Petak, 03.01.2014.

21:28

15 zakona za Krstićevu jednu platu

Za ukidanje tri novčane naknade, koje prima ministar finansija Lazara Krstrić, uz redovnu ministarsku platu, potrebno je promeniti 15 zakona.

Izvor: Tanjug

15 zakona za Krstiæevu jednu platu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

EFIKASNOST

pre 10 godina

...
У Србији се мора донети закон којим се ЗАБРАЊУЈЕ да било који државни чиновник има два или више радних места и прима више од ЈЕДНЕ плате, али која зато мора бити већа од садашње.
Нпр: Председници државе и скупштине, Премијер, судије уставног суда,... - да примају 7 просечних плата (сада је око 400 евра); министри - 6 просечних ; директори великих фирми - 5, плус бонуси ако фирма успешно послује ;... Минимална плата би морала бити 25.000 динара.

Убрзо би се свима који раде ПОВЕЋАЛЕ плате , а смањиле би се зараде нерадницима, муваторима и синдикалним руководиоцима..

Juce pocepane patike, danas industrijalci

pre 10 godina

@Nikola
"Tad tek vidimo koliki je licemer Dinkic. Svo vreme je pricao da zivi od plate ministra financija od 100.000 dinara, da ima kredit za kupovinu stana, "

A sta ste mislili kolika je rata za stan od 300.000 Evra ? Minus prodati stari stan, naravno.

Nezaposleni poreski obveznik

pre 10 godina

@Petar

Gospodine, srce me boli za vas koji se finansirate iz budzeta, zato sto ne mogu da vam dam vise. Mozda da prodam bubreg ? Inace, niko vas ne sprecava da otvorite privatnu praksu pa cete da vidite koliko vrede vasih 30 godina. Inace posle posete Instituta za neurologiju i ulaska u wc u podrumu pored magnetne rezonance, mislim da bi celokupno zdravstvo trebalo da ide na minimalac! Vasi objekti su leglo zaraze i bolesti ! I nije vas sve zajedno sramota da kukate da vam treba jos ! A ne znate sta je metla !!!

Nesto razmisljam

pre 10 godina

I sada treba da poverujemo da ministar finasija radi za 99.000 dinara (860 evra)? Verovatno iz ljubavi... I dalje smo zemlja apsurda.

Petar

pre 10 godina

@ (Nezaposleni poreski obveznik, 4. januar 2014 12:21)

Da, onda neka komsiji umre krava zbog vase nezaposlenosti.
Inace neurologija je pre desetak godina trebala biti izmestena na teritoriju Sopota. Sve po zakonu i pravilnicima. Pre svega zbog zracenja i lokacije objekta u centru Beograda. Nije zbog lobija, a isti taj lobi pravi i lekarima probleme pri lecenju kakve sam i ja sam iskusio u pratnji clana porodice.
Sve jace klinike u Beogradu su pune negativnih iskustava ali to opet nije razlog da se ljaga baci na sve zaposlene, glavni razlog toga je selektivno zaposljavanje i protekcija koju pojedini uzivaju. A vidite takve ne zanima plata niti ce vas leciti takvi pa vi vidite...

zaposleni u zdravstvu kome je muka od razmazenih medicinara

pre 10 godina

@Mlada lekarka, bravo. Vracas mi poverenje u doktore. Ljudi nisu ni svesni sta kukavni Prof, dr-ovi rade, od predavanja za koje dobijaju platu sa fakulteta u radno vreme pa do Etickih odbora koji im pravdaju pare od farmaceutskih kuca za istrazivanja na pacijentima. Naravno, pacijentu koji im sluzi kao tester ne daju ni dinar. Kod mene na Institutu cak i ucenjuju roditelja ako nece eksperimentalni lek. Zovu centar za socijalni rad.

Sofija

pre 10 godina

Nisam mislila da ću pohvaliti nekog iz ove vlade,ali moram-svaka čast ovom Krstiću!Kad bi svi vratili plate koje ne zaslužuju,gde bi nam bio kraj!
Treba promeniti zakon po kome ministri mogu da primaju još plate,osim ministarske!

Ivan

pre 10 godina

@(jason statham, 4. januar 2014 10:07)

U čemu je problem? Može da se živi i sa toliko para ali ja sam siguran, da ovaj za 15 minuta konsaltinga uzme par desetina hiljada i ima lepo pristojna primanja. Radi se o tome, da neki primaju plate za bezveze. U nekim državama je taj posao za koji Krstić vrati opisan u samin radnim zadacima. Ne vidim u čemu je problem i ljutnja. Pustimo to, da je žalostno što ministar jedne države od 7 miliona stanovnika prima ispod 1000 evra.

Petar

pre 10 godina

@ (Realno, 4. januar 2014 10:53)

Reci onda ti meni da li je sramota da meni kao specijalisti sa primarijatom bude plata ispod 100 hiljada dinara a imam 30 godina radnog staza, imam dva deteta, zivim u objektu koji sam nasledio, otplacujem kredit, deca su zezaposlena i volontiraju vec preko dve godine a po svemu sudeci do kraja godine odlaze iz zemlje...
Jel to u redu??? Ja i desetine drugih specijalista koji radimo decenijama u ovoj drzavi, placamo poreze, radimo prekovremeno bez nadoknada a nismo ni na kakvim pozicijama imamo takvu platu.
I nemoj neko da pomisli kako je lekarima lako... ti sto uzimaju su politicki podobni i samim tim sto su takvi nemaju ni trunke etike i obraza a takvima ni mi a ni pacijenti ne mozemo nista, oni su i nama nadredjeni.

nesa

pre 10 godina

Jedna plata ili jedna penzija. Najveci iznos primanja maksimalno 5% nize od premijera. Krkobabic ili Micunovic npr primaju i penziju i platu i razne dodatke. Nedopustivo.

Pametnjaković

pre 10 godina

Normalno! Pa jesmo li ili nismo pravna država. Nema veze to što se zakoni krše i što zakoni ne važe za elitu, što su oni uvek iznad zakona, bitno je da se po proceduri usvajaju i ukidaju i onda to prikazuje na televiziji, zbog ovaca.

jopix

pre 10 godina

Moze i da se osnuje drzavna fondacija za pomoc npr deci koja trebaju neke operacije i sl. pa da svi ministri budu obavezni da "visak" plate uplacuju na taj racun. Vracanje u budzet ne radi nikakvu korist, samo zavrsi opet u nekom dzepu nekog uhleba. Ovako, bar ce se nekome pomoci ili spasiti neki deciji zivot.

KrvnoZrnce

pre 10 godina

pa nije Dinkic bio blesav sto se toliko trpao u finansije ... skroman covek. Svaka pohvala Krsticu ali se plasim da nema dovoljno hrabrih da ga podrze.

pera kojot genije

pre 10 godina

a kako se to uplaćuje nenamenski novac na račun budžeta? sa kojim pozivom na broj? hajde što je mlad, nego i vređa inteligenciju?

Realno

pre 10 godina

Krstic je posten i vratio je te plate ali je sramota da mu osnovna plata bude samo 99000,covek je vrhunski strucnjak skolovao se na americkim univerzitetima nemojmo se zavaravati nijedan vrhunski strucnjak nece da radi za te pare,zbrisace vrlo brzo.

Propast

pre 10 godina

Kako se zakon striktno postuje kad im odgovara. Kako ga je tesko menjati. Kako se gazi, krsi i nipodastava kad im smeta. SVI STE ISTI.

A ja - pravac Kanada.

Bobi

pre 10 godina

Ne treba Krsto da menjaš zakone da bi vratio pare u budžet.
Samo otvori neku firmicu i radi sve po zakonu i ima da ti usisa ponešto i od te ministarske, a ne samo od tih 4 plata.

Silvester

pre 10 godina

Svi naši političari gaje izuzetan prezir prema svom narodu, prezir koji se graniči sa teškom patologijom. Mislim da nas mrze više nego bilo koji neprijatelj u istoriji. Ne znam zašto. Možda smo, po njima, to i zaslužili. Šta tek da kažu Sovjeti... da se ne lažemo, ipak je istorija ljudskog roda zasnovana na klasnom sukobu. Ako smo mi napustili i narugali se Marksu, on svakako nije napustio nas. Ne može istina da se tek tako ignoriše...

Molina

pre 10 godina

Veći problem od plate je što on uopšte obavlja sve te funkcije istovremeno. Kako jedno ljudsko biće, koliki god da je genije, može to psihički i fizički da postigne?

Letac

pre 10 godina

A sta doticni ministar uopste radi u Upravnom odboru Direktorata za civilno vazduhoplovstvo??? Razumeo bih ove pozicije u sferi finansija, ali tamo on stvarno nema sta da radi, niti se razume u to,niti ima potrebe za tim, jer se DCV finansira iz nekih sasvim drugih izvora koje nemaju veze ni sa Srbijom, ni sa budzeton, ni sa bilo cim u njegovoj sferi rada...
Tuga...

