Sreda, 08.01.2014.

00:25

Protestovali vozači GSP-a

Stotinak vozača i kontrolora Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograd" protestovalo je jutros na okretnici autobusa na Zelenom vencu.

Izvor: Beta

Protestovali vozaèi GSP-a IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

ilija

pre 10 godina

Vozaci autobusa non stop vicu kako su non stop izlozeni napadima ostalih ucesnika u saobracaju i putnika , traze da se uvede video nadzor i kamere u autobuse . To je skroz ok al s tim da se vidi i vozac ( kako cita novine , telefonira ... dok vozi ) i naravno da se pocnu i oni kaznjavati za bahatu voznju kamere po Beogradu snimaju i njihovu voznju al niko od njih nije bio kaznjen jer ostali ucesnici u saobracaju me vrlo dobro razumeju o cemu pricam takodje i vozaci GSP-a a i privatnih prevoznika . Treba razmotriti sve .

Sima

pre 10 godina

Mislim da su oni svoje završili, pokazali su šta znaju i da nema šta tu da traže više, jer ima novih ljudi u stranci koji žele da pokažu šta umeju. Ne znak ko to još uvek podržva njihove stavove, osim svog tajkunskog novca, kojim kupuju naklonost svojih članova.

Toša

pre 10 godina

To se ranije nije dešavalo, ne znam sad odjednom ovakve stvari da prolaze u društvu i gradu koji planira da čini značajne reforme. Mora biti da je to osveta nekih koji su otišli sa vlasti, da drže tenziju napetu, i da žele da destabilizuju privremenu upravu grada.

Kisa

pre 10 godina

Za ovakve stvari potrebno je detaljno ispitati sve učesnike, policija ima svoje metode za to, tako da treba uzeti ovo za ozbiljno i rešiti u što je kraćem period. GSP mora da ima svoje ljude koji bi obezbeđivali ovakve incidente, obzirom da su javno preduzeće.

Olio

pre 10 godina

Treba uticati na sve društvene pojave koje nisu u skladu sa zakonom da se svedu normalne okvire, kako bi mogle javne ustanove i preduzeća da funkcionišu u realnim okvirima. Za to je potrebno ažurnije upravljati vozilima GSP-a, jer narod ne voli nepravdu.

Petar

pre 10 godina

Ma to je sramota ovog naroda da napada ljude koji samo rade svoj posao. Sramota me sto sam Srbin kad ovo citam. Gde cemo mi kao narod sa ovakvim primitivizmom?

Pitbull

pre 10 godina

Sve je to ok.. I previse ih ljudi napadaju.. pogotovu kontrolore.. Ali pojedini vozaci su toliko bahati i bezobrazni da je to strasno.. pa minimum jednom dnevno udjem u problem sa autobusima po gradu.. ili me iseku onako na 1mm, ili me zagrade da ne mogu da izadjem iz bocne ulice, a kad uredno dam zmigavac i krenem da se prestrojavam niiikad ne pustaju.. Pre neki dan je vozac otvorio prozor i pljunuo mi na soferku... jer je uleteo sa strane a ja mu svirao... Tako da kad procitam napad na vozaca GSP-a.. Ne iznenadim se puno..

ZOJA

pre 10 godina

Podržavam ove jadne ljude koji su u zadnje vreme izloženi napadima huligana i smatram da nup mora da preduzme odgovarajuće mere kako bi se oni zaštitili, i to da privatna firma Đilasova BUS PLUS Plaća po dve policajca u svako prevozu a da prodaju karata prepuste GSP-u.

Tihi12

pre 10 godina

Neka strajkaci pitaju svoje sefove i direktore zasto su dozvolili ortakluk GSP-a i APEKS-a, i zasto oni voze raskantane autobuse dok kajmak kupi privatna firma.

tea

pre 10 godina

Protest je opravdan,jer bi se i putnici osećali sigurnije da postoji video nadzor, policajac u civilu,brz način da vozač dojavi policiji da neko pravi nered u busu i da se brzo reaguje.

pera

pre 10 godina

@Logika nalaze da ako hocemo kvalitetniji prevoz jednostavno moramo da placamo, to sto nam je sve skupo to je vec problem druge prirode.(buljubasa, 9. januar 2014 11:59)

Logika je ispravna samo donekle. Slazem se da usluga mora da se plati, ali postavlja se pitanje kvaliteta te usluge, odnosno vredi li ona tu kolicinu novca. Cena gradskog prevoza u Beogradu ne zaostaje mnogo za cenama u evropskim gradovima, pri cemu mislim na mesecne karte za zaposlene, ucenike itd. Kvalitet prevoza je neuporedivo losiji. Da li je toliko nelogicno to sto za novac koji sam dao ocekujem da dobijem adekvatnu uslugu? Naravno, svako nasilje treba nastroze kaznjavati.

gsp vozac

pre 10 godina

Neko rece preko kamere je zalepljena traka,kamera je napred ispred vozaca i snima sve oko vozaca, napred kod desne strane kod sofersajbne koja snima ispred busa, i sa desne strane ima dve koje snimaju vrata i po busu par komada unutra i opet ljudi skrabaju po busu i bacaju djubre po busu zato sto gsp nema sluzbu za mediski nastup koja bi snimke pregledavala i lepo u jutarnji program pustis da vide roditelji sta su odgajili mada boli njih uvo, pidnesu se prijave lepo pa da vidis sto ce da budu cisti busevi,inace to sto je prekriveno trakom iznad vozaca na plafonu je svetlo led koje se pali kad se otvore vrata ali toliko bljesti da se ne vidi lepo retrovozor spolja i ne vidi se lepo jel neko ulazi i izlazi iz busa mislim vidi se samo mora da naprezete oci, karta mora da se plati da se prevoz ne bi privatizovao i da se plate novi busevi moraju,ne idu na vodu nego na evro dizel, a panik tasteri su pocupani bilo ih je u vozilima, to sindikati sad namestaju posao svojim nekim firmama, ja nisam clan ni jednog zato, ljudi nece da placaju prevoz zato sto su nevaspitani, vozaci su vecinom fini mada i medju nama se nadje po neki ludak kao i svugde!!! Treba izdrzati da vozite 7-8 sati u bg-u

UK

pre 10 godina

U Londonu u svakom autobusu imate kamere, vozac je u kabini u koju nije bas lako uci. Ulazi se na prednja vrata izlazi na zadnja, srednja ne postoje. Karta mora da se cekira bila ona dnevna, nedeljna, mesecna ili godisnja, naravno to kod nas ne postoji sto je debilizam. Na svakoj stanici pise za koliko stize koji autobus, ima milion aplikacija koje isto to pokazuju i koje te informacije daju besplatno za razliku od naseg sms servisa koji se placa naravno. Ako moze sve ovo da radi besprekorno u gradu od 8.5 miliona ljudi i ko zna koliko turista zasto ne moze kod nas? Zapitajte se i shvaticete da mi volimo mnogo da se pravimo pametni, zasto ne kopirati sistem prevoza bilo kog razvijenog evropskog grada, zato sto smo mi srbi uvek pametnice, a onda kad nesto ne radi glavu u pesak!

nemate pojma :)

pre 10 godina

Nemate pojma :). Ovde nije u pitanju "sigurnost vozaca i kontrolora", vec je u pitanju priprema za jos jednu otimacinu novca od gradjana, kako bi se "nekoj i necijoj" firmi obezbedio posao i zarada kojom bi taj neko obezbedio i sebe, i decu, i unuke... Treba "na tenderu" nabaviti video nadzor, povezati sa policijom, nabaviti panik taster, instalirati opremu...pa jos kada neki "bahati" gradjanin sve to demolira, potrebno je nabaviti novo...Tako da je ovo okupljanje silnih sindikata GSP-a u stvari samo uvod u sledecu pljacku u najavi. Ko ce sada biti novi Djilas ostaje da se vidi, sigurno je jedino da je unapred odresio kesu i organizovao 9 sindikata GSP-a. Hm...Djilasova ideja pljacke nije bila losa, evo ponavlja se ponovo, samo u za nijansu drugacijem obliku.
Tako da nemate pojma sta se iza brega kotrlja :)))

mikibgd

pre 10 godina

Po broju pluseva i minusa vidim da opravdavate nasilje i smatrate da su SVI vozači bahati. Šta je sa vozačima koji vole svoj posao, rade ga s ljubavlju, ljubazni su? Kako smo mi poremećen narod...

Zvezdaš Dijabetičar

pre 10 godina

eeeejjjj... njih 100 u 9 sindikata??? WTF is this? to samo u Srbiji ima! pa gospodo vozači vi ne možete da se dogovorite ni da vas predstavlja jedinstveni sindikat eventualno 2 a tražite lance, katance i laserske zrace... a što se karte tiče, ona mora da se plati.

some ebody :-)

pre 10 godina

Gsp ima 21 sindikata, resiti Gsp laznih sindikata. Jedino je sindikat za 1 dinar hteo I pokusao da se okrene radnicima, Ali onda je izvrsen mobing nad clanovima tog sindikata I imali su uslov ili isclanjenje ili promena radnog me sta. Ko radi u Gsp-u znam o cemu pisem. licno su direktori nudili "isclanjenje " I vrsili mobing. Sloga placata uhapsenom direktoru letovanje u Turskoj da Ide sa presednicom tog sindikata na more! Pravda za sve dobre ljude!

Goran

pre 10 godina

E jadni li smo... citam komentare i ne verujem koliko je mrznje u njima. Pa ti ljudi samo rade svoj posao, i naravno da treba da budu zasticeni. Naravno ako su bahati da treba da budu kaznjeni, al ne od strane isto tako bahatih i nasilnicki nastrojenih gradjana koji uzgred budi receno ne placaju karte. Jadno...

Dušan

pre 10 godina

Ne podržavam nasilje, ali pojedini vozači, a pogotovo kontrolori svojim bahatim ponašanjem i ne zaslužuju ništa bolji tretman od onog koji im se dešava. Meni je jednom nasilno bila oduzeta lična karta od strane kontrolora i napisana opomena, iako sam imao 2 vožnje na kartici. I dan danas se sporim sa Bus Plusom oko toga. Nisu svi putnici kao ja, uljudni i da nepravdu i bahatost kontrolora rešavaju zakonskim putem. Nekome će "pući film" pa će se na licu mesta obračunati sa njima i zaštiti svoja prava. Neka kontrolori budu malo ljubazniji, profesionalniji i neka se pridržavaju zakona, pa neće biti napada na njih. Po zakonu o zaštiti podataka o ličnosti, kontrolori NEMAJU PRAVO da traže putnicima ličnu kartu, a kamo li da im otimaju, kao što se meni desilo.

ivan78bg

pre 10 godina

@Jolly
Pre nisu tukli kontrolore i vozace jer nisu morali da placaju kartu.DA li se secash kvaliteta prevoz pre 15-20 godina?Ako ti je preskupa cena karte a ti idi peske ili kupi mesecnu kao ja od 3.300 din i vozi se ceo mesec koliko hocesh gde hocesh.Radije bih da placam mesecnu kartu 30 evra(za studente i ne zaposlene je ispod 10 evra mesecna)nego da opet bude prevoz kao u doba Covica recimo..

buljubasa

pre 10 godina

Ajd sad logicki. Autobusi/trolejbusi/tramvaji prevoze gradjane i cena karte je ta koja je. Sta koga briga dal je to drzavno il privatno dokle god firma pruza uslugu. Neces da platis-idi peske ili biciklom. Logika nalaze da ako hocemo kvalitetniji prevoz jednostavno moramo da placamo, to sto nam je sve skupo to je vec problem druge prirode. Dosta ljudi kuka na kontrolore i privatnu firmu ali samo zato sto su navikli da se voze dzaba. Pa onda ja i ostale budale koje placaju finansiramo Vase voznje?

Anja

pre 10 godina

A zato je Vozač na liniji 78 (GSP autobus 896, registarski broj BG698ŽY) u pravcu Zemun - Banjica jutros u 09.00 kada sam ušla na stanici "Osnovna Škola Petar Kocić" sve vreme pričao mobilnim telefonom...a izašla sa na stanici "Blok 30"....davao je podršku svojim kolegama....često se dešava da kucaju SMS poruke dok voza i na moju opasku da je to zabranjeno Zakonom o saobraćaju, pogotovo što su oni Profesionalni vozači, vozač mi je reako da mogu i da izađem ako mi se nesviđa....nisam za nasilja bilo kog oblika pa ni za Napade na vozače...ali trebalo bi uvesti reda i među njihovim kolegama....

Konki

pre 10 godina

Svaki vid nasilja treba osuditi i sto je vaznije- kazniti. Ali bez izuzetka, sa OBE STRANE. I dokle god rukovodstvo GSP-a bude zmuralo na bahatost njihovih zaposlenih nece moci da rese problem sa druge strane.

draginja

pre 10 godina

molim vas da objavite spisak firmi,ustanova,koga mozemo jos da mlatimo iz *opravdanih* razloga kad smo nezadovoljni necijim uslugama.Zasto tu privilegiju imaju samo kontrolori i vozaci autobusa GSPa ?5\zk

vladar

pre 10 godina

Podržavam naravno da treba zaštititi ljude na svom radnom mestu ali većina vozača a pogotovu kontrolora se ponašaju loše prema putnicima. Kulturni putnici trpe ali naiđe po koja baraba koja to rešava nsiljem. Ja živim na okretnici i svedok sam primitivnog ponašanja i vozača i kontrolora. Zapišavaju sve oko okretnice a kad pritera i ono drugo. Redovno puše u autobusu. Nikada ne gase motor bez obzira kolika im je pauza. Ne daj bože da puste putnike u autobus do neposredno pred polazak bez obzira koliki je kiamet. Hvataju se za mobilni čim krenu sa stanice a neretko i poruke kucaju. itd. Imam i snimke ako nekog od nadležnih uopšte interesuje. Kada bi se sami malo doveli u red i poštovali pravila siguran san da bi mani bes navlačili na sebe.

Jelena

pre 10 godina

Bože šta vi ovde sve napisaste. Te telefoniraju dok voze, te ne znaju da voze, te privatna firma pa nećete da joj plaćate.....čovek da ne poveruje....znači, po vama je normalno da za povredu radne obaveze i ugrožavanje učesnika u saobraćaju npr., šofer nasumično od putnika dobija batine!? Kakav divlji zapad. Kakav primitivizam. Sramota.

MM

pre 10 godina

Znači od oko dve hiljade vozača i oko petsto kontrolora jedva stotinak ih je došlo na partijski sastanak na otvorenom. Eto kolika je stvarna podrška Partiji u odredjenoj populaciji.

zoran

pre 10 godina

To treba kaznjavati po automatizmu...napad na vozacha ili kontrolora = 5 godina zatvora. kraj priche. nema opravdanja, vec te odmah prebace u zatvor i krece otplata. Ako se razbija imovina 2-3 godine hladjenja.
No, ne treba ih drzati u zatvoru da se izlezavaju...ne...tu energiju da trose na poljuprivrednim gazdinstvima, rudnicima, faabrikama, chishcenju ulica...evo sada ce i sneg, pa lopatu u ruke i 10 sati posla svaki dan. Verujte da bi ove vrste kriminala nestalo za par meseci.

Temeljna promena državnog sistema

pre 10 godina

Dobro bi bilo da taj policajac u civilu bude iz saobraćajne policije. Tako bi se nadam se smanjio broj saobraćajnih prekršaja koje vozači autobusa prave svakodnevno.
Taj policajac bi mogao i da piše kazne za one koji su bez karte npr. kao za vožnju bez vozačke dozvole. Tako bi došli do fenomenalne kombinacije da policija koju plaćaju građani Srbije radi za privatno preduzeće Bus Plus. Ako može ministarstvo financija da radi za Microsoft o trošku građana proveravajući softverske licence kad ide u kontrolu, zašto ne bi ministarstvo unutrašnjih poslova moglo da radi za Bus Plus?

veca-pereca

pre 10 godina

citam i ne mogu da verujem...bice da su "gradjani" koji podrzavaju prebijanje kontrolora i vozaca do juce ziveli na nekoj cuki gde auptobusa nije ni bilo, pa sad su u cudu sto moraju da placaju kartu i jos i da je daju na proveru kontroloru...eto predlazem da se udruze i kupe par autobusa i do mile volje vozaju za dzabe...eto pitam ja vas, da l je iko imao iakakav problem kad pokaze uredno otkucanu kartu, kad kaze izvolite i hvala...e kad bi moglo, ko sto ne moze, pa "fini" gradjani sto nece da placaju kartu da se voze jos "finijim" autobusima, a normalan svet da ima zasebne autobuse....

Maximus

pre 10 godina

Jedna kamera košta 1300e, po Đilasovoj računici... nadam se da nikada nećemo dozvoliti ni jednoj vlasti da nas kradu kao što je predhodna gradska vlast.

perica

pre 10 godina

A da se malo zastite gradjani koji placaju kartu da se vozi u prljavim autobusima, da ih ludi vozaci voze kao krompire, prelaze iz trake u traku kao da su sami na drumu, voze po sred bele linije. A tek zahtevi, to je tolika budalastina da je nemoguce opisati. Sindikat trazi kamere i pomoc policije kao i panik taster. Ah da panik taster je neophodan posto vozaci su non stop zauzeti pricom preko mobilnog pa nemaju vremena da okrenu telefon policije. Kamere nece pruziti zastitu kako sindikat kaze, jer kamera moze samo da snimi, ne moze da se pretvori u transformersa i da prebije huligana.
"Zaposleni u gradskom saobraćaju zahtevaju i da se GPS-sistemom direktno na telefon policije automatski šalje upozorenje o aktiviranju alarma u vozilu kada huligani oštećuju autobuse, piše u saopštenju Sindikata vozača, Sindikata "Sloga GSP", "Solidarnost", "Evrovozač", Saobraćajnog sindikata i Glavnog sindikata za prava radnika." Bas nam je potrebno ulaganje od par miliona evra da se uvede ceo taj sistem, zasto jednostavno vozac ili kontrolor ne pozove policiju. A sto se tice policije u autobusima...pa da li ste vi normalni, pa jel to vozaci umisljaju da su neke face pa da imaju telohranitelje. Ako oni mogu da imaju telohranitelje mogu i ja jednog da me prati od kuce do posla, nikad se nezna mozda me neko napadne. A sindikati su najveci lezilebovici. Neka neko proceslja plate vodje sindikata, sta siniskati rade i gde sve uzimaju pare. Znam iz licnog iskustva.

slaki

pre 10 godina

Svaki vid nasilja treba osuditi i strogo sankcionisati, ali se mora i naci uzrok te nekontrolisane agresivnosti prema vozacima i kontrolorima. Sve je nekako pocelo sa nesrecnim incidentom kada je kontrolorka bus plusa zavrtala ruku putnici i od tada se samo nizu incidenti.

Danica

pre 10 godina

Red je da se vec jednom stane na put nasilju nad vozacima i kontrolorima. Niko nema pravo da svoje licne frustracije iskaljuje po ulici ili autobusu. Sistemi u svim normalnim zemljama se postuju,naucite se srbi i vi da ih postujete jer fukcionisu a ne kao do sada da vam u startu nista ne valja

Darko

pre 10 godina

Dosta vise sa dozvoljavanjem bahatim klincima da se ponasaju kako hoce i ugrozavaju ne samo vozace vec i putnike svojim ponasanjem. Najlakse im je da nadju izgovore da pretuku nekoga ili demoliraju autobus a zapravo su samo nevaspitani klinci

Zagreb

pre 10 godina

Iskustva iz Zagreba su pozitivna u svim novim tramvajima su kamere tako da u zadnjih 2 godine 5 puta manje incidenata u vozilima na svakoj vaznijoj raskrsnici postavljene takodjer kamere .1Kazna ako prodjes na crveno 5000kn (680eura)!Kontrola karata nije cesta a u pravilu puste ljude da sisju na sljedecoj stanici !Karta za 90 min je 10kn !Nema nasilja u tramvajima vozaci su korektni kulturni paze u prometu i da placa im 1000 eura !

BEOGRADJANIN

pre 10 godina

Napravicu malu paralelu izmedju cene vode i autobuskih karata.

Moja kuca sa tri domacinstva i 9 clanoca tih domacinstava placa vodu oko 700 dinara mesecno.
Cena karti prevoza kada krenem samo jedno u mesecu u drugi deo grada autobusom me kosta 320 dinara, menjam 2 prevoza, samo za jedan dan i za 4 voznje.

Da li to znaci da svi moji ukucani koji placaju i koriste vodu (gde je cena jos socijalna kategorija) oko 100 puta vise placaju za prevoz nego za koristenje vode i kanalizacije.

Vredi isto i za gradsku cistocu.

Malo cudan disparitet cena.

Razmislite o ovome, pozdrav.

Prle

pre 10 godina

Dosadni ste više sa tim da je Bus Plus privatna firma i da zbog toga ne treba da se plaća karta. Samo tražite izgovor. Isto tako, karta vam je skupa. Pa karte ne plaćaju uglavnom oni kojima viri kabl iz ušiju i ide do mobilnog od 500e. Da li vi u svim privatnim prodavnicama kradete ili vam je baš gušt da kradete u GSP-u?

Mladen

pre 10 godina

Ljudi nemojmo mesati babe I zabe. Svako naravno treba da obavlja svoj posao dobro I savesno ali nista ne opravdava nasilje. Zbog takvog razmisljanja ce klinac sutra da udje u autobus I zato sto je ustao na levu nogu da premlati vozaca jer ga je popreko pogledao,kakve pa bus plus veze ima sa tim.

Nenad

pre 10 godina

Kada procita covek neke komentare ovde nije ni cudo sto je toliko nasilja, jer su im ocigledno date odresene ruke da tugu koga stignu bez ikakvog razloga. To su besni ljudi kojima nije potrebam razlog da bi nekoga pretukli a razlog sigurno nije bus plus, nego ne znaju sta ce sa sobom.

Zumbul

pre 10 godina

@Jolly: Ma kako da ne, samo kada su tvoji na vlasti procveta će GSP? Pa, evo na tu temu "podržavljenja" privatnog gradskog prevoza, nešto "aktuelno".

Šta bi bilo kad bi beogradska opština uzela tramvaje u svoje ruke?
Radoje Domanović, 1905. godine.
Odmah bi bio postavljen direktor sviju pruga sa platom od 10.000 dinara, šef odeljenja električnih tramvaja s platom od 8.000, tri sekretara po 4.000, šest pisara sa po 2.000, osam praktikanata sa po 1.000 dinara i četiri momka sa 1.000 dinara. To je u glavnoj upravi.
Sad dolazi Vračarski odeljak: šef, dva sekretara, tri pisara, četiri praktikanta, pa onda Palilulski odeljak, pa Savski, pa Dorćolski itd.
Zatim Glavna blagajna: Blagajnik, dva podblagajnika, tri pisara, četiri praktikanta, pa onda sporedne blagajnice u svakom odeljku.
Dalje: Glavni marveni depo, Vračarski itd. u svima odeljcima, pa onda lekar sa pomoćnicima. Šef prodaje bileta, računoispitač, magacioner, kontrolni odbor sa dijurnama.
- Štamparija za štampanje bileta: Upravnik, blagajnik, faktor, računoispitač, pomoćnik i drugo potrebno osoblje.
Za svaka kola imali bi smo bar 2 konduktera što se po kolima motaju i tri četiri koji nisu ni došli.
.......
Ne bi prošlo ni pola godine, a napisana bi bila molba da država dâ subvenciju tramvajima, da bi se ova korisna ustanova mogla održati u prestonici.
Evo, to bi bilo. A kad bi država upravljala, onda treba samo duplo računati broj osoblja.

Janko

pre 10 godina

Pozdrav svima iz Beca. Evo kako ovde funkcionise prevoz.

Postoji:
1. karta za 30 min (2 evra),
2. karta za 1 dan (5 evra),
3. karta za 7 dana (15 evra),
4. karta za 30 dana (47 evra) i
5. karta za godinu dana (360 evra).

Sa kartom se mozete voziti u bilo kom prevozu: autobusu, tramvaju, metrou i brzom vozu.
U vozilo prevoza ulazite i izlazite na bilo koja vrata. Osim karti od 2 evra nijedne druge se ne kucaju, vec ih samo nosite sa sobom u tasni ili novcaniku.
Ne postoje kondukteri ili neka stalna kontrola. Jednostavno upadnu, zatvore vrata vozila i krenu u proveru. Kontrole su ceste. Kazna za nemanje karte je 105 evra.
I to je to. Ovakav sistem funkcionise vec 100 godina.
Sto se bezbednosti tice kamere su svuda a kazne ogromne; za nasilje: za strance - dozivotna zabrana ulaska u zemlju a za domace - novcana i min 5 godina kazna. Pa ti izvoli.

boki

pre 10 godina

e beogradjani pa vi necete da platite kartu,pogledajte budimpestu bratislavu ili novi sad koji udaljen od bgd 75 svetlosnih godina,prvo se karta plati ako vas se ne svidja drum je dzabe..daj prestanite vise sa kukanjem pojeli ste celu srbiju,naravno da autobusi prave cesto prekrsaje jel to vi beogradjanu u vozilima prvo pravite prekrsaje,tolko ste dobili dzabe autobusa sto niste poklonili barem jedan u neko mesto ,da djake mogu voziti u skolu,

Aleksa

pre 10 godina

Zašto ne stave kamere u autobuse? Kao što ih već ima u španskim tramvajima. I celo ludilo oko nasilja bi brzo prestalo. U Nemačkoj je kompletni gradski prevoz pod kamerama i nema nikakvih problema.

Nebojsa

pre 10 godina

A ko ce da zastiti nas obicne gradjane, policija mi ne da snimak kamere kada me je trolejbus prolazeci kroz crveno razvalio, povredio suprugu. Napravio totalnu stetu a policija kaze nema svedoka. dajte snimke kazu gledali smo Skupstinu nismo gledali tok saobracaja. Batinjanje trazi razlog tako da vozaci GSP razmisle malo zasto ih biju. Usput protiv sam nasilja

aca bg

pre 10 godina

jedan od zahteva je i da im se dozvoli telefoniranje sa dva mobilna istovremeno, kao i da im se ogranici minimalna dozvoljena brzina kretanja na 120 km na sat sto je u gradskim uslovima bezbedno po ostale ucesnike u saobracaju

Saša

pre 10 godina

Evo u novim Solaris autobusima imaju kamere koje snimaju ce bus pa i vozaca, e preko te je zalepljena krep traka da ne bi mogla da snima. Zašto ??

Kucno vaspitanje

pre 10 godina

@Aleksandar Grozni
Po tvojoj logici putnici koji lome sedista to rade zbog toga sto je vozac autobusa "isekao" nekoga? A jel izlaze onda iz autobusa da demoliraju automobil onoga ko "isece" autobus ili ga ne propusti da se ukljuci sa stanice (sto je takodje svakodnevna pojava, a ovo drugo je cak i direktno krsenje zakona)?
Uzrok su roditelji koji nisu vaspitali decu, sve ostalo je samo bedan izgovor i relativiziranje kriminalnog ponasanja (on je bahat pa mogu i ja da radim sta hocu).

