Ponedeljak, 27.01.2014.

00:14

Nema dogovora o pravosuđu i ZSO

Zajednički sastanak predstavnice EU Ketrin Ešton s premijerima Srbije i Kosova, kom je prisustvovao i Vučić, završen je bez dogovora o ključnim temama.

Izvor: B92

Nema dogovora o pravosuðu i ZSO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

rodoljub

pre 10 godina

@U ime naroda: U svemu dijametralno grešiš (i pola Srbija). Naročito mladi nasedaju na unutrašnju autošovinističku (antisrpsku) propagandu. Analiza: "KiM okupirano od američkog agresora". Naprotiv, okupira-otima ga albanski separatistički fašizam (višedecenijski zulumi i progon Srba), etnički sastav 1950 1:1,5, a sada 1:20. Amerika proizvodi i koristi krizna žarišta u svetu. Na Kosovu je iskoristila krizno žarište za strateške ciljeve (o tome drugi put) najviše uz pomoć unutrašnjih domaćih petokolonaša. Da izbacim moje rešenje? Kada sam ja na vreme pisao beogradskoj štampi stotine puta (predlozi-rešenja mirnodopska) štampa cenzurisala, a sve sam bio u pravu! 20-30 parole na mitinzima: "Bez povratka Srba na Kosmet - izgubljhena bitka". Na Trgu Republuike da se zaustavi isporuka Miloševića Hagu, parole: "Srbima Zapadna demokratija - Albancima Srpsko Kosovo"; "Nezavisno Kosovo = Albanska država", "Albanski separatistički fašizam - destabilizatorski faktor na Balkanu"... TRENUTNO NE MOŽE bolje rešenje za Kosovo (!): Ne može, jer srpski političari nisu ni pokušavali. Srbija neće rat (niko ga neće) i prihvatila MIROLJUBIVO REŠENJE (sporazumno): ZAŠTO JE "rešenje" da se kompletno teritorija KiM istorijski PREDA-pokloni Albancima? ZAŠTO Srbija nije pokušala-tražila Kiparski model (podela), ili status DVA ENTITETA (Srpski i Albanski)- da Srbi zaštite svoj teritorijalni i fizički opstanak na Kosovu od delovanja višedecenijskog separatističkog fašizma? Nastavak...

Srbin100%

pre 10 godina

Taci ponovo pokusava da promeni situaciju i ono sto je dogovoreno u Briselu i smatram da je krajnje vreme da medjunarodna zajednica stane na put ovako ociglednom pokusaju sabotiranja dogovora koji je povratio nadu da ce se makar malo smanjiti tenzije u regionu

Nešo

pre 10 godina

Ovo je potvrda da Priština pokušava na sve anačine da opstruiše briselski sporazum. Jasno je dogovoreno da se nadležnosti Osnovnog suda odnose na četiri srpske opštine onda nema razloga da Priština ponovo traži da se ta nadležnost odnosi i na tri većinske albanske opštine južno od Ibra.

dana

pre 10 godina

Znači predizborna kampanja neće prekinuti pregovore! Daj Bože da zajedno uđemo u EU, pa bismo SVI morali poštovati slobodu kretanja, pravo vlasništva i još puno toga.....

Miško

pre 10 godina

Dačić i vrh Srbije su odlučni u zahtevu da sud u Kosovskoj Mitrovici bude srpski. Tako će i ostati, to je od ključne važnosti za naš narod koji tamo živi. I pored odluke o novim izborima, Dačić, ali i ostali iz vlade funkcionišu, obavljaju poslove kako je i dogovoreno.

uiuu

pre 10 godina

Malo prave sad cirkus i zatežu,treba se isprsiti pred izbore,a kada prođu pristaće na sve,zakon o radu iz 19.veka,Nato pristupanje po skraćenoj proceduri i još mnogo drugih vrednih nagrada.

Byzantium

pre 10 godina

Državni poslovi se obavljaju regularno ,ništa nije stalo kao što su predvudjali neki.
(nekudim, 27. januar 2014 23:09)

Tipican ! Kao da nas je Domanovic napisao.

Višnja

pre 10 godina

Situacija na Kosovu, po pitanju pozicije srba ide u pravom smeru. Život se polako vraća u normalu, srbi dobijaju svoje institucije, bezbednost se polako povećava, i kreće razvoj ekonomije, što je preduslov ostanka srba na Kosovu.

Višnja

pre 10 godina

Najvažnije je već urađeno! Briselski sporazume je usvojen, a lokalni izbori na Severu Kosova uspešno održani, i srbi ponovo imaju svoju vlast. Polako će doći i do dogovora oko pravosudnog sistema, kao i Zajednice Srpskih opština. Iz dana u dan će pozicija srba na Kosovu, postajati sve bolja, i bezbednost veća, situacija u kojoj smo se svi našli posle doalska Nato trupa, nije nimalo laka, i traži uporan, strateški dobro postavljen i dugotrajan rad. Kao što je problem dugi niz godina nastajao, tako treba vreme i da se uspešno reši.

Soterija

pre 10 godina

Runda pregovora Beograda-Prištine treba da bude nastavljene. Drago mi da Ivica Dačić i Aleksandar Vučić nisu supeli da se dogovore sa Hašimom Tačijem i nisu uspeli, ali za to treba postaviti veliko strpljenje i volju. Srbija se nikada neće odreći svog dela teritorije, niti svog naroda. SNS je jedina stranka kojoj je stalo do interesa naroda i države.drago mi je da je Eštanova zaista zadovoljno predanošću obe strane i volje da se pregovori nastave. Srbija je na pravom putu da se pregovorima sačuva teritorijalni integritet i suverenitet.

Coli

pre 10 godina

Photo: priceless.
Eštonka gleda Dačića i smeje se, Thaqi gleda Vučića i smeje se ko lud, Vučić se pravi kao da čita nešto a Dačić gleda Thaqija popreko ko da ga ukori 'šta je to tako smešno sa Vučićem?'

Nebojsa Zuza

pre 10 godina

Vucic nam je pokazao kako se vodi politika ozbiljne drzave, a ne podanicka politika, kao bivsi rezim, koji se svima klanjao i izvinjavao.

Zvonko

pre 10 godina

Ne sumnjam da ce Vucic i Dacic naci neko resenje sa Albancima oko Kosova jer je u interesu i nas i njih da se to sto pre i mirnije zavrsi, jer jedan od uslova za ulazak i nepredak razgovora sa EU je i taj da se problem sa kosovom sto pre zavrsi i iskreno ne sumnjam da ce nasa vlada a ponajvise Vucic dati sve od sebe da se tako i dogodi.

uroš c

pre 10 godina

Kada prođu izbori, nova vlada će raditi još efikasnije i ekspeditivnije, sa novim premijerom, pa očekujem još ubrzaniji tok pregovora!

bozur

pre 10 godina

Izbori nemaju nikave veze sa pregovorima,oni se moraju nastaviti. Nadam se da ce izbori pomoci da u dogovoru sa koalicijom,ubrzamo pregovore i resimo pitanje Kosova i Metohije.

helgog

pre 10 godina

Izbori nisu kocnica, naprotiv samo ce pregovori ici dinamicnijm tokom pod apsolutnim vodjstvom, ako bude bilo kao treba novog premijera.

imp

pre 10 godina

Pregovori idu zeljenim tokom. Izbori ce samo iskristalizovati unutarstranacku situaciju I koalicionu saradnju I pomoci da sporna pitanja budu resena dinamicnijim tempom.

jovan

pre 10 godina

Kakva posla tamo ima Vucic? Ko je njega zvao kad ne ucestvuje u zvanicnim pregovorima? Kakvo je to otimanje tudjeg rada? Nikolic kao gradio most Zemun- Borca, ovaj se trpa u pregovore koje je izgurao Dacic. Otimacina, i vlasti i rezultata ! to ni Milosevic za svoje diktature nije radio !

neefertiti

pre 10 godina

Izbori ce samo dovesti do ekspeditivnije I konkretnije primene odredbi Briselskog sporazuma, I resavanja problematicnih pitanja.

István

pre 10 godina

"saopštila je da su na sastanku predsednik i prvi potpredsednik Vlade Srbije Ivica Dačić i Aleksandar Vučić i kosovski premijer Hašim Tači. "
Hrbro,samouvereno,pametno dvojica ste na jedan.

Sele

pre 10 godina

Iz ovoga vidimo da zli jezici nisu u pravu, da ce se svi dijalozi i pregovori sa EU nastaviti, bez obzira na raspisivanje izbora. Dovoljno nas uvazavaju da i ne pokusavaju mesati se u unutrasnje stvari zemlje, iako znamo da su oni to i te kako umeli prethodnu deceniju da cine... To postovanje je takodje Vuciceva zasluga...

marisol

pre 10 godina

Kako mogu shvatiti izbori neće kočiti pregovore. Doduše do raspuštanja vlade ima još dva dana ali je sigurno da ovakav sastav i ovakve podele funkcija u narednoj neće biti.

МИЛАН

pre 10 godina

Дачић и Вучић ће да разговарају са Ештоновом да Косово може у ЕУ само да Србија не призна Косово

Dragan

pre 10 godina

Treba da se vratis u sklou posto si davno isao u sklou, nije nista strasno sto nisi zapamtio sta znaci KREDABILITET kada niko ti ne veruje nista.
(hysi, 27. januar 2014 19:13)
Da. Taj nedostatak poverenja (nemanja kredibiliteta) je obostran! Pretpostavljam da "kredabilitet" znaci to u nasoj juznoj pokrajini iz koje nam se javljate (malo je gramatika pokarabasena, ali ja jos manje znam albanski pa se zajvaljujem na prevodu)! Ipak je Srbija vasa zemlja!!!

hysi

pre 10 godina

Постављам себи,а и вама просто питање - зашто се у преговорима са европом почиње од тачке 35 а не од тачке 1.
(jeremija, 27. januar 2014 11:49)
Treba da se vratis u sklou posto si davno isao u sklou, nije nista strasno sto nisi zapamtio sta znaci KREDABILITET kada niko ti ne veruje nista.

pacijenti

pre 10 godina

@Gazija

Da je takav komentar napisao npr. neko iz Svedske onda bi jos i imao smisao ali kada tako nesto kao iz tvog komentara pisu pojedinci iz komsiluka, i sami ogrezli u etnickom ciscenju, zlocinima, kriminalu, onda je to u najmanje ruku smesno. Nabavi ti dete ogledalo, saznaj prvo ko ste vi, pa tek onda kreni da drzis predavanja po komsiluku.

Cica

pre 10 godina

Bez razlike o kom će se statusu nalaziti vlada Srbije , dijalog između Beograda i Prištine se mora nastaviti , jer je to u interesu svih građana na teritoriji Kosova.

Gazija

pre 10 godina

@ jeremija, 27. januar 2014 11:49)

Pocinje se poglavljem 35 jer je ono alfa i omega, pocetak i kraj, od njega zavisi da li ce se sa Srbijom voditi dalji pregovori o pristupu, da li ti pregovori imaju uopste nekog smisla. Poglavlje 35 je lakmus-papir za ispitivanje da li Srbija deli zajednicke vrednosti sa ostalim EU zemljama ili mozda jos uvek smatra etnicka ciscenja kao nacin resvanja problema koje je sama generirala. Kroz poglavlje 35, EU testira sa kime zapravo ima posla, a Srbija prezentira svoju politicku, kulturnu, i mentalnu zrelost, ili pak ne, za pristup Uniji.Zemlja u kojoj cetnicki vojvoda prodaje antifasizam ima jako lose karte za pregovarackim stolom. Zajednicke eticke vrednosti i geografski polozaj su jedini elementi koji Srbiju kvalifikuju za pristupne pregovore. Njena ekonomska moc to sigurno nije, i pretstavlja jednu istina premostivu, ali i visoku i tesku prepreku.

Sarkasticni Mile

pre 10 godina

Lepo je videti Dacica da je krenuo sa oprostajnim sastancima, cak i sa Tacijem jer svi znamo da se nakon oko 18 meseci 'vladanja' on zauvek oprasta od funkcije premijera.

Meni licno ce u ovim izborima najinteresantnije biti posmatrati duel Dacic - Dinkic, jer ne zaboravimo, pre svega 5-6 meseci Dacic je isterao Dinkica iz vlade naglvacke, ali nije pomoglo jer sada i on leti napolje

prosto ko pasulj

pre 10 godina

зашто се у преговорима са европом почиње од тачке 35 а не од тачке 1.
(jeremija, 27. januar 2014 11:49)
Jer niko vise ne veruje Srpskim politicarima.

Perica

pre 10 godina

@ Da li je moguće da ovakve obmane spadaju u evropske standarde!?
(rodoljub, 27. januar 2014 02:36)

Nije ljubavi, ne spadaju ovakve obmane u europske standarde ali naivnost prosjecnog gradjanina Srbije se ne moze mjeriti ni vasionskim standardima...

jeremija

pre 10 godina

Одавно сам ја ишао у школу.И,не само ја,тек у првом разреду,у школи деца су учила и слова и бројеве.Азбука је почињала словом А а бројни низ бројем 1 .Даље су се ређала остала слова и остали бројеви.При учењу ишло се редом - није било прескакања.У даљем школовању то неписано правило је задржано.Завршио сам и факултет - по истом принципу.
Постављам себи,а и вама просто питање - зашто се у преговорима са европом почиње од тачке 35 а не од тачке 1.

u ime naroda

pre 10 godina

@ (rodoljub, 27. januar 2014 02:36)

Ako znas da kritikujes po meni jedino normalno resenje dok je KiM okupirano od Americkog agresora , zasto ne izbacis svoje resenje ili bar neko vidjenje a da ne strada Srpski narod? Trenutno ne moze bolje , Americki projekat "kosovo drzava" je dozivela propast i mnogima je jasno da oni drzava nikada nece biti , mogu samo da se igraju neke drzave. Sta sada , bili smo nekada mocna drzava SFRJ , da smo ostali zajedno danas Hrvati ne bi isporucivali EU sta se od njih trazi , Srbija danas ne bi isli na razgovore kod Ketrin Eston , Sloveniju ne bi danas preletali i nadgledali Madjarski avioni , BiH bi i dalje bila vesela a Makedonija ne bi bila podeljena. Jednostavno druze , cuti , igraj kako okupator kaze i cekaj trenutak a on ce doci sa nekim novim Zikicom Jovanovic Spancem ili Gavrilom Principom , sve jedno sami , mislim na Srbiju , protiv celog sveta ne mozemo , valjda ti je to bilo jasno 1999god.

rodoljub

pre 10 godina

Dačić ide u Brisel sa Vučićem da preda Tačiju Kosovo korak po korak (postavili granicu, ukinuli srpske institucije). Sve opštine na Kosovu radiće po zakonima i ustavu države Kosovo (prema Briselskom sporazumu). Sva mudrost srpske politike (Dačića-Vučića-Nikolića)sastoji se u jednu reč, prefiksu: "zajednica" dodatu ispred srpskih opština (ZSO) da se vlasi ne dosete, da se zamaje srpski narod i dovede u zabludu i prihvati Briseldki Sporazum - predaju teritorije!?
- U zamajavanje srpskog naroda podjednakvo učestvuje i EU (Ketrin Ešton), na primer u članu 2:: piše da će ZSO raditi po važećim zakonima i ustavu, tačka. A po kojim zakonima, po kom ustavu koje države (naravno države Kosovo)- namerno je izostavljeno (po dogovoru Dačić-Tači-Ešton), da se Srbi obmanu i dovedu u zabludu!? Da li je moguće da ovakve obmane spadaju u evropske standarde!?

u ime naroda

pre 10 godina

@ (rodoljub, 27. januar 2014 02:36)

Ako znas da kritikujes po meni jedino normalno resenje dok je KiM okupirano od Americkog agresora , zasto ne izbacis svoje resenje ili bar neko vidjenje a da ne strada Srpski narod? Trenutno ne moze bolje , Americki projekat "kosovo drzava" je dozivela propast i mnogima je jasno da oni drzava nikada nece biti , mogu samo da se igraju neke drzave. Sta sada , bili smo nekada mocna drzava SFRJ , da smo ostali zajedno danas Hrvati ne bi isporucivali EU sta se od njih trazi , Srbija danas ne bi isli na razgovore kod Ketrin Eston , Sloveniju ne bi danas preletali i nadgledali Madjarski avioni , BiH bi i dalje bila vesela a Makedonija ne bi bila podeljena. Jednostavno druze , cuti , igraj kako okupator kaze i cekaj trenutak a on ce doci sa nekim novim Zikicom Jovanovic Spancem ili Gavrilom Principom , sve jedno sami , mislim na Srbiju , protiv celog sveta ne mozemo , valjda ti je to bilo jasno 1999god.

pacijenti

pre 10 godina

@Gazija

Da je takav komentar napisao npr. neko iz Svedske onda bi jos i imao smisao ali kada tako nesto kao iz tvog komentara pisu pojedinci iz komsiluka, i sami ogrezli u etnickom ciscenju, zlocinima, kriminalu, onda je to u najmanje ruku smesno. Nabavi ti dete ogledalo, saznaj prvo ko ste vi, pa tek onda kreni da drzis predavanja po komsiluku.

Cica

pre 10 godina

Bez razlike o kom će se statusu nalaziti vlada Srbije , dijalog između Beograda i Prištine se mora nastaviti , jer je to u interesu svih građana na teritoriji Kosova.

rodoljub

pre 10 godina

Dačić ide u Brisel sa Vučićem da preda Tačiju Kosovo korak po korak (postavili granicu, ukinuli srpske institucije). Sve opštine na Kosovu radiće po zakonima i ustavu države Kosovo (prema Briselskom sporazumu). Sva mudrost srpske politike (Dačića-Vučića-Nikolića)sastoji se u jednu reč, prefiksu: "zajednica" dodatu ispred srpskih opština (ZSO) da se vlasi ne dosete, da se zamaje srpski narod i dovede u zabludu i prihvati Briseldki Sporazum - predaju teritorije!?
- U zamajavanje srpskog naroda podjednakvo učestvuje i EU (Ketrin Ešton), na primer u članu 2:: piše da će ZSO raditi po važećim zakonima i ustavu, tačka. A po kojim zakonima, po kom ustavu koje države (naravno države Kosovo)- namerno je izostavljeno (po dogovoru Dačić-Tači-Ešton), da se Srbi obmanu i dovedu u zabludu!? Da li je moguće da ovakve obmane spadaju u evropske standarde!?

prosto ko pasulj

pre 10 godina

зашто се у преговорима са европом почиње од тачке 35 а не од тачке 1.
(jeremija, 27. januar 2014 11:49)
Jer niko vise ne veruje Srpskim politicarima.

Sele

pre 10 godina

Iz ovoga vidimo da zli jezici nisu u pravu, da ce se svi dijalozi i pregovori sa EU nastaviti, bez obzira na raspisivanje izbora. Dovoljno nas uvazavaju da i ne pokusavaju mesati se u unutrasnje stvari zemlje, iako znamo da su oni to i te kako umeli prethodnu deceniju da cine... To postovanje je takodje Vuciceva zasluga...

Gazija

pre 10 godina

@ jeremija, 27. januar 2014 11:49)

Pocinje se poglavljem 35 jer je ono alfa i omega, pocetak i kraj, od njega zavisi da li ce se sa Srbijom voditi dalji pregovori o pristupu, da li ti pregovori imaju uopste nekog smisla. Poglavlje 35 je lakmus-papir za ispitivanje da li Srbija deli zajednicke vrednosti sa ostalim EU zemljama ili mozda jos uvek smatra etnicka ciscenja kao nacin resvanja problema koje je sama generirala. Kroz poglavlje 35, EU testira sa kime zapravo ima posla, a Srbija prezentira svoju politicku, kulturnu, i mentalnu zrelost, ili pak ne, za pristup Uniji.Zemlja u kojoj cetnicki vojvoda prodaje antifasizam ima jako lose karte za pregovarackim stolom. Zajednicke eticke vrednosti i geografski polozaj su jedini elementi koji Srbiju kvalifikuju za pristupne pregovore. Njena ekonomska moc to sigurno nije, i pretstavlja jednu istina premostivu, ali i visoku i tesku prepreku.

Perica

pre 10 godina

@ Da li je moguće da ovakve obmane spadaju u evropske standarde!?
(rodoljub, 27. januar 2014 02:36)

Nije ljubavi, ne spadaju ovakve obmane u europske standarde ali naivnost prosjecnog gradjanina Srbije se ne moze mjeriti ni vasionskim standardima...

Dragan

pre 10 godina

Treba da se vratis u sklou posto si davno isao u sklou, nije nista strasno sto nisi zapamtio sta znaci KREDABILITET kada niko ti ne veruje nista.
(hysi, 27. januar 2014 19:13)
Da. Taj nedostatak poverenja (nemanja kredibiliteta) je obostran! Pretpostavljam da "kredabilitet" znaci to u nasoj juznoj pokrajini iz koje nam se javljate (malo je gramatika pokarabasena, ali ja jos manje znam albanski pa se zajvaljujem na prevodu)! Ipak je Srbija vasa zemlja!!!

Sarkasticni Mile

pre 10 godina

Lepo je videti Dacica da je krenuo sa oprostajnim sastancima, cak i sa Tacijem jer svi znamo da se nakon oko 18 meseci 'vladanja' on zauvek oprasta od funkcije premijera.

Meni licno ce u ovim izborima najinteresantnije biti posmatrati duel Dacic - Dinkic, jer ne zaboravimo, pre svega 5-6 meseci Dacic je isterao Dinkica iz vlade naglvacke, ali nije pomoglo jer sada i on leti napolje

marisol

pre 10 godina

Kako mogu shvatiti izbori neće kočiti pregovore. Doduše do raspuštanja vlade ima još dva dana ali je sigurno da ovakav sastav i ovakve podele funkcija u narednoj neće biti.

МИЛАН

pre 10 godina

Дачић и Вучић ће да разговарају са Ештоновом да Косово може у ЕУ само да Србија не призна Косово

jeremija

pre 10 godina

Одавно сам ја ишао у школу.И,не само ја,тек у првом разреду,у школи деца су учила и слова и бројеве.Азбука је почињала словом А а бројни низ бројем 1 .Даље су се ређала остала слова и остали бројеви.При учењу ишло се редом - није било прескакања.У даљем школовању то неписано правило је задржано.Завршио сам и факултет - по истом принципу.
Постављам себи,а и вама просто питање - зашто се у преговорима са европом почиње од тачке 35 а не од тачке 1.

jovan

pre 10 godina

Kakva posla tamo ima Vucic? Ko je njega zvao kad ne ucestvuje u zvanicnim pregovorima? Kakvo je to otimanje tudjeg rada? Nikolic kao gradio most Zemun- Borca, ovaj se trpa u pregovore koje je izgurao Dacic. Otimacina, i vlasti i rezultata ! to ni Milosevic za svoje diktature nije radio !

István

pre 10 godina

"saopštila je da su na sastanku predsednik i prvi potpredsednik Vlade Srbije Ivica Dačić i Aleksandar Vučić i kosovski premijer Hašim Tači. "
Hrbro,samouvereno,pametno dvojica ste na jedan.

hysi

pre 10 godina

Постављам себи,а и вама просто питање - зашто се у преговорима са европом почиње од тачке 35 а не од тачке 1.
(jeremija, 27. januar 2014 11:49)
Treba da se vratis u sklou posto si davno isao u sklou, nije nista strasno sto nisi zapamtio sta znaci KREDABILITET kada niko ti ne veruje nista.

Zvonko

pre 10 godina

Ne sumnjam da ce Vucic i Dacic naci neko resenje sa Albancima oko Kosova jer je u interesu i nas i njih da se to sto pre i mirnije zavrsi, jer jedan od uslova za ulazak i nepredak razgovora sa EU je i taj da se problem sa kosovom sto pre zavrsi i iskreno ne sumnjam da ce nasa vlada a ponajvise Vucic dati sve od sebe da se tako i dogodi.

uroš c

pre 10 godina

Kada prođu izbori, nova vlada će raditi još efikasnije i ekspeditivnije, sa novim premijerom, pa očekujem još ubrzaniji tok pregovora!

Coli

pre 10 godina

Photo: priceless.
Eštonka gleda Dačića i smeje se, Thaqi gleda Vučića i smeje se ko lud, Vučić se pravi kao da čita nešto a Dačić gleda Thaqija popreko ko da ga ukori 'šta je to tako smešno sa Vučićem?'

uiuu

pre 10 godina

Malo prave sad cirkus i zatežu,treba se isprsiti pred izbore,a kada prođu pristaće na sve,zakon o radu iz 19.veka,Nato pristupanje po skraćenoj proceduri i još mnogo drugih vrednih nagrada.

Nebojsa Zuza

pre 10 godina

Vucic nam je pokazao kako se vodi politika ozbiljne drzave, a ne podanicka politika, kao bivsi rezim, koji se svima klanjao i izvinjavao.

bozur

pre 10 godina

Izbori nemaju nikave veze sa pregovorima,oni se moraju nastaviti. Nadam se da ce izbori pomoci da u dogovoru sa koalicijom,ubrzamo pregovore i resimo pitanje Kosova i Metohije.

neefertiti

pre 10 godina

Izbori ce samo dovesti do ekspeditivnije I konkretnije primene odredbi Briselskog sporazuma, I resavanja problematicnih pitanja.

Byzantium

pre 10 godina

Državni poslovi se obavljaju regularno ,ništa nije stalo kao što su predvudjali neki.
(nekudim, 27. januar 2014 23:09)

Tipican ! Kao da nas je Domanovic napisao.

dana

pre 10 godina

Znači predizborna kampanja neće prekinuti pregovore! Daj Bože da zajedno uđemo u EU, pa bismo SVI morali poštovati slobodu kretanja, pravo vlasništva i još puno toga.....

Višnja

pre 10 godina

Najvažnije je već urađeno! Briselski sporazume je usvojen, a lokalni izbori na Severu Kosova uspešno održani, i srbi ponovo imaju svoju vlast. Polako će doći i do dogovora oko pravosudnog sistema, kao i Zajednice Srpskih opština. Iz dana u dan će pozicija srba na Kosovu, postajati sve bolja, i bezbednost veća, situacija u kojoj smo se svi našli posle doalska Nato trupa, nije nimalo laka, i traži uporan, strateški dobro postavljen i dugotrajan rad. Kao što je problem dugi niz godina nastajao, tako treba vreme i da se uspešno reši.

Višnja

pre 10 godina

Situacija na Kosovu, po pitanju pozicije srba ide u pravom smeru. Život se polako vraća u normalu, srbi dobijaju svoje institucije, bezbednost se polako povećava, i kreće razvoj ekonomije, što je preduslov ostanka srba na Kosovu.

Nešo

pre 10 godina

Ovo je potvrda da Priština pokušava na sve anačine da opstruiše briselski sporazum. Jasno je dogovoreno da se nadležnosti Osnovnog suda odnose na četiri srpske opštine onda nema razloga da Priština ponovo traži da se ta nadležnost odnosi i na tri većinske albanske opštine južno od Ibra.

imp

pre 10 godina

Pregovori idu zeljenim tokom. Izbori ce samo iskristalizovati unutarstranacku situaciju I koalicionu saradnju I pomoci da sporna pitanja budu resena dinamicnijim tempom.

helgog

pre 10 godina

Izbori nisu kocnica, naprotiv samo ce pregovori ici dinamicnijm tokom pod apsolutnim vodjstvom, ako bude bilo kao treba novog premijera.

Miško

pre 10 godina

Dačić i vrh Srbije su odlučni u zahtevu da sud u Kosovskoj Mitrovici bude srpski. Tako će i ostati, to je od ključne važnosti za naš narod koji tamo živi. I pored odluke o novim izborima, Dačić, ali i ostali iz vlade funkcionišu, obavljaju poslove kako je i dogovoreno.

Srbin100%

pre 10 godina

Taci ponovo pokusava da promeni situaciju i ono sto je dogovoreno u Briselu i smatram da je krajnje vreme da medjunarodna zajednica stane na put ovako ociglednom pokusaju sabotiranja dogovora koji je povratio nadu da ce se makar malo smanjiti tenzije u regionu

Soterija

pre 10 godina

Runda pregovora Beograda-Prištine treba da bude nastavljene. Drago mi da Ivica Dačić i Aleksandar Vučić nisu supeli da se dogovore sa Hašimom Tačijem i nisu uspeli, ali za to treba postaviti veliko strpljenje i volju. Srbija se nikada neće odreći svog dela teritorije, niti svog naroda. SNS je jedina stranka kojoj je stalo do interesa naroda i države.drago mi je da je Eštanova zaista zadovoljno predanošću obe strane i volje da se pregovori nastave. Srbija je na pravom putu da se pregovorima sačuva teritorijalni integritet i suverenitet.

rodoljub

pre 10 godina

@U ime naroda: U svemu dijametralno grešiš (i pola Srbija). Naročito mladi nasedaju na unutrašnju autošovinističku (antisrpsku) propagandu. Analiza: "KiM okupirano od američkog agresora". Naprotiv, okupira-otima ga albanski separatistički fašizam (višedecenijski zulumi i progon Srba), etnički sastav 1950 1:1,5, a sada 1:20. Amerika proizvodi i koristi krizna žarišta u svetu. Na Kosovu je iskoristila krizno žarište za strateške ciljeve (o tome drugi put) najviše uz pomoć unutrašnjih domaćih petokolonaša. Da izbacim moje rešenje? Kada sam ja na vreme pisao beogradskoj štampi stotine puta (predlozi-rešenja mirnodopska) štampa cenzurisala, a sve sam bio u pravu! 20-30 parole na mitinzima: "Bez povratka Srba na Kosmet - izgubljhena bitka". Na Trgu Republuike da se zaustavi isporuka Miloševića Hagu, parole: "Srbima Zapadna demokratija - Albancima Srpsko Kosovo"; "Nezavisno Kosovo = Albanska država", "Albanski separatistički fašizam - destabilizatorski faktor na Balkanu"... TRENUTNO NE MOŽE bolje rešenje za Kosovo (!): Ne može, jer srpski političari nisu ni pokušavali. Srbija neće rat (niko ga neće) i prihvatila MIROLJUBIVO REŠENJE (sporazumno): ZAŠTO JE "rešenje" da se kompletno teritorija KiM istorijski PREDA-pokloni Albancima? ZAŠTO Srbija nije pokušala-tražila Kiparski model (podela), ili status DVA ENTITETA (Srpski i Albanski)- da Srbi zaštite svoj teritorijalni i fizički opstanak na Kosovu od delovanja višedecenijskog separatističkog fašizma? Nastavak...

rodoljub

pre 10 godina

Dačić ide u Brisel sa Vučićem da preda Tačiju Kosovo korak po korak (postavili granicu, ukinuli srpske institucije). Sve opštine na Kosovu radiće po zakonima i ustavu države Kosovo (prema Briselskom sporazumu). Sva mudrost srpske politike (Dačića-Vučića-Nikolića)sastoji se u jednu reč, prefiksu: "zajednica" dodatu ispred srpskih opština (ZSO) da se vlasi ne dosete, da se zamaje srpski narod i dovede u zabludu i prihvati Briseldki Sporazum - predaju teritorije!?
- U zamajavanje srpskog naroda podjednakvo učestvuje i EU (Ketrin Ešton), na primer u članu 2:: piše da će ZSO raditi po važećim zakonima i ustavu, tačka. A po kojim zakonima, po kom ustavu koje države (naravno države Kosovo)- namerno je izostavljeno (po dogovoru Dačić-Tači-Ešton), da se Srbi obmanu i dovedu u zabludu!? Da li je moguće da ovakve obmane spadaju u evropske standarde!?

prosto ko pasulj

pre 10 godina

зашто се у преговорима са европом почиње од тачке 35 а не од тачке 1.
(jeremija, 27. januar 2014 11:49)
Jer niko vise ne veruje Srpskim politicarima.

Gazija

pre 10 godina

@ jeremija, 27. januar 2014 11:49)

Pocinje se poglavljem 35 jer je ono alfa i omega, pocetak i kraj, od njega zavisi da li ce se sa Srbijom voditi dalji pregovori o pristupu, da li ti pregovori imaju uopste nekog smisla. Poglavlje 35 je lakmus-papir za ispitivanje da li Srbija deli zajednicke vrednosti sa ostalim EU zemljama ili mozda jos uvek smatra etnicka ciscenja kao nacin resvanja problema koje je sama generirala. Kroz poglavlje 35, EU testira sa kime zapravo ima posla, a Srbija prezentira svoju politicku, kulturnu, i mentalnu zrelost, ili pak ne, za pristup Uniji.Zemlja u kojoj cetnicki vojvoda prodaje antifasizam ima jako lose karte za pregovarackim stolom. Zajednicke eticke vrednosti i geografski polozaj su jedini elementi koji Srbiju kvalifikuju za pristupne pregovore. Njena ekonomska moc to sigurno nije, i pretstavlja jednu istina premostivu, ali i visoku i tesku prepreku.

Perica

pre 10 godina

@ Da li je moguće da ovakve obmane spadaju u evropske standarde!?
(rodoljub, 27. januar 2014 02:36)

Nije ljubavi, ne spadaju ovakve obmane u europske standarde ali naivnost prosjecnog gradjanina Srbije se ne moze mjeriti ni vasionskim standardima...

hysi

pre 10 godina

Постављам себи,а и вама просто питање - зашто се у преговорима са европом почиње од тачке 35 а не од тачке 1.
(jeremija, 27. januar 2014 11:49)
Treba da se vratis u sklou posto si davno isao u sklou, nije nista strasno sto nisi zapamtio sta znaci KREDABILITET kada niko ti ne veruje nista.

u ime naroda

pre 10 godina

@ (rodoljub, 27. januar 2014 02:36)

Ako znas da kritikujes po meni jedino normalno resenje dok je KiM okupirano od Americkog agresora , zasto ne izbacis svoje resenje ili bar neko vidjenje a da ne strada Srpski narod? Trenutno ne moze bolje , Americki projekat "kosovo drzava" je dozivela propast i mnogima je jasno da oni drzava nikada nece biti , mogu samo da se igraju neke drzave. Sta sada , bili smo nekada mocna drzava SFRJ , da smo ostali zajedno danas Hrvati ne bi isporucivali EU sta se od njih trazi , Srbija danas ne bi isli na razgovore kod Ketrin Eston , Sloveniju ne bi danas preletali i nadgledali Madjarski avioni , BiH bi i dalje bila vesela a Makedonija ne bi bila podeljena. Jednostavno druze , cuti , igraj kako okupator kaze i cekaj trenutak a on ce doci sa nekim novim Zikicom Jovanovic Spancem ili Gavrilom Principom , sve jedno sami , mislim na Srbiju , protiv celog sveta ne mozemo , valjda ti je to bilo jasno 1999god.

jeremija

pre 10 godina

Одавно сам ја ишао у школу.И,не само ја,тек у првом разреду,у школи деца су учила и слова и бројеве.Азбука је почињала словом А а бројни низ бројем 1 .Даље су се ређала остала слова и остали бројеви.При учењу ишло се редом - није било прескакања.У даљем школовању то неписано правило је задржано.Завршио сам и факултет - по истом принципу.
Постављам себи,а и вама просто питање - зашто се у преговорима са европом почиње од тачке 35 а не од тачке 1.

István

pre 10 godina

"saopštila je da su na sastanku predsednik i prvi potpredsednik Vlade Srbije Ivica Dačić i Aleksandar Vučić i kosovski premijer Hašim Tači. "
Hrbro,samouvereno,pametno dvojica ste na jedan.

Nebojsa Zuza

pre 10 godina

Vucic nam je pokazao kako se vodi politika ozbiljne drzave, a ne podanicka politika, kao bivsi rezim, koji se svima klanjao i izvinjavao.

Cica

pre 10 godina

Bez razlike o kom će se statusu nalaziti vlada Srbije , dijalog između Beograda i Prištine se mora nastaviti , jer je to u interesu svih građana na teritoriji Kosova.

Sele

pre 10 godina

Iz ovoga vidimo da zli jezici nisu u pravu, da ce se svi dijalozi i pregovori sa EU nastaviti, bez obzira na raspisivanje izbora. Dovoljno nas uvazavaju da i ne pokusavaju mesati se u unutrasnje stvari zemlje, iako znamo da su oni to i te kako umeli prethodnu deceniju da cine... To postovanje je takodje Vuciceva zasluga...

pacijenti

pre 10 godina

@Gazija

Da je takav komentar napisao npr. neko iz Svedske onda bi jos i imao smisao ali kada tako nesto kao iz tvog komentara pisu pojedinci iz komsiluka, i sami ogrezli u etnickom ciscenju, zlocinima, kriminalu, onda je to u najmanje ruku smesno. Nabavi ti dete ogledalo, saznaj prvo ko ste vi, pa tek onda kreni da drzis predavanja po komsiluku.

uroš c

pre 10 godina

Kada prođu izbori, nova vlada će raditi još efikasnije i ekspeditivnije, sa novim premijerom, pa očekujem još ubrzaniji tok pregovora!

Dragan

pre 10 godina

Treba da se vratis u sklou posto si davno isao u sklou, nije nista strasno sto nisi zapamtio sta znaci KREDABILITET kada niko ti ne veruje nista.
(hysi, 27. januar 2014 19:13)
Da. Taj nedostatak poverenja (nemanja kredibiliteta) je obostran! Pretpostavljam da "kredabilitet" znaci to u nasoj juznoj pokrajini iz koje nam se javljate (malo je gramatika pokarabasena, ali ja jos manje znam albanski pa se zajvaljujem na prevodu)! Ipak je Srbija vasa zemlja!!!

Zvonko

pre 10 godina

Ne sumnjam da ce Vucic i Dacic naci neko resenje sa Albancima oko Kosova jer je u interesu i nas i njih da se to sto pre i mirnije zavrsi, jer jedan od uslova za ulazak i nepredak razgovora sa EU je i taj da se problem sa kosovom sto pre zavrsi i iskreno ne sumnjam da ce nasa vlada a ponajvise Vucic dati sve od sebe da se tako i dogodi.

neefertiti

pre 10 godina

Izbori ce samo dovesti do ekspeditivnije I konkretnije primene odredbi Briselskog sporazuma, I resavanja problematicnih pitanja.

helgog

pre 10 godina

Izbori nisu kocnica, naprotiv samo ce pregovori ici dinamicnijm tokom pod apsolutnim vodjstvom, ako bude bilo kao treba novog premijera.

bozur

pre 10 godina

Izbori nemaju nikave veze sa pregovorima,oni se moraju nastaviti. Nadam se da ce izbori pomoci da u dogovoru sa koalicijom,ubrzamo pregovore i resimo pitanje Kosova i Metohije.

imp

pre 10 godina

Pregovori idu zeljenim tokom. Izbori ce samo iskristalizovati unutarstranacku situaciju I koalicionu saradnju I pomoci da sporna pitanja budu resena dinamicnijim tempom.

МИЛАН

pre 10 godina

Дачић и Вучић ће да разговарају са Ештоновом да Косово може у ЕУ само да Србија не призна Косово

Sarkasticni Mile

pre 10 godina

Lepo je videti Dacica da je krenuo sa oprostajnim sastancima, cak i sa Tacijem jer svi znamo da se nakon oko 18 meseci 'vladanja' on zauvek oprasta od funkcije premijera.

Meni licno ce u ovim izborima najinteresantnije biti posmatrati duel Dacic - Dinkic, jer ne zaboravimo, pre svega 5-6 meseci Dacic je isterao Dinkica iz vlade naglvacke, ali nije pomoglo jer sada i on leti napolje

marisol

pre 10 godina

Kako mogu shvatiti izbori neće kočiti pregovore. Doduše do raspuštanja vlade ima još dva dana ali je sigurno da ovakav sastav i ovakve podele funkcija u narednoj neće biti.

Miško

pre 10 godina

Dačić i vrh Srbije su odlučni u zahtevu da sud u Kosovskoj Mitrovici bude srpski. Tako će i ostati, to je od ključne važnosti za naš narod koji tamo živi. I pored odluke o novim izborima, Dačić, ali i ostali iz vlade funkcionišu, obavljaju poslove kako je i dogovoreno.

Nešo

pre 10 godina

Ovo je potvrda da Priština pokušava na sve anačine da opstruiše briselski sporazum. Jasno je dogovoreno da se nadležnosti Osnovnog suda odnose na četiri srpske opštine onda nema razloga da Priština ponovo traži da se ta nadležnost odnosi i na tri većinske albanske opštine južno od Ibra.

Soterija

pre 10 godina

Runda pregovora Beograda-Prištine treba da bude nastavljene. Drago mi da Ivica Dačić i Aleksandar Vučić nisu supeli da se dogovore sa Hašimom Tačijem i nisu uspeli, ali za to treba postaviti veliko strpljenje i volju. Srbija se nikada neće odreći svog dela teritorije, niti svog naroda. SNS je jedina stranka kojoj je stalo do interesa naroda i države.drago mi je da je Eštanova zaista zadovoljno predanošću obe strane i volje da se pregovori nastave. Srbija je na pravom putu da se pregovorima sačuva teritorijalni integritet i suverenitet.

Višnja

pre 10 godina

Situacija na Kosovu, po pitanju pozicije srba ide u pravom smeru. Život se polako vraća u normalu, srbi dobijaju svoje institucije, bezbednost se polako povećava, i kreće razvoj ekonomije, što je preduslov ostanka srba na Kosovu.

Višnja

pre 10 godina

Najvažnije je već urađeno! Briselski sporazume je usvojen, a lokalni izbori na Severu Kosova uspešno održani, i srbi ponovo imaju svoju vlast. Polako će doći i do dogovora oko pravosudnog sistema, kao i Zajednice Srpskih opština. Iz dana u dan će pozicija srba na Kosovu, postajati sve bolja, i bezbednost veća, situacija u kojoj smo se svi našli posle doalska Nato trupa, nije nimalo laka, i traži uporan, strateški dobro postavljen i dugotrajan rad. Kao što je problem dugi niz godina nastajao, tako treba vreme i da se uspešno reši.

jovan

pre 10 godina

Kakva posla tamo ima Vucic? Ko je njega zvao kad ne ucestvuje u zvanicnim pregovorima? Kakvo je to otimanje tudjeg rada? Nikolic kao gradio most Zemun- Borca, ovaj se trpa u pregovore koje je izgurao Dacic. Otimacina, i vlasti i rezultata ! to ni Milosevic za svoje diktature nije radio !

dana

pre 10 godina

Znači predizborna kampanja neće prekinuti pregovore! Daj Bože da zajedno uđemo u EU, pa bismo SVI morali poštovati slobodu kretanja, pravo vlasništva i još puno toga.....

Srbin100%

pre 10 godina

Taci ponovo pokusava da promeni situaciju i ono sto je dogovoreno u Briselu i smatram da je krajnje vreme da medjunarodna zajednica stane na put ovako ociglednom pokusaju sabotiranja dogovora koji je povratio nadu da ce se makar malo smanjiti tenzije u regionu

rodoljub

pre 10 godina

@U ime naroda: U svemu dijametralno grešiš (i pola Srbija). Naročito mladi nasedaju na unutrašnju autošovinističku (antisrpsku) propagandu. Analiza: "KiM okupirano od američkog agresora". Naprotiv, okupira-otima ga albanski separatistički fašizam (višedecenijski zulumi i progon Srba), etnički sastav 1950 1:1,5, a sada 1:20. Amerika proizvodi i koristi krizna žarišta u svetu. Na Kosovu je iskoristila krizno žarište za strateške ciljeve (o tome drugi put) najviše uz pomoć unutrašnjih domaćih petokolonaša. Da izbacim moje rešenje? Kada sam ja na vreme pisao beogradskoj štampi stotine puta (predlozi-rešenja mirnodopska) štampa cenzurisala, a sve sam bio u pravu! 20-30 parole na mitinzima: "Bez povratka Srba na Kosmet - izgubljhena bitka". Na Trgu Republuike da se zaustavi isporuka Miloševića Hagu, parole: "Srbima Zapadna demokratija - Albancima Srpsko Kosovo"; "Nezavisno Kosovo = Albanska država", "Albanski separatistički fašizam - destabilizatorski faktor na Balkanu"... TRENUTNO NE MOŽE bolje rešenje za Kosovo (!): Ne može, jer srpski političari nisu ni pokušavali. Srbija neće rat (niko ga neće) i prihvatila MIROLJUBIVO REŠENJE (sporazumno): ZAŠTO JE "rešenje" da se kompletno teritorija KiM istorijski PREDA-pokloni Albancima? ZAŠTO Srbija nije pokušala-tražila Kiparski model (podela), ili status DVA ENTITETA (Srpski i Albanski)- da Srbi zaštite svoj teritorijalni i fizički opstanak na Kosovu od delovanja višedecenijskog separatističkog fašizma? Nastavak...

Byzantium

pre 10 godina

Državni poslovi se obavljaju regularno ,ništa nije stalo kao što su predvudjali neki.
(nekudim, 27. januar 2014 23:09)

Tipican ! Kao da nas je Domanovic napisao.

uiuu

pre 10 godina

Malo prave sad cirkus i zatežu,treba se isprsiti pred izbore,a kada prođu pristaće na sve,zakon o radu iz 19.veka,Nato pristupanje po skraćenoj proceduri i još mnogo drugih vrednih nagrada.

Coli

pre 10 godina

Photo: priceless.
Eštonka gleda Dačića i smeje se, Thaqi gleda Vučića i smeje se ko lud, Vučić se pravi kao da čita nešto a Dačić gleda Thaqija popreko ko da ga ukori 'šta je to tako smešno sa Vučićem?'