каурин

pre 10 godina

Спартаков устанак је био осуђен на пропаст у самом старту, јер је Спартак (дотадашњи роб) најпре поставио своје робове...
Ситуација са Крстићем је донекле иста, а по мени још и гора из много разлога. Ево најмање два:
1) Самим пристанком да обавља више функција поред министарске (а против чега је суштински морао бити - невезано за то да ли прима плату или не)само је дао легитимитет нечему против чега је суштински морао да буде.
2) Еродирао је помисао да било ко (па макар био "независтан", млад и поштен) може урадити било шта што није "mainstram" који би било какав послушник без икаквог знања/искуства урадио на његовом месту!
Све док је то тако (а по мени и много горе), Крстић није ништа друго до обичан "Тројански коњ"...

simkeru

pre 10 godina

Mukami je vise od ovih politicara.Vi mislite da smo mi toliko ludi i glupi i da ne znamo da ce izbori biti u roku od 2-3 meseca... molim Vas skinite se sa ekrana i naslovnih strana,i pustite nas da disemo malo.

MLADA LEKARKA

pre 10 godina

treba doneti zakon, da NIKO, ama baš NIKO, ne može da za redovno radno vreme primi više od jedne plate!!! A kod nas je to masovno. Istražite zdravstvo, doći ćete do poraznih saznanja. Profesorski kadar prima i po nekoliko plata za 7-časovno radno vreme!!!

MILENKO

pre 10 godina

To nije uredu kako ovaj mlad,perspektivan i odgovoran covek poznat kao mister bin prima cak 5,5 puta manju platu od one jorgovanje tabakovic,koja glasi da podsetimo 550 crvenih,a narod nema za lebac???

mirko

pre 10 godina

Kakav narod takva vlada,a takvi i zakoni,nema tu pomoci.Gde je nacionalno jedinstvo po pitanju leva ruka desni dzep,sve moze ali tu NECE da se sloze.Kao vratio neka primanja,znaci da su kriminogeni zakoni.On ce da vraca neka primanja u zavisnosti od njegove volje,gde ja zivim!!Sve je to poceo SPS,nastavio DOS i zavrsio SNS .

moje ime

pre 10 godina

e bas je komplikovano. a mi majmuni. pa donet je zakon o umanjenju neto prihoda. samo jedan clan više o ograničenju broja zarada iz budžeta mogao je da reši i ovakve situacije. čuj, potrebno promeniti 15 zakona. potrebno je promeniti mentalitet, političku svest i osećaj da je državnički posao posao koji radi na opštim a ne na ličnim interesima. maaa, užas promiskuiteta.

Nikola

pre 10 godina

Sad tek vidimo koliki je licemer Dinkic. Svo vreme je pricao da zivi od plate ministra financija od 100.000 dinara, da ima kredit za kupovinu stana, da je siromasan i posten. Kad ono...50 upravnih odbora....500.000 mesecno! A to direktno iz nasig dzepova!!

II republika

pre 10 godina

Ovde je resenje jedino Ustavotvorna Skupstina!
Ako je jedna Francuska mogla iz korena 5 puta da se menja, Srbiji je u ovakvoj situaciji to jedini spas! Parcijalno se nista ne moze postici.

SMEDEREVAC

pre 10 godina

Naravno da treba,MOMENTALNO,promeniti svih petnaestak zakona,NAJGORE JE ŠTO JE "NAIVNIM" POLITIKANTIMA ,TREBALO ČETRNAEST GODINA OD PROMENA I DESET GODINA PRE TOGA,DA SE "SETE" DA NEŠTO TREBA UČINITI PO PITANJU BAHATOSTI I TROŠENJA "NARODNOG BUDŽETA"!
Još više boli,što navodno treba ,nekoliko meseci ,za takvu promenu zakona(čini mi se da je rečeno -do juna 2014-te),A DOTLE,PO STAROM DOBROM "FUNKCIONERSKOM" OBIČAJU-DRPAJ,GRABI I NE "OKREĆI SE SINE"!
Dobro je da u Srbiji ima još živih i normalnih,pored ovakvih vodećih, "naivnih" struktura!

Magla

pre 10 godina

Maglovito je vreme, pa ne vidimo dobro...
Kolika je plata Tabakovićke? A direktorima javnih preduzeća?

Ministri i državna uprava nisu ništa u poredjenju sa ovima...

Meni je licemerno da se ministar hvali da ima malu platu, koliko para toliko i muzike. Dobar stručnjak ne radi za male pare. Ja sam finansijski stručnjak, ja lično ne bih bila ministar finansija bez 5000 evra mesečne plate, jer su to sve kratkoročne stvari, funkcije na kojima se trpi ogroman pritisak i gde se ne ostaje dugo.
Ako mogu zvezde granda da zarade po par hiljadraki svakog meseca, što ne bi ministar?
Takvi su nam i ministri kolika im je plata, a nije 99 hiljada, već oko hiljadu i po eura neto, pogledajte Zakon o platama državnih službenika, osnovica je 19 hiljada, pa računajte..., postoji i neki propis o ograničenju na 160 hiljada, ali to je bezveze za ministra...
Ministara nema puno, ali zato onih direktora raznih agencija, uprava, javnih preduzeća... Ne zna im se broj...

Pogledajte samo službeni glasnik kad izadje Zakon o budžetu, tu sve transparentno piše, osim za zdravstvo. Republički zdravstveni fond, e to se na internetu teško pronalazi struktura troškova.

"...da se vlasi ne dosete..."

pre 10 godina

Još jedan atvizam prošlosti. Sami sebi su određivali “obaveze” i uz to mnogobrojne platice! I sve, normalno, pokrivali podzakonskim aktima i uredbama!

de fakto i de jure..

pre 10 godina

Eto kako si je Mladjan Dinkic nakalemio prihode, i uvek se trpao da bude ministar financija :)
(SkyDriver, 3. januar 2014 22:52)
Još jedan dokaz da se srpsko društvo neminovno menja i da nisu u pravu kritizeri koji kažu da nije napravljen pomak unapred!

Imperija trutova

pre 10 godina

SRB ima klasične mafijaške "zakone".U lokalu dovedu đubretarsku firmu i naprave ugovor da pojedinac-domaćinstvo ne može da raskine ugovor nego da plaća 1,5eur po članu.Ako nećeš tužba pa desetostruka kazna sa izvršiteljima.A na deponiji opasnog otpada iz okolnih zemalja koliko hoćeš.Katastrofa od "vlasti".

Neka suspenduju posmenjuju stranačke vojnike koji ne vrate 2,3,4
platu ali tu nije kraj problema.Mnogi od njih su našli drugi izvor prihoda, a to je procenat koji na crno uzimaju od firmi kojima su stvorili uslove da rade ovde.Npr 0,1% od svake tone đubreta, izvađene tone sirove nafte ili izvezenog automobila i sl.Lovite potpisnike ugovora u lokalu i istražite šta su dobijali za potpis.

Najveća siva i zona sumraka je javni sektor jer se tu paje i krade bez pardona.Laza tu treba ne samo da se vadi nego i da "čisti" politički kriminal bez pardona.

aleksandar grozni

pre 10 godina

A pokojna Verica Barac omutavila a i verovatno se i razbolela dokazujuci da nije poenta u tajkunizaciji Srbije,vec koje donosio takve zakone da oni mogu za dzabe da otmu sve sto iole vredi u ovoj nazovimo je drzavi.Ovoje ociti primer koliko su obesni i alavi svi do jednog koji su dvadesetak godina pa i vise ili u vlasti ili izigravali opoziciju,da se coveku normalnom zgadi zivot u ovakvoj drzavi,pa se cudimo sto mladi strucnjaci beze glavom bez obzira.Zamislite koliko su samo bezbednosnih prstenova oni napravili da se njihova bahata alavost nemoze spreciti,bukvalno se ponasaju kao da im je to porodicno nasledje.Kada ovo vidim zaista svakakva ili bilo koja borba protiv korupcije i kriminala gubi,smisao.

zivotinjskafarma

pre 10 godina

Vladajuce garniture od 2000-e su dobile moc da kontrolisu novac, e donosenje zakona za ispupavanje tog istog novca je maciji kasalj za njih.Sada se samo secamo prezimena iz perioda Dzidziceve ,Kostunicine i Cvetkoviceve vlade ....

бојан

pre 10 godina

И не плаћа "солидарни порез" јер му ниједна плата није преко 100.000 дин.... па сад видите шта је демагогија.

Petar_Veliki

pre 10 godina

Sve su to tvorevine lopovsko-komunistickog zakonodavstva, ciji se repovi i dalje provlace. Sve je bilo ozakonjeno da bi imali i zvanicno pokrice da uzmu koliko hoce i gde hoce. Nezamenljivi strucnjaci, politicari, elita.
U normalnim drzavama, to se sankcionise zakonom kao sukob interesa. Moguce je da imaju neke pozicije van drzavnih institucija, ali se za to ne prima novac na 5 mesta.
Nigde kao ovde nije i dalje na delu otimacina i grabez drzavnih para, uzimanje iz drzavnog budzeta i raspanje na sve strane kako bi se napunili dzepovi odabranih. Trulez do dna.

Милан

pre 10 godina

Цитат: "a prema navodima iz Ministarstva pravde i državne uprave, potrebno je da svako ministarstvo izmeni zakone koji to predviđaju"

Драга господо, законе не мењају ни министарства ни Влада, већ Народна скупштина.

šarada

pre 10 godina

I sad neka izadje bilo ko od lopovskih političara u zadnjh 20 godina i da šljami nešto da su ovi zadnji promenili nešto.I polu pametan zna da se ovakve stvari menjaju promenom samog zakona ali te pare trebaju strankama jer ih u stvari one legalizovano kradu.ŠTA MISLITE DA IDU U DŽEP POJEDINCA.Sve to je organizovana po zakonu pljačka i to je najbolja definicija ORGANIZOVANOG KRIMINALA.Bolju i legalniju kradju sigurno nećete naći ni jednoj drugoj državi,mada ovo i nije država.

Stacukadsveznam

pre 10 godina

Krstic je ministar oko pola godine, a tek sad prica o visku plata. To samo hoce da ministrima podignu plate, a da se vlasi ne dosete.
A hoce li ukinuti dodatke, i kako ce se zvati nove isplate, naknade, dodaci, honorari, prekovremeni radovi..........to ne znam kad cemo saznati.

*******

pre 10 godina

A sto ne ukines to da primaju po dve plate i da sede u upravnim odborima a ,nego ne smeš . jer su politički potkovani i zaštićeni udaras na sirote radnike sto rade za 200 - 300 eura i pretis im otkazom i svadjas ovaj narod ali nećete ni vi dugo nece vas trpeti ovaj narod bliži vam se brzo kraj .....Najgora vlada u istoriji koja je protiv svog naroda !!!!!

Predrag

pre 10 godina

Pa zar je Krstic morao da dodje da bi se otkrilo kolika je ministarska pohlepa, pa da primaju po 4-5 drugih plata sem one osnovne ministarske, a za opravdanje da imaju vazece zakonske pripise koje su, uostalom, sami formirali? Nijedan od sadasnjih ni predhodnih ministara to nije obelodanio. Sramota! A, bravo za Krstica!

ko je donosio zakone,predlagao i glasao po imence?

pre 10 godina

Dekretom za 5 sekundi.Dok ovi poslanici dodju u parlamet trebace 10 godina .
MENE ZANIMA KO JE IMENOM I PREZIMENOM BIO NA CELU VLADE KAD SU SE SVI ZAKONI DONOSILI?
UZROK MORAMO OTKLONITI DA BISMO RESILI POSLEDICU.

Ilija

pre 10 godina

Nije resenje da im se ukinu sve place i poveca ministarska, niti da im se isplacuju sve plate vec im treba ukinuti sve plate. Pa nek zive od onoga od cega su su stekli i zaradili pre politike a ne tokom politicke karijere. Srbija u ovom trenutku ima gomilu politicara (ukljucujuci i premijera i njegovog kolegu PPV) koji imaju 0 radnih dana i ciji se ceo radni staz zasniva na poslanickom mandatu i dokle god bude tako Srbiji nikad nece biti bolje i administacija ce se samo gomilati na ovaj ili onaj nacin. Onog momenta kad krenemo da biramo ljude iz privrede i koji su radili i koji znaju gde leze problemi, mozemo ocekivati nesto bolje do tada samo cemo da gledamo kako nas vlada krade i uzima nase novce. . .

bedni Misko

pre 10 godina

Koji rasipnici, i namesteni zakoni politicara vise lice na mafijaske.
dok narod pati u dugovima i nema za hleb. Srbijo gde te vode ovi slepci?
Politicari u prvom redu pljackaju narod i srljaju u dugove a posle rasprodaja srbije i narod zavrsava u ropstvu.
NEMA HLEBA TAKO TREBA!

Ja

pre 10 godina

E moj mladi i pošteni Krstiću nisu oni te zakone donosili zbog tebe nego zbog sebe,i šta ti je uopšte trebalo da dolaziš u ovaj brlog i da blatiš sebe kada smo mi sami seba otpisali.E jadna li si Srbijo pod šljivama.

stranac

pre 10 godina

Da li su ostali to uradili pre Krstica, koji su bili pre njega? Ukljucujuci Dinkica. Znaci da su vratili nemoralno dobijene pare gradjana.

ja jedan jedini Milan

pre 10 godina

toliki pokloni kojekakvima, a toliki deficiti budžeta i zaduživanja, sramota. prestanite to činiti. poklonite meni bar 50 miliona evra pa bismo onda mogli imati suficite u budžetima.

Strava

pre 10 godina

Znaci totalna demagogija kao i sa prvom ekipom posle 5. Oktobra. Oni su da podestim radili za 200 EUR a zavrsili kao veoma bogati ljudi.
Kada neki premijer plati ministre 7.000 EUR i onda ih zajase da odrade tu platu, to ce biti znak pomaka nabolje

Kiki

pre 10 godina

Šta je to promeniti zakon po potrebi, sitnica. Setimo se skoro kako je Država donela zakon o sanaciji i stečaju banaka i na taj način legalizovala pljačku Agrobanke i njenih akcionara.

strasno

pre 10 godina

Nije ni cudo kad je bulumenta citavih 25 godina samo smisljala kako da oni i njihove horde istovremeno budu u po 5 upravno-nadzornih odbora, javna preduzeca, agencije, fondovi.... naravno ni jedan posao nisu obavljali kvalitetno jer su uglavnom nepismeni olosi!
Istovremeno su narod vucarali po ratistima, a pljackali sa njihovim lopovima sve sto se opljackati moze od jadne Srbije!

ko god se odluci primam saucesca

pre 10 godina

hahahaha demokratska stranka namestila sve zakone,uz saradnju DS.
Prvi koji resi da bude kamikaza,savetujem da ne bude u dunav ili beton,vec ciljano,tamo gde treba.
Partije i parlament u momentu kad su sve ovce na broju.
Kao cesi sto su poslali celu vladu i sve biznismene da vide rusiju,a nakon toga puj pike ne vazi

Predrag

pre 10 godina

Pa zar je Krstic morao da dodje da bi se otkrilo kolika je ministarska pohlepa, pa da primaju po 4-5 drugih plata sem one osnovne ministarske, a za opravdanje da imaju vazece zakonske pripise koje su, uostalom, sami formirali? Nijedan od sadasnjih ni predhodnih ministara to nije obelodanio. Sramota! A, bravo za Krstica!

Милан

pre 10 godina

Цитат: "a prema navodima iz Ministarstva pravde i državne uprave, potrebno je da svako ministarstvo izmeni zakone koji to predviđaju"

Драга господо, законе не мењају ни министарства ни Влада, већ Народна скупштина.

šarada

pre 10 godina

I sad neka izadje bilo ko od lopovskih političara u zadnjh 20 godina i da šljami nešto da su ovi zadnji promenili nešto.I polu pametan zna da se ovakve stvari menjaju promenom samog zakona ali te pare trebaju strankama jer ih u stvari one legalizovano kradu.ŠTA MISLITE DA IDU U DŽEP POJEDINCA.Sve to je organizovana po zakonu pljačka i to je najbolja definicija ORGANIZOVANOG KRIMINALA.Bolju i legalniju kradju sigurno nećete naći ni jednoj drugoj državi,mada ovo i nije država.

Ja

pre 10 godina

E moj mladi i pošteni Krstiću nisu oni te zakone donosili zbog tebe nego zbog sebe,i šta ti je uopšte trebalo da dolaziš u ovaj brlog i da blatiš sebe kada smo mi sami seba otpisali.E jadna li si Srbijo pod šljivama.

ko je donosio zakone,predlagao i glasao po imence?

pre 10 godina

Dekretom za 5 sekundi.Dok ovi poslanici dodju u parlamet trebace 10 godina .
MENE ZANIMA KO JE IMENOM I PREZIMENOM BIO NA CELU VLADE KAD SU SE SVI ZAKONI DONOSILI?
UZROK MORAMO OTKLONITI DA BISMO RESILI POSLEDICU.

strasno

pre 10 godina

Nije ni cudo kad je bulumenta citavih 25 godina samo smisljala kako da oni i njihove horde istovremeno budu u po 5 upravno-nadzornih odbora, javna preduzeca, agencije, fondovi.... naravno ni jedan posao nisu obavljali kvalitetno jer su uglavnom nepismeni olosi!
Istovremeno su narod vucarali po ratistima, a pljackali sa njihovim lopovima sve sto se opljackati moze od jadne Srbije!

*******

pre 10 godina

A sto ne ukines to da primaju po dve plate i da sede u upravnim odborima a ,nego ne smeš . jer su politički potkovani i zaštićeni udaras na sirote radnike sto rade za 200 - 300 eura i pretis im otkazom i svadjas ovaj narod ali nećete ni vi dugo nece vas trpeti ovaj narod bliži vam se brzo kraj .....Najgora vlada u istoriji koja je protiv svog naroda !!!!!

bedni Misko

pre 10 godina

Koji rasipnici, i namesteni zakoni politicara vise lice na mafijaske.
dok narod pati u dugovima i nema za hleb. Srbijo gde te vode ovi slepci?
Politicari u prvom redu pljackaju narod i srljaju u dugove a posle rasprodaja srbije i narod zavrsava u ropstvu.
NEMA HLEBA TAKO TREBA!

Strava

pre 10 godina

Znaci totalna demagogija kao i sa prvom ekipom posle 5. Oktobra. Oni su da podestim radili za 200 EUR a zavrsili kao veoma bogati ljudi.
Kada neki premijer plati ministre 7.000 EUR i onda ih zajase da odrade tu platu, to ce biti znak pomaka nabolje

Ilija

pre 10 godina

Nije resenje da im se ukinu sve place i poveca ministarska, niti da im se isplacuju sve plate vec im treba ukinuti sve plate. Pa nek zive od onoga od cega su su stekli i zaradili pre politike a ne tokom politicke karijere. Srbija u ovom trenutku ima gomilu politicara (ukljucujuci i premijera i njegovog kolegu PPV) koji imaju 0 radnih dana i ciji se ceo radni staz zasniva na poslanickom mandatu i dokle god bude tako Srbiji nikad nece biti bolje i administacija ce se samo gomilati na ovaj ili onaj nacin. Onog momenta kad krenemo da biramo ljude iz privrede i koji su radili i koji znaju gde leze problemi, mozemo ocekivati nesto bolje do tada samo cemo da gledamo kako nas vlada krade i uzima nase novce. . .

Petar_Veliki

pre 10 godina

Sve su to tvorevine lopovsko-komunistickog zakonodavstva, ciji se repovi i dalje provlace. Sve je bilo ozakonjeno da bi imali i zvanicno pokrice da uzmu koliko hoce i gde hoce. Nezamenljivi strucnjaci, politicari, elita.
U normalnim drzavama, to se sankcionise zakonom kao sukob interesa. Moguce je da imaju neke pozicije van drzavnih institucija, ali se za to ne prima novac na 5 mesta.
Nigde kao ovde nije i dalje na delu otimacina i grabez drzavnih para, uzimanje iz drzavnog budzeta i raspanje na sve strane kako bi se napunili dzepovi odabranih. Trulez do dna.

Stacukadsveznam

pre 10 godina

Krstic je ministar oko pola godine, a tek sad prica o visku plata. To samo hoce da ministrima podignu plate, a da se vlasi ne dosete.
A hoce li ukinuti dodatke, i kako ce se zvati nove isplate, naknade, dodaci, honorari, prekovremeni radovi..........to ne znam kad cemo saznati.

Kiki

pre 10 godina

Šta je to promeniti zakon po potrebi, sitnica. Setimo se skoro kako je Država donela zakon o sanaciji i stečaju banaka i na taj način legalizovala pljačku Agrobanke i njenih akcionara.

stranac

pre 10 godina

Da li su ostali to uradili pre Krstica, koji su bili pre njega? Ukljucujuci Dinkica. Znaci da su vratili nemoralno dobijene pare gradjana.

ko god se odluci primam saucesca

pre 10 godina

hahahaha demokratska stranka namestila sve zakone,uz saradnju DS.
Prvi koji resi da bude kamikaza,savetujem da ne bude u dunav ili beton,vec ciljano,tamo gde treba.
Partije i parlament u momentu kad su sve ovce na broju.
Kao cesi sto su poslali celu vladu i sve biznismene da vide rusiju,a nakon toga puj pike ne vazi

ja jedan jedini Milan

pre 10 godina

toliki pokloni kojekakvima, a toliki deficiti budžeta i zaduživanja, sramota. prestanite to činiti. poklonite meni bar 50 miliona evra pa bismo onda mogli imati suficite u budžetima.

Petar

pre 10 godina

@ (Realno, 4. januar 2014 10:53)

Reci onda ti meni da li je sramota da meni kao specijalisti sa primarijatom bude plata ispod 100 hiljada dinara a imam 30 godina radnog staza, imam dva deteta, zivim u objektu koji sam nasledio, otplacujem kredit, deca su zezaposlena i volontiraju vec preko dve godine a po svemu sudeci do kraja godine odlaze iz zemlje...
Jel to u redu??? Ja i desetine drugih specijalista koji radimo decenijama u ovoj drzavi, placamo poreze, radimo prekovremeno bez nadoknada a nismo ni na kakvim pozicijama imamo takvu platu.
I nemoj neko da pomisli kako je lekarima lako... ti sto uzimaju su politicki podobni i samim tim sto su takvi nemaju ni trunke etike i obraza a takvima ni mi a ni pacijenti ne mozemo nista, oni su i nama nadredjeni.

Letac

pre 10 godina

A sta doticni ministar uopste radi u Upravnom odboru Direktorata za civilno vazduhoplovstvo??? Razumeo bih ove pozicije u sferi finansija, ali tamo on stvarno nema sta da radi, niti se razume u to,niti ima potrebe za tim, jer se DCV finansira iz nekih sasvim drugih izvora koje nemaju veze ni sa Srbijom, ni sa budzeton, ni sa bilo cim u njegovoj sferi rada...
Tuga...

pera kojot genije

pre 10 godina

a kako se to uplaćuje nenamenski novac na račun budžeta? sa kojim pozivom na broj? hajde što je mlad, nego i vređa inteligenciju?

Nezaposleni poreski obveznik

pre 10 godina

@Petar

Gospodine, srce me boli za vas koji se finansirate iz budzeta, zato sto ne mogu da vam dam vise. Mozda da prodam bubreg ? Inace, niko vas ne sprecava da otvorite privatnu praksu pa cete da vidite koliko vrede vasih 30 godina. Inace posle posete Instituta za neurologiju i ulaska u wc u podrumu pored magnetne rezonance, mislim da bi celokupno zdravstvo trebalo da ide na minimalac! Vasi objekti su leglo zaraze i bolesti ! I nije vas sve zajedno sramota da kukate da vam treba jos ! A ne znate sta je metla !!!

Juce pocepane patike, danas industrijalci

pre 10 godina

@Nikola
"Tad tek vidimo koliki je licemer Dinkic. Svo vreme je pricao da zivi od plate ministra financija od 100.000 dinara, da ima kredit za kupovinu stana, "

A sta ste mislili kolika je rata za stan od 300.000 Evra ? Minus prodati stari stan, naravno.

Molina

pre 10 godina

Veći problem od plate je što on uopšte obavlja sve te funkcije istovremeno. Kako jedno ljudsko biće, koliki god da je genije, može to psihički i fizički da postigne?

Propast

pre 10 godina

Kako se zakon striktno postuje kad im odgovara. Kako ga je tesko menjati. Kako se gazi, krsi i nipodastava kad im smeta. SVI STE ISTI.

A ja - pravac Kanada.

Nesto razmisljam

pre 10 godina

I sada treba da poverujemo da ministar finasija radi za 99.000 dinara (860 evra)? Verovatno iz ljubavi... I dalje smo zemlja apsurda.

Magla

pre 10 godina

Maglovito je vreme, pa ne vidimo dobro...
Kolika je plata Tabakovićke? A direktorima javnih preduzeća?

Ministri i državna uprava nisu ništa u poredjenju sa ovima...

Meni je licemerno da se ministar hvali da ima malu platu, koliko para toliko i muzike. Dobar stručnjak ne radi za male pare. Ja sam finansijski stručnjak, ja lično ne bih bila ministar finansija bez 5000 evra mesečne plate, jer su to sve kratkoročne stvari, funkcije na kojima se trpi ogroman pritisak i gde se ne ostaje dugo.
Ako mogu zvezde granda da zarade po par hiljadraki svakog meseca, što ne bi ministar?
Takvi su nam i ministri kolika im je plata, a nije 99 hiljada, već oko hiljadu i po eura neto, pogledajte Zakon o platama državnih službenika, osnovica je 19 hiljada, pa računajte..., postoji i neki propis o ograničenju na 160 hiljada, ali to je bezveze za ministra...
Ministara nema puno, ali zato onih direktora raznih agencija, uprava, javnih preduzeća... Ne zna im se broj...

Pogledajte samo službeni glasnik kad izadje Zakon o budžetu, tu sve transparentno piše, osim za zdravstvo. Republički zdravstveni fond, e to se na internetu teško pronalazi struktura troškova.

MLADA LEKARKA

pre 10 godina

treba doneti zakon, da NIKO, ama baš NIKO, ne može da za redovno radno vreme primi više od jedne plate!!! A kod nas je to masovno. Istražite zdravstvo, doći ćete do poraznih saznanja. Profesorski kadar prima i po nekoliko plata za 7-časovno radno vreme!!!

nesa

pre 10 godina

Jedna plata ili jedna penzija. Najveci iznos primanja maksimalno 5% nize od premijera. Krkobabic ili Micunovic npr primaju i penziju i platu i razne dodatke. Nedopustivo.

simkeru

pre 10 godina

Mukami je vise od ovih politicara.Vi mislite da smo mi toliko ludi i glupi i da ne znamo da ce izbori biti u roku od 2-3 meseca... molim Vas skinite se sa ekrana i naslovnih strana,i pustite nas da disemo malo.

каурин

pre 10 godina

Спартаков устанак је био осуђен на пропаст у самом старту, јер је Спартак (дотадашњи роб) најпре поставио своје робове...
Ситуација са Крстићем је донекле иста, а по мени још и гора из много разлога. Ево најмање два:
1) Самим пристанком да обавља више функција поред министарске (а против чега је суштински морао бити - невезано за то да ли прима плату или не)само је дао легитимитет нечему против чега је суштински морао да буде.
2) Еродирао је помисао да било ко (па макар био "независтан", млад и поштен) може урадити било шта што није "mainstram" који би било какав послушник без икаквог знања/искуства урадио на његовом месту!
Све док је то тако (а по мени и много горе), Крстић није ништа друго до обичан "Тројански коњ"...

Bobi

pre 10 godina

Ne treba Krsto da menjaš zakone da bi vratio pare u budžet.
Samo otvori neku firmicu i radi sve po zakonu i ima da ti usisa ponešto i od te ministarske, a ne samo od tih 4 plata.

MILENKO

pre 10 godina

To nije uredu kako ovaj mlad,perspektivan i odgovoran covek poznat kao mister bin prima cak 5,5 puta manju platu od one jorgovanje tabakovic,koja glasi da podsetimo 550 crvenih,a narod nema za lebac???

KrvnoZrnce

pre 10 godina

pa nije Dinkic bio blesav sto se toliko trpao u finansije ... skroman covek. Svaka pohvala Krsticu ali se plasim da nema dovoljno hrabrih da ga podrze.

бојан

pre 10 godina

И не плаћа "солидарни порез" јер му ниједна плата није преко 100.000 дин.... па сад видите шта је демагогија.

II republika

pre 10 godina

Ovde je resenje jedino Ustavotvorna Skupstina!
Ako je jedna Francuska mogla iz korena 5 puta da se menja, Srbiji je u ovakvoj situaciji to jedini spas! Parcijalno se nista ne moze postici.

"...da se vlasi ne dosete..."

pre 10 godina

Još jedan atvizam prošlosti. Sami sebi su određivali “obaveze” i uz to mnogobrojne platice! I sve, normalno, pokrivali podzakonskim aktima i uredbama!

SMEDEREVAC

pre 10 godina

Naravno da treba,MOMENTALNO,promeniti svih petnaestak zakona,NAJGORE JE ŠTO JE "NAIVNIM" POLITIKANTIMA ,TREBALO ČETRNAEST GODINA OD PROMENA I DESET GODINA PRE TOGA,DA SE "SETE" DA NEŠTO TREBA UČINITI PO PITANJU BAHATOSTI I TROŠENJA "NARODNOG BUDŽETA"!
Još više boli,što navodno treba ,nekoliko meseci ,za takvu promenu zakona(čini mi se da je rečeno -do juna 2014-te),A DOTLE,PO STAROM DOBROM "FUNKCIONERSKOM" OBIČAJU-DRPAJ,GRABI I NE "OKREĆI SE SINE"!
Dobro je da u Srbiji ima još živih i normalnih,pored ovakvih vodećih, "naivnih" struktura!

mirko

pre 10 godina

Kakav narod takva vlada,a takvi i zakoni,nema tu pomoci.Gde je nacionalno jedinstvo po pitanju leva ruka desni dzep,sve moze ali tu NECE da se sloze.Kao vratio neka primanja,znaci da su kriminogeni zakoni.On ce da vraca neka primanja u zavisnosti od njegove volje,gde ja zivim!!Sve je to poceo SPS,nastavio DOS i zavrsio SNS .

Nikola

pre 10 godina

Sad tek vidimo koliki je licemer Dinkic. Svo vreme je pricao da zivi od plate ministra financija od 100.000 dinara, da ima kredit za kupovinu stana, da je siromasan i posten. Kad ono...50 upravnih odbora....500.000 mesecno! A to direktno iz nasig dzepova!!

moje ime

pre 10 godina

e bas je komplikovano. a mi majmuni. pa donet je zakon o umanjenju neto prihoda. samo jedan clan više o ograničenju broja zarada iz budžeta mogao je da reši i ovakve situacije. čuj, potrebno promeniti 15 zakona. potrebno je promeniti mentalitet, političku svest i osećaj da je državnički posao posao koji radi na opštim a ne na ličnim interesima. maaa, užas promiskuiteta.

Silvester

pre 10 godina

Svi naši političari gaje izuzetan prezir prema svom narodu, prezir koji se graniči sa teškom patologijom. Mislim da nas mrze više nego bilo koji neprijatelj u istoriji. Ne znam zašto. Možda smo, po njima, to i zaslužili. Šta tek da kažu Sovjeti... da se ne lažemo, ipak je istorija ljudskog roda zasnovana na klasnom sukobu. Ako smo mi napustili i narugali se Marksu, on svakako nije napustio nas. Ne može istina da se tek tako ignoriše...

Pametnjaković

pre 10 godina

Normalno! Pa jesmo li ili nismo pravna država. Nema veze to što se zakoni krše i što zakoni ne važe za elitu, što su oni uvek iznad zakona, bitno je da se po proceduri usvajaju i ukidaju i onda to prikazuje na televiziji, zbog ovaca.

Petar

pre 10 godina

@ (Nezaposleni poreski obveznik, 4. januar 2014 12:21)

Da, onda neka komsiji umre krava zbog vase nezaposlenosti.
Inace neurologija je pre desetak godina trebala biti izmestena na teritoriju Sopota. Sve po zakonu i pravilnicima. Pre svega zbog zracenja i lokacije objekta u centru Beograda. Nije zbog lobija, a isti taj lobi pravi i lekarima probleme pri lecenju kakve sam i ja sam iskusio u pratnji clana porodice.
Sve jace klinike u Beogradu su pune negativnih iskustava ali to opet nije razlog da se ljaga baci na sve zaposlene, glavni razlog toga je selektivno zaposljavanje i protekcija koju pojedini uzivaju. A vidite takve ne zanima plata niti ce vas leciti takvi pa vi vidite...

Imperija trutova

pre 10 godina

SRB ima klasične mafijaške "zakone".U lokalu dovedu đubretarsku firmu i naprave ugovor da pojedinac-domaćinstvo ne može da raskine ugovor nego da plaća 1,5eur po članu.Ako nećeš tužba pa desetostruka kazna sa izvršiteljima.A na deponiji opasnog otpada iz okolnih zemalja koliko hoćeš.Katastrofa od "vlasti".

Neka suspenduju posmenjuju stranačke vojnike koji ne vrate 2,3,4
platu ali tu nije kraj problema.Mnogi od njih su našli drugi izvor prihoda, a to je procenat koji na crno uzimaju od firmi kojima su stvorili uslove da rade ovde.Npr 0,1% od svake tone đubreta, izvađene tone sirove nafte ili izvezenog automobila i sl.Lovite potpisnike ugovora u lokalu i istražite šta su dobijali za potpis.

Najveća siva i zona sumraka je javni sektor jer se tu paje i krade bez pardona.Laza tu treba ne samo da se vadi nego i da "čisti" politički kriminal bez pardona.

Realno

pre 10 godina

Krstic je posten i vratio je te plate ali je sramota da mu osnovna plata bude samo 99000,covek je vrhunski strucnjak skolovao se na americkim univerzitetima nemojmo se zavaravati nijedan vrhunski strucnjak nece da radi za te pare,zbrisace vrlo brzo.

jopix

pre 10 godina

Moze i da se osnuje drzavna fondacija za pomoc npr deci koja trebaju neke operacije i sl. pa da svi ministri budu obavezni da "visak" plate uplacuju na taj racun. Vracanje u budzet ne radi nikakvu korist, samo zavrsi opet u nekom dzepu nekog uhleba. Ovako, bar ce se nekome pomoci ili spasiti neki deciji zivot.

zaposleni u zdravstvu kome je muka od razmazenih medicinara

pre 10 godina

@Mlada lekarka, bravo. Vracas mi poverenje u doktore. Ljudi nisu ni svesni sta kukavni Prof, dr-ovi rade, od predavanja za koje dobijaju platu sa fakulteta u radno vreme pa do Etickih odbora koji im pravdaju pare od farmaceutskih kuca za istrazivanja na pacijentima. Naravno, pacijentu koji im sluzi kao tester ne daju ni dinar. Kod mene na Institutu cak i ucenjuju roditelja ako nece eksperimentalni lek. Zovu centar za socijalni rad.

aleksandar grozni

pre 10 godina

A pokojna Verica Barac omutavila a i verovatno se i razbolela dokazujuci da nije poenta u tajkunizaciji Srbije,vec koje donosio takve zakone da oni mogu za dzabe da otmu sve sto iole vredi u ovoj nazovimo je drzavi.Ovoje ociti primer koliko su obesni i alavi svi do jednog koji su dvadesetak godina pa i vise ili u vlasti ili izigravali opoziciju,da se coveku normalnom zgadi zivot u ovakvoj drzavi,pa se cudimo sto mladi strucnjaci beze glavom bez obzira.Zamislite koliko su samo bezbednosnih prstenova oni napravili da se njihova bahata alavost nemoze spreciti,bukvalno se ponasaju kao da im je to porodicno nasledje.Kada ovo vidim zaista svakakva ili bilo koja borba protiv korupcije i kriminala gubi,smisao.

de fakto i de jure..

pre 10 godina

Eto kako si je Mladjan Dinkic nakalemio prihode, i uvek se trpao da bude ministar financija :)
(SkyDriver, 3. januar 2014 22:52)
Još jedan dokaz da se srpsko društvo neminovno menja i da nisu u pravu kritizeri koji kažu da nije napravljen pomak unapred!

Sofija

pre 10 godina

Nisam mislila da ću pohvaliti nekog iz ove vlade,ali moram-svaka čast ovom Krstiću!Kad bi svi vratili plate koje ne zaslužuju,gde bi nam bio kraj!
Treba promeniti zakon po kome ministri mogu da primaju još plate,osim ministarske!

EFIKASNOST

pre 10 godina

...
У Србији се мора донети закон којим се ЗАБРАЊУЈЕ да било који државни чиновник има два или више радних места и прима више од ЈЕДНЕ плате, али која зато мора бити већа од садашње.
Нпр: Председници државе и скупштине, Премијер, судије уставног суда,... - да примају 7 просечних плата (сада је око 400 евра); министри - 6 просечних ; директори великих фирми - 5, плус бонуси ако фирма успешно послује ;... Минимална плата би морала бити 25.000 динара.

Убрзо би се свима који раде ПОВЕЋАЛЕ плате , а смањиле би се зараде нерадницима, муваторима и синдикалним руководиоцима..

zivotinjskafarma

pre 10 godina

Vladajuce garniture od 2000-e su dobile moc da kontrolisu novac, e donosenje zakona za ispupavanje tog istog novca je maciji kasalj za njih.Sada se samo secamo prezimena iz perioda Dzidziceve ,Kostunicine i Cvetkoviceve vlade ....

Ivan

pre 10 godina

@(jason statham, 4. januar 2014 10:07)

U čemu je problem? Može da se živi i sa toliko para ali ja sam siguran, da ovaj za 15 minuta konsaltinga uzme par desetina hiljada i ima lepo pristojna primanja. Radi se o tome, da neki primaju plate za bezveze. U nekim državama je taj posao za koji Krstić vrati opisan u samin radnim zadacima. Ne vidim u čemu je problem i ljutnja. Pustimo to, da je žalostno što ministar jedne države od 7 miliona stanovnika prima ispod 1000 evra.

*******

pre 10 godina

A sto ne ukines to da primaju po dve plate i da sede u upravnim odborima a ,nego ne smeš . jer su politički potkovani i zaštićeni udaras na sirote radnike sto rade za 200 - 300 eura i pretis im otkazom i svadjas ovaj narod ali nećete ni vi dugo nece vas trpeti ovaj narod bliži vam se brzo kraj .....Najgora vlada u istoriji koja je protiv svog naroda !!!!!

Ilija

pre 10 godina

Nije resenje da im se ukinu sve place i poveca ministarska, niti da im se isplacuju sve plate vec im treba ukinuti sve plate. Pa nek zive od onoga od cega su su stekli i zaradili pre politike a ne tokom politicke karijere. Srbija u ovom trenutku ima gomilu politicara (ukljucujuci i premijera i njegovog kolegu PPV) koji imaju 0 radnih dana i ciji se ceo radni staz zasniva na poslanickom mandatu i dokle god bude tako Srbiji nikad nece biti bolje i administacija ce se samo gomilati na ovaj ili onaj nacin. Onog momenta kad krenemo da biramo ljude iz privrede i koji su radili i koji znaju gde leze problemi, mozemo ocekivati nesto bolje do tada samo cemo da gledamo kako nas vlada krade i uzima nase novce. . .

Stacukadsveznam

pre 10 godina

Krstic je ministar oko pola godine, a tek sad prica o visku plata. To samo hoce da ministrima podignu plate, a da se vlasi ne dosete.
A hoce li ukinuti dodatke, i kako ce se zvati nove isplate, naknade, dodaci, honorari, prekovremeni radovi..........to ne znam kad cemo saznati.

Realno

pre 10 godina

Krstic je posten i vratio je te plate ali je sramota da mu osnovna plata bude samo 99000,covek je vrhunski strucnjak skolovao se na americkim univerzitetima nemojmo se zavaravati nijedan vrhunski strucnjak nece da radi za te pare,zbrisace vrlo brzo.

Ja

pre 10 godina

E moj mladi i pošteni Krstiću nisu oni te zakone donosili zbog tebe nego zbog sebe,i šta ti je uopšte trebalo da dolaziš u ovaj brlog i da blatiš sebe kada smo mi sami seba otpisali.E jadna li si Srbijo pod šljivama.

Милан

pre 10 godina

Цитат: "a prema navodima iz Ministarstva pravde i državne uprave, potrebno je da svako ministarstvo izmeni zakone koji to predviđaju"

Драга господо, законе не мењају ни министарства ни Влада, већ Народна скупштина.

ko god se odluci primam saucesca

pre 10 godina

hahahaha demokratska stranka namestila sve zakone,uz saradnju DS.
Prvi koji resi da bude kamikaza,savetujem da ne bude u dunav ili beton,vec ciljano,tamo gde treba.
Partije i parlament u momentu kad su sve ovce na broju.
Kao cesi sto su poslali celu vladu i sve biznismene da vide rusiju,a nakon toga puj pike ne vazi

Petar_Veliki

pre 10 godina

Sve su to tvorevine lopovsko-komunistickog zakonodavstva, ciji se repovi i dalje provlace. Sve je bilo ozakonjeno da bi imali i zvanicno pokrice da uzmu koliko hoce i gde hoce. Nezamenljivi strucnjaci, politicari, elita.
U normalnim drzavama, to se sankcionise zakonom kao sukob interesa. Moguce je da imaju neke pozicije van drzavnih institucija, ali se za to ne prima novac na 5 mesta.
Nigde kao ovde nije i dalje na delu otimacina i grabez drzavnih para, uzimanje iz drzavnog budzeta i raspanje na sve strane kako bi se napunili dzepovi odabranih. Trulez do dna.

stranac

pre 10 godina

Da li su ostali to uradili pre Krstica, koji su bili pre njega? Ukljucujuci Dinkica. Znaci da su vratili nemoralno dobijene pare gradjana.

Predrag

pre 10 godina

Pa zar je Krstic morao da dodje da bi se otkrilo kolika je ministarska pohlepa, pa da primaju po 4-5 drugih plata sem one osnovne ministarske, a za opravdanje da imaju vazece zakonske pripise koje su, uostalom, sami formirali? Nijedan od sadasnjih ni predhodnih ministara to nije obelodanio. Sramota! A, bravo za Krstica!

šarada

pre 10 godina

I sad neka izadje bilo ko od lopovskih političara u zadnjh 20 godina i da šljami nešto da su ovi zadnji promenili nešto.I polu pametan zna da se ovakve stvari menjaju promenom samog zakona ali te pare trebaju strankama jer ih u stvari one legalizovano kradu.ŠTA MISLITE DA IDU U DŽEP POJEDINCA.Sve to je organizovana po zakonu pljačka i to je najbolja definicija ORGANIZOVANOG KRIMINALA.Bolju i legalniju kradju sigurno nećete naći ni jednoj drugoj državi,mada ovo i nije država.

Sofija

pre 10 godina

Nisam mislila da ću pohvaliti nekog iz ove vlade,ali moram-svaka čast ovom Krstiću!Kad bi svi vratili plate koje ne zaslužuju,gde bi nam bio kraj!
Treba promeniti zakon po kome ministri mogu da primaju još plate,osim ministarske!

Kiki

pre 10 godina

Šta je to promeniti zakon po potrebi, sitnica. Setimo se skoro kako je Država donela zakon o sanaciji i stečaju banaka i na taj način legalizovala pljačku Agrobanke i njenih akcionara.

ko je donosio zakone,predlagao i glasao po imence?

pre 10 godina

Dekretom za 5 sekundi.Dok ovi poslanici dodju u parlamet trebace 10 godina .
MENE ZANIMA KO JE IMENOM I PREZIMENOM BIO NA CELU VLADE KAD SU SE SVI ZAKONI DONOSILI?
UZROK MORAMO OTKLONITI DA BISMO RESILI POSLEDICU.

Ivan

pre 10 godina

@(jason statham, 4. januar 2014 10:07)

U čemu je problem? Može da se živi i sa toliko para ali ja sam siguran, da ovaj za 15 minuta konsaltinga uzme par desetina hiljada i ima lepo pristojna primanja. Radi se o tome, da neki primaju plate za bezveze. U nekim državama je taj posao za koji Krstić vrati opisan u samin radnim zadacima. Ne vidim u čemu je problem i ljutnja. Pustimo to, da je žalostno što ministar jedne države od 7 miliona stanovnika prima ispod 1000 evra.

Nesto razmisljam

pre 10 godina

I sada treba da poverujemo da ministar finasija radi za 99.000 dinara (860 evra)? Verovatno iz ljubavi... I dalje smo zemlja apsurda.

Strava

pre 10 godina

Znaci totalna demagogija kao i sa prvom ekipom posle 5. Oktobra. Oni su da podestim radili za 200 EUR a zavrsili kao veoma bogati ljudi.
Kada neki premijer plati ministre 7.000 EUR i onda ih zajase da odrade tu platu, to ce biti znak pomaka nabolje

bedni Misko

pre 10 godina

Koji rasipnici, i namesteni zakoni politicara vise lice na mafijaske.
dok narod pati u dugovima i nema za hleb. Srbijo gde te vode ovi slepci?
Politicari u prvom redu pljackaju narod i srljaju u dugove a posle rasprodaja srbije i narod zavrsava u ropstvu.
NEMA HLEBA TAKO TREBA!

pera kojot genije

pre 10 godina

a kako se to uplaćuje nenamenski novac na račun budžeta? sa kojim pozivom na broj? hajde što je mlad, nego i vređa inteligenciju?

Petar

pre 10 godina

@ (Realno, 4. januar 2014 10:53)

Reci onda ti meni da li je sramota da meni kao specijalisti sa primarijatom bude plata ispod 100 hiljada dinara a imam 30 godina radnog staza, imam dva deteta, zivim u objektu koji sam nasledio, otplacujem kredit, deca su zezaposlena i volontiraju vec preko dve godine a po svemu sudeci do kraja godine odlaze iz zemlje...
Jel to u redu??? Ja i desetine drugih specijalista koji radimo decenijama u ovoj drzavi, placamo poreze, radimo prekovremeno bez nadoknada a nismo ni na kakvim pozicijama imamo takvu platu.
I nemoj neko da pomisli kako je lekarima lako... ti sto uzimaju su politicki podobni i samim tim sto su takvi nemaju ni trunke etike i obraza a takvima ni mi a ni pacijenti ne mozemo nista, oni su i nama nadredjeni.

de fakto i de jure..

pre 10 godina

Eto kako si je Mladjan Dinkic nakalemio prihode, i uvek se trpao da bude ministar financija :)
(SkyDriver, 3. januar 2014 22:52)
Još jedan dokaz da se srpsko društvo neminovno menja i da nisu u pravu kritizeri koji kažu da nije napravljen pomak unapred!

Bobi

pre 10 godina

Ne treba Krsto da menjaš zakone da bi vratio pare u budžet.
Samo otvori neku firmicu i radi sve po zakonu i ima da ti usisa ponešto i od te ministarske, a ne samo od tih 4 plata.

nesa

pre 10 godina

Jedna plata ili jedna penzija. Najveci iznos primanja maksimalno 5% nize od premijera. Krkobabic ili Micunovic npr primaju i penziju i platu i razne dodatke. Nedopustivo.

Juce pocepane patike, danas industrijalci

pre 10 godina

@Nikola
"Tad tek vidimo koliki je licemer Dinkic. Svo vreme je pricao da zivi od plate ministra financija od 100.000 dinara, da ima kredit za kupovinu stana, "

A sta ste mislili kolika je rata za stan od 300.000 Evra ? Minus prodati stari stan, naravno.

ja jedan jedini Milan

pre 10 godina

toliki pokloni kojekakvima, a toliki deficiti budžeta i zaduživanja, sramota. prestanite to činiti. poklonite meni bar 50 miliona evra pa bismo onda mogli imati suficite u budžetima.

Nikola

pre 10 godina

Sad tek vidimo koliki je licemer Dinkic. Svo vreme je pricao da zivi od plate ministra financija od 100.000 dinara, da ima kredit za kupovinu stana, da je siromasan i posten. Kad ono...50 upravnih odbora....500.000 mesecno! A to direktno iz nasig dzepova!!

каурин

pre 10 godina

Спартаков устанак је био осуђен на пропаст у самом старту, јер је Спартак (дотадашњи роб) најпре поставио своје робове...
Ситуација са Крстићем је донекле иста, а по мени још и гора из много разлога. Ево најмање два:
1) Самим пристанком да обавља више функција поред министарске (а против чега је суштински морао бити - невезано за то да ли прима плату или не)само је дао легитимитет нечему против чега је суштински морао да буде.
2) Еродирао је помисао да било ко (па макар био "независтан", млад и поштен) може урадити било шта што није "mainstram" који би било какав послушник без икаквог знања/искуства урадио на његовом месту!
Све док је то тако (а по мени и много горе), Крстић није ништа друго до обичан "Тројански коњ"...

Propast

pre 10 godina

Kako se zakon striktno postuje kad im odgovara. Kako ga je tesko menjati. Kako se gazi, krsi i nipodastava kad im smeta. SVI STE ISTI.

A ja - pravac Kanada.

KrvnoZrnce

pre 10 godina

pa nije Dinkic bio blesav sto se toliko trpao u finansije ... skroman covek. Svaka pohvala Krsticu ali se plasim da nema dovoljno hrabrih da ga podrze.

Nezaposleni poreski obveznik

pre 10 godina

@Petar

Gospodine, srce me boli za vas koji se finansirate iz budzeta, zato sto ne mogu da vam dam vise. Mozda da prodam bubreg ? Inace, niko vas ne sprecava da otvorite privatnu praksu pa cete da vidite koliko vrede vasih 30 godina. Inace posle posete Instituta za neurologiju i ulaska u wc u podrumu pored magnetne rezonance, mislim da bi celokupno zdravstvo trebalo da ide na minimalac! Vasi objekti su leglo zaraze i bolesti ! I nije vas sve zajedno sramota da kukate da vam treba jos ! A ne znate sta je metla !!!

strasno

pre 10 godina

Nije ni cudo kad je bulumenta citavih 25 godina samo smisljala kako da oni i njihove horde istovremeno budu u po 5 upravno-nadzornih odbora, javna preduzeca, agencije, fondovi.... naravno ni jedan posao nisu obavljali kvalitetno jer su uglavnom nepismeni olosi!
Istovremeno su narod vucarali po ratistima, a pljackali sa njihovim lopovima sve sto se opljackati moze od jadne Srbije!

бојан

pre 10 godina

И не плаћа "солидарни порез" јер му ниједна плата није преко 100.000 дин.... па сад видите шта је демагогија.

SMEDEREVAC

pre 10 godina

Naravno da treba,MOMENTALNO,promeniti svih petnaestak zakona,NAJGORE JE ŠTO JE "NAIVNIM" POLITIKANTIMA ,TREBALO ČETRNAEST GODINA OD PROMENA I DESET GODINA PRE TOGA,DA SE "SETE" DA NEŠTO TREBA UČINITI PO PITANJU BAHATOSTI I TROŠENJA "NARODNOG BUDŽETA"!
Još više boli,što navodno treba ,nekoliko meseci ,za takvu promenu zakona(čini mi se da je rečeno -do juna 2014-te),A DOTLE,PO STAROM DOBROM "FUNKCIONERSKOM" OBIČAJU-DRPAJ,GRABI I NE "OKREĆI SE SINE"!
Dobro je da u Srbiji ima još živih i normalnih,pored ovakvih vodećih, "naivnih" struktura!

mirko

pre 10 godina

Kakav narod takva vlada,a takvi i zakoni,nema tu pomoci.Gde je nacionalno jedinstvo po pitanju leva ruka desni dzep,sve moze ali tu NECE da se sloze.Kao vratio neka primanja,znaci da su kriminogeni zakoni.On ce da vraca neka primanja u zavisnosti od njegove volje,gde ja zivim!!Sve je to poceo SPS,nastavio DOS i zavrsio SNS .

MLADA LEKARKA

pre 10 godina

treba doneti zakon, da NIKO, ama baš NIKO, ne može da za redovno radno vreme primi više od jedne plate!!! A kod nas je to masovno. Istražite zdravstvo, doći ćete do poraznih saznanja. Profesorski kadar prima i po nekoliko plata za 7-časovno radno vreme!!!

zivotinjskafarma

pre 10 godina

Vladajuce garniture od 2000-e su dobile moc da kontrolisu novac, e donosenje zakona za ispupavanje tog istog novca je maciji kasalj za njih.Sada se samo secamo prezimena iz perioda Dzidziceve ,Kostunicine i Cvetkoviceve vlade ....

Imperija trutova

pre 10 godina

SRB ima klasične mafijaške "zakone".U lokalu dovedu đubretarsku firmu i naprave ugovor da pojedinac-domaćinstvo ne može da raskine ugovor nego da plaća 1,5eur po članu.Ako nećeš tužba pa desetostruka kazna sa izvršiteljima.A na deponiji opasnog otpada iz okolnih zemalja koliko hoćeš.Katastrofa od "vlasti".

Neka suspenduju posmenjuju stranačke vojnike koji ne vrate 2,3,4
platu ali tu nije kraj problema.Mnogi od njih su našli drugi izvor prihoda, a to je procenat koji na crno uzimaju od firmi kojima su stvorili uslove da rade ovde.Npr 0,1% od svake tone đubreta, izvađene tone sirove nafte ili izvezenog automobila i sl.Lovite potpisnike ugovora u lokalu i istražite šta su dobijali za potpis.

Najveća siva i zona sumraka je javni sektor jer se tu paje i krade bez pardona.Laza tu treba ne samo da se vadi nego i da "čisti" politički kriminal bez pardona.

aleksandar grozni

pre 10 godina

A pokojna Verica Barac omutavila a i verovatno se i razbolela dokazujuci da nije poenta u tajkunizaciji Srbije,vec koje donosio takve zakone da oni mogu za dzabe da otmu sve sto iole vredi u ovoj nazovimo je drzavi.Ovoje ociti primer koliko su obesni i alavi svi do jednog koji su dvadesetak godina pa i vise ili u vlasti ili izigravali opoziciju,da se coveku normalnom zgadi zivot u ovakvoj drzavi,pa se cudimo sto mladi strucnjaci beze glavom bez obzira.Zamislite koliko su samo bezbednosnih prstenova oni napravili da se njihova bahata alavost nemoze spreciti,bukvalno se ponasaju kao da im je to porodicno nasledje.Kada ovo vidim zaista svakakva ili bilo koja borba protiv korupcije i kriminala gubi,smisao.

"...da se vlasi ne dosete..."

pre 10 godina

Još jedan atvizam prošlosti. Sami sebi su određivali “obaveze” i uz to mnogobrojne platice! I sve, normalno, pokrivali podzakonskim aktima i uredbama!

II republika

pre 10 godina

Ovde je resenje jedino Ustavotvorna Skupstina!
Ako je jedna Francuska mogla iz korena 5 puta da se menja, Srbiji je u ovakvoj situaciji to jedini spas! Parcijalno se nista ne moze postici.

Magla

pre 10 godina

Maglovito je vreme, pa ne vidimo dobro...
Kolika je plata Tabakovićke? A direktorima javnih preduzeća?

Ministri i državna uprava nisu ništa u poredjenju sa ovima...

Meni je licemerno da se ministar hvali da ima malu platu, koliko para toliko i muzike. Dobar stručnjak ne radi za male pare. Ja sam finansijski stručnjak, ja lično ne bih bila ministar finansija bez 5000 evra mesečne plate, jer su to sve kratkoročne stvari, funkcije na kojima se trpi ogroman pritisak i gde se ne ostaje dugo.
Ako mogu zvezde granda da zarade po par hiljadraki svakog meseca, što ne bi ministar?
Takvi su nam i ministri kolika im je plata, a nije 99 hiljada, već oko hiljadu i po eura neto, pogledajte Zakon o platama državnih službenika, osnovica je 19 hiljada, pa računajte..., postoji i neki propis o ograničenju na 160 hiljada, ali to je bezveze za ministra...
Ministara nema puno, ali zato onih direktora raznih agencija, uprava, javnih preduzeća... Ne zna im se broj...

Pogledajte samo službeni glasnik kad izadje Zakon o budžetu, tu sve transparentno piše, osim za zdravstvo. Republički zdravstveni fond, e to se na internetu teško pronalazi struktura troškova.

MILENKO

pre 10 godina

To nije uredu kako ovaj mlad,perspektivan i odgovoran covek poznat kao mister bin prima cak 5,5 puta manju platu od one jorgovanje tabakovic,koja glasi da podsetimo 550 crvenih,a narod nema za lebac???

moje ime

pre 10 godina

e bas je komplikovano. a mi majmuni. pa donet je zakon o umanjenju neto prihoda. samo jedan clan više o ograničenju broja zarada iz budžeta mogao je da reši i ovakve situacije. čuj, potrebno promeniti 15 zakona. potrebno je promeniti mentalitet, političku svest i osećaj da je državnički posao posao koji radi na opštim a ne na ličnim interesima. maaa, užas promiskuiteta.

Silvester

pre 10 godina

Svi naši političari gaje izuzetan prezir prema svom narodu, prezir koji se graniči sa teškom patologijom. Mislim da nas mrze više nego bilo koji neprijatelj u istoriji. Ne znam zašto. Možda smo, po njima, to i zaslužili. Šta tek da kažu Sovjeti... da se ne lažemo, ipak je istorija ljudskog roda zasnovana na klasnom sukobu. Ako smo mi napustili i narugali se Marksu, on svakako nije napustio nas. Ne može istina da se tek tako ignoriše...

Molina

pre 10 godina

Veći problem od plate je što on uopšte obavlja sve te funkcije istovremeno. Kako jedno ljudsko biće, koliki god da je genije, može to psihički i fizički da postigne?

Letac

pre 10 godina

A sta doticni ministar uopste radi u Upravnom odboru Direktorata za civilno vazduhoplovstvo??? Razumeo bih ove pozicije u sferi finansija, ali tamo on stvarno nema sta da radi, niti se razume u to,niti ima potrebe za tim, jer se DCV finansira iz nekih sasvim drugih izvora koje nemaju veze ni sa Srbijom, ni sa budzeton, ni sa bilo cim u njegovoj sferi rada...
Tuga...

simkeru

pre 10 godina

Mukami je vise od ovih politicara.Vi mislite da smo mi toliko ludi i glupi i da ne znamo da ce izbori biti u roku od 2-3 meseca... molim Vas skinite se sa ekrana i naslovnih strana,i pustite nas da disemo malo.

Pametnjaković

pre 10 godina

Normalno! Pa jesmo li ili nismo pravna država. Nema veze to što se zakoni krše i što zakoni ne važe za elitu, što su oni uvek iznad zakona, bitno je da se po proceduri usvajaju i ukidaju i onda to prikazuje na televiziji, zbog ovaca.

jopix

pre 10 godina

Moze i da se osnuje drzavna fondacija za pomoc npr deci koja trebaju neke operacije i sl. pa da svi ministri budu obavezni da "visak" plate uplacuju na taj racun. Vracanje u budzet ne radi nikakvu korist, samo zavrsi opet u nekom dzepu nekog uhleba. Ovako, bar ce se nekome pomoci ili spasiti neki deciji zivot.

zaposleni u zdravstvu kome je muka od razmazenih medicinara

pre 10 godina

@Mlada lekarka, bravo. Vracas mi poverenje u doktore. Ljudi nisu ni svesni sta kukavni Prof, dr-ovi rade, od predavanja za koje dobijaju platu sa fakulteta u radno vreme pa do Etickih odbora koji im pravdaju pare od farmaceutskih kuca za istrazivanja na pacijentima. Naravno, pacijentu koji im sluzi kao tester ne daju ni dinar. Kod mene na Institutu cak i ucenjuju roditelja ako nece eksperimentalni lek. Zovu centar za socijalni rad.

Petar

pre 10 godina

@ (Nezaposleni poreski obveznik, 4. januar 2014 12:21)

Da, onda neka komsiji umre krava zbog vase nezaposlenosti.
Inace neurologija je pre desetak godina trebala biti izmestena na teritoriju Sopota. Sve po zakonu i pravilnicima. Pre svega zbog zracenja i lokacije objekta u centru Beograda. Nije zbog lobija, a isti taj lobi pravi i lekarima probleme pri lecenju kakve sam i ja sam iskusio u pratnji clana porodice.
Sve jace klinike u Beogradu su pune negativnih iskustava ali to opet nije razlog da se ljaga baci na sve zaposlene, glavni razlog toga je selektivno zaposljavanje i protekcija koju pojedini uzivaju. A vidite takve ne zanima plata niti ce vas leciti takvi pa vi vidite...

EFIKASNOST

pre 10 godina

...
У Србији се мора донети закон којим се ЗАБРАЊУЈЕ да било који државни чиновник има два или више радних места и прима више од ЈЕДНЕ плате, али која зато мора бити већа од садашње.
Нпр: Председници државе и скупштине, Премијер, судије уставног суда,... - да примају 7 просечних плата (сада је око 400 евра); министри - 6 просечних ; директори великих фирми - 5, плус бонуси ако фирма успешно послује ;... Минимална плата би морала бити 25.000 динара.

Убрзо би се свима који раде ПОВЕЋАЛЕ плате , а смањиле би се зараде нерадницима, муваторима и синдикалним руководиоцима..