Jolly

pre 10 godina

Sad ste se moji dragi vozaci gradskog saobracajnog preduzeca setili da protestujete? A sto niste protestovali kada je od grada oteta svojina i predata u ruke privatniku? Sto se niste bunili? Vasa je DUZNOST bila da odbranite nesto sto je nase....sto tad niste potestovali, pa bi vas narod podrzao da odbranimo ono sto je nase? Neee...oni sad protestuju.... Ovi kontrolori nisu vredni pomena, sve to neobrazovano, skupljeno s koca i konopca, uglavnom iz sela pri Beogradu, koji su u kasnim tridesetim (u najboljem slucaju) svoje prvo zaposlenje dobili upravo tu...mos' misliti....a sto ne idu za pijac da prodaju voce i povrce?
Ja stvarno ne podrzavam nasilje, ali u ovom slucaju, ne mislim da se nasilje javilo samo od sebe. Sto neko pre postajanja Apeksa nije tukao kontrolore i vozace? Cak i kad je bio sistem konduktera u svakom bozijem vozilu, da li ste culi da je neko pretucen? Ne...nije! Ja sam tad bio srednjoskolac.....I niko ne treba da se pravi mutav, realno receno, 73 dinara je previse za uslugu koju oni pruzaju....

Ova kriza moze da se resi u par poteza koji ce se na kraju i sprovesti, samo sve u svoje vreme ;-)

Jos samo da dodam, da ne padne nekom na pamet da snima putnike u gsp-u, jer ce biti kontra efekta...a policajci u civilu, pa dobro....pretpostavljam da je ovo tako miran grad, koji ima dovoljno sluzbenika koji sede neangazovani, pa mogu da se vozikaju unaokolo po gradu od jutra pa do sutra....bas super...

Aleksandar

pre 10 godina

Kada bi vozaci obratili paznju na sebe, u smislu nepricanja mobilnim u toku voznje, propustanje pesaka, drzanja svoje trake, bez secenja kada prelazi iz prve trake u trecu i kao sto sam pre neki dan video da je opusteno prosao kroz crveno, onda moze. Onda moze strajk. A za kontrolore ne znam, to je odgovornost Djilasa i njegovog BusPlusa, koji je nabio cenu voznje gde nema u svetu, shodno plateznoj moci gradjana.
Mi smo drzava u kojoj svi deru kozu gradjanima.

aleksandar grozni

pre 10 godina

Trebali bi prvo da podjete od uzroka a ne posledica.Uzrok svih vasih problema jeste bahatost nevaspitanje,nepostovanje saobracajnih propisa,jer vas je neko slagao da vi u saobracaju uvek imate prioritet,da je za vas putnik bez karte kriminalac,i tako slicno.A posledica su batine koje ne podrzavam nikako ali su uglavnom posledica vasek bahatog ponasanja bilo sa putnicima,bilo u postovanju saobracajnih propisa.Svakodnevno vidum a ponekad i licno dozivim da autobus gradskog prevoznika prodje kroz cisto crveno svetlo,ili da nekog ucesnika bahato i bezobrazno sasece ne postujuci njegovo pravo prvenstva,i.t.d.Kada te uzroke eliminisete onda ce vecinom svi putnici i ucesnici u saobracaju uvazavati vas,kao i vi sto uvazavate nas,a sve drugo kao i ovaj protest,jesu cista i nevaspitana demagogija.

putnica

pre 10 godina

Iskreno, dokle više, zaštitite te vozače i kontrolore od nasilnika, zaista nema više smisla da svaki dan bude napadnut neko ko ide i obavlja svoj posao. Kao što ja sedim u kacelariji i potpuno sam bezbrižna tako bi isto i svi ti vozači trebalo da se osećaju na svom radnom mestu.
Ja sam potpuno za da im se da status službenog lica.

zoki

pre 10 godina

Voditeljka Rada je sinoć došla na genijalnu ideju da vozač proceni kada vidi navijače na stanici da li je bezbedno stati ili treba samo dodati gas. Ja mislim da bi, pored vozača, kontrolora i tajnog policajca, trebalo angažovati i četvrto lice u vozilu - diplomiranog psihologa, u stvari psihologinju koja bi pravila društvo šoferu i vršila bezbednosnu proveru potencijalnih putnika na stanici, na osnovu lične procene kroz šoferšajbnu. Tri smene, 1.000 vozila, eto posla za 3.000 psihologa.
Mesečnu kartu, naravno, podići na sto evra jer sada imamo i dodatne troškove.

Dana

pre 10 godina

Naravno da treba zaštititi vozače i kontrolore u javnom prevozu od napada huligana , ali isto tako treba zaštiti građane od nasilnika vozača , a naročito kontrolora.

PeaceWho

pre 10 godina

Takodje, kontrolore podsetiti sta je njihova duznost, tj. koja je striktna procedura sankcionisanja putnika bez karte, jer neretko se desava da ulaze u licnu raspravu sa putnicima, pa i ne cudi sto se desavaju ovakvi incidenti.

Patriota

pre 10 godina

Narod je gnevan. Nekada je imao izbor izmedju Milosevica i Evrope, a danas to vise nema, posto nas danas "Milosevic" vodi u Evropu. Ne podrzavam nasilje, ali ne mogu bas mnogo ni da se potresem zato sto neko nije platio 80 dinara privatnoj firmi (da GSP je privatna firma). Preko tog GSP-a su i Zika i Laze svojevremno "odlili" milione Evra u svoje offshore firme. Tako da mi nesto puca djon za obican bedni gradjanin nije platio 80 dinara privatnoj firmi, narocito u situaciji kada nema ni od cega da hrani decu a plata od 30,000 mu kasni vec pola godine. Da li ce neko u njegovom slucaju intervenisati ili je tako nesto POTPUNO NORMALNO?

sasa76

pre 10 godina

haha al ce neko ovde da napuni dzepove,vidim vec za mesec dana na tenderu za kamere i ostale drangulije pobedjuje firma sa sejselskih ostrva.

Mandrak

pre 10 godina

Je l' se salje MUP-u bilo kakav prekrsaj vozaca GSP-a?Ne verujem jer posle nedelju dana ne bi imao ko da vozi.Vozite nas kao drva,dete od 4 godine treba da vaspitavam da se zubima drzi za sipku svo vreme dok se vozi GSP-om.Jednom samo sto vozaca nisam zadavio,vodim dete u vrtic i stojim pored vozaca.On naravno vozi 50cm ispred sledecih kola.I ta kola uspore da skrenu,debil od vozaca na kocnicu i mi svi poletimo ispred.I dete udari glavom u sipku.Hteo sam da ga zguzvam,a on prica da je ipak kriv vozac ispred a ne on sto je svo vreme bio blizu njegovog gepeka.Da sam napravio sranje i isutirao kretena pojavio bi se u novinama kao huligan koji bije uboge vozace GSP-a.Cast izuzecima ali je ogromna vecina stoka.

goran

pre 10 godina

Mene samo interesuje da li ce te ugrađene video kamere snimati i razgovaranje vozača mobilnim telefonom, prolaske kroz crveno svetlo, ne zaustavljanje na pešačkim prelazima i druge elemente vožnje vozila gradskog prevoza

sindikalac

pre 10 godina

Samo procitajte imena sindikata i sve ce vam biti jasno. To placate kada kupite kartu za prevoz, kako god da je kupite. Da nema njih, prevoz bi bio bar 30% jeftiniji. Znam, ja sam iz sindikata.

sanjagb

pre 10 godina

Ceo ovaj eksperiment sa BUS-PLUS-om nije od početka funkcionisao kako treba. A toliko je putnika prebijeno od strane kontrolora. Hvala bogu da me to zaobišlo. Mora da je bivši gradonačelnik bio vidno potrešen zbog događaja.

nadja 63

pre 10 godina

Ovoga u moje vreme nije bilo! Kad nemaš kartu, izvede te ridža na sledećoj stanici pa ti deset minuta zapisuje podatke, a tebe blam, pa ne malo i posle ti u rodni grad, odakle ti i adresa u ličnoj karti, stigne "Grad Beograd protiv", ali su uglavnom praštali studentariji. E, sad suprvo kontrolori počeli da muče putnike, pa putnici vozače, pa krenulo iživljavanje. A bede i sirotinje je mnogo više nego tada. I zašto je sada veći prestup nemati kartu? Da ne bi stradala nečija privatna firma! Zašto sada mora da se kupi karta i nije sramota ako je nemaš i neće ljudi da im se piše kazna i dozlogrdilo im sve!

veca-pereca

pre 10 godina

u potpunosti podrzavam protest vozaca...a policija i sudstvo da pocnu da rade svoj posao i nasilnike da hapse i strpaju u zatvor na bar pet godina, pa da vidimo onda da l ce da im padne na pamet da bilo koga biju...

Vozac

pre 10 godina

Kamere su odlicna ideja! Neka postave i jednu koja snima ispred autobusa da se vidi i kako voze! To ce spreciti vise napada nego kamera u autobusu koja snima kad je napad vec u toku.

Rumpel Stickin

pre 10 godina

Ne trebaju tasteri u vozilima, treba samo jak zakon i jake kazne za ove mangupe u čoporima, pa ako to ne pomogne podeliti vozačima šokere pojačati voltažu pa ko hoće nek izvoli, ima da se praćaka ko riba na suvom...

Mandrak

pre 10 godina

Je l' se salje MUP-u bilo kakav prekrsaj vozaca GSP-a?Ne verujem jer posle nedelju dana ne bi imao ko da vozi.Vozite nas kao drva,dete od 4 godine treba da vaspitavam da se zubima drzi za sipku svo vreme dok se vozi GSP-om.Jednom samo sto vozaca nisam zadavio,vodim dete u vrtic i stojim pored vozaca.On naravno vozi 50cm ispred sledecih kola.I ta kola uspore da skrenu,debil od vozaca na kocnicu i mi svi poletimo ispred.I dete udari glavom u sipku.Hteo sam da ga zguzvam,a on prica da je ipak kriv vozac ispred a ne on sto je svo vreme bio blizu njegovog gepeka.Da sam napravio sranje i isutirao kretena pojavio bi se u novinama kao huligan koji bije uboge vozace GSP-a.Cast izuzecima ali je ogromna vecina stoka.

Dana

pre 10 godina

Naravno da treba zaštititi vozače i kontrolore u javnom prevozu od napada huligana , ali isto tako treba zaštiti građane od nasilnika vozača , a naročito kontrolora.

zoki

pre 10 godina

Voditeljka Rada je sinoć došla na genijalnu ideju da vozač proceni kada vidi navijače na stanici da li je bezbedno stati ili treba samo dodati gas. Ja mislim da bi, pored vozača, kontrolora i tajnog policajca, trebalo angažovati i četvrto lice u vozilu - diplomiranog psihologa, u stvari psihologinju koja bi pravila društvo šoferu i vršila bezbednosnu proveru potencijalnih putnika na stanici, na osnovu lične procene kroz šoferšajbnu. Tri smene, 1.000 vozila, eto posla za 3.000 psihologa.
Mesečnu kartu, naravno, podići na sto evra jer sada imamo i dodatne troškove.

Vozac

pre 10 godina

Kamere su odlicna ideja! Neka postave i jednu koja snima ispred autobusa da se vidi i kako voze! To ce spreciti vise napada nego kamera u autobusu koja snima kad je napad vec u toku.

goran

pre 10 godina

Mene samo interesuje da li ce te ugrađene video kamere snimati i razgovaranje vozača mobilnim telefonom, prolaske kroz crveno svetlo, ne zaustavljanje na pešačkim prelazima i druge elemente vožnje vozila gradskog prevoza

sindikalac

pre 10 godina

Samo procitajte imena sindikata i sve ce vam biti jasno. To placate kada kupite kartu za prevoz, kako god da je kupite. Da nema njih, prevoz bi bio bar 30% jeftiniji. Znam, ja sam iz sindikata.

aleksandar grozni

pre 10 godina

Trebali bi prvo da podjete od uzroka a ne posledica.Uzrok svih vasih problema jeste bahatost nevaspitanje,nepostovanje saobracajnih propisa,jer vas je neko slagao da vi u saobracaju uvek imate prioritet,da je za vas putnik bez karte kriminalac,i tako slicno.A posledica su batine koje ne podrzavam nikako ali su uglavnom posledica vasek bahatog ponasanja bilo sa putnicima,bilo u postovanju saobracajnih propisa.Svakodnevno vidum a ponekad i licno dozivim da autobus gradskog prevoznika prodje kroz cisto crveno svetlo,ili da nekog ucesnika bahato i bezobrazno sasece ne postujuci njegovo pravo prvenstva,i.t.d.Kada te uzroke eliminisete onda ce vecinom svi putnici i ucesnici u saobracaju uvazavati vas,kao i vi sto uvazavate nas,a sve drugo kao i ovaj protest,jesu cista i nevaspitana demagogija.

Janko

pre 10 godina

Pozdrav svima iz Beca. Evo kako ovde funkcionise prevoz.

Postoji:
1. karta za 30 min (2 evra),
2. karta za 1 dan (5 evra),
3. karta za 7 dana (15 evra),
4. karta za 30 dana (47 evra) i
5. karta za godinu dana (360 evra).

