Ponedeljak, 09.12.2013.

19:40

Kijev: Razbijena blokada vlade

Ukrajinska policija rasterala je demonstrante koji su blokirali sedište vlade u Kijevu, zaoštravajući napetosti između opozicije i vlasti.

Izvor: Beta

Kijev: Razbijena blokada vlade IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

25 Komentari

Sortiraj po:

"Rusofil"

pre 10 godina

(Saddam Panonski, 10. decembar 2013 09:39)
Mnogo si se raspisao a ništa suštinski rekao nisi. Pričaš o plaćenicima, čim neko ima drugo mišljenje. Ili si naivan ili si baš ti plaćenik. Svakom mislećem čoveku je kako Rusija funkcioniše, kako populistički reklamira svoj proizvod za "novoe vremja"-Svetog Vladimira svemogućeg. Upravo je ta ista Rusija zadržala agente-plaćenike u odmetnutim državama posle raspada SSSR koji imaju zadatak da svaki pokušaj tih država da se izmigolje miniraju. Za to ima mnogo primera.

"Rusofil"

pre 10 godina

(Saddam Panonski, 10. decembar 2013 09:39)

Da,da a Januković je mladji brat majke Tereze. Sve je bolje od sovjetske vlasti. Kao što mi imamo preobučene radikale u naprednjake tako i Putin populistički potezima u suštini NKVD-metodama vlada regionom. E, pa to nema veze ni sa Ešton, ni sa kim drugim. Janukovič je tipični despot drži Juliju Timošenko u zatvoru politički montiranim presudama. Nije li Sloba to radio Vuku Draškoviću? Pa kad mije vredelo, krenuo na njego život i život porodice. Jednostavno ljudima je dosta. Zato, ako je Kijevljanima potrebna i pomoć spolja šta tu ima sporno?
Sama priroda i kontinuitet ruske dominacije od fizičke eliminacije oficirskog kora 30-ih godina, gulaga, miliona ubijenih, Katinske šume, invazije Češke, pa do nedavnog bednog i jadnog hapšenja i osude devojaka iz muzičke grupe Pusi Rajot koje su se rugale vlasti u Rusiji sve je to ista matrica. Nasilje. E pa na nasilje ne možeš uvek izigravati Gandija.

Alex1

pre 10 godina

@(Bojan, 10. decembar 2013 11:55) "...već zato što Rusija u ovome trenutku predstvalja jedan od retkih kontra tegova koji drže planetu da padne u totalno ropstvo nekoliko ultra bogatih porodica i njihovih organizacija."

Nisi ni svestan da si upravo opisao stanje u Rusiji! Pogledaj koliki procenat stanovništva pripada srednjoj klasi u kojoj zemlji, to je najbolji pokazatelj kako se negde živi, a pogledaj i prosečan životni vek, iznenadićeš se.

Što se spomenika tiče, u većini zemalja koje su bile u Varšavskom paktu postoje parkovi sa skulpturama Staljina, Lenjina, pa i Marksa i Engelsa. Postoji takav park i u MOSKVI. Dakle, trebalo je samo premestiti spomenik tamo gde mu je mesto, a ne rušiti ga.

Bojan

pre 10 godina

Nisam Rusofil, šta više sam Germanofil, i to veliki. Da se ovo desilo pre koju godinu verovatno bih bodrio pro EU demonstrante ali sada kada sam malo počeo da uviđam gde nas vodi aždaja sa više glava (MMF, EU, SAD, Svetska banka...) počeo sam da podržavam politiku Rusije. Ne naravno zato što smatram da je Rusija obećana zemlja i da tamo cvetaju ruže (daleko je od toga) već zato što Rusija u ovome trenutku predstvalja jedan od retkih kontra tegova koji drže planetu da padne u totalno ropstvo nekoliko ultra bogatih porodica i njihovih organizacija.

Boki Znalac,bgd

pre 10 godina

@jauprolazu
Pišeš namerno neistine, kao i obično, uveren da je većina ljudi neobaveštena! Ali, eto ja jesam. Prvo Lenjin i Staljin nemaju nikakve veze. Lenjin je bio demokrata, tvorac čuvene “ Nove ekonomske politike“ NEP-a. To je bilo uvođenje elemenata kapitalističke privrede ( male porodične fabrike, trgovine, poljoprivredna zemljišta..). U Politbirou CK SSSR-a, čiji je bio Predsednik, njegov glas je vredeo kao i ostalih članova. Često, zbog toga, njegov predlog delanja nije prolazio! Lenjin i Trocki su mnogo puta ostali u manjinji prilikom glasanja..i nikom ništa! Demokratski! Nažalost, umro je 1924. Na vlast je došao lukavi diktator Staljin. Za vreme holodomora ( 1932-33) umrlo je od gladi i bolesti 4 miliona ljudi, ali to je bilo vreme Svetske ekonomske krize (1929-34), kada je u svetu umrlo još najmanje 10 miliona ljudi! A u Gulage je za vreme Staljina poslato oko 30 miliona ljudi, procenjuje se da je umrlo 3 miliona. A ti kažeš da je to više od onog što je uradio Hitler?! Opšte je poznato da je u II svetskom ratu poginulo oko 55 miliona ljudi, od toga oko 8 miliona Nemaca, a preko 20 miliona građana SSSR-a! Da li se to može porediti? Smešan si u obmanama „ja u prolazu bez prekida“!

Saddam Panonski

pre 10 godina

Vidim da ovdje ima dosta duhovnih sljedbenika nacizma, koji se ne libe, pod jeftinim plaštom pseudo-demokracija izražavati najsirovije izljeve rasističke netrpeljivosti prema Rusima.. OK, vaš izbor, a pošto ste vjerojatno i plaćeni iz raznih EU fondova, good for you. Ali zar baš niko od vas nema intelektualnog kapaciteta za nešto bolje od jeftine usporedbe Janukoviča s Miloševićem ili Staljinom? Ili možda ne plaćaju dovoljno da bi se trud isplatio.. Bilo kako bilo samo treba usporedit šta bi se na "slobodnom" zapadu desilo u sličnom slučaju.. Dakle da npr. kineska tajna služba organizira i financira protteste u Njemačkoj.. Da prosvjednici kažu da se neće maknut sa trga dok legalna vlast ne odstupi.. I da se još k tome prosvjedima pridruži nekoliko kineskih političara. I da onda sruše kip Bizmarcka ili Brandta ili koga već.. Dakle, bilo bi puno krvi, za razliku od ovog slučaja u Ukrajini. Ne bi bili spominjani mirni prosvjednici, već opasni teroristi. U rijetkim trenucima kad bi se uopće spominjali, većinom bi se mlatilo u miru. Dakle sve ove priče o zlom diktatoru su na razini, u najboljem slučaju, osnovne škole. Janukovič je dobio ponudu od jedne strane, pa od druge, malo se nećkao da se još podignu ulozi i na kraju izabrao bolju ponudu. Što bi učinio svaki iole samostalan i odgovoran državnik.. A sad što zapad i njegovi plaćenici i ini sljedbenici ne može podnijet državnike, već samo marionete, koje ne odlučuju, već ispunjavaju zahtjeve, njihov problem..

jauprolazu

pre 10 godina

Bozidare, mozda je rusenje spomenika vandalizam, ali je pocetak Lenjinove ere doneo nasjtrasniju diktaturu u istoriji istocne Evrope. U njeno vreme pobijeno je vise ljudi nego sto je uradio Hitler. Obican covek je lisen ljudskog dostojanstva i privatnosti, sto je mozda i najgore od svega. Prema tome, sve je jasno, sve tragove ruskog shvatanja socijalizma trebalo je obrisati poodavno. Napred, Ukrajinci, bezite ispod ruske cizme. Mi smo jednom izmakli, ali mi se cini da drugi put necemo.

Nemanja_SO

pre 10 godina

...čini nam se poznato, zar ne?! Uvođenje demokratije na delu, sledi: nemački proizvodi i firme za iskorišćavanje jeftine radne snage, Mmf (zaduživanja), rekonstrukcija (uništavanje) vojske... i integracija ošamućenog protivnika u veliku porodicu. Jedini instrumenti, koji nedostaju, su puške i pravi koncentracioni logori...pa da bi sve bilo isto kao i ,1940-tih....

Ivan

pre 10 godina

A pa vi sto vicete "podrska ukrainskom narodu" sa sve velikim "U" da li ste svjesni da ni 10% nije na ulicama? Znaci podrska da se ne ide ka EU. Samo je ljudska glupost bezgranicna

zoran

pre 10 godina

Samo vi googlajte,tu sve pise...usrecice se te ukrajinke u SAD i EU isto kao sto su se usrecile srpkinje..sto se Klichka tice,boksuje u vreme kada nema pravih sampiona,ni dve runde ne bi izdrzao protiv Tajsona,Lenoksa,Holifilda..lazna velicina.

Kuku mene majko

pre 10 godina

A kad su demonstracije u Grckoj, Spaniji i Italiji protiv eu i kada policija tamo mlati to je ok. Za volstrit i da ne govorimo. Demokrate amerikanci bi ih sad lepo okupali vodenim topovima, izrokali gumenim mecima i sve to zacinili suzavcima. Vodje u prdekanu, a borci za slobodu kao ova eston, angela i kompanija bi cutali. Udri bre tu bagru tamo sta se neckate, bolje bi nam bilo da su i nas valjano tukli devedesetih da ne ispadnemo ovakve magarcine. Ustvari tada ne bi smo znali koja je druga strana medalje zvane EU. kako god okrenes ne valja.

Nikola

pre 10 godina

Podrska Ukrajincima. Mi znamomkako je nama bilo pod Milosevicem pa razumemo njihovu situaciju. Danas vas je 500.000 na ulicama, sutra 1.000.000. Nema predaje! Naman
ni sad nije puno bolje al' mi smo misevi pa cutimo i trpimo...

Sima

pre 10 godina

Da li bi Dacic i Vucic tolerisali kada bi navijaci ovde zauzeli predsednicku palatu u znak protesta zbog predaje Kosova i da li bi demonstranti dobili podrsku iz EU?

Mislite o tome...

DanielaV.bgd@yahoo.com

pre 10 godina

(Božidar, Beograd, 9. decembar 2013 20:23)
Kakve je to dosta tolerancije? Pa šta ako su srušili Lenjinov spomenik? Nema nikakvu umetničku vrednost. Socrealistički kip i nita više. Ovaj predsednik se ponaša slično Slobi i Čaušeskuovima. Mora da ode na ovaj ili onaj način i narod ima svako pravo da ga smenjuje. Broj pristalica jedne ili druge opcije to direktno pokazuje. Bolje mu je da ga Kličko ne poseti u predsedničkoj palati.

Božidar, Beograd

pre 10 godina

Dosta je bilo tolerancije! Juče su rušenjem statue Lenjina prevršili svaku meru! To je bio spomenik ne samo vođi Oktobarske Revolucije, već sećanje na prošlost. Da li bi trebalo porušiti spomenike, teatre... iz perida Rimskog Carstva, jer su neki imperatori bili krvopije?
Uostalom, Lenjinov mauzolej je još na Krasnojoj plošćadi u Moskvi1

Ddule

pre 10 godina

Pametnije bi bilo da Estonova ide kod Putina, jer on je iza svega. Ukrajina vec jeste Ruska gubernija.
Dovoljno je googlati malo, pa svaki moze videdi da Ukrajinke hoce van zemlje, ne u Rusiju, nego u EU, SDA ili Kanadu, bilo gje na Zapadu, sem ne u Rusiju.

Božidar, Beograd

pre 10 godina

Dosta je bilo tolerancije! Juče su rušenjem statue Lenjina prevršili svaku meru! To je bio spomenik ne samo vođi Oktobarske Revolucije, već sećanje na prošlost. Da li bi trebalo porušiti spomenike, teatre... iz perida Rimskog Carstva, jer su neki imperatori bili krvopije?
Uostalom, Lenjinov mauzolej je još na Krasnojoj plošćadi u Moskvi1

DanielaV.bgd@yahoo.com

pre 10 godina

(Božidar, Beograd, 9. decembar 2013 20:23)
Kakve je to dosta tolerancije? Pa šta ako su srušili Lenjinov spomenik? Nema nikakvu umetničku vrednost. Socrealistički kip i nita više. Ovaj predsednik se ponaša slično Slobi i Čaušeskuovima. Mora da ode na ovaj ili onaj način i narod ima svako pravo da ga smenjuje. Broj pristalica jedne ili druge opcije to direktno pokazuje. Bolje mu je da ga Kličko ne poseti u predsedničkoj palati.

Ddule

pre 10 godina

Pametnije bi bilo da Estonova ide kod Putina, jer on je iza svega. Ukrajina vec jeste Ruska gubernija.
Dovoljno je googlati malo, pa svaki moze videdi da Ukrajinke hoce van zemlje, ne u Rusiju, nego u EU, SDA ili Kanadu, bilo gje na Zapadu, sem ne u Rusiju.

Nemanja_SO

pre 10 godina

...čini nam se poznato, zar ne?! Uvođenje demokratije na delu, sledi: nemački proizvodi i firme za iskorišćavanje jeftine radne snage, Mmf (zaduživanja), rekonstrukcija (uništavanje) vojske... i integracija ošamućenog protivnika u veliku porodicu. Jedini instrumenti, koji nedostaju, su puške i pravi koncentracioni logori...pa da bi sve bilo isto kao i ,1940-tih....

Ivan

pre 10 godina

A pa vi sto vicete "podrska ukrainskom narodu" sa sve velikim "U" da li ste svjesni da ni 10% nije na ulicama? Znaci podrska da se ne ide ka EU. Samo je ljudska glupost bezgranicna

Kuku mene majko

pre 10 godina

A kad su demonstracije u Grckoj, Spaniji i Italiji protiv eu i kada policija tamo mlati to je ok. Za volstrit i da ne govorimo. Demokrate amerikanci bi ih sad lepo okupali vodenim topovima, izrokali gumenim mecima i sve to zacinili suzavcima. Vodje u prdekanu, a borci za slobodu kao ova eston, angela i kompanija bi cutali. Udri bre tu bagru tamo sta se neckate, bolje bi nam bilo da su i nas valjano tukli devedesetih da ne ispadnemo ovakve magarcine. Ustvari tada ne bi smo znali koja je druga strana medalje zvane EU. kako god okrenes ne valja.

jauprolazu

pre 10 godina

Bozidare, mozda je rusenje spomenika vandalizam, ali je pocetak Lenjinove ere doneo nasjtrasniju diktaturu u istoriji istocne Evrope. U njeno vreme pobijeno je vise ljudi nego sto je uradio Hitler. Obican covek je lisen ljudskog dostojanstva i privatnosti, sto je mozda i najgore od svega. Prema tome, sve je jasno, sve tragove ruskog shvatanja socijalizma trebalo je obrisati poodavno. Napred, Ukrajinci, bezite ispod ruske cizme. Mi smo jednom izmakli, ali mi se cini da drugi put necemo.

Nikola

pre 10 godina

Podrska Ukrajincima. Mi znamomkako je nama bilo pod Milosevicem pa razumemo njihovu situaciju. Danas vas je 500.000 na ulicama, sutra 1.000.000. Nema predaje! Naman
ni sad nije puno bolje al' mi smo misevi pa cutimo i trpimo...

zoran

pre 10 godina

Samo vi googlajte,tu sve pise...usrecice se te ukrajinke u SAD i EU isto kao sto su se usrecile srpkinje..sto se Klichka tice,boksuje u vreme kada nema pravih sampiona,ni dve runde ne bi izdrzao protiv Tajsona,Lenoksa,Holifilda..lazna velicina.

Saddam Panonski

pre 10 godina

Vidim da ovdje ima dosta duhovnih sljedbenika nacizma, koji se ne libe, pod jeftinim plaštom pseudo-demokracija izražavati najsirovije izljeve rasističke netrpeljivosti prema Rusima.. OK, vaš izbor, a pošto ste vjerojatno i plaćeni iz raznih EU fondova, good for you. Ali zar baš niko od vas nema intelektualnog kapaciteta za nešto bolje od jeftine usporedbe Janukoviča s Miloševićem ili Staljinom? Ili možda ne plaćaju dovoljno da bi se trud isplatio.. Bilo kako bilo samo treba usporedit šta bi se na "slobodnom" zapadu desilo u sličnom slučaju.. Dakle da npr. kineska tajna služba organizira i financira protteste u Njemačkoj.. Da prosvjednici kažu da se neće maknut sa trga dok legalna vlast ne odstupi.. I da se još k tome prosvjedima pridruži nekoliko kineskih političara. I da onda sruše kip Bizmarcka ili Brandta ili koga već.. Dakle, bilo bi puno krvi, za razliku od ovog slučaja u Ukrajini. Ne bi bili spominjani mirni prosvjednici, već opasni teroristi. U rijetkim trenucima kad bi se uopće spominjali, većinom bi se mlatilo u miru. Dakle sve ove priče o zlom diktatoru su na razini, u najboljem slučaju, osnovne škole. Janukovič je dobio ponudu od jedne strane, pa od druge, malo se nećkao da se još podignu ulozi i na kraju izabrao bolju ponudu. Što bi učinio svaki iole samostalan i odgovoran državnik.. A sad što zapad i njegovi plaćenici i ini sljedbenici ne može podnijet državnike, već samo marionete, koje ne odlučuju, već ispunjavaju zahtjeve, njihov problem..

Bojan

pre 10 godina

Nisam Rusofil, šta više sam Germanofil, i to veliki. Da se ovo desilo pre koju godinu verovatno bih bodrio pro EU demonstrante ali sada kada sam malo počeo da uviđam gde nas vodi aždaja sa više glava (MMF, EU, SAD, Svetska banka...) počeo sam da podržavam politiku Rusije. Ne naravno zato što smatram da je Rusija obećana zemlja i da tamo cvetaju ruže (daleko je od toga) već zato što Rusija u ovome trenutku predstvalja jedan od retkih kontra tegova koji drže planetu da padne u totalno ropstvo nekoliko ultra bogatih porodica i njihovih organizacija.

Boki Znalac,bgd

pre 10 godina

@jauprolazu
Pišeš namerno neistine, kao i obično, uveren da je većina ljudi neobaveštena! Ali, eto ja jesam. Prvo Lenjin i Staljin nemaju nikakve veze. Lenjin je bio demokrata, tvorac čuvene “ Nove ekonomske politike“ NEP-a. To je bilo uvođenje elemenata kapitalističke privrede ( male porodične fabrike, trgovine, poljoprivredna zemljišta..). U Politbirou CK SSSR-a, čiji je bio Predsednik, njegov glas je vredeo kao i ostalih članova. Često, zbog toga, njegov predlog delanja nije prolazio! Lenjin i Trocki su mnogo puta ostali u manjinji prilikom glasanja..i nikom ništa! Demokratski! Nažalost, umro je 1924. Na vlast je došao lukavi diktator Staljin. Za vreme holodomora ( 1932-33) umrlo je od gladi i bolesti 4 miliona ljudi, ali to je bilo vreme Svetske ekonomske krize (1929-34), kada je u svetu umrlo još najmanje 10 miliona ljudi! A u Gulage je za vreme Staljina poslato oko 30 miliona ljudi, procenjuje se da je umrlo 3 miliona. A ti kažeš da je to više od onog što je uradio Hitler?! Opšte je poznato da je u II svetskom ratu poginulo oko 55 miliona ljudi, od toga oko 8 miliona Nemaca, a preko 20 miliona građana SSSR-a! Da li se to može porediti? Smešan si u obmanama „ja u prolazu bez prekida“!

Sima

pre 10 godina

Da li bi Dacic i Vucic tolerisali kada bi navijaci ovde zauzeli predsednicku palatu u znak protesta zbog predaje Kosova i da li bi demonstranti dobili podrsku iz EU?

Mislite o tome...

"Rusofil"

pre 10 godina

(Saddam Panonski, 10. decembar 2013 09:39)

Da,da a Januković je mladji brat majke Tereze. Sve je bolje od sovjetske vlasti. Kao što mi imamo preobučene radikale u naprednjake tako i Putin populistički potezima u suštini NKVD-metodama vlada regionom. E, pa to nema veze ni sa Ešton, ni sa kim drugim. Janukovič je tipični despot drži Juliju Timošenko u zatvoru politički montiranim presudama. Nije li Sloba to radio Vuku Draškoviću? Pa kad mije vredelo, krenuo na njego život i život porodice. Jednostavno ljudima je dosta. Zato, ako je Kijevljanima potrebna i pomoć spolja šta tu ima sporno?
Sama priroda i kontinuitet ruske dominacije od fizičke eliminacije oficirskog kora 30-ih godina, gulaga, miliona ubijenih, Katinske šume, invazije Češke, pa do nedavnog bednog i jadnog hapšenja i osude devojaka iz muzičke grupe Pusi Rajot koje su se rugale vlasti u Rusiji sve je to ista matrica. Nasilje. E pa na nasilje ne možeš uvek izigravati Gandija.

Alex1

pre 10 godina

@(Bojan, 10. decembar 2013 11:55) "...već zato što Rusija u ovome trenutku predstvalja jedan od retkih kontra tegova koji drže planetu da padne u totalno ropstvo nekoliko ultra bogatih porodica i njihovih organizacija."

Nisi ni svestan da si upravo opisao stanje u Rusiji! Pogledaj koliki procenat stanovništva pripada srednjoj klasi u kojoj zemlji, to je najbolji pokazatelj kako se negde živi, a pogledaj i prosečan životni vek, iznenadićeš se.

Što se spomenika tiče, u većini zemalja koje su bile u Varšavskom paktu postoje parkovi sa skulpturama Staljina, Lenjina, pa i Marksa i Engelsa. Postoji takav park i u MOSKVI. Dakle, trebalo je samo premestiti spomenik tamo gde mu je mesto, a ne rušiti ga.

"Rusofil"

pre 10 godina

(Saddam Panonski, 10. decembar 2013 09:39)
Mnogo si se raspisao a ništa suštinski rekao nisi. Pričaš o plaćenicima, čim neko ima drugo mišljenje. Ili si naivan ili si baš ti plaćenik. Svakom mislećem čoveku je kako Rusija funkcioniše, kako populistički reklamira svoj proizvod za "novoe vremja"-Svetog Vladimira svemogućeg. Upravo je ta ista Rusija zadržala agente-plaćenike u odmetnutim državama posle raspada SSSR koji imaju zadatak da svaki pokušaj tih država da se izmigolje miniraju. Za to ima mnogo primera.

DanielaV.bgd@yahoo.com

pre 10 godina

(Božidar, Beograd, 9. decembar 2013 20:23)
Kakve je to dosta tolerancije? Pa šta ako su srušili Lenjinov spomenik? Nema nikakvu umetničku vrednost. Socrealistički kip i nita više. Ovaj predsednik se ponaša slično Slobi i Čaušeskuovima. Mora da ode na ovaj ili onaj način i narod ima svako pravo da ga smenjuje. Broj pristalica jedne ili druge opcije to direktno pokazuje. Bolje mu je da ga Kličko ne poseti u predsedničkoj palati.

Ddule

pre 10 godina

Pametnije bi bilo da Estonova ide kod Putina, jer on je iza svega. Ukrajina vec jeste Ruska gubernija.
Dovoljno je googlati malo, pa svaki moze videdi da Ukrajinke hoce van zemlje, ne u Rusiju, nego u EU, SDA ili Kanadu, bilo gje na Zapadu, sem ne u Rusiju.

Božidar, Beograd

pre 10 godina

Dosta je bilo tolerancije! Juče su rušenjem statue Lenjina prevršili svaku meru! To je bio spomenik ne samo vođi Oktobarske Revolucije, već sećanje na prošlost. Da li bi trebalo porušiti spomenike, teatre... iz perida Rimskog Carstva, jer su neki imperatori bili krvopije?
Uostalom, Lenjinov mauzolej je još na Krasnojoj plošćadi u Moskvi1

jauprolazu

pre 10 godina

Bozidare, mozda je rusenje spomenika vandalizam, ali je pocetak Lenjinove ere doneo nasjtrasniju diktaturu u istoriji istocne Evrope. U njeno vreme pobijeno je vise ljudi nego sto je uradio Hitler. Obican covek je lisen ljudskog dostojanstva i privatnosti, sto je mozda i najgore od svega. Prema tome, sve je jasno, sve tragove ruskog shvatanja socijalizma trebalo je obrisati poodavno. Napred, Ukrajinci, bezite ispod ruske cizme. Mi smo jednom izmakli, ali mi se cini da drugi put necemo.

Nikola

pre 10 godina

Podrska Ukrajincima. Mi znamomkako je nama bilo pod Milosevicem pa razumemo njihovu situaciju. Danas vas je 500.000 na ulicama, sutra 1.000.000. Nema predaje! Naman
ni sad nije puno bolje al' mi smo misevi pa cutimo i trpimo...

Ivan

pre 10 godina

A pa vi sto vicete "podrska ukrainskom narodu" sa sve velikim "U" da li ste svjesni da ni 10% nije na ulicama? Znaci podrska da se ne ide ka EU. Samo je ljudska glupost bezgranicna

Nemanja_SO

pre 10 godina

...čini nam se poznato, zar ne?! Uvođenje demokratije na delu, sledi: nemački proizvodi i firme za iskorišćavanje jeftine radne snage, Mmf (zaduživanja), rekonstrukcija (uništavanje) vojske... i integracija ošamućenog protivnika u veliku porodicu. Jedini instrumenti, koji nedostaju, su puške i pravi koncentracioni logori...pa da bi sve bilo isto kao i ,1940-tih....

Kuku mene majko

pre 10 godina

A kad su demonstracije u Grckoj, Spaniji i Italiji protiv eu i kada policija tamo mlati to je ok. Za volstrit i da ne govorimo. Demokrate amerikanci bi ih sad lepo okupali vodenim topovima, izrokali gumenim mecima i sve to zacinili suzavcima. Vodje u prdekanu, a borci za slobodu kao ova eston, angela i kompanija bi cutali. Udri bre tu bagru tamo sta se neckate, bolje bi nam bilo da su i nas valjano tukli devedesetih da ne ispadnemo ovakve magarcine. Ustvari tada ne bi smo znali koja je druga strana medalje zvane EU. kako god okrenes ne valja.

zoran

pre 10 godina

Samo vi googlajte,tu sve pise...usrecice se te ukrajinke u SAD i EU isto kao sto su se usrecile srpkinje..sto se Klichka tice,boksuje u vreme kada nema pravih sampiona,ni dve runde ne bi izdrzao protiv Tajsona,Lenoksa,Holifilda..lazna velicina.

Saddam Panonski

pre 10 godina

Vidim da ovdje ima dosta duhovnih sljedbenika nacizma, koji se ne libe, pod jeftinim plaštom pseudo-demokracija izražavati najsirovije izljeve rasističke netrpeljivosti prema Rusima.. OK, vaš izbor, a pošto ste vjerojatno i plaćeni iz raznih EU fondova, good for you. Ali zar baš niko od vas nema intelektualnog kapaciteta za nešto bolje od jeftine usporedbe Janukoviča s Miloševićem ili Staljinom? Ili možda ne plaćaju dovoljno da bi se trud isplatio.. Bilo kako bilo samo treba usporedit šta bi se na "slobodnom" zapadu desilo u sličnom slučaju.. Dakle da npr. kineska tajna služba organizira i financira protteste u Njemačkoj.. Da prosvjednici kažu da se neće maknut sa trga dok legalna vlast ne odstupi.. I da se još k tome prosvjedima pridruži nekoliko kineskih političara. I da onda sruše kip Bizmarcka ili Brandta ili koga već.. Dakle, bilo bi puno krvi, za razliku od ovog slučaja u Ukrajini. Ne bi bili spominjani mirni prosvjednici, već opasni teroristi. U rijetkim trenucima kad bi se uopće spominjali, većinom bi se mlatilo u miru. Dakle sve ove priče o zlom diktatoru su na razini, u najboljem slučaju, osnovne škole. Janukovič je dobio ponudu od jedne strane, pa od druge, malo se nećkao da se još podignu ulozi i na kraju izabrao bolju ponudu. Što bi učinio svaki iole samostalan i odgovoran državnik.. A sad što zapad i njegovi plaćenici i ini sljedbenici ne može podnijet državnike, već samo marionete, koje ne odlučuju, već ispunjavaju zahtjeve, njihov problem..

Boki Znalac,bgd

pre 10 godina

@jauprolazu
Pišeš namerno neistine, kao i obično, uveren da je većina ljudi neobaveštena! Ali, eto ja jesam. Prvo Lenjin i Staljin nemaju nikakve veze. Lenjin je bio demokrata, tvorac čuvene “ Nove ekonomske politike“ NEP-a. To je bilo uvođenje elemenata kapitalističke privrede ( male porodične fabrike, trgovine, poljoprivredna zemljišta..). U Politbirou CK SSSR-a, čiji je bio Predsednik, njegov glas je vredeo kao i ostalih članova. Često, zbog toga, njegov predlog delanja nije prolazio! Lenjin i Trocki su mnogo puta ostali u manjinji prilikom glasanja..i nikom ništa! Demokratski! Nažalost, umro je 1924. Na vlast je došao lukavi diktator Staljin. Za vreme holodomora ( 1932-33) umrlo je od gladi i bolesti 4 miliona ljudi, ali to je bilo vreme Svetske ekonomske krize (1929-34), kada je u svetu umrlo još najmanje 10 miliona ljudi! A u Gulage je za vreme Staljina poslato oko 30 miliona ljudi, procenjuje se da je umrlo 3 miliona. A ti kažeš da je to više od onog što je uradio Hitler?! Opšte je poznato da je u II svetskom ratu poginulo oko 55 miliona ljudi, od toga oko 8 miliona Nemaca, a preko 20 miliona građana SSSR-a! Da li se to može porediti? Smešan si u obmanama „ja u prolazu bez prekida“!

Bojan

pre 10 godina

Nisam Rusofil, šta više sam Germanofil, i to veliki. Da se ovo desilo pre koju godinu verovatno bih bodrio pro EU demonstrante ali sada kada sam malo počeo da uviđam gde nas vodi aždaja sa više glava (MMF, EU, SAD, Svetska banka...) počeo sam da podržavam politiku Rusije. Ne naravno zato što smatram da je Rusija obećana zemlja i da tamo cvetaju ruže (daleko je od toga) već zato što Rusija u ovome trenutku predstvalja jedan od retkih kontra tegova koji drže planetu da padne u totalno ropstvo nekoliko ultra bogatih porodica i njihovih organizacija.

"Rusofil"

pre 10 godina

(Saddam Panonski, 10. decembar 2013 09:39)

Da,da a Januković je mladji brat majke Tereze. Sve je bolje od sovjetske vlasti. Kao što mi imamo preobučene radikale u naprednjake tako i Putin populistički potezima u suštini NKVD-metodama vlada regionom. E, pa to nema veze ni sa Ešton, ni sa kim drugim. Janukovič je tipični despot drži Juliju Timošenko u zatvoru politički montiranim presudama. Nije li Sloba to radio Vuku Draškoviću? Pa kad mije vredelo, krenuo na njego život i život porodice. Jednostavno ljudima je dosta. Zato, ako je Kijevljanima potrebna i pomoć spolja šta tu ima sporno?
Sama priroda i kontinuitet ruske dominacije od fizičke eliminacije oficirskog kora 30-ih godina, gulaga, miliona ubijenih, Katinske šume, invazije Češke, pa do nedavnog bednog i jadnog hapšenja i osude devojaka iz muzičke grupe Pusi Rajot koje su se rugale vlasti u Rusiji sve je to ista matrica. Nasilje. E pa na nasilje ne možeš uvek izigravati Gandija.

Alex1

pre 10 godina

@(Bojan, 10. decembar 2013 11:55) "...već zato što Rusija u ovome trenutku predstvalja jedan od retkih kontra tegova koji drže planetu da padne u totalno ropstvo nekoliko ultra bogatih porodica i njihovih organizacija."

Nisi ni svestan da si upravo opisao stanje u Rusiji! Pogledaj koliki procenat stanovništva pripada srednjoj klasi u kojoj zemlji, to je najbolji pokazatelj kako se negde živi, a pogledaj i prosečan životni vek, iznenadićeš se.

Što se spomenika tiče, u većini zemalja koje su bile u Varšavskom paktu postoje parkovi sa skulpturama Staljina, Lenjina, pa i Marksa i Engelsa. Postoji takav park i u MOSKVI. Dakle, trebalo je samo premestiti spomenik tamo gde mu je mesto, a ne rušiti ga.

"Rusofil"

pre 10 godina

(Saddam Panonski, 10. decembar 2013 09:39)
Mnogo si se raspisao a ništa suštinski rekao nisi. Pričaš o plaćenicima, čim neko ima drugo mišljenje. Ili si naivan ili si baš ti plaćenik. Svakom mislećem čoveku je kako Rusija funkcioniše, kako populistički reklamira svoj proizvod za "novoe vremja"-Svetog Vladimira svemogućeg. Upravo je ta ista Rusija zadržala agente-plaćenike u odmetnutim državama posle raspada SSSR koji imaju zadatak da svaki pokušaj tih država da se izmigolje miniraju. Za to ima mnogo primera.

Sima

pre 10 godina

Da li bi Dacic i Vucic tolerisali kada bi navijaci ovde zauzeli predsednicku palatu u znak protesta zbog predaje Kosova i da li bi demonstranti dobili podrsku iz EU?

Mislite o tome...