Nedelja, 15.12.2013.

21:57

Naprednjaci pozivaju na izbore

Potpredsednik SNS Nebojša Stefanović posle <a href="http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=12&dd=15&nav_category=11&nav_id=789519" class="text-link" target= "_blank">pobede na Voždovcu</a> rekao da je pravi trenutak za nove parlamentarne izbore. Knežević pozvao na pokrajinske izbore.

Izvor: B92

Naprednjaci pozivaju na izbore IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

138 Komentari

Sortiraj po:

mikica

pre 10 godina

Da je Djilas odneo ovakvu pobedu on bi parlamentarne izbore,bez obzira na troskove i na ono sto je zapoceto a nije dovrseneo,raspisao jos danas....e zato je i proslost,zato Vucic uziva poverenje gradjana.

Pišta

pre 10 godina

Parlamentarni izbori će se održati u skladu sa zakonskim rokovima, ne pre, jer i da se održe opet će dobiti neka većina koja je postigla neke rezulatate.

Losa

pre 10 godina

Potpuno je jasno da pojedine stranke koje predstavljaju opoziciju treba da prihvate realnost rezultata i da poboljšaju svoju politiku.

Daki 85

pre 10 godina

I ovi lokalni izbori pokazuju da u Srbiji najveću podršku među građanima imaju SNS i Vučić. I ja mislim da bi najpoštenije bilo da budu novi parlamentarni izbori, jer građani žele Vučića za premijera.

The fact

pre 10 godina

Ovakav ubedljiv rezultat SNS-a je samo potvrda novog „izuma“ naše političke scene - konačno se pojavila partija koja se trudi da istinski pokrene promene u zemlji, da pokuša da popravi katastrofu koju nam je ostavila žuta koalicija. Kada se donose teške odluke, to se i otvoreno kaže. Kada se daju obećanja - to se sprovodi u delo. Kada se jave problemi - ne guraju se „pod tepih“. Prema tome - ovaj rezultat je samo posledica velikog rada mnogih, i velike želje da Srbija bude lepši dom za sve nas.

SukieSue

pre 10 godina

SNS je trenutno najjača politička stranka, tako da strah od izbora sigurno ne postoji kod SNS. Ovi rezultati izbora u Odžacima, Kostolcu i Voždovcu samo potvrđuju potpunu dominaciju naprednjaka na političkoj sceni. Razloga za to ima više nego dovoljno - zaustavljen je sunovrat srpske privrede, nastavljeni i konkretizovani su pregovori sa Prištinom kroz Briselski sporazum, donose se teške, ali neophodne odluke u privredi... Malo li je?

Didi

pre 10 godina

Posle ovih izbora i fantastičnog rezultata naprednjaka, jasno je da je SNS bez premca trenutno. Opozicija sasvim sigurno ne može adekvatno da odgovori na sve veću podršku naprednjacima, jer je previše kompromitovana.

SukieSue

pre 10 godina

SNS je trenutno najjača politička stranka, tako da strah od izbora sigurno ne postoji kod SNS. Ovi rezultati izbora u Odžacima, Kostolcu i Voždovcu samo potvrđuju potpunu dominaciju naprednjaka na političkoj sceni. Razloga za to ima više nego dovoljno - zaustavljen je sunovrat srpske privrede, nastavljeni i konkretizovani su pregovori sa Prištinom kroz Briselski sporazum, donose se teške, ali neophodne odluke u privredi... Malo li je?

Razgovretni

pre 10 godina

Nadmoć SNS na Voždovcu - da, ali ovo je malo preterano. Politički takmaci su popadali redom kao zrele kruške. Inače, ovi rezultati svakako golicaju analitiku raznih sociologa, politikologa, analitičara i sl. To je sada zbilja nekada velikih stranaka, koje su svojevremeno tvrdile da ih niko neće pobediti budućih 100 godina.

Kursula

pre 10 godina

Neka Predsedništvo SNS raspravlja i analizira šta im je činiti, to je njihovo legitimno pravo. Na tu temu neće biti lako doneti odluku o prevremenim izborima na republičkom i pokrajinskom nivou. Za odluku o ovim izborima najveća je odgovornost na Vučiću i Nikoliću. Opasno je za jednu stranku mnogo koncentrisane vlasti, jer vlast podrazumeva i odgovornost. Kada se „žanje vetar“, obično „prvoborci“ nemaju odgovornosti. Odgovara heroj.

Andros

pre 10 godina

Zastanite. Nemojte da vas nesporna pobeda ponese kao prerano pijanstvo. Razmislite. Uredite i dotegnite svoju stranku u svim pravcima, utvrdite s'čim i s'kim dalje. Biće raznih iskušenja. Ima još mnogo teškog vremena ispred. Od svih početeka, najlepši je lep kraj.

Micikaaa

pre 10 godina

I to je politika. Čaša je polupuna ili poluprazna- pitanje je sad? Priča ide od toga da su izbori poželjni do toga da nisu prioritet. Mislim da je sada najcelishodnije očistiti sopstvene redove. A onda kroz kapitalne projekte, dovesti do osetnijeg boljitka kod većine stanovnika. SNS ima tu odgovornost, a i toga je svesna.

KEC - KUME - IZGORE - TI - KESA

pre 10 godina

Konacno je svima u Srbiji je potpuno jasno da je SNS dobio i da ima poverenje vecine gradjana Srbije, narvno to samo nije jasno DS trolovima koji sem jadikovki i plakanja drugo nista i ne znaju da rade. Svojim nemustim saopstenjima za javnost sve vise i vise iritiraju gradjane, jer treba da shvate da im vise niko ne veruje, i kada bi gledali da po tom aspektu sada je pravo vreme za izbore. Ali koliko vidim u sinocnoj izjavi Aleksandra Vucic da se videti da Srbija u ovom trenutku svakako ima precih zadataka, mada sam ja licno ubedjen da ako ovako nastave dobice jos vecu podrsku nego sto bi ona bila danas. Samo napred, radno i vredno, za bolju Srbiju.

Nikita

pre 10 godina

Nema mnogo slavlja nakon ovakve pobede, vreme je da se radi i da se razmišlja šta sve treba da se uradi za ovaj osakaćeni narod.

Srbin 100%

pre 10 godina

Apsolutno legitimni zahtevi funkcionera naprednjaka da pokusaju da dobiju podrsku gradjana za svoj plan reforme javnog sektora koji za sada nailazi na veliki otpor koalicionih partnera

D

pre 10 godina

Novim izborima samo bi sa zaustavili započeti procesi, sprovođenje odluka i realizacija pojedinih projekata. Slažem se sa Vučićem da nam sada nisu neophodni izbori, jer imamo bitnijih zadataka i poslova u zemlji kojima se moramo i hoćemo pozabaviti. Poslednji realizovani izbori pružaju podršku nastavku dosadašnjeg rada i delovanja naprednjaka, Vučića i svih koji trenutno vode Srbiju. Samo nastavimo ovako i svi će biti zadovoljni.

Mima

pre 10 godina

Volja naprednjacke snage i moci je i ovaj put izasla na videlo, narod je dao puno poverenje da nastave sa ovakvim radom. Gradjani Odzaka i uz kupovinu masovnih glasova, nisu posustali iako znamo koliko je teska situacija za sve nase gradjane, zbog lopova koji su nas 8 godina vukli u propast.Hvala im na tome

ugorovi

pre 10 godina

Naprednjaci organizuju izbore, a drugi drže vlast i vladaju.Valjda je to do sad svima jasno.tako nemaju nikakvu odgovorniost.

Ivan

pre 10 godina

Stefanovic kao iznosi licni stav a Vucic kao nece izbore jer mu to nije bitno nego je bitna Srbija. Izbora ce biti uskoro zivi bili pa videli. Nisu oni blesavi da propuste priliku da se ustolice za jos 4 godine, pre nego li ovaj narod ukapira ko su i sta su. A nama Bog nek je u pomoc. Ajmo botovi udrite po hvalospevima i minusima.

Predrag

pre 10 godina

Koje su ovo fore. Stefanović kao za izbore a mudri spasitelj Vučić kao imamo važnijih poslova od izbora. A zna se da Stefanović ne sme da kine ako predhodno nije pitao Vučića.

Nostress

pre 10 godina

Izborna volja u tri geografski razlicite opstine pokazala je u kom pravcu narod zeli da ide i sa kim. Ovaj rezultat treba da se postuje!

aprilili

pre 10 godina

Kaže Đilas DS će pobediti na izborima u Martu, mislim da bi DS najbolje prošao ukoliko bi izbori bili održani prvog aprila.

5sm

pre 10 godina

Sada neka se zapitaju svi oni koji javno i ne dvosmisleno pozivaju na parlamentarne izbore da li je to Srbiji potrebno,da li je potreban jos jedan trosak kada je narod odlucno dao svoj glas i svoje poverenje aktuelnom rezimu a narucito Vucicu

Filip Nbgd

pre 10 godina

Svima je jasno da je SNS dobio poverenje vecine gradjana Srbije, i da po tom aspektu pravo vreme za izbora, mada sam ja licno ubedjen da ako ovako nastave dobice jos vecu podrsku nego sto bi ona bila danas. Samo napred, radno i vredno, za bolju Srbiju.

VETROKAZ

pre 10 godina

Posle ubedljive pobede na izborima u opštini Voždovac,Ođacima i Kostolcu, mislim da je ovo prirodni tok usmeravanja energije naprednjaka ka još većim ciljevima.

Gorica

pre 10 godina

Pobeda sns-a na vozdovcu je vise nego zasluzena, a sto se tice izbora mislim da vise nece pati na pamet nekim strankama koje precenjuju sebe da traze vanredne izbore posle ovoga.

Halle-ON

pre 10 godina

A izgleda da su i poceli da se reklamiraju na captcha. Na 5 komentara koje sam ostavio, u 3 sam dobio SNS izmedju brojeva za captcha kod. Lol pocecu da verujem u teorije zavere, podsvesne poruke i slicno. Mislim da bi trebalo da sacekaju krah koji ce uslediti sledece godine kada ljudi shvate da je u stvari ostalo sve isto i da sada je potrebno biti clan SNS za posao umesto DS, da se nece otvoriti u svakom gradu po jedna fabrika, i da ce mnogo ljudi tek ostati za posao, a oni koji ga dobiju dobice ga u drzavnim firmama jer jedino tamo se moze zaposliti preko stranke. Dileri ce nastaviti da diluju, osim sto ce ih sada stiti SNS, a ne DS, Miskovic ce proci sa narukvicom, a doci ce i neki novi Miskovic umesto Miskovica. Cak i ako Srbija dobije status kandidata, ljudi ce shvatiti da i dalje nas dele godine od ulaska u EU, Kosovo ce i dalje jesti budzet, a ljudi ce tamo primati po 2 plate, i naravno prace se novac tamo kao i do sada, zato je trebalo dobiti neku vlast u drzavi Kosovo, u kojoj ne vaze ni njihovi zakoni a kamoli nasi. Samo se pitam za koga cete glasati posle u preporodjene demokrate, za Cedu, ili ce mozda opet prevladati nacionalizam... Sada vecina veruje u njih, za par godian mozda i 10 svi ce govoriti o tome koliko su losi bili... Nikad kraja.

Nevidljiva xy

pre 10 godina

Doci ce dan kada ce izbori oterati sve nekvalitetne politicke stranke u zaborav,ostace oni koji uzivaju poverenje gradjana i eventualno jos dve,tri stranke..ostale ne treba da postoje,ionako su cinile samo stetu Srbiji i narodu.Ako treba da bude izbora ja sam za,mada smo zbog finasija malo stegnuti,ipak je to veliki trosak..

Spyro Gyra

pre 10 godina

Stefanovic jeste u pravu da je momenat za izbore,ova ogromna podrska naroda govori da je vlast u pojedinim mestima neligitimna jer je drze sluge tajkuna,vlasnici mnogoobrojnih privatnih firmi i neprijatelji naroda.

hrkljus

pre 10 godina

Ljudi iz vrha SNS-a, ciji mi se stav u velikoj meri svidja, su Vucic i Selakovic, ovi ostali su... Posebno me iritiraju Stefanovic i Babic.

student

pre 10 godina

E, ljudi - 'aj mi kažite da li vam plaćaju ovo "vozdizanje" SNS-a i Vučka na B92 i lupanje pluseva na vozdisane komentare? Ono, i ja bih neku kintu.
Unapred hvala...

A što se tiče pobede SNS-a u Voždovcu - zabole me uvo - u mojoj opštini (Medijana, Niš) nas jašu od prošlih izbora i jedino što smo dobili su one česme... Tako ni Voždovčani neće dobiti ništa...
A i SNS-ovci - računajte 50% od nešto više od trećine mu dođe nešto više od šestine - pa tako da mu dođe nekih 30 hiljada glasova za SNS.

Darko581

pre 10 godina

Posto je ova pobeda bila ubedljiva,moze se ocekivati da izbori budu za koji mesec,a potpunu vlast ce imati SNS posto jedini zasluzuju da budu na vrhu:)

Giga

pre 10 godina

Neverovatna situacija da traže izbore na republičkom nivou a ne daju u pokrajini i šta ćete vi na tim izborima da tražite demokrate mislim da je idealno vreme da im se zada završni udarac i da kada dobijemo datum tamo negde na proleće održimo i republičke izbore

dule

pre 10 godina

pobeda je ubedljiva jer ima mnogo neopredeljenih. ako sada sns ne izađe na izbore, uz mere koje najavljuju za sledeću godinu, uz ministra privrede koji će da podeli stotine hiljada otkaza i odvede pola srbije u stečaj, uz sps afere, uz ipak očekivano vraćanje ds-a u nekom trenutku, garantovano će doći pad. sad je prilika da sns kapitalizuje sve što je radio i vučićevu popularnost.

5sm

pre 10 godina

Posle nedeljnih izbora u tri opstine u kojima je Vucic pokazao da ima punu podrsku u politici koju vodi predpostavimo da sada opozicija koja je do juce pozivala na izbore treba duboko da se zapita da li to stvarno zeli

Istocna Slavonija

pre 10 godina

Nema spavanja na lovorikama, već odmah principijelnu borbu, utemljenu na istini i samo istini, u istom ritmu nastaviti . Energiju i rad Vucica gradjani nagradjuju .

Istocna Slavonija

pre 10 godina

Nema spavanja na lovorikama, već odmah principijelnu borbu, utemljenu na istini i samo istini, u istom ritmu nastaviti . Energiju i rad Vucica gradjani nagradjuju .

patuljak

pre 10 godina

SNS je jos jednom pokazala da ima,apsolutno, poverenje gradjana Srbije i da je vredno radila u predhodnom periodu,na poboljsanju reformi u Srbiji. Vecerasnja pobeda SNS,u sve tri opstine,je dokaz za to i odlican je reper za raspisivanje parlamentarnih izbora.

ludimilojko

pre 10 godina

Drago mi je sto opet moj komentar ima najvise minusa. Ali je moj komentar potvrdio sam Vucko izjavivsi da nije za izbore. A na sastanku ce vam poskidati funkcije zbog vecerasnjeg fijaska. Samo vama nije jasno da ste pukli ko istroseni kondom. A mozda i svojim botovima oduzme telefone i ukine Internet i dodeli ih iole pismenijim osobama.

xxxxxxxxx

pre 10 godina

Народ ужива, после дуго времена, слободу да буде нестрпљив и критичан, да изрази своје неслагање са спорошћу у решавању проблема. Е, управо ради те спорости и нечињења, Вучић има право да мења све споре и неспособне.

bela golubica

pre 10 godina

Izborna pobeda naprednjaka, iako ubedljiva, nije bas pravo ogledalo ni beogradske ni celokupne srpske realnosti. Osvojenih pedeset procenata glasova izaslih na izbore, uz uzlaznost od cstrdeset procenata cini svega jednu petinu ukupnog birackog tela, sto je vrlo daleko od postizanja sirokog nacionalnog konsenzusa o teskim reformama koje predstoje. Sa druge strane ovakve pobede obavezuju na jos veci rad i zalaganje i dosledniju pozitivnu selekciju onih koji ce dobiti priliku da se dokazu na javnim funkcijama. Srecno vam bilo naprednjaci, ali vremena za slavlje nemate .Problemi u kojima se bukvalno davi tri cetvrtine stanovnistva iziskuju da sto pre zasucete rukave.

Barlovka Dunja

pre 10 godina

Vucic se svim silama bori i radi da zemlja krene napred ,da poboljsa standard gradjana ,razvije i poboljsa privredu ,zaustavi i iskoreni korupciju . Zato mu gradjani daju i ukazuju poverenje .

Stefan

pre 10 godina

ДС је изгубила легитимитет и то се из дана у дан све више види сада хоће на силу да држе власт јер знају да ако буду смењени у Војводини оде им странка распашће се начисто ни сада нису идеалне прилике у странци

Mirce

pre 10 godina

U sve tri opštine kao što je i očekivano odličan reper za vanredne parlamentarne izbore pošto je reč o mestu u Vojvodini,Centralnoj Srbiji i Beogradu.Čestitke Stefanoviću kao mladom čoveku na zalaganju za bolji život građana.

To

pre 10 godina

Velicanstvena pobeda, koja je dokaz da ljudi podrzavaju borbu ove stranke da Srbiju ucine boljim mestom za život. Mislim, da su svi za parlamentarne izbore.

SPAS ZA NAS

pre 10 godina

Sasvim ste u pravu gospodine Stefanovicu, vreme je za izbore, a za nas u Vranju su neophodni jer nam su zivot,standard, kao i prilika za zaposljavanje nikakvi. U Vranju decenijama SPS vlada I vrsi torturu na gradjane raznim ucenjivanjima prilikom kampanje I u svakodnevnom zivotu.

Nebojša

pre 10 godina

Vreme je da SNS osvoji većinu i u republičkom parlamentu da sami vladaju a ne da is SPS sprečeva u reformama koje moramo što pre da sprovedemo zemlja bi brže krenula napred

Dinamo

pre 10 godina

Narod je veceras pokazao da podrzava politiku Aleksandra Vucica i njegove stranke. Dosta nam je bilo lazi i prodavanja magle, hocemo normalan , bolji zivot. Sa ovim saznanjem ,parlamentarni izbori, mogu uvek biti u opciji.

Slučajni prolaznik

pre 10 godina

Odličan reper volje naroda i velika satisfakcija Sns-u da nastavi da vodi Srbiju a među ostalom i opštine u kojima je slavio napred.

garavi

pre 10 godina

raspisi te referendum sad dok se igrate sa vojvodinom ? videli bi sta svi misle o ovoj vlasti a pogotovo sns -u ! drzava vojvodina . dosta bre vise .

Mirce

pre 10 godina

U sve tri opštine kao što je i očekivano pobedu je odneo Sns.Odličan reper za vanredne parlamentarne izbore pošto je reč o mestu u Vojvodini,Centralnoj Srbiji i Beogradu.

Hornady

pre 10 godina

Besmisleno je svako dalje odugovlačenje sa izborima u Vojvodini. Ne postoji nijedan valjan izgovor, a od legitimnosti Pajtićeve vlade nije ostalo bukvalno ništa!

Joja

pre 10 godina

Čekali smo deceniju da se nesto u zemlji promeni. Oni koji su imali priliku nisu je iskoristili. Došlo je vreme da drugi pokažu svoje kvalitete i verujem da će šansu najbolje iskoristiti.

Владан

pre 10 godina

И време је да се иде на парламентарне изборе да се решимо више ових малих странака које ништа не раде а само критикују свима су досадиле

Notna sveska

pre 10 godina

Zasluzena pobeda koja se i ocekivala . Demokrate stalno ponavljaju kako imaju podrku i nadaju se pobedi, ali rezultati nam potvrdjuju da je njihove vreme proslo .

Novica

pre 10 godina

Pa u ovakvoj atmosferi kada cela opozicija samo izbore traži a ne nudi nikakav program niti rešenja jer samo gledaju kako da dođu na vlast možda je i dobro izaći ponovo na izbore i zapušiti usta svim tim malim strankama verovatno će većina njih ostati ispod cenzusa

pedja

pre 10 godina

Pa dokle više izbori.Glasam od punoletstva,2000. godine,a meni sve teže i teže,pa mi nekako zdrav razum govori da ja to više ne radim,a ovi na listama će se već snaći bez mene.Ja pasoš u ruke,pa ako ne uspem na pošten način preko,a ja onda ko azilant.OVDE ŽIVOTA NEMA,OSIM ZA ONE NA LISTAMA.Zbogom srbijo.

rudar misa

pre 10 godina

politicki je ispravno da sns i vucic u ovom trenutku raspisu izbore u srbiji, beogradu i vojvodini jer je na poltickoj sceni sns najaca partija, jaca od sps kada je bio milosevic na vlasti. ispravo bi bilo da se novo prestrojavanje na poltickoj sceni verifikuje izborima.

Moso

pre 10 godina

Mislim da ove pobede SNS-a nisu nikakvo iznenadjenje, jer su se stvarno trudili i za kratko vreme postigli mnogo za Srbiju i ovaj narod. Nekada sam se kleo u pojedine stranke,ali... razocarenje me je naucilo da to vise nikada ne radim. Ne kunem se vise, ali bih rekao da SNS ima kapacitet i dosta mladih i pametnih ljudi koji mogu mnogo da pomognu i odrade posao kako treba i za promenu, po zakonu. Za izbore jesam, jer jedna trula pokvari sve ostale.

sanja lastric maric

pre 10 godina

Teško je mnogo, velika je kriza... Vučić pruža nadu u bolje sutra i život dostojan čoveka. Zato SNS i dobija svuda preko 50%.

Bas_za_pohvalu

pre 10 godina

I ja bih osvojio vise od 50 odsto glasova, i to sam, bez partije, da mi je Djilas protivnik. Hajde na te parlamentarne, ali protiv Tadica, pa da vidimo rezultat...

Genije I

pre 10 godina

2050.god u udzbenicima istorije pisace: 2014. jedna stranka osvaja preko 50% mandata u svim predstavnickim telima, pocinje period dikature sto dovodi do egzodusa citavog naroda i konacne minorizacije nekada najmocnije drzave na Balkanu.

Osiccaa

pre 10 godina

Bravo za Voždovac, mada bilo je i očekivano da se tako nešto desi. I vrlo bitna stvar SNS je i pre ovoga bio spreman na Parlamentarne izbore, samo se opozicija toga plaši. Kao hoće a boga mole da do toga ne dođe

Karlovac Karlobag

pre 10 godina

Samo je zaboravio da kaze koliko je izaslo biraca na Vozdovcu...evo ja cu da mu kazem-36 %! Nikad manja izlaznost u istoriji parlamentarizma i izbora! Narodu su se zgadili svi politicari!

čikadača

pre 10 godina

Neka nam je Bog u pomoći ako i na tim vanrednim izborima pređete 50%.Otkada je uveden višepartijski sistem u ovoj državi,svako ko je dolazio na vlast dočekivan je kao onaj koji rešava sve probleme i donosi blagostanje.I svi su u jednom momentu bili ubeđeni da imaju preko 50% i da im niko ništa ne može.I svako je sa vlasti najuren,niko nije otišao sam.Ne kaže narod džabe:½daj mu vlas' pa da vidiš kaki je čovek½,a mi Srbi smo, nažalost, odavno postali puni zlobe,više nas raduje tuđa nesreća nego sopstvena sreća.Voleo bih da grešim,ali zašto bi sad bilo drugačije?Pa redovi SNS-a se iz dana u dan pune ljudima koji godinama bitišu na političkoj sceni menjajući sve moguće partije,a ne tako retko i potpuno menjajući svoje političko ubeđenje.Živi bili, pa videli.

To to

pre 10 godina

Velicanstvena pobeda, koja je dokaz da ljudi podrzavaju borbu ove stranke da Srbiju ucine boljim mestom za život. Mislim, da su svi za parlamentarne izbore.

Maxim

pre 10 godina

Porasli apetiti mlađanog mega-doktora.
Merka neko lukrativno ministarsko mesto.
Dosta mu je skupštinske govornice i sličnih tičarija.

Sanija Z

pre 10 godina

Parlamentarnim izborima bi se jasno iskristalisalo u kome leži snaga u Srbiji, tako da stranka sa najvećim brojem glasova, u ovom slučaju SNS ne bi opet bila u poziciji da čini kompromise stranci koja ima mnogo manje glasačko telo, koja realno ne bi imala više od 8 posto glasova.

PrstNaCelo

pre 10 godina

Ukoliko opzicija posle serije lokalnih izbora i za njih realno porazavajucih rezultata nastavi da napada aktuelnu vlast i da potencira na vandrednim izborima - dobice ih

Aca šmeker

pre 10 godina

Slažem se da su potrebni parlamentarni izbori,jer je velikoj većini građana jasno da je izlaz da naprednjaci sami formiraju vlast.SNS ima najstručnije ljude,vrh stranke kontroliše svoje direktore i lokalne funkcionere i ta formula daje rezultata svuda gde je SNS na vlasti.

sistematizacija

pre 10 godina

U citavoj srbiji doslo je do prestrojavanja na politickoj sceni i sns nakon izbora i vise opstina a posbeno poslednjih na vozdovcu, odrzacima i kostolcu zeli verifikovati svoju popu8arnost kod naroda, posebno vucicevu, da bi preuzela vlast u svim opstinama , vojvodini , beogradu i u srbiji, ovo je era sns, posle sps, ds sada je nastupila era sns.

Glasinac

pre 10 godina

Na veličanstvenoj pobedi na Voždovcu treba čestitati. Međutim , treba razmisliti kada su u pitanju vanredni parlamentarni izbori. Ne što bi se naprednjaci plašili rezultata, jer bi oni sigurno pobedili , nego što bi se sada neke aktivnosti koje je vlada preduzela , usporili a neke čak i zaustavile. To bi bilo loše za Srbiju i njene građane.

Vranje-jug

pre 10 godina

Gradjani su podrzali besprekornu borbu Aleksandra Vucica protiv kriminala i korupcije. Sada i jeste vreme za vanredne izbore i da sledeci premijer bude Aleksandar Vucic i povede nas u bolju buducnost.

Tajfun

pre 10 godina

Potpuno ocekivan rezultat , ljudi u Odzacima fizicki napadani zbog svog politickog izbora , u Kostolcu - tako prosperitetnom gradu sve stoji godinama , na Vozdovcu gde je godinama vrsena tortura od strane bivse gradske vlasti .. ljudi su im odgovorili slobodnom izbornom voljom

Winston

pre 10 godina

Ovaj izbor meni samo pokazuje koliko je zalostna politicka situacija u Srbiji. Ljudi nemaju za koga da glasaju, pa sede kuci i ne idu da glasaju. A SNSovci, dobri partiski vojnici, glasaju.

Radomir

pre 10 godina

Sto se tice rezulatata izbora vreme je za izbore, ali neznam koliko su izbori potrebni imajuci u vidu koliko kostaju, a drzava je na ivici.

To

pre 10 godina

Velicanstvena pobeda, koja je dokaz da ljudi podrzavaju borbu ove stranke da Srbiju boljim mestom za život. Mislim, das u svi za parlamentarne izbore.

Aki

pre 10 godina

E Knezevicu, Knezevicu kako izvrces cinjenice. Gradjani te bas cene zbog onog sto si ucinio sa mlekom. Sram te bilo! Gradjani hoce promene, a imaju samo jedan izbor koji ih nije opljackao i to pogodi koji-radikale sa novim perjem koji se zovu SNS. I sta mislis da ce biti sa njima posle jednog ili dva mandata?

Patrijota

pre 10 godina

Totalni mrak se ubrzano navlaci nad Srbijom zahvaljujuci retardiranim norodom koji je digao ruke od zivota i buducnosti! Kao da se ne radi o nama samima, o nasoj deci, nego o tamo nekima za koje nas zabole??? E pa zabolece nas i to do te mere da izlaza osim gradjanskog rata nece biti!!!

Sandra

pre 10 godina

Podrska je ocigledna, rezultati ovih lokalnih izbora su pravi pokazatelj. Dosta je bilo ucena malih politickih partija, raspisati vanredne parlamentarne izbore i uraditi sve sto je potrebno da se zemlja podigne na zdrave noge.

Riki2

pre 10 godina

Slazem se u potpunosti. Ovi rezultai su samo jos jedan od dokaza kako funkcionise sloga, jedinstvo, pozitivna energija i uspeh SNS-a. Izbori su preko potrebni.

Planinac

pre 10 godina

Nisam najsigurniji da bi SNS takoglatko prošao na parlamentarnim izborima. Dalinsu možda zaboravili Tadićeva očekivanja na prethodnim izborima, očekivao je sve a dobio ćorak. Dali su naprednjaci sigurni da nebi izgubili ili su se uplašili odgovornosti pa kroz izbore beže od odgovornosti zbog daljih otpuštanja radnika i daljih zaduživanja ?

Omladinac sa 28 godina

pre 10 godina

Ovaj izbor meni samo pokazuje koliko je zalostna politicka situacija u Srbiji. Ljudi nemaju za koga da glasaju, pa sede kuci i ne idu da glasaju. A SNSovci, dobri partiski vojnici, glasaju.
(Winston, 15. decembar 2013 22:05)
Zamenio si ti teze.Pa zar ne bese da su njihovi glasaci penzioneri,a penzioneri mnogo vise ne mogu da izadju iz kuce i odu na glasanje,zbog staroti,bolesti....A mnogi vise nisu ni zivi,jer nam o tim penzionerima pricaju vec 20 godina.A zar ne bese po vasim pricama da za DS glasa omladina?Koliko znam vise je omladine izaslo na izbore nego penzionera.Nego je stvar u tome sto vas vise nece ni omladina,a to je nekome tesko prihvatiti :D

alex

pre 10 godina

Republicki izbori su nasa realnost buduci da su naprednjaci ovako ubedljivo pobedili...gradjani im ocigledno veruju i zadovoljni su njihovim radom tako da bi bilo logicno da i premijer bude iz stranke koja ima vise od 50% glasova.

ludimilojko

pre 10 godina

Nece Vucko sad da raspise nista, svestan je da ste pukli ko zvecke! Osvojili ste 55% (uzimam prosek tvoje procene) od neka bude 40% birackog tela koje je izaslo. I ni jedan glas vise necete dobiti jer ste svi izasli koliko vas ima. A na tim izborima koje prizeljkujes, nece izaci samo vasi. Nego, pazi da i tebe Vucko ne obrise iz fotelje zbog ovog uspeha!

gradjani

pre 10 godina

E moj dečko,gradjani Srbije su zatucani i vi to kao i oni pre vas dobro znate ali će se dozvati pameti ,jer iduće godine neće imati ni za jelo a tada će biti šta će biti ,jer bolje sigurno neće biti a neko će jednog dana morati da primi sam ,sav bes ovog naroda od 91. naovamo.Zato se ja da sam na vašem mestu ,ne bih radovao previše,čak bih bio zabrinut.

ne spavaj te

pre 10 godina

Ljudi nisam mnogo skolovan, nisam mnogo jak, al cu pokasuati da vas obican i napacen narod, povedem do Beograda.. A onda da jednom za svagda zavrsimo sa svim politicarima, i da zajedno nadjemo neke normalne da vode ovu drzavu.. Muka mi je bre vise od ovih goveda, isti su svi.. Ko sto bi juznjaci rekli: ,, TOVARI MAGARE DOK JE U BLATO" !

Patrijota

pre 10 godina

Sveopste ludilo medju narodom je odavno zavladalo i siri se kao zaraza! Krvavo cemo platiti ovakve retardirane poteze i to veoma brzo, a bolje nismo ni zasluzili!
Ko god moze i ima bilo kakvu mogucnost (posebno mladi) neka pali odavde sto je moguce pre, jer ovde umire zivot, buducnost, nada...!!! Ovo postaje "Zona sumraka"!

Sandra

pre 10 godina

Podrska je ocigledna, rezultati ovih lokalnih izbora su pravi pokazatelj. Dosta je bilo ucena malih politickih partija, raspisati vanredne parlamentarne izbore i uraditi sve sto je potrebno da se zemlja podigne na zdrave noge.

Omladinac sa 28 godina

pre 10 godina

Ovaj izbor meni samo pokazuje koliko je zalostna politicka situacija u Srbiji. Ljudi nemaju za koga da glasaju, pa sede kuci i ne idu da glasaju. A SNSovci, dobri partiski vojnici, glasaju.
(Winston, 15. decembar 2013 22:05)
Zamenio si ti teze.Pa zar ne bese da su njihovi glasaci penzioneri,a penzioneri mnogo vise ne mogu da izadju iz kuce i odu na glasanje,zbog staroti,bolesti....A mnogi vise nisu ni zivi,jer nam o tim penzionerima pricaju vec 20 godina.A zar ne bese po vasim pricama da za DS glasa omladina?Koliko znam vise je omladine izaslo na izbore nego penzionera.Nego je stvar u tome sto vas vise nece ni omladina,a to je nekome tesko prihvatiti :D

Osiccaa

pre 10 godina

Bravo za Voždovac, mada bilo je i očekivano da se tako nešto desi. I vrlo bitna stvar SNS je i pre ovoga bio spreman na Parlamentarne izbore, samo se opozicija toga plaši. Kao hoće a boga mole da do toga ne dođe

alex

pre 10 godina

Republicki izbori su nasa realnost buduci da su naprednjaci ovako ubedljivo pobedili...gradjani im ocigledno veruju i zadovoljni su njihovim radom tako da bi bilo logicno da i premijer bude iz stranke koja ima vise od 50% glasova.

sanja lastric maric

pre 10 godina

Teško je mnogo, velika je kriza... Vučić pruža nadu u bolje sutra i život dostojan čoveka. Zato SNS i dobija svuda preko 50%.

PrstNaCelo

pre 10 godina

Ukoliko opzicija posle serije lokalnih izbora i za njih realno porazavajucih rezultata nastavi da napada aktuelnu vlast i da potencira na vandrednim izborima - dobice ih

Vranje-jug

pre 10 godina

Gradjani su podrzali besprekornu borbu Aleksandra Vucica protiv kriminala i korupcije. Sada i jeste vreme za vanredne izbore i da sledeci premijer bude Aleksandar Vucic i povede nas u bolju buducnost.

Aca šmeker

pre 10 godina

Slažem se da su potrebni parlamentarni izbori,jer je velikoj većini građana jasno da je izlaz da naprednjaci sami formiraju vlast.SNS ima najstručnije ljude,vrh stranke kontroliše svoje direktore i lokalne funkcionere i ta formula daje rezultata svuda gde je SNS na vlasti.

To

pre 10 godina

Velicanstvena pobeda, koja je dokaz da ljudi podrzavaju borbu ove stranke da Srbiju boljim mestom za život. Mislim, das u svi za parlamentarne izbore.

To to

pre 10 godina

Velicanstvena pobeda, koja je dokaz da ljudi podrzavaju borbu ove stranke da Srbiju ucine boljim mestom za život. Mislim, da su svi za parlamentarne izbore.

Moso

pre 10 godina

Mislim da ove pobede SNS-a nisu nikakvo iznenadjenje, jer su se stvarno trudili i za kratko vreme postigli mnogo za Srbiju i ovaj narod. Nekada sam se kleo u pojedine stranke,ali... razocarenje me je naucilo da to vise nikada ne radim. Ne kunem se vise, ali bih rekao da SNS ima kapacitet i dosta mladih i pametnih ljudi koji mogu mnogo da pomognu i odrade posao kako treba i za promenu, po zakonu. Za izbore jesam, jer jedna trula pokvari sve ostale.

Sanija Z

pre 10 godina

Parlamentarnim izborima bi se jasno iskristalisalo u kome leži snaga u Srbiji, tako da stranka sa najvećim brojem glasova, u ovom slučaju SNS ne bi opet bila u poziciji da čini kompromise stranci koja ima mnogo manje glasačko telo, koja realno ne bi imala više od 8 posto glasova.

Владан

pre 10 godina

И време је да се иде на парламентарне изборе да се решимо више ових малих странака које ништа не раде а само критикују свима су досадиле

Riki2

pre 10 godina

Slazem se u potpunosti. Ovi rezultai su samo jos jedan od dokaza kako funkcionise sloga, jedinstvo, pozitivna energija i uspeh SNS-a. Izbori su preko potrebni.

rudar misa

pre 10 godina

politicki je ispravno da sns i vucic u ovom trenutku raspisu izbore u srbiji, beogradu i vojvodini jer je na poltickoj sceni sns najaca partija, jaca od sps kada je bio milosevic na vlasti. ispravo bi bilo da se novo prestrojavanje na poltickoj sceni verifikuje izborima.

Winston

pre 10 godina

Ovaj izbor meni samo pokazuje koliko je zalostna politicka situacija u Srbiji. Ljudi nemaju za koga da glasaju, pa sede kuci i ne idu da glasaju. A SNSovci, dobri partiski vojnici, glasaju.

sistematizacija

pre 10 godina

U citavoj srbiji doslo je do prestrojavanja na politickoj sceni i sns nakon izbora i vise opstina a posbeno poslednjih na vozdovcu, odrzacima i kostolcu zeli verifikovati svoju popu8arnost kod naroda, posebno vucicevu, da bi preuzela vlast u svim opstinama , vojvodini , beogradu i u srbiji, ovo je era sns, posle sps, ds sada je nastupila era sns.

Radomir

pre 10 godina

Sto se tice rezulatata izbora vreme je za izbore, ali neznam koliko su izbori potrebni imajuci u vidu koliko kostaju, a drzava je na ivici.

Maxim

pre 10 godina

Porasli apetiti mlađanog mega-doktora.
Merka neko lukrativno ministarsko mesto.
Dosta mu je skupštinske govornice i sličnih tičarija.

Joja

pre 10 godina

Čekali smo deceniju da se nesto u zemlji promeni. Oni koji su imali priliku nisu je iskoristili. Došlo je vreme da drugi pokažu svoje kvalitete i verujem da će šansu najbolje iskoristiti.

Dinamo

pre 10 godina

Narod je veceras pokazao da podrzava politiku Aleksandra Vucica i njegove stranke. Dosta nam je bilo lazi i prodavanja magle, hocemo normalan , bolji zivot. Sa ovim saznanjem ,parlamentarni izbori, mogu uvek biti u opciji.

SPAS ZA NAS

pre 10 godina

Sasvim ste u pravu gospodine Stefanovicu, vreme je za izbore, a za nas u Vranju su neophodni jer nam su zivot,standard, kao i prilika za zaposljavanje nikakvi. U Vranju decenijama SPS vlada I vrsi torturu na gradjane raznim ucenjivanjima prilikom kampanje I u svakodnevnom zivotu.

Novica

pre 10 godina

Pa u ovakvoj atmosferi kada cela opozicija samo izbore traži a ne nudi nikakav program niti rešenja jer samo gledaju kako da dođu na vlast možda je i dobro izaći ponovo na izbore i zapušiti usta svim tim malim strankama verovatno će većina njih ostati ispod cenzusa

Glasinac

pre 10 godina

Na veličanstvenoj pobedi na Voždovcu treba čestitati. Međutim , treba razmisliti kada su u pitanju vanredni parlamentarni izbori. Ne što bi se naprednjaci plašili rezultata, jer bi oni sigurno pobedili , nego što bi se sada neke aktivnosti koje je vlada preduzela , usporili a neke čak i zaustavile. To bi bilo loše za Srbiju i njene građane.

To

pre 10 godina

Velicanstvena pobeda, koja je dokaz da ljudi podrzavaju borbu ove stranke da Srbiju ucine boljim mestom za život. Mislim, da su svi za parlamentarne izbore.

Mirce

pre 10 godina

U sve tri opštine kao što je i očekivano pobedu je odneo Sns.Odličan reper za vanredne parlamentarne izbore pošto je reč o mestu u Vojvodini,Centralnoj Srbiji i Beogradu.

Slučajni prolaznik

pre 10 godina

Odličan reper volje naroda i velika satisfakcija Sns-u da nastavi da vodi Srbiju a među ostalom i opštine u kojima je slavio napred.

gradjani

pre 10 godina

E moj dečko,gradjani Srbije su zatucani i vi to kao i oni pre vas dobro znate ali će se dozvati pameti ,jer iduće godine neće imati ni za jelo a tada će biti šta će biti ,jer bolje sigurno neće biti a neko će jednog dana morati da primi sam ,sav bes ovog naroda od 91. naovamo.Zato se ja da sam na vašem mestu ,ne bih radovao previše,čak bih bio zabrinut.

Karlovac Karlobag

pre 10 godina

Samo je zaboravio da kaze koliko je izaslo biraca na Vozdovcu...evo ja cu da mu kazem-36 %! Nikad manja izlaznost u istoriji parlamentarizma i izbora! Narodu su se zgadili svi politicari!

ludimilojko

pre 10 godina

Nece Vucko sad da raspise nista, svestan je da ste pukli ko zvecke! Osvojili ste 55% (uzimam prosek tvoje procene) od neka bude 40% birackog tela koje je izaslo. I ni jedan glas vise necete dobiti jer ste svi izasli koliko vas ima. A na tim izborima koje prizeljkujes, nece izaci samo vasi. Nego, pazi da i tebe Vucko ne obrise iz fotelje zbog ovog uspeha!

Genije I

pre 10 godina

2050.god u udzbenicima istorije pisace: 2014. jedna stranka osvaja preko 50% mandata u svim predstavnickim telima, pocinje period dikature sto dovodi do egzodusa citavog naroda i konacne minorizacije nekada najmocnije drzave na Balkanu.

Patrijota

pre 10 godina

Totalni mrak se ubrzano navlaci nad Srbijom zahvaljujuci retardiranim norodom koji je digao ruke od zivota i buducnosti! Kao da se ne radi o nama samima, o nasoj deci, nego o tamo nekima za koje nas zabole??? E pa zabolece nas i to do te mere da izlaza osim gradjanskog rata nece biti!!!

pedja

pre 10 godina

Pa dokle više izbori.Glasam od punoletstva,2000. godine,a meni sve teže i teže,pa mi nekako zdrav razum govori da ja to više ne radim,a ovi na listama će se već snaći bez mene.Ja pasoš u ruke,pa ako ne uspem na pošten način preko,a ja onda ko azilant.OVDE ŽIVOTA NEMA,OSIM ZA ONE NA LISTAMA.Zbogom srbijo.

Patrijota

pre 10 godina

Sveopste ludilo medju narodom je odavno zavladalo i siri se kao zaraza! Krvavo cemo platiti ovakve retardirane poteze i to veoma brzo, a bolje nismo ni zasluzili!
Ko god moze i ima bilo kakvu mogucnost (posebno mladi) neka pali odavde sto je moguce pre, jer ovde umire zivot, buducnost, nada...!!! Ovo postaje "Zona sumraka"!

Aki

pre 10 godina

E Knezevicu, Knezevicu kako izvrces cinjenice. Gradjani te bas cene zbog onog sto si ucinio sa mlekom. Sram te bilo! Gradjani hoce promene, a imaju samo jedan izbor koji ih nije opljackao i to pogodi koji-radikale sa novim perjem koji se zovu SNS. I sta mislis da ce biti sa njima posle jednog ili dva mandata?

ne spavaj te

pre 10 godina

Ljudi nisam mnogo skolovan, nisam mnogo jak, al cu pokasuati da vas obican i napacen narod, povedem do Beograda.. A onda da jednom za svagda zavrsimo sa svim politicarima, i da zajedno nadjemo neke normalne da vode ovu drzavu.. Muka mi je bre vise od ovih goveda, isti su svi.. Ko sto bi juznjaci rekli: ,, TOVARI MAGARE DOK JE U BLATO" !

garavi

pre 10 godina

raspisi te referendum sad dok se igrate sa vojvodinom ? videli bi sta svi misle o ovoj vlasti a pogotovo sns -u ! drzava vojvodina . dosta bre vise .

čikadača

pre 10 godina

Neka nam je Bog u pomoći ako i na tim vanrednim izborima pređete 50%.Otkada je uveden višepartijski sistem u ovoj državi,svako ko je dolazio na vlast dočekivan je kao onaj koji rešava sve probleme i donosi blagostanje.I svi su u jednom momentu bili ubeđeni da imaju preko 50% i da im niko ništa ne može.I svako je sa vlasti najuren,niko nije otišao sam.Ne kaže narod džabe:½daj mu vlas' pa da vidiš kaki je čovek½,a mi Srbi smo, nažalost, odavno postali puni zlobe,više nas raduje tuđa nesreća nego sopstvena sreća.Voleo bih da grešim,ali zašto bi sad bilo drugačije?Pa redovi SNS-a se iz dana u dan pune ljudima koji godinama bitišu na političkoj sceni menjajući sve moguće partije,a ne tako retko i potpuno menjajući svoje političko ubeđenje.Živi bili, pa videli.

Planinac

pre 10 godina

Nisam najsigurniji da bi SNS takoglatko prošao na parlamentarnim izborima. Dalinsu možda zaboravili Tadićeva očekivanja na prethodnim izborima, očekivao je sve a dobio ćorak. Dali su naprednjaci sigurni da nebi izgubili ili su se uplašili odgovornosti pa kroz izbore beže od odgovornosti zbog daljih otpuštanja radnika i daljih zaduživanja ?

Halle-ON

pre 10 godina

A izgleda da su i poceli da se reklamiraju na captcha. Na 5 komentara koje sam ostavio, u 3 sam dobio SNS izmedju brojeva za captcha kod. Lol pocecu da verujem u teorije zavere, podsvesne poruke i slicno. Mislim da bi trebalo da sacekaju krah koji ce uslediti sledece godine kada ljudi shvate da je u stvari ostalo sve isto i da sada je potrebno biti clan SNS za posao umesto DS, da se nece otvoriti u svakom gradu po jedna fabrika, i da ce mnogo ljudi tek ostati za posao, a oni koji ga dobiju dobice ga u drzavnim firmama jer jedino tamo se moze zaposliti preko stranke. Dileri ce nastaviti da diluju, osim sto ce ih sada stiti SNS, a ne DS, Miskovic ce proci sa narukvicom, a doci ce i neki novi Miskovic umesto Miskovica. Cak i ako Srbija dobije status kandidata, ljudi ce shvatiti da i dalje nas dele godine od ulaska u EU, Kosovo ce i dalje jesti budzet, a ljudi ce tamo primati po 2 plate, i naravno prace se novac tamo kao i do sada, zato je trebalo dobiti neku vlast u drzavi Kosovo, u kojoj ne vaze ni njihovi zakoni a kamoli nasi. Samo se pitam za koga cete glasati posle u preporodjene demokrate, za Cedu, ili ce mozda opet prevladati nacionalizam... Sada vecina veruje u njih, za par godian mozda i 10 svi ce govoriti o tome koliko su losi bili... Nikad kraja.

student

pre 10 godina

E, ljudi - 'aj mi kažite da li vam plaćaju ovo "vozdizanje" SNS-a i Vučka na B92 i lupanje pluseva na vozdisane komentare? Ono, i ja bih neku kintu.
Unapred hvala...

A što se tiče pobede SNS-a u Voždovcu - zabole me uvo - u mojoj opštini (Medijana, Niš) nas jašu od prošlih izbora i jedino što smo dobili su one česme... Tako ni Voždovčani neće dobiti ništa...
A i SNS-ovci - računajte 50% od nešto više od trećine mu dođe nešto više od šestine - pa tako da mu dođe nekih 30 hiljada glasova za SNS.

Bas_za_pohvalu

pre 10 godina

I ja bih osvojio vise od 50 odsto glasova, i to sam, bez partije, da mi je Djilas protivnik. Hajde na te parlamentarne, ali protiv Tadica, pa da vidimo rezultat...

bela golubica

pre 10 godina

Izborna pobeda naprednjaka, iako ubedljiva, nije bas pravo ogledalo ni beogradske ni celokupne srpske realnosti. Osvojenih pedeset procenata glasova izaslih na izbore, uz uzlaznost od cstrdeset procenata cini svega jednu petinu ukupnog birackog tela, sto je vrlo daleko od postizanja sirokog nacionalnog konsenzusa o teskim reformama koje predstoje. Sa druge strane ovakve pobede obavezuju na jos veci rad i zalaganje i dosledniju pozitivnu selekciju onih koji ce dobiti priliku da se dokazu na javnim funkcijama. Srecno vam bilo naprednjaci, ali vremena za slavlje nemate .Problemi u kojima se bukvalno davi tri cetvrtine stanovnistva iziskuju da sto pre zasucete rukave.

ludimilojko

pre 10 godina

Drago mi je sto opet moj komentar ima najvise minusa. Ali je moj komentar potvrdio sam Vucko izjavivsi da nije za izbore. A na sastanku ce vam poskidati funkcije zbog vecerasnjeg fijaska. Samo vama nije jasno da ste pukli ko istroseni kondom. A mozda i svojim botovima oduzme telefone i ukine Internet i dodeli ih iole pismenijim osobama.

Predrag

pre 10 godina

Koje su ovo fore. Stefanović kao za izbore a mudri spasitelj Vučić kao imamo važnijih poslova od izbora. A zna se da Stefanović ne sme da kine ako predhodno nije pitao Vučića.

Ivan

pre 10 godina

Stefanovic kao iznosi licni stav a Vucic kao nece izbore jer mu to nije bitno nego je bitna Srbija. Izbora ce biti uskoro zivi bili pa videli. Nisu oni blesavi da propuste priliku da se ustolice za jos 4 godine, pre nego li ovaj narod ukapira ko su i sta su. A nama Bog nek je u pomoc. Ajmo botovi udrite po hvalospevima i minusima.

dule

pre 10 godina

pobeda je ubedljiva jer ima mnogo neopredeljenih. ako sada sns ne izađe na izbore, uz mere koje najavljuju za sledeću godinu, uz ministra privrede koji će da podeli stotine hiljada otkaza i odvede pola srbije u stečaj, uz sps afere, uz ipak očekivano vraćanje ds-a u nekom trenutku, garantovano će doći pad. sad je prilika da sns kapitalizuje sve što je radio i vučićevu popularnost.

aprilili

pre 10 godina

Kaže Đilas DS će pobediti na izborima u Martu, mislim da bi DS najbolje prošao ukoliko bi izbori bili održani prvog aprila.

Nebojša

pre 10 godina

Vreme je da SNS osvoji većinu i u republičkom parlamentu da sami vladaju a ne da is SPS sprečeva u reformama koje moramo što pre da sprovedemo zemlja bi brže krenula napred

Hornady

pre 10 godina

Besmisleno je svako dalje odugovlačenje sa izborima u Vojvodini. Ne postoji nijedan valjan izgovor, a od legitimnosti Pajtićeve vlade nije ostalo bukvalno ništa!

Stefan

pre 10 godina

ДС је изгубила легитимитет и то се из дана у дан све више види сада хоће на силу да држе власт јер знају да ако буду смењени у Војводини оде им странка распашће се начисто ни сада нису идеалне прилике у странци

hrkljus

pre 10 godina

Ljudi iz vrha SNS-a, ciji mi se stav u velikoj meri svidja, su Vucic i Selakovic, ovi ostali su... Posebno me iritiraju Stefanovic i Babic.

Spyro Gyra

pre 10 godina

Stefanovic jeste u pravu da je momenat za izbore,ova ogromna podrska naroda govori da je vlast u pojedinim mestima neligitimna jer je drze sluge tajkuna,vlasnici mnogoobrojnih privatnih firmi i neprijatelji naroda.

Nevidljiva xy

pre 10 godina

Doci ce dan kada ce izbori oterati sve nekvalitetne politicke stranke u zaborav,ostace oni koji uzivaju poverenje gradjana i eventualno jos dve,tri stranke..ostale ne treba da postoje,ionako su cinile samo stetu Srbiji i narodu.Ako treba da bude izbora ja sam za,mada smo zbog finasija malo stegnuti,ipak je to veliki trosak..

Filip Nbgd

pre 10 godina

Svima je jasno da je SNS dobio poverenje vecine gradjana Srbije, i da po tom aspektu pravo vreme za izbora, mada sam ja licno ubedjen da ako ovako nastave dobice jos vecu podrsku nego sto bi ona bila danas. Samo napred, radno i vredno, za bolju Srbiju.

5sm

pre 10 godina

Sada neka se zapitaju svi oni koji javno i ne dvosmisleno pozivaju na parlamentarne izbore da li je to Srbiji potrebno,da li je potreban jos jedan trosak kada je narod odlucno dao svoj glas i svoje poverenje aktuelnom rezimu a narucito Vucicu

Nostress

pre 10 godina

Izborna volja u tri geografski razlicite opstine pokazala je u kom pravcu narod zeli da ide i sa kim. Ovaj rezultat treba da se postuje!

Daki 85

pre 10 godina

I ovi lokalni izbori pokazuju da u Srbiji najveću podršku među građanima imaju SNS i Vučić. I ja mislim da bi najpoštenije bilo da budu novi parlamentarni izbori, jer građani žele Vučića za premijera.

Tajfun

pre 10 godina

Potpuno ocekivan rezultat , ljudi u Odzacima fizicki napadani zbog svog politickog izbora , u Kostolcu - tako prosperitetnom gradu sve stoji godinama , na Vozdovcu gde je godinama vrsena tortura od strane bivse gradske vlasti .. ljudi su im odgovorili slobodnom izbornom voljom

Mirce

pre 10 godina

U sve tri opštine kao što je i očekivano odličan reper za vanredne parlamentarne izbore pošto je reč o mestu u Vojvodini,Centralnoj Srbiji i Beogradu.Čestitke Stefanoviću kao mladom čoveku na zalaganju za bolji život građana.

Barlovka Dunja

pre 10 godina

Vucic se svim silama bori i radi da zemlja krene napred ,da poboljsa standard gradjana ,razvije i poboljsa privredu ,zaustavi i iskoreni korupciju . Zato mu gradjani daju i ukazuju poverenje .

Notna sveska

pre 10 godina

Zasluzena pobeda koja se i ocekivala . Demokrate stalno ponavljaju kako imaju podrku i nadaju se pobedi, ali rezultati nam potvrdjuju da je njihove vreme proslo .

Istocna Slavonija

pre 10 godina

Nema spavanja na lovorikama, već odmah principijelnu borbu, utemljenu na istini i samo istini, u istom ritmu nastaviti . Energiju i rad Vucica gradjani nagradjuju .

5sm

pre 10 godina

Posle nedeljnih izbora u tri opstine u kojima je Vucic pokazao da ima punu podrsku u politici koju vodi predpostavimo da sada opozicija koja je do juce pozivala na izbore treba duboko da se zapita da li to stvarno zeli

Istocna Slavonija

pre 10 godina

Nema spavanja na lovorikama, već odmah principijelnu borbu, utemljenu na istini i samo istini, u istom ritmu nastaviti . Energiju i rad Vucica gradjani nagradjuju .

xxxxxxxxx

pre 10 godina

Народ ужива, после дуго времена, слободу да буде нестрпљив и критичан, да изрази своје неслагање са спорошћу у решавању проблема. Е, управо ради те спорости и нечињења, Вучић има право да мења све споре и неспособне.

Gorica

pre 10 godina

Pobeda sns-a na vozdovcu je vise nego zasluzena, a sto se tice izbora mislim da vise nece pati na pamet nekim strankama koje precenjuju sebe da traze vanredne izbore posle ovoga.

Mima

pre 10 godina

Volja naprednjacke snage i moci je i ovaj put izasla na videlo, narod je dao puno poverenje da nastave sa ovakvim radom. Gradjani Odzaka i uz kupovinu masovnih glasova, nisu posustali iako znamo koliko je teska situacija za sve nase gradjane, zbog lopova koji su nas 8 godina vukli u propast.Hvala im na tome

Srbin 100%

pre 10 godina

Apsolutno legitimni zahtevi funkcionera naprednjaka da pokusaju da dobiju podrsku gradjana za svoj plan reforme javnog sektora koji za sada nailazi na veliki otpor koalicionih partnera

KEC - KUME - IZGORE - TI - KESA

pre 10 godina

Konacno je svima u Srbiji je potpuno jasno da je SNS dobio i da ima poverenje vecine gradjana Srbije, narvno to samo nije jasno DS trolovima koji sem jadikovki i plakanja drugo nista i ne znaju da rade. Svojim nemustim saopstenjima za javnost sve vise i vise iritiraju gradjane, jer treba da shvate da im vise niko ne veruje, i kada bi gledali da po tom aspektu sada je pravo vreme za izbore. Ali koliko vidim u sinocnoj izjavi Aleksandra Vucic da se videti da Srbija u ovom trenutku svakako ima precih zadataka, mada sam ja licno ubedjen da ako ovako nastave dobice jos vecu podrsku nego sto bi ona bila danas. Samo napred, radno i vredno, za bolju Srbiju.

Razgovretni

pre 10 godina

Nadmoć SNS na Voždovcu - da, ali ovo je malo preterano. Politički takmaci su popadali redom kao zrele kruške. Inače, ovi rezultati svakako golicaju analitiku raznih sociologa, politikologa, analitičara i sl. To je sada zbilja nekada velikih stranaka, koje su svojevremeno tvrdile da ih niko neće pobediti budućih 100 godina.

Kursula

pre 10 godina

Neka Predsedništvo SNS raspravlja i analizira šta im je činiti, to je njihovo legitimno pravo. Na tu temu neće biti lako doneti odluku o prevremenim izborima na republičkom i pokrajinskom nivou. Za odluku o ovim izborima najveća je odgovornost na Vučiću i Nikoliću. Opasno je za jednu stranku mnogo koncentrisane vlasti, jer vlast podrazumeva i odgovornost. Kada se „žanje vetar“, obično „prvoborci“ nemaju odgovornosti. Odgovara heroj.

Andros

pre 10 godina

Zastanite. Nemojte da vas nesporna pobeda ponese kao prerano pijanstvo. Razmislite. Uredite i dotegnite svoju stranku u svim pravcima, utvrdite s'čim i s'kim dalje. Biće raznih iskušenja. Ima još mnogo teškog vremena ispred. Od svih početeka, najlepši je lep kraj.

Micikaaa

pre 10 godina

I to je politika. Čaša je polupuna ili poluprazna- pitanje je sad? Priča ide od toga da su izbori poželjni do toga da nisu prioritet. Mislim da je sada najcelishodnije očistiti sopstvene redove. A onda kroz kapitalne projekte, dovesti do osetnijeg boljitka kod većine stanovnika. SNS ima tu odgovornost, a i toga je svesna.

SukieSue

pre 10 godina

SNS je trenutno najjača politička stranka, tako da strah od izbora sigurno ne postoji kod SNS. Ovi rezultati izbora u Odžacima, Kostolcu i Voždovcu samo potvrđuju potpunu dominaciju naprednjaka na političkoj sceni. Razloga za to ima više nego dovoljno - zaustavljen je sunovrat srpske privrede, nastavljeni i konkretizovani su pregovori sa Prištinom kroz Briselski sporazum, donose se teške, ali neophodne odluke u privredi... Malo li je?

SukieSue

pre 10 godina

SNS je trenutno najjača politička stranka, tako da strah od izbora sigurno ne postoji kod SNS. Ovi rezultati izbora u Odžacima, Kostolcu i Voždovcu samo potvrđuju potpunu dominaciju naprednjaka na političkoj sceni. Razloga za to ima više nego dovoljno - zaustavljen je sunovrat srpske privrede, nastavljeni i konkretizovani su pregovori sa Prištinom kroz Briselski sporazum, donose se teške, ali neophodne odluke u privredi... Malo li je?

The fact

pre 10 godina

Ovakav ubedljiv rezultat SNS-a je samo potvrda novog „izuma“ naše političke scene - konačno se pojavila partija koja se trudi da istinski pokrene promene u zemlji, da pokuša da popravi katastrofu koju nam je ostavila žuta koalicija. Kada se donose teške odluke, to se i otvoreno kaže. Kada se daju obećanja - to se sprovodi u delo. Kada se jave problemi - ne guraju se „pod tepih“. Prema tome - ovaj rezultat je samo posledica velikog rada mnogih, i velike želje da Srbija bude lepši dom za sve nas.

Darko581

pre 10 godina

Posto je ova pobeda bila ubedljiva,moze se ocekivati da izbori budu za koji mesec,a potpunu vlast ce imati SNS posto jedini zasluzuju da budu na vrhu:)

patuljak

pre 10 godina

SNS je jos jednom pokazala da ima,apsolutno, poverenje gradjana Srbije i da je vredno radila u predhodnom periodu,na poboljsanju reformi u Srbiji. Vecerasnja pobeda SNS,u sve tri opstine,je dokaz za to i odlican je reper za raspisivanje parlamentarnih izbora.

Giga

pre 10 godina

Neverovatna situacija da traže izbore na republičkom nivou a ne daju u pokrajini i šta ćete vi na tim izborima da tražite demokrate mislim da je idealno vreme da im se zada završni udarac i da kada dobijemo datum tamo negde na proleće održimo i republičke izbore

VETROKAZ

pre 10 godina

Posle ubedljive pobede na izborima u opštini Voždovac,Ođacima i Kostolcu, mislim da je ovo prirodni tok usmeravanja energije naprednjaka ka još većim ciljevima.

ugorovi

pre 10 godina

Naprednjaci organizuju izbore, a drugi drže vlast i vladaju.Valjda je to do sad svima jasno.tako nemaju nikakvu odgovorniost.

D

pre 10 godina

Novim izborima samo bi sa zaustavili započeti procesi, sprovođenje odluka i realizacija pojedinih projekata. Slažem se sa Vučićem da nam sada nisu neophodni izbori, jer imamo bitnijih zadataka i poslova u zemlji kojima se moramo i hoćemo pozabaviti. Poslednji realizovani izbori pružaju podršku nastavku dosadašnjeg rada i delovanja naprednjaka, Vučića i svih koji trenutno vode Srbiju. Samo nastavimo ovako i svi će biti zadovoljni.

Nikita

pre 10 godina

Nema mnogo slavlja nakon ovakve pobede, vreme je da se radi i da se razmišlja šta sve treba da se uradi za ovaj osakaćeni narod.

Didi

pre 10 godina

Posle ovih izbora i fantastičnog rezultata naprednjaka, jasno je da je SNS bez premca trenutno. Opozicija sasvim sigurno ne može adekvatno da odgovori na sve veću podršku naprednjacima, jer je previše kompromitovana.

Losa

pre 10 godina

Potpuno je jasno da pojedine stranke koje predstavljaju opoziciju treba da prihvate realnost rezultata i da poboljšaju svoju politiku.

Pišta

pre 10 godina

Parlamentarni izbori će se održati u skladu sa zakonskim rokovima, ne pre, jer i da se održe opet će dobiti neka većina koja je postigla neke rezulatate.

mikica

pre 10 godina

Da je Djilas odneo ovakvu pobedu on bi parlamentarne izbore,bez obzira na troskove i na ono sto je zapoceto a nije dovrseneo,raspisao jos danas....e zato je i proslost,zato Vucic uziva poverenje gradjana.

ludimilojko

pre 10 godina

Nece Vucko sad da raspise nista, svestan je da ste pukli ko zvecke! Osvojili ste 55% (uzimam prosek tvoje procene) od neka bude 40% birackog tela koje je izaslo. I ni jedan glas vise necete dobiti jer ste svi izasli koliko vas ima. A na tim izborima koje prizeljkujes, nece izaci samo vasi. Nego, pazi da i tebe Vucko ne obrise iz fotelje zbog ovog uspeha!

gradjani

pre 10 godina

E moj dečko,gradjani Srbije su zatucani i vi to kao i oni pre vas dobro znate ali će se dozvati pameti ,jer iduće godine neće imati ni za jelo a tada će biti šta će biti ,jer bolje sigurno neće biti a neko će jednog dana morati da primi sam ,sav bes ovog naroda od 91. naovamo.Zato se ja da sam na vašem mestu ,ne bih radovao previše,čak bih bio zabrinut.

Bas_za_pohvalu

pre 10 godina

I ja bih osvojio vise od 50 odsto glasova, i to sam, bez partije, da mi je Djilas protivnik. Hajde na te parlamentarne, ali protiv Tadica, pa da vidimo rezultat...

pedja

pre 10 godina

Pa dokle više izbori.Glasam od punoletstva,2000. godine,a meni sve teže i teže,pa mi nekako zdrav razum govori da ja to više ne radim,a ovi na listama će se već snaći bez mene.Ja pasoš u ruke,pa ako ne uspem na pošten način preko,a ja onda ko azilant.OVDE ŽIVOTA NEMA,OSIM ZA ONE NA LISTAMA.Zbogom srbijo.

Genije I

pre 10 godina

2050.god u udzbenicima istorije pisace: 2014. jedna stranka osvaja preko 50% mandata u svim predstavnickim telima, pocinje period dikature sto dovodi do egzodusa citavog naroda i konacne minorizacije nekada najmocnije drzave na Balkanu.

Karlovac Karlobag

pre 10 godina

Samo je zaboravio da kaze koliko je izaslo biraca na Vozdovcu...evo ja cu da mu kazem-36 %! Nikad manja izlaznost u istoriji parlamentarizma i izbora! Narodu su se zgadili svi politicari!

čikadača

pre 10 godina

Neka nam je Bog u pomoći ako i na tim vanrednim izborima pređete 50%.Otkada je uveden višepartijski sistem u ovoj državi,svako ko je dolazio na vlast dočekivan je kao onaj koji rešava sve probleme i donosi blagostanje.I svi su u jednom momentu bili ubeđeni da imaju preko 50% i da im niko ništa ne može.I svako je sa vlasti najuren,niko nije otišao sam.Ne kaže narod džabe:½daj mu vlas' pa da vidiš kaki je čovek½,a mi Srbi smo, nažalost, odavno postali puni zlobe,više nas raduje tuđa nesreća nego sopstvena sreća.Voleo bih da grešim,ali zašto bi sad bilo drugačije?Pa redovi SNS-a se iz dana u dan pune ljudima koji godinama bitišu na političkoj sceni menjajući sve moguće partije,a ne tako retko i potpuno menjajući svoje političko ubeđenje.Živi bili, pa videli.

Aki

pre 10 godina

E Knezevicu, Knezevicu kako izvrces cinjenice. Gradjani te bas cene zbog onog sto si ucinio sa mlekom. Sram te bilo! Gradjani hoce promene, a imaju samo jedan izbor koji ih nije opljackao i to pogodi koji-radikale sa novim perjem koji se zovu SNS. I sta mislis da ce biti sa njima posle jednog ili dva mandata?

Planinac

pre 10 godina

Nisam najsigurniji da bi SNS takoglatko prošao na parlamentarnim izborima. Dalinsu možda zaboravili Tadićeva očekivanja na prethodnim izborima, očekivao je sve a dobio ćorak. Dali su naprednjaci sigurni da nebi izgubili ili su se uplašili odgovornosti pa kroz izbore beže od odgovornosti zbog daljih otpuštanja radnika i daljih zaduživanja ?

Winston

pre 10 godina

Ovaj izbor meni samo pokazuje koliko je zalostna politicka situacija u Srbiji. Ljudi nemaju za koga da glasaju, pa sede kuci i ne idu da glasaju. A SNSovci, dobri partiski vojnici, glasaju.

garavi

pre 10 godina

raspisi te referendum sad dok se igrate sa vojvodinom ? videli bi sta svi misle o ovoj vlasti a pogotovo sns -u ! drzava vojvodina . dosta bre vise .

Maxim

pre 10 godina

Porasli apetiti mlađanog mega-doktora.
Merka neko lukrativno ministarsko mesto.
Dosta mu je skupštinske govornice i sličnih tičarija.

Patrijota

pre 10 godina

Sveopste ludilo medju narodom je odavno zavladalo i siri se kao zaraza! Krvavo cemo platiti ovakve retardirane poteze i to veoma brzo, a bolje nismo ni zasluzili!
Ko god moze i ima bilo kakvu mogucnost (posebno mladi) neka pali odavde sto je moguce pre, jer ovde umire zivot, buducnost, nada...!!! Ovo postaje "Zona sumraka"!

bela golubica

pre 10 godina

Izborna pobeda naprednjaka, iako ubedljiva, nije bas pravo ogledalo ni beogradske ni celokupne srpske realnosti. Osvojenih pedeset procenata glasova izaslih na izbore, uz uzlaznost od cstrdeset procenata cini svega jednu petinu ukupnog birackog tela, sto je vrlo daleko od postizanja sirokog nacionalnog konsenzusa o teskim reformama koje predstoje. Sa druge strane ovakve pobede obavezuju na jos veci rad i zalaganje i dosledniju pozitivnu selekciju onih koji ce dobiti priliku da se dokazu na javnim funkcijama. Srecno vam bilo naprednjaci, ali vremena za slavlje nemate .Problemi u kojima se bukvalno davi tri cetvrtine stanovnistva iziskuju da sto pre zasucete rukave.

Osiccaa

pre 10 godina

Bravo za Voždovac, mada bilo je i očekivano da se tako nešto desi. I vrlo bitna stvar SNS je i pre ovoga bio spreman na Parlamentarne izbore, samo se opozicija toga plaši. Kao hoće a boga mole da do toga ne dođe

sanja lastric maric

pre 10 godina

Teško je mnogo, velika je kriza... Vučić pruža nadu u bolje sutra i život dostojan čoveka. Zato SNS i dobija svuda preko 50%.

Sandra

pre 10 godina

Podrska je ocigledna, rezultati ovih lokalnih izbora su pravi pokazatelj. Dosta je bilo ucena malih politickih partija, raspisati vanredne parlamentarne izbore i uraditi sve sto je potrebno da se zemlja podigne na zdrave noge.

Omladinac sa 28 godina

pre 10 godina

Ovaj izbor meni samo pokazuje koliko je zalostna politicka situacija u Srbiji. Ljudi nemaju za koga da glasaju, pa sede kuci i ne idu da glasaju. A SNSovci, dobri partiski vojnici, glasaju.
(Winston, 15. decembar 2013 22:05)
Zamenio si ti teze.Pa zar ne bese da su njihovi glasaci penzioneri,a penzioneri mnogo vise ne mogu da izadju iz kuce i odu na glasanje,zbog staroti,bolesti....A mnogi vise nisu ni zivi,jer nam o tim penzionerima pricaju vec 20 godina.A zar ne bese po vasim pricama da za DS glasa omladina?Koliko znam vise je omladine izaslo na izbore nego penzionera.Nego je stvar u tome sto vas vise nece ni omladina,a to je nekome tesko prihvatiti :D

Riki2

pre 10 godina

Slazem se u potpunosti. Ovi rezultai su samo jos jedan od dokaza kako funkcionise sloga, jedinstvo, pozitivna energija i uspeh SNS-a. Izbori su preko potrebni.

Vranje-jug

pre 10 godina

Gradjani su podrzali besprekornu borbu Aleksandra Vucica protiv kriminala i korupcije. Sada i jeste vreme za vanredne izbore i da sledeci premijer bude Aleksandar Vucic i povede nas u bolju buducnost.

To

pre 10 godina

Velicanstvena pobeda, koja je dokaz da ljudi podrzavaju borbu ove stranke da Srbiju boljim mestom za život. Mislim, das u svi za parlamentarne izbore.

alex

pre 10 godina

Republicki izbori su nasa realnost buduci da su naprednjaci ovako ubedljivo pobedili...gradjani im ocigledno veruju i zadovoljni su njihovim radom tako da bi bilo logicno da i premijer bude iz stranke koja ima vise od 50% glasova.

To to

pre 10 godina

Velicanstvena pobeda, koja je dokaz da ljudi podrzavaju borbu ove stranke da Srbiju ucine boljim mestom za život. Mislim, da su svi za parlamentarne izbore.

Notna sveska

pre 10 godina

Zasluzena pobeda koja se i ocekivala . Demokrate stalno ponavljaju kako imaju podrku i nadaju se pobedi, ali rezultati nam potvrdjuju da je njihove vreme proslo .

Glasinac

pre 10 godina

Na veličanstvenoj pobedi na Voždovcu treba čestitati. Međutim , treba razmisliti kada su u pitanju vanredni parlamentarni izbori. Ne što bi se naprednjaci plašili rezultata, jer bi oni sigurno pobedili , nego što bi se sada neke aktivnosti koje je vlada preduzela , usporili a neke čak i zaustavile. To bi bilo loše za Srbiju i njene građane.

Tajfun

pre 10 godina

Potpuno ocekivan rezultat , ljudi u Odzacima fizicki napadani zbog svog politickog izbora , u Kostolcu - tako prosperitetnom gradu sve stoji godinama , na Vozdovcu gde je godinama vrsena tortura od strane bivse gradske vlasti .. ljudi su im odgovorili slobodnom izbornom voljom

Aca šmeker

pre 10 godina

Slažem se da su potrebni parlamentarni izbori,jer je velikoj većini građana jasno da je izlaz da naprednjaci sami formiraju vlast.SNS ima najstručnije ljude,vrh stranke kontroliše svoje direktore i lokalne funkcionere i ta formula daje rezultata svuda gde je SNS na vlasti.

PrstNaCelo

pre 10 godina

Ukoliko opzicija posle serije lokalnih izbora i za njih realno porazavajucih rezultata nastavi da napada aktuelnu vlast i da potencira na vandrednim izborima - dobice ih

rudar misa

pre 10 godina

politicki je ispravno da sns i vucic u ovom trenutku raspisu izbore u srbiji, beogradu i vojvodini jer je na poltickoj sceni sns najaca partija, jaca od sps kada je bio milosevic na vlasti. ispravo bi bilo da se novo prestrojavanje na poltickoj sceni verifikuje izborima.

Slučajni prolaznik

pre 10 godina

Odličan reper volje naroda i velika satisfakcija Sns-u da nastavi da vodi Srbiju a među ostalom i opštine u kojima je slavio napred.

Mirce

pre 10 godina

U sve tri opštine kao što je i očekivano odličan reper za vanredne parlamentarne izbore pošto je reč o mestu u Vojvodini,Centralnoj Srbiji i Beogradu.Čestitke Stefanoviću kao mladom čoveku na zalaganju za bolji život građana.

Barlovka Dunja

pre 10 godina

Vucic se svim silama bori i radi da zemlja krene napred ,da poboljsa standard gradjana ,razvije i poboljsa privredu ,zaustavi i iskoreni korupciju . Zato mu gradjani daju i ukazuju poverenje .

Filip Nbgd

pre 10 godina

Svima je jasno da je SNS dobio poverenje vecine gradjana Srbije, i da po tom aspektu pravo vreme za izbora, mada sam ja licno ubedjen da ako ovako nastave dobice jos vecu podrsku nego sto bi ona bila danas. Samo napred, radno i vredno, za bolju Srbiju.

Radomir

pre 10 godina

Sto se tice rezulatata izbora vreme je za izbore, ali neznam koliko su izbori potrebni imajuci u vidu koliko kostaju, a drzava je na ivici.

Moso

pre 10 godina

Mislim da ove pobede SNS-a nisu nikakvo iznenadjenje, jer su se stvarno trudili i za kratko vreme postigli mnogo za Srbiju i ovaj narod. Nekada sam se kleo u pojedine stranke,ali... razocarenje me je naucilo da to vise nikada ne radim. Ne kunem se vise, ali bih rekao da SNS ima kapacitet i dosta mladih i pametnih ljudi koji mogu mnogo da pomognu i odrade posao kako treba i za promenu, po zakonu. Za izbore jesam, jer jedna trula pokvari sve ostale.

Владан

pre 10 godina

И време је да се иде на парламентарне изборе да се решимо више ових малих странака које ништа не раде а само критикују свима су досадиле

Hornady

pre 10 godina

Besmisleno je svako dalje odugovlačenje sa izborima u Vojvodini. Ne postoji nijedan valjan izgovor, a od legitimnosti Pajtićeve vlade nije ostalo bukvalno ništa!

Stefan

pre 10 godina

ДС је изгубила легитимитет и то се из дана у дан све више види сада хоће на силу да држе власт јер знају да ако буду смењени у Војводини оде им странка распашће се начисто ни сада нису идеалне прилике у странци

Gorica

pre 10 godina

Pobeda sns-a na vozdovcu je vise nego zasluzena, a sto se tice izbora mislim da vise nece pati na pamet nekim strankama koje precenjuju sebe da traze vanredne izbore posle ovoga.

sistematizacija

pre 10 godina

U citavoj srbiji doslo je do prestrojavanja na politickoj sceni i sns nakon izbora i vise opstina a posbeno poslednjih na vozdovcu, odrzacima i kostolcu zeli verifikovati svoju popu8arnost kod naroda, posebno vucicevu, da bi preuzela vlast u svim opstinama , vojvodini , beogradu i u srbiji, ovo je era sns, posle sps, ds sada je nastupila era sns.

Dinamo

pre 10 godina

Narod je veceras pokazao da podrzava politiku Aleksandra Vucica i njegove stranke. Dosta nam je bilo lazi i prodavanja magle, hocemo normalan , bolji zivot. Sa ovim saznanjem ,parlamentarni izbori, mogu uvek biti u opciji.

Mirce

pre 10 godina

U sve tri opštine kao što je i očekivano pobedu je odneo Sns.Odličan reper za vanredne parlamentarne izbore pošto je reč o mestu u Vojvodini,Centralnoj Srbiji i Beogradu.

Nebojša

pre 10 godina

Vreme je da SNS osvoji većinu i u republičkom parlamentu da sami vladaju a ne da is SPS sprečeva u reformama koje moramo što pre da sprovedemo zemlja bi brže krenula napred

Darko581

pre 10 godina

Posto je ova pobeda bila ubedljiva,moze se ocekivati da izbori budu za koji mesec,a potpunu vlast ce imati SNS posto jedini zasluzuju da budu na vrhu:)

patuljak

pre 10 godina

SNS je jos jednom pokazala da ima,apsolutno, poverenje gradjana Srbije i da je vredno radila u predhodnom periodu,na poboljsanju reformi u Srbiji. Vecerasnja pobeda SNS,u sve tri opstine,je dokaz za to i odlican je reper za raspisivanje parlamentarnih izbora.

Spyro Gyra

pre 10 godina

Stefanovic jeste u pravu da je momenat za izbore,ova ogromna podrska naroda govori da je vlast u pojedinim mestima neligitimna jer je drze sluge tajkuna,vlasnici mnogoobrojnih privatnih firmi i neprijatelji naroda.

Joja

pre 10 godina

Čekali smo deceniju da se nesto u zemlji promeni. Oni koji su imali priliku nisu je iskoristili. Došlo je vreme da drugi pokažu svoje kvalitete i verujem da će šansu najbolje iskoristiti.

5sm

pre 10 godina

Posle nedeljnih izbora u tri opstine u kojima je Vucic pokazao da ima punu podrsku u politici koju vodi predpostavimo da sada opozicija koja je do juce pozivala na izbore treba duboko da se zapita da li to stvarno zeli

Istocna Slavonija

pre 10 godina

Nema spavanja na lovorikama, već odmah principijelnu borbu, utemljenu na istini i samo istini, u istom ritmu nastaviti . Energiju i rad Vucica gradjani nagradjuju .

Giga

pre 10 godina

Neverovatna situacija da traže izbore na republičkom nivou a ne daju u pokrajini i šta ćete vi na tim izborima da tražite demokrate mislim da je idealno vreme da im se zada završni udarac i da kada dobijemo datum tamo negde na proleće održimo i republičke izbore

Sanija Z

pre 10 godina

Parlamentarnim izborima bi se jasno iskristalisalo u kome leži snaga u Srbiji, tako da stranka sa najvećim brojem glasova, u ovom slučaju SNS ne bi opet bila u poziciji da čini kompromise stranci koja ima mnogo manje glasačko telo, koja realno ne bi imala više od 8 posto glasova.

Istocna Slavonija

pre 10 godina

Nema spavanja na lovorikama, već odmah principijelnu borbu, utemljenu na istini i samo istini, u istom ritmu nastaviti . Energiju i rad Vucica gradjani nagradjuju .

xxxxxxxxx

pre 10 godina

Народ ужива, после дуго времена, слободу да буде нестрпљив и критичан, да изрази своје неслагање са спорошћу у решавању проблема. Е, управо ради те спорости и нечињења, Вучић има право да мења све споре и неспособне.

Nevidljiva xy

pre 10 godina

Doci ce dan kada ce izbori oterati sve nekvalitetne politicke stranke u zaborav,ostace oni koji uzivaju poverenje gradjana i eventualno jos dve,tri stranke..ostale ne treba da postoje,ionako su cinile samo stetu Srbiji i narodu.Ako treba da bude izbora ja sam za,mada smo zbog finasija malo stegnuti,ipak je to veliki trosak..

VETROKAZ

pre 10 godina

Posle ubedljive pobede na izborima u opštini Voždovac,Ođacima i Kostolcu, mislim da je ovo prirodni tok usmeravanja energije naprednjaka ka još većim ciljevima.

To

pre 10 godina

Velicanstvena pobeda, koja je dokaz da ljudi podrzavaju borbu ove stranke da Srbiju ucine boljim mestom za život. Mislim, da su svi za parlamentarne izbore.

Novica

pre 10 godina

Pa u ovakvoj atmosferi kada cela opozicija samo izbore traži a ne nudi nikakav program niti rešenja jer samo gledaju kako da dođu na vlast možda je i dobro izaći ponovo na izbore i zapušiti usta svim tim malim strankama verovatno će većina njih ostati ispod cenzusa

5sm

pre 10 godina

Sada neka se zapitaju svi oni koji javno i ne dvosmisleno pozivaju na parlamentarne izbore da li je to Srbiji potrebno,da li je potreban jos jedan trosak kada je narod odlucno dao svoj glas i svoje poverenje aktuelnom rezimu a narucito Vucicu

SPAS ZA NAS

pre 10 godina

Sasvim ste u pravu gospodine Stefanovicu, vreme je za izbore, a za nas u Vranju su neophodni jer nam su zivot,standard, kao i prilika za zaposljavanje nikakvi. U Vranju decenijama SPS vlada I vrsi torturu na gradjane raznim ucenjivanjima prilikom kampanje I u svakodnevnom zivotu.

aprilili

pre 10 godina

Kaže Đilas DS će pobediti na izborima u Martu, mislim da bi DS najbolje prošao ukoliko bi izbori bili održani prvog aprila.

Nostress

pre 10 godina

Izborna volja u tri geografski razlicite opstine pokazala je u kom pravcu narod zeli da ide i sa kim. Ovaj rezultat treba da se postuje!

ne spavaj te

pre 10 godina

Ljudi nisam mnogo skolovan, nisam mnogo jak, al cu pokasuati da vas obican i napacen narod, povedem do Beograda.. A onda da jednom za svagda zavrsimo sa svim politicarima, i da zajedno nadjemo neke normalne da vode ovu drzavu.. Muka mi je bre vise od ovih goveda, isti su svi.. Ko sto bi juznjaci rekli: ,, TOVARI MAGARE DOK JE U BLATO" !

Patrijota

pre 10 godina

Totalni mrak se ubrzano navlaci nad Srbijom zahvaljujuci retardiranim norodom koji je digao ruke od zivota i buducnosti! Kao da se ne radi o nama samima, o nasoj deci, nego o tamo nekima za koje nas zabole??? E pa zabolece nas i to do te mere da izlaza osim gradjanskog rata nece biti!!!

student

pre 10 godina

E, ljudi - 'aj mi kažite da li vam plaćaju ovo "vozdizanje" SNS-a i Vučka na B92 i lupanje pluseva na vozdisane komentare? Ono, i ja bih neku kintu.
Unapred hvala...

A što se tiče pobede SNS-a u Voždovcu - zabole me uvo - u mojoj opštini (Medijana, Niš) nas jašu od prošlih izbora i jedino što smo dobili su one česme... Tako ni Voždovčani neće dobiti ništa...
A i SNS-ovci - računajte 50% od nešto više od trećine mu dođe nešto više od šestine - pa tako da mu dođe nekih 30 hiljada glasova za SNS.

hrkljus

pre 10 godina

Ljudi iz vrha SNS-a, ciji mi se stav u velikoj meri svidja, su Vucic i Selakovic, ovi ostali su... Posebno me iritiraju Stefanovic i Babic.

Halle-ON

pre 10 godina

A izgleda da su i poceli da se reklamiraju na captcha. Na 5 komentara koje sam ostavio, u 3 sam dobio SNS izmedju brojeva za captcha kod. Lol pocecu da verujem u teorije zavere, podsvesne poruke i slicno. Mislim da bi trebalo da sacekaju krah koji ce uslediti sledece godine kada ljudi shvate da je u stvari ostalo sve isto i da sada je potrebno biti clan SNS za posao umesto DS, da se nece otvoriti u svakom gradu po jedna fabrika, i da ce mnogo ljudi tek ostati za posao, a oni koji ga dobiju dobice ga u drzavnim firmama jer jedino tamo se moze zaposliti preko stranke. Dileri ce nastaviti da diluju, osim sto ce ih sada stiti SNS, a ne DS, Miskovic ce proci sa narukvicom, a doci ce i neki novi Miskovic umesto Miskovica. Cak i ako Srbija dobije status kandidata, ljudi ce shvatiti da i dalje nas dele godine od ulaska u EU, Kosovo ce i dalje jesti budzet, a ljudi ce tamo primati po 2 plate, i naravno prace se novac tamo kao i do sada, zato je trebalo dobiti neku vlast u drzavi Kosovo, u kojoj ne vaze ni njihovi zakoni a kamoli nasi. Samo se pitam za koga cete glasati posle u preporodjene demokrate, za Cedu, ili ce mozda opet prevladati nacionalizam... Sada vecina veruje u njih, za par godian mozda i 10 svi ce govoriti o tome koliko su losi bili... Nikad kraja.

Mima

pre 10 godina

Volja naprednjacke snage i moci je i ovaj put izasla na videlo, narod je dao puno poverenje da nastave sa ovakvim radom. Gradjani Odzaka i uz kupovinu masovnih glasova, nisu posustali iako znamo koliko je teska situacija za sve nase gradjane, zbog lopova koji su nas 8 godina vukli u propast.Hvala im na tome

ugorovi

pre 10 godina

Naprednjaci organizuju izbore, a drugi drže vlast i vladaju.Valjda je to do sad svima jasno.tako nemaju nikakvu odgovorniost.

D

pre 10 godina

Novim izborima samo bi sa zaustavili započeti procesi, sprovođenje odluka i realizacija pojedinih projekata. Slažem se sa Vučićem da nam sada nisu neophodni izbori, jer imamo bitnijih zadataka i poslova u zemlji kojima se moramo i hoćemo pozabaviti. Poslednji realizovani izbori pružaju podršku nastavku dosadašnjeg rada i delovanja naprednjaka, Vučića i svih koji trenutno vode Srbiju. Samo nastavimo ovako i svi će biti zadovoljni.

Nikita

pre 10 godina

Nema mnogo slavlja nakon ovakve pobede, vreme je da se radi i da se razmišlja šta sve treba da se uradi za ovaj osakaćeni narod.

The fact

pre 10 godina

Ovakav ubedljiv rezultat SNS-a je samo potvrda novog „izuma“ naše političke scene - konačno se pojavila partija koja se trudi da istinski pokrene promene u zemlji, da pokuša da popravi katastrofu koju nam je ostavila žuta koalicija. Kada se donose teške odluke, to se i otvoreno kaže. Kada se daju obećanja - to se sprovodi u delo. Kada se jave problemi - ne guraju se „pod tepih“. Prema tome - ovaj rezultat je samo posledica velikog rada mnogih, i velike želje da Srbija bude lepši dom za sve nas.

dule

pre 10 godina

pobeda je ubedljiva jer ima mnogo neopredeljenih. ako sada sns ne izađe na izbore, uz mere koje najavljuju za sledeću godinu, uz ministra privrede koji će da podeli stotine hiljada otkaza i odvede pola srbije u stečaj, uz sps afere, uz ipak očekivano vraćanje ds-a u nekom trenutku, garantovano će doći pad. sad je prilika da sns kapitalizuje sve što je radio i vučićevu popularnost.

ludimilojko

pre 10 godina

Drago mi je sto opet moj komentar ima najvise minusa. Ali je moj komentar potvrdio sam Vucko izjavivsi da nije za izbore. A na sastanku ce vam poskidati funkcije zbog vecerasnjeg fijaska. Samo vama nije jasno da ste pukli ko istroseni kondom. A mozda i svojim botovima oduzme telefone i ukine Internet i dodeli ih iole pismenijim osobama.

Predrag

pre 10 godina

Koje su ovo fore. Stefanović kao za izbore a mudri spasitelj Vučić kao imamo važnijih poslova od izbora. A zna se da Stefanović ne sme da kine ako predhodno nije pitao Vučića.

Ivan

pre 10 godina

Stefanovic kao iznosi licni stav a Vucic kao nece izbore jer mu to nije bitno nego je bitna Srbija. Izbora ce biti uskoro zivi bili pa videli. Nisu oni blesavi da propuste priliku da se ustolice za jos 4 godine, pre nego li ovaj narod ukapira ko su i sta su. A nama Bog nek je u pomoc. Ajmo botovi udrite po hvalospevima i minusima.

Srbin 100%

pre 10 godina

Apsolutno legitimni zahtevi funkcionera naprednjaka da pokusaju da dobiju podrsku gradjana za svoj plan reforme javnog sektora koji za sada nailazi na veliki otpor koalicionih partnera

KEC - KUME - IZGORE - TI - KESA

pre 10 godina

Konacno je svima u Srbiji je potpuno jasno da je SNS dobio i da ima poverenje vecine gradjana Srbije, narvno to samo nije jasno DS trolovima koji sem jadikovki i plakanja drugo nista i ne znaju da rade. Svojim nemustim saopstenjima za javnost sve vise i vise iritiraju gradjane, jer treba da shvate da im vise niko ne veruje, i kada bi gledali da po tom aspektu sada je pravo vreme za izbore. Ali koliko vidim u sinocnoj izjavi Aleksandra Vucic da se videti da Srbija u ovom trenutku svakako ima precih zadataka, mada sam ja licno ubedjen da ako ovako nastave dobice jos vecu podrsku nego sto bi ona bila danas. Samo napred, radno i vredno, za bolju Srbiju.

Razgovretni

pre 10 godina

Nadmoć SNS na Voždovcu - da, ali ovo je malo preterano. Politički takmaci su popadali redom kao zrele kruške. Inače, ovi rezultati svakako golicaju analitiku raznih sociologa, politikologa, analitičara i sl. To je sada zbilja nekada velikih stranaka, koje su svojevremeno tvrdile da ih niko neće pobediti budućih 100 godina.

Kursula

pre 10 godina

Neka Predsedništvo SNS raspravlja i analizira šta im je činiti, to je njihovo legitimno pravo. Na tu temu neće biti lako doneti odluku o prevremenim izborima na republičkom i pokrajinskom nivou. Za odluku o ovim izborima najveća je odgovornost na Vučiću i Nikoliću. Opasno je za jednu stranku mnogo koncentrisane vlasti, jer vlast podrazumeva i odgovornost. Kada se „žanje vetar“, obično „prvoborci“ nemaju odgovornosti. Odgovara heroj.

Andros

pre 10 godina

Zastanite. Nemojte da vas nesporna pobeda ponese kao prerano pijanstvo. Razmislite. Uredite i dotegnite svoju stranku u svim pravcima, utvrdite s'čim i s'kim dalje. Biće raznih iskušenja. Ima još mnogo teškog vremena ispred. Od svih početeka, najlepši je lep kraj.

Micikaaa

pre 10 godina

I to je politika. Čaša je polupuna ili poluprazna- pitanje je sad? Priča ide od toga da su izbori poželjni do toga da nisu prioritet. Mislim da je sada najcelishodnije očistiti sopstvene redove. A onda kroz kapitalne projekte, dovesti do osetnijeg boljitka kod većine stanovnika. SNS ima tu odgovornost, a i toga je svesna.

SukieSue

pre 10 godina

SNS je trenutno najjača politička stranka, tako da strah od izbora sigurno ne postoji kod SNS. Ovi rezultati izbora u Odžacima, Kostolcu i Voždovcu samo potvrđuju potpunu dominaciju naprednjaka na političkoj sceni. Razloga za to ima više nego dovoljno - zaustavljen je sunovrat srpske privrede, nastavljeni i konkretizovani su pregovori sa Prištinom kroz Briselski sporazum, donose se teške, ali neophodne odluke u privredi... Malo li je?

SukieSue

pre 10 godina

SNS je trenutno najjača politička stranka, tako da strah od izbora sigurno ne postoji kod SNS. Ovi rezultati izbora u Odžacima, Kostolcu i Voždovcu samo potvrđuju potpunu dominaciju naprednjaka na političkoj sceni. Razloga za to ima više nego dovoljno - zaustavljen je sunovrat srpske privrede, nastavljeni i konkretizovani su pregovori sa Prištinom kroz Briselski sporazum, donose se teške, ali neophodne odluke u privredi... Malo li je?

Didi

pre 10 godina

Posle ovih izbora i fantastičnog rezultata naprednjaka, jasno je da je SNS bez premca trenutno. Opozicija sasvim sigurno ne može adekvatno da odgovori na sve veću podršku naprednjacima, jer je previše kompromitovana.

Daki 85

pre 10 godina

I ovi lokalni izbori pokazuju da u Srbiji najveću podršku među građanima imaju SNS i Vučić. I ja mislim da bi najpoštenije bilo da budu novi parlamentarni izbori, jer građani žele Vučića za premijera.

Losa

pre 10 godina

Potpuno je jasno da pojedine stranke koje predstavljaju opoziciju treba da prihvate realnost rezultata i da poboljšaju svoju politiku.

Pišta

pre 10 godina

Parlamentarni izbori će se održati u skladu sa zakonskim rokovima, ne pre, jer i da se održe opet će dobiti neka većina koja je postigla neke rezulatate.

mikica

pre 10 godina

Da je Djilas odneo ovakvu pobedu on bi parlamentarne izbore,bez obzira na troskove i na ono sto je zapoceto a nije dovrseneo,raspisao jos danas....e zato je i proslost,zato Vucic uziva poverenje gradjana.