švajcarac
pre 10 godina
VRLO POPULARNE su te mere kod mene i svi poštenih ljudi!
Subota, 18.01.2014.
09:44
List "Politika" pokušao je da otkrije kako je ministar privrede postao razlog sindikalnog besa, a ne ministar rada koji je formalni predlagač Zakona o radu.
Izvor: Politika
pre 10 godina
VRLO POPULARNE su te mere kod mene i svi poštenih ljudi!
pre 10 godina
Ajmo prvo o Raduloviću koji je dobio nekoliko prijava od Agencije za licenciranje stečajnih upravnika.Rezultat pojeo vuk magarca.Ministar privrede bi trebao da radi sa investitorima i privredom.To kolko vidim radi Vučić.Zako o radu treba da radi Krkobabić kao ministar rada. Radulović je prevara u Srbiji bio kao uspešan privrednik a ni kučeta,ni mačeta .Komšija čistio ulice u Beču i dve kuće,dvoje kola itd.Što se tiče broja sindikata to se može lako rešiti zakonom o sindikalnom organizovanju.Kod nas postoje sindikati sa 5 zaposlenih.Predsednici 20 sindikata na železnici sede u kancelariji generalnog direktora.Sastanci su za vreme rada,plaća im firma dnevnice,službeni put.Kad završe mandat idu u penziju ili na veće radno mesto nego pre a neki pređu u republički sindikat.Al to sve može rešiti prosto zakon o sindikalnom organizovanju.A sad o otpuštanju pitanje-ko pravi spisak za otpuštanje?Ko procenjuje ko radi a ko ne.U mojo državnoj firmi kolko oćete inžinjera a ni najobičniji posao neznaju da rade,rade privatno za vreme rada,odlaze-dolaze na posao kad hoće-e ti će praviti spiskove za otpuštanje.
pre 10 godina
Penzioner ministar se ne oglasava jer njega interesuje samo da dobaci koji dinar svojim glasacima penzionerima, sve ostalo je minorno
pre 10 godina
BOLJI KOMENTAR SKORO NISAM PROČITAO:
"Сведочим: Што је био Анте Марковић за СФРЈ, Драгослав Аврамовић за СРЈ то је Саша Радуловић за Србију! Желим да успе тај одважни човек, да мене и моје себично и неплодно друштво пошаље у историју! И то због моје деце, да и она имају шансу да раде и живе свој живот у својој земљи!
(Жељко, 18. januar 2014 11:32)"
BRAVO ŽELJKO
pre 10 godina
Jedino dobro sto moze da ispadne je da se konacno rese svi ovi silni sindikati. da se razumemo, ja jesam za sindikate Ali one koji brand prava radnika, a ne za ove trenutne koji uglavmom parazitiraju na grbacama I radnika i preduzeca I drzave...
a cinjenica je da ovaj zakon ima I dobrih I losih strana koje se mogu resiti dijalogom, naravno ako se hoce
pre 10 godina
A kako ce to novi zakon neradnike da prepozna? Sta da nece da imaju test, procenu radne sposobnosti, pracenje ucinka? Ili ce o otkazu da odlucuju isti oni, koji mogu otkaz da im daju i danas? Poenta je da ce novi zakon da udari u drzavnim firmama samo na one koji nemaju zaledjunu u partiji ili koji nemaju nikakvu vezu!
Ko radi kod privatnika, taj vec ni sada nema prava. Ajde mi navedite jednog privanitka koji ima probleme, jer ne moze da otpusti radnika? Ja ne znam ni jednog! Privatnik moze da ima probleme, ako je neko kod njega radio, a on mu nije uplacivao socijalno i zdravstveno, ili mu nije isplatio plate nekoliko meseci unazad, a ovaj mu pozove inspekciju. Ali zna se, popice otkaz MOMENTALNO posle toga, jos ce da bude srecan ako bude otpusten ko tehnicki visak pa moze da uzima minimalac 3 meseca sa biroa.
Da to nisu mozda prevelika prava radnika?
A sta cemo sa probnim radom, obukama i staziranjem, svim onim sto se koristi kako bi dobili BESPLATNU RADNU snagu, a posle im se zahvalili na saradnji i rekli im da ne odgovaraju. Sta cemo sa prekovremenim radom bez naknade, sta cemo sa tim da se na razgovoru kaze da se u firmi ostaje dok se POSAO NE ZAVRSI. Te gluposti koje navodite da radnici ne rade ne stoje. Ako ste ikada radili kod privatnika, znate da ako radite ko robot, posao mozete da zavrsite za 9 sati, dakle dacete mu 1 sat dnevno besplatno, a ako ne radite kao da ste robot, uradicete isti posao, samo za 10-12 sati. Ali iz firme se ne ide dok se posao NE ZAVRSI!
pre 10 godina
"Ovo je teška zemlja i sredina za život ako je čovek bar za santimetar veći od proseka!" M. Selimović
pre 10 godina
(kg, 18. januar 2014 13:41)
Ako je to tačno, to i nije tako dobra vest, jer su ih verovatno proglasili tehnološkim viškom (ne vidim drugi pravni osnov), dakle, sleduje im otpremnina, što dalje znači-opet po džepu privatnog sektora.
Dobra vest je da se usvoji predloženi Zakon o radu, pa onda tako.
pre 10 godina
Dok citam placene komentare pada mi na pamet par dogadjaja koji se mogu desiti u buducnosti.Eto na primer po predlogu zakona o radu (koji treba da predlozi ministar za rad koji se ne mesa u svoj posao),omogucice se lakse zaposljavanje ali isto tako i lakse otpustanje zaposlenih.Pretpostavicemo tako da recimo ja postanem direktor nekog preduzeca za jedno deset godina i da onda sve vas koji pisete hvalospeve o Radulovicu lagano izbacim iz firme samo zato sto mi se recimo ne svidja vasa frizura.Ne pisu se zakoni draga gospodo zato sto vam trenutno nesto odgovara vec zato sto trebaju da obezbede bolju buducnost zemlje.Niko me ne moze ubediti da je problem za bilo kog gazdu sto za 300 € u ovoj zemlji moze da plati i arhitektu i doktora,izgleda da je problem sto je i to previse i sto bi onda vrli biznismeni i olos onda mogli da imaju robove.Svestan sam ja da sindikati u ovoj zemlji uglavnom ne sluze nicemu ali ako zelite i tu malu mogucnost za odbranu radnika da ukinete onda imate ozbiljan problem u buducnosti...
pre 10 godina
"premijer Ivica Dačić i prvi potpredsednik vlade Aleksandar Vučić nisu još javno izjasnili povodom zahteva sindikata". Au, pa to ce biti tesko, u obzir da verovatno dolaze izbore. A Krkobabic otisao u hibernaciju. Hteli su promene, a sad kad ih gleda u oci, cela vlast se sakrila.
pre 10 godina
Sem jednog komentara, vidim da nikome ne smeta sto Radulovic vrslja bez ovlascenja po tudjim resorima. Ako se niko nije setio jedne vlade u svetu ikada gde se tako nesto desilo, ajde, ljudi, zamislite da tako kao Radulovic organizujete svoju porodicu. I, zamislite koliko bi takva trajala.
pre 10 godina
@racerx11080: Nikome nisu problem sindikati kao vid organizovanja radnika. Oni jako dobro funkcionišu u nekim kapitalističkim zemljama, recimo AFL-CIO u Americi. Ovi srpski međutim, ne rade ni promil toga što njihove kolege na zapadu rade, i u tome je problem. Oni pregovaraju o platama, o uslovima rada, danima odmora, odgovaraju svom članstvu, i vode računa o integritetu svoje struke (ako su strukovni). Kakav predlog su dali naši sindikati? Izuzev očekivanja da dođe Deda Mraz i nastavi da isplaćuje nezarađene plate.
@Zoran: Kako ste došli do cifre od 50000EUR? Jako me zanima koji ste to član zakona pročitali, uporedili sa starim, i rekli u sebi: hej, pa za ovo treba bar toliko i toliko evra? Zašto ne 5000, ili 20000, ili 250000? Gde radite, inače?
pre 10 godina
Gde su bili sindikati kada je u poslednjih 5 godina vise od 500.000 ljudi izgubilo posao, kada su neki mucenici sebi sekli prste zbog loseg polozaja. Ne laje pas zbog sela, vec zbog sebe. A definitivno treba razjuriti razni stranacki basibozuk koji parazitira na grbaci ove drzave, ustedu, ako i ne uloze u investicije, neka makar poboljsaju polozaj vaspitaca, ucitelja, profesora, lekara, medicinskih sestara...obrazovanje je najbitnije, inace nas ovako neobrazovane i neuke ceka sudbina veoma, veoma tmurna.
pre 10 godina
ovi iz državnih sindikata ne znaju ni protiv koga su ?!?! kakve dijabole
pre 10 godina
puna podrska Radulovicu, lezilebovice i parazite moramo najuriti da bi voz krenuo iz mesta (it, 18. januar 2014 12:45)
Tako je to kad je više kočničara nego mašinovođa!
pre 10 godina
Ako se bukvalno ne otarasimo raznih Krkobabica,sindikalnih i PUPS lidera
bankrot smo za nekoliko meseci.
Onomad sam slusao na sednici Skupstine kako nas njen potpredsednik iz redova PUPS-a ubedjuje kako je mnogo moralno da prima i penziju i skupstinsku platu.
Krkobabici napolje iz politike!!!
Orbovici napolje iz politike!!!
pre 10 godina
kad su sindikati stitili prava radnika?
(ja, 18. januar 2014 11:42)
Pre dva veka! A onda shvatili da im se ne isplati!
pre 10 godina
Ako se citaju komentari ispada da su sindikati najvece zlo!Mogu li da vas pitam zasto onda ti isti sindikati postoje u NAJRAZVIJENIJIM zemljama Evrope i imaju DALEKO VECU ulogu nego u Srbiji?
(racerx11080, 18. januar 2014 11:04)
Da li ste pre šest dana pročitali vest na ovom sajtu?
"Dok u Americi postoji samo jedan, u Španiji dva, a u Italiji tri, kod nas ih je više nego u celom svetu zajedno – na svakih 70 zaposlenih po jedan."
U Srbiji ima 24.000 sindikata !!!???!!!???
Po nekoliko sindikata u zdravstvu, školstvu, policiji, GSP-u i ostalim Javnim preduzećima. Reklo bi se da je u Srbiji najlošije onima koji primaju platu iz budžeta.
pre 10 godina
Radulovicu izdrzi. Posten i vredan radnik je uz tebe.
Sindikat u privatnim firmama ne postoji.Drzavni lezilebovici neka strajkuju i neka i dalje ne rade nista.Boli te uvo.
pre 10 godina
Pa i tu penziju koju predlazu od 200 evra bi sutra na referndumu prihvatilo 90% penzionera u Srbiji,ja neznam nikog,a znam ih mnogo,ko ima vecu penziju od 15-16000 din.
Puna podrska ministru Radulovicu,ali nije on dorastao ovim prevarantima iz politickih partija,a jedini je u zadnjih 20 god ko je ponudio ostavku i verujem da ce se povuci,ako ne prodje zakon o radu.
pre 10 godina
Radulović se svrstava u REFORMATORE,Krkobabić u ........., a list Politika mora brže i kritičnije da reaguje,bez "naive".Sa ovakvim medijima,promene nikada neće biti započete u pravom smislu!
pre 10 godina
Na jednom mogu da skinem kapu ovom coveku(ako je to njegovo delo) . Pre neki da su otpusteni SVI koji su dosli preko partijske knjizice u elktrosumadiji od 2000 na ovamo od spsovca, dsovca, dssovca i sns ovca.. Mozete da zamislite zabezeknute face snsovca koji su tek usli u firmu preko partijke knjizice a pre neki dan dobili sut kartu
svi. Svi ti su od 2000 god primali platu za nerad
pre 10 godina
(Kuper, 18. januar 2014 11:25)
Kueru nije 15 već 25 godina ovo traje i ja sam naučio da prepoznam obmanu. Ti očigledno nisi, jer si mlad. Ako te neko u životu prevari to nije ništa strašno, važno je da ne dozvoliš da to učini još koji put. Ali ako te neko koristi da radiš stvari koje će tebi samom kasnije naneti ogromnu štetu, to strašno boli kada istina izađe na videlo.
Tebe SNS koristi da donese zakon o radu koji ćeš ti morati trpeti 40 godina. Vrlo brzo ćeš u tim uslovima izgubiti dostojanstvo i prestati da se osećaš kao čovek.
Ali ne brini tu je pivo, rakija itd, da ti olakša. To što ti fali para ćeš nadomestiti samačkim životom itd.
Omladino ne dozvolite da vas obmanjuju, čitajte šta su obećali pre godinu dana i poredite sa sadašnjošću. Ne nasedajte na priču da će dobro doći tek nakon perioda lošeg. Analizirajte trend, kreće li se napred ili se i dalje ide u nazad.
Zapitajte se zašto Nikolić i Vučić ćute o zakonu o radu, a obećaše da ste im vi na prvom mestu. Ako je za vaše dobro zašto vas ne ubeđuju argumentima, nego samo ćute i poturuju Radulovića.
pre 10 godina
U potpunosti podržavam ministra bolje nešto menjati nego samo tapkati u mestu i zadužavati se . Moramo da žrtvujemo nešto da bi naša deca bolje živela .
pre 10 godina
puna podrska Radulovicu, lezilebovice i parazite moramo najuriti da bi voz krenuo iz mesta
pre 10 godina
Rećiću Vam zašto: zato što je aktuelna garnitura u opoziciji i koaliciji oko SPS-a grebala i rukama i nogama da se domogne što više radnih mesta za svoje članove. Ovo je bitno zato što će sav taj trud propasti ukoliko se donese zakon koji će neradnike prepoznati i omogućiti da na njihova mesta dođu ljudi sa kvalifikacijama koji hoće da rade. Drugi razlog je sebičnost - ovi ljudi misle da će svet stati posle njihovog radnog veka, te gledaju kako da nateraju državu i narod da se zaduži što više, kako bi bilo dovoljno za isplatu nerealnih i nezarađenih plata. Pitam se da li ih grize savest, jer će i njihovi potomci plaćati ceh za bahato ponašanje, kao i svi ostali.
pre 10 godina
Pa Krki je ipak penzioner ako se ne varam. Sem toga ministar po pravilu nije kriv. Ovo je onda sigurica za Krkija....da drugima da ceprkaju i posle ...." Ja sam ukazivao ali....."
pre 10 godina
На жалост,ово је сува реалност...па,већ одавно је "претегло на другу страну"(велика заслуга и синдиката)Србија је,данас,земља незапослених и радника које,одавно,никакав закон не штити,јутарња мисао им је-дај нешто да зарадим данас...створена је "критична маса" за овакве промене и нејасно је зашто се неки чуде и позивају на борбу(за кога,против кога?)жмурили су кад је ,лагано, нестајало право на достојно вреднован рад и неће да се осврну и виде колико мало је остало њих за које "правила важе" још увек!Практично,овде је потребан закон о нераду,регулисање права и обавеза незапослених,као и закон и фонд за будуће неостварене пензионере.
pre 10 godina
Orbovic stari prevrtac.
pre 10 godina
Smešno. Ako nemate bar 50.000 evra viška, ne razumem zašto podržavate Radulovića. Njegova priča odgovara samo hiperbogatima. Perspektiva od 200 evra nije vredna pohvale. Mislim da smo totalno pogubili kompas kad neko misli da je to dobro. Lično, od četvrtka sam obustavio svako trošenje. Neka liberali vrte koncepte, neodrživi su bez solidnog prometa.
pre 10 godina
Radim u firmi koja je u restrukturiranju. Podržavam ministra Radulovića. Bolje da ostanem bez posla danas nego sutra.
pre 10 godina
da se nadovezem na komentar da srbi vole mitove i da ne ulazim u polemike o novom zakonu i sindikatima...da pitam one sto "veruju" u ministra sta se desilo sa licnim kartama i firmama koje su ih predale? on je napadao one koje to nisu ucinile a one koje jesu? sta je uradjeno....kako napreduje...?
pre 10 godina
Samo vi mudraci branite Radulovica i budalastine koje prica.Dobro,nisu bas sve budalastine,ali najveci deo jeste.
Pojesce i vas neo-liberalni kapitalizam.A vala i treba,sve sto trazite dobicete.
Ima da budete pravi robovi,ali sve po Zakonu.Za jedno 200 evrica mesecno.
Samo napred!
pre 10 godina
Borbu Radulovica s jedne i Orbovica, Tome NIkolica, Nebojse Stefanovica, Krokobabica Juniora, Krkobabica Seniora i Mladjena Dinkcia, s druge strane, dozivljavam kao epsku borbu izmedju dobra i zla. Naravno, u toj borbi, Radulovic je dobro, a ovi drugi zlo.
pre 10 godina
Strasno je to koliko ima ljudi kojima ne smeta ono sto je najgore kod Radulovica i cime se bavi ovaj tekst. Jasno je da ima narucenih komentara podrske Radulovicu i pljuvanja po sindikatima, ali sustina problema je da mi imamo reformsku vladu u kojoj jedan ministar dnevno zadje u jos tri resora pored svoga i svi cute. Cak i da mu je najbolji zakon o radu, ostaje cinjenica da on radi posao za koji nije ovlascen. Neka neko od komentatora navede jednu jedinu vladu bilo gde u svetu u kojoj je tako nesto moguce. Zasto onda uopste imamo vladu, zar nije jeftinije da sve resore vodi Radulovic, a, kako rece jedan umni komentator, on nije stranacki opterecen kao Krkobabic, pa znaci za sve sto uradi nece nikome odgovarati. Ovo je najveci problem Srbije sto se mi na pocetku 21. veka nalazimo, kada je rec o organizaciji drzave, na nivou ranih africkih drzava, odmah posle oslobadjanja od kolonijalizma, dakle, pre pedeset godina. I, kakve su reforme moguce u tako ustrojenoj drzavi, makar Radulovic i bio genije? Nikakve! Zreli smo da postanemo kolonija.
pre 10 godina
To je srbija sa malim slovom s.Placi zemljo kad vidim ove komentare podrske tajfunima i ministrima,a ne obicnom coveku koji ce jos manje imati,a taj ministar ce imati jos vise nego sad. I ja bi da se odrekem drzavljanstva kad vidiim komentare i pozive za zabranu sindikata i njihovo okupljanje. Kukala nam majka. U Francuskoj i Spaniji i Grckoj je sindikat pojam,a ovde neki hoce da ih zabrane. Ustanite radnici protiv ovog zakona,a robovlasnici i koji to podrzavaju izvolte u UAE pa tamo uzivajte.
pre 10 godina
Ako je uzbunio sindikate onda mora da je dobar zakon, posto se ti isti sindikati poslednjih 20 godina nisu culi. Stanje privrede je odavno vise nego katastrofalno, ali je njima sigurno bilo dobro.
pre 10 godina
Сведочим: Што је био Анте Марковић за СФРЈ, Драгослав Аврамовић за СРЈ то је Саша Радуловић за Србију! Желим да успе тај одважни човек, да мене и моје себично и неплодно друштво пошаље у историју! И то због моје деце, да и она имају шансу да раде и живе свој живот у својој земљи!
pre 10 godina
Ako se citaju komentari ispada da su sindikati najvece zlo!Mogu li da vas pitam zasto onda ti isti sindikati postoje u NAJRAZVIJENIJIM zemljama Evrope i imaju DALEKO VECU ulogu nego u Srbiji?Podsecam vas da su te zemlje KAPITALISTICKE i da nikada nisu bile socijalisticke ili komunisticke, ipak u Svedskoj,Norveskoj, Finskoj..., cak i Nemackoj SOCIJAL-DEMOKRATIJA je najjaca na svetu, drugim recima prava radnika su daleko VECA nego u SRBIJI SADA,a bice NEUPOREDIVO daleko veca nego sto predlaze novi zakon.
Juce sam procitao komentar kako ce novi zakon da omoguci dolazak stranog kapitala, jer sadasnji stiti radnike da "NE RADE". To je apsolutna LAZ! Sadasnji zakon stiti radnike,ali samo na papiru i to samo u osnovnim pravima. Radnik MORA redovno da prima platu, da ima socijalno i zdravstveno osiguranje, da ne radi prekovremeno, da ima godisnji odmor, SVI ZNATE BAREM JEDNU OSOBU KOME SE OVA PRAVA NE POSTUJU, a mnogi ne znaju osobu kojoj se postuju.
Novi zakon ce nas samo izjednaciti sa KINOM i slicnim zemljama po pitanju prava radnika. Te gluposti oko FLEXI zaposljavanja su pre svega los prevod, informisite se prvo pa piste! Kada neko u Francuskoj ostane bez posla, on dobija pomoc drzave, koja je veca nego 2 PRAVE prosecne plate u Srbiji. Hoce li u Srbiji da dobija tu pomoc?
Ministar predlaze uvodjenje "mancesterskog kapitalizma" sa pocetka IXX veka, slobodno ga hvalite, kada budete radili ko robovi za 200 eur, strahujuci svaki dan za otkaz, onda mozda i dodjete do pameti.
pre 10 godina
Доведен је на место министра и само је рекао оно што би свако нормалан урадио у свакој нормалној земљи! Мука ми је од синдиката који и непостоје у приватним фирмама и који бране већину нерадника. Народу је мука више од разноразних службеника који ништа нераде. Пуно среће министре и уз вас смо!
pre 10 godina
Primetno je da se komentari protiv Radulovica i reformi pisu Ponedeljak-Petak, od 9-15 sati. Drzavna birokratija i sindikalci sede na svojim radnim mestima, nista ne rade nego se bore za svoje patazitske privilegije pisuci komentare na drzavnim kompjuterima.
A podrska reformama dramaticno skace preko vikenda, kada narod koji radi vredno cele nedelje u privatnim preduzecima dodje u priliku da sedne za kompjuter.
pre 10 godina
Mogu razni botovi da šalju i desetine i stotine i hiljade komentara tipa kako samo treba još ozvaničiti ropstvo pa će da poteče med i mleko, ali to neće sprečiti masovne radničke nemire, kao npr ovo što se dešava sa Želvozom. Ko god misli da je radnike više briga za to da li će neki bot ili analitičar da dokazuje svoju visoku kapitalističku svest nego za njihove prazne novčanike, taj je slučaj za psihijatriju.
Zato, džabe vam komentari, neće sprečiti oluju.
pre 10 godina
kad su sindikati stitili prava radnika?
pre 10 godina
Trebaju nam vise ovakvih ljudi,samo napred,vi gospodine Radulovicu svojim idejama mozete da nas izvedete na pravu put,imate punu podrsku.
pre 10 godina
Svesni su i sindikati i poslodavci da im od Radulovića preti veća “opasnost”! Po prigrabljene privilegije!
pre 10 godina
Normalno da ga zanimaju penzije kada je to njegovo glasacko telo i kad zbog istog " krka" jedno 6000 eura mesecno da da ......Narode narode slino !!!
pre 10 godina
Nema Nikolića, Vučića, Radulovića, Zorane ... Postoji samo SRPSKA NAPREDNA STRANKA. Zadnjih meseci osećao strah i uznemirenost zbog: zakona o radu, privatizacije EPS-a, poskupljenja struje, benzina, uznemirenost jer vidimo da i dalje idemo u nazad.
Svu ovu brigu nam je doneo SNS. (Skini paučinu ºa očiju, 18. januar 2014 10:44)
Hahaha, e blago tebi kada si zadnjih 15 godina bio spokojan dok je milion ljudi ostalo bez posla, a fabrike im otete i rasprodate zarad bogacenja nekolicine politicara, a sada si uznemiren zbog SNS-a, kojima i najvatreniji opozicionari i zapadne zemlje odaju priznanje za napredak. Slazem se da imas paucinu po ocima.
pre 10 godina
Puna podrska ministru Radulovicu. Samo tako napred, drugacije, nazalost, ne moze. (Sasa, 18. januar 2014 10:54)
Narod kaže: "Ne slušaj šta ti prigovaraju već tko to čini!"
pre 10 godina
A da se malo preispitaju sindikalne vodje. Smetaju im privatizacije koje se nisu ni desile a ne smetaju im onoliko pokradjenih privatizacija zadnjih 10 godina. Sto niste trazili smene ministara i zvali ljude na ulice kada je 1 milion ljudi ostalo bez posla a preduzeca poklanjana da bi zatim bila rasprodata i unistena.
pre 10 godina
A зашто у закону не стоји обавеза исплате плата и плаћања доприноса а и санкција за нечињење, односно да ли нам треба Закон о послодавцима?ж
Иначе има мера у предлогу које треба и прихватити, нарочито ако се ради о фирмама које се финансирају или дотирају из буџета; али мере треба проширити и на пословодство. Сому док не одсечеш главу сом је, јер га глава сомом и чини; исто је и са змијом. Зато и у главу треба ударити, а не само по репу, као што смо до сада радили, поготову што се види да не ваља.
pre 10 godina
Ti radnici u preduzećima u restruktuiranju su se tu zaposlili pre x godina i uglavnom nestranački i ne preko veze.Jasno je da ne mogu svi opstati i zato su uznemireni.
Međutim njihov REVOLT je još veći kada se uzme u obzir to da su državne i opštinske uprave kao i javna preduzeća istih prepuni nesmotrenih zapošljavanja,stranačkih i kupljenih radnih mesta.Tu je višak ogroman a niko ih ne pominje niti im preti otkazima.
Znači prvo početi od njih.
Znači zapošljen on,pa zaposlio i ženu i ćerku na budžetu.Ili i on i žena i svastika,ili i majka i sin itd.
U razgovoru sa tim "radnicima" možete videti kolko smo mi bolesno društvo.Oni samo pričaju o stranačkoj pripadnosti i sve je vezano za to.Pa na običnim prijavama za popisivače su stavljali stranačku pripadnost.
Prvo početi reforme u opštinskim upravama,školama,bolnicama,DOMOVIMA ZDRAVLJA,nszz,pio,eps,telekom,srbijagas...
OMEKNITE na taj način želovoze,vagone,kablove,fapove,novembre,oktobre i ostale prve majove.
pre 10 godina
Ministar Krkobabić je čovek od skoro 100 godina koji ni u jednoj normalnoj zemlji ne bi mogao da radi bilo šta, a kamo li da bude ministar. Ali u zemlji Apsurdiji može sve, pa tako i to....
pre 10 godina
on mudro cuti uzima lovu i boli ga uvo . sin , unuk , praunuk svi rade u javnom sektoru tako da moraju da cute i nista tu nema nejasno ! kad bi nesto lanuo verovatno bi leteo , eeeeeeee zna taj sta radi !
pre 10 godina
Puna podrska ministru Radulovicu. Samo tako napred, drugacije, nazalost, ne moze.
pre 10 godina
Postavite kameru na primer tamo gde radi i zarađuje za hleb sekretar sstrgovines,pri ssss.Da vidite kako ga kamera nikad ne može uhvatiti.
Isto tako,vi ne možete biti medicinski radnik ako niste član sindikata bez obzira što je to dobrovoljno.Kolko radnika po 1%?Predsednici i zamenici na nivou jedne bolnice imaju naknadu kao jedan minimalac samo za to.
Pa nije se džabe Dinkić i njegovi borili i izborili za zdravstvo i sindikate.Suva i čista lova bez muke.
pre 10 godina
Radulović je čovek na mestu, besprekorno raspolaže podacima i ima realno iskustvo u modernom poslovanju. Radio u Kanadi i Nemačkoj, i to uspešno, prodao udeo svog biznisa Adobe-u i došao da i ovde napravi Kanadu. Radulović zna put!
pre 10 godina
Pa covek se mesa u sve zivo, samo bloguje i nanosi stetu, siri polu ili dezinformacije i zastrasuje narod.
Eto zasto Radulovic treba da ode...
pre 10 godina
Zar mi uopste imamo sindikate?Gde su bili svih ovih godina dok su ljudi masovno otpustani,isterani na ulicu....
pre 10 godina
Ko su ti sindikati i koga predstavljaju? To su predstavnici državnih firmi koje su propale ili u propadanju a u suštini samo i njima odgovara takva pozicija!!! Plaše se, biće čistke po državnim institucijama koje mi finansiramo!!! ČISTI RADULE ...podrška!!!
pre 10 godina
Ja ne znam sta Krkobabic radi u ovoj vladi. Od kad je formirana ova vlada nisam video Krkobabica da se negde pojavio, da je nesto predlozio, da je nesto uradio. Ako moze neko da mi objasni koja je njegova uloga u ovoj vladi
pre 10 godina
Nema Nikolića, Vučića, Radulovića, Zorane ... Postoji samo SRPSKA NAPREDNA STRANKA.
Zadnjih meseci osećao strah i uznemirenost zbog: zakona o radu, privatizacije EPS-a, poskupljenja struje, benzina, uznemirenost jer vidimo da i dalje idemo u nazad.
Svu ovu brigu nam je doneo SNS.
pre 10 godina
Zato što je Krkobabic stara škola političara, koja se slaže sa svim ali nikada ne preuzima odgovornost za nešto, koja samo brine da ostane što duže u fotelji. Radulović je sa druge strane, čovek koji ima neke ideje kako da se pokrenemo (dobre ili ne, neka druga tema), nije stranačka ličnost i ne brine o sledećem mandatu.
Srbi, kao veliki ljubitelji mitova i bajki, više vole Krkobabića, a za rešavanje problema čekaju neko omnipotentno biće koje će sve to rešiti nekom mađijom. Te želje naravno projektuju na neku osobu iz vrha vlasti, ovih dana na PPV, sutra na ko zna koga.
pre 10 godina
Ovde će se videti "ko je vjera ,a ko nevjera".Ako je neko istinski reformator podržaće Radulovića,a ko protiv budućnosti podržaće štetočinske sindikate koji su ćutali dok se urušavala privreda u nakaradnoj privatizaciji.Ovo je glavni test za Vučića!
pre 10 godina
Sindikati se bune kad trazis spiskove! Ma idi... Ppla njih nikad nigde nije radila...
pre 10 godina
Puna podrska Radulovicu! Rukovodstva sindikata imaju abnormalne plate, besmislena putovanja i dnevnice, a kada je rec o pravima radnika to ih zanima samo u meri u kojoj njih licno dotice. Koliko ih interesuje polozaj radnika u privatnim preduzecima? Ni malo, jer nisu zaposleni kod privatnika niti to moze da ih snadje.
pre 10 godina
Vreme je da ovi sindikalci organizuju štrajk - ne blokiranje ulica, i dolazak u Nemanjinu - nego obustavu rada.
Pa da vidimo kolika je njihova snaga, i da li će se njihova obustava rada uopšte primetiti. Ovako samo dižu galamu i truju javnost sa neistinama.
pre 10 godina
Dajte izbore da odu Krkobabic, Velja, Palma jednom za svagda.
pre 10 godina
Пуна подршка Радуловићу! Сеча мора да падне. Радници су таоци синдиката. Свако ко доживи старост (преко 65-70 година) мора да добије од државе минимум за пристојан живот. Нека сва предузећа плаћају исту суму за пензиони фонд, а коме треба више нека штеди!
pre 10 godina
Jedan od retkih ministara koji se meša u svoj posao. Iako je nepopularan kod onih koji su ceo svoj radni vek proveli na grbačama radnika čovek zna šta hoće. Organizatori hajke na gospodina Radulovića nisu ni za kakve promene jer je njima kao "zaštitnicima prava radnika" izuzetno dobro. Oni ne bi da menjaju ništa jer će se onda i njihove lične pozicije promeniti. Čini mi se da ovom čoveku fali šira podrška gradjana i radnika. Isto tako mi se čini da je i podrška ljudi sa kojima sedi u Vladi nedovoljna jer većina od njih liči na Krkobabiće. U svakom slučaju ima moju podršku.
pre 10 godina
Srbija propada ako Radulović posustane.
pre 10 godina
U slucaju strajka raspisite izbore i nek se ljudi odluce.Ako Radulovicev program osvoji vlast doneti zakon i zabraniti sindikalana okupljanja.
pre 10 godina
Jasno je! Iznos plate govori:
npr. Radulović 150.000 dinara,
sindikalni lider Orbović 200.000 dinara,
a njet-Krkobabić 500.000 dinara.
pre 10 godina
radulovic je meta, zato sto su nasi sindikalni lideri kao politicari - interesuje ih samo kako da ostanu na vlasti I uvek biraju populisticke metode. radulovic je mnogo manji zaloga od krkobabica, a sustina nije bitna, kao ni steta koja se pravi takvim postupanjem
pre 10 godina
Jutros je u Blicu Vladimir Gligorov imao jedan zanimljiv predlog. Pošto otpremnine za ceo staž destimulišu psolodavce da primaju starije zaposlene, a novi način obračuna destimuliše zaposlene da napuste lošeg poslodavca za boljeg jer gube pravo na otpremnine, potencijalno rešenje bi bilo osiguranje sa učešćem poslodavca od tri bruto plate.
pre 10 godina
...i sta sad sindikati??? Toliko ste prasica izjeli da vam je holesterol udario u mozak i da optuzujete pogresnog ministra za zakon o radu!!! Vas izgleda vise bole licne karte javnih preduzeca pa ste se udruzili sa,direktorima istih...sad trazite smenu Krkobabica...
pre 10 godina
Pa nema to veze sa zakonom o radu toliko. Radije bi oni da skinu Raduloica jer ce im svima srezati "sindikalna primanja" i doprinose za nerad. Sindikati su najveci paraziti koji misle samo na svoju kasu, a za radnike se iskreno i ne brinu, jer da brinu podrzali bi Radulovica, koji hoce da odvoji zito od kukolja medju radnicima, i uopste ekonomiji. Razlog, jer su oni taj kukolj.
pre 10 godina
Pa nema to veze sa zakonom o radu toliko. Radije bi oni da skinu Raduloica jer ce im svima srezati "sindikalna primanja" i doprinose za nerad. Sindikati su najveci paraziti koji misle samo na svoju kasu, a za radnike se iskreno i ne brinu, jer da brinu podrzali bi Radulovica, koji hoce da odvoji zito od kukolja medju radnicima, i uopste ekonomiji. Razlog, jer su oni taj kukolj.
pre 10 godina
Srbija propada ako Radulović posustane.
pre 10 godina
Zato što je Krkobabic stara škola političara, koja se slaže sa svim ali nikada ne preuzima odgovornost za nešto, koja samo brine da ostane što duže u fotelji. Radulović je sa druge strane, čovek koji ima neke ideje kako da se pokrenemo (dobre ili ne, neka druga tema), nije stranačka ličnost i ne brine o sledećem mandatu.
Srbi, kao veliki ljubitelji mitova i bajki, više vole Krkobabića, a za rešavanje problema čekaju neko omnipotentno biće koje će sve to rešiti nekom mađijom. Te želje naravno projektuju na neku osobu iz vrha vlasti, ovih dana na PPV, sutra na ko zna koga.
pre 10 godina
Ja ne znam sta Krkobabic radi u ovoj vladi. Od kad je formirana ova vlada nisam video Krkobabica da se negde pojavio, da je nesto predlozio, da je nesto uradio. Ako moze neko da mi objasni koja je njegova uloga u ovoj vladi
pre 10 godina
...i sta sad sindikati??? Toliko ste prasica izjeli da vam je holesterol udario u mozak i da optuzujete pogresnog ministra za zakon o radu!!! Vas izgleda vise bole licne karte javnih preduzeca pa ste se udruzili sa,direktorima istih...sad trazite smenu Krkobabica...
pre 10 godina
on mudro cuti uzima lovu i boli ga uvo . sin , unuk , praunuk svi rade u javnom sektoru tako da moraju da cute i nista tu nema nejasno ! kad bi nesto lanuo verovatno bi leteo , eeeeeeee zna taj sta radi !
pre 10 godina
Ministar Krkobabić je čovek od skoro 100 godina koji ni u jednoj normalnoj zemlji ne bi mogao da radi bilo šta, a kamo li da bude ministar. Ali u zemlji Apsurdiji može sve, pa tako i to....
pre 10 godina
Jedan od retkih ministara koji se meša u svoj posao. Iako je nepopularan kod onih koji su ceo svoj radni vek proveli na grbačama radnika čovek zna šta hoće. Organizatori hajke na gospodina Radulovića nisu ni za kakve promene jer je njima kao "zaštitnicima prava radnika" izuzetno dobro. Oni ne bi da menjaju ništa jer će se onda i njihove lične pozicije promeniti. Čini mi se da ovom čoveku fali šira podrška gradjana i radnika. Isto tako mi se čini da je i podrška ljudi sa kojima sedi u Vladi nedovoljna jer većina od njih liči na Krkobabiće. U svakom slučaju ima moju podršku.
pre 10 godina
Jasno je! Iznos plate govori:
npr. Radulović 150.000 dinara,
sindikalni lider Orbović 200.000 dinara,
a njet-Krkobabić 500.000 dinara.
pre 10 godina
Puna podrska Radulovicu! Rukovodstva sindikata imaju abnormalne plate, besmislena putovanja i dnevnice, a kada je rec o pravima radnika to ih zanima samo u meri u kojoj njih licno dotice. Koliko ih interesuje polozaj radnika u privatnim preduzecima? Ni malo, jer nisu zaposleni kod privatnika niti to moze da ih snadje.
pre 10 godina
Пуна подршка Радуловићу! Сеча мора да падне. Радници су таоци синдиката. Свако ко доживи старост (преко 65-70 година) мора да добије од државе минимум за пристојан живот. Нека сва предузећа плаћају исту суму за пензиони фонд, а коме треба више нека штеди!
pre 10 godina
Zar mi uopste imamo sindikate?Gde su bili svih ovih godina dok su ljudi masovno otpustani,isterani na ulicu....
pre 10 godina
Ko su ti sindikati i koga predstavljaju? To su predstavnici državnih firmi koje su propale ili u propadanju a u suštini samo i njima odgovara takva pozicija!!! Plaše se, biće čistke po državnim institucijama koje mi finansiramo!!! ČISTI RADULE ...podrška!!!
pre 10 godina
Primetno je da se komentari protiv Radulovica i reformi pisu Ponedeljak-Petak, od 9-15 sati. Drzavna birokratija i sindikalci sede na svojim radnim mestima, nista ne rade nego se bore za svoje patazitske privilegije pisuci komentare na drzavnim kompjuterima.
A podrska reformama dramaticno skace preko vikenda, kada narod koji radi vredno cele nedelje u privatnim preduzecima dodje u priliku da sedne za kompjuter.
pre 10 godina
Vreme je da ovi sindikalci organizuju štrajk - ne blokiranje ulica, i dolazak u Nemanjinu - nego obustavu rada.
Pa da vidimo kolika je njihova snaga, i da li će se njihova obustava rada uopšte primetiti. Ovako samo dižu galamu i truju javnost sa neistinama.
pre 10 godina
Radulović je čovek na mestu, besprekorno raspolaže podacima i ima realno iskustvo u modernom poslovanju. Radio u Kanadi i Nemačkoj, i to uspešno, prodao udeo svog biznisa Adobe-u i došao da i ovde napravi Kanadu. Radulović zna put!
pre 10 godina
Ovde će se videti "ko je vjera ,a ko nevjera".Ako je neko istinski reformator podržaće Radulovića,a ko protiv budućnosti podržaće štetočinske sindikate koji su ćutali dok se urušavala privreda u nakaradnoj privatizaciji.Ovo je glavni test za Vučića!
pre 10 godina
Puna podrska ministru Radulovicu. Samo tako napred, drugacije, nazalost, ne moze.
pre 10 godina
Dajte izbore da odu Krkobabic, Velja, Palma jednom za svagda.
pre 10 godina
A da se malo preispitaju sindikalne vodje. Smetaju im privatizacije koje se nisu ni desile a ne smetaju im onoliko pokradjenih privatizacija zadnjih 10 godina. Sto niste trazili smene ministara i zvali ljude na ulice kada je 1 milion ljudi ostalo bez posla a preduzeca poklanjana da bi zatim bila rasprodata i unistena.
pre 10 godina
U slucaju strajka raspisite izbore i nek se ljudi odluce.Ako Radulovicev program osvoji vlast doneti zakon i zabraniti sindikalana okupljanja.
pre 10 godina
Ako je uzbunio sindikate onda mora da je dobar zakon, posto se ti isti sindikati poslednjih 20 godina nisu culi. Stanje privrede je odavno vise nego katastrofalno, ali je njima sigurno bilo dobro.
pre 10 godina
Trebaju nam vise ovakvih ljudi,samo napred,vi gospodine Radulovicu svojim idejama mozete da nas izvedete na pravu put,imate punu podrsku.
pre 10 godina
radulovic je meta, zato sto su nasi sindikalni lideri kao politicari - interesuje ih samo kako da ostanu na vlasti I uvek biraju populisticke metode. radulovic je mnogo manji zaloga od krkobabica, a sustina nije bitna, kao ni steta koja se pravi takvim postupanjem
pre 10 godina
Sindikati se bune kad trazis spiskove! Ma idi... Ppla njih nikad nigde nije radila...
pre 10 godina
Radim u firmi koja je u restrukturiranju. Podržavam ministra Radulovića. Bolje da ostanem bez posla danas nego sutra.
pre 10 godina
puna podrska Radulovicu, lezilebovice i parazite moramo najuriti da bi voz krenuo iz mesta
pre 10 godina
Rećiću Vam zašto: zato što je aktuelna garnitura u opoziciji i koaliciji oko SPS-a grebala i rukama i nogama da se domogne što više radnih mesta za svoje članove. Ovo je bitno zato što će sav taj trud propasti ukoliko se donese zakon koji će neradnike prepoznati i omogućiti da na njihova mesta dođu ljudi sa kvalifikacijama koji hoće da rade. Drugi razlog je sebičnost - ovi ljudi misle da će svet stati posle njihovog radnog veka, te gledaju kako da nateraju državu i narod da se zaduži što više, kako bi bilo dovoljno za isplatu nerealnih i nezarađenih plata. Pitam se da li ih grize savest, jer će i njihovi potomci plaćati ceh za bahato ponašanje, kao i svi ostali.
pre 10 godina
Ti radnici u preduzećima u restruktuiranju su se tu zaposlili pre x godina i uglavnom nestranački i ne preko veze.Jasno je da ne mogu svi opstati i zato su uznemireni.
Međutim njihov REVOLT je još veći kada se uzme u obzir to da su državne i opštinske uprave kao i javna preduzeća istih prepuni nesmotrenih zapošljavanja,stranačkih i kupljenih radnih mesta.Tu je višak ogroman a niko ih ne pominje niti im preti otkazima.
Znači prvo početi od njih.
Znači zapošljen on,pa zaposlio i ženu i ćerku na budžetu.Ili i on i žena i svastika,ili i majka i sin itd.
U razgovoru sa tim "radnicima" možete videti kolko smo mi bolesno društvo.Oni samo pričaju o stranačkoj pripadnosti i sve je vezano za to.Pa na običnim prijavama za popisivače su stavljali stranačku pripadnost.
Prvo početi reforme u opštinskim upravama,školama,bolnicama,DOMOVIMA ZDRAVLJA,nszz,pio,eps,telekom,srbijagas...
OMEKNITE na taj način želovoze,vagone,kablove,fapove,novembre,oktobre i ostale prve majove.
pre 10 godina
Сведочим: Што је био Анте Марковић за СФРЈ, Драгослав Аврамовић за СРЈ то је Саша Радуловић за Србију! Желим да успе тај одважни човек, да мене и моје себично и неплодно друштво пошаље у историју! И то због моје деце, да и она имају шансу да раде и живе свој живот у својој земљи!
pre 10 godina
Borbu Radulovica s jedne i Orbovica, Tome NIkolica, Nebojse Stefanovica, Krokobabica Juniora, Krkobabica Seniora i Mladjena Dinkcia, s druge strane, dozivljavam kao epsku borbu izmedju dobra i zla. Naravno, u toj borbi, Radulovic je dobro, a ovi drugi zlo.
pre 10 godina
U potpunosti podržavam ministra bolje nešto menjati nego samo tapkati u mestu i zadužavati se . Moramo da žrtvujemo nešto da bi naša deca bolje živela .
pre 10 godina
kad su sindikati stitili prava radnika?
pre 10 godina
Доведен је на место министра и само је рекао оно што би свако нормалан урадио у свакој нормалној земљи! Мука ми је од синдиката који и непостоје у приватним фирмама и који бране већину нерадника. Народу је мука више од разноразних службеника који ништа нераде. Пуно среће министре и уз вас смо!
pre 10 godina
Postavite kameru na primer tamo gde radi i zarađuje za hleb sekretar sstrgovines,pri ssss.Da vidite kako ga kamera nikad ne može uhvatiti.
Isto tako,vi ne možete biti medicinski radnik ako niste član sindikata bez obzira što je to dobrovoljno.Kolko radnika po 1%?Predsednici i zamenici na nivou jedne bolnice imaju naknadu kao jedan minimalac samo za to.
Pa nije se džabe Dinkić i njegovi borili i izborili za zdravstvo i sindikate.Suva i čista lova bez muke.
pre 10 godina
Orbovic stari prevrtac.
pre 10 godina
Nema Nikolića, Vučića, Radulovića, Zorane ... Postoji samo SRPSKA NAPREDNA STRANKA.
Zadnjih meseci osećao strah i uznemirenost zbog: zakona o radu, privatizacije EPS-a, poskupljenja struje, benzina, uznemirenost jer vidimo da i dalje idemo u nazad.
Svu ovu brigu nam je doneo SNS.
pre 10 godina
Ako se citaju komentari ispada da su sindikati najvece zlo!Mogu li da vas pitam zasto onda ti isti sindikati postoje u NAJRAZVIJENIJIM zemljama Evrope i imaju DALEKO VECU ulogu nego u Srbiji?Podsecam vas da su te zemlje KAPITALISTICKE i da nikada nisu bile socijalisticke ili komunisticke, ipak u Svedskoj,Norveskoj, Finskoj..., cak i Nemackoj SOCIJAL-DEMOKRATIJA je najjaca na svetu, drugim recima prava radnika su daleko VECA nego u SRBIJI SADA,a bice NEUPOREDIVO daleko veca nego sto predlaze novi zakon.
Juce sam procitao komentar kako ce novi zakon da omoguci dolazak stranog kapitala, jer sadasnji stiti radnike da "NE RADE". To je apsolutna LAZ! Sadasnji zakon stiti radnike,ali samo na papiru i to samo u osnovnim pravima. Radnik MORA redovno da prima platu, da ima socijalno i zdravstveno osiguranje, da ne radi prekovremeno, da ima godisnji odmor, SVI ZNATE BAREM JEDNU OSOBU KOME SE OVA PRAVA NE POSTUJU, a mnogi ne znaju osobu kojoj se postuju.
Novi zakon ce nas samo izjednaciti sa KINOM i slicnim zemljama po pitanju prava radnika. Te gluposti oko FLEXI zaposljavanja su pre svega los prevod, informisite se prvo pa piste! Kada neko u Francuskoj ostane bez posla, on dobija pomoc drzave, koja je veca nego 2 PRAVE prosecne plate u Srbiji. Hoce li u Srbiji da dobija tu pomoc?
Ministar predlaze uvodjenje "mancesterskog kapitalizma" sa pocetka IXX veka, slobodno ga hvalite, kada budete radili ko robovi za 200 eur, strahujuci svaki dan za otkaz, onda mozda i dodjete do pameti.
pre 10 godina
Svesni su i sindikati i poslodavci da im od Radulovića preti veća “opasnost”! Po prigrabljene privilegije!
pre 10 godina
Pa covek se mesa u sve zivo, samo bloguje i nanosi stetu, siri polu ili dezinformacije i zastrasuje narod.
Eto zasto Radulovic treba da ode...
pre 10 godina
Nema Nikolića, Vučića, Radulovića, Zorane ... Postoji samo SRPSKA NAPREDNA STRANKA. Zadnjih meseci osećao strah i uznemirenost zbog: zakona o radu, privatizacije EPS-a, poskupljenja struje, benzina, uznemirenost jer vidimo da i dalje idemo u nazad.
Svu ovu brigu nam je doneo SNS. (Skini paučinu ºa očiju, 18. januar 2014 10:44)
Hahaha, e blago tebi kada si zadnjih 15 godina bio spokojan dok je milion ljudi ostalo bez posla, a fabrike im otete i rasprodate zarad bogacenja nekolicine politicara, a sada si uznemiren zbog SNS-a, kojima i najvatreniji opozicionari i zapadne zemlje odaju priznanje za napredak. Slazem se da imas paucinu po ocima.
pre 10 godina
Normalno da ga zanimaju penzije kada je to njegovo glasacko telo i kad zbog istog " krka" jedno 6000 eura mesecno da da ......Narode narode slino !!!
pre 10 godina
Puna podrska ministru Radulovicu. Samo tako napred, drugacije, nazalost, ne moze. (Sasa, 18. januar 2014 10:54)
Narod kaže: "Ne slušaj šta ti prigovaraju već tko to čini!"
pre 10 godina
На жалост,ово је сува реалност...па,већ одавно је "претегло на другу страну"(велика заслуга и синдиката)Србија је,данас,земља незапослених и радника које,одавно,никакав закон не штити,јутарња мисао им је-дај нешто да зарадим данас...створена је "критична маса" за овакве промене и нејасно је зашто се неки чуде и позивају на борбу(за кога,против кога?)жмурили су кад је ,лагано, нестајало право на достојно вреднован рад и неће да се осврну и виде колико мало је остало њих за које "правила важе" још увек!Практично,овде је потребан закон о нераду,регулисање права и обавеза незапослених,као и закон и фонд за будуће неостварене пензионере.
pre 10 godina
Jutros je u Blicu Vladimir Gligorov imao jedan zanimljiv predlog. Pošto otpremnine za ceo staž destimulišu psolodavce da primaju starije zaposlene, a novi način obračuna destimuliše zaposlene da napuste lošeg poslodavca za boljeg jer gube pravo na otpremnine, potencijalno rešenje bi bilo osiguranje sa učešćem poslodavca od tri bruto plate.
pre 10 godina
Pa Krki je ipak penzioner ako se ne varam. Sem toga ministar po pravilu nije kriv. Ovo je onda sigurica za Krkija....da drugima da ceprkaju i posle ...." Ja sam ukazivao ali....."
pre 10 godina
To je srbija sa malim slovom s.Placi zemljo kad vidim ove komentare podrske tajfunima i ministrima,a ne obicnom coveku koji ce jos manje imati,a taj ministar ce imati jos vise nego sad. I ja bi da se odrekem drzavljanstva kad vidiim komentare i pozive za zabranu sindikata i njihovo okupljanje. Kukala nam majka. U Francuskoj i Spaniji i Grckoj je sindikat pojam,a ovde neki hoce da ih zabrane. Ustanite radnici protiv ovog zakona,a robovlasnici i koji to podrzavaju izvolte u UAE pa tamo uzivajte.
pre 10 godina
A зашто у закону не стоји обавеза исплате плата и плаћања доприноса а и санкција за нечињење, односно да ли нам треба Закон о послодавцима?ж
Иначе има мера у предлогу које треба и прихватити, нарочито ако се ради о фирмама које се финансирају или дотирају из буџета; али мере треба проширити и на пословодство. Сому док не одсечеш главу сом је, јер га глава сомом и чини; исто је и са змијом. Зато и у главу треба ударити, а не само по репу, као што смо до сада радили, поготову што се види да не ваља.
pre 10 godina
Samo vi mudraci branite Radulovica i budalastine koje prica.Dobro,nisu bas sve budalastine,ali najveci deo jeste.
Pojesce i vas neo-liberalni kapitalizam.A vala i treba,sve sto trazite dobicete.
Ima da budete pravi robovi,ali sve po Zakonu.Za jedno 200 evrica mesecno.
Samo napred!
pre 10 godina
Smešno. Ako nemate bar 50.000 evra viška, ne razumem zašto podržavate Radulovića. Njegova priča odgovara samo hiperbogatima. Perspektiva od 200 evra nije vredna pohvale. Mislim da smo totalno pogubili kompas kad neko misli da je to dobro. Lično, od četvrtka sam obustavio svako trošenje. Neka liberali vrte koncepte, neodrživi su bez solidnog prometa.
pre 10 godina
Mogu razni botovi da šalju i desetine i stotine i hiljade komentara tipa kako samo treba još ozvaničiti ropstvo pa će da poteče med i mleko, ali to neće sprečiti masovne radničke nemire, kao npr ovo što se dešava sa Želvozom. Ko god misli da je radnike više briga za to da li će neki bot ili analitičar da dokazuje svoju visoku kapitalističku svest nego za njihove prazne novčanike, taj je slučaj za psihijatriju.
Zato, džabe vam komentari, neće sprečiti oluju.
pre 10 godina
Strasno je to koliko ima ljudi kojima ne smeta ono sto je najgore kod Radulovica i cime se bavi ovaj tekst. Jasno je da ima narucenih komentara podrske Radulovicu i pljuvanja po sindikatima, ali sustina problema je da mi imamo reformsku vladu u kojoj jedan ministar dnevno zadje u jos tri resora pored svoga i svi cute. Cak i da mu je najbolji zakon o radu, ostaje cinjenica da on radi posao za koji nije ovlascen. Neka neko od komentatora navede jednu jedinu vladu bilo gde u svetu u kojoj je tako nesto moguce. Zasto onda uopste imamo vladu, zar nije jeftinije da sve resore vodi Radulovic, a, kako rece jedan umni komentator, on nije stranacki opterecen kao Krkobabic, pa znaci za sve sto uradi nece nikome odgovarati. Ovo je najveci problem Srbije sto se mi na pocetku 21. veka nalazimo, kada je rec o organizaciji drzave, na nivou ranih africkih drzava, odmah posle oslobadjanja od kolonijalizma, dakle, pre pedeset godina. I, kakve su reforme moguce u tako ustrojenoj drzavi, makar Radulovic i bio genije? Nikakve! Zreli smo da postanemo kolonija.
pre 10 godina
BOLJI KOMENTAR SKORO NISAM PROČITAO:
"Сведочим: Што је био Анте Марковић за СФРЈ, Драгослав Аврамовић за СРЈ то је Саша Радуловић за Србију! Желим да успе тај одважни човек, да мене и моје себично и неплодно друштво пошаље у историју! И то због моје деце, да и она имају шансу да раде и живе свој живот у својој земљи!
(Жељко, 18. januar 2014 11:32)"
BRAVO ŽELJKO
pre 10 godina
da se nadovezem na komentar da srbi vole mitove i da ne ulazim u polemike o novom zakonu i sindikatima...da pitam one sto "veruju" u ministra sta se desilo sa licnim kartama i firmama koje su ih predale? on je napadao one koje to nisu ucinile a one koje jesu? sta je uradjeno....kako napreduje...?
pre 10 godina
Radulovicu izdrzi. Posten i vredan radnik je uz tebe.
Sindikat u privatnim firmama ne postoji.Drzavni lezilebovici neka strajkuju i neka i dalje ne rade nista.Boli te uvo.
pre 10 godina
Na jednom mogu da skinem kapu ovom coveku(ako je to njegovo delo) . Pre neki da su otpusteni SVI koji su dosli preko partijske knjizice u elktrosumadiji od 2000 na ovamo od spsovca, dsovca, dssovca i sns ovca.. Mozete da zamislite zabezeknute face snsovca koji su tek usli u firmu preko partijke knjizice a pre neki dan dobili sut kartu
svi. Svi ti su od 2000 god primali platu za nerad
pre 10 godina
"Ovo je teška zemlja i sredina za život ako je čovek bar za santimetar veći od proseka!" M. Selimović
pre 10 godina
Radulović se svrstava u REFORMATORE,Krkobabić u ........., a list Politika mora brže i kritičnije da reaguje,bez "naive".Sa ovakvim medijima,promene nikada neće biti započete u pravom smislu!
pre 10 godina
Pa i tu penziju koju predlazu od 200 evra bi sutra na referndumu prihvatilo 90% penzionera u Srbiji,ja neznam nikog,a znam ih mnogo,ko ima vecu penziju od 15-16000 din.
Puna podrska ministru Radulovicu,ali nije on dorastao ovim prevarantima iz politickih partija,a jedini je u zadnjih 20 god ko je ponudio ostavku i verujem da ce se povuci,ako ne prodje zakon o radu.
pre 10 godina
kad su sindikati stitili prava radnika?
(ja, 18. januar 2014 11:42)
Pre dva veka! A onda shvatili da im se ne isplati!
pre 10 godina
Gde su bili sindikati kada je u poslednjih 5 godina vise od 500.000 ljudi izgubilo posao, kada su neki mucenici sebi sekli prste zbog loseg polozaja. Ne laje pas zbog sela, vec zbog sebe. A definitivno treba razjuriti razni stranacki basibozuk koji parazitira na grbaci ove drzave, ustedu, ako i ne uloze u investicije, neka makar poboljsaju polozaj vaspitaca, ucitelja, profesora, lekara, medicinskih sestara...obrazovanje je najbitnije, inace nas ovako neobrazovane i neuke ceka sudbina veoma, veoma tmurna.
pre 10 godina
Ako se citaju komentari ispada da su sindikati najvece zlo!Mogu li da vas pitam zasto onda ti isti sindikati postoje u NAJRAZVIJENIJIM zemljama Evrope i imaju DALEKO VECU ulogu nego u Srbiji?
(racerx11080, 18. januar 2014 11:04)
Da li ste pre šest dana pročitali vest na ovom sajtu?
"Dok u Americi postoji samo jedan, u Španiji dva, a u Italiji tri, kod nas ih je više nego u celom svetu zajedno – na svakih 70 zaposlenih po jedan."
U Srbiji ima 24.000 sindikata !!!???!!!???
Po nekoliko sindikata u zdravstvu, školstvu, policiji, GSP-u i ostalim Javnim preduzećima. Reklo bi se da je u Srbiji najlošije onima koji primaju platu iz budžeta.
pre 10 godina
puna podrska Radulovicu, lezilebovice i parazite moramo najuriti da bi voz krenuo iz mesta (it, 18. januar 2014 12:45)
Tako je to kad je više kočničara nego mašinovođa!
pre 10 godina
Dok citam placene komentare pada mi na pamet par dogadjaja koji se mogu desiti u buducnosti.Eto na primer po predlogu zakona o radu (koji treba da predlozi ministar za rad koji se ne mesa u svoj posao),omogucice se lakse zaposljavanje ali isto tako i lakse otpustanje zaposlenih.Pretpostavicemo tako da recimo ja postanem direktor nekog preduzeca za jedno deset godina i da onda sve vas koji pisete hvalospeve o Radulovicu lagano izbacim iz firme samo zato sto mi se recimo ne svidja vasa frizura.Ne pisu se zakoni draga gospodo zato sto vam trenutno nesto odgovara vec zato sto trebaju da obezbede bolju buducnost zemlje.Niko me ne moze ubediti da je problem za bilo kog gazdu sto za 300 € u ovoj zemlji moze da plati i arhitektu i doktora,izgleda da je problem sto je i to previse i sto bi onda vrli biznismeni i olos onda mogli da imaju robove.Svestan sam ja da sindikati u ovoj zemlji uglavnom ne sluze nicemu ali ako zelite i tu malu mogucnost za odbranu radnika da ukinete onda imate ozbiljan problem u buducnosti...
pre 10 godina
Jedino dobro sto moze da ispadne je da se konacno rese svi ovi silni sindikati. da se razumemo, ja jesam za sindikate Ali one koji brand prava radnika, a ne za ove trenutne koji uglavmom parazitiraju na grbacama I radnika i preduzeca I drzave...
a cinjenica je da ovaj zakon ima I dobrih I losih strana koje se mogu resiti dijalogom, naravno ako se hoce
pre 10 godina
"premijer Ivica Dačić i prvi potpredsednik vlade Aleksandar Vučić nisu još javno izjasnili povodom zahteva sindikata". Au, pa to ce biti tesko, u obzir da verovatno dolaze izbore. A Krkobabic otisao u hibernaciju. Hteli su promene, a sad kad ih gleda u oci, cela vlast se sakrila.
pre 10 godina
(Kuper, 18. januar 2014 11:25)
Kueru nije 15 već 25 godina ovo traje i ja sam naučio da prepoznam obmanu. Ti očigledno nisi, jer si mlad. Ako te neko u životu prevari to nije ništa strašno, važno je da ne dozvoliš da to učini još koji put. Ali ako te neko koristi da radiš stvari koje će tebi samom kasnije naneti ogromnu štetu, to strašno boli kada istina izađe na videlo.
Tebe SNS koristi da donese zakon o radu koji ćeš ti morati trpeti 40 godina. Vrlo brzo ćeš u tim uslovima izgubiti dostojanstvo i prestati da se osećaš kao čovek.
Ali ne brini tu je pivo, rakija itd, da ti olakša. To što ti fali para ćeš nadomestiti samačkim životom itd.
Omladino ne dozvolite da vas obmanjuju, čitajte šta su obećali pre godinu dana i poredite sa sadašnjošću. Ne nasedajte na priču da će dobro doći tek nakon perioda lošeg. Analizirajte trend, kreće li se napred ili se i dalje ide u nazad.
Zapitajte se zašto Nikolić i Vučić ćute o zakonu o radu, a obećaše da ste im vi na prvom mestu. Ako je za vaše dobro zašto vas ne ubeđuju argumentima, nego samo ćute i poturuju Radulovića.
pre 10 godina
Ako se bukvalno ne otarasimo raznih Krkobabica,sindikalnih i PUPS lidera
bankrot smo za nekoliko meseci.
Onomad sam slusao na sednici Skupstine kako nas njen potpredsednik iz redova PUPS-a ubedjuje kako je mnogo moralno da prima i penziju i skupstinsku platu.
Krkobabici napolje iz politike!!!
Orbovici napolje iz politike!!!
pre 10 godina
ovi iz državnih sindikata ne znaju ni protiv koga su ?!?! kakve dijabole
pre 10 godina
Sem jednog komentara, vidim da nikome ne smeta sto Radulovic vrslja bez ovlascenja po tudjim resorima. Ako se niko nije setio jedne vlade u svetu ikada gde se tako nesto desilo, ajde, ljudi, zamislite da tako kao Radulovic organizujete svoju porodicu. I, zamislite koliko bi takva trajala.
pre 10 godina
A kako ce to novi zakon neradnike da prepozna? Sta da nece da imaju test, procenu radne sposobnosti, pracenje ucinka? Ili ce o otkazu da odlucuju isti oni, koji mogu otkaz da im daju i danas? Poenta je da ce novi zakon da udari u drzavnim firmama samo na one koji nemaju zaledjunu u partiji ili koji nemaju nikakvu vezu!
Ko radi kod privatnika, taj vec ni sada nema prava. Ajde mi navedite jednog privanitka koji ima probleme, jer ne moze da otpusti radnika? Ja ne znam ni jednog! Privatnik moze da ima probleme, ako je neko kod njega radio, a on mu nije uplacivao socijalno i zdravstveno, ili mu nije isplatio plate nekoliko meseci unazad, a ovaj mu pozove inspekciju. Ali zna se, popice otkaz MOMENTALNO posle toga, jos ce da bude srecan ako bude otpusten ko tehnicki visak pa moze da uzima minimalac 3 meseca sa biroa.
Da to nisu mozda prevelika prava radnika?
A sta cemo sa probnim radom, obukama i staziranjem, svim onim sto se koristi kako bi dobili BESPLATNU RADNU snagu, a posle im se zahvalili na saradnji i rekli im da ne odgovaraju. Sta cemo sa prekovremenim radom bez naknade, sta cemo sa tim da se na razgovoru kaze da se u firmi ostaje dok se POSAO NE ZAVRSI. Te gluposti koje navodite da radnici ne rade ne stoje. Ako ste ikada radili kod privatnika, znate da ako radite ko robot, posao mozete da zavrsite za 9 sati, dakle dacete mu 1 sat dnevno besplatno, a ako ne radite kao da ste robot, uradicete isti posao, samo za 10-12 sati. Ali iz firme se ne ide dok se posao NE ZAVRSI!
pre 10 godina
(kg, 18. januar 2014 13:41)
Ako je to tačno, to i nije tako dobra vest, jer su ih verovatno proglasili tehnološkim viškom (ne vidim drugi pravni osnov), dakle, sleduje im otpremnina, što dalje znači-opet po džepu privatnog sektora.
Dobra vest je da se usvoji predloženi Zakon o radu, pa onda tako.
pre 10 godina
Penzioner ministar se ne oglasava jer njega interesuje samo da dobaci koji dinar svojim glasacima penzionerima, sve ostalo je minorno
pre 10 godina
VRLO POPULARNE su te mere kod mene i svi poštenih ljudi!
pre 10 godina
@racerx11080: Nikome nisu problem sindikati kao vid organizovanja radnika. Oni jako dobro funkcionišu u nekim kapitalističkim zemljama, recimo AFL-CIO u Americi. Ovi srpski međutim, ne rade ni promil toga što njihove kolege na zapadu rade, i u tome je problem. Oni pregovaraju o platama, o uslovima rada, danima odmora, odgovaraju svom članstvu, i vode računa o integritetu svoje struke (ako su strukovni). Kakav predlog su dali naši sindikati? Izuzev očekivanja da dođe Deda Mraz i nastavi da isplaćuje nezarađene plate.
@Zoran: Kako ste došli do cifre od 50000EUR? Jako me zanima koji ste to član zakona pročitali, uporedili sa starim, i rekli u sebi: hej, pa za ovo treba bar toliko i toliko evra? Zašto ne 5000, ili 20000, ili 250000? Gde radite, inače?
pre 10 godina
Ajmo prvo o Raduloviću koji je dobio nekoliko prijava od Agencije za licenciranje stečajnih upravnika.Rezultat pojeo vuk magarca.Ministar privrede bi trebao da radi sa investitorima i privredom.To kolko vidim radi Vučić.Zako o radu treba da radi Krkobabić kao ministar rada. Radulović je prevara u Srbiji bio kao uspešan privrednik a ni kučeta,ni mačeta .Komšija čistio ulice u Beču i dve kuće,dvoje kola itd.Što se tiče broja sindikata to se može lako rešiti zakonom o sindikalnom organizovanju.Kod nas postoje sindikati sa 5 zaposlenih.Predsednici 20 sindikata na železnici sede u kancelariji generalnog direktora.Sastanci su za vreme rada,plaća im firma dnevnice,službeni put.Kad završe mandat idu u penziju ili na veće radno mesto nego pre a neki pređu u republički sindikat.Al to sve može rešiti prosto zakon o sindikalnom organizovanju.A sad o otpuštanju pitanje-ko pravi spisak za otpuštanje?Ko procenjuje ko radi a ko ne.U mojo državnoj firmi kolko oćete inžinjera a ni najobičniji posao neznaju da rade,rade privatno za vreme rada,odlaze-dolaze na posao kad hoće-e ti će praviti spiskove za otpuštanje.
pre 10 godina
Pa covek se mesa u sve zivo, samo bloguje i nanosi stetu, siri polu ili dezinformacije i zastrasuje narod.
Eto zasto Radulovic treba da ode...
pre 10 godina
Samo vi mudraci branite Radulovica i budalastine koje prica.Dobro,nisu bas sve budalastine,ali najveci deo jeste.
Pojesce i vas neo-liberalni kapitalizam.A vala i treba,sve sto trazite dobicete.
Ima da budete pravi robovi,ali sve po Zakonu.Za jedno 200 evrica mesecno.
Samo napred!
pre 10 godina
Strasno je to koliko ima ljudi kojima ne smeta ono sto je najgore kod Radulovica i cime se bavi ovaj tekst. Jasno je da ima narucenih komentara podrske Radulovicu i pljuvanja po sindikatima, ali sustina problema je da mi imamo reformsku vladu u kojoj jedan ministar dnevno zadje u jos tri resora pored svoga i svi cute. Cak i da mu je najbolji zakon o radu, ostaje cinjenica da on radi posao za koji nije ovlascen. Neka neko od komentatora navede jednu jedinu vladu bilo gde u svetu u kojoj je tako nesto moguce. Zasto onda uopste imamo vladu, zar nije jeftinije da sve resore vodi Radulovic, a, kako rece jedan umni komentator, on nije stranacki opterecen kao Krkobabic, pa znaci za sve sto uradi nece nikome odgovarati. Ovo je najveci problem Srbije sto se mi na pocetku 21. veka nalazimo, kada je rec o organizaciji drzave, na nivou ranih africkih drzava, odmah posle oslobadjanja od kolonijalizma, dakle, pre pedeset godina. I, kakve su reforme moguce u tako ustrojenoj drzavi, makar Radulovic i bio genije? Nikakve! Zreli smo da postanemo kolonija.
pre 10 godina
Ako se citaju komentari ispada da su sindikati najvece zlo!Mogu li da vas pitam zasto onda ti isti sindikati postoje u NAJRAZVIJENIJIM zemljama Evrope i imaju DALEKO VECU ulogu nego u Srbiji?Podsecam vas da su te zemlje KAPITALISTICKE i da nikada nisu bile socijalisticke ili komunisticke, ipak u Svedskoj,Norveskoj, Finskoj..., cak i Nemackoj SOCIJAL-DEMOKRATIJA je najjaca na svetu, drugim recima prava radnika su daleko VECA nego u SRBIJI SADA,a bice NEUPOREDIVO daleko veca nego sto predlaze novi zakon.
Juce sam procitao komentar kako ce novi zakon da omoguci dolazak stranog kapitala, jer sadasnji stiti radnike da "NE RADE". To je apsolutna LAZ! Sadasnji zakon stiti radnike,ali samo na papiru i to samo u osnovnim pravima. Radnik MORA redovno da prima platu, da ima socijalno i zdravstveno osiguranje, da ne radi prekovremeno, da ima godisnji odmor, SVI ZNATE BAREM JEDNU OSOBU KOME SE OVA PRAVA NE POSTUJU, a mnogi ne znaju osobu kojoj se postuju.
Novi zakon ce nas samo izjednaciti sa KINOM i slicnim zemljama po pitanju prava radnika. Te gluposti oko FLEXI zaposljavanja su pre svega los prevod, informisite se prvo pa piste! Kada neko u Francuskoj ostane bez posla, on dobija pomoc drzave, koja je veca nego 2 PRAVE prosecne plate u Srbiji. Hoce li u Srbiji da dobija tu pomoc?
Ministar predlaze uvodjenje "mancesterskog kapitalizma" sa pocetka IXX veka, slobodno ga hvalite, kada budete radili ko robovi za 200 eur, strahujuci svaki dan za otkaz, onda mozda i dodjete do pameti.
pre 10 godina
To je srbija sa malim slovom s.Placi zemljo kad vidim ove komentare podrske tajfunima i ministrima,a ne obicnom coveku koji ce jos manje imati,a taj ministar ce imati jos vise nego sad. I ja bi da se odrekem drzavljanstva kad vidiim komentare i pozive za zabranu sindikata i njihovo okupljanje. Kukala nam majka. U Francuskoj i Spaniji i Grckoj je sindikat pojam,a ovde neki hoce da ih zabrane. Ustanite radnici protiv ovog zakona,a robovlasnici i koji to podrzavaju izvolte u UAE pa tamo uzivajte.
pre 10 godina
Smešno. Ako nemate bar 50.000 evra viška, ne razumem zašto podržavate Radulovića. Njegova priča odgovara samo hiperbogatima. Perspektiva od 200 evra nije vredna pohvale. Mislim da smo totalno pogubili kompas kad neko misli da je to dobro. Lično, od četvrtka sam obustavio svako trošenje. Neka liberali vrte koncepte, neodrživi su bez solidnog prometa.
pre 10 godina
Srbija propada ako Radulović posustane.
pre 10 godina
Mogu razni botovi da šalju i desetine i stotine i hiljade komentara tipa kako samo treba još ozvaničiti ropstvo pa će da poteče med i mleko, ali to neće sprečiti masovne radničke nemire, kao npr ovo što se dešava sa Želvozom. Ko god misli da je radnike više briga za to da li će neki bot ili analitičar da dokazuje svoju visoku kapitalističku svest nego za njihove prazne novčanike, taj je slučaj za psihijatriju.
Zato, džabe vam komentari, neće sprečiti oluju.
pre 10 godina
Nema Nikolića, Vučića, Radulovića, Zorane ... Postoji samo SRPSKA NAPREDNA STRANKA.
Zadnjih meseci osećao strah i uznemirenost zbog: zakona o radu, privatizacije EPS-a, poskupljenja struje, benzina, uznemirenost jer vidimo da i dalje idemo u nazad.
Svu ovu brigu nam je doneo SNS.
pre 10 godina
Radulović je čovek na mestu, besprekorno raspolaže podacima i ima realno iskustvo u modernom poslovanju. Radio u Kanadi i Nemačkoj, i to uspešno, prodao udeo svog biznisa Adobe-u i došao da i ovde napravi Kanadu. Radulović zna put!
pre 10 godina
U slucaju strajka raspisite izbore i nek se ljudi odluce.Ako Radulovicev program osvoji vlast doneti zakon i zabraniti sindikalana okupljanja.
pre 10 godina
da se nadovezem na komentar da srbi vole mitove i da ne ulazim u polemike o novom zakonu i sindikatima...da pitam one sto "veruju" u ministra sta se desilo sa licnim kartama i firmama koje su ih predale? on je napadao one koje to nisu ucinile a one koje jesu? sta je uradjeno....kako napreduje...?
pre 10 godina
Pa nema to veze sa zakonom o radu toliko. Radije bi oni da skinu Raduloica jer ce im svima srezati "sindikalna primanja" i doprinose za nerad. Sindikati su najveci paraziti koji misle samo na svoju kasu, a za radnike se iskreno i ne brinu, jer da brinu podrzali bi Radulovica, koji hoce da odvoji zito od kukolja medju radnicima, i uopste ekonomiji. Razlog, jer su oni taj kukolj.
pre 10 godina
Jedan od retkih ministara koji se meša u svoj posao. Iako je nepopularan kod onih koji su ceo svoj radni vek proveli na grbačama radnika čovek zna šta hoće. Organizatori hajke na gospodina Radulovića nisu ni za kakve promene jer je njima kao "zaštitnicima prava radnika" izuzetno dobro. Oni ne bi da menjaju ništa jer će se onda i njihove lične pozicije promeniti. Čini mi se da ovom čoveku fali šira podrška gradjana i radnika. Isto tako mi se čini da je i podrška ljudi sa kojima sedi u Vladi nedovoljna jer većina od njih liči na Krkobabiće. U svakom slučaju ima moju podršku.
pre 10 godina
Пуна подршка Радуловићу! Сеча мора да падне. Радници су таоци синдиката. Свако ко доживи старост (преко 65-70 година) мора да добије од државе минимум за пристојан живот. Нека сва предузећа плаћају исту суму за пензиони фонд, а коме треба више нека штеди!
pre 10 godina
Puna podrska ministru Radulovicu. Samo tako napred, drugacije, nazalost, ne moze.
pre 10 godina
Trebaju nam vise ovakvih ljudi,samo napred,vi gospodine Radulovicu svojim idejama mozete da nas izvedete na pravu put,imate punu podrsku.
pre 10 godina
Primetno je da se komentari protiv Radulovica i reformi pisu Ponedeljak-Petak, od 9-15 sati. Drzavna birokratija i sindikalci sede na svojim radnim mestima, nista ne rade nego se bore za svoje patazitske privilegije pisuci komentare na drzavnim kompjuterima.
A podrska reformama dramaticno skace preko vikenda, kada narod koji radi vredno cele nedelje u privatnim preduzecima dodje u priliku da sedne za kompjuter.
pre 10 godina
...i sta sad sindikati??? Toliko ste prasica izjeli da vam je holesterol udario u mozak i da optuzujete pogresnog ministra za zakon o radu!!! Vas izgleda vise bole licne karte javnih preduzeca pa ste se udruzili sa,direktorima istih...sad trazite smenu Krkobabica...
pre 10 godina
Puna podrska Radulovicu! Rukovodstva sindikata imaju abnormalne plate, besmislena putovanja i dnevnice, a kada je rec o pravima radnika to ih zanima samo u meri u kojoj njih licno dotice. Koliko ih interesuje polozaj radnika u privatnim preduzecima? Ni malo, jer nisu zaposleni kod privatnika niti to moze da ih snadje.
pre 10 godina
Ko su ti sindikati i koga predstavljaju? To su predstavnici državnih firmi koje su propale ili u propadanju a u suštini samo i njima odgovara takva pozicija!!! Plaše se, biće čistke po državnim institucijama koje mi finansiramo!!! ČISTI RADULE ...podrška!!!
pre 10 godina
puna podrska Radulovicu, lezilebovice i parazite moramo najuriti da bi voz krenuo iz mesta
pre 10 godina
Сведочим: Што је био Анте Марковић за СФРЈ, Драгослав Аврамовић за СРЈ то је Саша Радуловић за Србију! Желим да успе тај одважни човек, да мене и моје себично и неплодно друштво пошаље у историју! И то због моје деце, да и она имају шансу да раде и живе свој живот у својој земљи!
pre 10 godina
Ovde će se videti "ko je vjera ,a ko nevjera".Ako je neko istinski reformator podržaće Radulovića,a ko protiv budućnosti podržaće štetočinske sindikate koji su ćutali dok se urušavala privreda u nakaradnoj privatizaciji.Ovo je glavni test za Vučića!
pre 10 godina
U potpunosti podržavam ministra bolje nešto menjati nego samo tapkati u mestu i zadužavati se . Moramo da žrtvujemo nešto da bi naša deca bolje živela .
pre 10 godina
Nema Nikolića, Vučića, Radulovića, Zorane ... Postoji samo SRPSKA NAPREDNA STRANKA. Zadnjih meseci osećao strah i uznemirenost zbog: zakona o radu, privatizacije EPS-a, poskupljenja struje, benzina, uznemirenost jer vidimo da i dalje idemo u nazad.
Svu ovu brigu nam je doneo SNS. (Skini paučinu ºa očiju, 18. januar 2014 10:44)
Hahaha, e blago tebi kada si zadnjih 15 godina bio spokojan dok je milion ljudi ostalo bez posla, a fabrike im otete i rasprodate zarad bogacenja nekolicine politicara, a sada si uznemiren zbog SNS-a, kojima i najvatreniji opozicionari i zapadne zemlje odaju priznanje za napredak. Slazem se da imas paucinu po ocima.
pre 10 godina
radulovic je meta, zato sto su nasi sindikalni lideri kao politicari - interesuje ih samo kako da ostanu na vlasti I uvek biraju populisticke metode. radulovic je mnogo manji zaloga od krkobabica, a sustina nije bitna, kao ni steta koja se pravi takvim postupanjem
pre 10 godina
Ako je uzbunio sindikate onda mora da je dobar zakon, posto se ti isti sindikati poslednjih 20 godina nisu culi. Stanje privrede je odavno vise nego katastrofalno, ali je njima sigurno bilo dobro.
pre 10 godina
Radim u firmi koja je u restrukturiranju. Podržavam ministra Radulovića. Bolje da ostanem bez posla danas nego sutra.
pre 10 godina
Vreme je da ovi sindikalci organizuju štrajk - ne blokiranje ulica, i dolazak u Nemanjinu - nego obustavu rada.
Pa da vidimo kolika je njihova snaga, i da li će se njihova obustava rada uopšte primetiti. Ovako samo dižu galamu i truju javnost sa neistinama.
pre 10 godina
A da se malo preispitaju sindikalne vodje. Smetaju im privatizacije koje se nisu ni desile a ne smetaju im onoliko pokradjenih privatizacija zadnjih 10 godina. Sto niste trazili smene ministara i zvali ljude na ulice kada je 1 milion ljudi ostalo bez posla a preduzeca poklanjana da bi zatim bila rasprodata i unistena.
pre 10 godina
Puna podrska ministru Radulovicu. Samo tako napred, drugacije, nazalost, ne moze. (Sasa, 18. januar 2014 10:54)
Narod kaže: "Ne slušaj šta ti prigovaraju već tko to čini!"
pre 10 godina
Borbu Radulovica s jedne i Orbovica, Tome NIkolica, Nebojse Stefanovica, Krokobabica Juniora, Krkobabica Seniora i Mladjena Dinkcia, s druge strane, dozivljavam kao epsku borbu izmedju dobra i zla. Naravno, u toj borbi, Radulovic je dobro, a ovi drugi zlo.
pre 10 godina
Dok citam placene komentare pada mi na pamet par dogadjaja koji se mogu desiti u buducnosti.Eto na primer po predlogu zakona o radu (koji treba da predlozi ministar za rad koji se ne mesa u svoj posao),omogucice se lakse zaposljavanje ali isto tako i lakse otpustanje zaposlenih.Pretpostavicemo tako da recimo ja postanem direktor nekog preduzeca za jedno deset godina i da onda sve vas koji pisete hvalospeve o Radulovicu lagano izbacim iz firme samo zato sto mi se recimo ne svidja vasa frizura.Ne pisu se zakoni draga gospodo zato sto vam trenutno nesto odgovara vec zato sto trebaju da obezbede bolju buducnost zemlje.Niko me ne moze ubediti da je problem za bilo kog gazdu sto za 300 € u ovoj zemlji moze da plati i arhitektu i doktora,izgleda da je problem sto je i to previse i sto bi onda vrli biznismeni i olos onda mogli da imaju robove.Svestan sam ja da sindikati u ovoj zemlji uglavnom ne sluze nicemu ali ako zelite i tu malu mogucnost za odbranu radnika da ukinete onda imate ozbiljan problem u buducnosti...
pre 10 godina
Sem jednog komentara, vidim da nikome ne smeta sto Radulovic vrslja bez ovlascenja po tudjim resorima. Ako se niko nije setio jedne vlade u svetu ikada gde se tako nesto desilo, ajde, ljudi, zamislite da tako kao Radulovic organizujete svoju porodicu. I, zamislite koliko bi takva trajala.
pre 10 godina
Ti radnici u preduzećima u restruktuiranju su se tu zaposlili pre x godina i uglavnom nestranački i ne preko veze.Jasno je da ne mogu svi opstati i zato su uznemireni.
Međutim njihov REVOLT je još veći kada se uzme u obzir to da su državne i opštinske uprave kao i javna preduzeća istih prepuni nesmotrenih zapošljavanja,stranačkih i kupljenih radnih mesta.Tu je višak ogroman a niko ih ne pominje niti im preti otkazima.
Znači prvo početi od njih.
Znači zapošljen on,pa zaposlio i ženu i ćerku na budžetu.Ili i on i žena i svastika,ili i majka i sin itd.
U razgovoru sa tim "radnicima" možete videti kolko smo mi bolesno društvo.Oni samo pričaju o stranačkoj pripadnosti i sve je vezano za to.Pa na običnim prijavama za popisivače su stavljali stranačku pripadnost.
Prvo početi reforme u opštinskim upravama,školama,bolnicama,DOMOVIMA ZDRAVLJA,nszz,pio,eps,telekom,srbijagas...
OMEKNITE na taj način želovoze,vagone,kablove,fapove,novembre,oktobre i ostale prve majove.
pre 10 godina
puna podrska Radulovicu, lezilebovice i parazite moramo najuriti da bi voz krenuo iz mesta (it, 18. januar 2014 12:45)
Tako je to kad je više kočničara nego mašinovođa!
pre 10 godina
Jasno je! Iznos plate govori:
npr. Radulović 150.000 dinara,
sindikalni lider Orbović 200.000 dinara,
a njet-Krkobabić 500.000 dinara.
pre 10 godina
Доведен је на место министра и само је рекао оно што би свако нормалан урадио у свакој нормалној земљи! Мука ми је од синдиката који и непостоје у приватним фирмама и који бране већину нерадника. Народу је мука више од разноразних службеника који ништа нераде. Пуно среће министре и уз вас смо!
pre 10 godina
Rećiću Vam zašto: zato što je aktuelna garnitura u opoziciji i koaliciji oko SPS-a grebala i rukama i nogama da se domogne što više radnih mesta za svoje članove. Ovo je bitno zato što će sav taj trud propasti ukoliko se donese zakon koji će neradnike prepoznati i omogućiti da na njihova mesta dođu ljudi sa kvalifikacijama koji hoće da rade. Drugi razlog je sebičnost - ovi ljudi misle da će svet stati posle njihovog radnog veka, te gledaju kako da nateraju državu i narod da se zaduži što više, kako bi bilo dovoljno za isplatu nerealnih i nezarađenih plata. Pitam se da li ih grize savest, jer će i njihovi potomci plaćati ceh za bahato ponašanje, kao i svi ostali.
pre 10 godina
Zato što je Krkobabic stara škola političara, koja se slaže sa svim ali nikada ne preuzima odgovornost za nešto, koja samo brine da ostane što duže u fotelji. Radulović je sa druge strane, čovek koji ima neke ideje kako da se pokrenemo (dobre ili ne, neka druga tema), nije stranačka ličnost i ne brine o sledećem mandatu.
Srbi, kao veliki ljubitelji mitova i bajki, više vole Krkobabića, a za rešavanje problema čekaju neko omnipotentno biće koje će sve to rešiti nekom mađijom. Te želje naravno projektuju na neku osobu iz vrha vlasti, ovih dana na PPV, sutra na ko zna koga.
pre 10 godina
Postavite kameru na primer tamo gde radi i zarađuje za hleb sekretar sstrgovines,pri ssss.Da vidite kako ga kamera nikad ne može uhvatiti.
Isto tako,vi ne možete biti medicinski radnik ako niste član sindikata bez obzira što je to dobrovoljno.Kolko radnika po 1%?Predsednici i zamenici na nivou jedne bolnice imaju naknadu kao jedan minimalac samo za to.
Pa nije se džabe Dinkić i njegovi borili i izborili za zdravstvo i sindikate.Suva i čista lova bez muke.
pre 10 godina
Radulovicu izdrzi. Posten i vredan radnik je uz tebe.
Sindikat u privatnim firmama ne postoji.Drzavni lezilebovici neka strajkuju i neka i dalje ne rade nista.Boli te uvo.
pre 10 godina
BOLJI KOMENTAR SKORO NISAM PROČITAO:
"Сведочим: Што је био Анте Марковић за СФРЈ, Драгослав Аврамовић за СРЈ то је Саша Радуловић за Србију! Желим да успе тај одважни човек, да мене и моје себично и неплодно друштво пошаље у историју! И то због моје деце, да и она имају шансу да раде и живе свој живот у својој земљи!
(Жељко, 18. januar 2014 11:32)"
BRAVO ŽELJKO
pre 10 godina
Dajte izbore da odu Krkobabic, Velja, Palma jednom za svagda.
pre 10 godina
Svesni su i sindikati i poslodavci da im od Radulovića preti veća “opasnost”! Po prigrabljene privilegije!
pre 10 godina
Orbovic stari prevrtac.
pre 10 godina
Sindikati se bune kad trazis spiskove! Ma idi... Ppla njih nikad nigde nije radila...
pre 10 godina
A зашто у закону не стоји обавеза исплате плата и плаћања доприноса а и санкција за нечињење, односно да ли нам треба Закон о послодавцима?ж
Иначе има мера у предлогу које треба и прихватити, нарочито ако се ради о фирмама које се финансирају или дотирају из буџета; али мере треба проширити и на пословодство. Сому док не одсечеш главу сом је, јер га глава сомом и чини; исто је и са змијом. Зато и у главу треба ударити, а не само по репу, као што смо до сада радили, поготову што се види да не ваља.
pre 10 godina
(kg, 18. januar 2014 13:41)
Ako je to tačno, to i nije tako dobra vest, jer su ih verovatno proglasili tehnološkim viškom (ne vidim drugi pravni osnov), dakle, sleduje im otpremnina, što dalje znači-opet po džepu privatnog sektora.
Dobra vest je da se usvoji predloženi Zakon o radu, pa onda tako.
pre 10 godina
Pa i tu penziju koju predlazu od 200 evra bi sutra na referndumu prihvatilo 90% penzionera u Srbiji,ja neznam nikog,a znam ih mnogo,ko ima vecu penziju od 15-16000 din.
Puna podrska ministru Radulovicu,ali nije on dorastao ovim prevarantima iz politickih partija,a jedini je u zadnjih 20 god ko je ponudio ostavku i verujem da ce se povuci,ako ne prodje zakon o radu.
pre 10 godina
(Kuper, 18. januar 2014 11:25)
Kueru nije 15 već 25 godina ovo traje i ja sam naučio da prepoznam obmanu. Ti očigledno nisi, jer si mlad. Ako te neko u životu prevari to nije ništa strašno, važno je da ne dozvoliš da to učini još koji put. Ali ako te neko koristi da radiš stvari koje će tebi samom kasnije naneti ogromnu štetu, to strašno boli kada istina izađe na videlo.
Tebe SNS koristi da donese zakon o radu koji ćeš ti morati trpeti 40 godina. Vrlo brzo ćeš u tim uslovima izgubiti dostojanstvo i prestati da se osećaš kao čovek.
Ali ne brini tu je pivo, rakija itd, da ti olakša. To što ti fali para ćeš nadomestiti samačkim životom itd.
Omladino ne dozvolite da vas obmanjuju, čitajte šta su obećali pre godinu dana i poredite sa sadašnjošću. Ne nasedajte na priču da će dobro doći tek nakon perioda lošeg. Analizirajte trend, kreće li se napred ili se i dalje ide u nazad.
Zapitajte se zašto Nikolić i Vučić ćute o zakonu o radu, a obećaše da ste im vi na prvom mestu. Ako je za vaše dobro zašto vas ne ubeđuju argumentima, nego samo ćute i poturuju Radulovića.
pre 10 godina
Ako se bukvalno ne otarasimo raznih Krkobabica,sindikalnih i PUPS lidera
bankrot smo za nekoliko meseci.
Onomad sam slusao na sednici Skupstine kako nas njen potpredsednik iz redova PUPS-a ubedjuje kako je mnogo moralno da prima i penziju i skupstinsku platu.
Krkobabici napolje iz politike!!!
Orbovici napolje iz politike!!!
pre 10 godina
Jutros je u Blicu Vladimir Gligorov imao jedan zanimljiv predlog. Pošto otpremnine za ceo staž destimulišu psolodavce da primaju starije zaposlene, a novi način obračuna destimuliše zaposlene da napuste lošeg poslodavca za boljeg jer gube pravo na otpremnine, potencijalno rešenje bi bilo osiguranje sa učešćem poslodavca od tri bruto plate.
pre 10 godina
kad su sindikati stitili prava radnika?
pre 10 godina
Gde su bili sindikati kada je u poslednjih 5 godina vise od 500.000 ljudi izgubilo posao, kada su neki mucenici sebi sekli prste zbog loseg polozaja. Ne laje pas zbog sela, vec zbog sebe. A definitivno treba razjuriti razni stranacki basibozuk koji parazitira na grbaci ove drzave, ustedu, ako i ne uloze u investicije, neka makar poboljsaju polozaj vaspitaca, ucitelja, profesora, lekara, medicinskih sestara...obrazovanje je najbitnije, inace nas ovako neobrazovane i neuke ceka sudbina veoma, veoma tmurna.
pre 10 godina
Ajmo prvo o Raduloviću koji je dobio nekoliko prijava od Agencije za licenciranje stečajnih upravnika.Rezultat pojeo vuk magarca.Ministar privrede bi trebao da radi sa investitorima i privredom.To kolko vidim radi Vučić.Zako o radu treba da radi Krkobabić kao ministar rada. Radulović je prevara u Srbiji bio kao uspešan privrednik a ni kučeta,ni mačeta .Komšija čistio ulice u Beču i dve kuće,dvoje kola itd.Što se tiče broja sindikata to se može lako rešiti zakonom o sindikalnom organizovanju.Kod nas postoje sindikati sa 5 zaposlenih.Predsednici 20 sindikata na železnici sede u kancelariji generalnog direktora.Sastanci su za vreme rada,plaća im firma dnevnice,službeni put.Kad završe mandat idu u penziju ili na veće radno mesto nego pre a neki pređu u republički sindikat.Al to sve može rešiti prosto zakon o sindikalnom organizovanju.A sad o otpuštanju pitanje-ko pravi spisak za otpuštanje?Ko procenjuje ko radi a ko ne.U mojo državnoj firmi kolko oćete inžinjera a ni najobičniji posao neznaju da rade,rade privatno za vreme rada,odlaze-dolaze na posao kad hoće-e ti će praviti spiskove za otpuštanje.
pre 10 godina
Zar mi uopste imamo sindikate?Gde su bili svih ovih godina dok su ljudi masovno otpustani,isterani na ulicu....
pre 10 godina
@racerx11080: Nikome nisu problem sindikati kao vid organizovanja radnika. Oni jako dobro funkcionišu u nekim kapitalističkim zemljama, recimo AFL-CIO u Americi. Ovi srpski međutim, ne rade ni promil toga što njihove kolege na zapadu rade, i u tome je problem. Oni pregovaraju o platama, o uslovima rada, danima odmora, odgovaraju svom članstvu, i vode računa o integritetu svoje struke (ako su strukovni). Kakav predlog su dali naši sindikati? Izuzev očekivanja da dođe Deda Mraz i nastavi da isplaćuje nezarađene plate.
@Zoran: Kako ste došli do cifre od 50000EUR? Jako me zanima koji ste to član zakona pročitali, uporedili sa starim, i rekli u sebi: hej, pa za ovo treba bar toliko i toliko evra? Zašto ne 5000, ili 20000, ili 250000? Gde radite, inače?
pre 10 godina
ovi iz državnih sindikata ne znaju ni protiv koga su ?!?! kakve dijabole
pre 10 godina
A kako ce to novi zakon neradnike da prepozna? Sta da nece da imaju test, procenu radne sposobnosti, pracenje ucinka? Ili ce o otkazu da odlucuju isti oni, koji mogu otkaz da im daju i danas? Poenta je da ce novi zakon da udari u drzavnim firmama samo na one koji nemaju zaledjunu u partiji ili koji nemaju nikakvu vezu!
Ko radi kod privatnika, taj vec ni sada nema prava. Ajde mi navedite jednog privanitka koji ima probleme, jer ne moze da otpusti radnika? Ja ne znam ni jednog! Privatnik moze da ima probleme, ako je neko kod njega radio, a on mu nije uplacivao socijalno i zdravstveno, ili mu nije isplatio plate nekoliko meseci unazad, a ovaj mu pozove inspekciju. Ali zna se, popice otkaz MOMENTALNO posle toga, jos ce da bude srecan ako bude otpusten ko tehnicki visak pa moze da uzima minimalac 3 meseca sa biroa.
Da to nisu mozda prevelika prava radnika?
A sta cemo sa probnim radom, obukama i staziranjem, svim onim sto se koristi kako bi dobili BESPLATNU RADNU snagu, a posle im se zahvalili na saradnji i rekli im da ne odgovaraju. Sta cemo sa prekovremenim radom bez naknade, sta cemo sa tim da se na razgovoru kaze da se u firmi ostaje dok se POSAO NE ZAVRSI. Te gluposti koje navodite da radnici ne rade ne stoje. Ako ste ikada radili kod privatnika, znate da ako radite ko robot, posao mozete da zavrsite za 9 sati, dakle dacete mu 1 sat dnevno besplatno, a ako ne radite kao da ste robot, uradicete isti posao, samo za 10-12 sati. Ali iz firme se ne ide dok se posao NE ZAVRSI!
pre 10 godina
Ministar Krkobabić je čovek od skoro 100 godina koji ni u jednoj normalnoj zemlji ne bi mogao da radi bilo šta, a kamo li da bude ministar. Ali u zemlji Apsurdiji može sve, pa tako i to....
pre 10 godina
on mudro cuti uzima lovu i boli ga uvo . sin , unuk , praunuk svi rade u javnom sektoru tako da moraju da cute i nista tu nema nejasno ! kad bi nesto lanuo verovatno bi leteo , eeeeeeee zna taj sta radi !
pre 10 godina
Ja ne znam sta Krkobabic radi u ovoj vladi. Od kad je formirana ova vlada nisam video Krkobabica da se negde pojavio, da je nesto predlozio, da je nesto uradio. Ako moze neko da mi objasni koja je njegova uloga u ovoj vladi
pre 10 godina
На жалост,ово је сува реалност...па,већ одавно је "претегло на другу страну"(велика заслуга и синдиката)Србија је,данас,земља незапослених и радника које,одавно,никакав закон не штити,јутарња мисао им је-дај нешто да зарадим данас...створена је "критична маса" за овакве промене и нејасно је зашто се неки чуде и позивају на борбу(за кога,против кога?)жмурили су кад је ,лагано, нестајало право на достојно вреднован рад и неће да се осврну и виде колико мало је остало њих за које "правила важе" још увек!Практично,овде је потребан закон о нераду,регулисање права и обавеза незапослених,као и закон и фонд за будуће неостварене пензионере.
pre 10 godina
Ako se citaju komentari ispada da su sindikati najvece zlo!Mogu li da vas pitam zasto onda ti isti sindikati postoje u NAJRAZVIJENIJIM zemljama Evrope i imaju DALEKO VECU ulogu nego u Srbiji?
(racerx11080, 18. januar 2014 11:04)
Da li ste pre šest dana pročitali vest na ovom sajtu?
"Dok u Americi postoji samo jedan, u Španiji dva, a u Italiji tri, kod nas ih je više nego u celom svetu zajedno – na svakih 70 zaposlenih po jedan."
U Srbiji ima 24.000 sindikata !!!???!!!???
Po nekoliko sindikata u zdravstvu, školstvu, policiji, GSP-u i ostalim Javnim preduzećima. Reklo bi se da je u Srbiji najlošije onima koji primaju platu iz budžeta.
pre 10 godina
Radulović se svrstava u REFORMATORE,Krkobabić u ........., a list Politika mora brže i kritičnije da reaguje,bez "naive".Sa ovakvim medijima,promene nikada neće biti započete u pravom smislu!
pre 10 godina
Jedino dobro sto moze da ispadne je da se konacno rese svi ovi silni sindikati. da se razumemo, ja jesam za sindikate Ali one koji brand prava radnika, a ne za ove trenutne koji uglavmom parazitiraju na grbacama I radnika i preduzeca I drzave...
a cinjenica je da ovaj zakon ima I dobrih I losih strana koje se mogu resiti dijalogom, naravno ako se hoce
pre 10 godina
VRLO POPULARNE su te mere kod mene i svi poštenih ljudi!
pre 10 godina
Pa Krki je ipak penzioner ako se ne varam. Sem toga ministar po pravilu nije kriv. Ovo je onda sigurica za Krkija....da drugima da ceprkaju i posle ...." Ja sam ukazivao ali....."
pre 10 godina
Na jednom mogu da skinem kapu ovom coveku(ako je to njegovo delo) . Pre neki da su otpusteni SVI koji su dosli preko partijske knjizice u elktrosumadiji od 2000 na ovamo od spsovca, dsovca, dssovca i sns ovca.. Mozete da zamislite zabezeknute face snsovca koji su tek usli u firmu preko partijke knjizice a pre neki dan dobili sut kartu
svi. Svi ti su od 2000 god primali platu za nerad
pre 10 godina
"Ovo je teška zemlja i sredina za život ako je čovek bar za santimetar veći od proseka!" M. Selimović
pre 10 godina
Normalno da ga zanimaju penzije kada je to njegovo glasacko telo i kad zbog istog " krka" jedno 6000 eura mesecno da da ......Narode narode slino !!!
pre 10 godina
kad su sindikati stitili prava radnika?
(ja, 18. januar 2014 11:42)
Pre dva veka! A onda shvatili da im se ne isplati!
pre 10 godina
Penzioner ministar se ne oglasava jer njega interesuje samo da dobaci koji dinar svojim glasacima penzionerima, sve ostalo je minorno
pre 10 godina
"premijer Ivica Dačić i prvi potpredsednik vlade Aleksandar Vučić nisu još javno izjasnili povodom zahteva sindikata". Au, pa to ce biti tesko, u obzir da verovatno dolaze izbore. A Krkobabic otisao u hibernaciju. Hteli su promene, a sad kad ih gleda u oci, cela vlast se sakrila.
76 Komentari
Sortiraj po: