Natasa
pre 10 godina
SNS je svojim delima zasluzila poverenje koje su joj gradjani pruzili, tako da je i mesto premijera opravdano. Naravno izborima, posteno, jasno, transparentno...
Sreda, 18.12.2013.
07:44
Lider URS Mlađan Dinkić smatra da će SNS uskoro raspisati i parlamentarne izbore, jer nije prirodno da stranka koja ima najveću podršku građana nema premijera.
Izvor: RTS
pre 10 godina
SNS je svojim delima zasluzila poverenje koje su joj gradjani pruzili, tako da je i mesto premijera opravdano. Naravno izborima, posteno, jasno, transparentno...
pre 10 godina
Najvece stranka i najbolja stranka trenutno u drzavi koja ima najvise poverenja gradjana treba imati i premijera !
pre 10 godina
Po rezultatima od nedelje nema vise nikakve dileme da ce naprednjaci insistirati da oni budu stozeri svake vlade jer to gradjani svojom podrskom od njih i zahtevaju
pre 10 godina
logicno je da vodeca vlast ima premijera iz svojih redova i tako ce se desiti na prolece narod daje veliku podrsku najboljima
pre 10 godina
Neka Ivica polako počne da pakuje kofere dosta mu je bilo.
pre 10 godina
Rad SNS daje rezultate, za premijera treba postaviti osobu poput Vucica. Veca popularnost tek sledi u narednoj godinu na osonovu uspeha za poctak pregovora sa EU.
pre 10 godina
Rad SNS daje rezultate, za premijera treba postaviti osobu poput Vucica. Veca popularnost tek sledi u narednoj godinu na osonovu uspeha za poctak pregovora sa EU.
pre 10 godina
Mlađo, sa tobom je bilo sve gore i gore, ćuti i pusti druge da se pokažu! Ako rade drugačije od tebe imaju velike šanse za uspeh.
pre 10 godina
Jeste ali je i prirodno da Vucic sam odluci da li je to i korisno u ovom trenutku za Srbiju.
pre 10 godina
Srbija je i pored ogromnih izdavanja za podsticaje takozvanim stranim investitorima, povećala stopu nezapošljenosti, dok se u isto vreme poljoprivredi pomagalo samo u priči, te smatram da su Dinkićeve kritike budžeta za 2014 godinu i rada ministra Radulovića bez osnova.
pre 10 godina
Opet bi trebalo pročitati kako piše u zakonu, te mislim da se Vučić ne bi složio sa nekim i da bi ipak sačekao redovne republičke izbore.
pre 10 godina
Mesto premijera nije sporno, medjutim cini mi se da u urs-u ima i te kako spornih stvari.
pre 10 godina
Jeste prirodno da SNS kao barem trostruko jača od bilo koje druge političke partija ima Premijera. Prirodno je i da građani kazne Dinkića za loše vođenu ekonomsku politiku u periodu od 12 godina, brojne afere, uništenje domaćeg bankarskog sistema i da dotični i njegova stranka ne pređu cenzus. Vidljiv je jak sukob na relaciju SPS i URS i teško je verovati da bi ove dve stranke posle sledećih izbora mogle zajedno.
pre 10 godina
Šlihtaro, Dinkiću! Pravu stvar si rekao samo što nisi iskren, jer to ne želiš.
pre 10 godina
Hoćemo izbore i Vučića za premijera to je jedino realno.
pre 10 godina
Mlado ti posle sledećih izbora možeš slobodno u penziju.
pre 10 godina
Ovaj Dinkić je dosadan kao stenica. Kao nekakva starleta koja se pući 24 sata dnevno za žutu štampu ne bi li ostala u centru pažnje.... Kao da ne znamo da će i premijer biti iz SNS-a, to je jesno kao dan.
pre 10 godina
Lako je sad kritikovati. I Dinkic jeje bio ministar pa eto na rezultata, zaduzenja i kredita.
pre 10 godina
Cim sam videla Dinkicevu sliku pomislila sam da deli besplatne akcije kao novogodisnji poklon.
pre 10 godina
Jeste to prilika da Vucic dobije zvanicnu potvrdu a ujedno da Dacic malo spusti loptu. Mnogo se uzdigao i samo je pitanje momenta kada ce se taj odnos snaga promeniti.
pre 10 godina
@(fazon, 18. decembar 2013 14:40)
Dinkic je doveo mnogo investitora u Srbiju. Hiljade ljudi radi zahvaljujuci njegom zalaganju! Zapitaj se kakva bi situacija bila da nije Fijata i manjih fabrika koje rade za Fijat. Takav covek i treba da prica! Problem su ovi sto ne slusaju!
pre 10 godina
Prirodno jeste da SNS ima premijera, ali je prirodno da Mlađa bude ispod cenzusa.
pre 10 godina
Dinkić priča ono što sada svi znju da Vučić mora biti premijer.
pre 10 godina
Srbiji treba sposoban i vredan premijer kakav je Vučić.Dosta nam je više premijera kojem neko drugi radi njegov posao.
pre 10 godina
Bravo za Mladjana, prvi politicar a da nije iz SNS-a koji je istini pogledao u oci i rekao da Aleksandar Vucic apsolutno zasluzuje da bude premijer.
pre 10 godina
U SNS-u nisu bitna mesta funkcionera nego su bitni rezultati.
pre 10 godina
Niko u Srbiji nebi mogao da bude bolji premijer od Vučića.
pre 10 godina
O tome ce SNS i da odluci, a ne Mladjan Dinkic ...
pre 10 godina
Bravo za izjavu. Kao i većina građana, Mlađan Dinkić prepoznaje da SNS treba da ima premijera. Premijera koji raditi za dobrobit građana Srbije i za samu zemlju.
pre 10 godina
Mladja se gura, gura, pa kad prodje zaboravi na sve oko sebe, a članstvo to pamti. A ako računa na to da Vučić nema kadar, o čemu se puno priča, grdno se vara. SNS ima najbolji kadar, jer bi svi sada da predju tamo.
pre 10 godina
Konačno da i Mladjan Dinkić nešto pametno kaže. Ipak, plaši se da URS neće preći cenzus, zbog toga i daje podršku SNS kao najjačoj stranci u Srbiji.
pre 10 godina
Mlađane Dinkiću, mani se ti politike, ta rabota ti nije jača strana. Piši pesme, više ćeš imati vajde od toga. Pusti ljude koji znaju to bolje od tebe. Lepo si ti sve to rekao, tačno je da Vučić treba da bude premijer, a ti sa tvojim procentom glasova teško da možeš vozač da mu budeš.
pre 10 godina
Vucic za premijera
pre 10 godina
A ko li je napravio taj dug.A da vi zajedno sa DS-om.A sto se tice premijera,za divno cudo slazem se sa vama.
pre 10 godina
@ Slavisa NS, 18. decembar 2013 13:53
hahaha sto radi skriota z aglasanje :)
Provaljeni ste BOT-ovi. Dzaba vam sve. Samo vidim na svaki peti post se nakucali za minut po 50 minusa... Crkava skripta ili sta?
pre 10 godina
I prirodno pošto je ubedljivo najača politička partija u zemlji ali i zasluženo pošto je gospodin Vučić odličan državnik koji može uraditi kao premijer mnogo toga za Srbiju.
pre 10 godina
@(Mahidevran, 18. decembar 2013 12:29) Dve ipo milijarde duga koji ste napravili Vi u saradnji sa DS!!!!!!!!
Kad je dinkic bio ministar finansija a da je bio u koaliciji sa DS? Sta ti lupetas?
pre 10 godina
Pa kakvu podrsku imaju realno je i da sami formiraju vladu i da imaju premijera
pre 10 godina
Slazem se sa Dinkicem da SNS zasluzuje da ima premijera i da to bude Vucic.Ali Dinkic izgleda misli da ce dobiti foteljicu,ali to malo teze.
pre 10 godina
Dosadašnji koraci i rezultati su pokazali da nas naprednjaci vode dobrim putem napretka. Lepo je to što Dinkić podržava naprednjake i put kojim oni vode Srbiju. Što više ljudi to prepozna i podrži pre će nam svima biti bolje. Sumnjičava sam samo prema Dinkiću i njegovom interesu.
pre 10 godina
Blize se izbori, pa mi ovakve Dinkiceve izjave lice na dodvoravanje Vucicu.
pre 10 godina
u pravu si,a isto je tako prirodno da urs ne predje cenzus.
pre 10 godina
Da se razumemo,Vi koji vidimo ovde bas branite Dinkica.Zasto gospodin Dinkic nije radio dok je bio na Krsticevom mestu,pa taj dug silni koji imamo je napravljen dok je on bio ministar.Krstic radi i odlicne rezultate daje i bice nam bolje 2015 kako je rekao.A gospodine Dinkicu svako moze da prica,treba nesto i uraditi.Sve cestitke SNS-u na dosadasnjem radu.
pre 10 godina
ma ovome je prirodno to da se on uvek uvlaci najjacima!
pre 10 godina
@ (TantumVerde, 18. decembar 2013 12:06) Ali nije prirodno da Dinkic vise prica o bilo cemu, jer je njegov rezultat na Vozdovcu bio 1%. Dakle, nema legitimiteta - nema price.
URS nije ni ucestvovao na izborima na Vozdovcu, nego je podrzao Gradjansku inicijativu. Dobio je u Kostolcu 10% a u Odzacima u koaliciji sa SNS skoro 50%. Mani nas vise tih SPS laznjak fazona. SPS je skroz pukao. Napusta ih i PUPS i Palma.
pre 10 godina
Kad stranka sa totalno razlicitim programom prizna uspeh SNS onda je to vise nego uspeh.Do sada su politicki neistomisljenici na svaki uspeh prosipali sijaset lazi kako bi ga umanjili.SNS je stranka koja uziva poverenje gradjan Srbije,a to je najveci uspeh strnake.Takva stanka treba da sprovodi reforme jer samo ona ima apsolutnu vecinu.
pre 10 godina
Mladja se pridružio Vučiću, ali nema tu mnogo radosti za njega. Vučić će ga prihvatiti ukooliko predje cenzus, a tu ne znam koliko su mu šanse.
pre 10 godina
Vucic je svojim radom i zalaganjem vise od ostalih zasluzio da bude premijer.Slazem sa izjavom gospodina Dinkica. Smatram da je neophodno raspisivanje izbora.
pre 10 godina
Konacno da i Dinkic kaze nesto pametno....
pre 10 godina
Samo Dačić misli suprotno ali posle izbora shvatiće i on to.
pre 10 godina
Dinkuc vidi Vucica kao premijera,sto zaista jeste prirodno ali vidim da racuna na neku ministarsku fotelju izgleda.
pre 10 godina
Objasnite to Ivici Dacicu. On jos uvek misli drugacije.
pre 10 godina
To da Vucic kao predsednik najvece stranke koja je tri puta veca od drugoplasirane i politicar sa najvecom podrskom gradjana treba da bude premijer i vrapci na grani znaju. Samo isto tako znaju da Dinkic ne sme da bude ni u kojoj vladi makar sledecih 12 godina, koliko je neophodno da se negova stetocinstva saniraju.
pre 10 godina
Ako je neko svojim radom i zalaganjem vise od ostalih zasluzio da bude premijer onda je to svakako Vucic.
pre 10 godina
Народ шаље јасну поруку какав став тренутно заузима према политичким странкама у Србији, којој највише верује и кога жели на челу државе. Политичке странке које су увек биле нужни сателити, припремају терен за наставак старе традиције да се без њих не може. Верујем да су овај пут погрешиле у рачуници.
pre 10 godina
@ Mirjana, 18. decembar 2013 09:12
Devojko raspitaj se malo pre nego sto lupis.
URS-ovi rezultati na izborima su odlicni. U Kostolcu 10% a u Odzacima u koaliciji sa SNS skoro 50%. Dinkic je u Odzake doveo investitora (Magna) sa 1500 radnih mesta. To Odzacani znaju i glasali su za njega. Zato ga je SNS primio u koaliciju. U Beogradu URS nije ni izasao na izbore nego je podrzao Beogradsku inicijativu.
pre 10 godina
Dinkić kao da se malo ulaguje Vučiću...
pre 10 godina
Sasvim prirodno!
pre 10 godina
Dinkic pevusi onu''sve cu da ti dam, sve cu da ti dam, samo da zaigram'' u tom kolu!!
pre 10 godina
Činjenica je da je SNS na vlasti i da Srbija zaslužuje novog premijera.
pre 10 godina
Evo i jedne tacne izjave gospodina Dinkica. Docekasmo i to. Naravno da je normalno da SNS ima premijera,jer je stranka koja uziva najvece poverenje gradjana.
pre 10 godina
Logično je da stranka koja ubedljivo ima najveću podršku imenuje i svog premijera.
pre 10 godina
@da se Vlasi ne dosete
Ima on spremnu kalkulaciju za sve situacije, samo ceka da se pita za nesto
pre 10 godina
Iznenađujuće da Dinkić malo normalnije priča i da ne izmišlja puno. Verovatno je svestan svoje pozicije što je pohvalno za njega u odnosu na DS koji ne može da se pomiri sa svojom sudbinom
pre 10 godina
Kao što je dugo vremena bio u vlasti, Dinkić će dugo vremena biti u opoziciji, dok će mu Vučić biti premijer.
pre 10 godina
Biracko telo na svakim izborima,u svakoj opstini u Srbiji jasno pokazuje zelju da SNS preuzme vecu odgovornost u vladi i da Vucic bude premijer koji je svojim radom to zasluzio.
pre 10 godina
Dinkicu, nece te slatke reci spasiti ako si kriv za nesto. A kriv si izgleda za mnogo toga, a po svemu sudeci i dokaza je sve vise.
pre 10 godina
Tacno, treba da ima i imace. Nego, kada ove reci dolaze od Dinkica, ocigledno je da to govori jer ocekuje da ce imati koristi kada SNS bude dominirao na izborima, vise nego sto to govori jer je prirodno!
pre 10 godina
Pravo zbori, samo jos neko da se zainteresuje za to sta on ima da kaze..
pre 10 godina
Moram priznati,da se ovog puta slazem sa izjavom gospodina Dinkica. Neprihvatljivo je da jedna stanka,koja ima toliku podrsku naroda,nema premijera. Ivica Dacic,sadanji premijer,ni po jednom osnovu ne zasluzuje da bude na toj funkciji. Zato smatram da je neophodno raspisivanje vanrednih parlamentarnih izbora. I da konacno Aleksandar Vucic bude na mestu premijera Srbije.
pre 10 godina
Verujem u obecanje Lazara Krstica,jer je zasukao rukave i uvodi red,za razliku od vas,Dinkicu,koji ste u Srbiji stvorili ekonomski kolaps.
pre 10 godina
Samo je Dacicu normalno da on sam bude premijer.
pre 10 godina
@adam
na sve pristaje, i sve ce rec samo da ga niko ne otera
pre 10 godina
Mislim da nista ne moze da zaustavi ocajne rezultate koje URS ostvaruje i promena bi morala da krene od vrha. Gospodin Dinkic nikome nije pozeljan politicki partner i svoj kredit je davno potrosio.
pre 10 godina
Jedna od retkih izjava Dinkića sa kojom bi se složila. Ali meni je jako smešno da čujem od nekog za kog sam sigurna da ne razmišlja na takav način. Sve mi više deluje da pokušava da se udodvori ponovo Vučiću. Ipak će se sve završiti samo na pokušaju Dinkića.
pre 10 godina
Mlađa priča o izborima kao "brine" o naprednjacima,a sam priželjkuje ih kako bi mogao nekom kalkulacijom ponovo vrati u vladu.
pre 10 godina
Ali nije prirodno da Dinkic vise prica o bilo cemu, jer je njegov rezultat na Vozdovcu bio 1%. Dakle, nema legitimiteta - nema price.
pre 10 godina
Dinkic postoji jer ga neko krdo glasa, isto i Vucica, Daceka, Djilasa, Cedu, sve njih neko krdo glasa, da ne kazem, ti narode stocni fonde.
pre 10 godina
Dve ipo milijarde duga koji ste napravili Vi u saradnji sa DS!!!!!!!!
pre 10 godina
Konacno i Dinkic da kaze nesto sto je realno i logicno.
pre 10 godina
Logično je da Vučić bude premijer, uzimajući u vidu ogromnu podršku koju ima od strane građana. Međutim, Vučiću titula ne znači ništa. Dokle god ima mogućnost da uvodi promene, koje su neophodne za napredak i bolji život svih nas, i niko ga ne sprečava u tome, ne verujem da će izbori biti prioritet.
pre 10 godina
Izbori u Vozdovcu su prvi pravi primer poverenja gradjana u SNS. Ako priblizno bude i na parlamentarnim izborima, suvisno je pricati da SPS ima premijersko mesto.
pre 10 godina
I corava koka nekad zrno nadje.
pre 10 godina
Narod uvidja ko vodi racuna o njegovim interesima, za razliku od prosle vlasti kojoj su licni interesi bili prioritet. Vucic je svojim radom, trudom i iskrenoscu pokazao koliko mu je stalo da od Srbije napravi normalnu drzavu i da je kao takvu uvede u Evrpsku uniju i zato sa podrskom od 45% birackog tela je realno da bude premijer, iako mi ova izjava Dinkica deluje kao slihtanje!
pre 10 godina
Izbori trebaju, jer dosta je kicenjem tudjim perjem, dosta oni koji nisu spremni bili da se odreknu ni jedne od dve funkcije prilikom rekonstrukcije Vlade da se iza istih kriju, a drugi odradjuju najteze poslove, vrlo odgovorno. Izborima SNS ce imati apsolutnu Vlast, imace premijera i bice i Srbiji bolje jer odgovornosti im NEnedostaje
pre 10 godina
a da tebi ne treba nesto sada pa se ovako pojavljujes po medijima? ne bi bio prvi put! nemoj molim te da se vracas,a pricaj po novinama sta hoces!
pre 10 godina
SNS ima najvecu podrsku gradjana i dostigla je rejting,da moze sama da formira vlast!
pre 10 godina
Na tome Vučić ne insistira. Prirodno je da reforme više krenu. Niko nikom ne smeta da pokaže koliko vredi.
pre 10 godina
Dinkicu, taj Cuckovic koga si smenio zbog nesposobnosti ti je Predsednik opstine Obrenovac i jednako neuspesno vodi opstinu kao i gradski odbor. Kad ce on kao takav biti smenjen sa mesta Predsednika opstine ?
pre 10 godina
Najprirodnije je da SNS ima potpunu odgovornost za ono sto SADA uradi, s tim da im niko nije u mogucnosti da podmece klipove pod tockove.
pre 10 godina
Evo ga odgovor Dacicu na sve provokacije upucene na racun Dinkica. Kad bi bar prestali da se prepucavaju i poceli nesto da rade.
pre 10 godina
Da l' me oci varaju il' je ovo rekao Dinkic?
pre 10 godina
Slazem se da je logicno da Vucic ovaj put bude premijer , zbog apsolutne vecine, ali mi nije jasno kako se sve ove godine odrzavao Dacic?
pre 10 godina
Naravno da je logično da stranka sa najvećom podrškom građana ima premijera. Ali to u ovom trenutku nije prioritet, zbog svih započetih reformi koje bi izborima bile privremeno zaustavljene. Vučić je svestan toga i zbog toga ne želi da raspiše izbore ukoliko to nije neophodno i time pokazuje da ne misli na svoju korist, već na dobro svih nas.
pre 10 godina
Da, svi znamo da je normalno da SNS ima premijera, ali nije normalno da Dinkic, Ceda, Dacic i ostali pokusavaju da dobiju mesto u vladi na ovakav nacin. Nije potrebno da se ulagujete Vucicu vec da mu dokazete da ste spremni i sposobni da nesto dobro uradite za ovu zemlju.
pre 10 godina
Najnormalnija stvar da stranka koja uziva najvecu podrsku gradjana ima funkciju premijera,a ne prilepak Dacic.
pre 10 godina
Joj Dinkicu vire ti cipele, to sto kazes je realno ali ako se nadas da ces opet biti u Vladi grdno se varas!
pre 10 godina
Prirodno je da URS ne predje cenzus Dinkicu.
pre 10 godina
Rezultati na svim izborima u opstinama u poslednje vreme su dokaz konstantnog rasta rejtinga i poverenja gradjana, tako da je logicno da najodgovorniji u radu i koji najvise doprinose boljitku Srbije imaju i premijera Vlade, koji zaista najvise i najteze poslove obavlja sa funkcije koje ima i trudi se i sada da narod shvati da nije vazno-koju funkciju obavlja, vec kako je obavlja. Mi shvatamo dobru nameru Vucicevu i rad u interesu Srbije i svih nas, zato sam za izbore i Vucica za premijera
pre 10 godina
Narod je svoju volju pokazao u nedelju na izborima i zato je sasvim prirodno i normalno da Vučić zaslužuje mesto predsednika vlade. On ima podršku više od polovine građana Srbije i sasvim je u redu da ostvari volju većine građana kao njihov premijer. Uostalom, Vučićevu političku borbu podržavaju i oni koji nisu glasači SNS-a, što ne znači da će to i ostati. Vrlo je moguće i nadasve očekivano da se velika većina glasača DS, ali i drugih partija a ponajviše onih koji nisu do sada izlazili na izbore da ostvare svoje pravo i dužnost prema državi, sada počnu vatreno da podržavaju SNS i prvog čoveka te stranke. Posle velikih uspeha u borbi protiv korupcije i određivanja datuma za pregovore za pristup Srbije u EU, nije teško zaključiti da će velika većina građana naprosto samo zbog njega izaći na izbore. Izgleda da je i Vučić toga svestan. Verujem da će ta njegova svesnost i oset za pravičnost svakako biti prelomni pri njegovom odlučivanju o održavanju vanrednih parlamentarnih izbora.
pre 10 godina
Naravno da je prirodno da stranka sa najvecom podrskom ima premijera. Tako je trebalo da bude svaki put, ako se vec postuje volja gradjana.
pre 10 godina
Cus ti ovoga gospodina danas, a koja prica bese do juce?
pre 10 godina
Eto ti ga sad. Kad god se Dinkic ili ovi iz njegove stranke zalazu za nekoga,znaci da je korist na vidiku.
pre 10 godina
Pa u pravu čovek!!!
pre 10 godina
Dinkić očekuje izbore. I normalno je da sve velike stranke koje iz dana u dan jačaju. Ali za Dinkića ja vidim da on samo gubi rejting. Izgleda mi čak da će mu i cenzus predstavljati problem.
pre 10 godina
Slažem se sa Dinkićem da je prirodno da SNS ima prremijera, ali sudeći prema rezultatima sa najnovijih izbora na Voždovcu, u Odzacima i Kostolcu sasvim je jasno da Dinkić neće dobiti toliko glasova koji bi mogli da ga "vrate u politiku". Dinkić je zapravo, fenomenalan. Njegova upornost je već postala smešna. Mada bez obzira na to on nikako nije zanemarljiv igrač, pametan je i veoma snalažljiv u svakoj varijanti. Jedno je sasvimm sigurno: ukoliko Dinkić zaista najavljuje svoj "povratak" on će učiti i više nego što je u njegovoj moći da se domogne vlasti. Biće spreman na sve i pristajaće na sve.
pre 10 godina
Ti bi to i hteo, ne bi le se opet uvukao u neku vladu.
(Pedu, 18. decembar 2013 09:46)
Sindrom "Pere pisara"! Da se na vreme prijavim i stanem u red potencijalnih partnera! Za malo pretekao PUPS-ovce!
pre 10 godina
Slazem se u potpunosti sa gospodinom Dinkicem. Na prolece ce biti izbori pa ce se to i ostvariti.
pre 10 godina
Vucic se zaista prethodne godine zalagao da sto efikasnije postigne rezultate i Srbiju uvede u EU, da privuce investicije, da borba protiv korupcije ima rezultata..sve su to vazne stvari i radio ih je odgovorno i ako nije bio premijer, prosto sve to ucinjeno govori o njegovoj odgovornosti i verujem da svi se mogu sloziti da je zasluzio mesto premijera, da bi nastavio jednako dobro da radi, a SNS bi sigurno izborom osvojio apsolutnu vlast i bez kocenja drugih uspesno vodio Srbiju dobrim smerom , kako su i krenuli.
pre 10 godina
Retko pametna konstatacija Dinkica, a to da Vucic treba da bude premijer! A i jasno je to da Vucic zemlju vodi napred!
pre 10 godina
Jedina prirodna stvar je da Mladja više ne bude ni u jednoj vlasti,sve ostalno je normalno.Obzirom da SNS kao najveća politička opcija u Srbiji ima apsolutnu većinu da uništi stranke koje su ugnjetavale Srbiju zadnje dve decenije.
pre 10 godina
Mlađo sada sve zna! Prosto je neverovatno kako svi oni daleko vide i sve znaju tek kada slete sa vlasti! Do pre dva meseca pričao drugu priču a sada kada je dobio pedalu progledao preko noći! Samo čekam da posle izbora i SPS bude mimo vlasti pa ćemo tek tada da se naslušamo kritika na račun ove Vlade iako ih vodi njihov premijer! Biće glavni pljuvači svega i svačega (kao što su pljuvali po vladi demokrata u kojoj su isto tako učestvovali i odlučivali) ali se nadam da će saopštenja davati iz zatvora gde je mnogima i mesto na čelu sa premijerom!
pre 10 godina
Uz pomoc Vucica Srbija ide uzlaznom putanjom,ovaj covek je za kratko vreme dosta uradio za Srbiju svidelo se to nekom ili ne,nadam se da ce da ce imati snage i volje da nastavi da se bori sa svim problemima koji su zadesili nasu zemlju i totalno je nebitno da li ce to raditi sa premijerske pozicije ili ne, mada kako stoje stvari realno je da nakon izbora on bude premijer.
pre 10 godina
Nije bilo prirodno ni to kada je on bio na vlasti koji je jedva prelazio cenzus uvek da vodi brigu o nasim parama, pa je ipak vodio. Takve stestandarde postavili i nema nam boljitka dok vas sve ne najurimo. Sada je smesno da on nekom deli savete. Ali kod nas vlada neko ustaljeno pravilo da tek posto sidje sa vlasti tek tada mu dodje naknadna pamet.
pre 10 godina
Shvatio Mladja da od Miroslava Čučkovića koji mu je odne u Beogradu jedva jedan procenat nema ništa,pa sada misli da se slatkorečivošću vrati u Vladu na svaki način.A takav kadar koji ima urs je dokazao jedino da ume da uništi grad u kojem imaju mogućnost da vladaju kao što je Obrenovac u kome je taj isti Miroslav Čučković primer propale politike koju propagira Dinkić.
pre 10 godina
Svako ko je bar malo realan mora priznati da trenutno najveća i najjača partija moraju da imaju mnogo veći uticaj na vođenje države. Nekako je logičan sled da premijer države bude iz redova naprednjaka. Svakako bi reforme išle mnogo brže. Ma ja sam tako prijatno iznenadjen politikom koju vodi Vučić. Priznajem da sam bio skeptik,ali sada je već sve drugačije. Pokazao je da je jedan ozbiljan političar na koga Srbija može da računa.
pre 10 godina
Prirodno jeste i na novim izborima dobice i premijersko i mnoga druga mesta koja trenutno nisu njihova, ali se samo nadam da tebe necu videti u toj novoj vladi sa SNS-om na celu.
pre 10 godina
Daleko je Dinkić od “lidera”! Pre bi se moglo reći – predsednik GG promenjivog imena! A izjava je u skladu sa onom “ajd’ kaži, biće ti lakše!” Skori izbori (nadamo se) će stvari dovesti u legalne okvire!
pre 10 godina
da li mi se cini da se dinkic nada izborima i da je vec poceo da se dodvorava vucicu!? samo ne znam koliko ce mu to pomoci... a sto se tice premijera, pa to se slazem sa njim!
pre 10 godina
Bliže se izbori, pa moraš na sve načine da se približiš Vučiću. Logično je da premijer jedne države bude neko iz najveće stranke, one koja ima najveću podršku birača. Ništa nam novo ti nisi rekao, to znamo i bez tebe.
pre 10 godina
Vučić ima podršku svojih glasača i normalno je da ljudi podržavaju svog lidera i da zele da bude premijer, ali ono sto dugo nije vidjeno na nasoj politickoj sceni je da Vucica podržavaju i građani koji nisu birači SNS-a i kojima je realno da Vucic bude premijer i zato mi nije cudna ova konstatacija Dinkica!
pre 10 godina
Prirodno je za SNS i da ima i da nema premijera, jer nema većinu, pa kako koalicija odluči. Ankete i opštinski izbori o tome ne odlučuju. U politici i pravu ne postoji prirodno i neprirodno nego samo legitimno i legalno. Premijera bira parlament i tu on crpi svoj legitimitet i legalitet. Dinkić očigledno ne zna da premijeri Grčke i Italije nisu stranačke ličnosti. A da li je prirodno da Đilas ne bude gradonačelnik Beograda, iako je DS imala najviše glasova? I jeste prirodno i nije prirodno. A da li je prirodno da Nebojša Čović, kao nestranačka ličnost, bude glavni u privremenom organu? I jeste i nije, sve zavisi od "vlasnika" pogleda na svet ("Stvari maju onakav izgled kakav im dadne naša duša" - J. Dučić). Ali je legitimno i legalno, jer je izabran.
pre 10 godina
Kakav licemeran način da se podvuče Aleksandru Vučiću,na svaki način će pokušati da se vrati u vlast,jedino ne znam kako će sada stranku nazvati G17,urs,šta li je sledeće?
pre 10 godina
Vidi ga Mladja poceo da razmislja!! mora da ce mu trebati neka usluga od Vucica
pre 10 godina
Postavljati Cuckovica na mesto potpredsednika za GO Beograd jer je…izgubio izbore na Vozdovcu?! Bas logicno…
Sto se tice premijera iz redova SNS-a, eto…dogodi se i to cudi – Dinkic rece nesto smisleno.
pre 10 godina
Mozda Mladja misli da bude ministar u novoj vladi? Sve zavisi od Vucica i trenutne situacije, a rivalitet Dacica i Dinkica ne sme da utice na reforme.
pre 10 godina
Ti bi to i hteo, ne bi le se opet uvukao u neku vladu.
pre 10 godina
Hahaha, ulaguje se Mlađa da ga opet prime u vladu, samo što ovaj neće moći jer je naprednjaci sami formiraju.
pre 10 godina
Prirodno bi bilo da ti više nikad ne uđeš u vladu, osim ako građanima ovoga puta ne obećaš 2.000 evra od akcija.
pre 10 godina
Nešto se pokreće, neka nova snaga i energija u Srbiji! To nam je odavno trebalo! Potpuno drugačiji pristup svemu i sve više verujem Vučiću. Nekako ne mogu da se otmem utisku da je Srbija odavno čekala ovakvog čoveka!!!!
pre 10 godina
dinkic je cudo od coveka! izgleda da se i on nada izborima pa da se mozda bilo kako uglavi u novu vladu. a dacic mu je bas tsao na zulj! mada mislim da se dzabe nada, nema od toga nista. a kao drugo slazem se da covek sa 10% popularnosti ne moze vise da vodi vladu i da je vreme da vucic i zvanicno preuzme tu funkciju!
pre 10 godina
Dinkela ponovo radi boioskop a !
pre 10 godina
E pored Cedine izjave juce,samo si ti trebao da se oglasis posle neuspelih opstinskih rezultata,tako da sve u svemu ne trebas ti Vucicu,mozda on tebi ali sigurno NE narodu!
pre 10 godina
prirodno bi bilo da mi vas sve najurimo iz srbije ! i urs i sns i sps i . . . sve kompletno . na glavu ste nam se popeli vise sa tom uvlakackom politikom .
pre 10 godina
Ko o cemu, baba o ustipcima.
Radulovic, pa Radulovic. Ukinuo vam je agenciju za punjenje stranackig budzeta i sad bi ga streljali. Gde su Te investicije iz UAE? Koliko vidim samo krediti i to sa mnogo vecom kamatom od obecane.
pre 10 godina
Sa Dačićem na premijerskom mestu izigrava se volja naroda. Po kojoj logici je on premijer, kada ljudi ne podržavaju njegovu politiku? To se pokazalo na izborima. Prema tome, raspisati repulicke izbore i odmeriti snage, pa jednom skloniti Dačića, Dinkića i njima slične sa funkcija koje zauzimaju nezasluženo, mimo volje birača.
pre 10 godina
Gospodin Dinkić ne prašta, makar i sa Đavolom samo da ode Dačić, mislim da bi trebao da zaviri u Vučićev notes za odstrel.
pre 10 godina
а ко ће да буде премијер, ако неће неко из СНС-а, странка је толико ојачала да може да бира кога ће не само на функцију премијера поставити, него ће и целу владу сами саставити.
pre 10 godina
Prirodno je da ti sjases sa vlasti. I da ne komentarises mnogo jer si nas unazadio 10 godina. I da ne ukidas ti emisije na jednoj televiziji. Mislim, prirodno je da vratis vide te pare sa Kipra, pa nije ih valjda maca pojela?
pre 10 godina
Ovaj covek je neprevazidjen. Sad ce da pocne da se slihta SNS-u, jer je vide koliko je jaka stranka i da pokusa da se opet umuva u vladu.
pre 10 godina
Bilo bi prirodno i da ti više nikada ne budeš na vlasti...
pre 10 godina
Na mesto predsednika Gradskog odbora ce "postaviti". Da li u URS-u postoje i neki izbori?
pre 10 godina
Pogotovo nije prirodno da stranka sa jedva pređenim cenzusom na svim izborima do sada, drži glavne finansijske institucije,kontroliše tokove kapitala i odlučuje o glavnim monetarnim pitanjima. I tako deset godina unazad.
pre 10 godina
Mudro zboriš dečače, za promenu.
pre 10 godina
Taj Etihad sto ga hvalite na sva usta, da znaju i ljudi 1 DINAR do sad nije ulozio u JAT!!! 1 DINAR!!! Nesto tu opasno smrdi Mladjane Dinkicu!
pre 10 godina
Dinkic. Dokle?
pre 10 godina
Izbori jedino odgovaraju SNS jer bi ta stranka osvojila mnogo vise mandata nego na predhodnim.
pre 10 godina
Šlihtas se?
pre 10 godina
Molim vas, nemojte da objavljujete sve sto izjavi doticni gospodin. Nije vredan prostora i vremena. Prosto iritira veci deo ove zemlje.
pre 10 godina
"Srbija neće živeti bolje 2015. godine, kao što je najavio ministar finansija Lazar Krstić, ako Srbija sledeće godine ne vrati dve i po milijarde duga od kredita", tvrdi Dinkić.
Srbija sa ovakvom vladom koja vuče ovakve poteze ne da neće živeti bolje 2015 nego neće ni 2025!
Opterećenja privrede nisu smanjena! Privreda je poklekla i više ne može da izdrži ovakvu državu, hipertrofisanu administraciju, bahato rasipanje državnih funkcionera, sumanute projekte pravljene da bi se neko slikao pred izbore...
Proizvodnja je skoro ugašena, mala i srednja preduzeća su pogašena ili su pred gašenjem, armija nezaposlenih raste, ljudi ne mogu da započnu biznis jer ih opterećenja sprečavaju u tome.
Iskreno, opterćenja privrede nisu dodatno povećavana i to je jedina pozitivna stvar u celoj priči. Ipak povećana su opterećenja gradjanima kroz poreze na imovinu, PDV, cene, takse...
Posledice su vidljive kroz pad prometa. Ljudi štede i na hrani!
Slažem se sa Dinkićem u jednom, neće biti bolje još dugo. Deca to uviđaju i zato se iseljavaju.
Ipak kao upozorenje "ekspertima" poput Krstića, oprugu možete sabijati i sabijati, ali efekat toga je na kraju da opruga puca ili vam eksplodira u lice. Ne znam šta će se dogoditi ali jedno od ta dva hoće sigurno. Istorija je pokazala da se uglavnom dogadja ovo drugo!
pre 10 godina
Nije bilo prirodno ni to da ti koji si jedva prelazio cenzus uvek vodiš brigu o našim parama, pa si ipak vodio. Takve ste "standarde" postavili i nema nam boljitka dok vas sve ne najurimo.
pre 10 godina
Ovaj covek je neprevazidjen. Sad ce da pocne da se slihta SNS-u, jer je vide koliko je jaka stranka i da pokusa da se opet umuva u vladu.
pre 10 godina
Svako ko je bar malo realan mora priznati da trenutno najveća i najjača partija moraju da imaju mnogo veći uticaj na vođenje države. Nekako je logičan sled da premijer države bude iz redova naprednjaka. Svakako bi reforme išle mnogo brže. Ma ja sam tako prijatno iznenadjen politikom koju vodi Vučić. Priznajem da sam bio skeptik,ali sada je već sve drugačije. Pokazao je da je jedan ozbiljan političar na koga Srbija može da računa.
pre 10 godina
Izbori jedino odgovaraju SNS jer bi ta stranka osvojila mnogo vise mandata nego na predhodnim.
pre 10 godina
Mozda Mladja misli da bude ministar u novoj vladi? Sve zavisi od Vucica i trenutne situacije, a rivalitet Dacica i Dinkica ne sme da utice na reforme.
pre 10 godina
Ako je neko svojim radom i zalaganjem vise od ostalih zasluzio da bude premijer onda je to svakako Vucic.
pre 10 godina
а ко ће да буде премијер, ако неће неко из СНС-а, странка је толико ојачала да може да бира кога ће не само на функцију премијера поставити, него ће и целу владу сами саставити.
pre 10 godina
Moram priznati,da se ovog puta slazem sa izjavom gospodina Dinkica. Neprihvatljivo je da jedna stanka,koja ima toliku podrsku naroda,nema premijera. Ivica Dacic,sadanji premijer,ni po jednom osnovu ne zasluzuje da bude na toj funkciji. Zato smatram da je neophodno raspisivanje vanrednih parlamentarnih izbora. I da konacno Aleksandar Vucic bude na mestu premijera Srbije.
pre 10 godina
SNS ima najvecu podrsku gradjana i dostigla je rejting,da moze sama da formira vlast!
pre 10 godina
Biracko telo na svakim izborima,u svakoj opstini u Srbiji jasno pokazuje zelju da SNS preuzme vecu odgovornost u vladi i da Vucic bude premijer koji je svojim radom to zasluzio.
pre 10 godina
Vučić ima podršku svojih glasača i normalno je da ljudi podržavaju svog lidera i da zele da bude premijer, ali ono sto dugo nije vidjeno na nasoj politickoj sceni je da Vucica podržavaju i građani koji nisu birači SNS-a i kojima je realno da Vucic bude premijer i zato mi nije cudna ova konstatacija Dinkica!
pre 10 godina
Logično je da stranka koja ubedljivo ima najveću podršku imenuje i svog premijera.
pre 10 godina
Bliže se izbori, pa moraš na sve načine da se približiš Vučiću. Logično je da premijer jedne države bude neko iz najveće stranke, one koja ima najveću podršku birača. Ništa nam novo ti nisi rekao, to znamo i bez tebe.
pre 10 godina
Uz pomoc Vucica Srbija ide uzlaznom putanjom,ovaj covek je za kratko vreme dosta uradio za Srbiju svidelo se to nekom ili ne,nadam se da ce da ce imati snage i volje da nastavi da se bori sa svim problemima koji su zadesili nasu zemlju i totalno je nebitno da li ce to raditi sa premijerske pozicije ili ne, mada kako stoje stvari realno je da nakon izbora on bude premijer.
pre 10 godina
Vucic se zaista prethodne godine zalagao da sto efikasnije postigne rezultate i Srbiju uvede u EU, da privuce investicije, da borba protiv korupcije ima rezultata..sve su to vazne stvari i radio ih je odgovorno i ako nije bio premijer, prosto sve to ucinjeno govori o njegovoj odgovornosti i verujem da svi se mogu sloziti da je zasluzio mesto premijera, da bi nastavio jednako dobro da radi, a SNS bi sigurno izborom osvojio apsolutnu vlast i bez kocenja drugih uspesno vodio Srbiju dobrim smerom , kako su i krenuli.
pre 10 godina
Sasvim prirodno!
pre 10 godina
Dinkuc vidi Vucica kao premijera,sto zaista jeste prirodno ali vidim da racuna na neku ministarsku fotelju izgleda.
pre 10 godina
Jedina prirodna stvar je da Mladja više ne bude ni u jednoj vlasti,sve ostalno je normalno.Obzirom da SNS kao najveća politička opcija u Srbiji ima apsolutnu većinu da uništi stranke koje su ugnjetavale Srbiju zadnje dve decenije.
pre 10 godina
Tacno, treba da ima i imace. Nego, kada ove reci dolaze od Dinkica, ocigledno je da to govori jer ocekuje da ce imati koristi kada SNS bude dominirao na izborima, vise nego sto to govori jer je prirodno!
pre 10 godina
Konacno da i Dinkic kaze nesto pametno....
pre 10 godina
Kakav licemeran način da se podvuče Aleksandru Vučiću,na svaki način će pokušati da se vrati u vlast,jedino ne znam kako će sada stranku nazvati G17,urs,šta li je sledeće?
pre 10 godina
Slazem se sa Dinkicem da SNS zasluzuje da ima premijera i da to bude Vucic.Ali Dinkic izgleda misli da ce dobiti foteljicu,ali to malo teze.
pre 10 godina
Mladja se gura, gura, pa kad prodje zaboravi na sve oko sebe, a članstvo to pamti. A ako računa na to da Vučić nema kadar, o čemu se puno priča, grdno se vara. SNS ima najbolji kadar, jer bi svi sada da predju tamo.
pre 10 godina
Vucic je svojim radom i zalaganjem vise od ostalih zasluzio da bude premijer.Slazem sa izjavom gospodina Dinkica. Smatram da je neophodno raspisivanje izbora.
pre 10 godina
Vucic za premijera
pre 10 godina
I prirodno pošto je ubedljivo najača politička partija u zemlji ali i zasluženo pošto je gospodin Vučić odličan državnik koji može uraditi kao premijer mnogo toga za Srbiju.
pre 10 godina
Konačno da i Mladjan Dinkić nešto pametno kaže. Ipak, plaši se da URS neće preći cenzus, zbog toga i daje podršku SNS kao najjačoj stranci u Srbiji.
pre 10 godina
Postavljati Cuckovica na mesto potpredsednika za GO Beograd jer je…izgubio izbore na Vozdovcu?! Bas logicno…
Sto se tice premijera iz redova SNS-a, eto…dogodi se i to cudi – Dinkic rece nesto smisleno.
pre 10 godina
Dosadašnji koraci i rezultati su pokazali da nas naprednjaci vode dobrim putem napretka. Lepo je to što Dinkić podržava naprednjake i put kojim oni vode Srbiju. Što više ljudi to prepozna i podrži pre će nam svima biti bolje. Sumnjičava sam samo prema Dinkiću i njegovom interesu.
pre 10 godina
Mladja se pridružio Vučiću, ali nema tu mnogo radosti za njega. Vučić će ga prihvatiti ukooliko predje cenzus, a tu ne znam koliko su mu šanse.
pre 10 godina
Da se razumemo,Vi koji vidimo ovde bas branite Dinkica.Zasto gospodin Dinkic nije radio dok je bio na Krsticevom mestu,pa taj dug silni koji imamo je napravljen dok je on bio ministar.Krstic radi i odlicne rezultate daje i bice nam bolje 2015 kako je rekao.A gospodine Dinkicu svako moze da prica,treba nesto i uraditi.Sve cestitke SNS-u na dosadasnjem radu.
pre 10 godina
Pogotovo nije prirodno da stranka sa jedva pređenim cenzusom na svim izborima do sada, drži glavne finansijske institucije,kontroliše tokove kapitala i odlučuje o glavnim monetarnim pitanjima. I tako deset godina unazad.
pre 10 godina
Nije bilo prirodno ni to da ti koji si jedva prelazio cenzus uvek vodiš brigu o našim parama, pa si ipak vodio. Takve ste "standarde" postavili i nema nam boljitka dok vas sve ne najurimo.
pre 10 godina
prirodno bi bilo da mi vas sve najurimo iz srbije ! i urs i sns i sps i . . . sve kompletno . na glavu ste nam se popeli vise sa tom uvlakackom politikom .
pre 10 godina
Na mesto predsednika Gradskog odbora ce "postaviti". Da li u URS-u postoje i neki izbori?
pre 10 godina
"Srbija neće živeti bolje 2015. godine, kao što je najavio ministar finansija Lazar Krstić, ako Srbija sledeće godine ne vrati dve i po milijarde duga od kredita", tvrdi Dinkić.
Srbija sa ovakvom vladom koja vuče ovakve poteze ne da neće živeti bolje 2015 nego neće ni 2025!
Opterećenja privrede nisu smanjena! Privreda je poklekla i više ne može da izdrži ovakvu državu, hipertrofisanu administraciju, bahato rasipanje državnih funkcionera, sumanute projekte pravljene da bi se neko slikao pred izbore...
Proizvodnja je skoro ugašena, mala i srednja preduzeća su pogašena ili su pred gašenjem, armija nezaposlenih raste, ljudi ne mogu da započnu biznis jer ih opterećenja sprečavaju u tome.
Iskreno, opterćenja privrede nisu dodatno povećavana i to je jedina pozitivna stvar u celoj priči. Ipak povećana su opterećenja gradjanima kroz poreze na imovinu, PDV, cene, takse...
Posledice su vidljive kroz pad prometa. Ljudi štede i na hrani!
Slažem se sa Dinkićem u jednom, neće biti bolje još dugo. Deca to uviđaju i zato se iseljavaju.
Ipak kao upozorenje "ekspertima" poput Krstića, oprugu možete sabijati i sabijati, ali efekat toga je na kraju da opruga puca ili vam eksplodira u lice. Ne znam šta će se dogoditi ali jedno od ta dva hoće sigurno. Istorija je pokazala da se uglavnom dogadja ovo drugo!
pre 10 godina
Dinkic pevusi onu''sve cu da ti dam, sve cu da ti dam, samo da zaigram'' u tom kolu!!
pre 10 godina
Taj Etihad sto ga hvalite na sva usta, da znaju i ljudi 1 DINAR do sad nije ulozio u JAT!!! 1 DINAR!!! Nesto tu opasno smrdi Mladjane Dinkicu!
pre 10 godina
Pa u pravu čovek!!!
pre 10 godina
@adam
na sve pristaje, i sve ce rec samo da ga niko ne otera
pre 10 godina
Prirodno bi bilo da ti više nikad ne uđeš u vladu, osim ako građanima ovoga puta ne obećaš 2.000 evra od akcija.
pre 10 godina
Slazem se u potpunosti sa gospodinom Dinkicem. Na prolece ce biti izbori pa ce se to i ostvariti.
pre 10 godina
Bilo bi prirodno i da ti više nikada ne budeš na vlasti...
pre 10 godina
Prirodno je za SNS i da ima i da nema premijera, jer nema većinu, pa kako koalicija odluči. Ankete i opštinski izbori o tome ne odlučuju. U politici i pravu ne postoji prirodno i neprirodno nego samo legitimno i legalno. Premijera bira parlament i tu on crpi svoj legitimitet i legalitet. Dinkić očigledno ne zna da premijeri Grčke i Italije nisu stranačke ličnosti. A da li je prirodno da Đilas ne bude gradonačelnik Beograda, iako je DS imala najviše glasova? I jeste prirodno i nije prirodno. A da li je prirodno da Nebojša Čović, kao nestranačka ličnost, bude glavni u privremenom organu? I jeste i nije, sve zavisi od "vlasnika" pogleda na svet ("Stvari maju onakav izgled kakav im dadne naša duša" - J. Dučić). Ali je legitimno i legalno, jer je izabran.
pre 10 godina
Pravo zbori, samo jos neko da se zainteresuje za to sta on ima da kaze..
pre 10 godina
Народ шаље јасну поруку какав став тренутно заузима према политичким странкама у Србији, којој највише верује и кога жели на челу државе. Политичке странке које су увек биле нужни сателити, припремају терен за наставак старе традиције да се без њих не може. Верујем да су овај пут погрешиле у рачуници.
pre 10 godina
Samo Dačić misli suprotno ali posle izbora shvatiće i on to.
pre 10 godina
@ Mirjana, 18. decembar 2013 09:12
Devojko raspitaj se malo pre nego sto lupis.
URS-ovi rezultati na izborima su odlicni. U Kostolcu 10% a u Odzacima u koaliciji sa SNS skoro 50%. Dinkic je u Odzake doveo investitora (Magna) sa 1500 radnih mesta. To Odzacani znaju i glasali su za njega. Zato ga je SNS primio u koaliciju. U Beogradu URS nije ni izasao na izbore nego je podrzao Beogradsku inicijativu.
pre 10 godina
Mudro zboriš dečače, za promenu.
pre 10 godina
Ko o cemu, baba o ustipcima.
Radulovic, pa Radulovic. Ukinuo vam je agenciju za punjenje stranackig budzeta i sad bi ga streljali. Gde su Te investicije iz UAE? Koliko vidim samo krediti i to sa mnogo vecom kamatom od obecane.
pre 10 godina
Gospodin Dinkić ne prašta, makar i sa Đavolom samo da ode Dačić, mislim da bi trebao da zaviri u Vučićev notes za odstrel.
pre 10 godina
Ti bi to i hteo, ne bi le se opet uvukao u neku vladu.
(Pedu, 18. decembar 2013 09:46)
Sindrom "Pere pisara"! Da se na vreme prijavim i stanem u red potencijalnih partnera! Za malo pretekao PUPS-ovce!
pre 10 godina
Dve ipo milijarde duga koji ste napravili Vi u saradnji sa DS!!!!!!!!
pre 10 godina
Samo je Dacicu normalno da on sam bude premijer.
pre 10 godina
Objasnite to Ivici Dacicu. On jos uvek misli drugacije.
pre 10 godina
Dinkić kao da se malo ulaguje Vučiću...
pre 10 godina
Prirodno jeste da SNS ima premijera, ali je prirodno da Mlađa bude ispod cenzusa.
pre 10 godina
Šlihtas se?
pre 10 godina
Nešto se pokreće, neka nova snaga i energija u Srbiji! To nam je odavno trebalo! Potpuno drugačiji pristup svemu i sve više verujem Vučiću. Nekako ne mogu da se otmem utisku da je Srbija odavno čekala ovakvog čoveka!!!!
pre 10 godina
Mlađa priča o izborima kao "brine" o naprednjacima,a sam priželjkuje ih kako bi mogao nekom kalkulacijom ponovo vrati u vladu.
pre 10 godina
Iznenađujuće da Dinkić malo normalnije priča i da ne izmišlja puno. Verovatno je svestan svoje pozicije što je pohvalno za njega u odnosu na DS koji ne može da se pomiri sa svojom sudbinom
pre 10 godina
@da se Vlasi ne dosete
Ima on spremnu kalkulaciju za sve situacije, samo ceka da se pita za nesto
pre 10 godina
@ (TantumVerde, 18. decembar 2013 12:06) Ali nije prirodno da Dinkic vise prica o bilo cemu, jer je njegov rezultat na Vozdovcu bio 1%. Dakle, nema legitimiteta - nema price.
URS nije ni ucestvovao na izborima na Vozdovcu, nego je podrzao Gradjansku inicijativu. Dobio je u Kostolcu 10% a u Odzacima u koaliciji sa SNS skoro 50%. Mani nas vise tih SPS laznjak fazona. SPS je skroz pukao. Napusta ih i PUPS i Palma.
pre 10 godina
@ Slavisa NS, 18. decembar 2013 13:53
hahaha sto radi skriota z aglasanje :)
Provaljeni ste BOT-ovi. Dzaba vam sve. Samo vidim na svaki peti post se nakucali za minut po 50 minusa... Crkava skripta ili sta?
pre 10 godina
Bravo za Mladjana, prvi politicar a da nije iz SNS-a koji je istini pogledao u oci i rekao da Aleksandar Vucic apsolutno zasluzuje da bude premijer.
pre 10 godina
U SNS-u nisu bitna mesta funkcionera nego su bitni rezultati.
pre 10 godina
@(fazon, 18. decembar 2013 14:40)
Dinkic je doveo mnogo investitora u Srbiju. Hiljade ljudi radi zahvaljujuci njegom zalaganju! Zapitaj se kakva bi situacija bila da nije Fijata i manjih fabrika koje rade za Fijat. Takav covek i treba da prica! Problem su ovi sto ne slusaju!
pre 10 godina
Dinkic. Dokle?
pre 10 godina
dinkic je cudo od coveka! izgleda da se i on nada izborima pa da se mozda bilo kako uglavi u novu vladu. a dacic mu je bas tsao na zulj! mada mislim da se dzabe nada, nema od toga nista. a kao drugo slazem se da covek sa 10% popularnosti ne moze vise da vodi vladu i da je vreme da vucic i zvanicno preuzme tu funkciju!
pre 10 godina
Dinkela ponovo radi boioskop a !
pre 10 godina
E pored Cedine izjave juce,samo si ti trebao da se oglasis posle neuspelih opstinskih rezultata,tako da sve u svemu ne trebas ti Vucicu,mozda on tebi ali sigurno NE narodu!
pre 10 godina
Ti bi to i hteo, ne bi le se opet uvukao u neku vladu.
pre 10 godina
Slažem se sa Dinkićem da je prirodno da SNS ima prremijera, ali sudeći prema rezultatima sa najnovijih izbora na Voždovcu, u Odzacima i Kostolcu sasvim je jasno da Dinkić neće dobiti toliko glasova koji bi mogli da ga "vrate u politiku". Dinkić je zapravo, fenomenalan. Njegova upornost je već postala smešna. Mada bez obzira na to on nikako nije zanemarljiv igrač, pametan je i veoma snalažljiv u svakoj varijanti. Jedno je sasvimm sigurno: ukoliko Dinkić zaista najavljuje svoj "povratak" on će učiti i više nego što je u njegovoj moći da se domogne vlasti. Biće spreman na sve i pristajaće na sve.
pre 10 godina
Prirodno jeste i na novim izborima dobice i premijersko i mnoga druga mesta koja trenutno nisu njihova, ali se samo nadam da tebe necu videti u toj novoj vladi sa SNS-om na celu.
pre 10 godina
Daleko je Dinkić od “lidera”! Pre bi se moglo reći – predsednik GG promenjivog imena! A izjava je u skladu sa onom “ajd’ kaži, biće ti lakše!” Skori izbori (nadamo se) će stvari dovesti u legalne okvire!
pre 10 godina
da li mi se cini da se dinkic nada izborima i da je vec poceo da se dodvorava vucicu!? samo ne znam koliko ce mu to pomoci... a sto se tice premijera, pa to se slazem sa njim!
pre 10 godina
Logično je da Vučić bude premijer, uzimajući u vidu ogromnu podršku koju ima od strane građana. Međutim, Vučiću titula ne znači ništa. Dokle god ima mogućnost da uvodi promene, koje su neophodne za napredak i bolji život svih nas, i niko ga ne sprečava u tome, ne verujem da će izbori biti prioritet.
pre 10 godina
Izbori trebaju, jer dosta je kicenjem tudjim perjem, dosta oni koji nisu spremni bili da se odreknu ni jedne od dve funkcije prilikom rekonstrukcije Vlade da se iza istih kriju, a drugi odradjuju najteze poslove, vrlo odgovorno. Izborima SNS ce imati apsolutnu Vlast, imace premijera i bice i Srbiji bolje jer odgovornosti im NEnedostaje
pre 10 godina
a da tebi ne treba nesto sada pa se ovako pojavljujes po medijima? ne bi bio prvi put! nemoj molim te da se vracas,a pricaj po novinama sta hoces!
pre 10 godina
Dinkicu, taj Cuckovic koga si smenio zbog nesposobnosti ti je Predsednik opstine Obrenovac i jednako neuspesno vodi opstinu kao i gradski odbor. Kad ce on kao takav biti smenjen sa mesta Predsednika opstine ?
pre 10 godina
Verujem u obecanje Lazara Krstica,jer je zasukao rukave i uvodi red,za razliku od vas,Dinkicu,koji ste u Srbiji stvorili ekonomski kolaps.
pre 10 godina
Dinkic postoji jer ga neko krdo glasa, isto i Vucica, Daceka, Djilasa, Cedu, sve njih neko krdo glasa, da ne kazem, ti narode stocni fonde.
pre 10 godina
Dinkicu, nece te slatke reci spasiti ako si kriv za nesto. A kriv si izgleda za mnogo toga, a po svemu sudeci i dokaza je sve vise.
pre 10 godina
Jedna od retkih izjava Dinkića sa kojom bi se složila. Ali meni je jako smešno da čujem od nekog za kog sam sigurna da ne razmišlja na takav način. Sve mi više deluje da pokušava da se udodvori ponovo Vučiću. Ipak će se sve završiti samo na pokušaju Dinkića.
pre 10 godina
Evo i jedne tacne izjave gospodina Dinkica. Docekasmo i to. Naravno da je normalno da SNS ima premijera,jer je stranka koja uziva najvece poverenje gradjana.
pre 10 godina
Kao što je dugo vremena bio u vlasti, Dinkić će dugo vremena biti u opoziciji, dok će mu Vučić biti premijer.
pre 10 godina
Konacno i Dinkic da kaze nesto sto je realno i logicno.
pre 10 godina
@(Mahidevran, 18. decembar 2013 12:29) Dve ipo milijarde duga koji ste napravili Vi u saradnji sa DS!!!!!!!!
Kad je dinkic bio ministar finansija a da je bio u koaliciji sa DS? Sta ti lupetas?
pre 10 godina
Šlihtaro, Dinkiću! Pravu stvar si rekao samo što nisi iskren, jer to ne želiš.
pre 10 godina
Jeste ali je i prirodno da Vucic sam odluci da li je to i korisno u ovom trenutku za Srbiju.
pre 10 godina
Po rezultatima od nedelje nema vise nikakve dileme da ce naprednjaci insistirati da oni budu stozeri svake vlade jer to gradjani svojom podrskom od njih i zahtevaju
pre 10 godina
Molim vas, nemojte da objavljujete sve sto izjavi doticni gospodin. Nije vredan prostora i vremena. Prosto iritira veci deo ove zemlje.
pre 10 godina
Hahaha, ulaguje se Mlađa da ga opet prime u vladu, samo što ovaj neće moći jer je naprednjaci sami formiraju.
pre 10 godina
Sa Dačićem na premijerskom mestu izigrava se volja naroda. Po kojoj logici je on premijer, kada ljudi ne podržavaju njegovu politiku? To se pokazalo na izborima. Prema tome, raspisati repulicke izbore i odmeriti snage, pa jednom skloniti Dačića, Dinkića i njima slične sa funkcija koje zauzimaju nezasluženo, mimo volje birača.
pre 10 godina
Vidi ga Mladja poceo da razmislja!! mora da ce mu trebati neka usluga od Vucica
pre 10 godina
Dinkić očekuje izbore. I normalno je da sve velike stranke koje iz dana u dan jačaju. Ali za Dinkića ja vidim da on samo gubi rejting. Izgleda mi čak da će mu i cenzus predstavljati problem.
pre 10 godina
Nije bilo prirodno ni to kada je on bio na vlasti koji je jedva prelazio cenzus uvek da vodi brigu o nasim parama, pa je ipak vodio. Takve stestandarde postavili i nema nam boljitka dok vas sve ne najurimo. Sada je smesno da on nekom deli savete. Ali kod nas vlada neko ustaljeno pravilo da tek posto sidje sa vlasti tek tada mu dodje naknadna pamet.
pre 10 godina
Shvatio Mladja da od Miroslava Čučkovića koji mu je odne u Beogradu jedva jedan procenat nema ništa,pa sada misli da se slatkorečivošću vrati u Vladu na svaki način.A takav kadar koji ima urs je dokazao jedino da ume da uništi grad u kojem imaju mogućnost da vladaju kao što je Obrenovac u kome je taj isti Miroslav Čučković primer propale politike koju propagira Dinkić.
pre 10 godina
Rezultati na svim izborima u opstinama u poslednje vreme su dokaz konstantnog rasta rejtinga i poverenja gradjana, tako da je logicno da najodgovorniji u radu i koji najvise doprinose boljitku Srbije imaju i premijera Vlade, koji zaista najvise i najteze poslove obavlja sa funkcije koje ima i trudi se i sada da narod shvati da nije vazno-koju funkciju obavlja, vec kako je obavlja. Mi shvatamo dobru nameru Vucicevu i rad u interesu Srbije i svih nas, zato sam za izbore i Vucica za premijera
pre 10 godina
Narod je svoju volju pokazao u nedelju na izborima i zato je sasvim prirodno i normalno da Vučić zaslužuje mesto predsednika vlade. On ima podršku više od polovine građana Srbije i sasvim je u redu da ostvari volju većine građana kao njihov premijer. Uostalom, Vučićevu političku borbu podržavaju i oni koji nisu glasači SNS-a, što ne znači da će to i ostati. Vrlo je moguće i nadasve očekivano da se velika većina glasača DS, ali i drugih partija a ponajviše onih koji nisu do sada izlazili na izbore da ostvare svoje pravo i dužnost prema državi, sada počnu vatreno da podržavaju SNS i prvog čoveka te stranke. Posle velikih uspeha u borbi protiv korupcije i određivanja datuma za pregovore za pristup Srbije u EU, nije teško zaključiti da će velika većina građana naprosto samo zbog njega izaći na izbore. Izgleda da je i Vučić toga svestan. Verujem da će ta njegova svesnost i oset za pravičnost svakako biti prelomni pri njegovom odlučivanju o održavanju vanrednih parlamentarnih izbora.
pre 10 godina
Izbori u Vozdovcu su prvi pravi primer poverenja gradjana u SNS. Ako priblizno bude i na parlamentarnim izborima, suvisno je pricati da SPS ima premijersko mesto.
pre 10 godina
Najprirodnije je da SNS ima potpunu odgovornost za ono sto SADA uradi, s tim da im niko nije u mogucnosti da podmece klipove pod tockove.
pre 10 godina
Na tome Vučić ne insistira. Prirodno je da reforme više krenu. Niko nikom ne smeta da pokaže koliko vredi.
pre 10 godina
Prirodno je da URS ne predje cenzus Dinkicu.
pre 10 godina
Naravno da je logično da stranka sa najvećom podrškom građana ima premijera. Ali to u ovom trenutku nije prioritet, zbog svih započetih reformi koje bi izborima bile privremeno zaustavljene. Vučić je svestan toga i zbog toga ne želi da raspiše izbore ukoliko to nije neophodno i time pokazuje da ne misli na svoju korist, već na dobro svih nas.
pre 10 godina
Mislim da nista ne moze da zaustavi ocajne rezultate koje URS ostvaruje i promena bi morala da krene od vrha. Gospodin Dinkic nikome nije pozeljan politicki partner i svoj kredit je davno potrosio.
pre 10 godina
To da Vucic kao predsednik najvece stranke koja je tri puta veca od drugoplasirane i politicar sa najvecom podrskom gradjana treba da bude premijer i vrapci na grani znaju. Samo isto tako znaju da Dinkic ne sme da bude ni u kojoj vladi makar sledecih 12 godina, koliko je neophodno da se negova stetocinstva saniraju.
pre 10 godina
Kad stranka sa totalno razlicitim programom prizna uspeh SNS onda je to vise nego uspeh.Do sada su politicki neistomisljenici na svaki uspeh prosipali sijaset lazi kako bi ga umanjili.SNS je stranka koja uziva poverenje gradjan Srbije,a to je najveci uspeh strnake.Takva stanka treba da sprovodi reforme jer samo ona ima apsolutnu vecinu.
pre 10 godina
ma ovome je prirodno to da se on uvek uvlaci najjacima!
pre 10 godina
u pravu si,a isto je tako prirodno da urs ne predje cenzus.
pre 10 godina
Mlađane Dinkiću, mani se ti politike, ta rabota ti nije jača strana. Piši pesme, više ćeš imati vajde od toga. Pusti ljude koji znaju to bolje od tebe. Lepo si ti sve to rekao, tačno je da Vučić treba da bude premijer, a ti sa tvojim procentom glasova teško da možeš vozač da mu budeš.
pre 10 godina
Pa kakvu podrsku imaju realno je i da sami formiraju vladu i da imaju premijera
pre 10 godina
O tome ce SNS i da odluci, a ne Mladjan Dinkic ...
pre 10 godina
Bravo za izjavu. Kao i većina građana, Mlađan Dinkić prepoznaje da SNS treba da ima premijera. Premijera koji raditi za dobrobit građana Srbije i za samu zemlju.
pre 10 godina
Niko u Srbiji nebi mogao da bude bolji premijer od Vučića.
pre 10 godina
Jeste to prilika da Vucic dobije zvanicnu potvrdu a ujedno da Dacic malo spusti loptu. Mnogo se uzdigao i samo je pitanje momenta kada ce se taj odnos snaga promeniti.
pre 10 godina
Lako je sad kritikovati. I Dinkic jeje bio ministar pa eto na rezultata, zaduzenja i kredita.
pre 10 godina
Cim sam videla Dinkicevu sliku pomislila sam da deli besplatne akcije kao novogodisnji poklon.
pre 10 godina
Ovaj Dinkić je dosadan kao stenica. Kao nekakva starleta koja se pući 24 sata dnevno za žutu štampu ne bi li ostala u centru pažnje.... Kao da ne znamo da će i premijer biti iz SNS-a, to je jesno kao dan.
pre 10 godina
Jeste prirodno da SNS kao barem trostruko jača od bilo koje druge političke partija ima Premijera. Prirodno je i da građani kazne Dinkića za loše vođenu ekonomsku politiku u periodu od 12 godina, brojne afere, uništenje domaćeg bankarskog sistema i da dotični i njegova stranka ne pređu cenzus. Vidljiv je jak sukob na relaciju SPS i URS i teško je verovati da bi ove dve stranke posle sledećih izbora mogle zajedno.
pre 10 godina
Mlađo, sa tobom je bilo sve gore i gore, ćuti i pusti druge da se pokažu! Ako rade drugačije od tebe imaju velike šanse za uspeh.
pre 10 godina
Rad SNS daje rezultate, za premijera treba postaviti osobu poput Vucica. Veca popularnost tek sledi u narednoj godinu na osonovu uspeha za poctak pregovora sa EU.
pre 10 godina
Rad SNS daje rezultate, za premijera treba postaviti osobu poput Vucica. Veca popularnost tek sledi u narednoj godinu na osonovu uspeha za poctak pregovora sa EU.
pre 10 godina
Neka Ivica polako počne da pakuje kofere dosta mu je bilo.
pre 10 godina
logicno je da vodeca vlast ima premijera iz svojih redova i tako ce se desiti na prolece narod daje veliku podrsku najboljima
pre 10 godina
SNS je svojim delima zasluzila poverenje koje su joj gradjani pruzili, tako da je i mesto premijera opravdano. Naravno izborima, posteno, jasno, transparentno...
pre 10 godina
Prirodno je da ti sjases sa vlasti. I da ne komentarises mnogo jer si nas unazadio 10 godina. I da ne ukidas ti emisije na jednoj televiziji. Mislim, prirodno je da vratis vide te pare sa Kipra, pa nije ih valjda maca pojela?
pre 10 godina
Mlađo sada sve zna! Prosto je neverovatno kako svi oni daleko vide i sve znaju tek kada slete sa vlasti! Do pre dva meseca pričao drugu priču a sada kada je dobio pedalu progledao preko noći! Samo čekam da posle izbora i SPS bude mimo vlasti pa ćemo tek tada da se naslušamo kritika na račun ove Vlade iako ih vodi njihov premijer! Biće glavni pljuvači svega i svačega (kao što su pljuvali po vladi demokrata u kojoj su isto tako učestvovali i odlučivali) ali se nadam da će saopštenja davati iz zatvora gde je mnogima i mesto na čelu sa premijerom!
pre 10 godina
Retko pametna konstatacija Dinkica, a to da Vucic treba da bude premijer! A i jasno je to da Vucic zemlju vodi napred!
pre 10 godina
Narod uvidja ko vodi racuna o njegovim interesima, za razliku od prosle vlasti kojoj su licni interesi bili prioritet. Vucic je svojim radom, trudom i iskrenoscu pokazao koliko mu je stalo da od Srbije napravi normalnu drzavu i da je kao takvu uvede u Evrpsku uniju i zato sa podrskom od 45% birackog tela je realno da bude premijer, iako mi ova izjava Dinkica deluje kao slihtanje!
pre 10 godina
Naravno da je prirodno da stranka sa najvecom podrskom ima premijera. Tako je trebalo da bude svaki put, ako se vec postuje volja gradjana.
pre 10 godina
Eto ti ga sad. Kad god se Dinkic ili ovi iz njegove stranke zalazu za nekoga,znaci da je korist na vidiku.
pre 10 godina
Evo ga odgovor Dacicu na sve provokacije upucene na racun Dinkica. Kad bi bar prestali da se prepucavaju i poceli nesto da rade.
pre 10 godina
Slazem se da je logicno da Vucic ovaj put bude premijer , zbog apsolutne vecine, ali mi nije jasno kako se sve ove godine odrzavao Dacic?
pre 10 godina
Cus ti ovoga gospodina danas, a koja prica bese do juce?
pre 10 godina
I corava koka nekad zrno nadje.
pre 10 godina
Joj Dinkicu vire ti cipele, to sto kazes je realno ali ako se nadas da ces opet biti u Vladi grdno se varas!
pre 10 godina
Da l' me oci varaju il' je ovo rekao Dinkic?
pre 10 godina
Najnormalnija stvar da stranka koja uziva najvecu podrsku gradjana ima funkciju premijera,a ne prilepak Dacic.
pre 10 godina
Da, svi znamo da je normalno da SNS ima premijera, ali nije normalno da Dinkic, Ceda, Dacic i ostali pokusavaju da dobiju mesto u vladi na ovakav nacin. Nije potrebno da se ulagujete Vucicu vec da mu dokazete da ste spremni i sposobni da nesto dobro uradite za ovu zemlju.
pre 10 godina
Ali nije prirodno da Dinkic vise prica o bilo cemu, jer je njegov rezultat na Vozdovcu bio 1%. Dakle, nema legitimiteta - nema price.
pre 10 godina
Činjenica je da je SNS na vlasti i da Srbija zaslužuje novog premijera.
pre 10 godina
Blize se izbori, pa mi ovakve Dinkiceve izjave lice na dodvoravanje Vucicu.
pre 10 godina
A ko li je napravio taj dug.A da vi zajedno sa DS-om.A sto se tice premijera,za divno cudo slazem se sa vama.
pre 10 godina
Dinkić priča ono što sada svi znju da Vučić mora biti premijer.
pre 10 godina
Srbiji treba sposoban i vredan premijer kakav je Vučić.Dosta nam je više premijera kojem neko drugi radi njegov posao.
pre 10 godina
Mlado ti posle sledećih izbora možeš slobodno u penziju.
pre 10 godina
Hoćemo izbore i Vučića za premijera to je jedino realno.
pre 10 godina
Mesto premijera nije sporno, medjutim cini mi se da u urs-u ima i te kako spornih stvari.
pre 10 godina
Opet bi trebalo pročitati kako piše u zakonu, te mislim da se Vučić ne bi složio sa nekim i da bi ipak sačekao redovne republičke izbore.
pre 10 godina
Srbija je i pored ogromnih izdavanja za podsticaje takozvanim stranim investitorima, povećala stopu nezapošljenosti, dok se u isto vreme poljoprivredi pomagalo samo u priči, te smatram da su Dinkićeve kritike budžeta za 2014 godinu i rada ministra Radulovića bez osnova.
pre 10 godina
Najvece stranka i najbolja stranka trenutno u drzavi koja ima najvise poverenja gradjana treba imati i premijera !
pre 10 godina
Nešto se pokreće, neka nova snaga i energija u Srbiji! To nam je odavno trebalo! Potpuno drugačiji pristup svemu i sve više verujem Vučiću. Nekako ne mogu da se otmem utisku da je Srbija odavno čekala ovakvog čoveka!!!!
pre 10 godina
Činjenica je da je SNS na vlasti i da Srbija zaslužuje novog premijera.
pre 10 godina
@ Mirjana, 18. decembar 2013 09:12
Devojko raspitaj se malo pre nego sto lupis.
URS-ovi rezultati na izborima su odlicni. U Kostolcu 10% a u Odzacima u koaliciji sa SNS skoro 50%. Dinkic je u Odzake doveo investitora (Magna) sa 1500 radnih mesta. To Odzacani znaju i glasali su za njega. Zato ga je SNS primio u koaliciju. U Beogradu URS nije ni izasao na izbore nego je podrzao Beogradsku inicijativu.
pre 10 godina
Prirodno je za SNS i da ima i da nema premijera, jer nema većinu, pa kako koalicija odluči. Ankete i opštinski izbori o tome ne odlučuju. U politici i pravu ne postoji prirodno i neprirodno nego samo legitimno i legalno. Premijera bira parlament i tu on crpi svoj legitimitet i legalitet. Dinkić očigledno ne zna da premijeri Grčke i Italije nisu stranačke ličnosti. A da li je prirodno da Đilas ne bude gradonačelnik Beograda, iako je DS imala najviše glasova? I jeste prirodno i nije prirodno. A da li je prirodno da Nebojša Čović, kao nestranačka ličnost, bude glavni u privremenom organu? I jeste i nije, sve zavisi od "vlasnika" pogleda na svet ("Stvari maju onakav izgled kakav im dadne naša duša" - J. Dučić). Ali je legitimno i legalno, jer je izabran.
pre 10 godina
To da Vucic kao predsednik najvece stranke koja je tri puta veca od drugoplasirane i politicar sa najvecom podrskom gradjana treba da bude premijer i vrapci na grani znaju. Samo isto tako znaju da Dinkic ne sme da bude ni u kojoj vladi makar sledecih 12 godina, koliko je neophodno da se negova stetocinstva saniraju.
pre 10 godina
@ Slavisa NS, 18. decembar 2013 13:53
hahaha sto radi skriota z aglasanje :)
Provaljeni ste BOT-ovi. Dzaba vam sve. Samo vidim na svaki peti post se nakucali za minut po 50 minusa... Crkava skripta ili sta?
pre 10 godina
Gospodin Dinkić ne prašta, makar i sa Đavolom samo da ode Dačić, mislim da bi trebao da zaviri u Vučićev notes za odstrel.
pre 10 godina
а ко ће да буде премијер, ако неће неко из СНС-а, странка је толико ојачала да може да бира кога ће не само на функцију премијера поставити, него ће и целу владу сами саставити.
pre 10 godina
Molim vas, nemojte da objavljujete sve sto izjavi doticni gospodin. Nije vredan prostora i vremena. Prosto iritira veci deo ove zemlje.
pre 10 godina
Svako ko je bar malo realan mora priznati da trenutno najveća i najjača partija moraju da imaju mnogo veći uticaj na vođenje države. Nekako je logičan sled da premijer države bude iz redova naprednjaka. Svakako bi reforme išle mnogo brže. Ma ja sam tako prijatno iznenadjen politikom koju vodi Vučić. Priznajem da sam bio skeptik,ali sada je već sve drugačije. Pokazao je da je jedan ozbiljan političar na koga Srbija može da računa.
pre 10 godina
Pogotovo nije prirodno da stranka sa jedva pređenim cenzusom na svim izborima do sada, drži glavne finansijske institucije,kontroliše tokove kapitala i odlučuje o glavnim monetarnim pitanjima. I tako deset godina unazad.
pre 10 godina
Izbori jedino odgovaraju SNS jer bi ta stranka osvojila mnogo vise mandata nego na predhodnim.
pre 10 godina
Bilo bi prirodno i da ti više nikada ne budeš na vlasti...
pre 10 godina
Sa Dačićem na premijerskom mestu izigrava se volja naroda. Po kojoj logici je on premijer, kada ljudi ne podržavaju njegovu politiku? To se pokazalo na izborima. Prema tome, raspisati repulicke izbore i odmeriti snage, pa jednom skloniti Dačića, Dinkića i njima slične sa funkcija koje zauzimaju nezasluženo, mimo volje birača.
pre 10 godina
Narod uvidja ko vodi racuna o njegovim interesima, za razliku od prosle vlasti kojoj su licni interesi bili prioritet. Vucic je svojim radom, trudom i iskrenoscu pokazao koliko mu je stalo da od Srbije napravi normalnu drzavu i da je kao takvu uvede u Evrpsku uniju i zato sa podrskom od 45% birackog tela je realno da bude premijer, iako mi ova izjava Dinkica deluje kao slihtanje!
pre 10 godina
Nije bilo prirodno ni to da ti koji si jedva prelazio cenzus uvek vodiš brigu o našim parama, pa si ipak vodio. Takve ste "standarde" postavili i nema nam boljitka dok vas sve ne najurimo.
pre 10 godina
Dinkic. Dokle?
pre 10 godina
Slazem se u potpunosti sa gospodinom Dinkicem. Na prolece ce biti izbori pa ce se to i ostvariti.
pre 10 godina
Prirodno je da ti sjases sa vlasti. I da ne komentarises mnogo jer si nas unazadio 10 godina. I da ne ukidas ti emisije na jednoj televiziji. Mislim, prirodno je da vratis vide te pare sa Kipra, pa nije ih valjda maca pojela?
pre 10 godina
Prirodno bi bilo da ti više nikad ne uđeš u vladu, osim ako građanima ovoga puta ne obećaš 2.000 evra od akcija.
pre 10 godina
Ovaj covek je neprevazidjen. Sad ce da pocne da se slihta SNS-u, jer je vide koliko je jaka stranka i da pokusa da se opet umuva u vladu.
pre 10 godina
Logično je da Vučić bude premijer, uzimajući u vidu ogromnu podršku koju ima od strane građana. Međutim, Vučiću titula ne znači ništa. Dokle god ima mogućnost da uvodi promene, koje su neophodne za napredak i bolji život svih nas, i niko ga ne sprečava u tome, ne verujem da će izbori biti prioritet.
pre 10 godina
Taj Etihad sto ga hvalite na sva usta, da znaju i ljudi 1 DINAR do sad nije ulozio u JAT!!! 1 DINAR!!! Nesto tu opasno smrdi Mladjane Dinkicu!
pre 10 godina
Ko o cemu, baba o ustipcima.
Radulovic, pa Radulovic. Ukinuo vam je agenciju za punjenje stranackig budzeta i sad bi ga streljali. Gde su Te investicije iz UAE? Koliko vidim samo krediti i to sa mnogo vecom kamatom od obecane.
pre 10 godina
Hahaha, ulaguje se Mlađa da ga opet prime u vladu, samo što ovaj neće moći jer je naprednjaci sami formiraju.
pre 10 godina
Dinkić očekuje izbore. I normalno je da sve velike stranke koje iz dana u dan jačaju. Ali za Dinkića ja vidim da on samo gubi rejting. Izgleda mi čak da će mu i cenzus predstavljati problem.
pre 10 godina
Jedina prirodna stvar je da Mladja više ne bude ni u jednoj vlasti,sve ostalno je normalno.Obzirom da SNS kao najveća politička opcija u Srbiji ima apsolutnu većinu da uništi stranke koje su ugnjetavale Srbiju zadnje dve decenije.
pre 10 godina
Uz pomoc Vucica Srbija ide uzlaznom putanjom,ovaj covek je za kratko vreme dosta uradio za Srbiju svidelo se to nekom ili ne,nadam se da ce da ce imati snage i volje da nastavi da se bori sa svim problemima koji su zadesili nasu zemlju i totalno je nebitno da li ce to raditi sa premijerske pozicije ili ne, mada kako stoje stvari realno je da nakon izbora on bude premijer.
pre 10 godina
Evo i jedne tacne izjave gospodina Dinkica. Docekasmo i to. Naravno da je normalno da SNS ima premijera,jer je stranka koja uziva najvece poverenje gradjana.
pre 10 godina
Ako je neko svojim radom i zalaganjem vise od ostalih zasluzio da bude premijer onda je to svakako Vucic.
pre 10 godina
A ko li je napravio taj dug.A da vi zajedno sa DS-om.A sto se tice premijera,za divno cudo slazem se sa vama.
pre 10 godina
Šlihtas se?
pre 10 godina
Pa u pravu čovek!!!
pre 10 godina
Vidi ga Mladja poceo da razmislja!! mora da ce mu trebati neka usluga od Vucica
pre 10 godina
Mlađo sada sve zna! Prosto je neverovatno kako svi oni daleko vide i sve znaju tek kada slete sa vlasti! Do pre dva meseca pričao drugu priču a sada kada je dobio pedalu progledao preko noći! Samo čekam da posle izbora i SPS bude mimo vlasti pa ćemo tek tada da se naslušamo kritika na račun ove Vlade iako ih vodi njihov premijer! Biće glavni pljuvači svega i svačega (kao što su pljuvali po vladi demokrata u kojoj su isto tako učestvovali i odlučivali) ali se nadam da će saopštenja davati iz zatvora gde je mnogima i mesto na čelu sa premijerom!
pre 10 godina
Kakav licemeran način da se podvuče Aleksandru Vučiću,na svaki način će pokušati da se vrati u vlast,jedino ne znam kako će sada stranku nazvati G17,urs,šta li je sledeće?
pre 10 godina
Slažem se sa Dinkićem da je prirodno da SNS ima prremijera, ali sudeći prema rezultatima sa najnovijih izbora na Voždovcu, u Odzacima i Kostolcu sasvim je jasno da Dinkić neće dobiti toliko glasova koji bi mogli da ga "vrate u politiku". Dinkić je zapravo, fenomenalan. Njegova upornost je već postala smešna. Mada bez obzira na to on nikako nije zanemarljiv igrač, pametan je i veoma snalažljiv u svakoj varijanti. Jedno je sasvimm sigurno: ukoliko Dinkić zaista najavljuje svoj "povratak" on će učiti i više nego što je u njegovoj moći da se domogne vlasti. Biće spreman na sve i pristajaće na sve.
pre 10 godina
Bliže se izbori, pa moraš na sve načine da se približiš Vučiću. Logično je da premijer jedne države bude neko iz najveće stranke, one koja ima najveću podršku birača. Ništa nam novo ti nisi rekao, to znamo i bez tebe.
pre 10 godina
Vucic se zaista prethodne godine zalagao da sto efikasnije postigne rezultate i Srbiju uvede u EU, da privuce investicije, da borba protiv korupcije ima rezultata..sve su to vazne stvari i radio ih je odgovorno i ako nije bio premijer, prosto sve to ucinjeno govori o njegovoj odgovornosti i verujem da svi se mogu sloziti da je zasluzio mesto premijera, da bi nastavio jednako dobro da radi, a SNS bi sigurno izborom osvojio apsolutnu vlast i bez kocenja drugih uspesno vodio Srbiju dobrim smerom , kako su i krenuli.
pre 10 godina
Shvatio Mladja da od Miroslava Čučkovića koji mu je odne u Beogradu jedva jedan procenat nema ništa,pa sada misli da se slatkorečivošću vrati u Vladu na svaki način.A takav kadar koji ima urs je dokazao jedino da ume da uništi grad u kojem imaju mogućnost da vladaju kao što je Obrenovac u kome je taj isti Miroslav Čučković primer propale politike koju propagira Dinkić.
pre 10 godina
Retko pametna konstatacija Dinkica, a to da Vucic treba da bude premijer! A i jasno je to da Vucic zemlju vodi napred!
pre 10 godina
Cus ti ovoga gospodina danas, a koja prica bese do juce?
pre 10 godina
Najnormalnija stvar da stranka koja uziva najvecu podrsku gradjana ima funkciju premijera,a ne prilepak Dacic.
pre 10 godina
Verujem u obecanje Lazara Krstica,jer je zasukao rukave i uvodi red,za razliku od vas,Dinkicu,koji ste u Srbiji stvorili ekonomski kolaps.
pre 10 godina
Dinkic postoji jer ga neko krdo glasa, isto i Vucica, Daceka, Djilasa, Cedu, sve njih neko krdo glasa, da ne kazem, ti narode stocni fonde.
pre 10 godina
Jedna od retkih izjava Dinkića sa kojom bi se složila. Ali meni je jako smešno da čujem od nekog za kog sam sigurna da ne razmišlja na takav način. Sve mi više deluje da pokušava da se udodvori ponovo Vučiću. Ipak će se sve završiti samo na pokušaju Dinkića.
pre 10 godina
Dinkuc vidi Vucica kao premijera,sto zaista jeste prirodno ali vidim da racuna na neku ministarsku fotelju izgleda.
pre 10 godina
Mladja se pridružio Vučiću, ali nema tu mnogo radosti za njega. Vučić će ga prihvatiti ukooliko predje cenzus, a tu ne znam koliko su mu šanse.
pre 10 godina
Vucic je svojim radom i zalaganjem vise od ostalih zasluzio da bude premijer.Slazem sa izjavom gospodina Dinkica. Smatram da je neophodno raspisivanje izbora.
pre 10 godina
Slazem se sa Dinkicem da SNS zasluzuje da ima premijera i da to bude Vucic.Ali Dinkic izgleda misli da ce dobiti foteljicu,ali to malo teze.
pre 10 godina
Mladja se gura, gura, pa kad prodje zaboravi na sve oko sebe, a članstvo to pamti. A ako računa na to da Vučić nema kadar, o čemu se puno priča, grdno se vara. SNS ima najbolji kadar, jer bi svi sada da predju tamo.
pre 10 godina
Konačno da i Mladjan Dinkić nešto pametno kaže. Ipak, plaši se da URS neće preći cenzus, zbog toga i daje podršku SNS kao najjačoj stranci u Srbiji.
pre 10 godina
U SNS-u nisu bitna mesta funkcionera nego su bitni rezultati.
pre 10 godina
@(fazon, 18. decembar 2013 14:40)
Dinkic je doveo mnogo investitora u Srbiju. Hiljade ljudi radi zahvaljujuci njegom zalaganju! Zapitaj se kakva bi situacija bila da nije Fijata i manjih fabrika koje rade za Fijat. Takav covek i treba da prica! Problem su ovi sto ne slusaju!
pre 10 godina
Lako je sad kritikovati. I Dinkic jeje bio ministar pa eto na rezultata, zaduzenja i kredita.
pre 10 godina
Cim sam videla Dinkicevu sliku pomislila sam da deli besplatne akcije kao novogodisnji poklon.
pre 10 godina
Mudro zboriš dečače, za promenu.
pre 10 godina
Na mesto predsednika Gradskog odbora ce "postaviti". Da li u URS-u postoje i neki izbori?
pre 10 godina
Dinkela ponovo radi boioskop a !
pre 10 godina
E pored Cedine izjave juce,samo si ti trebao da se oglasis posle neuspelih opstinskih rezultata,tako da sve u svemu ne trebas ti Vucicu,mozda on tebi ali sigurno NE narodu!
pre 10 godina
prirodno bi bilo da mi vas sve najurimo iz srbije ! i urs i sns i sps i . . . sve kompletno . na glavu ste nam se popeli vise sa tom uvlakackom politikom .
pre 10 godina
Mozda Mladja misli da bude ministar u novoj vladi? Sve zavisi od Vucica i trenutne situacije, a rivalitet Dacica i Dinkica ne sme da utice na reforme.
pre 10 godina
Ti bi to i hteo, ne bi le se opet uvukao u neku vladu.
pre 10 godina
Nije bilo prirodno ni to kada je on bio na vlasti koji je jedva prelazio cenzus uvek da vodi brigu o nasim parama, pa je ipak vodio. Takve stestandarde postavili i nema nam boljitka dok vas sve ne najurimo. Sada je smesno da on nekom deli savete. Ali kod nas vlada neko ustaljeno pravilo da tek posto sidje sa vlasti tek tada mu dodje naknadna pamet.
pre 10 godina
Vučić ima podršku svojih glasača i normalno je da ljudi podržavaju svog lidera i da zele da bude premijer, ali ono sto dugo nije vidjeno na nasoj politickoj sceni je da Vucica podržavaju i građani koji nisu birači SNS-a i kojima je realno da Vucic bude premijer i zato mi nije cudna ova konstatacija Dinkica!
pre 10 godina
Prirodno jeste i na novim izborima dobice i premijersko i mnoga druga mesta koja trenutno nisu njihova, ali se samo nadam da tebe necu videti u toj novoj vladi sa SNS-om na celu.
pre 10 godina
da li mi se cini da se dinkic nada izborima i da je vec poceo da se dodvorava vucicu!? samo ne znam koliko ce mu to pomoci... a sto se tice premijera, pa to se slazem sa njim!
pre 10 godina
Rezultati na svim izborima u opstinama u poslednje vreme su dokaz konstantnog rasta rejtinga i poverenja gradjana, tako da je logicno da najodgovorniji u radu i koji najvise doprinose boljitku Srbije imaju i premijera Vlade, koji zaista najvise i najteze poslove obavlja sa funkcije koje ima i trudi se i sada da narod shvati da nije vazno-koju funkciju obavlja, vec kako je obavlja. Mi shvatamo dobru nameru Vucicevu i rad u interesu Srbije i svih nas, zato sam za izbore i Vucica za premijera
pre 10 godina
Slazem se da je logicno da Vucic ovaj put bude premijer , zbog apsolutne vecine, ali mi nije jasno kako se sve ove godine odrzavao Dacic?
pre 10 godina
Narod je svoju volju pokazao u nedelju na izborima i zato je sasvim prirodno i normalno da Vučić zaslužuje mesto predsednika vlade. On ima podršku više od polovine građana Srbije i sasvim je u redu da ostvari volju većine građana kao njihov premijer. Uostalom, Vučićevu političku borbu podržavaju i oni koji nisu glasači SNS-a, što ne znači da će to i ostati. Vrlo je moguće i nadasve očekivano da se velika većina glasača DS, ali i drugih partija a ponajviše onih koji nisu do sada izlazili na izbore da ostvare svoje pravo i dužnost prema državi, sada počnu vatreno da podržavaju SNS i prvog čoveka te stranke. Posle velikih uspeha u borbi protiv korupcije i određivanja datuma za pregovore za pristup Srbije u EU, nije teško zaključiti da će velika većina građana naprosto samo zbog njega izaći na izbore. Izgleda da je i Vučić toga svestan. Verujem da će ta njegova svesnost i oset za pravičnost svakako biti prelomni pri njegovom odlučivanju o održavanju vanrednih parlamentarnih izbora.
pre 10 godina
I corava koka nekad zrno nadje.
pre 10 godina
Izbori u Vozdovcu su prvi pravi primer poverenja gradjana u SNS. Ako priblizno bude i na parlamentarnim izborima, suvisno je pricati da SPS ima premijersko mesto.
pre 10 godina
Prirodno je da URS ne predje cenzus Dinkicu.
pre 10 godina
Dinkicu, taj Cuckovic koga si smenio zbog nesposobnosti ti je Predsednik opstine Obrenovac i jednako neuspesno vodi opstinu kao i gradski odbor. Kad ce on kao takav biti smenjen sa mesta Predsednika opstine ?
pre 10 godina
SNS ima najvecu podrsku gradjana i dostigla je rejting,da moze sama da formira vlast!
pre 10 godina
Biracko telo na svakim izborima,u svakoj opstini u Srbiji jasno pokazuje zelju da SNS preuzme vecu odgovornost u vladi i da Vucic bude premijer koji je svojim radom to zasluzio.
pre 10 godina
Tacno, treba da ima i imace. Nego, kada ove reci dolaze od Dinkica, ocigledno je da to govori jer ocekuje da ce imati koristi kada SNS bude dominirao na izborima, vise nego sto to govori jer je prirodno!
pre 10 godina
Logično je da stranka koja ubedljivo ima najveću podršku imenuje i svog premijera.
pre 10 godina
Moram priznati,da se ovog puta slazem sa izjavom gospodina Dinkica. Neprihvatljivo je da jedna stanka,koja ima toliku podrsku naroda,nema premijera. Ivica Dacic,sadanji premijer,ni po jednom osnovu ne zasluzuje da bude na toj funkciji. Zato smatram da je neophodno raspisivanje vanrednih parlamentarnih izbora. I da konacno Aleksandar Vucic bude na mestu premijera Srbije.
pre 10 godina
Sasvim prirodno!
pre 10 godina
Samo Dačić misli suprotno ali posle izbora shvatiće i on to.
pre 10 godina
I prirodno pošto je ubedljivo najača politička partija u zemlji ali i zasluženo pošto je gospodin Vučić odličan državnik koji može uraditi kao premijer mnogo toga za Srbiju.
pre 10 godina
Kad stranka sa totalno razlicitim programom prizna uspeh SNS onda je to vise nego uspeh.Do sada su politicki neistomisljenici na svaki uspeh prosipali sijaset lazi kako bi ga umanjili.SNS je stranka koja uziva poverenje gradjan Srbije,a to je najveci uspeh strnake.Takva stanka treba da sprovodi reforme jer samo ona ima apsolutnu vecinu.
pre 10 godina
Blize se izbori, pa mi ovakve Dinkiceve izjave lice na dodvoravanje Vucicu.
pre 10 godina
u pravu si,a isto je tako prirodno da urs ne predje cenzus.
pre 10 godina
Da se razumemo,Vi koji vidimo ovde bas branite Dinkica.Zasto gospodin Dinkic nije radio dok je bio na Krsticevom mestu,pa taj dug silni koji imamo je napravljen dok je on bio ministar.Krstic radi i odlicne rezultate daje i bice nam bolje 2015 kako je rekao.A gospodine Dinkicu svako moze da prica,treba nesto i uraditi.Sve cestitke SNS-u na dosadasnjem radu.
pre 10 godina
Mlađane Dinkiću, mani se ti politike, ta rabota ti nije jača strana. Piši pesme, više ćeš imati vajde od toga. Pusti ljude koji znaju to bolje od tebe. Lepo si ti sve to rekao, tačno je da Vučić treba da bude premijer, a ti sa tvojim procentom glasova teško da možeš vozač da mu budeš.
pre 10 godina
Pa kakvu podrsku imaju realno je i da sami formiraju vladu i da imaju premijera
pre 10 godina
O tome ce SNS i da odluci, a ne Mladjan Dinkic ...
pre 10 godina
Bravo za Mladjana, prvi politicar a da nije iz SNS-a koji je istini pogledao u oci i rekao da Aleksandar Vucic apsolutno zasluzuje da bude premijer.
pre 10 godina
Dinkić priča ono što sada svi znju da Vučić mora biti premijer.
pre 10 godina
Prirodno jeste da SNS ima premijera, ali je prirodno da Mlađa bude ispod cenzusa.
pre 10 godina
Mlado ti posle sledećih izbora možeš slobodno u penziju.
pre 10 godina
"Srbija neće živeti bolje 2015. godine, kao što je najavio ministar finansija Lazar Krstić, ako Srbija sledeće godine ne vrati dve i po milijarde duga od kredita", tvrdi Dinkić.
Srbija sa ovakvom vladom koja vuče ovakve poteze ne da neće živeti bolje 2015 nego neće ni 2025!
Opterećenja privrede nisu smanjena! Privreda je poklekla i više ne može da izdrži ovakvu državu, hipertrofisanu administraciju, bahato rasipanje državnih funkcionera, sumanute projekte pravljene da bi se neko slikao pred izbore...
Proizvodnja je skoro ugašena, mala i srednja preduzeća su pogašena ili su pred gašenjem, armija nezaposlenih raste, ljudi ne mogu da započnu biznis jer ih opterećenja sprečavaju u tome.
Iskreno, opterćenja privrede nisu dodatno povećavana i to je jedina pozitivna stvar u celoj priči. Ipak povećana su opterećenja gradjanima kroz poreze na imovinu, PDV, cene, takse...
Posledice su vidljive kroz pad prometa. Ljudi štede i na hrani!
Slažem se sa Dinkićem u jednom, neće biti bolje još dugo. Deca to uviđaju i zato se iseljavaju.
Ipak kao upozorenje "ekspertima" poput Krstića, oprugu možete sabijati i sabijati, ali efekat toga je na kraju da opruga puca ili vam eksplodira u lice. Ne znam šta će se dogoditi ali jedno od ta dva hoće sigurno. Istorija je pokazala da se uglavnom dogadja ovo drugo!
pre 10 godina
dinkic je cudo od coveka! izgleda da se i on nada izborima pa da se mozda bilo kako uglavi u novu vladu. a dacic mu je bas tsao na zulj! mada mislim da se dzabe nada, nema od toga nista. a kao drugo slazem se da covek sa 10% popularnosti ne moze vise da vodi vladu i da je vreme da vucic i zvanicno preuzme tu funkciju!
pre 10 godina
Postavljati Cuckovica na mesto potpredsednika za GO Beograd jer je…izgubio izbore na Vozdovcu?! Bas logicno…
Sto se tice premijera iz redova SNS-a, eto…dogodi se i to cudi – Dinkic rece nesto smisleno.
pre 10 godina
Daleko je Dinkić od “lidera”! Pre bi se moglo reći – predsednik GG promenjivog imena! A izjava je u skladu sa onom “ajd’ kaži, biće ti lakše!” Skori izbori (nadamo se) će stvari dovesti u legalne okvire!
pre 10 godina
Joj Dinkicu vire ti cipele, to sto kazes je realno ali ako se nadas da ces opet biti u Vladi grdno se varas!
pre 10 godina
Da l' me oci varaju il' je ovo rekao Dinkic?
pre 10 godina
Na tome Vučić ne insistira. Prirodno je da reforme više krenu. Niko nikom ne smeta da pokaže koliko vredi.
pre 10 godina
a da tebi ne treba nesto sada pa se ovako pojavljujes po medijima? ne bi bio prvi put! nemoj molim te da se vracas,a pricaj po novinama sta hoces!
pre 10 godina
Da, svi znamo da je normalno da SNS ima premijera, ali nije normalno da Dinkic, Ceda, Dacic i ostali pokusavaju da dobiju mesto u vladi na ovakav nacin. Nije potrebno da se ulagujete Vucicu vec da mu dokazete da ste spremni i sposobni da nesto dobro uradite za ovu zemlju.
pre 10 godina
Naravno da je logično da stranka sa najvećom podrškom građana ima premijera. Ali to u ovom trenutku nije prioritet, zbog svih započetih reformi koje bi izborima bile privremeno zaustavljene. Vučić je svestan toga i zbog toga ne želi da raspiše izbore ukoliko to nije neophodno i time pokazuje da ne misli na svoju korist, već na dobro svih nas.
pre 10 godina
Mislim da nista ne moze da zaustavi ocajne rezultate koje URS ostvaruje i promena bi morala da krene od vrha. Gospodin Dinkic nikome nije pozeljan politicki partner i svoj kredit je davno potrosio.
pre 10 godina
Ali nije prirodno da Dinkic vise prica o bilo cemu, jer je njegov rezultat na Vozdovcu bio 1%. Dakle, nema legitimiteta - nema price.
pre 10 godina
Dve ipo milijarde duga koji ste napravili Vi u saradnji sa DS!!!!!!!!
pre 10 godina
Dinkic pevusi onu''sve cu da ti dam, sve cu da ti dam, samo da zaigram'' u tom kolu!!
pre 10 godina
@adam
na sve pristaje, i sve ce rec samo da ga niko ne otera
pre 10 godina
Kao što je dugo vremena bio u vlasti, Dinkić će dugo vremena biti u opoziciji, dok će mu Vučić biti premijer.
pre 10 godina
@da se Vlasi ne dosete
Ima on spremnu kalkulaciju za sve situacije, samo ceka da se pita za nesto
pre 10 godina
Samo je Dacicu normalno da on sam bude premijer.
pre 10 godina
Konacno i Dinkic da kaze nesto sto je realno i logicno.
pre 10 godina
Konacno da i Dinkic kaze nesto pametno....
pre 10 godina
Objasnite to Ivici Dacicu. On jos uvek misli drugacije.
pre 10 godina
Vucic za premijera
pre 10 godina
@ (TantumVerde, 18. decembar 2013 12:06) Ali nije prirodno da Dinkic vise prica o bilo cemu, jer je njegov rezultat na Vozdovcu bio 1%. Dakle, nema legitimiteta - nema price.
URS nije ni ucestvovao na izborima na Vozdovcu, nego je podrzao Gradjansku inicijativu. Dobio je u Kostolcu 10% a u Odzacima u koaliciji sa SNS skoro 50%. Mani nas vise tih SPS laznjak fazona. SPS je skroz pukao. Napusta ih i PUPS i Palma.
pre 10 godina
ma ovome je prirodno to da se on uvek uvlaci najjacima!
pre 10 godina
Bravo za izjavu. Kao i većina građana, Mlađan Dinkić prepoznaje da SNS treba da ima premijera. Premijera koji raditi za dobrobit građana Srbije i za samu zemlju.
pre 10 godina
Niko u Srbiji nebi mogao da bude bolji premijer od Vučića.
pre 10 godina
Srbiji treba sposoban i vredan premijer kakav je Vučić.Dosta nam je više premijera kojem neko drugi radi njegov posao.
pre 10 godina
Jeste to prilika da Vucic dobije zvanicnu potvrdu a ujedno da Dacic malo spusti loptu. Mnogo se uzdigao i samo je pitanje momenta kada ce se taj odnos snaga promeniti.
pre 10 godina
Ovaj Dinkić je dosadan kao stenica. Kao nekakva starleta koja se pući 24 sata dnevno za žutu štampu ne bi li ostala u centru pažnje.... Kao da ne znamo da će i premijer biti iz SNS-a, to je jesno kao dan.
pre 10 godina
Hoćemo izbore i Vučića za premijera to je jedino realno.
pre 10 godina
Ti bi to i hteo, ne bi le se opet uvukao u neku vladu.
(Pedu, 18. decembar 2013 09:46)
Sindrom "Pere pisara"! Da se na vreme prijavim i stanem u red potencijalnih partnera! Za malo pretekao PUPS-ovce!
pre 10 godina
Naravno da je prirodno da stranka sa najvecom podrskom ima premijera. Tako je trebalo da bude svaki put, ako se vec postuje volja gradjana.
pre 10 godina
Eto ti ga sad. Kad god se Dinkic ili ovi iz njegove stranke zalazu za nekoga,znaci da je korist na vidiku.
pre 10 godina
Evo ga odgovor Dacicu na sve provokacije upucene na racun Dinkica. Kad bi bar prestali da se prepucavaju i poceli nesto da rade.
pre 10 godina
Izbori trebaju, jer dosta je kicenjem tudjim perjem, dosta oni koji nisu spremni bili da se odreknu ni jedne od dve funkcije prilikom rekonstrukcije Vlade da se iza istih kriju, a drugi odradjuju najteze poslove, vrlo odgovorno. Izborima SNS ce imati apsolutnu Vlast, imace premijera i bice i Srbiji bolje jer odgovornosti im NEnedostaje
pre 10 godina
Najprirodnije je da SNS ima potpunu odgovornost za ono sto SADA uradi, s tim da im niko nije u mogucnosti da podmece klipove pod tockove.
pre 10 godina
Dinkicu, nece te slatke reci spasiti ako si kriv za nesto. A kriv si izgleda za mnogo toga, a po svemu sudeci i dokaza je sve vise.
pre 10 godina
Mlađa priča o izborima kao "brine" o naprednjacima,a sam priželjkuje ih kako bi mogao nekom kalkulacijom ponovo vrati u vladu.
pre 10 godina
Iznenađujuće da Dinkić malo normalnije priča i da ne izmišlja puno. Verovatno je svestan svoje pozicije što je pohvalno za njega u odnosu na DS koji ne može da se pomiri sa svojom sudbinom
pre 10 godina
Pravo zbori, samo jos neko da se zainteresuje za to sta on ima da kaze..
pre 10 godina
Народ шаље јасну поруку какав став тренутно заузима према политичким странкама у Србији, којој највише верује и кога жели на челу државе. Политичке странке које су увек биле нужни сателити, припремају терен за наставак старе традиције да се без њих не може. Верујем да су овај пут погрешиле у рачуници.
pre 10 godina
Dinkić kao da se malo ulaguje Vučiću...
pre 10 godina
Dosadašnji koraci i rezultati su pokazali da nas naprednjaci vode dobrim putem napretka. Lepo je to što Dinkić podržava naprednjake i put kojim oni vode Srbiju. Što više ljudi to prepozna i podrži pre će nam svima biti bolje. Sumnjičava sam samo prema Dinkiću i njegovom interesu.
pre 10 godina
@(Mahidevran, 18. decembar 2013 12:29) Dve ipo milijarde duga koji ste napravili Vi u saradnji sa DS!!!!!!!!
Kad je dinkic bio ministar finansija a da je bio u koaliciji sa DS? Sta ti lupetas?
pre 10 godina
Šlihtaro, Dinkiću! Pravu stvar si rekao samo što nisi iskren, jer to ne želiš.
pre 10 godina
Mesto premijera nije sporno, medjutim cini mi se da u urs-u ima i te kako spornih stvari.
pre 10 godina
Opet bi trebalo pročitati kako piše u zakonu, te mislim da se Vučić ne bi složio sa nekim i da bi ipak sačekao redovne republičke izbore.
pre 10 godina
Srbija je i pored ogromnih izdavanja za podsticaje takozvanim stranim investitorima, povećala stopu nezapošljenosti, dok se u isto vreme poljoprivredi pomagalo samo u priči, te smatram da su Dinkićeve kritike budžeta za 2014 godinu i rada ministra Radulovića bez osnova.
pre 10 godina
Jeste prirodno da SNS kao barem trostruko jača od bilo koje druge političke partija ima Premijera. Prirodno je i da građani kazne Dinkića za loše vođenu ekonomsku politiku u periodu od 12 godina, brojne afere, uništenje domaćeg bankarskog sistema i da dotični i njegova stranka ne pređu cenzus. Vidljiv je jak sukob na relaciju SPS i URS i teško je verovati da bi ove dve stranke posle sledećih izbora mogle zajedno.
pre 10 godina
Jeste ali je i prirodno da Vucic sam odluci da li je to i korisno u ovom trenutku za Srbiju.
pre 10 godina
Mlađo, sa tobom je bilo sve gore i gore, ćuti i pusti druge da se pokažu! Ako rade drugačije od tebe imaju velike šanse za uspeh.
pre 10 godina
Rad SNS daje rezultate, za premijera treba postaviti osobu poput Vucica. Veca popularnost tek sledi u narednoj godinu na osonovu uspeha za poctak pregovora sa EU.
pre 10 godina
Rad SNS daje rezultate, za premijera treba postaviti osobu poput Vucica. Veca popularnost tek sledi u narednoj godinu na osonovu uspeha za poctak pregovora sa EU.
pre 10 godina
Neka Ivica polako počne da pakuje kofere dosta mu je bilo.
pre 10 godina
logicno je da vodeca vlast ima premijera iz svojih redova i tako ce se desiti na prolece narod daje veliku podrsku najboljima
pre 10 godina
Po rezultatima od nedelje nema vise nikakve dileme da ce naprednjaci insistirati da oni budu stozeri svake vlade jer to gradjani svojom podrskom od njih i zahtevaju
pre 10 godina
Najvece stranka i najbolja stranka trenutno u drzavi koja ima najvise poverenja gradjana treba imati i premijera !
pre 10 godina
SNS je svojim delima zasluzila poverenje koje su joj gradjani pruzili, tako da je i mesto premijera opravdano. Naravno izborima, posteno, jasno, transparentno...
151 Komentari
Sortiraj po: