koštunica izjavio da je ta stranka najzaslužnija što Srbija nije članica NATO."
Čega se pametan stidi, time se Vojislav Dr. Koštunica ponosi.
pre 10 godina
Ovaj DSS misli da se pita za bilo sta u ovoj zemlji??? neki se udruze s radikalima i odu u istoriju...
pre 10 godina
Sve pametne države su u Nato.
Zato mi i nismo unutra !
pre 10 godina
Neki ne zive u stvarnosti... i vise vole Rusiju od Srbije, sto je zalosno...
pre 10 godina
Хвала Богу, да наша земља има некога као што је Војислав Коштуница!!! Само напред Дсс! Имате мој глас на изборима!
pre 10 godina
Bud..o bolje bi bilo da si u NATO ne van NATO!
pre 10 godina
Ako se Koštunica dočepa vlasti zajedno sa Vučićem i ako postane ministar, predlažem da uzme Legiju sa šefa kabineta. Lepo su se družili u vreme pobune Crvenih beretki i državnog udara protiv Đinđića, sad je red da to i ozvaniče. Pošto će Vučić i Toma da oslobode Legiju u međuvremenu...Pa da se nađe lepo društvo na okupu!
pre 10 godina
Tradicionalno Srbija nikada nije bila neutralna drzava. Toliko o tome koliko se on ustvari razume u srpski tradicionalizam.
pre 10 godina
Док је он видио Србију живели смо боље. Гласао сам за СНС, али више нећу. Овај пут Коштуница добија мој глас. Време је да се бавимо собом, а не да срљамо у ЕУ и НАТО, па да сваким даном живимо све горе!
pre 10 godina
Bice.
pre 10 godina
koliko ja vidim, dosta ljudi je ovde zaboravilo da je isti taj NATO ubijao nas narod...
Puna podrska Vojislavu Kostunici.
pre 10 godina
Никад у Нато, никад у ЕУ! Живела Србија!
pre 10 godina
To samo znaci da Srbija treba da udje u NATO:
- da se integrise u zapadni svet
- da se otvore nova radna mesta i investicije
- da se nasto nauci radeci sa strancima
- da bi se pomogao ulazak u EU
pre 10 godina
"...Lider Demokratske stranke Srbije Vojislav Koštunica izjavio da je ta stranka najzaslužnija što Srbija nije članica NATO..."
Manje-više za NATO... Ali JAKO ste vi zaslužni za mnogo stvari!
Bolje da ih ne nabrajam, ne bi mi objavili komentar...
pre 10 godina
Znaci Kostunici treba da "zahvalimo"?!!
pre 10 godina
Захваљујући Коштуници који донесе Устав и Јужни ток имамо шансе да сачувамо ДРЖАВУ.
pre 10 godina
po komentarima izgleda da bi vise njih volelo da srpski vojnici ginu po gudurama Avganistana zarad interesa Amerike.i to jos mi da finansiramo.Napred Kostunice!!!
pre 10 godina
Iskreno, ne zelim da Srbiju vodi starac od 70 godina. On treba da je u penziji. A takodje mislim da je vecina gradjana Srbije saglasna sa cinjenicom da nemaju nikakve koristi od toga da li je Srbija clanica NATO saveza ili ne. Jeftin je taj "patriotski" marketing koji igra na kartu mrznje prema nekome ko nas je napao iz interesa. Ajde recimo i da se "osvetimo" NATO paktu za bombardovanje. I sta s tim? Kakva korist od toga? Gradjane Srbije interesuju radna mesta, a ne osveta nekom ko nas je bombardovao.
pre 10 godina
DSS je kocnica napretka ove drzave i sve su radikalniji. U sve se mesaju: Kosovo, EU, NATO, Ustav Srbije, Statut APV..., a vuku nas ka Rusiji. Neki clanovi su ih napustili, jer, verovatno, nisu dovoljno "kruti" u stavovima.
pre 10 godina
Možda je trebalo g.dina Koštunicu obavestiti koje su prednosti članica NATO.
pre 10 godina
Bravo za Kostunicu. Komentatori koji bi da menjaju Ustav Srbije da bi nasa zemlja usla u NATO imaju nacin da ako osvoje vlast pokrenu proceduru te dodatno animiraju vecinu naroda Srbije o "blagodetima" NATO clanstva. Vecina (oko 70%) koji su protiv ove imperijalne organizacije.
pre 10 godina
Tragedija Srbije je u tome sto samo Vojislav Kostunica sme da podseti ljude kako su nam ubijali ljude i unistavali zemlju. Svi ostali cute.
Ubedjuju nas kako su te bombe u stvari bile pametne...
pre 10 godina
Nikad u Nato! Srbija mora ostati vojno neutralna i za to postoji konsenzus većine građana.
pre 10 godina
Svi vi koji mislite da treba da budete u NATOu mozete vec sada da posaljete svoju decu, bracu i oceve da ratuju negde
u tudjini pa se onda pitajte da li treba da budemo neutralni!Ja mislim da treba!!!
pre 10 godina
Ovaj građanin je neverovatan tovarišč. Šta god mi pisali negativno o politici njegove stranke on i dalje uporno to propoveda.Kada čitam njegove izjave izgleda kao produžena ruka ruske federacije u Srbiji. SA njim se slažem u jednom da Srbija sarađuje sa svim prijateljskim zemljama sveta, ali samo i samo sama da bira sa kim će se družiti.On (Koštunica) uporno nam nameće nešto svoje-Rusko. Znate kad slušate reklame na TV-u za ovu, ili onu robu to proizvođači debelo plaćaju. Upravo to se dešava sa njegovom reklamom Rusije. Volim Ruski narod i želim im svako dobro, ali mi sami treba da biramo sa kim ćemo se družiti.Još kralj Milan Obrenović davno je to shvatio jer su baš Rusi pogazili prijateljstvo i priklonili se Bugarima u ratu sa njima, a Austrougarska nam je pomogla. Srbija je čista evropska država i nesme biti članica evro-azijske grupacije.
pre 10 godina
Сви који заговарате НАТО, слободно гласајте да вам држава годишње издваја 40 милиона за ову организацију, поред пар стотина милиона за ЕУ. Војна опрема и слање војника у мисије попут Авганистана се подразумева, кошта још пар стотина милиона евра годишње (амерички авиони и више). Само не не тражите онда бесплатно здравство, бесплатно школовање, не тражите ни социјалу ако будете без посла. Ено вам паре у НАТО, па се договорите са алијансом.
pre 10 godina
@Bane - Tradicionalno Srbija nikada nije bila neutralna drzava. Toliko o tome koliko se on ustvari razume u srpski tradicionalizam.
Традиционално Србија никада није била у савезу против Русије. Толико о томе колико се ти разумеш у српски традиционализам.
pre 10 godina
Čega se pametan stidi time se lud ponosi.
pre 10 godina
Vi ste jedino zaslužni za posebnu vrstu ludila za koje nikako da se nađe lek.
pre 10 godina
Voja neutralis totalis,od sad mogu tako da ga zovu...Nece covek u EU,a hoce neutralnost,a Rusiju sanja:))..Pa odluci se Vojo ili si neutralan ili budi privezak Rusa!
pre 10 godina
Srbija je za vreme VdrK-a, skupštinskom rezolucijom 26.decembra 2007. proglasila vojnu neutralnost iako to ni u jednom zvaničnom državnom dokumentu nikada nije jasno predstavljeno!
No...ono što je smešnije od te činjenice jeste to, da Srbija kao vojno neutralna država (po shvatanju VdrK-a) aktivno učestvuje u skoro svim operacijama NATO programa Partnerstvo za mir! Cela ta kontradiktorna, da ne kažem idotska situacija (kakva je inače i politika DSSa), kao i izostanak pravno obavezujućeg karaktera, javne debate i objašnjenja javnosti koncepta neutralnosti je, ne samo umanjila kredibilitet ove države i dovela je do podsmeha od strane država EU, već pokazuje da Srbija danas više deluje kao strateški dezorijentisana, nego zaista neutralna država!
Zato Vojislave, bez obzira na političku kampanju koja se ovih dana odvija, ja bih te kao običan građanin, ove nazovi države, najiskrnije zamolio da prestaneš da lupaš gluposti, jer ne samo što će kampanji doći kraj a tvoja ideja će i dalje izazivati podsmehe, već i zbog toga što to ne priliči čoveku u sedmoj deceniji života!
pre 10 godina
"Koštunica je podsetio i da je u mnogim zemljama članicama EU u toku ekonomska kriza i velika nezaposlenost, posebno među mladima, navodi se u saopštenju."
Mislim da ne postoji ni jedan ekonomski parametar koji je u Srbiji bolji nego u EU, tako da se u toj njihovoj "krizi" bolje živi i radi nego ovde. Isto važi i za nezaposlenost, koja je možda samo u Španiji slična kao kod nas. Ukupno gledano, u EU se bolje živi. Neko ko negira tu činjenicu time samo gubi kredibilitet.
pre 10 godina
sve bi to bilo dobro za srbiju za sta se dss zalaze..ali zasto ne kaze kako bi to sproveo?to da srbija bude vojno neutralna, dovelo bi verovatno da toga da pritisci sa zapada budu jos veci,i da jos losije zivimo...ipak smo mi jedna mala zemlja...ali posto u ovoj zemlji nema sposobnih politicara,koji bi mogao ideju da sprovede,glasacu samo za ideju
pre 10 godina
Zirinovski izadji iz tog tela!!!!!
pre 10 godina
Srbija nije u EU, i Đinđić nije premijer nego Dačić, zahvaljujući DSSu
pre 10 godina
Al smo zato i u blatu, do guse isto zbog vas!
pre 10 godina
A ko je prvi doveo kancelariju natoa u Beograd ,Koštunice?
pre 10 godina
@Svetlana Subotica:
"Čega se pametan stidi, time se Vojislav Dr. Koštunica ponosi."
Jel može neko objašnjenj za nas manje pametne? Zašto je ne biti član vojnog pakta SRAMOTA? Jel zato što se ne učestvuje u ubijanju ljudi širom planete? Biću zahvalan uzvišenoj Svetlani da nama nedostatnima objasni tu MORALNU vrednost NATO pakta kako bi i mi shvatilu tu SRAMOTU.
@Bucko razmisljam:
" nije članica NATO > ...jedina drzava regiona ostala samo "potencijalni neprijatelj" NATO-a !"
Ponovo - ovde samo osobe više inteligencije to mogu objasniti nama sa nižom inteligencijom. Ako nisi član nekog udruženja to nekako povlači - da si ti njegov neprijatelj?
Postoje, zaista, mafijaška, džihadistička, boljševička i slična udruženja kojima je svako ko nije njihov neprijatelj. Generalno baš po toj nakaradnoj logici: "ko nije s nama protiv nas je" takve i odmeravamo kao bagru, potvrđeno u istoriji hiljadu puta.
@Pametniji:
"Budalo bolje bi bilo da si u NATO ne van NATO!"
Kao Gluplji opet molim Pametnijeg za eksplikaciju. Mi ćemo članstvom u NATO dobiti.. šta? Povratak prognanih Srba u Sarajevo, Krajinu, Prištinu? Povoljne ugovore o izvozu u Rusiju? Kad damo mnogo milijardi za tuđe kompatibilno naouružanje i pobijemo neke domoroce i nama procenat nečije nafte?
Ovo olako pljuvanje sa 0 argumentacije znači da se radi o stvarima totalno jasnim i očiglednim. Ne bi trebalo biti problem da se objasne nama koji nismo na vašem nivou. Biću posebno dojmljen akcentima na ljudske vrednosti.
pre 10 godina
I nalazi se tu gde jeste zahvaljujući, između ostalih ali i najviše, vama dragi "legalisti".
pre 10 godina
@ (Јованчица,
@Bane - Tradicionalno Srbija nikada nije bila neutralna drzava. Toliko o tome koliko se on ustvari razume u srpski tradicionalizam.
Традиционално Србија никада није била у савезу против Русије. Толико о томе колико се ти разумеш у српски традиционализам.
(Јованчица, 11. februar 2014 19:19)
Taradicionalno Srbija NIKADA nije bila ni "drzava" a kamo li "neutralna" ili u nekakvom savezu sa ili против Русије !
Da je Srbija nekada u svojoj istoriji bila drzava imala bi danas bar jednu instituciju koja funkcionise a Srbija je NEMA i tek pokusava da ih "formira" !
"Толико о томе колико се (Vi) ти разумеш у српски традиционализам.
pre 10 godina
Srbija ce biti u Nato 1000%.
Svako ko to ne razume je njegov problem.
Pa to znaju svi politicari u Srbiji, samo jos nije dosao taj trenutak...tako je bilo i sa Hagom-hspsenja Mladica, Karadzica i ostalih.
Tako je bilo i sa Kosovom-potpisivanje sporazuma Bg-Pristina...tako ce doci i NATO...a u sustini to nije nista lose.
pre 10 godina
Srbija nije nigde,zahvaljujuci DSS-u i ovome koji sme da nas pogleda u oci.
pre 10 godina
Да смо помогли Американцима у Авганистану са водом специјалаца, примили би нас експресно у НАТО и Косово никада не би било независно. Али ти си имао преча посла него да размишљаш шта је дугорочно добро за државу и националне интересе.
pre 10 godina
Svi vi koji mislite da treba da budete u NATOu mozete vec sada da posaljete svoju decu, bracu i oceve da ratuju negde u tudjini pa se onda pitajte da li treba da budemo neutralni!Ja mislim da treba!!!
(Ivana, 11. februar 2014 19:46)
Da treba da budemo neutralni, treba. Da mozemo da budemo neutralni, NE MOZEMO. Mi ne zivimo od para iz Rusije nego od MMF i Eu. Da nije te EU i MMF-a kod nas nebi bilo ni plata ni penzija. Od Rusa nismo NISTA dobili, cak su nas namagarcili za NIS koji smo im prodali za kesu semenki da bi dobili podrsku za Kosovo. I ostasmo i bez Kosova i bez NIS-a. Kostunica nece u Eu da bi izbegao da odgovara za ubistvo Djindjica jer je istraga o tom ubistvu jedan od uslova Eu. Kakva crna Rusija i Vojina neutralnost. Pa Japan nam je pomogao vise od "brace".
pre 10 godina
Srbija zahvaljujuci tebi koji si sve ratove prespavao u podrumu i nisi obavesten ide galopirajuci jos uvek u nazad......A Nato,nato ide gde zacrta uvek,a ti???
pre 10 godina
onda da se zahvalujemo i DSSu sto su nas bombardovali. da smo usli na vreme u Nato ne bi nam nista bilo. Kosovo bi bilo i dalje srpsko. gledajte turke, kolju sve zivo ne sme im niko nista jer su u nato i amerikanci saveznici. ne mi cemo opet sa Rusima...
pre 10 godina
Molim vas da li zaista i jedna ozbiljna politicka grupacija u Srbiji uopste razmislja o ulasku u Nato,pa to bi automatski znacilo opsti haos na ulicama...ova price Kostunice ne pije vodi i verovatno je bila upucena svom birackom telu koje je jos zarobljeno u proslosti
pre 10 godina
Jel to ovi pljuju po svrstavanju i u Prvom i u Drugom svetskom ratu? Iz dana u dan DSS pokazuje kakav su politički talog van vremena i prostora.
pre 10 godina
Da ovaj ikako pobedi, bili bi rusima igračka na Balkanu.
pre 10 godina
Jedini pravi gospodin.
(Paja, 11. februar 2014 18:36)
Ja ne vidim razliku izmedju njega i Zvezdana Jovanovica. Jedan je pucao a drugi dao politicku podrsku ubicama.
pre 10 godina
To sto mi nismo u Nato je nasa istorijska greska i sa tim ovaj neobavesteni covek ne bi trebalo da se hvali.
pre 10 godina
Vojo, šta to pričaš crni sine?
"Neutralnost" je nešto rezervisano za uticajne i snažne države a Srbija nije ni jedno od toga. Uzgred, okruženi smo njima a oni nisu baš svetionik tolerancije (to prodaju nama)... Tako da se time nisi proslavio...
Jedino ti za ovo delimično dajem za pravo:
"jer se od potpisivanja Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju prazni budžet Srbije"
I pitam ko su poimence budale koje su tako loše ispregovarale sporazum?
Od tog "mi ćemo sporazum da primenjujemo a EU kad se seti" DS više nije dobio moj glas (URS i SPS ionako nikad), ali bih voleo ime i prezime...
pre 10 godina
Pola komentara za, a pola protiv! Debilizam i kratka pamet opet vladaju Srbiom! Malo da objasnim ovim velikim patri(j)otama i protivnicima nato-a i dragim neutralcima! Nasa zemlja broji koliko dusa? 7 miliona po poslednjem popisu! Uporedite sa brojem clanica NATO-a i njihovim broje stanovnistva! Da hoce, pojelibi nas za dorucak sa sve saksijom od Vojislava i njegove bagre i ovih velikih ratnika i iseljenika koji gredaju samo svoje dupe kako im je proslo u ratu! Pa majkumu, valjda su sve strane u ratu JADNE I BEDNE, jer su zaboravile da smo odavno sisli sa drveta i naucili govor i prepoznavanje znakova! Sto zanci za ove maloumnije, da se komunikacijom moze postici SVE! Jeste li probali to nekada ili vam je draze da raspalite po samr ili pesnicu!?
Rusija, NIKADA! Sto nam nisu pomogli kada je bilo bombardovanje? Sto nas tada nisu zastitili? Kazite veliki protivnici nato-a!? Ili Kada su nas zatvorili kao poslednju gamad? Sto nam tada nisu pomogli veliki Rusi!? ......
Bole ce ih uvo! Dobili pare od Amera i Nato-a i zacutali kao vaške, one najgore dvolicne!Kako imate kratku pamet i pored toga ni trunke sivih celija!
Sto se mene tice ja sam za NATO! Nisu dvolicni, tacno znas sta te sleduje, sta treba da uradis i koliko!
Neutralci mozemo postati kada postanemo Svajcarska i kada svi mocnici budu drzali pare u nasim bankama! U prevodu NIKAD!
Stoka ostaje stoka. Mozes ih nauciti da udju u obor i njihovo mesto, ali nikako ih nauciti ne mozes, da se nevaljaju u sopstvenim govnima!
pre 10 godina
14.12.2006 - Srbija je potpisala pristupnicu Partnerstva za Mir...
Tadašnji Predsednik vlade, gdin Koštunica je hibernirao - do dana današnjeg ga niko nije obavestio.
pre 10 godina
nego, sta bi s politickom pozadinom? pravda je spora ali dostizna...
pre 10 godina
Сви који заговарате НАТО, слободно гласајте да вам држава годишње издваја 40 милиона за ову организацију, поред пар стотина милиона за ЕУ. Војна опрема и слање војника у мисије попут Авганистана се подразумева, кошта још пар стотина милиона евра годишње (амерички авиони и више). Само не не тражите онда бесплатно здравство, бесплатно школовање, не тражите ни социјалу ако будете без посла. Ено вам паре у НАТО, па се договорите са алијансом.
(Хладни прагматик на монетарним питањима, 11. februar 2014 20:18)
Kad bi im to davali, i to bi bilo malo u odnosu na ono koliko od naroda kradu nasu politicari. I kad smo vec kod toga, NIS nas kosta puuuuno vise nego tih tricavih 200-300 milioncica godisnje. A ko je prodao NIS Rusima za dzabe, nagradno pitanje?
pre 10 godina
Covek je objasnio. Jedina stranka koja sme da se odupre tiraniji Vucica. Neka se ti bivsi radikali Slobovci sete ko je posle 5 oktobra pomirivao Srbiju. Svi bi bili politicki mrtvi da nije bilo Voje. Ali sta je tu je
pre 10 godina
Po komentarima izgleda da bi vise njih volelo da srpski vojnici ginu po gudurama Avganistana zarad interesa Amerike.i to jos mi da finansiramo.Napred Kostunice!!!
(bojan ar, 11. februar 2014 20:13)
Nema da biju nikog po usima da ide. Ko je profi vojnik, ima sanse da ode. Za lovu, naravno. Ako ne znate, pitajte nasu aktivnu vojsku da li su vec isli negde na stranu. Ja znam njih puno koji su bili na vise mesta van Srbije, van Evrope. I, iskreno, jedva cekaju nove zadatke da odu gde god zatreba. A vi i dalje plasite narod.
pre 10 godina
Ја се не слажем са овим Доктором Војиславом.
Баш у инат, треба да уђемо у НАТО и тако га ироваримо ижнутра, као некад сто смо радили у Србији са Комунистима Титовим. Хи,хи...
Па онда, дођемо ми на Власт...хи,хи,хи!
Супер си то сконто, ****** те ******* *******, хи, хи...
pre 10 godina
Jeaste, svakako. Isto toliko ste zaslužni što sam ja još uvek bez posla.
pre 10 godina
i ne treba da bude u nato-u! sa tim ubicama i zločincima
pre 10 godina
Vojo znamo mi cega se ti plasis, ne EU i NATO , plasis se za svoju gu..... Dozvolio si najgorim lopovima da pljackaju zemlju, dva puta. Prvo posle 5tog , a zatim kada si bio Premijer. Ovi su svi sitne ribe pljuckavice. I naravno sasvim je logicno da Srbija ostane sam i okruzena zemljama Nato. Ima to veze i sa Djindjicem pomalo. Dobro da sacuva Kosovo.
pre 10 godina
Никад у Нато, никад у ЕУ! Живела Србија!
(Шањика-НС, 11. februar 2014 19:45)
Mi nismo ni u Nato-u ni u Eu. Jel zivimo dobro? Jel zivimo bolje od makar jedne clanice NATO i EU?
pre 10 godina
autisticna politika. u stvari, ovo nije ni politika.
pre 10 godina
Podrzavam! Isti taj NATO nam je bombardovao drzavu i nemilosrdno ubijao nas narod!!! To ne sme da se zaboravi!
Da li je moguce da jedino DSS misli o Srbima i Srbiji, svaka im cast, ove izbore svi za njih glasamo.
pre 10 godina
podrška dss—u
pre 10 godina
Cega se pametan stidi...
pre 10 godina
I zato nas i dalje shamara ko kako stigne, hvala Vojo.
pre 10 godina
Za sve vas koji ste pobornici Srbije u EU samo da vam kazem da Bugari i Rumuni iz EU dolaze svako leto kod mene da beru breskve. Ja samo znam da ako udjemo u EU nasu zemlju ce pokupovati velike kompanije i unistiti svu domacu poljoprivredu, a u ponudi ce se naci samo genetski modifikovana hrana koja ce vam ubrzati dobijanje raka uz pomoc osiromasenog uranijuma koji nam je podario "milosrdni andjeo". Nije mi jasno zasto ljudi zagovaraju EU i Nato kao da smo neke budale pa ne znamo kako ce nam biti sa njima.
pre 10 godina
14.12.2006 - Srbija je potpisala pristupnicu Partnerstva za Mir...
Tadašnji Predsednik vlade, gdin Koštunica je hibernirao - do dana današnjeg ga niko nije obavestio.
(Nata, 11. februar 2014 20:57)
Pa jeste potpisao sporazum o Partnerstvu za miri i šta sa tim?Taj sporazum su potpisale skoro sve zemlje Evrope,ali i neke iz Azije.A među njima Rusija,Ukrajina,Kazahstan...,verovatno i oni nisu obavešteni,jer ovde ima velikih stručnjaka i vojnih eksperata koji stavljaju u isti koš NATO pakt i Partnerstvo za mir.
pre 10 godina
Традиционално Србија никада није била у савезу против Русије. Толико о томе колико се ти разумеш у српски традиционализам.
(Јованчица, 11. februar 2014 19:19)
Ajde nemoj se brukati takvim izjavama.
pre 10 godina
Ako se Koštunica dočepa vlasti zajedno sa Vučićem i ako postane ministar, predlažem da uzme Legiju sa šefa kabineta.
(Mancini, 11. februar 2014 19:15)
Ne verujem da će se to desiti jer bi značlo da će Koštunica dobiti podršku iz EU.Veći su izgledi da bi u eventualnim pregovorima nove(stare)vlade o ulasku u NATO glavni oficir za vezu u Briselu bio Legija.Ipak je on "zanat"naučio na zapadu.A delom je zaslužan i za uspeh petog oktobra.A to što je organizovao ubistvo premijera može mu se oprostiti samo ako bude dovoljno požrtvovan u priključenju Nato Paktu.
pre 10 godina
Vojo, a i svi vi ostali koji isto mislite,
Na kraju će u NATO da uđe Jevremova ulica sa Dorćolskom padinom između Braće Jugovića i Dušanove. Qrtzchenje protiv celog sveta nam je mnogo toga dobrog donelo....
Živi bili pa videli
pre 10 godina
Gospodine Koštunica , Srbija nije u NATO, zato što ne žele građani a ne što je protiv toga DSS. DSS je izričito protiv EU , ali Srbija je otpočela pregovore sa EU , jer je to u interesu građana Srbije.
pre 10 godina
Juče za Juče. Danas DSS mora okupljati Srpski narod i pobediti da Srbija ne uđe u EU i NATO, jedina dva sigurna oslonca svoje propasti.
Ne kolebajte se. U narod! Sa narodom! Nisu narod ni Vučić, ni Dačić. Nisu oni na vlasti. Vlast drži Srpsko Nejedinstvo, kolebljivost, a bogami, i kukavičluk! I DSS nije narod, ako je usmaljen u svom narodu.
pre 10 godina
Srbija nije u NATO jer nas je isti bombardovao, pobedio i pomogao formiranje nezavisnog Kosova. Uci cemo u NATO cim prodju izbori i objavi se priznanje Kosova od strane onih koji su ga izgubili u ratu (sns i sps)! Toliko
pre 10 godina
dobro si priznao to za NATO, a ostalo?
pre 10 godina
No...ono što je smešnije od te činjenice jeste to, da Srbija kao vojno neutralna država (po shvatanju VdrK-a) aktivno učestvuje u skoro svim operacijama NATO programa Partnerstvo za mir!
(Dinosaur Jr, 11. februar 2014 19:34)
A kakve to ima veze,kad su i Rusija,Ukrajina,pojedine zemlje iz centralne Azije u Partnerstvu za mir.To nije vojni savez,već ono što sam naziv govori.Vojna neutralnost znači da ne pripadate nijednom vojnom bloku,sada postoji jedan,a ne da ne možete vojno sarđivati sa svima,uključujući i vojne saveze.Većina zemalja u svetu je neutralna.Treba se okrenuti budućnosti.Evidentno je da vreme vojnih blokova prošlost,da je Amerika veoma nezadovoljna ponašanjem drugih članica(po davanju ljudstva,a pogotovu novca),da se politički,ekonomski,pa samim tim i bezbednosni interesi od pre deceniju preselili u Istočnu Aziju i Pacifik.Tako da meni nije jasno zašto uopšte i postoji ta rezolucija,to je zdrav razum.Ali ipak je poznato da kod naših političara nekad nadvlada potčinjenost drugim(zapadnim ili istočnim)a ne domaćim interesima.
pre 10 godina
Tradicionalno Srbija nikada nije bila protiv carske Rusije. Cim je Rusija pala pod komunisticku okupaciju srpska monarhija je sa njima prekinula odnose. Neka se Rusija vrati svojim korenima. A ne da je vode KGB-ovska Putinova partija. A druga najjaca partija su im komunisti. I mi sa takvom Rusijom trebamo da stvaramo saveznistvo?
(Bane, 11. februar 2014 20:33)
Slazem se sa svim, ali kod prve recenice gresis. 1878. godine na Berlinskom Kongresu, carska Rusija se zalagala za Veliku Bugarsku preko teritorije Srbije, do Jonskog mora, i juzno preko celog severa Grcke osim Soluna. To je sprecio Zapad, da se razumemo, a Srbija je konacno dobila sve uslove za svoju drzavu. Naravno, na zalost carske Rusije. Upamtite to svi vi rusofili.
pre 10 godina
@(lustig, 11. februar 2014 21:40)
Kad bi im to davali, i to bi bilo malo u odnosu na ono koliko od naroda kradu nasu politicari. I kad smo vec kod toga, NIS nas kosta puuuuno vise nego tih tricavih 200-300 milioncica godisnje. A ko je prodao NIS Rusima za dzabe, nagradno pitanje?
Slabo pratite EU. Godišnja korupcija u EU je 120 milijardi evra. Da, dobro ste pročitali - 120 MILIJARDI EVRA. Nađite izveštaj komesarke Sesilije Valstrom od pre par dana, ostali smo svi zapanjeni kad smo videli podatke. Nadam se da ste spremni za ovakve igre. Naši su amateri.
pre 10 godina
@ivana
ako si clan Nato-a, to ne znaci da svaki vojnik treba da se ratuje u inostranstvu. za takve misije treba ugovor izmedju vojnika i vojske. jel ti stvarno mislis da su svi nemacki vojnici bili na kosovu? vojna obaveza je u vecinim zemljama ukinuta, tako da nema veze sto ti pricas.
pre 10 godina
"Kad damo mnogo milijardi za tuđe kompatibilno naouružanje i pobijemo neke domoroce i nama procenat nečije nafte?
Ovo olako pljuvanje sa 0 argumentacije znači da se radi o stvarima totalno jasnim i očiglednim. Ne bi trebalo biti problem da se objasne nama koji nismo na vašem nivou. Biću posebno dojmljen akcentima na ljudske vrednosti.
(Helios, 11. februar 2014 19:46)"
Za tebe će sigurno biti strašno iznenađenje kad saznaš da Srbija već godinama proizvodi "kompatibilno" oružje i municiju, i da je čak i prodaje članicama NATO-a?
Frapantno je koliko nemaš pojma o zemlji koju nazivaš svojom, i za koju se navodno brineš?
Nagradno pitanje za tebe - koji kalibar su AP Kalašnjikov koje proizvodi Rusija za svoju vojsku?
7,62mm ili 5,56 NATO?
Držite se čuvanja ovaca i kopanja kukuruza, a ove priče za plašenje male dece pričajte nekom drugom.
pre 10 godina
Niko nije najzasluzniji od politicara..Nego su politicari doneli odluku prema raspolozenju gradjana!Gradjani nisu bili za ulazak u NATO!Neutralnost je ono sto nama najvise odgovara..Nije jasno ni sta traze nasi ljudi individualno u Siriji i po slicnim ratistima..Odlicno znamo ko su psi rata!Znaci ako hocemo neutralnost,demokratsku i uredjenu zemlju ..moramo i imidz da menjamo!Moramo cvrsto da podrzavamo mir i demokratiju a nikako da podrzavamo rat!Dosta smo mi ratovali i ginuli kroz vekove..Danas se treba braniti gandijevskim metodama i pamecu a ne oruzjem!Toliko je oruzja na svetu,da nas moze sve unistiti!Ako to ne shvatimo na vreme,nece nas biti..Ajmo sad isto toliko da se bavimo prosperitetom i da se okrenemo zivotu i miru,koliko god je to moguce u ovom svetu punom turbulencije i nepoverenja jednih prema drugima!Bar toliko,koliko smo vekova ziveli pod oruzjem!
pre 10 godina
... mozda jedino dobro proizaslo od njih ... ukinuti sve glupe vojne alijanse ... satrti svo oruzje od bajoneta do atomskih bombi.
pre 10 godina
ne podrzavam ni jednu stranu... nadam se da ce doci vreme u kome nije bitno ko je na vlasti, ljudi koji ce reci "ajde da se organizujemo, pokrenemo poljoprivredu "
pre 10 godina
Mi nismo ni levo ni desno...mi smo ono u sredini.
pre 10 godina
Konacno neko da kaze ono sto ja , a i mnogi drugi mislimo. Necemo u EU, necemo u NATO .Svoj na svome i sa svima u pristojnim ili od toga boljim odnosima. Nema vajde za nas u EU , to su samo lazi i prazne price . Glasacu drugi put u zivotu i glasacu za sranku V. Kostunice.
pre 10 godina
Zirinovski izadji iz tog tela!!!!!
(RUGOVSKA KLISURA, 11. februar 2014 20:22)
Žirinovski ti je predsednik i svima nama.
pre 10 godina
Komunisti su bili pre nekog Kostunice, koji je palio srpski parlament da bi doneo "demokratiju" u Srbiju, protiv fasisticke ""eu", smao da se zna!
91 Komentari
Sortiraj po: