Subota, 11.01.2014.

09:40

Fijat se seli i menja ime

Do kraja januara završava se spajanje italijanskog Fijata i američkog Krajslera, a tako nastali sedmi proizvođač automobila na svetu promeniće ime,kaže Markione

Izvor: Danas

Fijat se seli i menja ime IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

alfista

pre 10 godina

Taman posla da VW kupi Alfu, dobili bismo samo jos jedan tipicno nemacki sterilni klon, dosadan auto bez karaktera. Kao da ih roboti ne samo sklapaju nego i dizajniraju. A nista ne brinite za Kragujevac - Fiat se sigurno nece odreci proizvodnje automobila za mase jedino ce u buducnosti vecu paznju posvetiti svojim premium brendovima kao sto su Lancia, Alfa, Masserati i Ferrari.

Rumar

pre 10 godina

Mislim da ovaj tekst ni u kom slučaju ne pominje tržište polovnih automobila, ako upoređujete Alfu i VW na osnovu izrabljenih vozila iz inostranstva koji na placu variraju od 2002 do 2005 god, a da pri tome pređena kilometraža ne prelazi 150.000, sve je vozila Baba, prvi vlasnik u Nemačkoj, onda je Alfa gora od VW. Ako pričamo o novim automobilima, glupo je porediti, svako vozilo ima svoje kupce, kad se oženiš i dobiješ decu razmišljaš o karavanu ili SUV, ako te posao vozi 50000 godišnje zna se šta ćeš, opet ako si mlad i slobbodan mislim da je Alfa pravo rešenje (Alfa GT)

Marko

pre 10 godina

Pljuvači benda, ko o čemu, oni o elektronici, malo upućeniji u poslednje vreme o trapu.
Elektronika je poodavno Boš kao i kog drugih proizvođača i problem sa istom imaju primerci izvučeni iz poplava ili oni koji su bili teško havarisani.
Trap priča ide od modela 156, jer baje uglavnom ne menjaju gornja ramena već samo donja.
Da samo dodam i da priča o neupravljivosti potiče od modela 147 i važi samo za GTA 3.2 i kastom tjunovani GTA od 3.7l, predlažem YT, TG, 147 GTA, gde je trojici voditelja 147 interesantniji od R32.

ii

pre 10 godina

ova ce ljubav puci kao sto je chrysler mercedes.fica nova se vec prodaje preko chraslerovih dilera i ima ih dosta.ali u americi vladaju japanci,jos samo da izmisle da idu na zrak i to je to.ne pamtim kad sam vidio chrayslera na ulici.chevrolet je ok,ali jedino americko vozilo je cadilac .ali po prodaji i popularnosti toyote,honde,nissan su nepravazidzeni.

Zoran

pre 10 godina

"A sta je to dobro kod mehanike vw."

Imao dva VW. Prvi tek kad sam dosao u Kanadu, neki krs, sad neki 2003 Jetta jer dete hoce da uci sa rucnim da bi znalo i u Srbiji da vozi. Znam da nikad VW necu da uzmem. I skoro sigurno nikad necu Mercedesa uzmem, jer sam ga probao. Uostalom retko ko se ovde po Americi hvali nemackim automobilima.

Cekaj

pre 10 godina

Lepo zvuci.
Da li ce to biti neki novi brend u sev. Americi , a u Evropi ostati Fiat koji ce nastaviti sa proizvodnjom svojih modela?
Ne kapiram.

Dalabu

pre 10 godina

@(igorpl, 11. januar 2014 22:47)

Pa nista ti nastavi da uzivas u svom VW-u. Ja vozim hyundai novije generacije i nemam nekih znacajnih primedbi. Pouzdanost na visokom nivou, benzinski motori jako dobri (za dizel nemam pojma), jeftino odrzavanje, komfor moze i bolje s obzirom kakvi su putevi a automobili su im kruti, ali zato prostora ima koliko hocete, nude najvise opreme, auto se ne raspada posle nekoliko godina kao sto pisu, lim se nije udubio, nista ne skripi, a auto ce uskoro 200 hiljada km. Kad dodje na 200, zamena za nov iako ovom nista specijalno ne fali. Uz to, jeftinije osiguranje, ne mora zeder, kandze i ostalo jer se uopste ne krade na ovim prostorima. Sve u svemu puno pruza. I da, podrzavam svakog ko moze sebi da priusti nov auto koji god, bilo premium bilo najjeftinije, jer ko je jednom vozio nov auto, taj ce tesko preci u nekog polovnjaka.

fiat

pre 10 godina

Fiat spa je deo mocnog dela Agnelli investicione kompanije EXOR spa koja cini skoro 25%posto Italijanskog BDP.EXOR spa cine najmocnije kompanije za nekretnine,medijske grupe,bankarske grupe,cak i veliki udeo u Danoneu,kupili su veliku investicionu banku od Rotsilda za Nemacku,Francusku,i zemlje Beneluksa.Znaci Fiat spa je samo deo ogromnog industrijskog kompleksa koji cini i Fiat spa industriale.Markione je samo najvaio masovnu produkciju automobila ciji ce nosilac biti Fiat spa,premium vozila Alfa,i Maserati i oni ce se zbog velikih marzi i zarada proizvoditi u Italiji gde je skuplja radna snaga,a Fiat spa u Istocnoj Evropi,pa i time u Kg se otvara mogucnost proizvodnje jos jednog modela od 2016.Ovde se vodi briga da li ce oni bankrotirati,a oni ljudi obrcu stotine milijardi dolara godisnje,a mi cela srbija nekoliko desetina milijardi dolara godisnje.Bolje da gledamo nasla posla i da molimo boga da nam dodele jos jedan model da proizvodimo i da zaposle jos nekoliko hiljada ljudi i povecaju nas BDP,i nas izvoz.Kod nas po pojedincima nevalja ni Fiat,ni Arapi koji su usli u Jat,a valjalo je da sve stoji drzava daje platu a niko nista ne radi.

cuda 383

pre 10 godina

Ima kad ekipa iz Top Geara odlazi sa Alfom, Audijem TT I nekakvom Mazdom u Muzej primenjene umetnosti u Edinburgu, da vide koja kola bi tamo mogla da se izlože. Ostala je Alfa. Inače, obzirom na to da su ukusi subjektivni, sasvim je moguće da bi ti se više svidelo da jedeš u McDonaldsu nego u nekom sa pet zvezdica... opušteno.
(AR 159, 11. januar 2014 21:23)

Ako imas 10 minuta vremena da jedes sigurno ces icu u McDonalds. Isto tako ako ti treba auto da ga drndas po 40-50 hiljada km godisnje uzeces nesto izdrzljvo.

Ako si npr. sa devojkom i imas vremena sigurno ces ici u restoran sa 5 zvezdica. Isto tako ako zelis auto za uzivanje i razonodu sigurno ces uzeti ono sto je u rangu tih 5 zvezdica. Dakle nije samo stvar ukusa vec i mnogih drugih stvari, kod nekih prakticnosti, kod drugih stepena iskompleksiranosti...

Medjutim ono sto je bitno u ovoj vesti je kakvu sudbinu moze da ocekuje nas automobilski gigant iz Kragujevca, ukoliko se nova kompanija fokusira iskljucivo na luksuzne marke ?

Aleksandar

pre 10 godina

Fiat mjet 1.3 Punto iz 2005.godine...Danas obrnuo 240.000 km bez ijednog jedinog kvara na motoru.Menjani amortizeri i trap sredjen.Sve ukupno 200 evra posle toliko godina.To je pravi gradski automobil.Potrosnju i ne pominjem jer je smesna.

Србин из Србије

pre 10 godina

Srbin iz Kanade
Ееее кад би још српски новинари писали својим писмом....

Dzoni

pre 10 godina

Ja ne volim fiat ,volim renault i samo renaulte vozim od kad sam prodao juga jos 2002 ali moj otac kupio polovnu fiat mareu jos te 2002 ..1998 godiste ..sad ima 370 000 km a pitanje je da li i to tacno tj dal nema vise..znaci motor nije pipnut sve ove godine,sipaj i vozi ,uglavnom samo delovi oko trapa menjani.

igorpl

pre 10 godina

@Cuore Sportivo koa i @alfista.
Brate pljuvati po folciki može samo neko ko je iz juga seo u alfu i sada veliča brend bez nekih velikih argumenata.
Pitao bih sve alfiste koji toliko hvale ovaj auto da li su nekada recimo pokušali da ulube lim na vratima od alfe recimo i to isto urade na pasatu ili golfu ....
Pričam ovo iz iskustva jer imam i jedan i drugi brend kod kuce. vro dobro znam šta je alfa ali zato vrlo dobor znam i koliko svetlosnih godina je folcika ispred alfe, fijata i sličnih brendova za ložače, kije i ostalu đubrad ne bih sada da mešam. možda izgledaju lepše ali zato od kvalitet nema ni K! u ostalom fijat grupacija može samo da sanja popularnost folcika brenda i broj prodatih vozila

AR 159

pre 10 godina

Nikad vise italijan, nikad. Ne palite se na neku "italijansku strast", sve lopovluk, losa izrada a visoka cena. Ako vozis 50.000 km godisnje - kao ja - odmah primetis "raspadanje" kod automobila. Kod merdecesa ja to nisam video, kod Alfe u prvoj godini skripe kocnice, poneki srafovi sami od sebe ispadaju, cesti kvarovi elektronike, visa potrosnja nego kod nemaca itd.,itd.
(Igor, 11. januar 2014 15:

Ima kad ekipa iz Top Geara odlazi sa Alfom, Audijem TT I nekakvom Mazdom u Muzej primenjene umetnosti u Edinburgu, da vide koja kola bi tamo mogla da se izlože. Ostala je Alfa. Inače, obzirom na to da su ukusi subjektivni, sasvim je moguće da bi ti se više svidelo da jedeš u McDonaldsu nego u nekom sa pet zvezdica... opušteno.

bole

pre 10 godina

Ajmo redom od Fiata jedino sto vredi se zove jtd.Dakle na neki nacin je taj koncept preuzeo Opel i na toj osnovi je krenula prva serija Insignije.Nakon toga se menja ubrizgavanje i u VW u (nije vise Siemens 3 seije 2006 pa sve do 2009 ),kada u svoje 2,0 motore VW vraca Boscha .Alfa pravi 159 JTD relativno korektne ali kao i svaki Italijan ima problema na preko 100.000 km,trazi puno ulaganj.A pitajte taksiste u Bg u koji je njacesce auto bio kupovan (Stilo jtd 1,9).Alfa stara slava nista drugo puno treba uloziti ... da bi to na nesto licilo to po meni nema veze sa USAom ...ne predvidjam buducnost

zduks

pre 10 godina

sergio markione je već spasao pre više od deset godina fiat od bankrota,tako da zna on šta radi... a što se uvek poredi vw i fiat to ne znam. što se ne uporedi sa opelom ili renoom ili nekim drugim proizvodjacem... vozio sam i golfa 4 tdi i stila jtd... moram reči da je u vožnji golf za nijansu bolji ali zato je skuplji za održavanje,provereno...

Misa

pre 10 godina

Ja vozim fiat stilo i mogu vam reci da bolji auto nije izmisljen!Mercedes,Bmw i tako te krseve samo ponekad vidim u retrovizoru.Fiat je zakon... :)

Реалан

pre 10 godina

Ја не разумем шта се ви ту ложите! Вама ни из џепа ни у џеп! Мо'ш мислити тамо нека alfa или vw...

Toliko

pre 10 godina

Ma da, proizvodiće se u Americi, gde ce radnik biti plaćen $25 po satu rada.
Naravno da će proizvoditi u trećim zemljama, poput Srbije gde mogu da plate radnika $5 i da ovaj bude srećan što je živ.

Cantona

pre 10 godina

Ko nije vozio Alfu, pogotovo 159, taj ne zna sta je uzivanje. O tzv. kvarovima necu jer to isto pisu oni koji nisu uzivali u voznji. Jednom Alfa-zauvek Alfa.

Vladimir

pre 10 godina

"On je poručio nemačkoj firmi Folksvagen da o kupovini "alfa romea" može samo da sanja". Prilično kulturan odgovor. Ja bih bio još suroviji.

Spajanje Alfe I VW može samo da se poredi sa snošajem iz očaja.

Pa da

pre 10 godina

@ (Igor, 11. januar 2014 13:44)
Ali kada se desi kvar na BMW od 80.000 evra, onda se to opravdava i "rešiće se u garanciji, nije problem".

Pa u tome i jeste poenta! Ne ignorisu te!

Preddy Baer

pre 10 godina

Da se prvo prekrstim i levom i desnom rukom koliko ovde ima polupismenih komentara!

Kao drugo, @Igor, cuo sam jedino za 147cu da ima problema sa elektronikom. 156ca i 147ca imaju malko "slabiji" trap, ali to ne znaci da su auti losi, vec da su putevi katastrofalni. Cak i u Berlinu gde zivim!

Kao trece, do sada posedovao/posedujem:
146cu 1.3 boxer
156cu 1.6TS (prodao je jedino zato sto sam hteo jaci motor)
159ku 2.2JTS (prodao je jedino zato sto sam hteo jaci motor)
159ku 3.2JTS Q4 (e to je brale masina, nemam nameru da je prodajem)
146cu 1.6 boxer (shopping trolley sa autogasom i zvukom boxer-a koji jos jedino imaju Porsche i Subaru)

Sve to bez problema, samo zamena ulja, kocnica i filtera. Nikada me nisu ostavljale na putu. A VWna, BMWa i Audi-ja sam se nagledao pored puta koliko oces.

Posto mi je najzad istekla garancija za 3.2JTS (inace neforsirani V6 atmosferski motor), spremam se da uradim jednostavan mod na izduvnoj grani i povecam snagu sa 260 na citavih 294 PS. Plus mali chip tunning da elektronika sve to proprati.

Q4 ko nije probao, neka ne ostavlja komentare ovde.

Jedino je steta sto za vreme 159ke nije zaziveo projekat (prototipovi su bili uradjeni) za V6 3.6 bi-turbo benzinac! No, to dolazi sa sledecom generacijom. Jedva cekam.

Sto se Markionea tice, iskreno sve me to jako plasi sta radi. OK mi je da izumeju neko novo ime za globalnu korporaciju, ali mislim da moraju da ostave imena starih brandova (ukljucujuci i FIAT)!

Vladimir

pre 10 godina

@Igor

"Zivim u nemackoj imao sam 7 Alfe Romeo u zadnjih 20 godina - i zena mi i dalje vozi 147-micu iz 2009"

Iz priloženog se vidi da boluješ od Alfa-Visrusa. To i nije tako loše, ali ti je pogrešan antibiotik koji je verovatno prepisao neki nadri-lekar od 25 godina. Suština je da ćeš jednog dana parkrati svoj CLA-AMG u nekoj garaži ultra-mega-giga marketa ili gde već nije važno, pored nekog ko ima recimo S-65 AMG, a onda ćeš u sebi reći surovu istinu. "Njegov je ipak veći i jači".

I opet nećeš biti zadovoljan. Prodaćeš svoj CLA-AMG i prvom prilikom kada se pojavi nova Alfa nabaciti smešak na lice i sve će biti... ok.

Srbin iz Kanade

pre 10 godina

Citiram:
"Molim vas vise prestanite da pisete to "Fijat". To ne znaci nista! Ta fabrika se ne zove tako!

FIAT je AKRONIM a ne imenica!!!!! ....

Objavite mi komnetar!
(istina&pravda, 11. januar 2014 15:21)"
-----------------------------------------------------
Eto, objavili su ti komentar i cak si dobio gomilu pluseva ali nisi u pravu.
Naime, FIAT jeste akronim ali je odavno postao i imenica. U engleskom jeziku se pise Fiat i razume se kao brend ime ove multinacionalne kompanije.
Srpski jezik ima svoj pravopis, gramatiku i padeze, dakle svoj unutrasnji ritam i logiku koja ga cini posebnim jezikom te je tako logicnije da se pise kako se izgovara tj. Fijat.
Dakle, apsolutno je pravilno izgovarati i pisati Fijat, Cija, Bija, u Fijatu, iz Fijata itd.
Medjutim, ako pisete kao akronim, na primer: CIA, onda morate menjati kroz padeze ovako u CIA-i, iz CIA-e, itd. ili ne koristiti padeze uopste sto bi izgledalo i zvucalo rogobatno i glupavo u srpskom jeziku.
Dakle, ne krivite novinare sto pisu na srpskom jeziku svojoj srpskoj klijenteli. Ako vam se ne svidjaju pravila naseg jezika vi napravite nova pa ih nametnite ako mozete.
Druga opcija je da promenite naciju i jezik.
Ali je normalnije da ih prihvatite onakva kakva jesu i uzivate u konverzaciji sa sunarodnicima.
Manite se forme, bitna je sustina.

andrijano

pre 10 godina

alfa je dobar brend ali ga je model 147 upropastio.imali su ti auti svi te decije bolesti kakvi se kod nemaca ne pojavljuju.na trapu svaki nemac za klasu i vise bolji od alfe.medjutim alfin dizel je zadao zadatak mnogim nemcima.kriticari moraju da znaju da su nemci skoro duplo i skuplji a to nije mala stvar.medjutim alfa ima nesto sto nema niko.italijanski stil.jedina marka koja sto vam je auto stariji,ne gubi lepotu.neki cak sa godinama dobijaju i sarm.

zoran

pre 10 godina

A sta je to dobro kod mehanike vw. Dobro je to sto imaju veliki budzet koji sve prima u garanciju. Od 2004 pa na ovamo kakve su turbine do 150.000 pa na remont a ok modelima sa bkp,bmp motorima 2,0 tdi necu da pricam pumpa dizna 4kom, modul za uravnotezenje mase sa pogonom ulje pumpe, pumpa za gorivo u rezervoaru. Da li ima jedan ponosni vlasnik vw passata da nije nesto od ovoga menjao. Alfa ima drugaciji trap od fiata, donje rame , gornje rame. U americi je chrysler veoma jak brand sa jeepon i dodgeom, milim da ce to na kraju da bude jedna solidna firma

kole

pre 10 godina

Nije mi jasno zašto se ljudi vječito raspravljaju na temu Alfa-Honda-BMW. To je stvar ličnog ukusa. Ja sam dugo vozio njemačka auta a sanjao Alfa Romeo. Konačno sam skrpio za dobar 159 2.4 jtdm. Za mene više ne postoji drugi brend osim možda Maserati jednog dana. Sa druge strane drugovi se kunu u TDI crveno i tako u krug.

Alfista

pre 10 godina

Igor@
Alfa luksuzan auto?
Zivim u nemackoj imao sam 7 Alfe Romeo u zadnjih 20 godina - i zena mi i dalje vozi 147-micu iz 2009 - i mogu da kazem da nije bilo nijednog koji je tehnicki bio sasvim ispravan. Uvek, ama bas uvek problemi, elektrika, vesanje, nestabilni, itd, itd.


Sve sto si naveo su moguci problemi na svakom autu ali da kazes da je Alfa nestabilna,lupio si samo tako.Ocigledno pricas napamet...Alfa ima sportsko vesanje,bar 147,156,tako da o nestabilnosti nema ni govora.Licno vozim 156 iz 2005.mjet,u krivini se,ja, nagnem po inerciji a auto gotovo i neprimetno.Toliko o NESTABILNOSTI!

Nenad

pre 10 godina

Vozim Alfu Mito 1.4 Multair turbo benzinca full i kupio sam ga tacno pre dve godine.Presao sam 73000 i nista ne skripi ili lupa ili sta vec pricate,ide isto kao i prvog dana s tim sto je motor mnogo bolji i poteze bolje jer se verovatno razaradio.Neverovatna voznja i pozicija za volanom,mali Ferrari.Ko god je seo u auto posle nekog vremena su svi razmisljali da kupe Alfu,tako sam i ja isto.Bio sam rezervisan dok je nisam probao.Potrosnja grad 6.5 litara otvoreno 5.Puna elektronike i inovacija,DNA sistem,start stop,ima glasovno prepoznavanje i komande pa kad ukljucim sistem na moj glas automobil ukljucuje komande,pricam sa automobilom i on sa mnom s tim sto su italijani stavili lep zenski glas,mogu do sutra da pricam o njenim mogucnostima i elektonici i inovaciji.Struka mi je iz elektronike pa sam i uzeo automobil sa puno elektronike.Za sada sam prezadovoljan,servisi nisu skupi i rade se na 20000,jeftiniji od dizelasa.Pre Alfe vozio sam dosta proizvodjaca i nemce,francuze svi su mi ok mada sa dosta manje elektronike su od Alfe,ni sam nisam znao sta sve ima.Sledeci automobi koji pikiram je Alfa 4C.

stevan

pre 10 godina

markione se preselio davno u detroit tada je rekao da je u americi najbolja situacija za prodaju auta krajsler je postigao u americi najveci porast prodaje u zadnje 3 godine niko nezna sta buducnost donosi ako pogledate kamate na aute u mnogim slucajevima su 0 posto popravke su skupe i tako se mnogi odluce da kupe novi auto sa velikom garancijom prosecna starost auta u americije 11 ipo godina i po tome mnogi s pravom misle da ce trziste biti dobro ako prcitate ocene najpoznatijih srucnjaka u svetu za automobile videcete da markione vazi za 1oga u svetu mnogo pozdrava svim ljubiteljima automobila

Zaprega

pre 10 godina

Brak Fiata i Krajslera moze biti uspesan. To su dve kompanije na istom nivou tehnologije i marketinga. Stancovanje motornih prevoznih sredstava kao izvor prihoda. Mercedes je sretan i presretan sto je svojevremeno uspeo nekako da se resi neprofitabilnog Krajslera i da se vrati onome sto najbolje zna da radi, a to je proizvodnja pravih pravcatih automobila.

Karoserija 1

pre 10 godina

Inace deo fabrike u KG u od 15tog krece u dve smene pocinje polako otpustanje 100 ljudi i lagani prelazak na dve smene. O tome pisite, a ne o Americi....

Zoran

pre 10 godina

Samo da vam kazem... Ti burzuji imaju mnogo para, i kad dodje vreme oni ce da bace te vase Oto krseve i za svoje pare da kupe elektromotore.
Moj zakljucak je da buducnost ni "tamo" nije svetla.
(dji, 11. januar 2014 11:03)

Elektromotore? Pa ako je domet 300 milja, zimi mu je domet 200 milja jer baterija se brze trosi kad hladno. A puni se 2 sata? A kad hladno ti ukljucis i grejanje u kolima i baterija ode dok si rekao keks.

Fijat se kocka, prilicno.

Nije problem u elektromotorima, nego sto ovde u SAD ima takvih konkurenata Fijatu, kao KIA ili Hjundai, da ja ne znam na sta ce Fijat ovde da ide.

Igor

pre 10 godina

Alfa luksuzan auto?

Zivim u nemackoj imao sam 7 Alfe Romeo u zadnjih 20 godina - i zena mi i dalje vozi 147-micu iz 2009 - i mogu da kazem da nije bilo nijednog koji je tehnicki bio sasvim ispravan. Uvek, ama bas uvek problemi, elektrika, vesanje, nestabilni, itd, itd.

Kupovao sam ih samo radi izgleda. 2013-te sam hteo nov auto, ali Alfa nije ni u dizajnu vise inovativna, Alfa Romeo 4 c i 8 c zu egzoticni automobili, sve ostalo nije vise od proseka.

Kupio sam aprila 2013 medju prvima Mercedes CLA AMG. Moje misljenje: Bog da te vidi" u svim performansama (a u dizajnu izabran za najlepse auto u Evropi i USA).

Nikad vise italijan, nikad. Ne palite se na neku "italijansku strast", sve lopovluk, losa izrada a visoka cena. Ako vozis 50.000 km godisnje - kao ja - odmah primetis "raspadanje" kod automobila. Kod merdecesa ja to nisam video, kod Alfe u prvoj godini skripe kocnice, poneki srafovi sami od sebe ispadaju, cesti kvarovi elektronike, visa potrosnja nego kod nemaca itd.,itd.

Flok

pre 10 godina

Da Italijan proda Alfu Nemcima i to VW?!?!To ne moze biti ni u snu!!!Alfa je uvek bila ispred svog vremena tako da bi ih Nemac samo upropastio.Nemacka propagnda je cudo.Rece mi jednom majstor:"ne volim kad Alfe dolaze jer tu nema sta da se radi na motoru,u pitanju je cuveni Mjet,nego volim ovakve,pa pokaza rukom na Passat 5+,svi ih voze a kvare se samo tako i nije jeftin za odrzavanje.Ajd sad,udrite minuse:-)

istina&pravda

pre 10 godina

Molim vas vise prestanite da pisete to "Fijat". To ne znaci nista! Ta fabrika se ne zove tako!

FIAT je AKRONIM a ne imenica!!!!! Cak i mi kad izgovaramo ne cuje se to "J"....

Kao sto nije Kija nego je KIA, kao sto nije Bija nego je BIA... i tako dalje.... Ponekad se ljutim sto komentatori ne poznaju dovojno gramaticka pravila ali kad to ne znaju ni novinari...

Objavite mi komnetar!

Swedenonline

pre 10 godina

Onaj ko nije imo Alfu 156 2.4 dizel, taj ni nezna sta je mehanika. Kod 159 se pojavijo i Opel sa svojim sklopom i odma problemi. To pricam kao neko koji koristi vec vise od deset godina tri auta iz grupacije Fiat. Dok moji bliznji grupaciju WV.
(stranac, 11. januar 2014 12:34)

... sve si u pravu ali ipak mi nekako sve lepse i bolje kad se bas taj FIATov 1.9 diesel motor nalazi u jednom SAABu 9-3 TTiD Aeru. Nestane motor, nestane diesel karakter, sve negativno u odsustvu.

;)

pre 10 godina

o u prevodu vezano za Srbiju znaci dovidjenja za projekat zvani posao stoleca. Jos jednom ce se pokazati da ekonomiju treba da vode ekonomisti a ne politicari koji ne znaju ni sa koje strane se volan nalazi.
(Jovan, 11. januar 2014 10:16)

Gresis Jovane, gresis. Znaju nasi politicari vrlo dobro na kojoj strani se nalazi volan - na onoj na kojoj sedi vozac.

sve sami strucnjaci

pre 10 godina

Pricate o Ferariju i Alfi i ne znam ti cemu, a niko od vas pojma nema da je pre svega Mercedes prvi napravio klinasti uburator, pa se od toga kasnije odustalo, a prva Alfa je napravljena kao prototip za juznokorejsku cuvenu marku siungai.
Toliko od mene.

dr iceman

pre 10 godina

@ferrarista

Sine, malo guglaj pa procitaj kako je nastala Scuderia Ferrari i zasto se prvi Ferarijev auto zvao Auto Avio Construzioni a ne Ferrari....Mozda naucis nesto.

Atreides

pre 10 godina

Sam naslov je glup a i tekst je glupo prenesen. FIAT je drzava ,Anjeli je kralj Italije...on je Italija...FIAT propasti ne moze pre ce Italija da propadne.
E sad sto se texta tice. FIAT je kupio Krajsler i sada ce osnovati novu firmu ...a sto se tice luxuznih vozila doticni je mislio na oporavak Alfa Romea tj da posle zavrsene kupovine Krajslera to im je sledeci zadatak.
Sam FIAT pod tim imenom ne moze da pravi uspesno luxuzna kola posto FIAT niej pojam za luxuzni auto vec za auto za prosecnog coveka i FIAT ce i dalje da stanca svoje automobilcice ali ce se posvetiti i oporavku svojih luxuznih marki Alfe i Maseratija.

Dragan

pre 10 godina

Odoh na pijacu da kupim alfu 159, ima dobrih za 5-6 iljadarki. Za deset godina, kada Fiat vise ne bude postojao, moci cu da ga prodam za 100 iljadarki kao raritet.

Prevareni FAS-ovac

pre 10 godina

dzigi@ Fas radi al šta? deli otkaze eto šta radi... od 1.02.2014. Fiat grupacija preuzima isplatu plata za zaposlene u FAS-u od države Srbije, da dragi moji plate je davala država, a sad kad žabar treba da da lovu od otpušta 25% radnika. A kooperanti u manjeti mareliju i slovenci koji rade sedišta i tapacir za fiat ukinuli kontrolu kvaliteta!!! pa ti sad kupi FAS-ov proizvod, neka hvala moj izbor je NEW DACIA

pijetro

pre 10 godina

Karkione je obrazovan u Kanadi što mu je veliki plus i garantuje ostvarenje njegovih vizija. Ne daj Alfu svabama, napravili bi od nje još jedan dosadan auto.

Vladimir Pula

pre 10 godina

Alfa i Ferrari su jedini brendovi koji jos uvijek stvarno vrijede u grupaciji FIAT. Ostalo je sve upitno. Šteta. Talijani rade predivne automobile.
Btw obratite pažnju Nijemci ce uvijek pričati loše o Talijanima i svemu sto oni rade, s druge strane Talijani nece pričati loše o Nijemcima, oni nece uopce pričati o njima. To je za mene jedan nevjerojatan pritajeni kompleks koji bez obzira na svu tu industrijsku nadmoć koju imaju Nijemci oni nece nikad prevazici.
Tako sam poklopio jednog svabu koji mi je punio mozak kako Talijan ne zna napravit ništa, a svabo sve (ne tako otvoreno ali bas je to želio reci). Nekako se tu odjednom pojavila rijec strast, talijanska strast. On je rekao strast ne pravi automobile.
Ja sam mu na to odgovorio, a kako misliš da je nastao Ferrari ? Nikad ne zaboravim taj izraz lica, otvorena usta raskolacene oci i muk. Tišina. :)

Neko

pre 10 godina

U fasu se moze proizvoditi bilo koji auto velicine do 500 l karavana ,fabrika je moderna i treba ocekivati neki skup novi model poput alfe a i ovaj nije bas jeftin.

Igor

pre 10 godina

@Vladimir Pula - jedan od najbitnijih faktora Nemačkog uspeha je upravo njihovo visoko mišljenje o njima samima. Ja nikad nisam čuo Nemca da ružno priča o Nemačkoj i Nemcima. Oni su ubeđeni da su najbolji, najveći radnici, najpametniji, naj u svemu. Tako ulivaju poverenje celom svetu, a poverenje je od presudnog značaja kad se posluje ili kupuju skupe mašine i automobili. U praksi nisu Nemci uopšte tako precizni, radni, vredni itd kao što se priča. Itekako ima i škarta i felera. A i ljudi su čudni... Kada se na Fiatu od 15000 desi kvar posle 100k km svi upiru prstom i kažu "eto, to je s...nje italijansko!". Ali kada se desi kvar na BMW od 80.000 evra, onda se to opravdava i "rešiće se u garanciji, nije problem".

Alex

pre 10 godina

@ferrarista
Ajd procitaj jos jednom istoriju Ferrari-ja. Enzo je u Alfu dosao 1923 godine kao probni (test) vozac a 1928 osniva Scuderiju Ferrari gde koriste Alfine modele za utrku ( u okviru Alfe Romeo). 1938 im se putevi razilaze , 1947 se pojavljuje prvi Ferrari 125s.

mare nis

pre 10 godina

Mozda je bilo bolje za Fiat da je prvo poradio na kvalitetu i novoj gami vozila na novim platformama.Mislim koliko cekamo na nove "Bravo","Linea"...
A drugo da bi im bio bolji potez da su kao Renault i WV oziveli neku ugasenu istocnoevropsku marku i da pod njihovim okriljem pravi "low-cost" automobile.I tu mislim na nasu Zastavu.Pa pogledajte samo koliko prihoda Dacia donosi Renault-u i koliko prihoda Skoda donosi WV-u.
Po meni bolje ovako nesto nego da "lutaju",a "amere" da su ostavili za kasnije ako bude mogucnosti...To je samo moje misljenje...

Jovan

pre 10 godina

bobi, ili vec kako se zoves, zivi bili pa videli, ali prvo procitaj tekst u kojem se kaze da ce Fiat prvo napustiti proizvodnju jevtinih automobila. Koliko ja znam u tu grupu spada i 500 L. E ako to razumes shvatices i moj tekst a i onih koji su isti razumeli i ocenili.

stranac

pre 10 godina

Onaj ko nije imo Alfu 156 2.4 dizel, taj ni nezna sta je mehanika. Kod 159 se pojavijo i Opel sa svojim sklopom i odma problemi. To pricam kao neko koji koristi vec vise od deset godina tri auta iz grupacije Fiat. Dok moji bliznji grupaciju WV.

dji

pre 10 godina

Samo da vam kazem... Ti burzuji imaju mnogo para, i kad dodje vreme oni ce da bace te vase Oto krseve i za svoje pare da kupe elektromotore.
Moj zakljucak je da buducnost ni "tamo" nije svetla.

Ferrarista

pre 10 godina

Alfa romeo je bio prvi luksuzni sportski auto. Mnogi ne znaju da je Ferari bila trkacka ekipa koja se trkala u Alfa Romeu.
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Alfista, 11. januar 2014 10:53)

Ti si ga bas lupio sada! aj malo u skolu da vidis kako je Ferrari nastao

Bogdan

pre 10 godina

Koliko je meni poznato, Fiat kupuje Chrysler i nema tu nikakvog "spajanja". Bilo bi dobro da ostavljate izvor vesti jer je ova popeilicno konfuzna i nejasna sa znacajnim digresijama.

Jovan

pre 10 godina

To u prevodu vezano za Srbiju znaci dovidjenja za projekat zvani posao stoleca. Jos jednom ce se pokazati da ekonomiju treba da vode ekonomisti a ne politicari koji ne znaju ni sa koje strane se volan nalazi.

Darkfusion

pre 10 godina

Kolko se meni cini Fijat postaje proslost bankrotirace samo je pitanje vremena . I ovako su u gubicima samo ih Maserati i Ferrari spasavaju.
Nadam se da ova dva brenda nece propasti zajedno sa Fijatom ......

Bogdan

pre 10 godina

Koliko je meni poznato, Fiat kupuje Chrysler i nema tu nikakvog "spajanja". Bilo bi dobro da ostavljate izvor vesti jer je ova popeilicno konfuzna i nejasna sa znacajnim digresijama.

istina&pravda

pre 10 godina

Molim vas vise prestanite da pisete to "Fijat". To ne znaci nista! Ta fabrika se ne zove tako!

FIAT je AKRONIM a ne imenica!!!!! Cak i mi kad izgovaramo ne cuje se to "J"....

Kao sto nije Kija nego je KIA, kao sto nije Bija nego je BIA... i tako dalje.... Ponekad se ljutim sto komentatori ne poznaju dovojno gramaticka pravila ali kad to ne znaju ni novinari...

Objavite mi komnetar!

Jovan

pre 10 godina

To u prevodu vezano za Srbiju znaci dovidjenja za projekat zvani posao stoleca. Jos jednom ce se pokazati da ekonomiju treba da vode ekonomisti a ne politicari koji ne znaju ni sa koje strane se volan nalazi.

Atreides

pre 10 godina

Sam naslov je glup a i tekst je glupo prenesen. FIAT je drzava ,Anjeli je kralj Italije...on je Italija...FIAT propasti ne moze pre ce Italija da propadne.
E sad sto se texta tice. FIAT je kupio Krajsler i sada ce osnovati novu firmu ...a sto se tice luxuznih vozila doticni je mislio na oporavak Alfa Romea tj da posle zavrsene kupovine Krajslera to im je sledeci zadatak.
Sam FIAT pod tim imenom ne moze da pravi uspesno luxuzna kola posto FIAT niej pojam za luxuzni auto vec za auto za prosecnog coveka i FIAT ce i dalje da stanca svoje automobilcice ali ce se posvetiti i oporavku svojih luxuznih marki Alfe i Maseratija.

Karoserija 1

pre 10 godina

Inace deo fabrike u KG u od 15tog krece u dve smene pocinje polako otpustanje 100 ljudi i lagani prelazak na dve smene. O tome pisite, a ne o Americi....

Vladimir Pula

pre 10 godina

Alfa i Ferrari su jedini brendovi koji jos uvijek stvarno vrijede u grupaciji FIAT. Ostalo je sve upitno. Šteta. Talijani rade predivne automobile.
Btw obratite pažnju Nijemci ce uvijek pričati loše o Talijanima i svemu sto oni rade, s druge strane Talijani nece pričati loše o Nijemcima, oni nece uopce pričati o njima. To je za mene jedan nevjerojatan pritajeni kompleks koji bez obzira na svu tu industrijsku nadmoć koju imaju Nijemci oni nece nikad prevazici.
Tako sam poklopio jednog svabu koji mi je punio mozak kako Talijan ne zna napravit ništa, a svabo sve (ne tako otvoreno ali bas je to želio reci). Nekako se tu odjednom pojavila rijec strast, talijanska strast. On je rekao strast ne pravi automobile.
Ja sam mu na to odgovorio, a kako misliš da je nastao Ferrari ? Nikad ne zaboravim taj izraz lica, otvorena usta raskolacene oci i muk. Tišina. :)

Igor

pre 10 godina

@Vladimir Pula - jedan od najbitnijih faktora Nemačkog uspeha je upravo njihovo visoko mišljenje o njima samima. Ja nikad nisam čuo Nemca da ružno priča o Nemačkoj i Nemcima. Oni su ubeđeni da su najbolji, najveći radnici, najpametniji, naj u svemu. Tako ulivaju poverenje celom svetu, a poverenje je od presudnog značaja kad se posluje ili kupuju skupe mašine i automobili. U praksi nisu Nemci uopšte tako precizni, radni, vredni itd kao što se priča. Itekako ima i škarta i felera. A i ljudi su čudni... Kada se na Fiatu od 15000 desi kvar posle 100k km svi upiru prstom i kažu "eto, to je s...nje italijansko!". Ali kada se desi kvar na BMW od 80.000 evra, onda se to opravdava i "rešiće se u garanciji, nije problem".

Flok

pre 10 godina

Da Italijan proda Alfu Nemcima i to VW?!?!To ne moze biti ni u snu!!!Alfa je uvek bila ispred svog vremena tako da bi ih Nemac samo upropastio.Nemacka propagnda je cudo.Rece mi jednom majstor:"ne volim kad Alfe dolaze jer tu nema sta da se radi na motoru,u pitanju je cuveni Mjet,nego volim ovakve,pa pokaza rukom na Passat 5+,svi ih voze a kvare se samo tako i nije jeftin za odrzavanje.Ajd sad,udrite minuse:-)

Alex

pre 10 godina

@ferrarista
Ajd procitaj jos jednom istoriju Ferrari-ja. Enzo je u Alfu dosao 1923 godine kao probni (test) vozac a 1928 osniva Scuderiju Ferrari gde koriste Alfine modele za utrku ( u okviru Alfe Romeo). 1938 im se putevi razilaze , 1947 se pojavljuje prvi Ferrari 125s.

Igor

pre 10 godina

Alfa luksuzan auto?

Zivim u nemackoj imao sam 7 Alfe Romeo u zadnjih 20 godina - i zena mi i dalje vozi 147-micu iz 2009 - i mogu da kazem da nije bilo nijednog koji je tehnicki bio sasvim ispravan. Uvek, ama bas uvek problemi, elektrika, vesanje, nestabilni, itd, itd.

Kupovao sam ih samo radi izgleda. 2013-te sam hteo nov auto, ali Alfa nije ni u dizajnu vise inovativna, Alfa Romeo 4 c i 8 c zu egzoticni automobili, sve ostalo nije vise od proseka.

Kupio sam aprila 2013 medju prvima Mercedes CLA AMG. Moje misljenje: Bog da te vidi" u svim performansama (a u dizajnu izabran za najlepse auto u Evropi i USA).

Nikad vise italijan, nikad. Ne palite se na neku "italijansku strast", sve lopovluk, losa izrada a visoka cena. Ako vozis 50.000 km godisnje - kao ja - odmah primetis "raspadanje" kod automobila. Kod merdecesa ja to nisam video, kod Alfe u prvoj godini skripe kocnice, poneki srafovi sami od sebe ispadaju, cesti kvarovi elektronike, visa potrosnja nego kod nemaca itd.,itd.

fiat

pre 10 godina

Fiat spa je deo mocnog dela Agnelli investicione kompanije EXOR spa koja cini skoro 25%posto Italijanskog BDP.EXOR spa cine najmocnije kompanije za nekretnine,medijske grupe,bankarske grupe,cak i veliki udeo u Danoneu,kupili su veliku investicionu banku od Rotsilda za Nemacku,Francusku,i zemlje Beneluksa.Znaci Fiat spa je samo deo ogromnog industrijskog kompleksa koji cini i Fiat spa industriale.Markione je samo najvaio masovnu produkciju automobila ciji ce nosilac biti Fiat spa,premium vozila Alfa,i Maserati i oni ce se zbog velikih marzi i zarada proizvoditi u Italiji gde je skuplja radna snaga,a Fiat spa u Istocnoj Evropi,pa i time u Kg se otvara mogucnost proizvodnje jos jednog modela od 2016.Ovde se vodi briga da li ce oni bankrotirati,a oni ljudi obrcu stotine milijardi dolara godisnje,a mi cela srbija nekoliko desetina milijardi dolara godisnje.Bolje da gledamo nasla posla i da molimo boga da nam dodele jos jedan model da proizvodimo i da zaposle jos nekoliko hiljada ljudi i povecaju nas BDP,i nas izvoz.Kod nas po pojedincima nevalja ni Fiat,ni Arapi koji su usli u Jat,a valjalo je da sve stoji drzava daje platu a niko nista ne radi.

Aleksandar

pre 10 godina

Fiat mjet 1.3 Punto iz 2005.godine...Danas obrnuo 240.000 km bez ijednog jedinog kvara na motoru.Menjani amortizeri i trap sredjen.Sve ukupno 200 evra posle toliko godina.To je pravi gradski automobil.Potrosnju i ne pominjem jer je smesna.

Darkfusion

pre 10 godina

Kolko se meni cini Fijat postaje proslost bankrotirace samo je pitanje vremena . I ovako su u gubicima samo ih Maserati i Ferrari spasavaju.
Nadam se da ova dva brenda nece propasti zajedno sa Fijatom ......

mare nis

pre 10 godina

Mozda je bilo bolje za Fiat da je prvo poradio na kvalitetu i novoj gami vozila na novim platformama.Mislim koliko cekamo na nove "Bravo","Linea"...
A drugo da bi im bio bolji potez da su kao Renault i WV oziveli neku ugasenu istocnoevropsku marku i da pod njihovim okriljem pravi "low-cost" automobile.I tu mislim na nasu Zastavu.Pa pogledajte samo koliko prihoda Dacia donosi Renault-u i koliko prihoda Skoda donosi WV-u.
Po meni bolje ovako nesto nego da "lutaju",a "amere" da su ostavili za kasnije ako bude mogucnosti...To je samo moje misljenje...

Toliko

pre 10 godina

Ma da, proizvodiće se u Americi, gde ce radnik biti plaćen $25 po satu rada.
Naravno da će proizvoditi u trećim zemljama, poput Srbije gde mogu da plate radnika $5 i da ovaj bude srećan što je živ.

cuda 383

pre 10 godina

Ima kad ekipa iz Top Geara odlazi sa Alfom, Audijem TT I nekakvom Mazdom u Muzej primenjene umetnosti u Edinburgu, da vide koja kola bi tamo mogla da se izlože. Ostala je Alfa. Inače, obzirom na to da su ukusi subjektivni, sasvim je moguće da bi ti se više svidelo da jedeš u McDonaldsu nego u nekom sa pet zvezdica... opušteno.
(AR 159, 11. januar 2014 21:23)

Ako imas 10 minuta vremena da jedes sigurno ces icu u McDonalds. Isto tako ako ti treba auto da ga drndas po 40-50 hiljada km godisnje uzeces nesto izdrzljvo.

Ako si npr. sa devojkom i imas vremena sigurno ces ici u restoran sa 5 zvezdica. Isto tako ako zelis auto za uzivanje i razonodu sigurno ces uzeti ono sto je u rangu tih 5 zvezdica. Dakle nije samo stvar ukusa vec i mnogih drugih stvari, kod nekih prakticnosti, kod drugih stepena iskompleksiranosti...

Medjutim ono sto je bitno u ovoj vesti je kakvu sudbinu moze da ocekuje nas automobilski gigant iz Kragujevca, ukoliko se nova kompanija fokusira iskljucivo na luksuzne marke ?

Dzoni

pre 10 godina

Ja ne volim fiat ,volim renault i samo renaulte vozim od kad sam prodao juga jos 2002 ali moj otac kupio polovnu fiat mareu jos te 2002 ..1998 godiste ..sad ima 370 000 km a pitanje je da li i to tacno tj dal nema vise..znaci motor nije pipnut sve ove godine,sipaj i vozi ,uglavnom samo delovi oko trapa menjani.

Реалан

pre 10 godina

Ја не разумем шта се ви ту ложите! Вама ни из џепа ни у џеп! Мо'ш мислити тамо нека alfa или vw...

Srbin iz Kanade

pre 10 godina

Citiram:
"Molim vas vise prestanite da pisete to "Fijat". To ne znaci nista! Ta fabrika se ne zove tako!

FIAT je AKRONIM a ne imenica!!!!! ....

Objavite mi komnetar!
(istina&pravda, 11. januar 2014 15:21)"
-----------------------------------------------------
Eto, objavili su ti komentar i cak si dobio gomilu pluseva ali nisi u pravu.
Naime, FIAT jeste akronim ali je odavno postao i imenica. U engleskom jeziku se pise Fiat i razume se kao brend ime ove multinacionalne kompanije.
Srpski jezik ima svoj pravopis, gramatiku i padeze, dakle svoj unutrasnji ritam i logiku koja ga cini posebnim jezikom te je tako logicnije da se pise kako se izgovara tj. Fijat.
Dakle, apsolutno je pravilno izgovarati i pisati Fijat, Cija, Bija, u Fijatu, iz Fijata itd.
Medjutim, ako pisete kao akronim, na primer: CIA, onda morate menjati kroz padeze ovako u CIA-i, iz CIA-e, itd. ili ne koristiti padeze uopste sto bi izgledalo i zvucalo rogobatno i glupavo u srpskom jeziku.
Dakle, ne krivite novinare sto pisu na srpskom jeziku svojoj srpskoj klijenteli. Ako vam se ne svidjaju pravila naseg jezika vi napravite nova pa ih nametnite ako mozete.
Druga opcija je da promenite naciju i jezik.
Ali je normalnije da ih prihvatite onakva kakva jesu i uzivate u konverzaciji sa sunarodnicima.
Manite se forme, bitna je sustina.

zduks

pre 10 godina

sergio markione je već spasao pre više od deset godina fiat od bankrota,tako da zna on šta radi... a što se uvek poredi vw i fiat to ne znam. što se ne uporedi sa opelom ili renoom ili nekim drugim proizvodjacem... vozio sam i golfa 4 tdi i stila jtd... moram reči da je u vožnji golf za nijansu bolji ali zato je skuplji za održavanje,provereno...

Zoran

pre 10 godina

Samo da vam kazem... Ti burzuji imaju mnogo para, i kad dodje vreme oni ce da bace te vase Oto krseve i za svoje pare da kupe elektromotore.
Moj zakljucak je da buducnost ni "tamo" nije svetla.
(dji, 11. januar 2014 11:03)

Elektromotore? Pa ako je domet 300 milja, zimi mu je domet 200 milja jer baterija se brze trosi kad hladno. A puni se 2 sata? A kad hladno ti ukljucis i grejanje u kolima i baterija ode dok si rekao keks.

Fijat se kocka, prilicno.

Nije problem u elektromotorima, nego sto ovde u SAD ima takvih konkurenata Fijatu, kao KIA ili Hjundai, da ja ne znam na sta ce Fijat ovde da ide.

;)

pre 10 godina

o u prevodu vezano za Srbiju znaci dovidjenja za projekat zvani posao stoleca. Jos jednom ce se pokazati da ekonomiju treba da vode ekonomisti a ne politicari koji ne znaju ni sa koje strane se volan nalazi.
(Jovan, 11. januar 2014 10:16)

Gresis Jovane, gresis. Znaju nasi politicari vrlo dobro na kojoj strani se nalazi volan - na onoj na kojoj sedi vozac.

Prevareni FAS-ovac

pre 10 godina

dzigi@ Fas radi al šta? deli otkaze eto šta radi... od 1.02.2014. Fiat grupacija preuzima isplatu plata za zaposlene u FAS-u od države Srbije, da dragi moji plate je davala država, a sad kad žabar treba da da lovu od otpušta 25% radnika. A kooperanti u manjeti mareliju i slovenci koji rade sedišta i tapacir za fiat ukinuli kontrolu kvaliteta!!! pa ti sad kupi FAS-ov proizvod, neka hvala moj izbor je NEW DACIA

Jovan

pre 10 godina

bobi, ili vec kako se zoves, zivi bili pa videli, ali prvo procitaj tekst u kojem se kaze da ce Fiat prvo napustiti proizvodnju jevtinih automobila. Koliko ja znam u tu grupu spada i 500 L. E ako to razumes shvatices i moj tekst a i onih koji su isti razumeli i ocenili.

pijetro

pre 10 godina

Karkione je obrazovan u Kanadi što mu je veliki plus i garantuje ostvarenje njegovih vizija. Ne daj Alfu svabama, napravili bi od nje još jedan dosadan auto.

Misa

pre 10 godina

Ja vozim fiat stilo i mogu vam reci da bolji auto nije izmisljen!Mercedes,Bmw i tako te krseve samo ponekad vidim u retrovizoru.Fiat je zakon... :)

Vladimir

pre 10 godina

"On je poručio nemačkoj firmi Folksvagen da o kupovini "alfa romea" može samo da sanja". Prilično kulturan odgovor. Ja bih bio još suroviji.

Spajanje Alfe I VW može samo da se poredi sa snošajem iz očaja.

Vladimir

pre 10 godina

@Igor

"Zivim u nemackoj imao sam 7 Alfe Romeo u zadnjih 20 godina - i zena mi i dalje vozi 147-micu iz 2009"

Iz priloženog se vidi da boluješ od Alfa-Visrusa. To i nije tako loše, ali ti je pogrešan antibiotik koji je verovatno prepisao neki nadri-lekar od 25 godina. Suština je da ćeš jednog dana parkrati svoj CLA-AMG u nekoj garaži ultra-mega-giga marketa ili gde već nije važno, pored nekog ko ima recimo S-65 AMG, a onda ćeš u sebi reći surovu istinu. "Njegov je ipak veći i jači".

I opet nećeš biti zadovoljan. Prodaćeš svoj CLA-AMG i prvom prilikom kada se pojavi nova Alfa nabaciti smešak na lice i sve će biti... ok.

Ferrarista

pre 10 godina

Alfa romeo je bio prvi luksuzni sportski auto. Mnogi ne znaju da je Ferari bila trkacka ekipa koja se trkala u Alfa Romeu.
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Alfista, 11. januar 2014 10:53)

Ti si ga bas lupio sada! aj malo u skolu da vidis kako je Ferrari nastao

AR 159

pre 10 godina

Nikad vise italijan, nikad. Ne palite se na neku "italijansku strast", sve lopovluk, losa izrada a visoka cena. Ako vozis 50.000 km godisnje - kao ja - odmah primetis "raspadanje" kod automobila. Kod merdecesa ja to nisam video, kod Alfe u prvoj godini skripe kocnice, poneki srafovi sami od sebe ispadaju, cesti kvarovi elektronike, visa potrosnja nego kod nemaca itd.,itd.
(Igor, 11. januar 2014 15:

Ima kad ekipa iz Top Geara odlazi sa Alfom, Audijem TT I nekakvom Mazdom u Muzej primenjene umetnosti u Edinburgu, da vide koja kola bi tamo mogla da se izlože. Ostala je Alfa. Inače, obzirom na to da su ukusi subjektivni, sasvim je moguće da bi ti se više svidelo da jedeš u McDonaldsu nego u nekom sa pet zvezdica... opušteno.

dji

pre 10 godina

Samo da vam kazem... Ti burzuji imaju mnogo para, i kad dodje vreme oni ce da bace te vase Oto krseve i za svoje pare da kupe elektromotore.
Moj zakljucak je da buducnost ni "tamo" nije svetla.

kole

pre 10 godina

Nije mi jasno zašto se ljudi vječito raspravljaju na temu Alfa-Honda-BMW. To je stvar ličnog ukusa. Ja sam dugo vozio njemačka auta a sanjao Alfa Romeo. Konačno sam skrpio za dobar 159 2.4 jtdm. Za mene više ne postoji drugi brend osim možda Maserati jednog dana. Sa druge strane drugovi se kunu u TDI crveno i tako u krug.

Preddy Baer

pre 10 godina

Da se prvo prekrstim i levom i desnom rukom koliko ovde ima polupismenih komentara!

Kao drugo, @Igor, cuo sam jedino za 147cu da ima problema sa elektronikom. 156ca i 147ca imaju malko "slabiji" trap, ali to ne znaci da su auti losi, vec da su putevi katastrofalni. Cak i u Berlinu gde zivim!

Kao trece, do sada posedovao/posedujem:
146cu 1.3 boxer
156cu 1.6TS (prodao je jedino zato sto sam hteo jaci motor)
159ku 2.2JTS (prodao je jedino zato sto sam hteo jaci motor)
159ku 3.2JTS Q4 (e to je brale masina, nemam nameru da je prodajem)
146cu 1.6 boxer (shopping trolley sa autogasom i zvukom boxer-a koji jos jedino imaju Porsche i Subaru)

Sve to bez problema, samo zamena ulja, kocnica i filtera. Nikada me nisu ostavljale na putu. A VWna, BMWa i Audi-ja sam se nagledao pored puta koliko oces.

Posto mi je najzad istekla garancija za 3.2JTS (inace neforsirani V6 atmosferski motor), spremam se da uradim jednostavan mod na izduvnoj grani i povecam snagu sa 260 na citavih 294 PS. Plus mali chip tunning da elektronika sve to proprati.

Q4 ko nije probao, neka ne ostavlja komentare ovde.

Jedino je steta sto za vreme 159ke nije zaziveo projekat (prototipovi su bili uradjeni) za V6 3.6 bi-turbo benzinac! No, to dolazi sa sledecom generacijom. Jedva cekam.

Sto se Markionea tice, iskreno sve me to jako plasi sta radi. OK mi je da izumeju neko novo ime za globalnu korporaciju, ali mislim da moraju da ostave imena starih brandova (ukljucujuci i FIAT)!

Cantona

pre 10 godina

Ko nije vozio Alfu, pogotovo 159, taj ne zna sta je uzivanje. O tzv. kvarovima necu jer to isto pisu oni koji nisu uzivali u voznji. Jednom Alfa-zauvek Alfa.

Србин из Србије

pre 10 godina

Srbin iz Kanade
Ееее кад би још српски новинари писали својим писмом....

zoran

pre 10 godina

A sta je to dobro kod mehanike vw. Dobro je to sto imaju veliki budzet koji sve prima u garanciju. Od 2004 pa na ovamo kakve su turbine do 150.000 pa na remont a ok modelima sa bkp,bmp motorima 2,0 tdi necu da pricam pumpa dizna 4kom, modul za uravnotezenje mase sa pogonom ulje pumpe, pumpa za gorivo u rezervoaru. Da li ima jedan ponosni vlasnik vw passata da nije nesto od ovoga menjao. Alfa ima drugaciji trap od fiata, donje rame , gornje rame. U americi je chrysler veoma jak brand sa jeepon i dodgeom, milim da ce to na kraju da bude jedna solidna firma

stranac

pre 10 godina

Onaj ko nije imo Alfu 156 2.4 dizel, taj ni nezna sta je mehanika. Kod 159 se pojavijo i Opel sa svojim sklopom i odma problemi. To pricam kao neko koji koristi vec vise od deset godina tri auta iz grupacije Fiat. Dok moji bliznji grupaciju WV.

andrijano

pre 10 godina

alfa je dobar brend ali ga je model 147 upropastio.imali su ti auti svi te decije bolesti kakvi se kod nemaca ne pojavljuju.na trapu svaki nemac za klasu i vise bolji od alfe.medjutim alfin dizel je zadao zadatak mnogim nemcima.kriticari moraju da znaju da su nemci skoro duplo i skuplji a to nije mala stvar.medjutim alfa ima nesto sto nema niko.italijanski stil.jedina marka koja sto vam je auto stariji,ne gubi lepotu.neki cak sa godinama dobijaju i sarm.

Dragan

pre 10 godina

Odoh na pijacu da kupim alfu 159, ima dobrih za 5-6 iljadarki. Za deset godina, kada Fiat vise ne bude postojao, moci cu da ga prodam za 100 iljadarki kao raritet.

Neko

pre 10 godina

U fasu se moze proizvoditi bilo koji auto velicine do 500 l karavana ,fabrika je moderna i treba ocekivati neki skup novi model poput alfe a i ovaj nije bas jeftin.

dr iceman

pre 10 godina

@ferrarista

Sine, malo guglaj pa procitaj kako je nastala Scuderia Ferrari i zasto se prvi Ferarijev auto zvao Auto Avio Construzioni a ne Ferrari....Mozda naucis nesto.

Nenad

pre 10 godina

Vozim Alfu Mito 1.4 Multair turbo benzinca full i kupio sam ga tacno pre dve godine.Presao sam 73000 i nista ne skripi ili lupa ili sta vec pricate,ide isto kao i prvog dana s tim sto je motor mnogo bolji i poteze bolje jer se verovatno razaradio.Neverovatna voznja i pozicija za volanom,mali Ferrari.Ko god je seo u auto posle nekog vremena su svi razmisljali da kupe Alfu,tako sam i ja isto.Bio sam rezervisan dok je nisam probao.Potrosnja grad 6.5 litara otvoreno 5.Puna elektronike i inovacija,DNA sistem,start stop,ima glasovno prepoznavanje i komande pa kad ukljucim sistem na moj glas automobil ukljucuje komande,pricam sa automobilom i on sa mnom s tim sto su italijani stavili lep zenski glas,mogu do sutra da pricam o njenim mogucnostima i elektonici i inovaciji.Struka mi je iz elektronike pa sam i uzeo automobil sa puno elektronike.Za sada sam prezadovoljan,servisi nisu skupi i rade se na 20000,jeftiniji od dizelasa.Pre Alfe vozio sam dosta proizvodjaca i nemce,francuze svi su mi ok mada sa dosta manje elektronike su od Alfe,ni sam nisam znao sta sve ima.Sledeci automobi koji pikiram je Alfa 4C.

Alfista

pre 10 godina

Igor@
Alfa luksuzan auto?
Zivim u nemackoj imao sam 7 Alfe Romeo u zadnjih 20 godina - i zena mi i dalje vozi 147-micu iz 2009 - i mogu da kazem da nije bilo nijednog koji je tehnicki bio sasvim ispravan. Uvek, ama bas uvek problemi, elektrika, vesanje, nestabilni, itd, itd.


Sve sto si naveo su moguci problemi na svakom autu ali da kazes da je Alfa nestabilna,lupio si samo tako.Ocigledno pricas napamet...Alfa ima sportsko vesanje,bar 147,156,tako da o nestabilnosti nema ni govora.Licno vozim 156 iz 2005.mjet,u krivini se,ja, nagnem po inerciji a auto gotovo i neprimetno.Toliko o NESTABILNOSTI!

Swedenonline

pre 10 godina

Onaj ko nije imo Alfu 156 2.4 dizel, taj ni nezna sta je mehanika. Kod 159 se pojavijo i Opel sa svojim sklopom i odma problemi. To pricam kao neko koji koristi vec vise od deset godina tri auta iz grupacije Fiat. Dok moji bliznji grupaciju WV.
(stranac, 11. januar 2014 12:34)

... sve si u pravu ali ipak mi nekako sve lepse i bolje kad se bas taj FIATov 1.9 diesel motor nalazi u jednom SAABu 9-3 TTiD Aeru. Nestane motor, nestane diesel karakter, sve negativno u odsustvu.

igorpl

pre 10 godina

@Cuore Sportivo koa i @alfista.
Brate pljuvati po folciki može samo neko ko je iz juga seo u alfu i sada veliča brend bez nekih velikih argumenata.
Pitao bih sve alfiste koji toliko hvale ovaj auto da li su nekada recimo pokušali da ulube lim na vratima od alfe recimo i to isto urade na pasatu ili golfu ....
Pričam ovo iz iskustva jer imam i jedan i drugi brend kod kuce. vro dobro znam šta je alfa ali zato vrlo dobor znam i koliko svetlosnih godina je folcika ispred alfe, fijata i sličnih brendova za ložače, kije i ostalu đubrad ne bih sada da mešam. možda izgledaju lepše ali zato od kvalitet nema ni K! u ostalom fijat grupacija može samo da sanja popularnost folcika brenda i broj prodatih vozila

Pa da

pre 10 godina

@ (Igor, 11. januar 2014 13:44)
Ali kada se desi kvar na BMW od 80.000 evra, onda se to opravdava i "rešiće se u garanciji, nije problem".

Pa u tome i jeste poenta! Ne ignorisu te!

stevan

pre 10 godina

markione se preselio davno u detroit tada je rekao da je u americi najbolja situacija za prodaju auta krajsler je postigao u americi najveci porast prodaje u zadnje 3 godine niko nezna sta buducnost donosi ako pogledate kamate na aute u mnogim slucajevima su 0 posto popravke su skupe i tako se mnogi odluce da kupe novi auto sa velikom garancijom prosecna starost auta u americije 11 ipo godina i po tome mnogi s pravom misle da ce trziste biti dobro ako prcitate ocene najpoznatijih srucnjaka u svetu za automobile videcete da markione vazi za 1oga u svetu mnogo pozdrava svim ljubiteljima automobila

alfista

pre 10 godina

Taman posla da VW kupi Alfu, dobili bismo samo jos jedan tipicno nemacki sterilni klon, dosadan auto bez karaktera. Kao da ih roboti ne samo sklapaju nego i dizajniraju. A nista ne brinite za Kragujevac - Fiat se sigurno nece odreci proizvodnje automobila za mase jedino ce u buducnosti vecu paznju posvetiti svojim premium brendovima kao sto su Lancia, Alfa, Masserati i Ferrari.

bole

pre 10 godina

Ajmo redom od Fiata jedino sto vredi se zove jtd.Dakle na neki nacin je taj koncept preuzeo Opel i na toj osnovi je krenula prva serija Insignije.Nakon toga se menja ubrizgavanje i u VW u (nije vise Siemens 3 seije 2006 pa sve do 2009 ),kada u svoje 2,0 motore VW vraca Boscha .Alfa pravi 159 JTD relativno korektne ali kao i svaki Italijan ima problema na preko 100.000 km,trazi puno ulaganj.A pitajte taksiste u Bg u koji je njacesce auto bio kupovan (Stilo jtd 1,9).Alfa stara slava nista drugo puno treba uloziti ... da bi to na nesto licilo to po meni nema veze sa USAom ...ne predvidjam buducnost

sve sami strucnjaci

pre 10 godina

Pricate o Ferariju i Alfi i ne znam ti cemu, a niko od vas pojma nema da je pre svega Mercedes prvi napravio klinasti uburator, pa se od toga kasnije odustalo, a prva Alfa je napravljena kao prototip za juznokorejsku cuvenu marku siungai.
Toliko od mene.

Rumar

pre 10 godina

Mislim da ovaj tekst ni u kom slučaju ne pominje tržište polovnih automobila, ako upoređujete Alfu i VW na osnovu izrabljenih vozila iz inostranstva koji na placu variraju od 2002 do 2005 god, a da pri tome pređena kilometraža ne prelazi 150.000, sve je vozila Baba, prvi vlasnik u Nemačkoj, onda je Alfa gora od VW. Ako pričamo o novim automobilima, glupo je porediti, svako vozilo ima svoje kupce, kad se oženiš i dobiješ decu razmišljaš o karavanu ili SUV, ako te posao vozi 50000 godišnje zna se šta ćeš, opet ako si mlad i slobbodan mislim da je Alfa pravo rešenje (Alfa GT)

Marko

pre 10 godina

Pljuvači benda, ko o čemu, oni o elektronici, malo upućeniji u poslednje vreme o trapu.
Elektronika je poodavno Boš kao i kog drugih proizvođača i problem sa istom imaju primerci izvučeni iz poplava ili oni koji su bili teško havarisani.
Trap priča ide od modela 156, jer baje uglavnom ne menjaju gornja ramena već samo donja.
Da samo dodam i da priča o neupravljivosti potiče od modela 147 i važi samo za GTA 3.2 i kastom tjunovani GTA od 3.7l, predlažem YT, TG, 147 GTA, gde je trojici voditelja 147 interesantniji od R32.

Zoran

pre 10 godina

"A sta je to dobro kod mehanike vw."

Imao dva VW. Prvi tek kad sam dosao u Kanadu, neki krs, sad neki 2003 Jetta jer dete hoce da uci sa rucnim da bi znalo i u Srbiji da vozi. Znam da nikad VW necu da uzmem. I skoro sigurno nikad necu Mercedesa uzmem, jer sam ga probao. Uostalom retko ko se ovde po Americi hvali nemackim automobilima.

Zaprega

pre 10 godina

Brak Fiata i Krajslera moze biti uspesan. To su dve kompanije na istom nivou tehnologije i marketinga. Stancovanje motornih prevoznih sredstava kao izvor prihoda. Mercedes je sretan i presretan sto je svojevremeno uspeo nekako da se resi neprofitabilnog Krajslera i da se vrati onome sto najbolje zna da radi, a to je proizvodnja pravih pravcatih automobila.

Dalabu

pre 10 godina

@(igorpl, 11. januar 2014 22:47)

Pa nista ti nastavi da uzivas u svom VW-u. Ja vozim hyundai novije generacije i nemam nekih znacajnih primedbi. Pouzdanost na visokom nivou, benzinski motori jako dobri (za dizel nemam pojma), jeftino odrzavanje, komfor moze i bolje s obzirom kakvi su putevi a automobili su im kruti, ali zato prostora ima koliko hocete, nude najvise opreme, auto se ne raspada posle nekoliko godina kao sto pisu, lim se nije udubio, nista ne skripi, a auto ce uskoro 200 hiljada km. Kad dodje na 200, zamena za nov iako ovom nista specijalno ne fali. Uz to, jeftinije osiguranje, ne mora zeder, kandze i ostalo jer se uopste ne krade na ovim prostorima. Sve u svemu puno pruza. I da, podrzavam svakog ko moze sebi da priusti nov auto koji god, bilo premium bilo najjeftinije, jer ko je jednom vozio nov auto, taj ce tesko preci u nekog polovnjaka.

ii

pre 10 godina

ova ce ljubav puci kao sto je chrysler mercedes.fica nova se vec prodaje preko chraslerovih dilera i ima ih dosta.ali u americi vladaju japanci,jos samo da izmisle da idu na zrak i to je to.ne pamtim kad sam vidio chrayslera na ulici.chevrolet je ok,ali jedino americko vozilo je cadilac .ali po prodaji i popularnosti toyote,honde,nissan su nepravazidzeni.

Cekaj

pre 10 godina

Lepo zvuci.
Da li ce to biti neki novi brend u sev. Americi , a u Evropi ostati Fiat koji ce nastaviti sa proizvodnjom svojih modela?
Ne kapiram.

Darkfusion

pre 10 godina

Kolko se meni cini Fijat postaje proslost bankrotirace samo je pitanje vremena . I ovako su u gubicima samo ih Maserati i Ferrari spasavaju.
Nadam se da ova dva brenda nece propasti zajedno sa Fijatom ......

Jovan

pre 10 godina

To u prevodu vezano za Srbiju znaci dovidjenja za projekat zvani posao stoleca. Jos jednom ce se pokazati da ekonomiju treba da vode ekonomisti a ne politicari koji ne znaju ni sa koje strane se volan nalazi.

Igor

pre 10 godina

Alfa luksuzan auto?

Zivim u nemackoj imao sam 7 Alfe Romeo u zadnjih 20 godina - i zena mi i dalje vozi 147-micu iz 2009 - i mogu da kazem da nije bilo nijednog koji je tehnicki bio sasvim ispravan. Uvek, ama bas uvek problemi, elektrika, vesanje, nestabilni, itd, itd.

Kupovao sam ih samo radi izgleda. 2013-te sam hteo nov auto, ali Alfa nije ni u dizajnu vise inovativna, Alfa Romeo 4 c i 8 c zu egzoticni automobili, sve ostalo nije vise od proseka.

Kupio sam aprila 2013 medju prvima Mercedes CLA AMG. Moje misljenje: Bog da te vidi" u svim performansama (a u dizajnu izabran za najlepse auto u Evropi i USA).

Nikad vise italijan, nikad. Ne palite se na neku "italijansku strast", sve lopovluk, losa izrada a visoka cena. Ako vozis 50.000 km godisnje - kao ja - odmah primetis "raspadanje" kod automobila. Kod merdecesa ja to nisam video, kod Alfe u prvoj godini skripe kocnice, poneki srafovi sami od sebe ispadaju, cesti kvarovi elektronike, visa potrosnja nego kod nemaca itd.,itd.

Ferrarista

pre 10 godina

Alfa romeo je bio prvi luksuzni sportski auto. Mnogi ne znaju da je Ferari bila trkacka ekipa koja se trkala u Alfa Romeu.
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Alfista, 11. januar 2014 10:53)

Ti si ga bas lupio sada! aj malo u skolu da vidis kako je Ferrari nastao

igorpl

pre 10 godina

@Cuore Sportivo koa i @alfista.
Brate pljuvati po folciki može samo neko ko je iz juga seo u alfu i sada veliča brend bez nekih velikih argumenata.
Pitao bih sve alfiste koji toliko hvale ovaj auto da li su nekada recimo pokušali da ulube lim na vratima od alfe recimo i to isto urade na pasatu ili golfu ....
Pričam ovo iz iskustva jer imam i jedan i drugi brend kod kuce. vro dobro znam šta je alfa ali zato vrlo dobor znam i koliko svetlosnih godina je folcika ispred alfe, fijata i sličnih brendova za ložače, kije i ostalu đubrad ne bih sada da mešam. možda izgledaju lepše ali zato od kvalitet nema ni K! u ostalom fijat grupacija može samo da sanja popularnost folcika brenda i broj prodatih vozila

Misa

pre 10 godina

Ja vozim fiat stilo i mogu vam reci da bolji auto nije izmisljen!Mercedes,Bmw i tako te krseve samo ponekad vidim u retrovizoru.Fiat je zakon... :)

sve sami strucnjaci

pre 10 godina

Pricate o Ferariju i Alfi i ne znam ti cemu, a niko od vas pojma nema da je pre svega Mercedes prvi napravio klinasti uburator, pa se od toga kasnije odustalo, a prva Alfa je napravljena kao prototip za juznokorejsku cuvenu marku siungai.
Toliko od mene.

stranac

pre 10 godina

Onaj ko nije imo Alfu 156 2.4 dizel, taj ni nezna sta je mehanika. Kod 159 se pojavijo i Opel sa svojim sklopom i odma problemi. To pricam kao neko koji koristi vec vise od deset godina tri auta iz grupacije Fiat. Dok moji bliznji grupaciju WV.

Vladimir Pula

pre 10 godina

Alfa i Ferrari su jedini brendovi koji jos uvijek stvarno vrijede u grupaciji FIAT. Ostalo je sve upitno. Šteta. Talijani rade predivne automobile.
Btw obratite pažnju Nijemci ce uvijek pričati loše o Talijanima i svemu sto oni rade, s druge strane Talijani nece pričati loše o Nijemcima, oni nece uopce pričati o njima. To je za mene jedan nevjerojatan pritajeni kompleks koji bez obzira na svu tu industrijsku nadmoć koju imaju Nijemci oni nece nikad prevazici.
Tako sam poklopio jednog svabu koji mi je punio mozak kako Talijan ne zna napravit ništa, a svabo sve (ne tako otvoreno ali bas je to želio reci). Nekako se tu odjednom pojavila rijec strast, talijanska strast. On je rekao strast ne pravi automobile.
Ja sam mu na to odgovorio, a kako misliš da je nastao Ferrari ? Nikad ne zaboravim taj izraz lica, otvorena usta raskolacene oci i muk. Tišina. :)

Jovan

pre 10 godina

bobi, ili vec kako se zoves, zivi bili pa videli, ali prvo procitaj tekst u kojem se kaze da ce Fiat prvo napustiti proizvodnju jevtinih automobila. Koliko ja znam u tu grupu spada i 500 L. E ako to razumes shvatices i moj tekst a i onih koji su isti razumeli i ocenili.

Flok

pre 10 godina

Da Italijan proda Alfu Nemcima i to VW?!?!To ne moze biti ni u snu!!!Alfa je uvek bila ispred svog vremena tako da bi ih Nemac samo upropastio.Nemacka propagnda je cudo.Rece mi jednom majstor:"ne volim kad Alfe dolaze jer tu nema sta da se radi na motoru,u pitanju je cuveni Mjet,nego volim ovakve,pa pokaza rukom na Passat 5+,svi ih voze a kvare se samo tako i nije jeftin za odrzavanje.Ajd sad,udrite minuse:-)

bole

pre 10 godina

Ajmo redom od Fiata jedino sto vredi se zove jtd.Dakle na neki nacin je taj koncept preuzeo Opel i na toj osnovi je krenula prva serija Insignije.Nakon toga se menja ubrizgavanje i u VW u (nije vise Siemens 3 seije 2006 pa sve do 2009 ),kada u svoje 2,0 motore VW vraca Boscha .Alfa pravi 159 JTD relativno korektne ali kao i svaki Italijan ima problema na preko 100.000 km,trazi puno ulaganj.A pitajte taksiste u Bg u koji je njacesce auto bio kupovan (Stilo jtd 1,9).Alfa stara slava nista drugo puno treba uloziti ... da bi to na nesto licilo to po meni nema veze sa USAom ...ne predvidjam buducnost

istina&pravda

pre 10 godina

Molim vas vise prestanite da pisete to "Fijat". To ne znaci nista! Ta fabrika se ne zove tako!

FIAT je AKRONIM a ne imenica!!!!! Cak i mi kad izgovaramo ne cuje se to "J"....

Kao sto nije Kija nego je KIA, kao sto nije Bija nego je BIA... i tako dalje.... Ponekad se ljutim sto komentatori ne poznaju dovojno gramaticka pravila ali kad to ne znaju ni novinari...

Objavite mi komnetar!

Србин из Србије

pre 10 godina

Srbin iz Kanade
Ееее кад би још српски новинари писали својим писмом....

Prevareni FAS-ovac

pre 10 godina

dzigi@ Fas radi al šta? deli otkaze eto šta radi... od 1.02.2014. Fiat grupacija preuzima isplatu plata za zaposlene u FAS-u od države Srbije, da dragi moji plate je davala država, a sad kad žabar treba da da lovu od otpušta 25% radnika. A kooperanti u manjeti mareliju i slovenci koji rade sedišta i tapacir za fiat ukinuli kontrolu kvaliteta!!! pa ti sad kupi FAS-ov proizvod, neka hvala moj izbor je NEW DACIA

Srbin iz Kanade

pre 10 godina

Citiram:
"Molim vas vise prestanite da pisete to "Fijat". To ne znaci nista! Ta fabrika se ne zove tako!

FIAT je AKRONIM a ne imenica!!!!! ....

Objavite mi komnetar!
(istina&pravda, 11. januar 2014 15:21)"
-----------------------------------------------------
Eto, objavili su ti komentar i cak si dobio gomilu pluseva ali nisi u pravu.
Naime, FIAT jeste akronim ali je odavno postao i imenica. U engleskom jeziku se pise Fiat i razume se kao brend ime ove multinacionalne kompanije.
Srpski jezik ima svoj pravopis, gramatiku i padeze, dakle svoj unutrasnji ritam i logiku koja ga cini posebnim jezikom te je tako logicnije da se pise kako se izgovara tj. Fijat.
Dakle, apsolutno je pravilno izgovarati i pisati Fijat, Cija, Bija, u Fijatu, iz Fijata itd.
Medjutim, ako pisete kao akronim, na primer: CIA, onda morate menjati kroz padeze ovako u CIA-i, iz CIA-e, itd. ili ne koristiti padeze uopste sto bi izgledalo i zvucalo rogobatno i glupavo u srpskom jeziku.
Dakle, ne krivite novinare sto pisu na srpskom jeziku svojoj srpskoj klijenteli. Ako vam se ne svidjaju pravila naseg jezika vi napravite nova pa ih nametnite ako mozete.
Druga opcija je da promenite naciju i jezik.
Ali je normalnije da ih prihvatite onakva kakva jesu i uzivate u konverzaciji sa sunarodnicima.
Manite se forme, bitna je sustina.

Dragan

pre 10 godina

Odoh na pijacu da kupim alfu 159, ima dobrih za 5-6 iljadarki. Za deset godina, kada Fiat vise ne bude postojao, moci cu da ga prodam za 100 iljadarki kao raritet.

dji

pre 10 godina

Samo da vam kazem... Ti burzuji imaju mnogo para, i kad dodje vreme oni ce da bace te vase Oto krseve i za svoje pare da kupe elektromotore.
Moj zakljucak je da buducnost ni "tamo" nije svetla.

Karoserija 1

pre 10 godina

Inace deo fabrike u KG u od 15tog krece u dve smene pocinje polako otpustanje 100 ljudi i lagani prelazak na dve smene. O tome pisite, a ne o Americi....

Cantona

pre 10 godina

Ko nije vozio Alfu, pogotovo 159, taj ne zna sta je uzivanje. O tzv. kvarovima necu jer to isto pisu oni koji nisu uzivali u voznji. Jednom Alfa-zauvek Alfa.

Pa da

pre 10 godina

@ (Igor, 11. januar 2014 13:44)
Ali kada se desi kvar na BMW od 80.000 evra, onda se to opravdava i "rešiće se u garanciji, nije problem".

Pa u tome i jeste poenta! Ne ignorisu te!

Zaprega

pre 10 godina

Brak Fiata i Krajslera moze biti uspesan. To su dve kompanije na istom nivou tehnologije i marketinga. Stancovanje motornih prevoznih sredstava kao izvor prihoda. Mercedes je sretan i presretan sto je svojevremeno uspeo nekako da se resi neprofitabilnog Krajslera i da se vrati onome sto najbolje zna da radi, a to je proizvodnja pravih pravcatih automobila.

Vladimir

pre 10 godina

@Igor

"Zivim u nemackoj imao sam 7 Alfe Romeo u zadnjih 20 godina - i zena mi i dalje vozi 147-micu iz 2009"

Iz priloženog se vidi da boluješ od Alfa-Visrusa. To i nije tako loše, ali ti je pogrešan antibiotik koji je verovatno prepisao neki nadri-lekar od 25 godina. Suština je da ćeš jednog dana parkrati svoj CLA-AMG u nekoj garaži ultra-mega-giga marketa ili gde već nije važno, pored nekog ko ima recimo S-65 AMG, a onda ćeš u sebi reći surovu istinu. "Njegov je ipak veći i jači".

I opet nećeš biti zadovoljan. Prodaćeš svoj CLA-AMG i prvom prilikom kada se pojavi nova Alfa nabaciti smešak na lice i sve će biti... ok.

AR 159

pre 10 godina

Nikad vise italijan, nikad. Ne palite se na neku "italijansku strast", sve lopovluk, losa izrada a visoka cena. Ako vozis 50.000 km godisnje - kao ja - odmah primetis "raspadanje" kod automobila. Kod merdecesa ja to nisam video, kod Alfe u prvoj godini skripe kocnice, poneki srafovi sami od sebe ispadaju, cesti kvarovi elektronike, visa potrosnja nego kod nemaca itd.,itd.
(Igor, 11. januar 2014 15:

Ima kad ekipa iz Top Geara odlazi sa Alfom, Audijem TT I nekakvom Mazdom u Muzej primenjene umetnosti u Edinburgu, da vide koja kola bi tamo mogla da se izlože. Ostala je Alfa. Inače, obzirom na to da su ukusi subjektivni, sasvim je moguće da bi ti se više svidelo da jedeš u McDonaldsu nego u nekom sa pet zvezdica... opušteno.

Zoran

pre 10 godina

Samo da vam kazem... Ti burzuji imaju mnogo para, i kad dodje vreme oni ce da bace te vase Oto krseve i za svoje pare da kupe elektromotore.
Moj zakljucak je da buducnost ni "tamo" nije svetla.
(dji, 11. januar 2014 11:03)

Elektromotore? Pa ako je domet 300 milja, zimi mu je domet 200 milja jer baterija se brze trosi kad hladno. A puni se 2 sata? A kad hladno ti ukljucis i grejanje u kolima i baterija ode dok si rekao keks.

Fijat se kocka, prilicno.

Nije problem u elektromotorima, nego sto ovde u SAD ima takvih konkurenata Fijatu, kao KIA ili Hjundai, da ja ne znam na sta ce Fijat ovde da ide.

mare nis

pre 10 godina

Mozda je bilo bolje za Fiat da je prvo poradio na kvalitetu i novoj gami vozila na novim platformama.Mislim koliko cekamo na nove "Bravo","Linea"...
A drugo da bi im bio bolji potez da su kao Renault i WV oziveli neku ugasenu istocnoevropsku marku i da pod njihovim okriljem pravi "low-cost" automobile.I tu mislim na nasu Zastavu.Pa pogledajte samo koliko prihoda Dacia donosi Renault-u i koliko prihoda Skoda donosi WV-u.
Po meni bolje ovako nesto nego da "lutaju",a "amere" da su ostavili za kasnije ako bude mogucnosti...To je samo moje misljenje...

Igor

pre 10 godina

@Vladimir Pula - jedan od najbitnijih faktora Nemačkog uspeha je upravo njihovo visoko mišljenje o njima samima. Ja nikad nisam čuo Nemca da ružno priča o Nemačkoj i Nemcima. Oni su ubeđeni da su najbolji, najveći radnici, najpametniji, naj u svemu. Tako ulivaju poverenje celom svetu, a poverenje je od presudnog značaja kad se posluje ili kupuju skupe mašine i automobili. U praksi nisu Nemci uopšte tako precizni, radni, vredni itd kao što se priča. Itekako ima i škarta i felera. A i ljudi su čudni... Kada se na Fiatu od 15000 desi kvar posle 100k km svi upiru prstom i kažu "eto, to je s...nje italijansko!". Ali kada se desi kvar na BMW od 80.000 evra, onda se to opravdava i "rešiće se u garanciji, nije problem".

Atreides

pre 10 godina

Sam naslov je glup a i tekst je glupo prenesen. FIAT je drzava ,Anjeli je kralj Italije...on je Italija...FIAT propasti ne moze pre ce Italija da propadne.
E sad sto se texta tice. FIAT je kupio Krajsler i sada ce osnovati novu firmu ...a sto se tice luxuznih vozila doticni je mislio na oporavak Alfa Romea tj da posle zavrsene kupovine Krajslera to im je sledeci zadatak.
Sam FIAT pod tim imenom ne moze da pravi uspesno luxuzna kola posto FIAT niej pojam za luxuzni auto vec za auto za prosecnog coveka i FIAT ce i dalje da stanca svoje automobilcice ali ce se posvetiti i oporavku svojih luxuznih marki Alfe i Maseratija.

Bogdan

pre 10 godina

Koliko je meni poznato, Fiat kupuje Chrysler i nema tu nikakvog "spajanja". Bilo bi dobro da ostavljate izvor vesti jer je ova popeilicno konfuzna i nejasna sa znacajnim digresijama.

Preddy Baer

pre 10 godina

Da se prvo prekrstim i levom i desnom rukom koliko ovde ima polupismenih komentara!

Kao drugo, @Igor, cuo sam jedino za 147cu da ima problema sa elektronikom. 156ca i 147ca imaju malko "slabiji" trap, ali to ne znaci da su auti losi, vec da su putevi katastrofalni. Cak i u Berlinu gde zivim!

Kao trece, do sada posedovao/posedujem:
146cu 1.3 boxer
156cu 1.6TS (prodao je jedino zato sto sam hteo jaci motor)
159ku 2.2JTS (prodao je jedino zato sto sam hteo jaci motor)
159ku 3.2JTS Q4 (e to je brale masina, nemam nameru da je prodajem)
146cu 1.6 boxer (shopping trolley sa autogasom i zvukom boxer-a koji jos jedino imaju Porsche i Subaru)

Sve to bez problema, samo zamena ulja, kocnica i filtera. Nikada me nisu ostavljale na putu. A VWna, BMWa i Audi-ja sam se nagledao pored puta koliko oces.

Posto mi je najzad istekla garancija za 3.2JTS (inace neforsirani V6 atmosferski motor), spremam se da uradim jednostavan mod na izduvnoj grani i povecam snagu sa 260 na citavih 294 PS. Plus mali chip tunning da elektronika sve to proprati.

Q4 ko nije probao, neka ne ostavlja komentare ovde.

Jedino je steta sto za vreme 159ke nije zaziveo projekat (prototipovi su bili uradjeni) za V6 3.6 bi-turbo benzinac! No, to dolazi sa sledecom generacijom. Jedva cekam.

Sto se Markionea tice, iskreno sve me to jako plasi sta radi. OK mi je da izumeju neko novo ime za globalnu korporaciju, ali mislim da moraju da ostave imena starih brandova (ukljucujuci i FIAT)!

cuda 383

pre 10 godina

Ima kad ekipa iz Top Geara odlazi sa Alfom, Audijem TT I nekakvom Mazdom u Muzej primenjene umetnosti u Edinburgu, da vide koja kola bi tamo mogla da se izlože. Ostala je Alfa. Inače, obzirom na to da su ukusi subjektivni, sasvim je moguće da bi ti se više svidelo da jedeš u McDonaldsu nego u nekom sa pet zvezdica... opušteno.
(AR 159, 11. januar 2014 21:23)

Ako imas 10 minuta vremena da jedes sigurno ces icu u McDonalds. Isto tako ako ti treba auto da ga drndas po 40-50 hiljada km godisnje uzeces nesto izdrzljvo.

Ako si npr. sa devojkom i imas vremena sigurno ces ici u restoran sa 5 zvezdica. Isto tako ako zelis auto za uzivanje i razonodu sigurno ces uzeti ono sto je u rangu tih 5 zvezdica. Dakle nije samo stvar ukusa vec i mnogih drugih stvari, kod nekih prakticnosti, kod drugih stepena iskompleksiranosti...

Medjutim ono sto je bitno u ovoj vesti je kakvu sudbinu moze da ocekuje nas automobilski gigant iz Kragujevca, ukoliko se nova kompanija fokusira iskljucivo na luksuzne marke ?

pijetro

pre 10 godina

Karkione je obrazovan u Kanadi što mu je veliki plus i garantuje ostvarenje njegovih vizija. Ne daj Alfu svabama, napravili bi od nje još jedan dosadan auto.

Dzoni

pre 10 godina

Ja ne volim fiat ,volim renault i samo renaulte vozim od kad sam prodao juga jos 2002 ali moj otac kupio polovnu fiat mareu jos te 2002 ..1998 godiste ..sad ima 370 000 km a pitanje je da li i to tacno tj dal nema vise..znaci motor nije pipnut sve ove godine,sipaj i vozi ,uglavnom samo delovi oko trapa menjani.

alfista

pre 10 godina

Taman posla da VW kupi Alfu, dobili bismo samo jos jedan tipicno nemacki sterilni klon, dosadan auto bez karaktera. Kao da ih roboti ne samo sklapaju nego i dizajniraju. A nista ne brinite za Kragujevac - Fiat se sigurno nece odreci proizvodnje automobila za mase jedino ce u buducnosti vecu paznju posvetiti svojim premium brendovima kao sto su Lancia, Alfa, Masserati i Ferrari.

Alex

pre 10 godina

@ferrarista
Ajd procitaj jos jednom istoriju Ferrari-ja. Enzo je u Alfu dosao 1923 godine kao probni (test) vozac a 1928 osniva Scuderiju Ferrari gde koriste Alfine modele za utrku ( u okviru Alfe Romeo). 1938 im se putevi razilaze , 1947 se pojavljuje prvi Ferrari 125s.

Neko

pre 10 godina

U fasu se moze proizvoditi bilo koji auto velicine do 500 l karavana ,fabrika je moderna i treba ocekivati neki skup novi model poput alfe a i ovaj nije bas jeftin.

Aleksandar

pre 10 godina

Fiat mjet 1.3 Punto iz 2005.godine...Danas obrnuo 240.000 km bez ijednog jedinog kvara na motoru.Menjani amortizeri i trap sredjen.Sve ukupno 200 evra posle toliko godina.To je pravi gradski automobil.Potrosnju i ne pominjem jer je smesna.

Swedenonline

pre 10 godina

Onaj ko nije imo Alfu 156 2.4 dizel, taj ni nezna sta je mehanika. Kod 159 se pojavijo i Opel sa svojim sklopom i odma problemi. To pricam kao neko koji koristi vec vise od deset godina tri auta iz grupacije Fiat. Dok moji bliznji grupaciju WV.
(stranac, 11. januar 2014 12:34)

... sve si u pravu ali ipak mi nekako sve lepse i bolje kad se bas taj FIATov 1.9 diesel motor nalazi u jednom SAABu 9-3 TTiD Aeru. Nestane motor, nestane diesel karakter, sve negativno u odsustvu.

fiat

pre 10 godina

Fiat spa je deo mocnog dela Agnelli investicione kompanije EXOR spa koja cini skoro 25%posto Italijanskog BDP.EXOR spa cine najmocnije kompanije za nekretnine,medijske grupe,bankarske grupe,cak i veliki udeo u Danoneu,kupili su veliku investicionu banku od Rotsilda za Nemacku,Francusku,i zemlje Beneluksa.Znaci Fiat spa je samo deo ogromnog industrijskog kompleksa koji cini i Fiat spa industriale.Markione je samo najvaio masovnu produkciju automobila ciji ce nosilac biti Fiat spa,premium vozila Alfa,i Maserati i oni ce se zbog velikih marzi i zarada proizvoditi u Italiji gde je skuplja radna snaga,a Fiat spa u Istocnoj Evropi,pa i time u Kg se otvara mogucnost proizvodnje jos jednog modela od 2016.Ovde se vodi briga da li ce oni bankrotirati,a oni ljudi obrcu stotine milijardi dolara godisnje,a mi cela srbija nekoliko desetina milijardi dolara godisnje.Bolje da gledamo nasla posla i da molimo boga da nam dodele jos jedan model da proizvodimo i da zaposle jos nekoliko hiljada ljudi i povecaju nas BDP,i nas izvoz.Kod nas po pojedincima nevalja ni Fiat,ni Arapi koji su usli u Jat,a valjalo je da sve stoji drzava daje platu a niko nista ne radi.

andrijano

pre 10 godina

alfa je dobar brend ali ga je model 147 upropastio.imali su ti auti svi te decije bolesti kakvi se kod nemaca ne pojavljuju.na trapu svaki nemac za klasu i vise bolji od alfe.medjutim alfin dizel je zadao zadatak mnogim nemcima.kriticari moraju da znaju da su nemci skoro duplo i skuplji a to nije mala stvar.medjutim alfa ima nesto sto nema niko.italijanski stil.jedina marka koja sto vam je auto stariji,ne gubi lepotu.neki cak sa godinama dobijaju i sarm.

;)

pre 10 godina

o u prevodu vezano za Srbiju znaci dovidjenja za projekat zvani posao stoleca. Jos jednom ce se pokazati da ekonomiju treba da vode ekonomisti a ne politicari koji ne znaju ni sa koje strane se volan nalazi.
(Jovan, 11. januar 2014 10:16)

Gresis Jovane, gresis. Znaju nasi politicari vrlo dobro na kojoj strani se nalazi volan - na onoj na kojoj sedi vozac.

Alfista

pre 10 godina

Igor@
Alfa luksuzan auto?
Zivim u nemackoj imao sam 7 Alfe Romeo u zadnjih 20 godina - i zena mi i dalje vozi 147-micu iz 2009 - i mogu da kazem da nije bilo nijednog koji je tehnicki bio sasvim ispravan. Uvek, ama bas uvek problemi, elektrika, vesanje, nestabilni, itd, itd.


Sve sto si naveo su moguci problemi na svakom autu ali da kazes da je Alfa nestabilna,lupio si samo tako.Ocigledno pricas napamet...Alfa ima sportsko vesanje,bar 147,156,tako da o nestabilnosti nema ni govora.Licno vozim 156 iz 2005.mjet,u krivini se,ja, nagnem po inerciji a auto gotovo i neprimetno.Toliko o NESTABILNOSTI!

Nenad

pre 10 godina

Vozim Alfu Mito 1.4 Multair turbo benzinca full i kupio sam ga tacno pre dve godine.Presao sam 73000 i nista ne skripi ili lupa ili sta vec pricate,ide isto kao i prvog dana s tim sto je motor mnogo bolji i poteze bolje jer se verovatno razaradio.Neverovatna voznja i pozicija za volanom,mali Ferrari.Ko god je seo u auto posle nekog vremena su svi razmisljali da kupe Alfu,tako sam i ja isto.Bio sam rezervisan dok je nisam probao.Potrosnja grad 6.5 litara otvoreno 5.Puna elektronike i inovacija,DNA sistem,start stop,ima glasovno prepoznavanje i komande pa kad ukljucim sistem na moj glas automobil ukljucuje komande,pricam sa automobilom i on sa mnom s tim sto su italijani stavili lep zenski glas,mogu do sutra da pricam o njenim mogucnostima i elektonici i inovaciji.Struka mi je iz elektronike pa sam i uzeo automobil sa puno elektronike.Za sada sam prezadovoljan,servisi nisu skupi i rade se na 20000,jeftiniji od dizelasa.Pre Alfe vozio sam dosta proizvodjaca i nemce,francuze svi su mi ok mada sa dosta manje elektronike su od Alfe,ni sam nisam znao sta sve ima.Sledeci automobi koji pikiram je Alfa 4C.

Реалан

pre 10 godina

Ја не разумем шта се ви ту ложите! Вама ни из џепа ни у џеп! Мо'ш мислити тамо нека alfa или vw...

Dalabu

pre 10 godina

@(igorpl, 11. januar 2014 22:47)

Pa nista ti nastavi da uzivas u svom VW-u. Ja vozim hyundai novije generacije i nemam nekih znacajnih primedbi. Pouzdanost na visokom nivou, benzinski motori jako dobri (za dizel nemam pojma), jeftino odrzavanje, komfor moze i bolje s obzirom kakvi su putevi a automobili su im kruti, ali zato prostora ima koliko hocete, nude najvise opreme, auto se ne raspada posle nekoliko godina kao sto pisu, lim se nije udubio, nista ne skripi, a auto ce uskoro 200 hiljada km. Kad dodje na 200, zamena za nov iako ovom nista specijalno ne fali. Uz to, jeftinije osiguranje, ne mora zeder, kandze i ostalo jer se uopste ne krade na ovim prostorima. Sve u svemu puno pruza. I da, podrzavam svakog ko moze sebi da priusti nov auto koji god, bilo premium bilo najjeftinije, jer ko je jednom vozio nov auto, taj ce tesko preci u nekog polovnjaka.

Zoran

pre 10 godina

"A sta je to dobro kod mehanike vw."

Imao dva VW. Prvi tek kad sam dosao u Kanadu, neki krs, sad neki 2003 Jetta jer dete hoce da uci sa rucnim da bi znalo i u Srbiji da vozi. Znam da nikad VW necu da uzmem. I skoro sigurno nikad necu Mercedesa uzmem, jer sam ga probao. Uostalom retko ko se ovde po Americi hvali nemackim automobilima.

kole

pre 10 godina

Nije mi jasno zašto se ljudi vječito raspravljaju na temu Alfa-Honda-BMW. To je stvar ličnog ukusa. Ja sam dugo vozio njemačka auta a sanjao Alfa Romeo. Konačno sam skrpio za dobar 159 2.4 jtdm. Za mene više ne postoji drugi brend osim možda Maserati jednog dana. Sa druge strane drugovi se kunu u TDI crveno i tako u krug.

Vladimir

pre 10 godina

"On je poručio nemačkoj firmi Folksvagen da o kupovini "alfa romea" može samo da sanja". Prilično kulturan odgovor. Ja bih bio još suroviji.

Spajanje Alfe I VW može samo da se poredi sa snošajem iz očaja.

ii

pre 10 godina

ova ce ljubav puci kao sto je chrysler mercedes.fica nova se vec prodaje preko chraslerovih dilera i ima ih dosta.ali u americi vladaju japanci,jos samo da izmisle da idu na zrak i to je to.ne pamtim kad sam vidio chrayslera na ulici.chevrolet je ok,ali jedino americko vozilo je cadilac .ali po prodaji i popularnosti toyote,honde,nissan su nepravazidzeni.

dr iceman

pre 10 godina

@ferrarista

Sine, malo guglaj pa procitaj kako je nastala Scuderia Ferrari i zasto se prvi Ferarijev auto zvao Auto Avio Construzioni a ne Ferrari....Mozda naucis nesto.

stevan

pre 10 godina

markione se preselio davno u detroit tada je rekao da je u americi najbolja situacija za prodaju auta krajsler je postigao u americi najveci porast prodaje u zadnje 3 godine niko nezna sta buducnost donosi ako pogledate kamate na aute u mnogim slucajevima su 0 posto popravke su skupe i tako se mnogi odluce da kupe novi auto sa velikom garancijom prosecna starost auta u americije 11 ipo godina i po tome mnogi s pravom misle da ce trziste biti dobro ako prcitate ocene najpoznatijih srucnjaka u svetu za automobile videcete da markione vazi za 1oga u svetu mnogo pozdrava svim ljubiteljima automobila

Toliko

pre 10 godina

Ma da, proizvodiće se u Americi, gde ce radnik biti plaćen $25 po satu rada.
Naravno da će proizvoditi u trećim zemljama, poput Srbije gde mogu da plate radnika $5 i da ovaj bude srećan što je živ.

zoran

pre 10 godina

A sta je to dobro kod mehanike vw. Dobro je to sto imaju veliki budzet koji sve prima u garanciju. Od 2004 pa na ovamo kakve su turbine do 150.000 pa na remont a ok modelima sa bkp,bmp motorima 2,0 tdi necu da pricam pumpa dizna 4kom, modul za uravnotezenje mase sa pogonom ulje pumpe, pumpa za gorivo u rezervoaru. Da li ima jedan ponosni vlasnik vw passata da nije nesto od ovoga menjao. Alfa ima drugaciji trap od fiata, donje rame , gornje rame. U americi je chrysler veoma jak brand sa jeepon i dodgeom, milim da ce to na kraju da bude jedna solidna firma

zduks

pre 10 godina

sergio markione je već spasao pre više od deset godina fiat od bankrota,tako da zna on šta radi... a što se uvek poredi vw i fiat to ne znam. što se ne uporedi sa opelom ili renoom ili nekim drugim proizvodjacem... vozio sam i golfa 4 tdi i stila jtd... moram reči da je u vožnji golf za nijansu bolji ali zato je skuplji za održavanje,provereno...

Marko

pre 10 godina

Pljuvači benda, ko o čemu, oni o elektronici, malo upućeniji u poslednje vreme o trapu.
Elektronika je poodavno Boš kao i kog drugih proizvođača i problem sa istom imaju primerci izvučeni iz poplava ili oni koji su bili teško havarisani.
Trap priča ide od modela 156, jer baje uglavnom ne menjaju gornja ramena već samo donja.
Da samo dodam i da priča o neupravljivosti potiče od modela 147 i važi samo za GTA 3.2 i kastom tjunovani GTA od 3.7l, predlažem YT, TG, 147 GTA, gde je trojici voditelja 147 interesantniji od R32.

Rumar

pre 10 godina

Mislim da ovaj tekst ni u kom slučaju ne pominje tržište polovnih automobila, ako upoređujete Alfu i VW na osnovu izrabljenih vozila iz inostranstva koji na placu variraju od 2002 do 2005 god, a da pri tome pređena kilometraža ne prelazi 150.000, sve je vozila Baba, prvi vlasnik u Nemačkoj, onda je Alfa gora od VW. Ako pričamo o novim automobilima, glupo je porediti, svako vozilo ima svoje kupce, kad se oženiš i dobiješ decu razmišljaš o karavanu ili SUV, ako te posao vozi 50000 godišnje zna se šta ćeš, opet ako si mlad i slobbodan mislim da je Alfa pravo rešenje (Alfa GT)

Cekaj

pre 10 godina

Lepo zvuci.
Da li ce to biti neki novi brend u sev. Americi , a u Evropi ostati Fiat koji ce nastaviti sa proizvodnjom svojih modela?
Ne kapiram.