Sa kartom se mozete voziti u bilo kom prevozu: autobusu, tramvaju, metrou i brzom vozu.
U vozilo prevoza ulazite i izlazite na bilo koja vrata. Osim karti od 2 evra nijedne druge se ne kucaju, vec ih samo nosite sa sobom u tasni ili novcaniku.
Ne postoje kondukteri ili neka stalna kontrola. Jednostavno upadnu, zatvore vrata vozila i krenu u proveru. Kontrole su ceste. Kazna za nemanje karte je 105 evra.
I to je to. Ovakav sistem funkcionise vec 100 godina.
Sto se bezbednosti tice kamere su svuda a kazne ogromne; za nasilje: za strance - dozivotna zabrana ulaska u zemlju a za domace - novcana i min 5 godina kazna. Pa ti izvoli.

sasa76

pre 10 godina

haha al ce neko ovde da napuni dzepove,vidim vec za mesec dana na tenderu za kamere i ostale drangulije pobedjuje firma sa sejselskih ostrva.

Patriota

pre 10 godina

Narod je gnevan. Nekada je imao izbor izmedju Milosevica i Evrope, a danas to vise nema, posto nas danas "Milosevic" vodi u Evropu. Ne podrzavam nasilje, ali ne mogu bas mnogo ni da se potresem zato sto neko nije platio 80 dinara privatnoj firmi (da GSP je privatna firma). Preko tog GSP-a su i Zika i Laze svojevremno "odlili" milione Evra u svoje offshore firme. Tako da mi nesto puca djon za obican bedni gradjanin nije platio 80 dinara privatnoj firmi, narocito u situaciji kada nema ni od cega da hrani decu a plata od 30,000 mu kasni vec pola godine. Da li ce neko u njegovom slucaju intervenisati ili je tako nesto POTPUNO NORMALNO?

aca bg

pre 10 godina

jedan od zahteva je i da im se dozvoli telefoniranje sa dva mobilna istovremeno, kao i da im se ogranici minimalna dozvoljena brzina kretanja na 120 km na sat sto je u gradskim uslovima bezbedno po ostale ucesnike u saobracaju

Saša

pre 10 godina

Evo u novim Solaris autobusima imaju kamere koje snimaju ce bus pa i vozaca, e preko te je zalepljena krep traka da ne bi mogla da snima. Zašto ??

PeaceWho

pre 10 godina

Takodje, kontrolore podsetiti sta je njihova duznost, tj. koja je striktna procedura sankcionisanja putnika bez karte, jer neretko se desava da ulaze u licnu raspravu sa putnicima, pa i ne cudi sto se desavaju ovakvi incidenti.

boki

pre 10 godina

e beogradjani pa vi necete da platite kartu,pogledajte budimpestu bratislavu ili novi sad koji udaljen od bgd 75 svetlosnih godina,prvo se karta plati ako vas se ne svidja drum je dzabe..daj prestanite vise sa kukanjem pojeli ste celu srbiju,naravno da autobusi prave cesto prekrsaje jel to vi beogradjanu u vozilima prvo pravite prekrsaje,tolko ste dobili dzabe autobusa sto niste poklonili barem jedan u neko mesto ,da djake mogu voziti u skolu,

Nebojsa

pre 10 godina

A ko ce da zastiti nas obicne gradjane, policija mi ne da snimak kamere kada me je trolejbus prolazeci kroz crveno razvalio, povredio suprugu. Napravio totalnu stetu a policija kaze nema svedoka. dajte snimke kazu gledali smo Skupstinu nismo gledali tok saobracaja. Batinjanje trazi razlog tako da vozaci GSP razmisle malo zasto ih biju. Usput protiv sam nasilja

sanjagb

pre 10 godina

Ceo ovaj eksperiment sa BUS-PLUS-om nije od početka funkcionisao kako treba. A toliko je putnika prebijeno od strane kontrolora. Hvala bogu da me to zaobišlo. Mora da je bivši gradonačelnik bio vidno potrešen zbog događaja.

nadja 63

pre 10 godina

Ovoga u moje vreme nije bilo! Kad nemaš kartu, izvede te ridža na sledećoj stanici pa ti deset minuta zapisuje podatke, a tebe blam, pa ne malo i posle ti u rodni grad, odakle ti i adresa u ličnoj karti, stigne "Grad Beograd protiv", ali su uglavnom praštali studentariji. E, sad suprvo kontrolori počeli da muče putnike, pa putnici vozače, pa krenulo iživljavanje. A bede i sirotinje je mnogo više nego tada. I zašto je sada veći prestup nemati kartu? Da ne bi stradala nečija privatna firma! Zašto sada mora da se kupi karta i nije sramota ako je nemaš i neće ljudi da im se piše kazna i dozlogrdilo im sve!

Aleksandar

pre 10 godina

Kada bi vozaci obratili paznju na sebe, u smislu nepricanja mobilnim u toku voznje, propustanje pesaka, drzanja svoje trake, bez secenja kada prelazi iz prve trake u trecu i kao sto sam pre neki dan video da je opusteno prosao kroz crveno, onda moze. Onda moze strajk. A za kontrolore ne znam, to je odgovornost Djilasa i njegovog BusPlusa, koji je nabio cenu voznje gde nema u svetu, shodno plateznoj moci gradjana.
Mi smo drzava u kojoj svi deru kozu gradjanima.

Anja

pre 10 godina

A zato je Vozač na liniji 78 (GSP autobus 896, registarski broj BG698ŽY) u pravcu Zemun - Banjica jutros u 09.00 kada sam ušla na stanici "Osnovna Škola Petar Kocić" sve vreme pričao mobilnim telefonom...a izašla sa na stanici "Blok 30"....davao je podršku svojim kolegama....često se dešava da kucaju SMS poruke dok voza i na moju opasku da je to zabranjeno Zakonom o saobraćaju, pogotovo što su oni Profesionalni vozači, vozač mi je reako da mogu i da izađem ako mi se nesviđa....nisam za nasilja bilo kog oblika pa ni za Napade na vozače...ali trebalo bi uvesti reda i među njihovim kolegama....

Kucno vaspitanje

pre 10 godina

@Aleksandar Grozni
Po tvojoj logici putnici koji lome sedista to rade zbog toga sto je vozac autobusa "isekao" nekoga? A jel izlaze onda iz autobusa da demoliraju automobil onoga ko "isece" autobus ili ga ne propusti da se ukljuci sa stanice (sto je takodje svakodnevna pojava, a ovo drugo je cak i direktno krsenje zakona)?
Uzrok su roditelji koji nisu vaspitali decu, sve ostalo je samo bedan izgovor i relativiziranje kriminalnog ponasanja (on je bahat pa mogu i ja da radim sta hocu).

Jolly

pre 10 godina

Sad ste se moji dragi vozaci gradskog saobracajnog preduzeca setili da protestujete? A sto niste protestovali kada je od grada oteta svojina i predata u ruke privatniku? Sto se niste bunili? Vasa je DUZNOST bila da odbranite nesto sto je nase....sto tad niste potestovali, pa bi vas narod podrzao da odbranimo ono sto je nase? Neee...oni sad protestuju.... Ovi kontrolori nisu vredni pomena, sve to neobrazovano, skupljeno s koca i konopca, uglavnom iz sela pri Beogradu, koji su u kasnim tridesetim (u najboljem slucaju) svoje prvo zaposlenje dobili upravo tu...mos' misliti....a sto ne idu za pijac da prodaju voce i povrce?
Ja stvarno ne podrzavam nasilje, ali u ovom slucaju, ne mislim da se nasilje javilo samo od sebe. Sto neko pre postajanja Apeksa nije tukao kontrolore i vozace? Cak i kad je bio sistem konduktera u svakom bozijem vozilu, da li ste culi da je neko pretucen? Ne...nije! Ja sam tad bio srednjoskolac.....I niko ne treba da se pravi mutav, realno receno, 73 dinara je previse za uslugu koju oni pruzaju....

Ova kriza moze da se resi u par poteza koji ce se na kraju i sprovesti, samo sve u svoje vreme ;-)

Jos samo da dodam, da ne padne nekom na pamet da snima putnike u gsp-u, jer ce biti kontra efekta...a policajci u civilu, pa dobro....pretpostavljam da je ovo tako miran grad, koji ima dovoljno sluzbenika koji sede neangazovani, pa mogu da se vozikaju unaokolo po gradu od jutra pa do sutra....bas super...

Darko

pre 10 godina

Dosta vise sa dozvoljavanjem bahatim klincima da se ponasaju kako hoce i ugrozavaju ne samo vozace vec i putnike svojim ponasanjem. Najlakse im je da nadju izgovore da pretuku nekoga ili demoliraju autobus a zapravo su samo nevaspitani klinci

Aleksa

pre 10 godina

Zašto ne stave kamere u autobuse? Kao što ih već ima u španskim tramvajima. I celo ludilo oko nasilja bi brzo prestalo. U Nemačkoj je kompletni gradski prevoz pod kamerama i nema nikakvih problema.

perica

pre 10 godina

A da se malo zastite gradjani koji placaju kartu da se vozi u prljavim autobusima, da ih ludi vozaci voze kao krompire, prelaze iz trake u traku kao da su sami na drumu, voze po sred bele linije. A tek zahtevi, to je tolika budalastina da je nemoguce opisati. Sindikat trazi kamere i pomoc policije kao i panik taster. Ah da panik taster je neophodan posto vozaci su non stop zauzeti pricom preko mobilnog pa nemaju vremena da okrenu telefon policije. Kamere nece pruziti zastitu kako sindikat kaze, jer kamera moze samo da snimi, ne moze da se pretvori u transformersa i da prebije huligana.
"Zaposleni u gradskom saobraćaju zahtevaju i da se GPS-sistemom direktno na telefon policije automatski šalje upozorenje o aktiviranju alarma u vozilu kada huligani oštećuju autobuse, piše u saopštenju Sindikata vozača, Sindikata "Sloga GSP", "Solidarnost", "Evrovozač", Saobraćajnog sindikata i Glavnog sindikata za prava radnika." Bas nam je potrebno ulaganje od par miliona evra da se uvede ceo taj sistem, zasto jednostavno vozac ili kontrolor ne pozove policiju. A sto se tice policije u autobusima...pa da li ste vi normalni, pa jel to vozaci umisljaju da su neke face pa da imaju telohranitelje. Ako oni mogu da imaju telohranitelje mogu i ja jednog da me prati od kuce do posla, nikad se nezna mozda me neko napadne. A sindikati su najveci lezilebovici. Neka neko proceslja plate vodje sindikata, sta siniskati rade i gde sve uzimaju pare. Znam iz licnog iskustva.

veca-pereca

pre 10 godina

u potpunosti podrzavam protest vozaca...a policija i sudstvo da pocnu da rade svoj posao i nasilnike da hapse i strpaju u zatvor na bar pet godina, pa da vidimo onda da l ce da im padne na pamet da bilo koga biju...

BEOGRADJANIN

pre 10 godina

Napravicu malu paralelu izmedju cene vode i autobuskih karata.

Moja kuca sa tri domacinstva i 9 clanoca tih domacinstava placa vodu oko 700 dinara mesecno.
Cena karti prevoza kada krenem samo jedno u mesecu u drugi deo grada autobusom me kosta 320 dinara, menjam 2 prevoza, samo za jedan dan i za 4 voznje.

Da li to znaci da svi moji ukucani koji placaju i koriste vodu (gde je cena jos socijalna kategorija) oko 100 puta vise placaju za prevoz nego za koristenje vode i kanalizacije.

Vredi isto i za gradsku cistocu.

Malo cudan disparitet cena.

Razmislite o ovome, pozdrav.

Rumpel Stickin

pre 10 godina

Ne trebaju tasteri u vozilima, treba samo jak zakon i jake kazne za ove mangupe u čoporima, pa ako to ne pomogne podeliti vozačima šokere pojačati voltažu pa ko hoće nek izvoli, ima da se praćaka ko riba na suvom...

Dušan

pre 10 godina

Ne podržavam nasilje, ali pojedini vozači, a pogotovo kontrolori svojim bahatim ponašanjem i ne zaslužuju ništa bolji tretman od onog koji im se dešava. Meni je jednom nasilno bila oduzeta lična karta od strane kontrolora i napisana opomena, iako sam imao 2 vožnje na kartici. I dan danas se sporim sa Bus Plusom oko toga. Nisu svi putnici kao ja, uljudni i da nepravdu i bahatost kontrolora rešavaju zakonskim putem. Nekome će "pući film" pa će se na licu mesta obračunati sa njima i zaštiti svoja prava. Neka kontrolori budu malo ljubazniji, profesionalniji i neka se pridržavaju zakona, pa neće biti napada na njih. Po zakonu o zaštiti podataka o ličnosti, kontrolori NEMAJU PRAVO da traže putnicima ličnu kartu, a kamo li da im otimaju, kao što se meni desilo.

buljubasa

pre 10 godina

Ajd sad logicki. Autobusi/trolejbusi/tramvaji prevoze gradjane i cena karte je ta koja je. Sta koga briga dal je to drzavno il privatno dokle god firma pruza uslugu. Neces da platis-idi peske ili biciklom. Logika nalaze da ako hocemo kvalitetniji prevoz jednostavno moramo da placamo, to sto nam je sve skupo to je vec problem druge prirode. Dosta ljudi kuka na kontrolore i privatnu firmu ali samo zato sto su navikli da se voze dzaba. Pa onda ja i ostale budale koje placaju finansiramo Vase voznje?

Temeljna promena državnog sistema

pre 10 godina

Dobro bi bilo da taj policajac u civilu bude iz saobraćajne policije. Tako bi se nadam se smanjio broj saobraćajnih prekršaja koje vozači autobusa prave svakodnevno.
Taj policajac bi mogao i da piše kazne za one koji su bez karte npr. kao za vožnju bez vozačke dozvole. Tako bi došli do fenomenalne kombinacije da policija koju plaćaju građani Srbije radi za privatno preduzeće Bus Plus. Ako može ministarstvo financija da radi za Microsoft o trošku građana proveravajući softverske licence kad ide u kontrolu, zašto ne bi ministarstvo unutrašnjih poslova moglo da radi za Bus Plus?

Prle

pre 10 godina

Dosadni ste više sa tim da je Bus Plus privatna firma i da zbog toga ne treba da se plaća karta. Samo tražite izgovor. Isto tako, karta vam je skupa. Pa karte ne plaćaju uglavnom oni kojima viri kabl iz ušiju i ide do mobilnog od 500e. Da li vi u svim privatnim prodavnicama kradete ili vam je baš gušt da kradete u GSP-u?

vladar

pre 10 godina

Podržavam naravno da treba zaštititi ljude na svom radnom mestu ali većina vozača a pogotovu kontrolora se ponašaju loše prema putnicima. Kulturni putnici trpe ali naiđe po koja baraba koja to rešava nsiljem. Ja živim na okretnici i svedok sam primitivnog ponašanja i vozača i kontrolora. Zapišavaju sve oko okretnice a kad pritera i ono drugo. Redovno puše u autobusu. Nikada ne gase motor bez obzira kolika im je pauza. Ne daj bože da puste putnike u autobus do neposredno pred polazak bez obzira koliki je kiamet. Hvataju se za mobilni čim krenu sa stanice a neretko i poruke kucaju. itd. Imam i snimke ako nekog od nadležnih uopšte interesuje. Kada bi se sami malo doveli u red i poštovali pravila siguran san da bi mani bes navlačili na sebe.

putnica

pre 10 godina

Iskreno, dokle više, zaštitite te vozače i kontrolore od nasilnika, zaista nema više smisla da svaki dan bude napadnut neko ko ide i obavlja svoj posao. Kao što ja sedim u kacelariji i potpuno sam bezbrižna tako bi isto i svi ti vozači trebalo da se osećaju na svom radnom mestu.
Ja sam potpuno za da im se da status službenog lica.

ivan78bg

pre 10 godina

@Jolly
Pre nisu tukli kontrolore i vozace jer nisu morali da placaju kartu.DA li se secash kvaliteta prevoz pre 15-20 godina?Ako ti je preskupa cena karte a ti idi peske ili kupi mesecnu kao ja od 3.300 din i vozi se ceo mesec koliko hocesh gde hocesh.Radije bih da placam mesecnu kartu 30 evra(za studente i ne zaposlene je ispod 10 evra mesecna)nego da opet bude prevoz kao u doba Covica recimo..

Mladen

pre 10 godina

Ljudi nemojmo mesati babe I zabe. Svako naravno treba da obavlja svoj posao dobro I savesno ali nista ne opravdava nasilje. Zbog takvog razmisljanja ce klinac sutra da udje u autobus I zato sto je ustao na levu nogu da premlati vozaca jer ga je popreko pogledao,kakve pa bus plus veze ima sa tim.

Nenad

pre 10 godina

Kada procita covek neke komentare ovde nije ni cudo sto je toliko nasilja, jer su im ocigledno date odresene ruke da tugu koga stignu bez ikakvog razloga. To su besni ljudi kojima nije potrebam razlog da bi nekoga pretukli a razlog sigurno nije bus plus, nego ne znaju sta ce sa sobom.

some ebody :-)

pre 10 godina

Gsp ima 21 sindikata, resiti Gsp laznih sindikata. Jedino je sindikat za 1 dinar hteo I pokusao da se okrene radnicima, Ali onda je izvrsen mobing nad clanovima tog sindikata I imali su uslov ili isclanjenje ili promena radnog me sta. Ko radi u Gsp-u znam o cemu pisem. licno su direktori nudili "isclanjenje " I vrsili mobing. Sloga placata uhapsenom direktoru letovanje u Turskoj da Ide sa presednicom tog sindikata na more! Pravda za sve dobre ljude!

Zvezdaš Dijabetičar

pre 10 godina

eeeejjjj... njih 100 u 9 sindikata??? WTF is this? to samo u Srbiji ima! pa gospodo vozači vi ne možete da se dogovorite ni da vas predstavlja jedinstveni sindikat eventualno 2 a tražite lance, katance i laserske zrace... a što se karte tiče, ona mora da se plati.

Konki

pre 10 godina

Svaki vid nasilja treba osuditi i sto je vaznije- kazniti. Ali bez izuzetka, sa OBE STRANE. I dokle god rukovodstvo GSP-a bude zmuralo na bahatost njihovih zaposlenih nece moci da rese problem sa druge strane.

draginja

pre 10 godina

molim vas da objavite spisak firmi,ustanova,koga mozemo jos da mlatimo iz *opravdanih* razloga kad smo nezadovoljni necijim uslugama.Zasto tu privilegiju imaju samo kontrolori i vozaci autobusa GSPa ?5\zk

Maximus

pre 10 godina

Jedna kamera košta 1300e, po Đilasovoj računici... nadam se da nikada nećemo dozvoliti ni jednoj vlasti da nas kradu kao što je predhodna gradska vlast.

Zagreb

pre 10 godina

Iskustva iz Zagreba su pozitivna u svim novim tramvajima su kamere tako da u zadnjih 2 godine 5 puta manje incidenata u vozilima na svakoj vaznijoj raskrsnici postavljene takodjer kamere .1Kazna ako prodjes na crveno 5000kn (680eura)!Kontrola karata nije cesta a u pravilu puste ljude da sisju na sljedecoj stanici !Karta za 90 min je 10kn !Nema nasilja u tramvajima vozaci su korektni kulturni paze u prometu i da placa im 1000 eura !

MM

pre 10 godina

Znači od oko dve hiljade vozača i oko petsto kontrolora jedva stotinak ih je došlo na partijski sastanak na otvorenom. Eto kolika je stvarna podrška Partiji u odredjenoj populaciji.

UK

pre 10 godina

U Londonu u svakom autobusu imate kamere, vozac je u kabini u koju nije bas lako uci. Ulazi se na prednja vrata izlazi na zadnja, srednja ne postoje. Karta mora da se cekira bila ona dnevna, nedeljna, mesecna ili godisnja, naravno to kod nas ne postoji sto je debilizam. Na svakoj stanici pise za koliko stize koji autobus, ima milion aplikacija koje isto to pokazuju i koje te informacije daju besplatno za razliku od naseg sms servisa koji se placa naravno. Ako moze sve ovo da radi besprekorno u gradu od 8.5 miliona ljudi i ko zna koliko turista zasto ne moze kod nas? Zapitajte se i shvaticete da mi volimo mnogo da se pravimo pametni, zasto ne kopirati sistem prevoza bilo kog razvijenog evropskog grada, zato sto smo mi srbi uvek pametnice, a onda kad nesto ne radi glavu u pesak!

Danica

pre 10 godina

Red je da se vec jednom stane na put nasilju nad vozacima i kontrolorima. Niko nema pravo da svoje licne frustracije iskaljuje po ulici ili autobusu. Sistemi u svim normalnim zemljama se postuju,naucite se srbi i vi da ih postujete jer fukcionisu a ne kao do sada da vam u startu nista ne valja

Jelena

pre 10 godina

Bože šta vi ovde sve napisaste. Te telefoniraju dok voze, te ne znaju da voze, te privatna firma pa nećete da joj plaćate.....čovek da ne poveruje....znači, po vama je normalno da za povredu radne obaveze i ugrožavanje učesnika u saobraćaju npr., šofer nasumično od putnika dobija batine!? Kakav divlji zapad. Kakav primitivizam. Sramota.

slaki

pre 10 godina

Svaki vid nasilja treba osuditi i strogo sankcionisati, ali se mora i naci uzrok te nekontrolisane agresivnosti prema vozacima i kontrolorima. Sve je nekako pocelo sa nesrecnim incidentom kada je kontrolorka bus plusa zavrtala ruku putnici i od tada se samo nizu incidenti.

nemate pojma :)

pre 10 godina

Nemate pojma :). Ovde nije u pitanju "sigurnost vozaca i kontrolora", vec je u pitanju priprema za jos jednu otimacinu novca od gradjana, kako bi se "nekoj i necijoj" firmi obezbedio posao i zarada kojom bi taj neko obezbedio i sebe, i decu, i unuke... Treba "na tenderu" nabaviti video nadzor, povezati sa policijom, nabaviti panik taster, instalirati opremu...pa jos kada neki "bahati" gradjanin sve to demolira, potrebno je nabaviti novo...Tako da je ovo okupljanje silnih sindikata GSP-a u stvari samo uvod u sledecu pljacku u najavi. Ko ce sada biti novi Djilas ostaje da se vidi, sigurno je jedino da je unapred odresio kesu i organizovao 9 sindikata GSP-a. Hm...Djilasova ideja pljacke nije bila losa, evo ponavlja se ponovo, samo u za nijansu drugacijem obliku.
Tako da nemate pojma sta se iza brega kotrlja :)))

Zumbul

pre 10 godina

@Jolly: Ma kako da ne, samo kada su tvoji na vlasti procveta će GSP? Pa, evo na tu temu "podržavljenja" privatnog gradskog prevoza, nešto "aktuelno".

Šta bi bilo kad bi beogradska opština uzela tramvaje u svoje ruke?
Radoje Domanović, 1905. godine.
Odmah bi bio postavljen direktor sviju pruga sa platom od 10.000 dinara, šef odeljenja električnih tramvaja s platom od 8.000, tri sekretara po 4.000, šest pisara sa po 2.000, osam praktikanata sa po 1.000 dinara i četiri momka sa 1.000 dinara. To je u glavnoj upravi.
Sad dolazi Vračarski odeljak: šef, dva sekretara, tri pisara, četiri praktikanta, pa onda Palilulski odeljak, pa Savski, pa Dorćolski itd.
Zatim Glavna blagajna: Blagajnik, dva podblagajnika, tri pisara, četiri praktikanta, pa onda sporedne blagajnice u svakom odeljku.
Dalje: Glavni marveni depo, Vračarski itd. u svima odeljcima, pa onda lekar sa pomoćnicima. Šef prodaje bileta, računoispitač, magacioner, kontrolni odbor sa dijurnama.
- Štamparija za štampanje bileta: Upravnik, blagajnik, faktor, računoispitač, pomoćnik i drugo potrebno osoblje.
Za svaka kola imali bi smo bar 2 konduktera što se po kolima motaju i tri četiri koji nisu ni došli.
.......
Ne bi prošlo ni pola godine, a napisana bi bila molba da država dâ subvenciju tramvajima, da bi se ova korisna ustanova mogla održati u prestonici.
Evo, to bi bilo. A kad bi država upravljala, onda treba samo duplo računati broj osoblja.

mikibgd

pre 10 godina

Po broju pluseva i minusa vidim da opravdavate nasilje i smatrate da su SVI vozači bahati. Šta je sa vozačima koji vole svoj posao, rade ga s ljubavlju, ljubazni su? Kako smo mi poremećen narod...

veca-pereca

pre 10 godina

citam i ne mogu da verujem...bice da su "gradjani" koji podrzavaju prebijanje kontrolora i vozaca do juce ziveli na nekoj cuki gde auptobusa nije ni bilo, pa sad su u cudu sto moraju da placaju kartu i jos i da je daju na proveru kontroloru...eto predlazem da se udruze i kupe par autobusa i do mile volje vozaju za dzabe...eto pitam ja vas, da l je iko imao iakakav problem kad pokaze uredno otkucanu kartu, kad kaze izvolite i hvala...e kad bi moglo, ko sto ne moze, pa "fini" gradjani sto nece da placaju kartu da se voze jos "finijim" autobusima, a normalan svet da ima zasebne autobuse....

Goran

pre 10 godina

E jadni li smo... citam komentare i ne verujem koliko je mrznje u njima. Pa ti ljudi samo rade svoj posao, i naravno da treba da budu zasticeni. Naravno ako su bahati da treba da budu kaznjeni, al ne od strane isto tako bahatih i nasilnicki nastrojenih gradjana koji uzgred budi receno ne placaju karte. Jadno...

zoran

pre 10 godina

To treba kaznjavati po automatizmu...napad na vozacha ili kontrolora = 5 godina zatvora. kraj priche. nema opravdanja, vec te odmah prebace u zatvor i krece otplata. Ako se razbija imovina 2-3 godine hladjenja.
No, ne treba ih drzati u zatvoru da se izlezavaju...ne...tu energiju da trose na poljuprivrednim gazdinstvima, rudnicima, faabrikama, chishcenju ulica...evo sada ce i sneg, pa lopatu u ruke i 10 sati posla svaki dan. Verujte da bi ove vrste kriminala nestalo za par meseci.

Tihi12

pre 10 godina

Neka strajkaci pitaju svoje sefove i direktore zasto su dozvolili ortakluk GSP-a i APEKS-a, i zasto oni voze raskantane autobuse dok kajmak kupi privatna firma.

gsp vozac

pre 10 godina

Neko rece preko kamere je zalepljena traka,kamera je napred ispred vozaca i snima sve oko vozaca, napred kod desne strane kod sofersajbne koja snima ispred busa, i sa desne strane ima dve koje snimaju vrata i po busu par komada unutra i opet ljudi skrabaju po busu i bacaju djubre po busu zato sto gsp nema sluzbu za mediski nastup koja bi snimke pregledavala i lepo u jutarnji program pustis da vide roditelji sta su odgajili mada boli njih uvo, pidnesu se prijave lepo pa da vidis sto ce da budu cisti busevi,inace to sto je prekriveno trakom iznad vozaca na plafonu je svetlo led koje se pali kad se otvore vrata ali toliko bljesti da se ne vidi lepo retrovozor spolja i ne vidi se lepo jel neko ulazi i izlazi iz busa mislim vidi se samo mora da naprezete oci, karta mora da se plati da se prevoz ne bi privatizovao i da se plate novi busevi moraju,ne idu na vodu nego na evro dizel, a panik tasteri su pocupani bilo ih je u vozilima, to sindikati sad namestaju posao svojim nekim firmama, ja nisam clan ni jednog zato, ljudi nece da placaju prevoz zato sto su nevaspitani, vozaci su vecinom fini mada i medju nama se nadje po neki ludak kao i svugde!!! Treba izdrzati da vozite 7-8 sati u bg-u

Pitbull

pre 10 godina

Sve je to ok.. I previse ih ljudi napadaju.. pogotovu kontrolore.. Ali pojedini vozaci su toliko bahati i bezobrazni da je to strasno.. pa minimum jednom dnevno udjem u problem sa autobusima po gradu.. ili me iseku onako na 1mm, ili me zagrade da ne mogu da izadjem iz bocne ulice, a kad uredno dam zmigavac i krenem da se prestrojavam niiikad ne pustaju.. Pre neki dan je vozac otvorio prozor i pljunuo mi na soferku... jer je uleteo sa strane a ja mu svirao... Tako da kad procitam napad na vozaca GSP-a.. Ne iznenadim se puno..

pera

pre 10 godina

@Logika nalaze da ako hocemo kvalitetniji prevoz jednostavno moramo da placamo, to sto nam je sve skupo to je vec problem druge prirode.(buljubasa, 9. januar 2014 11:59)

Logika je ispravna samo donekle. Slazem se da usluga mora da se plati, ali postavlja se pitanje kvaliteta te usluge, odnosno vredi li ona tu kolicinu novca. Cena gradskog prevoza u Beogradu ne zaostaje mnogo za cenama u evropskim gradovima, pri cemu mislim na mesecne karte za zaposlene, ucenike itd. Kvalitet prevoza je neuporedivo losiji. Da li je toliko nelogicno to sto za novac koji sam dao ocekujem da dobijem adekvatnu uslugu? Naravno, svako nasilje treba nastroze kaznjavati.

tea

pre 10 godina

Protest je opravdan,jer bi se i putnici osećali sigurnije da postoji video nadzor, policajac u civilu,brz način da vozač dojavi policiji da neko pravi nered u busu i da se brzo reaguje.

ZOJA

pre 10 godina

Podržavam ove jadne ljude koji su u zadnje vreme izloženi napadima huligana i smatram da nup mora da preduzme odgovarajuće mere kako bi se oni zaštitili, i to da privatna firma Đilasova BUS PLUS Plaća po dve policajca u svako prevozu a da prodaju karata prepuste GSP-u.

Petar

pre 10 godina

Ma to je sramota ovog naroda da napada ljude koji samo rade svoj posao. Sramota me sto sam Srbin kad ovo citam. Gde cemo mi kao narod sa ovakvim primitivizmom?

Olio

pre 10 godina

Treba uticati na sve društvene pojave koje nisu u skladu sa zakonom da se svedu normalne okvire, kako bi mogle javne ustanove i preduzeća da funkcionišu u realnim okvirima. Za to je potrebno ažurnije upravljati vozilima GSP-a, jer narod ne voli nepravdu.

Kisa

pre 10 godina

Za ovakve stvari potrebno je detaljno ispitati sve učesnike, policija ima svoje metode za to, tako da treba uzeti ovo za ozbiljno i rešiti u što je kraćem period. GSP mora da ima svoje ljude koji bi obezbeđivali ovakve incidente, obzirom da su javno preduzeće.

Toša

pre 10 godina

To se ranije nije dešavalo, ne znam sad odjednom ovakve stvari da prolaze u društvu i gradu koji planira da čini značajne reforme. Mora biti da je to osveta nekih koji su otišli sa vlasti, da drže tenziju napetu, i da žele da destabilizuju privremenu upravu grada.

Sima

pre 10 godina

Mislim da su oni svoje završili, pokazali su šta znaju i da nema šta tu da traže više, jer ima novih ljudi u stranci koji žele da pokažu šta umeju. Ne znak ko to još uvek podržva njihove stavove, osim svog tajkunskog novca, kojim kupuju naklonost svojih članova.

ilija

pre 10 godina

Vozaci autobusa non stop vicu kako su non stop izlozeni napadima ostalih ucesnika u saobracaju i putnika , traze da se uvede video nadzor i kamere u autobuse . To je skroz ok al s tim da se vidi i vozac ( kako cita novine , telefonira ... dok vozi ) i naravno da se pocnu i oni kaznjavati za bahatu voznju kamere po Beogradu snimaju i njihovu voznju al niko od njih nije bio kaznjen jer ostali ucesnici u saobracaju me vrlo dobro razumeju o cemu pricam takodje i vozaci GSP-a a i privatnih prevoznika . Treba razmotriti sve .

boki

pre 10 godina

e beogradjani pa vi necete da platite kartu,pogledajte budimpestu bratislavu ili novi sad koji udaljen od bgd 75 svetlosnih godina,prvo se karta plati ako vas se ne svidja drum je dzabe..daj prestanite vise sa kukanjem pojeli ste celu srbiju,naravno da autobusi prave cesto prekrsaje jel to vi beogradjanu u vozilima prvo pravite prekrsaje,tolko ste dobili dzabe autobusa sto niste poklonili barem jedan u neko mesto ,da djake mogu voziti u skolu,

putnica

pre 10 godina

Iskreno, dokle više, zaštitite te vozače i kontrolore od nasilnika, zaista nema više smisla da svaki dan bude napadnut neko ko ide i obavlja svoj posao. Kao što ja sedim u kacelariji i potpuno sam bezbrižna tako bi isto i svi ti vozači trebalo da se osećaju na svom radnom mestu.
Ja sam potpuno za da im se da status službenog lica.

veca-pereca

pre 10 godina

u potpunosti podrzavam protest vozaca...a policija i sudstvo da pocnu da rade svoj posao i nasilnike da hapse i strpaju u zatvor na bar pet godina, pa da vidimo onda da l ce da im padne na pamet da bilo koga biju...

Rumpel Stickin

pre 10 godina

Ne trebaju tasteri u vozilima, treba samo jak zakon i jake kazne za ove mangupe u čoporima, pa ako to ne pomogne podeliti vozačima šokere pojačati voltažu pa ko hoće nek izvoli, ima da se praćaka ko riba na suvom...

Jolly

pre 10 godina

Sad ste se moji dragi vozaci gradskog saobracajnog preduzeca setili da protestujete? A sto niste protestovali kada je od grada oteta svojina i predata u ruke privatniku? Sto se niste bunili? Vasa je DUZNOST bila da odbranite nesto sto je nase....sto tad niste potestovali, pa bi vas narod podrzao da odbranimo ono sto je nase? Neee...oni sad protestuju.... Ovi kontrolori nisu vredni pomena, sve to neobrazovano, skupljeno s koca i konopca, uglavnom iz sela pri Beogradu, koji su u kasnim tridesetim (u najboljem slucaju) svoje prvo zaposlenje dobili upravo tu...mos' misliti....a sto ne idu za pijac da prodaju voce i povrce?
Ja stvarno ne podrzavam nasilje, ali u ovom slucaju, ne mislim da se nasilje javilo samo od sebe. Sto neko pre postajanja Apeksa nije tukao kontrolore i vozace? Cak i kad je bio sistem konduktera u svakom bozijem vozilu, da li ste culi da je neko pretucen? Ne...nije! Ja sam tad bio srednjoskolac.....I niko ne treba da se pravi mutav, realno receno, 73 dinara je previse za uslugu koju oni pruzaju....

Ova kriza moze da se resi u par poteza koji ce se na kraju i sprovesti, samo sve u svoje vreme ;-)

Jos samo da dodam, da ne padne nekom na pamet da snima putnike u gsp-u, jer ce biti kontra efekta...a policajci u civilu, pa dobro....pretpostavljam da je ovo tako miran grad, koji ima dovoljno sluzbenika koji sede neangazovani, pa mogu da se vozikaju unaokolo po gradu od jutra pa do sutra....bas super...

sanjagb

pre 10 godina

Ceo ovaj eksperiment sa BUS-PLUS-om nije od početka funkcionisao kako treba. A toliko je putnika prebijeno od strane kontrolora. Hvala bogu da me to zaobišlo. Mora da je bivši gradonačelnik bio vidno potrešen zbog događaja.

Mandrak

pre 10 godina

Je l' se salje MUP-u bilo kakav prekrsaj vozaca GSP-a?Ne verujem jer posle nedelju dana ne bi imao ko da vozi.Vozite nas kao drva,dete od 4 godine treba da vaspitavam da se zubima drzi za sipku svo vreme dok se vozi GSP-om.Jednom samo sto vozaca nisam zadavio,vodim dete u vrtic i stojim pored vozaca.On naravno vozi 50cm ispred sledecih kola.I ta kola uspore da skrenu,debil od vozaca na kocnicu i mi svi poletimo ispred.I dete udari glavom u sipku.Hteo sam da ga zguzvam,a on prica da je ipak kriv vozac ispred a ne on sto je svo vreme bio blizu njegovog gepeka.Da sam napravio sranje i isutirao kretena pojavio bi se u novinama kao huligan koji bije uboge vozace GSP-a.Cast izuzecima ali je ogromna vecina stoka.

aleksandar grozni

pre 10 godina

Trebali bi prvo da podjete od uzroka a ne posledica.Uzrok svih vasih problema jeste bahatost nevaspitanje,nepostovanje saobracajnih propisa,jer vas je neko slagao da vi u saobracaju uvek imate prioritet,da je za vas putnik bez karte kriminalac,i tako slicno.A posledica su batine koje ne podrzavam nikako ali su uglavnom posledica vasek bahatog ponasanja bilo sa putnicima,bilo u postovanju saobracajnih propisa.Svakodnevno vidum a ponekad i licno dozivim da autobus gradskog prevoznika prodje kroz cisto crveno svetlo,ili da nekog ucesnika bahato i bezobrazno sasece ne postujuci njegovo pravo prvenstva,i.t.d.Kada te uzroke eliminisete onda ce vecinom svi putnici i ucesnici u saobracaju uvazavati vas,kao i vi sto uvazavate nas,a sve drugo kao i ovaj protest,jesu cista i nevaspitana demagogija.

Prle

pre 10 godina

Dosadni ste više sa tim da je Bus Plus privatna firma i da zbog toga ne treba da se plaća karta. Samo tražite izgovor. Isto tako, karta vam je skupa. Pa karte ne plaćaju uglavnom oni kojima viri kabl iz ušiju i ide do mobilnog od 500e. Da li vi u svim privatnim prodavnicama kradete ili vam je baš gušt da kradete u GSP-u?

Aleksandar

pre 10 godina

Kada bi vozaci obratili paznju na sebe, u smislu nepricanja mobilnim u toku voznje, propustanje pesaka, drzanja svoje trake, bez secenja kada prelazi iz prve trake u trecu i kao sto sam pre neki dan video da je opusteno prosao kroz crveno, onda moze. Onda moze strajk. A za kontrolore ne znam, to je odgovornost Djilasa i njegovog BusPlusa, koji je nabio cenu voznje gde nema u svetu, shodno plateznoj moci gradjana.
Mi smo drzava u kojoj svi deru kozu gradjanima.

Jelena

pre 10 godina

Bože šta vi ovde sve napisaste. Te telefoniraju dok voze, te ne znaju da voze, te privatna firma pa nećete da joj plaćate.....čovek da ne poveruje....znači, po vama je normalno da za povredu radne obaveze i ugrožavanje učesnika u saobraćaju npr., šofer nasumično od putnika dobija batine!? Kakav divlji zapad. Kakav primitivizam. Sramota.

Patriota

pre 10 godina

Narod je gnevan. Nekada je imao izbor izmedju Milosevica i Evrope, a danas to vise nema, posto nas danas "Milosevic" vodi u Evropu. Ne podrzavam nasilje, ali ne mogu bas mnogo ni da se potresem zato sto neko nije platio 80 dinara privatnoj firmi (da GSP je privatna firma). Preko tog GSP-a su i Zika i Laze svojevremno "odlili" milione Evra u svoje offshore firme. Tako da mi nesto puca djon za obican bedni gradjanin nije platio 80 dinara privatnoj firmi, narocito u situaciji kada nema ni od cega da hrani decu a plata od 30,000 mu kasni vec pola godine. Da li ce neko u njegovom slucaju intervenisati ili je tako nesto POTPUNO NORMALNO?

zoran

pre 10 godina

To treba kaznjavati po automatizmu...napad na vozacha ili kontrolora = 5 godina zatvora. kraj priche. nema opravdanja, vec te odmah prebace u zatvor i krece otplata. Ako se razbija imovina 2-3 godine hladjenja.
No, ne treba ih drzati u zatvoru da se izlezavaju...ne...tu energiju da trose na poljuprivrednim gazdinstvima, rudnicima, faabrikama, chishcenju ulica...evo sada ce i sneg, pa lopatu u ruke i 10 sati posla svaki dan. Verujte da bi ove vrste kriminala nestalo za par meseci.

nadja 63

pre 10 godina

Ovoga u moje vreme nije bilo! Kad nemaš kartu, izvede te ridža na sledećoj stanici pa ti deset minuta zapisuje podatke, a tebe blam, pa ne malo i posle ti u rodni grad, odakle ti i adresa u ličnoj karti, stigne "Grad Beograd protiv", ali su uglavnom praštali studentariji. E, sad suprvo kontrolori počeli da muče putnike, pa putnici vozače, pa krenulo iživljavanje. A bede i sirotinje je mnogo više nego tada. I zašto je sada veći prestup nemati kartu? Da ne bi stradala nečija privatna firma! Zašto sada mora da se kupi karta i nije sramota ako je nemaš i neće ljudi da im se piše kazna i dozlogrdilo im sve!

zoki

pre 10 godina

Voditeljka Rada je sinoć došla na genijalnu ideju da vozač proceni kada vidi navijače na stanici da li je bezbedno stati ili treba samo dodati gas. Ja mislim da bi, pored vozača, kontrolora i tajnog policajca, trebalo angažovati i četvrto lice u vozilu - diplomiranog psihologa, u stvari psihologinju koja bi pravila društvo šoferu i vršila bezbednosnu proveru potencijalnih putnika na stanici, na osnovu lične procene kroz šoferšajbnu. Tri smene, 1.000 vozila, eto posla za 3.000 psihologa.
Mesečnu kartu, naravno, podići na sto evra jer sada imamo i dodatne troškove.

aca bg

pre 10 godina

jedan od zahteva je i da im se dozvoli telefoniranje sa dva mobilna istovremeno, kao i da im se ogranici minimalna dozvoljena brzina kretanja na 120 km na sat sto je u gradskim uslovima bezbedno po ostale ucesnike u saobracaju

Maximus

pre 10 godina

Jedna kamera košta 1300e, po Đilasovoj računici... nadam se da nikada nećemo dozvoliti ni jednoj vlasti da nas kradu kao što je predhodna gradska vlast.

PeaceWho

pre 10 godina

Takodje, kontrolore podsetiti sta je njihova duznost, tj. koja je striktna procedura sankcionisanja putnika bez karte, jer neretko se desava da ulaze u licnu raspravu sa putnicima, pa i ne cudi sto se desavaju ovakvi incidenti.

veca-pereca

pre 10 godina

citam i ne mogu da verujem...bice da su "gradjani" koji podrzavaju prebijanje kontrolora i vozaca do juce ziveli na nekoj cuki gde auptobusa nije ni bilo, pa sad su u cudu sto moraju da placaju kartu i jos i da je daju na proveru kontroloru...eto predlazem da se udruze i kupe par autobusa i do mile volje vozaju za dzabe...eto pitam ja vas, da l je iko imao iakakav problem kad pokaze uredno otkucanu kartu, kad kaze izvolite i hvala...e kad bi moglo, ko sto ne moze, pa "fini" gradjani sto nece da placaju kartu da se voze jos "finijim" autobusima, a normalan svet da ima zasebne autobuse....

Vozac

pre 10 godina

Kamere su odlicna ideja! Neka postave i jednu koja snima ispred autobusa da se vidi i kako voze! To ce spreciti vise napada nego kamera u autobusu koja snima kad je napad vec u toku.

sindikalac

pre 10 godina

Samo procitajte imena sindikata i sve ce vam biti jasno. To placate kada kupite kartu za prevoz, kako god da je kupite. Da nema njih, prevoz bi bio bar 30% jeftiniji. Znam, ja sam iz sindikata.

Dana

pre 10 godina

Naravno da treba zaštititi vozače i kontrolore u javnom prevozu od napada huligana , ali isto tako treba zaštiti građane od nasilnika vozača , a naročito kontrolora.

Danica

pre 10 godina

Red je da se vec jednom stane na put nasilju nad vozacima i kontrolorima. Niko nema pravo da svoje licne frustracije iskaljuje po ulici ili autobusu. Sistemi u svim normalnim zemljama se postuju,naucite se srbi i vi da ih postujete jer fukcionisu a ne kao do sada da vam u startu nista ne valja

ivan78bg

pre 10 godina

@Jolly
Pre nisu tukli kontrolore i vozace jer nisu morali da placaju kartu.DA li se secash kvaliteta prevoz pre 15-20 godina?Ako ti je preskupa cena karte a ti idi peske ili kupi mesecnu kao ja od 3.300 din i vozi se ceo mesec koliko hocesh gde hocesh.Radije bih da placam mesecnu kartu 30 evra(za studente i ne zaposlene je ispod 10 evra mesecna)nego da opet bude prevoz kao u doba Covica recimo..

Kucno vaspitanje

pre 10 godina

@Aleksandar Grozni
Po tvojoj logici putnici koji lome sedista to rade zbog toga sto je vozac autobusa "isekao" nekoga? A jel izlaze onda iz autobusa da demoliraju automobil onoga ko "isece" autobus ili ga ne propusti da se ukljuci sa stanice (sto je takodje svakodnevna pojava, a ovo drugo je cak i direktno krsenje zakona)?
Uzrok su roditelji koji nisu vaspitali decu, sve ostalo je samo bedan izgovor i relativiziranje kriminalnog ponasanja (on je bahat pa mogu i ja da radim sta hocu).

goran

pre 10 godina

Mene samo interesuje da li ce te ugrađene video kamere snimati i razgovaranje vozača mobilnim telefonom, prolaske kroz crveno svetlo, ne zaustavljanje na pešačkim prelazima i druge elemente vožnje vozila gradskog prevoza

Nenad

pre 10 godina

Kada procita covek neke komentare ovde nije ni cudo sto je toliko nasilja, jer su im ocigledno date odresene ruke da tugu koga stignu bez ikakvog razloga. To su besni ljudi kojima nije potrebam razlog da bi nekoga pretukli a razlog sigurno nije bus plus, nego ne znaju sta ce sa sobom.

mikibgd

pre 10 godina

Po broju pluseva i minusa vidim da opravdavate nasilje i smatrate da su SVI vozači bahati. Šta je sa vozačima koji vole svoj posao, rade ga s ljubavlju, ljubazni su? Kako smo mi poremećen narod...

perica

pre 10 godina

A da se malo zastite gradjani koji placaju kartu da se vozi u prljavim autobusima, da ih ludi vozaci voze kao krompire, prelaze iz trake u traku kao da su sami na drumu, voze po sred bele linije. A tek zahtevi, to je tolika budalastina da je nemoguce opisati. Sindikat trazi kamere i pomoc policije kao i panik taster. Ah da panik taster je neophodan posto vozaci su non stop zauzeti pricom preko mobilnog pa nemaju vremena da okrenu telefon policije. Kamere nece pruziti zastitu kako sindikat kaze, jer kamera moze samo da snimi, ne moze da se pretvori u transformersa i da prebije huligana.
"Zaposleni u gradskom saobraćaju zahtevaju i da se GPS-sistemom direktno na telefon policije automatski šalje upozorenje o aktiviranju alarma u vozilu kada huligani oštećuju autobuse, piše u saopštenju Sindikata vozača, Sindikata "Sloga GSP", "Solidarnost", "Evrovozač", Saobraćajnog sindikata i Glavnog sindikata za prava radnika." Bas nam je potrebno ulaganje od par miliona evra da se uvede ceo taj sistem, zasto jednostavno vozac ili kontrolor ne pozove policiju. A sto se tice policije u autobusima...pa da li ste vi normalni, pa jel to vozaci umisljaju da su neke face pa da imaju telohranitelje. Ako oni mogu da imaju telohranitelje mogu i ja jednog da me prati od kuce do posla, nikad se nezna mozda me neko napadne. A sindikati su najveci lezilebovici. Neka neko proceslja plate vodje sindikata, sta siniskati rade i gde sve uzimaju pare. Znam iz licnog iskustva.

buljubasa

pre 10 godina

Ajd sad logicki. Autobusi/trolejbusi/tramvaji prevoze gradjane i cena karte je ta koja je. Sta koga briga dal je to drzavno il privatno dokle god firma pruza uslugu. Neces da platis-idi peske ili biciklom. Logika nalaze da ako hocemo kvalitetniji prevoz jednostavno moramo da placamo, to sto nam je sve skupo to je vec problem druge prirode. Dosta ljudi kuka na kontrolore i privatnu firmu ali samo zato sto su navikli da se voze dzaba. Pa onda ja i ostale budale koje placaju finansiramo Vase voznje?

Janko

pre 10 godina

Pozdrav svima iz Beca. Evo kako ovde funkcionise prevoz.

Postoji:
1. karta za 30 min (2 evra),
2. karta za 1 dan (5 evra),
3. karta za 7 dana (15 evra),
4. karta za 30 dana (47 evra) i
5. karta za godinu dana (360 evra).

Sa kartom se mozete voziti u bilo kom prevozu: autobusu, tramvaju, metrou i brzom vozu.
U vozilo prevoza ulazite i izlazite na bilo koja vrata. Osim karti od 2 evra nijedne druge se ne kucaju, vec ih samo nosite sa sobom u tasni ili novcaniku.
Ne postoje kondukteri ili neka stalna kontrola. Jednostavno upadnu, zatvore vrata vozila i krenu u proveru. Kontrole su ceste. Kazna za nemanje karte je 105 evra.
I to je to. Ovakav sistem funkcionise vec 100 godina.
Sto se bezbednosti tice kamere su svuda a kazne ogromne; za nasilje: za strance - dozivotna zabrana ulaska u zemlju a za domace - novcana i min 5 godina kazna. Pa ti izvoli.

Darko

pre 10 godina

Dosta vise sa dozvoljavanjem bahatim klincima da se ponasaju kako hoce i ugrozavaju ne samo vozace vec i putnike svojim ponasanjem. Najlakse im je da nadju izgovore da pretuku nekoga ili demoliraju autobus a zapravo su samo nevaspitani klinci

Mladen

pre 10 godina

Ljudi nemojmo mesati babe I zabe. Svako naravno treba da obavlja svoj posao dobro I savesno ali nista ne opravdava nasilje. Zbog takvog razmisljanja ce klinac sutra da udje u autobus I zato sto je ustao na levu nogu da premlati vozaca jer ga je popreko pogledao,kakve pa bus plus veze ima sa tim.

Temeljna promena državnog sistema

pre 10 godina

Dobro bi bilo da taj policajac u civilu bude iz saobraćajne policije. Tako bi se nadam se smanjio broj saobraćajnih prekršaja koje vozači autobusa prave svakodnevno.
Taj policajac bi mogao i da piše kazne za one koji su bez karte npr. kao za vožnju bez vozačke dozvole. Tako bi došli do fenomenalne kombinacije da policija koju plaćaju građani Srbije radi za privatno preduzeće Bus Plus. Ako može ministarstvo financija da radi za Microsoft o trošku građana proveravajući softverske licence kad ide u kontrolu, zašto ne bi ministarstvo unutrašnjih poslova moglo da radi za Bus Plus?

slaki

pre 10 godina

Svaki vid nasilja treba osuditi i strogo sankcionisati, ali se mora i naci uzrok te nekontrolisane agresivnosti prema vozacima i kontrolorima. Sve je nekako pocelo sa nesrecnim incidentom kada je kontrolorka bus plusa zavrtala ruku putnici i od tada se samo nizu incidenti.

Nebojsa

pre 10 godina

A ko ce da zastiti nas obicne gradjane, policija mi ne da snimak kamere kada me je trolejbus prolazeci kroz crveno razvalio, povredio suprugu. Napravio totalnu stetu a policija kaze nema svedoka. dajte snimke kazu gledali smo Skupstinu nismo gledali tok saobracaja. Batinjanje trazi razlog tako da vozaci GSP razmisle malo zasto ih biju. Usput protiv sam nasilja

BEOGRADJANIN

pre 10 godina

Napravicu malu paralelu izmedju cene vode i autobuskih karata.

Moja kuca sa tri domacinstva i 9 clanoca tih domacinstava placa vodu oko 700 dinara mesecno.
Cena karti prevoza kada krenem samo jedno u mesecu u drugi deo grada autobusom me kosta 320 dinara, menjam 2 prevoza, samo za jedan dan i za 4 voznje.

Da li to znaci da svi moji ukucani koji placaju i koriste vodu (gde je cena jos socijalna kategorija) oko 100 puta vise placaju za prevoz nego za koristenje vode i kanalizacije.

Vredi isto i za gradsku cistocu.

Malo cudan disparitet cena.

Razmislite o ovome, pozdrav.

Goran

pre 10 godina

E jadni li smo... citam komentare i ne verujem koliko je mrznje u njima. Pa ti ljudi samo rade svoj posao, i naravno da treba da budu zasticeni. Naravno ako su bahati da treba da budu kaznjeni, al ne od strane isto tako bahatih i nasilnicki nastrojenih gradjana koji uzgred budi receno ne placaju karte. Jadno...

sasa76

pre 10 godina

haha al ce neko ovde da napuni dzepove,vidim vec za mesec dana na tenderu za kamere i ostale drangulije pobedjuje firma sa sejselskih ostrva.

Aleksa

pre 10 godina

Zašto ne stave kamere u autobuse? Kao što ih već ima u španskim tramvajima. I celo ludilo oko nasilja bi brzo prestalo. U Nemačkoj je kompletni gradski prevoz pod kamerama i nema nikakvih problema.

draginja

pre 10 godina

molim vas da objavite spisak firmi,ustanova,koga mozemo jos da mlatimo iz *opravdanih* razloga kad smo nezadovoljni necijim uslugama.Zasto tu privilegiju imaju samo kontrolori i vozaci autobusa GSPa ?5\zk

MM

pre 10 godina

Znači od oko dve hiljade vozača i oko petsto kontrolora jedva stotinak ih je došlo na partijski sastanak na otvorenom. Eto kolika je stvarna podrška Partiji u odredjenoj populaciji.

UK

pre 10 godina

U Londonu u svakom autobusu imate kamere, vozac je u kabini u koju nije bas lako uci. Ulazi se na prednja vrata izlazi na zadnja, srednja ne postoje. Karta mora da se cekira bila ona dnevna, nedeljna, mesecna ili godisnja, naravno to kod nas ne postoji sto je debilizam. Na svakoj stanici pise za koliko stize koji autobus, ima milion aplikacija koje isto to pokazuju i koje te informacije daju besplatno za razliku od naseg sms servisa koji se placa naravno. Ako moze sve ovo da radi besprekorno u gradu od 8.5 miliona ljudi i ko zna koliko turista zasto ne moze kod nas? Zapitajte se i shvaticete da mi volimo mnogo da se pravimo pametni, zasto ne kopirati sistem prevoza bilo kog razvijenog evropskog grada, zato sto smo mi srbi uvek pametnice, a onda kad nesto ne radi glavu u pesak!

Zagreb

pre 10 godina

Iskustva iz Zagreba su pozitivna u svim novim tramvajima su kamere tako da u zadnjih 2 godine 5 puta manje incidenata u vozilima na svakoj vaznijoj raskrsnici postavljene takodjer kamere .1Kazna ako prodjes na crveno 5000kn (680eura)!Kontrola karata nije cesta a u pravilu puste ljude da sisju na sljedecoj stanici !Karta za 90 min je 10kn !Nema nasilja u tramvajima vozaci su korektni kulturni paze u prometu i da placa im 1000 eura !

Anja

pre 10 godina

A zato je Vozač na liniji 78 (GSP autobus 896, registarski broj BG698ŽY) u pravcu Zemun - Banjica jutros u 09.00 kada sam ušla na stanici "Osnovna Škola Petar Kocić" sve vreme pričao mobilnim telefonom...a izašla sa na stanici "Blok 30"....davao je podršku svojim kolegama....često se dešava da kucaju SMS poruke dok voza i na moju opasku da je to zabranjeno Zakonom o saobraćaju, pogotovo što su oni Profesionalni vozači, vozač mi je reako da mogu i da izađem ako mi se nesviđa....nisam za nasilja bilo kog oblika pa ni za Napade na vozače...ali trebalo bi uvesti reda i među njihovim kolegama....

Dušan

pre 10 godina

Ne podržavam nasilje, ali pojedini vozači, a pogotovo kontrolori svojim bahatim ponašanjem i ne zaslužuju ništa bolji tretman od onog koji im se dešava. Meni je jednom nasilno bila oduzeta lična karta od strane kontrolora i napisana opomena, iako sam imao 2 vožnje na kartici. I dan danas se sporim sa Bus Plusom oko toga. Nisu svi putnici kao ja, uljudni i da nepravdu i bahatost kontrolora rešavaju zakonskim putem. Nekome će "pući film" pa će se na licu mesta obračunati sa njima i zaštiti svoja prava. Neka kontrolori budu malo ljubazniji, profesionalniji i neka se pridržavaju zakona, pa neće biti napada na njih. Po zakonu o zaštiti podataka o ličnosti, kontrolori NEMAJU PRAVO da traže putnicima ličnu kartu, a kamo li da im otimaju, kao što se meni desilo.

vladar

pre 10 godina

Podržavam naravno da treba zaštititi ljude na svom radnom mestu ali većina vozača a pogotovu kontrolora se ponašaju loše prema putnicima. Kulturni putnici trpe ali naiđe po koja baraba koja to rešava nsiljem. Ja živim na okretnici i svedok sam primitivnog ponašanja i vozača i kontrolora. Zapišavaju sve oko okretnice a kad pritera i ono drugo. Redovno puše u autobusu. Nikada ne gase motor bez obzira kolika im je pauza. Ne daj bože da puste putnike u autobus do neposredno pred polazak bez obzira koliki je kiamet. Hvataju se za mobilni čim krenu sa stanice a neretko i poruke kucaju. itd. Imam i snimke ako nekog od nadležnih uopšte interesuje. Kada bi se sami malo doveli u red i poštovali pravila siguran san da bi mani bes navlačili na sebe.

Saša

pre 10 godina

Evo u novim Solaris autobusima imaju kamere koje snimaju ce bus pa i vozaca, e preko te je zalepljena krep traka da ne bi mogla da snima. Zašto ??

Konki

pre 10 godina

Svaki vid nasilja treba osuditi i sto je vaznije- kazniti. Ali bez izuzetka, sa OBE STRANE. I dokle god rukovodstvo GSP-a bude zmuralo na bahatost njihovih zaposlenih nece moci da rese problem sa druge strane.

gsp vozac

pre 10 godina

Neko rece preko kamere je zalepljena traka,kamera je napred ispred vozaca i snima sve oko vozaca, napred kod desne strane kod sofersajbne koja snima ispred busa, i sa desne strane ima dve koje snimaju vrata i po busu par komada unutra i opet ljudi skrabaju po busu i bacaju djubre po busu zato sto gsp nema sluzbu za mediski nastup koja bi snimke pregledavala i lepo u jutarnji program pustis da vide roditelji sta su odgajili mada boli njih uvo, pidnesu se prijave lepo pa da vidis sto ce da budu cisti busevi,inace to sto je prekriveno trakom iznad vozaca na plafonu je svetlo led koje se pali kad se otvore vrata ali toliko bljesti da se ne vidi lepo retrovozor spolja i ne vidi se lepo jel neko ulazi i izlazi iz busa mislim vidi se samo mora da naprezete oci, karta mora da se plati da se prevoz ne bi privatizovao i da se plate novi busevi moraju,ne idu na vodu nego na evro dizel, a panik tasteri su pocupani bilo ih je u vozilima, to sindikati sad namestaju posao svojim nekim firmama, ja nisam clan ni jednog zato, ljudi nece da placaju prevoz zato sto su nevaspitani, vozaci su vecinom fini mada i medju nama se nadje po neki ludak kao i svugde!!! Treba izdrzati da vozite 7-8 sati u bg-u

Tihi12

pre 10 godina

Neka strajkaci pitaju svoje sefove i direktore zasto su dozvolili ortakluk GSP-a i APEKS-a, i zasto oni voze raskantane autobuse dok kajmak kupi privatna firma.

ZOJA

pre 10 godina

Podržavam ove jadne ljude koji su u zadnje vreme izloženi napadima huligana i smatram da nup mora da preduzme odgovarajuće mere kako bi se oni zaštitili, i to da privatna firma Đilasova BUS PLUS Plaća po dve policajca u svako prevozu a da prodaju karata prepuste GSP-u.

Zumbul

pre 10 godina

@Jolly: Ma kako da ne, samo kada su tvoji na vlasti procveta će GSP? Pa, evo na tu temu "podržavljenja" privatnog gradskog prevoza, nešto "aktuelno".

Šta bi bilo kad bi beogradska opština uzela tramvaje u svoje ruke?
Radoje Domanović, 1905. godine.
Odmah bi bio postavljen direktor sviju pruga sa platom od 10.000 dinara, šef odeljenja električnih tramvaja s platom od 8.000, tri sekretara po 4.000, šest pisara sa po 2.000, osam praktikanata sa po 1.000 dinara i četiri momka sa 1.000 dinara. To je u glavnoj upravi.
Sad dolazi Vračarski odeljak: šef, dva sekretara, tri pisara, četiri praktikanta, pa onda Palilulski odeljak, pa Savski, pa Dorćolski itd.
Zatim Glavna blagajna: Blagajnik, dva podblagajnika, tri pisara, četiri praktikanta, pa onda sporedne blagajnice u svakom odeljku.
Dalje: Glavni marveni depo, Vračarski itd. u svima odeljcima, pa onda lekar sa pomoćnicima. Šef prodaje bileta, računoispitač, magacioner, kontrolni odbor sa dijurnama.
- Štamparija za štampanje bileta: Upravnik, blagajnik, faktor, računoispitač, pomoćnik i drugo potrebno osoblje.
Za svaka kola imali bi smo bar 2 konduktera što se po kolima motaju i tri četiri koji nisu ni došli.
.......
Ne bi prošlo ni pola godine, a napisana bi bila molba da država dâ subvenciju tramvajima, da bi se ova korisna ustanova mogla održati u prestonici.
Evo, to bi bilo. A kad bi država upravljala, onda treba samo duplo računati broj osoblja.

nemate pojma :)

pre 10 godina

Nemate pojma :). Ovde nije u pitanju "sigurnost vozaca i kontrolora", vec je u pitanju priprema za jos jednu otimacinu novca od gradjana, kako bi se "nekoj i necijoj" firmi obezbedio posao i zarada kojom bi taj neko obezbedio i sebe, i decu, i unuke... Treba "na tenderu" nabaviti video nadzor, povezati sa policijom, nabaviti panik taster, instalirati opremu...pa jos kada neki "bahati" gradjanin sve to demolira, potrebno je nabaviti novo...Tako da je ovo okupljanje silnih sindikata GSP-a u stvari samo uvod u sledecu pljacku u najavi. Ko ce sada biti novi Djilas ostaje da se vidi, sigurno je jedino da je unapred odresio kesu i organizovao 9 sindikata GSP-a. Hm...Djilasova ideja pljacke nije bila losa, evo ponavlja se ponovo, samo u za nijansu drugacijem obliku.
Tako da nemate pojma sta se iza brega kotrlja :)))

pera

pre 10 godina

@Logika nalaze da ako hocemo kvalitetniji prevoz jednostavno moramo da placamo, to sto nam je sve skupo to je vec problem druge prirode.(buljubasa, 9. januar 2014 11:59)

Logika je ispravna samo donekle. Slazem se da usluga mora da se plati, ali postavlja se pitanje kvaliteta te usluge, odnosno vredi li ona tu kolicinu novca. Cena gradskog prevoza u Beogradu ne zaostaje mnogo za cenama u evropskim gradovima, pri cemu mislim na mesecne karte za zaposlene, ucenike itd. Kvalitet prevoza je neuporedivo losiji. Da li je toliko nelogicno to sto za novac koji sam dao ocekujem da dobijem adekvatnu uslugu? Naravno, svako nasilje treba nastroze kaznjavati.

Pitbull

pre 10 godina

Sve je to ok.. I previse ih ljudi napadaju.. pogotovu kontrolore.. Ali pojedini vozaci su toliko bahati i bezobrazni da je to strasno.. pa minimum jednom dnevno udjem u problem sa autobusima po gradu.. ili me iseku onako na 1mm, ili me zagrade da ne mogu da izadjem iz bocne ulice, a kad uredno dam zmigavac i krenem da se prestrojavam niiikad ne pustaju.. Pre neki dan je vozac otvorio prozor i pljunuo mi na soferku... jer je uleteo sa strane a ja mu svirao... Tako da kad procitam napad na vozaca GSP-a.. Ne iznenadim se puno..

tea

pre 10 godina

Protest je opravdan,jer bi se i putnici osećali sigurnije da postoji video nadzor, policajac u civilu,brz način da vozač dojavi policiji da neko pravi nered u busu i da se brzo reaguje.

Petar

pre 10 godina

Ma to je sramota ovog naroda da napada ljude koji samo rade svoj posao. Sramota me sto sam Srbin kad ovo citam. Gde cemo mi kao narod sa ovakvim primitivizmom?

Zvezdaš Dijabetičar

pre 10 godina

eeeejjjj... njih 100 u 9 sindikata??? WTF is this? to samo u Srbiji ima! pa gospodo vozači vi ne možete da se dogovorite ni da vas predstavlja jedinstveni sindikat eventualno 2 a tražite lance, katance i laserske zrace... a što se karte tiče, ona mora da se plati.

some ebody :-)

pre 10 godina

Gsp ima 21 sindikata, resiti Gsp laznih sindikata. Jedino je sindikat za 1 dinar hteo I pokusao da se okrene radnicima, Ali onda je izvrsen mobing nad clanovima tog sindikata I imali su uslov ili isclanjenje ili promena radnog me sta. Ko radi u Gsp-u znam o cemu pisem. licno su direktori nudili "isclanjenje " I vrsili mobing. Sloga placata uhapsenom direktoru letovanje u Turskoj da Ide sa presednicom tog sindikata na more! Pravda za sve dobre ljude!

Olio

pre 10 godina

Treba uticati na sve društvene pojave koje nisu u skladu sa zakonom da se svedu normalne okvire, kako bi mogle javne ustanove i preduzeća da funkcionišu u realnim okvirima. Za to je potrebno ažurnije upravljati vozilima GSP-a, jer narod ne voli nepravdu.

Kisa

pre 10 godina

Za ovakve stvari potrebno je detaljno ispitati sve učesnike, policija ima svoje metode za to, tako da treba uzeti ovo za ozbiljno i rešiti u što je kraćem period. GSP mora da ima svoje ljude koji bi obezbeđivali ovakve incidente, obzirom da su javno preduzeće.

Toša

pre 10 godina

To se ranije nije dešavalo, ne znam sad odjednom ovakve stvari da prolaze u društvu i gradu koji planira da čini značajne reforme. Mora biti da je to osveta nekih koji su otišli sa vlasti, da drže tenziju napetu, i da žele da destabilizuju privremenu upravu grada.

Sima

pre 10 godina

Mislim da su oni svoje završili, pokazali su šta znaju i da nema šta tu da traže više, jer ima novih ljudi u stranci koji žele da pokažu šta umeju. Ne znak ko to još uvek podržva njihove stavove, osim svog tajkunskog novca, kojim kupuju naklonost svojih članova.

ilija

pre 10 godina

Vozaci autobusa non stop vicu kako su non stop izlozeni napadima ostalih ucesnika u saobracaju i putnika , traze da se uvede video nadzor i kamere u autobuse . To je skroz ok al s tim da se vidi i vozac ( kako cita novine , telefonira ... dok vozi ) i naravno da se pocnu i oni kaznjavati za bahatu voznju kamere po Beogradu snimaju i njihovu voznju al niko od njih nije bio kaznjen jer ostali ucesnici u saobracaju me vrlo dobro razumeju o cemu pricam takodje i vozaci GSP-a a i privatnih prevoznika . Treba razmotriti sve .