Nedelja, 15.12.2013.

20:59

Tadić: Ne rušim Đilasa

Nije moja ambicija da se vratim na čelo DS, nikoga ne rušim, rekao je u Utisku nedelje na TV B92 Boris Tadić.

Izvor: B92

Tadiæ: Ne rušim Ðilasa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

159 Komentari

Sortiraj po:

Srđan

pre 10 godina

Možda bolje da se ne vraća više u politiku da vidimo kako ćemo da prođemo bez njegove persone, jer smo videli kako je bilo sa njim.

lokica

pre 10 godina

Nije moja ambicija da se vratim na celo DS ali iskoristicu ovaj sunovrat u koji je stranka dospela zahvaljujuci Djilasu....eeeee Tadicu,znamo te,znamo!!!!

CVETKOVA - PIJACA

pre 10 godina

Sad tek vidim kako je Boris Tadic vodio i drzavu dok je bio predsednik Srbije, predpostavljao sam da je to cinio lose. Posle vecerasnje emisije sam u tu cinjenicu ubedjen da je to tako. Jer on ni po jednom pitanju nema stav, sve nesto prica u rukavicama. Kao nece rusiti Dragana Djilasa pa koga ce obicnog clana DS-a koji ama bas nema nikakve krivicem sem sto se pogresno opredelio.Verovatno Boris Tadic misli da se vrati istim demokratskim putem na mesto lidera DS-a kao i sto je Dragan Djilas dosao na isto mesto pre godinu dana, ili ako ih smori demokratija napravice mali rat za prevlast u stranci. Za DS je jedini spas da obojica vise nemate mesta u DS. Pa vama vise niko ne veruje, shvatite to vec jednom.

Stefana

pre 10 godina

Istina je da Tadić ne želi da sruši Đilasa nego hoće da ga „smoždi“. Toliko o Tadićevoj sposobnosti procenjivanja i izboru saradnika. Definitivno ovaj čovek ne treba više da se bavi politikom.

Davorin

pre 10 godina

Tadić ne shvata da je za sunovrat DS-a on odgovoran, isto koliko i Đilas, ako ne i više. Đilas mu je bio jedan od najbližih ljudi, ali su sebi ipak dozvolili blaćenje u medijima mesecima nakon izbora. Dok se to dešavalo, gubila se prava ideja oko koje su se nekad i okupili osnivači DS-a. Svaki pokušaj vraćanja Tadića bi bio kontra-produktivan. „Neka on ostane u svom filmu“.

Igor Terzic

pre 10 godina

Gospodin Boris Tadic sigurno da nema nameru da bilo koga tera iz stranke da bi on licno dosao na njegovo mesto jer to nije manir kojim se sluzimo mi Demokrate i tako cemo nastaviti u buducnosti . Sadasnji prvi covek partije ima Borisovu podrsku za onoi za sta je potrebno vreme da se sprovede u delo i time reformise sama stranka i drzava u kojoj stranka radi i to nije nimalo lak posao , vec put koji zahteva posvecenost , odgovornost i istrajnost da ostanes na tom putu i kad te drugi skrecu sa njega i pokusavaju da te zaustave . Zato tu Borisovo ogromno znanje i iskustvo moze dosta da pripomogne da se tog puta drzimo i onda kada on izgleda tezi nego sto se to ocekuje i kada idemo bosi po trnju i kada imamo podrsku dovoljnu da te promene i reforme realizujemo i u praksi da ne ostanu samo spisak lepih zelja i nista vise od toga .

Cobi

pre 10 godina

Lepo, lepo..Samo se vas dvojca svadjajte, a stranka nam propade! Necu da branim ni Djilasa, ni Tadica, sve mi je to suvise, jer sam ceo zivot za DS i ne mogu da verujem koliko smo pali i koliko ni jednom ni drugom nismo bitni mi, samo im je vazno kako ce ko da se pozicionira.Uzas! E pa gospodo ja odo u URS, vi kako hocete.

prokleta avlija

pre 10 godina

mislim da su Tadić i Djilas u tandemu trenutno najjači politički par u Srbiji...bez premca Tadićeva elokventnost i Djilasovo političko lukavstvo su bez premca u Srbiji...jedino što trenutno muči DS je šta prodati narodu pošto im je SNS preoteo sve priče od Kosova,preko EU do borbe protiv kriminala i korupcije,iako nema rezultata Vučić ima ceo medijski aparat Srbije iza sebe i lako mu je lagati i zavoditi ovaj napaćeni narod

Ni Sumadija ni Juzna Srbija vec Carapanija

pre 10 godina

Boris mora da preuzme sto pre barjak DS-a i opozicije u Srbiji, Djilas je nazalost mnogo oklevetan u tabloidnim novinama i narusena mu je reputacija, od uspesnog gradonacelnika koji je najvise uradio u Beogradu u poslednjih nekoliko decenija, napravljen je u najbocnijeg kriminalca. Kriminalizujuci Djilasa, kriminalizuje se i DS, zato Boris kao cist politicar, mora sa Draganom da napravi dogovor koji je najbolji u interesu DS-a. Za Dragana Djilasa uvek ima mesta u DS-u i srpskoj politici, meni bi bio idealan predsednik IO-a DS-a i kandidat za premijera !

MAKSIM

pre 10 godina

Tadić je dovoljno pokazao za vreme svoje vladavine, kada je dozvolio da njegovi saradnici, malo po malo dovedu Srbiju do bankrotstva, uz uništavanje državnih banaka, sumljive privatizacije državnih preduzeća i pad zapošljenosti, što je njegov naslednik Đilas samo nastavio na nivou grada Beograda, koga je doveo do dna.

Sonja

pre 10 godina

Nekada ste mi bili nada u bolje sutra, da se zaista zalažete za demokratiju i bolji život. Ostavili ste nas, vaše glasače sa kajanjem što smo vam poverovali. Ne bih više glasala ni za vas,a ni za 90-te koje narod verujem nije zaboravio!

doren atina

pre 10 godina

Tadic bi bio odlican predsednik ali pod uslovom da ne vodi drzavu,da ne kadrira i da o nicemu ne odlucuje..EtotTako malo da se slika i teoretski analizira na nivou prosecnog analiticara. Nekom funkcija daje tezinu,neko svojim kapacitetima,sposobnoscu i hrabroscu daje tezini funkciji koju obavlja. Tadic nema tezinu, on je nasminkana praznina,3D projekcija koja nestaje bez struje(tj.vlasti)

Urošević Dragoljub

pre 10 godina

Boris Tadić je i dalje uveren da DS propada zato što on više nije njen predsednik. A DS je propala zato što je on BIO njen predsednik.

Dosta Dosta Dosta

pre 10 godina

Tadicu nema sta vise da trazis u DS ili bilo kojoj opozicionoj stranci (ako takva vise postoji), uclani se i zvanicno u SNS i pokazi ko si i sta si.

Neo

pre 10 godina

Ma ljudi, zasto izvlacite iz naftalina ovog lika.
Imao je dovoljno vremena da uradi nesto da je hteo.
On bi sada po sistemu : znam gresio sam al necu vise majke mi, glasajte opet za mene.

Bilal

pre 10 godina

(Tadic izbacio Cedomira, Djindjic izbacio Vuksanovica) s'tim da je mnogo manje inteligentan od njih...
(dsagsg, 15. decembar 2013 23:58)
'еј, мајке ти, из ког нафталина извуче овог Вуксановића? И како га то Ђики избаци из странке? Колико ми је познато он је био протукандидат Ђинђићу на изборима за председника ДС и није прошао. А према статуту ове странке ко не прође постаје обичан члан странке. Исто се десило и у дуелу Тадић-Живковић, па ниси рекао да је Тадић избацио Живковића из странке. Него 'ајд још једном да опљунемо мртвог Премијера, макар и помињући ову минорну политичку личност к'о његову жртву.

treba vremena i NOVIH ljudi...

pre 10 godina

Odlazi Djilase i povedi sa sobom Šapića ,Balšu Božovića...Uništili ste DS.
(Chuburac, 16. decembar 2013 01:37)
A Dorijanu Greju poruka - nije DS što je bio. Pročistilo se to pa promaja na sve strane duva Krunskom. I vitla prašinu koju ste još Vi sakupljali ispod tepiha.

Alex1

pre 10 godina

Očekivano, ali, ipak, razočaravajuće.

Ne može da se objektivno uspostavi prema Cvetku & Co, tačnje ne može to javno da kaže (čoveče, izvini se bar ljudima koji su nekad glasali za DS!!!), jer mu neće ostati niko u DS ko će moći da ga vrati. Ovo pokazuje svu tragičnost političke scene u Srbiji. A i tragediju nas posmatrača.

Sa druge strane, bolje i nakazna "velika koalicija", samo da više nikad ne vidimo ni jednog člana SPS-a. Što se tiče Tome, njegova politička sudbina je već jasna, dosta se blamirao i, da se Tadić zadržao u okviru svojih ovlašćenja, još uvek bi se srećno smeškao sa skupova širom sveta. Možda će imati i drugu šansu.

U svakom slučaju, većina ljudi koje znam ostaju "beli listići", svidelo se to nekim komentatorima ili ne.

Miladin

pre 10 godina

Da se ipak malo podsetimo...
prvi krug - Nikolić 979.212 (25,05%), Tadić 989.454 (25,31%)
drugi krug - Nikolić 1.552.063 (49,54%), Tadić 1.481.952(47,31%)
Pored ''belih'' listica, znamo i ko je u beogradu ''zakazao'' bas tog dana..
Borise, bori se i vrati se.. nisi sam!

Milan

pre 10 godina

Verovatno ce bivsi predsednik da se vrati istim demokratskim putem na mesto lidera ds-a kao i sto je Djilas dosao na isto mesto pre godinu dana, ili ako ih smori demokratija napravice mali rat za prevlast u stranci.

Shime

pre 10 godina

Tadicu sram te bilo! Ostavio si Djilasu stranku koji je od 27% doveo do 13%, nemoj da se vracas, bolje je ugasite! Ja licno poznajem 20 ljudi koji su iz opstinskog odbora DS izasli jer su se razocarali u vasu stranku.

Miloš

pre 10 godina

DS ima dva velika problema. Za oba je zajedničko Đilas i cela njegova menadžersko-privredna ekipa koja danas personifikuje Demokratsku stranku. To nisu intelektualci, profesori i skromni ljudi, nego uspešni biznismeni sa puno novca, ne ulazeći u način na koji su taj novac stekli - to za ovu priču nije bitno. Jedna socijaldemokratska stranka "običnog naroda" i, starim rečnikom rečeno, "poštene inteligencije", ne može da bude predvođena grupom bogataša. Za stranku takve provenijencije, novac nije i ne sme biti merilo uspeha.

Prema tome, prvi problem je što je takvom kadrovskom politikom potpuno otuđeno tradicionalno biračko telo DS koje ili ne glasa, ili je otišlo na neke druge strane (LDP, Nova, Ljajić, pa čak i URS).

Drugi problem su mladi. Danas 18 godina i pravo glasa imaju oni koji su rođeni 1995. godine. Oni se ne sećaju Vučića i Nikolića v1.0, već samo imaju nekakvu idealnu predstavu o ovoj novoj, apgrejdovanoj verziji. Da budem otvoren, meni je savršeno drago što su se oni zaista promenili u odnosu na njihov poslednji boravak u vlasti, to mi omogućuje koliko-toliko normalan život sada, ali ja ih dobro pamtim i koliko god - primera radi - njihovu evropsku politiku smatrao uspešnijom, efikasnijom i u svakom smislu boljom od DS-ove, ja nikada neću moći da zaokružim njihovo ime na glasačkom listiću. Deca rođena 90-tih prosto nemaju lični odnos prema tim godinama, nemaju pamćenje koje stariji imaju, i zato oni sa tim nemaju problem, ma šta im roditelji ispričali.

pjovan

pre 10 godina

kakav licemer,ni recju nije pomenuo lose privatizacije isterane ljude sa posla,nenormalno bogacanje pojedinaca,stranacaka zaposljavanja,korpuciju za koju niko ne odgovara,losu ekonomsku situaciju....ZNACI OD NAS NIKO NE RAZUME TU VISU POLITIKU JEDINO TI I NISTA TI NISI ZNAO....svaka ti cast mora obraz kao djon da imas da se ovako pravis lud...
(AKE, 16. decembar 2013 00:30)

Sva sreca pa se sve to sad promenilo, otkada vi vladate!

Žeks

pre 10 godina

Не постоје речи којима се може оправдати промашаји или не чињење у периоду док си био на власти, Тадићу ти јест вешт на речима али не и свемогућ. Зато је боље да се суочиш са истином.

Tile

pre 10 godina

Ako mene pitate treba da se vratite u politiku, jer ste stvarno najbolji, treba da smenite Djilasa jer je i urnisao stranku i ponasa se ko kauboj. I voleo bi da vas vidim ponovo na predsednickim izborima, jer srbiji treba takav predcednik koji ume sa svima i koji ima stav, uticaj i najvaznije ima iskustva i znanja i ume sa svima, uz svo postovanje naseg sadasnjeg predsednika gospodina Tomislava Nikolica,koji je takodje dobar i ume da nosi to samo po meni nije jos politicki dorasto za ovu funkciju. Predsednik mora da bude pojava, sto Nikolic nije zato Boris Tadic treba da se vrati. A sto se tice vlasti ja sam glasao za DS na proslim izborim! I za Predsednika Tadica, ali ipak bi vise sada u ovom trenutku voleo da ova vlada ostane jer su me ljudi iznenadili svojim radom i svojim uspesima i spremnosti da rese sve sto nevalja i da krenemo u razvoj i u bolji zivot, ljudi su poceli da rade nesto sto nisam ni sanjao da ce neko poceti, oni bude i pokrecu motore srbije sto je najbitnije i svaka ima cast samo nek nastave i bice nam mnogo mnogo bolje za koju god samo da se istraje u svemu sto se zapocelo i sto se isplanirao, a ko ih mrzi neka ih mrzi jer mi smo takav narod samo kritokujemo i mrzimo kad je neko bolji od nas jer nevolimo da radimo i neumemo da cenimo neciji napor. Najbolje bi bilo da Predsednik bude Boris Tadic a vlada Srbije da ostane ovakva onda bi bio pun pogodak i mnogo bi dalje odgurali, zato ga pozivam da se opet kandiduje za Naseg Predsednika.

mp

pre 10 godina

gospodine Tadicu, nevidjeno mi idete na zivce. Pa gde ste Vi ziveli sve ove godine? Iza kojih sedam brda i sedam mora? U Srbiji sigurno niste ziveli ..da niste bili u Rimu? cesce nego sto treba ..najveci problem sa Vama je Vas kompletni politicki autizam. Zbog Vase uzasne NEsposobnosti dobili smo Naprednjake ..sve gore od goreg.

Nasi politicari su tuzna i besmislena groteska. U Politici su ih nazvali pravim imenom diletanti ..ocenio diplomata u penziji V Jovanovic. U potpunosti se slazem.

Nemojte se vracati u politiku jer samo naivni i poznati bgd foliranti ce glasati za Vas.

Terapeut Justin

pre 10 godina

Moze SNS da osvoji i 99% glasova,ali DS ce se morati vratiti i biti velika stranka. Bez DS jedan ogroman broj gradjana nema mogucnosti da artikulise svoje politicke potrebe i kurs. SNS ce imati kratku popularnost ,ner su demokrate izasli iz kuce da bi ovi obavili neke komunalne poslove,koje demokrate nisu hteli da sami obave (Kosovo,pre svega), a onda ce se vratiti.Vucicu ne ova stvar potpuno jasna on je pametan.

Milan Babovic

pre 10 godina

Kako su odlicni odnossi bili sa Crnom Gorom i ranije, kad Milo Djukanovic do nedavno nije bio godinama u Srbiji? Bogami sam se ja veceras svacega naslusao i cudom cudio od bivseg predsednika.

Veselin

pre 10 godina

Tadić kao da se probudio iz nekog sna, u kom je bio 18 meseci. Kao da smo i mi svi, zajedno sa njim zaboravili šta se dešavalo dok je bio na vlasti, u kakvoj je krizi bila zemlja i kako je korupcija bila raširena. Tajkuni su vodili državu, ne Cvetković. Takvu marionetu odavno nismo imali.

vj

pre 10 godina

Gospodine predsednice ,,,vi ste zaista jedna izuzetna licnost ,,svaka vasa rec je veceras bila na mestu ,,narocito mi se dopala ideja o dvo partijskom sistemu ,,ako to budete i dalje propagirali i radili na tome , to biti dovoljno da glasam za vas ma gde se kandidovali na sledecim izborima ,,,

Ljubomir

pre 10 godina

Ne može niko da ospori da je Tadić veliki intelektualac i državnik i da bi njegov povratak u politiku bio veliki dobitak za posrnulu Demokratsku Stranku.

AKE

pre 10 godina

kakav licemer,ni recju nije pomenuo lose privatizacije isterane ljude sa posla,nenormalno bogacanje pojedinaca,stranacaka zaposljavanja,korpuciju za koju niko ne odgovara,losu ekonomsku situaciju....ZNACI OD NAS NIKO NE RAZUME TU VISU POLITIKU JEDINO TI I NISTA TI NISI ZNAO....svaka ti cast mora obraz kao djon da imas da se ovako pravis lud...

Lazar

pre 10 godina

Sada se setio da priča o političkom sistemu pa on je uveo te manje stranke u život on se izljubio sa Dačićem doveo Dinkića koliko je samo bilo stranaka dok je on na vlasti bio tada je o tome trebalo da razmišlja ali se slažem da ima previše stranaka u parlamentu i jedna od njih je i DS izgubili su ogromnu podršku zloupotrebili poverenje građana i mislim da zaslužuju da budu vanparlamentarna stranka

IlijaSenta

pre 10 godina

Od Đilasa je vala mnogo bolji. DS nikada ovako loše nije prošla na izborima. Đilas je omražen i ne treba da bude na čelu stranke.

svemirac

pre 10 godina

Tadic je najveca krivac za ovakvo stanje u Demokratskoj stranci. Ne postoji veci krivac. Djilas se definitivno nije snasao,ali da ovom ne pada napamet da preuzme makar malo odgovornosti.. Ne znam samo kako ima obraza...

Iznevereni Demokrata

pre 10 godina

Sve teče, sve se menja, ali samoljublje, prepotentnost i narcisoidnost g. Tadića – ostaju konstante. Do prošlih izbora bio sam uz Tadića i DS, glasao za njih, očekivao, verovao i nadao se. Za njih – TADA i NIKAD VIŠE.
Zaista je cinična konstatacija da je ponosan na sve što je uradio. G. Tadiću, ako niste znali upropastili ste mojih 10 godina, a na to niko normalan ne može biti ponosan.
Ono što boli i vređa zdravu pamet – ni trunke samokritike, za sve su samo drugi krivi. Neverovatno!!!
PS: Mislim da zaista niste kompetentni da ocenjujete da li neko pripada ili ne naučnoj eliti, jer za to je potrebno da prvo budete član te elite i onda imate pravo da ocenjujete.

osmi patuljak

pre 10 godina

Kritikovanje Djilasa, njegovog nacina rada, huskanje clanstva protiv njega, nije rusenje? Ah, da…To je “demokratija”. Ajde, molim te, pa ti si i srusio DS!

KatarinaNBGD

pre 10 godina

Razumem za case i flase ali cemu reciklaza politicara i politika? Koliko im je tacno mandata potrebno pa da kaze “e, necu vise”? Pustite mlade ljude, vi ste pokazali koliko mozete. Hmm..Ne bas puno toga.

LDP konstatacija

pre 10 godina

Ovi koji su imali priliku Tadicu samo su se nafatirali ,obogatili ,omogucili da procveta kriminal i korupcija .....Hvala Vama ,nema vise !

Rzav

pre 10 godina

Oljina pristrasnost prema DS-u je suvise ocigledna. Daje se prilika ljudima koji se bore da ne postanu politicka proslost, umesto onima koji mogu da iznesu zdravu i objektivnu kritiku drustva i aktivne vlasti.

dsagsg

pre 10 godina

@ Pre nego što krenu sve pljuvačine ovde, želim da kažem da nam treba pandan premoćnom Vučiću, a Đilas je politički nažalost uništen onakvim naslovima u tabloidima. Ostaje Tadić, i ja ovaj njegov pad doživljavam privremenim. I Olji želim da ga lepo izdribla i iz njega izvuče što više...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milos, 15. decembar 2013 21:17)


Naravno da treba pandan Vucicu, ali to da je Djilas unisten naslovima po tabloidima mozes da pricas samo na stranackom odboru i da se tesis. Realna cifra koju bi DS trebala da ima uvek je izmedju 20% i 30% glasova, a ti glasovi ne citaju tabloide.
Djilas, prijatelju, cisti stranku jos od izbora za predsednistvo DS-a 2011. Svi uhlebi i mediokriteti su iskljucivo njegovi. On je autokrata kao i oni pre njega (Tadic izbacio Cedomira, Djindjic izbacio Vuksanovica) s'tim da je mnogo manje inteligentan od njih i ne shvata da se neke stvari ne kupuju parama.

Зоран

pre 10 godina

Е лепо не насмеја овај бивши он ће да кртикује неког а био је апсолутни владар Србије и председник и премијер све важне одлуке је он сам доносио и сад ће он некоме да соли памет

SaKolenaNaKoleno

pre 10 godina

Mislim da je priznanjem da recimo demokrate od oktobarskih promena 2000-te nisu uspele da promene tabloidizaciju Srbije I ‘’jos neke probleme’’ , Boris legitimno dao prostor da se aktivna vlada ipak brani istim argumentima u odnosu na prethodnike – njega konkretno

Miško

pre 10 godina

Tadić kaže da do koalicije sa SNS može da se razmišlja nakon izbora. Posle izbora do koalicije SNS i DS tek neće doći, jer kako su krenuli, naprednjaci će osvojiti apsolutnu većinu i na parlamentarnim izborima. Sami će osvojiti vlast. Tadić pokušava da predstavi da sve zna, kao da se bavi nekom visokom politikom, dok brod na kome je DS tone.

Milicica

pre 10 godina

U pravu je covek, konacno da vratimo svaku vrstu nivoa u nasu zemlju, ali to sa DS-om sigurno necemo uspeti. Jasno nam je do kojeg nivoa nas je doveo DS. A bas me interesuje sta ce Tadicu obezbedjenje?

Manjulov

pre 10 godina

Zasto neko ne objasni gospodinu da je DS izgubio prosle izbore bas i samo zbog njega? Ni Djilas, ni Tadic! Dosta su ucinili na propadanju demokrata, ne moraju vise.

anticenzura

pre 10 godina

Nemoj da se zavaravas,taj covek je jedno vece prodao ljude koji su dosta toga zrtvovali za njega! Sns je njegovo delo! On mora da ode u istoriju srpske politike,jer vise ne zasluzuje da bude faktor na politickom nebu!

Фигаро

pre 10 godina

Какав демагог баш њега брига и за народ и за ДС немојте да се заваравате једино му је стало до сопствених интереса лепо је он искористио то што је био председник сваког дана из медија сазнајемо да има по једну функцију као саветник лепо се он обезбедио није он на народ мислио уопште

OljaUtisak

pre 10 godina

Razotkrivanje ! Upravo je indirektno , izmedju redova – pocasni predsednik ds-a priznao da ce srusiti Zucka sa cela svoje demokratske stranke

prokleta avlija

pre 10 godina

znači baja je za dva sata podigao rejting DS za jedno 15%,baja je za 2 sata rekao sve onon što ceo sadašnji vrh DS nije mogao da artikuliše 18 meseci...znači ubedio bi me da pojedem go_no...

petar

pre 10 godina

U tri opstine ubedljivo pobedio SNS
A Tadic pominje rusenjeDjilasa
DS nikada slabiji podeljeniji
Pod hitno za sto i novi dogovor novi ljudi
SNS nas vodi u pakao mnogo gori od onog gde su nas oni
Tadicevi ostavili

Иван

pre 10 godina

Реално, ДС у живот може да врати једино Вук Јеремић.

Мада, баш ме брига за ДС!

R2D2

pre 10 godina

Ne znam za vas, ali meni je uzivancija bilo slusati ovog coveka. Kad samo pomislim na Nikolica, Vucica, Dacica...uzas. Alo ljudi, pa nama je Tomislav Nikolic predsednik drzave. Za bolje i nismo?

anna

pre 10 godina

Ne znam zašto! Ali, ja ovom čoveku verujem, nisam u DS nikada bila a nisam ni glasala za nju već SPO ili tako neke.
Veliki stručnjak, OBRAZOVANI političar, džentlmen, figura!
Ali sada znam da nas obrazovanih i kulturnih ima oko 19%. . stara narodna-kakav narod ..takva vlast- SNS -

beli listići nek ćute

pre 10 godina

pošto vam je pamćenje pileće a internetom slabo baratate:
prvi krug - nikolić 979.212 (25,05%), Tadić 989.454 (25,31%)
drugi krug - nikolić 1.552.063 (49,54%), Tadić 1.481.952(47,31%)

flomaster

pre 10 godina

Tadic kaze da je DS - nacionalna institucija!
Pa zasto ste dok ste bili na celu te institucije, navukli najgore mahere i lopove u nju i prepustili im stranku bez borbe? Zasto niste bili jasni i kandidovali se za predsednika DS po cenu da vas maheri pobede?
Ovako, sahranili ste tu nacionalnu instituciju dok se kompletna beogradska bulumenta ne otera iz nje na margine drustva gde po moralnim principima i pripada!

Bata

pre 10 godina

Vučić i Čović nameravaju da nam otimaju stanove podizanjem poreza za 30-80% od sledeće godine, a kasnije i više, a vama je Tadić problem?

marrko

pre 10 godina

Al se izlupao za najmanju zaduzenost i najvece plate. Pa i vrapci na grani znaju a i nije tesko proveriti da se zaduzenost konstantno smanjivala za vreme Kostunicine vlade, kao i da su plate rasle u to vreme. Kod nas je realno sunovrat krenuo kada su krenuli novi problemi na Kosovu. Tada je paznja razvucena na vise strana, krenuli su pritisci spolja, izmigoljili se razni unutra, na povrsinu ponovo isplivala fukara koja je imala podrsku ko zna odakle, a njegov Mirko koji je zapoceo cirkus po direktivi u Agenciji za privatizaciju, nasao se ni kriv ni duzan na mestu premijera. E to Tadicu nikad nece proci da se opere od toga. Pa svi smo znali sta je bila Agencija za privatizaciju, samo Tadic kao nije znao. Mirko je onda naravno sa starim partenrom u tandemu tj Mladjom nastavio novi cirkus sa sumanutim zaduzivanjem, i dovodjenjem zemlje u ponovnu opasnost. E to je bio Mirko i Mladja. A ovi danas i ne mogu bas puno, jer je Kostunicu sacekao otpis dugova, a ove ceka faza kada je maksimum vracanja dugova. E sad moze biti kakvi su amateri ovi Tomini i Vucicevi, da uopste nisu ni znali kada dolazi otplata glavnica. Mada mozda su i znali, ali ih je prevelika zelja za vlascu od te cinjenice odvracala. Na osnovu novih dogadjaja, mozda su se i nadali da ako urade sve sto se trazi, da ce doci otpis dugova. E tu ce da ih saceka vise od veka stara nemacka politika. Tada ce doci trenutak otreznjenja. Dugovi veliki, narod nezadovoljan, prodalo se, a ovi i dalje pritiskaju. Bankrot i ... .

Implement

pre 10 godina

Imala je kaze Boris demokratska stranka ideju da pametni ljudi vode Srbiju putem napretka , medjutim lose su procenili svoje clanstvo I Srbiju odveli stramputicom

Душко

pre 10 godina

Е вала не зна се ко је гори од вас демократа има ту доста људи које се такмиче за то признање али немојте више да спроводите вашу демократију по леђима грађана задржите ваше генијалне идеје за себе

dijasporac

pre 10 godina

Sta taj covek moze da donese Srbiji? Bio je godinama u vrhu vlasti a par godina i skoro apsolutna vlast u drzavi a obicnom gradjaninu je to vreme ostalo kao vreme velikih korupcionaskih afera i pocetka novog pada zivotnog standarda... zbog toga smo ga i castili cica glisama na prethodnim izborima. Kratko: covek proslosti.

Moca

pre 10 godina

Dva puta smo upravljanje zemlje poverili coveku koji, po vecerasnjem sopstvenom priznanju, nije imao snage da sredi stvari ni u svojoj stranci. Glasao za njega 2004. i 2008., ako je neko imao prilike da uradi nesto za ovu zemlju, to je bio Tadic. Steta sto je to prokockao. Zbogom Borise, idi uzivaj u politickoj penziji i ne vracaj se.

Osiccaa

pre 10 godina

Ma jok ne rušiš ga. Vaskrsnuo si od jednom, do skoro te nigde nije bilo. Što si se odjednom pojavio opet u politici??? DS ne iskren kao i uvek

earthworker

pre 10 godina

presmesna je fora sa telopom da je sns dobio izbore sa preko 50% na vozdovcu i u odzacima pa ce sami tamo da vladaju. ne bi toliko bilo zabavno cak ni da je sam navukao kapu sa magarecim usima.

Moda

pre 10 godina

DS je imala prilike a i ljude da urade nesto , ali se ispostavilo da te ljude nije interesovao napredak zemlje vec njihova licna korist, njihovo bogacenje. Drzava je ubrzo pocela da propada kada su njihovi ljudi zaslepljeni parama zaboravili na narod, zaboravili su na ljudske vrednosti.

dejavu

pre 10 godina

Tadic nije imao cvrstinu ni u vodjenju stranke ni u vodjenju zemlje i zato je platio sa strankom vrlo visoku cenu.Nije dovoljno imati dobru viziju i ispravnu politicku platformu,ako u sprovodjenju istog niste spremni da sprecite i sankcionisete korupciju,javasluk i bahatost u sopstvenim redovima,ili ako niste u praksi spremni na ostre rezove u zakonodavstvu,sudstvu,javnim ustanovama i preduzecima.Kod Tadica se mnogo toga svelo na slovo na papiru,i mbzato danasnjih 8% na Vozdovcu ne treba da bude iznenadjenje.

DALIBOR

pre 10 godina

Tadić kao i njegova stranka su davno pročitana knjiga pa je moj savet njima da je bolje da rade na jačanju stranke kako bi bili bar konstruktivna opozicija.

majana

pre 10 godina

Tadic govori o borbi protiv kriminala u vreme kad je on bio predsednik, ali cini mi se da je borba bila krajnje neuspesna, jer kriminalci su se bas u to vreme bas lepo dopunili svoje "slamarice".

Dana

pre 10 godina

Ne treba Đilasa niko da ruši , on sam sebe ruši. Akp bude održao reč, mada njemu reč mnogo ne znači , onda će on večeras podneti ostavku na funkciju DS.

Видоје

pre 10 godina

Колико то струја има у ДС неће моћи поново да се договоре ко ће да води странку после Ђиласа али у сваком случају чека нас прави циркус у редовима демократа

Šuca

pre 10 godina

Pa ajde dosta više sa tom pričom oko DS nikoga to ne interesuje bili su na vlasti 12 godina ništa nisu uradili osim za sebe napunili džepove a uništili zemlju doveli je do ivice bankrota i niko ih ne želi više pokazali su se kao nesposobni a nama nesposobni ne trebaju

Wert DS

pre 10 godina

G.Tadic, je bio izvanredan predsednik, steta sto to nismo prepoznali.
Jedine dve greske su mu bile: sto je stvorio SNS i sto je stvorio Djilasa!
Opet bih glasao za Tadica, barem je kulturan, legalno obrazovan.

ne razmisljam - siguran sam

pre 10 godina

Boris Tadic nema sanse da bude svacen i uspesan u Srbiji, zemlji seljaka na brdovitom Balkanu.
Da bi to bio, morao bi da se bavi javnim poslovima u nekoj Finskoj, Danskoj, Svedskoj, Holandiji,...

SINBAD

pre 10 godina

DS je imala priliku da pokaze ono sto najbolje ume ,imala je strucan kadar.Bez obzira na sve licni interesi bili su ispred interesa gradjana Srbije kao i stranackih interesa i sada placaju ceh krive politike.

Miloš

pre 10 godina

Ne rušiš Đilasa? Možda bi trebalo. A sigurno bi članovi DS trebalo da se zapitaju kako je moguće da je, posle dve i po godine mandata sadašnje vlasti, u veoma teškim i sve težim ekonomskim prilikama, usred teških političkih kompromisa sa Kosovom, rejting najveće (?) opozicione strane i dalje pada, a vladajuće SNS samo raste.

Znate, ja sam bio na protestima i 1996. i 2000. godine, i na tu priču da je to zbog zastrašivanja - ne padam. Tada je bilo opasno nositi Otporov bedž, danas je potpuno iluzorno govoriti o nekom masovnom zastrašivanju ili medijskom mraku.

Prema tome, problem je u DS-u.

Radoznala

pre 10 godina

Da li ce iko ikada pitati Tadica zasto je u Demokratskoj stranci prekrsio princip demokratskih izbora i "dogovorio" se da Djilasom da postane predsednik umesto da izadju na unutarstranacke izbore?!?

milos

pre 10 godina

Pre nego što krenu sve pljuvačine ovde, želim da kažem da nam treba pandan premoćnom Vučiću, a Đilas je politički nažalost uništen onakvim naslovima u tabloidima. Ostaje Tadić, i ja ovaj njegov pad doživljavam privremenim. I Olji želim da ga lepo izdribla i iz njega izvuče što više...

Laza

pre 10 godina

Melje 200 na sat. Jest da je psiholog al' je nervozan. Ni sam ne zna šta hoće: da li da reformiše DS ili da se dodvori Vučiću.

Kad smo kod kadrova DS-a: šta je sa Dulićem, Đelićem, Trivan, onim famoznim ministrom poljoprivrede i ostalim ''kapacitetima'' stranke Borise? Mnogo su ti jaki ljudski resursi bili !

maki

pre 10 godina

On kao da je bio na vlasti pre drugog svetskog rata ! secamo se kako je bilo kada si ti bio šef !
pricali ste "ko ce da bude ako nećemo mi" i platili ste cenu vaseg egocenzrizma i uvukli ste nas znog toga u bedu jos vecu koju cemo da osetimo tek kasnije...

Alexa

pre 10 godina

Ovaj covek je jedan veliki gospodin, ali jako nesposoban gospodin, nazalost.

Sa druge strane, Toma je covek sa sela, ali je za Tadica drzavnik.

Za Tomu ce da glasaju stariji ljudi, manje obrazovani, koji intuitivno osecaju da je Tadic nesposoban, a za Tadica praznoglave devojcice i wanna be modernisti koji misle da je bolje zapadno g***o, nego istocni kolač.

Zeljko

pre 10 godina

Institucionalni nivo? Kad si bio predsednik, premijer bio marioneta i ti kao predsednik najvece stranke? Sloba je to radio pre tebe, Dodik posle tebe. Jos ce biti da si najbolje prosao.

bzvz

pre 10 godina

Reklame su dosadne,rekao je Tadic.A,upravo ga je ta saperovska teza po kojoj je sve marketing i nije bitno realno stanje vec ono sto se prikazuje kao realno na medijima,kostalo vlasti i ogromne tuge koju je jedva nekako sanirao.Sad hoce ponovo da se bori.Ma,ne moze,potrosen si,ne verujemo ti,zeznuo si se sa marketingom!

Markan

pre 10 godina

@ Plakacemo mi za njim, sns nas strmoglavo tera na dole, zaduzuje, sprema zakone za svoje finansijere. Samo se cuje fiat-fiat, pa njega je ds doveo. Porezi rastu, nemojte ih platiti pa cete za koju godinu ostati bez imovine da bi se oni namirili. Oni koji sve rade samo ne misle kako narod da zaradi da plati namet.
(za godinu, dve, 15. decembar 2013 21:35)
Ako cemo posteno najzasluzniji za dovodjenje Fiata je Dinkic.

za godinu, dve

pre 10 godina

Plakacemo mi za njim, sns nas strmoglavo tera na dole, zaduzuje, sprema zakone za svoje finansijere. Samo se cuje fiat-fiat, pa njega je ds doveo. Porezi rastu, nemojte ih platiti pa cete za koju godinu ostati bez imovine da bi se oni namirili. Oni koji sve rade samo ne misle kako narod da zaradi da plati namet.

Борис

pre 10 godina

Па зна он када да га руши то чини ми се сви чекају да изгубе у Београду па ће онда да га мењају али никако не схватају да су прокоцкали поверење које су имали и злоупотребили власт да се обогате на грбачи народа и сада их нико неће

musketar

pre 10 godina

bas je lepo preplanuo iovako vec lepi nam bivsi predsednik.vidi se da lepo zivi i da posecuje egzoticna i tropska mesta.bas me zanima kojim sredstvima to radi...

radoslav

pre 10 godina

Dragi Borise,

molim te otiđi u istoriju i razmišljaj kako si mogao da nam "ubiješ" zadnju nadu ostvarenu 5. oktobra. Mesto da budeš upisan u istoriju kao ličnost koja je smogla snage svojim autritetom i građanskom energijom koja je valorizovana na izbroima, povedeš nas u svetlu budućnosti, ti si prikupio si svu vlast i moć u sveje ruke i Srbiju doveo do dna. Omogoćio bivšim Radikalima i SPS da se oporave i preuzmu ponovo poluge vlasti. Neviđeno bogaćenje pojedinaca neviđene krađe, za vreme tvoga mandata je napravljen sistem krađa. Svojom politikom i uplitanje u sve razbijena je i ono malo ekonomije što je bilo u Srbiji.

Borise ti ovaj narod ponižavaš i vređaš nam intelegenciju ovim intervujom i nastupima u javnosti. Navuko si se na moć i žal za tu istu. Mi ti plaćamo vilu kada tvoji članovi doživljavaju najveća siromaštvo.

OTIĐI MOLIMO TE

za godinu, dve

pre 10 godina

Plakacemo mi za njim, sns nas strmoglavo tera na dole, zaduzuje, sprema zakone za svoje finansijere. Samo se cuje fiat-fiat, pa njega je ds doveo. Porezi rastu, nemojte ih platiti pa cete za koju godinu ostati bez imovine da bi se oni namirili. Oni koji sve rade samo ne misle kako narod da zaradi da plati namet.

milos

pre 10 godina

Pre nego što krenu sve pljuvačine ovde, želim da kažem da nam treba pandan premoćnom Vučiću, a Đilas je politički nažalost uništen onakvim naslovima u tabloidima. Ostaje Tadić, i ja ovaj njegov pad doživljavam privremenim. I Olji želim da ga lepo izdribla i iz njega izvuče što više...

Radoznala

pre 10 godina

Da li ce iko ikada pitati Tadica zasto je u Demokratskoj stranci prekrsio princip demokratskih izbora i "dogovorio" se da Djilasom da postane predsednik umesto da izadju na unutarstranacke izbore?!?

maki

pre 10 godina

On kao da je bio na vlasti pre drugog svetskog rata ! secamo se kako je bilo kada si ti bio šef !
pricali ste "ko ce da bude ako nećemo mi" i platili ste cenu vaseg egocenzrizma i uvukli ste nas znog toga u bedu jos vecu koju cemo da osetimo tek kasnije...

anna

pre 10 godina

Ne znam zašto! Ali, ja ovom čoveku verujem, nisam u DS nikada bila a nisam ni glasala za nju već SPO ili tako neke.
Veliki stručnjak, OBRAZOVANI političar, džentlmen, figura!
Ali sada znam da nas obrazovanih i kulturnih ima oko 19%. . stara narodna-kakav narod ..takva vlast- SNS -

Miloš

pre 10 godina

Ne rušiš Đilasa? Možda bi trebalo. A sigurno bi članovi DS trebalo da se zapitaju kako je moguće da je, posle dve i po godine mandata sadašnje vlasti, u veoma teškim i sve težim ekonomskim prilikama, usred teških političkih kompromisa sa Kosovom, rejting najveće (?) opozicione strane i dalje pada, a vladajuće SNS samo raste.

Znate, ja sam bio na protestima i 1996. i 2000. godine, i na tu priču da je to zbog zastrašivanja - ne padam. Tada je bilo opasno nositi Otporov bedž, danas je potpuno iluzorno govoriti o nekom masovnom zastrašivanju ili medijskom mraku.

Prema tome, problem je u DS-u.

radoslav

pre 10 godina

Dragi Borise,

molim te otiđi u istoriju i razmišljaj kako si mogao da nam "ubiješ" zadnju nadu ostvarenu 5. oktobra. Mesto da budeš upisan u istoriju kao ličnost koja je smogla snage svojim autritetom i građanskom energijom koja je valorizovana na izbroima, povedeš nas u svetlu budućnosti, ti si prikupio si svu vlast i moć u sveje ruke i Srbiju doveo do dna. Omogoćio bivšim Radikalima i SPS da se oporave i preuzmu ponovo poluge vlasti. Neviđeno bogaćenje pojedinaca neviđene krađe, za vreme tvoga mandata je napravljen sistem krađa. Svojom politikom i uplitanje u sve razbijena je i ono malo ekonomije što je bilo u Srbiji.

Borise ti ovaj narod ponižavaš i vređaš nam intelegenciju ovim intervujom i nastupima u javnosti. Navuko si se na moć i žal za tu istu. Mi ti plaćamo vilu kada tvoji članovi doživljavaju najveća siromaštvo.

OTIĐI MOLIMO TE

Wert DS

pre 10 godina

G.Tadic, je bio izvanredan predsednik, steta sto to nismo prepoznali.
Jedine dve greske su mu bile: sto je stvorio SNS i sto je stvorio Djilasa!
Opet bih glasao za Tadica, barem je kulturan, legalno obrazovan.

R2D2

pre 10 godina

Ne znam za vas, ali meni je uzivancija bilo slusati ovog coveka. Kad samo pomislim na Nikolica, Vucica, Dacica...uzas. Alo ljudi, pa nama je Tomislav Nikolic predsednik drzave. Za bolje i nismo?

prokleta avlija

pre 10 godina

znači baja je za dva sata podigao rejting DS za jedno 15%,baja je za 2 sata rekao sve onon što ceo sadašnji vrh DS nije mogao da artikuliše 18 meseci...znači ubedio bi me da pojedem go_no...

Laza

pre 10 godina

Melje 200 na sat. Jest da je psiholog al' je nervozan. Ni sam ne zna šta hoće: da li da reformiše DS ili da se dodvori Vučiću.

Kad smo kod kadrova DS-a: šta je sa Dulićem, Đelićem, Trivan, onim famoznim ministrom poljoprivrede i ostalim ''kapacitetima'' stranke Borise? Mnogo su ti jaki ljudski resursi bili !

ne razmisljam - siguran sam

pre 10 godina

Boris Tadic nema sanse da bude svacen i uspesan u Srbiji, zemlji seljaka na brdovitom Balkanu.
Da bi to bio, morao bi da se bavi javnim poslovima u nekoj Finskoj, Danskoj, Svedskoj, Holandiji,...

Bata

pre 10 godina

Vučić i Čović nameravaju da nam otimaju stanove podizanjem poreza za 30-80% od sledeće godine, a kasnije i više, a vama je Tadić problem?

beli listići nek ćute

pre 10 godina

pošto vam je pamćenje pileće a internetom slabo baratate:
prvi krug - nikolić 979.212 (25,05%), Tadić 989.454 (25,31%)
drugi krug - nikolić 1.552.063 (49,54%), Tadić 1.481.952(47,31%)

Moca

pre 10 godina

Dva puta smo upravljanje zemlje poverili coveku koji, po vecerasnjem sopstvenom priznanju, nije imao snage da sredi stvari ni u svojoj stranci. Glasao za njega 2004. i 2008., ako je neko imao prilike da uradi nesto za ovu zemlju, to je bio Tadic. Steta sto je to prokockao. Zbogom Borise, idi uzivaj u politickoj penziji i ne vracaj se.

Iznevereni Demokrata

pre 10 godina

Sve teče, sve se menja, ali samoljublje, prepotentnost i narcisoidnost g. Tadića – ostaju konstante. Do prošlih izbora bio sam uz Tadića i DS, glasao za njih, očekivao, verovao i nadao se. Za njih – TADA i NIKAD VIŠE.
Zaista je cinična konstatacija da je ponosan na sve što je uradio. G. Tadiću, ako niste znali upropastili ste mojih 10 godina, a na to niko normalan ne može biti ponosan.
Ono što boli i vređa zdravu pamet – ni trunke samokritike, za sve su samo drugi krivi. Neverovatno!!!
PS: Mislim da zaista niste kompetentni da ocenjujete da li neko pripada ili ne naučnoj eliti, jer za to je potrebno da prvo budete član te elite i onda imate pravo da ocenjujete.

Moda

pre 10 godina

DS je imala prilike a i ljude da urade nesto , ali se ispostavilo da te ljude nije interesovao napredak zemlje vec njihova licna korist, njihovo bogacenje. Drzava je ubrzo pocela da propada kada su njihovi ljudi zaslepljeni parama zaboravili na narod, zaboravili su na ljudske vrednosti.

bzvz

pre 10 godina

Reklame su dosadne,rekao je Tadic.A,upravo ga je ta saperovska teza po kojoj je sve marketing i nije bitno realno stanje vec ono sto se prikazuje kao realno na medijima,kostalo vlasti i ogromne tuge koju je jedva nekako sanirao.Sad hoce ponovo da se bori.Ma,ne moze,potrosen si,ne verujemo ti,zeznuo si se sa marketingom!

SINBAD

pre 10 godina

DS je imala priliku da pokaze ono sto najbolje ume ,imala je strucan kadar.Bez obzira na sve licni interesi bili su ispred interesa gradjana Srbije kao i stranackih interesa i sada placaju ceh krive politike.

Alexa

pre 10 godina

Ovaj covek je jedan veliki gospodin, ali jako nesposoban gospodin, nazalost.

Sa druge strane, Toma je covek sa sela, ali je za Tadica drzavnik.

Za Tomu ce da glasaju stariji ljudi, manje obrazovani, koji intuitivno osecaju da je Tadic nesposoban, a za Tadica praznoglave devojcice i wanna be modernisti koji misle da je bolje zapadno g***o, nego istocni kolač.

mp

pre 10 godina

gospodine Tadicu, nevidjeno mi idete na zivce. Pa gde ste Vi ziveli sve ove godine? Iza kojih sedam brda i sedam mora? U Srbiji sigurno niste ziveli ..da niste bili u Rimu? cesce nego sto treba ..najveci problem sa Vama je Vas kompletni politicki autizam. Zbog Vase uzasne NEsposobnosti dobili smo Naprednjake ..sve gore od goreg.

Nasi politicari su tuzna i besmislena groteska. U Politici su ih nazvali pravim imenom diletanti ..ocenio diplomata u penziji V Jovanovic. U potpunosti se slazem.

Nemojte se vracati u politiku jer samo naivni i poznati bgd foliranti ce glasati za Vas.

KatarinaNBGD

pre 10 godina

Razumem za case i flase ali cemu reciklaza politicara i politika? Koliko im je tacno mandata potrebno pa da kaze “e, necu vise”? Pustite mlade ljude, vi ste pokazali koliko mozete. Hmm..Ne bas puno toga.

flomaster

pre 10 godina

Tadic kaze da je DS - nacionalna institucija!
Pa zasto ste dok ste bili na celu te institucije, navukli najgore mahere i lopove u nju i prepustili im stranku bez borbe? Zasto niste bili jasni i kandidovali se za predsednika DS po cenu da vas maheri pobede?
Ovako, sahranili ste tu nacionalnu instituciju dok se kompletna beogradska bulumenta ne otera iz nje na margine drustva gde po moralnim principima i pripada!

petar

pre 10 godina

U tri opstine ubedljivo pobedio SNS
A Tadic pominje rusenjeDjilasa
DS nikada slabiji podeljeniji
Pod hitno za sto i novi dogovor novi ljudi
SNS nas vodi u pakao mnogo gori od onog gde su nas oni
Tadicevi ostavili

Neo

pre 10 godina

Ma ljudi, zasto izvlacite iz naftalina ovog lika.
Imao je dovoljno vremena da uradi nesto da je hteo.
On bi sada po sistemu : znam gresio sam al necu vise majke mi, glasajte opet za mene.

pjovan

pre 10 godina

kakav licemer,ni recju nije pomenuo lose privatizacije isterane ljude sa posla,nenormalno bogacanje pojedinaca,stranacaka zaposljavanja,korpuciju za koju niko ne odgovara,losu ekonomsku situaciju....ZNACI OD NAS NIKO NE RAZUME TU VISU POLITIKU JEDINO TI I NISTA TI NISI ZNAO....svaka ti cast mora obraz kao djon da imas da se ovako pravis lud...
(AKE, 16. decembar 2013 00:30)

Sva sreca pa se sve to sad promenilo, otkada vi vladate!

Rzav

pre 10 godina

Oljina pristrasnost prema DS-u je suvise ocigledna. Daje se prilika ljudima koji se bore da ne postanu politicka proslost, umesto onima koji mogu da iznesu zdravu i objektivnu kritiku drustva i aktivne vlasti.

marrko

pre 10 godina

Al se izlupao za najmanju zaduzenost i najvece plate. Pa i vrapci na grani znaju a i nije tesko proveriti da se zaduzenost konstantno smanjivala za vreme Kostunicine vlade, kao i da su plate rasle u to vreme. Kod nas je realno sunovrat krenuo kada su krenuli novi problemi na Kosovu. Tada je paznja razvucena na vise strana, krenuli su pritisci spolja, izmigoljili se razni unutra, na povrsinu ponovo isplivala fukara koja je imala podrsku ko zna odakle, a njegov Mirko koji je zapoceo cirkus po direktivi u Agenciji za privatizaciju, nasao se ni kriv ni duzan na mestu premijera. E to Tadicu nikad nece proci da se opere od toga. Pa svi smo znali sta je bila Agencija za privatizaciju, samo Tadic kao nije znao. Mirko je onda naravno sa starim partenrom u tandemu tj Mladjom nastavio novi cirkus sa sumanutim zaduzivanjem, i dovodjenjem zemlje u ponovnu opasnost. E to je bio Mirko i Mladja. A ovi danas i ne mogu bas puno, jer je Kostunicu sacekao otpis dugova, a ove ceka faza kada je maksimum vracanja dugova. E sad moze biti kakvi su amateri ovi Tomini i Vucicevi, da uopste nisu ni znali kada dolazi otplata glavnica. Mada mozda su i znali, ali ih je prevelika zelja za vlascu od te cinjenice odvracala. Na osnovu novih dogadjaja, mozda su se i nadali da ako urade sve sto se trazi, da ce doci otpis dugova. E tu ce da ih saceka vise od veka stara nemacka politika. Tada ce doci trenutak otreznjenja. Dugovi veliki, narod nezadovoljan, prodalo se, a ovi i dalje pritiskaju. Bankrot i ... .

Shime

pre 10 godina

Tadicu sram te bilo! Ostavio si Djilasu stranku koji je od 27% doveo do 13%, nemoj da se vracas, bolje je ugasite! Ja licno poznajem 20 ljudi koji su iz opstinskog odbora DS izasli jer su se razocarali u vasu stranku.

Veselin

pre 10 godina

Tadić kao da se probudio iz nekog sna, u kom je bio 18 meseci. Kao da smo i mi svi, zajedno sa njim zaboravili šta se dešavalo dok je bio na vlasti, u kakvoj je krizi bila zemlja i kako je korupcija bila raširena. Tajkuni su vodili državu, ne Cvetković. Takvu marionetu odavno nismo imali.

Terapeut Justin

pre 10 godina

Moze SNS da osvoji i 99% glasova,ali DS ce se morati vratiti i biti velika stranka. Bez DS jedan ogroman broj gradjana nema mogucnosti da artikulise svoje politicke potrebe i kurs. SNS ce imati kratku popularnost ,ner su demokrate izasli iz kuce da bi ovi obavili neke komunalne poslove,koje demokrate nisu hteli da sami obave (Kosovo,pre svega), a onda ce se vratiti.Vucicu ne ova stvar potpuno jasna on je pametan.

Urošević Dragoljub

pre 10 godina

Boris Tadić je i dalje uveren da DS propada zato što on više nije njen predsednik. A DS je propala zato što je on BIO njen predsednik.

Žeks

pre 10 godina

Не постоје речи којима се може оправдати промашаји или не чињење у периоду док си био на власти, Тадићу ти јест вешт на речима али не и свемогућ. Зато је боље да се суочиш са истином.

Milan Babovic

pre 10 godina

Kako su odlicni odnossi bili sa Crnom Gorom i ranije, kad Milo Djukanovic do nedavno nije bio godinama u Srbiji? Bogami sam se ja veceras svacega naslusao i cudom cudio od bivseg predsednika.

Иван

pre 10 godina

Реално, ДС у живот може да врати једино Вук Јеремић.

Мада, баш ме брига за ДС!

svemirac

pre 10 godina

Tadic je najveca krivac za ovakvo stanje u Demokratskoj stranci. Ne postoji veci krivac. Djilas se definitivno nije snasao,ali da ovom ne pada napamet da preuzme makar malo odgovornosti.. Ne znam samo kako ima obraza...

dejavu

pre 10 godina

Tadic nije imao cvrstinu ni u vodjenju stranke ni u vodjenju zemlje i zato je platio sa strankom vrlo visoku cenu.Nije dovoljno imati dobru viziju i ispravnu politicku platformu,ako u sprovodjenju istog niste spremni da sprecite i sankcionisete korupciju,javasluk i bahatost u sopstvenim redovima,ili ako niste u praksi spremni na ostre rezove u zakonodavstvu,sudstvu,javnim ustanovama i preduzecima.Kod Tadica se mnogo toga svelo na slovo na papiru,i mbzato danasnjih 8% na Vozdovcu ne treba da bude iznenadjenje.

AKE

pre 10 godina

kakav licemer,ni recju nije pomenuo lose privatizacije isterane ljude sa posla,nenormalno bogacanje pojedinaca,stranacaka zaposljavanja,korpuciju za koju niko ne odgovara,losu ekonomsku situaciju....ZNACI OD NAS NIKO NE RAZUME TU VISU POLITIKU JEDINO TI I NISTA TI NISI ZNAO....svaka ti cast mora obraz kao djon da imas da se ovako pravis lud...

Markan

pre 10 godina

@ Plakacemo mi za njim, sns nas strmoglavo tera na dole, zaduzuje, sprema zakone za svoje finansijere. Samo se cuje fiat-fiat, pa njega je ds doveo. Porezi rastu, nemojte ih platiti pa cete za koju godinu ostati bez imovine da bi se oni namirili. Oni koji sve rade samo ne misle kako narod da zaradi da plati namet.
(za godinu, dve, 15. decembar 2013 21:35)
Ako cemo posteno najzasluzniji za dovodjenje Fiata je Dinkic.

Miloš

pre 10 godina

DS ima dva velika problema. Za oba je zajedničko Đilas i cela njegova menadžersko-privredna ekipa koja danas personifikuje Demokratsku stranku. To nisu intelektualci, profesori i skromni ljudi, nego uspešni biznismeni sa puno novca, ne ulazeći u način na koji su taj novac stekli - to za ovu priču nije bitno. Jedna socijaldemokratska stranka "običnog naroda" i, starim rečnikom rečeno, "poštene inteligencije", ne može da bude predvođena grupom bogataša. Za stranku takve provenijencije, novac nije i ne sme biti merilo uspeha.

Prema tome, prvi problem je što je takvom kadrovskom politikom potpuno otuđeno tradicionalno biračko telo DS koje ili ne glasa, ili je otišlo na neke druge strane (LDP, Nova, Ljajić, pa čak i URS).

Drugi problem su mladi. Danas 18 godina i pravo glasa imaju oni koji su rođeni 1995. godine. Oni se ne sećaju Vučića i Nikolića v1.0, već samo imaju nekakvu idealnu predstavu o ovoj novoj, apgrejdovanoj verziji. Da budem otvoren, meni je savršeno drago što su se oni zaista promenili u odnosu na njihov poslednji boravak u vlasti, to mi omogućuje koliko-toliko normalan život sada, ali ja ih dobro pamtim i koliko god - primera radi - njihovu evropsku politiku smatrao uspešnijom, efikasnijom i u svakom smislu boljom od DS-ove, ja nikada neću moći da zaokružim njihovo ime na glasačkom listiću. Deca rođena 90-tih prosto nemaju lični odnos prema tim godinama, nemaju pamćenje koje stariji imaju, i zato oni sa tim nemaju problem, ma šta im roditelji ispričali.

majana

pre 10 godina

Tadic govori o borbi protiv kriminala u vreme kad je on bio predsednik, ali cini mi se da je borba bila krajnje neuspesna, jer kriminalci su se bas u to vreme bas lepo dopunili svoje "slamarice".

Implement

pre 10 godina

Imala je kaze Boris demokratska stranka ideju da pametni ljudi vode Srbiju putem napretka , medjutim lose su procenili svoje clanstvo I Srbiju odveli stramputicom

IlijaSenta

pre 10 godina

Od Đilasa je vala mnogo bolji. DS nikada ovako loše nije prošla na izborima. Đilas je omražen i ne treba da bude na čelu stranke.

treba vremena i NOVIH ljudi...

pre 10 godina

Odlazi Djilase i povedi sa sobom Šapića ,Balšu Božovića...Uništili ste DS.
(Chuburac, 16. decembar 2013 01:37)
A Dorijanu Greju poruka - nije DS što je bio. Pročistilo se to pa promaja na sve strane duva Krunskom. I vitla prašinu koju ste još Vi sakupljali ispod tepiha.

Ljubomir

pre 10 godina

Ne može niko da ospori da je Tadić veliki intelektualac i državnik i da bi njegov povratak u politiku bio veliki dobitak za posrnulu Demokratsku Stranku.

Miladin

pre 10 godina

Da se ipak malo podsetimo...
prvi krug - Nikolić 979.212 (25,05%), Tadić 989.454 (25,31%)
drugi krug - Nikolić 1.552.063 (49,54%), Tadić 1.481.952(47,31%)
Pored ''belih'' listica, znamo i ko je u beogradu ''zakazao'' bas tog dana..
Borise, bori se i vrati se.. nisi sam!

Zeljko

pre 10 godina

Institucionalni nivo? Kad si bio predsednik, premijer bio marioneta i ti kao predsednik najvece stranke? Sloba je to radio pre tebe, Dodik posle tebe. Jos ce biti da si najbolje prosao.

Dana

pre 10 godina

Ne treba Đilasa niko da ruši , on sam sebe ruši. Akp bude održao reč, mada njemu reč mnogo ne znači , onda će on večeras podneti ostavku na funkciju DS.

Зоран

pre 10 godina

Е лепо не насмеја овај бивши он ће да кртикује неког а био је апсолутни владар Србије и председник и премијер све важне одлуке је он сам доносио и сад ће он некоме да соли памет

LDP konstatacija

pre 10 godina

Ovi koji su imali priliku Tadicu samo su se nafatirali ,obogatili ,omogucili da procveta kriminal i korupcija .....Hvala Vama ,nema vise !

Manjulov

pre 10 godina

Zasto neko ne objasni gospodinu da je DS izgubio prosle izbore bas i samo zbog njega? Ni Djilas, ni Tadic! Dosta su ucinili na propadanju demokrata, ne moraju vise.

Miško

pre 10 godina

Tadić kaže da do koalicije sa SNS može da se razmišlja nakon izbora. Posle izbora do koalicije SNS i DS tek neće doći, jer kako su krenuli, naprednjaci će osvojiti apsolutnu većinu i na parlamentarnim izborima. Sami će osvojiti vlast. Tadić pokušava da predstavi da sve zna, kao da se bavi nekom visokom politikom, dok brod na kome je DS tone.

Milan

pre 10 godina

Verovatno ce bivsi predsednik da se vrati istim demokratskim putem na mesto lidera ds-a kao i sto je Djilas dosao na isto mesto pre godinu dana, ili ako ih smori demokratija napravice mali rat za prevlast u stranci.

Bilal

pre 10 godina

(Tadic izbacio Cedomira, Djindjic izbacio Vuksanovica) s'tim da je mnogo manje inteligentan od njih...
(dsagsg, 15. decembar 2013 23:58)
'еј, мајке ти, из ког нафталина извуче овог Вуксановића? И како га то Ђики избаци из странке? Колико ми је познато он је био протукандидат Ђинђићу на изборима за председника ДС и није прошао. А према статуту ове странке ко не прође постаје обичан члан странке. Исто се десило и у дуелу Тадић-Живковић, па ниси рекао да је Тадић избацио Живковића из странке. Него 'ајд још једном да опљунемо мртвог Премијера, макар и помињући ову минорну политичку личност к'о његову жртву.

osmi patuljak

pre 10 godina

Kritikovanje Djilasa, njegovog nacina rada, huskanje clanstva protiv njega, nije rusenje? Ah, da…To je “demokratija”. Ajde, molim te, pa ti si i srusio DS!

Lazar

pre 10 godina

Sada se setio da priča o političkom sistemu pa on je uveo te manje stranke u život on se izljubio sa Dačićem doveo Dinkića koliko je samo bilo stranaka dok je on na vlasti bio tada je o tome trebalo da razmišlja ali se slažem da ima previše stranaka u parlamentu i jedna od njih je i DS izgubili su ogromnu podršku zloupotrebili poverenje građana i mislim da zaslužuju da budu vanparlamentarna stranka

Šuca

pre 10 godina

Pa ajde dosta više sa tom pričom oko DS nikoga to ne interesuje bili su na vlasti 12 godina ništa nisu uradili osim za sebe napunili džepove a uništili zemlju doveli je do ivice bankrota i niko ih ne želi više pokazali su se kao nesposobni a nama nesposobni ne trebaju

musketar

pre 10 godina

bas je lepo preplanuo iovako vec lepi nam bivsi predsednik.vidi se da lepo zivi i da posecuje egzoticna i tropska mesta.bas me zanima kojim sredstvima to radi...

OljaUtisak

pre 10 godina

Razotkrivanje ! Upravo je indirektno , izmedju redova – pocasni predsednik ds-a priznao da ce srusiti Zucka sa cela svoje demokratske stranke

Фигаро

pre 10 godina

Какав демагог баш њега брига и за народ и за ДС немојте да се заваравате једино му је стало до сопствених интереса лепо је он искористио то што је био председник сваког дана из медија сазнајемо да има по једну функцију као саветник лепо се он обезбедио није он на народ мислио уопште

vj

pre 10 godina

Gospodine predsednice ,,,vi ste zaista jedna izuzetna licnost ,,svaka vasa rec je veceras bila na mestu ,,narocito mi se dopala ideja o dvo partijskom sistemu ,,ako to budete i dalje propagirali i radili na tome , to biti dovoljno da glasam za vas ma gde se kandidovali na sledecim izborima ,,,

anticenzura

pre 10 godina

Nemoj da se zavaravas,taj covek je jedno vece prodao ljude koji su dosta toga zrtvovali za njega! Sns je njegovo delo! On mora da ode u istoriju srpske politike,jer vise ne zasluzuje da bude faktor na politickom nebu!

Видоје

pre 10 godina

Колико то струја има у ДС неће моћи поново да се договоре ко ће да води странку после Ђиласа али у сваком случају чека нас прави циркус у редовима демократа

Alex1

pre 10 godina

Očekivano, ali, ipak, razočaravajuće.

Ne može da se objektivno uspostavi prema Cvetku & Co, tačnje ne može to javno da kaže (čoveče, izvini se bar ljudima koji su nekad glasali za DS!!!), jer mu neće ostati niko u DS ko će moći da ga vrati. Ovo pokazuje svu tragičnost političke scene u Srbiji. A i tragediju nas posmatrača.

Sa druge strane, bolje i nakazna "velika koalicija", samo da više nikad ne vidimo ni jednog člana SPS-a. Što se tiče Tome, njegova politička sudbina je već jasna, dosta se blamirao i, da se Tadić zadržao u okviru svojih ovlašćenja, još uvek bi se srećno smeškao sa skupova širom sveta. Možda će imati i drugu šansu.

U svakom slučaju, većina ljudi koje znam ostaju "beli listići", svidelo se to nekim komentatorima ili ne.

Борис

pre 10 godina

Па зна он када да га руши то чини ми се сви чекају да изгубе у Београду па ће онда да га мењају али никако не схватају да су прокоцкали поверење које су имали и злоупотребили власт да се обогате на грбачи народа и сада их нико неће

dijasporac

pre 10 godina

Sta taj covek moze da donese Srbiji? Bio je godinama u vrhu vlasti a par godina i skoro apsolutna vlast u drzavi a obicnom gradjaninu je to vreme ostalo kao vreme velikih korupcionaskih afera i pocetka novog pada zivotnog standarda... zbog toga smo ga i castili cica glisama na prethodnim izborima. Kratko: covek proslosti.

Osiccaa

pre 10 godina

Ma jok ne rušiš ga. Vaskrsnuo si od jednom, do skoro te nigde nije bilo. Što si se odjednom pojavio opet u politici??? DS ne iskren kao i uvek

Tile

pre 10 godina

Ako mene pitate treba da se vratite u politiku, jer ste stvarno najbolji, treba da smenite Djilasa jer je i urnisao stranku i ponasa se ko kauboj. I voleo bi da vas vidim ponovo na predsednickim izborima, jer srbiji treba takav predcednik koji ume sa svima i koji ima stav, uticaj i najvaznije ima iskustva i znanja i ume sa svima, uz svo postovanje naseg sadasnjeg predsednika gospodina Tomislava Nikolica,koji je takodje dobar i ume da nosi to samo po meni nije jos politicki dorasto za ovu funkciju. Predsednik mora da bude pojava, sto Nikolic nije zato Boris Tadic treba da se vrati. A sto se tice vlasti ja sam glasao za DS na proslim izborim! I za Predsednika Tadica, ali ipak bi vise sada u ovom trenutku voleo da ova vlada ostane jer su me ljudi iznenadili svojim radom i svojim uspesima i spremnosti da rese sve sto nevalja i da krenemo u razvoj i u bolji zivot, ljudi su poceli da rade nesto sto nisam ni sanjao da ce neko poceti, oni bude i pokrecu motore srbije sto je najbitnije i svaka ima cast samo nek nastave i bice nam mnogo mnogo bolje za koju god samo da se istraje u svemu sto se zapocelo i sto se isplanirao, a ko ih mrzi neka ih mrzi jer mi smo takav narod samo kritokujemo i mrzimo kad je neko bolji od nas jer nevolimo da radimo i neumemo da cenimo neciji napor. Najbolje bi bilo da Predsednik bude Boris Tadic a vlada Srbije da ostane ovakva onda bi bio pun pogodak i mnogo bi dalje odgurali, zato ga pozivam da se opet kandiduje za Naseg Predsednika.

DALIBOR

pre 10 godina

Tadić kao i njegova stranka su davno pročitana knjiga pa je moj savet njima da je bolje da rade na jačanju stranke kako bi bili bar konstruktivna opozicija.

Milicica

pre 10 godina

U pravu je covek, konacno da vratimo svaku vrstu nivoa u nasu zemlju, ali to sa DS-om sigurno necemo uspeti. Jasno nam je do kojeg nivoa nas je doveo DS. A bas me interesuje sta ce Tadicu obezbedjenje?

SaKolenaNaKoleno

pre 10 godina

Mislim da je priznanjem da recimo demokrate od oktobarskih promena 2000-te nisu uspele da promene tabloidizaciju Srbije I ‘’jos neke probleme’’ , Boris legitimno dao prostor da se aktivna vlada ipak brani istim argumentima u odnosu na prethodnike – njega konkretno

Душко

pre 10 godina

Е вала не зна се ко је гори од вас демократа има ту доста људи које се такмиче за то признање али немојте више да спроводите вашу демократију по леђима грађана задржите ваше генијалне идеје за себе

dsagsg

pre 10 godina

@ Pre nego što krenu sve pljuvačine ovde, želim da kažem da nam treba pandan premoćnom Vučiću, a Đilas je politički nažalost uništen onakvim naslovima u tabloidima. Ostaje Tadić, i ja ovaj njegov pad doživljavam privremenim. I Olji želim da ga lepo izdribla i iz njega izvuče što više...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milos, 15. decembar 2013 21:17)


Naravno da treba pandan Vucicu, ali to da je Djilas unisten naslovima po tabloidima mozes da pricas samo na stranackom odboru i da se tesis. Realna cifra koju bi DS trebala da ima uvek je izmedju 20% i 30% glasova, a ti glasovi ne citaju tabloide.
Djilas, prijatelju, cisti stranku jos od izbora za predsednistvo DS-a 2011. Svi uhlebi i mediokriteti su iskljucivo njegovi. On je autokrata kao i oni pre njega (Tadic izbacio Cedomira, Djindjic izbacio Vuksanovica) s'tim da je mnogo manje inteligentan od njih i ne shvata da se neke stvari ne kupuju parama.

earthworker

pre 10 godina

presmesna je fora sa telopom da je sns dobio izbore sa preko 50% na vozdovcu i u odzacima pa ce sami tamo da vladaju. ne bi toliko bilo zabavno cak ni da je sam navukao kapu sa magarecim usima.

Dosta Dosta Dosta

pre 10 godina

Tadicu nema sta vise da trazis u DS ili bilo kojoj opozicionoj stranci (ako takva vise postoji), uclani se i zvanicno u SNS i pokazi ko si i sta si.

doren atina

pre 10 godina

Tadic bi bio odlican predsednik ali pod uslovom da ne vodi drzavu,da ne kadrira i da o nicemu ne odlucuje..EtotTako malo da se slika i teoretski analizira na nivou prosecnog analiticara. Nekom funkcija daje tezinu,neko svojim kapacitetima,sposobnoscu i hrabroscu daje tezini funkciji koju obavlja. Tadic nema tezinu, on je nasminkana praznina,3D projekcija koja nestaje bez struje(tj.vlasti)

Sonja

pre 10 godina

Nekada ste mi bili nada u bolje sutra, da se zaista zalažete za demokratiju i bolji život. Ostavili ste nas, vaše glasače sa kajanjem što smo vam poverovali. Ne bih više glasala ni za vas,a ni za 90-te koje narod verujem nije zaboravio!

Davorin

pre 10 godina

Tadić ne shvata da je za sunovrat DS-a on odgovoran, isto koliko i Đilas, ako ne i više. Đilas mu je bio jedan od najbližih ljudi, ali su sebi ipak dozvolili blaćenje u medijima mesecima nakon izbora. Dok se to dešavalo, gubila se prava ideja oko koje su se nekad i okupili osnivači DS-a. Svaki pokušaj vraćanja Tadića bi bio kontra-produktivan. „Neka on ostane u svom filmu“.

CVETKOVA - PIJACA

pre 10 godina

Sad tek vidim kako je Boris Tadic vodio i drzavu dok je bio predsednik Srbije, predpostavljao sam da je to cinio lose. Posle vecerasnje emisije sam u tu cinjenicu ubedjen da je to tako. Jer on ni po jednom pitanju nema stav, sve nesto prica u rukavicama. Kao nece rusiti Dragana Djilasa pa koga ce obicnog clana DS-a koji ama bas nema nikakve krivicem sem sto se pogresno opredelio.Verovatno Boris Tadic misli da se vrati istim demokratskim putem na mesto lidera DS-a kao i sto je Dragan Djilas dosao na isto mesto pre godinu dana, ili ako ih smori demokratija napravice mali rat za prevlast u stranci. Za DS je jedini spas da obojica vise nemate mesta u DS. Pa vama vise niko ne veruje, shvatite to vec jednom.

Stefana

pre 10 godina

Istina je da Tadić ne želi da sruši Đilasa nego hoće da ga „smoždi“. Toliko o Tadićevoj sposobnosti procenjivanja i izboru saradnika. Definitivno ovaj čovek ne treba više da se bavi politikom.

lokica

pre 10 godina

Nije moja ambicija da se vratim na celo DS ali iskoristicu ovaj sunovrat u koji je stranka dospela zahvaljujuci Djilasu....eeeee Tadicu,znamo te,znamo!!!!

Ni Sumadija ni Juzna Srbija vec Carapanija

pre 10 godina

Boris mora da preuzme sto pre barjak DS-a i opozicije u Srbiji, Djilas je nazalost mnogo oklevetan u tabloidnim novinama i narusena mu je reputacija, od uspesnog gradonacelnika koji je najvise uradio u Beogradu u poslednjih nekoliko decenija, napravljen je u najbocnijeg kriminalca. Kriminalizujuci Djilasa, kriminalizuje se i DS, zato Boris kao cist politicar, mora sa Draganom da napravi dogovor koji je najbolji u interesu DS-a. Za Dragana Djilasa uvek ima mesta u DS-u i srpskoj politici, meni bi bio idealan predsednik IO-a DS-a i kandidat za premijera !

Cobi

pre 10 godina

Lepo, lepo..Samo se vas dvojca svadjajte, a stranka nam propade! Necu da branim ni Djilasa, ni Tadica, sve mi je to suvise, jer sam ceo zivot za DS i ne mogu da verujem koliko smo pali i koliko ni jednom ni drugom nismo bitni mi, samo im je vazno kako ce ko da se pozicionira.Uzas! E pa gospodo ja odo u URS, vi kako hocete.

Srđan

pre 10 godina

Možda bolje da se ne vraća više u politiku da vidimo kako ćemo da prođemo bez njegove persone, jer smo videli kako je bilo sa njim.

MAKSIM

pre 10 godina

Tadić je dovoljno pokazao za vreme svoje vladavine, kada je dozvolio da njegovi saradnici, malo po malo dovedu Srbiju do bankrotstva, uz uništavanje državnih banaka, sumljive privatizacije državnih preduzeća i pad zapošljenosti, što je njegov naslednik Đilas samo nastavio na nivou grada Beograda, koga je doveo do dna.

prokleta avlija

pre 10 godina

mislim da su Tadić i Djilas u tandemu trenutno najjači politički par u Srbiji...bez premca Tadićeva elokventnost i Djilasovo političko lukavstvo su bez premca u Srbiji...jedino što trenutno muči DS je šta prodati narodu pošto im je SNS preoteo sve priče od Kosova,preko EU do borbe protiv kriminala i korupcije,iako nema rezultata Vučić ima ceo medijski aparat Srbije iza sebe i lako mu je lagati i zavoditi ovaj napaćeni narod

Igor Terzic

pre 10 godina

Gospodin Boris Tadic sigurno da nema nameru da bilo koga tera iz stranke da bi on licno dosao na njegovo mesto jer to nije manir kojim se sluzimo mi Demokrate i tako cemo nastaviti u buducnosti . Sadasnji prvi covek partije ima Borisovu podrsku za onoi za sta je potrebno vreme da se sprovede u delo i time reformise sama stranka i drzava u kojoj stranka radi i to nije nimalo lak posao , vec put koji zahteva posvecenost , odgovornost i istrajnost da ostanes na tom putu i kad te drugi skrecu sa njega i pokusavaju da te zaustave . Zato tu Borisovo ogromno znanje i iskustvo moze dosta da pripomogne da se tog puta drzimo i onda kada on izgleda tezi nego sto se to ocekuje i kada idemo bosi po trnju i kada imamo podrsku dovoljnu da te promene i reforme realizujemo i u praksi da ne ostanu samo spisak lepih zelja i nista vise od toga .

za godinu, dve

pre 10 godina

Plakacemo mi za njim, sns nas strmoglavo tera na dole, zaduzuje, sprema zakone za svoje finansijere. Samo se cuje fiat-fiat, pa njega je ds doveo. Porezi rastu, nemojte ih platiti pa cete za koju godinu ostati bez imovine da bi se oni namirili. Oni koji sve rade samo ne misle kako narod da zaradi da plati namet.

Alexa

pre 10 godina

Ovaj covek je jedan veliki gospodin, ali jako nesposoban gospodin, nazalost.

Sa druge strane, Toma je covek sa sela, ali je za Tadica drzavnik.

Za Tomu ce da glasaju stariji ljudi, manje obrazovani, koji intuitivno osecaju da je Tadic nesposoban, a za Tadica praznoglave devojcice i wanna be modernisti koji misle da je bolje zapadno g***o, nego istocni kolač.

anna

pre 10 godina

Ne znam zašto! Ali, ja ovom čoveku verujem, nisam u DS nikada bila a nisam ni glasala za nju već SPO ili tako neke.
Veliki stručnjak, OBRAZOVANI političar, džentlmen, figura!
Ali sada znam da nas obrazovanih i kulturnih ima oko 19%. . stara narodna-kakav narod ..takva vlast- SNS -

milos

pre 10 godina

Pre nego što krenu sve pljuvačine ovde, želim da kažem da nam treba pandan premoćnom Vučiću, a Đilas je politički nažalost uništen onakvim naslovima u tabloidima. Ostaje Tadić, i ja ovaj njegov pad doživljavam privremenim. I Olji želim da ga lepo izdribla i iz njega izvuče što više...

radoslav

pre 10 godina

Dragi Borise,

molim te otiđi u istoriju i razmišljaj kako si mogao da nam "ubiješ" zadnju nadu ostvarenu 5. oktobra. Mesto da budeš upisan u istoriju kao ličnost koja je smogla snage svojim autritetom i građanskom energijom koja je valorizovana na izbroima, povedeš nas u svetlu budućnosti, ti si prikupio si svu vlast i moć u sveje ruke i Srbiju doveo do dna. Omogoćio bivšim Radikalima i SPS da se oporave i preuzmu ponovo poluge vlasti. Neviđeno bogaćenje pojedinaca neviđene krađe, za vreme tvoga mandata je napravljen sistem krađa. Svojom politikom i uplitanje u sve razbijena je i ono malo ekonomije što je bilo u Srbiji.

Borise ti ovaj narod ponižavaš i vređaš nam intelegenciju ovim intervujom i nastupima u javnosti. Navuko si se na moć i žal za tu istu. Mi ti plaćamo vilu kada tvoji članovi doživljavaju najveća siromaštvo.

OTIĐI MOLIMO TE

Иван

pre 10 godina

Реално, ДС у живот може да врати једино Вук Јеремић.

Мада, баш ме брига за ДС!

Wert DS

pre 10 godina

G.Tadic, je bio izvanredan predsednik, steta sto to nismo prepoznali.
Jedine dve greske su mu bile: sto je stvorio SNS i sto je stvorio Djilasa!
Opet bih glasao za Tadica, barem je kulturan, legalno obrazovan.

maki

pre 10 godina

On kao da je bio na vlasti pre drugog svetskog rata ! secamo se kako je bilo kada si ti bio šef !
pricali ste "ko ce da bude ako nećemo mi" i platili ste cenu vaseg egocenzrizma i uvukli ste nas znog toga u bedu jos vecu koju cemo da osetimo tek kasnije...

ne razmisljam - siguran sam

pre 10 godina

Boris Tadic nema sanse da bude svacen i uspesan u Srbiji, zemlji seljaka na brdovitom Balkanu.
Da bi to bio, morao bi da se bavi javnim poslovima u nekoj Finskoj, Danskoj, Svedskoj, Holandiji,...

Rzav

pre 10 godina

Oljina pristrasnost prema DS-u je suvise ocigledna. Daje se prilika ljudima koji se bore da ne postanu politicka proslost, umesto onima koji mogu da iznesu zdravu i objektivnu kritiku drustva i aktivne vlasti.

Iznevereni Demokrata

pre 10 godina

Sve teče, sve se menja, ali samoljublje, prepotentnost i narcisoidnost g. Tadića – ostaju konstante. Do prošlih izbora bio sam uz Tadića i DS, glasao za njih, očekivao, verovao i nadao se. Za njih – TADA i NIKAD VIŠE.
Zaista je cinična konstatacija da je ponosan na sve što je uradio. G. Tadiću, ako niste znali upropastili ste mojih 10 godina, a na to niko normalan ne može biti ponosan.
Ono što boli i vređa zdravu pamet – ni trunke samokritike, za sve su samo drugi krivi. Neverovatno!!!
PS: Mislim da zaista niste kompetentni da ocenjujete da li neko pripada ili ne naučnoj eliti, jer za to je potrebno da prvo budete član te elite i onda imate pravo da ocenjujete.

Ljubomir

pre 10 godina

Ne može niko da ospori da je Tadić veliki intelektualac i državnik i da bi njegov povratak u politiku bio veliki dobitak za posrnulu Demokratsku Stranku.

R2D2

pre 10 godina

Ne znam za vas, ali meni je uzivancija bilo slusati ovog coveka. Kad samo pomislim na Nikolica, Vucica, Dacica...uzas. Alo ljudi, pa nama je Tomislav Nikolic predsednik drzave. Za bolje i nismo?

Tile

pre 10 godina

Ako mene pitate treba da se vratite u politiku, jer ste stvarno najbolji, treba da smenite Djilasa jer je i urnisao stranku i ponasa se ko kauboj. I voleo bi da vas vidim ponovo na predsednickim izborima, jer srbiji treba takav predcednik koji ume sa svima i koji ima stav, uticaj i najvaznije ima iskustva i znanja i ume sa svima, uz svo postovanje naseg sadasnjeg predsednika gospodina Tomislava Nikolica,koji je takodje dobar i ume da nosi to samo po meni nije jos politicki dorasto za ovu funkciju. Predsednik mora da bude pojava, sto Nikolic nije zato Boris Tadic treba da se vrati. A sto se tice vlasti ja sam glasao za DS na proslim izborim! I za Predsednika Tadica, ali ipak bi vise sada u ovom trenutku voleo da ova vlada ostane jer su me ljudi iznenadili svojim radom i svojim uspesima i spremnosti da rese sve sto nevalja i da krenemo u razvoj i u bolji zivot, ljudi su poceli da rade nesto sto nisam ni sanjao da ce neko poceti, oni bude i pokrecu motore srbije sto je najbitnije i svaka ima cast samo nek nastave i bice nam mnogo mnogo bolje za koju god samo da se istraje u svemu sto se zapocelo i sto se isplanirao, a ko ih mrzi neka ih mrzi jer mi smo takav narod samo kritokujemo i mrzimo kad je neko bolji od nas jer nevolimo da radimo i neumemo da cenimo neciji napor. Najbolje bi bilo da Predsednik bude Boris Tadic a vlada Srbije da ostane ovakva onda bi bio pun pogodak i mnogo bi dalje odgurali, zato ga pozivam da se opet kandiduje za Naseg Predsednika.

musketar

pre 10 godina

bas je lepo preplanuo iovako vec lepi nam bivsi predsednik.vidi se da lepo zivi i da posecuje egzoticna i tropska mesta.bas me zanima kojim sredstvima to radi...

Moca

pre 10 godina

Dva puta smo upravljanje zemlje poverili coveku koji, po vecerasnjem sopstvenom priznanju, nije imao snage da sredi stvari ni u svojoj stranci. Glasao za njega 2004. i 2008., ako je neko imao prilike da uradi nesto za ovu zemlju, to je bio Tadic. Steta sto je to prokockao. Zbogom Borise, idi uzivaj u politickoj penziji i ne vracaj se.

prokleta avlija

pre 10 godina

znači baja je za dva sata podigao rejting DS za jedno 15%,baja je za 2 sata rekao sve onon što ceo sadašnji vrh DS nije mogao da artikuliše 18 meseci...znači ubedio bi me da pojedem go_no...

Markan

pre 10 godina

@ Plakacemo mi za njim, sns nas strmoglavo tera na dole, zaduzuje, sprema zakone za svoje finansijere. Samo se cuje fiat-fiat, pa njega je ds doveo. Porezi rastu, nemojte ih platiti pa cete za koju godinu ostati bez imovine da bi se oni namirili. Oni koji sve rade samo ne misle kako narod da zaradi da plati namet.
(za godinu, dve, 15. decembar 2013 21:35)
Ako cemo posteno najzasluzniji za dovodjenje Fiata je Dinkic.

Laza

pre 10 godina

Melje 200 na sat. Jest da je psiholog al' je nervozan. Ni sam ne zna šta hoće: da li da reformiše DS ili da se dodvori Vučiću.

Kad smo kod kadrova DS-a: šta je sa Dulićem, Đelićem, Trivan, onim famoznim ministrom poljoprivrede i ostalim ''kapacitetima'' stranke Borise? Mnogo su ti jaki ljudski resursi bili !

Šuca

pre 10 godina

Pa ajde dosta više sa tom pričom oko DS nikoga to ne interesuje bili su na vlasti 12 godina ništa nisu uradili osim za sebe napunili džepove a uništili zemlju doveli je do ivice bankrota i niko ih ne želi više pokazali su se kao nesposobni a nama nesposobni ne trebaju

Miladin

pre 10 godina

Da se ipak malo podsetimo...
prvi krug - Nikolić 979.212 (25,05%), Tadić 989.454 (25,31%)
drugi krug - Nikolić 1.552.063 (49,54%), Tadić 1.481.952(47,31%)
Pored ''belih'' listica, znamo i ko je u beogradu ''zakazao'' bas tog dana..
Borise, bori se i vrati se.. nisi sam!

Milicica

pre 10 godina

U pravu je covek, konacno da vratimo svaku vrstu nivoa u nasu zemlju, ali to sa DS-om sigurno necemo uspeti. Jasno nam je do kojeg nivoa nas je doveo DS. A bas me interesuje sta ce Tadicu obezbedjenje?

Miško

pre 10 godina

Tadić kaže da do koalicije sa SNS može da se razmišlja nakon izbora. Posle izbora do koalicije SNS i DS tek neće doći, jer kako su krenuli, naprednjaci će osvojiti apsolutnu većinu i na parlamentarnim izborima. Sami će osvojiti vlast. Tadić pokušava da predstavi da sve zna, kao da se bavi nekom visokom politikom, dok brod na kome je DS tone.

KatarinaNBGD

pre 10 godina

Razumem za case i flase ali cemu reciklaza politicara i politika? Koliko im je tacno mandata potrebno pa da kaze “e, necu vise”? Pustite mlade ljude, vi ste pokazali koliko mozete. Hmm..Ne bas puno toga.

dijasporac

pre 10 godina

Sta taj covek moze da donese Srbiji? Bio je godinama u vrhu vlasti a par godina i skoro apsolutna vlast u drzavi a obicnom gradjaninu je to vreme ostalo kao vreme velikih korupcionaskih afera i pocetka novog pada zivotnog standarda... zbog toga smo ga i castili cica glisama na prethodnim izborima. Kratko: covek proslosti.

Osiccaa

pre 10 godina

Ma jok ne rušiš ga. Vaskrsnuo si od jednom, do skoro te nigde nije bilo. Što si se odjednom pojavio opet u politici??? DS ne iskren kao i uvek

vj

pre 10 godina

Gospodine predsednice ,,,vi ste zaista jedna izuzetna licnost ,,svaka vasa rec je veceras bila na mestu ,,narocito mi se dopala ideja o dvo partijskom sistemu ,,ako to budete i dalje propagirali i radili na tome , to biti dovoljno da glasam za vas ma gde se kandidovali na sledecim izborima ,,,

Milan Babovic

pre 10 godina

Kako su odlicni odnossi bili sa Crnom Gorom i ranije, kad Milo Djukanovic do nedavno nije bio godinama u Srbiji? Bogami sam se ja veceras svacega naslusao i cudom cudio od bivseg predsednika.

Implement

pre 10 godina

Imala je kaze Boris demokratska stranka ideju da pametni ljudi vode Srbiju putem napretka , medjutim lose su procenili svoje clanstvo I Srbiju odveli stramputicom

Душко

pre 10 godina

Е вала не зна се ко је гори од вас демократа има ту доста људи које се такмиче за то признање али немојте више да спроводите вашу демократију по леђима грађана задржите ваше генијалне идеје за себе

majana

pre 10 godina

Tadic govori o borbi protiv kriminala u vreme kad je on bio predsednik, ali cini mi se da je borba bila krajnje neuspesna, jer kriminalci su se bas u to vreme bas lepo dopunili svoje "slamarice".

Manjulov

pre 10 godina

Zasto neko ne objasni gospodinu da je DS izgubio prosle izbore bas i samo zbog njega? Ni Djilas, ni Tadic! Dosta su ucinili na propadanju demokrata, ne moraju vise.

Radoznala

pre 10 godina

Da li ce iko ikada pitati Tadica zasto je u Demokratskoj stranci prekrsio princip demokratskih izbora i "dogovorio" se da Djilasom da postane predsednik umesto da izadju na unutarstranacke izbore?!?

Shime

pre 10 godina

Tadicu sram te bilo! Ostavio si Djilasu stranku koji je od 27% doveo do 13%, nemoj da se vracas, bolje je ugasite! Ja licno poznajem 20 ljudi koji su iz opstinskog odbora DS izasli jer su se razocarali u vasu stranku.

flomaster

pre 10 godina

Tadic kaze da je DS - nacionalna institucija!
Pa zasto ste dok ste bili na celu te institucije, navukli najgore mahere i lopove u nju i prepustili im stranku bez borbe? Zasto niste bili jasni i kandidovali se za predsednika DS po cenu da vas maheri pobede?
Ovako, sahranili ste tu nacionalnu instituciju dok se kompletna beogradska bulumenta ne otera iz nje na margine drustva gde po moralnim principima i pripada!

Фигаро

pre 10 godina

Какав демагог баш њега брига и за народ и за ДС немојте да се заваравате једино му је стало до сопствених интереса лепо је он искористио то што је био председник сваког дана из медија сазнајемо да има по једну функцију као саветник лепо се он обезбедио није он на народ мислио уопште

DALIBOR

pre 10 godina

Tadić kao i njegova stranka su davno pročitana knjiga pa je moj savet njima da je bolje da rade na jačanju stranke kako bi bili bar konstruktivna opozicija.

Bata

pre 10 godina

Vučić i Čović nameravaju da nam otimaju stanove podizanjem poreza za 30-80% od sledeće godine, a kasnije i više, a vama je Tadić problem?

AKE

pre 10 godina

kakav licemer,ni recju nije pomenuo lose privatizacije isterane ljude sa posla,nenormalno bogacanje pojedinaca,stranacaka zaposljavanja,korpuciju za koju niko ne odgovara,losu ekonomsku situaciju....ZNACI OD NAS NIKO NE RAZUME TU VISU POLITIKU JEDINO TI I NISTA TI NISI ZNAO....svaka ti cast mora obraz kao djon da imas da se ovako pravis lud...

bzvz

pre 10 godina

Reklame su dosadne,rekao je Tadic.A,upravo ga je ta saperovska teza po kojoj je sve marketing i nije bitno realno stanje vec ono sto se prikazuje kao realno na medijima,kostalo vlasti i ogromne tuge koju je jedva nekako sanirao.Sad hoce ponovo da se bori.Ma,ne moze,potrosen si,ne verujemo ti,zeznuo si se sa marketingom!

LDP konstatacija

pre 10 godina

Ovi koji su imali priliku Tadicu samo su se nafatirali ,obogatili ,omogucili da procveta kriminal i korupcija .....Hvala Vama ,nema vise !

Miloš

pre 10 godina

Ne rušiš Đilasa? Možda bi trebalo. A sigurno bi članovi DS trebalo da se zapitaju kako je moguće da je, posle dve i po godine mandata sadašnje vlasti, u veoma teškim i sve težim ekonomskim prilikama, usred teških političkih kompromisa sa Kosovom, rejting najveće (?) opozicione strane i dalje pada, a vladajuće SNS samo raste.

Znate, ja sam bio na protestima i 1996. i 2000. godine, i na tu priču da je to zbog zastrašivanja - ne padam. Tada je bilo opasno nositi Otporov bedž, danas je potpuno iluzorno govoriti o nekom masovnom zastrašivanju ili medijskom mraku.

Prema tome, problem je u DS-u.

Moda

pre 10 godina

DS je imala prilike a i ljude da urade nesto , ali se ispostavilo da te ljude nije interesovao napredak zemlje vec njihova licna korist, njihovo bogacenje. Drzava je ubrzo pocela da propada kada su njihovi ljudi zaslepljeni parama zaboravili na narod, zaboravili su na ljudske vrednosti.

Зоран

pre 10 godina

Е лепо не насмеја овај бивши он ће да кртикује неког а био је апсолутни владар Србије и председник и премијер све важне одлуке је он сам доносио и сад ће он некоме да соли памет

pjovan

pre 10 godina

kakav licemer,ni recju nije pomenuo lose privatizacije isterane ljude sa posla,nenormalno bogacanje pojedinaca,stranacaka zaposljavanja,korpuciju za koju niko ne odgovara,losu ekonomsku situaciju....ZNACI OD NAS NIKO NE RAZUME TU VISU POLITIKU JEDINO TI I NISTA TI NISI ZNAO....svaka ti cast mora obraz kao djon da imas da se ovako pravis lud...
(AKE, 16. decembar 2013 00:30)

Sva sreca pa se sve to sad promenilo, otkada vi vladate!

osmi patuljak

pre 10 godina

Kritikovanje Djilasa, njegovog nacina rada, huskanje clanstva protiv njega, nije rusenje? Ah, da…To je “demokratija”. Ajde, molim te, pa ti si i srusio DS!

Urošević Dragoljub

pre 10 godina

Boris Tadić je i dalje uveren da DS propada zato što on više nije njen predsednik. A DS je propala zato što je on BIO njen predsednik.

Dosta Dosta Dosta

pre 10 godina

Tadicu nema sta vise da trazis u DS ili bilo kojoj opozicionoj stranci (ako takva vise postoji), uclani se i zvanicno u SNS i pokazi ko si i sta si.

anticenzura

pre 10 godina

Nemoj da se zavaravas,taj covek je jedno vece prodao ljude koji su dosta toga zrtvovali za njega! Sns je njegovo delo! On mora da ode u istoriju srpske politike,jer vise ne zasluzuje da bude faktor na politickom nebu!

Terapeut Justin

pre 10 godina

Moze SNS da osvoji i 99% glasova,ali DS ce se morati vratiti i biti velika stranka. Bez DS jedan ogroman broj gradjana nema mogucnosti da artikulise svoje politicke potrebe i kurs. SNS ce imati kratku popularnost ,ner su demokrate izasli iz kuce da bi ovi obavili neke komunalne poslove,koje demokrate nisu hteli da sami obave (Kosovo,pre svega), a onda ce se vratiti.Vucicu ne ova stvar potpuno jasna on je pametan.

mp

pre 10 godina

gospodine Tadicu, nevidjeno mi idete na zivce. Pa gde ste Vi ziveli sve ove godine? Iza kojih sedam brda i sedam mora? U Srbiji sigurno niste ziveli ..da niste bili u Rimu? cesce nego sto treba ..najveci problem sa Vama je Vas kompletni politicki autizam. Zbog Vase uzasne NEsposobnosti dobili smo Naprednjake ..sve gore od goreg.

Nasi politicari su tuzna i besmislena groteska. U Politici su ih nazvali pravim imenom diletanti ..ocenio diplomata u penziji V Jovanovic. U potpunosti se slazem.

Nemojte se vracati u politiku jer samo naivni i poznati bgd foliranti ce glasati za Vas.

Neo

pre 10 godina

Ma ljudi, zasto izvlacite iz naftalina ovog lika.
Imao je dovoljno vremena da uradi nesto da je hteo.
On bi sada po sistemu : znam gresio sam al necu vise majke mi, glasajte opet za mene.

dsagsg

pre 10 godina

@ Pre nego što krenu sve pljuvačine ovde, želim da kažem da nam treba pandan premoćnom Vučiću, a Đilas je politički nažalost uništen onakvim naslovima u tabloidima. Ostaje Tadić, i ja ovaj njegov pad doživljavam privremenim. I Olji želim da ga lepo izdribla i iz njega izvuče što više...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milos, 15. decembar 2013 21:17)


Naravno da treba pandan Vucicu, ali to da je Djilas unisten naslovima po tabloidima mozes da pricas samo na stranackom odboru i da se tesis. Realna cifra koju bi DS trebala da ima uvek je izmedju 20% i 30% glasova, a ti glasovi ne citaju tabloide.
Djilas, prijatelju, cisti stranku jos od izbora za predsednistvo DS-a 2011. Svi uhlebi i mediokriteti su iskljucivo njegovi. On je autokrata kao i oni pre njega (Tadic izbacio Cedomira, Djindjic izbacio Vuksanovica) s'tim da je mnogo manje inteligentan od njih i ne shvata da se neke stvari ne kupuju parama.

Veselin

pre 10 godina

Tadić kao da se probudio iz nekog sna, u kom je bio 18 meseci. Kao da smo i mi svi, zajedno sa njim zaboravili šta se dešavalo dok je bio na vlasti, u kakvoj je krizi bila zemlja i kako je korupcija bila raširena. Tajkuni su vodili državu, ne Cvetković. Takvu marionetu odavno nismo imali.

Žeks

pre 10 godina

Не постоје речи којима се може оправдати промашаји или не чињење у периоду док си био на власти, Тадићу ти јест вешт на речима али не и свемогућ. Зато је боље да се суочиш са истином.

Milan

pre 10 godina

Verovatno ce bivsi predsednik da se vrati istim demokratskim putem na mesto lidera ds-a kao i sto je Djilas dosao na isto mesto pre godinu dana, ili ako ih smori demokratija napravice mali rat za prevlast u stranci.

marrko

pre 10 godina

Al se izlupao za najmanju zaduzenost i najvece plate. Pa i vrapci na grani znaju a i nije tesko proveriti da se zaduzenost konstantno smanjivala za vreme Kostunicine vlade, kao i da su plate rasle u to vreme. Kod nas je realno sunovrat krenuo kada su krenuli novi problemi na Kosovu. Tada je paznja razvucena na vise strana, krenuli su pritisci spolja, izmigoljili se razni unutra, na povrsinu ponovo isplivala fukara koja je imala podrsku ko zna odakle, a njegov Mirko koji je zapoceo cirkus po direktivi u Agenciji za privatizaciju, nasao se ni kriv ni duzan na mestu premijera. E to Tadicu nikad nece proci da se opere od toga. Pa svi smo znali sta je bila Agencija za privatizaciju, samo Tadic kao nije znao. Mirko je onda naravno sa starim partenrom u tandemu tj Mladjom nastavio novi cirkus sa sumanutim zaduzivanjem, i dovodjenjem zemlje u ponovnu opasnost. E to je bio Mirko i Mladja. A ovi danas i ne mogu bas puno, jer je Kostunicu sacekao otpis dugova, a ove ceka faza kada je maksimum vracanja dugova. E sad moze biti kakvi su amateri ovi Tomini i Vucicevi, da uopste nisu ni znali kada dolazi otplata glavnica. Mada mozda su i znali, ali ih je prevelika zelja za vlascu od te cinjenice odvracala. Na osnovu novih dogadjaja, mozda su se i nadali da ako urade sve sto se trazi, da ce doci otpis dugova. E tu ce da ih saceka vise od veka stara nemacka politika. Tada ce doci trenutak otreznjenja. Dugovi veliki, narod nezadovoljan, prodalo se, a ovi i dalje pritiskaju. Bankrot i ... .

SINBAD

pre 10 godina

DS je imala priliku da pokaze ono sto najbolje ume ,imala je strucan kadar.Bez obzira na sve licni interesi bili su ispred interesa gradjana Srbije kao i stranackih interesa i sada placaju ceh krive politike.

earthworker

pre 10 godina

presmesna je fora sa telopom da je sns dobio izbore sa preko 50% na vozdovcu i u odzacima pa ce sami tamo da vladaju. ne bi toliko bilo zabavno cak ni da je sam navukao kapu sa magarecim usima.

Zeljko

pre 10 godina

Institucionalni nivo? Kad si bio predsednik, premijer bio marioneta i ti kao predsednik najvece stranke? Sloba je to radio pre tebe, Dodik posle tebe. Jos ce biti da si najbolje prosao.

svemirac

pre 10 godina

Tadic je najveca krivac za ovakvo stanje u Demokratskoj stranci. Ne postoji veci krivac. Djilas se definitivno nije snasao,ali da ovom ne pada napamet da preuzme makar malo odgovornosti.. Ne znam samo kako ima obraza...

petar

pre 10 godina

U tri opstine ubedljivo pobedio SNS
A Tadic pominje rusenjeDjilasa
DS nikada slabiji podeljeniji
Pod hitno za sto i novi dogovor novi ljudi
SNS nas vodi u pakao mnogo gori od onog gde su nas oni
Tadicevi ostavili

Dana

pre 10 godina

Ne treba Đilasa niko da ruši , on sam sebe ruši. Akp bude održao reč, mada njemu reč mnogo ne znači , onda će on večeras podneti ostavku na funkciju DS.

Борис

pre 10 godina

Па зна он када да га руши то чини ми се сви чекају да изгубе у Београду па ће онда да га мењају али никако не схватају да су прокоцкали поверење које су имали и злоупотребили власт да се обогате на грбачи народа и сада их нико неће

IlijaSenta

pre 10 godina

Od Đilasa je vala mnogo bolji. DS nikada ovako loše nije prošla na izborima. Đilas je omražen i ne treba da bude na čelu stranke.

Lazar

pre 10 godina

Sada se setio da priča o političkom sistemu pa on je uveo te manje stranke u život on se izljubio sa Dačićem doveo Dinkića koliko je samo bilo stranaka dok je on na vlasti bio tada je o tome trebalo da razmišlja ali se slažem da ima previše stranaka u parlamentu i jedna od njih je i DS izgubili su ogromnu podršku zloupotrebili poverenje građana i mislim da zaslužuju da budu vanparlamentarna stranka

Видоје

pre 10 godina

Колико то струја има у ДС неће моћи поново да се договоре ко ће да води странку после Ђиласа али у сваком случају чека нас прави циркус у редовима демократа

beli listići nek ćute

pre 10 godina

pošto vam je pamćenje pileće a internetom slabo baratate:
prvi krug - nikolić 979.212 (25,05%), Tadić 989.454 (25,31%)
drugi krug - nikolić 1.552.063 (49,54%), Tadić 1.481.952(47,31%)

OljaUtisak

pre 10 godina

Razotkrivanje ! Upravo je indirektno , izmedju redova – pocasni predsednik ds-a priznao da ce srusiti Zucka sa cela svoje demokratske stranke

treba vremena i NOVIH ljudi...

pre 10 godina

Odlazi Djilase i povedi sa sobom Šapića ,Balšu Božovića...Uništili ste DS.
(Chuburac, 16. decembar 2013 01:37)
A Dorijanu Greju poruka - nije DS što je bio. Pročistilo se to pa promaja na sve strane duva Krunskom. I vitla prašinu koju ste još Vi sakupljali ispod tepiha.

dejavu

pre 10 godina

Tadic nije imao cvrstinu ni u vodjenju stranke ni u vodjenju zemlje i zato je platio sa strankom vrlo visoku cenu.Nije dovoljno imati dobru viziju i ispravnu politicku platformu,ako u sprovodjenju istog niste spremni da sprecite i sankcionisete korupciju,javasluk i bahatost u sopstvenim redovima,ili ako niste u praksi spremni na ostre rezove u zakonodavstvu,sudstvu,javnim ustanovama i preduzecima.Kod Tadica se mnogo toga svelo na slovo na papiru,i mbzato danasnjih 8% na Vozdovcu ne treba da bude iznenadjenje.

SaKolenaNaKoleno

pre 10 godina

Mislim da je priznanjem da recimo demokrate od oktobarskih promena 2000-te nisu uspele da promene tabloidizaciju Srbije I ‘’jos neke probleme’’ , Boris legitimno dao prostor da se aktivna vlada ipak brani istim argumentima u odnosu na prethodnike – njega konkretno

Alex1

pre 10 godina

Očekivano, ali, ipak, razočaravajuće.

Ne može da se objektivno uspostavi prema Cvetku & Co, tačnje ne može to javno da kaže (čoveče, izvini se bar ljudima koji su nekad glasali za DS!!!), jer mu neće ostati niko u DS ko će moći da ga vrati. Ovo pokazuje svu tragičnost političke scene u Srbiji. A i tragediju nas posmatrača.

Sa druge strane, bolje i nakazna "velika koalicija", samo da više nikad ne vidimo ni jednog člana SPS-a. Što se tiče Tome, njegova politička sudbina je već jasna, dosta se blamirao i, da se Tadić zadržao u okviru svojih ovlašćenja, još uvek bi se srećno smeškao sa skupova širom sveta. Možda će imati i drugu šansu.

U svakom slučaju, većina ljudi koje znam ostaju "beli listići", svidelo se to nekim komentatorima ili ne.

doren atina

pre 10 godina

Tadic bi bio odlican predsednik ali pod uslovom da ne vodi drzavu,da ne kadrira i da o nicemu ne odlucuje..EtotTako malo da se slika i teoretski analizira na nivou prosecnog analiticara. Nekom funkcija daje tezinu,neko svojim kapacitetima,sposobnoscu i hrabroscu daje tezini funkciji koju obavlja. Tadic nema tezinu, on je nasminkana praznina,3D projekcija koja nestaje bez struje(tj.vlasti)

Bilal

pre 10 godina

(Tadic izbacio Cedomira, Djindjic izbacio Vuksanovica) s'tim da je mnogo manje inteligentan od njih...
(dsagsg, 15. decembar 2013 23:58)
'еј, мајке ти, из ког нафталина извуче овог Вуксановића? И како га то Ђики избаци из странке? Колико ми је познато он је био протукандидат Ђинђићу на изборима за председника ДС и није прошао. А према статуту ове странке ко не прође постаје обичан члан странке. Исто се десило и у дуелу Тадић-Живковић, па ниси рекао да је Тадић избацио Живковића из странке. Него 'ајд још једном да опљунемо мртвог Премијера, макар и помињући ову минорну политичку личност к'о његову жртву.

Miloš

pre 10 godina

DS ima dva velika problema. Za oba je zajedničko Đilas i cela njegova menadžersko-privredna ekipa koja danas personifikuje Demokratsku stranku. To nisu intelektualci, profesori i skromni ljudi, nego uspešni biznismeni sa puno novca, ne ulazeći u način na koji su taj novac stekli - to za ovu priču nije bitno. Jedna socijaldemokratska stranka "običnog naroda" i, starim rečnikom rečeno, "poštene inteligencije", ne može da bude predvođena grupom bogataša. Za stranku takve provenijencije, novac nije i ne sme biti merilo uspeha.

Prema tome, prvi problem je što je takvom kadrovskom politikom potpuno otuđeno tradicionalno biračko telo DS koje ili ne glasa, ili je otišlo na neke druge strane (LDP, Nova, Ljajić, pa čak i URS).

Drugi problem su mladi. Danas 18 godina i pravo glasa imaju oni koji su rođeni 1995. godine. Oni se ne sećaju Vučića i Nikolića v1.0, već samo imaju nekakvu idealnu predstavu o ovoj novoj, apgrejdovanoj verziji. Da budem otvoren, meni je savršeno drago što su se oni zaista promenili u odnosu na njihov poslednji boravak u vlasti, to mi omogućuje koliko-toliko normalan život sada, ali ja ih dobro pamtim i koliko god - primera radi - njihovu evropsku politiku smatrao uspešnijom, efikasnijom i u svakom smislu boljom od DS-ove, ja nikada neću moći da zaokružim njihovo ime na glasačkom listiću. Deca rođena 90-tih prosto nemaju lični odnos prema tim godinama, nemaju pamćenje koje stariji imaju, i zato oni sa tim nemaju problem, ma šta im roditelji ispričali.

Ni Sumadija ni Juzna Srbija vec Carapanija

pre 10 godina

Boris mora da preuzme sto pre barjak DS-a i opozicije u Srbiji, Djilas je nazalost mnogo oklevetan u tabloidnim novinama i narusena mu je reputacija, od uspesnog gradonacelnika koji je najvise uradio u Beogradu u poslednjih nekoliko decenija, napravljen je u najbocnijeg kriminalca. Kriminalizujuci Djilasa, kriminalizuje se i DS, zato Boris kao cist politicar, mora sa Draganom da napravi dogovor koji je najbolji u interesu DS-a. Za Dragana Djilasa uvek ima mesta u DS-u i srpskoj politici, meni bi bio idealan predsednik IO-a DS-a i kandidat za premijera !

prokleta avlija

pre 10 godina

mislim da su Tadić i Djilas u tandemu trenutno najjači politički par u Srbiji...bez premca Tadićeva elokventnost i Djilasovo političko lukavstvo su bez premca u Srbiji...jedino što trenutno muči DS je šta prodati narodu pošto im je SNS preoteo sve priče od Kosova,preko EU do borbe protiv kriminala i korupcije,iako nema rezultata Vučić ima ceo medijski aparat Srbije iza sebe i lako mu je lagati i zavoditi ovaj napaćeni narod

Igor Terzic

pre 10 godina

Gospodin Boris Tadic sigurno da nema nameru da bilo koga tera iz stranke da bi on licno dosao na njegovo mesto jer to nije manir kojim se sluzimo mi Demokrate i tako cemo nastaviti u buducnosti . Sadasnji prvi covek partije ima Borisovu podrsku za onoi za sta je potrebno vreme da se sprovede u delo i time reformise sama stranka i drzava u kojoj stranka radi i to nije nimalo lak posao , vec put koji zahteva posvecenost , odgovornost i istrajnost da ostanes na tom putu i kad te drugi skrecu sa njega i pokusavaju da te zaustave . Zato tu Borisovo ogromno znanje i iskustvo moze dosta da pripomogne da se tog puta drzimo i onda kada on izgleda tezi nego sto se to ocekuje i kada idemo bosi po trnju i kada imamo podrsku dovoljnu da te promene i reforme realizujemo i u praksi da ne ostanu samo spisak lepih zelja i nista vise od toga .

CVETKOVA - PIJACA

pre 10 godina

Sad tek vidim kako je Boris Tadic vodio i drzavu dok je bio predsednik Srbije, predpostavljao sam da je to cinio lose. Posle vecerasnje emisije sam u tu cinjenicu ubedjen da je to tako. Jer on ni po jednom pitanju nema stav, sve nesto prica u rukavicama. Kao nece rusiti Dragana Djilasa pa koga ce obicnog clana DS-a koji ama bas nema nikakve krivicem sem sto se pogresno opredelio.Verovatno Boris Tadic misli da se vrati istim demokratskim putem na mesto lidera DS-a kao i sto je Dragan Djilas dosao na isto mesto pre godinu dana, ili ako ih smori demokratija napravice mali rat za prevlast u stranci. Za DS je jedini spas da obojica vise nemate mesta u DS. Pa vama vise niko ne veruje, shvatite to vec jednom.

MAKSIM

pre 10 godina

Tadić je dovoljno pokazao za vreme svoje vladavine, kada je dozvolio da njegovi saradnici, malo po malo dovedu Srbiju do bankrotstva, uz uništavanje državnih banaka, sumljive privatizacije državnih preduzeća i pad zapošljenosti, što je njegov naslednik Đilas samo nastavio na nivou grada Beograda, koga je doveo do dna.

Sonja

pre 10 godina

Nekada ste mi bili nada u bolje sutra, da se zaista zalažete za demokratiju i bolji život. Ostavili ste nas, vaše glasače sa kajanjem što smo vam poverovali. Ne bih više glasala ni za vas,a ni za 90-te koje narod verujem nije zaboravio!

Cobi

pre 10 godina

Lepo, lepo..Samo se vas dvojca svadjajte, a stranka nam propade! Necu da branim ni Djilasa, ni Tadica, sve mi je to suvise, jer sam ceo zivot za DS i ne mogu da verujem koliko smo pali i koliko ni jednom ni drugom nismo bitni mi, samo im je vazno kako ce ko da se pozicionira.Uzas! E pa gospodo ja odo u URS, vi kako hocete.

Davorin

pre 10 godina

Tadić ne shvata da je za sunovrat DS-a on odgovoran, isto koliko i Đilas, ako ne i više. Đilas mu je bio jedan od najbližih ljudi, ali su sebi ipak dozvolili blaćenje u medijima mesecima nakon izbora. Dok se to dešavalo, gubila se prava ideja oko koje su se nekad i okupili osnivači DS-a. Svaki pokušaj vraćanja Tadića bi bio kontra-produktivan. „Neka on ostane u svom filmu“.

Stefana

pre 10 godina

Istina je da Tadić ne želi da sruši Đilasa nego hoće da ga „smoždi“. Toliko o Tadićevoj sposobnosti procenjivanja i izboru saradnika. Definitivno ovaj čovek ne treba više da se bavi politikom.

lokica

pre 10 godina

Nije moja ambicija da se vratim na celo DS ali iskoristicu ovaj sunovrat u koji je stranka dospela zahvaljujuci Djilasu....eeeee Tadicu,znamo te,znamo!!!!

Srđan

pre 10 godina

Možda bolje da se ne vraća više u politiku da vidimo kako ćemo da prođemo bez njegove persone, jer smo videli kako je bilo sa njim.